GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Κουκουλώνουν τις μίζες της Siemens...

,, .. ...οι Γερμανοί με αντάλλαγμα την εκχώρηση του ΟΤΕ στην Deutsche Telekom! Αποκάλυψη - σοκ του Press-gr για το παρασκήνιο... .. Η μεταβ...

,, ..
...οι Γερμανοί με αντάλλαγμα την εκχώρηση του ΟΤΕ στην Deutsche Telekom! Αποκάλυψη - σοκ του Press-gr για το παρασκήνιο...
..
Η μεταβίβαση του 20% -και κατα πως φαίνεται και της διοίκησης- του ΟΤΕ στην γερμανική Deutsche Telekom έχει πολλές αθέατες πλευρές. Αυτά που ακούμε να καταγγέλονται τις τελευταίες ημέρες μπορεί να είναι σοβαρά, αλλά η "ταμπακιέρα" είναι άλλη.
Για την "μετάβαση" του ΟΤΕ στον έλεγχο της Deutsche Telekom έχει εκδηλωθεί σαφές ενδιαφέρον και από την γερμανική κυβέρνηση. Και η συμφωνία αυτή συνδέεται με ένα άλλο καυτό θέμα. Με το σκάνδαλο της Siemens και την υπόθεση με τις μίζες που μοιράστηκαν από την γερμανική εταιρεία σε παράγοντες της ελληνικής πολιτικής ζωής.
Πληροφορίες που έχουν φθάσει λοιπόν από το εξωτερικό στην Ελλάδα αναφέρουν ότι η γερμανική πλευρά διαμήνυσε ότι η πρόοδος των ερευνών για τις μίζες της Siemens εξαρτάται από τις εξελίξεις στο θέμα του ΟΤΕ.
Με απλά λόγια, το "μήνυμα" είναι το εξής: Για να κουκουλωθεί το σκάνδαλο της Siemens που απειλεί, σχεδόν στο σύνολό του, το ελληνικό πολιτικό σύστημα, προϋπόθεση είναι να περάσει ο ΟΤΕ στον έλεγχο της Deutsche Telekom.
Αμφιβάλετε ότι στο τέλος αυτό θα γίνει;
---------------------------------------------------------------

48 σχόλια

  1. Εαν εχετε αποδειξεις μαζι σας, εαν δεν εχετε λετε ανωνυμες μαλακιες και αυτο δεν ειναι δημοκρατια αλλα μπουρδελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας βγούν τα στοιχεία στο αέρα τι γίνεται με τον ΟΤΕ και την SIEMENS κανείς δεν ξέρεις πέφτει το κουκούλωμα της αρκούδας και κανείς δεν μιλάει. Τι γίνεται με τις Γερμανικές αρχές για τις μίζες ; έδωσαν στοιχεία και αν ναι που ειναι σε ποιο στάδιο ειναι η προανάκριση ; Για μεταμόρφωση σε ΖΑΧΟΠΟΥΛΙΑΣΗ ΚΑΙ VODAFONE πάει το θέμα κλασσική μέθοδος της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

    Απο σήμερα ενεργοποιώ και πάλι ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ BLOG . . Όποιος θέλει περνάει μια βόλτα για γνώμη :) Φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί να βάλει μυαλό ο Γιώργος;

    Λέει ότι θα «αλλάξει» ο Γιώργος. Ότι το ΠΑΣΟΚ θα γίνει «εξωστρεφές», κοντά στην ελληνική κοινωνία, ότι οι δομές του θα αναθεωρηθούν, ότι θα πάψει να είναι το κόμμα ορισμένων και θα γίνει το κόμμα των πολλών. Αόριστα αυτά. Θα εξακολουθήσει να είναι νεοφιλελεύθερος δεξιός ή θα γίνει Έλληνας πολιτικός και θα ακούσει την ελληνική κοινωνία; Ή θα γίνει μία από τις ποιό τραγικές παρενθέσεις της πολιτικής ζωής;

    Τι έχει να πει για τα παρακάτω ο Γιώργος που από «χθες έχει αλλάξει;»



    Μας υποχρεώνουν να δουλεύουμε για έναν άθλιο ιδιωτικό τομέα, που δεν σέβεται ούτε εργασιακά δικαιώματα, ούτε κεκτημένα, ούτε και νόμους. Οι τράπεζες μας κλέβουν ασύστολα και «οι δίκαιοι σιωπούν» όπως λέει ο ποιητής. Ο κάθε εργοδότης κάνει ότι γουστάρει και εμείς δεν μπορούμε να αντιδράσουμε, αφού το συνδικαλιστικό κίνημα έχει αφομοιωθεί. Σταδιακά και ο δημόσιος τομέας θα αποκτήσει τα ίδια χαρακτηριστικά


    Μας υποχρεώνουν να γίνουμε βορρά στα δόντια παντός είδους ιδιωτικών εταιριών, που δεν μας σέβονται ως καταναλωτές και ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος. Εταιρείες τηλεφωνίας, ασφάλειες, φαρμακευτικές εταιρείες, πολυεθνικά πολυκαταστήματα (το ΙΚΕΑ έχει 20-30% υψηλότερες τιμές στην Ελλάδα απ’ ότι στην Βρετανία, στην Γερμανία, στην Γαλλία κλπ)


    Μας υποχρέωσαν να υποστούμε τις αυθαιρεσίες κάθε είδους συντεχνιών: τα φακελάκια των γιατρών, τις κατεβασμένες σημαίες των ταξιτζήδων, τα σούπερ μάρκετ που δεν υπολογίζουν κανένα νόμο, τα φροντιστήρια που γονατίζουν τις οικογένειες, τις φαρμακευτικές εταιρείες που ρουφάνε το αίμα των ταμείων, τους εφοπλιστές που κάνουν ότι τους γουστάρει (700 ευρώ να φτάσει μία οικογένεια μέχρι την Ρόδο), τους βιομηχάνους που παίρνουν δάνεια και επιδοτήσεις και μετά μας απολύουν και μετακομίζουν στην Βουλγαρία κ.ά, κ.ά


    Μας υποχρεώνουν να δουλεύουμε μέχρι τον θάνατό μας, στα 65 θα πάει το όριο συνταξιοδότησης (στο τέλος θα σκάβουμε τον τάφο μας και θα πέφτουμε μέσα) θα αναγνωρίσει ο Γιώργος ότι τα θεωρήματα περί αδυναμίας των Ταμείων είναι ψέμμα;


    Μας υποχρεώνουν να ζήσουμε με συντάξεις πείνας, ανήμποροι στο περιθώριο μίας ανταγωνιστικής κοινωνίας ανθρωποφάγων.


    Μας υποχρεώνουν να ξεχάσουμε τα όνειρα που είχαμε για τα παιδιά μας. Θα εργάζονται μέχρι τον θάνατό τους για ψίχουλα. Θα ζήσουν χειρότερα από εμάς.


    Μας υποχρέωσαν να ξεχάσουμε το όνειρο της ισχυρής και ανεξάρτητης Ελλάδας. Μας λένε ότι το μέλλον μας είναι να γίνουμε χώρα «παροχής υπηρεσιών» δηλαδή, τα γκαρσόνια της Ευρώπης, όπως έλεγε το ΚΚΕ. Πότε αποφασίστηκε αυτό; Ποίον ρώτησαν; Που είναι το όνειρο το τραίνο της εκβιομηχάνισης; Γιατί δεν μας ενημέρωσαν;


    Δεν κατάφεραν να ελέγξουν ορθολογιστικά την μετανάστευση, ζούμε μαζί με 1-2 εκ ανεξέλεγκτους μετανάστες, (ουδείς γνωρίζει τον ακριβή αριθμό) με απρόβλεπτες εθνικές και κοινωνικές συνέπειες για το μέλλον, προς όφελος υποτίθεται των οικονομικών μεγεθών, με κόστος τρομερής ανασφάλειας του πληθυσμού. (Το 10-20% του πληθυσμού, τέτοιο ποσοστό δεν υπάρχει σε καμία χώρα της Ευρώπης, και η Ελλάδα δεν είναι Λουξεμβούργο) Όποιος μιλήσει για την πολιτική μετανάστευσης ως πρόβλημα, δέχεται επίθεση από «ενσωματωμένους» δημοσιογράφους ως «ελληναράς και ρατσιστής». Ο Γιώργος ζήτησε και την ψήφο τους.


    Κατέστρεψαν την ελληνική φύση: επί Καραμανλή και επί Χούντας, το 60-70, παρέδωσαν πρώτα τις πόλεις στους μικροεργολάβους και τις κατέστρεψαν με τις πολυκατοικίες (με το Κάιρο και την Βηρυτό μοιάζει η Αθήνα), επί Σημίτη στους μεγαλοεργολάβους που μας κατάκλεψαν και καταχρέωσαν με τα μεγάλα έργα και τώρα πάλι επί Καραμανλή παραδίδουν την ύπαιθρο (1.000.000 εξοχικές κατοικίες για τουρίστες θέλει να οικοδομήσει ο Σουφλιάς, από την κορυφή του Ολύμπου μέχρι τα ξερονήσια)


    Μας υποχρέωσαν να εγκαταλείψουμε ακόμη και την αγροτική οικονομία μας. Από 33% αγρότες, τώρα είναι 15% του πληθυσμού.


    Μας υποχρεώνουν να αλλάξουμε την συνείδηση και την πολιτιστική ταυτότητά μας.


    Πρέπει να ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες, πρέπει να γίνουμε απρόσωποι και ισοπεδωμένοι «πολίτες του κόσμου» (βλ προλετάριοι) στους ολετήρες του νεοφιλελευθερισμού.


    Προσπαθούν να μας ταπεινώσουν. Πείραξαν μέχρι και την ιστορία μας. Το μόνο που έχουμε για να αισθανόμαστε υπερήφανοι, αφού μας καταδίκασαν στην υπανάπτυξη και στον επαρχιωτισμό.


    Προσπαθούν να μας πείσουν ότι μας συμφέρει μία Τουρκία των 100 εκ κατοίκων, στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ντροπή και Αίσχος.


    Ενδεικτικές ερωτήσεις κρίσεως:


    Την Vodafon θα την κλείσει ο Γιώργος, όταν γίνει Πρωθυπουργός, μετά το σκάνδαλο με τις υποκλοπές; Ή τουλάχιστον ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα το απαιτήσει;;;;


    Θα εμποδίσει την κατάρρευση του κρατικού μηχανισμού, δίνοντας, αποφασιστικά λύσεις σε καίρια προβλήματα;


    Την «ελληνοτουρκική φιλία» θα την αναθεωρήσει ο Γιώργος όταν γίνει Πρωθυπουργός; Ή τουλάχιστον θα μας πει τι έχει αποδώσει; Γιατί η κοινή αίσθηση είναι πως δεν έχει αποδώσει απολύτως τίποτε.


    Θα ζητήσει συγγνώμη ο Γιώργος που, υποτιμώντας την νοημοσύνη μας, προσπάθησε να μας τρομοκρατήσει για να υποστηρίξουμε το προδοτικό σχέδιο Ανάν;


    Με την Παιδεία τι θα κάνει;


    Θα ελέγξει τις συντεχνίες που τρώνε τα σωθικά της ελληνικής κοινωνίας;


    Θα πατάξει τις εταιρείες ή τουλάχιστον θα βάλει κάποιους κανόνες;


    Θα ελέγξει τα συγκροτήματα Τύπου και τους μεγαλοεργολάβους, που τόσο τον αγάπησαν στο παρελθόν, και τώρα στήριξαν Βενιζέλο;;;; (μάλλον λόγω συγγενειών και άλλων συναφών διαπλοκών)


    Θα θέσει αξιοκρατικά κριτήρια στην θέση της κομματικής και γενικότερα καθεστωτικής υποταγής, όπου έχουν επικρατήσει παντός είδους γιουσουφάκια και μετριότητες;


    Θα πατήσει πόδι στις έξωθεν παρεμβάσεις για μεγάλα εθνικά ζητήματα;
    Θα πάψει να μας αντιμετωπίζει ως επαρχιώτες της διεθνούς κοινότητας;



    ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ;;;;

    Ο Γιώργος προσβάλλει την νοημοσύνη μας όταν λέει ότι είναι εναντίον της «συντήρησης», εννοώντας τους ομοϊδεάτες του της ΝΔ. Έστω, να μην κολλήσουμε στον Μάνο και στον Ανδριανόπουλο (και στον Ανδρουλάκη, Μπίστη κλπ) αλλά να μείνουμε στην ουσία: ο Γιώργος μέχρι τώρα έχει εμφανιστεί ως μεταμοντέρνος νεοφιλελεύθερος πολιτικός αμερικανικού τύπου, και όχι ως ευρωπαίος σοσιαλιστής ή ως Έλληνας πολιτικός.

    «Η παιδεία, το ασφαλιστικό, η αναποτελεσματικότητα της κρατικής οργάνωσης, η απουσία κριτικού ελέγχου, αξιολόγησης, διάκρισης ποιοτήτων, το δημογραφικό, η συγκέντρωση του μισού πληθυσμού της χώρας στην πρωτεύουσα, η αδυναμία να καταρτιστεί Κτηματολόγιο, τα αυθαίρετα κτίσματα, η φοροδιαφυγή, ο χρηματισμός, η αντικοινωνική γκανγκστερική λογική του δημοσιοϋπαλληλικού συνδικαλισμού, η κοινωνικά ανεξέλεγκτη εμπορική τηλεόραση, η ιδεολογικά εξωραϊσμένη βία» όπως λέει ο Γιανναράς είναι οι πληγές της ελληνικής κοινωνίας


    Αναρτήθηκε από Lupus στις 9:02 μμ 1 σχόλια
    Πέμπτη, 25 Οκτώβριος 2007
    Γεωργάκη εγκώμιο



    Όσο για τον Γιωργάκη, με το αθώο χαμόγελο και το χαρούμενο παιδικό βλέμμα, την γραμμή την έδινε πάντα η mammy. Ο ίδιος, κατά βάθος, ίσως να προτιμούσε να παίζει Beatles με την κιθάρα, μιλώντας στην παρέα του για ανθρώπινα δικαιώματα, μειονότητες και την απελευθέρωση της μαριχουάνας.

    Η Μάργκαρετ του έλεγε τι να κάνει όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών και μετά ενημέρωνε τους φίλους της στις ΗΠΑ. Αυτή διάλεξε τους συνεργάτες του: τον περιλάλητο τεχνοκράτη Αλεξ Ρόντος, την Φράνσες Τσάκωνα, και φίλους καλούς, παρακοιμώμενους στο Λευκό Οίκο και στα υπόγεια της CIA, όπως ο Στάνλεϊ Σάινμπαουμ (εξέχον μέλος του αμερικανοεβραϊκού λόμπυ, ο άνθρωπος που ανάγκασε τον Αραφάτ να υπογράψει) ή ο Εντβαρ Σεβαρντνάντζε κ.ά. Ας μην ξεχνάμε, η mammy ψηφίζει στην Καλιφόρνια...
    Αυτά συνέβαιναν τότε που στους διαδρόμους του ελληνικού ΥΠΕΞ, επικρατούσε η αγγλική καθομιλουμένη...

    Μητρική στοργή και προδέρμ

    Η mammy έκανε το παν για να στηρίξει ψυχολογικά τον γόνο, να του δώσει στόχους, να του δείξει πόσο διέφερε από τους λαϊκούς κάφρους που έμελλε να κυβερνήσει, ως εξέχον μέλος της Δυναστείας:

    «..Άλλοι θα κατούραγαν τα βρακιά τους για να έχουν μια τέτοια κληρονομιά. Μην τα κηλιδώσεις με βραχυχρόνιες κινήσεις για να ικανοποιήσεις ένα εχθρικό γκρουπούσκουλο από εγωιστικά πασοκάκια...»

    (από το έγγραφο δικογραφίας της Οικογένειας εναντίον της Λ. Κανέλλη, για την δημοσίευση των επιστολών της Μαργαρίτας, http://www.nemecismag.gr/article01_page4.htm, το λέμε αυτό μην αρπάξουμε και καμία αγωγή)

    Η mammy, σύμφωνα με τα έγγραφα της ίδιας υπόθεσης, του λέει μετ΄ επιτάσεως, ότι οι Παπανδρέου είναι δυναστεία και πρέπει να σταθεί στο ύψος του: «...Συμβαίνει και στις ΗΠΑ και ίσως δεν είναι δίκαιο για τους άνευ δυναστείας ανθρώπους, αλλά και ύστερα, τι είναι δίκαιο; Προσωπικά δεν μ' άρεσαν ποτέ οι δυναστείες, αλλά αυτές που ήξερα είχαν λεφτά. Η μικρή μας δυναστεία δεν έχει -γι' αυτό εκμεταλλευόμαστε το όνομα...».


    Το υβρίδιο

    Ο Γιωργάκης είναι υβρίδιο. Τα χίπικα στοιχεία όμως, δεν πρέπει να μας μπερδεύουν. Μετά την Μασαχουσέτη της αμφισβήτησης του 70, ήρθε το Χάρβαρντ και ακόμη περισσότερο το London School of Economics. Εκεί ο γόνος μυήθηκε στις αρετές του νεοφιλελευθερισμού. Πάντα για το καλό της ανθρωπότητας, φυσικά. Α! και της «πατρίδας Ελλάδας», το ξέχασα αυτό γιατί προέκυψε τις τελευταίες εβδομάδες...

    Ο Γιωργάκης δεν είναι ευρωπαίος σοσιαλιστής. Είναι identical copy μεταμοντέρνας νεοφιλελεύθερης σκέψης, Αμερικανού πολιτικού. Ένα χαρακτηριστικό μείγμα ανθρωπιστικών ιδεολογημάτων του 70 και νεοφιλελεύθερων συνταγών του 80-90. Άλλωστε δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο.

    Οι κάφροι

    Ο Γιωργάκης και η mammy έχουν δίκιο. Έχουν δίκιο να πιστεύουν ότι ο γόνος καλείται να δώσει τα φώτα του σε εμάς, τους υπανάπτυκτους κάφρους.


    Ο γόνος έγινε αρχηγός βάσει κληρονομικού δικαιώματος (επειδή φέρει το όνομα της δυναστείας) και μάλιστα το δακτυλίδι του απενεμήθη, δεν το κέρδισε) μία διαδικασία που δεν θυμίζει δημοκρατικό ευρωπαϊκό κόμμα της κεντροαριστεράς. (Σημ για τον Κωστάκη θα πούμε άλλη φορά, μην παρεξηγηθούμε).


    Αφού απέτυχε παταγωδώς, όχι μόνο στις εκλογές, αλλά με την γραμμική προτεσταντική λογική του, ακόμη και να κατανοήσει στοιχειωδώς αυτή την χώρα, αυτοί που μέσα στο ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να είναι οι χειρότεροι αντίπαλοί του (το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα), είναι αυτοί που τον ...υποστηρίζουν. Και τον υποστηρίζουν, όχι για λόγους πολιτικούς ή ιδεολογικούς, αλλά γιατί γνωρίζουν την μαγεία που ασκεί το όνομα της Δυναστείας στους πολίτες της Τζαμαχιρίας, που θα έλεγε και ο Τράνγκας...


    Ο δυτικοτραφής εκσυγχρονιστής Γιωργάκης, στην χώρα των κάφρων αισθάνεται ανασφαλής: αμερικανοποίησε την Χαριλάου Τρικούπη, οικοδομώντας το πολιτικό περιβάλλον του από φίλους, συγγενείς και άλλους αγγλόφωνους κολεγιόπαιδες, τους οποίους ανήγαγε σε πολιτικούς παράγοντες, ενώ κανονικά η θέση τους θα ήταν σε κάποια συνέδρια στο Γέιλ ή σε ποιητικές εσπερίδες .


    Αλλάζοντας λοιπόν το μείγμα της φρασεολογίας του, βάζοντας στις ομιλίες τις λέξεις «πατρίδα», «Ελλάδα», «κοινωνία» και «λαός», τα κολεγιακά επιτελεία του γόνου, του φτιάχνουν στο πιτς φυτίλι ένα ...νέο προφίλ. Του Αριστερού, Πατριώτη Γιωργάκη... Η πολιτική λοιπόν, κατ αυτούς, αποτελείται από ...λέξεις. Αλλάζοντας τις λέξεις δίνεις άλλο μήνυμα και ...σε εκλέγουν. Κάτι σαν μεταμοντέρνος Μαυρογιαλούρος made in USA δηλαδή

    Λοιπόν αν όλα αυτά αληθεύουν, και εμείς τα δεχθήκαμε, έχει δίκιο και η mammy και ο Γιωργάκης και οι Αμερικανοί που μας θεωρούν μπανανία.

    Bye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με τον παραπάνω .Αποδείξεις μαζί με τα σχόλια αλλιώς όσο και αποτέλεσμα φανταστικών σεναρίων να είναι , όσο και δεμένων σεναρίων να ακούγονται, δεν μπορούμε ,ούτε εγώ ούτε κανείς να τα διασταυρώνουμε και να τα πιστεύουμε.

    Εδώ που τα λέμε , όλοι δεν θέλουμε κατά βάθος οι Γερμανοί να αγοράσουν τον ΟΤΕ κατά 100 % ;

    Έτσι όπως κατάντησαν οι εργατοπατέρες τις ΔΕΚΟ , η μόνη λύση είναι να εξαγοραστούν από κολοσσούς εταιρίες όπως η Deutche Telekom.

    Μήπως , λέω μήπως ακόμα και οι συνδικαλιστές παίζουν το παιχνίδι των Νονών τους και πατρονάρονται με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να οδηγηθουν στις εξαγορές οι ΔΕΚΟ μια ώρα γρηγορότερα ;

    Πάντως εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν πουληθούν .
    Καλύτερα να πουληθούν για να έχουμε και αξιόπιστες , ποιοτικές και σοβαρές υπηρεσίες συνεχόμενες , χωρίς απεργίες και χωρίς το φόβο να μένουμε χωρίς ρεύμα , τηλέφωνο κλπ.

    Αυτό το κράτος πρέπει να εγγυάται τη συνέχεια των προσφερόμενων υπηρεσιών και όχι τις διακεκομένες υπηρεσίες που πλέον παντού ομοιάζουν με διακεκομένη συνουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστός ο 8:02

    Οι συναλλαγές έχουν πάει ένα μήνα πίσω με τις τράπεζες , οι δικηγόροι το ίδιο , τα υποθηκοφυλάκια το ίδιο, ο ΟΤΕ , η ΔΕΗ το ίδιο και το αποτέλεσμα το ίδιο.
    Το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί , οι απεργίες θα σταματήσουν , ο ΟΤΕ,η Ολυμπιακή κ.α. θα πουλήθούν και η ζωή συνεχίζεται με επιπλέον κοματόσκυλα συνδικαλιστές που θα ετοιμαστούν να γίνουν σε λίγα χρόνια Βουλευτές που θα τους πληρώνουμε εμείς οι Μαλάκες.

    Αυτή είναι η αλήθεια και το γνωρίζετε όλοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατα το Σύννταγμα όλοι οι Ελληνες είναι ισοι....Η δουλειά δεν είναι μόνο για να συντηρούμε τον εαυτόν μας και την οικογενειά μας και δεν έχει μόνο εργασιακά δικαιώματα.Απο την δουλειά μας συντηρούμε την Αμυνά μας,τα Νοσοκομεία,τα σχολεία,τα,τα,τα,και θα πρέπει η συμμετοχή μας να είναι ΙΣΗ.Πως όμως θα γίνει αυτό όταν άλλοι δουλεύουν 15,άλλοι 20,25,30,35,40,χρόνια.Και το παράδοξο ότι αυτοί που δουλεύουν λιγότερΟ,άρα συνεισφέρουν και τα λιγότερα στα ΚΟΙΝΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΊ ΑΥΤΌ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ παίρνουν και τις μεγάλύτερες ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΒΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΟΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ-ΓΝΩΣΗ-ΕΥΘΥΝΗ-ΟΙΚΟΓ.ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΛΠ.
    ΑΛΛΑ ΩΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ Ι Σ Ο Ι.ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΙΣΟΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρακολουθήστε το αντι-ισλαμικό φίλμ των Ολλανδών σαν πρώτοι από την σελίδα
    http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103

    Μέχρι τώρα την έχουν δει 2500000
    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολος ο ντορος γινεται γιατι
    φοβουνται οι συνδικαλιστες για την θεση τους. εχει να πεσει ξεκαθαρισμα που θα γελαει ολος κοσμος.Που ηταν οι κυριοι του ΠΑΣΟΚ-ΠΑΣΚΕ το 96 με την πρωτη μετοχοποιηση;που ηταν καθε φορα που ο Σημιτης πουλαγε το 10% καθε χρονο.Αυτη την στιγμη το κρατος εχει λιγοτερο απο 50% νομιζω αν δεν κανω λαθος εχει καπου 35% και η επιχειρηση ειναι στο χρηματηστηριο της Ν.ΥΟΡΚΗΣ και στο Ελληνικο και με κερδος οπως δημοσιευτηκε καπου 170 εκατ ευρω.ΟΙ κυριοι λοιπον θελουν κατι που ουτε στην Αφρικη δεν γινεται ,θελουν και το κρατος να ειναι μειοψηφια και το κρατος να εχει το μανατζμεντ. γιατι δεν λενε να αγορασει το κρατος μετοχες να ανεβασει το ποσοστο του και να γινει συνδιοικηση,ετσι δεν ειναι καλυτερα;Οσο για τις μιζες αφηστε το δεν συνφερει κανεναν και ιδιως αυτους που ηταν κυβερνηση 1989-2004,γιαυτο και δεν το κυνηγανε και πολυ,εχουν παρα πολλοι λερωμενη την φωλια τους και τρεμουν τις αποκαλυψεις.Ετσι να δουμε πως μερικοι εχτισαν τις βιλλες των 1000 τμ με πισινες και γιακουζι οταν πριν 30 χρονια ζουσαν στα 2αρια και με ξεχυλωμενα ζιβαγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρες μαρες κουκουναρες. Αλλο το θεμα, ασχετες οι απαντησεις εκτος απο δυο. Και μετα θελετε να νομιζετε οτι ειμαστε σοβαροι σαν Ελληνες. Το μονο που σας ενδιαφερει ειναι η δημοσιευση των κομπλεξ σας γιατι νομιζετε οτι η δημοσιευση ακομη και ενος ασχετου κειμενου ειναι αυτοσκοπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε πρόστυχε Νταβατζή "Ο/Η xman είπε..."

    Άντε στο διάβολο σωματέμπορε.
    Μια, το λένε, το γράφουν για πλάκα.
    Δύο, για σκοπό.
    Τρία, για διαφήμιση.
    Εσύ μάλλον για επάγγελμα σωματεμπορίας.
    Δική σου είναι η σωματεμπορική σελίδα “xman GRSex.com”, κάθαρμα;
    Περιμένεις πότε θα πέσει σχόλιο, για να βάζεις τις σωματεμπορικές σου διαφημίσεις, διαφθορέα;
    Μάλλον για φυλακή αξίζεις ανώμαλε, σωματέμπορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γίνεται να πάρει το 100% η Τελεκομ???

    Μπας και βάλει επιτέλους το κηφηναριό στη δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η πρόταση μομφής.

    Αναλύοντας την τρέχουσα επικαιρότητα κάθε σκεπτόμενος αναγνώστης αναρωτιέται γιατί γίνονται όλα αυτά, άραγε δεν έχουμε άλλα πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε;

    Με ποια κριτήρια επιλέγονται οι πολιτικές κινήσεις τής αντιπολίτευσης; ποιο το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα;
    Ωφελεί το κοινωνικό σύνολο η πρόταση μομφής; η ωφελεί μόνο μικρές μειοψηφικές πολιτικές ομάδες.

    Δυστυχώς, αρκετοί προσπαθούν με «παλιά οικοδομικά υλικά» να χτίσουν το μέλλον

    Δεν μπορεί παντα στόχος τής αντιπολίτευσης να είναι η φθορά με κάθε τρόπο τής κυβέρνησης. Οι πολίτες έχουν αρχίσει και καταλαβαίνουν πλέον.

    Σε περιόδους όπως η τωρινή, με ορατή την παγκόσμια οικονομική κρίση, με σοβαρά εθνικά θέματα να βρίσκονται σε εξέλιξη, με την κοινωνία να αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης, απαιτείται σύνεση, συναίνεση και σοβαρότητα. Τα υπόλοιπα δεν εξυπηρετούν το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου.

    Σε μια περίοδο που η χώρα χρειάζεται σοβαρή θεσμική ανασυγκρότηση, κάποιοι προσπαθούν με ανορθολογικό τρόπο να « παράγουν πολιτική» δυσκολεύοντας και υπονομεύοντας έτσι τόσο την ορθή διευθέτηση των σοβαρών ζητημάτων από την κυβερνηση, όσο και τη λειτουργία των πολιτικών θεσμών.

    v

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η πρόταση μομφής.

    Αναλύοντας την τρέχουσα επικαιρότητα κάθε σκεπτόμενος αναγνώστης αναρωτιέται γιατί γίνονται όλα αυτά, άραγε δεν έχουμε άλλα πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε;

    Με ποια κριτήρια επιλέγονται οι πολιτικές κινήσεις τής αντιπολίτευσης; ποιο το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα;
    Ωφελεί το κοινωνικό σύνολο η πρόταση μομφής; η ωφελεί μόνο μικρές μειοψηφικές πολιτικές ομάδες.

    Δυστυχώς, αρκετοί προσπαθούν με «παλιά οικοδομικά υλικά» να χτίσουν το μέλλον

    Δεν μπορεί παντα στόχος τής αντιπολίτευσης να είναι η φθορά με κάθε τρόπο τής κυβέρνησης. Οι πολίτες έχουν αρχίσει και καταλαβαίνουν πλέον.

    Σε περιόδους όπως η τωρινή, με ορατή την παγκόσμια οικονομική κρίση, με σοβαρά εθνικά θέματα να βρίσκονται σε εξέλιξη, με την κοινωνία να αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης, απαιτείται σύνεση, συναίνεση και σοβαρότητα. Τα υπόλοιπα δεν εξυπηρετούν το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου.

    Επιπρόσθετα βρισκόμαστε μια περίοδο που η χώρα χρειάζεται σοβαρή θεσμική ανασυγκρότηση, σήμερα κάποιοι προσπαθούν με ανορθολογικό τρόπο να « παράγουν πολιτική» δυσκολεύοντας και υπονομεύοντας έτσι τόσο την ορθή διευθέτηση των σοβαρών ζητημάτων από την κυβέρνηση, όσο και τη λειτουργία των πολιτικών θεσμών.

    v

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περί ΜΙΖΕΝΣ
    Αμφιβάλει κανείς ότι και το θέμα ΖΗΜΕΝΣ, θα ακολουθήσει τη φυσική ροή των πραγμάτων δηλαδή θα πάει να βρεί τις υποκλοπές, τα.... δομημένα ομόλογα, τους Πακιστανούς, τους κουμπάρους, τις... ζαρτινιέρες, το Ζαχόπουλο, το ασφαλιστικό κ.λπ, κ.λπ, κλπ.
    Κι εσύ λαέ βασανισμένε, Ε Κ Ε Ι στη φραπεδιά, στον καναπέ, στη ζεστούλα σου και μετά γκρινιάζεις κι όλας ακαμάτη. Γκρινιάζεις για ΟΛΟΥΣ και για ΟΛΑ. Και ΜΕΤΑ; Ξανά στη φραπεδιά, στον καναπέ, στη ζεστούλα. Και ξανα γκρίνια και ξανα καναπέ, και δώστου απ τη αρχή. Κι η γη γυρίζει κι η γη γυρίζει. Κάτσε λοιπόν στο καναπέ σου, μη μιλάς, μη γελάς, απλά ανάσενε κάπου κάπου μη σκάσεις και χάσουμε το βλάκα που γκρινιάζει όσο εμείς -η εξουσία- τον υπνωτίζουμε με τα ΜΜΕ, τον κατακρεουργούμε και με τα κομμάτια του θρέφουμε το θηρίο της Αμερικανοκρατίας, της Παγκοσμιοποίησης, του δικομματισμού.
    Εσύ κοιμήήήήήήσου.
    Έχεις καναπέ, φραπεδιά. ζεστούλα.
    ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΕΙΠΑ!!!!!
    Αργύρης Σιδέρης
    e-mail:politisvaris@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΕΜΠΤΗ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2003

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

    Α΄ ΜΕΡΟΣ 09:05 - 10:10


    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καλή σας ημέρα. Επαναλαμβάνεται η συνεδρίαση που έχει διακοπεί. Πρεμιέρα κάνετε σήμερα.
    ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ: Ο κρατούμενος κ. Ξηρός Σάββας αρνείται να εισέλθει στην αίθουσα.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πέστε όμως να έρθει γιατί θα απολογηθεί.

    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Κύριε Πρόεδρε, να θέσω ένα θέμα. Υπάρχει κόσμος έξω από το Δικαστήριο στον οποίο δεν επιτρέπεται η είσοδος με το αιτιολογικό ότι δεν υπάρχουν θέσεις κενές για τους παρατηρητές. Νομίζω ότι υπάρχουν θέσεις και μπορείτε να επιτρέψετε την είσοδο.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αυτές οι θέσεις είναι προορισμένες κ. Εισαγγελεύ για κάποιον άλλον;

    ..........: Κύριε Πρόεδρε, όλες οι θέσεις οι οποίες είναι κενές είναι θέσεις προοριζόμενες για διαπιστευμένους δημοσιογράφους. Αυτό έχει τηρηθεί από την αρχή της διαδικασίας. Οι θέσεις οι οποίες προορίζονται για ακροατές είναι 120 τον αριθμό οι οποίες σχεδόν έχουν πληρωθεί.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Όχι σχεδόν, θα πληρωθούν όλες.
    ..........: Όσες απομένουν κενές θα πληρωθούν όλες.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Θα πληρωθούν όλες αλλά στην θέση των δημοσιογράφων δεν μπορώ εγώ τώρα να πω.

    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Για ποιο λόγο; Υπάρχει κάπου στο νόμο σχετική εγγραφή η οποία απαγορεύει....
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Υπάρχει λόγος ότι θα έρθει ο δημοσιογράφος. Ο ακροατής είναι ένας. Προσέξτε κα Κούρτοβικ να μπούμε στην λογική. Ο ακροατής είναι ένας, είναι για το εαυτό του. Ο δημοσιογράφος όμως δεν είναι για τον εαυτό του, είναι για 30.000-40.000 ανθρώπους.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Να κάνω μία πρόταση κ. Πρόεδρε επειδή οι δημοσιογράφοι βρίσκονται αυτή την στιγμή αυτοί που βρίσκονται στην αίθουσα 10-20 - πόσοι είναι - μπορούν να πληρωθούν οι θέσεις οι υπόλοιπες οι κενές που έμειναν κενές καθ΄ όλη την διάρκεια της δίκης. Αποδείχθηκε ότι δεν αντιστοιχούσαν κι αν έρθει θα ζητηθεί από κάποιον από τους παρατηρητές....

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Είναι ακόμα νωρίς, μπορεί να έρθουν αργότερα.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Θα ζητηθεί από κάποιον από τους παρατηρητές κ. Πρόεδρε να αποχωρήσει και να παραδώσει την θέση του στον δημοσιογράφο διότι βεβαίως προηγείται.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Θα δούμε αργότερα. Δεν θα σηκωνόμαστε και θα καθόμαστε.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Νομίζω ότι θα κάνετε μία δίκη σήμερα μπροστά σε κενά έδρανα.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κενά είναι τα έδρανα;
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Η αίθουσα είναι κενή κ. Πρόεδρε.

    Κ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, μία παράκληση. Να μην το δούμε αργότερα. Είναι κρίμα να διακόπτουμε την απολογία οποιουδήποτε για τέτοια θέματα. Ας λυθεί από την αρχή. Υπάρχουν το λιγότερο 60-70 θέσεις κενές. Αμα έρχεται αυτός που την κατέχει ο διαπιστευμένος θα σηκώνεται αυτός που κάθεται, είναι απλό. Έχει πάρα πολύ κόσμο έξω.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ποιος θα σηκωθεί μετά; Θα του πούμε «κύριε, κάθισες θα σε σηκώνουμε πάλι;». Θα περάσει λίγη ώρα κι αν δεν έρθουν οι δημοσιογράφοι θα το δούμε πάλι.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Κύριε Πρόεδρε, να μην διακοπεί η απολογία ενός ανθρώπου, ενός σημαντικού κατηγορούμενου.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν θα διακοπεί.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Να μην διακοπεί μια σημαντική απολογία για να γίνουν τέτοιου είδους διευθετήσεις.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εγώ θέλω ακροατήριο. Τί λέτε κ. Εισαγγελεύ;

    Κ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, απ΄ ότι μου λένε οι δημοσιογράφοι οι από κει θέσεις δεν είναι θέσεις δημοσιογράφων. Είναι παρατηρητών.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν είναι θέσεις δημοσιογράφων;
    Β. ΜΑΡΚΗΣ: Παρατηρητές είναι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Είναι κενές. Πόσες είναι αυτές;
    Κ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Οι δημοσιογράφοι λένε ότι δεν είναι δημοσιογράφων θέσεις.
    (Διαλογικές συζητήσεις)

    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Δεν καταλαβαίνω κ. Πρόεδρε γιατί η πλευρά εκείνη φωνάζει. Τα πράγματα είναι καθαρά κ. Πρόεδρε.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Είναι θέμα ακροατηρίου. Δεν έχει δικαίωμα να φωνάξει;
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Ο χώρος είναι συγκεκριμένος. Γιατί λοιπόν πρέπει αυτήν την συγκεκριμένη τακτοποίηση να την αλλάξουμε;
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τις θέσεις τις κανονίζω εγώ, δεν θα μου κανονίσει άλλος πριν μπω εγώ εδώ μέσα πού θα είναι. Μου βάλανε και τα τζάμια κι εγώ τα πέταξα. Ότι θέλω κάνω. Θέλω να μου πείτε πόσες σειρές είναι τα καθίσματα αυτά, θα κρατήσουμε 2-3 μπροστά ενδεχομένως και στις άλλες να φέρουμε τον κόσμο. Δεν θα φέρουμε τον κόσμο εδώ μέσα; Να μπουν μέσα αυτοί που είναι απ΄ έξω. Τελειώσαμε. Αφήστε τους ανθρώπους κι ας καθίσουν και πιο μπροστά, δεν χάθηκε ο κόσμος. Ας μείνεις 4-5 σειρές κενές για να έρθουν ενδεχομένως δημοσιογράφοι και οποιοσδήποτε άλλος.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Η μέχρι σήμερα εμπειρία έτσι κι αλλιώς αποδεικνύει ότι δεν έρχονται περισσότεροι.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Από την κολόνα και μπροστά θα είναι μόνο για δημοσιογράφους και παρατηρητές, για κανέναν άλλο. Οι άλλοι θα πάνε πίσω. Να με ακούσει η φρουρά. Διακόπτουμε 5 λεπτά και παρακαλώ να εφαρμοστεί η εντολή μου.

    ΔΙΑΚΟΠΗ

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Επαναλαμβάνεται η συνεδρίαση που έχει διακοπεί. Φαντάζομαι ότι θα έχετε συμμορφωθεί στην εντολή μου. Οι τέσσερις σειρές οι πρώτες αριστερά είναι για τους δημοσιογράφους και οι τέσσερις πρώτες σειρές είναι για τους παρατηρητές. Από κει και πίσω είναι για το ακροατήριο και όσο υπάρχουν θέσεις θα μπαίνει κόσμος. Δεν μπορώ εγώ να απαγορεύω. Δεξιά δεν μπορεί να καθίσει δημοσιογράφος, απαγορεύεται. Αυτά ορίζω εγώ, είμαι ο Πρόεδρος.

    Κύριε Κουφοντίνα, βλέπετε τί τραβάω; Δεν θέλουν να σας αφήσουν να απολογηθείτε. Ελάτε εδώ κοντά, να ειδωθούμε. Παρακαλώ ησυχία και να μην παραβιαστεί αυτή η εντολή που έδωσα. Εάν ακούσω χειροκροτήματα, αποδοκιμασίες, οτιδήποτε, αν αντιληφθώ ποιος είναι ατομικά έχει 24 ώρες κράτηση από μένα προκαταβολικά, ούτε να τον βγάλετε έξω, ούτε τίποτα. Αν του αρέσει ας πάει, επιλογή του είναι αλλά να το ξέρει από πριν. Παρακαλώ να σεβαστούμε τον κατηγορούμενο συνεπώς.

    Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: Κύριε Προέδρε, θα ξεκινήσω με μία δήλωση στο Δικαστήριο. Δεν πρόκειται να κάνω αυτό που εσείς ζητάτε σαν απολογία. Αρνούμαι τις κατηγορίες, αρνούμαι το κατηγορητήριο, αρνούμαι να συνεργήσω στο να δικαστεί μια επαναστατική Οργάνωση σαν εγκληματική. Να ξεκόβεται ένα πολιτικό φαινόμενο από τις κοινωνικές του ρίζες από τις αιτίες που το δημιούργησαν. Να αντιμετωπίζεται η 17Ν έξω από τις συγκυρίες που την γέννησαν, έξω από το κοινωνικό, πολιτικό, ιστορικό περιβάλλον μέσα στο οποίο έδρασε τις ελληνικές και διεθνείς συνθήκες των τελευταίων 30 χρόνων.

    Αρνούμαι να αποδεχθώ την προσπάθεια αξίωσης της επαναστατικής Αριστεράς. Αρνούμαι την απόπειρα να ξαναγραφεί η ιστορία μέσα σε μία αίθουσα Δικαστηρίου. Ένα Δικαστήριο που δεν μπορεί να κρίνει κοινωνικά φαινόμενα, που δεν μπορεί να δικάσει ή να καταργήσει την πάλη των τάξεων.

    Θεωρώ ότι το Δικαστήριό σας δεν θέλει, ούτε μπορεί να δικάσει την 17Ν γι΄ αυτό που πραγματικά ήταν. Θα μας δικάσετε με βάση ένα Δίκαιο της ανισότητας, ένα Δίκαιο που δεν μπορεί να κρίνει την δράση μας, έναν Ποινικό Κώδικα που δεν μπορούμε να αποδεχθούμε σαν εργαλείο για την αξιολόγηση του αγώνα μας. Ένα Δίκαιο που θα το υποστούμε αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το αναγνωρίσουμε.

    Ένα σύστημα δικαιοσύνης που είναι υποκριτικό γιατί αφήνει ατιμώρητο τον βιομήχανο που δολοφονεί και σακατεύει στα λεγόμενα εργατικά ατυχήματα, τον εφοπλιστή που πνίγει στα σαπιοκάραβά του, τον μεγαλέμπορο ναρκωτικών, τον ληστή του δημόσιου πλούτου την ίδια ώρα που καταδικάζει σε βαρύτατες ποινές απόκληρους παραβάτες, μικροκλεφτρόνια και δυστυχισμένους χρήστες. Ένα Δίκαιο που εφαρμόζεται μονόπλευρα και μεροληπτικά, που δεν ισχύει για τους ισχυρούς του πλούτου και της εξουσίας, που «πιάνει στην φάκα τα μικρά ποντικάκια» όπως έχετε πει ενώ οι «μεγαλοπόντικες και οι αρουραίοι» ροκανίζουν ανενόχλητοι το «τυρί» τον κοινωνικό πλούτο.

    Αποτελείται από την θεσμική σας θέση κομμάτι ενός μηχανισμού καταναγκασμού ενός συστήματος επιβολής ιδεολογίας, ελέγχου φρονήματος και διατήρησης κοινωνικών ισορροπιών στο πλαίσιο μιας τάξης πραγμάτων την οποία εμείς δεν αποδεχόμαστε.

    Το Δικαστήριό σας είναι ένα ειδικό Δικαστήριο εκτάκτων μέτρων που συστάθηκε στην βάση ενός ειδικού αυταρχικού νόμου, προικοδοτήθηκε με ειδικούς νόμους και διατάξεις και κλήθηκε να νομιμοποιήσει με το κύρος των μελών του μια σκανδαλώδη προδικασία όπου καταπατήθηκαν, καταβαραθρώθηκαν και εξευτελίστηκαν όσοι από τους δικούς σας νόμους χρειάστηκε.

    Τα όριά σας φάνηκαν στην απόφασή σας για το λεγόμενο πολιτικό έγκλημα. Ο Νόμος, το Δίκαιο και το Σύνταγμά σας σας επέτρεπαν να χαρακτηρίσετε την δράση της 17Ν σαν πολιτικό έγκλημα όπως λέγεται. Δεν σας το επέτρεπε όμως η υπάρχουσα τάξη πραγμάτων που ήθελε να δικαστούμε σαν κοινοί εγκληματίες και όχι σαν αυτό που είμαστε. Αιχμάλωτοι ενός ακήρυχτου και ανειρήνευτου κοινωνικού πολέμου που αρχίζει από τότε που υπάρχουν τάξεις, που υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, ισχυροί και ανίσχυροι, εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενοι.

    Η δράση μας ήταν πολιτική. Οι αφετηρίες, οι σκοποί, τα αποτελέσματα της δράσης ήταν πολιτικά και η ιστορία θα καταγράψει αυτή την δίκη σαν δίκη πολιτική. Δεν περιμένουμε επικύρωση από το Δικαστήριό σας. Αλλωστε ποτέ στην σύγχρονη ελληνική ιστορία δεν αναγνώρισαν Δικαστήρια μια δίκη σαν πολιτική, ούτε υπήρξαν ποτέ πολιτικοί κρατούμενοι παρά μόνο σφαγείς, κακοποιοί, εγκληματίες, τρομοκράτες.

    Δήλωσα ότι ήμουν μέλος της 17Ν και δήλωσα ότι δέχομαι την πολιτική ευθύνη για την δράση της. Συμφωνώ με τις θέσεις της και τις επιλογές της. Είναι αλληλέγγυος με όλες τις ενέργειες που έκαναν οι σύντροφοι της 17Ν αλλά και όλους τους αγώνες που κάνουν οι άνθρωποι για να κατακτήσουν έναν κόσμο ειρήνης και ελευθερίας, έναν κόσμο χωρίς ανισότητες, εκμετάλλευση, αδικία και στρεβλή δικαιοσύνη που θα την μετρά.

    Δεν θα κάνω αυτό που θέλετε, δεν θα μπω στην λογική σας. Η δικιά μας ηθική δεν δέχεται λογικές συνεργασίας και κατάδοσης. Δεν θα μιλήσω για την σχέση μου με την δράση της Οργάνωσης. Δεν θα προσπαθήσω να σας πείσω σε ποιες ενέργειες δεν συμμετείχα. Δεν θα μιλήσω για συγκατηγορουμένους μου. Αυτή είναι η στάση μου και θα την κρατήσω με οποιοδήποτε είδος προσωπικό κόστος.

    Η 17Ν όπως από την πρώτη στιγμή επίμονα διακήρυσσε ήταν μία Οργάνωση απλών λαϊκών αγωνιστών. Από τα σπλάχνα του λαού προερχόταν, την δική του φωνή αφουγκραζόταν, τα δικά του συμφέροντα προσπάθησε να υπηρετήσει και μπροστά στον λαό νοιώθει ότι πρέπει να λογοδοτήσει. Εγώ εδώ θα πω λίγα λόγια και απλά για την Οργάνωση και την δράση της απευθυνόμενος σε αυτούς που μας πίστεψαν, μας στήριξαν ηθικά, που ένοιωθαν ότι αποτελούσαμε μία ελπίδα, μια σπίθα. Αλλά όπως είπε και κάποιος μάρτυρας μια ανάσα, έναν στεναγμό ανακούφισης, μια στιγμή απόδοσης δικαιοσύνης όπως ποτέ δεν μπορεί να είστε εσείς για τους απλούς ανθρώπους.

    Σε αυτούς που αντλούσαν από μας περηφάνια, που έβρισκαν σε μας ένα κομμάτι από το χαμένο στοίχημα της επανάστασης. Σε αυτούς που απογοητεύσαμε, που διαψεύσαμε, σε αυτούς που διαφώνησαν με τις επιλογές μας αλλά που ήταν από την ίδια πλευρά με μας, που τους συγκινούσε η έφοδος στον ουρανό. Σε αυτούς τέλος που πόνεσαν αναπόφευκτα από την δράση μας είτε ήταν από την δική μας την πλευρά, είτε ακόμα και από την απέναντι. Στις οικογένειες αυτών που έγιναν στόχος άδικα κατ΄ αυτούς, δίκαια κατά την Οργάνωση, η ιστορία θα μας κρίνει γι΄ αυτό. Η ιστορία που όπως λέγετε ευτυχώς έχει διαφορετικά κριτήρια για την δικαιοσύνη και την αδικία.

    Τον Δεκέμβρη του ΄75 μια ομάδα αγωνιστών εκτελεί τον σταθμάρχη της CIA στην Ελλάδα. Δεν ήταν δυνατόν να υπάρξει πιο ξεκάθαρη και δικαιολογημένη ενέργεια. Ο σταθμάρχης της CIA ήταν και είναι το μακρύ χέρι της Αμερικάνικης κυριαρχίας στην χώρα μας. Επικεφαλής μιας 5ης φάλαγγας μερικών εκατοντάδων πρακτόρων 300 με 400 προδικτατορικά σύμφωνα με τον αναλυτή Κάτρι, τοποθετημένο σε νευραλγικές θέσεις στην κυβέρνηση, στον κρατικό μηχανισμό, τις Ένοπλες Δυνάμεις, στα Κόμματα, τον Τύπο ελέγχει και κατευθύνει την πολιτική, κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας ανάλογα με τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

    Ο Ελληνικός λαός ήξερε τί ήταν η CIA, ήξερε τον ρόλο της από τον εμφύλιο έως τότε. Στις εκλογικές αναμετρήσεις ιδιαίτερα το ΄61 της βίας και νοθείας, στο στήσιμο του παρακράτους και την δολοφονία Λαμπράκη, στα Ιουλιανά, στη δικτατορία και την πρόσφατη τότε Κυπριακή τραγωδία. Ήξερε και επιδοκίμασε την ενέργειά μας. Όπως είπε πρόσφατα ο Καθηγητής κ. Φίλιας οι προδοσίες τύπου Κύπρου ξεπλένονται μόνο με αίμα. Είναι και αυτός τρομοκράτης; Τί έχει συμβεί και δεν έχει ανοίξει ακόμα ο φάκελος της Κύπρου; Πού είναι η Βουλή και η δικαιοσύνη σας, πού είναι η δημοκρατία;

    Τόση επιλεκτικότητα για το τί είναι έγκλημα και ποιος είναι ο εγκληματίας; Τους βασανιστές ο λαός τους άφησε ελεύθερους ή η ανεξάρτητη δικαιοσύνη σας; Ο Ελληνικός λαός ήξερε γιατί εκτελέστηκε ο σταθμάρχης της CIA στην Ελλάδα. Αυτό που δεν ήξερε ήταν ποιοι ακριβώς ήταν οι υπεύθυνοι και αυτό γιατί η Κυβέρνηση, Κόμματα και Τύπος επιδόθηκαν σε μία εκστρατεία συσκότισης, αποπροσανατολισμού και σύγχυσης μιλώντας για σκοτεινές δυνάμεις, χουντικούς, προβοκάτορες, πράκτορες, μαφιόζους, οτιδήποτε τέλος πάντων διαφορετικό από αυτό που πραγματικά ήταν.

    Όμως το ήξεραν από την πρώτη στιγμή. Η Οργάνωση είναι αναλάβει την ευθύνη, είχε στείλει προκηρύξεις, είχε μοιράσει το κείμενο διεκδίκησης σε χιλιάδες φύλλα στις λαϊκές γειτονιές της Αθήνας. Μαζί με την δράση της 17Ν άρχιζε και η επιχείρηση παραπληροφόρησης που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

    Η 17Ν ήταν μία Οργάνωση της επαναστατικής Αριστεράς, του κομματιού εκείνου της Αριστεράς που πιστεύει ότι το σημερινό κοινωνικό σύστημα δεν μπορεί να αμβλύνει τις κοινωνικές ανισότητες γιατί τις γεννά και βασίζεται σε αυτές. Δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα της ανεργίας γιατί γεννά την ανεργία και χρειάζεται την ανεργία. Δεν μπορεί να εξαλείψει τους πολέμους γιατί γεννά τους πολέμους και τρέφεται από αυτούς. Δεν μπορεί να στηρίξει την ισότιμη ανάπτυξη όλων των χωρών γιατί βασίζεται στην άνιση ανάπτυξη και την λεηλασία του πλούτου των φτωχών χωρών.

    Δεν νοιάζεται για την οικολογική καταστροφή του πλανήτη που προκαλεί. Δεν σέβεται την διαφορετικότητα των πολιτισμών και των ανθρώπων γιατί υπακούει σε έναν «Θεό Παντοκράτορα» το χρήμα και το κέρδος. Αυτό το σύστημα δεν μπορεί να μεταρρυθμιστεί, δεν μπορεί να εκδημοκρατιστεί, δεν μπορεί να εξανθρωπιστεί παρά μόνο να ανατραπεί μέσα από μια σοσιαλιστική επανάσταση. Αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα που κοντά δυο αιώνες τώρα ξεχωρίσει την Αριστερά σε δυο βασικά ρεύματα, το μεταρρυθμιστικό και το επαναστατικό.

    Η διαφορά δεν είναι θεωρητική, αφηρημένη και αυριανή αλλά πρακτική, συγκεκριμένη και σημερινή επειδή ο τελικός στόχος «το αύριο» καθορίζει τα άμεσα μέσα του σήμερα. Όποιος ρητά ή σιωπηλά απορρίπτει την επαναστατική λύση προσπαθεί να φρενάρει, να χειραγωγήσει και να εκτονώσει τον επαναστατισμό και την λαϊκή αγανάκτηση και αναγνωρίζεται εύκολα από την αδράνεια και το προσωπικό βόλεμα.

    Όποιος επιλέγει τον δρόμο της επανάστασης αναζητεί και τις ανάλογες άμεσες δράσεις, τα μέσα πάλης και την ηθική που ταιριάζει στα συμφέροντα της τάξης του, της πλειοψηφίας του κόσμου της εργασίας, των ανίσχυρων, των φτωχών, των θυμάτων της εκμετάλλευσης. Σε αυτή την Αριστερά ανήκει η 17Ν, στην Αριστερά του Λένιν, του Τσε και του Αρη, στην Αριστερά της Οκτωβριανής, της Ισπανικής, της Κινέζικης, της Κουβανέζικης Επανάστασης. Στην Αριστερά του ΕΛΑΣ και του δημοκρατικού στρατού, στην Αριστερά των αντιαποικιακών επαναστάσεων από την Αλγερία ως το Βιετνάμ, στην Αριστερά των εξεγέρσεων του Μάη του ΄68 και του Νοέμβρη του ΄73, στην Αριστερά των ανταρτικών της πόλης.

    Η 17Ν δεν θεώρησε ότι αποτελεί το κέντρο της επανάστασης ούτε ότι ο τρόπος δράσης της είναι ο μοναδικός αλλά από την αρχή διακήρυξε ότι η επαναστατική διαδικασία είναι μακρόχρονη και περίπλοκη. Απαιτεί τον συνδυασμό όλων των μορφών πάλης αλλά χρειάζεται να ξεκινήσει από σήμερα.

    Ποιοι ήταν οι στόχοι της Οργάνωσης; Πρώτα-πρώτα η «Νέα Ρώμα» η νέα αυτοκρατορία. Όπως κάθε αυτοκρατορία που πέρασε από τα βάθη της ιστορίας μέχρι σήμερα ακολουθεί κι αυτή τον δρόμο της υπερεπέκτασης, της παγκόσμιας ηγεμονίας, της πολιτιστικής ισοπέδωσης, της λεηλασίας του παγκόσμιου πλούτου. Με την τακτική των προληπτικών πολέμων στα ναζιστικά πρότυπα τρέφεται με αίμα και πετρέλαιο. Επιβάλει πέρα από κάθε κανόνα και έννοια νόμου και ηθικής το μόνο δίκαιο που γνωρίζει, το «δίκαιο του ισχυρού». Το μόνο νόμο που αναγνωρίζει, το «νόμο της ζούγκλας», την επιστροφή στην αποικιοκρατία.

    Βασίζεται στην απολιτικοποίηση των πολιτών της, τον χειραγωγούμενο από τα ελεγχόμενα παντοδύναμα ΜΜΕ, την εξαγορά και συνενοχή της κοινωνίας των 2/3 του εσωτερικού της, την εθνικιστική και ρατσιστική ιδεοληψία περί περιούσιου αμερικάνικου έθνους συνδυασμένη με φασιστικού τύπου στρατιωτικούς πατριωτικούς νόμους και σύγχρονα στρατόπεδα συγκέντρωσης, Νταχάου και Αουσβιτς. Κάποιες θέσεις περιμένουν και μερικούς από μας μαζί με τους αιχμαλώτους πολέμου από όλον τον κόσμο.

    Όσο όμως αυτή η πρωτοφανούς ισχύος στην ιστορία πολεμική μηχανή επεκτείνει τα μέτωπα και τα πεδία δράσης της σε όλο τον πλανήτη τόσο μεγαλώνουν και τα μετόπισθεν της. Κι εκεί αποδεικνύεται άχρηστη η τεράστια συμβατική μηχανή προς στις κλασικές μεθόδους του ανταρτοπόλεμου, την ενέδρα και το λιανοντούφεκο. Αυτή είναι αχίλλειος πτέρνα της αυτοκρατορίας, η καταρράκωση της εικόνας του πανίσχυρου, του άτρωτου, του ακαταμάχητου.

    Αυτός ο ασύμμετρος πόλεμος, ο ανταρτοπόλεμος, ο πόλεμος του αδύνατου, η δημιουργία πολλών Βιετνάμ είναι η μόνη ελπίδα, ο μόνος δρόμος που μένει στους λαούς για να φθείρουν την υπερεξοπλισμένη αλαζόνα αυτοκρατορία, να εξεγείρουν συνειδήσεις και στις χώρες της Δύσης ώστε να αναπτυχθούν μαζικά επαναστατικά κινήματα αλληλεγγύης στις λεηλατούμενες χώρες του Τρίτου κόσμου.

    Ο αγώνας ενάντια στον ιμπεριαλισμό στη χώρα μας ήταν ο κύριος τομέας της δράσης της 17Ν. Οι περισσότερες ενέργειές της ήταν αντιϊμπεριλαστικές και ιδίως αντιαμερικάνικες. Επί 27 χρόνια γελοιοποιήσατε τις μυθοποιημένες μυστικές υπηρεσίες, ανέτρεπε και τσαλάκωνε την εικόνα των παντοδύναμων χολιγουντιανών υπερ-πρακτόρων. Έτσι εξηγείται η λύσσα τους, η μανία και η εκδικητικότητα απέναντί μας.

    Η 17Ν ήταν αντικαπιταλιστική επαναστατική Οργάνωση στην Ελλάδα. Τα μέλη, ήταν αγωνιστές βγαλμένοι από τα σπλάχνα του ελληνικού λαού, που από το μεγάλο λαϊκό αγώνα του ΄21 ονειρεύεται να γίνει αφέντης στον τόπο του.

    Όνειρο, που άγγιξε όταν άρχιζε να χτίζει τους πρώτους αυθόρμητους, αυθεντικούς λαϊκούς θεσμούς της Αυτοδιοίκησης και Δικαιοσύνης στην ελεύθερη Ελλάδα. Όνειρο, που έζησε κάτω από τους βομβαρδισμούς των Αγγλων. 2.500 χιλιάδες βόμβες την ημέρα, έπεφταν το Δεκέμβρη στις λαϊκές γειτονιές της Αθήνας και τα ναπάλμ των Αμερικάνων στον Εμφύλιο!

    Γευτήκαμε μέσα από τις διηγήσεις των πατεράδων την πίκρα της ήττας, την ταπείνωση, τις διώξεις, την τρομοκρατία, τα Μακρονήσια, την απόλυτη εξουσία του χωροφύλακα και του στρατοδίκη. Αυτός ο τόπος είδε τους δοσίλογους να γίνονται κράτος! Τους μαυραγορίτες να γίνονται εφοπλιστές και βιομήχανοι και όλοι μαζί, να ροκανίζουν τις σάρκες και το μόχθο του ελληνικού λαού.

    Ένα κράτος, που με το ληστρικό του φορολογικό σύστημα και τον ελεγχόμενο τραπεζικό τομέα, κατεύθυνε τον πλούτο που παρήγαν οι πολλοί, στις τσέπες των λίγων για να δημιουργηθεί μεταπολεμικά και μέχρι σήμερα, μια τάξη που ενώ αρμέγει τη χώρα, να μην αναλαμβάνει κανένα ρίσκο, κανένα κόστος, παρά μόνο κέρδη, οδηγώντας τη χώρα σε μια στρεβλή, ρηχή ανάπτυξη και την αναπόφευκτη σήμερα αποβιομηχάνιση.

    Ο Ωνάσης γλαφυρά περιέγραψε τη μεγάλη ιδιωτική επιχείρηση σαν ένα κουβά, όπου ο μεγαλοϊδιοκτήτης πετά μέσα ακαθαρσίες και όταν γεμίσει ξεφορτώνει το δύσοσμο κουβά στο κράτος, για να τον ξεπλύνει και πάλι καθαρό να τον παραδώσει στους επόμενους!

    Είδαμε τους πολιτικούς άλλο λιγότερο και πιο διακριτικά, άλλος περισσότερο και πιο κυνικά, να τηρούν «την άψογον στάσιν», όπως περιέγραψε ο Μεϊνο. Τη στάση του ραγιαδισμού και της υποτέλειας που στοίχισε στη χώρα την Κυπριακή τραγωδία, τις βάσεις που αποχωρούν αναβαθμιζόμενες, την ετεροδικία, το «Ευχαριστώ» για τα Ίμια, την κατάργηση του ασύλου για τον ικέτη Οτσαλάν, την παράδοση των νέων Ακροναυπλιωτών στα νέα Νταχάου αύριο, την επερχόμενη τραγωδία στο Αιγαίο.

    Είδαμε την τάση των ισχυρών του πλούτου και της εξουσίας να παραβιάζουν όλους τους αστικούς νόμους, τους νόμους των φιλελεύθερων επαναστάσεων, με σκάνδαλα, μίζες, απάτες, κομπίνες και να μένουν ανεξέλεγκτοι από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη.

    Είδαμε το πολιτικό προσωπικό της χώρας σε κάθε αλλαγή του να αλληλο-αμνηστεύεται. Η Ένωση Κέντρου αμνηστεύει την ΕΡΕ το ΄65, ο Καραμανλής τους Χουντικούς το ΄74, ο Παπανδρέου τη Νέα Δημοκρατία το ΄81, ο Μητσοτάκης το ΠΑΣΟΚ με μια παρωδία δίκης βέβαια χωρίς αποτέλεσμα, το ΠΑΣΟΚ αμνηστεύει το Μητσοτάκη και ο Καραμανλής ο νεώτερος -παρά τα όσα λέγει- θα αμνηστεύσει το ΠΑΣΟΚ αύριο, γιατί ξέρει ότι θα υπάρξει και μεθαύριο.

    Είδαμε την Αριστερά να ενσωματώνεται, να εκτονώνει και να ξεπουλά τους αγώνες, να αφήνει να χάνονται κατακτήσεις δεκαετιών, να μεταμορφώνεται από την Κίρκη της εξουσίας, να γίνεται το αριστερό δεκανίκι του καθεστώτος και είπαμε: Φτάνει πια, υπάρχει και η άλλη Αριστερά. Η Αριστερά, που αντί να γυρίζει και το άλλο μάγουλο, ρίχνει κλωτσιά στο καλάμι!.

    Πέρα από την καθεστωτική, υπάρχει και η αντι-καθεστωτική Αριστερά. Πέρα από τη βολεμένη, την τακτοποιημένη, υπάρχει και η άτακτη, η ανυπότακτη, η αντάρτικη. Αυτή που πιστεύει πως απέναντι στη βαθιά κρίση του συστήματος, κρίση πολιτική, κοινωνική, οικονομική, πολιτιστική, κρίση αξιών, η λύση μπορεί να είναι μόνο επαναστατική.

    Στο «Κομμουνιστικό Μανιφέστο» οι Μαρξ και Ένγκελς γράφουν: «Οι Κομμουνιστές θεωρούν ανάξιό τους να κρύβουν τις απόψεις και τις προθέσεις τους. Δηλώνουν ανοιχτά ότι οι σκοποί τους μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με τη βίαιη ανατροπή όλου του σημερινού κοινωνικού καθεστώτος». Στον 1ο τόμο του «Κεφαλαίου» λέει ο Μαρξ «Η βία είναι η μαμή κάθε παλιάς κοινωνίας, που κυοφορεί μια καινούρια».

    Όσο για το Λένιν στο 14ο τόμο ονομάζει ενέργειες σαν της 17Ν, «Παρτιζάνικες» και τις εντάσσει στα πλαίσια του επαναστατικού οπλοστασίου της εργατικής τάξης.

    Η ένοπλη άμεση δράση ξεκινά από το γεγονός ότι θα είναι πολύ αργά να σκεφτεί κανείς για ένοπλο αγώνα, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες και περιγράφεται στο αρχικό της στάδιο, από την ακόλουθη θέση των Τουπαμάρος: «Η ίδια η επαναστατική δράση ακόμη και το γεγονός ότι εξοπλιζόμαστε, ότι προετοιμαζόμαστε, ότι εφοδιαζόμαστε, το γεγονός ότι προβαίνουμε σε πράξεις που παραβιάζουν την αστική νομιμότητα, δημιουργεί μια συνείδηση, μια οργάνωση και επαναστατικές συνθήκες».

    Η 17Ν όταν μπήκε στο Τμήμα του Βύρωνα για να πάρει όπλα, στο Πολεμικό Μουσείο για να πάρει μπαζούκας, στο στρατόπεδο του Συκουρίου για να πάρει πολεμοφόδια και όλα αυτά χωρίς να ανοίξει μύτη, έκανε πράξεις ένοπλης προπαγάνδας. Έδειχνε επιπλέον ότι δεν ήταν ετεροκίνητη, ότι βασιζόταν στις δικές της δυνάμεις, για να βρει τα απαραίτητα υλικά για τον αγώνα.

    Όταν ο Αρης με την αρχική αντάρτικη ομάδα του έμπαινε σ΄ ένα χωριό με τους ενόπλους του σε παράταξη και έβγαζε λόγο στην πλατεία, πραγματοποιούσε μια πράξη ένοπλης προπαγάνδας. Έδειχνε ότι κάτω από τη μύτη των Γερμανών, μπορούσε να υπάρξει δράση. Προκαλούσε ένα δυνατό σοκ, δημιουργούσε συνθήκες για παραπέρα ανάπτυξη της δράσης.

    Βέβαια, η 17Ν δεν ήταν η αρχική ομάδα του Αρη και βέβαια στην Ελλάδα η αμερικάνικη κατοχή δεν είναι άμεμπτη και κρατά τα προσχήματα και βέβαια υπάρχει μια τυπική αστική δημοκρατία που συγκαλύπτει την πραγματική ολιγαρχία των ισχυρών του πλούτου, μια «φιλελεύθερη ολιγαρχία» όπως την ονομάζει ο Καστοριάδης.

    Όμως η δράση της 17Ν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά της αντάρτικης δράσης. Χαρακτήρισαν την πρακτική της 17Ν ως τρομοκρατία. Εμείς απαντάμε: όχι. Η 17Ν στρεφόταν εναντίον στόχων - συμβόλων ιμπεριαλισμού και του καπιταλισμού. Πράγματι, κατάφεραν να τους τρομοκρατήσει.

    Η Αμερικάνικη Πρεσβεία στη μικρή μας χώρα, ήταν η πρώτη σε ύψος δαπανών, για λόγους ασφαλείας σε ολόκληρο τον κόσμο! Οι μυστικές υπηρεσίες όλων των μεγάλων Δυτικών χωρών, έστελναν τους καλύτερους σπεσιαλίστες τους, ξόδευαν αμύθητα ποσά για έρευνες και πληροφορίες. Οι μεγαλο-βιομήχανοι και εφοπλιστές ύψωναν φρούρια, δημιουργούσαν στρατιές σωματοφυλάκων, ξόδευαν τεράστια ποσά για παράλληλες έρευνες για να βρουν τη 17Ν, για να θωρακίσουν τα αυτοκίνητά τους, να τα εξοπλίσουν με ηλεκτρονικά αντίμετρα.

    Όλοι αυτοί -και μιλάμε για λίγες χιλιάδες άτομα- ναι πράγματι τους τρομοκρατούσε η 17Ν και είναι περήφανη γι΄ αυτό!

    Όμως το σύνολο του ελληνικού λαού δεν ξυπνούσε ούτε κοιμόταν με το φόβο της 17Ν. Σε μια δημοσκόπηση λίγο πριν την έκρηξη του Πειραιά, μόνο το 2% του δείγματος θεωρούσε τη λεγόμενη τρομοκρατία πρόβλημα, τοποθετώντας το τελευταίο στη σχετική λίστα.

    Για το λαό, τρόμο του προκαλεί η βία του κράτους και του καθεστώτος. Η βία των κατασταλτικών μηχανισμών, η βία της φτώχειας και της ανεργίας, η αλλοτρίωση, η απάθεια και η μοναξιά. Ο όρος «τρομοκρατία» χρησιμοποιείται από το καθεστώς για να συγκαλύψει την πραγματικότητα της δικής του βίας, ή της απειλής βίας και τιμωρίας, που τρομοκρατεί το λαό και για να συκοφαντήσει τη λαϊκή αντιβία με μια λέξη που απευθύνεται στο συναίσθημα και προκαλεί αποστροφή.

    Η 17Ν χαρακτηρίστηκε από πολλούς Οργάνωση του μέτρου. Παίρνοντας υπόψη τη συγκυρία και το επίπεδο ανάπτυξης του Κινήματος, δεν κήρυξε ολοκληρωτικό πόλεμο σε όλα τα μέτωπα. Δεν ανέβασε το επίπεδο της δράσης, σύμφωνα με τις εκάστοτε επιχειρησιακές δυνατότητές της. Δεν μπέρδεψε ποτέ τις επιθυμίες της με την πραγματικότητα, η βία με τη βιασύνη.

    Μέσα σε αυτή τη λογική, δεν επιχείρησε να χτυπήσει την καρδιά του κράτους δημιουργώντας υπερβολικές οξύνσεις, ανεξάρτητα από το ότι θεωρούσε την θεωρητική σύλληψη περί κέντρου του κράτους μάλλον απλουστευτική.

    Ήθελε η κάθε ενέργεια να προκαλεί το μεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο με την ελάχιστη δυνατή βία ως προς τις συνέπειες. Το κύριος βάρος της δραστηριότητάς της δεν έπεφτε στα κείμενα, στις προκηρύξεις ή σε κάποιο έντυπο -παρά το ότι τα θεωρούσε αναγκαία και απαραίτητα- αλλά στις ενέργειες. Το βάρος έπεφτε στις πράξεις και όχι στα λόγια.

    Έτσι, δεν βγήκε παραδείγματος χάρη προκήρυξη για την πολύ σημαντική επίθεση στην Αμερικάνικη Πρεσβεία, ούτε σταμάτησε η δράση όταν για ένα διάστημα απαγορεύτηκε η δημοσίευση των προκηρύξεων. Τη διακίνηση των ιδεών, μπορούν να τη στραγγαλίσουν, τον πολιτικό λόγο μπορούν να τον ακυρώσουν! Το γεγονός όμως της ενέργειας και το νόημά της δεν μπορεί να αποκρυβεί ή να διαστρεβλωθεί.

    Η προπαγάνδιση της λαϊκής βίας έπρεπε να επιτυγχάνεται από την ίδια την ενέργεια. Στη δράση της 17Ν το μήνυμα, ήταν η ίδια η ενέργεια. Υπήρχε ανάγκη να είναι κατανοητή από το λαό, «να μιλά από μόνη της» όπως λέγαμε, να αποκαλύπτει και να από-νομιμοποιεί το καθεστώς και φυσικά να μην έχει αρνητικές επιπτώσεις σε επιμέρους Κινήματα ή σε εργαζομένους.

    Η δράση της 17Ν ήταν δεμένη με τις πλατιές λαϊκές μάζες και τα προβλήματά τους. Το χτύπημα για παράδειγμα του ληστρικού φορολογικού συστήματος, ή του ιατρικού κατεστημένου, αναδείκνυε τη λειτουργία του κράτους - απατεώνα, που πλήττει διπλά τον ελληνικό λαό, ληστεύοντάς τον με το φορολογικό του σύστημα, χωρίς να παρέχει στοιχειώδεις υπηρεσίες υγείας, αναγκάζοντάς τον να πληρώσει γι΄ αυτές, τεράστια ποσά στους μεγαλο-γιατρούς και τις ιδιωτικές κλινικές.

    Η δράση της 17Ν ήταν δράση συμβολική. Επέλεγε στόχους - σύμβολα της εξουσίας σε όλες τις εκφάνσεις της οικονομική, κοινωνική, πολιτική, εκπροσώπους των μηχανισμών και θεσμών του αστικού καθεστώτος, της ιμπεριαλιστικής ηγεμονίας με τους μηχανισμούς της, της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, της ληστείας του κοινωνικού πλούτου και της δημόσιας περιουσίας, των εξωνημένων πολιτικών, των διεφθαρμένων κρατικών λειτουργών, της κρατικής καταστολής.

    Οι ενέργειες της 17Ν είχαν παραδειγματικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα προειδοποιητικό και προληπτικό, αφού αποσκοπούσαν να οδηγήσουν σε επανασχεδιασμό ή και αποχή ακόμη από πράξεις επιβλαβείς για το κοινωνικό σύνολο.

    Η δράση της 17Ν είχε πολιτικά αποτελέσματα. Εκλαμβανόταν σαν δίκαιη κοινωνική άμυνα απέναντι σε δραστηριότητες που επέσυραν σοβαρή κοινωνική βλάβη. Αν δεν κάνω λάθος, αν μπω στα χωράφια σας, στο δικό σας Ποινικό Κώδικα θεωρείται νόμιμη η προσβολή αυτού που επιτίθεται άδικα.

    Δεν δικαιούται η κοινωνία ή κάποια μέλη της αμυνθούν με πολιτικό σκεπτικό απέναντι σε πράξεις με βαρύτατο κοινωνικό κόστος, όταν τους δράστες οι δικοί σας οι θεσμοί ουδέποτε αγγίζουν λειτουργούς, ή έστω και σαν κοινωνικό αντίβαρο.

    Έδινε μήνυμα αντίστασης, ότι απέναντι στην πανίσχυρη εξουσία υπάρχουν κάποιοι που αντιστέκονται ακόμη και θα αντιστέκονται για πάντα. Τόνωνε έτσι το αίσθημα αξιοπρέπειας και περηφάνιας του λαού, ενώ προκαλούσε τριγμούς στην εξουσία και στους μηχανισμούς.

    Οι ενέργειες της 17Ν εκλαμβάνονταν από τον ελληνικό λαό, με βάση την εμπειρία του τις προσβολές και ταπεινώσεις που έχει υποστεί, τις αδικίες που είχε υποφέρει, την καταπίεση και εκμετάλλευση που βιώνει σαν πράξεις απόδοσης δικαιοσύνης και λαϊκής άμυνας.

    Για όλους αυτούς τους λόγους συναντούσε την κοινωνική αποδοχή. Μια σημαντική αποδοχή, της οποία η 17Ν γινόταν αποδέκτης και νομιμοποιούσε την Οργάνωση να συνεχίζει τη δράση της. Θα αναφέρω μόνο τη δημόσια μαρτυρία δύο αναλυτών, του σοβαρού Καθηγητή κ. Μπέη στην «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» ο οποίος μιλά για «πολιτικώς οδυνηρά αποτελέσμάτα δημοσκοπήσεων για συμπάθεια στη 17Ν» και του ιδιαίτερα εμπαθούς αντιπάλου μας του κ. Μαρίνου Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στην εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ» που λέει ότι «το 23,7% ήτοι 2.370.000 Έλληνες συμπαθεί τους αγωνιστές της 17Ν».

    Πρόκειται για ένα αναμφισβήτητο αντικειμενικό γεγονός που αποδείχνει ότι η 17Ν είχε κοινωνικές ρίζες και η δράση της ήταν αποτέλεσμα κοινωνικών αιτιών.

    Δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο περίφημο επιχείρημα περί συμψηφισμού της βίας, που ακούγεται?
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Με συγχωρείτε κ. Πρόεδρε που διακόπτω τον κ. κατηγορούμενο. Μένω με τη βεβαιότητα ότι?
    (Διαλογικές συζητήσεις)

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν έχουμε δικαίωμα να τον διακόψουμε. Παρακαλώ να μην διακόπτεται ο κ. κατηγορούμενος. Να τελειώσει και μετά θα τα πούμε.
    (Διαλογικές συζητήσεις)

    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Έχω αντίθετη γνώμη για την απολογία του κατηγορούμενου, για τον τρόπο και παρακαλώ κ. Πρόεδρε να κάνετε χρήση του άρθρου 366.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το οποίο λέει; Διαβάστε το.
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ: Το οποίο λέει να μην εκφεύγει από το θέμα.
    Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: Κύριε Εισαγγελέα, εσείς ειδικά, έχετε βάλει ακριβώς έτσι το θέμα: ότι η δράση της 17Ν ήταν κατά της δημοκρατίας και της καθεστηκυίας τάξεως. Νομίζω ότι απαντώ ακριβώς στη δική σας θέση.

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Παρακαλώ κ. κατηγορούμενε ως προς το πρώτο σκέλος που λέει ο κ. Εισαγγελεύς, φυσικά δεν επιτρέπεται η ανάγνωση κειμένου, απλώς το συμβουλευόμαστε, κάνουμε χρήση των σημειώσεων προς υποβοήθηση.
    Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: Είναι μια δήλωση σύντομη και τελειώνω.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν είναι δήλωση, είναι απολογία.
    (Διαλογικές συζητήσεις)

    ???.: Έχουμε τον λόγο κ. Πρόεδρε;
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν έχει κανένας τον λόγο.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Εσείς με ποιο δικαίωμα παρεμβαίνετε κ. συνάδελφε; Έχετε εσείς τον λόγο και δεν έχουν οι συνήγοροι Υπεράσπισης;
    ???.: Κανείς δεν έχει τον λόγο.
    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Κανείς δεν έχει και ακριβώς αυτό θέλω να ζητήσω από το Δικαστήριο να σεβαστεί τον κατηγορούμενο στην απολογία του. Δεν διακόπτεται ο κατηγορούμενος στην απολογία του.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Θα εκτιμήσει το Δικαστήριο την απολογία του.

    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Κύριε Πρόεδρε, παρακαλώ να αποκαταστήσετε την τάξη για τη συνέχιση της διαδικασίας.
    ???.: Κύριε Πρόεδρε, είπε θα κάνω μια δήλωση προ της απολογίας.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν είπε δήλωση. Στο Δικαστήριο δεν κάνουμε δηλώσεις, του λέω απολογία, να απολογηθεί.
    Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: Μπορώ να συνεχίσω;

    Α. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: (Εκτός μικροφώνου) Χτες ο ίδιος εσείς καλέσατε τον συγκεκριμένο κ. κατηγορούμενο να αναπτύξει ορισμένα πράγματα πως ξεκίνησαν?
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ναι ν΄ αναφέρει ορισμένα πράγματα και γι΄ αυτό τον ακούω με προσοχή. Δεν μπαίνω στην ουσία. Αλλά όχι από ανάγνωση. Η αντίρρηση είναι ότι δεν αναγιγνώσκονται τα έγγραφα, οι απολογίες αλλά απαγγέλλονται από μνήμης.

    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Εσείς αναγνώσατε χτες δήλωσή σας και είστε συνήγορος και δεν μπορεί ο κατηγορούμενος μετά από 5 μήνες διαδικασία να απαντήσει σε αυτά που του ζητάει ο Πρόεδρος;
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πέστε τα δηλαδή με δικά σας λόγια.
    Δ. ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ: Αυτό λέγεται ανάγνωση πολιτικού μανιφέστου!
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σας παρακαλώ πάρα πολύ, τι του λέμε του ανθρώπου!
    (Διαλογικές συζητήσεις)

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σας παρακαλώ να τελειώνουμε διότι ο άνθρωπος πρέπει να κάνει την απολογία του χωρίς να τον διακόπτουμε. Απολογία κάνει και συμβουλεύεται το κείμενο.
    (Διαλογικές συζητήσεις)

    Ι. ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ: Κύριε Πρόεδρε, θα του δώσετε τον λόγο να συνεχίσει;
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Θα αφήστε να τελειώνουμε; Νομίζω ότι την ώρα της απολογίας?.!
    Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: Δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο περίφημο επιχείρημα περί συμψηφισμού της βίας, που ακούγεται από τους εκπροσώπους της κυρίαρχης ιδεολογίας. Λένε: «υπάρχει η βία από τη μια μεριά, το κράτος στον ιμπεριαλισμό, αλλά υπάρχει και η βία από την άλλη πλευρά η λαϊκή βία συμπεριλαμβανομένης της 17Ν». Ρωτάνε: συμψηφίζετε την κρατική βία με την επαναστατική βία;

    Ας παραβλέψουμε το γεγονός ότι κάποιοι από αυτούς που υποστήριζαν αυτή την άποψη συμμετέχουν σε κρατικά όργανα και θεσμούς και συνεπώς δεν μπορούν να βάζουν τον εαυτό τους σε δήθεν ουδέτερη σχέση μεσότητα μεταξύ των δύο άκρων.

    Ας θυμηθούμε το Αφγανιστάν, τη Γιουγκοσλαβία, το Ιράκ, τις ισοπεδωμένες γειτονιές, χιλιάδες άμαχοι νεκροί, σε 500.000 υπολογίζονται από βρετανικές πηγές οι αναμενόμενοι θάνατοι από καρκίνο μόνο στο Ιράκ. Μπορούν αυτές οι εκατοντάδες χιλιάδες νεκροί να μπουν στην ίδια ζυγαριά με τις λίγες εκατοντάδες νεκρούς Αμερικανούς στρατιώτες από τη λαϊκή αντιβία και πέρα από την ποσότητα πρόκειται για την ίδια ποιότητα;

    Να αναφέρουμε τις χιλιάδες νεκρούς από τα εργατικά ατυχήματα, τις εκατοντάδες πνιγμένους στα πλωτά φέρετρα, την εξόφθαλμη περιφρόνηση της ανθρώπινης ζωής των εργαζομένων μπροστά στη βία του κεφαλαίου. Μιλάμε κι εδώ για την ίδια ζυγαριά, την ίδια ποσότητα και ποιότητα βίας με τους συμβολικούς στόχους της άλλης πλευράς;

    Είναι γνωστή η φιλοσοφική αρχή ότι η ποσότητα καθορίζει από ένα σημείο και μετά την ποιότητα και αντίστροφα ότι η ποιότητα επηρεάζει την ποσότητα. Η βία σε μεγάλη κλίμακα (ποσότητα) προσδιορίζει το χαρακτήρα της ως βία εκμετάλλευσης με μια ποιότητα. Η βία εκμετάλλευσης της ποιότητας δεν μπορεί να ασκηθεί παρά σε μαζική κλίμακα, σαν μαζική βία ποσότητα.

    Από τη μια δηλαδή υπάρχει η επιθετική βία, η βία εκμετάλλευσης, η βία των καταπιεστών που στοχεύει στη διατήρηση και μεγέθυνση των κοινωνικών ανισοτήτων και είναι άδικη και από την άλλη υπάρχει η αμυντική βία, η βία αντίστασης η λαϊκή βία που στοχεύει στην κατάργηση των κοινωνικών ανισοτήτων και είναι δίκαιη.

    Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε δεν μπορούμε να συμψηφίζουμε ανόμοια πράγματα. Και για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του Καθηγητή Ρούσση, «ο τύπος της βίας της 17Ν από τη μια είναι δευτερογενής σε σχέση με τις οικονομικές και κοινωνικές αντιθέσεις που τη γεννούν και από την άλλη είναι δευτερεύουσα σε σχέση με την κρατική και ιμπεριαλιστική βία».

    Όμως το δικαίωμα στη ζωή είναι αδιαπραγμάτευτο; Για την κυρίαρχη ιδεολογία και τους φορείς της η αφαίρεση ζωής είναι σε κάθε περίπτωση πράξη εγκληματική και ο δράστης εγκληματίας; Αν η απάντηση είναι καταφατική, τότε από ιστορική και κοινωνική άποψη οδηγούμαστε στους εξής παραλογισμούς:

    Η Ελληνική Επανάσταση του 1821 ήταν μια σειρά εγκληματικών πράξεων και δε θα αναφερθώ βέβαια στη σφαγή της Τριπολιτσάς ή στις πυραμίδες κομμένων κεφαλιών που ύψωνε ο Καραϊσκάκης. Οι βίαιες ενέργειες των κλεφτών κατά των φοροεισπρακτόρων και των κοτζαμπάσηδων, ήταν πράξεις εγκληματικές από επικίνδυνα εγκληματικά στοιχεία. Η Φιλική Εταιρεία που εξόντωνε ύποπτα στοιχεία που εξόντωνε ύποπτα στοιχεία για να εκπληρώσει τους σκοπούς της, ήταν μια συμμορία δολοφόνων. Οι εκτελέσεις των προδοτών από τον ΕΛΑΣ, ήταν δολοφονίες που προκαλούν πόνο και αγανάκτηση.

    Όταν λοιπόν το ζήτημα τίθεται ιστορικά, τότε η κυρίαρχη ιδεολογία αναδιπλώνεται και χαρακτηρίζει την αφαίρεση της ζωής άλλοτε ως πράξη ηρωισμού και άλλοτε ως εγκληματική πράξη. Η περίπτωση Παναγούλη είναι χαρακτηριστική.

    Η αξία λοιπόν της ζωής στο δικό σας σύστημα αξιών γίνεται σχετική και όχι απόλυτη έννοια και οι πρώτοι που τη σχετικοποιούν είναι το κράτος με τα όργανά του και ο ιμπεριαλισμός με τις σφαγές. Το τί είναι έγκλημα καθορίζεται από την ιδεολογία των κυρίαρχων και σύμφωνα με τα συμφέροντά τους. Οι κατηγορίες εναντίον μας δεν μπορούν να μεταμφιέζονται με τη μάσκα της ηθικής αλλά να ειδωθούν κάτω από το πρίσμα της εξυπηρέτησης αυτών των συμφερόντων.

    Ας αφήσουν λοιπόν τις υποκρισίες περί ιερότητας απαραβίαστου και λοιπά ηχηρά και ας μας το πουν ανοιχτά και με απλά λόγια: Κύριοι, το μονοπώλιο της βίας το έχει το κράτος για να διασφαλίζει την τάξη, δηλαδή την απρόσκοπτη συνέχιση της εκμετάλλευσης των πολλών από τους λίγους. Όποιος το αμφισβητήσει από επαναστατική θέση, μαύρο φίδι που τον έφαγε. Αφήστε σαν Ψωμιάδηδες να σας βάζουμε δυο τρεις μέρες μέσα για τα μάτια του κόσμου, ή καλύτερα εφοπλιστές του ΣΑΜΙΝΑ ή βιομήχανοι των ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΩΝ Κορίνθου, να μην ασχοληθούμε καθόλου μαζί σας.

    Ας πέσουν λοιπόν οι μάσκες και ας παρατήσουμε τα προσχήματα. Οι ιδιοκτήτες των ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΩΝ Κορίνθου ουδέποτε θα διωχθούν, όπως δεν διώχθηκαν και δεν θα διωχθούν οι υπεύθυνοι για άλλα εργατικά ατυχήματα για τους σακατεμένους εργάτες, τους χιλιάδες νεκρούς. Εδώ χρειάζεται να αναφέρουμε ένα ανατριχιαστικό παράδειγμα, ένα ανατριχιαστικό γεγονός. Οι εργολάβοι των μεγάλων έργων, συνυπολογίζουν στους προϋπολογισμούς τους το κόστος των θανατηφόρων εργατικών ατυχημάτων, αποτιμούν δηλαδή σε μερικά ευρώ, το κόστος των σίγουρων δολοφονιών, αφού η λήψη μέτρων ασφαλείας στοιχίζει περισσότερο.

    Στα ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ το έγκλημα θα είχε αποφευχθεί αν είχαν τοποθετηθεί απλώς βαλβίδες αντεπιστροφής στις φιάλες οξυγονοκόλλησης, σύμφωνα με το πόρισμα. Όμως στοιχίζουν. Ελάχιστα, αλλά στοιχίζουν. Όπως στοιχίζουν τα φίλτρα στις καμινάδες των εργοστασίων που ξερνούν καρκινογόνους ρύπους. Όπως στοιχίζουν τα μέτρα ασφαλείας. Γι αυτό η Ελλάδα είναι η πρώτη με τριπλάσιο ποσοστό κερδών απ΄ όλες τις χώρες της ζώνης του ευρώ όπως είναι και η πρώτη σε ποσοστό εργατικών ατυχημάτων.

    Εδώ δεν υπάρχει ο περίφημος «ενδεχόμενος δόλος»; Ας πέσουν οι μάσκες. Οι εφοπλιστές του ΣΑΜΙΝΑ ουδέποτε θα διωχθούν, όπως δεν διώχθηκε κανένας εφοπλιστής για τους εκατοντάδες πνιγμένους στα πλωτά τους φέρετρα. Όπως δεν θα διωχθεί ο ιδιοκτήτης του IRON ANTONIS για το σάπιο JET ONE που τυχαία δεν έγινε ΣΑΜΙΝΑ με νέους δεκάδες νεκρούς. Αλλωστε έχει αθωωθεί για το σαπιοκάραβο IRON ANTONIS με τους 24 νεκρούς μαζί με τους υπεύθυνους του νεογνώμονα που υπέγραψαν τα πιστοποιητικά αξιοπλοϊας για να ταξιδεύουν ελεύθερα τα ΔΥΣΤΟΣ και τα άλλα.

    Ας πέσουν οι μάσκες. Τα κρατικά όργανα που εξοστρακίζουν τις σφαίρες τους σε μετανάστες, μικροκλεφτρόνια, διαδηλωτές, αθωώνονται ή καταδικάζονται σε συμβολικές ποινές. Για τη 17Ν έγιναν ειδικοί νόμοι, έκτακτα μέτρα, ειδικές φυλακές, ειδική σύνθεση του Δικαστηρίου σας.

    Ναι, αλλά μπορούν να γίνουν βίαιες ενέργειες σε συνθήκες δημοκρατίας; Καταρχήν βέβαια η ερώτηση υπονοεί ότι μπορούν να γίνουν σε περίοδο δικτατορίας. Ας δούμε όμως τη σημερινή δημοκρατία μας. Σε πρόσφατο άρθρο του ο καθηγητής Παρασκευόπουλος έγραψε: «Δημοκρατία χωρίς σεβασμό στο κράτος δικαίου και το κράτος πρόνοιας γίνεται τύπος άνευ ουσίας και εκφυλίζεται. Η υποβαθμισμένη λειτουργία ενός Κοινοβουλίου δε θα μπορούσε να εξαγνίσει βασανιστήρια ή δίκες σε έκτακτα δικαστήρια». Με δυο φράσεις τα είπε όλα ο κ. καθηγητής.

    Ο κ. Κρουσταλάκης πέρυσι με την έναρξη του δικαστικού έτους, επέστησε όπως είπε «το ξίφος της Δικαιοσύνης εναντίον όποιου παρανομεί, όσο ψηλά και αν βρίσκεται, όσο ισχυρός και αν είναι». Και λίγο μετά είπε: «Ο κόσμος έχει βαρεθεί τα λόγια, αλίμονο αν τον απογοητεύσουμε, θα έχουμε χάσει το τρένο της νομιμοποίησής μας στην κοινωνία». Το δικαστικό έτος βέβαια κοντεύει να τελειώσει και η Δικαιοσύνη πολλά έτη τώρα βλέπει τα τρένα να περνούν.

    Μια από τις βασικές αρχές της δημοκρατίας, η ισονομία, δεν εφαρμόζεται. Οι νόμοι δεν ισχύουν για τους ισχυρούς. Όσον αφορά το κράτος πρόνοιας, εξαϋλώνεται για να καταστεί αόρατο μπρος στην επέλαση της νεοφιλελεύθερης λαίλαπας που σαρώνει κοινωνικές κατακτήσεις δεκαετιών. Μια κοινωνία που δε νοιάζεται για τους αδύναμους, που δε φροντίζει τους ανήμπορους, που δεν έχει αλληλεγγύη, δεν είναι δημοκρατική κοινωνία. 20% των Ελλήνων είναι κάτω από τα όρια της φτώχιας. 15% η ανεργία, η μεγαλύτερη κοινωνική πληγή, η μεγαλύτερη τρομοκρατική, η μεγαλύτερη διαβρωτική δύναμη της κοινωνίας. Ένας στους τρεις νέους άνεργους. Χαρίζεται η δημόσια περιουσία, ο δημόσιος πλούτος, η δημόσια γη.

    Να πούμε για τις μίζες των δισεκατομμυρίων στους εξοπλισμούς; Το διαρκές έγκλημα των δημοσίων έργων; Τα ΜΜΕ των βαρόνων εργολάβων; Τη νέα μεγάλη ιδέα της Ολυμπιάδας, των αρπακτικών, της ρεμούλας και της απάτης; Για πόσα χρόνια θα την πληρώνουμε μετά το 2004; Για το υποβαθμισμένο Κοινοβούλιο που νομοθετεί κατά παραγγελία όπως διαβάσαμε πρόσφατα και στον Κουταλίδη και όπως το βλέπουμε όλοι; Για μια αδύνατη Κυβέρνηση που άγεται και φέρεται σύμφωνα με τις διαθέσεις των ισχυρών; Ποια δημοκρατία;

    Μπορούν να γίνουν βίαιες ενέργειες στη δημοκρατία; Μπορεί να θέλει κανείς να ανατρέψει μια τέτοια δημοκρατία; Και βέβαια μπορεί. Γιατί πρόκειται για ένα σύστημα άρνησης της δημοκρατίας. Γιατί πρόκειται για μια δημοκρατία που αυτο-αναιρείται. Ο ένοπλος επαναστάτης δεν είναι μανιακός της βίας, παράφρονας λάτρης των όπλων και των σκοτωμών. Σε αυτούς τους ανθρώπους διαθέτει πολλές και νόμιμες δυνατότητες να ασκήσουν τις έξεις τους.

    Ο επαναστάτης που μέσα από μια πολιτική ανάλυση επέλεξε τη βία σαν άμεσο μέτρο, είναι υποχρεωμένος να φτάσει, αν είναι συνεπής με τον εαυτό του και τις ιδέες του ως τις ακραίες του συνέπειες. Πρώτα-πρώτα η επιλογή του αυτή βρίσκεται σε αντίθεση με τα προσωπικά του συμφέροντα. Έπειτα έχει να ξεπεράσει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης σε μια στάση ζωής βιολογικά παράλογη, γιατί κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του και την ελευθερία του. Κυρίως όμως έχει να αντιμετωπίσει μια βαθιά και δυσβάσταχτη αντίφαση ανάμεσα στην αγάπη για τη ζωή και την αναγκαιότητα να δρα κατά ζωής.

    Αυτή την αντίφαση ο αγωνιστής τη βιώνει τραγικά, οδυνηρά. Θλίβεται, πονά, σπαράζεται από αυτήν, πορεύεται με αυτήν, ζει με αυτήν, πληρώνει βαρύ ψυχικό τίμημα. Ξέρει όμως ότι μετέχει σε έναν αγώνα κατά της πρωτογενούς βίας, τη βία που στερεί τον άνθρωπο από τη βαθύτερή του ουσία, τον απανθρωπίζει, τον βυθίζει στη βαρβαρότητα.

    Οι έννοιες που επιστρατεύουν εναντίον μας, «εγκληματίες», «ειδεχθείς δολοφόνοι» κτλ., δε μπορούν να κρίνουν τη δράση μας. Ο ένοπλος επαναστάτης σέβεται τη ζωή. Γι αυτό και παίρνει τα όπλα για να την υπερασπίσει απ΄ όσους την κακοποιούν και την εξευτελίζουν. Και μπορεί να οδηγηθεί και να αποδέχεται την απώλεια μιας ζωής, εφόσον χρειάζεται για να προχωρήσει η επαναστατική υπόθεση, αλλά και όταν πρόκειται γι αυτούς που ευθύνονται για την κακοποίηση και τον εξευτελισμό της ζωής των πολλών.

    Έχοντας διαφορετικό μέτρο από το κοινωνικά αποδεκτό για την ταξική καταπίεση και τον καθημερινό εξευτελισμό που υφίσταται η πλειονότητα των ανθρώπων, έχοντας πλήρη επίγνωση της απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής από τους μηχανισμούς κυριαρχίας και κυρίως έχοντας επιλέξει την ένοπλη σύγκρουση σήμερα και όχι στο αόριστο μέλλον, αποκτά διαφορετική σχέση με τη ζωή, πρώτα απ΄ όλα τη δική του και δε διστάζει να θυσιάσει και τη δική του τη ζωή, αν αυτό απαιτούν οι ανάγκες του αγώνα.

    Ο ένοπλος επαναστάτης κάνει παρέμβαση σε μια κοινωνία πελώριων ανισοτήτων όπου μαίνεται ο ακήρυχτος κοινωνικός πόλεμος με θύματα και από τις δυο πλευρές, πολύ περισσότερο από τη μια πλευρά, πολύ λιγότερο από την άλλη. Έναν πόλεμο που αντιπαρατάσσει άτομα, τα οποία δεν είναι αφηρημένα άτομα, έχουν όνομα, έχουν μια οικογένεια, έχουν ανθρώπους που τους αγαπάνε, που τους μεγάλωσαν, για τους οποίους είναι αναντικατάστατοι. Σε αυτές τις οικογένειες οφείλουμε σεβασμό και συμπόνια.

    Σε καμία περίπτωση όμως δε μπορούν κάποιοι υποκριτικά και δημαγωγικά να εκμεταλλεύονται στο βωμό σκοπιμοτήτων. Υποκρισία που φαίνεται ολοκάθαρα αν αναρωτηθούμε: Ξέρει κανείς τα ονόματα των τεσσάρων νεκρών του ΚΑΠΑ ΜΑΡΟΥΣΗΣ που δολοφόνησαν τα ΜΑΤ; Θυμάται κανείς το όνομα του παιδιού που δολοφόνησε εν ψυχρώ ο Μελίστας; Γιατί θυμόμαστε τα 45άρια αλλά ξεχνάμε τα αστυνομικά 38άρια κ. Πρόεδρε;

    Γίνονται μνημόσυνα, κατατίθενται στεφάνια για τον Κουμή και την Κανελλοπούλου; Γνωρίζει κανείς τα ονόματα των 7 δολοφονημένων στα ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ Κορίνθου, στα κάτεργα του Λάτση και του Βαρδινογιάννη, στο ΔΥΣΤΟΣ, στο ΣΑΜΙΝΑ, στο IRON ANTONIS, στο ΠΑΣΙΦΑΙΑ, στα δεκάδες άλλα ναυάγια; Έχει πάει κανείς στα νεκροταφεία των μεταλλίων του Μποδοσάκη να δει τις ηλικίες στους τάφους των μεταλλορύχων που πέθαναν με σαπισμένα πνευμόνια; Όλες αυτές οι οικογένειες είχαν όνομα; Είχαν παιδιά που έχασαν; Βρήκαν ποτέ βήμα να μιλήσουν; Βρήκαν τηλεοπτικά κανάλια;

    Είδαν πολιτικούς να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα; Είχαν ποτέ τόσο μεγάλα ονόματα δικηγόρων Πολιτικής Αγωγής; Ήταν καν Πολιτική Αγωγή και σε ποια δίκη; Είχαν το σεβασμό, τη συμπόνια και τη συμπαράσταση κανενός επίσημου φορέα;

    Ο κοινωνικός ανταγωνισμός, ο κοινωνικός πόλεμος, ο εμφύλιος πόλεμος, διεξάγεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια, περνά φάσεις όξυνσης και ύφεσης, άλλοτε είναι εμφανής, άλλοτε αφανής, άλλοτε υπό τη μάσκα του κράτους δικαίου, άλλοτε στην πιο καθαρή του μορφή. Και θα συνεχίζεται μέχρις ότου πάψουν να υφίστανται τάξεις.

    Όταν η ανθρωπότητα βγει από τη βάρβαρη προϊστορία της, από τους πολέμους, την εξαθλίωση, την προσφυγιά, τον αναλφαβητισμό, τη λεηλασία του πλανήτη από τις πολυεθνικές, όταν περάσει στο βασίλειο της ελευθερίας, της ισότητας, της ανεμπόδιστης ανάπτυξης του ανθρώπου, όταν η ανθρωπότητα χειραφετηθεί, όταν οι άνθρωποι επανοικειοποιηθούν την ανθρωπιά τους, τότε η ανθρώπινη ζωή θα είναι αυταξία πραγματική και όχι υποκριτική.

    Χτες το βράδυ που έγραφα, ξενύχτησα κιόλας, ήθελα να γράψω ακόμα ένα κεφάλαιο, έναν επίλογο. Δεν το έγραψα. Θα σας πω μερικούς στίχους του Παλαμά:

    Παιδί το περιβόλι μου που θα κληρονομήσεις,
    όπως το βρεις κι όπως το δεις να μην το παρατήσεις.
    Σκάψε το ακόμα πιο βαθιά και βρέξε το πιο στέρεα
    και πλούτισε τη χλόη του και πλάταινε τη γη του,
    κι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεκτα, πέσουν καιροί οργισμένοι,
    κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα κι όσα δέντρα,
    για τίποτ΄ άλλο δεν ?φελούν, παρά για μεταρίζια.

    Μη φοβηθείς το χαλασμό, φωτιά, τσεκούρι τράβα,
    ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε, το περιβόλι κόφτο
    και χτίσε κάστρο πάνω του και ταμπουρώσου μέσα
    για πάλεμα, για μάτωμα, για τη καινούργια γέννα,
    που όλο την περιμένουμε κι όλο κινά για νά΄ ρθει
    κι όλο συντρίμι χάνεται, στο γύρισμα των κύκλων.

    (Χειροκροτήματα και Συνθήματα από το κοινό)

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Διακόπτεται η δίκη. Να αποβληθεί από την αίθουσα το κοινό που χειροκρότησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενω εσεις Κε Σιδερη στη γιαλατζι αριστερα θα μας τα λυσετε ολα. Επαγγελματιες κοντραριστες για την πολιτικη ανοδο και μονο. Αλλα αυτη η ανοδος ειναι προσωρινη και θα το δειτε συντομα. Ξεκαβαληστε το καλαμι. Και αφηστε τα παραμυθια για τα κοθωνια που αιθεροβαμουν και σας ψηφιζουν γιατι ειναι trendy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι μαλακιες ειναι αυτα που παραθετει ο 17η. Τι σχεση εχουν ολα αυτα σ'αυτη τη συζητηση. Προπαγανδα μας κανει? Τοσο βαρεμενοι ειστε? Αρρωστεια σκετη ο Ελληνικος λαος φιλε μου. Τι ΒΟΡΒΟΡΟΣ ψυχης ειναι αυτος? ΤΙ ΣΚΟΤΑΔΙΛΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ. Και μετα ψαχνουμε γιατι εχουν σηκωσει κεφαλι οι διαφοροι γειτονες μας και διεκδικουν τη χωρα, αφου εχουν τετοιους ελληνες μεσα στη χωρα να την σαμποταρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. To "κουκουλώνουν τις μίζες" το θεωρώ λίγο "παρατραβηγμένο" διότι τις διώξεις για την SIEMENS δεν τις ασκεί η γερμανική κυβέρνηση αλλά ο εισαγγελέας στην Ελλάδα. Δεν βλέπω λοιπόν που είναι η "χάρη" που μας κάνουν οι Γερμανοί... Εξάλλου το 20% το αγοράζουν και μάλιστα "τσιμπημένα"... δεν τους το χαρίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε παιδες που βρεθηκε αυτος; μηπως ειναι ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ;δηλαδη τι θελει να πει οτι καλα εκανε η 17 Νοεμβρη;τετοια διαστροφη μας διακατεχει, αλλοι εχουν λυσει το προβλημα αυτο εδω και 30 χρονια ,και εμεις εδω κολλημενοι με την επανασταση του 17 με τον ΑΡΗ...δεν κοιταμε ουτε ενα βημα μπροστα τυφλωμενοι με μισος και εκδικηση ,γιαυτο εχουμε πιασει πατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 28 Μάρτιος 2008 11:21 πμ

    ==
    Ρε τρυπιο φουσκωτο ακου μερικα πραγματακια:
    Το πασοκ την μεγαλυτερη δυναμη που απεμπολησε ,την μεγαλυτερη "λαικη απηχηση" που εχασε ηταν που "καρφωσε" την 17Ν.

    Ουτως η αλλως δεν μπορουσε να κανει κι αλλιως.

    Την ξερανε,την ξερανε και οι Αγγλοι και οι Αμερικανοι και επρεπε να δοθει τελος ,ενοψει Ολυμπιακων αγωνων..

    Γιαυτο δωσανε ελαττωματικη βομβα/χειροβομβιδα στον μαλακοκαυλη το ξηρο ,να σκασει στα χερια του ,να τον πιασουν ...να "μαρτυρησει" τους συντροφους του (που ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ηταν καταγεγεγραμμενοι στην ασφαλεια) και να !
    Με ενα σμπαρο δυο τρυγονια!

    Και τους καρφωσανε/διαλυσανε και βγηκανε και απο πανω ,οτι δηλαδη ..να αυτοι!!! "εξαρθρωσαν την 17Ν!!"

    Τωρα χτυπανε το κεφαλι τους ,τι μαλακες ημασταν ,θα ειχαμε τωρα την 17Ν και θα ειχαμε παλι το πανω χερι..

    Στουμπο! ε! στουμπο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δηλαδη θες να πεις οτι 17Ν ηταν το ΠΑΣΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 28 Μάρτιος 2008 12:59 μμ

    ==
    Οχι ρε!
    Το πασοκ ητανε η 17Ν.
    ====

    δηλαδη θες να πεις οτι 17Ν ηταν το ΠΑΣΟΚ;
    ==
    Συ ειπας.Και μαλιστα "εχων σωας τα φρενας" οπως θα ελεγε και καποιος αλλος.

    Αν εχεις καμμια αμφιβολια ,γρηγορα στον ψυχιατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παρακολουθήστε το αντι-ισλαμικό φίλμ των Ολλανδών σαν πρώτοι από την σελίδα
    http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103


    Ο Αλάχ γαμιέται πατόκορφα! Το ίδιο και ο σαπιοκώλης ο προφήτης του Μουχάμαντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dhladh otan drouse h 17N den pernane mizes oi politikoi kai oi klikes???
    Poso gelioi kai kolhmenoi eiste kapoioi!

    Ston koyfontina kai ton ka8e koyfontina dolofono-tromokrath aksizoyn pollakis isobia, h sterhsh an8rwpinhs zwhs den kanei kanena ideologo kai an8ropisth! Anamesa sta 8ymata thw 17N yphrxan polloi entelws a8woi.-

    H tromokratia se megalo pososto einai stymenh apo ta idia ta krath gia na epibalei tiw kameres kai ton ateleioto elegxo stoys polites!

    -13θ-
    Green Terrorists Gate13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

    Την 26-3-2008 εθνικαί δυνάμεις με επικεφαλής την ΝΕΑ ΤΑΞΗ και άλλας αντι-κομμουνιστικάς δυνάμεις, εισέβαλαν στην οικία μεγαλο-συνδικαλιστή της ΔΕΗ. Κατόπιν ηρωϊκής προσπαθείας, κατέλαβον επί 2 ώρες το σπίτι αυτό, άντρο κομμουνιστικής δράσεως.

    Στην οικία ευρίσκονταν αι 2 θυγατέραι του συνδικαλιστή, που προέββαλαν αντίσταση αλλά αι εθνικές δυνάμεις τις κατετρόπωσαν.

    Διαπαιδαγώγησαν εθνικοφρόνως αυτάς τα θυγατέρας και έδοσαν ένα γερό μάθημα στους βρωμοσυνδικαλιστές.

    Απήλθον δε μετά από 2 ώρες, ΝΙΚΗΤΕΣ

    Η επιχείρηση ήταν μια προειδοποίηση σε συνδικαλιστές, απεργούς, κ.λπ. καθάρματα δημοκράτες, που σαμποτάρουν την εθνική μας κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εσυ με το εκτακτο ανακοινωθεν εισαι τοσο βρωμιαρης και διανοητικα αναπηρος που επιβεβαιωνεις ποσο ευκολα θα διαλυθει η Ελλαδα απο κατι μουνοπανα σαν και σενα, που θα την πουλησουν χωρις δευτερη σκεψη. Ειμαι σιγουρος οτι μπορει να πουλησεις και τη μανα σου και να χασκεις. Βρωμοελληνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όσοι εστίασαν την προσοχή τους στην επίθεση που εξαπέλυσε ο Κώστας Καραμανλής κατά του ΠΑΣΟΚ- και δευτερευόντως κατά του Συνασπισμού- την πάτησαν κανονικά. Είδαν το τυρί, αλλά δεν είδαν τη φάκα. Κοίταζαν το φεγγάρι και έπεσαν πάνω στην κολόνα. Γιατί ο Πρωθυπουργός, που εμφανίστηκε χθες ύστερα από τόσες ημέρες αφανούς διαβίωσης κάπου μεταξύ Ραφήνας και Μεγάρου Μαξίμου, επιτιθέμενος στο ΠΑΣΟΚ στη βάση της γνωστής, ρηχής επιχειρηματολογίας ότι όσα κάνει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι γιατί σύρεται από τον Συνασπισμό, στην ουσία έκρυψε κάτι άλλο που είπε πολύ πιο σοβαρά. Ότι επιμένει στην πολιτική των δήθεν μεταρρυθμίσεων. Στις τομές και αλλαγές, όπως τις ονομάζει. Που σημαίνει ότι τίποτε δεν κατάλαβε την περασμένη Τετάρτη όταν η μισή Ελλάδα βγήκε στον δρόμο. Ούτε κατάλαβε, ούτε είδε, ούτε άκουσε. Κανένα πρόβλημα. Αλλά κάποιος πρέπει να του μιλήσει ότι, κάνοντας επίδειξη πυγμής και υποσχόμενος σε όλους μας και άλλες... μεταρρυθμίσεις, το μόνο που θα καταφέρει τελικά θα είναι να βγάλει στον δρόμο και την υπόλοιπη Ελλάδα.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παλι ανωνυμες σμαλακιεσ γραφετε ρε..........μυαλο δεν βαλατε.......ουστ απο δω ρε λασποανεμιστηρες........οσο ειστε εξω απο το πολιτικο σκηνικο τις ιδιες μαλακιες και μαλιστα ανωνυμα θα γραφετε......ονοματα και διευθυνσεις τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 28 Μάρτιος 2008 1:24 μμ

    Για να ειμαστε ειλικρινεις αι "κοπελλαι" δεν φταινε σε τιποτε.

    Αλλα αν απο τον 5ον συνεβαινε ατυχημα τι ,εις τον "μεγασυνδικαλιστη" Ε! δεν θα τα βαφαμε και μαυρα..

    Ισια ισια θα νοιωθαμε και ανακουφισην τινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φτωχομπινεδες πασοκοσκυλαιοι..

    Τοπαμε το ξαναπαμε το ξαναματαλεμε.

    Μια φορα το σχολιο ζωα!!!
    ΕΕΕΕ!!!! ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    Μια φορα διανοητικα καθυστερημενα υποκειμενα..

    Υπανθρωπα ,ποντικια,και μου τρωτε το ψωμι την φρατζολα με 0,70 ευρω...


    Πιτουρα επρεπε να σας δινουν ρε ζωαααα....

    τζων

    sorry men,the anger due

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μου ήρθε αυτό το SMS, προωθήστε το.

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ.

    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΦΩΤΑ.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα υποκείμενα που εξακολουθούν αντί να εξαφανιστούν από ντροπή που τόσο καιρό αντί αν μιλάνε για πολιτική, βωμολοχούν ή προπαθούν να μειώσουν τον άξιο πολιτικό που ηγείται του ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει σήμερα να ντρέπονται αν έχουν έστω και μικρή τσίπα, με όσα καταμαρτυρούνται στη Βουλή των Ελλήνων αυτές τις μέρες με την ευκαιρία της συζήτησης δυσπιστίας κατά του επικίνδυνου πλέον "κατάλληλου"
    Αλλά πού ντροπή;

    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προς τον Κυριο/Κυρια που μιλα για τα υποκειμενα που θιγουν τον αξιο (sic) ηγετη του ΠΑΣΟΚ. Για τα "υποκειμενα" εντος ΠΑΣΟΚ που επιτιθενται στον αξιο (sic) ηγετη του ΠΑΣΟΚ, ουτε κουβεντα.

    Επισης δεν ζουσε στην Ελλαδα για να δει τι γινοταν επι ΠΑΣΟΚ και τι του καταμαρτυρουσαν. Τωρα ....γυρισε στην Ελλαδα κατα συμπτωση και βλεπει τι καταμαρτυρουν στη ΝΔ! Κλασικος ΠΑΣΟΚος μαλακας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. το ποσο αξιος ειναι το εδειξε σε δυο εκλογες.θα κυβερνησει μονο οταν το θελουν οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ και τα εκδοτικα συγκροτηματα εδω οκ; Στην ΟΛΜΠΡΑΙΤ καθε εβδομαδα γιατι πηγαινε; τοτε που τον εκοψαν απο το CNN στον αερα , οταν πηγε να πει κατι για το ΚΥΠΡΙΑΚΟ μιλια δεν εβγαλε,και την αλλη ημερα τον καλεσε η γρια στο ΑΜΕΡΙΚΑ και του εκανε συστασεις το θυμασε;Λοιπον ασε μεγαλε απο λαθη σε λαθη το παει εχει πολυ δρομο ακομη δυστυχως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. TO DEAL ΟΤΕ-D.T
    ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ..ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ..
    ΑΡΑ ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΙΖΕΣ.
    Η SIEMENS ΘΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ-DT,
    ΔΙΧΩΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ..ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,
    ΣΤΕΛΕΧΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
    ΟΙ ΜΙΖΟΖΩΝΤΕΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΝ ,
    ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ..
    "ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ".
    ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΑΛΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΔΩ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΜΙΖΕΣ!

    ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗN ΕΥΓΕΝΗ ΧΟΡΗΓΕΙΑ ΤΟΥ PRESS-GR!

    ΤΡΟΜΕΡΗ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΥ ΣΤΟ GRSex.com

    ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΟ 92% ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex.com!!

    ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΥΓΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΟ GRSex.com

    MONO ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ, ΚΑΛΟ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ LIBIDO!








































    ///

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΓΙΑΤΙ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ?
    ΕΚΑΝΕ DEAL ME ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ..

    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ,ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
    ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ..ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
    ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μου ήρθε αυτό το SMS, προωθήστε το.

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ.

    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΦΩΤΑ.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΛΑΜΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΜΕ-ΟΤΕ.
    ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ.

    ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ
    ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ ΟΤΕ-DT.

    ΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ?
    ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ
    ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ.
    ΟΙ ΜΙΖΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. TO DEAL ΟΤΕ-D.T
    ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ..ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ..
    ΑΡΑ ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΙΖΕΣ.
    Η SIEMENS ΘΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ-DT,
    ΔΙΧΩΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ..ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,
    ΣΤΕΛΕΧΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
    ΟΙ ΜΙΖΟΖΩΝΤΕΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΝ ,
    ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ..
    "ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ".
    ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΑΛΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΕGA DEAL, ΓΑΠ-ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ

    ΤΑ ΒΡΗΚΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΕΚΟ.

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΣΙΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ "ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ"?

    ΜΕ ΤΙ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΓΙΝΕΣ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ?

    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΗΣ?

    ΚΟΥΤΟΥΤΣΙΚΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Που σημαίνει ότι τίποτε δεν κατάλαβε την περασμένη Τετάρτη όταν η μισή Ελλάδα βγήκε στον δρόμο.
    ------------------------------------

    ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΠΑΣΟΚε.

    Γιατί από τις πολλές μαλακίες μάλλον τυφλώθηκες και δεν βλέπεις ότι ο Μπούλης, με τις χαζομάρες άλλων, σας πάει πίπα-κώλο εμπλοκή.

    Τέτοια κωλοφαρδία που έχει ο Κωστάκης είναι απορίας άξιον γιατί δεν έχει μπεί στο βίβλίο Γκίνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. !!!!SYNTOMA EKLOGES !!!!!

    Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι το είπε έτσι ακριβώς ο Κ. Καραμανλής στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, αλλά το βέβαιο είναι ότι του το εξομολογήθηκε.

    Μη με ρωτάτε που το ξέρω…το ξέρω!

    Η εξομολόγηση έγινε άκρως εμπιστευτικά κατά την διάρκεια δείπνου που παρέθεσε χθες το βράδυ στον Λυκαβηττό ο Πρωθυπουργός στον πολιτικό και όχι μόνο φίλο του, απερχόμενο πρόεδρο της Ε. Επιτροπής.

    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. !!!!SYNTOMA EKLOGES !!!!!

    «Φίλε μου, Ζοζέ πάω για εκλογές»…
    Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι το είπε έτσι ακριβώς ο Κ. Καραμανλής στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, αλλά το βέβαιο είναι ότι του το εξομολογήθηκε.

    Μη με ρωτάτε που το ξέρω…το ξέρω!

    Η εξομολόγηση έγινε άκρως εμπιστευτικά κατά την διάρκεια δείπνου που παρέθεσε χθες το βράδυ στον Λυκαβηττό ο Πρωθυπουργός στον πολιτικό και όχι μόνο φίλο του, απερχόμενο πρόεδρο της Ε. Επιτροπής.

    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μου ήρθε αυτό το SMS, προωθήστε το.

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ.

    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΦΩΤΑ.

    ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΕΧΩ ΣΤΗΣΕΙ ΚΩΛΟ. ΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο ΑΓΙΟΣ

    28 Μάρτιος 2008 3:45 μμ

    ==
    Ευγε!
    Και ευχαριστουμε για την ευγενικη σου προσφορα!

    Μονο αν μπορεις κανε μας μια "επεξηγηση":
    Τι σημαινει .."συντομα"?

    I can't understand this "shortly".

    For example the Irak-Iran war announced as very short (24 Hours or something like that and lasted 7 years)..

    US troops invasion in Iraq similarly.
    For a few months announnced and still they are there.

    Τελος παντων ,εσυ ρε μεγαλε τζαμπα χαραμιζεσαι εδω.
    Ρε συ, τι σοι ψυχοφαρμακα παιρνεις?

    Ακου και ενα ανεκδοτο τωρα:
    (φτου! σημερα με επιασε λογοδιαρροια)...
    Το λοιπον παει ενας ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ σε καποιο ψυχιατρειο (ιδρυμα) ας πουμε Δρομοκαιτειο..

    Το λοιπον βλεπει ασθενεις απο δω ,τραβαει φωτογραφιες ,βλεπει αλλους εκει αλλες φωτογραφιες ,παραπερα αλλους τραβαει βιντεο που λες,κανει αυτο κανει το αλλο ,περασε η ωρα ,αυτος τελειωσε την δουλεια του ,αλλα η βαρδια στο θυρωρειο αλλαξε..

    Το λοιπον εχοντας κανει ο τυπος το .."ρεπορταζ" παει να φυγει.
    Στην πυλη ομως τον σταματουν.

    Ε?! που πας εσυ ??

    Συγγνωμη ρε παιδια ,εγω δημοσιογραφος ειμαι ,εκανα το ρεπορταζ και παω να φυγω...

    Ενταξει ενταξει,του λενε οι φυλακες..

    ΦΣΣΣΣΣ! φωναζουν τους φρουρους ,πιαστε τον...

    Ρε παιδια ,τους λεει αυτος εγω δημοσιογραφος ειμαι...

    Καλα καλα ,εχουμε εδω μεσα κατι μεγα αλεξανδρους και κατι ναπολεοντες....

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΕΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΖΑ...
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΜΟΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ,ΤΩΝ
    ΑΛΑΒΑΝΟΤΡΙΠΡΩΝ...
    Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ..


    Κούβα - Επετράπη η χρήση κινητών τηλεφώνων

    ΑΠΕ
    Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2008

    Με απόφαση του νέου προέδρου της Κούβας, Ραούλ Κάστρο, επετράπη η χρήση κινητών τηλεφώνων από τους Κουβανούς, ανακοίνωσε σήμερα η εθνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών ETECSA. Μέχρι σήμερα τα κινητά προορίζονταν μόνο για τους ξένους και τους κυβερνητικούς αξιωματούχους.

    Στις 25 Μαρτίου, η κυβέρνηση του Ραούλ Κάστρο είχε ανακοινώσει την άρση της απαγόρευσης για την αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών, τηλεοράσεων και βίντεο, σηματοδοτώντας μια πρώτη χαλάρωση του καθεστώτος στον οικονομικό τομέα.

    Η άρση της απαγόρευσης για τα κινητά τηλέφωνα αναμενόταν επίσης με ανυπομονησία από τον πληθυσμό.

    ΚΟΥΒΑ-ΤΣΙΠΡΑ-ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ..
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Hello Everyone! I like watching [url=http://www.finsfootball.com/bbc-football]bbc football[/url]. I usually watch [url=http://www.finsfootball.com]football online[/url] as I do not have PVR. How about you?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *