GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Όχι κ. Παπανδρέου...

, Από το hassapis-peter.blogspot.com . Πολύ φοβάμαι ότι και μετά το πέρας του συνεδρίου τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ θα εξακολουθήσουν να υπολείπον...

,
Από το hassapis-peter.blogspot.com
.
Πολύ φοβάμαι ότι και μετά το πέρας του συνεδρίου τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ θα εξακολουθήσουν να υπολείπονται εκείνων της Νέας Δημοκρατίας. Ο λαός μας λέει ότι η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί. Δυστυχώς χθες, κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, ακούστηκαν προπολεμικά συνθήματα, όπως «αναδιανομή του πλούτου», «δίκαιη κοινωνία» κ.λ.π.
Ποιος θα κάνει την αναδιανομή του πλούτου; Ποιος θα παίξει το ρόλο του καλού πατερούλη που θα μοιράσει την περιουσία στα παιδιά του; Για ποια δίκαιη κοινωνία μιλάτε όταν η Δικαιοσύνη δεν είναι ανεξάρτητη και ολόκληρο το δικαιακό σύστημα είναι προβληματικό;
Όχι κ. Παπανδρέου. Ο λαός μας δεν χρειάζεται πια συνθήματα. Δεν χρειάζεται να γίνει ένας ακόμα πρωθυπουργός. Όχι πια.
Χρειάζεται επειγόντως αναδιανομή της ίδιας της εξουσίας. Μόνο με την εξουσία στα χέρια του λαού μπορεί να γίνει και αναδιανομή του πλούτου και δίκαιη κοινωνία. Ούτε εσείς, ούτε κανείς άλλος μπορεί να επιτύχει τα πιο πάνω.
Μόνο εμείς οι απλοί πολίτες, με την εξουσία στα χέρια μας που μας στερεί η πολιτική ολιγαρχία μπορούμε να τα πετύχουμε. Σ’ αυτό το συνέδριο έχετε την ευκαιρία να αλλάξετε το πολιτικό σύστημα, να αλλάξετε την ιστορία. Διαφορετικά η ιστορία θα αλλάξει εσάς.

94 σχόλια

  1. ΤΟΥ ΤΑ ΣΕΡΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Κ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΒΑΛΕΣ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΑΥΤΗΝ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΕΝΑ 5% ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια κυρία μας είπε χαρακτηριστικά,

    Στις μέρες μας οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι το μεγαλύτερο Αθλητικό γεγονός, δυστυχώς, όπως είδαμε και κατά την τέλεση των Αγώνων στην Αθήνα το 2004 ,η Ολύμπια για λόγους που τουλάχιστον για μας τους Ηλείους είναι ακατανόητοι δεν είχε, ούτε έχει, το ρόλο και τη σημασία που οφείλουν να τις αποδίδουν .Δεν συμμετέχει όπως θα έπρεπε στα θετικά αυτής της διοργάνωσης στο ποσοστό που εκ των πραγμάτων από αυτό το θεσμό δικαιούται.

    Εδώ περισσότερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε πάλι....
    Οποιος ακουσε την ομιλία ξέρει πως ο ΓΑΠ έκανε μια συνολικ΄οποθέτηση και εδωσε το πολιτικο του στίγμα με σαφήνεια.
    Το πολιτικό στίγμα ενος συγχρονου προοδευτικού πολιτικού με πολυ καθαρή αντίληψη και προοπτικές. Ούτε καημενος μου φάνηκε ουτε λίγος ουτε αμερικανάκι!!!!Αντε να δω πολιτές τοποθετησεις και από κανεναν άλλο που μας πρηξατε με την BMW και το τι πουκαμισο φοραει ο ALEXIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Προπολεμικά" συνθήματα η Δικαιοσύνη και η αναδιανομή του πλούτου.

    Σαν δεν ντρέπεστε, λέω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε, Πασοκ, παπαλα.Παμε γι αλλα.
    Αν δεν το καταλαβες, τι να κανουμε;
    Οι ανθρωποι ειναι στη δεκαετια του 70, αντε 80 και τα προβληματα ειναι τεραστια.
    Η οικονομια παει κατα διαολου κι αυτοι λαικιζουν και γλυφουν τον Τσιπρα να στερξει να κολλησει κι αυτος, μπας και καταλαβουμε το κουραδοκαστρο της εξουσιας.
    Μακαρι να βρεθει τιποτ αλλο, γιατι δε μας βλεπω καλα.
    Απο τη μια, ο κουραδας και απο την αλλη, ο "αθωος".
    Χεσε μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αριστερά πρέπει να πάει ο γιώργοςκαι το πασοκ.Να διώξει τα πράσινα λαμόγια του σημήτη που είναι το πρότυπο του δεξιού,που γίνανε δισεκατομμυριούχοι και να δώσει γραμμή στην πασκε γθια απεργίες διαρκείας.
    Δε θα πέσει σαν ώριμο φρούτο η δεξιά.ΘΕΛΕΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.Χαζοί είναι οι πασκιτες της οτοε της ποε οτα της τράπεζας ελλάδος,της δεη και προκυρρήσουν απεργίες διαρκείας?Το ίδιο να κάνουν και οι υπόλοιποι.Το ασφαλιστικό μας αφορά όλους ακόμα και αυτούς που βρίζουν τους απεργούς,και από τις δικές τους τσέπες βγαίνουν τα λεφτά ποιυ δίνει ο κωστάκης στους πλούσιους.Δεξιοί εργαζόμενοι και άνεργοι και εσείς θα δουλέυετε μέχρι τα 70 για τα μισά λεφτά.Ανοίχτε τα μάτια σας και κατεβείτε στις πορείες.Την τετάρτη όλοι στην πορεία και ο γιώργοςμαζί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η περίφημη "αναδιανομή πλούτου" που εισήγαγε ο Ανδρέας πριν 28 χρόνια έχει φέρει την Ελλάδα στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα.
    Ο επιχειρηματίας θεωρείται ακόμα και σήμερα ότι κάνει κάτι "κακό" εξασκώντας την επιχειρηματική του δραστηριότητα, καθόσον το κέρδος έχει ποινικοποιηθεί. Η γραφειοκρατία θέτει ασύληπτα εμπόδια σε κάθε πρωτοβουλία ενώ το κέρδος που αποκτάται με τόσο κόπο και ρίσκο αποτελεί αντικείμενο καταλήστευσης απο τα κάθε είδους "κυκλώματα", μεσάζοντες, κρατικούς νταβαντζήδες, κρατικούς προστάτες, κ.λ.π
    Ενώ το ΚΚ Κίνας ανοίγεται σε φιλελεύθερη οικονομία με εντυπωσιακά αποτελέσματα, η Ελλάδα Σοβιετοποιείται όλο και περισσότερο.
    Πάνω από 1 εκατομύριο δημόσιοι υπάλληλοι γονατίζουν τον προϋπολογισμό και προάγουν την διαφθορά σε εθνικό σπόρ.

    Η λύση του ασφαλιστικού που προωθείται αυτές τις ημέρες δεν αποτελεί παρά μία προσπάθεια αντιμετώπισης των τρεχουσών ταμειακών δυσχεριών μερικών ταμείων και σε καμία περίπτωση δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα της κακοδιαχείρισης που είναι η αιτία της κατάρρευσης.

    Ποιά είναι η λύση σε όλα αυτά ?
    - Πλήρης ιδιωτικοποίηση των ΔΕΚΟ
    - εξαρχής σχεδίαση του ασφαλιστικού συστήματος ώστε να είναι ανεξάρτητο από τη καταστροφική (αποδεδειγμένα) διαχείριση του κράτους αλλά να διατηρεί την εγγύηση από αυτό.
    - Ανεξαρτητοποίηση του δικαστικού σώματος το οποίο θα λογοδοτεί στον πρόεδρο της δημοκρατίας και θα διαθέτει δική του αστυνομική δύμαμη.

    Αν δεν γίνουν αυτά, ξεχάστε τις ποιητικές ανοησίες του στύλ "ο κυρίαρχος λαός" κ.λ.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. sociopolitici.blogspot.com

    Δημοσκόπηση για τον νεο γραμματέα του ΠΑΣΟΚ

    sociopolitici.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 7 21
    Μ αρεσουν οι κτυπτοδεξιοι
    Φτιαχνομαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πρόβλημα του Πα.σο.κ είναι ένα , και είναι προσωπικό πρόβλημα του Γιώργου Παπανδρέου.
    Ένα σημαντικό ποσοστό κεντροαριστερών ψηφοφόρων ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΙ .
    Όλοι μέσα στο Πα.σο.κ. το γνωρίζουν , αλλά προτιμούν να έχουν την Ν.Δ. στην κυβέρνηση παρά να υποχρεώσουν τον Γ.Α.Π. να πάει σπίτι του .
    Έχουν και αυτοί τις καρέκλες τους να προστατέψουν .
    Ότι και να λέτε , ότι και να λέμε , το Πα.σο.κ. τον περασμένο Σεπτέμβρη είχε παρουσιάσει πολύ καλλίτερο πρόγραμμα από την Ν.Δ.
    Δυστυχώς δεν έπεισε ότι έχει στο τιμόνι ικανό καπετάνιο να κυβερνήσει το πλοίο που λέγεται ΕΛΛΑΣ .
    Μέσα σε έξη μήνες δεν μεταλλάσεται ούτε ωριμάζει ένας πενηνταπεντάρης .
    Ότι προσόντα είχε και πέρυσι , τα ίδια θα έχει φέτος και του χρόνου .
    Μέχρι να αλλάξει Πρόεδρο το Πα.σο.κ. θα συνεχίζει να βυθίζεται .
    Επειδή όμως η Ιστορία δεν περιμένει , είναι πιθανόν , όταν και αν αλλάξει αρχηγό να έχει το Πασοκ ξεπεραστεί από τις εξελίξεις και να μην απομένει γιαυτό παρά μόνο η διάλυσή του . Το ίδιο είχε συμβεί με το κόμμα των Φιλελευθέρων όταν Πρόεδρός του ήταν ο Σοφοκλής Βενιζέλος . Κάτι παρόμοιες , με τις δικές μου , σκέψεις εξέφρασε πρόσφατα και ο Κώστας Σκανδαλίδης .
    Εύχομαι να κάνω λάθος και από την Δευτέρα 17.3.08 να ξεκινήσει ανάκαμψη !!!

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βρε βρε βρε.... οι βενιζελικοί theodore & pasok poisonous βάλουν κατά του γιωργάκη... αναμενόμενο


    και ο αι αι αι καράμπα καραμπίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 14 Μάρτιος 2008 6:58 μμ

    Den katalava ti tou sernei? ares,nares,koukounares. O typos faskei kai antifaskei....Vazei to alogo prin apo to karo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα έρθει ο babis βρωμοβενιζελάκια να σας πλακώσει στα μπουκιατσί μέχρι να αλλαξοπιστήσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Oute to Pasok, oute h ND, oute kanena allo politiko komma mas swzei.

    Poly perissotero den mas swzei na elthei h eksousia sta xeria "tou laou" opws eipe kapoios afelhs edw.

    Ayto mas eleipe, na parei eksousia to khfhnario kai oi ordes twn dhmosiwn ypallhlwn...

    Den blepete pou mas allazoun "ta fwta" kai xwris na exoun eksousia?

    Thn eksousia prepei na parei epeigontws o Stratόs kai na khryksei ton stratiwtiko nomo!!!

    Epeigontws omws!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εν ξερω για τον αλλο φιλο, αλλα εγω ρε παιδια, Πασοκ ψηφιζα 35 χρονια τωρα, αλλα βλεπω απλως, οτι δεν τραβαει η ομαδα.
    Δε βαζω μονο θεμα Γιωργου, τον οπιο εκτιμω παεριοριστα, αλλα τι να κανουμε, ο αρχηγος, πρεπει να κανει κλικ στον κοσμο.
    Αν νομιζεις, οτι το κανω λογω Βενιζελου, εγω το αρνουμαι.
    Απλως βλεπω οτι θα φαμε παλι στη μαπα το χοντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το αρνητικό με τον Παπανδρέου είναι ότι ως προσωπικότητα παραμένει "Γιωργάκης". Ακόμη και σε εποχές που στελέχη της κυβέρνησης κάνουν βουτιές από τα μπαλκόνια, αυτός οδηγεί σταθερά το ΠΑΣΟΚ προς τα κάτω...

    pliroforiodotis.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπως ο μάγειρας μαζεύει τα υλικά πριν αρχίσει το μαγείρεμα έτσι και εμείς αγαπητέ αναγνώστη πριν αρχίσουμε να ψυχογραφούμε τον junior θα πρέπει να μαζέψουμε τα δικά μας υλικά ψυχανάλυσης. Έχουμε λοιπόν, έναν παππού πρωθυπουργό, έναν μπαμπά πρωθυπουργό και μία μαμά φεμινίστρια που απο το γεγονός οτι μετά απο 122 χρόνια στην Ελλάδα δεν έχει μάθει ακόμα να μιλά ελληνικά συμπεραίνουμε αγαπητέ αναγνώστη οτι έχει i.q. ανανά.

    Μέσα σε αυτό το οικογενειακό πλαίσιο λοιπόν καλούμαστε να ψυχογραφίσουμε τον Γιωργάκη. Φαντάσου αγαπητέ αναγνώστη μια οικογένεια όπου ο μπαμπάς είναι γκομενιάρης και ασχολείται συνέχεια με το κόμμα και ένα σπίτι στο οποίο μπαινοβγαίνει ο Αρσένης, ο Χαραλαμπόπουλος και ο Τσοχατζόπουλος. Τι διέξοδο μπορεί να έχει ένα παιδί που βιώνει αυτήν την τραγική κατάσταση απο το να προσκολληθεί στη μητρική αγκαλιά? Καταλαβαίνεις τώρα λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη γιατί μόλις είδες τον Γιωργάκη αναφώνησες “Κοίτα έναν μαμάκια ρε πούστη μου, που θέλει και να κυβερνήσει”.

    Χωρίς λοιπόν το πατρικό πρότυπο το οποίο απουσίαζε στο μετερίζι του αγώνα για την αλλαγή και την Βάσω, ο μικρός Γιωργάκης ήταν καταδικασμένος να ζήσει κάτω απο την επιρροή της μαμάς. Η μαμά, μια δυναμική κερατωμένη φεμινίστρια θέλησε να γαλουχήσει τον μικρό Γιώργο με τα φεμινιστικά πρότυπα και γιαυτό τον έντυνε νοσοκόμα και βγαίναν μαζί στους δρόμους της παγωμένης Σουηδίας να κάψουν σουτιέν όχι για να ζεσταθούν αλλά για να χειραφετηθούν.

    Μέσα απο τις φλόγες χιλιάδων καμμένων σουτιέν ο μικρός Γιωργάκης πήρε στην κυριολεξία το “βαπτισμα του πυρός” στην πολιτική και εκεί οφείλεται το κόλημμα του στις γυναίκες υποψήφιες. Γκερέκου,Καϊλή, Φώφη κλπ κλπ
    Απο κει και πέρα το σχολείο ήταν ένα πραγματικό μαρτύριο για τον μικρό Γιώργο. Λόγω της πολύ περιορισμένης ευφυίας του απλά δεν καταλάβαινε τίποτα. Τα υπόλοιπα παιδάκια τον λειπόντουσαν γιατί ήταν ο μόνος μαθητής που γελούσε με τα αστεία της δασκάλας. Ο μπαμπάς όποτε τον έβλεπε τον απειλούσε οτι θα του κάνει τεστ dna για να δει αν είναι όντως δικό του παιδί. Η μαμά του έφερνε δώρα αμερικάνικα βιβλία με ιστορίες γυναικών που έκοψαν τα αρχίδια των αντρών τους. Όλα είχαν μπλεχτεί στο κεφάλι του μικρού Γιώργου. Άρχισε να φοβάται τους ανθρώπους, να φοβάται τη ζωή, να φοβάται την μεταθάνατο ζωή, τα ποντίκια, τα φίδια, τις κατσαρίδες ως που μια μέρα που η μαμά έλειπε απο το σπίτι μπήκε κρυφά στο γραφείο του μπαμπά, φόρεσε το ζιβάγκο που βρήκε πεταμένο στην καρέκλα και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του και απο τότε δεν έχει φύγει…
    -”Βρήκα τι θα γίνω στη ζωή μου” αναφώνησε στο είδωλο του
    -”Τι?” ανταπάντησε το είδωλο
    -”Μούτσος!!!” αναφώνησε όλο χαρά ο μικρός Γιώργος “Είναι ένα επάγγελμα με προοπτική”
    -”Πάρτα πανίβλακα” είπε το είδωλο κάνωντας την χαρακτηριστική χειρονομία
    όμως ο μικρός Γιώργος δεν άκουγε τίποτα…ήταν τρισευτυχισμένος, είχε βρει το νόημα της ζωής, είχε βρεί επιτέλους την κλίση του. Αυτό που δεν ήξερε εκείνη τη στιγμή όμως ήταν οτι ο μπαμπάς ήταν στο διπλανό δωμάτιο και κρυφάκουγε. Ο μπαμπάς απογοητευμένος απο τα υπόλοιπα 50 παιδιά (κυρίως εξώγαμα) τα οποία ήταν το ένα πιο βλαμμένο απο το άλλο και ανησυχώντας για την διάδοχη κατάσταση της δυναστείας πήρε αμέσως δραστικά μέτρα. Τύλιξε τον Γιώργο σε μία κόλα χαρτί και τον έστειλε στους φίλους του στην Αμερική και συγκεκριμένα στη CIA να του κάνουν μια ειδική θεραπεία πλύσης εγκεφάλου ωστε να αλλάξει γνώμη και να θέλει να γίνει πρωθυπουργός.

    Τα υπόλοιπα είναι λιγο πολύ γνωστά φίλε αναγνώστη… Ζειμπέκικα, σαρδάμ, γκάφες, Σημίτης και τσούπ πάρτον πρόεδρο του κινήματος.

    Συνοψίζοντας μπορούμε εύκολα να κατατάξουμε τον Γιωργάκη στον χαρακτήρα πρωκτικού τύπου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιώργο μη μασάς.

    Διώξτους όλους και μείνε με την Άντα και τη μαμά...







    και τον babis....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. theodore = θόδωρος βασιλείου, βενιζελικός φόλα, κοιτάξτε το blog του

    κλασσικός ψεύτης πασόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 8.19 ο babis είναι διαχρονική και παγκοσμιοποιημένη αξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. το blog του ψευτοθόδωρου, του βενιζελικού

    http://karsilamas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    Με τρώει ο κώλος μου και πάντα θα παλεύω
    και καβαλάω τις ψωλές κι όλο οδεύω και προς τον πούτσο πάντα ταξιδεύω
    Τώρα φεύγω...


    Φεύγω, φεύγω και παίρνω τα μεριά μου,
    κι ένα πούτσο συντροφιά μου,
    φεύγω - φεύγω, φεύγω

    Με τρώει ο κώλος μου κι όλο τον πασπατεύω,
    τώρα φεύγω - Φεύγω, και καβαλάω ένα ψώλο,
    μέσα στον πάτο μου θα τον παρκάρω όλο, φεύγω - φεύγω, φεύγω
    και καβαλάω τις ψωλές κι όλο οδεύω και προς τον πούτσο πάντα ταξιδεύω,
    τώρα φεύγω - Φεύγω, τώρα φεύγω

    Με εκτίμηση

    babis
    (αφιερωμένο στον Γιωργο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. babis

    eimai edw me ton kwstaki, tin natasa kai tin manoula sou kai kanoume alaksokolies. theleis na ertheis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο σας, τον έχετε κατατροπώσει τον ΓΑΠ.
    Είναι φανερό ότι και ΥΨΗΛΗ ΕΥΦΥΙΑ έχετε και ταλέντο, πράγματα που προφανώς λείπουν απ'αυτόν, οτν πως τον είπαμε...πρωκτικό τύπο και άλλα τέτοια.

    Προφανώς αν σας ζητούσε κάποιος , να μας βοηθήστε με την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ που έχετε, να του κάνετε κριτική στις "ηλίθιες πολιτικές του θέσεις", μάλλον θα ήταν "πολύ βαρετό" για τα συνήθη σπουδαία ενδιαφέροντά σας και θα το σνομπάρατε.

    Σας καταλαβαίνω.

    Μου μένει μόνο μια αμφιβολία.

    Οπως ξέρετε, "οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν", λένε κάποιοι.
    Ο ΓΑΠ σίγουρα δεν είναι απ'αυτές τις περιπτώσεις.

    Εσείς έχετε διαλέξει Καραμανλή, Αλέκα, Αλέκο και αρκετοί ΒΒ.

    Πως την πατήσατε έτσι ρε παιδιά.

    --------
    Κάνε μου την χάρη, μόνο όποιος από σας έχει ΥΨΗΛΟ I.Q. -μη μπερδεύεστε οι ηλίθιοι, μόνο οι έξυπνοι εντάξει(;)- να κάνει μια αγγαρεία να τον "ξετινάξει" τον ΗΛΙΘΙΟ τον πρωκτικό Τυπο και πολιτικά.

    ---------
    Εγώ όποτε θέλετε, να σας ξετινάξω τις θέσεις όποιου ΗΓΕΤΗ , από τους έξυπνους, προτιμάτε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χωριάτης
    14 Μάρτιος 2008 9:27 μμ

    Sostooooooos !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aγαπητε μου φίλε......

    Δεν έχω αντίρρηση να κλείσουμε ραντεβού.....
    Αυτή τη περίοδο είμαι πολύ απασχολημένος με τις πίπες μου στις προσυνεδριακές διαδικασίες καθώς και τις πίπες του συνεδρίου....
    πιστός στη στήριξη του Γιώργου...

    Πάντα με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι θα κάνει ο Γιωργάκης, αναδιανομή του πλούτου; Ναι, σιγά μην κάνει και δικτατορία του προλεταριάτου, γι'αυτό θα τον βγάλουν τα διάφορα "τζάκια", για να τους τα πάρει... Το ΠΑΣΟΚ πάρτε το χαμπάρι, τελείωσε. Ο λαός υποδέχτηκε τον πρώτο Παπανδρέου ως μεσία, εκείνος έκανε σοσιαλισμό με δανεικά, έχωσε όσους έχωσε στο δημόσιο, έφτιαξε κόμμα,καπηλεύτηκε την αριστερά σε επίπεδο φρασεολογίας, διέλυσε το σύμπαν, πέθανε. Ο Σημίτης συνέχισε το παραμύθι με εκσυγχρονιστική προσωπίδα αυτή τη φορά, εδραίωσε τα νέα τζάκια, τώρα πιά φαίνεται η απέραντη γύμνια τους, ιδεολογική και πολιτική. Η ΝΔ τους αντιγράφει, δεν έχουν πιά λόγο ύπαρξης, ο δε ολίγιστος Γιωργάκης κρατάει πεισματικά το κόμμα γιά χάρη της οικογένειας, μόνο που... πρέπει να μιλάει κιόλας, και όσο μιλάει τόσο καταποντίζεται. Τώρα ψάχνουν σωσίβιο στον έτερο σούπερμαν, τον Τσίπρα μόνο που και αυτός είναι φούσκα που θα τελειώσει όπου νά' ναι, απλά πάει να παίξει τον ελπιδοφόρο όπως το ΠΑΣΟΚ το 74, μόνο που η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται... Αυτοί που ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ το καναν για να βάλουν τα παιδιά τους στο δημόσιο, και για να κάνουν δουλειές, δεν τό καναν από ιδεολογία, είναι κόμμα εξουσίας με ότι αυτό συνεπάγεται, τώρα για ποιό λόγο να το ψηφίσουν αν είναι να μη ξαναβγεί ποτέ; Γι΄αυτό παίρνει τους ψήφους διαμαρτυρίας ο ΣΥΝ και δεν ξέρει τι να τους κάνει... Πραγματικά δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη για τις εξελίξεις, πρός μαζική αποχή το βλέπω στις επόμενες εκλογές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 9.40
    Στρίβεις "δια του αρραβώνος". Δεν απαντάς -μάλλον δεν μπορείς- εσύ ο ...περισευούμενος....
    μας λές για τα κουσούρια των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, για το τί έκανε ή δεν έκανε ο Ανδρέας , ο Σημίτης, αλλά για τον ΓΑΠ εκτός από τον ..."απόλυτα σωστό" χαρακτηρισμό σου , ως .."ολίγιστου", εντάξει ίσως όχι σε σχέση με σένα αλλά σε σύγκριση με κάποιον από τους "ηγέτες που διάλεξες, ως λαός που σου ταιριάζει" και που αν κρίνω από την απόρριψη Ανδρέα και Σημίτη, μάλλον θα΄ναι κάποιος από τους ΓΙΓΑΝΤΕΣ της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ Καραμανλής, Αλέκα , Αλέκος ή ΒΒ.

    Τί γίνεται, είσαι, "δεν μπορεί το παιντί";

    Δεν το πιστεύω.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιατί, υποχρεωμένος είμαι να διαλέξω αρχηγό; Εγώ αυτό που βλέπω λέω, ένα σχόλιο για το ΠΑΣΟΚ και τον Τσίπρα ως θέμα των ημερών έκανα, τίποτε άλλο, εγώ Χωριάτη λευκό μια ζωή ρίχνω και τελευταία ούτε αυτό , βαριέμαι, τους έχω σιχαθεί όλους πολύ απλά γιατί είναι ΨΕΥΤΕΣ και ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ. ΟΛΟΙ και μάλλον αυτό είναι ίδιον της πολιτικής τελικά...
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εκλεκτοί και αγπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νεα



    συντρόφισσα που κοιτάς ανήσυχη την πασοκική κλεψύδρα
    σύντροφε που έχεις καθηλωθεί στο σκοτεινό ωροσκόπιο
    συναγωνιστή που μάταια αναζητάς στα φαρμακεία της παράταξης πολιτικό βιάγκρα
    σύντροφε, εσύ που ακόμα παραληρείς μες στην αδελφοκτόνα αντιζηλία, στο σύνδρομο του Κάιν
    σύντροφε πρώην υπουργέ, βουλευτή, διοικητή, νομάρχη, δήμαρχε που πήρες πολλά από το ΠΑΣΟΚ και τώρα ήρθε ο καιρός να δώσεις
    νέα και νέε της πράσινης «φυλής» που σε πνίγει το παχύρευστο στάτους κβο
    φίλη, φίλε αμετανόητε, που δε βάζεις μυαλό, εσύ ένας από τα 2.727.000 συμπολιτών που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ στις 16 του Σεπτέμβρη στη δυσκολότερη στιγμή, ένας από τους 800.000 που συμμετείχαν στην εκλογή προέδρου, υπάρχει ένας από εσάς, έστω ένας που θα ξεχωρίσει από το πλήθος και μες στη σύγχυση και την επιδημία της κλάψας θα φωνάξει:
    Το νέο ΠΑΣΟΚ είμαι εγώ! Η αναγέννηση της προοδευτικής αριστεράς κρέμεται από εμένα! Η εκ νέου ίδρυση του κινήματος αρχίζει από εμένα! Το πράσινο comeback έρχεται με μένα! Η ανάδειξη μιας νέας προοδευτικής πλειοψηφίας εξαρτάται από μένα. Υπάρχει έστω ο ένας; Ναι; Πόσοι;

    Είναι ένας, δύο, τρεις, πέντε; Αρκούν ακόμα και πέντε αποφασισμένοι για να κάνεις τον κόσμο άνω-κάτω! Είναι πέντε, οκτώ, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233…

    Αυτή είναι η τέλεια ακολουθία στα μαθηματικά! Κάθε αριθμός είναι άθροισμα των δύο προηγούμενων! Αυτή είναι η ακολουθία της εκ νέου ίδρυσης του ΠΑΣΟΚ!

    Κάθε πολιτικό εγχείρημα έχει ένα βέλος χρόνου, έχει τα μέγιστα και τα ελάχιστά του. Τα ελάχιστα στο 8ο Συνέδριο για ένα νέο ΠΑΣΟΚ όλων των ιδεών, όλων των ηλικιών, όλων των ταλέντων, για ένα πλειοψηφικό ΠΑΣΟΚ που δίνει νέα απάντηση στο πολιτικό πρόβλημα της χώρας είναι: η νέα ενότητα, η ανάδειξη μιας ηγεσίας που καθρεφτίζει τη δυναμική και προοπτική του κόμματος, το σχετικά γρήγορο πέρασμα μιας νέας γενιάς στο προσκήνιο.


    Ο Ερμής, το ΠΑΣΟΚ … και ο Αϊνστάιν


    Σύντροφε ξεκόλλα! Έχουμε πέσει σε λάκκο, μη συνεχίζεις να σκάβεις! Εντάξει είμαστε άνθρωποι, πα’ να πει: τεμπέληδες διανοητικά, συντηρητικοί, ερωτευμένοι με τον εαυτό μας, κολλημένοι μ’ ό,τι μέχρι χθες θεωρούσαμε δεδομένο και κατοχυρωμένο.

    Κάποτε οι φυσικοί και οι μαθηματικοί φώναζαν απελπισμένοι: ο πλανήτης Ερμής τα «έπαιξε», η τροχιά του είναι λανθασμένη με βάση τη θεωρία και τις καθαγιασμένες εξισώσεις. Δεν τρελάθηκε ο Ερμής φώναζε ο Αϊνστάιν, η βαρύτητα παραμορφώνει το χώρο και το χρόνο. Αυτό ακριβώς συμβαίνει σήμερα στον πολιτικό και κοινωνικό χώρο που θεωρούσαμε άκαμπτο και αμετακίνητο. Ρευστοποιείται! Μετακινείται! Ο άξονας του πολιτικού συστήματος, όπως του Ερμή, μετατοπίζεται και μας προκαλεί να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε, πολιτευόμαστε, εκπροσωπούμε την κοινωνία και ασκούμε τη διακυβέρνηση!

    Στην Κ.Ο.Ε.Σ. μου τόνιζαν: αρκετά από τα προβλήματα που έχουν οι «70+1» θέσεις για την επανίδρυση του ΠΑΣΟΚ τα έχουμε ξανακούσει. Κάποτε, τους θύμισα, ο Αϊνστάιν όταν εκφωνούσε στους φοιτητές του τις ασκήσεις των εξετάσεων ήρθε από κάτω ένα βουητό διαμαρτυρίας. «Τι τρέχει;» ρώτησε. «Κάνατε λάθος κύριε καθηγητά. Μας βάλατε παλιά προβλήματα, ίδια με τα περυσινά.» «Ναι, τα προβλήματα είναι παλιά, οι απαντήσεις όμως άλλαξαν ριζικά», απάντησε ο Αϊνστάιν. Αυτό συμβαίνει με τα προβλήματα και τις προκλήσεις που ξεσπούν πάνω στο ΠΑΣΟΚ. Παλιά και νέα προβλήματα, παλιές και νέες προκλήσεις ζητούν νέες απαντήσεις.


    Παπανδρέου και Γουλιέλμος Τέλος


    Σύντροφοι ξοδέψαμε 7 μήνες ασχολούμενοι αποκλειστικά με τον «οδηγό». Να, γιατί είπα μεταφορικά: έχουμε πρόβλημα στον «οδηγό», δηλαδή στο ηγετικό προσωπικό, στο «αμάξι» και στο «δρόμο». Και τον Σουμάχερ να έχεις, το «αμάξι» είναι βαρύ και ο δρόμος «μετατοπίζεται». Μετακινούνται οι τεκτονικές πλάκες στο παγκόσμιο, στο εθνικό, στο οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό, ιδεολογικό και ηθικό υπόστρωμα. Υπάρχουν επάλληλα ρήγματα σε διαφορετικά βάθη, μήκη και πλάτη που συγχρονισμένα προκαλούν σεισμικές δονήσεις και απαιτούν ανακατασκευή του δικού μας οικοδομήματος. Οι κοινωνικές δυνάμεις δεν είναι οι ίδιες με χθες και βέβαια δεν είναι πια εκπροσωπήσιμες και κυβερνήσιμες με τον παλιό τρόπο. Οι μηχανισμοί της κοινωνικής ανέλιξης που στήριζαν τον πολιτικό πυρετό για το ΠΑΣΟΚ τις προηγούμενες δεκαετίες τώρα δοκιμάζονται. Η ατμομηχανή της ανάπτυξης και της παραγωγής νέου κοινωνικού πλούτου πάει να ξεμείνει από καύσιμα καθώς συρρικνώνεται η παραγωγική βάση της χώρας, καταρρέει η ανταγωνιστικότητα, η εξωστρέφεια και καινοτομία της οικονομίας και υποχωρούν η ρευστότητα, τα εύκολα λεφτά από την ΕΕ και βέβαια και ο δανεισμός έχει τα όρια του. Τι άλλο να κάνει και το ευρώ; Αυτό κράτησε το πετρέλαιο σε όρια βιωσιμότητας της οικονομίας, αυτό κράτησε και τα επιτόκια δυσανάλογα χαμηλά με βάση το δημόσιο χρέος μας. Η ώρα της αλήθειας όμως έρχεται και η νέα διακυβέρνηση δεν θα είναι πρόσκληση σε πάρτυ. Η νέα εμπιστοσύνη του λαού και η νέα ικανότητα διακυβέρνησης δεν αποκτάται δωρεάν. Είμαστε ένα κόμμα που κυβέρνησε και θέλει να κυβερνήσει με νέο τρόπο και η χαζοχαρούμενη αριστεροσύνη των βολεμένων δεν του ταιριάζει και βέβαια η ανανέωσή του δεν μπορεί να είναι τύπου «Καλομοίρας». Απαιτεί μεγάλη προγραμματική και γνωστική πυκνότητα. Όλα όσα λέμε για βιώσιμη ανάπτυξη, «πράσινη» οικονομία, νέα οικονομία της γνώσης και των υπηρεσιών, μετασχηματισμό του δημόσιου τομέα, διεύρυνση και ανανέωση του κοινωνικού κράτους, όλα θα ακούγονται σαν σκέτη πολιτική λογοτεχνία που κρέμεται στον αέρα αν δεν ξεκαθαρίσουμε καλά στο μυαλό μας έγκαιρα ποια είναι τα μέσα, τα πλαίσια και τα εργαλεία που διαθέτουμε, ποια δομή συμφερόντων θα επαναπροσανατολίσουμε, σε ποιες κοινωνικές δυνάμεις θα στηριχτούμε, με ποιους συμμαχούμε, ποιους ουδετεροποιούμε, ποια μέτωπα ανοίγουμε, ποιος νέος κοινωνικός και πολιτικός συνασπισμός θα έχει τα κότσια να τα βγάλει πέρα στη δύσκολη μετάβαση της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας την επόμενη δεκαετία. Μέσα σε αυτήν την κατάσταση είπα ότι αν τυχόν δεν έχεις ατομικό «Σουμάχερ» η πολιτική σου γενετική πρέπει να συνθέσει έναν «συλλογικό». Κι αυτό προϋποθέτει ότι δεν πατά ο ένας γκάζι και ο άλλος φρένο, δε στρίβει ο ένας «δεξιά» και ο άλλος «αριστερά».

    Είμαστε σε εκείνη την οριακή στιγμή της πολιτικής που ο ηγέτης γίνεται Γουλιέλμος Τέλος. Τεντώνει το τόξο του και θα χτυπήσει ή το «μήλο» ή το «κεφάλι» του παιδιού. Είναι η οριακή στιγμή που κερδίζεις με ένα σωστό σπρώξιμο ή τα χάνεις όλα. Αυτή είναι η πρόκληση για τον Γιώργο Παπανδρέου, για τη νέα ηγεσία, για τον καθένα από εμάς, για το νέο ΠΑΣΟΚ.


    Φώναξα στον Πρόεδρο: «παίκτες υποτίθεται πως έχεις, ενδεκάδα έχεις;». Ορισμένοι βιάστηκαν να τα ρίξουν μόνο στον κόουτς. Πράγματι ο ηγέτης είναι σαν τον κόουτς που χάνει η ομάδα του 3-1 και λέει στο ημίχρονο στους παίχτες «παιδιά έτσι και έτσι, θα γυρίσουμε το παιχνίδι, θα το κερδίσουμε!» και αυτή η πίστη του είναι μεταδοτική. Αυτή τη μεταβίβαση πίστης, φρεσκάδας, εμπιστοσύνης, ενθουσιασμού χρειάζεται σήμερα ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ. Αλλά συντρόφισσες και σύντροφοι ποτέ μην ξεχνάτε ότι τα γκολ τελικά τα βάζουν οι μεγάλοι παίκτες όχι οι προπονητές! Έχουμε μεγάλους παίκτες; Αν έχουμε απαιτούμε: «παίξτε μπάλλα!», διαφορετικά κρεμάστε τα παπούτσια σας. Ιδού η Ρόδος Ιδού και το πήδημα!



    Κόντρα στον καιρό!


    Είμαστε μέσα στη δίνη μιας θύελλας κοινωνικών και πολιτικών ανακατατάξεων. Τι να κάνουμε; Δύο εναλλακτικές στρατηγικές έχει ο καπετάνιος στη φουρτούνα. Ή ρίχνει άγκυρα καταμεσής στο πέλαγος, αφήνει τον καιρό να ξεθυμάνει, να κατακάτσει ο κουρνιαχτός, να ξελαμπικάρει το μυαλό του, κρατά δημιουργική αναμονή κι ύστερα με σιγουριά καθορίζει την πορεία του. Ή σημαίνει emergency, πιάνει δυνατά το τιμόνι, φώτα πορείας, το πλήρωμα όλο στα πόστα του, κανένας πανικός, ήρεμη αυτοσυγκέντρωση, πάει κόντρα στον καιρό, αιφνιδιάζει αντιπάλους, εμπνέει θέληση κι εμπιστοσύνη στους ανθρώπους του, περνά πάνω και πέρα από τις παλιές γραμμές της ναυσιπλοΐας και οδηγεί με ασφάλεια το καράβι σε νέα λιμάνια. Τώρα πια η μόνη δυνατή στρατηγική για τους καπετάνιους του ΠΑΣΟΚ είναι η δεύτερη! Κόντρα στον καιρό! Τώρα θα φανεί ποιος είναι ποιος. Πριν, ένα μεγάλο πολύχρονο κύμα μας σήκωνε και μας οδηγούσε με ευκολία μπροστά. Τώρα που η μοίρα αντιστράφηκε και το κύμα πάει να μας πάρει από κάτω θα φανεί τίνος η θέληση σβήνει και τίνος χάνεται το κουράγιο και η έμπνευση.




    Μια λέξη μαγική


    Σοκαρισμένε σύντροφε από τις εξελίξεις μου ζητάς μια λέξη μαγική που θα μεταμορφώσει το σκηνικό και θα αλλάξει αυτόματα τη μοίρα μας. Δε φτάνουν πια οι λέξεις. Πέρασε η εποχή που οι χήνες έσωζαν με τα κραξίματά τους το Καπιτώλιο. Οι σάλπιγγες δεν ρίχνουν πια τα τείχη της Ιεριχούς. Δεσμευθήκαμε με τις «θέσεις» για μια Διαρκή Προγραμματική Εργασία, πρωτοφανή στην έκτασή της αλλά τώρα πια δε φτάνει ούτε το πρόγραμμα. Είμαστε στη φάση που «φίλοι» και αντίπαλοι λεηλατούν το πρόγραμμά μας, δανείζονται ή κλέβουν τις ιδέες και τις λέξεις – κλειδιά του και τις εντάσσουν σ’ ένα εντελώς αντίθετο από το δικό μας νοηματικό πλαίσιο. Αυτό συνέβη με το Εθνικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης των Γενεών, με τη Νέα Δημόσια Διαχείριση που συνδέει τις χρηματοδοτήσεις με τα τελικά αποτελέσματα. Αυτό με τα προγραμματικά συμβόλαια Πανεπιστημίων και κράτους, με τον φόρο υπεραξίας στο χρηματιστήριο... και έπεται συνέχεια. Τώρα ένα πραγματικό βήμα του κινήματός μας προς τα μπρος αξίζει όσο μια ντουζίνα προγράμματα όπως θα έλεγε ένας ιδεολογικός μας προπάτορας. Ασφαλώς και θα έρθει η ώρα να τα πούμε όλα με τη μία λέξη, με το μαγνητισμό του τελικού συνθήματος. Πριν πούμε όμως τη μια τελική λέξη πρέπει να πούμε τις τρεις, τις τριαντατρείς...τις 33.333, όσες και οι λέξεις της Οδύσσειας του Καζαντζάκη. «Ποια είναι η λέξη;» μου φώναζε ο Πρόεδρος. «Δεν τη λέω, τώρα θα καεί», του απάντησα. Κι όμως αν είχαμε δουλέψει σωστά τα τέσσερα αυτά χρόνια στην ερώτηση «ποιο είναι το πρόγραμμά σας;» θα μπορούσαμε να απαντήσουμε ότι το πρόγραμμά μας αποτελείται από τις εξής δύο λέξεις: «Γιώργος Παπανδρέου»! Κι όλοι θα καταλάβαιναν τι εννοούμε για τη ζωή τους, την εκπαίδευση και τη δουλειά των παιδιών τους, τη σύνταξή τους, το νέο τρόπο διακυβέρνησης, την ηθική αναγέννηση του δημόσιου βίου, την Ελλάδα της επόμενης δεκαετίας με ορίζοντα το 2020.

    Τώρα πρέπει απλώς να κάνουμε ένα πραγματικό βήμα μπροστά. Όλα τα άλλα θα έρθουν θέλουμε δε θέλουμε!


    ΣΥΝ και placebo


    Σύντροφοι, εδώ και πολλά χρόνια έχουμε πέσει στην «παγίδα της επιτυχίας». Σ’ αυτήν κατά καιρούς πέφτουν ομάδες, επιχειρήσεις, θέατρα και μουσικά σχήματα, κόμματα, θεσμοί ακόμα και χώρες. Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, είναι το δόγμα. Βλέπεις ισολογισμούς, βαθμολογίες, δημοσκοπήσεις, κόβεις εισιτήρια, κερδίζεις εκλογές, όλα φαίνονται θριαμβευτικά και αιώνια. Κι όμως βλέπεις ιστορία. Χάνεις τα «μικρά» που συμβαίνουν ανεπαίσθητα κάτω από το ραντάρ σου. Νέες ανάγκες, νέα γούστα, νέες αναζητήσεις έρχονται στην επιφάνεια, παύεις να ανταποκρίνεσαι στους παλιούς πελάτες και πολύ περισσότερο στους νέους, δυνάμει πελάτες κι έρχεται κάποια στιγμή που εμφανίζεται ενας απρόβλεπτος νεοεισερχόμενος στην αγορά μ’ ένα νέο ή δήθεν νέο προϊόν και την κάνει άνω – κάτω. Κάποτε άκουσα κάποιον να λέει σε ένα νομό της Κρήτης «και ένα γάιδαρο να τους βάλω υποψήφιο νομάρχη θα τον ψηφίσουν για να μην έρθει η Δεξιά». Ήταν απεριόριστη η πίστη στη δύναμη του εκκρεμούς. Δυοπώλιο είναι υποτίθεται και οι «πελάτες» τους αρέσει δεν τους αρέσει θα ξαναγυρίσουν. Κι εσύ όμως σύντροφε της «άλλης» αριστεράς βιάστηκες να αποχαιρετήσεις τον λεγόμενο δικομματισμό και πολύ περισσότερο τον διπολισμό. Είναι πολύ «σκληρός» όμως για να πεθάνει, είναι βαθιά ριζωμένος σε ιστορικά αντίπαλα πλειοψηφικά πολιτικά και κοινωνικά ρεύματα. Πρόσεξε: «εκάηκες τη μια φορά μην καίγεσαι την άλλη». Τα ίδια έλεγαν οι Ισπανοί Σύριζα. Κι όμως η Δεξιά και η Σοσιαλιστική αριστερά μοιράστηκαν το 85%. Αντίστροφα στη Γερμανία το SPD, το γερμανικό ΠΑΣΟΚ, έλεγε «ποτέ» με το LP, τον γερμανικό Σύριζα. Τώρα ο πρόεδρός του, ο σύντροφος Μπεκ, πήρε πίσω το «ποτέ». Προσαρμογή στην πραγματικότητα, είπε.

    Καλωσορίζουμε το μήνα του μέλιτος στον Συνασπισμό. Μακάρι να μην είναι μια μικρή, πρόωρη άνοιξη, ένα ξεγέλασμα κι ο πρώτος χιονιάς να μην κάψει τα λουλούδια της. Δεν θέλουμε να είναι ανεμογκάστρι. Χρειαζόμαστε ανταγωνιστές – συμπαίκτες για να συνδημιουργήσουμε τον «πράσινο – κόκκινο» νέο πολιτικό αστερισμό της πολυφωνικής, πλειοψηφικής, προοδευτικής αριστεράς. Ποθούμε να μοιραστούμε τις ευθύνες μιας νέας προοδευτικής εναλλακτικής λύσης ακόμα κι αν έχουμε αυτοδύναμη πλειοψηφία. Εμείς χωρίς περιστροφές παρουσιάζουμε στο λαό και στην «άλλη» αριστερά τη μόνη υπαρκτή και διαυγή νέα προοδευτική εναλλακτική λύση: να το πρόγραμμα ιδιαίτερα οι στόχοι - κλειδιά, να ο νέος τρόπος διακυβέρνησης, να οι κοινωνικές και πολιτικές συμμαχίες που θα τη συνδιαμορφώσουν και θα τη στηρίξουν. Μακάρι λοιπόν να ξεπεράσει ο ΣΥΡΙΖΑ τον διχασμό της προσωπικότητάς του που περιγράφουμε στις «θέσεις», τα άλυτα προβλήματα της φυσιογνωμίας και της στρατηγικής του και να γίνει ικανός να συνεργήσει. Πολλοί δικοί μας ίσως βιαστούν να πουν ότι ο «Αλέξης» δε δίνει λύση, είναι το μέτρο της κρίσης πολιτικής εκπροσώπησης όχι η διέξοδος απ’ αυτήν, ότι είναι ψευδο – φάρμακο. Αλλά και placebo να είναι, αυτό όπως ξέρουμε μπορεί να αλλάξει την ψυχολογία και τη χημεία του οργανισμού. Ενεργοποιεί τις ενδορφίνες και τα φυσικά αναλγητικά του και μπορεί κανείς, έστω προσωρινά, να νιώσει καλύτερα. Στο κάτω – κάτω τι είναι ο «Αλέξης»; 70 χρόνια μετά τη γέννηση του Θόδωρου, 40 χρόνια μετά τον Μάη του ’68 που μετείχε ο θερμόαιμος νεαρός Λαμπράκης, ο «Αλέξης» είναι – ας πούμε μεταφορικά - μια κλωνοποίηση του αναρχοφιλελεύθερου κομμουνιστή και υπαρξιστή στη νεότητά του Πάγκαλου. Κι εδώ ίσως ισχύει το «εκεί που είσαι ήμουνα κι εκεί που είμαι θα ‘ρθεις». Πού εκεί; Σ’ ένα νέο πολιτικό αστερισμό! Σε μια νέα πολιτική ήπειρο! «Αλέξη» μακάρι να είσαι η «πεταλούδα», αυτή η πολύ μικρή μεταβολή που προκαλεί ερήμην της δυσανάλογα μεγάλα αποτελέσματα ακόμα και καταιγίδα. Τη χρειαζόμαστε αλλά και χωρίς εσένα φτιάχνουμε μόνοι μας χαμηλό βαρομετρικό για την καταιγίδα! Ζήτω η καταιγίδα λοιπόν, ζήτω η κρίση! Περικλείνει την ευκαιρία και την ελπίδα ακόμα και τη «δημιουργική καταστροφή»! Αν όμως φανούμε ανάξιοι των περιστάσεων ίσως να σημαίνει και τη σκέτη καταστροφή.


    Έρωτας με «δέκατα»


    Τέλος απευθύνομαι σε σένα όμορφη συντρόφισσα που πίστεψες ότι βαρέθηκες τον Γιώργο, ξεπέρασες και τον Βαγγέλη και την Άννα και τον Κώστα, κι όλο το ΠΑΣΟΚ και πας για άλλα...Προχθές μου φώναζες χαιρέκακα «τίποτα δεν θα γίνει! Ποια επανίδρυση; Δεν υπάρχει πια κανένα πάθος για τίποτα». Με κτύπησες εκεί που πονώ αλλά να το ξέρεις: η πολιτική έχει μια κυκλική καμπύλη. Από τις μεγάλες προσδοκίες πέφτει στις μειωνόμενες, τις μικρές προσδοκίες. Από το πάθος στη συμπάθεια. Από τους υψηλούς πυρετούς στα «δέκατα». Καμιά φορά με τα «δέκατα» κάνεις καλύτερο έρωτα. Πολιτικός έρωτας με «δέκατα»! Αυτό μπορεί να είναι σ’ αυτή τη φάση η εκ νέου ίδρυση του ΠΑΣΟΚ. Πού ξέρεις όμως; Μια μέρα μπορεί να επιστρέψει και το πάθος! Ίσως κι ένας νέος πυρετός.

    Ξέρεις συντρόφισσά μου πού θα παιχτεί όλο το παιχνίδι με το ΠΑΣΟΚ; Θα ξαναπεί ο λαϊκός κόσμος για καθέναν από μας: είναι δικός «μας», είναι ένας από «μας» ή είναι ένας απ’ «αυτούς», ένας από την πολιτική κάστα που έχει αποξενωθεί από το λαό και τα προβλήματά του;

    Σε λίγους μήνες θα ξέρουμε αν το πράσινο comeback θα είναι χειροπιαστή πραγματικότητα ή θα περάσουμε, όπως συνέβη σε πολλά σοσιαλιστικά κόμματα στο παρελθόν, εκείνο το κρίσιμο όριο που και χρυσάφι να πιάσεις κάρβουνο γίνεται, οι διανοητικές και ψυχολογικές σου μπαταρίες αδειάζουν, η θέλησή σου χάνεται και τα πρόσωπά σου ακόμα και τα πιο άξια χλωμιάζουν, πας να επιτεθείς και βγαίνεις οφ-σάιντ, πας να πεις κάτι, ακόμα και το πιο τολμηρό και καινοτόμο, και κανείς δεν σε προσέχει, σου φεύγει ένας «πόντος» και ξηλώνεται όλος ο ιστός της αξιοπιστίας σου...

    Σ’ όσους άρχισαν τα βιαστικά μοιρολόγια να μην ξεχνούν ότι η πολιτική είναι μάχη εφεδρειών. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ που στη δυσκολότερη καμπή το ψήφισαν 2.727.000 συμπολίτες μας, ο ευρύτερος χώρος της προοδευτικής αριστεράς και κεντροαριστεράς διαθέτει τις πιο ισχυρές εφεδρείες σε ιδέες, σε πρόσωπα, σε υπόγειες, άγνωστες ακόμη, κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις. Η επιστροφή του στο ρόλο του πρωταγωνιστή της πολιτικής ζωής και η νίκη του στις εκλογές εξαρτάται από μας και μόνο από μας.

    Μιμης Ανδρουλάκης

    Για την αντιγραφή

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χθες στο συνέδριο ο babis έτρωγε ψωλή
    κι απ' το πολύ το χύσιμο εβούλωσε τ' αυτί!
    Και το αυτί σαν βούλωσε και δεν μπορούσε να ακούσει άλλο
    τότε δυνατά εφώναξε: "Σύντροφε Γιώργαρα σπρώξε κι άλλο!"

    Κι ο Γιώργης σαν τον άκουσε δεν του χάλασε χατήρι
    κι έβαλε ευθύς εμπρός το μικρό του ποτιστήρι.
    Ώρες πολλές πολλές περάσανε κι ο Γιώργος δεν κάβλωνε άλλο
    κι ο babis τότε του είπε: "Άστο, τσιμπούκι θα σου πάρω!"

    "Πάρε μου τσιμπούκι πουσταρά
    και γύρνα κι από δω να σου ξεσκίσω τη κωλάρα."
    "Τι λες γαμιά μου που δεν έχεις χάρισμα μεγάλο;
    Με βουλωμένο το αυτί δεν ακούω άλλο."

    "Δεν με νοιάζει αν ακούς ξεσκισμένο μου πουστάκι
    πίπα πάρε μου μωρή για να σηκώσεις το καυλάκι."
    Αχ, τι ωραία που το γλύφεις άτακτη πουστρα
    θα 'θελα τώρα να σου γαμήσω και τη μάνα."

    "Γιώργο αυτό το άκουσα καθικάκι
    γι' αυτό σ' αφήνω άχρηστε και πάω στο Αλεκάκι!"
    Και ο babis τότε ευθύς επήγε στον Αλέκο
    και με τα χείλη του 'κανε ωραίο τσιμπουκάκι

    Κι ο Αλέκος την ψώλα του στο κώλο την σκαρώνει
    και o babis όλο φώναζε: "Αλέκο, Αλέκο μου πατώνει;"
    Κι ο Αλέκος τώρα πάτωσε σ'ένα βάθος μεγάλο,
    βαθύ όσο το πέλαγος μα o babis ήθελε κι άλλο.

    Τον Γιώργο τον παράτησε o babis η πούστρα η παρδάλω
    κι από τον Αλέκο έπινε τον ψώλο τον μεγάλο.
    Ο Αλέκος όμως ο ψωλαράς αργούσε να την χύσει
    και στο κώλο του babis μας ο πόνος είχε αρχίσει.

    Ηταν πρωί και βράδιασε κι αυτός τον εγαμούσε
    και o babis από τον πόνο του τον κώλο του κουνούσε.
    Μα ήρθε ώρα ιερή το χύσι να σκορπίσει
    και στου babis το κώλο το πάρτι είχε αρχίσει.

    Θα τέλειωναν ταυτόχρονα όπως όλα δείχναν
    ο babis το ψώλο στο στόμα του το βάζει και απο τα χύσια της ψωλής ο babis επνίγηκε
    Εδώ όμως τελειώνει ετούτο το love story.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γ.Π., εγώ κάνω πάντα αποχή, μέχρι τώρα. Είμαι πιό απαιτητικός ίσως και από σένα και πιό δύσκολος, να στηρίξω κάτι που δεν μου κάθεται 100%. Νιώθω ότι έχω ευθύνη απέναντι στους συμπολίτες μου, μεταφυσική ίσως, αλλά την νοιώθω.

    Ομως δεν μπορώ τους φτηνούς τρόπους αντιμετώπισης, την μόδα ας πούμε, σε υποτιθέμενη εξυπνάδα.

    Αν όλοι αυτοί που κάνουν χαρακτηρισμούς απαξίωσης το κάναν επειδή μόνοι τους το σκέφτηκαν , δεν θα είχα καμμία αντίρρηση και ίσως να σιγόνταρα, αλλά να αναμασούν την χυδαιότητα κάποιων υστερόβουλνω, εξυπνάκηδων, δεν το γουστάρω.

    Τέλος πάντων, τους καταλαβαίνω. Θέλουν αν είναι να αλλάξει η ζωή τους να αλλάξει και με την "βοήθεια" κάποιου χαρισματικού, κάποιου Μεσία. Σύν Αθηνά και Χείρα Κίνει, που λέγαν και οι Αρχαίοι, αλλά θα τους πήγαινα , αν είχαν δικό τους κριτήριο να καταλάβουν ποιός είναι ο Μεσίας και κυρίως αν δεν τον χρειαζόταν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο babis είναι απλά γραφικός - τσίρκο σκέτο. Γι' αυτό και στοχοποιείται ευκολότερα από ότι οι άλλοι ασθενείς ΠΑΣΟΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Dear babis,I do hope you can read that message... I want you to know that you are the brightest star all over the world!!!!I admire you so much!!I too am a -poustis-,you know..not as talented as you of course,but I still am!I also have the bigest crash on you!!you are so cute and so sexy that I can't help it!you really deserve that scholarship,as you are the best!!I vote for you every time!!! well,that's all for now...

    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    your bigest fan,

    paola!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η άποψή μου για το Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, όπως την γράφω στο μπλόγκ μου, είναι η πάρακάτω
    ------------------

    ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ:Παράλληλοι Μονόλογοι

    Παρακολουθώντας χθές από την Τηλεόραση την ομιλία του Παπανδρέου στο Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ και την ομιλία του Τσίπρα σ'αυτό από την ιντερνετική τηλεόραση του ΠΑΣΟΚ, έβγαλα τα συμπεράσματά μου, για την πιθανότητα συνεργασίας αυτών των δύο κομμάτων στο μέλλον.

    Η εκτίμησή μου είναι ότι αποκλείεται.

    Τόσο η τοποθέτηση του ΓΑΠ, όσο και η τοποθέτηση του Τσίπρα, είχαν κατά βάθος, όλα εκείνα τα στοιχεία που την αποκλείουν.

    Η τοποθέτηση του ΓΑΠ, περιέγραφε την συνεργασία ως μια "παραχώρηση" στην Δημοκρατική Παράταξη.

    Η τοποθέτηση του Τσίπρα, περιέγραφε την συνεργασία, ως μια συνεργασία "Αντιπολίτευσης".

    Τόσο η υπέρβαση του ΓΑΠ, από την "ΑΝΑΓΚΑΙΑ" για να υπάρξει κυβέρνηση, κατάκτηση της πρώτης θέσης από το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές, στην λογική της κατάκτησης της "ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ", όσο και η "ΑΝΟΗΤΗ επισήμανση του Τσίπρα", για παρουσία του σε ένα "αντιφατικό λογικά σχήμα", που θέλει "την συνεργασία αλλά ταυτόχρονα και την αυτοδυναμία", έδειξαν ότι και οι δύο δεν θελήσαν να ακούσουν την απαίτηση του κόσμου για "κυβέρνηση αυνεργασίας".

    Το τράβηγμα του ΓΑΠ από την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΩΤΙΑ στην ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ, όσο και αν είναι απαραίτητος "ψυχολογικός όρος-παράγοντας" για την εκλογική ΠΡΩΤΙΑ, εν τούτοις έδοσε ακριβώς εκείνο το ΜΙΚΡΟΝΟΙΚΟ ΠΑΤΗΜΑ στον ΣΥΝ και τον Τσίπρα, να βρούν εύσχημο τρόπο, για να απαξιώσουν την ΠΡΟΤΑΣΗ.
    Η τοποθέτηση του Τσίπρα για ανατροπή των συσχετισμών στον λαό, χωρίς την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ εξασφάλιση της ΠΡΩΤΙΑΣ κάποιου από τα δύο κόμματα, καθηλώνει στην ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ και τους δύο και μόνο με δύο τρόπους ξεπερνιέται. Είτε με την συμμετοχή στο σχήμα συνεργασίας και του ΚΚΕ , πράγμα που αποκλείεται για το ΠΑΣΟΚ του λάχιστον, είτε με την προ-εκλογική ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ τους.

    Δηλαδή ο ΓΑΠ πρότεινε μια μετεκλογική συνεργασία, επειδή είναι αδύνατη η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, εξ αιτίας της άρνησης του ΣΥΡΙΖΑ για κάτι τέτοιο, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε όλες εκείνες τις προυποθέσεις που και εξαντλούνται στην "συνεργασία στην ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ" και διαμορφώνουν τους όρους για να συμβεί αυτό.

    Ομως οι αιτίες βρίσκονται στον ίδιο τον λόγο που άρθρωσε το ΠΑΣΟΚ.

    Αυτός δεν περιείχε εκείνες τις ΥΠΕΡΒΑΣΕΙΣ που θαΥΠΟΧΡΕΩΝΑΝ και το ίδιο και τον ΣΥΡΙΖΑ σε μια συνεργασία.

    Πολιτική δεν σημαίνει να εκφέρω τις δικές μου πολιτικές επιθυμίες, αλλά να αρθρώνω εκείνο τον πολιτικό λόγο που θα καθορίζει και τον πολιτικό λόγο των άλλων κομμάτων.

    Αυτό το στοιχείο δεν το είχε ο λόγος του ΓΑΠ, του έλειπαν βασικά δύο στοιχεία.

    1. Η μη αναφορά και δέσμευση στο ζήτημα του ΝΕΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, που το πρώτο στοιχείο του θα είναι η θεσμοθέτηση του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος , και

    2. Η μη αναφορά στους όρους ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ του υπάρχοντος ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ, με το πέρασμα από την Μεταπολιτευτική Δημοκρατία που είχε ως πυρήνα της την Κοινοβουλευτική Δεδηλωμένη, στην Απελευθερωμένη από την Μεταπολίτευση Νέα περίοδο, της Λαικής Δεδηλωμένης, που θα μετέφερε θεσμικά την "σύνταξη της λαικής κυριαρχίας" από την Κοινοβουλευτική Δεδηλωμένη, στην Λαική Δεδηλωμένη, με την μορφή και του νέου εκλογικού Νόμου -απλής αναλογικής- αλλά και της δυνατότητας Δημοψηφισματος Μομφής.

    Μένει στο Συνέδριο να καταφέρει να εντοπίσει και να λύσει τον Γόρδιο Δεσμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν έχει σημασία σε ποια σημεία θα διαφωνούσα με την "ματιά" σου, φίλε Χωριάτη.
    Αυτό που με οδηγεί να σε συγχαρώ είναι ότι ξεφεύγεις από την ανάλυση, στην οποία επικεντρώθηκαν οι εφημερίδες, αλλοιώνοντας την πραγματικότητα στο θέμα.
    Είναι αξιόλογη η συμμετοχή σου στον διάλογο και η παρατήρηση σου ότι όλοι μιλούν για πολιτική συνεργασία, αλλά καμία ηγεσία δεν εννοεί την κυβερνητική σύμπραξη ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ πάνω σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα πολιτικών δράσεων για την έξοδο από την κρίση.
    Αν η ζωή τα φέρει και εξαναγκασθούν τα δυο κόμματα σε μετεκλογική κυβερνητική σύμπραξη, δηλώνω από τώρα ότι θα είμαι επιφυλακτικός και τρομερά προκατειλημμένος.
    Τέτοια συνεργασία ΔΕΝ θα απαντά στο αίτημα της προοδευτικής κοινωνίας, αλλά στην ανάγκη των κομματικών μηχανισμών και ενδεχομένως… άλλων και δεν μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συμφωνώ μαζί σου ΑΓΙΕ.
    Και γώ θα είμαι επιφυλακτικός, όμως οφείλω να επισημάνω, ότι δεν του άφησαν και πολλά περιθώρια του ΓΑΠ, για να φτάσει σε μια τέτοια πρόταση, ούτε μάλιστα στην "υπερφίαλη" και άρα μη σοβαρή, εκτίμηση για κατάκτηση της "Αυτοδυναμίας".

    Μωραίνει κύριος ...κλπ

    Και είναι η πρώτη φορά που το λέω αυτό ΑΓΙΕ για τον ΓΑΠ, αλλα΄τον τρώει ο κώλος του, μου φαίνεται.

    Εν πάσει περιπτώσει, οι συνεργασίες "επιβάλλονται" από τα κινήματα, την λαική βούληση, όπως θέλεις πέστο και η πρόταση του ΓΑΠ δεν είχε αυτή την "πρόβλεψη".

    Το ΠΑΣΟΚ έναντι της Αριστεράς έχει δύο πλεονεκτήματα.

    Μια πιό συγκεκριμένη άποψη περί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και θα έπρεπε, να την χρησιμοποιήσει -όπως προτείνω- για να στριμώξει τον ΣΥΝ και μια πιό συγκεκριμένη άποψη για την στήριξη των λαικών εισοδημάτων, μέσα από πολιτικές κοινωνικού κράτους και όχι απλά μέσα από την στήριξη του "ατομικού μεροκάματου" και δεν χρησιμοποίησε ούτε αυτό το "συγκρητικό πλεονέκτημα".

    Ισως Μεσίας , είναι αυτός που καταλαβαίνει τον ρόλο του , τις εποχές που δεν υπήρχαν τα ΜΜΕ-ο σύγχρονος Μεσίας- με τον τρόπο τους.
    Πρέπει να το μάθει αυτό ο ΓΑΠ, αν θέλει να έχει τύχη.
    Στεγνές πολιτικές θέσεις εκφράζουν οι Γραμματείς. Οι πρόεδροπι, πρέπει να έχουν την απαραίτητη "σχετική αυτονομία" ώστε να προσαρμόζονται.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έτσι είναι φίλε Χωριάτη!
    Η γυναίκα μου τα έχει…πάρει και το θέτει αλλιώς:
    Το ΠΑΣΟΚ ουσιαστικά με τη στάση του υπονομεύει την αναλογικότητα της αντιπροσώπευσης, ενώ ο ΣΥΝ δεν απαντά στη κυβερνητική διάσταση της "απλής αναλογικής".
    Αύριο αυτά θα λένε οι υπέρμαχοι του πλειοψηφικού και θα μας κάνουν πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ακουστε ελληνοφρενεια στον σκαι θα γελασετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ολοι σας μιλατε για πολιτικές και θέσεις του Γιωργάκη, του Βενιζέλου κλπ.
    Μπορεί κανείς σας να μου πει ποιός κυβερνούσε πριν τον Κωστάκη. Το νεοΠΑΣΟΚ του Σημίτη ήταν αριστερό? (μην τρελλαθούμε κιόλας!!!). Ποιούς είχε ο Σημίτης υπουργούς του, που εφάρμοζαν τη σκληρή δεξιά πολιτική του? Μήπως ο Γιωργάκης και ο Βαγγελάρας (το αρας λόγω πάχους, μια που έτρωγε όλο του το φαγητό αν και στο ΠΑΣΟΚ του Σημίτη απ'ότι έλεγε ο Κωστάκης και τον πιστεύω, όλοι έτρωγαν! Να ήθελαν άραγε να μοιάσουν του Βαγγέλη?) δεν ήταν μόνιμοι υπουργοί και συμφωνούσαν απόλυτα με τις επιλογές Σημίτη και ευχαριστούσαν τους Αμερικανούς? Εγώ πάντως δεν τους άκουσα μέχρι σήμερα να απορρίψουν την πολιτική Σημίτη ακόμα και τώρα που ο Σημίτης εξαφανίστηκε και δεν ακούγεται πλέον. Αλλωστε αν την απέρριπταν θα απέρριπταν και τους εαυτούς τους.
    Από αυτούς περιμένουν οι Πασόκοι να χαράξουν αριστερή πολιτική? Αυτοί δεν ξέρουν ούτε που ανήκουν πολιτικά! Στους διαφόρους λόγους τους δεν εκφράζονται ποτέ πολιτικά αλλά γενικόλογα και με πεπαλαιωμένα συνθήματα.
    Το αστείο είναι πως οι νεοπασόκοι παρεξηγήθηκαν όταν είπε ο Τσίπρας πως δεν είναι αριστεροί.
    Ξέρει κανένας νεοπασόκος τι σημαίνει αριστερός ή σοσιαλιστής?
    Οι αριστεροί του Πασοκ έχουν από καιρού φύγει και ψάχνουν να δουν τι θα ψηφίσουν! Ισως Τσίπρα, που είναι νέος και ίσως πετάξει τους αποτυχημένους αριστρούς με τη δεξιά τσέπη από το κόμα του και τους αντικαταστήσει με νέα παιδιά, που θα πάρουν επιτέλους την εξουσία στα χέρια τους για να αποφασίσουν μόνοι τους για την τύχη τους (γιατί η άχρηστη γενιά του 114 δηλ. οι σημερινοί γιάππυς φρόντισε για να παίρνουν 300-500 ευρά μισθό και να μη πάρουν ποτέ τους σύνταξη!)
    Ταλαίπωροι σημερινοί νεοπασόκοι, δεν καταλάβατε πως το κόμμα σας σε ελάχιστο χρόνο θα εξαφανισθεί και θα αναγκαστείτε να ψάχνετε σύντομα ποιός θα διορίσει το παιδί σας ή με ποιόν θα κάνετε λαμογιές?
    Λύση: να πάτε να γραφτείτε πάλι στη ΝΔ, που ήσασταν προτού πάτε και μολύνετε το Σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ και αφήστε τις πολιτκές ίντριγκες άν θα πάτε δεξιά ή αριστερά ή δεν ξέρω πού!!! Στο τέλος-τέλος ρωτήστε κανένα τροχονόμο για την κατεύθυνση!


    Ο ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΟΛΙΤΗ

    Η προσέγγισή σου, είναι προσχηματική.

    Δεν αξίζεις τον αντίλογο, θα σου πώ μόνο μια κουβέντα.

    Σήμερα σε όλες τις χώρες του πρώην ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ, την πιό σκληρή μονεταριστική πολιτική την ασκούν πρώην "σκληροπυρηνικοί κομμουνιστές".

    Να βγάλουμε λοιπόν συμπέρασμα ότι το ίδιο θα κάνουν αν γίνουν κυβέρηση και οι Αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ;

    Να το βγάλουμε, θα έλεγα εγώ, εεπιδή δεν είμαι ιδεαλιστής για να πιστεύω στους "καλούς" και τους "κακούς" ανθρώπους, αλλά στην θέληση των κινημάτων και των πολιτικών θεσμών , που ακόμη και αποδεδειγμένα -εκ των υστέρων καθίκια- μπορεί να τα υποχρεώσει να συμπεριφέρονται με απίστευτα -ας πούμε - φιλολαικό τρόπο.

    Εσύ για παράδειγμα, με τον πούρο καταγγελτικό λόγο σου -που έχω πολλές αντιρρήσεις γι'αυτά που επικαλείσαι-, γιατί αν γίνεις κυβέρνηση δεν θα γίνεις ένα καθίκι;

    Ξεκαθαρίστε τι είστε οι αριστεροί;
    Υλιστές ή χριστιανοί;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. babis,


    αναμασάς ξερά σκατά που σου σερβίραν πάλι,
    ο γιώργος ο αμερικανός, ο μίμης κι όλοι οι άλλοι


    Σου δίνουμε τον πούτσο μας να τρώς γιά να μπουχτήσεις
    Στο press-gr εσυ να βγης και να μας αναλύσεις,
    Το μεγαλείο του χαζού του γκιόργκο αμερικάνου,
    Που είναι λέει πρωθυπουργός στης Μάργκαρετ το πλάνο


    Το γκιόργκο που απέτυχε και μπήκε μεσ’ τον θόλο,
    Εσύ τον ελιβάνιζες με το πανό στον κώλο.
    Κούνα babis τον κώλο σου να βγουν τ' απογαμίδια
    του Τσίπρα που σε γάμισε και του ρουφάς τ' αρχίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι,


    Σημαντικά νέα και διαπιστώσεις πάντα.


    Ο Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου, ηγέτης της δημοκρατικής παράταξης, προστάτης εμάς των ομοφυλόφιλων, ο οποίος είχε έρθει τρίτος στο γκάλοπ της GPO για την Ανατροπή στις 2/2/08 στο ερώτημα "Καταλληλότερος για Πρωθυπουργός" με 23%, μετά τον "κανένα" (25%) και τον Κώστα Καραμανλή (51%), συνεχίζει να χάνει σταθερά και πανηγυρικά από τον "κανένα".


    O Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου δεν έχει ανάγκη ούτε το Ραγκούση ούτε τον Κοτζιά. Όπως βλέπετε, χάνει και μόνος του μιά χαρά. O Τσίπρας έρχεται κι ο ΓΑΠ keeps walking. Οι μέρες του είναι μετρημένες.


    Τέτοιες μεγάλες νίκες του Γιώργου Ανδρέα Παπανδρέου θα μας οδηγήσουν και πάλι στην κυβέρνηση.

    Πάντα με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ

    14 Μάρτιος 2008 11:54 μμ
    ............................

    Ωραία και σωστά τα λες .
    Δεν ήταν σοσιαλιστικές οι κυβερνήσεις του Κώστα Σημίτη .

    Ήταν σοσιαλιστικές οι κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου ;

    Πράγματι νοσταλγώ την ωραία εκείνη εποχή που όποιου την άσχημη γυναίκα
    ‘’αγαπούσε’’ ιδιαίτερα ο σαβουρογάμης πορνόγερος , ο σύζυγος έπαιρνε φόρα για τα πολύ ανώτατα αξιώματα .
    Νοσταλγώ την εποχή που Κρατικές υπηρεσίες γέμιζαν με τριπλάσιους (αργόμισθους) από όσους χρειάζονταν δημόσιους υπαλλήλους για να ικανοποιηθούν οι κλαδικές των πρασινοφρουρών .
    Νοσταλγώ την εποχή που , με τα‘’προσόντα ‘’ της , μια ευτραφής αεροσυνοδός μπορούσε να ‘’λύσει’’ όλα τα θεσμικά αιτήματα των συναδέλφων της ,χωρίς τις σημερινές απεργίες που ταλαιπωρούν τον λαό .
    Νοσταλγώ την εποχή που ο Καθηγητής Οικονομικών του Bercley Univercity παρέδιδε άδεια ταμεία στον ταλαίπωρο Ξενοφώντα Ζολώτα ο οποίος δεν μπορούσε να πληρώσει συντάξεις μετά το τσουνάμι του ‘’Τσοβόλα Δώστα Όλα’’.
    Νοσταλγώ την εποχή που η δραχμούλα υπετιμάτο και από ισοτιμία 1 USD = 56 δραχμές φτάναμε ωραία και σοσιαλιστικά στο 1 USD = 350 δραχμές .
    Δεν ξέρω ποιά από όλες τις καταστροφές της δεκαετίας του ’80 να πρωτονοσταλγήσω γιατί δεν είμαι ένας από αυτους τους τυχερούς που σαν μέλη κάποιων συντεχνιών ωφελήθηκαν τα μέγιστα την σοσιαληστική δεκαετία του ’80 .
    Είμαι ένας από τα εκατομμύρια ηλιθίους Έλληνες φορολογούμενους που πληρώσαμε τον ...λογαριασμό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. northwest greece eeee ψιτ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΚΑΚΑΣ

    όταν ο
    Καραμανλής θα σε χτυπήσει την πόρτα να σε γαμ...σει ΣΤΗΣΕ ΚΩΛΟ!!!
    γιατί θα σε βρεί και θα σε βουλώσει τις τρύπες σου ΑΜΟΡΦΩΤΕ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. eeee ψιτ ΠΟΛΙΤΗ !!!

    δε μου λες μήπως όσα δεν φτάνει η αλεπου τα κάνει κρεμαστάρια???

    μην ξενάς τον Καραμανλή θα σου χτυπήσει την πόρτα και μετά ΣΤΗΣΕ ΚΩΛΟ !!!
    Πόσα βγάζεις ρε και ψηφίζεις ΔΕΞΙΑ ?

    Μπας και σου τάξανε τα κυβερνητικά ΛαΜΟΓΙΑ να σου διορίσουνε το γιο ή την κόρη ???


    ΟΣΟΙ ΞΑΝΑΨΗΦΊΣΟΥΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ειναι χειρότεροι και από δωσίλογοι

    ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΜΑΡΙΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΣΕΙΣ ρε ΓΑΜΙΟΛΗΔΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ δεν μετατρέψατε την Ελλάδα σε ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΣΤΑΝ?

    ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΔΕΝ ΔΩΣΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ???

    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΕΝΑ ΒΡΩΜΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΙΣΑΣΤΕ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ!!!

    ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΞΕΖΟΥΜΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ!!!

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΣΑΣ. ΝΑ ΖΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΙΣΩΝ!!!

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΚΑΤΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΥΦΗΝΕΣ ΣΤΟ 25%.

    Ο Ορισμός του Μαλάκα (λεξικό): ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΠΑΣΟΚ!!!

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΟ? ΘΕΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ?
    ΦΙΛΟΤΙΜΟ?
    ΑΙΣΘΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥ?

    ΜΕ ΤΙ ΤΣΙΠΑ ΡΕ ΕΞΑΘΛΙΩΣΑΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ???

    ΜΕ ΤΙ ΤΣΙΠΑ ΡΕ ΔΩΣΑΤΕ 3.000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ???

    ΓΙΑ ΣΑΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ??? ΑΠΟΒΛΗΤΑ Η ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ???

    ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΑΣΟΚ:Μετασχηματισμός δημοσίων υπαλλήλων σε "πατρικίους" της Ελληνικής κοινωνίας.

    Συνεχείς αυξήσεις στα μισθολόγια των δημοσίων υπαλλήλων, ωστε να διευρύνεται συνεχώς το χάσμα των αποδοχών μισθωτών Δημοσίου - Ιδιωτικού τομέα. Ακόμα και οι εφοπλιστές πλέον ζηλεύουν τους έλληνες δημοσίους υπαλλήλους με τα προνόμια* που τους έδωσε το ΚΙΝΗΜΑ. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι για μια προκύρηξη 3 θέσεων υπαλληλικού προσωπικού σε δημόσια υπηρεσία κατατέθησαν 3.500 αιτήσεις. Αξιοσημείωτο επίσης είναι να αναφέρουμε και το "παράβολο" κατάθεσης αίτησης για μια θέση στο δημόσιο (ή για μια θέση στον "ήλιο"), ένας νέος τύπος φορολογίας που καθιερώθηκε επι ΠΑΣΟΚ...

    *Με τα προνόμια τα οποία έδωσε το ΠΑΣΟΚ στον δημόσιο τομέα, φτάσαμε σήμερα στο σημείο ενώ το 20% των Ελλήνων ζούν κάτω απο τα όρια της φτώχειας (επίσημα βάσει Eurostat), να υπάρχουν παράλληλα στελέχη του δημοσίου των οποίων οι ΜΗΝΙΑΙΕΣ αποδοχές αγγίζουν τα 3,5 εκατομμύρια δραχμές, και παράλληλα στα συμβόλαιά τους να υπάρχει ρητός όρος ότι σε περίπτωση απόλυσης, θα εισπράξουν ενός έτους μισθούς σαν αποζημίωση!!!

    Πλήρης εξαθλίωση την συνθηκών εργασίας και αποδοχών των ιδιωτικών υπαλλήλων.
    Το να δουλεύεις σήμερα στην Ελλάδα στον ιδιωτικό τομέα είναι κάτι παραπάνω απο μαζοχισμός. Όνειρο πλέον του κάθε λογικού Ελληνα πολιτη είναι το δημόσιο,αλλιώς καλύτερα να δέσει μια πέτρα στο λαιμό του και να τραβήξει για το πασαλιμάνι. Αυτό είναι το προοδευτικό κράτος ευημερίας και ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ, το οποίο από τότε που ανέλαβε εξουσία το 1981 φρόντισε η εξουσία να μετατοπισθεί δήθεν στον «λαό», δηλαδή στα ΔημοσιοΥπαλληλικά συνδικάτα που παραδοσιακά ελέγχονται από το ΠΑΣΟΚ (ας μήν ξεχνάμε και την δοτή διοίκηση της ΓΣΕΕ επι διακυβερνήσεως Ανδρέα Παπανδρέου).
    Το είδαμε αυτό και επί κυβερνήσεως Κ.Μητσοτάκη που τον ψήφισε το 47% των Ελλήνων και οι Σταμουλοκολλάδες δεν τον άφηναν να κυβερνήσει, μαζί βέβαια με το εκδοτικό κατεστημένο. Σε κανένα άλλο κράτος του κόσμου δεν ισχύει αυτό το φαινόμενο υπερίσχυσης του δημοσιουπαλληλικού τομέα έναντι του ιδιωτικουπαλληλικού, και μάλιστα σε τόσο μεγάλο βαθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το Πασοκ έχει πεθάνει. Ήδη το πτώμα του βρωμάει και βρίσκεται σε αποσύνθεση.
    Αυτό το ξέρει ο χοντρός και γι'αυτό κάνει ο,τι θέλει.
    Ξέρει πολύ καλά πως δεν έχει κανέναν αντίπαλο και δεν τον ενδιαφέρει καμία αντίδραση του κόσμου γιατί έχει και τα ΜΜΕ μαζί του!
    Γι'αυτό τρέχει να προλάβει όσο είναι καιρός για να περάσει όλα τα νομοσχέδια που έχει στο μυαλό του.
    Και 10% να πάρει σε δημοσκοπήσεις η Ν.Δ., το Πασοκ θα πάρει 5%-7% το πολύ.
    Ό,τι κι αν γίνει, το Πασοκ θα είναι πάντα πίσω από τη Ν.Δ.
    Σκοπός είναι ο λαός να ξεκολήσει από τον δικοματισμό και να δοκιμάσει διαφορετικά πολιτικά σχήματα-σκηνικά με πολλά κόμματα στην βουλή. Όπως ακριβώς γίνεται και στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη όπου υπάρχουν πολλές βουλές με διψήφιο αριθμό κομμάτων.
    Βάλτε 8-10 κόμματα στην βουλή με κυβερνήσεις συνασπισμού μήπως και δει κανας φτωχός άσπρη μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. δηλαδη εγω που δεν θα διοριστω στο δημοσιο και με σκιζουνε στον ιδιωτικο τομεα δεν εχω ελπιδα ε?Ετσι θα συνεχισει.Μηπως να μεταναστευσω?
    Rε σεις και οι αλβανοι θελουν να φυγουν απο την Ελλαδα ετσι οπως την κανατε ανικανοι ψυχακηδες.Μαζικα θελουν να φυγουν αλλα δεν μπορουν να βαγλουν χαρτια.
    Ρε σεις!!Μονοι σας θα μεινετε πολιτικοι !! με τις Γριες και τους Αλβανους !!Οι υπολοιποι που μπορουν θα μεταναστευσουν!!!
    Ο Μεταναστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΡΕ ΕΣΕΙΣ, ΠΕΤΑΤΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ!
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ??
    ΤΟ "ΤΕΡΑΚΑΝΑΛΟ ΚΑΡΤΕΛ" MEGA-ANT1-ALFA KAI ALTER, ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ?? ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΒΑΘΥ,ΑΠ'ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ!
    Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ "ΚΑΡΤΕΛ" ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΩΝ ΜΕΝΤΙΑΡΧΩΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΦΟΝΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΠΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
    ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ, ΟΤΙΜ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΡΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΠΙ ΣΙΜΙΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ!!
    ΑΠΛΑ Ο ΚΑΠΑΜΑΝΛΗΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΠΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΕ!!
    ΤΥΧΑΙΑ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΟΠΟΥΛΟ(ΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΜΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΕΣ)???
    ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΛΑΜΠΡΑΚΙΔΕΣ-ΜΠΟΜΠΟΛΟΙ-ΨΥΧΑΡΙΔΕΣ, Ο ΧΟΝΤΡΟΑΛΦΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΙΑΔΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΡΕ ΕΣΕΙΣ, ΠΕΤΑΤΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ!
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ??
    ΤΟ "ΤΕΡΑΚΑΝΑΛΟ ΚΑΡΤΕΛ" MEGA-ANT1-ALFA KAI ALTER, ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ?? ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΒΑΘΥ,ΑΠ'ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ!
    Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ "ΚΑΡΤΕΛ" ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΩΝ ΜΕΝΤΙΑΡΧΩΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΦΟΝΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
    ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ, Ο,ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΡΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΠΙ ΣΙΜΙΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ!!
    ΑΠΛΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΕ!!
    ΤΥΧΑΙΑ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ(ΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΜΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΕΣ)???
    ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΛΑΜΠΡΑΚΙΔΕΣ-ΜΠΟΜΠΟΛΟΙ-ΨΥΧΑΡΙΔΕΣ, Ο ΧΟΝΤΡΟ-ΑΛΦΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΙΑΔΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. προταση προς τον ΓΑΠ.
    Προεδρε αν θες να κανεις κατι για την χωρα, παραιτησου και δωσε στον Βαγγελη την αρχηγια.Οχι για να κυβερνησει.Αλλα για να παρουμε τις εκλογες.Τετοιο πρωθυπουργο θελουν οι Ελληνες.Χοντρο και φαφλατα!!Κατοπιν κανε μια αιτηση στο σοσιαλιστικο κομμα της Σουηδιας να μας δανεισουν ικανο αριθμο δευτεροκλασατων στελεχων τους και να τους ενσωματωσεις στο πολιτικο συμβουλιο.
    Ετσι και οι Ελληνες θα ειναι ευχαριστημενοι ( με τον χοντρο αρχηγο) και σωστη δουλεια θα κανουμε στην διακυβερνηση.
    Με εκτιμηση
    Erik Larsson
    Παπαδοπουλο με λεγανε αλλα εδω στη Σουηδια προσαρμοστηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο ΠΑΣΟΚος ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ EΚΛΕΨΕ Ο ΒΡΩΜΕΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ!
    --- Όσο κυβερνούσε ο βρωμερός φασίστας, εβραίος ανθέλληνας Σημίτης του ΠΑΣΟΚ δεν μιλούσε ο ΠΑΣΟΚος ανθέλληνας Πολυζωγόπουλος! Παρόλο που ο Σημίτης του ανθελληνικού ΠΑΣΟΚ, ΠΗΡΕ τα χρήματα του Ασφαλιστικού και τα «ΕΦΑΓΕ», μαζύ με τον ανθέλληνα Πολυζωγόπουλο! ΤΟΤΕ κοιμόταν ΠΡΟΣΤΥΧΑ και σαν ΣΥΝΩΜΟΤΗΣ σιωπούσε, διότι εκλέχθηκε με αντισυνταγματικό νόμο ΠΟΛΛΩΝ σταυρών (πολλών ψήφων παρανόμως, στο ίδιο, ένα ψηφοδέλτιο)! Τώρα που άλλαξε η κυβέρνηση ζητά τα χρήματα που πήρε και ΕΦΑΓΕ η δική του ανθελληνική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, του βρωμερού φασίστα, εβραίου ανθέλληνα Σημίτη, από άλλους! Στις 05.03.05 είδαμε επιπλέον τον βρωμερό φασίστα, ανθέλληνα Πολυζωγόπουλο (ΤΑΧΑ αντιπρόσωπο εργατών), με την βρωμερή φασίστρια Αγγελοπούλου (με πολλά εργοστάσια εκμεταλευόμενη εργάτες) και τον άνδρα της, σε θερμή χειραψία σαν ανθελληνες ΠΑΣΟΚοι και ΟΙ ΔΥΟ! Ποιόν ΗΛΙΘΙΟ έλληνα κοροϊδεύουν οι εκμεταλλευτές εργατών ΠΑΣΟΚοι; Σαν αργόμισθοι και εργοστασιάρχες, τους απλούς εργάτες οι ΠΡΟΣΤΥΧΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ;
    http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το ΠΑΣΟΚ δεν προχωρά.

    Μόνο ο Βενιζέλος μπορεί να το πάει παραπέρα,
    και να δούμε μια άλλη πολιτική
    την οποία όμως θα την κρίνουμε.

    Οι άλλοι εκτός από Αμερικανοκίνητοι
    είναι και άχρηστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΡΟΣΤΥΧΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ;
    http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/
    15 Μάρτιος 2008 7:54 πμ


    Όλα όσα έγραψες μπορού να συνοψιστούν σε μια φράση :
    ‘’ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΧΑΙΔΩΣ , ΔΗΛΑΔΗ
    ΟΠΟΥ ΚΑΤΟΥΡΗΣΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΦΥΤΡΩΣΑΝ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ
    ‘’ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ‘’ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΘΟΔΩΡΗ Β.Ρ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Ο ΕΚΤΕΛΩΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ’’

    Διάβασε παρακάτω να μάθεις την ιστορία των ινδαλμάτων σου και άσε στην άκρη τις Χιτλερικές μαλακίες για εβραίους κλπ κλπ .

    Ο παππούς του Κώστα Σημίτη ήταν γιατρός στον Νομό Ηλείας . Ακόμα τον θυμούνται πολλοί γέροι και λένε ότι φρόντιζε τους φτωχούς ασθενείς άνευ αμοιβής . Ο πατέρας του Κώστα Σημίτη ήταν καθηγητής Πανεπιστημίου και εκ των ηγετών της Αντίστασης στην Κατοχή . Ο καθηγητής Κώστας Σημίτης δεν παίρνει την σύνταξή του από την Πάντειο αλλά την έχει αφήσει για ενίσχυση της Βιβλιοθήκης .
    Διάβασε όμως για να μην ξεχνιόμαστε για το ποιοί είναι οι πρόγονοι του ΄΄καταλληλότερου’’ κ. Κ.Καραμανλή και θα ήθελα σεμνά και ταπεινά να θυμίσω τα ΒΡΑΧΩΔΗ ΟΙΚΟΠΕΔΑ του θείου του ‘’Εθνάρχη ‘’ αλλά και τα κατορθώματα του μπαμπά του ΄΄καταλληλότερου ‘’ ο οποίος άφησε δυσεκατομμύρια ,από τις ‘’εργολαβίες’’ του ,κληρονομιά στον χοντρούλη πρωθυπουργό μας .

    Πως έκαμε τα δις σαν εργολάβος δημοσίων έργων ο μπαμπάς του ‘’καταλληλότερου΄΄ ο συχωρεμένος Αλέκος Καραμανλής (αδελφός του’’Εθνάρχη’’) την εποχή που ο αδελφός του ήταν υπουργός Δημοσίων έργων στην κυβέρνηση Α.Παπάγου ;;;
    Ένα βουνό ολόκληρο στην Κεφαλονιά ΕΦΑΓΕ ο Αλέκος Καραμανλής στα μέσα της δεκαετίας του ’50 από μια χήρα και δεν τις έδωσε φράγκο . Το έκαμε υλικά οικοδομών.
    Τις μετοχές αυτής της τεχνικής εταιρίας του μπαμπά πέρασε εικονικά στον αδελφό του ο σημερινός πρωθυπουργός για να μην τις δηλώνει στο ΄΄πόθεν έσχες΄΄ στην Βουλή .

    Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες ,όταν ήταν βουλευτής !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 10.05 α ρε poisonous βενιζελικέ, πότε θα γίνετε εξουσία στο πασοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Από την άλλη πλευρά, ακόμη δεν μπορώ να εξηγήσω την πρόσκληση του αμερικανού πρεσβευτή στο Συνέδριο του ΠαΣοΚ. Εχουν καμιά πληροφορία στη Χαριλάου Τρικούπη ότι ο εν λόγω διπλωμάτης ή η κυβέρνησή του τρέφουν κάποια ιδιαίτερη σκασίλα για την πορεία της Κεντροαριστεράς στην Ελλάδα ή για τη συνεργασία του ΠαΣοΚ με τον Τσίπρα ή για τη διευθέτηση των σχέσεων του Παπανδρέου με τον Βενιζέλο ; Μήπως εκτός του Ομπάμα, οι Αμερικανοί έγιναν φαν και του Αθανασάκη;

    Αν ναι, το βρίσκουν φυσιολογικό στο ΠαΣοΚ; Κι αν όχι, αν τον άνθρωπο δεν τον νοιάζει τίποτα από αυτά και ούτε η χώρα του μετέχει στις σχετικές διεργασίες, τότε τι νόημα έχει η παρουσία του σε ένα κομματικό συνέδριο;

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. DEAR MR POISONOUS,


    WE LOVE ATHANASAKIS!!!!


    THE USA AMBASSADOR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    http://realpasok.tk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Στην χώρα του τίποτα και των κάτω του μετρίου ανθρωπων, εεεεεε έχει ο Γιωργάκης την τιμή να είναι αρχηγός του πασοκ. Παλεύει δε με νύχια και δόντια να μείνει δεύτερος. Για να δούμε? Θα τα καταφέρει να μείνει άνω του 20%?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. H EKSOUSIA STA XERIA TOY LAOU,APO THN ISTORIA KAI MONO,EINAI KATARAMENH KAI PARADIGMA PROS APOFIGI.FERNEI ANARXIA KAI ANISI KATANOMH PLOUTOU KAI DYNAMHS.OI PINASMENOI PERIMENOUN NA EKDIKITHOUN TOUS XORTATOUS,KAI PAEI LEGONTAS TO PRAGMA.OS ANAFORA TON G.PAPANTREOU,DEN MPORO OSO KAI NA PROSPATHISO,NA KATALAVO TO MENOS POU XARAXTIRIZEI POLOUS,STO NA KATAKRINOUN NA KATADIKAZOUN KAI NA PERIFRONOUN ENAN POLITIKO ANTRA POU KSEXORIZEI APO OLOUS TOUS ALLOUS.MISOS KAI EMPATHIA GIA KAPOION POU DEN MAS KIVERNISE POTE...GIATI AGAPITOI MOU FILOI??????GIATI KSEXNAEI O ELLHNAS TONO EYKOLA????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Pasok poisinous
    Νόμιζα ότι έχεις πολιτικους λόγους που μας κάνει κα΄θε μέρα κόπυ πέιστ τα κειμενα του Πρετεντέρη από το ΒΗΜΑ.

    Ομως εσύ αδερφέ, είσαι άρρωστος.

    Για το ερώτημά σου και τα υπονοούμενα΄του, θάπρεπε να ντρέπεσαι τουλάχιστον.

    Δεν κάλεσε κανείς τον Αμερικανό πρέσβυ.

    Κάλεσαν όλους του πρεσβευτές που έχουν πρεσβεία στην Ελλάδα και απλά τα μέσα ενημέρωσης, επέλεξαν να προβάλουν ότι θα παρεβρεθεί και ο Αμερικανός Πρέσβυς.

    Ντροπή σου.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ, ΑΦΗΝΕΙ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΕΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟ Π.Δ.164 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΩ ΣΕΞ Η ΜΕ ΜΕΣΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ντροπή σου.

    Χωριάτης
    15 Μάρτιος 2008 1:47 μμ

    ………………………………………

    Κάλεσαν τον Αμερικανό πρέσβυ αλλά δεν κάλεσαν εκπρόσωπο από το κόμμα ΛΑΟΣ που μετέχει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο .
    Τα κείμενα που γράφω η αντιγράφω αν σου αρέσουν Χωριάτη τα διαβάζεις αν δεν σου αρέσουν δεν τα διαβάζεις .


    Πριν λίγη ώρα γύρισα από το Τάε Κβο Ντο .
    Είχα την τύχη ( η την ατυχία ; ) να ακούσω τον Θόδωρο Πάγκαλο να ομιλεί .
    Ξεκίνησε απαγγέλοντας έναν γλειώδη ύμνο για τον συχωρεμένο τον Ανδρέα ;
    Ποιός ;
    Αυτός που δημόσια στην τηλεόραση είχε αμφισβητήσει την προέλευση των χρημάτων με τα οποία ο Ανδρέας αγόρασε την βίλλα στην Εκάλη .
    Ο Θόδωρος Πάγκαλος δεν ήταν αυτός που είχε στολίσει με χίλια μύρια σκωπτικά επίθετα τον Γιώργο Παπανδρέου όταν του πήρε την καρέκλα στο ΥΠΕΞ ;
    Ο Θόδωρο Πάγκαλος δεν ήταν αυτός που είπε ότι μετά το 2000 το Πα.σο.κ. κατάστρεψε την Ελλάδα ;
    Συνέχισε μετά ειρωνευόμενος την ομιλία του προλαλήσαντος Φλωρίδη !!
    Λίγο μετά τον Πάγκαλο μίλησε ένας άλλος Πασοκικός γίγας από το παρελθόν , από τις ‘’Τέσσαρες Εποχές’’ . Ο Άκης . Άρες Μάρες Κουκουνάρες .

    Με λίγα λόγια οι άνθρωποι που άκουσα στο Συνέδριο να μιλούν ευρήσκονται αλλού .
    Όχι στην σημερινή Ελλάδα .
    Όχι ανάμεσα στην κοινωνία του 2008 .
    Λυπάμαι πολύ .
    Πιό πάνω έχω γράψει ποιό είναι το πρόβλημα του Πα.σο.κ.
    Δεν επανέρχομαι γιατί είμαι βέβαιος όλοι το γνωρίζουν αλλά υποκρίνονται ότι δεν καταλαβαίνουν .

    Χωριάτη κοίταζε εσύ να είσαι υγιής και άσε στην μπάντα τις διαγνώσεις για ανθρώπους που δεν γνωρίζεις .

    Υπάρχουν και Πασόκοι που δεν χρωστούν σε καμιά πουτάνα ούτε διορισμούς ούτε ρουσφέτια και ψηφίζουν μόνο από ιδεολογία . Λίγοι βέβαια , αλλά υπάρχουμε .

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αυτά που γράφεις , τι σχέση έχουν με το "υπονοούμενο" που γράφεις για την πρόσκληση του Αμερικανού Πρέσβυ;

    Γιατί το έγραψες;

    Δεν ήξερες ότι είναι ανακρίβεια;

    Δεν το πιστεύω. Δείχνεις να ξέρεις τα πάντα.

    -------
    Υ.Γ. Εγώ είμαι ικανοποιημένος. Ακουσα τις δύο θέσεις μου, για το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα και την ανάγκη μεταφοράς του κέντρου έκφρασης της λαικής κυριαρχίας από την Βουλή στο Λαό, να εκφέρονται η πρώτη από τον Λοβέρδο και η δεύτερη από τον Καστανίδη.

    Μη κολλάς λοιπόν. Ολα μπορούν να γίνουν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γιατί τέτοια επιθετικότητα στον Παπανδρέου ;
    Δεν βλέπετε το γεγονός ότι η ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ και κανένας δεν κάνει Τ Ι Π Ο Τ Α ;
    Τι θέλετε δηλαδή να συνεχιστεί αυτή η κατρακύλα ;
    Τώρα ο παπανδρέου είναι η μόνη λύση.
    Είναι ανάγκη η ¨"ομάδα" του Βενιζέλου να αποδεχθεί απόλυτα την κατάσταση και να νοιώσει ένα με το ΠΑΣΟΚ . Αλλως ας αποχωρήσουν και ας καταγγείλουν τον ΓΑΠ και βέβαια θα κριθούν απο το ΛΑΟ.

    Μια μέθοδο αντίδρασης (ανέξοδη μάλιστα αφου το 70€-ρο πονάει τον απεργό είναι αυτό που μου είπε πριν 3-4 χρόνια ο Μαστρονίκος :
    Μπορεί να κατέβει 1-1,5 εκατομύριο κόσμος σε μια ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ;... Πάει η Κυβέρνηση Ε Π Ε Σ Ε !

    Φιλικά

    dplion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. το 1985 υπεβαλλα τα χαρτια για διορισμο στο δημοσιο
    το 1988 με καλεσαν και πηγα να διοριστω
    σχεδον το ειχα ξεχασει
    παλαιοτερα επρεπε να παμε σε βουλευτη
    να παρουμε χαρτι νομιμοτητας και τετοια
    μπορει αυτα να τα αμφισβητησει κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπάρχουν και Πασόκοι που δεν χρωστούν σε καμιά πουτάνα ούτε διορισμούς ούτε ρουσφέτια και ψηφίζουν μόνο από ιδεολογία . Λίγοι βέβαια , αλλά υπάρχουμε .

    Προσωπικά συμφωνω ότι υπάρχετε, αντιλαμβάνεσαι όμως ότι στη συνείδηση του κόσμου υπερισχύουν οι άλλοι και μάλλον όχι αδικαιολόγητα. Συνεπώς το ΠΑΣΟΚ είναι άξιο της μοίρας του και προς το παρόν δε φαίνεται να την αλλάζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 9.17
    Η δύναμη και η γοητεία της δημοκρατίας είναι ακριβώς αυτή.
    Λειτουργεί, με την συμμετοχή "πραγματικών ανθρώπων".
    Οι άλλες κοινωνίες, τα άλλα "τέλεια συστήματα" απευθύνονται σε κοινωνίες με ανθρώπους χωρίς αδυναμίες, που δεν ωφελούνται, που δεν κάνουν ανομίες κλπ.

    Ομως αν η κοινωνία έχει τέτοιους ανθρώπους, δεν χρειάζεται και την δημοκρατία.
    Τί να την κάνει.
    Ετσι κι'αλλιώς οι ιδεολόγοι του "κόμματος" θα αποφασίσουν το σωστό για όλους.

    Συνέλθετε, μην αναπαράγετε, τις βλακείες των φασιστών και των κνιτών.

    Πίσω από τους "ηθικούς ανθρώπους", βρίσκεται ο Χριστιανικός Μεσαίωνας, ο φασισμός στην Ιταλία, ο Ναζισμός στην Γερμανία, ο "κομμουνισμός" στην Σοβιετική Ενωση.

    Ολοι μας ξέρουμε πιά, ότι όλα αυτά τα ηθικίσταικα , είναι φούμαρα.

    Η Δημοκρατία των "ατελών" των "ανήθικων" αλλά πραγματικών ανθρώπων, είναι παρασάγγας μπροστά από αυτές τις "ιδεοληπτικές ουτοπίες".

    Η Δημοκρατία είναι η μόνη κατάσταση όπου οι διεφθαρμένοι απομακρύνονται από την εξουσία.

    Ετσι και οι ΠΑΣΟΚΟΙ, που κάναν χρήση αυτών των "προνομίων" σήμερα είναι απεχθείς, τόσο που ακόμη και στο συνέριό τους ο ΓΑΠ αποφάσισε να προτείνει στο Εθνικό Συμβούλιο, να μην είναι κανείς που έκανε υπουργός ή υφυπουργός στο παρελθόν.

    Αυτό σε μια "ιδανική κοινωνία" δεν θα γινόταν ποτέ. Ισα-ίσα θα συνέβαιανε ακριβώς το αντίθετο.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ναι, αλλά είναι ασύλληπτο να προωθεί τον Πολυζωγόπουλο, τον άνθρωπο που κάθε χρόνο τα έκανε πλακάκια με τον ΣΕΒ φορώντας το προσωπείο του εργάτη, για ένα 3% αύξηση της πλάκας... αυτό είναι ο σοσιαλισμός και η κοινωνική δικαιοσύνη? και μετά, φυσικά, βουλευτής!!! και "σκληροπηρυνικός" η γλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. από αντιγραφή,

    Τα τελευταία χρόνια απεργούν, χάριν των δικαίων αιτημάτων τους, με αντίκτυπο στην καθημερινότητα του πολίτη, γιατροί του ΕΣΥ, εκπαιδευτικοί,τραπεζικοί, δημοσιογράφοι, ΔΕΗτζήδες, εργαζόμενοι στα λιμάνια, δημόσιοι υπάλληλοι, εργαζόμενοι στην ΕΛΒΟ, στην Τράπεζα της Ελλάδος, κ.λ.π. κ.λ.π. Όλοι αυτοί απολαμβάνουν καθεστώς μονιμότητας, ενώ οι μέσες αποδοχές τους είναι 1.500-1.800 ευρώ. Δεν θέλω αντιρρήσεις, ο πρώτος μισθός εφοριακού (με ΔΙΒΕΤ κ.λ.π.-ξέρουμε!) είναι 1.840 ευρώ.
    Την ίδια ώρα οι παρακάτω προνομιούχες τάξεις εργαζομένων:
    -πωλήτριες σε σουπερ-μαρκετς
    -βοηθοί σε κομμωτήρια
    -σερβιτότοι σε εστιατόρια, ταχυφαγεία, μπαρ, καφέ, κέντρα διασκέδασης κ.λ.π.
    -εργαζόμενοι σε κρεοπωλεία
    -διανομείς σε πιτσαρίες, σουβλατζίδικα, ταβέρνες
    -εργάτες σε βιομηχανίες, βιοτεχνίες, γαζώτριες, κοπτοραπτούδες, φασονατζήδες, υποδηματοποιοί, λούστροι, αχθοφόροι, οδηγοί φορτηγών εφοδιασμού
    -τεχνικοί τηλεόρασης και εφημερίδων, ηλεκτρολόγοι σε οικοδομές, υδραυλικοί σε εργολάβους
    -μικροεπαγγελματίες, περιπτεράδες, κυλικειάρχες, καταστηματάρχες
    -καθηγητές σε φροντιστήρια, που δουλεύουν 5 και 6 φορές περισσότερο από τους διορισμένους
    -υπάλληλοι σε ινστιτούτα ομορφιάς
    -υπάλληλοι ξενοδοχείων, νυχτοφύλακες, σεκιουριτάδες
    -παιδιά, που σας βάζουν βενζίνη στα βενζινάδικα
    -παιδιά που συντηρούν το ασανσέρ σας, το λέβητά σας, την οικοδομή σας
    -εργαζόμενες που ξεποδαριάζονται όλη μέρα για να μοιράζουν διαφημιστικά φυλλάδια, με 10 ευρώ μεροκάματο
    -νοσοκόμες σε ιδιωτικές κλινικές, αποκλειστικές νοσοκόμες, που ξενυχτούν
    -λογιστές, που δουλεύουν 7 μέρες τη βδομάδα, 18 ώρες την ημέρα
    -ανθοπώλες, που δουλεύουν 7 μέρες τη βδομάδα, 18 ώρες την ημέρα
    -καθαρίστριες σε οικοδομές, εργοστάσια, σπίτια....
    ....
    και άλλες προνομιούχες τάξεις, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ!

    Μάλλον, είναι λυμένα όλα τα προβλήματά τους. Προφανώς παίρνουν περισσότερα χρήματα από τους τεχνικούς της ΔΕΗ ή είναι λιγότερο "ήρωες" ή θεωρούν άδικο να κάθονται 114 μέρες όταν γεννάνε, ενώ οι ξαδέρφες τους στο δημόσιο κάθονται 1.114.

    Προφανώς θεωρούν ότι τα 600 ευρώ που παίρνουν, με ΞΕΠΑΤΩΜΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, είναι πολλά μπροστά 1.800 των εφοριακών.
    Προφανώς θεωρούν άδικο να κάθονται και αυτοί, όταν πεθαίνει ο αρχιεπίσκοπος, να κάθονται 15 μέρες τα Χριστούγεννα, να κάνουν συνελεύσεις και εκλογές την ώρα της δουλειάς,.... κ.ο.κ.
    Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;

    Τέλος, πως ακριβώς, εννοούν την κοινωνική αλλελεγγύη, στην πράξη, οι βολεμένοι;
    Η θεωρία, ότι οι "δικές μας κατακτήσεις συμπαρασύρουν και τις δικές σας", πρωτοακούστηκε το 1974. Από τότε όμως "κατακτήσεις" υπάρχουν μόνο για τους βολεμένους, ενώ οι υπόλοιποι συνεχίζουν να δουλεύουν, να δουλεύουν, να δουλεύουν......

    ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΜΑΖΑ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ;

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΕΒΕ ΤΟΥΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ;

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΩΝ (ΜΟΝΙΜΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ) ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΩΝ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ;

    Το ΠΑΣΟΚ έχει ή δεν έχει ευθύνη για τούτη την κατάντια? Αυτή είναι η κοινωνική δικαιοσύνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Συνεπώς το ΠΑΣΟΚ είναι άξιο της μοίρας του και προς το παρόν δε φαίνεται να την αλλάζει

    15 Μάρτιος 2008 9:17 μμ

    ........................

    Τις μέρες αυτές αυτές είμαστε μάρτυρες το εξής παράδοξου πολιτικού φαινομένου . Αφ’ενός μεν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης να παρουσιάζονται σαν προεκτάσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων υιοθετόντας το 100% των αιτημάτων τους , αφ’ετέρου να μην ακούμε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ απλό πολίτη να υπερασπίζεται τον αγώνα των συνδικάτων .
    Είτε μας αρέσει είτε όχι ο Καραμανλής έχει πετύχει στον σκοπό του , να φέρει τον Λαό σε σημείο να μισήσει τον συνδικαλισμό και να λυπηθεί την ... Φάνη !!!

    Εις αυτήν την κατάντια έχουν μεγίστη ευθύνη και οι Πασοκικοί καρεκλοκένταυροι τύπου Ποληζωγόπουλου που ο Γιώργος Παπανδρέου (αν αληθεύουν οι πληροφορίες) προετοιμάζει για Γραμματέα .
    Με λίγα λόγια προετοιμάζεται ο Γ.Α.Π. για μια ακόμη μαλακία τύπου ψηφοδελτίου Επικρατείας .
    Θα του φταίνε πάλι οι υπονομευτές ;
    Θα του φταίει ο Μπέννυ ;
    Θα του φταίνε τα σκοτεινά ΜΜΕ ;

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 9:30
    Αγαπητέ Χωριάτη
    Προς χάριν της συζήτησης θα συμφωνήσω με όλα όσα γράφεις για τον Χριστιανικό Μεσαίωνα , Φασισμούς , Κομμουνισμούς κλπ κλπ όλα ωραία τα διαδικαστικά στο Συνέδριο του Πασοκ , αλλά φαίνεται ότι δεν διάβασες τι είχα γράψει πιό πάνω γιαυτό,ειδικά γιας σενα το ξαναγράφω :

    Το πρόβλημα του Πα.σο.κ είναι ένα , και είναι προσωπικό πρόβλημα του Γιώργου Παπανδρέου.
    Ένα σημαντικό ποσοστό κεντροαριστερών ψηφοφόρων ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΙ .
    Όλοι μέσα στο Πα.σο.κ. το γνωρίζουν , αλλά προτιμούν να έχουν την Ν.Δ. στην κυβέρνηση παρά να υποχρεώσουν τον Γ.Α.Π. να πάει σπίτι του .
    Έχουν και αυτοί τις καρέκλες τους να προστατέψουν .
    Ότι και να λέτε , ότι και να λέμε , το Πα.σο.κ. τον περασμένο Σεπτέμβρη είχε παρουσιάσει πολύ καλλίτερο πρόγραμμα από την Ν.Δ.
    Δυστυχώς δεν έπεισε ότι έχει στο τιμόνι ικανό καπετάνιο να κυβερνήσει το πλοίο που λέγεται ΕΛΛΑΣ .
    Μέσα σε έξη μήνες δεν μεταλλάσεται ούτε ωριμάζει ένας πενηνταπεντάρης .
    Ότι προσόντα είχε και πέρυσι , τα ίδια θα έχει φέτος και του χρόνου .
    Μέχρι να αλλάξει Πρόεδρο το Πα.σο.κ. θα συνεχίζει να βυθίζεται .
    Επειδή όμως η Ιστορία δεν περιμένει , είναι πιθανόν , όταν και αν αλλάξει αρχηγό να έχει το Πασοκ ξεπεραστεί από τις εξελίξεις και να μην απομένει γιαυτό παρά μόνο η διάλυσή του . Το ίδιο είχε συμβεί με το κόμμα των Φιλελευθέρων όταν Πρόεδρός του ήταν ο Σοφοκλής Βενιζέλος . Κάτι παρόμοιες , με τις δικές μου , σκέψεις εξέφρασε πρόσφατα και ο Κώστας Σκανδαλίδης .
    Εύχομαι να κάνω λάθος και από την Δευτέρα 17.3.08 να ξεκινήσει ανάκαμψη !!!

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Είτε μας αρέσει είτε όχι ο Καραμανλής έχει πετύχει στον σκοπό του , να φέρει τον Λαό σε σημείο να μισήσει τον συνδικαλισμό και να λυπηθεί την ... Φάνη !!!

    δυστυχώς φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο και για την κατάσταση είμαστε υπεύθυνοι εμείς. Στη χώρα όπου η αλληλεγγύη είναι άγνωστη λέξη και ο καθένας νοιάζεται μόνο για την πάρτη του και ποτέ για το σύνολο, όλα αυτά είναι λογικη συνέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ν αγειασει η μανα σου αγαπητε. Αυτα γραφω κι εγω, καιρο τωρα και εχω ακουσει τα εξ αμαξης.
    Απο που κι ως που, η ΓΣΕΕ, εχει το πρωτο Ε στον τιτλο της; Που τους βρηκε τους εργατες και μαλιστα θιχτηκε και καποιος νυχτωμενος, οτι ο Πολυζογωπουλος, εκανε πουστιες;
    Με τι να αντιδρασει ο Π.; Οπως ειπε και καποιος αλλος, με πορδες, δε βαφονται αυγα.Αφου, μονον οι μονιμοι δημοσιοι και ΣΙΑ, απεργουν κι αυτοι βεβαια, δε λεγονται εργατες, ουτε και θελουν να τους αποκαλειτε ετσι κι αυτο το ξερουμε ολοι.
    Ολες αυτες οι απεργιες, που μας εχουν ζαλισει τ αρχιδια τοσα χρονια, γινονται απο βολεμενους, που η πλειοψηφια τους, ειναι ειτε κομματοσκυλα του κερατα, ειτε βαλμενοι εκει, παλι απο τιποτα βουλευτες κλπ με τη γνωστη μεθοδο του βολεματος."Τρουπωμενοι", κατα Βουτσα.
    Επειδη λοιπον, συνηθως, εχουν δυναμη, αφου οι δουλειες που κανουν, ειναι μονοπωλιακες, εκβιαζουν τους παντες χωρις κανενα φοβο.
    Και οι κυβερνησεις, αντι να τους απολυσουν ομαδικα, τους παρακαλανε να σταματησουν, δινοντας τους κι αλλα προνομια.
    Οσον αφορα στα ΜΜΕ, συνηθως γλειφουν αβερτα, με πρωτους τους Αυτια και Κακαουνακη λαικιζοντας ασυστολα.Τσαμπα ειναι και δειχνει και πολυ θετικο κι αυτο, γιατι ο κοσμος εχει καταλληλα διαμορφωθει, ωστε να τα καταπινει αμασητα.
    Και οταν η Αστυνομια, προσπαθει να σταματησει αλαλαζοντες τραμπουκους, να εισβαλουν σε κανα Υπουργειο, τρωει στη μαπα και τα σκουπιδια.
    Οταν δε, γινεται τσαμπουκας, αν μεν η Αστυνομια, δειρει καποιον, που ωρμαει με λυσσα, να καταλαβει το κουραδοκαστρο, τοτε τα ΜΜΕ,λυσσανε και φτιαχνουν ατμοσφαιρα, αν ομως γινει το αναποδο, τοτε κανουν το κοροιδο.
    Και εμεις τα βλεπουμε ολα αυτα, και δε μιλαμε καθολου, επιτρεποντας σε ομαδες ανθρωπων να παιρνουν με το ετσι θελω, ο,τι γουσταρουν.Ενω πρεπει να αποφασισουμε τι ακριβως θελουμε.Θελουμε κρατος δικαιου, με νομους δηλαδη,που εφαρμοζονται, η θελουμε ενα ξεφραγο αμπελι, που ο καθενας κανει ο,τι θελει.
    Και αν μεν, η κατασταση εν γενει, ειναι ομαλη, οι συνεπειες, ειναι σοβαρες μεν, αλλα οχι τραγικες.
    Αν ομως γινει καμμια στραβη, ειτε απο φυσικη καταστροφη, η απο διεθνεις αναποδιες, τοτε θα παμε ολοι σουμπιτοι.
    Και απ ο,τι βλεπω, η κατασταση, παει απο το κακο στο χειροτερο. Οικονομικα τουλαχιστον.
    Ο Θεος, να βαλει το χερι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Παντα γελάγαμε σ αυτή τη χώρα τόσο με τους πολιτικούς όσο και με το γενικότερο χάλι. Απάντηση στο απλό ερώτημα "γιατί τους ψηφίζουμε?" υπαρχει? Είναι ή όχι ο "σοφός λαός" υπεύθυνος για τις επιλογές του? Είναι εύκολο να κρίνεις τους πάντες και φυσικά να φταίνε μόνο αυτοί, οι άλλοι, οι κακοί...Δείτε το πρόσφατο παραλήρημα του Μίκη σύμφωνα με το οποίο οι κακοί Αμερικάνοι μας φοβούνται(!!!!)και θα μας καταστρέψουν αλλα εμείς θα πέσουμε περήφανοι...Όταν ο κορυφαίος καλλιτέχνης της χώρας λέει τέτοιες ατάκες, μετά τι να πεις για τη χώρα? τρομολαγνεία, κινδυνολογία, ασυνάρτητες εθνικιστικές ανοησιες και πολύ, μα πολύ μεγάλη μιζέρια και θλίψη!
    Ελλαδάρα, ο γελωτοποιός της Ευρώπης, η χώρα της μίζας, της απάτης, της διαφθοράς, του μεγαλύτερου τραπεζικού κέρδους στην ΕΕ, με τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους τον μεγαλύτερο στόλο και τους χαμηλότερους μισθούς και συντάξεις στην Ευρώπη πριν τη διεύρυνση...Βεβαίως ο μαλάκας έλλην πληρώνει και 4 ευρώ τον καφέ στη φωκίωνος ενώ στο Παρίσι κάνει 2 και στη Ν. Υορκη 1,5... Η λέξη μποϋκοταζ είναι φυσικά άγνωστη εδώ όπως και η αλληλεγγύη (και για τα δύο ο έλλην δηλώνει «σώπα μωρέ»), εμείς αυτό που ξέρουμε είναι να κρίνουμε τους άλλους και να πιστεύουμε ότι και οι άλλοι ασχολούνται μονίμως μαζί μας καθώς και να θιγόμαστε όταν μας θίξουν την «ευφυία»(?) και το «φιλοτιμο»(!)κρίμα αδέρφια, κρίμα γιατί δεν είμαστε μόνο αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Οταν ειμουν μαθητης, μας βαζανε να τραγουδαμε, το ασμα, "ειμαι Ελλην, το καυχομαι, ξερω την καταγωγη μου".Κι εμεις, τι να κανουμε; Το λεγαμε.
    Σημερα, ενθυμουμενος το ασμα αυτο, γελαω ατελειωτα.Γιατι, γιατι να καυχηθω τωρα; Για τις κλεψιες και τις απατες χιλιαδων ατομων; Για τη μολυνση του περιβαλλοντος; Για το καψιμο των δασων;
    Μιλαμε για μεγαλη ξεφτιλα. Εχω την εντυπωση, οτι μας δειχνουν με το δαχτυλο, σαν τις μαιμουδες στο ζωολογικο κηπο.Σαν το μακακα του Λαζοπουλου.(Ισως, γι αυτο γελαμε οταν τον βλεπουμε. Αναγνωριζουμε τον εαυτο μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 10:50
    Αγαπητέ φίλε είσαι φαίνεται πολύ νεώτερός μου στην ηλικία , γιαυτό και απορείς με τις μαλακίες του Μίκη .
    Μέγας συνθέτης ο Μίκης .
    Μηδέν εις το πηλίκον της πολιτικής .
    Τον θυμάμαι μια φορά σαν βουλευτή του Κ.Κ.Ε. να επισκέπτεται την Μόσχα .
    Τις ίδιες μέρες ,με την επίσκεψή του ,έγιναν στην Μόσχα κάποια επισόδεια που κάποιοι φουκαράδες διαμαρτυρόμενοι (δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί) έφαγαν το ξύλο της χρονιάς τους από της δυνάμεις ασφαλείας , πολλές συλλήψεις και γέμισαν τα νοσοκομεία .
    Όταν γύρισε ο Μίκης τον ρώτησαν οι δημοσιογράφοι την γνώμη του για τα επισόδεια και είπε κάτι ανάλογο με τον Χουντόδουλο : ‘’Δεν αντελήφθηκα τίποτα γιατί κάναμε συσκέψεις στο Κρεμλίνο’’ .
    Μετά έγινε και υπουργός του ... Μητσοτάκη !!!!

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Σιγουρα το προβλημα του ΠΑΣΟΚ ειναι ο ιδιος ο αρχηγος του και οχι τα προγραμματα που κυκλοφορησε προεκλογικα τα οποια ηταν πολυ ανωτερα απο της ΝΔ και ομως δεν επεισε.
    Απ την αλλη η ΝΔ με τις υποσχεσεις που εδινε ενω πολλοι λιγοι πιστευαν οτι θα τις κανει πραξη δεν τους ενοιαζαν στην ουσια οι ιδιες οι υποσχεσεις αλλα αυτος που τις λεει και αυτον ψηφισαν.
    Εναν ανθρωπο που μιλαει παντα ΑΟΡΙΣΤΑ που λεει ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ και δινει μονο ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
    και η αληθεια ειναι οτι αυτα τα χρονια δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΕ και δυστυχως αν κανει και αλλες εκλογες παλι θα τις παρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Λοιπόν έλα, στη μηχανή ανέβα
    πάμε Χαβάη με μία ρόδα.
    Αν είσαι στο πασοκ, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
    Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
    μόνο μην κάτσουμε άλλο στο πασοκ.
    Αν είσαι στο πασοκ, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
    Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
    μόνο μη μείνουμε άλλο στο πασοκ.

    Τι αμαρτίες θεέ μου πληρώνω,
    -give me a break!
    Αν είσαι στο πασοκ, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
    Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
    μόνο μην κάτσουμε άλλο στο πασοκ.
    Αν είσαι στο πασοκ, τότε ετοιμάσου για Χαβάη.
    Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
    μόνο μη μείνουμε άλλο στο πασοκ.

    Θέλω βόλτες, ταξίδια, γλυκά, φαγητά,
    να ξαπλώσουμε μπρούμυτα στην αμμουδιά.
    Θέλω στην παραλία ν΄ανάψω φωτιά,
    κολύμπι ωρών στα ρηχά ή στα βαθιά.
    Θέλω να μαυρίσω και να μείνω έτσι πάντα,
    με τον Enrique Iglesias να χορέψω labanda.
    N΄αρπάξω το μικρόφωνο από μία μπάντα
    και να φωνάξω "Θεέ μου αμήν".

    Λοιπόν έλα, στο ποδήλατο ανέβα.
    Πάμε Χαβάη με μία ρόδα.

    Πήρα θαλάσσιο στρώμα, δυο-τρία μαγιό ακόμα,
    μπρατσάκια και πετσέτες μ΄ ωραίο χρώμα.
    Άμα θες έχω και βατραχοπέδιλα ακόμα,
    με 30 δείκτη προστασίας κρέμα για το σώμα.
    Δεν ξέρω ακριβώς τι άλλο θα πρέπει
    να πάρω αφού έμεινα μ΄ άδεια τσέπη.
    Σταματώ και στην τράπεζα να δω αν έχει λεφτά μα
    ξέχασα το pin!
    babis είσαι στο πασοκ; Γιατί σε παίρνω και μιλάει.
    Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη,
    τότε πάρε λεφτά απ' το πασοκ.
    Ναι, babis είσαι στο πασοκ; Γιατί σε παίρνω και μιλάει.
    Αν τελικά θα πάμε στη Χαβάη
    πάρε κι εσύ λεφτά απ' το πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. δικιο εχεις φιλε γιατι αν περιμενεις να παρεις λεφτα απο την ΝΔ τοτε θα μεινεις χωρις διακοπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Pasok Poisonous
    γράφεις ότι εύχεσαι να κάνεις λάθος.

    Κάνεις λάθος φίλε.
    Το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί σε ένα κάμμα, είναι το "ίδιο να είναι ανύπαρκτο" , με την απουσία του "ηγέτη" και το ίδιο να γίνει ξαφνικά γαμάτο, μόλις το αναλάβει ο "ικανός ηγέτης".

    Το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να του συμβεί, ειδικά αυτή την εποχή, στο ΠΑΣΟΚ, θα ήταν να μη χρειαστεί να "δεί τα χάλια του".

    Το χειρότερο θα ήταν "αυτό το χάλι", να βρεθεί ένας "ικανός ηγέτης" και να το κρύψει κα΄τω από το "μαγικό χαλί του".

    Το ΠΑΣΟΚ όπως όλοι ξέρουμε, επέτρεψε σε μεγάλο αριθμό στελεχών του για να μη πω σε όλα τα στελέχη του, αλλά και μεγάλο αριθμό μελών του, να κανει όργια όταν ήταν στην κυβέρνηση.

    Δεν υπάρχει "έγκλημα που να μην το εκανε".

    Το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται αν περάσει από τον ΜΥΘΟ του ΠΕΡΣΕΑ.

    Για όποιον δεν τον θυμάται να του τον θυμήσω.

    Ο Περσέας με το φτερωτό του άλογο τον Βελεροφόντη, πάει να σκοτώσει την Γοργόνα.

    Για να το καταφέρει αυτό δεν πρέπει να δεί το πρόσωπό της. Οποιος το βλέπει, μαρμαρώνει.

    Ετσι η Θεά Αθηνά τον βοηθάει, συμβουλεύοντάς τον να μην την κοιτάξει και γι'αυτό τον λόγο και όχι μόνο, του δίνει την Ασπίδα της.

    Ετσι όταν φτα΄νει στην Γοργόνα, κρύβεται πίσω από την ασπίδα και η Γοργόνα, βλέπει το πρόσωπό της στον καθρέπτη της ασπίδας και ΜΑΡΜΑΡΩΝΕΙ η ίδια.

    Αν δεν δεί αυτό το πρόσωπό "του", και δεν "μαρμαρώσει" από το πρόσωπο της "γοργόνας" στην οποία έχει μεταβληθεί το ΠΑΣΟΚ, δεν υπα΄ρχει λύση.

    Μόνο "απολίτικοι" δεν το καταλαβαίνουν αυτό.

    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να δεί το απαίσιο πρόσωπό του, δεν πρέπει να υπάρξει κανείς που θα το εμποδίσει απ'αυτήν την δοκιμασία, αλλά αντίθετα θα πρέπει να την επιδιώξει.

    Ο ΓΑΠ λοιπόν ότι και να λές και να λένε, έχει τ'αρχίδια, να δεί και να υποχρεώσει όλους του ΠΑΣΟΚους να δούνε, το πρόσωπό τους, το πρόσωπο της Γοργόνας.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Απ'αυτή την μάχη, την τιτανομαχία, να εύχεσαι να μην φύγει ζωντανή η Γοργόνα, αλλά ο Περσέας Pasok Poisious

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ MEGA ANT1 ALPHA κτλ... ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΘΑ ΗΤΑΝ 1 ΛΕΠΤΟ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ , Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΒΡΟΥΝ Η ΕΤ1 ΚΑΙ ΝΕΤ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ???ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ? Γιαννης Γεωργιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 12:39

    Χωριάτη
    Έχουμε , δυστυχώς , τελείως αντίθετη αντίληψη της αρνητικής πραγματικότητας στο Πα.σο.κ.
    Δεν αντιλέγω ότι φταίνε τα στελέχη για άπειρα πολιτικά εγκλήματα , ίσως και ποινικά αλλά δεν είναι άμοιροι ευθυνών όλοι οι Πρόεδροι με πρώτον και καλλίτερο τον ιδρυτή μας , ο Θεός να τον συγχωρέσει .
    Έτσι λοιπόν σήμερα δεν είναι τα στελέχη που φταίνε αλλά πρώτος ο Πρόεδρος .
    Ένα σαπιοκάραβο με κατάλληλους χειρισμούς μπορεί ο καλός καπετάνιος να το οδηγήσει σε έναν όρμο υπήνεμο και να φουντάρει , μέχρι να περάσει η κακοκαιρία .
    Αντίθετα ένα νεότευκτο πλοίο μπορεί να το πετάξει στις ξέρες ένας μαλάκας καπετάνιος και το πλοίο να πάει αύτανδρο .

    Η γιορτή στο Τάε Κβο Ντο τελείωσε , αλλά οι γιορτές δεν σώζουν τα καράβια από ναυάγια . Λίγο πριν την βύθιση , χόρευαν βαλς πάνω στον Τιτανικό .

    ‘’PASOK poisonous’’

    Υ.Γ. Μία διόρθωση . Δεν πήγε να σκοτώσει καμιά γοργόνα ο Περσέας . Την Μέδουσα πήγε να σκοτώσει .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η Μέδουσα ήταν η μία από τις τρείς γοργόνες.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Το λάθος μου είναι το όνομα του αλόγου.
    Που ήταν βέβαια ο Πήγασος.

    Αυτό αν ένιωσες ότι κάπου υπάρχει λάθος.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 10:05
    Καίτοι Χωριάτης με ΄΄κόλησες ’’ στον τοίχο .
    Έχεις απόλυτο δίκιο και είναι κρίμα τέτοια στελέχη σαν και μας να έχουμε τόσο άχριστους ηγέτες .

    ''Η Μέδουσα στην ελληνική μυθολογία αναφέρεται ως μία από τις τρεις Γοργόνες. Από τις τρεις αυτές αδελφές η Μέδουσα ήταν η θνητή. Το άλλο της όνομα ήταν Γοργώ, που σημαίνει άγρια ματιά.
    Κόρη του Φόρκυ ή Φορκέα και της Κητούς, αδελφή των Γοργόνων Σθενώ και Ευρυάλη, και των Γραιών Δεινώ, Ενυώ και Πεφρηδώ, ήταν στην αρχή Κενταύρισσα.
    Κατά μια εκδοχή ήταν τόσο όμορφη που ο Ποσειδώνας ήθελε να ενωθεί μαζί της. Μεταμορφωμένος σε άλογο βρέθηκε σε επαφή μαζί της, στον ιερό χώρο της Αθηνάς. Η θεά, εξοργισμένη με το γεγονός, δεν μπορούσε να έρθει σε ρήξη με τον Ποσειδώνα και έτσι ξέσπασε πάνω στη Μέδουσα. Την μεταμόρφωσε σε απεχθές τέρας, που αντί για μαλλιά είχε φίδια. Η ασχήμια της ήταν τέτοια, που όποιος την κοιτούσε στο πρόσωπο πέτρωνε.
    Τελικά τη σκότωσε ο Περσέας, με την βοήθεια της Αθηνάς. Το κεφάλι της, το περίφημο «Γοργόνειο», το παρέλαβε η θεά από τον ήρωα και το επέθεσε στην ασπίδα της, επειδή το κεφάλι της, ακόμη και νεκρό, πέτρωνε όποιον το κοίταζε.
    ''

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. PASOK poisonous, δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ δεν είχα ποτέ ηγέτη και ούτε ψάχνω.
    Μ'αρέσει η πολιτική, ο διάλογος, το επιχείρημα, το εγχείρημα, τα δύσκολα στοιχήματα.

    Ξέρω ότι είμαι ικανότερος από πολλούς απ'αυτούς που δηλώνουν πολιτικοί.

    Ξέρω όμως εξίσου, ότι δεν κάνω γιαυτή την δουλειά και έτσι είμαι επιεικής μαζί τους.

    Αλλωστε η χώρα δεν περιμένει εμένα ή εσένα για να πάει μπροστά.
    Χάρη στους εκπληκτικούς μηχανισμούς φιλτραρίσματος και επεξεργασίας των απόψεων που έχει η αντιπροσωπευτική δημοκρατία και που δεν έχει η άμεση δημοκρατία, καταφέρνει να φτάνει αργά ή γρήγορα στις σωστές επιλογές της.

    Η άμεση δημοκρατία δεν μπορεί να φιλτράρει τους λαικισμούς και η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι οργανώσεις βάσεις, είναι ένα άχρηστο βαρίδι, σε όλα τα κόμματα.

    Εδώ ο ΓΑΠ έκανε χθές και αυτός το ίδιο μοιραίο λάθος, καλώντας να ξαναστηθούν οι οργανώσεις βάσης.

    Η πολιτική για να παραχθεί, χρειάζεται σώματα μεγαλύτερα των 500 ατόμων. Χρειάζεται αποστασιοποίηση από τα στενά συμφέροντα μιας οργάνωσης 10 ή 20 φνωστών ανθρώπων, που βέβαια μέσα σ'όλα κοιτάνε και το συμφέρον τους.

    Τα πολιτικά σώματα πρέπει να αποπνέουν το κύρος που θα κάνει σημαντικούς ανθρώπους να συμμετέχουν σ'αυτά.

    Την εποχή μας κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν γίνεται μέλος μιας οργάνωσης βάσης. Τι να κάνει να συζητάει με την κυρά Μαρία; Δεν λέει.
    Το συζητάμε όμως μια άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Και μιας και το ξεκίνησα.
    Οι οργανώσεις βάσης, όπως θα ξέρεις ήταν η εφεύρεση του Λένιν για να φτιάξει το κόμμα νέου τύπου, το οποίο υποτίθεται ότι θα ήταν νέου τύπου, δηλαδή μή-αρχηγικό.

    Στην πράξη, έτσι διέλυσε κάθε σώμα σημαντικό που θα μπορούσε να αμφισβητήσει την απόλυτη προσωπική κυριαρχία του.
    Δηλαδή έφτιαξε τα πιό αρχηγικά κόμματα, ουδετεροποιώντας με εύσχημο τρόπο τις αντιστάσεις των μελών, αφού τα κοίμησε με την υποτιθέμενη συμμετοχή τους.

    Αν αντί για οργανώσεις των 20 ή 30 εργατών είχε να κάνει με το πολιτικό σώμα μιας μικρής πόλης, δεν θα περνούσαν εύκολα οι μαλακίες της Παπαρήγα ας πούμε.
    Θα γινόταν διάλογος και κόντρες με ουσία και επάρκεια.

    Την ΄μαλακία αυτή ο ΣΥΝ την κατάργησε με την λειτουργία των τάσεων.

    Το ΠΑΣΟΚ θάπρεπε να κάνει μια οργάνωση ανά νομό και μόνο εφ'όσον ξεπερνούσαν τους 500 να τους μοίραζε σε δύο ή τρείς ανάλογα με γεωγραφικά κριτήρια.

    Αλλά βλέπεις οι οργανώσεις βάσεις δίνουν εξουσία στον κάθε επίδοξο δήμαρχο ή δημοτικό σύμβουλο σε κάθε χωριό και φτιάχνουν μηχανισμούς ελέγχου των εργανώσεων από τα τοπικά στελέχη.

    Ο ΓΑΠ μάλλον δεν ξέρει απ'αυτά και έτσι ο κάθε πρασινοφρουρός που κρατάει τα γραφεία σε ένα βρώμικο διάρι στο Κερατσίνι, έχει έδρα για την προσωπική τοπική εξουσία του, έχει τηλέφωνα και διευθύνσεις και έτσι τον βραχυκυκλώσαν πάλι.

    Ηλπιζα ότι θα το ξεπερνούσαν, αλλά μπά, μάλλον δεν το έχουν σκεφτεί κάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. α..χα.. πλάκωσαν οι επιχειρηματίες του τύπου Λαδόπουλος Τσάσοι Καρέλιες και άλλα ενδώδιμα αποικιακά... Για τον 7.21 τα γράφω.. Έχει κάποιος σας δει στην Ελλάδα όπου τα τρένα της τεχνολογίας περνούν το ένα πίσω από το άλλο δίχως να έχουμε σκαρφαλώσει σε κανένα από αυτά να επενδύει έστω και σε μία εξαγώγιμη βίδα; Πείτε μου αν έχετε δει να τρέξω να την αγοράσω.. Γιατί τα τελευταία χρόνια όλο κάποιους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίας παρακολουθώ να λυμαίνονται τον λαό.. Με τις Αττικές οδούς. Με τα καζίνα. Με την ενέργεια. Με τον ΟΤΕ. Με τα λιμάνια. Και το κέρδος εγγυημένο.. ..
    Ή μήπως κάνω λάθος;Ρε άϊσιχτιρ από εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. 15 Μάρτιος 2008 10:05 πμ
    *************************

    πεστα ανθρωπε μου!!!

    μας εχουν φαει με τον Σημιτη
    λογιστη τον ανεβαζαν λογιστη τον κατεβαζαν
    οι αχρηστοι
    αυτοι που 4 χρονiα τωρα μονο σκανδαλα
    εχουν να επιδειξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *