GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Φωνή Λαού...

. Του Χαρίλαου Ρέμπελη . ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΝΕΡΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ: ΕΚΛΟΓΕΣ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜ...

.
Του Χαρίλαου Ρέμπελη
.
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΝΕΡΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ: ΕΚΛΟΓΕΣ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ή ΠΑΛΛΑΪΚΟΣ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.

164 σχόλια

  1. Δεν πρόκειται να φύγουν αυτοί ΟΥΤΕ με εκλογές.

    Το έχουν από πριν μελετήσει προσχεδιάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που την ειδες την δυσαρμονια? επειδη τρεχουν οι κρατικοδιαιτοι κ οι εργατοπατερες τους που θελουν να γινουν βουλευτες κ υπουργοι.Γιατι δεν ρωτας τους ελευθερους επαγγελματιες τους εργατες τους αγροτες τους αυτοαπασχολουμενους, που καθε μηνα πληρωνουν απο τη τσεπη τους τις εισφορες των ταμειων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά μη σκίσετε το καλτσόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα ψηφίζεται το Ασφαλιστικό και το μόνο βέβαιο από αυτή τη φασαρία είναι ότι όλοι μαζί έκαναν μια τρύπα στο νερό. * Μια τρύπα στο νερό έκανε η κυβέρνηση, αφού οι προβλέψεις του νόμου αναστατώνουν χωρίς να μεταρρυθμίζουν. Μόνο και μόνο η ενοποίηση των Ταμείων θα χρειαστεί καμιά δεκαετία για να ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει- αν ποτέ συμβεί κάτι τέτοιο!

    Το μόνο που κατάφερε ενδεχομένως η κυβέρνηση είναι να βάλει χέρι σε κοινωνικούς πόρους και να νοικοκυρέψει λίγο τις πρόωρες συντάξεις. Σύμφωνα με μελέτη της ΓΣΕΕ, οι παρεμβάσεις αυτές εξασφαλίζουν στο ασφαλιστικό σύστημα ενάμισι με δύο χρόνια περαιτέρω βιωσιμότητα σε βάθος 30 χρόνων! Αντί, δηλαδή, να καταρρεύσει στα 30 χρόνια, θα καταρρεύσει στα 32. Αστειότητες! Α, να μην ξεχάσω: η κυβέρνηση πέτυχε να αναστατώσει και την κοινωνία. Τουλάχιστον έτσι δημιούργησε την εντύπωση ότι αυτό που προωθεί αποτελεί μεταρρύθμιση...

    * Μια τρύπα στο νερό έκαναν και τα συνδικάτα. Για άλλη μία φορά απέτυχαν να εξουδετερώσουν ένα κυβερνητικό σχέδιο εμπεδώνοντας στην κοινωνία την πεποίθηση ότι βαδίζουν από ήττα σε ήττα. Στην κατάσταση που βρίσκονται και με τα μυαλά που κουβαλάνε οι συνδικαλιστικές ηγεσίες, δεν θα μπορούσαν να πετύχουν κάτι καλύτερο.

    Αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα μόνο των συνδικάτων. Είναι πρόβλημα και για τη χώρα. Διότι μια κοινωνία χωρίς ισχυρά συνδικάτα και χωρίς αξιόπιστα κινήματα είναι μια κοινωνία ανυπεράσπιστη. Κι ενώ αυτή είναι, δυστυχώς, η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας σήμερα, δεν βλέπω τους συνδικαλιστές να πολυνοιάζονται.

    * Μια τρύπα στο νερό έκανε όμως και η αντιπολίτευση. Το ΠαΣοΚ κατάφερε εν μέσω Ασφαλιστικού να ασχολείται με τις υποψηφιότητες για το Πολιτικό Συμβούλιο και κοινοβουλευτικά να βρίσκεται αλλού γι΄ αλλού: δεν είναι σοβαρή εικόνα ενός σοβαρού κόμματος όταν δεν έχει κάτι σοβαρό να προτείνει για ένα πρόβλημα που όλοι ομολογούμε ότι είναι σοβαρότατο.

    Ο Συνασπισμός έπαιξε στο συνηθισμένο ρεπερτόριό του: σκαρφίστηκε το κόλπο με το δημοψήφισμα για να πουλήσει μούρη στη γαλαρία και να δείξει ότι το ΠαΣοΚ είναι ουρά του. Και το ΚΚΕ, όπως πάντα, «βροντάει ο Ολυμπος, αστράφτει η Γκιώνα...».

    Ολοι- κυβέρνηση, συνδικάτα, αντιπολίτευση- έπαιξαν για τις εντυπώσεις. Με αποτέλεσμα να χάσουν και τις εντυπώσεις και την ουσία. Και όταν σε μια χώρα καταφέρνουν όλοι μαζί να κάνουν μια τρύπα στο νερό, δεν χρειάζεται να ρωτήσετε ποιος είναι τελικά ο χαμένος: μα η ίδια η χώρα!

    for the copypaste
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. Σύσσωμη η αντιπολίτευση
    επιτέθηκε από το βήμα της βουλής στο ανοσιούργημα όταν οι βολευτές της ΝΔ ζητούσαν έκαστος ψιλοεξαιρέσεις για την πελατεία του.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση καταψήφισε το νομοσχέδιο.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση υπερψήφισε την πρόταση για δημοψήφισμα.

    Σύσσωμη πλην... Λακεδαιμόνιων. Οι Λακέδες και τα Δαιμόνια του "ρεύματος" ήταν απασχολημένα με τις θεσούλες που διεκδικούσαν.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση εκτός των βενιζελικών και του...

    vromokolous pisinous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ

    ΤΟ ΤΣΟΓΛΑΝΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ 40ΧΡΟΝΟ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

    ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΗΚΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ

    ΤΟ ΤΣΟΓΛΑΝΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ 40ΧΡΟΝΟ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

    ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΗΚΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δυσαρμονια? πια δυσαρμονια?

    Οτι δε γουσταρεις εσυ ειναι λογος για εκλογες?

    Αντε γαμησου ρε, εκλογες το 2011 οπως οριζει το συνταγμα και αν τηε σου αρεσει να πας στη ζιμπαμπουε.


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

    ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

    ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ

    6 ΕΤΩΝ ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.

    ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ

    ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ

    ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ

    ΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ –

    ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό ) (2310 993506 & 2310 993944)


    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΚΑΛΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ Ο ΝΕΚΡΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.ΑΜΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΄Η ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΞΩ


    ΟΙ



    ΑΛΒΑΝΟΙ



    ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ




    ΑΝΤΕ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΡΑ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΗ ΦΑΡΑ.
    ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΡΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΚΩΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;
    ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΥΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ;
    ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ;
    ΜΑΛΟΝ ΤΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ.
    ΑΛΛΑ ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΓΑΜΗΣΕ ΤΟ ΣΟΙ ΑΝΑΠΟΔΑ.
    ΑΝΤΕ ΨΗΛΕ ΚΑΙ ΕΝΟΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ και του Τσίπρα που ζητούν κατάργηση της στρατιωτικής θητείας διότι στα Βόρεια Προάστεια και το Κολωνάκι όπου παράγεται η πολιτική στις μέρες μας ΔΕΝ φτάνουν οι Τούρκοι πιλότοι. Παραμένουν μακριά εξαιτίας μερικών "εθνικιστών" αξιωματικών που άφησαν τα παιδιά τους ορφανά για να μπορούν μερικά κολεγιόπαιδα ανέμελα να κάνουνε πορείες, να ΚΑΙΝΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ και να διατυπώνουν ελεύθερα κάθε βλακεία που κατεβάζει ο εγκέφαλός τους. Η Ελλάδα των παππούδων μας είναι λίγο διαφορετική. Και το κόστος συνεχίζουν να πληρώνουν κάποιοι που κανένας δημοσιογράφος δεν θυμάται. Ξέρουν μονάχα να τρέχουν πίσω από τους πολιτικούς για δωρεάν φαγητό σε καμιά δεξίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτοί οι καργιόληδες πολιτικοί που βγάλανε τα ναρκοπέδια από τα περάσματα και τα μονοπάτια στα σύνορα και κατάργησαν τα φυλάκια σχεδον σε ολη την παραμεθόριο δεν θα έρθει η ώρα να κηδέψουνε ένα δικό τους που θα έχουν σκοτώσει οι φονιάδες οι αλβανοί οι βουλγαροι,οι ρουμάνοι και οι ρώσοι
    Α ρε κουφο-πουλοι που χαθήκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "...κι άλλη μια "τέταρτη" που μας φοβίζει και απευχόμαστε.

    21 Μάρτιος 2008 1:58 μμ"

    Εννοεί προφανώς τήν σοβιετική σταλινική Δημοκρατία.

    (Αναμένω τόν οχετό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρέσει που εχθές πρότεινε το ξυριζα δημοψηφισμα για το ασφαλιστικο και συμφωνησαν ολοι! Οταν το Λαος πρότεινε δημοψήφισμα για τα εθνικα θεματα ειπαν ολοι οχι!

    Εαν θα γινει δημοψηφισμα για τους αλβανους να δω τι θα γινει, αλλα που να τολμησουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. '

    " Α Γ Ρ Α Σ " [ 25 ΚΑΙ 45 ]

    =Ευχαριστούμε την Κα Φάνη Πάλλη - Πετραλιά.


    Άρθρο 143
    1. Η παράγραφος 8 διαγράφεται και η παράγραφος 9 αναριθμείται σε 8.
    2. Στο τέλος της παρ. 9 η ημερομηνία "1.1.2010" αντικαθίσταται από την "31.12.2010"


    Η συνολική λοιπόν παράγραφος του άρθρου διαμορφώνεται όπως πιο κάτω:


    Άρθρο 143 §8
    Καταστατικές διατάξεις των εντασσομένων φορέων και κλάδων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που προβλέπουν τη συνταξιοδότηση σε περίπτωση απόλυσης από την υπηρεσία είτε κατ' εφαρμογή διατάξεων περί απολύσεως Γενικών Κανονισμών Προσωπικού είτε λόγω κατάργησης θέσης ή για άλλους λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα των ασφαλισμένων, καταργούνται. Ειδικά για τους ασφαλισμένους στον ενταχθέντα στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κλάδο σύνταξης του Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Γεωργικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και τον εντασσόμενο κλάδο Ασφάλισης Προσωπικού Ασφαλιστικής Εταιρίας "Η ΕΘΝΙΚΗ" οι διατάξεις του προηγουμένου εδαφίου έχουν εφαρμογή από 31.12.2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΄Εχω δει λιγούρια. Αλλά εάν δήτε δημοσιογράφους και πολιτικοπαρετρεχάμενους πως πέφτουν στους μπουφέδες σε δεξιώσεις θα πάθετε την πλάκα σας.
    Γλύφουν ακόμα και τις πιατέλες του σερβιρίσματος.Κάποιος γνωστότατος μάλιστα δημοσιογράφος ειδικού ρεπορτάζ σε μια δεξίωση έβγαλε ταπεράκι λέγοντας ότι έλειπε η γυναίκα του και πήρε κάτι τι για τη βραδυνή δουλειά στην εφημερίδα. Κάπου τον έχω σε βιντεάκι. Μόλις το βρώ θα το κρεμάσω. Θα πέσει το γέλιο; της αρκούδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ: 10 ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. 10 ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΜΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΙΩΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ 3 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΡΑ



    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ



    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ


    ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μια που όλοι οι μαιντανοί θέλουν δημοψηφίσματα...δεν κάνουμε και άλλο ένα για την μονιμότητα στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ.... ή για κάτι τέτοιο ο λάος δεν είναι ώριμος να αποφασίσει....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα πραγματα ως συνηθως, ειναι πιο πολυπλοκα.
    Θυμαι το Ρωμαιο, ξερετε εκεινο τον υπουργο του Πασοκ, που καπτε, στριμωγμενος στην τηλεοραση, (ενα χωριο, βγηκε με τα οπλα, για να διωξει τους Αλβανους) ειπε τα εξης.
    "Μα την περασμενη εβδομαδα, μου ζηταγανε να μην τους διωξω, γιατι τους πληρωνουν χαμηλα μεροκαματα.
    Τωρα, γιατι αλλαξαν γνωμη";
    Βλεπετε λοιπον, οτι υπαρχουν ατομα, που τους θελουν τους περι ου ο λογος, γιατι τους εκμεταλλευονται. Βεβαια το κοστος ειναι μεγαλυτερο τελικα, γιατι περιλαμβανει και "παραπλευρες απωλειες". Αλλα αυτους, τι τους νοιαζει;
    Εκτος και αν του παρουν ο,τι εχει και δεν εχει γτο λιγωτερο, η του γαμησουν και του σκοτωσουν κανενα ατομο απο την οικογενεια.Εκει να δεις κλαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. '

    " Α Γ Ρ Α Σ " [ 25 ΚΑΙ 45 ]

    =Ευχαριστούμε την Κα Φάνη Πάλλη - Πετραλιά.


    Άρθρο 143
    1. Η παράγραφος 8 διαγράφεται και η παράγραφος 9 αναριθμείται σε 8.
    2. Στο τέλος της παρ. 9 η ημερομηνία "1.1.2010" αντικαθίσταται από την "31.12.2010"


    Η συνολική λοιπόν παράγραφος του άρθρου διαμορφώνεται όπως πιο κάτω:


    Άρθρο 143 §8
    Καταστατικές διατάξεις των εντασσομένων φορέων και κλάδων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που προβλέπουν τη συνταξιοδότηση σε περίπτωση απόλυσης από την υπηρεσία είτε κατ' εφαρμογή διατάξεων περί απολύσεως Γενικών Κανονισμών Προσωπικού είτε λόγω κατάργησης θέσης ή για άλλους λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα των ασφαλισμένων, καταργούνται. Ειδικά για τους ασφαλισμένους στον ενταχθέντα στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κλάδο σύνταξης του Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Γεωργικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και τον εντασσόμενο κλάδο Ασφάλισης Προσωπικού Ασφαλιστικής Εταιρίας "Η ΕΘΝΙΚΗ" οι διατάξεις του προηγουμένου εδαφίου έχουν εφαρμογή από 31.12.2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προσωπικά, θεωρώ την πρόταση για Δημοψήφισμα, από τον ΣΥΡΙΖΑ, έναν ακόμη Λαικισμό.

    Για να συζητηθεί στην Βουλή χρεια΄ζεται την συμφωνία του ΠΑΣΟΚ, την οποία αρνήθηκε, ακόμη και σήμερα ο Τσίπρας, δηλώνοντας ότι το ΠΑΣΟΚ είναι σε άλλη κατεύθυνση από τον ΣΥΡΙΖΑ.

    Μα αν είναι σε άλλη ρότα, τότε γιατί "προσδοκάτε" τις ψήφους των βουλευτών του για την εισήγηση της πρότασης Δημοψηφίσματος αλλά και κυρίως την όποια πιθανότητα ψήφισής της από την Βουλή.

    Για να εξηγούμαστε.

    Για να εισαχθει στην βουλή χρειάζεται 10 φορές περισσότερους βουλευτές απ'όσους έχει ο ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή 120 βουλευτές, που σύμφωνα με τον Τσίπρα ανήκουν σε κόμμα που έχει άλλη ρότα.

    Με ξένα κόλυβα θα κάνει ο Τσίπρας κηδεία;

    Για να ψηφισθεί από την βουλή χρειάζεται 180 βουλευτές. Δηλαδή θέλει και την συμφωνία μέρους των βουλευτών της ΝΔ.

    "Ανθρακες ο θησαυρός" δηλαδή.
    Απλά να προλάβει να πάρει μεγαλύτερο μέρισμα ψηφοφόρων από τον κόσμο της Κεντροαριστεράς.

    --------
    Είναι λάθος του ΓΑΠ , όχι ότι δέχθηκε το Δημοψήφισμα, αλλά το ότι δεν προέβαλε τΟ "ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΌ ΔΊΛΛΗΜΑ" που η πρόταση για Δημοψήφισμα αποκαλύπτει.

    Η μή αποδοχή εκ μέρους της κυβέρνησης της πρότασης Δημοψηφίσματος, σημαίνει ότι η κυβέρνηση αναγνωρίζει ότι προχώρησε στην ψήφισή του, εν γνώσει της δυσαρμονίας της με την "κοινή γνώμη"

    Είναι απόδειξη, ότι λειτουργεί, όχι με γνώμονα την αντίθεση στον Λαικισμό, αλλά με γνώμονα την αντίθεση στην Λαική Βούληση. Είναι μια αντιλαική Κυβέρνηση.

    Η Λύση το ξέρουν όλοι δεν είναι το Δημοψήφισμα που ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, αλλά η αλλαγή Κυβέρνησης.

    Αυτή έπρεπε να είναι η κίνηση του ΓΑΠ.

    Αντι-Πρόταση στην πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, με απαίτηση Δημοψηφίσματος Μομφής στην Κυβέρνηση.

    Δεν πρέπει να συρθεί στην δημιουργία "φρούδων ελπίδων" στον λαό, πρέπει να κα΄νει σαφές ότι δεν υπάρχουν "ελπίδες" με αυτό το πολιτικό σύστημα και αυτή την κυβέρνηση.

    Επρεπε να αδράξει την ευκαιρία να ξαναβάλει σε όλα τα κόμματα την ευθύνη τους για το τέλμα του πολιτικού συστήματος, για την πολιτική κρίση.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΡΑ



    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ



    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ


    ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε παιδιά τη περιμένετε απο τον ΣΥΡΙΖΑ κι αυτούς που τον εκπροσωπούν; Κάτι πολύ απλό: Επισκέφτηκε ο Τσίπρας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και πήγε με μπλου τζην κα ι πουκάμισο λες και πήγαινε σε κανένα μπαράκι για να βρει την κοπέλα του. Κανένας σεβασμός ακόμη κ σαυτόν τον ανώτατο θεσμό. Και για να μην αρχίσουν μερικοί τα περί δημοκρατίας θα ρωτήσω το εξής: Ποιος ευρωπαίος πολιτικός θα τολμούσε να επισκεφτεί να τον πρέδρο της δημοκρατίας του στο κράτος του μ΄ αυτό το ντύσιμο; Θα τον πετούσαν στο ατάκα απ΄ το προεδρικό μέγαρό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΟΞΩ


    ΡΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ


    ΑΠΟ


    ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



    ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δηλαδή για να καταλάβουμε ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ποιο σοβαρό το θέμα του ασφαλιστικού που ζητάει δημοψήφισμα από της ονομασίας των Σκοπίων που δεν το ζητάει και κανει την πάπια; Καλά γράφει κάποιος για κάτι κρεμάλες στο Σύνταγμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...................................
    Βρείτε απο τα στρατολογικά μητρώατα ΔΥΜ και τους φακέλλους, ξέρετε ποιούς, όλους τους πολιτικούς,μεγαλοπαράγοντες,δημοσιογράφους,καλιτέχνες και λοιπούς επώνυμους,αυτούς που ΔΕΝ έχουν υπηρετήσει ή έχουν ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ για οποιοδήποτε λόγο,και αναρτήστετα στο PRESS-GR.blogspot.gr Αφού το θέλουν έτσι ας μάθουμε τουλάχιστον με αυτόν τον τρόπο που και πότε αν υπηρετησαν όλοι αυτοί.
    ...................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΡΑ



    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ



    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ


    ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 3.02 σιγά μη κάνει ο γιωργάκης αντιπρόταση. Καλά-καλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αρθρώσει ΜΙΑ πρόταση, εσύ περιμένεις και ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ ξέρω να πω ότι πριν 10-15 χρόνια κυκλοφορούσα ελεύθερος μέσα στη Θεσσαλονίκη όποια ώρα και νάταν και σε όποιο μέρος της πόλης ήθελα. Τώρα φοβάμαι. Αυτό πού οφείλεται; Και πριν έλληνες υπήρχαν και τώρα υπάρχουν. Τότε όμως δεν υπήρχαν ξένοι και τώρα υπάρχουν. Μήπως αυτή η διαφορά λέει κάτι στους ψευτοδημοκράτες κάθε λογιώ κουλτουριάρηδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΣΙΠΡΑ


    ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ


    ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ


    ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΡΙΟ


    ΕΞΩ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ας γραψω και κατι για το περιφημο δημοψηφισμα.
    Ποιος να ψηφισει, τι;
    Και που τον ξερει το νομο ο χ ανθρωπος, που δε διαβαζει ουτε τις τσαμπα εφημεριδες που μοιραζουν στο τραινο;
    Και γιατι να ψηφισει ο ψ ανθρωπος που ανηκει στο ΙΚΑ,και που γι αυτον τα πραματα ειναι ιδια; Λιγα επαιρνε, λιγα θα παιρνει.
    Αλλοι χτυπιουνται, γιατι θελουν να παιρνουν συνταξη στα 30 και παρακατω, αν ειναι δυνατον.
    Τελικα εχω την εντυπωση οτι εχουμε την εντυοωση, οτι ειμαστε ο περιουσιος λαος, οπυ πρεπει να δουλευουν καποιοι, για να πληρωνουν ενας.
    Απο την αλλη, εχεις τις κυρατσες, που βγηκαν απο το σπιτι τους, οι χαζοβιολες, και μπηκαν ση ζουγκλα της αγορας, με ολα τα αγχη που συνεπαγεται αυτο και μετα, ζητανε να παρουν συνταξη απο τα 35 και παρακατω.
    Και μετα σου λεει οτι δε γεννιουνται παιδια στην Ελλαδα.
    Μα πως να γινει αυτο, οταν δεν της μενει χρονος, ουτε για κατουρημα.
    (Και μη μου πειτε για τα λεφτα κλπ., γιατι θα σας πω, οτι οι μονοι που κανουν παιδια στην Ελλαδα πια, ειναι οι γυφτοι και οι Αλβανοι,που ειναι και φτωχοτεροι).
    Και οσον αφορα στη βοηθεια της οικογενειας, απο το μισθο της μαμας, σας λεω, οτι παλια, που δε δουλευαν οι μαμαδες, η οικογενεια ταβγαζε περα, με ενα μισθο.Τωρα με δυο και δε φτανει.
    Με υπογεννητικοτητα, ανεργια, αυξηση του προσδοκιμου ζωης και δημοσιους υπαλληλους, στρατο ολοκληρο, αντε ετα να βρεις λεφτα να πληρωσεις συνταξεις.
    Και εχεις και τους μαλακες της αντιπολιτευσης, γιατι ειναι ΟΙ μαλακες,να ζητανε δημοψηφισματα, ενω ξερουν, οτι τα πραγματα ειναι ζορικα και θα γινουν ακομα χειροτερα.
    Βρασε ρυζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ναί λέει.
    Κακώς δεν φοβόσουν πριν 10-15 χρόνια και κακώς φοβάσαι τώρα.

    Αυτοί που σε φοβίζουν τώρα είναι οι Φασίστες και οι Ρατσιστές των ΜΜΕ.

    Κυκλοφόρα ελεύθερα και όταν κινδυνέψεις μη ζητάς βοήθεια από τους Ελληνες και ιδίως τους Ελληνάρες, ρατσιστές -φασίστες, αλλά από τους ξένους, που έχουν ακόμα ανθρωπιά.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ***********************************
    ΑΠΟΡΩ. ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΙΙΚΟ ΓΑ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΗ ΝΑΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΤΙ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΗΡΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χωριατησ


    ΚΛΑΣΕΜΑΣ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ

    ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΑ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ

    ΠΟΥΤΣΕΣ

    ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρε χωριάτη
    κόψε τις παπαριές, Αυτός που σκότωσε τον φουκαρά ήταν φασίστας εθνικιστής και όλες οι μαλακίες που γράφεις; Έπρεπε όμως νάταν το θύμα κανένας δικός σου για να βαζες μυαλο.
    Οι φυλακές χωριάτη αποδεδειγμένα στατιστικά έχουν το 45% έγκλειστους αλλοδαπούς για σοβαρά εγκλήματα και όχι για οικονομικά όπως μερικοί φουκαράδες.
    Άντε λοιπόν κατά την Αλβανία για να κυκλοφορείς ελεύθερα εκεί τα βράδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΡΑ



    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ



    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ


    ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα φασιστίδια με πολύ μεγάλη ελευθερία δεν μιλούν εδώ μέσα;
    Δεν λέω, ελευθερία λόγου, κλπ, αλλά φιμώστε τα τα ζώα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το συνήθες παραμύθι με την δισαρμονία λαού και κυβέρνησης επειδή έτσι λένε 10 συνδικαλιστές και το MEGA έχει μονίμως μεγάλη πλάκα...

    Να θυμίσω ότι πέρσι τέτοια εποχή που γινόταν χαμός με τα πανεπιστήμια έλεγαν όλοι ότι υπάρχει δισαρμονία. Τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων έδιναν 4-5 μονάδες μπροστά την ΝΔ κάτι που επιβεβαίωσαν οι εκλογές.

    Και σήμερα την ίδια διαφόρά δίνουν οι δημοσκοπήσεις. Απλά υπάρχει πτώση και των δύο μεγάλων για προφανείς λόγους:

    Ο κόσμος φοβάται από συνήθεια την αλλαγή του status qvo γιατί δεν εμπιστεύεται πλέον το πολιτικό σύστημα.
    Εμφανίζεται κάτι καινούργιο που δεν έχει δείξει δείγμα γραφής αλλά δείχνει φρέσκο και λέμε όλοι: "μήπως κάτι καινούργιο φέρνει;".
    Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν το ξεκίνησε καλά αφού δεν λειτουργεί κατά καμία έννοια σαν εναλλακτικός πόλος εξουσίας με προτάσεις αλλά κρατάει έναν ξύλινο αντιπολιτευτικό λόγο.
    Έτσι όπως πάνε τα πράγματα πάμε για το σενάριο που κάποιοι έγραψαν σε κάποιο blog.
    Εκλογές πριν τις Ευρωεκλογές χωρίς αυτοδυναμία όπου το ΠΑΣΟΚ θα νοιώσει όχι πολύ καυτά την ανάσα του ΣΥΡΙΖΑ και μετά πολωτικές εκλογές με την ΝΔ κυβέρνηση λόγω μεγάλης αποχής που δεν προσμετράται στην χώρα μας.
    Και αυτό θα γίνει γιατί αν αφήσουν τις Ευρωεκλογές θα δούμε εκπλήξεις που μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ θα χαροποιήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι έγινε; Κουβέντα για την υπόθεση Αλλαμανή-Λάμπρου ε;;

    Τι έγινε κύριοι ΠΑΣΟΚοι; Μούγγα ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΣΙΠΡΑ


    ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ


    ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ


    ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΡΙΟ


    ΕΞΩ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. TI ΛΕΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ


    ΑΠΛΑ


    ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ


    ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ


    18,000 ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ


    40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ


    ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΣΖΝΤΑΞΗ ΣΤΟΥΣ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.


    Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΕΙΧΕ

    ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΚΕΤΑ

    ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

    ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΛΑ


    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ 15 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σήμερα δεν είναι η μέρα

    ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ;


    μπραβο που τη γιορτάζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. telika ti doulia ekane o mbambas tou TSIPRA;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Είχα κατά καιρους στη δούλεψή μου εργάτες από όλες τις βαλκανικές χώρες. Δε λέω. ΄Εκαμα τις επιλογές μου. Δούλευαν πολύ και σωστά, τους πλήρωνα κανονικά,έβαζα τα ένσημά τους, τα πάντα. ' Ομως ρε παιδιά ήταν το κάτι άλλο έξω από τη δουλειά. Της παρτούζας το κάγκελο. Να πηδάει ο ένας την γυναίκα, την αδερφή τη μάννα την κόρη του άλλου μπροστά του. Σημασία καμιά. ΄Οταν κάποια στγμή έφθασε μια κουβέντα σ' αυτό μου απάντησαν οτι δεν τρέχει τίποτα.΄΄ Ετσι το ευχαριστιούντε πιο καλά και εν πάση περιπτώσει καλυτερα μεταξύ τους παρά να τις βάζουν σε μπουρδελα και να πληρώνουν. Προφανώς δεν ήξεραν οτι από εκεί θα είχαν και άλλο καλό μεροκάματο χωρίς πολλά πολλά βάσανα.!!!!!!!!!!!!!!!
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΣΙΠΡΑ


    ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ


    ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ


    ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΡΙΟ


    ΕΞΩ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να πάτε εσείς στην Αλβανία, για να βάλετε μυαλό.
    Για να δείτε από κοντά έναν ευγενικό λαό, που δεν έχει ακμμία σχέση με τις μαλακίες που σας λένε τα ΜΜΕ.

    Ετσι κι αλλιώς σε λίγα χρόνια θα πηγαίνετε για διακοπές στην Αλβανία και θα τα δείτε.

    Μέχρι τότε ΣΚΑΣΤΕ.

    Απλά και χαλαρά ΣΚΑΣΤΕ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΡΑ



    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ



    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ


    ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα μυαλά στα κάγκελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χωριιάτη
    μήπως το ΣΚΑΣΤΕ είναι ολίγον τι φασιστικό; Ε μεγάλε δημοκράτη; Μήπως λέω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΕΣ Η ΔΕ ΠΗΓΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΜΑ ΜΠΛΟΥ ΤΖΗΝ.
    Γ Ι Α Τ Ι ΝΑ ΦΟΡΑΓΕ ΓΡΑΒΒΑΤΑ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ;
    ΜΗΠΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ Φ Ο Ρ Μ Ε Σ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ, ΚΛΠ.,;;;!!!
    Ε Ξ Ω Τ Α Κ Ο Σ Τ Ο Υ Μ Ι Α
    Ε Ξ Ω Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    Ε Ξ Ω ΤΟ LUX ΝΤΥΣΙΜΟ, ΠΟΥ Ν Ο Μ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ... ΑΞΙΑ!!!
    ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ.
    ΤΑ ΡΑΣΑ Δ Ε Ν ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ .. ΒΑΒΥΛΗ!

    ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ ΓΕΓΟΝ ΟΣ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ!

    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:

    ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΞΙΩΣΗ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
    Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΣΜΟΚΙΝ!

    ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΔΙΑΛΛΕΞΕ ΕΝΑ ΣΜΟΚΙΝ ΚΑΙ Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

    ΤΟΝ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕ Ο ΕΧΩΝ ΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΥΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΜΟΚΙΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΑ ... ΜΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ:
    ΦΑτε, ΦΑΤΕ, ΦΑΤΕ!!!
    \
    ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΘΥΡΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ Δ Ε Ν Η Τ Α Ν ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ... ΣΜΟΚΙΝ ΤΟΥ!!!
    ............

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
    ΚΑΙ Ο Χ Ι ΣΤΟ Π Ε Ρ Ι Τ Υ Λ Ι Γ Μ Α .

    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    ==
    ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΕΣ Η ΔΕ ΠΗΓΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΜΑ ΜΠΛΟΥ ΤΖΗΝ.
    Γ Ι Α Τ Ι ΝΑ ΦΟΡΑΓΕ ΓΡΑΒΒΑΤΑ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ;
    ΜΗΠΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ Φ Ο Ρ Μ Ε Σ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ, ΚΛΠ.,;;;!!!
    Ε Ξ Ω Τ Α Κ Ο Σ Τ Ο Υ Μ Ι Α
    Ε Ξ Ω Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    Ε Ξ Ω ΤΟ LUX ΝΤΥΣΙΜΟ, ΠΟΥ Ν Ο Μ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ... ΑΞΙΑ!!!
    ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ.
    ΤΑ ΡΑΣΑ Δ Ε Ν ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ .. ΒΑΒΥΛΗ!

    ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ ΓΕΓΟΝ ΟΣ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ!

    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:

    ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΞΙΩΣΗ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
    Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΣΜΟΚΙΝ!

    ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΔΙΑΛΛΕΞΕ ΕΝΑ ΣΜΟΚΙΝ ΚΑΙ Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

    ΤΟΝ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕ Ο ΕΧΩΝ ΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΥΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΜΟΚΙΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΑ ... ΜΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ:
    ΦΑτε, ΦΑΤΕ, ΦΑΤΕ!!!
    \
    ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΘΥΡΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ Δ Ε Ν Η Τ Α Ν ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ... ΣΜΟΚΙΝ ΤΟΥ!!!
    ............

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
    ΚΑΙ Ο Χ Ι ΣΤΟ Π Ε Ρ Ι Τ Υ Λ Ι Γ Μ Α .

    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ


    ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΕΣ Η ΔΕ ΠΗΓΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΜΑ ΜΠΛΟΥ ΤΖΗΝ.
    Γ Ι Α Τ Ι ΝΑ ΦΟΡΑΓΕ ΓΡΑΒΒΑΤΑ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ;
    ΜΗΠΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ Φ Ο Ρ Μ Ε Σ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ, ΚΛΠ.,;;;!!!
    Ε Ξ Ω Τ Α Κ Ο Σ Τ Ο Υ Μ Ι Α
    Ε Ξ Ω Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    Ε Ξ Ω ΤΟ LUX ΝΤΥΣΙΜΟ, ΠΟΥ Ν Ο Μ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ... ΑΞΙΑ!!!
    ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ.
    ΤΑ ΡΑΣΑ Δ Ε Ν ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ .. ΒΑΒΥΛΗ!

    ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ ΓΕΓΟΝ ΟΣ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ!

    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:

    ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΞΙΩΣΗ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
    Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΣΜΟΚΙΝ!

    ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΔΙΑΛΛΕΞΕ ΕΝΑ ΣΜΟΚΙΝ ΚΑΙ Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

    ΤΟΝ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕ Ο ΕΧΩΝ ΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΥΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΜΟΚΙΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΑ ... ΜΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ:
    ΦΑτε, ΦΑΤΕ, ΦΑΤΕ!!!
    \
    ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΘΥΡΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ Δ Ε Ν Η Τ Α Ν ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ... ΣΜΟΚΙΝ ΤΟΥ!!!
    ............

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
    ΚΑΙ Ο Χ Ι ΣΤΟ Π Ε Ρ Ι Τ Υ Λ Ι Γ Μ Α .

    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ###################################
    Μπορεί να είναι ημέρα κατά του ρατσισμού. Γιατί όμως δεν είμαι ρατσιστής κατά του φουκαρά του μαύρου που,ξέρω πολλές περιπτώσεις, είναι φοιτητές, και πουλάνε CD όχι για να οικονομίσουν αλλά για να σπουδάσουν και να στείλουν κανα ευρώ στην οικογένειά τους; Γιατί δεν είμαι ρατσιστής με τους Ασιάτες μικροπολιτές; Είμαι όμως ρατσιστής και με την κουφάλα τον ΄Ελληνα που θα κοιτάξει πως να μου τη φέρει,να με ξεγελάσει και να με κλέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χωριατη, να σου πω κατι, να σκασεις στα γελια;
    Φαντασου να στραβωσουν τα πραματα, τοσο που να χρειαστει να παμε μεταναστες για να ζησουμε και να μπουκαρουμε στην Αλβανια, που με τα λεφτα που πανε τωρα εκει, απο τους εδω, συν το οτι οι Αλβανοι, ειναι οικονομοι, να εχει αναπτυχθει και να παρακαλαμε να μας δωσουνε κανα μεροκαματο οι γειτονες.
    Το φανταζεσαι το σκηνικο; Ολοι αυτοι οι καφενοβιοι, να τρεχουν ζητουλες και να παρακαλανε για κανα φραγκο;
    Μεγαλη πλακα σου λεω.
    Πρεπει να τα λεμε αυτα, γιατι καποιοι νομιζουν, οτι καποιος τους χρωσταει οπωσδηποτε λεφτα και θα τους δινει συνεχεια.
    Δεν ξερουν απο φτωχεια. (Ο μακαριτης ο πατερας μου, ελεγε, "δεν εχεις δει παπα κωλο" και εννοουσε, δεν εχεις πεινασει).
    Για ρωτηστε τους μεγαλους περι κατοχης, να δειτε εκει ωραια πραματα.Τους πεθαμενους, να τους μαζευουν με τα καροτσια και μετα, ξαναγραφετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης.





    τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης






    τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης






    τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης






    τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης





    τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Φιλε ως πότε θα κάνω το μαλάκα

    σε ξαναρωτώ: Σε ποια χώρα του κόσμου θα τολμούσε ένας πολιτικός οπιουδήποτε καθεστώτος να επισκεφτεί τον αρχηγό του κράτους του σ΄ αυτό το στυλ.

    Μήπως τελικά είσαι και πολύ μακάκας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΡΑ



    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ



    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ


    ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χωριάτη πάρε τον γιωργάκη και πάτε στην Αλβανία.

    Μόνο για εκέι είστε ηλίθιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης

    21 Μάρτιος 2008 3:54 μμ

    =============================

    TI ENNOEIS ;;;;

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΝΩΝΥΜΕ 3.33 ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΜΑΝΗ_ ΛΑΜΠΡΟΥ; ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μούγγα απο όλους τους αριστεροδημοκράτες και για το δημοψήφισμα για την μονιμότητα στο Δημόσιο. Να δούμε τότε πόσα απίδια βάζει ο σάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τελικά ρε Χωριάτη δεν μας απάντησες ακόμη.

    Με τον μήνα σ'έχουν εδώ μέσα ή με την ώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. EΓΡΑΨΕ: "Ρε παιδιά τη περιμένετε απο τον ΣΥΡΙΖΑ κι αυτούς που τον εκπροσωπούν; Κάτι πολύ απλό: Επισκέφτηκε ο Τσίπρας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και πήγε με μπλου τζην κα ι πουκάμισο λες και πήγαινε σε κανένα μπαράκι για να βρει την κοπέλα του. Κανένας σεβασμός ακόμη κ σαυτόν τον ανώτατο θεσμό. Και για να μην αρχίσουν μερικοί τα περί δημοκρατίας θα ρωτήσω το εξής: Ποιος ευρωπαίος πολιτικός θα τολμούσε να επισκεφτεί να τον πρέδρο της δημοκρατίας του στο κράτος του μ΄ αυτό το ντύσιμο; Θα τον πετούσαν στο ατάκα απ΄ το προεδρικό μέγαρό τους.

    21 Μάρτιος 2008 3:04 μμ"


    ΣΙΓΑ ΜΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟΛΗ ΙΠΠΟΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ!
    ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΒΡΕ ΧΑΜΕΝΕ;
    ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ;
    Ξ Υ Π Ν Α
    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ.
    ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΓΡΑΒΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ

    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΡΚΑ
    ΚΑΙ ΕΚΟΨΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΒΒΑΤΑ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ.

    ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ.
    ΖΗΤΩ ΤΑ TOYOTA
    ZHTΩ ΤΑ ΜΠΛΟΥ ΤΖΗΝ

    ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. μπλουπεράκια: Τα καλύτερα παπαγαλάκια της πόλης.
    Φτου σας ξεφτιλισμένοι αγράμματοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αντιδημοκρατικό;
    Ποιό το ΣΚΑΣΤΕ;
    Δεν νομίζω;

    Τί θα έπρεπε να πώ σε κάποιον που μιλάει για σφαίρες στο κεφάλι;

    Λογικά θα έπρεπε να παρέμβει ο εισαγγελέας και να τον πάει μέσα.
    Ομως δεν βλέπω να φιλοτιμείται κανείς να το κάνει;

    Αντιδημκρατικό θα ήταν αν το έλεγα το ΣΚΑΣΤΕ σε κάποιους που θέλουν να συζητήσουν ένα θέμα.

    Σε όσους προτρέπουν σε ρατσιστική βία, δεν έχω την δυνατότητα ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΛΕΩ "ΣΚΑΣΤΕ".

    Σύμφωνα με το Σύνταγμα, αυτά τα αποβράσματα έπρεπ να φυλακίζονται.

    Κατά την γνώμη μου έπρεπε να "απελαύνονται" ως "ΞΕΝΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ" στην χώρα την οποία βρίζουν.
    Οχι επειδή θα τους τιμωρούσας, αλλά επειδή η "επαφή" μαζί τους θα τουσ ΣΩΦΡΟΝΙΖΕ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΤΣΙΠΡΑ Μ΄ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ....

    (Δημώδες άσμα κατά το Γρίβα μ΄ κλπ κλπ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ ΤΗΣ
    ΚΥΠ-ΣΙΑ

    Ο/Η the Bloopers team είπε...
    κι άλλη μια "τέταρτη" που μας φοβίζει και απευχόμαστε



    Ο/Η the Bloopers team είπε...
    Δημοψήφισμα και εκλογές μετά την πτώση της Χούντας.

    Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά.

    Ζήτω η Ελλάδα
    Ζήτω η Δημοκρατία

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ.



    Ο/Η the Bloopers team είπε...
    Πρέπει να αντιληφθούμε ότι δεν έχουμε πλέον Βουλή.

    "Αποφασίζουμε και διατάσσουμε", αυτό είναι. Ο βουλευτής δεν αντιπροσωπεύει τον κάθε καραμανλή, αλλά εμένα, τον Πολίτη.

    Αυτό πλέον δεν ισχύει, η Βουλή δεν λειτουργεί, είναι μόνο για τα μάτια του κόσμου, ο εκάστοτε Πάπας επιβάλει την βούλησή του (ή άλλων) και οι δήθεν βουλευτές "ψηφίζουν" ως πειθήνια όργανα.

    Επιβάλλεται η αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην πατρίδα μας.

    ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ.



    Ο/Η the Bloopers team είπε...

    Η Ελλάδα ΔΕΝ έχει δημοκρατία.
    Η εκτελεστική εξουσία ταυτίζεται απόλυτα και ελέγχει τις άλλες δύο.

    Η εκτελεστική αποφασίζει και διατάζει την νομοθετική να "ψηφίσει" και την διορισμένη και ελεγχόμενη δικαστική να επιβλέψει την εφαρμογή.

    Με βάση το άρθρο 120 του Συντάγματος των Ελλήνων επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία και την διενέργεια εκλογών με σκοπό την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ



    ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ AΓΙΩΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ...

    "κι άλλη μια "τέταρτη" που μας φοβίζει και απευχόμαστε"


    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Οταν ο Χριστόδουλος μάζεψε τρία εκατομύρια υπογραφές για δημοψήφισμα,οι ίδιοι που ζητάν τωρα δημοψηφισμα για το ασφαλιστικό μιλούσαν για λαικισμό!

    Τώρα θα μαζέψουν μερικές χιλιάδες υπογραφές,και θα τσιρίζουν για το δημοκρατικό θεσμό του δημοψηφίσματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυτό το συνήθες παραμύθι με την δισαρμονία λαού και κυβέρνησης επειδή έτσι λένε 10 συνδικαλιστές και το MEGA έχει μονίμως μεγάλη πλάκα...

    Να θυμίσω ότι πέρσι τέτοια εποχή που γινόταν χαμός με τα πανεπιστήμια έλεγαν όλοι ότι υπάρχει δισαρμονία. Τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων έδιναν 4-5 μονάδες μπροστά την ΝΔ κάτι που επιβεβαίωσαν οι εκλογές.

    Και σήμερα την ίδια διαφόρά δίνουν οι δημοσκοπήσεις. Απλά υπάρχει πτώση και των δύο μεγάλων για προφανείς λόγους:

    Ο κόσμος φοβάται από συνήθεια την αλλαγή του status qvo γιατί δεν εμπιστεύεται πλέον το πολιτικό σύστημα.
    Εμφανίζεται κάτι καινούργιο που δεν έχει δείξει δείγμα γραφής αλλά δείχνει φρέσκο και λέμε όλοι: "μήπως κάτι καινούργιο φέρνει;".
    Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν το ξεκίνησε καλά αφού δεν λειτουργεί κατά καμία έννοια σαν εναλλακτικός πόλος εξουσίας με προτάσεις αλλά κρατάει έναν ξύλινο αντιπολιτευτικό λόγο.
    Έτσι όπως πάνε τα πράγματα πάμε για το σενάριο που κάποιοι έγραψαν σε κάποιο blog.
    Εκλογές πριν τις Ευρωεκλογές χωρίς αυτοδυναμία όπου το ΠΑΣΟΚ θα νοιώσει όχι πολύ καυτά την ανάσα του ΣΥΡΙΖΑ και μετά πολωτικές εκλογές με την ΝΔ κυβέρνηση λόγω μεγάλης αποχής που δεν προσμετράται στην χώρα μας.
    Και αυτό θα γίνει γιατί αν αφήσουν τις Ευρωεκλογές θα δούμε εκπλήξεις που μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ θα χαροποιήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ AΓΙΩΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ...

    "κι άλλη μια "τέταρτη" που μας φοβίζει και απευχόμαστε"


    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τα πρακτορακια της cia-NTOΡΑ ,
    bloopers-ΑΓΙΟΣ

    προπαγανδιζουν ανοιχτα τρομοκρατικες ενεργειες για την
    ανατροπη της νομιμης κυβερνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γιατί να υπάρχουν 300 βουλευτές στην βουλή αφού πριν τη ψήφιση του κάθε νομοσχεδίου γνωρίζουμε το αποτέλεσμα;

    http://mediaspotgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Συμφωνώ για τον Παναγιωτόπουλο και επαυξάνω γιατί τον έχω ζήσει από πολύ κοντά.΄Ομως κάτι άλλο τώρα. Γιά σκεφθείτε οτι οι βουλευτές δεν πέρνουν βαρέα και ανθυγειινά όταν τουλάχιστον στις προεκλογικές εκστρατείες σφίγγουν χιλιάδες χέρια και φιλιούνται με τόσους και τόσους "θαυμαστές ψηφοφόρους". Τι στο καλό ανοσία έχουν; Εμένα με έχουν ταράξει στους αντιτετανικούςόποτε χτυπάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΚΑΠΟΥ!

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΝΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ.!!
    ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΛΑ ... ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΓΡΑΒΒΑΤΑ ΑΚΟΜΑ
    ΑΥΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΑ;

    ΜΑΛΛΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΑΪΚΗ ΚΑΙ ΣΟΥΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ!
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΙ Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ

    ΚΟΠΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑΓΙΕ
    ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ
    THE BLOOPERS TEAM,ΟΤΙ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΜΕ
    "ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ"..
    ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ..

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΓΙΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ρε κύτα γέλιο, ο Bloopers team γράφει εναντίον της CIA!!!!!

    Είμαστε χαζοί εδω στο Eλλάντα ρε φίλε αλλα όχι και τόσο!

    Πάντως πρέπει να'χετε και γαμώ τις γρήγορες συνδέσεις εκει στην υπηρεσία,ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. AΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

    ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.

    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΥΡΗΧΘΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.


    1) ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 38% ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.

    2)ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ!!

    3) ΘΑ ΚΥΡΗΞΕΙ ΞΑΝΑ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    4)ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ.

    5)ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ

    6) ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ.


    ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΒΛΑΞ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.


    ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΙΜΩΣ ΛΕΤΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ..ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΙΣΧΥΡΟΥΣ...ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΓΕΛΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ ΕΙΣΤΕ...ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΒΑΣΑΝΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΡΑΜΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.

    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΔΙΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΒΑΛΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΘΡΟΝΟΥΣ.


    ΣΥΝΠΕΩΣ ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

    ΑΣΧΟΛΕΙΘΗΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΕΤΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΩΝΑΣΚΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΓΕΛΙΟΙ.

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ.
    ΛΥΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ.

    ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ .

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΕΑΔΑ.

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΙΧΑΘΟΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΒΑΛΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ ΜΕ Ψ ΥΧΡΑΙΜΙΑ .


    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΝΑΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΤΑΚΙΔΕΣ!!!

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Οταν ο Χριστόδουλος μα΄ζεψε τρία εκατομμύρια υπογραφές για τις ταυτότητες ήθελε να μας επιβάλει να αναγράφεται το θρήσκευμα σ'αυτό.

    Η αναγραφή του ήταν αντισυνταγματική όπως του είπε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ακριβώς επειδή ήταν μια ΜΑΛΑΚΙΑ.

    Τώρα μιλάμε για το αν θα έχουμε ασφαλιστικά δικαιώματα ή ΟΧΙ.

    Αν θα βγαίνουμε νωρίτερα ή αργότερα στην σύνταξη κλπ.

    Ολα αυτά είναι Συνταγματικά μας δικαιώματα.

    Ο Χριστόδουλος, είχε τις υπογραφές και του Καραμανλή και της συζύγου του και δεν προχώρησε στο δημοψήφισμα, όταν έγινε κυβέρνηση η ΝΔ.

    Ο Καραμανλής λοιπόν που ήθελε δημοψήφισμα, όχι μόνο δεν προχώρησε σ'αυτό αλλά ουτε έκανε νόμο για την αναγραφή του θρησκεύματος, ενώ είχε την δυνατότητα.

    Η απάντηση , είναι απλή.

    Απλά κατάλαβε ότι ήταν μαλάκας.
    Και επειδή είναι ακόμη πρωθυπουργός, θύμισέ του το και ΔΙΑΨΕΥΣΕ με.



    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΟΠΟΙΟΙ ΝΟΙΟΘΟΥΝ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΤΡΟΧΑΔΗΝ ΣΤΟΝ ΑΣΚΗΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥΛΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΔΙΟΛΟΓΟΥΣ. ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο ΤΖΙΜΑΡΑΣ Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ; ΓΑΜΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΓΙΕ?

    ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΑΓΙΕ?
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΔΕΧΤΟ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΓΙΕ
    ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ
    THE BLOOPERS TEAM,ΟΤΙ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΜΕ
    "ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ"..
    ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ..

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΓΙΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. /Η the Bloopers team είπε...

    ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

    Μόλις αποφεύχθη ο εξευτελισμός του θεσμού της Βουλής και του Προέδρου της. Ο κίνδυνος ήταν ορατός και σοβαρός αν δεν είχε τηρηθεί ο κανονισμός.

    Το ότι ο Παναγιωτόπουλος είναι μαλάκας είναι κάτι ευρέως γνωστό. Το ότι όμως είναι πρωταθλητής της μαλακίας μόλις σήμερα τεκμηριώθηκε.

    Ας είναι καλά οι ελάχιστοι εναπομείναντες ευαισθητοποιημένοι για την τήρηση των διαδικασιών και την περιφρούρηση αξιών και θεσμών.

    Φτου σου μαλάκα Παναγιωτόπουλε!
    Φτού σου εξευτελισμένε!

    ΥΓ:
    Εχουμε το video, θα μείνει να τον θυμόμαστε.

    21 Μάρτιος 2008 4:11 μμ

    =============================

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ;

    πριν μήνες πάντως ο ΑΓΙΟΣ δεν έλεγε ότι θα παραιτηθει ο ΠτΔ με κάποια ..αφορμή και θα πάμε για εκλογές...ουσιαστικά για εθνικά θέματα; ή δε θυμάμαι καλά;

    IDEFIX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Πόσο κολλημένοι και αμετανόητοι δεξιοί είστε κάποιοι εδώ μέσα. Και τη μάνα σας να γαμούσε ο Καραμανλής ηγέτη θα τον φωνάζατε!!! ΖΩΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΑΝΩΝΥΜΕ 3.58 ΕΙΠΑΜΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ. ΤΙ ΤΟ ΠΕΡΕΣΕΣ ΤΟ ΑΛΜΠΑΝΟ; ΧΥΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΑΓΙΕ?
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΔΕΧΤΟ"?

    21 Μάρτιος 2008 4:23 μμ

    ===========================
    Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του θιάσου (θου κύριε) Καρατζαφέρη, κ. Πλεύρης με μια εντός της Βουλής τηλεπαραθυράτη αγόρευση, έτεινε χείρα βοηθείας στη Δεξιά της δεξιάς του λέγοντας ότι το δάσος δεν είναι μουσειακό είδος και πρέπει να το εκμεταλλευτούμε.



    Πατρινός

    # posted by press.gr@hotmail.com @ Παρασκευή, Μάρτιος 21, 2008 15 comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Δε μιλάμε για το αντικέιμενο,μπούφο χωριάτη (εγώ είμαι άθεος),αλλα για τη...δημοκρατική λογική: Οταν 3.000.000 πολιτές ζητάνε δημοψήφισμα για κατι που δε μας αρέσει (σωστό ή λάθος, δεν έχει σημασια) είναι φασίστες λαικιστές.

    Οταν όμως είναι το κοματικό μας συμφέρον, εμεις η ψευτοαριστερή ελιτ των Βορείων Προαστείων,με (σίγουρα) πολύ λιγότερες υπογραφές,έχουμε κάθε δίκιο να το ζητάμε!

    Αλλα βλέπεις οι 3.000.000 plus του Χριστόδουλου ήταν λαουτζίκος,μιάσματα,σιγα μην τους ακούγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΑΓΙΕ
    ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ
    THE BLOOPERS TEAM,ΟΤΙ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΜΕ
    "ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ"..
    ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ..ΣΟΥ

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΓΙΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. /Η the Bloopers team είπε...

    ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

    Μόλις αποφεύχθη ο εξευτελισμός του θεσμού της Βουλής και του Προέδρου της. Ο κίνδυνος ήταν ορατός και σοβαρός αν δεν είχε τηρηθεί ο κανονισμός.

    Το ότι ο Παναγιωτόπουλος είναι μαλάκας είναι κάτι ευρέως γνωστό. Το ότι όμως είναι πρωταθλητής της μαλακίας μόλις σήμερα τεκμηριώθηκε.

    Ας είναι καλά οι ελάχιστοι εναπομείναντες ευαισθητοποιημένοι για την τήρηση των διαδικασιών και την περιφρούρηση αξιών και θεσμών.

    Φτου σου μαλάκα Παναγιωτόπουλε!
    Φτού σου εξευτελισμένε!

    ΥΓ:
    Εχουμε το video, θα μείνει να τον θυμόμαστε.

    21 Μάρτιος 2008 4:11 μμ

    =============================

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ;

    πριν μήνες πάντως ο ΑΓΙΟΣ δεν έλεγε ότι θα παραιτηθει ο ΠτΔ με κάποια ..αφορμή και θα πάμε για εκλογές...ουσιαστικά για εθνικά θέματα; ή δε θυμάμαι καλά;

    ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΙΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ.....


    IDEFIX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Αγαπητοί, τρομοκρατημένοι φίλοι.

    Ορκίζομαι οτι δεν είμαι τρομοκράτης και πράκτορας και οτι δεν επιθυμώ την ανατροπή της νόμιμα εκλεγμένης κυβέρνησης μας με "τρομοκρατικά" μέσα.

    Πιστεύω οτι είναι αρκετά τρομοκρατημένη από μόνη της - όχι με το ασφαλιστικό - και θα φροντίσει να αποχωρήσει οικειοθελώς.

    Βεβαίως μέχρι να συμβεί αυτό, που έρχεται τις επόμενες βδομάδες, είναι λογικό να αναμένουμε ο κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του να ανακαλύψουν εκ νέου τον ... Ντανίλο.

    Εν κατακλείδι θεωρώ υποχρέωσή μου να δηλώσω οτι
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΤΑΝΙΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ

    ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗς ΗΛΙΘΙΕ) ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ Ο ΚΑΘΕ ΤΣΙΠΡΑΚΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΤΣΙ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ; ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ BLOOPERS ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ??

    Ε ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ.

    ΕΥΤΗΧΩΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΜΕ.

    ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΕΞΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ!!

    BLOOPERS ΚΙSS MY J.LO ASS AND BUZZZZZZZZZZZZZZ OFFFFFFFFFFFFF!!

    EIΣΤΕ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ....!!

    ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Προς τον ανώνυμο που ρωτάει για τον Λάμπρου.

    Ενοχος για απιστία ο πρώην διοικητής της ΑΤΕ Π.Λάμπρου

    Ποινές φυλάκισης, από ένα έως τρία έτη, επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο στον πρώην διοικητή της ΑΤΕ, Πέτρο Λάμπρου, και άλλα οκτώ πρώην στελέχη της Τράπεζας, για πράξεις απιστίας στην υπόθεση της χορήγησης δανείου σε όμιλο επιχειρήσεων πριν από περίπου έξι χρόνια.

    Το δικαστήριο απήλλαξε πλήρως των κατηγοριών δύο πρώην διευθυντές της Αγροτικής Τράπεζας, ενώ για πράξεις για τις οποίες κρίθηκαν ένοχοι, επέβαλε ποινές φυλάκισης τριών ετών στον πρώην διοικητή και σε έναν πρώην διευθυντή, δύο ετών σε έξι πρώην διοικητές και υποδιοικητές και ενός έτους σε έναν πρώην διευθυντή.

    Υπενθυμίζεται ότι η Δικαιοσύνη είχε επιληφθεί της υπόθεσης μετά από στοιχεία που προσκόμισε στον εισαγγελέα με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο νυν διοικητής της Αγροτικής Τράπεζας Δημήτρης Μηλιάκος.

    Οι κατηγορίες σε βάρος των πρώην στελεχών της ΑΤΕ, αφορούν στη χορήγηση δανείου σε μεγάλο όμιλο επιχειρήσεων, η εξόφληση του οποίου σύμφωνα με τη δικογραφία καθίστατο επισφαλής λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης του δανειολήπτη. Στη δικογραφία αναφέρεται ότι οι απαιτήσεις της τράπεζας έναντι του ομίλου ανέρχονται σε ποσό 190 εκατ. ευρώ.

    Η έφεση των κατηγορουμένων έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.

    Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

    http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/03/21/1491071.htm

    Που είσαι Παντελή Καψή και ΝΕΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ BLOOPERS KΑΤΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΒΡΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΚΕΙ.ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
    ===============================
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ. ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ
    ====================
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΜΑΣ ΤΑ ΕΔΙΝΑΝ ΔΩΡΕΑΝ.ΤΟΤΕ ΗΡΘΕ ΗΛΕΚΡΤΙΚΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΗ ΜΟΥ. ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΧΕΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΤΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΚΑΜΠΙΝΕΔΕΣ.ΤΟΤΕ ΗΡΘΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΜΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΧΑΡΑΔΡΕΣ ΚΑΙ ΡΕΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΓΕΦΥΡΙΑ.ΤΟΤΕ..ΤΟΤΕ..ΤΟΤΕ..ΡΩΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΑΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ "ΕΡΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ" ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΟΥΣΤΗΔΩΝ ΤΩΝ ΛΕΣΒΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ , Η ΧΩΡΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. .


    ΝΤΑΝΙΛΟ ????????????



    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΨΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ? (ΑΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ,ΠΟΥ,ΠΟΣΟ,ΠΩΣ!)

    ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΡΩΤΑΩ,ΑΛΛΑΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΓΕΛΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 4.37

    κούνα μωρή το κώλο σου να πέσουν οι καπότες! φασιστάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΑΓΙΕ
    ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ
    THE BLOOPERS TEAM,ΟΤΙ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΜΕ
    "ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ"..
    ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ..ΣΟΥ

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΓΙΕ?

    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΙΕ?
    ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΑΣΗ?
    ΘΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ

    Βεβαίως μέχρι να συμβεί αυτό, που έρχεται τις επόμενες βδομάδες, είναι λογικό να αναμένουμε ο κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του να ανακαλύψουν εκ νέου τον ... Ντανίλο.

    TI EΡΧΕΤΑΙ ΤΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΓΙΕ?
    ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΜΑΓΑΖΑ?
    ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ?
    ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ?
    ΥΠΟΚΛΕΠΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. 4.37

    Ρε μαλάκα θεσσαλλλλλλονικέ,

    θα σε ανεχόμαστε πολύ ακόμα;

    Αντε να παίξεις κανα σκάκι, παίξε το πουλί σου στην ανάγκη ηλίθιε, όπως κάνεις πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΓΙΕ
    ΓΙΑ ΤΟ "ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ" ΣΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ?

    ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ?

    ΕΧΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ
    ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΜΠΟΥΦΕ
    Δεν άλλαξε τίποτε.
    Οι υπογραφές άπαξ και μπήκαν υπάρχουν.
    Ο Καραμανλής έχει υπογράψει. Ας κάνει το δημοψήφισμα που ζητούσε να κάνει ο Σημίτης.

    Του Μπούφου , όσοι διαφωνούσαμε του είπαμε, ότι είναι Αντισυνταγματικό ένα δημοψήφισμα που παραβιάζει το 2ο άρθρο του Συντάγματος, αλλά και την Χάρτα των δικαιωμα΄των του ανθρώπου του ΟΗΕ.

    Ομως ο Μπούφος, είχε γραμμένο - όπως και τώρα- το Σύνταγμα και την θέληση των 3.000.000. Τον ενδιέφεραν μόνο οι ψήφοι της Δεξιάς του Κυρίου.

    Μόλις τις πήρε, έκανε τουμπεκί.
    Τί να έκανε;
    Να ψηφίσει έναν νόμο αντιστυνταγματικό;

    Δεν του είπε κανείς, ότι απαγορεύονται τα Δημοψηφίσματα, αλλά δεν χωράνε σ'αυτά θέματα που θίγουν το ίδιο το ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

    Οταν αφορά το Σύνταγμα και αφορά "αναθεωρητέε ς διατάξεις" τότε πρέπει η βουλή να είναι συνταγματική και να τις κα΄νει.
    Οταν αφορά "μη αναθεωρητέες διατάξεις, όπως τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα", τότε δεν υπάρχει τρόπος να πειραχτούν.

    Ε , ο μπούφος ήθελε να αναθεωρήσει ακριβώς ένα τέτοιο άρθρο.

    Είναι ισότιμο με το να ζητάς δημοψήφισμα με θέμα την "κατάργηση των εκλογών".
    Εντάξει μπορεί να το ζητανε 3.000.000, αλλά δημοψήφισμα δεν μπορεί να γίνει.

    Κατάλαβες ή να φωνάξουμε και κανέναν συνταγματολόγο, μπάς και χωρέσει το μυαλό σου τις διαφορές;

    Χωριάτης

    Υ.Γ. Για να μη τρώμε τον χώρο του μπλόγκ, αν σας λέω ότι έχετε λάθος, να το σταματάτε. Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ρε φίλε τι μα... λες


    - Οι εκλογές γίνανε πριν 6 μήνες
    - θα έπρεπε να κάνουμε Δημοψήφισμα Κάθε βδομάδα....
    - Όσο για το τελευταίο θα είναι ένοπλος ο αγώνας η όχι ?

    Ποιος θα ξεσηκώσει τον κόσμο ΄για επανάσταση’
    η αντιπολίτευση , Τα κανάλια ,οι δημοσιογράφοι ,οι συνδικαλες ..?
    Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η κυβέρνηση είναι η συνήθεια
    Όλων μας στην κακή ποιότητα και η παθητικη αποδοχη της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ο/Η the Bloopers team είπε...
    ΕΙΠΑΜΕ:

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!

    21 Μάρτιος 2008 4:46 μμ

    ===============================

    OK!

    ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Πω πω! Πολύ επίπεδο σ΄ αυτό το blog ρε παιδιά! Μπήκα για λίγο για ν΄ ανταλλάξω άποψη..... αλλά ευχαριστώ δε θα πάρω. Συνεχίστε την "κουβέντα" σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. 4.50...sto kalo kai mi mas grafis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΡΕ BLOPPER ,Η ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΣΤΗΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ CIA ΕΠΕΣΕ ΤΟ 1974! ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ,ΔΕ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ,ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΔΕΞΙΟΙ=ΘΕΟΥΣΕΣ=ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ=ΑΠΟΛΙΤΙΚ=ΒΟΥΤΥΡΟΜΠΕΜΠΕΔΕΣ=IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ=ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΙ=ΝΟΙΚΟΚΟΙΡΑΙΟΙ=ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ=ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΕΙΠΕ: "ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ

    ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗς ΗΛΙΘΙΕ) ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ Ο ΚΑΘΕ ΤΣΙΠΡΑΚΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΤΣΙ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ; ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.

    21 Μάρτιος 2008 4:33 μμ"
    ====
    απαντηση:
    ΡΩΤΑ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΠΟΥΛΗ
    ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΙΔΕΡΩΝΕΙ ΤΗ ΓΡΑΒΒΑΤΑ
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
    ΟΥΤΕ Σ ΑΥΤΟ;


    ΧΑΜΕΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. 4:54 με τέτοιους δημοκράτες σαν εσένα,η Δεξιά θα κυβερνάει μέχρι το ετος 3000!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ο/Η ο αγιος είπε...
    Όχι καλέ μου φίλε 4.36, δεν είναι καιρός για τέτοια πράγματα.
    Αυτοί οι bloopers έχουν σκοπό να κάνουν κάτι χειρότερο!
    Τα άτιμα παλιόπαιδα σκοπεύουν από το πρωί μέχρι το βράδι να ανεβάζουν στο διαδίκτυο ομιλίες του Καραμανλή και των στελεχών του.
    Είναι "βομβιστές", σου λέω. Υπάρχει μεγαλύτερη βόμβα στα θεμέλια της κυβέρνησης από τα λόγια και τις πράξεις των κυβερνώντων;

    Υ.Γ. Όσο για το νερό, που λες, πριν το καταπιείς ανάλυσέ το.
    Αν το συνηθίσεις θα το κάνεις και σε άλλα θέματα που "καταπίνεις". Έτσι κάνω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΑΓΙΕ
    ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
    ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ
    ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΣΟΥ
    ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΝ..

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "






    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."

    ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΜΑΛΑΚΑ?
    ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΥΣ...
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΕΞΙΟΙ=ΘΕΟΥΣΕΣ=ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ=ΑΠΟΛΙΤΙΚ=ΒΟΥΤΥΡΟΜΠΕΜΠΕΔΕΣ=IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ=ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΙ=ΝΟΙΚΟΚΟΙΡΑΙΟΙ=ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ=ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

    21 Μάρτιος 2008 4:54 μμ

    =+++++++++++++++++++++++++++++++

    η λέξη ΛΑΜΟΓΙΑ επι ΣΗΜΙΤΗ ηκούσθη!
    η Εκάλη...επι ΚΚΕΣ εποικίσθη!

    γκεγκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΑΓΙΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
    ΒΔΟΜΑΔΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Μη πιάνετε την τιμημένη Εκάλη στο στόμα σας,παλιφασίστες λαικούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΑΓΙΕ
    ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ
    THE BLOOPERS TEAM,ΟΤΙ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΜΕ
    "ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ"..
    ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ..ΣΟΥ

    "Κάθε τρόπος και κάθε μέσο είναι πλέον αποδεκτά."


    "επιβάλλεται η χρήση οιουδήποτε μέσου για την απομάκρυνση των χουντικών από την εξουσία "

    ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΓΙΕ?

    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΙΕ?
    ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΑΣΗ?
    ΘΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ?

    21 Μάρτιος 2008 4:41 μμ







    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ

    Βεβαίως μέχρι να συμβεί αυτό, που έρχεται τις επόμενες βδομάδες, είναι λογικό να αναμένουμε ο κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του να ανακαλύψουν εκ νέου τον ... Ντανίλο.

    TI EΡΧΕΤΑΙ ΤΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΓΙΕ?
    ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΜΑΓΑΖΑ?
    ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ?
    ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ?
    ΥΠΟΚΛΕΠΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Και πώς διαπίστωσες εσύ τη δυσαρμονία; Έκανες δημοψήφισμα; Είδες πολλούς στις διαδηλώσεις; Ας πούμε 50-60-70 χιλιάδες (λέμε τώρα). Λοιπόν, όλοι οι υπόλοιποι δεν ήταν στις διαδηλώσεις και το δημοψήφισμά σου είναι κούφιο.

    Κι αν θέλεις να προτείνεις εκλογές, μπορείς να το κάνεις. με τέτοια αντιπολίτευση, πάλι ο χοντρός θα βγει και θα συνεχίζει να παίζει πάκμαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΑΓΙΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
    ΒΔΟΜΑΔΕΣ?

    21 Μάρτιος 2008 4:58 μμ

    =============================
    ΑΓΙΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
    ΒΔΟΜΑΔΕΣ?

    21 Μάρτιος 2008 4:58 μμ

    ===============================

    ΣΑΝ ΑΠΕΙΛΗ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟΥΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Αλαβάνε, ο Βούτσης τι κάνει, καλά είναι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Μη πιάνετε την τιμημένη Εκάλη στο στόμα σας,παλιφασίστες λαικούρες!

    21 Μάρτιος 2008 5:00 μμ

    =============================
    O ΜΑΚΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ...τι μας βρίζεις!


    εκείνος όμως ΤΙ ΞΕΡΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Λαϊκιστής -υπογράμμισε- είναι εκείνος που υποστηρίζει λαϊκά αιτήματα χωρίς να τα πιστεύει. Μπορεί να έχετε για μας χίλιες αιτιάσεις, να μας θεωρείτε ό,τι μας θεωρείτε - αλλά δεν είμαστε λαϊκιστές. Αυτό είναι ύβρις για μας».
    ------------------------------------

    ΑΝΤΕ ΦΥΓΕ ΡΕ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

    ΔΕΝ ΛΑΪΚΙΖΕΤΕ Ε; ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΛΕΤΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 16 ΕΝΩ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ DEREE????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. 5.12καλά τώρα είσαι στην καρδιά του προβλήματος μεγάλε.

    ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Βρε το ΚΚΕ και το τΣΥΡΙΖΑ. Τι έγινε παιδιά, υπάρχει πρόβλημα που θα στείλουν στο δικαστήριο τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ;

    Σας τσούζει ε; Ε, ρε είστε για τα πανηγύρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Κατάλαβες ΜΠΟΥΦΕ ή θέλεις και άλλα παραδείγματα;

    Δεν μπορείς να κάνεις ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, με ερώτημα, αν οι Κερκυραίοι θα είναι ελεύθεροι πολίτες, παρ'ότι μπορεί να μαζέψεις, λέμε τώρα, 5.000.000 υπογραφές.

    Σου έδοσα και αυτό το παράδειγμα , για να καταλάβεις, ότι η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ δεν μπορεί να παίρνει αποφάσεις, δεσμευόμενη μόνο από τον κανόνα της πλειοψηφίας.

    Η Δημκρατία στηρίζεται σε δύο κανόνες.
    Ο 1ος ορίζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πολιτών, όπως αυτά κατακτήθηκαν από την Γαλλική Επανάσταση ακόμη και τότε έχει ισχύ ο 2ος κανόνας, αυτός της πλαιοψηφίας που αποφασίζει.

    Αλλιώς ο κανόνας της πλειοψηφίας μπορεί κάλλιστα να είναι φασιστικός, αντιδημοκρατικός κλπ.
    Αν θυμάσαι επί Χούντας γινόταν δημοψηφίσματα, χωρίς οι πολίτες να έχουν τα πολιτικά δικαιώματα. Ε αυτό δεν ήταν παρά φασισμός.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι


    Σημαντικά νέα όπως πάντα

    H ανάγκη ανατροπής της παρούσας διακυβέρνησης είναι πλέον εθνική ανάγκη και επιταγή που επιβάλλεται από την πίστη μας στο Σύνταγμα και τους δημοκρατικούς θεσμούς.
    «Τα ψέματα τελείωσαν» και αφού η ΝΔ αρέσκεται να παρουσιάζει τις δημοσκοπικές
    μετρήσεις ως επιβεβαιωτικές της αποδοχής των πολιτικών της από τους πολίτες, πρέπει να
    λάβει υπόψη της τη δημοσκόπηση της VPRC και όχι μόνο που δείχνει ότι, το 76% των πολιτών πιστεύει
    ότι ο πρωθυπουργός τους είπε ψέματα για τα «τρία δεν», το 74% προτείνει να αποσυρθεί ο
    νόμος και να αρχίσει ένας συστηματικός και ειλικρινής διάλογος μεταξύ της κυβέρνησης και
    των ενδιαφερομένων και το 75% θεωρεί ότι, όσον αφορά τη γενική εικόνα της χώρας, τα
    πράγματα πηγαίνουν σε λάθος κατεύθυνση. Ούτε ο σκληρός πυρήνας των ψηφοφόρων της
    πια δεν πιστεύει την ΝΔ και την ηγεσία της! Αυτό κι αν είναι νίκη...
    Οι μήνες των είναι μετρημένοι
    Με άπειρη εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ξέρει κανείς τι μάρκα ήταν το μπλου τζιν του Τσιπρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. 6.03bloopers

    narkotika plasarete
    alla den masame!
    OK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΑΓΙΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
    ΒΔΟΜΑΔΕΣ?

    21 Μάρτιος 2008 4:58 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΟΞΩ
    ΡΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ
    ΑΠΟ
    ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

    21 Μάρτιος 2008 3:09 μμ

    =================================

    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ??

    ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ??

    ΕΣΥ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΑΠΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΑΠΕ, ΤΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ??

    ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΡΩΣ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ??

    AΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Αν δεν καταλαβαινετε, οτι η κατασταση, ειναι αρκετα σοβαρη και χειροτερευει διαρκως, τοτε τι να πω εγω ο αφελης;
    Αλλα εκεινο που με ενοχλει πιο πολυ, ειναι αυτα τα ψυχανωμαλα, που γραφουν με κεφαλαια τα ιδια και τα ιδια και μας εχουν ζαλισει τα...απιδια.
    Τοσο πολυ τα πιστευουν, που τα γραφουν πολλες φορες, για να τα πιστεψουν και οι ιδιοι.
    Εμεις ομως, τι φταιμε;
    (Με χαροποιει ομως, οτι υπαρχουν και ατομα που καταλαβαινουν το αγγουρι που ετοιμαζεται να μας ελθει και ειδοποιουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ο/Η the Bloopers team είπε...
    Πω πω κόλλημα ο 5.00 + 5.05!

    Ναρκωτικά παίρνει;
    Μεθυσμένος είναι;
    Ψυχοπαθής εμμονικός;

    21 Μάρτιος 2008 6:03 μμ


    ===========================
    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    6.03bloopers

    narkotika plasarete
    alla den masame!
    OK

    21 Μάρτιος 2008 6:24 μμ

    ==============================
    Ο/Η the Bloopers team είπε...

    6.24

    αφού το πας έτσι...

    Τελευταία προειδοποίηση:
    Θα φας outing!


    21 Μάρτιος 2008 6:50 μμ

    =======================

    ΚΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΛΕΓΕ...

    ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ?????


    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Το χάλι αυτής της χώρας που λέγεται Ελλάδα οφείλεται στους Κυφήνες τους δημοσίους υπαλλήλους, μέσα στούς οποίους οι τεμπελχανάδεςκαι ανεπρόκοποι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ έχουν ποσοστό 28% σε ολες τις εκλογές των συλλογων του δημοσίου ενώ η δύναμη τους στο κοινοβούλιο είναι μόνο 13%.Για να δεις φίλε μου που οφείλεται το τεμπελχανίκι και η ρεμούλα στο Ελληνικό Δημόσιο .Οφείλεται στους αριστερούς οι οποίοι δεν βαζουν ποτέ τον κώλο τους κάτω να δουλέψουν αλλά όλο μπλα -μπλα.Είδατε εσείς κανέναν προκομένο αριστερό με χρήμα με ικανότητες .Τους τρώει η ζήλεια για τους Βιομηχάνους τους επιχειρηματίες και όλους τους προκομένους ανθρώπους.Αυτοί κοιτάζουν να την βγάζουν πάντα στο αφρό γίνονται ηθοποιοί-τραγουδιστές -Δημόσιοι Υπάλληλοι-Δημοσιογράφοι ((Ελάχιστοι οι Δεξιοί και Πασόκοι δημοσιογράφοι))-, Η συμπάθεια τους είναι στραμμένη προς τους-Απεργούς-Διαδηλωτές-Κουκουλοφόρους-Ανθρώπους με ιδιαιτερότητες(αδελφές-λεσβίες-χαπάκηδες-ταραξίες)-εκμεταλεύονται τον πόνο του πραγματικού εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα ,για να πάρουν την ψήφο του ενώ αυτοί διαλέγουν ((Οι επικεφαλείς)) για τιν εαυτό τους τον δημόσιο τομέα που έχει τεμπελίκι και αραλίκι για να μπορούν να σκέφτονται όλες αυτές τις μαλακίες που εκστομίζουν καθημερινώς , πάντα διαμαρτυρόμενοι.Είδατε ποτέ αριστερό να μην διαμαρτύρετε;Δεν λένε όμως τίποτε για το τεμπελίκι του δημοσίου οπου έχουν πολύ αυξημένα ποσοστά.Οπως δεν είπαν τίποτε για την λεηλασία των ταμείων , με τα ομόλογα , όπου σε όλα τα διοικητικά συμβούλια των ταμείων είχαν οι αριστερές δυνάμεις την πλειοψηφία και ομως τάριχναν όλα στην κυβέrνηση που τον μόνο δικό της άνθρωπο((κοπρόσκυλο & αυτός )) είχε τον πρόεδρο του ταμείου.Αυτά που γράφω αν εισαι αντικειμενικός ανθρωπος θα καταλάβεις ότι είναι αλήθειες που κρύβονται συστηματικά, γιατί η πλειοψηφεία των ανθρώπων της ενημέρωσης ((Δημοσιογράφων και ανθρώπων επαγγελματιών μπλα-μπλα)) είναι αριστεροί.Ευχαριστώ τους σκεπτόμενους που με διαβάσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Η απάντηση σε όλα τα προβλήματα του ΠΑΣΟΚ, αλλά και για να μπορέσει να σταματήσει ο κατήφορος της χώρας από τη λεηλασία των πάντων από τη δεξιά, είναι η αταλάντευτη ενότητα που θα ξεκινάει από τη κορυφή και θα καταλήγει στη βάση του.

    Οι εχθροί του ΠΑΣΟΚ μετέρχονται κάθε είδους συκοφαντία ,πολιτική αλητεία και τέχνασμα για να σπιλώσουν τη μεγάλη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη.

    Το αποτέλεσμα της κρίσης στο ΠΑΣΟΚ φαίνεται στο ότι η ΝΔ δεν υπολογίζει καν την αύξηση του ΣΥΡΙΖΑ και διαλύει τα πάντα, αλλά τρέμει στην ιδέα ότι το ΠΑΣΟΚ θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.

    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να διακηρύξει ότι όταν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας θα βάλει φυλακή όλους τους καταχραστές του δημόσιου χρήματος ανεξαρτήτως χρώματος θα δημεύσει τις περιουσίες τους, και ο νόμος θα ισχύει για όλους ανεξαρτήτως τους Έλληνες με τους ίδιους όρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Λεβεντόπαιδα ειδατε απόψε στο δελτίο ειδήσεων του μεγάλου καναλιού το γκάλοπ του Νικολακοτέτοιου; Είδατε χαρούλες από τους ακατανόμαστους; Κάτι τέτοια κάνουν και ψαχνουμε υστερα μη μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ο μακαρίτης ο παπούς μου έλεγε οταν ακουγε συζητήσεις περί πολιτικής και πολιτικών "του κώλου τα εννιάμερα και το μουνί της Χάιδως"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ο μακαρίτης ο παπούς μου έλεγε οταν ακουγε συζητήσεις περί πολιτικής και πολιτικών "του κώλου τα εννιάμερα και το μουνί της Χάιδως"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεεε τα λεφτά τα έχουν φάει με τα δομημένα ομόλογα τα λαμόγια οι δεξιοί και οι λεγόμενοι αριστεροί δημοσιογράφοι το ξέρουν και δεν λένε τίποτα.

    Γράφηκε στις εφημερίδες, ότι ένα μόνο δομημένο ομόλογο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που αγοράστηκε από το διοικητή το κο Τσουπίδη (άλλος φίλος του καταλληλότερου) αντί 40.000.000 ευρώ, δηλαδή 13.630.000.000 δραχμές, έχει χάσει από την αξία του τα 36.000.000 ευρώ δηλαδή 12.267.000.000 δραχμές και δεν τρέχει τίποτα.

    Φανταστείτε τι έχει γίνει με τα άλλα δομημένα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα ή ακόμα και στη Νιγηρία, οι υπεύθυνοι θα είχαν πάει φυλακή σε 24 ώρες αν είχαν γίνει αυτά με τα ομόλογα και όχι μόνο. Εδώ όλες οι υποθέσεις μπαίνουν στο αρχείο από τους προδότες του Ελληνικού λαού.

    Μήπως έχουν να πούνε κάτι όλοι αυτοί που στηρίζουν το καταλληλότερο, ή φταίει πάλι το ΠΑΣΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Είπε κάποτε ο Χατζιδάκης οταν ήταν διευθυντής στο τριτο πρόγραμμα της ΕΡΑ. "Σήμερα για να ακουστεί κάποιος θα πρέπει να είναι πούστης ή αριστερός. Εγώ αριστερός δεν είμαι". Τι συμβαίνει όμως ρε φιλαράκια όταν κάποιος ειναι και αριστερός και πούστης,ή αριστερός πούστης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ο Βλάκας, ο Άγιος και τα Παπαγαλάκια.

    Ή αλλιώς: ο Αρχοντο Χωριάτης, ο Παπαρολόγος "Άγιος" και τα βλαχαδερά Blooperakia.

    Κοιμούνται και ξυπνάνε με ένα όνειρο μόνο να ρίξουν την Κυβέρνηση που δεν ικανοποιεί τα συμφέροντά τους.

    Ο ένας προτείνει κάποιον βλάκα ηττοπαθή για πρωθυπουργό. Ο άλλος γράφει αοριστολογίες και ενίοτε εκτρέπεται των συνταγματικών κατοχυρώσεων του ελληνικού λαού, οι άλλοι πάλι ασχολούνται και γράφουν πάντοτε μπούρδες που ούτε οι ίδιοι καταλαβαίνουν και το παίζου ξερόλες.

    Προς το παρόν ας συνεχίσουν όλοι τους τον ύπνο και τα όνειρα, τον ξύπνιο και τις φαντασιώσεις, τις ανωνυμίες και τους ψευτοτραμπουκισμόυς, τις αγωνιστικές και επαναστατικές ανησυχίες τους γιατί από το πολύ "βούτυρο" γλιστράνε σαν τη γλίτσα...οι βουτυρομπεμπέδες.

    Αυτή η Κυβέρνηση είναι εκλεγμένη από τον ελληνικό λαό και μάλιστα πρόσφατα την δεύτερη φορά.
    Δημοψηφίσματα κάντε μεταξύ σας για να αυτοϊκανοποιείστε αγωνιστές της δεκάρας. Δον Κιχώτες των φαντασιώσεών σας.

    Καλόν Αγώνα Επαναστάτες της ανωνυμίας και των συμφερόντων...

    pandora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Δημοψηφισμα ?? Γιατι?? Κατεθεσε ο κυρ Αλαβανος ενα αντιστοιχο νομοσχεδιο για το ασφαλιστικό ωστε να εχουμε να διαλεγουμε αναμεσα σε αυτο που εφερε η Κυβερνηση και εκεινο του Αλαβανου ή απλως θα ψηφισουμε ΟΧΙ στο κυβερνητικο χωρις να πουμε τι θελουμε?? Ερε ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΗΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Ρε καραγκιοζάκια αποφασίστε.. Οι δημοσιογράφοι ή είναι λιγούρια και παίρνουν με τα τάπερ από τις δεξιώσεις τα καναπεδάκια, ή είναι πολυεκατομμυριούχοι και δεν πάνε καν στις δεξιώσεις που καλούν κάποιους φθηνιάρηδς σαν κι εσάς..

    Όσο για το αν θα πέσουν; Γιατί να πέσουν ρε ζώα; Αφού στις πλάτες σας στηρίχτηκαν για να ανέβουν.. Έχετε μήπως δει μοσχάρια να δυσανασχετούν όταν τα ζεύουν και τα μαστιγώνουν;

    Άντε βόδια περαστικά..
    Επωνύμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Αιδιοπανο ανώνυμε 21 Μαρτίου 4,25 τη δική μας μάνα τη γαμάει ΜΟΝΟ ο πουτσαρας πατέρας μας.Η δική σου είναι αλήθεια οτι αυτοκτόνησε όταν έμαθε οτι οι πουτάνες πληρώνουντε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ BLOGER “ BLOOPERS TEAM; ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ, ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΩΝ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΔΩΘΕ- ΚΕΙΘΕ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ…ΩΣ ΤΡΩΓΛΟΔΥΤΗΣ;

    Αρχίσαμε μια σοβαρή εκστρατεία. Για τη μείωση του άθλιου φαινομένου αρκετών blogs οι οποίοι ατυχώς ξερνάνε τον άπατο των ψυχικών ασθενειών που τους κληροδότησε η φύση. Ξέρουμε ότι δεν θα κομίσουμε πολλά. Αλλά πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία των υγιών μπλοκερς θα θελήσει να προστατεύσει τη σοβαρότητά της, την γόνιμη ελευθερολαλιά της… Και δεν θα αφήνει σε κοινούς κολοβούς ψυχικά-πνευματικά… να προσδιορίζουν την ταυτότητα του ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    Έχουμε τονίσει και υπερασπιζόμαστε την ελευθερολαλιά παντός μπλόγκερ και να σταματήσουν κάποιοι ηλίθιοι εξ αυτών να ομιλούν περί δημοκρατίας και ανεξέλεγκτικης έκφρασης κι άλλα ανάλατα και παχυλά..



    ΄Εχει μπουκώσει το διαδίκτυο από ασθενείς, οι οποίοι βγάζουν σεργιάνι, στο θεαθείναι ό,τι εμετικό τους κατεβαίνει. Αυτός ο αληταράς από τον Καναδά BLOOPERS TEAM ανδροπρεπώς κρύβεται- ο κουκουλοφόρος …είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αθλιότητας στο διαδίκτυο. (Να τον χαίρεται … η press-gr.. που τον φιλοξενεί....

    Ο νόμος είναι ένας: Η ευπρέπεια και ο αυτοσεβασμός μας.

    Δεν μπορούμε πια να ανεχόμαστε .Δεν χρειάζονται νόμοι και κανόνες.… εν ονόματι μιας απατηλής και διαστρεβλομένης ελεύθερης έκφρασης… μια και είναι εκ γεννησιμιού αλητεία, όπως αυτός τσόγλανος BLOOPERS TEAM!



    Γιατί στοχοποιούμε μόνον αυτόν; Διότι απλά το παίζει και τσαμπουκάς… αν και πουτανίτσα κρυφίως…

    ΡΕ αν έχεις όρχεις … βγες και βρίσε τους πάντες από τον Καραμανλή, έως Τσίπρα κι εμάς… αλλάμε το ονοματάκι σου ρε μπάσταρδε, ουτιδανέ!

    Θα μπορούσαμε επίσης να αναφερθούμε α) στο press-gr, β) sector 13, που παρουσιάζουν μεν ενημερωτικό καλό ενδιαφέρον… αλλά κι αυτοί είναι κουκουλοφόροι, κατσαπλιάδες και τρωγλοδύτες… Παράδειγμα: Η ταυτότητα της press-gr έχει έδρα την ΙΝΔΙΑ… αν και ξέρουμε ότι είναι από τα …ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ π.χ.!

    Χρησιμοποιούν και τα δύο αυτά μπλόγκς χυδαιότητες , που δεν ξέρουμε αν ο παππούς, η γιαγιά και τα εγγόνια τους όταν πέσουν πάνω στην θλιβερή ιστοσελίδα τους πως θα αισθανθούν…ΜΕ τους …εκλαμπρότατους …φιλοξενούμενούς τους;



    Έχουμε να κάνουμε με κοινούς αντάρτες … που χτυπάνε σήμερα εδώ… και την επομένη… κρυβόνται σε σπηλιές Νταβέλη… (που αυτός μεν είχε έναν ρομαντισμό για την εποχή του) … μα οι σήμερα τέτοιοι μπλογκερς… είναι ξεβράκωτοι! Μαλακόσποροι!Ο Νταβέλης κάλπαζε… Ρομπέν των Ορίων… ηταν… και η Πεντέλη βογκούσε!

    Αυτοί οι ΝΟΝΑΜΕ αλήτες πως εμφανίζονται... με ποιό σοβαρό δημόσιο λόγο... ;

    ΤΟΛΗΣ ΣΠΑΡΤΑΣ!...

    (Εσείς ρε καριόληδες έχετε όνομα;) ΟΥΣΤ ...Κοπρόσκηλα!



    Κάπως έτσι προέκυψε το ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ…

    Η δωρεά που μας εδόθη, εμείς την τσαλαβουτάμε στη λάσπη…

    ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ αδρανείς… Δράσατε κατά του θλιβερού φαινομένου. Δεν μπορείτε να αναπνέετε τον ίδιο αέρα με μερικούς χυδαίους «μπλογκερς». Για την τιμή και σοβαρότητα που κουβαλάτε. ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΑΠΟΦΛΟΙΏΣΤΕ ΤΟΥΣ!

    Ο μόνος Νόμος είναι στα χέρια σας… Απολακτίσετε αυτούς τους κλινικά ασθενείς από το διαδίκτυο… Σας –μας- ευτελίζουν ….

    O κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΡΓΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ BLOOPERS TEAM!

    Είδα με ικανοποίηση οτι ξεκινήσατε τον αγώνα τον καλό για το ξεμπρόστιασμα ολων αυτών που απλά ανοίγουν τον δρόμο για την επιβολή μέτρων λογοκρίσιας εναντίων ανθρώπων που διακονούν την δημοσιογράφια επώνυμώς.

    Ως THYMA των Bloopers , το βάζω σε παρένθεση γιατί θεωρώ οτι πρέπει να ετοιμάζεις την μαχαίρα σου για αξιοτερους εχθρους οπως ελεγε και ο Νιέτζε . Δεν μπορώ παρα να μην συνμένο... το αρθρο σας . Οι κυριοι αυτοί με έχουν κατηγορήσει οτι ρουφιάνεψα στην εταιρεία που εργάζεται ενα απο τα μέλη αυτής της SYMMORIAS φαίνεται οτι κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια όταν εκβίαζουν οποιονδήποτε τολμά να έχει αντίθετη γνώμη απο αυτούς΄, όταν χυδαιολογούν εναντίον οποιουδηποτε έχει αντίθετη άποψη απο αυτούς , όταν προσπαθούν να συνετήσουν τον διαφωνούντα με τις πράξεις τους με απειλές οτι θα του καταστρέψουν την καριέρα είτε οτι γνωρίζουν για επικοινώνια που είχε με συγκεκριμένη εφημερίδα , αλήθεια πως μπορούν να γνωρίζουν για το περιεχομενο
    προσωπικών επικοινωνίων?



    Η ευθύνη πλεον ανήκει σε ολους μας. Ανήκει σε ολους αυτούς που τους δινουν βήμα .Ανήκει σε ολους αυτους που τους ανέχονται . Ανήκει σε αυτούς που δεν αντιδρούν. Οχι γιατί επιτρέπουν απλά σε αυτήν την αλητεία να επιβίωνει αλλά γιατι επιτρέπει σε ανεξάρτητες αρχές και διαπλεκόμενους δημοσιογράφους αν απεργάζονται το τελός της δημοσιογραφίας του διαδικτυου.Γιατι ας τους Ξεμπροστιασουμε εμείς! πριν ειναι αργά.. και μια είδηση!

    Αξίζει να δουμε πόσα μπλογκ υπάρχουν μονο και μονο για την εξυπηρετηση πολιτικών συμφερόντων και για να γινουν αρεστοι οι μπλογκεράδες των στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης .. ετσι για να αρχίσει το ξεσκαρτάρισμα..
    O φιλος αλλά και συνεργάτης σας,
    Χρήστος Λουτράδης

    22 Μάρτιος 2008 12:51 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ BLOGER “ BLOOPERS TEAM; ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ, ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΩΝ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΔΩΘΕ- ΚΕΙΘΕ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ…ΩΣ ΤΡΩΓΛΟΔΥΤΗΣ;

    Αρχίσαμε μια σοβαρή εκστρατεία. Για τη μείωση του άθλιου φαινομένου αρκετών blogs οι οποίοι ατυχώς ξερνάνε τον άπατο των ψυχικών ασθενειών που τους κληροδότησε η φύση. Ξέρουμε ότι δεν θα κομίσουμε πολλά. Αλλά πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία των υγιών μπλοκερς θα θελήσει να προστατεύσει τη σοβαρότητά της, την γόνιμη ελευθερολαλιά της… Και δεν θα αφήνει σε κοινούς κολοβούς ψυχικά-πνευματικά… να προσδιορίζουν την ταυτότητα του ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    Έχουμε τονίσει και υπερασπιζόμαστε την ελευθερολαλιά παντός μπλόγκερ και να σταματήσουν κάποιοι ηλίθιοι εξ αυτών να ομιλούν περί δημοκρατίας και ανεξέλεγκτικης έκφρασης κι άλλα ανάλατα και παχυλά..



    ΄Εχει μπουκώσει το διαδίκτυο από ασθενείς, οι οποίοι βγάζουν σεργιάνι, στο θεαθείναι ό,τι εμετικό τους κατεβαίνει. Αυτός ο αληταράς από τον Καναδά BLOOPERS TEAM ανδροπρεπώς κρύβεται- ο κουκουλοφόρος …είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αθλιότητας στο διαδίκτυο. (Να τον χαίρεται … η press-gr.. που τον φιλοξενεί....

    Ο νόμος είναι ένας: Η ευπρέπεια και ο αυτοσεβασμός μας.

    Δεν μπορούμε πια να ανεχόμαστε .Δεν χρειάζονται νόμοι και κανόνες.… εν ονόματι μιας απατηλής και διαστρεβλομένης ελεύθερης έκφρασης… μια και είναι εκ γεννησιμιού αλητεία, όπως αυτός τσόγλανος BLOOPERS TEAM!



    Γιατί στοχοποιούμε μόνον αυτόν; Διότι απλά το παίζει και τσαμπουκάς… αν και πουτανίτσα κρυφίως…

    ΡΕ αν έχεις όρχεις … βγες και βρίσε τους πάντες από τον Καραμανλή, έως Τσίπρα κι εμάς… αλλάμε το ονοματάκι σου ρε μπάσταρδε, ουτιδανέ!

    Θα μπορούσαμε επίσης να αναφερθούμε α) στο press-gr, β) sector 13, που παρουσιάζουν μεν ενημερωτικό καλό ενδιαφέρον… αλλά κι αυτοί είναι κουκουλοφόροι, κατσαπλιάδες και τρωγλοδύτες… Παράδειγμα: Η ταυτότητα της press-gr έχει έδρα την ΙΝΔΙΑ… αν και ξέρουμε ότι είναι από τα …ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ π.χ.!

    Χρησιμοποιούν και τα δύο αυτά μπλόγκς χυδαιότητες , που δεν ξέρουμε αν ο παππούς, η γιαγιά και τα εγγόνια τους όταν πέσουν πάνω στην θλιβερή ιστοσελίδα τους πως θα αισθανθούν…ΜΕ τους …εκλαμπρότατους …φιλοξενούμενούς τους;



    Έχουμε να κάνουμε με κοινούς αντάρτες … που χτυπάνε σήμερα εδώ… και την επομένη… κρυβόνται σε σπηλιές Νταβέλη… (που αυτός μεν είχε έναν ρομαντισμό για την εποχή του) … μα οι σήμερα τέτοιοι μπλογκερς… είναι ξεβράκωτοι! Μαλακόσποροι!Ο Νταβέλης κάλπαζε… Ρομπέν των Ορίων… ηταν… και η Πεντέλη βογκούσε!

    Αυτοί οι ΝΟΝΑΜΕ αλήτες πως εμφανίζονται... με ποιό σοβαρό δημόσιο λόγο... ;

    ΤΟΛΗΣ ΣΠΑΡΤΑΣ!...

    (Εσείς ρε καριόληδες έχετε όνομα;) ΟΥΣΤ ...Κοπρόσκηλα!



    Κάπως έτσι προέκυψε το ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ…

    Η δωρεά που μας εδόθη, εμείς την τσαλαβουτάμε στη λάσπη…

    ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ αδρανείς… Δράσατε κατά του θλιβερού φαινομένου. Δεν μπορείτε να αναπνέετε τον ίδιο αέρα με μερικούς χυδαίους «μπλογκερς». Για την τιμή και σοβαρότητα που κουβαλάτε. ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΑΠΟΦΛΟΙΏΣΤΕ ΤΟΥΣ!

    Ο μόνος Νόμος είναι στα χέρια σας… Απολακτίσετε αυτούς τους κλινικά ασθενείς από το διαδίκτυο… Σας –μας- ευτελίζουν ….

    O κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΡΓΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ BLOOPERS TEAM!

    Είδα με ικανοποίηση οτι ξεκινήσατε τον αγώνα τον καλό για το ξεμπρόστιασμα ολων αυτών που απλά ανοίγουν τον δρόμο για την επιβολή μέτρων λογοκρίσιας εναντίων ανθρώπων που διακονούν την δημοσιογράφια επώνυμώς.

    Ως THYMA των Bloopers , το βάζω σε παρένθεση γιατί θεωρώ οτι πρέπει να ετοιμάζεις την μαχαίρα σου για αξιοτερους εχθρους οπως ελεγε και ο Νιέτζε . Δεν μπορώ παρα να μην συνμένο... το αρθρο σας . Οι κυριοι αυτοί με έχουν κατηγορήσει οτι ρουφιάνεψα στην εταιρεία που εργάζεται ενα απο τα μέλη αυτής της SYMMORIAS φαίνεται οτι κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια όταν εκβίαζουν οποιονδήποτε τολμά να έχει αντίθετη γνώμη απο αυτούς΄, όταν χυδαιολογούν εναντίον οποιουδηποτε έχει αντίθετη άποψη απο αυτούς , όταν προσπαθούν να συνετήσουν τον διαφωνούντα με τις πράξεις τους με απειλές οτι θα του καταστρέψουν την καριέρα είτε οτι γνωρίζουν για επικοινώνια που είχε με συγκεκριμένη εφημερίδα , αλήθεια πως μπορούν να γνωρίζουν για το περιεχομενο
    προσωπικών επικοινωνίων?



    Η ευθύνη πλεον ανήκει σε ολους μας. Ανήκει σε ολους αυτούς που τους δινουν βήμα .Ανήκει σε ολους αυτους που τους ανέχονται . Ανήκει σε αυτούς που δεν αντιδρούν. Οχι γιατί επιτρέπουν απλά σε αυτήν την αλητεία να επιβίωνει αλλά γιατι επιτρέπει σε ανεξάρτητες αρχές και διαπλεκόμενους δημοσιογράφους αν απεργάζονται το τελός της δημοσιογραφίας του διαδικτυου.Γιατι ας τους Ξεμπροστιασουμε εμείς! πριν ειναι αργά.. και μια είδηση!

    Αξίζει να δουμε πόσα μπλογκ υπάρχουν μονο και μονο για την εξυπηρετηση πολιτικών συμφερόντων και για να γινουν αρεστοι οι μπλογκεράδες των στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης .. ετσι για να αρχίσει το ξεσκαρτάρισμα..
    O φιλος αλλά και συνεργάτης σας,
    Χρήστος Λουτράδης

    22 Μάρτιος 2008 12:51 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Αγαπητε "επωνυμως 12.01 πμ." Τα έχω τα φράγκα αλλά δεν το δείχνω. Αυτός που έγραψε για τα ταπεράκια έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Σε μιά δεξίωσή μας για τα εγκαίνια μιας αντιπροσωπείας μας στην καρδιά της Κηφισιάς, ΕΠΩΝΥΜΟΙ δημοσιογράφοι και λοιποί παρατρεχάμενοι, ποιό επώνυμοι δεν γίνεται, και ταυτόχρονα πολυεκατομυριούχοι όπως λές αλλά πάντα ζήτουλες, εβαλαν λυτούς και δεμένους γιά μια πρόσκληση, υποσχόμενοι δωρεάν μαύρη διαφήμηση. Τους δεχτήκαμε. Ο ένας απ΄αυτούς δεν έβγαλε ταπεράκι αλλά σακκουλίτσες απ΄αυτές που βάζουμε τα τρόφημα στο ψυγείο.΄Οταν τον πήρανε είδηση είπε οτι θέλει ταχα μου να κάνει πλάκα σε συνάδελφό του γυναίκα και ντροπιασμένος ύστερα από πέντε λεπτά έφυγε. Κατάλαβες φίλε μου ποιοι είναι τα βόδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. (ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΝΕΡΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ: ΕΚΛΟΓΕΣ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ή ΠΑΛΛΑΪΚΟΣ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.)


    Μα και βέβαια υπάρχει, και θα υπάρχει δυσαρμονία ….και ο λόγος είναι ενας και μοναδικός η κακή πληροφόρηση ,από κακούς δημοσιογράφους …οι οποίοι συμπαρασύρουν με την αθλιότητα και την χάλκευση των πληροφοριών προς τον λαό ……αποπροσανατολίζουν και στην ουσία εξυπηρετούν την μαφία του τόπου
    Και όσο για τους εργατοπατέρες ,τους καιροσκόπους, τους κερδοσκόπους ,και τους εν γένη κρατικοδίαιτους (αριβίστες) ????? μη τους δίνετε βήμα…και τότε μόνο μπορεί ίσως να γίνει κάτι …..! αλλά φοβάμαι ότι είναι αργά πια ...
    δείτε μόνο αυτά που γράφονται εδώ μέσα …με καθαρό μυαλό …!
    Δεν θέλει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Εμένα θα μου φερμάρει το αχόρταγο σοσιαλιστικό κωλάντερο κανένας σύντροφος, ή θα βολευτώ με τα αγγούρια που μάζεψα από τα σκουπίδια, τώρα που μαζευτήκανε πολλά στους δρόμους και έχουνε ποικιλία;


    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Σιγά ρε Τόλη Σπάρτα.. Κάτι αρχίδια που πάτησα λίγο πριν στον δρόμο μήπως ήταν δικά σου;

    Να τα μαζεύεις μαζί με τις μαλακίες που ξαμολάς..

    Αν δεν το έχεις διαταραγμένε καταλάβει αυτή είναι η ομορφιά των blogs. Ο γωνιασμένος λόγος.

    Επειδή ρε άρρωστε η επωνυμία λειαίνει. Κι ότι εξωραΐζεται ή το λουστράρουν δεν είναι βλαμένε αληθινό..

    Άντε homo sapiens περαστικά..

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Θυμώσαστε παλιά μια διαφήμηση που έλεγε "τσι τσι τσικλα λαλα, τσίκλα τσίκλα αμέρικά;" Εμένα μου βγαίνει τώρα "Τσι Τσι Τσίπρα λα λα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Αγαπητέ 1.08,

    Αν πράγματι είναι έτσι όπως τα περιγράφεις για τους πειναλέους δημοσιογράφους, τότε κανείς εδώ και αλλού δεν δικαιούται να λέει ότι είναι δισεκατομμυριούχοι.

    Ετός κι αν είναι διεστραμμένοι δισεκατομμυριούχοι. Γιατί κι εγώ με την σειρά μου έχω δει εκατοντάδες πολιτικούς, και επιχειρηματίες να τους γλείφουν ως τις σόλες (για να μην γράψω κάτι περισσότερο ηδονικό) για μια προσωπική ή των προϊόντων τους παρουσία στο γυαλί. Έστω και γκρίζα..

    Μπορείς μήπως τώρα να μου πεις ποιοι εκ των δύο είναι περισσότερο λιγούρηδες;

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Μα, και οι δυο, η μαλλον και οι τρεις, γιατι βαζω μεσα και τους δικαστες, που αποδειχτηκε απο το Σαρτζετακη,που ειχε ΤΙΣ απιτησεις γι αυτον και την οικογενεια του, μεχρι τους παροντες, οτι ειναι ΤΑ λιγουρια και ΟΙ φραγκοφονιαδες.
    Μην ξεχνατε και κατι συνεταιρισμους μεσα σε δρυμους, οπως του Μαραθωνα, για να δειτε περι τινος προκειται.
    Εχουν βρει, ωραιους τροπους, να γλειφει ο ενας τον αλλο, ωστε να τα κονομανε ολοι χοντρα.
    Οι πολιτικοι, εχουν ψηφισει ενα νομο, που δινει το δικαιωμα στους δικαστες, να παιρνουν οχι λιγωτερα, απο τον οποιονδηποτε αμοιβομενο απο τον δημοσιο τομεα, εστω και προσωρινο, οπως προεδρος σε καναν οργανισμο.Αλλα ταυτοχρονα, εχουν βαλει και μια ουρα στο νομο, που λεει, οτι οι πολιτικοι, παιρνουν αυξησεις, στο βαθμο που παιρνουν και οι διακαστες.
    Ετσι, οι μεν δικαστες βγαζουν μια αποφαση που αυξανει το μισθο τους, οι δε πολιτικοι, ορμανε κι αυτοι και παιρνουν το κατι τις τους.
    Απο πισω και οι δημοσιογραφοι, που εκβιαζοντας, (γιατι οπως εχει ξαναγραφτει, η ακριβωτερη ειδηση, ειναι η μη δημοσιευμενη), η αλλοιως, αυτο που ελεγαν στο τελος του 19ου αιωνα στην Ελλαδα,διαφοροι εκβιασται σε πολιτικους, "η υπουργο με καμνεις, η εφημεριδα βγαζω",κανουν κουμαντο σε ενα ταμειο, που εχουν κανει με τα λεφτα των πολιτων, που πληρωνουν βιδανιο, για καθε αγγελια που βαζουν καπου και για καθε διαφημιση που μπαινει απο δω κι απο κει.
    Και τωρα με την ιδιωτικη τηλεοραση, αρκετοι εχουν πια ξεσαλωσει, γιατι η δυναμη τους ειχε αυξηθει υπερβολικα, ετσι ωστε ναχουν χεστει στο ταληρο και κυκλοφορουν με τζιπαρες και μερσεντε απο δω κι απο κει, δειχνοντας τον ασημαντο εαυτο τους.
    Και μερικοι, εχουν ξεφυγει εντελως, με βιλλες και δισεκατομμυρια (σε δραχμες).
    Η πλακα ειναι, οτι το παιζουν και παιδια του λαου.
    Ποτε θα ξεσηκωθει ο κοσμος και θα τους παρει ολους αυτους ο διαολος, που ειναι μια κινουμενη προκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Ισχυρά μηνύματα ελπίδας

    Του Νικου Νικολαου

    Διανύουμε αναμφίβολα ως χώρα μια πολύ δύσκολη περίοδο. Οι παρατεταμένες απεργίες σημαίνουν κοινωνική αναταραχή και η πολιτική οξύτητα οδηγεί σε διχασμό και συγκρούσεις. Οι σωροί σαν βουνά των σκουπιδιών και το σκοτάδι των διακοπών της ΔΕΗ έκαναν την πλειοψηφία των πολιτών να δυσανασχετεί και να απογοητεύεται και να βαρυγκομεί για το ανίκανο κράτος.

    Ομως πόσες φορές στο παρελθόν δεν βιώσαμε παρόμοιες καταιγίδες; Μπόρα είναι και θα περάσει και ο τόπος θα πάει μπροστά αν η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω και παραμείνει σταθερή στον δρόμο των μεταρρυθμίσεων. Τα κράτη παρακμάζουν όταν οι κυβερνήσεις αδρανούν και συμβιβάζονται, ενώ αντίθετα προοδεύουν όταν γίνονται αλλαγές και διορθώνονται τα λάθη. Το ασφαλιστικό δεν ήταν βέβαια το ιδεώδες νομοσχέδιο, δεν λύνει όλα τα προβλήματα, είναι ένα βήμα όμως προς τα εμπρός που αφού έγινε θα φέρει αργότερα και τα υπόλοιπα βήματα.

    Αυτός ο τόπος έχει μέλλον και δεν είναι τυχαίο ότι αυτές ακριβώς τις δύσκολες ημέρες σημειώθηκαν γεγονότα που προμηνύουν ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για την οικονομία μας, άρα και για τους πολίτες που βασίμως μπορούν να προσδοκούν σε βελτίωση συνθηκών ζωής. Ποια είναι αυτά τα ελπιδοφόρα μηνύματα; Πρώτον, η απόφαση της μεγαλύτερης τηλεπικοινωνιακής εταιρείας της Ευρώπης, της κρατικών συμφερόντων Deutsche Telekom να επενδύσει στη χώρα μας 2,5 δισ. ευρώ για να αγοράσει το 20% του ΟΤΕ και άλλο ένα και πλέον δισεκατομμύριο για να αγοράσει άλλο ένα 10% από το ελληνικό Δημόσιο. Σε μια περίοδο που η διεθνής πιστωτική κρίση έχει στεγνώσει τις αγορές και έχει αναστείλει γιγαντιαίες συμφωνίες συγχωνεύσεων και εξαγορών, η επένδυση της D.T. στη χώρα μας δείχνει ότι οι Γερμανοί εμπιστεύονται το μέλλον της ελληνικής οικονομίας. Προφανώς, θα κερδίσουν απ’ αυτή την επένδυση, αλλά θα κερδίσουμε και εμείς με έναν δυνατό ΟΤΕ που θα προοδεύει στον πιο ανταγωνιστικό κλάδο της εποχής μας.

    Μας εμπιστεύονται και οι Ιταλοί αφού η ιταλική ΔΕΗ, δηλαδή η ENEL, σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου επενδύει στη Βοιωτία 260 εκατ. ευρώ για να κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος δυναμικότητος 448 μεγαβάτ με πρώτη ύλη το φυσικό αέριο. Μας εμπιστεύονται και οι Ισπανοί αφού όπως ανακοίνωσε στη Μαδρίτη ο ενεργειακός όμιλος Endessa, μέσω της θυγατρικής του Endessa Hellas που έχει συστήσει με τον όμιλο Μυτιληναίου θα επενδύσει στην Ελλάδα έως το 2012 για μονάδες ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο γύρω στα 2,8 δισ. ευρώ. Μας εμπιστεύονται οι Γάλλοι που θέλουν να επενδύσουν στις ταχυμεταφορές των ΕΛΤΑ, οι Κινέζοι που περιμένουν να επενδύσουν στα λιμάνια Πειραιώς και Θεσσαλονίκης κ.λπ. Γιατί λοιπόν δεν θα εμπιστευθούμε εμείς τον εαυτό μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Δεν έχετε καταλάβει ότι 60 χρόνια μας δουλεύουν όλους ψιλό γαζί.
    Η κυβέρνηση με τα παπαγαλάκια τους δημοσιογράφους θέτουν συνεχώς θέματα ανούσια για να απασχολούνται τα κορόιδα οι πολίτες και οι κυβερνώντες με τους προστάτες τους λειλατούν συνεχώς την χώρα σε όλα τα επίπεδα.
    Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν λύση κανένα από τα θέματα που απασχολούν τους πολίτες (παιδεία, υγεία, εργασία, ασφάλεια, συντάξεις, κ.α.).
    Ακόμα πληρωμένα διπλώματα εκδίδουν για να κονομάνε και εμείς να σκοτωνόμαστε στους απαράδεκτους δρόμους.
    Οταν χρειασθούμε το κράτος και της υπηρεσίες του που τόσο της έχουμε πληρώσει πρέπει να ήμαστε με το φακελάκι στο χέρι και κάποιον πολιτικό να πάρει τηλέφωνο.
    Κλέβουν και ρημάζουν την χώρα από της προμήθειες του στρατού έως τα ασφαλιστικά ταμεία χωρίς ποτέ κανείς να τιμωρείτε
    Αντί να τσακωνόμαστε συνέχεια μεταξύ μας και να ρίχνουμε το επίπεδο ας τοποθετηθούμε σοβαρά και επί της ουσίας με πιο τρόπο σκέφτεται ο καθένας ότι μπορεί να βρεθεί λύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    Αγαπητοί ηλεκτρονικοί φίλοι "επωνύμως 22 Μαρτίου 11.58 και Theodore 22 Μαρτίου 12.48" συμφωνώ μαζί σας. Ξέρετε όμως τι με δαιμόνισε;Το ότι θυμήθηκαν κάποιοι δημοσιογράφοι-παρουσιαστές τους υπόλοιπους συναδέλφους τους των 600 και 700 Ευρώ. Διαβάστε το λοιπόν. Είμαστε ακόμα στην εποχή της δραχμής. Ο ανηψιός μου έχει πάθος με τη δημοσιογραφία. Ετοιμάζαται για πανελλαδικές και έχει ως πρωτες του επιλογές τη σχολή δημοσιογραφίας Θεσσαλονίκης και το αντίστοιχο τμήμα του Παντείου. ΄Εχω οικογενειακές σχέσεις με μεγαλοδημοσιογράφο και ζητώ πληροφορίες. Απάντηση: Ευχή και κατάρα μακρυά.Γιατί; Μα εσύ, ύστερα από αγώνα και κόπο, δε λέω,έφτασες ψηλά με τα εκατομύριά σου,τις εκπομπές σου τα..τα...τα.. Απάντηση. Ακου να σου πω. ' Οταν άρχισε η ιδιωτική τηλεώραση όσοι είμασταν στην πιάτσα οικονομήσαμε και θα εξακολουθούμε να τα οικονομάμε χοντρα στα κρυφά και στα φανερά. Προσωπικά έχω εκπομπή με κλειστι συμβόλαιο(μου ανέφερε το ποσό και έμεινα) και εκμεταλεύομαι τους φοιτητές και τους σπουδαστές των δημοσιογραφικών σχολών.Με το πρόσχημα της εργασίας και της απόκτησης εμπειριών, τους δίνω ένα χαρτιλίκη,τους έχω όλο το εικοσιτετράωρο στους δρόμους, μου φέρνουν ρεπορτάζ,τα υπόλοιπα έξοδά της εκπομπής πληρωμένα από το αφεντικό,δημόσιο ή ιδιώτη και εμένα μου μένει το υπόλοιπο καθαρό (μου ξαναανέφερε το καθαρό υπόλοιπο και διπλοτρελάθηκα) συν του ότι έχουμε και ειδική φορολογική μεταχείρηση για να μην πολυφωνάζουμε. Και που είσαι, μου λέει. ΄Εμείς θα πάρουμε σύνταξη και από τα παιδάκια που τα έχουμε τώρα και τρέχουνε κανένα δε θα έχει δεί ασπρη μέρα.Το χρήμα και η εξουσία δεν αντικαθίστανται με τίποτα. Ξέρεις τι είναι να σε γλύφουν οι πάντες να σου τα χώνουν κάτω από το τραπέζι, να τους προσβάλεις κατά τον χειρότερο τρόπο και να είναι και ευχαριστημένοι. Καταλάβατε λοιπόν ηλεκτρονικοί φίλοι μου γιατί τρελένομαι;
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. giati re skatoelines ti sa kanan oi albanoi?tosa xronia sas kaname tzampa ega kai sas ftiaxame dromous limania kai posa alla,Na pate na gamithgite oloisas.Se 20 xronia oi albani edw tha einai perisoteroi apo sas kai tote tha sas gamisoume to mouni pou sas petage kai tis ginekesas an kai twra tis pidame giati eseis oute ayto den kanete swsta.
    ZHTW H ALBANIA!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Αγανακτισμενε συνανθρωπε , Αλβανε.
    Εχεις δικηο να διαμαρτυρεσαι οτι υπαρχουν πολλοι Ελληνες, που γκρινιαζουν εως βριζουν και απειλουν και δεν εκτιμουν αυτα που προσφερες αυτα τα χρονια στην Ελλαδα με τη δουλεια σου.
    Και επισης εχεις δικηο να διαμαρτυρεσαι οτι πολλες φορες σε εκμεταλλευτηκαν και σου εδωσαν λιγωτερα απο ο,τι νομιζες οτι επρεπε να σου δωσουν.
    Αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι δυσυτχως, αυτη ειναι η μοιρα των μεταναστων και μαλιστα των λαθρομεταναστων σε ολη τη Γη.
    Νομιζεις οτι οι Αμερικανοι, δινουν τον ιδιο μισθο στους παρανομους Μεξικανους που μπαινουν λαθραια στν Αμερικη χωρις χαρτια;Οχι βεβαια.
    Μετα ομως απο καποια χρονια, οσι νομιμοποιουνται, παιρνουν κι αυτοι τα ιδια και μαλιστα οσοι εχουν και μυαλο ,πανε και πολυ μπροστα, οπως το ιδιο γινεται και με τους δικους σας.
    Οφειλεις ομως να παραδεχτεις κι εσυ, οτι οι Ελληνες, εχουν τρομαξει απο τη σκληροτητα μερικων απο σας, και την απανθρωπια τους.
    Δεν μπορεις να σκοτωνεις εν ψυχρω ανθρωπους για ψυλλου πηδημα και για 50 Ευρω.
    Πως την εχεις δει τη δουλεια δηλάδη; Θα σκοτωνονται απο τη μια και δε θα βριζουνε απο την αλλη;
    Εγω απορω που τελικα μενουν μονο στο βρισιμο, μετα απο τοσα αγρια εγκληματα που εχουν ακουσει η εχουν υποστει.
    Οι Ελληνες στην πλειοψηφια τους, δεν ειναι ρατσιστες. Ποτε δεν ηταν.(Και στην αρχη αυτο ηταν προφανες αφου ανοιξαν τα σπιτια τους και σας δεχτηκαν και σας ταισαν και σας εντυσαν οταν ηρθατε νηστικοοι και ταλαιπωροι, μετα το ανοιγμα των συνορων.) Αποδειξη οτι για καμμια αλλη φαρα δεν εχουν φωναξει, παρα μονο για σας. Νομιζεις οτι ειναι τυχαιο;Οχι βεβαια. Κι αυτο, γιατι τα προβληματα τα χοντρα, εσεις τα φερατε, οταν ανοιξατε τις φυλακες και αμολησατε ολα τα λυσσασμενα σκυλια που ηλθαν εδω για να κλεψουν και να σκοτωσουν.
    Και τα παιδια σας στα Σχολεια, παρα τις καποιες ιστοριες που εγιναν εδω κι εκει, τα αγκαλιασαν οι δσκαλοι και πηγαν μπροστα.Στο δικο μου το σχολειο, Αλβανος εγινε προεδρος του 15μελους. Και εγινε και καλος μαθητης, με την αγαπη των δασκαλων του, ενω οταν ηλθε ηταν ενα αγριμι, λες και ζουσε στο δασος με τα θηρια.
    Αν λοιπον τα βαλεις κατω, θα δεις οτι τελικα, δεν εχεις δικηο να μιλας ετσι, γιατι υπαρχουν καποιοι που ειναι περιεργοι εδω,αλλα φαινεται οτι κι εσυ δεν πας πισω.
    Απειλεις αυτους που σου δινουν και τρως και τους προσβαλεις οτι τους γαμας και τις γυναικες.
    Αυτο το καναμε κι εμεις οταν ειμαστε ανυπαντροι, αλλα δε βγαιναμε να το φωναζουμε. Ετσι ειναι αυτα. Οταν καποιος δε γαμαει καλα, καποιος αλλος το κανει αντι γι αυτον. Δεν ειναι αναγκη να ειναι Αλβανος για να γαμησει. Την ξερουμε κι εμεις τη δουλεια.
    Γι αυτο, για ηρεμησε, ξαναδεστα και κοιτα να κανεις κανα καλο παιδι και να το δεις να μεγαλωνει σωστα και με αγαπη. Αν τα κανεις αυτα, θα δεις οτι ολα θα πανε καλα για ολους μας, γιατι αλλοιως, θα εχουμε αιματα. Και αυτο, δεν συμφερει κανεναν.
    Εκτος απο κατι παλιοσκυλα του κερατα, που εχουν σκοτεινα σχεδια να αιματοκυλισουν την περιοχη.
    Αλλα τοτε, θα κλαψουνε και οι δικες σας μανουλες.Οπως κλαψανε και οι μανουλες των Σερβων, που ονειρευτηκαν μεγαλεια και τους εφαγε η μαρμαγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Σχετικά με το δημοψήφισμα για το ασφαλιστικό που ζητά ο φαιδρός κ. Αλαβάνος έχω να του απαντήσω τα εξής :1) Κανείς Νόμος ποτέ στα χρονικά του τόπου, εκτός σπανίων εξαιρέσεων , δεν έχει υπέρ του, την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, αλλά μόνο της βουλής.Δεν το ξέρεις αυτό κ. Αλαβάνο ;ευκαιρία να το μάθεις. 2)Με δημοψήφισμα στον Ελληνικό λαό , ούτε ο Πολιτικός γάμος θα ήταν σήμερα Νόμος του κράτους .----ούτε το θρήσκευμα θα αφαιρείτο από τις ταυτότητες. Δεν το ξέρεις αυτό κ. Αλαβάνο ;ευκαιρία να το μάθεις .Και θέλεις τρομάρα σου, να κάνεις νόμο τον γάμο των ομοφυλοφύλων, .άντε να τον πας και για δημοψήφιασμα-.3)Εάν εφήρμοζες δημοψήφισμα στους ψηφοφόρους του κόμματος σου , να είσαι σίγουρος δεν θα ήσουν επί τρείς πενταετίες Ευρωβουλευτής , σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι ικανοί σαν και σένα στο κόμμα σου,εκτός και αν σαν άλλος Χίτλερ πιστεύεις στην μοναδικότητα σου. Δεν το ξέρεις αυτό κ. Αλαβάνο ;ευκαιρία να το μάθεις ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕ , θέλω να σου εξηγήσω ότι τα προβλήματα αυτού του δύσμοιρου τόπου δεν λύνονται με δημοψηφίσματα και αν υπήρχε σήμερα στο ΠΑΣΟΚ αρχηγός αντάξιος του κομματός του, θα είχες πάει από εκεί που ήρθες , μ’αυτήν σου την πρωτοβουλία περί Δημοψηφίσματος. Μ ε σεμνότητα ευχαριστώ όσους με διάβασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    Στην πελοπόννησο 50 περίπου χλμ έξω από την Τρίπολη είναι ένα ορεινο τουριστικό χωριό που λέγεται Βυτίνα χτισμένο μέσα σχεδόν στο όρος Μαίναλο.
    ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
    1.Γιατί πριν από 2-3 χρόνια κάψανε το μεγαλύτερο μέρος του όρους;
    2.Ποιοί μεγαλοδημοσιογράφοι έχουν ή είχαν βιλάρες εκεί;
    3.Πόοί μεγαλοδημοσιογράφοι έχτησαν με άδειες "παράγκας" βιλάρες;
    κλπ κλπ. Κατά τα άλλα σκάσε και κολύμπα. ' Ετσι μάγκες μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Αληθεια, επειδη κι εγω ειμαι απο καπου πολυ κοντα στη Βυτινα, βλεπω τα τελευταια χρονια τις βιλλες και απορω.
    Εχεις εσυ αποψη ποιοι ειναι απο πισω; Πολυ θα ηθελα να μαθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΄Ημουν λίγες μέρες σε "αποτοξύνωση".Ούτε τηλεόραση ούτε εφημερίδα παρά μόνο βόλτες στα βουνά και το βραδάκι τζάκι, παστό,κρασάκι κλπ κλπ. Τι στον αγύριστο έκανε ο κόκκινος Πάνος (Παναγιωτόπουλος) στη βουλή και του τα χώσατε; Υποθέτω καποια χοντρομαλ... Μπορεί κάποιος έστω περιληπτικά να με ενημερώσει;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ για τους ανώνυμο 23 Μαρτίου 4.40 και Theodore 8.18.
    Εκτός από τους μεγαλοδημοσιογράφους πχ. "αργοομιλούντα και κυρία με ασπρο τσουλούφι ποιοί αρχιμεγαλοπαραγοντοεκδοτοσυγκροτηματαρχομεγαρίτες κ.ά. έχουν δοσοληψίες με τη Βυτίνα και ενδειαφέρονται για την ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ της περιοχής; Ο κοντινός στη Βυτίνα πανεύκολα μπορεί να ρωτήσει και να μάθει.
    Παρεπιπτόντως.Τι έγινε με εξοχικό διοπτροφορούντος μυστακοφόρου πρωινής ενημερωτικής εκπομπής στη Πάτμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *