GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Παραπληροφόρηση για το ασφαλιστικό...

. . Ο Νόμος για το ασφαλιστικό ψηφίσθηκε από την κυβέρνηση και έτσι μπαίνει μια βάση για τη σωτηρία του συστήματος αφού δεν πήγαινε πλέον ά...

..
Ο Νόμος για το ασφαλιστικό ψηφίσθηκε από την κυβέρνηση και έτσι μπαίνει μια βάση για τη σωτηρία του συστήματος αφού δεν πήγαινε πλέον άλλο. Επεσε πολύ παραπληροφόρηση όλες αυτές τις μέρες από τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Κανείς δεν ενημέρωσε τον κόσμο, ότι όλοι οι εργαζόμενοι από το 1993 και μετά δεν θίχτηκαν καθόλου από τον Νόμο αυτό, αφού γι’αυτούς ισχύει ατόφιος ο Νόμος Ρέππα. Για ποιους λοιπόν κινητοποιήθηκε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ; Για ελάχιστους εργαζόμενους ασφαλισμένους πριν το 1993 που είχαν ειδικά προνόμια (πλήρες post)
Δηλαδή όλη αυτή η φασαρία έγινε γι’ αυτούς τους ελάχιστους με τα ειδικά προσόντα και δεν ντρέπονται λίγο οι ηγεσίες των συνδικαλιστικών φορέων και οι αρχηγοί των κομμάτων της αντιπολίτευσης για την απόκρυψη της αλήθειας από τον Ελληνικό λαό.

Η κυβέρνηση δέχθηκε δύο σοβαρά αιτήματα των εργαζομένων, το ένα να βγαίνουν στην σύνταξη με 37 χρόνια εργασίας!ανξαρτήτως ηλικίας και το άλλο να εντάξει τους ανθρώπους της καθαριότητας στα ανθυγιεινά επαγγέλματα.
Ολα τα άλλα αιτήματα αφορούσαν μερικούς ευνοημένους του παρελθόντος που είχαν πετύχει για τους εαυτούς τους σκανδαλώδη προνόμια, όπως οι εργαζόμενοι της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, οι εργαζόμενοι στην Τράπεζα της Ελλάδος, διάφοροι κλάδοι ρετιρέ της Ελληνικής κοινωνίας, όπως οι Μηχ/κοί, οι Δικηγόροι, οι Γιατροί και όλοι αυτοί οι ευνοημένοι , είχαν συμπαραστάτη στον αγώνα τους περισσότερο απ’όλους τον κ. Αλαβάνο του ΣΥΡΙΖΑ.
Πώς γίνεται τώρα ο κ. Αλαβάνος από προστάτης των αδυνάτων,των φτωχών και της εργατιάς, να αγωνίζεται για τα συμφέροντα των προνομιούχων, αυτό θα πρέπει να μας το εξηγήσει. Και έφθασε μάλιστα αυτό το ανώδυνο Νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό ((Χρειάζονται πιο γερές τομές)) να το χαρακτηρίσει σκουπίδι!!! Γιατί κ. Αλαβάνο πάντα οι θέσεις σου είναι τόσο προκλητικές; Δεν έχεις καταλάβει ότι τέτοιες θέσεις επιδοκιμάζονται μόνο από ένα ποσοστό 5% του Ελληνικού Λαού; Κάνετε συνεχώς σκληρή κριτική για όλα τα θέματα που συμβαίνουν σ’ αυτήν την κακομαθημένη πράγματι Ελληνική κοινωνία και πάντα βγάζετε έξω τους εαυτούς σας αυτοαποκαλούνενοι προοδευτικοί πολίτες. Μιλάτε για την διαφθορά που μαστίζει πράγματι την Ελληνική κοινωνία, αλλά και πάλι βγάζετε έξω τους εαυτούς σας.
Να συμφωνήσουμε κάπου ότι το πιο διεφθαρμένο τμήμα της Ελληνικής κοινωνίας είναι το δημόσιο. Ξέρετε ότι στο Ελληνικό δημόσιο οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ποσοστό 13 %, όταν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ στο σύνολο του Ελληνικού λαού είναι 5% σύμφωνα με τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές. Τώρα αν αμφισβητείτε το 13% σας προκαλώ να ρίξετε μια ματιά σε όλες τις εκλογές συλλόγων υπαλλήλων του δημοσίου. Τι σημαίνει λοιπόν αυτό το 13% κ. Αλαβάνο ; Σημαίνει ότι πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί, όταν βγάζετε τους εαυτούς σας έξω απ’ όλα τα κακώς κείμενα της Ελληνικής κοινωνίας. Προσέξτε μήπως εσείς και οι όμοιοι σας είστε ένα από τα προβλήματα της Ελληνικής κοινωνία! Πρέπει κ. Αλαβάνο να εμπνεύσετε την Ελληνική κοινω νία με επιχειρήματα και όχι με αυτήν την στείρα άρνηση για όλα τα θέματα, που ακολουθείτε. Εκμεταλεύεστε τον πόνο του πραγματικού εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα, για να πάρετε την ψήφο του ενώ οι επικεφαλείς του δήθεν αγώνα σας διαλέγουν για τον εαυτό τους τον δημόσιο τομέα που έχει τεμπελίκι και αραλίκι για να μπορούν να σκέφτονται όλες αυτές τις ανοησίες που εκστομίζουν καθημερινώς, πάντα διαμαρτυρόμενοι. Είδατε ποτέ αριστερό να μην διαμαρτύρεται; Δεν λένε όμως τίποτε για το τεμπελίκι του δημοσίου.
Νίκος Ψ.

74 σχόλια

  1. Σύσσωμη η αντιπολίτευση επιτέθηκε από το βήμα της βουλής στο ανοσιούργημα όταν οι βολευτές της ΝΔ ζητούσαν έκαστος ψιλοεξαιρέσεις για την πελατεία του.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση καταψήφισε το νομοσχέδιο.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση υπερψήφισε την πρόταση για δημοψήφισμα.

    Σύσσωμη πλην... Λακεδαιμόνιων. Οι Λακέδες και τα Δαιμόνια του "ρεύματος" ήταν απασχολημένα με τις θεσούλες που διεκδικούσαν.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση εκτός των βενιζελικών και του...

    vromokolous pisinous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δούμε ρεαλιστικά την σημερινή πραγματικότητα θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι τα μέλη των ομάδων που δρουν με τις απεργίες εναντίον του κοινωνικού συνόλου έχουν σίγουρα «κρίση προσωπικής ταυτότητας» αλλά και κοινωνικών ρόλων, δημιουργούν το «δικό τους νόμο» με συνέπεια η συμπεριφορά τους που εκφράζει μόνο τα δικά τους θέλω να αξιολογείται θετικά από μερίδα της κοινωνίας λόγω προΰπαρξης ή διαμόρφωσης συστήματος αξιών «εγκληματικής κουλτούρας» από μερίδα των μμε.
    Ο τρόπος που αντιδρούν και ο δρόμος που έχουν ακολουθήσει θα μπορούσε να χαρακτηριστεί “ιδεολογική κατασκευή” για να προστατέψουν τα κεκτημενα τους.
    Η συλλογική εκτροπή τους σηματοδοτεί την αδυναμία ή απροθυμία ορισμένων ατόμων ή ομάδων να ζήσουν το “δράμα” των συλλογικών επιβολών αφού έχουν αρνηθεί την ηθική θεμελίωση των κανόνων, τη νομιμότητά τους, την αποτελεσματικότητα των θεσμικών διευθετήσεων και τον τρόπο άσκησης της εξουσίας, αυτό γίνεται επειδή και οι ίδιοι είναι προϊόν ανομίας, δεν γνωρίζουν τι σημαίνει διάλογος, δημοκρατία,κοινωνική σταθερότητα,κοινωνική προστασία.
    Tο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο υπερασπίζεται τους αδυνάτους αυτής της χώρας.

    Πάντα ομως, οι κοινωνικές μεταβολές για μια πιο δίκαιη κοινωνία είχαν προβλήματα και αντιδράσεις.
    Αν δούμε την ιστορία παντα έτσι ήταν.

    Μόνο που τώρα οι “άθλιοι” δεν έχουν την δύναμη ούτε να αντιδράσουν.

    Γενικότερα όμως οι κυβερνήσεις πρέπει να αλλάξουν τακτική.

    Δεν μπορεί να φτάνουν να κάνουν αλλαγές μόνο όταν υπάρχει κοινωνική εκτροπή, πρέπει να φροντίζουν να μην υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ κράτους πολίτη, αλλά και μεταξύ των πολιτών.

    http://neoinileias.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Σύσσωμη η αντιπολίτευση
    επιτέθηκε από το βήμα της βουλής στο ανοσιούργημα όταν οι βολευτές της ΝΔ ζητούσαν έκαστος ψιλοεξαιρέσεις για την πελατεία του.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση καταψήφισε το νομοσχέδιο.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση υπερψήφισε την πρόταση για δημοψήφισμα.

    Σύσσωμη πλην... Λακεδαιμόνιων. Οι Λακέδες και τα Δαιμόνια του "ρεύματος" ήταν απασχολημένα με τις θεσούλες που διεκδικούσαν.

    Σύσσωμη η αντιπολίτευση εκτός των βενιζελικών και του...

    vromokolous pisinous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μηπως εισαι δεξιος πουστοβλακας για να λες αυτες τις μαλακιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα κ. Νίκο Ψ.,
    γιατί δεν βγαίνατε αγαπητέ τόσο καιρό να μας το πείτε να ησυχάσουμε.
    Αφού τα πράγματα είναι όπως τα λέτε τότε εντάξει.
    Να ζητήσουμε και μία συγγνώμη από την κυβέρνηση που την ανησυχήσαμε και της ταράξαμε την ραστώνη.
    Συγγνώμη Κωστάκη, συγγνώμη Φανούλα,
    συγγνώμη μπαμπά, συγγνώμη μητερούλα.
    Καληνύχτα συμπολίτες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικομουνικο μουνικο μουνικο μουνικο

    της ψωλής σου το χαβά εσύ!

    νικομουνικο μουνικο μουνικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α ΧΈΣΕ ΡΕ ΧΑΦΙΕ
    ΛΑΚΕ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
    ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΦΕ....

    ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ουστ ρε φασιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Poion vlaptoun ta ane3artita tameia re file? Giati na alla3ei to ka8estos sto TSMEDE ? (mixanikos eimai).

    Kala den ta pame emeis ws tameio? Ti douleia exei i kivernisi se 3ena xwrafia? e?

    Min 3anamiliseis. Vlaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα λεει ο Νικος ειναι, ΑΚΡΙΒΩΣ ενα προς ενα.

    Μπραβο Νικο. (αστους, δειχνουν το επιπεδο νοημοσυνης τους)


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παιδια ασχετα αν συμφωνει κανεις με το νομοσχεδιο, αυτο σε μεγαλο ποσοστο ειναι αληθεια, για τους εργαζομενους μετα το 93 ισχυαν ήδη οσα προβλεπει το νομοσχεδιο - ορια ηλικιας, ποσοστα αναπληρωσης κτλ κτλ, το τωρινο νομοσχεδιο κυριως τα επεκτεινει σε βαθος χρονου και σε αυτους που ασφαλιστικαν πριν το 93.
    Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλα περιμένω υπεύθυνες γνώμες καιόχι κραυγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nikos + takis kai i malakia paei sunnefo. re zwa pws mporeite na eiste toso ilithioi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και εγω στο τσμεδε ασφαλιζομαι, αλλα για να γνωρίζει το κοσμος τα αποθεματικά μας εχούν δημιουργηθεί και απο έμμεσους φόρους, όχι μονο απο τις εισφορες μας. Μπορουμε λοιπον να αρνηθούμε να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας που φωτοζωούν με το ΙΚΑ?
    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο γιατι θα πάρει τα λεφτα μας και θα τα ρίξει σε ένα σύστημα που είναι μπάχαλο με αμφίβολα αποτελέσματα, αλλα και η απόλυτη αρνηση μας να συνδράμουμε τους άλλους ασφαλισμένους και να τα κρατήσουμε όλα για πάρτη μας μου προκαλει αηδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1:48 μμ

    Μαθε ρε μουνακι να γραφεις Ελληνικα πρωτα, δεν διαbαζω greeklish.

    Τενεκε ξεγανωτε.


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΜΟΔΙΣΤΡΟΙ?ΟΙ ΚΟΥΝΙΣΤΡΟΥΛΕΣ ?ΟΙ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ?ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 65 ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ 600 ΕΥΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ερώτηση πρός τόν κ. Συντάκτη :

    Καλά μάς τά λές σχετικώς μέ "...τη σωτηρία του συστήματος..." καί τήν "...πολύ παραπληροφόρηση...".
    Ωραία.
    Όμως, η σοβαρότητα τής κυβέρνησης βαθμολογείται κάτω τού μετρίου. Διότι :
    Άμα κάτσει κάτω κάποιος σοβαρός μπακάλης καί λογαριάσει, τρείς τό λάδι, τρείς τό ξύδι, ..., μπορεί μέσα σέ 5 σελίδες Α.4 νά μάς εξηγήσει πόσοι ασφαλισμένοι σήμερα, πόσοι τό 2025, πόση σύνταξη έκαστος καί νά πάει λέγοντας, ΟΛΟΙ θά καταλαβαίναμε καί θά πειθόμεθα περί τής ορθότητος τών φληναφηματοειδών σχολιαστκών σου "επιχειρημάτων".
    Στά μπακαλομαθηματικά, ειδικώς όταν θίγεται η τσέπη του, ο νεοέλληνας έχει διδακτορικό.
    Τήν ίδια κουτοπονηρίστικη τακτική ακολούθησαν καί οι αρχι-συνδικαλιστές καί τά αντι-κόμματα.
    Όλους τούς βολεύει τό μαύρο σκοτάδι. Πώς π.χ.αντιληφθήκαμε αμέσως ότι τό κόλπο μέ τόν ΟΤΕ-MARFIN απέδωσε 200 εκ. € σέ δυό μήνες σέ παράσιτα (καί όχι σέ μιζολήπτες κυβερνητικούς ?), τά οποία 200 μυριάκια τά χρεώθηκε καί θά τά πληρώσει χοντρότοκα η κόρη σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΙΤΕ ΑΠ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΙΕ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΖΕΙ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΧΑΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΣΙΑΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟΨΕΙΣ.

    ΕΝΑΣ ΑΠΕΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οι μετα του 93 ετσι και αλλιως στα 65 θα επαιρναν συνταξη, για κοιταξτε το νομο σιουφα σουφλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δηλαδή, για να καταλάβω, η καλή μας η Κυβέρνηση ενεργώντας εντελώς φιλολαικά, κατεδάφισε τα κεκτημένα όλων μας, για το ΚΑΛΟ ΜΑΣ; ε; κι εμείς ΑΠΛΩΣ, ΔΕΝ το καταλάβαμε. Ορθόν; Δηλαδή εγω που θα μειωθεί το επικουρικό μου πρέπει να χοροπηδάω απ τη χαρά μου ε;
    δηλαδή το παιδί μου που θα βγεί (αν θα βγεί) στη σύνταξη 5 χρόνια μετά θα κάνει προσευχές για τη Φάνη ε;
    Με λίγα λόγια ΟΛΟΙ οι κλάδοι που βγήκαν στους δρόμους, ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι (πάνω απο 80%)που αντέδρασαν κατελήφθησαν ΞΑΦΝΙΚΑ απο ομαδική παράκρουση ε;
    Απλά δεν είδαν το καλό τους ε;
    Το θέμα φίλε προβοκάτορα είναι:
    α)ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΟΥ
    β)ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ
    γ)ΜΗΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΗΣΥΧΟΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ Τ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ
    δ)ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ
    ε)ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    στ)ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΚΙ ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ "ΤΑΧΑ ΜΟΥ" ΑΠΕΡΓΙΑΣ.
    ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. Ο.Κ.;
    Προβοκατοράκο;
    Κοιμήσου τώρα ήσυχος στη λάσπη σου
    γιατί γουρούνια χωρίς λάσπη ΔΕΝ ζουν. ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
    Φιλάκια στη Φανούλα, στον Κωστάκη, στο Γιωργάκη και στ αφεντικά τους.
    Αργύρης Σιδέρης
    e-mail:politisvaris@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρελλάθηκες εντελώς!? Κρίνεις τον ΣΥΡΙΖΑ?! Πρωτοφανή πράγματα! Ο ΣΥΡΙΖΑ αθλιε δεν κρίνεται μόνο κρίνει!Για ρίξε μια ματιά στα παράθυρα των τηλεοράσεων, δες τα στελέχη του!Aν κάποιος φουκαράς τολμήσει να ψελλίσει την ελάχιστη κριτική στην τακτική του ΣΥΡΙΖΑ το παριστάμενο στέλεχος αφρίζοντας, γουρλόνωντας δολοφονικά το μάτι και ουρλιάζοντας τον εγκαλεί: "Tι λέτε κύριε?! Κρίνετε τον ΣΥΡΙΖΑ?!Είστε με τα καλά σας!?" Όλοι ίδιο σουλούπι πρωτοστατούντος βέβαια του δημοκράταρου ("οι ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗδες είναι φίιιιλοι μας χε χε χε") Στρατούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ ,όπου κυριαρχεί το ΠΑΣΟΚ, είχαν σαν σκοπό να δώσουν νόημα ύπαρξης σε ένα τριτοκοσμικό κόμμα που έχει πέσει σε κώμα και να προκαλέσουν αναταραχή τύπου 1993.
    Δυστυχώς όταν οι ΙΔΙΟΙ υπονόμευσαν το συνδικαλιστικό κίνημα με αντάλλαγμα μια βολευτική θέση, λογικό ο κόσμος να τους γυρίσει τη πλάτη, γιατί πολύ απλά κοιτάνε μέχρι τις ΔΕΚΟ και όχι μέχρι τον ιδιωτικό τομέα όπου γίνεται η εκμετάλλευση.

    Χεστηδες συνδικαλιστές, μόνο χαμόγελα με το ΣΕΒ είστε.

    Και η κυβέρνηση, αντι να βγει να μιλησει σοβαρα, καθησε στα αυγα της και αφησε τον κάθε βλακα δημοσιοκάφρο που τόσο κόπτονται για τον "εργαζόμενο-συνταξιούχο" να λεει τις μαλακίες του.

    Αλλά είναι και κωλόφαρδη! Σάλταρε ο Ζαχόπουλος, αποκαλύφθηκε το μιντιακό παρακράτος και τα ΜΜΕ γλείφουν τη κυβέρνηση για να μη βγάλει στη φόρα τα ευρήματα του Κλαδά-Κ9...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητη μου dinos ή ΠΑΣΟΚ εισαι, ή μαλακας εισαι, ή απλυτο αναρχοκουμουνι εισαι, ή οδηγας HUNDAI, οτι και να εισαι παντως, εγω για σενα τσιμεντο να γινεις.

    Ρε γαμωτο, αυτοι οι αριστεροι του κωλου δεν ξερουν να χανουν. Εκει που χεσανε οι αληθινοι αριστεροι φυτρωσανε πασοκια, συνδικα-ληστες και απλυτοι με αλογοουρες!


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σήμερα ψηφίζεται το Ασφαλιστικό και το μόνο βέβαιο από αυτή τη φασαρία είναι ότι όλοι μαζί έκαναν μια τρύπα στο νερό. * Μια τρύπα στο νερό έκανε η κυβέρνηση, αφού οι προβλέψεις του νόμου αναστατώνουν χωρίς να μεταρρυθμίζουν. Μόνο και μόνο η ενοποίηση των Ταμείων θα χρειαστεί καμιά δεκαετία για να ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει- αν ποτέ συμβεί κάτι τέτοιο!

    Το μόνο που κατάφερε ενδεχομένως η κυβέρνηση είναι να βάλει χέρι σε κοινωνικούς πόρους και να νοικοκυρέψει λίγο τις πρόωρες συντάξεις. Σύμφωνα με μελέτη της ΓΣΕΕ, οι παρεμβάσεις αυτές εξασφαλίζουν στο ασφαλιστικό σύστημα ενάμισι με δύο χρόνια περαιτέρω βιωσιμότητα σε βάθος 30 χρόνων! Αντί, δηλαδή, να καταρρεύσει στα 30 χρόνια, θα καταρρεύσει στα 32. Αστειότητες! Α, να μην ξεχάσω: η κυβέρνηση πέτυχε να αναστατώσει και την κοινωνία. Τουλάχιστον έτσι δημιούργησε την εντύπωση ότι αυτό που προωθεί αποτελεί μεταρρύθμιση...

    * Μια τρύπα στο νερό έκαναν και τα συνδικάτα. Για άλλη μία φορά απέτυχαν να εξουδετερώσουν ένα κυβερνητικό σχέδιο εμπεδώνοντας στην κοινωνία την πεποίθηση ότι βαδίζουν από ήττα σε ήττα. Στην κατάσταση που βρίσκονται και με τα μυαλά που κουβαλάνε οι συνδικαλιστικές ηγεσίες, δεν θα μπορούσαν να πετύχουν κάτι καλύτερο.

    Αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα μόνο των συνδικάτων. Είναι πρόβλημα και για τη χώρα. Διότι μια κοινωνία χωρίς ισχυρά συνδικάτα και χωρίς αξιόπιστα κινήματα είναι μια κοινωνία ανυπεράσπιστη. Κι ενώ αυτή είναι, δυστυχώς, η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας σήμερα, δεν βλέπω τους συνδικαλιστές να πολυνοιάζονται.

    * Μια τρύπα στο νερό έκανε όμως και η αντιπολίτευση. Το ΠαΣοΚ κατάφερε εν μέσω Ασφαλιστικού να ασχολείται με τις υποψηφιότητες για το Πολιτικό Συμβούλιο και κοινοβουλευτικά να βρίσκεται αλλού γι΄ αλλού: δεν είναι σοβαρή εικόνα ενός σοβαρού κόμματος όταν δεν έχει κάτι σοβαρό να προτείνει για ένα πρόβλημα που όλοι ομολογούμε ότι είναι σοβαρότατο.

    Ο Συνασπισμός έπαιξε στο συνηθισμένο ρεπερτόριό του: σκαρφίστηκε το κόλπο με το δημοψήφισμα για να πουλήσει μούρη στη γαλαρία και να δείξει ότι το ΠαΣοΚ είναι ουρά του. Και το ΚΚΕ, όπως πάντα, «βροντάει ο Ολυμπος, αστράφτει η Γκιώνα...».

    Ολοι- κυβέρνηση, συνδικάτα, αντιπολίτευση- έπαιξαν για τις εντυπώσεις. Με αποτέλεσμα να χάσουν και τις εντυπώσεις και την ουσία. Και όταν σε μια χώρα καταφέρνουν όλοι μαζί να κάνουν μια τρύπα στο νερό, δεν χρειάζεται να ρωτήσετε ποιος είναι τελικά ο χαμένος: μα η ίδια η χώρα!

    for the copypaste
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν ηξερα ρε φιλε ο νεος με τα τετραωρα με τα λεγομενα στε'ι'τς με την ανασφαλιστη εργασια ποτε θα συμπληρωση 37 χρονια εργασιας?
    Προφανος γυρω στα 75 χρονια μας
    Και μας λες να μην κατεβαινουμε στο δρομο που ειναι η μονη αντιδραση μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρός "Κοινό Νού.."
    "...Να ζητήσουμε και μία συγγνώμη από την κυβέρνηση που την ανησυχήσαμε και της ταράξαμε την ραστώνη..."

    Μού φαίνεται ότι μέ μεγενθυντικό φακό κυττάς τά @@@ίδια σου. Σιγά μήν ελλαττώθηκαν τά εν Ραφήνα καταναλισκόμενα σουβλάκια.
    Αλλά έτσι είναι οι κοινοί νόες. Υποκριτές κυρίως, καί ά-νοες έπειτα.
    (Ψήσε τό πόπολο ότι μέ γυφτοσυνάξεις καί πανηγύρια έχει κάνει τό προλεταριακό του καθήκον και άρα είναι εν τάξει... Τρομάρα του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΓΑΠΗΤΕ bloopers
    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΕΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ Κ ΔΕΝ ΜΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΝΔΙΑΚΑΛΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ Κ ΠΟΣΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΘΑΧΕΙ.
    ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ: ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Κ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ boopers.
    ΔΟΥΛΕΨΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΤΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΑΧΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΙΤ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΑΠΕΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για όλους όσους είναι ευνοημένοι και θίγονται. Δουλεύετε παραπάνω και καλύτερα από κάποιον στο ΙΚΑ και δικαιούστε καλύτερη περίθαλψη, σύνταξη και λοιπά προνόμια;;;; Θεωρείτε λοιπόν και εσείς σα τους άλλους βολεμένους ότι όσοι είναι στο ΙΚΑ «ας πρόσεχαν»;. Λυπάμαι που σας το λέω αλλά κάποτε οι αυτοκρατορίες πέφτουν και καιρός είναι να πέσει και αυτή των τσιφλικιών στα ταμεία και στο δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. gΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ Π Ρ Ο Ω Ρ Ε Σ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΛΑΔΟΙ, Π.Χ. ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ... ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΑΝΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠαΣοΚ ΑΚΥΡΩ ΘΗΚΑΝ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ;


    ως ποτε θα κανω το μαλακα
    ==========
    ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ Π Ρ Ο Ω Ρ Ε Σ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΛΑΔΟΙ, Π.Χ. ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ... ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΑΝΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠαΣοΚ ΑΚΥΡΩ ΘΗΚΑΝ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ;


    ως ποτε θα κανω το μαλακα

    ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ Π Ρ Ο Ω Ρ Ε Σ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΛΑΔΟΙ, Π.Χ. ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ... ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΑΝΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠαΣοΚ ΑΚΥΡΩ ΘΗΚΑΝ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ;


    ως ποτε θα κανω το μαλακα
    ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ Π Ρ Ο Ω Ρ Ε Σ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΛΑΔΟΙ, Π.Χ. ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ... ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

    ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΑΝΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠαΣοΚ ΑΚΥΡΩ ΘΗΚΑΝ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ;


    ως ποτε θα κανω το μαλακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ;
    -------------------------------------

    αν γίνει εξουσία, σε 100 χρόνια δλδ., θα πει ότι "σώθηκε το ασφαλιστικό", όπως έκανε και με το νόμο Σιούφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. προς ΤΑΚΙΣ ΑΚΟΥ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 93.ΖΩ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΕ ΕΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝΟΥΝ ΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙΣ?ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dinos, στή Γερμανία :

    Αρχικώς, χαιρετίσματα τυχεράκια πού βολεύτηκες εκεί.
    Όμως φίλε, τό γονίδιο, .. γονίδιο.
    15 χρόνια στή Γερμανία, τό ελληνογύφτικο στυλάκι τό χειρίζεσαι ....
    Άσχετος μέ τούς βρίζοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dinos από Γερμανία αν δεν έχεις ψηφίσει όπως λες από το 93 κάνε τουμπεκί και άσε εμάς που ζούμε εδώ να τσακωνόμαστε μεταξύ μας. Εσύ και οποιοσδήποτε άλλος που δεν το επηρεάζει θετικά ή αρνητικά το νομοσχέδιο δεν έχεις θέση στην κουβέντα. Αυτές τις μαλακίες ότι θέλεις να δεις τη χώρα σου όπως τη Γερμανία να τις πεις πουθενά αλλού. Όλοι εδώ μέσα την χώρα μας θέλουμε να την δούμε σε καλύτερο δρόμο αλλά ο καθένας κοιτάει και την τσέπη του, και καλά κάνει. Εσύ δηλαδή την αγαπάς την Ελλάδα πιο πολύ από εμάς; Τσουτσέκi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. pios na sas plhroforisei re paidia, oi dimosiografoi, Xestikan, Deite ta xalia tous:
    http://homo-gr.pblogs.gr/2008/03/ta-arpaxane-makhs-themos-koitaxte-ta-halia-toys.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Για το φιλο μου το dinos, που ειτε στη Γερμανια ειτε στην Ελλαδα τουλαχιστον δεν ξεχασε να βριζει με μανια και να χαρακτηριζει αλλους χωρις να τους ξερει. Ενα θα σου πω, οτι ειπες για μενα επεσες τοσο εξω που πιο εξω δεν γινεται, και δεν προκειται να σου απαντησω στις βλακειες σου, αλλα θα σου πω δυο πραγματακια για τη Γερμανια που ζεις.

    ===========================
    Γερμανία
    Το «Συμβούλιο της Επιχείρησης», στο οποίο οι εργαζόμενοι εκπροσωπούνται έως και κατά 50%, προσπαθεί να έρθει σε συμφωνία με την εργοδοσία. Γίνονται αλλεπάλληλοι γύροι διαπραγματεύσεων και αν αποτύχουν και αποτύχει και η υποχρεωτική διαιτησία τότε μπορεί το συνδικάτο να κηρύξει απεργία. Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων μπορεί να γίνονται μόνο στάσεις εργασίας.
    Απαγορεύονται οι απεργίες αλληλεγγύης.
    Απαγορεύονται οι πολιτικές γενικές απεργίες.
    Απαγορεύεται να απεργήσουν οι υπάλληλοι του στενού δημοσίου τομέα (υπουργεία, εφορίες κλπ).
    Απαγορεύεται συνδικάτο να διεκδικεί περισσότερα απ' ότι άλλο συνδικάτο του ίδιου φορέα ή επιχείρησης (πχ. απαγορεύεται να απεργήσουν οι πιλότοι για να πάρουν μεγαλύτερη αύξηση απ' ότι οι ελεγκτές εδάφους).

    Απεργίες μπορεί να κηρυχθούν μόνο μετά από ψηφοφορία των μελών σε κάλπη

    και όχι από «κυρίαρχα όργανα» των 50 και 100 ατόμων όπως βλέπουμε στις γενικές συνελεύσεις των δικών μας. Στις εκλογές πρέπει να πάρει μέρος τουλάχιστον το 75% των μελών του συνδικάτου. Ορισμένα συνδικάτα μάλιστα απαιτούν και αυξημένη πλειοψηφία, όπως πχ. των πιλότων όπου η πρόταση για απεργία πρέπει να πάρει 70%!!!
    Απαγορεύονται οι απεργίες που δεν έχουν κηρυχθεί από συνδικάτα και η συμμετοχή σ' αυτές μπορεί να επιφέρει την αξίωση αποζημιώσεων από τους θιγόμενους.
    Αυτό όμως που διαφέρει πολύ στη Γερμανία και αποτελεί και τη μαγκιά των συνδικάτων και την ανεξαρτησία τους είναι ότι όχι μόνο δεν επιδοτούνται από το Κράτος αλλά πληρώνουν και από πάνω τους εργαζόμενους που απεργούν!!!
    ================================

    Λοιπον?
    Θελεις να γινουν και στην Ελλαδα αυτα? Για ελα πες τα σε αυτους που υποστηριζεις, και αν δεν σε κρεμασουνε απο τα αρχιδια στο συνταγμα εμενα να μη με λενε
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. προς 3.05 5 χρονια ειμαι γερμανια αλλα τουλαχιστον δουλευω και αμειβομαι.δεν χρειαζομαι μεσον πουθενα εχω δωρεαν γιατρους κανω μαγνητικες σε μια ωρα.που να τα δω αυτα 40 χρονια στην ελλαδα?οσο για γυφτικο στο επιστρεφω και κατσε και μαλωνε εσυ αν ειναι καλυτερη η νδ η το πασοκ.αυτη η μαλακια την εφαγε την ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ρε παληκαρια, αντι να πλακώνεστε θα μας πει κανεις αν ξέρει τι αλλάζει και αν αλλάζει κάτι για τους ασφαλισμένους μετά το 93?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. προς 3.21 ακου αγορι μου 5 χρονια λειπω απλα δεν ψηφιζα.το αν αγαπαω την ελλαδα το ξερω εγω.εσυ μηπως εισαι κανενας απο αυτους που ζουν απο το κρατικο χρημα?οχι δουλευοντας ξερεις εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. και κατι ακομα ανωνυμο τσουτσεκι.μεγαλυτερος φασισμος απο την ανωνυμια δεν υπαρχει χειροτερο απο τους κουκουλοφορους της κατοχης.αιντε αρχιδακια βρηκατε ενα pc και βγαζετε τα απωθημενα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δηλαδή επειδή το νομοσχέδιο θίγει τους εργαζόμενους που ασφαλίστηκαν πριν το 1993 δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία κινητοποίηση, ούτε καν να διαμαρτυρηθεί κανένας;
    Ωραία γαλάζια λογική.
    Τι φωνάζετε ρε, μόνο την μισή Ελλάδα θίγει το νομοσχέδιο. Καθίστε στα αυγά σας ζώα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ενω οι μετά του 93 ειναι τα ζώα που πρεπεί να πληρώσουν μόνοι το μαρμαρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Pros ton Dinos
    Όχι παλικάρι μου στον ιδιωτικό τομέα είμαι. Υπάλληλος και δουλεύω και αμείβομαι όπως εσύ. Εμένα όμως με ενδιαφέρουν οι αλλαγές του ασφαλιστικού. Εσένα δεν σε αγγίζουν. Εγώ έχω λόγο να μιλάω, να συμφωνώ ή να διαφωνώ. Εσύ τι πετάγεσαι να μας πεις; Σε ξαναρωτάω πιστεύεις ότι αγαπάς την Ελλάδα περισσότερο από εμάς; Κλασική νοοτροπία των Ελλήνων του Εξωτερικού. Αν θες να μάθεις έχω μείνει στο εξωτερικό περισσότερο από ότι είσαι εσύ ως τώρα. Δεν έκανα παρέα με κανέναν Έλληνα του εξωτερικού γιατί μου έλεγαν τις ίδιες μαλακίες με εσένα.

    PS. Εσύ δηλαδή είσαι ο Dinos ο γνωστός; Ανώνυμος δεν είσαι ρε καρναβαλε;

    Κάνε μας τη χάρη λοιπόν και ασχολήσου με τα της Γερμανίας που μπήκες εδώ να μας κάνεις μάθημα ηθικής. Καραγκιόζη. Τα απωθημένα σου τα βγάζεις μάλλον εσύ επώνυμε Dinos που πετάς μια μαλακία σε συζήτηση που ούτε καν σε νοιάζει. Παπάρα.

    Το ανώνυμο τσουτσέκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. takis σε ολα εχεις δικιο αλλα γιατι να μην γινουν και στην ελλαδα?δεν υποστηριζω κανεναν και ζητω συγγνωμη αν εκανα λαθος.ζω στο μοναχο και οχι οπουδηποτε αλλου.η κορη μου ειναι φοιτητρια στο τμημα αρχαιολογιας του πανεπιστημιου του βολου απο οπου και καταγομαι.δουλευα 20 χρονια στην ελλαδα ως ιδιωτικος υπαλληλος.εχω 6000 ενσημα ικα.οταν εμεινα ανεργος το 2002 ειδα το κοινωνικο προσωπο της ελλαδος.με 3 παιδια και 300 ευρω τον μηνα επρεπε να ζησω βρηκα μια ευκαιρια εδω ηρθα δουλεψα ενα χρονο μονος μου και μετα εφερα και την οικογενεια.αλλα εδω μπορεις δουλευοντας να ζησεις ανετα.χωρις πιστωτικες χωρις δανεια και να σπουδαζεις και παιδι στην ελλαδα.και αν μεινεις και ανεργος οπως καποιες ελληνικες οικογενειες τωρα το κρατος σου εξασφαλιζει 2500 ευρω εισοδημα.τα γραφω ολα αυτα γιατι με πληγωσε πολυ η ελλαδα που δεν εχει καμμια προνοια για την οικογενεια.και αν προσεξες αυτα εγιναν επι πασοκ για να μην βγαζεις και εσυ λαθος συμπερασματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Dinos file egw tha pw oti se zhleyw pou zeis se ena kratos pou sebete tous politestou yparxei dikaiosynh kai koinonikh pronoia.
    Emeis edw dysthxws tha mas faei h marmagka den ginete tipote to ploio h ellas bouliazei kai mazi tou pame kai meis ston pato.
    Gia mena den yparxei elpida kai swthria me tipote.O laos edw den alazei, panta o enas koitaei na gamhsei ton diplanotou kai ayto ekmetaleyontai oi politikoi kai san dexi xeri tou kefalaiou rimazoun ton topo kai ton ellina.
    H monh elpida einai an pote h eyropaikh enwsh enothei kai politika kai fugoun ola ayta ta koproskyla ths boulhs apo thn mesh mazi me olo ton syferto .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dinos, εγω ΘΕΛΩ να γινουν, αυτοι που υποστηριξες δεν θελουν. Ενταξει μαλλον δεν εχεις καταλαβει καλα τι ρολο παιζει ο κεθενας εδω.

    ΜΑΚΑΡΙ Να γινουν, αμην.


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τακισ πουτανας γιε γαμω το μουνι που σε πεταγε μπασταρδε μουνοπανο.
    παλιο κοπριτη.
    Βριζεις μορη αδερφη εκ του ασφαλους ελα αυτα να μας τα πεις απο κοντα για να σου χωσουμε ενα καυλι στον κωλο για να στανιαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. προς ανωνυμο.η?εισαι ακοινωνητος η?εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου.αν ησουν εξωτερικο και δεν μιλουσες με τους ελληνες μπορει να εισαι και μισελληνας.ετσι μπορει να δικαιολογηθει το μισος σου προς τους αλλους.και εμενα με αφορουν οι αλλαγες και εχω και μια μανα στην ελλαδα που ζει με 480ευρω συνταξη.τωρα ποιος ειναι τσουτσεκι,καρναβαλος,μαλακας και τα λοιπα ας το κρινουν αλλοι και για του λογου το αληθες ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΑΧΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ καταλαβες κ.ανωνυμε?μακαρι τακις μακαρι μηπως γυρισω και εγω μια μερα βολο μονιμα οσο για τον αλλο τον φιλο ευχαριστω αλλα σημερα δεν υπαρχουν συνορα μπορει να διαλεξει μια οποιαδηποτε χωρα να δουλεψει αν δεν τον ικανοποιει η ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. προς ανωνυμο.η?εισαι ακοινωνητος η?εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου.αν ησουν εξωτερικο και δεν μιλουσες με τους ελληνες μπορει να εισαι και μισελληνας.ετσι μπορει να δικαιολογηθει το μισος σου προς τους αλλους.και εμενα με αφορουν οι αλλαγες και εχω και μια μανα στην ελλαδα που ζει με 480ευρω συνταξη.τωρα ποιος ειναι τσουτσεκι,καρναβαλος,μαλακας και τα λοιπα ας το κρινουν αλλοι και για του λογου το αληθες ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΑΧΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ καταλαβες κ.ανωνυμε?μακαρι τακις μακαρι μηπως γυρισω και εγω μια μερα βολο μονιμα οσο για τον αλλο τον φιλο ευχαριστω αλλα σημερα δεν υπαρχουν συνορα μπορει να διαλεξει μια οποιαδηποτε χωρα να δουλεψει αν δεν τον ικανοποιει η ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι μαλαίες γράφεις ρε βλάκα. Μήπως είσαι ζιγκολό της Φ....;Είμαι ασφαλισμένος απο 15/3/84 και όχι μόνο μου πρόσθεσε 2 χρόνια αλλά ενώ ο ν.Ρέππα μείωνε τις εισφόρες μου στο μισό αφού με έβαζε στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ η Φάνη μου τις μειώνει απο το 2013 σε βάθος δεκαετίας.
    Αν λοιπόν δεν ξέρεις να διαβάζεις πήγαινε να πλέξεις κανένα πουλοβερ μαζί με την Φάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 4:15 μμ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Πες μου ρε κωλε που θα εισαι στημενος και θα ερθω.
    Αλλα κολωνεις ε?
    Τι εγινε ρε διαβασες κατι που δεν μπορεις να απαντησεις αλλιως και αρχισες να βριζεις? Στ'αρχιδια μου. ειμαι και πολυ σκληροπετσος ρε μορτη ναουμ'


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πόσο κολλημένοι και αμετανόητοι δεξιοί είστε κάποιοι εδώ μέσα. Και τη μάνα σας να γαμούσε ο Καραμανλής ηγέτη θα τον φωνάζατε!!! ΖΩΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Προς Dinos
    Δες λίγο το πρώτο σου ποστ μεγάλε. Εμένα κάτι δεν μου κολλάει στην ιστορία σου. Ξεκίνησες με ειρωνεία, χλευασμούς και κάνοντας επίθεση σε άλλους πράγμα που υποδηλώνει περίτρανα ότι το θέμα τις συζήτησης το έχεις γραμμένο στα @@ σου. Μη προσπαθείς να μας πείσεις ότι ενδιαφέρεσαι. Εντυπώσεις ήθελες να προκαλέσεις και να ασχοληθούν μαζί σου, και το κατάφερες. Με έριξες στη λούμπα. Μπράβο σου.

    Ο γνωστός ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το σχόλιο του τελευταίου, ότι ελπίζει να ενωθεί η Ευρώπη πολιτικά για να φύγουν τα "κοπρόσκυλα οι πολιτικοί της Ελλάδας" είναι τουλάχιστον αστείο. Δηλαδή προτιμάς να σε κυβερνά κάποιος με διαφορετικήκουλτούρα από εσένα, που θα προέρχεται από κάποια άλλη χώρα, κατά προτίμηση από τις πέντε μεγάλες της Ευρώπης, και θα σε έχει στην τελευταία μοίρα; Δηλαδή η Ελλάδα δεν έχει ανθρώπους να την κυβερνήσουν ορθά;
    Αν φτάνουμε σε αυτό το επίπεδο απαισιοδοξίας ή απελπισίας καλύτερα, ίσως ο δρόμος που ακολούθησε ο ντίνος είναι αυτός που μας ταιριάζει.
    Όσο για αυτούς που βιώνουν την καθημερινότητα της Ελλάδας, σχετικά με το ασφαλιστικό, διαφωνώ κάθετα με αυτή την αυθαίρετη προσέγγιση του συγγραφέα, ότι μόνο τα ρετιρέ θίγονται.
    Έχω γράψει άρθρο στο blog μου σχετικά με το ασφαλιστικό, θα σας πρότεινα να το δείτε. Η πληγή του ασφαλιστικού είναι οι στρατιές των ανθρώπων που πήραν χαριστικές συντάξεις κυρίως τη δεκαετία του 1980, π.χ. οι μητέρες με 15 χρόνια ένσημα και δύο ανήλικα παιδιά. Αυτοί οι συνταξιούχοι αποτελούν το 85% των συνταξιούχων του ΙΚΑ που παίρνουν και τις κατώτερες συντάξεις, γιατί απλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ.
    Μαζί με την κακοδιαχείριση των αποθεματικών (Χρηματηστήριο-Δομημένα), την εισφοροδιαφυγή, την ιατροφαρμακευτική σπατάλη, την αδιαφορία για την οικογένεια με επιπτώσεις στο Δημογραφικό οδηγηθήκαμε στη σημερινή κατάσταση.
    Όμως, μια κυβέρνηση δεν μπορεί να στρέφεται κατά των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων ή των "ρετιρέ" και να εξαγοράζει την ΠΑΣΚΕ του ΟΤΕ ή τους εργαζόμενους του ΟΛΠ-ΟΛΘ. Δεν μπορείς να δίνεις έως και 8 έτη πλασματικά μισθούς στον ΟΤΕ για εθελουσία έξοδο ή έως 9 στον ΟΛΠ-ΟΛΘ. Δεν μπορείς να μιλάς για εισφοροδιαφυγή και να κάνεις διαρκώς ρυθμίσεις, καθιστώντας τους νομοταγείς μαλάκες στη συνείδησή τους.
    Τέλος, δεν μιλάς για ρετιρέ όταν δίνεις πλήρη σύνταξη Γενικού Διευθυντού του Δημοσίου με μία μέρα θητεία στη θέση.
    Και για όλα αυτά δεν φταίει το κράτος, φταίνε τα κόμματα εξουσίας (και οι συνεταίροι τους), με έμφαση σε συγκεκριμένα πρόσωπα.

    www.aarvanitakis.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η σωτηρία του ασφαλιστικού συστήματος βρίσκεται στην είσπραξη των οφειλών και στην ασφάλιση των ανασφάλιστων.Οταν οι πλούσιοι κρατάνε τιςεισφορές του ικα των εργαζομένων και τις δικές τους έρχεται το κράτος του σημήτη και του καραμανλή και τους χαρίζει τις οφειλές.Με αυτή τη λογική ότι οι πλούσιοι δεν καταβάλουν στο ικα τις εισφορές των υπαλλήλων τους,ότι το κράτοςδεν πληρώνει στο ικα ότι σε μία μέρα [χτεσ] χαρίστηκαν σε 5 τραπεζίτες 4.000.000.000 ευρώ ,το σύστημα θα καταρεύσει.
    Το κράτος πρέπει είτε να κάνει προσλήψεις στο ικα είτε να μετατάξει υπαλλήλους, έτσι ώστε να γυρνάει το ικα στα γιαπιά στα εργοστάσια στις εταιρείες και να γράφει τους ανασφάλιστους και να τσεκουρώνει τους ληστές της κοινωνίας εργοδ'οτες
    Συγχαρητήρια και πάλι στους 5 τραπεζίτες και στη ντόυτσε τέλεκομ που τσέπωσαν τα δισσεκατομμύρια ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Προς 1:36 Σε τσούζουν πούστη Συνασπισμένε οι αλήθειες.Γαμιέστε τεμπελόσκυλα όλοι μέρα στις διαδηλώσειςΓια να δεις φίλε μου που οφείλεται το τεμπελχανίκι και η ρεμούλα στο Ελληνικό Δημόσιο .Οφείλεται στους αριστερούς οι οποίοι δεν βαζουν ποτέ τον κώλο τους κάτω να δουλέψουν αλλά όλο μπλα -μπλα.Είδατε εσείς κανέναν προκομένο αριστερό με χρήμα με ικανότητες .Τους τρώει η ζήλεια για τους Βιομηχάνους τους επιχειρηματίες και όλους τους προκομένους ανθρώπους.Αυτοί κοιτάζουν να την βγάζουν πάντα στο αφρό γίνονται ηθοποιοί-τραγουδιστές -Δημόσιοι Υπάλληλοι-Δημοσιογράφοι ((Ελάχιστοι οι Δεξιοί και Πασόκοι δημοσιογράφοι))-, Η συμπάθεια τους είναι στραμμένη προς τους-Απεργούς-Διαδηλωτές-Κουκουλοφόρους-Ανθρώπους με ιδιαιτερότητες(αδελφές-λεσβίες-χαπάκηδες-ταραξίες)-εκμεταλεύονται τον πόνο του πραγματικού εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα ,για να πάρουν την ψήφο του ενώ αυτοί διαλέγουν ((Οι επικεφαλείς)) για τιν εαυτό τους τον δημόσιο τομέα που έχει τεμπελίκι και αραλίκι για να μπορούν να σκέφτονται όλες αυτές τις μαλακίες που εκστομίζουν καθημερινώς , πάντα διαμαρτυρόμενοι.Είδατε ποτέ αριστερό να μην διαμαρτύρετε;Δεν λένε όμως τίποτε για το τεμπελίκι του δημοσίου οπου έχουν πολύ αυξημένα ποσοστά.Οπως δεν είπαν τίποτε για την λεηλασία των ταμείων , με τα ομόλογα , όπου σε όλα τα διοικητικά συμβούλια των ταμείων είχαν οι αριστερές δυνάμεις την πλειοψηφία και ομως τάριχναν όλα στην κυβέrνηση που τον μόνο δικό της άνθρωπο((κοπρόσκυλο & αυτός )) είχε τον πρόεδρο του ταμείου.Αυτά που γράφω αν εισαι αντικειμενικός ανθρωπος θα καταλάβεις ότι είναι αλήθειες που κρύβονται συστηματικά, γιατί η πλειοψηφεία των ανθρώπων της ενημέρωσης ((Δημοσιογράφων και ανθρώπων επαγγελματιών μπλα-μπλα)) είναι αριστεροί.Ευχαριστώ τους σκεπτόμενους που με διαβάσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. προς 1:48 πεσμας κατι από το νομοσχεδιο ασχετε μονο να βρίζετε ξέρετε ανίκανα κουμούνια τεμπεληδες του κερατά όλο διαμαρτύρεστε αντί να βάλεται τον κώλο σας κάτω και να δουλέψετε λίγο .Αχρηστοι φακελλάκηδες δημόσιοι υπάλληλοι και αριστεροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΗΑ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΚΟΛΟΠΑΙΔΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. "Η κυβέρνηση δέχθηκε δύο σοβαρά αιτήματα των εργαζομένων, το ένα να βγαίνουν στην σύνταξη με 37 χρόνια εργασίας!"

    Αν αυτο δεν είναι παραπληροφόρηση τότε τι είναι; Αυτό συμβαίνει μόνο για όσους είναι ασφαλισμένοι στο ΙΔΙΟ ταμείο 37 χρόνια, όχι για όλους. Παπαγαλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Προς κ.Αργύρη Σιδέρη
    Αν κύριέ μου απήργησες χωρίς να ξέρεις, δεν σου φταίει ο συντάκτης για να το βρίζεις , γιατί το μόνο σου επιχείρημα είναι ότι σου κλέβουν το επικουρικό.Είσαι όμως όπως φαίνεται και εσύ και όσοι άλλοι βρίζεται τον συντάκτη εμπαθείς και κενοί επιχειρημάτων .Επρεπε όμως κάτι να γίνει με το ασφαλιστικό ,δεν πήγαινε άλλο .Τι θέλατε δηλ. και ο Καραμανλής να μην άγγιζε το θέμα όπως έκανε 20 χρόνια το ΠΑΣΟΚ ; Αυτό είναι το μόνο εύκολο , να τα αφήνεις όλα για το αβέβαιο μέλλον των παιδιών μας. Τώρα θα ξέρουμε τουλάχιστον ότι υπάρχουν κάποιοι κανόνες Ασε τους αριστερούς αυτοί δεν έχουν θέσεις αυτοί είναι τεμπελχανάδες και ολη μέρα είναι στους δρόμους .Οι άνθρωποι ζούνε στον προηγούμενο αιώνα ,αφού έχουν θανάσιμο εχθρό τον Γκορμπτσόφ τον άνθρωπο που έδωσε ελευθερία σε εκατομμύρια ανθρώπους ,πολλών σκλαβομένων από τα κουμουνιστικά καθεστώτα χωρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Προς2:04
    Καλά ο Στρατούλης είναι πολύ δημοκράτης και γω την ίδια άποψη έχω.Πάντα έχει ένα καλό λόγο να πει για τους κουλοφόρους ,τους ταραξίες ακόμη και για τα άγια παιδια της 17 Νοέμβρη. Τώρα όσο για το ασφαλιστικό ο κ. Στρατούλης είναι γνώστης , ο άνθρωπος, υπάλληλος του ΟΤΕ ήταν ο καημένος και ξέρετε σε τι ηλικία πήρε σύνταξη στα 47 ναι κύριοι στα 47 και τολμά και βγαίνει στα παράθυρα σαν δεν ντρέπεται και παίζει με τον πόνο μας ο πονόψυχος της εργατιάς. ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΑΙΣΧΟΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ .Για δες και κείνον τον Στρατούλη ,σαν τον Αλαβάνο μια ζωή στο Ευρωκοινοβούλιο, στον αφρό και όλο μπλα-μπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Bρε βλάκα 2:16 δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις ο Συντάκτης γράφει ότι τα 37 χρόνια ίσχυαν από τον νόμο Ρέππα και δεν πειράχθηκαν με το Νομοσχέδιο αυτό.Εσύ γι'αυτό απήργησες φίλε μου , κρίμα την πάτησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Bρε βλάκα 2:16 δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις ο Συντάκτης γράφει ότι τα 37 χρόνια ίσχυαν από τον νόμο Ρέππα και δεν πειράχθηκαν με το Νομοσχέδιο αυτό.Εσύ γι'αυτό απήργησες φίλε μου , κρίμα την πάτησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Βρε βλακα 3:47 ελάχιστους θίγει από τους πριν το 1993 και όταν λέμε τους θίγει .απλώς δεν τους αφήνει να φύγουν πριν τα 58 τους .Αυτοί είναι ελάχιστοι .Με τέτοιες βλακείες βγαίνετε στους δρόμους βρε ανεγκέφαλοι;Καθείστε βρε να σκεφθείτε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εκει που εχεσε ο Λαμπρακης... φυτρωσε ο Αλαβανος!
    Μην ασχολειστε με αυτον, γραφικουλης ειναι.


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Προς 4:29
    Βρε ηλίθιε αυτό λέει και ο συντακτης ότι θίγονται ελάχιστοι πριν το 1993 σαν και εσένα βλήμα . Αν δεν θιγόταν και κανένας τότε γιατί να το κάνει το νομοσχέδιο, βρε κουκουλοφόρε που πετροβολάς κάτω από την κουκούλα και πας και ρίχνεις την ψήφο σου στον ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Οχι δεν φταίνε οι κουμπάροι τα ομόλογα οι Ζαχοπουλαίοι και όλοι οι μιζαδόροι για την κατάντια μας.
    Ολα τα κουκουλώνουμε και ρίχνουμε το φταίξιμο σε αυτούς που δουλεύουν 35 χρόνια.
    Αυτοί έφταιγαν τόσο καιρό για την κατρακύλα της χώρας.
    Να δουλεύουν 37 χρόνια και αφήστε τους κουμπάρους ήσυχους να κάνουν την δουλειά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τώρα εγώ δηλαδή που δεν καταλαβαίνω ότι τα σαπρόφυτα του συστήματος κατατρώγουν την σάρκα μου είναι για το καλό μου..

    Επιταχύνουν την αποσύνθεσή μου προς οφελος της φύσης δηλαδή;

    Πείτε μου ρε παιδιά ποιος είναι ο μαλάκας εγώ ή αυτός που γράφει αυτές τις παπαριές..

    Πείτε μου για αν δεν το μάθω θα πεθάνω και θα ωφεληθούν οι μιζαδόροι τις εισφορές μου..

    Επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ισχυρά μηνύματα ελπίδας

    Του Νικου Νικολαου

    Διανύουμε αναμφίβολα ως χώρα μια πολύ δύσκολη περίοδο. Οι παρατεταμένες απεργίες σημαίνουν κοινωνική αναταραχή και η πολιτική οξύτητα οδηγεί σε διχασμό και συγκρούσεις. Οι σωροί σαν βουνά των σκουπιδιών και το σκοτάδι των διακοπών της ΔΕΗ έκαναν την πλειοψηφία των πολιτών να δυσανασχετεί και να απογοητεύεται και να βαρυγκομεί για το ανίκανο κράτος.

    Ομως πόσες φορές στο παρελθόν δεν βιώσαμε παρόμοιες καταιγίδες; Μπόρα είναι και θα περάσει και ο τόπος θα πάει μπροστά αν η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω και παραμείνει σταθερή στον δρόμο των μεταρρυθμίσεων. Τα κράτη παρακμάζουν όταν οι κυβερνήσεις αδρανούν και συμβιβάζονται, ενώ αντίθετα προοδεύουν όταν γίνονται αλλαγές και διορθώνονται τα λάθη. Το ασφαλιστικό δεν ήταν βέβαια το ιδεώδες νομοσχέδιο, δεν λύνει όλα τα προβλήματα, είναι ένα βήμα όμως προς τα εμπρός που αφού έγινε θα φέρει αργότερα και τα υπόλοιπα βήματα.

    Αυτός ο τόπος έχει μέλλον και δεν είναι τυχαίο ότι αυτές ακριβώς τις δύσκολες ημέρες σημειώθηκαν γεγονότα που προμηνύουν ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για την οικονομία μας, άρα και για τους πολίτες που βασίμως μπορούν να προσδοκούν σε βελτίωση συνθηκών ζωής. Ποια είναι αυτά τα ελπιδοφόρα μηνύματα; Πρώτον, η απόφαση της μεγαλύτερης τηλεπικοινωνιακής εταιρείας της Ευρώπης, της κρατικών συμφερόντων Deutsche Telekom να επενδύσει στη χώρα μας 2,5 δισ. ευρώ για να αγοράσει το 20% του ΟΤΕ και άλλο ένα και πλέον δισεκατομμύριο για να αγοράσει άλλο ένα 10% από το ελληνικό Δημόσιο. Σε μια περίοδο που η διεθνής πιστωτική κρίση έχει στεγνώσει τις αγορές και έχει αναστείλει γιγαντιαίες συμφωνίες συγχωνεύσεων και εξαγορών, η επένδυση της D.T. στη χώρα μας δείχνει ότι οι Γερμανοί εμπιστεύονται το μέλλον της ελληνικής οικονομίας. Προφανώς, θα κερδίσουν απ’ αυτή την επένδυση, αλλά θα κερδίσουμε και εμείς με έναν δυνατό ΟΤΕ που θα προοδεύει στον πιο ανταγωνιστικό κλάδο της εποχής μας.

    Μας εμπιστεύονται και οι Ιταλοί αφού η ιταλική ΔΕΗ, δηλαδή η ENEL, σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου επενδύει στη Βοιωτία 260 εκατ. ευρώ για να κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος δυναμικότητος 448 μεγαβάτ με πρώτη ύλη το φυσικό αέριο. Μας εμπιστεύονται και οι Ισπανοί αφού όπως ανακοίνωσε στη Μαδρίτη ο ενεργειακός όμιλος Endessa, μέσω της θυγατρικής του Endessa Hellas που έχει συστήσει με τον όμιλο Μυτιληναίου θα επενδύσει στην Ελλάδα έως το 2012 για μονάδες ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο γύρω στα 2,8 δισ. ευρώ. Μας εμπιστεύονται οι Γάλλοι που θέλουν να επενδύσουν στις ταχυμεταφορές των ΕΛΤΑ, οι Κινέζοι που περιμένουν να επενδύσουν στα λιμάνια Πειραιώς και Θεσσαλονίκης κ.λπ. Γιατί λοιπόν δεν θα εμπιστευθούμε εμείς τον εαυτό μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Νίκο Ψ., τρεις εκδοχές μπορούν να ισχύουν στη δική σου περίπτωση:
    α)Η καλύτερη εκδοχή είναι να αγνοείς το νομοσχέδιο και να εμπιστεύεσαι τυφλά τους εκπροσώπους του κυβερνόντος κόμματος. Αυτό διορθώνεται με αυτοχαστουκισμό (θα ξυπνήσεις κατευθείαν).
    β)Η δεύτερη είναι να έχεις πρόβλημα αντίληψης. Αυτό δε διορθώνεται εύκολα αλλά όλοι (φαντάζομαι) σου συμπαριστάμεθα.
    γ)Η τρίτη και χειρότερη είναι να κάνεις προπαγάνδα υπέρ του κόμματός, που είναι υποχρέωσή σου αν έχεις λαβειν από την κυβέρνηση και μ@λ@κί@ σου αν το κάνεις δωρεάν, γιατί καταναλώνεσαι άδικα.

    Το ασφαλιστικό δε λύνεται μπακαλίστικα. Χρειάζεται γνώση του θέματος, πολιτική βούληση εκ μέρους της κυβέρνησης να βοηθήσει τους ασφαλιζόμενους και ουχί ατάκες του κώλου τύπου ΔΕΝ-ΔΕΝ-ΔΕΝ. Αν η ΝΔ ήθελε πραγματικά να βοηθήσει τρεις ενέργεις έπρεπε να κάνει:
    α)Να κατασχέσει τις περιουσίες των υπευθύνων για την καντάντια των ταμείων (χρηματιστήριο-ομόλογα)
    β)Να εντάξει σταδιακά στον προϋπολογισμό την αποπληρωμή του χρέους του δημοσίου στα ταμεία.
    γ)Να καταπολεμήσει την εισφοροδιαφυγή και να θεσπίσει αυστηρότερα πλαίσια για τους εισφοροδιαφεύγοντες "μεγαλοκαρχαρίες" (τους λεγόμενους νταβατζήδες, που γ@μ@νε και δέρνουν επί ΝΔ)

    Αν γίνονταν αυτές οι τρεις ενέργειες η ΝΔ μπορεί να μην ξανάβγαινε εξαιτίας πολέμου από συμφέροντα αλλά σίγουρα δεν θα χρειαζόταν να ληστέψει τα ταμεία νομιμοφανώς.
    Ληστευόμενος Ασφαλισμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Φίλε 7:53 απότι φαίνεται εκνευρίσθηκες από την εμπεριστατωμένη και σωστή ανάλυση του θέματος από τον συντάκτη Νίκο και προσπαθείς να κάνεις πνεύμα με τις τρείς εκδοχές σου Φαίνεσαι από που προέρχεσαι από το τεμπελχανείο που το μόνο που κάνει είναι να βρίζει. Λες για τα ομόλογα και για την λεηλασία των ταμείων αλλά αποφεύγεις σκόπιμα να πείς ότι σε όλα τα ταμεία τον μόνο δικό της άνθρωπο που είχε η ΝΔ ήταν ο πρόεδρος((κοπρόσκυλο & αυτός)) όλο το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο αποτελούνταν κατα πλειοψηφία από αριστερούς δημόσιους υπαλλήλους που κάναν την πάπια τόσο καιρό και κανείς δεν έχει αναδείξει το θέμα γιατί και οι δημοσιογράφοι που ενημερώνουν τον κόσμο είναι όλοι τους κατα πολύ μεγάλο ποσοστό αριστεροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΟΣΑ ΞΑΙΡΕΙΣ ΤΟΣΑ ΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Προς 12:32.
    Το ξέρω με έψιλον ρε ανορθόγραφε παπάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *