GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο πόλεμος πλήττει κι εμάς...

. Από τον Α. Ζεππο . Στο Press-gr υπαρχει δημοσιευμένο μεταξυ αλλων και ενα αρθρο για το αντιπολεμικο συλλαλητηριο που πραγματοποιηθηκε τι...

.
Από τον Α. Ζεππο
.
Στο Press-gr υπαρχει δημοσιευμένο μεταξυ αλλων και ενα αρθρο για το αντιπολεμικο συλλαλητηριο που πραγματοποιηθηκε τις προαλλες. Μη μπορωντας να βαλω σχολιο εκει, σκεφτηκα να απαντησω εδω. Δε θα ετοιμασω λογυδριο.
Δυο λογια θελω μονο να πω, οτι ναι, ειμαι ανθρωπος και με νοιαζει και με κοφτει που σε μια ακομα χωρα κανουν επιδειξη δυναμης οι ΗΠΑ.
Ναι με νοιαζει και με κοφτει, που σκοτωνεται καθε μερα κοσμακης αθωος, επειδη τα σκυλια του πολεμου, (ειτε ειναι πολεμος στη ρουαντα, στη γιουγκσλαβια, στη μεση ανατολη, στη σομαλια ...) οργανωνουν φιεστες καταστροφης για να κονομανε δισεκατομμυρια, σε βαρος ντοπιων πληθυσμων, και οχι μονο.
Ναι, με νοιαζει και με κοφτει που εδω (οπως διαβασα σε αλλο ποστ, δε μαθαινετε τιποτα απ αυτα που γινονται εξω απ τα συνορα επειδη παρακολουθειτε τους χατζηπαπαρες της τηλεορασης σας, και που χανετε πραματα που εχουν στην τελικη και ΑΜΕΣΗ σχεση με μας! Γιατι ελληναραδες μου, και ΕΣΕΙΣ τους πληρωνετε αυτους τους πολεμους, ειτε το θελετε ειτε οχι!
Πριν ξεκινησει ο πολεμος στο Ιρακ, το βαρελι ειχε κατω απο 40$. Σημερα εχει πανω απο 110$. με τις σχετικες ανατιμησεις σε ΟΛΑ τα προιοντα. Και κατα συνεπεια στο κοστος ζωης γενικα. Κι αν δε θελετε να γινετε ανθρωπιστες, δικαιωμα σας. Σταματηστε ομως να ειστε τυφλοι μ*λ*κες με ανοιχτες τσεπες. Βρειτε ενα λογο αμοιροι μου ραγιαδες...

26 σχόλια

  1. Και οταν ηταν ο Clinton προεδρος το βαρελι ειχε $9 και ηταν η καλυτερη ολων εποχη, φτηνη ενεργεια φτηνα προιοντα αναπτυξη, και η Ελλαδα τον πολεμαγε μαζι με τους Ρωσους που καθε λογο ειχαν γιατι παραγουν μαυρο χρυσο, με προσχημα τη Σερβια, εναντια στην Ευρωπη και στον ΟΗΕ.

    Τωρα φατε τον Bush στα μουτρα και μη μιλατε καθολου, ας προσεχατε.

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και οχι τιποτα αλλο, αλλα οι Σερβοι προς ανταλαγμα τι κανουν για μας?

    Αποκλεισανε τον ΠΑΟ στο μπασκετ προχτες. Τι θρασος!!!

    ;-)

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε Γεωργία έχασα την εκπομπή

    Μόνο την τελευταία μισή ώρα είδα. Νόμιζα ότι δεν θα παίξετε σήμερα και είχατε και γαμώ τα θέματα για τα ελικόπτερα.
    Μπορείς να μου στείλεις την κασέτα?


    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΛΑΣ 1821
    ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ
    ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
    ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
    ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ
    ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ
    ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ
    ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΔΡΕΙΩΜΕΝΟΙ

    ΕΛΛΑΔΑ 2008

    ΚΩΣΤΑΚΗΣ
    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
    ΤΣΙΠΡΑΣ
    ΑΥΤΙΑΣ
    ΨΙΝΑΚΗΣ
    ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ
    ΛΙΑΠΗΣ
    ΑΛΟΦΟΣΚΟΥΦΗΣ
    ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
    ΘΕΜΟΣ
    ΜΑΚΗΣ

    ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ .....ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. PLHRONETE MALAKES KALA KANOUME.
    AMMA DEN ITANE OI AMERIKANOI THA MILAGATAI OLOI GERMANIKA, MALAKES ELLINES.
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH
    LAMOGIA ELLINES MALAKES ANTE KOUMOUNES TOU KERATA, PEDIA POLLWN PATERADWN.
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKHAMMA DEN ITANE OI AMERIKANOI THA MILAGATAI OLOI GERMANIKA, MALAKES ELLINES.
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH
    LAMOGIA ELLINES MALAKES ANTE KOUMOUNES TOU KERATA, PEDIA POLLWN PATERADWN.
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH
    ZHTW H PRAGMATIKIA DHMOKRATIA.
    ZHTW H AMERIKH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. o typos einai ilithios entelos... alla pali kala grafei sta ellinika. Anoito papari, an pote ksestravotheis, pou poly amfivallo, tha autoktoniseis katalavainontas poso vathia voutigmenos eisai mesa stin VATHIA (oute kan paidiki) ilithiotita sou.
    Anthropoi san esena me kanoun kai kseperno ton dimokratismo mou kai arxizo kai pisteuo stis taxeis (koinonikes kai pneumatikes) kai pos merikoi anthropoi (?) einai axioi tis moiras kai tis egefalikis tous paralysis.
    Lypamai tous goneis sou, pou isos (KAI gia auto amfivallo)na einai perifanoi gia tous kopous tous.
    An de lypasai emas, lypisou autous
    (ti malakas xriste mou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ρε μαλάκα! Έκανες συλλαλητήριο! Ωραία, ρε!!! Και τώρα τι ρε μαλάκα,ε;;; Φοβήθηκαν οι ΗΠΑ και αποσύρουν αμέσως τα στρατεύματά τους; Μήπως έπεσε και η τιμή στο βαρέλι; Ρε μαλάκα βοσκέ που βγάζεις χρήματα από τα πρόβατα, τους μαλάκες που σε ακολουθούν, δεν πας να γαμηθείς που θα μας πεις ραγιάδες, χρηματόδουλε πουστράκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανε στα συλλαλητήρια να ψαρεψουν καμμια γκομενιτσα, τις γουσταρουν με αξυριστα ποδια, αρβυλες, και απλυτα μαλλια. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 8'39 και 9'27. Aντε και γαμηθητε ρε παλιομαλάκες και οι δυο,ανεγκεφαλοι έ ανεγκεφαλοι. Γι αυτο το λογο παει ο κοσμακης στα αντιπολεμικά σηλλαλητηρια? Ουστ γελοίοι και οι δυο σας,ουτε να ασχοληθει να σας δωσει κανεις μια πρεπουσα απαντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πριν ξεκινησει ο πολεμος στο Ιρακ, το βαρελι ειχε κατω απο 40$. Σημερα εχει πανω απο 110$. με τις σχετικες ανατιμησεις σε ΟΛΑ τα προιοντα. Και κατα συνεπεια στο κοστος ζωης γενικα. Κι αν δε θελετε να γινετε ανθρωπιστες, δικαιωμα σας.
    ==
    Δηλαδη ο πολεμος στο ΙΡΑΚ εγινε για να παει το βαρελι στα 110$??

    Καποιο κολλημα εχεις φιλε.
    Και το ευρω=0.77 δολλαρια το 1999 ,η κατι τετοιο.
    το βαρελι ειχε 55$ δηλαδη 71,42 ευρω.

    Σημερα το ευρω=1,55 δολλαρια και το βαρελι 110$ δηλαδη 70.96 ευρω!

    Κατι εχει μπλοκαρει στο (οποιο) εγκεφαλο διαθετεις.
    Η καλυτερα κανε καποιο εγκεφαλογραφημα,μηπως το κρανιο σου τελικα ειναι εντελως αδειο.

    Μερικες τιμες του πετρελαιου απο το 1975 και εντευθεν (19$ το 1975 43% το 1980-81, 22% το 1983 κλπ κλπ )

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ετησια μεση τιμη πετρελαιου.

     Annual Average Domestic Crude Oil  Prices
    1949-Present
       U.S. Average
    (in $/bbl.)
    Year  Nominal  Inflation Adjusted 2007
    1946  $1.63  $17.26
    1947  $2.16  $20.29
    1948  $2.77  $24.21
    1949  $2.77  $24.44
    1950  $2.77  $24.18
    1951  $2.77  $22.42
    1952  $2.77  $21.91
    1953  $2.92  $22.88
    1954  $2.99  $23.39
    1955  $2.93  $22.94
    1956  $2.94  $22.74
    1957  $3.14  $23.46
    1958  $3.00  $21.83
    1959  $3.00  $21.62
    1960  $2.91  $20.69
    1961  $2.85  $20.03
    1962  $2.85  $19.79
    1963  $2.91  $19.97
    1964  $3.00  $20.32
    1965  $3.01  $20.05
    1966  $3.10  $20.06
    1967  $3.12  $19.65
    1968  $3.18  $19.17
    1969  $3.32  $19.02
    1970  $3.39  $18.35
    1971  $3.60  $18.68
    1972  $3.60  $20.03
    1973  $4.75  $22.29
    1974  $9.35  $39.77
    1975  $12.21  $47.63
    1976  $13.10  $48.36
    1977  $14.40  $49.88
    1978  $14.95  $48.17
    1979  $25.10  $71.96
    1980  $37.42  $95.50
    1981  $35.75  $82.70
    1982  $31.83  $69.33
    1983  $29.08  $61.34
    1984  $28.75  $58.14
    1985  $26.92  $52.56
    1986  $14.44  $27.66
    1987  $17.75  $32.81
    1988  $14.87  $26.45
    1989  $18.33  $31.05
    1990  $23.19  $37.17
    1991  $20.20  $31.15
    1992  $19.25  $28.81
    1993  $16.75  $24.36
    1994  $15.66  $22.19
    1995  $16.75  $23.09
    1996  $20.46  $27.38
    1997  $18.64  $24.40
    1998  $11.91  $15.35
    1999  $16.56  $20.83
    2000  $27.39  $33.39
    2001  $23.00  $27.29
    2002  $22.81  $26.61
    2003  $27.69  $31.62
    2004  $37.66  $41.84
    2005  $50.04  $53.77
    2006  $58.30  $60.73
    2007  $64.20  $64.92

    Historical_Oil_Prices_Table


    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για το Ζεππο.
    ==
    να προσθεσω σε οτι εγραψα στις:
    25 Μάρτιος 2008 10:06 πμ

    ==
    Να προσθεσω ακομα οτι απο το 1976 μεχρι το 1981 το πετρελαιο ειχε την ανιουσα απο τα 19$ εφτασε στα 43$ το 1981.
    Φυσικα οι αυξησεις στα καυσιμα τοτε ηταν καθημερινο φαινομενο.

    Αλλα το 1982-83 το βαρελι επεσε παλι στα 22$ το βαρελι φτανοντας στα 24$ περιπου το 1984-85.

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ!
    ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ στις πανακριβες τιμες των καυσιμων δεν εκανε η πασοκοσκυλια...
    Ειχε φροντισει να υποτιμησει την δραχμη κατα 18+20 = 38% σε δυο δοσεις και αλλα 300% τοις εκατο με την .."αγυρτια της διολισθησης"!!

    Τ0 1980 (μεχρι τοτε περιπου) το δολλαριο =28.50 δραχμες περιπου.
    Το Φλεβαρη του 1984
    δολλαριο= 107 δραχμες

    Και αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι ειμαι υπερ του πολεμου.
    Αυτο ειναι αυτονοητο ,απλα το υπογραμιζω ,σε περιπτωση που εχεις αδειο κρανιο,και το παρεξηγησεις.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτη τη στιγμη στη Γαλλια, Ιταλια, Γερμανια η τιμη της βενζινης = 1.40 ευρω το λιτρο

    Αυτη τη στιγμη στην Αμερικη η τιμη της βενζινης = 0.55 ευρω το λιτρο

    η διαφορα ειναι ΦΟΡΟΙ

    αν βαλετε και το ΦΠΑ που οι ΗΠΑ δεν εχουν

    η Ευρωπη τα παιρνει σε εμεσους φορους χοντρα, ενω η ΗΠΑ φορολογει εισοδημα.

    ΥΓ: Μερικες πολιτειες στην αμερικη εχουν ενα ειδος ΦΠΑ που κυμαινεται μεταξυ 3% και 8% αλλα οχι σε ολα τα ειδη, τροφιμα και ειδη ρουχισμου εξαιρουνται, αλλες πολιτειες δεν εχουν καθολου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 25 Μάρτιος 2008 10:20 πμ

    ==
    Φανταζομαι το "Inflation adjusted 2007",εννοει τις τοτε "nominal" τιμες στα σημερινα δεδομενα.

    Ειδα το σαιτ που παραπεμπεις και δεν εχω κανενα λογο να το αμφισβητησω.
    Θαταν ανοητο.

    Αλλα οι τιμες πανω κατω που ανεφερα εγω ,δεν αφορουν τις "nominal" ..μονο.

    Αφορουν και πολλους αλλους παραγοντες.
    Φερ ειπειν αν η "ναυλαγορα" ειναι υψηλη ,ειτε λογω ελλειψης πετρελαιοφορων,ειτε λογω υπερζητησης, ειτε... ειτε .. τη αρχικη τιμη "nominal" που παιρνει η ARAMCO π.χ ,ανεβαινει καποια δολλαρια για να μεταφερθει στην Ελλαδα π.χ.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 25 Μάρτιος 2008 10:49 πμ

    Aυτη τη στιγμη στην Αμερικη η τιμη της βενζινης = 0.55 ευρω το λιτρο

    ==
    Στην Αμερικη δεν υπαρχει λιτρο.
    Χρησιμοποιουν το Gallon.

    Που ειναι παραπανω απο το λιτρο .

    Στα αλλα συμφωνω.

    Στο 1,20 ευρω το λιτρο που πληρωνουμε την βενζινη τα 70 λεπτα τα παιρνει το κρατος .
    Ειτε με εμμεσους ειτε με αμεσους φορους.

    Γιαυτο και η βενζινα και το πετρελαιο ειναι τοσο ακριβο,ενω στην ουσια η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τιμη του πετρελαιου σε σχεση με το ευρω ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ τα τελευταια 10 χρονια τουλαχιστον

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μικρη η διαφορα ομως

    κοιτα το 98 και 99 15 και 20 δολαρια, και συγκρινε με σημερα 105 δολαρια :-(

    και το 98 θυμαμαι ειχε πεσει ακομα και στα 6 δολαρια για λιγο.


    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 10:57 πμ
    Η τιμη που εχει βαλει υπολογιζει τη διαφορα λιτρο/γαλονι αν εβαζε τιμη γαλονιου ολοι θα επρεπε να κανουμε υπολογισμους για να καταλαβουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ας κάνουμε λοιπόν μια εβδομάδα απεργία για την Νικαράγουα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 25 Μάρτιος 2008 11:03 πμ

    κοιτα το 98 και 99 15 και 20 δολαρια, και συγκρινε με σημερα 105 δολαρια :-(
    ==
    Δεν τις θυμαμαι αυτες τις τιμες .
    Και ουτε τις πιστευω κιολας

    και το 98 θυμαμαι ειχε πεσει ακομα και στα 6 δολαρια για λιγο.
    ==
    Χα! Εδω ειναι το αστειο (και αισχρο συναμα) της υποθεσης !
    Μιλαμε για "average" δηλαδη μεση ετησια αυξηση..
    Αλλα εδω στην Ελλαδα ,οι τιμες που διαμορφωνονται στην αγορα ειναι η "MAXIMUM" τιμη που εφτασε το βαρελι σε καποια στιγμη του χρονου.

    Πιο απλα αν σημερα το πετρελαιο εχει 110$ το βαρελι και μεθαυριο πεσει στα 50$ και τον Ιουνιο πεσει στα 40$ και το Σεπτεμβριο ανεβει στα 120% ...Ε! τοτε νασαι σιγουρος οτι μεχρι το Ιουνιο θα αγοραζουμε τα καυσιμα με την τιμη του 110$ (οσο εχει σημερα) και απο τον τον Σεπτεμβριο και περα με την τιμη των 120$!!

    Και αυτο δεν οφειλεται ΜΟΝΟ στις κερδοσκοπικες εταιρειες.
    ΣΥΝΕΡΓΕΙ και το μπουρδελο το κρατος,γιατι οι εμμεσοι και αμεσοι φοροι που εισπραττει κατα αισχρον και ανενδοιαστο τροπο υπολογιζονται επι της τιμης ΠΩΛΗΣΕΩΣ των καυσιμων...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στο τελευταιο εχεις δικιο, αλλα οι τιμες ειναι σιγουρες, εγω τις θυμαμαι καλα αλλα κοιτα και το χαρτη.

    και προσεξε τη χρονια 1980 $37.42 $95.50 ειναι η χρονια που πεταξανε τον Carter και ψηφισανε Reagan, ειχαμε ενεργειακη κριση επι καρτερ, στην ελλαδα ασχολουμασταν με αλλα θεματα, ο αντρεας ηταν στα πανω του και θα μας εσωνε απο τη δεξια χαχα. Οι αμερικανοι ηταν στο δικο τους κοσμο, η τιμη της βενζινης τους ωθησε να πεταξουν το φυστικα και να ξηφισουν τον ηθοποιο.

    τυπογραφικα λαθη, ξιπιτιδες

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 25 Μάρτιος 2008 11:36 πμ

    ==
    Τελος παντων οι Αμερικανοι ειχαν και αλλα προβληματα με τον αγαθιαρη το Καρτερ και οχι μονο το ενεργειακο.
    (American hostages in Teheran?,fuck you bastard carter,τους πληγωσε την υπερηφανεια τους,και πολλα αλλα ακομα ειδικα στον .."Νοτο". ).

    Να ανακεφαλαιωσουμε :
    Ο πολεμος στο Ιρακ δεν εχει να κανει με τα πετρελαια,ισως και με τα πετρελαια αλλα σε ελαχιστο ποσοστο.

    Ουτως η αλλως αυτοι ειχαν τα πετρελαια δικα τους και με τον σανταμ χουσειν.
    Αμερικανικες εταιρειες εκμεταλευονταν τις πετρελαιοπηγες.

    Οσον αφορα τις τιμες του πετρελαιου εγω σου ανεφερα την περιοδο 1975-1981 που το πετρελαιο "τρελλαθηκε" ..

    Μετα το 1982-1985 καπου εκει υποχωρησε στο μισο ,αλλα καμμια μειωση στις εγχωριες τιμες καυσιμων δεν εγινε.

    Αρχισε να ξαναπαιρνει την ανιουσα μετα το 1998(?) καπου εκει ,αλλα αφ οτου μπηκαμε στο ευρω δηλαδη 10 χρονια τωρα δεν πηρε ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ,σε σχεση με το ευρω.

    Οι τιμες ειναι ομως πολυ υψηλες και αυτο οφειλεται στη αγαστη συνεργασια πετρελαικων εταιρειων και κρατους.

    Κλεβουν αυτες,κλεβει και το κρατος.

    Και βαζουν και μερικους να κανουν .."αντιπολεμικα συλλαλητηρια" για να μειωθει το πετρελαιο... στη ουσια να .."ξεθυμανουν" και να μην ασχολουνται με σοβαρωτερα θεματα που απτονται της καθημερινης τους ζωης..

    Η μηπως αυτοι πανε απο μονοι τους?
    Καποιοι τους οργανωνουν.
    Αμφιβαλλω αν ξερουν ποιοι.
    Και αμφιβαλλω αν ξερουν και γιατι πανε..

    Ποιο πολλοι για χαβαλε πανε.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όταν οι Σοβιετικοί είχαν καταλάβει το Αφγανιστάν για μιά εικοσαετία, πόσες διαδηλώσεις κάνατε;

    Υποκριτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Tin timi tou petrelaiou tin anevazei o OPEK. Oxi oi Amerikanoi. Autoi uper twn opoiwn 8es na diadilwseis. Elpizw h diadilwsi na ginetai enantia ston OPEK, kai oxi enantia ston Bush.

    Fusika eimai kata tou polemou 100%.

    P.S. O filos apo panw gia tous Sovietikous, nomizw oti to eipe me mia le3i. Ypokrites.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμφωνώ με τον συντάκτη ότι δεν ενημερωνόμαστε από τα δελτία ειδήσεων των τηλεοράσεων΄, ούτε για εσωτερικές , ούτε και για εξωτερικές ειδήσεις.Τα δελτία των τηλεορ. ασχολούνται με ένα κοτσουμπολίστικου ενδιαφέροντος θέμα επί 45 λεπτά, και κεί βλέπεις την υπεροψία των παρουσιαστών ,που σαν γνώστες όλων των θεμάτων , προσπαθούν να προκαλέσουν εντάσεις ,για να ανέβει η τηλεθέαση.Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς από τον Φλωροχατζηνικολάου, από τις παντρεμμένες με τον ίδιο άνδρα κατά διαστήματα ,Στάη και Τρέμη , από τον Τατιανοευαγγελάτο. Και αυτά όλα τα υποκείμενα έχουν γίνει εκατομμυριούχοι αφού μπροστά τους οι Βουλευτάδες μας όλων των κομμάτων στέκονται σούζα για να τους προτιμούν.Εμ οι άλλοι δύο αληταράδες Μάκης και Θέμος που έγιναν εκατομμυριούχοι από την πώληση της κολοφυλλάδας τους, αυτό θα πεί να έχεις τύχη, σαυτήν την κωλοχώρα για να γίνεις από τη μια μέρα στην άλλη πάμπλουτος.Πουτάνα ζωή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΜΑΤΗ «ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ» ΚΑΙ «ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ» Η ΕΛΛΑΔΑ
    Εφ. Ελεύθερος Κόσμος 23 - 03 - 2008
    Στην εφετεινή του Έκθεση, 41 σελίδων, για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στην Ελλάδα, που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα,το αμερικάνικο υπουργείο Εξωτερικών, κάνει ευρύτατη αναφορά στην εφημερίδα μας, στον Κώστα Πλεύρη και στον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό, με αφορμή τις πρόσφατες δίκες μας με τους Εβραίους. Αναφερόμενο στην ιστορική δίκη της 18ης Δεκεμβρίου, το State Department κατηγορεί τον Κώστα Πλεύρη για Ρατσισμό και Αντισημιτισμό και εκφράζει την ευαρέσκειά του για την πρωτόδικη καταδίκη του σε 14 μήνες φυλάκιση. Προσθέτει δε ότι στην ίδια δίκη, ο "Ελεύθερος Κόσμος" απηλλάγη όλων των κατηγοριών. Όσον αφορά τον ΛΑΟΣ, το State Department εκφράζει την ανησυχία του για την είσοδο του "ακροδεξιού" αυτού κόμματος στην Ελληνική Βουλή και κατηγορεί τον Γιώργο Καρατζαφέρη ότι ενώ δημοσίως αρνείται πως το ΛΑΟΣ είναι κόμμα αντισημιτικό και ρατσιστικό, έχει συχνά αρνηθεί το Ολοκαύτωμα, μιλάει για Εβραϊκή συνομωσία εις βάρος της Ελλάδος και καταγγέλλει ότι 136 από τους 300 Έλληνες βουλευτές είναι Μασόνοι!Στις υπόλοιπες σελίδες, η εφετεινή έκθεση του State Department είναι εντυπωσιακά σκληρή για την Ελλάδα. Η χώρα μας κατηγορείται ότι καταπιέζει δεκάδες υπαρκτές και ανύπαρκτες μειονότητες, από τους Μουσουλμάνους της Δυτικής Θράκης μέχρι τους Τσιγγάνους, τους Βλάχους, τους Αλβανούς και τους … Ομοφυλόφιλους. Φτάνει μάλιστα στο σημείο να κατηγορήσει την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία ότι αρνείται να βγάλει από την Λειτουργία της Μεγάλης Εβδομάδος τις εχθρικές αναφορές προς τους Εβραίους και να καταγγείλει δημοσίως το έθιμο του καψίματος του Ιούδα. Και πάλι ο Δημητράς!Εκείνο που είναι ιδιαιτέρως αξιοσημείωτο στην όλη υπόθεση είναι το εξής: Και η φετεινή έκθεση του State Department για τα ανθρώπινα Δικαιώματα στην Ελλάδα μοιάζει να έχει γραφεί κατευθείαν από το "Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι". Το ύφος, η σύνταξη, και οι λεπτομέρειες των περισυλλεγείσων πληροφοριών παραπέμπουν ευθέως στις ανακοινώσεις του Παναγιώτη Δημητρά και των συνεργατών του, ιδίως της μόνιμης κατηγόρου μας Andrea Helen Gilbert, της γνωστής Αμερικανοεβραίας διοργανώτριας του Ελληνικού Gay Parade (Παρέλαση των ομοφυλοφίλων).H απάντηση ΠλεύρηΣτο μεταξύ: Αμέσως μόλις πληροφορήθηκε την … τιμητική αναφορά του Αμερικάνικου Υπουργείου Εξωτερικών στο πρόσωπό του, ο ελληνολάτρης δικηγόρος κ. Κώστας Πλεύρης έκανε την παρακάτω απολαυστική δήλωση:"Κύριοι, την 19 Μαρτίου 2008 εδημοσιεύθη στον Ελληνικόν Τύπον έκθεσις εκ 41 σελίδων σχετική με την εσωτερικήν κατάστασιν, που επικρατεί στην Ελλάδα.Εκεί υπερασπίζεσθε τους Αθιγγάνους, τους μετανάστας, κατηγορήτε το Ελληνικό κράτος δι' έλλειψιν ανεξιθρησκείας, ανακαλύπτετε στην Πατρίδα μου δήθεν εθνοτικάς μειονότητας, που δήθεν καταπιέζονται και πολλά άλλα ψεύδη, που δεν με εκπλήσσουν, διότι είσθε γνωστοί παγκοσμίως ψεύται, όπως αποδεικνύουν τα ψεύδη σας δια το Ιράκ, όπου δεν υπήρχαν όπλα μαζικής καταστροφής. Είσθε ακόμη και δολοφόνοι, διότι εξ αιτίας σας εφονεύθησαν μέχρι τώρα 1.150.000 Ιρακινοί. Είσθε και υποκριταί, διότι ισχυρίσθητε ότι ηγωνίσθητε κατά της δικτατορίας του Σαντάμ, ενώ άλλας δικτατορίας τας υποστηρίζετε π.χ. Πακιστάν και μάλιστα δικτατορίας θεοκρατικάς π.χ. Κουβέιτ.Τέλος δεν είσθε κάν Αμερικανοί, αλλά Εβραίοι, ώστε το υπουργείον σας εβραιοκρατείται κι εξυπηρετεί τα εβραϊκά συμφέροντα. Δι' αυτό έχετε υπηρεσία που καταγράφει όχι τας αντιαμερικανικάς ενεργείας, αλλά τας αντισημιτικάς.Αναφέρατε στην έκθεσίν σας ως θετικόν δια την Ελλάδα ότι κατεδικάσθην "για ρατσισμό και αντισημιτισμό" εις φυλάκισιν 14 μηνών.Επί του προκειμένου θέλω να σας παρατηρήσω τα εξής:1) Η καταδίκη μου εφεσιβλήθη και θα δικασθώ εκ νέου. Όμως απεσιωπήσατε, ότι διά το μεγαλύτερον μέρος της κατηγορίας ηθωώθην! Όπως απεσιωπήσατε ότι κατεδικάσθην παρά την απαλλακτικήν πρότασιν της Εισαγγελέως και παρά την αντίθετον γνώμην μίας εκ των τριών δικαστών, η οποία διεφώνησε με την καταδίκην μου.2) Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να παριστάνετε τον κριτήν των εσωτερικών όλων των κρατών, κατά παράβασιν του καταστατικού του ΟΗΕ, που απαγορεύει επεμβάσεις στα εσωτερικά άλλων χωρών; Ποιος σας διώρισε ελεγκτήν του τι θα κάνη ή τι δεν θα κάνη ένα κράτος; Αν κάποιοι παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα είσθε σεις και οι προϊστάμενοί σας Εβραίοι, που κατασφάζουν με προτροπή σας τους ηρωϊκούς Παλαιστινίους, γυναίκας και παιδιά.Τα ανωτέρω θα σας έλεγε κάποιος διπλωμάτης. Εγώ όμως σας ομιλώ σαν Έλλην και σας δηλώ, ότι την έκθεσίν σας, τους συντάκτας της και αυτούς που την ανακοινώνουν τους γράφω στα αρχίδια μου.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αν θυμαμαι καλα πριν ξεκινησει ο πολεμος στο Ιρακ και ο ΓΑΠ ηταν υπερ του πολεμου γιατι ελεγε οτι δεν ηθελε σε καμια περιπτωση αυτος ή τα παιδια του να πληρωνουν το πετρελαιο πανω απο 100 δολ. το βαρελι και παλι αν δεν με απατα η μνημη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *