GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο Γ. Ραγκούσης νέος Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ...

Πρόταση στον Δ. Ρέππα που αρνήθηκε. Τι είχε γράψει το Press-gr. Πού μετακινείται ο Ν. Αθανασάκης . Τον μέχρι τώρα εκπρόσωπο Τύπου του ΠΑΣΟΚ...

Πρόταση στον Δ. Ρέππα που αρνήθηκε. Τι είχε γράψει το Press-gr. Πού μετακινείται ο Ν. Αθανασάκης
.

Τον μέχρι τώρα εκπρόσωπο Τύπου του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Ραγκούση πρότεινε ο Γιώργος Παπανδρέου για τη θέση του νέου Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ.
Το Press-gr είχε γράψει εδώ και μέρες, από την περασμένη Τετάρτη 12 Μαρτίου (
διαβάστε εδώ) ότι ο Γ. Ραγκούσης, μαζί με τον Ν. Κοτζιά, ήταν οι δύο επικρατέστεροι για τη θέση αυτή. Στη συνέχεια άρχισαν να προστίθενται, στις "ζυμώσεις", και άλλα ονόματα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Γ. Παπανδρέου έκανε, νωρίτερα, πρόταση για τη θέση του γραμματέα στον Δημήτρη Ρέππα, ικανό στέλεχος και γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, αλλά εκείνος προτίμησε να παραμείνει στη θέση που έχει σήμερα.
Κόντρα στην επίσημη υποψηφιότητα του κ. Ραγκούση, έθεσε υποψηφιότητα για γραμματέας και ο Παντελής Οικονόμου.

Αλλες πληροφορίες ανέφερεαν ότι ο απερχόμενος γραμματέας Νίκος Αθανασάκης αναλαμβάνει διευθυντής του Πολιτικού Γραφείου του κ. Παπανδρέου, και όχι ο Θ. Τσούρας που συζητείτο αρχικά.

69 σχόλια

  1. θα προκόψουν. Δείτε παραπολιτικά για το πασοκ και πάρτε μέρος στο διάλογο για την διαδοχή στο πασοκ:
    http://homo-gr.pblogs.gr/2008/03/bomba-sto-pasok.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώδινε ΠΑΣΟΚ και έτεκε Ραγκούση . Καλώς τα δεχτήκαμε . Ευτυχώς δε λέτε που με τη φόρα που έχει πάρει ο ΓΑΠ να κάνει το ΠΑΣΟΚ μαγαζάκι του μπορούσε να βάλει και τη Μαργαρίτα μαμά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. DREAM TEAM!!!!!!KAI TO KERASAKI STIN TOURTA O PANAGIOTAKOPOULOS!!!!!!!! E RE GLENTIA...KALA,I STRATIGIKI TOU PASOK TSAKIZEI KOKKALA..ARISTERI STROFI STO POUTHENA...OUTE ENAS SOVAROS PSIFOFOROS DEN THA MAS XANAPSIFISEI....KAI OLOI TITHEMETHA ENVPION DILIMMATON...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. foberi ananeosi eis anotera prasinoroufianoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατέβασε τα τσικό στο γήπεδο , αν και ο μίμης του φώναζε στο συνέδριο πρόεδρε φτιάξε ενδεκάδα. Και μετά θα του φταίνε τα μέσα και οι αόρατοι εχθροί. Θα τολμήσω να τους κάνω ομάδα.
    Νο 1 τέρμα Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα (Εχει μάθει στα γκολ)
    Νο 2 Αριστερό μπακ Μωραϊτη Θάνο( Είναι νέος μπορεί να τρέχει)
    Νο 3 Δεξί μπακ Ανδρουλάκη Νίκο ( Για τον ίδιο Λόγο}
    Νο 4 Άμυνα Ρόβλια Νίκο (Έχει μούσι και αυστηρό στύλ)
    Νο 5 Λίμπερο Καρχιμάκη Μιχάλη (Θα έχει έτοιμη την καταγγελία σε όποιο αντίπαλο επιθετικό πλησιάζει)
    Νο 6 Αμυντικό χαφ Μπεγλίτη Πάνο, ( Έχει ευρωπαική κουλτούρα)
    Νο 7 Ασκούνη Κώστα Είναι Δήμαρχος και ξέρει από σκουπίδια στη Καλλιθέα είναι ακόμη αμάζευτα )
    Νο 8 Άριστερα Παναγιωτακόπουλο Γιώργο (Εδώ δεν θέλω αντιρήσεις στροφή αριστερά είπαμε )
    Νο 9 Σεντερ φορ Γεννηματά Φώφη( Ξέρει από αυτογκόλ )
    Νο 10 Κατσέλη Λούκα (Έχει μυαλό ήταν και στο συνέδριο οργανώτρια)
    Νο 11 Επιθετικός Κουτσούκος Γιάννη (Είναι του Σκανδαλίδη παλιός συνδικαλιστής Καλός για επίθεση).
    Πάγκος :Αντωνίου Τόνια , Κουκουλόπουλο Πάρη , Ράπτη Συλβάνα
    και πολύ τους πάει είναι του ρεύματος.

    Δέχομαι προτάσεις και γνώμες για την ενδεκάδα , μπορούμε να το κάνουμε και κουίζ . Μου λείπει όμως ο Πολυζωγόπουλος.
    Θεατής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 6.47


    afora kai cafe sto DA CAPO!




    xixixixixi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. HAHAHAHA.....koryfaia endekada!!!!!!to thema einai se poia katigoria tha paizei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΠΟΡΙΑ


    Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ...

    ΠΑΣΟΚ! ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΟΡΙΑ


    Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ...

    ΠΑΣΟΚ! ?????????

    ===============================

    ΡΑΓΚΟΥΣΗ Αννα

    είναι η γυναίκα του ΝΤΑΛΑΡΑ...

    είναι συγγενείς...΄;

    πείτε καλέ να ξέρουμε τι λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. nai, einai xaderfia me tin ntalara, i opoia ithele na einai stis kyklades ypopsifia alla stravose i douleia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΧΛΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ
    ΣΟΒΑΡΑ ΝΕΑ
    Οι Ελληνοκύπριοι και οι Τουρκοκύπριοι πήγαν την Παρασκευή ένα βήμα πιο κοντά στην επανένωση της Κύπρου.
    Αν είναι σε θέση να φθάσουν σε μια συμφωνία, αυτό θα σημαίνει την de facto διεύρυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γράφει το περιοδικο spiegel το σήμερα

    http://neoinileias.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. orea

    Ο Ραγκούσης είναι

    ...ξάδελφος της Αννας- Νταλάρα γιώργου - Ραγκούση!


    ..απο πότε και γιατί ΠΑΣΟΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ

    Το εργαστήριο επίπλων Ραγκούσης στεγάζεται σε έναν ιδιόκτητο χώρο στην περιοχή της Δάφνης . Δραστηριοποιούμαστε από το 1975 στη δημιουργία επίπλων όπως μπουφέδες ,τραπεζαρίες βιτρίνες,κρεβατοκάμαρες καθώς και ειδικές κατασκευές .Η μεγάλη μας πείρα σε συνάρτηση με τα υλικά την ποιότητα και τον χρόνο που αφιερώνουμε σε κάθε μας κατασκευή εγγυώνται την ικανοποίηση ακόμη και των πιο εξεζητημένων απαιτήσεων σας.
    Σε εμάς μιλάτε και απευθύνεστε κατευθείαν στον κατασκευαστή των επίπλων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΤΗΡΙΖΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οκ παιδακια, σημερα εχουμε εκθεση, θα ολοι να γραψετε απο μια εκθεση διαλεγοντας ενα απο τους τιτλους παρακατω.

    Ραγκούσης, ο τελευταιος γενικος.

    Μη φοβασαι Ραγκουση, κομμα ειναι δεν ειναι ο τιτανικος.

    Ρεππας, μεγαλη αλεπου!

    Ραγκουσης, μα ηταν ηδη στον πατο ρε παιδια.

    Ευγε Ραγκουση, αντε εις κατωτερα!

    Ραγκουσης, γαμωτο εγω περιμενα τηλεφωνο απο τον Αλεξη.


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ babis................
















    //////////////////////////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ? ΑΥΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ Η ΠΑΣΟΚ Η Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ela mou nte...xathike enas neos vouleytis sovaros, typou begliti,kartali kapoios pou kai neos einai kai to komma xerei kai exei dokimastei kai politika???????????ma tha trelathoume teleios...ante na kanoume kai dimopsifisma gia to asfalistiko kai na psifisoume oloi na pairoume syntaxei 10,000 eyro..ti allo tha akousoume se ayti tin xora...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΙΑ ΧΑΡΑ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ.

    ΣΟΒΑΡΟΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ"

    ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ
    ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
    ΠΗΡΕ ΠΡΕΦΑ ΤΟΝ "ΑΓΙΟ"
    ΑΝ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΛΟΓΚΕΡ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ
    ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΤΣΙΔΑΚΙΑ!!!
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ
    ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ!!!
    ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΚΑΝΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ !!
    ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ
    ΡΩΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ...
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Xωριάτη που είσαι . Επειδή χθες έλεγες ότι θα σταματήσουν οι δημοσκοπήσεις και το ΠΑΣΟΚ ανακάπτει . τώρα βλέπω δημοσκόπηση της metron analysis Ακου τα νέα .
    ΝΔ 29.2%
    ΠΑΣΟΚ 25,2%
    ΣΥΝ 17,8 %
    ΚΚΕ 6,8 %
    ΛΑΟΣ 4,8 %
    και μάλιστα στην καλλίτερη στιγμή του ΠΑΣΟΚ και στη χειρότερη για τη ΝΔ
    Και εμεις σήμερα βάλαμε το Ραγγούση γραμματέα.
    gf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΩΠΑ!

    είναι και ο GRsex(8.02), η διάσημη cyber-τσατσά εδώ!

    ...αλλά έτσι είναι, όλες οι γριές πουτάνες... αμα ξεκωλιαστούν εντελώς... τσατσάδες θέλουν να γίνουν!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
    ... στο ΠΑΣΟΚ που δεν πάει καλά εδώ και χρόνια ,εκπροσωπεί...

    ..την καθαρότητα και την συνέπεια!

    ..γι΄αυτό και τον περνάνε μέχρι τώρα στο ντούκου........!

    Αντε να δούμε σήμερα
    μήπως και γίνει η εκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συνεχίζεται η δημασκόπηση της metron στο 8,3 % έφτασε ο Γιώργος στην ικανοποίηση των πολιτών . Και εμείς βαδίζουμε αμέριμνοι. Χρειάζεται ανατροπή
    gf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν αληθεύει η είδηση , πρέπει να πούμε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον κ.Ραγκούση.
    Μετά δύο αποτυχίες του Γιώργου Παπανδρέου σε αντίστοιχες προτάσεις για Γραμματείς δεν σηκώνει και Τρίτη .
    Γνωρίζει ο Πρόεδρος ,πολύ πιο καλά από εμένα ,ότι ο Γραμματέας πρέπει να είναι ...
    γάτα . Όχι απλά ένας πιστό Προεδρικό κομματόσκυλο .
    Να είναι στρατηγός .
    Να γνωρίζει τι συμβαίνει στο Κίνημα από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Ιεράπετρα .
    Συγγνώμη για την έκφραση που θα πω , αλλά άλλες μαλακίες σαν αυτές των προηγούμενων εκλογών δεν αντέχει η Δημοκρατική Παράταξη .
    Μάθαμε ποιοί κατεβαίνουν με το Πασοκ στην Κεφαλονιά 15 μέρες πριν τις εκλογές.
    Η Δεξιά έκανε 9 μήνες προεκλογική εκστρατεία και εμείς ... 2 εβδομάδες !!!
    Χρειάζεται λοιπόν ένα στρατηγικό μυαλό να ξυπνήσει τις κοιμώμενες Πασοκικές οργανώσεις . Ελπίζω και εύχομαι να αποδειχτεί ένα τέτοιο ο κ. Ραγκούσης .


    ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΚΟΜΗ ΨΗΦΙΖΟΥΝ.....'όμως


    Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ εκπροσωπεί..
    ... (στο ΠΑΣΟΚ που δεν πάει καλά εδώ και χρόνια)...

    ..την καθαρότητα και την συνέπεια!

    ..γι΄αυτό και τον περνάνε μέχρι τώρα στο ντούκου........!

    Αντε να δούμε σήμερα
    μήπως και γίνει η εκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 8.27

    ..αν μη τι άλλο

    ο Παντελής Οικονόμου

    ξέρει ανα πάσα στιγμή τι γίνεται μέχρι τα Νησιά του Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για αποκατάσταση της αλήθειας από κάποιους που ξέρουν πολύ καλά τι έγινε το περασμένο καλοκαίρι.
    Ο ΓΑΠ ζήτησε από την Αννα ραγκούση Νταλάρα επιμόνως να πολιτευθεί με το ΠΑΣΟΚ, όπου εκείνη ήθελε. Και εκείνη αρνήθηκε.
    Οντως είναι πρώτη εξαδέλφη του Γιάννη Ραγκούση και ο τότε Δήμαρχος Πάρου είχε εκφωνήσει επικήδειο στην κηδεία του πατέρα της Αννας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. tromero!!!!!!!!stin psifoforia den dosan leyka psifodeltia!!!!!!!!!!bravo dimokratia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιατι τα ξεχασες τα εξχρωμα ψηφοδελτια?

    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο Ραγκούσης είναι συγγενής στενός με την Αννα Ραγκούση Νταλάρα, αλλά αυτή απέρριψε τις προτάσις του Παπανδρέου να πολιτευθείστη Β' Πειραιά ή στις Κυκλάδες, αλλά η Α. Ρ. απέρριψε την πρότασή του με επιστολή που παρέδωσε η ίδια στο Γραφείο του ΓΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΝΤΕ ΡΑΓΚΟΥΣΗ


    σιδεροκέφαλος και με καλύτερους

    μουσικούς τόνους....πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ακου τα νέα .
    ΝΔ 29.2%
    ΠΑΣΟΚ 25,2%
    ΣΥΝ 17,8 %
    ΚΚΕ 6,8 %
    ΛΑΟΣ 4,8 %
    και μάλιστα στην καλλίτερη στιγμή του ΠΑΣΟΚ και στη χειρότερη για τη ΝΔ
    -----------
    Βλέπω το ΠΑΣΟΚ να τσιμπάει δύο μοναδούλες και τον ΣΥΡΙΖΑ να διατηρείται επειδή το ΚΚΕ χάνει 1.5 μονάδες.

    Μη βιάζεσαι τόσο πολύ.

    Συμπέρασμα πρώτο.

    Το εκρεμές σταμάτησε και άρχισε σιγά-σιγά την αντίστροφη πορεία.

    Το γκάλοπ της ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΑΛΥΣΙΣ είναι η 4-μηνιαία έρευνα και θα έβγαινε.

    Τα άλλα γκάλοπ της GPO της RAS και άλλων τέτοιων "κραχτών" δεν θα ξαναδείς.

    Μετράνε και ξαναμετράνε και τους βγαίνουν τάσεις που δεν τους αρέσουν να δημοσιοποιούνται.

    Αυτό είπα.

    Το Βαρόμετρο του ΣΚΑΙ δεν έβγαλε κάν ποσοστά προτίμησης.

    Τί συμβαίνει;

    --------
    Στο επόμενο γκάλοπ, το ΠΑΣΟΚ θα έχει μειώσει την διαφορά από την ΝΔ στις 2 μονάδες και ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι κάπου στο 15.5%.

    Πάμε στοίχημα;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χωριάτη είσαι αισιόδοξος τύπος Μπράβο , λείπουν οι αισιόδοξοι στις μέρες μας Απλά για να σε προσγειώσω . Η δημοσκόπηση έγινε με κάλπη μετά το συνέδριο μέσα στο κλίμα που ξέρουμε. Τον Ιανουάριο η διαφορά ήταν 1% από την Ν.Δ .Τώρα έγινε 4%. Μόνος δεν την είχε τη μπάλλα στα πόδια του ο ΓΑΠ . Τι έγινε ρε χωριάτη και γίναμε έτσι . Με την ελπίδα δεν γίνεται τίποτα. Μάθε και τα αποτελέσματα για γραμματέα στο εθνικό (159 στους 300 στη πρόταση του προέδρου)και θα αρχίσεις και σύ να καταλαβαίνεις ότι κάτι πρέπει να γίνει σύντομα .
    gf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στοιχημα? Και σε ποιον θα στησουμε τα λεφτα?

    Στο babis, να παει να τα φαει στα Hondos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φιλοι μου πασοκοι, η αληθεια ειναι αυτη, το μισο πασοκ δεν γουσταρει το βενιζελο, το αλλο μισο δεν γουσταρει το ΓΑΠ, και ολο μαζι δεν εχει ιδεα τι στο διαολο γουσταρει. Ειναι κυριολεχτικα ακεφαλο, χωρις ιδεολογια, το μονο που τους ενωνει ειναι οι παλιες καλες μερες της μασας, και της γλυκειας εξουσιας, οϊμέ, οϊμέ δεν θα τα ξαναζησουν αυτα ποτε πια!


    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η απάντηση σε όλα τα προβλήματα του ΠΑΣΟΚ, αλλά και για να μπορέσει να σταματήσει ο κατήφορος της χώρας από τη λεηλασία των πάντων από τη δεξιά, είναι η αταλάντευτη ενότητα που θα ξεκινάει από τη κορυφή και θα καταλήγει στη βάση του.

    Οι εχθροί του ΠΑΣΟΚ μετέρχονται κάθε είδους συκοφαντία ,πολιτική αλητεία και τέχνασμα για να σπιλώσουν τη μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη.

    Το αποτέλεσμα της κρίσης στο ΠΑΣΟΚ φαίνεται στο ότι η ΝΔ δεν υπολογίζει καν την αύξηση του ΣΥΡΙΖΑ και διαλύει τα πάντα, αλλά τρέμει στην ιδέα ότι το ΠΑΣΟΚ θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.

    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να διακηρύξει ότι όταν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας θα βάλει φυλακή όλους τους καταχραστές του δημόσιου χρήματος ανεξαρτήτως χρώματος θα δημεύσει τις περιουσίες τους, και ο νόμος θα ισχύει για όλους ανεξαρτήτως τους Έλληνες με τους ίδιους όρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλοι μου πασοκοι, η αληθεια ειναι αυτη, το μισο πασοκ δεν γουσταρει το βενιζελο, το αλλο μισο δεν γουσταρει το ΓΑΠ, και ολο μαζι δεν εχει ιδεα τι στο διαολο γουσταρει. Ειναι κυριολεχτικα ακεφαλο, χωρις ιδεολογια, το μονο που τους ενωνει ειναι οι παλιες καλες μερες της μασας, και της γλυκειας εξουσιας, οϊμέ, οϊμέ δεν θα τα ξαναζησουν αυτα ποτε πια!

    with love
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φίλε Τάκι θέλω να σου θυμίσω ότι το Πασοκ κέρδισε 5 εκλογές κυβέρνησε την Ελλάδα για 18 χρόνια και την άλλαξε . Όσο για τη μάσα και τα άλλα που αναμασάς έχεις δίκιο διότι μπροστά στην επιδίωξη κάποιων να γατζωθούν στις καρέκλες τους στο ΠΑΣΟΚ απαξίωσαν τα πάντα με τη καραμέλα του κυβερνητισμου .
    Έξάλλου ο ίδιος ο ΓΑΠ στο συνέδριο απέκλεισε όλους τους κυβερνητικούς του ΠΑΣΟΚ από τα όργανα Άρα σε παίρνει να λες ότι θες .Αραγε πότε θα βάλει μυαλό η ηγετική ομάδα στο ΠΑΣΟΚ.
    gf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ babis................

















    //////////////////////////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ζητώ συγνώμη από όλους σας εκτός από τον συκοφάντη, αλήτη (8.11)

    Ρε, απατεωνάκο ξέρεις τη διαφορά μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου;
    Εκπομπές για να ενημερώσω τον πολίτη για τα δικαιώματα και το μέλλον του, έτσι όπως προέκυπτε από την αναθεώρηση την Συνθηκών έκανα.
    Τη δουλειά μου, την έκανα, δίχως καμία παρέμβαση και την παρέδιδα στην ΕΡΤ και το Ευρωκοινοβούλιο, που μόνο αυτό από όλους τους θεσμούς της ΕΕ είχε δείξει ζωηρό ενδιαφέρον για τα θεμελιώδη δικαιώματα των πολιτών στις χώρες της ΕΕ και το περιβάλλον.
    Για αυτά ενημερώναμε τους Έλληνες. Άσχημα κάμαμε, ανθρωπάκι;

    Μάχη δώσαμε για αυτό και καθόλου εύκολο δεν ήταν να πραγματοποιηθεί.
    Ότι δεν εξυπηρετεί την κυβερνητική προπαγάνδα τον κομματισμό και διαπλεκόμενα συμφέροντα στην πατρίδα μας, δύσκολα και με αγώνα γίνεται.
    Αντί λοιπόν να ακούσω, μετά μάλιστα από χρόνια, μια καλή κουβέντα, αντιμετωπίζομαι ξεδιάντροπα και συκοφαντικά!

    Τσίπα δεν έχεις άνθρωπε;
    Αφήνεις να εννοηθεί ότι συνεργάζομαι με το ΝΑΤΟ και πούστικα το συνδέεις με τον ΟΗΕ! Τα ίδια πράγματα είναι;
    Δεν έχεις ακούσει πώς στον πλαίσιο του ΟΗΕ ενεργοποιούνται και φορείς για την προστασία των ελευθεριών σε ολόκληρο τον κόσμο, των δικαιωμάτων του πολίτη και του πρόσφυγα.
    Άσχημα κάνουμε όσοι συμβάλουμε στο ελάχιστο που μπορούμε στην καλλιέργεια των δημοκρατικών και φιλελεύθερων ιδεωδών και στην ιδέα του αντιεντροπικού κοινωνικού και περιβαλλοντικού μετασχηματισμού;
    Ασφαλώς και κάνουμε άσχημα κατά την κρυπτοφασιστική κουλτούρα σου, αλλιώς δεν θα τολμούσες να με συκοφαντήσεις κατά αυτό τον τρόπο.

    Συγνώμη ξανά στους υπόλοιπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.

    ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΜΑΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΑΝΤΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    (ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 10.05
    η ανεκτική ελληνική πολιτεία σου επιτρέπει αν επιθυμεις ομοφυλοφυλικό sex να πας χωρίς αναστολές στα γνωστά σου στέκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το τελευταίο γκάλοπ βλακείας έδειξε ΓΑΠ 99%, Χωριάτης 97%.

    Προηγείται σταθερά δηλαδή ο ΓΑΠ παρά τις έντονες προσπάθεις του Χωριάτη να ανταγωνιστεί το αφεντικό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΓΙΕ, να σου δόσω μια συμβουλή.

    Μην τους γράφεις κάν.

    Μην τους δίνεις σημασία.

    Ακολούθα την δική μου συνταγή.

    Οταν σε λένε πληρωμένο και πουλημένο, να τους λές ότι παίρνεις πολλά.

    Είναι μαλάκες. Θαυμάζουν και σέβονται όποιον παίρνει πολλά.

    Αστους "άγραφτους".

    Μπερδεύουν την αντικειμενική πληροφορία με την άποψη. Νομίζουν ότι το να πείς την αλήθεια, εφόσον δεν "συμφέρει", ότι είναι προδοσία.

    Εχουν μεγαλώσει με την σχολή Διονυσίου Σολωμού, όπου "Αληθινό είναι ότι είναι Ελληνικό" και αδυνατούν να καταλάβουν ότι περάσαμε από την εποχή του "θανάσιμου ανταγωνισμού" στην εποχή της "ειρηνικής συνεργασίας των λαών".
    Κάθε ειρηνική διάθεση, την βλέπουν καχύποπτα και είναι τόσο καθυστερημένοι, που ποτέ , όσο και αν οφεληθούν και βελτιωθεί η ζωή τους , δεν πρόκειται να σου πούν ευχαριστώ.

    Εγώ αντίθετα απ'αυτούς σε βρίσκω αριστερό εθνικιστή. Καλό είναι να απογαλακτιστείς.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υποσημείωση.

    Οταν λέω "μη τους γρα΄φεις κάν", εννοώ μη τους γράφεις κάν στ'αρχίδια σου και όχι να μην γράφεις.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χωριάτη άσε τον Άγιο και ασχολείσου μ'εμένα που πάω από το κακό στο χειρότερο.

    Ο εργοδότης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τελικά δεν μας είπες ρε Χωριάτη με την ώρα σ'έχουν βάλει εδώ μέσα ή με τον μήνα;

    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. χωρικε
    Η ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ...
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ..
    ΑΡΑ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ "ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ"
    ΦΙΛΙΚΑ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΖΗΤΩ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χωριάτη πάρε τον Άγιο και κρυφτείτε.

    Ξεκίνησαν να μαζεύουν τα σκουπίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο Βλάκας, ο Άγιος και τα Παπαγαλάκια.

    Ή αλλιώς: ο Αρχοντο Χωριάτης, ο Παπαρολόγος "Άγιος" και τα βλαχαδερά Blooperakia.

    Κοιμούνται και ξυπνάνε με ένα όνειρο μόνο να ρίξουν την Κυβέρνηση που δεν ικανοποιεί τα συμφέροντά τους.

    Ο ένας προτείνει κάποιον βλάκα ηττοπαθή για πρωθυπουργό. Ο άλλος γράφει αοριστολογίες και ενίοτε εκτρέπεται των συνταγματικών κατοχυρώσεων του ελληνικού λαού, οι άλλοι πάλι ασχολούνται και γράφουν πάντοτε μπούρδες που ούτε οι ίδιοι καταλαβαίνουν και το παίζου ξερόλες.

    Προς το παρόν ας συνεχίσουν όλοι τους τον ύπνο και τα όνειρα, τον ξύπνιο και τις φαντασιώσεις, τις ανωνυμίες και τους ψευτοτραμπουκισμόυς, τις αγωνιστικές και επαναστατικές ανησυχίες τους γιατί από το πολύ "βούτυρο" γλιστράνε σαν τη γλίτσα...οι βουτυρομπεμπέδες.

    Αυτή η Κυβέρνηση είναι εκλεγμένη από τον ελληνικό λαό και μάλιστα πρόσφατα την δεύτερη φορά.
    Δημοψηφίσματα κάντε μεταξύ σας για να αυτοϊκανοποιείστε αγωνιστές της δεκάρας. Δον Κιχώτες των φαντασιώσεών σας.

    Καλόν Αγώνα Επαναστάτες της ανωνυμίας και των συμφερόντων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αρα gf
    το παίζεις το στοίχημα.

    Να σε βοηθήσω και γώ πάντως λίγο.

    Μην μετράς τα γκάλοπ πριν την εκλογή Τσίπρα ως Προέδρου του ΣΥΝ.

    Επίσης μη βλέπεις το 25% ως 25.

    Υπάρχει ένα ποσοστό 14% που παρά την Τσιπρίαση, παραμένει αδιευκρίνιστο.

    Τα πραγματικά ποσοστά αυτή την στιγμή είναι 37-35-12-6.5-4.5 και θα γίνουν σε τρείς μήνες 36-38-9-6.5-4

    Ο λόγος είναι απλός. Ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι υποχρεωμένος να φορτσάρει, με αναντιστοιχία από την πραγματική ένταση.
    Ετσι θα κάψει την μηχανή, αρκετά γρήγορα.

    Ενα από τα μεγάλα προσόντα του ΓΑΠ ήταν ακριβώς αυτό. Είχε την υπομονή να αντέξει τον ορυμαγδό από έξω και από μέσα.
    Πέρασε τον Ισσό, "αβροχοίς ποσίν". Είχε την σοφία να καταλάβει ότι όταν σε βαράνε από παντού χωρίς οργάνωση, στην αρχή βαράνε με ένταση αλλά από κάποια στιγμή και πέρα θ'αρχίσουν τα φάλτσα και οι υπερβολές.

    Ολα αυτά τελείωσαν πιά.

    Ξεφουσκώνουν σιγά-σιγά οι φούσκες.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΧΩΡΙΚΕ
    Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΛΟΓΙΚΗΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΤΗΝ "ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ"
    ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ...
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ
    ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΤΣΙΤΑΤΑ, ΄ΚΑΙ ΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ....
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ
    ΦΙΛΙΚΑ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φίλε χωριάτη, ευχαριστώ.
    Έχεις δίκιο, αλλά δυστυχώς δεν έχω ξεπεράσει το αίσθημα της αδικίας όταν με συκοφαντούν.
    Όσο για τον εθνικό απογαλακτισμό ενός "αριστερού - κοσμοπολίτη" ειλικρινά σου λέω οτι είναι πράγμα δύσκολο. Όσο έρχεσαι πιο κοντά στον Άλλον, τόσο περισσότερο νοιώθεις την εθνική σου ταυτότητα, με την πολιτισμική της έννοια, ασφαλώς και όχι με τη στενή έννοια των imagined communities.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Δαρβίνος WILD μας λέει ότι το ισχυρό επικρατεί, με την ένοια της εξέλιξης σε μια ομάδα, δεν μας λέει ότι το ισχυρό καταστρέφει τα ανίσχυρα.
    Αν έλεγε τέτοια μπούρδα, τώρα το μάτς θα είχε τελειώσει και θάχε μείνει στην γή ένα λιοντάρι, όλο κι'όλο.
    Ολα τα άλλα θα είχαν τελειώσει τους αγώνες μπαράζ σε μια μέρα και θάχαν αποδημήσει.

    Αλλωστε αυτό αφορά τα ζώα, τους ζωντανούς οργανισμούς, δεν αφορά τις χώρες.
    Τι θα πεί το ισχυρό σε επίπεδο χωρών. Θα πάς σε θεωρίες "ρατσών" σε λίγο αν πα΄ρεις κατά γράμμα αυτή την απλοική έκφραση.

    Αντίθετα η θεωρία της εξέλιξης των ειδών, μας οδηγεί από το ζώο, στην ομάδα, στην αγέλη στις κοινωνίες, στην παγκόσμια κοινωνία.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. WILD, δεν κάνω και τίποτε άλλο, από τον να χρησιμοποιώ τον Νόμο της Λογικής;

    Αυτό που λές , το παράδοξο και αδύνατο, το να μη μπορούν δηλαδή ένας κομμουνιστής και ένας τραπεζίτης να συμφωνήσουν, δεν είναι σωστό.

    Οι δυό τους μπορούν να συμφωνήσουν. Αλλωστε δεν είναι λίγα τα πααρδείγματα, με πρώτο αυτό του Εγκελς, που δεν μας επιτρέπει να απλοποιήσουμε έτσι αυτόν τον κανόνα.

    Οτα το πλαίσιο είναι η λογική, μπορούν να συμφωνήσουν, αλλά δεν μπορούν σε καμμία περίπτωση, όταν η κοινωνική συγκρότηση δεν λειτουργεί λογικά, αλλά με βάση τους νόμους της αγοράς.

    Σ'αυτή την περίπτωση, της ίδιας της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όντως "ένας κομμουνιστής" και "ένας τραπεζίτης" δεν συμφωνούν.
    Ομως σ'αυτή την περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με έναν διάλογο, αλλα΄με με ρόλους σε ένα ανταγωνιστικό και εκμεταλευτικό πλαίσιο, όπου ο τραπεζίτης κάνει μια δουλειά που αν συμφωνήσει με τον κομμουνιστή δεν θα είναι τραπεζίτης.

    Αλλο πράγμα μιλάνε δύο άνθρωποι και άλλο πράγμα μιλάνε δύο "ιδιότητες".

    Αλλο ένα μήλο + ένα μήλο= δύο μήλα και άλλο ένα μήλο + ένα πορτοκάλι, που είναι υποχρεωμένα να μείνουν ένα μήλο και ένα πορτοκάλι.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΦΙΛΤΑΤΕ ΧΩΡΙΚΕ
    ΤΟ ΙΧΥΡΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.
    Π.Χ. ΟΙ ΛΕΥΚΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ 90% ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΓΓΛΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ...
    Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ "ΡΑΤΣΕΣ" ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΤΟΜΑ... (ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ )
    ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΩΡΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ..ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ... Η ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΕΛΤΣΙΝ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝΛΕΜΕ ΓΙΑ ΗΠΑ ΚΛΠ
    ΦΙΛΙΚΑ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Επειδή είσαι χωριάτης πιστεύω ότι βγαίνεις και έξω στο κόσμο να κουβεντιάσεις.Μάλλον πρέπει ο κύκλος των ανθρώπων που μιλάς να μην έχουν καμμοία σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο . Τα ποσοστά που υπολογίζεις δεν έχουν καμοία σχέση με την πραγματικότητα.Νούμερα προπαγάνδας και παρηγοριά του άρρωστου μέχρι να βγει η ψηχή του . Παρακολουθώ δημοσκοπήσεις εδώ και πολλά χρόνια . Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή συγκρίνεται μόνο με την περίοδο 75 -79 .Αν δεν αντιδράσει σε επίπεδο κοινωνίας το ΠΑΣΟΚ άμεσα η κατάσταση θα είναι μη ανατρέψιμη. Θα τα λέμε και στην πορεία αλλά θέλω να σου σημειώσω την επίδραση του ηγέτη στις διαμορφουμενες κινήσεις στα κοινωνικά στρώματα.Σου χρωστάω από χθες το στοίχημα των δημοσκόπων .Ποιό κόμα θα είναι δεύτερο σε 5 μήνες ?.
    Το στοίχημα πήγε.
    ΥΓ:Είδες απόψε έχασε η Φώφη στο πολιτικό συμβούλιο και βγήκε με ποσόστωση έτσι για να καταλάβεις τι γίνεται
    gf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. οκ
    ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΥ...
    ΟΤΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΑΦΗΣ...
    ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ Ως ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...
    ΜΟΝΟ ΛΑΜΟΓΕΙΑ ΠΟΥ Η ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ... ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ TRAST
    ΜΟΝΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τα παραδείγματά σου δεν ξέρω αν είναι σωστά.
    Αυτό το ενδιαφέρον με τις πεταλούδες, είσαι σίγουρος ότι, χάσαν από τον ανταγωνισμό με τις μαύρες ή απλά "ηττήθηκαν οι λευκές" από την βιομηχανία;

    Διότι αν είναι έτσι δεν ηττήθηκαν μόνο από τις μαύρες πεταλούδες αλλά και από τους ανθρώπους , τα πουλιά, τα σκυλιά κλπ.

    Ομοίως από την βιομηχανία μπορεί να χάσαν και τα λευκά και τα μαύρα και τα μπλέ σκουλήκια, αλλά δεν το κάνουμε θέμα.

    Για το άλλο με τις χώρες, δεν κατάλαβα τι εννοείς.
    Ιστορικοί κύκλοι είναι. Η Ρώμη για παρα΄δειγμα που ήταν συγκρινόμενη σε έτη φωτός μπροστά , κάποια στιγμή έχασε από τα γαλατικά και Γερμανικά φύλα κλπ κλπ.

    Ομοίως η Αρχαία Αθήνα.

    Δεν επιβεβαιώνεται κατά συνέπεια η "δαρβίνεια ερμηνεία".

    Για να μη μιλήσουμε για τους δεινόσαυρους.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. GF, θα τα πούμε σε δύο μήνες και αν μας δοθεί ερέθισμα και νωρίτερα.

    Δεν ξέρω πόσο καλά ξέρεις την Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ, αλλά φαίνεται να μην τα ξέρεις και πολύ.

    Η Αριστερά χρειάζεται ένα πισογύρισμα στις δημοσκοπήσεις για να επαναλάβει την πορεία της από το 74-79.

    Το ΠΑΣΟΚ χρειαζόταν το σόκ που περασε.

    Οπως επίσης και η ΦΩΦΗ.

    Ο ΓΑΠ χρειαζόταν να μάθει την πραγματικότητα του κόμματός του, αλλά και της πολιτικής σκηνής. Επρεπε να δεί σκηνές από το μέλλον και νομίζω ότι είδε αρκετές.
    Τώρα χρειάζεται να κάνει εκπρόσωπο τύπου τον Παπακωνσταντίνου νομίζω.
    Με τρείς παίκτες, όπως ο Ραγκούσης, ο Παπακωνσταντίνου και ο πιτσιρικάς ο Ανδρουλάκης, η ομάδα θα καταφέρει να αλλα΄ξει το κλίμα.
    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Παρασκευή, 21 Μάρτιος 2008
    Ασκήθηκε δίωξη για ηθική αυτουργία σε ισχυρό άνδρα των ΜΜΕ- Τώρα Θέμο και "Πρώτο Θέμα" θα δείξετε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Θα το αποκαλύψετε;


    Σε έναν από τους πλέον ισχυρούς ανθρώπους των ΜΜΕ που έχει καταδίκη στην πλάτη του, σύμφωνα με πληροφορίες, ασκήθηκε δίωξη για ηθική αυτουργία σε μια υπόθεση όπου οι λιμενικοί έδωσαν πλαστά στοιχεία που αφορούσαν στο θέμα του που βρίσκεται ήδη στην δικαιοσύνη. Να δούμε άραγε τα τσακάλια του "Πρώτου Θέματος" θα κάνουν αναφορά στην υπόθεση ή θα θυμηθούν πάλι την βίλα του Νίκου Χατζηνικολάου. Πρόκειται για πάρα πολύ σοβαρό θέμα αφού το πρόσωπο έχει και άλλες θέσεις. Όμως είναι στο χέρι του Θέμου και των υπολοίπων της παρέας να ανακαλύψουν τι γίνεται. Εμείς δίνουμε το ερέθισμα να το ψάξουν. Έτσι και αλλιώς θα κάνουμε την αποκάλυψη εμείς ή άλλα blog. Να δούμε όμως τώρα πόσα απίδια έχει ο σάκος. Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Έχετε περιθώριο μέχρι την Τρίτη που όλοι θα ασχολούνται με την Ολυμπιακή φλόγα, εσείς να βρείτε τα στοιχεία.


    Διαβάστε Περισσότερα
    Αναρτήθηκε από opa στις 11:39 μμ








    MHΠΩΣ ΥΠΟΝΟΕΙ ΤΟΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ?

    ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ok
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.. (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ)
    ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΙΟΜ/ΚΗ ΣΤΟΧΟΣΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Η ΑΓΓΛΙΑ ΕΙΧΕ ΛΕΥΚΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΑΝΟΜΙΧΛΗ , ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΓΙΝΕ ΜΑΥΡΟ, ΚΑι τα δενδρα ΚΑΙ ΟΛΑ... ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΣΠΡΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣς ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ "ΚΑμουφλαζ" ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ.. ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣςΜΑΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ...
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑ (+ΕΝΑ)
    ΦΙΛΙΚΑ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δεν καταλαβα, το δεύτερο.
    Το πρώτο είναι εντυπωσιακό και το είχα διαβάσει κάποτε, αλλά δεν το θυμώμουν.
    Πραγματικά εντυπωσιακό, αλλά δεν καταλαβαίνω πως κολάει με την πολιτική συζήτηση ή με την Αριστοτέλεια ρήση, περί ισχυρού και αδύνατου.

    Με την λογική σου, οι άνθωποι αντίθετα με τις πεταλούδες, στους πολέμους σκοτώναν τους ισχυρότερους άνδρες και όχι τις γυναίκες που δεν ήταν στρατιώτες και άρα είχαν καλύτερο "καμουφλάζ".

    Κάτι θέλεις αν πείς αλλά δεν το πιάνω.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΧΩΡΙΚΕ....
    ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ??? ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ??
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΕΜΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β ΠΑΓΚ/Ο ΚΑΙ ΤΩΡΑ ... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΥΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΝ3ΚΟΠΑΙΔΑ..
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦ/ΤΕΙΣ.
    Η ΘΕΩΡΕΙΑ ...ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ 70 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΠΙΣΤΕΜΕ ΕΙΜΑΙ Μ3Ε ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Οτι θα ήσουν με τον Πούτιν το φαντάστηκα και επειδή σε βρήκα ήθελα να τον ρωτήσεις πως έγινε και μετα΄τον Β'ΠΠ οι γυναίκες στην Ρωσία να είναι ένα ποσοστό σημαντικό περισσότερες από τους άνδρες.
    Είχα διαβάσει κάτι για 10 εκατομμύρια περισσότερες.

    Αυτά τα είμαι με τον ΠΟΥΤΙΝ, μου την βαράνε εν τω μεταξύ.
    Σε λίγο θα αποκαλυφθεί ότι ήσουν εκείνος που πούλαγε φτηνά Ρώσικα Τάνκς.

    Τι θα πεί είμαι με τον Πούτιν;
    θα πεί ότι είσαι εθνικιστής του κερατά, που σκέφτεται με μη "λογικά σχήματα" αλλά με ορθόδοξα τόξα και γεωπολιτικούς σχεδιασμούς του τύπου "Δεξιώτερα Κουροπάτκιν".

    Δεν με ενδιαφέρει η συζήτηση με ανθρώπους που αντί για την λογική μιλάνε με μεταφυσικές εμμονές.

    Εγώ είμαι με τον "τίμιο και καθαρό λόγο".

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ BLOGER “ BLOOPERS TEAM; ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ, ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΩΝ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΔΩΘΕ- ΚΕΙΘΕ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ…ΩΣ ΤΡΩΓΛΟΔΥΤΗΣ;

    Αρχίσαμε μια σοβαρή εκστρατεία. Για τη μείωση του άθλιου φαινομένου αρκετών blogs οι οποίοι ατυχώς ξερνάνε τον άπατο των ψυχικών ασθενειών που τους κληροδότησε η φύση. Ξέρουμε ότι δεν θα κομίσουμε πολλά. Αλλά πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία των υγιών μπλοκερς θα θελήσει να προστατεύσει τη σοβαρότητά της, την γόνιμη ελευθερολαλιά της… Και δεν θα αφήνει σε κοινούς κολοβούς ψυχικά-πνευματικά… να προσδιορίζουν την ταυτότητα του ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    Έχουμε τονίσει και υπερασπιζόμαστε την ελευθερολαλιά παντός μπλόγκερ και να σταματήσουν κάποιοι ηλίθιοι εξ αυτών να ομιλούν περί δημοκρατίας και ανεξέλεγκτικης έκφρασης κι άλλα ανάλατα και παχυλά..



    ΄Εχει μπουκώσει το διαδίκτυο από ασθενείς, οι οποίοι βγάζουν σεργιάνι, στο θεαθείναι ό,τι εμετικό τους κατεβαίνει. Αυτός ο αληταράς από τον Καναδά BLOOPERS TEAM ανδροπρεπώς κρύβεται- ο κουκουλοφόρος …είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αθλιότητας στο διαδίκτυο. (Να τον χαίρεται … η press-gr.. που τον φιλοξενεί....

    Ο νόμος είναι ένας: Η ευπρέπεια και ο αυτοσεβασμός μας.

    Δεν μπορούμε πια να ανεχόμαστε .Δεν χρειάζονται νόμοι και κανόνες.… εν ονόματι μιας απατηλής και διαστρεβλομένης ελεύθερης έκφρασης… μια και είναι εκ γεννησιμιού αλητεία, όπως αυτός τσόγλανος BLOOPERS TEAM!



    Γιατί στοχοποιούμε μόνον αυτόν; Διότι απλά το παίζει και τσαμπουκάς… αν και πουτανίτσα κρυφίως…

    ΡΕ αν έχεις όρχεις … βγες και βρίσε τους πάντες από τον Καραμανλή, έως Τσίπρα κι εμάς… αλλάμε το ονοματάκι σου ρε μπάσταρδε, ουτιδανέ!

    Θα μπορούσαμε επίσης να αναφερθούμε α) στο press-gr, β) sector 13, που παρουσιάζουν μεν ενημερωτικό καλό ενδιαφέρον… αλλά κι αυτοί είναι κουκουλοφόροι, κατσαπλιάδες και τρωγλοδύτες… Παράδειγμα: Η ταυτότητα της press-gr έχει έδρα την ΙΝΔΙΑ… αν και ξέρουμε ότι είναι από τα …ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ π.χ.!

    Χρησιμοποιούν και τα δύο αυτά μπλόγκς χυδαιότητες , που δεν ξέρουμε αν ο παππούς, η γιαγιά και τα εγγόνια τους όταν πέσουν πάνω στην θλιβερή ιστοσελίδα τους πως θα αισθανθούν…ΜΕ τους …εκλαμπρότατους …φιλοξενούμενούς τους;



    Έχουμε να κάνουμε με κοινούς αντάρτες … που χτυπάνε σήμερα εδώ… και την επομένη… κρυβόνται σε σπηλιές Νταβέλη… (που αυτός μεν είχε έναν ρομαντισμό για την εποχή του) … μα οι σήμερα τέτοιοι μπλογκερς… είναι ξεβράκωτοι! Μαλακόσποροι!Ο Νταβέλης κάλπαζε… Ρομπέν των Ορίων… ηταν… και η Πεντέλη βογκούσε!

    Αυτοί οι ΝΟΝΑΜΕ αλήτες πως εμφανίζονται... με ποιό σοβαρό δημόσιο λόγο... ;

    ΤΟΛΗΣ ΣΠΑΡΤΑΣ!...

    (Εσείς ρε καριόληδες έχετε όνομα;) ΟΥΣΤ ...Κοπρόσκηλα!



    Κάπως έτσι προέκυψε το ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ…

    Η δωρεά που μας εδόθη, εμείς την τσαλαβουτάμε στη λάσπη…

    ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ αδρανείς… Δράσατε κατά του θλιβερού φαινομένου. Δεν μπορείτε να αναπνέετε τον ίδιο αέρα με μερικούς χυδαίους «μπλογκερς». Για την τιμή και σοβαρότητα που κουβαλάτε. ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΑΠΟΦΛΟΙΏΣΤΕ ΤΟΥΣ!

    Ο μόνος Νόμος είναι στα χέρια σας… Απολακτίσετε αυτούς τους κλινικά ασθενείς από το διαδίκτυο… Σας –μας- ευτελίζουν ….

    O κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΡΓΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ BLOOPERS TEAM!

    Είδα με ικανοποίηση οτι ξεκινήσατε τον αγώνα τον καλό για το ξεμπρόστιασμα ολων αυτών που απλά ανοίγουν τον δρόμο για την επιβολή μέτρων λογοκρίσιας εναντίων ανθρώπων που διακονούν την δημοσιογράφια επώνυμώς.

    Ως THYMA των Bloopers , το βάζω σε παρένθεση γιατί θεωρώ οτι πρέπει να ετοιμάζεις την μαχαίρα σου για αξιοτερους εχθρους οπως ελεγε και ο Νιέτζε . Δεν μπορώ παρα να μην συνμένο... το αρθρο σας . Οι κυριοι αυτοί με έχουν κατηγορήσει οτι ρουφιάνεψα στην εταιρεία που εργάζεται ενα απο τα μέλη αυτής της SYMMORIAS φαίνεται οτι κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια όταν εκβίαζουν οποιονδήποτε τολμά να έχει αντίθετη γνώμη απο αυτούς΄, όταν χυδαιολογούν εναντίον οποιουδηποτε έχει αντίθετη άποψη απο αυτούς , όταν προσπαθούν να συνετήσουν τον διαφωνούντα με τις πράξεις τους με απειλές οτι θα του καταστρέψουν την καριέρα είτε οτι γνωρίζουν για επικοινώνια που είχε με συγκεκριμένη εφημερίδα , αλήθεια πως μπορούν να γνωρίζουν για το περιεχομενο
    προσωπικών επικοινωνίων?



    Η ευθύνη πλεον ανήκει σε ολους μας. Ανήκει σε ολους αυτούς που τους δινουν βήμα .Ανήκει σε ολους αυτους που τους ανέχονται . Ανήκει σε αυτούς που δεν αντιδρούν. Οχι γιατί επιτρέπουν απλά σε αυτήν την αλητεία να επιβίωνει αλλά γιατι επιτρέπει σε ανεξάρτητες αρχές και διαπλεκόμενους δημοσιογράφους αν απεργάζονται το τελός της δημοσιογραφίας του διαδικτυου.Γιατι ας τους Ξεμπροστιασουμε εμείς! πριν ειναι αργά.. και μια είδηση!

    Αξίζει να δουμε πόσα μπλογκ υπάρχουν μονο και μονο για την εξυπηρετηση πολιτικών συμφερόντων και για να γινουν αρεστοι οι μπλογκεράδες των στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης .. ετσι για να αρχίσει το ξεσκαρτάρισμα..
    O φιλος αλλά και συνεργάτης σας,
    Χρήστος Λουτράδης

    22 Μάρτιος 2008 12:51 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. to thema einai oti den pate sto syriza alla sti nd kai to xeirotero einai oti den to katalavainete

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *