GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μεγάλο σκάνδαλο στον Πειραιά...

. . ...η παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ, αλλά κανείς δεν ασχολείται! ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ...SOS! Μιας και το ιστολόγιο σας διαβάζεται καθημερινά από χ...

. .
...η παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ, αλλά κανείς δεν ασχολείται!
ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ...SOS!

Μιας και το ιστολόγιο σας διαβάζεται καθημερινά από χιλιάδες αναγνώστες, θα ήθελα να θέσω ένα θέμα. Κάτω στο λιμάνι του Πειραιά διαπράττεται ένα τεράστιο οικονομικό αλλά και πολιτικό σκάνδαλο, όμως παρατηρώ ότι κανένας δεν ασχολείται με αυτό.
Η παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ Πειραιά και Θεσσαλονίκης δεν αφορά μόνο τους εργαζόμενους σε αυτά τα λιμάνια, αφορά όλους τους Έλληνες.
Χθες και προχθές στην βουλή γινόταν η συζήτηση του νομοσχεδίου αλλά κανένα κανάλι δεν ασχολήθηκε με αυτό. Γιατί άραγε; Μήπως είναι πολιτική η γραμμή;;;;
Περιμένω από σας που είστε η ελεύθερη φωνή να κάνετε κάτι. Δεν έχει να κάνει με την έλλειψη προνομίων των εργαζομένων, άλλωστε αυτοί είναι που διαμαρτύρονταν ανέκαθεν για τις ελλείψεις προσωπικού.
Και μη ξεχνάμε ότι αυτοί που αποκαλούνται ρετιρέ, αυτή τη στιγμή μετά απο 20 χρόνια παίρνουν 1200 ευρώ μισθό!!!
Κάντε τουλάχιστον κάτι εσείς μιας και κανείς άλλος δεν ασχολείται.
Μ.Κ.

258 σχόλια

  1. den einai merokamatiarides oi limenergates, exei o ka8enas apo 10 ypalilous. Einai anagh na eksynxrwnistoun ta limania kai na ginoun paragwgika, Episkey8ite to blog mou:
    http://homo-gr.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1200 με τα χαρτζηλήκια ή χωρίς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεπουλάνε την περιουσία του Έλληνα και μια κερδοφόρα επιχείρηση ντροπή τους αίσχος... απλά πρέπει να κόψουν τις υπερβολές οπου υπάρχουν στους μισθούς και στις συντάξεις τον δημόσιων υπαλλήλων... τέλος ένα έχω να πω θα φάνε καλά στις επόμενες εκλογές.

    -12 ψήφους.

    Μέλος ΝΔ και διαγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε παλικάρια δε μας λέτε τι είναι τα ΣΕΜΠΟ να καταλάβουμε κι εμείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε σεις ξύπνιοι που μιλάτε για μειωμένη αντίληψη για το Παπανδρέου δεν μας εξηγείτε λοιπόν πως όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών η Ελλάδα είχε τόσες επιτυχίες πχ (ποιος προώθησε και διαπραγματεύτηκε επί κυβερνήσεων Σημίτη, μεταξύ πολλών άλλων, την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε., ποιος οικοδόμησε την αποκλιμάκωση της έντασης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ποιος εργάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ποιος διαμόρφωσε μια ολοκληρωμένη Βαλκανική πολιτική) και η Ελλάδα έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη;

    Αλλά τι να εξηγήσετε; Είσαστε συκοφάντες, παπαγαλάκια της Ρηγίλλης και της Κουμουνδούρου. Φάτε τώρα στη μάπα το καταλληλότερο και στήριχτε το κ---ί του Ζαχόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1200? Μας δουλεύεις?

    Συν τα επιδόματα, συν τις εικονικές υπερωρίες, αρκετοί μεροκαματιάρηδες του μόχθου και της εργατιάς του ΟΛΠ καθαρίζουν 80.000, 100.000 και 120.000 ετησίως.

    Από παλιότερο άρθρο της Καθημερινής:

    Eνδεικτικά, σημειώνουμε, παρακάτω ορισμένες από τις ακραίες περιπτώσεις υψηλής μισθοδοσίας κατά την περίοδο του 2004:

    - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    Nα σημειωθεί ότι υπάρχουν δεκάδες άλλοι εργαζόμενοι, οι οποίοι στους καταλόγους του υπουργείου Eμπορικής Nαυτιλιας φαίνεται ότι για το 2004 είχαν απολαβές που ξεκινούσαν από 100.000. ευρώ και έφθαναν έως και 120.000 ευρώ.



    ΟΥΣΤ! Παλιό λαμόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεεε τα λεφτά τα έχουν φάει με τα δομημένα ομόλογα τα λαμόγια οι δεξιοί και οι λεγόμενοι αριστεροί δημοσιογράφοι το ξέρουν και δεν λένε τίποτα.

    Γράφηκε στις εφημερίδες, ότι ένα μόνο δομημένο ομόλογο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που αγοράστηκε από το διοικητή το κο Τσουπίδη (άλλος φίλος του καταλληλότερου) αντί 40.000.000 ευρώ, δηλαδή 13.630.000.000 δραχμές, έχει χάσει από την αξία του τα 36.000.000 ευρώ δηλαδή 12.267.000.000 δραχμές και δεν τρέχει τίποτα.

    Φανταστείτε τι έχει γίνει με τα άλλα δομημένα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα ή ακόμα και στην Ουγκάντα, οι υπεύθυνοι θα είχαν πάει φυλακή σε 24 ώρες αν είχαν γίνει αυτά με τα ομόλογα και όχι μόνο. Εδώ όλες οι υποθέσεις μπαίνουν στο αρχείο από τους προδότες του Ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΜΕ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΠΟΥΛΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΕ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΗΛΙΑΣ ΙΣΩΣ ΛΟΓΟ ΧΑΜΗΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΙΝΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΚΑΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 3:01 ρε τρόμπα είναι λόγος να ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία? Επειδή είναι ανίκανοι οι εκάστοτε διοικούντες να μην ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία δεν είναι του πατέρα τους να δουλεύουν με ιδιωτοικονομικά κριτήρια.

    Θα φάτε μαύρο πολιτικάντηδες που θα είναι όλα δικό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 3:03 τώρα κάνεις πλάκα για τα σκοπιανά κεφάλαια? Αν είναι αλήθεια θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.. όπου πάει αυτός ο Βουλγαράκης τα κάνει μαντάρα όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ιδιωτικες ολες οι ΔΕΚΟ.τελος στα κοπροσκυλα της ΔΕΚΟ.Αρκετα τους ανεχτηκαμε.Μπραβο στον καραμανλη που εχει παρει το σπαθι και αρχιζει καθαρισμα.
    Μαλακες ειμαστε εμεις που δουλευουμε για 700 ευρο.
    Βρωμοκοπριτες δημοσιοι να πατε να γαμηθητε.Οτι και να κανετε δεν θα την γλιτωσετε αυτην την φορα.
    ΟΛΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΕΜΠΟ είναι ο σταθμός εμποροκιβωτίων. Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να πουληθεί, εί δυνατόν αύριο πρωί. Δεν με ενδιαφέρει άν ο μέσος μισθός είναι 140.000 ευρώ ετησίως. Το πρόβλημα είναι ότι δέν παράγουν. Ακόμη, ότι με τους ρυθμούς ανάπτυξης του λιμανιού, ο Πειραιάς, είναι πλέον ασύμφορος. Συγνώμη, αλλά να πουληθεί.

    http://kafedaki.blogspot.com/2008/03/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 3:14 ρε μπετοβλακα είναι καλύτερο να έχεις κρατικοδιετους επιχειρηματίες να σου πίνουν το αίμα? είσαι τελειως χαζός οι επιχειρηματίες θα δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους? θα σου πιάνουν το κώλο και με τα 2 χέρια και θα λες ευχαριστώ ξύπνα στοκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλειστε τις τηλεορασεις, ψαξτε να μαθετε πως λειτουργουν οι βρικολακιες , που πανε επιτελους τα λεφτα μας?
    ΠΩΣ λειτουργει υπογειως αυτη η κλεψια?
    ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ
    ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΗΤΕ
    ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΤΕ
    ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΨΟΥΜΕ ΚΑΘΗΚΙΑ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΥΠΝΑΕΙ
    ΤΡΕΜΕΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΝΕΤΕ ΑΧΟΡΤΑΓΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ
    ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΣΘΕΝΟΣ

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ
    ΟΤΙ ΦΑΓΑΤΕ ΦΑΓΕΤΕ
    ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΝΑ
    ΜΠΗΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΦΥΛΑΚΗ
    ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,
    ΔΙΩΞΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
    ΚΑΙ ΦΕΡΑΤΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕ
    ΤΩΡΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΛΙΜΑΝΙΑ
    ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
    ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ
    ΚΑΘΗΚΙΑ
    ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΗΤΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ
    ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
    ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΩΣΤΕ.
    ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρε ουστ λαμογια....ακου εκει λιμενεργατες ,πιον κοροιδευετε ρε???80-100-120,000 εκαθαριστικο??? με θελετε και μενα στο λιμανι??? ΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες.

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι λιμεν-"εργάτες" κονομάνε απ' ότι έχω ακούσει 100 χιλλιάρικα τον χρόνο στην υγεία των κορόιδων ...

    Όλα ιδιωτικά. Να πουληθούν όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΑΤΟΦΟΝ ΚΑΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ

    Το παρακατω κειμενο το βρηκα στο κουρδιστοπορτοκαλι. Ειναι γραμμενο δυστυχως στα αγγλικα. Οποιος μπορει ας το μεταφρασει. Προκειται για μια θυγατρικη υποτιθεται εταιρεια του ΟΤΕ, η οποια ειναι κατα τη γνωμη μου οχι μονο για αγχονη αλλα για κανονικη κρεμαλα!!!

    Νομιζω οτι υπαρχουν τροποι να τους σιαξει κανεις τη γραβατα. Προπαντων ομως, δεν πρεπει με καμια κυβερνηση να τους δοθει η εντυπωση οτι τετοια εγκληματα θα μπορουσαν να μας αφησουν αδιαφορους. Δεν θα προτεινω τιποτα ευθεως ως αντιποινα. Θα δειξω εμπιστοσυνη στην φαντασια και στην ευθιξια ολων των Ελληνων, οτι ειμαστε ικανοι να βρουμε ο καθενας μας τροπους να αντιδρασουμε σε τετοια αθλια υποκειμενα.
    Τωρα εαν δεν μπορει κανεις να φτιαξει μια αφισα ή αφισουλα να τους την κολλησει στη μουρη, και προτιμησει να τους παρει καμια συνεντευξη που να τους λυγισουν τα γονατα, αυτο θα κριθει απο τον καθενα μας ξεχωριστα...


    Continuing the tradition to support sport activities, COSMOFON in cooperation with the Macedonian Ski Federation once again sponsored the FIS Snowboard Cup 2008.
    On January 26 – 27, for the first time in the country the snowboard competition in slope style (free style) was held in Mavrovo, with participation of fifteen domestic snowboarders as well as snowboarders from Slovenia, Bulgaria, Croatia and Serbia.
    With this, COSMOFON continues to support sport events, thus contributing to the development of sports in the country and approximation of the local with the international sport scene.
    http://www.cosmofon.com.mk/en/?SectionID=468&pos=2
    Και για να μην υπάρχει και καμιά παρεξήγηση για το ποιά είναι η COSMOFON
    για μια ακόμη φορά δείτε τι γράφουν στο "about us"
    The first call through the network of COSMOFON took place on May 16, 2003.
    COSMOFON commenced its commercial operation on June 12, 2003.
    COSMOFON’s network codes are 075 and 076.
    COSMOFON is a company owned 100% by the OTE Group, the leading telecommunications group in Greece and the largest integrated telecommunications operator in Southeastern Europe. The vision of OTE is to rank among the top telecommunications companies in Europe.
    COSMOFON is a company managed by COSMOTE, leading mobile operator in Greece with the fastest growth in Europe. Cosmote commenced its work in 1998 and has significantly influenced the telecommunications market in Greece.
    http://www.cosmofon.com.mk/en/?SectionID=190
    και φυσικά οι χορηγίες για τους "Μακεδόνες" (the Macedonian representative, Macedonian National Theatre, Macedonian music, Macedonian Philharmonic Orchestra, Macedonian basket, Macedonian cities, Macedonian audience, famous Macedonian producers...και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε με το MACEκάτι μπροστά) του COSMOTE έχουν και συνέχεια....
    -------------------------------


    Οπαδε, μη πουλας τσαμπουκα μονο στο γηπεδο...
    Μπορεις να ξεθυμανεις με πολυ καλυτερους τροπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εχει βγει μόνο στο Internet ενα πολυ ωραιο
    ντοκυμαντερ το ZEITGEIST το οποιο θα προτεινα
    να δειτε...

    Μιλαει για θρησκεια, 11 Σεπτεμβριου, Χρημα
    και τραπεζικα συστηματα


    Παραθετω μερικα αποσπασματα....




    ....ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

    "Έχουμε πολλούς μπελάδες!
    Γιατί εσείς και ακόμη 62 εκατομμύρια
    Αμερικάνοι με ακούτε αυτή τη στιγμή.
    Γιατί λιγότερο από 3% από σας
    διαβάζετε βιβλία.
    Γιατί λιγότερο από 15% από σας
    διαβάζετε εφημερίδες.
    Γιατί η μόνη αλήθεια που ξέρετε είναι
    ο,τι σας περνάει απ'τη τηλεόραση.
    Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία ολόκληρη
    γενιά που δε ξέρει τίποτε άλλο
    απ'αυτά που βγαίνουν απ'αυτή
    την τηλεόραση.
    Αυτή η τηλεόραση είναι το ευαγγέλιο,
    είναι απόλυτη αποκάλυψη.
    Αυτή η τηλεόραση φτιάξει ή να κατεβάσει
    προέδρους, πάπες, πρωθυπουργούς...
    Αυτή η τηλεόραση είναι η πιό φοβερή
    δύναμη σ'αυτό τον αθεόφοβο κόσμο
    και ουαί σ'εμάς, αν ποτέ πέσει στα
    χέρια των λάθος ανθρώπων.
    Και όταν η μεγαλύτερη εταιρία του
    κόσμου ελέγχει τη πιό φοβερή
    προπαγανδιστική δύναμη σ'αυτόν
    τον άθεο κόσμο, ποιός ξέρει
    τί σκατά θα πωλείται για αλήθεια
    σ'αυτό το κανάλι!
    Γι αυτό ακούστε με... ακούστε με.
    Η τηλεόραση δεν είναι η αλήθεια.
    Η τηλεόραση είναι ένα
    πάρκο ψυχαγωγίας.
    Η τηλεόραση είναι τσίρκο, καρναβάλι,
    ένας περιοδεύων θίασος ακροβατών,
    παραμυθάδων, χορευτών, τραγουδιστών,
    ζογκλέρ, τεράτων, θηριοδαμαστών
    και παιχτών ποδοσφαίρου.
    Είμαστε στο εμπόριο
    σκοτώματος βαριεστημάρας.
    Αλλα εσείς κάθεστε εδώ μέρα με τη μέρα,
    νύχτα με τη νύχτα, όλες οι ηλικίες,
    όλα τα χρώματα, όλες οι θρησκείες.
    Είμαστε το μόνο που ξέρετε.
    Αρχίζετε να πιστεύετε στις
    ψευδαισθήσεις που φτιάχνουμε εδώ,
    Αρχίζετε να πιστεύετε οτι η τηλεόραση
    είναι η πραγματικότητα και οι ζωές σας
    είναι εξωπραγματικές. Κάνετε ο,τι
    σας πει η τηλεόραση.
    Ντύνεστε όπως στη τηλεόραση,
    τρώτε όπως στη τηλεόραση,
    μεγαλώνετε τα παιδιά σας όπως στη
    τηλεόραση, ακόμη σκέφτεστε
    όπως στη τηλεόραση. Αυτό είναι
    μαζική τρέλα, ΜΑΝΙΑΚΟΙ!
    Για όνομα του Θεού, εσείς είστε οι
    πραγματικοί, δε βλέπετε;
    εμείς είμαστε η ψευδαίσθηση!


    "Δε χρειάζεται να σας πω πως τα
    πράγματα είναι άσχημα,
    όλοι το ξέρουν πως τα
    πράγματα είναι άσχημα.
    οι μαγαζάτορες έχουν όπλα
    κρυμμένα πίσω από τον πάγκο,
    αλήτες τρέχουν σα τρελοί στους
    δρόμους, και κανείς πουθενά δεν ξέρει
    τί να κάνει, δεν έχει
    τέλος το πράμα.

    Ξέρουμε πως ο αέρας είναι βλαβερός,
    πως το φαγητό είναι ακατάλληλο.
    Καθόμαστε και βλέπουμε TV ενώ
    κάποιος τοπικός εκφωνητής
    μας λέει πως σήμερα έγιναν 15
    δολοφονίες, 63 εγκλήματα βίας,
    λες και έτσι έπρεπε να είναι.
    Ξέρουμε πως τα πράγματα είναι
    άσχημα, χειρότερα από άσχημα,
    Είναι θεότρελα, είναι σαν τα πάντα
    γύρω μας να τρελάθηκαν,
    και έτσι δε βγαίνουμε πιά έξω.
    Καθόμαστε σπίτια μας και σταδιακά
    ο κόσμος που ζούμε όλο και μικραίνει,
    και το μόνο που λέμε είναι,

    "Σας παρακαλούμε, αφήστε μας
    τουλάχιστον μόνους μας
    στο σαλόνι μας, άσε με να έχω την
    τοστιέρα μου, την TV μου,
    το μεταλλικό μου ραδιόφωνο,
    και δε θα πω τίποτε.
    Απλά αφήστε μας ήσυχους!"

    Εγώ δε θα σας αφήσω ήσυχους.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΕΥΡΙΑΣΕΤΕ!


    Δε θέλω να διαδηλώσετε,
    δε θέλω να γράψετε
    στα μέλη σας του Κογκρέσου γιατί
    δε ξέρω να σας πω τί να γράψετε,
    δε ξέρω τί να σας πω για την ύφεση,
    για τον πληθωρισμό, και τους Ρώσους
    και το έγκλημα στους δρόμους, το
    μόνο που ξέρω είναι πως πρώτα,
    πρέπει να νευριάσετε!
    Πρέπει να πείτε,

    "ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΑΜΩ... Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ!"


    -----------------------------------------------------


    Το 2005, το Κογκρέσο των ΗΠΑ με τη δικαιολογία
    του ελέγχου μετανάστευσης και του
    δήθεν Πολέμου στη Τρομοκρατία, πέρασε
    την Πράξη Πραγματικής Ταυτότητας,
    η οποία θα μπει σε εφαρμογή από
    τον Μάιο του 2008, υπό την οποία
    θα υποχρεωθείτε να φέρετε μία
    Ομ. Ταυτότητα που θα περιέχει
    ένα σαρώσιμο barcode με τα
    προσωπικά σας στοιχεία.
    Όμως αυτό το barcode είναι μόνο
    ένα ενδιάμεσο στάδιο,
    πριν η κάρτα εφοδιαστεί με μία VeriChip
    RFID ανιχνευτική λογισμική μονάδα,
    που θα χρησιμοποιεί ραδιοσυχνότητες
    για να εντοπίσουν την κάθε σας
    κίνηση στον πλανήτη. Αν αυτό σας
    φαίνεται άγνωστο, σημειώστε πως
    το RFID ανιχνευτικό τσιπ βρίσκεται
    ήδη σε όλα τα καινούρια αμερικάνικα
    και επίσης ευρωπαϊκά διαβατήρια.
    Και το τελευταίο βήμα είναι
    το εμφυτευμένο τσιπ, που ήδη
    πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη
    χειραγωγηθεί να δεχθούν με
    υπό διαφορετικές προφάσεις.



    Στο τέλος, όλοι θα είναι εντοπισμένοι
    σε ένα επιτηρούμενο δίκτυο ελέγχου
    όπου η κάθε πράξη σας θα καταγράφεται
    και αν ξεφύγετε από τους κανόνες,
    θα μπορούν απλά να σβήνουν το τσιπ
    σας, γιατί εκείνη την εποχή,
    κάθε πλευρά της κοινωνίας θα
    περιστρέφεται γύρω από
    αλληλεπιδράσεις με τα τσιπ.
    Αυτή είναι η εικόνα που ζωγραφίζεται
    για το μέλλον, αν ανοίξετε
    τα μάτια σας να τη δείτε.
    Μία συγκεντρωτική παγκόσμια οικονομία
    όπου οι κινήσεις όλων
    και οι δοσοληψίες τους, θα ελέγχονται
    και θα επιτηρούνται.
    Όλα τα δικαιώματα αφαιρούνται.
    Και η ποιό απίστευτη πλευρά απ'όλες:
    Αυτά τα ολοκληρωτικά στοιχεία δε θα
    επιβληθούν με το ζόρι στους ανθρώπους,
    οι άνθρωποι θα τα ζητάνε.
    Γιατί η κοινωνική χειραγώγηση μέσα
    απ'τη γενιά του φόβου και της διαίρεσης
    έχει αποσυνδέσει τους ανθρώπους
    από την αίσθηση της δύναμης τους
    και της πραγματικότητας.
    Μία διαδικασία που συμβαίνει για
    αιώνες αν όχι για χιλιετίες.

    Θρησκεία.
    Πατριωτισμός.
    Φυλή.
    Πλούτος.
    Στυλ.

    και κάθε άλλη μορφή απολυταρχικής
    διαιρετικής ταυτοποίησης
    και επομένως ξυππασιάς, εξυπηρετεί
    για να δημιουργήσει έναν ελεγχόμενο
    πληθυσμό, τελικά εύπλαστο στα
    χέρια των λίγων.
    Διαίρει και βασίλευε είναι το σύνθημα,
    και όσο οι άνθρωποι εξακολουθούν
    να βλέπουν τον εαυτό τους σαν κάτι
    ξεχωριστό απ'όλα τα άλλα,
    προσφέρουν τον εαυτό τους
    να υποδουλωθεί εντελώς.
    Οι άντρες πίσω απ'τη κουρτίνα το
    ξέρουν αυτό.
    Όπως επίσης ξέρουν πως αν ποτέ
    οι άνθρωποι συνειδητοποιούσαν
    την αλήθεια για τη σχέση τους
    με τη φύση και την αλήθεια
    για την προσωπική τους δύναμη...
    Ολόκληρο το κατασκευασμένο
    πνεύμα της εποχής στο οποίο
    λυμαίνονται, θα κατέρρεε σαν
    πύργος από τραπουλόχαρτα.
    Ολόκληρο το σύστημα στο οποίο ζούμε,
    μας μαθαίνει οτι είμαστε
    ανήμποροι, οτι είμαστε αδύναμοι,
    οτι η κοινωνία είναι κακιά,
    οτι βρύθει από έγκλημα και λοιπά.

    Είναι ένα τεράστιο, χοντρό ΨΕΜΑ!

    Είμαστε δυνατοί, όμορφοι,
    καταπληκτικοί.
    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην
    καταλάβουμε ποιοί πραγματικά είμαστε,
    που πραγματικά πάμε. Δεν υπάρχει
    κανένας λόγος για τον μέσο άνθρωπο
    να μην είναι πλήρως ενδυναμωμένος.

    Είμαστε εξαιρετικά δυνατά πλάσματα.



    --------------------------------------




    Ο κωμικός Bill Hicks συνήθιζε
    να τελειώνει το σόου του μ'αυτό:

    Η ζωή είναι σαν ένα ταξίδι με το τρενάκι
    του λούνα παρκ, και όταν ανεβαίνεις
    νομίζεις πως είναι πραγματικό, γιατί
    τόσο δυνατό είναι το μυαλό μας.
    Και το ταξίδι πάει πάνω κάτω, γύρω γύρω,
    έχει εξάψεις και ανατριχίλες
    και ζωηρά χρώματα, και είναι θορυβώδες,
    και είναι χαβαλές, για λίγο.
    Κάποιοι άνθρωποι είναι στο ταξίδι για
    καιρό και αρχίζουν να αναρωτιούνται:
    Είναι αληθινό;
    Ή είναι μόνο ένα ταξίδι;
    Και κάποιοι άνθρωποι θυμήθηκαν,
    και έρχονται και μας λένε:

    "Έι, μην φοβάσαι, μην ανησυχείς
    ποτέ, γιατί είναι μόνο ένα ταξίδι."

    Και εμείς... σκοτώνουμε
    αυτούς τους ανθρώπους.

    "Κάντε τον να το βουλώσει! Έχω
    επενδύσει πολλά σ'αυτό το ταξίδι,
    κάντε τον να το βουλώσει!
    Κοίτα τη συνοφρύωση
    της ανησυχίας μου.
    Κοίτα το μεγάλο τραπεζικό μου
    λογαριασμό, και την οικογένειά μου.
    Πρέπει οπωσδήποτε να είναι
    πραγματικότητα..."

    Είναι μόνο ένα ταξίδι.
    Αλλά πάντα σκοτώνουμε τους καλούς
    ανθρώπους που προσπαθούν
    να μας το πουν, το έχετε
    παρατηρήσει;
    Και αφήνουμε τους δαίμονες
    να περιφέρονται λυσσασμένοι.
    Αλλά δεν έχει σημασία, γιατί
    είναι μόνο ένα ταξίδι
    και μπορούμε να το αλλάξουμε
    όποτε θελήσουμε.
    Είναι μόνο μία επιλογή.
    Χωρίς προσπάθεια, χωρίς εργασία,
    χωρίς δουλειά, χωρίς οικονομίες.
    Μόνο μια επιλογή, αμέσως τώρα.

    Μεταξύ ΦΟΒΟΥ και ΑΓΑΠΗΣ.


    -----------------------------

    Όλα αυτα λεγονταί κυρίως προς
    αμερικανούς πολίτες αλλα νομιζω
    πως θα μπορουσαν να λεγονται προς
    ολους τους πολιτες παγκοσμιως







    NIKOLARAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ιδιωτικες ολες οι ΔΕΚΟ.τελος στα κοπροσκυλα της ΔΕΚΟ.Αρκετα τους ανεχτηκαμε.Μπραβο στον καραμανλη που εχει παρει το σπαθι και αρχιζει καθαρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΛΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λιμενεργατες με 1200 ΕΥΡΩ ??
    Το site αυτο φιλε μου το διαβαζουν χιλιαδες ανθρωποι που καποιοι απο αυτους γνωριζουν καλα και αυτο το αντικειμενο.
    Για τον λογο αυτο κανε μια διορθωση αφου πρωτα πας να μαθης ποσα περνουν το 6ωρω οι χειρισται των Gandy cranes η των forklifts η αυτων που κανουν Lashing των containers οσακις απαιτηθει η αμεση αναχωρησις των πλοιων κλπ.

    Ενας απλος χειριστης μαζι με τις
    υπερωριες μπορη να φθαση μεχρι και 8000 Ε το μηνα!!!!!

    Ολα αυτοματοποιημενα χωρις κοπο
    ΝΤΡΟΠΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
    ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ
    ΟΛΠ - ΟΛΘ και απο θεση ισχυος
    βολευονται και εβαλαν εσενα να
    παραπληροφορεις.

    Εγω φιλε μου σαν γνωστης της
    της Ναυτιλιας θα ηθελα να σου θυμησω οτι επι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ οταν
    καναμε 4 ημερες απεργεια μας
    επιστρατευσαν και δραχμη δεν πηραμε.

    Γι αυτο ΟΧΙ ΨΕΥΔΗ ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κύριε Μ.Κ.,

    αν δεν ήξερα θα είχα ήδη δακρύσει για τους καημένους εργάτες των Λιμανιών και για τα ρετιρέ των 1200 €

    Αυτή είναι η ψευτοαλήθεια... Η αλήθεια είναι κάπως διαφορετική...

    Αφού μάθατε ότι τα ρετιρέ είναι των 1200 € προσπαθήστε να μάθετε ποια είναι τα ανεπίσημα ρετιρέ... και αν δείτε έσοδα απο υπερωρίες που θα σας κάνουν να εκπλαγείτε μη χάσετε το κουράγιο σας... προχωρήστε ακάθεκτοι, κάνετε την δημοσιογραφική σας έρευνα και βρείτε τα πραγματικά νούμερα... καθιστός όμως, για να μη σας χάσουμε...

    Κύριε Μ.Κ. είναι αλήθεια οτι οι πολλοί εργαζόμενοι παίρνουν σχετικά λίγα στα λιμάνια της χώρας μόνο που η νέα κατάσταση θα τους δίνει περισσότερα διοτι θα κάνει πολυ μεγαλύτερους τζίρους, αφού δεν θα λειτουργεί με τις μύριες όσες δυσκαμψίες και παρακωλυτικές τακτικές των εργατοπατέρων.

    Τα λιμάνια της χώρας κύριε Μ.Κ, αποδίδουν πολυ λιγότερα απο όσο θα έπρεπε να αποδίδουν καταστρέφοντας τον πλούτο και τις προοπτικές της χώρας.

    Η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη που εν μέρει θα έλθει απο την διαμετακομιστική της δυνατότητα...

    Θα προτιμούσα, όπως πιστεύω και εσείς, να κερδίζαμε απο την ανωτερότητα του πνεύματός μας, απο την έρευνα και την τεχνολογία αλλα δυστυχώς αυτό έχουμε αυτό πουλάμε... Χαμαλίκι πουλάμε κύριε Μ.Κ... Ας το πουλάμε τουλάχιστον ανταγωνιστικά...

    Όσον αφορά τις μάζες των χαμηλόμισθων λιμενεργατών θα έχουν καλλίτερες συνθήκες δουλειάς απο τα «δουλοσύμφωνα» με το κατεστημένο των εργατοπατέρων που δεν φαίνονται αλλά υπάρχουν... δεν ακούγονται αλλα είναι εκεί... κυρίαρχοι του παιχνιδιού.

    Οι παλιοί, υπερωριακοί αναντίρρητα θα υποφέρουν αλλά έτσι είναι η ζωή... Ο έχων δίνει στον μη έχοντα και ζούμε όλοι απο τα έσοδα που κάνουμε ή απο αυτά που θα μπορούμε να παράγουμε και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. IS


    MAKIS THE ZOUGLA

    MAN A GAY????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κατά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, αλλά και κατά τη διάρκεια του ελληνικού εμφυλίου πολέμου εγέρθηκε θέμα "συνένωσης" των δύο Μακεδονιών, της Σλαβικής και της Ελληνικής:
    Στο συμφωνητικό που υπέγραψαν στο Πετρίτσι στις 12 Ιουλίου 1943, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας και το Κομμουνιστικό Κόμμα Βουλγαρίας δήλωσαν ότι προτίθενται να εργασθούν από κοινού για ..."την εγκαθίδρυση στη Βαλκανική Ένωσης Σοβιετικών Δημοκρατιών που θα περιλαμβάνει τήν Ελλάδα, την Μακεδονία και τήν Σερβία" και περιγράφει (στην έκτη παράγραφο) την Μακεδονία σαν χώρα "Ελληνική, Σερβική και Βουλγαρική".
    Ή συμφωνία αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν το εφαλτήριο για το φορτισμένο -πλέον- πολιτικά κλίμα που επακολούθησε και που οδήγησε στα σημερινά αδιέξοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ιδιωτικες ολες οι ΔΕΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ιδιωτικες ολες οι ΔΕΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε της επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ιδιωτικες ολες οι ΔΕΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ιδιωτικες ολες οι ΔΕΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρε μαλάκα με τα μητρώα ποσα πέρνεις την ώρα από το κόμμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα

    Εις υγεία των κορόιδων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα λιμάνια της χώρας κύριε Μ.Κ, αποδίδουν πολυ λιγότερα απο όσο θα έπρεπε να αποδίδουν καταστρέφοντας τον πλούτο και τις προοπτικές της χώρας.

    Η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη που εν μέρει θα έλθει απο την διαμετακομιστική της δυνατότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Για αυτό δωστε σε μας εμας τα λιμάνια μαλάκες να κονομίσουμε κανένα ψιλό...

    Πάντα δικοί σας
    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Της νουδουλας είναι το καθηστεριμένο με τα μητρώα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα

    Εις υγεία των κορόιδων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τα λιμάνια της χώρας κύριε Μ.Κ, αποδίδουν πολυ λιγότερα απο όσο θα έπρεπε να αποδίδουν καταστρέφοντας τον πλούτο και τις προοπτικές της χώρας.

    Η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη που εν μέρει θα έλθει απο την διαμετακομιστική της δυνατότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα

    Εις υγεία των κορόιδων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τα λιμάνια της χώρας κύριε Μ.Κ, αποδίδουν πολυ λιγότερα απο όσο θα έπρεπε να αποδίδουν καταστρέφοντας τον πλούτο και τις προοπτικές της χώρας.

    Η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη που εν μέρει θα έλθει απο την διαμετακομιστική της δυνατότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ευχαριστούμε για την χορηγία μαλάκες Έλληνες σας έριξαν το δόλωμα και τσιμπήσατε… βόδια, αντί να κόψετε τα προνόμια μερικών ξεπουλάτε τις επιχειρήσεις!!!

    Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και τα καρτέλ σας είναι ευγνώμονες… θύματα

    Εις υγεία των κορόιδων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γιώργο προχώρα και άλλαξέ τα όλα



    και μετά άλλαξε πλευρό και ρίξε και μερικά σακκιά ασβέστη γιατί το πτώμα βρώμισε (αφού πάρεις άδεια από τον πρέσβη της πατρίδας σου πρώτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Το θεμα με αυτους που δουλευουν στο Ικονιο (σταθμος φορτο-εκφορτωσης containers στον Πειραια),ειναι οτι το εχουν κανει κλειστο κυκλωμα.

    ΔΕΝ μπορεις να μπεις εκει.
    Πρεπει να εχεις τον πατερα σου να παρει συνταξη ,τον αδελφο σου και πολυ ακομα μεσον..
    Μπορει να γκαριζουν για .."ελλειψη υπαλληλων,αλλα αυτο ειναι σταχτη στα ματια.

    Μερικες ειδικοτητες πχ Planner,παιρνει 10.000 ευρω και τα αξιζει..
    Αλλα και οι αλλοι παιρνουν ,αναλογα το μηνα 5-6.000 ευρω .
    Βεβαια εκει δεν εχει ωραριο.
    Νυκτα μερα,βροχη κρυο,χιονι ,οταν φτασει το καραβι αυτοι θα δουλεψουν.

    Καμμια φορα αμα καποιος δεν παει στην δουλεια (γιατι πχ ειναι αρρωστος) στελνει αντικαταστατη του εκει.

    Και ο αντικαταστατης του μπορει για 10-15 ωρες πχ να παρει μεροκαματο 150-250 ευρω αναλογα.
    ανασφαλιστα και αδηλωτα εννοειται.
    Στα χαρτια φαινεται κανονικα ο "κανονικος" εργαζομενος.

    Και μιλαμε να αλλαζει απλα τα "twist-locks" η να παει στο Lashing.

    Αυτοι που χειριζονται επισης τις γερανογεφυρες ειναι της ταξεως των 7-8000 ευρω λιγο πανω λιγο κατω.

    Μην ανησυχειτε.
    Αυτοι οι "εργαζομενοι" δεν κοπτονται μην ταχαμου πουληθει η δημοσια περιουσια .
    Τα συμφεροντα τους,κοιταζουν.

    Καποτε που πηγαινα τακτικα στο Ιονιο με καραβι,ειχαμε τακτικες συζητησεις με τους εκει εργαζομενους,ηταν την εποχη που θελανε να τους βαλουν με μισθο εκει σταθερο ,θελανε να τους κοψουν τις διπλοβαρδιες και πολλα αλλα που δεν μπορω να θυμηθω τωρα.

    Αλλα κανεις αμφιβαλλει η αμφισβητει αυτα που λεω, εδω ειμαστε.
    Ειμαι σιγουρος θα θυμηθω και αλλα .."αιτηματα" αυτης της συμπαθους ταξεως που τους επιασε η πρεμουρα για το .."ξεπουλημα του εθνικου πλουτου".

    Δεν πληρωνοντουσαν απο το δημοσιο ,
    (υπηρχαν και τετοιοι) οι πιο πολλοι ειναι αεριτζηδες και φοβουνται μηπως παρουν τον μπουλο η μειωθουν τα μισθα τους οταν τα παρει ιδιωτης..

    Ουτως η αλλως βεβαια δεν προκειται για .."ξεπουλημα" αλλα για ενοικιαση των σταθμων αυτων σε ιδιωτες .
    Και αυτο φοβουνται αυτοι.
    Μην βγουν εξω απο το κλειστο κυκλωμα που εχουν δημιουργησει ,δηλαδη το επαγγελμα να παει απο πατερα σε γυιο κλ κλπ

    πρωην κοντεινερας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ουστ κηφήνες του Δημοσίου!!!

    Αρκετά με τα προνόμιά σας και τα παχυλά "τυχερά" σας!!!

    Πώληση εδώ και τώρα των λιμανιών, να αρχίσετε να δουλεύετε επιτέλους για την ανάπτυξη του τόπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΩΜΑ ΦΟΡΤΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑ ΚΙΛΟ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΞΕΦΩΡΤΩΝΑΝ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΚΑΝΚΓΟΥΕΗ.ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΕΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑ ΚΙΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 1.56 ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ

    Σε αγωγή προχωράνε οι αγρότες στην Λάρισα κατά της ΔΕΗ αφού έγινε αποκατάσταση στο δίκτυο των Βιομηχανικών και βιοτεχνικών εγκαταστάσεων αλλά όχι στα αρδευτικά συγκροτήματα των αγροτών. Στην καταγγελία τους οι αγρότες αναφέρουν ότι….«Σας καταγγέλλουμε ότι στερείτε παράνομα και καταχρηστικά από τους αγρότες της περιοχής μας, το αναφαίρετο συνταγματικά δικαίωμα για επαγγελματική και οικονομική ανάπτυξη και προκαλείτε βλάβη (διά της παραλείψεώς σας) στις καλλιέργειές τους. Σας καλούμε να προβείτε άμεσα σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την αποκατάσταση των βλαβών αυτών, άλλως θα αναζητήσουμε δικαστική προστασία για την απόδοση τυχόν ποινικών ευθυνών και τη χρηματική αποκατάσταση κάθε ζημίας που έχουν υποστεί και θα υποστούν οι καλλιέργειες των αγροτών - μελών μας». Αγωγή στην ΔΕΗ θα κάνει και tο Ινστιτούτο Καταναλωτών Θεσσαλίας, με αφορμή τα πολλά παράπονα των καταναλωτών για τις συνεχιζόμενες διακοπές ρεύματος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Επιμελητηρίου Αθηνών και καταθέτει συλλογική αγωγή κατά της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ. Ο κόσμος έχει αναστατωθεί από τις συνεχιζόμενες διακοπές ρεύματος που τους πλήττει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 5:32 ποιο καλό του τόπου ρε παπαρα για το καλό της τσέπης του ιδιοκτήτη θα δουλεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νέα όπως πάντα..

    Μετά την Διαπίστευση στο συνέδριο που συνεχίζεται απρόσκοπτα και καλοοργανωμενα και μετά το πρωινό σας φιάσκο και την απάντηση μου στο post σας ,έκπληκτος διαβάζω ότι συνεχίζετε το φιάσκο σας απτόητοι…

    Η παραπληροφόρηση και η λαμογια σας σε βάρος του Γιώργου Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ συνεχίζεται καλά οργανωμένη.

    Το εφεύρημα σας για πρόσκληση δήθεν του Αμερικανού πρέσβη στο συνέδριο, πρωτότυπο μεν χονδροκομμένο και καλοστημένο ψέμα δε.

    Συνεχίζεται βλέπω απτόητοι να συκοφαντείτε . Η τακτική σας καλά μελετημένη από τον μέγα Αγιατολαχ απευθύνεται πλέον σε ωτα μη ακουντων. Σας πήραμε χαμπάρι ρε…

    Το μήνυμα της νίκης και της αλλαγής που ξεκινά από το Φάληρο σας έχει δημιουργήσει πανικό. Το γνωρίζετε και φοβάστε μόνο την άνοδο του ΠΑΣΟΚ. Ξέρεται και φοβάστε ότι από εκεί ξεκινά η πραγματική ανατροπή σας.

    Οι μήνες σας είναι μετρημένοι. Ο λαός σας έχει μάθει πλέον. Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου αποτελούν την εγγύηση για την πραγματική αλλαγή και για να τελειώσει η περιπέτεια του ροζ με πολύ μαύρο που έχει βυθιστεί η χώρα.
    Μας αξίζει μια καλύτερη κυβέρνηση

    Πάντα με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αλήτες αγρότες όταν κλείνατε την εθνική ήταν καλά... την επόμενη φορά είναι η σειρά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. H αλήθεια για τους μισθούς των λιμενεργατών

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε στη Βουλή ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Εμμ. Κεφαλογιάννης, οι αμοιβές των λιμενεργατών πιάνουν κορυφή. Οι συνολικές ετήσιες αποδοχές τους ξεκινούν από 141.000 ευρώ και διαμορφώνονται προς τα κάτω σε 130.000 ευρώ, 129.000, 128.000 ως 83.000 ευρώ. Ο υπουργός χαρακτήρισε «πρόκληση τα προνόμια αυτά και μάλιστα σε εποχές ύφεσης» και τους εργαζομένους «αριστοκράτες λιμενεργάτες των ρετιρέ». Το ημερομίσθιό τους, σύμφωνα με τον κ. Κεφαλογιάννη πάντοτε, φθάνει ως και 560 ευρώ. Σύμφωνα με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας το ημερομίσθιο ενός λιμενεργάτη είναι 25 ευρώ, με τα επιδόματα φθάνει τα 40 ευρώ συν η αύξηση κάθε έτους από τη Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Ενα από τα επιδόματα είναι αυτό της απόδοσης. Οταν οι εργάτες ξεφορτώνουν πάνω από 28 τόνους στη βάρδια θεωρείται έξτρα μεροκάματο, αν και οι τεχνικές ευκολίες σήμερα διευκολύνουν την κατάσταση πολύ περισσότερο από ό,τι ίσχυε το 1970 οπότε υπογράφτηκε η σχετική συμφωνία. Αν σε αυτά προστεθούν και οι υπερωρίες, γίνεται φανερό γιατί οι συνολικές απολαβές εκτινάσσονται. Οι εργαζόμενοι, βεβαίως, βλέπουν τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, αν και έχουν κάνει οι ίδιοι πρόταση για εκσυγχρονισμό του κανονισμού εργασίας τους και ακόμη απάντηση δεν έλαβαν. «Αυτές οι πολύ υψηλές αμοιβές που ανακοινώθηκαν αφορούν 40 - 50 εργαζόμενους σε σύνολο 325. Οι περισσότεροι δεν ξεπερνούν τα 40.000 ευρώ. Μάλιστα οι συγκεκριμένοι είναι αυτοί που κάνουν την πιο σκληρή δουλειά ξεφορτώνοντας κοντέινερ, δουλεύουν χωρίς συγκεκριμένο ωράριο και επιπλέον τους υποχρεώνει η διοίκηση να εργάζονται δύο οκτάωρα αντί για ένα. Κανονικά, για να καλυφθούν οι ανάγκες του λιμανιού θα έπρεπε να εργάζονται εδώ 700 - 800 άτομα» επισημαίνει ο κ. Π. Κυριακού, λιμενεργάτης και πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά.


    Το ΒΗΜΑ,
    19/06/2005 , Σελ.: A34
    Κωδικός άρθρου: B14493A341
    ID: 270887

    Επιπλέον:

    http://egov.yen.gr/briefing/02-news/syntyen_160605.pdf

    και

    http://egov.yen.gr/briefing/02-news/syntyen_190505_new.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. O ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΗ ΝΑΤΑΣΣΑ,ΠΟΥ ΚΙ' ΑΥΤΗ ΠΗΡΕ ΤΟ DOCTORA ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟΖΑΧΟ, ΜΕ ΤΟ Σ Π Α Θ Ι ΤΗΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,
    ΝΤΕΛΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 13 Μάρτιος 2008 5:44 μμ

    ΞΕΦΩΡΤΩΝΑΝ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΚΑΝΚΓΟΥΕΗ.
    ==
    Δεν ξερω αν ισχυει αυτο για το ξεφορτωμα στο gangway.

    Γιατι ενα πλοιο container ,δεν ξεφορωνει μονο αλλα ταυτοχρονα φορτωνει κιολας.

    Ο/οι Planners και αυτοι που εχουν τα VHF και ειναι πανω στην κουβερτα και καθοδηγουν την γερανογεφυρα,που ακριβως θα βαλει το καθε κονταινερς ,αυτοι επισης που καθοδηγουν το οδηγο του Clark,που θα βαλει ακριβως το κονταινερ,οπως και οι οδηγοι,παιρνουν τρελλα λεφτα.

    35αρης μουλεγε με 13 χρονια εκει εχτισε 4ωροφο.
    Και ηταν ολο ανησυχια "γιατι τωρα τελευταια πανε οι πουστηδες να μας τα κοψουν" και κατι τετοια..
    Μιλαω για περιοδο περιπου 2002-2003,καπου εκει..

    κοντεινερας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. babis,


    άσε την ανάλυση και πιάσε τις πίπες που τις ξέρεις άριστα.

    Φόρεσε και τα ρόζ που μας έγραφες το πρωϊ.


    Στήσε το πιπο-μαγαζάκι σου αμέσως μετά τις διαπιστεύσεις γιατί μόλις μπαίνουν θα έχουν λεφτά. Μέσα στο συνέδριο, θα τους τα χεριάσουν οι σύντροφοι όπως και πέρσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ της επάρρατης δεξιάς των κουμπάρων των υποκλοπών των απαγωγών της βίας και του ξύλου της τιμωρίας των γυναικών και των μητέρων των σοδομημένων ομολόγων με τα δικά μας τα λεφτά,χαρίζει τα σεμπο που είναι σούπερ κερδοφόρα σε κάποιους πλούσιους φίλους της.Τα κέρδη των σεμπο είναι ολονών μας .Γιατί λοιπόν το κράτοις να βγάζει μερικά δισ ευρώ για να κάνει κοινωνική πολιτική? για να δώσει στους άνεργους στις μητέρες να προσλάβει γιατρούς για το ικα?ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΙΜΠ ΜΠΙΜΠ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΆ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΕΜΠΟ
    Οι δεξιοί χρήστες να ανοίξουν τα μάτια τους.Και δικά τους λεφτά παίρνουνε από τα ταμεία και οι δικές τους συντάξεις θα μειωθούνε και αυτοί θα δουλέψουν 5-15 χρόνια παραπάνω.Να παραδειγματιστούνε οι φίλοι μας οι δεξιοί από τη δακε της τράπεζας ελλάδος ,της δεη της ποε οτα που είναι πρωτοπόροι στις απεργίες.Χαζοί είναι οι δεξιοί στους παραπάνω κλάδους ή μήπως αυτοί που αντιδρούνε στις απεργίες και στις πορείες κάνουν λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 6:09 συμφωνώ μαζί σου αλλά πρέπει να κόπουν καποια υπερβολικα προνόμια που έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να ξεπουλήσουμε την περιουσία του ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 13 Μάρτιος 2008 6:09 μμ

    χαρίζει τα σεμπο που είναι σούπερ κερδοφόρα σε κάποιους πλούσιους φίλους της.Τα κέρδη των σεμπο είναι ολονών μας .

    ==
    Δεν ειναι δικα σου τα κερδη βρε Καραμπα.
    Ενω συμφωνω μετα τελευταια ,εδω σχετικα με τα σεμπο,εισαι ασχετος και ανιδεος.

    Εχουν δημιουργησει μια καστα μερικων δεκαδων ανθρωπων που παιρνουν τρελλα λεφτα,μιλαμε ο κατωτερος το 2003(?) καπου εκει ητανε 5-6000 ευρω το μηνα!

    Δοκιμασα να μπω και εγω εκει ,και μαλιστα με προσοντα δουλευα σε πλοιο containers και ειχα γνωση του αντικειμενου..

    Δεν καταφερα τιποτα.
    Το επαγγελμα παει απο πατερα σε γυιο..

    Αν δεν με πιστευεις,δοκιμασε να πας και συ εκει,τα λεφτα ειναι πολλα,θα χρειαστεις για τις πιο απλες δουλειες π.χ αλλαγη twist-locks h Lashing καμμια βδομαδα εκπαιδευση.
    Τα αλλα Planner klp θες κανα χρονο και βαλε.

    Εγω ζητησα οτιδηποτε,αν και εχω πολλες γνωσεις πανω στην φορτο/εκφορτωση κονταινερς ,αλλα σου ειπα ειναι "κλειστο κλαμπ".

    Στα υπολοιπα συμφωνω.

    κοντεινερας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εαν ενα κράτος πουλά τα λιμάνια του και μάλιστα ευρωπαικό τότες να αλλάξει το ονομά του και απο Ελλάδα να λέγεται ΚΟΛΟΧΆΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τα λιγούρια των 700 ευρώ αντί να κοιτάξουνε να ξεσηκωθούνε τους τρέχουνε τα σάλια με τους μισθούς άλλων εργαζομένων.Ψηφίστε ΝΔ και σημιτικό ΠΑΣΟΚ κύριοι μαλάκες για να παίρνεται 500 ευρώ.Ο άλλος ο τρόμπας που γράφει Α.Μ. και αποδοχές δεν μας λέει πόσα του δίνουν οι γαμιάδες του για να τα γράφει.
    Ξυπνάτε ζώα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δημοσιοι υπαλληλοι ηρθε η ωρα να παρετε τον πουλο.Τα προνομοια και οι παχοιλοι μισθοισας τελος.
    Να πατε στο διαολο κοπριτες.Ευχαριστουμε τον καραμανλη που σας τα κοβει ολα.Welcome to IKA να δειτε τι ωραια θα περασουμε ολοι.
    Γιατι ρε βρωμοκοπριτες δεν θελετε το ικα?εμεις που ειμαστε εδω τι μαλακες ειμαστε?
    Για ελατε τωρα εδω να δειτε την γλυκα.
    ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ποιός σου είπε ρε καραγκιόζη ότι οι λιμενεργάτες δεν είναι στο ΙΚΑ;
    Μάθε πρώτα τι γίνετε και μετά να γράφεις παπαριές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 13 Μάρτιος 2008 7:22 μμ

    Τα λιγούρια των 700 ευρώ αντί να κοιτάξουνε να ξεσηκωθούνε τους τρέχουνε τα σάλια με τους μισθούς άλλων εργαζομένων

    ==
    OXI KAI NA "ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΜΕ" ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΙ.

    ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΣΟΝ ΜΑΛΙΣΤΑ.

    2.300 ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ 700 Ο ΑΛΛΟΣ ,ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!

    6000 ΕΥΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΕΜΠΟ,600 ΕΥΡΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ.
    ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΘΟΥΝ ΤΑ ΣΕΜΠΟ ΣΤΟΥς ΙΔΙΩΤΕΣ!!

    ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΚΡΥΟ ΟΥΤΕ ΖΕΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ουτως η αλλως βεβαια δεν προκειται για .."ξεπουλημα" αλλα για ενοικιαση των σταθμων αυτων σε ιδιωτες .
    Και αυτο φοβουνται αυτοι.
    Μην βγουν εξω απο το κλειστο κυκλωμα που εχουν δημιουργησει ,δηλαδη το επαγγελμα να παει απο πατερα σε γυιο κλ κλπ

    πρωην κοντεινερας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η αλήθεια είναι στην μέση 6:22 πρέπει να αλλάξει το υπάρχον καθεστώς αλλά όχι όμως ξεπουλήσουν αυτή την κερδοφόρα δημόσια υπηρεσία γιατί για να την θέλουν ιδιώτες ποντάρουν σε υπερκέρδη συνεπώς γιατί τα λεφτά να πάνε στις τσέπες ιδιωτών???

    Έτσι είναι ξεπουλάνε τα φιλέτα και οτι δεν αποφέρει κέρδη παραμένει στο δημόσιο αλλά τέτοια ζώα που είναι ορισμένοι που να καταλάβουν το παιχνίδι που παίζει η εκάστοτε κυβέρνηση.

    Τέλος για να δούμε τα χρήματα που θα εξασφαλιστούν θα δοθούν στους χαμηλά ασθενέστερους? Η θα τα σουφρώσουν και αυτά όπως και πολλά άλλα ?

    Κωστάκη με τα καρτέλ και με το μαύρο χρήμα που χρηματοδοτεί τα κόμματα και πρωτοκλασάτους πολιτικούς θα γίνει τίποτα θα καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών? Θα πληρώσουν όσοι χρωστάνε στο κράτος και στα ασφαλιστικά ταμεία από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο? Με την διαπλοκή τι θα γίνει? Χάσατε το τραίνο δεν πείθεται πια ήρθε η ώρα σας να πάτε σπίτια σας.

    Με όλα αυτά πως να μην πέρνει ο κουραμπιές 17% ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δημοσιοι υπαλληλοι ηρθε η ωρα να παρετε τον πουλο.Τα προνομοια και οι παχοιλοι μισθοισας τελος.
    Να πατε στο διαολο κοπριτες.Ευχαριστουμε τον καραμανλη που σας τα κοβει ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Στους δημόσιους υπαλλήλους να κόψει προνόμια σε πάρα πολλούς και δώσει σε κάτι λίγους που ασχολούνται με την καθαριότητα βαρέα-ανθυγιεινά αλλά να ΜΗΝ ξεπουλάει την κρατική περιουσία...

    Δάμαλε όμως άρχισες από τα χαμηλά στα ψηλά γαργάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. λιγούρια των 700 ευρώ, το επαγγελμα παει απο πατερα σε γυιο.

    Καμμια φορα αμα καποιος δεν παει στην δουλεια (γιατι πχ ειναι αρρωστος) στελνει αντικαταστατη του εκει.

    Και ο αντικαταστατης του μπορει για 10-15 ωρες πχ να παρει μεροκαματο 150-250 ευρω αναλογα.
    ανασφαλιστα και αδηλωτα εννοειται.
    Στα χαρτια φαινεται κανονικα ο "κανονικος" εργαζομενος.

    Αυτοι οι "εργαζομενοι" δεν κοπτονται μην ταχαμου πουληθει η δημοσια περιουσια .
    Τα συμφεροντα τους,κοιταζουν.

    ΕΚΤΟΣ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΩΜΑ ΦΟΡΤΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑ ΚΙΛΟ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΞΕΦΩΡΤΩΝΑΝ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΚΑΝΚΓΟΥΕΗ.ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΕΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑ ΚΙΛΑ.

    35αρης μουλεγε με 13 χρονια εκει εχτισε 4ωροφο.
    Και ηταν ολο ανησυχια "γιατι τωρα τελευταια πανε οι πουστηδες να μας τα κοψουν" και κατι τετοια.

    Τα λιγούρια των 700 ευρώ OXI KAI NA "ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΜΕ" ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΙ.

    ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΣΟΝ ΜΑΛΙΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Δημοσιοι υπαλληλοι ηρθε η ωρα να παρετε τον πουλο.Τα προνομοια και οι παχοιλοι μισθοισας τελος.
    Να πατε στο διαολο κοπριτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πείτε μου μία ιδιωτικοποίηση που έγινε στην Ελλάδα με διαφάνεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΚΡΥΟ ΟΥΤΕ ΖΕΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Το γεγονός ότι κουμανταδόρος στην MSC που θέλει να πάρει το λιμάνι είναι ο αδελφός του υπουργού οικονομίας μάλλον δεν πρέπει να μας λέει τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. εργάτες που κατόρθωσαν μέσα απο αγώνες να έχουν διαμορφώση ένα επίπεδο ζωής είναι παράδειγμα προς μίμιση.Τώρα αγωνίζονται για λιμάνια δημόσια έχοντας απέναντι τους τα κανάλια, τους εθνικούς εργολάβους μια κυβέρνηση που βρίσκεται σ΄ αντεργατική υστερία εναν υπουργο που δεν κάνει ούτε για μπάζα και φυσικά μια ομάδα άλλων εργαζομένων που αντι να αγωνίζεται και αυτή για καλύτερες συνθήκες ζωής το μόνο που κάνουν είναι να κρίνουν τους άλλους εργαζόμενους
    ΒΕΒΑΙΑ μερικοί ενοχλουνται εαν ο λιμενεργάτης παίρνει 1200 ευρο το μήνα ενω καποιοι εφοπλίστες γεμίζουν στο ταμείο τους 1.500.000
    ευρο το15/θήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Το γεγονός ότι κουμανταδόρος στην MSC που θέλει να πάρει το λιμάνι είναι ο αδελφός του υπουργού οικονομίας μάλλον δεν πρέπει να μας λέει τίποτα

    13 Μάρτιος 2008 8:15 μμ

    ==

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.

    ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?

    ΕΓΚΥΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ,
    ΟΧΙ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. 13 Μάρτιος 2008 8:15 μμ

    Αγαπητό ράδιο αρβύλα
    Άντε και το πήρε ο όποιος διάλος το πήρε, κινάζος, πόντιος ανάδελφος υπουργού.
    Εσύ τι ζόρι τραβάς?
    ΄Δεν θα πέρνεις εσύ το ενοίκιο? θα χάσεις την κουτάλα?
    Σ' έπιασε ο πόνος για την πατρίδα? και αν ναί με ποιό τρόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ρε ΜΑΛΑΚΑ καράμπα, σου έχωσα τα μπινελίκια της ζωής σου την άλλη φορά και μυαλό δεν έβαλες!
    Εντάξει ρε μαλάκα, άντε να το παραδεχτούμε ότι φταίει η Δεξιά! Γιά όλα!
    Εσύ ρε ΜΑΛΑΚΑ τι έχεις να αντιπροτείνης? Μια σκέτη άρνηση είσαι ρε ΜΑΛΑΚΑ!
    Κάνε και συ την πρότασή σου να σχολιαστείς! Να δεις τότε πόσα απίδια βάνει ο σάκκος! ΜΑΛΑΚΑ ε ΜΑΛΑΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 9:02 εμένα με έπιασε ο πόνος για το ξεπούλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Η COSCO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΤΑ ΣΕΜΠΟ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΡΘΟΓΡΑΦΕ ΤΩΝ 1200 ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΜΑ ΔΕ ΣΟΥ ΣΚΑΣΩ ΤΟ 200 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ, ΑΝ ΕΠΕΡΝΕΣ 1200 ΤΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΕΤΡΕΧΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΟΜΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΙΜ Η CHINA SHIPPING H ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ KAI ΤΟΤΕ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΝΕΜΕΝΕ ΕΡΓΑΤΗ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΤΩΝ 35000 ΠΟΥ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΣΑΙΝΤ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αγωνας κατα των καθε ειδους καρτελ και μονοπωλιων.15 ιδιωτικα καρτελ σε ειδη Σουπερμαρκετ και αλλα 4 σε βασικους τομεις της αγορας.Αμετρητα κρατικα μονοπωλια.Ολα αυτα αποτελουν τον παραδεισο της Ελλαδας που ειναι η"μαυρη τρυπα" του ελευθερου ανταγωνισμου στην Ευρωπη.Καληνυκτα συνΕλληνες!www.stopcartel.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Τα γεμίσει η Ελλάδα κινέζικα προϊόντα όχι τώρα πως δεν έχει αλλά τότε είναι που θα γίνει της πόπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ας το παρει και η HANJIN.
    Ας το παρει και η EVERGREEN.

    Και αμα κανω και καμμια αναζητηση θα τις βρω ολες τις εταιρειες με κοντεινερς,ασε που μπορω να παω στο "Fairplay" και να σου βρω και τους μανατζερς καθε μιας απο αυτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. EGO DEN EXEI AYTOKINHTO KARDIA MOY...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ρε ουστ κοπρόσκυλα των λιμανιών, ενδιαφέρεστε για το εαν θα ξεπουληθούν τα λιμάνια... τώρα που θα προσληφθούν οι νέοι 400 θα δούμε τι θα κάνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ελαφρά πηδηματάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. George sos pls... do you hear as from TAIKWONDO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Οι νέοι 400 θα δουλέψουν για 7 μήνες και μετά...δρόμο....
    Ωραία τακτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. - O εργαζόμενος με AM 104457 είχε αποδοχές 122.022 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104423 είχε αποδοχές 121.730 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM10447 είχε αποδοχές 120.145 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104221 είχε αποδοχές 115 692ευρώ.

    - Ο εργαζόμενος με AM 104414 είχε αποδοχές 115.856 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM 104583 είχε απολαβές 111.333 ευρώ.

    - O εργαζόμενος με AM104518 είχε απολαβές 110.459 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. αγαπητέ φίλε με τα μητρώα για πες σε όλους μας;;;; Άυτά τα λεφτά τα έκλεψαν;; Ποιος τους τα έδωσε;;; Μήπως είναι αποτέλεσμα αγώνων τους;; Είσαι ευχαριστημένος με τα 700 ευρώ που παίρνεις και χύνεις τόση χολή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Μήπως δε σε βόλεψε το μέσο σου φίλε μου με τα μητρώα στον ΟΛΠ και έχεις σκάσει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. 9:02 εμένα με έπιασε ο πόνος για το ξεπούλημα
    13 Μάρτιος 2008 9:45 μμ


    Τώρα είναι αργά βολέψου με παυσίπονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. λιγούρια των 700 ευρώ, το επαγγελμα παει απο πατερα σε γυιο.

    Καμμια φορα αμα καποιος δεν παει στην δουλεια (γιατι πχ ειναι αρρωστος) στελνει αντικαταστατη του εκει.

    Και ο αντικαταστατης του μπορει για 10-15 ωρες πχ να παρει μεροκαματο 150-250 ευρω αναλογα.
    ανασφαλιστα και αδηλωτα εννοειται.
    Στα χαρτια φαινεται κανονικα ο "κανονικος" εργαζομενος.

    Αυτοι οι "εργαζομενοι" δεν κοπτονται μην ταχαμου πουληθει η δημοσια περιουσια .
    Τα συμφεροντα τους,κοιταζουν.

    ΕΚΤΟΣ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΩΜΑ ΦΟΡΤΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑ ΚΙΛΟ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΞΕΦΩΡΤΩΝΑΝ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΚΑΝΚΓΟΥΕΗ.ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΕΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑ ΚΙΛΑ.

    35αρης μουλεγε με 13 χρονια εκει εχτισε 4ωροφο.
    Και ηταν ολο ανησυχια "γιατι τωρα τελευταια πανε οι πουστηδες να μας τα κοψουν" και κατι τετοια.

    Τα λιγούρια των 700 ευρώ OXI KAI NA "ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΜΕ" ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΙ.

    ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΣΟΝ ΜΑΛΙΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Γενιά των 600 ευρώ, κοιμηθήτε ήσυχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τώρα είναι αργά βολέψου με παυσίπονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΜΗΝ ΑΦΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ.
    ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ
    ΕΧΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΠ. ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΦΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑ ΓΜΑΤΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    (ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ) ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.
    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΑ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΗ ΒΑΡΔΙΑ
    ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ , ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ, ΑΡΓΙΕΣ
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ (ΧΟΝΔΡΙΚΑ ΠΟΣΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ , ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΙΚΑ ΚΛΠ).
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙΡΙΚΕΣ
    ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΒΡΕΞΕΙ - ΧΙΟΝΙΣΕΙ).

    ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΤΗ ΦΟΛΑ.
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (ΚΑΛΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ , ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΛΠ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ).
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΙΑ.
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΦΡΑΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΜΠΡΕΧΤ ΝΟΜΙΖΩ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ):
    ΟΤΑΝ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ.
    ΟΤΑΝ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ.
    ΟΤΑΝ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ Ο.Τ.Α.

    ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΕΜΕΝΑ
    ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ...

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
    ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΕΙΜΑΙ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Μαγκες, υπαρχει κανεις απο εσας εδω που πιστευει οτι υπαρχει ακομα σοσιαλισμος στην ελλαδα? Η πιτα μοιραστηκε.. ολοι φαγακι απ ολους.Η μηπως πιστευετε στους συνδικαλιστες κ στα σωματεια?
    Τι να πουν κ οι 200 νεοπροσληφθεντες υπαλληλοι του ολπ με μισθους πεινας? Ναι τους μισθους κ τις συμβασεις του ιδιωτικου τομεα για το ιδιο πραγμα λεμε.Δεν νομιζω να αρεσει σε κανεναν να κανει την ιδια ακριβως δουλεια με το συναδελφο του κ να πληρωνεται 3 φορες κατω. 700ευρω για αυτους που εχουν παραπονο.
    Οσο για την απεργια (διανυει τον 3μηνα τωρα) το ξερε κανεις σας μεχρι τωρα? Α ρε λαμογια συνδικαλιστες εσεις οι μεγιστοι αγωνιστες...απο την αλλη δεν ειναι δυνατον ο πειραιας μπακλαβα γωνια να μην εχει τους πελατες που εχουν τα λιμανια του εξωτερικου? Κατι συμβαινει αν ειναι αληθεια. Για ποια διοικηση μιλαμε λοιπον? Αραγε θα μαθουμε ποτε καμια αληθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
    ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΕΙΜΑΙ.......

    Κι εγώ ο Λάτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Το ξέρετε ότι η παρούσα κυβέρνηση που αποκαλεί αυτούς τους ανθρώπους ρετιρέ έδωσε αύξηση στους επόπτες του ΟΛΠ που δεν φαντάζεστε πριν περιπου 3 χρόνια;;;; Γιατί άραγε;; Κοιτάξτε αντί να κάθεστε και να σας πιάνουν τον κώλο, να διεκδικήσετε κάτι και σείς παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. διεκδικήσετε κάτι και σείς παραπάνω!!!

    Οι επόπτες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Γιατί κατά τη διαιτησία για τη συλ. σύμβαση εργασίας των λιμενεργατών αντί να τους περικόψουν προνόμια , τούς έκαναν αύξηση;;;;
    Τι παραπονιέστε;; Γιατί δεν παίρναν τόσα χρόνια προσωπικό;;; Μήπως πίσω απο όλα αυτά κρύβονται τα σχέδια της αξιολάτρευτης κυβέρνησης μας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Oι επόπτες, αρχιεργάτες κλπ πήραν μεγάλη αύξηση, γιατί σας φαίνεται περίεργο;;;
    Ο Κεφαλογιάννης από τη μία έδινε και απο την άλλη κατέκρινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Διαίρε και βασίλευε!!! Το έχουν καταφέρει!! Θα μας βάλουν να φάμε τις σάρκες μας σα τα σκυλιά!!
    Ξυπνάτε Έλληνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Πολλή ησυχία έπεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ναι ρε φιλε δηλαδη πως θα γινει? Αστο να παει να γαμηθει να μπει ο ιδιωτης να παιρνουμε ολοι τα ιδια, να κτυπας κ εσυ την καρτα σου,να σταματησει να κοιμαται κ ο αρχηεργατης στην νυχτερινη βαρδια,και να μην κατεβαινει ο διευθυνων με τη γραβατα να σε ψαχνει αν εισαι στο ποστο σου..που αν ειχε μυαλο κ αυτος θα στον ειχε κοψει τον κωλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Εγώ φίλε μου μετά συγχωρήσεως...χέστηκα!! Δε δουλεύω στο λιμάνι...Όμως εκτός από αυτούς μέσα στο λιμάνι δουλεύουν και άλλοι ανθρωποι που θα χάσουν το ψωμάκι τους...Δεν είναι αμαρτία;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. καλά ...έχετε φάει χοντρό κόλλημα με τους λιμενεργάτες!!!
    Ουστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Εχουμε καταλαβει οτι ολες οι συζητησεις γινονται για πολυ λιγους τυχερους που δυστυχως για αυτους και ευτυχως για μας χανουν τα προνομια τους.
    Η εργατικη δυναμη της Χωρας ειναι τα 1,5 εκ + (ΙΚΑ) ,ΟΓΑ (0,5 ΕΚ +) ,ΟΑΕΕ(0,6εΚ.Ξερετε ολοι προσθεση ,ισως ζαλιστειτε με τα νουμερα .
    Αυτα τα εκατομμυρια στηριζουν την χωρα με χαμηλες γενικα αποδοχες .μικρες προσδοκομενες συνταξεις και καμμια διασφαλιση για την επομενη μερα.
    Αυτοι πληρωνουν 0,6 εκ Δημοσιους υπαλληλους και 0,1εκ προνομιουχους που εχουν ξεμεινει απο το πρασινο παρελθον.
    Και εμεις επιλεγουμε ν α υπερασπιζομαστε αυτο το 15 % που κατα γενικη ομολογια για να διατηρησει τα προνομια του εχει βουλιαξει κυριολεκτικα τη χωρα μας.
    Τα παντα στην ζωη ειναι επιλογη....
    Ας διαλεξουμε ..Εγω επιλεγω ολα να γινουν ιδιωτικά αν γινοταν και το δημοσιο.....και τα σχολεια και τα πανεπιστημια να μην εχει κανεις την καρεκλα και να μας κανει γυμναστικη
    επειδη εμεις του δωσαμε την καρεκλα.
    Δλδ που εχουμε πολλους ιδιωτικους ΟΤΕ εμεις χασαμε κατι .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ιδιωτικούς ΟΤΕ;;; Εδώ μιλάμε για ένα ιδιωτικό λιμάνι που θα εξακολουθεί να είναι μονοπώλιο αλλά στα χέρια άλλων. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ειχαν ερθει εταιρειες να αναλαβουν τα λιμανια και θα τα εκαναν κουκλα.αυτοι οι επενδυτες εφυγαν δυστυχως.οταν θα φτασει ο κομπος στο χτενι θα αναλαβουν μονο τα κερδοφορα μερη οπως και με την ολυμπιακη τα φιλετα δηλαδη.ο κακος συνδικαλισμος ειναι εξισου κακος με τα λαμογια πολιτικους που κλεβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. θες να σου εγω τι ειναι αμαρτια? Αμαρτια ειναι να μην εχεις να φας, αμαρτια ειναι να ζεις για να δουλευεις ολοημερο κ ολονυκτιο και παλι να μην σου φτανουν,αμαρτια ειναι ο γαμος στην εποχη μας να θεωρειται μεγαλη πολυτελεια,αμαρτια ειναι να μην εχεις παιδια,αλλα ουτε καν να σου περναει απο το μυαλο να κανεις. Αμαρτια ειναι να ακους το χατζηνικολαου στο δελτιο να λεει με υφος αφου στην τουρκια εχουν 4 κ 5 παιδια,εσας τι σας εμποδιζει να κανετε?
    Φιλε αστο.Δεν χανει το ψωμακι του κανενας μην ακους. Πηγαινε μια βολτα στο παρκινγ του σεμπο να δεις τις πορσε και τις μερσεντες και μετα μιλα για ψωμακι.Αλλα παρολα αυτα εγω σου λεω μαγκια τους,γιατι ομως να υπαρχει αυτη η ανισοτητα μεταξυ των εργαζομενων?
    Γιατι το σωματειο δεν εβαλε λουκετο στο λιμανι? Γιατι δεν εμποδισε τις προσληψεις με μισθους πεινας?Ολα αυτα εσενα δεν σου λενε τιποτα? Παρολα αυτα η λυση κ παλι λεω εγω δεν ειναι απαραιτητα η ιδιωτικοποιηση.Που ειναι η διοικηση? Γιατι δεν διωχνει τους κακους υπαλληλους? Πως μανατζαρεις το καλυτερο γεωγραφικα λιμανι του κοσμου κ λες οτι δεν μπορεις να βρεις πελατες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ρε παιδιά, αν είχαν πάρει προσωπικό θα είχαν αυτούς τους τρελλούς μισθούς;; Δε φταίνε αυτοί, οι διοικήσεις φταίνε!! Και αν ο αρχιεργάτης κοιμάται στη βάρδια του, δε φταίει αυτός,φταίει που δεν υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός. ΄Ομως εργαζόμενοι δεν είναι μόνο οι λιμενεργάτες,υπάρχουν και άλλοι στο λιμάνι των οποίων οι μισθοί δεν φτάνουν των λιμενεργατών ούτε στο 1/3!! Μη τα ισοπεδώνουμε όλα!!
    Και ρωτάω: Τα ξεπουλάμε όλα γιατί παίρνουν οι εργάτες πολλά λεφτά ή γιατί κάποια λιγούρια θέλουν πολλά λεφτά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Τελικά οι πολιτικοί μας έχουν βάλει στο τριπάκι να αλληλοσπαραχθούμε!!! Μπράβο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ρε πήρατε χαμπάρι ότι η Διοικηση τους πήγε στα δικαστήρια γιατί λέει δε δουλεύουν υπερωρίες;;
    Ακου να δεις!! Από τη μια ρετιρέ κι απο την άλλη όταν δουλεύεις με βάση τον κανονισμό εργασίας σε τρεχουν στα δικαστήρια!!!
    Μα είναι σοβαροί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. 12:00 τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και τα προνόμια να πάρουν από αρκετούς δημόσιους υπαλλήλους ότι θα τα μοιράσουν στην φτωχολογιά?

    Και εγώ υπέρ είμαι να χάσουν κάποια εξωφρενικά προνόμια που έχουν αλλά με την προϋπόθεση να βοηθηθούν οι ασθενέστεροι... αλλά κανεις δεν μας εγγυάται ότι θα γίνει κάτι τέτοιο!

    Πάλι οι έχοντες και τα μεγάλα κεφάλια που χρωστούν στο κράτος και στις ασφάλειες θα μείνουν αλώβητοι.

    Υπάρχουν ένα κάρο αδικίες στην σύγχρονη Ελλάδα ελπίζω να μην σταματήσουμε μόνο στους δημόσιους υπαλλήλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ρε παιδιά ποια προνόμια θα χαθούν;;Που θα φύγουν με εθελούσια και θα τους πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι έλληνες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Εμένα αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ ειναι που ο υπουργός τα κόβει και τα ράβει στα μέτρα του, παρερμηνεύει άρθρα της σύμβασης και επιχειρεί το αδιανόητο!!! να παραδώσει εθνικό αγαθό σε ξένα χέρια!! Αντί να μας ενοχλεί αυτό,συζητάμε ποσα λεφτά παίρνουν οι εργάτες!! Αν είναι δυνατόν!! Σήμερα το λιμάνι...αύριο τι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Το χεις ακουσει αυτο που λενε οτι η τεμπελια ειναι καλη αλλα η ξαπλα ειναι καλυτερη?Αν αυτο το θεωρεις ΠΡΟΝΟΜΙΟ τοτε συγχαρητηρια. απλα λεμε φιλε μου λεμε τα πραγματα με το ονομα τους τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. αν σε ενοχλει η αληθεια τοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Για ρίξτε μια ματιά εδώ αγαπητοί κύριοι και μετά μιλήστε!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=Omoow0AnGbE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Κι ύστερα μιλάμε για λιμενεργάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Βουλγαράκη...μας έπεισες!!! Τα ξεπουλάς όλα για το καλό της Ελλάδας!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. http://www.youtube.com/watch?v=Omoow0AnGbE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. τωρα κατι μας εδειξες.ποσο στενομυαλος μπορει να εισαι...αλα λεμε αλα λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Σεμνά και ταπεινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. 1:21 Δεν είναι έτσι γιατί με πρόσχημα του παχυλά αμειβόμενους δημοσιους υπαλλήλους ξεπουλάνε κερδοφόρα κρατική περιουσία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Παιδία, δουλειά και δημόσιο είναι πράγματα ασυμβίβαστα. Ο προϊστάμενος στο δημόσιο δεν προΐσταται. Απλά συνυπάρχει με τους εργαζόμενους. Δεν πάει μπροστά η κατάσταση γι' αυτό και όλα θα πάνε (και πρέπει να πάνε κατά την γνώμη μου) στους ιδιώτες. Έτσι δεν θα μας ενδιαφέρει εάν δουλεύει κάποιος ή όχι, αλλά μόνο εάν κάνουμε την δουλειά μας και με βάση αυτό θα κρίνουμε εάν πάει καλά ή όχι. Αυτά τα κολλήματα με την δημόσια περιουσία τα έχουμε μόνο εμείς. Στις ανεπτυγμένες χώρες όλα είναι στον ιδιωτικό τομέα κι έχουν φύγει μπροστά, πολύ μπροστά. Άντε να τους πιάσουμε. Άδω ακόμη δεν έχουν κατανοήσει κάποιοι από πού ξεκινάει ο συνδικαλισμός και μέχρι που φτάνει. Εδω οι δικοί μας έχουν μείνει στο ότι "έριχναν" κυβερνήσεις με την παρότρυνση των πολιτικών της εκάστοτε αντιπολίτευσης. Αυτά έχουν παρέλθει. Όλη η Ελλάδα θέλει να γυρίσει αυτή η σελίδα και να κοιτάξουμε ποια είναι η "θέση" που μπορούμε να κατακτήσουμε στο κόσμο. Φτάνει ποιά φίλοι μου συνδικαλιστές, πολιτικοί, λιμενεργάτες κλπ. Μπορεί να χάνετε κάποια προνόμια αλλά όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες θέλουμε να πάμε μπροστά. Αυτό κανένας δεν μπορεί να το σταματήσει. Το μόνο που κάνετε Λιμενεργάτες (και κυρίως οι συνδικαλιστές) είναι να δημιουργείτε προβλήματα στην αγορά και την Ελληνική κοινωνία γενικότερα. Εάν σκεφτείτε λογικά θα σταματήσετε την απεργία που έτσι κι αλλιώς μόνο προβλήματα δημιουργεί και να επιστρέψετε στην δουλειά σας. Όσοι έχετε προνόμια καλά να είστε και να πάρετε την σύνταξη σας. Αφήστε όμως την κοινωνία να πάει μπροστά. Και να ξέρετε συνδικαλιστές Λιμενεργάτες. Όποιος και να ήταν στην εξουσία τα ίδια θα έκανε. Μην σας δουλεύουν στις κομματικές μαζώξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Παιδία, δουλειά και δημόσιο είναι πράγματα ασυμβίβαστα. Ο προϊστάμενος στο δημόσιο δεν προΐσταται. Απλά συνυπάρχει με τους εργαζόμενους. Δεν πάει μπροστά η κατάσταση γι' αυτό και όλα θα πάνε (και πρέπει να πάνε κατά την γνώμη μου) στους ιδιώτες. Έτσι δεν θα μας ενδιαφέρει εάν δουλεύει κάποιος ή όχι, αλλά μόνο εάν κάνουμε την δουλειά μας και με βάση αυτό θα κρίνουμε εάν πάει καλά ή όχι. Αυτά τα κολλήματα με την δημόσια περιουσία τα έχουμε μόνο εμείς. Στις ανεπτυγμένες χώρες όλα είναι στον ιδιωτικό τομέα κι έχουν φύγει μπροστά, πολύ μπροστά. Άντε να τους πιάσουμε. Άδω ακόμη δεν έχουν κατανοήσει κάποιοι από πού ξεκινάει ο συνδικαλισμός και μέχρι που φτάνει. Εδω οι δικοί μας έχουν μείνει στο ότι "έριχναν" κυβερνήσεις με την παρότρυνση των πολιτικών της εκάστοτε αντιπολίτευσης. Αυτά έχουν παρέλθει. Όλη η Ελλάδα θέλει να γυρίσει αυτή η σελίδα και να κοιτάξουμε ποια είναι η "θέση" που μπορούμε να κατακτήσουμε στο κόσμο. Φτάνει ποιά φίλοι μου συνδικαλιστές, πολιτικοί, λιμενεργάτες κλπ. Μπορεί να χάνετε κάποια προνόμια αλλά όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες θέλουμε να πάμε μπροστά. Αυτό κανένας δεν μπορεί να το σταματήσει. Το μόνο που κάνετε Λιμενεργάτες (και κυρίως οι συνδικαλιστές) είναι να δημιουργείτε προβλήματα στην αγορά και την Ελληνική κοινωνία γενικότερα. Εάν σκεφτείτε λογικά θα σταματήσετε την απεργία που έτσι κι αλλιώς μόνο προβλήματα δημιουργεί και να επιστρέψετε στην δουλειά σας. Όσοι έχετε προνόμια καλά να είστε και να πάρετε την σύνταξη σας. Αφήστε όμως την κοινωνία να πάει μπροστά. Και να ξέρετε συνδικαλιστές Λιμενεργάτες. Όποιος και να ήταν στην εξουσία τα ίδια θα έκανε. Μην σας δουλεύουν στις κομματικές μαζώξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Καλα αυτα για τα 1200 ευρω ειναι τρελο ψεμα αλλα τα ειπαν και οι παραπανω.
    Οσο για το "ξεπουλημα" δεν προκειται για ξεπουλημα, αλλα για παραχωρηση σε καποιον που θα ανεβασει τη παραγωγικοτητα του λιμανιου και θα το κανει ανταγωνιστικο σε σχεση με τους γειτονες που ηδη κανουν αλματα σε αυτα τα ζητηματα.
    Και για να το κανω πιο λιανα, πιο ανταγωνιστικο λιμανι σημαινει περισσοτερα εμπορευματα που θα διακινουνται μεσω αυτου, περισσοτερες -πραγματικες - θεσεις εργασιας -οχι αργομισθιες - και εν τελει περισσοτερο χρημα που θα εισρευσει στη χωρα, τα κερδη φορολογουνται ξερετε. Προσθεστε στα παραπανω τη κυριαρχη θεση μας στη ναυτιλια + τη γεωγραφικη μας θεση και δειτε τι προοπτικες χανουμε με τη λατρεια μας στο αντιπαραγωγικο δημοσιο. Ποιος θα μας χρησιμοποιησει σαν εμπορικο κομβο αν εχουν τα λιμανια χαμηλη παραγωγικοτητα ή αν υπαρχει ο φοβος οτι καθε τρεις και λιγο αυτα θα κλεινουν επειδη του καπνισε του καθε συνδικαλιστη.
    Οσο για το οτι ειναι κερδοφορα, αυτο ελειπε, αφου προσφερουν μια υπηρεσια που ειναι απαραιτητη και δεν εχουν ανταγωνισμο τουλαχιστον οσον αφορα τα εμπορευματα που πρεπει να μπουν στη χωρα. Το θεμα ειναι τα εκμεταλευομαστε στο επακρο? ειναι ανταγωνιστικα σε σχεση με αυτα των γειτονων. Γιατι ξερετε οσο οι γειτονες θα ανεβαινουν και θα παιρνουν μεριδιο απο τα δικα μας λιμανια τοτε μπορει να γινουν και προβληματικα στο μελλον -βλ. ολυμπιακη - και τοτε παλι θα ψαχνομαστε τι εφταιξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. α και να μη το ξεχασω, απο γνωστο μου που ειναι οδηγος φορτηγου που εχει πολλα παρε δωσε με το λιμανι να σας πω οτι εχω ακουσει οτι υπαρχει "λιμερεργατης" με Ferrari...!
    Μετα απο αυτο δεν χρειαζεται να ξερεις και τιποτα αλλο, ξερεις οτι θα κανουν τα παντα για να μη χασουν τα προνομια τους, θα χρησιμοποιησουν τα παντα, τον φοβο για το κεφαλαιο το φοβο για να πιασουν τους αριστερους τις φοβιες για απολεια εθνικης περιουσιας και κυριαρχιας για τους δεξιους μηπως τσιμπησουν τιποτα "χρησιμοι ηλιθιοι" και τους υποστηριξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Επειδη καποια αναφερουν οτι και τι μας πειραζει που καποιοι εχουν υψηλες αμοιβες, ή που η παραγωγικοτητα του λιμανιου ειναι χαμηλη, απλα να αναφερουμε οτι ουτε ο εφοπλιστης ουτε ο εισαγωγεας επωμιζεται το εξτρα κοστος που συνεπαγεται οταν εχουν να κανουν με τα λιμανια μας αγαπητοι μου, απλα το περνανε στο καταναλωτη, για να μην μας πουλανε ηλιθιους αριστερισμους.
    Οσο για τον ιδιωτη αυτος θα βγαλει χρηματα βελτιωνοντας την παραγωγικοτητα και ειναι πολυ πιθανον να ριξει και τις τιμες προσπαθωντας να προσελκυσει περισσοτερα εμπορευματα. Και να ξερετε και κατι αλλο, οι πελατες του ΣΕΜΠΟ ειναι και αυτοι στυγνοι και δυνατοι καπιταλιστες, οποτε εχουμε ισοροπια δυναμεων, λογικα δεν θα υπαρξει αυξηση κοστους γιατι αλλιως υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες εδω γυρω. Δεν ειναι οτι απο τη μια εχεις τα ΣΕΜΠΟ και απο την αλλη εναν αδυναμο καταναλωτη.
    Οσο για τα ξεπουληματα και τα εθνικοπατριωτικα, τοσα ιδιωτικα λιμανια υπαρχουν - και στη ευρωπη - και λειτοθργουν μια χαρα, και καλυτερα απο τα δικα μας, αυτοι προφανως δεν ειναι πατριωτες ή ειναι ηλιθιοοι που τους εκμεταλευεται το κεφαλαιο και εμεις οι ξυπνιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Μην ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία να αλλάξει το καθεστώς εργασίας στα ρετιρέ δεν μπορεί μια μονοπωλιακή εταιρία να νοικιάζεται σε ιδιώτες με σκόπο να υπερκέρδη του επιχειρηματία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ούτε ο Χριστός... (όπως έλεγε και ο Μητσοτάκης πρόσφατα για τα "Δεν" του Καραμανλή. Δημόσιο και Εργασία δεν πάνε μαζί. Ολοι οι Ελληνες έχουν όνειρο να μπούν στο δημόσιο, οχι για να δουλέψουν, αλλά για να αράξουν... Τέλος κύριοι, τα ψέματα τελειώσαν. Καλό Σαββατοκύριακο και απο Δευτέρα στις δουλειές μας , όλοι όσοι αγαπάμε την δουλειά και την δημιουργία... (οι άλλοι θα ξυπνήσουν κάποια μέρα απότομα. Και για μην είμασται κακοί. Δεν πρόκειτε να πάθουν τίποτα, απλά θα δουλεύουν... χα χα χα. Να το δω κι αυτό κι ας πεθάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Η βλακεία σου δεν έχει όρια 4:47

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Oταν πουλιουνται τα φυσικά σύνορα της χώρας ετσι απλά, τότες αυτός ο λαός έχει μηδαμηνές ελπίδες σωτηρίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Βουλγαράκης κερνάει Χ.Αλογοσκούφης πίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. 4.47 καραγκιόζης χωρίς τέλος.Γράψε και άλλα να γελάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.ΟΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΛΕΝΕ!
    ΑΝΤΕ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ 700€..
    ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ;
    Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ Ή Ο "ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ" ΣΑΣ ΕΤΑΞΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ;;;
    ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΡΟΦΙΜΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. mpa? proslipseis? 400? den sas xalase dhmosioi tenekedes...oi 400 mazi me toys hdh 200 ftanoyn gia na doylepsei olo to maximo komati toy limanioy.exo oi dhmosioi tempelides koprites k ta karkinomata oi sindikalistes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Μαλάκα 9.36 .Ξύπνα ώρα να κοιμηθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. 9:44 εκτος του οτι εισαι ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ εισαι κ εχθρος της αληθειας. Εσυ κουνα το κεφαλι σου φιλε μου, κοιτα παραλια κ προχωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. 9.58 .Αφού είσαι φίλος της αλήθειας πες την και σε μένα.
    Είναι ψέμα ότι τρώγονται οι εργαζόμενοι μεταξύ τους και οι πολιτικοί περνάνε ότι θέλουν;
    Είναι ψέμα ότι είναι χαρακτηριστικό της σκατοφυλής μας το ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ;
    Μήπως για τα χάλια της Ελλάδας φταίνε οι δημόσιοι;
    Γιατί όλοι οι ιδιωτικοί βρίζουν τους δημόσιους αλλά γλύφουνε για να διοριστούν και αυτοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι είναι αυτοί που υποστηρίζουν τα βύματα λιμεν-"εργάτες". Τα έσαδα του ΟΛΠ είναι λιγότερα απο 4 εκ. ευρώ το χρόνο για να τα οικονομάνε κάποιοι που έχουν μπάρμπα στην Κορώνη.
    Δηλαδή αν παραχωρηθούν σε κάποιο ιδιώτη ο οποόιος θα δίνει άμεσα στο δημόσιο περισσότερα από τα τρέχοντα κέρδη και έμμεσα μέσω φορολογίας ακόμα περισσότερα χρήματα θεωρείται ξεπούλημα.
    Να πένε να γαμήθούνε τα βύσματα για να πάει μπροστά αυτή η χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. καλα εσυ εισαι ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Προφανώς Ο 11:45 είναι ένα από τα βύσματα του ΟΛΠ. Τα επιχειρήματά του με άφησαν άφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. εισαγω σιδερικα ρε ορνιο...ξερεις τι ανατιμησεις θα γινουν στην αγορα με την ιδιωτικοποιηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Φιλε ο 11:45 ειναι αυτος που γραφει με 3 !!! ή 3 ;;;.διαβασε κ πιο πανω κ θα καταλαβεις περι τινος προκειται. Ή λιμενεργατης τεμπελοσκυλο ειναι η κοπριτης λαμογιο συνδικαλιστης.Αλλα 11:52 ουτε κ εσυ τα λες καλα διαβασε πιο πανω κ θα καταλαβεις.Ασε τι κερδη εχει ο ολπ κ που πανε. Αλλο ειναι το ζητουμενο.Ξερεις εσυ πουθενα στον κοσμο να δουλευει το δημοσιο; Ε λα ρε παιδια μην κοροιδευομαστε...ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΚΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ.ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΡΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΡΕΙΑ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ.ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΟΣΟ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΑΡΥΝΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ,ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛΗΔΗ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΑΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1 ΔΕΚΑΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΟΛΠ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΤΙΜΗΣ.ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΕΦΤΑΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΤΙΜΙΤΙΚΟ ΤΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (2004 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΤΟΣ) ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΑΠΕΞΗΛΘΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ.........
    ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΟΛΠ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΤΟ 70% ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ,ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ Κ.Λ.Π.
    ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΕΠΙ 20 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ,ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ 30 ΕΚ.ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΑ ΚΕΡΔΗ,ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΣΑΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΜΕ 50 ΕΚ.ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΟΙΚΙΟ 2,1 ΕΚ.ΕΥΡΩ;
    ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Η ΕΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ,ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ, ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ,Ε ΤΟΤΕΣ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ,ΠΧ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.ΟΥΓΚΑΝΤΑ.ΑΛΒΑΝΙΑ,ΣΙΕΡΑ ΛΕΟΝΕ,ΟΥΖΠΕΚΙΣΤΑΝ ΚΛΠ
    ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΨΗΦΗΣΗ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. φίλε μου μια χαρά τα λες!!!
    Γεια στο στόμα σου!!
    Όλοι βλέπουν το τυρί, τη φάκα όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. http://www.youtube.com/watch?v=Omoow0AnGbE
    Σεμνά και ταπεινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΕΤΟΙΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΖΙΡΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΘΝΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΜΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΥΠΝΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ.ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΕΣΕΙΣ ΟΙ BLOGGERS, ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ BLOGGS ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ,ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΖΙ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ. ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ.
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. 5.07 & 6.36 μάλλον πρέπει να είστε συνδικαλιστές. Μην "συνδικαλίζεστε" τόσο πολύ. Ελπίζω να σας δώ να δουλεύετε πριν πάρετε την σύνταξη. Πάντως μετά την ιδιοτικοποίηση, εαν συνεχίσετε στο ίδιο τροπάρι, σας βλέπω να πέρνετε τον μπούλο. Ραντεβού με την COSCO... αντε γειά... ρε αντε γειά κοπρόσκυλα που νοιαστήκατε για την δημόσια περιουσία. ούστ σαπίλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. 1.54 Εχεις δίκιο... αμαν με αυτούς τους "υπερασπιστές" τής δημόσιας περιουσίας. Λες και εμείς δεν καταλαβαίνουμε, λες και δεν διαβάζουμε εφημερίδες περιοδικά, λες και δεν βλέπουμε τι γίνετε στον έξω κόσμο, λες και δεν διαβάζουμε ξένα site και περιμένουμε να μας που αυτοί (που δεν πείθουνμε τίποτα)για το τί πρέπει να γίνει στα λιμάνια. Εαν αρθεί η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων τότε θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε. Ψηφίζουμε ιδιοτικοποίηση στα λιμάνια και γρήγορα να ανασάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. 2.14 OI XORES POY ANEFERES DEN EINAI STHN EYROPAIKH ENOSH. OLES OI PROHGMENES XORES (KAI OXI AYTES POY ANEFERES) EXOYN LYSEI AYTA TA THEMATA EDO KAI DEKAETIES. GIA NA TOYS PROLABOYME THELOYME ALLAGES KAI DOYLEIA. AYTA BEBAIA EINAI STOIXEIA POY DEN KOLANE SE DHMOSIOY YPALLHLOYS. OMOS EINAI MONODROMOS. OSO POIO GRHGORA TO KATALABOYME, TOSO GRHGOROTERA THA PLHSIASOYME SE USA, U.K, GERMANIA KLP. EKEI NA KOITAME KAI OXI AYTA POY THELETE NA BLEPETE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Γιατί δεν κάνετε στο blog ενα δημοψήφισμα εαν πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα λιμάνια ή οχι? Θα έχει ενδιαφέρον για όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. θελουμε να ιδιωτικοποιηθούν τα λιμανια για να δουμε ολους αυτους που ειναι υπερ της ιδιωτικοποιησης να προσκηνουν επιτελους στους κινεζους . καποιοι επιχηρηματιες το εχουν ηδη καταλαβει αλλα ισως ειναι αργα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΕΔΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ? ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΜΑΣ. ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΠΟΥ ΒΡΑΖΟΥΝ? (ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΕΠΕΣΕ). ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ. ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΚ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΕΤΕ. ΤΟ ΡΕΥΣΤΟ ΤΟ ΦΑΓΑΝΕ (ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΟΜΟΛΟΓΑ, ΤΑΜΕΙΑ). ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!! ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ`ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. 1:54 και 2:38
    επειδη εισαι ο ιδιος καραγκιοζης πιθανον και σ αλλες μορφες μαθε τουλαχιστον να γραφεις ελληνικα.
    ιδιωτικοποιηση μαλακα οχι ιδιοτικοποιηση κι αντε να δεις εσυ πως δουλευουν εξω τα λιμανια κι αν δουλευουν.
    γυρνα στις κατσικες σου γιδοβοσκε κι ασε το κυρηγμα.παλι εσυ θα τον παρεις τον πουλο κι οχι αυτοι που υπερασπιζονται το ψωμι τους.ακαματη χαφιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Για οσους ανησυχουν οτι δινουν τα κλειδια του σπιτιου τους σε καποιον ιδιωτη - αποτυχημενη μεταφορα αλλα τελοσπαντων - προφανως προτιμουν να τα δωσουν τσαμπα στις συντεχνιες και να τους κανουν καταληψη καθε τρεις και λιγο.
    Επισης ρε παληκαρια και το Ελ. Βενιζελος ιδιωτικό ειναι και δεν ειδα να γινεται και καμια εθνικη καταστροφη ή μηπως θελετε να παμε πισω στο Ελληνικό το οποίο ήταν ενα παραδείσος που εξυπηρετουσε όντως το δημοσιο συμφερον.
    Γιατι στην πραξη αυτο ειναι το διλημα, θελετε ιδιωτικο Ελ. Βενιζελος ή Κρατικο Ελληνικό?
    Και μη πει κανενας θελουμε κρατικο αεροδρομιο σαν το Ελ. Βενιζελος γιατι αυτο ειναι στη σφαιρα της φαντασιας. Αυτο και αν ειναι η λογική του να ψοφησει η κατσικα του γειτονα, για να μη βγαλει ο ιδιωτης να χανουμε ολοι μας και να λαμβανουμε χαλια ακριβοπληρωμενες υπηρεσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. 10:46 ιδιωτικοποιηση μαλακα οχι ιδιοτικοποιηση

    Αυτό σε μάρανε... η ορθογραφία. Οπως και να έχει εσύ θα το νοιώσεις και εγω θα σε βλέπω να δουλεύεις ( μην φοβάσε η δουλειά δεν είναι κακό πράγμα )

    κ. Συνδικαλιστά, τελειώσανε τα ψέματα... ξύπνα , άλλαξαν οι εποχές μην κοιμάσε με τις κατσικες σου γιδοβοσκε κι ασε το κυρηγμα
    ακαματη χαφιε συνδικαλιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. 3:22 θελουμε να ιδιωτικοποιηθούν τα λιμανια για να να προσκηνήσουμε επιτελους τους κινεζους . καποιοι επιχηρηματιες το εχουν ηδη καταλαβει αλλα ισως ειναι αργα. Γιατί κάποιοι (Κινεζοι, Ρωσοι, Ινδοι, Βραζιλιάνοι) κοιτάνε μπροστά και οι συνδικαλιστές είναι σε δεύτερη μοίρα. Πρώτα είναι η ανάπτυξη με όλο το κόστος για το καλό της χώρας τους και δέχονται επεδύσεις στόκοι Ελληνες δυνδικαλιστές της καρέκλας, τσιράκια των κομάτων. Εμείς έχουμε ισχυρό συνδικαλισμό, δεν έχουμε ούτε ισχυρό κράτος, ούτε ισχυρούς επιχειρηματίες. Αντί να κοιτάμε να βελτιωθούμε να κάνουμε αλλαγές και να δουλεύουμε περισσότερο, κοιτάμε πως θα προασπίσουμε τα κλαδικά μας συμφέροντα και οι άλλοι δεν μας ενδιαφέρει. Στόκοι συνδικαλιστές ξεπεραστήκατε, αντε στο καφενείο και αφήστε τα περι ξεπουλήματος, στόκοι εεε στόκοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. BRIC (BRAZIL, RUSSIA, INDIA, CHINA) κοιτάτε στόκοι συνδικαλιστές των λιμανιών αυτές τις χώρες. Κοιτάτε καλά γιατί σε λίγο καιρό θα είναι τόσο μακριά που δεν θα τις βλέπετε ούτε με κυάλια... στόκοι. Κάντε στην άκρη να προχωρήσει η κοινωνία, αρκετά με εσας και το συνάφη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Φίλε, μην κατηγορείς έτσι τους συνδικαλιστές εχουν και αυτοί τον ρόλο τους στην κοινωνία, ασχετα εαν εχουν μείνει πίσω... θα προσαρμοστούν θέλουν δεν θέλουν, τι θα κάνουν, έχουν άλλη επιλογή. Αφού και τα κόμματα τώρα εχουν περίπου κοινές πολιτικές, και τους έχουνε μπερδέψει. Τι να κάνουν οι φουκαράδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. 12:46 Μα δεν βλέπεις που προσπαθούν να μας πείσουν οτι ενδιαφέρονται για την δημόσια περιουσία προκειμένου να φυλάξουν τα συμφέροντά τους?

    ιδιωτικοποιηση οχι ιδιοτικοποιηση θέλουν.

    Συμφωνούμε,

    οχι στην ορθογραφία αλλά στην αλλαγή του status των λιμανιών.

    Να τελειώνουμε και γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. 12:31 και 12:37 ΤΕΛΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΧΕΙΣ Η ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΟΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ . ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ . ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ Η ΜΟΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΠ ΟΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΡΑΒΑ Η ΚΙΝΕΖΟ ΜΠΡΑΒΟ , ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ . ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΚΕΙ ΤΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Πες μου κάτι. Τελικά πραγματικά πιστεύεις οτι υπερασπίζεσε την Δημόσια περιουσία, η θέλεις να "πουλήσεις" ακριβα στους μελλοντικούς εργοδότες σου... (μήπως είσαι γιουσουφάκι και δεν θέλεις να φανεί?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Φαίνεται ότι κανείς από σας δεν έχει αναλογιστεί τις συνέπειες της παραχώρησης-ιδιωτικοποίησης!
    Γιατί διαμαρτύρονται ρε παιδιά οι γύρω δήμοι;;; Μη χάσουν τους μισθούς;; Λες να παίρνει και ο Μίχας μισθό λιμενεργάτη από τον ΟΛΠ;; Γιατί διαμαρτύρεται ο Δημαρχος του Περάματος;; Μήπως θέλει και αυτός το υπέρογκο μισθό του;; Για σοβαρευτείτε επιτέλους!!!
    Το κακό θα είναι ανεπανόρθωτο και κανείς δεν θα μπορεί να σταματήσει τον ιδιώτη! Το ΣΕΜΠΟ είναι ελεύθερη ζώνη! Θα κουβαλήσει και καμιά 500 κινέζους, θα τους στοιβάξει σε κανα καράβι να δουλεύουν στο λιμάνι του για 100ευρώ, και περίμενε εσύ ψωρολυσάρα να πιάσεις δουλειά!! Και τη δική σου θα φάνε!! Και να δω ποιος θα πληρώνει τις πιστωτικές σου κομπλεξικέ γιδοβοσκέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Μου τη δίνει πιο πολύ που δεν σε νοιάζει που δε σου φτάνει ο μισθός, που σε έχουν βάλει στο λούκι να δουλεύεις όλη μέρα και πάλι να μη φτάνουν. Που για να βγείς μια βόλτα κάνεις ανάληψη από την πιστωτική σου. Που δεν πας βόλτα τα παιδιά σου γιατί θα σου ζητήσουν εκτός από το λουνα παρκ να φάνε κιόλας γιατί πείνασαν από το παιχνίδι. Που δε τα παίρνεις στο σούπερ μάρκετ γιατί θα σε επιβαρρύνουν. ΝΤΡΟΠΗ!!! Αντί να στραφούμε εναντίον αυτών που μας έχουν φέρει σε αυτή την κατάσταση, στρεφόμαστε ο ένας ενάντια στον άλλο! Λες και έχουμε κάτι να χωρίσουμε!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΗ!! ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Το δημοσιο ειναι ενα μεγαλο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ και το λιμανι ανηκει σε αυτη την κατηγορια. Γρηγορα ιδιωτικοποιηση να διωξουμε γρηγορα τους κοπριτες τους συνδικαλιστες αυτα τα λαμογια τα καρκινωματα που εχουν βρωμισει τον τοπο. Αυτοι που οι ιδιοι οι υπαλληλοι του ολπ τους εχουν σιχαθει και πλεον δεν τους πιστευουν. Δρομο πουσταραδες μπεκρουλιακες
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. για να πουληθει το λιμανι ευκολα πρεπει να στρεψουμε την κοινωνια σφοδρα εναντιον των λιμενεργατων.
    ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΥΕΝ ΜΑΝΟΛΗ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΛΠ.
    Τωρα βλεπεται τα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Αγαπητέ μου φίλε,
    δεν με νοιάζει αν κάποιοι ανεγκεφαλοι ζηλεύουν, καλά κάνουν και ζηλεύουν. Το θέμα είναι ότι δεν γίνονται νόμιμα όλα αυτά. Δε γράφει ΠΟΥΘΕΝΑ στη σύμβαση για μετατροπή του ΟΛΠ σε ανωνυμη εταιρεία ότι μπορεί να παραχωρεί λιμενικές δραστηριότητες. Το αντίθετο μάλιστα!! Μπορεί να παραχωρήσει χώρους για χρήση τουριστικού, πολιτιστικού κ.α. χαρακτήρα, πλην όμως των λιμενικών δραστηριοτήτων! Αυτό ειναι ξεκάθαρο! Ο Βουλγαράκης διαβάζει και υιοθετεί μόνο ότι τον συμφέρει.Δε διαβάζει όλα τα άρθρα στη Βουλή. Μόνο ότι τον συμφέρει. Σε μια πρόσφατη συνεντευξή του στον ΣΚΑΙ, είπε ότι ''το καθαρό κερδος του ΟΛΠ είναι 4.000.000 ευρώ, εμείς το παραχωρούμε για 5.000.000''. Και γω ερωτώ, αν έκανε προσλήψεις και παίρναν όλοι έναν μισθό ικανοποιητικό, και έπαυε να αποτελεί η μισθοδοσία το 70% των εσόδων, θα είχαμε παραπάνω κέρδος ή όχι;;;; Απλά μαθηματικά!!!
    Φανταστείτε το λίγο!! Με τους σημερινούς μισθούς 4.000.000 κέρδος, με προσλήψεις πόσο κέρδος θα είχε;;; Μήπως πάνω από 5 εκατομύρια;; Αρα, μήπως συμβαίνει κάτι άλλο; Ερωτώ... Για απαντήστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Θα λέτε τα ίδια τώρα που μπαίνει στο παιχνίδη η MSC, ή θα αλλάξετε τροπάρι και θα ξεχάσετε τα λούνα πάρκ για τα παιδιά σας... "καρναβάλια" εεε "καρναβάλια". Για τα "αλογάκια " καβάλα είστε. Για να δούμε θα λήξετε την απεργία τώρα? (Με την ευκαιρία που σας κάνουν σεμινάρια για το εαν συμφέρει ή οχι η ιδιωτικοποίηση, να πάμε κι εμείς?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. H MSC εχει προνομιακή σύμβαση μέχρι το 2011. Ξέρετε κάτι συνδικαλιστές γι' αυτό. Τόσα χρόνια που ισχυε αυτή η σύμβαση γιατί δεν μιλάγατε?

    Για να μας πεί κάποιος απο εσάς γι' αυτό. Είναι έτσι και αυτό γιατί δεν είναι παραχώρηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. @ 9:43 πμ
    file as paei kapoios na kanei proslipseis kai na kopsei ta pronomia kai na deis poy to limani tha meinei kleisto gia panta. Vasika aytos einai o logos poy den theloun tin idiotikopoisi, apla ayti leitourgei san prosxima.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Μας έχει καταδικάσει η ΕΕ γι' αυτήν την προνομιακή σύμβαση.

    Ακούσατε τίποτα τόσα χρόνια λιγούρια των 700ευρώ που δεν θα πάτε λούνα παρκ με τα παιδιά σας...

    (Πάντως αυτός θα πρέπει να βλέπει συχνά Μάρθα Βούρτση )

    Απο εδώ και πέρα δίκαια θα σε αποκαλουσε κάποιος "Μάρθα Κλάψα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Πότε μας καταδίκασε η ΕΕ για την σύμβαση της MSC; Γιατί ο φωστήρας Δ.Σύμβουλος του ΟΛΠ υπερασπίστηκε αυτή τη σύμβαση στην επιτροπή ανταγωνισμού;
    Μην γράφεις λοιπόν παπαριές αν δεν ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Καρνάβαλε των 12.09 για να γράφεις τέτοιες μαλακίες πρέπει να έχεις παρακολουθήσει σεμινάριο στο ΥΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Ποιά απεργία ρε καραγκιόζη.Αποχή από υπερωρίες κάνουν .Εκτός αν απαγορεύεται οπότε να βγουν τα τανκς στους δρόμους.Ξύπνα σαλιάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Μολις είπαμε για MSC αναψαν τα αίματα...

    Δεν μας είπατε τίποτα τόσα χρόνια γι' αυτή την σύμβαση. Εχει την καλοσύνη κάποιο παλικάρι να μας πεί κάτι... ( επι της ουσίας είναι παραχώρηση ή οχι΄, είναι προνομιακή ή οχι ) Για να ανοίξουν λίγο τα στοματάκια...

    ελατε φίλοι μου...

    Ενημερώστε κι εμας τα λιγούρια των 700 ευρώ που δεν μπορούμε να πάμε τα παιδία μας στο λούνα πάρκ και σας ζηλεύουμε και δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τι πρόκειτε να γίνει στα λιμάνια με ιδιωτικοποίηση.

    Περιμένουμε φίλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. ΗΜΕΡΗΣΙΑ 18/3/08 "ΤΙΤΛΟΣ"

    Η MSC δίνει το "παρών" στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ.

    Ο Ιταλο-ελβετικός ομιλος της MSC αποφάσισε να δώσει το παρόν στον διαγωνισμό του ΟΛΠ για την παραχώρηση του εμπορευματικού του σταθμού σε ιδιώτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιεία - ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΠ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ TRANSIT ΦΟΡΤΙΟ, Η ΟΠΟΊΑ ΛΗΓΕΙ ΤΟ 2011- παρέλαβε χθές τη διακήρυξη του διαγωνισμού για λογαριασμό του Βελγικού ομείλου διαχείρισης λιμένων, Europe Terminal.

    Για την συγκεκριμένη σύμβαση τόσο ο ΟΛΠ όσο και η MSC έχουν παραπεμφθεί στην επιτροπή Ανταγωνισμού, η απόφαση της οποίας αναμένεται να έκδοθεί εντός των επομένων εβδομάδων....

    (εχεις δίκιο οχι στην ΕΕ)

    Αλλα ας πεί κάποιος κάτι γι' αυτό... τόσα χρόνια γιατί δεν μιλούσε κανείς? Τι είναι τελικά, παραχώρηση, ξεπούλημα, ιδιωτικοποίηση, τί είναι τελικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Ας το πάρει η MSC ρε παιδία δεν θα τα χαλάσουμε εκεί. Ιδιωτικοποίσηση θέλουμαι, δεν μας πειράζει με ποιόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Μάλλον για κάποιους άλλους φωνάζουν να τα ακούν κι οχι για τα λιγούρια των 700 ευρώ που δεν μπορούν να πάνε στο λούνα παρκ και σας ζηλεύουν και δεν καταλαβαίνουν τι επιπτώσεις θα έχει η ιδιωτικοποίηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. ΒΟΥΒΑ (που λέει κι ο Τραγκας)

    ---------------------------------

    Καμεία ευαισθησία για το παρακάτω έχετε. Ξέρετε και το περιβάλλον είναι δημόσια περιουσία.

    "Καταδίκη της Ελλάδας για τα βρώμικα λιμάνια"

    http://www.capital.gr/news.asp?Details=469504

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Τι έγινε ρε παλικάρια... δεν σας βλέπω ζωηρούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. Μάρθα κλάψα πού είσαι? κατάπιες την μιλιά σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Είναι πολλά τα λεφτά Αρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Γιουσουφάια, αντε γειά, αντε γειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. Στο κοινό έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο των Επιμελητηρίων της Αττικής ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνστανίνος Μίχαλος δήλωσε ότι «επιτακτικό καθήκον της κυβέρνησης, αμέσως μετά την ψήφιση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, είναι η αναζήτηση μιας νέας κοινωνικής συμφωνίας, ευρείας αποδοχής, πάνω στον τρόπο άσκησης του δικαιώματος για απεργία, λιγότερο τραυματικής για την οικονομία και την κοινωνία, που θα προβλέπει καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στα δικαιώματα των απεργών και εκείνα του υπόλοιπου κοινωνικού συνόλου».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  199. μαλλον εχει μπερδεψει την ιδιοτητα του με αυτην του φυλακα των στρατοπεδων συγκεντρωσης ανωνυμα μπορειτε να πανηγυριζετε οσο θελετε για το νομοσχεδιο σιγουρα ομως επωνυμα θα το μετανιωσετε το καλοκαιρακι οταν θα ξεκινατε διακοπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  200. Αποχωρεί η Dubai Ports από ΟΛΠ, έρχεται η MSC

    http://www.capital.gr/news.asp?Details=469906

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *