GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Νιώθω ναυτία...

. Από τον Ευγένιο Ανδρικόπουλο . Νιώθω ναυτία που ο πρόεδρός μου κ. Σόμπολος σύρεται και διασύρεται. Σύρεται από διάφορους δούρειους τύπου...

.
Από τον Ευγένιο Ανδρικόπουλο
.
Νιώθω ναυτία που ο πρόεδρός μου κ. Σόμπολος σύρεται και διασύρεται. Σύρεται από διάφορους δούρειους τύπους και δοτούς συνδικαλιστές σε απεργίες μαϊμού και διασύρεται καταμεσής της Πατησίων όλη μας η αποστολή. Από έναν δίκαια θυμωμένο λαό που η κυβέρνηση τού έριξε στην αρένα τους δημοσιογράφους για να χορτάσει το τυφλό του μίσος από φρέσκο κρέας των επτακοσίων ευρώ μηνιαίως. Αυτό είναι το αντίδωρο των νέων δημοσιογράφων. Διαφορετικά θα το έστρεφε κατά του Καίσαρα. Αυτόν που προστατεύεται από εκατόν πενήντα δύο πραιτοριανούς. Και δυστυχώς για τον λαό Βρούτος δεν υπάρχει.

67 σχόλια

  1. Αμα νοιώθεις ναυτία να πάρεις δραμαμίνες ρε Ευγενιε Ανδρικόπουλε! Αιντε τράβα απο δω που ήρθες να υπερασπιστείς τον ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΔΕΞΙΟΥΛΗ ΠΡΟΕΔΡΟ και να τα χωσεις στα υπολοιπα εκλεγμένα μελη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς να δεις τι ναυτία νοιώθουμε μαζί σας που όντας Αλήτες ΚΑΙ Ρουφιάνοι, απλά το σκάσατε από τα γεγονότα... Αν δεν είσαστε ρουφιάνοι αξιότιμε κύριε, θα απεργούσαν πριν ή μετά τις κινητοποιήσεις, ενημερώνοντας τον λαό για τις εξελίξεις μια που υποτίθεται, το επάγγελμά σας έχει κοινωνικό χαρακτήρα. Όσο για το σόμπολο... μίλησε χθές ο "αφελής λαός"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρκετοί είναι εκείνοι που συνδέουν την πτώση του θρύλου του Βιετνάμ με την καταπόνηση των ελικοπτέρων αυτών αφού η ζωή τους ξεπερνά και τα 40 χρόνια. Σήμερα ο ελληνικός Στρατός διαθέτει 101 «Χιούι», τα οποία συντηρεί με δυσκολία λόγω των συνεχών βλαβών που παρουσιάζονται στους κινητήρες αλλά και της «ταλαιπωρίας» στα δομικά τους μέρη. Το μοιραίο ελικόπτερο είχε πετάξει και την προηγούμενη ημέρα για αρκετές ώρες. Η τελευταία γενική συντήρηση του είχε γίνει στις 26 Ιουλίου 2007 και έκτοτε δεν είχε συμπληρώσει τις 150 ώρες πτήσης που προβλέπονται για την επόμενη (110 ώρες). Η χώρα μας άρχισε να προμηθεύεται τα «Χιούι» μεταχειρισμένα από τις ΗΠΑ το 1973. «Χιούι» διαθέτουν επίσης οι Γερμανοί και οι Ιταλοί. Η τελευταία παραλαβή έγινε το 1993, επί υπουργίας Ιωάννη Βαρβιτσιώτη. Μεταξύ των «Χιούι» της τελευταίας αυτής παραλαβής ήταν και το μοιραίο με αριθμό 822 (παρελήφθη με 7.190 ώρες πτήσεως και είχε φτάσει τις 9.653).
    Τα ελικόπτερα της συγκεκριμένης παραλαβής είναι κατασκευής του 1966 και πριν τα παραλάβει η χώρα μας τους είχε γίνει από τον αμερικανικό Στρατό αναβάθμιση. Ανάλογο πρόγραμμα για αναβάθμιση 30-36 ακόμη ελικοπτέρων είχε αποφασίσει το 2002 και ο ελληνικός Στρατός (με κόστος 106 εκατ. ευρώ) αλλά ακυρώθηκε λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εκτιμάται πώς τα «Χιούι» θα εξακολουθήσουν να πετούν για αρκετά ακόμη χρόνια, εφόσον τα υπό παραλαβή NH-90 δεν είναι αρκετά για να καλύψουν τις επιχειρησιακές ανάγκες του Στρατού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΜΠΡΟΣ ΕΝΔΟΞΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ... ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΝΑ ΜΗ ΦΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΟΥΣΤ ΞΕΦΤΥΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα λιοντάρια, στα λιοντάρια!!
    Κι εσένα πρώτον κε Ευγένιε. Που τα ξέχασες όλα τα πρακτοριλίκια του Πάνοσόμπολου τόσα χρόνια και τώρα που υποστηρίζει κάτι που ωφελείσαι εσύ μόνο και οι άλλοι δημοσιογράφοι, μού έβγαλες και φωνούλα.
    Καλά, εσύ δεν απεργείς σήμερα που απεργούν όλοι οι δημοσιογράφοι του ιντερνετ??? εεεεεε????//

    Μόνο την πάρτη σου και οι άλλοι να πάνε στο διάολο θρασύτατε, που έχεις και μούτρανα μιλάς για 700 ευρώ . Εσύ!!!

    Ουστ αποκει υποκριτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ; AFOY EINAI ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ. ΔΕΧΕΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που μένεις ρε μαλακοκαύλη, στην Πολιτεία κι εσύ δίπλα στον Χατζηνίκ ή στην Εκάλη δίπλα στον Ταρζανόπουλο?

    Γιατί και αυτοί υποστηρικτές των εργαζομένων με 700 Ευρώ είναι.

    Σας πόνεσε που σας έκραξαν ομαδικά χτες. Και που να δείτε τη συνέχεια!
    Ξοφλήσατε μουνάκια. Θα αρχίσουν να καίγονται οι βίλες σας μία μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντε ρε στο Κολωνάκι να κάνετε ντίλ με κανένα έμπορο όπλων, που μάθατε να γράφετε και στα μπλογκς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ BLOGS ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΈΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ. ΔΙΟΤΙ ΌΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΊ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΠΕΝΤΕ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΣΤΟ ΑΔEΙΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙ. ΌΤΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΈΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΚΑΦΡΟΥΣ ΤΑ BLOGS ΠΟΥ ΞΕΣΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΩΝΕ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάθε κώλος και μια πορδή.. Τόσο μυαλό έχουν τόσα κατάλαβαν οι malakes.

    Γι αυτό τους χρειάζεται δεξιά για πάντα. Έμαθαν. Συνήθισαν. Και θα τους λείψει η ασέλγεια επί του άθλιου και περιφερόμενου ασκόπως σώματός τους..

    Ας τους ρε Ευγένιε που κάθεσαι και ασχολείσαι με κρετίνους..

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 20 Μάρτιος 2008 3:25 μμ

    Pes ta re file/ fili! Olo vrisies kai katholou epixeirimata.

    Ksreis omws file/ fili mou: Ta oria tis glwssas mas einai kai ta oria tou kosmou mas. Etsi milame ara etsi skeptomaste - gia auto kai de vlepeis epixeirimata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενας κώλος τρεις πορδές.

    Τα τρία τελευταία σχόλια λένε να μην βρίζουμε. Το ένα με κεφαλαία, το άλλο με μικρά και το τρίτο με αγγλικά.
    Χαχαχαχα!! Μπαγασάκο Ευγένιε σε καταλάβαμε!
    Για την ταμπακέρα μπορείς να πεις τίποτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΩΣΤΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΕΣΤΟ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σήμερα έχουν απεργία οι δημοσιογράφοι.

    Εσύ γιατί γράφεις και ΔΕΝ απεργείς κύριε δημοσιογράφε?

    Απάντησε τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ BLOGS ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ;H ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ; Η ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ; KAI ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΡΓΩ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ;

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευγένιε θέλει κρέμασμα στο Σύνταγμα δημοσία δαπάνη ο γλυφτης της εξουσίας.
    Καλά για τελείως μαλάκες μας έχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. oi απεργοί αποδοκίμασαν το σόμπολο γιατί του χρέωσαν την εχθρική στάση των δημοσιογράφων ενάντια στους απεργους ωφελώντας έτσι τα λαμόγια της δεξιάς κυβέρνησης των σοδομημένων ομολόγων των υποκλοπών των απαγωγών της ληστείας των ταμείων
    Στο γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιογράφων παίρνει 700 ευρώ και κάτω φταίει η εσυεα η οποία είναι πουλημένη και άρα και ο σόμπολος και οι αλλοι πλην των αριστερών
    Ο αρθρογράφος ένα σημείωμα σε μπλογκ έστειλε ρε παιδιά όπως μπορεί να στείλει ο καθένας για να το βάλει μετά ο καψάμπελης ή να μην το βάλει,το χόμπι του κάνει όπως όλοι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΝΕΤΕ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.
    ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕ ΓΑΜΙΩΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ.
    Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ.
    ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ,
    ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΈΝΕ ΟΎΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΟΥΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΩ. ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΌΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για την αναδρομολόγηση και τις υποκλοπές των σχολίων μας , τους γράφω στ' αρχίδια μου τα δύο που είναι και μεγάλα και όσο μεγαλώνω και εγώ και βλέπω τι Μπουρδέλο χώρα είμαστε , μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΑ BLOGS ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΈΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ. ΔΙΟΤΙ ΌΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΊ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΠΕΝΤΕ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΣΤΟ ΑΔEΙΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙ. ΌΤΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΈΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΚΑΦΡΟΥΣ ΤΑ BLOGS ΠΟΥ ΞΕΣΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΩΝΕ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.


    αγιε ακους;
    ακουω να λες...
    για τη παρτη σου τα γραφει ο 'κωστας'!!!!
    εισαι αγραμμτος και ηλιθιος
    δεν ηξερα ομως οτι τρως ξυλο και απο τη γυναικα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΗ. ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ... ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΨΑΓΜΕΝΟΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΌΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΌΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟ TΟ ΣΠΤΙ. (:

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. File /fili 20 Μάρτιος 2008 3:40 μμ

    Ενας κώλος τρεις πορδές. (KORYFAIO!)

    Kamia sxesi me Evgenious. Rena kai panta grafw greeklish. Oute kai anaferomai sta sxolia tou sygkekrimenou post, einai apla apantisi ston apo panw giati pragmati, olo vrisidi kai apo epixeirima miden (genika ki oxi gia to sygkekrimeno post - epanalamvanw).

    Pantws oksyderkis i paratirisi, tha mporouse na symvainei ki auto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γράφει ο κ. Ανδρικόπουλος για τον ...λαό: "η κυβέρνηση του πέταξε στην αρένα τους δημοσιογράφους για να χορτάσει το τυφλό του μίσος για κρέας".
    Όπως καταλαβαίνει ο καθένας, ο κ. Ανδρικόπουλος θεωρεί εμάς, τους πολίτες αυτής της χώρας, θηρία πεινασμένα για κρέας που είναι μάλιστα τόσο ανεγκέφαλα, που τρώνε ότι τους πετάξει η (κάθε) κυβέρνηση.
    Είναι φανερό ότι η Ανδρικοπούλεια θεωρία είναι η κυρίαρχη στην συνομωταξία του.
    Η οποία, αδυνατεί να καταλάβει (θέλει άλλωστε μυαλό για να το κάνεις) ότι "το πόπολο" έχει πάψει από καιρό να είναι υποχείριο των "συναδέλφων του" και ότι έχει καταλάβει το παιχνίδι της συντεχνίας των προνομίων που ανήκει.
    Τους φτύνουν και αυτοί νομίζουν ότι ψιχαλίζει.
    Τι να πεις.... Η αλαζονεία προφανώς δεν έχει όρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΩΣΤΑΣ

    20 Μάρτιος 2008 4:25 μμ

    καλο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κι εγώ νοιώθω αηδία με όλους εσάς τα δημοσιογραφάκια τής συμφοράς που το μόνο που σας νοιάζει είναι να γίνεται Θεμιστοκλήδες στη θέση του Θεμιστοκλή.

    Ουστ κοπρόσκυλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ

    ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ
    ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ..ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κανάλια χωρίς δημοσιογράφους είναι σαν πόλεις χωρίς σκουπίδια. Μαγεία.


    Κανάλια χωρίς δημοσιογράφους είναι σαν πόλεις χωρίς σκουπίδια. Μαγεία.



    Κανάλια χωρίς δημοσιογράφους είναι σαν πόλεις χωρίς σκουπίδια. Μαγεία.



    Κανάλια χωρίς δημοσιογράφους είναι σαν πόλεις χωρίς σκουπίδια. Μαγεία.


    Κανάλια χωρίς δημοσιογράφους είναι σαν πόλεις χωρίς σκουπίδια. Μαγεία.



    Κανάλια χωρίς δημοσιογράφους είναι σαν πόλεις χωρίς σκουπίδια. Μαγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι πουλημενοι μεγαλοδημοσιογραφοι μας παιζουν το παιχνιδι των επιχειρηματιων για τους οποιους δουλευουν. Και φυσικα γραφουν και λενε οτι τους διατασουν. Αυτο ειναι της παση γνωστο. Οσο για τους μικροτερους δημοσιογραφους κανουν τουμπεκι γιατι εχουν αναγκη τα λιγα λεφτα που παιρνουν.

    Το κοινο στοιχειο παντως και των μεγαλοδημοσιογραφων και των μικρων σημοσιογραφων ειναι οτι τελικα και οι δυο καστες κανουν τουμπεκι ψιλοκομενο. Απλα οι μεν κανουν τουμπεκι για μεγαλα ποσα και οι δε για μικροποσα. Οι μεν δουλευουν για το ψωμι τους και οι δε για το παντεσπανι τους. Οι ευθυνες ομως που προκυπτουν απο τις ενεργειες που ειναι η καθημερινη παραπληροφορηση του Ελληνικου λαου ειναι κοινες. Κι επειδη ακουως πολλες φορες δημοσιγραφους να επικαλουνται το επιχειρημα οτι αναγκαζονται να κανουν πραγματα για να θρεψουν την οικογενεια τους θα τους πω οτι υπαρχουν πραγματα και πραγματα που κανει κανεις για να "ζησει την οικογενεια του" . Μπορει να γινει και εμπορος ναρκωτικων για τον ιδιο λογο "για να θρεψω την οικογενεια μου" . Εχει καταντησει αγαπημενη καραμελα του καθενος που αισθανεται οτι εχει τη φωλια του λερωμενη. Το οποιο ειναι μια πιο ευπρεπης φραση αντιστοιχη του : "Αμαρτησα για το παιδι μου"

    Ας μην επικαλουνται λοιπον διαρκως αυτη τη γελοια δικαιολογια. Κι αλλοι εχουν οικογενειες που υποφερουν αλλα δε γινανε ουτε εγκληματιες ουτε πουλημενοι δημοσιογραφοι-αλλος για πολλα αλλος για λιγοτερα...

    Αισθανονται αραγε υπερηφανοι που οι δικες τους οικογενειες ζουν ανετα επειδη αυτοι επληξαν με παραπληροφορηση ολες τις υπολοιπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έχω μάθει να γράφω επωνύμως.

    Όπως επίσης έχω μάθει να αντιπαραθέτω τις απόψεις με τον όποιον διαφωνούτα. Ανοιχτά.

    Γιατί γαλουχήθηκα να ζω στο φως από την σκιά του οποίου με μάχεσαι εσύ που ρωτάς για την ταμπακιέρα.

    Διάβασε λοιπόν. Δεν εργάζομαι γιατί η εγασία μου δεν είναι αυτή.
    Την αγωνία μου καταθέτω. Για το ασφαλιστικό. Όπως τόσοι και τόσοι Έλληνες.

    Δεύτερον.Δεν εργάζομαι. Μάχομαι. Για μια ΕΣΗΕΑ ισχυρή που θα γίνει ανάχωμα στην ελεγχόμενη από τους εργολάβους ενημέρωση, προστατεύοντας έτσι την δουλειά και την αξιοπρέπεια του δημοσιογράφου.

    Ως εκ τούτου με την λάσπη σας πριονίζετε το κλαδί πάνω στο οποίο κάθεστε. Γιατί στην πλειοψηφία τους τα φύλλα σε αυτό κλαδί είναι νωπά και όχι ξερά..

    Ας είναι όμως. Το νομοσχέδιο απ' ότι με πληροφορούν ψηφίστηκε και επί των άρθρων κυρίως εκείνα που αφορούν τα ασφαλιστικά μας ταμεία. Πλέον η επικείμενη διάλυσή τους θα καταδείξει σε όλους τι ακριβώς σήμαιναν για τον λαό αυτά..

    Ες αύριον τα σπουδαία..
    Περαστικά σε όλους μας..

    Ευγένιος Ανδρικόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γέμισε η Αθήνα με αφίσσες για το μεγάλο τουμπεκί των 20 εκατ. του ALTER!

    Αφίσσες της Πρωτοβουλίας Πολιτών, για το μεγάλο τουμπεκί του Μάκη, γύρω απο την υπόθεση των 20 εκατ. πλαστών τιμολογίων του ΑΛΤΕΡ, άρχισαν να στολίζουν την Αθήνα αλλά και τη διαδρομή ως το σπίτι του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου στην Εκάλη! Μ αυτές τις αφίσσες οι παλιοχαμούρες, δεν αφήνουν ήσυχο τον Δημοσιογράφο να χαρεί τα 14 εκατ. που πήρε απο τον Μπόμπολα και με τα οποία πιθανόν να βοηθήσει και τον φίλο του τον Χατζηνικολάου, να ξεχρεώσει την βίλα-πολυκατοικία, της Πολιτείας!
    Ζηλιάρηδες, μην δείτε νέο άνθρωπο να προκόβει!..

    20 Μάρτιος 2008 1:08 πμ







    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Απεργούν κι αυτοί;
    αντιγράφουμε απο orfni.blogspot.com



    Εσωτερική και εξωτερική πισίνα, ειδικό ασανσέρ αυτοκινήτων,τελεφερικ αντι για σκάλες και τέσερρεις όροφοι...με τέσσερα σαλόνια, επτά υπνοδωμάτια και έξι μπάνια και φιμέ τζάμια....στο υψηλότερο σημείο της Πολιτείας....
    (κάντε "κλικ" να διαβάσετε το δημοσίευμα)
    -Προφανώς οι άνεργοι και οι απεργοί, οι εργαζόμενοι και όλοι οι υπόλοιποι περιμένουν την...απόλυτη κατανόηση στα προβλήματα τους για το...συνταξιοδοτικό και πως θα βγει ο μήνας απο τους...πενιχρά αμοιβόμενους "τηλε-εισαγγελείς"....των "δελτίων των 8".

    20 Μάρτιος 2008 1:08 πμ







    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Σε ίδρυμα για παιδιά με ειδικές ανάγκες, θα δώσει τα 15 εκατ. ο Μάκης!

    Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες απο τη περιοχή της Εκάλης, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, θα δώσει τα 15 εκατ. που τσέπωσε απο τον Μπόμπολα σε Ιδρυμα για παιδιά με ειδικές ανάγκες.
    Εκτός κι αν προτιμήσει ν αγοράσει 5-6 μεζονέττες για τη συντακτική ομάδα του troktikou, που σκίζει τα ρούχα του για τον Μάκη και τον σκληροτράχηλο Γιώργο Κουρή, που ετοιμάζεται να μας εντυπωσιάσει με τα πλαστά τιμολόγιά του...

    20 Μάρτιος 2008 1:13 πμ






    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Πρόταση στον εκατομμυριούχο Μάκη, να κάνουν συνεταιρικά ένα ραδιοφωνικό σταθμό για την Εκάλη-Πολιτεία, έκανε ο Χατζηνικολάου!

    Ραδιόφωνο για τους ελεύθερους πολιορκημένους της Εκάλης και της Πολιτείας, πρότεινε στον πολυεκατομμυριούχο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ο Νίκος Χατζηνικολάου. Η μαγική συνταγή του ραδιοφώνου θ αφορά αποκλειστικά τους κατοίκους των βορείων προαστείων και θα δίνει πληροφορίες που θα καλύπτουν τις ανάγκες τους, όπως τι ώρα πρέπει να βγάζουν τους σκύλους βόλτα, το που θα επιτρέπεται να ουρήσουν τα συμπαθή τετράποδα, και όλα τα σχετικά, όπως κομμωτήρια και παιδικές χαρές για σκύλους και αλβανούς κηπουρούς-συνοδούς.
    Στόχος του Χατζηνικολάου, είναι να γίνει ένα είδος λαικού ήρωα, για τους χειμαζόμενους κατοίκους της Πολιτείας και της Εκάλης, οι οποίοι δέχθηκαν σφοδρό πλήγμα, απο την τάξη των νεόπλουτων βρωμοπασόκων που κατέλλαβαν τις παρυφές της περιοχής.
    Σύμφωνα με πληροφορίες ο Μάκης, ο πολυεκατομμυριούχος, ενθουσιάσθηκε με την ιδέα και πλέον οι δύο φίλοι αναζητούν συχνότητα...

    Αναρτήθηκε από Κρυφή Κάμερα στις Τετάρτη, Μάρτιος 19, 2008

    20 Μάρτιος 2008 1:10 πμ







    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Απο τις 500.000 ευρώ στα 5 δις, ο Μάκης! Ελληνας ρεπόρτερ-κροίσος, έτοιμος ν αγοράσει τη μισή Εκάλη, απο τους φτωχομπινέδες γειτονές του!

    αντιγράφουμε απο www.kryficamera007.blogspot.com/

    "Mάκη Τριανταφυλλόπουλε, τα 15 εκατ. ευρώ που τσέπωσες απο τον Μπόμπολα, είναι πάνω απο 5 δις παλιές δραχμές. Εσυ που είχες μόνο 500.000 ευρώ στην τράπεζα, βρέθηκες με 5 δις και βάλε. Κι αυτό χάρη στη συντακτική ομάδα του "ΘΕΜΑτος". Χάρη στο Σρόιτερ, τον Γκουτζάνη, τον Μακρυγιάννη, τους συντάκτες της εφημερίδας και φυσικά τον Θέμο και τον Καραμήτσο. Εβγαλες τα πιο εύκολα λεφτά τη ζωή σου χαβαλεδιάζοντας και άκοπα μια και δεν τραβούσες το καθημερινό κουπί. Εβαλες 100 χιλιάρικα και παντελόνιασες πάνω απο 5 δις!
    Γι αυτό και μόνο πήγαινε ν ανάψεις καμιά λαμπάδα στο μπόι του Σρόιτερ και του Γκουτζάνη, αντι να γυρνάς εδω κι εκει και να λες τις γνωστές παπαριές σου. Αν θέλεις επίσης μπορείς να συνδράμεις με τα εκατομμυριά σου, τον Κουρή και τον Γιαννίκο, ώστε να πληρώσουν τα πρόστιμά τους στο Δημόσιο.
    Κάνε τουμπεκί για τον Θέμο και τους συντάκτες γιατι σε λίγο δεν θάχεις που να κρυφτείς, ζάπλουτε Δημοσιογράφε. Και κάτι ακόμη ρε Μάκη: Γιατι δεν βάζεις τα 15 εκατ. να κάνεις εφημερίδα, εσυ που είσαι υποτίθεται η ψυχή του "ΘΕΜΑτος" και να τους πάρεις τα σώβρακα. Κάντη τώρα και βάλε μπροστά τον Χατζηλαλάκι και τον Λιάτσο. Κάντη να γελάσουμε-μια και ψειρίζεις 3 μήνες τώρα αυτή την on line "Ζούγκλα" σου.
    Τέλος, για σκέψου μήπως θαταν σωστό, να παρατήσεις τη δημοσιογραφία, μια και είναι κοροιδία να παριστάνεις τον ρεπόρτερ του λαού με 5 δις στη παντελόνα. Αυτά και μην ξεπέφτεις άλλο...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είστε δημοσιογράφοι.Αυτο είστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το ανεγκέφαλο πόπολο, ανταποδίδει τις ευχές για περαστικά, και εύχεται στην πολυχρονεμένη τάξη των δημοσιογράφων, να ανακάμψει γρήγορα. Ο Βλάκας Λαός απαιτεί Πνευματικούς Ταγούς ισάξιούς του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. έτσι έιναι εαν έτσι νομίζετε όπως θα έλεγε και ο Πιραντέλο κ.Ανδρικόπουλε.
    Το χειρότερο όλων δεν είναι οτι σασ έχει απαξιώσει ο λαός αλλά οτι εσείς οι ίδιοι έχετε απαξιώσει το λειτούργημά σας και τους χρηματόδουλους εαυτούς σας.Μάθετε επιτέλους και εσείς και οι υπόλοιποι μεγαλοδημοσιοκάφροι-δεν αναφέρομαι σε αυτούς των 700 ευρώ για τους οποίους κόπτεστε-οτι πλέον ο λαός έχει και βούληση και γνώση.Και επιτέλους ας σταματήσει η καραμέλα πως δεν είναι όλοι "συναλλασσόμενοι",πως δεν πέρνουν όλοι μάυρα από εκδότες καναλάρχες και επιχειρηματίες για να περάσουν συγκεκριμένες γραμμές.Άπαντες εξ ύμών πατήσατε επί πτωμάτων,καταπατήσατε δεοντολογία και αξίες και γίνατε συνοδοιπόροι και τιμητές της εκάστοτε εξουσίας.Αλλιώς φαντάζομαι την είχε οριοθετήσει ο Βολταίρος τη διάκριση των εξουσιών.Όσο για τον "ταλαίπωρο" κύριο Σόμπολο;;Φαίνεται πως η μακροχρόνια του ενασχόληση με το αστυνομικό ρεπορτάζ του επέτρεψε να πάρει και τη νοοτροπία των ενστόλων πραιτόρων,το χαφιεδισμό,τη ρουφιανιά και το ξεπούλημα.Είθε να αντιληφθούμε έγκαιρα όλοι το ποιον σας και το ρόλο σας και να σας εκπαραθυρώσουμε μεταφορικά και κυριολεκτικά.'Οσο για την απεργία και το χρόνο που επιλέχθηκε;;Ακόμη και αυτές οι μαϊμούδες θα προσβάλλονταν.Για τους μακάκες δεν ξέρω.. Και επειδή φαίνεται οτι σας θέλγει η ιστορία του Βρούτου και του Καίσαρα "Οψόμεθα εις Φιλίππους".Προσέξτε όμως μην καταντήσετε Καλλιγούλας.Εμείς κρατάμε το ρόλο του Νέρωνα και θα "κάψουμε" τους μάχιμους δημοσιογράφους.Σπινθηροβόλα πένα αν έχετε ακουστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. βρε καλώς τον, και σε είχα χάσει..

    Συ είπας...

    Ευγ. Ανδρικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΑΤΕ ΒΡΕΙ Κ.ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΕ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΜΑΧΙΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ"ΘΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΛΙΒΑΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ"

    ΑΥΤΑ ...ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    Υ.Γ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΑΡΧΕΙ E-MAIL ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι πουλημενοι μεγαλοδημοσιογραφοι μας παιζουν το παιχνιδι των επιχειρηματιων για τους οποιους δουλευουν. Και φυσικα γραφουν και λενε οτι τους διατασουν. Αυτο ειναι της παση γνωστο. Οσο για τους μικροτερους δημοσιογραφους κανουν τουμπεκι γιατι εχουν αναγκη τα λιγα λεφτα που παιρνουν.

    Το κοινο στοιχειο παντως και των μεγαλοδημοσιογραφων και των μικρων σημοσιογραφων ειναι οτι τελικα και οι δυο καστες κανουν τουμπεκι ψιλοκομενο. Απλα οι μεν κανουν τουμπεκι για μεγαλα ποσα και οι δε για μικροποσα. Οι μεν δουλευουν για το ψωμι τους και οι δε για το παντεσπανι τους. Οι ευθυνες ομως που προκυπτουν απο τις ενεργειες που ειναι η καθημερινη παραπληροφορηση του Ελληνικου λαου ειναι κοινες. Κι επειδη ακουως πολλες φορες δημοσιγραφους να επικαλουνται το επιχειρημα οτι αναγκαζονται να κανουν πραγματα για να θρεψουν την οικογενεια τους θα τους πω οτι υπαρχουν πραγματα και πραγματα που κανει κανεις για να "ζησει την οικογενεια του" . Μπορει να γινει και εμπορος ναρκωτικων για τον ιδιο λογο "για να θρεψω την οικογενεια μου" . Εχει καταντησει αγαπημενη καραμελα του καθενος που αισθανεται οτι εχει τη φωλια του λερωμενη. Το οποιο ειναι μια πιο ευπρεπης φραση αντιστοιχη του : "Αμαρτησα για το παιδι μου"

    Ας μην επικαλουνται λοιπον διαρκως αυτη τη γελοια δικαιολογια. Κι αλλοι εχουν οικογενειες που υποφερουν αλλα δε γινανε ουτε εγκληματιες ουτε πουλημενοι δημοσιογραφοι-αλλος για πολλα αλλος για λιγοτερα...

    Αισθανονται αραγε υπερηφανοι που οι δικες τους οικογενειες ζουν ανετα επειδη αυτοι επληξαν με παραπληροφορηση ολες τις υπολοιπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Στην απεργία θα έπρεπε να εργαζόμαστε. Να δείξουμε την αντίδραση του κόσμου και μετά να κάνουμε μία απεργία διαρκείας. Το ζήτημα είναι ότι εμείς οι δημοσιογράφοι των 1000 ευρώ και κάτω, τυγχάνουμε της ίδιας αντιμετώπισης από τον κόσμο με τους μεγαλοδημοσιογράφους. Μας λένε κι εμάς "Αλήτες και ρουφιάνους". Το εάν είμαστε κι εμείς Αλήτες και ρουφιάνοι, δεν το ξέρω πια. Αυτό που ξέρω είναι ότι μία ισχυρή πλειοψηφία μας κινείται με το κίνητρο της επιβίωσης και της υπεράσπισης των επιλογών μας, οπότε ό,τι και αν λέμε, κάθε άλλο παρά κοινωνικό χαρακτήρα έχει πια το επάγγελμά μας. Είναι το επάγγελμα της οικογενειοκρατίας και των ανθρώπων που προέρχονται από υψηλά εισοδήματα ή από κομματικές "ομπρέλες". Και ίσως να γίναμε ή να γίνουμε κι εμείς Αλήτες και ρουφιάνοι γιατί χωρίς αυτά τα δύο, δεν υπάρχει επιβίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τώρα, σχετικά με τον κ. Ευγένιο Ανδρικόπουλο, τα λόγια είναι περιττά. Δεν είναι τυχαίο που εμάς τους δημοσιογράφους, μάς αποβάλλει η ελληνική κοινωνία... Μπορεί ο δημοσιογράφος που υπηρετεί τα μεγάλα εκδοτικά-επιχειρηματικά συμφέροντα να εκπροσωπεί τον εργαζόμενο και αγωνιζόμενο δημοσιογράφο; Αλλά τέτοια λαμόγια είναι και στο συνάφι μας, τέτοιο Πρόεδρο και μέλη Δ.Σ. έχουμε στην Ένωση. Αυτά είναι αλληλένδετα.
    Όσο για τον κ. Μάκη και τους λοιπούς κι επειδή τα δημόσια πρόσωπα κι εκείνοι που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη κρίνονται από όλα τους και από τον ίδο τον βίο τους, είδαμε τα πρότυπα που προβάλει στην ελληνική κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΑΤΕ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΙΑ-ΜΑΚΗ -ΘΕΜΟ-ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ-ΚΑΨΗ-ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
    -ΤΡΑΓΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εάν είχαμε συνδικαλιστική συνείδηση θα έπρεπε να εργαζόμασταν τίς ημέρες της γενικής απεργίας. Αλλά τι να πούμε. Καλά που έχυμε και τα blogs και βγάζουμε το άχτι μας γιατί κότες είμαστε. Δεν έχουμε τα "αρχ---α" να τους πετάξουμε από κει που είναι. Ελάτε, τώρα υπάρχουν τρόποι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όσον καιρό περιδιαβαίνω εδώ μέσα στό Press-gr, έχω "συναντήσει" κάθε φρουτιάς φρουτίδι, όλοι όμως μέ τά χαριτωμένα τους, στήν υπερβολή τους βέβαια.
    Ο μόνος απαράδεκτος, πού μέ εκνευρίζει καί δέν μπορώ λιγάκι να χαμογελάσω, είναι αυτός ο "bloopers", (τρίχες "team" είναι, αδύνατον περισσότεροι τού ενός νά έχουν αυτή τήν ψυχή).
    Αλλαζόνας, υπερόπτης, χαιρέκακος, μικρόψυχος, υβριστικός, βρωμόστομος, καί, στό εδώ 04.01 μμ σχόλιό του, ασαφής, με αδυναμία στή διατύπωση, καί μάλλον εξ' ημιμαθείας. Παλιοχαρακτήρας δέ ολκής, διότι ενσπείρει και φόβο, σ' αυτούς, πού γιά δικούς τους λόγους κρίνουν έτσι.
    Τελικώς, τείνω χείραν φιλίας :
    Ξεκαθάρισε τί εννοείς, τί θέλεις νά πείς, λαμβάνοντας υπ' όψιν σέ ποιούς απευθύνεσαι, όχι σέ δόκτορες πληροφορικής, αλλά στό γενικό κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΙΣΘΆΝΟΜΑΙ ΌΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΒΡΕ ΚΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΑΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ, ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΟΠΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ, ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ,ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΓΙΝΑ, ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ. ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΒΓΑΛΑΤΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ;EΣΕΙΣ ΑΝΑΔΕΙΞΑΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΑΤΕ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΕΛΙΚΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. Ε ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Η ΑΤΙΜΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΙΞΕ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ.

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. όχι δεν αναφέρομαι σε σας.. Δεν έχω λόγο άλλωστε. Με ενδιαφέρουν όλες οι απόψεις φυσικά και η δική σας όταν πρώτον κατατίθεται δια μέσου αυτών γνώση και δεύτερον είναι ειλικρινείς ανεξαρτήτως του αν συμφωνώ ή διαφωνώ. Διαμορφώνω γνώμη..

    Όμως έχω διαβάσει τόσα θλιβερά που μπορεί να τα απολαμβάνω αλλά πολύ φοβάμαι ότι σύντομα τα blogs θα χάσουν την γοητεία τους..

    Όχι τόσο για τους χαρακτηρισμούς. Όταν αυτοί ανταποκρίνονται σε οδυνηρά γεγονότα όπως τα λαμόγια της διαπλοκής τότε δικαίως η αγανάκτηση αντιστρέφει την ροή του πεπτικού συστήματος με αποτέλεσμα η γλώσσα να βουτά στα κόπρανα.

    Αναφέρομαι στους αρκετά διαδεσκεδαστικούς για όσους με γνωρίζουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς.Για παράδειγμα. Φυσικά και δεν μένω στην Εκάλη.Φυσικά και δεν έχω porche και φυσικά δεν έγινα δημοσιογράφος, όπως σας βεβαιώνω και μια σειρά από άλλους συναδέλφους, για να πλουτίσουμε εκβιάζοντας, και τέλος δεν υπεραμύνομαι του ταμείου μου συντεχνιακά. Υπεραμύνομαι του δημοσιογραφικού δικαιώματος στο όχι όταν το κείμενο δεν τον εκφράζει. Κι αυτό μόνον μια ισχυρή ένωση θα το θωρακίσει.

    Και κάτι ακόμη. Όταν επιλέξαμε την δημοσιογραφία συνέβη γιατί θαυμάζαμε τους οραματιστές προκατόχους μας.. Όπως και όλη η τότε Ελλάδα.

    Όμως τα πράγματα άλλαξαν δραματικά και δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να προσαρμοστώ. Απλώς γιατί δεν είμαι ευέλικτος και ούτε διαθέτω εύκαμπτη μέση.

    Με ενθουσίασε κυρίως η πληθώρα των αρνητικών σχολίων.. Η άρνηση σε προβληματίζει...

    Ευγένιος Ανδρικόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. H πατρίδα μας έχει (και) εξαίρετους δημοσιογράφους γιά τους οποίους θάπρεπε νάμαστε περήφανοι.
    Επειδή όμως είμαστε έλληνες δεν μας αρέσει να είναι κάποιος καλύτερος από μας.Φυσικά υπάρχουν και δημοσιογράφοι αμφισβητούμενης αξιοπιστίας αλλά αυτό συμβαίνει σε ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα επαγγέλματα.
    Πιστεύω πως οι περισσότεροι που αρέσκονται να υβρίζουν τόσο σκαιά και συλλήβδην όλο το δημοσιογραφικό κόσμο είναι πολύ-πολύ χειρότεροι από αυτό το οποίο κατηγορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αγαπητέ Κώστα 6.33
    το σχόλιό σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο και το προσυπογράφω.
    Καταννοώ απόλυτα την οργή σου γιά την φασιστικής έμπνευσης επίθεση που δέχεται το δημοσιογραφικό επάγγελμα στο σύνολό του.Να ξέρεις, ότι υπάρχουν όμως και πολίτες, οι οποίοι τιμούν το έργο σας και ξέρουν καλά τί σημαίνει να είσαι δημοσιογράφος ή ρεπόρτερ, ξέρουν καλά τι σημαίνει το πεζοδρόμιο δηλαδή το ρεπορτάζ.
    Μην στενοχωριέσαι και μην πτοείσαι.
    Κάνε εσύ καλά την δουλειά σου να είσαι εντάξει με την συνείδησή σου και άσε κάποιους εξ επαγγέλματος αποτυχημένους και εξ επαγγέλματος υβριστές να λένε.Η ιστορία στο τέλος θα τοποθετήσει τον καθένα από μας στην θέση που του αξίζει.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Απορώ που έχετε ακόμη το κουράγιο να υπερασπίζεστε την ελληνική δημοσιογραφία, κάποιοι εδώ στο blog. Παρίες της κοινωνίας είμαστε.
    Αφήστε που στην ιστοσελίδα της ΕΣΗΕΑ βρήκα την ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 1/2008 ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ για παραποίηση συνέντευξης και μου γύρισε το μάτι ανάποδα. Γιατί πραγμτικά, όταν είδα τον Καψαμπέλη και την ιστορία αυτού του blog αναθάρρησα. Πες μας, Ανδρέα Καψαμπέλη, άλλαξες τη συνέντευξη χάριν του τίτλου; Τι έγινε; Δεν νομίζω ότι κάποιοι επαγγελματίες από εμάς μπορούν να αντέξουν αυτή την απογοήτευση ΚΑΙ από εσένα. Γιατί στην πραγματική δημοσιογραφία παιδιά, άλλα γράφουμε και άλλα βλέπουμε δημοσιευμένα και μας βάζουν και το όνομά μας φαρδύ πλατύ κάτω από τα αλλαγμένα κείμενα, όταν για να το βάλουν σε άλλα ρεπορτάζ πρέπει να παρακαλέσουμε. Κι αυτό συμβαίνει ακόμη και συμβαίνει και σε επαγγελματίες δημοσιογράφους. Τέλος πάντων, μπορείς κ. Καψαμπέλη να μας πεις τι έχει γίνει στην πραγματικότητα; Όχι για τον Τσίπρα, γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από κάποιον που τα βρηκε όλα έτοιμα ή μάλλον άλλον ένα,αλλά πες μας, τι έγινε με τον Λιδάκη, τι "έπαιξε", ποια είναι η αλήθεια σου, κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΝΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΝΟΝΑ.

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Όσο για τον κ. Ανδρικόπουλο, είναι πολύ ευγενής. Δεν πάει σε καμια λαϊκή συνοικία του Πειραιά ή της Αθήνας, να δει κράξιμο που θα φάει ως δημοσιογράφος; Ξέρετε όσοι είμαστε στο δρόμο, τι μπινελίκια τρώμε καθημερινά; Σε λίγο θα ρίχνουν σε εμάς τα γιαούρτια, αφού τους μεγαλοδημοσιογράφους είναι μάλλον δύσκολο να τους βρουν για να τους τα ρίξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΖΗΤΩΩΩΩΩ

    Επιτέλους θα ηρεμίσουμε από τους ΜΑΛΑΚΕΣ.

    Θα βρούμε την ησυχία μας και δεν θα μας λείψουν καθόλου γιατί και που υπάρχει αυτού του είδους η ιδιωτική τηλεόραση είναι σα να μην υπάρχει !!!!

    Απεργία διαρκείας προτείνω για να αποτοξινωθεί ο κόσμος από τη βλακεία, την ηλιθιότητα , την αμορφωσιά και το χαμηλό επίπεδο προσφοράς τους πρός όλους εμάς τους πολίτες που θεωρούν ότι είμαστε Ζώα και Μαλάκες.

    19 Μάρτιος 2008 2:24 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Επιτέλους ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ και ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ από τους εμπόρους της Βλακείας και της Ηλιθιότητας.

    Αναρωτιέμαι σε τι διαφέρουν τα ιδιωτικά κανάλια και οι δημοσιογράφοι που εργάζονται σε αυτά από τους εμπόρους Ναρκωτικών !

    19 Μάρτιος 2008 7:32 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Κύριε Σόμπολε

    το ταμειάκι σας και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούν , ε ;

    Σας έχουμε πάρει χαμπάρι προ πολλού τι κουμάσια είστε .

    Κάποτε ήταν καμάρι να έλεγες ότι ήσουν δημοσιογράφος και τώρα έχετε γίνει χειρότεροι και από αλβανές καθαρίστριες σε ότι αφορά το κύρος σας.

    Για πείτε μας τι προϊόντα συναλλαγής έχετε πετύχει για να μην σας αγγίξουν το ταμειάκι σας ;

    19 Μάρτιος 2008 7:38 μμ

    20 Μάρτιος 2008 1:18 πμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Σε λίγο καιρό θα δείτε και θα με θυμηθείτε:
    Ο Σόμπολος θα παραιτηθεί από πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ όταν το αποφασίσει ο Λαμπράκης και το MEGA channel !!!!

    Μια απλή σκέψη κάνω και παρακαλώ μην μου κάνετε αγωγή γιατί αγωγές και παρεμβάσεις στις σκέψεις μου δεν δέχομαι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κ. Καψαμπέλη, περιμένω απάντηση. Όσο για τα θέματα των δημοσιογραφικών Ταμείων, περιμένετε να δούμε το νομοσχέδιο γιατί δεν είναι μόνο το ΤΣΠΕΑΘ είναι και άλλα τα δημοσιογραφικά Ταμεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. κ ΚΩΣΤΑ κ κοινέ νου:ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΝΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΥΜΕ.Ξεκινάω λοιπόν σε προηγούμενο post ανέφερα οτι οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι έχουν απαξιώσει το λειτούργημά τους,αρνούμενοι να αποβάλλουν τα λαμόγια και τους χρηματοδοτούμενους και συναλλασσόμενους συναδέλφους τους.Κανείς δεν παραγνωρίζει τα εμπόδια και τις δυσκολίες που συναντούν οι ρεπόρτερ -επαναλαμβάνω οι ρεπόρτερ- αμοιβόμενοι με τον βασικό μισθό.Έχετε δει κάποιον από τους καλοπληρωμένους συναδέλφους σας να κάνουν ρεπορτάζ;Η μήπως κάποιος από τους εργατοπατέρες συνδικαλιστές σας στην ΕΣΗΕΑ νοιάζεται για τα δικαιώματα τη δεοντολογία και την πολυφωνία;Εκ του ασφαλούς κρίνουν και καταλάβετε οτι δεν έχουμε συμπλέγματα με τους χαμηλόμισθους σημοσιογράφους που είναι στους δρόμους αλλά με τα ρετιρέ και τους παροικούντεσς τα Β.Π.Αυτοί προκαλούν τη μήνη μας γιατί αυτοί διαμορφώνουν συνειδήσεις,χαλιναγωγούν μάζες και παράγουν πολιτική κατά το δοκούν.Όσο γρηγορότερα το καταλάβατε και πράξετε τα δέοντα θα ανακτήσετε τη συμπάθεια και την αναγνώριση.Εξ'άλλου για να μη βιάζεστε να μας ανκηρύξετε φασιστοειδή δείτε τη γνώμη έχουν και πολλοί από το συνάφι σας.Όσο για εμάς;Και οι κρίνοντες κρίνονται κάποιος θα βρεθεί να μας κρίνει και εμάς στον τομέα μας.Και για να μη θεωρείτε οτι κρίνουμε μόνον εσάς και για τους λοιπούς συνδικαλιστές ανεξαρτήτου τομέα που καταλήγουν να υπηρετούν την εξουσία(βλ ΜΑΝΩΛΗΣ,ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ,ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ) ισχύει το αυτό.Με τους πολιτικούς δεν ασχολούμαστε αρκετά σκουπίδια έχουν οι δρόμοι ας αφήσουμε το internet καθαρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αυτή η υστερία κατά των δημοσιογράφων καί τής τηλεόρασης, είναι υποκριτική, υπερβολική καί συνεπώς υστερόβουλη καί υποκρύπτει κάτι. Θά σάς πώ αργότερα.
    Προσωπικώς, η τηλεόραση καί οι "δημοσιογράφοι" της, μού λείπουν πολύ, τώρα πού δεν εργάζονται. Καί τούτο διότι θεωρώ τήν τηλεοπτική θεατρική παράσταση στό πραγματικό της μέγεθος, και τούς αντίστοιχους αστέρες ώς πρωταγωνιστές μιάς καθημερινής θεατρικής επιθεώρησης. Αυτό δικαιολογεί και τά πανύψηλα μεροκάματα τών αστέρων, σέ σχέση μέ τούς δευτεροκλασάτους κομπάρσους. Επίσης, προφανώς έχουν απόλυτο δίκιο όσοι τούς καταμαρτυρούν τά όσα μύρια εδώ μέσα. Έτσι είναι. Καί ο Μέμος και ο Θάκης και όλοι οι λοιποί καί λοιπές , χέσε μέσα. Αλλά ρέ ελληνική κοινωνία, όλη, οι δημοσιογράφοι και η τηλεόραση σάς φταίνε ? Τό μόνο αληθινό κάτοπτρο τής μούρης σας είναι καί γι' αυτό σάς ενοχλεί, η συνειδητοποίηση της ατομικής σας ασχήμιας σας ενοχλεί ! Άν η μούρη μας είναι κακάσχημη, τον καθρέφτη θά σπάσουμε ? Στό κάτω – κάτω, η δημοσιογραφία είναι απ’ τή φύση της ένα μή παραγωγικό έως παρασιτικό επάγγελμα. Αλλά εδώ έχουνε καταντήσει παράσιτα οι τών αμιγώς παραγωγικών επαγγελμάτων, οι δημοσιογράφοι μάς μαράνανε ? Τί λέτε π.χ. γιά τούς δικηγόρους ?
    Σάς τή βιδώνει βέβαια πού πού πολλάκις οι αστεράτοι δημοσιγράφοι μανιπουλάρουν (χειραγωγούν) με το αζημίωτο, τούς αφελείς τής κοινωνίας. Ακούστε, πονηροί στην κοινωνία υπήρχαν από τήν εποχή τής Αρετής καί τής Κακίας, (και θά υπάρχουν πάντα), η λύση είναι ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ : Νά μήν τσιμπάει τό πόπολο. Καί κυρίως νά μήν ΘΕΛΕΙ τό πόπολο τήν λαμογιά.
    Εδώ λοιπόν βρίσκεται τό μυστικό : Βρίζουμε τούς δημοσιογράφους γιά νά ΚΡΥΨΟΥΜΕ ότι είναι λαϊκή επιθυμία, ό,τι ακριβώς κατηγορούμε τούς δημοσιογράφους. Μού θυμίζει αυτό που έλεγε ο μέγας φιλόσοφος Ν. Τσιφόρος : «Αυτοί τά κάνουνε, εμένα βρίζουνε πού τά γράφω».
    Αφήστε τούς δημοσιογράφους ήσυχους, (δέν είναι αυτοί πού μπορούν νά κάνουν τό μεγαλύτερο κακό), και αναρωτηθήτε : Το Ελληνικό κράτος πώς είναι ? Είναι Στρατιωτικώς Ισχυρό ? Οικονομικώς πάει καλά ? Έχει εσωτερική συνοχή ο πληθυσμός του ? Το ηθικό της νεολαίας του είναι υψηλό ? Έχει πληθυσμιακή ανάπτυξη ή τό βλέπουν οι γείτονες καί λένε "αυτοί σέ 30 χρόνια δέν θά υπάρχουν" ?
    Αφήστε τούς δημοσιογράφους, αστέρες ή μή, νά ασκούν τό παρασιτικό επάγγελμά τους, (ούτε οι ίδιοι δέν ισχυρίζονται ότι "παράγουν" κάτι), καί να ξεστραβώνουν λιγάκι έναν ολόκληρο "αθώο λαό", ο οποίος, αγνός καί έντιμος, το παίζει πλήρως άμοιρος ευθυνών, σάν τίς παραπλανημένες πόρνες τών 25 ετών.
    Εν κατακλείδι, μόνον αυτός καί τίποτε άλλο (MARX) δέν μπορεί να βελτιώσει την κατάστασή του, άν ίσως ποτέ αντιληφθεί (α)την δύναμή του, (β)τήν ευθύνη του καί (γ) ότι δέν είναι κακόμοιρος, βασανισμένος και κυρίως αθώος.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πού είσαι βρε Γιώργο Αυτιά τόσες μέρες που σε έχουμε ανάγκη ;
    Πού είσαι Γιωργάρα για να προασπίσεις τις συντάξεις μας;

    Ενας αυριανός συνταξιούλης σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αυτή η υστερία κατά των δημοσιογράφων καί τής τηλεόρασης, είναι υποκριτική, υπερβολική καί συνεπώς υστερόβουλη καί υποκρύπτει κάτι. Θά σάς πώ αργότερα.
    Προσωπικώς, η τηλεόραση καί οι "δημοσιογράφοι" της, μού λείπουν πολύ, τώρα πού δεν εργάζονται. Καί τούτο διότι θεωρώ τήν τηλεοπτική θεατρική παράσταση στό πραγματικό της μέγεθος, και τούς αντίστοιχους αστέρες ώς πρωταγωνιστές μιάς καθημερινής θεατρικής επιθεώρησης. Αυτό δικαιολογεί και τά πανύψηλα μεροκάματα τών αστέρων, σέ σχέση μέ τούς δευτεροκλασάτους κομπάρσους. Επίσης, προφανώς έχουν απόλυτο δίκιο όσοι τούς καταμαρτυρούν τά όσα μύρια εδώ μέσα. Έτσι είναι. Καί ο Μέμος και ο Θάκης και όλοι οι λοιποί καί λοιπές , χέσε μέσα. Αλλά ρέ ελληνική κοινωνία, όλη, οι δημοσιογράφοι και η τηλεόραση σάς φταίνε ? Τό μόνο αληθινό κάτοπτρο τής μούρης σας είναι καί γι' αυτό σάς ενοχλεί, η συνειδητοποίηση της ατομικής σας ασχήμιας σας ενοχλεί ! Άν η μούρη μας είναι κακάσχημη, τον καθρέφτη θά σπάσουμε ? Στό κάτω – κάτω, η δημοσιογραφία είναι απ’ τή φύση της ένα μή παραγωγικό έως παρασιτικό επάγγελμα. Αλλά εδώ έχουνε καταντήσει παράσιτα οι τών αμιγώς παραγωγικών επαγγελμάτων, οι δημοσιογράφοι μάς μαράνανε ? Τί λέτε π.χ. γιά τούς δικηγόρους ?
    Σάς τή βιδώνει βέβαια πού πού πολλάκις οι αστεράτοι δημοσιγράφοι μανιπουλάρουν (χειραγωγούν) με το αζημίωτο, τούς αφελείς τής κοινωνίας. Ακούστε, πονηροί στην κοινωνία υπήρχαν από τήν εποχή τής Αρετής καί τής Κακίας, (και θά υπάρχουν πάντα), η λύση είναι ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ : Νά μήν τσιμπάει τό πόπολο. Καί κυρίως νά μήν ΘΕΛΕΙ τό πόπολο τήν λαμογιά.
    Εδώ λοιπόν βρίσκεται τό μυστικό : Βρίζουμε τούς δημοσιογράφους γιά νά ΚΡΥΨΟΥΜΕ ότι είναι λαϊκή επιθυμία, ό,τι ακριβώς κατηγορούμε τούς δημοσιογράφους. Μού θυμίζει αυτό που έλεγε ο μέγας φιλόσοφος Ν. Τσιφόρος : «Αυτοί τά κάνουνε, εμένα βρίζουνε πού τά γράφω».
    Αφήστε τούς δημοσιογράφους ήσυχους, (δέν είναι αυτοί πού μπορούν νά κάνουν τό μεγαλύτερο κακό), και αναρωτηθήτε : Το Ελληνικό κράτος πώς είναι ? Είναι Στρατιωτικώς Ισχυρό ? Οικονομικώς πάει καλά ? Έχει εσωτερική συνοχή ο πληθυσμός του ? Το ηθικό της νεολαίας του είναι υψηλό ? Έχει πληθυσμιακή ανάπτυξη ή τό βλέπουν οι γείτονες καί λένε "αυτοί σέ 30 χρόνια δέν θά υπάρχουν" ?
    Αφήστε τούς δημοσιογράφους, αστέρες ή μή, νά ασκούν τό παρασιτικό επάγγελμά τους, (ούτε οι ίδιοι δέν ισχυρίζονται ότι "παράγουν" κάτι), καί να ξεστραβώνουν λιγάκι έναν ολόκληρο "αθώο λαό", ο οποίος, αγνός καί έντιμος, το παίζει πλήρως άμοιρος ευθυνών, σάν τίς παραπλανημένες πόρνες τών 25 ετών.
    Εν κατακλείδι, μόνον αυτός καί τίποτε άλλο (MARX) δέν μπορεί να βελτιώσει την κατάστασή του, άν ίσως ποτέ αντιληφθεί (α)την δύναμή του, (β)τήν ευθύνη του καί (γ) ότι δέν είναι κακόμοιρος, βασανισμένος και κυρίως αθώος.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ.

    20 Μάρτιος 2008 10:24 μμ


    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦEΤΑΙ ΣE BLOG. ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ
    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ. ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΩΝ ΤΗΛΕΘΕΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΗΝΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΦΟΥ ΟΣΑ ΝΕΑ ΦΡΕΣΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ.

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μην αυταπατάστε..

    Το πρόβλημα δεν είναι αν καποιοι έχουν συσσωρεύσει πλούτο από την εργασία τους και πια ανήκουν στην εργατική αριστοκρατία όπως θα έλεγε ο Μαρξ.

    Κατ' αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνετε ένα από τα τρία αυτοκαταστρεπτικά μειονεκτήματα του Έλληνα. Τον φθόνο.

    Το ζήτημα βρίσκεται στο αν ο πλούτος αυτός στερεώθηκε στην βάση ενός ιδιαίτερου ταλέντου ή μιας ευρύτατης μόρφωσης και όχι από εκβιασμούς, εξαπατήσεις συναλλαγές και κυρίως: Δίχως το βήμα τους να έχει συνθλίψει θεμελιώδη δικαιώματα του πόπολου.Όπως την περίοδο αυτή με το ασφαλιστικό.

    Φοβάμαι ότι στην πολειονότητα των αστέρων συμβαίνει το δεύτερο.. Επειδή η αναρρίχησή τους είναι προϊόν συμβιβασμού και υποταγής.

    Ευγ. Ανδρικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πως να μην σας κράζει ο λαός φίλτατοι κατα τα άλλα ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφοι??

    Θέλετε απεργία...ΝΑΙ..να κάνετε...δεν σας στέρησε κανείς το δικαίωμα στην απεργία, μα για ένα λεπτό ......
    Έπρεπε να κάνετε 48ωρη και μάλιστα τις ημέρες που ψιφιζόταν το Σχέδιο Νόμου για το Ασφαλιστικό??????????

    Μα είναι δυνατόν? Χάθηκε η λογική σας ξαφνικά?
    Εσεις που βγάλατε στην φόρα τα ομόλογα και όλα τα άλλα όπως προείπε κάποιος bloqer πριν...

    Αγαπητέ ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφε...κάνε την στάση εργασίας σου...την απεργία σου μα ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    Κατα την άποψή μου, δεν σταθήκατε στο πλάι μας όταν σας χρειαστήκαμε.
    Δεν δώσατε τον αγώνα σας μέσα από την πένα σας, το παραθυρό σας, το μικρόφωνό σας.
    Απλά την κάνατε με ελαφρά πηδηματάκια.....Σαν φοβισμένες αλεπούδες ή μάλλον σαν σωσμένο ταμείο. Μιας και από ότι κατάλαβα και απο την συζήτηση του Σχεδίου Νόμου στην Βουλή αυτές τις μέρες, δεν θίχτηκε κανένα βασικό δικαίωμά σας!!

    Εμεις οι μητέρες την πληρώσαμε πάλι λες και μας τιμωρούν που φέραμε΄Έλληνες στη ζωή.

    Κρίμα αγαπητοί ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφοι, που δεν κάνατε το ΚΑΘΗΚΟΝ σας ώς οφείλατε. Πάνω από την μάσα είναι το ΚΑΘΗΚΟΝ. Αλλά μάλλον η ένωσή σας το έχει ξεχάσει!!!!

    Αν διαφωνούσατε με τον χρόνο, όπως άκουσα να δικαιολογούνται διάφοροι ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφοι, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΠΛΑ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3ΩΡΕΣ κ 4ΩΡΕΣ???

    Κυριοι....Απλά ντρέπομαι για εσάς που δεν σταθήκατε δίπλα μας.....
    !!!!!!!!ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφοι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΛΙΤΣΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΌΜΟΥΣ; ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ. ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΙΓΕΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ. ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΌ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    Αρχίζω να σχηματίζω την εντύπωση ότι ορισμένοι από τους συνδικαλιστές μας ή δεν κατάλαβαν τι ακριβώς αλλάζει στο ταμείο των δημοσιογράφων με το ασφαλιστικό ή έκαναν ότι δεν κατάλαβαν. Και γίνομαι σαφέστερος:
    *Δεν κατάλαβαν ότι απειλείται η βιωσιμότητα του ταμείου μας με την παρακράτηση του 10%του αγγελιόσημου;
    *Δεν κατάλαβαν ότι ο χρόνος εργασίας για τις γυναίκες συναδέλφους αυξάνεται κατά πέντε χρόνια;
    *Δεν κατάλαβαν ότι η επικουρική σύνταξη μειώνεται;
    *Δεν κατάλαβαν ότι η σύνταξη στα 58 με 35ετία μας τελειώνει;
    *Δεν κατάλαβαν ότι θα διορίζεται και ο πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ και μπορεί να έχουμε τα…καλά του Καπράνου;
    *Δεν κατάλαβαν ότι κανείς δεν έκανε στους δημοσιογράφους ρουσφέτι, αλλά ότι μας έπιασαν τον κώλο;

    Οποιαδήποτε απάντηση γίνεται δεκτή.

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αγαπητέ Κώστα,

    Στάθηκες σε μια φράση μου και όχι στο νόημα του κειμένου μου.
    Και για να εξηγηθώ:

    Η ενστασή μου είναι για την χρονική στιγμή και για την διάρκεια της απεργίας των ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφων.
    Κατα βάση σε αυτό αναφέρομαι.
    Απλά αισθάνομαι πως την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια την ώρα που Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ τους χρειαζόταν. Ειδικά την ημέρα που ψηφιζόταν το σχέδιο νόμου.
    Αυτά για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

    Με τιμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΑΘΗΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΉ. ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ; ΓΙΤΙ ΠΡΙΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΜΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η ΔΕΝ ΔΙΑΔΑΖΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΩΡΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΟΥΣΑΝ; ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΠΟΣΤΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. Η ΑΠΌΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΘΕΙ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ; ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΌΠΩΣ ΛΕΣ, ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΟΥ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ " ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΥΓΕ ΣΟΥ, ΕΥΓΕΝΙΕ!!! ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΣΑΣ ΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΟΒΕΡΝΟ ΣΤΟ ΕΣΧΑΤΟ. ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ. (ΟΧΙ ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) ΣΕ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ....ΠΩΣ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΒΡΕΣ ΤΟΝ Σ.Χ ΞΕΡΕΙΣ.... ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΤΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπητέ Κώστα,

    Δεν έχει νόημα να αντιπαρατεθόμαστε.
    Η άποψή μου είναι ξεκάθαρη για την απεργία των ΔΗΜΟΣΙΟ_γράφων.

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ (ειδικά την Πέμπτη που ψηφίστηκε κατα άρθρο το Σχέδιο Νόμου Πετραλιά).

    Από εκεί και πέρα εξήγησα τους λόγους γιατί το πιστεύω αυτό.
    Δεν θέλω να σε κουράζω και να γράφουμε άδικα.

    Συμφωνώ μαζί σου σε 1 και μόνον πράγμα: ΕΙΧΕ ΠΡΟ_ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ Η ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ και ό,τι και να κάνατε εσείς, εμείς, όλοι μας....Η κυβέρνηση έστω και οριακά θα το περνούσε.

    Καλημέρα λοιπόν αγαπητέ Κώστα,
    Καλό Σαββατοκύριακο και εις άλλα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. *Δεν κατάλαβαν ότι απειλείται η βιωσιμότητα του ταμείου μας με την παρακράτηση του 10%του αγγελιόσημου;*

    Αγαπητέ Κώστα σε ποια άλλη χώρα η κοινωνία και ο κάθε συναλλασσόμενος με ΜΜΕ, πληρώνει φόρο για τη σύνταξή σας?
    Γιατί δεν βάζετε όλους τους εργαζόμενους στα ΜΜΕ στο ταμείο σας?

    Αγαπητέ Ευγένιε πόσοι από εσάς πληρώνεστε από το Δημόσιο το πρωί (γραφεία τύπου - πολιτικά γραφεία -δεκο -υπουργεία κλπ... που είναι οι λίστες ... ααα ξέχασα εδώ έχουμε προσωπικά δεδομένα για τους δημοσιογράφους) υπερασπιζόμενοι το κράτος εργοδότη και το απόγευμα το κρίνετε υπερασπιζόμενοι τον εκδότη εργοδότη (για να κλείσει καμία δουλίτσα, μιζούλα, πλαστά τιμολόγια, νόμιμα μαύρα χρήματα (2% με νόμο του 1970) εκβιασμούς κλπ)

    Φωνάζετε για τον Καπράνο? Ποιοί άλλοι ήταν στο συμβούλιο και τι ψήφισαν?
    εργάζεστε στην τηλεόραση ορισμένοι από εσάς? έχουν άδειες οι σταθμοί ή έτσι σας βολεύει? (δεν είδα κανένα ρεπορτάζ απλά βλέπω τα στραβά της κοινωνίας .... και όχι πάντα εξαρτάται με ποιον κάνει δουλειές το αφεντικό σήμερα)
    σε ποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα θα λειτουργούσαν με το Ελληνικό καθεστώς τα ΜΜΕ?

    Τι είναι οι δημοσιογράφοι για την κοινωνία :

    1. «Οι νέοι σκύλοι φύλακες» Σερζ Χαλιμί(Το 1997, γίνεται ευρέως γνωστός χάρη στο βιβλίο του «Οι νέοι σκύλοι-φύλακες». Εκεί αναφέρεται στις σχέσεις μεταξύ τηλεαστέρων-μεγαλοδημοσιογράφων και πολιτικών, περιγράφοντας πώς μια μικρή ομάδα «μόνιμων τηλεοπτικών καλεσμένων» (βλέπε «παράθυρα») διαμορφώνει την κοινή γνώμη σύμφωνα με τα συμφέροντά της. Γράφει, επίσης, για τη λογοκρισία και την αυτολογοκρισία.)

    2. http://pitsirikos.blogspot.com/2008/03/blog-post_21.html

    3.
    http://pitsirikos.blogspot.com/2008/03/blog-post_7622.html

    4.
    http://pitsirikos.blogspot.com/2008/03/blog-post_7174.html

    κάποτε υπήρχαν δημοσιογράφοι που η κοινωνία μπορεί να μην συμφωνούσε αλλά τους άκουγε και τους σεβόταν, γιατί έκριναν σκεπτόμενοι ενώ σήμερα γράφουν αργυρομειβόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ρε παιδια εδω οι ανθρωποι εγραψαν στα αρχιδια τους τους άμεσους συνεργατες τους.τους τεχνικούς,φανταστείτε τι κάνουν με τον υπόλοιπο κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *