GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τόσο πολύ χαλάσαμε;...

.. Γράφει ο Ανδρέας Ασημακόπουλος .. Δεν έχω απολύτως καμία διάθεση συνήθως να γράφω σε blogs για το απλούστατο λόγο ότι βαριέμαι. Μερικές...

..
Γράφει ο Ανδρέας Ασημακόπουλος
..
Δεν έχω απολύτως καμία διάθεση συνήθως να γράφω σε blogs για το απλούστατο λόγο ότι βαριέμαι. Μερικές φορές όμως όταν διαβάζω «αγανακτισμένους» που προσπαθούν να σπιλώσουν με ψευτο επιχειρήματα διάφορες υγιείς καταστάσεις τρελαίνομαι. Και αναφέρομαι στο άρθρο της κα Ηλέκτρα Γραμματικού με τίτλο «Οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ...»
Δεν αντιλαμβάνομαι τον ορισμό του αμόρφωτου και τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με τους εκπροσώπους ενός συνδικαλιστικού χώρου που είναι σε διαδικασία αγώνα για να διαφυλάξουν αυτό που πριν λίγα χρόνια θεωρούταν κεκτημένο. Όπως βεβαία δεν αντιλαμβάνομαι την σύγκριση των συντάξεων των 300 – 500 € με τους μισθούς της ΔΕΗ.
Ελπίζω η μορφωμένη κυρία Ηλέκτρα Γραμματικού να μου επιτρέψει να εκφράσω κάποιες απόψεις μου και ας μην είμαι μορφωμένος ή καλύτερα διαμορφωμένος με την κυβερνητική προπαγάνδα. (σημειώνω ότι η μόνη σχέση που έχω με την ΔΕΗ είναι όταν πληρώνω τους λογαριασμούς μου.)
1. έχει δικαίωμα ο Έλληνας εργαζόμενος να απεργεί ναι ή όχι
2. έχει υποχρέωση ο Έλληνας εργαζόμενος να διασφαλίσει τα χρήματα του, που τόσα χρόνια δίνει στο ασφαλιστικό του ταμείο ναι ή όχι
3. όταν κάποιος απεργεί δεν είναι αυτονόητο ότι θα επηρεασθεί αρνητικά το κοινωνικό σύνολο ναι ή όχι (βλέπε ιατρούς, σκουπιδιάρηδες φουρνιαρέους κλπ)
4. έχει υποχρέωση η κάθε κυβέρνηση να κάνει διάλογο τουλάχιστον με τις μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις όταν υπάρχει κρίση ναι ή όχι
5. αφού χαρακτηρίζετε τους εργαζόμενους βολεμένους και ιδιοκτήτες και όχι εργαζόμενους τότε αφού δεν κάνουν τίποτα για πιο λόγο έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλο κοινωνικό θέμα. Μήπως η εργασία τους έχει διαφορετική βαρύτητα από ότι ενδεχομένως έχει η δική σας.
6. δεν σας κάνει εντύπωση που πριν ένα μήνα οι δημοσιογράφοι κάνανε απεργία για το δικό τους ταμείο που μπροστά σε αυτό της ΔΕΗ είναι περίπτερο και η κυβέρνηση αμέσως το εξαίρεσε
7. δεν σας κάνει εντύπωση που σήμερα οι ίδιοι δημοσιογράφοι έχουν μετατραπεί σε ένα κυβερνητικό προπαγανδιστικό μηχανισμό για να πλήξουν μια απεργία που έχει ακριβώς τα ίδια αιτήματα που είχε η δική τους πριν ένα μήνα
8. το γεγονός να παίρνει κάποιος σύνταξη 400 € είναι σαφέστατα τραγικό αλλά για αυτό δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ αλλά ευθύνονται αυτοί που εσείς σήμερα στηρίζετε.
9. δεν θεωρώ ότι στην ζωή μας έχουμε εφαρμόσει την χριστιανική ρήση: «…ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα..» και έτσι με αυτή την λογική να έχουμε την απαίτηση εύρωστα ασφαλιστικά ταμεία να χρηματοδοτούν τα υπόλοιπα. Έαν είναι έτσι θα ήθελα να γνωρίσω εσάς και τον χιτώνα σας.

Κλείνοντας και με αφορμή το ασφαλιστικό αν και δεν έχω σχέση με το αντικείμενο θεωρώ ότι τα προβλήματα αντιμετωπίζονται ένα αντιμετωπίσεις τα αίτια.
Και τα αίτια είναι: ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ

107 σχόλια

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
    ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΙ ΣΤΗ ΔΕΗ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΠΗΚΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΟΝΑΕΙ....ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ.
    ΣΤΟ ΙΚΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΔΗΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ,ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΟΥΑ ΓΑΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕΣΑ....ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιλαμβάνονται ότι οι της ΔΕΗ λέτε ότι πάνε να σας φάνε δικές σας εισφορές, αυτές οι υψηλές εισφορές όμως που δίνετε αντιστοιχούν και σε ανάλογα υψηλούς μισθούς. Άρα, γενικά οι υπάλληλοι της ΔΕΗ είναι καλοπληρωμένοι, παίρνουν πολύ υψηλά εφάπαξ και αντίστοιχα υψηλές συντάξεις.

    Ε αυτές τις αδικίες πάει να καταργήσει η ασφαλιστική μεταρρύθμιση. Τι να κάνουμε, λεφτά για να αυξηθούν οι συντάξεις των πάντων δεν υπάρχουν, ίσα ίσα δε που για να παραμείνει βιώσιμο το ασφαλιστικό πρέπει να γίνουν και περικοπές. Φυσικά λοιπόν αυτές θα γίνουν στους προνομιούχους.

    Δε μπορεί να παίρνει καταμετρητής στα 18 χρόνια υπηρεσία μικτό μισθό 2100 και καθαρό 1450 και να έχει και παράπονο από πάνω...

    Κάντε μια σύγκριση με τον ιδιωτικό τομέα και θα καταλάβετε την αδικία.

    Τέλος, μη ξεχνάμε από πού προέρχονται αυτοί οι υψηλότατοι μικτοί μισθοί. Από τη ΔΕΗ Α.Ε. που μέχρι πρόσφατα ήταν σχεδόν εξολοκλήρου κρατική. Άρα οι υψηλοί μισθοί σήμαιναν διαφυγόντα κέρδη, άρα μικρότερη συνεισφορά στον προϋπολογισμό.

    Μη λέτε λοιπόν όλη την ώρα για δικές σας εισφορές. Πληρωνόσαστε απλά ως προνομιούχοι και έτσι έχετε και μεγάλες εισφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τιποτα πλεον στην Ελλαδα των Καραμανλη-Παπανδρεου δεν πρεπει να σας κανει εντυπωση.Εχετε να δειτε πολλα ακομα , οσα δεν βαζει ο νους σας.
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

    epauxano !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο ΙΚΑ, στο ΙΚΑ, στο ΙΚΑ και γρήγορα μάλιστα . Εκεί που είμαι κι εγώ με 21 χρονια προϋπηρεσία και με πτυχίο και παίρνω 1.020 το μήνα καθαρά. Παλιολαμόγια του κερατά....μουνιά της λάσπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. welkome στα σκατά ΔΕΗτζήδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε...
    Στο ΙΚΑ, στο ΙΚΑ, στο ΙΚΑ και γρήγορα μάλιστα . Εκεί που είμαι κι εγώ με 21 χρονια προϋπηρεσία και με πτυχίο και παίρνω 1.020 το μήνα καθαρά



    ΠΙΟ ΙΚΑ ΒΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ?ΑΝΤΕ ΒΟΥΛΟΣΤΟ ΠΑΛΙΟΓΟΜΑΡΟΣΚΥΛΟ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε ασφαλισμένε στο ΙΚΑ.

    Η κυβέρνηση μας φέρνει στο Ταμείο σου.

    Το υποχρεώνει να μας δώσει σύνταξη σύμφωνα με τις κρατήσεις που είχαμε τόσα χρόνια, αλλά την περιουσία του ταμείου μας, 11.5 δις ευρώ, τα κλέβει από εσένα και από εμάς.

    Στον αγώνα αυτό είμαστε μαζί.

    Απεργός ΔΕΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κουφάλες της ΔΕΗ καλομάθατε στα προνόμια ε, να μην πληρώνεται ρεύμα και να συμφωνείται στην αύξηση της τιμής του, κι άσε τον μέσο μαλάκα πολίτη να πληρώνει.

    Η κοινωνία τώρα σας επιστρέφει την αδιαφορία.

    Ευχόμαστε να σας πηδήξει η κυβέρνηση χωρίς σάλιο.

    Το τραγουδάκι "σε γνώρισα στο ΙΚΑ στην ουρά μπροστά μου σ' είχα" το ξέρετε; Αρχίστε να το σιγοτραγουδάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οταν μια ομαδα εμποδιζει με τη βια ενα ΔΣ να παρει αποφασεις, οταν η ιδια ομαδα πάλι με τη βία εμποδιζει μαρτυρες να πανε στο δικαστηριο να καταθεσουν, Η ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΓΚΕΣΤΑΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ.
    Αλλα δε φταιτε εσεις, φταινε οι ευνουχοι που μας κυβερνανε και εμεις που τους αφηνουμε να σας ανεχονται, εσας τον ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ.

    Μεγαλε Ρήγκαν. Οταν παρελυσαν οι απεργοι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας τα αεροδρομια, τους απέλυσε ΟΛΟΥΣ.

    Δεν μας ειπατε ομως σε τι θιγονται τα δικα σας δικαιώματα...ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΕΝΑΕΡΙΤΕΣ. ΠΕΣ μας Εσυ ρε λεβεντη μου ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΙΚΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πότε θα καταλάβετε οι της ΔΕΗ ότι η περιουσία του ταμείου σας είναι περιουσία που μαζεύτηκε λόγω των προκλητικά αυξημένων μισθών σας; Πρόκειται δηλαδή για λεφτά που μαζεύτηκαν επειδή ο μαλάκας ο μη εργαζόμενος στη ΔΕΗ πλήρωνε στη ΔΕΗ για να τα κονομάτε όλοι εσείς.

    Ε ναι λοιπόν τα λεφτά αυτά ας γυρίσουν στο κράτος να τα διανείμει κάπως δικαιότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος είπε...

    ΠΙΟ ΙΚΑ ΒΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ?ΑΝΤΕ ΒΟΥΛΟΣΤΟ ΠΑΛΙΟΓΟΜΑΡΟΣΚΥΛΟ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ


    ..καταλαβαίνω ότι σε πονάει, αλλά έτσι είναι η ζωή,, έχει και γυρίσματα.

    welkome στα σκατά λοιπόν κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Ο/Η BLIX είπε...
    Οταν μια ομαδα ....

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ? Η ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ?
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΛΛΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο μαλάκας-μη εργαζόμενος στην ΔΕΗ-καταναλωτής πλήρωνε και πληρώνει το φτηνότερο τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη.

    Και αυτό οφείλεται, εν μέρει, και στους κωλομισθούς που δίνει η ΔΕΗ σε σχέση με εταιρείες τις Ευρώπης που θέλουμε να συγκρινόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καταλαβαίνω ότι σε πονάει, αλλά έτσι είναι η ζωή,, έχει


    ΠΟΙΑ ΣΚΑΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ. ΤΟ ΙΚΑ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ της ΔΕΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλοσωριζουμε τους αγωνιστες τις ΔΕΗ στον καλυτερο ασφαλιστικο φορεα τις Ελλαδας,παρα πολυ ωραια,σεμνα και ταπεινα θα μπειτε στην ουρα και σεις κυριοι αξιας τοσων εκατομυριων,και οι αγαπητοι συναδελφοι σας που πετανε εκει ψηλα(εναεριτες)καλη προσγειωση!!!!
    ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    στην ουρα και σεις κυριοι αξιας τοσων εκατομυριων,και οι αγαπητοι συναδελφοι σας που πετανε εκει ψηλα(εναεριτες)καλη προσγειωση!!!!
    ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


    ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ.....ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΧΑΜΗΛΟ ΡΕΥΜΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΗΛΙΘΙΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ ΠΑΛΙΟΒΛΑΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Ο μαλάκας-μη εργαζόμενος στην ΔΕΗ-καταναλωτής πλήρωνε και πληρώνει το φτηνότερο τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη.

    [b]Και αυτό οφείλεται, εν μέρει, και στους κωλομισθούς που δίνει η ΔΕΗ σε σχέση με εταιρείες τις Ευρώπης που θέλουμε να συγκρινόμαστε.[/b]"

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Ωραίο ανέκδοτο. Πραγματικά είναι το τελευταίο που περίμενα να ακούσω...
    Στη ΔΕΗ παίρνουν 2 και 3 χιλιάδες € άτομα που σε αντίστοιχη θέση στον ιδιωτικό τομέα θα έπαιρναν 1200-1600 € το πολύ. Τι άλλο θα διαβάσω εδώ μέσα θεέ μου...


    Με τη λογική αυτή να ανεβάσουμε το μισθό του ΔΕΗτζή στα 6-7000 € μιας και φίλος μου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στην Ελβετία παίρνει 7500 € το μήνα ως απλός υπάλληλος επιχείρησης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με φωτοβολταϊκά.

    Ρε μη συγκρίνετε Ελλάδα με εξωτερικό στις αμοιβές. Μόνο εντός των τειχών μπορούν να γίνουν συγκρίσεις και εδώ οι ΔΕΗ τζήδες είναι παραπάνω από βολεμένοι.

    Ωραίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. WELCOME,ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ ΣΤΟ ΙΚΑ,ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑι ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΡΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΒΛΑΜΕΝΟΙ ΡΕ ΕΙΣΤΕ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ,ΚΑΝΤΕ ΑΓΩΝΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟΒΛΑΧΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΟΛΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Φίλε ασφαλισμένε στο ΙΚΑ.

    Η κυβέρνηση μας φέρνει στο Ταμείο σου.
    ............................
    Στον αγώνα αυτό είμαστε μαζί.

    Απεργός ΔΕΗ

    ...Ρε μεγάλε, από πότε μαζί? Δεν σε είδα ποτέ εδώ και καμμιά 15αρια χρόνια σε καμμία απεργία. Μου θυμίζεις τον αρχιρουφ-σόμπολο που κατέβαινε στους δρόμους και από πίσω οι δημοσιογράφοι με τα Καγιέν να διαδηλώνουν. Ασε μας ρε φιλαράκο απεργέ.

    Στον αγώνα αυτό ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε μαγκες μου αρεσει που προβληματιζεστε και καλα στα blogs.
    Οταν πριν λιγους μηνες ψηφιζατε αυτους που τελικα ψηφισατε
    δεν εισασταν σε θεση να σκεφτητε το τι θ' ακολουθουσε ?
    Μα, καλα οι Ελληνες θελουν να περνιουνται για "ξυπνιοι".
    πως την πατησατε ετσι ?
    Αντε γραψτε τωρα κειμενακια , κατι κανετε νομιζετε.

    Μετα την απομακρυνση απο την καλπη ΟΥΔΕΝ λαθος αναγνωριζεται.

    * βαλτε το Σομπολο να καθαρισει για παρτυ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "ΤΙ ΒΛΑΜΕΝΟΙ ΡΕ ΕΙΣΤΕ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ,ΚΑΝΤΕ ΑΓΩΝΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟΒΛΑΧΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΟΛΩΝ

    10 Μάρτιος 2008 10:53 μμ"

    To πρόβλημα με την πλειοψηφία των Ελλήνων είναι ότι ζητάει συνεχώς χωρίς να αντιλαμβάνεται τι είναι και τι δεν είναι ρεαλιστικό...

    Πώς θα ανέβουν οι μισθοί; Με τι λεφτά; Πιστεύεις ότι το ελληνικό κράτος έχει τα δις € που χρειάζονται για να ανέβουν οι μισθοί των πάντων; Η χώρα χρωστάει, έχει αρνητικό εμπορικό ισοζύγιο, σχεδόν μηδενική βιομηχανία.

    Δεν είναι θέμα επιλογής ο χαμηλοί μισθοί, είναι θέμα δυνατοτήτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι ; Δεν θα απεργήσουν οι δημοσιογράφοι μας την Τετάρτη;
    Τι έγινε και σταμάτησε ο αγώνα τους ;
    Έπεισαν την Πετραλιά ότι είχαν δίκιο ;

    Τώρα φάνηκαν φίλτατοι ποιοι είναι ‘’τα ρετιρέ’’.
    Το ότι απείργησαν τον περασμένο μήνα μαζί με τους άλλους εργαζόμενους ήταν στάχτη στα μάτια μας.
    Πόσο εύκολα πουλήθηκαν!!!!!!! ΚΡΙΜΑ.
    Και εμείς νομίζαμε ότι είναι συναγωνιστές μας, ως άμεσα θιγόμενοι.
    Τώρα ‘’ μούγκα’’.
    Όχι μόνο θίγονται από το νέο ασφαλιστικό, αλλά τα προνόμιά τους εμπλουτίζονται και αυξάνονται.
    ΑΙΣΧΟΣ και σε όλους μας, που τους διαβάζουμε, τους ακούμε και τους βλέπουμε.

    Για τα χρυσά συμβόλαια όλοι κάνουν την πάπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραια ανεκδοτα μας λενε σημερα οι φιλοι τις ΔΕΗ,χαρη σ αυτους πληρωνουμε φτηνο ρευμα....χαχαχαχαχαχα,εγω παντως καθε χρονο περισσοτερα πληρωνω οχι μονο σε ρευμα αλλα σε ολα και εσεις κυριοι τις ΔΕΗ τις χαρες δεν τις κανετε τοσο ευκολα....κανε μου και μενα το ρολοι μου να εχει 50% εκπτωση και μετα θα το δω αυτο που λετε ΛΑΜΟΓΙΑ που υπωτιματε την νοημοσυνη μας.
    ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΟΥΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΥΠΙΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στο ΙΚΑ στο ΙΚΑ, οπως λεμε,"ριξτους στα λιονταρια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΑΥΤΟΙ Κ ΑΝ ΕΙΝΕ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΟΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΕ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ,ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΝΕ Κ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝΕ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΓΚΟΥΣ.
    ΜΙΑ ΦΑΡΑ ΕΙΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ,ΤΡΑΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΟΣ,ΜΑΚΗΣ,ΣΩΜΠΟΛΟΣ,ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΟΤΙΒΟΥ,ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμε , εσύ που λες οτι στο ΙΚΑ είναι μια χαρά και ότι με πονάει.

    Λοιπόν πρέπει να σου πω, ότι πράγματι πόναγε στην αρχή αλλά με τα χρόνια το συνηθίζεις.

    Αλλιώς όμως είναι, να γ...θεις μικρός και αλλιώς μεγάλος.

    Και βγάλε το σκασμό γιατί δε σε παίρνει απ'οτι κατάλαβες.. Τα γιαούρτια έρχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Bρε πανηλιθιε ελληνα που γραφεις και επιστολες η κα Ηλεκτρα σου φταιει για τις αληθειες που λεει?

    ΔΗΛ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΙΔΗΚΕΥΤΟΙ?

    1) ΤΙ ΠΤΥΧΙΑ ΕΧΟΥΝ? ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΟΥΝ

    2) ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΠΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ!!

    3) ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΑΠΕΡΓΙΑ!!
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΦΑΙΤΕΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΛΑΚΑ Ε ΒΛΑΚΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΝΩΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

    4)ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ.

    5)ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΗΛΗΘΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.(ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ ΤΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤΟ ΕΙΑΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ)

    6)ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ΜΕ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ Η ΕΡΓΑΤΕΣ.


    7)ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΑΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ!!

    8)ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΒΡΕ ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ??

    9)ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΧΥΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΓΕΝΟΠΙΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ?

    10)ΚΑΤΙ ΒΟΔΙΑ ΟΡΘΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΚΟΙΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ


    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΗΚΕΣ.

    ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ .ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΟΥΣ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ)ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ.


    ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΙΑ.

    ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ!!

    ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.

    ΣΤΟΝ ΚΕΑΔΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!


    ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΠΡΙΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτός ο κοπρίτης ο Ασημακόπουλος δηλώνει από την αρχή ότι έχει στο μεδούλι του το δημοσιουπαλληλιλίκι....."βαριέμαι να γράφω".... λέει

    χαχαχαχα.....ας δούλευε στον Μυτιληναίο να τον έβλεπα τι μαγκιες θα έκανε....

    Βρείτε μου ένα συνδικαλιστή του ιδιωτικού τομέα (σαν αλβανός τουρίστας ακούγεται αυτό)που να έγινε βουλευτής.

    Την λύση στον αγώνα σας σας την δώσανε κοπρίτες....Να απεργήσουν οι εισπράκτορες που εξοφλεί λαός τους λογαριασμούς για 6 μήνες και αφήστε το κατέβασμα των διακοπτών.....Μόνο ετσι θα έχετε την υποστήριξη του λαού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρε κομπλεξικα μουνια του ιδιωτικου τομεα τι τα βαζετε με τους ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ?
    Δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι ο αγωνας τους αφορα και εσας ρε τσογλανια του κερατα? Οταν απο μια ΔΕΚΟ οπως η ΔΕΗ με ανεξαρτητο ασφαλιστικο ταμειο, το πιο ευρωστο, τεινουν να το ενσωματωσουν στο ΙΚΑ το επομενο σταδιο ξερετε ποιο ειναι?
    Ιδιωτικοποιηση της ΔΕΗ με ολες τις δυσαρεστες συνεπειες για την τιμολογηση του ρευματος. Απο εκει που πληρωνετε 100 ευρω ρευμα θα πληρωνετε 200 και μαλιστα σε ιδιωτες που θα σας το κοβουν για ενα ευρω χρεος.
    Αλλα τι να καταλαβετε ρε σκατομουνα του κερατα.
    Τα εχετε βαλει με τους δημοσιους υπαλληλους αλλα δεν μπορειτε να καταβετε οτι η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ.
    ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.
    ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ανώνυμε , εσύ που λες οτι στο ΙΚΑ είναι μια χαρά και ότι με


    ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΤΟ ΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
    ΒΓΑΛΕ ΕΣΥ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΦΑΣΙΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε κομπλεξικα μουνια του ιδιωτικου τομεα τι τα βαζετε με τους ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ?
    Δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι ο αγωνας τους αφορα και εσας ρε τσογλανια του κερατα? Οταν απο μια ΔΕΚΟ οπως η ΔΕΗ με ανεξαρτητο ασφαλιστικο ταμειο, το πιο ευρωστο, τεινουν να το ενσωματωσουν στο ΙΚΑ το επομενο σταδιο ξερετε ποιο ειναι?
    Ιδιωτικοποιηση της ΔΕΗ με ολες τις δυσαρεστες συνεπειες για την τιμολογηση του ρευματος. Απο εκει που πληρωνετε 100 ευρω ρευμα θα πληρωνετε 200 και μαλιστα σε ιδιωτες που θα σας το κοβουν για ενα ευρω χρεος.
    Αλλα τι να καταλαβετε ρε σκατομουνα του κερατα.
    Τα εχετε βαλει με τους δημοσιους υπαλληλους αλλα δεν μπορειτε να καταβετε οτι η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ.
    ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.
    ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 11:10 βαλε και συ ενα διακοπτη στον κολο σου , γιατι παραφερεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ν ΚΕΑΔΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!


    ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΠΡΙΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ



    ΑΣΕ ΡΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. "Τα εχετε βαλει με τους δημοσιους υπαλληλους αλλα δεν μπορειτε να καταβετε οτι η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ.
    ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.
    ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ."

    Χαχαχαχαχα

    Η Ελλάδα ζει από το δημόσιο ε;;; Και τους υπαλλήλους αυτούς ποιός τους πληρώνει; Ο θεός;;;

    Οχι, ο μαλάκας ο φορολογούμενος τους πληρώνει, άρα αυτές τις εισφορές που λες ότι σου κλέβουν ΔΕΝ είναι δικές σου, του μαλάκα του φορολογούμενου είναι.

    Αυτά για να εξηγούμαστε ποιός ζει ποιόν εδώ πέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    11:10

    kai esy to idio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλα εσεις τις ΔΕΗ εχετε καταλαβει οτι ο κοσμος προσπαθει να την βγαλει με 700 ευρωπουλα και εσεις μας λετε να σας συμπαρασταθουμε να περνετε τα τριπλασια απο μας?
    Μα καλα για τοσο ηλιθιους μας περνατε??
    Οχι φιλοι μου δεν το ανεχωμε προσωπικα και ανοικτα σας λεω οτι εινε κραυγαλεα αδικια αν οχι κλεψια εσεις να τα ξυνετε με ενα φραπε στο χερι σ ενα γραφειο με φουλ τσαμπα ρευμα να σας ζεστενει,και να περνετε τα τριπλασια απο μενα.
    Κατανοω τους συναδελφους σας που εινε στον αερα στα 30 μετρα και αυτους στα ορυχεια αλλα εινε η μειοψηφια που τους βγαζετε μπροστα για να καλυψουν τα ακαλυπτα.
    Γιαυτο λοιπον σας καλωσωριζω στο ΙΚΑ για να παρετε μια γευση τωρα στα γεραματα σας,και να αναλογιστειτε ποσες φορες σας δοθηκε η ευκαιρια στην ζωη σας με την ψηφο σας να τα αλαξετε ολα αυτα και σεις ψηφισατε αυτους που θα σας βολευαν.
    Τωρα σας ποναει? Τσουζει? και που εισε ακομα οταν θα πας πρωτη φορα στο ΙΚΑ θα καταλαβεις το εγκλημα σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πωπωπω τι γίνεται εδώ;
    Πήρατε γραμμή απο το συνδικάτο να εισβάλλετε στο blog με "επιχειρήματα" υπερ των "εργαζομένων" μετά τη γενική κατακραυγή;

    Τo timing δεν το υπολογίσατε σωστά και βάλατε 3 καταχωρήσεις στη σειρά - φως φανάρι οτι πρόκειται για ενορχηστρωμένο εγχείρημα.

    Θα επανέλθω με αντεπιχειρήματα σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ:

    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

    Α/Α
    ΘΕΣΗ
    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

    1
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    2
    ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    ΜΠΟΥΖΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    3
    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΗΛΙΑΣ

    4
    ΓΡΑΜ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΥ
    ΡΙΖΟΣ ΡΙΖΟΣ

    5
    ΤΑΜΙΑΣ
    ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    6
    Β' ΑΝΤΡΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΥΠΟΥ
    ΚΑΤΑΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    7
    Β ΑΝΠΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΗΣ

    8
    Γ' ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    9
    Γ΄ΑΝΑΠΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    ΚΑΡΑΠΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    10
    ΑΝΑΠΛ. ΤΑΜΙΑΣ
    ΠΗΛΙΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    11
    ΕΦΟΡΟΣ
    ΒΑΡΛΑΜΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

    12
    ΕΚΤΕΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
    ΔΗΜΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

    13
    ΕΚΤΕΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
    ΓΚΑΡΑΒΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    14
    ΕΚΤΕΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
    ΚΑΛΑΙΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ

    15
    ΕΚΤΕΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
    ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

    16
    ΜΕΛΟΣ
    ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ

    17
    ΜΕΛΟΣ
    ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

    18
    ΜΕΛΟΣ
    ΚΑΖΑΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    19
    ΜΕΛΟΣ
    ΚΑΛΑΙΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    20
    ΜΕΛΟΣ
    ΚΑΜΠΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    21
    ΜΕΛΟΣ
    ΚΑΡΑΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

    22
    ΜΕΛΟΣ
    ΚΟΛΛΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ

    23
    ΜΕΛΟΣ
    ΚΟΥΡΕΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

    24
    ΜΕΛΟΣ
    ΜΠΑΝΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

    25
    ΜΕΛΟΣ
    ΜΠΑΣΤΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    26
    ΜΕΛΟΣ
    ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗΣ

    27
    ΜΕΛΟΣ
    ΠΑΠΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    28
    ΜΕΛΟΣ
    ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

    29
    ΜΕΛΟΣ
    ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    30
    ΜΕΛΟΣ
    ΡΕΛΙΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    31
    ΜΕΛΟΣ
    ΧΑΤΖΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ

    ΕΞΕΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

    Α/Α
    ΘΕΣΗ
    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

    1
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΧΡΙΣΤΟΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    2
    ΑΝΤΙΠΡΟΕΡΟΣ
    ΦΡΑΓΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    3
    ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    ΤΟΥΜΠΟΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

    4
    ΜΕΛΟΣ
    ΜΟΥΝΤΡΙΧΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    5
    ΜΕΛΟΣ
    ΜΠΡΟΥΜΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ΓΕΝ.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε.

    Member of ICEM & EMCEF, Μέλος Γ.Σ.Ε.Ε.
    Αριθ. Μητρ. Πρωτοδικείου Αθηνών 57
    Αριθ. Απόφ. 262/27.02.1971
    ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ 73-75 Αθήνα, Τ.Κ.104-32
    ΤΗΛ. 210.5215.700 FAX:210.5235.996



    ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΣΑΣ:

    ΜΠΟΥΖΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΓΕΝ.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε.

    Δημητρακοπούλου Ν 38
    Αθήνα 11742
    KΟΥΚΑΚΙ
    2109224003


    ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΗΛΙΑΣ
    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝ.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε.

    Μανωλιάσας 12-14
    Καισαριανή 16121
    ΙΛΙΣΙΑ
    2107233972

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν πα ναχεις 1000 δίκια κύριε υπάλληλε της ΔΕΗ, από τη στιγμή που είσαι ο καλύτερα αμειβόμενος εργαζόμενος σε (πρωην εστω) κρατική εταιρεία, τόχασες το δίκο φιλαράκο. Είναι προκληση να ζητάς αλληλεγγύη στο πρόβλημά σου από΄τους άλλους χαμηλότερα αμειβόμενους από σένα.
    Τόσο απλό είναι, αλλά και τόσο δύσκολο για το αρτηριοσκληρωτικό μυαλουδάκι σου. Και αυτή η σύγκριση με τους μισθούς της Ευρώπης?? Τι το ήθελες? Αστο να πάει στο διάολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κουφαλες σας την φορεσε ο ΒΟΥΣ Κωστας. "Διαιρει και βασιλευε."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο κ. Ανδρέας Ασημακόπουλος θέτει ψύχραιμα το ζήτημα και αναρωτιέται δικαίως:
    αν οι κυβερνήσεις από το 1952 και εντεύθεν δεν καταχρώντο τις εισφορές των εργαζομένων και όσων έντιμων εργοδοτών- υπάρχουν και τέτοιοι – δεν ρύθμιζαν διαρκώς με χαριστικές και φωτογραφικές αποφάσεις τα χρέη μεγάλων επιχειρήσεων προς τα ταμεία με αποτέλεσμα η εισφοροδιαφυγή ναι κυμαίνεται πάνω από το 30-35%, ενώ παράλληλα ανθίζει και λουλουδίζει με την ανοχή της πολιτείας η ανασφάλιστη εργασία, θα μιλούσαμε σήμερα για κίνδυνο κατάρρευσης κάποιων ταμείων;
    Την απάντηση την γνωρίζουμε όλοι.

    Βεβαίως υπάρχει και η άποψη ότι «αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν θα ήτανε πατίνι»!

    Αυτό λέω όμως και εγώ: Φταίει το κυβερνητικό ρουλεμάν και έχει γίνει η ζωή μας …πατίνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ


    ΠΟΙΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΡΕ ΒΛΑΧΑΚΟ?
    ΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΛΙΟΧΟΥΝΤΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτοι οι δημοσιοι υπαληλοι εχουν γαμησει στην κυριολεξια το κρατος και οι μαλακες που κυβερνανε αυτο τον τοπο κλεινουν τα ματια τους στην καταστροφη.
    Στο ΙΚΑ ολοι ρε...εκει που εινε η πλειοψηφια στην ελλαδα εκει να ερθετε δημοσια λαμογια.
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και ενταξι ολων στο ΙΚΑ.
    welcome to reality.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ''Η Ελλάδα ζει από το δημόσιο ε;;; Και τους υπαλλήλους αυτούς ποιός τους πληρώνει; Ο θεός;;;

    Οχι, ο μαλάκας ο φορολογούμενος τους πληρώνει, άρα αυτές τις εισφορές που λες ότι σου κλέβουν ΔΕΝ είναι δικές σου, του μαλάκα του φορολογούμενου είναι.

    Αυτά για να εξηγούμαστε ποιός ζει ποιόν εδώ πέρα...''


    Ρε τεμπελχανα-κλητηρα του ιδιωτικου τομεα, ΡΕ αποβρασμα ΡΕ ΣΚΟΥΛΙΚΙ...
    Εχετε ιδεα περι των εισφορων που αποδιδει ενας δημοσιος υπαλληλος?
    Οταν ειμαι μηχανικος στον ΟΤΕ και οι εισφορες που μου παρακρατουν για το ασφαλιστικο ταμειο και για την εφορια πλησιαζουν τα 400 ευρω τον μηνα ΕΓΩ με ποιον μισθο θα ζησω? ΜΕ τα 900 ευρω καθαρα οταν ο αντιστοιχος του ιδιωτικου τομεα παιρνει 1200 καθαρα? οταν ΕΣΕΙΣ τα λαμογια του ιδιωτικου τομεα ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΑΣ?

    αντε γαμηθειτε. το ξαναλεω λοιπον.

    Και απεργια στην ΔΕΗ και στους δρομους παλι.

    αν δεν μπορειτε να το αντεξετε να πατε να κλειστειτε σπιτια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ρε τεμπελχανα-κλητηρα του ιδιωτικου τομεα, ΡΕ αποβρασμα ΡΕ ΣΚΟΥΛΙΚΙ...
    Εχετε ιδεα περι των εισφορων που αποδιδει ενας δημοσιος υπαλληλος?
    Οταν ειμαι μηχανικος στον ΟΤΕ και οι εισφορες που μου παρακρατουν για το ασφαλιστικο ταμειο και για την εφορια πλησιαζουν τα 400 ευρω τον μηνα ΕΓΩ με ποιον μισθο θα ζησω? ΜΕ τα 900 ευρω καθαρα οταν ο αντιστοιχος του ιδιωτικου τομεα παιρνει 1200 καθαρα? οταν ΕΣΕΙΣ τα λαμογια του ιδιωτικου τομεα ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΑΣ?

    αντε γαμηθειτε. το ξαναλεω λοιπον.

    Και απεργια στην ΔΕΗ και στους δρομους παλι.

    αν δεν μπορειτε να το αντεξετε να πατε να κλειστειτε σπιτια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Οχι οτι λέει τίποτε, αλλά να σημειώσουμε ότι στο ΔΣ της ΓΕΝΟΠ σε σαράντα ονόματα ΟΥΤΕ ΜΙΑ γυναίκα! Σαν στρατόπεδο θα είναι εκεί μέσα, με τα ΚΨΜί τους κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. re kakoyroblaxe xese mas me to ika
    ante tsoyyyyyy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. re kakoyroblaxe xese mas me to ika
    ante tsoyyyyyy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ποιο πατινι και ποιο ρουλεμαν μεγαλε ? Μεχρι και η μπιελα εχει χτυπησει."Ελευθερη οικονομια" δεν θελατε? Ξερετε τι σημανει αυτο.?
    Σημαινει σε απλα και συντομα ελληνικα οτι : καποιοι θα χασουν τα παντα , αλλα και αλλοι θα κερδισουν παρα μα παρα-πολλα.
    Εκτος και αν οταν λεγανε "Ελευθερη οικονομια" εσεις καταλαβαινατε "Ελευθερη Κονόμα" για παρτυ σας. Αντε στο ΙΚΑ τωρα και την αλλη φορα να προσεχετε τι ριχνετε σε εκεινο το κουτι που καποιοι "μαγκες" το ονομαζουν καλπη. Ζωακια, ε ζωακια. (Και λιγα λεω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 11.22
    ΠΕΣΤΑ φιλαρακο γιατι αυτοι τις ΔΕΗ λογο των προσοντων τους αργουν να το καταλαβουν.Μηπως θα επρεπε να τους το κανουμε πιο λιανα??
    ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ,ΤΙΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΦΗΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΡΟΜΠΕΣ........ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ.ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ.
    ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΝΑΙ ΑΡΑΓΕ??
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ...ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ??? .....ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @otetzis

    Καλά όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που ξεστόμισες απλά αποδεικνύουν το χαμηλό επίπεδό σου (πνευματικά).

    Από κει και πέρα μη σχολιάσω και για τα λαμόγια του ΟΤΕ και τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις γιατί κλαφτα Χαράλαμπε...

    Α, ξέχασα να αναφέρω ότι δεν είμαι κλητήρας. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός είμαι με 1ο μισθό τα 950 € καθαρά (1ος χρόνος εργασίας), αντιλαμβάνομαι όμως ότι για να πάρω περισσότερα πρέπει να στρώσω τον κώλο μου κάτω και να αποδείξω ότι αξίζω περισσότερα. Δεν τα περιμένω έτοιμα στο πιάτο σαν κάποιους άλλους...

    Υ.Γ. Ο πατέρας μου έχοντας παιδευτεί στη ζωή του ως μηχανικός σε ιδιωτική εταιρία βγάζει 4000 καθαρά (ύστερα από 28 χρόνια) και ο αδερφός μου 1500 καθαρά (ύστερα από 2 χρόνια). Απέδειξαν όμως ότι τα αξίζουν, δεν τους τα χάρισαν.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧ, Η ΔΕΗ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΟΒΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ,ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ,ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΡΑ.
    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΡΕ........ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΙΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ,ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΡΑ.
    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΡΕ........


    ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΩΣ Η ΠΟΛΥ Μ......Α ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μόνο ένας Otetzis θα μπορούσε να έχει τόσο λίγο μυαλό. Βρε %&^$#%^##% και λίγα είπα, δεν γνωρίζεις ότι στον ιδιωτικό τομέα, πέρα από τίποτε παιδιά, ανήψια και καμμια γκόμενα του αφεντικού, δεν γίνεται να είσαι τεμπελχανάς? Πολλοί θα το ήθελαν ίσως, αλλά ΔΕΝ γίνεται!! Πως το λένε

    Ασχετο. Το Press-gr, είμαι σίγουρος ότι το ανακάλυψες τώρα τελευταία με τα γεγονότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΑΓΚΕΣ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΙΡΗΞΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΡΕΥΜΑ....ΠΟΣΟ? ΔΙΠΛΑΣΙΟ?
    ΩΧ...ΔΕΗΤΖΙΔΕΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΚΨΜ ΜΑΛΟΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΝΑΙ.
    ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ως ο ανώνυμος των 11:36 μμ να αναφέρω επίσης ότι ενώ έχουμε γνωριμίες που θα μπορούσαν να με βάλουν στη ΔΕΗ ή αλλού στο δημόσιο ΔΕ με ενδιέφεραν.

    Έχω μάθει ότι στη ζωή πετυχαίνουν όσοι προσπαθούν συνεχώς να γίνονται καλύτεροι και είναι ταυτόχρονα και ικανοί. Αυτές τις προϋποθέσεις τις πληρεί ο ιδιωτικός τομέας, όπου ναι μεν ξεκινάς από χαμηλά, είναι στο χέρι σου όμως να φτάσεις πολύ ψηλά.

    Στο δημόσιο απ' την άλλη σημασία έχει ποιός θα χωθεί περισσότερο, ποιός ξέρει καλύτερα ισχυρά πρόσωπα, ποιός θα γλύψει περισσότερο. Αυτά με αηδιάζουν και έτσι προτιμάω χίλιες φορές την ανασφάλεια του ιδιωτικού τομέα παρά τη σιγουριά του δημοσίου, όπου ναι μεν ξεκινάς με καλύτερο μισθό απ' ότι στον ιδιωτικό τομέα, ξέρεις όμως ότι υπάρχει ένα τέρμα και ότι πρέπει να φιλήσεις πολλούς πισινούς για να προχωρήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. otetzi, ξεκίνα και βάλε το σπιράλ καλώδιο του τηλεφώνου στον κώλο και το τηλέφωνο μαζί, και το τηλεφωνικό κέντρο και θα σου ρίχνω κλήσεις μέχρι να στανιάρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να σου απαντήσω λοιπόν - ζητώ συγγνώμη απο τους υπόλοιπους για το σεντόνι αλλά δεν έχω άλλη επιλογή.

    1. έχει δικαίωμα ο Έλληνας εργαζόμενος να απεργεί ναι ή όχι

    Και βέβαια έχει εκτός και αν η απεργία του θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών και της χώρας. (μέχρι στιγμής 2 πολίτες πέθαναν απο τις διακοπές ηλεκτρικού)


    2. έχει υποχρέωση ο Έλληνας εργαζόμενος να διασφαλίσει τα χρήματα του, που τόσα χρόνια δίνει στο ασφαλιστικό του ταμείο ναι ή όχι

    Και βέβαια. Με την προϋπόθεση ότι το ίδιο έχει συμβεί και για όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Να αναφέρω το ΝΑΤ που απο το πιό έυρωστο ταμείο το ροκάνισαν; Ή τώρα τελευταία το ΤΕΒΕ που ενώ δεν είχε έλλειμα, απόκτησε με την προσχώρηση των ελλειματικών ταμείων αυτοκινητιστών και εμπόρων; Τους ασφαλισμένους του ΤΕΒΕ τους ρώτησε κανείς;


    3. όταν κάποιος απεργεί δεν είναι αυτονόητο ότι θα επηρεασθεί αρνητικά το κοινωνικό σύνολο ναι ή όχι (βλέπε ιατρούς, σκουπιδιάρηδες φουρνιαρέους κλπ)

    Είπαμε αυτονόητο μέχρι του σημείου που τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο ηασφάλει ή η ζωή των πολιτών. Γι αυτό και προβλέπονται ΚΑΙ απο το ΝΟΜΟ επιτάξεις και επιστρατεύσεις!


    4. έχει υποχρέωση η κάθε κυβέρνηση να κάνει διάλογο τουλάχιστον με τις μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις όταν υπάρχει κρίση ναι ή όχι

    Ναι και ΟΧΙ ΜΟΝΟ με τις μεγάλες (το ξέρουμε κύριε ΔΕΗΤΖΗ οτι διακατέχεστε απο συμπλεγμα ανωτερότητας απέναντι στους άλλους αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζετε κι όλας)


    5. αφού χαρακτηρίζετε τους εργαζόμενους βολεμένους και ιδιοκτήτες και όχι εργαζόμενους τότε αφού δεν κάνουν τίποτα για πιο λόγο έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλο κοινωνικό θέμα. Μήπως η εργασία τους έχει διαφορετική βαρύτητα από ότι ενδεχομένως έχει η δική σας.

    Τρικυμία εν κρανίω... Χωρίς να γενικεύω, είναι γεγονός οτι οι περισσότεροι είναι βολεμένοι (τόσο ως προς τη μονιμότητα όσο και ως προς τους υψηλούς μισθους, αλλά και τα επιπλέον ωφελήματα) πράγματα που δεν ισχύουν για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, που μπορεί και να εργάζονται ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ απο εκείνους. Όλες οι εργασίες έχουν βαρύτητα κύριε - ακόμη και εκείνη του οδοκαθαριστή που αν δεν καθαρίσει εγκαίρως τη σχάρα του υπονόμου θα σας πάρει η πλημμύρα το SUV σας ή και εσάς τον ίδιο!




    6. δεν σας κάνει εντύπωση που πριν ένα μήνα οι δημοσιογράφοι κάνανε απεργία για το δικό τους ταμείο που μπροστά σε αυτό της ΔΕΗ είναι περίπτερο και η κυβέρνηση αμέσως το εξαίρεσε

    Όχι δεν μου κάνει εντύπωση γιατί οι περισσότεροι δημοσιογράφοι είναι το δεκανίκι της εξουσίας - το ένα χέρι νίβει το άλλο κλπ κλπ...


    7. δεν σας κάνει εντύπωση που σήμερα οι ίδιοι δημοσιογράφοι έχουν μετατραπεί σε ένα κυβερνητικό προπαγανδιστικό μηχανισμό για να πλήξουν μια απεργία που έχει ακριβώς τα ίδια αιτήματα που είχε η δική τους πριν ένα μήνα

    Δες παροιμία πιό πάνω. Πριν τα βάλεις όμως με τους δημοσιογράφους δες τι λένε κάποια στελέχη της ΓΕΝΟΠ στα παράθυρα και θα καταλάβεις οτι ελάχιστα περισσότερα μπορούν να κάνουν οι δημοσιογράφοι για να εξαγριωθεί ο κόσμος εναντίον τους. Τη δουλειά την κάνουν μόνοι τους.


    8. το γεγονός να παίρνει κάποιος σύνταξη 400 € είναι σαφέστατα τραγικό αλλά για αυτό δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ αλλά ευθύνονται αυτοί που εσείς σήμερα στηρίζετε.

    Εννοείς αυτοί (και οι προηγούμενοι) που βόλεψαν κόσμο και κοσμάκη στη ΔΕΗ με αντάλλαγμα την ψήφο τους; Πώς αλλοιώς ο πολιτευτής θα "διόριζε " αν δεν είχε σίγουρη την ψήφο του "διοριζόμενου";
    Να απευθυνεις λοιπόν το ερώτημά σου στους ίδιους τους "διορισθεντες" και σήμερα απεργούντες.



    9. δεν θεωρώ ότι στην ζωή μας έχουμε εφαρμόσει την χριστιανική ρήση: «…ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα..» και έτσι με αυτή την λογική να έχουμε την απαίτηση εύρωστα ασφαλιστικά ταμεία να χρηματοδοτούν τα υπόλοιπα. Έαν είναι έτσι θα ήθελα να γνωρίσω εσάς και τον χιτώνα σας.

    Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Φτάνει ο χιτώνας που έχει ο ένας απο τους δύο να μην έχει κλαπεί απο τον άλλο.

    ΝΕΜΕΣΙΣ (επανηλθα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ Ανωνυμε των 11.36
    Εαν εισαι μηχανικος...(Που εισαι αλλα μαλλον εισαι ενας μηχανικος του κλωτσου και του μπατσου)
    Για πες μας:
    ΠΟΣΑ ΜΑΥΡΑ ΦΡΑΓΚΑ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΣΟΥ?
    Γιατι τα 4 χιλιαρικα ειναι τα δηλωμενα.
    Και εσυ με τα 950 ευρω καθαρα για πες μας τις εισφορες που σου αναλογουν στον ιδιωτικο τομεα που εργαζεσαι?
    Εχεις ιδεα ρε πανιβλακα οτι και εγω σαν μηχανικος που ειμαι παιρνω ναι μεν περισσοτερα απο εσενα αλλα εγω σαν δημοσιος υπαλληλος πληρωνω καθε μηνα εισφορες για τους ανεργους του ΟΑΕΔ, πληρωνω εισφορες για τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΚΑΙ εισφορες μεγαλυτερες ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΣΥ στο ΙΚΑ στο οποιο δεν ανηκω παρα μονο για την διατηρηση του μητρωου μου?
    Χοντρικα πληρωνω 150 ευρω, λεφτα τα οποια εσυ παιρνεις στην τσεπη σου.
    Δεν θα μπω σε καμια διαδικασια να σου εξηγησω περισσοτερα.
    Εισαι πραγματι ανιδεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Οτετζήδες μ' , Δεητζήδες μ' , ΕΣΕΙΣ τρώτε και πίνετε κι μένα μι τρώει η αρκούδα

    Δ. Σαββόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανυπομονω να παω αυριο στο γραφειο μου να πιω τον καφε μου, να βγαλω τις τρεχουσες εκκρεμοτητες εις περας και να γυρισω σπιτι μου το μεσημερι να φαω και να ..κοιμηθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. "Εαν εισαι μηχανικος...(Που εισαι αλλα μαλλον εισαι ενας μηχανικος του κλωτσου και του μπατσου)
    Για πες μας:
    ΠΟΣΑ ΜΑΥΡΑ ΦΡΑΓΚΑ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΣΟΥ?
    Γιατι τα 4 χιλιαρικα ειναι τα δηλωμενα.
    Και εσυ με τα 950 ευρω καθαρα για πες μας τις εισφορες που σου αναλογουν στον ιδιωτικο τομεα που εργαζεσαι?"

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Πανεπιστημίου Πατρών είμαι και εργάζομαι σε ιδιωτική εταιρία. Για προφανείς λόγους δε θα αναφέρω το όνομά της.

    Ο πατέρας μου ΔΕ βγάζει μαύρα λεφτά, δεν αποτελεί τακτική όλων των επιχειρήσεων αυτό. Έχει ένα σταθερό μισθό ~3000 € και αναλόγως των αποτελεσμάτων έχει και μεταβλητό bonus (με το οποίο φτάνει τα ~4000 €), ΟΛΑ όμως δηλωμένα. Επιπλέον έχει αμάξι και κινητό. Αυτά...

    Ο μισθός μου είναι ~1300 € μικτά που αντιστοιχεί σε ~350 € κρατήσεις για ιατροφαρακευτική περίθαλψη-ασφάλεια και παρακράτηση φόρου. Όχι μεγάλη διαφορά από εσένα θα έλεγα.

    Όσον αφορά δε τον εκ νέου χαρακτηρισμό που έκανες θα ξαναπώ ότι το μόνο που αποδεικνύει είναι το χαμηλό πνευματικό επίπεδό σου καθώς και το ότι δεν έχεις τρόπους.

    Υ.Γ. Σημειωτέον ότι έχω Master, ξέρω 3 ξένες γλώσσες και κάνω εντατική χρήση Η/Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εδώ πιο πάνω έγραψε ένας μηχανικός του Ιδ. τομέα και ένας μηχανικός Οτετζής(!). Τελος

    Κόψτε κείμενα και βγάλτε συμπέρασμα. Τέλος.
    Μόνο με βρισιές μπορεί να απαντήσει ένας (οτετζής).Τέλος

    Δε θα μας κόψεις το ρεύμα ποτέ, κουφάλα ΔΕΗτζή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ''otetzi, ξεκίνα και βάλε το σπιράλ καλώδιο του τηλεφώνου στον κώλο και το τηλέφωνο μαζί, και το τηλεφωνικό κέντρο και θα σου ρίχνω κλήσεις μέχρι να στανιάρεις''


    Μεγαλε κουνα τον κωλο σου να πεσουν οι καποτες..
    Για αυτο εισαι ακομα πελατης του ΟΤΕ.
    Επειδη σου εχει εξασφαλισει dsl με εγγυημενη ταχυτητα 24/7 για να ερχεσαι εδω μεσα και να αμολας τα σκατα και την λυματολασπη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Τον αδικείς όμως!

    Εχει κι αυτός master(card)

    Δε θα μας κόψεις το ρεύμα ποτέ, κουφάλα ΔΕΗτζή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ''Έχει ένα σταθερό μισθό ~3000 € και αναλόγως των αποτελεσμάτων έχει και μεταβλητό bonus (με το οποίο φτάνει τα ~4000 €), ΟΛΑ όμως δηλωμένα. Επιπλέον έχει αμάξι και κινητό. Αυτά...''

    Αστα...επεσες απο μονος σου στον λακκο που εσκαψες.
    Αυτο το μεταβλητο bonus ειναι μαυρα λεφτα τα οποια δεν φαινονται πουθενα και δεν διδονται μεσω κανενος εγγραφου μισθοδοσιας.
    Το bonus αγαπητε μου δεν δηλωνεται απο κανεναν εργοδοτη ιδιωτη.
    Εξαλλου το εταιρικο αυτοκινητο και κινητο ειναι μια παροχη που η πλειοψηφια των αντιστοιχων μηχανικων του δημοσιου τομεα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.
    Και να σου πω και κατι αλλο?

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.

    Αλλα εχω μαστερ οπως εσυ, εχω 2 πτυχια, ενα απο την Αγγλια και ενα απο το Δημοκριτειο.

    Ξερεις ομως ποια ειναι η διαφορα μας?

    Εγω δουλευω και ζω με λιγοτερο αγχος γιατι εξασφαλισα μια μονιμη θεση.

    Θα περασω καλυτερα ως τα γηρατεια μου ενω εσυ θα πεθανεις στην ψαθα η στον διαδρομο ενος δημοσιου νοσοκομειου απο το αγχος που θα σου εχει δημιουργηθει.

    Λυπαμαι.

    Ας φροντιζες να εξασφαλιστεις καλυτερα συναδελφε μηχανικε.
    Ετσι ειναι.
    Δεν τρωμε ολοι με χρυσα κουταλια.

    Ο πιο τυχερος και δυνατος θα επιβιωσει.
    Αν εχεις τα κοτσια...ΠΑΛΕΨΕ.


    Καλη σας νυχτα κομπλεξικα τομαρια του ιδιωτικου τομεα.

    Ο Καθενας οπως στρωσει κοιμαται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @otetzis

    Μ' αρέσει που δεν πείθεσαι και συνεχίζεις να λες τα δικά σου...

    Το bonus κατατίθεται κανονικότατα στο λογαριασμό του πατέρα μου με κωδικό ίδιο με της μισθοδοσίας και περιέχεται κανονικότατα στα χαρτιά της μισθοδοσίας. Πρόκειται λοιπόν για νόμιμο μισθό που φορολογείται, δεν πληρώνει όμως απλά επ' αυτού κρατήσεις ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και ασφάλισης.

    Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια λοιπόν.

    Το ότι αυτοκίνητο και κινητό δεν έχουν οι του δημοσίου δε σημαίνει κάτι. Έπρεπε δηλαδή να έχουν ντε και καλά; Και ο πατέρας μου δούλευε σε ημιδημόσια επιχείρηση χωρίς αυτοκίνητο, bonus, κινητό, κτλ και έκανε δουλειά, δεν κορόιδευε τον κόσμο, του έβαλαν φυτευτό όμως ένα κομματόσκυλο και τον παρεμέρισαν, μπούχτισε και σηκώθηκε και έφυγε. Ήταν ικανός, βοήθησε να 20πλασιάσει το τζίρο της η επιχείρηση και ανταμοίφθηκε γι' αυτό, πληρώνεται λοιπόν ανάλογα, έχοντας και τα ανάλογες παροχές.

    Το αν θα επιλέξει κανείς να έχει άγχος στη ζωή του ή όχι είναι επιλογή του, για την οποία φαντάζομαι ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να εκφέρει άποψη μιας και επηρεάζει μόνο τον ίδιο.

    Μην ανησυχείς, μια χαρά εξασφαλισμένος είμαι για τη ζωή, θέλω όμως να κάνω και κάτι από μόνος μου, δε θέλω να ζω στις πλάτες άλλων. Βλέπεις κάποιοι μεγαλώσαμε θέλοντας να κάνουμε κάτι στη ζωή μας και χωρίς να έχουμε ως στόχο να βολευτούμε κάπου και να επαναπαυτούμε.

    Μ' αρέσει δε που μιλάς για κότσια ενώ σου είπα ότι επέλεξα από μόνος μου να πάω στον ιδιωτικό τομέα ενώ είχα τη δυνατότητα να χωθώ στο δημόσιο. Αντίθετα εσύ υποστηρίζεις με θέρμη ότι καραβολεύτηκες στον ΟΤΕ. Πες μου λοιπόν ποιος έχει και ποιός δεν έχει κότσια...

    Ο μηχανικός του ιδιωτικού τομέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Πω πω πω!! Τέτοιο φιλοτομαρισμό από άνθρωπο δεν ξαναέχω δει.
    Οντως, δεν έχεις πνευματικό επίπεδο ΟΤΕτζή. Ούτε κανένα άλλο επίπεδο έχεις. Απλά είσαι ένα επίπεδο ανθρωποειδές. Και αυτά που λες για νοσοκομεία και αρώστιες ξανασκέψου τα τώρα που θα πας για ύπνο. Αι στο διάολο μαλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια....


    Καληνυχτα σας.
    Απο αυριο επανερχομαστε με περισσοτερες διακοπες.

    Εργαζομενος στην ΔΕΗ - Απεργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 11 Μάρτιος 2008 12:18 πμ

    Ήλίθιε αργόσχολε ΄κηφήνα του δημοσίου.
    Επειδή είσαι στο δημόσιο και έχεις μάθει στα μαύρα, μάθε ανεγκέφαλε, οτι το bonus, φορολογείται περισσότερο απο τις αποδοχές. Αυξάνονται ΟΛΕΣ οι κρατήσεις και δε συμφέρει στον εργοδότη να στα δώσει μαύρα. Μοσχάρι ΄το bonus, είναι στη σύμβαση που υπογράφεις, αν το κερδίσεις το πήρες.
    Και μου το κόβεις ΕΣΥ παλιομαλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 11.53 ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ???


    ΠΟΣΟ ΓΛΥΦΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ?

    ΣΚΟΥΠΙΣΕΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΗΣΕΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΘΕΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΟΛΗΜΕΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΕ?
    ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΘΑ ΕΣΤΗΣΕΣ ΚΩΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ!!

    ΡΕ ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΗΤΕΣ Ε ΑΛΗΤΕΣ.

    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ!!

    ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΤΑΡΓΗΤΕ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ...ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ

    ΜΑΛΑΚΑ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΥ,ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΥ.
    ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΜΠΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΩΣΑΤΕ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΑΚΙ.
    ΕΙΝΕ ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΩΛΟΜΠΑΡΑΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ.
    ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΛΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Kala sas ta eipe o apergos ths DEH.
    Osa den ftanei h alepoy ta kanei kremastaria.

    Einai katafanes oti 8a 8elate kai eseis na eisastan dhmosioi ypallhloi.

    Meinete apeksw loipon. Oi 8eseis aytes einai liges kai gia eklektoys.

    ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΡΕ ΔΕΗΤΖΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΦΟΥ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΑΡΑΧΤΟΣ ΘΑ ΕΙΣΕ.
    ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΕ ΠΑΛΙ,ΖΩΗ ΝΑΙ ΝΑΣΕ ΞΥΠΝΗΤΟΣ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
    ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΦΙΔΑΚΙ ΔΕΗΤΖΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ Ε.....ΚΑΦΕ,ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τα πράγματα είναι απλά. Παίρνουν μισθούς και συντάξεις που είναι πρόκληση, όχι μόνο για τον μέσο εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και για τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους.

    Και όλα αυτά διότι είναι μονοπώλιο και μπορούν να εκβιάζουν. Για το δεύτερο ευθύνεται και το κράτος που δεν επιβάλλει την νομιμότητα.

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΤΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ.

    Και δίκιο να είχαν, ο τρόπος τους και το στυλ τους είναι απαράδεκτα, όσο και τα προνόμιά τους.

    Να το πάρουν απόφαση και να μην μας δημοσιεύουν προπαγανδιστικά κείμενα, αφού προηγουμένως έχουν εκβιάσει και βρίσει. Δεν περνάνε αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΕΞΩ.

    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΕΞΩ.

    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΕΞΩ.

    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΕΞΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Να σου απαντήσω λοιπόν - ζητώ συγγνώμη απο τους υπόλοιπους για το σεντόνι αλλά δεν έχω άλλη επιλογή.

    1. έχει δικαίωμα ο Έλληνας εργαζόμενος να απεργεί ναι ή όχι

    Και βέβαια έχει εκτός και αν η απεργία του θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών και της χώρας. (μέχρι στιγμής 2 πολίτες πέθαναν απο τις διακοπές ηλεκτρικού)


    2. έχει υποχρέωση ο Έλληνας εργαζόμενος να διασφαλίσει τα χρήματα του, που τόσα χρόνια δίνει στο ασφαλιστικό του ταμείο ναι ή όχι

    Και βέβαια. Με την προϋπόθεση ότι το ίδιο έχει συμβεί και για όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Να αναφέρω το ΝΑΤ που απο το πιό έυρωστο ταμείο το ροκάνισαν; Ή τώρα τελευταία το ΤΕΒΕ που ενώ δεν είχε έλλειμα, απόκτησε με την προσχώρηση των ελλειματικών ταμείων αυτοκινητιστών και εμπόρων; Τους ασφαλισμένους του ΤΕΒΕ τους ρώτησε κανείς;


    3. όταν κάποιος απεργεί δεν είναι αυτονόητο ότι θα επηρεασθεί αρνητικά το κοινωνικό σύνολο ναι ή όχι (βλέπε ιατρούς, σκουπιδιάρηδες φουρνιαρέους κλπ)

    Είπαμε αυτονόητο μέχρι του σημείου που τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο ηασφάλει ή η ζωή των πολιτών. Γι αυτό και προβλέπονται ΚΑΙ απο το ΝΟΜΟ επιτάξεις και επιστρατεύσεις!


    4. έχει υποχρέωση η κάθε κυβέρνηση να κάνει διάλογο τουλάχιστον με τις μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις όταν υπάρχει κρίση ναι ή όχι

    Ναι και ΟΧΙ ΜΟΝΟ με τις μεγάλες (το ξέρουμε κύριε ΔΕΗΤΖΗ οτι διακατέχεστε απο συμπλεγμα ανωτερότητας απέναντι στους άλλους αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζετε κι όλας)


    5. αφού χαρακτηρίζετε τους εργαζόμενους βολεμένους και ιδιοκτήτες και όχι εργαζόμενους τότε αφού δεν κάνουν τίποτα για πιο λόγο έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλο κοινωνικό θέμα. Μήπως η εργασία τους έχει διαφορετική βαρύτητα από ότι ενδεχομένως έχει η δική σας.

    Τρικυμία εν κρανίω... Χωρίς να γενικεύω, είναι γεγονός οτι οι περισσότεροι είναι βολεμένοι (τόσο ως προς τη μονιμότητα όσο και ως προς τους υψηλούς μισθους, αλλά και τα επιπλέον ωφελήματα) πράγματα που δεν ισχύουν για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, που μπορεί και να εργάζονται ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ απο εκείνους. Όλες οι εργασίες έχουν βαρύτητα κύριε - ακόμη και εκείνη του οδοκαθαριστή που αν δεν καθαρίσει εγκαίρως τη σχάρα του υπονόμου θα σας πάρει η πλημμύρα το SUV σας ή και εσάς τον ίδιο!




    6. δεν σας κάνει εντύπωση που πριν ένα μήνα οι δημοσιογράφοι κάνανε απεργία για το δικό τους ταμείο που μπροστά σε αυτό της ΔΕΗ είναι περίπτερο και η κυβέρνηση αμέσως το εξαίρεσε

    Όχι δεν μου κάνει εντύπωση γιατί οι περισσότεροι δημοσιογράφοι είναι το δεκανίκι της εξουσίας - το ένα χέρι νίβει το άλλο κλπ κλπ...


    7. δεν σας κάνει εντύπωση που σήμερα οι ίδιοι δημοσιογράφοι έχουν μετατραπεί σε ένα κυβερνητικό προπαγανδιστικό μηχανισμό για να πλήξουν μια απεργία που έχει ακριβώς τα ίδια αιτήματα που είχε η δική τους πριν ένα μήνα

    Δες παροιμία πιό πάνω. Πριν τα βάλεις όμως με τους δημοσιογράφους δες τι λένε κάποια στελέχη της ΓΕΝΟΠ στα παράθυρα και θα καταλάβεις οτι ελάχιστα περισσότερα μπορούν να κάνουν οι δημοσιογράφοι για να εξαγριωθεί ο κόσμος εναντίον τους. Τη δουλειά την κάνουν μόνοι τους.


    8. το γεγονός να παίρνει κάποιος σύνταξη 400 € είναι σαφέστατα τραγικό αλλά για αυτό δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ αλλά ευθύνονται αυτοί που εσείς σήμερα στηρίζετε.

    Εννοείς αυτοί (και οι προηγούμενοι) που βόλεψαν κόσμο και κοσμάκη στη ΔΕΗ με αντάλλαγμα την ψήφο τους; Πώς αλλοιώς ο πολιτευτής θα "διόριζε " αν δεν είχε σίγουρη την ψήφο του "διοριζόμενου";
    Να απευθυνεις λοιπόν το ερώτημά σου στους ίδιους τους "διορισθεντες" και σήμερα απεργούντες.



    9. δεν θεωρώ ότι στην ζωή μας έχουμε εφαρμόσει την χριστιανική ρήση: «…ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα..» και έτσι με αυτή την λογική να έχουμε την απαίτηση εύρωστα ασφαλιστικά ταμεία να χρηματοδοτούν τα υπόλοιπα. Έαν είναι έτσι θα ήθελα να γνωρίσω εσάς και τον χιτώνα σας.

    Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Φτάνει ο χιτώνας που έχει ο ένας απο τους δύο να μην έχει κλαπεί απο τον άλλο.

    ΝΕΜΕΣΙΣ (επανηλθα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ....Καλα οταν λετε οτι ειστε στο δημοσιο νομιζετε οτι ειστε κατι??
    Μαλλον ζητε σε αλλο κοσμο γιατι αν ακουσετε τους γυρω σας τι πιστευουν για σας μαλλον θα ειχατε αυτοκτονησει τωρα.
    Θελω να σας δω ρεμαλια τι θα κανετε οταν σας καταργησουν την μονιμοτητα,εκει θα πεσουν οι πιπες οι πολλες που για να παραμεινετε θα δωσετε μανα, κορες, αδερφους,και την ψυχη σας στο διαολο.
    θα υπαρξουν πολοι που θα σας καλωσορισουν στην πραγματικοτητα και στην αληθινη ζωη και θα σας περιβαλουν με αγαπη και συμπονοια οπως κανετε και εσεις πισω απο την ασπιδα που προσωρινα ακομα εχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ναι ρε συμπαρασταση στα αδερφια μας τις ΔΕΗ που μας κοβουν το ρευμα οποτε θελουν,που σκοτωνουν τις μαναδες σας,που παιρνουν 3000 το μηνα.
    και στον ΟΤΕ,και σε ολους εσας που εχετε το θρασος να υποτιματε την νοημοσυνη μας.
    ειστε πιο ηλιθιοι κ απ τα λαχανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ.....

    ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ!


    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Κάτι τέτοια:

    "ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ.....

    ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ!


    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ........"

    έχουν πολύ πλάκα γιατί είναι έμμεση παραδοχή ότι κάποιος μπήκε γλύφοντας και φιλώντας πισινούς. Κατά γενική ομολογία στον ιδιωτικό τομέα έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία το βιογραφικό σου και το μυαλό σου, άρα ο ιδιωτικός υπάλληλος θα μπορούσε να δουλέψει χαλαρά στο δημόσιο, για το αντίθετο έχω μεγάλες αμφιβολίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 1,22
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΗΛΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?
    ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΕΔΩ ΠΗΓΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΟΑΕΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΜΕΣΑ 20 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΑΝ 2 ΟΙ ΥΠΛΟΙΠΟΙ ΧΑΖΟΛΟΓΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ 2 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΠΝΙΖΑΝ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ.
    ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. "ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ.....

    ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ!


    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ........
    11 Μάρτιος 2008 1:14 πμ"

    Είμαι κι εγώ δημόσιος υπάλληλος, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου να διαβάζω τέτοια σχόλια. Είναι απαράδεκτη αυτού του είδους η προκλητική συμπεριφορά. Όπως επίσης θεωρώ απαράδεκτα τα προνόμια και την συμπεριφορά των συνδικάτων της ΔΕΗ που, εκτός των άλλων, κάνουν την κοινή γνώμη να στρέφεται γενικά κατά του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων και του δημόσιου τομέα.

    Απαράδεκτη επίσης και η μαστίχα ότι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι άχρηστοι και διορισμένοι με μέσον. Ανεπαρκείς και διορισμένοι με μέσον (γνωριμίες / δημόσιες σχέσεις / κυκλώματα) υπάρχουν και στον ιδιωτικό τομέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @1:43 πμ

    Ένας προφανώς σοβαρός και μορφωμένος άνθρωπος!!!

    Φυσικά και όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι άχρηστοι και φυσικά και δεν έχουν βάλει όλοι μέσο για να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι.

    Τα σχόλια που ανέφερα παραπάνω αφορούν αυτούς αυτούς που κάνουν σχόλια σαν και αυτά που κατέκρινες και συ.

    Ο μηχανικός του ιδιωτικού τομέα...

    Υ.Γ. Προσωπικά ΔΕΝ ήθελα να εργαστώ στο δημόσιο γιατί πιστεύω ότι και ικανότατος να είσαι το αν θα πας μπροστά εξαρτάται κατά 90% από τις γνωριμίες σου-πολιτικές σου πεποιθήσεις και το πολύ 10% από τις ικανότητές σου. Νοιώθω δηλαδή ότι αν κάποιος είναι ικανός χαραμίζεται στο δημόσιο, έχει απλά μεγαλύτερη σιγουριά και λογικά μεγαλύτερη ηρεμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. 12.07 και για να πηγαίνω σπίτι σου 24/7 να σου το γαμάω

    βάλε το υπόλοιπο καλώδιο στον κώλο της κόρης σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΑΠΕΡΓΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ! ΔΕΙΤΕ ΑΥΡΙΟ ΣΚΑΙ TV!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Να σου απαντήσω λοιπόν - ζητώ συγγνώμη απο τους υπόλοιπους για το σεντόνι αλλά δεν έχω άλλη επιλογή.

    1. έχει δικαίωμα ο Έλληνας εργαζόμενος να απεργεί ναι ή όχι

    Και βέβαια έχει εκτός και αν η απεργία του θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών και της χώρας. (μέχρι στιγμής 2 πολίτες πέθαναν απο τις διακοπές ηλεκτρικού)


    2. έχει υποχρέωση ο Έλληνας εργαζόμενος να διασφαλίσει τα χρήματα του, που τόσα χρόνια δίνει στο ασφαλιστικό του ταμείο ναι ή όχι

    Και βέβαια. Με την προϋπόθεση ότι το ίδιο έχει συμβεί και για όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Να αναφέρω το ΝΑΤ που απο το πιό έυρωστο ταμείο το ροκάνισαν; Ή τώρα τελευταία το ΤΕΒΕ που ενώ δεν είχε έλλειμα, απόκτησε με την προσχώρηση των ελλειματικών ταμείων αυτοκινητιστών και εμπόρων; Τους ασφαλισμένους του ΤΕΒΕ τους ρώτησε κανείς;


    3. όταν κάποιος απεργεί δεν είναι αυτονόητο ότι θα επηρεασθεί αρνητικά το κοινωνικό σύνολο ναι ή όχι (βλέπε ιατρούς, σκουπιδιάρηδες φουρνιαρέους κλπ)

    Είπαμε αυτονόητο μέχρι του σημείου που τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο ηασφάλει ή η ζωή των πολιτών. Γι αυτό και προβλέπονται ΚΑΙ απο το ΝΟΜΟ επιτάξεις και επιστρατεύσεις!


    4. έχει υποχρέωση η κάθε κυβέρνηση να κάνει διάλογο τουλάχιστον με τις μεγάλες συνδικαλιστικές οργανώσεις όταν υπάρχει κρίση ναι ή όχι

    Ναι και ΟΧΙ ΜΟΝΟ με τις μεγάλες (το ξέρουμε κύριε ΔΕΗΤΖΗ οτι διακατέχεστε απο συμπλεγμα ανωτερότητας απέναντι στους άλλους αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζετε κι όλας)


    5. αφού χαρακτηρίζετε τους εργαζόμενους βολεμένους και ιδιοκτήτες και όχι εργαζόμενους τότε αφού δεν κάνουν τίποτα για πιο λόγο έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλο κοινωνικό θέμα. Μήπως η εργασία τους έχει διαφορετική βαρύτητα από ότι ενδεχομένως έχει η δική σας.

    Τρικυμία εν κρανίω... Χωρίς να γενικεύω, είναι γεγονός οτι οι περισσότεροι είναι βολεμένοι (τόσο ως προς τη μονιμότητα όσο και ως προς τους υψηλούς μισθους, αλλά και τα επιπλέον ωφελήματα) πράγματα που δεν ισχύουν για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, που μπορεί και να εργάζονται ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ απο εκείνους. Όλες οι εργασίες έχουν βαρύτητα κύριε - ακόμη και εκείνη του οδοκαθαριστή που αν δεν καθαρίσει εγκαίρως τη σχάρα του υπονόμου θα σας πάρει η πλημμύρα το SUV σας ή και εσάς τον ίδιο!




    6. δεν σας κάνει εντύπωση που πριν ένα μήνα οι δημοσιογράφοι κάνανε απεργία για το δικό τους ταμείο που μπροστά σε αυτό της ΔΕΗ είναι περίπτερο και η κυβέρνηση αμέσως το εξαίρεσε

    Όχι δεν μου κάνει εντύπωση γιατί οι περισσότεροι δημοσιογράφοι είναι το δεκανίκι της εξουσίας - το ένα χέρι νίβει το άλλο κλπ κλπ...


    7. δεν σας κάνει εντύπωση που σήμερα οι ίδιοι δημοσιογράφοι έχουν μετατραπεί σε ένα κυβερνητικό προπαγανδιστικό μηχανισμό για να πλήξουν μια απεργία που έχει ακριβώς τα ίδια αιτήματα που είχε η δική τους πριν ένα μήνα

    Δες παροιμία πιό πάνω. Πριν τα βάλεις όμως με τους δημοσιογράφους δες τι λένε κάποια στελέχη της ΓΕΝΟΠ στα παράθυρα και θα καταλάβεις οτι ελάχιστα περισσότερα μπορούν να κάνουν οι δημοσιογράφοι για να εξαγριωθεί ο κόσμος εναντίον τους. Τη δουλειά την κάνουν μόνοι τους.


    8. το γεγονός να παίρνει κάποιος σύνταξη 400 € είναι σαφέστατα τραγικό αλλά για αυτό δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ αλλά ευθύνονται αυτοί που εσείς σήμερα στηρίζετε.

    Εννοείς αυτοί (και οι προηγούμενοι) που βόλεψαν κόσμο και κοσμάκη στη ΔΕΗ με αντάλλαγμα την ψήφο τους; Πώς αλλοιώς ο πολιτευτής θα "διόριζε " αν δεν είχε σίγουρη την ψήφο του "διοριζόμενου";
    Να απευθυνεις λοιπόν το ερώτημά σου στους ίδιους τους "διορισθεντες" και σήμερα απεργούντες.



    9. δεν θεωρώ ότι στην ζωή μας έχουμε εφαρμόσει την χριστιανική ρήση: «…ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα..» και έτσι με αυτή την λογική να έχουμε την απαίτηση εύρωστα ασφαλιστικά ταμεία να χρηματοδοτούν τα υπόλοιπα. Έαν είναι έτσι θα ήθελα να γνωρίσω εσάς και τον χιτώνα σας.

    Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Φτάνει ο χιτώνας που έχει ο ένας απο τους δύο να μην έχει κλαπεί απο τον άλλο.

    ΝΕΜΕΣΙΣ (επανηλθα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δεν βλέπετε ότι τα ΜΜΕ στην πλειοψηφία τους δεν αναφέρουν τίποτα για το ασφαλιστικό παρά μόνο τις συνέπειες της απεργίας. Οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι και αστέρες των ΜΜΕ επιτίθενται στους απεργούς και ή κυβέρνηση και αντιπολίτευση είναι εξαφανισμένη. Βασικά διαφωνώ με τις διακόπές γιατι το ρευμα και το νερό ειναι αγαθά που πρέπει να παρέχονται αδιάλειπτα στον λαό, αλλά μην ξεχνάμε ότι οι διοικούντές έχουν σπεύσει να παραδώσουν τα ανωτέρω αγαθά σε ιδιώτες (γιατί όχι και την διακυβέρνηση της χώρας?).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Οταν απεργούν οι δημοσιογράσφοι δε με κλείνουν εμένα στο ασανσέρ! Αλλα κι εσύ αργόμισθος κρατικοδίαιτος πρέπει να'σαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Δηλαδη εσεις οι κυριοι που ειστε στο δημοσιο προσπαθειτε να μας πειτε οτι δεν συμβαινουν ολα αυτα και οτι ο κοσμος σας αδικει με τα σχολια του?
    δεν εινε αληθεια οτι αρκετοι απο σας ειστε μεν ικανοι αλλα ακολουθειτε την πεπετημενη συνταγη,βρε δεν βαριεσε ασε τους αλλους να βρουν την ακρη?
    ΟΥΣΤ απο δω κοπριτες,σας χρειαζετε μαστιγωμα και ξυλο υποκειμενα ανθρωπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΜΠΡΑΒΟ ΜΕΓΑΛΕ,ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΙΚΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΙΚΑ 1 ΠΡΟΣ 7 ΔΛΔ 7 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ....ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΣΟΙ ΜΙΣΘΟΙ(ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟΙ) ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΟΣΟΥΣ?
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΝΟΥΔΟΥΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ......ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΕΛΠΙΔΑ? Η ΟΣΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ? ΣΙΓΑ ΤΟΔΙΛΗΜΜΑ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ/....ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ 11:10 ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΑΥΤΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

    ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΒΕ ΡΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ.. ΝΑ.!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΩ, ΚΑΙ ΣΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ 1000 ΕΥΡΩ. ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΦΡΑΓΚΟ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 55 ΣΑΣ,ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΜΕ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ,- ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ-,ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΧΕΤΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΑΘΙΚΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.

    ΑΕΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Δεν είναι αντισυνταγματικό (αφου βάσει Συντάγματος όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι) οι ΔΕΗτζήδες να παίρνουν τζάμπα ρεύμα, να πλρώνονται περισσότερο, να έχουν ένα σωρό άλλα προνόμια, να διορίζουν τα παιδιά τους στη ΔΕΗ, να βγαίνουν στη σύνταξη στα 50 τους,και οι λοιποί εργαζόμενοι να μην έχουν ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ και να βγαίνουν στη σύνταξη λίγα χρόνια ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΟΥΝ;

    Το Συνταγματικό Δικαστήριο τί λέει;
    Ή μηπως πρέπει οι Έλληνες να υπερασπιστούν το Σύνταγμα μόνοι τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΝΕΜΕΣΙΣ
    11 Μάρτιος 2008 8:41 πμ

    Swstos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Α

    ΑΥΤΑ (ΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ) ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ "ΤΡΙΟ ΧΟΥΝΤΕΣ" ΒΡΑΔΥΝΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ -ΕΧΤRA- ΑΘΛΙΟΙ.


    Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. 11.16
    11.55

    Συμφωνώ με τις απόψεις σας η μεγάλη μάστιγα είναι η μονιμότητα του δημόσιου και
    Πρέπει να δοθεί ένα τέλος επιτέλους.
    Ξέρετε πως δεν σας κουνάει κανένας γι αυτό δεν σας καίγετε καρφί
    Ας τολμήσει ένας υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα να μην εξυπηρετήσει ένα πελάτη την έβαψε. Εσείς τα ξύνετε όλη μέρα και μας κάνετε και πνεύμα αντί να μας εξυπηρετείτε – άχρηστοι!
    Όσο για το αν έχουμε κομπλεχ και θέλουμε να σας μοιάσουμε! Ας γελάσω!!!!!
    Ο ιδιωτικώς τομέας είναι μαγκιά και οποίος πετυχαίνει μάγκας που τρέχει σαν το σκυλί μέρα νύχτα με την αβεβαιότητα του αύριο, με τον ανταγωνισμό.
    Προσωπικά δουλεύω 12 ώρες την μέρα και ότι έχω πετύχει στην ζωή μου δεν μου χαριστικέ!
    Η καραμέλα σας είναι να βλέπετε εμένα και να λέτε το κεφαλαίο που πίνει το αίμα του εργάτη!
    Αν δεν φαρδιοκλανατε και εσείς και αν δεν σας ενδιέφερε το βόλεμα του 7 – 2 και να τα ξύνετε τα ίδια θα καταφέρνατε!
    Και όταν δεν θα υπάρχει η μονιμότητα τότε θα τρέξετε σαν και εμάς γιατί θα σας ελενχουν αλλά τι λέω αυτό είναι που δεν θέλετε!
    Πάρτε το χαμπάρι μαμμόθρεφτα οι καιροί αλλάζουν! Βαρεθήκαμε να σας πληρώνουμε – άκου εκεί εφάπαξ!
    Εγώ λέω να σας δίνουμε και το σπίτι μας για σύνταξη , εμείς που έχουμε και ακριβά σπίτια!!!
    Αν μπορούσατε να πάρετε πόδι να δείτε τι καλά που θα δουλεύατε!
    Άχρηστοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ο προηγούμενος είναο πολύ χίτης \
    άσε που πρέπει να είναι και φοροφυγάς \
    ασε που αν έχει υπαλλήλους θα τους έχει και ανασφάλιστους /

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. 12 Μάρτιος 2008 7:52 πμ

    Το βρήκες μεγάλε μπράβο!
    Ούτε ένα εύρο δεν χρωστάω! Και αντί να μου δώσουν βραβείο! Το κράτος σε αντιμετωπίζει σαν εγκληματία για να τα δίνει δε εσάς!
    Και το πρόβλημα είναι ότι δεν κάνετε και δουλεία! Τα ξύνετε και λέτε δούλευε μαλακά!
    Άντε και σας δώσαμε 2500 βασικό μιστό 5000 εγώ λέω θα τα πάρετε και πάλι θα λουφάρετε!
    Καλό είναι να λέμε αλήθειες επιτέλους οι Έλληνες αλά οι αλήθειες πονάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ

    Αναμασήματα και αμπελοφιλοσοφίες. Τα ακούμε συνέχεια αυτά δίχως όμως λογική βάση. και εξηγούμαι:

    Αν το κράτος πληρώσει τις οφειλές του από λεφτάπου δεν έχει θα αναγκαστεί να βάλει φόρους. Που θα τους πληρ'ωσουμε όλοι εμείς. Λες να είναι βλάκες που δεν πλήρώνουν. Τι θα τους στοίχιζε; Μοναχά ψήφους, από τον ταλαίπωρο κλόσμο που θα έπρεπε να πληρώσει καινούργιους φόρους. Εμείς είμαστε σε τελική ανάλυση το κράτος. Οχι τίποτε μεγαλοκαρχαρίες.

    Οσο αφορά την ανασφάλιστη εργασία αυτήν την χρησιμοπιούν μικρές επιχειρηματικές μονάδες και χιλιάδες ιδιώτες - ιδιάιτερα με ξένους - για να επιβιώσουν και να μην κλείσουν. Και να σταματήσει πλέον το παραμύθι της διμερούς επιβάρυνσης. Εχει κανείς σας ποτέ απασχολήσει κόσμο; Η είσαστε όλοι θεωρητικοί. Ο εργαζόμενος δεν πληρώνει ουσιαστικά τίποτε. Ολα - και την εισφορά του εργαζόμενου - την πληρώνει ο εργοδότης. Και μη μου πείτε πως θα ήταν υψηλότερος ο μισθός διαφορετικά. Διότι στην ουσία το διοικητικό βάρος της διεκπεραίωσης της όλης ιστορίας με το ΙΚΑ το αναλαμβάνει ο εργοδότης. Ποιός του τα πληρώνει αυτά ; Αφήστε που στα περισσότερα επαγγέλματα οι εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου πλησιάζουν το ύψος του συνολικού μισθού. Γι αυτό και κανένας σχεδόν δεν προσλαμβάνει. Και διογκώνεται η ανεργία,

    Οσο για την εισφοροδιαφυγή καλό θα είναι να συνειδητοποιούμε τι λέμε. Οι μεγαλύτεροι εισφοροφυγάδες είναι προβληματικές ημι-κρατικές επιχειρήσεις και μικρές ιδιωτικές. Οι μεν μικρές θα κλείσουν αυξάνοντας την ανεργία αλλά και την μείωση των εσόδων προς τα ασφαλιστικά ταμεία. Από την άλλη αν διεκδικηθούν οι εισφορές από τις εισφοροδιαφεύγουσες δημόσιες θα ξεσηκωθούν οι άντες. Από πότε έχει να πληρώσει εισφορές η Ολυμπιακή, Θυμάμαι παλιά ο Ανδριανόπουλος και ο Μάνος είχαν ζξτήσι να πληρώσει ότι χρωστούσε, νομίζω, η ΚΥΔΕΠ και να δημοσιεύσουν όλες ισ΄λογισμούς και ξεσηκώθηκαν όλοι να τους φάνε.

    Καλά είναι τα αριστερά συνθήματα αλλά να μην πετάνε στον αέρα.

    LIBERAL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΓΑΛΑΚΤΟΠΩΛΗΣ
    Ειμαι ενας γαλακτοπωλης της γειτονιας και εχω καταστραφει οικονομικα λογω της απεργιας των τεμπελχαναδων και φασιστων (( αποφασιζουμε και κοβουμε)) της πανακριβης ΔΕΗ.Καθημερινως μου επιστρεφουν γαλατα και γιαουρτια που ξυνισαν και το τυρι που αλοιωθηκε και όταν πηγα να διαμαρτυρηθω ότι δεν φταιω εγω αλλα οι λωποδυτες της ΓΕΝΟΠ κοντεψε να φαω και ξυλο ((το γαμισι το φαγαμε τωρα να φαμε και το ξυλο ???)) και αυτά όλα εξ’αιτιας των πουστηδων της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ που αφ’ενός είναι γλοιωδεις και γλυφτες γι’αυτό κατελαβαν αυτές τις θεσεις και αφ’ετερου είναι και εκβιαστες του κοινου ποινικου δικαιου , αφου με τους εκβιασμους ((θυμηθειτε ποσα χρονια κοβουν το ρευμα )) καταφεραν να αποκτησουν τεραστιους μισθους ,χωρις τα αναλογα προσοντα αφου οι περισσοτεροι από αυτους είναι αγραμματοι και αστοιχειωτοι , φαινεται αλλωστε και από τις εμφανισεις τους στη τηλεοραση οπου δεν μπορουν να πουν δυο κουβεντες σωστες αλλα βλεπεις τα κολοκαναλια για να κανουν τηλεθεαση τους καλουν κάθε μερα και σπαζουν πλακα με τα δηθεν δικαια τους.Δυστυχως με τετοια δημοσιογραφια βρισκουν εδαφος ολοι οι τοιχασπαρτοι και εκφραζουν αποψεις αντι να τους παρουμε με τα κλουβια αυγα , τους γελοιους που εχουν και θεσεις πως θα παει η ΔΕΗ μπροστα ενώ ένα είναι σιγουρο για να παει η ΔΕΗ μπροστα πρεπει να φυγουν ολοι αυτοι οι τεμπεληδες και υπεραριθμοι και να αρχισουν να μπαινουν στη παραγωγη ενεργειας και ιδιωτες μπας και προκυψει καποιος ανταγωνισμος και φθινηνει λιγο η ακριβοτερη στην Ευρωπη κιλοβατορα.Και αντι οι φωστηρες της δημοσιογραφιας Φλωρος Χατζηνικολαου -πουτανες με τον ιδιο ανδρα Σταη και Τρεμη -συζυγος της Τατιανας Ευαγγελατος να τους θεσουν τετοια ερωτηματα αυτους τους συνδικαλισταδες της ΓΕΝΟΠ γιατι ενώ εργαζονται τοσο πολύ και με μικρους μισθους , η συμμετοχη της αμοιβης του προσωπικου στην τιμη της κιλοβατορας είναι 65% ,αυτοι λεω οι καλοπληρωμενοι γκαιμπελισκοι της εικονας . τους κανουν ανουσιες ερωτησεις η τους προσβαλλουν τους βλακες για να τους εκνευρισουν να αρχισουν να φωναζουν αυτοι και να ανεβαινει η ακροαματικοτητα , αυτην που μετραει αυτή η αμαρτωλη AGBC. Oλοι είναι καλα στημενοι σαυτο το συστημα της παραπληροφορησης και της αποκρυψης της αλληθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *