GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Φίλε Απεργοσπάστη‏...

.... Προς ένα μεγάλο κομμάτι των εργαζομένων που ΔΕΝ απεργεί. .. Γράφει ο Γιάννης Αρβανιτάκης Εκπαιδευτικός Ηράκλειο Κρήτης . Φίλε Απεργοσπ...

....
Προς ένα μεγάλο κομμάτι των εργαζομένων που ΔΕΝ απεργεί.
..
Γράφει ο Γιάννης Αρβανιτάκης
Εκπαιδευτικός
Ηράκλειο Κρήτης
.
Φίλε Απεργοσπάστη
.. σε ξέρω, είσαι ένας από αυτούς τους μικρούς ήρωες που ξεκινούν την μέρα τους με αγώνα που δείχνει να μην έχει τέλος, με την κούραση να σε έχει καταβάλει από την στιγμή που σηκώνεσαι από το κρεβάτι.
Ξέρω, είναι δύσκολο να είσαι σήμερα σωστός οικογενειάρχης να προσφέρεις όλα αυτά που το παιδί σου θεωρεί «απαραίτητο» και «δικαίωμα του», να στερείσαι εσύ αυτό το κάτι που «πάντα ήθελες».
Ξέρω, είναι δύσκολο γιατί πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου σκέφτεσαι «πότε θα έρθει ο επόμενος λογαριασμός η επόμενη λαιμητόμος;» και μόλις έρθει πάντα η ίδια αντίδραση «μα πως μαζεύτηκαν αυτή τη φορά τόσα πολλά;».
Ξέρω, είναι δύσκολο γιατί στην ζωή σου κυριαρχεί η ανησυχία και ο φόβος «πώς θα μεγαλώσει το παιδί μου σε αυτό τον κόσμο;», «πώς να ξεκινήσω να κάνω οικογένεια χωρίς σταθερή δουλειά;», «πώς θα της το πω, πως ούτε φέτος δεν θα μπορέσουμε…;», «κι αν αύριο όλα καταρρεύσουν;».
Ξέρω, είναι δύσκολο όλοι οι άλλοι να νομίζουν πως είσαι σε «καλύτερη μοίρα» από πολλούς άλλους «οπότε εσύ δεν θα έπρεπε να μιλάς»
Κι ύστερα συμβαίνουν και ακούγονται και τόσα πολλά για τον Γιάννη, τον Νίκο, τον Μανόλη που ήταν φίλοι και επειδή ήταν «συνδικαλιστές» τα κατάφεραν, εκταμίευσαν τον ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ, «βολεύτηκαν». Ενώ εσύ που κάποτε τους πίστεψες, κάποτε είχες κι εσύ το σημαιάκι της παράταξης μες στην καρδιά σου έμεινες μόνο με τα σημάδια που θα τα κουβαλάς μια ζωή για να μην ξεχνάς ΟΛΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.
Κι ύστερα σαν πότε πέτυχαν οι αγώνες; - ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ όλοι αυτοί που φώναξαν;
Αποφάσισες λοιπόν πως «δεν ξανακάνω απεργία». Μάλιστα !
Κάπου εδώ όμως αρχίζει και ΝΙΩΘΕΙΣ πως δεν μπορεί αυτό να είναι το τέλος, δεν μπορεί να αφήσεις όλους αυτούς να είναι οι ΣΩΣΤΟΙ και ΩΡΑΙΟΙ και να φτιάχνουν το μέλλον σου όπως βολεύει αυτούς και τους όμοιους τους.
Δεν μπορεί να σε περνάνε για τόσο ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ και ΑΣΧΕΤΟ που να σου λένε πως «όλα για το δικό σου καλό και για το ευρύτερο κοινωνικό συμφέρον γίνονται» και «όλα αυτά πρέπει να γίνουν γιατί αλλιώς …. θα έρθει η συντέλεια του κόσμου».
Δεν μπορεί να ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ! Δεν μπορεί να μην σκέφτεσαι τι θα πεις στα παιδιά σου όταν θα μεγαλώσουν και θα σε ρωτάνε «καλά είχατε ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ;, είχατε ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ;, παίρνατε ΕΝΑΝ ΜΙΣΘΟ που σας έφτανε ΝΑ ΖΕΙΤΕ;, παίρνατε ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;» και να ακολουθεί η επόμενη ερώτηση από το απορημένο παιδί «και καλά ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;»
Φίλε απεργοσπάστη οι αγώνες δεν γίνονται ούτε για τους συνδικαλιστές ούτε για τις σημαίες των κομμάτων ούτε καν για εσένα δεν γίνονται. Οι αγώνες πλέον γίνονται για τις επόμενες γενιές, για τα παιδιά σου και για τα παιδιά των παιδιών σου, ως που να παραλάβουν κάποια στιγμή την σκυτάλη από εσένα και να συνεχίσουν τον αγώνα
Γι αυτό φίλε απεργοσπάστη ας μείνουμε σκέτοι φίλοι
Φιλικά

110 σχόλια

  1. Φίλε Απεργέ,
    οι αγώνες γίνονται από τους συνδικαλιστές για να ανέβουν τα κομματικά σκαλοπάτια και να πιάσουν καρέκλες σε Βουλή και κρατικούς οργανισμούς.
    Εσένα , εμένα και των υπολοίπων αγωνιζόμενων μας λείπει μόνο το μεροκάματο και μας μένει το ξελαρύγγιασμα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητές/οί κύριες και κύριοι,
    εκπρόσωποι του κόμματος σας,
    Η παραγγελία σας είναι έτοιμη, παρακαλούμε να την παραλάβετε πριν την ψήφιση του ασφαλιστικού, σίγουρα θα σας χρειαστεί αμέσως μετά!
    Για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θυμίζουμε ότι παραγγείλατε 152 διαβατήρια στο όνομα "Τριανταφυλλίδης" και 100 ακόμα με επάγγελμα "δημοσιογράφος". Μπορείτε να περάσετε για την παραλαβή τους, κόστος μηδέν ευρώ, it's on the house, αρκεί να ξεκουμπιστείτε αφού πια δεν εκπροσωπείτε τον Πολίτη παρά μόνον αποκλειστικά την ΝΔ Α.Ε.
    Στα τσακίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελληνίδες-Έλληνες

    To νέο ασφαλιστικό είναι άλλη μια τρανή απόδειξη ότι η Ελλάδα βαδίζει στο δρόμο των μεταρρυθμίσεων.

    Εμείς δεν θα δίνουμε συντάξεις στα 25 ή στα 35 χρόνια υπηρεσίας, αλλά σύμφωνα με τις σύγχρονες μεθόδους της νεοφιλελεύθερης οικονομίας, τα χρήματα των ασφαλισμένων θα επενδύονται σε δομημένα ομόλογα, που ξέρουν οι κουμπάροι πόσο επικερδή είναι ,για να μπορούμε να ενισχύουμε και εμείς με τις μικρές μας δυνάμεις τις μεγάλες τράπεζες και ειδικά όταν βρίσκονται σε δύσκολες ώρες, όπως είναι μερικές μεγάλες τράπεζες στις ΗΠΑ τώρα.

    Οι ασφαλισμένοι πρέπει να ξέρουν ότι εμείς φροντίζουμε για την υγεία τους, όχι σαν τον Αντρέα που τους έδινε παχυλές συντάξεις, και οι τράπεζες δεινοπαθούσαν αλλά και οι ασφαλισμένοι είχαν αποκτήσει πολλές αρρώστιες όπως πχ χοληστερίνη, ζάχαρο και άλλες πασοκικές αρρώστιες.

    Θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές μεταρρυθμίσεις μόνο να έχετε υπομονή.

    Ευχαριστώ πολύ
    Ο KAΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μισητοί και κάκιστοι μου εχθροί,


    Σημαντικά νέα και διαπιστώσεις πάντα.


    Το «εδώ» (17,2%) πασοκ (το ΝΕΟ πάζλ της Mattel, με την ευγενική χορηγία του γιωργάκη) συνεχίζει το άνοιγμα στην αριστερά.


    Συγκεκριμένα, στις 20 Φεβρουαρίου ενόψει του Συνεδρίου σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν από κοινού ο κ. Ακης Τσοχατζόπουλος και Α. Κοτσακάς ως εκπρόσωποι του ρεύματος της λεγόμενης κοινωνικής αριστεράς, μεταξύ άλλων τόνισαν την ανάγκη ενός «νέου ριζοσπαστισμού» και μιας «συνολικής εναλλακτικής πρότασης για την ελληνική κοινωνία» και δεσμεύθηκαν να συμβάλουν με τις απόψεις τους στην επιτυχία του Συνεδρίου.


    Ο «νεός ριζοσπαστισμός» και η «συνολική εναλλακτική πρόταση για την ελληνική κοινωνία» είναι απλά: Όπως κι ο Άκης, ο γάμος θα τελείται στο Παρίσι, οι μελλόνυμφοι θα φτάνουν στην εκκλησία μέσα σε μία μπλε «Τζάγκουαρ» και μετά την τελετή θα ακολουθεί δεξίωση στο πολυτελές ξενοδοχείο Four Seasons. Αναμφίβολα «νέος ριζοσπαστισμός» και «εναλλακτική πρόταση» γιατί μέχρι σήμερα στους γάμους πήγαιναν με Mercedes και τελούσαν τις δεξιώσεις τους στο Astir Palace.


    Μόνο έτσι, μετά τις λιμουζίνες, τα πολυτελή suv, τις βίλλες, τα κότερα, τις Ελούντες και τα κοστουμάκια Kitton (Eυθυμίου πρωτοπόρε!!!), θα πραγματωθεί το όραμα του σοσιαλησμού. Φυσικά, το λογαριασμό του «νέου ριζοσπαστισμού» και της «εναλλακτικής πρότασης» θα τον λάβετε με το ταχυδρομείο και παρακαλούμε όπως τον τακτοποιήσετε σύντομα.


    Χωρίς καμμία εκτίμηση,
    sibab

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eσείς οι εκπαιδευτικοί είστε από τα ευνοημένα τέκνα του νεοελληνικού μορφώματος. Πουθενά αλλού στον κόσμο οι εκπαιδευτικοί δεν δουλεύουν τόσο λίγο και λαμβάνουν τόσα πολλά, παρανομώντας μάλιστα με τα περίφημα ιδιαίτερα. Στις περισσότερες χώρες του κόσμου ( όρα Ρωσία, Καναδάς κοκ. )μάλιστα, οι μισθοί τους είναι μισθοί πείνας.

    Οπότε δικαιολογημένα θέλετε να διατηρήσετε τα κεκτημένα σας και να τα αυξήσετε κιόλας (καταστρέφοντας τη χώρα), αφού υπάρχει πρόσφορο έδαφος για σας.

    Όσον αφορά το ασφαλιστικό έγραψα και χθες και θα το επαναλάβω μια φορά ακόμα :

    "To νομοσχέδιο θα περάσει κι είναι μια καλή αρχή για την εξυγείανση της χώρας.

    Που αλλού το είδατε εσείς να βγαίνουν οι γυναίκες σε σύνταξη στα 50 ; Στην Ταγκανίκα ;

    Θέλω να βγώ κι εγώ στα 30.
    Ποιος θα με πληρώσει ; O φούφουτος ;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε εκπαιδευτικέ
    Θα συμφωνούσα μαζί σου εάν αύριο η απεργία είχε κεντρικό σύνθημα την κατάργηση των μη προνομιούχων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΕ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ "ΞΕΡΩ" ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗ; ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Σ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ "ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ" ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΠΑΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ; ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ; ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΡΓΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΗΦΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ...

    ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η απεργία αυριο πρεπει να πετυχει.
    Δε φτανει ομως η απεργια πρεπει να κατεβουμε στην πορεια.
    Τους υπουργους δεν τους ενδιαφερει η απεργια μας. Τους Υπουργους τους ενδιαφερει να μην πεσει η κυβερνηση προτου πλουτισουν οι ιδιοι και προτου ξοφλησουν τα γραμματια που χρωστανε.
    Αν δεν εχει 1.000.000 ελληνες στην πορεια ειμαστε αξιοι της μοιρας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ;
    -θέλουμε την διοικητική εξυγίανση των ταμείων;

    Η μείωση των 154 σε 14 το κάνει αυτό;
    Μάλλον ποιο λογικό θα ήταν να υπάρχει μόνο ένα ταμείο.

    -Το σύστημα της κοινωνικής ασφάλισης θέλουμε να είναι δημόσιο και να έχει το χαρακτήρα της αναδιανομής ισότιμα ή να είναι ανταποδοτικό- ταξικό;
    http://neoinileias.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. File ekpedeutike,

    Apo monimh thesh sto dimosio, olloi einai 'agwnistes'........


    Den thimame pote na kanete apergies gia kaluteres sinthikes ergasies.....panda gia thn tseph sas koitousate.

    Hrthe wra na dosete kath kai eseis stou "mh-pronomiouxous"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλοι στην απεργία αύριο. Κάποιοι φοβούνται τους εργοδότες. Μη φοβάστε ότι θα απολυθήτε αν απεργήσετε. Συμβουλεύεστε τα σωματεία σας. Γι' αυτό υπάρχουν τα σωματεία. Όταν μπαίνετε σε μία νέα δουλειά ρωτήστε να μάθετε πιο είναι το σωματείο που ανήκετε. Ενισχύστε τα σωματεία σας. Έτσι σε κάποια δύσκολη στιγμή το σωματείο θα σας υποστηρίξει. Μην υπογράφετε τίποτα για την επιχείρηση πριν συμβουλευτείτε το σωματείο. Ένα τυπικό έντυπο μπορεί να σας στοιχίσει τα δικαιώματά σας.
    Αλλά πάνω από όλα άυριο μη λήψει κανείς από την απεργία.

    Μη ξεχνάτε. Λύκοι θα υπάρχουν όσο υπάρχουν πρόβατα. Να προσέχετε.
    Οι πρόγονοί μας δώσανε το αίμα τους για τα εργασιακά μας δικαιώματα. Μην τα πετάτε.

    "Μηχανικός πολυτεχνείου που χειραγωγήθηκε και δούλευε πέντε χρόνια χωρίς σύμβαση και παραιτήθηκε φέτος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να κατεβειτε αυριο στην απεργια και στην πορεια για να πανε μετα ο Φωτόπουλος, ο Ρίζος και όλοι αυτοι οι εργατοπατερες στους αρχηγους τους και να πουλαν μουρη οτι εχουν κοσμο που τους ακολουθει για να τους δειτε μεθαυριο βουλευτες και υπουργους και σεις να ξυνετε τα παπαρια σας συνεχιζοντας τους αγωνες σας μεσα στη μιζερια σας ενω αυτοι θα καλοπερναν και θα εξακολουθουν να σας δουλευουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Eσείς οι εκπαιδευτικοί είστε από τα ευνοημένα τέκνα του νεοελληνικού μορφώματος. Πουθενά αλλού στον κόσμο οι εκπαιδευτικοί δεν δουλεύουν τόσο λίγο και λαμβάνουν τόσα πολλά..."
    8 Μάρτιος 2008 7:31 μμ

    Κάνεις λάθος. Αν συγκρίνεις με χώρες της Δ. Ευρώπης οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα είναι οι πιό κακοπληρωμένοι. Και πολλές φορές δουλεύουν σε συνθήκες εργασίας απαράδεκτες.

    Σε όλους τους κλάδους υπάρχουν και οι ευνοημένοι. Πάντως οι περισσότεροι καθηγητές διορίζονται μετά από γραπτές εξετάσεις, άρα τα κριτήρια επιλογής τους είναι αυστηρότερα από τους περισσότερους κλάδους του δημοσίου.

    Αν θέλεις να βρείς προνομιούχους σύγκρινε μέσους μισθούς καθηγητών, ή και άλλων δημοσίων υπαλλήλων, με μισθούς ΔΕΗ και άλλων ΔΕΚΟ και βγάλε συμπέρασμα.

    Κατά τα υπόλοιπα, έχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΣΕ ΕΡΣΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΩΜΑΤΙΟ ΜΑΣ ΧΩΝΕΙ
    Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ,ΜΑΣ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ.
    ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τόσο ηλίθια σχόλια πρώτη φορά διαβάζω.
    Από που νομίζετε οτι θα βρεθούν τα χρήματα να πληρωθούν οι μελλοντικές μειωμένες συντάξεις αν δεν γίνουν τώρα οι περικοπές.
    Και στους χιμπατζήδες να το έλεγε κανείς, θα το καταλάβαιναν.
    Εσείς ζείτε στο κόσμο του Ανδρέα που έπνιξε τη χώρα στα δανεικά. Νομίζετε ότι εμείς οι νεότεροι είμαστε διαθετειμένοι να ξαναδειστούμε τώρα που βλέπουμε τι παρακαταθήκα παραλάβαμε απο σας τους αισχρους πενηντάρηδες και βάλε που χειροκροτούσατε τις συντάξεις απο δανεισμούς σε αγωνιστές αντίστασης και πράσινα άλογα.

    Μας πνίξατε με την ανικανότητά σας και μάθατε και στα παιδιά σας τις ίδιες παπάρες. Και κανείς δεν μπορεί να απαντήσει πειστκά.
    Πως μπορεί να βρεθούν τόσα χρήματα; Πως μπορούν να βρεθοπύν τόσοι εργαζόμενοι νέοι ώστε να καταβάλουν τις πλουσιοπάραχες συντάξεις των γέρων;
    Με άμπρα κατάμπρα;
    Μανώλης Βεργίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλα σας κανει η κυβερνηση και σας τα παιρνει ολα εσυ εργαζομενε που θες να βγαλεις το ματι του συναδελφου σου αντι να αντισταθεις στο κλεψιμο που κανει η κυβερνηση απο τα ταμεια.Εσυ θα εισαι ο πρωτος χαμενος.Η κυβερνηση οπως και στις δικτατοριες βολεψε δημοσιγραφους, δικαστες, και σωματα ασφαλειας γι αυτους δεν εχω ακουσει τιποτα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε εκπαιδευτικέ 7.54
    δεν εισαι καλός στα Μαθηματικά αν και εκπαιδευτικός. Λοιπον διαίρεσαι το μισθό που παίρνεις με τις ώρες δουλειας σου (19 τη βδομαδα κατα μέσο όρο αν δεν κανω λαθος) για να δεις ποσο πληρωνεσαι την ωρα. Κανε το ιδιο για εναν μεσο ευρωπαιο εκπαιδευτικο με 28 ωρες δουλειας τη βδομαδα και μετα συγκρινε. Αφηστε λοιπον τα σαπια και την παραπληροφορηση και στρωθειτε στη δουλεια γιατι αναλογα με την ποιοτητα που παρεχετε στα παιδια μας και που δεν συγκρινεται με την ποιοτητα της Ευρωπης κι αυτα που σας δινει το κρατος πολλα ειναι. Συνεννοηθηκαμε τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καί ποιός σού έδωσε εσένα την εντύπωση ότι εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω απ' ότι ξέρω εγώ πού δέν απεργώ ?
    Με ποιό δικαίωμα μού κάνεις μάθημα ηθικοπλαστικό ? Ό,τι υφίστασαι εσύ ή γνωρίζεις εσύ, τό υφίσταμαι και το γνωρίζω καλύτερα ΕΓΩ, κι' άς μού απευθύνεσαι σάν να είμαι κακομοίρης.
    "...Δεν μπορεί να ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ! ..."
    Βέβαια, το σωστό το βλέπεις μόνον εσύ, οι άλλοι μάλλον είναι χαζότεροι εσού, τού μεγαλοφυούς:
    Αναγνωρίζεις εδώ, (είσαι και μορφωμένος), τον ΟΡΙΣΜΟ τού Φασισμού ?
    Άσε φίλε τις νουθεσίες και τό γράψιμο. Πήγαινε στο γήπεδό σου. Πιάσε τό ρόπαλο καί πήγαινε στήν "περιφρούρηση" να σπάσης κανά κεφάλι απ' τα άτιμα πού δέν θέλουν τα πούστικα να κάνουν ότι εσύ κρίνεις ΣΩΣΤΟ.
    Χάσαμε και τόν Χριστόδουλο! Όχι αυτόν, τόν άλλον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Κάνεις λάθος. Αν συγκρίνεις με χώρες της Δ. Ευρώπης οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα είναι οι πιό κακοπληρωμένοι. Και πολλές φορές δουλεύουν σε συνθήκες εργασίας απαράδεκτες."

    Aν κάνεις αναγωγή πραγματικές ώρες εργασίας/μισθός ( Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι, αργίες για το δημόσιο τομέα, συνελεύσεις κοκ), πουθενά στον κόσμο δεν αμείβονται τόσο καλά.

    Πουθενά αλλού δεν είναι μόνιμοι !

    Ο εργάτης σε ένα εργοστάσιο στην Δ. Ευρώπη παίρνει 2.000 ευρώ χαλαρά, εδώ 800. Αυτό δε μετράει ;

    Γιατί άραγε όλοι εδώ θέλουν να χωθούν στο Δημόσιο ; Eπειδή κακοποιούνται ; Tι να πουν κι οι άλλοι που βιώνουν το Μεσαίωνα ; ( όρα πιο πάνω μηχανικός που δούλευε 5 χρόνια χωρίς σύμβαση και παραιτήθηκε )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ: ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ; ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΣΚΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΣΕΠ Η ΜΕ ΜΕΣΟ (ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ) ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΞΕΣΚΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ; ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΥΤΟ; ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΛΛΟΥ; ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ;Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΟΥΤΕ Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Geia ton filo :
    18 Μάρτιος 2008 7:32 μμ

    An i poreia den exei 1.000.000 den eimaste axioi tis miras mas. Apla den einai tosoi polloi pou antidroun. Giati an i mira mas einai analogi me to posoi pane stis poreies.... xese psila kai agnanteve.

    Gia ton ekpaideutiko:
    18 Μάρτιος 2008 7:54 μμ

    EISTE I PIO EUNOIMENH KOINWNIKI OMADA STIN ELLADA. MPOREI NA KOROIDEUEIS TOUS FILOUS SOU PWS "KAI KALA" DOULEUEIS, ALLA WS EDW! 3 MINES DIAKOPES PLIROMENES? DOKIMASE 1 MINA SE IDIOTIKO FOREA OPWS OLOS O KOSMOS NA DW TI 8A LES META.

    kai nai, ta kefalaia einai epeidi fonazw. Sta arx***a sou omws. O mis8os sou erxetai no matter what. A re 3ulo pou 8elete oi daskaloi.....

    Enas forologoumenos, tis geneias twn 700 Euro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kai pros ton filo:
    18 Μάρτιος 2008 8:31 μμ

    Symfwnw apoluta. H apergeia stin Ellada exei xasei to nohma tis. Hlikrina, kai emena me epireazoun oi tropopoihseis sto asfalistiko (alla apo 700 ti na mou paroun?), alla mesa mou eimai sigouros oti OSH apergeia kai na kanoume, OSES poreies kai na kanoume, den 8a kanoume tipota.

    Alliws prepei na doume to paixnidi. Oi sindikalistes einai organa twn kommatwn, den e3uphretoun kanenan. Ta vismatakia tous ta piran kai ase tous allous na trexoun. Oso gia tous dimosiou upallilous....einai astoioi oi an8rwpoi..

    Regards

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. imai skoypidiaris me 3 paidia den moy perisevoyn ma sinehizw na apergw mporei na min ala3ei kati mporei oi entoles na erxonte apo
    e3w kai na prepei oposdipote na ektelestoyn mporei oi dhmosiografoi na mpoikotaroyn ton agwna moy mporei oi sindikalistes ekprosopoi moy na kairdoskopoyn apo ton agwna moy kai na tsakononte sthn tv gia thn karekla omos egw mporw na koitaw ta paidia moy sta matia kai ayto moy ftanei esas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΣΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΣΩ ΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ta paidia sou na ta koitas kai kala kaneis. Emas pou exoume pai8anei stin mpoxa kai exoume gemisei pontikia?

    Egw upostirizw ton agwna sou gia tin dikia MOU a3ioprepeia. To an esu kaneis tin douleia sou, (pou einai se polu evais8iti uphresia), to afinw stin dikia SOU a3ioprepeia.

    YG. Vevaiws kai upostirizoume tous agwnes sas. Dikaia einai ta aitimata sas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ 3 ΠΑΙΔΙΑ.ΒΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΚΑΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ "Μηχανικός πολυτεχνείου που χειραγωγήθηκε και δούλευε πέντε χρόνια χωρίς σύμβαση και παραιτήθηκε φέτος"

    Άλλο το "Λείπω" και άλλο το "Λαμβάνω" (λήψις).

    Έπρεπε να διαβάζαμε στό σχολείο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φίλε σκουπιδιάρη
    καλά κανεις και αγωνίζεσαι. Υπάρχει όμως και ένας άλλος αγώνας που πρέπει να κάνεις. Να πετάξεις αυτά τα αρχιλαμόγια τους εργατοπατέρες που σε εκμεταλεύοντια για την πάρτη τους όπως ακριβώς κάνει και η εργοδοσία σου. Το ίδιο σκατά είναι και οι δύο τους. Μπορείς να τους πολεμήσεις και τους δύο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς 8.48
    ΚΑΛΑ ΑΔΕΡΦΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ. ΕΔΩ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ; ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ ΚΑΥΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ; ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αν δεν σου αρέσει η δουλιά σου γιατί δεν αλλάζεις εργασία? γιατί θα πρέπει να με εκβιάζεις εμένα με τον τρόπο σου? επειδή εγώ δεν μπορώ μήπως?

    Τι θα έλεγε ένας απεργός της καθαριότητας εάν ένας γιατρός άφηνε αχειρούργητο το παιδί του επειδή "ουπς αρχίζει η απεργία μου απο σήμερα" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΩ...

    Γιατί δεν γουστάρω να με εκμεταλεύονται οι κηφήνες συνδιακαΛΗΣΤΕΣ.

    Γιατί δεν γουστάρω την υποκρισία των ξεφτιλισμένων σφουγγοκολάριων που από την ΓΣΕΕ προσβλέπουν στους βουλευτικούς θώκους.

    Γιατί δεν γουστάρω να στηρίζω τα παιχνίδια τεμπέληδων που δεν δουλεύουν αλλά πληρώνονται από τον ιδρώτα μου με το πρόσχημα ότι με εκπροσωπούν.

    Τα κοροϊδάκια ξύπνησαν ακαμάτηδες.

    ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.
    Πολλοί όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλά έκανες φίλε 8:08 κι εβαλες λίγο τα πράγματα στη θέση τους.
    Ποιός σού είπε φίλε εκπαιδευτικέ ότι εσύ και όσοι έχουν την ίδια γνώμη με εσένα ξέρουν πιο είναι το καλό των επόμενων γενεών; Όταν πάλευες για να πάρεις επίδομα για αγορά βιβλίων (όχι βέβαια για να επιμορφωθείς) αλλά σε χρήμα, τι έκανες; Σκεφτόσουν την επόμενη γενιά ή απλά να αυξήσεις με έμμεσο τρόπο το μισθό σου. Οι υπάλληλοι καθαριότητας παίρνουν επίδομα για γάλα και για ρουχισμό. Το μεν πρώτο σε χρήμα, τα δε ρούχα και γάντια που είναι άκρως απαραίτητα για τη δική τους ασφάλεια τα εκποιούν στο Μοναστηράκι. Όλα αυτά είναι επιτεύγματα της ιδιαίτερης αντίληψης που υπάρχει στην Ελλάδα περί "διεκδίκησης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε " σκουπιδιάρη" ,
    να σαι σίγουρος οτι τα παιδιά σου θα είναι περήφανα για σένα .
    Εχετε την κατανόησή μου ..

    Οσοι σας μέμφονται ας αναρρωτηθούν πόσες σακούλες κατέβασε ο καθένας τους στο δρόμο αυτές τις μέρες για να βρούν το ποσοστό της προσωπικής τους ευθύνης .

    Τι να κάνεις εσυ κι εγω με κυβερνητικά σχήματα που το 2008 αγνοούν την ανακύκλωση ! Οπως αγνοούν επίσης το περιβάλον ,την παιδεία , τον πολιτισμό , την υγεία κλπ κλπ κλπ .

    Μαζί σας αλλά και μια παράκληση .. προσέχετε τι ψηφίζετε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όσοι από δώ μέσα τά βάζουν με τούς συνδικαλιστές, τόσο γλαφυρά καί εύστοχα, έχουν βεβαίως απόλυτο δίκιο. Τελεία και παύλα.
    'Ομως, κουβέντα γιά το ποιοί ψήφισαν (επανειλημμένως) και εκλέχτηκαν οι συνδικαλιστές αυτοί?
    Μιλλιούνια ψήφοι Ραγιάδων υποκριτών. Γι' αυτούς, ούτε λέξη, άν και αυτοί είναι το γενεσιουργό αίτιο. Γλύψιμο στο πόπολο ! Γλύφτε, postmen, Είναι αποδοτικό, ψυχοχαλαρωτικό και συμφέρει, (εάν είσαι και δημοσιογράφος) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Ανώνυμε των 8:08 μμ (και Απεργοσπάστη κατά δήλωσή σου):

    Αγαπητέ,
    Ουδόλως με απασχολεί εάν έχεις καταλάβει ή δεν έχεις καταλάβει τι σου γίνεται. Με όποιο μυαλό έχει ο καθείς, πορεύεται.
    Αυτό που με απασχολεί είναι η ανηθικότητά σου και η ανεντιμότητά σου που σου υπαγορεύει από τη μία μεριά να ΣΠΑΣ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΟΥ και να ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ (αρνούμενος να συμμορφωθείς με τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών μας οργάνων και μη σεβόμενος την αρχή της πλειοψηφίας) και από την άλλη να ΚΑΡΠΩΝΕΣΑΙ ΟΣΑ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑ. Αυτός κι αν είναι φασισμός!
    Εάν έχεις ΗΘΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ και συ και οι όμοιοι σου να υπογράψετε Υ.Δ. 1599/86 δια της οποίας να δηλώνετε την επιθυμία σας να ΕΞΑΙΡΕΘΕΙΤΕ από κάθε κατάκτηση που πέτυχε ο επαγγελματικός σας κλάδος από κάθε εργασιακό, σφαλιστικό ή συνταξιοδοτικό δικαίωμα που κερδήθηκε από τους απεργούς συναδέλφους σας και που ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.
    Είμαι στη 10η μέρα απεργίας και αύριο θα διαδηλώσω ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. Γκέγκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συνάδερφε εκπαιδευτικέ, τα χάλια που έχει η παιδεία μας οφείλονται σε αυτά τα δικά σου μυαλά. Καλά κάνουν και μας τα χώνουν. Το μυαλό των εκπαιδευτικών είναι σήμερα πως θα κάνουν το μάθημα τους (21ώρες ή 19ώρες ή 16 ώρες) και να φύγουν από το σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί γεμίζουν τα πρωινά όλες τις καφετέριες σε όλες τις πόλεις και τα απογεύματα ξεσκίζονται στα ιδιαίτερα.
    Δυο χρόνια είμαι στην εκπαίδευση και πραγματικά έχω σιχαθεί πολλούς από τους συναδέρφους μου. Ο νόμος λέει ότι ο καθηγητής πρέπει να είναι στο σχολείο σε όλο το ωράριο 8-2, κανείς δεν το τηρεί. Είδα καθηγητές να αρνούνται να χειριστούν το 2008 Η/Υ για διοικητικές δουλειές του σχολείου (word,excel)παρόλο που έχουν επιμορφωθεί σε αυτό και έχουν επιδοτηθεί με 500 ευρώ για αγορά Η/Υ. Είδα καθηγητές οικονομολόγους να αρνούνται να συντάξουν μια απλή ΑΠΔ για τα οικονομικά του σχολείου. Σήμερα ήρθε συνάδερφος συνδικαλιστής να μας πείσει να απεργήσουμε και δεν ήξερε να μας πεί σε ποια σημεία του νέου ασφαλιστικού θίγεται ο κλάδος. Μας είπε ότι δεν θυμάται και για να το δούμε να ανοίξουμε το site της ΟΛΜΕ.
    Για να σωθεί η δημόσια δωρεάν παιδεία για την οποία κόπτεσε συνάδερφε πρέπει να γίνουν τα εξής:
    1)Υποχρεωτικό ωράριο 8-4. Τις μη διδακτικές ώρες ο καθηγητής θα πρέπει να απασχολείται με το πως θα γίνει το σχολείο και το μάθημα του καλύτερο. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει για αυτό, πιστέψτε με.
    2) Τέρμα στη μονιμότητα. Οι καθηγητές θα πρέπει να αξιολογούνται από προϊσταμένους, μαθητές, γονείς, συναδέρφους και οι άχρηστοι να πηγαίνουν στο σπίτι τους. Πρόκειται για το καλό των παιδιών μας
    3) Τέρμα στούς μαζικούς διορισμούς. Ότι και να λέγεται για κενά στην εκπαίδευση μην τα πιστεύει κανείς. Μόνο στο νομό που εργάζομαι υπάρχουν 200 καθηγητές υπεράριθμοι.
    4) Δουλειά για τους εκπαιδευτικούς και τον Ιούλιο. Θα γίνεται αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και προετοιμασία για την επόμενη χρονιά.

    Συνάδερφε, αν γίνουν αυτά τότε τα σχολεία μας θα γίνουν καλύτερα, εμείς θα κερδίσουμε το σεβασμό της κοινωνίας και τότε αν ο μισθός μας παραμείνει στα 1000ευρώ τότε ναι θα βγώ να διεκδικήσω αυτά που μου αξίζουν.Αύριο όμως ντρέπομαι να βγώ στους δρόμους γιατί την άποψη του κόσμου την διάβασες στα προηγούμενα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πότε θα πάψει το παραμύθι των "αγωνιστών" εργατοπατέρων που βάζουν μπροστά πότε μερικούς αφελείς εναερήτες πότε μερικούς πραγματικούς σκουπιδιάρηδες;
    Γιατί δηλαδή να κανουν απεργίες (ειδικά οι γιατροι ΙΚΑ & ΕΙΝΑΠ & οι σκουπιδάρηδες) για το ψίλου πηδημα κάθε τρείς & λίγο;
    Γιατι σκίζονται να μπουν στο Δημόσιο αφού δεν τους αρέσουν οι συνθήκες εργασίας; Το ίδιο ισχύει & για τους γιατρούς γιατί φυλάνε κατουρημένες ποδιές για να τους πάρουν για ειδικότητα ή για να πάρουν κάποια θέση επιμελητή ή έστω στο ΙΚΑ αφού είναι τόσο απεχθείς οι όροι εργασίας;

    Ας ιδιωτικοποιηθεί η περισυλλογή απορριμάτων & ν'ανοίξει επιτέλους το θέμα της "μαφίας " των σκουπιδιών που έχει καταγγεκθεί ακόμα & απο΄"έγκριτες" εφημερίδες.
    Τί σημαίνει κατάχρηση δικαιώματος;
    & στους πόσους θανάτους & λοιμώξεις αρχίζει να προβληματίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΦΙΛΕ 9.29

    ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΤΟΥ ΟΤΕ, ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ, ΤΗΣ ΓΣΣΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΛΙΚΙ.ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ.ΓΚΕΓΚΕ;

    ΕΝΑΣ "ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ" ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝ ΤΑ ΔΟΥΛΕΜΑΤΑ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΦΙΛΕ 9.29

    ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΤΟΥ ΟΤΕ, ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ, ΤΗΣ ΓΣΣΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΛΙΚΙ.ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ.ΓΚΕΓΚΕ;

    ΕΝΑΣ "ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ" ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝ ΤΑ ΔΟΥΛΕΜΑΤΑ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είμαι δάσκαλος και απευθύνομαι στους συναδέλφους μου. Για ρωτήστε συνάδελφοι τον πρόεδρο της ΔΟΕ κ. Μπράτη, το Γραμματέα κ. Μαντά και όλους αυτούς τους δασκαλοπατέρες από πότε έχουν να μουν στην τάξη για να διδάξουν, να έχουν επαφή με την δουλειά μέσα στην τάξη για να έχουν μετά το δικαίωμα να μιλάν για παιδαγωγικά και διδακτικά θέματα που αφορούν στον κλάδο; Ρωτήστε τους σας παρακαλώ να μάθετε γιατί εγώ ξέρω από πότε έχουν να πατήσουν σε σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Φίλε εκπαιδευτικέ 7.54
    δεν εισαι καλός στα Μαθηματικά αν και εκπαιδευτικός. Λοιπον διαίρεσαι το μισθό που παίρνεις με τις ώρες δουλειας σου (19 τη βδομαδα κατα μέσο όρο αν δεν κανω λαθος) για να δεις ποσο πληρωνεσαι την ωρα. Κανε το ιδιο για εναν μεσο ευρωπαιο εκπαιδευτικο με 28 ωρες δουλειας τη βδομαδα και μετα συγκρινε."
    18 Μάρτιος 2008 8:06 μμ

    Όχι, δεν συννενοηθήκαμε!

    1) Ας δεχτώ τα δικά σου νούμερα. Οι 19 ώρες είναι οι υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι εξ ορισμού ένας μέσος εκπαιδευτικός δεν απασχολείται πέραν αυτών των ωρών σε άλλα καθήκοντα ή σε προετοιμασία της διδασκαλίας.

    2) Αλλά ας δεχτώ το 19ωρο, και το 28 ωρο (για το οποίο δεν είμαι σίγουρος). Σου βάζω και έναν μέσο μισθό εκπαιδευτικού στην Ελλάδα 1300 (μάλλον αισιόδοξο). Έχουμε

    1300/19=68.42

    2000/28=71.42

    (2000 εκτιμώ τον μέσο μισθό σε μία δυτικοευρωπαϊκή χώρα)

    Λοιπόν, ποιός είναι κακός στα μαθηματικά; Αν είσουν μαθητής, μάλλον θα είχες πρόβλημα.

    Πέρα από αυτά, η ποιότητα της εκπαίδευσης είναι ένα θέμα που δεν αφορά μόνο τους καθηγητές. Αρχίζει από τα σχολικά κτήρια, την δομή του προγράμματος στα σχολεία, και την δομή του εκπαιδευτικού συστήματος. Αν δεν αλλάξει συνολικά ο σχεδιασμός της ελληνικής εκπαίδευσης, και όλους τους νομπελίστες να διορίσεις στα ελληνικά σχολεία, βελτίωση δεν πρόκειται να δείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τόσο ηλίθια σχόλια πρώτη φορά διαβάζω.
    Από που νομίζετε οτι θα βρεθούν τα χρήματα να πληρωθούν οι μελλοντικές μειωμένες συντάξεις αν δεν γίνουν τώρα οι περικοπές.
    Και στους χιμπατζήδες να το έλεγε κανείς, θα το καταλάβαιναν.
    Εσείς ζείτε στο κόσμο του Ανδρέα που έπνιξε τη χώρα στα δανεικά. Νομίζετε ότι εμείς οι νεότεροι είμαστε διαθετειμένοι να ξαναδειστούμε τώρα που βλέπουμε τι παρακαταθήκα παραλάβαμε απο σας τους αισχρους πενηντάρηδες και βάλε που χειροκροτούσατε τις συντάξεις απο δανεισμούς σε αγωνιστές αντίστασης και πράσινα άλογα.

    Μας πνίξατε με την ανικανότητά σας και μάθατε και στα παιδιά σας τις ίδιες παπάρες. Και κανείς δεν μπορεί να απαντήσει πειστκά.
    Πως μπορεί να βρεθούν τόσα χρήματα; Πως μπορούν να βρεθοπύν τόσοι εργαζόμενοι νέοι ώστε να καταβάλουν τις πλουσιοπάραχες συντάξεις των γέρων;
    Με άμπρα κατάμπρα;
    Μανώλης Βεργίδης

    Simfono file

    An oi asfalismenoi meta to 93 oi anergoi kai oi imiaposxoloumenoi katalabenan afto tha katebenan stous dromous kai tha apetousan na kopoun ta pronomia gia olous tous sintaksiouxous pou piran i tha paroun sintaksi prin to 93.
    Afto ine to lathos tou nomosxediou.
    Idika sta epikourika piran monoi tous tin apofasi na pernoun sintakseis mexri kai 120% kai as kourebonte oi epomenoi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να μιλήσει κανένας άλλος για απεργία, όχι οι εκπαιδευτικοί που είναι οι πιο προνομιούχοι δημόσιοι υπάλληλοι και δεν κάνουν τίποτα όλη μέρα παρά να κυνηγάνε τα τυχερά.

    Αν υπάρχει ένας κλάδος που ζει εις βάρος των υπολοίπων αυτή τη στιγμή αυτός είναι οι εκπαιδευτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΦΊΛΕ ΚΑΘΗΓΗΤΉ ΤΩΝ 10.04
    παρά το απαξιωτικό ύφος σου θα σου απαντήσω γιατι είμαι συνάδελφός σου με 27 χρόνια υπηρεσίας. Έβαλες στο λογαριασμό συνάδελφε τις ώρες που χάνονται για γενικές συνελεύσεις, για 5 πόντους χιόνι, για εκδρομές που μας παν δωρεάν τα παιδιά και εμείς τ΄ αφήνουμε ασύδοτα, τις ώρες των καταλήψεων που όχι μόνο δεν κάνουμε τίποτε για να τις αποτρέψουμε αλλά παρακαλάμε να γίνουν καταλήψεις για να καθόμαστε, τα λογάριασες όλα αυτά και πολλά άλλα συνάδελφε; Φυσικά και τα ξέρεις αλλά πού να τα πεις.... Όλα αυτά στην Ευρώπη αν τα πεις (και έκανα 12 χρόνια εκεί σαν εργάτης και εκπ/κός μετά)θα σε περάσουν για τρελό.
    Άσε λοιπόν συνάδελφε τα τρελάσ και τα σάπια για τον κόσμο που δεν ξέρει όχι για μας που τα ζούμε από μέσα. Όσο για την κτηριακή υποδομή και την προετοιμασία του εκπ/κού (πόσοι την κάνουν;)τα άλλα είναι για τις γενικές συνελεύσεις. Σε οποιοδήποτε σχολείο της Ευρώπης συνάδελφε αν τολμούσαμε να τα κάνουμε αυτά θα μας είχαν διώξει την ίδια μέρα. Αλήθεια σου λεέι τίποτε το ότι δεν αξιολογούμαστε; Και αξιολόγηση σημαίνει επίπτωση. Θετική γι αυτόν που εργάζεται και αρνητική γι αυτόν που χαλβαδιάζει. Αν υπήρχε σωστή αξιολόγηση συνάδελφε το ξέρεις πολύ καλά εφόσον είμαστε στην ίδια οικογένεια ότι πάρα πολλοί θα ήταν για τα μπάζα δηλαδή για το σπίτι τους.
    Γιατί υπάρχουν τόσα φροντηστήρια συνάδελφε; Επειδή κάνουμε σωστή δουλειά; Ακόμη κάτι που μόνο στην Ελλάδα μας υπάρχει.
    Συγγνώμη αν σε κούρασα, αλλά καιρός είναι να βγάλουμε τις παρωπίδες είτε συντεχνιακές ε'ιτε κομματικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φίλε εκπαιδευτικέ,

    Άντε, για τη "δωρεάν περίθαλψη" να υποθέσω ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει τελευταία δημόσιες υπηρεσίες υγείας και γι' αυτό πιστεύεις... ακόμα ότι είναι "δωρεάν". Σου εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και να μην τις χρειαστείς ποτέ (να γλιτώσει και η τσέπη σου).
    Αλλά.. "δωρεάν παιδεία" ρε μεγάλε; και είσαι και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ;
    Δηλαδή δεν έχεις ακούσει τίποτα για τις περιουσίες που χάνονται σε ιδιωτικά σχολεία, ιδιαίτερα μαθήματα και φροντιστήρια; Ή μήπως πιστεύεις ότι όσοι τις δίνουν τους περισσεύουν;
    Μήπως μας δουλεύεις ρε φίλε εκπαιδευτικέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. (Δεν μπορεί να ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ! Δεν μπορεί να μην σκέφτεσαι τι θα πεις στα παιδιά σου όταν θα μεγαλώσουν και θα σε ρωτάνε «καλά είχατε ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ;, είχατε ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ;, παίρνατε ΕΝΑΝ ΜΙΣΘΟ που σας έφτανε ΝΑ ΖΕΙΤΕ;, παίρνατε ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;» και να ακολουθεί η επόμενη ερώτηση από το απορημένο παιδί «και καλά ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;»)

    «καλά είχατε ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ;,
    Με δανικά χρέος στους νεότερους 240.000.000.000 ευρώ’ εσείς θα πληρώσετε το λογαριασμό.
    Με αυτή την δωρεά παιδεία εγώ παιδί μου έκανα ιδιαίτερα και έκανα σπίτι και εξοχικό για μένα και για σένα, και αρκετά λεφτά.

    ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ;, Με δανικά χρέος στους νεότερους 240.000.000.000 ευρώ, εσείς θα πληρώσετε και αυτόν το λογαριασμό.
    Με αυτή την δωρεά περίθαλψη εγώ παιδί μου έπαιρνα φακελάκι (πατέρας γιατρός) και έκανα σπίτι και εξοχικό για μένα και για σένα, και αρκετά λεφτά.


    ΕΝΑΝ ΜΙΣΘΟ που σας έφτανε ΝΑ ΖΕΙΤΕ;,
    Με δανικά χρέος στους νεότερους 240.000.000.000 ευρώ’ εσείς θα πληρώσετε το λογαριασμό.
    Μην ξεχνάς παιδί μου τα ιδιαίτερα


    παίρνατε ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;
    Με δανικά χρέος στους νεότερους 240.000.000.000 ευρώ’ εσείς θα πληρώσετε το λογαριασμό.
    Μην ξεχνάς παιδί μου τα ιδιαίτερα και σαν συνταξιούχος κάνω ποιο πολλά.


    και καλά ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;»
    προσπαθούσα να πάρω ποιο πολλά και να σας χρεώσω περισσότερο, εσύ δεν πρέπει να έχεις παράπονο εγώ προσπάθησα για σένα.
    Αυτή πρέπει να είναι η ολοκληρωμένη απάντηση στα παιδιά μας.

    Δεν μπορεί να ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΠΡΑΒΟ 7:31 ΚΑΛΑ ΤΕ ΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 4 ΩΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. όλοι ασχολείστε με τα λεφτα γιατί δεν λέτε που τα παιδια τουβλα πανε στο σχολειο και αρχιτουβλα επιστεφουν ,και αναγκαζόμαστε να τα στελνουμε φροντιστηρια. Φιλοι εκπαιδευτικοί οταν ενα παιδι δεν μαθαινει γράμματα ποιος φταίει,τα ελληνοπαιδα ειναι απο τα ποιο τουβλοπαιδια της ευρωπης.Δαιαβαστε κανενα carl rogers να δειτε τι σημαινει εκπαίδευση και οχι τα παπαγαλοπαιδα που παραγετε.Για το αποτέλεσμα που παράγετε κανονικά δεν επρεπε να πληρώνεστε καθόλου,η μαθηματικη αναλυση του μισθου,μας μάρανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΟΙΟΣ ΘΑΧΕΙ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΕΝΑ, ΠΟΙΟΣ ΘΑΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 11 ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΑΧΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΕΡΓΟΥΝ.ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΜΑΧΑΛΑ, ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΤΑ; ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΤΑΧΟΥΝ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χθές είχαμε μία ώρα διακοπή ρεύματος. Σήμερα είχαμε δύο ώρες γιατί όπως φαίνεται οι αντιδημοκράτες της ΔΕΗ ενέτειναν τον αγώνα τους καθώς βλέπουν ότι τα ψωμιά τους τελειώνουν και το ασφαλιστικό οδεύει προς ψήφιση. Δεν το πήραν χαμπάρι , ότι οι ψεύτικοι αγώνες ((Γιαλαντζί λέγαμε στο χωριό μου)) δεν έχουν αποτέλεσμα.Αυτοί οι τεμπελχανάδες της ΔΕΗ νόμισαν ότι θα τους περάσει και πάλι ο εκβιασμός όπως τα παλαιότερα χρόνια ,τότε που επί μέρες βύθιζαν την χώρα στο σκοτάδι και κέρδιζαν αυτοί για τον εαυτούλη τους υψηλούς μισθούς και συντάξεις.Τότε ο κόσμος ήταν πιο καθηστερημένος και ήταν πιο ανεκτικός και πιο αφελής , ως και βουλευτή έκανε έναν από αυτούς τους αγωνιστέ ς του κώλου, εκβιαστές του κερατά . τον θυμάστε εκείνον τον σπουδαίο άνδρα τον Πιπεργιά, επί εποχής του, μου είχε καεί μια τηλεόραση που μόλις είχα πάρει και τότε οι τηλεοράσεις κόστιζαν πολύ , σχεδόν μισό μισθό.Ευτυχώς φέτος δεν είχα καμμιά απώλεια, μόνο που κλείστηκα μια μέρα στο ασανσέρ και όταν βγήκα το μυαλό μου πήγε σαυτόν τον Γκαιμπελίσκο της ΓΕΝΟΠ τον Ρίζο , που αν τον τύχαινα μπροστά μου θα τον γαμούσα τον κολοπούστη .Πρέπει να το πάρουν χαμπάρι όλοι αυτοί οι βολεμένοι ότι το ασφαλιστικό πρέπει να λυθεί. Ολοι έχουν ομολογήσει ότι δεν πάει άλλο , σε λίγο τα παιδιά μας δεν θα παίρνουν σύνταξη, αν δεν γίνει κάτι.Το ασφαλιστικό θα ψηφισθεί , δεν γίνεται διαφορετικά είναι μάλιστα πολύ ήπιες οι διατάξεις του .Αλλωστε στους ασφαλισμένους μετά το 1993 δεν αλλάζει τίποτε ισχύει ατόφιος ο νόμος Σιούφα και Ρέππα. Ελάχιστους πριν το 1993 θίγει ο νόμος , αυτούς που βγαίναν πριν τα 60 στην σύνταξη, σιγά τα λάχανα και βγήκαν όλοι στους δρόμους.Ολοι σ’αυτήν την χώρα ζούμε και όλοι συμφωνούμε με τα μέτρα που περιλαμβάνει το ασφαλιστικό, πλην ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ,άλλωστε αυτοί δεν κάνουν και τίποτε άλλο από το να αρνούνται τα πάντα, χωρίς ποτέ να προτείνουν κάποια λύση. Ειδικά ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτά τα στελέχη τα κυριλέ που έχει ποιον να πείσουν;Είναι πολύ συγκυριακή αυτή η αύξηση στα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ και οφείλεται στην κρίση που διέρχεται το ΠΑΣΟΚ, αλλά κάποτε θα τελειώσει.Δεν είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνει ο κόσμος ότι αυτοί που αποτελούν τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι παιδιά του λαού ,αυτοί είναι όλοι τους βολεμένοι .Δεν ταιριάζει σ’αυτούς να πλευρίζουν τον εργάτη και τον φουκαρά ταλαίπωρο της κοινωνίας, ας είμαστε σοβαροί ,ο Κωνσταντόπουλος , ο Κουβέλης, ο Παπαγιαννάκης, ο Αλαβάνος, ο Δραγασάκης,ο Στρατούλης, ο Μαργαρίτης,ο Παπαδημούλης, ο Τσίπρας άσε αυτός ακόμη μικρός είναι, σας κάνουν αυτοί για φτωχολογιά, δηλαδή σας φαίνονται αυτοί οι άνθρωποι οικονομικά πιο κάτω από σας ;Πως τους κόβεται αλήθεια ; Δεν σας φαίνεται αλήθεια, με τις κουστουμάρες τους, τις γραβατάρες τους τα ωρολόγια τουςκαι με το ύφος του αλάνθαστου Πάπα που έχουν ,ότι φαντάζει λίγο αστείο αυτοί άνθρωποι του Κολωνακίου να μιλούν για τον εργάτη;Προχθές Ο κ. Λαφαζάνης ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κατά το κλείσιμο της χωματερής από συνδιακαλιστές για να εμποδίσουν την αποκομιδή των σκουπιδιών , ο μεγάλος λοιπόν αυτός πολιτικός κ. Λαφαζάνης αντιλήφθηκε ότι οι εν λόγω συνδικαλιστές ,δεν είχαν πρόθεση να παρεμποδίσουν την αποκομιδή των σκουπιδιών, αλλά ήθελαν οι άνθρωποι απλώς να συνεδριάσουν στα γραφεία τους που είχαν λέει ο κ. Λαφαζάνης μέσα στο χώρο της χωματερής ??? Ελεος κ. Λαφαζάνη ποιον κοροϊδεύεις ; όλους εμάς τους Αθηναίους πολίτες που είδαμε με ανακούφιση ,μετά από τόσες μέρες να αρχίζει η αποκομιδή των σκουπιδιών από ομάδα ανθρώπων της καθαριότητας που έλυσαν την απεργία τους και να εμποδίζονται στην εργασία τους από άλλους που συνεχίζουν να απεργούν και σύ το μόνο που είδες ήταν ότι ήθελαν , να συνεδριάσουν στα γραφεία τους μέσα στη χωματερή? Γιατί κ. Λαφαζάνη πάντα οι θέσεις σου είναι τόσο προκλητικές ; Δεν έχεις καταλάβει ότι τέτοιες θέσεις επιδοκιμάζονται μόνο από ένα ποσοστό 4% του Ελληνικού Λαού; Κάνετε συνεχώς σκληρή κριτική για όλα τα θέματα που συμβαίνουν σ’αυτήν την κακομαθημένη πράγματι Ελληνική κοινωνία και πάντα βγάζεται έξω τους εαυτούς σας αυτοαποκαλούνενοι προοδευτικοί πολίτες . Μιλάτε για την διαφθορά που μαστίζει πράγματι την Ελληνική κοινωνία , αλλά και πάλι βγάζεται έξω τους εαυτούς σας. Να συμφωνήσουμε κάπου ότι το πιο διεφθαρμένο τμήμα της Ελληνικής κοινωνίας είναι το δημόσιο. Ξέρετε ότι στο Ελληνικό δημόσιο οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ποσοστό 13 % , όταν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ στο σύνολο του Ελληνικού λαού είναι 5% σύμφωνα με τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές. Τώρα αν αμφισβητείται το 13% σας προκαλώ να ρίξετε μια ματιά σε όλες τις εκλογές συλλόγων υπαλλήλων του δημοσίου . Τι σημαίνει λοιπόν αυτό το 13% κ. Λαφαζάνη ; Σημαίνει ότι πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί, όταν βγάζετε τους εαυτούς σας έξω απ’ όλα τα κακώς κείμενα της Ελληνικής κοινωνίας .Προσέξτε μήπως εσείς και οι όμοιοι σας είστε ένα από τα προβλήματα της Ελληνικής κοινωνία!Και πόσα άλλα παραδείγματα μπορώ να αναφέρω με αυτούς τους ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ &του ΚΚΕ αλλά ειδικά του ΣΥΡΙΖΑ είναι προκλητικοί όλα τα ξέρουν και δεν σέβονται τους ανθρώπους των δύο μεγάλων κομμάτων , που στο κάτω –κάτω τους θέλει το 80% του Ελληνικού λαού σύμφωνα με τις τελευταίες εκλογές.Από δω μπορώ να συμπεράνω ότι την Δημοκρατία αυτοί οι άνθρωποι δεν την πολυπιστεύουν μόνο λόγια είναι.Λαλίστατοι σε όλα , αλλά όταν γυιός στελέχους του Σύριζα πιάσθηκε σαν κοινός κλέφτης τραπεζών και κάτοχος πιστολιών διαφόρων διαμετρημάτων , κάνανε την πάπια και δεν μάθαμε βεβαίως, ποιος είναι ο πατέρας, αλλά ευτυχώς μάθαμε το γεγονός , διότι το ΜάΪο του 2007 ούτε και το γεγονός μάθαμε, για την κόρη πάλι στελέχους του Σύριζα, που έκανε διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών. Κρύβονται οι μπαμπάδες των προοδευτικών, κρύβονται μην τυχόν τους μάθουν και δεν θα μπορούν να ασκήσουν το προσφιλές τους έργο της ύβρεως ,της συκοφάντησης της Δεξιάς , της υπεράσπισης των τρομοκρατών –κουκολοφόρων-ταραξιών-διαδηλωτών. Αυτά κύριοι είναι αλήθειες και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση ,αλλά δυστυχώς το συνάφι της αριστερής υπερπλειοψηφίας στην δημοσιογραφία , δεν τα αναδεικνύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ώστε οι εκπαιδευτικοί είναι ο πλέον προνομιούχος κλάδος του δημοσίου?Από που προκύπτει αυτό ρε παλικάρια?
    Οι 19 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα χρειάζονται από πίσω άλλες 39 για σωστή προετοιμασία και για να μπορέσει να σταθεί στη τάξη.
    Και μη μου πείτε οτι αυτό συμβαίνει μόνο στους νεοδιόριστους που δεν έχουν διδακτική εμπειρία...
    Άσε που οι 19 κατά μέσο όρο ώρες είναι καθαρά διδακτικές.
    Δεν κάνετε διοικητικές εργασίες στα σχολεία σας?
    Δεν είστε υπεύθυνοι τμημάτων?Δεν καταχωρείτε απουσίες?Δεν στέλνετε υπηρεσιακά σημειώματα?Δεν δέχεστε γονείς?
    Μιλάω για εβδομαδιαίες σταθερές εργασίες που ανεβάζουν το ωράριο τουλάχιστον στις 25 ώρες τη βδομάδα.
    Και δε βάζω το χρόνο που χρειάζεται για να βγάλεις θέματα, να διορθώσεις γραπτά, να δώσεις ασκήσεις, θεωρίες κλπ
    Άσε ακόμα που η μεγάλη μάζα των καθηγητών καθημερινά μετακινείται τουλάχιστον 30 με 40 χιλιόμετρα για το σχολείο τους που είναι σε άλλη πόλη αφού όλες οι οργανικές θέσεις είναι κατειλλημένες από τους παλιούς που δε λένε να βγουν στη σύνταξη!

    Επειδή λοιπόν είναι πολύ προνομιούχος ο κλάδος, προτείνω άμεση μείωση μισθού, υποχρεωτική παραμονή στο σολείο μέχρι το απόγευμα, και τα καλοκαίρια να βάφουνε και να επισκευάζουνε τα σχολεία.
    Για σοβαρευτείτε μερικοί..

    (ΥΓ. Εσύ συνάδελφε των 27 χρόνων υπηρεσίας δε ντρέπεσαι να λες οτι τα παιδια σε πάνε δωρεάν εκδρομή και τα αφήνεις ασύδοτα?
    Δεν αξίζεις να λέγεσαι εκπαιδευτικός!
    Έχεις μειωμένο αίσθημα ευθύνης που σε κάνει τουλάχιστον επικίνδυνο...
    Κάτι σαν και σένα μας έχουν υποβαθμίσει στην κοινή γνώμη και δε μας σέβεται κανείς!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kala re o skoupidiaris exei internet? mhpws mas douleuei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ti na peite kai seis oi daskaloi oloi gia ton p....o eiste.afou den douleueis to kalokairi apla den plhrwnese.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. "ΦΊΛΕ ΚΑΘΗΓΗΤΉ ΤΩΝ 10.04
    παρά το απαξιωτικό ύφος σου θα σου απαντήσω γιατι είμαι συνάδελφός σου με 27 χρόνια υπηρεσίας...."
    8 Μάρτιος 2008 10:21 μμ

    Εγώ προσπάθησα να αποδείξω ότι είναι μύθος το ότι οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στα μιθολογικά ρετιρέ, και ειδικά στο επιχείρημα ότι είναι πιό καλά αμειβόμενοι από τους αντιστοίχους στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες. Δεν υπήρχε απαξιωτικό ύφος. Απάντησα στο στυλ που προσέλαβα.

    Θεωρώ ότι στις συγκρίσεις πρέπει να παίρνουμε σαν βάση τον εκπαιδευτικό που λίγο-πολύ κάνει σωστά τη δουλειά του. Αλλά ας πάρουμε τις περεκκλίσεις: πιστεύεις ότι ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς υπάρχει μεγαλύτερο ποσοστό "κακών" υπαλλήλων από ότι στους άλλους δημοσιοϋπαλληλικούς κλάδους; Αλήθεια, πόσες ώρες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δουλεύει ένας υπάλληλος σε έναν δήμο, ή σε νομαρχία, ή στην ΔΕΗ. Και όταν βρίσκεται στο γραφείο του, τί κάνει; Πίνει καφέ, ή δουλεύει; Και πόσες ώρες βρίσκεται στο γραφείο του; Και ποιός τον ελέγχει και ποιός τον αξιολογεί αυτόν; Η έλλειψη αξιολόγησης ισχύει μόνο για τους εκπαιδευτικούς;

    Και δεν καταλαβαίνω γιατί μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν το αποκλειστικό προνόμιο της διαφθοράς. Εργολάβοι, επαγγελματίες παντός είδους, "επιχειρηματίες" της νύχτας και της παραοικονομίας, σκυλάδες, κλπ, είναι όλοι τους άγγελοι και στυλοβάτες της υγιούς οικονομίας σε αυτή τη χώρα; Ε, όχι και τόσο παραμύθι!

    Από εκεί και πέρα, αν θέλεις να μιλήσουμε για τα αίσχη στην εκπαίδευση, θα συμφωνούσα σε πολλά από αυτά που έγραψες, και θα πρόσθετα και πολλά άλλα.

    Όταν όμως κάνουν απαξιωτική κριτική γενικώς στους "εκπαιδευτικούς", εγώ το αντιμετωπίζω με καχυποψία. Πολλοί από αυτούς μου θυμίζουν τους κακούς μαθητές οι οποίοι κάνουν καταλήψεις και κάνουν και αφ υψηλού κριτική στους καθηγητές τους και στα πάντα, όντας ημιαναλφάβητοι. Και εμποδίζουν και στους υπόλοιπους να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους.

    Οι εκδρομές είναι ένα όνειδος και πρέπει να καταργηθούν. (Υποπτεύομαι όμως ότι υπάρχουν από πίσω ανομολόγητα οικονομικά συμφέροντα που σχετίζονται με την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, κλπ). Μεγάλη ευθύνη του υπουργείου και των συλλόγων των καθηγητών για το αίσχος που κατ'ευφημισμόν ονομάζεται "εκπαιδευτική εκδρομή".

    Πιστεύω ότι καιρός να τελειώνουμε με όλους τους μύθους που κυκλοφορούν με άνεση και χαλαρότητα στους καφενέδες, ηλεκτρονικούς και μή.

    ΥΓ. Σ'αυτούς που φωνάζουν για τα φροντιστήρια. Μήπως πολλοί από αυτούς πρέπει να σκεφτούν το απλό: Γιατί στέλνουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο; Γιατί πρέπει σώνει και καλά τα παιδιά τους να πάνε σε κάποιο (άθλιο) ελληνικό πανεπιστήμιο; Μήπως για να γίνουν και αυτοί "άθλιοι" δημόσιοι υπάλληλοι; Μήπως υπάρχει κάτι παρανοϊκό στον τρόπο που κάποιοι σκέφτονται και κάνουν κριτική εξαιρώντας τον εαυτό τους.

    Αρκετά και δεν θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. το δικαίωμα στην απεργία είναι ισότιμο με το δικαίωμα στην εργασία

    http://pea-kyanea.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. sas parakalw oi ekpaideutikoi exoun sovara problimata.
    1.dior8onoun grapta 2.menoun makria apo tis doulies tous 3.to kalokairi den pairnoun dwro mis8o.AISXOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προς το συνάδελφο των 11.18

    Κράτα το επιτιμητικό σου ύφος για τις γενικές συνελεύσεις γιατί απ ότι είσαι νέος. Συμφωνώ ότι πρέπει να ντρέπονται αυτοί που παν δωρεάν εκδρομή με τα λεφτά των μαθητών τους και τα αφήνουν ασύδοτα στα μπαράκια μέχρι το πρωί. Είναι μήπως όμως ψέμματα; Δεν αναφέρομαι στον εαυτό μου που πας να μου κάνεις μάθημα καθήκοντος αλλά σ΄αυτούς που έτσι ενεργούν και το ξέρεις ότι δεν είναι λίγοι και με τη στάση μας τους καλύπτουμε. Ποια 30 και 40 χιλιόμετρα μου λες; Όσοι μετακινούνται θέλουν και το κάνουν.Γιατί δεν παν να μείνουν στην έδρα του σχολείου τους; Να σου πω εγώ νεαρέ μου καθηγητή; Γιατί στην επαρχία δεν έχει τόσα ιδιαίτερα και δε γίνονται και τόσο άνετα επειδή είσαι γνωστός. Τι είναι αυτά που γράφεις για προετοιμασία και άλλες ασχολίες που φτάνουν τις 25 ώρες τη βδομάδα; Σε άσχετους μιλάς ή σε γονείς για να δείξεις ότι δουλεύεις; Δε θα σου κάνω ανάλυση για το τι μπάχαλο επικρατεί στα σχολεία σήμερα. Τους πάμε εκδρομή μόνο και μόνο για να χάσουμε το μάθημα και τα αφήνουμε τα παιδιά στις καφετέριες ανεξέλεγκτα και μεις με την παρέα μας και με την φραπεδιά μας δίπλα; Υπάρχει κανείς που να μας ελάγξει για το διδακτικό μας έργο; Μη μου πεις ο σχολικός σύμβουλος γιατί θα γελάσω. Θα γίνεις καλός συνδικαλιστής γιατί ξέρεις να κοροϊδεύεις τον κόσμο και να χαϊδεύεις τ΄ αυτιά των συναδέλφων. Ποτέ όμως δε θα γίνεις αποδοτικός στη δουλειά σου γιατί δεν παραδέχεσαι τα λάθη που υπάρχουν και τα ρίχνεις όλα στους άλλους και τίποτε σε σένα. Τι άλλο να σου γράψω; Αν μπορούσες να πήγαινες σε οποιαδήποτε χώρα της ευρώπης μ΄ αυτές τις απόψεις και έτσι όπως είσαι μαθημένος δε θα στέριωνες ούτε μέρα. Γιατί εκεί δουλεύουν και τιμούν το μεροκάματο που τους δίνει το κράτος, όπως και σέβονται τα παιδιά τους και την αγωνία των γονιών τους. Ασε λοιπόν πρώιμε συνδικαλιστή τα μεγάλα λόγια και δες όσο μπορείς να διορθώσεις τα λάθη που υπάρχουν είτε οφέλονται σε σένα είτε όχι.

    Ένας παλιός συνάδελφος που σέβεται το ψωμί που του δίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γιατι απεργοσπαστης?? ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ..Δικαιωμά του δεν ειναι??Γιατι πρεπει ολοι να τρεφουν τους Πρωτοπαπες, Πιπεργιαδες, Πολυζωγοπουλους και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις? Και τον κυρ Αλαβάνο??Που ολοι αυτοι μας λενε στο βαθοσ "Η όλοι να γλυτωσουμε ή όλοι να χαθητε?? Και τα δομημενα ομόλογα και οι συνδικαλιστες των ΔΣ των Ταμειων δεν τα υπερψήφισαν??

    Δεν κοβεις το δουλεμα ρε φιλε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εγώ ρε παιδιά είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να δουλεύω περισσότερο και να υπάρχει αξιολόγηση αλλά να παίρνω καλύτερο μισθό..
    Στην Κύπρο οι καθηγητές παίρνουν 1700 Ευρώ πρώτο μισθό αλλα έχουν λιγότερες άδειες και αξιολογούνται κάθε χρόνο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ωραιος ο παλιός συνάδελφος που σέβεται το ψωμί που του δίνουν.
    μαθητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. υπαρχει κι η αξιολογηση των μαθητων προς τους καθηγητες, αυτη ειναι στην ουσια που μετραει.Γιατι η υστεροφημια ισως και να ναι πιο σημαντικο απο τα λεφτα.
    μαθητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. OTAN LEME APERGIA DEN KINITE TIPOTA
    ETSI ITANE KAPOTE
    TWRA AKOUME KAI TO DIKEOMA STIN ERGASIA
    ALLA DEN KATALABENOUN TI SIMENI
    DIKEOMA STIN ERGASIA
    NAI ERGASIA GIA OLO TON KOSMO
    OXI OTAN KANI APERGIA TO SAMATIO
    KAI PERA APO OLA TA KAKA GIA TON KATANALOTI IPARXI KAI ENA KALO
    ME TI SISKOTISI POU EIXE I PERIOXI MOU SIMERA
    META APO XRONIA EIDA ASTERIA PANO APO TO KEFALI MOU
    KAI AFTO POU SKEFTOMOUNA ITANE KALITERA NA BLEPW ENA ASTERI PARA TON LAZOPOULO POU THA EIXE EKINI TIN WRA
    EMATHA KAI DIDAXTIKA PIO POLLA APO TA ASTERIA PARA APO TIS SATIRA TOU LAZOPOULOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. pes mas kai mas ti ema8es apo ta asteria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Α ρε κοπροσκυλα εκπαιδευτικοι που σας πληρωνουμε παλιο κοπριτες και δουλευετε 25 ωρεσ την βδομαδα και 8 μηνες τον χρονο.Πιο σκατοκοπριτες απο τους εκπαιδευτικους δεν υπαρχουν.Καλα σας κανει ο καραμανλης και θα σας πηδηξει.
    Απο που και ως ρε βρωμοκοπριτες καθοσαστε 3 μηνες το καλοκαιρι και απο 15 μερες χριστουγενα και πασχα? γιατι δουλευετε 3-5 ωρες την μερα?
    Να πατε να γαμηθητε ρε τεμπελιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. XAXAXAXA RE 11:48 EISAI POLY GELIOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. DEN PLIRONIS TIPOTA TZAMPA EINAI BGES NA AKOUSIS KAI NA DIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. nai re twra vgainw trexontas na akousw ta asteria(?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ekpaideutike twn 11:30 μμ

    πρόσθετα  προσΕθετα

    όντας ημιαναλφάβητοι  όντΕς ημιαναλφάβητοι

    Kai anarwtiemai, giati arage oi mathites sou einai imianalfavitoi?
    Kai ta vazeis me to synadelfo sou pou leei alitheies tis opoies oloi oi mathites kai oles oi mathitries gnwrizoun??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 11 KAI 57 POY BLEPIS TO GELIO ?
    AN EBRIZA AN KOROIDEBA AN EFTINA THA EIMOUN SWSTOS E?
    AN THELW NA BLEPW KAI NA ZW KAI NA PERNW TA THETIKA EIMAI GELIOS
    XERETISMATA
    KALINIXTA KAI IGIA NA EXEIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Φίλε εκπαιδευτικέ,
    καλά είσαι βολεμένος.
    Πρώτος μισθός 1100 ΚΑΘΑΡΑ, άπειρος ελεύθερος χρόνος και πολλά ιδιαίτερα (20-30 ευρώ η ώρα, μαύρα και άραχνα).
    Μετά η ώρα της σύνταξης :
    55.000 ευρώ εφάπαξ και σύνταξη από 1600 ευρώ ΚΑΘΑΡΑ και άνω (επί 14).

    ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ποια ειναι η διαφορα του παιδαγωγου και του δημοσιου υπαλλήλου που δουλεύει σε εναν οποιδηποτε αλλο κλαδο που δεν υπαρχει αξιολογηση, ο παιδαγωγος κρατα στα χερια του παιδικες ψυχες,το εχετε καταλαβει εσεις οι δασκαλοι αυτο, δεν ειναι δυνατον να διδασκετε τα παιδια με να απλο πτυχιο,σε ολα τα αλλα επαγγελματα που εχουν να κανουν με ανθρωπους υπαρχει πρακτικη εξασκηση,κατα την γνωμη μου ενας παιδαγωγος επρεπε να εχει τουλαχιστον μεταπτυχιακο και ωρες δουλειας ,οταν αναφερεστε στα παιδια ως τα ημιαναλαφβητα που αντιδρουν, καθισε κανεις σας, να τους μιλησει οχι με αυτο το δασκαλιστικο υφος του ξερολα.Γιαυτο λοιπον ας θυμηθουμε οτι ο παιδαγωγος ειναι λειτουργημα και οχι επαγγελμα και οποιος δεν εχει το στομαχι η περιμενει να πλουτισει τοτε ειναι καιρος να αλλαξει δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ένας παλιός συνάδελφος που σέβεται το ψωμί που του δίνουν

    Μπραβο ρε μάγκα επιτέλους και μερικές αλήθειες. Προσωπικά πιστεύω ότι αύριο πρέπει όλοι να κατέβουμε στην απεργία δυναμικά και το νομοσχέδιο να το εφαρμόσουν στους εαυτούς τους και να ψοφήσουν δουλεύοντας. Αυτό όμως δε σημαίνει πως στο δημόσιο δεν πρέπει να γίνουν πάμπολλες αλλαγές...

    ΥΓ επειδή έχω παιδιά, θυμάστε πέρσι στη μεγάλη απεργία που έβγαιναν στα κανάλια οι εργατοπατέρες συνδικαλιστές των εκπαιδευτικών και διαβεβαίωναν ότι δε θα χαθούν οι ώρες? Ούτε μία ώρα επιπλέον μάθημα δεν έκαναν οι αλήτες, απλά το άφησαν να ξεχαστεί και φυσικά το πρόβλημα μεταφέρθηκε στα παιδιά που πήγαιναν στα δημόσια σχολεία μια που τα ιδιωτικά δεν απέργησαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΕΒΟΥΝ 1000000 ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ!!!
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ...ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ. ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ?
    ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ 35 ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΜΕ!!! ΑΣ ΓΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΑΣ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ, ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ Η ......ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΥΣ 300 ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΝ Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟ
    ΑΧ... ΤΙ ΚΟΡΟΪΔΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ....

    19 Μάρτιος 2008 12:20 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια διαπίστωσα οτι όσοι στρέφονται εναντίον των εκπαιδευτικών, ή δεν φοίτησαν στο σχολείο, ή αν πήραν απολυτήριο, το οφείλουν στον ανθρωπισμό των εκπαιδευτικών.
    Ο τρόπος με τον οποίο διατυπώνουν τις απόψεις τους προκαλεί θλίψη.
    Και δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί γι’ αυτό.
    Ευθύνονται οι διανοητικές τους δυνατότητες.
    Αλλά ως γνήσιοι Έλληνες έχουμε μάθει να μεταθέτουμε τις δικές μας ευθύνες σε άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Εκείνοι που πλήττονται από το ασφαλιστικό δεν είναι οι βολεμένοι και τεμπέληδες εκπαιδευτικοί αλλά όσοι αναγκάζονται να τους βγαίνει ο πάτος για 700 ευρώ και αν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ 30 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ
    ΜΕΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΚΟΥΡΕΣ ΡΟΓΕΣ ΤΟΤΕ 42 ΕΤΩΝ.
    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΗΤΑΝ, ΕΛΕΙΠΕ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ.
    ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ.
    ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΔΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ.
    ΚΑΠΟΙΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΥΧΑΙΑ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΤΡΙΨΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΡΧΙΣΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΠΗΓΕΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΕΒΓΕΝΕ ΕΞΩ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ ΤΥΛΙΓΜΕΝΗ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΚΟΥΡΕΣ ΡΟΓΕΣ ΤΗΣ.
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ ΑΛΛΟ ΒΑΡΑΓΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΥΛΟΜΕΝΟ. ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΑΜΙΟΤΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ ΟΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΓΜΟΙ ΤΗΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΟΥΤ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.
    ΕΓΩ ΒΑΡΑΓΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΕΦΥΓΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ.
    ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΩΡΑΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ
    ΕΚΑΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΞΑΠΛΩΣΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΞΑΠΛΩΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΚΑΒΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΗΔΗΞΩ.
    ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΛΕΩ ΠΑΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ? ΝΑ ΤΗΣ ΤΡΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ. Ο.Κ ΤΗΣ ΛΕΩ ΘΕΣ ΝΑ ΦΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΚΡΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ? ΝΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΕΡΩ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΝΥΧΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΥΜΗΤΑ ΦΟΡΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΙΛΟΤΑ ΤΗΣ.
    ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΙΒΩ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΛΕΡΩΘΗΚΕ Η ΚΥΛΟΤΑ ΤΗΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΤΕ ΧΑΛΙΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΔΕΝΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ. ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΗΣ ΚΩΛΟ ΓΙΑΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΩ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ. ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ ΛΕΙΠΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ.
    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΩ?
    ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
    ΔΥΣΤΑΧΤΙΚΑ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΕΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΩ ΤΟ ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΤΡΙΒΩ ΤΟΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΝΕΙ ΣΤΑ ΒΥΖΙΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟ ΝΑ ΓΛΥΦΩ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΒΥΖΑΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΡΟΓΕΣ. ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΗΔΗΞΕΙΣ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ? ΤΗΣ ΛΕΩ ΣΑΝ ΧΑΖΟΣ ΤΟ ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΜΑΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
    ΣΩΣΤΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΩ ΓΚΟΜΕΝΟ ΝΑ ΞΕΝΟΠΗΔΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
    ΕΙΧΑ ΚΑΥΛΩΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΗΣ ΠΥΤΖΑΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΟΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΧΥΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΤΗΣ.
    ΑΡΧΙΣΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΣ ΓΛΥΦΩ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΗΔΟΝΗΣ. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΞΑΝΑ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΠΟΥΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΓΑΜΟΥΣΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ.
    ΕΧΥΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΙ ΠΟΥΤΣΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΥΤΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΣΚΗΣΕΙ ΣΚΙΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΦΟΡΕΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΙΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕ ΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΠΟΝΑΓΕ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ 2 ΜΕΡΕΣ.
    ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΑ 2 ΜΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ Η ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΥΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ο μέσος Έλληνας γονέας που θα του πουν στο σχολείο ότι το παιδί του δεν είναι καλός μαθητής θα αντιδράσει ως εξής:
    Πώς είναι δυνατόν το ΔΙΚΟ ΜΟΥ παιδί να μην «παίρνει τα γράμματα»;
    Και ταυτόχρονα θα σκεφθεί: Αδύνατον! Φταίει ο δάσκαλος ή ο καθηγητής
    Κάποιος πρέπει να του πει οτι ακριβώς επειδή είναι ΔΙΚΟ ΤΟΥ παιδί «δεν τα παίρνει τα γράμματα».
    Αλλά τέτοιες αλήθειες ενοχλούν.
    Πρέπει να καταλάβουμε οτι δεν κάνουν όλοι για γράμματα.
    Όπως υπάρχουν σωματικές διαφορές, έτσι υπάρχουν και πνευματικές.
    Όπως ένας σωματικά αδύνατος και καχεκτικός δεν θα διαπρέψει ποτέ στην σφαιροβολία, έτσι κι ένας πνευματικά αδύνατος δεν θα διαπρέψει ποτέ στα γράμματα.
    Προφανώς οι εκπαιδευτικοί μας θα μπορούσαν να είναι πολύ καλλίτεροι.
    Αυτό εξαρτάται από την πολιτεία. Οφείλει να δώσει τέτοια κίνητρα στους εκπαιδευτικούς ώστε να προσελκύσει τους άριστους υποψήφιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. "ekpaideutike twn 11:30 μμ

    πρόσθετα  προσΕθετα

    όντας ημιαναλφάβητοι  όντΕς ημιαναλφάβητοι"

    Τώρα με κατέπληξες! Μήπως ήθελες να βάλω και υποτακτικές με υπογεγραμμένη για τους αναγνώστες του press-gr; Αφού δεν έχεις άλλη δουλειά, πήγαινε τώρα να διορθώσεις και μερικές εκατοντάδες τόμους νεοελληνικής λογοτεχνίας, κατηγόρησε και μερικούς σύγχρονους ποιητές ως "αναλφάβητους" και ύστερα πήγαινε να κοιμηθείς στο βυζαντινό μαυσωλείο σου.

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 1.ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ:Να καταργηθούν,Δεν εξυπηρετούν τίποτα.
    2.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:Ναι,αλλά με σύνδεση του μισθού με την απόδοση και γενίκευση σε όλο το δημόσιο τομέα όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς.
    3.ΩΡΑΡΙΟ:υπαρχει νόμος για υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο 8-2

    ΣΧΟΛΙΟ 1: Το αντικείμενο του εκπαιδευτικού είναι η εκπαίδευση των νέων.
    Αντέχει ο νέος μάθημα το καλοκαίρι?
    Σε μια μεσογειακή χώρα όπως η Ελλάδα το βλέπω δύσκολο.
    Θα μπορούσε όμως να δοθεί κίνητρο (πχ να βγάζει μια χρονιά σε ένα καλοκαιρινό τρίμηνο)
    Δε ξέρω..πρόταση κάνω..

    ΣΧΟΛΙΟ 2:Έχω την αίσθηση οτι πολλοί που δηλώνουν εκπαιδευτικοί σε αυτήν τη κουβέντα είναι άσχετοι με την εκπαίδευση και παίζουν το δικό τους παιχνίδι..Μπορεί να κάνω και λάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΓΑΜΟΥΣΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ.

    Γιατί δεν πας να γαμηθείς με τη μαμα σου και ασχολείσαι με υπολογιστές ρε φιλάρα? αντε μπράβο, θα πολλαλασιαστούν και οι όμορφες εμπειρίες σου. Όσο για την τρύπα που σε γέννησε, έ, όλοι κάνουμε μαλακίες σ αυτή τη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. http://simerina.blogspot.com/


    NEO BLOGG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. 19 Μάρτιος 2008 12:40 πμ



    ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΣΚΑΤΟΑΝΩΜΑΛΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ?
    ΑΝΤΕ ΓΑΜΙΣΟΥ ΚΟΛΟΠΑΙΔΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ
    ΑΛΗΤΗ

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ PRESS-GR.blogspot.com ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΤΥΧΑ?
    ΤΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. προς 12.32,
    ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΙ 300 ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΙ ΜΙΑ ΠΟΥ
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ....ΕΛΠΙΖΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ 30 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ...

    Αν το παιδί σου γίνει σαν εσένα θα φταίνε οι εκπαιδευτικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ






















    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ













    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ












    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. XAXA ELEOS RE, TOSES MALAKIES POU GRAFEI EDW O KATHE MALAKS ME THN ANWNYMIA TOU, EIPA NA GRAPSW KAI EGW!!! XAXA ELEOS EISTE POLY MALAKES ORISMENOI POU THA MPOROUSATE NA PARETE STA SOBARA ENA TETOIO KEIMENO!! APLA MPEITE XSTREAM.GR KAI THA BREITE WRAIES ISTORIOULES

    Εγώ είμαι ο Γιάννης 19 ετών (έχω χάσει μια χρονιά) η ιστορία που θα δηιγηθώ εμπλέκει άλλους 5 κολλητούς, Τον Πέτρο, Τον Βασίλη, Τον Γιώργο, Τον Αντώνη και τον Μπάμπη. Εμείς κάναμε παρέα και καυλώναμε με γκομενάκια που βλέπαμε γύρω.

    Έχουμε έναν μαλάκα καθηγητή στα μαθηματικά, πολύ στριμμένο, μας έχει κάνει τον βίο, αβίωτο. Οσο να ΄ναι στα μαθηματικά είμαστε σκράπες αλλά ας μην εστιάσουμε σε αυτό, ο Καθηγητής αυτός ήταν γύρω στα 58 τον κόβαμε, μια μέρα είμασταν εμείς και μια παρέα κοπέλες από την τάξη μας, και είδαμε να ανεβαίνει μια γκόμενα από την σκάλα, ήταν γύρω στα 35 ετών, με καστανόξανθα μαλλιά κοντά (ίσα που έφταναν στην αρχή του λαιμού)τα μάτια της ήταν πράσινα και τα βυζιά της, έτοιμο να δεχτούν τις πούτσες μας, την είδαμε να πηγαίνει στο γραφείο των καθηγητών και μας έριξε μια καυλιάρικη ματιά, γούσταρε που μας κάυλωνε.Εμείς κατευθείαν παρακαλούσαμε να είναι καθηγήτρια, αυτή βγήκε λίγο μετά με τον στριμμένο καθηγητή, οι κοπέλες δεν είχανε προσέξει πως την κοιτούσαμε, και κάποια στιγμή ρωτάω εγώ "ρε Νίκη, ποιά είναι αυτή?", η Νίκη γνωστή κουτσομπόλα μου είπε ότι ήταν η γυναίκα του καθηγητή μας, ήταν και αυτή καθηγήτρια σε άλλο σχολείο, το δεύτερο που σκέφτηκα ήταν "τι ήθελε αυτό το μουνί με τον μαλάκα τον γέρο?", η Νίκη λες και διάβασε την σκέψη μου γύρισε και μου είπε "Παντρέυτηκαν με προξενείο, αυτή είναι από επαρχία".

    Τώρα εξηγούνταν όλα, το μουνάκι δεσμέυτηκε νωρίς με τον γέρο, δεν περιμέναμε να μας κάνει τόση αίσθηση αυτή η κούκλα, στο σπίτι μαλακιζόμουν για πάρτη της, τα κολλητάρια μου έκαναν το ίδιο, γιατί το συζητήσαμε, έπρεπε να την γαμήσουμε αλλά φαινόταν απίστευτο και ακατόρθωτο, πως θα γαμούσαμε την γυναίκα του καθηγητή?δεν ξέραμε καν που μένει.

    Η απάντηση ήρθε λίγε εβδομάδες μετά, που ακούσαμε ότι η γκόμενα θα διδάσκει μαθηματικά ενισχυτική, εμείς γραφτήκαμε αμέσως, με καυλιά σηκωμένα κάθε φορά στις δύο, ενω οι άλλοι έφυεγαν εμείς οι έξι κάναμε μάθημα μαζί της, τις πρώτες μέρες ήταν ήρεμα τα πράγματα, τυπικά, αλλά όταν είδε πως την κοιτάμε με το βλέμμα "Θέλω να σε σκίσω", άρχισε να κάνει τσουλίστικα πραγματάκια για να κάνει τα καβλιά μας να σπαρταράνε, καθόταν στο θρανίο με εκείνον τον υπέροχο στενό κώλο να μας βασανίζει, η όταν έμπαινε στην τάξη είχε ξεκούμπωτο το πουκαμισάκι ή την μπλουζίτσα, η μαλακία έδινε και έπαιρνε, μάλιστα μια νύχτα, που τα κοπανάγαμε με τα παιδιά, μαλακιστήκαμε, λέγωντας ο καθένας την εκδοχή του για το πως θα την γάμαγε, πέρασαν έτσι μερικές εβδομάδες και στο τέλος είπε η γκόμενα "Θα κανω κάποιες μετακινήσει βαριών επίπλων στο σπίτι μου και ο άντρας μου θα λέιπει, ποιος θα με βοηθήσει να τα μετακινήσω το σάββατο?" εμείς προσφερθήκαμε όλοι τόσο γρήγορα που αυτή δεν κατάλαβε τι λέγαμε, όταν κατάλαβε είπε "εντάξει θα έρθετε όλοι", μας κόπηκε κάθε όρεξη για σεξ, γιατί με όλους αδύνατον να γαμηθεί.

    Το Σάββατο ωστόσο, όλοι πήγαμε ντυμένοι καλά, χτυπήσαμε το κουδούνι και η γκόμενα της οποίας το όνομα ήταν Μαριάννα, βγήκε ήταν ντυμένη με φόρμες για να κάνουμε μετακινήσεις, οπότε τα καβλία μας υπέστησαν μια μικρή πτώση, μπήκαμε και μας έδειξε κάτι έπιπλά , τα μετακινήσαμε, μας έφυγε ο τάκος λέμε, αλλά χαλάλι, όταν τελειώσαμε στο σαλόνι, μας έφερε νερό και μας είπε ότι είχε κάτι τελευταία στην κρεββατοκάμαρα, εμεις ήπιαμε το νερό και σηκωθήκαμε να πάμε πάνω στην κρεββατοκάμαρα (διόροφο σπίτι) στην σκάλα μιλούσαμε σιγανά μεταξύ μας, ο Γιώργος είπε "ρε παιδιά ξενέρωσα", εγώ απάντησα "Ρε μαλάκες το περίμενα και τους έξι θα μας πάρει?".

    Μπήκαμε στην κρεββατοκάμαρα, όπου ψάχναμε για το μεγάλο έπιπλο που μας είχε περιγράψει, δεν ήταν τίποτα, παρα μονο ένα στρωμένο διπλό κρεββάτι, εμείς μπήκαμε στο νοήμα και τα καβλιά μας σηκώθηκαν ελαφρώς, μπήκε η Μαριάννα μέσα και λέει "Συγνώμη παιδιά όχι σε αυτήν την κρεββατοκάμαρα στην απέναντι", να παλι οι πούτσες μας μαζεύτηκαν, ο Μπάμπης είπε ψιθυριστά "Θα την βαρέσω την ξεκωλιάρα", μπήκαμε στην άλλη κρεββατοκάμαρα και είδαμε το έπιπλο, εγώ έβγαλα το πουκάμισο, γιατί δεν μπορούσα έκανε ζέστη, οι άλλοι με μιμίθηκαν γιατί προφανώς νόμιζαν ότι το έκανα για να καυλώσω την Μαριάννα, σύραμε το έπιπλο και η Μαριάννα μας είπε να περιμένουμε εκεί στο δωμάτιο.γύρισε με τα εσώρουχα, εντάξει δεν μπορεί να εννοούσε κάτι άλλο, λέει "

    Ποιος θα κάτσει να του πάρω πίπα" άρχισε ένα πανδαιμόνιο και τελικά, είπε "Ησυχία όλοι, βγάλτε τα ρούχα σας" ήξερε να επιββάλεται, αμέσως τα βγάλαμε όλοι, εγώ είχα το πιο σηκωμένο από όλους, ίσως γιατί ανυπομονούσα να γαμήσω, οι αλλοί είχανε τρακ.ξεκίνησε λοιπόν με την πιο σηκωμένη ψωλή (την δική μου) τον πήρε τοσο βαθιά που άρχισε να βήχει, ο πούτσος μου, καύλωσε πιο πολύ, γιατί τον έγλυφε στο κεφάλι και μου ρούφαγε τα μπαλάκια, οι άλλοι έκαναν έναν κύκλο, και πρόετασαν τις πούτσες τους στο πρόσωπο της, έπιασε του Μπάμπη την ρούφηξε και στράφηκε στον Γιώργο, του έγλυψε τα παπάρια και λίγο το πουτσοκέφαλο, μετά ο Πέτρος και να μην τα πολυλογώ όλες οι μαθητικές πούτσες μας πέρασαν από το στόμα της, ολον μας οι πούτσες μας έσταζαν σάλια, και είχανε βγάλει φλεβες από την καύλα, κάποια στιγμή ο Πέτρος την βούτηξε και την έσπρωξε να ακουμπήσει στο κρεββάτι, μετά από πάνω της, έχωσε τον πούτσο του στο στόμα της, στράφηκε σε όλους και είπε:

    "Παιδία ελάτε, να δούμε πόσε χωράει το στόμα της" η Μαριάννα έμοιαζε να γουστάρει γιατί είχε κάτσει ακίνητη, οσο εμείς πλησιάζαμε, έχωσα την πούτσα μου δεύτερος, έμοιαζε να πνίγεται αλλά το πάλευε, μάλιστα τους τακτοποιούσε με τρόπο να μην την πνίγουν, μπήκε ο Πέτρος τρίτος, οι ψωλες μας εφάπτονταν μέσα στο στόμα της, η Μαριάννα δάκρυσε από το ψιλοπνίξιμο αλλά προσπάθησε να αντέξει μπήκε και ο τέταρτος, έβηξε και μας έδιωξε τις ψωλές με την γλώσσα της, κρίμα ήταν γαμάτη πόζα, ανάσανε για να ηρεμήσει και μας κοίταξε και είπε "Τώρα με καυλώσατε καργίοληδες, ελάτε να γαμήσετε στο κρεββάτι"

    Στήθηκε μόνη της στα τέσσερα και ο Πέτρος και ο Βασίλης πήγαν πρώτοι, σάλιωσε ο ένας μουνί και ο άλλος την έχωσε στο στόμα της, ρούφαγε ασταμάτητα και κοιτούσε με βλέμμα που σε καύλωνε, εμεις τις παίζαμε και τελικά εγώ πήγα στον κώλο της και σάλιωσα, δεν μπήκα αμέσως δεν ήταν εύκολο, αλλά όταν μπήκα, πέταξε μια κραυγή, άρχισα να την γαμάω γρήγορα, το ίδιο και ο άλλος από το μουνί, όταν το κωλαράκι της συνίθισε έγινε πιο προσιτό και ο πούτσος μου, μπορούσε να μπει πιο άνετα, έχυσα πάνω στα κωλομέρια και παραμέρισα να μπούν και οι άλλοι, σε μια άρκη εγώ μαλακιζόμουν με το γαμήσι που έβλεπα.ο πούτσος μου έβγαλε φλέβες, η Μαριάννα είπε όταν με είδε

    "Εσύ έλα εδώ" πήγα και με έβαλε κάτω, έγλυφε μία την πούτσα μου και μια την πούτσα του Μπάμπη, της ρούφαγε με λύσσα, ο Μπάμπης αναστέναζε ήταν έτοιμος να χύσει (εξάλου του την έγλυφε εδώ και 10 λεπτά)εγώ πάλι κρατίομουν, ήθελα να μου τον ρουφήξει λίγο ακόμα, ο Μπάμπης την έχυσε, αυτή έκανε πίπα σε μένα και πήρε τα χύσια του, δεν το περίμενε, έγλυψε την πούτσα του και γύρισε σε μένα, ο Μπάμπης σηκώθηκε πήγε πίσω και ήρθε ο Πέτρος να ξαπλώσει, άλλη πίπα η γκόμενα.

    Έτρωγε τον πούτσο του Πέτρου στην αρχή, ήρθε και σε μένα, ο πούτσος μου ειχε καυλώσει θα έχυνα, αλλά σε αντίθεση με τον Μπάμπη, όταν αυτή έγλυφε του Πέτρου και εγώ θα έχυνα, της είπα "Χύνω" και γύρίζει και τον παίρνει στο στόμα της, δεν ξέρω πόσο σπέρμα έβγαλα αλλά κατέληξε όλο στο στόμα της, ο Πέτρος καύλωσε και άλλο και της την έβαλε με το ζόρι, η γκόμενα γαμιόταν με τους μαθητές του άντρα της και δεν την ένοιαζε, Ο Βασίλης γάμαγε ακόμα μουνί, πρέπει να έχυνε και να ξαναγάμαγε γιατί δεν σηκωνόταν από εκεί.μόνο ο κώλος της άλλαζε πούτσους.Τελειώσαμε δύο την νύχτα ενω είχαμε πάει 8 το βραδάκι, μιλούσαμε όλο το βράδυ για το πως γάμαγε ο ένας και ο άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Α ρε Καψαμπέλη, επίτηδες το κάνεις? Εντάξει υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, πχ σβήσε τα μηχανήματα, αλλά οχι αυτό...Ημαρτον κι έχουμε και πορεία αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ















    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ






    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ








    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ









    ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    18 Μάρτιος 2008 3:22 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. XAXA ELEOS RE, TOSES MALAKIES POU GRAFEI


    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΕΔΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΙΚΙΣΜΕΝΕΣ ΡΟΖ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    ΑΝΤΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ??

    ΤΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ??

    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΙΗ ΕΝΩΣΗ (ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΣΤΙΧΕΣ ΕΚΑΝΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ 85 ΣΕΝΤΣ? (3.4Χ85=289 ΔΡΑΧΜΕΣ??)

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ 450ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΗΓΕ 4,5 ΕΥΡΩ ΔΗΛ 1535 ΔΡΧ?

    ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ!!

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΚΙΧ ΠΟΥΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΤΣΟΥΞΕ Ο ΚΩΛΟΣ??ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑΤΕ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ??

    ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

    ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ

    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ .

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ.

    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

    ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΡΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ..ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ...ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ??

    ΣΤΗΣΤΕ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΜΟΡΦΩΘΗΤΕ ΡΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟΙ.
    ΨΑΞΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΣΑΣ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ.

    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.


    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ .

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΒΡΕ ΜΠΟΖΟ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ???

    ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΤΕ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΟΥΣΤΑΡΕΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ???


    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΑΝ? ΤΟΤΕ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ .
    ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΔΡΑΧΜΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩ!!

    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ??????


    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ???

    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΧΙ.

    ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΜΠΗΚΕ Η ΒΑΣΗ??ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ YES MASTER??? ΤΟΤΕ ΔΗΑΛΔΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ???

    Η ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ???


    ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.

    ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Εκπαιδευτικός = βολεμένος στο Δημόσιο,έτσι κ Αρβανιτάκη?

    Πρέπει να'χεις πολυ θράσος για να τολμάς να κάνεις κηρύγματα στους (πραγματικά) εργαζόμενους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Μας πνίξατε με την ανικανότητά σας και μάθατε και στα παιδιά σας τις ίδιες παπάρες. Και κανείς δεν μπορεί να απαντήσει πειστκά.
    Πως μπορεί να βρεθούν τόσα χρήματα; Πως μπορούν να βρεθοπύν τόσοι εργαζόμενοι νέοι ώστε να καταβάλουν τις πλουσιοπάραχες συντάξεις των γέρων;
    Με άμπρα κατάμπρα;
    Μανώλης Βεργίδης
    ===================================

    Kαλα ποσα σκατα στο κεφαλι εχεις ρε Βεργιδη??

    Πως να βρεθουν τοσα χρηματα ε??

    το 1 δις ευρω που χαρισε ο Μπουχεσας στην alpha bank με ποιο δικαιωμα χαριστηκε??

    Τα 8 δις ΚΛΕΜΜΕΝΕΣ εισφορες προς τα ασφαλιστικα ταμεια γιατι δεν εισπαραττονται??

    Οι εκατονταδες χιλιαδες ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ μεταναστες σαν τον Ινδο που εχει στο αναψυκτηριο ο Μαγγινας γιατι δεν ασφαλιζονται??

    Να σου πω κι αλλα Μαλακα Δεξιε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ 30 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ..........



    Re sy file pws tha ginei na rixoume kai meis kanena poutso sthn manasou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ .ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 1-2 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΝΑ ΠΑΓΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ
    ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΉΦΙΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. απορώ που μερικοί μιλάτε για πνευματικά αδυνάτους μαθητές είναι φοβερό ότι έχετε τέτοια άγνοια και διδάσκετε,κρίμα που δεν σας κάνουν κανένα σεμινάριο επιμόρφωσης. Αναφέρεσαι στο Quotient (IQ), κάτι το οποίο δεν ισχύει όλες οι συγχρονες μελετες έχουν δειξει οτι η ευφυια σταματα καπου μεταξυ 16-17..Η ικανότητα του εγκεφάλου όμως να μαθαίνει δε σταματάει ποτέ, αν και μεταβάλλεται κατά τη διάρκεια της ζωής. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την πεποίθηση ότι η νοημοσύνη είναι γενετικά προκαθορισμένη και αμετάβλητη.Δεν υπάρχει λοιπον αγαπητε σχετικέ εκπευδευτικε( σου λεω να διαβασεις λιγο κανε διασημο ψυχολογο-παιδαγωγο να δεις τι ειναι εκπαίδευση) η ευφυΐα είναι αρκετά σύνθετη και πολυδιάστατη.Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες η νοημοσύνη διαχωρίζεται μέχρι και σε εφτά κατηγορίες μονό δυο από αυτες χρησιμοποιουντε στο σχολείο.Με τα νέα αυτά δεδομένα λοιπόν βλέπουμε ότι τα τεστ ευφυΐας που υπάρχουν, δεν μπορούν να δώσουν μια σφαιρική εικόνα του εξεταζομένου, καθώς δεν ελέγχουν όλο το πεδίο της νοητικής του απόδοσης.Αν ενδιαφερεσαι για αυτα το δυο ειδη ειδη νοημοσυνης που εχουν να κανουν με το σχολειο τα τεστ που είναι φτιαγμένα για το σχολικό περιβάλλον και λειτουργούν καλά μόνο εφόσον περιορίζονται σε αυτό. Συχνά, οι πρώτοι μαθητές της τάξης δεν είναι και οι πρώτοι στη ζωή. Σύμφωνα με έρευνες οι άριστοι μαθητές δεν κατάφεραν να πετύχουν τίποτα σπουδαίο στη ζωή τους, σε αντίθεση με τους συμμαθητές τους που είχαν αποφοιτήσει με μέτριους βαθμούς,γιατί θυμάσαι εσύ που αποκαλείς πνευματικά αδύναμους μαθητές οτι η επιτυχια συνδεεται και με τα αλλα ειδη νοημοσυνης.όσο αφορά τους πνευματικά αδυνάτους αν δεν κάνω λαθος είναι γνωστό ως κοινωνικος δαρβινισμος και μαντεψε απο ποιους χρησιμοποιηθηκε,αναλύσεις που μιλουν για καχεκτικές σωματοδομες μαθε οτι ο σβατζενεγκερ στην παιδική του ηλικια ηταν καχεκτικός.Ακομη & αν υπαρχει γενετικο peek στον καθενα μας εσύ δεν εισαι σε θεση να το μετρησεις,και φυσικα υπαρχει ενα δυο με τρια % του πληθυσμου που ισως να εινα σε καποιους διανοητικους τομεις ποιο προικισμενο. Δεν γνωριζω σε ποιους αναφερεσαι ως πνευματικα αδυναμους ,όλοι παντως με την ΣΩΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ έχουν τη ικανότητα να έχουν ακόμη και πανεπιστημιακή εκπαίδευση,εκτός αν θεωρείς ως πνευματικά ικανούς(Διάνοιες) τους παπαγάλους τυπου idiot savant.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΚΑΛΑ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ 9:37 ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΥΡΝΑΣ Σ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΑΡΑ? ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΟΡΚΙΖΩΜΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ergatopateras+ergatologos=vouleutis ....daskale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Φίλε εκπαιδευτικέ το παιδί σου όταν ρωταει γιατί τρεχει στα φροντιστήρια για να μα΄θει αγγλικα , και να περάσει στο πανεπιστήμιο πιστεύω να του λες την αλήθεια ότι εσύ πληρώνεσαι στο δημόσιο σχολείο όχι για να κανεις μάθημα αλλά επειδή απλα εχεις διοριστεί στο δημόσιο. Και πιστεύω επισης να συμπληρώνεις την απαντησή σου υποδεικνύοντας ως αιτιο τον εκάστοτε υπουργό. Εσυ είσαι ανευθυνος μονη σου ευθυνη να γράφεις κορωνες κοινωνικης ευαισθησίας. Αιδως αργείοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Εκπαιδευτικέ κηνσορα των κοινωνικών αγώνων . Από πότε η ιδιοτέλεια των ΔΕΗτζήδων και ΠΟΕ ΟΤΑ είναι αγώνας για τις μελλοντικές γενιές. Απο πότε οι ύβρεις για Το ΙΚΑ και τους ασφλισμένους του Είναι κοινωνική ευαισθησία.
    Το ασφαλιστικό που χρηματοδοτείται απο τον προυπολογισμό και δημιουργεί δημοσιο χρεος που πληρώνουν οι μελλοντικες γενιες είναι χυδαίο να θέλουμε να το συντηρήσουμε με άλλοθι το πόνο για τα παιδια μας.
    Αλλα από βολεμενους δημόσιους υπαλλήλους που μονη τους υποχρεωση θεωρουν την είσπραξη του μισθού τους δεν θα με προκαλούσε αν τους έβλεπα να εκδίδουν τα παιδιά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αφιερωμένο εξαιρετικά στον κ. Μανώλη Βεργίδη στοπ.

    Κατά την εθνική Στατιστική υπηρεσία την Eurastat και το διεθνές νομισματικό ταμείο το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας την δεκαετία 80-90 μειώθηκε κατά 38% stop.

    Κατά συνέπεια ή είστε απληροφόρητος ή δεν γνωρίζετε απλή αριθμητική ή είστε πολιτικά ασθενής. stop.

    Με μια λέξη. Είστε paparas stop.

    Άντε περαστικά... stop



    Άντε zwo καλά κρασιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. "...Τόσο ηλίθια σχόλια πρώτη φορά διαβάζω.
    Από που νομίζετε οτι θα βρεθούν τα χρήματα να πληρωθούν οι μελλοντικές μειωμένες συντάξεις αν δεν γίνουν τώρα οι περικοπές.
    Και στους χιμπατζήδες να το έλεγε κανείς, θα το καταλάβαιναν.
    Εσείς ζείτε στο κόσμο του Ανδρέα που έπνιξε τη χώρα στα δανεικά. Νομίζετε ότι εμείς οι νεότεροι είμαστε διαθετειμένοι να ξαναδειστούμε τώρα που βλέπουμε τι παρακαταθήκα παραλάβαμε απο σας τους αισχρους πενηντάρηδες και βάλε που χειροκροτούσατε τις συντάξεις απο δανεισμούς σε αγωνιστές αντίστασης και πράσινα άλογα.

    Μας πνίξατε με την ανικανότητά σας και μάθατε και στα παιδιά σας τις ίδιες παπάρες. Και κανείς δεν μπορεί να απαντήσει πειστκά.
    Πως μπορεί να βρεθούν τόσα χρήματα; Πως μπορούν να βρεθοπύν τόσοι εργαζόμενοι νέοι ώστε να καταβάλουν τις πλουσιοπάραχες συντάξεις των γέρων;
    Με άμπρα κατάμπρα;
    Μανώλης Βεργίδης..."

    Εσυ παιδί μου Μανωλη καταπιες ολόκληρο το αγκίστρι μαζι με το σκουλίκι. Σου ειπαν οτι δεν υπαρχουν λεφτα για συνταξεις και λες: "ενταξει δεν τρεχει και τιποτα θα καταργησουμε τις συνταξεις". Ετσι λυνεται το ασφαλιστικο και απο εναν μαθητη του δημοτικου που εμαθε την πραξη της αφαιρεσης!
    Μαθε λοιπον οτι τα λεφτα υπηρχαν και τα εφαγαν στο χρηματηστηριο και σε μιζες που πηγαν σε τσεπες λαμογιων και νεοπλουτων πλουσιων. Κανενας δεν μπηκε φυλακη και τωρα ζητανε να πληρωσουν το "μαρμαρο" οι (λιγοτερο η περισσότερο) κακομοιρηδες μισθωτοι και μικρομεσαίοι.
    Επισης σε παραμυθιαζουν οτι η ελλάδα εχει δημογραφικο προβλημα κτλ κτλ
    Η Ελλάδα εχει και 2.000.000 μεταναστες εργατες σε υπερπληρη απασχόληση και τα ιδια λαμογια θησαυρίζουν κανοντας δημοσια και ιδιωτικα εργα χωρισ να πληρωνουν εισφορες!

    Εσυ αγορι μου κοιμισου και ασε τα λαμογια να οργιαζουν γιατι εισαι περηφανος ανθρωπος και δεν θες να ζεις με δανεικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ο απεργοσπαστης ειναι εγωιστης γιατι δεν αναγνωριζει πως με το να μην απεργει αναιρει οσα εχουν κερδισει οι συναδελφοι του απεργοι.
    Αλλα παντα υπαρχουν δυο πλευρες στο νομισμα.
    Η αδερφη της κοπελας μου δουλευει στη ΔΕΗ και μου'πε πως σε μερικους σταθμους,οι συνδικαλιστες δε τους αφηνουν να μπουν μεσα.Με απειλες και τραμπουκισμους επιτυγχανουν μεγαλα ποσοστα συμμετοχης στην απεργια.Με το ζορι δε γινονται αυτες οι δουλειες.Δημοκρατια εχουμε.Αν δε θελει ο αλλος να απεργησει γιατι ειναι μαλακας,πλακωνοντας τον δε θα τον κανεις καλυτερο ανθρωπο.Μονο εσενα χειροτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω POST καταλήγω στο ότι τελικά έχει επικρατήσει πλήρως η άποψη «ο κάθε ένας για την πάρτη του» να υπενθυμίσω απλά πως η απεργία γινόταν όχι για τον δημόσιο τομέα (και ειδικά των εκπαιδευτικών) , που τόσοι στάξατε χολή, αλλά κυρίως για τον ιδιωτικό τομέα. Προφανώς όλοι εσείς που σχολιάσατε επικριτικά (κάποιοι το έγραψαν και ανοιχτά) θεωρείτε πως ο μέσος Έλληνας εργάζεται λίγο και παίρνει πολλά, κρίμα μόνο γιατί η πραγματικότητα σας διαψεύδει κάθε μέρα .. κρίμα επίσης γιατί αυτός ο έρμος Αρβανιτάκης έγραψε κείμενο ενωτικό και όχι διασπαστικό δεν έχει σημασία αν είναι κανείς δημόσιος ή ιδιωτικός υπάλληλος στην τελική ανάλυση ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ είναι. Κακώς δεν διεκδικούν από κοινού τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ? Τι έχουν να χάσουν μόνο τις περίφημες αλυσίδες τίποτα παραπάνω … μπράβο λοιπόν για το κείμενο γιατί είναι και θα είναι πάντα επίκαιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *