GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Συνέντευξη Παπακωνσταντίνου...

.... Από το neolaia.gr . Πήγαμε και τον βρήκαμε στην Ακτή Πειραιώς. Από την αρχή που τον πλησιάσαμε ήταν πολύ ευγενικός και πρόθυμος να μα...

....
Από το neolaia.gr
.
Πήγαμε και τον βρήκαμε στην Ακτή Πειραιώς. Από την αρχή που τον πλησιάσαμε ήταν πολύ ευγενικός και πρόθυμος να μας δώσει την συνέντευξη αλλά και να μας απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτηση θα του κάναμε. Μιλήσαμε για τη μουσική, για το ροκ των ημερών μας, για τα προβλήματα της κοινωνίας μας, για τους νέους!
Παρακάτω λοιπόν το neolaia.tv # 12 (που ουσιαστικά πέφτει και πάνω στα γενέθλια μας!) KANE CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ.

31 σχόλια

  1. http://gwgou.gr.gg/
    ola osa thelete na mathete gia tin katerina gwgoy!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΤΗΝ


    "τρια κλικ αριστερα"

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ....

    που έφυγε νωρίς, σαν ακόμη ένα θύμα των ναρκωτικών, κάθε αναφορά "αλοθι", ας γίνεται όπου κι η λέξη ΟΚΑΝΑ!

    ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑ!


    "ΠΑΣΤΑΦΛΟΡΑ"...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ


    ΜΕ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.


    ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ


    ΓΙΑ ΤΟ .....ΚΑΛΟ ΜΑΣ



    ΡΕ ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο μεγαλος φιλοσοφος Γ. Νταλαρας μας λειπει τωρα και τα πιασαμε τα λεφτα μας.

    ΥΓ: Αν ζουσε ο Ξυλουρης αυτα τα βλητα θα τον ειχαν κανει προεδρο της δημοκρατιας τωρα.

    ε
    λ
    ε
    ο
    ς

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΝΑ βράδυ, πριν απο πολλά χρόνια,
    ήμουν στο ΜΠΑΡ ΠΑΡΤΥ στο Παγκράτι.
    Κρύο. Καθόμασταν ακόμη όλοι μέσα.

    Εξω απο την τζαμαρία, ξαφνικά είδαμε να περνάει κάποιος τυλιγμένος στις φλόγες. Είχε αυτοπυρπολυθεί. Δεν ξέρω ποιός
    ήταν και γιατί το έκανε!

    Αμέσως σηκωθήκαν δύο..

    Ο ΕΝΑΣ, γνωστός δημοσιογράφος-βουλευτής πήγε στο τηλέφωνο και με βροντερή φωνή, ώστε να αντιληφθούμε όλοι, καλούσε τις αρχές να βοηθήσουν.

    Ο άνθρωπος έξω καιγόταν!

    Ο ΑΛΛΟΣ, ..πριν καν προλάβουμε,
    να δούμε τι γίνεται, είχε πεταχτεί έξω , είχε πέσει πανω στο φλεγόμενο σώμα.. και με το σώμα του έσβησε την φωτιά...έσωσε τον αυτόχειρα! ...ύστερα αυτός ο ΑΛΛΟΣ,ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου δηλ., ξαναμπήκε στο μπαρ, να βρει την παρέα του!

    Κανείς δε τόλμησε να τον πλησιάσει, να μιλήσει..
    δεν άφηνε ο Παπακωνσταντίνου το περιθώριο.

    Κι 'ομως όλοι εκει μέσα είχαμε δει:
    ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!...
    κι αυτό δε σηκώνει συχαρίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι μισοι ελληνες και ισως παραπανω, το ιδιο ακριβως θα καναμε, αλλα εμεις οι ανωνυμοι δεν εχουμε τα φαν-κλαμπς να μας κανουν ηρωες και μητε τα θελουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1:13 πμ
    Παγκρατιωτης ειμαι, ποτε εγινε αυτο και σε ποιο μπαρ?

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. STO BAR PARTY στον πεζόδρομο...1990-92!


    νομίζω ήταν κι η Τζ. ΄Καρέζη εκεί
    εκείνο το βράδυ, με την παρέα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1.32


    αυτή την ιστορία την έχεις ξανακούσει;

    πολλοί λίγοι πια κάνουν καλό στον διπλανό τους χωρίς αντάλλαγμα!

    μόνο να πάρουν θέλουν!

    ΑΠΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 'Οποιος βάφει τα μαλλιά του όταν ασπρίζουν, είναι για σκυλάδικο κι όχι ροκάς. Κι όποιος λέει στην Μπίλιω "κάποτε μου φώναζαν "Βασίλη, ζούμε για να σε ακούμε" και τώρα "Βασίλη σε ακούμε για να ζούμε"", πεστε εσείς τι είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλός ο Παπακωνσταντίνου, ένας καλός έντεχνος ... αλλά όχι και ροκ !!! Μη τρελαθούμε κιόλας. Τα αγροτικά πηγαίνουν γάντι στη φωνή / φυσιογνωμία του νομίζω.

    Τώρα αν νομίζει ότι με ηλεκτρικές ενορχηστρώσεις και κιθάρες με μπόλικη παραμόρφωση κάποιος μπορεί να μεταμορφωθεί σε ροκ μάλλον λάθος κάνει ...

    Το ωραίο είναι ότι πολλοί ανακάλυψαν το "ροκ" μέσα από τον Παπακωνσταντίνου και ακούγοντάς τον αυτοχαρακτηρίζονται ... ροκάδες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Παπακωνσταντίνου έχει πεθάνει, ας του κάνει κάποιος τη χάρη να του το πεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε άϊσικτίρ ρε αμόρφωτα malakismena που θα τολμήσετε εσείς καταθέτοντας την άγνοιά σας να πείτε τι είναι και τι δεν είναι ροκ ζώα κοπρίτες!

    Όταν εμείς την στήναμε καταμεσής της χούντας με στίχους ανατρεπτικούς και τα πατήματα μιας γάτας πάνω στα τάστα της κιθάρας στις ρούγες στις πλατείες στα υπόγεια μπαρ του αείμνηστου Σουλαντίκα και στα ερείπια εγκαταλειμμένων σπιτιών, εσείς ούτε στ' arxidia μας δεν ήσασταν ακόμη..Λεχρίτες..

    Και ήταν πάντα εκεί όχι μόνον ο Παπακωσταντίνου.. Αλλά και όλοι οι άλλοι οι ροκάδες και οι ρεμπέτες (αυτοί κι αν είναι η δική μας ροκ) για να μας κλείσουν τις πλεγές από το σώμα ταξιδεύοντάς μας στα πέρατα του κόσμου και των ονείρων..
    Malakes ε, malakes, παιδιά του κάθε τριανταφυλόπουλου που με το θράσος χιλιών ανθρωποπιθήκων καταθέτετε γνώμη..

    Όμως δεν φταίτε εσείς.. Εμείς φταίμε που σε κάθε στιγμή ξεπέτας από ανώριμη εκσπεράτωση σας φέραμε στου ήλιου το φως και καήκατε γιατί δεν το αντέξατε..

    Επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η Ελλάδα το 1974 είχε 20.000.000 (είκοσι εκατομύρια) πληθυσμό!!!
    10.000.000 Χουντικούς και
    10.000.000 Αντιστασιακούς!!!
    Κοινή συνησταμένη της Δημοκρατίας τα τελευταία 30 χρόνια είναι οι κλεψιές και οι ρεμούλες.
    Σαν Δικτάκτορας προς όμοιο, έχω να αναγνωρίσω την ακαιρεότητα του χαρακτήρα του Γ.Παπαδόπουλου.
    Σε σχέση με αυτά που σας έβαλα εγώ να κάνετε μεταξύ σας το '44-'49, αυτός σας πήγαινε εκδρομή στο πάρκο!
    Στο τέλος πέθανε στο Λαϊκό, 3η θέση!
    Κάτι ξεχειλωμένα ζιβάγκο όμως, 1η θέση Ωνάσειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9.52 σιγά μη πήγαινες εσύ στο La Minute βρωμιάρη

    ροκ και Παπακωνσταντίνου έννοιες ασύμβατες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. eleos ...re neolaioi stamatiste pia na exete tetoia idalmata ..kourazete kai kourazeste...,,gamane ta kalietra mounia, apo aristeroi pinalaioi ginan xtistes domatiwn na xroresoun ta E9 tous , kai sta diskola kanoun tumpeka gia na mi xasoun ena komati tis pitas, ksipnisteeeee sas douleboun oloi me to thi8en romantismos tous O TELEYTESOS ROMANTIKOS HTAN O NIKOLAS ASIMOS KAI PETHANE STO PEZODROMIO...ti parti tous koitane koroidaaaaaaaaaaaaaa ksipniste ...gia de pire mia apli kopelitsa alla pire ti mounara ti rantou na zisei to oneiro kai ti kompla tou to megaloideatismo tou ..kai kato ta karoida eseis ....eleos pia me aftous tous barigdoupous karakiozides pou kathe ligo kai ligaki exoun logo mono na mas poun pou tha paizoun kai ti dikso evgalan ...............ksipniste reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοίτα ρε κάτι καραγκιοζάκια..

    Από που ρε σφάλμα της φύσης ξέρεις εσύ το la minute.. Ένα τρισάθλιο κύτταρο στο μολυσμένο αίμα του πατέρα σου ήσουν.. Και του Σουλαντίκα το μαγαζί ήταν αεροστεγώς σφραγισμένο για μολυσματοφόρο είδος σου..

    Κι όσο για σένα απολειματικό σαπρόφυτο της χούντας, πονάς γιατί ενώ η σύγχρονη πολιτική ζωή είναι ακριβώς όπως την περιγράφεις, δεν είσαι σε θέση να την αποσυνθέσεις ούτε εσύ μα ούτε κανείς άλλος.
    ΄
    Βακτήριο της χουντικής ερήμου..

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 2.06 τράβα ψόφα ρε σάψαλο, συφιλιδικό κύτταρο, απομεινάρι της πλειστόκαινης εποχής, χρησιμοποιημένη σερβιέτα της Ελένης της Τροίας, κουράδα φυτοφάγου δεινόσαυρου

    που θα μου πεις εσύ εμένα για το La Minute, παλιοσαπιοκοιλιά σοσιαληστή επώνυμε μαλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 2.06 κι όταν μιλάς για το Γιώργο Σ. να πλένεις το στόμα σου με ροδόσταμο

    σάλτα και πηδήξου χέσμα μπαμπουϊνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απ' ευθείας ανάθεση γέννα είσαι κουραδοπνίχτη ή το αποτέλεσμα μιας σύλληψης μειοδοτικού διαγωνισμού, που αν σε ήξερε ο ΓΣ τώρα δεν θα ζούσες..

    Κάτι τέτοιους τους έπνιγε εν τη γενέσει τους σκατόμυαλε.. Για να τους κρατήσει στο μουσείο ως απολιθώματα των neaterdal..

    άντε φθηνιάρη..
    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟΝ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΣ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΙΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 9:52

    προφανώς πρέπει να περιμένουμε να πάρεις το χαπάκι σου, να διασταλλεί η κόρη του ματιού σου και να στανιάρεις λιγάκι για να πούμε τη γνώμη μας, έτσι; Και αυτά σε έναν χώρο που οφείλει την διαφορετικότητά του και την ομορφιά του σ' αυτό ακριβώς το πράγμα: στο ότι δίνει σε όλους την ευκαιρία να πουν τη γνώμη τους. Γεια σου ρε αγωνιστή αντιστασιακέ !!!

    Δεν τον βρίσαμε τον Παπακωνσταντίνου ούτε τους "άλλους" του ροκάδες (αλήθεια, ποιοι ήταν αυτοί οι άλλοι;). Είπαμε ότι δεν έχει σχέση με ροκ, επειδή δεν έχει. Αυτό που του αρέσει και τραγουδάει, αυτό το ροκίζον μουσικό ιδίωμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΚ.

    Τώρα, τα περί ανώριμης εκσπερμάτωσης ... είναι προφανές ότι κάπου οφείλεται αυτή η θολούρα σου. Και οι σεξουαλικές διαταραχές όντως πειράζουν στα νεύρα. Όσο για το ποιος είναι καμένος ... LOL !!!

    Ανωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προφανώς θα ακούς μουσική όπως ένας ιθαγενής φύλαρχος βλέπει τα φωτάκια της κονσόλας ενός αεροπλάνου!

    Άκου "ροκίζον μουσικό ιδίωμα"!

    Σαν να λέμε κλασσικίζει Μπετόβεν!

    Πρώτον η μουσική μεγάλε είναι όλοι οι ήχοι που συνθέτουν μια αρμονία στην βάση των διδαχών από τους ιστορικούς συνθέτες.. (αν δεν χωρούν από την πόρτα του μυαλού σου να μου το πεις.. Θα στα κάνω λιανά..)

    Οι χαρακτηρισμοί και οι ομαδοποιήσεις της είναι αυθαίρετοι και αναφέρονται κυρίως στους στίχους και τον ρυθμό μόνο και μόνο για να διαχωρίσουν και να εκφράσουν ένα συγκεκριμένο κοινωνικό χώρο. ( η τζαζ για παράδειγμα είναι μια βίαιη μίξη της δυτικής αρμονίας με τον αφρικανικό ρυθμό..Γκέγκε; Το ίδιο και τα εννέα όγδοα του δικού μας ζεϊμπέκικου που εφεύρε η Θρακική πολεμική φυλή Ζεϊμπέτες και που κάποιοι μειωμένης αντίληψης όπως εσύ πιστεύουν ότι κατέχουμε την παγκόσμια πατέντα! Ξεστραβωθείτε για λίγο πάνω στον Μπετόβεν και τον Βάγκνερ και θα ακούσετε πόσο παγκόσμια και πόσο πατέντα είναι!)

    Λοιπόν χαπακωμένε.

    Άλλη η ροκ Prisley άλλη η ροκ των Rolling stoouns και άλλη των χεβυμεταλλάδων ή του Παπακωσταντίνου. Απλώς γιατί σε συνδυασμό με τους στίχους τους εκφράζουν διαφορετικές κοινωνικές θέσεις μέσα από την χρήση διαφορετικών ήχων..

    Κατά συνέπεια.. Για να σου γίνω αντιληπτός υιοθετώ την μαλακία σου.. Ροκίζοντες είναι όλοι..

    Τώρα ποιος ροκάρει περισσότερο ή λιγώτερο εξαρτάται από το ποσο πάθος έχουν οι ακροατές τους να διαφοροποιηθούν!

    Άντε κατοικίδιο.. Περαστικά!

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λοιπόν φιλαράκο, σε είχα υπερτιμήσει! Πίστευα ότι ανάμεσα στους χαρακτηρισμούς, τα σάλια, τους αφρούς και τις άναρθρες κραυγές θα βισκόταν κάτι που να μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα ή άποψη. Τελικά όμως είσαι εντελώς ανάξιος λόγου, εντελώς άσχετος και κατά συνέπεια καταφεύγεις στο βρίσιμο και σ' αυτό που κατά κόρον έχει επιδοθεί η γενιά σου: στο σύνθημα.

    Ας πάρουμε την βαθυσήμαντη ανάλυσή σου με τη σειρά:
    Φοβερό το "κλασσικίζει ο Μπετόβεν". Δηλαδή, η σχέση του Παπακωνσταντίνου με το ροκ είναι ανάλογη με τη σχέση που έχει ο Μπετόβεν με την κλασική. ΧΑΧΑΧΑ!

    Και το άσμα "Ελλάς Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου μ' εμάς" ανάμεσα στο Straiway to heaven, το Brown Sugar, το Smoke on the water, το Voodoo chile το Wish toy were here κτλ κτλ ...

    Ο ορισμός της μουσικής με άφησε άναυδο (πάντα στην βάση των διδαχών από τους ιστορικούς συνθέτες, έτσι; μη τυχόν και νομίσει κανείς ότι λες αρλούμπες ...) Παρεμπιπτόντως (ως κατοικίδιο που είμαι) δεν το κατάλαβα ... δεν το κάνεις λίγο λιανά;

    Ο αχταρμάς της τζαζ (έβαλες και ολίγη τζαζ, έτσι για να δείξεις ότι έχεις επίπεδο, ακούσματα και γνώσεις στη μουσική :))) με το ζεμπέκικο το Βάγκνερ και το Μπετόβεν που κολλάει; Αποδεικνύει ότι ο Παπακωνσταντίνου είναι ροκ;

    Όντως άλλο το ροκ του Presley, των Rolling Stones και των μεταλλάδων, αλλά ό Παπακωνσταντίνου τι θέση έχει ανάμεσά τους; Δηλαδή σε στυλ "Ο Θεός πέθανε, ο Μαρξ πέθανε, τώρα τελευταία δεν αισθάνομαι κι εγώ καλά" ο Βασίλης στο πάνθεο της παγκόσμιας ροκ σκηνής; Hendrix, Zappa, Jagger, Page, Blackmore, Iommi, Anderson, Clapton και μετά ο Βασίλης; !!!!!!! ΧΑΧΑΧΑ ... είσαι φοβερός.

    Και η καταπληκτική κατάληξη του τρομερού συλλογισμού σου: υιοθετείς αυτό που είπα (και που πριν έφτυνες) αλλά παραποιημένο και αφού το παζαρέψεις ... "ΟΚ λοιπόν, αν ο Παπακωνσταντίνου ροκίζει, τότε ροκίζουν και όλοι οι άλλοι!!!!" Ο Jagger δεν ροκίζει άσχετε, διότι δεν έχει ανάγκη να ροκίσει ... ΕΙΝΑΙ το ροκ. Ροκίζει ο Παπ γιατί ανακάλυψε το ροκ στα 30φεύγα του ή τουλάχιστον τότε άρχισε να χρησιμοποιεί τη μουσική φόρμα ανοιχτά και ξεκάθαρα στη δουλειά του. Τώρα αν στο σπίτι του άκουγε Sabbath και το βράδυ στο μαγαζί τραγουδούσε Μπακαλάκο και Θεοδωράκη, τότε είχε το ροκ χόμπι. Ε, μη ζητάει τώρα ένσημα να πάρει σύνταξη σαν ροκάς.

    Αυτό που ψευδεπίγραφα αποκαλείται ροκ στην Ελλάδα δεν είναι παρά έντεχνο με λίγο πιο ηλεκτρική ενορχήστρωση. Ο ήχος συντηρητικός για να ηχεί ευχάριστα στα αυτιά του ακροατή που μεγάλωσε ακούγοντας Θεοδωράκη και Λοϊζο και όχι Hendrix και Led Zeppelin.

    Την ώρα που οι Socrates και οι Afrodites Child (γιατί η Ελλάδα έχει ροκ σκηνή και μάλιστα αξιόλογη) κέρδιζαν το ξένο κοινό ο Βασίλης τραγουδούσε "Ήρθε ο βουλευτής στο χωριό, βόλτες από κει και από δω" και αποθεωνόταν σε κομματικά φεστιβάλ, εν μέσω νεφών από τσίκνα κοκορετσιού και σουβλακίου. Αλλά βέβαια αυτοί δεν είχαν προσβάσεις στους κομματικούς μηχανισμούς ούτε ήταν στρατευμένοι...

    Τι ροκ μας λες τώρα εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. α, εδώ έχουμε κε- και όχι και- νοφανείς ερμηνείες σε σχέση με την ροκ. Κι αυτό παραπάνω δικέ μου συμβαίνει κατά κανόνα, όταν υπάρχει αδυναμία ορισμού.. Τότε ως επιχειρήματα επισύρονται τα παραδείγματα..

    Αφού έτσι το θέλεις έτσι θα γίνει..
    Οι δημοσιογράφοι στις διάφορες σχολές τους μαθαίνουν πως είδηση είναι ο άνθρωπος που δάγκωσε τον σκύλο και όχι ο σκύλος που δάγκωσε τον άνθρωπο.. Κι αυτό επειδή κανείς δεν τους δίδαξε ότι είδηση είναι ότι εκτρέπεται του κανόνα!

    Έτσι κι εσύ.. Παραθέτεις μια σειρά μουσικών παραδειγμάτων προκειμένου να πείσεις πρωτίστως τον εαυτό σου ότι αυτά είναι ροκ δίχως να είσαι σε θέση να πεις τι ακριβώς είναι ροκ.

    Λοιπόν, μάθημα πρώτον: Ποιος είναι ο κανόνας στην μουσική; ( λογικά όφειλα να αρχίσω με το τι ακριβώς είναι μουσική, αλλά βαριέμαι)Το μέτρο ο ρυθμός η αρμονία. Ακολουθείται από όλο τον δυτικό κόσμο.. Εξαιρούνται οι εξής λαοί και όχι χώρες. Ινδοί Ιάπωνες και Κινέζοι. Εξ αυτού προέκυψε και η έκπληκτη παρουσία του πρωτοετή φοιτητή της ιατρικής σε προωθημένο ιατρικό συνέδριο. Μοιάζει λένε με Ευρωπαίο που τον υποχρέωσαν να ακούσει Κινέζικη όπερα!

    Όμως αυτή η δυτική μουσική εξαντλήθηκε. Όλες οι συγχορδίες με τις πιθανές παραλαγές τους έχουν τόσο φορεθεί που κάθε νέα μεταχείρησή τους μοιάζει με ανασχεδιασμένο σπίτι πάνω σε παλιά υλικά. Χρόνια τώρα..

    Ποιο λοιπόν είναι το ζήτημα και το ζητούμενο κάθε γενιάς που ανατέλλει; (όχι σαν τους animals με το the house of the rising sun). Το δικό της καινούργιο σπίτι.
    Έτσι μας προέκυψε η ροκ. Όπως και η τζαζ. Μόνο που η πρώτη αφορά την ανατρεπτική φορά των λαϊκών στρωμάτων ενώ η δεύτερη την απόπειρα διαχωρισμού μιας κοινωνικής ελίτ. Να γιατί σου ενέφερα την τζαζ.. Η πρώτη προσέθεσε τον ηλεκτροφόρο ήχο όχι απαραίτητα και συναίσθημα και η δεύτερη τον αφρικάνικο ρυθμό..
    ( σήμερα οιαπόπειρες αφορούν ακόμη και τα πατήματα μιας γάτας πάνω σε ένα πιάνο..) Όμως πρόσεξε. Και στις τρεις περιπτώσεις χτίουν πάνω στην ίδια μουσική σκάλα που θεμελίωσαν οι κλασσικοί.. Από τότε τίποτα νέο δεν μας έχει συμβεί. Μια σκάλα που την έχουμε ανεβοκατέβει τόσες φορές ώστε αυτή τώρα έχει φθαρεί. Και δεν παράγει νέόυς ήχους.

    Επομένως ροκ δεν είναι ο συντηρητικός (άκου συντηρητικός τότε ο του vagner τι ακριβώς είναι) ή ο προοδευτικός ήχος, γιατί τέτοιος ήχος δεν υπάρχει! Όλοι οι ήχοι απηχούν φυσικές συχνότητες που απο καταβολής του πλανήτη υφίστανται. Μαζί του.

    Ροκ λοιπόν είναι η επενδεδυμένη φιλολογικά μουσική απόπειρα εκμετάλλευσής τους με έναν τρόπο διαφορετικό. Μόνο που η διαφορετικότητά της αυτή προσδιορίζεται πρωτίστως από τον λόγο γιατί ένα ηλεκτοφόρο άκουσμα, ή μια αφαιρετική ενορχήστρωση δεν είναι το εποικοδόμημα.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ..

    Διά ταύτα.. Ροκ μπορεί να είναι ο καθείς! Αρκεί να κομίζει να εκφράζει μουσικά ένα νέο κοινωνικό κίνημα.. Αυτό εξέφρασε και όλως περιέργως εξακολουθεί ο Βασίλης από το 1974 και μετά. Αυτό ακριβώς έκανε και ο αδικοχαμένος Jimmy Hendrix πάνω σε μια άλλη βάση κοινωνικών δεδομένων..

    Γι αυτό μην πνίγεσαι.. Ο τροχός έχει ήδη ανακαλυφθεί πολύ πριν από εμάς!

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. και κάτι ακόμη..

    Όσο για τους socrates και τους afrodite and child δεν φαντάζομαι ότι περιμένεις σχολιασμό. Πρώτον γιατί τόσο αυτοί όσο και οι Charms Idols Olubians Vikings κι άλλοι πολλοί αποδείχθηκαν μετεωρίτες.. Προς στιγμήν έλαμψαν και χάθηκαν.

    Και δεύτερον γιατί όλοι περνάνε τις παιδικές αρρώστιες.

    Σε ότι αφορά την στρατευμένη μουσική αυτοαναιρείσαι. Γιατί πρωτίστως η ροκ είναι ΄που έχει σήμερα στρατευτεί στην υπηρεσία του εμπορικού κέρδους. Επειδή πια δεν εκφράζει ιδέες όπως κάποτε.Αλλά έναν βιομηχανοποιημένο ήχο και λόγο.. Σαν τις καλτσοβιομηχανίες..

    Άντε καληνύχτα..

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά, εσύ είσαι "γεια σου" εντελώς !!! Άνθρωπέ μου διαβάζεις τι γράφεις; Τι βερπμαλιστικό παραλήρημα είναι αυτό; Και πώς τα κατάφερες μέσα σε τόσες σειρές να μην πεις ούτε ένα επιχείρημα !!!

    Αράδιασες 2-3 ονόματα για να δείξεις ότι δεν είσαι άσχετος (που είσαι) και ... αυτά.

    Κρίμα να βαριέσαι να ορίσεις τι είναι μουσική ... θα μείνει το Blog στο σκότος της αμάθειας !!! LOL Μου χρωστάς όμως και τα λιανά από το προηγούμενο μήνυμα, ε;


    Στην ατράχταχτη επιχειρηματολογία του 1ου μηνύματος δεν μπορώ να ανταπεξέλθω. Δεν υπάρχει ορισμός του ροκ, η δυτική μουσική έχει εξαντληθεί, άρα όποιος θέλει είναι ό,τι δηλώσει. Ο Βασίλης ροκ με το άσμα "Ήρθε ο βουλευτής στο χωριό" και η Δόμνα Σαμίου πχ πρωθιέρεια του πανκ, άμα έτσι της γουστάρει. Άει καλά.

    Στο 2ο μήνυμα λάμπει ακόμα περισσότερο η ασχετοσύνη σου και μόνο με το ότι βάζεις τους Socrates, τους Aphrodite's Child και τους γλυκανάλατους Olympians στην ίδια κατηγορία και μάλιστα τους χαρακτηρίζεις "παιδική ασθένεια". Ακόμα και σήμερα τα Sites που ασχολούνται με progressive rock (πιστεύω ξέρεις τι είναι ε, έχεις εντρυφήσει άλλωστε στο ροκ, είναι πασιφανές :) μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για τους Aphrodite's Child και το Βαγγέλη, τις "παιδικές ασθένειες".

    Όσο για τους Socrates, πανάσχετε, από τη στιγμή που η εγχώρια μουσική σκηνή αποδεσμεεύτηκε από τα μεταπολιτευτικά σύνδρομα και κατάλαβε με τι έχει να κάνει, αυτοί συμμετέχουν και πρωταγωνιστούν ως session μουσικοί και συνθέτες σε μερικές από τις καλύτερες δουλειές των τελευταίων 10ετιών. Διάττοντες αστέρες, ε αστέρα;

    Αν θες ν' ακούσεις παιδικές ασθένεις του ροκ, βάλε πρώτα το Mountains και το Queen of the universe των Socrates και μετά τα McDonalds ψευτοροκοτράγουδα του ... Vassilis ... Αν και πάλι δεν καταλάβεις τη διαφορά, ε, τόσο ξέρεις, τόσο μιλάς.

    ΥΓ Αισθάνομαι ότι έχω ήδη εκτεθεί (έστω και ανωνύμως) συνομιλώντας μαζί σου. Από την άλλη, χαίρομαι που πήρα μέρος και βοήθησα στην Online ψυχοθεραπεία που ακολουθείς. Ήδη άφησες τις κραυγές και τους αλαλαγμουύς. Αν συνεχίσεις έτσι, μπορεί και να γλιτώσεις τα ηλεκτροσόκ. Αρκετά ως εδώ από εμένα, μπορείς να συνεχίσεις να εκτίθεσαι μόνος σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έμεινα ενεός!!!

    Και ξέρεις γιατί.. Γιατί υπήρξα ο ντραμίστας των travelers όταν μαζί με εκείνους πήραμε το τρίτο βραβείο στην μεγάλη συναυλία του Καραϊσκάκη..
    Και καλά θα κάνεις να πληροφορηθείς ποιά ήταν τα υπόλοιπα σαράντα τρία συγκροτήματα.. Θα εκπλαγείς τόσο που θα μπεις ξανά στην τρύπα από την οποία βγήκες..

    Κατά τα υπόλοιπα.. Πολύ πριν από το mountains οι zepelin (που μάλλον εσύ θα τους ξέρεις ως ο..)ακόμη και οι pink floyd είχαν ήδη ξεκινήσει το κίνημα των ροκάδων που εκτεταμένα σου έξήγησα τι είναι.. Είναι όμως θέμα αντίληψης η κατανόησή του.. Στην περίπτωσή σου ωστόσο δύο από τις πέντε σου αισθήσεις υπολειτουργούν και οι γιατροί έχουν ήδη παραιτηθεί.. Πλέον μόνον ο θεός και μόνον με θαύμα!!!

    Α, και για προσωπική σου χρήση..
    Αν στο διάβα σου τύχει να συναντηθείς με τον σαπιοκοιλιά που έκανε καριέρα με το rain and tears
    ή με κάποιο μέλος των "γητευτών" κάνε copy στα κείμενά μου και δείξτα τους.. Εκείνοι θα καταλάβουν ποιος τα υπογράφει.. Και θα σε κοιτάξουν με οίκτο.. Τότε θα νιώσεις πως είναι το συναίσθημα της απελπισίας. Δεν πειράζει.. Θα είναι σαν ηλκτροσοκ. Πιθανόν να επανέλθεις και να γίνω ο θεός σου εγώ..


    Α, σου χρωστάω μόνον μια εξήγηση..
    Μουσική μπορεί να είναι το σύνολο των ήχων που εντάσσεται σε μέτρο..
    ( και μην αρχίσεις τις παπαριές περί του άμετρου ή ατονικού και τέτοια γιατί θα σε παραπέμψω στον Σκαλκώτα πάνω στις εμπνεύσεις του οποίου στηρίζονται όλα τα σημερινά κινηματογραφικά ατονικά σύνολα.)Μου ξέφυγε αν και θα έπρεπα να σε αφήσω στην άγνοιά σου..

    Άντε περαστικά..

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είμαι αναγκασμένος να επανέλθω, διότι μόλις συνειδητοποίησα την ύβριν στην οποία υπέπεσα !

    Μα καλά κι εσύ δεν προειδοποιείς το συνομιλητή σου ότι αντιπαρατίθεται με μια λαμπρή περσόνα της εγχώριας (ή μήπως και διεθνούς) ροκ σκηνής!!! 3ο βραβείο υπό τις κρούσεις των μπαγκετών σου, ε; Πο πο ποοο, τι μας λες ρε παιδί; Αν το έλεγες αυτό από την αρχή θα είχα παραιτηθεί αμέσως και θα κρατούσα τις αρλούμπες σου μέσα στο μυαλό ως ΡΟΚ ΒΙΒΛΟ !!! Αλλά εσύ με άφησες να εκτεθώ, μπαγάσα! LOL

    Σου είπα εκτίθεσαι και τώρα ακόμα περισσότερο διότι (εφόσον όπως λες συμμετείχες στη σκηνή της εποχής) δίπλα στην ασχετοσύνη σου έρχεται να προστεθεί και η μικροψυχία και η μιζέρια που αφθονεί στα καλλιτεχνικά πράγματα.

    Ο ορισμός της μουσικής ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ !!! Από το λεξικό του Ελευθερουδάκη τον ξεσήκωσες; Το "μπορεί" όμως τι το ήθελες; Ορισμός που έχει "μπορεί" τι σόι ορισμός είναι; Αλλά κατά τον "οριστή" και ο ορισμός ... στα χαμένα αμφότεροι. Και πρόσεχε, πως αφήνεις και σου ξεφεύγουν έτσι; :)

    Για να επανέλθω στα της μικρο(σκατο)ψυχίας. Βλέπω ότι σ' όλη αυτή την κουβέντα δεν έκανες καμιά αναφορά στους Socrates, το συνώνυμο του ροκ στην Ελλάδα, γι' αυτούς τουλάχιστον που έχουν στοιχειώδη ροκ παιδεία και όχι γι' αυτούς που ανακάλυψαν πχ τους Stones (και όχι Stouns) τη βραδιά που έβαλαν τα καλά τους για τους ακούσουν στο ΟΑΚΑ. Και δε μιλήσαμε για τον Πουλικάκο ή το Σιδηρόπουλο που είναι εξίσου ιερά τέρατα του χώρου. Το Ρούσσο το λες σαπιοκοιλιά. Και όταν μίλησα εγώ για Socrates, προφανώς μη μπορώντας να αμφισβητήσεις ούτε το πόσο καλά έπαιξαν ροκ ούτε την απήχηση που είχαν εκτός κι εντός Ελλάδας, μου άρχισες τις σαχλαμάρες περί Zeppelin και Floyd, λες κι εγώ είπα ότι οι Socrates ήταν οι δημιουργοί του ροκ παγκοσμίως ή τους σύγκρινα με τους παραπάνω. Στην Ελλάδα παρ'όλα αυτά ήταν ΤΟ ΡΟΚ συγκρότημα, αυτοί που ξέφυγαν από τη μετριότητα (ξέρεις εσύ από μετριότητα, ε;) αυτοί που ανέβηκαν επίπεδα πάνω από τους υπόλοιπους. Μου κάνει εντύπωση το πώς προσπαθείς να τους μειώσεις και να εξυψώσεις τον Παπακωνσταντίνου (δύσκολο και λόγω κατασκευής εδώ που τα λέμε :) λες και δεν έκανε άλλος ροκ στην Ελλάδα και λες και το ροκ άρχισε με τη Διαίρεση, τον πρώτο δίσκο του που ξέφυγε από τα μεταπολιτευτικά σύνδρομα που λέγαμε και υιοθέτησε πιο ξεκάθαρα το ροκ άκουσμα (αφού βέβαια ο Βασιλάκης είχε πειστεί ότι το κοινό ήταν έτοιμο και δε θα πεινάσει με το εγχείρημα).

    Όταν όμως έβαλα τον Παπακωνσταντίνου δίπλα στα ονόματα του διεθνούς ροκ σου θυμίζω τι έγραψες

    Έτσι κι εσύ.. Παραθέτεις μια σειρά μουσικών παραδειγμάτων προκειμένου να πείσεις πρωτίστως τον εαυτό σου ότι αυτά είναι ροκ δίχως να είσαι σε θέση να πεις τι ακριβώς είναι ροκ.

    Δηλαδή η ροκ σκηνή είναι ροκ όταν χρησιμοποιείται ως μέτρο σύγκρισης για να υποβαθμίσει τους Socrates αλλά παύει να είναι όταν πρόκειται να συγκριθεί με το χαϊδεμένο παιδί, το Βασίλη. Φτηνοεπιχειρηματολογία λαμογιού δηλαδή.

    Για να τελειώνουμε, το να θεωρείς τον Παπακωνσταντίνου ροκ ίνδαλμα ή ό,τι άλλο θες είναι δικαίωμά σου, ποσώς με ενδιαφέρει.

    Το να βρίζεις όποιον έχει αντίθετη γνώμη είναι απαράδεκτο και το λιγότερο που θα είχες να κάνεις θα ήταν να στηρίξεις με επιχειρήματα την επιλογή σου... όμως εκεί ... πάπαλα. Ένα αλαλούμ, σκόρπιες φράσεις χωρίς συνοχή και ειρμό και μια γενική θολούρα. Οπότε, τα αποδίδουμε όλα στο ακαταλόγιστο και πάμε γι' άλλα...

    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ένα σεντόνι παπαριές..

    Μεγέθυνα, σμίκρυνα, χρωμάτισα το θλιβερό ασπρόμαυρο κείμενό σου αλλά μια απάντηση συγκεκριμένη δεν βρήκα..

    Έλεος.. Γιατί ο φανατισμός σου όχι τόσο με τους Socrates, αλλά με την ροκ σου έχει ξεκάνει την βασική σου αίσθηση. Για να μοιάζεις με τους ισοβίτες που μόλις τους ανοίξεις μια πόρτα στο φως τυφλώνονται..( εκτός και αν όλη η ζωή σου είναι κρεμασμένη αποκλειστικά στα μανταλάκια της..)

    έτσι δεν θα επανέλθω.. Είναι φανερό ότι δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις..

    Μια απέλπιδα προσπάθειά μου σε δυο παρατηρήσεις..

    Πρώτη: Ο ορισμός της μουσικής είναι τόσο υποκειμενικός ώστε κανένα λεξικό τον χωράει. Το σύνολο κάθε φυσικού ήχου που κανοναρχείται σε μέτρα είναι μουσική. (Και οι ήχοι είναι απλώς φυσικοί.. Δεν είναι συντηρητικοί ή προοδευτικοί! Άκου συντηρητικός ήχος! Ο λόγος βαφτίζει την μουσική ενώ όργανα και ενορχηστρώσεις την διακρίνουν. Μήπως αυτό πάλευες τόσες μέρες και με δικά σου λόγια να μου πεις; Κρίμα.. Ας μου το ζητούσες.. Θα στο εξηγούσα όπως σε κάθε παιδί που θέλει να μάθει..Αν δεν είναι ανεπίδεκτο!

    Παρά τις απελπιστικές μου βοήθειες ακόμη δεν κατάλαβα τι ακριβώς για σένα είναι ροκ.. ( οι socrates ή ο άνθρωπος που δάγκωσε τον σκύλο..χαχα) Και ρωτώ γιατί απαραίτητη προϋπόθεση της γνώσης του επιμέρους είναι το μέρος..Ομως οι πασπαλισμένες με την άχνη του ηλκτροφόρου ήχου απόψεις σου δείχνουν να το αγνοείς παντελώς! Μα παντελώς!(θα μου πεις τώρα γιατί να ξέρεις τον Σκαλκώτα και τον Vagner.. Εσύ ξέρεις socrates και ροκ!)

    Ε, λοιπόν στο γράφω ξανά.. Κάποτε ήταν ένα αντιεξουσιαστικό και ανατρεπτικό σύνολο λόγου και νότας. Σήμερα είναι ένα καλά περιτυλιγμένο βιομηχανικό προϊόν. Θέλει δουλειά η κατανόησή του..

    Όσο για τον Βασίλη ευτυχώς κρατάει γερά. Ακόμη. Όταν θα λείψει η απουσία του θα γίνει αισθητή..Σε όλους. Εκτός εσού.. Άλλωστε δεν θα τον τιμούσε και τόσο ο θαυμασμός σου..

    Τέλος για την διαφωνία. Όχι μαζί σου δεν διαφωνώ. Στην δική σου περίπτωση δεν χωρά ούτε η Μαρξιστική σύνθεση. (Εκ των αντιθέτων η ενότητα.)Έτσι ακολουθώ τον γιατρό σου που μου έχει πει να σου λέω πάντα ναι..

    άντε περαστικά.. Αν και η ροκ έτσι όπως την κόλλησες εσύ μοιάζει με γρίππη ασιατική!

    επωνύμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *