GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Προς κ. Λαζόπουλο (2‏)...

. Μήπως έχετε λησμονήσει το ρόλο του καλλιτέχνη και βρίσκεστε σε διατεταγμένη υπηρεσία; Γράφει η Έλλη Παπαθανασίου .. Κύριε Λαζόπουλε, Αφού ...

.
Μήπως έχετε λησμονήσει το ρόλο του καλλιτέχνη και βρίσκεστε σε διατεταγμένη υπηρεσία;

Γράφει η Έλλη Παπαθανασίου
..
Κύριε Λαζόπουλε,
Αφού πρώτα ομολογήσω ότι εξακολουθώ να σας θεωρώ έναν ευφυή άνθρωπο, θέλω εκ νέου να μοιραστώ μαζί σας καθώς και με τους αναγνώστες του γνωστού και με μεγάλη αναγνωσιμότητα blog Press-gr τις ακόλουθες σκέψεις μου:
Από τη μία η ΝΔ αντιπολιτεύεται το ΠΑΣΟΚ –προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να αποενοχοποιηθεί για τις κυβερνητικές της αμαρτίες. Το ΚΚΕ απολύτως συνεπές με την μετά-89 ιστορία του και αυτό με τη σειρά του κάνει αντιπολίτευση εξίσου σε ΝΔ και Πασοκ –επιχειρώντας να παγιώσει το βολικό για αυτό επιχείρημα ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι ίδιοι. Ο ΣΥΡΙΖΑ, στη μεν Βουλή αντιπολιτεύται πρωτίστως τη ΝΔ αλλά στα τηλεοπτικά παράθυρα τα στελέχη του, επίσης, καλλιεργούν κλίμα ταύτισης των δύο κομμάτων.
Σε ό,τι δε αφορά εσάς ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ «απολαμβάνει» των, σε πολλές περιπτώσεις, προσβλητικών σας σχολίων ενώ από τη ΝΔ μόνο κάποιοι αναλώσιμοι υπουργοί δέχονται τη «σφοδρή» κριτική σας αλλά ο μεγάλος κυβερνήτης της χώρας βρίσκεται στο απυρόβλητο.
Και όχι μόνο αυτό αλλά:
1ον) ως «σύγχρονος» Αριστοφάνης (!!!) δεν έχετε αμφισβητήσει ποτέ τις καλές προθέσεις του Καραμανλή (σας υπενθυμίζω ενδεικτικά την ατάκα "θα πάρει ο Καραμανλής τη μυγοσκοτώστρα της κάθαρσης",
2ον) συγκρίνοντας Καραμανλή-Παπανδρέου ο τελευταίος δεν έχει, σύμφωνα με εσάς, την παραμικρή ελπίδα, και
3ον) η κριτική που ασκείτε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ βασίζεται εν πολλοίς στις δημοσκοπήσεις και όχι τόσο σε αυτά που λέει και πράττει, ενώ ταυτόχρονα προστατεύετε αυτόν που κυβερνά με τις γνωστές συνέπειες για την κοινωνία αλλά και τα εθνικά μας συμφέροντα.
Ως σκεπτόμενος πολίτης αποδέχομαι τους πολιτικούς σκοπούς που εξυπηρετούν τα τρία κόμματα, το καθένα για τους δικούς του λόγους. Αναρωτιέμαι, όμως, για τους σκοπούς ενός καλλιτέχνη όπως είστε εσείς.
Μήπως, λέω μήπως, είστε κομματάκι εμπαθής με τον Παπανδρέου; Μήπως εξυπηρετείτε συμφέροντα τρίτων; Μήπως συμπάσχετε, αν όχι ταυτίζεστε, με τους ομοίους σας; Μήπως κάθε φορά υπερβαίνετε όλο και περισσότερο τα όρια, αν όχι τα εσκαμμένα με προσβλητικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς απέναντι σε ένα πρόσωπο που εκφράζει μεγάλο κομμάτι του ελληνικού λαού;
Μήπως έχετε λησμονήσει τον ρόλο του καλλιτέχνη και βρίσκεστε σε διατεταγμένη υπηρεσία; Μήπως αντί να αφυπνίζετε συνειδήσεις εσείς τις κατευθύνετε προς πρότυπα και μοντέλα που παρασάγκας απέχουν από την επαναστατικότητα που δήθεν επικαλείστε; Μήπως γνωρίζετε ποιά συμπαθής κατηγορία των συνανθρώπων μας χαρακτηρίζεται από εμπάθειες;
Μήπως τελικά, για εσάς, κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ και ο Παπανδρέου;;;
Αναμένοντας τη στιγμή που θα ασκήσετε επιτέλους τη δέουσα κριτική απέναντι στον νυν και όχι τον αυριανό πρωθυπουργό της χώρας...
Με εκτίμηση

129 σχόλια

  1. Όντως, παρατηρώ κι εγώ μια συμπάθεια στο πρόσωπο του Καραμανλή, τελευταία. Στην εκπομπή της Τρίτης που πέρασε διακωμώδησε όσα του φορτώνουν περί προστασίας από και προς την Νέα Δημοπρασία, λέγοντας (αν θυμάμαι καλά) "μα πως μιλάω έτσι εγώ για τον προστάτη μου;"..
    Κριτική παρ' όλα αυτά κάνει στην κυβέρνηση. Δεν μαλλιάζει και η γλώσσα του, αλλά τα λέει καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι κάνει ο Λαζό, αλλά ο ΓΑΠ είναι άχρηστος και το ΠΑΣΟΚ έκλεισε τον κύκλο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑΛΕΕΙ Ο 70 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ
    ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΤΩΝ ΑΒΑΝΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΑΛΕΞ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Λάκης όντως τάσσεται ανοιχτά υπέρ του Σύριζα και διαμορφώνει κομματική (και όχι πολιτική) άποψη.
    Προσωπικά πιστεύω πως τα μεγάλα ποσοστά του Σύριζα στις δημοσκοπήσεις οφείλονται ΚΑΙ σε μεγάλο βαθμό στον Λάκη.
    "Πολεμάει" έντονα τον ΓΑΠ και το ΛΑΟΣ στον ίδιο βαθμό, κατόπιν σχετικά "νορμάλ" τη Ν.Δ. και πετάει και κανα 2 σπόντες για το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κάθε ομφαλοσκόπος "εκλεκτός" βιτσιόζος, όπως έκαναν οι πουλημένοι έφοροι, ο πολυδιαφημισμέος λιποτάκτης-στρατηγός Θουκυδίδης, οι διαφθορείς σωκρατικοί φονιάδες, και ο κουτοπόνηρος Αριστοφάνης, νομίζουν ότι πολεμώντας την αμεσοδημοκρατική διαφάνεια και το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, θα μπορούν να οργιάζουν στο σκοτάδι.
    Μόνο που το πετρέλαιο τελειώνει, έρχονται μεγάλα κρύα
    κι όποιοι δε βοηθάνε τους άλλους θα πάνε από 'κεί που ήρθαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oraia ola ta parapano kai symfono me ta perissotera an oxi olla.

    to thema den einai tin lene autoi alla ti kratame emeis!

    xerei oti pernaei i "mpogia" tou kai to xrisimopoiei opos autos krinei aparetito kathe fora.

    an exeresoume tis skopimotites pou me xinizoun kai xalane to show tou, emena mou aresei leei xima kapia pragmata opos tha eprepe.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΓΑΠ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΘΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ . ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΙΣΩΣ ΤΑ
    ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ, Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
    ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΕΝ...
    ΚΑΙ Ο ΛΑΖΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα καλά, δεν έχετε ακούσει για "στρατευμένη τέχνη";
    Δεν υπάρχει πιο ολισθηρός κατήφορος από τον κατήφορο στον οποίο οδηγεί η "τέχνη".
    Και τούτο γιατί ο καλλιτέχνης μπορεί "καλλιτεχνική αδεία" να παραποιεί την πραγματικότητα κα να την παρουσιάζει όπως θέλει, παρασύροντας τους αφελείς και περνώντας με ύπουλο τρόπο τις δικές του πεποιθήσεις ενώ απολαμβάνει μια ιδιότυπη καλλιτεχνική ασυλία.
    Ταυτόχρονα η τέχνη εκμεταλλεύεται την φετιχιστική σχέση του απλού ανθρώπου με την εξουσία.
    Σατιρίζοντας την εξουσία δίνει στο κοινό μια ψευδαίσθηση «συμμετοχής στην αντίσταση».
    Μόνο που η αντίσταση αυτή είναι τόσο ανώδυνη για την εξουσία που μάλλον την επιδιώκει.
    Πρόκειται για έναν θαυμάσιο συνδυασμό. Και η εξουσία κάνει τη δουλειά της και ο ανθρωπάκος - μέσω της τέχνης - εξωτερικεύει την αντίθεσή του στην εξουσία και αισθάνεται «ελεύθερος».
    Κάπως έτσι γίνονταν και στην εποχή της χούντας, όταν κάποιοι τραγουδούσαν απαγορευμένα τραγούδια ή έλεγαν ανέκδοτα και νόμιζαν ότι κάνουν αντίσταση.
    Δυστυχώς όμως οι χούντες δεν πέφτουν ούτε με ανέκδοτα ούτε με τραγούδια.
    Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η τέχνη σε πολλές περιπτώσεις πραγματικά «αφυπνίζει». Αλλά και τότε υπάρχει το μειονέκτημα απευθύνεται σε κοιμισμένους.

    DOMINUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ayrianos prothipurgos o giorgakis?to kalitero anekdoto.ayto to ilithio meta tis eyroekloges i tha paei spiti tu i tha pethanei apo to kako tu molis dei ta pososta tu pasok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ν.Δ. είναι συνεπής με την πολιτική της (του ανάλγητου νεοφιλελευθερισμού). Το ΠΑΣΟΚ (σοσιαλιστικό γαρ)άσκησε σε πάρα πολλά θέματα την πολιτική που συνεχίζει τώρα η Ν.Δ. Πιό είναι τιμιότερο ;; Πιό κοροιδεύει περισσότερο ;; Πιό άραγε πρέπει να χτυπηθεί ;; Φυσικά και δεν είναι το ίδιο σε όλα αλλά αυτό αρκεί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν με εξέπληξε ότι η κυβέρνηση έφτιαξε ένα άτεχνο και άδικο νομοσχέδιο για το Ασφαλιστικό: μεταξύ μας, δεν έχει ως τώρα αποδειχθεί ικανή για κάτι καλύτερο... Δεν με εξέπληξε ότι η ίδια κυβέρνηση επιχειρεί να εμφανίσει αυτό το νομοσχέδιο ως μεταρρύθμιση: μεταξύ μας, το ίδιο κόλπο έκανε πέρυσι και με το εκπαιδευτικό... Ούτε με εξέπληξε ότι το νομοσχέδιο προκάλεσε αντιδράσεις: μεταξύ μας, είναι μάλλον μικρότερες από τις αναμενόμενες...

    Τι με εξέπληξε; Οτι είμαστε ξανά στο ίδιο έργο θεατές. Οτι ο κυβερνητικός θίασος ανεβάζει μονότονα την ίδια παράσταση και κανείς σε αυτή τη χώρα δεν αποδεικνύεται ικανός να την παρεμποδίσει.

    Πρώτα μιλούν για μεταρρύθμιση. Μετά εμφανίζουν ένα νομοσχέδιο που δεν έχει καμία σχέση με μεταρρύθμιση. Η αντιπολίτευση τσιμπάει και επιτίθεται στο νομοσχέδιο που έχει εμφανιστεί ως μεταρρύθμιση. Οι συνδικαλιστές κάνουν απεργίες ζητώντας την απόσυρση ενός νομοσχεδίου που υποδύεται τη μεταρρύθμιση. Ο κόσμος πληρώνει το κόστος των απεργιών και ταυτοχρόνως υποψιάζεται ότι για να υπάρχουν τόσες αντιδράσεις ενδεχομένως αυτό που προωθεί η κυβέρνηση είναι όντως μεταρρύθμιση.

    Αποτέλεσμα; Το πεδίο της μεταρρύθμισης εγκαταλείπεται στην κυβέρνηση και το πεδίο της αντίδρασης μονοπωλείται από την αντιπολίτευση. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω ποιος βγαίνει κερδισμένος από τη μοιρασιά.

    Σχεδόν προ διετίας ένας στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού μου παρουσίαζε τα φιλόδοξα σχέδια της κυβέρνησης σε διάφορους τομείς.

    - Μα αυτά δεν αποτελούν μεταρρυθμίσεις, τόλμησα να υπαινιχθώ. - Μην ανησυχείς, με προειδοποίησε. Θα τσιμπήσει η αντιπολίτευση, τα συνδικάτα θα ξεσηκώσουν τον κόσμο και όλοι θα νομίζουν ότι κάνουμε μεταρρύθμιση! Ομολογώ ότι τότε δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία στα λόγια του. Τώρα βλέπω ότι πρόκειται για μέθοδο και μάλιστα επαναλαμβανόμενη. Το ερώτημα είναι αν το βλέπω μόνο εγώ ή αν το αντιλαμβάνεται και η αντιπολίτευση. Η οποία σε όλες αυτές τις συγκρούσεις δρα ως οπισθοφυλακή των συνδικάτων. Και οι μεν συνδικαλιστές κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν μια χαρά. Αυτοί, εξ όσων γνωρίζω, δεν διεκδικούν την κυβέρνηση του τόπου, απλώς εκπροσωπούν ομάδες εργαζομένων.

    Αλλά τα κόμματα της αντιπολίτευσης; Τι συμφέρον έχουν να εμφανίζονται ως προέκταση των συνδικάτων; Με ποια τμήματα της ελληνικής κοινωνίας συνομιλούν; Και σε ποιους προσβλέπουν για μια νίκη στις εκλογές; Οι συνδικαλιστές θα τους ψηφίσουν ούτως ή άλλως...

    Εκτός κι αν δεν ενδιαφέρονται για τις εκλογές. Για τις οποίες ενδιαφέρεται, πάντως, η κυβέρνηση.

    for the copypaste
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. LAKIS LAZOPOULOS = ENAS MEGAS GLYFTIS TOY KWSTA KARAMANLI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ δεν θέλει σύγκρουση διαρκείας με την κοινωνία γιατί θα χάσει. Ίσχυσε τον «χειμώνα της διχόνοιας» των Εργατικών με τα συνδικάτα το 1978-79 που έφερε τη Θάτσερ. Ίσχυσε και στις μαθητικές κινητοποιήσεις τού «κάτσε καλά Γεράσιμε» τη σεζόν 1998-99 που ανέστειλαν για μία εικοσαετία κάθε σοβαρή προσπάθεια εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.
    Ο ΝΕΟΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟΣ διαβάζει τα μαθήματά του. Όταν τελικά η Ν.Δ. αποφάσισε να ακουμπήσει το Ασφαλιστικό, το χρονοδιάγραμμα ήταν εξπρές. Την άλλη Πέμπτη, το νομοσχέδιο θα έχει ψηφιστεί. Έτσι ο αγώνας του Γιάννη Παναγόπουλου έχει σύντομη ημερομηνία λήξης. Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, έμπειρος και ρεαλιστής συνδικαλιστής, το ξέρει. Αλλά το παιχνίδι του Ασφαλιστικού δεν παίζεται σε μια εβδομάδα.
    Η ΓΣΕΕ ΔΕΝ θα είχε βγάλει κόσμο στον δρόμο, αν δεν είχε την πίστωση του 2001. Τότε, παρά την κυριαρχία του ΠΑΣΟΚ στην κορυφή του συνδικαλιστικού κινήματος, ο Πολυζωγόπουλος και οι συν αυτώ βγήκαν απέναντι στον νόμο Γιαννίτση και ανέστειλαν την εφαρμογή του. Αυτό τους νομιμοποιεί σήμερα κόντρα στην Πετραλιά. Ο ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ δεν έχει αυταπάτες. Το Ασφαλιστικό ανοίγει για να έχει η δεξιά κυβέρνηση πρόσωπο απέναντι στις Βρυξέλλες. Από τα 148 άρθρα του νομοσχεδίου, τα 135 είναι έκθεση ιδεών. Οι ενοποιήσεις των Ταμείων θα αποδειχθούν ανεφάρμοστες στην πράξη. Αλλά, βέβαια, οι εργαζόμενοι ενοποιούνται σε κατηγορίες ώστε να ισοπεδωθούν συνταξιοδοτικά. Τι είναι τα 320 εκατ. ευρώ που εξοικονομεί, κατά τη ΓΣΕΕ, η ρύθμιση μπρος στα 150 δισ. ευρώ του αναλογιστικού ελλείμματος του ΙΚΑ; Μια δημοσιονομική ανάσα για τον Αλογοσκούφη.
    Ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ των ρυθμίσεων είναι κοντός. Χρόνο αγοράζει ο Καραμανλής. Όταν ξαναχτυπήσει κόκκινο το σύστημα, ας καθαρίσει ο επόμενος. Η επόμενη φορά είναι στο μυαλό και του Παναγόπουλου που θα ΄θελε να ανοίξει ξανά περπατησιά το συνδικαλιστικό κίνημα, βοηθώντας στην αφύπνιση της κοινωνίας.

    Karl Marx Jr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χλωμο εως ασπρο αυτο το "αυριανος προθυπουργος"...και αλοιμονο μας αμα γινει αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν ήταν οι υποψηφιότητες για το ΠΑΣΟΚ είχε υποστηρίξει ανοικτά το Βενιζέλο. Δεν έχει να κάνει με το κόμμα αλλά με το πρόσωπο. Όσο για την ΝΔ μπορεί να μην τα χώνει στον Καραμανλή προσωπικά αλλά τα χώνει στην κυβέρνηση γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, έμπειρος και ρεαλιστής συνδικαλιστής xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxa na eisai kala me ekanes kai gelasa proi proi, oso gia ton lazopoulo se kapoio sxolio sto press gr diabasa kai symfono oti egine grafeio typou tou tsipra kai oxi tou syn, to pasok an den allakji arxigo tha diaspasti den trabaei o giorgakis , palia tous enone i masa giauto den kanane tipota, i katara tou pasok akoui sto onoma kostas simitis o kosmos exase polla sto xrimatistirio kai auto den tha to syxorisoune pote isos kapote , alla giati kaneis den milaei gia to trito polo , an isxyei oti to proto thema to peire o mpompolas kai oti to dol upostirizei tripra mallon os piesi na fygei o giorgakis kati "kainourgio" erxete....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mολις ο Λαζοπουλος τα εβαλε με τους δημοσιογραφους και το αθλιο παιχνιδι τους δεχεται σφοδρη κριτικη με επιστημονικοφανη και συγκεκαλυμμενα υβριστικα αρθρα σε εφημεριδες, τηλεοπτικες εκπομπες,και blogs.Στην περιπτωση των blogs η επιθεση αυτη συνοδευεται απο απροκαλυπτες υβρεις οχυρωμενες πισω απο την ανωνυμια μιας οθονης και ενος πληκτρολογιου απο τους γνωστους ανεγκεφαλους-εγκαθετους διαφορων κομματικων αποχρωσεων.

    Δε με ενδιαφερει αν ο Λαζοπουλος στηριζει το Τσιπρα, υπονομευει τον Παπανδρεου, γλυφει η οχι τον Καραμανλη.Δικαιωμα του ειναι αλλωστε και μπορει να κριθει γιαυτο απο τον οποιοδηποτε σκεπτομενο ανθρωπο.

    Πιο πολυ ενδιαφερον εχει για μενα αν απο τα παραπανω βγαινουν και καποιες αληθειες τις οποιες δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να ακουσει ο κοσμος απο τα τηλεδικαστηρια, τις στηλες των σοβαρων ή σοβαροφανων αρθρογραφων και τις κραυγες των blogs.

    Aυτη ειναι η ουσια και σ'αυτη στεκομαι.Οπως επισης και το γεγονος οτι καποιοι επειδη ο ρολος τους αποκαλυφθηκε ανακαλυψαν ξαφνικα κατι που μεχρι χτες εκαναν τεχνηεντως πως δεν εβλεπαν:

    Τη πολιτικη στρατευση και εξ'αυτης συνεπαγομενη μεροληψια του (καθε) Λακη Λαζοπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διαφωνώ ριζικά με το άρθρο που προσπαθεί να ενοχοποιήσει τον Λάζο.
    Ως Έλλην καχύποπτος θα έλεγα ότι πιθανόν προέρχεται απο ...δημοσιογράφο. Γνώμη μου είναι ότι ο σατυρικός συγγραφέας μπορεί και πρέπει να καυτηριάζει την επικαιρότητα.
    Όσοι δε ενοχλούνται, ας μην ξεχνάμε την σοφή παροιμία "όποιος έχει την μυίγα μυιγιάζεται"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

    ΟΥΖΑΣ ΟΥΖΑΣ





    ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΦΙΓΚΑ ΣΦΙΓΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΓΟΜΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ

    ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αν επιανε ο καραμανλης την μυγοσκοτωστρα της καθαρσης ατομα σαν τον φιλο μου τον μανωλη που μπηκανε οικογενειακος επι πασοκ στο δημοσιο επρεπε να παρουν ποδι...κακο γιατι πεινουσαν οι ανθρωποι και φαγανε ψωμι.
    αυτο ισχιει και με τους νεοδημοκρατες, απλα μου κανει εντυπωση πως αν ηταν ο μανωλης σημερα στη θεση μου και εγω στη δικη του θα με ειχε δωσει στεγνα και διχως σαλιο,αυτη ειναι μια τεραστια διαφορα μεταξυ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και γ αυτο βγηκε, ξαναβγηκε και παιζει να ξαναβγει η ΝΔ.
    ειστε απιστευτα μονοφαγαδες παιδια, απιστευτα και αθεραπευτα.
    εγω πλεων βαδιζω διπλα στον αλεξη,για οσο καιρο θα ειναι αλεξης και δεν τον αγορασει το πασοκ,
    οπως πρεπει να κανει και ο καθε χαμηλομισθος του ιδιωτικου τομεα που τοσα χρονια βλεπει τους μεν και τους δε να τρωνε με δεκα μασελες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχει βγει μόνο στο Internet ενα πολυ ωραιο
    ντοκυμαντερ το ZEITGEIST το οποιο θα προτεινα
    να δειτε...

    Μιλαει για θρησκεια, 11 Σεπτεμβριου, Χρημα
    και τραπεζικα συστηματα


    Παραθετω μερικα αποσπασματα....




    ....ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

    "Έχουμε πολλούς μπελάδες!
    Γιατί εσείς και ακόμη 62 εκατομμύρια
    Αμερικάνοι με ακούτε αυτή τη στιγμή.
    Γιατί λιγότερο από 3% από σας
    διαβάζετε βιβλία.
    Γιατί λιγότερο από 15% από σας
    διαβάζετε εφημερίδες.
    Γιατί η μόνη αλήθεια που ξέρετε είναι
    ο,τι σας περνάει απ'τη τηλεόραση.
    Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία ολόκληρη
    γενιά που δε ξέρει τίποτε άλλο
    απ'αυτά που βγαίνουν απ'αυτή
    την τηλεόραση.
    Αυτή η τηλεόραση είναι το ευαγγέλιο,
    είναι απόλυτη αποκάλυψη.
    Αυτή η τηλεόραση φτιάξει ή να κατεβάσει
    προέδρους, πάπες, πρωθυπουργούς...
    Αυτή η τηλεόραση είναι η πιό φοβερή
    δύναμη σ'αυτό τον αθεόφοβο κόσμο
    και ουαί σ'εμάς, αν ποτέ πέσει στα
    χέρια των λάθος ανθρώπων.
    Και όταν η μεγαλύτερη εταιρία του
    κόσμου ελέγχει τη πιό φοβερή
    προπαγανδιστική δύναμη σ'αυτόν
    τον άθεο κόσμο, ποιός ξέρει
    τί σκατά θα πωλείται για αλήθεια
    σ'αυτό το κανάλι!
    Γι αυτό ακούστε με... ακούστε με.
    Η τηλεόραση δεν είναι η αλήθεια.
    Η τηλεόραση είναι ένα
    πάρκο ψυχαγωγίας.
    Η τηλεόραση είναι τσίρκο, καρναβάλι,
    ένας περιοδεύων θίασος ακροβατών,
    παραμυθάδων, χορευτών, τραγουδιστών,
    ζογκλέρ, τεράτων, θηριοδαμαστών
    και παιχτών ποδοσφαίρου.
    Είμαστε στο εμπόριο
    σκοτώματος βαριεστημάρας.
    Αλλα εσείς κάθεστε εδώ μέρα με τη μέρα,
    νύχτα με τη νύχτα, όλες οι ηλικίες,
    όλα τα χρώματα, όλες οι θρησκείες.
    Είμαστε το μόνο που ξέρετε.
    Αρχίζετε να πιστεύετε στις
    ψευδαισθήσεις που φτιάχνουμε εδώ,
    Αρχίζετε να πιστεύετε οτι η τηλεόραση
    είναι η πραγματικότητα και οι ζωές σας
    είναι εξωπραγματικές. Κάνετε ο,τι
    σας πει η τηλεόραση.
    Ντύνεστε όπως στη τηλεόραση,
    τρώτε όπως στη τηλεόραση,
    μεγαλώνετε τα παιδιά σας όπως στη
    τηλεόραση, ακόμη σκέφτεστε
    όπως στη τηλεόραση. Αυτό είναι
    μαζική τρέλα, ΜΑΝΙΑΚΟΙ!
    Για όνομα του Θεού, εσείς είστε οι
    πραγματικοί, δε βλέπετε;
    εμείς είμαστε η ψευδαίσθηση!


    "Δε χρειάζεται να σας πω πως τα
    πράγματα είναι άσχημα,
    όλοι το ξέρουν πως τα
    πράγματα είναι άσχημα.
    οι μαγαζάτορες έχουν όπλα
    κρυμμένα πίσω από τον πάγκο,
    αλήτες τρέχουν σα τρελοί στους
    δρόμους, και κανείς πουθενά δεν ξέρει
    τί να κάνει, δεν έχει
    τέλος το πράμα.

    Ξέρουμε πως ο αέρας είναι βλαβερός,
    πως το φαγητό είναι ακατάλληλο.
    Καθόμαστε και βλέπουμε TV ενώ
    κάποιος τοπικός εκφωνητής
    μας λέει πως σήμερα έγιναν 15
    δολοφονίες, 63 εγκλήματα βίας,
    λες και έτσι έπρεπε να είναι.
    Ξέρουμε πως τα πράγματα είναι
    άσχημα, χειρότερα από άσχημα,
    Είναι θεότρελα, είναι σαν τα πάντα
    γύρω μας να τρελάθηκαν,
    και έτσι δε βγαίνουμε πιά έξω.
    Καθόμαστε σπίτια μας και σταδιακά
    ο κόσμος που ζούμε όλο και μικραίνει,
    και το μόνο που λέμε είναι,

    "Σας παρακαλούμε, αφήστε μας
    τουλάχιστον μόνους μας
    στο σαλόνι μας, άσε με να έχω την
    τοστιέρα μου, την TV μου,
    το μεταλλικό μου ραδιόφωνο,
    και δε θα πω τίποτε.
    Απλά αφήστε μας ήσυχους!"

    Εγώ δε θα σας αφήσω ήσυχους.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΕΥΡΙΑΣΕΤΕ!


    Δε θέλω να διαδηλώσετε,
    δε θέλω να γράψετε
    στα μέλη σας του Κογκρέσου γιατί
    δε ξέρω να σας πω τί να γράψετε,
    δε ξέρω τί να σας πω για την ύφεση,
    για τον πληθωρισμό, και τους Ρώσους
    και το έγκλημα στους δρόμους, το
    μόνο που ξέρω είναι πως πρώτα,
    πρέπει να νευριάσετε!
    Πρέπει να πείτε,

    "ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΑΜΩ... Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ!"


    -----------------------------------------------------


    Το 2005, το Κογκρέσο των ΗΠΑ με τη δικαιολογία
    του ελέγχου μετανάστευσης και του
    δήθεν Πολέμου στη Τρομοκρατία, πέρασε
    την Πράξη Πραγματικής Ταυτότητας,
    η οποία θα μπει σε εφαρμογή από
    τον Μάιο του 2008, υπό την οποία
    θα υποχρεωθείτε να φέρετε μία
    Ομ. Ταυτότητα που θα περιέχει
    ένα σαρώσιμο barcode με τα
    προσωπικά σας στοιχεία.
    Όμως αυτό το barcode είναι μόνο
    ένα ενδιάμεσο στάδιο,
    πριν η κάρτα εφοδιαστεί με μία VeriChip
    RFID ανιχνευτική λογισμική μονάδα,
    που θα χρησιμοποιεί ραδιοσυχνότητες
    για να εντοπίσουν την κάθε σας
    κίνηση στον πλανήτη. Αν αυτό σας
    φαίνεται άγνωστο, σημειώστε πως
    το RFID ανιχνευτικό τσιπ βρίσκεται
    ήδη σε όλα τα καινούρια αμερικάνικα
    και επίσης ευρωπαϊκά διαβατήρια.
    Και το τελευταίο βήμα είναι
    το εμφυτευμένο τσιπ, που ήδη
    πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη
    χειραγωγηθεί να δεχθούν με
    υπό διαφορετικές προφάσεις.



    Στο τέλος, όλοι θα είναι εντοπισμένοι
    σε ένα επιτηρούμενο δίκτυο ελέγχου
    όπου η κάθε πράξη σας θα καταγράφεται
    και αν ξεφύγετε από τους κανόνες,
    θα μπορούν απλά να σβήνουν το τσιπ
    σας, γιατί εκείνη την εποχή,
    κάθε πλευρά της κοινωνίας θα
    περιστρέφεται γύρω από
    αλληλεπιδράσεις με τα τσιπ.
    Αυτή είναι η εικόνα που ζωγραφίζεται
    για το μέλλον, αν ανοίξετε
    τα μάτια σας να τη δείτε.
    Μία συγκεντρωτική παγκόσμια οικονομία
    όπου οι κινήσεις όλων
    και οι δοσοληψίες τους, θα ελέγχονται
    και θα επιτηρούνται.
    Όλα τα δικαιώματα αφαιρούνται.
    Και η ποιό απίστευτη πλευρά απ'όλες:
    Αυτά τα ολοκληρωτικά στοιχεία δε θα
    επιβληθούν με το ζόρι στους ανθρώπους,
    οι άνθρωποι θα τα ζητάνε.
    Γιατί η κοινωνική χειραγώγηση μέσα
    απ'τη γενιά του φόβου και της διαίρεσης
    έχει αποσυνδέσει τους ανθρώπους
    από την αίσθηση της δύναμης τους
    και της πραγματικότητας.
    Μία διαδικασία που συμβαίνει για
    αιώνες αν όχι για χιλιετίες.

    Θρησκεία.
    Πατριωτισμός.
    Φυλή.
    Πλούτος.
    Στυλ.

    και κάθε άλλη μορφή απολυταρχικής
    διαιρετικής ταυτοποίησης
    και επομένως ξυππασιάς, εξυπηρετεί
    για να δημιουργήσει έναν ελεγχόμενο
    πληθυσμό, τελικά εύπλαστο στα
    χέρια των λίγων.
    Διαίρει και βασίλευε είναι το σύνθημα,
    και όσο οι άνθρωποι εξακολουθούν
    να βλέπουν τον εαυτό τους σαν κάτι
    ξεχωριστό απ'όλα τα άλλα,
    προσφέρουν τον εαυτό τους
    να υποδουλωθεί εντελώς.
    Οι άντρες πίσω απ'τη κουρτίνα το
    ξέρουν αυτό.
    Όπως επίσης ξέρουν πως αν ποτέ
    οι άνθρωποι συνειδητοποιούσαν
    την αλήθεια για τη σχέση τους
    με τη φύση και την αλήθεια
    για την προσωπική τους δύναμη...
    Ολόκληρο το κατασκευασμένο
    πνεύμα της εποχής στο οποίο
    λυμαίνονται, θα κατέρρεε σαν
    πύργος από τραπουλόχαρτα.
    Ολόκληρο το σύστημα στο οποίο ζούμε,
    μας μαθαίνει οτι είμαστε
    ανήμποροι, οτι είμαστε αδύναμοι,
    οτι η κοινωνία είναι κακιά,
    οτι βρύθει από έγκλημα και λοιπά.

    Είναι ένα τεράστιο, χοντρό ΨΕΜΑ!

    Είμαστε δυνατοί, όμορφοι,
    καταπληκτικοί.
    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην
    καταλάβουμε ποιοί πραγματικά είμαστε,
    που πραγματικά πάμε. Δεν υπάρχει
    κανένας λόγος για τον μέσο άνθρωπο
    να μην είναι πλήρως ενδυναμωμένος.

    Είμαστε εξαιρετικά δυνατά πλάσματα.



    --------------------------------------




    Ο κωμικός Bill Hicks συνήθιζε
    να τελειώνει το σόου του μ'αυτό:

    Η ζωή είναι σαν ένα ταξίδι με το τρενάκι
    του λούνα παρκ, και όταν ανεβαίνεις
    νομίζεις πως είναι πραγματικό, γιατί
    τόσο δυνατό είναι το μυαλό μας.
    Και το ταξίδι πάει πάνω κάτω, γύρω γύρω,
    έχει εξάψεις και ανατριχίλες
    και ζωηρά χρώματα, και είναι θορυβώδες,
    και είναι χαβαλές, για λίγο.
    Κάποιοι άνθρωποι είναι στο ταξίδι για
    καιρό και αρχίζουν να αναρωτιούνται:
    Είναι αληθινό;
    Ή είναι μόνο ένα ταξίδι;
    Και κάποιοι άνθρωποι θυμήθηκαν,
    και έρχονται και μας λένε:

    "Έι, μην φοβάσαι, μην ανησυχείς
    ποτέ, γιατί είναι μόνο ένα ταξίδι."

    Και εμείς... σκοτώνουμε
    αυτούς τους ανθρώπους.

    "Κάντε τον να το βουλώσει! Έχω
    επενδύσει πολλά σ'αυτό το ταξίδι,
    κάντε τον να το βουλώσει!
    Κοίτα τη συνοφρύωση
    της ανησυχίας μου.
    Κοίτα το μεγάλο τραπεζικό μου
    λογαριασμό, και την οικογένειά μου.
    Πρέπει οπωσδήποτε να είναι
    πραγματικότητα..."

    Είναι μόνο ένα ταξίδι.
    Αλλά πάντα σκοτώνουμε τους καλούς
    ανθρώπους που προσπαθούν
    να μας το πουν, το έχετε
    παρατηρήσει;
    Και αφήνουμε τους δαίμονες
    να περιφέρονται λυσσασμένοι.
    Αλλά δεν έχει σημασία, γιατί
    είναι μόνο ένα ταξίδι
    και μπορούμε να το αλλάξουμε
    όποτε θελήσουμε.
    Είναι μόνο μία επιλογή.
    Χωρίς προσπάθεια, χωρίς εργασία,
    χωρίς δουλειά, χωρίς οικονομίες.
    Μόνο μια επιλογή, αμέσως τώρα.

    Μεταξύ ΦΟΒΟΥ και ΑΓΑΠΗΣ.


    -----------------------------

    Όλα αυτα λεγονταί κυρίως προς
    αμερικανούς πολίτες αλλα νομιζω
    πως θα μπορουσαν να λεγονται προς
    ολους τους πολιτες παγκοσμιως







    NIKOLARAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Elli les alitheies.Twra gia aytous pou se metetrepsan se dimosiografo gia na apaxiwsoun tin kritiki sou, ti na pw...Penia epixierimatwn...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αδελφές ψυχές του Λαζόπουλου δεν αντιλαμβάνεστε τι εννοεί η Έλλη? Αλήθεια, ποιοί έχουν εμπάθειες όπως ο κ. Λαζόπουλος? Μήπως οι αδελφές? Τώρα για αυτούς που υποστηρίζουν τάχαμου την τέχνη, τι να πει κανείς. Αν δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό που κάνει ο Λάκης δεν είναι τέχνη αλλά πολιτική καθοδήγηση υπέρ Καραμανλή και Σύριζα, τότε είστε άξιοι της μοίρας σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ότι ο Λάκης ο Παπαγαλάκης, εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία , όλοι οι λογικά σκεπτόμενοι άνθρωποι το καταλαβαίνουν.
    Ο Κύριος Καραμανλής και η Νέα Δημοκρατία , δεν μιλάνε, αφού τους εξυπηρετεί αυτό το σενάριο.
    Δεν θα ξεχάσω , την ημέρα της Κεντρικής Ομιλίας του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ στο Παιδίον του Άρεως , 3 μέρες πριν από τις εκλογές του Σεπτέμβρη , ο Αlpha την ίδια ώρα με την ομιλία του Προέδρου, μετέδωσε σε κονσέρβα την εκπομπή του Λαζόπουλου που 3 μέρες πριν είχε προβληθεί.
    Γιατί τόση πρεμούρα να μεταδοθεί και την Πέμπτη αφού πριν 3 μέρες την είχε δείξει ζωντανή.
    Εγώ φωνάζω χρόνια τώρα και λέω, ο Τηλεοπτικός σταθμός Alpha και ο Κύριος Κοντομηνάς, όχι μόνο δεν τιμούν την δημοσιογραφία στην Ελλάδα, αλλά εκπροσωπούν σκοτεινά δόλια, οικονομικά συμφέροντα .
    Και να ξέρουν οι φίλοι μας της Νέας Δημοκρατίας του Συνασπισμού και του Λάος ακόμα, γιατί πάνω από τα κόμματα είμαστε Έλληνες, πως ίσως και αυτοί στο μέλλον βρεθούν στο στόχαστρο τους.
    Αυτοί οι Άνθρωποι δεν πιστεύουν σε τίποτα και σε καμιά ιδεολογία.
    Όλοι εμείς ανεξάρτητα σε ποιο κόμμα ανήκουμε πρέπει να αντισταθούμε, γατί οι ηγεσίες των κομμάτων μας δεν μπορούν, επειδή τους έχουν ανάγκη.
    Ο μόνος τρόπος να σταματήσει αυτή η κοροϊδία είναι να διαδώσουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο την δίκαια αντίδραση μας.
    Μόνο αν η Τηλεθέαση τους πέσει κατακόρυφα θα βάλουν μυαλό.
    Όλοι πιστεύω θα μάθατε την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ για το Mega.
    Όσοι δεν γνωρίζουν το ΠΑΣΟΚ , στις 21/2/2008 εξέδωσε ανακοίνωση, για διαστρέβλωση ειδήσεων σχετικά με το ΠΑΣΟΚ, που αφορά τον Τηλεοπτικό σταθμό Mega.
    Και δεν φτάνει αυτό και το ΚΚΕ, έβγαλε παρόμοια ανακοίνωση ( Σχετικό Δημοσίευμα στο press.gr χθες 13 Μαρτίου ), για τον ίδιο λόγο, σχετικά με το Mega.
    Είναι η πρώτη φορά πιστεύω που δυο Επίσημες Κομματικές Παρατάξεις εκδίδουν ανακοίνωση για τον ίδιο τηλεοπτικό σταθμό και για παρόμοια αιτία.
    Δεν μπορεί να τρελαθήκαν ξαφνικά, κάτι συμβαίνει με την ενημέρωση.
    Μπορεί να μου πεις κάποιος εάν οι ανακοινώσεις προβλήθηκαν σε κάποιο δελτίο ειδήσεων ?
    Μήπως είναι καιρός να κλείνουμε τις τηλεοράσεις όταν αρχίζουν οι Ειδήσεις ή παρόμοιες ενημερωτικές εκπομπές ?

    Με Εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. tα ιδια δεν εκανε υποστηριζοντας το πασοκ με τους 10 μικρους μητσους τη δεκαετια του 90?

    τοτε ηταν καλος?

    μηπως νομιζετε οτι δεν μπορουμε να ζησουμε χωρις πασοκ και παπανδρεου?

    λαθος κανετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η "κυρία"
    έγραψε για τον ανώμαλο φύσεως Λαζόπουλο:

    Αφού πρώτα ομολογήσω ότι εξακολουθώ να σας θεωρώ έναν ευφυή άνθρωπο!

    Ανώμαλος και εφυής δεν υπάρχει "αξιότιμη κυρία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είχαμε και μεις μια συμπάθεια( έως και αγάπη), είχαμε και μείς ένα πρόσωπο να θαυμάζουμε, είχαμε και μεις ενα πρότυπο.

    Είχαμε έναν που μας κρατούσε μιά λαμπάδα ανοικτή μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο.

    Πάει και αυτός......

    Δέν απογοητεύομαστε γιατί τα λέει στο Πασόκ και στο Γιωργάκη.

    Καλά τα λέει ας τα πεί και πιό χοντρά γιατί έτσι είναι.

    Δεν απογοητευόμαστε γιατί τα λέει στο ΚΚΕ και στην Αλέκα γιατί έτσι είναι.

    Αντε και δεν απογοητευόμαστε γιατί έχει μιά αδυναμία στον Σύριζα και στον χωρίς παρελθόν Τσίπρα που μπορεί να έχει πολλά άλλοθι και να λέει ότι θέλει.

    Αλλά γιατί πλέον φάνηκε καθαρά ότι όλη η παρουσία του σκοπό έχει να απολογηται και να δικαιολογεί ότι κάνει η κυβέρνηση (ΝΔ) και ο Καραμανλής.

    Ενώ εμείς είχαμε πιστέψει στην ειλικρίνια της καθαρής του(νομίζαμε) αποψης για όλα και όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πιο πολυ ενδιαφερον εχει για μενα αν απο τα παραπανω βγαινουν και καποιες αληθειες τις οποιες δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να ακουσει ο κοσμος απο τα τηλεδικαστηρια, τις στηλες των σοβαρων ή σοβαροφανων αρθρογραφων και τις κραυγες των blogs.
    ΑΨΟΓΟΣ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΚΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΜΟΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ "ΣΤΡΑΒΩΣΑ", ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ (ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΛΠΙΖΩ) ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΜΙΚΗ... ΠΑΛΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ (!!!), ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τα αιτια της κατρακυλας του ΠΑΣΟΚ ψαξε αλλου να την βρης και οχι στο Λακη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Babis ….!έχεις Δημιουργήσει ολόκληρη σχολή …. Μπράβο …Μπράβο ….!
    Μπαγασα τα κατάφερες καλά …..!
    Με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΗΣ ΤΑΧΕΙ ΑΡΠΑΞΕΙ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ.ΖΗΤΗΣΕ Ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΙΑΠΗ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ.ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΠΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ΛΑΚΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ.ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ...ΧΑ...ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΡΩΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΗ.

    ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ?
    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΩ ΚΑΙ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ.
    ΤΙ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ?
    ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ.
    Ο ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΟΥΡΕΙΣ....
    ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΚΑΚΟΒΙΟΛΗΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ.
    ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΩΝ ΤΖΟΒΕΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΟ ΒΕΝΝΥ ΔΕ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γιωργακη και παλι Γιωργακη θα πειτε ολοι συντομα...
    Μονο αυτος μπορει να ξελασπωσει τη χωρα, μονο αυτος!

    ΥΓ. Παπαδοπουλο ενοω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ο γιωργάκης δεν έχει ανάγκη το λαζόπουλο, ούτε κανεναν άλλον.

    χάνει και μόνος του μιά χαρά.


    poisonous: τι κάνει ο βενιζέλος ο αγαπημένος σου? μη ντρέπεσαι, όλοι θυμόμαστε πόσο σθεναρά τον στήριξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΨΥΧΟΠΑΘΗ(Ι5),ΠΡΕΖΑΚΙΑ (ΚΟΤΤΕΡΟ),ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΝΔ.ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗ ΘΩΔΗ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΙΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΜΠΕΡΤ ΓΟΥΙΛΙΑΜΣ
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΔΕΞΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΑΔΕΡΦΕΣ /ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο Λάκης που τα παίρνει από τη Γιάννα τι θα έκανε?
    3 εκατομμύρια ευρώ τσέπωσε, στον Κοντομηνά δουλεύει, τι επιλογή έχει, σιγά μην ήταν αντικειμενικός.
    Θέλει η Γιάννα το τζόβενο; το θέλει και ο Λάκης.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι όλοι θέλουν να αγκαλιάσουν τον Τσίπρα ώστε να αποκομίσουν ωφέλη. Αυτό δεμπορεί να γίνεται με έναν ηγέτη της αριστεράς.
    Και για να μη λένε μερικοί μερικοί ότι δεν τον αφήνουμε να μας δείξει τι έχει να προσφέρει, ποιός άφησε το Γιώργο;
    Το κωλοκάναλο;
    Ο Λάκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. o lazo s ftaiei elli???????????????????????????? t typos den kanei,o giwrgakis....einai epipedou nipiagwgeio o logos toy alla k o tropos tou.den kanei!! telos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΒΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΟ Ι5 ΟΥΤΕ ΝΤΡΟΠΗ ΗΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΛΙΓΑ ΛΕΕΙ, ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΛΕΝΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ. Κ ΤΕΛΟΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΠΛΑ ΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΙΣΧΥΡΟ ΠΑΣΟΚ Η ΝΔ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΥΡΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΥΠΟΨΙΑ ΑΝΑΜΙΞΗΣ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ Ι5 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ, ΑΛΛΑ ΤΙΜΗ. ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Για όλους αυτούς που λένε ότι δεν κάνειο Παπανδρέου, τους ρωτώ: που στη (Λάκη μην παρεξηγηθείς)-ρίζεται αυτό που λέτε. Αν είχε κάνει ανάλογη της χθεσινής ομιλίας Παπανδρέου ο Καραμανλής, όλοι οι γλείφτες θα μιλούσαν για τον ηγέτη με όραμα και τέτοια. Τον Παπανδρέου ότι και να πει θα βρουν κάτι άλλο για να τον κριτικάρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ωραία η λογική του φίλου ότι ο Λάκης ότι κάνει το κάνει γιατί είναι αριστερός και ανησυχεί για τη χώρα. Όπως επίσης ότι κριτικάρει το ΠΑΣΟΚ για να γίνει καλύτερο. Μόνο ένα ερώτημα. Την κατρακύλα της χώρας την βλέπει? Αν ναι γιατί δεν κριτικάρει καθόλου Καραμανλή? Μήπως έχει σχέδιο να τον κοιμίσει για να έρθει η αριστερά στην εξουσία. Θα περίμενα από τους υποστηρικτές του Λάκη να ήταν λιγότερο κρετίνοι ή τελοσπάντων να μην περνούσαν εμάς για τέτοιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΛΑΚΗ (ΔΕΞΙΟ Η ΤΣΙΠΡΙΚΟ) ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΙΚΑΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑ.ΟΧΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΙΕΡΗΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΕΩΣΩ ΤΟΝ ΛΑΚΗ.ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΕΛΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΗ ΤΡΑΠΟΥΛΑ.Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΤΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ .ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΥ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ , ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ Ο Γ.Α.Π. ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ.Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ας μας πει κάποιος μία σοβαρή κριτική που έχει ασκήσει ο Λάκης στον Παπανδρέου. Για μία θέση του, άποψη του, πρότασή του. Δυστυχώς επειδή παίζει παιχνίδι κινείται στην ίδια λογική με τα αφεντικά του, αυτή του ισοπεδωτισμού. Έλα μωρέ δεν κάνει το παιδί,δεν μπορεί και τέτοια. Επί της ουσίας μηδεν. Αυτός είναι ο, όπως περιπαικτικά λεει η Έλλη, ο σύγχρονος Αριστοφάνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν κατάφερα να διαβάσω ολα τα σχόλια και υπάρχει κίνδυνος να επαναλάβω κάποιους αλλους φίλους και να πώ τα ίδια αλλα θέλω να πω οτι σίγουρα κάτι παίζει κρυμένο βαθειά που υπόσχεται στον φιλο μας Λάκη πολλά.Και εκεινο που με κανει να αναρωτιέμαι ειναι τον αν θα πρεπει να ψάξουμε πολύ βαθειά στον κυριο Καραμανλή να βρούμε κάποια λάθη στην διακυβέρνηση της χώρας.ΠΡΕΠΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΩΡΕΣ Ή ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. NAI AYTO ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ: AN O ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...

    ΜΑ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ...

    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ...

    ΤΙ ΜΑΚΑΡΘΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ..???

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΥΤΤΑΞΕΙ:
    1. ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΑΠ'ΟΣΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΠΕΡΑΣΕ
    2. ΤΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ (ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΣΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ...)
    3. ΤΙΣ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΗΤΤΕΣ ΠΟΥ ΧΕΙ ΠΑΘΕΙ (ΟΝΟΜΑΣΤ. ΨΗΦΟΦ. ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΑΙΔΑΛΩΔΗ ΚΟΜΜ. ΟΡΓΑΝΑ)
    4. ΤΟ ΕΜΦΑΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ'ΧΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ευτυχώς δεν υπάρχει τέτοιο θεμα...ένας φασίστας λιγότερος με θλιβερό δυστυχώς τρόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λοιπον,επειδη ειναι λιγακι κουραστικο να ανακαλυπτουμε συνεχως θεωριες συνομωσιας-σαν λαος ειμαστε σχιζοφρενεις-να μας φταινε συνεχως οι αλλοι και εμεις να βαφτιζομαστε "ο ταλαιπωρημενος λαος" θελω να υπενθυμισω(στον εαυτο μου πρωτα)πως ζουμε στο 2008.Επισης ζουμε στην Ελλαδα.Ουτε στην Κολομβια,ουτε στη Βολιβια ουτε στη Νικαραγουα οπου οι ανθρωποι αν "ξεφυγουν" απο τη γραμμη εκτελουνται

    .Στη χωρα μας υπαρχει αρκετη ελευθερια εν ετει 2008.Δεν εχουμε ουτε μοναρχια,ουτε δικτατορια ουτε "ολοκληρωτισμο".Ο καθενας μπορει να πραξει αν το θελησει.Παγκοσμιως υπαρχουν απειρες ακτιβιστικες οργανωσεις.ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ.

    Δεν εχουμε,επομενως,καμια δικαιολογια για την αδρανεια μας.Ποσο μαλλον για τη γκρινια μας.Για αλλη μια φορα επιβεβαιωνομαστε ως γκρινιαρηδες.

    Οι ανθρωποι δεν θυμουνται πλεον ποση δυναμη εχουν και ποσο αλλαξε η ανθρωποτητα οσες φορες τη χρησιμοποιησαν.

    Οποιος θελει αντιδρα.Οποιος δεν θελει,αφηνει τη διαχειριση της ζωης του στα χερια αλλων και προτιμα να γκρινιαζει για να δικαιολογει την "ατυχια" του.

    Δεν καταλαβαινω την επιθεση στον Λαζοπουλο.Του παρεδωσε καποιος τα ηνια πολιτικοκοινωνικης καθοδηγησης;Τον χρισαμε Κολοκοτρωνη μιας καποιας επαναστασης και μας προδωσε;

    Προκειται για εναν ανθρωπο ο οποιος παρουσιαζει ενα σοου στην τηλεοραση και ειναι καλος σε αυτο.
    Τωρα αν εμεις σαν λαος ανεκαθεν εξαρτημενος απο μυθους κ ηρωες θελησαμε να του φορεσουμε και μια περικεφαλαια και απαιτουμε να μας εκφραζει και απολυτα...καλα να παθουμε.Δεν μας το υποσχεθηκε κιολας.Προκειται για τηλεοπτικη εκπομπη,ας μην το ξεχναμε αυτο.Και για τηλεοπτικη εκπομπη(ελληνικη)ειναι καλη.

    Τωρα,αν περιμενω εγω και ο καθε εγω την καθε τηλεοπτικη εκπομπη να με εκφρασει ειμαι αξιος της μοιρας μου.Αν ο Λαζοπουλος καλυπτει τον Καραμανλη και οποιονδηποτε Καραμανλη...so what?Δεν διδασκει σε κατηχητικο.Απευθυνεται σε ελευθερους, σκεπτομενους(?)ανθρωπους
    οι οποιοι οπως συμφωνουν μπορουν κ να διαφωνησουν οχι να ανακαλυπτουν μυστικες συνομωσιες.

    -amnesiac-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. O κάθε άποψη υπάρχει μια υποκειμενικότητα... στην προκειμένη περίπτωση δεν χτυπά τον Καραμανλή όσο τον Παπανδρέου που ορθός το χτυπά αφού δεν κάνει το παιδί αβάνταρε τον Μπένυ στην αρχή μετά προς το τέλος μάζεψε βλέποντας ότι εκτίθεται και πάει τρελά τον trendy Τσίπρα που ενώ δεν έχει θέσεις όπως άλλωστε και ο Γιωργάκης και δεν του ασκεί ουδεμία κριτική...

    Συνεπώς ότι εκφράζει ο καθένας είναι υποκειμενικό γιατί πρέπει να το κάνουμε ευαγγέλιο? Σάμπως είναι ο μοναδικός εφημερίδες, κανάλια, ραδιόφωνα αυτό δεν κάνουν δεν αβαντάρει ο καθένας τον δικό του? Τον καθένα τον πιάνει ο πόνος μόνο όταν τα ρίχνει στα πιστεύω του... επί της ουσίας πέρα από γέλιο που βγάζει στα περισότερα θέματα ο λαϊκισμός του περισσεύει.

    Αν και δεν συμφωνώ με πολλά που λέει εξακολουθώ να τον βλέπω γιατί στην σάτιρα αν και δεν είναι αντικειμενικός είναι άπιαστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. einai emba8is o lazopoulos sto papandreou giati einai aristeros kai o giwrgakhs tou 8imizei amerikh, apo ton tropo pou milaei, mexri ton tropo pou politeyete. den einai oute empa8ia ou te oti allo fandazeste. Diavaste edw ta asxh tou syriza:
    http://homo-gr.pblogs.gr/2008/03/aishrh-ekmetalefsh-apo-ton-sy-riz-a.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 11:34 Τι τιμή είναι ότι κότεψε και δεν πήγε φαντάρος? Εκεί χτυπάς τι σύστημα ας γελάσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πονάει η κριτική του Λάκη γιατί η επιστροφή στη μάσα όπως φαίνεται θα αργήσει πολύ ακόμα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Βρε κοριτσακι μου Ελλη τι ειναι αυτα που λες μηπως ειναι κομματάκι εμπαθής ο Λαζό με τον Παπανδρέου?? Σιγα μη φταιει για τα χαλια του Παπανδρεου ο Λαζοπουλος.Βρε κοριτσακι μου γλυκο, που πονας βλεπω με την καταντια του ΠΑΣΟΚ παρτε το χαμπαρι δεν κανει ο Γεωργακης, αυτός ειναι καθαρη περιπτωση ονοματος που εγινε αρχηγος κομματος .Εχει και ο Καραμανλης ευνοηθει απο το ονομα αλλα αυτος εχει και καποιες ικανοτητες ξερει να μιλαει εκτος κειμενου και μπορει να τοποθετηθει πολιτικα ενω αυτος ο Γεωργακης κοριτσι μου ειναι εντελως ανοστος ,κρυο Αμερικανακι δεν κανει αυτος και που ηταν υπουργος εξωτερικων επεπλευσε γιατι βρηκε ολους τους κρυοκολους γυρω του που δεν καταλαβαινουν και πολλα επειτα ειναι και καλο παιδακι και τον βλεπαν με συμπαθεια και του χεριου τους , τι αλλο θελουν οι ξενοι, αυτοι πιεσαν τοτε και εγινε υπουργος εξωτερικων αντικαθιστωντας τον Παγκαλο ποιος ο Γεωργακης ικανοτερος του Παγκαλου , ουτε με το δεξι αρχιδι του Παγκαλου δεν μπορει να συγκριθει ο Γεωργακης.Αυτος γελαει σαν χαζος παει σε κηδειες και γελαει σε πανηγυρια παει και κλαιει.Δεν κανει τελος αυτος.Αν ο βενιζελος δεν ηταν αντιπαθης στα κορυφαια στελεχη του ΠΑΣΟΚ θα επρεπε να τον ειχε κατατροπωσει , αλλα βλεπεις συμφεροντα προσωπικα εκανε τα πρωτοκλασατα στελεχη του ΠΑΣΟΚ να πανε με το μερος του βλακα, για ναχουν τα πρωτεια και παλι, ενω με τον Βενιζελο θα εξαφανιζονταν.Αντι κοριτσακι μου Ελλη να τα βαζεις με τον Λαζοπουλο , να τα βαλεις με τους καιροσκοπους Διαμαντοπουλου και Χρυσοχοιδη που ενω ξερουν τι βλακας ειναι ο Γεωργακης το παιζουν ντεμεκ απονηρευτοι και αγωνιζονται για το ΠΑΣΟΚ, για το τομαρι τους αγωνιζονται και θα το δεις γρηγορα και εκαναν μαλιστα και δηθεν μερες να αποφασισουν με ποιον θα πανε .Εμ και κεινη η πουτανα η Δαμανακη με τρεις γαμους και 10 παιδια ((παντρευτηκε και τον Κιμουλη τον μεγαλο ηθοποιο-κουνια που σας κουναγε??)) που ξεκινησε απο παιδι του καπεταν Γιωτη -εγινε προεδρος του Συνασπισμου και οπου ναναι μην εκαπλαγεις αμα την δεις υφυπουργο του Αλογοσκουφη, εμ λεω και αυτη εκανε 1 μηνα ακριβως να αποφασισει αν θα παει με τον Βενιζελο η με τον Γεωργακη και αφου κατασταλαξε κατοπιν ωριμου σκεψεως , ειπε, που μπορει να ειμαι πρωτο νουμερο μονο στον Γεωργακη , αλλωστε βλακειες θα κανω εχω και 10 παιδια και οι πρωην ανδρες μου δεν με γαμανε πια.Γιαυτο σου λεω αγαπητη Ελλη μη τα βαζεις με τον Λαζοπουλο , οχι οτι και αυτος ειναι αλανθαστος, μαλακας ειναι ειναι και αυτος οταν το επαιζε τρελλος για να μη παει φανταρος και τωρα κριτικαρει τους παντες και συμφωνω μαζι σου οτι δεν μπορει ο καθε μαλακας Λαζοπουλος να κριτικαρει τους παντες.Αλλα εγω για τον γεωργακη δεν χρειαζεται να ακουσω τον μαλακα τον Λαζοπουλο για να βγαλω γνωμη. Την εχω την γνωμη απο την εποχη που ο Παγκαλος ειχε πει οτι τον Γεωργακη ο πατερας του ο Ανδρεας ουτε για τσιγαρα απο το περιπτερο δεν εμπιστευοταν να τον στειλει να του παρει.Αυτα κοριτσι μου καλο, αγαπητη Ελλη για το Γεωργακη , αλλωστε το ΠΑΣΟΚ δεν σωζεται με τιποτε ,ειναι τοσο διεφθαρμενο που πρεπει να εκσαφανισθουν ολοι αυτοι που το αποτελουν για να μπορεσει να επανελθει στα πραγματα.Με ποιους να παει μπροστα μ ετον Καστανιδη που αμα αρχισει και μιλα δεν καταλαβαινει ουτε ο ιδιος τον εαυτο του .Το αγγουρι τον Ρεππα αυτος με το υφος του και με τον στομφο του δειωχνει καθε σκεπτομενο ανθρωπο.Με τον Πολυζωγοπουλο αυτον τον εκπροσωπο της εργατιας ,πως σας πουλανε τετοια παραμυθια , αυτον εκεινοι που πραγματικα καταλαβαν τι ρολο παιζει ηταν εκεινοι που τον καταμαυρισαν στο ξυλο τοτε και καλο του καναν του θεατρινου φτωχοεργατη.και ποσους αλλους να σου πω ολοι τα ιδια κουμασια ειναι.Γιυτο σου λεω Ελλη μου κουραγιο και αλλαξε επιλογες η αριστερα ειναι πολυ μα πολυ διεφθαρμενη που μπροστα της η δεξια ειναι αγία εστω και να κανει πολλες μαλακιες , αλλα τουλαχιστον λεει την αληθεια ειμαστε δεξιοι και θα κανουμε αυτα που πιστευουμε , οχι σαν τον ΠΑΣΟΚ και τα αλλα κομματα της αριστερας που μιλανε για τον φτωχο τον εργατη και απο πισω του την φαιρνουν.Αυτα και αλλαξε μυαλα ο κοσμος ξυπνησε δεν τρωει σοσιαλιστικα παραμυθια και τα κλεψεμεικα στην ακρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ξεχασατε να αναφερετε το τηλεγραφημα στον Μερτζο. Η πιο αντιπολευτικη πραξη του σοσιαλιστικου πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΣΙΠΡΑ ΑΣΕ ΤΙΣ ΤΡΕΝΤΙΕΣ
    ΣΤΗΝ ΤΙ-ΒΙ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ

    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΥΤΑ ΠΥΟ ΓΡΑΦΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΆ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΠ ΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΣ.ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΤΙΡΑ ΑΛΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΗΠΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΝΔ ΤΟ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΔ.ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ;ΟΣ ΤΙ ΕΠΗΓΕ ΕΚΕΙ Κ.ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ Ο ΟΜΟΪΔΕΆΤΗΣ ΣΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΣ;ΠΟΙΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΕ;THN ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΝΤΟΣ ΟΧΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.ΑΡΑ ΠΟΙΟΝ Κ.ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΛΕΣ "ΑΛΗΘΕΙΕΣ";TO ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΝ ΟΝΌΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ;ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ;ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ,ΠΑΙΔΙΑ,ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ,ΔΕΗ ΚΛΠ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟ 17%ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ;ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΛΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ.ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΦΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΟΥΣ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ.ΜΑΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.ΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΣΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΧΘΡΟΣ.ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΉΣΤΕ.

    Ο ΕΞΥΠΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ουαου.Οχι απλα εξυπνος.Διανοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η Μύκονος στηρίζει Τσίπρα και Λαζόπουλο από θα ξεκινήσει η επανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 40+1 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΣΙΠΡΑ

    Στηρίζω Τσίπρα
    γιατί γουστάρω:

    - να έχω τον πιο trendy αρχηγό
    - αναρχία και ανομία
    - κατάργηση στράτευσης
    - πρεζόνια και ναρκομανείς
    - Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
    - να χτυπάω την γυναίκα μου
    - μείωση χωρικών υδάτων σε 1 ν.μ.
    - να σπάνε και να καίνε την Αθήνα.
    - νεόπλουτους Β. Προαστίων
    - τραβεστί και τσανσέξουαλ
    - αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
    - γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
    - λεσβίες και αφέντρες
    - νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
    - δωρεάν αλλαγή φύλλου
    - να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
    - αναρχικούς και τρομοκράτες
    - υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
    - να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
    - να πετάμε πέτρες στην Βουλή
    - διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
    - το Βιβλίο της Ρεπούση.
    - αντιρρησίες συνείδησης
    - δωρεάν παιδία για να σπουδάζω σε κολέγιο
    - άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
    - προδότες πάσης φύσεως
    - φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
    - να ψηφίζουν οι Αλβανοί
    - μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
    - αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
    - αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
    - Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
    - Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
    - αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
    - να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
    - να είμαι αριστερός του κώλου
    - το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
    - όλη την Κύπρο Τουρκική.
    - απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
    - να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού

    και τέλος γιατί...
    ...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αυτό το πλοιο που προσάραξε στον Πορο...

    Χαρηκα που βγαλανε εξω τους τουριστες. Καπως το περιορισαμε το ρεζιλεμα.

    Το πλοιο λεει μπαζει νερα. Και μου ηρθε η εξης ιδεα: να το ξεκολλησουν απο τον υφαλο, να το γεμισουν πασοκοσκυλα ("συνεδρους") να το βγαλουν στ'ανοιχτα (Πορο-Φαλκονερα δεν απεχει και πολυ) και να το φουνταρουν.

    Αμα πετυχει το κολπο, το ξανακανουμε τον Απριλη (21) με διαπλεκομενους Νεοδημοκρατες (να, ξερετε, Ρεγκουζα, κουμπαρους, αυτο το βλαμμενο το Μιλτο κλπ κλπ).

    Το Μαιο Τσιπρα και λοιπα "προοδευτικα".

    Τον Ιουνιο κομουνια και ΛΑΟΣ χερι-χερι.

    Ετσι, καθε μηνα και βαπορι.

    Με τους συνδικαλΗστες ρε γαμωτο δεν ξερω τι θα κανουμε. Ολος ο ελληνικος στολος δε μας φτανει.



    Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μας εχετε πρηξει τα συκωτια με τον Λαζοπουλο...αφηστε το γυφτο στην ησηχια του ρεεε...ρατσιστες τι σας εκανε ο γυφτος?????

    Τι και αν λεει καμια μαλακια παραπανω...γιουφτος ειναι το δικαιουτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. OXI STOUS GYFTOUS TOU PASOK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Λαϊκο ταλεντο ο 12.47!

    Ενα πραγμα με νευριασε και με νευριαζει καθε φορα που το βλεπω:

    Τι παει να πει, ρε ορνεα, "αν θελει να ξαναβρει τη φορμα του το πασοκ" ?

    Γιατι να βρει παλι το δρομο της αυτη η αθλια ομαδα?

    Οι αλλες πολιτικες ομαδες δλδ δεν εχουν ψυχη? Δεν θελουν τοσοι αλλοι να δοκιμασουν κι αυτοι τις δυναμεις τους για να πανε μπροστα τον τοπο?

    Παψτε να λετε αυτη τη μπουρδα, δειξτε λιγη συνεση, λιγο μυαλο, επιτελους.
    Τι σκατα συγγενεια εχετε στο κατω κατω με αυτο το πασοκ? Αλλοδαπα κουμασια ειστε που το πονατε σαν μια σας οικογενειακη επιχειρηση?

    Και ποιος τη γαμει την επιχειρηση σας ρε αγγουρια του κερατα?
    Αντε τσακιστειτε απο δω χαμω, αχρεια βλητα, που δεν εχετε ξοδεψει ουτε μια στιγμουλα για να σκεφτειτε λιγο την Ελλαδα - το καθεαυτο αντικειμενο μεριμνας καθε εντιμου πολιτικου - και αντι αυτου, μουτρονετε σαν εγκαταλειμμενες παρθενες καθε φορα που η σοσιαληστρικη ακριδα δεχεται πυρα κριτικης - εσεις, αχρηστη και επιζημια αγελη βλακων και ανθελληνων!

    Οσο για κεινα τα σκουπιδια, που δεν εχουν ανακαλυψει κανενα αλλο νοημα στη ζωη τους παρα μονο το να μιλανε απαξιωτικα για τους εθνικιστες, λεει...
    δεν πατε στην εδρα του ΟΗΕ να καψετε καμια 200αριά σημαιες ολων των εθνων αντι να κανετε εμετο εδω μεσα, τσογλανογυφτοι γαμω το κερατο σας?

    Μαλακισμενα χαμινια!

    Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο κ. Λαζόπουλος δεν έχει πρόβλημα με τον ΓΑΠ. Έχει πρόβλημα με το ΠΑΣΟΚ απο την δεκαετία του 80. (Ψαξτε και το αρχείο της Αυριανής να δείτε τι του έγραφε τότε). Αλοίμονο στην κοινωνία που αναθέτει τον ρόλο του αντιπολιτευόμενου σε Λαζόπουλους Τριανταφυλοπούλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ειλικρινά πιστεύω ότι η σημερινή κυβέρνηση είναι για τα μπάζα, αλλά ρε παιδιά στο Θεο σας, πιστεύετε ότι ο Γιώργακης μπορεί να κυβερνήσει τη χώρα? και σας μιλάω εγώ που τον ψήφισα στις τελευταίες εκλογές διότι δεν είχα άλλη κυβερνητική επιλογή. Η δεξιά πρέπει να φύγει αυτό είναι σίγουρο, αλλά και ο Παπανδρέου ξύνεται. Αν διαβάζει κάποιος απο το ΠΑΣΟΚ τα σχόλια των ανθρώπων εδώ μέσα, ας του πεί να σταματήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μας λέει τα λάθη της κυβέρνησης, αυτά τα βλέπουμε και μόνοι μας, ας μας πεί αυτός το πρόγραμμα του για κάθε φλέγον θέμα που μας απασχολεί και εμεις θα κρίνουμε. Εως τότε Αλέξης και πάλι Αλέξης. Οσον αφόρα στο Λαζόπουλο ένα έχω να πω, η σάτυρα από καταβολής κόσμου σχολιάζει τους πάντεσ και όχι μόνο την εξουσία, και όπως εγώ έχω δικαίωμα να ΄λέω την άποψη μου, έτσι έχει δικαίωμα και ο Λάκης να΄κάνει το ίδιο, και κάτι τελευταίο, νόμιζα ότι οι αριστεροί άνθρωποι είμαστε και ανεκτίκοι με τις επιλογές των συνανθρώπων μας, είναι απαράδεκτο να γίνεται οποιοσδήποτε χαρακτηρισμός στηριζόμενος στη σεξουαλικότητα ενός ανθρώπου, ας μη μιλάμε για πράγματα που δεν γνωρίζουμε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. δικιο εχετε κυρια μου. ο λαζοπουλοσ μασ περναει για μαλακες.κριτικη στο πασοκ κανει ο φουστης.ο καραμανλης ειναι στο απυροβλητο.ισως επειδη εχουν κατι κοινο.ειναι και οι δυο φουστηδες.ο λαος λεει οτι πολλα ματια εχουν δει τον επιτυχημενο παρουσιαστη να περναει την πορτα του μακεδονια παλας με παιδακια.τι τα εκανε αραγε?μαλλον τα κερναγε πορτοκαλαδα στο level 9.συμφωνω ο παπανδρεου ειναι ακαταλληλος και πρεπει να φυγει. η ελλαδα αξιζει καλυτερη τυχη.καποιον που να μπορει να εκφρασει τα οραματα του λαου.ο φουστης ομως κανει κριτικη στον γαπ τον προεδρο της αξιωματικης αντιπολιτευσης και οχι σε αυτον που κυβερναει τον τοπο.ο οποιος ειναι ο χειροτερος πρωθυπυργος που εχει περασει. αλλα εχει ασυλια..γιατι κυριε λαζοπουλε?ειστε εμπαθης.αλλα η κριτικη πρεπει να κραταει ισες αποστασεις απ ολους. εκτοσ απο αντιπαπανδρεικος ειστε και τσιπριστης και καραμανλικος.ντροπη σας.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τελικά μερικοί είναι σε έναν δικό τους κόσμο αγγελικά πλασμένο...

    Όλες οι δημοσκοπήσεις δίνουν 80% αρνητική άποψη για τον Παπανδρέου. Άλλα λίγο να μιλήσει κάποιος με τους γύρω του μπορεί να διαπιστώσει του λόγου το αληθές.

    Το συμπέρασμα παραμένει το ίδιο. Ο Παπανδρέου είναι λίγος. Και ένας αριστερός όπως ο κ. Λαζόπουλος πονάει ακόμα περισσότερο όταν βλέπει πως αυτή η ανικανότητα συνηρεί την ΝΔ 5 μονάδες πάνω από το ΠΑΣΟΚ.
    Αν εκτελούσε διατεταγμένη υπηρεσία θα σώπαινε αφού αυτός ο ύπνος του ΠΑΣΟΚ βολεύει απεριόριστα τον Καραμανλή.
    Και ο κ. Παπανδρέου ενώ ΄το έδαφος ανοίγει καθημερινά κάτω από τα πόδια του συνεχίζει τις ηγεμονικές κορόνες περι αυτοδυναμίας και ηγεμονίας του ΠΑΣΟΚ.
    Έτσι που το πάει είναι σαφές ότι οδηγουμαστε ο ΣΥΝ να βάζει σε λίγο τους όρους και το τρίτο κόμμα ΠΑΣΟΚ να τους δέχεται
    ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ όσοι ψηφίσατε Παπανδρέου στις εσσοκομματικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αν αφήσεις και μακριά λευκά μαλλιά θα μοιάζεις στο καρβέλα, άλλωστε της ίδιας νοοτροπίας φαίνεσαι να είσαι. Έλεος πιά λυπηθέιτε μας ο καθένας ότι του καπνίσει το γράφει κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. προς ολους: η σατυρα ''ενοχλει'' αναλογως απο ποια οπτικη γωνια το βλεπει ο καθενας πχ ο φανατικος πασοκοδιαιτος ενοχλειται παντα απο το Λακη, ο φανατικος ΝΔ ενοχλειται απο την κριτικη στον Καραμανλη και ουτω καθεξης...Ετσι ο καθε αρρωστημενος τυπος ,οπως ο συγγραφεας του κειμενου που σχολιαζουμε,ψαχνει να βρει κεντρα και δολοπλοκους...Ο Λακης ,ως γατος που ειναι, το ξερει αυτο και συνεχιζει να τους τσιγγλαει...και αυτοι βεβαια πεφτουν στην παγιδα.Αυτους λοιπον τους θεωρω εκτος απο βολεμενους και ατομα μειωμενης αντιληψης και με μηδενικη αισθηση του χιουμορ...Οσο για τον Αλεξη και γω θεωρω οτι δεν εχει τιποτα καινουργιο να πει ,απλος ως συνομηλικος μας (περιπου) εχει μια ιδιαιτερη απηχηση αυτη την εποχη.Ομως πχ για υπουργο εξωτερικων δεν θα τον εμπιστευομουν με τιποτα.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 2:02 Πως να μην ήταν εναντίων του ΠΑΣΟΚ και εγώ ΝΔ ψήφισα για να πάνε στο αγύριστο τα σοσια-λιστικα πράσινα τρωκτικά που καταλήστεψαν την Ελλάδα.

    Μπετοστοκοι υποστηρικτές του ΓΑΠ καλά κάνει και λέει όσα λέει και στο ΓΑΠ το θέμα είναι να είναι πιο καυστικός και με την ΝΔ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΛΟ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΕΤΣΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΤΙΚΑ....ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΙ ΛΕΕΙ....ΤΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ..ΜΗΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ 10 ΜΕ ΤΟΝΟ? ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εγώ επιμένω ότι δεν είναι εντελώς αργά για το ΠΑΣΟΚ, πρέπει όμως να ξυπνήσει ΤΩΡΑ!!!!! κάντε κάτι, χάνετε το έδαφος κάτω από τα πόδια σας και εσείς χαριεντίζεστε μεταξύ σας(όταν δεν σκοτώνεστε). Ο λαζόπουλος σας έφταιξε, ήταν ο Λαζόπουλος παρόν όταν εκλέγατε αρχηγό το Σημίτη και πήγαινε το κόμα όλο δεξιά, ήταν ο Λαζόπουλος εκεί όταν παίζατε με τα λεφτά των πολιτών στο χρηματιστήριο? ήταν ο Λαζόπουλος εκεί όταν δίνατε στους εθνικούς προμηθεύτες όλα τα έργα με πλασματικούς προυπολογισμούς? και τόσα άλλα που δεν θέλω καν να τα θυμάμαι. Αφήστε καλύτερα ρε παιδιά, φαντάστείτε μονάχα πόσο θυμωμένοι είναι οι Ελληνες ακόμη μαζί σας που προτιμούν τον καραμανλή τον αδιάφορο από εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χοντροκομμένη προπαγάνδα εναντίον του Πούτιν από την εκπομπή του Στέλιου Κούλογλου, στην κρατική τηλεόραση

    Στιγμές από την «χρυσή» εποχή της προπαγάνδας του Ψυχρού Πολέμου ζήσαμε χθες στην ΕΤ1. Ξαναθυμηθήκαμε την Φωνή της Αμερικής και τον προπαγανδιστικό σταθμό Free Europe, που εξέπεμπε εναντίον της Σοβιετικής Ένωσης καθώς κάνοντας ζάπινγκ πέσαμε στην «Θεματική Βραδυά» του Στέλιου Κούλογλου, που προβάλλεται από την ΕΤ1.

    Ενημερωθήκαμε λοιπόν, από ένα ντοκιμαντέρ ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν ήταν παρά ένα ψωνισμένο παιδάκι που ονειρευόταν την KGB, όπου κατόρθωσε να γίνει δεκτός ως πράκτορας. Διακρίθηκε χάρις την σχολαστικότητά του και την μανία του να συλλέγει στοιχεία και πληροφορίες. Στην συνέχεια κατέδωσε τους πάντες, εκμεταλλεύτηκε τους πάντες, έγλυψε τους πάντες, ξεγέλασε όλους τους προϊσταμένους του και χάρις στα κρυφά ταλέντα του εξελίχθηκε στον αιμοσταγή Τσάρο και δολοφόνο των Τσετσένων που όλοι γνωρίζουμε.

    Όλα αυτά τα αντικειμενικά και έγκυρα καθώς και πολλά άλλα, τα έλεγαν σοβαρά και αξιόπιστα πρόσωπα, π.χ.Ρώσοι πράκτορες που αποστάτησαν στις ΗΠΑ, διάφοροι αντίπαλοι κλπ

    Στην συνέχεια, έπαιξε λέει και δεύτερο φιλμάκι, με την ιστορία του Alexander Litvinenko, του Ρώσου πράκτορα που δηλητηριάστηκε από πολώνιο 210 και βρήκε φρικτό θάνατο στο Λονδίνο. Αυτός λέει, έβαζε βόμβες για λογαριασμό του Πούτιν κ.ά και φυσικά ο Πούτιν στο τέλος τον δολοφόνησε. Δεν το είδαμε όμως, γιατί είχαμε αηδιάσει και παρακολουθούσαμε και Μάκη στο Alter. Ούτε την συζήτηση παρακολουθήσαμε. Το ίδιο θέμα με τον Litvinenko μας το είχε δείξει και ο Alexis πριν από 10 ημέρες από τους «Νέους Φακέλους» στον Σκαϊ. (εδώ)

    Αλήθεια τι τους έπιασε όλους ταυτόχρονα;

    Πάντως διάβαζα ότι τα τελευταία χρόνια ο Πούτιν έχει συλλάβει πάνω από 300 κατασκόπους και έχει ξεσκεπάσει πολύ περισσότερους. Πολλοί σχετίζονταν με μη κυβερνητικές οργανώσεις, ξένες πρεσβείες και ΜΜΕ. Σιγά μην άφηνε να κάνουν την Ρωσία σαν την Γιουγκοσλαβία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μου αρέσει η εκπομπή του Λαζόπουλου και γελάω πολύ. Με εκφράζει σε πολλά που λέει. Από την άλλη πρέπει κάποιος να είναι ηλίθιος για να μην βλέπει ότι η πολιτική του κριτική συνοψίζεται στο κατηγορώ για όλα τον Γιώργο (όχι ότι δεν τα θέλει ενίοτε ο κώλος του) και γλύφω τον Καραμανλή συνέχεια και μετά μανίας. Το να καρφώνει δευτεράτζες υπουργούς είναι για ξεκάρφωμα και φαίνεται!!! Το μόνο που φοβάμαι χωρίς να γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο, είναι ότι δεν είμαι σίγουρος για τους λόγους που το κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 3:05 Ξέχασες να πεις και ότι σπρώχνει Τσίπρα με τα χίλια τις ίδιες παρλαπίπες λέει με το ΓΑΠ αλλά αυτόν γλείφει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 3:05 Ξέχασες να πεις και ότι σπρώχνει Τσίπρα με τα χίλια τις ίδιες παρλαπίπες λέει με το ΓΑΠ αλλά αυτόν γλείφει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Προφανώς το πρόβλημα δεν ειναι του Λαζόπουλου.
    Ειναι του ελληνικού λαού που εμπιστεύεται την ψυχαγωγία του σε ανθρώπους που πάσχουν από μελαγχολία και την πολιτική του καθοδήγηση σε σχιζοφρενείς.
    Οι περισσότεροι από τους "επιφανείς" της τηλεόρασης έχουν απολλαγεί απο το Στρατό γιατί παρουσίαζαν ψυχοδιανοητικά προβλήματα.
    Αυτούς σήμερα τους χειροκροτάμε και τους θαυμάζουμε!
    Είμαστε λαός της πλάκας τελικά.
    Το απέραντο φρεοκομείο που λέγαμε!
    "Τα αγγειά γενήκαν θυμιατά και τα σκατά λιβάνι"
    (Αγγειά = δοχεία νυκτός, καθήκια)
    Μόνον για τέτοιες ανατροπές είμαστε ικανοί.

    DOMINUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΚΗ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΙΚΑΝΟΣ ΑΠΟ ΚΚ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠΕΞ ΤΟΥς ΘΥΜΙΖΩ ΤΟΥΤΟ: Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΕ ΕΝΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΥΤΗ.ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΣΤΡΑΒΑΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ.ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ.ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ο Λακης μεχρι να πεθανει θα χτυπαει το ΠΑΣΟΚ.Δεν προκειτε ποτε να ξεχασει οτι παρα τριχα τη γλυτωσε (πιος αραγε εριξε συρμα????) τη συλληψη στο γνωστο ΚΟΤΕΡΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Προφανώς το πρόβλημα δεν ειναι του Λαζόπουλου.
    Ειναι του ελληνικού λαού που εμπιστεύεται την ψυχαγωγία του σε ανθρώπους που πάσχουν από μελαγχολία και την πολιτική του καθοδήγηση σε σχιζοφρενείς.
    Οι περισσότεροι από τους "επιφανείς" της τηλεόρασης έχουν απολλαγεί απο το Στρατό γιατί παρουσίαζαν ψυχοδιανοητικά προβλήματα.
    Αυτούς σήμερα τους χειροκροτάμε και τους θαυμάζουμε!
    Είμαστε λαός της πλάκας τελικά.
    Το απέραντο φρεοκομείο που λέγαμε!
    "Τα αγγειά γενήκαν θυμιατά και τα σκατά λιβάνι"
    (Αγγειά = δοχεία νυκτός, καθήκια)
    Μόνον για τέτοιες ανατροπές είμαστε ικανοί.

    DOMINUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. 3:46 Giati den kanei to paidi, stoke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Διαβάστε το άρθρο του πιτσιρίκου για τον σωματοφύλακα του πρωθυπουργού τον Λαζόπουλο:

    http://pitsirikos.blogspot.com/2008/03/blog-post_9511.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. OI KLASIKOI PASOKOI. DEN TOUS ARESEI OTAN KAPIOS OPOS O LAZOPOULOS KANEI KRITIKH. DEN SAS ARESEI NA TA AKOUTE. DEN SAS ARESEI POU TA MEDIA DEN SAS YPOSTHRIZOUN PIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ο κλασικός μαλάκας.

    Δε κατάλαβες τίποτε από τα παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ο ΓΑΠ ό,τι και να λέει ο Λαζόπουλος είναι η ελπίδα της Ελλάδας. Το οτι δεν τον θέλον κάποιοι μεγαλοεκδότες ανάμεσα σε αυτούς και το αφεντικό του Λαζόπουλου ειναι ηλίου φαεινότερον. Κι αυτό γιατί Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είναι Καραμανλής έχει συγκεκριμένες προτάσεις για την αντιμετώπιση της διαπλοκής και της διαφθοράς. με τελευταία την πρόταση του για αλλαγή του εκλογικού νόμου υιοθετώντας το Γερμανικό μοντέλο, πρόταση που κατατέθηκε στη Βουλή και φυσικά απορρίφθηκε απο την Κυβέρνηση του Αρχιερέα της Διαφάνειας και δεν προβλήθηκε απο κανένα Μέσο Ενημέρωσης. Ο ΓΑΠ θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα πραγματικά και δε θα παρουσιάζεται ως ο Αρχιερέας της Διαφάνειας στα λόγια, επειδή έχει τη στήριξη του Παρασκευαίδη. Φυσικά οι Λαμπράκηδες, Μπόμπολες, Γιάννες, Λάκηδες κ.α θα πάνε εκεί που πρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. NA AGIASI TO STOMA SOY XRISOSTOME...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ο ΓΑΠ ό,τι και να λέει ο Λαζόπουλος είναι η ελπίδα της Ελλάδας.


    χαχαχαχαχαχα...
    Το καλύτερο που άκουσα σήμερα καλό 5:47 που ήταν αυτοί η ελπίδα όταν κυβερνούσε η πασοκάρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ...ΣΙΓΑ ΡΕ ΧΑΖΟΠΟΥΛΕ... ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ..ΚΟΚΑΙΝΗ.. ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΠΕΡΔΑ ΠΟΥ Σ'ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ...
    Α ΣΙΧΤΗΡ ... ΣΙΧΑΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 12:44 Φυσικά και είναι τιμή να ΜΗΝ πας στον ΣΤΡΑΤΟ και καλά έκανε. Δεν πέταξε 2 χρόνια από την ζωή του σκύβοντας το κεφάλι και λέγοντας ‘μάλιστα’ στον κάθε κομπλεξικό καραβανά όπως κάναμε οι περισσότεροι από εμάς που φοβηθήκαμε μετά τι θα πουν οι γονείς..ο περίγυρος. Ο καθένας πιστεύω αν μπορούσε να το γλιτώσει θα το γλίτωνε. Απλά ο Λαζόπουλος είχε τα αρχ…α να φτύσει το σύστημα και όσους που με τα φασιστικά σας σχόλια –βλέπε τον εαυτό σου- θέλετε υποταγμένες τις συνειδήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ma an thumamai o kk xarise tosa ekkatomuria ston kontomina apo to ika na mi balei to tsiraki tou ton lazopoulo pou ton esose tote me ta kotera kai ta narkotika kai tis gommenes na dialusei to pasok?
    ta sumferonta tous ta kaluptei mia xara o kataluloteros narthei o giorgos kai na tous ferei ta pano kato?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. 6:48 Αυτό δεν είναι μαγκιά κλανιά είναι... μόνο οι λουλουδες το θεωρούν μαγκιά και οι βρομιάρηδες οι αναρχικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ο ΛΑΚΗΣ ειναι γνωστός. Οπαδος του ΠΑΣΟΚ μέχρι την ατυχία της Κριακής των Παπουτσιών στη Θεσαλλονίκη , αφιονισμένος αντιΠΑΣΟΚΟΣ εκτοτε επερνε σβάρνα τα κανάλια σαν ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ στις εκλογες του 2000 βρίζοντας , βρηκε καταφυγιο στην αγκαλια του ΣΥΝ και έγινε οπως βλέπαμε ολοι ο μεγας προστατης του ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ λοιδωρώντας συστηματικά τον Παπανδρεου και δημιουργώντας οπως εγραψε ο pitsirikos το πρωτο σατιρικο σοου παγκοσμίως που σατιριζει την … αντιπολιτευση!!!!!!!!! Μεχρι εδω όλα γνωστα και επιτέλους λέγονται ανοικτά απ όλους.
    Γιατι εγω ο καχύποπτος παρατηρώ οτι η αρση ΑΣΥΛΙΑΣ του ξεφτίλα συνεπεσε με το ΛΙΒΕΛΟ κατα των δημοσιογράφων προχθές??? γιατι γεμισε το διαδίκτυο και τα πρωιναδικα της TV φωνες κατα του ΛΑΚΗ ξαφνικά????? Χαρά μου, αλλά τη φορά αυτή παιδια δικιο είχε ο Γυφτος. Και δεν μπορω να χαρώ το κράξιμο νοιωθοντας πως ένας ξεφτίλας ξεκατινιαζεται από άλλους ξεφτίλες συντέχνες δημοσιογραφους που κάνουν ακριβως ότι κι αυτός: Εξαγοράζονται απο την κυβέρνηση και κάνουν ΜΟΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 7:29 Ούτε λουλού είμαι ούτε αναρχικός αλλά ούτε και φασίστας στρατόκαυλος σαν και εσένα. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να θεωρεί πολύτιμη την ζωή του και να μην θέλει να την χαραμίσει υπόδουλος στο χακί, θίγοντας του συνεχώς την αξιοπρέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Άντε πάλι με τον Λαζόπουλο...Δλδ, για όλα σ'αυτόν τον τόπο, πρέπει να φταίει ένας(ο οποιοσδήποτε) Λαζόπουλος;;;Όλοι οι άλλοι(πολιτικοί+δημοσιογράφοι κυρίως) δεν φταίνε πουθενά;Για μένα οι πολιτικοί μας χρησιμοποιούν σαν μαριονέτες+κατευθύνουν τις κινήσεις μας όπως εκείνοι γουστάρουν+οι δημοσιογράφοι κατευθύνουν τις σκέψεις μας πλασάροντας τις πληροφορίες που θέλουν εκείνοι να μας δώσουν με τον τρόπο που εκείνοι θέλουν..Τουλάχιστον ο Λαζόπουλος τις περισσότερες φορές λέει εκείνα που εγω σκέφτομαι+θέλω να πω αλλά δεν μπορώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΚΗΣ

    O Λαζόπουλος ήταν πολέμιος του λαοπρόβλτου ηγέτη Ανδρέα Παπανδρέου.
    Αποτελεί το δούρειο ίππο ενός πορωμένου συστήματος ως το μεδούλι του.
    Οι αγώνες του ήταν πάντα στα σαλέ και τις θαλαμηγούς της Μυκόνου μαζί με τύπους του στύλ του, ομόλογους και ομοπαθείς.
    Ο συγκεκριμένοε καλλιτέχνης χαίδευε πάντα τους ανέγγυκτους ισχυρούς, παρακάμπτοντας δημοκρατικές αρχές και περνώντας εντέχνως τη συμπάθεια για πολιτικούς της παρακμής ή του πολιτικού τίποτα όπως ο Τσίπρας.
    Έχει κόμπλεξ με τους μετριοπαθείς πολίτες του δημοκρατικού κέντρου,
    όντας ακραίος ο ίδιος στην ατομική περιπέτεια της ζωής του και τις ιδεολογικές καταβολές του.
    Ο Γ. Παπανδρέου θα γίνει λαοπρόβλητος πρωθυπουργός όντας δημοκράτης τίμιος και καθαρός.
    Ο Λαζόπουλος θα μείνει ως ιεροφάντης της γκλάμουρ σαπίλας των ισχυρών του τόπου, ως ο έλληνας Δον Κιχώτης.
    Ακόμη ως ο λυγούρης της Αριστεράς.
    Ο Σαλτιμπάγκος των καιρών.
    Αλησμόνητε Νίκο Ξυλούρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ο Λαζόπουλος είναι προπαγανδιστής του Τσίπρα, ακόμα δεν το έχετε πάρει χαμπάρι;

    Ο Λαζόπουλος υποστηρίζει τον αριστερό λαϊκισμό, τη στήριξη στα τσογλάνια των Εξαρχείων που τα σπάνε όλα στο κέντρο της Αθήνας, τη στήριξη στα 12χρονια που κάνουν καταλήψεις στα γυμνάσια για τον Β Καποδίστρια (ενώ δεν έχουν ιδέα για τι μιλάνε).

    Ο Λαζόπουλος υποστηρίζει τον Τσίπρα που μετακινείται με μηχανή, ως καλός λαϊκιστής, αλλά δε μας λέει ότι η μηχανή είναι BMW!

    Επειδή ο Τσίπρας αρμέγει από το ΠΑΣΟΚ, βρίσκει ευκαιρία να τα χώνει ακόμη πιο πολύ στο ΠΑΣΟΚ. Παλαιότερα, απλά προωθούσε το Βενιζέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Α ρε πασόκια έχετε πάρει την κατρακύλα. Πήρατε χαμπάρι οτι θα τελειώσουνε οι διορισμοί και τα βολέματα κ τρέχετε κ δεν φτάνετε. Τώρα καταντήσατε να σας φταίει κι ο Λαζόπουλος!! αχαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ο Κωστάκης είναι προφανές οτι δεν πρόκειται να κάνει τίποτα, καθώς δεν είναι τίποτα άλλο απο αχυράνθρωπος του ΒΑρβιτσιώτη του Κεφαλογιάννη, της Εκκλησίας, του Βαρδινογιάννη κ.α, οι οποίοι τον έκαναν πρόεδρο μέσα σε ένα βράδυ χωρίς να τον ξέρει η μάνα του. Ο ΓΑΠ αντίθετα εκλέχτηκε απο 1.500.000 ψηφοφόρους ανάμεσα σε άλους 2 υποψήφιους.΄Θυμάστε να μίλησε κανείς για το ρόλο του Κεφαλογιάννη, που φυσικά βρίσκεται πίσω απο τον Καραμανλή, στην υπόθεση των Ζωνιανών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. αγαπητέ 7.29
    εκ μέρους των συμπαθούντων των αναρχικών, σας επιστρέφουμε τα περι βρώμας... όσο για τα υπόλοιπα, με χαρά βλέπουμε τους Έλληνες πατριώτες να στρατεύονται για το καλό του τόπου...Μπορείτε κάλλιστα να πάτε και να σκοτωθείτε αν θέλετε, πχ ας πηγαίνατε με τους φίλους σας τους ορθοδόξους Σέρβους αδελφους να σκοτώσετε παιδάκια Κροατών, Βόσνιων, και Κοσσοβάρων...Πάντα βέβαια με την αγάπη του χριστούλη...και το σταυρό στο χέρι
    Πάντα με εκτιμηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ρε σεις ξύπνιοι που μιλάτε για μειωμένη αντίληψη για το Παπανδρέου δεν μας εξηγείτε λοιπόν πως όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών η Ελλάδα είχε τόσες επιτυχίες πχ (ποιος προώθησε και διαπραγματεύτηκε επί κυβερνήσεων Σημίτη, μεταξύ πολλών άλλων, την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε., ποιος οικοδόμησε την αποκλιμάκωση της έντασης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ποιος εργάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ποιος διαμόρφωσε μια ολοκληρωμένη Βαλκανική πολιτική) και η Ελλάδα έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη;

    Αλλά τι να εξηγήσετε; Είσαστε συκοφάντες, παπαγαλάκια της Ρηγίλλης και της Κουμουνδούρου. Φάτε τώρα στη μάπα το καταλληλότερο και στήριχτε το κ---ί του Ζαχόπουλου όπως το στηρίζει και η αγριοπουστάρα ο Λάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τέτοιος που είναι ο Παπανδρέου, καλά του κάνει...
    Αν τον έγλειφε, θα ήθελα να δω αν τον ειρωνευόσουν...
    Αλλά μας πειράζει ότι είναι εναντίον μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΚΗ, ΑΛΛΑ ΜΩΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΡΥΔΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Σας το ειχα πει την περασμενη εβδομαδα οτι ο νεος δηθεν ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ που μας ξεπεταχτηκε θα περει τον πουλο για αυτο το κολημμα που εχει με το να σατιριζει τα παντα πλην του αγαπημενου του Κωστα.
    Ο λαος κυριε ΛΑΖΟ εχει ματια και βλεπει και αυτια και ακουει....εσυ ο ιδιος τα λες μεσα απο τις εκπομπες σου αλλα δεν τα εχεις χρησιμοποιησει ουτε για τον ιδιο τον εαυτο σου.
    Σας ειχα πει οτι θα σε μουτζωνουνε την περασμενη εβδομαδα και αρχισες να το νιωθεις φιλαρακι!!!
    Καλιο αργα παρα ποτε.
    Συνεχισε οπως ξεκινησες και κρατα χαρακτηρα οπως παντα για τον προστατευομενο σου αλλα το τιμημα αρχισες ηδη να το νιωθεις,ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΙΣ σαν μπαλινι αγαπητε αντικειμενικε ΛΑΛΑΚΗ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΗΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΗΝΟΜΕΝΗ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΔΑΗΣ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Αν δεν υπήρχε ο Λαζόπουλος, τώρα θα βλέπαμε δημοσκοπήσεις στα ΜΜΕ με 39% στη Ν.Δ. και 35% στο Πασοκ!
    Αν και δεν είμαι αριστερός, αν το τίμημα του να ξυπνήσει έστω λιγάκι ο λαός είναι το 17%-19% του Συριζα, τότε ας πούμε οτι είμαι σχετικά ικανοποιημένος και ψιλοσυμβιβάζομαι!
    Μόνο που θα ήθελα από τον Λάκη να μην υποστηρίζει αποκλειστικά και μόνο τον ΣΥΝ γιατί κάνει πολύ μπαμ από μακριά!
    Ας τον αβαντάρει όσο θέλει αλλά ας μην "χτυπάει" τα υπόλοιπα 2 "μικρά" κόμματα και ας προωθεί σιγά-σιγά την ιδέα του πολυ-πολυκομματισμού.
    Δεν θα ήθελα να ανακαλύψουμε αγαπητέ μας Λάκη οτι πρώτιστος σκοπός σου είναι να κάνεις τον ΣΥΝ πρώτο κόμμα, "διαλύοντας" όλα τα υπόλοιπα!
    Μην γίνεσαι κι εσύ σαν τον "μακαριστό" με την κατσίκα του γείτονα που σατίριζες!
    Μακάρι να υπάρχουν πολλά κόμματα στην βουλή (7-8 και παραπάνω) και να έχουμε κυβερνήσεις συνασπισμού όπως γίνεται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 3:01
    Βρισκω επιπολαιο και λαικιστικο το συμπερασμα-κριση καχυποψιας σου.
    Επειδη ειδα κι εγω το "αφιερωμα" θελω να σου πω πως δεν το πηρα ετσι.
    Κι αυτο γιατι αν παρακολουθω κατι στην ελληνικη τηλεοραση ειναι σιγουρα εκπομπες του εν λογω ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ.
    Ο Κουλογλου ενημερωνει.
    Το "αφιερωμα" στον Πουτιν ειναι μερος απο σειρα εκπομπων σχετικα με τη Ρωσια.
    Ακομη ηθελα να επισημανω πως ο Κουλογλου εχει αφιερωσει μεγαλο μερος της επαγγελματικης ζωης του "μεταναστης" στη Ρωσια.
    Δεν ηταν αυτος ο σκοπος του.Εχει αποδειξει τη σχεση του με την προπαγανδα,τουλαχιστον σε μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Λάκη, ίσως είμαι από τους πρώτους, που εντοπίσαν και κρίναν την σάτιρά σου, με αντικειμενικό και τίμιο τρόπο.

    Θα σου ξαναεπισημάνω, ότι "δεν μπορείς Λάκη" -ντεν μπορεί το πιντί-, να γίνεις τίποτε περισσότερο από ένας καλός καλαμπουρτζής. Ασε τον Αριστοφάνη ήσυχο, δεν είναι για τα μέτρα σου.

    Η αιτία είναι μία. Είσαι αμόρφωτος Λάκη. Δεν μπορείς να καταλάβεις πως γίνεται να μην καταλαβαίνεις, διότι δεν καταλαβαίνεις, πως εσύ ο "σίγουρα αριστερός", γίνεσαι κήρυκας του εθνικισμού.

    Δεν κατάλαβες πως έγινε Λάκη, όπως δεν κατα΄λαβες-γιατί δεν κατάλαβες, είμαι σίγουρος- πως έγινες προπαγανδιστής του Καραμανλή.

    Υπάρχει γιατρειά;

    Οχι Λάκη. Σε λίγα χρόνια θα απορείς , γιατί ο κόσμος σε αντιμετωπίζει σαν ένα Νέο Γκιωνάκη.

    Εγώ που σε βλέπω και σε ακούω στις εκπομπές σου, το βλέπω Λάκη, ότι δεν έχεις το "έρμα", την μόρφωση Λάκη, για κάτι σημαντικότερο.

    Τα βραβεία που θα παίρνεις , θα είναι αυτά του Ανδρα της Χρονιάς από το Στάτους και άλλα τέτοια έντυπα.

    Γεία σου Λάκη, που στην νιότη σου έδειχνες πως θα γινόσουν άλλος.

    Δεν θα σου ξανακάνω κριτική, δεν χρειάζεται.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. 1.Μια χαρα τα λεει ο Λακης αμα το Π.Α.Σ.Ο.Κ ειναι ΔΕΞΙΟ!! κομμα απο την ημερα που γεννηθηκε μεχρι να πεθανει και τωρα πλεον ο κοσμος το αρχισε να το καταλαβε εστω και αν ειναι αργα.Καλα κανει και προοθει τον κοσμο στην αριστερα επιτελους καποιος προωθει και αυτουσ και οχι τουσ τουσ δεξιουσ και τους ακροδεξιους (εξαλου θα πρεπει να παραδεχτητε ολοι οτι αντιπολιτευση τουλαχιστον σημερα κανει το ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ αλλα προωθητε το ΠΑΣΟΚ απο την τηλεο...

    2. Οσο για τις ατακες του προς το Παπα.. φυσικο ειναι σαν κομμικος να χτυπαει οταν μπορει καποιον γιατι αυτο προκαλει γελιο. Επισης οταν βρει ευκαιρια χτυπαει και την κυβερνησει.

    3.Τελος περι ΣΥΡΙΖΑ ΣΥΜΦΩΝΩ με το οτι το προωθει οποωσ και το ΚΚΕ αλλα δεν πιστευω οτιτο κανει λογο καποιου συμφεροντος οταν βλεπει την κατασταση ετσι οπως ειναι στα δυο μεγαλα κομματα να προσπαθει να βρει σαν πολιτης μια διεξοδο και ετσι καταληγει στα δυο αριστερα κομματα που κανουν και αντιπολιτευση και εχουν ποιο συνετες και σταθερες ιδιες και οχι οτι τους βουλευει!ΜΙα αριστερα μια δεξιααρκει να πεσει ψηφος.

    5.Οσο προσ το ΛΑΟΣ ολα τα καναλια το προωθουν δηχνωντας συνεχια τους βουλευτες τους ενω οι ιδιοι βουλευτες δεν εχουν να παρουσιασουν και κανενα μεγαλιο παρα μια ΧΟΥΝΤΙΚΗ πολιτικη. Επισης οταν βγενουν οι βουλευτεσ και μηλαν χωρις να σεβονται τους συνομιλητες ειναι παλι φυσικο να τουσ χτυπαει.

    6. Τελοσ ο Λακης δεν ειναι Αριστοφανη ΠΟΤΕ!!(τουλαχιστον να το περιφανεβεται) δεν το ειπε ο ιδιος αλλη τον λενε ετσι.ΚΑι δεν φαινεται αμορφοτος καθως δεν μπορει καποιος να κανει τοσες εξυπνες κηνήσεις και να ειναι τοσο ενημερομενος οταν ειναι αμόρφωτος.

    Τελος θα ηθελα να πω οτι δεν ειμαι υποστιριχτησ κανενοσ απο τα 5 κομματα αλλα οταν βλεπω κατι το οποιο ειναι σωστο η λαθος(κατα εμενα) θελω να πω τη γνωμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. 6.05

    Ξύπνα.
    Τα κόμματα είναι 6.

    Ξέχασες το μόνιμο κόμμα της συγκυβέρνησης.

    Την τηλεόραση.

    Ο Λακης, είναι βασικό στέλεχος αυτού του "προνομιούχου" κόμματος, που είναι το μόνο που έχει δικαίωμα να μιλάει κάθε μέρα με όλους τους πολίτες.

    Αυτό το "κόμμα", διαλέγει ποιοί του κάνουν ως σύμμαχοι τόσο στην κυβέρνηση όσο και στην αντιπολίτευση.

    Ετσι κάθε μέρα βγάζουν στο γυαλί και βάζουν στην σκεψη και την ψυχή των παιδιών, τα μιάσματα του ΛΑΟΣ, με τον ρατισμό και την συντήρηση.

    Αυτοί τους κάνουν για συνομιλητές. Ιδιοι είναι.
    Οπως όλοι οι φασίστες, δεν βγαίνουν ξεκάθαρα, αλλά κρύβονται πίσω από την δήθεν δημοκρατική και πλουραλιστική έκφραση.

    Σύνελθε, λοιπόν.
    Αν βέβαια το θέλεις.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. παρακολουθω ανελλιπως το λακη και πραγματικα διακρινω μια μεροληπτικη σταση υπερ του κωστακη και βαμβακοσφαξιμο του γιωργου και βεβαια ανεβασμα του αλεξη (το οποιο μπορουμε να θεωρησουμε και αναμενομενο)
    δεν βρισκει τιποτε για τον κωστακη;
    αποκλειεται
    πχ για τη γυναικα του που εγινε χειρουργος δεν θα μπορουσε να κανει τιποτε;
    αρα δεν θελει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ο Λάκης Λαζόπουλος πιστεύω ότι λέει τα πράγματα όπως θα ήθελε να τα πει ο μέσος λογικός Έλληνας. Οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε σχεδόν τα ίδια. Και καλά τώρα ποιος δεν έχει περισσότερο εμπιστοσύνη στον Κωστάκη παρά στον Γιωργάκη??? Όχι ότι διαφέρουν και πολύ...έτσι και αλλιώς καθοδηγούμενα είναι όλα...αλλά να βρε παιδί μου ο πρώτος σου κάνει πιο πρωθυπουργός. Θα δηλώσω επίσης ότι δεν πρέπει να θεωρούμε τον Λαζόπουλο αλάνθαστο. Εφόσον μιλάει σαν τον μέσο Έλληνα σίγουρα θα έχει κάνει και αυτός τις π@π@ριές του όπως το 99,99% των Ελλήνων. Γι'αυτό ρε παιδιά αφήστε τον, τουλάχιστον ας υπάρχει και κάποιος να λέει έστω και τα 3/4 της αλήθειας στον κοιμισμένο Ελληνικό λαό και ας είναι και αυτός λ@μόγιο λιγάκι!..Γιατί εσύ που τα διαβάζεις τώρα αυτά δεν έχεις χρησιμοποιήσει έστω και μία φορά μέσο για κάτι σοβαρό ή για κάτι αστείο..? Δεν έχεις πετάξει σκουπίδια σαν μ@λ@κ@ς στην μέση του δρόμου..? Δεν έκανες ή θα ήθελες να κάνεις πιο "χαλαρή" θητεία στα στρατά..? Δεν κοιτάς πρώτα την πάρτη σου και μετά τους άλλους..? ....κ.τ.λ. καλά αυτού του τόπου...Έδω που φτάσαμε όλοι μ@λ@κες είμαστε, το θέμα είναι ποιος είναι ο λιγότερος μ@λ@κ@ς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. mindcup !!!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Αγαπητή κ. Παπαθανασίου,
    γιά κάθε στοιχειωδώς νοήμονα άνθρωπο, έστω και της δικής μου μετρίας νοημοσύνης, το σχόλιό σας δεν αποτελεί τίποτε άλλο παρά ένα "παλιομοδίτικης συνταγής" άχαρο κράμα εμπάθειας, ευτελούς πολιτικαντισμού, έπαρσης, αθλιότητος και φυσικά ανοησίας, δηλαδή ένα κράμα όλων εκείνων των στοιχείων τα οποία αποτέλεσαν τα βασικά αίτια τα οποία οδήγησαν το ΠΑΣΟΚ στην χωματερή της πρόσφατης πολιτικής ιστορίας αυτού του τόπου.
    Με άλλα λόγια, το τραγικότερο δεν είναι τα "πεπραγμένα" του ΠΑΣΟΚ αλλά τό ότι στην πραγματικότητα ουδέποτε συνειδητοποίησε το (τελικά) κακό που έκανε σε αυτή τη χώρα.Και τότε ως κακή Κυβέρνηση αλλά και τώρα ως αξιοθρήνητη Αντιπολίτευση.Το σχόλιό σας αυτό, γιά μένα τον ακομματικό πολίτη, αν θέσεις όπως αυτές αντανακλούν γενικότερες πεποιθήσεις της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ (ότι δηλαδή το κόμμα αυτό δεν μπορεί να ορθοποδήσει επειδή οι πάντες το πολεμούν βρώμικα και φταίνε οι πάντες πλην ...υμών) το μόνο που καταφέρνουν πέραν του να μας κάνουν να μειδιούμε σκωπτικά είναι και να το απομονώνουν ακόμη περισσότερο από την κοινωνία αφού όπως προανέφερα, σκέψεις όπως αυτές, καταδεικνύουν πως αν το ΠΑΣΟΚ έχει αλλάξει σε κάτι είναι ότι τελικά έγινε χειρότερο από αυτό που ήταν.
    Και γιά να σας διευκολύνω, θα κάνω μιά υπόθεση εργασίας, ότι δηλαδή "ο Λάκης Λαζόπουλος είναι προκατειλημμένος και άθλιος και παίζει βρώμικο παιχνίδι κλπ κλπ ανοησίες όπως ότι αβαντάρει τον κ.Καραμανλή (άρα και την Ν.Δ. !!!) πράγματα δηλαδή που μόνο γέλωτα προκαλούν σε μένα τον ανόητο και πως παράλληλα χτυπάει τον κ. Γ. Παπανδρέου προσωπικά αλλά και το ΠΑΣΟΚ ευρύτερα.Αν λοιπόν δεχτώ την θέση σας αυτή, τότε εγείρονται άπειρα ερωτήματα γιά το ίδιο το ΠΑΣΟΚ και τον κ.Γ.Παπανδρέου και πρώτο και πλέον βασικό ερώτημα είναι:
    Πώς είναι δυνατόν ένας ολόκληρος κομματικός μηχανισμός, φορέας ιδεών,(υποτίθεται) ο οποίος διακυβέρνησε επί 2 δεκαετίες να καθορίζει την μοίρα του από έναν "προκατειλημμένο καλλιτέχνη" και από μερικά ΜΜΕ ? Πώς είναι δυνατόν ένα κόμμα με τέτοια ιστορία, σήμερα το 2008 να μην μπορεί να καθορίσει το ίδιο την μοίρα του και να αποτελεί "έρμαιο" όπως αφήνετε σαφώς να εννοηθεί, του κάθε "κακόβουλου"? Αν κάτι τέτοιο όντως συμβαίνει, τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα γιά το κόμμα αυτό αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως ο λόγος του είναι τόσο ανίσχυρος και κενός στην σημερινή κοινωνία, που αρκεί ένας ηθοποιός και πέντε καναλάρχες γιά να το "υπονομεύσουν".Μήπως κ.Παπαθανασίου θα έπρεπε να ...εύχεστε το σχόλιό σας να είναι άστοχο? Γιατί αν δεν είναι τότε στην ουσία αποτελεί ένα ακόμη ράπισμα προς το ΠΑΣΟΚ και την ηγεσία του.Γιά σκεφτείτε το λίγο καλύτερα και ίσως δείτε ότι έχω λίγο δίκιο...
    Αγαπητή κ. Παπαθανασίου, ο λαός μας έχει μιά σοφή παροιμία γιά τέτοιες περιπτώσεις και λέει πως "της αχαμνής της π... της φταίνε οι τρίχες".Καταλάβετε επί τέλους πως γιά την θέση που βρίσκεται σήμερα το ΠΑΣΟΚ δεν ευθύνεται ουδείς άλλος πλήν του ιδίου του ΠΑΣΟΚ και αναζητείστε τον υπαίτιο μέσα στον κομματικό σας μηχανισμό.(τί λέξη κι αυτή...)
    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει κάποτε να κοιταχτεί στον καθρέφτη.Και να πάψει να κυνηγάει μάγισσες.Προκατειλημμένοι, (εντός ή εκτός εισαγωγικών)καλλιτέχνες και ΜΜΕ πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν.Το πρόβλημα όμως γιά μας την κοινωνία δεν είναι αυτοί.Ας δεχτούμε ότι αυτός είναι ο ιστορικός τους "βρώμικος ρόλος" και αυτόν τον υπηρετούν θαυμάσια.
    Το ζήτημα είναι πόσο καλά υπηρετείτε εσείς τον δικό σας ιστορικό ρόλο.Και από ότι φαίνεται, (με βάση τον βαθμό αποδοχής σας από την κοινωνία) αυτόν τον ρόλο εσείς δεν τον υπηρετείτε καθόλου μα καθόλου καλά.
    Εύχομαι κάποτε να συνειδητοποιήσετε τί τριτοκοσμική χώρα δημιουργήσατε όσο κυβερνούσατε, ανάγοντας την διαφθορά στον υπέρτατο Κυβερνήτη.Εύχομαι κάποτε να συνειδητοποιήσετε ότι ΕΣΕΙΣ φέρατε την ΝΔ στην εξουσία γιά να συνεχίσει και αυτή με την ίδια λογική: Την λογική της μίζας, της διαφθοράς και της οικονομικής αλλά και ηθικής εξαθλίωσης της κοινωνίας.
    Μην ανησυχείτε λοιπόν, κανείς δεν σας πολεμάει.Ή τουλάχιστον κανείς δεν σας πολεμάει περισσότερο από ότι τα ...πεπραγμένα σας.
    Σε αυτή τη ζωή, ο καθένας τελικά λαμβάνει ό,τι του αξίζει.Γι αυτό και γώ ως ψηφοφόρος-πολίτης αναλαμβάνω το μερίδιο της ευθύνης που "μου" αναλογεί, αφού με τα διάφορα "τερτίπια" σας και παιχνιδάκια σας, σας ψηφίζω ή δεν σας ψηφίζω, σταθμίζοντας κάθε τέσσερα χρόνια όχι το συλλογικό καλό αλλά το ατομικό μου συμφέρον.
    Έχω λοιπόν και γώ την ευθύνη μου ως πολίτης και μάλιστα βαρύτατη.
    Κυρία Παπαθανασίου,
    από τα βάθη της ψυχής μου εύχομαι το ΠΑΣΟΚ να καταννοήσει κάποτε γιατί έφτασε εκεί που έφτασε.
    Θά είναι το πρώτο βήμα γιά να μπορέσει να επανακτήσει ένα έστω μικρό κομμάτι της χαμένης του τιμής.Αλλά, σχόλια όπως το δικό σας και τοποθετήσεις όπως του κ. Γ.Παπανδρέου περί πολέμου εκδοτών κλπ ανοησιών, δυστυχώς μου δείχνουν πως το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο δεν έχει αλλάξει αλλά έχει γίνει και χειρότερο αφού δεν κατάφερε να διδαχτεί τίποτε από την πρόσφατη ιστορία.Και γι αυτό, λυπάμαι πολύ.
    Γιά την ιστορία και μόνο, σας λέω ότι δεν ανήκω σε ΚΑΝΕΝΑ κόμμα, απλώς έχω την βλαπτική συνήθεια του να μην ξεχνώ αλλά και να σκέπτομαι.
    Ευχαριστώ θερμά γιά τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. πεστα ρε Akraganta δεν εχουν καταλαβει ακομα οτι το ΠΑΣΟΚ (και η ΝΔ το συνεχιζει) φερει την χωρα σε αυτο το σημειο και δεν φταιει ουτε ο Λακης ουτε ουτε ο Μακης ουτε κανενας Ακης Τασος αλλα οι ιδιοι με τα μυαλα που κουβαλαν και τον εγωισμο τους και αλλαζονια οτι δεν φταινε αυτοι που χανουν ψηφους.Και ρωτω πως θα διορθωθουν εφοσον νομιζουν οτι δεν φταινε αυτοι? εξαλου ακομα και μεσα στο κομμα ο ενας κατηγορει τον αλλον( ειναι απο μονοι τους για γελια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Εχω δηλώσει ότι δεν θα ξαναασχοληθώ με την περίπτωση του θλιβερού Λάκη, αλλά η μακροσκελής συνηγορία του ΚΟΙΝΟΥ ΝΟΥ, με τσίγκλισαν και θάθελα να του απαντήσω, στο βασικό του ερώτημα.
    ---------
    Στο ότι αν μπορεί ένα κόμμα να το χτυπάει, ένας καλιτέχνης και πένετ ΜΜΕ, τότε δεν αξίζει να είναι κόμμα.
    ---------

    Να το ξανασκεφτεί αυτό που έγραψε.

    Τα ευαίσθητα "πράγματα" μπορούν να κινδυνέψουν ακόμη και από μικρότερους αντίπαλους. Τα "παχυδερμικά" πράγματα δεν κινδυνεύουν από τίποτα.

    Τα πέντε ΜΜΕ, δεν είναι πέντε ΜΜΕ, αλλά το συνολικό πλαίσιο του συστήματος ΜΜΕ και δεν το είπε πρώτος ο ΓΑΠ, αλλά ο προστατευόμενος του ΛΑΚΗ, ο Καραμανλής, όταν μιλούσε για την ΔΙΑΠΛΟΚΗ και τους Νταβαντζήδες.

    Τότε όμως ο Λάκης δεν μας έλεγε τα ίδια για την ΝΔ, αλλά συμφωνούσε και όχι μόνο αυτός, με την "τερατώδη δύναμη" που είχαν και μάλιστα χωρίς ο ίδιος να είναι ο Ανδρας της Χρονιάς του.

    Αυτό να τον προβληματίσει. Τα ΜΜΕ μπορούν να δόσουν τον ρόλο του ακόμη και σε ανύπαρκτους , όπως ο Αυτιάς.
    Ετσι θα τον κάνουν, μόλις περάσει η σαιζόν και αυτόν.

    Οσοι λοιπόν τον κατακρίνουμε , το κάνουμε επειδή λυπούμαστε που "ζήλωσε την δόξα του Αυτιά".

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Επειδή είναι "έξυπνος" υποτίθεται άνθρωπος, αυτό που βλέπει σιγά-σιγά ο κόσμος, είναι ότι ο ΓΑΠ είναι ο "ευαίσθητος" και αυτός το "παχύδερμο".

    Οταν ο καλιτέχνης χάνει κατά κράτος το χαρακτηριστικό του "ευαίσθητου", τότε παύει να είναι καλιτέχνης και γίνεται φτηνός προπαγανδιστής, που απλώς έχει επιτυχία στις διάφορες "χοντρόπετσες" διακωμοδήσεις, ανθρώπων με "ελατώματα", γίνεται μια Ανίτα Πάνια, ένας Γκιωνάκης που προσπαθεί να βγάλει γέλιο με τις γκριμάτσες.

    Τότε αρχίζει το ξήλωμα του πουλόβερ. Ολοι ψάχνουν να βρούν την πηγή της εμπάθειας και τότε ανακαλύπτουν ότι η αιτία, δεν είναι μια αθώα "καλλιτεχνική ματιά", αλλά η "φανατική ματιά" του νεοεθνικιστή "αριστερού".

    Ο "καλλιτέχνης" ενοχλείται επειδή ο ΓΑΠ, είναι αντεθνικιστής.

    Δεν τον πειράζουν τα σαρδάμ του, αλλά η θέση του στο Σχέδιο Ανάν, η θέση του για τα Ελληνοτουρκικά, η θέση του στις σχέσεις στα Βαλκάνια και τα συνοψίζει όλα αυτά με το "Αμερικανάκι".

    Ετσι όμως η "σάτιρα" στερείτε του "υποτιθέμενου" περιεχομένου του και γίνεται "σκληρός συντηρητικός, δεξιός λόγος" "κομματικός λόγος".

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Αγαπητέ "Χωριάτη" και πάλι γιά χάρη του διαλόγου θα δεχτώ ως υπόθεση εργασίας (και όχι μόνο) τον βρώμικο ρόλο πολλών ή και όλων των ΜΜΕ.Αλλά έχω μιά απλή απορία:
    Πώς είναι δυνατόν ένα κόμμα το οποίο διακυβέρνησε επί τόσα χρόνια, με τόσο μεγάλη λαική στήριξη, να καταφέρεται κατά των "νταβατζήδων της ενημέρωσης"?
    Τι θεσμοθέτησε γιά ένα τέτοιο μείζον θέμα τα τόσα χρόνια της διακυβέρνησής του ? Ή μήπως αντί να θεσμοθετήσει προτίμησε να παίξει παιχνιδάκια με τίς αδειοδοτήσεις των σταθμών?
    Και αν αυτή τη στιγμή τα μέσα μπορούν να "χειραγωγούν" ποιός ευθύνεται? Μήπως ο ίδιος που ζητάει τώρα ...ευθύνες?
    Μα είναι να γελάει κανείς.
    Αγαπητέ "χωριάτη", όταν κάποιος μεγαλώνει ένα φίδι γιατί προς στιγμή τον εξυπηρετεί, ας έχει και την απαιτούμενη σοφία να γνωρίζει ότι όταν τα συμφέροντα του φιδιού κάποτε αλλάξουν, ενδέχεται να δαγκώσει και τον ίδιο.
    Θα πώ λοιπόν το ίδιο που είχε πεί και ο πολιτικώς αείμνηστος κ.Σημίτης γιά την υπόθεση του χρηματιστηρίου: "'Ας πρόσεχαν" !
    Όχι όσο μας βολεύουν τα ΜΜΕ κάνουμε ποιούμε την νήσσαν και όταν αλλάξουν ρότα τότε βγαίνουμε και φωνάζουμε "λύκος στα πρόβατα" !
    Ειδικά όταν αυτόν τον λύκο, εμείς τον μεγαλώσαμε στην αγκαλιά μας με το ΔΙΚΟ μας "γάλα" (δημόσια έργα κλπ) γιά να μας φυλάει όταν χρειάζεται.Ε απλώς ο λύκος αυτός, την συγκεκριμένη στιγμή έκρινε ότι το γάλα του απέναντι τσομπάνη είναι καλύτερο.
    Το ΠΑΣΟΚ (ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ) κάποτε επί τέλους ας αποφασίσουν:
    Τα ΜΜΕ είναι "καλά" ή "κακά" ?
    Ή μήπως σήμερα είναι έτσι και αύριο ...βλέπουμε ?
    Αγαπητέ "χωριάτη", μιά Πολιτεία δεν κρίνεται από τους "κακούς" της αλλά από τους θεσμούς εκείνους με τους οποίους φρόντισε (ή δεν φρόντισε) να θωρακίσει την εύνομη λειτουργία της.
    Οι σκέψεις μου αυτές ας σημειωθεί και πάλι πως δεν αφορούν μόνο το ΠΑΣΟΚ αλλά σύμπασα την πολιτική ηγεσία.
    Και ας μην ξεχνάμε ότι η έννοια του "νταβατζή" εμπεριέχει και αυτήν της "προστασίας".Οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι, όταν κάποιος επιζητά την "προστασία" θα δεχτεί και το ..."νταβατζηλίκι".Αυτά τα δύο πάνε πακέτο.
    Εάν πάλι δεν τα γουστάρει και θέλει να τα εκριζώσει και επί 20 χρόνια διακυβέρνησης δεν μπορεί να το κάνει, έ τότε είναι ανίκανος.
    Τί να κάνουμε ρε παιδιά, η τράπουλα δεν σου βγαίνει πάντα όπως θέλεις...
    Λυπάμαι γιά αυτά που γράφω και θα ευχόμουν να μην συνέβαιναν στην χώρα μας.Αλλά συμβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΟΙΝΕ ΝΟΥ
    συμφωνά μ'αυτά που λές για το ΠΑΣΟΚ και απ'ότι κατάλαβα συμφωνεί και το ΠΑΣΟΚ μαζί σου.
    Ατόφια αυτά που λές ήταν το ζουμί του συνεδρίου τους -αν δεχτούμε ότι εκεί εκφράστηκε το ΠΑΣΟΚ-.

    Το ότι εκφράστηκαν από τους ίδιους, το ότι δηλαδή, αποφάσιασαν να αυτομαστιγωθούν, μπορεί να πεί κανείς ότι το κάναν επικοινωνιακά, ότι υποκρίνονται και δεν πείθουν.
    Μπορεί να είναι και έτσι.

    Ομως αυτοί κάθησαν εκεί και τους φτύνει ο κάθε ΛΑΚΗΣ, με τον πιό προφανή και εύκολο τρόπο, με επιχειρήματα του αυτονόητου.
    Πάλι θα μου πείς ότι κάθησαν επειδή οι μικρόνοες πιστεύουν ότι θα ξαναγίνουν κυβέρνηση και θα ξανακάνουν τα αίσχη τους.

    Ομως το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, δεν είναι μόνο δικό του πρόβλημα.
    Τα αίσχη της διακυβέρνησής του, δεν αφορούν μόνο τα στελέχη του. Το ΠΑΣΟΚ έγινε αισχρό μέχρι τον τελευταίο ψηφοφόρο του.

    Ετσι σήμερα έχουμε το φαινόμενο να το εγκαταλείπουν τα μέλη του και να πηγαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ κατά σύμπτωση μαζί με τον ΛΑΚΗ.

    Ολοι αυτοί είναι το "ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΑΣΟΚ", που αντί να κάνει χαρακίρι, αντί να παραδεχθεί ότι έχει κάνει αίσχη, τρέχει στον ΣΥΡΙΖΑ, μας το παίζουν επαναστάτες και ρίχνουν όλο το φταίξιμο, στον ΓΑΠ, που ούτε οι ίδιοι δεν τολμούν να τον κατονομάσουν, ως τον εκφραστή αυτού του ΧΥΔΑΙΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    Αλλά και να το δεχόμουν ότι ο Λάκης, δεν χαρίζεται στα "φίδια που έθρεψε το ΠΑΣΟΚ" και τώρα το δαγκώνουν, ως θεία τιμωρία, τον ΛΑΚΗ δεν μπορώ να τον δεχτώ ως τιμητή.

    Αυτός ο ίδιος πρίν τέσσερις μήνες, υποστήριζε τον Βενιζέλο, αδιαφορώντας τελείως για τους χυδαίους ΠΑΣΟΚους που θα κουβαλούσε ξανα΄σ την εξουσία, συμβιβαζόμενος με τα "φίδια".

    Ο Λάκης είναι φυσιοδίφης λοιπόν, είναι πεχλιβάνης, είναι "γητευτής των φιδιών" που το ΠΑΣΟΚ έθρεψε.

    Τελείωσε ΚΟΙΝΕ ΝΟΥ. Ο Λάκης είναι ανέντιμος, εκτίθεται συνεχώς, αποκαλύπτεται ότι είναι "προσχηματικές οι αντιρρήσεις του". Είναι ένας ακόμα χυδαίος "φανατικός εθνικιστής" και τίποτε περισσότερο.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Σιγα τον πεχλιβανη τον λακη ... σιγα τον γητευτη φιδιων!

    Αν κατι ειναι ο Λακης που να προερχεται απ την ανατολικη παραδοση , αυτο ειναι ΔΕΡΒΙΣΗΣ.

    Ο τυπος κανεικυκλους και στο τελος αυτουπνωτιζεται απο την ιδια εικονα του, σε σημειο που να πιστευει τελικα οτι ειναι κατι αναμεσα σε αριστοφανη , ρουσω και μεσσια .

    Ελεος πια ειναι τοσο γελοια αυταρεσκος που ουδεποτε δεν διανοηθηκε να γυρισει και να πει

    - Ρε ρουφιανες μεσημερατζουδες παψτε να με παιζετε , παψτε να με καθηγιαζετε , ενας κοινος θνητος ειμαι καιτιποτα αλλο.

    Αλλα ο τυπακος εζηλωσε την δοξα του Μακη και την ειδε σαν αυθεντικη φωνη μας ... ΜΑΣ.

    Οχι ρε Λακη δεν εισαι η φωνη μου , ουτε εσυ , ουτε κανας αλλος ...αει σιχτηρ πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Τα μήπως και τα ερωτηματικά περισσεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. H TEXNH του ΓΛΥΦΗΝ και του ΣΚΥΒΕΙΝ στο 70%.

    Limit up του ΚΩΛΟΥ !!!

    του ΛΑΚΩΛΟΥ !!!

    Άει ΧΑΣΟΥ φουστάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΙΑΟΥΡΤΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ .
    ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Siga xoriati mi skiseis to kaltson.

    Ladi akoume tiganita den vlepoume. Esy vevaia san opados (kai dimosiografos?) prospatheis na mas peiseis.

    Me tin idia omada pou epi 20 xronia den ekane tipota apolytos apo osa epaggelotan ti se kanei na pisteyeis oti tha ta kanei ola tora?

    I pisti soy sto komma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Siga xoriati mi skiseis to kaltson.
    ---------
    Ποιό καλσόν ρε φίλε;
    Δεν γίνεσαι πιό συγκεκριμένος;
    Σε ρωτάω επειδή έχω μπλέξει στην γκαρνταρόμπα μου και δεν ξέρω σε ποιό αναφέρεσαι.
    ----------
    --------
    Ladi akoume tiganita den vlepoume. Esy vevaia san opados (kai dimosiografos?) prospatheis na mas peiseis.
    ----------
    Ούτε οπαδός ούτε δημοσιογράφος.
    Ούτε λάδι ούτε τηγανίτα, ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν. Προσπαθώ και γώ να μην πεισθώ, από τους πααρλογισμούς που διαβάζω.
    Μη φοβάσαι δεν κινδυνεύεις από μένα.
    ----------------
    Me tin idia omada pou epi 20 xronia den ekane tipota apolytos apo osa epaggelotan ti se kanei na pisteyeis oti tha ta kanei ola tora?
    --------
    Αν έχεις μια ομάδα μπάσκετ και επί 20 χρόνια σε βάζουν να παίξεις ποδόσφαιρο, δεν πρόκειται να βάλεις γκόλ.
    Διότι εντάξει αυτή -αν και όχι ακριβώς- ήταν η ομάδα, αλλά εμείς είμασταν το γήπεδο και θέλαμε η ομάδα να βάλει τα γκόλ που θέλαμε.
    Στις δημοκρατίες, εμείς αποφασίζουμε ποιά ομάδα θέλουμε και για ποιό σκοπό. Δεν φταίει μόνο η ομάδα. Εμείς θέλουμε περισσότερη επιδότηση απ'όση διακιούμαστε, εμείς θέλουμε νομιμοποιηση στο αυθαίρετό μας και να μην κάνουμε τώρα που σφίξαν οι κώλοι τις Παναγίες.
    Εν πάσει περιπτώσει, τώρα που σφίξαν οι κώλοι, αποφασίσαμε ότι αυτή η ομάδα, πρέπει να παίξει μπάσκετ και καιρός είναι ν'αλλάξουμε γήπεδο και από το Καραισκάκη να πάμε στο ΣΕΦ.
    Αυτό είναι όλο φίλς, αγνέ , που δεν θέλεις να έχεις καμμία ευθύνη και πάντα σου φταίνε οι άλλοι.
    -------------
    I pisti soy sto komma?
    -------------
    Δεν είμαι ΠΑΣΟΚος. Ανένταχτος κεντροαριστερός είμαι, που πιστεύει ότι η χώρα ή θα καταστραφεί με την διακυβέρνηση της ΝΔ ή θα διασωθεί -όχι να κάνει τίποτε φοβερά και τρομερά, αλλά απλά να διασωθεί- με μια διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ.
    Αν δεν γίνει αυτή η συμμαχία, ούτε ψύλος στον κόρφο σου φίλε. Θα περπατάς στον δρόμο και θα κρατάς τον κώλο σου.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. "Κουράστηκα να μουτζώνω"!!!
    Σκλουπιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Τι να λέμε τώρα για τον εξυπνουλάκη Λάκη.Που τρέχει μόνος του σ'ενα γήπεδο γεμάτο αγανακτισμένους θεατές;Κατάκλεψε τον Ξανθούλη τον Χάρρυ Κλύνν έβριζε την Βουγιουκλάκη τον Αντρέα (όταν θέλει να πλησιάσει κάποιον τον βρίζει)ο ανυπότακτος!Χώθηκε στο Mega με τις πλάτες του Μικρούτσικου, αναμάσησε τις μεταμφιέσεις του Χάρρυ Κλύνν πάλι,που τις ονόμασε Μήτσους,έδωσε και καλά δυό στιχάκια στο Σάκη,τον πήγε ο Ηλίας στη θαλαμηγό ενα βράδυ,είπε δυό ανέκδοτάκια στον Κοντομηνά,αυτός γέλασε κάπως γιατί ο Αντώνης όλο για τα βραβεία STATUSτου μιλάει και νάτην η Μαρίτσα στον ΑLPHA να λύνει και να δένει.Και τώρα να τα τσιτάτα περί σάτιρας και σατιρικού.Αλλο η σάτιρα κι άλλο ο χλευασμός εξυπνουΛάκη μου..Αυτά και ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ :babyboom-artpower.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *