...σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση! Σύμφωνα με πληροφορίες , πανελλαδική δημοσκόπηση που έγινε για λογαριασμό μεγάλης κυριακάτικης εφημερίδας (Το...
...σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση!
Σύμφωνα με πληροφορίες, πανελλαδική δημοσκόπηση που έγινε για λογαριασμό μεγάλης κυριακάτικης εφημερίδας (Το "Βήμα") δείχνει εντυπωσιακά ευρήματα. Η ΝΔ βρίσκεται στο 29%, το ΠΑΣΟΚ γύρω στο 24% και ο ΣΥΡΙΖΑ στο 18-19%.
Αληθεύει όμως ότι κορυφαίος πολιτικός παράγων έκανε παρέμβαση (...) στην ιδιοκτησία της εφημερίδας, προκειμένου να μην δημοσιευτεί (τουλάχιστον με αυτή την ...μορφή) αυτή η αποκαλυπτική δημοσκόπηση;
Πάντως η εφημερίδα θα κυκλοφορήσει με την δημοσκόπηση. Που σημαίνει ότι η παρέμβαση, αν έγινε, δεν έπιασε τόπο.
Αυτά βλέπουν και πάνε να κουκουλώσουν και τη siemens,το νου σας λαμόγια
ΑπάντησηΔιαγραφήrapidshare.com/files/96164933/Docs.rar
ΑπάντησηΔιαγραφήθα έχουμε ραγδαίες αλλαγές στο πιλιτικό σκηνικό. Μάλλον είναι καιρός να εκλείψουν οι δεινόσαυροι.
κοίτα που θα περάσει και το ΠΑΣΟΚ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝατα ,νατα τα μαντάτα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο που οταν ερθει εκεινη η ώρα της ψήφου παθαίνουμε μια κολούμπρα και το χερι ρίχνει αλλού αντ'αλλού..Γιατι ..'αλλα λέει το μυαλό κι άλλα η καρδιά..μα πιο πολλα η πορτοφόλα..
Πάλι τα ίδια το press-gr!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν λένε το όνομα του ποίτικού?
Γιατί πάλι αφήνουν κενά?
Δίνουν λαβές για σχόλια.
Πάντως έχουν ξεπεταχτεί καλά blog τον τελευταίο καιρό.όπως το
troktiko.blogspot.com
parapolitiki.blogspot.com
ΟΛΑ ΤΑ BLOGS
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΧΕΣΤΕΙ
ΣΒΗΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΜΕ ΠΡΩΤΟ
ΤΟ ΠΡΕΖΑ ΤV
Α ΡΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΙΣΕΣ ΠΑΛΙ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ
ΧΕΣΜΕΝΑ ΑΠ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
Αφηστε ρε λεβεντες και ο αβραμοπουλος 17,2% επαιρνε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου ακομα βγαλαν και αυτο το κητος το παγκαλο και δηλωσε "παιρνοντας την γνωστη γουρουνοφατσα του ..."σοβαροφανη" να φαινεται ,Βρε ουστ !, οτι ο αβραμοπουλος θα παρει "διψηφιο ποσοστο"!!!
Τελικα πηρε ταρχιδια μου.,..\\
Το γιατι ειναι ακομα .."πολιτικος" και μαλιστα! σε καιρια υπουργεια ειναι θεμα ψυχαναλυσης...
Εγω τοχω πει:
Ο ΚΑΘΕ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΥς ΗΓΕΤΕς ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ...
τελεια και παυλα.
τζων
πριν χρόνια πήγα στο ΣΕΦ να φωνάξω Γιώργο αλλαξέ τα όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήόπως είδαμε δεν άλλαξε τίποτε.
Είμαι μέλος στο ΠΑΣΟΚ αλλά όσο είναι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ αρχηγός θα είμαι με τον ΤΣΙΠΡΑ.
Δεν με νοιάζει τι δεν κάνει ο Βαγγέλης, απλά θέλω να φύγει αυτό το φοβισμένο ανθρωπάκι από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ.
Μόνο με το ΠΑΣΟΚ θα φύγει η Δεξιά απο την εξουσία.
Οιπερδόμενοι (με δημοσκοπήσεις) ποτε δεν εβαψαν αυγά (κέρδισαν ψήφους).
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ Κάποιος στέλνει ιούς αλλά αφήνει & ιχνη...
Χθες ο Τζίμης Πανούσης στο πρόγραμμά του, είπε ότι ο Συνασπισμός είναι η γιουροβίζιον της Πολιτικής!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε και δεύτερο κόμμα....
ΑπάντησηΔιαγραφήνα ξεμπερδεύουμε σιγά-σιγά!!!
Πάει για αυτοδύναμη κυβέρνηση!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι ελπίζουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ με τον νέο αρχηγό θα πάψει να μπερδεύει το Μογκαντίσου με τις Βρυξέλες και τα Εξάρχεια με την Εκάλη. Αληθεια πόσα ένσημα έχει κολήσει ο αρχηγός;Πάντως σύνταξη μετά από 4 χρόνια κοινοβουλευτικής θητείας θα πάρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι κάπως ξεκίνησαν όλες οι Σοσια-ληστικές προσωπικότητες, του ευχόμεθα καλή σταδιοδρομία και καλά κέρδη.
Οσο η σοβαρότητα της πολιτικής θα υποβιβάζεται στη τακτική του πεζοδρομίου, τόσο θα υπάρχει αντικείμενο ψυχανάλυσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για το λεβέντη, του πήραν δώρο το καλάμι, όπου να είναι θα εμφανισθεί καλαμοϊππεύων. Ευελπιστούμε οτι θα ξεφουσκώσει. Θα συμβεί άραγε ή θ α μας πάρει η κατρακύλλα του νεανικού αυθορμητισμού , οπότε μπάχαλο η υπόθεση
Θα περιμενω αυριο να το δω στην εφημεριδα επισημως.Ελπιζω να μπορεσει να διαχειριστει τετοια ανοδο ο Τσιπρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΑΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ; ΠΟΛΛΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΝΕΙ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδησιογραφικά blogs . Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ποιους δημιουργούνται τα …..ειδησιογραφικά blogs και σε τι αποσκοπούν ;
Ποια MME κρύβονται από πίσω τους ;
Ποια κόμματα μετέχουν και επιβουλεύονται τον χώρο μας και με ποιους μηχανισμούς ;
Υπάρχουν ειδησιογραφικά blogs που…..εκτελούν συμβόλαια και τι σας θυμίζει αυτό ;
Εκτός από αυτούς που αναφέρω ποιοι …..άλλοι μετέχουν στο παιχνίδι ;
Ξεκαθαρίζω ότι δεν αναφέρομαι στην υπόθεση του press-gr.
Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να πω ευχαριστώ και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στο φιλόξενο χώρο που βρίσκομαι . Αισθάνομαι πολύ όμορφα εδώ .
Καθημερινός αναγνώστης , ενιοτε και σχολιογραφος (!!!!) συμμετείχα και θα συμμετάσχω καθημερινά στη ζωή του χώρου εδώ.
Αν και με σταθερό ανώνυμο ψευδώνυμο , δέχτηκα και δέχομαι συνεχή πίεση και διαστρέβλωση των λεγομένων μου. Τι πλαστογραφίες , τι επιθέσεις , τι διασυρμός . Δεν προλάβαινα να γράψω κάτι και αμέσως δεχόμουν μια ανοίκειο επίθεση.
Τα προσπέρασα όλα. Που θα πάει έλεγα , ο υπόκοσμος θα βαρεθεί και θα σταματήσει . Εξάλλου δεν μπορείς να ταχεις όλα . Γράφεις εδώ ένα θέμα που ορισμένους ενοχλεί , άρα πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς την αντίδραση των .
Στην προσπάθεια μου αυτή συνάντησα κατάφατσα για άλλη μια φορα το ποιον των φασιστών και τελικά φάνηκε πόσο άθλιο φτηνό ,άνανδρο και χωρίς λογική είναι .
Έτσι ήταν πάντα και έτσι δρούσαν οι πολέμιοι της μεγάλης Δημοκρατικής παράταξης. Φτηνοί, τιποτένιοι άνανδροι και άθλιοι.
Δεν είμαι δημοσιογράφος ,ούτε έχω καμία σχέση με το επάγγελμα.
Εδω έμαθα να γράφω δυο λόγια με την καρδιά και το μυαλό. Δυο λόγια ειλικρινά και τίμια. Όπως τίμιοι είναι πάντα οι απλοί αγωνιστές της ζωής που θέλουν να κάνουν πιο όμορφο τον κόσμο. Που δεν είναι βολεμένοι με το σήμερα και θέλουν να αφήσουν στα παιδιά των ένα πιο όμορφο κόσμο.
Βαθειά μου πίστη είναι ότι στην παρούσα φάση της πολιτικής ζωής μας το αναγεννημένο ΠΑΣΟΚ με την εμπειρία της κυβερνητικής θητείας του, τη γνώση του από τις αποτυχίες του και τις λανθασμένες επιλογές του είναι η καλύτερη εφικτή κυβερνητική πρόταση για διέξοδο από την συνεχή και βαθειά κρίση που βρισκόμαστε.
Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι ο μοναδικός ηγέτης που έχει επίγνωση της χρονικής συγκύριας που βρισκόμαστε και έχει κατανοήσει τις προτεραιότητες που πρέπει άμεσα να προωθηθούν για να παρακαμφθεί το αδιέξοδο και το τέλμα που σαν λαός έχουμε περιπέσει .
Η ψήφος οπουδήποτε εκτός ΠΑΣΟΚ το μόνο που καταφέρνει είναι να παρατείνει το αδιέξοδο και τελικά να παρατείνει την εξουσία της ΝΔ.
Πάντα με εκτίμηση
babis
Πάλι τα ίδια το press-gr!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν λένε το όνομα του πολίτικού?
Γιατί πάλι αφήνουν κενά?
Δίνουν λαβές για σχόλια.
Πάντως έχουν ξεπεταχτεί καλά blog τον τελευταίο καιρό.όπως το
troktiko.blogspot.com
parapolitiki.blogspot.com
Το πολιτικο σκηνικο της χωρας εχει αλλαξει εδω και πολυ καιρο, τα αποτελεσματα θα φανουν κατα την γνωμη μου στις επομενες εκλογες, ο κοσμος βαρεθηκε τα ιδια και τα ιδια, δεν ειδε και μεγαλες διαφορες με την Νεα Δημοκρατια, αν και ο Καραμανλης ειναι ηγετης ενα χελιδονι δεν φερνει την ανοιξη, γιατι οι απο κατω του ειναι πεινασμενοι ακομα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελω να δω τα μεγαλα κομματα να ανεβαινουν και να υπαρχουν μεγαλες αλλαγες
Το θέμα δεν είναι ο Τσίπρας, αρκεί να δούμε ποιοι είναι στην ηγεσία του ΣΥΝ, αλλά η αδυναμία του ΠΑΣΟΚ να αναμετρηθεί με τον εαυτό του, να προβάλει θα σημαντικά επιτεύγματα και να κάνει ξεκάθαρη κριτική για τα λάθη και της παραλείψεις. Έτσι η μεσοβέζικη τακτική του κ.Παπανδρέου αποξενώνει ακόμα και αυτούς που τον υποστήριξαν αλλά κυρίως και όλους αυτούς που στήριξαν τον κ.Σημίτη και αναθάρρησαν από το σημαντικό έργο που έγινε. Το ΠΑΣΟΚ πληρώνει την αδυναμία του κ.Παπανδρέου αλλά και του κ.Σημίτη να καθαρίσουν το ΠΑΣΟΚ από όλους αυτούς που καταχραστήκαν την εξουσία που τους εμπιστευθήκαμε με την ψήφο μας. Τα πρόσωπα στην κεντρική πολιτική σκηνή παίζουν ρόλο. Δηλαδή με τον κ.Ρόβλια και το δικογορικό του γραφείο θα γινει η ανασυγκροτηση του ΠΑΣΟΚ; Αξιολόγησε ο κ. Παπανδρέου την θητεία του και τα πεπραγμένα του στο Υπουργείο Μεταφορών; Για παραδειγμα αναφέρω τον κ.Ρόβλια υπάρχουν δυστυχώς πολλές λάθος επιλογές προσώπων…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ.
ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ,ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΙ,ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟΙ,ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΜΜΕ,ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ,ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΜΠΛΟΓΚ
ΤΟΥ ΜΑΚΗ
ΤΟΥ ΛΑΚΗ
ΤΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ
ΤΟΥ ΘΕΜΟΥ
ΤΟΥ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΙ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ ΒΡΩΜΙΖΕΙ
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΡΟΚΤΙΚΑ,ΚΟΥΡΔΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΤΛ. ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΟΥΝ.
Ειδησιογραφικά blogs . Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ποιους δημιουργούνται τα …..ειδησιογραφικά blogs και σε τι αποσκοπούν ;
Ποια MME κρύβονται από πίσω τους ;
Ποια κόμματα μετέχουν και επιβουλεύονται τον χώρο μας και με ποιους μηχανισμούς ;
Υπάρχουν ειδησιογραφικά blogs που…..εκτελούν συμβόλαια και τι σας θυμίζει αυτό ;
Εκτός από αυτούς που αναφέρω ποιοι …..άλλοι μετέχουν στο παιχνίδι ;
Ξεκαθαρίζω ότι δεν αναφέρομαι στην υπόθεση του press-gr.
5.08
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πεινασμένα "ΑΣΗΜΙΚΑ"
είναι τα πιο επικίνδυνα...
δε λαβώνουν
σκοτώνουν!
Oraios Aristeros o Tsipras pou bgainei me to Polo tou.
ΑπάντησηΔιαγραφήAs mas pei kai kati sugekrimeno giati apo aerologies exoume mpouxtisei.
Ta mega-la sumferonta proothoun Tsipra tora gia na dioxoun Giorgo kai na feroun Benizelo.
Den nomizo na tous perasei...
Όπως το πάνε μέχρι τις εκλογές θα μας πουν ότι έχει το 99% ο Τσίπρας... μην τσιμπάτε θέλουν να στριμώξουν τον ΓΑΠ τα γνωστά κέντρα... όλοι στην κοινωνία είμαστε από όσους ξέρω δεν έχει διαπιστώσει κανείς τέτοιο ρεύμα τώρα τι μας τσαμπουνάνε τα ακούω βερεσέ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΟΛ, το βιολί βιολάκι του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε, τα μεγέθη απαιτούν διαχείρηση, γιά να παραμείνουν και να αυξηθούν, αλλοιώς πέφτουν πιό κάτω απο εκεί που ήταν πρίν.
Είναι έτοιμος ο ΣΥΝ να διαχειριστεί αυτά τα μεγέθη;
Πάπαλαααα...
ΤΑ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,ΤΡΟΚΤΙΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ.
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΕΣΣ.
ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ ΛΑΜΟΓΙΑ.
Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ
ΑΣΥΔΟΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΤΟΥ.
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΑΙ.
Αααααααααααααααααααααα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοι και εξαιρετικοι φιλοι μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν βλεπω τον αξιογαπητο ηγετη μας κ.Γ.Α.Παπανδρεου βλεπω τον σωτηρα μας.
Ειναι βεβαια λιγο βλακας ,δεν μιλαει καλα τα Ελληνικα,ειναι βλημα,αλλα γιαυτο ακριβως το λογο εκστασιαζομαι.
Ειναι ειλικρινης.
Λεει τις μαλακιες του αλλα τις λεει αληθινα.
Νομιζω ενα τετοιο ηγετη εχει αναγκη η χωρα μας.
Εναν μαλακα που θα του λενε οι Αμερικανοι τι θα πει και τι θα κανει.
Δεν θα θελατε να γινουμε η 50στη πολιτεια των Ηνωμενων Πολιτειων?
Ο ΓΑΠ το εγγυαται.
Παντα με εκτιμηση
babis
ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη διακομματική συγκέντρωση στο σπίτι γνωστού καθηγητή στο Ψυχικό.
Με άκρα μυστικότητα έγινε πολύωρη συνάντηση στελεχών του ρεύματος Βενιζέλου με μεγαλόσχημα στελέχη του ΣΥΝ ενεργά και ανενεργά. Εκεί πήγαν και δυο κολλητοί Πανεπιστημιακοί της Μπακογάννη και ένας πολιτικός του περιβάλλοντος.
Η σύσκεψη αφορούσε την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού και την επόμενη μέρα που λένε ότι έφτασε. Κάποιοι δημοσιογράφοι είναι ενημερωμένοι Τσίμας, Χατζηνικολάου, Παπαχελάς, Παπουτσάνης. Από εδώ μέσα ο Δημήτρης-Άγιος φαίνεται να είναι στα πράγματα. Ο Λαμπράκης για πρώτη φορά θα συνεργαστεί με την Αγγελοπούλου επικοινωνιακά. Ρόλο κλειδί στις εξελίξεις φαίνεται να αναλαμβάνει ο Αλαβάνος. Τις εξελίξεις σιγοντάρει ακόμη και ο Καρατζαφέρης.
Τα συμπεράσματα της σύσκεψης στο Ψυχικό έχουν διοχετευτεί αρμοδίως στο Βήμα.
Προσοχή μη μας πιάσουν στον ύπνο!!
Προς: 1 Μάρτιος 2008 5:02 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάνθρωπε, τα blogs κάνουνε την (όποια) δουλειά τους. Κι εμείς (οι απλοί άνθρωποι) την δική μας.
Δεν έχεις καταλάβει ακόμη ότι τα σχόλια των blogs είναι η δική μας "εκκλησία του δήμου"? Καλά. Μην αργήσεις όμως.
Τα σχόλια των blogs είναι ο τόπος που συναντιόμαστε. Ο χώρος που συζητάμε.
Τα σχόλια των blogs είναι η πραγματική επικράτεια της δημοκρατίας. Μιας φοβισμένης και ανώνυμης δημοκρατίας που διώκεται από παντού. Και κυρίως από τους άρχοντες της "δημοκρατίας". Από τους φύλακές της.
Προς: babis
Συμπαθέστατε συναγωνιστή. Θα σε πικράνω τώρα και λυπούμαι. Ειλικρινά.
Ομως νομίζω ότι το πρόβλημα είσαστε ακριβώς εσείς. Δηλαδή εκείνοι από τους προοδευτικούς οπαδούς-ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, και ιδίως του ΠΑΣΟΚ, που ΔΕΝ έχετε ακόμη ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ. Από την τρέχουσα κατάσταση. Από την αντιπροσωπευτική "δημοκρατία". Από την τάχα-μου "συμμετοχική". Και είσαστε ακόμη στην αναμονή του αδιάφθορου πολιτικού μεσσία.
Το ήθος όμως αγαπητέ σύντροφε το "γεννάει" το πολιτικό σύστημα. Και το σύστημα είναι λάθος. Εξού και η διαφθορά. Τον άγιο να βρούμε και να κάνουμε άρχοντα, το σύστημα ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙ.
Δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι να σας περιμένουμε σύντροφε.
Μέχρι να χάσετε και την τελευταία σας ελπίδα.
Για να δούμε τι θα γίνει μετά. Και τι θα κάνουμε για να διορθώσουμε το χάλι μας.
Βαρδάρης.
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ...ΜΥΡΙΖΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ.
Κόψτε κάτι ρε παιδιά είπαμε... όπως το πάτε σε λίγο θα πιάσει το 40% ο κουραμπιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜασάει η κατσίκα ταραμά?
Τελικά ο ΓΑΠ σαν να έχει τα δίκια του.
Η Μαφία των Αρχινονών της Ελλάδας και οι εκβιαστικοί μηχανισμοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Όλγα, η σκυλίτσα του Μπόμπολα, ενημέρωσε αμέσως μόλις κατάλαβε την σπουδαιότητα του υλικού που υφάρπαξε, το Mεγάλο Αφεντικό. Ο Αρχινονός της Ελλάδας και η υπόλοιπη Μαφία, ποτέ δεν έχουν εγκαταλείψει τα σχέδια αποσταθεροποίησης του Καραμανλή και άδραξε την ευκαιρία για σκηνοθεσία εκβιασμών....το αγαπημένο τους χόμπι άλλωστε.
Οι νταβατζήδες είχαν στήσει το κύκλωμα παρακολούθησης Καραμανλή σε συνεργασία με την Αμερικάνικη Πρεσβεία πολύ πριν τη γνωστή περίοδο των υποκλοπών. Παλαιότερα μεσολαβούσε "αυθόρμητα" η "17η Νοέμβρη". Τώρα υπάρχουν άλλες μέθοδοι χειραγώγησης του συστήματος!
Κάτι σούρτα φέρτα του Καραμανλή με Ρώσους, είχαν τρομάξει το "γοητευτικό" κόσμο του Επενδυτή-Νταβατζή. Ο Καραμανλής τόπαιζε ανεξάρτητος, οπότε πρέπει να του ψήσουν το ψάρι στα χείλη. Δεν τους έβγαινε εύκολα, οπότε ενεργοποίησαν κλασικούς μηχανισμούς παρακολούθησης με ρουφιάνους, κοριτσάκια, λεσβίες και αγοράκια για να εκβιάζουν ένα σύστημα που θεωρούν ότι τους ανήκει άνευ όρων. Όσο πιο κοντά γίνεται στον Καραμανλή και στην Νατάσα, τόσο πιο καλά..
Αμερική, CIA και τα δουλικά τους οι νταβατζήδες (θύματα συχνά και οι ίδιοι διαφόρων εκβιασμών "μυστικών" ή σκηνοθετημένων πληροφοριών). Έτσι δένεται το σύστημα. Τέτοιους εκβιασμούς με σεξουαλικό περιεχόμενο έχουν υποστεί όλοι οι Πρωθυπουργοί μας, μετά τη Χούντα. Άλλες τόσες (plus κοκαΐνες και αγοράκια) έχουν υποστεί και οι ίδιοι οι νταβατζήδες. Στημένη βρώμα και παγίδες δυσωδίας.
Για διάλειμμα βάζουμε φωτιές και καίμε όλη την Ελλάδα.
Ή εμάς ή τίποτα. Με τους Ρώσους ποτέ!
Τι 19% πάτε καλά Μύκονο, Κηφισιά, Ψυχικό, Εκάλη έχουμε πάνω από το 60%
ΑπάντησηΔιαγραφήμε τετοιες μαλακιες δημοσκοπησεις που βγαζουν και που εξυπηρετουν "αλλα" κολπα, θα τον καψουν και τον Τσιπρα....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκομα και ο ιδιος, ηδη δειχνει να την εχει "δει" καπως..
Cool down the engines, λαου λαου και ολα καλα θα πανε... και μην ψαρωνετε απο τις παπαροδημοσκοπησεις
-partyman
ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ.
ΜΠΟΥΣ
ΑΡΧΙΖΕΙ..Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ..ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ..ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ..ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ..
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
ΓΥΝΑΙΚΕΣ
ΚΟΡΙΟΙ
CIA
ΕΙΝΑΙ EΠΕΙΓΟΝ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ,
Η ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ,ΣΤΟ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ-CIA
ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΟΥ ΣΕΒ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΔΟ ΤΩΝ
ΤΙΜΩΝ..ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ
ΙΣΩΣ ΧΑΟΣ ΤΟ 2008.
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ "ΕΞΕΓΕΡΣΗ" ΤΙΜΩΝ
ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΑΤΖΗΔΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ
"ΔΕΞΙΑ".
ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..
"ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ" ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ?
ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΤΟ 99 ΤΑ ΣΑΠΟΧΑΡΤΑ ΤΟΥΣ,ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ.
ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ
ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΑΠΟ
ΤΙΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ,ΣΕ ΤΙΜΕΣ 99?
CIA-ΣΕΒ-ΝΤΑΒΑΔΕΣ-ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Οι εκδότες-καναλάρχες μεγαλώνουν μεγαλώνουν γερά παιδιά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κουλό στην Ελλάδα είναι πως το τίποτα κάποιοι μπορεί να στο παρουσιάζουν να φαίνεται μεγάλο...
Ακριβά τανκς μας έφερε από τη Ρωσία, ο Καραμανλής, σύμφωνα με την «Πατσαβουροτυπία»!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πατσαβούρα της «Ελευθεροτυπίας» βλέπει ότι είναι ακριβά τα τανκς που αγόρασε η κυβέρνηση από τη Ρωσία. Ταυτίζεται με τα αμερικανικά συμφέροντα και κόπτεται για το χρήμα που έχασε η συμμορία των μεγαλοεκδοτών-εκβιαστών. Προσβάλλονται οι διάφορες εταιρείες που συστεγάζονται στα κτίριά της, υπό την αθώα «προστασία» της. Απαιτούν επιστροφή στο καθεστώς Σημίτη με ανεξέλεγκτα εξοπλιστικά προγράμματα, με μαχητικά που θα πέφτουν από τα περιττά ηλεκτρονικά του Μπόμπολα, με πολυεθνικές μίζες και ανεξέλεγκτες αστρονομικές υπερκοστολογήσεις. Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης. Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει». Τους πάτησε τον κάλο ο Καραμανλής. Χωρίς να μας πει πόσο κόστισαν ανάλογες αγορές από αμερικάνικα τραστ. Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή. Η προσπάθεια αυτοκτονίας του Ζαχόπουλου, τους χάλασε τα σχέδια
ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΝΟΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΥΝΙ
o Βασιλης ο Λεβεντης ειναι το μελλον της Ελλαδας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το μθαλο που εχουμε ο Βασιλης ισως ειναι ο ανθρωπος μας.
Αστειο ???
φιλικο site www.radiofinder.gr
και εχω την εντυπωση απο αυτα που βλεπω γυρω μου, οτι αν γινονταν σημερα εκλογες θα ειχαμε ως εξης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΔ 37-38%
ΠΑΣΟΚ 32-33%
ΣΥΡΙΖΑ 12-13%
ΚΚΕ 7-8%
ΛΑΟΣ ~4%
ΠΡΑΣΙΝΟΙ ~2%
Παντως οπως και να εχει ο ΣΥΡΙΖΑ, φαινεται να συγκεντρωνει ως τριτο κομμα ποσοσστο συνολικα ισο με εκeινο που συγκεντρωνουν ΟΛΑ τα υπολοιπα μικρα κομματα και αυτο λεει πολλα!!
Δημοσκοπηση για το press-gr apo
-p a r t y m a n -MRB-METRON-ΚΑΠΠΑ-GPO-RASS-VPRC-ξεχασα-κανενα?
ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
ΣΤΟΧΟΣ
ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ
ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ 25%, ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ
Αγαπητέ Βαρδάρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία είναι συστατικό στοιχείο της Δημοκρατίας και της σημερινής αστικής εξουσίας που έχει δημιουργηθεί και είναι κατοχυρωμένη πλέον .
Άμα δεν συμφωνούμε σε αυτό δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω, όσο αφορά τουλάχιστον εμένα. Για να πάμε παρακάτω πρέπει να το αποδεχτείς αυτό.
Αλλιώς αν πάμε παρακάτω και αρχίσουμε και σηκώνουμε τις πλάκες των πεζοδρομίων η πάμε για έφοδο στα «χειμερινά ανάκτορα» , ο Λένιν που θα έχει τον τελικό και αποφασιστικό λόγο την επομένη τον γνωρίσαμε όλοι μας όπως και το κατάντημα των ιδεών όλων αυτών το είδαμε στην πράξη. Άστο λοιπόν.
Αστική δημοκρατία λοιπόν με εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία.
Με ανοικτούς τίμιους και καθαρούς κανόνες και αρχές.
Όλα στο φως.
Το παιχνίδι ανοικτό για όλους. Και για σένα και για μένα. Το κράτος ειλικρινές και ακριβοδίκαιο να ρυθμίζει το παιχνίδι προς όφελος των πολλών.
Είναι τυχαίο ότι έχουμε καμιά δεκαριά οικογένειες στην Ελλάδα που νέμονται όλη την οικονομική εξουσία?
Θέλεις μερικά απλά βηματακια για να αρχίσουν να υλοποιούνται αυτά που λέγω?
Απλή αναλογική
Κατάργηση των εκλογικών περιφερειών τεράτων (Β Αθηνών).
Να μερικά απλά βηματακια για αρχή Έτσι και εσύ θα μπορείς να γίνεις βουλευτής και όχι για να συμμετέχεις στο πολιτικό γίγνεσθαι θα πρέπει να ανήκεις σε κάποια α πό τις γνωστέ ς οικογένειες.
Είδες πόσο απλά και εφαρμόσιμα είναι άμα ξέρουμε τι θέλουμε?
Με εκτίμηση
babis
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ – ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΑ ΤΗΛΕΒΑΡΕΜΕΝΑ ΟΝΤΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ //Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ// ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ – ΕΔΩ ΤΟ 1974 ΣΦΑΖΑΝΕ ΚΑΙ ΒΙΑΖΑΝΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ – ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΟΛΛΑΤΕ ? ΡΕ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΡΑΓΙΑΔΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΓΙΑ VIAGRA – ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ – ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΙΑ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ -- ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΑΙ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΔΕΣ -- ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ , ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΩΝ ΚΑΙ ΛΟΥΦΑΔΟΡΩΝ -- ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΡΕ !!! – ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝΕ – ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΟΚΑΒΛΙΔΕΣ … ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΟΥΝΕ ΤΑ ΠΙΡΟΥΝΙΑ ΣΤΑ ΤΣΙΟΥΠΟΥΡΑΔΙΚΑ ΚΑΙ Η ΚΑΨΟΥΡΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΓΑΒΓΑΔΙΚΑ . ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΚΑΤΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ !!! ΚΑΤΙ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ !!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΟΝΤΑ !!!!
ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΩΜΑΔΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΕΧΕΙ 29% ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ 49% ...ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 100%
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΕ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ..ΑΡΚΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ...
ο τυπος που υπογραφει με το resalto.gr και εγραψε 2-3 κουβεντουλες παραπανω δεν εχει και πολυ αδικο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ οτι υπαρχει "πολεμος" US - RU, δεν μπορουν να χωνεψουν οι αμερικανοι οτι οι ρωσσοι εξελλισονται σε μεγαλους παικτες οσον αφορα την ενεργεια..
ειναι πολλα τα λεφτα και ακομα περισσοτερο ουσιωδες ειναι η επιρροη που αποκτας μπαινοντας στην αγορα της ενεργειας...
και οι ρωσσοι εχουν μπει για τα καλα..
εν τω μεταξυ ειναι επισης σιγουρο πως οι αμερικανοι χτυπανε κοκκινο βλεποντας της συμφωνιες RU-BG-GR για τον αγωγο φυσικου αεριου, οπως επισης και τις συμφωνιες για αγορες οπλων, τουριστικες συμφωνιες κλπ κλπ
και καπου αναμεσα σε ολα αυτα βρισκομαστε εμεις...
αντε να βγαλεις ακρη!!!
Ε σεις ΠΑΣΟΚΙΑ που ψηφίζετε ΣΥΡΙΖΑ. Το μόνο που θα κάνετε είναι να βγάλετε πάλι προθυπουργό τον χειρότερο που πέρασε από την ΕΛΛΆΔΑ ΤΟΝ Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήKΛΑΣΙΚΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ...πετάει κάποιος μια βόμβα...πληροφορίες αναφέρουν και πράσινα άλογα...αλλά δεν θα δημοσιευτεί...η αποθέωση της αναξιοπιστίας,του ράδιο αρβύλα και του κιτρινισμού...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Panousis boreina eipe to SYN Eurovision tis politikis, alla alloi ton ehoun pei ti sifili tou politikou mas systimatos. Ego tha ton elega tin poutana tou politikou katestimenou pou teriazei se oles tis psoles. MARNOS
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τώρα παρακαλούμε να έρθει στο ΒΗΜΑ την εφημερίδα το "ΒΗΜΑ" να μας πει δυο λόγια για την πτώση των δυο και την άνοδο του ενός.Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ..... Ε ΡΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΡΟΤΗΣ
Η ιτορία του ΠΑΣΟΚ επαναλλαμβάνεται με τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τσίπρας βρέθηκε στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή. Εύχομαι να μην αλλοτριωθεί κι αυτός...
Νάτος, Νάτος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πρωθυπουργός!!!
Ρε λαμόγια σπινιάρει η γάτα στο γιαούρτι?
Από τί να αλλοτριωθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ξέρεις;
Ξέρεις τί λέει;
Για απλά πράγματα, λέμε.
Ας πούμε, τι θα κάνει με την διακυβέρνηση της χώρας.
Πως θα λυθεί το πρόβλημα της ανεργείας και της ανέχειας, εκτός από το απλό, να κτυπήσει το ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΑΚΙ και να γίνουν όλα όπως τα φαντάσθηκες.
Χωριάτης
29 Εκδότες-καναλάρχες συνιστούν Τσίπρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί ξέρουν!!!
ΨΥΧΑΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΕΞΕ,ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ
ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ 180% ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,
ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑΟΥΡΤΩΣΟΥΝΕ.
ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ
Πάντως το βλέπω φυσιολογικό, να τρέχουν στον ΣΥΡΙΖΑ, οι συντεχνιακές δυνάμεις της κρατικής γραφειοκρατίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ στάση τους στο Αρθρο 16, απέδειξε ότι δεν θα κινδυνεύσει κανένα συμφέρον τους.
Το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ , δεν φαίνεται να φλερτάρει για πολύ μαζί τους.
Τα λεφτά για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, μάλλον θα τα στερηθούν οι γραφειοκράτες.
Χωριάτης
ΥΠΟΜΟΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ 3%
ΓΙΩΡΓΟΣ 2%
ΝΤΟΡΑ 180%
ΤΣΙΠΡΑΣ 290%
ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ
Πληρωμένη δημοσκόπηση μαϊμού για να μην ασχολούμαστε με το Μακεδονικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΟ 89% ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΟ GRSex .com
/////
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 880%
ΑπάντησηΔιαγραφήpretenteris
Αν και νέος, δεν έχω άποψη για πολιτικά λάθη του παρελθόντος(εμφύλιος,χούντα). Γνωρίζω μόνο όσα ακούω είτε από τη μια είτε από την άλλη μεριά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν παίρνω θέση για τα λάθη του παρελθόντος που μόνο έβλαψαν τον τόπο.
Είναι άδικο πάντως να μεταφέρουμε αυτά τα λάθη στη σύγχρονη ιστορία και να αποδίδουμε ευθύνες σε σύγχρονες πολιτικές παρατάξεις.
Ότι έγινε να μη ξαναγίνει. Έχουμε νέες προκλήσεις στον ορίζοντα.
Χρειαζόμαστε νέα μυαλά που να μη ταυτίζονται με πολιτικές κούφιες.
Ας ελπίζουμε ότι τα νέα πρόσωπα θα διαφοροποιηθούν από τις γνωστές ταυτότητες:αριστερός, δεξιός, κεντρόος κτλ.
Αυτές οι λέξεις είναι ξεπερασμένες.
Όπως και αυτό που αντιπροσωπεύουν.
Προσωπικά έχω βαρεθεί να ακούω να προσδίδουν σε καθετί νέο, παλιά ταυτότητα.
Μόνοι μας μπορούμε να αλλάξουμε τη μοίρα μας.
Δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα από κάθετι αριστερό ή δεξιό ή κεντρόο.
Περιμένουμε μόνο από κάθε τι νέο που διαφοροποιήται από τις γνωστές
ηλίθιες ταυτότητες.
Καλός ο Τσίπρας αλλά χρειάζεται στελέχη που θα φέρουν ψήφους από το ΠΑΣΟΚ.Ας πούμε τον Γιωργάκη !!Αφού δεν κάνει για αρχηγός στο ΠΑΣΟΚ, σίγουρα θα τα πάει καλύτερα σε άλλο κόμμα έστω και σάν υπαρχηγός!!.Ασε που θα φέρει μαζί του όλους τους οπαδούς του που δίσταζαν να τον εγκαταλείψουν.Ετσι θα αδειάσει και η θέση του αρχηγού για καποιον πραγματικά αντικαραμανλικό.Την ΝΤΟΡΑ βαβαίως!!
ΑπάντησηΔιαγραφήSWEDEN FILOS THS SELIDAS-Filoi ths selidos kala einai na leme ta trella mas edo alla koitakste na vreite mia kyvernisei na kyvernisei aftin tin xora ton thavmaton.Dimisiografei theloyn na kanoun koummanto-politikoi theloyn na kanoun koummanto kai o aplos kozmakis otan ginonte ekloges den kserei pion na psifisei??? Psifiste ena adynamokomma kammia fora na pathoyn plaka ta megala kommata mpas kai valoun myalo.Opos symvainei synithos stin souidia afti pou kyvernane simera idi kseroyn oti tha xasoyn tis ekloges stis epomenes anametriseis me tis malakies poy kanoyn.
ΑπάντησηΔιαγραφήta xairetizmata mou dimis
Cookboy
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί νέο φέρει ο Τσίπρας;
Μέχρι στιγμής μιλάει για την μη αναθεώρηση του Αρθρου 16, που από την ΠΟΣΔΕΠ τουλάχιστον σε συνδιασμό με το ΟΧΙ στην Αξιολόγησή τους στο Νόμο Πλαίσιο, σημαίνει στήριξη των συμφερόντων της Δημοσιουπαλληλικής γραφειοκρατίας, πήγε στην ΔΕΗ για τον ίδιο λόγο, επιμένει στην μη ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής χωρίς να ενδιαφέρεται για το κόστος διατήρησής της, αρνείται την ιδωτική διαχείριση των λιμανιών, για κάποιους περίεργους λόγους εθνικού συμφέροντος.
Προφανώς θα πεί ΟΧΙ σε κάθε αλλαγή στο ασφαλιστικό και γενικά ΟΧΙ στην ανεργεία, στην ανέχεια κλπ.
Πως όμως θα γίνουν αυτά δεν ακούμε.
Αυτό θα ήταν το ΝΕΟ.
Αλλά εγώ τουλάχιστον εκτός από το ότι είναι 30 χρονών ο ίδιος, δεν είδα καμιά ΝΕΑ ιδέα, να μας λέει.
Και δεν περιμένω να μας πεί, επειδή ειδικά η τάση του, έχει ιδεοληψίες που δεν επιτρέπουν σε όσους χαρήκατε, να κάνετε σκέψεις ούτε για διακυβέρνηση.
Χωριάτης
xaxaxaxa ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ.....ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ...!!
ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ? ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ!!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΣΗΣ.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ.
Διαβάστε περισσότερα απο τον Γ.Γιαννακακο στο www.pataxon.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικό και επόμενο. Γιατί το ΠΑΣΟΚ είναι εγκλωβισμένο στο κακό παρελθόν του και στο έλλειμμα ηγεσίας του, όσο καλές προθέσεις και να έχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε να δούμε και πραγματική αλλαγή του πολιτικού σκηνικού.
Αν τελικά το τολμήσουν οι πολίτες όταν έρθει η ώρα της κάλπης και δεν μείνουν εγκλωβισμένοι στον δικομματισμό.
Κόμμα του 20% δηλαδή 1 στους 5, που δεν βρίσκεται ένας να μας πεί, τι λέει, μόνο επειδή μιλάει με "υπαινιγμούς" "προνομιακής διαχείρισης συντεχνιακών κεκτημένων" μπορεί να δικαιολογηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω δεί έναν Αγρότη να υπερασπίζεται την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ στους αγρότες, έναν βιοτέχνη, έναν εργάτη;
Μόνο όσοι θέλουν να μείνουν τα "καλώς κείμενα για τους ίδιους" δεν μιλάνε. Απλώς συνασπίζονται.
Χωριάτης
ofeilete na paradexteito oti O KATHE TSIPRAS GIA THN EXOYSIA POYLAEI KAI THN MANA TOY!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήOSO GIA TO NA PAREI EKLOGES? XAXAXA
KALA TOSO ANEGEFALOI EISTE?
Χωριάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις διαβάσει το άρθρο για τα πανεπιστήμια πριν κανένα μήνα για να αναφέρεσαι σε ποσδεπ, όχι στο νομοσχέδιο κτλ?
Χωριάτη, έγραψα πριν:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα από κάθετι αριστερό ή δεξιό ή κεντρόο.
Περιμένουμε μόνο από κάθε τι νέο που διαφοροποιήται από τις γνωστές
ηλίθιες ταυτότητες.
Αυτό θα ήταν το Νέο που θα μπορούσε να κάνει ο Τσίπρας.
Απο ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ ΒΑΡΗ ΑΤΤΙΚΗΣ www.skeftomasteellhnika.eportal.gr ΤΣΙΠΡΑΣ-ΤΣΙΠΡΑΚΙΑ- ΤΣΙΠΡΟΠΟΥΛΑΚΙΑ θα προσέξατε φυσικά ότι μετα την "κακοκαιρία" τα λαχανικά ανέβηκαν ΚΑΘΕΤΑ. Επόμενο είναι μετά την πολιτική κακοκαιρία να ανέβουν και τα κάθε λογής πολιτικά λαχανικά. Διότι καλοί μου φίλοι μόνο με αισχρικέρδεια μπορεί να ανέβουν τα μπρόκολα απο τη μια μέρα στην άλλη 300%. Το ίδιο είναι και οι δημοσκοπήσεις. Ανάλογα με τα συμφέροντα ανεβοκατεβαίνουν κι αυτές. Δηλαδή, συγγνώμη, εκτός απο το ότι πρόκειται για ενα χαριτωμένο παιδί που διαβάζει οτι του γράφει η νομεγκλατούρα της Κουμουνδούρου, ΤΙ ΕΝΑΙ; Ο νέος ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ, ο ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ; Εύχομαι να κάνω λάθος και να έχει το γονίδιο ενός ΝΕΟΥ ηγέτη που θα συνεπάρει τις μάζες και θα οδηγήσει τον Ελληνισμό στο δρόμο του Μέγα Αλέξανδρου, Δυστυχώς αυτός ο δρόμος περνάει απο τα υπόγεια της πρεσβείας των ΗΠΑ κατεβαίνοντας δεξιά στρίβει Ρηγίλης και συναντιέται στη διαδρομή με τον Περισσό όπου τελικά αδειάζουν το γάλα. Αυτά είναι σενάρια για αγέννητα έμβρυα. Και στο κάτω κάτω ξέρετε πόσα καλά και χαριτωμένα παιδιά έχει η γειτονιά μου; ΑΝΤΕ να γίνουν όλοι ηγέτες, Κλείνω όπως άρχισα, με τα οπορωλαχανικά. Το πιο φτηνό λαχανικό είναι το.... κουτόχορτο. Ελπίζω να μην υπάρχουν Έλληνες καταναλωτές για δαύτο. Ελπίζω η επόμενη δημοσκόπηση να υπερβει το 75-80% να γελοιοποιηθούμε ΕΝΤΕΛΩΣ , Άντε μπράβο. ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ e-mail:politisvaris@yahooy.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλα
Εγκληματα
Τσιπρα τσιπα τον καημο τους τον μετρουν...
http://mikrosfokion.blogspot.com
Το ζητημα ειναι τι θελετε εσεις να γινει. Ξερετε τι θελετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω, πολυ αμφιβαλλω.
Η Ελληνικη κοινωνια, εχει 35 τοσα χρονια, μετα τη χουντα ταλαιπωρηθει απο καραγκιοζηδες πλιτικους, που δεν τολμανε να κανουν τα σωστα, γιατι φοβουνται το χ μαλακα που βγαινει στην τηλεοραση και αραδιαζει αρλουμπες.Ειτε αυτος ειναι δημοσιογραφος, ειτε συνδικαλιστης.
Κι απο κοντα και κανας καθηγητης, που μοιραζει επιδοματα και συνταξεις, με ξενα λεφτα.
Ολοι, μιλανε, σα να ειμαστε κομμουνιστικο κρατος, που ολοι θελουν να παρουν απ αυτο κατι, χωρις να δωσουν ομως τιποτα.
Θελουν καταναλωση Αμερικης και φορους Σοβιετιας.Και ασφαλιση και περιθαλψη ομοιως.
Αλλα ξεχνουν, οτι με πορδες, δε βαφονται αυγα.
Ας καταλαβουμε λοιπον μια για παντα, οτι ειμαστε στη Δυση, (ακομα και η Ρωσσια ειναι πια) και ολες οι αλλες αριστερες μαλακιες, ειναι για τα μπαζα.
Εκτος και αν θελετε να γινουμε συμμαχοι της Κουβας, οποτε κι εγω μαζι σας.Αλλα πολυ φοβαμαι, οτι κανεις δεν το θελει αυτο.
Μονο λογια.
Στο 18-19% ο ΣΥΡΙΖΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μετά ξύπνησαν...
Κύριοι, καταλαβαίνω ότι δεν γουστάρετε τον Κραμανλή.
Μια τον Παπανδρέου που μου κάνατε κάθε λίγο και λιγάκι έκακτο δελτίο για να μάθουμε εάν πέρασε τα δίοδια.
Μια τον Βενιζέλο που δεν σας βγήκε.
Τσούπ και ο Τσίπρας που μου θυμίζει dot.com bubble.
Δεν ξέρω για ποιό άρθρο λές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι έχω διαβάσει πάρα πολλά άρθρα και διαφωνώ με μια ορισμένη αναθεώρηση του άρθρου 16, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ και με την "κάλυψη" της ακαδημαικής συντεχνίας.
Στον ΣΥΝ του Τσίπρα ειδικά, δηλαδή της πλειοψηφούσας τάσης του, αναφέρομαι και προκαλώ να μας πούν επιτέλους ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ.
Πιστεύω ότι ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ την ΣΙΩΠΗ, επειδή αν μιλήσουν, ο κόσμος θα δεί ΠΟΣΟ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΧΟΥΝ και πόσο πάνε με τον ΝΕΟ αρχηγό τους.
Δεν θα αποφύγουν όμως την υποχρέωση να μιλήσουν και τότε θα δούμε μια "κόπια του ΠΑΣΟΚ των πρασινοφρουρών του 80", που θα βολεύει μέν όσους υπερασπίζονται τα ΠΡΟΝΟΜΙΑ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ και των τυχερών της γραφειοκρατίας, αλλά σε μια εποχή που η χώρα δεν μπορεί να ικανοποιεί τα γούστα της.
Θα προτιμούσε η εποχή μας να φτιάξει ένα κράτος κοινωνικής προστασίας, για τους άνεργους και την γενιά των 400 και 600 ευρώ, αντί να στηρίζει την γραφειοκρατική διασπάθιση του δημοσίου χρήματος.
Και τότε θα υπάρξει η διάσπαση της συμμαχίας που στηρίζει τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ.
Θεωρώ ότι είναι ευκαιρία για οτν ΓΑΠ επιτέλους να διασπάσει τον έλεγχο του ΠΑΣΟΚ από τις συντεχνίες και να μιλήσει για μια ΝΕΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΛΛΑΓΗ που η χώρα έχει ανάγκη.
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το κόμμα της διατήρησης της ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ μπορεί να γίνει το κόμμα της απελευθέρωσης απ'αυτήν.
Χωριάτης
εγώ το βλέπω στο περιβάλλον μου. Ξέρω 3 νεοδημοκράτισσες κυρίες κουλτουριάρες θεατρόφιλες που θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ για πρώτη φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα μας πείσατε... ρε δεν την παλεύουν οι εκδότες ποια!
ΑπάντησηΔιαγραφή7:37 μας έπεισες και εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά και εγώ ΠΑΣΟΚ ψηφίζω αλλά όπως και να το κάνουμε ο ΓΑΠ δεν κάνει για αρχηγός. Δεν το νιώθει το άθλημα. Δεν λέω ότι δεν κάνει για πολιτικός αλλά θέλει και λίγο σημπεριφορά που δεν την έχει. Και όπως και να το κάνουμε δεν στέκει πρωθυπουργός που να μη ξέρει να μιλήσει καλά τη γλώσσα. Δυστυχώς ή ευτυχώς θα είμαι κι εγώ από αυτούς που θα ψηφίσουν Τσίπρα στις επόμενες εκλογές. Όχι για να μη βγει το ΠΑΣΟΚ και να βγει η ΝΔ ούτε για να βγει το ΠΑΣΟΚ και να μη βγει η ΝΔ αλλά όπως και να έχει αυτός είναι πιο νέος και σίγουρα θα έχει πιο πολλές και πιο φρέσκες ιδέες από τους καρεκλοκένταυρους 60+ που βρίσκονται στη βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημαντικά νέα
Η ΝΔ ειδικεύεται στον ηθικό κώδικα της ζούγκλας
Με τη φράση «η Ελλάδα της Δεξιάς είναι μια Ελλάδα που βουλιάζει», ο Γιώργος Παπανδρέου μίλησε για εικόνα σήψης και διαφθοράς, λέγοντας ότι η πολιτική της ΝΔ χαρακτηρίζεται από «πελατειακή φοβική αντίληψη».
Ο κ. Παπανδρέου είπε ότι «η ΝΔ ειδικεύεται στο ηθικό κώδικα της ζούγκλας» -με αφορμή και το σκάνδαλο Ζαχόπουλου-, για να προσθέσει με έμφαση ότι «οι φίλοι του πρωθυπουργού διαχειρίζονται εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν» και «το γραφείο του Καραμανλή και οι στενοί του συνεργάτες κινούνται στο σκοτάδι χωρίς έλεγχο». Ο κ. Παπανδρέου, απευθυνόμενος προς τη ΝΔ, υπογράμμισε ότι «η μόνη ενασχόλησή της είναι με το δικό μας παρελθόν και όχι με το παρόν και το μέλλον της χώρας», για να στείλει μήνυμα και στο εσωτερικό του κινήματος, λέγοντας τα εξής:
«Δεν μας φοβίζει τίποτα από το παρόν και το παρελθόν. Οποιος έφταιξε, να πληρώσει, σε όποια παράταξη και αν ανήκει».
Σε ό,τι αφορά τον αγώνα του ΠΑΣΟΚ για την αυτονομία του πολιτικού συστήματος, ο κ. Παπανδρέου επεσήμανε ότι «δεν ήταν και δεν είναι μια σημαία ευκαιρίας», για να σημειώσει ότι «εμείς δεν είμαστε επαγγελματίες της εξουσίας».
Για την αντιγραφή
babis
7:31 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι να ξυπνήσει ο ΓΑΠ η χώρα θα έχει διαλυθεί (κι άλλο?)
Αρχιμήδης
ο Μπένυ τι θα ψηφίσει? Τσίπρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήο Μπένυ τι θα ψηφίσει? Τσίπρα?
1 Μάρτιος 2008 7:49 μμ
........NTOPA
Έλληνίδες- Έλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρι στην υψηλή νοημοσύνη σας, κυβερνώ ανενόχλητος. Τι ομόλογα τι υποκλοπές, τι Ζαχόπουλοι, τι Πακιστανοί, ποια αναξιοκρατία, ποια διαφθορά, τι ακρίβεια, τι κλεψιές, τι ομόλογα, τι Εθνικά θέματα, τίποτα από αυτά δεν σας φοβίζουν και δεν σας προβληματίζουν.
Συνεχίστε έτσι με τον ίδιο ρυθμό και είναι σίγουρο ότι και την επόμενη τετραετία θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε το θεάρεστο έργο μας.
Ο Αλέξης εάν έχετε αντιληφθεί έχει την ολόθερμη υποστήριξη μου και στα Πασοκοκρατούμενα μίντια αλλά και στα κυβερνητικά. Εμείς δεν είμαστε όπως η παλιά κακιά δεξιά. Εμείς χρησιμοποιούμε όλους τους Έλληνες, αρκεί να είναι κατάλληλοι για τη δουλειά που τους θέλουμε.
Ευχαριστώ πολύ
Ο καταλληλότερος
Δεν χρειάζεται να ξυπνήσει ο ΓΑΠ, που δεν μιλάει άλλωστε και καλά Ελληνικά. Φτάνει που ξυπνήσατε εσείς οι άλλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λογαριασμό όμως θα τον πληρώσετε ΕΣΕΙΣ που μας έχετε σπάσει τ'αρχίδια 4 χρόνια τώρα με την επανάληψη της γνώμης της ΝΔ και των διαπλεκόμενων για τον ΓΑΠ.
Καλά να περάσετε.
Χωριάτης
Σήκω Αντρέα για να δεις τον Τσίπρα της αλλαγής...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε πασόκια με Τσίπρα θα την βγάζετε από εδω και πέρα?
ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΜΕ ΑΡΧ.... ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟΜΠΕΜΠΕΔΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ. ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ Κ ΣΚΟΠΙΑ ΠΟΙΟΣ; Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ, Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ Η ΜΗΠΩΣ Η ΑΛΕΚΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ 1917; ΠΟΙΟΣ; ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ. ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χα
ΑπάντησηΔιαγραφήBlooper ΤΥΦΛΩΘΗΚΑ
Χύσανε πολύ φως
καλόοοοο
Αρχιμήδης
7.53
ΑπάντησηΔιαγραφήμήπως τότε,
είστε ντοράκια κι εσείς!
Η πλάκα είναι ότι δεν βλέπετε τα χάλια σας, αλλά θέλετε και αρχηγό με θέλγητρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια απέραντη Γιουροβίζιον έχει καταντήσει η χώρα.
Δεν κάνει για αρχηγός λέει ο άλλος. Και τι εννοεί δεν μπορώ να σκεφτώ.
Δεν κάνει για τα τηλεπαράθυρα, δεν κάνει για το μπαλκόνι;
Τί ακριβώς;
Και γιατί να κάνει;
Αυτό είναι το πρόβλημά σας ή τι θα κάνει με την χώρα;
Πόσο ανόητοι είστε;
Δηλαδή σας κάνει ο καραμανλής, ο Γιακουμάτος, η Ντόρα, δεν ξέρω ποιός α΄λλος και δεν κοιτάτε τα αποτελέσματα τους;
Μόνο αλήτες βαλτοί ΝΔ θα μπορούσαν να έχουν τέτοια υποτίθεται κριτήρια, αλλά το δυστύχημα είναι ότι και οι οπαδοί του Βενιζέλου, διακινούν την ίδια μαλακία μαζί με τους δημοσιοκάφρους της Δημοκρατικής ντεμέκ παράταξης.
Καλά δεν μιλάω για επαναστάτες σαν τον Λάκη, που επιτέλους θα πάει φαντάρος και θα κλείσει τα σύνορα μετά το γράμμα του Μίκη και τον Μάκη. Αυτοί έχουν άποψη τεκμηριωμένη.
Καλά να πάθουμε
Χωριάτης
Ελληνίδες-Έλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρι στην υψηλή νοημοσύνη σας, κυβερνώ ανενόχλητος. Τι ομόλογα τι υποκλοπές, τι Ζαχόπουλοι, τι Πακιστανοί, ποια αναξιοκρατία, ποια διαφθορά, τι ακρίβεια, τι κλεψιές, τι ομόλογα, τι Εθνικά θέματα, τίποτα από αυτά δεν σας φοβίζουν και δεν σας προβληματίζουν.
Συνεχίστε έτσι με τον ίδιο ρυθμό και είναι σίγουρο ότι και την επόμενη τετραετία θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε το θεάρεστο έργο μας.
Ο Αλέξης εάν έχετε αντιληφθεί έχει την ολόθερμη υποστήριξη μου και στα Πασοκοκρατούμενα μίντια αλλά και στα κυβερνητικά. Εμείς δεν είμαστε όπως η παλιά κακιά δεξιά. Εμείς χρησιμοποιούμε όλους τους Έλληνες, αρκεί να είναι κατάλληλοι για τη δουλειά που τους θέλουμε.
Ευχαριστώ πολύ
Ο KAΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ
Τό ΠΑΣΟΚ μετά τό συνέδριο θά αρχίσει νά παίρνει πόντους, καί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα καί μέ τήν ενωτίκη προσπάθεια όλων θά είναι πάλι η κυρίαρχη η ενωτική η πατριωτική δύναμη.Ας έχουν υπομονή τά συμφέροντα. . . . Ο λαός δέν ξεχνά τήν εποχή τού Ανδρέα Παπανδρέου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό ΠΑΣΟΚ μετά τό συνέδριο θά αρχίσει νά παίρνει πόντους, καί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα καί μέ τήν ενωτίκη προσπάθεια όλων θά είναι πάλι η κυρίαρχη η ενωτική η πατριωτική δύναμη.Ας έχουν υπομονή τά συμφέροντα. . . . Ο λαός δέν ξεχνά τήν εποχή τού Ανδρέα Παπανδρέου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωριάτη πότε θα γίνουν εκλογές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ δεν καταλαβαίνουν χριστό
Αρχιμήδης
Που να ξέρω ρε φίλε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σίγουρο είναι ότι η άνοδος στις δημοσκοπήσεις του ΣΥΡΙΖΑ τις έδιωξε από το ΤΩΡΑ.
Ας ρωτήσουν τον Τσίπρα να τους πεί.
Υποτίθεται ότι με τέτοιο ποσοστό η Αριστερά, ρίχνει την κυβέρνηση όποτε θέλει.
Προσωπικά θα έπαιζα στοίχημα ότι θα γίνονταν με τις ευρωεκλογές, αλλά σιγά σιγά δεν βλέπω γιατί ο Καραμανλής δεν θα εξαντλήσει την 4ετία.
Χωριάτης
Ουτε ο Τσιπρας εκανε τιποτα, ουτε το Συριζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα ειναι τα επακολουθα απο τις βλακειες του ΠΑΣΟΚ, που αντι να πεταξει το Γιωργακη εξω, επελεξε μια απ'τα ιδια, η ΝΔ παει κατω χανοντας τους Πασοκους που ειχε παρει, αλλα και το Πασοκ αντι να ανεβαινει εχει παρει τον κατηφορο, ο κοσμος φευγει και αυτοι κοιμουνται τον υπνο του δικαιου.
greek-gr.blogspot.com
κι εμείς το Χατζηαβάτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ξαναανοίξει και τα ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ μπορεί να το πάει για 8ετία
ΑπάντησηΔιαγραφήΩιμε
Αρχιμήδης
Το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι οι εθνικιστές του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι αυτοί που θα θέλανε ΒΕΤΟ, τώρα πόλεμο στα ΙΜΙΑ, ΟΧΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ. Ολοι οι φρικαρισμένοι αμόρφωτοι εθνικιστές, που σήμερα, βέβαια υποτίθεται ότι θα κάναν συλλαλητήρια και άλλες βλακείες.
Ο ΓΑΠ για όλους αυτούς είναι κόκκινο πανί, αλλά δεν έχουν τ'αρχίδια να βγούνε και να το πούνε, γι'αυτό και προτιμούν Βενιζέλους και Μεγαλέξανδρους, τα νούμερα.
Το κακό στο ΠΑΣΟΚ το ε΄κανε ο Χριστόδουλος.
Χωριάτης
Εθνικιστές, Χριστόδουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές φορές μένω έκπληκτος με το πόσο εύκολα πετάει η σκέψη σου!
Νόμιζα ότι το πρόβλημα ήταν ο ΒΒ
Αρχιμήδης
χωριάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήήρεμα: υπάρχουν και πολλοί ενιστόρητοι μέσα στο ΠΑΣΟΚ
που πιστεύουν στον ΓΑΠ.
Γιατι τους διώχνεις έτσι που μιλάς;
Σε ακούνε και απλοί μακεδονοκύπριοι
που θεωρούν, ότι ο ΓΑΠ θα βοηθήσει να βρεθεί λύση.
Εκτός κι αν αποφασίσει να καθιερώσει τα γεύματα με εκδότες, για να υπερκεράσει τον επίλεκτο επίδοξο!
Εγώ τους διώχνω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι νομίζεις;
Το λαμβάνω σοβαρά υπόψη και δεν ξανααναφέρομαι στο ΠΑΣΟΚ.
Ετσι κι αλλιώς δεν ήμουν και δεν είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και κατά συνέπεια δεν μου πέφτει λόγος να μιλάω για τα εσωτερικά του.
Καλή τύχη και σε σας και στην χώρα.
Χωριάτης
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Η ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΟΥΝ ...ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΡΙΣΤΕ ΜΑΣ ΠΟΙΟ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ...ΝΑ ΠΙΕΣΤΗ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΒΡΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ..ΕΑΝ ΔΕ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ Η ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ...ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΜΑΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ..
χωριάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήούτε κι εγώ έχω σχέση με το ΠΑΣΟΚ...
συσχετισμούς και παρατηρήσεις κάνω,
επί των παρατηρήσεών σου, που τόσο καιρό μοιάζουν ταυτισμένες με τις προοπτικές του ΠΑΣΟΚ.
μη με ξαναπεις ρε ουτε παιδι θα σου ριξω μια e-σφαλιαρα....
ΑπάντησηΔιαγραφήGREEK-GR.blogspot.com
Η ΧΟΥΝΤΑ θα κυβερνάει άλλα 30 χρόνια ...τουλάχιστον
ΑπάντησηΔιαγραφήάκουστε το 7:37 μμ για να δείτε τι φώς ΧΥΝΕΤΑΙ
Οι τύποι ΧΥΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ. Στα ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, στον κώλο της ΕΥΑΣ, στo PRESS
Οι δρόμοι έχουν γεμίσει ΧΥΣΙΑ ΦΩΤΟΣ
Αρχιμήδης
Αρχιμήδη
ΑπάντησηΔιαγραφήπως άντεξες
είναι και μεγάλο!
....boring!
Δεν με ενδιαφέρει πιά η υπόθεση φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν με ενδιέφερε ποτέ ούτε η καριέρα του ΓΑΠ, ούτε πως θα παέι το ΠΑΣΟΚ.
Την πολιτική μου εκτίμηση και τις επιθυμίες μου για να βγεί η χώρα από τον "καρκίνο" που ζεί και τους "καρκίνους" που την περιμένουν, εκφράζω.
Δεν είπα ποτέ κάτι ανέντιμο, δεν χρέωσα εγώ στο ΠΑΣΟΚ ποτέ κάτι που θα ήταν για το κακό του.
Με ενδιέφερε η ανασυγκρότηση της Κεντροαριστεράς. Μια χίμαιρα που δεν έχει πλέον καμμία πιθανότητα επιτυχίας, απ'ότι φαίνεται.
Οποτε αναφέρθηκα στο κακό που κάνει στο ΠΑΣΟΚ η εθνικιστική του πτέρυγα είτε σαν στήριξη της ΝΔ με την μορφή Παπαθεμελή, είτε με την μορφή Παπούλια, είτε με την μορφή των διαφόρων υποτίθεται προοδευτικών, Λάκηδων , Μάκηδων, Μίκηδων -τι δουλειά είχε ο ΓΑΠ στην μουσική βραδυά για τον Μίκη- κλπ, κάποιος σαν εσένα έρχεται να μου πεί ότι κάνω κακό στο ΠΑΣΟΚ.
Ε άντε χέστε με. Αν δεν βλέπετε, δεν θα την πληρώνω εγώ. Κόμμα με "θέματα ταμπού"δεν νοείται. Είναι ήδη τελειωμένη υπόθεση.
Χωριάτης
Ειναι μεγάλο σαν το ΚΑΥΛΙ που στηρίζει τον ΚΑΡΑΜΑΝ ΑΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχιμήδης
Χωριάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήμη γίνεσαι κι εσυ εύθικτος σαν τον ΤΖΩΝ.
Κανείς δεν μίλησε για θέματα Ταμπού!
Απλώς, σε κρίσιμες εθνικές στιγμές το διαίρει και βασίλευε ευννοεί μόνο εκείνους που θέλουν να δουν τη χώρα μας μικρή, αδύναμη, υποταγμένη, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ κατουσία.
Αν αυτό δε σε αφορά, άστο...
Η Γουαδελούπη παραμένει πανέμορφη!
BABIS
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑΣ
ΑΛΛΑ
ΤΟ ΝΕΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ή ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΠ?
Μπεεεεεεεεεεεεεεε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπεεεεεεεεεεεεεεεεε!
Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
Ρε ΧΩΡΙΑΤΗ κατσικογάμη, σε φωνάζει η γυναίκα σου. Δεν ακούς? Τράβα να την αρμέξης και νύχτωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο press έχει πιάσει τις 1.000 επισκέψεις μετά τη φίμωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερές επιτυχίες
Μπά τώρα έγινα εύθικτος σαν τον Τζών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία.
Ας την κάνουμε λοιπόν πρίν μας πούνε και γραφικούς.
Χωριάτης τέλος.
Παίξτε εσείς που ξέρετε.
Εσείς που είστε "υγιών αντιλήψεων".
Εγώ εθνικόφρονας δεν ήμουν δεν γίνομαι.
Σε δύο - τρεις δημοσκοπήσεις μετά την σημερινή έτσι όπως ανακοινώθηκε , το Συριζα θα περάσει και το ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεφτίλα για το ΠΑΣΟΚ , Μράβο στο κόσμο που αποδυκνείει για άλλη μια φορά ότι σε αυτή τη χώρα υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται σωστά.
Για την κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ υπεύθυνος είναι ο αρχηγός του και όλα εκείνα τα λαμόγια που έχουν διαλύσει τις τοπικές οργανώσεις ενώ τα συμφέροντα , απωθούν κάθε σκεπτόμενο πολίτη απο αυτές.
Ζήτω ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Έξω ο George από την προεδρία του ΠΑΣΟΚ.
Ας παραιτηθεί πριν είναι πολύ αργά και εννοώ πριν χάσει τις επερχόμενες εκλογές(γιατί θα τις χάσει) αλλά το θέμα είναι με τι κόστος θα τις χάσει.
Αν φύγουν έστω και οι μισοί ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ απο το ΠΑΣΟΚ τότε θα είναι άκρως τραγελαφικό να παραιτηθεί ο George.
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΠΛΕΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΘΙΚΗ ,ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΦΩΣ... ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΛΑ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΟΝΟΣ .ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ..ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΓΚΑΛΟΠ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ-ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ. ΈΩΣ ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ,ΟΝΤΩΣ Η ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ,ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΑΧΗ ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ,Η ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΥΣΩΠΗΤΗ ..ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΕΦΤΕΙ ..ΠΕΦΤΕΙ ..ΠΕΦΤΕΙ
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ, ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ..ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ,ΆΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ. ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΑ ΟΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ .ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ .ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ,ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ..ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΚΤΗ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ,ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ
ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥ ΤΟΠΟΥ ..ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ (ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΣΩ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΛΛΩΣΤΕ )* ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΑΝ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΚΟΥΤΑΛΑ ΘΑ ΜΙΚΡΥΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΗ..
ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟ ΑΔΥΣΩΠΗΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ..ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΥΤΟ ,ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Η ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ..Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΛΥΓΙΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
Και οπως λεει ο σοφος λαος, Συριζα Συριζα τα φρυδια μου τα ξυριζα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου θυμιζεις καποιον που εβγαζε λογους στην ομονοια πριν πολλα χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες λες και τιποτα δε λες
GREEK-GR.blogspot.com
9.21
ΑπάντησηΔιαγραφήμόνο κάτι άσχετες γκόμενες έχω δει να το παίζουν....
ότι είναι προσβεβλημένες....
κι αποχωρούν!
Οι άντρες ΔΕΝ καταλαβαίνουν απο τέτοια!
άρα τι?????????????
Από τον "πιτσιρίκο"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαπελωμένη κυβέρνηση δεν είναι κυβέρνηση. Κυβέρνηση που εκβιάζεται και συναλλάσσεται –όπως η σημερινή- δεν είναι κυβέρνηση. Οι μεγαλοεκδότες έχουν τελειώσει και έφτασε επιτέλους ο καιρός αυτή η χώρα να κυβερνηθεί από τους πολιτικούς και να προχωρήσει - οι εκδότες να κάνουν τη δουλειά τους και να κοιτάξουν να φτιάξουν, αν μπορούν, καμιά εφημερίδα που να διαβάζεται.
Οι πολίτες είναι έτοιμοι για τη μεγάλη γροθιά – εσείς είστε; Αν είστε, τους πήραμε φαλάγγι – αν όχι, ετοιμαστείτε να φάτε στη μάπα τη Ντόρα.
Πωωωω ρε σεις παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός από το τρωκτικό μας έχει ζαλίσει με την διαφήμησή του!
Σαν τον ποντικό μου μοιάζει..
Και να πεις ότι άξιζε..
Αρα προτιμώ να κάνω και γώ την πλάκα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΤΣΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφή9.39
ΑπάντησηΔιαγραφήDOORS
"people are strange"
Ελληνίδες-Έλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρι στην υψηλή νοημοσύνη σας, κυβερνώ ανενόχλητος. Τι ομόλογα τι υποκλοπές, τι Ζαχόπουλοι, τι Πακιστανοί, ποια αναξιοκρατία, ποια διαφθορά, τι ακρίβεια, τι κλεψιές, τι ομόλογα, τι Εθνικά θέματα, τίποτα από αυτά δεν σας φοβίζουν και δεν σας προβληματίζουν.
Συνεχίστε έτσι με τον ίδιο ρυθμό και είναι σίγουρο ότι και την επόμενη τετραετία θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε το θεάρεστο έργο μας.
Ο Αλέξης εάν έχετε αντιληφθεί έχει την ολόθερμη υποστήριξη μου και στα Πασοκοκρατούμενα μίντια αλλά και στα κυβερνητικά. Εμείς δεν είμαστε όπως η παλιά κακιά δεξιά που χώριζε τους Έλληνες σε εθνικόφρονες και μιάσματα. Εμείς τους χρησιμοποιούμε όλους, αρκεί να είναι κατάλληλοι για τη δουλειά που τους θέλουμε. Απόδειξη ότι εφαρμόζουμε ότι καλό βρήκαμε από αυτούς που είναι υπεύθυνοι για όλα τα κακά του τόπου το ΠΑΣΟΚ δηλαδή ξέρετε εσείς, όπως το νόμο του ΑΣΕΠ που τον τελειοποιήσαμε βάζοντας και τη προφορική συνέντευξη για να ξέρουμε τι προσλαμβάνουμε στο δημόσιο, όχι σαν αυτούς τους χαζούς που ψώνιζαν γουρούνι στο σακκί.
Θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές μεταρρυθμίσεις μόνο να έχετε υπομονή.
Ευχαριστώ πολύ
Ο KAΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ
The Kinks - You Really Got Me
ΑπάντησηΔιαγραφήGREEK-GR.blogspot.com
Τσιπρας/Queen - We Will Rock You
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσιπρας/Queen - We Are The Champions
Μια προφητικη αναλυση για την πορεια του ΠΑΣΟΚ που εγινε πριν την εκλογη του προεδρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ «αριστερή» στροφή
Πέτρος Παπασαραντόπουλος, Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 11/11/2007
Σε μια ιστορική ομιλία του, που θεωρείται η απαρχή της πλέον βάρβαρης περιόδου του σταλινικού φαινομένου, στις 19 Οκτωβρίου του 1928, ο Ιωσήφ Στάλιν, μιλώντας στην ολομέλεια της Επιτροπής Μόσχας του Κομμουνιστικού Κόμματος Μπολσεβίκων, αναφέρθηκε στον «δεξιό κίνδυνο» που απειλούσε το κόμμα, επισημαίνοντας:
«Είναι αδύνατον να υπερνικήσουμε τη δεξιά οπορτουνιστική παρέκκλιση αν δεν κάνουμε συστηματικό αγώνα ενάντια στο συμφιλιωτικό πνεύμα, που κρύβει κάτω από τις φτερούγες του τους οπορτουνιστές». Η επισήμανση ήταν σαφής: Ο αγώνας ήταν διμέτωπος. Τόσο απέναντι στους δεξιούς, που ήταν τα όργανα του εχθρού εντός του κόμματος, όσο και απέναντι στους συμφιλιωτές.
* Εξι μήνες μετά, τον Απρίλιο του 1929, σε ομιλία του στην ολομέλεια της Κεντρικής Επιτροπής των Μπολσεβίκων, ο «δεξιός κίνδυνος» είναι πλέον «δεξιά παρέκκλιση» και η τοποθέτηση του Ιωσήφ Στάλιν είναι και πάλι σαφής: «Χρειάζεται ξεκαθάρισμα του μηχανισμού από τα σάπια και τα ξένα στοιχεία». Παράλληλα, «πρέπει να παρθούν μέτρα για να μην επιτρέπονται κανενός είδους παρεκκλίσεις από τη γραμμή του κόμματος». Αμέσως μετά αποφασίστηκε η καθαίρεση του ηγέτη της δεξιάς πτέρυγας Μπουχάριν από όλες τις θέσεις που κατείχε. Λίγα χρόνια αργότερα, στις διαβόητες δίκες της Μόχας, ο Μπουχάριν μαζί με πλειάδα ηγετικών στελεχών του Κομμουνιστικού Κόμματος, περιλαμβανομένων επιφανών «συμφιλιωτών», κρίθηκαν ένοχοι εσχάτης προδοσίας και εκτελέστηκαν.
* Εκτοτε, η πρακτική αυτή έγινε μέρος του γενετικού κώδικα των κομμουνιστικών κομμάτων. Σε περιόδους κρίσης και εσωτερικών διαφωνιών, η συνταγή επαναλαμβανόταν: Πάντοτε υπήρχε ένας εσωτερικός εχθρός, όργανο των ταξικών εχθρών, που ήθελε να στρέψει το κόμμα προς τα δεξιά. Μετά τη διάγνωση, η θεραπεία ήταν μονόδρομος: Στροφή του κόμματος στα αριστερά, σφιχτό κόμμα, εξοβελισμός των διαφωνούντων, συμπεριλαμβανομένων των «συμφιλιωτών», και, όπου αυτό ήταν δυνατόν, φυσική εξόντωσή τους.
Ηταν η αποθέωση των θεωριών της συνωμοσίας:
«Για όλα ευθύνονταν οι εχθροί και όχι εμείς!» Ηταν η φαντασιακή απόδραση από την πραγματικότητα.
* Οι ομοιότητες αυτής της πρακτικής με τα τεκταινόμενα στο ΠΑΣΟΚ μετά τη συντριπτική ήττα της 16ης Σεπτεμβρίου είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Η ήττα μοιάζει να έχει ξεχαστεί.
Το πρόταγμα της αντιπαράθεσης, έτσι όπως τίθεται από την πλευρά της παρούσας ηγεσίας, είναι ένα «αριστερό» ΠΑΣΟΚ, απαλλαγμένο από τους υπονομευτές και την κηδεμονία των εξωθεσμικών κέντρων. Η λύση, οι «δίκαιες» διαγραφές και ο ανένδοτος στα εκδοτικά συγκροτήματα.
* Δυστυχώς, όπως εύστοχα παρατηρούσε ο Κάρολος Μαρξ, η Ιστορία επαναλαμβάνεται αρχικά ως τραγωδία και στη συνέχεια ως φάρσα.
Μόνο ως φάρσα, λοιπόν, μπορεί να θεωρηθεί η επίκληση της αριστερής στροφής του ΠΑΣΟΚ από εκείνους που αποφάσισαν τη συμπερίληψη νεοφιλελεύθερων πολιτικών στα ψηφοδέλτια επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Μόνο ως φάρσα μπορεί να θεωρηθεί η καταγγελία ιστορικών στελεχών του ΠΑΣΟΚ όπως ο Αλέκος Παπαδόπουλος και ο Γιώργος Φλωρίδης ως υπονομευτών.
Τέλος, μόνον ως φάρσα μπορούν να θεωρηθούν καταγγελίες εναντίον συγκροτημάτων τύπου επειδή ζήτησαν την παραίτηση της ηγεσίας μετά την εκλογική ήττα, όταν το ίδιο είχαν ζητήσει στελέχη, όπως ο Κ. Λαλιώτης.
* Οι σχέσεις των ΜΜΕ με τα κόμματα είναι ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο θέμα, που απασχολεί την πολιτική επιστήμη και που έχει γεννήσει πλήθος έξοχων αναλύσεων. Πουθενά, όμως, δεν έχει υποστηριχθεί σοβαρά ο πολιτικός πρωτογονισμός ότι για την εκλογική ήττα ενός κόμματος μπορεί να ευθύνονται τα μέσα ενημέρωσης και ιδίως τα φίλα προσκείμενα.
* Το χειρότερο, όμως, είναι άλλο. Η χρήση των σταλινικών στερεοτύπων ως μοναδική πολιτική επιχειρηματολογία στην αιτιολόγηση μιας πρωτοφανούς εκλογικής ήττας και στην εσωκομματική σύγκρουση, ενσταλάζει στο κοινωνικό σώμα του ΠΑΣΟΚ το δηλητήριο των θεωριών συνωμοσίας.
Αφαιρεί την πολιτική από την αντιπαράθεση και οδηγεί το φαντασιακό στην απόδραση από την πραγματικότητα.Αυτή η φαντασιακή απόδραση αρνείται τον ορθό λόγο, την κοινή λογική και οδηγεί στο παράλογο. Οταν ένας πολιτικός οργανισμός δεν μπορεί να αντιληφθεί την πραγματικότητα, είναι προφανές ότι δεν έχει καμιά δυνατότητα να πείσει την κοινωνία ότι μπορεί να αναλάβει να κυβερνήσει μια χώρα.
* Εν τέλει, το ζητούμενο είναι:
- Θα ακούσει το ΠΑΣΟΚ τη φωνή της κοινωνίας που ρητά δηλώνει, όπως φαίνεται σε όλες τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις, ότι με αλλαγή ηγεσίας μπορεί να προσδοκά νικηφόρο αποτέλεσμα στις επόμενες εκλογές;
- Ή θα αποδράσει από την πραγματικότητα, οδεύοντας στον φαντασιακό παράδεισο του «καθαρού» κόμματος και της «αριστερής» στροφής;
* Στη σύγχρονη ιστορία των πολιτικών επιστημών έχει καταγραφεί μια κορυφαία περίπτωση πολιτικής αυτοκτονίας ενός σοσιαλιστικού κόμματος:
εκείνη των Εργατικών το 1983 που υιοθέτησαν την «αριστερή» στροφή, με αποτέλεσμα το Εργατικό Κόμμα να βρεθεί εκτός εξουσίας για 18 χρόνια στη Βρετανία.
Τότε, ο Εργατικός βουλευτής Γκέραρντ Κάουφμαν είχε χαρακτηρίσει το πρόγραμμα του Μάικλ Φουτ ως το «μακροσκελέστερο σημείωμα αυτοκτονίας που έχει ποτέ γραφεί» («the longest suicide note in history»).
* Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουμε και εδώ μια επανάληψη της Ιστορίας.
* Ο ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ είναι εκδότης- δημοσιογράφος.
** Ολα τα εντός εισαγωγικών παραθέματα περιέχονται στην ελληνική έκδοση του θεωρητικού πονήματος του Ιωσήφ Στάλιν «Ζητήματα Λενινισμού» .
PS.: ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
Ετσι μπραβο. Αφου θελουν οι κυβερνωντες διαφανεια - να ξερουν ποιος ειναι ο υπευθυνος του blog κλπ - απαντηστε τους με τον ξυλινο λογο των εφημεριδων. Και αντι να γραφετε "Ο κ.Παπαρογλου εκανε παρεμβαση" γραψτε "αληθευει οτι στελεχος της κυβερνησης ...". Αφου ετσι το θελουν οι κυριοι της κυβερνησης ετσι θα το εχουν. Και ας κανουν καμια μηνυση για συκοφαντικη δυσφημιση να δουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ανωνυμος λεχριτης
Ελληνίδες-Έλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρι στην υψηλή νοημοσύνη σας, κυβερνώ ανενόχλητος. Τι ομόλογα τι υποκλοπές, τι Ζαχόπουλοι, τι Πακιστανοί, ποια αναξιοκρατία, ποια διαφθορά, τι ακρίβεια, τι κλεψιές, τι ομόλογα, τι Εθνικά θέματα, τίποτα από αυτά δεν σας φοβίζουν και δεν σας προβληματίζουν.
Συνεχίστε έτσι με τον ίδιο ρυθμό και είναι σίγουρο ότι και την επόμενη τετραετία θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε το θεάρεστο έργο μας.
Ο Αλέξης εάν έχετε αντιληφθεί έχει την ολόθερμη υποστήριξη μου και στα Πασοκοκρατούμενα μίντια αλλά και στα κυβερνητικά. Εμείς δεν είμαστε όπως η παλιά κακιά δεξιά που χώριζε τους Έλληνες σε εθνικόφρονες και μιάσματα. Εμείς τους χρησιμοποιούμε όλους, αρκεί να είναι κατάλληλοι για τη δουλειά που τους θέλουμε. Απόδειξη ότι εφαρμόζουμε ότι καλό βρήκαμε από αυτούς που είναι υπεύθυνοι για όλα τα κακά του τόπου το ΠΑΣΟΚ δηλαδή ξέρετε εσείς, όπως το νόμο του ΑΣΕΠ που τον τελειοποιήσαμε βάζοντας και τη προφορική συνέντευξη για να ξέρουμε τι προσλαμβάνουμε στο δημόσιο, όχι σαν αυτούς τους χαζούς που ψώνιζαν γουρούνι στο σακκί.
Θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές μεταρρυθμίσεις μόνο να έχετε υπομονή.
Ευχαριστώ πολύ
Ο KAΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ
Παπασαραντόπουλος, εκδότης, λοιπόν με άποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν για όσους δεν ξέρουν την περίπτωσή του, είναι ο πρώτος διαπλεκόμενος στην ιστορία του ΑΠΘ.
Επαιρνε τις εκδόσεις των πανεπιστημιακών βιβλίων χαριστικά. Οι εκδόσεις Παρατηρητής.
Κολητός του ΒΒ.
΄Μέχρι που ξέσπασε και σχετικό σκάνδαλο, που κουκουλώθηκε.
να τον συμβουλεύεστε ΠΑΣΟΚοι, αυτός ξέρει.
10:08 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι δεν πέφτει κυβέρνηση ούτε του αγίου πούτσου
Και όχι μόνο δεν πέφτει κυβέρνηση αλλά ο κ. Παπάρογλου παρά τις λαμογιές του μπορεί να πάρει 50% αν στις προηγούμενες είχε πάρει 40%
PINK FLOYD
ΑπάντησηΔιαγραφή"US AND THEM"
Ελληνίδες-Έλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήTo σύμφωνο συμβίωσης είναι άλλη μια τρανή απόδειξη ότι η Ελλάδα βαδίζει στο δρόμο των μεταρρυθμίσεων. Το σύμφωνο συμβίωσης διασφαλίζει τη περιουσία των κουμπάρων που με τόσες θυσίες απόκτησαν τη τελευταία 4ετία. Μην έλθει καμία κυρία όπως αυτή του μεγαλοδικηγόρου και μας ζητάει και όλη τη περιουσία μας. Ή κανένας σύντροφος -όχι αυτούς τους συντρόφους που έλεγε ο Χαρίλαος- αλλά αυτούς ξέρετε του στυλ Κωστέτσου που τους ξέρουμε εμείς καλά τι σκοπούς έχουνε.
Θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές μεταρρυθμίσεις μόνο να έχετε υπομονή.
Ευχαριστώ πολύ
Ο KAΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ
"Έτσι δεν πέφτει κυβέρνηση ούτε του αγίου πούτσου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως και να εχεις δικιο. Εμενα ο αυτοσκοπος μου δεν ειναι να πεσει η κυβερνηση. Ο σκοπος μου ειναι να καταλαβουν οτι δεν ειμαστε βλακες. Δεν ξεχωριζω τους ανθρωπους σε δεξιους, αριστερους, κεντρωους κλπ. Σε ανθρωπους και σε ρεμαλια κανω το διαχωρισμο. Ενας πολιτικος αλλου πρεπει να ειναι κομμουνιστης, αλλου πρεπει να ειναι εθνικιστης και παει λεγοντας. Δε μου αρεσει να βαζω ταμπελες. Οταν κανει κατι σωστο η κυβερνηση το αναγνωριζω. Οταν με δουλευει ασυστολα θελω να βγω σε ενα blog και να τα χωσω. Και αυτοι που πρεπει να τα ακουσουν να εισαι σιγουρος οτι τα ακουν. Τα παιρνουν τα μηνυματα. Και αν δεν τα παρουν σε λιγο θα μεινουν κατω και απο τους οικολογους στις δημοσκοποησεις.
Ο ανωνυμος λεχριτης
Επειδή εγώ είμαι βλάκας λύστε μου μια απορία, σχετικά με τη δημοσκόπηση του ΒΗΜΑΤΟΣ ή άλλη (άκουσα φήμες και για το βαρόμετρο του ΣΚΑΪ) που βγάζουν 21% το ΣΥΡΙΖΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς γίνεται ενώ γίνονται αυτές οι δημοσκοπήσεις (και να αποτυπώνεται τέτοια άνοδος) να γίνονται οι εκλογές στο ΔΣΑ και να πέφτει ο ΣΥΝ;
Και,βέβαια, οι δικηγόροι είναι προνομιακός για το ΣΥΝ χώρος: πάντα έπαιρνε διψήφια ποσοστά σαν συνδυασμός και έχει βγάλει δύο φορές πρόεδρο (Κουβέλη - Ρουπακιώτη).
Υπάρχει εξήγηση;
ΠΕΡΙΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
10:31 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εμένα δεν είναι αυτοσκοπός αυτό κι εγώ χωρίζω τους ανθρώπους σε ρεμάλια και μη
Ο κ. Παπαρόπουλος το έχει πάρει το μήνυμα, ο κόσμος δεν το έχει πάρει.
Γι'αυτο και ο κ. Παπαρόπουλος θα πάρει 50% από 40 στις επόμενες εκλογές.
Δυστυχως αν και ψηφοφορος και οπαδος του πασοκ, τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα..
ΑπάντησηΔιαγραφήυπαρχει σιγουρα μεγαλη μετακινηση προς στον συριζα και αν δεν αλλαξει κατι συντομα απ'την (ανικανη) ηγεσια του πασοκ, τοτε τα γκαλοπ θα γινουν και πραγματικοτητα.
Αιντε ειναι κοντα να κανει αυτοδυναμη κυβερνηση ο νεοταξιτης ΤΕΝ ΤΕΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερετε ?
αεισιχτιρι πια , εχετε ξεφυγει , αμα εχει το αλαβανοπαιδο τετοιο ποσοστο ας γινεουν εκλογες να το δουμε και εμεις... οχι μονο οι φυτευτοι απο το εξωτερικο 'μαγειροι' ...
@10.54
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα πως θα παρει 50% ο κ.Παπαρογλου - μη μου αλλαζεις το ονομα :) . Εισαι σε ενα αρθρο που λεει οτι ο ΣΥΡΙΖΑ σε δημοσκοπηση παιρνει 18-19%. Για μενα το μηνυμα ειναι πολυ θετικο. Οχι γιατι ανεβηκε ο ΣΥΡΙΖΑ που δεν εχω ψηφισει ποτε αλλα γιατι ο κοσμος ξυπνησε. Οποτε ο ανταγωνισμος για το ποιος θα κυβερνησει αυξανεται και ισως σταματησουν να μας κοροιδευουν οπως κανουν τα τελευταια 125983275 χρονια.
Ο ανωνυμος λεχριτης
θα ακολουθήσουν πολλές μεταρρυθμίσεις του κώλου και του πούτσου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 2008 θα είναι η χρονιά των Blogs
Το 2009 θα σκεφτούμε το θέμα των προσωπικών ημερολογίων (χάρτινων). Όπως έδειξε και η περίπτωση Κούγια και αυτά μπορεί να περιέχουν υβριστικά και συκοφαντικά σχόλια, οπότε θα νομοθετήσουμε και εκεί
Το 2010 θα αντιμετωπίσουμε το θέμα των συγκεντρώσεων. Φημολογείται ότι σε συγκεντρώσεις άνω των 5 ατόμων ακούγονται υβριστικά σχόλια. Προφανώς θα πρέπει να μπει κι εκεί κάποιος υπεύθυνος για να μην υπάρχει κενό νόμου
Το 2011 οι νεοεκλεγέντες βουλευτές μας θα κλείσουν επιτέλους την πολυπόθητη 4ετία έτσι ώστε να πάρουν κι αυτοί τη σύνταξη που τους αξίζει για το έργο που προσέφεραν
Αρχιμήδης
ΣΕΙΣΜΟΣ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημερινη δημοσκοπηση που ηταν να δημοσιευθει αυριο στον τυπο (την κρατουν σαν εφτασφραγιστο μυστικο και ακομη δεν εχουν αποφασισει αν θα την δωσουν στην δημοσιοτητα) δειχνει τον ΛΑΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΝΑΣΜΠΙΣΜΟ (ΛΑΟΣ) του Καρατζαφερη στο 37 τοις εκατο !
Φημες φερνουν τουλαζιστον μια δεκαδα νεοδημοκρατων βουλευτων να προσχωρουν στον ΛΑΟΣ πριν το Πασχα..
(εδω που φτασαμε αυτο ειναι πιθανοτερο απο το να παρει ο Τεν Τεν ΤΟΥ τΣΥΡΙΖΑ 18 ΤΑ ΕΚΑΤΟ..)
καληνυχτα σας..
11:05 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι ανέβηκε ο ΣΥΡΙΖΑ είναι θετικό
Αλλά αν δεν φύγει ο Παπαρδόπουλος από τη βουλή (που μόνο οι γριούλες που δεν διαβάζουν press μπορούν να τον διώξουν) μη περιμένεις να σταματήσουν να κοροιδεύουν
Ναι ειναι θετικο ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ η μικρη ανοδος του ΤΣΥΡΙΖΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλωστε ΚΑΝΕΙΣ γυφτοσοκοπιανος, τουρκος , αλβανος , αμερικανος και καθε λεθρομεταναστης ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ..
Περιεργο... ενα κομμα του τοπου μας να εκφραζει τοσο καλα τους ΕΧΘΡΟΥΣ μας.... να δειτε πως τους λεγανε αυτους στο παρελθον...α ! ναι ΜΗΔΙΣΑΝΤΕΣ και ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ..
11:28 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θετικό με την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στο 20-30% δεν είναι ότι θα κυβερνήουν οι εχθροί μας αλλά
ότι θα φύγει επιτέλους αυτή η κυβέρνηση και θα αλλάξει επιτέλους αρχηγό το ΠΑΣΟΚ
11.34
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκιο έχεις¨:
Το μόνο που σώζει αυτή τη χώρα είναι να ηγηθούν οι
ΝΤΟΡΑ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΤΣΙΠΡΑΣ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΑΒΑΝΟΠΑΙΔΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ?
ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ..
ΠΟΤΕ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΣ, ΤΟΥΡΚΟΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ, ΑΛΒΑΝΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ...
Περιεργο....ΠΟΛΥ περιεργο..
α και κατι αλλο.... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΑ ΚΩΛΟΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΛΠ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ?
Δυσκολα σας βαζω αλαβανοπαιδα ε ?
δυσκολα..
11:39 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ηγηθεί ο Βενιζέλος και οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν τις σπουδές τους μέχρι να πάρουν το PhD
γιατί τώρα το επίπεδό τους είναι μεταξύ Ζαχόπουλου και Ψωμιάδη.
Καλό για τα πανηγύρια αλλά για πολιτική... δύσκολο
Μεγαλε Μπερλουσκονι!!!!!!!!!!!!! Ποτε εδωσες εντολη και το βαλανε στα ποδια τα παιδια της ΧΑΜΟΣΤΕΡΝΑΣ απο τις ΑΤΤΙΚΕΣ παραλιες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΕΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ φωναζαν οι προγονοι μας!!!!!!!!!!!
θελετε συνεχεια.....??
Το ότι θα περάσει και το ΠΑΣΟΚ είναι προφανές. Το θεμα είναι να υπάρξουν συνεργασίες που θα επιτρέψουν σε ανθρώπους που δεν έχουν διαφθαρεί από 30 χρόνια κλεψιάς και μάσας να κυβερνήσουν. Μόνο αν δοθεί η ευκαιρία για μια ολική αλλαγή όχι μόνο στο πολιτικό αλλά και στο κοινωνικό σκηνικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή11.50
ΑπάντησηΔιαγραφή..παιδιά ΧΑΜΟΣΤΕΡΝΑΣ....
ti ennoi o Pazolini?
ρε babis ειναι δυνατον να εισαι τοσο ΒΛΑΚΑΣ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗμαρτον ρε φιλε, ειλικρινα σε λυπαμαι πια και δεν το λεω υποτιμητικα , αλλα πρεπει να εχεις σοβαρο προβλημα φιλε..
Εχω δει πολλα σε τουτη τη ζωη αλλα τετοιο ψυχονευρωτικο ατομο δεν ειχα υπολογισει οτι μπορει να υπαρχει..
ΕΛΕΟΣ πια .. ειναι κριμα και για τους γυρω σου να σε βλεπουν σε τετοια κατασταση...
ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ TO ΚΑΘΕ ΑΛΑΒΑΝΟΠΑΙΔΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ?
ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ..
ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΣ, ΤΟΥΡΚΟΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ, ΑΛΒΑΝΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ?
Περιεργο....ΠΟΛΥ περιεργο..
α και κατι αλλο.... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΑ ΚΩΛΟΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΛΠ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ?
Δυσκολα σας βαζω αλαβανοπαιδα ε ?
δυσκολα..
Ρε σεις σχηματισε τελικα κυβερνηση ο νεοταξιτης ΤΕΝ ΤΕΝ (κατα κοσμο τσιπρας) ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με κρατατε ενημερο..
ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΧΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΔΟΛ-ΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ??
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΔΟΛ-ΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ??
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΔΟΛ-ΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ??
Ρε babis οταν αντιγραφεις κειμενα τουλαχιστον στην δημοκρατια των μπλογκς πρεπει να αναφερεις και την πηγη σου (kourdistoportokali). Καλα δεν καταλαβαινεις οτι ο ΓΑΠ ειναι ΑΝΙΚΑΝΟΣ; Ποια συντονισμενη ενεργεια; Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι οταν σημειωνεται πτωση στη ΝΔ, υπαρχει παντα και μια αντιστοιχη πτωση στο ΠΑΣΟΚ λες και φοβαται το εκλογικο σωμα να μη βγει πρωτο. Λες και οι οπαδοι του το κανουν επιτηδες για να καταλαβει ο ΓΑΠ οτι δεν τραβαει. Εχουμε φτασει να προσπαθουμε να βρουμε τη χρυση τομη βλακειας - ανεντιμοτητας (τιμιοτητας - εξυπναδας αν θελετε). Γιατι οσο πιο εξυπνος ειναι ο πολιτικος τοσο πιο ανεντιμος θα ειναι κατα κανονα. Και οσο πιο βλακας τοσο πιο εντιμος. Και ψαχνουμε τη λυση αναμεσα στα δυο. Εναν οχι και πολυ εξυπνο (μη μας κλεψει και τα σωβρακα) αλλα και οχι πολυ βλακα (να μπορει να κυβερνησει λιγουλακι).
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ.: Κοιτα να δεις που ο 12.05 θα με κανει να συμπαθησω τον ΣΥΡΙΖΑ... Εχει τον εαυτο του πανω απο τους αλβανους τουρκους κλπ...
Ο ανωνυμος λεχριτης
Μη σας νοιάζει παιδιά ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΨήφισε Τσιπρα να τους βγάλουμε ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ τους κλεφτές που κλέβουν τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΤΗΣ ΔΙΣΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΔΡΑΧΜΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ...
ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΜΜΕ & ΕΚΚΛΗΣΙΑ ... ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ...
Δωστε μια ΓΕΡΗ ΚΛΩΣΤΙΑ σε αυτους τους κλεφτες με την ψηφο σας ... Τσιπρα και ξερο ψωμι ...
Ο θεος βλεπει και τιμωρει τους κλεφτες και ολοενα μεγαλωνει τα φερετρα τους με Μαριεττα, Χριστοδουλος, Ζαχοπουλο, εργατολογο, Αγγελη ....
Αι στα διαλα παλιοκλεφτες ...
12:02 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήo babis δεν είναι τοσο ΒΛΑΚΑΣ
Υπάρχουν πολύ χειρότεροι.
Νομίζουν ότι αν μπορώ να ανοίξω ένα Blog, να πω οι αγρότες πεινάνε, το καλάθι της νοικοκυράς είναι άδειο και άλλα τέτοια ωραία που μπορεί να τα κάνει ένα παιδί του δημοτικού μπορώ και να κυβερνήσω
Και μεταξύ μας δεν έχουν κι άδικο
ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ
Αφήστε τις σαχλαμάρες με τις κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή(29+24+19 = 72, δηλαδή ΚΚΕ και ΛΑΟΣ παίρνουν 28%!)
Το συγκρότημα του Λαμπράκη, και όχι μόνο, από καιρό πριμοδοτεί τη δημιουργία "τρίτου" πόλου εξουσίας.
Αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού με τη σφραγίδα των "νταβατζήδων" του Μπαϊρακτάρη.
Προωθούν το ΣΥΡΙΖΑ, το Βενιζέλο και στο βάθος Ντόρα.
Τα όποια ποσοστά είναι συγκυριακά (με μεγάλο ποσοστό αναποφάσιστων), εκφράζουν μια έντονη ανησυχία του κόσμου για το "τί μέλλει γενέσθαι" (ασφαλιστικό, ανεργία, ακρίβεια, εθνικά θέματα), όσο "δεν βλέπει φως" μέσα στο θολό τοπίο της σκανδαλολογίας και των αλληλοκαρφωμάτων πολιτικών και δημοσιογράφων.
Δν τραβάει και ο George ...
ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ TO ΚΑΘΕ ΑΛΑΒΑΝΟΠΑΙΔΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ?
ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ..
ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΣ, ΤΟΥΡΚΟΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ, ΑΛΒΑΝΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ?
Περιεργο....ΠΟΛΥ περιεργο..
α και κατι αλλο.... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΑ ΚΩΛΟΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΛΠ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ?
Δυσκολα σας βαζω αλαβανοπαιδα ε ?
δυσκολα..
12:20 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΑΠ τραβάει μια χαρά
Στις εκλογές αρχηγού πήρε 65% = 500.000 ψήφους
Τόσους θα πάρει και στις Εθνικές Εκλογές (+ κάτι ψηλά) = 10%
ΤΟ PRESS-GR ΨΟΦΗΣΕ. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΕΠΟΧΗ (Π.Κ ΟΠΩς Π.Χ).
ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΔΡΑΝΕΙΑ
Ή ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΟΥΝ ΣΤΕΚΙ.
Nομιζω οτι πολυ βιαζεστε ολοι σας για το φαινομενο ΤΣΙΠΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφηστε να περασει κανας χρονος...μεσα στον οποιον θα χρειαστει να δωσει σκληρες μαχες...και τοτε να δουμε τα ποσοστα του.
Εχει δυστηχως μειονεκτιματα και αυτος.
Πρωτιστος το απειρο της ηλικιας.
Ειναι πολιτικα απαιδευτος και οταν θα ερθει η στιγμη να πραξει....τοτε θα δουμε.
Εδω τωρα δα και δειχνει ενα καθαρα κεντροδεξιο προφιλ συγκαλυμενο.
...Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕ..ΝΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...ΚΑΙ ΕΘΕΣΕ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ...(...ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΗΔΗ...ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ.)
Γιαυτο ....ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
Nομιζω οτι πολυ βιαζεστε ολοι σας για το φαινομενο ΤΣΙΠΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφηστε να περασει κανας χρονος...μεσα στον οποιον θα χρειαστει να δωσει σκληρες μαχες...και τοτε να δουμε τα ποσοστα του.
Εχει δυστηχως μειονεκτιματα και αυτος.
Πρωτιστος το απειρο της ηλικιας.
Ειναι πολιτικα απαιδευτος και οταν θα ερθει η στιγμη να πραξει....τοτε θα δουμε.
Εδω τωρα δα και δειχνει ενα καθαρα κεντροδεξιο προφιλ συγκαλυμενο.
...Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕ..ΝΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...ΚΑΙ ΕΘΕΣΕ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ...(...ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΗΔΗ...ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ.)
Γιαυτο ....ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
Αγαπητοι Βloopers,,,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν αντιλαμβανομαι πως εσεις που ζειτε σε μια πολυ προχωρημενη χωρα μιλατε κατα αυτο τον τροπο για τα διακαιωματα τον οποιων ομοφυλοφιλων και καταφερεστε εναντιον τους...Tων οποιων δεξιων ..νεοδημοκρατων..η οποιων αλλων.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΙΛΑΤΕ??
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΕΛΓΗΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ?
Ελεος ειχα την εντυπωση οτι διαφερατε απο τους ανεγκεφαλους εδω μεσα.
Ελενα.
IS THAT THE WAY YOU TREAT PEOPLE?
BY THE COLOR OF THERE SKIN?
BY THEIR BELIEFS?
BY THEIR SEXUAL ORIENTATION?
YOU SEE PEOPLE BELIEVE THAT IT TAKES ONE TO KNOW ONE!!
(BY THAT I MEAN YOUR FASHIST ATTITUDE TOWARDS IDEAS OR PEOPLE YOU DISAGREE OR DISLIKE!!
2 Μάρτιος 2008 12:50 πμ
BLOOPERS...
ΑπάντησηΔιαγραφήTZA!!!!
Catherine Vasilaros of the Federal Ministry of Justice of Toronto.
μακαρι να τα εκατοστησει ο ΣΥΡΙΖΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή100%
From the BBC:
ΑπάντησηΔιαγραφήWikileaks.org, as it is known, was cut off from the internet following a California court ruling, the site says. The case was brought by a Swiss bank after "several hundred" documents were posted about its offshore activities.
Other versions of the pages, hosted in countries such as Belgium and India, can still be accessed.
However, the main site was taken offline after the court ordered that Dynadot, which controls the site's domain name, should remove all traces of wikileak from its servers.
2 Μάρτιος 2008 2:04 πμ
What they did know was the U.S. based internet service provider." So they got the ISP to shut the site down. "If they had known who to serve the order to – who represents Wikileaks --, then they might have chosen a more targeted action.
ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
ΕΙΔΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ....ΚΛΕΙΝΟΥΝ SITES STO ΙΝΤΕΡΝΕΤ???
ΚΑΙ ΠΟΥ? ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
2 Μάρτιος 2008 2:13 πμ
From the BBC:
ΑπάντησηΔιαγραφήWikileaks.org, as it is known, was cut off from the internet following a California court ruling, the site says. The case was brought by a Swiss bank after "several hundred" documents were posted about its offshore activities.
Other versions of the pages, hosted in countries such as Belgium and India, can still be accessed.
However, the main site was taken offline after the court ordered that Dynadot, which controls the site's domain name, should remove all traces of wikileak from its servers.
2 Μάρτιος 2008 2:04 πμ
What they did know was the U.S. based internet service provider." So they got the ISP to shut the site down. "If they had known who to serve the order to – who represents Wikileaks --, then they might have chosen a more targeted action.
ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
ΕΙΔΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ....ΚΛΕΙΝΟΥΝ SITES STO ΙΝΤΕΡΝΕΤ???
ΚΑΙ ΠΟΥ? ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
2 Μάρτιος 2008 2:13 πμ
Τελικά τι πιστεύουν αυτοί που υποστηρίζουν τον Καραμανλή ως επιτυχημένο ηγέτη; Ότι π.χ. δίνει λύσεις στα προβλήματα της χώρας και του λαού της; Για να αναλογισθούν την κατάσταση στην οποία παρέλαβε τη χώρα και αυτή που την έχει φέρει σήμερα; Ποιος αλήθεια με ειλικρίνεια και χωρίς σκοπιμότητα, αλλά απλά έτσι από τον εαυτό του, αισθάνεται πιο άνετα σήμερα; Αν αυτό συμβαίνει, έστω και έναν ρωμιό ακόμα, τότε είναι σίγουρο πως έχει ιδιαίτερα ευνοηθεί από κάποια παρέμβαση προς ώφελός του και σε βάρος σίγουρα άλλων συνανθρώπων του. Δε μιλαμε γι αυτούς. Αυτοί π.χ. που διορίστηκαν με τη χρήση της συνέντευξης πάτησαν πάνω στα κεφάλια των συναγωνιστών τους! Ε δε λέμε για αυτούς. Δε λέμε και για κείνους που βρίσκουν μεροκάματο όσο το μηνιάτικο ενός υπαλλήλου με είκοσι χρόνια υπηρεσία! Δε λέμε για κείνους που πήραν άδειες για δραστηριότητες που δεν τους ανήκουν! Δε μιλάμε για τους υπαλλήλιους που απόχτησαν περιουσίες και για τα εγκόνια τους από τις θέσεις που τους έβαλαν για να βγάζουν χρήματα κλέβοντας το υστέρημα π.χ των ασφαλισμένων και μοιράζοντάς τα σίγουρα με κυβερνητικούς!! Δε μιλάμε για κέινους που υπογράφονται αποφάσεις που τους αφορούν προσωπικά αφού τους φωτογραφίζουν! Δε μιλάμε για το 90% των διευθυντών μιας υπηρεσίας που εκλέχτηκε από κομματικές κυβερνητικές λίστες! Και για να μην τα πολυλογώ, δε μιλάμε για κείνους που έχουν αγοραστεί με τα χρήματα του φορολογούμενου για να υπηρετούν τους ρημαχτές του. Μιλάμε για τον πολύ κόσμο, τον τίμιο, τον εργατικό, τον υπερήφανο και ατσαλάκωτο ρωμιό! Για τον φιλότιμο και αξιοπρεπή άνθρωπο της καθημερινότητας! Με λίγα λόγια για τον απλό πολίτη όλων των παρατάξεων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μια κουβέντα για τα γκάλοπ: Αβραμόπουλος, Σαμαράς, , Στεφανόπουλος, Κωνσταντόπουλος βρεθήκανε στην πρώτη προτίμηση των ελλήνων! Δεν είχαν τύχη. Ο ελληνικός λαός μπορεί να ενθουσιάζεται από κάποια χαρακτηριστικά κάποιου πολιτικού, αλλά όταν φτάσει η ώρα να αποφασίσει ποιος θέλει να τον κυβερνήσει κουμπώνεται. Δεν εμπιστεύεται μια τόσο σοβααρή υπόθεση δε οποιονδήποτε αστέρα της στιγμής.
Σε τούτο το μπλογκ μερικοί προσπάθησαν να περάσουν τον Καραμανλή από το περάθυρο με λεκτικά τεχνάσματα και με έπεα πτερόεντα για να μη φανεί η γύμνια των επιχειρημάτων τους! Οχι, φίλοι μου, ευχαριστώ δε θα πάρω! Σας τον χαρίζω. Μου είναι άχρηστος!
Κάποιοι, χωρίς να έχουν ρίξει μια ματιά στους λόγους του Γιώργου Παπανδρέου και στις προτάσεις του κόμματός του αραδιάζουν ,γι αυτόν ακριβώς το λόγο το λιγότερο που θα έλεγα , ανοησίες!
Σας προσπερνώ, παπαγαλάκια!
ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ
Τελικά τι πιστεύουν αυτοί που υποστηρίζουν τον Καραμανλή ως επιτυχημένο ηγέτη; Ότι π.χ. δίνει λύσεις στα προβλήματα της χώρας και του λαού της; Για να αναλογισθούν την κατάσταση στην οποία παρέλαβε τη χώρα και αυτή που την έχει φέρει σήμερα; Ποιος αλήθεια με ειλικρίνεια και χωρίς σκοπιμότητα, αλλά απλά έτσι από τον εαυτό του, αισθάνεται πιο άνετα σήμερα; Αν αυτό συμβαίνει, έστω και έναν ρωμιό ακόμα, τότε είναι σίγουρο πως έχει ιδιαίτερα ευνοηθεί από κάποια παρέμβαση προς ώφελός του και σε βάρος σίγουρα άλλων συνανθρώπων του. Δε μιλαμε γι αυτούς. Αυτοί π.χ. που διορίστηκαν με τη χρήση της συνέντευξης πάτησαν πάνω στα κεφάλια των συναγωνιστών τους! Ε δε λέμε για αυτούς. Δε λέμε και για κείνους που βρίσκουν μεροκάματο όσο το μηνιάτικο ενός υπαλλήλου με είκοσι χρόνια υπηρεσία! Δε λέμε για κείνους που πήραν άδειες για δραστηριότητες που δεν τους ανήκουν! Δε μιλάμε για τους υπαλλήλιους που απόχτησαν περιουσίες και για τα εγκόνια τους από τις θέσεις που τους έβαλαν για να βγάζουν χρήματα κλέβοντας το υστέρημα π.χ των ασφαλισμένων και μοιράζοντάς τα σίγουρα με κυβερνητικούς!! Δε μιλάμε για κέινους που υπογράφονται αποφάσεις που τους αφορούν προσωπικά αφού τους φωτογραφίζουν! Δε μιλάμε για το 90% των διευθυντών μιας υπηρεσίας που εκλέχτηκε από κομματικές κυβερνητικές λίστες! Και για να μην τα πολυλογώ, δε μιλάμε για κείνους που έχουν αγοραστεί με τα χρήματα του φορολογούμενου για να υπηρετούν τους ρημαχτές του. Μιλάμε για τον πολύ κόσμο, τον τίμιο, τον εργατικό, τον υπερήφανο και ατσαλάκωτο ρωμιό! Για τον φιλότιμο και αξιοπρεπή άνθρωπο της καθημερινότητας! Με λίγα λόγια για τον απλό πολίτη όλων των παρατάξεων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μια κουβέντα για τα γκάλοπ: Αβραμόπουλος, Σαμαράς, , Στεφανόπουλος, Κωνσταντόπουλος βρεθήκανε στην πρώτη προτίμηση των ελλήνων! Δεν είχαν τύχη. Ο ελληνικός λαός μπορεί να ενθουσιάζεται από κάποια χαρακτηριστικά κάποιου πολιτικού, αλλά όταν φτάσει η ώρα να αποφασίσει ποιος θέλει να τον κυβερνήσει κουμπώνεται. Δεν εμπιστεύεται μια τόσο σοβααρή υπόθεση δε οποιονδήποτε αστέρα της στιγμής.
Σε τούτο το μπλογκ μερικοί προσπάθησαν να περάσουν τον Καραμανλή από το περάθυρο με λεκτικά τεχνάσματα και με έπεα πτερόεντα για να μη φανεί η γύμνια των επιχειρημάτων τους! Οχι, φίλοι μου, ευχαριστώ δε θα πάρω! Σας τον χαρίζω. Μου είναι άχρηστος!
Κάποιοι, χωρίς να έχουν ρίξει μια ματιά στους λόγους του Γιώργου Παπανδρέου και στις προτάσεις του κόμματός του αραδιάζουν ,γι αυτόν ακριβώς το λόγο το λιγότερο που θα έλεγα , ανοησίες!
Σας προσπερνώ, παπαγαλάκια!
ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ
Κοιτα που ο φασιστακος 2.17 χαρηκε που κλεινουν τα sites. Δεν ξερω ποιος εισαι. Ξερω ποσο βλακας εισαι. Γιατι χαρηκες δε μας ειπες. Νομιζεις οτι οι λαμογιες σου δε θα αποκαλυφτουν; Καποια μερα θα αποκαλυφτουν να το ξερεις. Α! Ξεχασα: στην Ελλάδα δεν κλεινουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ανωνυμος λεχριτης.
"Ποιος αλήθεια με ειλικρίνεια και χωρίς σκοπιμότητα, αλλά απλά έτσι από τον εαυτό του, αισθάνεται πιο άνετα σήμερα"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια είναι αυτό αλλά έχω και εγώ κάποιες ερωτήσεις. Ποιον να διαλέξω από τους υπόλοιπους;
Να ξεκινήσω από τον αγαπημένο σου ΓΑΠ. Πες μου ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ προταση που έχει κάνει. Έστω μια. Διάλογος από το debate (αν θυμάμαι καλά αναφερόταν στο να δωθεί μισθός στις νοικοκυρές):
-Θα κάνουμε αυτό εκείνο και το άλλο.
-Που θα βρείτε τα λεφτά κ.ΓΑΠ;
-Αυτό δεν έχει σημασία. Θα τα βρούμε...
Κάποτε το ΠΑΣΟΚ ήταν κυβερνητικό κόμμα. Είχε κυβερνητικές προτάσεις. Το αποδεχόταν αυτό και οι εχθροί του. Έχω να ακούσω κυβερνητική πρόταση χρόνια... Έχει καταντήσει ένα κόμμα διαμαρτυρίας σαν τα υπόλοιπα (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ). ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ. Το μόνο που λέει είναι "τι δεν έκανε η ΝΔ". Δε μας νοιάζει τι δεν έκανε η ΝΔ. Θέλω να μου πεις τι θα κάνεις εσύ (το ΠΑΣΟΚ εννοω). Δηλαδή κάνει ότι κάνουν και τα υπόλοιπα μικρά κόμματα. Δέχεται το ρόλο του σαν κόμμα διαμαρτυρίας. Αναγκαστικά θα φάμε τα σκατά της ΝΔ.
Ο ανώνυμος λεχρίτης
Δεν είναι καθόλου περίεργο πού ο Συνασπισμός έχει 'ρεύμα'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λαός είδε κι απόειδε με τούς άλλους δύο μοιραία ψάχνεται.Από τη άλλη όμως ο Συνασπισμός δεν είναι έτοιμος να διαχειριστεί την εκπληκτική άνοδο των ποσοστών του όπως φαίνονται από τις δημοσκοπήσεις.Δεν είναι εύκολο να σε σπρώχνει ο λαός καί από κόμμα διαμαρτυρίας να σε κάνει εν δυνάμει κόμμα εξουσίας.Δεν το μπορείς αυτό.Κάπου σε τρομάζει.Ειδικά όταν επί χρόνια βλέπεις τα ποσοστά σου να συμπιέζονται καί να έχεις συνειδητοποιήσει ότι ποτέ δεν θα σού δοθεί η ευκαιρία να κυβερνήσεις.
Όσον αφορά στον Τσίπρα είναι καλά μέχρι τού σημείου πού κτυπάς ανελέητα τον ΓΑΠ τη στιγμή πού αυτός βαράει μύγες, γιά να τού πάρεις την πελατεία.Καί μετά τι?
Πού είναι η αξιόπιστη πρόταση τού Συνασπισμού γιά έξοδο από την κρίση?Μέχρι τού σημείου να διαμαρτύρεται καλά είναι.Όταν θα πρέπει να βγεί στην επίθεση γιά να σκοράρει τότε να τον δολυμε.Προσωπικά βλέπεω στον Συνασπισμό το ΠΑΣΟΚ στα πρώτα του βήματα.Ελπίδα, περηφάνεια καί πολλά λόγια.
Αλλά αν μας πείσει όμως ότι πράγματι μπορεί να είναι μιά άλλη αλλά αξιόπιστη πρόταση εξουσίς γιατί όχι να μην δοκιμάσουμε καί από κεί?Χειρότερα δεν μπορεί να πάει έτσι κι αλλιώς η χώρα.
μπράβο στο συριζα που παίρνει 16 τοις εκατό.Μπράμο και στο κκε άμα σπάσει το 10 τοις εκατό.Το ερώτημα είναι θα αφήσουμε την κυβέρνηση να πάρει τα λεφτά από τα ταμεία σε 10 μέρες για να τα δώσει στους πλούσιους μειώνοντας ταυτόχρονα τις συντάξεις και αυξάνοντας τα όρια ηλικίας?Θα συμμετάσχουμε στις απεργίες της γσεε αδεδυ άσχετα αν οι ηγεσίες τους είναι πουλημένες?Θα πιέσουμε τους συλλ΄΄ογους και τα σωματεία στα οποία συμμετέχουμε για απεργίες διαρκείας?Δεητζήδες λιμενεργάτες εκπαιδευτικοί εργαζόμενοι στους δήμους έχουν ορίσει περαιτέρω απεργίες?Εμείς τι θα κάνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη διακομματική συγκέντρωση στο σπίτι γνωστού καθηγητή στο Ψυχικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε άκρα μυστικότητα έγινε πολύωρη συνάντηση στελεχών του ρεύματος Βενιζέλου με μεγαλόσχημα στελέχη του ΣΥΝ ενεργά και ανενεργά.
(...)
------------------------
Ρε βλάκα, 2 μήνες μας το βαζεις αυτό..
παλιόπραμα, ηλίθιε προβοκάτορα
ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ KAPA RESEARCH. ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΣΤΕΛΕ ΣΤΟ EMAIL MOY . ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥ PC ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΦΟΙΤΗΤΟΚΟΣΜΟ, ΟΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΤΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 1,25% ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΆΝ ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΔΙΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΒΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΦΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ (ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ) ΞΑΦΝΙΚΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΓΙΑΤΙ;
ΓΙΑΤΙ Η ΙΕΡΗ ΑΓΕΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΤΕ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ.
ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ;
Πασόκοι, αν θέλετε κάτι ν΄αλλάξει,αλλάξτε αρχηγό! Και λέω "πασόκοι" γιτί εγώ με γιωργάκη είμαι πρώην πασόκος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 2008
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοφανής -σε παγκόσμιο επίπεδο- η οικονομική ευμάρεια του τόπου μας και ας είμαστε υπερήφανοι. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας- με την εμπνευσμένη της οικονομική πολιτική, καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σε όλα τα μεγέθη της οικονομίας.
Για παράδειγμα και σε παγκόσμιο επίπεδο πάντα:
-Εχουμε καταρρίψει κάθε ρεκόρ πτώσης του χρηματιστηριακού δείκτη μέσα στους 2 πρώτους μήνες του 2008. Από τις 5.500 μονάδες στις αρχές του χρόνου, ανέβηκε στις 4.150 μονάδες (ΑΝΟΔΟΣ 32% !) . Και αυτό είναι παγκόσμιο ρεκόρ, όπως ομολογούν όλες οι οικονομικές εφημερίδες του Σαββάτου της 1--3-2008 φιλοκυβερνητικές και μή.
-Εχουμε τον μεγαλύτερο πληθωρισμό στην Ευρωζώνη αλλά και ανάμεσα στις 120 πιο αναπτυγμένες χώρες του πλανήτη. Εχουμε ξεπεράσει δηλαδή και τις πλέον ισχυρές οικονομίες.
-Εχουμε ΡΕΚΟΡ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΝ ακινήτων από τις τράπεζες για δάνεια νοικοκυριών. Σήμερα 2-3-2008 η τηλεόραση της ΕΡΤ (αντικυβερνητική ως γνωστόν) στην πρωϊνή της ενημερωτική εκπομπή ανέφερε ότι "τρέχουν" 100.000 κατασχέσεις ακινήτων μόνο για στεγαστικά δάνεια. Το νούμερο αυτό είναι μεγαλύτερο και από το αντίστοιχο των ΗΠΑ -χώρας με πληθυσμό τριακονταπλάσιο της χώρας μας. Αν δε υπολογίσουμε και τις κατασχέσεις ακινήτων για καταναλωτικά, επιχειρηματικά και άλλα δάνεια ή χρέη από πιστωτικές κάρτες, τότε πιιθανόν και να προκύψει ένα τέτοιο νούμερο, που ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ δεν θα διαθέτουν.
-Εχουμε ρεκόρ αύξησης της τιμής των βασικότερων καταναλωτικών αγαθών. Για παράδειγμα το ΨΩΜΙ ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 62% μέσα σε λίγους μόνο μήνες. Οι λογαριασμοί των ΔΕΚΟ και ειδικά της ΔΕΗ κατά 43%, οι συγκοινωνίες κατά 20%, κ.λπ.
-Ο δείκτης συγκέντρωσης πλούτου ενισχύεται μέρα τη μέρα, ισχυροποιώντας τα εργαλεία οικονομικής πολιτικής. ΔΙΣ ΕΥΡΩ διακινούνται από αρκετούς συμπολίτες μας, ΔΙΣ ΕΥΡΩ είναι κατατεθειμένα σε ξένα πιστωτικά ιδρύματα, συμβάλλοντας στην κυριαρχία των ελλήνων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πραγματικά πρόκειται για ΘΑΥΜΑ, που μόνον οι άπιστοι Θωμάδες και Θωμαϊδες δεν μπορούν να δούν.
Ας ελπίσουμε ότι η κυβέρνησή μας δεν θα εισακούση τις άναρθρες κραυγές των και θα προχωρήση στην έτι περαιτέρω ισχυροποίηση της οικονομίας μας.
Ενας Ευημερών Ελλην Πολίτης
Καλα...στις Ευρωεκλογές τι θα γίνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ TO ΚΑΘΕ ΑΛΑΒΑΝΟΠΑΙΔΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ?
ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ..
ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΣ, ΤΟΥΡΚΟΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ, ΑΛΒΑΝΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ?
Περιεργο....ΠΟΛΥ περιεργο..
α και κατι αλλο.... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΑ ΚΩΛΟΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΛΠ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ?
Δυσκολα σας βαζω αλαβανοπαιδα ε ?
δυσκολα..
ΔΗΜΟ-ΣΚΟΠΗΣΕΙΣ και "Α-Ρ-Δ"
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πάντως, στις δ η μ ο σ κ ο π ή σ ε ι ς και στις δ ι α φ η μ ί σ ε ι ς κυριάρχησαν -και κυριαρχούν- οι… αποσπασθέντες και αποσχισθέντες της Β΄ Π α ν ε λ λ α δ ι κ ή ς [άλλη αμαρτωλή ιστορία κι αυτή…]. Πρόχειρα αναφέρω τους δημοσκόπους, Μ α υ ρ ή, Β ε ρ ν α ρ δ ά κ η, Φ α ν ά ρ α [του τελευταίου τα ΜΜΕ του άλλαξαν και τόνο στο επώνυμο…]... ("συμμετοχή -εμμέσως- στο club έχει και το ΚΚΕ, με τον Ντίνο το Ρ ο υ τ ζ ο ύ ν η, τότε Γραμματέα της Οργάνωσης Σπουδάζουσας Αθήνας της ΚΝΕ, νυν ιδιοκτήτη της ΚΑΠΑ Research, σημαντικού παίχτη επί εποχής Σημίτη"- Προφήτης)
” ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος, ο κάθε σέξι νέος"
Στο στίβο των ΜΜΕ μπήκαν, ωστόσο, γρήγορα δυναμικά και οι Ρηγάδες, τα μέλη της Νεολαίας του ΚΚΕ εσωτερικού. Ο δ η μ ο σ ι ο γ ρ α φ ι κ ό ς χώρος τράβηξε, μάλιστα, τόσο τους νομιμόφρονες όσο και τους αποχωρήσαντες από την οργάνωση, αυτούς που δημιούργησαν τη “Β’ Π α ν ε λ λ α δ ι κ ή”, την κίνηση που πρωταγωνίστησε στις φοιτητικές καταλήψεις του 1979.
Ρηγάς, κομματικός και καθόλου αιρετικός υπήρξε ο Κώστας Σ π υ ρ ό π ο υ λ ο ς, διευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤ1 επί σειρά ετών, όπως και οι Βασίλης Λ υ ρ ι τ ζ ή ς (της γνωστής οικογενείας Λυριτζή - Οικονόμου) και Μπάμπης Π α π α π α ν α γ ι ώ τ ο υ, αμφότεροι γνωστοί ραδιοφωνικοί παραγωγοί και με αξιόλογη τηλεοπτική παρουσία.
Σύντροφοί τους, ο Νίκος Φ ί λ η ς, διευθυντικό στέλεχος πλέον της “Αυγής”, ο Νίκος Μ ε γ γ ρ έ λ η ς της ΝΕΤ, δημοσιογράφος με ιδιαίτερη έφεση στα διεθνή και διπλωματικά θέματα, και ο Θανάσης Γ ε ω ρ γ α κ ό π ο υ λ ο ς, που δοκιμάζει να συνδυάσει δημοσιογραφική και πολιτική καριέρα, αφού παραμένει στέλεχος της ΑΕΚΑ, της πολιτικής κίνησης που αποχώρησε από το Συνασπισμό και συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ.
Στο Ρήγα φοίτησε μέχρι το 1978, αλλά διαφώνησε και αποχώρησε, και ο Χρήστος Μ α χ α ί ρ α ς, υπεύθυνος ειδήσεων παλιότερα του FLASH, διευθυντής σήμερα της ΝΕΤ 105,8 και παρουσιαστής εβδομαδιαίου talk show της κρατικής τηλεόρασης, ενώ δυναμική είναι και η παρουσία των Ρηγάδων των καταλήψεων που στελέχωσαν τη “Β’ Πανελλαδική”.
Ένας από αυτούς, ο Θανάσης Τ σ ε κ ο ύ ρ α ς, στέλεχος σήμερα των ειδήσεων της ΝΕΤ, βρέθηκε προ καιρού στη θέση του διευθυντή της εφημερίδας “Εξουσία”, ενώ ο Βαγγέλης Δ ε λ η π έ τ ρ ο ς, εκπρόσωπος τότε της οργάνωσης στην ΕΦΕΕ, εργάζεται στην “Ελευθεροτυπία”, αλλά εξακολουθεί να “συνδικαλίζεται”, καθώς είναι μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ.
Γνωστότερος, πάντως, απ’ όλους επρόκειτο να γίνει ο Γραμματέας της “Β’ Πανελλαδικής” του Κολλεγίου Αθηνών, γνωστός κατά (δημοσιογραφικόν) κόσμον και ως… Αλέξης Π α π α χ ε λ ά ς.
Εκεί, πάντως, που οι Πανελλαδικάριοι “πήραν όλο το χαρτί” ήταν στο χώρο των εταιρειών μ ε τ ρ ή σ ε ω ν κ ο ι ν ή ς γ ν ώ μ η ς - οι Γιάννης Μ α υ ρ ή ς και Χριστόφορος Β ε ρ ν α ρ δ ά κ η ς ίδρυσαν την V-PRC, ο Στράτος Φ α ν ά ρ α ς τη Metron Analysis…
Ας υπογραμμισθεί τέλος και η εντονότατη παρουσία στα media πλήθους ευρωκομμουνιστριών - αγωνιστριών, αφού, ως γνωστόν, ο Ρήγας λειτούργησε επί έτη ως στέγη και του ωραίου φύλου. Η Χριστίνα Π ο υ λ ί δ ο υ του “Επενδυτή”, η Χρύσα Τ α β ο υ λ ά ρ η του “Ελεύθερου Τύπου”, η Αννυ Π ο δ η μ α τ ά του “Βήματος”, αλλά και η Ινώ Αφεντούλη, που μετακόμισε στις Βρυξέλλες (*), είναι μερικές μόνο από τις κυρίες του ΚΚΕ εσωτερικού που δραστηριοποιήθηκαν στο χώρο του Τύπου”, "Προφήτης"
(*) Σημ. Προφήτη : Στα κεντρικά του ΝΑΤΟ. Οι Ρηγάδες είχαν πάντα στενή σχέση με τηνς “βαθειά εξουσία”, ήταν γόνοι υπηρετών της. Πολιτικών, διπλωματών, στρατιωτικών, τεχνοκρατών, ανωτέρων δημοσίων υπαλλήλων κ.λπ.".
(http://theamapati.wordpress.com/2008/02/13/130208/)
Βέβαια, δεν διαμόρφωσαν μόνοι τους οι παραπάνω το σημερινό σκηνικό στον κλάδο των ΜΜΕ. Επειδή δεν είμαι του χώρου, δεν γνωρίζω αν ισχύουν τα λεχθέντα για όλους τα παραπάνω. Ειδικά γιατί η κουβέντα, -όσο κατάλαβα σωστά-, γινόταν από πολιτικούς αντιπάλους των Ρηγάδων- ΚΚΕ εσ.
Όποιος έχει άλλη άποψη, ας μας διαφωτίσει, να μάθουμε.
(Νομίζω ότι και ο Κύρτσος προέρχεται απο τον Ρήγα. Ξέρει κανείς;)
Ολες οι δημοσκοπήσεις επαναλαμβάνουν πλέον σε διαφορετικούς τόνους την ίδια διαπίστωση: η ΝΔ πέφτει και το ΠαΣοΚ καταρρέει. Αυτή η μονότονη επανάληψη δεν αφήνει περιθώρια για λάθη ή παρερμηνείες. Ταυτοχρόνως, υποδηλώνει ότι το φαινόμενο δεν είναι ούτε παροδικό ούτε συμπτωματικό. Κάτι συμβαίνει... Και κάτι σοβαρό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συνηθισμένη ανάγνωση των δημοσκοπήσεων μιλάει για «κρίση του δικομματισμού». Διαφωνώ. Για έναν απλό λόγο: η μείωση της αποδοχής της κυβέρνησης, μιας κυβέρνησης που βρίσκεται ήδη στη δεύτερη θητεία της και η οποία ως τώρα έχει περισσότερο απασχολήσει το αστυνομικό δελτίο παρά την Ιστορία, αποτελεί απολύτως φυσιολογική εξέλιξη.
Ετσι λειτουργούν οι δημοκρατίες. Αυτή είναι η λογική του δικομματικού συστήματος. Οι κυβερνήσεις κυβερνούν, κρίνονται, φθείρονται, κάποια στιγμή καταψηφίζονται και έρχεται η αντιπολίτευση να τις αντικαταστήσει. Αυτό συνέβη το 1981, το 1989, το 1993 και το 2004. Αυτό θα συνέβαινε και τώρα όχι αν δεν έπεφτε η κυβέρνηση αλλά αν η αξιωματική αντιπολίτευση αποδεικνυόταν ικανή να καρπωθεί τη φθορά της.
Προς το παρόν, όμως, καταγράφεται το αντίθετο. Πέφτει η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση πέφτει ακόμη περισσότερο. Στη σημερινή μέτρηση, η ΝΔ προηγείται 5,9 μονάδες του ΠαΣοΚ, ίσως το μεγαλύτερο προβάδισμα από το 2004, αλλά το ΠαΣοΚ προηγείται μόνο 4,8 μονάδες του Συνασπισμού. Το (περίπου) 70% που συγκέντρωναν συνήθως τα δύο μεγαλύτερα κόμματα στις δημοσκοπήσεις μεταξύ δύο εκλογών, συναθροίζεται τώρα από τρεις. Οι έρευνες αρχίζουν σιγά σιγά να καταγράφουν έναν ιδιότυπο τρικομματισμό.
Το πρόβλημα, λοιπόν, είναι το ΠαΣοΚ. Το οποίο όχι μόνο δεν εκπληρώνει τον ρόλο του στο πλαίσιο του δικομματισμού, αλλά τροφοδοτεί ευθέως την αμφισβήτηση του δικομματικού συστήματος επιτρέποντας την ενίσχυση του Συνασπισμού. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, το πρόβλημα του ΠαΣοΚ μετατρέπεται σε πρόβλημα του πολιτικού συστήματος στο σύνολό του.
«Μπα; Είμαστε ακόμα δεύτερο κόμμα;» έλεγε (με πικρό χιούμορ) κορυφαίος παράγων της αξιωματικής αντιπολίτευσης όταν πληροφορήθηκε τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης που δημοσιεύει σήμερα «Το Βήμα». Ακόμη και το χιούμορ, κρύβει μια λογική: όχι ότι ξέρουμε τι θα συμβεί αλλά ότι πλέον δεν αποκλείουμε να συμβεί οτιδήποτε. Για πρώτη ίσως φορά στη μεταπολιτευτική πολιτική σκακιέρα, όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοιχτά.
Δεν είναι ίσως η στιγμή να πούμε τι μετέτρεψε το ΠαΣοΚ στον «αδύναμο κρίκο» του πολιτικού συστήματος, όλοι άλλωστε έχουν την ιδέα τους για αυτό που φταίει. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης βαδίζει σε ένα συνέδριο, το οποίο (θεωρητικά) θα του επέτρεπε να εντοπίσει τα προβλήματα και να προωθήσει τις λύσεις. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα το κάνει. Η βαθμιαία διολίσθηση στην ανυποληψία δεν είναι τυχαία, ούτε εξωγενής.
Από την άλλη πλευρά, όμως, είναι εθνικά αναγκαίο να το επιχειρήσει. Διότι τα προβλήματα του ΠαΣοΚ αφορούν ασφαλώς το ΠαΣοΚ. Αλλά το ΠαΣοΚ ως πρόβλημα μάς αφορά όλους.
for the copypaste
''PASOK poisonous''
aaaaaaa
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, αν ξεκολούσατε λίγο από τις θεωρίες συνομωσίας για το ΔΟΛ, Την Μπακογιάννη, το Βενιζέλο κτλ, θα βλέπατε ότι πράγματι κάτι αλλάζει. Από το δικό μου κύκλο (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) όλοι όσοι είναι κάτω των 40 και ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ τώρα δηλώνουν ότι ψηφίζουν ΣΥΝ. Αυτό δε σημαίνει ότι έγιναν ξαφνικά Συνασπιστές, αλλά ότι δεν άντέχουν άλλο με τους "περίεργους" στο κόμμα τους. Βρείτε μου έστω και έναν που να μπορεί πραγματικά να ταυτιστεί με τον Πολυζωγόπουλο, τον Πρωτόπαππα και το Ρόβλια και θα καταλάβετε γιατί οι δημοσκοπήσεις (οι εκλογές είναι άλλο πράγμα) γιατί ο ΣΥΝ σε λίγο θα έχει 25%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ύποπτες φάτσες του πρεσσ.γρ, έκαναν ήδη άλλα δύο μπλογκς. Μόλις αποκτήσουν κίνηση, θα το κλείσουν αυτό που και οι ίδιοι ξέρουν ότι παρακολουθείτε. Έτσι, θα συνεχίσουν το βομβαρδισμό ειδήσεων εν μέρει σωστών και εν μέρει ψευδών. Στο πλαίσιο αυτό, θα κάνουν αυτό που ξέρουν καλά. Εγώ πάντως θα τους διαβάζω. Μόνο και μόνο γιατί μέσα στα χίλια θα βρίσκω και 2-3 καλές πληροφορίες. Τα υπόλοιπα μπορώ και να τα ξεπερνώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί Τσίπρα. Ακούνε όλοι Τσίπρα και ...χύνουν. Λες και είναι ο Μεσσίας της Ελλάδας. Το κλίμα όμως αυτό καλλιεργείται εδώ και περίπου 20 χρόνια. Ο Συνασπισμός ήτανε πάντα στο απυρόβλητο. Καμία κριτική από κανένα ΜΜΕ δεν ασκήθηκε ποτέ στον Συν. Μόνο ο Ριζοσπάστης, κι αυτός χαμηλόφωνα, για να μη φανεί ότι έχουν κόντρα οι δυο τους. Ήτανε υπεράνω. Πολύς κόσμος δε θέλει τον Γιωργάκη, όχι όμως επειδή δεν είναι δικός τους. Ίσα ίσα! Παραείναι δικός τους, και αυτό φαίνεται και στον λαουτζίκο. Οπότε δεν τραβάει. Και χρησιμοποιείται το χαρτί Τσίπρας για να φέρει το Βενιζέλο. Και πολύ καλά κάνουν!
Ο Τσίπρας από την πρώτη μέρα είναι βουτηγμένος στο λαικισμό. Με τη BMW μηχανή του, και τις παιδικές του καταλήψεις έγινε το ίνδαλμα των νεοελλήνων. Ο χώρος του πάντοτε στήριζε τον ενδοτισμό, τον άκριτο μιμητισμό και ελλαδικό επαρχιωτισμό απέναντι στη Δύση. Ο χώρος του πάντοτε υποτιμούσε την Ελλάδα, την παράδοση. Πάντοτε εκθείαζε τους γείτονες και καλλιεργούσε την ηττοπάθεια. Όσο για τα εσωτερικά, όλοι έχουν δίκιο.
Αυτά.
Μ.Π.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΧ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΧΑΧΑΧΑ
ΚΙΝΗΜΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;
ΠΑΣΟΚ: Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΕΞΙΑ, Η ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΕΞΙΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ
Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάει καιρός που το ΠΑΣΟΚ έπαψε να αρμέγει από τον κόσμο της εργατιάς της αγροτιάς και των μη προνομιούχων Ελλήνων ψήφους. ΤΩΡΑ συρρικνώνεται σε μικρά ποσοστά. Δεν του φταίει ούτε ο ΓΑΠ ούτε ο Βενιζέλος.
Το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι ότι ταυτίστηκε με τον άθλιο μπλερισμό , τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, τις στρατιές των άνεργων που δημιούργησε. Ταυτίστηκε με ό,τι εξ ορισμού είναι αντίθετο με τον ψυχισμό του Έλληνα μη προνομιούχου. Ε! δεν μπορεί να ανακάμψει.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ !!!!!
ΔΕ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μαζί του. Κι εδώ ελλοχεύει ο μεγάλος κίνδυνος για μας που στις δύσκολες ώρες του 3% στηρίζαμε τον ΣΥΝ.
ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ ο ΣΥΡΙΖΑ αυτό τον συμφερτό των κάθε λογής καρεκλοκένταυρων που θα έρθουν στο ΣΥΡΙΖΑ. Τα μπουμπούκια του ΠΑΣΟΚ -και δεν εννοώ τους απλούς πολίτες_ αλλά τα λαμόγια που βρίσκονται και στην παραμικρή γειτονιά ( βολεμένοι με μέσο, λιμοκοντόροι δημοτικοί σύμβουλοι, δήμαρχοι και κάθε λογής φρούτο) στρέφουν το πρόσωπο στον Τσίπρα.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ
ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ
Για τον "ανώνυμο λεχρίτη" μόνο μια κουβέντα: άνοιξε, φίλε, με τη λεξη ΠΑΣΟΚ το διαδίκτυο και μπες στην επίσημη σελίδα του ΠΑΣΟΚ να δεις πότε και τι έχει δημοσιοποιηθεί από προτάσεις και προγράμματα, στη Βουλή, στα Συνέδρια, στις συνεντεύξεις, σε εφημερίδες και περιοδικά. Δες το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ για κάθε τομέα. Ακόμα και τις τεκμηριωμένες προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για τις πυρόπληκτες περιοχές όλης της χώρας ευκαιριακά! Όλα τα θέματα καλύπτονται απόλυτα. Το πρόγραμμα της ΝΔ να μου δείξεις ! Δεν υπάρχει, φίλε. Αν είσαι λίγο, έτσι να μια σταλιά, αντικειμενικός ψάξε να δεις γιατί αποσιωπούνται από τα ΜΜΕ και γιατί στις ειδήσεις τα μεγάλα κανάλια είναι μονοθεμικά! Τον φοβούνται πραγματικά τον ΓΑΠ και προσπαθούν με όλες τις γκαιμπελικές μεθόδους , δες προβολή Τσίπρα, να τον κρατήσουν μακριά αποό την εξουσία . Δε θα σηκώσει μύγα στο σπαθί του κια ας το καταλάβουν όλοι. Πότε όμως θα ενημερωθεί ο πάντα γελασμένος λαός μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓΙΑΙΝΕΤΕ
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΑΝ ΔΩΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΥΡΙΖΑ ακροβατεί ανάμεσα σε ένα νέο είδος ρεφορμιστικής και αντισυστημικής αριστερας και σε στην αριστερα των θέσεων του ΠΑΣΟΚ του '80.οι καιροί αλλάζουν όπως και οι θέσεις για την κοινωνία, δεν έχουμε ανάγκη από "νέο" παλιό ΠΑΣΟΚ του'80.καλό ήταν δε λέω αλλά πέρασε.καιρός για νέα πράγματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήvre gia tin makedonia tipota mpravo re sis ellines. oli esis ellada den ine mono i athina
ΑπάντησηΔιαγραφή