. Από το ITHOMI NEWS . Άν εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος ο Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης κος Ευστάθιος, θα είναι μεγάλο ευτύχημα για την Ελλά...
Από το ITHOMI NEWS
.
Άν εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος ο Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης κος Ευστάθιος, θα είναι μεγάλο ευτύχημα για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία. Δεν απαξιώνω κανέναν άλλον επίδοξο αρχιερέα,ούτε προεκλογική καμπάνια κάνω υπέρ του. Άλλωστε δεν την έχει ανάγκη. Οι αρετές του είναι πολλές και προπάντων το ακομμάτιστο του χαρακτήρα του, προσόν απαραίτητο για έναν Αρχιεπίσκοπο. Η αλήθεια είπαμε, πρέπει να λέγεται.
Στην συνέχεια σας παραθέτω ένα χρονογράφημα,γραμμένο προ 20/ετίας περίπου,που είναι πάλι επίκαιρο:
.
Οι καμπάνες του Άϊ Θανάση κτυπούν χαρμόσυνα: Ήταν μια ηλιόλουστη ημέρα του Καλοκαιριού του 1980.Η ζωή στην ευλογημένη κωμόπολη της Βαλύρας που βρίσκεται κάτω από την Ιερά σκέπη της Παναγίας της Βουλκανιώτισσας,το μοναστήρι της οποίας δεσπόζει πάνω στο όρος Ιθώμη,κυλούσε ήρεμα.Προς το απομεσήμερο θυμάμαι με συγκίνηση τις καμπάνες του ενοριακού ναού του Αγίου Αθανασίου,εκεί που εμείς οι Βαλυραίοι πρωτοείδαμε το φως το αληθινό και ελάβαμε πνεύμα επουράνιο,να χτυπούν χαρμόσυνα.
Η είδηση είχε έλθει από την πρωτεύουσα. Ο μέχρι τότε Αρχιμανδρίτης και τοποτηρητής της Μεγαλουπόλεως π.Ευστάθιος κατά κόσμον Κωνσταντίνος Αθανασίου Σπηλιώτης,εκλεγόταν από την Ιερά σύνοδο Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης.Νέοι γέροι,γυναίκες και παιδιά πανηγύρισαν το γεγονός με τρόπο μοναδικό.Εφάμιλλες ήταν και οι σκηνές κατά την χειροτονία και την ενθρόνιση.
Η Βαλύρα έβγαλε πολλά πνευματικά παιδιά με τιμητικούς τίτλους και διακρίσεις,όμως ο Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης Κος Κος Ευστάθιος βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας.Αποτελεί υπόδειγμα για εμάς τους συμπατριώτες του,ένα ιερό σύμβολο και για την ιστορία του τόπου μας μια χρυσή σελίδα,ένα ξεχωριστό κεφάλαιο. Γεννήθηκε στην Βαλύρα της Μεσσηνίας τον Ιούλιο του 1940 από απλοϊκούς και πτωχούς γονείς,μα πλούσιους σε χριστιανικά ιδανικά και πίστη στο Θεό.Η στιγμή της γέννησής του έχει το δικό της μεγαλείο.Μια γριούλα γειτόνισσα σκέπασε το βρέφος με ένα μαύρο πανί που έτυχε να βρίσκεται εκείνη την ώρα κοντά.Κάποιος τότε αναρωτήθηκε,μα με μαύρο πανί θα σκεπάσουμε το παιδί;Ναι με μαύρο και άντε να τον καμαρώσουμε και Δεσπότη!!! απάντησε η Θεοσεβής εκείνη γριούλα.Αλήθεια πόσο προφητικά βγήκαν εκείνα τα λόγια και πόσο ζωντάνεψαν στο νού όλων μας όταν σαράντα χρόνια αργότερα,το Καλοκαίρι του 1980,οι καμπάνες του Άϊ Θανάση χτυπούσαν χαρμόσυνα;Οι ήχοι αυτοί δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία,ήταν η επιβράβευση πολύχρονων προσπαθειών κ! μόχθων του πατέρα Ευσταθίου προς την τελειότητα.Από πολύ μικρό παιδί τον συναντάμε στο Ιερό του Άϊ Θανάση να βοηθά τον Ιερέα της ενορίας μας.
Η ταπεινοφροσύνη, η καλωσύνη,η πραότητα, η χρηστότητα και προπάντων η αγάπη του για την Εκκλησία του Χριστού ήταν ανέκαθεν υποδειγματική.Κρατώντας αγκαλιά την Αγία Γραφή κι’ έχοντας στην καρδιά του έντονη τη φλόγα της Χριστιανικής πίστης,τον βλέπουμε παντού και πάντοτε να μελετά τον Θείο λόγο.Άλλοτε μέσα στους αγρούς βοηθώντας παράλληλα τους βιοπαλαιστές γονείς του,που είχαν να θρέψουν κι’ άλλα παιδιά και άλλοτε δίπλα στα χαλάσματα του Άϊ Βλάσση,νότια της Βαλύρας,που οι κατακτητές πυρπόλησαν στην αποτυχημένη επανάσταση των Ορλώφ,να διαβάζει αποσπάσματα από τον Εσπερινό.Πολλά είναι εκείνα που θα μπορούσαν να γραφτούν για την όλη πορεία του,τις σπουδές του,τη στιγμή που για πρώτη φορά ενδύεται στην Ιερά μονή Βουλκάνου το Αγγελικό σχήμα,την γρήγορη άνοδό του στην κλίμακα της Ιεραρχίας.
Όμως αυτές οι γραμμές είναι αφιερωμένες στην κορυφαία στιγμή που σφραγίζουν οι ήχοι από τις καμπάνες του Άϊ Θανάση.Έτσι κάθε φορά που αυτές κτυπούν χαρμόσυνα και καθώς η θύμηση φωλιάζει στις καρδιές,μέσα στους θόλους ζωντανεύουν ύμνοι δοξαστικοί.
to papadario parelavnei sto press-gr
ΑπάντησηΔιαγραφήoust
Φερέφωνο του Ευστάθιου , γίνεστε γελοίοι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θηβών Ιερώνυμος είναι εκλεκτότερος όλων.
EΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ "ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ".
......ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ;;
ZHTO O EYSTATHIOS...
ΑπάντησηΔιαγραφήNAI TO PRESS-GR EINAI EPIKAIRO
Χθες στην εκπομπή του ο Σπύρος Καρατζαφέρης είπε ότι στέλεχος της ΝΔ σε ένα μπαρ είχε πιεί και έβριζε τον πρωθυπουργό λέγοντας διάφορα. Ως στοιχείο έδωσε το γεγονός ότι μετά τις εκλογές έφυγε για Αμερική και από Καραμανλικός έγινε Μπακογιαννικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοει τον Ν.Κ.?
9:57 ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Ν.Κ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης Σπάρτης είναι μια μορφή κληρικού λιαν λιαν συντηρητική που ακόμα εκστρατεύει εναντίον των ... αμβλώσεων .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν βγει Αρχιεπίσκοπος , ο Δεσπότης της Σπάρτης , αυτό θα είναι επιστροφή της
Εκκλησίας της Ελλάδας στον σκοτεινό Μεσαίωνα της Ιερά Εξέτασης . Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
Εγώ προτείνω να τοποθετηθεί το παιδοβούβαλο ο Σωτηράκης ο Τζούμας που είναι γατόνι στις εκκλησσιαστικές ρεμούλες.Αυτός ξέρει....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Σύρου, τίποτα έτσι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε καλά να πάθετε
επιστρέψτε στο μεσαίωνα.
Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛένε ότι από μικρό κι’ από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια. Μέγα λάθος!!
Τη μαθαίνεις κι’ από μεγάλο αρκεί …να τάχει πάρει στο κρανίο.
Η παραπάνω φράση είναι μάλλον η πιο χαρακτηριστική περίπτωση και αποτελεί ίσως την μεγαλύτερη συνεισφορά του εθνάρχη σ’ αυτόν τον τόπο.
Όχι γιατί δεν το ξέραμε – πάντα την σιγοψιθυρίζαμε μεταξύ μας - αλλά γιατί από τη στιγμή που την είπε κι’ ο μακαρίτης, μπορούμε να την βροντοφωνάζουμε χωρίς να φοβόμαστε ότι κάποιος ηλίθιος θα μας σύρει στα δικαστήρια με το αιτιολογικό ότι προσβάλλουμε το εθνικό μεγαλείο ή ότι μειώνουμε την εθνική αξιοπρέπεια.
Το γιατί δεν έκανε κανένας μήνυση στον συγχωρεμένο για αποκάλυψη κρατικού μυστικού αποτελεί ένα ερώτημα εξίσου σημαντικό με το ερώτημα «Ποιος επί τέλους κυβερνάει αυτή χώρα;»
Προφανώς ο μακαρίτης δεν την είπε υπονοώντας τους απλούς πολίτες.
Στους ανθρώπους της εξουσίας αναφέρονταν, δηλαδή σε ανθρώπους των οποίων οι αποφάσεις επηρεάζουν, ρυθμίζουν ή ακόμη και καθορίζουν τη ζωή των άλλων ανθρώπων.
Με αυτή την έννοια δεν έχουμε μόνο πολιτική εξουσία.
Μπορούμε να διακρίνουμε - σε μια πρώτη κατηγοριοποίηση - τις εξής:
α) κοινωνική εξουσία – οι επώνυμοι. Γι’ αυτό και όλοι πλέον διεκδικούν τα 15 λεπτά δημοσιότητας. Η πλέον θλιβερή φιλοδοξία.
β) οικονομική εξουσία – η πλέον ζηλευτή. Εκείνο το αρχαίο ρητό «Τον πλούτον πολλοί εμίσησαν, την δόξαν ουδείς» δεν ισχύει πλέον. Σήμερα είσαι ότι έχεις.
Αν δεν έχεις, απλούστατα δεν είσαι - δεν υπάρχεις.
Η φτώχεια είναι το μόνο έγκλημα που δεν συγχωρείται και επισύρει ισόβια ποινή.
Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι εκπρόσωποι κάθε μορφής εξουσίας και γι αυτό τελικός τους στόχος είναι να μεταπηδήσουν στην οικονομική εξουσία.
Ακόμη και την πολιτική εξουσία, σαν εφαλτήριο για την οικονομική την βλέπουν.
γ) πνευματική εξουσία – μην ξεχνάμε τους (σχεδόν ανύπαρκτους σήμερα) πνευματικούς ταγούς. Τα σημερινά ψευδεπίγραφα και αξιοθρήνητα υποκατάστατά τους μόνο μελαγχολικά χαμόγελα προξενούν.
Άλλωστε ποιος και γιατί να ασχοληθεί με τη γνώση; Η γνώση στην Ελλάδα δεν αμείβεται εκτός αν είναι on camera!!!
δ) εξουσία των ΜΜΕ. Η πλέον ύπουλη και επικίνδυνη. Κοιμίζει συνειδήσεις και ασκεί την πλέον αποτελεσματική πλύση εγκεφάλου προκειμένου να κάνει τη δουλειά της. (Είδατε το δίδυμο Χοντρός – Λιγνός;)
Δεν την αμφισβητεί κανένας λογικός άνθρωπος.
Ο πόλεμος μεταξύ δημοσιογράφων, εκδοτών και πολιτικής εξουσίας είναι συναρπαστικός και προσωπικά εύχομαι να συνεχιστεί «μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός τους». Αρκεί τα θύματα να είναι μόνον από αυτούς τους χώρους.
ε) ποδοσφαιρική εξουσία. Ο ιδιοκτήτης ή ο μεγαλομέτοχος της ομάδας, με μια απόφασή του κάνει ευτυχισμένους ή δυστυχισμένους χιλιάδες αφελείς οπαδούς.
Και το χειρότερο είναι ότι ασκεί πίεση στην εκάστοτε πολιτική εξουσία.
Η έννοια «επαγγελματικός αθλητισμός» είναι η πλέον αντιφατική έννοια.
Θυμίζει τα εκτροφεία μονομάχων που διατηρούσαν κάποιοι ισχυροί Ρωμαίοι την εποχή της Ρωμαϊκής παντοδυναμίας. (Λίγο μετά άρχισε η κατάρρευση).
Θεωρώ αδιανόητο να «παίζει μπάλα» κάποιος και να πληρώνεται.
Πως είναι δυνατόν να παίζει και να πληρώνεται κάποιος, όταν άλλοι εργάζονται και δεν πληρώνονται;
Και μιλάμε για αστρονομικά ποσά.
Πώς είναι δυνατόν φτωχοί και μεροκαματιάρηδες άνθρωποι, όχι απλά να ανέχονται αλλά να χειροκροτούν αυτή την κατάσταση;
Μόνο μια ερμηνεία υπάρχει! Η κατά κεφαλήν βλακεία στη χώρα μας να είναι μεγαλύτερη από το κατά κεφαλήν ΑΕΠ!!!.
στ) θρησκευτική εξουσία. Το εξουσιαστικό δίδυμο - πρότυπο “φύλαρχος και μάγος” κυριαρχεί σε όλες τις πρωτόγονες κοινωνίες, γιατί όχι και στην ελληνική;
Άλλωστε οι τιμές αρχηγού κράτους που επιδαψιλεύονται στους θρησκευτικούς ηγέτες όταν εγκαταλείπουν τα εγκόσμια, μαρτυρεί ότι το εξουσιαστικό δίδυμο χαίρει άκρας υγείας.
ζ) εξουσία των μανδαρίνων.
Πολλά πολιτικά πρόσωπα είναι άσχετα με τον χώρο του οποίου προΐστανται.
Οι «ανίδεες διοικήσεις» δεν αφορούν μόνον 5 - 10 ταμεία
Είναι η εφιαλτική πραγματικότητα που διαμόρφωσαν οι κατά καιρούς ηλίθιοι που διαχειρίζονται τις τύχες αυτού του τόπου.
Αλλά ακόμη κι’ αν ξέρουν κάποιοι κάτι, αλλάζουν ρόλους τόσο συχνά (οι περίφημοι ανασχηματισμοί, αναδομήσεις καρατομήσεις κλπ.) που δεν προλαβαίνουν ούτε να ενημερωθούν, ούτε να προσφέρουν έργο.
Κατ’ ανάγκην διοικούν μέσω του γενικού γραμματέα (κάθε ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα ΔΕΝ είναι συμπτωματική) και μιας κλίκας μανδαρίνων που «ξέρουν τη δουλειά».
Συνήθως οι μανδαρίνοι της Ελλάδας είναι άτομα που προέρχονται από κοινωνικά στρώματα χαμηλής έως μηδενικής παιδείας και ήθους, μέτριας νοημοσύνης αλλά με μεγάλες φιλοδοξίες και ισχυρά ένστικτα επιβίωσης και «κοινωνικής ανάδειξης». Άλλωστε είναι γνωστό οτι όσο πιο πρωτόγονος είναι ο άνθρωπος, τόσο πιο ισχυρά ένστικτα διαθέτει.
Προσκολλώνται σε κάποιο κόμμα εξουσίας και … η συνέχεια είναι γνωστή.
Η ικανοποίηση που αισθάνονται όταν στον οικογενειακό τους ή στον κοινωνικό τους μικρόκοσμο γίνονται αντικείμενο θαυμασμού αλλά και παράδειγμα προς μίμηση, δικαιολογεί και δικαιώνει κάθε εξευτελισμό που υπέστησαν μέχρι να «καταλάβουν τη θέση».
Που να ξέρει η κυρά Μαλάμω όταν λέει στο γιό της «Διάβασε να γίνεις σαν τον Γιάννη του μπάρμπα Νίκου», πόσες κατουρημένες ποδιές φίλησε και πόσα χιλιόμετρα αφίσες κόλλησε ο Γιάννης του μπάρμπα Νίκου!!!
Τέτοια ζωντανά παρεπιδημούν σε κάθε χώρο και σε κάθε μορφή εξουσίας.
Είναι τα γνωστά σαπρόφυτα που αποτελούν το «περιβάλλον» των ισχυρών.
Πόσες φορές ακούσαμε ή διαβάσαμε τη φράση: Από το περιβάλλον του κ. Ξύπνιου Αγυρτόπουλου διέρρευσε ότι… κλπ.»
Δεν υπάρχει «περιβάλλον» στο χώρο του αθλητισμού; Στον χώρο της πολιτικής;
Στον χώρο των ΜΜΕ; Και πάει λέγοντας.
Μιλάμε για τα πιο άχρηστα και πιο επικίνδυνα ζωντανά του πλανήτη.
Και το χειρότερο είναι οτι αυτά τα σαπρόφυτα διακρίνονται για την μακροζωία τους. (Θα τα φάνε οι τύψεις;) Έτσι δεν συμβάλλουν ούτε στην οικολογική διαδικασία.
η) εξουσία των όπλων. Η πλέον καθετοποιημένη επιχείρηση εξουσίας. Παραγωγή – εμπορία – χρήση – καταστροφή και πάλι από την αρχή. Η πλέον ωμή και κυνική μορφή εξουσίας. Το ότι δεν την νοιώθουμε στο πετσί μας τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και δεν μας εκβιάζει. (Μην αγοράζετε όπλα από μας και τα λέμε!!!)
Είναι απόλυτα φυσιολογικό οι διάφορες μορφές εξουσίας να λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία με συχνό το φαινόμενο της μεταξύ τους όσμωσης και διαπίδυσης, αλλά και ως αντίπαλα στρατόπεδα με συχνές συγκρούσεις, αφού ο στόχος είναι κοινός.
Η εξασφάλιση όσο το δυνατόν μεγαλύτερης δύναμης και κοινωνικής επιρροής.
Για ποιο λόγο;
Για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση του εγωισμού και του ναρκισσισμού που εμφωλεύει στο διεστραμμένο μυαλό τους.
Αμφιβάλλει κανένας ότι οι άνθρωποι της εξουσίας πάσχουν από εγωπάθεια;
Την άποψη ότι δήθεν επιδιώκουν την – όποιας μορφής - εξουσία για να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, μόνον ηλίθιοι την πιστεύουν και μόνον αγύρτες την υποστηρίζουν. Θα προσέφεραν πολύ περισσότερο αν συμμετείχαν στα συσσίτια απόρων. Αλλά αυτά δεν έχουν προβολή. Ή αν κάθονταν στο σπίτι τους με τη νοσοκόμα τους να τους δίνει τα ψυχοφάρμακά τους.
Έτσι κάθε προσπάθεια να απαγκιστρωθεί η πολιτική από τα «διαπλεκόμενα» είναι εκ των προτέρων καταδικασμένη, ακόμη και αν είναι ειλικρινής.
Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι «Πώς μπορούμε να απελευθερώσουμε την πολιτική από τα διαπλεκόμενα», αλλά «Αν μπορεί πλέον (στην κατάντια που βρισκόμαστε) να υπάρξει πολιτική χωρίς διαπλεκόμενα».
Το ατύχημα για τον απλό πολίτη είναι οτι όπως διαμορφώθηκε η κοινωνία μας, οι διάφορες μορφές εξουσίας είναι σαν τις σωματικές ανάγκες, δηλ. σιχαμερές αλλά απαραίτητες.
Και προφανώς αν συνεχίσουμε τον παραλληλισμό θα δούμε οτι και τα σαπρόφυτα της εξουσίας, κάθε εξουσίας, οικονομικής - κοινωνικής – ΜΜΕ κλπ. είναι σαν τα προϊόντα των σωματικών αναγκών, αηδιαστικά και δύσοσμα.
Το επόμενο ερώτημα που προκύπτει αβίαστα είναι:
Γιατί φτάσαμε ως εδώ;
Κάθε κοινωνία έχει την εξουσία αλλά και τη διαφθορά που της αξίζει.
Η κατάντια της Ελλάδας είναι ερμηνεύσιμη για όποιον έχει το θάρρος να δει κατάματα την πραγματικότητα.
Ας υποθέσουμε ότι χωρίζουμε τους ανθρώπους μιας κοινωνίας σε δυο ομάδες, Α και Β. Στην ομάδα Α τοποθετούμε τους ιδεολόγους, τους πατριώτες, τους γενναίους, τους αλτρουιστές, τους αξιοπρεπείς, τους τίμιους και γενικά τους ανθρώπους με αξίες.
Στην ομάδα Β τοποθετούμε τους δειλούς, τους συμβιβασμένους, τους μαυραγορίτες, τους προδότες, τους γλύφτες, τους κλέφτες και γενικά τους ανθρώπους χωρίς ηθικές αξίες.
Δεν χρειάζεται πολλή σκέψη για να καταλάβουμε ότι σε περίπτωση πολέμου, η ομάδα Α θα έχει πολλαπλάσιες απώλειες από την ομάδα Β.
Η Ελλάδα μέσα στον 20ο αιώνα έζησε πέντε (5) πολέμους! (Δυο Βαλκανικοί, δυο παγκόσμιοι και ένας Εμφύλιος).
Καταλαβαίνετε πόσοι αξιόλογοι άνθρωποι χάθηκαν και τι ανάξια πλάσματα επιβίωσαν! Ο ανθός της Ρωμιοσύνης εξοντώθηκε.
Η χειρότερη συνέπεια κάθε πολέμου είναι ότι σκοτώνονται οι άνθρωποι με αρετές και ζουν τα σαπρόφυτα. Κάποιες εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Από αυτούς που επιβίωσαν προέκυψε η μεταπολεμική κοινωνία και η μεταπολεμική εξουσία – κάθε μορφής εξουσία - στην Ελλάδα.
Και απόγονοι αυτών που επιβίωσαν είμαστε εμείς και αυτοί που μας εξουσιάζουν.
Να μας χαιρόμαστε!!
Με τι αρετές θα μεγαλώσει ο γλύφτης τα παιδιά του;
Τι αξίες θα τους μεταδώσει ο μαυραγορίτης;
Τι γονίδια θα μεταβιβάσει ο δειλός στους απογόνους του; Και πάει λέγοντας.
Γιατί να μας εκπλήσσει η κατάντια και η διαφθορά;
Τούτος ο τόπος θα ξαναβρεί το δρόμο του, αλλά χρειάζονται κάποιες γενιές για να στρώσει πάλι η ράτσα! Μέχρι τότε έτσι θα πορευόμαστε.
DOMINUS
Είναι ευτύχημα?Αρετές πολλές?Η Δεξιά του Κυρίου ενόψη, εμπρός για αγώνες λαοσυνάξεων με μπροστάριδες τα τιμημένα γηρατιά και τους εμπόρους της άγνοιας των ανθρώπων?Αυτό επιζητά στον νέο Αρχιεπίσκοπο οι Ιεραρχία?Οχι σας πήρε ο λαός χαμπάρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πισωγύρισμα της εκκλησίας μας που συνίσταται στην εκοσμικευση και στην πολιτικοποίηση της εκκλησίας μας στα χρόνια του Χριστόδουλου έλαβε τέλος με το θάνατο του.O Μακαριστός αρχιεπίσκοπος μετέτρεψε εμφανώς την εκκλησία μας σε φανερό όργανο έντονης πολιτικοποιημένης Δεξιάς η ακροδεξιάς .Δεν είναι τυχαίοι οι κλαυθμοί και οδυρμοί των Δεξιών και ακροδεξιών της χώρας μας με το θάνατο του που σε πολλές περιπτώσεις έφτασαν στα όρια της γραφικότητας .Τι να πρωτοθυμηθούμε.. Τις ταυτότητες , τις έντονες πολιτικές παρεμβάσεις του ,τα χειροκροτήματα εντος των ιερών ναών κλπ. Η εκκλησία μας επί των ημερών του έχασε τον βηματισμό της. Έγινε πολιτικό παραμαγαζο της ΝΔ και της ακροδεξιάς.
Με την εκλογή του νέου αρχιεπισκόπου δίνεται η ευκαιρία στους σεβαστούς Μητροπολίτες, αναλογιζόμενοι το λάθος δρόμο που έχει πάρει η εκκλησία μας από την πολιτική που ακολουθησε ο Χριστόδουλος , με την εκλογή του νέου αρχιεπισκόπου να σηματοδοτήσουν την νέα πορεία. Η νέα πορεία σηματοδοτείται με την εκλογή του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Θηβών και Λεβαδειας Ιερωνύμου στην ηγεσία της εκκλησίας μας. Ο Σεβασμιότατος Ιερώνυμος είναι ένας παπάς με Π κεφαλαίο. Σεβάσμιος ,τίμιος ευσεβής. Ένας πνευματικός άνθρωπος που λείπει από την κεντρική σκηνή. Χωρίς τυμπανοκρουσίες και θεατρινισμούς , χαμηλών τόνων , είναι απαραίτητος για να δώσει νέο σωστό βηματισμό στην εκκλησία μας. Ένας παπάς που εμπνέει, πνευματικότητα, αγάπη, σωφροσύνη. Τίποτα άλλο. Δεν χρειαζόμαστε τίποτα άλλο. Πιστοί και άπιστοι μπορούν να εμπνευστούν από αυτόν.
Με εκτίμηση
babis
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ κ.ΜΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕ ΤΟΝ "ΔΡΑΚΟΥΛΑ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.Ο κ.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΚΘΕΙΑΖΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ. ΑΛΛΑ Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΘΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΤΑ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΥΜΟΛΙΤΗ ΜΑΣ. Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΟΜΟΡΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΡΑΡΧΗ ΑΥΤΟΝ .ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ 47 ΕΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΕΚΛΕΓΕΙ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟΣ, ΕΝΤΙΜΟΣ,
με αληθινή αγάπη κι έννοια για
ΟΛΟΥΣ εμάς!
Εχουμε ανάγκη, εκεί που φτάσαμε, κάποιον, που πραγματικά να μας ενώνει η προσευχή του!
ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΡΙ ΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΣΤΟΡΙΑ = ΓΝΩΣΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τιμόθεος, ο Αίλουρος (!). Μοναχός και είτα πρεσβύτερος εν Αλεξανδρεία, αποκηρύξας την εν Χαλκηδόνι Σύνοδον και επικεφαλής των αυτόθι (=των εκεί) Μονοφυσιτών ταχθείς, εφ' ώ (εξ αιτίας του οποίου) και καθηρέθη μετα των ομοφρόνων του. Κατά τα Τ-Α-Ρ-Α-Χ-Α-Σ επι τω θανάτω τού αυτοκράτορος Μαρκιανού
(457) χρίσας (βάφοντας) εαυτόν δια μέλανος (μαύρου) χρώματος περιήρχετο εν καιρώ νυκτός τα κελλία των μοναχών και ονομαστί καλών έκαστον τούτων και προποιούμενος ότι ήτο λειτουργικόν πνεύμα ουρανόθεν αποσταλέν, παρέπειθεν αυτούς, ίνα αποκηρύξωσι τον αρχιεπίσκοπον Προτέριον, εκλέξωσι δε αντ' αυτού Τιμόθεον τον Αίλουρον. Χειροτονηθείς υπό δυο εκ των ομοφρόνων του επισκόπων εισήλασεν (εισήλθε) εις Αλεξάνδρειαν, τη παρορμήσει δε αυτού ΚΑΤΕΣΦΑΓΗ και ο εν βαπτηστηρίω καταφυγών Προτέριος...", Ελευθερουδάκης, (ελληνοχριστιανικών πεποιθήσεων).
"Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Προτέριος, ον είχον επιβάλει οι εν Κωνσταντινουπόλει, εθανατώθη ευθύς μετά την ανάρρησιν του Λέοντος Α΄υπό του πλήθους, όπερ ανεβίβασεν εις τον θρόνον τον Τιμόθεον, οπαδόν του Διοσκούρου. Αλλ' ο Τιμόθεος εδείχθη συνετός ιεράρχης, ανεκτικός και προς τους αντιπάλους, ων απέκτησεν την εκτίμησιν...", Ελευθερουδάκης (!;!), λήμμα: "Βυζαντινή αυτοκρατορία", (διαφορετικοί συγγραφείς).
Αν τύχει και διαβάσεις το δεύτερο κείμενο, έχεις την καλύτερη ιδέα για τον ...Αίλουρο. Φοβεροί παραχαράκτες της Ιστορίας οι "Χριστιανοί"!
den to pistevw afto pou vlepw. den to pistevw oti exei xwristei kosmos se paratakseis pou ipostirizoun kapoion tragopapa.
ΑπάντησηΔιαγραφήden to pistevw.....
Ο Αμβρόσιος καλεί τον Εισαγγελέα Καλαμάτας να ερευνήσει και να επιβάλει τις δέουσες κυρώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τις "υπόγειες διαρροές" ότι ο κ.Αμβρόσιος έχει ανάμειξη στην υπόθεση εκβιασμού που κατήγγειλε ο μητροπολίτης Μεσσηνίας, ο μητροπολίτης Καλαβρύτων επανήλθε και μέσω του ιστολογίου του τοποθετήθηκε αναλυτικά και χωρίς περιστροφές.Ιδού η δήλωσή του:
1. Η δήλωση του Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, εκλεκτού μέλους της Ιεραχίας, Πανεπιστημιακοῦ Διδασκάλου και φέρελπι Ιεράρχου, πολύ μας ελύπησε, διότι σε τελευταία ανάλυση πλήττει αυτόν τον ίδιον.
2. Προσωπικώς η εκτοξευθείσα κατηγορία δεν με εγγίζει, όχι μόνον διότι ουδαμού αναφέρεται τό όνομά μου, αλλά και διότι, ερωτηθείς σχετικώς υπό κοινού φιλικού προσώπου, ο Σεβ. Μεσσηνίας απάντησε επί λέξει «μα δεν εννοούσα τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων».
3. Η εφημερίδα «ΣΗΜΑΙΑ», της οποίας το φύλλο αναζήτησα και έλαβα ηλεκτρονικά, ουδαμού αναφέρει κάτι τι που θα εθεωρείτο υποτιμητικό ή καί υβριστικό για τον Σεβ. Μεσσηνίας. Συνεπώς εκ του περιεχομένου της δεν αποδεικνύονται οι ισχυρισμοί του Σεβ. κ. Χρυσοστόμου.
4. Απευθύνω έκκληση πρός τον κ. Εισαγγελέα Καλαμάτας να ερευνήσει επισταμένως το ζήτημα και να επιβάλει τις δέουσες κυρώσεις, εάν και όπου υπάρχουν ευθύνες.
5. Το αδαμάντινο ήθος του Σεβ. Σπάρτης κ. Ευσταθίου, αλλά και των φιλικώς πρός Αυτόν διακειμένων προσώπων, δεν επιτρέπει τη χρήση «εκβιασμών και λασπολογιών», περί των οποίων ομιλεί ο Σεβ. Μεσσηνίας.
6. Άρα, εάν η δήλωση του Σεβ. Μεσσηνίας δεν είναι μέρος ενός σχεδίου και μιάς στρατηγικής διεκδικητών του αρχιεπισκοπικού Θρόνου, και κατά την γνώμην μου δεν είναι προϊόν στρατηγικής, τότε «αλλού στάζει τό βουτσί», κατά την λαϊκή παροιμία.
7. Ας κατονομάσει λοιπόν αμέσως ο θιγόμενος Μητροπολίτης και αγαπητός αδελφός μας πρόσωπα καί πράξεις, άλλως η καταγγελία του θα αιωρείται ως συκοφαντία μη αποδειχθείσα. Αυτό θα βλάψει πάρα πολύ τόν ίδιο!
8. Εξακολουθώ να υποστηρίζω αμετεωρίστως τόν Σεβ. Σπάρτης κ. Ευστάθιο.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
---------------------------------
Μπορεί να διαφωνεί κανείς με τον κ.Αμβρόσιο και να κάνει αυστηρή κριτική. Είναι όμως γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ο μητροπολίτης Καλαβρύτων είχε το σθένος
να θέσει πρώτος το πρόβλημα του περιβάλλοντος του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου και να αποκαλύψει την επιδιωκόμενη προώθηση του αρχιμανδρίτη Ιάκωβου Γιοσάκη στην Ιερά Σύνοδο.
Τώρα ο μητροπολίτης Καλαβρύτων εκτίθεται στο διαδίκτυο (www.mkka.blogspot.com) και δίνει τη δυνατότητα ανοικτής συζήτησης. Είναι θετικό όσα κι αν βρεί κανείς να προσάψει.Και βεβαίως είναι βήμα προόδου να γίνεται μέσα από το διαδίκτυο η συζήτηση για τις εξελίξεις στην Εκκλησία με τη συμμετοχή κορυφαίων μητροπολιτών.
www.ecclesianet.blogspot.com
Ο Γιοσάκης "δουλεύει'' για τον Ιερώνυμο που δεν ..αποκλείεται
ΑπάντησηΔιαγραφήνα μην είναι υποψήφιος!
Γράφει σήμερα το Παρόν, το οποίο υποστηρίζει την υποψηφιότητα του μητροπολίτη Δημητριάδος: "Παρασκήνιο και διαδοχή,χωρίς Γιοσάκη,υφίσταται; Ασφαλώς όχι, αφού ήδη άρχισε να αναπτύσσεται σχετική παραφιλολογία αναφορικά με τον ρόλο του γνωστού απο τις απίστευτες τυχοδιωκτικές επιδόσεις στο πλαίσιο του παραδικαστικού κυκλώματος ιερωμένου. Ακούγεται και σχολιάζεται αναλόγως ότι "δουλεύει'' για τον Ιερώνυμο. Ως προς την εξέλιξη της κούρσας διαδοχής σημειώστε ένα ακόμη υπό συζήτηση σενάριο. Ο θηβών Ιερώνυμος προβληματίζεται έντονα και εν όψει των ζυμώσεων, των εκτιμήσεων και των διαγραφομένων συμμαχιών δεν αποκλείεται να αποσυρθεί και να μην ανακοινώσει καν την υποψηφιότητα του".
Στην περίπτωση αυτή να προσθέσουμε κι εμείς ένα ακόμη σενάριο. Ο Ιερώνυμος αποσύρεται υπέρ του μητροπολίτη Δημητριάδος και ο Ιγνάτιος εκλέγεται Αρχιεπίσκοπος.....Αξιος.
Καλαβρύτων Αμβρόσιος:"Κύριε Καψή, περιμένουμε..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο/η Romfea.gr 00:32
03.02.08
Άμεση επέμβαση έκανε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος μέσω του προσωπικού του blog (www.mkka.blogspot.com), για τις τοποθετήσεις του κ. Καψή στο χθεσινό κεντρικό
Δελτίο του Mega σχετικά με το πρόσωπο του.
Ο Μητροπολίτης κ. Αμβρόσιος με τίτλο " Κύριε Καψή, περιμένουμε..." απάντησε στην σημερινή τοποθέτηση του κ. Καψή.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε προ ολίγου στο κεντρικό δελτίο του MEGA τον έγκριτο δημοσιογράφο κ. Καψή να λέγει ξεκάρφωτα: «εξάλλου ο Καλαβρύτων μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες» ή κάπως έτσι.
Η απαράδεκτη και αυθαίρετη αυτή τοποθέτηση μας οδήγησε να προβούμε αμέσως σε έντονη τηλεφωνική διαμαρτυρία προς τον Διευθυντή των Ειδήσεων κ. Στραβελάκη.
Διά του κ. Διευθυντού καλέσαμε τον κ. Καψή, για την αξιοπιστία τόσο του εαυτού του όσο και του μεγάλου Καναλιού, να μας εξηγήσει τι εννοεί και να μας πληροφορήσει με κάθε λεπτομέρεια πως, πότε και που ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων προέβη σε ενέργειες και πράξεις που αντιβαίνουν στα χρηστά ήθη.
Η στάση του κ. Στραβελάκη υπήρξε άψογη. Τώρα περιμένουμε τον κ. Καψή να ξεκαθαρίσει το ζήτημα.
+ Ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος
2 Φεβρουαρίου 2008
Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων
www.romfea.gr
mono sto stoixima den paizei i eklogi tou neou arxiepiskopou, isws vevaia sto diktyo na paizetai kai ayto.
ΑπάντησηΔιαγραφήopoios kai na vgei tipota den tha allaksei. eimai oneiropolos alla tha ithela na dw kapote na poulane ta xrysafia tous kai na prosegisoun ton kosmo oxi me anekdota kai image makers alla katevenontas apo tous thronous kai spazontas ta pagaria tou paraemporiou pou exei stithei stis ekklisies....