GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το Παντειο έκανε εκδήλωση για την ... Τσαμουριά!!!‏

. «Ιστορία και επικαιρότητα του ζητήματος των Τσάμηδων». Εκδήλωση στο αμφιθέατρο Σάκης Καράγιωργας του Παντείου Πανεπιστημίου, με ομιλητές ...

.
«Ιστορία και επικαιρότητα του ζητήματος των Τσάμηδων». Εκδήλωση στο αμφιθέατρο Σάκης Καράγιωργας του Παντείου Πανεπιστημίου, με ομιλητές τους Κ. Τσιτσελίκη, Ε. Μαντά, Λ. Μπαλτσιώτη, Η. Σκουλίδα, Γ. Κριστάκι, Τ. Τέλλογλου και Δ. Χριστόπουλο. Στις 6 μ.μ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_0_21/02/2008_260028
Ρ.Χ.

237 σχόλια

  1. TΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΕΓΙΝΕ.
    ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΠΑΛΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟΤΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΣΑΜΟΥΡΕΣ ΣΤΟ GRSex .com - ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ. ΜΟΝΟ ΣΤΟ GRSex .com


    /////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος είδε Κανέλη στο Alpha τα είπε όλα να αγιάσει το στόμα της...

    Γιά όσους δεν άκουσαν αποκάλυψε ότι ο Τέλλογλου βοήθησε στην δημιουργία της Τηλεόρασης του Κοσόβου... εμπρός στα χνάρια του Παπαχελά Τάσο μας

    Ξετσίπωτοι ανθέλληνες να τους χαίρονται οι δικοί τους... αν και να ξέρουν οτι τα καμάρια τους και αυτούς είναι ικανοί να ξεπουλήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει κινητικότητα από τα αμερικανάκια που προωθούν τη διάλυση της Ελλάδας. Τα πανεπιστημιακά τσιράκια των αμερικανών έπιασαν δουλειά για την αποδόμηση της Ελλάδας. Θα φάνε όμως πούτσο και ξύλο! Στις καριόλες τα αμερικανάκια, φρένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://metablogging.gr/archives/1336


    Pεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Σας μπαγλαρουσαν;;;;

    Ο κοσμος βουηζει

    Να φερω τσιγαρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.blog.anti.gr/


    Tης φυλακης το καγκελο
    ειναι για τους


    ΜΑΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά έκανε. Το πανεπιστήμιο οφείλει νε ερευνα να συζητά και να αναλύει τα πάντα.
    Σιγά να μη ρωτήσει τουσ 'πατριώτες" του press-gr και τα ανιστόρητα φασιστοειδη που κυκλοφορούν εδώ μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EΞΩ Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ,
    ΝΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 22 Φεβρουάριος 2008 10:48 μμ

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΑΛΒΑΝΕ
    ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΙΡΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το φασισταριό (η Ανώνυμος 10:48) να βγάλει το σκασμό!!!

    Ο απολογητής των Ναζιστών και αρνητής των γενοκτονιών Δ. Χριστόπουλος ήταν ομιλητής για τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ.


    Μόνο 14 τάγματα είχαν οι συνεργάτες των Ναζι, οι Τσάμηδες.

    ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΝΑΖΙΣΤΟΕΙΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 10:48

    Ναι είναι για να συζητά το φλέγον θέμα των Τσάμηδων άλλα από πουστράκια που Αλάβανου τι να περιμένεις καλύτερη απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 10:48

    Ναι είναι για να συζητά το φλέγον θέμα των Τσάμηδων άλλα από πουστράκια που Αλάβανου τι να περιμένεις καλύτερη απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΗΛΩΣΗ ΜΠΟΛΑΝΟΥ (δήμαρχος της Χειμμάρας) ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΒΟΡΕΙΟΠΗΡΩΤΙΚΟΥ

    ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΚΟΣΣΟΒΟΥ

    (Αυτονομία - Ανεξαρτησία)


    Ειδικότερα, στις 22 Απριλίου του 2007, ο Βασίλης Μπολάνος, αγωνιστής και αλύγιστος Δήμαρχος της Χειμάρρας, μιας μαρτυρικής πόλης που δεν αναγνωρίζουν σαν ελληνική τα Τίρανα και έχουν δώσει στο παρελθόν μάχες βίας, νοθείας και τρομοκρατίας, προκειμένου να μην εκλεγεί Έλληνας Δήμαρχος, ενώ τώρα αρπάσσουν χιλιάδες στρέμματα Βορειοηπειρώτικης Γης στην περιοχή ιδίως της Χειμάρρας, είχε κάνει μια βαρυσήμαντη δήλωση στο αλβανικό τηλεοπτικό κανάλι Top Channel, λέγοντας μέσα στην Αλβανία ότι «δεν ζητούμε κάτι περισσότερο απ' ό,τι η Αλβανία ζητά στο Κοσσυφοπέδιο»!

    ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ

    Οι δηλώσεις του Έλληνα Δημάρχου Χειμάρρας εξελήφθησαν ως σάλπισμα της δικαιούμενης και κατοχυρωμένης Αυτονομίας για την Βόρειο Ήπειρο, με αποτέλεσμα να συγκεντρώσει επάνω του τη σφοδρότατη επίθεση των Αλβανικών Εφημερίδων, που ζητούσαν από την κυβέρνηση Μπερίσα να στείλει φυλακή τον Μπολάνο, επειδή δήθεν επιβουλεύεται την Αλβανική Εθνική Κυριαρχία! Η οποία βέβαια δεν ισχύει στις λεγόμενες «Ελληνικές Περιοχές», όπου οι Έλληνες κατά το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας πρέπει να έχουν δική τους ένοπλη Αστυνομική Δύναμη, ενώ απαγορεύεται να μπει Αλβανικός Στρατός στις ελληνικές περιοχές της Βορείου Ηπείρου! Η δε λύση του Βορειοηπειρωτικού, της επανένωσης, όπως και των Γερμανιών, εκκρεμεί επισήμως στο Συμβούλιο ΥΠΕΞ των 4 Μεγάλων Δυνάμεων Ρωσίας, ΗΠΑ, Αγγλίας, Γαλλίας από το 1946. Το ίδιο Συμβούλιο, επανένωσε την Δυτική και Ανατολική Γερμανία! Η δε γη στις Ελληνικές Περιοχές, είναι αυτονόητο ότι ανήκει στους γηγενείς Έλληνες κατοίκους και δεν μπορεί να αρπαχθεί με κανένα νόμιμο ή παράνομο τρόπο, αφού δεν αποτελεί τελεσίδικα Αλβανικό Έδαφος, αλλά ίσα ίσα αποτελεί έδαφος που εκκρεμεί Διεθνώς, νομίμως και δικαίως η απόδοσή του στη Νικήτρια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου Ελλάδα! Από την άλλη, δεν μπορούν τα Τίρανα να θέλουν Ανεξαρτησία για το Κόσσοβο και σκλαβιά για τη Βόρειο Ήπειρο!

    Για τις αυτονόητες και νόμιμες δηλώσεις του Βασίλη Μπολάνου, αντέδρασε και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Αλβανικής Βουλής Πρεκ Ζογκάτς ζητώντας την παραίτηση του ελληνικής καταγωγής Δημάρχου της Χειμάρρας, ενώ το Αλβανικό κόμμα LSI εξέδωσε Ανακοίνωση στην οποία χαρακτηρίζει την δήλωση Μπολάνου ως "προσβλητική για το ευγενές Αλβανικό Έθνος"!

    Ταυτόχρονα, εξοργισμένοι Αλβανοί έστειλαν πολλά απειλητικά μηνύματα στον ηρωικό Έλληνα Δήμαρχο κατά της ζωής του! Και ας είπε τα αυτονόητα και όσα απορρέουν από τις Διεθνείς Συνθήκες και τα κεκτημένα της Βορείου Ηπείρου!

    Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ η είδηση εξαφανίστηκε κυριολεκτικά και το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών έκανε πως δεν ξέρει, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΗΡΩΙΚΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ της κατοχυρωμένης Αυτόνομης Βορείου Ηπείρου!

    Ιδού το σχετικό «ιστορικό» απόσπασμα, από την καθιερωμένη Ενημέρωση των Πολιτικών Συντακτών στο ΥΠΕΞ, δύο μέρες μετά τη δήλωση Μπολάνου, στις 24 Απριλίου 2007:

    κ. ΤΣΑΚΑ: Κύριε Κουμουτσάκο, πριν 2 μέρες ο Δήμαρχος Χειμάρρας, κ. Μπολάνος, έκανε μια δήλωση-βόμβα ότι η ελληνική μειονότητα της βόρειας Ηπείρου ζητάει ανεξαρτησία. Η Ελλάδα τάσσεται υπέρ αυτής της θέσης του κ. Μπολάνου;

    κ. Γ. ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ: Δεν γνωρίζω τη δήλωση του κ. Μπολάνου. Πρέπει να δω το πλήρες κείμενο και να γίνει η αξιολόγηση.

    κ. ΤΣΑΚΑ: Η δήλωση είναι επίσημη και ....

    κ. Γ. ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ: Δεν τη γνωρίζω.

    κ. ΤΣΑΚΑ: ...και έχει φέρει θύελλα αντιδράσεων σ' αυτό το θέμα.

    κ. Γ. ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ: Ειλικρινώς δεν γνωρίζω τη δήλωση αυτή, την οποία πρέπει να διαβάσω για να έχουμε εσείς και εγώ μια κοινή βάση αναφοράς.

    κ. ΤΣΑΚΑ: Πιστεύετε ότι αυτή η ιδέα είναι σωστή, δηλαδή να έχει ανεξαρτησία η βόρεια Ήπειρος και να συγκρίνεται, όπως λέει ο κ. Μπολάνος, με το θέμα του Κοσσόβου, δηλαδή όπως η περίπτωση του Κοσσόβου;

    κ. Γ. ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ: Σας είπα, δεν γνωρίζω τη δήλωση του κ. Μπολάνου. Δεν γνωρίζω το περιεχόμενο. Πρέπει να το γνωρίζω για να έχουμε εσείς και εγώ ένα κοινό σημείο αναφοράς. Για να μπορείτε εσείς να κάνετε την ερώτηση σε κάποιον που γνωρίζει και εγώ να απαντήσω σε κάποιον που επίσης γνωρίζει.

    ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΛΑΝΟΥ

    «Δεν αναιρώ τίποτα! Είπα το αυτονόητο!»


    Απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε ο Δήμαρχος Χειμάρρας Βασίλης Μπολάνος στην Εφημερίδα «ΛΑΪΚΟ ΒΗΜΑ» στα τέλη Νοεμβρίου 2007, πριν ένα μήνα:

    ΛΑΪΚΟ ΒΗΜΑ: Πριν από μερικούς μήνες μια δήλωση σας που παραλλήλιζε το Βορειοηπειρωτικό ζήτημα με αυτό του Κοσσυφοπεδίου, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τον Τύπο και ορισμένους πολιτικούς χώρους της Αλβανίας. Σήμερα που ο κουρνιαχτός έχει πια κατακάτσει και μπορείτε να δείτε τα πράγματα πιο ψύχραιμα, θεωρείτε ότι ήταν μια άστοχη δήλωση ή ότι είπατε απλώς το αυτονόητο;

    ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΛΑΝΟΣ: Δεν αναιρώ τίποτα από όσα είχα δηλώσει, είπα απλώς το αυτονόητο! Θέλω να τονίσω ότι ποτέ δεν κάνω παραλληλισμούς. Κάποιοι θέλουν να το ερμηνεύσουν έτσι. Κάποιοι άλλοι θέλησαν να καλυφθούν. Δεν κατάλαβα γιατί.
    Με την ευκαιρία αυτής της ερώτησης, θα ήθελα να τονίσω ότι υπάρχουν πιο πολλά διεθνή νομικά κείμενα, τα οποία καθορίζουν τα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών και της Βορείου Ηπείρου, από όσα υπάρχουν μέχρι στιγμής για το Κόσσοβο!

    Από Greek American News Agency

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά έκανε. Το πανεπιστήμιο οφείλει νε ερευνα να συζητά και να αναλύει τα πάντα.
    Σιγά να μη ρωτήσει τουσ 'πατριώτες" του press-gr και τα ανιστόρητα φασιστοειδη που κυκλοφορούν εδώ μέσα


    Γεια σου μαλάκα αλβανέ υποστηρικτή του Pax Amerikana και των δοσίλογων ναζί αλβανών! Η Ηπειρος ήταν, είναι και θα είναι Γη Ελληνική και οι αλβανοί τουρκόσποροι (με καταγωγή από τον Καύκασο και όχι από τους Ιλλυρούς) ως ασιάτες ήρθαν στην Ιλλυρία (πάνω από την Ηπειρο) τον 10ο αιώνα μΧ.

    Ιλλυρικά:
    Γλώσσα που ανήκει στις Centum γλώσσες (ελληνικά, λατινικά, σανσκριτικά)

    Αλβανικά:
    Γλώσσα που ανήκει στις Satem γλώσσες (σλαβικά, ιρανικά φαρσί)


    Οι αλβανοί κατέβηκαν στα Ελληνικότατα εδάφη της Ηπείρου τον 13ο αιώνα και από τότε η Ήπειρος δεινοπάθησε!

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΑΣΙΑΤΗ ΑΛΒΑΝΕ!!! Η ΙΡΑΝΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. «Οι Τσάμηδες αποτελούν την αιχμή της επιθετικής πολιτικής της Αλβανίας εναντίον της χώρας μας, ενώ η στάση τους προς την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας είναι ιδιαίτερα εχθρική»

    Tα τελευταία χρόνια ακούμε συχνά την αλβανική πολιτική ηγεσία με τρόπο επίμονο και προκλητικό να αναφέρεται στους Τσάμηδες και την Τσαμουριά. Πρόκειται για ένα ανύπαρκτο θέμα που κατασκευάστηκε από τους Αλβανούς ως αντίβαρο του Βορειοηπειρωτικού και το οποίο χρησιμοποιείται από τα Τίρανα ως μέσο πίεσης, προκαλώντας σύγχυση και κρίση στις ελληνοαλβανικές σχέσεις.

    Με τον όρο Τσάμηδες εννοούμε μια ομάδα Τουρκαλβανών, οι οποίοι με τη θέληση τους εγκατέλειψαν τη Θεσπρωτία επειδή φοβήθηκαν τις ποινές της ελληνικής Δικαιοσύνης για τις απαράδεκτες βιαιότητες που διέπραξαν με τις ναζιστικές και φασιστικές δυνάμει κατοχής σε βάρος των Ελλήνων της περιοχής. Είναι απόγονοι των Σπαχήδων, χριστιανών που αλλαξοπίστησαν το 1653 για να μην χάσουν τα κτήματα τους καθώς και θεσπρωτών, οι οποίοι εξισλαμίσθηκαν το 1611 βίαια, ύστερα από το κίνημα του Επισκόπου Τρίκκης Διονυσίου του Φιλοσόφου, του σκωπτικά ονομαζόμενου από τους Τούρκους «Σκυλοσόφου».

    Γενικά οι μουσουλμάνοι Τσάμηδες της Θεσπρωτίας προέρχονται από ντόπιους χριστιανούς Έλληνες, οι οποίοι για διάφορους λόγους και σε διάφορα χρονικά διαστήματα εξισλαμίσθηκαν. Οι μουσουλμάνοι αυτοί, οι οποίοι το 1923 ανέρχονταν σε 20.319 κατοίκους, εξαιρέθηκαν σιωπηλά από τη μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδος ανταλλαγή των πληθυσμών, η οποία συμφωνήθηκε το 1923 στη συνδιάσκεψη της Λωζάνης. Αυτή η εξαίρεση έγινε κατόπιν ισχυρών ιταλικών πιέσεων προς τον Ελευθέριο Βενιζέλο.

    Το 1926 ο Θεόδωρος Πάγκαλος, ο οποίος είχε ιδιαίτερους προσωπικούς δεσμούς με τον αλβανικό λαό έθεσε στους στόχους της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδος. Η ελληνική κυβέρνηση στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας δέχτηκε να εξαιρέσει από την ανταλλαγή των πληθυσμών όλους τους Τσάμηδες και να διαλύσει τους βορειοηπειρωτικούς συλλόγους, η ύπαρξη των οποίων ενοχλούσε ιδιαίτερα τα Τίρανα.

    Στη διάρκεια του Μεσοπολέμου οι μουσουλμάνοι Τσάμηδες απολάμβαναν πλήρη δικαιώματα ισοπολιτείας και Θρησκευτικής ελευθερίας. Ασκούσαν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Είχαν δικά τους σχολεία, τα οποία χρηματοδοτούνταν από την ελληνική κυβέρνηση. Είχαν ευνοϊκή μεταχείριση από την Αγροτική Τράπεζα, τις φορολογικές υπηρεσίες, τα ελληνικά δικαστήρια.

    Κατά τα έτη 1941-44 οι μουσουλμάνοι Τσάμηδες συνεργάστηκαν με τους Ιταλούς και Γερμανούς, εκδηλώνοντας με αυτόν ιόν τρόπο τα αισθήματα συμπάθειας στους εισβολείς. Σύμφωνα με πληροφορίες από τα βρετανικά αρχεία ο ρόλος τους σία χρόνια της ιταλικής κατοχής ήταν απαράδεκτος. Πολέμησαν με τους Ιταλούς, οργάνωσαν ομάδες τρομοκρατίας σε βάρος του ελληνικού πληθυσμού, κατέλυσαν τις ελληνικές Αρχές.
    Το καλοκαίρι του 1944, κατά τη διάρκεια των μαχών που έγιναν στη Θεσπρωτία μεταξύ των ανταρτικών δυνάμεων του ΕΔΕΣ και των Γερμανών, οι Τσάμηδες πολέμησαν στο πλευρό των τελευταίων και λίγο πριν ολοκληρωθεί η απελευθέρωση της περιοχής υπό το βάρος της ενοχής και το κράτος της απειλής διέσχισαν μαζικά τα σύνορα και πέρασαν στην Αλβανία. Ο βασικός λόγος φυγής τους ήταν ο φόβος να μην υποστούν τις συνέπειες από τη συνεργασία τους με τα φασιστικά και εθνικοσοσιαλιστικά στρατεύματα. Για τη φυγή τους στην Αλβανία οι Γερμανοί διέθεσαν γερμανικά φορτηγά.

    Σήμερα, οι Τσάμηδες, οι οποίοι ανέρχονται σε 25.000 κατοίκους, στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι εγκατεστημένοι στις περιοχές των Αγίων Σαράντα, Δελβίνου, Αυλώνος, Βερατίου, Τιράνων και κυρίως στην Κονίσπολη. Αυτοί αποτελούν και την αιχμή της επιθετικής πολιτικής της Αλβανίας εναντίον της Ελλάδος. Ιδιαίτερα εχθρική είναι η στάση των Τσάμηδων προς την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά γεγονότα των τελευταίων ετών, όπως:
    Την ημέρα της ενθρονίσεως του Μακαριότατου Αρχιεπισκόπου Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστασίου, οι Τσάμηδες πρωτοστάτησαν σε επεισόδια και ανθελληνικές εκδηλώσεις, πλαισιώνοντας τον εθνικιστή Αλβανό βουλευτή Uran Butka. Στις 6 Ιανουαρίου 1993, κατά τη διάρκεια της τελετής του αγιασμού των υδάτων στο λιμάνι των Αγίων Σαράντα, επιχείρησαν να ρίξουν τον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο στη θάλασσα. Στην ίδια πόλη, τον Απρίλιο του 1997, έριξαν με πυροβολισμούς το σταυρό της στέγης του ιερού ναού του Αγίου Χαραλάμπους.

    Το 1998 έκαψαν το ναό του Αγίου Γεωργίου στο χωριό Μετόχι. Επίσης βεβήλωσαν το ναό της Αναστάσεως Εξαμιχίων, καταστρέφοντας τις εικόνες και αφοδεύοντας ομαδικά στο δάπεδο του ναού. Παράλληλα πρωτοστατούν σε καταπατήσει εκκλησιαστικών περιουσιών. Συγκεκριμένα Τσάμηδες και Λιάπηδες από το Κουτοί Αυλώνος έκτισαν αυθαίρετα σπίτια σε ιδιοκτησία της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου Τσούκας Αγίων Σαράντα. Χωρίς την έγκριση της Εκκλησίας ιδιοποίησαν οικόπεδα της Ιεράς Μονής των Αγίων Σαράντα στην περιοχή Γκιάστα.

    Πρέπει να σημειωθεί ότι οι αντιεκκλησιαστικές τους ενέργειες έγιναν με την ενθάρρυνση του Ιρακινού ισλαμιστή Χότζα του Δελβίνου, τον οποίο η αλβανική κυβέρνηση απέλασε το 1999. Τα τελευταία χρόνια το «Τσάμικο» διατηρείται από την Αλβανία σε μια επικίνδυνη κινητικότητα.
    Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής:
    Την 27η Ιουνίου 2002, 100 μέλη της οργανώσεως «Τσαμουριά» συγκεντρώθηκαν στην πλατεία «Σκερντέρμπεη» των Τιράνων και έκαναν πορεία προς την ελληνική πρεσβεία.
    Οι διαδηλωτές ζητούσαν από την ελληνική κυβέρνηση να επανεξεταστεί το θέμα ίων περιουσιών των Τσάμηδων στην Ελλάδα και να επιτραπεί η ελεύθερη είσοδος των Αλβανών τσάμικης καταγωγής.
    Η πολιτικο-πατριωτική οργάνωση «Τσαμουριά», σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση των Αρχείων του Κράτους, οργάνωσε στην αίθουσα της Ακαδημίας Επιστημών της Αλβανίας εκδήλωση με αφορμή την έκδοση του βιβλίου «Ντοκουμέντα για την Τσαμουριά 1912-1913». Το βιβλίο είναι γραμμένο από την ιστορικό Καliopi Naska και στις 743 σελίδες του δημοσιεύονται πάνω από 400 «ντοκουμέντα» που βρίσκονται στα αρχεία του αλβανικού κράτους.

    Ο αντικειμενικός μελετητής του βιβλίου διαπιστώνει μια σκόπιμη διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας, αφού η αναφορά στην ιστορική παρουσία των Τσάμηδων σταματά το έτος 1939, αποσιωπάται το γεγονός της συνεργασίας τους με τους ιταλογερμανούς στα χρόνια της Κατοχής καθώς και η καταδίκη τους από ελληνικό στρατοδικείο ως εγκληματιών πολέμου (απόφαση 344 /23-5-1945 του ειδικού δικαστηρίου δοσιλόγων Ιωαννίνων).
    Την ίδια στιγμή η ετησία έκθεση του State Department κατηγορεί την Ελλάδα για την παραβίαση των δικαιωμάτων των Τσάμηδων και ο πάπας ανταποκρίνεται θετικά στo αίτημα της οργανώσεως «Τσαμουριά» να βοηθήσει με την προσευχή του τους 250.000 (;) «Τσάμηδες» να επιστρέψουν στη γη τους και στους τάφους των προγόνων τους, που βρίσκονται στην Ελλάδα.
    Πρόσφατα εκδόθηκε στην Αλβανία ένα δίτομο έργο 1.600 σελίδων του Αλμπέρτ Κοτίνι που αναφέρεται στις περίφημες διεκδικήσεις για την Τσαμουριά. Επίσης καθιερώθηκε η 24η Ιουνίου ωs «ημέρα γενοκτονίας των Τσάμηδων από τους Έλληνες».

    Ως συνέχεια του βιβλίου της Κaliopi Naska θεωρείται το βιβλίο του Χαϊρεντίν Γιουσούφι με τίτλο «Ο Μουσάι Ντέμι και η αντίσταση των Τσάμηδων (1800-1947)»;
    Κατά το έτος 2002 το θέμα των Τσάμηδων ήρθε πάλι στην επικαιρότητα. Συγκεκριμένα, την 10η Ιουνίου 2002 με την ευκαιρία της επετείου της ιδρύσεως του αλβανικού συνδέσμου Τσαμουριάς (Ιούνιος 1878), ο μελετητής του Τσάμικου Γιάνος Κουτσούκα δημοσίευσε στην εφημερίδα «Κοριέρι» άρθρο με τίτλο «Η διπλωματία της Ευρώπη και η αντίσταση που προέβαλε ο σύνδεσμος Τσαμουριάς». Το άρθρο συνοδεύεται από χάρτη της Αλβανίας του Ιθ' αιώνα, όπου εμφαίνεται ότι «τα σύνορα της τότε Αλβανίας φθάνουν μέχρι τον κόλπο της Αμβρακίας».

    Την 2 Ιουλίου 2002 η αλβανική εφημερίδα «Γκαζέια Σκιπιτάρε», σε ολοσέλιδο αφιέρωμα της με τίτλο «Το Τσάμικο, τώρα στο Στρασβούργο και τη Χάγη», αποκαλύπτει ότι η οργάνωση «Τσαμουριά» με τον πρόεδρο της Κιανί Μπράτσι προσέφυγε στο Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο των Τιράνων ζητώντας την ακύρωση του διατάγματος της τότε αλβανικής Βουλής με το οποίο τους αφαιρέθηκε η ελληνική υπηκοότητα και τους δόθηκε η αλβανική. Με την ακύρωση αυτού του διατάγματος προτίθενται να προσφύγουν στα δικαστήρια του Στρασβούργου και της Χάγης απ' όπου θα ζητήσουν την επιστροφή των εδαφών τους, την επανάκτηση της ελληνικής υπηκοότητας και αποζημίωση από το ελληνικό κράτος 2,6 εκατομμυρίων δολαρίων για τις περιουσίες τους. Η ελληνική κυβέρνηση έχει χρέος να μείνει ανυποχώρητη στις θέσεις της όσον αφορά στη μη ικανοποίηση των παράλογων απαιτήσεων των δοσιλόγων και κακοποιών Τσάμηδων. Αυτών, οι οποίοι αντί να ζητήσουν συγγνώμη από τα θύματα τους έχουν το θράσος να ζητούν περιουσίες και αποζημιώσει από το ελληνικό κράτος.

    Κυρίως όμως οφείλει να σκληρύνει τη στάση της για να καταλάβει η αλβανική κυβέρνηση ότι η διαρκής εκβιαστική της συμπεριφορά δεν πρόκειται να της προσπορίσει οφέλη. Διαφορετικά, η Ελλάδα κινδυνεύει από κατήγοροί να γίνει κατηγορουμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. .

    - Προηγείται στα Βαλκάνια η λύση του Διεθνώς εκκρεμούς ζητήματος της Βόρειας Ηπείρου
    - Εκκρεμεί επισήμως στο Συμβούλιο Υπουργών Εξωτερικών των Μ. Δυνάμεων (ΗΠΑ, Ρωσίας, Γαλλίας, Αγγλίας) από το 1946




    Mετά την επιτυχή Επανάσταση του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου και την Ανακήρυξη Αυτόνομης Δημοκρατίας στις 17 Φεβρουαρίου του 1914 και τις επιτυχείς στρατιωτικές επιχειρήσεις των Ελλήνων (όπως «περίπου» ο UCK πρόσφατα στο Κόσσοβο), υπογράφηκε από τις Μεγάλες Δυνάμεις και την ίδια την Αλβανία το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας 17 Μαϊου 1914, που αναγνώριζε την Αυτονομία της Βορείου Ηπείρου και το σχηματισμό ιδίας ελληνικής Αστυνομικής Δυνάμεως (οι Βορειοηπειρώτες ζητούσαν βέβαια την Ανεξαρτησία και την Ένωση κατόπιν με την Ελλάδα).

    Η Ελλάδα, με την προτροπή των Δυνάμεων, θα μπει και πάλι στη Β. Ήπειρο στις 14 Οκτωβρίου 1914, οπότε και της παραδίδεται από την Αυτόνομη Κυβέρνηση Β. Ηπείρου, ολόκληρη η Β. Ήπειρος, η οποία ενώνεται στην πράξη με την Ελλάδα και 16 Έλληνες Βορειοηπειρώτες Βουλευτές της συμμετέχουν στο Εθνικό Κοινοβούλιο στην Αθήνα από το 1916!!!

    Δυστυχώς ο Εθνικός Διχασμός και οι μηχανοραφίες Ιταλίας και άλλων, δεν επέτρεψαν τη συνεχή παραμονή ελληνικού στρατού και τελικά έδωσαν τη Β. Ήπειρο στην Αλβανία.

    Πάντως στις 17 Μαΐου 1920, λίγο πριν τη Συνθήκη των Σεβρών, η Αμερικανική Γερουσία ψηφίζει ότι η Βόρειος Ήπειρος πρέπει να δοθεί στην Ελλάδα!

    Το 1935, το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, δικαιώνει προσφυγή των Βορειοπειρωτών κατά της Αλβανίας για την καταπάτηση των δικαιωμάτων χρήσης της μητρικής ελληνικής γλώσσας!!!

    Παρομοίως, μετά και το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, όπου η Ελλάδα είχε γράψει το νέο έπος της Βορείου Ηπείρου συντρίβοντας το φασιστικό Άξονα, η Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Αμερικανικής Γερουσίας, ψηφίζει ότι η Βόρειος Ήπειρος μαζί με τα Δωδεκάνησα πρέπει να δοθούν στην Ελλάδα!

    Το ίδιο ψήφισμα συντάσει και η Αμερικανική Γερουσία το 1946, την ώρα που αρχίζει η περίφημη Συνδιάσκεψη των 21 νικητριών χωρών στο Παρίσι!

    Στη Συνδιάσκεψη αυτή των Παρισίων το 1946, όπου τίθεται επανηλειμμένως το δίκαιο ελληνικό αίτημα για τη Βόρεια Ήπειρο, αποφασίζεται τελικά να λυθεί το Ελληνικό Θέμα (της απόδοσης της ελληνικής Βορείου Ηπείρου στην Ελλάδα) από το Συμβούλιο Υπουργών Εξωτερικών των 4 Μεγάλων Δυνάμεων (Ρωσίας, ΗΠΑ, Αγγλίας, Γαλλίας), μετά όμως τη λύση του Αυστριακού και του Γερμανικού Ζητήματος!

    Το Αυστριακό λύθηκε προ πολλού το 1955, ενώ το Γερμανικό Ζήτημα (επανένωση Δυτικής και Ανατολικής Γερμανίας) λύθηκε τελικά πριν δεκαέξι περίπου χρόνια, από το αυτό Συμβούλιο Υπουργών Εξωτερικών των Μ. Δυνάμεων, όπου εκκρεμεί νομίμως και διεθνώς η Επίλυση του Βορειοηπειρωτικού (επανένωση της τρις απελευθερωθείσης Βορείου Ηπείρου με την υπόλοιπη Ελλάδα)!!!

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ, αυτή τη δύσκολη ώρα των Βαλκανίων, όπου ετοιμάζεται η διεθνής αναγνώριση της Ανεξαρτησίας του Κοσσυφοπεδίου προς όφελος των Αλβανών, ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ, που ειρηνικά, μαρτυρικά, καρτερικά αναμένει τη διεθνή δικαίωσή της και προηγείται κατά έναν αιώνα σε σχέση με την επίλυση του Κοσσυφοπεδιακού!

    Αλλά οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, με την ειρηνική και υποδειγματική συμπεριφορά τους, θέτουν επιπρόσθετη προτεραιότητα για την επίλυση του ιστορικού αιτήματός τους, χωρίς να αποσταθεροποιήσουν, χωρίς να προβληματίσουν, αρκεί αυτή η ειρηνική και αξιοπρεπής στάση τους να μην εκληφθεί ως αδυναμία, αλλά μάλλον ως δύναμη ενός κατοχυρωμένου διεθνώς δικαιώματος!

    Διότι εάν σε μια εθνική μειονότητα της Σερβίας (Αλβανοί Κοσσυφοπεδίου) δίδεται το δικαίωμα της Ανεξαρτησίας της, γιατί να μη δοθεί το ίδιο δικαίωμα και στους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, οι οποίοι και ιστορικά και διεθνώς το έχουν εξασφαλίσει νομίμως από το 1946;

    Και αν η Αλβανία, που πολέμισε στο πλευρό του Φασισμού, ζητά σήμερα δικαίωση των Μειονοτήτων της, πόσο περισσότερο δεν έχει το δικαίωμα αυτό η Νικήτρια του Φασισμού Ελλάδα, η πιστή σύμμαχος της πανανθρώπινης ελευθερίας και των δημοκρατικών δικαίων, με δεκάδες χιλιάδες νεκρούς και τραυματίες στο πεδίο της τιμής και της ελευθερίας;

    ΕΑΝ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΖΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΟΣΣΟΒΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ! Εάν ζητήσει πάλι Αυτονομία, πρέπει να παραχωρήσει πρώτα Αυτονομία στη Βόρειο Ήπειρο!


    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δυστυχώς φίλε 10.57 στο θέμα τον Τσάμηδων οι πανηλίθιοι νεοναζί και οι σκατόψυχοι αντιεξουσιαστές και ακροαριστεροί έχουν κοινή γραμμή: ότι αποδυναμώνει το Ελληνικό κράτος, το θεωρούν καλό.
    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι συνηθισμένες και βαρετές εθνικιστικές υστερίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://neoinileias.blogspot.com/2008/02/blog-post_3572.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι οι τσαμηδες συνεργάστηκαν με τουσ γερμανουσ
    Σφαγιαστηκαν ομως από Έλληνες ΕΔΕΣιτες με την ανοχη του ΚΚΕ.
    Μας αρέσει δεν μας αρεσει είναι αλήθεια και δεν μπορούμε να την κρ'υψουμε κάτω από το χαλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 10.48

    Ωραία μας τα λες, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκαιται για κάποιου είδους έρευνα (που τυπικά γίνεται ψύχραιμα και χωρίς φανφάρες) αλλά για πιεσμένη δημόσια συζήτηση και επηρρεασμού της δημόσιας ατζέντας μεσούσης μάλιστα μίας κρίσης. Να πιστέψουμε ότι είναι τυχαίο; Αντε, να το ρημαδοπιστέψουμε. Οσοι στήνουν τέτοιες συζητήσεις όμως δεν καταλαβαίνουν ότι δίνουν βάθρο σε εξτρεμιστές (στο πλαίσιο της -και καλά- δίκαιης αντιπροσώπευσης όλων των πλευρών) και τελικά δημιουργούν θέμα εκ του μή όντως; Η είναι τόσο θρησκευτικά προσηλωμένοι στο νεφελώδες ιδεώδες της επιστημονικότητας που η ζημιά που προκαλούν είναι μία δευτερεύουσα παράπλευρη απώλεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. AXAXAXAXA ποιός μαλάκας άφησε να βγάλουν λόγο οι απολογητές των ΝΑΖΙ (βλ. Χριστόπουλος) για τους Φασίστες τους Μουσουλμάνους Τσάμηδες που συνεργάζονταν με τους ΝΑΖΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι συνηθισμένες και βαρετές εθνικιστικές υστερίες.

    22 Φεβρουάριος 2008 11:03 μμ


    Τι λες ρε μαλάκα; Ξέρεις τι έχω περάσει ως Βορειοηπειρώτης από τους κωλοαλβανούς; Επειδή η μάνα σου γλύφει αλβανικές πούτσες, το δικαίωμα το δικό μου και των συμπατριωτών μου να έχουμε ένα δικό μας ελεύθερο κράτος έγινε 'εθνικισμός'; Πήγαινε γλύψε τις αλβανικές πούτσες που γλύφει η μάνα σου κωλοαλβανέ μαλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. .



    SKATA STOUS FASISTES MOUSOULMANOUYS TSAMIDES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ε τωρα που γυριζει..κοσοβο,τσαμουρια,σεληνη..
    μονο η βορεια ηπειρος δεν συζητειται..ελεος ρε γμτ τι παρακμη βιωνει αυτη η χωρα...την μισει την πατριδα του ο ελληνας..μισει την ιστορια του(βιβλιο στ δημοτικου),την γη του(φωτιες καθε καλοκαιρι και αδιαφορια,αυθαιρετα) ολα ρε...θα κολλησει να κανει αβαντες στα τσιρακια των αμερικανων?
    εδω διστασαν να παρουν λεφτα απο το cdrsee (που χρηματοδοτειται απο το state department)για να εκδοσουν προπαγανδες δηθεν ιστορια..στο πνευμα της νεας ταξης...
    μεγαλη αλβανια θελει ο αμερικανος.?.θα την εχει...και θα κουραστουν οι αλμπανοι να ανεμιζουν αμερικανικες σημαιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 11:09

    Αν ήταν τίποτα τσάμηδες να είσαι σίγουρος ότι θα ήταν υπέρ... αλλα είπαμε απο τους πούστηδες ανθέλληνες του Αλαβάνου τι να περιμένεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όπα... σιγά για τον Δημήτρη Χριστόπουλο! Ένας απλός λέκτορας είναι.
    Μην του δίνετε και πολύ σημασία. Ούτε ίδιος πιστεύει αυτά που λέει (αρκει να ρέει το $$$$$$). Στα παπάρια του αν εμφανίζεται απολογιτής των Ναζιστών και των συνεργατών τους τους φασίστες μουσ. Τσάμηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι λες ρε μαλάκα; Ξέρεις τι έχω περάσει ως Βορειοηπειρώτης από τους κωλοαλβανούς; Επειδή η μάνα σου γλύφει αλβανικές πούτσες, το δικαίωμα το δικό μου και των συμπατριωτών μου να έχουμε ένα δικό μας ελεύθερο κράτος έγινε 'εθνικισμός'; Πήγαινε γλύψε τις αλβανικές πούτσες που γλύφει η μάνα σου κωλοαλβανέ μαλάκα!

    Το δικαίωμα των Τσάμηδων να έχουν τσάμικο κράτος ονομάζεται τσάμικος εθνικισμός και το δικαίωμα των Βορειοηπειρωτών να έχουν βορειοηπειρωτικό κράτος ονομάζεται βορειοηπειρώτικος εθνικισμός. Και οι δύο είναι εθνικισμοί και το έργο του Παντείου είναι να μελετά επιστημονικά τα ζητήματα αυτά. Όπως έργο της ψυχολογίας είναι να μελετά τις αντιδράσεις των εθνικιστών (τσάμηδων ή βορειοπειρωτών) και το λεξιλόγιο το οποίο μεταχειρίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 1105
    Ωραία μας τα λες, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκαιται για κάποιου είδους έρευνα ....

    έχεις εν μέρει δίκιο αλλά δεν μπορω να καταδικάσω οποιαδήποτε ανοικτή, δημοσια συζήτηση εν ονόματι εθνικών "συμφερόντων" ειδικά όταν βλέπω και διαβάζω τα σχόλια που κυκλοφορούν εδω μέσα και ξεχειλίζουν από εθνικιστικό μίσος αγνοια και φανατισμό. Σημερα παρα ποτέ έχουμε αναγκη να συζητήσουμε ανοικτά τις λαμπρές αλλα και τις γκριζες και τις μελανές σελίδες της ιστορίας μας.
    Η ηλίθια αντίληψη Ελλάδα = παρθένος κορη που επιβουλευονται ολοι οι κακοι της γης είναι επικινδυνη και πρέπει να σπάσει
    Εν τελει αρνουμαι να συνταχθω με όλο αυτό το συρφετο που επιχειρεί να φιμωσει τουσ άλλους επειδη δεν έχει τι να πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρε τρόμπα 11:16 το ίδιο είναι οι τσάμηδες και οι Βορειοηπειρώτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε ποιος βλαμενος ποσταρει τα "σεντονια"..?
    Δεν εχει καταλαβει οτι κανεις δεν τα διαβαζει, δεν πα να γραφουν και τους πυρηνικους κωδικους των ΗΠΑ μεσα..?

    Ελεος βλαμενοι ειστε..?

    Οσο για τους τσαμηδες, τα ειπε ολα η Κανελη στον Αλφα σημερα και ρουμπωσε και τον Κυρτσο επιπλεον..
    2 σε 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  33. Το δικαίωμα των Τσάμηδων να έχουν τσάμικο κράτος ονομάζεται τσάμικος εθνικισμός και το δικαίωμα των Βορειοηπειρωτών να έχουν βορειοηπειρωτικό κράτος ονομάζεται βορειοηπειρώτικος εθνικισμός. Και οι δύο είναι εθνικισμοί και το έργο του Παντείου είναι να μελετά επιστημονικά τα ζητήματα αυτά. Όπως έργο της ψυχολογίας είναι να μελετά τις αντιδράσεις των εθνικιστών (τσάμηδων ή βορειοπειρωτών) και το λεξιλόγιο το οποίο μεταχειρίζονται.


    Τότε δεν σε πειράζει που σου γαμώ την μάνα παλιομαλάκα αλβανοτσάμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαλάκα Κίρτσο η Κανέλη σου έσκισε τα κλαπέτα σήμερα δεν σε χάλασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρε τρόμπα 11:16 το ίδιο είναι οι τσάμηδες και οι Βορειοηπειρώτες?

    Όχι δεν είναι το ίδιο, όμως οι εθνικιστές Τσάμηδες και οι εθνικιστές Βορειοηπειρώτες είναι ιδεολογικά συγγενείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κάποια από τα εγκλήματα των ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΑΛΒΑΝΟ-ΤΣΑΜΗΔΩΝ :

    29/9/43 εκτελούν 49 προκρίτους της παραμυθιας και 19/2/42 τον νομάρχη θεσπρωτίας Βασιλάκο.

    10/8/43 καταστρέφουν το χωριο φανάρι

    Διαπράττουν περισσότερες από 1000 δολοφονίες και εκτελέσεις σε θεσπρωτία και Bορειοηπειρωτικά χωρια.

    Πυρπολούν περισσότερα από 3000 σπίτια σε ηγουμενίτσα,φιλιάτες.
    Πυρπολούν τα Βορειοηπειρωτικά χωρια καρίκι,γράβα,περδικάκι.

    Εκτοπίζουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης περισσοτερους από 600 Eλληνες.
    Αρπάζουν Eλληνικές περιουσιες.

    Oλα τα παραπάνω είναι ένα μέρος της εικόνας της δράσης των τσάμηδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτα τα νεοταξιτικα τσογλανια που μιλανε για τσαμουριες και λενε οτι 'κανουν ερευνα' τους προτεινω να κανουν πρωτα ερευνα και μαλιστα εμπεριστατωμενη και ενδελεχη στις πορνες τις μαννες τους να δουνε ποιανου παιδι ειναιο καθενας τους, γιατι με τοσους που ειχανε παει οι μαννες τους μπορει να ειναι και παιδια κανενος τσαμουρη..

    ρε αι στο διαολο απ' εδω αιντε να κανετε αλαβανιες αλλου , αρεσκεστε να σας φτυνουν στην μουρη καθικια ? τετοια ανωμαλια πια ? μην ανησυχειτε απο σαλιο εχουμε πολυ, μεχρι να σας πνιξουμε σε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. .

    Τον Ιούλιο του 1942, οι Τσάμηδες συγκρότησαν την K.S.I.L.I.A. (Αλβανικό Σύστημα Πολιτικής Διοίκησης) με 14 γερμανοντυμένα τάγματα και με στόχο την εξολόθρευση των ελληνικών πληθυσμών. Γι’ αυτό τον λόγο, μετά τον πόλεμο τιμωρήθηκαν για τα εγκλήματά τους και την συνεργασία με τις δυνάμεις κατοχής, τους αφαιρέθηκε η ιθαγένεια και απαλλοτριώθηκαν οι περιουσίες τους.

    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΤΟΥΝ ΣΦΑΓΕΣ ΑΜΑΧΩΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ "ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ "ΤΟΥΣ" ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΤΕ ΣΕΡΒΟΙ ΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
    ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑς ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 22 Φεβρουάριος 2008 10:48 μμ

    Πιά έρευνα ρε βαρεμένε, γιατί δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο εδω μέσα.
    Ποια έρευνα έκανε?
    Την φασαρία την κάνουν οι τενεκέδες λένε στο χωριό μου.
    Αν όλοι όσοι έχουν αντίθετη άποψη είναι φασίστες, τότε ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ Χριστόπουλος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το δικαίωμα των Τσάμηδων να έχουν τσάμικο κράτος ονομάζεται τσάμικος εθνικισμός και το δικαίωμα των Βορειοηπειρωτών να έχουν βορειοηπειρωτικό κράτος ονομάζεται βορειοηπειρώτικος εθνικισμός. Και οι δύο είναι εθνικισμοί και το έργο του Παντείου είναι να μελετά επιστημονικά τα ζητήματα αυτά. Όπως έργο της ψυχολογίας είναι να μελετά τις αντιδράσεις των εθνικιστών (τσάμηδων ή βορειοπειρωτών) και το λεξιλόγιο το οποίο μεταχειρίζονται.


    Τότε δεν σε πειράζει που σου γαμώ την μάνα παλιομαλάκα αλβανοτσάμη...

    Αυτά κάνουν οι ανόητοι βορειοηπειρώτες εθνικιστές κι αυξάνεται επικίνδυνα ο τσάμικος πληθυσμός. Χρειάζεται να τεθεί περιορισμός στην ακόρεστη σεξουαλική δραστηριότητά τους γιατί η πατρίδα κινδυνεύει από πληθυσμιακή ανατροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτα τα νεοταξιτικα τσογλανια που μιλανε για τσαμουριες και λενε οτι 'κανουν ερευνα' τους προτεινω να κανουν πρωτα ερευνα και μαλιστα εμπεριστατωμενη και ενδελεχη στις πορνες τις μαννες τους να δουνε ποιανου παιδι ειναιο καθενας τους, γιατι με τοσους που ειχανε παει οι μαννες τους μπορει να ειναι και παιδια κανενος τσαμουρη..

    ρε αι στο διαολο απ' εδω αιντε να κανετε αλαβανιες αλλου , αρεσκεστε να σας φτυνουν στην μουρη καθικια ? τετοια ανωμαλια πια ? μην ανησυχειτε απο σαλιο εχουμε πολυ, μεχρι να σας πνιξουμε σε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Τέλλογλου τι έγινε πήρε καινούργια εργολαβία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΤΟΥΝ ΣΦΑΓΕΣ ΑΜΑΧΩΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ "ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ "ΤΟΥΣ" ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΤΕ ΣΕΡΒΟΙ ΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
    ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑς ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟΥΣ


    Γειά σου ρε αντιεξουσιαστή επαναστάτη του Κολωνακίου και του πλούσιου δικηγόρου μπαμπά! Η μάνα σου μου είπε να σου στείλω χαιρετήσματα γιατί τα χέρια της αγκαλιάζουν τον πούτσο μου και το στόμα της φιλοξενεί το πουτσοκέφαλό μου και τώρα της γεμίζω το στόμα και το στομάχι με σπέρμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. LOOOOOOOOOL!!! xxaxaxa

    Σε λίγο οι Γερμανοί και οι Ιταλοί, θα μας ζητάνε αποζημιώσεις για περιουσίες που είχαν στη κατοχή!!!


    ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ φασίστες αλβανοτσάμηδες.
    Σκατά στον απολογητή των φασιστών λέκτορα του Παντείου, Δημήτρη Χριστόπουλου, και στον "Ιο της Ελευθεροτυπίας" που απολογείται για του συνεργάτες των ΝΑΖΙ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πιά έρευνα ρε βαρεμένε, γιατί δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο εδω μέσα.
    Ποια έρευνα έκανε?
    Την φασαρία την κάνουν οι τενεκέδες λένε στο χωριό μου.
    Αν όλοι όσοι έχουν αντίθετη άποψη είναι φασίστες, τότε ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ Χριστόπουλος???

    Συμπεραίνουμε επομένως ότι όσοι έχουν αντίθετη άποψη από εκείνη των φασιστών είναι βαρεμένοι, τενεκέδες και ψυχοπαθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τη 25η Μαρτίου 1380 είχεν αποθάνει ο δεσπότης του Μισθρά Μανουήλ Καντακουζηνός. Ο ανήρ ούτος είχε περιστείλει τάς στασιαστικάς αξιώσεις των αρχόντων της χώρας, επειδή όμως είχεν ελαττωθή ο πληθυσμός, ο Μανουήλ εκάλεσεν εις αναπλήρωσιν του κενού τους τότε αρχίσαντας να καταβαίνωσιν εις τάς ελληνικάς χώρας Α λ β α ν ο ύ ς. Ώστε κατά τους χρόνους τούτους επήλθον εις το νοτιοδυτικόν και το μέσον της χερσοννήσου οι πρώτοι Αλβανοί άποικοι.
    Ενώ δε εν Πελοποννήσω και εν τη ανατολική Ελλάδι ουδέν εγένετο κατά το δεύτερον ήμισυ της τέσσαρεσκαιδεκάτης εκατονταετηρίδος προς αποτροπήν του από των Τούρκων κινδύνου, η αυτή πολυαρχία επεκράτει κατά τους χρόνους τούτους εν Αιτωλία, Ακαρνανία, Ηπείρω, Αλβανία και Θεσσαλία. Αποθανόντος τώ 1355 του ισχυρού βασιλέως των Σέρβων Στεφάνου Δούσσαν κατεκερματίσθη το μέγα αυτού κράτος εις πολλάς μικράς ηγεμονίας, ών προΐσταντο Σέρβοι δυνάσται. Ωσαύτως τώ 1358 ο Αλβανός Κάρολος Τόπιας, κατατροπώσας περί Αχελώον τον τελευταίον απόγονον των δεσποτών της Ηπείρου Νικηφόρον Β΄ πεσόντα εν τη μάχη ταύτη, κατέλυσε διά παντός την ελληνικήν εκείνην ηγεμονίαν. Έκτοτε διάφοροι αλβανικοί οίκοι επεκράτησαν εις άπασαν μεταξύ Κορινθιακού κόλπου και του Δυρραχίου εκτεινομένην χώραν, ών δύο υπήρξαν ισχυρότεροι των άλλων ο του Καρόλου Τόπια, του περί Αχελώον νικητού, εις τάς βορειοτέρας αλβανικάς χώρας, και ο του Γκίνη (Ιωάννου) Μπούα του επιλεγομένου Σπάτα, εις την Ήπειρον, την Αιτωλίαν και την Ακαρνανίαν.
    Ενώ η Ναυαρική εταιρεία (Καταλανική εκ της ισπανικής Ναυάρα, εξ ού και το Ναυαρίνο) κατείχε πράγματι την φραγκικήν Πελοπόννησον, ο δεσπότης της ελληνικής Πελοποννήσου Θεόδωρος Α΄ ο Παλαιολόγος ήριζε προς τους Ενετούς περί της κατοχής της Αργολίδος, ήριζε προς τους ιδίους αυτού άρχοντας και εδέχετο εν ταίς χώραις αυτού 10.000 αλβανικάς οικογενείας.
    Κατ’ αρχάς η τύχη εφάνη προσμειδιάσασα επί μικρόν εις τον Κωνσταντίνον, όστις εξελθών του Ισθμού εις την ανατολικήν Ελλάδα, ηνάγκασε τον τε δούκα Αττικής και Βοιωτίας Νέριον Β΄ να αναγνωρίση την κυριαρχίαν του. Εξακολουθήσας δε το επιχείρημα από του Φεβρουαρίου 1445, κατέλαβε την Δαυλίδα και μέγα μέρος της Φωκίδος, το Λοιδωρίκιον, την Βιτρινίτζαν και προχωρήσας εις Θεσσαλίαν, της οποίας οι Βλάχοι και οι Αλβανοί εφάνησαν πρόθυμοι να συνταχθώσι μετ’ αυτού., κατέλαβε την επαρχίαν ταύτην.
    Αλλά πλήν των αρματωλών και των κλεφτών, προέκυψαν επί τουρκοκρατίας δύο έτερα προπαιδευτήρια του πεζικού στρατού, του διεξάγοντος την επανάστασιν. Το μέν εν Ηπείρω, το δε εν Πελοποννήσω, το μέν εις το Σούλι, το δε εις την Μάνην.
    Εν καιρώ ειρήνης οι Σουλιώται επλήρωναν εις την Πύλην τον συνήθη των ραγιάδων φόρον, ό εστι το χαράτζι εις χρήματα, και πλήν τούτου το δέκατον των ποιμνίων αυτών, του βουτύρου και του τυρού. Ενταυτώ όμως εισέπραττον την αυτήν δεκάτην και το αυτό χαράτζι από των κατακτηθέντων υπ’ αυτών χωρίων. Ώστε ήσαν άρχοντες άμα και αρχόμενοι. Ουδέ τούτο ήρκει, αλλά επληρώνοντο και ιδίαν χρηματικήν εισφοράν υπό των γειτόνων αγάδων και πασάδων, ίνα μη λεηλατώσι τά κτήματα αυτών. Πάσα δε η συμπολιτεία των Σουλιωτών ωμοίαζε πολύ προς το αρχαίον σπαρτιατικόν πολίτευμα. Αι δε σχέσεις μεταξύ των 11 αρχικών χωρίων και των κυριευθέντων 60, ανακαλούσι παραδόξως εις την μνήμην ημών τάς μεταξύ Σπαρτιατών και περιοίκων σχέσεις. Ήσαν δε οι Σουλιώται κράμα Ελλήνων και εξελληνισθέντων Αλβανών.
    Αλλά μετά την ατυχή έκβασιν της επαναστάσεως του 1770 ή μάλλον μετά την ολοσχερή κατατρόπωσιν των επί δεκαετίαν περίπου δεσποσάντων της χερσονήσου Αλβανών, ετροπολογήθησαν εν πολλοίς αι μεταξύ Μανιατών και της Υψηλής Πύλης σχέσεις και ο ετήσιος φόρος ανεβιβάσθη εις 15.000 γρόσια.
    *
    Μετά την αποτυχία της επαναστάσεως του 1770, αι μέν νήσοι του Αιγαίου πελάγους ουδέν μέγα κακόν έπαθον μετά την αναχώρησιν της ρωσικής κατοχής, αι άλλαι όμως ελληνικαί χώραι έπαθον τά πάνδεινα ουχί υπό των Τούρκων αλλά υπό των Αλβανών. Οι τελευταίοι, ούς η Υψηλή Πύλη εξηκόντισεν κατά της Πελοποννήσου τώ 1770, αφού ευχερώς κατέπνιξαν το ασθενές εκείνο κίνημα, εξετράπησαν εις λεηλασίαν και δήωσιν δεινήν. Συμποσοθέντες βαθμηδόν εις 60.000, κατέστρεψαν πόλεις και χώρας, και τους μέν ευπορωτέρους παντελώς γυμνόσαντες, κατηνάγκαζον να υπογράψωσι χρεωστικάς ομολογίας ποσών μεγάλων, τους δε πενεστέρους απεμπόλουν ως κτήνη.
    Η οικτρά αύτη κατάστασις διήρκεσεν έτη εννέα, ήρχισαν δε να επιτίθενται οι Αλβανοί και κατ’ αυτών των Τούρκων, απαιτούντες μισθούς και φόρους.Τότε η κυβέρνησις ανέθηκεν την κατατρόπωσιν αυτών εις τον αρχιναύαρχον Χασάν, όστις συνεπικουρούμενος υπό των κλεφτών (: !!!) ηνώρθωσε τελικώς την τάξιν εις Πελοπόννησον και στερεάν. Επειδή όμως οι κλέφται δεν προσήλθον να προσκυνήσωσι τον οσμανίδην, το επόμενον έτος, 1780, ο Χασάν επήλθε κατ’ αυτών και των Μανιατών. Εις τάς συγκρούσεις εκείνας εφονεύθη και ο Κωνσταντίνος Κολοκοτρώνης, πατήρ του Θεοδώρου, δεκαετούς τότε, του τοσούτον κλέος κτησαμένου εν τη τελευταία επαναστάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Νομιζω (καπου ακουσα..) οτι ο Τέλλογλου πηγε κοσσοβο να βρει ποιος ειναι ο πατερας του.

    Τωρα αν τον βρηκε δεν ξερω, ισως ψαχνει γιαυτιο εκανε στα αλβανα σταθμο τηλεοπτικο , να κανει και καμμια εκπομπη να τον καταλαβουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτά κάνουν οι ανόητοι βορειοηπειρώτες εθνικιστές κι αυξάνεται επικίνδυνα ο τσάμικος πληθυσμός. Χρειάζεται να τεθεί περιορισμός στην ακόρεστη σεξουαλική δραστηριότητά τους γιατί η πατρίδα κινδυνεύει από πληθυσμιακή ανατροπή.

    22 Φεβρουάριος 2008 11:31 μμ


    Οι βορειοηπειρώτες ούτε ανόητοι είναι τουρκόσπορε αλβανέ, ούτε εθνικιστές! Την πατρίδα τους θέλουν ελεύθερη όπως οι αλβανοί ήθελαν το κόσοβο! Λοιπόν, αλβανέ μαλάκα δεν θα σε πειράξει αν η Βόρειος Ήπειρος θα γίνει αυτόνομο ελληνικό κράτος στο κοντινό μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ο/η εγω
    1129
    δεν τιμωρηθηκαν μετα τον πόλεμο
    τουσ εσφαξε ο ΖΕΡΒΑΣ ενω το ΚΚΕ σφυραγε αδιαφορα
    μην ντρεπεσαι να το Πεις
    αφου διαβαζεις ιστορια το ξερεις!!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΙΛΟΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
    ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτα τα νεοταξιτικα τσογλανια που μιλανε για τσαμουριες και λενε οτι 'κανουν ερευνα' τους προτεινω να κανουν πρωτα ερευνα και μαλιστα εμπεριστατωμενη και ενδελεχη στις πορνες τις μαννες τους να δουνε ποιανου παιδι ειναιο καθενας τους, γιατι με τοσους που ειχανε παει οι μαννες τους μπορει να ειναι και παιδια κανενος τσαμουρη..

    ρε αι στο διαολο απ' εδω αιντε να κανετε αλαβανιες αλλου , αρεσκεστε να σας φτυνουν στην μουρη καθικια ? τετοια ανωμαλια πια ? μην ανησυχειτε απο σαλιο εχουμε πολυ, μεχρι να σας πνιξουμε σε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αυτά κάνουν οι ανόητοι βορειοηπειρώτες εθνικιστές κι αυξάνεται επικίνδυνα ο τσάμικος πληθυσμός. Χρειάζεται να τεθεί περιορισμός στην ακόρεστη σεξουαλική δραστηριότητά τους γιατί η πατρίδα κινδυνεύει από πληθυσμιακή ανατροπή.

    22 Φεβρουάριος 2008 11:31 μμ


    Οι βορειοηπειρώτες ούτε ανόητοι είναι τουρκόσπορε αλβανέ, ούτε εθνικιστές! Την πατρίδα τους θέλουν ελεύθερη όπως οι αλβανοί ήθελαν το κόσοβο! Λοιπόν, αλβανέ μαλάκα δεν θα σε πειράξει αν η Βόρειος Ήπειρος θα γίνει αυτόνομο ελληνικό κράτος στο κοντινό μέλλον...

    Να συνεννοηθούν οι βορειοηπειρώτες εθνικιστές με τους τσάμηδες εθνικιστές, να φτιάξει ο καθένας το ωραίο αυτόνομο κράτος του, να ηρεμήσουν σεξουαλικώς κι έτσι θα ησυχάσουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Να συνεννοηθούν οι βορειοηπειρώτες εθνικιστές με τους τσάμηδες εθνικιστές, να φτιάξει ο καθένας το ωραίο αυτόνομο κράτος του, να ηρεμήσουν σεξουαλικώς κι έτσι θα ησυχάσουμε όλοι.

    Έχω μια καλύτερη ιδέα! Να στείλουμε την μάνα σου στους τσάμιδες να τους ξεκάνει όλους με τα άπεχτα τσιμπούκια που κάνει! Τα καταπήνει όλα η καριόλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Aκροαριστερος ανθέλληνας προβοκάτορας του γένους Kargiolius Acroaristerus Prodoticum Gamietaispititou!

    Επιβιώνει μόνο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες όπως και οι ομοιδεάτες τους και τρέφονται με οτι συναντήσουν μπροστά τους. Όταν τελειώσουν με την διάβρωση και αφόδευση εντοπίζουν άλλες φωλιές.

    Γι αυτό πολύ συχνά κυνηγουν οτι έχει σχέση με κάψιμο, μολοτωφ και γενικά θερμότητα!



    ΑΠΑΝΘΡΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!

    ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Να συνεννοηθούν οι βορειοηπειρώτες εθνικιστές με τους τσάμηδες εθνικιστές, να φτιάξει ο καθένας το ωραίο αυτόνομο κράτος του, να ηρεμήσουν σεξουαλικώς κι έτσι θα ησυχάσουμε όλοι.

    Έχω μια καλύτερη ιδέα! Να στείλουμε την μάνα σου στους τσάμιδες να τους ξεκάνει όλους με τα άπεχτα τσιμπούκια που κάνει! Τα καταπήνει όλα η καριόλα...

    Δεν είναι σωστό να εξαφανισθούν οι εθνικιστές, είτε τσάμηδες είτε βορειοηπειρώτες. Η άγρια φύση χρήζει προστασίας. Θα γίνουν θεματικά πάρκα όπου θα μπορούν να κινούνται ελεύθερα και να τους φωτογραφίζουν οι τουρίστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν είναι σωστό να εξαφανισθούν οι εθνικιστές, είτε τσάμηδες είτε βορειοηπειρώτες. Η άγρια φύση χρήζει προστασίας. Θα γίνουν θεματικά πάρκα όπου θα μπορούν να κινούνται ελεύθερα και να τους φωτογραφίζουν οι τουρίστες.


    Δεν χρειαζόμαστε άλλα θεματικά πάρκα! Το μουνί της μάνας σου τα έχει όλα μέσα! Μέχρι και την Disneyland...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Για σου ρε Κανέλη ξεκώλιασες Τέλλογλου και Κίρτσο απόψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συμπεραίνουμε επομένως ότι όσοι έχουν αντίθετη άποψη από εκείνη των φασιστών είναι βαρεμένοι, τενεκέδες και ψυχοπαθείς.

    22 Φεβρουάριος 2008 11:35 μμ

    Το φασίστας το έκανες ευφημισμό.
    Όταν δεν δέχεσαι και συ άλλη άποψη όπως ο Χριστόπουλος, είσαι δημοκράτης.
    Αν προσπαθείς να δείξεις την ύπαρξή σου κάνοντας φασαρί και μόνο ΟΠΩΣ Ο Χριστόπουλος, είσαι τενεκές.
    Για το ψυχοπαθής, έ τι να κάνουμε όταν δεν παίρνεις τα φάρμακά σου, φαίνεται, ΟΠΩΣ ΤΟΥ Χριστόπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. http://www.greekalert.com/

    Της πορνης έγινε!

    Αριστερά γενιτσαρια πρακτόρια πάλι τσιμπουκια γίνατε ρε;;;;;

    Τελλογλου ωστε στην τηλεόραση του Κοσσοβου ε;;;;;;;

    Στις τρυπες σας γενιτσαροι όλοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μια κυρία, όχι και τόσο όμορφη, ντυμένη παράξενα, με μάξι φουστάνι, κασκόλ και σκούρα γυαλιά, μπαίνει σε ένα ταξί και δίνει μια διεύθυνση στον ταξιτζή να την πάει. Στο δρόμο κοίταζε απο το πίσω κάθισμα τον ταξιτζή πονηρά.
    - Μπα, σκέφτεται ο ταξιτζής η ιδέα μου είναι.
    Προχωράνε πιο κάτω, τα ίδια εκείνη, οπότε σταματάει σε ένα στενό ο ταξιτζής γυρίζει το κεφάλι του στο πίσω κάθισμα, την κοιτάει και την ρωτάει.
    - Θέλεις τίποτα απο μένα;
    - Ναι, κάτι θέλω, απαντάει αυτή ναζιάρικα. Θέλεις να το κάνουμε;
    - Γιατί όχι; απαντάει ο ταξιτζής, να το κάνουμε.
    - Ναί, απαντάει τούτη, αλλά πρώτα θέλω να σε ρωτήσω κάτι: είσαι παντρεμένος;
    - Οχι βέβαια, απαντάει ο ταξιτζής.
    - Α, ωραία, τότε να το κάνουμε, απαντάει αυτή.
    Φτάνουν σε ένα ερημικό τοπίο και το κάνανε. Οταν τελειώσανε γυρίζει ο ταξιτζής και της λέει:
    - Ξέρεις κάτι; λίγο πριν σου είπα ένα ψέμα. Είμαι τελικά παντρεμένος.
    - Α! μη σε νιάζει απαντάει αυτή, γιατί και γω σου είπα ένα ψέμα: δεν είμαι γυναίκα. Με λένε babis και πάω σε στο πάρτι μασκέ του ΓΑΠ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δεν είναι σωστό να εξαφανισθούν οι εθνικιστές, είτε τσάμηδες είτε βορειοηπειρώτες. Η άγρια φύση χρήζει προστασίας. Θα γίνουν θεματικά πάρκα όπου θα μπορούν να κινούνται ελεύθερα και να τους φωτογραφίζουν οι τουρίστες.


    Δεν χρειαζόμαστε άλλα θεματικά πάρκα! Το μουνί της μάνας σου τα έχει όλα μέσα! Μέχρι και την Disneyland...

    Οι εθνικιστές αποτελούν τμήμα τη άγριας φύσης του πλανήτη μας. Η διαφορά τους με τα άλλα άγρια είναι ότι τα άγρια κάνουν live σεξ ενώ οι εθνικιστές αρκούνται στις φαντασιώσεις τους. Την ώρα που τα άγρια χαίρονται τον έρωτά τους, οι εθνικιστές χασομεράνε στο διαδίκτυο φλυαρώντας γι' αυτό που δεν μπορούν να χαρούν. Ωστόσο αυτή η συμπεριφορά τους αποτελεί πηγή γνώσεων για τους εθνοψυχολόγους και τους κοινωνιολόγους που ετοιμάζουν ήδη την επόμενη επιστημονική ημερίδα στο Πάντειο με θέμα "Το Βορειοηπειρωτικό ως σεξουαλικό υποκατάστατο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μπράβο στην κα Κανέλη. Αν βάλει και λίγα ...μούσια θα μοιάζει με Τσε Γκεβάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ρε Φασισταριό του κερατά (Η Ανώνυμος12:00 πμ) ακόμα και εάν οι Βορειο-Ηπειρώτες ήταν εθνικιστές, γιατί τους συγκρίνεις με τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ συνεργάτες των ΝΑΖΙ δηλ. τους Αλβανοτσάμηδες????


    Μπορείς να απαντήσεις ή είσαι νεοταξικό παπαγαλάκι και απολογητής των ΝΑΖΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Συμπεραίνουμε επομένως ότι όσοι έχουν αντίθετη άποψη από εκείνη των φασιστών είναι βαρεμένοι, τενεκέδες και ψυχοπαθείς.

    22 Φεβρουάριος 2008 11:35 μμ

    Το φασίστας το έκανες ευφημισμό.
    Όταν δεν δέχεσαι και συ άλλη άποψη όπως ο Χριστόπουλος, είσαι δημοκράτης.
    Αν προσπαθείς να δείξεις την ύπαρξή σου κάνοντας φασαρί και μόνο ΟΠΩΣ Ο Χριστόπουλος, είσαι τενεκές.
    Για το ψυχοπαθής, έ τι να κάνουμε όταν δεν παίρνεις τα φάρμακά σου, φαίνεται, ΟΠΩΣ ΤΟΥ Χριστόπουλου

    Πράγματι το βορειοηπειρωτέξ το αποφεύγω, γιατί έχει πολλές παρενέργειες: βλέπεις τριγύρω σου όλο εχθρούς και συνωμότες, άσε, ρώτα κανέναν που το έπαιρνε τι τράβηξε για να το κόψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ρε Φασισταριό του κερατά (Η Ανώνυμος12:00 πμ) ακόμα και εάν οι Βορειο-Ηπειρώτες ήταν εθνικιστές, γιατί τους συγκρίνεις με τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ συνεργάτες των ΝΑΖΙ δηλ. τους Αλβανοτσάμηδες????

    Αν ήταν και οι δύο εθνικιστές δεν είναι φυσικό να τους βάλουμε στην κατηγορία των εθνικιστών; Πού το παράξενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Με την ευκαιρία της πρόσκλησης της Αλβανίας να συμμετάσχει το ΝΑΤΟ ο Νιμιτς θα υποβάλει πρόταση για τη χρήση του επιθέτου "τσάμικος" μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδος. Για τη χρήση της φουστανέλας θα συσταθεί ειδική επιτροπή και σε αυτό οφείλεται πιθανόν η έκρηξη Παπούλια που ανησυχεί για την εμφάνιση της Προεδρικής Φρουράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 23 Φεβρουάριος 2008 12:08 πμ

    Τώρα χρησιμοποιείς υπόθετο Τσαμηδέξ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 23 Φεβρουάριος 2008 12:08 πμ

    Ρε Χριστόπουλε, κόφτο επιτέλους. Το είσαι μαλάκας ακόμα και σε ενα μπουρδέλο σαν την Πάντειο το καταλάβανε.
    Ε και πως να το κάνουμε, ΕΙΣΑΙ ΤΕΝΕΚΕΣ.
    Πάνε στο ταμείο να κλαφτείς τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τώρα χρησιμοποιείς υπόθετο Τσαμηδέξ?

    Οι παρενέργειες των δύο εθνοφαρμάκων είναι κοινές και έχουν μελετηθεί ενδελεχώς. Και το υπόθετο εάν χρησμιμοποιούσες αυτό που έγραψες θα έγραφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ...τους εθνοψυχολόγους και τους κοινωνιολόγους που ετοιμάζουν ήδη την επόμενη επιστημονική ημερίδα στο Πάντειο με θέμα "Το Βορειοηπειρωτικό ως σεξουαλικό υποκατάστατο".


    Προς το παρόν μας βολεύει η μάνα σου παλιομαλάκα τσάμη Χριστόπουλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ποιός έδωσε το δικαίωμα στους επιστημονικά περιθωριοποιημένους "καθηγητές" (λέκτορες και υπάλληλους σε βιβλιοθήκη) να αναπαράγουν την προπαγάνδα των φασιστών και συνεργατών των ΝΑΖΙ (αλαβανοτσάμιδες) μέσα σε Πανεπιστήμιο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. O Xristopoulos einai albanogenhs. Ton eixa akousei na milaei sto thlefwno albanika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Οι Βορειο-Ηπειρώτες Αυτονομία, Αυτοδιάθεση και Ανεξαρτησία ήθελαν και θέλουν.

    Επομένως καμιά σχέση με το αμόρφωτο παπαγαλάκι που αναφέρεται σε εθνικιστές Β.Ηπειρώτες και ΤΟΛΜΑ να τους συγκρίνει με του φασίστες μουσουλμάνους Τσάμηδες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Οι Τσάμηδες Αυτονομία, Αυτοδιάθεση και Ανεξαρτησία ήθελαν και θέλουν.

    Οι Βορειοηπειρώτες Αυτονομία, Αυτοδιάθεση και Ανεξαρτησία ήθελαν και θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 23 Φεβρουάριος 2008 12:33 πμ

    Έκανε εύρενα ο μεγάλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ...τους εθνοψυχολόγους και τους κοινωνιολόγους που ετοιμάζουν ήδη την επόμενη επιστημονική ημερίδα στο Πάντειο με θέμα "Το Βορειοηπειρωτικό ως σεξουαλικό υποκατάστατο".


    Προς το παρόν μας βολεύει η μάνα σου παλιομαλάκα τσάμη Χριστόπουλε...

    Πολύ στο ηλεκτρονικό σεξ το έχετε ρίξει, προσέξτε γιατί η παρατεταμένη επαφή με το ρεύμα προκαλεί στείρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Το παράξενο εδω μέσα δεν είναι οτι σχολιάζουν ελληνικά πρακτοράκια! Το παράξενο είναι οτι σχολιάζουν εντεταλμένα ξένα πρακτοράκια (αλβανάκια,σκοπιανάκια,αμερικανάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. H ημερίδα συνδιοργανώθηκε από το ΚΕΜΟ και από το Πάντειο όπου από το τελευταίο συμμετείχε ως εκπρόσωπος ο συνεργάτης του ΚΕΜΟ Χριστόπουλος.

    Η πλάκα είναι πως ο λέκτορας Δημήτρης Χριστόπουλος αποδείχθηκε πως είναι απολογητής των Φασιστών και των συνεργατών τους!


    Ακόμη μεγαλύτερη πλάκα είχε πως μέλος της ομάδας "ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας" φαίνεται, με τις ερωτήσεις του στην εκδήλωση, να απολογείται για τους συνεργάτες των ΝΑΖΙ και να είναι αρνητής γενοκτονιών!!!



    Πάει, χάλασε η κοινωνία :-)

    Αληθεύει πως στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία θα δίνουν και μια κόπια του βιβλίου "Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ" του Α. Χίτλερ;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    apokalifthikan epitelous ta malakismena fasostoidh(Ioi kai sunafh) ths eleftherotypias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 23 Φεβρουάριος 2008 12:43 πμ

    Α ρε Ατιμούλικο
    ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ
    Φυσικά τόσες έρευνες έχεις κάνει.
    Λέκτορας με την αξία σου έγινες.
    ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Σιγά που θα ξοδευθούν, έναν πράκτορα κοινό έχουν, τσοντάραν όλοι και τους έρχεται φτηνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 12.50, τελείωσε η βάρδια μου, υπερωρίες δεν μου αναγνωρίζουν, βάζω τα θηρία στο κλουβί τους, κατεβάζω το διακόπτη με τις φαντασιώσεις που τους έθρεψαν κι απόψε, εις το επανιδείν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ισχυρή έκρηξη βόμβας σημειώθηκε στις 21:00 την Παρασκευή έξω από την εξοχική κατοικία του εκδότη Γιώργου Κουρή, στο Καλέντζι Μαραθώνα.

    Ο αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί ανάμεσα σε ένα μεγάλο ευκάλυπτο και τον ψηλό μαντρότοιχο του κτήματος.

    Από την έκρηξη έπεσε ο ευκάλυπτος και ένα μέρος του μαντρότοιχου, ενώ έγινε συσκότιση στην περιοχή, λόγω του ότι το δένδρο παρέσυρε και τα καλώδια της ΔΕΗ.

    Στο σημείο έσπευσαν αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, οι οποίοι ανέλαβαν τη διερεύνηση της υπόθεσης. Παράλληλα, πυροτεχνουργοί της Ασφάλειας περισυνέλεξαν τα υπολείμματα του εκρηκτικού μηχανισμού, προκειμένου να εξεταστούν στα εργαστήρια της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. H Ανώνυμος (23 Φεβρουάριος 2008 12:41 πμ) είπε...
    Οι Τσάμηδες Αυτονομία, Αυτοδιάθεση και Ανεξαρτησία ήθελαν και θέλουν.


    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙ! ΑΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ. ΟΣΟΙ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΒΟΡΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ. ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΕΚΕΙ!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ (ελπίζω να μην με πουν φασίστα που θα βοηθήσω τους τσάμηδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 12:51 πμ

    Άντε Δημητράκη τιη μπανάνα και στο κλουβί σου.
    Σιγά να μην έκανες και υπερωρίες.
    Ποιός θα στο ζητήσει!!!
    Τις πληρώνεσε όμως κουφαλίτσα.
    Άν ξυπνήσεις μέχρι τη Δευτέρα, τα λέμε.
    Αλλά θα είσαι απασχολημένος με νέα έρευνα, γυναικομαστίας μας είπες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. οπως δειχνουν και τα σχολια..τελικα η νεα γενια των αλβανων τα μιλαει απταιστα τα ελληνικα..
    αλλωστε σε ελληνικα σχολεια παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  87. καλά ποιον δουλεύετε;

    Κατεσφαξαν τους Τσάμηδες, λένε, για να αποδώσουν δικαιοσύνη για την συνεργασία με τους ΝΑΖΙ.

    Ποιοι ρε κράτησαν τον ρομφαία της κάθαρσης;

    Οι συνεργάτες των ΝΑΖΙ, έλληνες ταγματαλήτες που νίκησαν με τις πλάτες των Εγγλέζων και του Θείου ΣΑΜ στον εμφύλιο;

    Αξιοθρήνητα ανθρωπάκια είστε.

    Παιδιά της φάπας μια ζωή, μες στο φόβο και το μίσος που λυτρώνεστε στη θαλωρή και ανωνυμία του ιντερνετ

    Συνεχίσετε, έχετε πολύ γέλιο

    δια την συνεργασία
    Ενας Αλβανός της Κοσόβα
    ενας Μακεδόνας του Β. Αιγαίου, της πόλης Florin
    και ένας Τούρκης της Θράκης

    σκατά στους Ελληνόψυχους εθνικιστάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 12.50, τελείωσε η βάρδια μου, υπερωρίες δεν μου αναγνωρίζουν, βάζω τα θηρία στο κλουβί τους, κατεβάζω το διακόπτη με τις φαντασιώσεις που τους έθρεψαν κι απόψε, εις το επανιδείν.

    23 Φεβρουάριος 2008 12:51 πμ


    Πάλι στην Συγγρού πας ρε Χριστόπουλε για να σε γαμήσουν; Εκεί θα βρεις και τη μάνα σου να γαμιέται με τσάμηδες παλιομαλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΣΕΝΑΗ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Θ. ΠΑΓΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...... ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  90. Κατεσφαξαν τους Τσάμηδες, λένε, για να αποδώσουν δικαιοσύνη για την συνεργασία με τους ΝΑΖΙ.


    Ποιους τσάμιδες κατέσφαξαν μωρέ μαλάκα; Τι αρχιδιές ξεστομίζεις μωρέ κλαψομουνη; Δηλαδή θα κλαίμε επειδή σκοτώσανε κάτι δολοφόνους τσάμηδες πριν 60+ χρόνια; Δεν πας σπίτι σου να με βρεις που γαμώ την μάνα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Κάποια από τα εγκλήματα των ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΑΛΒΑΝΟ-ΤΣΑΜΗΔΩΝ :

    29/9/43 εκτελούν 49 προκρίτους της παραμυθιας και 19/2/42 τον νομάρχη θεσπρωτίας Βασιλάκο.

    10/8/43 καταστρέφουν το χωριο φανάρι

    Διαπράττουν περισσότερες από 1000 δολοφονίες και εκτελέσεις σε θεσπρωτία και Bορειοηπειρωτικά χωρια.

    Πυρπολούν περισσότερα από 3000 σπίτια σε ηγουμενίτσα,φιλιάτες.
    Πυρπολούν τα Βορειοηπειρωτικά χωρια καρίκι,γράβα,περδικάκι.

    Εκτοπίζουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης περισσοτερους από 600 Eλληνες.
    Αρπάζουν Eλληνικές περιουσιες.

    Oλα τα παραπάνω είναι ένα μέρος της εικόνας της δράσης των τσάμηδων.



    Γερμανοί και οι Ιταλοί, θα μας ζητάνε αποζημιώσεις για περιουσίες που είχαν στη κατοχή.


    ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ φασίστες αλβανοτσάμηδες.
    Σκατά στον απολογητή των φασιστών λέκτορα του Παντείου, Δημήτρη Χριστόπουλου, και στον "Ιο της Ελευθεροτυπίας" που απολογείται για τους συνεργάτες των ΝΑΖΙ.

    ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ρε άσχετοι μικροαστοί, εσείς ρε που γλείφετε την εθνικίστρια Κανέλλη,

    και τώρα λέτε για το κόμμα που υποτίθεται ετοιμάζει ο Τσενάι, δεν το ξέρετε

    οτι μέλη και στελέχη του ΚΚΕ είνα Αλβανοί;

    Πώς νομίζετε ότι παίρνουν τις ψήφους στο συνδικάτο οικοδόμων;

    Ξέρετε πολλούς Ελληνες νεολαίους να δουλεύουν οικοδομη;

    Ντιπ ζώα είστε
    σας άγουν και σας φέρουν οι νταβατζήδες των ΜΜΕ

    Ζ- Ω - Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Άντε Δημητράκη τιη μπανάνα και στο κλουβί σου.
    Σιγά να μην έκανες και υπερωρίες.
    Ποιός θα στο ζητήσει!!!
    Τις πληρώνεσε όμως κουφαλίτσα.
    Άν ξυπνήσεις μέχρι τη Δευτέρα, τα λέμε.
    Αλλά θα είσαι απασχολημένος με νέα έρευνα, γυναικομαστίας μας είπες?

    Νέα συνταρακτική αποκάλυψη, το βορειοηπειρωτέξ δημιουργεί και γυναικομαστία! Χάρη στην ευγενή μαρτυρία σου αποκωδικοποιείται πλέον εκείνος ο δυσνόητος στίχος "εχώ μια αδελφή, κουκλίτσα αληθινή".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Τον Ιούλιο του 1942, οι Τσάμηδες συγκρότησαν την K.S.I.L.I.A. (Αλβανικό Σύστημα Πολιτικής Διοίκησης) με ΜΟΝΟ 14 γερμανοντυμένα τάγματα και με στόχο την εξολόθρευση των ελληνικών πληθυσμών. Γι’ αυτό τον λόγο, μετά τον πόλεμο τιμωρήθηκαν για τα εγκλήματά τους και την συνεργασία με τις δυνάμεις κατοχής, τους αφαιρέθηκε η ιθαγένεια και απαλλοτριώθηκαν οι περιουσίες τους. ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΓΙΝΑΝ. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΣΦΑΓΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ.


    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΒΑΝΟΝΑΖΙ. Φασισταριά της φακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ακόμα να κοιμηθείς ερευηνητή μου?
    το έμαθα απο σένα οπως τωρα ομολόγησες οτι άργησες να το σταματήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ξεχάστε τον τσάμικο, μόνο καλαματιανό επιτρέπει πλέον ο ΟΗΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ρε άσχετοι μικροαστοί, εσείς ρε που γλείφετε την εθνικίστρια Κανέλλη,

    και τώρα λέτε για το κόμμα που υποτίθεται ετοιμάζει ο Τσενάι, δεν το ξέρετε

    οτι μέλη και στελέχη του ΚΚΕ είνα Αλβανοί;

    Πώς νομίζετε ότι παίρνουν τις ψήφους στο συνδικάτο οικοδόμων;

    Ξέρετε πολλούς Ελληνες νεολαίους να δουλεύουν οικοδομη;

    Ντιπ ζώα είστε
    σας άγουν και σας φέρουν οι νταβατζήδες των ΜΜΕ

    Ζ- Ω - Α




    ΕΙΣΑΙ ΑΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ!

    ΝΑΙ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΚΕ!

    ΤΩΡΑ ΑΝ ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΤΥΨΕΙΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ, ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΟΙ (ΣΚΗΛΟΛΟΙ) ΤΟΥ!

    ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Καλά μόνο 1000 έλληνες πατριώτες έσφαξαν οι ΝΑΖΙ Τσάμηδες;

    Εδώ ρε οι απόγονοι των ΝΑΖΙ, ταγματ-αλήτες Ελληνες αξιωματικοί έσφαξαν πάνω από 10.000 Τσάμηδες.

    Βρε γελοία υποκείμενα δεν υπάρχει πλέον μειονότητα των Τσάμηδων στην Ηπειρο, δεν το έχετε πάρει χαμπάρι;

    Τους έφαγαν οι Αμερικανοτσολιάδες, πρώην ΝΑΖΙ-ΕΣ-ΧΙΤΕΣ, ΚΥΠατζήδες αξιωματικοί.

    Λέτε να είναι δυνατόν να εγείρουν οι Τσάμηδες αλυτρωτικές αξιώσεις;

    ΤΟΣΟ ΖΩΑ ΕΙΣΤΕ ΡΕ??

    Σας δουλεύουνε ψιλό γαζί οι ενθνικιστές της Πούτσας, Ανθιμοι, Πανίκες και ΣΙΑ???

    η Κοσόβα βρε γελοίοι έχει πάνω από2.000.000 Αλβανούς.

    Είναι το ίδιο; Τόσο ανεγκέφαλοι είστε, αθύρματα των νταβατζήδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Κε Κωνστα τις υπερωρίες του Δημητράκη. Τις θέλει άμεσα καταβλητέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ

    ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ:
    ΑΛΒΑΝΙΚΑ (TOSK)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Διόδια στην Εγνατία ετοιμάζονται να στήσουν οι Τσάμηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. και πόσοι είναι ρε οι Ελληνες της Αλβανία που θα ζητήσουν και απόσχιση;

    ε; κάτι χωριουδάκια μέσα στον συμπαγή αλβανικό πληθυσμό;

    Καλά φασισταριά της ΜΑΒΗ είστε;

    Ε, ρε σούργελα που 'χει μαζέψει το press.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Η μητρική γλώσσα του Χριστόπουλου είναι τα ιλλυρικά, η γλώσσα του αληθινού Ομήρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  104. η Κοσόβα βρε γελοίοι έχει πάνω από2.000.000 Αλβανούς.


    Είσαι αλβανός! Το Κόσοβο οι αλβανοί το λένε Κοσόβα! Μπράβο ρε μαλάκα αλβανέ, έμαθες καλά τα ελληνικά ρε μαλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. η Κοσόβα βρε γελοίοι έχει πάνω από2.000.000 Αλβανούς

    Στην Αθήνα έχει παραπάνω.
    Ζήτω η ανεξάρτητη Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  106. τι γελοία άτομα είστε εσείς ρε;

    Ποιος σου πε ρε άσχετε ότι έχει 2 εκατομμύρια Αλβανούς η Αθήνα;

    Οι Αλβανοί είναι σκόρπιοι μες στον ελληνικό πληθυσμό,

    δουλεύον σαν σκυλιά, φορολογούνται κανονικά και παρ' όλα αυτά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!!!!!!!!!

    Οι Αλβανοί εργαζόμενοι είναι σκόρπιοι στην συμπαγή ελληνικό πληθυσμό, πότε δεν θα μπροούσαν και ούτε καν τους περνάει από το μυαλό να ζητήσουν ανεξαρτησία

    ΜΠΟΙΓΚ!!!
    ε;;; πως;;;

    καλά ρε Χρυσαύγουλα είστε που ξεμείνατε στο press;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 12:58 Ρε παλιοπούστη κωλοναζί Αλβανέ σκατά στα Μούτρα σου και στα σκατά στον τάφο τον Τσάμηδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ας υψωθούν τα φλάμπουρα, η ώρα ζυγώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  109. Η μητρική γλώσσα του Χριστόπουλου είναι τα ιλλυρικά, η γλώσσα του αληθινού Ομήρου.


    Αλβανικά:
    Ανήκει στις Satem γλώσσες (σλάβικα,ιρανικά φαρσί)


    Ιλλυρικά:
    Ανήκει στις Centum γλώσσες (ελληνικά,λατινικά)


    Όσο για τον Όμηρο, οι γείτονές μας από βορρά και ανατολή έχουν ιδιαίτερη προτίμηση στην κλοπή της Ιστορίας και των προσωπικοτήτων του αρχαίου Ελληνικού κόσμου. Βέβαια, αυτό φτάνει στα όρια του παράλογου και του γελίου όπως και αυτό που εγραψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Η μητρική γλώσσα του Χριστόπουλου είναι τα ιλλυρικά, η γλώσσα του αληθινού Ομήρου.

    Οπα εκδηλώθηκε
    Ο άλλος μουρλός τι κάνει ο Νικολιτσόπουλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ποιος ήταν κωλοναζί ρε άσχετε

    οι Αλβανοί είχαν ΜΑΖΙΚΟ αριστερό αντάρτικο ενάντια στους ΝΑΖΙ και πήραν και την εξουσία σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου ο ΕΛΑΣ παρέδωσε τα όπλα

    τί λετε μωρε; ορνια έ όρνια

    γελοίοι ανιστόρητοι

    Τί σχέση έχουν τώρα μερικοί Τσάμηδες ταγματασφαλίτες -ΕΣ-ΕΣ

    με τον αλβανικό λαό;

    ηλίθιοι

    εσείς είστε ΑΝΤΙ-ΝΑΖΙΣΤΕΣ που προσκυνάτε
    τους Ελληνες ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ, τους νικητές του εμφυλίου

    που σκότωναν τους πρώην συνεργάτες τους Τσάμηδες -ΕΣ -ΕΣ
    ?????



    ΑπάντησηΔιαγραφή

  112. 23 Φεβρουάριος 2008 1:19 πμ


    Εσύ μαλάκα σκίζεσαι (ύποπτα) πολύ για τους αλβανούς! Βέβαια είσαι αλβανός. Αυτό φάνηκε από το "Κοσόβα" είπες, αλλά και γι' αυτά που έγραψες που είναι θέσεις του αλβανικού σοβινισμού. Πρόσεξε όμως μην σκίσεις κανένα καλσόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  113. ναι η ώρα ζυγώνει νοικουραίοι

    να κλείστε το χαζοκούτι

    γιατί βαράει στον εγκέφαλο.

    άντε γκοντ-νάιτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΠΕΣΤΕ ΑΛΕΥΡΙ


    Ο ΖΕΡΒΑΣ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ



    ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. 1:14

    Ναι ο Όμηρος είναι Αλβανός... και είχε έρθει στην Έλλαδα ως λαθρομετανάστης μετα πολλά έβγαλε πράσινη κάρτα και πήρε μετά από μερικά χρόνια πήρε την Ελληνική υπηκοότητα.

    ΩΡΣΕ 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. οι Αλβανοί είχαν ΜΑΖΙΚΟ αριστερό αντάρτικο ενάντια στους ΝΑΖΙ και πήραν και την εξουσία σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου ο ΕΛΑΣ παρέδωσε τα όπλα

    Οι αλβανοί είχαν τα γερμανικά SS τάγματα του Σκεντέρ-μπέι και πήραν μέρος στο ελληνοιταλικό με το πλευρό των ιταλών. Μαλάκα αλβανέ δεν θα μας μάθεις εσύ ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  117. ποιον Ζέρβα, αυτός που συνεργαζόταν με τους ΝΑΖΙ και την Αγγλία για να χτυπάει τον ΕΛΑΣ

    ποιον Ζέρβα, αυτόν που είχε "αντιστασιακούς"-μισθοφόρους;

    χαχαχαχαχαχα

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΖΕΡΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ο 1΄11 ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΧΥΔΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΛΒΑΝΟΣ.ΑΛΒΑΝΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!ΛΕΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΕΝΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Όταν οι Φαίακες Ιλλυριοί συνθέτανε ραψωδίες οι Έλληνες ήτανε γιδοβοσκοί στη γειτονική Ιθάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. τα ΕΣ-ΕΣ του Σκερντέμπεη

    γελοίε ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΟΒΑ

    όχι στην Αλβανία.

    ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

    που συνέτριψε τους ΝΑΖΙ και βεβαίως
    συνέτριψε και τα τάγματα του Σκερντέμπεη.

    άσχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ναι η ώρα ζυγώνει νοικουραίοι

    Ναι, φαίνεται πως σε βάρεσε εσένα το χαζοκούτι ρε αλβανέ...ξέχασες προς στιγμήν τα ελληνικά σου...
    ακους εκεί "νοικουραίοι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. 23 Φεβρουάριος 2008 1:19 πμ

    Δεν είχαμε που αλλού να πάμε.
    Εσύ πώς απο δώ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΠΕΣΤΕ ΑΛΕΥΡΙ


    Ο ΖΕΡΒΑΣ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ



    ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  124. τί έγινε άλλη ανιστόριτη βλακεία θα πείτε,

    για να ταπωθείτε.

    Γελοίοι;

    ε;

    και να μην ξεχνάμε

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΗ ΖΕΡΒΑ

    ΖΗΤΩ Ο ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ

    ΚΑΙ Η ΠΗΓΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΛΙΓΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Να μπει η ιστορία των Τσάμηδων στα ελληνικά σχολεία, γιατί έγιναν και αλλού "συνωστισμοί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  126. o Ζέρβας φασιστάκο μου είχε γίνει λούης όταν τον κυνηγούσε ο Αρης

    Ετρεμε μήπως είχε την τύχη του Ψαρρού και τον φυγάδευσαν οι Αγγλοι άρον άρον.

    ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΖΕΡΒΑ

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ELATE TSAMHDES


    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ


    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


    ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. οντως πολλα φασιστοειδη αμορφωτα κυκλοφορουν εδω μεσα.που στο διαλο μεγαλωσανε? στην ελλαδα? σε ενα αλλο αρθρο ενας ρωταγε ποιος ειναι ο μποστ.αμορφωτα και φανατισμενα.τι αραγε τους εκανε ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ...Ερχονται πηγαδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. 1:29

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΣΑΣ ΑΛΒΑΝΟΚΩΛΟΝΑΖΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΣΑΣ ΑΛΒΑΝΟΚΩΛΟΝΑΖΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΣΑΣ ΑΛΒΑΝΟΚΩΛΟΝΑΖΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΣΑΣ ΑΛΒΑΝΟΚΩΛΟΝΑΖΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΧΥΝΟΥΜΕ


    ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ

    ΑΡΧΙΚΙΝΑΙΔΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΩΝ

    ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Η Ευρώπη ανακαλύπτει με τρόμο μια άγνωστη εθνοκάθαρση. Η αλήθεια αρχίζει να λάμπει. Έρχεται ψήφισμα στο Ευρωκοινοβούλιο, η ώρα της δικαίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. 23 Φεβρουάριος 2008 1:32 πμ

    Για την ώρα έπεσα στο μουνί της μάνας σου. Και είναι σαν πηγάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  134. είστε βλήτα ρε χρυσαύγουλα

    χώνεστε από το απόγευμα σε όλα τα ποστ για να τσιμπήσετε κανέναν ανίδεο, αλλά δεν σας βγαίνει.

    Βλέπετε μόλις αγγίξει κάποιος την ιστορία της αντίστασης, τί να πείτε και εσείς;

    Οι Χίτες και οι ΝΑΖΙ-ΕΣ-ΕΣ του Μελιγαλά
    δεν έκαναν αντίσταση τους ΝΑΖΙ.

    Ως γνωστόν ό.τι ήταν ο στρατός του Σκερντέμπεη στην Κοσόβα ήταν και οι πούστηδες του Μελιγαλά.

    Και ο Αρης τους ξηγήθηκε καλά

    Γελοίοι χρυσαυγίτες, δεν μπορείτε ούτε να καμουφλαριστείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. 1:39

    Ναι ήρθε η ώρα να πληρώσετε τις γενοκτονίες σας γαμώ το μουνί που σας πέταγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. 1:41 ρε κωλοαλβανέ αυτοκτόνα ρε βρωμιάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. 1:42 πμ

    ΘΑ ΜΑΣ ΠΝΙΞΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΧΥΝΟΥΜΕ


    ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ

    ΑΡΧΙΚΙΝΑΙΔΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΩΝ

    ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ELATE TSAMHDES


    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ


    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


    ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. !!!!..BREAKING NEWS..!!!!


    Τα F-16 της Σούδας απογειώνονται για να ξεκινήσουν προσβολές στο ανεξάρτητο αλβανικό κρατίδιο των Αθηνών.

    Επιβεβαιώστε το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Γιατί οι αναρχικοί όταν διαφωνούν με κάποιον, τον κατηγορούν ως ταγματασφαλίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ELATE TSAMHDES


    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ


    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


    ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. XTES GAMHSA MIA TSAMISA



    STHN FYLHS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΠΕΣΤΕ ΑΛΕΥΡΙ


    Ο ΖΕΡΒΑΣ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ



    ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΛΛΥΡΟΥΣ!!ΟΙ ΙΛΛΥΡΟΙ ΗΤΑΝ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ!!ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΙΣΧΥΡΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΕΙ!!ΑΓΙΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ,ΧΕΙΜΑΡΑ ΠΡΕΜΕΤΗ ΜΑΣΧΟΠΟΛΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΥΡΑΝΝΑ ΗΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΙΖΑ!!ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. 1:51 πμ

    Γιατί μέχρι εκεί τον κόβει τον Αλαβάνο.
    Αν είχε επιχειρήματα θα ήταν πολιτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Καλά ρε παιδιά....
    Εαν το Κόσοβο αποσχίστηκε και έγινε ανεξάρτητο με 1,500,000, άντε 2 εκ αλβαναρια, εδώ στην Ελλάδα και ιδιάιτερα στην Αθήνα τι πρέπει να κάνουν;

    Αθήνοβο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Τωρα είναι ανεπίσημα...

    Το θέμα είναι πότε λένε να το κάνουν επίσημο....

    ώρα που νοικιασαν τα κτήρια για το αλβανοκόμμα τους, ή στην συγκέντρωση του Πάντειου που έκαναν και τους έπεσε έξω;

    Αλβανική Δημοκρατία του Αθήνοβου με πρωτεύουσα την Πλάτεία Τιράνων...

    Οταν θα το δείτε τοτε θα το πιστεψετε αριστεροι δοσίλογοι....

    Σαν τα ινδάλματα σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. O φασισμός ξανάρχεται θα αθωώσουν τους εγκληματίες τσάμηδες...εκεί φθάσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΜΠΟΥΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΗΡΘΑΝ..... ΠΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΘΥΑΜΙ.ΘΥΑΜΙΣ=ΠΟΤΑΜΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟΤΕΡΟΝ ΤΣΙΑΜΙΣ Η... ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΣΑΜΙΣ.....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ...

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. "ΝΑΙ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΚΕ!
    ΤΩΡΑ ΑΝ ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΤΥΨΕΙΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ, ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΟΙ (ΣΚΗΛΟΛΟΙ) ΤΟΥ!
    ΟΥΣΤ
    23 Φεβρουάριος 2008 1:10 πμ"
    ------------------------------
    Σύντροφε ΚΝιτάκο, με κάτι τέτοια που λες εσύ και όσοι σε καθοδηγούν, διώξατε τον κόσμο από το ΚΚΕ!
    Όλοι ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν! Αυτό θέλεις, αγράμματο σκυλί;;;
    Ε, αφού μας διώχνετε, ΦΕΥΓΟΥΜΕ!!!
    Όσο γι' αυτούς που συνεχίζουν να "παίρνουν μισθούς της πείνας και να ψηφίζουν ΚΚΕ", καλά να πάθουν! Εμείς τους φταίμε (που ψηφίζουν ΚΚΕ);;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. "...Ε, ρε σούργελα που 'χει μαζέψει το press.gr
    23 Φεβρουάριος 2008 1:14 πμ"
    -----------------------
    Σούργελα, ναι σούργελα!
    Αν κρίνω από σένα, που πρωτοστατείς στις μαλακίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. H άνοδος του τσίπρα είναι πρόσκαιρη.. εκτός από τους γκευ ίσως..οι άλλοι θα γυρίσουν στο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Δεν ξερω για ολους, αλλα νομιζω οτι ειναι πολλοι που την διαισθανονται την παρουσια πρακτορισκων εδω μεσα, που σχολιαζουν αναλογα με το ειδος νομισματος που πληρωνονται. Ειτε ειναι αλλοδαποι, που βρισκονται εδω και αιωνες στην Ελλαδα, ειτε επικουρικοι, σιγα σιγα εμαθαν ελληνικα, και με το που εμφανιστηκε το διαδικτυο, ξεμυτησαν κι αυτοι.

    Στο νεο Μεσο, μας αποκαλυπτεται ο τροπος που ο μεσος αλλοδαπος ΔΕΝ σκεφτεται, τον τροπο που βγαζει τη χολη του, την αδυναμια του να βαλει σε μια ταξη την κατασταση του και οσα του συμβαινουν σε μια ξενη χωρα.

    Δεν ειναι ομως τοσο καθαρο για ποιο λογο αυτοι οι ξενοι δεν ξεκουμπιζονται!

    Φαινεται οτι προτιμουν να μεινουν στην Ελλαδα και να αποτελεσουν προβλημα, παρα να παρουν δρομο και να αντιμετωπισουν τη ζωη με αξιοπρεπεια. Μπορει να τους αρεσει και το φτυσιμο. Μπορει να τους αρεσουν και οι επιδοτησεις απο τις αληθινες πατριδες τους για να πρακτορευουν εις βαρος μας. Μπορει να τους συγκινει η ιδεα να τσεπωνουν λιγα δολαρια για να κατασκοπευουν. Μπορει, τελος, να εχουν χασει καθε εμπιστοσυνη στον εαυτο τους και την ικανοτητα να τα βγαζουν περα σε εναν σκληρο κοσμο, προχωρημενο και εξειδικευμενο, εκει εξω.
    Μερικοι ειδαν καποιο φως στο να εργαζονται ως κλοουν σε καναλια, και ειδαν οτι οι κωλοτουμπες δεν ειναι και τοσο ασχημες... Γοητευτηκαν απο Φωτα, καμερες, θηλυκα... Σκυβουν το κεφαλι και κανουν οικονομια για αργοτερα, οταν τους ξεζουμισουν οι καναλαρχες και τους πεταξουν εξω.

    Οι αλλοι, οι ανεργοι αλλοδαποι, θελουν δε θελουν, αρκουνται να πετανε και καμια μαλακια εναντιον των Ελληνων, του κακου Εθνικισμου τους ( ο δικος τους εθνικισμος ειναι καλος ή σβησμενος οπως ο Βεζουβιος ), της κακης Ελλαδας που δεν τους χαριζει καμια μερσεντες με το που γεννιουνται...

    Εκδηλωνονται επισης και οταν οι Ελληνες θελουν να απελευθερωθουν ( Βορειος Ηπειρος, Κυπρος, νησια, Ιωνια, Αιολια, Αν. Θρακη ) και τους βριζουν ασυστολα ως παλιοεθνικιστες, ( ακριβως οπως μουτρωσαν και οι Εβραιοι οταν το 1912-13 οι Ελληνες απελευθερωσαν τη Θεσσαλονικη, μετα απο πολυαιωνη λατινικη και τουρκικη σκλαβια),
    χωρις να βρισκουν τροπο ουτε να μαντρωσουν το βλακωδες μισος τους, ουτε και να βρουν λιγη αποφασιστικοτητα να πανε σπιτια τους και να μας αφησουν στη δικη μας μοιρα.

    Μεγας συμμαχος τους στην διαιωνιση αυτης της οζουσας καταστασης, οι Πολ... οι Παπ.. ( Εχω μια εντυπωση οτι ειναι δικοι τους ανθρωποι.
    Εμεις ομως τι ρολο παιζουμε εδω?
    Αραγε, θα συνεχιζουμε να... τον παιζουμε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. 2:39 πμ


    ΤΓΟΜΕΓΟ
    Πωθ το θκευθηκεθ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. 2:39 πμ

    Ρε πουτάνας γένημμα, τι πας και θυμάσαι τώρα?
    Οτι ο παπούς σου έσφαζε για κλέψει λίρες και το παιζε αντιστασιακός για να βγεί λάδι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Ρε βλάκες τί εαμ ελλάς μελιγαλάς και βελουχιώτης αρχικύναιδος κλπ; Δεν μάθατε και οι 2 πλευρές το μάθημά σας από την περίοδο 44-49;;; Οι μεν και οι δε περιμένετε να πάει αυτή η χώρα μπροστά;;;

    ----------

    Όσο αφορά to KEMO είναι γνωστότατα τα μέλη του!!!
    Οι απολογητές των ΝΑΖΙ και των συνεργατών τους, δηλ. τα μέλη του ΚΕΜΟ:
    - Από τη μία μεριά ζητάνε το κλείσιμο του κυπριακού και τη μη αποζημίωση των προσφύγων από την Τουρκία.
    - Και από την άλλη απαιτούν το άνοιγμα τσάμικου ζητήματος και επιστροφή των μεγαλοτσιφλικάδων της τουρκοκρατίας και των συνεργατών των ΝΑΖΙ;


    Συνεπως τα μέλη του ΚΕΜΟ είναι συνεπείς ΦΑΣΙΣΤΕΣ, δεν τους ήρθε ουρανοκατέβατη η ιδέα για τους Αλβανο-Τσάμηδες. Κάνουν συστηματική δουλειά. Αυτό φάνηκε στην ημερίδα στο Πάντειο όπου μέλη του ΚΕΜΟ έγιναν απολογητές των ΝΑΖΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Ποιο ειναι αυτο το ΚΕΜΟ?
    Καμια ιταλοαλβανικη ΣΥΡιζιωτικη μαζωξη? Μηπως πασοκοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ ΚΑΤΙ;
    Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ , ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ, ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΕΝΤΗΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΚΟΠΙΑΝΟ, ΚΟΣΣΟΒΟ;
    ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Καλά τι παιδεύεστε με τους Τσάμηδες το Ζέρβα και το τι έγινε το '40?

    Το θέμα είναι τι μπορεί να γίνει τώρα. Και εννοώ μπορεί μια εκδήλωση από 10 μαλάκες, ή μια διαδήλωση στη πρεσβεία ή στην Αλβανία ή στο Κόσοβο να αλλάξει τίποτα. Γιατί ασχολούμαστε?

    Αφού όποιος θέλει είτε να προσαρτήσει Μακεδονίες και Θεσσαλονίκες είτε ανεξαρτητοποιήσεις τσάμηδων Αλβανών και κογκολέζων θα πάρει το πούλο τουλάχιστον στην Ελλάδα. Εμείς ούτε Σέρβοι είμαστε ούτε ξεβράκωτοι. Αφήστε τους όλους τους βαλκάνιους να ξεσκίζονται από το πρωί ως το βράδυ με εκδηλώσεις, διεκδικήσεις ονόματα και ότι άλλο θέλουν.

    Τον πούτσο θα τον φάνε σίγουρα αν ποτέ θελήσουν να κάνουν τις φαντασιώσεις τους πράξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Η λέξη Τίρανα είναι παραφθορά της λέξης Τεχεράνη, καμία σχέση με τα ελληνικά όπως νομίζουν κάποια αγράμματα εθνικιστάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ELLINES THA THN PAROUME THN TSAMOURIA ME TO KALO H TON ASXHMO TROPO,DIALEXTE.oTI KAI NA KANETE TA MERI POU MAS KLESATE TA TA PARUME PISO.ETIMASTITE NA GINETE DOULIMAS BROMOSKILA IRTE H ORA NA PLIROSETE H AMERIKI EINAI MAZIMAS XAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXA KATISTE KAI KLETE TORA XAXAXAAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. εγώ πάντως δε πολεμάω ούτε για ονόματα, ούτε για επίθετα, ούτε για τέτοιες μαλακίες.
    πολεμάω για να εξασφαλίσω το δικαίωμα στην αξιοπρεπή δουλειά μου, σε μια σύνταξη που θα μπορώ να ζω σαν άνθρωπος και όχι σαν σκυλί, πολεμάω για να μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα, πολεμάω για να ζήσουν τα παιδιά μου σε μια γη χωρίς ρύπανση.
    Όσο εσείς γαυγίζετε, οι μάγκες που έχουν κάνει τα μυαλά σας κουρκούτι περνάνε νομοσχέδια σύμφωνα με τα οποία θα μπορούν να σας γαμάνε τη ζωή για τα επόμενα 150 χρόνια.
    Τώρα, όλοι εσείς οι διάφοροι αλβανοτουρκομακεδονοφάγοι, μακάρι να γινόταν ένας πολεμος να σφάζονταν μερικοί από σας για να γλυτώσουμε από τις παπαριές που ξεστομίζετε.
    και για αναλογιστείτε, όλοι εσείς που περιμένετε πως και πως να κάνετε το ντου και να φάτε τους αλβανούς ή τους μακεδόνες, μήπως θα πολεμήσει κανένας εκτός από εσάς τα κορόιδα;

    enas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Γαμώ την Πάντειο! Όλες οι πούστρες και οι πουτάνες την Πάντειο έχουν βγάλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. enas

    23 Φεβρουάριος 2008 9:54 πμ


    Εαν τα θες όλα αυτά, πάνε σε άλλη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Πρός : enas
    23 Φεβρουάριος 2008 9:54 πμ

    Τό τί σάλο έχεις μέσα στό κεφάλι σου, δέν λέγεται!!
    Αυτά όλα πού ποθείς, προφανώς φίλε μου δέν γίνονται μέ πόλεμο, όπου, ώς γνωστόν, επιτυγχάνεται ένα μπάχαλο αίματος καί φτώχειας.
    Αυτά όλα πού ποθείς γίνονται, μακροχρονίως, μέσα σ' ένα ευνομούμενο καί σφιχτό, παραγωγικό και αποτελεσματικό ΚΡΑΤΟΣ, δικό μας, γιά το οποίο όμως, όπως αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενά σου, όχι μόνο δέν έχεις διάθεση να αγωνιστείς, αλλά μάλλον το μισείς κιόλας, όπως οι περισσότεροι απολίτιστοι εδώ μέσα.
    Βούρ λοιπόν στην φαγωμάρα, κι' αφήστε το ΚΡΑΤΟΣ δικό τους (Ξέρεις ποιών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!

    Η ΠΑΝΤΕΙΟΣ ΓΕΜΙΣΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Μετά απο την χθεσινή εκδήλωση στο Πάντειο επιβάλλεται να ξαναδημιουργηθούν τα ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!!

    Ένοπλα Τάγματα που θα απαρτίζονται απο 50 Ταγματασφαλίτες σε όλα τα Πανεπιστήμια της χώρας!

    Οποιος "καθηγητής" ξεκινάει να μιλάει για "τσαμουριά" κτλ. κατευθείαν να συλλαμβάνεται και να οδηγήται με συνοπτικές διαδικασίες στο σκοπευτήριο της Καισαριανής για εκτέλεση!

    Αει γαμηθείτε αριστεροί του κώλου που σας έβαλε δερβέναγες ο Ανδρές στα Πανεπιστήμια, κρατικοδίαιτοι, τριπλοθεσίτες του κερατά!
    Γαμώ το μουνί της σκύλας κομμουνίστριας που σας πέταξε πέριξ της ακαδημίας.

    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΤΕΣ που σας γαμήσανε τις μάνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ELATE TSAMHDES


    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ


    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


    ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. O ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΣΟΡΟ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Η επιχείρηση που έγινε στην προχθεσινή εκδήλωση του Παντείου, για ανακίνηση «μειονοτικού ζητήματος» Τσάμηδων έπεσε στο κενό, αφού μεταξύ των ομιλητών υπήρξαν φωνές που αποτύπωσαν την πραγματικότητα, ενώ από το ακροατήριο εκδηλώθηκαν σφοδρές αντιδράσεις και αποδοκιμασίες στις τοποθετήσεις άλλων που απείχαν από την νηφάλια ερευνητική προσέγγιση της συγκεκριμένης ιστορικής περιόδου.
    Δύο από τους ομιλητές, διαχώρισαν πλήρως την θέση τους από την προπαγάνδα που επιχειρήθηκε και αναφέρθηκαν με στοιχεία στις παλιές αλλά και τις σημερινές πτυχές του προβλήματος.
    Όπως αναφέρει σε άρθρο του ο Λεωνίδας Αποσκίτης, η ιστορικός Ελευθερία Μαντά, επιστημονικός συνεργάτης του Ιδρύματος Μελετών Χερσονήσου του Αίμου (ΙΜΧΑ), μιλώντας για τον «κύκλο του αίματος στην Ήπειρο της Κατοχής», εξήγησε πως οι Τσάμηδες της Θεσπρωτίας δεν παρέλειπαν καμμιά ευκαιρία διεθνούς περιπλοκής για να βλάψουν τον ελληνικό λαό και την πατρίδα που τους φιλοξενούσε. Τον Ιούλιο του 1942, οι Τσάμηδες συγκρότησαν την K.S.I.L.I.A. (Αλβανικό Σύστημα Πολιτικής Διοίκησης) με 14 γερμανοντυμένα τάγματα και με στόχο την εξολόθρευση των ελληνικών πληθυσμών. Γιʼ αυτό τον λόγο, μετά τον πόλεμο τιμωρήθηκαν για τα εγκλήματά τους και την συνεργασία με τις δυνάμεις κατοχής, τους αφαιρέθηκε η ιθαγένεια και απαλλοτριώθηκαν οι περιουσίες τους.
    Ο δημοσιογράφος Τάσος Τέλλογλου, αναφερόμενος στην υποτιθέμενη επικαιρότητα του ζητήματος σήμερα, διευκρίνισε ότι, στην πραγματικότητα, με το «χαρτί» της Τσαμουριάς απασχολείται μόνο μια μικρή ομάδα απογόνων των εξορισθέντων δωσίλογων, που αποβλέπει σε άμεσα οικονομικά οφέλη με την καταβολή κάποιων αποζημιώσεων από την ελληνική κυβέρνηση. Όπως είπε χαρακτηριστικά, αν αύριο το πρωί η Ελλάδα τους έδινε από μια επιταγή με ένα σεβαστό ποσόν, θα έπαυαν να φωνασκούν. Επικαλέσθηκε, επίσης, παλαιότερη συζήτησή του με τον πρώην Αλβανό πρόεδρο Αλία, ο οποίος του είχε εκμυστηρευθεί πως ο Χότζα και οι κομμουνιστές Αλβανοί αντιμετώπισαν τους Τσάμηδες ως δωσίλογους, καταδικασμένους από την ελληνική δικαιοσύνη και την συμμαχική κοινή γνώμη.
    Το ίδιο το καθεστώς της μεταπολεμικής Αλβανίας έθεσε στο περιθώριο το ζήτημα των Τσάμηδων, εκτόπισε ένα μέρος τους προς τα βόρεια της χώρας και εκτέλεσε κάποιους επώνυμους από αυτούς. Το ζήτημα ανακινήθηκε ξανά μετά την δεκαετία του ʼ90 όταν ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός και διεθνείς παράγοντες, όπως ο Ουγγροεβραίος μεγιστάνας Σόρος, άρχισαν να ανακατεύονται στα εσωτερικά των Βαλκανίων.
    Ανάμεσα στο κοινό υπήρχαν πολλοί ηλικιωμένοι Ηπειρώτες και Βορειοηπειρώτες, που είχαν ζήσει τα γεγονότα και μίλησαν με λεπτομέρειες για τα εγκλήματα των Τσάμηδων.
    Ο κόσμος που είχε γεμίσει το αμφιθέατρο, ανάμεσά τους πολλοί φοιτητές, διαμαρτυρήθηκε έντονα για την επιλογή της ημερομηνίας της εκδήλωσης που συνέπεσε με την επέτειο της απελευθέρωσης των Ιωαννίνων.
    Φωνές, όπως «είστε υποκινούμενοι», «γιατί θυμηθήκατε τους Τσάμηδες τρεις ημέρες μετά το Κόσοβο;», ή «γιατί δεν ασχολείστε με όσα τραβάνε οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου», ακούστηκαν επανειλημμένα στην αίθουσα. Πολλές επιθέσεις στράφηκαν κατά του προσώπου του ιστορικού Στέφανου Παπαγεωργίου, που διηύθυνε την συζήτηση, η οποία εντέλει εξελίχθηκε ομαλά, παρά την ένταση.
    Αλγεινή εντύπωση έκανε η ανεπιτυχής τελική προσπάθεια του λέκτορα του Παντείου, Δημήτρη Χριστόπουλου, να αφορίσει ψυχαναλυτικά τα πατριωτικά αισθήματα των παρευρισκομένων, επαναφέροντας την ψυχιατρική της καταστολής των γκούλαγκ και των ιδεολογικών διώξεων στην σημερινή πολιτική ατζέντα.
    Η γενική αίσθηση που έμεινε, πάντως, σε όσους παρακολούθησαν την εκδήλωση ήταν ότι ο λόγος τέτοιων πρωτοβουλιών δείχνει ύποπτος, την στιγμή που η κατάσταση στα Βαλκάνια είναι εντελώς ρευστή και οι μειονότητες δεν αποτελούν γέφυρες φιλίας, αλλά εστίες εντάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. αριστερά σκουλήκια τέρμα η πλάκα...
    έρχεται σαν σφαίρα η Κόκκινη Σταλινική Στρατιά (Κ.Σ.Σ) και ενεργοποιείται σύντομα και το γκούλακ κολωνάκι.....
    ο κουλοχέρης,
    ο παππαγελάς,
    ο τρέλλογλου,
    θα είναι σύντομα πορτιέρηδες στα κομματικά πορνεία όπου θα διασκεδάζουν τα κομματικά στελέχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ 11:00,11:01 ΚΑΙ 11:47
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
    ΖΗΤΩ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΖΕΡΒΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Αυτα τα νεοταξιτικα τσογλανια που μιλανε για τσαμουριες και λενε οτι 'κανουν ερευνα' τους προτεινω να κανουν πρωτα ερευνα και μαλιστα εμπεριστατωμενη και ενδελεχη στις πορνες τις μαννες τους να δουνε ποιανου παιδι ειναιο καθενας τους, γιατι με τοσους που ειχανε παει οι μαννες τους μπορει να ειναι και παιδια κανενος τσαμουρη..

    ρε αι στο διαολο απ' εδω αιντε να κανετε αλαβανιες αλλου , αρεσκεστε να σας φτυνουν στην μουρη καθικια ? τετοια ανωμαλια πια ? μην ανησυχειτε απο σαλιο εχουμε πολυ, μεχρι να σας πνιξουμε σε αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ELATE TSAMHDES


    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ


    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


    ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. τα Μουνόπανα της nova στο supersport3 τώρα παίζουν αλβανικό ποδόσφαιρο με εναν καριόλη αλοθρησκο να κάνει τον σπίκερ. Πουλημένα τομάρια ,έτσι και οι αλβανοί δείχνουν τους εκεί έλληνες.Ντροπή ρε φιλοαλβανοί.Κάντε μια ανάρτηση για την nova !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. 3:24
    αλαβανιες αλλου

    Αλαβάνος - αλαβανιές?
    Γουστάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Είναι επιλεκτικές αναγνωρίσεις και όποιος δεν το καταλαβαίνει να μην ασχολείται. Γιατί δεν αναγνωρίζουν τότε και τους Κούρδους της Τουρκίας ή την ανεξαρτησία της Κορσικής από τη Γαλλία και τόσες άλλες περιπτώσεις.
    Οι λεγόμενοι κουλτουριάρηδες να μην επιχαίρουν για οτιδήποτε, και να σκέφτονται πολύ πριν να ανοίξουν το στόμα τους. Εκτός και εάν είναι ανθέλληνες οπότε αν δεν τους αρέσει εδώ να πάνε να ζήσουν στην Αλβανία.
    Η Ελλάδα έχει παράξει και έχει διαδώσει πολιτισμό για χιλιάδες χρόνια και εάν είμασταν ενωμένοι πχ το 1920 θα είμασταν πολύ καλύτερα,η γλώσσα μας θα ήταν παγκόσμια και θα μιλιόταν παντού.
    Αλλά πώς να περιμένεις προκοπή, όταν δυστυχώς γιορτάζουμε άγιους όπως ο κύριλλος και ο μεθόδιος, που μπαστάρδεψαν την Ελληνική γλώσσα για να φτιάξουν το σλαβικό αλφάβητο, αντί να διαδώσουν την Ελληνική γλώσσα;

    Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης που ήταν βαθιά θρησκευόμενο άτομο για να ξεριζώσει τη προδοτική αντίληψη που είχαν περάσει στον ελληνικό λαό το παπαδαριό της εποχής εκείνης για περίπου 400 χρόνια που έλεγε "σφάξε με αγά μου να αγιάσω" απευθυνόταν σε αυτούς τους Έλληνες που δεν ήθελαν να πολεμήσουν " Ελάτε να πολεμήσετε γιατί αν δεν πολεμήσετε θα σας σφάξω εγώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Είναι επιλεκτικές αναγνωρίσεις και όποιος δεν το καταλαβαίνει να μην ασχολείται

    Άντε καλά εγώ είμαι φτωχόμυαλος κα δεν το καταλαβαίνω κάθομαι άκρη.
    Ο ωπορολαχανοπώλης μου όμως έχει πτυχίο. Αυτός να μη ξέρει?
    Ρε θείο μήπως είσαι ρατσιστής?
    Γιτά κι' εγω είμαι αλεργικός σε μαλάκες σαν και σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Χριστόπουλε αει στο διάολο.
    Έχει κι άλλα blogs που σε βρίζουν
    Πάρε το κουβαδάκι σου και πήγαινε αλλού να πρήξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. kala gja to ti lete gja tus camidhes apodhiknii oti i fantasia dhen exi oria ke se auti tin fantasia xaraktiristiko ine auto pu ipe o ainstain, i ilithiotita ke to simban dhen exoun telos.

    Apoti vlepo iparxi pliri parapliroforisi ke gjauto tis epomenes meres sto blog mu http://www.servietes.blogspot.com/ tha fero plirofories gja tus camidhes, ke oxi info apo kati fasistes ke oxi san tous camidhes ala alithinous

    eno i malakia to ean itan fasistes ke neonazi i camidhes(sovinistikes malakies ton elinon ethnikiston) to apodhikniun apolita i neolea tu LAOS ke i xrisiaugi pu tus vrizi ke dhen ine mazi tous, pragma pu simeni oti dhen ine omoidheates.lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Στην Ελληνική Δημοκρατία μπορούμε πλέον να απολαμβάνουμε και τους βαθυστόχαστους δημοσιογράφους τύπου Τέλογλου με καθηγητάδες γλειφτρόνια της παρακμής, να ελεεινολογούν κατά του σεπτού σώματος της πατρίδας που τους τάισε τους μόρφωσε και τους περιποιήθηκε την τιμή να διδάσκουν και τα παιδιά της.
    Δεν δικαιούστε, απάτριδες φαιοί κονδυλοφόροι- στοχαστές, να λοιδωρείτε εκείνους που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα στην ήπειρο στη μακεδονία και αλλού προς χάριν των αφεντικών σας σήμερα.Τα αλβανά θα σας δώσουν παράσημο για την προσφορά σας.Τα παιδιά μας τι θα φταίνε αν αύριο πληρώσουν την αμετροέπια σας για να γίνετε λεγεωνάριοι της νέας τάξης στην Ελλάδα εσείς.
    Εκτός και άν θέλετε να πρωτοτυπήσετε ξεσκίζοντας την ιστορία χάριν της διαφήμισης των τομαριών σας.
    Εμείς οι πολίτες αγαπάμε τη χώρα
    εσείς τα αλβανά .
    Αιδώς νέοι εφιάλτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Στους Τσάμηδες εφαρμόστηκε ο νόμος της συλλογικής ευθύνης, εάν ήταν συνεργάτης ο μπαμπάς ήταν και όλη η οικογένεια, από τη γιαγιά μέχρι στον αβάφτιστο εγγονό. Αυτό στη μετεμφυλιακή Ελλάδα γέννησε το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Πενήντα χρόνια μετά οι φασίστες που ντρέπονται να πούνε ότι είναι φασίστες επαναφέρουν τη λογική του πιστοποιητικού βαφτίζονας όλους τους Τσάμηδες ναζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Ante gamisoy albane poy 8a mas bgaleis kai nazi epeidh den ypostirizoyme ton albaniko ethnikismo poy 8elei ellhnika edafh na ginoyn albanika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Αυτοί που πριν 60 χρόνια προσπάθησαν να αποσχίσουν την Βόρεια Ελλάδα και να την προσαρτήσουν στην μητέρα πατρίδα τους, την Βουλγαρία, έρχονται τώρα και το παίζουν "έλληνες δημοκράτες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Στο βάθος μακριά
    νάτη η Παραμυθιά
    τη βλέπω και ραγίζεται
    η δόλια μου καρδιά

    Μα αν χρειαστεί
    χωρίς διαταγή
    στη μάχη θα ριχτώ
    πατρίδα να σου ρθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. γιατι δεν μιλανε για τη βορεια ηπειρο που στεναζει απο το αλβανικο ζυγο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. alt+shift οπλίζουμε όλμο
    ctrl+del πετάμε χειροβομβίδα

    Θα δείτε τι θα πάθετε αλβανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. γιατι δεν μιλανε για τη βορεια ηπειρο που στεναζει απο το αλβανικο ζυγο?

    ahahahahahaha
    ahahahahahaah
    ahahahahahaha
    ahahahahahaha

    ne re si prosekse ego ksero oti ke tous sfazoune ke tous dhioxnume omadhika, ere thima

    Lefteria sti voria-Mukono, afto ine to sinthima!

    http://www.servietes.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. εμεις φταιμε τους ξερουμε τους προδοτες αλλα οπως παντα δεν κανουμε τιποτα...οταν θα γινει το μπαμ.... ελπιζω να μην ειναι αργα ξυπνατε ΕΛΛΗΝΕΣ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. αλβανακο μου εχει περισεψει λιγο ψωμι ελα να στο βαλω ξερεις που εκει που σου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Σήμερα όλοι ψηφίζαν στο ΠΑΣΟΚ και στα συνδικαλιστικά όργανα του κινήματος.... Εκλογές είχαν και άλλοι όπως δικηγόροι, μηχανικοί κλπ.....
    Πολλοί θα αναρωτιούνται αν κέρδισαν οι Βενιζελικοί ή οι Παπανδρεϊκοί.....όμως κύριοι χάσατε γιατί κέρδισαν οι Καραμανλικοί !!! ϊ
    Μόνο και μόνο αν δούμε τα ψηφοδέλτια με τους υποψηφίους θα διαπιστώσουμε ότι είναι υποψήφιοι οι ίδιοι και οι ίδιοι οι οποίοι πλέον τα έχουν “βρει” με τον Καραμανλή Κώστα (τους δίνει κανένα ξεροκόμματο με αντάλλαγμα να μην αγωνίζονται δηλ. διορίζουν κανένα παιδί τους ή καμιά ανηψιούλα....)!!!! Πολλοί νέοι που προσπάθησαν να είναι υποψήφιοι είτε εκβιάστηκαν και εγκατέλειψαν είτε “χάθηκε η αίτησή τους”......αν νομίζετε ότι έτσι θα πέσει η δεξιά είστε γελασμένοι.....
    Τα γνωστά λαμόγια του ΠΑΣΟΚ οι σημερινοί νεροκουβαλητές του Καραμανλή ήρθαν πάλι στο προσκήνιο με τον ένα ή άλλο τρόπο.... Αν πάρουμε για παράδειγμα τον τομέα Παιδείας - Πολιτισμού επικράτησαν οι γνωστοί άνθρωποι του Καραμανλή δηλ. ο Βασίλης Κουλαιδής και ο Γιάννης Τσακνής...άνθρωποι της δεξιάς μέσα στο ΠΑΣΟΚ με τα τσιράκια τους.......Eίναι τα γνωστά λαμόγια τής παιδείας .... Ο ΤΣΑΚΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΣΕΠ ΤΕΙ) γνωστός αμφισεξουλικός (σύχναζε στα ουρητήρια Ομόνοιας και σε τσοντάδικα πριν μερικά χρόνια) ΄Ηδη κάποιοι τον περιμένουν στην στροφή και πιθανολογούμε ότι θα τον καθαρίσει η μαφία....!!! ΤΩΡΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ο κ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο κ.ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΙΔΗΣ (ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΗΣ κ. ΜΑΡΙΑΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ). ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΖΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΕΙ - ΤΕΙ ΜΕ 150.000 ΕΥΡΩ (ΜΕΡΙΚΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ).
    Κύριοι του ΠΑΣΟΚ αν νομίζετε ότι έτσι και με αυτούς τους ανθρώπους θα πέσει η δεξιά είστε γελασμένοι.....ο Καραμανλής με τους ανθρώπους του μέσα στον κομματικο μηχανισμό του ΠΑΣΟΚ θα κυβερνά για πάντα...
    ..... εκτός και αν ξυπνήσουν κάποιοι και τους πετάξουν έξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. ELATE TSAMHDES


    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ


    ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ


    ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. Ρε ΚΩΛΟΑΛΒΑΝΕ, επειδή σε αφήνει ο πρέζας να γράφεις οτι θέλεις στο blog του ενώ τα δικά μας και άλλων τα σβήνει, νομίζεις οτι θα την βγάλεις ζάχαρη κι εδώ?
    Άντε γαμήσου ρε τουρκόσπορε μουσουλμάνε που έμαθες και το ίντερνετ κιόλας!
    Δεν βλέπεται εκεί τις φάτσες σας πως είναι σαν ερμαφρόδιτη διασταύρωση τσιουάουα με κροκόδειλο, θέλετε και την Ήπειρο τώρα!
    Ούστ από δω ρε ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

«ΑΚΕΦΑΛΗ» η Χεζμπολάχ! ΟΙ IDF ΣΚΟΤΩΣΑΝ και τον διάδοχο του Νασράλα...

Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε απόψε ότι ένας από τους κορυφαίους αξιωματούχους της Χεζμπολάχ, ο οποίος αναμενόταν να γίνει ο επόμενος ηγέ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *