GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ας μείνει και κάτι όρθιο...

. Του Γιώργου Παπούλια gpapoul.blogspot.com , Παρατήρησα από την διακίνηση κάποιων σχετικών e-mail ή από κάποιες απόψεις που ανέβηκαν σε δι...

.
Του Γιώργου Παπούλια
,
Παρατήρησα από την διακίνηση κάποιων σχετικών e-mail ή από κάποιες απόψεις που ανέβηκαν σε διάφορα blogs, ότι πάει να δημιουργηθεί η εντύπωση, πως για τη μη λειτουργία του νυχτερινού ωραρίου του Μετρό φταίει η στάση των εργαζομένων. Τους οποίους μάλιστα έφτασαν να χαρακτηρίσουν ακόμη "αυταρχικούς βολεμένους" και "κοινωνικά ανάλγητους" (!) για την μέχρι σήμερα στάση τους, να αρνηθούν την υλοποίηση της πρόχειρης και εντελώς απρογραμμάτιστης, απόφασης του υπουργείου μεταφορών να διευρύνει το ωράριο του Μετρό. Κατ' αρχήν ξεκαθαρίζουμε δύο πράγματα:
Πρώτον, οι εκφράσεις αυτές εναντίον των εργαζομένων, είναι εντελώς απαράδεκτες και αδικαιολόγητες και αν δεν ανασκευαστούν υποδηλώνουν ότι από το πολύ παίνεμα, κάποιοι "αφίππευσαν τον κάλαμο".
Δεύτερον είμαστε όλοι μας νομίζω, φανατικά υπέρ της διεύρυνσης του ωραρίου του Μετρό ακόμη και τις καθημερινές.
Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρξει ο κατάλληλος σχεδιασμός και η απαραίτητη προετοιμασία των εγκαταστάσεων του Μετρό, οι οποίες είναι υπερσύγχρονες και μέχρι σήμερα λειτουργούν θαυμάσια, χάρη και στην σημαντική συμμετοχή των εργαζομένων (των βολεμένων), με αποτέλεσμα το Μετρό της Αθήνας να παίρνει κάθε μέρα τα εύσημα, εκατομμυρίων επιβατών από όλο τον πλανήτη.
Αυτός ο σχεδιασμός πως θα πραγματοποιηθεί όταν, η κυβέρνηση, δια του αρμόδιου υπουργού του κ. Χατζιδάκη (ναι, αυτού που κάρφωνε συνεχώς την Ολυμπιακή στην Ε.Ε. μέχρι να καταφέρει να την χρεοκοπήσει) δεν μπορεί να έρθει σε συνεννόηση με τους εργαζομένους, οι οποίοι γνωρίζουν πως θα διευθετηθεί το ζήτημα, όντας υπάλληλοι της εταιρίας από την ώρα που δημιουργήθηκε και ξεκίνησε να λειτουργεί; Και σε τελική ανάλυση, τι κύρος μπορεί να έχει μια ξεχάρβαλη κυβέρνηση, που έχει διαλύσει τη μισή χώρα μέσα σε τέσσερα χρόνια, απέναντι στη διαχείριση της σπουδαίας δημόσιας περιουσίας, όπως το "Αττικό Μετρό", που αποτελεί στολίδι για την Αθήνα και τη χώρα μας γενικότερα; Ο κ. Χατζιδάκης βέβαια, παίζει πολύ καλά το επικοινωνιακό παιχνίδι χρεώνοντας στους εργαζόμενους, την δική του ανικανότητα, να σχεδιάσει με ασφάλεια και σωστή οργάνωση την μεταμεσονύκτια λειτουργία του Μετρό αλλά είναι πραγματικά ανήκουστο, οι πρώτοι που τσιμπάνε να είναι οι κατά τα άλλα προοδευτικοί και αδικημένοι πολίτες.
Εν πάσει περιπτώσει, σκοπός είναι να επεκταθεί σωστά το ωράριο του Μετρό, χωρίς να αλλοιωθεί η κατάσταση των εγκαταστάσεων και το επίπεδο των υπηρεσιών και αφού διασφαλιστούν οι ανάλογες συνθήκες εργασίας και να προστατέψουμε μια υγειή εταιρία παροχής κοινωνικού έργου από την μοίρα της Ολυμπιακής ή του ΟΣΕ. Και σε αυτή την προσπάθεια οι εύκολοι αφορισμοί και οι εκ του ασφαλούς τοποθετήσεις, υπέρ του πλήθους -έτσι για να μαζεύουμε τις πρόσκαιρες εντυπώσεις- δεν βοηθούν κανέναν και γίνονται βούτυρο στο ψωμί των ανεύθυνο-υπεύθυνων.

56 σχόλια

  1. Εξαιρετική αοριστολογία, στα όρια της αερολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο ποστ! Κάποιος πάει να σώσει τη τιμή των μπλόγκερς αλλά αυτοί δεν σώζονται με τίποτα!
    Υπηρετούν τη πολιτική του Καραμανλή που στρέφει τη μια κοινωνική ομάδα ενάντια στην άλλη στη λογική όλοι να εξισωθούμε προς το χειρότερο!! Ακόμα και ο Τσίπρας τα έβαλε με τους εργαζόμενους!!!! Εμ βέβαια υποστηρίζει τους ντεμέκ ριζοσπάστες της Λαιφο και Σια που δεν θέλουν να πληρωσουν 6-7 στο ταξί αλλά δέχονται να τα ακουμπάνε στο Χοξτον, να δίνουν 9 ευρώ για μια μπύρα που θα πιουν στο πεζοδρόμιο. Έτσι για να μετέχουν και αυτή στο καταναλωτικό πανηγυράκι. Μπράβο μπλόγκερς!! Μπράβο Τσίπρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tis bourdes autes na tis lete se osous den exoun vgei apo ta sunora kai borei na sas pistepsoun, an kai autoi akoma exoun gurisei ti plati stous volemenous tou dimosiou.
    Se oles tis prwteuouses tou politismenou kosmou to metro douleuei toulaxiston paraskeui kai savvato 24 wres to 24, xwris idiaiteres prwetoimasies(dikaiologies) gia na eksupireteitai kosmos, kuriws foitites kai atoma pou den exoun autokinito. H Ellada omws me euthuni twn politwn menei akoma kai sta pio apla pisw. Pws perimenoume apo tous politikous na allaksoun otan de boroume emeis prwta na allaksoume sta pio apla pragmata, para eimaste kollimenoi sti sunturisi. Krima pou dinete xwro se tetoia post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ελληνάρες !! Μισείτε τους δημοσίους υπαλλήλους και δεν πληρώνετε τους φόρους σας!! Τους θεωρείτε βολεμένους και μετά παρακαλάτε για να σας κάνουνε «αορίστου»!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή η μπουρδολογία έχει κάποια όρια:

    "Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρξει ο κατάλληλος σχεδιασμός και η απαραίτητη προετοιμασία των εγκαταστάσεων του Μετρό"

    Τί ΑΚΡΙΒΩΣ σημαίνει αυτό; Μιλάμε για δύο ώρες επέκταση του ωραρίου. Τί σχεδιασμός; Ποιά προετοιμασία;

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΟΝΟ ΣΑΦΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΣ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ GRSex .com - ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΡΑΡΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδα το Χρυσοχοϊδη στη Στάη...
    guilty!
    Πραγματικά προσπάθησε τόσο πολύ να βγει απ' έξω που για μένα είναι σίγουρο ότι τα έχει πάρει. Φυσικά ο Παπαντωνίου έχει βουτήξει τα περισσότερα. Χαίρομαι ως ΠΑΣΟΚ που τσακίστηκε κι έφυγε, αποξενώθηκε με τη γυναίκα του στη βίλλα που έχτισε αποκλειστικά με μίζες και ηρεμεί




    -Το 2ο video (Απόσπασμα από το δελτίο του ΣΚΑΙ) φωτογραφίζει σαν παραλήπτες του μαύρου χρήματος από το ΠΑΣΟΚ τους: Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, Γιάννο Παπαντωνίου, Βαγγέλη Μαλέσιο (υφυπουργό Δημ. Τάξης), ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
    Από τη ΝΔ κατηγορεί τον Βύρωνα Πολύδωρα που παρέλαβε το "αμαρτωλό" C4i 2,5 χρόνια μετά το πέρας της Ολυμπιάδας, τη στιγμή που ο Γιώργος Βουλγαράκης μετά την κακή του λειτουργία το 2004, αποφάσισε την μη παραλαβή του.και τον Αναστάση Παπαληγούρα ηγορείται για "ύποπτη" κωλυσιεργία στο αίτημα των Γερμανών για δικαστική συνδρομή της Ελλάδας.




    Ποιοι «μουτζούρωσαν» το Πασόκ;


    Τους «μουντζούρηδες» του κινήματος ψάχνουν στο Πασόκ και αν είναι δυνατόν αυτοί να αποκαλυφθούν πριν τους τσιμπήσει κανένας εισαγγελέας. Με δηλώσεις τους προς το περιβάλλον Παπανδρέου αλλά και δημόσια οι πρώην υπουργοί, που "θεωρητικά" εμπλέκονται, νίπτουν τας χείρας τους ή δείχνουν ο ένας τον άλλο. Ήδη έγιναν μπάχαλο σχετικά με το ποιος υπέγραψε για το C4I! Άνθρωπος δεν ξέρει αυτή τη στιγμή. Ο Χρυσοχοΐδης, πρώην Δημόσιας Τάξης πετά τη μπάλα στο Εθνικής Άμυνας το οποίο είχε λέει αναλάβει την ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων.

    Έντονα αντέδρασε στις αιχμές Χρυσοχοΐδη, ο Γιάννος Παπαντωνίου, ξαναστέλνοντας την μπάλα στον Χρυσοχοΐδη, επιμένοντας με ανακοίνωσή του, ότι την ευθύνη είχε το… υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Ζητά να χυθεί άπλετο φως με κάθε μέσο δικαστικό και κοινοβουλευτικό στην υπόθεση της Siemens και υπενθυμίζει πως λειτουργούσε ειδική διυπουργική επιτροπή υπό τον υφυπουργό Δημόσιας Τάξης!!!! Παραδέχεται επίσης ότι για λόγους ταχύτητας υιοθετήθηκε το μοντέλο συμβάσεων που χρησιμοποιείται στα εξοπλιστικά προγράμματα.

    Γνώστες της περιόδου λένε ότι «η σύμβαση έχει την υπογραφή του Γιάννου, αλλά η διαπραγμάτευση έγινε από το υπουργείο Πολιτισμού και η σύμβαση υιοθετήθηκε με απόφαση του ΚΥΣΕΑ υπό την προεδρία του Κ. Σημίτη»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αερολόγοι, συνδικαλιστές, βολεμένοι.
    Τη μία μπούρδα μετά την άλλη.
    Δεν πάτε να πνιγείτε καλύτερα που θα μας πεις απαράδεκτους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ελεος κ. ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ!ελεος...αντε καντε την δουλεια σας που σας πληρωνουμε εμεις οι απεξω απο το δημοσιο για να κανετε!!!ειδικα στην συγκεκριμενη περιπτωση πρεπει να ειναι ΚΟΣΜΟΙΣΤΟΡΙΚΟ γεγονος πως ακομα και η ΔΗΘΕΝ αριστερα του ΣΥΝ που παει σε ΟΛΑ κοντρα και που ΠΑΝΤΑ ειναι με τους εργαζομενους ΟΤΙ και να κανουν αυτοι σε αυτο το θεμα πηγε με την κυβερνηση!!!ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΙ ΓΙΝΕΣΤΕ!λοιπον καντε την δουλεια σας και οχι πολλα λογια!ΑΙΝΤΕ!!!

    ενα μηνυμα σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ απο την κυβερνηση!ΚΑΤΑΡΓΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥΥΥ!!!ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ,ΣΤΟ ΑΡΑΛΙΚΙ,ΣΤΟ ΒΟΛΕΜΑ!αιντε ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ δημοσιουπαλληλοι!αιντε βγειτε στην αγορα να σας δουμε βολεμενα ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ολων των χρωματων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελεος ρε κομπλεξάρες όλα στο ίδιο τσουβάλι θα τα βάλουμε?
    Οι εργαζόμενοι του μετρο αποδεικνύουν καθημερινά πόσο "δημόσιοι υπάλληλοι" είναι,είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί λύση.
    Ισως αυτό χαλάει μερικούς,που μια δημόσια υπηρεσία δουλεύει τόσο καλά.Φαίνεται υπάρχει τρόπος να πάμε μπροστά και χωρίς τους μανατζερς-μεσσίες από το εξωτερικό και τις πολυεθνικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σταματάει στις 8 για να πάει ακόμα καλύτερα. Ουστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @2.07 Δεν είναι μόνο το ότι μας στήνουν τις παγίδες, αλλά το ότι πέφτουμε αμέσως μέσα. Χάρηκα όμως που κάποιοι έδωσαν διευκρινήσεις εκ των υστέρων.

    @2:11 Αγαπητέ, στα Μετρό που αναφέρεσαι, σιχαίνεσαι να ακουμπήσεις ακόμη και τις κουπαστές στις σκάλες, από την βρώμα και την έλλειψη συντήρησης. Έτσι θα καταντήσουμε και το Μετρό της Αθήνας; Είναι βέβαια κι αυτή μια άποψη. Το "προοδευτικό" όμως και το "καινούργιο", θα είναι να καταφέρουμε -όπως γράφω και στο κείμενο- την επέκταση του ωραρίου με την διατήρηση της σημερινής εικόνας του Μετρό και της ποιότητας των υπηρεσιών του.

    @2:17 Τώρα να σου πω να πας να σπουδάσεις συγκοινωνιολογία, εργασιακές σχέσεις, οικονομία, λογιστική, συντήρηση συγκοινωνιακών μέσων κλπ για να καταλάβεις τι σημαίνει +2 ώρες λειτουργία ενός δικτύου Μετρό δεκάδων χιλιομέτρων;

    @2:05 2:49 Χτύπα κι άλλο, θα τ' αντέξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @2.11
    στο λονδίνο δουλεύει 24/7 το μετρο?
    τελευταία φορά που πήγα-πριν 2 χρόνια-έκλεινε το βράδυ(δε θυμάμαι για παρασκευή-σάββατο)ενώ σε σχέση με το ελληνικό έμοιαζε τριτοκοσμικό.
    Το εισητήριο ήταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ(δε θυμάμαι ακριβώς,γύρω στα 5 ευρω) και μάλιστα τότε σκέφτονταν οι άγγλοι να το ακριβύνουν για να μειωθεί ο κόσμος που το χρησιμοποιεί μιας και δεν τους άντεχε το σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ Ι Ζ Ε Ρ Ο Ι !!!!!!!!
    Όλοι να γίνουμε αφεντικά. Ότι δεν μας αρέσει πάντα θα βρούμε κάτι να το σταματήσουμε. Η δικτατόρια της μειοψηφίας στο συνδικάτο δεν θα περάσει. Όσες μπουνιές και να μου ρίξετε εγώ θα αγωνιστώ για την εξυπηρέτηση του κοινού. Καλοβολεμένοι συνδικαλιστές, η αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση δεν θα περάσει. Υπάρχει και ο κόσμος. Δώστε επιτέλους σημασία και σε αυτόν και αφήστε τα μικροσυμφέροντα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνω φιλε Γιωργο
    ελλοχεύει ο κινδυνος ο αντι-κρατισμός μας να μας οδηγήσει σε ενέργειες υπερβολικές που καταστρέφουν και το νοημα κάθε ακτιβιστικής δράσης
    χρηστος Λουτράδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Se oles tis prwteuouses tou politismenou kosmou to metro douleuei toulaxiston paraskeui kai savvato 24 wres to 24"

    Τι λες ρε μάγκα; Δηλαδή το Παρίσι και το Λονδίνο όπου επιβεβαιωμένα το μετρό δεν δουλεύει 24 ώρες το 24άωρο δεν ανήκουν στον πολιτισμένο κόσμο; Τα γράφετε που τα γράφετε, γιατί δεν προσπαθείτε να ενημερωθείτε και λίγο πρώτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΠΟΥΛ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ. ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΙΣ ΛΕΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΝΩ ΜΙΑ ΚΑΤΩ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.

    ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΔΟΚΙΜΗ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αηδίες και μπούρδες. Να σταματήσει η μονιμότητα στο δημόσιο και σε όλες τις ΔΕΚΟ!!! Να απολυθούν όλοι οι βολεμένοι υπάλληλοι του Μετρό που αρνούνται να εργαστούν στο ωράριο που καλούνται από την υπηρεσία τους. Υπάρχουν πολλοί νέοι και άξιοι που ψάχνουν για να δουλέψουν. ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε μουνια τι ζορι τραβατε με τους υπαλληλους του Μετρο?
    Ας μπορουσατε να μπαινατε και εσεις εκει να δουλεψετε..
    Αλλα ετσι ειναι...πολυ τους βριζετε και ακομα πιο πολυ ονειρευεστε μια θεση εκει μεσα..

    Ρουφιανοι του ιδιωτικου τομεα!

    Οτετζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μη μας τρελάνετε τώρα! Στο μετρό άρχισαν να μπαίνουν ζητιάνοι και σύντομα φοβάμαι ότι θα μπουν και πορτοφολάδες. Σεκιούριτι πουθενά. Τι σημαίνει αυτό; Καλή λειτουργία; Ε, όχι δα!
    Οσο για τους εργαζόμενους, είναι απαράδεκτοι. Γι' αυτό θα χάσουν και τα αυγά και τα πασχάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΙΛΑΝΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ!!!!!!

    ΕΡΩΤΗΣΗ 1η ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΚΕΙ Ο Χ.ΒΕΡΕΛΗΣ????

    ΕΡΩΤΗΣΗ 2η ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ????

    ΕΡΩΤΗΣΗ 3η ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ?????

    Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΗΤΑΝ Ο Κ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΙΤ/ΝΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΤΕ ΗΣΑΠ ΤΡΑΜ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταλαβαίνεις τώρα τι όρεξη για δουλειά έχουν αυτοί οι άνθρωποι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Και σε τελική ανάλυση, τι κύρος μπορεί να έχει μια ξεχάρβαλη κυβέρνηση, που έχει διαλύσει τη μισή χώρα μέσα σε τέσσερα χρόνια, απέναντι στη διαχείριση της σπουδαίας δημόσιας περιουσίας, όπως το "Αττικό Μετρό", που αποτελεί στολίδι για την Αθήνα και τη χώρα μας γενικότερα;"

    Σοβαρότατο επιχείρημα, που δείχνει και τη σοβαρότητα του ποστ. Σταματήστε να γελοιοποιείστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τοχουνε ξανακανει οι συνδικαλιστες του ΜΕΤΡΟ.
    Εχει τεθει και αλλοτε θεμα τα μεσα μαζικης μεταφορας να λειτουργουν ολο το 24ωρο.
    Και αντεδρασαν οι .."εργαζομενοι".
    Ο λογος ειναι απλος:
    Δεν θελουν να χασουν τις υπερωριες που παιρνουν τωρα .
    Και ουτε και να μπουν καινουργιοι .."δεξιοι" οπως φοβουνται και τους χαλασουν το αραλικι τους..

    Απο τις 0500 μεχρι 24.00 οι ωρες ειναι 19. Ποσοι ειναι οι οδηγοι ? Δυο ? Και δουλευουν 10 ωρες ο ενας ,9 ο αλλος?Και εχουν και ενα "καβανζα" για να καλυπτουν τα ρεπο?

    Αμα οι ωρες λειτουργιας ,γινουν 24, θα πρεπει να δουλευουν απο 12 ωρες!. Αυτο λογω το οτι το νυχτερινο ειναι προαυξημενο,θα τους αναγκασει να παρουν και αλλον οδηγο! Οχι γιατι τους επιασε το φιλεργατικο,αλλα γιατι δεν θα τους συμφερει. Θα πρεπει να πληρωνουν 8 ωρες ημερησιως υπερωρια,και αυτο κοστιζει ακριβωτερα απο το να παρουν ενα οδηγο ακομα,και να το κανουν 3 8ωρα.
    Και αυτο δεν το θελουν τα εργαζομενα παιδια του λαου.

    Δεν ειδατε αυτη την αλογομουρα τη Βερελη?
    Δεν εχει γινει ..σχεδιασμος ειπε!!
    Η φατσα της ιδια η περιπου ιδια ειναι με εκεινη του κητους βερελη,υπουργου μεταφορων της πασοκοσκυλιας.
    Να ερευνηθει αμεσως ο τροπος προσληψης της και να διωχθει κλωτσηδον..
    Και οσοι παρατυπα μπηκαν.
    Αρκετα με τους πασοκοσκυλαιους .."εργαζομενους"..

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=279014#279463

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ας μας πει που δουλεύει ο υπάλληλος της Χ.Τρικούπη Παπούλιας.
    Τον έπιασε ο πόνος για τους εργαζόμενους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καμαρώστε λογική: το αν θα λειτουργήσει 2 ώρες παραπάνω το Μετρό θα το αποφασίσει ο Υπουργός Μεταφορών! Η διοίκηση της εταιρείας τι ρόλο παίζει τότε; Η αποθέωση της αντίληψης του κρατισμού που δικαιώνει όλες τις απόψεις περί πλήρους αποχαύνωσης του δημ. τομέα. Οι εργαζόμενοι αυτοαναγορεύονται σε απευθείας συνομιλητές της κυβέρνησης (παρακάμπτοντας τις επιχειρησιακές δομές, επειδή έτσι έχουν μάθει κι έτσι νομίζουν πως πρέπει να λειτουργούν). Το ότι βέβαια έτσι γίνονται πολιτικά υποχείρια δεν μπορούν να το καταλάβουν. Όλοι όσοι αναφέρονται στα ξένα Μετρό (τα οποία βεβαίως και δεν λειτουργούν 24/7, γιατί αυτό δεν είναι εφικτό τεχνικά και επιχειρησιακά-πρέπει να υπάρξει συντήρηση, καθαρισμός κλπ.) δε μας λένε και πώς διοικούνται αυτά (όχι βέβαια πως ξέρουν, αλλά λέμε τώρα...); Προφανώς ο Υπουργός Μεταφορών του Σαρκοζί ή του Μπράουν συζητάνε κάθε μέρα για το πως θα λειτουργούν οι κυλιόμενες σκάλες, πότε θα ανοίγουν οι πόρτες, και κάθε πότε θα αλλάζουν οι λάμπες. Ως συνήθως, έχουμε χάσει κάθε σοβαρότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "@2:17 Τώρα να σου πω να πας να σπουδάσεις συγκοινωνιολογία, εργασιακές σχέσεις, οικονομία, λογιστική, συντήρηση συγκοινωνιακών μέσων κλπ για να καταλάβεις τι σημαίνει +2 ώρες λειτουργία ενός δικτύου Μετρό δεκάδων χιλιομέτρων;"

    Εγώ έχω σπουδάσει Μηχανολόγος Μηχανικός στο Πολυτεχνείο, έχω πάει φαντάρος και έχω δουλέψει και αρκετά χρόνια σε αληθινή δουλειά ώστε να έχω δικαίωμα να μιλάω.

    Εσύ, αγαπητέ γπαπουλ στα 23 σου(όπως λέει το προφίλ σου),τί έχεις κάνει από τα παραπάνω ώστε έχεις δικαίωμα να μου κάνεις μάθημα σε θέματα που τα έχω σπουδάσει και τα έχω δουλέψει;

    ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Χατζηδάκης είναι μακράν το μεγαλύτερο λαμόγιο υπουργός των τελευταίων χρόνων.
    Τον συναγωνίζονται επ' αξίως οι Σουφλιάς, Μαγγίνας, Γιακουμάτος, Παπαντωνίου, Τσοχατζόπουλος, Πρωτοπαπας.
    Δεν υπάρχει πρόθεσή του που να μην έχει πίσω της κρυμμένα συμφέροντα.
    Να είστε επιφυλακτικοί με οτιδήποτε προτείνει ο Χατζηδάκης γιατί συνήθως το πραγματικό του κίνητρο το μαθαίνουμε κατόπιν εορτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @6:53 Το κείμενο είναι αυτούσιο από το blog μου. Οπότε άκυρος το συλλογισμός σου.

    @11:29 Πες μας κι εσύ το ονοματεπώνυμο σου να σου απαντήσω. Σαν ανώνυμος αγαπητέ, αν θες, έχω 8 πτυχία.

    @11:08 Λατρεύω τα συμπεράσματα της πλέμπας του press-gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ
    ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΤΡΟΠΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΛΕΜΠΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ.
    ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΟ PRESS ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και σε τελική ανάλυση, τι κύρος μπορεί να έχει μια ξεχάρβαλη κυβέρνηση, που έχει διαλύσει τη μισή χώρα μέσα σε τέσσερα χρόνια
    ===================================
    Ενώ επι ΠΑΣΟΚ όλα ηταν καλά και ωραία ε;

    Φιλαράκο, τα θεμέλια του Μετρό ποίος τα έβαλε; Ο Στεφανος Μάνος δεν ήταν;

    Φιλαράκο, γιατί η σημερινή νεολαία πληρώνεται με 700 Ευρώ; Το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν που εκτόξευσε το Δημόσιο Χρέος στη στρατόσφαιρα; Το δωράκι του ΝΑΤ το ξεχνάς;

    Φιλαράκο, γιατί υπάρχουν τόσες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι; Και σε μη-παραγωγικές θέσεις;

    Φιλαράκο, η τηλεόραση δίνει την εικόνα της κατεστραμένης χώρας, γιατί πολύ απλά έχασε το "σίγουρο εισόδημα" (προμήθειες Δημοσίου). Τυχαία η επίθεση για την αγορά των BMP-3 ή για τη συμφωνία ΔΕΗ-RWE; Μπα... Ευτυχώς που υπάρχει και το Διαδίχτυο μπας και διαβάσουμε σοβαρές και τεκμηριωμένες απόψεις

    Θίχτηκαν πολλοί πράσινοι κώλοι τα τελευταία 4 χρόνια, γι'αυτό φωναζουν περί διαλυμένου κράτους και Δεξιάς.

    Σαν πιστοί οπαδοί του Göbbels φωνάζουν οι νταβάδες.

    Αλλά οι φωνές της Siemens είναι πολύ πιο δυνατές. Υπερηχητικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. οταν για απλα, αυτονοητα θεματα δεν διαθετουμε κοινη λογικη πως μπορουμε να λυσουμε πολυπλοκα χρονια προβληματα.Κριμα, αυτοι οι αναλγητοι εργατοπατερες δεν κουραστηκαν να ασελγουν στην δυσμοιρη χωρα. Αυτά τα λεει ενας ευνοημενος, συνταξιουχος λογω εθελουσιας, απο τον ΟΤΕ.Ο οποιος θα κατεληγε στα χαλια της Ο.Α.,αν δεν προχωρουσε στην εθελουσια. Αφου με τις ενεργειες των εργατοπατερων ειχαμε φθασει ανα δεκα εργαζομενους οι δυο να δουλευουν κ οι οκτω να τα ξυνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ. ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΘΑ ΤΑ ΚΑΨΟΥΝ ΟΛΑ ΠΡΙΝ ΦΥΓΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ. ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝΕ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ. ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. re παπουλια τι καθεσαι και ασχολεισαι με το press gr einai ena trito blog ase ton loytradi kai toys karagkiozides na grafoyn les kai nomizoyn oti einai kapoioi kai tros kai anonima mpinelikia xoris logo
    min xanaasxolitheis..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. o loytradis megalos paparologos afiste ton stin katantia toy..otan emeis grafoyme se efimerides se blog kai kanoyme ekpompes o loytradis san tritetza sto press

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΑΒΒΑΤΟ .ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 2/2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @11:59 Απεναντίας αγαπητέ αβάπτιστε, επαινώ το press-gr που σας ανέχεται!

    @12:39 Έχεις δίκιο σε αρκετά από όσα ανέφερες. Το κύρος της όμως, η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κυβέρνηση που ΤΩΡΑ κυβερνάει το έχει χάσει. Ρώτα και τους ομοϊδεάτες σου. Όσο για τη siemens: Εξεταστική. Ιδού η Ρόδος. Και όχι πάλι το ανέκδοτο περί δικαιοσύνης.

    @1:52, 1:54 Τα σχόλια σου είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και ΕΜΕΤΙΚΑ και λυπάμαι πάρα πολύ που έγιναν σε αυτό το post.

    @1:28 Δυστυχώς και στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα τα ίδια χάλια. Ανέφερες τον ΟΤΕ. Κοίτα τι γίνεται στις αντίστοιχες ιδιωτικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανηλήθιοι φανατισμένοι Δεξιοί , που γράφετε Μακακίες !!!!!!
    Διαβάστε το παρακάτω κείμενο για να ξυπνήσετε :


    Στα Ρουσσοπουλάκια που δεν ντρέπονται , αλλά μέσα στη Δεξιά ξεφτίλα τους λένε όλο υβριστικές δεξιές βωμολοχίες αφιερώνω το κάτωθι ενημερωτικό – ιστορικό κείμενο , ‘’σεμνά και ταπεινά ‘’ :


    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΝΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ........ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ..............................................................................................
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΗΜΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕ ΥΠΕΡΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ;;;
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΑΜΗΣΕΙ ΣΤΟ DVD O ZAXOΠΟΥΛΟΣ ;;;

    Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΣΑΝ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ .
    Απεδείχθη ότι είναι Πάπας της διαφθοράς . Καρδινάλιος της απραξίας .
    Τρώνε όλοι οι τριγύρω του το φτύσιμο και γιαυτόν δεν λέει κανένας κουβέντα .
    Πολλά λέγονται για διάφορους δεξιούς βαρώνους , για το πως έκτισαν Ανάκτορα παραδείγματος χάριν , οι κκ Ρουσσόπουλος και Μαγγίνας σε ακριβά προάστεια , η βίλες στην Μύκονο πχ Γιακουμάτος , αλλά πάντα μένει στο απυρόβλητο ο Κώστας Καραμανλής , θα γράψω πέντε λόγια για να μην ξεχνιόμαστε για το ποιοί είναι οι πρόγονοι του ΄΄καταλληλότερου’’ κ. Κ.Καραμανλή και θα ήθελα σεμνά και ταπεινά να θυμίσω τα ΒΡΑΧΩΔΗ ΟΙΚΟΠΕΔΑ του θείου του ‘’Εθνάρχη ‘’ αλλά και τα κατορθώματα του μπαμπά του ΄΄καταλληλότερου ‘’ ο οποίος άφησε
    δυσεκατομμύρια ,από τις ‘’εργολαβίες’’ του ,κληρονομιά στον χοντρούλη πρωθυπουργό μας .

    Πως έκαμε τα δις σαν εργολάβος δημοσίων έργων ο μπαμπάς του ‘’καταλληλότερου΄΄ ο συχωρεμένος Αλέκος Καραμανλής (αδελφός του’’Εθνάρχη’’) την εποχή που ο αδελφός του ήταν υπουργός Δημοσίων έργων στην κυβέρνηση Α.Παπάγου ;;;
    Ένα βουνό ολόκληρο στην Κεφαλονιά ΕΦΑΓΕ ο Αλέκος Καραμανλής στα μέσα της δεκαετίας του ’50 από μια χήρα και δεν τις έδωσε φράγκο . Το έκαμε υλικά οικοδομών.
    Τις μετοχές αυτής της τεχνικής εταιρίας του μπαμπά πέρασε εικονικά στον αδελφό του ο σημερινός πρωθυπουργός για να μην τις δηλώνει στο ΄΄πόθεν έσχες΄΄ στην Βουλή .

    Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες ,όταν ήταν βουλευτής !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Επειδη με τους "εργαζομενους" εργατοπατερες συνδικαλιστες του ΜΕΤΡΟ διαφαινεται ο κινδυνος να μας ξαναφερουν στην εποχη των αθλιων Κολλαδων στα λεωφορεια,που καθε τρεις και λιγο ειχαν τετραωρη σταση ,η λυση πρεπει να ειναι μια και οριστικη.

    ΑΠΟΛΥΣΗ. Οχι ομαδικη,εχουν τις πλατες της πασοκοσκυλιας και φυσικα και το ΣΥΝ και το ΚΚΕξω που δεν θα αφησουν την ευκαιρια να παει χαμενη..

    "Διακριτικη" ..ενας ενας απο κει που ηρθατε ρεμαλια πασοκοσκυλα.

    Ειναι αληθεια ,πρεπει να το παραδεχτουμε ,οτι η 20ετης πασοκοσκυλια εχει κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια στη κοινωνια απ οτι ειχαμε φανταστει..

    Εχει διαβρωσει τους παντες και τα παντα.
    Εχει γεμισει το δημοσιο με δικα της κομματοσκυλα.
    Εχει καπελωσει τον συνδικαλισμο.
    κλπ κλπ

    Με λιγα λογια εχει διαλυσει τη χωρα.

    Θα χρειστει καμποσες τετραετιες η κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας (του κ.Καραμανλη οπως λεει και το μπραβογιοργο) να συνεφερει καπως την κατασταση..
    Δημοκρατικα. Γιατι με καποιο αλλο πιο δραστικο τροπο θα τους εκανε να χωθουν στις τρυπες τους ,σαν ποντικια που ειναι,πολυ γρηγορα.

    Ε! οχι και 1000(?) εργαζομενοι στο ΜΕΤΡΟ να ταλαιπωρουν 5.000.000 ανθρωπους !!

    Γιατι δεν εγινε .."σχεδιασμος"!!
    Ακους εκει γιατι δεν εγινε .."σχεδιασμος" .
    Για να δουλευει το ΜΕΤΡΟ μεχρι τις 02.00 η ωρα!!

    Ρε τετοιο επιχειρημα ,τετοια αιτια,ειναι τελειως αναπαντεχη.
    Εχουμε ακουσει "συμπαρασταση στους μπαραγουντο μαρτι" εχουμε ακουσει συμπαρασταση στη Λιβυη,συμπαρασταση στο αφγανισταν κλπ κλπ αλλοπροσαλλα ουτως η αλλως αλλα ενταξει εχουν καποια λογικη,αλλα αυτο το πραγμα ξεφευγει απο τα ορια της φαντασιας!!
    Ομολογω πρεπει να την εμπνευστηκε καποιος πολυ νοσηρος εγκεφαλος..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εμενα τώρα πως πάει το μυαλό μου ότι κατά βάθος αύξηση μισθών ζητάνε οι άνθρωποι...? αλλα δεν το λένε ανοιχτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. to METRO ftiaxtike gia tin eksipiretisi ton politon kai oxi ton ergazomenon toy...

    ayto einai mia kali arxi gia ton "dialogo".

    tora gia ton gpapoul, den ton krino poy einai filos toy PASOK (opos fenetai kai apo to blog toy). oloi eimaste filoi kapioy.

    den mporeis omos file Giwrgo na grafeis ena dimosieyma me skopo na askiseis politiki kritiki. an aytos itan o skopos soy, eprepe na mas to peis. Giati etsi opos ta egrapses einai san na ypotimas tin noimosini mas.


    "η κυβέρνηση, δια του αρμόδιου υπουργού του κ. Χατζιδάκη (ναι, αυτού που κάρφωνε συνεχώς την Ολυμπιακή στην Ε.Ε. μέχρι να καταφέρει να την χρεοκοπήσει)"

    kai

    "τι κύρος μπορεί να έχει μια ξεχάρβαλη κυβέρνηση, που έχει διαλύσει τη μισή χώρα μέσα σε τέσσερα χρόνια"

    einai prosopikes soy apopseis kai den kolane me to thema poy thigeis.

    moiazei les kai ekei to pigenes apo tin arxi kai dikaiologei pliros ta mpinelikia poy efages.

    den exo spoydasei dimosiografia alla mporoyme na to sizitisoyme meso e-mail...

    signomi gia toys latinikoys xaraktires. ektos apo aneprokopos eimai kai anorthografos...

    ps:
    ksereis kala oti den xreokopise o Xatzidakis tin Olympiaki alla ta 20 xronia anekselegkton proslipseon poy proigithikan... Oi idioi oi ypoyrgoi kai aksiomatoyxoi toy pasok ta lene.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αφήστε τις μπούρδες συνδικαλιστές της πεντάρας που έχετε ξεχάσει πότε πήγατε τελευταία φορά στη δουλειά σας. Σιγά τα αυγά αν θα λειτουργήσει το μετρό δυο ώρες παραπάνω. Μ' αρέσει που σας ρωτάνε κιόλας. Βρεγμένη σανίδα θέλετε κιφήνες και μανδαρίνοι του συνδικαλισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Papoulia pes mas ti DOYLEIA kaneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @aneprokopos
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο, σε παρακολουθώ αρκετό καιρό στο press-gr και μου αρέσουν οι παρεμβάσεις σου.
    Το κείμενο είναι ενυπόγραφο και σαφώς υποκειμενικό, το πολιτικό μου προφίλ επίσης -και φανερό σε όλους- και τα επιχειρήματα κινούνται στη λογική, ότι όλα στην πολιτική συνδέονται...
    Για παράδειγμα αυτό που λες για την Ολυμπιακή και έχεις απόλυτο δίκιο, δικαιώνει ακόμη περισσότερο την δική μου τοποθέτηση: Αντί ο κ. Χατζηδάκης να καταγγέλλει πολιτικά και να ελέγχει κοινοβουλευτικά το ΠΑΣΟΚ, για την λανθασμένη πολιτική του στο ζήτημα της Ολυμπιακής, κατήγγειλε ΜΟΝΟ την εταιρία, σαν εταιρία προκειμένου να κατευθύνει την Ε.Ε. εναντίον της εταιρίας και όχι του Κράτους -που της χρωστάει- και την κακομεταχειριζόταν.Στόχος του ήταν η αγορά που ήλεγχε η Ολυμπιακή. Είναι γνωστές άλλωστε οι κινήσεις του στα επιχειρηματικά λόμπι των Βρυξελλών, που βρίσκονται και αρκετές αεροπορικές...
    Θα χαρώ να τα μιλήσουμε και από το mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Παπούλια 23χρονε ασπούδαστε, αστράτευτε, άνεργε (όχι απαραίτητα όλα τα παραπάνω αλλά τουλάχιστον τα περισσότερα), ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. re papoulia ti kathese kai mpekeis me tin plempa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ase file ayta pesta allou. an einai na perimenoume tous BOLEMEN... eee syndikalistes na apofasisoun pote einai etoimoi apo apopsi asfaleias kalinixta kai oneira glyka.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Kalispera, se olous.apo BRUXELLES...

    Kyrioi, ola ta Mesa Mazikis Metaforas prepei na Sabbatokyriaka na leitoyrgoyn oloi nyxta. Eidikotera, de i ATHINA einai pleon mitropoli kai den mporei na menei piso se aplla pragmata...

    Exete akousta gia ta night buses se oles tis proteuouses tis Europis?? Douleuoun apéo 12 ta mesanuxta eos kai tis 06:00 to proi. Mazeuoun olous tous foitites, tin pitsirikaria kai etsi prospathoun na elegxoun ta troxaia atuximata, touw traumatismoyw kai ta neanika methusia pou éoloi exoume kanei. Gi´auto ta koproskula oi sundikalistes exoun EYTHYNH gia auto. Aplos goustaroun na prolarmenizoun kai proi kai vradu oloi tous.

    Kanonika tha eprepe na eixame oli thn EBDOMADA kai ta SABBATOKYRIAKA LEOFOREIA, METRO kai TRAM opos to Parisi, to Londino klp.

    Toulaxiston stiw kentrikes artiries.

    P.S.: Oson afora gia thn syntirisi kai tiw episkeuew ton syrmon einai douleia toy xamouri toy Genikou Dieuthunti Leitoyrgikou kai Epixeirisakou Sxediasmou ´h kano lathos????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΞΑΝΑΡΩΤΑΒ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ...


    (ΜΙΛΑΝΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ!!!!!!)


    ΕΡΩΤΗΣΗ 1η ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΚΕΙ Ο Χ.ΒΕΡΕΛΗΣ????


    ΕΡΩΤΗΣΗ 2η ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ????


    ΕΡΩΤΗΣΗ 3η ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ?????


    Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΗΤΑΝ Ο Κ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΙΤ/ΝΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΤΕ ΗΣΑΠ ΤΡΑΜ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ...


    (ΜΙΛΑΝΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ!!!!!!)


    ΕΡΩΤΗΣΗ 1η ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΚΕΙ Ο Χ.ΒΕΡΕΛΗΣ????


    ΕΡΩΤΗΣΗ 2η ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ????


    ΕΡΩΤΗΣΗ 3η ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ?????


    Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΗΤΑΝ Ο Κ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΙΤ/ΝΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΤΕ ΗΣΑΠ ΤΡΑΜ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έχω σταματήσει να βλέπω φύλακες στις αποβάθρες του τρένου και πολλές φορές ανάγωγοι βλάχοι καπνίζουν μπροστά στις πινακίδες που λένε ότι απαγορεύεται το κάπνισμα λες και είναι στο σπίτι τους. Αν το τρένο λειτουργεί και τη νύχτα, ποιός θα εγγυηθεί ότι δε θα γίνονται διάφορα κατά τη διάρκεια των νυκτερινών ωρών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Βρε Παπούλια, στα 23 σου κι έχεις 8 πτυχία;;;;;Μετράς και αυτά που παίρνουμε στα αγγλικά στα 12; Πλάκα έχεις! Πρέπει να σε σπούδασε ο μπαμπάκας σου.Έτσι εξηγείται ότι δεν έχεις ανάγκη το μετρό, το χρήμα ρέει από τα πατζάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μου φαίνεται πως μερικοί που το πάιζουν κοσμοπολίτες δεν έχουν ξεκουμπήσει από το σπίτι τους και λένε την μια μαλακία και ανακρίβεια μετά την άλλη..

    Το post έχει αρκετές αλήθειες, χωρίς να συμφωνώ σε όλα.
    +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αυτο βέβαια δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να γίνει το απαραίτητο project για επιμηκυνση ωραρίου. Πρέπει να επιμηκυνθεί.
    ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.

    Μια βόλτα στο εξωτερίκό δεν θα σας πείσει μερικούς εδώ.
    Όταν πάτε και μείνετε 5-10 χρόνια (και αφομοιώσετε διάφορα) τότε θα καταλάβετε γιατί θέλει σχεδιασμό.

    Και μίστερ, εσύ από πάνω, Ευρώπη δεν είναι μόνο οι Βρυξέλες..
    Έυρώπη είναι και τα midlands στην UK πχ. Αλήθεια έχεις πάρει magic bus εκεί;;
    Κόβω τα αρχίδια μου, όχι.. Άλλοι χέζονται, άλλοι σνομπάρουν..
    Εγώ γούσταρα πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *