.. Γράφει ο Βοιωτός http://viotia.blogspot.com/ . Οι πληροφορίες που διαρρέουν περί διάστασης απόψεων του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και ...
Γράφει ο Βοιωτός
http://viotia.blogspot.com/
.
Οι πληροφορίες που διαρρέουν περί διάστασης απόψεων του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και της υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη για το θέμα των Σκοπίων μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να εκληφθούν εν όψει της κρισιμότητας και του προβλήματος και της στιγμής.
Η ελληνική διπλωματία δεν πρέπει για μια ακόμη φορά να πνιγεί σε μια κουταλιά νερό ούτε φυσικά το εύλογο να θεωρηθεί, όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις, ως αληθινό.
Οι ξένες δυνάμεις και υπερδυνάμεις εξυπηρετούν πρωτίστως τα δικά τους συμφέροντα ή απλώς θέλουν να ξεμπερδεύουν με τα καθυστερημένα Βαλκάνια όμως εμείς θα ζήσουμε σε αυτή την περιοχή με τους συγκεκριμένους γείτονες.
Στα δικά μας μάτια το βέτο ή έστω το δημοψήφισμα φαίνονται η καλύτερη για τα ελληνικά συμφέροντα λύση. Βέβαια, καθώς μας λείπει ο πιο σημαντικός όγκος των πληροφοριών δεν θα γίνουμε γραφικοί προτείνοντας εμείς στους πολιτικούς μας ηγέτες τη λύση ενός προβλήματος που ταλανίζει την ελληνική εξωτερική πολιτκή περισσότερο από 15 χρόνια.
Ομως δεν ξεχνούμε ότι πρωθυπουργός έχει εκλεγεί ο Κώστας Καραμανλής. Αυτός έχει τη λαϊκή εντολή. Αυτός και την ευθύνη έναντι του έθνους και της ιστορίας.
Οφείλουμε να το θυμόμαστε αυτό. Ολοι. Και η -καθόλα αξιόλογη- υπουργός επί των Εξωτερικών κ. Ντόρα Μπακογιάννη.
ΥΓ: Για τη διαρροή του κειμένου των προτάσεων Νίμιτς προς την εφημερίδα ΒΗΜΑ οι ευθύνες της κυβέρνησης συνολικά και της κ. Μπακογιάννη ειδικά είναι τεράστιες. Δεν αρκεί η αποδοχή της ευθύνης. Πρέπει να βρεθεί ο ένοχος και πάραυτα να απομακρυνθεί. Ούτε στα Σκόπια δεν διέρρευσε το έγγραφο και η ελληνική σοβαρότητα τείνει να απολεσθεί!
Akousate ti eipe o Manesis gia to blog??? Poios einai o idioktitis tou site? Einai alitheia pos einai megalodimosiografos yperano ypopsias i/kai pos ekviazei allous???
ΑπάντησηΔιαγραφήPeite re paidia na gelasoume oloi mazi... H den xerei kaneis tipota?
Καψαμπέλλης, Παπαγιάννης, Ράπτης είναι τι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com - ΜΟΝΟ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ! GRSex .com
ΑπάντησηΔιαγραφή///
Διάβασα σε apomesa.info και metablogging.gr για το θέμα και συγκλονίστηκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτω τα χέρια από τα μπλογκς!Text to be displayed
ti egine re paidia kai sas krazoun ston alfa???????????????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Γερμανία έπιασαν τον πρόεδρο του ΕΤΑ-ΤΤ, όπως εδώ ο Τσουπίδης, να κλέβει! Όμως εκεί είναι Γερμανία και οι άθλιοι πολιτικοί, δεν έχουν προσβάσεις, στην σωστή γερμανική δικαιοσύνη! ΟΧΙ όπως εδώ να καλύπτεται ο κλέφτης και απατεώνας που ζημίωσε τον ελληνικό λαό, από τον πρωθυπουργό ΝΔ και να αποσύρεται αξιοπρεπώς! Εκεί η δικαστική αστυνομία έκανε φύλλο και φτερό το σπίτι και τα γραφεία του KLAUS ZUMWINKEL και στην τσέπη των δικαστών αστυνομίας υπήρχε και χαρτί σύλληψης, εάν βρισκόταν έστω και η παραμικρή ένδειξη εναντίον του διευθύνοντος συμβούλου του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου! Εδώ ήταν αποδεδειγμένη η οικονομική κατασκοπία του γιου, του διευθύνοντος συμβούλου του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Τσουπίδη, που εργαζόταν στην χρηματιστηριακή των εβραίων «Μόργκαν» για το ομόλογο και κανένας πουλημένος στην εξουσία ΝΔ, αρχηγικός δικαστής, δεν έκανε τίποτα. Μετά από λίγο όλα τα χρήματα πηγαίνουν στις Cayman-Inseln σε οφ σορς εταιρίες και αποκρύβονται και οι δικαστές μια και κοιμήθηκαν πρώτα κάνοντας πλάτες στους απατεώνες, δεν βρίσκουν τίποτα αργότερα, διότι έχουν συγκαλυφθεί. Πρόστυχοι και άθλιοι αρχηγικοί δικαστές στο άθλιο κράτος του ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, που δεν βλέπουν τον αντισυνταγματικό εκλογικό νόμο!http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε συκοφάντη ηλίθιε για το Τσουπίδη με τα δομημένα ομόλογα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου φταίει το ΠΑΣΟΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα καταθέτουμε υπεύθυνα τις δικές μας προτεραιότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον, εγγύηση των πόρων του ασφαλιστικού συστήματος, ενίσχυση της κρατικής χρηματοδότησης για τα Ταμεία, μέσα από την ανάληψη, από το κράτος, της δαπάνης για τις προνοιακές παροχές, με προτεραιότητα για τον ΟΑΕΕ.
Δεύτερον, δημιουργία ενιαίου φορέα για τη βεβαίωση και την είσπραξη των ασφαλιστικών εισφορών, καθώς και θεσμοθέτηση ενός πάγιου συστήματος εξόφλησης οφειλών προς τα ασφαλιστικά Ταμεία. Δεν μπορεί να υπάρχει αυτή η εισφοροδιαφυγή.
Τρίτον, αύξηση της βασικής σύνταξης του αγρότη και της αγρότισσας, ώστε να διαμορφωθεί στα 550 ευρώ για τον μεμονωμένο και στα 950 ευρώ για το ζευγάρι.
Τέταρτον, σταδιακή εξίσωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των αγροτών, με εκείνα των ασφαλισμένων των άλλων Ταμείων. Οι αγρότες θα πρέπει να δικαιούνται σύνταξη με 37 χρόνια ασφάλισης, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, πρόωρη σύνταξη στην ηλικία των 60 ετών, όπως συμβαίνει σε όλα τα Ταμεία, και καθεστώτα βαρέων και ανθυγιεινών, σε όσους εργάζονται σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες.
Πέμπτον, αύξηση της σύνταξης του ανασφάλιστου, ώστε να διαμορφωθεί, επίσης, στα 550 και 950 ευρώ αντίστοιχα. Η δέσμευσή μας αυτή αφορά, με τα ίδια εισοδηματικά κριτήρια, και στην γυναίκα νοικοκυρά, που δεν έχει σήμερα σύνταξη. Ποσά που θα αναπροσαρμοστούν στο νέο μας κυβερνητικό πρόγραμμα.Γελάτε, αλλά δεν ακούσατε κανένα μέτρο από τον κ. Καραμανλή. Εμείς έχουμε πρόγραμμα. Εμείς έχουμε προτάσεις. Εμείς είμαστε η αξιόπιστη παράταξη για το ασφαλιστικό σύστημα.
Έκτον, αναμόρφωση των κριτηρίων χορήγησης του ΕΚΑΣ και διπλασιασμός των δικαιούχων.
Έβδομον, μετεξέλιξη του ΕΚΑΣ σταδιακά σε βασική σύνταξη, ως κοινή αφετηρία για όλες τις συντάξεις. Διαχωρισμός προνοιακής σύνταξης, ενίσχυση των κινήτρων ασφάλισης.
Όγδοον, βελτίωση του τρόπου υπολογισμού των συντάξεων για όσους έχουν διαδοχική ασφάλιση.
Ένατον, αναμόρφωση του θεσμού των βαρέων και ανθυγιεινών, με κριτήρια επιστημονικά, που βασίζονται στις σημερινές συνθήκες και ανάγκες και αντιμετωπίζουν ισότιμα τους εργαζόμενους στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Δέκατον, αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, με την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων των Ταμείων, την σύμπραξη και την συνεργασία τους.
Ενδέκατον, ενίσχυση και διεύρυνση των υποδομών και των διευκολύνσεων για την στήριξη της οικογένειας και της εργαζόμενης γυναίκας.
Δωδέκατον, σύσταση του Εθνικού Κεφαλαίου Αλληλεγγύης, που αφορά στις νέες γενιές και στη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.
Οι Έλληνες δεν παρασύρθηκαν πριν τη μικρασιατική καταστροφή. Η εκστρατεία αυτή έγινε για να απελευθερωθούν Έλληνες που ζούσαν στα μικρασιατικά παράλια και να προχωρήσουν οι ανεξαρτητοποιήσεις των κούρδων και των αρμενίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν είχε γίνει αυτό που είχε οραματιστεί ο μεγάλος Εθνάρχης Ελευθέριος Βενιζέλος η Ελλάδα θα είχε καταστεί πανίσχυρη στη περιοχή και θα είχε ησυχάσει από τους οθωμανούς τούρκους.
Αλλά για να πούμε την ιστορική αλήθεια οι Έλληνες πράγματι παρασύρθηκαν το 1920.Ενώ είχαν επιτευχθεί όλοι οι αντικειμενικοί στόχοι που είχαν τεθεί πριν από την εκστρατεία, από την άνοιξη του 1919 μέχρι τον Αύγουστο του 1920, και με τη συνθήκη του αγίου Στεφάνου είχε καταστεί η χώρα των δύο ηπείρων και των πέντε θαλασσών προκυρήχθηκαν οι εκλογές το Νοέμβριο του 1920 που μπορούσαν να μην έχουν γίνει, αφού η Ελλάδα βρισκόταν σε πόλεμο. Αλλά ο Ελευθέριος Βενιζέλος όντας βαθιά κοινοβουλευτικός άνδρας και μη πιστεύοντας ότι μπορεί να της χάσει μετά από όλα αυτά που είχε επιτύχει προχώρησε σε αυτές. Παρασύρθηκε ο κόσμος από φοβερά ασύστολα ψέματα και ψήφισε το Γούναρη του Λαϊκού κόμματος(έτσι λεγόταν η συντηρητική παράταξη τότε) που μαζί με τους ακροδεξιούς τους φιλοβασιλικούς και τους ακροαριστερούς εξαπάτησαν το κόσμο κυρίως με το σύνθημα "Ψηφίστε μας και θα σας φέρουμε τα παιδιά σας πίσω" κέρδισαν τον Εθνάρχη και τη μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη. Όχι μόνο δεν έφεραν τους στρατιώτες πίσω αλλά ενώ οι επιχειρήσεις είχαν σταματήσει κατά μήκος των συνόρων όπως προέβλεπε η συνθήκη από τον Αύγουστο του 1920 , αυτοί αφού πήγαν με τους Γερμανούς (αφού ο βασιλιάς ήταν γερμανός) και άλλαξαν τη διπλωματία και τους Αγγλογάλλους που μας υποστήριζαν μέχρι τότε.
Ενώ μέχρι τότε η στρατιωτική υπεροχή των Ελλήνων ήταν συντριπτική, με την αλλαγή της διπλωματίας μας οι Αγγλογάλλοι θυμωμένοι για αυτό που είχε γίνει υποστήριξαν ενεργά το Κεμάλ που μας νίκησε κατά κράτος. Ο Πλαστήρας βλέποντας την εθνική προδοσία που είχε διαπραχθεί ήθελε να κρεμάσει και το βασιλιά μαζί με το Γούναρη αλλά τελικά εκτέλεσε το Γούναρη και άλλους πέντε για να αποφευχθεί ένας καινούργιος εθνικός διχασμός
Μετά από λίγο όλα τα χρήματα πηγαίνουν στις Cayman-Inseln σε οφ σορς εταιρίες και αποκρύβονται και οι δικαστές μια και κοιμήθηκαν πρώτα κάνοντας πλάτες στους απατεώνες, δεν βρίσκουν τίποτα αργότερα, διότι έχουν συγκαλυφθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή-----------------
... πάνε σε υπεράκτιες εταιρείες τών νησιών Καϋμάν και αποκρύπτονται, και οι δικαστές,...
Νίκος Μπογιόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΠΑΣΟΚ ομιλεί περί «βέτο» για το το ζήτημα της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας θυμίζοντας την πάλαι ποτέ εποχή των «αστερίσκων» του Αντρέα Παπανδρέου. Οι εκπρόσωποι της Χαριλάου Τρικούπη και ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης κάνουν πως «ξεχνούν» ότι ήταν το ΠΑΣΟΚ του Αντρέα Παπανδρέου που παρέδωσε την υπόθεση στο δικηγορικό γραφείο των Σάιρους Βανς, πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ, και Μάθιου Νίμιτς, του Αμερικανού διαμεσολαβητή στον ΟΗΕ και ειδικού απεσταλμένου του Κλίντον για το θέμα στην πρώτη του φάση...
Καμώνονται πως «ξεχνούν», επίσης, ότι την ανακοίνωση για την εξωτερική πολιτική της Ελλάδας - και μάλιστα για ένα θέμα που θεωρούνταν «φλέγον» εκείνη την εποχή - την έκανε, από την έπαυλη του Αντρέα Παπανδρέου, το 1995, ο ...Αμερικανός επιτετραμμένος και κατόπιν πρέσβης, Τόμας Μίλερ.
*
Οχι βεβαίως ότι η ΝΔ υπολείπεται σε αντίστοιχες επιδόσεις «εθνικής ανεξαρτησίας»...
Νοθεία στο Λάδι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neoinileias.blogspot.com/2008/02/blog-post_24.html
Απο ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.arsilaos.blogsop.com
arsilaos@yahoo.gr
Καλημέρα σε όλους. Λύσσα μαύρη έχει πιάσει το κατεστημένο απο την επιτυχία του PRESS-GR και είναι φυσικό γιατί ορισμένα αποκλειστικά δημοσιεύματα, γίνονται πρωτοσέλιδα στον τύπο ή χρησιμοποιούνται σαν "αποκλειστικά" απο τον άλλο τύπο της γλοιώδους δημοσιογραφίας. Τον εκπρόσωπο της Δημοσιογραφικής αλητείας εννοώ τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Να τον ακούσω να καταγγέλει το PRESS-GR σαν εκβιαστικό blog, και μετά ας έρθει το τέλος, ας πεθάνω χτυπώντας την κοιλιά στο πάτωμα. Και για να σοβαρευτούμε -όσο μπορούμε- δεν θεωρώ "περίεργο" το γεγονός της "λύσσας" απέναντι μστο blog. Φυσική συνέπεια είναι όταν χτυπάς κατεστημένο, εκδοτικό, δημοσιογραφικό ή επιχειρηματικό να περιμένεις και τις ανάλογες αντιδράσεις. Αν κάποιος ή κάποιοι θίγονται απο όσα αναρτώνται εδω, μπορούν και ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, στέλνοντας διαψεύσεις ή διευκρινήσεις κι έτσι, όλα καλά, αφού βλέπω συχνά ανηρτημένες τέτοιου είδους διαδικασδίες. Το καλύτερο όμως είναι ότι απο δω μέσα οι ανώνυμοι πολίτες έχουν το δικό τους βήμα. ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ και εκφράζουν άφοβα τις απόψεις και τις θέσεις τους. Τώρα αν παρεισφρύουν και κάποια άθλια τρωκτικά, αυτά δεν μπορούν να ροκανίσουν το μεγαλείο της ελεύθερης έκφρασης. Ας τα βρούν και ας τα στείλουν ξανά πίσω. Στους υπονόμους τους. Μην εκπλαγούν όμως αν στην αποκάλυξη των τρωκτικών, ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑ ΤΩΝ "ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΩΝ" το blog.
Θάθελα πάντως, να μπαίνουν τα ονόματα όσων γράφουν εδω, φυσικά αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος, δεν μπορεί π.χ. ο τάδε δημόσιος υπάλληλος να βάλλει το όνομά του στην ΑΛΗΘΙΝΗ αποκάλυψη, αφού ξέρει ότι την άλλη μέρα θα "βόσκει" στα μάρμαρα. Εμείς, όσοι δε φοβόμαστε ΚΑΝΕΝΑΝ, γιατί δεν έχουμε να χάσουμε ΤΙΠΟΤΑ, ας καταθέτουμε με περηφάνεια τα ονόματά μας.
Αγωνιζόμαστε για την ΑΛΗΘΕΙΑ.
Μαχόμαστε για τη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
Γουσταρουμε να τα λέμε στα ΙΣΙΑ.
Και δε φοβόμαστε ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΤΑ.
ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
Αργύρης Σιδέρης
Βάρη Αττικής
1)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το Σκοπιανό : Ήδη έχουμε καθυστερήσει στην αποστολή 30 F-16 και Mirage-2000 στα Σκόπια και στο Κόσοβο να τους ισοπεδώσουν.
Η αδυναμία αυτή δείχνει ολοφάνερα την ατολμία και το ξεπούλημα των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων στους ξένους αφέντες μας .
2)
Σχετικά με το PRESS-GR.blogspot.com
Όποιος το φοβάται έχει κάθε δικαίωμα να προσφεύγει στις αρμόδιες αρχές και στις συν αυτώ αμερικάνικες αρχές για να παταχθεί η ελευθερία του λόγου και της ελευθεροτυπίας.
Το μόνο κακό που βρίσκω είναι ότι πολλοί βρίζουν ασύστολα και ότι θα έπρεπε απλά να υπάρχει ένας διαχειριστής του blog που δεν θα επέτρεπε όχι την ανάρτηση σχολίων αλλά μόνο την μη εμφάνιση σχολίων με υβριστικό προς τους άλλους χρήστες ανώνυμους και μη ,περιεχόμενο.
Όλα τα άλλα είναι εκ' του πονηρού και κάθε φίμωση αποτελεί κατάφορη παραβίαση της ελευθερίας του λόγου.
Παρακολούθησα εχθές το μένος του ΑΝΤ1 και μερικών άλλων δημοσιογράφων εναντίον του PRESS-GR .
Δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί που το κατηγορούν , φοβούνται την αλήθεια γιατί απλά οι ίδιοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να την φανερώσουν.
Δεξιοί δημοσιογράφοι ,υπάλληλοι των γνωστών συμφερόντων των εργοδοτών τους ,με όχημα τα κανάλια που εργάζονται , τρέμουν στην ιδέα αυτή γιατί οι έλληνες πολίτες - χρήστες του διαδυκτίου τους έχουν κάνει να χάνουν τον ύπνο τους.
Και απευθύνομαι στην κυρία ή κύριο εισαγγελέα που όπως είπε ο ΑΝΤ1 εχθές βράδυ έχει αναλάβει την υπόθεση.
Ποιά υπόθεση αξιότιμοι Κύριοι ;
Την υπόθεση ότι πρέπει να μαθαίνουμε τις ειδήσεις των τριών τετάρτων και του ενός ή δύο θεμάτων στα κανάλια των οποίων οι δημοσιογράφοι ασκούν με δημοσιουπαληλική νοοτροπία την εργασία τους και λένε αυτά που τους λένε να πούν πριν τις ειδήσεις σε ατελείωτα συμβούλια ή να μαθαίνουμε τις αλήθειες μέσω των Bloggers και των ξένων ιστοσελίδων ;
Αγαπητοί μου δημοσιογράφοι , τι καλά που κάνατε απεργίες μερικές ημέρες και ησυχάσαμε από τη βλακεία που σας διακατέχει ;
Τι καλά που ηρεμίσαμε όταν είχατε την απεργία σας ;
Όσους ρωτούσα εκείνες τις ημέρες αν μας λείψατε ξέρετε τι απάντηση έπαιρνα ;
"Καθόλου , ίσα ίσα που ηρεμίσαμε"
Αυτό είναι το επικύνδυνο , αυτό είναι το άσχημο στο επάγγελμα σας , αυτό είναι που πρέπει να διορθώσετε και όχι η φίμωση με όλα τα μέσα ενός ή άλλων blogs που ενημερώνουν το κόσμο με τις πραγματικές ειδήσεις και όχι με αυτές που εσείς θέλετε και σας λένε.
Ως απλός χρήστης και μαζί μου χιλιάδες άλλοι θα μας βρείτε αντίθετους προς αυτές τις τακτικές.
Και να το κλείσετε , θα υπάρξουν άλλα blogs .
Σας ευχαριστώ.
Η υπόθεση με το δικό μας blog είναι μία φούσκα. Σύντομα θα μπουν πάλι όλοι στο καβούκι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά κι αν είναι αλήθεια τότε η βουβή πλειοψηφία θα σηκώσει ανάστημα στην Πλατεία Συντάγματος, όπως έκανε και με το περιβάλλον.
Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
ΠΟΥΛΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ!
Ο φίλος από πάνω καλά τα γράφει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σταματήσουν τις Ηλίθιες παρελάσεις και τις εθνικιστικές Φανφάρες γιατί δεν είναι μόνο εκτός τόπου και χρόνου αλλά γιατί δεν είμαστε ικανοί να φανούμε αντάξιοι της ιστορίας των πατεράδων μας.
Είμαστε ένα πουλημένο κράτος και δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα όπλα μας χωρίς την άδεια των προμηθευτών μας.
Αυτή είναι η αλήθεια που πονάει και εκεί που ασχολείστε με μπούρδες βγείτε στον ελληνικό λαό να πείτε την αλήθεια .
Απο ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Α Τ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α
Γνωρίζετε, νομίζω άπαντες, την ύπαρξη της ανεξάρτητης (?) "ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ" Σκοπός αυτής της αρχής, πού ίδρυσε το 1997 ο αείμνηστος ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, είναι η μη δημοσιοποίηση απο ΚΑΝΕΝΑΝ, δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μπορούν να θίξουν την τιμή και την υπόληψη ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ πολίτη. Νομοθετημένο το όργανο και ΚΑΛΑ αμοιβόμενο απο τον Δημόσιο κορβανά. Μπορώ να πω και καλούτσικα λειτουργών. Επι προσωπικού τώρα. Πρό έτους
(2/2/07) είχα καταγγείλει σ` αυτήν την αρχή, την παραβίαση προσωπικών μου δεδομένων, απο "δημοσιογράφο" (δεν αναφέρω το όνομά του για να μη ...λερώσω τη σελίδα) ο οποίος (δια στόματος κουκουλοφόρου-ακέφαλου καταδότη) με ΕΔΩΣΕ για το γεγονός, ότι προ 8ετίας είχα αφήσει απλήρωτα κάτι ενοίκια. Πέραν του αναληθούς του γεγονότως, εμένα μου προξένησε τεράστια ζημιά στον οικογενειακό, κοινωνικό, πολιτικό περίγυρό μου, καθιστώντας με ανυπόληπτο. Προσέφυγα λοιπόν στην αρχή (Πρόεδρος κ. Δ.ΓΟΥΡΓΟΥΡΑΚΗΣ)και ζήτησα την προστασία και την επιβολή των νομίμων, όπως προβλέπει σαφώς ο νόμος. Το θέμα μου με αρ.πρωτ. 948/07.02.2007 το ανέλαβε η ελέγκτρια Κα ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΡΒΕΛΛΗ τηλ.210/6475682. Απο τότε μέχρι και τις 18 φεβρουαρίου φέτος,
προσπαθώ με δεκάδες τηλεφωνήματα, αποστολή εγγράφων κ.λ.π. να βρώ κάποια άκρη. ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Προσέφυγα ΚΑΙ στον Ευρωπαίο διαμεσολαβητή (κ. Γ.Διαμαντούρος), ο οποίος μου απάντησε ότι το θέμα μου εξετάζετε. Προσέφυγα και στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης απο τους οποίους δεν έχω ακόμα νέα. Προσέφυγα στο γραφείο Πρωθυπουργού και ΠΕΡΙΜΕΝΩ. Απορώ λοιπόν, ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΡΧΩΝ;
Υπάρχουν ΜΟΝΟ για να επιβαρύνουν το ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ??????????????????
Ξέρω. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ
ΒΑΡΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
e-mail:politisvaris@yahoo.gr
www.arsilaos.blogspot.com
Swstoi oi parapanw.
ΑπάντησηΔιαγραφήEinai epwdino gia tous xrisoplirwmenous dimosiografous na akoun tin alithia apo tis dwrean ypiresies tou diadiktiou kai na mathainei tin alithia o laos .
An kleisoun to blog tha tous vgei boomerang i istoria.
To provlima tous einai pws tha diakiologoun tous yperogous misthous tous otan oi aploi dimosiografoi pairnoun 700 euro to mina enw auytoi polles ma polles xiliades euro.
Νοθεία στο Λάδι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neoinileias.blogspot.com/2008/02/blog-post_24.html
Κάτω τα χέρια απο τα blogs . Ανήκουν στους χρήστες του internet που θέλουν να δηλώνουν τη γνώμη τους για την επικαιρότητα , μια και ζούμε σε δημοκρατία ( ? ) και φυσικά να κριτικάρουν ανώνμα ή επώνυμα .. εξ άλλου η εποχή της δήλωσης με αντάλλαγμα την μη εξορία ανήκει σε μακρινό παρελθόν , έ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χρωματική ταυτότητα των blogs μακάρι να μείνει ετσι σαν ουράνιο τόξο .. εχει γούστο .
Αργύρη συμφωνώ και να προσθέσω οτι στο Αφγανιστάν ο φοιτητής Pervez γλίτωσε τη κρεμάλα επειδή εγινε ο κακός χαμός απο e mails διαμαρτυρίας και οι bloggers συνέβαλλαν .
Για το θέμα της Μακεδονίας τρέχει ψηφοφορία στο κατά τα άλλα παγωμένο
macedonia-greece.blogspot.com
Στηρίζω το press-gr μέχρι να αποδειχτεί πως εμπλέκεται σε εκβιασμό άλλα προς το παρόν επισκέπτομαι και το apomesa.info που δεν ζητάει λεκτική επαλήθευση και είναι ακόμα ελεύθερο
ζαχοπουλος DVD
ΑπάντησηΔιαγραφήAftos einai o big boss aftos tine exei
Γιάννη πες αλεύρι... η αλήθεια σε γυρεύει. Ναι σε σένα το λέμε, Γιάννη, για να τ'ακούσουν κι οι άλλοι και να μαθαίνουν τι φάρα είσαι, διότι μιλώντας για αποκαλύψεις, καλόν είναι να γνωρίζουνε όλοι, «φίλτατε» με το ψευδώνυμο internet(ter)akias, ότι στην πραγματικότητα είσαι ο Γιάννης Γούτης, ο ίδιος άνθρωπος που πριν από 6 μήνες σκύλευες το δράμα της Αμαλίας Καλυβίνου προς άδραν της επισκεψιμότητάς σου, όπως με τόση ευκολία παλιότερα χρησιμοποιούσες τους καλόπιστους συνεργάτες σου, αποδεικνύοντας το ηθικό σου ανάστημα -θυμάσαι, Γιάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτάσου, ντε! Μη βιάζεσαι να τα αρνηθείς όλα πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, διοτί ο καιρός έχει πολλά γυρίσματα, Γιάννη, και αργά ή γρήγορα όλα βγαίνουν στη φόρα, όπως γίνεται και τούτη δω τη στιγμή με το press-gr. Όταν λοιπόν θα ζυγώσει κι η δική σου η κατάλληλη στιγμή που ενορχηστρωμένα θα σε ξεμπροστιάσουμε με στοιχεία (ip, domain names registrations, κτλ..), διότι εμείς σου μάθαμε όσα σκαμπάζεις τώρα τεχνικά, Γιάννη, θα τρέχεις και δε θα φτάνεις. Τ'ακούς, Γιάννη;
Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΠΡΕΖΑTV πιστό στις αρχές του παρουσιάζει 5-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΣΟΚ και προκαλεί όποιον πολιτικό έχει αρχίδια να τις εφαρμόσει ΤΩΡΑ!
1. ΔΩΡΕΑΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΡΑ!
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΩΡΑ!
3. ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΩΡΑ!
4. ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΡΑ!
5. ΓΑΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΤΩΡΑ!
Όχι άλλο κάρβουνο, Ε.Π.Α.Ν.Α.Σ.Τ.Α.Σ.Η. ΤΩΡΑ!
Με εκτίμηση πάντα,
prezatv@hotmail.com
ase re malaka blooper. athlio kolpo tou kouri itan to press-gr, syntoma kai me episima stoixia. i avriani tou diadiktiou. ekviasmos, kitrinila, psema, me to allothi tis simmetoxis tou kosmou. alla stin ousia ta basika themata itan ola katefthinomena. apla mpenane stin mesi kai kapoies apopseis i alles mikroteres eidiseis pou stelname emeis.
ΑπάντησηΔιαγραφήkala na pathete lamogia
"...ΟΛΟΙ εμείς, τα 4.000.000 επισκέπτες του..."
ΑπάντησηΔιαγραφήallo 4000000 episkeptes, allo 4000000 episkepseis. poso malakas laikistis eisai???????
Τρωνε μεχρι τελευταιου σεντ τα ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήξεκοκκαλιζουν αυτοι και οι δικοι τους τα ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ
κολυμπανε στα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ
οι λαλιστατοι αγωνιστες του σεμνα και ταπεινα τον καιρο της 10ετιας του ΠΑΣΟΚ και τους φταιει το press.gr ...
Θελουνε και να τρωνε το μοχθο του Ελληνα και να μην γινονται ρομπα
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ωραιοι μαγκες ρε ...............
τι να πουμε τι να τραγουδησουμε ...
xaxa apo ola afta pou sou egrapsa afto se peirakse?
ΑπάντησηΔιαγραφήloipon, afto pou exw katalavei gia esas tous ploopers einai oti eiste 12xrona paidakia. swmatika i pnevmatika den kserw, pantws eiste 12xrona. ade na pieite to galataki sas kai afiste tin paradimosiografia gia kana dyo dekaeties argotera.
Και στη χούντα που κάνανε χειρότερα ,τι έγινε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπολύτως ΤΙΠΟΤΑ!
Η αλήθεια θα βρει τρόπο να βγει επάνω!
Άυτό που με ανησυχεί είναι ότι αντί οι bloggers να ξεσηκωθούν ,μερικοί λένε ότι επιτέλους που πιάσανε τα παιδιά του press.(όπως p.x. η psilikatzoy και άλλοι)
Δεν καταλαβαίνουν ότι φημωνόμαστε όλοι έτσι?και αυτοί πρέπει να είναι οι πρώτοι πο θα αντιδράσουν?
Όσο αφορά τον internetakia προσωπικά απολαμβάνω να τον διαβάζω..και αν είναι αυτός που κάποιος βρίζει τότε ας μας πει ποιο προβλημα έχει μαζι του.
Η ιστοσελίδα startpoint.gr είναι από τις καλύτερες ελληνικές!
Bloggers βρείτε τα μεταξύ σας ρε γμτ!Σας χρειαζόμαστε ενωμένους σε τέτοια φαινόμενα!
φιλικά
ελαφίνα
chris είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ηλίθιε αγγλοεβραίο σπορε, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ίδια κυβέρνηση είναι. Ακόμη σαν ηλίθιος, ή πρόστυχος πασοκοκλέφτης, δεν το έχεις καταλάβει;
Φιλε Αργυρη αφου εισαι εξυπνος γιατι βασανιζεσαι με το θεμα των δεδομενων ;; Εχει φανει καιρο τωρα οτι αυτα ειναι νομικιστικα τερτιπια των κρατουντων και του γνωστου κατεστημενου, για να καλυπτουν κατα το δοκουν τους δικους τους και να ξεμπροστιαζουν τους αλλους !!! Τι δικιο ψαχνεις να βρεις ;; Ξερεις τα κονέ αυτου του δημοσιογραφου ;; Ξερεις με τι φτιαχνουνε κονε αυτοι ;; Με λεφτα και με μου@#ι ειδικα το δευτερο ειναι τοσο ισχυρη δεσμευση και υποχρεωση που αποκλειεται να κανουν οι "ΑΡΧΕΣ" αυτες το δικο σου χατηρι αλλα του φιλου- του φιλου -του κολλητου δημοσιογραφου ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροεκλογικα εμφανιζονται ολοι αγωνιστές, σεμνοι, ταπεινοι, καταφρονεμενοι, κακομοιρηδες παιζουν το θεατρο τους, αλλωστε οι αλλοι τους εχουν οντως στην απεξω -οχι ολους- και μολις θα παρουν την εξουσια πλακωνουν σαν τους λυκους πανω στο πτωμα και το κατασπαραζουν !!!
Συμπασχων αλλα αποσχων
ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω. Έχω πάθει την πλάκα μου εδω! Ποιοί είστε όλοι εσείς ρε καθίκια του κερατά δημοσιογράφοι πολιτικοί και μή που υπερασπίζεστε (λέτε) την κοινή γνώμη? Δεν είναι "αγνός" τόπος εδώ ξεμπροστιάσματος των δήθεν? ΑΛΛΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ! ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΡΕ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ! ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ ΡΕ ΚΟΘΩΝΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι κάνουμε όλοι μας ότι δεν καταλαβαίνουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τις πληροφορίες που διαβάζαμε εδω μέσα δεν ξέραμε ότι κάποιος "μεγαλο δημοσιογράφος" απο την αποψη της προσβασης στην πληροφορηση , θα πρεπει να ηταν ο διαχειριστής;
Εχει σημασια το ονομα;
Οσο για τις παπαριές για πληρωμές του λογαριασμού του μπλογκ απο αφ σορ ειναι για γέλια. Μα καλα ρε αδελφια, τοσο μεγαλος ήταν αυτος ο λογαριασμος που χρειαστηκε να κανετε σαν το Θεμο οφ σορ;
Για γελια το δημοσιευμα στο πρωτο θεμα και για κλάμα οι επενδυτές της μετοχης του αλτερ. Αυριο τι θα γινει με τη μετοχη;
Σαν μακακας αναρωτιέμαι. Αν δεν υπηρχαν οι κατηγορίες για εκβιασμο με ποια αλλη δικαιολογια θα μπορουσαν να ορμισουν οι εισαγγελεις σε εφημεριδα και να κατασχεσουν υπολογιστες δημοσιογράφων;
Δεν πιστευω σε τίποτε από όσα λένε οι αρχες και οι εξουσίες, για οσα λεει ο Θεμος. Περιμενω να μιλησουν οι διαχειριστές του press.gr.
Και μέχρι να μιλήσουν
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ PRESS.GR
Αλέκος Μακάκας
στις 31 Ιανουαρίου, ο κ. Τριανταφυλλόπουλος υποστήριξε ότι
ΑπάντησηΔιαγραφή«τα πιο ακριβοπληρωμένα ρεπορτάζ είναι αυτά που δεν είδαν το φως της δημοσιότητας. Δηλαδή πληρώθηκαν (σ.σ.: οι «δημοσιογράφοι») γι' αυτά που δεν έβγαλαν. Οχι γι' αυτά που έβγαλαν».
ΑΠΟΡΙΑ..
Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕ
ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ.
ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΑΘΩΩΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗΣ
ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΘΑΨΕ ΤΟ ΘΕΜΑ?
ΠΟΣΑ ΜΑΥΡΑ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο "ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ"
ΔΙΩΚΤΗΣ..?
ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ?
Ποιος δημοσιογράφος απαίτησε 300.000 ευρώ;By Factorx | February 21, 2008
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην κυπριακή εφημερίδα «Σημερινή» διαβάσαμε το εξής ενδιαφέρον σχόλιο: «Η Κύπρος είναι μικρός τόπος και δεν υπάρχουν «μυστικά» όταν τα γνωρίζουν πέραν του ενός ανθρώπου. Θυμάστε το κρουαζιερόπλοιο της «Λούης» που βυθίστηκε έξω από τη Σαντορινη και που στο τέλος δικαιώθηκε η εταιρεία, αφού ήταν λάθος η χαρτογράφηση της περιοχής; Ναι, αλλά πριν από την έκδοση του πορίσματος, διάφορα «τσακάλια» της ελληνικής δημοσιογραφίας απαιτούσαν ξετσίπωτα χιλιάδες ευρώ για να… υποστηρίξουν την εταιρεία. Ιδού, λοιπόν, το κουίζ της ημέρας: Ποιος από τους δύο μάγκες, ο (υπό διερεύνηση) Θέμος Αναστασιάδης ή ο (άσπιλος) Μάκης Τριανταφυλλόπουλος απαίτησε 300.000 ευρώ από την Κύπρο;»
Ναι, αλλά πριν από την έκδοση του πορίσματος, διάφορα «τσακάλια» της ελληνικής δημοσιογραφίας απαιτούσαν ξετσίπωτα χιλιάδες ευρώ για να… υποστηρίξουν την εταιρεία.
"AΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ"..
ΔΗΛΑΔΗ
"ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ"..
Η
"ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΜΑΣ
ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΤΕ.."
ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ-ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΚΗΣ Ο ΚΥΠΑΤΖΗΣ, ΝΑ ΚΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ
ΚΛΑΔΑ?
ΔΙΑΒΑΣΤΕ..ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
«Ο Σπύρος Κλαδάς έχει στενοχωρήσει αρκετούς»
Πρόκεται για υποθέσεις λαθρεμπορίας καυσίμων με απώλεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για το Δημόσιο, κυκλώματα στην Κρήτη και τα Ζωνιανά, αλλά και αποκάλυψη πλαστών και εικονικών τιμολογίων με αποδέκτη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.
αλλά και αποκάλυψη πλαστών και εικονικών τιμολογίων με αποδέκτη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.
ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ..
ΓΙΑΤΙ ΜΑΚΟΥΚΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΜΠΡΑΒΟΥΣ
ΤΗΣ ΝΤΑΒΑΤΖΙΑΣ
ΤΑ ΓΚΑΙΜΠΕΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ..
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΣ..ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..
MAKH
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΣΚΙΣΕ ΑΠΟΨΕ ΤΗΝ...ΔΕΞΙΑ.
ΓΙΑ ΤΑ..ΑΡΙΣΤΕΡΑ.. ΠΛΑΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΤΕΡ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..
ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
22 Φεβρουάριος 2008 6:14 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΕ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΑ
ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ...ΕΔΩΣΑ..ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?
ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΤΕΡ
ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..
ΙΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ..
ΜΑΚΗΣ-ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΚΗΣ-ΚΟΥΙΚ
Συνυπογράφω αυτά που παραπάνω - 12.45 - σημειώνουν οι BLOOPERS.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Δεν συκοφαντούμε κανέναν.
- Δεν εκβιάζουμε κανέναν.
- Δεν απολογούμαστε σε κανέναν για τις απόψεις μας και τις ιδέες μας.
- Θέλουμε να ασκούμε και να μας ασκούν κριτική.
- Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για να αναπτύξουμε την δημοκρατία και νέους θεσμούς διαδραστικής επικοινωνίας και αλληλοενημέρωσης.
- Αντιτιθέμεθα στα παραδοσιακά ΜΜΕ που ελέγχονται από τα διαπλεκόμενα και έχουν παραδοθεί από τις κυβερνήσεις του δικομματισμού στους νταβάδες, στους οποίους αναφέρθηκε ο σημερινός πρωθυπουργός, οι περισσότεροι αρχηγοί των κομμάτων, πολιτικοί από όλες τις παρατάξεις και στελέχη της δημόσιας διοίκησης.
- Υπερασπιζόμαστε τη νομιμότητα που συστηματικά παραβιάζουν τα ηλεκτρονικά, κυρίως, παραδοσιακά ΜΜΕ με την ανοχή του κράτους και με την συνδρομή των κυβερνήσεων.
- Αντιστεκόμαστε στην αυθαιρεσία, στην άτυπη εξουσιαστική επιβολή, καθώς και στον εκχυδαϊσμό του πολιτισμού, που χαρακτηρίζουν την ελληνική τηλεόραση.
- Απαιτούμε την εφαρμογή του Συντάγματος, το οποίο παρερμηνεύει, όταν δεν καταστρατηγεί η νομοθετική εξουσία, ως προς την λειτουργία των ηλεκτρονικών ΜΜΕ, οι συχνότητες των οποίων αποτελούν δημόσια περιουσία και τα παραγόμενα προϊόντα από αυτά, δημόσιο αγαθό.
- Το ότι χρησιμοποιούμε nickname δεν σημαίνει ότι είμαστε τρωγλοδύτες, δυνάμει ή φύσει απατεώνες, δειλοί, ανεύθυνοι, ευθυνόφοβοι ή κουκουλοφόροι του διαδικτύου.
Το κάνουμε γιατί έτσι διευκολύνουμε την αναμεταξύ μας επικοινωνία, προσδιορίζουμε, ίσως, καλύτερα την αναφερόμενη ταυτότητά μας, καθιστούμε ελκυστικότερη την συναναστροφή και την αλληλοδρασή μας και αποφεύγουμε κοινωνικές, επαγγελματικές και πολιτικές δουλείες που ενεχομένως σε κάποιους να προκαλούσαν αναστολές στην άσκηση κριτικής και την ελεύθερη άρθρωση γνώμης.
- Απαιτείται η εκδήλωση άμεσης πρωτοβουλίας από την κοινωνία των πολιτών-bloggers, ώστε να διαμορφωθούν σε αυτό το Μέσο οι απαραίτητοι κανόνες λειτουργίας και να θεσμοθετηθούν μέτρα που θα διασφαλίζουν την ελευθερία άσκησης αυτής της δραστηριότητας κατ’ αναλογία με τις διατάξεις που διέπουν τη λειτουργία του Τύπου.
Υ.Γ. Λέγομαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος, για όσους εκδήλωσαν ενδιαφέρον να το μάθουν, αλλά θα συνεχίσω να «υπογράφω» με το nickname μου Ο ΑΓΙΟΣ.
ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΤΟ ..ΩΡΑΙΟ ΜΟΥ..ΜΑΥΡΑ..ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ.
ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ,
ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠ ΚΑΙ
ΑΛΛΩΝ ΕΥΑΓΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΟΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΥΛΙΚΟ..
ΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΤΗΣ "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ,ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗΣ"
"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ",ΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ
ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ..
ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ".
ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ..ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
ΤΑ "ΣΟΒΑΡΑ" ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ,
ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ..
Α ΡΕ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ..
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΩΡΕΣ.."ΡΕΠΟΡΤΑΖ",ΘΑ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ,ΑΠΛΥΤΟ?
ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ "ΣΚΑΝΔΑΛΟ
ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ", ΣΕ "ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΟ,ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ"?
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΥΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ,
ΔΙΧΩΣ ΜΑΥΡΑ..ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ..ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ?
Η SIEMENS ΚΑΙ ΟΙ.. ΑΛΛΟΙ..
Η ΜΙΕΖΕΝΣ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ..
ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΚΗ..
ΕΚΒΙΑΖΕΙ,ΑΠΟΔΟΜΕΙ,ΕΚΤΕΛΕΙ,ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ-ΔΗΜΗΤΡΙΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕ ΤΟ ΠΡΕΣΣ.
ΗΛΙΘΙΟΙ
ΙΣΩΣ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΛΑΜΟΓΙΑ.
ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΕΙΝΑΙ
ΤΑ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ
ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΗΝ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ..
ΤΟ ΠΡΕΣΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ" ΤΟΥ
ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΑΣΥΔΟΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ.
Μπράβο Άγιε..και σε σας bloopers:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήEσάς θέλουμε ..ή κάτι σαν εσά¨ς:-)
φιλικά
Ελαφίνα
bloopers
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Η ..ΥΠΟΠΤΟΣ..
ΣΤΟ ΠΡΕΣΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ Η ΔΕΞΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΟΠΙΝ
ΠΙΕΣΕΩΝ ΤΩΝ "ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ" ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ..ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΣΟΥ.
Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΜΙΚΡΟΛΑΜΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ..
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?
Η ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ
ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΜΠΟΜΠΟΛΑ..ΚΤΛ..
Τι αγάπες προς τον Τσίπρα είναι αυτές από τους Νταβάδες?
ΑπάντησηΔιαγραφή24 Φεβρουάριος 2008 2:44 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ ΜΕ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ
ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,ΘΑ
ΤΟΝ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΤΑΧΥΤΑΤΑ.
ΕΧΕΙ ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΠΛΑΚΑ..
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ..25%..
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΣΕ "ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ" ΥΣΤΕΡΙΚΟ
ΠΑΡΟΞΥΣΜΟ...
"ΧΑΝΟΥΜΕ" ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ..ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ...
ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ..ΧΑΧΑΧΑ
ΤΙ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ?
ΠΟΣΑ ΔΙΣ ΜΙΖΕΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ?
H EΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΜΕΣΑΖΟΝΤΩΝ..
ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ..ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΕΙ..
Η "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ" ΦΥΛΛΑΔΑ..ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ...ΠΛΕΥΡΗ.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΤΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙ,ΑΥΓΑ,ΚΑΦΕΔΕΣ
ΛΑΧΑΝΙΚΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ
ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ.
ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΗΓΕΤΕΣ
ΔΕΞΙΟΙ,ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ,ΚΕΝΤΡΟ Κ.Λ.Π
ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΑΚΙΑ
ΧΑΡΑ ΝΑ ΣΕ ΓΙΑΟΥΡΤΩΝΑ ΕΚΕΙ
ΠΟΥ ΡΗΤΟΡΕΥΕΙΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ PRESS-GR
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναζητείται επειγόντως γνωστός Βλάκας του Blog με το ηλίθιο παρατσούκλι Χωριάτης.
Ελληνικός Πράσινος Σταυρός
ΤΟ ΒΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΝΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑΣ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ?
ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ...
Ε ΡΕ ΠΛΕΥΡΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.
ΠΡΟΣ πληρωμένα στρατιωτάκια:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΟ ΚΑΙ Bloopers
μετά το Press έρχεται η σειρά σας...
Θ.Α.
ti ua ginei k.sfakianaki
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΛΗΠΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ
ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.
ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ
ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΝ ΒΑΡ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ.
ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ BLOGGERS
APO TO PRESS-GR
Πάλι βρίζει ο Πιτσιρίκος τους υπόλοιπους δημοσιογράφους ως πουλημένους κτλ. Ναταν η ζήλια ψώρα... ο δυστυχος μόνο να βρίζει και να χυδαιολογεί ξέρει... μια που δεν τον προσέλαβε κανένας "κακοποιός" αυτόν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ..ΠΛΕΥΡΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ
ΤΟΥ ΒΛΟΓΚ, ΑΝΤΙ.
FactorX Says:
February 24th, 2008 at 2:54 pm
Μήπως τελικά δεν πρέπει να μας πανικοβάλει το ζήτημα των μειονοτήτων; Μήπως ήλθε η ώρα να ξαναθυμηθούμε τους Έλληνες της Αλβανίας, των Σκοπίων, της Κωνσταντινούπολης, της Ίμβρου-Τενέδου, τα 2.000.000 μουσουλμάνους Έλληνες που ζουν στα τουρκικά παράλια του Πόντου, τους κρυπτοχριστιανούς, τους Έλληνες της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Νότιας Ιταλίας, της Σικελίας, της Κορσικής, των Παραδουνάβιων περιοχών, της Μέσης Ανατολής …
Οι λεγόμενοι αριστεροί του Τσίπρα και της Παπαρήγας σε αγαστή συνεργασία με τα μεγάλα αφεντικά και υποστηρικτές τους (τους δεξιούς) έχουν αποδοθεί σε έναν ανελέητο, συκοφαντικό και υβριστικό αγώνα εναντίον του ΠΑΣΟΚ γιατί νομίζουν ότι μπορεί να αποσπάσουν ψήφους από το ΠΑΣΟΚ, χωρίς να έχουν κυβερνητική πρόταση εξουσίας, μόνο καταγγελτικό και υβριστικό λόγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποτέλεσμα των ενεργειών τους αυτών είναι η ΝΔ να κυβερνάει ανενόχλητα και αυτοί να στηρίζουν αντικειμενικά και σταθερά το ‘καταλληλότερο’, σπέρνοντας συκοφαντίες για τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη του. Θα έρθει όμως η ώρα που πιστεύω ο κόσμος θα τους καταλάβει. Ελπίζω μόνο να μην είναι πολύ αργά όπως έγινε και το 1920 όταν στήριζαν το Γούναρη του Λαϊκού κόμματος, (έτσι λεγόταν η δεξιά τότε) αντί του Ελευθέριου Βενιζέλου, και οδηγήσουν τη χώρα σε νέα εθνική καταστροφή με τους διαχρονικούς συνεταίρους τους.
Η μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη το ΠΑΣΟΚ υπάρχει και θα υπάρχει προς χάριν του Έθνους και του λαού. Αυτοί θα εξαφανιστούν όταν ο λαός τους πάρει χαμπάρι και θα ψοφήσουν από το κακό τους
.
http://mediaspotgr.blogspot.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΨΕΥΤΟ - ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ.
Κάποτε το πολιτικό σύστημα πρέπει να δεσμεύεται από την εντολή που του δίνει ο λαός, ας προσφύγουμε στον Ελληνικό λαό να αποφασίσει.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΛΑΚΑ ΤΑΣΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΕ(ΙΕ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΝΤΟΠΙΘΑΡΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΤΙΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΟΥ.
Ενας ΣλαβοΜακεδόνας (από αυτούς που υποστηρίζεις).
Ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεεε τα λεφτά τα έχουν φάει με τα δομημένα ομόλογα τα λαμόγια οι δεξιοί και οι λεγόμενοι αριστεροί δημοσιογράφοι το ξέρουν και δεν λένε τίποτα. Διαβάστε αυτό που το δανείστηκα από ένα φίλο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφηκε στις εφημερίδες, ότι ένα μόνο δομημένο ομόλογο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που αγοράστηκε από το διοικητή το κο Τσουπίδη (άλλος φίλος του καταλληλότερου) αντί 40.000.000 ευρώ, δηλαδή 13.630.000.000 δραχμές, έχει χάσει από την αξία του τα 36.000.000 ευρώ δηλαδή 12.267.000.000 δραχμές και δεν τρέχει τίποτα. Φανταστείτε τι έχει γίνει με τα άλλα δομημένα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα ή ακόμα και στη Νιγηρία, οι υπεύθυνοι θα είχαν πάει φυλακή σε 24 ώρες αν είχαν γίνει αυτά με τα ομόλογα και όχι μόνο. Εδώ όλες οι υποθέσεις μπαίνουν στο αρχείο από τους προδότες του Ελληνικού λαού.
Μήπως έχουν να πούνε κάτι όλοι αυτοί που στηρίζουν το καταλληλότερο, ή φταίει πάλι το ΠΑΣΟΚ;
Εννοείται ότι φταίει το ΠΑΣΟΚ ρε Βλάκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΆποψη μου είναι όποιος έχει φάει χρήματα να πάει φυλακή. Είτε είναι δεξιός ή αριστερός ή Πασοκτζής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά με το να ρίχνουμε λάσπη παντού δεν οδηγούμαστε πουθενά. Εξάλλου και τον αείμνηστο Ανδρέα Παπανδρέου τον πήγαν στο Ειδικό Δικαστήριο μαζί με τον Τσοβόλα και τον Πέτσο και αθωώθηκαν πανηγυρικά.
Όταν ρωτήθηκε ο κοσκωτάς από ποιο λογαριασμό του, έφευγαν υποτίθεται τα χρήματα και πήγαιναν με πάμπερς δεν απάντησε στην ανάκριση αλλά και όταν απάντησε ψευδώς αποδείχθηκε ύστερα από δικαστική συνδρομή με τις Ελβετικές και Αγγλικές Αρχές ότι τέτοιος λογαριασμός δεν υπήρχε. Και τότε ο Πρόεδρος του δικαστηρίου κος Κόκκινος διορισμένος από το Μητσοτάκη είπε στους δεσμοφύλακες για τον απατεώνα Κοσκωτά: Nα τον πάτε από εκεί που τον εφέρατε. Δηλαδή στη φυλακή
Σε όλες τις μεγάλες υποθέσεις των σκανδάλων, έχουμε τη χειραγώγηση της Δικαιοσύνης, γεγονός που έχει συγκλονίσει, και αυτό, την κοινή γνώμη. Μια Δικαιοσύνη, που η κυβέρνηση χρησιμοποιεί μονίμως, ως πλυντήριο για τις πολλές της αμαρτίες. Κατά σατανική σύμπτωση, σε όλες τις υποθέσεις μεγάλου δημοσίου ενδιαφέροντος, που επίσης, κατά σύμπτωση, είχαν όλες κυβερνητική ανάμειξη της Νέας Δημοκρατίας, η Δικαιοσύνη δεν κατέληξε πουθενά ή, μάλλον, κατέληξε στο απόλυτο σκοτάδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς, το τονίζω, δεν θα επιτρέψουμε, θα δώσουμε αγώνα για τη μη κομματικοποίηση της Δικαιοσύνης, για την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης. Ιδιαίτερα, για να μην ταυτιστούν οι άμεμπτοι και καλοί δικαστές, με ενέργειες της κυβέρνησης που εκθέτουν την ανεξαρτησία τους.»
24 Φεβρουάριος 2008 3:23 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ...ΜΙΖΕΣ ΤΗΣ.
Σήμερα καταθέτουμε υπεύθυνα τις δικές μας προτεραιότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον, εγγύηση των πόρων του ασφαλιστικού συστήματος, ενίσχυση της κρατικής χρηματοδότησης για τα Ταμεία, μέσα από την ανάληψη, από το κράτος, της δαπάνης για τις προνοιακές παροχές, με προτεραιότητα για τον ΟΑΕΕ.
Δεύτερον, δημιουργία ενιαίου φορέα για τη βεβαίωση και την είσπραξη των ασφαλιστικών εισφορών, καθώς και θεσμοθέτηση ενός πάγιου συστήματος εξόφλησης οφειλών προς τα ασφαλιστικά Ταμεία. Δεν μπορεί να υπάρχει αυτή η εισφοροδιαφυγή.
Τρίτον, αύξηση της βασικής σύνταξης του αγρότη και της αγρότισσας, ώστε να διαμορφωθεί στα 550 ευρώ για τον μεμονωμένο και στα 950 ευρώ για το ζευγάρι.
Τέταρτον, σταδιακή εξίσωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των αγροτών, με εκείνα των ασφαλισμένων των άλλων Ταμείων. Οι αγρότες θα πρέπει να δικαιούνται σύνταξη με 37 χρόνια ασφάλισης, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, πρόωρη σύνταξη στην ηλικία των 60 ετών, όπως συμβαίνει σε όλα τα Ταμεία, και καθεστώτα βαρέων και ανθυγιεινών, σε όσους εργάζονται σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες.
Πέμπτον, αύξηση της σύνταξης του ανασφάλιστου, ώστε να διαμορφωθεί, επίσης, στα 550 και 950 ευρώ αντίστοιχα. Η δέσμευσή μας αυτή αφορά, με τα ίδια εισοδηματικά κριτήρια, και στην γυναίκα νοικοκυρά, που δεν έχει σήμερα σύνταξη. Ποσά που θα αναπροσαρμοστούν στο νέο μας κυβερνητικό πρόγραμμα.Γελάτε, αλλά δεν ακούσατε κανένα μέτρο από τον κ. Καραμανλή. Εμείς έχουμε πρόγραμμα. Εμείς έχουμε προτάσεις. Εμείς είμαστε η αξιόπιστη παράταξη για το ασφαλιστικό σύστημα.
Έκτον, αναμόρφωση των κριτηρίων χορήγησης του ΕΚΑΣ και διπλασιασμός των δικαιούχων.
Έβδομον, μετεξέλιξη του ΕΚΑΣ σταδιακά σε βασική σύνταξη, ως κοινή αφετηρία για όλες τις συντάξεις. Διαχωρισμός προνοιακής σύνταξης, ενίσχυση των κινήτρων ασφάλισης.
Όγδοον, βελτίωση του τρόπου υπολογισμού των συντάξεων για όσους έχουν διαδοχική ασφάλιση.
Ένατον, αναμόρφωση του θεσμού των βαρέων και ανθυγιεινών, με κριτήρια επιστημονικά, που βασίζονται στις σημερινές συνθήκες και ανάγκες και αντιμετωπίζουν ισότιμα τους εργαζόμενους στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Δέκατον, αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, με την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων των Ταμείων, την σύμπραξη και την συνεργασία τους.
Ενδέκατον, ενίσχυση και διεύρυνση των υποδομών και των διευκολύνσεων για την στήριξη της οικογένειας και της εργαζόμενης γυναίκας.
Δωδέκατον, σύσταση του Εθνικού Κεφαλαίου Αλληλεγγύης, που αφορά στις νέες γενιές και στη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.
Aγαπητοί-ες μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν γνωρίζει το παρελθόν του να μαθαίνει από τα λάθη του και να τα διορθώνει, δεν μπορεί στο μέλλον να πορευθεί με επιτυχία. Για αυτό σας παραθέτω ορισμένα ιστορικά γεγονότα:
H ρουφιανιά, ο δοσιλογισμός, η παραπληροφόρηση, το ψέμα, το πλιάτσικο του τόπου ανέκαθεν ήταν τα προσόντα της δεξιάς. Με το παραπλανητικό σύνθημα, ψηφίστε μας και θα σας φέρουμε τα παιδιά σας πίσω, αφού καπηλεύτηκαν τη κούραση του λαού από τους συνεχείς πολέμους κέρδισαν τις εκλογές (Λαϊκό κόμμα λεγόταν τότε)συνεπικουρούμενοι από φιλοβασιλικούς ακροδεξιούς και ακροαριστερούς το 1920 και έκαναν πρωθυπουργό το Γούναρη( τον κρέμασε ο Πλαστήρας μαζί με τους άλλους 5 στο Γουδί). Έτσι κατόρθωσαν να κερδίσουν το μεγαλύτερο πολιτικό μετά το 1821, αυτόν που δημιούργησε την Ελλάδα των 2 Ηπείρων και των 5 θαλασσών. Βέβαια όχι μόνο δεν σταμάτησαν το πόλεμο αλλά οδήγησαν τη χώρα στη μεγαλύτερη καταστροφή και στον ακρωτηριασμό της.
Μετέπειτα είχαμε φασιστικές δικτατορίες ( Μεταξάς, Παπαδόπουλος) προδοσία και διαμελισμό της Κύπρου, χωρισμό των Ελλήνων σε εθνικόφρονες και μιάσματα όλα έργα των δεξιών ακροδεξιών και των βασιλοφρόνων.
Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας με τον άλλο τον αρχιαποστάτη το τυμβωρύχο που είχε μαζέψει όλα τα αρχαία και που αναγκάστηκε να τα δωρίσει χα!!! χα!!! χα!!! για να περισωθούν τα προσχήματα και να μη πάει φυλακή. Που παίρνει τρεις συντάξεις αλλά ήθελε να φτιάξει το ασφαλιστικό. Δηλαδή να μη παίρνει κανένας σύνταξη παρά μόνο οι κουμπάροι. Που ήθελε να μικρύνει το Δημόσιο γιατί έλεγε ότι ήταν ζημιογόνο. Αλλά όλους τους δικούς του τους έχει τακτοποιήσει στο Δημόσιο. Που ήθελε να πουλήσει ολόκληρο τον ΟΤΕ 450 εκατ δολλάρια. Τον Ιούλιο 2007 το κράτος μόνο από το 5,3% του ΟΤΕ εισέπραξε 840 εκατ δολλάρια ή 600 εκατ ευρώ.
Αυτά τα μεγάλα επιτεύγματα μήπως σας θυμίζoυν άλλα σύγχρονα έργα της δεξιάς; αναξιοκρατία, διαφθορά, μίζες, κουμπάροι, ομόλογα, υποκλοπές, Πακιστανοί, αναψυκτήρια, κλπ;
Έλληνες ξυπνήστε ρημάζουν το τόπο οι δεξιοί και τα δεκανίκια τους. Μόνο η μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη το ΠΑΣΟΚ μπορεί να βγάλει τη χώρα από τη κρίση και ο Γιώργος Παπανδρέου να καθαρίσει τη κόπρο του Αυγεία
Σύνδρομο ''Πρώτου Θέματος" στο press-gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιτυχία του press-gr ήταν πραγματικά τεράστια.Οι αποκλειστικές ειδήσεις των συντακτών του προκάλεσαν πολλές αντιδράσεις και δρομολόγησαν εξελίξεις.Η επιρροή του blog απέκτησε τεράστιες διαστάσεις όπως και η καθημερινή του επισκεψιμότητα.Όλοι οι πολιτικοί συντάκτες είτε το παραδέχονται είτε όχι ενημερώνονταν τακτικά και αντλούσαν πληροφορίες μέσα από τις αναρτήσεις του.Φαίνεται όμως ότι απήχηση αυτή έκανε τους συντάκτες του να υπερεκτιμήσουν τις δυνάμεις του.Άρχισαν δημοσιεύματα ''περίεργα'' τα οποία στερούνταν λογικής αποδείξεως.Προκάλεσαν την έντονη αντίδραση πολιτικών και δημοσιογράφων οι οποίοι έψαχναν να βρουν τι ακριβώς συμβαίνει.Απ'ότι φαίνεται , μιλάμε για εκβιασμούς.Ακόμα δεν έχει αποδειχθεί κάτι.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υπάρξουν ακόμα πολλά επεισόδια.
to press-gr akolouthouse pista tin grammi tis avrianis.
ΑπάντησηΔιαγραφήKOURIS STIN FILAKI TWRA
Νοθεία στο Λάδι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neoinileias.blogspot.com/2008/02/blog-post_24.html
BYE BYE PRESS GR.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
BYE BYE PRESS GR.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ...
Είναι φανερό ότι κάτι συμβαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μας ενημερώσει κάποιος υπεύθυνα, από την διαχειριστική ομάδα.
Δεν μου κάνει όρεξη ούτε στον βλάκα που με βρίζει να απαντήσω.
Νοιώθω ότι το μπλόγκ είναι σε λειτουργία, μόνο και μόνο επειδή δεν υπάρχει κάποιος να το κλείσει.
Ο Βοιωτός που ανέβασε το θέμα σήμερα, σε κάποιον θα έστειλε το σημείωμά του, για να του το ανεβάσουν.
Αρα κάποιος έκανε διαχείριση.
Για να μην ενημερώνουν, παρά την φημολογία , σημαίνει ότι διαχείριση δεν κάνουν οι παλιοί διαχειριστές αλλά η ασφάλεια, που με το μυαλό του χαφιέ της δεκαετίας του 50 προσπαθεί να μαζέψει πληροφορίες, ακόμη και με αθέμιτο τρόπο.
Δεν έχουν καταλάβει ότι πέρασαν οι εποχές και το πιθανότερο είναι το παράνομο υλικό να τους δημιουργήσει προβλήματα αντί να τους λύσει.
Είμαστε τριτοκοσμικοί. Στις προηγμένες χώρες , τώρα η κρατική εξουσία, αν είχε πάρει τον έλεγχο του μπλόγκ, θα έβγαινε και θα ενημέρωνε, επειδή δεν διανοούνται ότι μπορούν να παίζουν τέτοια παιχνίδια στους πολίτες.
Πότε γαμώ το σταυρό μου θα ξεπεράσουν το σύνδρομο του Χουντικού χωροφύλακα.
Θέλει να ασχολείται και με δίωξη του ηλεκτρονικού εγκλήματος υποτίθεται ο Σφακιανάκης και οι περί αυτόν.
Με τα μυαλά που έχουν καλύτερα να γυρίσουν στα χωριά τους και να ασχοληθούν όπως εγώ με τα γίδια.
Από την άλλη μεριά το ίδιο χάλι και με τους ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.
Αν φιμώναν το έντυπο ή το ΜΜΕ που δουλεύουν θα θέλαν την συμπαράσταση μας. Τώρα η ΕΣΗΕΑ δεν εχει την ανάγκη να υπερασπισθεί με μια ανακοίνωσή της την ελεύθερη έκφραση. Φαίνεται νοιώθουν "ιδιοκτήτες" της. Σιγά μη γίνουν ποτέ άξιοι σεβασμού. Εκεί θα κάνουν τα θελήματα των ιδιοκτητών τους. Η κρίση τους δεν μπορεί να ξεπερασθεί με τίποτε.
Χωριάτης
Χωριάτης
Συμφωνά με πληροφορίες από την ασφάλεια αυτή την ώρα οδηγούνται με χειροπέδες στον εισαγγελέα, αναμένεται να ασκηθεί δίωξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πληροφορία με κάθε επιφύλαξη, φίλος που εργάζεται στο περίπτερο απέναντι από την ασφάλεια το είπε.
TI ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΝΩΣΤΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ?
ΑΡΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΩΝ.
ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ?
bloopers
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Η ..ΥΠΟΠΤΟΣ..
ΣΤΟ ΠΡΕΣΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ Η ΔΕΞΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΟΠΙΝ
ΠΙΕΣΕΩΝ ΤΩΝ "ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ" ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ..ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΣΟΥ.
Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΜΙΚΡΟΛΑΜΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ..
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?
Η ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ
ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΜΠΟΜΠΟΛΑ..ΚΤΛ..
3:20
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λογική σου, είναι δυστυχώς και η λογική του ΓΑΠ, που δηλώνει ότι "δεν τον νοιάζει ποιοί είναι αυτοί που τα πήραν. Να πληρώσει όποιος τα πήρε".
Το έχω ξαναγράψει.
Τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ δεν ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να "μην τον νοιάζει ποιός είναι κλπ". Τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ ωφείλει να τον ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ και πρώτος αυτός να βάλει σε διαθεσιμότητα, όποιον υπάρχουν δημοσιεύματα που τον εμπλέκουν σε σκάνδαλα, είτε είναι ένοχος είτε αθώος.
Ασε που θα περίμενε κανείς, από τον Χρυσοχοίδη ή τον Μαλέσιο για παράδειγμα να βάλουν τον εαυτό τους σε διαθεσιμότητα για να μη χρεώνεται το ΠΑΣΟΚ εξ'αιτίας τους την γενική ΑΠΑΞΙΩΣΗ του "όλοι ίδιοι είναι".
Οσο πιό γρήγορα το καταλάβουν αυτό στο ΠΑΣΟΚ, τόσο υπάρχει περίπτωση να δούνε ΦΩΣ.
Από την Βάσω έπρεπε αν είχαν ζητήσει πλήρεις εξηγήσεις μετά την δήλωσή της ότι βλέπει γύρω της ανθρώπους που ξαφνικα΄πλούτισαν. Ονόματα και διευθύνσεις, αμέσως, αλλιώς έξω κι'αυτή ως συκοφάντης του ΠΑΣΟΚ, διότι η δήλωσή της απέκτησε δήλωση γενικής απαξίωσης. Επεσε στην τιμή και την υπόληψη ΟΛΩΝ.
Εάν βέβαια είναι έτσι τότε ας αφήσει το ΠΑΣΟΚ τις δηλώσεις. Ο κόσμος δεν ξεγελιέται.
Χωριάτης
ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΑΛΛΑ...ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΑΦΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΙΚΑΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΥΝΗΣΕΩΝ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΣΤΟΝ SERVER ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡ!!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ Ο SERVER EINAI O GOOGLE Η ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ!!
ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΝΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΠΟΡΗΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ.!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΛΙΤΣΟΥΡΑΣ ΓΥΑΛΑΜΠΟΥΚΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ BLOOPERS.....ΤΡΕΜΕ ΤΟΡΟΝΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!
ΧΑΧΑΧΑ
ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ!!
O φίλος είπε ότι τους πήγαιναν με μεγάλα μαύρα τζιπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ξέρει τι να γίνεται.
Αρχίζει να παίρνει διαστάσεις θρίλερ η υπόθεση.
η υποθεση ακουγεται οτι εχει να κανει με σκοτεινες υποθεσεις που εβγαλε το site και ειχαν να κανουν με σκοτεινουν ανθρωπους παλαιων εποχων που δεν βρισκονται τωρα στην πολιτικη
ποιος ξερει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ..ΠΛΕΥΡΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ
ΤΟΥ ΒΛΟΓΚ, ΑΝΤΙ.
FactorX Says:
February 24th, 2008 at 2:54 pm
Μήπως τελικά δεν πρέπει να μας πανικοβάλει το ζήτημα των μειονοτήτων; Μήπως ήλθε η ώρα να ξαναθυμηθούμε τους Έλληνες της Αλβανίας, των Σκοπίων, της Κωνσταντινούπολης, της Ίμβρου-Τενέδου, τα 2.000.000 μουσουλμάνους Έλληνες που ζουν στα τουρκικά παράλια του Πόντου, τους κρυπτοχριστιανούς, τους Έλληνες της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Νότιας Ιταλίας, της Σικελίας, της Κορσικής, των Παραδουνάβιων περιοχών, της Μέσης Ανατολής …
2 απο τους ιδιοκτητες του πρες λεγεται οτι εφυγαν για βραζιλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήετσι απεφυγαν τη συλληψη.
ΤΟ ΒΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΝΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑΣ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ?
ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ...
Ε ΡΕ ΠΛΕΥΡΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.
ΤΟ ΒΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΝΤΙ
ΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑΣ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ?
ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ...
Ε ΡΕ ΠΛΕΥΡΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.
ΤΟ ΒΛΟΓΚ ΤΟΥ ΑΝΤΙ
ΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑΣ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ?
ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ...
Ε ΡΕ ΠΛΕΥΡΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.
Η Κύπρος βγάζει Χριστόφια, μάλλον. τα 5 exit poll τον βγάζουν μπροστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο ο Ψωμιάδης απέμεινε.
Βλέπω την δεξιά να εξαφανίζεται, αν κρίνω από τα γκάλοπ, όπου με το ζόρι πιάνει ΝΔ και ΛΑΟΣ 35% και ακόμη και με το ΚΚΕ δεν πιάνουν το 42%.
Χωριάτης
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΣΙΧΑΜΕΡΑ ΚΙΤΡΙΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΗΚΟ ΟΣΟ ΤΟ ΠΡΕΣΣ ΜΠΛΟΓΚ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ!!
Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!!
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ!!
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΒΑΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ?
ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΕΡΑ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ(ΧΑΧΑΧΑ ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ)
ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΕΞΕΥΤΗΛΙΣΜΟΥ (ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΟ ΝΑ ΞΕΥΤΗΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ)
ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΕΙΑ (ΟΣΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ,,,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΛΕΓΑΝΕ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΜΑΣΚΕΣ)
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΑΣΥΡΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΤΕΣΤΟ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΑΚΕΙΤΕ!!
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ....ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ!!!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ "ΑΡΧΕΣ" ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΙΝΑΤΕ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΠΟΥΖΟΥΡΙΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑ ΣΑΣ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΒΗΜΑ"
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ
ΤΣΙΜΙΣΚΙ 33 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.
Κυρία Κωνσταντινίδου, όπως τα λέτε είναι, μόνο που τα λέτε τώρα και όχι όταν λειτουργούσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται, αλλά φαίνεται ότι και πάσα γυνή κάνει το ίδιο.
Θα σου δόσω μια συμβουλή και συγχώρα μου τον ενικό.
Είναι καινούριες εποχές, αυτές που ζούμε. Η ατμόσφαιρα του Πρεςς δεν είναι διαφορετική από αυτήν θα ήταν σε οποιοδήποτε μπλόγκ, αν είχε την ίδια συμμετοχή.
Το θέμα δεν είναι να καταγγείλεις την "πραγματικότητα", αλλά να βουτήξεις μέσα σ'αυτήν και να καταφέρεις να απαξιώσεις τον κιτρινισμό να τον αμφισβητήσεις να τον ξεσκεπάσεις μέσα στην "έδρα του".
Μερικοί απ'ότι φαίνεται είστε ακόμη του "έτοιμου φαγητού".
Χέσε μας λοιπόν Αλεξάνδρα.
Χωριάτης
Well my dearest bloopers...since you declare residents of Toronto...realy..για πειτε μας την παρασκευη το απογευμα τι συγκλονιστηκο συνεβη DOWN TOWN TORONTO KAI ΠΟΥ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε γιατι το δουλεμα εχει και τα ορια του!
ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ Ο ΘΕΜΟΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ . Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΠΛΕΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΑΠΗΤΕ ΧΩΡΙΑΤΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ...ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ...ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΑΡΘΡΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ.
ΕΦΟΣΟΝ ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΤΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΠΛΑ.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ .
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΟΧΙ?
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΟΚ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ!!
Η ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ.
ΥΠΟΘΕΣΗ ΛΑΡΥ ΦΛΙΝΤ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ SUPREME COURT ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΝΤΑΙ.
ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑ.
ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑΥΤΕΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΟΓΟΥ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ??
ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ?
ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΔΗΛΩΣΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ.
ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΑΣ ΧΕΖΩ Η ΟΧΙ....
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΝ ΑΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.
Ενα ερώτημα είναι αν η πρόταση Νίμιτς θα λύσει το Σκοπιανό. Ενα δεύτερο ερώτημα είναι αν το Σκοπιανό θα φέρει εκλογές. Και στα δύο ερωτήματα οι απαντήσεις δεν πρόκειται να αργήσουν. Αλλωστε είναι αλληλένδετες: προφανώς ο Καραμανλής θα πάει σε εκλογές μόνο αν το Σκοπιανό ναυαγήσει και μόνο αν επενδύσει εκλογικά στο βέτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρο ημερών ο Πρωθυπουργός έλεγε σε συνομιλητή του ότι δεν έχει τις εκλογές στο μυαλό του και ότι το καλοκαίρι θα κάνει ταμείο για να δει πώς θα κινηθεί. Τίποτε, όμως, δεν τον εμποδίζει να τρέξει τα πράγματα. Ούτως ή άλλως η απόφασή του προσδιορίζεται από τρεις παραμέτρους.
Πρώτον, γνωρίζει ότι με 151 βουλευτές συν τον Κουκοδήμο ούτε μπορεί ούτε πρόκειται να εξαντλήσει την τετραετία.
Δεύτερον, στην κατάσταση που βρίσκονται τα δύο μεγάλα κόμματα δεν τον συμφέρει η επόμενη εκλογική αναμέτρηση να είναι οι ευρωεκλογές του 2007. Ακόμη και αν υπερτερήσει τέσσερις ή πέντε μονάδες του ΠαΣοΚ, υποθέτω ότι μια ΝΔ στο 32%-33% δεν εμπίπτει στις φιλοδοξίες του Καραμανλή. Λογικά ο Πρωθυπουργός έχει κάθε συμφέρον να προηγηθούν οι εθνικές εκλογές, όπου τα μεγάλα κόμματα συσπειρώνονται ευκολότερα.
Τρίτον, το βέτο είναι αποτελεσματικό εκλογικό όχημα και το Σκοπιανό, μια ωραία προεκλογική συζήτηση. Με τον Πρωθυπουργό να ζητάει νέα λαϊκή εντολή για να αντιμετωπίσει τον ξένο εχθρό, ποιος θα διανοηθεί να απασχολήσει τους ψηφοφόρους με Ζαχόπουλους και άλλες ποταπότητες;
Αυτό βεβαίως είναι η καλή εκδοχή του σεναρίου. Διότι υπάρχουν και οι επιφυλάξεις.
Επιφύλαξη πρώτη: η κυβέρνηση μπορεί να πάει σε εκλογές μόνο παραιτούμενη και μόνο με υπηρεσιακή κυβέρνηση υπό τον πρόεδρο ανωτάτου δικαστηρίου. Βεβαίως, ακόμη και με υπηρεσιακή κυβέρνηση, ο κρατικός μηχανισμός θα παραμένει στα χέρια της ΝΔ.
Επιφύλαξη δεύτερη: από τη στιγμή που όλα τα κόμματα τάσσονται με το βέτο (και το ΠαΣοΚ, πρώτο από όλα...) δεν είναι προφανές για ποιον λόγο η κυβέρνηση χρειάζεται ανανέωση της λαϊκής εντολής για να θέσει βέτο;
Επιφύλαξη τρίτη: δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ακόμη και ένα βέτο, ακόμη και μια εκλογή σε κλίμα εθνικής παρέλασης θα αποδειχθούν επαρκείς συνθήκες για να πάρει η ΝΔ ισχυρή αυτοδυναμία. Και τότε θα χρειαστεί νέες εκλογές, μέσα σε έναν μήνα και με τον νέο εκλογικό νόμο, για να ελπίσει ο Καραμανλής στους 155-156 βουλευτές που εποφθαλμιά. Το σενάριο αρχίζει να φορτώνεται επικίνδυνα.
Το τελευταίο στοιχείο του εκλογικού παζλ είναι η λίστα. Αν ο Καραμανλής διενεργήσει εκλογές ως τις 16 Μαρτίου 2009 είναι υποχρεωμένος να τις κάνει με λίστα. Καλό ή κακό; Κάκιστο. Με τους κομματικούς μηχανισμούς στην κατάσταση που βρίσκονται τις εκλογές πλέον τις κάνουν οι υποψήφιοι. Αλλά τι εκλογές θα κάνουν αυτοί οι υποψήφιοι όταν γνωρίζουν εξ αρχής ποιοι εκλέγονται και ποιοι δεν πρόκειται να εκλεγούν;
Γι' αυτό αναρωτιέμαι μήπως θα τον συνέφερε να αναβληθεί το Σκοπιανό για έναν χρόνο.
for the copy paste
''PASOK poisonous''
Dearest bloopers....i am not CIA ...just μια απλη πολιτης ανωνυμη οπως και εσεις..μονο που εσεισ δηλωνετε οτι ζειτε στο ΤΟΡΟΝΤΟ...και αναρωτιεμαι...αφου ζειτε εκει...πειτε μου τι εγινε λοιπον την παρασκευη το μεσημερι απογευμα down town TORONTO.????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΖΕΙΤΕ ΕΚΕΙ ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ!!
ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΑΤΙ??
juixn1. Ο κ. Νίμιτς ασχολείται με το θέμα του «ονόματος» διότι το ζητήσαμε, όπως ζητάμε μόνιμα και τη διεθνή παρέμβαση στο Κυπριακό. Τα ζητάμε αυτά διότι δεν καταφέρνουμε να τα βρούμε όχι μόνο με τους γείτονες αλλά και με τους δικούς μας. Οσοι ξένοι δέχονται μεσολαβήσεις είναι ήρωες ή αφελείς: είναι βέβαιο ότι θα τους πούμε «ενεργούμενα των Αμερικανών», αισχρούς ανθέλληνες και (υπάρχει προηγούμενο) σεξουαλικά... ύποπτους!
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Η Μακεδονία είναι όντως μία: γεωγραφικά. Με βάση τις συμβάσεις που υπογράψαμε μετά από αιματηρούς πολέμους είναι σήμερα χωρισμένη σε τρία άνισα μέρη, πολιτικά και εθνοτικά ξέχωρα: το μεγαλύτερο τμήμα είναι ελληνικό, το δεύτερο σε μέγεθος είναι η σημερινή «ακατονόμαστη» γειτονική δημοκρατία και το τρίτο, το μικρότερο, είναι βουλγαρικό. Εγιναν ανταλλαγές πληθυσμών με βαρύ ανθρώπινο κόστος για όλους. Ο Μοραΐτης λέγεται Μοραΐτης γιατί γεννήθηκε στον Μοριά, κι ας είναι Αρβανίτης. Συνεπώς όσοι γεννήθηκαν στη γεωγραφική Μακεδονία είναι Μακεδόνες, ανεξάρτητα από την εθνοτική τους καταγωγή. Ετσι, οι Μικρασιάτες, οι Πόντιοι και οι Κρητικοί που γεννήθηκαν στην ελληνική Μακεδονία είναι Μακεδόνες. Χωρίς να είναι... απόγονοι του Μεγάλου Αλέξανδρου!
3. Συμβαίνει ότι με τη δική μας συναίνεση από το 1945 (υπάρχει ντοκουμέντο στον ΟΗΕ) η μία από τις τρεις Μακεδονίες έχει διαλέξει τον όρο Μακεδονία ως όνομα για το ομόσπονδο και μετά ανεξάρτητο κράτος που ιδρύθηκε εκεί. Στην ελληνική Μακεδονία δεν τέθηκε ζήτημα ονόματος γιατί είναι τμήμα της Ελλάδας. Το σωστό θα ήταν το όνομα του μακεδονικού κράτους (και όχι περιφρονητικά «κρατίδιου») να περιλαμβάνει έναν όρο που να το ξεχωρίζει από τις άλλες δύο Μακεδονίες. Εμείς είπαμε με πείσμα «ποτέ». Απορρίψαμε κάθε σχετική πρόταση. Τώρα διεθνώς, ως κράτος, η Μακεδονία είναι μία. Η άλλη. Γυρέψαμε την ήττα. Την πετύχαμε. Και φωνασκούν ακόμη όσοι «υπερπατριώτες» έκαναν το παν για να ηττηθούμε. Κανονικά θα έπρεπε να λογοδοτήσουν.
4. Μακάρι να γίνει κάτι με την τωρινή ύστατη διαπραγμάτευση όχι τόσο για το όνομα όσο για να αποφύγουμε την ξεφτίλα της χώρας. Ολες οι πολιτικές δυνάμεις ευθύνονται για τα αδιέξοδα, με πρώτη τη ΝΔ αλλά και το ΠαΣοΚ του εμπάργκο, που πάντως υπέγραψε μετά την ενδιάμεση συμφωνία. Θα έπρεπε τώρα, με την ουρά κάτω από τα σκέλια, να βοηθήσουν. Φοβάμαι ότι είναι μικροί και δεν θα το πράξουν. Αλλά η ελπίδα, ελπίδα... Πεθαίνει, λένε, τελευταία.
xaxaxaxaaxaxa!!! siga me tromaxate apo thessaloniki eimai!!
ΑπάντησηΔιαγραφήKALIE POSO FOVAMAIIIIIII POY BOREITE NA VREITE APO POY EIMAI!!!
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ SITE ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟ!!!
ΔΗΛ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ?ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ??
ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΧΕΣΤΗΚΑ!!
ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΒΛΑΨΕΙ
TAKE ME ON ASSHOLES!!
Δηλ σε 21 χωρες ανα τον κοσμο μας ξεφτιληζετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήευγε παλικαρια μου.
Και μια που ειστε στο ΤΟΡΟΝΤΟ γιατι δεν κανετε κατι ως αναφορα το θεμα το μακεδονικο?
Ο ΚΑΝΑΔΑΣ δεν εχει αναγνωρισει τα σκοπια ουτε το κοσοβο.
με ενδιαφερει το θεμα γιατι και εγω εκει γεννηθηκα και ζουσα.
και να οκ μου το επιβεβαιωσατε με το γεγονος.
CBS NEWS TORONTO.
thanks
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΕΦΟΣΟΝ ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΤΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΠΛΑ."
Χωρίς να παίρνω το μέρος κανενός, γιατί πολύ απλά ακόμα δεν ξέρουμε αν ευσταθούν τα περί εκβιασμών, θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Εσύ πιστεύεις ότι ο καθένας έχει τη διάθεση να σέρνεται στα δικαστήρια, έστω κι αν λέει αλήθειες??? Δεν είναι αυτή μια προειδοποίηση, σ'αυτούς που ευελπιστούν να πουν κάποιες αλήθειες μέσω των blogs?
Ακόμα και να αθωωθούν, πόσοι θα έχουν το σθένος να τραβιούνται στα δικαστήρια και να σπιλωθεί η υπόληψή τους, έστω και προσωρινά, για να πουν μια αλήθεια?
Μη μας λες δηλαδή ότι όλα είναι καλά κι ωραία γιατί θα αποδειχθεί στα δικαστήρια η αλήθεια. Ακόμα και να αποδειχθεί ότι είναι αθώοι, η προειδοποίηση σε όλους τους επίδοξους που θέλουν να πουν μια αλήθεια έχει γίνει. Και άσε που αν τα βάλεις με το κατεστημένο, δεν είμαι και πολύ σίγουρη κατά πόσο μπορείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας πολλές φορές... Εσύ θα είχες τα κότσια να είναι η κατήγορός σου η Γιάννα? Εγώ θα κατουριόμουν πάνω μου (μετά συγχωρήσεως) ακόμη κι αν ήξερα ότι είχα πει αλήθεια και δεν είχα κάνει τίποτα το επιλήψιμο!
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν είναι όλα τόσο απλά, ούτε άσπρο-μαύρο όπως θέλεις να τα παρουσιάζεις!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ.
ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΟΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΒΟΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΔΟΞΟΥ ΕΚΒΙΑΣΤΗ ...Η ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ...ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ..
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ...ΕΛΕΟΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...!!
Η ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Η ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΑΝΑΡΧΙΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑΝΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΣΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ...ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ?
ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΩΡΑΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΜΥΝΗΜΤΑ ΤΥΠΟΥ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ.
ΟΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ.
ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΝΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ 500 ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΟΥ.
Άσ'το ρε Αλεξάνδρα, γιατί τα περί "ανεξάρτητης δικαιοσύνης" τα έχω ακούσει πολλάκις, αλλά πλεόν τα ακούω βερεσέ. Πολύ ωραία και ιδανικά μας τα λες, αλλά εγώ έχω ακούσει εκατοντάδες περιπτώσεις, πέρα από αυτά που βλέπουμε καθημερινά στην τηλεόραση, που αποδεικνύουν ότι κάποιοι άνθρωποι είναι πιο "ίσοι" από κάποιος άλλους (όπως είπε και κάποιος παραπάνω).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε σου εύχομαι καθόλου να σε κατηγορήσει κάποτε κάποιος σαν τη Γιάννα, γιατί τότε μπορεί να βγαίνεις στα κανάλια και να ωρύεσαι για το δίκιο σου, αλλά τότε δε θα σε πιστεύει κι εσένα κανείς...και εδώ είμαστε και θα το δούμε κατά πόσο θα "τιμωρηθεί" η Γιάννα...
Αλεξάνδρα δεν έχω όρεξη για παρωχημένους συνδικαλισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαναλαμβάνω λοιπόν, ότι τον κιτρινισμό, δεν περιμένω να μου τον καταπολεμήσει η δίωξη και ο εισαγγελέας.
Εντεχνα πάς και ταυτίζεις το Μπλόγκ με τα πρωτοσέλιδα πόστ τα οποία όπως αναφέρω και πάραπάνω ποτέ δεν απετέλεσαν την ταυτότητα του.
Τα σχόλια σπάνια δεν αμφισβήτησαν τις μαλακίες που γράφονταν.
Για να βεβαιωθείς πήγαινε στην τελευταία περίπτωση που θυμάμαι που αφορούσε την Καρχιλάκη και δες ποιά ήταν η αντιμετώπιση.
Εσύ το μόνο που έκανες είναι να χαρείς που στερούμαστε με αυτές τις διώξεις τον χώρο έκφρασής μας.
Κανείς δεν είπε ποτέ ότι το να πάει κανείς στην δικαιοσύνη, είναι ΚΑΚΟ.
Γι'αυτό σου εύχομαι να σε συρουν και σένα, για διάφορους λόγους, όπως ότι με έβρισες ή διάφορα άλλα που θα μπορούσα να σκεφτώ.
Το ραντεβού με την Δικαιοσύνη, δεν αφορά μόνο αυτους , αφορά και σένα που θα μπορούσαν να σε σύρουν για δυσφήμιση για το σχόλιο που έκανες , αν αποδειχτεί ότι δεν συντρέχουν λόγοι δίωξης.
θα σου άρεσε;
Μήπως τότε να περιμένω -από την ακεραιότητά σου-ότι θα πάς μόνη σου στην Δικαιοσύνη για να αυτοτιμωρηθείς;
Χωριάτης
ΤΟ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΣΤΟ
http://pea-kyanea.blogspot.com/
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΟΝΤΡΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι παμε παλι
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
ΡΟΖ ΦΑΝΕΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΒΑΖΕΛΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΜΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΟΡΑΝΕ
bloopers on a power trip
ΑπάντησηΔιαγραφήklase mas tarxidia
Πολύ καλή η ανάλυση του Αγίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσες να γράψεις βιβλίο για την βαλκανική πραγματικότητα και πάλι δεν θα έβρισκες άκρη.
θα πω μονό κατι που διαφεύγει σε πολλούς.
Η Ελλάδας πρέπει να ψάξει άμεσα να βρει λύση για το ζήτημα των Σκοπίων, το επιτάσσει το εθνικό συμφέρον.
Δεν πρέπει να μας διαφεύγει και η παράμετρος Αλβανοί, οι οποίοι έχουν βαλθεί να καταλάβουν τα βαλκάνια ξεπερνώντας μας αριθμητικά, Π.Χ. ΚΟΣΣΟΒΟ.
Αν κάποια οικογένεια έχει κάτω από 5 παιδιά θεωρείται αμαρτία!!!
Για τις Απόκριες σκέφτομαι να "μασκαρευτώ" ή ΓΑΠ ή blooper...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωριάτης
ωχ ο
ΑπάντησηΔιαγραφήpoustrobloopers tsiboukoteam
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ BLOOPERS KAI ΓΕΛΑΜΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ.
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ
re malakes giati vrizete to blooper?
ΑπάντησηΔιαγραφήden xerete oti ta vlammena den prepei na ta koroideyoun?
koitaxte pws einai o anthrwpos!!!!!
sa irakino atyxhma
re bloopers ti einai to outing?
ΑπάντησηΔιαγραφήkitsos
8.07
ΑπάντησηΔιαγραφήτο "ξεφωνητό" στα ελληνικά!
Μήτσος
outing είναι τρόπος εκβιασμού ή απειλής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα από τα στοιχεία δηλαδή για τα οποία βρίσκονται σε κρατητήρια ή φυλακές κάποιοι άλλοι παραβάτες, ακόμη κι από δω μέσα...
Χωριάτης
ρε bloopers σκέφτομαι να ντυθώ κι εγώ καρναβάλι στις Απόκριες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το κάνω ελεύθερα ή πρέπει να σας ρωτήσω πρώτα?
ΓΑΠ
Καλά τώρα τι καταλαβαίνεις και γράφεις υπογράφοντας ως Χωριάτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μαλακίες που λές για τους εκβιασμούς που τους συσχετίζεις με το outing, μπορούν να υπογραφούν και χωρίς την υπογραφή μου.
Outing είναι η αποκάλυψη της ταυτότητας κάποιου, που ενοχλεί την λειτουργία του Μπλόγκ.
Εσύ είσαι τσιράκι της ασφάλειας, που απλά θέλεις να με φιμώσεις. Τριτοκοσμικός καραγκιόζης που νομίζει ότι θα με φιμώσει χρησιμοποιώντας την υπογραφή μου .
Υπέγραφε όπως θέλεις.
Απλά εγώ δεν γράφω ποτέ δύο γραμμούλες.
Από 20 και πάνω και με λογική συνοχή, πάντα.
Η λογική είναι η υπογραφή μου.
Αυτό το ξέρουν οι χρήστες εδώ μέσα. Σχόλια της πούτσας δεν κάνω ποτέ. Τα αφήνω σε σένα.
Χωριάτης
Βάλτε ΑΝΤ1 τώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κατηγορούμενος για εκβιασμό Καψαμπέλης μιλάει ζωντανά τώρα!
Είπε ότι η βόμβα στο ΥΠΕΧΩΔΕ ήταν η απάντηση για τις χθεσινές μαζικές συλλήψεις στο press
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ "ΞΕΣΑΛΩΝΕΤΕ" ΟΤΑΝ "ΛΕΙΠΟΥΝ" ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΟ-bloopers.
ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ME "outing" ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΧΧ696969696969696969696969/696969/33333333333333333/1821
ΕΛΕΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ, ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΦΙΔΙ ΤΗ ΝΤΟΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.
Η ΞΕΥΤΙΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΤΟΜΕΑ?
ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΚΣΤΑΣΗ ΑΠΑΝΩ ΣΕ ΧΩΡΟ ΜΑΓΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΑΜΑΛΟΥΚΟΣ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΗΗΗΣΕΕΕΕΕΕΕ!
ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΡΙΣΗ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟΝ ΛΟΥΖΕΤΕ ΜΕ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΚΡΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ 1%.
ΑΝΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ
ΒΡΩΜΟΦΑΣΙΣΤΑ
ρε μην ασχολειστε με αυτους τους καραγκιοζηδες τον bloopers και τον αλλον τον βλακα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοι για αυτο το πραγμα ζουν. Μην τους δινετε καμμια σημασια. Αυτο ειναι που τους πειραζει περισσοτερο
ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕ ΤΡΑΒΑΕΙ
ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΜΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΟΧΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ.
ΟΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΖΗΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, Ο ΕΞΙΣΟΥ ΣΑΠΙΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΤΣΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΣ, ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΟΣΜΟ.
ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟ LEAD IN. ΣΟΥ ΕΧΩ ΛΥΣΗ.
ΒΑΛΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟ "ΣΕ ΕΙΔΑ". ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΘΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΟΛΗ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΩΗ ΞΑΝΑ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΠΟΥΝΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΕΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ.
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ....
ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ
Ωχ το MEGA έδειξε τον Καψαμπέλλη και είπε ότι ένας πήρε 2 mails που λέγανε δώσε 30.000 ευρώ για να σταματήσουμε τα δημοσιεύματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπε ότι ένας έχασε 30% της όρασής του μόλις διάβασε τα δημοσιεύματα!!!
Τάχουνε παίξει με το press, πολύ άγχος
Ο αλήτης ο Νικος Ρουσσος (Πρεζα TV) έδωσε στεγνα το press-gr.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ερθει η ωρα σου αλήτη Πρεζα!
τέρμα στο press-gr γιατί το είχε παραχέσει μετον κιτρινισμό
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Ομολογία της Ντόρας στην Ελληνοφρένεια-Μητσοτάκη εσύ φταίς!
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Ο Χρήστος Ράπτης αποκλείεται να είναι πίσω από το press αφού είχε κατηγορηθεί ως ο κομιστής και έβγαινε και διέψευδε.
Τη στήσανε στο press απότι φαίνεται. Μόλις βλέπαν δημοσιεύματα κάποιοι άλλοι στέλναν ανώνυμα mails και ζητούσαν λεφτά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αποτέλεσμα οι θιγώμενοι να νομίζουν ότι τους εκβιάζει το press
Το ίδιο δεν είχε κάνει και ένας τύπος που δεν θυμάμαι όνομα, που έλεγε είμαι από 17Ν δώσε λεφτά για να μη σε χτυπήσουμε ενώ δεν είχε καμία σχέση με 17Ν
Όλα πληρώνονται. Σχεδόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήade re blooper pes kamia malakia na gelasoume
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ;
Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΟΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΛΟΓΟΣ-ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΟΒΕΛΤΣΟΣ!!!
ΤΙ Ε-ΜΑΙΛ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΛΕΦΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Κ.Τ.Λ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΙΑΝΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΙΧΝΗ. Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΗ.ΤΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΣΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ. ΟΤΙ ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ BLOGS KAI AYTA ΠΑΝΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήapo pote re einai to press-gr blog??? exete kamia idea oloi edw mesa ti tha pei blog??
ΑπάντησηΔιαγραφήkitriniariko dimosiografiko einai to press-gr me elefthero sxoliasmo. an afto einai blog tote egw eimai astronaftis.
Μην μασάτε με τις ηληθιότητες που σας παρουσιάσουν στα κανάλια σχετικά με το press-gr.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να αποδειχθεί εκβιασμός θα πρέπει τα "εκδιαβστικά" email αποδεδιγμένα να έχουν έρθει (βλ. headers) από mail server του hotmail.com και ο αποστολέας να έχει το email : press-gr@hotmail.com.
Οτιδήποτε άλλο δεν αποτελεί σοβαρό στοιχείο ταυτοποίησης χρήστη. Ακόμη και αν ο αποστολέας φέρεται να είναι η διεύθυνση "press-gr@hotmail.com".
Όσο για το εάν η google βοηθά στην έρευνα (η ΜΟΝΗ αρμόδια καθώς διαθέτει τα logs του web server του λογαριασμού press-gr) τούτο δεν έχει αποσαφηνισθεί.
ελπίζω οι υπέυθυνοι τούτου εδώ του blog να κρύβουν τα ίχνη τους όταν μπαίνουν και δημοσιεύουν άρθρα.
Πολλές φορές μπαίνω μέσω tor.
αυτή τη στιγμή μπαίνω χωρίς καμμιά προστασία. Ας με βρούν και ας έρθουν να μου πουν ότι αποτελεί παράνομη πράξη η καλοπροέρετη έκφραση των ιδεών και των προτάσεών μου.
Ένας διαχειριστής δικτύων.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΑΛΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΤ ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ
Απορώ γιατί χεστήκαν τόσο με τα σχόλιά μας και προσπαθούν να κλείσουν το press. Επειδή είναι καυστικά???
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο κάτω κάτω μόνο 60.000 άτομα τα διαβάζαν που σταγόνα στον ωκεανό
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΓΚΡΙΤΟΥΣ ΒLOGGER: Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι απίστευτες οι ανοησίες που έχουν γραφτεί –τόσο στα μπλογκ όσο και στον Τύπο- για το Press-Gr από το βράδυ της Παρασκευής. Χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι έρευνες, χωρίς να έχουν γίνει συλλήψεις, χωρίς να έχουν απαγγελθεί ακόμα κατηγορίες, ένα σωρό μικρονοϊκοί έσπευσαν να γράψουν ο καθένας τη μαλακία του – κανονική συμπεριφορά μπάτσου. Γιατί; Επειδή το Press-Gr είναι (ήταν;) ένα πολύ επιτυχημένο μπλογκ. Έχει κάνει επανειλημμένως αποκαλύψεις που στον παραδοσιακό Τύπο δημοσιεύτηκαν πολύ αργότερα – ή δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ. Κατάφερε να έχει 100.000 αναγνώστες ημερησίως. Έδωσε βήμα σε πάρα πολλούς άλλους μπλόγκερ αλλά και στους αναγνώστες του. Δεν ξέρω ποια είναι η αλήθεια για το Press-Gr αλλά θα περιμένω τουλάχιστον την ξεπουλημένη Δικαιοσύνη - δεν θα πιστέψω τόσο εύκολα τα άρθρα ξεπουλημένων δημοσιογράφων σε ξεπουλημένες εφημερίδες. Αυτοί είναι οι τελευταίοι που μπορούν να γίνουν τιμητές των άλλων. Ας γράψουν πρώτα –αν μπορούν- για τα αφεντικά τους που λυμαίνονται τη χώρα και μετά ας περιλάβουν και τους υπόλοιπους. Διαφορετικά, να αποδεχτούν πως είναι σκουλήκια και να βγάλουν τον σκασμό. Πάει πολύ να πουλάς ακεραιότητα, δεοντολογία και ιδεολογία, όταν ο εκδότης σου είναι κακοποιός. Έχει και η μαλακία τα όριά της. Ολέ!
Είμαι σίγουρος πως όταν κλείσει η υπόθεση Ζαχόπουλου –χωρίς καμία ποινή για κανέναν- θα προκύψει το εξής εύλογο ερώτημα: Γιατί πήγε φυλακή ο Κοσκωτάς;
Εάν "κλείσουν" το press-gr θα δώσουν πολυ μεγαλύτερη δύναμη και θα ανεβάσουν κατακόρυφα τις "μετοχές" των απανταχού Bloggers... Με την αναμπουμπούλα αυτή γίνεται τρελή διαφήμιση στα blogss και γίνεται πλέον γνώστο και στον ποιό άσχετο πολίτη ότι υπάρχει και άλλος τρόπος ενημέρωσεις πολύ καλύτερος και διαδραστικός από ότι τον παραδοσιακό τρόπο... και ο οποίος "πονάει". Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τους "μάρτυρες" ή "μύθους" που δημιουργείτε. Η δύναμη και η επιρροή τους ήταν ιστορικά
πάντοτε πολλαπλάσια στην ανθρωπότητα. Έχω πολλούς φίλους που αποφασίζουν να μπουν τώρα στον κόσμο των Bloggs, άλλωστε ένας από αυτούς είμαι και εγώ... μάλιστα μετά από αυτές τις εξελίξης θα μπώ στην διαδικασία ποιο δυναμικά από ότι σκόπευα... *ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΚΑΛΟ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΚΟΥ*
...δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς :)
Η ελεύθερη διακίνηση ιδεών και σκέψεων δεν εμποδίζεται, πάρτε το χαμπάρι!!!
http://liondani.blogspot.com/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα στον Αντέννα ένα μέρος της συζήτησης με τον Καψαμπέλη. Κάπου τσαντίστηκε ο Καψ. και κτύπαγε το χέρι στο τραπέζι, εκεί έπεσα πάνω του στο ζάπινγκ. Θα την ανεβάσει κάποιος ολόκληρη στο YouTube? Βάλτε κεντρική ενημέρωση!
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΓΚΡΙΤΟΥΣ ΒLOGGER: Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΑ ΤΟΝ ΕΓΚΡΙΤΟ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΛΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΥΠΕΡΣ + ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΠΑΝΤΗΜΑ
Πριν λίγο είδα και άκουσα τον Καψαμπέλη να δηλώνει ότι δεν συμμετείχε σε κανενός είδους εκβιασμό ενώ ο συνάδελφος δημοσιογράφος ανακοίνωνε ότι αιτία της συλληψης ήταν δυο ανώνυμα εμαιλ σε επιχειρηματια που απαιτουσαν 30.000 ευρώ για να μην κάνουν αποκαλύψεις (που;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτε δεν συμφώνησα απολυτα με όλα όσα γράφονται εδω μεσα και σπάνια διάβαζω τα σχόλια γιατι μερικά προσβάλουν την αισθητική μου.
Αλλά ρε αδέλφια που ζούμε όταν συλλαμβάνονται άνθρωποι για δυο ανώνυμα εμαιλ;
Προσέξτε :
Οι "ειδικοί" δεν βρήκαν ΤΙΠΟΤΕ στο σπιτι του Καψαμπέλη
Ο εισαγγελέας δεν βρήκε ΤΙΠΟΤΕ στον υπολογιστή του Καψαμπέλη στην εφημερίδα απλά τύπωσε όλο τον σκληρό δίσκο του!! Επι 6 ώρες τύπωνε.
ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ!
Ποιος έδωσε αυτή την εντολή; Κατά τη γνώμη μου δεν την έδωσαν πολιτικοί, η εντολή δόθηκε απο κάποια μεγαλο εκδοτικά κοσόρτσια.
Η εντολή δεν είναι εναντίων του Καψαμπέλη. Η εντολή είναι εναντίων όλων μας.
Ο καθενας μας κινδυνευει να βρεθεί φυλακή απο κάποιο ανωνυμο εμαιλ.
Σήμερα ήταν ο Καψαμπέλης, αύριο μπορεί να είμαι εγω γιαυτό δεν θα μείνω ούτε βουβός , ούτε άπραγος και σας καλώ να κάνετε όλοι το ίδιο.
Δεν υπερασπίζομαι κανέναν Καψαμπέλη, δεν με χρειάζεται άλλωστε.
Διαμαρτύρομαι για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου , τη ζωή μου απο την ασυδοσία του οποιοδήποτε με φράγκα και δύναμη.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ PRESS.GR
Α.Α.
ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ. ΝΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΣΤΗ ΣΚΑΤΟΧΩΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχαμε πει κάτι για την ανωνυμία του internet. Κάποιοι δεν άκουσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον Καψαμπέλη θα βρεθούν οι ΙΡs.
Καλά κρασιά, διαδικτυακοί ξερόλες.
._
YΓ. Άλλο μια αποκάλυψη με προσωπική χροιά και ευαπόδεικτη και άλλο συνεχείς ανώνυμες "αποκαλύψεις".
Άλλο ελευθεροτυπία και άλλο καθέξιν λασπολογία.
Τόσο καιρό όλοι βρίζουν τα ΜΜΕ και τώρα δες πόσοι συντάχτηκαν μαζί τους πριν καν αποδειχθεί, ούτε καν ερευνηθεί, τίποτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μετά απορούμε για την κατάντια μας και γιατί τα ΜΜΕ μπορούν ακόμα να επηρεάζουν και να κατευθύνουν τον κόσμο...
Στα e-mail δίνανε κανέναν λογαριασμό για να βρούμε τους εκβιαστές, ή του έδωσαν ραντεβού στη γωνία κι αυτός δεν πήγε???
Η παράνοια στο μεγαλείο της! Γεια σου ρε Ελλάδα λίκνο της ελευθερίας και της δημοκρατίας!!!
ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ. ΚΑΠΟΙΟΣ "ΕΔΩΣΕ" ΤΟΝ ΚΑΨΑΜΠΈΛΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ;
Φίλος έλαβε email
ΑπάντησηΔιαγραφήμε την δική του διευθυνση email σαν αποστολέα(το οποίο δεν είχε στείλει στον εαυτό του)
και το οποίο περιείχε άσχετο spam!
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;
Τα παραδοσιακά ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια χάσαν από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ 3 σημαντικές υποθέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Αρθρο 16
Την εκλογή ΓΑΠ
Το σκάνδαλο Ζαχόπουλου.
Αλλάζει η εποχή. Είναι φανερό ότι ο κόσμος των Μπλόγκ, είναι μια καινούρια δύναμη, που έχει κλονίσει την "εγκυρότητα" και την εξουσία των παραδοσιακών ΜΜΕ.
Οτι και να κάνουν, όσο και να κυνηγήσουν την ελεύθερη έκφραση στο τέλος θα αναγκαστούν ότι δεν θα κάνεις σαν τον μαλάκα τον ΞΕΡΞΗ που έδερνε την θάλασσα για να ηρεμήσει και να μη του διαλύσει τον στόλο.
Είμαστε ο Ωκεανός και είναι βαρκούλες.
Μην πτοείστε. θα νικήσουμε.
θα μας κατηγορήσουν, ότι δεν είμαστε έγκυροι, δεν είμαστε ακριβείς, είμαστε κινδυνολόγοι, είμαστε αλήτες, είμαστε ΚΙΤΡΙΝΟΙ.
Τους απαντάμε ΝΑΙ είμαστε. Αντε χέστε μας.
Χωριάτης
Οι μπάτσοι είναι τόσο μαλάκες που τύπωσαν όλο το σκληρό δίσκο επειδή η έρευνα έιχε σχέση με τον (ηλεκτρονικό) τύπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤύπωσαν ακόμη και τα .exe αρχεία
Ο γύφτος το χαβά του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώσε θάρρος στον Χωριάτη, και θα σἀνέβει στο κρεβάτι.
Ο αρχιρουφιανος Πρεζα TV εδωσε το press-gr. Στεγνα και χωρις τυψεις, ο Νικος Ρουσσος προσπαθει τωρα απο το σαβουρομπλογκ του να αποστρεψει την προσοχη γραφοντας...κριτικες ταινιων. Στο τελευταιο του κειμενο αναφερει οτι δηθεν το Google εδωσε το press-gr. Ο ρουφιανος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το χωράει ο νους μου όλο αυτό το σκηνικό βρε παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα είναι δυνατόν να συλλαμβάνουν άνθρωπο για δυο ανώνυμα εμαιλ;
Τι μας περιμένει αύριο;
Μάθετε το tor.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.torproject.org/
Μείνετε ανώνυμοι και εκφράστε τις απόψεις σας ελεύθερα.
Δεν είναι πανάκεια στο γνωστό πρόβλημα αναγνώρισης του ίχνους που αφήνει ο υπολογιστής σας στο internet αλλά βοηθά αρκετά καθώς με τη σωστή χρήση του βοηθά στο να διατηρεί την ανωνυμία στο διαδίκτυο.
Από ΣΚΑΙ TV:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυση κατ'αγνώστων συκοφαντών καταθέτει αύριο ο έγκριτος δημοσιογράφος Ανδρέας Καψαμπέλης, προκειμένου να αποκαταστήσει το όνομά του και την αλήθεια.
Θα ανέβει στο youtube σε λίγο.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com - ΜΟΝΟ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ! GRSex .com
ΑπάντησηΔιαγραφή///
"to a valid third party subpoena or other appropriate legal process"
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν το ερμηνεύσεις αυτό bloopers θα καταλάβεις ότι λες μαλακίες. Δεν ασχολούμαι με τον prezaTV, αλλά έχει δίκιο.
Ο εκβιασμός, η συκοφαντική δυσφήμιση όπως και η εξύβριση αποτελούν ακόμα αδικήματα. Η ελληνική δικαιοσύνη προφανώς θα ζήτησε δικαστική συνδρομή από τις ΗΠΑ και το google θα έδωσε τα στοιχεία.
Όταν λοιπόν σου χτυπήσουν και σένα την πόρτα, πήγαινε στο διακστήριο και λέγε για την πολιτική του google. Κάντου και μήνυση! Μόνο από το πανελλαδικό outing που θα φας στην μάπα, όπως εδώ ο Καψαμπέλης, είσαι ήδη χαμένος.
Είπαμε, οι ξερόλες του blog είναι και νομικοί παντογνώστες.
._
μολις ειδα τον καψαμπελη στο ΝΕΤ και καποιον Διαμαντιδη βουλευτη του ΠΑΣΟΚ να λέει οτι τον συκοφαντουσε το press αυτον και τον γιο του
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καψαμπέλης λέει οτι δεν βρηκαν τιποτα δεν πηραν τιποτα κτλ
ποιος ειναι ο βουλευτης τι γραφτηκε γι αυτον???
Γεια σου Χωριάτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα σε όλους τους συντρόφους του διαδικτύου που αυτές τις μέρες διαδηλώνουν, ο καθένας με τον τρόπο του, υπέρ δικαιωμάτων που κακώς θεωρούνται αυτονόητα.
Η φιλελεύθερη δημοκρατία απαιτεί καθημερινή εγρήγορση, ήθος και αξιοπρέπεια. Αυτά δεν προσφέρονται στην αγορά και κοστίζουν ακριβά στον καθένα μας. Μόνον έτσι όμως γίνεται επένδυση σ' ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.
Τα είπαμε, το πείραμα press-gr είχε/έχει πολλά ελαττώματα και αντιφάσεις. Αυτό, όμως, χαρακτηρίζει όλα τα πειράματα στην κοινωνία και στην επικοινωνία. Δείτε το press-gr ως ένα σχολείο που μπορεί να μας μάθει να κάνουμε την διαδραστική επικοινωνία και ενημέρωση καλύτερα, πιο απροκατάληπτα, περισσότερο ανεξάρτητα και δημιουργικά. Γι' αυτό, λέω και γω με τη σειρά μου:
Το press-gr αξίζει κάθε "κόπο" και οι λειτουργοί του συμπαράσταση.
Ρε συ Bloopers με τον ψωναρα το Μακη Βραχιολιδη ασχολεισαι; Αυτον που μοιραζε τη φωτοκοπια φυλλαδα του, γεματη με διαφημισεις πορτα πορτα; Ειναι για κλαμματα το ζώον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του για τα blogs.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σαββουροδημοσιογράφοι και τα σαββουροσυγκροτήματα είχαν καιρό να δουν κάποιον να τους τη μπαίνει μετά τον Ανδρέα Παπανδρέου και τώρα έχουν τα ανώνυμα blogs και τους πιάνει καρδιακό.
Η προσπάθειά τους να φιμώσουν blogs καταντάει τόσο αστεία.
Όσοι είναι bloggers σιγά σιγά εξαγριώνονται και σε λίγο θα αρχίσει ένας ωραίος πόλεμος.
Έχουμε οι περισσότεροι blog στη google η οποία είναι και σύμμαχος μας. Μία αναφορά για αυτό που γίνεται εδώ με το press, μία που η google δεν έχει καλοδεί τη συμφωνία με τη MIcrosoft (λογικό και αυθαίρετο συμπέρασμα), δε θέλει και πολύ ο μεγαλοκολωσσός να εκνευριστεί...
Μάλλον αυτά τα τριτοκοσμικά εκδοτικά συγκροτήματα που κυβερνούν τη χώρα και το παίζουν νταήδες δεν έχουν καταλάβει τι σημαίνει google, αργά την κάναν την επανάστασή τους...
Υπάρχει κι εκείνος ο Έλληνας blogger ο Μουλίτσας που έχει το πιο δημοφιλές blog στην Αμερική, ρεζίλι μπορούμε να τους κάνουμε, με μία αναφορά και μόνο.
Αφού στα πλαίσια της Ελλάδας δεν ιδρώνει το αυτάκι τους να δούμε αν η Μπακογιάννη και οι λοιποί Αμερικανολάγνοι θα χαλάσουν το χατήρι της google για μερικούς προμυθευτές και διαπλεκόμενους της συμφοράς
ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ
Την ώρα που το Press-gr αποκάλυπτε (πατήστε εδώ!) το "κοινό μυστικό" ότι ο γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ -και τομεάρχη Ναυτιλίας- Γιάννη Διαμαντίδη δουλεύει στην εταιρεία του εφοπλιστή Τσάκου, σε μια επιτροπή της Βουλής γινόταν κόντρα κυβέρνησης και ΠΑΣΟΚ για το ναυάγιο του Sea Diamond.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί μου φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω μείνει άναυδος με τα όσα λέγονται και γραφονται σήμερα στον τύπο. Είναι καθαρά για λόγους εντυπωσιασμού της κοινής γνώμης.
Η αλήθεια θα λάμψει όταν ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου, γνώστης των νέων τεχνολογιών όπως το ιντερνετ έρθει στην εξουσία. Ισότητα και διαφάνεια για όλους.
Περάστε από το blog μου για να αφήσετε μήνυμα για τον ΓΑΠ.
Με εκτίμηση,
babis
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ BLOGGER
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ BLOGGER ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ TROKTIKO ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΟΛΓΑ ΤΡΕΜΗ!
ΠΩΣ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΩ?
Η ΟΛΓΑ ΤΡΕΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΤΡΩΚΤΙΚΟ
Στον μεγαλοεφοπλιστή Τσάκο δουλεύει...
ΑπάντησηΔιαγραφή...ο γιος του βουλευτή -και αρμόδιου για τη Ναυτιλία- του ΠΑΣΟΚ Γ. Διαμαντίδη!!!
ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ. ΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ειδε κανεις στο μεγα ενα τυπο που ελεγε οτι τον συκοφαντουσς το πρεσσ? ποιος ηταν?και για πιο θεμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά είναι απίστευτα ελαφρύς ο όγκος του αγέρα μέσα στο κεφάλι ορισμένων άσχετων με το Internet και τις χακεριές του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη στιγμή που κανείς δεν ασχολείται με το ιδιοκτησιακό δεκάδων ανώνυμων εταιριών που λυμαίνονται το δημόσιο χρήμα με τις ευλογίες των μιζαδόρων υπουργών και συμβούλων, γιατί τόση πρεμούρα με το ιδιοκτησιακό αυτού του blogημένου PRESS-GR?
Τα περί εκβιασμών των μεγαλοκαρχαριών και λοιπών σκατολυμμάτων μέσω Internet από bloggers είναι μπαγιάτικο ανέκδοτο της πρώιμης διαδικτυακής - αν όχι της λίθινης - εποχής, τότε που έπαιζε τρελά το σίριαλ Κέβιν Μίτνικ...
Μήπως τελικά το πρόβλημα αφορά στο ότι οι bloopers δεν φτύνουν με σάλιο αλλά με υδροχλωρικό οξύ?
;)
“Η καλογερική του πατριωτισμού” και τα ΜΜΕ, σήμερα
ΑπάντησηΔιαγραφή(Μέρος Β΄)
Παγκοσμιοποίηση και αμερικάνικος Εθνικισμός
H σημερινή παγκοσμιοποίηση δεν σημαίνει ούτε κατάργηση του Kράτους-Eθνους, ούτε οικουμενικότητα, ούτε διεθνισμό, όπως άλλωστε και διεθνισμός δεν σημαίνει άρνηση του πατριωτισμού. Οι δυτικοί λοιπόν εθνικισμοί προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από την παγκοσμιοποίηση και την αντίστοιχη φιλολογία ενώ εξακολουθούν να κυριαρχούν στη διεθνή σκηνή. Οπου κι αν στρέψουμε το βλέμμα μας αυτούς αντικρύζουμε. Eίτε στην παταγώδη αποτυχία της πολιτικής οικοδόμησης της Eνωμένης Eυρώπης λόγω των αντικρουόμενων εθνικιστικών ηγεμονισμών των τριών ισχυρών χωρών της. Eίτε στην πολιτική ανυπαρξία της τόσο στον πρόσφατο πόλεμο στην πρώην Γιουγκοσλαβία όσο και σήμερα στο Iράκ. Eιδικά για τις σημερινές HΠA η παγκόσμια στρατηγική τους εντάσσεται απόλυτα στα πλαίσια των κλασικών δυτικών ρατσιστικών εθνικισμών που αναφέραμε. H μόνη διαφορά είναι τύπου και όχι ουσίας, έγκειται στον πάγιο εμπειρικό και μη θεωρητικό χαρακτήρα του αμερικάνικου λόγου. Eτσι όλες οι δηλώσεις των Aμερικανών ηγετών αναφέρονται με τον ένα ή τον άλλον τρόπο σε έθνος μεσσία, προορισμένο να κυριαρχήσει στον πλανήτη, να προσφέρει την πρόοδο και την τάξη, που έχει συνεπώς δικαίωμα στην στρατιωτική επέμβαση και τη σφαγή στο Iράκ ή αλλού, καταπατώντας το διεθνές δίκαιο, αγνοώντας τον ΟHE και το σύνολο των Eθνών-Kρατών της υφηλίου, πλην Bρετανίας (σσ. WASP). Tο ρατσιστικό χαρακτήρα άλλωστε τον δείχνει καθαρά η επίσημη αμερικάνικη θεωρία του rogue states (κράτη αλήτες) που δεν είναι παρά απλοϊκή παραλλαγή της αποικιοκρατικής θεωρίας του Eθνους-άρχοντας .. Eθνικισμός όμως είναι και ορισμένα άλλα φαινόμενα. Eίναι να μονοπωλείς σαν υπερδύναμη τις τελευταίες κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας εμποδίζοντας τις άλλες χώρες νάχουν πρόσβαση στις υψηλές τεχνολογίες. Eίναι
νάχεις αναγάγει ολόκληρο τον πλανήτη σε ζωτικό σου χώρο και να επιβάλλεις τη θέλησή σου μέσω της στρατιωτικής υπεροχής και ισχύος σου καταπατώντας ανοιχτά το δίκαιο, την ιστορία, τις απόψεις των κυρίαρχων κρατών. Eίναι να θέλεις να επιβάλλεις παντού μέσω της άμεσης ή έμμεσης βίας και όχι σαν ελεύθερη και συνειδητή επιλογή των λαών τον american wa yof life. Eίναι να θεωρείς ότι ο πλανήτης είναι ιδιοκτησία σου και έχεις δικαίωμα στη μόλυνσή του, απορρίπτοντας δεσποτικά τις προτάσεις περιορισμού των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, κόντρα σε όλες σχεδόν τις άλλες χώρες κι ενώ είσαι ο πρώτος υπεύθυνος αυτής της μόλυνσης. Eίναι να θέλεις να επιβάλλεις τα προϊόντα σου με εκβιασμούς και απειλές.
..Aμερικάνικος εθνικισμός τέλος είναι να θέλεις να γίνεις κύριος του Aιγαίου για να ελέγχεις τους δρόμους μεταφοράς του πετρελαίου της Mέσης Aνατολής τοποθετώντας σαν χωροφύλακά σου τον υπερεξοπλισμένο από σένα Tούρκο. Eίναι ν' ανατρέπεις το υφιστάμενο καθεστώς σε βάρος των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Eλλάδας, διχοτομώντας το Aιγαίο, δίνοντας το μισό στον Tούρκο .. Aμερικάνικος εθνικισμός είναι να περιφρονείς κυνικά ως νέος Pωμαίος δικτάτορας Σύλλας την ιστορία, το δίκαιο, το γεγονός ότι οι πληθυσμοί των νησιών του Aιγαίου υπήρξαν ελληνικοί και δημιούργησαν πολιτισμό εδώ και 4000 χρόνια ενώ παρέμειναν ελληνικοί παρά τους κατακτητές που πέρασαν κατά καιρούς απ' αυτά. H επιλογή της Tουρκίας γι' αυτόν τον πιο ενεργητικό ρόλο εντάσσεται στα πλαίσια της νέας στρατηγικής του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού-εθνικισμού μετά την κατάρρευση του «σοσιαλιστικού» στρατοπέδου. Σύμφωνα μ' αυτήν η Η αμερικάνικη παγκόσμια ηγεμονία πρέπει να εξασφαλίζεται με τις ελάχιστες δυνατόν επεμβάσεις αμερικάνικων στρατιωτικών δυνάμεων. Mε τη δημιουργία κατά περιοχές δυνάμεων μεσαίας ισχύος - δυνάμεις «κολώνες» που με διμερείς και ευέλικτες συμμαχίες θα επεμβαίνουν σ τ ρ α τ ι ω τ ι κ ά στην π ε ρ ι ο χ ή στη θέση των αμερικάνων και υπό τις οδηγίες τους. Aυτός ο αναβαθμισμένος ρόλος έχει ανατεθεί για την Mέση Aνατολή στην Tουρκία και το Iσραήλ», «Ε.Ο. 17 ΝΟΕΜΒΡΗ», Απρίλης 1998.
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
lapis lazuli
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς με βρούν και ας έρθουν να μου πουν ότι αποτελεί παράνομη πράξη η καλοπροέρετη έκφραση των ιδεών και των προτάσεών μου.
ΑπάντησηΔιαγραφή24 Φεβρουάριος 2008 9:07 μμ
===================================
Εάν "κλείσουν" το press-gr θα δώσουν πολυ μεγαλύτερη δύναμη και θα ανεβάσουν κατακόρυφα τις "μετοχές" των απανταχού Bloggers... Με την αναμπουμπούλα αυτή γίνεται τρελή διαφήμιση στα blogss και γίνεται πλέον γνώστο και στον ποιό άσχετο πολίτη ότι υπάρχει και άλλος τρόπος ενημέρωσεις πολύ καλύτερος και διαδραστικός από ότι τον παραδοσιακό τρόπο... και ο οποίος "πονάει".
24 Φεβρουάριος 2008 9:08 μμ
===================================
Είναι φανερό ότι ο κόσμος των Μπλόγκ, είναι μια καινούρια δύναμη, που έχει κλονίσει την "εγκυρότητα" και την εξουσία των παραδοσιακών ΜΜΕ.
24 Φεβρουάριος 2008 9:30 μμ
===================================
Και να κλείσω με τα λόγια του Μουλίτσα, του Έλληνα ιδιοκτήτη του Νο1 blog παγκοσμίως:
"Να είστε ο εαυτός σας. Το blogging επιτρέπει στον κόσμο να γράφει με τον τρόπο που θέλει αυτό που θέλει, χωρίς κανείς να παρεμβαίνει. Ποτέ πριν στην ιστορία οι απλοί πολίτες - όχι οι πλούσιοι και ισχυροί - δεν είχαν την ευκαιρία να δημοσιοποιήσουν τις απόψεις τους, ώστε να μπορεί να τις διαβάσει όλος ο κόσμος."
http://lupus002.blogspot.com/2008/02/m-37-blogging.html
καραμανλης=στημενη εντιμοτητα,ασυδοτα φαινομενα νεοφασισμου
ΑπάντησηΔιαγραφήdeite to video toy antenna me toys bloggers sto youtube=
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=qsJ_PLN6Dgg
Απο ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.arsilaos.blogspot.com
e-mail:politisvaris@yahoo.gr
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ο Σ ! !
Παρά τις ατέλειες ή τους κινδύνους της Ελευθερίας, την προτιμώ απο τη φίμωση, την "δημοκρατία" των λίγων, τον καταναγκασμό των ΜΜΕ, την εξάρτηση τωγν μεγαλοδημοσιογράφων, την απαξίωσή μου σαν πολίτη και την καταγραφή μου σαν "πολίτη του 1`) δηλαδή μου παρέχουν το δικαίωμα να ενεργήσω σαν πολίτης κάθε 4 χρόνια, για ενα λεπτό και μετά ξανα απ την αρχή. Ποδοπάτημα στο βούρκο της πολιτικής και της δημοσιογραφίας.
ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !!
Εκφράζομαι ΕΛΕΥΘΕΡΑ,
Αισθάνομαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Μπορώ και καταγγέλνω αυτούς που βιάζουν τη συνείδηση και την προσωπικότητά μου. Αυτούς που λένε : "`Αστον τον μαλάκα, θα φωνάξει, θα ουρλιάξει, θα χτυπηθεί και στο τέλος θα ψωφήσει" Και πολλοί, πάρα πολλοί που δεν τους ξέρουμε και δεν είναι πια ανάμεσά μας ΨΟΦΗΣΑΝ. Απο την κρατική αναλγησία. Απο τη "δημοσιογραφική" αλητεία, απο τις κακουχίες και την πείνα. Απο την ΕΛΛΕΙΨΗ δικαιοσύνης και την ανυπαρξία κράτους.
Ευτυχώς κάποιοι, ΕΜΕΙΣ, τη γλυτώσαμε φτηνά ή ακριβά. ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ και κυρίως ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ! !
Είναι μια αρχή να αποκτήσουν όλοι οι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ πολίτες τη ΔΙΚΗ τους φωνή.
Σ` αυτή τη βάση διαθέτω ΟΛΕΣ μου τις δυνάμεις στην υλοποίηση αυτού του ΕΦΙΚΤΟΥ στόχου.
Και μια παρατήρηση - παρότρυνση,
ΟΣΟ είναι εφικτό, ας γράφουμε τα ονόματά μας, γνωρίζω τις δυσκολίες απεξάρτησης απο το φόβο που έχουν ενσταλάξει στο DNA μας. Γενιές ολόκληρες ζούν υπο την επήρρεια αυτού του "φαρμάκου". ΤΩΡΑ είναι η ώρα να ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΟΥΜΕ.
Και ΘΕΛΟΥΜΕ. Και ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Αντε λοιπόν ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ πολίτες,
ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ !!
ΜΗ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΔΕΝ είμαστε ΜΟΝΟΙ πιά. Είμαστε ΠΟΛΥ περισότεροι απο όσους φαντάζονται. Ο δρόμος είναι ένας: ΜΠΡΟΣΤΑ!!! και ΔΥΝΑΤΑ !!!
Αργύρης Σιδέρης
ΕΧΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΟΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί για Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας εγώ νομίζω ότι πρέπει να την ονομάσουν Νέα Δημοκρατία σχέτο για να θυμόμαστε και τους νονούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί για Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας εγώ νομίζω ότι πρέπει να την ονομάσουν Νέα Δημοκρατία σχέτο για να θυμόμαστε και τους νονούς.
Αντί για Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας εγώ νομίζω ότι πρέπει να την ονομάσουν Νέα Δημοκρατία σχέτο για να θυμόμαστε και τους νονούς.
Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρίστε και η οικονομική παράμετρος των "αποκαλύψεων" για τους "εκβιαστές" Bloggers
ΑπάντησηΔιαγραφήΜείον -4,21% επεσε σήμερα η μετοχή του Αλτερ , έτσι για να μάθει να έχει γαμπρό τον Καψαμπέλη... ε, συγνώμη το Press.gr ηθελα να πω.
Μηπως ο Κουρής και ο Αλτερ ήταν τελικά ο στόχος;
Μήπως; Αναρωτιέμαι
Γιάπης
Ο/Η DIMITRIOS RELLOS είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήTΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΛΕΝΕ ΟΙ
ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ
ΑΟΡΙΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΕΝΟΙΑ ΛΕΕΙ
Ο ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ ΚΑΙ OΧΙ
ΚΑKOΥΡΓΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΣΒΟΛΕΣ STA ΣΠΙΤΙΑ ΜΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΜΕ
ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ.
ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ
SFAKIANAKH TO ISTOLOGIO MOY
EINAI WWW.YOUTUBE.COM/NEMESISRELLOS ME ARKETA VIDEO GIA TOYS
EPIORKOYS.
ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ
ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΩΣ
ΟΠΟIΟΥΔΗΠΟΤΕ BLOGGER.
AΝΑΦΟΡΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΑ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΣΤΟ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ
GOOGLE ΟΤΙ ΔΙΑΠΡΑΧΘΗΚΕ
KAKOYRGHMA ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ THN ΙΣΤΟΣΕΛΙΔA TO ΠΡΕΣΣ-ΤΖΙ ΑΡ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ.
ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΛ.ΑΣ
ΟΡΚΙΣΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ
ΕΚΔΗΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΝΤΟΛΗ ΔΕΝ
ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΗΜΗ ΜΟΝΟΝ ΕΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ
ΕΞΕΔOΣΕ ΚΑΤΑΧΡΩΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ.
THN ΠΑΤΙΣΑΝ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ
ΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΑΡΑΚΤΑΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ BLOGGERS
EINAI TA GERONTAKIA STA
KAPH POY DEN ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΚΑΙ ΤΙ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ
ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΕΩΣ ΝΑ
ΒΡΕΘΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ.
25 Φεβρουάριος 2008 5:27 μμ
O KARAMAMLHS ΟΡΚΙΣΘΗΚΕ ΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ
ΚΑΤ ΕΠΑΚΤΑΣΗ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ.
ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ
ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
www.youtube.com/nemesisrellos video me prodotes politikoys
ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΩΣ ΕΞΗΣ.
ΑΠΟΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ
ΣΕΝΓΕΝ ΠΟΥ ΨΥΦΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΤΟ 1997 ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΠΛΗΟΨΗΦΙΑ 142 ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ
ΕΝΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΡΙΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ 151 ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣΣ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ Κ.Λ.Π ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ
ΠΑΡΕΛΘΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ.
ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ [ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΝ
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ] ΚΑΙ
ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΘΟΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΤΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ.
ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΝΟΜΙΚΟΙ BLOGGERS NA TO
EΞΗΓΗΣΟΥΝ.
WWW.YOUTUBE.COM/NEMESISRELLOS
BINTEO ME PRODOTES
αμα τον βρείτε ποιος είναι πάρτε με τηλ.χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε βοιωτέ δεν ασχολείσαι καλύτερα με το δηλητήριο που πίνετε για νερό στη Βοιωτία, το εξασθενές χρώμιο ντε, που θα πάθετε καρκίνο όσοι μένετε εκεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός τη χέζει τη Μακεδονία;
εγώ έτσι κι αλλιώς τόσα χρόνια ήξερα πως πάνω απ'τη Λαμία είναι Βουλγαρία. Τριφυλλάρα
υγ: σοβαρολογώ, ασχολήσου με κάτι σημαντικό
www.correct.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρετε γιατί ενώ είναι αντίθετος στις Στρατιωτικές Παρελάσεις ο ΤΣΥΡΙΖΑ, δεν λέει όχι στις Πούστηκες ή αλλιώς Gay Parades?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί έχει δυναμικό! Έχει τον Γιωργάκη τον Βούγια ή αλλιώς Ζωζέτ, έχει την κόρη Δραγασάκη, έχει τον ληστή Δημητράκη και γενικά όλα τα αναρχοάπλυτα τα οποία τους έχουν ξεσκίσει την κωλοτρυπίδα οι ποινικοί.
Τι θα κάνουνε τα παιδιά στην κοινωνία? Διαδηλώσεις? Μπα! Δεν νομίζω! Θα τους πετάνε στριγκάκια οι Χρυσαυγήτες!!!
Τις Απόκριες θα βάζουν ένα κλομπ στον κώλο τους και θα παριστάνουν τους μεζέδες!!!
Για να λέμε και του στραβού το δίκαιο στην αρχή Τσυρίζα-νε λίγο αλλά τώρα τους αρέσει και έχουν γίνει και οι πρώτες "κυρίες". Κάνουν νοικοκυριό, πλένουν, καθαρίζουν και στον ελεύθερο χρόνο τους γαμιώντε κιόλας.
Μπουλουκηδών και με κουκούλες είναι μεγάλα αντράκια, μέσα όμως ένας, ένας ανακάλυψαν τον θυληκό τους εαυτό! Και τους αρέσει κιόλας!!!
Άντε και νυφούλες βρε!
ΣΚΟΠΙΑΝΟ ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΜΕ ΘΕΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ...ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...ΚΑΙ ΑΦΤΟ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ