GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Στη φυλακή το θύμα και όχι ο θύτης;

. Είναι πολλά χρόνια τώρα που ξέρω ότι είμαι ηλίθιος, αλλά η συνειδητοποίηση του προβλήματος μου δεν με έχει βοηθήσει να βρω λύσεις για να ...

.
Είναι πολλά χρόνια τώρα που ξέρω ότι είμαι ηλίθιος, αλλά η συνειδητοποίηση του προβλήματος μου δεν με έχει βοηθήσει να βρω λύσεις για να το ξεπεράσω. Εκτός και εάν δεν είμαι ηλίθιος, επειδή είμαι αρκετά έξυπνος για να καταλάβω ότι είμαι ηλίθιος... Τουτέστιν, είμαι εξυπνηλίθιος... Αυτό λοιπόν είναι το πρόβλημα μου. Το πρόβλημα μου επιτείνεται από το γεγονός ότι με κάνουν και οι άλλοι να αισθάνομαι ακόμα πιο ηλίθιος, το καταλαβαίνω όμως, άρα είμαι ακόμα πιο εξυπνηλίθιος από όσο νόμιζα αρχικά...Έστω ότι είμαι διευθυντής σε κάποια εταιρεία, σε κάποιο υπουργείο, κάπου τέλος πάντων με εξουσία, και μια εξουσιαζόμενη τριανταπεντάχρονη είναι θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από εμένα, πως καταλήγει το θύμα στην φυλακή και εγώ ο θύτης στο απυρόβλητο, ως θύμα εκβιασμού από το θύμα μου?Λόγω της παραδοχής της βλακείας μου εξ αρχής, έχω την αίσθηση ότι όταν κάποιος απειλήσει με όπλο την ζωή μου, και εγώ σε αυτοάμυνα τον σπάσω στο ξύλο, θα βρεθώ εγώ στην φυλακή για το κακούργημα του ξυλοδαρμού, και ο υποψήφιος δολοφόνος μου στο νοσοκομείο, σε προστασία από εμένα τον γορίλα.
Η αυτοάμυνα του θύματος της σεξουαλικής παρενόχλησης χαρακτηρίζεται εκβιασμός, το θύμα εκβιάστρια, ο δε θύτης υποστηρίζεται ψυχολογικά για να συνέλθει από τις τύψεις του που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία, την αυτοτιμωρία που επέβαλε ο ίδιος στον εαυτό του, για τα εγκλήματα που έκανε... Το ότι ο θύτης είναι ένοχος, το έχει παραδεχτεί μόνος του, με την αυτοτιμωρία που επέβαλε στον εαυτό του. Η προφανής αδυναμία του να αντιμετωπίσει τις ευθύνες των πράξεων του, τον οδήγησε σε αυτή την πράξη διαφυγής.Εκβιασμός δεν μπορεί να υπάρξει, εάν δεν έχεις κάνει κάτι που να σε κάνει εκβιάσιμο.Γιατί οι άλλοι δεν το βλέπουν έτσι, και ο μόνος ηλίθιος που το βλέπει έτσι είμαι εγώ; Γιατί βλέπω συνέχεια το άσπρο μαύρο; Γιατί κανένας δημοσιογράφος δεν παρουσιάζει τα γεγονότα έτσι? Τόσο ηλίθιος είμαι τελικά και τα βλέπω όλα ανάποδα;;; Γιατί ο κύριος Ζαχόπουλος αναφέρεται ονομαστικά παρά την βέβαιη εγκληματική του ενέργεια της σεξουαλικής παρενόχλησης, ενώ η τριανταπεντάχρονη δεν αναφέρεται ονομαστικά;
Δεν γνωρίζω τον κύριο Καψαμπέλη, δεν γνωρίζω το ηθικό του υπόβαθρο και τις ενέργειες του, αλλά... ας πούμε ότι «χι Καψαμπέλης» είναι συκοφάντης, ένα λαμόγιο που αποφασίζει να με εκβιάσει! Τι μπορεί να πει που να με αναστατώσει τόσο ώστε να μπορέσει να με πιέσει έτσι ώστε να με κάνει ευάλωτο στο να του δώσω πέντε δέκα δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ για να μην με ξεφωνίσει;
Είμαι ας πούμε ο «χι Λαζόπουλος», και δεν έχω πάρει ποτέ μια δεκάρα (παράνομα και καταχρηστικά) από το Υπουργείο Πολιτισμού, και ο «χι Καψαμπέλης» γράφει πως τα έχω πάρει, τι έχω να φοβηθώ; Τι θα με οδηγήσει σε πιθανή συναλλαγή μαζί του, τι είναι αυτό που θα με κάνει ευάλωτο στον υποτιθέμενο εκβιασμό του;
Αντιθέτως, όταν ένας δημοσιογράφος, ένας μπλόγκερ, ένας κοινός θνητός, αποκαλύπτει κάποια κομπίνα, όταν κάποιο θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης κάνει καταγγελία για τον θύτη του, με όποια νόμιμα ή παράνομα μέσα έχει αποδείξεις για το γεγονός που συνέβη εις βάρος του, ποιος θα σταματήσει τον θύτη να χώνει στην φυλακή τον «αποκαλυψία» σαν εκβιαστή; Δηλαδή ο «ψι Λαζόπουλος» που τα πήρε από το Υπουργείο Πολιτισμού, αντί να απολογείται, μηνύει για εκβιασμό, και αυτό όλοι οι άλλοι το βρίσκουν φυσιολογικό... Τι να πω!!!
Λόγω της προφανούς βλακείας μου, εγώ το μόνο που συμπεραίνω από τα γεγονότα που μας βομβαρδίζουν τους 2 τελευταίους μήνες, είναι ότι όποιος από τούδε και στο εξής αποκαλύπτει κάτι εις βάρος κάποιου άλλου, στην φυλακή θα καταλήγει το θύμα και όχι ο θύτης...
Τελικά, πόσο ηλίθιος είμαι τελικά; (δανείζομαι το παράδειγμα του κυρίου Λαζόπουλου, διότι δήλωσε ότι δεν κάνει μηνύσεις, κι ελπίζω ότι θα κρατήσει τον λόγο του σαν άντρας... όλα τάχα, οι μηνύσεις μου λείπανε! Εξυπνηλίθιο ε;)
Tελικά, ο μόνος λόγος που η Τσέκου είναι στην φυλακή, κατά την γνώμη μου, είναι γιατί εάν ήταν έξω, θα μπορούσε να συναλλαχτεί με τους πάντες προκειμένου να καταθέσει οτιδήποτε στην απολογία της... Ενώ όντας στην φυλακή, με τους μόνους που μπορεί να συναλλαγεί είναι με αυτούς που θα ανταλλάξουν την ελευθερία της με την κατάλληλη απολογία-κατάθεση.Το ερώτημα λοιπόν που παραμένει σε εμένα τον ηλίθιο, είναι ποιος εκβιάζει ποιόν και για ποιόν λόγο!!!
Α.Μ.

84 σχόλια

  1. oli eponimi imaste ke kanenas dhen ine xoris onoma

    Emis edho stin alvania leme mia parimia:
    Otan katouras enantia ston aera, vrexis ta podhia su!

    Afto se olous tous eleftherous dhimosiografous!

    OLI MEGA!
    OlI MESA!

    http://servietes.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ Ο ΚΑΨΑΜΠΕΛΗΣ
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΦΥΛΑΚΗΣ.

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ


    ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ
    ΚΑΙΟΣΟΙ ΔΗΛΗΤΗΤΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ .....ΜΕΛΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ ειμαι ηλιθία..πανηλίθια δηλαδή..
    και δεν καταλαβαίνω...αυτην την αυτοάμυνα του θύματος που αναφέρεις αγαπητε στην εκθεση ιδεών σου..
    Ρωτάω...για να μαθω δηλαδή..Αυτοάμυνα σημαίνει..καταγράφω..ντιβιντια..κασετες..σιντια..
    τα κερατα μου τα δίφορα ..κια τα κρατάω "κάβα" ..για να αμυνθώ άν μου επιτεθεί ο θύτης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιλώντας για εκβιασμούς αυτό το σατυρικό για τον Χιώτη ποιός το έφτιαξε;

    http://ekbiasmos.blogspot.com/

    Το βρήκα από λινκ του Πιτσιρίκου κι έσκασα στα γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Κυβέρνηση σήμερα έδωσε καθαρά το στίγμα σχετικά με τους χρήστες του Internet.

    Είμαστε απέναντι... από το στόμα του προθυπουργού. Αυτό μας έδωσε να καταλάβουμε.

    Και όχι γιατί θέλει η Κυβέρνηση να έχει απέναντι της 150,000 νέους ανθρώπου (που θα τους έχει) αλλά γιατί θέλει να παίξει το παιχνίδι των δημοσιογράφων.

    Είναι συμφωνία Ρουσόπουλου κατ εμέ με τους δημοσιογράφους. -"Σταματήστε να μας χρυπάτε, και εμέις θα σταματήσουμε τους bloggers"

    Σε αυτό το παιχνίδι κέρδους και εξουσίας, ο καθένας πρέπει να πάρει τον ρόλο του και να πράξει όπως νομίζει. Άλλος να συμμορφοθεί, άλλος να μην ξαναψηφίσει Νέα Δημοκρατία, Άλλος να συνεχίσει να εκφράζεται ελύεθερα μέσα από το Internet, Άλλος να το κλείσει τελέιως και να γυρίσει πίσω στο λυχνάρι με το βιβλίο...

    Ο καθένας όπως το εισπράτει.
    Για να μην μας περνάνε για βλάκες όμως.. Αυτό δεν είναι καθαρή βούληση Καραμανλη. Είναι Συναλλαγή με τους 5-6 μεγαλοδημοσιογράφους που κυβερνάνε την Ελλάδα. (Τους φτωχούς Εκαλιώτες)

    Ο εχθρός των blogs είναι η Τηλεόραση.

    Και οι BLOGGERS μένουν αδιάφοροι με την κάθε δημοσιογράφο ΖΟΒΙΕ του Κωλωνακίου να τους βρίζει ως παιδικούς πορνογράφους.

    Γιατί παλικάρια δεν βάζετε όλοι ένα banner "Έγχρωμη TV, Ασπρώμαυρη Ζωή" ??

    Γιατί ανέχεστε την κάθε Πάνια να εκμεταελύεται ψυχικά άρρωστου άνθρωπους με σκοπό το κέρδος και κανείς σας δεν αντιδράει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα ρε φιλε αν ηταν ο θυτης στην φυλακη,θα ηταν θυμα δεν θα ηταν θυτης...

    μπεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά τέτοια Θύματα και τέτοιοι Θύτες, δεν πάνε ΠΟΤΕ φυλακή.

    Η Τσέκου θα ήταν θύμα, όταν θα πήγαινε τον Ζαχόπουλο στα δικαστήρια για σεξουαλική εκμετάλευση. Προτίμησε να τον εκβιάσει.

    Ο Ζαχόπουλος θα ήταν Θύτης τότε. Τώρα είναι Θύμα εκβιασμού.

    Υπάρχουν όμως οι πραγματικοί ένοχοι που θα έπρεπε να πάρουν την θέση της Τσέκου. Θέμος και Μέγαρο Μαξίμου και όχι μόνο επειδή είναι οι φυσικοί ΘΥΤΕΣ του Ζαχόπουλου, αλλά και γι'αυτά που τους "αλυσοδένουν στον κύκλο της ΟΜΕΡΤΑ" που όλοι καταλαβαίνουμε.

    Δυστυχώς δεν θα πάει κανένας φυλακή, αλλά από μια άποψη ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

    Οι φυλακές ως μέρος του ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και του ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ούτε να τους σωφρονίσει μπορεί ούτε να τους απονείμει δικαιοσύνη.

    Καλύτερα έξω, από τα ιδρύματα, που η κοινωνία χρειάζεται για ανθρώπους που κάναν λάθη και μπορεί να σωφρονιστούν.

    Καλύτερα στην ΧΛΕΥΗ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗΣ για την υπόλοιπη ζωή τους.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΓΝΩΣΤΕ
    ΦΙΛΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΟΙΡΟΤΕΡΑ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙΣΑ ΑΠΕΙΛΗ ΔΩΣΤΑ ΟΙΔΕΜΗ ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΛΕΠΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.
    ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΥΣ
    ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΜΗΝΥΕΙΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ
    ΕΠΙ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΓΑΛΑΚΤΟΣ.
    ΨΑΧΝΕΙΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ
    ΚΟΛΠΟ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΜΠΡΙΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
    ΜΠΟΥΓΕΛΩΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΠΟΙΟΝ ΠΟΥΣΤΗ
    ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΩ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
    ΜΕΤΑ ΣΚΕΠΤΕΣΕ ΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΜΟΝΟΝ
    ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΦΡΕΕ ΒΛΟΓΚ ΕΣΤΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
    ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΙΩΠΟΥΝ
    ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ
    Ο ΜΑΚΑΚΑΣ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΙ
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΤΙΤΡΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ
    80,000 ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑΝ ΤΗΝ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΛΕΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    Η ΕΧΟΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΟ
    ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ
    ΑΡΠΑΞΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΜΑΣ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΙΠΟΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ.
    ΚΡΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ
    ΤΟ FREE INTERNET ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ
    ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΟΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ
    ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ.
    ΕΝΑΣ ΔΕ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΟΝΟΜΑΤΙ
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ
    ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ
    ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
    03,03,2008 ΣΤΟ Β. ΑΥΤΟΦΩΡΟ
    ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΟΠΟΥ ΔΙΚΑΖΟΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΕΡΑΣΑ ΝΑ
    ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ ΤΗΣ
    ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΧΕΣΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
    ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120
    ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ
    ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ
    ΜΕ-ΓΑΛΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΟΥ.
    ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΣ
    ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ PRESS GR ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ
    ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΟΥ ΤΑ
    [ΔΙΕΤΑΞΕ -ΠΛΡΩΣΕ-ΑΠΕΙΛΗΣΕ]
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΕΣ ΚΟΡΚΟΛΙΔΕΣ.
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΙΣ
    ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ
    ΚΟΨΕ ΛΑΣΠΗ Η ΔΙΜΩ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΑΡΑ [ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ].


    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΥΦΤΗΣ ΓΙΑ ΒΙΛΛΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ PRESS-GR.
    ΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ
    ΚΑΙ ΛΑΔΩΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.
    Ο.Κ.
    WWW.YOUTUBE.COM/NEMESISRELLOS
    ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ
    ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΛΛΟΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ
    ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Χωριάτη
    ανάρτησα ένα σχόλιο σου, του οποίου με ενθουσίασε η σαφήνεια και η αμεσότητα.
    Αν δεν σε πειράζει, θέλω να το κρατήσω στο ψηφιακό σημειωματάριο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://rapidshare.com/files/94445282/XK_myrovolos__1985_.rar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. meta ap'afta pou diavasa borei kaneis na mou pei ti ora einai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η εξεταση ταυτοποιησης DNA των αυτοαποκαλουμενων Μακεδονων και της Ανω και της Κατω Μακεδονιας με τους αρχαιους Μακεδονες ειναι επιβεβλημενη...πριν παρθει οποιαδηποτε αποφαση για το ονομα του ΦΥΡΟΜ....


    μπεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΣΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ, ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ! ΟΜΩΣ.....

    ΑΡΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥΣ. GRSex .com - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!

    /////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επιτελους παρασιτα του πασοκ και της αριστερας ηρθε η ΝΔ να βαλει ταξη και να σας χορεψει τσαμικο.
    Τοσα χρονια κλεβατε και διαλυσατε τον τοπο.
    δεν σας αρεσει που χασατε την βολησας εεε???
    Θ φατε ματσουκομα και μπαλαουρο που θα παει συνεφο.
    ο λαος πριν 4 μηνες αποφασισε ΝΔ για αλλα 4 χρονια.Γιατι κλαιτε??Για αλλα 1014 θα ειναι η ΝΔ πανω.
    Φιλακια πολλα και μην λετε πολλα γιατι θα πατε να κανετε παρεα στην τσεκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. MHN PEIRAZETE TON XIOTI GIATI 8A AROSTISEI KAI AYTOS ME TON IDEASMO KAI TOTE XA8HKAME.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι να σε πιάνουν τα γέλια. Μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί. Η μηπως τελικά μερικούς τους συμφέρρει να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Εγώ στο ΚΟΜΜΑ,
    κιεσύ στη φυλακή..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΟΤΙ ΟΙ ΘΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΌΣ.ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΤΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΕ ΤΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ Η Η ΨΗΦΟΣ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΌΡΩΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΨΗΦΟ Η Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΗΝ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΏΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ Η ΣΚΕΤΟ Η ΣΥΝΘΕΤΙΚΌ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ .Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΡΕΜΠΟΥΣΗΔΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα, ελεύθερα

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. «Μην σταματήσετε τα αντικαταθλιπτικά μόνοι σας»


    Τα άτομα που ακολουθούν αγωγή με αντικαταθλιπτικά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την σταματήσουν χωρίς συμβουλή γιατρού, προειδοποιούν καθηγητές ψυχιατρικής!

    Εάν κάποιος σταματήσει να παίρνει τα φάρμακά του χωρίς να μιλήσει πρώτα με τον γιατρό του, τότε στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει υποτροπή -θα επιστρέψουν δηλαδή τα συμπτώματα, όπως είναι παραδείγματος χάριν τα κλάματα, οι διαταραχές ύπνου και όρεξης αλλά και εύκολη κόπωση. Στη χειρότερη όμως, μπορεί να φτάσει έως και την αυτοκτονία!

    Η κατάθλιψη δεν είναι εύκολη συναισθηματική διαταραχή και ακόμη πιο σημαντικό είναι πως δεν έχει ένα 'πρόσωπο' -ιαφοροποιείται σε μείζονος και ελάσσονος. Γι΄ αυτό και η διάγνωση για τη βαρύτητα της κατάθλιψης πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνον από ψυχίατρο. Οι ασθενείς που κρίνουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν φαρμακευτική αγωγή, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνουν χρήση ή να διακόψουν τα χάπια κατά το δοκούν.

    Το 80% των περιστατικών βαριάς κατάθλιψης αντιμετωπίζεται επιτυχώς μόνον όταν οι ασθενείς είναι «πιστοί» στη φαρμακευτική αγωγή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ας μη θυματοποιούμε την Τζέκου μόνο και μόνο επειδή βρέθηκε στη φυλακή. Η σχέση της με τον Ζαχόπουλο πάει πολλά χρόνια πίσω. Απλά ήταν και οι δύο λύκοι στην ίδια συμμορία. Πάντως έχεις δίκιο πως την κρατούν στη φυλακή για να ελέγχουν αυτά που θα πει, όπως κρατούν και τον άλλον σε απομόνωση στο νοσοκομείο για να μη μιλήσει πριν του εξηγήσουν τι πρέπει να πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και η Τσέκου και ο Ζαχόπουλος φέρουν ευθύνη για ότι προηγήθηκε της βιντεοσκόπησης. Ο Ζαχόπουλος μπορεί να κατηγορηθεί για σεξουαλική παρενόχληση προς υφιστάμενο στο χώρο εργασίας και εκβιασμό αν την εξανάγκαση να υποκύπτει στις επιθυμίες του. Η κυρία, παρά τη δυσχερή της θέση, είναι συμμέτοχος και συνένοχος. Αποδέχεται τις προτάσεις του γ.γραμματές, για να προσπεράσει την αξιοκρατία. Γιατί διαμαρτύρονται όσοι βάζουν μέσο για να περάσουν κάπου, όταν βλέπουν κάποιους άλλους να έχουν μεγαλύτερο μέσο;
    Τόσες γυναίκες άνεργες υπάρχουν στην Ελλάδα. Δε νομίζω όλες να επιδίδονταν σε αντίστοιχες ενέργειες για να βρουν δουλειά.

    Και κάτι ακόμα, γιατί με εκνευρίζει η παπαρολογία.
    Γιατί επιτρέπεται στους κάθε λογής ηλίθιους η πρόσβαση στο internet? Γιατί χρειάζεται δίπλωμα για να οδηγείς, αλλά για να γράψεις παπαρολογίες στο internet δεν απαιτείται τίποτα;
    Ένα κατεβατό σχόλια άσχετα με το αρχίκό θέμα, μόνο και μόνο επειδή δεν απαγορεύεται; Οι ίδιοι και οι ίδιοι ηλίθιοι να επαναλαμβάνουν τις άσχετες ανοησίες τους πιστεύοντας ότι υπάρχει περίπτωση να τους πάρει κάποιος στα σοβαρά. Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που βρέθηκε κάποιος να σας μάθει τι είναι το copy&paste.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://rapidshare.com/files/18821597/Frank_Miller_-_300.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπάρχουν τα εξής κρίσιμα ερωτήματα:

    Τα κατάπινε η Τζέκου;

    Δίνει κώλο;

    Ο Ζαχόπουλος τον έχει πάνω από 20 πόντους;

    Πόσες φορές της λέει στο βίντεο "Είσαι η γλυκειά μου πουτάνα" ;

    Γιατί στο Υπουργείο Πολιτισμού δεν έχει ρεύμα; (Διότι έπεσε ο γενικός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. η τσεκου λεει ψεμματα οτι μονο ο θεμος εχει αντιγραφο της καταγραφης

    η κυβερνηση λεει ψεματα οτι παρελαβε απο τον θεμο το dvd

    o θεμος λεει μονο την αληθεια και ειναι εξω να συνεχισει το λειτουργημα της δημοσιογραφιας με την εφημεριδα και την εκπομπη του

    μονο η τσεκου εκβιασε , ισοβια
    κυβερνηση δεν ειδε
    θεμος μονο παιρνει για να μη μιλαει

    ας τον ξεπλυνει η δικαιοσυνη δικαζοντας τον για πλημελημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. «Μην σταματήσετε τα αντικαταθλιπτικά μόνοι σας»


    Τα άτομα που ακολουθούν αγωγή με αντικαταθλιπτικά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την σταματήσουν χωρίς συμβουλή γιατρού, προειδοποιούν καθηγητές ψυχιατρικής!

    Εάν κάποιος σταματήσει να παίρνει τα φάρμακά του χωρίς να μιλήσει πρώτα με τον γιατρό του, τότε στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει υποτροπή -θα επιστρέψουν δηλαδή τα συμπτώματα, όπως είναι παραδείγματος χάριν τα κλάματα, οι διαταραχές ύπνου και όρεξης αλλά και εύκολη κόπωση. Στη χειρότερη όμως, μπορεί να φτάσει έως και την αυτοκτονία!

    Η κατάθλιψη δεν είναι εύκολη συναισθηματική διαταραχή και ακόμη πιο σημαντικό είναι πως δεν έχει ένα 'πρόσωπο' -ιαφοροποιείται σε μείζονος και ελάσσονος. Γι΄ αυτό και η διάγνωση για τη βαρύτητα της κατάθλιψης πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνον από ψυχίατρο. Οι ασθενείς που κρίνουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν φαρμακευτική αγωγή, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνουν χρήση ή να διακόψουν τα χάπια κατά το δοκούν.

    Το 80% των περιστατικών βαριάς κατάθλιψης αντιμετωπίζεται επιτυχώς μόνον όταν οι ασθενείς είναι «πιστοί» στη φαρμακευτική αγωγή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στην Ελλαδα οπου αρκει το εντυπωσιακο φαινεσθαι για να καλυψει το τραγικο τιποτα εγινε και αυτο. Εβαψαν με πρασινο χρωμα την πλαγια του καμμενου Κρονιου λοφου στην αρχαια Ολυμπια ενοψη της τελετης αφης της φλογας για να κρυψουν την απεραντη ανικανοτητα τους σε ολα περα απο την κοροιδια. Οι φωτογραφιες ειναι απο το blog που αναφερεται με το υδατογραφημα.

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=835872

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πίστεψέ με ότι συμφωνούν περισσότεροι από ό,τι νομίζεις μαζί σου. Μη κοιτάς πώς τα παρουσιάζουν τα παραδοσιάκα ΜΜΕ. Αυτοί ζουν την δική τους είκονική πραγματικότητα... Θέλουν να δίνουν την εντύπωση ότι οι απόψεις τους (δημοσιογράφοι) εκφράζουν την πλειοψηφία του ελληνικού λαού! Πλανώνται πλάνην οικτράν!

    ...ανάρτησα την άποψή σου και στο δικό μου Blog μιας και είμαστε στο ίδιο "μήκος κύματος" :)

    http://liondani.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μας δουλεύεις ρε 5:09 μμ;
    Αφού έχει και την απάντηση στο τέλος:

    "Γεωύφασμα
    Εδώ και μερικές ημέρες, σε συγκεκριμένα επικλινή σημεία -πλαγιές- ορατά από την περιοχή της αφής τοποθετείται γεωύφασμα, ένα ειδικό υλικό φυτικής προέλευσης, το οποίο θα αποδομηθεί με τον χρόνο και θα γίνει ένα με το χώμα. Πάνω στο γεωύφασμα προβλέπεται να ξεκινήσει μέσα στην προσεχή εβδομάδα η διαδικασία της υδροσποράς.
    «Μείγμα, που περιέχει νερό, κολλά, κυτταρίνη και σπόρους από 5 διαφορετικά είδη ποωδών φυτών θα εκτοξεύονται με πίεση πάνω στο γεωύφασμα, ώστε να πρασινίσουν οι πλαγιές», επισημαίνει ο κ. Λυριτζής, διευκρινίζοντας πως σε δύο εβδομάδες θα έχει ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία. Μετά θα πρέπει να βοηθήσει ο καιρός.
    «Χρειάζονται υψηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να σκάσουν οι σπόροι και να ευνοηθεί περισσότερο η φυσική αναγέννηση», σημειώνει ο ίδιος, προσθέτοντας πως, αν αυτό συμβεί, η εικόνα του πρασίνου θα έχει αποκατασταθεί στα συγκεκριμένα σημεία σε περίπου 15 ημέρες.


    Ολόκληρη η δημοσίευση εδώ: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11900&subid=2&tag=8334&pubid=418446

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Emis edho stin alvania leme mia parimia:
    Otan katouras enantia ston aera, vrexis ta podhia su!

    Afto se olous tous eleftherous dhimosiografous!

    OLI MEGA!
    OlI MESA!

    poy mesa na toys valoyme ? oi filakes mas exoun gemisei apo filisixous oikogeneiarxes merokamatiarides alvanous oikonomikmous metanastes ...

    emeis edw sthn ΗΕΛΛΑΣ exoume mia allh paroimia :
    vale ton kolo sou na mageirepsei na fas skata !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι πολλά χρόνια τώρα που ξέρω ότι είμαι ηλίθιος ...... παλι καλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. «Μην σταματήσετε τα αντικαταθλιπτικά μόνοι σας»


    Τα άτομα που ακολουθούν αγωγή με αντικαταθλιπτικά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την σταματήσουν χωρίς συμβουλή γιατρού, προειδοποιούν καθηγητές ψυχιατρικής!

    Εάν κάποιος σταματήσει να παίρνει τα φάρμακά του χωρίς να μιλήσει πρώτα με τον γιατρό του, τότε στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει υποτροπή -θα επιστρέψουν δηλαδή τα συμπτώματα, όπως είναι παραδείγματος χάριν τα κλάματα, οι διαταραχές ύπνου και όρεξης αλλά και εύκολη κόπωση. Στη χειρότερη όμως, μπορεί να φτάσει έως και την αυτοκτονία!

    Η κατάθλιψη δεν είναι εύκολη συναισθηματική διαταραχή και ακόμη πιο σημαντικό είναι πως δεν έχει ένα 'πρόσωπο' -ιαφοροποιείται σε μείζονος και ελάσσονος. Γι΄ αυτό και η διάγνωση για τη βαρύτητα της κατάθλιψης πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνον από ψυχίατρο. Οι ασθενείς που κρίνουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν φαρμακευτική αγωγή, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνουν χρήση ή να διακόψουν τα χάπια κατά το δοκούν.

    Το 80% των περιστατικών βαριάς κατάθλιψης αντιμετωπίζεται επιτυχώς μόνον όταν οι ασθενείς είναι «πιστοί» στη φαρμακευτική αγωγή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
    ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ.

    ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ,ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΙ,ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟΙ,ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΜΜΕ,ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ,ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

    ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΜΠΛΟΓΚ
    ΤΟΥ ΜΑΚΗ
    ΤΟΥ ΛΑΚΗ
    ΤΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ
    ΤΟΥ ΘΕΜΟΥ
    ΤΟΥ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΙ

    Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ ΒΡΩΜΙΖΕΙ
    ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

    ΤΡΟΚΤΙΚΑ,ΚΟΥΡΔΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΤΛ. ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. na toy paroyn oti exei kai dn exei thn koyrada kai na ton valoyn fulaka se kana petameno arxaiologiko xoro me simvash kai ths patsavoura thn allh na thn diorisoun monimh se kana mpourdelo !!!

    ayto nomizw einai aponomh dikaiosunhs !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ομολογώ ότι και εγώ είχα την ίδια υπαρξιακή ανησυχία (περί ηλιθιότητας) αλλά κατέληξα στο εξης απλό συμπέρασμα...

    ΖΩ ΣΤΟ MATRIX!!!

    Ας ζητωκραυγάσουμε όλοι μαζί, λοιπόν

    ΖΗΤΩ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΥ ΣΕ ΜΑΥΡΟ!

    ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ (ΟΠΟΙΟΥ) ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ!

    ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

    ΖΗΤΩ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!

    ΖΗΤΩ Η ΜΑκΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΡΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ! (και τους επιβραβευουμε επανεκλέγοντάς τους...)

    Φιλικά,
    ένας εξυπνοηλίθιος ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ........

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝ-ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ & ΣΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ& ΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

    Γραψτε οτι γραψετε στα BLOGS τωρα που το κλιμα ακομα ειναι ρομαντικο και ειδυλιακο γιατι οπως μαθαινουμε μπαινουν στο παιγνιδι οι ΚΟΝΟΜΗ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ της φυλης των ΚΑΓΥΕΝ, που πινουν καφε στο ΚΟΛΩΝΑΚΙ και στο ΧΙΛΤΟΝ και μενουν ΠΑΡΑΛΙΑ & ΠΟΛΙΕΤΕΙΑ που εχουν μοτο "Εξουσια σε αγαπαω αλλα και σε μισω, με σπρωχνεις και σε σπρωχνω, μου δινεις και σου δινω, σε τρεφω και με τρεφεις"
    Ετοιμαζουν οι Θεμοι-Ψεμμοι, Τραγκες-Δαγκες κλπ ΙΝΤΕΡΝΕΤ-TV, PORTALS, SITES, BLOGS και δε συμμαζευεται. Θα φαει η μυγα σιδερο και το κουνουπι ατσαλι !!!
    Το ζορι ειναι ποιος θα κανει την αρχη με τις ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ !! Δεν εχει ακομα εθιστει ο χρηστης ιντερνετ στην ΕΛΛΑΔΑ με τη διαφημιση. Πιστευω με 10-20 ξεκωλα θα ξεπεραστει κι αυτο, ωστε να τα αρπανε και απο κει ...

    Ζηστε λοιπον το σημερα σαν τις ωραιες λιακαδες που κανει αυτες τις μερες ...

    Dilalara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. «Μην σταματήσετε τα αντικαταθλιπτικά μόνοι σας»


    Τα άτομα που ακολουθούν αγωγή με αντικαταθλιπτικά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την σταματήσουν χωρίς συμβουλή γιατρού, προειδοποιούν καθηγητές ψυχιατρικής!

    Εάν κάποιος σταματήσει να παίρνει τα φάρμακά του χωρίς να μιλήσει πρώτα με τον γιατρό του, τότε στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει υποτροπή -θα επιστρέψουν δηλαδή τα συμπτώματα, όπως είναι παραδείγματος χάριν τα κλάματα, οι διαταραχές ύπνου και όρεξης αλλά και εύκολη κόπωση. Στη χειρότερη όμως, μπορεί να φτάσει έως και την αυτοκτονία!

    Η κατάθλιψη δεν είναι εύκολη συναισθηματική διαταραχή και ακόμη πιο σημαντικό είναι πως δεν έχει ένα 'πρόσωπο' -ιαφοροποιείται σε μείζονος και ελάσσονος. Γι΄ αυτό και η διάγνωση για τη βαρύτητα της κατάθλιψης πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνον από ψυχίατρο. Οι ασθενείς που κρίνουμε ότι πρέπει να ακολουθήσουν φαρμακευτική αγωγή, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνουν χρήση ή να διακόψουν τα χάπια κατά το δοκούν.

    Το 80% των περιστατικών βαριάς κατάθλιψης αντιμετωπίζεται επιτυχώς μόνον όταν οι ασθενείς είναι «πιστοί» στη φαρμακευτική αγωγή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ
    για την συντονισμένη
    ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
    ΣΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 16μμ ακριβώς
    με μία συμβολική
    ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
    ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
    www.pminister.gr
    http://www.pminister.gr/
    (διαδώστετο)
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κυρνε, αυτή η πόλη είναι έγκυος ,και φοβούμαι μήπως γεννήσει τιμωρό
    της κακοήθους αλαζονείας μας…..
    Γιατί αυτοί οι πολίτες είναι ακόμη συνετοί ,αλλά οι αρχηγοί τους
    Έχουν πάρει το δρόμο που τους οδηγεί σε μεγάλη ζημιά .
    Καμιά πόλη ως τώρα ,Κυρνε ,δεν κατέστρεψαν οι αγαθοί πολίτες
    Αλλά όταν ευχαριστεί τους κακούς να φέρονται υβριστικά ,
    Διαφθείρουν τις μάζες δίνοντας δίκιο στους άδικους
    Για να κερδίσουν οι ίδιοι οφέλη και δύναμη
    Να ΄σαι σίγουρος ότι η πόλη εκείνη δεν θα μείνει ήσυχη για πολύ
    Έστω κι αν τώρα απολαμβάνει μεγάλη ησυχία
    Όσο αυτά στους κακούς πολίτες είναι αγαπητά ,
    Κέρδη που αποκτώνται μαζί με τη δημόσια ζημιά .
    Από αυτά είναι που προέρχονται οι φατρίες και οι
    Εμφύλιοι σκοτωμοί
    Κι οι τυραννίδες .ΠΟΤΕ η πόλη αυτή να μην πάρει αυτόν το δρόμο…..

    ( ΘΕΟΓΝΙΣ) (535 Π.Χ.)περίπου.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λοιπόν έχουμε και λέμε…..
    Χώσανε μέσα την Τσεκου που ξεβράκωσε την εξουσία.
    Ο άλλος ο τρίχας κατεβάζει νόμο για να απαγορέψει τι χρήση τις κρυφής κάμερας
    μόνο και μόνο επειδή η Τσεκου άνοιξε το καπάκι τις εξουσία και βγήκε όλοι η μπόχα τους έξω.
    Τώρα θέλουν να φιμώσουν μια ελεύθερη φωνή που είναι τα Blogs.
    Γιατί έχω την αίσθηση ότι ζούμε σε μια δικτατορία με ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ δημοκρατίας…????

    P.S.
    Όσω για ‘κείνη την Λουλου (τον Χιώτης) για να μην τον χαρακτηρίσω τίποτα άλλο.
    Ποίος δεν μας λέει ότι δεν έστειλε ο ίδιος το email (με τον ντεμεκ εκβιασμό) στον εαυτό του από κανένα internet cafe με απώτερο σκοπό να φιμώσει τα Blogs???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ
    για την συντονισμένη
    ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
    ΣΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 16μμ ακριβώς
    με μία συμβολική
    ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
    ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
    www.pminister.gr

    (διαδώστετο)
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. To ψέμα και η διαφθορά δεν κρύβονται.Κάποια στιγμή ο λαός θα αντιδράσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εννοείται πως πάντα ισχύει το δίκαιο του ισχυρού, κι όλοι εμείς οι ουτοπιστές χτυπιόμαστε τζάμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ψυχακια πιστευω οτι αυτο που γραφεις ειναι σωστο γιαυτο καλο ειναι τα παρεις αμεσως τα φαρμακα σου παιδι μου!!!!
    Πρωτα απ'ολα να κυτταξεις την υγεια σου !!!

    Μεροκαματιαρης ιθαγενης του καφρισταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kαλά να πάθουμε ας προσέχαμε τι ψηφίζαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΒΡΕ ΓΚΟΥΒΑΔΕΣ.....ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΞΕΓΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΟΤΙ ΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ;;;;;ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ;;ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;;;;ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΛΟΚΕΡΣ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ.ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ BLOGGERS ΗΔΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΤΗ.ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ:ΤΣΑΚΙΣΤΗΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΠΛΟΚΣ.ΟΛΟΙ ΣΑΣ.ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΜΠΟΛΚΣ.ΣΤΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ψαξτε το θεμα με το βιβλιο του σκηνοθετη κολλητουτου ζαχοπουλου τσοντακια ΜΥΛΩΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΙΟΥΝΗ ΤΟΥ 2007 και περιγραφει ακριβως την κατασταση που διαδραματιστηκε. Τωρα το γιατι το κανε ...μονο αυτος το ξερει, αλλα πολυ θα θελαμε να μαθουμε τι ξερουνε αυτοι που εμεις δεν ξερουμε ...
    πειτε το ρε παιδια μη φοβαστε... στο φιναλε, τα εκατομυρια που φαγατε δεν ειναι τιποτα μπρος στα ΔΙΣ που φαγανε απο ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί

    Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί

    Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί


    Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί


    Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί


    Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΛΕΙΨΗΦΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΥ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΑΤΟΜΑ ΟΙ ΜΙΣΘΩΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΙΑ ΑΣΠΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΚΑΙ ΜΕΙΣ, ΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΟΙ, ΜΙΣΟΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΣΤΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟ Η ΑΣΠΡΟ. ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΨΙΛΟΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ Η ΚΟΛΗΤΗ ΟΤΙ, ΝΑ ΚΑΤΙ ΤΡΈΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΛΑ...ΣΚΥΒΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΨΥΘΥΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟΣ, ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟΝΟ Η ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΦΩΝΑΧΤΑ ΠΛΕΟΝ ''ΔΕ ΠΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ! ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΑΣ ΨΑΧΤΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΗΔΕΣ''.
    ΤΟ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ, ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΑΣΑΚΙ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΝ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
    ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ; ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΨΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
    ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτό με τα αμερικανικά επιτόκια δεν μου άρεσε.
    Τι ναι μεν αλλά είναι αυτό?

    http://press2-gr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. H Tσέκου μου θυμίζει τον Οτσαλάν του Πάγκαλου! Όταν τον παρέδωσε ο Πάγκαλος στην Κένια και πήγε δεμένος στην Τουρκία είπε ότι οι τούρκοι ήθελαν στην απολογία του. Ακόμη και εναντίον της Ελλάδος. Δεν έφταιγε ο τούρκος βιαστής και κατακτητής κούρδων, έφταιγε ο Οτσαλάν που ήταν σε δουλεία. Όπως η Τσέκου! Δυστυχώς οι κουμπάροι είναι οι πιό πρόστυχοι δικτάτορες. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γιατι ρε φιλε η Τσεκου ειναι λυκος; Πως το καταλαβες; Μηπως επειδη ειδες να την κρατανε σηκωτη καμμια 15αρια νταβραντωμενοι, μπας και δαγκωσει κανεναν;
    Μια μελλουσα ανεργη ηταν, με πολλα προσοντα, μην το ξεχνας αυτο, (πρωτη μπηκε στη σχολη της),που ειχε αγχος αν θα βρει δουλεια.
    Ο χοντρος προισταμενος, την πηδηξε, αλλα ενω της υποσχεθηκε δουλεια, την εκλασε και αφου ειδε και τη λιστα με τους "επιτυχοντες" του διαγωνισμου, ταπαιξε εντελως και επεσε σε μια μανια καταστροφης και αυτοκαταστροφης.
    "Αποθανετω η ψυχη μου, μετα των αλλοφυλων".
    Δεν ξερω αν εχετε υποψιν σας τι μπορει να κανει μια γυναικα, αμα θυμωσει πραγματικα.Σημεια και τερατα.
    Ξερω γυναικα, που εστειλε σε αντεραστρια, τη νεκροφορα με την κασσα, για να την παρει, ως δηθεν πεθαμενη και ανοιξε η ιδια,(το θυμα δηλαδη), την πορτα και ειδε το θεαμα και κοντεψε να πεθανει στ αληθεια.
    Γι αυτο ξανασκεφτειτε το. Η ανεργια, ειναι κακος συμβουλος. Οδηγει απο εκβιασμους, εως ληστειες και φονους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Στον τοπο αυτο, ειναι συνηθες το φαινομενο.Αν καταγγειλεις οτιδηποτε επαθες, κινδυνευεις.Αυτο βεβαια συμβαινει οταν ο καταγγελομενος ειναι ισχυρος-καθε ειδους-.Γιατι οι ισχυροι στην ΕΛΛΑΔΑ εχουν φτιαξει τους νομους στα μετρα τους απο χρονια.Οποιος εχει αντηρηση, θα με αναγκασει, να απαριθμισω μερικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ορισμένα σχόλια στο http://press-gr.blogspot.com/ με έκαναν να αισθανθώ ακόμα πιο ηλίθιος για τον τρόπο που σκέφτομαι. Θα προσπαθήσω να ασχοληθώ με όσα κατάλαβα και με προβλημάτισαν, και όχι με όσα μου φαίνονται άσχετα από όσα έγραψα, ίσως λόγω της βλακείας μου δεν μπορώ να αντιληφθώ την σχέση τους.

    Κατ αρχάς, ο καθένας μας, ανάλογα το ποιος είναι, σαν θύμα μιας κατάστασης αντιδράει με διαφορετικό τρόπο. Επί πραγματικού, κάποια θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης δεν μιλάνε ποτέ αλλά υπόκεινται τις συνέπειες, κάποια υποτάσσονται (ελπίζοντας σε μη συνέπειες από την μη υποταγή), κάποια θύματα αυτοδικούνε, και προφανώς κάποια άλλα συναλλάσσονται, σε κάθε περίπτωση όμως, μπορεί να είναι υπόλογα και να κρίνονται για τις επιλογές τους, αλλά παραμένουν τα θύματα!!! Είναι η τραγικά μικρή μειοψηφία όσοι(ες) καταγγέλουν το έγκλημα, και πρέπει να υποστούν την αντιμήνυση για συκοφάντηση- ψευδορκία κλπ και μετά από Κύριος οίδε πόσα χρόνια θα πρέπει να περάσουν και με ποιο με μαγικό τρόπο θα αποδείκνυε την αλήθεια των καταγγελιών τους...

    Δεν δικαιολογώ την πρακτική της κυρίας Τσέκου, αλλά ο εκβιαζόμενος είναι το θύμα της σεξουαλικής παρενόχλησης. Αυτή είναι το θύμα, όχι ο θύτης. Είναι θέμα άλλης συζήτησης η κριτική μας για την ηθική της κυρίας αυτής, δεν είναι η ηθική της κυρίας αυτής το θέμα του κειμένου μου.

    Και εάν προσπάθησε να συναλλαχτεί με τον Ζαχόπουλο, δεν έκανε τίποτα άλλο από ότι κάνουν τόσοι άλλοι που τα βρίσκουν χωρίς να φτάσουν σε ακροατήριο. Άλλωστε ο Ζαχόπουλος δεν πήδηξε όταν συνετελέσθη ο υποτιθέμενος εκβιασμός του από την Τσέκου, αλλά όταν αυτή αποκάλυψε (σε δημοσιογράφους, σε πολιτικούς ή ποιος ξέρει τελικά που) το θέμα (άρα είχε πάψει ο όποιος εκβιασμός), τότε φοβήθηκε ο Ζαχόπουλος, άρα... δεν ήταν θέμα αντιτίμου στην Τσέκου το σταμάτημα του θέματος από την περαιτέρω δημοσιοποίηση, αλλά στο χέρι τρίτων.

    Άλλους (προφανώς) φοβήθηκε, ο ίδιος γνωρίζει ποιους. Πάντως όχι την Τσέκου. Όσο το επίμαχο dvd ήταν στα χέρια της και υποτίθεται ότι εκβίαζε, δεν πηδούσε ο Ζαχόπουλος...

    Εάν η Τσέκου εκβίασε, είναι προφανές ότι ο εκβιασμός της δεν έφερε αποτέλεσμα και έτσι αποκάλυψε το θέμα... Εάν το αποκάλυπτε σε κάποιον εισαγγελέα, προφανώς πίστευε ότι οι καταγγελλόμενοι είχαν την δύναμη να την σταματήσουν την υπόθεση, κι έτσι προτίμησε τους δημοσιογράφους. Ποιος εξ αυτών της υπέδειξε να πάει σε εισαγγελέα? Ποιος εξ αυτών συναλλάχθηκε και εκβίασε με τον άλφα ή τον βήτα τρόπο, ή ποιος εκ των παραληπτών του επίμαχου dvd έκαναν τον εκβιασμό που οδήγησαν τον Ζαχόπουλο να πηδήξει, δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

    -----------------------

    Αναρωτιέται μια φίλη πως γίνεται να θεωρώ θύμα, κάποια που κατέγραφε σε βίντεο την πράξη της σεξουαλικής της παρενόχλησης... Πριν λίγο καιρό, ένας άντρας με ειδικές ανάγκες βιντεοσκόπησε έναν παπά να τον παρενοχλεί... Παίχτηκε σε κάποιες εκπομπές... Ο άντρας αυτός, ποιόν εκβίαζε, και ποιος τον συνέλαβε γι αυτό?

    A.M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Bρε φωστηρες των δημοσιων μεσων ενημερωσης και εκπροσωποι του δημοσιου βιου θα μας λολανετε ;;;;

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΜΕΙΛ ;;;;
    Παει καποιος να εκβιασει με 2 μειλ ανωνυμα σαν κιλλμαν ;; Ασε που τα μπερδεψε ο Χιωτης που ειπε οτι το 2ο το ελαβε την αλλη μερα και αυτο ηταν μετα απο καποια λεπτα ...
    Ειναι δυνατον να δωσει καποιος λεφτα σε ανωστο ε-μειλερ ;;; Τι κουφαμαρες ειναι αυτες ;;;
    ΟΣΟ ΚΟΥΦΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΤΣΕΚΟΥ ΠΗΓΕ ΜΟΝάΧΗ ΤΗΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟ στο ΝΙΚΟΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟ Πασοκτζη κολλητο του ΠΟΛΥΖΟΓΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΤΕΣ, ΜΟΝΑΧΟΙ ΣΑΝ ΚΑΛΑΜΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟ !!!!!!!!!!!!!

    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ !!!
    ΑΛΛΑΞΤΕ ΣΕΝΑΡΙΟ
    ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    Γνωμη μου ειναι οτι παιχτηκε χοντρο παιγνιδι με ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ-ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ οι οποιοι πρεπει να ειχαν μια ζεστη σχεση τοση οση να του επιτρεπει να διαχειριζεται ο Ζαχό ΣΑΝ ΠΑΣΑΣ ΤΟ
    ΥΠΠΟ !!! Το πιθανοτερο ειναι οτι ο Καραμανλης απο περσυ τετοιο καιρο ηθελε να φαει το Ζαχοπουλο αυτος τρελλαμενος απο την εξουσια, το πηδημα και το μπουλκουμε γενικοτερα δεν το κουναγε και αρχισε ο εκβιασμος του ενος προς τον αλλο !! Στο παιγνιδι μπηκε και το ΠΑΣΟΚ αφου μυριστηκε κοντρα και πολιτικο κερδος και μαλλον και η ΝΤΟΡΑ που σαν κορακι ετρεξε να επωφεληθει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο λαός πρέπει να επαναστατήσει κατά των Ελλήνων δικαστών. Με καρμανιόλες στην πλατεία συντάγματος Καψαμπέλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ελατε τωρα ρε παιδια που πατε να δικαιολογησετε την Τσεκου.Για το τομαρακι της τα εκανε ολα και ειναι και αδιστακτη,μη τρελλαθουμε τωρα.Να κατσει εκει στη φυλακη και να τα αφησει τα σαπια που ξερει.
    Οσο για αυτο εδω τo μπλογκ ειναι φανερο οτι οι τηλεδικαστες ενοιωσαν να χανουν το μονοπωλιο της μονοπλευρης και αποκλειστικης διαχειρισης των πραγματων για αυτο και το πολεμανε τοσο πολυ.
    Βεβαια οταν καποιοι σαν και εμενα εστελναν εκκλησεις να υπαρχει ελεγχος στα μηνυματα και να σβηνονται οι εμετικες και ανεξελεγκτες φωνες ορισμενων,μας γραφατε κανονικα.
    Οριστε τωρα,που αυτα γινανε οπλο στα χερια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν νομίζω ότι κάποιος προσπαθεί να την δικαιολγήσει, απλά είναι γελοίο το πιο μικρό ψαράκι να είναι στην μπουζού και οι καρχαρίες να ασελγούν πάνω της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ==
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ==
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    =
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ==
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ==
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Σ Κ Ε Π Τ Ο Μ Ε Ν Ο Υ Σ:
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Η ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ !

    ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!

    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ Ι Δ Ι Ο Δ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ, ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΧΩ ΔΙΚΗΟ;
    ΑΚΟΥ ΓΝΩΜΕΣ....

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Στο τέλος κι όποιος διαμαρτύρεται για την ακρίβεια και την ανεργία, θα πηγαίνει πάραυτα φυλακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. εγω νομιζω οτι η ελληνικη κυβερνηση "εκβιαζει" τους ελληνες πολιτες με (ιερο) σκοπο να ειμαστε ολοι σεμνοι και ταπεινοι.Εξαλλου η ιδια δινει πανω απο ολα το παραδειγμα.Για αυτο ας τραγουδησουμε ολοι μαζι:ZHΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΖΗΤΩ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τα περί εκβιασμού, αν όχι στημένο, είναι μπούρδες. Είναι η αφορμή για τον εντοπισμό των διαχειριστών του blog. Καψαμπέλη είσαι χείμαρρος, αλλά αυτό δε το λες ξεκάθαρα. Πες το Χρυσόστομε. Πες ότι χρειαζόταν κακουργηματική πράξη για να ξεκινήσουν την ιστορία με τα blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΝΔ ρε πασοκοι και αριστεροι.ΝΔ θα την βλεπετε για Π Ο Λ Λ Α χρονια κυβερνηση.γκαριζετε οσο θελετε κοπριτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ήταν ανάγκη να γράψεις μυθιστόρημα για να πεις δυο κουβέντες ζουμί στο τέλος; Πεστο καημένε από την αρχή:η κυρία πήγε φυλακή για να μη βγει και πει τα γεγονότα όπως ήταν γιατί μόλις έγιναν εκλογές και δεν μπορούσαν να γίνουν άλλες σε ένα μήνα!


    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εγώ θυμάμαι μία άλλη γραμματέα που κατείγειλε κάποιον υπουργο (δεν θυμάμαι ποιον) να βγαίνει μετα από το ψυχιατρείο και να μας εξηγεί ποιο ήταν το συνδρομο από το οποίο έπεσχε και φανταζόταν πράγματα που τα νόμιζε αληθινά.

    Νομίζετε ότι αν η Τσέκου πήγαινα να καταγγείλει τον Ζαχόπουλο χωρίς dvd θα είχε διαφορετική κατάληξη;

    Και δεν δικαιολογώ την Τσέκου γι'αυτό που έκανε, απλα λέω ότι από την στιγμή που έμπλεξε έτσι, ήταν χαμένη απο χερι απο μιας αρχής, όπως και να το έπαιζε. Απλά κάποιες εκδοχές είναι χειροτερες από κάποιες άλλες, και αυτή που ζει τώρα, δεν είναι η χειρότερη από όλες τις πιθανές εκδοχές που θα μπορούσαν να διαδραματιστουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ

    Δεν έχεις άδικο. Αρκεί να ακολουθούσαν το παράδειγμά του και ΠΟΛΛΟΙ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ άλλοι - που όμως δυστυχώς δεν το έχουν κάνει ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αλλο σεξουαλική παρενόχληση και άλλο σχέση με τη θέλησή μου, έστω και με κίνητρο ένα πιθανό βόλεμα με ένα "διορισμό".

    Η σεξουαλική παρένοχληση αφορά στην περίπτωση που ΔΕΝ επιθυμώ τη σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο δημοσιογράφος Γ. Βλάχος απεκάλυψε στις 29-2-2008, από την πρωϊνή εκπομπή του Γ. Αυτιά (ALFA), όπου συμμετέχει :

    - O Αντρέας Καψαμπέλης είναι γαμπρός του Γιώργου Κουρή και έχει διατελέσει αρχισυντάκτης στην ΑΥΡΙΑΝΗ (ιδιοκτησίας Γ. Κουρή).

    - Οταν ο Γ. Κουρής ΑΠΕΛΥΣΕ το γαμπρό του ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ, προσέλαβε στη θέση του το ΒΑΣΙΛΗ ΧΙΩΤΗ, σημερινό διώκτη του Καψαμπέλη !!!

    - O Βασίλης Χιώτης, όπως όλοι οι διαπιστευμένοι κοινοβουλευτικοί συντάκτες στη Βουλή, διαθέτει τους κωδικούς πρόσβασης ώστε να χρησιμοποιεί τους Η/Υ της Βουλής και να έχει πρόσβαση στο Internet.


    Παρεμπιπtόντως :

    TO BHMA, Κυριακή 29-12-2008
    (Απόσπασνα από το άρθρο της ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΡΑΜΜΕΛΗ με κύριο τίτλο, "Ο κύκλος των χαμένων παρουσιαστών")

    Στη μακροσκελή λίστα των απομακρυνθέντων διευθυντών ειδήσεων προστέθηκε ο κ. Β. Θωμόπουλος. Τη θέση του γενικού διευθυντή ειδήσεων ανέλαβε ο κ. Βασίλης Χιώτης. Την περασμένη Παρασκευή, όμως, με μια λιτή ανακοίνωση, ο σταθμός ενημέρωσε ότι ο κ. Χιώτης υπέβαλε την παραίτησή του από τη διεύθυνση ειδήσεων, η οποία έγινε αποδεκτή. Παραμένει ωστόσο στον σταθμό στη θέση του συμβούλου του κ. Κοντομηνά.

    KAI ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΕΕΝ ΚΑΤΑΛΑ-ΒΑΙ-ΝΕΙ ...

    ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑ
    ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΜ-ΒΑΙ-ΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 29 Φεβρουάριος 2008 9:28 μμ

    Αριστείδη, επειδή μάλλον την ιστορία με το ιαπωνικό «χαρακίρι» την ξέρεις κάπως επιφανειακά και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα (απόπειρα αυτοκτονίας Ζαχόπουλου), μερικές διαφωτιστικές διευκρινήσεις:

    1. Κανένας ιάπωνας και οπωσδήποτε όχι κάποιος που ετοιμάζεται να διαπράξει ιεροτελεστία αυτοκτονίας δεν το ονομάζει «χαρακίρι» (που σημαίνει αυτολεξεί «ξεκοίλιασα»). Η λέξη είναι υποτιμητική και αντιδάνειο. Η πράξη ονομάζεται «σεπούκου» και είναι ύψιστη ιεροτελεστία αξιοπρέπειας, απόρροια της κουλτούρας Ζεν.
    2. Ένας ιάπωνας συχνά αυτοκτονεί ακόμα και για πράγματα που εμείς θεωρούμε σχεδόν ασήμαντα. Κανένας ιάπωνας αυτόχειρας δεν αυτοκτονεί ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. Ο συγκεκριμένος Γενικός ποιος ξέρει τι έλεγε στο επίμαχο DVD (πολλοί ξέρουν κι έχουν διαρρεύσει λεπτομέρειες - ακόμα και οι γνωστοί μεγαλοδημοσιογράφοι) οπότε προφανώς δεν είχε άλλη επιλογή. Τα περί «ευθιξίας» επειδή θα μάθαινε την απιστία η γυναίκα του (το ήξερε προ πολλού) ή επειδή απολύθηκε (είχε ήδη απολυθεί) είναι θεωρίες που προωθούν τα παπαγαλάκια της θεωρίας «ήταν μόνο ένα ροζ σκάνδαλο».
    3. Οπωσδήποτε ένας ιάπωνας αυτοκτονεί πάντα με τρόπο που δεν υπάρχει περίπτωση σφάλματος. Κοινώς, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι «απόπειρα», θα πεθάνει σίγουρα. Γι’ αυτό άλλωστε σχίζει οριζόντια και βαθιά με μικρή κατάνα ή μαχαίρι το υπογάστριο του. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σωθεί ιατρικά άνθρωπος μετά από τέτοιο πλήγμα. Ακόμα και αν τον «προλάβουν» δευτερόλεπτα μετά την πράξη του.

    Δεν υποτιμώ την πράξη του συγκεκριμένου ανθρώπου που δείχνει ότι έστω και την ύστατη στιγμή τα ψήγματα αξιοπρέπειας που του είχαν απομείνει (διότι αυτά που μάθαμε για τον βίο και την πολιτεία του είναι πολλά και άσχημα) τον οδήγησαν εκεί. Αλλά καμία σχέση δεν έχει η απόπειρα του με την αξιοπρέπεια με την οποία εμφορείται συνήθως ένας γιαπωνέζος που αποφασίζει και τελειώνει την ζωή του.

    Ιάγος

    Υ.Γ. Αν σε ενδιαφέρει τόσο το θέμα αλλά και η κουλτούρα Ζεν διάβασε Το Hagakure του Yukio Missima (συγνώμη, δεν ξέρω τον τίτλο στα ελληνικά αλλά σίγουρα ξέρω ότι έχει μεταφραστεί και κυκλοφορεί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ταρζάν της δημοσιογραφίας.Άλλος ένας "αριστερός" δημοσιογράφος που γλύφει τη δεξιά και δεν αποκαλύπτει αυτά που πρέπει και αυτά που ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ολα τα ξέρετε! Χοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΔΗΛΑΔΗ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ( ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΥΣΑΦΙΚΑΚΙ,Η ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, Η ΕΝΑ ΞΕΦΑΝΤΩΜΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ)ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ? ΡΕ ΠΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ? ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ?ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ 45 ΑΡΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΚΡΙΖΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ¨ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ¨ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,2 Η 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΡΕ ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. akoyste ayti tin synenteyksi ston Antenna radio
    http://www.kmitsotakis.gr/medium.cfm?id=270

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλαμπουρακια σωστος !!

    Δε μας ειπες τι γαμπρος ομως ;;
    Την κορη του εχει παρει ή την αδερφη του ;;

    Εσυ ξερεις το αλλο ;;
    Ο Βενιζελος δεν εχει αυτο το επιθετο αλλα καποιο αλλο Ποντιακο σε -ιδης. Το αλλαξε γιατι ο πατερας του τη δεκαετια του '60 (ή μεσ'τη χουντα θα σε γελασω) μπλεχτηκε σε ενα χοντρο οικονομικο σκανδαλο δε θυμαμαι αν εκανε φυλακη ... Μου το ειπε Σαλονικιος συμμαθητης του Βαγγελη.
    Ο Βαγγελης παρ'ολο το παχος ειναι
    λατρης του ωραιου φιλου με προτιμηση στις φοιτητριες του και πιθανον αν προχωρησει πολιτικα θα του τα βγαλουν στη φορα γιατι το ξερουν πολλοι τα ξενοπηδηματα του ...

    Ο δε πατερας Ζαχοπουλος κι αυτος για καποιο λογο που δε θυμαμαι αυτοκτονησε.
    Ο Ζαχοπουλος εν τω μεταξυ ηταν στο ΥΠΠΟ και μοιραζε λεφτα -οχι οπως τωρα, σεμνα- απο το 2001.
    Ο Βενιζελος συμφωνα με την ομολογια και διαπιστωση του χοντρο- ΠΑΓΚΑΛΟΥ ειχε αφησει μια τρυπα 4 δις ευρω στο ΥΠΠΟ φευγοντας !!!

    Μην πιασουμε τωρα Ντορα, Αλογοσκουφηδες, Κεφαλογιαννηδες, Βουλγαρακηδες, Καραμανληδες κλπ

    ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝΕ !!
    ΘΕΕ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ξεχασα ...
    ο Γιωργος Κουρης ειναι αυτος στο φιναλε που έβγαλε απ'τη μεση τον ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ δημοσιευοντας τη φωτο με τη γκομeνα που xαϊδευε την αισθησιακη (τοτε) και ολογυμνη Λιάνη στην παραλια !!
    Για να ερθει ο Σημιτης να πει το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους Αμερικανους και να κλεψει στο ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ τις αποταμιευσεις του λαου μαζι με Λαλιωτη, Παπαντωνιου, Βασω, Τσοχατζο, Νεονακη κλπ Μετα τον εβριζε το Σημιτη ο Κουρης που πινει καφε στο Κολωνακι κι αυτος ...

    ΑΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΑΛΟΙ ...

    Μη φοβαστε συντροφια το μπλογκιγκ δεν το κυνηγανε οσο ο λαος δεν εξεγειρεται και δε βγαινει στους δρομους.
    Ο λαος πια δεν εμπιστευεται ουτε την πουτσα του ... ολοι τον γελασανε !!! Ακομα και ο Καρατζαφερης ο δυναμικος με το που μπηκε στη Βουλη, ψιλοαραξε ολοι το πηραν χαμπαρι ...
    Απ'την αλλη η χρονια μπανιστηρο κουλτουρα του Κωστοπουλου εχει μαλακισει τη νεα γενια που κυνηγαει να πηδηξει κανα ξεκωλο και τη βγαζει με τα λεφτα του μαλακα μπαμπα που ειναι ή χρεωμενος στις τραπεζες (80%) ή λαμογιο της εξουσιας (20 %)...
    Επομενως ΤΖΙΦΟΣ ΣΤΟ ΗΜΙΦΩΣ που λενε και οι ACTIVE MEMBER !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΟΛΑ ΤΑ BLOGS




    ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΤΕΙ



    ΣΒΗΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ



    ΜΕ ΠΡΩΤΟ

    ΤΟ ΠΡΕΖΑ ΤV


    Α ΡΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΙΣΕΣ ΠΑΛΙ



    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ


    ΧΕΣΜΕΝΑ ΑΠ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. na ti elegan prin 2 xronia
    http://mesapola.blogspot.com/2008/02/press-gr_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Θυμαμαι οταν ηλθε ο ετσι, απο τας Ευρωπας και εβγαλε το πρωτο "σοβαρο" του περιοδικο,ειδα να αναγεται σε must το να πινει καποιος.(Εκτος απο τη μπανιστηρ κουλτουρα). Απο τοτε, ο,τι τηλεοραση κι αν ανοιξεις, τι θα πιειτε ρωτανε. Δυστυχως, ο αλκοολισμος ειναι πια μεσα στην Ελλαδα και οχι προ των πυλων της.
    Και ολα τα δεινα που αυτος φερνει. Απο διαλυση των οικογενειων, τη βαναυσοτητα σε γυναικες και παιδια, αλλα και τον ολεθρο των τροχαιων δυστυχηματων, που καθε χρονο σκοτωνει 1600 ατομα, χωρια τους σακατηδες.
    Αξιος ο μισθος του ανθρωπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Το εχει πει ο ΚΥΡ εδω και χρονια.

    ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΜΑΙ??

    ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ή ΜΑΛΑΚΑΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΚΛΑΙΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ.ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. This Tsekou Zahopoulos stuff sounds trivial now. Isn't the Macedonia issue more important?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *