GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Αυτοί οι Έλληνες ...ποιοι Έλληνες‏

.,,, Μπορεί σας παρακαλώ κάποιος να μου απαντήσει για ποιο λόγο πρέπει να βλέπω κάθε μέρα στην τηλεόραση τα ίδια πρόσωπα; Γιατί πρέπει να α...

.,,,
Μπορεί σας παρακαλώ κάποιος να μου απαντήσει για ποιο λόγο πρέπει να βλέπω κάθε μέρα στην τηλεόραση τα ίδια πρόσωπα; Γιατί πρέπει να ακούω τις ειδήσεις συνέχεια από τους ίδιους ανθρώπους; Γιατί πρέπει να μιλάνε όλα τα κανάλια για το ίδιο συγκεκριμένο θέμα, τόσο δύσκολο είναι να μας κάνουν να το πιστέψουμε που πρέπει να το λένε όλοι μαζί την ίδια ώρα. Πότε θα δούμε κάποιον σε αυτή τη χώρα να κάνει τη διαφορά, όχι τη διαφθορά, αυτό το βλέπουμε κάθε μέρα.
Παρακολουθώ καθημερινά τις εξελίξεις μέχρι που σιχαίνομαι, σταματώ για λίγο και γυρνάω το κουμπί της αδιαφορίας. Εσείς; Υπάρχουν στιγμές που λέμε πως όλοι ίδιοι είναι, δεν θα αλλάξουν, τι ασχολείσαι και χαλάς τη ζαχαρένια σου, αδιαφόρησε...
Ε, εγώ το κάνω...αδιαφορώ...και έτσι ακριβώς χάνω. Έτσι γίνομαι αυτό που θέλουν όλοι αυτοί που προστάζουν το έναν και τον άλλον να διαβάζουν μόνο ότι τους αρέσει, ότι τους συμφέρει, αυτούς και τις τσέπες τους. Ας σκεφτούν όλοι οι αλαζόνες της ελληνικής τηλεόρασης πως το μόνο που θα καταφέρουν, πέρα από την πλήρη σιγή της συνείδησης τους που έχει ήδη συμβεί, είναι να γίνουν οι πιο πλούσιοι του νεκροταφείου...
Πάντως ποτέ δεν θα αναφερθούν ως Έλληνες, τα τσιράκια των πολυεθνικών, οι κυνηγοί του ευρώ...
Συγνώμη για την ενόχληση,
Γ.Κ.

79 σχόλια

  1. Γιατί δεν ρωτάς τους φίλου σου τους δημοσιογράφους γιατί καλούν τους ίδιους πάντα και γιατί κάνουν μονίμως ρεπορτάζ στις λαικές αγορές και όχι στα μεγάλα super markets;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γιατί βλέπεις "ειδήσεις" στην τηλεόραση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ. ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΨΙΛΟΜΑΖΟΧΑΣ ΕΙΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τελικά την γκρίνια αυτή δεν την καταλαβαίνω! Σας έβαλε κανένας το πιστόλι στον κρόταφο να βλέπετε τηλεόραση; Ή να βλέπετε συγκεκριμένα κανάλια; Έλεος πια, αν δε σου αρέσει άλλαξε κανάλι ή αν δε σου αρέσει τίποτα που είναι στο πρόγραμμα κλείσ' την τη ρημάδα!!!

    Ή μάλλον θες να βάλουν εκπομπές με προσκεκλιμένους κατά δική μας παραγγελία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Έλληνας βλέπει τα ιδια πρόσωπα στην τηλεόραση γιατι ΨΗΦΗΖΕΙ τα ίδια πρόσωπα. Στο χέρι του είναι να αλλάξει ο ίδιος την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άπλα ζούμε σε μια κοινωνία στείρα δίχως φαντασία και δημιουργικότητα.
    Με δανεικές ατάκες και αντιγραφές εμείς οι νεοέλληνες γίναμε ο εφιάλτης της αρχαίας ελληνικής σκέψης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να βλέπεις ειδήσεις στο Τελε-Άστυ που έχει και ωραίες γκόμενες :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. emena maresei h kyria Tremi, otan thn blepo niotho taaaraxi, ki o Velopoulos maresi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί στην Ελλάδα οι πλοιοψηφία του λαού είναι κατίνες και αγράμματοι, και έτσι οι διαβασμένοι οι πολιτικοι τα βρίσκουν και τα κάνουν!
    Το πολύ μέχρι το Γυμνάσιο έχει φοιτήσει ο ένας στους τρεις Ελληνες που ανήκουν στη λεγόμενη παραγωγική ηλικία. Τα άτομα από 32 έως 42 ετών, η πιο δυναμική δηλαδή κατηγορία πολιτών, μετά βίας έχουν τελειώσει το δημοτικό, ενώ μόλις ένας στους πενήντα έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. file en merh simfono mazi soy to problhma einai oti kai emeis exoyme ginei meros aytoy toy problhmatos me to theoroyme orismenoys dimosiografoys pantognostes kai oti exoyn panta dikio to thema einai oti otan meta apo kairo bgenei h alhthia exoyme kxexasi oti mas legane opote oyte gata oyte zimia gia aytoys kai den exoyn tin tsipa ena signomh na zitisoyne
    exoyme ftasi se ena telma san koinonia alla kanenas mas den tolmaei na epanastatisi ola ston bomo toy xrimatos kai toy kerdoys afoy exoyme ftasi se simio na ksepoylame ton idio mas ton eayto gia liga euro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η δουλειά των ΜΜΕ ΔΕΝ είναι η ενημέρωση. Η δουλειά τους είναι η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ των ειδήσεων. Οι δημοσιογράφοι είναι απλοί εργαζόμενοι. Και έχουν φυσικά και τις ευθύνες που τους αναλογούν. Δεν τους αθωώνει το ότι εκτελούν (έτσι ακριβώς), οδηγίες του εργοδότη τους.

    Ακόμη και αυτοί οι δημοσιογράφει που θέλουν ΔΕΝ μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα. Παρόλες τις διακηρύξεις, τις νομοθεσίες και τα συντάγματα.

    Φυσικά υπάρχουν και εκείνοι οι δημοσιογράφοι (μεγαλο- μικρο- τι σημασία έχει?) που ενσυνείδητα κάνουν ότι κάνουν ώστε να μείνουν τα πράγματα ως έχουν. Μια και έτσι βολεύει στους διάφορους εργοδότες τους.

    Το μεγάλο ζήτημα όμως είναι ότι με βάση την τρέχουσα πολιτειακή "διαρρύθμιση", ούτε εμείς, ο απλός άνθρωπος, μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Για να βελτιώσουμε την κατάσταση.

    Είναι σαν να πιστεύει κάποιος πως επειδή έχει 4 ή 5 επιλογές στο τι κόμμα να ψηφίσει μπορεί να κάνει κάποια διαφορά. Καμμία διαφορά δεν κάνει. Ρωτήστε τους πατεράδες σας. Ρωτήστε τους παπούδες σας. Να σας πουν τι θυμούνται. Τις παρελθούσες φανταχτερές υποσχέσεις δεκαετιών και δεκαετιών. Καμμία μεταβολή από τότε. Ουσιαστική.

    Είμαι απαισιόδοξος. Ναι. Στην παρούσα φάση ο απλός άνθρωπος, ο απλός λαός έχει ηττηθεί. Κατά κράτος (lol).

    Εχουν καταφέρει να κάνουν τον μέσο πολίτη να πιστέψει πως για να ασκήσει εξουσία ή δικαιοσύνη (προσοχή σε αυτό παρακαλώ) κάποιος πρέπει να έχει μία σχετική "τεχνική" μόρφωση. Θα μπορούσα να γελάσω αν δεν με έθλιβε απέραντα αυτή η παρατήρηση. Δηλαδή αυτό διδαχτήκαμε στο δημοτικό και στο γυμνάσιο ως ένδοξη των προγόνων δημοκρατία? Αυτό υπερασπιστήκαμε υπηρετώντας την θητεία μας? Αυτό χρηματοδοτούμε με τους φόρους μας? Μου φαίνεται απίστευτο.

    Τα ΜΜΕ, κυρίως τα ηλεκτρονικά, θα μπορούσαν να επιμορφώνουν την κοινωνία μας με χίλιους δυο πολύτιμους τρόπους. Δεν θα το κάνουν. Δεν είναι η δουλειά τους να ενημερώνουν. Δεν είναι η δουλειά τους να επιμορφώνουν (κι ας λέει το σύνταγμα). Η δουλειά τους είναι να φέρνουν κέρδος. Με όποιο τρόπο. Η δουλειά τους είναι να "συντηρούν" το ισχύον σύστημα. Οχι να εξυπηρετούν τις κοινωνίες.

    Εμείς είμαστε συνδεδεμένοι στο σύστημα αυτό σαν Μάτριξ κάτι. Ευτυχώς όχι όλοι.

    Οταν πράγματι συμβεί κάποια αλλαγή (αληθινή, όχι γιαλαντζί σαν την άλλη) θα το καταλάβουμε. Ολοι. Συνδεδεμένοι και μη.

    Αλλά νομίζω ότι στο σημείο που έχουν φτάσει οι δυτικές κοινωνίες δεν έχουν να ελπίζουν πολλά. Εκτός κιαν συμβεί κάτι ...υπέροχα έκτακτο. Διότι ως κοινωνίες είμαστε στο έσχατο σημείο της απελπισίας. Και η απελπισία...

    Αυτό που δεν θα ομολογήσουν ποτέ τα όποια ΜΜΕ είναι ότι τα δικαιώματα του πολίτη στις δυτικές δημοκρατίες, στον κοινοβουλευτισμό δηλαδή, είναι ουσιαστικά ΑΧΡΗΣΤΑ. Από την στιγμή που δεν υπάρχει δημοκρατικός έλεγχος με κάποιον τρόπο από όλους εμάς των αρχόντων που μας κυβερνούν, σε τι να ελπίζουμε? Στο ότι μπορεί να εμφανιστεί ο σουπερ-μεσσίας αδιάφθορος πολιτικός που θα μας σώσει? Ο σούπερ-δεν-τα-παίρνω δημοσιογράφος που θα ξεμπροστιάσει τις ανομίες και την διαφθορά?

    Μα δεν βλέπουμε την εφαρμογή της κληρονομικής δημοκρατίας μπροστά στα μάτια μας?

    Τι απέγινε η μαγκιά του έλληνα ότι αυτόν "κανείς δεν μπορεί να τον πιάσει Κώτσο"? Πως έφτασε να πληρώνει φόρους για ένα σχολείο που ούτε ελληνικά μαθαίνει στο παιδάκι του? Ενα νοσοκομείο του οποίου οι γιατροί λαδώνονται για να νοσηλέψουν τον γέροντα πατέρα του? Τι να το ονομάσω αυτό? Δημοκρατικός εξευτελισμός είναι καλός χαρακτηρισμός?

    Θυμηθείτε συνάνθρωποι από πόσες περιπέτειες, λιμούς, σοσιαλισμούς και κομμουνισμούς περάσαμε? Τι μας έμεινε? Τι έμεινε στους άλλους λαούς που νόμισαν ότι άγγιξαν το όνειρο μιας ανθρώπινης ζωής? Τιποτε. Ενα μεγάλο τίποτε. Σαν αυτό το μεγάλο τίποτε που προβάλλει καθημερινά η εσπερινή ζώνη αναψυχής και ελαφρολαϊκής διασκέδασης των καναλιών.

    Από δέκα ιδεολογίες πέρασε ο καθένας μας. Που καταλήγουμε?

    Δημοκρατία είναι το πολίτευμα που μας λείπει συνέλληνες. Δημοκρατία δεν έχουμε. Διότι ο κοινοβουλευτισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Τα περισσότερα από τα προβλήματα που μας ταλανίζουν θα λύνονταν εύκολα αν πραγματικά είχαμε δημοκρατία.

    Δυστυχώς όμως δημοκρατία σημαίνει ότι εμείς, ο απλός άνθρωπος, έχει εξουσία. Κι αυτό δεν είναι εύκολο να συμβεί. Μήπως θυμάται κανείς πότε συνέβη τελευταία φορά?

    Τα ΜΜΕ λοιπόν ΔΕΝ θα ανοίξουν ποτέ μια συζήτηση η οποία θα φέρει νέες ιδέες στην κοινωνία. Νέες προοπτικές. Γιατί αυτό ΔΕΝ συμβαδίζει με τα συμφέροντα που υπηρετούν. Εκτός κιαν υπάρχουν ακόμη αφελείς συμπολίτες μου που πιστεύουν κάτι αντίθετο.

    Τα ΜΜΕ αν ανανεώνουν πότε πότε κάτι είναι ΜΟΝΟ τα πρόσωπα. Ποτέ τις ιδέες. Μόνο τις ημίγυμνες κοπελλίτσες. Οι Καρυάτιδες όσες δεν ξενιτεύτηκαν απλώς εκτίθενται στο μουσείο. Ακίνδυνες.

    Βαρδάρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΤΙΜΗ ΖΩΗ, ΜΟΝΟ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ...

    ΑΡΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥΣ. GRSex .com - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!

    /////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακριά, φίλε, η μόνη λύση... αυτή η ενημέρωση δεν μας χρειάζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά είμαστε απόγονοι των ΕΛ από τον Σίριο ή οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος το λόγο για τον οποίο παρακολουθούμε ειδήσεις.στην περίπτωση αυτή όμως δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.αυτό οφείλεται στο γεγονός πως δεν παρακολουθούμε καν ειδήσεις.αν κάποιοι θεωρούν ειδήσεις τα άθλια ρεπορτάζ κάποιων ανίκανων μάλλον δεν ξέρει τι θα πει αληθινή δημοσιογραφία.είδηση είναι εκείνη που ενημερώνει και δεν προπαγανδίζει. ειδηση είναι η ενημέρωση και όχι τα σχόλια.!εύκολα όμως θα μπορούσε κάποιος να καταλάβει πως όλα γίνονται για ένα σκοπό!για την επίτευξη ενός και μοναδικού στόχου1σιγουρα αυτό δεν συμπεριλαμβάνει και εμάς τους τηλεθεατές!ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ Ή ΕΊΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μήπως η πολιτεία θα έπρεπε μέσω του ΕΣΡ να επιβάλει σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς δελτία ειδήσεων ορισμένου χρόνου (πχ 20 ή 30 λεπτών)με απλή αναφορά στις υπάρχουσες ειδήσεις, χωρίς σχόλια, κρίσεις, ανακρίσεις, εισαγγελείς, δικαστές, αρμοδιο-αναρμόδιους, που προσπαθούν να κατευθύνουν τη σκέψη μας εκεί που βολεύει τους ίδιους ή τα αφεντικά τους που όλοι τους είναι πάντα στο απυρόβλητο!. . . Ολοι αυτοί οι οποίοι δεν έχουν σχέση με γραμματική, συντακτικό και ορθοφωνία, αντί να μας βομβαρδίζουν με τα σχόλιά τους θα έπρεπε να μαθαίνουν γραμματική, συντακτικό, ορθοφωνία και να μάθουν επιτέλους ότι η ελληνική γλώσσα διαθέτει στο αλφάβητό της και το γράμμα "ρ" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ Η (ΔΙΑΖ) ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΕΧΟΥΜΕ. ΑΝΤΙ Ν'ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ, ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ, '''ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ'' ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οταν ο μέσος έλληνας, πάψει να θεωρεί τον εαυτό του ΜΑΖΑ και το δείξει με διάφορους τρόπους, τότε να είστε σίγουροι θα αλλάξει και η ενημέρωση. Μέχρι τότε, μην φοβάστε το θηρίο, κοιτάχτε το στα μάτια... και γελάστε μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. AMA ΛΕΣ ''ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ'' ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΒΕΥΕΙΣ.
    ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. FILIMOU GIA NA FTIAKSETE KALI TV THA PREPI NA KANETE AFTO POU KANAME EMIS EDO STON KANADA NA STAMATISETE NA AGORAZETE PRAGMATA KE PROIONTA POU DIAFIMIZONTE APO TIN TVxTHA EXETE 2 KERDI 1o.THA KATEVOUN I TIMES GIATI ESIS PLIRONETE TIN DIAFINISI TON PROIONTON ARA AFOU DEN THA AGORAZETE TA DIAFIMIZOMENA DEN THA TA VALOUN SE DIAFIMISIS KE AFOU DEN PLIRONOUN GIA DIAFIMISI KE DEV AGORAZOUME DIAFIMIZOMENA AFTOMATA I TIMI THA KATEVI.2oTI THA KANOUN TA TV KANALIA AMA DEN EXOUN DIAFINISIS ,APLA I THA TA KLISOUN ITHEN THA PLIROMOUN TOSA POLA LEFTA STOUS papagalous NA MAS LENE I NA MAZ DIXNOUN TIS IDIES MALAKIES.ME STOXO PANTA TIN STEPITOUS RX O PAPAGALAKIS KATHE PROI MILAI GIA FTOXIA ALA EXI XTISMENO SPITI PANO STA KAMENA KE PERNI MAROKAMATO OSO PERNO EGO STON KANADA TO MINA KE EXI VALI TO N ANIPSIOTOU STON ANT1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ,

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ POSTS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΩΝ ΜΥΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΓΙΑ ΧΙΩΤΕΣ

    -Γιατί οι χιώτες όταν βγαίνουν στα παράθυρα γελάνε ???
    .Γιατί κοιτάνε τη φάτσα τους στα τζάμια.


    -Γιατί οι χιώτες κουνάνε χαρτιά στα παράθυρα ??
    .Γιατί δεν έχουν μαντήλια

    -Γιατί οι χιώτες κάνουνε 4 δουλειές ??
    .Γιατί έ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. -ΔΟΓΜΑ ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ.

    Και εξηγούμε: Η εξουσία και τα τσιράκια της, μέσω διαφόρων μεθοδεύσεων, θέλουν να σπείρουν τον φόβο και τον πανικό σε όσους διανοούνται να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σαν μέσο έκφρασης και ενημέρωσης. Διότι ακόμα δεν μπορούν να το ελέγξουν.

    Επίσης δεν μπορούν να ανοίξουν ξανά τα ξερονήσια-Οχι ότι δεν το σκέφτονται και αυτό.

    Ετσι το μόνο μέσο για την καταστολή μας είναι ο ΦΟΒΟΣ.

    Οπου δεν πίπτει η ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ μέσω του "πολιτισμού" τους που μας ταϊζουν, πίπτει η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο ΦΟΒΟΣ.


    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ.



    -ΔΟΓΜΑ ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ.

    Και εξηγούμε: Η εξουσία και τα τσιράκια της, μέσω διαφόρων μεθοδεύσεων, θέλουν να σπείρουν τον φόβο και τον πανικό σε όσους διανοούνται να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σαν μέσο έκφρασης και ενημέρωσης. Διότι ακόμα δεν μπορούν να το ελέγξουν.

    Επίσης δεν μπορούν να ανοίξουν ξανά τα ξερονήσια-Οχι ότι δεν το σκέφτονται και αυτό.

    Ετσι το μόνο μέσο για την καταστολή μας είναι ο ΦΟΒΟΣ.

    Οπου δεν πίπτει η ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ μέσω του "πολιτισμού" τους που μας ταϊζουν, πίπτει η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο ΦΟΒΟΣ.


    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ.




    -ΔΟΓΜΑ ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ.

    Και εξηγούμε: Η εξουσία και τα τσιράκια της, μέσω διαφόρων μεθοδεύσεων, θέλουν να σπείρουν τον φόβο και τον πανικό σε όσους διανοούνται να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σαν μέσο έκφρασης και ενημέρωσης. Διότι ακόμα δεν μπορούν να το ελέγξουν.

    Επίσης δεν μπορούν να ανοίξουν ξανά τα ξερονήσια-Οχι ότι δεν το σκέφτονται και αυτό.

    Ετσι το μόνο μέσο για την καταστολή μας είναι ο ΦΟΒΟΣ.

    Οπου δεν πίπτει η ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ μέσω του "πολιτισμού" τους που μας ταϊζουν, πίπτει η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο ΦΟΒΟΣ.


    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kalispera,

    Me sygxwreite gia tin xrisi latinikwn kai gia to megethos tou post mou alla pisteuw oti osoi exete tin ypomoni kai dynami na to diavasete tha sas fanei endiaferon.

    Eimai Ellinas politis kai spoudazw stin Agglia edw kai 8 xronia kai metraw 26 eti zwis.

    Den diavazw syxna blog oute enimerwnomai syxna gia tis kathimerines ekselikseis pou aforoun tin Ellada. O logos einai oti exw symvivastei me tin idea pws i Elliniki sinidisi einai proion dhmagwgias kai dimiourgias entypwsewn apo tin propaganda tou dytikou kosmou kai eimaste kati ligotero apo apla pionia stin makroxronia stratigiki pou exei xaraxtei apo tous isxyroterous eisa varos twn adynamwn.

    Tha ithela na enimerwsw tous agapitous filous kai syntopites pws o Winston Churchill eixe pei oti 'kathe laos exei tin kyvernisi pou tou aksizei'.

    An ypothesoume oti i Dimokratia einai to idanikotero politiko systima (vlepe Arrow's impossibility theorem-apla google it kai tha to vreite sto Wikipedia- gia sxetiki sizitisi peri tou thematos opou o Nobelistas oikonomologos Arrows eksigei pws kathe systima psifou einai telikws adiko).

    An, epanalamvanw, ypothesoume oti i Dimokratia einai to idanikotero politiko systima auti einai i Dimokratia Kyries kai Kyrioi eite mas aresei eite oxi. Oi perissoteroi apofasizoun gia tin tyxi kai twn ligoterwn, tote gia pia eleutheria milame? Apla milame gia tin diktatoria twn pollwn.

    Ok as valoume tin politiki thewria stin akri gia na min kourazw perissotero.

    Opote apo tin stigmi pou exoume dimokratia o laos apofasizei (an pali ypothesoume pws exoume dikaies ekloges -vlepe 'mauri lista' opou psifizan nekroi, dentra akoma kai oikopeda)gia to poios tha ton doiikei kai elegxei.

    Kala ws edw....?? Ki edw einai pou ksekinaei o xavales agapitoi mou.

    Vlepete merikes fores ksexname to plaisio mesa sto opoio i dimokratia genithike. Tin arxaia Ellada me enan plithismo oligwn xiliadwn atomwn pou opoios ithele pigaine stin Pnyka kai elege oti ithele. Evaze ypopsifiotita, agoreue, kai eklegotan kathws kai psifize.

    Akoma i pliroforisi den eito organwmeni opws simera alla pigene apo stoma se stoma kai apo katagellia se katagellia mexri ton (tote) Areio Pago.

    Otan simera stin Ellada exoume 10 ekat. kosmo einai autonoito oti h pliroforisi exei perasei sta xeria organwmenwn epixeirisewn. Gnwrizete agapitoi mou filoi pios einai o autoskopos mias epixeirisis? Na megistopoiisei to kerdos tis kai na epiferei ta megalytera dynata ofeloi stous metoxou tis.

    As min dierwtwmetha meta giati ginetai toso ntalaveri me ta idiwtika kanalia kai mesa mazikis enimerwsis me xrimata kai diafthores. Tin douleia tous kanoune oi anthrwpoi. Ma tha mou peite "ginete (i douleia tous) paranoma" kai tha sas apantisw "pote stathike o nomos empodio gia tous isxyrous kathe politikou systimatos" kai gia na min me peite kapitalisti, kommounisti klp sas lew oti se kathe systima auto-organwsis anthrwpwn ypirxan, yparxoun kai tha yparxoun oi dynatoi pou kanoune koumanto eite mas aresei eite oxi.

    To thema den egeite sto ti kanoune ta kanalia kai ta MME. Alla sto ti kanoume emeis. I genia tou kanape-frappe-mpouzoukia klp.

    Kathomaste kai epanapavomaste. Perimenoume ton kathe Tile-fwstira (lazopoulo) na mas pei ti na skeftomaste, ti einai to swsto kai ti to lathos, akoma akoma kai ti na psifizoume (extise ton andrianta tou Tsipra tis proalles). Xeirokrotaw ton Lazopoulo se kathe sxolio koinwnikis fysews, alla politikis...ase re Laki...gia ton Laki ama paratirisete olla ta pragmata einai apla ("einai apla ta pragmata Kyria mou"). To kerato mou mesa exw stravwthei na diavazw 8 xronia twra kai mono apla den einai ta pragmata pou aforoun tin dioikisi enos kratous.

    Ama einai etsi apla ta pragmata Laki vale ypopsifiotita, tha vgeis standard sto lew. Alla tote den tha eisai sto apyrovlito tote tha prepei na palepseis gia na stamatisoune auta ta kakws keimena kai oxi mono auto...tha prepei na proteineis ki esy lyseis. Tha prepei na sou dwsoune kai na min pareis gia na meineis timios. Laki, i eksousia ftheirei kai to na paizeis me ta synaisthimata twn tiletheatwn sou den einai dikaio.

    Kai kala o Lakis einai o 'kalos' dimagwgos, i toulaxiston o ligotero kakos kai an mou elege kapios dialekse ena na vlepeis ton Laki tha evlepa. Alla tha iksera pws milaei ek tou asfalous.

    Kala gia ta deltia twn mega, sega, tega kai loipa...den aksizei na kanw logo. Merikoi tous parakolouthoume gia na gelame alla den katalavainoume oti opoios kai na einai o logos pou tous vlepoume paizoume to paixnidi tous. I AGB den rwtaei an sou aresei auto pou vlepeis i an to thewreis poiotita kai an tha pswniseis ta proionta pou diafimizontai se auto i to allo programma. Metraei mono ti vlepeis kai pote. An esy tous vlepeis kai tous ftyneis pali autoi tha ta paroune apo tis diafimiseis (eksou kai i anthisi ollis autis tis sapilas twn mesimerianadikwn).

    Yparxoun pali merikoi pou ta vlepoune auta ta deltia kai ta pisteuoune...auto einai to drama.

    Skeptomenoi anthrwpoi tis Elladas, syntriptiki meiopsifia, skepsou moni sou, des ti ginete trigyro sou kai epanastatise. Me to pou thixtikane ta tameia twn dimosiografwn pare tous Indous tou Maggina kai amesws epese o Magginas. Diavase, skeptomene Ellina, anamesa apo tis grammes. Oi dimosiografoi kai kanalarxes (OLLOI) exoune vrwmies gia ollous. Tous ethikses ta dika tous symferonta? tha se polemisoune mexris esxatwn! Ethikses ta symferonta kapias allis koinwnikis omadas? Tha diapragmeteutoune! Ki ama ta vroune me tin ekastote kyvernisi den tha to mathoume pote emeis oi aploi polites, i akoma xeirotero tha mas to poulisoune kai gia kalo (propagnada). An pali den ta vroune tha pesei i sxetiki katakraugi, fysika mexris enos simeiou.

    Den tha anaferthw sto an ta tameia einai mia swsti kinisi i oxi. Alla tha anaferthw sto oti i dimosiografoi riksane se mia evdomada ton Maggina pou den riksane 1 minas syllalitiriwn. Kai tha anaferthw stin vlakeia tou Karamanli na dextei tin paraitisi tou Maggina. Ousiastika leei etsi stous dimosiografous "nai eseis kanete oti thelete edw mesa". Ti eprepe na kanei tha me rwtisete. Apo tin stigmi pou yparxei flegon nomosxedio stin mesi prepei na kratiseis ton anthrwpo pou to ksekinise, exeis epwmistei 1 mina politiko kostos. Krata ton mexri na perasei to nomosxedio kai meta apomakryne ton. I as ton riksei o laos, an thelei, alla pote POTE o dimosiografos giati tou ethikses ta symferonta. Kai pios laos na ton riksei edw poy ta leme? Oi laopateres tis GSEE kai ADEDY? Plaka mou kanete? Autoi einai akoma megalyteres leres kai diapragmateuontai prwsopika ofeloi. Ntavatzides tou kosmaki exoun katantisei ki autoi.

    Diavaste ton glwsologo-filosofo-koinwniologo tou amerikanikou MIT Noam Chomsky pou milaei gia ta MME kai tin epilogi eidisewn.

    To kerato mou mesa! Aganaktw otan dolofonisane tin Bhutto kai itan sto tsak na paroune tin proedreia tou Pakistan extremistes (a kai na min ksexasw to Pakistan exei pyrinika opla Kyries kai Kyrioi)kai na kanoune mia wraia exthropraksia sto India, meta na emplakei to USA kai to Russia kai meta na exoume xavale me pyrinika, to thema epaikse 1misi lepto sta idiwtika (se merika apli anafora), kai 3 lepta sti Net me midamini ousiastiki analysi (an kai prospatheia egine kai mpravo tous). Lampero paradeigma o SKAI pou ousiastika ekane anametadwsh tou BBC (kai pali bravo)

    Tin moni elpida pou eixa itan mesa sto internet. Na vgenoume na leme tin pono mas kai pou ksereis kati mporei na ginei, toulaxiston einai mia arxi. Tha sas pw kai kati pou mporei na eksorgisei merikous. Eixane kai ta kala tous i fwties auto to kalokairi...gia mia stigmi mas enwsan ollous tous Ellines gia ena skopo. Alla den ypirxe synexeia. Ena (wraio men) pyrotexnima (de) itan kai to syllalitirio.


    Kyries kai Kyrioi, exw tosa na grapsw pou xanontai stin skepsi mou. Peite mou ama thelete ki alla kai tha afierwsw perissotero xrono na sas grapsw me kaliteri domi kai roi tis skepseis kai tis anisixies mou. Niwthw oti sas kourasa.

    Tha kleisw me mia teleutaia skepsi mou.

    Gnwrizete pws o Hitler gia na enisxysei tin antilipsi peri tromokratias kai kindynou kai na ginei to politiko tou kinima 'thyma' tis tromokratias organwse o IDIOS twn megalo emprismo sta DIKA TOU grafeia. Meta apo auto oti kai na elege 'eixe ta dikia tou' kai oti ki an elege tha eprepe na itan swsto giati tou kanane epithesi oi skoteines dynameis.

    Na kanw mia apli erwtisi? Pios mou leei emena pws auto pou vlepoume twra enantion tou Press-Gr den einai mia organwmeni apopeira spilwsis tis ithikis ypostasis twn blogs apo kapious pou enoxlithikan apo auta ta blog? Gia na ginw pio safhs: Pou kserw egw pws auta ta ekviastika email den ta esteile enas synergatis tou Gewrgiou, Xioti kai opioudipote allou, gia na to kanoune pleon poiniko to zitima (eidika autin tin epoxi pou o ekviasmos apo dimosiografous einai kati trenty sta MME) kai na mpoune pio sfiktes diklides peri anwnymias sta blogs (diladi na exoune oi epwnymoi alites dimosiografoi kalitero elegxo stous anwnymous polites bloggers)?

    Kai pou eisai kivernisi...ela na me vreis sto UK stin estia pou menw kai na deis i pes sto Google (UK) na sou pei auto pou menw kai pios eimai (sto google earth na sou dwsei kai xarti min xatheis) kai perimene....tha fas kala. An einai dynaton na lew tin Agglia mia pio eleutheri xwra apo tin Ellada, alla auta einai ta xalia mas.

    Skefteite monoi sas, egw apla sas lew tis dikes mou skepseis epeidi diavazw kai tis dikes sas.

    Kalinixta Ellada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ,

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ POSTS


    ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ,

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ POSTS


    ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ,

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ POSTS



    ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ,

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ POSTS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΩΤΕΣ,

    ΑΛΛΑ ΕΝΑΝ ΧΙΩΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟ ΠΑΙΔΙ.

    ΞΕΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ, ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΧΙΩΤΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Aγαπητοί-ες μου
    Όποιος δεν γνωρίζει το παρελθόν του να μαθαίνει από τα λάθη του και να τα διορθώνει, δεν μπορεί στο μέλλον να πορευθεί με επιτυχία. Για αυτό σας παραθέτω ορισμένα ιστορικά γεγονότα:

    H ρουφιανιά, ο δοσιλογισμός, η παραπληροφόρηση, το ψέμα, το πλιάτσικο του τόπου ανέκαθεν ήταν τα προσόντα της δεξιάς. Με το παραπλανητικό σύνθημα, ψηφίστε μας και θα σας φέρουμε τα παιδιά σας πίσω, αφού καπηλεύτηκαν τη κούραση του λαού από τους συνεχείς πολέμους κέρδισαν τις εκλογές (Λαϊκό κόμμα λεγόταν τότε)συνεπικουρούμενοι από φιλοβασιλικούς ακροδεξιούς και ακροαριστερούς το 1920 και έκαναν πρωθυπουργό το Γούναρη( τον κρέμασε ο Πλαστήρας μαζί με τους άλλους 5 στο Γουδί). Έτσι κατόρθωσαν να κερδίσουν το μεγαλύτερο πολιτικό μετά το 1821, αυτόν που δημιούργησε την Ελλάδα των 2 Ηπείρων και των 5 θαλασσών. Βέβαια όχι μόνο δεν σταμάτησαν το πόλεμο αλλά οδήγησαν τη χώρα στη μεγαλύτερη καταστροφή και στον ακρωτηριασμό της.

    Μετέπειτα είχαμε φασιστικές δικτατορίες ( Μεταξάς, Παπαδόπουλος) προδοσία και διαμελισμό της Κύπρου, χωρισμό των Ελλήνων σε εθνικόφρονες και μιάσματα όλα έργα των δεξιών ακροδεξιών και των βασιλοφρόνων.

    Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας με τον άλλο τον αρχιαποστάτη το τυμβωρύχο που είχε μαζέψει όλα τα αρχαία και που αναγκάστηκε να τα δωρίσει χα!!! χα!!! χα!!! για να περισωθούν τα προσχήματα και να μη πάει φυλακή. Που παίρνει τρεις συντάξεις αλλά ήθελε να φτιάξει το ασφαλιστικό. Δηλαδή να μη παίρνει κανένας σύνταξη παρά μόνο οι κουμπάροι. Που ήθελε να μικρύνει το Δημόσιο γιατί έλεγε ότι ήταν ζημιογόνο. Αλλά όλους τους δικούς του τους έχει τακτοποιήσει στο Δημόσιο. Που ήθελε να πουλήσει ολόκληρο τον ΟΤΕ 450 εκατ δολλάρια. Τον Ιούλιο 2007 το κράτος μόνο από το 5,3% του ΟΤΕ εισέπραξε 840 εκατ δολλάρια ή 600 εκατ ευρώ.

    Αυτά τα μεγάλα επιτεύγματα μήπως σας θυμίζoυν άλλα σύγχρονα έργα της δεξιάς; αναξιοκρατία, διαφθορά, μίζες, κουμπάροι, ομόλογα, υποκλοπές, Πακιστανοί, αναψυκτήρια, κλπ;

    Έλληνες ξυπνήστε ρημάζουν το τόπο οι δεξιοί και τα δεκανίκια τους. Μόνο η μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη το ΠΑΣΟΚ μπορεί να βγάλει τη χώρα από τη κρίση και ο Γιώργος Παπανδρέου να καθαρίσει τη κόπρο του Αυγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΟΤΑΝ Η ΠΑΤΡΙΣ ΔΙΕΠΡΕΠΕΝ -ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ- ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΩΝ ΑΥΤΗΣ. ΣΥΝΕΚΕΤΡΩΝΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ (Νομοθετική, Δικαστική, Εττελεστική-βλέπε ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ). ΤΟΤΕ η 4η εξουσία δεν είχε θεσμοθετηθεί.

    Τώρα έχομεν έλλειψη τοιούτων γιγάντων. Δια τελευταίαν φοράν που ευτύχησεν η πατρίς να διαθέτει έναν τοιούτον ισχυρόν άνδρα ήτο η χρυσή εποχή 1967-1974.

    Εκτοτε λειψανδρεία. Βρέθηκαν λοιπόν κάποιοι συμπολίτες μας να χλευάσουν και να ειρωνευθούν το γεγονός ότι κάποιος δημοσιογράφος-ονόματι Σαμιώτης νομίζω- διέθετε λανθάνοντι τρόπω, κάποια χαρίσματα εκ των 4 εξουσιών. Εγώ αμφιβάλλω. Ισταμαι όμως στο γεγονός της χλεύης.
    Διατί είναι μεμπτόν να έχομεν μίαν αρχήν και έναν ισχυρόν άνδρα ??

    Προς θεού ! Δεν γνωρίζω αν σήμερον διαθέτει κάποιος αυτό το χάρισμα, αλλά διατί να τον αποθαρρύνομεν, αν υφίσταται τοιούτος ??

    Μετά τιμής

    Ενας κάτοικος του Καναδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να ορίζεις ποιοι είναι Έλληνες και ποιοι όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 9.31
    o ΚΑΨΑΜΠΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να με συγχωρούν πολλοί από του φίλους σε τούτο το θέμα που θα τους πικράνω λέγοντάς τους πως η ρήση"αφού έχεις τηλεκοντρόλ, άλλαξε κανάλι" δεν έχει περιεχόμενο για δύο βασικούς λόγους:πρώτο την τηλεόραση την αγόρασα για διασκέδαση και για πληροφορία και όχι για παραπληροφόρηση-προπαγάνδα εν μέσω Δημοκρατίας και δεύτερο πού θα σταματήσω το τηλεκοντρόλ αφού δεν υπάρχει άκρη στην μονοθεματική εκπομπή και την παραπληροφόρηση όπου υπάρχει πολυθεματικό πρόγραμμα και τις πιο ανόητες εκπομπές από άποψη ψυχαγωγίας. Υπάρχουν κάποια καλά ντοκιμαντέρ και κάποια ταξιδιωτικά, αλλά λίγα .
    Ποιο θα είναι τελικά το αποτέλεσμα; Αυτό που έχει αρχίσει να κάνει ήδη πολύς κόσμος: να κλείνει την τηλεόραση και να περιορίζεται σε κανένα θεατρικό ή κινηματογραφικό έργο. Και εδώ βρίσκεται κι ο στόχος: Βγάλε τον πολίτη από την είδηση, βγάλτον αππό το ενδιαφέρον για τα κοινά, βγάλτον από την κριτική !
    Και τα πάνε μια χαρά αφού βγαίνει ως "καταλληλότερος" ο πιο ακατάλληλος και αποτυχημένος για τη χώρα την πρωθυπουργός!

    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η κατασταση που επικρατει σημερα στην Ελλαδα για τα blogs,συνοψιζεται στο παραφρασμενο γνωμικο του Βολταιρου:
    Διαφωνω με οτι λες και θα σε πλακωσω στις μυνησεις αν συνεχισεις να το λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Tα ιδια θα κανατε κι εσεις εαν ησασταν λεβαντινος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 10.21
    Το τηλεκτοντρόλ όπως σωστά γράφεις είναι και για να την κλείνεις, όχι μόνο για να αλλάζεις κανάλι. Από την άλλη δεν μπορείς να περιμένεις να σe καλύπτει το πρόγραμμα στο σύνολό του. Είναι ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σου τα τωρινα, και ίσως, όπως θα διαπιστώσεις αργότερα, αυτά που θα σου προκύψουν. Εμένα για παράδειγμα καθόλου πλέον δεν με ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο και ποτέ το μπάσκετ. Και τι μαυτό, θα ακυρώσω το δικαίωμα τόσων εκατομμυρίων θεατών.
    Οσο για τα δελτία, πότε ήταν αμερόληπτα και αντικειμενικά; Επι ΕΡΤ; Ακόμη και στις πιό ''λαμπρές'' εποχές υπήρχε προπαγάνδα. Σήμερα μόνο με διάθεση χιουμοριστική πρέπει να τα βλέπει κανείς, τουλάχιστον τα ιδιωτικά.
    Κατα τα άλλα οι εκπομπές του ΒIOGRAPHY και ΗISTORY Channel, (ERT), τα ντοκυμανταιρ για τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, (Βουλή-SKY), ΟΙ εκπομπές για την υγεία (ΝΕΤ, ΕΡΤ-3) Τα ντοκ. για την φύση (SKY), το Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα (Κούλογλου), Κάποιοι Νέοι Φάκελοι και τόσα άλλα υπάρχουν πόσοι τα βλέπουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. προς 10:07, κατοικο ΚΛΑΝΑΔΑ:
    Γράφεις για την μοναρχία και θυμάσαι τον λαμπρό ανδρα Μεταξά και τον αλλο του 1967!
    Σημ;: Μηπως εξ αιτιας αυτων των "λαμπρών ανδρών"| βρίσκεσαι ξεσπιτωμένος τώρα εκεί στην ΩΡΑΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΝ Καναδα;
    Για το θεμα αυτο έχουν ασχοληθεί οι αρχαίοι Έλληνες, συγκρινοντας τον "δικτατορα" Φίλιππο και μετέπειτα τον γυιό του Αλέξανδρο με την Δημοκρατία των Αθηνών.
    Με μεγάλη συντομία: Επειδή η Δημοκρατία χρειαζόταν πολλές μέρες να κινηθεί, ιδιαίτερα σε καιρούς ΠΟΛΕΜΟΥ, ήταν σε ΜΕΙΩΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ θέση από τον μονοκρατορα ή δικτάτορα εκείνον, που απεφάσιζε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, χωρις χρονοτριβή.

    Η θεση όμως η ΙΔΑΝΙΚΗ του δικτάτορα ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ πρόσωπο ΥΠΕΡΑΝΩ ΠΑΣΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ, ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Δ Ι Κ Α Ι Ο Σ Υ Ν Η ώστε να ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ της Δημοκρατίας, πράγμα που στην Ιστορία βλέπουμε σαν ΣΠΑΝΙΩΤΑΤΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ και όχι τον κανόνα και με δεδομένο ότι η αρχή φθείρει "ηθη χρηστά", γιαυτό ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ πως η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ διοίκησης χρηστης μιας πολιτείας, ενός κράτους γενικώτερα, γιατι καλύτερα ΠΟΛΛΟΙ διεφθαρμενοι να κυβερνανε (που κρίνονται στο φινάλε..) παρά ΕΝΑΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ: ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙ!!!! Όπως ηταν στη σύγχρονη Ελλάδα μας οι ΒΑΣΙΛΗΑΔΕΣ αυτό το ΚΑΚΟ ΣΠΥΡΙ στον κώλο της Ελλάδας μας και αν είναι να ανγνωρίσουμε ΕΝΑ θετικό σημείο στη δικτατορία των συνταγματαρχών, αυτό είναι που ΞΕΠΑΣΤΡΕΨΑΝ τη Βασιλεία σαν θεσμο, έστω και αν αυτο ΔΕΝ το έκαναν από πατριωτισμό βέβαια αλλά από την μέθη της εξουσιας για να είναι ΑΥΤΟΙ επάνω σε ΟΛΑ!
    _Αλλά και αυτό ακόμα τό "θετικό" σημείο ΔΕΝ τους δίνει συγχωροχάρτι για την ΠΡΟΔΟΣΙΑ που έκαναν απέναντι στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!....
    ΕΞΩ, λοιπον, οι νεοι ΕΘΝΩΣΩΤΗΡΕΣ, ΟΙ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΛΙΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ!!
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΟΥΜΕ!!

    φιλικά
    tamis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. προς 10:07, κατοικο ΚΛΑΝΑΔΑ:
    Γράφεις για την μοναρχία και θυμάσαι τον λαμπρό ανδρα Μεταξά και τον αλλο του 1967!
    Σημ;: Μηπως εξ αιτιας αυτων των "λαμπρών ανδρών"| βρίσκεσαι ξεσπιτωμένος τώρα εκεί στην ΩΡΑΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΝ Καναδα;
    Για το θεμα αυτο έχουν ασχοληθεί οι αρχαίοι Έλληνες, συγκρινοντας τον "δικτατορα" Φίλιππο και μετέπειτα τον γυιό του Αλέξανδρο με την Δημοκρατία των Αθηνών.
    Με μεγάλη συντομία: Επειδή η Δημοκρατία χρειαζόταν πολλές μέρες να κινηθεί, ιδιαίτερα σε καιρούς ΠΟΛΕΜΟΥ, ήταν σε ΜΕΙΩΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ θέση από τον μονοκρατορα ή δικτάτορα εκείνον, που απεφάσιζε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, χωρις χρονοτριβή.

    Η θεση όμως η ΙΔΑΝΙΚΗ του δικτάτορα ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ πρόσωπο ΥΠΕΡΑΝΩ ΠΑΣΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ, ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Δ Ι Κ Α Ι Ο Σ Υ Ν Η ώστε να ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ της Δημοκρατίας, πράγμα που στην Ιστορία βλέπουμε σαν ΣΠΑΝΙΩΤΑΤΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ και όχι τον κανόνα και με δεδομένο ότι η αρχή φθείρει "ηθη χρηστά", γιαυτό ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ πως η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ διοίκησης χρηστης μιας πολιτείας, ενός κράτους γενικώτερα, γιατι καλύτερα ΠΟΛΛΟΙ διεφθαρμενοι να κυβερνανε (που κρίνονται στο φινάλε..) παρά ΕΝΑΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ: ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙ!!!! Όπως ηταν στη σύγχρονη Ελλάδα μας οι ΒΑΣΙΛΗΑΔΕΣ αυτό το ΚΑΚΟ ΣΠΥΡΙ στον κώλο της Ελλάδας μας και αν είναι να ανγνωρίσουμε ΕΝΑ θετικό σημείο στη δικτατορία των συνταγματαρχών, αυτό είναι που ΞΕΠΑΣΤΡΕΨΑΝ τη Βασιλεία σαν θεσμο, έστω και αν αυτο ΔΕΝ το έκαναν από πατριωτισμό βέβαια αλλά από την μέθη της εξουσιας για να είναι ΑΥΤΟΙ επάνω σε ΟΛΑ!
    _Αλλά και αυτό ακόμα τό "θετικό" σημείο ΔΕΝ τους δίνει συγχωροχάρτι για την ΠΡΟΔΟΣΙΑ που έκαναν απέναντι στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!....
    ΕΞΩ, λοιπον, οι νεοι ΕΘΝΩΣΩΤΗΡΕΣ, ΟΙ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΛΙΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ!!
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΟΥΜΕ!!

    φιλικά
    tamis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συμφωνώ με τον tamis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν σκέφτομαι τίποτα.
    Δεν φοβάμαι τίποτα.
    Δεν ελπίζω τίποτα.
    Είμαι πίθηκος.

    κατι απο Τζιμακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. "..ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ Ή ΕΊΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ;
    27 Φεβρουάριος 2008 8:54 μμ.."

    Μπράβο αγαπητέ/ή. Αυτό είναι πνεύμα και χιούμορ αντάμα. Καί η πιό πλήρης απάντηση στό θέμα. Πιό πλήρης κι' απ' τό μακρύτερο "σεντόνι" των σπουδαγμένων στα καφενεία τού Λονδίνου "επικοινωνιολόγων".
    Το πρόβλημα τού νεοελληνικού κράτους προφανέστατα δέν είναι η τηλεόραση. Αυτή ανάγεται σε μείζον πρόβλημα από τα παράσιτα πού ψωμίζονται πολυτελώς εκεί, γιά λόγους δικής τους κονόμας .
    Το πρόβλημα τού νεοελληνικού κράτους το ξέρουν καλά μόνον εκείνοι πού δημιούργησαν, διετήρησαν καί διατηρούν με τα δάνεια, το κράτος αυτό. Καί απ' ότι φαίνεται, αυτοί μάλλον έχουν αποφασίσει τελευταίως, να το... λύσουν.
    Η λύση έρχεται, φαίνεται, μυρίζει στόν ορίζοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. -ΔΟΓΜΑ ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ.

    Και εξηγούμε: Η εξουσία και τα τσιράκια της, μέσω διαφόρων μεθοδεύσεων, θέλουν να σπείρουν τον φόβο και τον πανικό σε όσους διανοούνται να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σαν μέσο έκφρασης και ενημέρωσης. Διότι ακόμα δεν μπορούν να το ελέγξουν.

    Επίσης δεν μπορούν να ανοίξουν ξανά τα ξερονήσια-Οχι ότι δεν το σκέφτονται και αυτό.

    Ετσι το μόνο μέσο για την καταστολή μας είναι ο ΦΟΒΟΣ.

    Οπου δεν πίπτει η ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ μέσω του "πολιτισμού" τους που μας ταϊζουν, πίπτει η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο ΦΟΒΟΣ.


    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΦΟΒΟΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ρε BLOOPERS δεν πάτε να γαμηθείτε? Ποιοί νομίζετε ότι είσαστε ρε? Χωροφύλακες στ' αρχίδια μας? Ή τίποτα γενικοί γαμάω και μας διασύρετε σαν χώρα στα Αμερικανάκια.
    Άστε στο διάλο που θα διαλέξετε εσείς πότε και πως θα μας απαντήσετε!
    Κλάστε ρε να φύγουν οι καπότες γιατί φαίνονται και σας εκθέτουν!
    Είσαστε ικανοί εσείς για απαξία?
    Άντε ρε να κάνετε κανά τσιμπούκι στις μαιμούδες και μετά τα λέμε!!!
    Ξερόλες!!! Την μόνη επανάσταση την οποία μπορείτε να κάνετε είναι να μας τσιμπουκώνετε μέχρι θανάτου!
    Στο διάλο χάλασα το στόμα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Mr TAMIS

    ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ !

    ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ειμαστε μαζόχες φίλε μου...και ειναι παλιο το βιτσιο μας αυτο..
    Μας αρεσει να μας καπελώνουν..φτιαχνόμαστε..τη βρίσκουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΠΟΤΕ ΕΛΕΓΕ Ο ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΟΥΡΕΙΟ ΗΧΟ : ΦΙΛΕ ΑΚΡΟΑΤΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ON/OFF ΤΗΣ ΤV.ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΕΣ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ.
    ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΑΠΛΑ ΠΟΥ' ΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. -ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!
    -ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ Η ΙΔ.ΓΡΑΜ.ΤΟΥ κ.ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ,ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. οι πατεραδες μας αγωνιστηκαν ολη τους τη ζωη για να μπορει η Ελλάδα μας να ειναι η χειροτερη στην Ευρώπη

    και εμεις δουλεύουμε σε τρεις δουλειες για να πληρωνουμε δοσεις δανειων

    θα καναμε απεργια αλλά χωρις μεροκαματο θα μπουμε φυλακη
    (αφου οι δικαστες ειναι αυστηροι ...εκει που τους παίρνει!)

    τωρα θα μας απαγορεψουν και να μιλαμε λεει...

    γιατι λεει τους εκβιασανε καποιοι αγνωστοι με e-mail!!!

    και τα λεφτα του εκβιασμου σε ποιον θα τα εδιναν στον αγνωστο στρατιωτη? γιατι δεν του τη στηνανε με ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΜΕΝΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ???

    και αφου δεν ειχαν τιποτα να κρυψουν γιατι εκβιάζονταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Συγνωμη για την
    αναδημοσιευση
    αλλα νοιωθω
    οτι με εκφραζει.

    Τους ατάλαντους απογόνους των πολιτικών
    που μας κυβερνούν
    σε αυτή την άθλια κληρονομική δημοκρατία του κώλου.
    Τους χρηματόδουλους γλείφτες της εξουσίας και των πλουσίων, τους ασφαλιστές, τους ασφαλίτες.
    Τις πόρνες που μεταμφιέζονται σε τραγουδίστριες,
    τους ερωτευμένους με το κινητό τηλέφωνό τους,
    τους τιμωρημένους με πλαστικές κάρτες
    από την τραπεζική διαιτησία,
    τους οπαδούς
    και τους σημαιοφόρους
    με τα καμένα βούρλα
    στον εγκέφαλο.

    Τζίμης Πανούσης
    ΤΑ ΝΕΑ 17/3/2006
    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:
    ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΙΕΡΕΙΔΗΣ.

    Δεν Ξερω να γραφω
    αλλα αυτο ειναι
    που θελω να πω.
    Miops.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καθώς, λόγω συνήθειας, μου είναι εντελώς αδύνατον να έχω την τηλεόραση κλειστή, έχω βρει την λύση και κρατάω μονίμως κλειστό τον ήχο. Κάνω και ζάπινγκ με τον ήχο κλειστο. Βάζω ήχο μόνο στην περίπτωση που βλέπω κάτι που με ενδιαφέρει πραγματικά και μόλις τελειώσει τον ξανακλείνω. Ησύχασε το κεφάλι μου από τότε που άρχισα να το εφαρμόζω αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ateleiwtes paparies les k oloi etsi eimaste..t akoume xerume ti paizei k kanoume auto pou 8ewroume swsto k gelame m olous autous tous di8en agwnistes!!!!!!!!!pou apla 8eloun n fenonte..h tileorasi einai gia tous XAZOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. http://naites-gr.blogspot.com/2008/02/ka.html

    conspiracy theories

    ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εχω βαρεθει να βλεπω τον στρατουλη,τον κουναλακη τον μπιστη..ελεος...και να πεις εκλεχτηκαν?τους αποδοκιμασε ο κοσμος στις εκλογες.πορτα φαγαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μάγκες, την κάναμε!

    ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ!
    Τον έχει Live στο Αλ Τζαζίρα! Έκανε, λέει, κάτι λίγο λάθος και προσγειώθηκε, όπως ερχότανε με φόρα απο την Αιωνιότητα, στην Κανταχάρ! Αμάν, αμάν, ρε, συ, αυτός δίπλα του, το χυπιό, ποιος είναι; Μη μου πεις! Παιδιά, έχει φέρει μαζί του, αν βλέπω καλά, γιατί γίνεται της πουτάνας και τον ... Όχι, ρε, πούστη μου! Πάνω στο καλύτερο κόπ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΙΣΧΟΣ AISXOS SHAME
    ΗΡΘΕ Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΤΟ FAME STORY, ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ EUROVOSION, ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΜΗΠΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΕΜΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τα τσιράκια των πολυεθνικών, οι κυνηγοί του ευρώ... ζουν ανάμεσα μας, όπως λέει και ο Λιακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κύριε Καψαμπέλη . Καλημέρα .
    Όλοι έχουμε καταλάβει ότι ο ιθύνων νους της εναντίον σου, και εναντίον του
    PRESS-GR, επίθεσης είναι ο υπουργός προπαγάνδας.
    Μαζί του ψάλουν ,όλοι οι υποτιθέμενοι αντιπολιτευόμενοι,δημοσιογράφοι , το εναντίον της ανωνυμίας τροπάριο. Όλοι τους γλείφουν την εξουσία .
    Μαζί και κάποιος συγγενής σου , ονόματα να μην λέμε ..............
    ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΝΔΡΕΑ , ΟΛΟΙ ΟΙ BLOGGERS ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ .

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πως να μη βλέπουμε τα ίδια πρόσωπα αφου ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεεε τα λεφτά τα έχουν φάει με τα δομημένα ομόλογα τα λαμόγια οι δεξιοί και οι λεγόμενοι αριστεροί δημοσιογράφοι το ξέρουν και δεν λένε τίποτα. Διαβάστε αυτό που το δανείστηκα από ένα φίλο:

    Γράφηκε στις εφημερίδες, ότι ένα μόνο δομημένο ομόλογο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που αγοράστηκε από το διοικητή το κο Τσουπίδη (άλλος φίλος του καταλληλότερου) αντί 40.000.000 ευρώ, δηλαδή 13.630.000.000 δραχμές, έχει χάσει από την αξία του τα 36.000.000 ευρώ δηλαδή 12.267.000.000 δραχμές και δεν τρέχει τίποτα. Φανταστείτε τι έχει γίνει με τα άλλα δομημένα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα ή ακόμα και στη Νιγηρία, οι υπεύθυνοι θα είχαν πάει φυλακή σε 24 ώρες αν είχαν γίνει αυτά με τα ομόλογα και όχι μόνο. Εδώ όλες οι υποθέσεις μπαίνουν στο αρχείο από τους προδότες του Ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ενα μικρο σχολιο...ειναι επιλογη μας και στο χερι μας να κλεισουμε την tv...Προσωπικα εγω δεν την εχω καν σπιτι μου...οταν ασχολεισαι με τα σκατα βρωμας...φαντασου να τα εχεις και σπιτι σου!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. http://press-gr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. MME. Μέσα Μαζικών Εγκλημάτων τα είχε ονομάσει στο βιβλίο του με τίτλο Μέσα από τα Μέσα ο Ευγένιος Ανδρικόπουλος. Για να αποδειχτετί πως ο μόνος λόγος που είχε άδικο ήταν γιατί είχε δίκιο πολύ νωρίς.Κι αυτό γιατί από την εισβολή της ιδιωτικής τηλεόρασης δημιουργήθηκε ένα άναρχο τοπίο στο κέντρο του οποίου παρελαύνουν ως επίσημοι προσκεκλημένοι, μαστρωποί δολοφόνοι, πεδαιραστές, λαμόγια, μιζαδόροι, δουλέμποροι, μιζαδόροι, λαμπερά εμποροπρεζόνια, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, έμποροι όπλων υπό την κάλυψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας και βέβαια διάφορα δημοσιογραφικά τσατσόνια που σήμερα έχουν το θράσουν να παρουσιάζονται ως τιμητές. Αλλά ο τροχός γύρισε. Και η τεχνολογία βοήθησε να αποκαλυφθούν. Από το blogspot η πληροφόρηση του οποίου είναι πηγαία αρκεί βεβαίως κάποιος να την αποφλοιώσει. Γι αυτό έπεσε το σύστημα των λακέδων με λύσσα πάνω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Φίλε μου υπάρχει λύση. Πάτα το μαγικό κόκκινο κουμπί του τηλεκοντρόλ σου και μην ξαναδείς τηλεόραση.Καλά δεν περνάμε και εδώ? Όσο δεν θα καταλάβουμε αυτή την απλή στάση τόσο θα μας κάθονται στο σβέρκο... Βέβαια θα ξυπνήσουν τα λαμόγια και θα πέφτουμε πάνω τους και στο διαδίκτυο. Απλά όταν τους πάρετε "γραμμή" μη τους χαρίσετε ούτε μία επίσκεψη. Ααα και Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας...

    http://liondani.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ‘’PASOK poisonous’’

    28 Φεβρουάριος 2008 8:38 πμ

    ==
    Σωστος αυτο το ξοανο!

    Τα ιδια λεγαμε και μεις .
    Οτι το πρεσσ-γρ ειναι πασοκοσκυλαιικο σαιτ.

    Το ""pasok poisonous" το επιβεβαιωνει...

    Ευγε ! Πρεπει να του αναγνωρισουμε την .."αντικειμενικοτητα"..

    Αν και ειναι "χαμηλων προδιαγραφων" ,καπου καπου λεει τα πραγματα με το ονομα τους!

    Προοδος! και οι πασοκοσκυλαιοι απεκτησαν επιτελους IQ ,λιγακι παραπανω του μηδενικου!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Απο Αργύρη Σιδέρη
    ΒΑΡΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
    www.skeftomasteellhnika.eportal.gr
    e-mail: politisvaris@yahoo.gr

    Γιατί τόση ηττοπάθεια καλέ μου φίλε;
    Δε σκύβουμε γαμώτο.
    Δε λυγάμε.
    Δεν υποχωρούμε.
    Δεν υποστέλλουμε τη σημαία.
    ΔΕ ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΜΕ
    Σκέψου: ¨ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ μια ΜΕΡΑ ΟΡΘΙΟΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ"
    Π Ρ Ο Χ Ω Ρ Α Μ Ε !!!!!!!
    Αργύρης Σιδέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΧΛΟ!!
    Ο ΟΧΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ!!!
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ 1 ΜΕΡΑ ΑΝ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ
    ΤΙΣ ΤΗΛΕΩΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΑΜΗΘΗΚΑΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Είμαι και εγώ αηδιασμένος και προσυπογράφω τα όσα γράφεις. Λόγο έχουν μόνο ο λαϊκός-εθνικός σατυροκλανιάς , οι χαφιέδες-λαμόγια της δηνοσιογραφικής αλητείας και τα λοιπά ρετάλια που τους πλαισιώνουν κάθε μέρα !.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Φίλε liondani για μένα και για σένα ίσως. Επειδή ξέρουμε να γδύνουμε αυτά που ακούμε έτσι ώστε να έχουμε την αλήθεια γυμνή. Κάτι εκατομμύρια αποχαυνωμένων όμως όχι. Κι αυτό είναι το αγκάθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Φίλε liondani για μένα και για σένα ίσως. Επειδή ξέρουμε να γδύνουμε αυτά που ακούμε έτσι ώστε να έχουμε την αλήθεια γυμνή. Κάτι εκατομμύρια αποχαυνωμένων όμως όχι. Κι αυτό είναι το αγκάθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΕΡΙΣ, WHY?
    ΚΑΛΑ ΤΑΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΛΠ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΩΤΕΡΟ?
    ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ M E G A Δ Α Ν Ε Ι Ο Χ Ω Ρ Ι Σ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
    ΜΑΘΑΤΕ ΠΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ;
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΜΛΟΚ Τ Ω Ρ Α ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΕΙΝΑΙ Π Ο Λ Λ Α ΤΑ Λ Ε Φ Τ Α ΦΙΛΟΙ!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΜΕΓΑ ΚΑΝΑΛΟΣ!

    ===
    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.


    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΕΡΙΣ, WHY?
    ΚΑΛΑ ΤΑΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΛΠ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΩΤΕΡΟ?
    ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ M E G A Δ Α Ν Ε Ι Ο Χ Ω Ρ Ι Σ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
    ΜΑΘΑΤΕ ΠΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ;
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΜΛΟΚ Τ Ω Ρ Α ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΕΙΝΑΙ Π Ο Λ Λ Α ΤΑ Λ Ε Φ Τ Α ΦΙΛΟΙ!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΜΕΓΑ ΚΑΝΑΛΟΣ!

    ===
    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.


    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΕΡΙΣ, WHY?
    ΚΑΛΑ ΤΑΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΛΠ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΩΤΕΡΟ?
    ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ M E G A Δ Α Ν Ε Ι Ο Χ Ω Ρ Ι Σ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
    ΜΑΘΑΤΕ ΠΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ;
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΜΛΟΚ Τ Ω Ρ Α ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΛΕΤΕ;
    ΕΙΝΑΙ Π Ο Λ Λ Α ΤΑ Λ Ε Φ Τ Α ΦΙΛΟΙ!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΜΕΓΑ ΚΑΝΑΛΟΣ!

    ===
    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.


    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    .... H δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητος, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία....
    Ισοκράτης 436 - 338 π.χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ:

    FROM A MENTAL HOSPITAL, PHONE MENU:

    Hello and thank you for calling The State Mental Hospital
    Please select from the following options menu:

    If you are obsessive-compulsive, press 1 repeatedly.

    If you are co-dependent, please ask someone to press 2 for you.

    If you have multiple personalities, press 3, 4, 5 and 6.

    If you are paranoid, we know who you are and what you want, stay on the
    line so we can trace your call.

    If you are delusional, press 7 and your call will be forwarded to the
    Mother Ship.

    If you are schizophrenic, listen carefully and a little voice will tell
    you which number to press.

    If you are manic-depressive, it doesn't matter which number you press,
    nothing will make you happy anyway.

    If you are dyslexic, press 9696969696969696.

    If you are bipolar, please leave a message after the beep or before the
    beep or after the beep. Please wait for the beep.

    If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term
    memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9.

    If you have low self-esteem, please hang up our operators are too busy
    to talk with you.

    If you are menopausal, put the gun down, hang up, turn on the fan, lie
    down and cry. You won't be crazy forever.

    If you are blonde, don't press any buttons, you'll just mess it up.


    T E L O S - END

    MENTAL HOSPITAL PHONE MENU

    Hello and thank you for calling The State Mental Hospital
    Please select from the following options menu:

    If you are obsessive-compulsive, press 1 repeatedly.

    If you are co-dependent, please ask someone to press 2 for you.

    If you have multiple personalities, press 3, 4, 5 and 6.

    If you are paranoid, we know who you are and what you want, stay on the
    line so we can trace your call.

    If you are delusional, press 7 and your call will be forwarded to the
    Mother Ship.

    If you are schizophrenic, listen carefully and a little voice will tell
    you which number to press.

    If you are manic-depressive, it doesn't matter which number you press,
    nothing will make you happy anyway.

    If you are dyslexic, press 9696969696969696.

    If you are bipolar, please leave a message after the beep or before the
    beep or after the beep. Please wait for the beep.

    If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term
    memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9.

    If you have low self-esteem, please hang up our operators are too busy
    to talk with you.

    If you are menopausal, put the gun down, hang up, turn on the fan, lie
    down and cry. You won't be crazy forever.

    If you are blonde, don't press any buttons, you'll just mess it up.


    T E L O S - END




    MENTAL HOSPITAL PHONE MENU

    Hello and thank you for calling The State Mental Hospital
    Please select from the following options menu:

    If you are obsessive-compulsive, press 1 repeatedly.

    If you are co-dependent, please ask someone to press 2 for you.

    If you have multiple personalities, press 3, 4, 5 and 6.

    If you are paranoid, we know who you are and what you want, stay on the
    line so we can trace your call.

    If you are delusional, press 7 and your call will be forwarded to the
    Mother Ship.

    If you are schizophrenic, listen carefully and a little voice will tell
    you which number to press.

    If you are manic-depressive, it doesn't matter which number you press,
    nothing will make you happy anyway.

    If you are dyslexic, press 9696969696969696.

    If you are bipolar, please leave a message after the beep or before the
    beep or after the beep. Please wait for the beep.

    If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term
    memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9.

    If you have low self-esteem, please hang up our operators are too busy
    to talk with you.

    If you are menopausal, put the gun down, hang up, turn on the fan, lie
    down and cry. You won't be crazy forever.

    If you are blonde, don't press any buttons, you'll just mess it up.


    T E L O S - END


    MENTAL HOSPITAL PHONE MENU

    Hello and thank you for calling The State Mental Hospital
    Please select from the following options menu:

    If you are obsessive-compulsive, press 1 repeatedly.

    If you are co-dependent, please ask someone to press 2 for you.

    If you have multiple personalities, press 3, 4, 5 and 6.

    If you are paranoid, we know who you are and what you want, stay on the
    line so we can trace your call.

    If you are delusional, press 7 and your call will be forwarded to the
    Mother Ship.

    If you are schizophrenic, listen carefully and a little voice will tell
    you which number to press.

    If you are manic-depressive, it doesn't matter which number you press,
    nothing will make you happy anyway.

    If you are dyslexic, press 9696969696969696.

    If you are bipolar, please leave a message after the beep or before the
    beep or after the beep. Please wait for the beep.

    If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term
    memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9.

    If you have low self-esteem, please hang up our operators are too busy
    to talk with you.

    If you are menopausal, put the gun down, hang up, turn on the fan, lie
    down and cry. You won't be crazy forever.

    If you are blonde, don't press any buttons, you'll just mess it up.


    T E L O S - END




    MENTAL HOSPITAL PHONE MENU

    Hello and thank you for calling The State Mental Hospital
    Please select from the following options menu:

    If you are obsessive-compulsive, press 1 repeatedly.

    If you are co-dependent, please ask someone to press 2 for you.

    If you have multiple personalities, press 3, 4, 5 and 6.

    If you are paranoid, we know who you are and what you want, stay on the
    line so we can trace your call.

    If you are delusional, press 7 and your call will be forwarded to the
    Mother Ship.

    If you are schizophrenic, listen carefully and a little voice will tell
    you which number to press.

    If you are manic-depressive, it doesn't matter which number you press,
    nothing will make you happy anyway.

    If you are dyslexic, press 9696969696969696.

    If you are bipolar, please leave a message after the beep or before the
    beep or after the beep. Please wait for the beep.

    If you have short-term memory loss, press 9. If you have short-term
    memory loss, press 9. If you have short-term memory loss, press 9.

    If you have low self-esteem, please hang up our operators are too busy
    to talk with you.

    If you are menopausal, put the gun down, hang up, turn on the fan, lie
    down and cry. You won't be crazy forever.

    If you are blonde, don't press any buttons, you'll just mess it up.


    T E L O S - END

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ακουω Σκαι βλεπω Σκαι και το μυαλο μου ξυπναει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. http://blogs.yupi.gr/antirisias
    http://blogs.yupi.gr/antirisias
    http://blogs.yupi.gr/antirisias
    http://blogs.yupi.gr/antirisias
    http://blogs.yupi.gr/antirisias
    http://blogs.yupi.gr/antirisias

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *