GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Άλλος για τη καρέκλα!‏

10 σχόλια

  1. ΤΟ PRESS ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΥΡΑΚΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...


    9. Ποια προστασία διαθέτω έναντι κυβερνητικών παρεμβάσεων στον τρόπο που χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες Google;

    Η Google συμμορφώνεται με νόμιμες διαδικασίες, όπως εντάλματα έρευνας, δικαστικές αποφάσεις ή κλητεύσεις για προσωπικές πληροφορίες. Οι ίδιες διαδικασίες εφαρμόζονται σε όλες τις εταιρείες που συμμορφώνονται με το ισχύον δίκαιο. Όπως ισχύει πάντα, η βασική προστασία έναντι κυβερνητικών παρεμβάσεων είναι οι νόμοι που ισχύουν στη χώρα σας.



    ΤΟ PRESS ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΥΡΑΚΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...


    9. Ποια προστασία διαθέτω έναντι κυβερνητικών παρεμβάσεων στον τρόπο που χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες Google;

    Η Google συμμορφώνεται με νόμιμες διαδικασίες, όπως εντάλματα έρευνας, δικαστικές αποφάσεις ή κλητεύσεις για προσωπικές πληροφορίες. Οι ίδιες διαδικασίες εφαρμόζονται σε όλες τις εταιρείες που συμμορφώνονται με το ισχύον δίκαιο. Όπως ισχύει πάντα, η βασική προστασία έναντι κυβερνητικών παρεμβάσεων είναι οι νόμοι που ισχύουν στη χώρα σας.



    ΤΟ PRESS ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΥΡΑΚΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...


    9. Ποια προστασία διαθέτω έναντι κυβερνητικών παρεμβάσεων στον τρόπο που χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες Google;

    Η Google συμμορφώνεται με νόμιμες διαδικασίες, όπως εντάλματα έρευνας, δικαστικές αποφάσεις ή κλητεύσεις για προσωπικές πληροφορίες. Οι ίδιες διαδικασίες εφαρμόζονται σε όλες τις εταιρείες που συμμορφώνονται με το ισχύον δίκαιο. Όπως ισχύει πάντα, η βασική προστασία έναντι κυβερνητικών παρεμβάσεων είναι οι νόμοι που ισχύουν στη χώρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ
    ΜΜΕ
    ΜΜ-Ε-ΚΒΙΑΣΤΕΣ
    ΜΜ-Ε-ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ
    ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΣ..

    ΛΑΤΡΕΥΤΟΙ ΜΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ
    ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ?

    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΥ
    Η ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ?
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΤΕ?

    ΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?
    ΤΟ Δ ΠΑΚΕΤΟ?
    ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
    ΕΛΛΗΝΕΣ?
    ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΗΣ
    ΑΡΑΒΙΑΣ? ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...
    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΑΠ?
    ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ..

    ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣΩ
    ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΣ..

    ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ

    Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ


    ΠΕΡΙΕΡΓΟ..
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
    ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ.
    ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ..
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΟΔΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΕΚΔΟΤΕΣ,
    ΚΑΝΑΛΙΑ...

    ΚΥΠ-CIA-ΕΚΔΟΤΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑ..

    ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?
    ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ
    ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ?
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ
    ΞΑΦΝΙΚΑ..
    ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε, παλι συρρευσανε τα προβατα για ενα αγιο κουφαρι.

    Μπεεεεε, θεουσες μου, μπεεεεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lol....o makis fernei ligo kai ston Makario.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα που γίνονται οι απολογισμοί της θητείας του Χριστόδουλου στην Αρχιεπισκοπή και τώρα που η Εκκλησία καλείται να εκλέξει νέο Αρχιεπίσκοπο, χρήσιμο είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι: οι επικριτές του εκλιπόντος Αρχιεπισκόπου ουδέποτε αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Εκκλησίας και του προκαθημένου της να έχουν γνώμη και ρόλο. Κάθε άλλο!

    Ακόμη περισσότερο που οι επικριτές αυτοί κινούνται συνήθως στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς και της δημοκρατικής παράταξης, τον κατ΄ εξοχήν πολιτικό χώρο της ανοχής, των ανοιχτών αντιλήψεων και των δημοκρατικών ευαισθησιών. Δεν θα μπορούσαν να αμφισβητούν σε άλλους αυτά που διεκδικούν για τους εαυτούς τους.

    Η κριτική λοιπόν που ασκήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο δεν αφορούσε ούτε το δικαίωμα της γνώμης ούτε το δικαίωμα του ρόλου. Αφορούσε τη χρήση του δικαιώματος. Και αφορούσε, σε ένα δεύτερο επίπεδο, το περιεχόμενο της γνώμης και τα όρια του ρόλου.

    Κανείς δεν έχει ψευδαισθήσεις: η Εκκλησία είναι ένας συντηρητικός θεσμός της κοινωνίας και είναι απολύτως φυσιολογικό να εκφράζει συντηρητικές θέσεις. Κανείς δεν περιμένει από τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο να εμβαπτίζεται στα νάματα του Διαφωτισμού και στα οράματα των Επαναστάσεων του 18ου αιώνα. Για να το πω ακόμη σαφέστερα, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φυσιολογικό ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος να συντάσσεται συχνότερα με «τη Δεξιά του Κυρίου» παρά με τον Τσίπρα. Και ότι το ρεπερτόριό του θα είναι περισσότερο εθνοπατριωτικό παρά κοσμοπολίτικο. Από εκεί και πέρα όμως το ζήτημα είναι αν η Εκκλησία δικαιούται να χρησιμοποιεί το ηθικό βάρος και το πνευματικό κύρος της για να προωθεί τις πολιτικές απόψεις από τις οποίες (και δικαιωματικά και φυσιολογικά, αν θέλετε) εμφορείται ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος, αλλά και οι υπόλοιποι ιεράρχες. Αν, δηλαδή, η Εκκλησία είναι ένας πνευματικός οργανισμός ο οποίος μέσα από εκκλησιολογικές αρχές και διαδικασίες διαμορφώνει μια γενική άποψη για τον κόσμο ή αν είναι μια πολιτική παράταξη που θέλει να λύσει το Σκοπιανό ή το Κυπριακό και απλώς δεν συμμετέχει στις εκλογές. Και οι δύο επιλογές είναι απολύτως νόμιμες. Επί δεκαετίες η Καθολική Εκκλησία διοικούσε την Ιταλία διά του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος. Ομολογώ ότι δεν με ενθουσιάζει μια τέτοια προοπτική, αλλά όσο προκύπτει από τη δημοκρατική ψήφο, δεν έχω τίποτα να προσθέσω.

    Εκεί όμως που έχω πολλά να προσθέσω είναι όταν ο ρόλος της Εκκλησίας προκύπτει από υπόγειες επιρροές και όχι από ανοιχτές διαδικασίες. Οταν, δηλαδή, προσποιείται ότι μιλάει στο όνομα όλων για να κάνει αβάντα στους μισούς.

    Karl Marx Jr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακη εισαι τρελα
    με την Αρχιεπισκοπικη κορδελλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι τρεις Εβραιολάτρες χριστιανοί Ιεράρχες, Ιωάννης Χρυσόστομος (τουρκόφωνας), Γρηγόριος Ναζιανζηνός (αρμένιος) και Βασίλειος (τουρκόφωνας) εκ Καισαρείας της Ορθοδόξου Εβραιολατρικής χριστιανικής θρησκείας, ήταν φανατικοί και ΒΡΩΜΕΡΟΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ. Σύμφωνα με τα δικά τους γραμμένα, έλεγαν ότι "εφόσον υπάρχει και ένας Έλληνας, δεν πρέπει να ησυχάζουμε μέχρι να τον εξαφανίσουμε (κείμενο αρμένιου Γρ. Ναζιανζινού)". Στα χρόνια τους έγιναν πολλές σφαγές Ελλήνων της "Θεογονίας". Ο Ι. Χρυσόστομος όταν μαθήτευσε στην Αθήνα, έκλεψε το τελετουργικό και λειτουργικό των αρχαίων Ελλήνων της "Θεογονίας" και αφού έβαλε ΜΟΝΟΝ ονόματα Εβραίων αρχαίων, μας τα παρουσίασε για δικά του (σαν λειτουργία και τελετουργία). Και οι τρείς ήταν ΑΣΙΑΤΕΣ (αμφισβητείται αν ήταν Έλληνες από Ράτσα) και οι τρείς πέθαναν άτεκνοι, άκληροι, καταραμένοι, από την ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΦΥΣΗ και καταραμένοι από τους γνήσιους Έλληνες και Έλληνες της Θεογονίας.www.angelfire.com/planet/kolokotronis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ZAXOPOULOS for ARXIEPISKOPOS


    kai AGGELOU gia na krata to thimiatiri....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ μια δεκαετία; Σαν χθες φαίνεται το 1998, όταν ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος, επικοινωνιακά λαμπερός και με προφίλ διανοούμενου ιερέα, ανήλθε στον αρχιεπισκοπικό θρόνο. Νεανικός και ορεξάτος, έδειχνε προορισμένος να μείνει στη θέση τουλάχιστον όσο ο Σεραφείμ.
    Η ΠΡΟΓΝΩΣΗ διαψεύστηκε. Ο Σεραφείμ υπήρξε σταθερή παρουσία σε έναν κόσμο που άλλαξε, περνώντας από τη δικτατορία στη μεταπολίτευση, από τη Ν.Δ. στο ΠΑΣΟΚ, από τον Καραμανλή στον Παπανδρέου, τον Μητσοτάκη, τον Στεφανόπουλο και τον Σημίτη. Τους όρκισε όλους- συμπεριλαμβανομένου του Σαρτζετάκη. Με τον Χριστόδουλο δεν ήταν έτσι. Επί των ημερών του, ήταν η Εκκλησία της Ελλάδος η οποία βρισκόταν σε κίνηση, που συχνά σήμαινε αστάθεια, αντάρα και αναταραχή.
    Η ΕΚΒΑΣΗ μιας θητείας περνάει συχνά από την τρύπα της βελόνας. Μια αστοχία κι όλα χάνονται. Ο μακαριστός αστόχησε το καλοκαίρι του 2000. Την ώρα που η χώρα έμπαινε στην ΟΝΕ, άρχισε την εκστρατεία για την υποχρεωτική αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες. Η Ελλάδα πήγαινε μπροστά και η Εκκλησία πίσω, επιβεβαιώνοντας όσους την υποπτεύονταν ως παράγοντα συντηρητικής οπισθοδρόμησης.
    ΩΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ, ο Χριστόδουλος ήταν πολιτικός του Θεού. Έκανε όμως το λάθος να κάνει πολιτική με τις εμμονές του. Με τους Έλληνες να είναι Ορθόδοξοι κατά συντριπτική πλειονότητα και τον ίδιο να διαθέτει πρωτοφανή δημοτικότητα, μπορούσε να γίνει καταλύτης προόδου. Το στυλ του άλλωστε- με τα ανέκδοτα και την άνεση επαφής με τη νεολαία- ήταν ανθρώπινο. Αντ΄ αυτού οχυρώθηκε σε μια αντιδραστική στάση και νόμισε πως το πείσμα είναι όπλο. Η πόλωση έφερε την αμφισβήτηση της παρουσίας του και μετά ήρθαν οι αποκαλύψεις για διαφθορά στην Εκκλησία και το παραδικαστικό που τον αποτέλειωσαν. ΗΤΑΝ ΤΟ λαλίστερο πρόσωπο του δημόσιου βίου. Ίσως από διαίσθηση ότι δεν είχε μπροστά του πολύ χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφιερωμένο σε ολους τους μαιντανούς-προσκεκλημένους των Εκπομπών του MAKH , και στα Γερμανικά νουμεράκια που έχουμε κάνει όλοι μας εκτός από τον Μάκη με την βίλα και το Καγιέν..

    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ (ΜΑΚΗΣ) ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ.
    ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝΩΝ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ, ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ 1954.

    >>27-12-1973>>ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΔΙΑ ΦΟΙΤΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
    >>17-12-1974>>ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
    >>21-12-1977>>ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ).
    >>1-1-1982>>ΔΙΑΚΟΠΗ Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΑΤΤΕ ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ.
    >>8-4-1982>>ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.
    >>18-11-1982>>ΕΜΗΝΥΘΗ.
    >>6-4-1983>>ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ 625 Τ.Π. (ΙΩΑΝΝΙΝΑ).
    >>6-4-1983>>ΔΙΕΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ, ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ BΑΡΕΙΑ ΨΥΧΟΝΕΥΡΩΣΙΝ.
    >>25-3-1985>>ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ. ΕΚΡΙΘΗ ΙΚΑΝΟΣ Ι1 ΓΙΩΤΑ ΕΝΑ).
    >>13-8-1985>>ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ Κ.Ε.Ε.Μ. (ΣΠΑΡΤΗ).
    >>13-8-1985>>ΕΚΡΙΘΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΝ Ι5 (ΓΙΩΤΑ ΠΕΝΤΕ), ΩΣ ΠΑΣΧΩΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΡΕΙΑ ΝΕΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ).ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 166/ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *