. , Μετα το χαμο που εγινε ο Γιωργος πηρε ξεκαθαρη θεση. Με δακρια στα ματια δηλωσε οτι ο Βενιζελος ειναι για αυτον κατι παραπανω απο συντρ...
,
Μετα το χαμο που εγινε ο Γιωργος πηρε ξεκαθαρη θεση. Με δακρια στα ματια δηλωσε οτι ο Βενιζελος ειναι για αυτον κατι παραπανω απο συντροφος, κατι πιο πανω απο αδελφος και για αυτον στηριζει την υποψηφιοτητα του για Αρχιεπισκοπος. Επανελαβε τρεις φορες για να μην γινει παρεξηγηση οτι τον στηριζει για Αρχιεπισκοπο.
Μαλιστα ειπε οτι καλο θα ηταν ο Βενιζελος σαν Αρχιεπισκοπος να κανει ιεραποστολες στα βαθη της Αφρικης. Μπορει να μεινει εκει οσο χρονο επιθυμει.
Κλαιγοντας σχεδον ο προεδρος του πασοκ ευχηθηκε στον κο Βενιζελο τα καλυτερα απο τη νεα του θεση.
Ο Βενιζελος, μπαινοντας αμεσως στο πετσι του νεου του ρολου, εψαλε (μαζι με το Γιωργο) ενα τρισαγιο.
Με τιμή
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΓΗ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ , ΔΥΟ Η ΔΕΚΑΔΥΟ ΑΤΟΜΑ.
ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ, ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΕΜΜΙΣΘΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΝΙΑΖΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΙΩΣΙΜΟΣ, ΚΑΤΟΙΚΙΣΙΜΟΣ.τι μπορει να γινει για να γινουμε κρατοσ, πωσ μπορει να αναβαθμισουμε τισ ανυπρκτεσ κοινωνικεσ παροχεσ, υγεια, παιδεια,κλπ.
Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ . Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΟΜΩΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΠΙΘΑΝΟΥ ΚΑΙ ΑΡΙΒΙΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ
Τώρα που γίνονται οι απολογισμοί της θητείας του Χριστόδουλου στην Αρχιεπισκοπή και τώρα που η Εκκλησία καλείται να εκλέξει νέο Αρχιεπίσκοπο, χρήσιμο είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι: οι επικριτές του εκλιπόντος Αρχιεπισκόπου ουδέποτε αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Εκκλησίας και του προκαθημένου της να έχουν γνώμη και ρόλο. Κάθε άλλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη περισσότερο που οι επικριτές αυτοί κινούνται συνήθως στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς και της δημοκρατικής παράταξης, τον κατ΄ εξοχήν πολιτικό χώρο της ανοχής, των ανοιχτών αντιλήψεων και των δημοκρατικών ευαισθησιών. Δεν θα μπορούσαν να αμφισβητούν σε άλλους αυτά που διεκδικούν για τους εαυτούς τους.
Η κριτική λοιπόν που ασκήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο δεν αφορούσε ούτε το δικαίωμα της γνώμης ούτε το δικαίωμα του ρόλου. Αφορούσε τη χρήση του δικαιώματος. Και αφορούσε, σε ένα δεύτερο επίπεδο, το περιεχόμενο της γνώμης και τα όρια του ρόλου.
Κανείς δεν έχει ψευδαισθήσεις: η Εκκλησία είναι ένας συντηρητικός θεσμός της κοινωνίας και είναι απολύτως φυσιολογικό να εκφράζει συντηρητικές θέσεις. Κανείς δεν περιμένει από τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο να εμβαπτίζεται στα νάματα του Διαφωτισμού και στα οράματα των Επαναστάσεων του 18ου αιώνα. Για να το πω ακόμη σαφέστερα, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φυσιολογικό ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος να συντάσσεται συχνότερα με «τη Δεξιά του Κυρίου» παρά με τον Τσίπρα. Και ότι το ρεπερτόριό του θα είναι περισσότερο εθνοπατριωτικό παρά κοσμοπολίτικο. Από εκεί και πέρα όμως το ζήτημα είναι αν η Εκκλησία δικαιούται να χρησιμοποιεί το ηθικό βάρος και το πνευματικό κύρος της για να προωθεί τις πολιτικές απόψεις από τις οποίες (και δικαιωματικά και φυσιολογικά, αν θέλετε) εμφορείται ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος, αλλά και οι υπόλοιποι ιεράρχες. Αν, δηλαδή, η Εκκλησία είναι ένας πνευματικός οργανισμός ο οποίος μέσα από εκκλησιολογικές αρχές και διαδικασίες διαμορφώνει μια γενική άποψη για τον κόσμο ή αν είναι μια πολιτική παράταξη που θέλει να λύσει το Σκοπιανό ή το Κυπριακό και απλώς δεν συμμετέχει στις εκλογές. Και οι δύο επιλογές είναι απολύτως νόμιμες. Επί δεκαετίες η Καθολική Εκκλησία διοικούσε την Ιταλία διά του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος. Ομολογώ ότι δεν με ενθουσιάζει μια τέτοια προοπτική, αλλά όσο προκύπτει από τη δημοκρατική ψήφο, δεν έχω τίποτα να προσθέσω.
Εκεί όμως που έχω πολλά να προσθέσω είναι όταν ο ρόλος της Εκκλησίας προκύπτει από υπόγειες επιρροές και όχι από ανοιχτές διαδικασίες. Οταν, δηλαδή, προσποιείται ότι μιλάει στο όνομα όλων για να κάνει αβάντα στους μισούς.
Karl Marx Jr
Πώς φαντάζεστε το νέο ΠαΣοΚ; Σε αυτή την ερώτηση θα ήθελα πολύ να απαντήσουν οι προεδρικοί. Αν και φυσικά ξέρω την απάντηση! Θα πουν: Ενα ΠαΣοΚ χωρίς εξωθεσμικά κέντρα ελέγχου, με τα ΜΜΕ στα πόδια μας! Δούλους μας! Να πετάμε τους υπαλλήλους του ΙΣΤΑΜΕ έξω εν μια νυκτί και να λένε ζήτωωωωω!! Να αποκλείουμε τους υποστηρικτές του Βενιζέλου από το συνέδριο, ουσιαστικά, αυτό να το ονομάζουμε δημοκρατία και όλοι να λένε «μπράβο, Γιωργάκη»! Να απαγορεύουμε τη δημιουργία ενός ομίλου τη στιγμή που υπάρχουν νόμιμες τάσεις μέσα στο ΠαΣοΚ, με δικά τους γραφεία στην πλατεία Βικτωρίας! Αλλά είπαμε, ο Οικονόμου, ο Παναγιωτακόπουλος και ο Κοτσακάς δεν έχουν το 40% της δύναμης του ΠαΣοΚ. Πάντως αυτό που μου αρέσει σε όλη αυτή την αρρώστια είναι πως νομίζουν ότι ο Βενιζέλος είναι κανένας άκληρος, αγράμματος και ανεπάγγελτος ανθρωπάκος, και θα τρομοκρατηθεί από τις απειλές του προέδρου! Ενας σοφός πολιτικός άντρας σαν τον Βενιζέλο και τούς συν αυτώ αγαπάει το ΠαΣοΚ και όχι την πάρτη του. Γι΄ αυτό και είναι τυπικότατος καταστατικά (εκτός και αν το καταστατικό αναφέρει κάπου ότι γράφτηκε για όλους εκτός Βενιζέλου). Σέβεται την εντολή του λαού του ΠαΣοΚ για ενότητα! Σε αυτή την πολιτική και κοινωνική συγκυρία ένας τέτοιος όμιλος θα βοηθήσει το ΠαΣοΚ και τον λαό να ξαναβρεί ένα αληθινό οπλοστάσιο ιδεών, για να τις κάνει πολιτική και κοινωνική πράξη! (Πάντως εγώ βρήκα έναν φίλο μπλόγκερ και μαζί θα φτιάξουμε τον όμιλο φίλων Αστερίξ, αφού πρώτα ρωτήσω τη Χαριλάου Τρικούπη αν το εγκρίνει, ή αν με αυτή μου την κίνηση διασπώ την ενότητα του ΠαΣοΚ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΝΗΓΟ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ
Κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ KAI ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ
ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
Κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ
ΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ
ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ [ΕΡΕΥΝΗΣΕΤΑΙ]
ΤΟ VIDEO ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ.
ΣΑΣ ΠΛΗΡOΦOΡΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΠΑΤΗΣΤΕ [ GOOGLE ] ΣΤΟΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ
ΔΕΚΑΔΕΣ BINTEO.
ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ.
ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ Ο ΑΜΙΣΘΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΛΛΟΣ
ΤΗΛ. 210,2928580
Υ.Σ.
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO
STO PREES .GR ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΘΕ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΟΤΛΕΙΑ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ
ΤΡΑΦΦΙΚΙΝΓ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ
ΤΟ Ε-MAIL TOY PROISTAMENOY
THS EISAGGELIAS NA TA STEILO
PROSOPIKA ALLA DEN EXEI GALLONIA.
GIA MENA [ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΓΑΡ].
Ο Ψωμιαδης ειναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήSe mia xwra pou EPIKRATEI i "gay" koultoura" ...
ΑπάντησηΔιαγραφή...mas kyvernaei GAY prwthipourgos ...
Kwstaki ououououoou .
Λάθος η πληροφορία σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βενιζέλος προορίζεται από τον ΓΑΠ στο να αντιμετωπίσει τον Ψωμιάδη στη Θεσσαλονίκη το 2010 .
Είτε στη Νομαρχία είτε στο Δήμο,όπου αποφασίσει να κατέβει ο Πανίκας.
Θα είναι ένα τεστ για ton Benny.
Αν μπορεί να κερδίσει τη Δεξιά στον τόπο του,θα βάλει παρακαταθήκη και για τη χώρα.
Πάντως μην λαμβάνετε υπόψη τους κακεντρεχείς που υποστηρίζουν ότι το 2010 ο Βενιζέλος θα παλέψει με τον Άκη για τη θέση του Γραμματέα της Νομαρχιακής ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης.
ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζεύτηκαν οι αρχηγοί για σύσκεψη μεγάλη
να πούνε τις απόψεις τους σε ένα ακρογιάλι
ο Πρόεδρος Γιωργάκης μονολογεί σαν γραία
και κλαίει και οδύρεται μαζί με Τηλέμαχο Χυτήρη πούχει παρέα:
Γιωργάκη:
Μου ‘φυγε το Αντάκι μου και πήγε με τον Χοντρο Βαγγελάκι
Λες και δεν είχα και εγώ αρχίδια και παπάρι.
Πάγγαλος:
Ησύχασε Γιωργάκη μην κανείς σαν Μωρό
ξέρεις εγώ τα κλάματα πολύ τα τιμωρώ
θα στον τσακίσω τον μπινέ και θε να βλαστημήσει
την ώρα π’ απεφάσισε να σου την εγαμήσει.
Είναι κι αυτή παλιόπραμα και για δυο φρέσκα μήλα
με Δαμανάκη και λοιπές γαμιέται σαν τη σκύλα.
Μετά τα λόγια τα σοφά του φίνου Θεόδωρου
το λόγο δίνουν στον ψηλό, το Γραμματέα τον Ρέπα:
Ρέπας:
Φίλε μου Τηλέμαχε, φίλε Ακη γεια σας
και οπως λεν οι σύγχρονοι ψωλή μου στα μεριά σας
Το έμαθα Γιωργάκη, μάλακα να σε βράσω
στην έσκασε ο ψωλαράς και σ’ άφησε στον άσσο
κι αν η Αντα σου ‘φυγε δική σου ήταν βλακεία
ομως μην απελπίζεσαι σου μένει η μαλακία.
τώρα απομένει σύντροφοι, να δούμε τι θα γίνει
και την δική του προσβολή γρήγορα να ξεπλύνει
Ακόμα δεν σας μίλησα και μου ‘ρθε μια ιδέα
τι διάβολο Γιωργάκη, Γιατί με λένε Ρέπα:
Είμαι της γνώμης το λοιπόν να μεταμφιεστούμε
σαν αστυνομικοί κρυφοί, στην Θεσσαλονίκη οι δυο να μπούμε.
εσύ του Υγειονομικού και εγώ της ασφαλείας
ζητάμε από τον Μπακατσέλο εξέταση υγείας.
Ολες τις εξετάζουμε, φτάνουμε στην Αντα
κοιτάμε το μουνάκι της με πούτσα καυλωμένη
της βρίσκεις τάχα σύφιλη και υπερμετρωπία
την παίρνουμε για του Συγγρού να κάνει θεραπεία.
Και ετσι δίχως βάσανα και δίχως φασαρία
στο Καστρί την πηγαίνουμε και λήγει η Ιστορία.
Χυτήρης:
Καλή είναι η ιδέα σου μα θ’ ανακαλυφθούμε
και δεν θα τη γλυτώσουμε, σκληρά θα γαμηθούμε,
και δεν το θέλω ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος
αφού τη γλύτωσε μικρός να γαμηθεί μεγάλος.
Γιωργάκη:
Φέρτε μου το Αντάκι μου κι άμα μου το ζητήσετε
πολύ ευχαρίστως κάθομαι να μου τον κοπανίσετε.
Τοτ’ επενέβη ο Ακης και μίλησε σταράτα
στο Πρόεδρο Γιωργάκη και του ‘σκισε τη γάτα:
Αστα κουβαρνταλίκια σου κι εμείς δεν τα μασάμε
το ξέρεις δα πολύ καλά πως κώλο δεν γαμάμε
κι αν κάτι τέτοιο κάνουμε μια μέρα παρά φύση
τότε ο πούτσος ο καυτός να μην μπορεί να χύσει.
Ετσι εσταματήσανε χωρίς να καταλήξουν
για να σκεφθούν καλύτερα προτού να ξανασμίξουν
και ο καθένας χωριστά τη λύση για να φέρει
να γλυτωθούν τα βάσανα μακριά σε ξένα μέρη.
Τ’ απόγευμα συνέχισαν, μα είχαν άλλες βλέψεις
με βάση το φιλότιμο και λανθασμένες σκέψεις.
ξανά εκυριάρχησε για πόλεμο η γνώμη
κι ετσι αρχίσαν τα δεινά, το αίμα και οι τρόμοι...
ΟΙ ΓΑΠΙΚΟΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήήταν σχεδόν αδύνατο μες την παλιά την πόλη
να βρει κανείς για να κρυφτεί χαντάκι η περβόλι
την θεσσαλονίκη πια την όμορφη την είχαν ξεκληρίσει
και οι γυναίκες στην σειρά, κάνανε όλες πλύση.
Πλένανε και χτυπούσανε τον κώλο τους στη γη
για να ‘βγει το ψωλόχυμα και κάνανε πληγή.
Κι αδιάκοπα ακουγόντουσαν σπαρακτικές κραυγές
κι όποιος αντιστέκετο, έπεφταν και σφαγές.
Από την άλλη την πλευρά, στων Γαπικών τα πλήθη
γλέντια, χαρές, ξεφάντωμα, γαμήσια κακοήθη.
Τα πάντα σε ερείπια ήτανε σωριασμένα
κι όλοι γυρνούσαν σαν τρελοί και τα ‘χανε χαμένα.
Στους καυλερούς τους Γαπικούς σαν άλμπουρα οι ψώλοι
στους Βενιζελικούς σκούζοντας "πονάνε πια οι κώλοι"
το βράδυ που κουράστηκαν απ’ την πολλή καβάλα
αρχίσανε να σκέπτονται για σύντομη φευγάλα.
Στα αμάξια κουβαλούσανε δονητές μαστίγια και προφυλακτικά
πλαστικούς ψώλους μεσ’ τα βαθιά σκοτάδια
τα πήγαιναν στις κωλάρες τους
τις με χύσια παραφορτωμένες
κι από τα γαμήσια τα πολλά τα είχανε χαμένα.
Κι αφού τελειώσαν όλα αυτά, τα τόσο λυπηρά
την χιλιογαμημένη πήρανε, σαν να ‘τανε κυρα
και την παρουσιάσανε πως ήταν αρπαγμένη
και πως με ζόρι κι απειλές ήτανε γαμημένη.
Γιατί σαν συναντήθηκαν στη ξένη τη βιλάρα
έξυπνη και πανέμορφη και καύλα όλο γεμάτη
κι ολόγυμνη με το μουνί καλά αρωματισμένο
με μόνο το βρακάκι της κι αυτό μισό βγαλμένο
μπροστά εις τον Γιωργάκη εστάθη το Αντάκι
κι αυτός θωρώντας την βουβά με πούτσα καυλωμένη
άρχισε να γυμνώνεται, πετώντας το βρακί
και στη στιγμή οι σύντροφοι του τον έχουν μιμηθεί
και όσο αυτός εγάμαγε μ’ ορμή και φλυαρία
όλος ο άλλος ο κομματικός στρατός βαρούσε μαλακία.
Μα όλα ετελείωσαν, τέρμα στα πανηγύρια
έλυσαν τα ζωνάρια τους, χάλασαν τα τσαντίρια
στοιβάζουν τις αιχμάλωτες, βουνό τις κακομοίρες
νέες μικρές ανύπαντρες, γεμάτες όλο ψείρες
θυσίασαν του Μπακατσέλου την κόρη Πολυξένη
για να τιμήσουν τους Θεούς σ’ όλη την οικουμένη.
Φύσηξ’ αέρας τρομερός, κι αγρίεψε η φύση
κι έτσι επροσπαθήσανε και περιπλανηθήκαν
κι άλλοι γυρίσαν νικητές κι άλλοι γαμημένοι.
''Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΟΜΩΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΠΙΘΑΝΟΥ ΚΑΙ ΑΡΙΒΙΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ''
ΑπάντησηΔιαγραφήφυσικα ειναι εκτιμηση σου ετσι δεν ειναι αρα δεν εχει αξια εαν δεν εχεις αποδειξεις.
για πες μου,πως ειναι αριβιστας και απιθανος ενας πλουσιος καθηγητης με συγγραφικο εργο,και οχι ενας ανεπαγγελτος που μετα απο 3 ηττες αρνειται να δωσει το παραπαιον κομμα του σε εναν που τυγχανει μεγαλυτερης αποδοχης απο την κοινωνια (συμφωνα με τα γκαλοπ)και συνεπως μπορει να οδηγησει ξανα το κομμα στη νικη?
Ο βενιζελος ειναι ο ικανοτερος πολιτικος στη χωρα αυτη τη στιγμη.
αλλα αφου σε παραμυθιασαν τοσο ευκολα με συμφεροντα, Λαμπρακηδες και γελοια ,ακομα και ρατσιστικα επιχειρηματα οπως βουλιμικος,εντονο βλεμμα,αλλαζονας,χοντρος κλπ ,πως να τον αξιολογησεις σωστα?αλλωστε στα 27 του ηταν ηδη καθηγητης πανεπιστημιου.αυτο τον κανει λιγουλακι πιο ευφυη κι απο σενα κι απο μενα ετσι δεν ειναι?
Η δεν εχεις τη λεβεντια να το παραδεχτεις και εσυ εισαι εξυπνοτερος και μεγας ψυχολογος?
Σου περναει καθολου απο το μυαλο οτι ειναι λιγο αδικο να τον κρινεις χωρις να του εχει δωθει η ευκαιρια να ηγηθει,ενω ο Γιωργακης ειχε πληθος χρονου και ευκαιριων και τα εκανε μανταρα?