ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΜΜΕ ΜΜ-Ε-ΚΒΙΑΣΤΕΣ ΜΜ-Ε-ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΣ..
ΛΑΤΡΕΥΤΟΙ ΜΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ?
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΥ Η ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ? ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΤΕ?
ΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ? ΤΟ Δ ΠΑΚΕΤΟ? ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ? ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ? ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ... ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΑΠ? ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ..
ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣΩ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΣ..
ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ
Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΠΕΡΙΕΡΓΟ.. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΟΔΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΕΚΔΟΤΕΣ, ΚΑΝΑΛΙΑ...
ΚΥΠ-CIA-ΕΚΔΟΤΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑ..
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ? ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ? ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ.. ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ?
Από χθες στις 5.15 τα ξημερώματα ο Μακαριότατος είναι πλέον Μακαριστός. (Ο δε μητροπολιτικός ναός Αθηνών, με όλους τους πολιτευόμενους να παρελαύνουν από εκεί για ψηφοθηρικούς λόγους, «μικροπολιτικός» ναός Αθηνών- αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...)
Ο εκλιπών υπήρξε εξόχως χαρισματικός και ως εκ τούτου ανεπανάληπτος.
Ευτυχώς, ας μου επιτραπεί να το πω, καθώς το έργο του Χριστόδουλου Α΄ ήταν πρωτίστως πολιτικό και ελάχιστα εκκλησιαστικό. Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος κατόρθωσε να συνενώσει γύρω από το πρόσωπό του τις διάσπαρτες, οριζοντίως του πολιτικού φάσματος, υπερπατριωτικές δυνάμεις και να καταστεί ένας άτυπος, πλην υπαρκτός και αναγνωρίσιμος, πόλος στην πολιτική σκηνή του τόπου.
(Κατά τούτο, λοιπόν, οι τιμές εν ενεργεία πρωθυπουργού που θα του αποδοθούν είναι οι αρμόζουσες.) Τις ημέρες της παντοδυναμίας του, προτού φθαρεί από τα σκάνδαλα του περιβάλλοντός του, είναι αμφίβολο αν υπήρχε πολιτικός με φιλοδοξίες που να μη σκεπτόταν μήπως αυτό που ήθελε να πει θα προκαλούσε «την αντίδραση του Μακαριότατου». (Δείτε ποιοι προσέρχονται δακρύοντες από χθες να προσκυνήσουν το σκήνωμά του και δεν νομίζω να διαφωνήσετε με τη διαπίστωση...)
Ωστόσο, το χρησιμοποιούμενο κατά κόρον, από δημοσιογράφους και πολιτικούς, στερεότυπο ότι ο μακαριστός Χριστόδουλος Α΄ «σφράγισε» με το πέρασμά του τα εκκλησιαστικά πράγματα της Ελλάδος δεν ευσταθεί. Το δημιούργημα του Αρχιεπισκόπου ήταν συνυφασμένο με τη χαρισματική προσωπικότητά του: τη ρητορική δεινότητά του, την επικοινωνιακή δεξιότητά του, τη μεταδοτικότητα του συναισθηματισμού του.
Ουδείς εκ των υπαρχόντων ιεραρχών είναι σε θέση να το συνεχίσει. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενόσω ο Αρχιεπίσκοπος είχε αποσυρθεί από το προσκήνιο και αγωνιζόταν για τη ζωή του, το προσπάθησε επανειλημμένως ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος, με διάφορες δηλώσεις του επί πολιτικών θεμάτων, αλλά κανείς δεν του έδωσε την παραμικρή σημασία- ούτε καν οι παραπολιτικές στήλες. Οταν το έκανε όμως ο Χριστόδουλος Α΄ ουδείς μπορούσε να τον αγνοήσει. Η κληρονομιά του λοιπόν μένει στους πολιτικούς. Το πολύ πολύ ο διάδοχός του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο να λάβει το όνομα του προκατόχου του ως Χριστόδουλος Β΄. Αλλά και αυτό το βρίσκω πολύ αμφίβολο, καθώς η σύγκριση με τον εκλιπόντα θα αποβεί εις βάρος όποιου το επιχειρήσει. Στην κορυφαία ταινία του «Αll that jazz» ο αμερικανός σκηνοθέτης Μπομπ Φόσι έχει, σε κάποιο σημείο της, έναν κωμικό να παρουσιάζει τις τέσσερις φάσεις στην αντιμετώπιση του θανάτου από τους ανθρώπους. Αν τις θυμάμαι καλά είναι οι εξής: άρνηση, ( «Οχι, δεν είναι δυνατόν!» )· διαπραγμάτευση ( «Είναι ανάγκη τώρα; Δεν γίνεται λίγο αργότερα;» )· απόγνωση ( «Γιατί σ΄ εμένα, Θεέ μου;» )· και, εν τέλει, αποδοχή του αναπόφευκτου.
Στη στάση του εκδημήσαντος Αρχιεπισκόπου απέναντι στο φάσμα του θανάτου είδα να εκδηλώνονται και οι τέσσερις αυτές φάσεις. Εκεί, εγώ αναγνώρισα την ανθρώπινη πλευρά του...
«Κινδυνεύουμε από τη Δύση». Είναι μια φράση από την ομιλία του εκδημήσαντος στο συλλαλητήριο της 14ης Ιουνίου 2000, στην οποία συμπυκνώνεται με τον σαφέστερο δυνατό τρόπο η ιδεολογία που υπηρέτησε και προέβαλε. Ως προς τούτο λοιπόν, οπωσδήποτε ενέχει ειρωνεία το γεγονός ότι όλοι οι σταθμοί, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί, πενθούν τον θάνατο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου Α΄ με τη μουσική του Μότσαρτ, του Μπετόβεν, του Σούμπερτ και άλλων...
Παρέμβαση ΕΣΡ για τη μαγνητοφωνημένη συνομιλία Καμπουράκη - Χίου
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008 16:48
Ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης ΕΣΡ Ιωάννης Λασκαρίδης δήλωσε σήμερα ότι ζητήθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι «Extra Channel» η κασέτα με τη συνομιλία των δημοσιογράφων Δημήτρη Καμπουράκη και Στέφανου Χίου, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη η ηχογράφηση της συνομιλίας.
Οπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, εάν δεν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη, τότε το θέμα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου για συλλογή ειδήσεων με αθέμιτα μέσα. Παράλληλα συμπλήρωσε ότι αυτό θα ζητηθεί και από οποιοδήποτε άλλο κανάλι μετέδωσε τη συνομιλία.
Οπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, εάν δεν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη, τότε το θέμα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου για συλλογή ειδήσεων με αθέμιτα μέσα.
AΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΘΕΜΙΤΟ" ΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΣΡ? ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ? ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΑΚΟΜΗ?
ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ? ΤΟ MEGAλο ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.
Ο Γιώργος Παπανδρέου ξαναμίλησε και εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση από το βήμα του συνεδρίου της ΓΣΕΕ με θέμα τη φτώχεια στα χρόνια της παγκοσμιοποίησης.
Ο Παπανδρέου δεν είπε κουβέντα φυσικά για τον εκμεταλλευτή της ΓΣΕΕ και δικηγόρο της Τσέκου, που το παίζει τρελός. Καλύπτει απόλυτα τον κολλητό του Πολυζωγόπουλο. Διαπίστωσε ότι '' σήμερα ζούμε σ' ένα γκρίζο τοπίο που πληγώνει την Ελλάδα και τους Έλληνες με μια κυβέρνηση στη δίνη του υπόκοσμου, των μυστικών υπηρεσιών, της σήψης και της λάσπης που δεν αξίζει στον τόπο''.
Άραγε ξέρει ότι η ΕΥΠ ανήκει στους βολεμένους του Πασόκ και στους διορισμένους κλαδικούς αγωνιστές των «δημοκρατικών δυνάμεων»; Γιατί άραγε δεν αναφέρεται καθόλου στον κολλητό του Πολυζωγόπουλο; Γιατί δε μας λέει από πότε γνωρίζει το «σκάνδαλο» Ζαχόπουλου και πως ακριβώς σχεδίαζαν να εκμεταλλευτούν την υπόθεση; Νομίζουν ότι αν το παίζει τρελός ο εργατολόγος στο «Αιγινήτειο», απαλλάσσονται από τις ευθύνες τους;
Ποιος ακριβώς επινοεί σκάνδαλα για να συγκαλύπτει την πολιτική του, είναι γνωστό από την εικοσαετία Πασόκ και από τις μεθόδους Καρχιμάκη.
Κυττα παιγνιδια που παιζει η ζωη !! Αυτος που ηθελε να ζησει και να προσφερει (ας πουμε τωρα...) πεθανε ενω αυτοι που ηθελαν να πεθανουν απο ντροπη για τις βρωμιες τους, εζησαν !!! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ !!! Εχουμε και παραδοση βλεπετε ...
Όπως ο μάγειρας μαζεύει τα υλικά πριν αρχίσει το μαγείρεμα έτσι και εμείς αγαπητέ αναγνώστη πριν αρχίσουμε να ψυχογραφούμε τον junior θα πρέπει να μαζέψουμε τα δικά μας υλικά ψυχανάλυσης. Έχουμε λοιπόν, έναν παππού πρωθυπουργό, έναν μπαμπά πρωθυπουργό και μία μαμά φεμινίστρια που απο το γεγονός οτι μετά απο 122 χρόνια στην Ελλάδα δεν έχει μάθει ακόμα να μιλά ελληνικά συμπεραίνουμε αγαπητέ αναγνώστη οτι έχει i.q. ανανά.
Μέσα σε αυτό το οικογενειακό πλαίσιο λοιπόν καλούμαστε να ψυχογραφίσουμε τον Γιωργάκη. Φαντάσου αγαπητέ αναγνώστη μια οικογένεια όπου ο μπαμπάς είναι γκομενιάρης και ασχολείται συνέχεια με το κόμμα και ένα σπίτι στο οποίο μπαινοβγαίνει ο Αρσένης, ο Χαραλαμπόπουλος και ο Τσοχατζόπουλος. Τι διέξοδο μπορεί να έχει ένα παιδί που βιώνει αυτήν την τραγική κατάσταση απο το να προσκολληθεί στη μητρική αγκαλιά? Καταλαβαίνεις τώρα λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη γιατί μόλις είδες τον Γιωργάκη αναφώνησες “Κοίτα έναν μαμάκια ρε πούστη μου, που θέλει και να κυβερνήσει”.
Χωρίς λοιπόν το πατρικό πρότυπο το οποίο απουσίαζε στο μετερίζι του αγώνα για την αλλαγή και την Βάσω, ο μικρός Γιωργάκης ήταν καταδικασμένος να ζήσει κάτω απο την επιρροή της μαμάς. Η μαμά, μια δυναμική κερατωμένη φεμινίστρια θέλησε να γαλουχήσει τον μικρό Γιώργο με τα φεμινιστικά πρότυπα και γιαυτό τον έντυνε νοσοκόμα και βγαίναν μαζί στους δρόμους της παγωμένης Σουηδίας να κάψουν σουτιέν όχι για να ζεσταθούν αλλά για να χειραφετηθούν.
Μέσα απο τις φλόγες χιλιάδων καμμένων σουτιέν ο μικρός Γιωργάκης πήρε στην κυριολεξία το “βαπτισμα του πυρός” στην πολιτική και εκεί οφείλεται το κόλημμα του στις γυναίκες υποψήφιες. Γκερέκου,Καϊλή, Φώφη κλπ κλπ Απο κει και πέρα το σχολείο ήταν ένα πραγματικό μαρτύριο για τον μικρό Γιώργο. Λόγω της πολύ περιορισμένης ευφυίας του απλά δεν καταλάβαινε τίποτα. Τα υπόλοιπα παιδάκια τον λειπόντουσαν γιατί ήταν ο μόνος μαθητής που γελούσε με τα αστεία της δασκάλας. Ο μπαμπάς όποτε τον έβλεπε τον απειλούσε οτι θα του κάνει τεστ dna για να δει αν είναι όντως δικό του παιδί. Η μαμά του έφερνε δώρα αμερικάνικα βιβλία με ιστορίες γυναικών που έκοψαν τα αρχίδια των αντρών τους. Όλα είχαν μπλεχτεί στο κεφάλι του μικρού Γιώργου. Άρχισε να φοβάται τους ανθρώπους, να φοβάται τη ζωή, να φοβάται την μεταθάνατο ζωή, τα ποντίκια, τα φίδια, τις κατσαρίδες ως που μια μέρα που η μαμά έλειπε απο το σπίτι μπήκε κρυφά στο γραφείο του μπαμπά, φόρεσε το ζιβάγκο που βρήκε πεταμένο στην καρέκλα και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του και απο τότε δεν έχει φύγει… -”Βρήκα τι θα γίνω στη ζωή μου” αναφώνησε στο είδωλο του -”Τι?” ανταπάντησε το είδωλο -”Μούτσος!!!” αναφώνησε όλο χαρά ο μικρός Γιώργος “Είναι ένα επάγγελμα με προοπτική” -”Πάρτα πανίβλακα” είπε το είδωλο κάνωντας την χαρακτηριστική χειρονομία όμως ο μικρός Γιώργος δεν άκουγε τίποτα…ήταν τρισευτυχισμένος, είχε βρει το νόημα της ζωής, είχε βρεί επιτέλους την κλίση του. Αυτό που δεν ήξερε εκείνη τη στιγμή όμως ήταν οτι ο μπαμπάς ήταν στο διπλανό δωμάτιο και κρυφάκουγε. Ο μπαμπάς απογοητευμένος απο τα υπόλοιπα 50 παιδιά (κυρίως εξώγαμα) τα οποία ήταν το ένα πιο βλαμμένο απο το άλλο και ανησυχώντας για την διάδοχη κατάσταση της δυναστείας πήρε αμέσως δραστικά μέτρα. Τύλιξε τον Γιώργο σε μία κόλα χαρτί και τον έστειλε στους φίλους του στην Αμερική και συγκεκριμένα στη CIA να του κάνουν μια ειδική θεραπεία πλύσης εγκεφάλου ωστε να αλλάξει γνώμη και να θέλει να γίνει πρωθυπουργός.
Τα υπόλοιπα είναι λιγο πολύ γνωστά φίλε αναγνώστη… Ζειμπέκικα, σαρδάμ, γκάφες, Σημίτης και τσούπ πάρτον πρόεδρο του κινήματος.
Συνοψίζοντας μπορούμε εύκολα να κατατάξουμε τον Γιωργάκη στον χαρακτήρα πρωκτικού τύπου…
Φίλοι, διαφωνώ πλήρως ότι τα ανθρώπινα είναι ματαιότης. Αν κάποιος φτιάχνει οτιδήποτε για να σκοτώσει το χρόνο του, τότε φυσικά είναι ματαιότης. Αν δημιουργεί κάτι με την ελπίδα ότι θα είναι πάντα παρών για να παρακολουθεί το δημιούργημά του, πάλι ματαιότης είναι.
Όταν όμως κάποιος δημιουργεί για να επηρεάσει τις επόμενες και τις μεθεπόμενες γενιές και περιμένει άλλοι, νεότεροι να συμπληρώσουν το έργο του, τότε δεν είναι καθόλου μάταιο ότι κάνει. Μόνο ανασφαλείς άνθρωποι προβάλλουν τέτοιους ισχυρισμούς περί ματαιότητας.
Η ιστορική προεδρική τοποθέτηση του Κων/νου Στεφανόπουλου
Να παύσουν οι αναθεματισμοί ..
Μεγίστης ιστορικής-εθνικής σημασίας θέση του πρώην ανώτατου άρχοντα του νεότερου Ελληνισμού
Να πάρουν θέση οι υποψήφιοι για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο και να τοποθετηθούν αν προτίθενται να παύσουν τους αναθεματισμούς κατά των Ελλήνων.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωστής Στεφανόπουλος, έκφρασε τη θέση ότι «οι αναθεματισμοί κλπ. κατά των Ελλήνων», που ψάλλονται κάθε χρόνο στις ορθόδοξες εκκλησίες την Κυριακή της Ορθοδοξίας, «πρέπει να παραλείπονται». Η ιστορική-εθνική αυτή τοποθέτηση του κ. Κωστή Στεφανόπουλου αποτελεί την πρώτη και μοναδική αντίδραση της ηγεσίας του Ελληνισμού μετά από 1215 χρόνια, αφ’ ότου η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος Νικαίας το 787 υπό την προεδρία του οικουμενικού πατριάρχη Ταρασίου διατύπωσε τα κείμενα των αφορισμών αυτών στο «Συνοδικόν» της (= Πρακτικά αποφάσεων) και τα καθιέρωσε ως μέρος της επίσημης ακολουθίας, μαζί με δύο ακόμη υβριστικά κατά του ελληνικού έθνους, που τελείται την Α΄ Κυριακή της Σαρακοστής, στην οποία παραβρίσκονταν κατ’ έθιμο η πολιτική, στρατιωτική και πνευματική ηγεσία του ελληνικού κράτους από της ιδρύσεώς του έως σήμερα.
Το ιστορικό της έκφρασης της ιστορικής αυτής μεταστροφής της ηγεσίας του Ελληνισμού έχει ως εξής: Ο «Δαυλός» δημοσίευσε με ιδιαίτερη προβολή στο τεύχος του Σεπτεμβρίου 2000 και με διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ τα κείμενα των επτά αναθεματισμών και των δύο ανθελληνικών τροπαρίων. Ο αναγνώστης του «Δ» στη Γερμανία δρ. Γεώργιος Χατζηθεοδώρου, πολιτικός μηχανικός, υφηγητής στο Πολυτεχνείο του Άαχεν, απέστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, στην οποία περιέλαβε τα κείμενα που δημοσιεύθηκαν και χαρακτήριζε «τραγικό το φαινόμενο της σημερινής ελλαδικής εξουσίας με τους τρόπους ελέγχου των απόψεων και σκέψεων των Ρωμιών, Γραικύλων, Ραγιάδων και Γκιαούρηδων».
Ο δρ. Γεώργιος Χατζηθεοδώρου έστειλε στο «Δ» αντίγραφο της επιστολής του αυτής προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας (την οποία σημειωτέον είχε κοινοποιήσει και στον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο), το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:...........http://www.hellenicway.ca/octob02/stefano.htm
Έχουν επίγνωση όταν.... Οι αναθεματισμένοι προσκυνούν??? Ποιοι η Έλληνες και ποιοι οι βάρβαροι?
Τώρα που γίνονται οι απολογισμοί της θητείας του Χριστόδουλου στην Αρχιεπισκοπή και τώρα που η Εκκλησία καλείται να εκλέξει νέο Αρχιεπίσκοπο, χρήσιμο είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι: οι επικριτές του εκλιπόντος Αρχιεπισκόπου ουδέποτε αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Εκκλησίας και του προκαθημένου της να έχουν γνώμη και ρόλο. Κάθε άλλο!
Ακόμη περισσότερο που οι επικριτές αυτοί κινούνται συνήθως στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς και της δημοκρατικής παράταξης, τον κατ΄ εξοχήν πολιτικό χώρο της ανοχής, των ανοιχτών αντιλήψεων και των δημοκρατικών ευαισθησιών. Δεν θα μπορούσαν να αμφισβητούν σε άλλους αυτά που διεκδικούν για τους εαυτούς τους.
Η κριτική λοιπόν που ασκήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο δεν αφορούσε ούτε το δικαίωμα της γνώμης ούτε το δικαίωμα του ρόλου. Αφορούσε τη χρήση του δικαιώματος. Και αφορούσε, σε ένα δεύτερο επίπεδο, το περιεχόμενο της γνώμης και τα όρια του ρόλου.
Κανείς δεν έχει ψευδαισθήσεις: η Εκκλησία είναι ένας συντηρητικός θεσμός της κοινωνίας και είναι απολύτως φυσιολογικό να εκφράζει συντηρητικές θέσεις. Κανείς δεν περιμένει από τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο να εμβαπτίζεται στα νάματα του Διαφωτισμού και στα οράματα των Επαναστάσεων του 18ου αιώνα. Για να το πω ακόμη σαφέστερα, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φυσιολογικό ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος να συντάσσεται συχνότερα με «τη Δεξιά του Κυρίου» παρά με τον Τσίπρα. Και ότι το ρεπερτόριό του θα είναι περισσότερο εθνοπατριωτικό παρά κοσμοπολίτικο. Από εκεί και πέρα όμως το ζήτημα είναι αν η Εκκλησία δικαιούται να χρησιμοποιεί το ηθικό βάρος και το πνευματικό κύρος της για να προωθεί τις πολιτικές απόψεις από τις οποίες (και δικαιωματικά και φυσιολογικά, αν θέλετε) εμφορείται ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος, αλλά και οι υπόλοιποι ιεράρχες. Αν, δηλαδή, η Εκκλησία είναι ένας πνευματικός οργανισμός ο οποίος μέσα από εκκλησιολογικές αρχές και διαδικασίες διαμορφώνει μια γενική άποψη για τον κόσμο ή αν είναι μια πολιτική παράταξη που θέλει να λύσει το Σκοπιανό ή το Κυπριακό και απλώς δεν συμμετέχει στις εκλογές. Και οι δύο επιλογές είναι απολύτως νόμιμες. Επί δεκαετίες η Καθολική Εκκλησία διοικούσε την Ιταλία διά του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος. Ομολογώ ότι δεν με ενθουσιάζει μια τέτοια προοπτική, αλλά όσο προκύπτει από τη δημοκρατική ψήφο, δεν έχω τίποτα να προσθέσω.
Εκεί όμως που έχω πολλά να προσθέσω είναι όταν ο ρόλος της Εκκλησίας προκύπτει από υπόγειες επιρροές και όχι από ανοιχτές διαδικασίες. Οταν, δηλαδή, προσποιείται ότι μιλάει στο όνομα όλων για να κάνει αβάντα στους μισούς.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΜΕ
ΜΜ-Ε-ΚΒΙΑΣΤΕΣ
ΜΜ-Ε-ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΣ..
ΛΑΤΡΕΥΤΟΙ ΜΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ
ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ?
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΥ
Η ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ?
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΤΕ?
ΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?
ΤΟ Δ ΠΑΚΕΤΟ?
ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ?
ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΗΣ
ΑΡΑΒΙΑΣ? ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...
ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΑΠ?
ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ..
ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣΩ
ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΣ..
ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ
Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΠΕΡΙΕΡΓΟ..
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ.
ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ..
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΟΔΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΕΚΔΟΤΕΣ,
ΚΑΝΑΛΙΑ...
ΚΥΠ-CIA-ΕΚΔΟΤΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑ..
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?
ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ
ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ?
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ
ΞΑΦΝΙΚΑ..
ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ?
Από χθες στις 5.15 τα ξημερώματα ο Μακαριότατος είναι πλέον Μακαριστός. (Ο δε μητροπολιτικός ναός Αθηνών, με όλους τους πολιτευόμενους να παρελαύνουν από εκεί για ψηφοθηρικούς λόγους, «μικροπολιτικός» ναός Αθηνών- αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ εκλιπών υπήρξε εξόχως χαρισματικός και ως εκ τούτου ανεπανάληπτος.
Ευτυχώς, ας μου επιτραπεί να το πω, καθώς το έργο του Χριστόδουλου Α΄ ήταν πρωτίστως πολιτικό και ελάχιστα εκκλησιαστικό. Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος κατόρθωσε να συνενώσει γύρω από το πρόσωπό του τις διάσπαρτες, οριζοντίως του πολιτικού φάσματος, υπερπατριωτικές δυνάμεις και να καταστεί ένας άτυπος, πλην υπαρκτός και αναγνωρίσιμος, πόλος στην πολιτική σκηνή του τόπου.
(Κατά τούτο, λοιπόν, οι τιμές εν ενεργεία πρωθυπουργού που θα του αποδοθούν είναι οι αρμόζουσες.) Τις ημέρες της παντοδυναμίας του, προτού φθαρεί από τα σκάνδαλα του περιβάλλοντός του, είναι αμφίβολο αν υπήρχε πολιτικός με φιλοδοξίες που να μη σκεπτόταν μήπως αυτό που ήθελε να πει θα προκαλούσε «την αντίδραση του Μακαριότατου». (Δείτε ποιοι προσέρχονται δακρύοντες από χθες να προσκυνήσουν το σκήνωμά του και δεν νομίζω να διαφωνήσετε με τη διαπίστωση...)
Ωστόσο, το χρησιμοποιούμενο κατά κόρον, από δημοσιογράφους και πολιτικούς, στερεότυπο ότι ο μακαριστός Χριστόδουλος Α΄ «σφράγισε» με το πέρασμά του τα εκκλησιαστικά πράγματα της Ελλάδος δεν ευσταθεί. Το δημιούργημα του Αρχιεπισκόπου ήταν συνυφασμένο με τη χαρισματική προσωπικότητά του: τη ρητορική δεινότητά του, την επικοινωνιακή δεξιότητά του, τη μεταδοτικότητα του συναισθηματισμού του.
Ουδείς εκ των υπαρχόντων ιεραρχών είναι σε θέση να το συνεχίσει. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενόσω ο Αρχιεπίσκοπος είχε αποσυρθεί από το προσκήνιο και αγωνιζόταν για τη ζωή του, το προσπάθησε επανειλημμένως ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος, με διάφορες δηλώσεις του επί πολιτικών θεμάτων, αλλά κανείς δεν του έδωσε την παραμικρή σημασία- ούτε καν οι παραπολιτικές στήλες. Οταν το έκανε όμως ο Χριστόδουλος Α΄ ουδείς μπορούσε να τον αγνοήσει. Η κληρονομιά του λοιπόν μένει στους πολιτικούς. Το πολύ πολύ ο διάδοχός του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο να λάβει το όνομα του προκατόχου του ως Χριστόδουλος Β΄. Αλλά και αυτό το βρίσκω πολύ αμφίβολο, καθώς η σύγκριση με τον εκλιπόντα θα αποβεί εις βάρος όποιου το επιχειρήσει. Στην κορυφαία ταινία του «Αll that jazz» ο αμερικανός σκηνοθέτης Μπομπ Φόσι έχει, σε κάποιο σημείο της, έναν κωμικό να παρουσιάζει τις τέσσερις φάσεις στην αντιμετώπιση του θανάτου από τους ανθρώπους. Αν τις θυμάμαι καλά είναι οι εξής: άρνηση, ( «Οχι, δεν είναι δυνατόν!» )· διαπραγμάτευση ( «Είναι ανάγκη τώρα; Δεν γίνεται λίγο αργότερα;» )· απόγνωση ( «Γιατί σ΄ εμένα, Θεέ μου;» )· και, εν τέλει, αποδοχή του αναπόφευκτου.
Στη στάση του εκδημήσαντος Αρχιεπισκόπου απέναντι στο φάσμα του θανάτου είδα να εκδηλώνονται και οι τέσσερις αυτές φάσεις. Εκεί, εγώ αναγνώρισα την ανθρώπινη πλευρά του...
«Κινδυνεύουμε από τη Δύση». Είναι μια φράση από την ομιλία του εκδημήσαντος στο συλλαλητήριο της 14ης Ιουνίου 2000, στην οποία συμπυκνώνεται με τον σαφέστερο δυνατό τρόπο η ιδεολογία που υπηρέτησε και προέβαλε. Ως προς τούτο λοιπόν, οπωσδήποτε ενέχει ειρωνεία το γεγονός ότι όλοι οι σταθμοί, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί, πενθούν τον θάνατο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου Α΄ με τη μουσική του Μότσαρτ, του Μπετόβεν, του Σούμπερτ και άλλων...
(Copy paste from Pandora 29.Jan.08)
Παρέμβαση ΕΣΡ για τη μαγνητοφωνημένη συνομιλία Καμπουράκη - Χίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008 16:48
Ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης ΕΣΡ Ιωάννης Λασκαρίδης δήλωσε σήμερα ότι ζητήθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι «Extra Channel» η κασέτα με τη συνομιλία των δημοσιογράφων Δημήτρη Καμπουράκη και Στέφανου Χίου, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη η ηχογράφηση της συνομιλίας.
Οπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, εάν δεν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη, τότε το θέμα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου για συλλογή ειδήσεων με αθέμιτα μέσα. Παράλληλα συμπλήρωσε ότι αυτό θα ζητηθεί και από οποιοδήποτε άλλο κανάλι μετέδωσε τη συνομιλία.
Οπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, εάν δεν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη, τότε το θέμα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου για συλλογή ειδήσεων με αθέμιτα μέσα.
AΠΟΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΘΕΜΙΤΟ" ΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ
ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΣΡ?
ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ?
ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΑΚΟΜΗ?
ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?
ΤΟ MEGAλο ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.
Τρελίτσες πουλάει ο Γιωργάκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιώργος Παπανδρέου ξαναμίλησε και εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση από το βήμα του συνεδρίου της ΓΣΕΕ με θέμα τη φτώχεια στα χρόνια της παγκοσμιοποίησης.
Ο Παπανδρέου δεν είπε κουβέντα φυσικά για τον εκμεταλλευτή της ΓΣΕΕ και δικηγόρο της Τσέκου, που το παίζει τρελός. Καλύπτει απόλυτα τον κολλητό του Πολυζωγόπουλο. Διαπίστωσε ότι '' σήμερα ζούμε σ' ένα γκρίζο τοπίο που πληγώνει την Ελλάδα και τους Έλληνες με μια κυβέρνηση στη δίνη του υπόκοσμου, των μυστικών υπηρεσιών, της σήψης και της λάσπης που δεν αξίζει στον τόπο''.
Άραγε ξέρει ότι η ΕΥΠ ανήκει στους βολεμένους του Πασόκ και στους διορισμένους κλαδικούς αγωνιστές των «δημοκρατικών δυνάμεων»; Γιατί άραγε δεν αναφέρεται καθόλου στον κολλητό του Πολυζωγόπουλο; Γιατί δε μας λέει από πότε γνωρίζει το «σκάνδαλο» Ζαχόπουλου και πως ακριβώς σχεδίαζαν να εκμεταλλευτούν την υπόθεση; Νομίζουν ότι αν το παίζει τρελός ο εργατολόγος στο «Αιγινήτειο», απαλλάσσονται από τις ευθύνες τους;
Ποιος ακριβώς επινοεί σκάνδαλα για να συγκαλύπτει την πολιτική του, είναι γνωστό από την εικοσαετία Πασόκ και από τις μεθόδους Καρχιμάκη.
Κυττα παιγνιδια που παιζει η ζωη !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος που ηθελε να ζησει και να προσφερει (ας πουμε τωρα...) πεθανε ενω αυτοι που ηθελαν να πεθανουν απο ντροπη για τις βρωμιες τους, εζησαν !!!
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ !!!
Εχουμε και παραδοση βλεπετε ...
Dilalara
Όπως ο μάγειρας μαζεύει τα υλικά πριν αρχίσει το μαγείρεμα έτσι και εμείς αγαπητέ αναγνώστη πριν αρχίσουμε να ψυχογραφούμε τον junior θα πρέπει να μαζέψουμε τα δικά μας υλικά ψυχανάλυσης. Έχουμε λοιπόν, έναν παππού πρωθυπουργό, έναν μπαμπά πρωθυπουργό και μία μαμά φεμινίστρια που απο το γεγονός οτι μετά απο 122 χρόνια στην Ελλάδα δεν έχει μάθει ακόμα να μιλά ελληνικά συμπεραίνουμε αγαπητέ αναγνώστη οτι έχει i.q. ανανά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα σε αυτό το οικογενειακό πλαίσιο λοιπόν καλούμαστε να ψυχογραφίσουμε τον Γιωργάκη. Φαντάσου αγαπητέ αναγνώστη μια οικογένεια όπου ο μπαμπάς είναι γκομενιάρης και ασχολείται συνέχεια με το κόμμα και ένα σπίτι στο οποίο μπαινοβγαίνει ο Αρσένης, ο Χαραλαμπόπουλος και ο Τσοχατζόπουλος. Τι διέξοδο μπορεί να έχει ένα παιδί που βιώνει αυτήν την τραγική κατάσταση απο το να προσκολληθεί στη μητρική αγκαλιά? Καταλαβαίνεις τώρα λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη γιατί μόλις είδες τον Γιωργάκη αναφώνησες “Κοίτα έναν μαμάκια ρε πούστη μου, που θέλει και να κυβερνήσει”.
Χωρίς λοιπόν το πατρικό πρότυπο το οποίο απουσίαζε στο μετερίζι του αγώνα για την αλλαγή και την Βάσω, ο μικρός Γιωργάκης ήταν καταδικασμένος να ζήσει κάτω απο την επιρροή της μαμάς. Η μαμά, μια δυναμική κερατωμένη φεμινίστρια θέλησε να γαλουχήσει τον μικρό Γιώργο με τα φεμινιστικά πρότυπα και γιαυτό τον έντυνε νοσοκόμα και βγαίναν μαζί στους δρόμους της παγωμένης Σουηδίας να κάψουν σουτιέν όχι για να ζεσταθούν αλλά για να χειραφετηθούν.
Μέσα απο τις φλόγες χιλιάδων καμμένων σουτιέν ο μικρός Γιωργάκης πήρε στην κυριολεξία το “βαπτισμα του πυρός” στην πολιτική και εκεί οφείλεται το κόλημμα του στις γυναίκες υποψήφιες. Γκερέκου,Καϊλή, Φώφη κλπ κλπ
Απο κει και πέρα το σχολείο ήταν ένα πραγματικό μαρτύριο για τον μικρό Γιώργο. Λόγω της πολύ περιορισμένης ευφυίας του απλά δεν καταλάβαινε τίποτα. Τα υπόλοιπα παιδάκια τον λειπόντουσαν γιατί ήταν ο μόνος μαθητής που γελούσε με τα αστεία της δασκάλας. Ο μπαμπάς όποτε τον έβλεπε τον απειλούσε οτι θα του κάνει τεστ dna για να δει αν είναι όντως δικό του παιδί. Η μαμά του έφερνε δώρα αμερικάνικα βιβλία με ιστορίες γυναικών που έκοψαν τα αρχίδια των αντρών τους. Όλα είχαν μπλεχτεί στο κεφάλι του μικρού Γιώργου. Άρχισε να φοβάται τους ανθρώπους, να φοβάται τη ζωή, να φοβάται την μεταθάνατο ζωή, τα ποντίκια, τα φίδια, τις κατσαρίδες ως που μια μέρα που η μαμά έλειπε απο το σπίτι μπήκε κρυφά στο γραφείο του μπαμπά, φόρεσε το ζιβάγκο που βρήκε πεταμένο στην καρέκλα και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του και απο τότε δεν έχει φύγει…
-”Βρήκα τι θα γίνω στη ζωή μου” αναφώνησε στο είδωλο του
-”Τι?” ανταπάντησε το είδωλο
-”Μούτσος!!!” αναφώνησε όλο χαρά ο μικρός Γιώργος “Είναι ένα επάγγελμα με προοπτική”
-”Πάρτα πανίβλακα” είπε το είδωλο κάνωντας την χαρακτηριστική χειρονομία
όμως ο μικρός Γιώργος δεν άκουγε τίποτα…ήταν τρισευτυχισμένος, είχε βρει το νόημα της ζωής, είχε βρεί επιτέλους την κλίση του. Αυτό που δεν ήξερε εκείνη τη στιγμή όμως ήταν οτι ο μπαμπάς ήταν στο διπλανό δωμάτιο και κρυφάκουγε. Ο μπαμπάς απογοητευμένος απο τα υπόλοιπα 50 παιδιά (κυρίως εξώγαμα) τα οποία ήταν το ένα πιο βλαμμένο απο το άλλο και ανησυχώντας για την διάδοχη κατάσταση της δυναστείας πήρε αμέσως δραστικά μέτρα. Τύλιξε τον Γιώργο σε μία κόλα χαρτί και τον έστειλε στους φίλους του στην Αμερική και συγκεκριμένα στη CIA να του κάνουν μια ειδική θεραπεία πλύσης εγκεφάλου ωστε να αλλάξει γνώμη και να θέλει να γίνει πρωθυπουργός.
Τα υπόλοιπα είναι λιγο πολύ γνωστά φίλε αναγνώστη… Ζειμπέκικα, σαρδάμ, γκάφες, Σημίτης και τσούπ πάρτον πρόεδρο του κινήματος.
Συνοψίζοντας μπορούμε εύκολα να κατατάξουμε τον Γιωργάκη στον χαρακτήρα πρωκτικού τύπου…
Τελικά οι προφητείες βγαίνουν αληθινές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ο Γέροντας Πορφύριος βγήκε ακριβής!
Άρα... τα εξαμίλια είναι κοντά...
Θερμά Συλληπητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός εκοιμήθη. Εμείς πότε θα ξυπνήσουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλοι, διαφωνώ πλήρως ότι τα ανθρώπινα είναι ματαιότης. Αν κάποιος φτιάχνει οτιδήποτε για να σκοτώσει το χρόνο του, τότε φυσικά είναι ματαιότης. Αν δημιουργεί κάτι με την ελπίδα ότι θα είναι πάντα παρών για να παρακολουθεί το δημιούργημά του, πάλι ματαιότης είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν όμως κάποιος δημιουργεί για να επηρεάσει τις επόμενες και τις μεθεπόμενες γενιές και περιμένει άλλοι, νεότεροι να συμπληρώσουν το έργο του, τότε δεν είναι καθόλου μάταιο ότι κάνει. Μόνο ανασφαλείς άνθρωποι προβάλλουν τέτοιους ισχυρισμούς περί ματαιότητας.
Η ιστορική προεδρική τοποθέτηση του Κων/νου Στεφανόπουλου
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα παύσουν οι αναθεματισμοί ..
Μεγίστης ιστορικής-εθνικής σημασίας θέση του πρώην ανώτατου άρχοντα του νεότερου Ελληνισμού
Να πάρουν θέση οι υποψήφιοι για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο και να τοποθετηθούν αν προτίθενται να παύσουν τους αναθεματισμούς κατά των Ελλήνων.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωστής Στεφανόπουλος, έκφρασε τη θέση ότι «οι αναθεματισμοί κλπ. κατά των Ελλήνων», που ψάλλονται κάθε χρόνο στις ορθόδοξες εκκλησίες την Κυριακή της Ορθοδοξίας, «πρέπει να παραλείπονται». Η ιστορική-εθνική αυτή τοποθέτηση του κ. Κωστή Στεφανόπουλου αποτελεί την πρώτη και μοναδική αντίδραση της ηγεσίας του Ελληνισμού μετά από 1215 χρόνια, αφ’ ότου η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος Νικαίας το 787 υπό την προεδρία του οικουμενικού πατριάρχη Ταρασίου διατύπωσε τα κείμενα των αφορισμών αυτών στο «Συνοδικόν» της (= Πρακτικά αποφάσεων) και τα καθιέρωσε ως μέρος της επίσημης ακολουθίας, μαζί με δύο ακόμη υβριστικά κατά του ελληνικού έθνους, που τελείται την Α΄ Κυριακή της Σαρακοστής, στην οποία παραβρίσκονταν κατ’ έθιμο η πολιτική, στρατιωτική και πνευματική ηγεσία του ελληνικού κράτους από της ιδρύσεώς του έως σήμερα.
Το ιστορικό της έκφρασης της ιστορικής αυτής μεταστροφής της ηγεσίας του Ελληνισμού έχει ως εξής: Ο «Δαυλός» δημοσίευσε με ιδιαίτερη προβολή στο τεύχος του Σεπτεμβρίου 2000 και με διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ τα κείμενα των επτά αναθεματισμών και των δύο ανθελληνικών τροπαρίων. Ο αναγνώστης του «Δ» στη Γερμανία δρ. Γεώργιος Χατζηθεοδώρου, πολιτικός μηχανικός, υφηγητής στο Πολυτεχνείο του Άαχεν, απέστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, στην οποία περιέλαβε τα κείμενα που δημοσιεύθηκαν και χαρακτήριζε «τραγικό το φαινόμενο της σημερινής ελλαδικής εξουσίας με τους τρόπους ελέγχου των απόψεων και σκέψεων των Ρωμιών, Γραικύλων, Ραγιάδων και Γκιαούρηδων».
Ο δρ. Γεώργιος Χατζηθεοδώρου έστειλε στο «Δ» αντίγραφο της επιστολής του αυτής προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας (την οποία σημειωτέον είχε κοινοποιήσει και στον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο), το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:...........http://www.hellenicway.ca/octob02/stefano.htm
Έχουν επίγνωση όταν....
Οι αναθεματισμένοι προσκυνούν???
Ποιοι η Έλληνες και ποιοι οι βάρβαροι?
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/
http://www.politesenergoi.gr/bbpolitesenergoi/
http://www.topontiki.gr/pontikiforum/index.php?showforum=7
Για τον πουστοδουλο.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που γίνονται οι απολογισμοί της θητείας του Χριστόδουλου στην Αρχιεπισκοπή και τώρα που η Εκκλησία καλείται να εκλέξει νέο Αρχιεπίσκοπο, χρήσιμο είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι: οι επικριτές του εκλιπόντος Αρχιεπισκόπου ουδέποτε αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Εκκλησίας και του προκαθημένου της να έχουν γνώμη και ρόλο. Κάθε άλλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη περισσότερο που οι επικριτές αυτοί κινούνται συνήθως στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς και της δημοκρατικής παράταξης, τον κατ΄ εξοχήν πολιτικό χώρο της ανοχής, των ανοιχτών αντιλήψεων και των δημοκρατικών ευαισθησιών. Δεν θα μπορούσαν να αμφισβητούν σε άλλους αυτά που διεκδικούν για τους εαυτούς τους.
Η κριτική λοιπόν που ασκήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο δεν αφορούσε ούτε το δικαίωμα της γνώμης ούτε το δικαίωμα του ρόλου. Αφορούσε τη χρήση του δικαιώματος. Και αφορούσε, σε ένα δεύτερο επίπεδο, το περιεχόμενο της γνώμης και τα όρια του ρόλου.
Κανείς δεν έχει ψευδαισθήσεις: η Εκκλησία είναι ένας συντηρητικός θεσμός της κοινωνίας και είναι απολύτως φυσιολογικό να εκφράζει συντηρητικές θέσεις. Κανείς δεν περιμένει από τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο να εμβαπτίζεται στα νάματα του Διαφωτισμού και στα οράματα των Επαναστάσεων του 18ου αιώνα. Για να το πω ακόμη σαφέστερα, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φυσιολογικό ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος να συντάσσεται συχνότερα με «τη Δεξιά του Κυρίου» παρά με τον Τσίπρα. Και ότι το ρεπερτόριό του θα είναι περισσότερο εθνοπατριωτικό παρά κοσμοπολίτικο. Από εκεί και πέρα όμως το ζήτημα είναι αν η Εκκλησία δικαιούται να χρησιμοποιεί το ηθικό βάρος και το πνευματικό κύρος της για να προωθεί τις πολιτικές απόψεις από τις οποίες (και δικαιωματικά και φυσιολογικά, αν θέλετε) εμφορείται ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος, αλλά και οι υπόλοιποι ιεράρχες. Αν, δηλαδή, η Εκκλησία είναι ένας πνευματικός οργανισμός ο οποίος μέσα από εκκλησιολογικές αρχές και διαδικασίες διαμορφώνει μια γενική άποψη για τον κόσμο ή αν είναι μια πολιτική παράταξη που θέλει να λύσει το Σκοπιανό ή το Κυπριακό και απλώς δεν συμμετέχει στις εκλογές. Και οι δύο επιλογές είναι απολύτως νόμιμες. Επί δεκαετίες η Καθολική Εκκλησία διοικούσε την Ιταλία διά του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος. Ομολογώ ότι δεν με ενθουσιάζει μια τέτοια προοπτική, αλλά όσο προκύπτει από τη δημοκρατική ψήφο, δεν έχω τίποτα να προσθέσω.
Εκεί όμως που έχω πολλά να προσθέσω είναι όταν ο ρόλος της Εκκλησίας προκύπτει από υπόγειες επιρροές και όχι από ανοιχτές διαδικασίες. Οταν, δηλαδή, προσποιείται ότι μιλάει στο όνομα όλων για να κάνει αβάντα στους μισούς.
Karl Marx Jr