GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

«Αλλοπρόσαλλο άτομο ο Τσίπρας»!

Τα ρηθέντα Παγκάλου στα Τρίκαλα! -«Το ΠΑΣΟΚ δεν χάνει στις δημοσκοπήσεις», «προτείνουμε αρραβώνα 2-3 χρόνια στον ΣΥΝ»!!! . . Δέστε ένα απάν...

Τα ρηθέντα Παγκάλου στα Τρίκαλα!
-«Το ΠΑΣΟΚ δεν χάνει στις δημοσκοπήσεις», «προτείνουμε αρραβώνα 2-3 χρόνια στον ΣΥΝ»!!!

. .
Δέστε ένα απάνθισμα από όσα έσουρε ο Θόδωρος Πάγκαλος στον Τσίπρα και όχι μόνο. Τα αποσπάσματα πήραμε από το ρεπορτάζ της τρικαλινής εφημερίδας ΕΡΕΥΝΑ.
Στα Τρίκαλα κατόρθωσαν και έμειναν μέσα οι δημοσιογράφοι, κάτι που δεν έγινε δυνατό στην Καρδίτσα (…ο σχολιασμός δικός μας):
* «Οι Τσίπρες μόνο φασαρία αρέσκονται να κάνουν, αλλά το ΠΑΣΟΚ είναι ένα σοβαρό κόμμα και κάποιοι πρέπει να δουλεύουν για να ταΐζουν τους Τσίπρες». (Ο Πάγκαλος, τι δουλειά κάνει; Και πόσο σοβαρό είναι το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, που τον έχει στην ηγεσία του;)
* «Θα είναι μια δυσάρεστη εξέλιξη για τον ΣΥΝ, η εκλογή του Τσίπρα, γιατί πρόκειται για ένα αλλοπρόσαλλο άτομο που πάσχει από εμφανή ναρκισσισμό...» (Την αρρώστια του Πάγκαλου πώς την ονομάζουμε γιατρέ μου;;;)
* «Εμείς δεν προτείναμε γάμο με τον ΣΥΝ, αλλά αρραβώνα για 2-3 χρόνια επί συγκεκριμένων ζητημάτων τα οποία προηγούμενα θα συζητήσουμε και θα συμφωνήσουμε…». (Και μετά τα 2-3 χρόνια χονδρούλη, θα τον παρατήσεις; Ατιμούλη, είσαι και μαρτυριάρης!)
* «Η μόνη λύση είναι η αυτοδυναμία του ΠΑΣΟΚ» (Α, τώρα καταλάβαμε! Αλλά δεν θα πάρουμε. Πέταξε το πουλί….)
* «Το ΠΑΣΟΚ δεν χάνει στις δημοσκοπήσεις. Η ΝΔ και ο Κώστας Καραμανλής χάνουν, απλώς το ΠΑΣΟΚ δεν κερδίζει όσο θα αναμένονταν…» (Μα, τέλος πάντων, εμείς στραβοί είμαστε; Μόνο το ματομπούκαλο του Θόδωρα βλέπει σωστά;;;).

97 σχόλια

  1. κ. Τσίπρα και έσεις ...για ρίξτε μια ματιά...

    http://politis-gr.blogspot.com/2008/01/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο χοντρουλης ειναι και ζηλιαρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙ Ο ΖΗΛΙΑΡΗΣ


    «Βουτιά» των δύο μεγάλων κομμάτων και εντυπωσιακή άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ δείχνει πανελλαδική τηλεφωνική δημοσκόπηση που διενήργησε σε δείγμα 1.012 ατόμων με δικαίωμα ψήφου η MRB στις 27 και 28 Ιανουαρίου για λογαριασμό του ALPHA. Στο ερώτημα τι θα ψηφίζατε αν γινόταν εκλογές την προσεχή Κυριακή η ΝΔ συγκεντρώνει 29,2%, το ΠΑΣΟΚ 25,9%, ο ΣΥΡΙΖΑ 9,1%, το ΚΚΕ 8,1%, ο ΛΑ.Ο.Σ. 4,2%, άλλα κόμματα 3,3%, άκυρο ή λευκό απάντησε το 3,8%, ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος ανέρχεται στο 16,4%.

    Αίσθηση προκαλεί, ότι στο ερώτημα για το ποιο κόμμα έχετε θετική κρίση με δικαίωμα επιλογής περισσότερων της μίας απάντησης, τις θετικότερες εντυπώσεις κερδίζει ο ΣΥΡΙΖΑ με 35,4% και ακολουθούν το ΚΚΕ με 25,6%, ο ΛΑ.Ο.Σ. με 25%, η ΝΔ με 23,1% και το ΠΑΣΟΚ με 14,6%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και γω που νομιζα οτιτον ζηλευει επειδη ειναι πιο νεος κι ομορφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από μικρός φαινότανε ότι κάτι δεν πάει σωστά:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z3Jmt4tIVQE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χοντροπάγκαλε η φτώχια φέρνει γκρίνια. Θα σας πηδήξει στο πασοκ ο μικρός Τσίπρας και πρώτον τον μαμάκια τον κεκέ τον αρχηγό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O TSIPRAS GAMIETAI ME TON PAGGALO....NEO SKANDALO!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε "5:19 πμ", ΄
    αν κάνεις και την αναγωγή στο γκάλοπ, ξέρεις τι βγαίνει;
    Ν.Δ. 35,5 (-6%)
    ΠΑΣΟΚ 32,4 (-6%)
    ΣΥΡΙΖΑ 11,4 (+6,3%)
    ΚΚΕ 10,1 (+2%)
    ΛΑΟΣ 5,2 (+1,5%)
    ΑΛΛΑ 4,1

    * Μετά τις 10 Φλεβάρη, θα τα ξαναπούμε με τον κ. Πάγκαλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστά φίλε κι αν επιτρέπετε και σε μένα να συνεισφέρω σε έδρες σημαίνει
    NΔ 142 (-10)
    ΠΑΣΟΚ 87 (-15)
    ΣΥΡΙΖΑ 30 (+16)
    ΚΚΕ 27 (+5)
    λάος 14 (+4)
    Και που να βγει από Ευρώπη το σκάνδαλο ΠΑΣΟΚ & ΝΔ της SIEMENS
    μιλάμε για τρελλές κλεψιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα που γίνονται οι απολογισμοί της θητείας του Χριστόδουλου στην Αρχιεπισκοπή και τώρα που η Εκκλησία καλείται να εκλέξει νέο Αρχιεπίσκοπο, χρήσιμο είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι: οι επικριτές του εκλιπόντος Αρχιεπισκόπου ουδέποτε αμφισβήτησαν το δικαίωμα της Εκκλησίας και του προκαθημένου της να έχουν γνώμη και ρόλο. Κάθε άλλο!

    Ακόμη περισσότερο που οι επικριτές αυτοί κινούνται συνήθως στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς και της δημοκρατικής παράταξης, τον κατ΄ εξοχήν πολιτικό χώρο της ανοχής, των ανοιχτών αντιλήψεων και των δημοκρατικών ευαισθησιών. Δεν θα μπορούσαν να αμφισβητούν σε άλλους αυτά που διεκδικούν για τους εαυτούς τους.

    Η κριτική λοιπόν που ασκήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο δεν αφορούσε ούτε το δικαίωμα της γνώμης ούτε το δικαίωμα του ρόλου. Αφορούσε τη χρήση του δικαιώματος. Και αφορούσε, σε ένα δεύτερο επίπεδο, το περιεχόμενο της γνώμης και τα όρια του ρόλου.

    Κανείς δεν έχει ψευδαισθήσεις: η Εκκλησία είναι ένας συντηρητικός θεσμός της κοινωνίας και είναι απολύτως φυσιολογικό να εκφράζει συντηρητικές θέσεις. Κανείς δεν περιμένει από τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο να εμβαπτίζεται στα νάματα του Διαφωτισμού και στα οράματα των Επαναστάσεων του 18ου αιώνα. Για να το πω ακόμη σαφέστερα, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φυσιολογικό ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος να συντάσσεται συχνότερα με «τη Δεξιά του Κυρίου» παρά με τον Τσίπρα. Και ότι το ρεπερτόριό του θα είναι περισσότερο εθνοπατριωτικό παρά κοσμοπολίτικο. Από εκεί και πέρα όμως το ζήτημα είναι αν η Εκκλησία δικαιούται να χρησιμοποιεί το ηθικό βάρος και το πνευματικό κύρος της για να προωθεί τις πολιτικές απόψεις από τις οποίες (και δικαιωματικά και φυσιολογικά, αν θέλετε) εμφορείται ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος, αλλά και οι υπόλοιποι ιεράρχες. Αν, δηλαδή, η Εκκλησία είναι ένας πνευματικός οργανισμός ο οποίος μέσα από εκκλησιολογικές αρχές και διαδικασίες διαμορφώνει μια γενική άποψη για τον κόσμο ή αν είναι μια πολιτική παράταξη που θέλει να λύσει το Σκοπιανό ή το Κυπριακό και απλώς δεν συμμετέχει στις εκλογές. Και οι δύο επιλογές είναι απολύτως νόμιμες. Επί δεκαετίες η Καθολική Εκκλησία διοικούσε την Ιταλία διά του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος. Ομολογώ ότι δεν με ενθουσιάζει μια τέτοια προοπτική, αλλά όσο προκύπτει από τη δημοκρατική ψήφο, δεν έχω τίποτα να προσθέσω.

    Εκεί όμως που έχω πολλά να προσθέσω είναι όταν ο ρόλος της Εκκλησίας προκύπτει από υπόγειες επιρροές και όχι από ανοιχτές διαδικασίες. Οταν, δηλαδή, προσποιείται ότι μιλάει στο όνομα όλων για να κάνει αβάντα στους μισούς.

    Karl Marx Jr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Το ΠΑΣΟΚ δεν χάνει στις δημοσκοπήσεις»

    Σωστα! Απλως εσυ χανεις λαδια Θοδωρα!

    «προτείνουμε αρραβώνα 2-3 χρόνια στον ΣΥΝ»

    Στριβειν δια του αρραβωνος θοδωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΡΩΤΗΣΗ

    Κύριε Πάγκαλε , όταν κοιτάς στον καθρέπτη τον εαυτό σου.....πάσχετε από νακισσισμό ?? ή προσπαθείτε να δείτε το πουλί σας.


    ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώς φαντάζεστε το νέο ΠαΣοΚ; Σε αυτή την ερώτηση θα ήθελα πολύ να απαντήσουν οι προεδρικοί. Αν και φυσικά ξέρω την απάντηση! Θα πουν: Ενα ΠαΣοΚ χωρίς εξωθεσμικά κέντρα ελέγχου, με τα ΜΜΕ στα πόδια μας! Δούλους μας! Να πετάμε τους υπαλλήλους του ΙΣΤΑΜΕ έξω εν μια νυκτί και να λένε ζήτωωωωω!! Να αποκλείουμε τους υποστηρικτές του Βενιζέλου από το συνέδριο, ουσιαστικά, αυτό να το ονομάζουμε δημοκρατία και όλοι να λένε «μπράβο, Γιωργάκη»! Να απαγορεύουμε τη δημιουργία ενός ομίλου τη στιγμή που υπάρχουν νόμιμες τάσεις μέσα στο ΠαΣοΚ, με δικά τους γραφεία στην πλατεία Βικτωρίας! Αλλά είπαμε, ο Οικονόμου, ο Παναγιωτακόπουλος και ο Κοτσακάς δεν έχουν το 40% της δύναμης του ΠαΣοΚ. Πάντως αυτό που μου αρέσει σε όλη αυτή την αρρώστια είναι πως νομίζουν ότι ο Βενιζέλος είναι κανένας άκληρος, αγράμματος και ανεπάγγελτος ανθρωπάκος, και θα τρομοκρατηθεί από τις απειλές του προέδρου! Ενας σοφός πολιτικός άντρας σαν τον Βενιζέλο και τούς συν αυτώ αγαπάει το ΠαΣοΚ και όχι την πάρτη του. Γι΄ αυτό και είναι τυπικότατος καταστατικά (εκτός και αν το καταστατικό αναφέρει κάπου ότι γράφτηκε για όλους εκτός Βενιζέλου). Σέβεται την εντολή του λαού του ΠαΣοΚ για ενότητα! Σε αυτή την πολιτική και κοινωνική συγκυρία ένας τέτοιος όμιλος θα βοηθήσει το ΠαΣοΚ και τον λαό να ξαναβρεί ένα αληθινό οπλοστάσιο ιδεών, για να τις κάνει πολιτική και κοινωνική πράξη! (Πάντως εγώ βρήκα έναν φίλο μπλόγκερ και μαζί θα φτιάξουμε τον όμιλο φίλων Αστερίξ, αφού πρώτα ρωτήσω τη Χαριλάου Τρικούπη αν το εγκρίνει, ή αν με αυτή μου την κίνηση διασπώ την ενότητα του ΠαΣοΚ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οταν σας τα ελεγα πριν την 11η Νοεμβριου οτι αν βγει ο ΓΑΠ το Πασοκ σε λιγους μηνες θα πεσει στο 25% και σε ενα χρονο στο 20% με ταυτοχρονη ανοδο του Συριζα, σφυριζατε ανεμελα. Φατε τον Γιωργακη σας τωρα. Ρε Γαπακια ειστε σοβαροι? Αν δεν μπορει ουτε τωρα που η κυβερνηση παραπαιει να παρει κεφαλι ο Γιωργακης, ποτε νομιζετε οτι θα τα καταφερει? Σε λιγο καιρο θα προσπαθει να περασει τον Συριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχουν πάθει πανικό οι Πασόκοι. Νομίζουν ότι το φαινόμενο είναι συγκυριακό. Δεν είναι όμως. Το ΠΑΣΟΚ τώρα πληρώνει για την 20ετία του. Τώρα που είναι ανίσχυρο και δεν μπορεί να εξαγοράσει τον κόσμο. Ενα κόσμο που αηδιασμένος στρέφεται σε ένα χώρο που το παλεύει με θέσεις, δράση και ήθος. Ακόμη δεν είδατε τίποτα κε Πάγκαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα στο Πασοκ. Σε ενα μηνα θα εχουν μελετησει τα αποτελεσματα της δημοσκοπησης του Αlpha και αμεσως μετα ο Γιωργος θα προβει σε βαρυσημαντες δηλωσεις οτι το Πασοκ ειναι κομμα ενωμενο δυνατο, οτι θα αλλαξει (για δεκατη φορα) τα παντα και θα καταπολεμησει τα συμφεροντα.
    Μιλαμε οτι οι ανθρωποι ειναι τελειως γελοιοι. Γι αυτο και οι θετικες κρισεις για το κομμα δεν φτανουν ουτε το 15%.
    Που πας ρε ΚαραΓιωργο ασχετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Που ειναι ο μεγας Γαπακιας ο Χωριατης τωρα? Μεγαλε, αν ο Γιωργακης διωξει και την πλευρα Βενιζελου σας βλεπω να το γυρνατε το κομμα σε λεσχη για μπριτζ, γιατι στην Βουλη δεν μπαινετε στις επομενες εκλογες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΜΠΡΙΤΖ, ΠΡΕΦΑ, ΤΑΒΛΙ, ΜΠΙΡΙΜΠΑ?
    ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ, 5 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.

    ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

    ΧΑΡ. ΤΡΙΚΟΥΠΗ 50 - 10680 ΑΘΗΝΑ
    ΤΗΛ:210/3665000 210/3606958(ΦΑΧ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eναι φανερό πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα αποροφήσει και μικρομεσαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ που δεν είναι αναμιγμένα σε κομπίνες. Ίσως κι από τις επόμενες εκλογές το ΣΥΡΙΖΑ να είναι πάνω από το ΠΑΣΟΚ με αρκετά ενισχυμένο το ΚΚΕ και ίσως και το ΛΑΟΣ. Το θέμα είναι αν το ΣΥΡΙΖΑ θα μπορέσει να διαμορφώσει ένα αριστερό-προσοχή όχι κεντροαριστερό-μπλοκ εξουσίας που να μπορέσει να κυβερήσει με ένα έστω ήπια αριστερό πρόγραμμα. Ο χρόνος θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. apo mikro kai apo TRELO ma8eneis tin ali8ia...
    exei dikio o trelo PAGGALOS gia ton TSIPRA... ena ypoproion tis THLEORASIS kai DIAFIMISTIKON grafion einai o Tsipras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
    ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΝΗΓΟ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ
    Κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ KAI ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
    Κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ
    ΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ [ΕΡΕΥΝΗΣΕΤΑΙ]
    ΤΟ VIDEO ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ.
    ΣΑΣ ΠΛΗΡOΦOΡΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ
    ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΠΑΤΗΣΤΕ [ GOOGLE ] ΣΤΟΝ
    ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
    ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ
    ΔΕΚΑΔΕΣ BINTEO.
    ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ
    ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ.
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ Ο ΑΜΙΣΘΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΛΛΟΣ
    ΤΗΛ. 210,2928580
    Υ.Σ.
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
    ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO
    STO PREES .GR ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΘΕ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΟΤΛΕΙΑ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
    ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ
    ΤΡΑΦΦΙΚΙΝΓ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ
    ΤΟ Ε-MAIL TOY PROISTAMENOY
    THS EISAGGELIAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολοι οι πρωθυπουργοι που περασαν τα τελευταια 50 χρονια ειχαν σε γενικες γραμμες ισχυρους αντιπαλους. Καραμανλης με Γ.Παπανδρεου, Καραμανλης με Ανδρεα, Ανδρεας με Μητσοτακη, Σημιτης με Καραμανλη και παει λεγοντας. Αυτη ομως η τυχη του Καραμανλη να εχει αντιπαλο τον Γιωργακη δεν εχει προηγουμενο. Μιλαμε οτι αν δεν φυγει ο ΓΑΠ, μπορει να βγαζει πρωθυπουργο η ΝΔ για οσο καιρο θελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. KALO TO PARAMYTHI OTI O TSIPRAS EINAI KATASEYASMA THS THLEORASHS KAI TVN DIAFHMISTIKVN. ALLA PROSEXE FILE GIATI PAIXTHKE POLY KAI APODEIXTHKE OTI DEN PIANEI. EIANI TELEIOS ASTEIO KAI ANYPOSTATO. TO EIPATE, TO KSANAEIPATE, ALLA TO 9% EFTASE O SYRIZA. VREITE TI FTAIEI SE SAS KAI META KANONISTE TO PROGRAMMA LASPIS KATA TOY SYN. MIA LASPI POY ETSI KIA ALIOS ETOIMAZETAI APO TO SYSTHMA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κάνε χαρά φίλε "11:12 πμ"!!!
    Λέγατε πριν 1-2 μήνες για το "δακτυλίδι" που έδωσε ο Αλέκος στον Αλέξη, προσπαθώντας να συκοφαντήσετε τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά έπεσε στο κενό η προσπάθειά σας και βρεθήκατε μετέωροι.
    Έτσι και τώρα (κάθε στιγμή) προσπαθείτε να συκοφαντήσετε (κατά το γνωστό "πες-πες κάτι θα μείνει") τον Τσίπρα χαρακτηρίζοντάς τον ως υποπροϊόν (!!!) της τηλεόρασης και των διαφημιστικών γραφείων, ότι «δεν έχει πολιτική εμπειρία» (ορθόν, αλλά είδαμε και τους… έμπειρους του δικομματισμού σας), ότι «δεν έχει πολιτικό λόγο και όραμα», κ.λπ.
    Αν δεν παρακολουθείτε την επικαιρότητα (αν πάλι την παρακολουθείτε, ίσως δεν βρείτε στα μεγάλα ΜΜΕ πολλά πράγματα – κι ας λέτε πως ο Τσίπρας είναι παιδί των ΜΜΕ συγκροτημάτων) ψάξτε λίγο στο syn.gr, εκεί θα βρείτε περισσότερα για τις παρεμβάσεις όχι μόνο του Τσίπρα αλλά και άλλων στελεχών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ. Είμαι σίγουρος πως θα φωτιστείτε επαρκέστατα, για να πάψετε να αμολάτε τις βλακείες σας λερώνοντας τον κόσμο! Εκτός κι αν απλά είστε τσανακογλείφτες και σφογγοκολάριοι των… μεγάλων πολιτικών τύπου Πάγκαλου (αλίμονό μας!)
    Και να είστε σίγουροι, ότι από τις 10 Φλεβάρη, η πολιτική πραγματικότητα θα είναι διαφορετική! Ξέρετε φαντάζομαι τι θα συμβεί την Κυριακή 10 Φλεβάρη, ε; Ξέρεις;
    Και τότε, περαστικά σου φίλε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ας δουμε τι θα κανει το παληκαρι αν και τα ιδια θα κανει κι αυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εδώ είμαι 10.36.

    Περίμενα 12% ΣΥΡΙΖΑ και το 9.1 ή 11.4 με αναγωγή, είναι λιγώτερο.

    Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, για τον ΣΥΡΙΖΑ.

    Πρέπει να περάσει από κόμμα της διαμαρτυρίας και να γίνει κόμμα θέσεων διακυβέρνησης.

    Τα ψηλάποσοστά, σε παίρνουν από την περιοχή αυτού που είσαι "κατά του συστήματος" και σε κάνουν "μέρος του συστήματος".

    Εσύ ο ίδιος που μέχρι χθές δεν είχες απαίτηση από τον ΣΥΡΙΖΑ να σου πεί τι θα κάνει με το ασφαλιστικό, αλλά απιτούσες να μην αλλάξει το ασφαλιστικό, τώρα θα τον ρωτήσεις τι "προτίθεται να κάνει".
    Εσύ ο ίδιος που μέχρι χθές δεν είχες απαίτηση να πάρει πρωτοβουλίες για να πέσει η κυβέρνηση της ΝΔ, τώρα θα του απαιτήσεις να το κάνει.

    Και είναι μια πονεμένη ιστορία, σε διαβεβαιώ.

    Αντί να έχει τον Τσίπρα αρχηγό στην προηγούμενη περίοδο, δυστυχώς θα τον έχει αυτή την περίοδο.

    Να σου κάνω λοιπόν εγώ την δική μου εκτίμηση για το γιατί ο κόσμος στα γκάλοπ, επιλέγει όπως επιλέγει και μετά συζητάμε.

    Το φαινόμενο που βλέπουμε, του να πέφτει δηλαδή η ΝΔ και να πέφτει ταυτόχρονα και μάλιστα περισσότερο το ΠΑΣΟΚ, είναι αυτό που πρέπει να καταλάβουμε.

    Το φαινόμενο αυτό εγώ το αποδίδω, στους ψηφοφόρους που θα τους ονόμαζα "ψηφοφόροι του δικοματισμού", δηλαδή άνθρωποι που δεν αρκούνται στην διαμαρτυρία, αλλά θέλουν και κυβέρνηση, άσχετα αν συμφωνούν απόλυτα μαζί της ή όχι.

    Τέτοιοι ψηφοφόροι υπάρχουν και στην ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ. Στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν και από δεξιά του και από Αριστερά του.

    Αυτοί οι ψηφοφόροι, πηγαίνουν σε δύο σακουλάκια. Στο σακουλάκι που δηλώνει Ακυρο/Λευκό/Αποχή Δεν ξέρω /δεν απαντώ -ας το ονομάσουμε Νο1-και σε κάποιο άλλο κόμμα -ας το ονομάσουμε Νο2-.

    Οι της ΝΔ πηγαίνου μόνο στο Νο1.
    Οι του ΠΑΣΟΚ πηγαίνουν μισοί μισοί στα δύο σακουλάκια. Ετσι όσο ο Δικοματισμός δεν φαίνεται να μπορεί να δόσει με κάποια εκδοχή του Κυβερνητική Λύση, το ΠΑΣΟΚ θα χάνει περισσότερους από την ΝΔ και στα γκάλοπ θα πέφτει περισσότερο από την ΝΔ.

    Η αιτία που το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να πείσει ότι είναι λύση Δικομματικού Τύπου, είναι διπλή. Πρώτον επειδή δεν έχει ΑΚΟΜΗ πειστική πρόταση και δεύτερος επειδή υπήρχε και το πρόβλημα της ενδεχόμενης διάσπασης από τον ΒΒ.

    Η διαδικασία αυτή είναι όμως και ένας διάλογος. Ετσι σ'αυτά τα μεγέθη των μετρήσεων, είχαμε την πρώτη απάντηση.

    Ο ΒΒ όχι μόνο έκανε πίσω, αλλά θα δείς ότι θα "στρατευτεί" και αυτός και κυρίως τα άλλα στελέχη που πήγαν μαζί του στην ανασυγκρότηση του ΠΑΣΟΚ.

    Αυτη η διαδικασία θα βοηθήσει ώστε στο Συνέδριο να φτάσουν σε προτάσεις ΠΕΙΣΤΙΚΕΣ -ακόμη και αν δεν είναι-, επειδή πλέον υπάρχει ΑΤΖΕΝΤΑ , όπως προκύπτει από τα σκάνδαλα διαπλοκής και αδιαφάνειας που ζούμε.

    Το αίτημα της κάθαρσης, της αποπομπής της διεφθαρμένης συμμορίας που είναι κυβέρνηση, θα γίνει βασικό κριτήριο για την ΤΕΛΙΚΗ στάση των ψηφοφόρων.

    Ετσι ο ΣΥΝ του Τσίπρα, θα αναγκαστεί να ΠΛΗΡΩΣΕΙ ακριβά την ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ του στην πρόταση ΓΑΠ για ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ παρέβαση για την διαφάνεια.

    Χρηματιστήριο θα έχεις παίξει.
    Οταν κάτι ανεβαίνει γρήγορα -όπως όλες οι ΦΟΥΣΚΕΣ- πέφτει και γρήγορα σε περιόδους κρίσης.

    Μην σε ανησυχεί λοιπόν η κατάσταση.

    Είναι ακριβώς όπως έπρεπε να είναι.

    Από την κρίση, συνειδητοποίησαν όλοι ότι ο ΓΑΠ είναι η ηγεσία που μπορεί πειστικά να απαντήσει στα μεγάλα προβλήματα που περνάει η χώρα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς "11:21 πμ"
    Σιγά μη δεχτώ να μου φιλήσει τ' αρχίδια ο Πάγκαλος.
    Είσαι καλά ρε φίλε; Να πάθω και τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προς "11:52 πμ"
    Συμφωνώ. Έφτασε στο 9% ο ΣΥΡΙΖΑ. Και με την αναγωγή στο 11,5%!!! Το έγραψα παραπάνω.
    Σημείωση (για να μην ξεχνιόμαστε!):
    Ανεβαίνει και χωρίς Τσίπρα! Άντε να έρθει, να δούμε το μεγάλο άλμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Στρίβειν δια του αρραβώνος" πρότεινε ο Πάγκαλος για τον ΣΥΝ? Σωστά αυτά που είπε για Τσίπρα, αλλά το "αλλοπρόσαλλος" ταιριάζει περισσότερο στον Πάγκαλο. Προτείνω το ΠΑΣΟΚ στο συνέδριο να διοργανώσει αγώνα σουμο μεταξύ Πάγκαλου-Beni.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προσωπικά θα συμβούλευα τον Τσίπρα, να ξαναγυρίσει στην περίοδο που ήταν επιφυλακτικός για την επάρκειά του να γίνει Πρόεδρος.

    Εχει μπλέξει άσχημα, με τους κα΄φρους που τον στηρίζουν. Σε λίγο θα τον πνίξουν και είναι κρίμα.
    Είναι νέος ακόμη και έχει να μάθει πολλά.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στο Χρηματιστήριο, έχουμε "προεξόφληση κερδών".
    Τα κέρδη από το "φαινομενο Τσίπρα" τα έχουν ήδη προεξοφλήσει ΜΜΕ, ΒΒ κλπ.

    Το πιό έξυπνο πράγμα που έχει να κάνει είναι να "πουλήσει τώρα", στην άνοδο.

    Μετά θα του μείνουν τα χαρτιά στα χέρια.

    Η Κεντροαριστερά ως αίτημα "αργότερα" θα έχει καεί.

    Να ζητήσει συγνώμη λοιπόν για την ειρωνεία, την αυθάδεια και την αδιαλξία, διότι "αύριο θα είναι αργά". Πολύ αργά θα έλεγα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα,
    εγώ προσωπικά προτιμώ Κουβέλη. Θεωρώ ότι Ο Κουβέλης είναι έτοιμος για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ και θα είναι ίσως ο πιο καλός δάσκαλος του Αλέξη. Ο Αλέξης πρέπει να μάθει γιατί σίγουρα πρέπει σε μία πενταετία το πολύ να αναλάβει αυτός ως Πρόεδρος. Ο Αλαβάνος θεωρώ ότι "καίει"τον Αλέξη ίσως λόγω της αντιπάθειάς του προς το πρόσωπο του Κουβελη, ίσως από "αυτοκρατορική" ματαιοδοξία του στυλ "ότι έγω κάνω κουμάντο τώρα". Κρίμα για τον ΣΥΡΙΖΑ γενικότερα γιατί χρειάζεται ψημένους πολιτικούς.

    "Ο νέος είναι ωραίος, ΑΛΛΑ και ο παλιός είναι αλλιώς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τώρα φίλε Τσίπρα, το να λές ότι είσαι κατά της ανεργείας, κατά της ακρίβειας, δεν θα λέει τίποτα πλέον στον κόσμο. Θα σου λένε, τα ίδια λέει και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

    Τώρα θα θέλουν να τους πείς, πώς θα βρεθουν θεσεις εργασίας, πόσο θα φτηνήνουν τα προιόντα.

    Είσαι έτοιμος γι'αυτό το "μαρτύριο".
    Λέω μαρτύριο επειδή δεν αμφισβητώ ότι έχεις ακλές προθέσεις, αλλά είναι καιρός να καταλάβεις ότι ΑΥΤΟΙ που ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ίσως να έχουν και αυτοί ΚΑΛΕΣ προθέσεις αλλά να μην ΜΠΟΡΟΥΝ.

    Ισως έτσι θα έχεις μια ευκαιρία να καταλάβεις και αν θυμηθείς ότι δεν είναι οι άνθρωποι, οι χαρισματικοί ή οι μη-χαρισματικοί που λύνουν τα προβλήματα, αλλά η πάλη των τάξεων, από την οποία δεν μπορείς να είσαι πιό ζορικος, επειδή κινδυνεύεις να είσαι γραφικός.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε 10.36
    ελπίζω να ξεκαθάρισες στο μυαλό σου ότι δεν είμαι ΓΑΠάκιας, αλλά ένας τίμιος Κεντροαριστερός, που εμπιστεύεται τον ΓΑΠ, όχι για τα χαρίσματά του, αλλά για την εντιμότητά του, σ'αυτή την περίοδο που όλοι πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

    Είναι ζόρικα τα πράγματα, για να αρκούμαστε σε θαυματοποιούς.

    Σε άλλες περιόδους που θα έχουμε περιθώρια εκτός από τον άρτο και για θεάματα, να δοκιμάσουμε και τον Κόπερφιλντ, αλλά όχι τώρα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρε ανόητε Χωριάτη, πού μας ξαναθυμήθηκες βλακόμουτρο;
    Τα πιστεύεις αυτά που λες;
    Μα δεν έχουν συνοχή οι σκέψεις σου. Το έχεις καταλάβει;
    Και εφόσον δεν έχουν συνοχή, πώς μπορούν να πείσουν; Είναι σαν του αρχηγού σου (του Γιωργάκη της Μαργαρίτας), που όλο προσπαθεί να σηκώσει τους τόνους απέναντι στη Δεξιά αλλά δεν τα καταφέρνει, γιατί κι αυτός δεξιάτζα του κερατά είναι. Μας μιλάς για Σύνταγμα... Θυμάσαι το άρθρο 16;;;; (ένα παράδειγμα μόνο αναφέρω)
    Τώρα αξίζει να σε πάρω στα σοβαρά; Μα, εκτός της αλλοπρόσαλλης σκέψης σου, λες και ψέματα μικρέ χωριάτη Γκεμπελίσκε! Ας είναι. Έχουμε και λέμε:
    • Λες: Ο ΣΥΡΙΖΑ «πρέπει να περάσει από κόμμα της διαμαρτυρίας και να γίνει κόμμα θέσεων διακυβέρνησης». Καλό και συμφωνώ. Ξεχνάς ότι ήδη μιλάνε εκεί μέσα για διακυβέρνηση;;; Μήπως δεν σ’ αρέσει και κάνεις πως δεν συμβαίνει; Έρχεται το συνέδριο του ΣΥΝ και έχω την εντύπωση πως θα συμβούν πολλά. Ελπίζω θετικά (για τους Έλληνες, όχι για σένα, που θα πονέσεις το ξέρω…)
    • Δεν χρειάζεται να απαιτήσουμε από το ΣΥΡΙΖΑ να μας πει τι "προτίθεται να κάνει" ως κυβέρνηση για το Ασφαλιστικό. Ήδη ξέρουμε. Έχει θέσεις και τις έχει παρουσιάσει εκτενώς. Αλλά από ένα χωριάτη, μην περιμένεις να καταλαβαίνει τι του γίνεται…
    • Αλλοπρόσαλλε και ανόητε Χωριάτη, λες: «Εσύ ο ίδιος που μέχρι χθες δεν είχες απαίτηση να πάρει πρωτοβουλίες για να πέσει η κυβέρνηση της ΝΔ, τώρα θα του απαιτήσεις να το κάνει». Βρε βλαμμένε Χωριάτη, υπάρχει κάνα άλλο κόμμα της αντιπολίτευσης, εκτός του ΣΥΡΙΖΑ, που να ασκεί αντιπολίτευση στη Ν.Δ. και την κυβέρνηση Καραμανλή, άμεσα, σταθερά και με θέσεις;;; Μήπως έχει βοηθήσει το Γιωργάκη σου στον αγώνα να πέσει η κυβέρνηση;;;;
    • Ακόμα δεν έχεις καταλάβει γιατί ενώ συμβαίνουν τόσο δεινά στην κυβέρνηση Καραμανλή, αντί να παίρνει ποσοστά το ΠΑΣΟΚ, συνεχίζει να χάνει;;; Άσε τα «σακουλάκια» σου ρε μαλάκα. Είναι απλά τα πράγματα. Εντάξει, Χωριάτης είσαι, αλλά… τόσο πολύ;;;
    • Αλήθεια πιστεύεις πως στο συνέδριο θα ομογενοποιηθεί το ΠΑΣΟΚ και πως ο Βενιζέλος επέστρεψε χάριν της ενότητας και πως θα εργαστεί για να νικήσει το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη στις επόμενες εκλογές;;;; Τόσο μαλάκας είσαι λοιπόν. Και εγώ από χωριό είμαι, αλλά δεν είμαι τόσο πολύ… Χωριάτης!!!...
    • Λες πάλι ανοήτως Χωριάτη μου: «Έτσι ο ΣΥΝ του Τσίπρα, θα αναγκαστεί να ΠΛΗΡΩΣΕΙ ακριβά την ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ του στην πρόταση ΓΑΠ για ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ παρέμβαση για την διαφάνεια». Μα ποιον δουλεύεις; Μόνο τον εαυτό σου! Αυτό λέγεται αυτοϊκανοποίηση, κοινώς μαλακία!!!!! Και τι έκαναν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ 20 χρόνια τώρα για την έρμη τη διαφάνεια; Τουμπεκί έκανε. Και έσκαβε τα θεμέλια του κράτους καθημερινά… Τα ξεχάσατε;;;
    • Πρασινοφρουρέ Χωριάτη, εσύ το θεωρείς σίγουρο και φυσικό, αλλά εγώ Χρηματιστήριο δεν έχω παίξει. Πού λεφτά; Όλα τα είχαν στα χέρια τους τα δικά σας «πράσινα» παιδιά! Πάντως από «φούσκες» γνωρίζω. Τα μπαλόνια ανεβαίνουν ψηλά και σκάνε… Αυτό είναι γεγονός. Και αυτό, πράγματι, θα πρέπει να το προσέξουν στον ΣΥΝ και ΣΥΡΙΖΑ.
    • Λες: «Μην σε ανησυχεί λοιπόν η κατάσταση. Είναι ακριβώς όπως έπρεπε να είναι.» Εγώ βλαχο-μαλάκα τι έχω να ανησυχώ;;; Τόσο βλαξ είσαι;;; Και μην προσπαθείς να μας πείσεις πως ο Γιωργάκης της Μαργαρίτας «είναι η ηγεσία που μπορεί πειστικά να απαντήσει στα μεγάλα προβλήματα που περνάει η χώρα». Πράγματι, «όλοι συνειδητοποίησαν», ακριβώς το αντίθετο! Δυστυχώς… Χωριάτη μου. Ο άχρηστος Γιωργάκης πάλι θα χάσει! Γι’ αυτό τα «μάζεψε» ο Μπένυ. Το ΠΑΣΟΚ θα πέσει σαν ώριμο φρούτο μετά τις επόμενες εκλογές, μετά την νέα (τρίτη) ήττα του Γιωργάκη σου!!!!
    ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επιτήδειοι γενοκτόνοι Γκόρηδες μας αποκοιμίζουν καθώς έρχονται μεγάλα κρύα:
    “Οι θερμοκρασίες στη γη έχουν σταθεροποιηθεί την τελευταία δεκαετία, και η ανθρωπότητα πρέπει να ετοιμάζεται για μια νέα παγετώδη περίοδο, παρά για αύξηση της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου”, δήλωσε Ρώσος επιστήμονας σε συνέντευξη στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Novosti.
    Τα ρωσικά και ξένα ερευνητικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι η μέση παγκόσμια θερμοκρασία το 2007 ήταν σχεδόν παρόμοια με εκείνη του 2006, και, γενικά, ίδια με τις θερμοκρασίες του 1998-2006, που, βασικά, σημαίνει ότι η γη πέρασε την αιχμή της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου το 1998-2005, είπε ο Khabibullo Abdusamatov, επικεφαλής ενός διαστημικού ερευνητικού εργαστηρίου στο παρατηρητήριο Pulkovo της Πετρούπολης. Σύμφωνα με τον επιστήμονα, η συγκέντρωση του διοξειδίου του άνθρακα στη γήινη ατμόσφαιρα έχει αυξηθεί περισσότερο από 4% στην προηγούμενη δεκαετία, αλλά η παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου έχει σταματήσει ουσιαστικά. Αυτό επιβεβαιώνει τη θεωρία τής ηλιακής επιρροής στο γήινο κλίμα, επειδή το ποσό ηλιακής ενέργειας που φθάνει στον πλανήτη μειώθηκε δραστικά κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, είπε ο επιστήμονας.
    “Αν μέση παγκόσμια θερμοκρασία αντιδρούσε άμεσα στις συγκεντρώσεις των αερίων του θερμοκηπίου στην ατμόσφαιρα, θα είχε αυξηθεί από 0.1 βαθμό Κέλσιου στα προηγούμενα δέκα χρόνια, εντούτοις, αυτό δε συνέβη”, δήλωσε. «Μέχρι τα μέσα τού 21ου αιώνα που ο πλανήτης θα αντιμετωπίσει μιά νέα Μικρή Παγετώδη Περίοδο (ΜΠ), παρόμοια με το ελάχιστο Maunder, επειδή το ποσό ηλιακής ακτινοβολίας που φτάνει στη γη μειώνεται συνεχώς από τη δεκαετία του '90 και θα φθάσει στο ελάχιστό του περίπου το 2041». Το ελάχιστο Maunder συνέβη μεταξύ 1645 και 1715, όταν εμφανίστηκαν μόνο περίπου 50 ηλιακές κηλίδες στον ήλιο, σε αντιδιαστολή με τις συνήθεις 40.000-50.000. Συνέπεσε με το μέσο και πιο κρύο μέρος της αποκαλούμενης Μικρής Παγετώδους Περιόδου, κατά τη διάρκεια της οποίας η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική πέρασαν βαριούς χειμώνες.
    «Εντούτοις, η θερμική αδράνεια των παγκόσμιων ωκεανών και των θαλασσών θα καθυστερήσει μια «βαθιά ψύξη» του πλανήτη, και η Μικρή Παγετώδης θα αρχίσει κατά τη διάρκεια του 2055-2060, και θα διαρκέσει πιθανώς αρκετές δεκαετίες», είπε ο Abdusamatov.
    “Επομένως, η ανθρωπότητα πρέπει να ετοιμάζεται για αυξανόμενους πάγους, παρά για αύξηση της στάθμης των ωκεανών που προκαλείται από τήξη πάγων. Η ανθρωπότητα θα αντιμετωπίσει σοβαρές κοινωνικές και δημογραφικές συνέπειες κατά την επερχόμενη Παγετώδη περίοδο, γιατί αυτή θα έχει επιπτώσεις άμεσα σε περισσότερο από το 80% του γήινου πληθυσμού”, κατέληξε ο επιστήμονας.
    http://klimatika.blogspot.com
    http://en.rian.ru/science/20080122/97519953.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χωριάτη, σε έπιασε ο πόνος για τον Τσίπρα;;;
    Σαν δεν ντρέπεσαι να υποκρίνεσαι πράσινο βλαχό-μουτρο του Γιωργάκη της Μαργαρίτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μιχαλάκη μου , πήρες τα φάρμακά σου;

    Η αλήθεια, πονάει, τρελαίνει, καταρρίπτει βεβαιότητες και "τσαμπουκάδες", το ξέρω.

    Περαστικά λοιπόν.

    Οταν μάθεις να σέβεσαι τον άλλο, τότε έλα να σου μάθω και αλήθειες και ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ και διάφορα άλλα πράγματα που λένε στο χωριό μου.

    Με φοβέρες δεν γίνεται διάλογος, επειδή "με πορδές δεν βάφονται αυγά".

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πιάσανε δουλειά στη Χαριλάου Τρικούπη τα "πράσινα" παιδάκια και δίνουν συμβουλές στον Τσίπρα.
    Τι άλλο μπορούν να κάνουν πλέον;;; Δεν τραβάει ο Γιωργάκης. Βουλιάζει το ΠΑΣΟΚ. Και ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται. Έτσι δε λένε;;;
    Νομίζουν μάλιστα ότι θα μας πείσουν όλους εμάς με τις πρασινο-μαλακίες τους. (Δεν νομίζω να πιστεύουν πως θα πείσουν το Τσίπρα...)
    Αλήθεια, θα ζητήσει ποτέ το όλον ΠΑΣΟΚ καμιά συγνώμη δημόσια από τον ελληνικό λαό για όσα κακά προξένησε στον τόπο επί 20 χρόνια;;; (Δεν μηδενίζουμε. Υπήρχαν και θετικά. Αλλά η κατάντια του κράτους, της οικονομίας, κ.λπ. είναι "πράσινα" έργα!!)
    ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οχι δεν με έπιασε κανένας πόνος για τον Τσίπρα και όπως θα είδες, δεν μπήκα στην κουβέντα, παρά μετά από ΕΙΡΩΝΙΚΗ πρόσκληση του φίλου 10.36.

    Να επισημάνω, εδώ, ότι θα καταφέρετε στο τέλος να λένε ΣΥΝ και να λένε ότι είναι αυτοί που μιλάνε με αγένεια, οι είρωνες λόγω βλακείας.

    ΣΥΝμαζευτείτε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΙΧΑΛΗ, το να επαναλμβάνετε, αν το ΠΑΣΟΚ θα ζητήσει καμιά συγνώμη, έχει χάσει πιά την αξία που είχε.

    Το ΠΑΣΟΚ έμπρακτα, ζητάει συγνώμη, όταν λέει ότι πρέπει να γίνουν συνταγματικές αλλαγές, με συμφωνία όλων των κομμάτων, για να διασφαλισθεί η διαφάνεια.

    Εσείς όμως αρνηθήκατε να συμφωνήσετε.

    Νομίζω λοιπόν ότι εσείς πιά πρέπει να ζητήσετε συγνώμη και για την άρνηση και για την ειρωνεία που συνόδευσε την ΑΡΝΗΣΗ.

    Τι στο διαολο θέλετε να σας πεί το ΠΑΣΟΚ;
    Σας λέει ότι φταίει και σας λέει ότι, έγινε δυνατό να φτιαχτεί ολόκληρο σύστημα διαπλοκής και διαφθοράς, επειδή ΒΡΗΚΕ την δυνατότητα στο ίδιο το ΣΥΝΤΑΓΜΑ για να αναπτυχθεί.

    Εσείς διαφωνείτε;

    Πιστεύετε , ότι το Σύνταγμα είναι μια χαρα΄και να το αφήσουμε στην ησυχία του;

    Τί είστε τελικά;

    Εσείς δεν λέγατε ότι το σύστημα χρειάζεται αλλαγή έως και ανατροπή;

    Ωραία δεν σας φτάνει η αλλαγή με "ομοφωνία" όλων των κομμάτων.

    Θα το ανατρέψετε;

    Πές τε μας για να ετοιμάσουμε τους γκράδες.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Την βγάζατε ζάχαρη μέχρι τώρα.
    Ολοι είχαν να λένε, βρε τι καλά παιδιά, τι κύριοι κλπ κλπ.

    Είδατε όμως πόσο εύκολο είναι από κεί που ειρωνευόσασταν να γυρίσει η ειρωνεία σε βάρος σας;

    Οχι δεν είδατε, διότι αυτό σήμερα είναι ένα απλό δείγμα. Τα χειρότερα θα έρθουν αργότερα και ο θρίαμβος θα γίνει εφιάλτης, επειδή δεν είχατε ΣΥΝγρατημό φίλοι μου. Εκανε η μύγα κώλο κι έχεσε τον κόσμο όλο.

    (γνωμικό απ'το χωριό μου).

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αριστερός: Είδος υπάνθρωπου, σκατόψυχου, που χαίρεται με καρκίνους και θανάτους άλλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 1.17 μην ανυσηχείς. Μόνο να αληθεύει οτι ο Αλαβάνος εχει καρκίνο και θα δεις τι γέλιο θα πέσει για την θεία δικαοσύνη και την ηθική των αριστερών γενίτσαρων όπως τους έλεγε ο Μακαριστός.

    Τώρα όσο για το βρωμερό κήτος Πάγκαλο, απέδειξε στα Ίμια τι σκουλήκι είναι ο εθνοπροδότης του Σημίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. """Πιάσανε δουλειά στη Χαριλάου Τρικούπη τα "πράσινα" παιδάκια και δίνουν συμβουλές στον Τσίπρα."""

    Οχι ΜΙΧΑΛΗ δεν είμαι από την Χαριλάου Τρικούπη και δεν είμαι "πράσινο" παιδάκι.

    Και δεν μπορώ και να σε πείσω, εκτός κι'αν μόνος διακρίνεις, ότι αν ήμουν κατευθυνόμενος, θα μιλούσα την ίδια γλώσσα και με άλλους, αφού τα ΚΕΝΤΡΑ δίνουν γραμμή σε περισσότερους από ΕΝΑΝ και κυρίως στους ανθρώπους ΤΟΥΣ στα ΜΜΕ.

    Αν λοιπόν δείς τις απόψεις μου και στα ΜΜΕ σήμερα, εντάξει ίσως να έχεις δικαίωμα να υποστηρίζεις αυτά που λές, αλλιώς ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρε "Χωριάτη" της Τρικούπη, γιατί προσπαθείς να κόψεις τα φτερά του παιδιού; Αφού θέλει να γίνει αρχηγός (το κυριώτερο είναι ότι μπορεί και μάλιστα θα θερίσει "πράσινα" στάχυα – φοιτητικές εκλογές έρχονται!!!).
    Νομίζεις ότι θα τον κάμψεις;
    Καλός ο Κουβέλης και πολύ έμπειρος. Και θα συνεχίσει να είναι στην ηγεσία του ΣΥΝ και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ. Και πράγματι θα είναι ένας από τους "δάσκαλους" (αφού έτσι το θες) του Αλέξη. Γιατί ο Τσίπρας, δεν θα διώξει κανέναν. Όσοι παλιότεροι νιώσουν πως πρέπει να αποχωρήσουν θα το κάνουν μόνοι τους (το έκαναν ήδη από τις τελευταίες εκλογές μερικοί - στο ΠΑΣΟΚ θα πάνε σπιτάκι τους οι επί 30 χρόνια βουλευτές;;; ή τους τρελαίνει η... "κουτάλα";;;)
    Πάντως φαινόμενα διχασμού και αποπομπής, ποτέ δεν υπήρξαν στον ΣΥΝ. Ούτε και τώρα θα υπάρχουν αποκλεισμοί, σαν αυτοί των Βενιζελικών στο ΠΑΣΟΚ σας!!!
    • Θαυματοποιούς βλέπετε εσείς πρασινάκια μου χωριατόπαιδα. Ποτέ ο Τσίπρας δεν φέρθηκε ως τέτοιος. Θαυμοτοποιός (;;;) ίσως είναι ο ΓΑΠ σας, που του φιλάτε τον κώλο επειδή είναι γιος του Ιδρυτή (αλλά αυτό από μόνο του δεν φτάνει, όπως πολύ καλά καταλάβαμε όλοι μας).
    • Καημένε μου Χωριάτη, δεν είμαι άρρωστος αυτόν τον καιρό. Οπότε άλλοι πρέπει να πάρουν τα φάρμακα! Μήπως εσύ καλό μου παιδί; Δώσε και στα υπόλοιπα παιδάκια, εκεί στην Τρικούπη που συναθροίζονται για να βοηθήσετε το Γιωργάκη σας.
    • Χωριάτη, μην μου λες τώρα πως δεν είσαι ΓΑΠ και τις άλλες μαλακίες (η μαλακία βαράει στον εγκέφαλο, το ξέρεις;) Άλλα υποστήριζες πιο πάνω (αλλά και άλλες μέρες). Γλείψε, γλείψε Χωριάτη μου. Κάποτε (πότε;… ποτέ!...), ίσως γίνει και πάλι υπουργός ο Γιωργάκης. Τι είπες; Πρωθυπουργός;;; Ε, προσγειώσου καλό μου παιδί…
    • Πράγματι, «η αλήθεια, πονάει, τρελαίνει, καταρρίπτει βεβαιότητες και "τσαμπουκάδες"» καλέ μου Χωριάτη! Και εγώ το ξέρω αυτό. Το βλέπω καθημερινά τις τελευταίες εβδομάδες... Περαστικά λοιπόν.
    • Και όταν μάθεις να σέβεσαι τον εαυτό σου, Χωριάτη μου, τότε και μόνο τότε ξαναβγές και γράψε. Πρώτα, όμως, πρέπει να γνωρίσεις καλά τον εαυτό σου, να μάθεις τι πραγματικά πιστεύεις (αν πιστεύεις…) και τι θέλεις σ’ αυτή τη ζωή… Γιατί πολύ τα μπερδεύεις τα πράγματα και αναγκάζεται να λες πολλά ψέματα και ανακρίβειες, κάτι που δεν σε τιμάει. Έχω άδικο;
    • Και να μάθεις, επίσης, να μη λυγίζεις στις καθαρές και σταράτες κουβέντες που σου λένε, τις οποίες θεωρείς… φοβέρες! (Ποιος φοβέρισε ποιον;;;) Και ύστερα έλα να τα ξαναπούμε… Και σωστά λες "με πορδές δεν βάφονται αυγά". Γι’ αυτό, μην… πορδίζεις! Μόνο να σκέφτεσαι (πριν μπεις μπροστά στο πληκτρολόγιό σου).
    Καλή σου μέρα!!!
    ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 1.22 Δηλαδή δικαιολογείς τους σκατόψυχους ομοιδεάτες σου επειδή πιστεύεις (λανθασμένα) ότι και οι άλλοι θα κάνουν το ίδιο....

    Σ Κ Α Τ Ο Ψ Υ Χ Ο Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τα είδαμε τα μπουμπούκια της αριστεράς...με τη πρώτη ευκαιρία καβάλησαν το μουλαράκι του ΠΑΣΟΚ και πήγαν ιδεολογίες και Πολυτεχνεία στο ταμείο για είσπραξη.
    Τόσα χρόνια πλάτες στα ΠΑΣΟΚια και σε όλες τις κλίκες χωμένοι, οι ποιό βολεμένοι απο όλους ανεξαρτήτως κυβερνήσεων και συνάμα οι ποιό θρασύς απο όλους καπηλευόμενοι αγώνες ΟΛΟΥ του Ελληνικού λαού, μας κάνουν και κατήχηση περί "δημοκρατίας" και "προοδευτικότητας"...ΟΥΣΤ ΡΕ!!!!

    Υ.Γ.
    Πότε δούλεψε και κόπιασε το νέο ¨θείο βρέφος" του ΣΥΡΙΖΑ για να εκπροσωπήσει τους Έλληνες και να δώσει λύσεις???
    Συνδικαλιστάκι του ΚΕΡΑΤΑ είναι που δεν έχει ιδέα πώς βγαίνει το ψωμί στη κωλόχωρα τούτη.
    Μπάμ κάνει ότι μας ετοιμάζουν τα νέα "τζάκια" που θα μας κυβερνήσουν τα επόμενα χρόνια...γι΄αυτό διαλέγουν ανθρώπους απο νωρίς για να τους πλάσουν σύμφωνα με τα αυριανά συμφεροντά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μπράβο skia, πες τα. Το κοπρο-συνδικαλιστάκι θα διαδεχθεί τον μεγαλο-ξενοδόχο.

    Μπράβο και στον ανώνυμο παραπάνω: ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ αυτές τις μέρες μας απέδειξαν ότι είναι ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φίλε Χωριάτη, άκου, ένας είμαι! Μην μου μιλάς στον πληθυντικό. Και προπαντός δεν είμαι ούτε ο ΣΥΝ, ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Σκεπτόμενος πολίτης είμαι, που μπορεί να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ. Τίποτα άλλο. Απλά, βλέπω ότι πλέον ο δικομματισμός θα πρέπει να πάει σπίτι του. Το ίδιο βλέπουν πλέον και πολλοί πολλοί Έλληνες. Και αυτό είναι παρήγορο...
    Πράγματι, το Σύνταγμα (των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ Απ' ό,τι θυμάμαι!) θέλει ανατροπή! Γενναία ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Καμιά σχέση με ημίμετρα που πάντα έπαιρνε το προσφιλές σας ΠΑΣΟΚ! Και η συγκεκριμένη πρόταση του ΓΑΠ σας, την οποία πιπιλάτε μέρες τώρα, μάλλον έγινε ως άλλοθι στη δεξιόστροφη πολιτική του ΠΑΣΟΚ. Ούτε έχει κανείς από το ΠΑΣΟΚ απαντήσει γιατί καμιά πρωτοβουλία - πρόταση συνεργασίας στη Βουλή, για σημαντικά επίκαιρα ζητήματα, που έκανε και πρόσφατα ο ΣΥΡΙΖΑ κι ο Αλαβάνος, δεν έγινε αποδεκτή από τον ΓΑΠ;;;
    Αφήστε λοιπόν τις μπούρδες σας. "Φούσκες" είναι και θα σκάσουν Χωριάτη μου.
    Άλλωστε, εσύ το είπες: "Με πορδές δεν βάφονται αυγά". Γι’ αυτό, ας σταματήσει το ΠΑΣΟΚ και ο Γιωργάκης να… πορδίζει!
    Άντε και ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!!!
    MΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ
    ΜΜΕ
    ΜΜ-Ε-ΚΒΙΑΣΤΕΣ
    ΜΜ-Ε-ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ
    ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΣ..

    ΛΑΤΡΕΥΤΟΙ ΜΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ
    ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ?

    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΥ
    Η ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ?
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΑΤΕ?

    ΤΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?
    ΤΟ Δ ΚΠΣ?
    ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
    ΕΛΛΗΝΕΣ?
    ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΗΣ
    ΑΡΑΒΙΑΣ? ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...
    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΑΠ?
    ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ..

    ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣΩ
    ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΣ..

    ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ

    Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ


    ΠΕΡΙΕΡΓΟ..
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
    ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ.
    ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ..
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΟΔΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΕΚΔΟΤΕΣ,
    ΚΑΝΑΛΙΑ...

    ΚΥΠ-CIA-ΕΚΔΟΤΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑ..

    ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?
    ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ
    ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ?
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ
    ΞΑΦΝΙΚΑ..
    ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Παρέμβαση ΕΣΡ για τη μαγνητοφωνημένη συνομιλία Καμπουράκη - Χίου

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
    Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008 16:48

    Ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης ΕΣΡ Ιωάννης Λασκαρίδης δήλωσε σήμερα ότι ζητήθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι «Extra Channel» η κασέτα με τη συνομιλία των δημοσιογράφων Δημήτρη Καμπουράκη και Στέφανου Χίου, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη η ηχογράφηση της συνομιλίας.

    Οπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, εάν δεν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη, τότε το θέμα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου για συλλογή ειδήσεων με αθέμιτα μέσα. Παράλληλα συμπλήρωσε ότι αυτό θα ζητηθεί και από οποιοδήποτε άλλο κανάλι μετέδωσε τη συνομιλία.



    Οπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, εάν δεν ήταν εν γνώσει του κ. Καμπουράκη, τότε το θέμα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου για συλλογή ειδήσεων με αθέμιτα μέσα.

    AΠΟΡΙΑ
    ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΘΕΜΙΤΟ" ΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΣΡ?
    ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ?
    ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ
    ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΑΚΟΜΗ?

    ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?
    ΤΟ MEGAλο ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η ασυλία των "μαφιόζων"!!!


    Αυτή η ιστορία με τον Νικολουτσόπουλο, το «κλειδί» στην υπόθεση Ζαχόπουλου και των εκβιασμών, αρχίζει να γίνεται προκλητικά εξοργιστική.
    Αυτός ο εργατοδικηγόρος των εργατοπατέρων της ΓΣΣΕ, ο κολλητός αυτού του «σκοτεινού» Πολυζογώπουλου, γιατί τυγχάνει τέτοιας σκανδαλώδους ασυλίας;
    Θα έπρεπε να έχει κληθεί από την πρώτη στιγμή και όλο «ξεγλιστράει»!!!
    ΤΩΡΑ το παίζει τρελός και «κλείστηκε» στο «Αιγινήτειο».
    Τα γνωστά κόλπα όλων των λωποδυτών!!!
    Ποιο παρακράτος τον καλύπτει;
    Και γιατί σιωπούν οι εργολάβοι της ενημέρωσης;

    ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ" ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ
    MEGA-λο ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ
    ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΡΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ALPHATV

    «Τα σύγχρονα ανάκτορα, η σύγχρονη καμαρίλα και η σύγχρονη μπόχα είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και ορισμένοι δημοσιογράφοι που είναι προπαγανδιστές,εκβιαστες"

    TA EIΠΕ ΟΛΑ..
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.






    ΝΕΑ ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΝΕΟΣ ΑΓΩΓΟΣ.
    ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
    ΠΡΕΣΒΕΙΑ.
    ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΣΕΤΕΣ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ.

    ΤΡΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ..


    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
    ΜΠΟΥΣ-ΝΤΟΠΙΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ-ΝΤΑΒΑΔΩΝ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΩΝ-ΣΗΜΙΤΙΚΩΝ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    Ο ΑΓΩΓΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ..

    "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ
    ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΥΛΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

    Ο μηχανισμός άλεσης έχει στηθεί. Μια ολόκληρη ζωή, αγώνας αρχών και αξιών, ρίπτεται βορά στην αρένα. Οικογένεια (σ.σ.: η λέξη είναι διαγραμμένη). Δεν μπόρεσαν να με σπιλώσουν πολιτικά. Δεν μου βρήκαν κάτι οικονομικά επιλήψιμο. Θέλησαν να με εξαφανίσουν ηθικά. Αρκεί ένα λάθος στην τέλεια κοινωνία μας να διαγράψει μια ζωή; Να σπιλώσει μια οικογένεια;

    Με τη βιολογική αυτοακύρωσή μου δίνοντας τέλος θέλω να καταγγείλω (σ.σ.: στο σημείο αυτό έχει διαγραφεί η φράση “θέλω να αφυπνίσω συνειδήσεις και πολίτες”) τη στημένη αθλιότητα. Να βάλω φρένο σε ασύδοτα φαινόμενα νεοφασισμού

    ζαχοπουλος

    ΜΑΚΗ
    ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΖΑΧΟ?
    "ασυδοτα φαινομενα νεοφασισμου"
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΙΛΑΕΙ..?
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΣΥΔΟΤΟΣ..ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ
    ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ-ΚΥΠΑΤΖΗΣ.



    Με τη βιολογική αυτοακύρωσή μου

    θέλω να αφυπνίσω συνειδήσεις και πολίτες..

    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΖΑΧΟ
    ΑΞΙΟΣ
    ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ..
    ΦΩΤΙΣΕΣ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ..
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΙ ΧΟΝΤΡΟΥΛΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πόση φοροδιαφυγή υπάρχει στα συγκροτήματα του υπόλοιπου τύπου....του "δημοκρατικού"; Γιατί μέσα στα συγκροτήματα πηγαινοέρχονται έμποροι όπλων και κάθε είδους καρτέλ; Γιατί γίνεται τεράστια προσπάθεια απόκρυψης του ρόλου που έπαιξε στην παρακολούθηση Ζαχόπουλου, ο Νικολιτσόπουλος και η περίφημη «Δήμητρα»; Γιατί μας ενοχλεί το περιεχόμενο του dvd αλλά συνειδητά δεν ασχολούμαστε με αυτούς που παγίδεψαν και «μαγνητοσκόπησαν» το Ζαχόπουλο, που σημαίνει ότι έχουν παγιδέψει και άλλους με ανάλογους παρακρατικούς μηχανισμούς;





    κυπατζηδες ολων των χωρων ενωθειτε.


    η ΕΣΗΕΑ ποτε θα παρει θεση, για
    τα προιοντα του υποκλοπικου παρακρατους που διακινουν τα μελη της?
    ουρλιαζεται για τις καμερες στους δρομους.
    οι καμερες στις κρεβατοκαμαρες δεν
    σας ενοχλουν?
    αει στο διαβολο αλητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΓΑΘΟΜΟΥΝΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
    ΤΟ MEGA-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
    ΤΗΝ "ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΗ" ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ..
    ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΦΥΛΑΚΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΛΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΜΟ..
    ΧΑΧΑΧΑ
    Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ
    ΤΣΙΓΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΜΟ.
    Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ
    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ
    ΜΕGA-λειο ΣΟΥ..

    ΡΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
    ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΚΡΙΤΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ
    ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο ΜΑΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
    ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ
    ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ.

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΘΕΣ?

    ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?

    ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ?

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ?

    ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ?

    ΑΛΛΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ???

    ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?

    ΜΑΚΗΣ
    Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
    Ο ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ
    ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ.




    ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ
    ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
    ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
    ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ?
    ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?
    ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΜΕ
    ΤΟ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
    ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
    ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?


    ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
    ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
    ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
    ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
    ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
    ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
    ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?

    ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Oι καρεκλοκενταυροι του ΠΑΣΟΚ εμποδίζουν
    την ανανεωσή τους.

    Έτσι το κομμα δεν παράγει πολιτική πιά.

    Γι αυτό με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο το
    ΠΑΣΟΚ δυστηχώς αφανίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αρκετή σημασία σας έδοσα και πήρε ο κώλος σας αέρα (άλλη παροιμία απ'το χωριό μου)

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ποιός μαλάκας γράφει το άρθρο ανυπόφραφρτο??? Δέν έχει το θάρος να πεί εγώ είμαι??
    Λοιπόν τα γραμμάτεια του Καραμάν-Αλή με τούς Μεντιάρχες, μάλλον τελειώνουν και η AGB, με τους δημοσκοπους δεν τα πάνε καλά!
    Εντάξι ο Λαμπράκης με τα 95εκατομύρια προεκλογικά τις τήρισε τις υποχρεώσεις του και με το παραπάνω, στείριξε αφειδώσ την ΝΔ, όμως ο γάμος με την Ζαχιπουλιαδα τελείωσε!!
    Ασε που έρχεται και άλλο τσουνάμι!!!
    Μετά απο λίγο καιρο θα τρίβουμε τα μάτια μας!!
    Οι περίφημοι νταβατζήδες, έγιναν "ομερτα" με τον Καραμανλή και την γύρω μαφία Ρουσόπουλου(ελα ντε τον ανθρωπο με τις Βιλλες του Καπανδριτίου η Κον Ζαχαρέα, πρώην υποψήφιο του Συνασπισμού, συμερινού Συριζα), για να ξέρουμε γιατί μηλάμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ο Ταρζάν είναι εκβιαστής.
    Ο Καραμανλής δεν εκβιάζεται και δεν φοβάται αυτό το σκουλήκι.
    Τα χρήματα που πιάστηκαν στην Ελβετία ποιανού είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΣΥΡΙΖΑ-ΜΥΡΙΖΑ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΞΥΡΙΖΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τα καθάρματα του ΠΑΣΟΚ κρύβονται πίσω από τον Νικολουτσόπουλο. Είναι δίκαιο που μόνο η Τσέκου είναι στη φυλακή; Το ΜΕΓΑ συγκαλύπτει τον Νικολουτσόπουλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο πιτσιρικάς ο Τσίπρας έχει πολλά να μάθει. Λόγω της νεαράς ηλικίας του, το χαρτί του ήδη κάηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μιχάλη ,όλα ωραία και καλά,
    μια χαρά τα λες στο Χωριάτη,υπέροχα τα χώνεις στον Γιωργάκη,αλλά πες μου σε παρακαλώ τι εκφράζουν κοινωνικά ο Τσίπρας και η ομάδα του.
    Τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα;
    Την εργαζόμενη διανόηση;
    Τη γενιά των 700 ευρώ;
    Την αγροτιά;
    Τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες;
    Τους συνταξιούχους;
    Ή μήπως μια μερίδα νεαρών επαγγελματιών της πολιτικής που συμμαχούν με τις πιο συντηρητικές δυνάμεις στα ελληνικά ΑΕΙ και τους ανοίγουν οι πόρτες για μεταπτυχιακά και διδακτορικά εδώ και στις ΗΠΑ;
    Τι έχουν ρισκάρει και τι έχουν χάσει τα παιδιά αυτά με τους αγώνες τους;
    Μόνο promo από την Παναγιωταρέα ,από τον Λαμπράκη,ακόμα και από τον Πρετεντέρη (έλεος) βλέπω.
    Έτσι θα ανατρέψουν το πολιτικό σύστημα;Με τα χάδια των κατεστημένων;
    Αν είναι έτσι φίλε μου γίνονται όλοι αριστεροί...και light!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΗΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΒΡΩΜΑΕΙ!
    ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ DVD, ΠΟΥ ΑΝ ΒΓΕΙ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ Η ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΒ ΤΑ ΛΕΜΕ??
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΜΟΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ!!
    ΕΝΑΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΦΟΥΣΤΗΣ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΡΥΨΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΒΑΛΟΤΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟ!
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΣΤΩΜΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!
    ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟ ΠΛΕΟΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εν αρχή ήν ο Μάκης
    Ο Μάκης γνωρίζει για την διπλή ταυτότητα του Κλαρκ Κεντ. Ας δούμε το βιντεο...
    Είδες τον Μάκη; Σε είδε πρώτος
    Ο Μάκης έχει την κασέτα με το Προπατορικό Αμάρτημα. Γι' αυτό ο Θεός αναγκάστηκε να μας δώσει μια δεύτερη ευκαιρία με το Χριστό.
    Ο Θεός δεν υπάρχει πια, πήδηξε από τον 4ο μετά από αποκαλυπτική εκπομπή του για το ρόλο του στα Σόδομα
    Ο Μάκης είναι ο μεγάλος αδερφός του Μεγάλου Αδερφού.
    Ο Μάκης έβαλε την εντολή whois στο Unix
    Αποκάλυψη του Μάκη: η Ακρόπολη χτίστηκε με άδεια αναψυκτηρίου. Προφυλακίζεται ο Ικτίνος, ερευνάται ο ρόλος του Καλλικράτη στην υπόθεση.
    Ο Μάκης ήξερε για την 11η Σεπτεμβρίου από το 1992.
    Μην ψάχνετε στο Google. Ρωτήστε τον Μάκη!
    Ο Ιούδας κρεμάστηκε όταν έμαθε ότι ο Μάκης έχει το DVD με την προδοσία
    Ο Μάκης δεν κάνει εύκολα φιλίες γιατί του κοστίζουν σε άγραφα DVD
    Αν πεις δυνατά το όνομα του Μάκη τρεις φορές θα ανάψουν οι κάμερες. Και οι άδειες από μπαταρία.
    Ο Μάκης γνωρίζει τον άγνωστο στρατιώτη.
    Ο Μακης ξερει τι εκανες περσι το καλοκαιρι
    Ο Σωκράτης ήπιε κώνιο γιατί θα τον έβγαζε ο Μάκης
    Ο Μάκης ξέρει το τελευταίο δεκαδικό του π.
    Ο Μάκης έχει σε DVD το Big Bang. Μαζί με τα extras.
    'Οταν ο Μάκης παντρεύτηκε την Κιμ, ο γάμος έπαψε να είναι μυστήριο...
    Ο Μάκης δεν αφήνει κανέναν καλεσμένο να μιλήσει γιατι ήδη ξέρει τι θέλουν να πουν.
    Ο Μάκης μπορεί να διαβάζει αρχεία video σε οποιοδήποτε format χωρίς να έχει τα codec, με το μάτι
    Αν παίξεις τα dvd του Μάκη ανάποδα, υπάρχουν υποσυνείδητα μηνύματα που προκαλούν επιθυμία να πηδήξεις από το μπαλκόνι.
    Αν ο Σάρουμαν είχε τον Μάκη για βοηθό, θα είχε βρει τον Φρόντο σε μία ώρα.
    Ο στρατος δεν καλεσε το Μακη, γιατι ο στρατος ειχε πραγματα να κρυψει.
    Ο Μάκης έριξε την πέτρα στην Μαγδαληνή
    Πριν κοιμηθεί ο Μπαμπούλας ανοίγει την ντουλάπα για να δει μήπως κρύβεται ο Μάκης
    Η Στάση του Νίκα προκλήθηκε μετά από ρεπορτάζ του Μάκη για στημένες κούρσες
    Όταν ο Μάκης παίζει Call of Duty οι σφαίρες του σκοτώνουν παίχτες και σε άλλους servers.
    Όταν ο Μάκης λούστηκε με Herbal Essences, το σαμπουάν είχε οργασμό.
    O Νοστραδαμος δεν εβλεπε οραματα. Εβλεπε τα dvd του Μακη.
    Αυτός που δεν ξέρει και νομίζει ότι ξέρει είναι ανόητος. Αυτός που ξέρει και γνωρίζει ότι ξέρει είναι ο Μάκης
    Makis knows Victoria's secret.
    Ο Μάκης ψάχνει για νέους φίλους. Τους παλιούς τους έδωσε όλους!!!
    Ο Τρωϊκός πόλεμος ξέσπασε όταν ο Μάκης έστειλε dvd του Πάρη με την Ελένη στο Μενέλαο
    Ο πόλεμος των formats κρίθηκε όταν ο Μάκης αποφάσισε να περάσει στο Blu-ray.
    Ο Μάκης θα κρίνει το Χριστό στη Δευτέρα Παρουσία
    Ο Μάκης κατήγγειλε την καταπάτηση αιγιαλού από τον Μωυσή στην Ερυθρά Θάλασσα

    T.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 2:42

    ΕΥΑΛΩΤΟΣ

    και ΜΕΓΑΛΟΣΤΟΜΙΕΣ είναι τα σωστά

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πολύ πανικό βλέπω σε ΠΑΣΟΚ, κκε και Νου δου για ΣΥΡΙΖΑ. Κουφάλες έρχεται ο Τσίπρας. σας σιχάθηκε ο κόσμος ρε, οι νέοι ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μαλλον δεν βλέπεις καλά.
    Για ξανακοίτα καλύτερα;

    Οσον αφορά τον ΚΚΕ που η βλακεία του δεν τον αφήνει να κρυφτεί, αφού έκανε κλείσιμο, ότι καλά μου τα λέει ο Μιχάλης, χωρίς να μπαίνει στον κόπο να μας πεί που είναι καλά, που δεν είναι και τόσο καλά και αθ μπορούσε ίσως καλύτερα -σιγά μη καταλαβαίνει- - σαν ζώο οσμίζεται ποιός είναι με ποιόν-, προχώρησε στην μαλακία του, για το "ποιούς εκπροσωπεί ο Τσίπρας".

    Απολιθώματα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Χωριάτη,δεν κατάλαβες Χριστό μιλάμε....
    ΚΚΕ με βάφτισες;;;;;;
    Είσαι άπαιχτος !!!
    Είσαι σίγουρα ο ορίτζιναλ Χωριάτης;
    Ή άρχισαν πάλι οι μαϊμουδιές στο blog;
    Το ερώτημα για το τί εκφράζει κοινωνικά ο Τσίπρας θα το ξαναβάλω.
    Αριστερό κόμμα είναι,κάποιους μη προνομιούχους θα πρέπει να εκφράζει,γι αυτό και ρώτησα τον Μιχάλη ποιοι είναι αυτοί.
    Όσοι δηλώνουν αριστεροί θα καταλάβουν τη σημασία του ερωτήματος.
    Αφού όμως μου την έσπασες ,θα ρωτήσω και σένα τώρα:
    ρε συ Χωριάτη,τι εκφράζει κοινωνικά ο ΓΑΠ και η ηγετική του ομάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΓΑΜΗΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ.
    ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ,ΓΙΟΥΧΑΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ ΟΣΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μάλλον εσύ οσμίζεσαι σαν ζώο ποιος είναι με ποιον ...
    Φαντάζεσαι ότι κάποιος είναι ΚΚΕ,αρχίζεις να παπαγαλίζεις την κασέτα που έχεις στο μυαλό σου για το ΚΚΕ (βλακεία,απολιθώματα κλπ.) και νομίζεις ότι ξεμπερδεύεις τόσο με το ΚΚΕ όσο και με τους συνομιλητές σου.
    Όσο για την αντιληπτική σου ικανότητα,παίρνεις άριστα!
    Άντε μετά να κάνει δουλειά ο ΓΑΠ με τέτοια ...μυαλά να τον υποστηρίζουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ε τότε να σου απαντήσουν αυτοί που δηλώνουν Αριστεροί και καταλαβαίνουν την σημασία του ερωτήματος, που την κρατάς επτασφράγιστο μυστικό και δεν μας την λές.

    Οταν καταφέρεις να απαντήσεις λογικά, τότε θα σου απαντήσω και εγώ στα υπόλοιπα ερωτήματα που βάζεις επειδή σπάστηκες.

    Ο ΓΑΠ εκφράζει τα πιό προωθημένα και προοδευτικά τμήματα της ελληνικής κοινωνίας και σίγουρα δεν εκφράζει τα πλέον συντηρητικά και καθυστερημένα, που με επικεφαλής τα κόμματα της Αριστεράς , ακριβώς επειδή δεν του βρίσκουν καμμία σχέση με ότι αυτά φαντάζονται ότι είναι η κοινωνία, τον θέλουν εκφραστή των Αμερικάνων, των Εβραίων, των εξωγήινων, της μαμάς του.

    Ο ΓΑΠ είναι ξένος για το "δικαίωμά τους", να δίνουν "ταυτότητες" στον καθένα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ολο χαρακτηρισμούς προσωπικούς είστε. Ολο σας αδικούν εσάς προσωπικά, οι άλλοι και τρώτε τον χώρο με το να κλαίγεστε και να επιδεικνύεται ενδιαφέρον ξαφνικα΄για το κακό που κάνω εγώ στον ΓΑΠ, που εσείς πρίν από λίγο θέλατε να τον εξαφανίσετε.

    Δεν έχετε , τσίπα.

    Οποιος σας ζορίζει, σαν ζώα που οσμίζονται τον κίνδυνο , προσπαθείτε με φτηνούς κουτοπόνηρους συνδικαλισμούς, να τον υπονομεύσετε.

    Προσπαθήστε. Εσείς θα χάσετε.

    Και να θυμάστε τώρα, δεν μπορείτε να κρυφτείτε. Θα σας σέρνει ο κόσμος από τηνμύτη να εξηγείτε, τι θέση έχετε για την ζωή του, εσείς οι θρασείς που μέχρι χτές, κρίνατε με ασφάλεια τους πάντες.

    Τώρα θα δείτε τι θα πεί, να απαντάς και όχι απλά να διαφωνείς.

    Θα καταραστείτε την μέρα που ανέβηκαν τα ποσοστά σας.

    Θα δείτε ότι και σείς μοιάζετε με το τέρας.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

    Μαζεύτηκαν οι αρχηγοί για σύσκεψη μεγάλη
    να πούνε τις απόψεις τους σε ένα ακρογιάλι
    ο Πρόεδρος Γιωργάκης μονολογεί σαν γραία
    και κλαίει και οδύρεται μαζί με Τηλέμαχο Χυτήρη πούχει παρέα:

    Γιωργάκη:
    Μου ‘φυγε το Αντάκι μου και πήγε με τον Χοντρο Βαγγελάκι
    Λες και δεν είχα και εγώ αρχίδια και παπάρι.

    Πάγγαλος:
    Ησύχασε Γιωργάκη μην κανείς σαν Μωρό
    ξέρεις εγώ τα κλάματα πολύ τα τιμωρώ
    θα στον τσακίσω τον μπινέ και θε να βλαστημήσει
    την ώρα π’ απεφάσισε να σου την εγαμήσει.
    Είναι κι αυτή παλιόπραμα και για δυο φρέσκα μήλα
    με Δαμανάκη και λοιπές γαμιέται σαν τη σκύλα.

    Μετά τα λόγια τα σοφά του φίνου Θεόδωρου
    το λόγο δίνουν στον ψηλό, το Γραμματέα τον Ρέπα:

    Ρέπας:
    Φίλε μου Τηλέμαχε, φίλε Ακη γεια σας
    και οπως λεν οι σύγχρονοι ψωλή μου στα μεριά σας
    Το έμαθα Γιωργάκη, μάλακα να σε βράσω
    στην έσκασε ο ψωλαράς και σ’ άφησε στον άσσο
    κι αν η Αντα σου ‘φυγε δική σου ήταν βλακεία
    ομως μην απελπίζεσαι σου μένει η μαλακία.
    τώρα απομένει σύντροφοι, να δούμε τι θα γίνει
    και την δική του προσβολή γρήγορα να ξεπλύνει
    Ακόμα δεν σας μίλησα και μου ‘ρθε μια ιδέα
    τι διάβολο Γιωργάκη, Γιατί με λένε Ρέπα:

    Είμαι της γνώμης το λοιπόν να μεταμφιεστούμε
    σαν αστυνομικοί κρυφοί, στην Θεσσαλονίκη οι δυο να μπούμε.
    εσύ του Υγειονομικού και εγώ της ασφαλείας
    ζητάμε από τον Μπακατσέλο εξέταση υγείας.
    Ολες τις εξετάζουμε, φτάνουμε στην Αντα
    κοιτάμε το μουνάκι της με πούτσα καυλωμένη
    της βρίσκεις τάχα σύφιλη και υπερμετρωπία
    την παίρνουμε για του Συγγρού να κάνει θεραπεία.
    Και ετσι δίχως βάσανα και δίχως φασαρία
    στο Καστρί την πηγαίνουμε και λήγει η Ιστορία.

    Χυτήρης:
    Καλή είναι η ιδέα σου μα θ’ ανακαλυφθούμε
    και δεν θα τη γλυτώσουμε, σκληρά θα γαμηθούμε,
    και δεν το θέλω ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος
    αφού τη γλύτωσε μικρός να γαμηθεί μεγάλος.

    Γιωργάκη:
    Φέρτε μου το Αντάκι μου κι άμα μου το ζητήσετε
    πολύ ευχαρίστως κάθομαι να μου τον κοπανίσετε.

    Τοτ’ επενέβη ο Ακης και μίλησε σταράτα
    στο Πρόεδρο Γιωργάκη και του ‘σκισε τη γάτα:

    Αστα κουβαρνταλίκια σου κι εμείς δεν τα μασάμε
    το ξέρεις δα πολύ καλά πως κώλο δεν γαμάμε
    κι αν κάτι τέτοιο κάνουμε μια μέρα παρά φύση
    τότε ο πούτσος ο καυτός να μην μπορεί να χύσει.

    Ετσι εσταματήσανε χωρίς να καταλήξουν
    για να σκεφθούν καλύτερα προτού να ξανασμίξουν
    και ο καθένας χωριστά τη λύση για να φέρει
    να γλυτωθούν τα βάσανα μακριά σε ξένα μέρη.

    Τ’ απόγευμα συνέχισαν, μα είχαν άλλες βλέψεις
    με βάση το φιλότιμο και λανθασμένες σκέψεις.
    ξανά εκυριάρχησε για πόλεμο η γνώμη
    κι ετσι αρχίσαν τα δεινά, το αίμα και οι τρόμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πάντως φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ, για να καταλάβετε πόσο είστε εκτός πραγματικότητας, σήμερα οι διαχειριστές του Μπλόγκ, που είναι φανερό ότι είναι του Κουρή, μας έχουν βάλει να συζητάμε για τον ΣΥΡΙΖΑ, τον Πάγκαλο, τον ΓΑΠ και τον Μητσοτάκη, ώστε να αφήσουμε στο απυρόβλητο τον Καραμανλή.

    Προσπαθούν να φύγουμε από το σκάνδαλο Ζαχόπουλου.

    Ματαιοπονούν.

    Οπως χάσαν το παιχνίδι με τον ΒΒ, έτσι θα χάσουν και αυτό το παιχνιδάκι.

    Ο Καραμανλής θα φύγει νύχτα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ολο αποκαλύψεις ήταν μέχρι προχτές και τώρα τους έχει μαράνει ο θάνατος του Χριστόδουλου, ο Μητσοτάκης, ο Πάγκαλος , ο Τσίπρας.

    Πιστεύουν ότι έτσι θα κτυπήσουν το ΠΑΣΟΚ. Γελιούνται.
    Ισα ίσα του δίνουν την ευκαιρία να αποκαλύπτει τις συκοφαντίες.

    Να του πείτε να φύγει, τελείωσε το παιχνίδι.
    Το αμοντάριστο DVD κρύβει ένα τρομερό μυστικό. Ρίχνει τον Καραμανλή, γι'αυτό και το κρύβουν.

    Ρίξανε στο τραπέζι το σκάνδαλο της Ζήμενς, αλλά το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, τους ξεγύμνωσε.
    Ζητάει εξεταστική επιτροπή της Βουλής, ώστε να μη μείνει τίποτε κρυφό.
    Να δούμε το ΚΚΕ θα ψηφίσει ΥΠΕΡ;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύω ότι αυτή την φορά θα πάψει να χασκογελάει ειρωνικά.

    Θα δούμε. Εδώ θα είμαστε

    Για τον Μιχάλη αυτό που ζητούσε "έμπρακτη συγνώμη".

    Θέλει κάτι άλλο;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. A ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

    Μαζεύτηκαν οι αρχηγοί για σύσκεψη μεγάλη
    να πούνε τις απόψεις τους σε ένα ακρογιάλι
    ο Πρόεδρος Γιωργάκης μονολογεί σαν γραία
    και κλαίει και οδύρεται μαζί με Τηλέμαχο Χυτήρη πούχει παρέα:

    Γιωργάκη:
    Μου ‘φυγε το Αντάκι μου και πήγε με τον Χοντρο Βαγγελάκι
    Λες και δεν είχα και εγώ αρχίδια και παπάρι.

    Πάγγαλος:
    Ησύχασε Γιωργάκη μην κανείς σαν Μωρό
    ξέρεις εγώ τα κλάματα πολύ τα τιμωρώ
    θα στον τσακίσω τον μπινέ και θε να βλαστημήσει
    την ώρα π’ απεφάσισε να σου την εγαμήσει.
    Είναι κι αυτή παλιόπραμα και για δυο φρέσκα μήλα
    με Δαμανάκη και λοιπές γαμιέται σαν τη σκύλα.

    Μετά τα λόγια τα σοφά του φίνου Θεόδωρου
    το λόγο δίνουν στον ψηλό, το Γραμματέα τον Ρέπα:

    Ρέπας:
    Φίλε μου Τηλέμαχε, φίλε Ακη γεια σας
    και οπως λεν οι σύγχρονοι ψωλή μου στα μεριά σας
    Το έμαθα Γιωργάκη, μάλακα να σε βράσω
    στην έσκασε ο ψωλαράς και σ’ άφησε στον άσσο
    κι αν η Αντα σου ‘φυγε δική σου ήταν βλακεία
    ομως μην απελπίζεσαι σου μένει η μαλακία.
    τώρα απομένει σύντροφοι, να δούμε τι θα γίνει
    και την δική του προσβολή γρήγορα να ξεπλύνει
    Ακόμα δεν σας μίλησα και μου ‘ρθε μια ιδέα
    τι διάβολο Γιωργάκη, Γιατί με λένε Ρέπα:

    Είμαι της γνώμης το λοιπόν να μεταμφιεστούμε
    σαν αστυνομικοί κρυφοί, στην Θεσσαλονίκη οι δυο να μπούμε.
    εσύ του Υγειονομικού και εγώ της ασφαλείας
    ζητάμε από τον Μπακατσέλο εξέταση υγείας.
    Ολες τις εξετάζουμε, φτάνουμε στην Αντα
    κοιτάμε το μουνάκι της με πούτσα καυλωμένη
    της βρίσκεις τάχα σύφιλη και υπερμετρωπία
    την παίρνουμε για του Συγγρού να κάνει θεραπεία.
    Και ετσι δίχως βάσανα και δίχως φασαρία
    στο Καστρί την πηγαίνουμε και λήγει η Ιστορία.

    Χυτήρης:
    Καλή είναι η ιδέα σου μα θ’ ανακαλυφθούμε
    και δεν θα τη γλυτώσουμε, σκληρά θα γαμηθούμε,
    και δεν το θέλω ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος
    αφού τη γλύτωσε μικρός να γαμηθεί μεγάλος.

    Γιωργάκη:
    Φέρτε μου το Αντάκι μου κι άμα μου το ζητήσετε
    πολύ ευχαρίστως κάθομαι να μου τον κοπανίσετε.

    Τοτ’ επενέβη ο Ακης και μίλησε σταράτα
    στο Πρόεδρο Γιωργάκη και του ‘σκισε τη γάτα:

    Αστα κουβαρνταλίκια σου κι εμείς δεν τα μασάμε
    το ξέρεις δα πολύ καλά πως κώλο δεν γαμάμε
    κι αν κάτι τέτοιο κάνουμε μια μέρα παρά φύση
    τότε ο πούτσος ο καυτός να μην μπορεί να χύσει.

    Ετσι εσταματήσανε χωρίς να καταλήξουν
    για να σκεφθούν καλύτερα προτού να ξανασμίξουν
    και ο καθένας χωριστά τη λύση για να φέρει
    να γλυτωθούν τα βάσανα μακριά σε ξένα μέρη.

    Τ’ απόγευμα συνέχισαν, μα είχαν άλλες βλέψεις
    με βάση το φιλότιμο και λανθασμένες σκέψεις.
    ξανά εκυριάρχησε για πόλεμο η γνώμη
    κι ετσι αρχίσαν τα δεινά, το αίμα και οι τρόμοι...





    B ΟΙ ΓΑΠΙΚΟΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ

    ήταν σχεδόν αδύνατο μες την παλιά την πόλη
    να βρει κανείς για να κρυφτεί χαντάκι η περβόλι
    την θεσσαλονίκη πια την όμορφη την είχαν ξεκληρίσει
    και οι γυναίκες στην σειρά, κάνανε όλες πλύση.

    Πλένανε και χτυπούσανε τον κώλο τους στη γη
    για να ‘βγει το ψωλόχυμα και κάνανε πληγή.
    Κι αδιάκοπα ακουγόντουσαν σπαρακτικές κραυγές
    κι όποιος αντιστέκετο, έπεφταν και σφαγές.

    Από την άλλη την πλευρά, στων Γαπικών τα πλήθη
    γλέντια, χαρές, ξεφάντωμα, γαμήσια κακοήθη.
    Τα πάντα σε ερείπια ήτανε σωριασμένα
    κι όλοι γυρνούσαν σαν τρελοί και τα ‘χανε χαμένα.

    Στους καυλερούς τους Γαπικούς σαν άλμπουρα οι ψώλοι
    στους Βενιζελικούς σκούζοντας "πονάνε πια οι κώλοι"
    το βράδυ που κουράστηκαν απ’ την πολλή καβάλα
    αρχίσανε να σκέπτονται για σύντομη φευγάλα.

    Στα αμάξια κουβαλούσανε δονητές μαστίγια και προφυλακτικά
    πλαστικούς ψώλους μεσ’ τα βαθιά σκοτάδια
    τα πήγαιναν στις κωλάρες τους
    τις με χύσια παραφορτωμένες
    κι από τα γαμήσια τα πολλά τα είχανε χαμένα.

    Κι αφού τελειώσαν όλα αυτά, τα τόσο λυπηρά
    την χιλιογαμημένη πήρανε, σαν να ‘τανε κυρα
    και την παρουσιάσανε πως ήταν αρπαγμένη
    και πως με ζόρι κι απειλές ήτανε γαμημένη.

    Γιατί σαν συναντήθηκαν στη ξένη τη βιλάρα
    έξυπνη και πανέμορφη και καύλα όλο γεμάτη
    κι ολόγυμνη με το μουνί καλά αρωματισμένο
    με μόνο το βρακάκι της κι αυτό μισό βγαλμένο
    μπροστά εις τον Γιωργάκη εστάθη το Αντάκι
    κι αυτός θωρώντας την βουβά με πούτσα καυλωμένη
    άρχισε να γυμνώνεται, πετώντας το βρακί
    και στη στιγμή οι σύντροφοι του τον έχουν μιμηθεί
    και όσο αυτός εγάμαγε μ’ ορμή και φλυαρία
    όλος ο άλλος ο κομματικός στρατός βαρούσε μαλακία.

    Μα όλα ετελείωσαν, τέρμα στα πανηγύρια
    έλυσαν τα ζωνάρια τους, χάλασαν τα τσαντίρια
    στοιβάζουν τις αιχμάλωτες, βουνό τις κακομοίρες
    νέες μικρές ανύπαντρες, γεμάτες όλο ψείρες
    θυσίασαν του Μπακατσέλου την κόρη Πολυξένη
    για να τιμήσουν τους Θεούς σ’ όλη την οικουμένη.
    Φύσηξ’ αέρας τρομερός, κι αγρίεψε η φύση
    κι έτσι επροσπαθήσανε και περιπλανηθήκαν
    κι άλλοι γυρίσαν νικητές κι άλλοι γαμημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 'οχι εξουσια για την εξουσια΄΄
    ''δεν θελουμε αυτον που θα νικησει τον καραμανλη''
    ο βαγγελης και τα συμφεροντα θελουν το θρονο μου.
    για μανο-αδριανοπουλο-φωφη-βουλα-μπρος πισω αρθρο 16-παχτα-Φλωριδη-αλεκο παπαδοπουλο (υπονομευτη),3 εκλογικες ηττες φταινε σημιτης κλπ αλλα οχι εγω.

    Αυτος που τα λεει αυτα ,φυσικα και δεν διακρινεται για την εξυπναδα του.
    αλλα Εσεις ?
    ειναι δυνατον να πιστεψετε οτι αυτος ο ανθρωπος (που βουλιαξε το κομμα του),θα ανακαμψει?
    Εινε δυνατον να αρνειστε την πραγματικοτητα?
    ειναι δυνατον να προτιματε 10 χρονια γαπ και αντιπολιτευση αντι μπενι και κυβερνηση ?
    να δουμε ως ποτε θα τα ριχνετε στα εξωθεσμικα συμφεροντα και στον Βαγγελη.
    Λογικα που θα παει ,καποτε θα καταλαβατε τη μ.....α που κανατε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τσίπρας: εξώφυλλο για το MAX!!
    αριστερή πρόταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Για να είναι αριστερή η πρόταση, πρέπει το στέλεχος να είναι καομούτσουνο;
    Τι μαλακίες είναι αυτές ρε;

    Εχετε ξεφύγει τελείως..

    Ε ρε καμμιά Ντόρα που σας χρειάζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ο Τσίπρας είναι κινηματίας τύπος .Ηταν στις καταλήψεις του 91 και λογικα και στις συγκρούσεις με την αστυνομία στις οποίες συμμετείχαν χιλιάδες νεολαίοι.Εμείς οι σαραντάρηδες και οι πιο παλλιοί αποτύχαμε να φέρουμε την καλύτερη και πιο δίκαιη κοινωνία.Ισως οι τριαντάρηδες στην ηγεσία να τα καταφέρουν καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Με εκφράζεις απόλυτα φίλε Κώστα Καραμπα (10:05 μμ).
    Άντε και οι ΕΝΑΝΤΙΑ μαζί! ΟΛΟΙ μαζί, με τις ιδιαιτερότητές μας. Γνώμη μου είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Εκτός από τις καταλήψεις όταν πήγαινε στο σχολείο, τι άλλη δουλειά έχει κάνει στη ζωή του ο σωτήρας του Έθνους/κοπρόσκυλο/Τσίπρας;

    Μήπως δούλευε γκαρσόνι τα καλοκαίρια στα ξενοδοχεία του Αλαβάνου και γι' αυτό του έδωσε το δακτυλίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Προς "3:09 μμ":
    Πονάει πολύ, πάρα πολύ, αλλά πρέπει να κάνεις κουράγιο, να σφίξεις την καρδιά σου, και να αφεθείς... Για να το απολαύσεις!Γιατί αλλιώς θα πονάει περισσότερο και ίσως δεν τ' αντέξεις. Κι' αυτό θα είναι τελεσίδικο για σένα γαπητέ. Κουράγιο... Αυτά έχει η χωή. Ευτυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Κύριε "3:09 μμ", αντί να ξεφτιλίζεται - έστω και ανώνυμος - εάν πράγματι θα ήθελες να μάθεις, θα μπορούσες να ρωτήσεις και να σου απαντήσω, και τι σπούδασε και τι δουλειά κάνει ο Τσίπρας.
    Αλλά ο λόγος σου (...τέλος πάντων)αλλού σκοπεύει. Είσαι ένας απλός συκοφάντης που δουλεύεις για το δικομματισμό, ή μήπως για το ΚΚΕ;;;
    Αλλά τι λέω, το ΚΚΕ με την πολιτική του δεν είναι που τείνει χείρα βοηθείας στο Δικομματισμό;;;
    Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι, που πέρα από (βαρύγδουπα και κούφια) λόγια, στα οποία μας έχει συνηθίσει το κομματικό κατεστημένο (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ), αυτοί προχωράνε με προτάσεις και θέσεις για τα μεγάλα προβλήματα του τόπου μας. Και αυτοί είναι η Αριστερά και η νεολαία μας!
    Συνέχισε Αλέξη, εσύ είσαι το μέλλον. Εσείς οι νέοι της Αριστεράς, μπορείτε να αλλάξετε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τον τόπο μας.
    Μην ακούς τις "Σειρήνες". Με ήθος, με σκέψη καθαρή, με τις γνώσεις σας και με την παλικαριά σας, μπορείτε να φέρεται τα πάνω κάτω.
    Αλλάξτε τα ΟΛΑ!!! Μπορείτε. Είμαστε μαζί σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ:

    Κύριε "3:09 μμ", αντί να ξεφτιλίζεσαι - έστω και ανώνυμα - εάν πράγματι θα ήθελες να μάθεις, θα μπορούσες να ρωτήσεις και να σου απαντήσω, και τι σπούδασε και τι δουλειά κάνει ο Τσίπρας.
    Αλλά ο λόγος σου (...τέλος πάντων)αλλού σκοπεύει. Είσαι ένας απλός συκοφάντης που δουλεύεις για το δικομματισμό - ή μήπως για το ΚΚΕ;;;
    Αλλά τι λέω, το ΚΚΕ με την πολιτική του δεν είναι που τείνει χείρα βοηθείας στο Δικομματισμό;;;
    Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι, που πέρα από (βαρύγδουπα και κούφια) λόγια, στα οποία μας έχει συνηθίσει το κομματικό κατεστημένο (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ), αυτοί προχωράνε με προτάσεις και θέσεις για τα μεγάλα προβλήματα του τόπου μας. Και αυτοί είναι η Αριστερά και η νεολαία μας!
    Συνέχισε Αλέξη, εσύ είσαι το μέλλον. Εσείς οι νέοι της Αριστεράς, μπορείτε να αλλάξετε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ όλα τα στραβά στον τόπο μας.
    Μην ακούς τις "Σειρήνες". Με ήθος, με σκέψη καθαρή, με τις γνώσεις σας και με την παλικαριά σας, μπορείτε να φέρεται τα πάνω κάτω.
    Αλλάξτε τα ΟΛΑ!!! Μπορείτε. Είμαστε μαζί σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Είναι μεγάλη η ευκαιρία που έχει ο τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ,ελπίζω για το καλό της χώρας να την αξιοποιήσουν.
    Ο αλαβάνος είναι μεγάλη απώλεια..

    Χρειάζονται ριζοσπαστικές και κυρίως ρεαλιστικές προτάσεις που θα εξυπηρετούν τα συμφέροντα του λαού και όχι των πολυεθνικών και των νταβατζήδων.Να βελτιωθεί ότι λειτουργεί σωστά,διάλυση και ξαναχτίσιμο σε ότι πάει στραβά.

    Αύξηση του βασικού μισθού-περισσότερες μέρες άδειας.
    Νοικοκύρεμα στο ΕΣΥ και τέρμα στα φακελάκια.
    Περισσότερα χρήματα για την παιδεία,τέλος στα φροντιστήρια,ποιοτικότερα ΑΕΙ.
    Αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων στις πόλεις,ισχυρά κίνητρα για να επιστρέψει ο κόσμος στην επαρχία.
    Αμεσότερη δημοκρατία,να αισθάνεται ο καθένας οτι η γνώμη του μετράει,ότι ΑΥΤΟΣ αποφασίζει για τη χώρα/πόλη/χωριό του.

    Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος,ο πλούτος που παράγεται στη χώρα να επιστρέφει σε εμάς.Δε χρειάζεται να έχουν τόσα δις οι προμηθευτές,αν βρεθεί κάποιος με πολιτική βούληση θα βάλουν μυαλό και θα συμβιβαστούν με λιγότερα κέρδη.
    Οποιος πολιτικός το καταφέρει θα μείνει στην ιστορία.
    ΠΑΣΟΚ και ΝΔ αποκλείεται,είναι μέρος του συστήματος και ζουν από αυτό δεν αντέχουν να έρθουν σε ρήξη ούτε με τον καφετζή της βουλής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. oi εναντιοι αλλά και το μερα και τα μλ πήγαμε χάλια στις εκλογές .Ηταν μία τρωγωδία γιαυτές τις ομάδες που ενώ λένε τα ίδια δεν μπορούνε να συνεργαστούνε και να κατεβούμε όλοι μαζί.Αφού λοιπόν αποτύχαμε η πρότασή μου είναι ψήφο στο συρυζα αλλά και στο κκε όποιος θέλει.Να μην πάει χαμένη η ψήφος ,γιατί ψήφος στο 0,16 τοις εκατό είναι χαμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. O Τσίπρας σοβαρός άνθρωπος;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ χώρος με θέσεις;

    Όχι άλλο κάρβουνο...

    ._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Τζίγγερ φτάνει πια η κοροϊδία.
    Ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι πολύ περήφανος και δεν ανέχεται την απαξίωση της ομάδας.
    Ο ΠΑΟ δεν είναι αυτοκινητάκι .
    ΠΟΥΛΑΑΑΑΑΑ.
    ΟΛΟΙ ΠΕΚ.
    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Για τον "kostas karampas":
    Ποτέ μια ψήφος δεν είναι χαμένη, αλλά καταλαβαίνω πώς το εννοείς.
    Γι' αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου...
    Είναι μια ευκαιρία, έτσι που είναι σήμερα τα πράγματα να κάνουμε κάτι.
    Πιστεύω πως η ψήφος στο ΣΥΡΙΖΑ είναι μια διέξοδος και μια ελπίδα για κάτι καλύτερο.
    Ας μην ζητάμε πολλά. Ας γίνει όμως κάτι επιτέλους. Γιατί μέχρι τώρα, εδώ και 30 χρόνια, δεν είδαμε να γίνεται ΤΙΠΟΤΑ στο τόπο μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε "8:59 μμ".
    Το κείμενό σου, περιέχει απόψεις με τις οποίες συμφωνούν σήμερα όλοι οι Έλληνες, οι οποίοι έχουν απογοητευθεί από τα δύο μεγάλα κόμματα και περιμένουν μια άλλη πολιτική από πλευράς κυβέρνησης. Όχι της τωρινής της ΝΔ, ούτε της προηγούμενης του ΠΑΣΟΚ.
    Γι' αυτό και δείχνουν μια προτίμηση απ' ό,τι φαίνεται στην Αριστερά και το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι τυχαίο...
    Φτάνει ο ΣΥΡΙΖΑ και ο νέος πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέξης Τσίπρας, μετά το συνέδριο του επόμενου σαββατοκύριακού, να προτείνουν ένα πρόγραμμα διακυβέρνησης στο λαό. Πιστεύω ότι θα το κάνουν. Και θα τους αγκαλιάσει ο λαός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Πράγματι έχει κάρβουνο η μούρη σου μαλάκα "9:29 μμ" και δεν βλέπεις γύρω σου.
    Άει τράβα να πλυθείς, να δεις Θεού πρόσωπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

«ΑΚΕΦΑΛΗ» η Χεζμπολάχ! ΟΙ IDF ΣΚΟΤΩΣΑΝ και τον διάδοχο του Νασράλα...

Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε απόψε ότι ένας από τους κορυφαίους αξιωματούχους της Χεζμπολάχ, ο οποίος αναμενόταν να γίνει ο επόμενος ηγέ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *