GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο Αλ. Λυκουρέζος έδωσε τις φωτογραφίες...

. ...με τον Χρ. Ζαχόπουλο και την Ε. Τσέκου! . Κάποιοι λένε ότι οι φωτογραφίες που δημοσίευσε το "Θέμα" με τον Ζαχόπουλο και την ...

.
...με τον Χρ. Ζαχόπουλο και την Ε. Τσέκου!
.
Κάποιοι λένε ότι οι φωτογραφίες που δημοσίευσε το "Θέμα" με τον Ζαχόπουλο και την Τσέκου προέρχονται από το DVD που λέγεται ότι είχε ο Θέμος Αναστασιάδης κα το έδωσε στον Γ. Ανδριανό.
Αυτό δεν είναι ακριβές, γιατί συνοδεύονται και από τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα της ΕΛ.ΑΣ. που έκανε την εργαστηριακή εξέταση.
Το αν ο Θ. Αναστασιάδης είναι ο βιντεοκομιστής, είναι άλλο θέμα.
Πάντως το φωτογραφικό υλικό που δημοσιεύτηκε περιέχεται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί και αντίγραφα της οποίας έχουν πάρει μέχρι τώρα οι δύο δικηγόροι. Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος, της οικογένειας Ζαχόπουλου, και ο Κώστας Χρυσικόπουλος συνήγορος της Ευης Τσέκου.
Αυτός που έδωσε το φωτογραφικό υλικό στην εφημερίδα είναι ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος. Λίγο αντιφατικό, αφού εκπροσωπεί την οικογένεια Ζαχόπουλου, αλλά έτσι είναι.

52 σχόλια

  1. index

    Βάλτε ρε τουλάχιστον τις επεξεργασμένες, βάλατε πάλι τις κιτρινιάρες...

    Click ΕΔΩ και ΕΔΩ

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ερωταται ο καθ υλην αρμοδιος υπουργος:
    Τι κονεξια εχει ο κηρομυτης ο παπαδοπουλος να παιζει ακομα στον Παναθηναικο?

    Αυτος ουτε για ομαδα Γ Εθνικης δεν κανει.

    Καρχιμακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AGIE RESPECT

    H KYBERNHSH EBGALE TO PORNO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφέρουν τον πολίτη φωτογραφίες από το οπτικό υλικό που έχουν στα χέρια τους οι Αρχές; Είναι οι φωτογραφίες από τις ιδιωτικές στιγμές (έστω του ζευγαριού αυτού) αντικείμενο σχολιασμού ή υλικό προς δημοσίευση, τη στιγμή μάλιστα που ο Χ. Ζαχόπουλος δίνει ακόμη μάχη για τη ζωή (οι επιπλοκές είναι πάντα πιθανές) στην εντατική ενώ η Ε. Τσέκου είναι με κατάθλιψη στη φυλακή; Ποιός εγγυάται ότι η άθλια ψυχολογική κατάσταση που οδήγησε τον Ζαχόπουλο στο απονενοημένο διάβημα δεν θα επιδεινωθεί από τέτοια δημοσιεύματα ώστε να έχουμε και πάλι τα ίδια; Οι πληροφορίες από τον Ευαγγελισμό λένε ότι τουλάχιστον δύο φορές προσπάθησε ο ίδιος να αποσυνδέσει τα σωληνάκια (!)... Το ApoMesa.Info ΔΕΝ θα δημοσιεύσει υλικό που κανονικά αφορά τη Δικαιοσύνη και μόνο αυτή. Αντίθετα, το όνομα του δημοσιογράφου που έδωσε το DVD στον Γ. Ανδριανό έχει νόημα να δημοσιοποιηθεί καθώς είναι σημείο κλειδί για την εξέλιξη της υπόθεσης ενώ οι διάφορες λανθασμένες διαρροές καίνε άδικα λάθος κόσμο. Σύμφωνα με το Μαξίμου (που δεν έχει λόγο να κάνει λάθος διαρροές σε αυτή τη φάση) ο δημοσιογράφος είναι ο Θέμος Αναστασιάδης. Θα το αρνηθεί ο ίδιος; Πιθανό, αλλά η πλευρά της κυβέρνησης λέει ότι έχει αποδείξεις. Με αυτοκίνητο της Ασφάλειας άλλωστε πήγε στο ραντεβού του Hilton ο Ανδριανός... Το βέβαιο είναι, όπως γράψαμε και σε προηγούμενες αναρτήσεις ότι θα καταθέσει το όνομα στον ανακριτή σύντομα, καθότι η γραμμή του Μαξίμου είναι τέτοια. Στο εκδοτικό μέτωπο τώρα, αποστάσεις από τον Θέμο παίρνει ο Μάκης, ο οποίος δεν είναι διατεθειμένος να ρισκάρει κόντρα με όλους για χάρη του συνεργάτη του (με τον οποίο είναι κοινό μυστικό ότι οι σχέσεις ήταν από πριν κάκιστες). Οι κακές γλώσσες άλλωστε λένε ότι ο Θέμος έκανε την χάρη (δίνοντας το DVD στην κυβέρνηση) για να "ξεχαστεί" το θέμα των ατεκμηρίωτων 5εκ. ευρώ που βρέθηκαν σε λογαριασμό του στην BNP Paribas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O Λυκουρέζος έπρεπε να είναι φυλακή σαν υπόδικος απάτης, όμως το σύστημα δικαιοσύνης που έχουμε διευθύνεται από μασόνους δικαστές και πολιτικούς (αλά Παπανδρέου-Καραμανλή) και τα μέλη τους αλληλοϋποστηρίζονται, για αυτό ακόμη δικηγορεί. Από τέτοιο φαύλο σύστημα έλληνες περιμένετε δικαιοσύνη; Έτσι ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΜΕ τον περιοριστικό όρο της εγγύησης των 150.000 Ευρώ που αφέθηκε πριν από λίγο διάστημα μετά την απολογία του ο δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος, που εμπλέκεται σε υπόθεση απάτης με οικόπεδα στην Αιξωνή της Γλυφάδας, θα καθαρίσει. Αν απατεώνες σαν τον Ζαχόπουλο και τον Αλ. Λυκουρέζο τους έβαζαν φυλακή σαν απατεώνες και κοπέλες με μικρή αξιόποινη πράξη μη αποδεδειγμένη, έβγαζαν έξω από την φυλακή, οι φίλοι των απατεώνων μασόνοι δικαστές, τότε και μόνον τότε, θα είχαμε δικαιοσύνη. (Δηλαδή ποτέ με πολιτικούς ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, αλλά μόνον με Το Πατριωτικό, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ (Ε.Α.Ρ.) του Εθνισμού.
    ΑΘΗΝΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 88 - ΤΗΛ.: 210 3301800 - email: info@ear-hellas.gr) Φιλόλαος 14/1/08

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. AGIE AN EXEIS TO SXOLIO ME AYTO POY EGRPSES GIA GLUTTING KAI TH NEA GRAMMH TOY MAXIMOY GIA NA TH THOLWSEI TA NERA ME PORNO KANE POSTING EDO TAIRIAZEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ Μ.Μ.Ε. ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΒΙΝΤΕΟΚΟΜΙΣΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ !!
    ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΞΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ πχ ΡΙΖΟΣ Η ΤΡΑΓΚΑΣ ΘΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ .
    ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ‘’ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ’’ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΣ ΤΡΕΜΕΙ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΓΛΥΦΤΗΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ .


    Karl Marx Jr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 8.43

    Είναι σε κάποιο προηγούμενο post.
    Βιάζομαι και δεν έχω χρόνο να το αναζητήσω.

    Ζούμε καταστάσεις «εκτάκτου ανάγκης», το καθεστώς κλονίζεται και συγκλονίζεται και μη έχοντας δυνάμεις, κοινωνική νομιμοποίηση και πλέον συνοχή καταφεύγει σε οριακές μορφές άσκησης της εξουσίας.

    Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί τα όργανα του κράτους και τη δικαιοσύνη για να δώσει μια ανάσα στο σύστημα που βρίσκεται υπό καταστολή στον αναπνευστήρα.
    Ζούμε ημέρες ολοκληρωτισμού και αυταρχισμού.

    Τα κυρίαρχα ΜΜΕ μέσα από την εσωτερική τους σύγκρουση στηρίζουν με νύχια και με δόντια τον Καραμανλή.
    Τρέμουν με την ιδέα της παραίτησης του σε αυτή τη φάση, καθώς είναι ανέτοιμοι να διαχειριστούν την κατάσταση.

    Δεν έχω άλλο χρόνο…εγώ είμαι ένας, όλοι μαζί είμαστε πολλοί.
    Αν σας ενδιαφέρει η δημοκρατία και τα δικαιώματα, αλλά και μια ζωή με αξιοπρέπεια, ιδού δρόμος λαμπρός.

    Αγωνιστείτε! Γράψτε! Κινητοποιηθείτε!
    Έχουμε μια ιδιόμορφη κοινοβουλευτική χούντα .
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επαναλαμβάνω.....ο δικοματισμός στην Ελλάδα (με την μεγαλύτερα παγκοσμίως ποσοστά διαφθοράς...με τα περισσότερα λαμόγια να κατέχουν θέσεις εξουσίας), πήρε και πάλι 80 %.
    Μήμπως φταίει και ο ψηφοφόρος, που ακόμη δεν έχει καταλάβει ότι 33 χρόνια μετά την μεταπολίτευση οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μας έχουν καταστήσει ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ.. και ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ στην υγεία..παιδεία..κοινωνική πρόνοια και ασφάλεια...συντάξεις...μισθούς
    Πόσα χρόνια θέλει ακόμα αυτός ο βλάκας έλληνας να καταλάβει.
    Πρέπει να πηδήξει ο Ζαχόπουλος
    για να καταλάβει τι λαμόγια μας έχουν κυβερνήσει και μας κυβερνάνε.

    ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. dracula
    ta dyo kommata exousias den katapolemoun tin diafthora.
    ma kai 0% na paroun stis epomenes ekloges, emeis o yperohos laos tha synthroume ti diafthora. min ypertimas tin "ithikotita" ton kommaton diamartyrias.

    comandante

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέμα: Δεν υπάρχουν άγγελοι, σου λέω…
    Συντάκτης: Του Χρύσανθου Λαζαρίδη, Γ.Γ. του ΔΣ/Δ21
    Ημερομηνία καταχώρησης: 10η Ιανουαρίου 2008


    Δεν υπάρχουν άγγελοι, σου λέω…

    Του Χρύσανθου Λαζαρίδη

    Επιτρέψτε μου δυο μόνο παρατηρήσεις για την υπόθεση Ζαχόπουλου:
    * Πρώτον, οικονομικό σκάνδαλο δεν βρέθηκε μέχρι στιγμής. Οπότε είναι πολύ πιθανό αυτό που ο ίδιος καταγγέλλει με την επιστολή που άφησε: Ότι τον πίεζαν με τα «προσωπικά» του, για να παρανομήσει, αυτός αρνήθηκε να υποκύψει, τον «εξέθεσαν» στο «Μαξίμου», ζητήθηκε η παραίτησή του κι εκείνος ένοιωσε να συντρίβεται από τα κυκλώματα και πήδηξε στο κενό.
    Αν αληθεύει αυτό, τότε ο Ζαχόπουλος συνετρίβει όχι διότι «παρανόμησε», αλλά διότι αρνήθηκε να παρανομήσει. Τον πίεζαν όχι γιʼ αυτά που είχε κάνει, αλλά γιʼ αυτά που αρνιόταν να κάνει. Και χρησιμοποίησαν ως μέσο εκβιασμού προσωπικά του «αμαρτήματα», που όμως, δεν συνιστούν παρανομίες…
    * Δεύτερον, είναι πολύ επικίνδυνη άποψη ότι οι πολιτικοί μας οφείλουν να είναι «άγιοι». Γιατί «άγιοι» κι «αναμάρτητοι» δεν υπάρχουν.
    Ο Πλάτωνας υποστήριξε ως ιδανικό πολίτευμα εκείνο όπου κυβερνούν οι «φιλόσοφοι», δηλαδή οι «άριστοι». Ο μαθητής του Αριστοτέλης, αντίθετα, θεώρησε ως καλύτερο πολίτευμα αυτό όπου επικρατεί η ανθρώπινη αρετή του μέτρου, όπου ακολουθείται «η αρχή της μεσότητας» κι όπου γίνονται σεβαστοί οι νόμοι.
    Ο δρόμος του μέτρου, η Αριστοτελική μεσότητα, είναι «η ταυτόχρονη αποφυγή της υπερβολής και της έλλειψης» - όχι η «αγιοσύνη» ούτε η «απολυτότητα».
    Δεν ζητάμε από τους πολιτικούς μας να είναι «άγιοι». Δεν δεχόμαστε, ασφαλώς, να είναι καθάρματα. Ζητάμε το ανθρώπινο μέτρο: να είναι τίμιοι, να διαθέτουν γνώση, ευθύνη και επίγνωση. Γνώση του αντικειμένου τους. Ευθύνη προάσπισης του δημοσίου συμφέροντος. Και επίγνωση των ορίων τους.
    Αν διαθέτουν εντιμότητα, γνώση, ευθύνη και επίγνωση είναι καλοί πολιτικοί. Κι ας μην είναι «άγιοι»…
    Αν εμφανίζονται ως «άγιοι», είναι πιθανό να αποδειχθούν υποκριτές, απατεώνες ή «ψώνια»…
    * Η Πλατωνική άποψη οδήγησε συχνά σε Ολοκληρωτισμούς. Οι θεοκρατίες του Μεσαίωνα διακήρυσσαν ότι μόνο οι «άγιοι» εκπρόσωποι του Υψίστου δικαιούνται να κυβερνούν. Και οι σύγχρονοι Ολοκληρωτισμοί διακήρυσσαν ότι μόνο οι «κοινωνικές πρωτοπορίες» που διαθέτουν το μονοπώλιο της Αλήθειας, της Προοδευτικότητας και της Πολιτικής ορθότητας μπορούν να ασκήσουν την εξουσία.
    * Όμως οι σύγχρονες φιλελεύθερες δημοκρατίες, οικοδομήθηκαν στην αρχή της Αριστοτελικής «μεσότητας», όχι στην αναζήτηση της Πλατωνικής «απολυτότητας». Αναδεικνύουν πολιτικούς αληθινούς, όχι ιδεατούς. Αναζητούν τίμιους και υπεύθυνους, όχι «αγγέλους εξ ουρανού».
    Εμείς αφού ανεχθήκαμε δεκαετίες καλπάζουσας φαυλότητας, σήμερα αναζητούμε πολιτικούς με «φωτοστέφανα αγιοσύνης».
    Περάσαμε από τη ένα άκρο στο άλλο…
    Στη χώρα του Αριστοτέλη, ο δρόμος προς την Αριστοτελική μεσότητα παραμένει πολύ μακρύς…

    http://www.diktyo21.gr/item.asp?ReportID=592
    ==

    Εσεις τι λετε αγαπες μου?
    Εκεινο που μπορω να καταλογισω στον Ζαχοπουλο ειναι οτι:

    Καλα ρε μαλακα ,ολοκληρος γενικος γραμματεας Υπουργειου εισαι σκατομαλακα!..
    ΟΥΤΕ να αυτοκτονησεις δεν ξερεις??
    Φτου ρε μασκαρα!

    Μας ξεφτιλισες ΟΛΟΥΣ εμας τους δημοκρατικους ανθρωπους αθλιε!

    Θελεις να αυτοκτονησεις ?
    Ωραια! ανεβα στην ταρατσα!
    Αχρηστε...

    Παρε ενα ποντικοφαρμακο,χαμενε!

    Εκτος αν τοκανες ,για να δειξεις την ..ευαισθησια σου!! φτου ρε!

    Το κανουν και το πιστευουν αυτο καποιοι "εκπαιδευτικοι" ,μην χεσω!.

    Ζουνε στον κοσμο τους ..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τριάντα χρόνια συναπτά και κάτι παραπάνω
    θρονιάστηκαν όλοι μαζί στήν πλάτη σου επάνω,
    τους βλέπεις ν'αλωνίζουνε, νυχθημερόν γκαρίζουνε
    φωνάζουνε και σκούζουνε σαν χήρες στο κρεβάτι
    αυτοί που μέναν σέ μαντρί και τώρα σε παλάτι
    φέρανε λέει δίκαιο και αξιοκρατία και φέρανε
    στον τόπο μας πολύ δημοκρατία
    και όλα αυτά καθ'ότι,
    τα θέλουν όλα κρατικά ποτέ σε ιδιώτη,
    ετούτο εκατέβασε των ιδικών η κούτρα
    και πέσαν πάνω στα λεφτά
    σ'όλα μαζί τα θηλυκά όλοι τους με τα μούτρα.

    Α ρε καρπαζοέλληνα ετούτο να το ξέρεις
    μ'αυτούς τους φαταούληδες πολύ θα υποφέρεις,
    μα πάνω απ'όλα πιο πολύ σε πιάνει αγανάκτηση
    και σού'ρχεται αηδία, να'χεις τον κάθε κατσαπλιά
    να έχει πέσει στα λεφτά αλλά και στα αιδοία.
    Τώρα αλλάξαν οι καιροί, δεν είναι όπως πρώτα,
    δεν σου ζητούν διπλώματα, μα βγάλε την κυλόττα.
    Κι εσύ κάτσε καί κοίταζε, το ξέρεις το χαμπέρι,
    με τσέπη άδεια απο λεφτά καί την ψωλή στο χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 11:29 πμ

    ==
    Α! ρε πουστη "βασιλης" !!

    Ρε! εισαι ταλεντο ρε!

    Ευγε!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 11:36 πμ

    ==
    Αει γαμισου..

    Δεν "παιζει" η μαλακια που εγραψες.

    Δεν .."παιζει" επαναλαμβανω..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 11.42

    Οχι! Δεν είναι μόνο ροζ και να αφήσετε την "τεχνική" γιατί είναι αμέσως αναγνωρίσιμη.

    Ξού βόδι, η "επικοινωνιακή τακτική" σου έλειπε βαρκάρη Καπετάν Τρόμπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 11:47 πμ

    ==
    Are you talking to me?

    Διακρινω κενα ..αερος..(air pockets)..

    Δεν ..συγκοινωνει

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ΑΓΙΟΣ

    9:27 πμ

    ==

    Αν σας ενδιαφέρει η δημοκρατία και τα δικαιώματα, αλλά και μια ζωή με αξιοπρέπεια, ιδού δρόμος λαμπρός.
    ==
    Φτου ρε ζωντοβολο.
    Ξερεις εσυ ΕΝΑΝ επαναλαμβανω ΕΝΑΝ ανθρωπο που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΑ!?!?

    Πες μου ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ????


    Αγωνιστείτε! Γράψτε! Κινητοποιηθείτε!
    =
    Τα γραφουμε ( σταρχιδια μας)..
    Αμα λαχει ..τα ξυνουμε κιολας..

    Έχουμε μια ιδιόμορφη κοινοβουλευτική χούντα .
    ==
    Εχουμε:
    1. Μια δικαστικη χουντα..
    (αμα θες .."διευκρινησεις" εδω ειμαστε)
    2. Εχουμε ΜΜΕ χουντα ( τα ιδια αμα θες διευκρινησεις)
    3. Εχουμε μπομπολοσταν,λαμπρακισταν κλπ χουντα.
    (απορεια των ..πρωτων)

    Και τωρα μας προεκυψες και ..συ!
    Ημαρτον!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βλάκα , πουλημένο τομάρι Λαζαρίδη.

    Μιλάς εσύ για μέτρο και μεσότητα, τώρα που αποκαλύπτεται η ποιότητα της "πλευράς" σου.

    Μιλάς εσύ για για ανοχή, που ήσουν ο κύρηκας της πόλωσης, όλα τα χρόνια.

    Πού όποιος διαφωνούσε μαζί σου, ήταν προδότης , Νενέκος, μίασμα.

    Αντε γαμήσου εξυπνάκια.

    Οσο και αν δεν θέλεις , θα ανοίξουν κάποια στιγμή και τα "μυστικά κονδύλια" από τα οποία σιτίζεστε, όλος ο εθνικιστικός εσμός.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και μιας και ο καιρος ειναι κακος..

    Να σας κανω μια ερωτηση:
    Πιστευει κανεις οτι αν η πασοκοσκυλια ητανε κυβερνηση τα πραγματα θα ηταν καλλιτερα?

    Η τελος παντων αν το ΣΥΝασπισμο του κωλου η το ΚΚΕξω ητανε κυβερνηση ,θα αλλαζε τιποτα??

    Δεν λεω για το λΑοΣ η τα οικολόγα..

    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ οτι ΟΛΟΙ τα ιδια σκατα ειναι.

    Αρριβιστες να γινουν βουλευτες και να τα κονομησουν..

    Κατι περι "ιδεολογιας" εγω τα γραφω σταρχιδια μου...

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,οποιος πουστης και να παρει την κουταλα..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο άγιος βρήκε τον άξιο αντίπαλο του στον Τζων και καλά να πάθει με τις αερολογίες και γενικότητες που πλασάρει για πνευματική τροφή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εσύ που πιστεύεις, ότι όλοι ίδιοι είναι και βασικά χειρότεροι από το κόμμα σου και σένα, κάνεις μια τρύπα στο νερό.
    Λές μια βλακεία, αυταπόδεικτη.

    Ολοι οι άνθρωποι αυτό πιστεύουν, ότι δηλαδή αυτοί είναι με την πλευρά του "καλύτερου" και οι ίδιοι προσωπικά είναι ότι καλύτερο υπάρχει.

    Ανεξάρτητα λοιπόν από αυτό τον ΚΕΝΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΛΟΓΟΥ που τον αναμασούν άνθρωποι χαμηλής πνευματικής ικανότητας, υπάρχουν και οι άλλοι που λένε, ότι δεν είναι όλοι ίδιοι και την επιλογή του καλύτερου κάθε φορά, την κάνει η λειτουργία της Δημοκρατίας.

    Αν δεν το καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις, δίνε του. Μη μας σπάς ταρχίδια με αμπελοφιλοσοφίες ισάξιες του "Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ".

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό δεν είναι ακριβές, γιατί συνοδεύονται και από τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα της ΕΛ.ΑΣ. που έκανε την εργαστηριακή εξέταση.

    ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ "ΠΟΥΛΑΤΕ" ΟΤΙ Ο ΘΕΜΟΣ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΤΙΣ "ΚΑΘΑΡΕΣ" ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΡΦΩΘΕΙ??? ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Λυκουρέζος , αντί να βγάζει στον σκασμό που είναι ελεύθερος με περιοριστικούς όρους λόγω των ανομιών που έχει διαπράξει , βγάινει στα κανάλια και μας πουλάει και ...μούρη το σκατολαμόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tι ακριβώς πούλησε ο Λαζαρίδης;
    Συνέχισε να λέει "η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες" και "δεν διαπραγματευόμαστε σπιθαμή από τα κυριαρχικά δικαώματά μας" όταν οι άλλοι σταμάτησαν;
    Και γιατί είναι εθνικστής;Βύθισε το Χόρα;
    Πασόκοι φάγατε το καταπέτασμα σαν εθνικιστές και τώρα θέλετε να συνεχίσετε να τρώτε σαν αντιεθνικιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χωριάτης

    12:32 μμ
    ==

    Βλάκα , πουλημένο τομάρι Λαζαρίδη.
    ==
    Thanks

    Μιλάς εσύ για μέτρο και μεσότητα, τώρα που αποκαλύπτεται η ποιότητα της "πλευράς" σου.
    ==
    Yes ,i do it


    Μιλάς εσύ για για ανοχή, που ήσουν ο κύρηκας της πόλωσης, όλα τα χρόνια.
    ==
    Κηρυκας ,in correct Greek.
    "πολωση"??
    Δωσε παραπανω πληροφοριες βλαχαδερο..


    Πού όποιος διαφωνούσε μαζί σου, ήταν προδότης , Νενέκος, μίασμα.
    ==
    Τι?

    Αντε γαμήσου εξυπνάκια.

    ==
    Αντε γαμησου εσυ πουστη

    Οσο και αν δεν θέλεις , θα ανοίξουν κάποια στιγμή και τα "μυστικά κονδύλια" από τα οποία σιτίζεστε, όλος ο εθνικιστικός εσμός.
    ==
    Ιδου!
    Σκατο-χωρικε.
    Εδω ειμαστε μαμουνι..
    Go ahead..

    (Δεν ειμαι ο κ.Λαζαριδης,να εξηγουμαστε.. Δεν τον ξερω ΟΥΤΕ φατσικα. Μου αρεσουν τα αρθρα του στο Δικτυο 21.
    Εχουν λογικη ,και τα διαβαζω και ανετα.)

    τζων

    Σκατο χωριατη την αλλη φορα να εισαι πιο προσεκτικος στις βρισιες ..

    Για το καλο σου το λεω.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν αγαπητέ Τζων

    ήξερα μόνο έναν άνθρωπο που αντιστρατεύεται και αντιμάχεται λυσσαλέα την δημοκρατία δεν θα έτρωγα τόσο χρόνο να γράφω και να δραστηριοποιούμαι κοινωνικά.
    Ξέρω πολλούς αλλά αυτό είναι δευτερεύον.

    Σεβάσου λοιπόν την ηλικία σου
    (την εμπειρία σου) και για μια στιγμή αναλογίσου τι διαπράττουν όλοι αυτοί που χαρακτηρίζεις στο επίπεδο της καλλιέργειας μιας αντιδημοκρατικής κουλτούρας.

    Δεν καταλαβαίνεις που φτάσαμε;

    Ελεεινά κρατικοδίαιτα, εμμέσως ή αμέσως, υποκείμενα με πακτωμένους πισινούς σε καρέκλες της εξουσίας ή της παραεξουσίας των κυρίαρχων ΜΜΕ διδάσκουν τον πολίτη ότι δεν φταίει το πολιτικό σύστημα για την διαφθορά αλλά η κοινωνία.

    Αντί να πάρουν με τα σκουπόξυλα, που έχουν απομείνει, τους διεφθαρμένους πολιτικούς, δικαστές, δημόσιους λειτουργούς, δημοσιογράφους με πρώτο και καλύτερο τον Καραμανλή, αναλώνονται στη φιλολογία που εμφανίζει το πολιτικό σύστημα ανήμπορο δήθεν να διαχειριστεί την κοινωνική διαφθορά.

    Που να βρεί ο καημένος ο Καραμανλής ή ο καημένος Σημίτης, πριν από αυτόν, τους καθαρούς και έντιμους για να ασκήσει πολιτική; Αναρωτιούνται οι χυδαίοι, κάνοντας ότι δεν γνωρίζουν που παράγεται η διαφθορά και ποιοι ωφελούνται από την αναπαραγωγή της.


    Θεωρούμε διαφθορά την κατάχρηση της εξουσίας για ίδιον όφελος.

    Μπορεί να φαίνεται ένας απλός ορισμός, αλλά η εξουσία ασκείται σε πολλά επίπεδα και η διαφθορά στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα μπορεί να πάρει πολλές μορφές.
    Συμπεριλαμβάνει τον νεποτισμό ή ιδιοτελείς πολιτικές που επιτρέπουν σε εταιρείες, πολιτικούς, δημοσίους υπαλλήλους ή στελέχη επιχειρήσεων να αποφύγουν τη λογοδοσία.
    Η διαφθορά είναι ένα φαινόμενο σημαντικότερο από την απλή δωροδοκία, τη μικροδιαφθορά ή την κακοδιαχείριση των δημοσίων οικονομικών.
    Εμποδίζει τη λογοδοσία, υποθάλπει την εγκληματική δραστηριότητα και δημιουργεί ένα σύστημα όπου επωφελούνται οι διεφθαρμένοι, ενώ αντίθετα οι πραγματικά δικαιούχοι των κοινωνικών προγραμμάτων, των επενδύσεων ή και των κανονικών υπηρεσιών μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά καταβάλλοντας ένα αντίτιμο, χρηματικό ή γνωριμιών.
    (Καραμανλή σου λένε κάτι αυτά!)

    Η διαπλοκή είναι η κορωνίδα της διαφθοράς και ο μηχανισμός της αναπαραγωγής της.

    Η διαφθορά παράγεται στα ανώτερα στρώματα της εξουσίας και απλώνεται σε ολόκληρο το κοινωνικό σώμα για να το μολύνει.

    Η κοινωνία μπορεί να ζήσει και χωρίς διαφθορά. Ακόμη πιο ευτυχής. Η χούντα που κυβερνά όχι.

    Πότε θα ανακοινώσει την παραίτηση του ο Καραμανλής, μήπως ξέρεις;

    Καλό απόγευμα
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λαζαρίδη, καλά σου τα λέει ο Χωριάτης.
    Θρασύδειλος, γλείφτης, φουκαράς.
    Ρίχνεις τώρα και αριστοτελικά αποφθέγματα μπας και μπουρδουκλώσεις κάναν αγράμματο.

    Ο (άλλος) Πόντιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τζών
    άντε πάρα πέρα, παπάρα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΟΤΕ, ΡΕ ΑΓΙΕ, ΠΟΤΕ !.....

    Mylene DEMONJEAU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. index

    τ-Ζώον,

    ΟΜΠΡΕΛΑ ΠΟΥΣΤΗ!!!
    Ε! Ε! Ερχεται!

    Βροχή!
    ...τι βροχή, καταιγίδα το μπινελίκι!

    ...κι έρχεται!
    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς ή κακώς, μόνο ο Καραμανλής, προσωπικά, διαθέτοντας ευρεία κοινωνική αποδοχή στηρίζει σήμερα το πολιτικό σύστημα.

    Ο Γιώργος, παρά τις προόδους παραμένει Γιωργάκης.
    Η μητσοτακοκόρη προσβλέπει σε μεταβίβαση πρωθυπουργίας.
    Ο Βενιζέλος, ικανός να εμπνεύσει παθιασμένη υποστήριξη σε ολίγους, δεν θα κατακτήσει τις μάζες.
    Η Γιάννα, εκλέγεται μόνο αν πάρουμε μαζικά ναρκωτικά.

    Κανένας από αυτούς δεν μπορεί να βγει στο μπαλκόνι και να κερδίσει εκλογές.

    Μόνο ο Καραμανλής μπορεί «να τα πει» και να γίνει συμπαθής και πειστικός.
    Αυτό εν δυνάμει θα μπορούσε να τον καταστήσει ισχυρό ηγέτη, ικανό για άσκηση ελεγχόμενα ανεξάρτητης πολιτικής.
    (Δεν έχει όμως τη στόφα του αυτοδημιούργητου θείου του – είναι κληρονόμος.)

    Παρ΄όλα αυτά, ακόμα και οι ελάχιστες κινήσεις και προθέσεις αυτονομίας δεν συγχωρούνται σε έναν κόσμο που έχει περάσει σε ένα στάδιο «ολοκληρωτικού καπιταλισμού», κατά τη διατύπωση του Πέτρου Παπακωνσταντίνου στο πρόσφατο βιβλίο του.

    Οι δυο παράγοντες που έχουν τη δυνατότητα επιρροής στα ελληνικά πράγματα, οι Αμερικανοί για γεωπολιτικούς λόγους και οι αλληλοσπαρασσόμενοι εγχώριοι νταβατζήδες για λόγους εσωτερικής αγοράς και συμφερόντων, επιθυμούν μια ακόμα πιο αδύναμη και πλήρως ελεγχόμενη κυβέρνηση.

    Το επιδιώκουν δια της απαξίωσης του υπάρχοντος συστήματος, του τεμαχισμού των κομμάτων και της δημιουργίας ετερόκλητων συνασπισμών.
    Σε ένα τέτοιο πολιτικό κλίμα τα συμφέροντα τους προωθούνται χωρίς αντιστάσεις.

    Όποιος έχει λίγη μνήμη θυμάται τα όργια της συγκυβέρνησης που ξεκίνησε με άριστες προθέσεις υπό την ηγεσία του καλού κ΄ αγαθού Ζολώτα.
    Την εποχή εκείνη, για παράδειγμα, άρχισαν να λειτουργούν πραξικοπηματικά ιδιωτικοί ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί καταλαμβάνοντας δημόσιες συχνότητες τις οποίες κατέχουν ακόμα, εισπράττουν το μεγάλο μερίδιο της διαφημιστικής πίττας και διαμορφώνουν το πολιτικό σκηνικό.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. GAMA TOUS AGIE GAMATOUS
    KAI BALE AYTO POU EGRAPSES GIA GLUTTING
    DEN TO BRISKW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλώς τον Αράπη τον πορδόμαγκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο ΑΓΙΟΣ

    12:52 μμ

    ήξερα μόνο έναν άνθρωπο που αντιστρατεύεται και αντιμάχεται λυσσαλέα την δημοκρατία δεν θα έτρωγα τόσο χρόνο να γράφω και να δραστηριοποιούμαι κοινωνικά.
    Ξέρω πολλούς αλλά αυτό είναι δευτερεύον.
    ==
    Ω! μα ειναι τρομερο!
    Ξερεις ΤΟΣΟΥΣ πολλους?

    Και δηλαδη για ναχουμε και καλο ρωτημα ,ΤΙ σου λενε αυτοι?
    Οτι γουσταρουν δικτατορια??

    Σεβάσου λοιπόν την ηλικία σου
    (την εμπειρία σου) και για μια στιγμή αναλογίσου τι διαπράττουν όλοι αυτοί που χαρακτηρίζεις στο επίπεδο της καλλιέργειας μιας αντιδημοκρατικής κουλτούρας.
    ==
    Αμα παω 60 ισως αναθεωρησω καποιες αποψεις μου..(πραγμα που δεν πιστευω βεβαια)..
    Δεν θαναι ομως καλλιτερον να σεβαστεις και εσυ την ηλικια σου και σταματησεις τις μαλακιες που λες πχ "περι αντιδημοκρατικης κουλτουρας"...τι παει να πει αυτη η μαλακια???

    Δεν καταλαβαίνεις που φτάσαμε;
    ==
    Οχι!
    Εκεινο που εγω καταλαβαινω ειναι οτι εχουμε 5-6 δημοσιοκαφρα ,που για τον εναν η τον αλλο λογο γινανε .."σπουδαιοι" (το συζηταμε αμα θες το ΠΩΣ!),και ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ διαμορφωνουν την .."κοινη γνωμη" και το αθλιωτερο αυτα που λενε αυτοι ειναι και η "κοινη γνωμη"..

    Ελεεινά κρατικοδίαιτα, εμμέσως ή
    αμέσως, υποκείμενα με πακτωμένους πισινούς σε καρέκλες της εξουσίας ή της παραεξουσίας των κυρίαρχων ΜΜΕ διδάσκουν τον πολίτη ότι δεν φταίει το πολιτικό σύστημα για την διαφθορά αλλά η κοινωνία.
    ==
    Συμφωνω.
    Πρωτιστως σε αυτα φταινε οι .."ταχυδρομοι" (για να χρησιμοποιησουμε και το σλογκαν της εποχης)..αυτοι που τα .."μεταφερουν" στην ..κοινη γνωμη.


    Αντί να πάρουν με τα σκουπόξυλα, που έχουν απομείνει, τους διεφθαρμένους πολιτικούς, δικαστές, δημόσιους λειτουργούς, δημοσιογράφους με πρώτο και καλύτερο τον Καραμανλή, αναλώνονται στη φιλολογία που εμφανίζει το πολιτικό σύστημα ανήμπορο δήθεν να διαχειριστεί την κοινωνική διαφθορά.
    ==
    Καποιοι ΠΡΕΠΕΙ να κανουν και αυτη την δουλεια.
    Ξερεις κατι καλλιτερους??

    Που να βρεί ο καημένος ο Καραμανλής ή ο καημένος Σημίτης, πριν από αυτόν, τους καθαρούς και έντιμους για να ασκήσει πολιτική;
    ==
    Ναι .
    Δεν θα βρει!
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.
    Γιατι αμα σε βαλουν ΕΣΕΝΑ αμεσως θα ξυπνησει το "δαιμονιο της φυλης",μην χεσω, και θα κοιταξεις και εσυ να τα αρπαξεις..
    Μα τελος παντων ΠΟΙΟΣ κοροιδευει ΠΟΙΟΝ!?!?

    Αναρωτιούνται οι χυδαίοι, κάνοντας ότι δεν γνωρίζουν που παράγεται η διαφθορά και ποιοι ωφελούνται από την αναπαραγωγή της.
    ==
    Αναρωτιουνται γιατι ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ.
    Ετσι το επιβαλλουν τα ΜΜΕ.
    Αν κανουν αλλιως την εχουνε βαψει...
    Η διαφθορα οφειλεται σε πολλους λογους:
    1. Στην ανεπαρκεια της Ελληνικης γλωσσας.
    Δεν νομιζω οτι ενας ΜΕΣΗΣ μορφωσεως Ελληνας μπορει να κατανοησει το "φορολογικο εντυπο" επι παραδειγματι.Αλλιως το αντιλαμβανομαι εγω αλλιως ο εφοριακος αλλιως ο φοροτεχνικος..
    2. Στην νοοτροπια του "θυτη" αλλα και του θυματος.
    "ρε γιατι να περιμενω στην ουρα δωστου ρε του πουστη ενα 50ρικο και να τελειωνουμε..
    Ο ενας τα δινει ο αλλος τα τσεπωνει.
    Και οι δυο ειναι "παρανομοι".
    ΕΣΥ τι μπορεις να κανεις?
    Να σου πω εγω:
    Τ Ι Π Ο Τ Α!!!

    Μπορεί να φαίνεται ένας απλός ορισμός, αλλά η εξουσία ασκείται σε πολλά επίπεδα και η διαφθορά στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα μπορεί να πάρει πολλές μορφές.
    Συμπεριλαμβάνει τον νεποτισμό ή ιδιοτελείς πολιτικές που επιτρέπουν σε εταιρείες, πολιτικούς, δημοσίους υπαλλήλους ή στελέχη επιχειρήσεων να αποφύγουν τη λογοδοσία.
    Η διαφθορά είναι ένα φαινόμενο σημαντικότερο από την απλή δωροδοκία, τη μικροδιαφθορά ή την κακοδιαχείριση των δημοσίων οικονομικών.
    Εμποδίζει τη λογοδοσία, υποθάλπει την εγκληματική δραστηριότητα και δημιουργεί ένα σύστημα όπου επωφελούνται οι διεφθαρμένοι, ενώ αντίθετα οι πραγματικά δικαιούχοι των κοινωνικών προγραμμάτων, των επενδύσεων ή και των κανονικών υπηρεσιών μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά καταβάλλοντας ένα αντίτιμο, χρηματικό ή γνωριμιών.
    (Καραμανλή σου λένε κάτι αυτά!)
    ==
    Συμφωνω. Διαπιστωσεις ειναι που τις εχω κανει και εγω.
    Λοιπον??

    Η διαπλοκή είναι η κορωνίδα της διαφθοράς και ο μηχανισμός της αναπαραγωγής της.
    ==
    Ω!
    Να φτιαξω ενα κοσμο αλλονε..

    Η διαφθορά παράγεται στα ανώτερα στρώματα της εξουσίας και απλώνεται σε ολόκληρο το κοινωνικό σώμα για να το μολύνει.
    ==
    Σωστος.

    Η κοινωνία μπορεί να ζήσει και χωρίς διαφθορά. Ακόμη πιο ευτυχής. Η χούντα που κυβερνά όχι.
    ==
    Παλι καποια αλλη χουντα θα βγει.
    Ακου που σου λεω..

    Πότε θα ανακοινώσει την παραίτηση του ο Καραμανλής, μήπως ξέρεις;
    ==
    Οχι, δεν ξερω.
    Μεταξυ μας, δεν ξερω και γιατι θαπρεπε να κανει κατι τετοιο.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. άντε πάρα πέρα, παπάρα.

    Χωριάτης

    12:55 μμ

    ==
    Γλυκε μου αμα "βριζεις" ετσι no problem. AT ALL.

    Sincerely yours

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προφήτης

    ένας αξιολύπητος παλιός Αριστερός, που έγινε στα γεράματά του οπαδός του Καραμανλή, ακριβώς επειδή αντιλαμβάνεται την ιστορία μέσα από τα γυαλιά του Λενινισμού.

    Ολοι έτσι θα "καταντήσετε". Τα κολυβογράμματα που μάθατε στις αφισοκολήσεις, δεν επαρκούν για τίποτε περισσότερο, από το να διαβάζεται τον κόσμο με μεταφράσεις γεωπολιτικού χαρακτήρα, σαν αυτές του Παπακωνσταντίνου.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 1,26

    Αν αγαπητέ μου δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αντιδημοκρατική κουλτούρα
    ζητώ συγνώμη για την ενόχληση!

    Είναι κατανοητό, έτσι, απολύτως γιατί δεν καταλαβαίνεις το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να έχει ήδη παραιτηθεί ο Καραμανλής.

    Μου αρέσει που έχεις κάνει και τις ίδιες διαπιστώσεις για τη διαφθορά με εμένα!

    Παρόλα αυτά δεν βλέπεις τον Καραμανλή να λειτουργεί σαν μαφιόζος, ψευδόμενος και εμοδίζονας με κάθε μέσο την λογοδοσία!

    Μήπως τελικά δεν συμφωνείς ακριβώς με εμένα στα περί διαφθοράς, αλλά με κάποιους σεμνούς και ταπεινούς ενοίκους του Μαξίμου;

    Άστα καημένε Τζών, δεν βοηθάνε πλέον ούτε και οι εξυπνάδες!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΟΤΕ, ΡΕ ΑΓΙΕ, ΠΟΤΕ !.....

    Mylene DEMONJEAU

    p.s. διάβασες προσεκτικά τον ΠΡΟΦΗΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι λε ρε ΑΠΕΡΑΝΤΕ χωριάτη,όλοι έτσι θα καταντήσουμε εκτός από σένα βέβαια.Είναι βαριά η μοναξιά χρυσό μου,για σκέψου το,με ποιόν θα επικοινωνείς,ποιόν θα συμβουλεύεις,θα πρέπει να μάθεις ξένες γλώσσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 1.46

    Τον διάβασα…τον διάβασα!
    Και δεν το σχολιάζω.

    Και εγώ θα ήθελα ο Καραμανλής να είναι άλλος, αλλά είναι αυτός που είναι!

    Εγώ δεν έχω κανένα λόγο να υποστηρίξω το σύστημα της διαφθοράς, ούτε περιμένω να βρεθεί κάτι καλύτερο για να αντικαταστήσει τον καταλληλότερο.

    Εγώ λέω
    ΚΑΤΩ Η ΧΟΎΝΤΑ με το κοινοβουλευτικό προσωπείο.
    Ζήτω το κίνημα των δημοκρατών για την ανατροπή του καθεστώτος.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εγώ τον διάβασα προσεκτικά και συνειδητοποίησα, ότι μέσα από την ΚΚΕδικη θεωρία του Δικομματισμού που φταίει για όλα, η Αριστερά και καρπούται από το ΠΑΣΟΚ ψήφους, αφού για ότι γίνεται φταίει πάντα και το ΠΑΣΟΚ, αλλά και δίνει στον Καραμανλή μέσα από αυτή την ιδιότυπη "Θεωρία της συλλογικής ευθύνης" -τον δικοματισμό-, τα απαραίτητα "συγκριτικά πλεονεκτήματα" -μιλάει καλύτερα κλπ- αφού δεν υπάρχουν διαφορές στις πολιτικές.

    Η αθλιότητα αυτή της Αριστεράς, από ένα τμήμα της γίνεται αθέλητα, αλλά από ένα άλλο τμήμα της , αυτό του ΚΚΕ και του Αριστερού Ρεύματος του ΣΥΝ, γίνεται ηθελημένα και σιγά-σιγά τους μετατρέπει σε στυλοβάτες του Καραμανλή.

    Πρέπει κάποια στιγμή το κομμάτι της αριστεράς που δεν κατακρίνει τον "λαικισμό" της θεωρίας της "συλλογικής ευθύνης" τον λεγόμενο ΔΙΚΟΜΑΤΙΣΜΟ, προκειμένου να πάρει κάποιες ψήφους, να ξυπνήσει, αλλιώς θα βρεθεί, να ψηφίζει και τυπικά Καραμανλή.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο ΑΓΙΟΣ

    1:40 μμ

    Αν αγαπητέ μου δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αντιδημοκρατική κουλτούρα
    ζητώ συγνώμη για την ενόχληση!
    ==
    ΟΧΙ δεν ξερω.
    Μεταφραση please.

    Είναι κατανοητό, έτσι, απολύτως γιατί δεν καταλαβαίνεις το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να έχει ήδη παραιτηθεί ο Καραμανλής.
    ==
    Γιατι?
    Ειλικρινα δεν ξερω.


    Μου αρέσει που έχεις κάνει και τις ίδιες διαπιστώσεις για τη διαφθορά με εμένα!
    ==
    Τα "μεγαλα" πνευματα παντοτε συναντωνται!)sic)!

    Παρόλα αυτά δεν βλέπεις τον Καραμανλή να λειτουργεί σαν μαφιόζος, ψευδόμενος και εμοδίζονας με κάθε μέσο την λογοδοσία!
    ==
    ΟΧΙ. Δεν το βλεπω. Σταλήθεια το λεω.
    Εκεινο που εγω διαπιστωνω ειναι "χανεται" οταν ..ξεσπαει κατι δημοσιοκαφρικο κουτσουμπολιο,την.."κανει" κοινως,...
    τους αφηνει ολους να βριζουν να κανουν να ρανουν και ..ξαφνου καποιο πρωι ανακοινωνει την επισκεψη του στην ..Κινα,η ξερω εγω τον αγωγο η ξερω εγω τι.../

    Και αμεσως ολα τα "ακρως εφιαλτικα" μενουν στην ακρη και ξεχνιουνται επι τοπου..
    Τα καταφερνει καλα σε αυτο το σημειο.

    Αστους τους πληρωμενους δημοσιοκαφρους να γαυγιζουν...θα κανω εγω μετα, μια κινηση .."ματ" και ΟΛΑ θα ειναι παρελθον..
    Πραγματικα τα καταφερνει καλα.

    Και αφηνει και εκθετους και τους πασοκοσκυλαιους και λοιπα .."προοδευτικα" πραμματα που γαυγιζουν!!
    Ειναι καταπληκτικος σε αυτο το σωου!!!

    Μήπως τελικά δεν συμφωνείς ακριβώς με εμένα στα περί διαφθοράς, αλλά με κάποιους σεμνούς και ταπεινούς ενοίκους του Μαξίμου;
    ==
    Σου ειπα τι ειναι "διαφθορα"..
    Να το επαναλαβω????

    Άστα καημένε Τζών, δεν βοηθάνε πλέον ούτε και οι εξυπνάδες!
    ==
    Γεια σου . Αντε για νανι τωρα.
    Περασε η ωρα .
    Sweet Dreams!!

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είναι καταπληκτικός επειδή τον σιγοντάρει η Αριστερά και οι νταβαντζήδες.

    Μόλις τον στρίμωξε ο Αλαβάνος, στο θέμα της παιδείας, όπου οι νταβαντζήδες δεν μπορούσαν να το φιμώσουν, έγινε ... πληκτικός.

    Ας μη τον κάλυπταν οι Θέμοι, οι Μάκηδες, οι Λαζοπουλαίοι, η Κανέλη κλπ και θα σου έλεγα εγώ πόσο καταπληκτικός θα ήταν.

    Νάναι καλά ο Ρουσόπουλος που μοιράζει διαφημίσεις και όχι μόνο - Γερμανός-, για να μη τον ενοχλούνε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Την ίδια στιγμή, οι ίδιοι αυτοί ελεεινοί άνθρωποι, δεν έχουν αφήσει χασμουρητό ή ζεμπεκιά του ΓΑΠ, χωρίς να την κρίνουν.

    Δεν ξέρω αν θα έχω ποτέ την δυνατότητα να το κάνω πράξη, αλλά αν λέμε μου δοθεί η ευκαιρία θα τους φτύσω μέσα στα μάτια, τους χυδαίους.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

    ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ

    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
    ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ἚΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΚΛΟΠΕΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ ΝΑΙ ΒΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΚΔΟΤΗ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΑΧΗΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε το φαινόμενο, να πηγαίνεουμε σε αγώνα άλματος εις ύψος και ο μεν Καραμανλής πηδάει ελεύθερα και μάλιστα η Αριστερά προσέχει μη του πέσει ο πήχης, ο δε Γιώργος την ώρα που πηδάει, έχουμε την αριστερά και τους τηλεαστέςρες των νταβαντζήδων, να τον τραβάει από το πόδι.

    Να αφήσει λοιπόν η Αριστερα τα κόλπα με τον ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ και να βγεί να μας πεί που διαφωνεί με την πολιτική του. Συγκεκριμένα όμως όχι αέρα πατέρα.

    Αλλά χρειάζεται να βγεί το ΠΑΣΟΚ στο συνε΄δριό του και να έχει ως εισήγηση, εκτός από την πολιτική του και το πρόγραμμα του ΣΥΝ και να ψηφίσουν οι σύνεδροι ότι το εγκρίνουν, να δούμε τι θα κάνει μετά ο ΣΥΡΙΖΑ.

    Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πολιτική φαντασία.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χωριάτης

    2:16 μμ

    ===
    Α! μωρε μαλακα βλημα!
    Το "PASOK poisonus" εισαι μωρε αχρηστε?
    Φτου ρε αθλιο γλαστρονι...

    Μόλις τον στρίμωξε ο Αλαβάνος, στο θέμα της παιδείας, όπου οι νταβαντζήδες δεν μπορούσαν να το φιμώσουν, έγινε ... πληκτικός.
    ==
    Τι εκανε τοτε?
    Ζητησε "προ ημερησιας διαταξεως" συζητηση στην βουλη και τελος.
    Εκει τα καταφερνει καλα ,πολυ καλα ..
    Και τους στουμπωσε ολους..


    Ας μη τον κάλυπταν οι Θέμοι, οι Μάκηδες, οι Λαζοπουλαίοι, η Κανέλη κλπ και θα σου έλεγα εγώ πόσο καταπληκτικός θα ήταν.
    ==
    Α! βρε χαμενε, πορωμενε χαχολε...
    Αμα τον στηριζαν αυτα τα σκυλια που λες, 90% θα ειχε στις δημοσκοπησεις ,ορνιο!@ Ε! ορνιο!!!!!!

    Νάναι καλά ο Ρουσόπουλος που μοιράζει διαφημίσεις και όχι μόνο - Γερμανός-, για να μη τον ενοχλούνε.
    ==
    Ειναι ενα θεμα αυτο.
    Και χρειαζεται .."ερευνα".
    Αλλα ποιος θα την κανει??
    Αφου ΟΛΟΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ!!!


    Υ.Γ.
    Τραβα στο χωριο σου σκατομαλακα.
    Μερικα που λες σωστα ειναι...
    Αλλα τα παιρνεις σαν γεγονοτα ,χωρις να εξεταζεις την αιτια που τα γεννα..

    Τραβα στο χωριο σου.
    Ακου που σου λεω.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τζών

    απ'το χωριό μου στα γράφω αυτά.
    Βρές τίποτε πιό ευφυές, για να ικανοποιήσεις την ανάγκη σου να με μειώσεις, στις εντυπώσεις, αφού στην ουσία δεν τα καταφέρνεις και καταλαβαίνω το ψυχολογικό σου πρόβλημα.

    Αν θέλεις βοήθεια εδώ είμαι.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χωριάτης

    2:37 μμ

    ==
    Τι να σε μειωσω ρε σκατομαλακα!
    Πλακα μου κανεις?

    Ασε ρε .

    Λεω καποια πραγματα που φαινονται δια "γυμνου οφθαλμου" και εσυ λες οτι "οδηγωντας .."δεξια" ειναι αντιδημοκρατικο" η κατι τετοιο...

    Κατσε στο χωριο σου και ασχολησου με τα .."ζωντανα σου"..
    Καλη ασχολια δεν λεω.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ακόμα και όσοι δεν τον γουστάρουν πρέπει να παραδεχτούν ότι ο τζων έχει χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η υπόθεση είναι τελείως αηδιαστική αν αληθεύει ότι ο Λυκουρέζος έδωσε τις φωτό...Επίσης ο Θέμος ισχυρίζεται ότι ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ τού έδωσε το DVD και όχι το αντίστροφο!!!Και αυτό γιατί ήταν η πηγή του από το μέγαρο μαξίμου και θέλαν να απαξιώσουν τελείως τον Ζαχό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *