. Με ισχυρές δόσεις μορφίνης αντιμετωπίζεται η επιδείνωση της υγείας του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Και είναι σε ημιπαροδική καταστολή.
Με ισχυρές δόσεις μορφίνης αντιμετωπίζεται η επιδείνωση της υγείας του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Και είναι σε ημιπαροδική καταστολή.
Είναι κωμικοτραγικό ότι η τελευταία δημόσια εμφάνιση του αρχηγού της Εκκλησίας ήταν με τον κ.Ψωμιάδη. Λυπηρό. Κάνω έκκληση να σταματήσουν τώρα οι καταγγελίες εναντίον του. Όσο διεφθαρμένος και υποκριτής κι αν υπήρξε, τώρα θα παραδώσει την ψηχή του στον Υπέρτατο Κριτή. Οι ώρες είναι τραγικές. Ας το σεβαστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήέχεις δίκιο Γνώστη αλλά μη περιμένεις ότι θα εισακουστείς. Σε λίγο θα αρχίσει πάλι το υβρεολόγιο του ο γνωστός οχετός, που τακτικά γράφει εδώ, και τότε ποιος μας σώζει από τη λάσπη και τις ακαθαρσίες του.
ΑπάντησηΔιαγραφή«ψηχή» γράφεις αμόρφωτε της ελληνικής γλώσσας 9.04 αντί «ψυχής». Κάτι σαν και εσένα αμόρφωτους έχουν οι ανθέλληνες χριστιανοί ιεράρχες να τρομοκρατούν τους Έλληνες. Πάντως δεν ήξερες, από ότι φαίνεται ότι την έννοια «ψυχή» δεν την πιστεύουν οι ανθέλληνες χριστιανοί ιεράρχες μαζί και ο Χριστόδουλος; Το ήξερες αμόρφωτε μοναχέ; Γιατί δεν τους ρώτησες, που δεν πιστεύουν στην έννοια ΨΥΧΗ οι εβραιολάτρες χριστιανοί ιεράρχες; Θα σου πω εγώ. Διότι την ΨΥΧΗ πίστευαν οι αρχαίοι πρόγονοι των ελλήνων και ότι οι αρχαίοι έλληνες πίστευαν κυνηγήθηκε από τους δολοφόνους ιεράρχες χριστιανούς. Μάθε γράμματα και τι λένε οι ανθέλληνες ιεράρχες περί ψυχής, που κρατούν υπόδουλους τους έλληνες και τα πνεύματα των Ελλήνων φιλοσόφων δούλους στο κεφάλαιο, την Νέα Τάξη , στους εβραίους και μετά μίλα για Χριστόδουλο και ότι πρεσβεύει το άθλιο κουφάρι του. Δεν κατηγορούμε το πτώμα Χριστόδουλο, αλλά το πνεύμα Χριστόδουλο. Αυτό το άθλιο πνεύμα που έκανε «Την ταπείνωση, υποδούλωση των προγόνων και νυν Ελλήνων, στους εβραίους προγόνους». Φιλόλαος 03/01/07.
ΑπάντησηΔιαγραφήO "ανώνυμος" 10:33 καλά θα κάνει να διαβάσει λίγο από τους μεγάλους ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ για να καταλάβει τι είναι η "ψυχή"! Όσο για τον Αρχιεπίσκοπο καλό είναι να σεβαστούμε την ασθένεια του, οι στιγμές είναι ΙΕΡΕΣ και καλό είναι όλοι μας να προσέχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήένας Έλληνας Ορθόδοξος χριστιανός.
10:48 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε αμόρφωτε, για πες μας σύμφωνα με τους εβραίους δικούς σου, τα ζώα έχουν ψυχή; ΑπάΝΤΗΣΗ ΌΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΊΕς ΓΡΆΨΕ.
ΑΘΛΙΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΟΛΑΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ, Ε.Α.Ρ, ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 0,000000000000001 % ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ. ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΔΕΝ ΠΑΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙΣ ΤΗ ΧΛΑΜΥΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΠΟΝΔΗ ΣΤΟ ΔΙΑ. ΓΕΛΟΙΕ ΑΝΘΡΩΠΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα ρε δεν τον λυπαστε τον παπου Φιλολαο , να ανεβει στον Ολυμπο,να κρυωσει,να ιδρωσει και να πεθανει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω τωρα στην ζεστουλα του πεταει και καμμια μαλακια να περναει η ωρα.
Ντροπη νεοελληνες.
Προστασια στα κατοικιδια και στα ...διατηρητεα.
Τίποτα το δρομο δεν μας φράζει, η Νέα Τάξη εμάς δεν μας τρομάζει, έχουμε μαζί μας οδηγό , πάντα δυνατό το δικό μας το Λ.Α.Ο. Εμπρός με μια φωνή για την ανατροπή. ΝΕ.Ο.Σ. - Φ.Ο.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα έλεγα, για να αποφύγετε να παίρνετε απρεπή σχόλια, να μην δημοσιεύετε κείμενα για την υγεία του αρχιεπισκόπου και κάθε άλλου ανθρώπου που ασθενεί βαρύτατα. Όλοι ξέρουμε -και όποιος δεν ξέρει, πηγαίνει σε ένα νοσοκομείο και μαθαίνει- τί σημαίνει να είναι κάποιος καρκινοπαθής σε προχωρημένο στάδιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έπρεπε φυσικά να αποφεύγει να βγάζει "ειδήσεις", φωτογραφίες και βίντεο και το περιβάλλον του κ. Χριστόδουλου, αλλά άμα έχεις/έχουν το μαμούνι της αυτοπροβολής και δημοσιότητας, δεν είναι δυνατόν να μην δείξουν τη μεγαλειώδη επίσκεψη του Ψωμιάδη και να εισπράξουν αμφότεροι μπινελίκια, μούτζες και άλλα συναφή.
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΔΕΝ ΠΑΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙΣ ΤΗ ΧΛΑΜΥΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΠΟΝΔΗ ΣΤΟ ΔΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν απάντησες αμόρφωτε του εβραιόφιλου ΛΑΟΣ του Καρά-Τζαφερ έχουν ψυχή τα ζώα σύμφωνα με τους εβραίους χριστιανούς του χριστόδουλου;
Γνώστη, συμφωνώ μαζί σου, αλλά να σταματήσουν και οι Θεόκλητοι οι Επιφάνιοι και οι Κωλοσούζες να στήνουν θεατρικά σκηνικά. Ας πεθάνει ήσυχος ο άνθρωπος χωρίς Ψωμιάδηδες και γελοία πατριωτικοχριστιανικά μελό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάταια όλα τα ανθρώπινα. Τόσο χρυσάφι, τόση πολυτέλεια , τόση χλιδή, τόση δημοσιότητα, τόσο ροζ,τόση ίντριγκα, τόση εξουσία, τόσοι θεατρινισμοί, τόση υποκρισία, τόση απάτη με τις ταυτότητες, όλα μάταια. Ο Θεός να τον συγχωρήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ Ε.Α.Ρ. ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ? ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΣΑΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαππούλη Φιλόλαε, μπορείς να ανεβείς στον Όλυμπο να συναντήσεις το Δία?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφώς και έχουν ψυχή τα ζώα. Εξαρτάται βέβαια τι εννοούμε ψυχή. Αν εννοούμε τη ζωή, ναι έχουν ψυχή. όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί έχουν ψυχή που τα ουσιώνει και τα ζωοποιεί. όσο για το ότι μόνο ο άνθρωπος έχει ψυχή είναι χοντρή μαλακία. Αυτό που ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα ζώα είναι η συνείδηση και ο ορισμός της αποτελεί το δυσκολότερο κομμάτι της φιλοσοφίας. Τι είναι λοιπόν συνείδηση; δύσκολο ερώτημα. Ο δυαλισμός που μας έχει στιγματισει την άνθρωπολογία μας, ότι ο άνθρωπος έχει ψυχή και σώμα, ωσάν να είναι δύο αυτόνομες περιοχές είναι εσφαλλμένος. Ο άνθρωπος είναι ενιαίος και υπάρχει ως αγαστή συνεργασία. Οι γνωστικοί μας κληροδότησαν αυτήν την παράδοση καθώς και ο Πλάτων εν μέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίντερνετ καταργεί σιγά-σιγά την πολύπλοκη και περιτΤή ελληνική ορθογραφία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛόγω της εκτεταμένης χρήσης των greeklish και της αγγλικής όλο και περισσότερο διαπιστώνονται ανορθογραφίες σε απλές και καθόλου δύσκολες λέξεις που οφείλονται κυρίως στο οπτικό μπέρδεμα από τις συνεχής εναλλαγές των χαρακτήρων.
Oπότε ελλιναράδες... η ορθογραφία μας πρόκειται να παραδόσει ψηχή episis..
δηλαδή..επίσις
...εεε σόρυ... επίσης...lol
Όλοι εκείνοι που θέλουν να αναβιώσει η αρχαία ελληνική θρησκεία δεν κάνουν την εξής πολύ σημαντική, κατά τη γνώμη μου, διάκριση και παρατήρηση. Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε αφενός η λαϊκή θρησκεία (δωδεκάθεο), που εκπλήρωνε τις θρησκευτικές ανάγκες του απλού κόσμου και αφετέρου η θρησκεία, αν θέλετε, των Φιλοσόφων (ο ένας και μοναδικός θεός στον οποίο προσέβλεπαν σχεδόν όλα τα φιλοσοφικά συστήματα). Ο Σωκράτης μάλιστα καταδικάστηκε ακριβώς διότι με τη διδασκαλία του ουσιαστικά έπληττε το δωδεκάθεο, τη λαϊκή δηλ. θρησκεία. Η κατηγορία που του αποδώθηκε ήταν ότι δεν αναγνωρίζει τους θεούς που αναγνωρίζει η πόλη και γι’ αυτό καταδικάζεται. Εισήγαγε δηλ. καινά δαιμόνια (θεότητες). Προσωπικά θα ήμουν χαρούμενος αν, ταυτόχρονα με την «αναβίωση» της αρχαίας ελληνικής θρησκείας, αναβίωνε και ο φιλοσοφικός στοχασμός αυτών των σπουδαίων ελλήνων φιλοσόφων (Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτέλη) που στιγμάτισαν και καθόρισαν την πορεία της παγκόσμιας πνευματικής σκέψης. Αν θέλουμε όμως να αναβιώσει το μεγαλείο της αρχαίας ελλάδας θα πρέπει πρώτα να σπουδάσουμε τα κείμενα και την προβληματική τους και αν μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω και όχι απλά να χτίσουμε ναούς και να λατρεύουμε το δωδεκάθεο. Αυτό δηλώνει ανθρώπους διανοητικά καθυστερημένους που δεν θέλουν να προοδεύσουν. Αν ο Πλάτωνας ήταν Πλάτωνας ήταν ακριβώς διότι επεξέτεινε και σε κάποια σημεία αναίρεσε τη σκέψη του δασκάλου του Σωκράτη, όπως ακριβώς και ο Αριστοτέλης έπραξε το ίδιο με τον Πλάτωνα. Επιπλέον, όταν κάτι πεθαίνει ιστορικά, τερματίζει δηλ. την πορεία του, δεν μπορείς να το αναβιώσεις μηχανικά, όπως δεν ξυπνάς ένα πρωί και λες σήμερα θα ερωτευθώ. Τα σπουδαία πράγματα στη ζωή γεννιούνται αυθόρμητα και φυσιολογικά, δεν βιάζονται και δεν νομοθετούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ό,τι αφορά τώρα τη σχέση Ελληνισμού και Χριστιανισμού το πράγμα δυσκολεύει. Οφείλουμε να πούμε ότι ο Χριστιανισμός δεν καινοτόμησε σε πολλά σημεία. Η Μονοθεϊσμός, ο μυστικισμός καθώς και άλλα στοιχεία της ελληνικής σκέψης ζουν μέχρι σήμερα εντός του Χριστιανισμού. Δυστυχώς όμως υπάρχουν στοιχεία εντός του Χριστιανισμού που είναι αντίθετα προς την αρχαία ελληνική πραγματικότητα. Ο Έλληνας είχε μια πολύ καλή σχέση με τη φυσική πραγματικότητα και με το σώμα του, πράγμα που δυστυχώς δεν συνέβη στο Χριστιανισμό. Το σώμα και η ιστορία ευρύτερα αντιμετωπίστηκαν αρνητικά και με καχυποψία. Εδώ είναι ένα καλό σημείο να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός διάλογος και φυσικά δεν εννοώ συνθήματολογίες προς τις οποίες ρέπουμε ως λαός.
1:32 Ωχ μωρέ καημένε παίρνεις στα σοβαρά αυτόν τον τύπο που υπογράφει σαν Φιλόλαος.Ανήκει σε μία ολιγομελέστατη ομάδα αρχαιολατρών που γίναν κόμμα στις 3-3-2007 και από τότε ένας ένας αρχίζουν και αποχωρούν.Αυτός μάλλον θα είναι και ο τελευταίος που θα κλείσει την πόρτα.Μη φοβάσαι πάντως δεν είναι επικίνδυνος, είναι απλά γραφικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρε τον εναν και χτυπα τον αλλον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλολαε, προσπαθησε να βελτιωθεις και συ στην ορθογραφια, μια και επιχειρεις να διορθωσεις τους αλλους.
Οι χριστιανοεβραιοι καλα θα κανουν να βγαζουν τον σκασμο οσο κατοικουν στην Ελλαδα. Το τι θα κανουν οι Ελληνες, ποια ειναι, ποια ηταν, ποια προκειται να υιοθετησουν στο μελλον, αφορα μονον αυτους και κανεναν αλλον.
Κατι το αυθορμητο, κατι που γεννιεται με φυσικο τροπο, ηδη εχει λαβει χωρα! Ομως το αυθορμητο ειναι χαρακτηριστικο ενος παιδιου.
Ο ωριμος και σκεπτομενος ανθρωπος, ο Ελληνας, αποφασισε να κανει και κανα δυο σκεψεις παραπανω ( οταν ο πλανητης αγρον αγοραζε ), και ειναι αυτο που ονομαζουμε Φιλοσοφια. Ο Ελληνας, αυτο το δικαιωμα το εχει, και οι αλλοι, ή τον ακολουθουν ή τον αφηνουν στην ησυχια του.
Το αυθορμητο συγγενευει με το κυριο χαρακτηριστικο των ζωων, το ενστικτο. Αλλοτε μπορουμε να βασιζομαστε σ' αυτο, αλλοτε ειμαστε υποχρεωμενοι να το βαλουμε στην ακρη και να επιτρεψουμε την Λογικη να μας βγαλει απο την λασπη.
Η Λογικη, ομως, ειναι κατι που χρειαζεται διανοητικη εγρηγορση και επομενως εξασκηση. Πρεπει να αποκτησει μυες για να ειναι σε θεση να μας βοηθα στην υπερνικηση εμποδιων. Διοτι μερικα απο αυτα παραειναι συνθετα και δυσκολα.
Τα χριστιανοεβραϊκα ζωντοβολα οφειλουν να μας εξηγησουν για ποιο λογο εκλεβαν απο την σκεψη των Ελληνων Φιλοσοφων και δεν κοιτουσαν τη δουλεια τους. Αν δεν ειχαν καμια αξια οι Ελληνες Φιλοσοφοι, γιατι να κλεβουν ατακες? Γιατι εβγαζαν νομους εναντιον τους? Γιατι τους κατεδιωκαν? Γιατι, την ιδια στιγμη, ελεγαν οτι ειναι διωκομενοι, ενω ηταν οι διωκτες?
Γιατι οι χριστιανοι επισκεπτονται σχολεια? Γιατι στελνουν τα παιδια τους να μορφωθουν? Γιατι ειναι περηφανοι που τα παιδια τους ειναι αποφοιτοι ενος Λυκειου, ή πανεπιστημιου?
Διακρινω ενα τρεμουλο στους χριστιανους, στο ακουσμα της φημης οτι υπαρχει διαθεση αναβιωσης του αρχαιοπρεπους Ηθους και Τροπου των Ελληνων, ή μου φαινεται?
ΑπάντησηΔιαγραφήο πρωκτοδουλος ηταν απο παλια εθισμενος
ΑπάντησηΔιαγραφήστη μορφινη. βαραγε ενεσεις απο παλια.
ισως ετσι κολλησε και την ηπατιτιδα.
διαφορετικα,την κολλησε απο ομοφυλοφιλικο πρωκτικο σεξ με τρυπια καποτα
θανατος στο σεσημασμενο ομοφυλοφιλο χουντοδουλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήπεταχτε τον να τον φανε τα σκυλια!!!!!!!!
ο πουστοδουλος παραμενει αθεραπευτα καραγκιοζης ακομα και τωρα που ψωφα απο ηπατιτιδα .....
ΑπάντησηΔιαγραφήδιψαει για δημοσιοτητα και βγαινει συνεχως σα πορδη στα καναλια.....
αντε να ψωφησει να παει στο διαολο να ηρεμησουμε με το μαλακα.....
2:41 Ώπα!Που είσαι ρε μεγάλε!Είπα καιγώ! Δεν θα εμφανιστεί? Αν μένεις Αθήνα ξέρω έναν καλό ψυχίατρο στη Β.Σοφίας. Είναι ειδικός για κομπλεξικά με τους παπάδες άτομα. Σ΄ενδιαφέρει? Εγώ το καλό σου θέλω!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα τον κανονισουν καλα το πουστοδουλο τα σκουληκια κατω απο τη γη
ΑπάντησηΔιαγραφή2:22, την μεγαλύτερη πλάνη εσύ την έχεις λέγοντας πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλον! δεν φαίνεσαι να διαφέρεις και πολύ! εννοώ από πλευράς επιπέδου και επιχειρημάτων. εσύ που κόπτεσαι για τη λογική, αμφιβάλλω αν έχεις διαβάσει έστω και μια σελίδα από τον Πλάτωνα ή τον Αριστοτέλη και αν ναι πες μου ποια είναι η αποκορύφωση της σκέψης τους; Μόνο από εσάς τους αδιάβαστους και αγράμματους δεν περιμένουν αυτά τα μυαλά να συνεχίσετε τη σκέψη τους. Εσείς το μόνο που κάνετε είναι να βρίζετε καθε άποψη. Συμφωνώ ότι τα χριστιανά και τα ρασοφόρα είναι αγράμματα, αλλά δεν μπορείς να γενικεύεις. εσύ που ζητάς επιχειρήματα και που κόπτεσαι για τη λογική δεν ακούς κανέναν! Οι μεγάλοι έλληνες φιλόσοφοι όμως διαλέγονταν, άκουγαν, ακόμη και τους χαζούς όπως εσύ νόμίζεις. Το μεγαλύτερο μέρος των έργων του Πλατωνα είναι διάλογοι και η αλήθεια δεν έχει αξιωματική μορφή παρά διαλογική. Ο αρχαίος έλληνας ερωτά και δεν θεωρεί τίποτε δεδομένο, εσύ μόνο βρίζεις! Δεν σου αναγνωρίζω το δικαίωμα ρε καραγκιόζη να ονομάζεσαι καν έλληνας, το μαγαρίζεις! διάβασε και τα λέμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή2.53, ποσο αγαθιαρης εισαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμενεις απο εναν Ελληνα να σου αναπτυξει οσα ποτε δεν θα κατανοησεις, μεσα σε ενα σχολιο?
Και γιατι κανεις τοσα πολλα λαθη κρισης σε 15 μονο γραμμες?
Βλεπω οτι "διψας" για μορφωση. Δηλαδη, για λιγη ξιφομαχια, για να περασεις ενα ενδιαφερον απογευμα.
Το πρωτο σου βημα ειναι να διαβασεις οχι πολλα, αλλα λιγα που να τα κατανοησεις. Καθε εξαμηνο που περναει, θα καταλαβαινεις και κατι παραπανω. Μη κανεις το σφαλμα να βιαζεσαι. Η αποτομη καταποση και βρωση τροφης θα σου κανει κακο.
Λιγη τροφη, και καλο μασημα! Αλλιως, κινδυνευεις να γινεις ενας ευτραφης μπουλουκος με τα χαρακτηριστικα ενος παπαγαλου.
Δευτερο και τελευταιο βημα: Διαλεξε καταλληλη παρεα με οση μεγαλυτερη προσοχη γινεται. Σ' αυτο χρειαζεσαι
Καλη Τυχη!
3:19, όλο περιστροφές, δικαιολογίες, σοφιστείες, κοντολογίς μαλακίες. Επί της ουσίας τίποτα! Γιατί δεν έχεις τίποτα να πεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήσου θυμίζει τίποτε το "τι ην είναι" του Αριστοτέλη;
3:19, σου προτείνω μια γενική εισαγωγή φιλοσοφίας. Windelband, Εκδόσεις ΜΙΕΤ. Και που σαι, σιγά σιγά! Μην βιάζεσαι και πνιγείς! Μάσημα καλό οι σελίδες και αν έχεις απορίες, ξέρεις που θα με βρείς!
ΑπάντησηΔιαγραφή10:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμύθι είναι η Ιστορία του Ιησού από την Ναζαρέτ .
ΚΑΝΕΝΑΣ ιστορικός της εποχής ΔΕΝ τον αναφέρει πουθενά .
Ούτε Εβραίος ιστορικός ΟΥΤΕ Ρωμαίος .
Αντίθετα ΟΛΟΙ αναφέρουν τον επαναστάτη Βαραβά .
Η Χριστιανική Θρησκεία είναι εβραικό κατασκεύασμα του Παύλου και των συντρόφων του .
Η Χριστiανική θρησκεία επεβλήθη με την βία και το δόρυ των Ρωμαίων αυτοκρατόρων στους Έλληνες .
Εκτέλεσαν πάνω από 100.000 Έλληνες από το 397 έως το 399 μχ για να την επιβάλλουν σεμνά και ... Χριστιανικά .
TI 8A GINEI RE PAIDIA ME TIS TAYTOTHTES ????
ΑπάντησηΔιαγραφήO KOSTAKIS PHRE PSIFOYS APO POLLOYS XAZOELLHNES GIA TIS TAYTOTHTES ME PROTO FEREFONO TOY TON XRISTIDOYLO KAI DEYTERA FEREFONA TOY TOYS TAKSITZIDES.
TORA TI 8A KANEI ???????
8A TIS ALLAKSI ????
3:29, από ποιόν πλανήτη ήρθες; υπάρχουν πολλές εξωιστορικές μαρτυρίες για την ύπαρξη του Χριστού ως ιστορικού προσώπου (διάβασε τον Ιώσηππο που δεν ήταν καν χριστιανός). Κανεις δεν το αμφισβητεί από τους ιστορικούς ότι υπήρξε ως ιστορικό πρόσωπο! Τώρα αν εσύ δεν γουστάρεις τα χριστιανά άλλη υπόθεση. Οφείλεις όμως να σέβεσαι την ιστορία. Αυτό που αμφισβητείται είναι η θεότητά του και καλώς γίνεται. Οι ιστορικοί παγκοσμίως έχουν αποδείξει ότι υπήρξε. Σ' αυτό που ερίζουν είναι ποιος ήταν, το πρέσβευε, γιατί θεοποιήθηκε κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια ρε Χριστόδουλε πριν πας να βρεις το ψόφιο κουφάρι του Βησσαρίωνα εκεί κάτω στην Κόλαση, πε μας με τις ταυτότητες τι έγινε; Μόνο οι ταυτότητες του Σιμητίδιου σε ενοχλούσαν; Του χαβαλετζή της Ραφήνας οι ταυτότητες σου αρέγανε;
ΑπάντησηΔιαγραφή3:38 Α΄, για τον Ιώσηπο υπάρχουν επιστημονικές μελέτες από Οξφόρδη μεριά. Εμβόλιμα μπήκαν από παπάδες όσα λέει για Τζεσούα. Άλλο ύφος, άλλη γραφή. Ξέχνα τον Ιώσηπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ δε απίθανο ένα πλάσμα της φαντασίας όπως εσύ νομίζεις ότι ήταν ο Ιησούς να στιγμάτισε την ιστορία. Το μεγάλο ερώτημα είναι ποιος ήταν! Γιατί αν ήταν αυτός που προφήτεψαν ο Πλάτωνας και ο Σωκράτης, τότε μιλούμε για το μεγαλύτερο γεγονός της ιστορίας! Ο πλάτωνας άλλωστε κάνει λόγο για τον υιό του θεού. Να το απόσπασμα : Καὶ τὸν τῶν πάντων θεὸν, ἡγεμόνα τῶν τε ὄντων καὶ τῶν μελλόντων, τοῦ τε ἡγεμονικοῦ καὶ αἰτίου πατέρα καὶ κύριον ἐπομνύντας• ὅν, ἂν ὄντως φιλοσοφῶμεν, εἰσόμεθα πάντες σαφῶς εἰς δύναμιν ἀνθρώπων εὐδαιμόνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς επίσης να διαβάσεις τους εθνικούς έλληνες φιλοσόφους Πορφύριο και Κέλσο. Υπάρχουν μαρτυρίες. Τον αναγνωρίζουν ως ιστορικό πρόσωπο, δεν αναγνωρίζουν όμως τη θεότητά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα δειχνουν οτι ο ραβινος υπηρξε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Οξφορντ καλα θα κανει να ασχολειται με κατι που να ειναι μεσα στις δυνατοτητες του. Το οτι κυκλοφορει πολυ χρημα στο Οξφορντ, και εχουν τα μεσα να εκδιδουν τα πονηματα του καθε μπουλη τους, δεν μπορει εμας τους Ελληνες να μας πολυενδιαφερει.
Αυτο να πατε να πειτε στο Οξφορντ.
Οσο για τους κρετινους-χριστιανοεβραιους, ειναι ωρα να βαλουν τα δυνατα τους να κατασκευασουν και καμια αλλη προφητεια, γιατι αυτες οι αναφορες με Πλατωνα και οποιους αλλους, εχουν παλιωσει. Νεα κολπα χρειαζεται το αγραμματο ποιμνιο τους, το οποιο με ανεπιθυμητα γρηγορο ρυθμο ξυπναει και μαθαινει να απορει για τα οσα το ταϊζαν μεχρι τωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή( Σας πηρε ειδηση ο κοσμος, χριστιανοαλητες! )
Es gibt kein Zweifel, dass es Jesus als historische Persoenlichkeit gab!
ΑπάντησηΔιαγραφή4:04, έστι είναι όπως τα λες. Πράγματι μιλάμε για αφέλεια. Δεν νομίζω όπως ότι θα ξυπνήσει κανένας. Τους βολεύει το σχήμα, δουλεύει καλά και με λίγους κραδασμούς. Πρέπει όμως να κυνηγήσουμε τους παππάδες και τις μαλακίες και αφέλειες που λένε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να ξεκινήσουμε μια προσπάθεια όλοι εμείς να χωριστεί το κράτος από την εκκλησία. Δεν μπορεί το κράτος να κολλάει ένσημα στους δημόσιους μάγους (παππάδες). Γιατί τίποτε άλλο δεν κάνουν παρά μάγια. Οι ευχές που λένε κλπ, καθώς και όλα τα συναφή τα έκαναν και οι μάγοι στην αρχαιότητα. έχει όμως ο σημερινός άνρωπος ανάγκη τους μάγους; Φανταστείτε, πηγαίνουν κιόλας και ορκίζουν με μάγια, αγιασμούς τις κυβερνήσεις κλπ. Τόσα χρόνια είδατε προκοπή. όλοι κλέβουν, αρπάζουν κλπ. Δεν θέλουμε άλλα μάγια. Να αυτονομηθεί η εκκλησία και ας κάνει ότι θέλει. Το κράτος πρέπει να βασίζεται σε άλλους πραγματικούς θεσμούς!
4:05 ilithie kai agrammate xristiane pou theleis na grapseis kai germanika.
ΑπάντησηΔιαγραφήTo sosto einai: keinen Zweifel
Wunderbar. Das weiss ich schon. Unser Herr, Jesus Christus war wirklicher Gott, egal ob du daran glaubst oder nicht und nur er kann uns retten!
ΑπάντησηΔιαγραφήWer ist Jesus von Nazareth?
ΑπάντησηΔιαγραφήImmer wieder erhob Jesus Christus, der Zimmermann aus Nazareth, den schier unerhörten Anspruch, Gott zu sein. Er tat dies direkt, indem er einerseits Gott als seinen Vater bezeichnete, und indem er andererseits Dinge tat, von denen jeder wusste, dass nur Gott sie tun konnte. Nun sind Leben, Sterben und Auferstehung Jesu Christi nicht allein in der Bibel, sondern auch in außerbiblischen Quellen bestens überliefert, d.h. historisch nachgewiesen. So gilt z.B. der Apostelschüler Lukas, von dem das sog. Lukasevangelium und die Apostelgeschichte stammen, unter Historikern als die zuverlässigste Geschichtsquelle seiner Zeitepoche überhaupt. Mit anderen Worten: Wissenschaftlich arbeitende Experten (z.B. an Universitäten) kennen keinen Schriftsteller, welcher die realen Vorgänge seiner Zeit mit größerer Sorgfalt und Zuverlässigkeit dokumentiert hat, wie Lukas, welcher neben den Aposteln Paulus und Johannes einer der maßgeblichen Mitautoren der 27 Bücher des Neuen Testaments war! Unter Berücksichtigung dieser scheinbaren Randbemerkung kehren wir wieder zurück zu Jesu Behauptung, er sei Gott.
4:12
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου. Μάγοι είναι οι παπάδες, με ξόρκια και με χαϊμαλιά, με κομπολόγια και λιβάνια, με ιερά πτώματα, κόκκαλα και είδωλα, με θαύματα και τρυκ. Ο Μεγάλος Μάγος Χουντόδουλος φεύγει περικιυκλωμένος από μια αμφιλεγόμενη αυλή και φορτωμένος με πολλών ειδών σκάνδαλα. Κρίμας στο φυλαχτό του μπούλη.
Ai gammisou malaka kai su ki o theos sou kai to mpastardo tou kai ola ta iera koproskyla...
ΑπάντησηΔιαγραφήUntersuchen wir zunächst die erste Möglichkeit: War Jesus ein Betrüger?
ΑπάντησηΔιαγραφήWenn Jesus bei seinem Anspruch Gott zu sein, gewusst haben sollte, dass er nicht wirklich Gott war, so würde es sich um einen vorsätzlichen Betrug handeln. Zugleich wäre er ein gerissener Heuchler, denn er verlangte von anderen, unter allen Umständen ehrlich zu sein, während er selbst in einer ungeheuerlichen Lüge gelebt hätte. Wenn er nicht wirklich Gott war, so wäre er äußerst niederträchtig, weil er das Leben anderer Leute dann bewusst irreleitete mit Versprechungen, von denen er wusste, dass er sie nie hätte erfüllen können. Außerdem wäre er ein Narr gewesen, denn gerade wegen seiner Behauptung, er sei Gott, wurde er ja von den Juden der Kreuzigung ausgeliefert (vgl. Johannes 18).
Vielen Menschen fällt es leicht, Jesus als einen bemerkenswerten Morallehrer anzuerkennen, der uns eine außergewöhnliche Ethik überliefert hat. Aber ist das logisch? Konnte er ein moralisches Vorbild sein und zugleich Menschen im wichtigsten Punkt seiner Lehre schamlos irreführen? Überall auf der Erde, wo Jesus gelehrt und verkündigt wurde, sind Menschenleben bis zum heutigen Tag zum Besseren verändert worden. Wie passt dies zusammen? Die moralische Reinheit und Würde Jesu, die in all seinen Worten und Taten sichtbar bekundet und die durch allgemeine Übereinkunft bestätigt wird, passen einfach nicht zum Bild eines Betrügers. Es ist weder logisch, noch entspricht es dem gesunden Menschenverstand oder der praktischen Erfahrung, dass ein Hochstapler – ein egozentrischer, betrügerischer Mensch – zugleich den reinsten und edelsten Charakter dargestellt hätte, den die Menschheitsgeschichte je kennen gelernt hat. Zudem hielt er diese Gesinnung von Anfang bis Ende seines Lebens mit dem vollkommenen Anschein von Wahrigkeit und Reinheit ohne Unterbrechung aufrecht. Falls demnach der Anspruch Jesu, Gott zu sein, nicht stimmt, müssen wir zumindest die Option, er sei ein bewusster Betrüger gewesen, völlig ausschließen.
Aber vielleicht wusste Jesus gar nicht, dass seine Behauptung, er sei Gott, nicht der Realität entspricht. Vielleicht war er persönlich fest davon überzeugt und hat sich nur geirrt? Nun, wenn jemand allen Ernstes behauptet, das ewige Schicksal seiner Zuhörer hinge vom Glauben an ihn ab, so handelt es sich hierbei nicht nur um einen harmlosen Ausflug in die Phantasie, sondern um die Worte eines Wahnsinnigen! Wenn heute jemand verkündigte, er sei Gott oder "nur" Napoleon, so würde man dies sofort für eine Geistesstörung des Betreffenden halten, davon können wir überzeugt sein. Die jüdische Gesellschaft von damals dachte über diese Dinge nicht anders als die deutsche unserer Tage. Denn als Jesus von Gott als seinem Vater sprach, sagten viele:
“Er hat einen Dämon und ist von Sinnen; was hört ihr ihn?”
Jedoch hatten schon etliche Zeitgenossen Jesu ernsthafte Probleme mit dieser Einschätzung, denn andere, die etwas aufrichtiger und logischer urteilten, sagten:
“Diese Reden sind nicht die eines Besessenen; kann etwa ein Dämon der Blinden Augen auftun?” (Johannes 10:20.21).
Nun, bei Jesus, dem Nazaräer, welcher vor fast 2000 Jahren in Israel den Anspruch erhob, der CHRISTUS zu sein (“der CHRISTUS” [griech.], gleichbedeutend mit “MESSIAS” [hebr.] = übersetzt: der Gesalbte, ist bereits ein im Alten Testament häufig erwähnter und fest verankerter Titel des Sohnes Gottes), finden wir keinerlei Hinweise auf abnormales oder exzentrisches Verhalten, das für Geisteskranke symptomatisch ist. Seine innere Stabilität und Ausgeglichenheit wäre für einen Geistesgestörten mehr als erstaunlich, zumal seine Worte zu den bedeutendsten gehören, die jemals dokumentiert worden sind. Jemand, der sich mit diesem Phänomen ausgiebig befasst hat, schreibt dazu:
“Die Historiker stehen vor einem großen Problem, wenn sie für das Leben, die Aussagen und den Einfluss Jesu eine Erklärung finden wollen, die nicht schwerer ist, als die christliche. Die Diskrepanz zwischen der Tiefe, der Vernünftigkeit und dem Scharfsinn seiner Morallehre einerseits, und dem zügellosen Größenwahn andererseits, der seiner Theologie zugrunde liegen müsste, wenn er nicht wirklich Gott wäre, ist niemals zufriedenstellend gelöst worden [...].”
Wenn Jesus also kein Betrüger war und auch kein Wahnsinniger, dann bleibt logischerweise nur übrig, dass ER wirklich der CHRISTUS, d.h. der SOHN GOTTES, d.h. GOTT SELBST ist, wie Jesus selbst sagt:
“…die Werke, welche der VATER MIR gegeben hat, auf dass ICH sie vollbringe, die Werke selbst, die ICH tue, zeugen von MIR, dass der VATER MICH gesandt hat” (Johannes 5:36).
Das völlig Außergewöhnliche dabei ist nämlich, dass die Wunder und Zeichen, welche Jesus gewirkt hat, bereits im Alten Testament im Zusammenhang mit der Ankündigung des Kommens des MESSIAS (= CHRISTUS) exakt vorausgesagt waren (es gibt dazu im AT über 300 konkrete Weissagungen, z.B. Jesaja 35:4-6). Damit war speziell den Juden bereits Jahrhunderte vor dem eigentlichen Kommen CHRISTI ein objektives Prüfkriterium gegeben worden, um den Sohn Gottes identifizieren zu können (vgl. 5.Mose 18:15-22).
Und nun, geehrter Leser, ist deine Aufrichtigkeit gefragt. Die Mehrheit der Menschen versucht nämlich spätestens an dieser Stelle unaufrichtig auszuweichen! Sie geben zwar zu:
1. Jesus war kein Betrüger.
2. Er war auch kein Wahnsinniger.
Die logisch zwingende Konsequenz jedoch, dass er seinen Anspruch, GOTTES SOHN zu sein, folglich zu recht erhoben hat, lehnen die meisten ebenfalls ab. Ist dies die Weisheit eines aufrichtigen Herzens? Es gibt nur 3 Möglichkeiten: entweder Betrüger, oder Wahnsinniger, oder GOTT! Warum aber weichen hier die meisten Menschen aus und täuschen sich damit selbst? Warum lehnen sie die Gottheit Jesu Christi ab und nennen ihn dennoch einen großen Morallehrer?
Die Menschen tun dies, weil sie die persönlichen moralischen Konsequenzen, welche die logische Folgerung nach sich zieht, ablehnen. Sie wollen nichts mit der geistlichen Verantwortung zu tun haben, die zwingend aus der Tatsache resultiert, dass Jesus tatsächlich der CHRISTUS ist, der SOHN des lebendigen GOTTES (Matth. 16:16). Denn Moralprediger gab und gibt es viele (z.B. Buddha, Konfuzius, Mohammed, Hitler, Marx, Lenin, Mao, Luther, den Papst in Rom usw.); einem Morallehrer kann man folgen, wenn man will, man muss ihm aber nicht gehorchen, wenn man nicht will. Ist JESUS aber der allmächtige GOTT, dann ist ausnahmslos jeder Mensch dazu verpflichtet, sich IHM absolut zu unterwerfen, wie geschrieben steht:
“…auf dass in dem Namen JESU jedes Knie sich beuge, der Himmlischen und Irdischen und Unterirdischen, und jede Zunge bekenne, dass JESUS CHRISTUS HERR ist zur Verherrlichung GOTTES, des VATERS” (Philipper 2:10.11; vgl. Jesaja 45:22-24).
Gehörst du, geehrter Leser, auch noch zu denen, welche die Logik verlassen, sobald sie merken, dass sie in die persönliche Verantwortung vor GOTT kommen? Damit würdest du dich selbst betrügen und unweigerlich um die ewige Errettung bringen, die GOTT dem sündigen Menschen durch JESUS CHRISTUS anbietet. Da aber jeder Mensch von Natur aus sündig und deshalb zumindest in Sachen GOTT unlogisch und unaufrichtig denkt, fordert GOTT alle Menschen zunächst einmal zum Umdenken auf. GOTT weiß, dass unsere natürliche Denkweise generell verkehrt ist und erwartet, dass wir umdenken. Dieses Umdenken ist notwendig, damit ER unsere Sünden vergeben kann (Apostelgeschichte 3:19). Bist du dazu bereit? Dann sei aufrichtig, denke um und anerkenne JESUS als den rechtmäßigen HERRN und CHRISTUS; denn GOTT hat IHN auch zum Richter über die gesamte Menschheit gesetzt (Apg. 10:42), über Lebendige und Tote, somit auch über Buddha, Konfuzius, Mohammed, Hitler, Marx, Lenin, Mao, Luther, sämtliche Päpste, jeden Guru und jeden anderen Menschen, somit auch über dich (vgl. Matth. 25)!
Willst du dem Gericht und der ewigen Verdammnis entrinnen? Kehre doch noch heute um zu IHM und bekenne dem Herrn Jesus Christus deine Sünden. Vertraue darauf, dass ER auch alle deine Missetaten und Gesetzlosigkeiten vergeben kann und will, denn dafür floss SEIN Blut am Kreuz! Lass dich gemäß SEINEM Willen bewusst taufen und folge IHM nach!
“Und es ist in keinem anderen das Heil, denn auch kein anderer Name ist unter dem Himmel, der unter den Menschen gegeben ist, in welchem wir errettet werden müssen” (Apostelgesch. 4:12).
Solltest du Fragen über Gott und SEINEN Willen haben oder die Bibel studieren wollen, so kannst du dich gerne an uns wenden. Wir gehören keiner Sekte oder Staatskirche an!
Ai gammisou malaka kai su ki o theos sou kai to mpastardo tou kai ola ta iera koproskyla...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnaferomai apokleistika ston 4:05, 4:32, 4:36 μμ
Έτσι επιβλήθηκε ο Χριστιανισμός στην Ελλάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.laconia.org/files/grkversion/Kimediog.htm
4:32 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμιά εξωβιβλική πηγή δεν έχει τεκμηριωμένες πληροφορίες για τη φυσική ύπαρξη του Ιησού. Αν δεν είναι πλαστογραφίες, πρόκειται για αναφορές που στηρίζονται σε φήμες... Κοίτα κι εδώ!
Όσο για τον αρχιεπίσκοπο, θα έλεγα να τον αφήσουμε στον πόνο του, δεν είναι η στιγμή κατάλληλη για κριτική!
4:32
ΑπάντησηΔιαγραφήWarum glaubst du dass hier genug deutschsprechende Leser hereinkommen?
Der historische Jesus
ΑπάντησηΔιαγραφήDer Theologe Rudolf Bultmann hat den treffenden Satz geprägt „Von Jesus wissen wir historisch eigentlich gar nichts; das, was wir sicher wissen, passt auf eine Postkarte“. Es ist also sehr schwieriges Gelände, klare Fakten über die Gestalt Jesu zu ermitteln, da kaum verlässliches Quellenmaterial über den historischen Jesus existiert.
Was wir von Jesus wissen
Jesus selbst hat seine Lebensgeschichte nicht aufgeschrieben und er hat uns weder irgend welche Schriften hinterlassen noch gibt es überlieferte Augenzeugenberichte. Wir besitzen keine Biographie Jesu, keine auf historische Tatsachen gestützte Beschreibung seines Lebens. Hinweise auf die Existenz Jesu gibt es in einigen jüdischen und römischen Quellen, die aber frühestens 100 Jahre nach seinem Tod erst verfasst wurden. So erwähnt etwa der römische Geschichtsschreiber Tacitus beiläufig Jesus 120 Jahre nach dessen Geburt in seinen Annalen „Der Stifter dieser Sekte, Christos, ist unter der Regierung des Tiberius durch den Prokurator Pontius Pilatus hingerichtet worden.“Christliche Quellen
Die Geschichte Jesu findet sich insbesondere in den Jesus-Beschreibungen der vier Evangelisten wieder. Diese Beschreibung sind christliche Quellen und die zentralen Texte der christlichen Religion. Das Evangelium (griechisch: frohe Botschaft) des Neuen Testaments ist von vier unabhängigen Autoren verfasst worden, zwischen 65 und 100 n. Chr.: Markus, Matthäus, Lukas und Johannes. Zwischen den ersten drei Evangelisten Matthäus, Markus und Lukas gibt es viele übereinstimmende Passagen (Synopse). Das Evangelium des Johannes hat dagegen eine Einzelstellung und ist entscheidend von der griechisch-hellenistischen Philosophie geprägt. Die christlichen Quellen des neuen Testaments interessieren sich allerdings kaum für den historischen Jesus und biographische Einzelheiten aus seinem Leben. Wir erfahren nicht, was genau Jesus getan hat, bevor er Prediger wurde. Wir können nur Vermutungen darüber anstellen, ob er Geschwister hatte, wer seine Freunde und Lehrer waren, oder wie er aussah. Die Evangelien verstehen sich als Glaubenszeugnisse der Lehre Jesu, damals interessierten sich die Menschen für das Außergewöhnliche, die göttliche Botschaft, die von Jesus ausging und nicht für seine persönliche Biographie. Besonders deutlich kommt diese Auffassung von der Bedeutung Jesu auch in den Briefen des Apostels Paulus vor. Die paulinischen Briefe sind die ältesten christlichen Quellen, über die wir verfügen. Sie entwerfen Jesus fast als ein mystisches Wesen, dessen Menschsein nur eine vorübergehende, unwichtige Rolle gespielt hat.Der historische Jesus
Jesus ist um das Jahr 4 oder 6 vor unserer Zeitrechnung geboren. Er stammt aus Nazareth. Wahrscheinlich hat Jesus den gleichen Beruf ausgeführt wie sein nicht-leiblicher Vater Josef: Bauhandwerker. Seine Mutter Maria war bei der Geburt Jesu sehr jung. Jesus ist vermutlich 31 - 33 Jahre alt geworden. Die letzten zwei - drei Jahre seines Lebens bis zu seinem Tode „steigt er aus“, verlässt Familie und soziale Bindungen. Jesus hat aramäisch gesprochen, wahrscheinlich auch griechisch und sicherlich hebräisch, da er als Rabbiner in Synagogen lehrte und aus der heiligen Schrift las. Er schließt sich der Johannes-Bewegung an. Johannes, der damals als Prophet auftauchte und „der Täufer“ genannt wurde, tauft Jesus im Jordan. Kurz darauf gründet Jesus seine eigene Bewegung. Er sammelt Anhänger um sich, und verkündet die bald hereinbrechende Herrschaft Gottes. Jesus verbringt viel Zeit mit den Ausgestoßenen und Randgruppen der Gesellschaft, er predigt und lebt einen außerordentlichen Altruismus. Er richtet seine Botschaft an Sklaven, Schwerkranke, an die Verachteten und Verschmähten. Er erzählt den Menschen von Gott und seiner nahenden Ankunft und benutzt dafür eingängige Bilder und Geschichten, die so genannten Gleichnisse. Auf seinen Wanderungen soll er viele Wunder vollbracht haben, so die wunderbare Brotvermehrung, die Heilung von unheilbar Kranken, die Auferweckung des toten Lazarus, die Austreibung böser Geister. Sein Wirken als Mensch endet mit der Gefangennahme in Jerusalem und dem sich daran anschließenden Kreuzestod.
TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΥΠΗΡΞΕ Η ΟΧΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΜΙΑΣ ΣΩΣΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΟΥΤΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΟΥΣΙΤΣΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΣΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ.
ΕΛΕΟΣ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΙ ΕΛΕΟΣ
5.13
ΑπάντησηΔιαγραφήNa wie gehts?Ist voll witzig mit euch!
P.S Ich bin ein sehr glaubiger mensch 4.32 dankeschon.Dita.
5:47 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήNa, deine Schuld dass du gläubig bist, kann dir nicht helfen!
5:40
ΑπάντησηΔιαγραφήTO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΥΠΗΡΞΕ Η ΟΧΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ
Αν δεν υπήρξε καν, ποιος, τί και πώς προσπάθησε να φτιάξει; Μυθεύματα είναι για να κρατάνε τα πρόβατα στο μαντρί, όπως η Dita από πάνω που δηλώνει πιστή :-)
Ο Θεός, ο τελικός Κριτής των πάντων, ας συγχωρέσει τη ψυχή του. Εμείς, ας κοιτάζουμε να διορθώνουμε καθημερινά τα δικά μας λάθη.
ΑπάντησηΔιαγραφή5.55 ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΤΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφή3:38
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε , με ρώτησες από ποιόν πλανήτη ήλθα .
Λοιπόν , την ίδια ακριβώς ερώτηση θα σου απευθήνω και εγώ .
Είναι σύγχρονος του Ιησού ο ιστορικός που ανέφερες ;;
O Ιώσηππος έζησε στην Ρουμανία (Βλαχία) τα τέλη του 18ου αιώνα .
Υπήρξε διευθυντής της Αυθεντικής Σχολής στο Ιάσιο με πολύ επαναστατικές
για την εποχή του , μεθόδους διδασκαλίας .
Έγραψα στο σχόλιό μου ,πολύ συγκεκριμένα , για ιστορικούς της εποχής του Ιησού.
Δηλαδή του πρώτου μχ αιώνα .
Με εντυπωσίασε όμως και πρέπει να το πω ότι όλοι οι μεγάλοι Ινδοί γκουρού αναγνωρίζουν την ύπαρξη του Ιησού . Γενικά η ιστορία της γέννησης , σταύρωσης , ανάστασης περιέχει πολλά ινδικά στοιχεία.
Karl marx jr
5.55
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστή μπορεί να είμαι αλλά αν με ξαναπείς πρόβατο ακόμα κι ο Αράπης θα κοκκινίσει μ αυτά που θα σε στολίσω.Einverstanden?
5.55 Δε μενει παρά του να ερευνηθει η σχέση ΠΙΣΤΟΣ ΠΡΟΒΑΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧ.Ο.
Πότε έρχεται εκείνος ο Αργεντίνος στον Ολυμπιακό; Μήπως ξέρει κανείς να πάμε στο αεροδρόμιο να υποδεχθούμε τον νέο μεσία του Θρύλου;
ΑπάντησηΔιαγραφήDita, 6:43
ΑπάντησηΔιαγραφήKai i proeleusi tis lexis XRISTIANOS apo ti lexi KRETINOS kai i synexis epivevaiosi
tou sysxetismou autou exigei kai ti sxesi pistos provato.
Εντάξει τα είπατε όλα ξεχαρμανιάσατε αλλά τώρα ακούστε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει καμμία διαφορά μεταξύ των 4 (τουλάχιστον )γνωστών θρησκειών του κόσμου. Υπάρχουν απλώς οι ίδιες δυνάμεις (καλές και κακές ή πάνω και κάτω άν θέλετε) οι οποίες έχουν ονόματα και οι οποίες εκφράζονται κάθε φορά στον κάθε λαό ανάλογα με την κουλτούρα του και τον πολιτισμό του. Έτσι οι δυνάμεις του δωθεκάθεου αντιστοιχούν όλες σε δυνάμεις του εβραϊκού και του ισλαμικού αιγυπτιακού σουμεριακού ιδουιστικού (καί άλλων πολλών....)πάνθεου. Πάψτε λοιπόν να ερίζετε και να μετατρέπετε την όλη φάση της θρησκείας σε ποδοσφαιρικό αγώνα. Θυμηθήτε ότι ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ μέγας Αλέξανδρος όπου και να πήγε σεβάστηκε τις θρησκείες και τις λατρείες των άλλων λαών. Εσείς οι φιλόλαοι οι γνώστες και οι ανώνυμοι νομίζετε πως είστε καλύτεροι;
7.05
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς δεν έχω άλλο χρόνο,2 τσομπανόσκυλα περιμένουν το πρόβατο να τα περπατήσει.Βis of das nextes mal.Dita.
Αρα Dita εισαι κρετινα η κρετινιασμενη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ=θρησκεία χωρίς όρια
ΑπάντησηΔιαγραφήFreiheit ist das Recht anderen zu sagen, was sie nicht hoeren wollen!
ΑπάντησηΔιαγραφήWissen ist immer luckenhaft, nur die Unkenntnis kann vollkommen sein.
Einstein
Wissen kommt nicht vom Lesen, sondern von Gedanken ueber das Gelesene.
ΑπάντησηΔιαγραφήAdolf Harnack hat die These vertreten, dass das Dogma in seiner Conception und in seinem Ausbau ein Werk des griechischen Geistes auf dem Boden des Evangeliums sei. Alle Forscher des Urchristentums sprechen von der Hellenisierung des Christentums. Es ist schon zugegeben, dass das Christentum an sich hellenisiert worden ist und nur dann zu verstehen ist, wenn man sehr gut die griechische Philosophie in Betracht zieht.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάκης
O Χριστοδουλος που υπέφερε από αιμορροΐδες, πηγαίνει στον πρωκτολόγο. Ο γιατρός τον εξετάζει και του λέει πως η ενδεδειγμένη θεραπεία περιλαμβάνει δυο... μεγαλούτσικα υπόθετα. Του λέει να σκύψει και του χώνει το πρώτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Το δεύτερο θα πρέπει να το βάλεις μετά δυο ώρες και θα είσαι εντάξει", του λέει.
Ο Μακαριοτατος επιστρέφει στην επαυλή του και μετά δυο ώρες προσπαθεί να βάλει μόνος του το υπόθετο. Δεν τα καταφέρνει και φωνάζει τον Θεόκλητο Κουμαριανό για να τον βοηθήσει. Πράγματι, ο Θεόκλητος του λέει να σκύψει, βάζει το αριστερο του χέρι στον ώμο του και του χώνει απότομα το ευμέγεθες υπόθετο.
- "Ααααααα!!!!!!!" ουρλιάζει ο Μακαριοτατος.
- "Σε πόνεσα αγάπη μου;"
- "Oχι! Απλώς, μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως, όταν μου έβαλε ο γιατρός το πρώτο, είχε και τα δυο του χέρια στους ώμους μου!
O Χριστοδουλος που υπέφερε από αιμορροΐδες, πηγαίνει στον πρωκτολόγο. Ο γιατρός τον εξετάζει και του λέει πως η ενδεδειγμένη θεραπεία περιλαμβάνει δυο... μεγαλούτσικα υπόθετα. Του λέει να σκύψει και του χώνει το πρώτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Το δεύτερο θα πρέπει να το βάλεις μετά δυο ώρες και θα είσαι εντάξει", του λέει.
Ο Μακαριοτατος επιστρέφει στην επαυλή του και μετά δυο ώρες προσπαθεί να βάλει μόνος του το υπόθετο. Δεν τα καταφέρνει και φωνάζει τον Θεόκλητο Κουμαριανό για να τον βοηθήσει. Πράγματι, ο Θεόκλητος του λέει να σκύψει, βάζει το αριστερο του χέρι στον ώμο του και του χώνει απότομα το ευμέγεθες υπόθετο.
- "Ααααααα!!!!!!!" ουρλιάζει ο Μακαριοτατος.
- "Σε πόνεσα αγάπη μου;"
- "Oχι! Απλώς, μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως, όταν μου έβαλε ο γιατρός το πρώτο, είχε και τα δυο του χέρια στους ώμους μου!
O Χριστοδουλος που υπέφερε από αιμορροΐδες, πηγαίνει στον πρωκτολόγο. Ο γιατρός τον εξετάζει και του λέει πως η ενδεδειγμένη θεραπεία περιλαμβάνει δυο... μεγαλούτσικα υπόθετα. Του λέει να σκύψει και του χώνει το πρώτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Το δεύτερο θα πρέπει να το βάλεις μετά δυο ώρες και θα είσαι εντάξει", του λέει.
Ο Μακαριοτατος επιστρέφει στην επαυλή του και μετά δυο ώρες προσπαθεί να βάλει μόνος του το υπόθετο. Δεν τα καταφέρνει και φωνάζει τον Θεόκλητο Κουμαριανό για να τον βοηθήσει. Πράγματι, ο Θεόκλητος του λέει να σκύψει, βάζει το αριστερο του χέρι στον ώμο του και του χώνει απότομα το ευμέγεθες υπόθετο.
- "Ααααααα!!!!!!!" ουρλιάζει ο Μακαριοτατος.
- "Σε πόνεσα αγάπη μου;"
- "Oχι! Απλώς, μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως, όταν μου έβαλε ο γιατρός το πρώτο, είχε και τα δυο του χέρια στους ώμους μου!
O Χριστοδουλος που υπέφερε από αιμορροΐδες, πηγαίνει στον πρωκτολόγο. Ο γιατρός τον εξετάζει και του λέει πως η ενδεδειγμένη θεραπεία περιλαμβάνει δυο... μεγαλούτσικα υπόθετα. Του λέει να σκύψει και του χώνει το πρώτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Το δεύτερο θα πρέπει να το βάλεις μετά δυο ώρες και θα είσαι εντάξει", του λέει.
Ο Μακαριοτατος επιστρέφει στην επαυλή του και μετά δυο ώρες προσπαθεί να βάλει μόνος του το υπόθετο. Δεν τα καταφέρνει και φωνάζει τον Θεόκλητο Κουμαριανό για να τον βοηθήσει. Πράγματι, ο Θεόκλητος του λέει να σκύψει, βάζει το αριστερο του χέρι στον ώμο του και του χώνει απότομα το ευμέγεθες υπόθετο.
- "Ααααααα!!!!!!!" ουρλιάζει ο Μακαριοτατος.
- "Σε πόνεσα αγάπη μου;"
- "Oχι! Απλώς, μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως, όταν μου έβαλε ο γιατρός το πρώτο, είχε και τα δυο του χέρια στους ώμους μου!
Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος ξερει (παρακαλω για απαντηση )στην ελληνικη ιστορια καποιον ...."δημοσιο" ανδρα που κοσμησε με τοσα πολλα επιθετα τον ελληνικο λαο οπως
ΑπάντησηΔιαγραφήευρωλιγουρηδες
φωτισταδες
κουλτουριαρηδες
ανθελληνες . sic
χαχες
με κουσουρι
πρακτορες σκοτεινων δυναμεων
και πολλα αλλα
Πραγματι θα επρεπε να σεβομαστε τους ασθενεις
αυτος ομως ως .."αρχηγος" (διοτι ανθρωπος δεν υπηρξε ποτε) δογματος που κηρυσσει την αγαπη και την ειρηνη εκηρυξε πολεμους (βλ.και τον μιμο του στην θεσ/νικη)
Με αυτη ομως την εννοια θα επρεπε να συγχωρησουμε και τον χιτλερ
αρα
ανεμους εσπειρε (και δυστυχως μονο λεκτικα) θυελλες θεριζει
(προφανως ουτε ο γιαχβες του τον συγχωρησε)
και ας ευχομαστε για τιμωρια του να παει στον παραδεισο γιατι αν παει στην κολαση θα περναει καλα με ολους τους βαβυληδες γιοσακηδες εμπορους ναρκωτικων κλπ
για τα πεπραγμενα ! του υπαρχει το βιβλιο του μανωλη βασιλακη
"η μαστιγα του θεου "
που τεκμηριωμενα αναφερονται (και με ημερομηνιες ) τα υπεροχα εμπρηστικα κηρυγματα του (και επιθετα που μας στολισε)
οσον αφορα τα του-των θεων συνιστω το βιβλιο του richard dawkins
" η περι θεου αυταπατη " που μεταφραστηκε και στα ελληνικα και κοντευει ευτυχως να γινει best seller
αλλως παραπεμπω στην παραβολη του bertrand russell για τρην ουρανια τσαγιερα
σαφως το παραπανω σχολιο μου παραπεμπει στον κ. χουντοδουλο παρασκευαιδη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι συμπληρωνω
οσα υβριστικα κι αν γραφτουν γι αυτον τον .....κυριο !!!!!
λιγα θα ειναι
ο παρασκευαρχιδης ειναι ενα καμμενο κωλοχαρτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλο ψωφο να χει η πουστρα
11:38 δε γαμιέσαι ρε μαλάκα ! ε μαλάκα..
ΑπάντησηΔιαγραφήο yan είναι μεγάλο λαμόγιο και κουρδισμένο αληταριό.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρασκευα(ρχ)ιδη πες αλευρι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήο χαρος σε γυρευει.......
χαχαχααααααααααχχααααχχαχαχαχα
αντε με το καλο να φαμε κολυβα και στα μνημοσυνα του μασκαριοτατου
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντως στον αλλο κοσμο ο πουστοδουλος δεν θα εχει φοβο μηπως κολλησει κανα ειτζ απο το πρωκτικο σεξ....
ΑπάντησηΔιαγραφήε ρε γαμησι που θα φαει απο το σατανα στη κολαση