GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Εμάς μπορείς να μας βαφτίσεις;..."

. Έβαλε και το ...βαφτιστήρι του στην ΚΟΕΣ του ΠΑΣΟΚ ο Γ. Παπανδρέου! . Τι δώρο πήρε στον Αλέξανδρο Χατζόπουλο, ο νονός του για τα Χριστού...

.
Έβαλε και το ...βαφτιστήρι του στην ΚΟΕΣ του ΠΑΣΟΚ ο Γ. Παπανδρέου!
.
Τι δώρο πήρε στον Αλέξανδρο Χατζόπουλο, ο νονός του για τα Χριστούγεννα;... Μια θέση στην ΚΟΕΣ του ΠΑΣΟΚ αφού ειναι γνωστό οτι ο κ. Χατζοπουλος ειναι πνευματικός υιος του κ. Παπανδρέου...
Και μετά σου λενε οτι δεν υπάρχει Αι Βασίλης...
ΙΑΚΧΟΣ

64 σχόλια

  1. ""Εμάς μπορείς να μας βαφτίσεις;...""

    Για βαφτίσια δεν το βλέπω...

    Αλλά επειδή όμως μπορώ να σε ^%#%*, για γάμο τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na do ti alli malakia tha graftei se auto to blog...mporei na diafonoume me kapoies akatanoites praxeis tou gap alla na min ta isopedonoume kiolas..uparxoun nea stelexi san ton alex, gia osous ton gnorizoun, pou axizun mia eukairia se auto to skatopasok pou kapoioi mas klinoronomisan....pantos pali kala pou kai gi auto den ftaiei o Simitis..koitaxte na ta valete me poluzogopouloous kai afiste tis malakies.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o alexandros einai gamati epilogi.

    stamatiste tis pipes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντροπή ρε παιδιά,
    τί ειναι αυτά που γράφετε για τον Αρχηγό.
    Υπάρχει πιό δημοκρατικός, πιό συμμετοχικός, πιό δίκαιος, και πιό αξιοκρατικός από την Α.Μ.(Αυτού Μεγαλειότητα)"πήρα ισχυρή εντολή" Γεώργιο τον Β΄?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. opou kai na ton ebale olo m....... ekane blepe sto proedrio tou synedriou epanidryshs neolaias pasok , ypoψhfios bouleuths pasok. pantou apotyxies auth einai i alh8eia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ananewsh mporei na ginei mono me nea atoma!!!!! O alex einai enas a3iologo an8rwpos pou exei mia megalh gia thn hlikia toy politikh empeiria kai mporei na boh8hsei na dhmiourghsoume to pasok tou mellontos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. ΔΕΚΑ ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

    ΜΥΘΟΣ 1ος

    "Η ονομασία «Μακεδόνες» των βορείων γειτόνων μας πρωτοεμφανίζεται το 1943-44 και αποτελεί κατασκεύασμα του Τίτο"

    Στην πραγματικότητα η επίμαχη ονομασία χρησιμοποιείται ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι., όταν πρώτη φορά ετέθη δημόσια το ζήτημα του εθνικού χαρακτήρα των σλαβόφωνων χριστιανών της ευρύτερης Μακεδονίας. Οι τελευταίοι δηλώνουν «Μακεδόνες» την ίδια στιγμή που διαπραγματεύονται την υποστήριξή τους στην ελληνική, βουλγαρική ή σερβική εθνική ιδέα.

    Τυπικό δείγμα, το κήρυγμα του (πρώην κομιτατζή και εν συνεχεία μακεδονομάχου) καπετάν Κώττα προς τους προεστούς των Κορεστίων, όπως καταγράφηκε από τον αυτόπτη Παύλο Μελά: «Ημείς οι Μακεδόνες διά ν' αποκτήσωμεν ελευθερίαν έχομεν δύο δρόμους ν' ακολουθήσωμεν. Ο ένας πηγαίνει εις την Βουλγαρίαν, ο άλλος πηγαίνει εις την Ελλάδα» (Ναταλία Μελά, «Παύλος Μελάς», Αθήνα 1964, σ. 242). Καθώς η παραπάνω ομιλία έγινε στη γλώσσα που ο ίδιος ο Μελάς αποκαλεί «μακεδονικά», οι κατά Κώτταν «Μακεδόνες» αυτοαποκαλούνταν -προφανώς- «Μακεντόντσι».

    Δεν πρόκειται για τη μοναδική καταγραφή του είδους. Κατά την είσοδό τους στις ΗΠΑ, την πρώτη δεκαετία του 20ού αι., πολλοί σλαβόφωνοι μετανάστες απαντούν στο ερώτημα ποια είναι η «φυλή» ή ο «λαός» τους με τη λέξη «Μακεδόνας». Οι σχετικές καταχωρήσεις είναι ηλεκτρονικά προσπελάσιμες, στην πρωτότυπη μορφή τους, στην ιστοσελίδα του Ελις Αϊλαντ.

    Ενδιαφέρουσα είναι η προβολή αυτού του αυτοπροσδιορισμού από την ελληνική προπαγάνδα της εποχής, που από τη «μακεδονικότητα» των σλαβοφώνων έσπευδε να συναγάγει την «ελληνικότητά» τους. «Και αυταί αι παραδόσεις των βουλγαροφώνων Ελλήνων εισίν ελληνικαί, ως και το παρ' αυτοίς αίσθημα της εθνότητος, διότι αυτοί εαυτούς Μακεδόνας ονομάζουσιν, ουδέποτε δε χρώνται τη λέξει Βούλγαρος» διαβάζουμε, π.χ. στον εθνογραφικό χάρτη του Στάνφορντ (1877), που είχε συνταχθεί από τον έλληνα διπλωμάτη Ιωάννη Γεννάδιο. Τρεις δεκαετίες αργότερα, ο Δημήτριος Φιλιππίδης τονίζει κι αυτός ότι «οι χριστιανοί κάτοικοι, άνευ διακρίσεως οι τε Ελληνες και οι σχισματικοί, ονομάζουσιν εαυτούς υπό το γενικόν όνομα "Μακεδόνας"» («Η Μακεδονία», Εν Αθήναις 1906, σ. 30).

    Το 1905, τέλος, ο επίσημος χαρτογράφος του ελληνικού μηχανισμού λοχαγός Πάτροκλος Κοντογιάννης, εισηγείται υπηρεσιακά την ενιαία χρήση του όρου «Μακεδόνες» για τους σλαβόφωνους χριστιανούς της ευρύτερης περιοχής, αναφερόμενος σε «Μακεδόνας ελληνίζοντας» και «Μακεδόνας βουλγαρίζοντας» και υποστηρίζοντας ότι «η εθνότης είναι η αυτή και εις τας δύο ταύτας κατηγορίας, ήτοι η Μακεδονική» (βλ. «Ιός» 5.6.05).

    Η τάση διακριτού αυτοπροσδιορισμού ενισχύθηκε προοδευτικά ως απάντηση στις αιματηρές προσηλυτιστικές εκστρατείες Βουλγάρων, Ελλήνων και Σέρβων. Η πρώτη πανηγυρική διατύπωση της συγκρότησης ενός σύγχρονου, σλαβικού «μακεδονικού έθνους» γίνεται το 1903 από τον (γεννημένο στην Πέλλα των Γιαννιτσών) Κάρστε Μισίρκωφ. Για τις αντίστοιχες αποκρυσταλλώσεις στη βάση των τοπικών κοινωνιών, αποκαλυπτική είναι η διαπίστωση του Στράτη Μυριβήλη το 1917: «Αυτοί εδώ οι χωριάτες», γράφει για τους οικοδεσπότες του στη Βελούσινα, «δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» («Η ζωή εν τάφω», 1η έκδοση [1924], επανέκδ. Αθήνα 1991, σ. 104-5).


    Ολα αυτά, μερικές δεκαετίες τουλάχιστον πριν ο Τίτο κάνει τη δημόσια εμφάνισή του στην πολιτική σκηνή των Βαλκανίων.


    ΜΥΘΟΣ 2ος

    "Η εδαφική επικράτεια της ΠΓΔΜ βρίσκεται ως επί το πλείστον εκτός «ιστορικής» Μακεδονίας."

    Στην πραγματικότητα, όπως ο ίδιος ο εθνικός μας ιστορικός Κων/νος Παπαρρηγόπουλος επισημαίνει σε υπηρεσιακή έκθεσή του το 1885, ολόκληρη η σημερινή ΠΓΔΜ περιλαμβάνεται στα όρια της αρχαίας Μακεδονίας (επί Φιλίππου). Η πολυδιαφημισμένη διάκριση της μείζονος Μακεδονίας σε «γεωγραφική» και «ιστορική» δεν είναι αντίθετα παρά ένα τέχνασμα του τότε ελληνικού υπ.Εξ., με σκοπό την αυθαίρετη ταύτιση της Μακεδονίας με «το μέρος εκείνο της χώρας ταύτης εις το οποίον ο Ελληνισμός δύναται να παρασταθή επικρατών».
    Ο Παπαρρηγόπουλος αρνήθηκε να δεχτεί τις σχετικές εισηγήσεις, τονίζοντας πως «επ' ουδεμιάς ιστορικής βάσεως δυνάμεθα να στηρίξωμεν νέαν της Μακεδονίας οριοθέτησιν» και προειδοποιώντας ότι «ουδείς ήθελε αποδεχθή» διεθνώς τον «νέον γεωγραφικόν όρον» που κατασκεύασε η ελληνική πολιτική ηγεσία για τις βορειότερες μακεδονικές περιοχές. Παρ' όλο που τότε δεν ακούστηκε, η Ιστορία έμελλε να τον δικαιώσει: η μετονομασία της Βόρειας Μακεδονίας σε «Δαρδανία» παρέμεινε ένα σόφισμα για εσωτερική κατανάλωση, χωρίς οποιοδήποτε αντίκρισμα στη διεθνή επιστημονική και διπλωματική σκηνή -ούτε καν καθολική αποδοχή από τους εν Ελλάδι μακεδονολογούντες.


    ΜΥΘΟΣ 3ος

    »Το πραγματικό ιστορικό όνομα της ΠΓΔΜ είναι «Βαρντάρσκα Μπανοβίνα».»

    Στην πραγματικότητα, η ονομασία αυτή χρησιμοποιήθηκε απ' το γιουγκοσλαβικό κράτος 12 χρόνια όλα κι όλα (1929-1941) και μάλιστα κάτω από συνθήκες που επιβεβαιώνουν πανηγυρικά τον τεχνητό χαρακτήρα της.

    Οταν η στρατιωτική δικτατορία του βασιλιά Αλέξανδρου επιχείρησε το 1929 να εξαλείψει τις εθνότητες της χώρας συγχωνεύοντάς τις σε ένα ενιαίο «γιουγκοσλαβικό» έθνος υπό σερβική ηγεμονία, όλες οι «ιστορικές» περιφέρειες της Γιουγκοσλαβίας αντικαταστάθηκαν από Διοικήσεις («Μπανοβίνες») με τα ονόματα των τοπικών ποταμών. Η αλλαγή παγιώθηκε με το σύνταγμα του 1931 (άρθρο 83) και αντιμετωπίστηκε ειρωνικά από το διεθνή τύπο της εποχής.

    Αν πάρουμε στα σοβαρά αυτή τη διοικητική διαίρεση, τότε εκτός από (γιουγκοσλαβική) Μακεδονία δεν υπάρχουν επίσης Σλοβενία (αλλά «Ντράβσκα» Μπανοβίνα), Κροατία («Σάβσκα» και «Πριμόρσκα» Μπανοβίνα), Μαυροβούνιο («Ζέτσκα» Μπανοβίνα), Βοσνία-Ερζεγοβίνη («Ντρίνσκα» και «Βρμπάσκα» Μπανοβίνα), Βοϊβοδίνα («Ντουνάβσκα» Μπανοβίνα) και -φυσικά- ούτε Σερβία («Μοράβσκα» Μπανοβίνα). Η γελοιότητα του όλου επιχειρήματος, που προπαγανδίστηκε κι από επίσημα χείλη (Παπαθεμελής), είναι παραπάνω από προφανής.


    ΜΥΘΟΣ 4ος

    "Ονομασία των βορείων γειτόνων μας ως «Μακεδονία» συνεπάγεται αλυτρωτικές βλέψεις εις βάρος της Ελληνικής Μακεδονίας. "

    Στην πραγματικότητα, οι παλιότερες εδαφικές διεκδικήσεις εις βάρος της ελληνικής Μακεδονίας ουδέποτε στηρίχτηκαν σε «ονοματολογικές» παρανοήσεις. Κεντρικό επιχείρημα της Βουλγαρίας και της τιτοϊκής Γιουγκοσλαβίας (πριν από το 1950) ήταν η συνεχιζόμενη παρουσία μιας συμπαγούς σλαβόγλωσσης μειονότητας σε περιοχές της ελληνικής Μακεδονίας ή τα «ιστορικά δίκαια» που (υποτίθεται ότι) συνεπαγόταν η πληθυσμιακή σύνθεση της περιοχής πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους και την εγκατάσταση των προσφύγων της Μικρασίας.

    Ακόμη κι αν η ΠΓΔΜ μετονομαζόταν «Δαρδανία», αυτό δεν θα εξαφάνιζε τις αναφορές των εκεί εθνικιστών σε «αλύτρωτους Δαρδανούς» της Β. Ελλάδας. Στη δε χώρα μας, θα γινόμασταν απλώς μάρτυρες της μετάλλαξης των «σλαβόφωνων Ελλήνων» σε «δαρδανόφωνους».

    Της μόδας μέχρι το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρξε επίσης η «γεωπολιτική» επιχειρηματολογία («δικαίωμα» των εθνών να «αναζητήσουν» καλλιεργήσιμα εδάφη, θαλάσσιες οδούς κ.λπ.). Παρόμοια επιχειρήματα πρόβαλε τότε κι η επίσημη Αθήνα, ζητώντας επέκταση των ελληνικών συνόρων προς βορρά. Σήμερα, τέτοιοι ισχυρισμοί θεωρούνται από το Διεθνές Δίκαιο απαράδεκτοι, ενώ η ύπαρξη και προστασία των κατά τόπους μειονοτήτων έχει πλήρως αποσυνδεθεί από εδαφικές «διευθετήσεις».


    ΜΥΘΟΣ 5ος

    "Η (φαντασιακή) σχέση των Σλαβομακεδόνων με τους αρχαίους Μακεδόνες είναι μια ιστορική πλαστογραφία που χαλκεύθηκε από τα Σκόπια στα μεταπολεμικά χρόνια."

    Στην πραγματικότητα, η υποτιθέμενη καταγωγή των σλαβόφωνων από τους αρχαίους Μακεδόνες υπήρξε αγαπημένο θέμα της ελληνικής προπαγάνδας, ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι.

    Το πιστοποιούν σλαβόγλωσσα έντυπα που οι μακεδονομάχοι μοίραζαν στον τοπικό πληθυσμό, όπως η «Διακήρυξη του Ελληνομακεδονικού Συλλόγου της Αθήνας για τους αδελφούς μας Μακεδόνες» (1905) ή οι υποτιθέμενες «Προφητείες του Μεγαλέξανδρου» (1907). Ανάλογες θεωρίες συναντάμε και σε προφορικά κηρύγματα προς τους σλαβόφωνους χωρικούς (Στ. Ράπτης «Ιστορία του Μακεδονικού Αγώνος», Εν Αθήναις 1910, σ. 168). Πασίγνωστη είναι τέλος η αναγόρευση της σλαβομακεδονικής σε μετεξέλιξη της «ομηρικής» γλώσσας των αρχαίων Μακεδόνων από λογίους της εποχής (Τσιούλκας, Μπουκουβάλας κ.ά.), τα πονήματα των οποίων βρίσκουν μέχρι σήμερα ανταπόκριση σε ελληνικούς εθνικιστικούς κύκλους.

    Εξίσου παλιά είναι η οικειοποίηση αυτής της «ιστορικής» επιχειρηματολογίας από τους ίδιους τους σλαβόφωνους Μακεδόνες -είτε αυτοί συντάσσονταν με τον ελληνικό εθνικισμό είτε όχι. Προξενική έκθεση του 1871 καταγράφει το στολισμό του «σλαβοβουλγαρικού» βιβλιοπωλείου των Βιτωλίων με την εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενώ το 1902 κομιτατζήδες κηρύσσουν πως «θέλουν να αναζωώσουν τον Μέγαν Αλέξανδρον» και το κράτος του. Την ίδια χρονιά, σλαβόφωνος πράκτορας του ελληνικού μηχανισμού καυτηριάζει δημόσια τους συμπατριώτες του που «πλανώνται πλάνην μεγάλην φρονούντες ότι είνε δυνατόν να είνε απόγονοι συγχρόνως τε του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Κρούμου» (Γ. Π. Κώνστας, «Ενέργειαι και δολοφονικά όργια του βουλγαρικού κομιτάτου», Εν Αθήναις 1902, σ. ιθ').

    Παρά την οφθαλμοφανή αυθαιρεσία του, το όλο «γενεαλογικό» σχήμα έχει συνεπώς τη δική του προϊστορία. Στο κάτω κάτω, τι φταίνε αυτοί αν πήραν τοις μετρητοίς όσα τους κανοναρχούσαν οι «δικοί μας» φωστήρες;

    Διαφορετικής τάξης ζήτημα αποτέλεσε η υιοθεσία του «Ηλιου της Βεργίνας» ως εθνικού εμβλήματος της ΠΓΔΜ το 1992. Ευθύς εξαρχής ήταν προφανές πως επρόκειτο για (εσπευσμένη) κατασκευή ενός διαπραγματευτικού χαρτιού προς ανταλλαγή, ενόψει μελλοντικού διακανονισμού. Το αποδεικνύει όχι μόνο η άνετη απεμπόλησή του το 1995, αλλά και η προνοητικότητα της ηγεσίας των Σκοπίων να απεικονίσει έναν διαφορετικό «ήλιο» στα κέρματα που έκοψε το 1993.


    ΜΥΘΟΣ 6ος

    "Το ελληνικό κράτος αδιαφόρησε επί μισόν αιώνα για τις κινήσεις των Σκοπίων. "

    Στην πραγματικότητα, όπως εξηγεί σε απολογιστικό του κείμενο ο επίσημος ιστορικός του Μακεδονικού (κι εμπειρογνώμονας του ΥΠΕΞ επί τρεις τουλάχιστον δεκαετίες), Ευάγγελος Κωφός, «για τη διπλωματική μας Υπηρεσία, το θεωρούμενο από πολλούς ως "ανύπαρκτο θέμα" ήταν ένα πολύ υπαρκτό και ακανθώδες πρόβλημα. Υπήρξαν περίοδοι κατά τις οποίες το 50% των εισερχομένων ημερησίως εγγράφων στο αρμόδιο Βαλκανικό Τμήμα του Υπουργείου αναφέρονταν άμεσα ή έμμεσα στο Μακεδονικό».

    Η σχετική παρανόηση οφείλεται στην επιλογή της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας να θεωρεί το θέμα επισήμως «ανύπαρκτο», επιβάλλοντας αυτή τη γραμμή στα ελληνικά ΜΜΕ.

    Ο Κων/νος Καραμανλής (ο παλιότερος) δεν είχε π.χ. κανένα πρόβλημα να εξηγήσει το 1980 στο γιουγκοσλάβο ομόλογό του, Μιγιάτοβιτς, πώς υποχρέωσε τον ελληνικό τύπο ν' αποσιωπήσει την απάντηση του γιουγκοσλαβικού ΥΠΕΞ σε ερώτηση «ενός δικού μας ανόητου δημοσιογράφου για το Μακεδονικό» («Αρχείο Καραμανλή», τ. 12ος, σ. 61).

    Η αιτία αυτής της διατεταγμένης αυτολογοκρισίας δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Χάρη στη (μυστική) ελληνογιουγκοσλαβική «συμφωνία κυρίων» του 1962 για εκατέρωθεν αποχή από οποιαδήποτε δημόσια ανακίνηση του Μακεδονικού, το ελληνικό κράτος μπόρεσε να οργανώσει -χωρίς διεθνείς περιπλοκές- ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αφομοίωσης της σλαβόφωνης μειονότητας του βορειοελλαδικού χώρου. Σε αντάλλαγμα αποδέχθηκε de facto την ύπαρξη της Σ. Δ. Μακεδονίας, όπως πιστοποιεί η αναγραφή της ονομασίας σε ΦΕΚ όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεων.

    ΜΥΘΟΣ 7ος

    "Η ηγεσία των Σκοπίων υπήρξε σταθερά αδιάλλακτη στο ζήτημα του ονόματος, απορρίπτοντας κάθε συμβιβαστική λύση."

    Στην πραγματικότητα, η ελληνική κυβέρνηση φρόντισε να απορρίψει πρώτη όλες τις εκδοχές σύνθετης ονομασίας που πρότειναν το 1992-93 οι μεσολαβητές της Ε.Ε. και του ΟΗΕ, όπως «Νέα Μακεδονία» (1.4.92) και «Nova Makedonija» (28.5.93).

    Η δεύτερη απορρίφθηκε επίσημα (και) από τον Γκλιγκόροφ, μια μέρα όμως μετά το Μητσοτάκη.

    Το ίδιο συνέβη και με τις βολιδοσκοπήσεις σε διμερές επίπεδο. Το Μάρτιο του 1992, κατά τη συνδιάσκεψη «Ελσίνκι-2» της ΔΑΣΕ, ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ Μάλεφσκι παρέδωσε σε μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας κατάλογο με πέντε εκδοχές σύνθετης ονομασίας («Μακεδονία του Βαρδάρη», «Βόρεια Μακεδονία» κ.λπ.) παροτρύνοντας σε άμεση από κοινού επίλυση του προβλήματος. Η ελληνική πλευρά απέρριψε το διάβημα με τη δικαιολογία ότι «η στιγμή δεν ήταν κατάλληλη». Τις ίδιες μέρες κλιμακώθηκε η εκστρατεία του (τότε) έλληνα ΥΠΕΞ, Αντώνη Σαμαρά, για αποτροπή οποιουδήποτε συμβιβασμού με το «ψευδοκράτος» - με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα σημερινά αδιέξοδα.

    ΜΥΘΟΣ 8ος

    "Οι εθνικιστικοί κύκλοι της ΠΓΔΜ απειλούν άμεσα την ασφάλεια κι εδαφική ακεραιότητα της Β. Ελλάδας. "

    Η ύπαρξη εθνικιστών σε οποιαδήποτε χώρα είναι κάτι το αυτονόητο. Εντελώς διαφορετικό ζήτημα είναι η πραγματική επικινδυνότητά τους. Στην περίπτωση της ΠΓΔΜ, πολύς λόγος έγινε το 1991-93 για την αλυτρωτική συνθηματολογία του δεύτερου σε μέγεθος κόμματος της χώρας, του ΒΜΡΟ. Στην πραγματικότητα, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα από τον τοπικό τύπο, η ηγεσία του ΒΜΡΟ ήδη από το 1992 βρισκόταν σε επαφή με τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες -και συγκεκριμένα με τον ειδικό απεσταλμένο του Μητσοτάκη, στρατηγό Γρυλλάκη («Ιός» 22.12.2001).

    Οταν το 1998 το ΒΜΡΟ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της ΠΓΔΜ, ακολούθησε έτσι πιο «ενδοτική» πολιτική απ' ό,τι οι προκάτοχοί του (ξεπούλημα στρατηγικών βιομηχανιών στο ελληνικό κεφάλαιο, κ.λπ.). Σύμφωνα με το «Βήμα» (3.6.2001), σύμβουλος του «εθνικιστή» πρωθυπουργού Γκεοργκίεφσκι «στις διαβουλεύσεις με την Αθήνα για την ονομασία» δεν ήταν άλλος από το Σταμάτη Μαλέλη -τον ίδιο άνθρωπο που, ως υπάλληλος του ελληνικού προξενείου, είχε ξεκινήσει το 1992 τις επαφές Γρυλλάκη-ΒΜΡΟ!

    Απομένει το ζήτημα των εθνικιστικών αναφορών σε σχολικά βιβλία της ΠΓΔΜ. Κάποιες είναι όντως αλυτρωτικές, ενώ άλλες απλώς διαφέρουν από τη δική μας εικόνα για την ιστορία της περιοχής. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, που έχει ευρύτερες βαλκανικές διαστάσεις, υπάρχουν διακρατικές επιτροπές επιφορτισμένες με την αμοιβαία εκκαθάριση των σχολικών βιβλίων από κηρύγματα μίσους και σοβινιστικές υπερβολές.

    Προϋπόθεση της δουλειάς τους συνιστά, ωστόσο, η απουσία έντασης μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών.

    ΜΥΘΟΣ 9ος

    "Στην επικράτεια της ΠΓΔΜ ζει μια ευμεγέθης ελληνική μειονότητα."

    Πρόκειται για ανυπόστατη κατασκευή που δεν στηρίζεται σε κανένα πραγματικό δεδομένο. Το αρχικό έναυσμα δόθηκε από μια σφυγμομέτρηση του περιοδικού «PULS» (1991) κατά την οποία, σε περίπτωση διάλυσης της ΠΓΔΜ, ένα 10,88 % των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να ζήσει στην Ελλάδα κι όχι σε κάποια άλλη γειτονική χώρα -προτίμηση που από ελληνικά ΜΜΕ (και το Α2 του ΓΕΣ) ερμηνεύθηκε σαν εκδήλωση ελληνικής εθνικής συνείδησης!

    Ακολούθησε η πανηγυρική υποδοχή της προκήρυξης μιας «Οργάνωσης Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας» (19.2.93), που σύντομα αποδείχθηκε κατασκεύασμα του εγχώριου «Στόχου». Οπως επισημαίνει και ο Κωφός, η όλη παραφιλολογία (στην οποία μετείχε ακόμη και η υφυπουργός Εξωτερικών Βιργινία Τσουδερού, ανεβάζοντας μάλιστα το ποσοστό της «ελληνικής μειονότητας» σε 18,6) «ενίσχυε την εντύπωση σε τρίτους ότι η Ελλάδα αναζητεί ή κατασκευάζει ερείσματα για επέμβαση στη γειτονική χώρα».


    ΜΥΘΟΣ 10ος

    "Η στάση της Αθήνας απέναντι στα Σκόπια υπήρξε σταθερά ενδοτική και καθόλου απειλητική. "

    Στην πραγματικότητα, ο ελληνικός εθνικισμός φλέρταρε σοβαρά με την ιδέα της διάλυσης του «ψευδοκράτους». Εκτός από χιλιάδες διαδηλωτές που πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας ζητώντας «σπάσιμο των συνόρων» και «σύνορα με τη Σερβία» (10.12.92), τη «στρατιωτική πίεση» και το διαμελισμό της ΠΓΔΜ υποστήριξαν επίσης δημόσια προσωπικότητες όπως ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο Κων/νος Βακαλόπουλος, ο Σαράντος Καργάκος, ο Χρήστος Πασσαλάρης ή ο τέως πρόεδρος Χρήστος Σαρτζετάκης. Στον αθηναϊκό τύπο δημοσιεύθηκαν σενάρια προέλασης του ελληνικού στρατού στο έδαφος της ΠΓΔΜ («Βήμα» 15.12.91 και 31.5.92), ακόμη και χάρτης με τις προτάσεις του ΓΕΕΘΑ για τα νέα σύνορα της Ελλάδας («Εθνος» 7.12.92).

    Σ' ένα άλλο επίπεδο, ο ΥΠΕΞ Σαμαράς βάσισε μεγάλο μέρος της στρατηγικής του στην προοπτική αποσύνθεσης και κατάρρευσης του «κρατιδίου» (χάρη και στο πρώτο άτυπο ελληνικό εμπάργκο του 1992), ενώ γνωστές είναι οι διαβουλεύσεις με τους Μιλόσεβιτς και Ντράσκοβιτς για ελληνοσερβική «μοιρασιά» της ΠΓΔΜ.

    Τέλος, διαφορετικής τάξης σχεδιασμοί για την «προληπτική» κατάληψη μιας «υγειονομικής ζώνης» εντός της ΠΓΔΜ σε περίπτωση επέκτασης των εκεί διακοινοτικών ταραχών συζητήθηκαν επίσημα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής τον Αύγουστο του 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν. Όποιον και να διαλέξει ο Γ. Παπανδρέου δεν έχει τόση σημασία γιατί ο ίδιος είναι ανίκανος να κάνει οτιδήποτε σαν αρχηγός που είναι. Δεν μπορεί να μιλήσει, δεν μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες, δεν μπορεί να σταθεί μόνος του όρθιος χωρίς βοηθούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προτιμω το χατζόπουλο α;πό την τονια αντωνίου

    ή μήπως εκείνη "εκλεγότανε" στα όργανα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΧΩΝΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΤΗΣ 11ης ε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την επόμενη φορά να πειτε στον ΓΑΠ να συγκροτήσει τα κομματικά όργανα μέσω ΑΣΕΠ.

    Σας πείραξε η κουμπαριά??Το ότι στη ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ τα μισά μέλη της και άλλα τόσο στους οργανισμούς που μάλιστα ενεπλάκησαν και σε μίζες είναι κουμπάροι του Κωστάκη, δε σας πειράζει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. o xatzopoulos einai tipiko deigma..
    eynououmenou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΣΙΠΡΑΣ-ΚΑΙΛΗ
    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ "ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΙ ΕΚΔΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ
    ΝΕΑ ΒΗΜΑ Ε.Τ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΤΛ.
    ΓΕΜΙΣΑΝ ΕΜΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΑΝΑ-ΛΗΤΕΣ
    ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ..
    ΥΜΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ-ΤΣΙΠΡΑ-ΤΣΟΥΠΡΑ.
    ΓΙΑΤΙ?
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

    3:31 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΟ ΤΣΙΠΡΑ-ΤΣΟΥΠΡΑ
    ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ...ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΕΝΟ..
    ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ, Ο "ΑΝΙΚΑΝΟΣ-ΑΝΑΛΓΗΤΟΣ"
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,ΚΑΙ Ο "ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ"
    ΓΑΠ.

    ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΓΙΑΤΙ "ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ"?
    ΕΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ,ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ.
    ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΓΙΑ
    ΝΑ ΚΤΥΠΑΣ ΑΛΥΠΗΤΑ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ.

    ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ

    2:28 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ
    "ΠΑΡΩΝ" ΚΑΙ "ΙΚΑΝΟΣ" ΕΛΑ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ..
    ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ "ΠΟΥΠΟΥΛΑ".
    ΘΑ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ
    ΛΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και επειδή κάποιοι είμαστε και ρεπόρτερ, ας μας πει ο Ανδρουλάκης και εάν ευαρεστηθεί ο ΑΓΙΟΣ, αλλά και ο Τσίμας τι σχέση έχουν με την Αγγελοπούλου;
    Τι ρόλο παίζει η μεγάλη κυρία στα σενάρια περι ενωμένης κενροαριστεράς και ποιοι γύρω από το Συνασπισμό τα προωθούν, επιχειρώντας να καταστρέψουν και το ΠΑΣΟΚ που μισούν και τον ΣΥΝ που σιχαίνονται;
    Πέντε–έξη άνθρωποι όλοι και όλοι έχουν το θράσος να νομίζουν ότι έχουν τη δύναμη να ανατρέψουν το σύστημα με το χρήμα του Αγγελόπουλου!!!

    11:33 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Και να ήτανε μόνο αυτός!
    Όλοι όσοι στηρίζουν Γιωργάκη, θεωρητικά και ιδεολογικά, της ίδιας πάστας είναι.
    Ο περίφημος ΑΓΙΟΣ που έσκασε μύτη και θυμήθηκε τι έλεγε στα μικρόφωνα το 1992 για το Σκοπιανό, αισθανόμενος προφανώς δικαιωμένος, γιατί δεν μας λέει τι έσουρνε στον Ανδρέα εκείνη την εποχή και λίγα χρόνια πριν;
    Αμνησία έπαθε και ξέχασε τι σόου έκανε μαζί με τη Κανέλλη στο Μέγα εναντίον του Ανδρέα, την περίοδο που κάλυπταν τη Δίκη στο Ειδικό Δικαστήριο;
    Τώρα τα βάζει νυχθημερόν με τους νταβατζήδες, τότε δεν υπήρχαν!
    Αυτοί οι θεωρητικοί, δήθεν προοδευτικοί ήταν και είναι ο δούρειος ίππος για να αλωθεί το ΠΑΣΟΚ από τη νεοταξική ριζοσπαστική αριστερά.
    Τώρα νοιώθουν ότι παίρνουν εκδίκηση για τη σφαλιάρα που έφαγαν από το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, προσπαθώντας να χειραγωγήσουν το γιό του ιδρυτή του κόμματος.
    Η φάρσα της ιστορίας είναι δυστυχώς ότι τα καταφέρνουν!!!!
    Θέλουν να αποτελειώσουν τη δουλειά που ξεκίνησε και δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ο Σημίτης.

    11:34 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Είπαμε ρεπόρτερ!!!
    Αγαπητέ Δημήτριε, αλήθεια ποιος πληρώνει την πολυτελή έπαυλη με τον δασάκι γύρω-γύρω στην οποία διαμένεις;
    Έρχεται και η σειρά του Μίμη και του Παύλου!!!


    Την πορεία του Ανδρουλάκη τη ξέρετε, του Τσίμα επίσης, μάθετε τώρα και τη πορεία του άλλου κομήτη, του ΑΓΙΟΥ.
    Όταν ήταν παιδί στο σχολείο έκανε επανάσταση με αντάρτικα και με την συντροφιά κνιτών. Όταν μεγάλωσε και πήγε στο εξωτερικό ανακάλυψε τον Ρήγα και σκοτώθηκε με τους πρώην συντρόφους του.
    Αργότερα στράφηκε εναντίων και αυτών των νεών συντρόφων του και μπήκε στην Β’ Πανελλαδική, μετά δεν του άρεσε η Ενωμένη Αριστερά και πήγε σπίτι του, αλλά τώρα θέλει να ενωθεί και πάλι η αριστερά !
    Τρελές καταστάσεις, διαταραγμένων προσωπικοτήτων που ποτέ δεν υπήρξαν ΠΑΣΟΚ.


    Ο Καλός Ρεπόρτερ ούτε σήμερα δεν απεργεί!!!
    Την αγάπη του Μητσοτάκη προς τον Μίμη και τον Παύλο θα τη ξέρετε, ξεπερνάει την αγάπη του Σημίτη προς αυτούς.
    Την ίδια σχέση έχει ο Δεινόσαυρος και με τον ΑΓΙΟ…

    Ρεπορτάζ:
    όταν τα καλοκαίρια έρχεται ο ΑΓΙΟΣ στη Κρήτη με ποιόν τα λένε τρυφερά ακόμη και σε κοσμικές παραλίες;
    Με το Μητσοτάκη και την οικογένεια φυσικά!
    Θα έχουν προφανώς πολλά να που και δεν προλαβαίνουν σπίτι!
    Άραγε ελληνικά μιλούν μεταξύ τους… γιατί οι γύρω ορκίζονται ότι τους άκουσαν να μιλούν άλλες γλώσσες με τις παρέες τους!
    Και κάτι για επιδόρπιο:
    η αγαπημένη σύζυγος του ΑΓΙΟΥ, κάποτε γραμματέας του Ρήγα στο εξωτερικό και δυναμικό στέλεχος του Δημοκρατικού Αγώνα σε όλη την Ευρώπη τι δουλειά είχε στον Ελεύθερο Τύπο;


    Και τώρα η εξήγηση:
    Γιατί χτυπάει ο ΑΓΙΟΣ τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ;

    Για τον ίδιο λόγο που το κάνουν Ανδρουλάκης και Τσίμας.

    Θα το πιάσατε… για να κρατήσει μακριά από κάθε κυβερνητικό ψόγο την Ντόρα!
    Χα χα χα κάποιοι νομίζουν ότι επειδή πήγαν σε δύο-τρία σχολεία έγιναν και μάγκες στην επικοινωνία! Όσα μαθαίνεις στο πεζοδρόμιο δεν μπορείς να τα μάθεις πουθενά αλλού!
    Έτσι γίνεται το ρεπορτάζ.


    Μια και έχεις το θράσος να διαψεύδεις το ρεπορτάζ ΑΓΙΕ, για πες μας, μπορεί κάποιος που μένει σε έπαυλη με δάσος και ζώα , που όσοι την είδαν τη κοστολόγησαν σαν μικρό παλάτι και που αν δεχθούμε ότι πληρώνεις νοίκι θα πρέπει να καταβάλεις πάνω από 3000-3500 ευρώ το μήνα, μπορεί ξαναλέω να θεωρείται αριστερός;
    Αν έτσι ζείτε οι αριστεροί τότε κάτι δεν πάει καλά με την δεξιά!


    Πράγματι, αυτό είναι το ιδανικό κάθε καλού κομμουνιστή…
    Αύριο το ρεπορτάζ θα ασχοληθεί με τον έτερο κομμουνιστή κύριο Παύλο.
    Εκεί να δείτε τα όμορφα και κλασσικά!!!!
    Ας ολοκληρώσουμε όμως τα κομμουνιστικά νέα με τον ΑΓΙΟ και τη σχάση του με τον Νίκο Χ.
    Μη πάει το μυαλό σας σε σεξουαλικές ανωμαλίες, αν και επί σειρά ετών υπήρξαν στενοί φίλοι. Αξίζει να παρατηρήσουμε την ιδεολογική ανωμαλία του πράγματος. Τι ακριβώς συζητούσαν ο κομμουνιστής ΑΓΙΟΣ και ο δεξιός Χ’νικολάου;
    Να υποθέσουμε ότι μιλούσαν υπό την επήρεια του πνεύματος Μητσοτάκ;

    9:51 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Οι αποκαλύψεις για τον ΑΓΙΟ δεν είχαν στόχο τον Δημήτρη.
    Το ρεπορτάζ έκανε το χρέος του, ενημερώνοντας για τα πολιτικά χαρακτηριστικά μιας ιδιόμορφης αν και σκληρής πράγματι προσωπικότητας.

    Το επόμενο αφιέρωμα μας θα είναι για τον Παύλο.

    Για να μην υπάρξει παρεξήγηση δεν συγκρίνουμε τις δύο αυτές περιπτώσεις μια και δεν είναι της ίδιας πολιτικής καταγωγής, όμως και οι δυο συντονίζονται σήμερα στον ίδιο ρυθμό.
    Πριονίζουν το κλαδί της δημοκρατίας μας εν ονόματι της θολούρας κάποιας μεταδημοκρατίας, δίχως σύνορα, δίχως αυτοδύναμες κυβερνήσεις, δίχως μεγάλα και αυτοδύναμα κόμματα...
    αυτές τις νεοταξικές πλάνες πλασάρουν στον ΣΥΡΙΖΑ και στον Γιώργο και τον παλάβωσαν με τη συμμετοχική δημοκρατία και την αυτοοργάνωση.

    Δεν θα κάναμε θέμα για την αφεντιά τους αν αυτές τις διαλυτικές για το έθνος μας κοτσάνες δεν προοθούσε για το δικό της συμφέρον η κ. Αγγελοπούλου.

    Δεν έχουμε τίποτα προσωπικό με τον ΠΑΥΛΟ, ούτε φυσικά με τον ΑΓΙΟ-Δημήτριο και τον ΜΙΜΗ. Αντίθετα εκτιμούμε το ένα και μοναδικό προτέρημα τους.
    Είναι Κύριοι, αλλά αυτό δεν τους αθωώνει. Θα ληφθεί υπόψη στα ελαφρυντικά κατά τη Λαϊκή Δίκη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βλέπω ότι πάλι ρεζίλι γίνατε, Κουράκια.

    Μα καλά, πως το αντέχετε πια τόσο κράξιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. index

    Καλά ρε μεθυσμένοι είσαστε πάλι;
    Τι μαλακίες γράφετε;


    ΥΓ: Το όνομα Ίακχος είναι λάθος. Βάγχος η Διόνυσος είναι πιο σωστό.

    ο Αράπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΑΣ

    ΤΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΨΕΥΔΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΥΡΗΔΕΣ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι Έλληνες ψηφίσαμε , τον χειμώνα του 1974 , ‘’ΟΧΙ’’ στην Δυναστεία .
    Είναι ντροπή μετά 33 χρόνια , κάποια γηραιά κυρία ονόματι Μάργκαρετ , να θέλει να το παίξει Φρειδερίκη και να τραβάει από την μύτη τον Γιωργάκη για να μην χάσει το ‘’ανάκτορο’’ στην Χαριλάου Τρικούπη 50 .
    Στις επόμενες εκλογές που ο χοντρός ‘’καταλληλότερος ‘’ θα του πάρει του Γιωργάκη και τα σώβρακα , θα καταλάβει (;;;) ότι οι 2.750.000 πολίτες που ψήφισαν Πασοκ , τον περασμένο Σεπτέμβρη , δεν ήταν κληρονομιά από τον πατέρα του .

    ‘’Παλικάρι από τα Σφακιά’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. «Ο κ. Καραμανλής θα έπαιρνε άριστα δέκα αν ήταν πρωθυπουργός ή Εμίρης του Ντουμπάϊ. Αλλά είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας».

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΥΜΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
    ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...
    ΤΗΝ ΣΥΝΕΤΡΙΨΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ..
    ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ Ο ΓΑΠ?
    ΓΙΩΡΓΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ..
    ΠΡΟΣΕΧΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ‘’Παλικάρι από τα Σφακιά’’

    2:26 μμ

    παληκαρι απο το κολωνακι μην
    ανησυχης το πασοκ ανηκει σε εμας
    και τα παιδια μας...

    μπομπολας,κοκκαλης,λαμπρακης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ,ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ,ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΓΑΠ,
    ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ 55% ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,
    ΤΟ ΓΑΠΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ
    ΤΟ 55% ΤΟΥ 38% ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΣΤΙΣ
    ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?
    ΑΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ,
    ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΠΕΡΙΠΟΥ 20%..
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΔΕΙ..Ο ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. O HATZOPOYLOS PRAGMATI TO DIADIEI..
    alla einai kaliteros apo tin aigli..
    press-gr
    pote 8a piaseis authn?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΕ λίγο ο ΓΑΠ θα βάλει και τον γιό του το Αμερικανάκι Γραμματέα κόμματος και την Μαργαρίτα στο πολιτικό συμβούλιο. Για την Αντα φυλαέι το ΙΣΤΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 2:28
    Τα παλικάρια του Κολωνακίου μας τελείωσαν .
    Τα χρησιμοποιήσαμε όλα για να στελεχώσουμε το ψηφοδέλτιο Επικρατείας Πα.σο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. SE AYTHN THN PAREA EINAI KAI O XATZOPULOS KAI LKAPOIOI ALLOI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. XATZOPOULE OTAN GIRNOUSES STO KOLONAKI STO ABBREVOUAR KAI TO DIEDIES ITAN KALA...mporei na moun eisai pseutis kai na eisai..baptisimios tou..MIN TO ARNEISE omws..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλή Νεράιδα,
    Ειμαι 52 κ πολυ ωραιος αντρας που παντα ειχα πολυ ωραιους άντρες στην ζωη μου. Οταν καναμε ερωτα τρελενομουνα να μου βαζουν πουτσοδαχτυλο στον κολο μου με ερεθιζε πολυ και συγχρόνως να παίρνω πίπα και να τα καταπίνω. Ειδικα ειχα ενα δεσμο καποτε που ηξερε οτι μου αρεσε κ του αρεσε να μου το βαζει τρελα. Οταν εμεινα μονος μου ενα διαστημα τον επαιζα κ εβαζα δαχτυλο μονος μου. Μια μερα πηρα κ ενα δονητη με δονηση κ καυλωσα πολυ. Απο τοτε εχω τρελλη φαντασιωση να με γαμούν μια από παντού πρόστυχα και ανωμαλα. Δυστυχως τώρα βολεύομαι με αλλοδαπούς ξοδεύοντας όλη τη σύνταξη μου.
    Πως σε αυτή τη ηλικία θα βρώ έναν άνδρα που με γαμάειν χωρίς χρήματα και να του αρεσει? Φιλια πολλα κ ευχαριστω για την απαντηση εκ των προτερων!
    Παντα με εκτίμηση
    babis!

    Βολεψου με τον δονητή.
    Καλή επιτυχία!
    Η εξαιρετικά Καλή Νεράιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. kotoules eisaste pou kribeste kai petate laspi


    socialistes tou kolou


    alla etsi... fagate kali poutsa stis 11

    kai erxete kai alli pio megali to flebari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΘΑ ΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΠΑΙΖΟΥΝ Ε???\

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΚΥΛΙΑΣΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγώ ΑΓΙΕ μου δεν πιστεύω στις φήμες που διακινούν οι οχθροί σου.
    Εγώ είμαι φίλο σου και εμπιστεύομαι μόνο τα μάτια μου
    (Πεντέλη-ψησταριά-εσύ –Κωνσταντόπουλος-ωραίες κυρίες- respect!).
    Είναι γνωστός λοιπόν ο αλληλοσεβασμός και η αλληλοεκτίμηση μεταξύ Κωνσταντόπουλου και Α.
    Πάμε παρακάτω…θα μας μιλήσεις για την ΕΛΙΑ; ή την ΕΛΙΤΣΑ;
    Θα είναι θρούμπα ή Καλαμών;
    Σε έχει ενημερώσει ο Κ. για το ενδιαφέρον του;
    Ο φίλος σου ο Παπαγιαννάκης τι λέει στο Μίμη;
    Είμαστε όλο αυτιά... και ας κάνουμε τα στραβά μάτια για τον Γιώργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. index

    @4.32

    Κολοπαίδι!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Exw thn aisthisi oti asa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria...... Oloi oi apotyxymainei grafoun ton pono tous edw pera.. oso afora ton A. Xatzopoulo se kommatiko epipedo exei prosferei polla exei ths gnwseis kai thn ore3h na boh8hsei sthn megalh prospa8eia atoy pasok den katalavainw to problhm orismenwn...
    Mhpws 8a h8elan na einai sthn 8esh toy...
    Anyway....
    Exw na kanw kai dyo akomh sxolia...
    O IAKXOS exeis apodeix8ei oti den 3erei ti leei kai ti grafei... Thymizw ta sxolia tou gia thw ekloges proedrou sto Londino ta opoia htan ektos topou kai xronou...
    Deyteron mhpws prepei oi admin tou blog na diagrafoun ta ybristika comments? Lew mhpws....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ CAPTAIN TA IVRISTIKA SXOLIA I TO GLIPSIMO POU KANEIS 8EWRW TO DEUTERO..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Θα σε στεναχωρησω και εγώ καπετάνιε μου που απο οτι μαθαίνω παίζει να εισαι και ο χατζόπουλος..

    αφου το διαδίδεις ρε μπαγάσα..τι σε πειράξε που το μάθανε 200 2000 ανθρωποι παραπάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΠΙΟ ΑΡΠΑΧΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN ??

    ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ SITE TOYΣ ΝΑ ΔΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΡΗΤΗ. ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΡΤΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΤΑ ΕΔΟΣΑ.

    ΒΛΕΠΩ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΘΕΙ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ.

    ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΗΣ AEGEAN ΑΜΕΣΩΣ ΔΕΣΜΕΥΣΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.

    ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΜΕΣΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 45 ΛΕΠΤΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.

    ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΗΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟΙ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 25 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ 2 ΩΡΕΣ.

    ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΑΛΑΚΩΣΑΣΑΝ ΚΑΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η AEGEAN, ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Για να σας δείξω πόσο σας φροντίζω σας δίνω μερικές συμβουλές για την τέχνη μου.....

    Θεωρώντας μεγάλη την πρόσφορά μου στον ανδρικό πληθυσμό σκέφτηκα να σας προσφέρω κι εγώ τις γνώσεις μου για τον στοματικό έρωτα!
    Οδηγίες λοιπόν για πίπα ή τσιμπούκι ή πεολειχία.

    Το πρώτο ζήτημα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι η καθαριότητα του πέους. Ασφαλώς και αυτό λειτουργεί πολλές φορές ως ανασταλτικός παράγοντας.
    Λειτουργεί όμως και ως δικαιολογία για να αποφύγει κάποιος το στοματικό σεξ. Η αλήθεια είναι ότι τα ανδρικά γεννητικά όργανα μια και είναι εξωτερικά είναι πολύ πιο καθαρά από το αιδοίο. Αρκεί βέβαια ο σύντροφός σας να μην είναι κανένας «μπίχλας» και έχει πάρει διαζύγιο με το σαπούνι. Οπότε η πίπα απαιτεί και την ανάλογη καθαριότητα.
    Προτιμήστε ο σύντροφός σας να είναι ξαπλωμένος ανάσκελα. Η καλύτερη στάση από άποψη ευκολίας και λιγότερων προβλημάτων είναι να πλησιάσετε το πέος από κάτω, δηλαδή να είστε ανάμεσα στα πόδια του και να πάρετε το πέος του στο στόμα σας χωρίς να το τραβάτε προς τα κάτω, δεν πρέπει να το ζορίζετε, να πηγαίνετε όπως πάει η γραμμή του. Πάρτε αρχικά το πέος στο χέρι σας. Αγκαλιάστε το απαλά με τα δάχτυλά σας. Με ήρεμες κινήσεις μπορείτε να παίξετε το πέος ενώ τραβάτε απαλά το πετσάκι ώστε να φανεί όλη η βάλανος (το πάνω μέρος του πέους ή αλλιώς το «αγύριστο κεφάλι). Η εξωτερική περίμετρος της βαλάνου είναι η κορόνα. Αυτή χωρίζει τη βάλανο από το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αν ακολουθήσετε την κορόνα, στο κάτω μέρος της, θα βρείτε ένα σύνδεσμο που ενώνει τη βάλανο με το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αυτός ο σύνδεσμος θα ενώνει τη βάλανο με το πετσάκι και είναι καθοριστικής σημασίας για τον ερεθισμό του συντρόφου σας. Πιο κάτω από τη βάλανο όπως είπαμε είναι το κυρίως σώμα του πέους. Το μέρος αυτό δεν έχει πολλές νευρικές απολήξεις και ως συνέπεια δεν παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικό ερεθισμό. Επομένως το ουσιαστικό παιχνίδι παίζεται με τη βάλανο του πέους και όχι με το υπόλοιπο σώμα.
    Ο πρώτος τρόπος πίπας είναι με το μεγαλύτερο μέρος του πέους στο στόμα σας. Είναι λάθος να καταναλώνετε ενέργεια ρουφώντας ολόκληρο το πέος! Σε περίπτωση όμως που θέλετε να κάνετε κάτι τέτοιο φροντίστε ο ουρανίσκος από το στόμα σας να παίζει με τη βάλανο του πέος ώστε να μεγαλώνει ο ερεθισμός. Ο ρυθμός σας δεν πρέπει να είναι γρήγορος. Αρχικά τουλάχιστον προτιμήστε αργό ρυθμό και ανάλογα με τους αναστεναγμούς του συντρόφους σας μπορείτε να επιταχύνετε.
    Ο δεύτερος τρόπος πίπας (για καλύτερα αποτελέσματα) είναι η πίπα με τη χρήση χεριών. Με το δείκτη και τον αντίχειράς σας τραβάτε κάτω το πετσάκι του πέος και καθώς το χέρι σας πηγαίνει στη βάση του πέους η βάλανος είναι διαρκώς ακάλυπτη και ακινητοποιημένη. Εκεί αρχίζετε να κάνετε παιχνίδι με τη γλώσσας και στη συνέχεια ρουφώντας μόνο τη βάλανο. Όσο ο ερεθισμός του συντρόφους σας αυξάνει τόσο περισσότερο τραβάτε το πέος με το χέρι σας προς τα κάτω. Μέχρι να ολοκληρώσει ο σύντροφός σας.

    Εξυπακούεται ότι προσέχετε τα δόντια σας διότι άλλο πεολειχία και άλλο δάγκωμα.

    Ένας ακόμη τρόπος (και πολύ καλός) είναι ο εγκλωβισμός του πέους και κυρίως τη βάλανο του πέους ανάμεσα στην κλειστή οδοντοστοιχία με τα πλευρικά ούλα και στο μάγουλο. Είναι λίγο ζόρικος τρόπος αλλά ο ερεθισμός που προσφέρει είναι μέγιστος. Αρκούν μερικές κινήσεις του κεφαλιού του συντρόφου μας πάνω κάτω και το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. Απαιτεί βέβαια εξάσκηση και δεν πετυχαίνει με τη πρώτη.

    Βέβαια οι τρόποι μπορούν να εναλλάσσονται ανάλογα με το πόσο ερεθίζεται ο σύντροφός σας. Κάτι που αγνοούν πολλοί είναι οι όρχεις ή αλλιώς τα αρχίδια ή μπαλάκια. Τα αγνοούν πιστεύοντας ότι δεν αποτελούν πηγή ερωτισμού και ερεθισμού. Λάθος μεγάλο. Θα έλεγα ότι η καλή η πίπα ξεκινά με γλείψιμο των όρχεων.
    Το άλλο ζήτημα είναι τι κάνουμε όταν ο σύντροφός μας εκσπερματώσει στο στόμα μας?
    Αυτό πραγματικά αποτελεί ένα καυτό ερώτημα. Καταρχήν δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σκοπός της πίπας είναι η ικανοποίηση του συντρόφου μας. Οπότε η εκσπερμάτωση σημαίνει (τις περισσότερες φορές) και την ικανοποίησή του.
    Που πάει όμως το σπέρμα? Το φτύνουμε διακριτικά ή το καταπίνουμε? Βέβαια υπάρχει η κλασική ανδρική ρήση ότι «η καλή η πίπα καταλήγει στο στομάχι» αλλά αυτό είναι ζήτημα που καλύτερα να το κουβεντιάσετε με το σύντροφό σας. Η γεύση από το σπέρμα μη σας τρομάζει. Είναι κάτι ανάλογο με τη γεύση από το αιδοίο και έχει άμεση σχέση με τη διατροφή του συντρόφου σας.
    Βέβαια κάποιοι «πολύ άντρες» που την ώρα τις εκσπερμάτωσης προσπαθούν με τη βία και την πίεση του κεφαλιού του ερωτικού συντρόφου τους προσπαθούν να τον κάνουν να τα πιει είναι για φτύσιμο… Στο σεξ δεν υπάρχει καταναγκασμός! Αυτό πρέπει να είναι αρχή!

    Και οπωσδήποτε μετά το τέλος της πίπας φιλήστε το σύντροφό σας διότι όπως λέει ο babis “Τέλος να διευκρινίσω ότι μετά o σύντροφος θα σας φιλήσει, είναι ένδειξη ότι δεν σιχαίνεται το σώμα τους και σας λέει έτσι «ευχαριστώ ζουζούνι μου». Το ίδιο περιμένει από σας όταν βρίσκεστε στην ανάλογη θέση…”

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. To teleftaio anekdoto pou kykloforei :
    O GIWRGAKIS WRIMASE !!!


    To teleftaio anekdoto pou kykloforei :
    O GIWRGAKIS WRIMASE !!!


    To teleftaio anekdoto pou kykloforei :
    O GIWRGAKIS WRIMASE !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΡΕ ΓΑΠΟ ΣΚΥΗΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ Ο ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΔΙΑΛΑΛΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΙΜΙΟΣ ΤΟΘΥ
    ΔΙΟ ΤΙΝΑ
    Η ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ
    ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΣΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΠΡΟΣΤΙΑΣΕ
    Η ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΤΙΡΙ ΤΟΥ ΓΑΠ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΡΕΣΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΡΟΣΤΙΑΣΕ
    ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΤΙ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ‘’Παλικάρι από τα Σφακιά’’

    ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΓΡΑΦΕ Η ΚΑΝΝΕΛΗ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΠΕΡΙ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗΣ-ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΑΙ ΕΠΙΓΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ, ΕΣΕΙΣ ΜΙΛΑΓΑΤΕ ΓΙΑ ΛΑΣΠΗ.


    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΑ ΚΟΖΙΑ ΚΑΙ "ΕΙΔΑΤΕ" ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΠΗΡΑΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Tha sas apogohteysw ala den eimai xatzopoulos....
    :-)
    eimai ektos ellados kai gia ayto kritikarw kai ton IAKXO mia kai gia tou e3wterikou... 3erw kati parapanw....
    Exw omws synergastei me ton xatzopoulo palaiotera ayto einai alh8eia....
    ta peri glypsimatos ta epistrefw ston anonymo pou ta egrapse...
    ayto einai to kako oti polloi den 3eroun kai alpa ypo8etoun h rixnoun roufianoskonh gia na mhn blepoun oi alloi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ara pesame mesa..sta peri sinergasias..gia auto s lew oti to net..einai mikros xwros ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 06:37

    Επειδή έγραψε και μια φορά στις χίλιες μια αλήθεια , η βρωμερή λεσβία , δεν σημαίνει ότι θα την βάλω και σε εκτίμηση . Μια βρωμερή , απαίσια , αγενέστατη λεβία είναι η Λιάνα Κανέλλη .
    Ο Θεός ξέρει καλλίτερα από εμάς γιατί σημαδεύει ορισμένους ‘’ανθρώπους’’.

    ‘’Παλικάρι από τα Σφακιά’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ‘’Παλικάρι από τα Σφακιά’’


    άλλα αντί άλλων απαντάς.


    Το επιχείρημα ΔΕΝ είναι αν την έχεις σε εκτίμηση, αλλά ΤΟ ΟΤΙ σας τα είχε πεί - εσείς απλώς το ανακαλύψατε αργά κι αφού "είδατε" το Βενιζέλο σα μεσσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Για να σας δείξω πόσο σας φροντίζω σας δίνω μερικές συμβουλές για την τέχνη μου.....

    Θεωρώντας μεγάλη την πρόσφορά μου στον ανδρικό πληθυσμό σκέφτηκα να σας προσφέρω κι εγώ τις γνώσεις μου για τον στοματικό έρωτα!
    Οδηγίες λοιπόν για πίπα ή τσιμπούκι ή πεολειχία.

    Το πρώτο ζήτημα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι η καθαριότητα του πέους. Ασφαλώς και αυτό λειτουργεί πολλές φορές ως ανασταλτικός παράγοντας.
    Λειτουργεί όμως και ως δικαιολογία για να αποφύγει κάποιος το στοματικό σεξ. Η αλήθεια είναι ότι τα ανδρικά γεννητικά όργανα μια και είναι εξωτερικά είναι πολύ πιο καθαρά από το αιδοίο. Αρκεί βέβαια ο σύντροφός σας να μην είναι κανένας «μπίχλας» και έχει πάρει διαζύγιο με το σαπούνι. Οπότε η πίπα απαιτεί και την ανάλογη καθαριότητα.
    Προτιμήστε ο σύντροφός σας να είναι ξαπλωμένος ανάσκελα. Η καλύτερη στάση από άποψη ευκολίας και λιγότερων προβλημάτων είναι να πλησιάσετε το πέος από κάτω, δηλαδή να είστε ανάμεσα στα πόδια του και να πάρετε το πέος του στο στόμα σας χωρίς να το τραβάτε προς τα κάτω, δεν πρέπει να το ζορίζετε, να πηγαίνετε όπως πάει η γραμμή του. Πάρτε αρχικά το πέος στο χέρι σας. Αγκαλιάστε το απαλά με τα δάχτυλά σας. Με ήρεμες κινήσεις μπορείτε να παίξετε το πέος ενώ τραβάτε απαλά το πετσάκι ώστε να φανεί όλη η βάλανος (το πάνω μέρος του πέους ή αλλιώς το «αγύριστο κεφάλι). Η εξωτερική περίμετρος της βαλάνου είναι η κορόνα. Αυτή χωρίζει τη βάλανο από το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αν ακολουθήσετε την κορόνα, στο κάτω μέρος της, θα βρείτε ένα σύνδεσμο που ενώνει τη βάλανο με το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αυτός ο σύνδεσμος θα ενώνει τη βάλανο με το πετσάκι και είναι καθοριστικής σημασίας για τον ερεθισμό του συντρόφου σας. Πιο κάτω από τη βάλανο όπως είπαμε είναι το κυρίως σώμα του πέους. Το μέρος αυτό δεν έχει πολλές νευρικές απολήξεις και ως συνέπεια δεν παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικό ερεθισμό. Επομένως το ουσιαστικό παιχνίδι παίζεται με τη βάλανο του πέους και όχι με το υπόλοιπο σώμα.
    Ο πρώτος τρόπος πίπας είναι με το μεγαλύτερο μέρος του πέους στο στόμα σας. Είναι λάθος να καταναλώνετε ενέργεια ρουφώντας ολόκληρο το πέος! Σε περίπτωση όμως που θέλετε να κάνετε κάτι τέτοιο φροντίστε ο ουρανίσκος από το στόμα σας να παίζει με τη βάλανο του πέος ώστε να μεγαλώνει ο ερεθισμός. Ο ρυθμός σας δεν πρέπει να είναι γρήγορος. Αρχικά τουλάχιστον προτιμήστε αργό ρυθμό και ανάλογα με τους αναστεναγμούς του συντρόφους σας μπορείτε να επιταχύνετε.
    Ο δεύτερος τρόπος πίπας (για καλύτερα αποτελέσματα) είναι η πίπα με τη χρήση χεριών. Με το δείκτη και τον αντίχειράς σας τραβάτε κάτω το πετσάκι του πέος και καθώς το χέρι σας πηγαίνει στη βάση του πέους η βάλανος είναι διαρκώς ακάλυπτη και ακινητοποιημένη. Εκεί αρχίζετε να κάνετε παιχνίδι με τη γλώσσας και στη συνέχεια ρουφώντας μόνο τη βάλανο. Όσο ο ερεθισμός του συντρόφους σας αυξάνει τόσο περισσότερο τραβάτε το πέος με το χέρι σας προς τα κάτω. Μέχρι να ολοκληρώσει ο σύντροφός σας.

    Εξυπακούεται ότι προσέχετε τα δόντια σας διότι άλλο πεολειχία και άλλο δάγκωμα.

    Ένας ακόμη τρόπος (και πολύ καλός) είναι ο εγκλωβισμός του πέους και κυρίως τη βάλανο του πέους ανάμεσα στην κλειστή οδοντοστοιχία με τα πλευρικά ούλα και στο μάγουλο. Είναι λίγο ζόρικος τρόπος αλλά ο ερεθισμός που προσφέρει είναι μέγιστος. Αρκούν μερικές κινήσεις του κεφαλιού του συντρόφου μας πάνω κάτω και το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. Απαιτεί βέβαια εξάσκηση και δεν πετυχαίνει με τη πρώτη.

    Βέβαια οι τρόποι μπορούν να εναλλάσσονται ανάλογα με το πόσο ερεθίζεται ο σύντροφός σας. Κάτι που αγνοούν πολλοί είναι οι όρχεις ή αλλιώς τα αρχίδια ή μπαλάκια. Τα αγνοούν πιστεύοντας ότι δεν αποτελούν πηγή ερωτισμού και ερεθισμού. Λάθος μεγάλο. Θα έλεγα ότι η καλή η πίπα ξεκινά με γλείψιμο των όρχεων.
    Το άλλο ζήτημα είναι τι κάνουμε όταν ο σύντροφός μας εκσπερματώσει στο στόμα μας?
    Αυτό πραγματικά αποτελεί ένα καυτό ερώτημα. Καταρχήν δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σκοπός της πίπας είναι η ικανοποίηση του συντρόφου μας. Οπότε η εκσπερμάτωση σημαίνει (τις περισσότερες φορές) και την ικανοποίησή του.
    Που πάει όμως το σπέρμα? Το φτύνουμε διακριτικά ή το καταπίνουμε? Βέβαια υπάρχει η κλασική ανδρική ρήση ότι «η καλή η πίπα καταλήγει στο στομάχι» αλλά αυτό είναι ζήτημα που καλύτερα να το κουβεντιάσετε με το σύντροφό σας. Η γεύση από το σπέρμα μη σας τρομάζει. Είναι κάτι ανάλογο με τη γεύση από το αιδοίο και έχει άμεση σχέση με τη διατροφή του συντρόφου σας.
    Βέβαια κάποιοι «πολύ άντρες» που την ώρα τις εκσπερμάτωσης προσπαθούν με τη βία και την πίεση του κεφαλιού του ερωτικού συντρόφου τους προσπαθούν να τον κάνουν να τα πιει είναι για φτύσιμο… Στο σεξ δεν υπάρχει καταναγκασμός! Αυτό πρέπει να είναι αρχή!

    Και οπωσδήποτε μετά το τέλος της πίπας φιλήστε το σύντροφό σας διότι όπως λέει ο babis “Τέλος να διευκρινίσω ότι μετά o σύντροφος θα σας φιλήσει, είναι ένδειξη ότι δεν σιχαίνεται το σώμα τους και σας λέει έτσι «ευχαριστώ ζουζούνι μου». Το ίδιο περιμένει από σας όταν βρίσκεστε στην ανάλογη θέση…”

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *