GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Δικάζεται ο Κ. Πλεύρης‏...

. Ξεκίνησε η δίκη του -γνωστού για τις ακροδεξιές απόψεις του- Κώστα Πλεύρη . Ο κ. Πλεύρης κατηγορείται για παράβαση του νόμου περί φυλετικ...

.
Ξεκίνησε η δίκη του -γνωστού για τις ακροδεξιές απόψεις του- Κώστα Πλεύρη.
Ο κ. Πλεύρης κατηγορείται για παράβαση του νόμου περί φυλετικών διακρίσεων και αιτία είναι το τελευταίο του βιβλίο "Εβραίοι, όλη η αλήθεια" μέσα στο οποίο -εκτός των άλλων- αμφισβητεί το Ολοκαύτωμα (πιστεύει οτι δεν υπήρξαν στρατόπεδα συγκέτρωσης και ότι οι Εβραίοι στέλνονταν στην Μαδαγασκάρη!!!) και μιλάει με σκληρά λόγια για τους Εβραίους σαν φυλή.
Εναντίον του θα καταθέσουν μέλη της Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας, ισχυριζόμενοι ότι ο κ. Πλεύρης παρακινεί τους αναγνώστες σε πράξεις βίας εναντίων των συγκεκριμένων ανθρώπων. Καιρός ήταν να ασχοληθεί η Δικαιοσύνη με το θέμα του ρατσισμού, ο οποίος τα τελευταία 3 χρόνια καλπάζει στην χώρα μας.
Ο εναλλακτικός

56 σχόλια

  1. το θέμα του ρατσισμού, ο οποίος τα τελευταία 3 χρόνια καλπάζει στην χώρα μας.

    ρε ΑΡΧΙΔΙ τι καλπαζει???
    η μαλακια σου καλπαζει ΑΡΧΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ.
    Τοσοι λαθρομεταναστες,τοσα εγκληματα καθημερινα,τοση ανασφαλεια,τοση ερημωση εχει ξαναγνωρισει η Ελλαδα?
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόση ώρα περιμένω να δω σεντόνι με κεφαλαία γράμματα...τι έγινε ρε παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσενα τι σε νοιαζει αν μιλαει σκληρα για μια οποιαδηποτε φυλη?

    Ποτε εχεις ασχοληθει με επισης σκληρες αποψεις αλλων για αλλες φυλες?

    Μπορεις να μας δωσεις ενα δειγμα οτι αντεδρασες οσες φορες Ελληνες, Γαλλοι, Εβραιοι, Τσεχοι κ.α. συγγραφεις περιεγραψαν αυτο που νοιωθουν για τους Γερμανους?

    Γιατι οι Εβραιοι μιλησαν και μιλανε ακαταπαυστα εναντιον των γερμανων οπου σταθουν και οπου βρεθουν, χωρις να οδηγηθουν στο Δικαστηριο?

    Εσυ ποτε και που αντεδρασες σε ΑΛΛΕΣ τετοιες περιπτωσεις?


    Ποτε υπερασπιστηκες εσυ την Ελλαδα οταν τοσοι και τοσοι την κατηγορουν ψευδομενοι και διαστρεβλωνουν την αληθινη τους Ιστορια?

    Γιατι δεν εμφανιστηκε πουθενα το ψευδωνυμο σου καθε φορα που αναδεικνυεται η προθεση σλαβων να ληστεψουν - μεσω παραχαραξης της Ιστορικης Αληθειας - ενα Ελληνικο ονομα?

    Μηπως γενικα εισαι ενας εναλλακτικος μπουλης?

    Ποιος σου διδαξε να παρεμποδιζεις την διακινηση της Αληθειας - που σε μια τετοια δικη, κατα πασα πιθανοτητα θα βγει στη φορα, ανεξαρτητα αν αυτη θα ειναι εκεινη που περιγραφεται στις σελιδες αυτου του βιβλιου ή θα προκυψει κατα την εξεταση?

    Νουμερο, να πεις στον αλβανο ή εβραιο μπαμπακα σου, οτι ειναι καλυτερο να κοιτατε και οι δυο τη δουλεια σας. Ανθελληνισμο να ταϊσεις τα σκυλακια σου, οχι εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. o DImitras o gios toy Ipourgoy tis Xoyntas katigoros stin diki gia ratsismo lol

    ti allo tha doume...Ios,Dimitrades kai KIS mporoune na pane na pnigoune..oi Ellines exoyn matia kai vlepoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε ρε μαλακα αντιρατσιστή, λύσαμε όλα τα προβλήματα του τόπου και πρέπει να ασχοληθούμε με το "ρατσισμό που καλπάζει".
    Παρ΄τε τους αλβανούς και πακιστανούς στα σπίτια σας και δωσ΄τε τα λεφτά σας στις τράπεζες των τοκογλύφων εβραίων, μαλάκες νεοέλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για το ρατσισμό των Σιωνιστών θα μιλήσει κανένας;;;;Για τη γενοκτονία τους ευτελισμούς,τους εξευτελισμούς που υφίστανται οι Παλαιστίνιοι σε σχεδόν καθημερινή βάση θα πεί κανείς τίποτα;;;50 χρόνια οι Σιωνιστές και τα πληρωμένα ή αφελή παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ κυρίως μας πρήξανε με τη χοντροειδή προπαγάνδα τους!!Τελικά το ολοκάυτωμαέγινε για να την πληρώσουν οι Παλαιστίνιοι!!!Καλά κάνει ο Πλεύρης και ξεσκεπάζει κάποιες από τις βρωμιές τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η δεύτερη μέρα της ακροαματικής διαδικασίας ξεκίνησε στις 9 το πρωί με την συνέχεια των καταθέσεων των μαρτύρων κατηγορίας. Πρώτοι από αυτούς κατέθεσαν οι τρεις διορισμένοι εκπρόσωποι του ΚΙΣ, Κωνσταντίνης, Αλμπάλα και Ρεϊτάν. Όλοι τους δήλωσαν ότι είναι Έλληνες πολίτες, εβραίοι στο θρήσκευμα, για να συμπληρώσουν ότι παρίστανται ως μάρτυρες κατηγορίας επειδή θίχτηκαν από τα κείμενα του βιβλίου του Κώστα Πλεύρη και τα σχετικά δημοσιεύματα της εφημερίδος «Ελεύθερος Κόσμος». Σε ερώτηση όμως των δικηγόρων της υπεράσπισης διαχώρισαν την θέση τους από το κίνημα του Σιωνισμού, το οποίο ανέφεραν ότι δεν εκπροσωπεί όλους του Εβραίους και ειδικά αυτούς που ζουν εκτός Ισραήλ. Στην επόμενη ερώτηση της υπεράσπισης, αν θεωρούν τον Σιωνισμό ως ρατσιστικό πολιτικό κίνημα και αν καταδικάζουν τα εγκλήματα κατά των Παλαιστινίων στα κατεχόμενα από το Ισραήλ εδάφη, απέφυγαν να απαντήσουν, δηλώνοντας πως δεν έχουν άποψη για θέματα … διεθνούς πολιτικής.

    Σε ερώτηση του εκδότη του «Ελεύθερου Κόσμου» Δημήτρη Ζαφειρόπουλου, προς τον δεύτερο εκ των μαρτύρων κατηγορίας Αλμπάλα, αν σκοπεύει η ισραηλιτική κοινότητα να μηνύσει τα κεντρικά βιβλιοπωλεία των Αθηνών που πωλούν το επίμαχο βιβλίο του Κ. Πλεύρη δήλωσε κατηγορηματικά πως όχι.
    Ακολούθως κατέθεσε ο μάρτυρας κατηγορίας Παναγιώτης Δημητράς, εκπρόσωπος του γνωστού «ΕΠΣΕ», ο οποίος αρχικά πληροφόρησε τους παριστάμενους ότι το πρωί της τετάρτης Δεκεμβρίου κατέθεσε μήνυση για ρατσισμό εναντίον της εφημερίδος «Α-1».
    Προφανώς το σχόλιό του απευθυνόταν στους κατηγορούμενους του «Ε.Κ.» προφανώς για να μην αισθάνονται «μόνοι» στην δικαστική τους περιπέτεια. Φραστικό επεισόδιο όμως και υποχρεωτική διακοπή από την έδρα, προκάλεσε η δήλωση του εκπροσώπου του ΕΠΣΕ ότι στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων υπάρχει και «Μακεδονική μειονότητα». Ο συνήγορος του Κωνσταντίνου Πλεύρη, Αντώνιος Στανέλος, ζήτησε την διακοπή της δίκης, καθώς δήλωσε ότι είναι απαράδεκτο σε αίθουσα ελληνικού δικαστηρίου να γίνεται αναφορά στην ύπαρξη τέτοιας μειονότητας.
    Αμέσως μετά την ολιγόλεπτη διακοπή για να ηρεμήσουν τα οξυμένα πνεύματα, τον λόγο έλαβε ο συνήγορος του «Ε.Κ.» Τάσος Δημητρακόπουλος, ρωτώντας τον Παναγιώτη Δημητρά αν στα πλαίσια της αντιρατσιστικής εκστρατείας που έχει αναλάβει, έχει κάνει κάποιες ενέργειες για τα δικαιώματα των προσφύγων των κατεχομένων εδαφών της Κύπρου ή της Βορειοηπειρωτικής μειονότητας. Το δικαστήριο, απαγόρευσε στον μάρτυρα κατηγορίας να απαντήσει στην συγκεκριμένη ερώτηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Παναγιώτης Δημητράς, ανέφερε κατά την διάρκεια της κατάθεσής του, ότι η συγκεκριμένη υπόθεση ενδεχομένως να φτάσει ακόμα και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, κάτι το οποίο θεωρήθηκε ως μία σαφέστατη έμμεση απειλή από τους κατηγορουμένους και τους συνηγόρους αυτών, κατά των δικαστών.

    Η δίκη διακόπηκε λόγω ωραρίου στις τρεις περίπου το μεσημέρι και θα συνεχιστεί την επόμενη εβδομάδα, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σημειώσω πως το ολοκαύτωμα των Εβραίων από τους Ναζί δεν το αμφισβητεί μόνο ο Πλεύρης, αλλά και άλλοι παγκοσμίως. Τελευταίο τρανό παράδειγμα ήταν ο πρόεδρος του Ιράν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα,χα!
    Ακου ρατσισμός εναντίον των Εβραίων.
    Ρε κακομοίρη,αν τολμήσεις να κάνεις οτιδήποτε εναντίον Εβραίου,θα σε περιλάβει η Μοσάντ και θα σε κάνει καινούργιο.
    Τι μαλακίες είναι αυτές?
    Οι Εβραίοι,οι μεγαλύτεροι ρατσιστές,τολμάνε και μιλάνε/
    Ας επιτρέψουν πρώτα στους Παλαιστίνιους να ζήσουν σαν άνθρωποι και μετά τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δικάζεται; Μόνο δικάζεται;

    Στο θάλαμο αερίων και μετά να γίνει σαπούνι το μουνόπανο!

    Με τη δική του μέθοδο, οφθαλμόν αντί οφθαλμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ που βλεπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μεσα σε αυτο το blog καποιους με τοσο καθαρο λογο οπως εδω μεσα αποψε.
    ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δικάζεται; Μόνο δικάζεται;

    Στο θάλαμο αερίων και μετά να γίνει σαπούνι το μουνόπανο!

    ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΡΧΙΠΟΥΣΤΑΡΑ.
    ΠΡΟΔΟΤΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 9.07

    Ναζί προδότη δωσίλογε διαχρονικό σκατό της Πατρίδας μου!

    Αντε στο διάλο μα λάκα που το παίζεις και πατριώτης σε εμένα! Κάτι σαν κι εσένα κατέδιδαν τους Έλληνες πατριώτες και αγωνιστές στους ναζί στη κατοχή και αυτοί μας εκτελούσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @9:07

    Δεν μας είπες ρε καθίκι, ο παππούς σου στην κατοχή φόραγε μαύρη κουκούλα η προτιμούσε το περιβραχιόνιο των SS όταν κατέδιδε Ελληνες πατριώτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9.07

    Ρε μούλε, η γιαγιά σου με ποιόν έκανε τον πατέρα σου; Με τον Γερμανό διοικητή που ήταν εραστής της η με κανένα λοχία των SS στο μπουρδέλο που δούλευε παίρνοντας πίπες στους κατακτητές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. pwpwpw poli ta goustarw afta ta themata....

    ksevrakwneste oloi paliofasistes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. EDO SAS PERIMENO NA MOY PEITE POU THELETE. MONO ENA SIMEIO SYNANTISIS.
    ekei pou tha pethanete prodotes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εδώ ο τόπος καίγεται, και το μοινί χτενίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 9.50

    Θα μας τα κλάσεις ρε σκατό!

    Μιά ζωή στη σφαλιάρα θα σας έχουμε και πίπες θα μας κάνετε ρε κουράδες!
    Μηδενικά, τίποτα, πατσαβούρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μην μπερδευεστε.

    Και προπαντων μην αφηνετε να σας μπερδευουν μερικοι πονηροι σκατομαλακες.
    Εξηγουμαι: Οι κυνηγημενοι απο αυταρχικα καθεστωτα δεν γινεται να τους φερομαστε με αθλιο τροπο.

    Οι εισαγομενοι αλβανοι, και λοιποι λαθραιοι, ειναι μια διαφορετικη κατηγορια. Υπευθυνοι γι' αυτους ειναι το Υπουργειο Εσωτερικων και Εξωτερικων. Αυτοι ειναι τα μουτρα που πρεπει να τους ανακαλεσουμε στην ταξη! Καντε κανα τηλεφωνημα στα υπουργεια αυτα.

    Τον Πλευρη θα τον κατηγορησουν διαφοροι. Επισης θα τον υπερασπιστουν και αλλοι τοσοι. Να ειστε προσεκτικοι και να ξεχωριζετε τα οποια αληθινα στοιχεια απο τις οποιες ΤΥΧΟΥΣΕΣ απανθρωπες ιδεες υιοθετησε ή εκπροσωπει. Δεν ειναι αλανθαστος. Ουτε και σεις ειστε, ομως!
    Χρειαζονται γνωσεις για να τον κρινετε εσεις. Χρειαζονται γνωσεις για να κρινετε τον εβραιο. Τον Δικαστη. Τα γεγονοτα. Τον ναζισμο. Τους Γερμανους. Μην σπευδετε να γινετε ιδεολογικα υποχειρια κανενος.


    Μην ξεχνατε ποτε τα ΔΙΚΑΙΑ της Ελλαδος και του Ελληνισμου. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    Οποιοι παραβιαζουν τους κανονες της Φιλοξενιας, ειναι εχθροι της Ελλαδος. Το ονομα τους δεν εχει καμια σημασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ, ΓΙΑ ΤΑ 4 ΕΚ. ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΤΑΛΙΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.....


    ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΓΑΡΓΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Πλεύρης ακόμα κι αν έχει άδικο,είναι απ τους λίγους που τολμούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. To gegonos oti pame apo to kako sto xeirotero dimiourgei ton kalpasmo tou ratsismou. afto einai gegonos se ola ta miki kai plati tou kosmou. opou iparxei ftwxia kai mizeria emfanizontai afta ta simptwmata. den einai tixaio oti oi nazi dimiourgithikan se mia periodo pagosmias oikonomikis ifesis. einai mia morfi aminas. fisika i apeili den einai oi ksenoi, alla i pleiopsifia tou kosmou den exei tin efiia na krinei pia einai i pragmatiki apeili, kai etsi ginetai ermaio twn akrodeksiwn stoixeiwn pou briskoun tin efkairia na diadwsoun tis arrwstimenes ideologies tous, kai oi opoioi einai ikanopoiimenoi me to na diaiwnizontai ta pragmatika problimata tou topou. giati an o kosmos stamatisei na asxoleitai me lathos pragmata kai ta problimata lythoun, oi akrodeksioi tha xasoun ta "xwrafia" panw sta opoia spernoun to misos.

    kai epidi eimai sigouros oti kapoioi den katalavan tipota, mia perilipsi: oi ethnikistes kai oi ratsistes einai apla ilithioi. einai zwa pou den mporoune na doune tin pragmatikotita kai nomizoun oti dioxnontas tous ksenous tha lithoune ta provlimata tous.


    THINK!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΝΩΣΗ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
    Zionist Federation Of Greece (επίσης, αναφέρεται και ως Greek Zionist Federation)


    The Zionist Federations are charged with implementing the agenda of the World Zionist Organization. The official mandate of the Zionist Federations was determined by the 34th Zionist Congress, June 2002, as follows:

    * Aliyah (εποικισμός)
    * The Israel Experience
    * Zionist Education
    * Hebrew Education
    * Israel Advocacy
    * Shaping Israel
    * Cultural Nationalism

    Πηγή: http://www.doingzionism.org.il/federations/fed_home.asp?fed=zfg

    O πρόεδρος της (Μάκης Μπατής του Λέων(Λεονάρδου))είναι κάποιος που πουλάει κιλότες και γυναικεία ρούχα. Η έδρα της ακροδεξιάς ένωσης είναι ένα από τα καταστήματα του συγκεκριμένου εμπόρου που φαίνεται ως πρόεδρος της Ένωσης Σιωνιστών Ελλάδος www.leonards.gr


    Το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο (ΚΙΣ) επικεντρώνεται στον συντονισμό των δραστηριοτήτων του οργανισμού "ΕΝΩΣΗ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ", σύμφωνα με το website του ΚΙΣ - http://www.kis.gr.

    Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ (Απόφαση 3379) ορίζει ότι ο σιωνισμός είναι ένα είδος ρατσισμού και φυλετικών διακρίσεων


    Δηλ. το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο (ΚΙΣ)που εκπροσωπεί τους έλληνες εβραίους συντονίζει μία οργάνωση που προοθεί τον ρατσισμό και τις φυλετικές διακρίσεις ("ΕΝΩΣΗ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ");;;;;;

    ε;;

    Παρακαλώ απαντήστε αν είστε άνδρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο Πλεύρης είναι άτομο με πολλά κιλά @@ γιατί τολμάει να πει τα πράγματα έξω απο τα δόντια όταν όλοι οι υπόλοιποι είτε υποστηρίζουν τον σιωνισμό και έχουν ''πάει με το ρεύμα'' είτε το βουλώνουν και προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα όπως μπορούν . Είναι πολύ λίγοι στην Ευρώπη που έχουν τα τέτοια να μιλήσουν έξω απο τα δόντια και φυσικά επι της ουσίας -εκτός απο ταμπέλες- απάντηση κανένας του δεν δίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και παρεπιπτόντως, γιατί όλοι σκούζουν για τον Χίτλερ (δεν είμαι νεοναζί επι της ευκαιρίας) αλλά κανένας δεν λέει κουβέντα για τον Ιωσήφ Στάλιν ο οποίος στην κυριολεξία τους πέρασε απο λεπίδι τους Εβραίους; Δεν θα έπρεπε να είναι ίδια η αντιμετώπιση; Παραδόξως όμως δεν ακούγεται κιχ;

    Γιατί ρε γαμωτο άραγε; Α ναι μωρε! Αφου και ο Ιωσήφ δικός τους ήταν! Ενδοοικογενειακά ξεκαθαρίσματα της φυλής τους... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    το ξημέρωμα της Πέμπτης 15 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 04.10 κινούμενος απο την πιάτσα μας στη Συγγρού προς την πιάτσα μας στη Χαριλάου Τρικούπη και ευρισκόμενος εντός αυτοκινήτου, Ι.Χ.Ε με αρχικά πινακίδων ΑΙ. .... (δεν πρόλαβα να κρατήσω στοιχεία γιατί ήμουν σκυμμένος στο κάθισμα του οδηγού) κινούμενο παραλλήλως με εμάς ξέφυγε της πορείας του και έπεσε στην δεξιά πλευρά μας με αποτέλεσμα να μου φύγει η μασέλα την ώρα που έκανα πίπα σε πελάτη. Και σαν να μην έφτανε που μου κόψανε την πίπα στη μέση το κακό συνεχίστηκε αφού ο πελάτης με πέταξε από το αυτοκίνητο, την κοπάνησε και ούτε με πλήρωσε ούτε τη μασέλλα μου επέστρεψε.
    Παράκληση, κάντε ότι είναι δυνατό να βρεθεί αυτός ο ...οδηγός για να συνεχίσω την πίπα!!! Τη μασέλλα δεν χρειάζεται να μου την επιστρέψει γιατί οι άλλοι πελάτες προτιμάνε να τους κάνω πίπα με τα ούλα.
    Στείλτε αυτό το μήνυμα σε κάθε σας φίλο.
    Χθές ήταν αυτός ο πελάτης, σήμερα κάποιος άλλος, αύριο μπορεί να βρεθεί στην θέση του ένας από εσάς!!!
    Αν κάποιος γνωρίζει κάτι και δεν θέλει να ερθει σε επαφή μαζί μου (πράγμα ασυνήθιστο γιατί είμαι η πρώτη πίπα) ας απευθυνθεί στην Χαριλάου Τρικούπη!! Πέντε παιδιά περιμένουν απο το δικό μου τσιμπουκοκάματο!!
    Σας ευχαριστώ από όλα μου τα βάθη.


    Με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ

    Πείτε ένα βροντερό ΟΧΙ στις πίπες του babis που επιχειρούν να μας αποσπάσουν την προσοχή από τον κώλο του pisinous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΘΛΙΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ,ΕΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ,ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΜΑΓΕΡΕΨΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. -Πλεύρης: Άντρας με @@

    -Ψευτοαριστερόί*: @@ που το παίζουν άντρες!


    *αντιφαστίστες, θολοκουλτούρηδες, ακροαριστεροι, σημιτικοί, γιωργάκηδες, ξυριζίτες, Δημητράδες, Ελσίνκι κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ρε βλήματα ένθεν και κείθεν ο Πλεύρης γράφει και τα κονομάει γιατί το θέμα του αναμοχλέυει και ανατρέπει την καθώς πρέπει ιστορία. Και με λίγη δόση συνομωσίας αλατισμένη με ''αδιάσειστα στοιχεία'' ,πλασάρει το εμπόρευμά του . Οι μεν το διαβάζουν και σκέφτονται ''ρε μπας και είναι έτσι τα πράγματα -οι αλήτες οι Οβρέοι τα κάνουν όλα και τα φτιάχνουν σαν να είναι και να φαίνονται τα αιώνια θύματα''. Οι άλλοι όμως γιατί το διάβασαν? και τώρα εξεμάνησαν κατα του Πλεύρη ?Δεν ήξεραν τον συγγραφέα κατα που βόσκει? και το θέμα του βιβλίου απο τον τίτλο και μόνο δεν προδιαθέτει το περιεχόμενό του? Αντί να ασχοληθούμε με τα σοβαρά , ασχολούμαστε με τα πενιχρά και τα χόμπυ του καθενός ''πατριώτη.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 'Ελληνες ηλικίας 15 ωσ 35 ετών .Πρωινός φραπές με ανάλυση τι έγραψε ο Πλέυρης. Θιασώτες καμένων καταστημάτων απο την μιά και ξυρισμένων κεφαλιών με σβαστικομάνικα αξεσουάρ.Μετά ανάλυση του τάκλιν που έκανε στο ποδοσφαιράκι του playstation ,και άντε να κατεβάσουμε και καμιά τσόντα απο το Lime wire που είναι και εύκολο στο χειρισμό του.Εύγε νεοέλληνα έφηβε και δημιουργικέ νέε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ναι ρε πάπαρε ποδοσφαιράκι και τσόντα με πρωταγωνίστρια τη μάνα σου παλιοανάρχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. EBRAIOI SKASMOS EBRAIOI SKASMOS
    EBRAIOI SKASMOS EBRAIOI SKASMOS
    EBRAIOI SKASMOS EBRAIOI SKASMOS EBRAIOI SKASMOS EBRAIOI SKASMOS

    EBRAIOI ARXIFASISTES EKSW APO THN ELLADA
    EBRAIOI ARXIFASISTES EKSW APO THN ELLADA
    EBRAIOI ARXIFASISTES EKSW APO THN ELLADA
    EBRAIOI ARXIFASISTES EKSW APO THN ELLADA
    EBRAIOI STO DIAOLO GAMW TON GIAHVE SAS
    EBRAIOI STO DIAOLO GAMW TON GIAHVE SAS
    EBRAIOI STO DIAOLO GAMW TON GIAHVE SAS

    EBRAIOI STO DIAOLO GAMW TON GIAHVE SAS

    FASISTES EBRAIOI KSEROUME TO MISOS SAS APO TA TORAH KAI TOLMOYD BRWMERA(IERA) BIBLIA SAS

    FASISTES EBRAIOI KSEROUME TO MISOS SAS APO TA TORAH KAI TOLMOYD BRWMERA(IERA) BIBLIA SAS

    FASISTES EBRAIOI KSEROUME TO MISOS SAS APO TA TORAH KAI TOLMOYD BRWMERA(IERA) BIBLIA SAS

    FASISTES EBRAIOI KSEROUME TO MISOS SAS APO TA TORAH KAI TOLMOYD BRWMERA(IERA) BIBLIA SAS

    FASISTES EBRAIOI KSEROUME TO MISOS SAS APO TA TORAH KAI TOLMOYD BRWMERA(IERA) BIBLIA SAS

    FASISTES EBRAIOI KSEROUME TO MISOS SAS APO TA TORAH KAI TOLMOYD BRWMERA(IERA) BIBLIA SAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 12.20

    ...kai oxi me kefalaia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. OF8ALMOS ANTI OF8ALMOY STA SKATA TOYS "ANTIEKSOYSIASTES ARISTEROYS ANARXIKOYS RIZOSPASTES"
    GINATE KAI PROSTATES EBRAIWN EPIXORHGOYMENOI APO TOYS IDIOYS GIAUTO MILATE PORNIDIA....ENNOIA SAS,KAI GIA SAS H MOIRA PLEKEI DIAFORA SENARIA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΚΑΘΗΚΙΑ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥΣΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΗΔΑΕΙ Ο ΠΛΕΥΡΗΣ; ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ας βάλουμε δύο πράγματα στη θέση τους, για να ξέρουμε για τι ακριβώς δικάζεται ο Πλεύρης:

    Η Ελληνική Νομοθεσία δεν τιμωρεί την έκφραση οποιωνδήποτε απόψεων, ακόμα και ρατσιστικών. Τιμωρεί όμως την παρότρυνση σε ενέργειες που μπορεί να προκαλέσουν κοινωνική αναταραχή ή βία. Με αυτό το κατηγορητήριο ασκήθηκε αυτεπάγγελτη δίωξη κατά του Πλεύρη. Γιατί ο Πλεύρης στο βιβλίο του εν πολλοίς λέει πως οι Εβραίοι πρέπει να εξολοθρευτούν, επειδή δεν είναι άνθρωποι αλλά υπάνθρωποι.

    Απομένει στο Δικαστήριο να αποφασίσει, όχι για το αν οι απόψεις του Πλεύρη είναι ρατσιστικές και μισαλλόδοξες (αυτό είναι γνωστό) αλλά για το αν συνιστούν παρότρυνση σε βία κατά άλλης κοινωνικής ομάδας...

    Τώρα, για τους φασίστες που ανοίγουν το στόμα τους και βγαίνει οχετός, δεν έχω να πω τίποτα. Έτσι κι αλλιώς, η θέση τους είναι στο εδώλιο πλάι στον Πλεύρη.

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οι απόψεις του Πλεύρη είναι όντως παιδαριώδεις και εμετικές, αλλά είναι αδιανόητο να ελέγχονται δικαστικά - τουλάχιστον όταν αντίστοιχης λογικής μανιφέστα(ανατροπές πολιτεύματος, επαναστάσεις, προτροπές σε καταστροφές κοκ.) από τον ευρύτερο αριστερό χώρο περνάνε στο ντούκου - και σωστά στην τελική, γιατί αυτή είναι η λογική της Δημοκρατίας. Αλλά γιατί έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά; Μπορεί να μας το εξηγήσει κανείς με λογικά επιχειρήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. "Λυπόν", εκτός από μαλάκας είσαι και άσχετος! Δεν έγινε καμμιά "αυταπάγγελτη" δίωξη αλλα οι δικοι σου οι εβραίοι με βιτρίνα το φασιστάκι τον Δημητρά του κάνανε μήνυση και έχετε σκυλιάσει που δεν σας βγαίνει. Πες τους στην συναγωγή να σας τα μαθαίνουν καλύτερα αν και νομίζω τη βρίσκετε να σας γιουχάρουν όλη την ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κορίτσια, την άλλη Πέμπτη μην πάτε απο τα ξημερώματα να πιάσετε τις θέσεις με μπουφάν. Θα σας βάλουμε (και τις θέσεις και τα μπουφάν) στη...σαπουναποθήκη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  42. ΔΕΚΑ ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

    ΜΥΘΟΣ 1ος

    "Η ονομασία «Μακεδόνες» των βορείων γειτόνων μας πρωτοεμφανίζεται το 1943-44 και αποτελεί κατασκεύασμα του Τίτο"

    Στην πραγματικότητα η επίμαχη ονομασία χρησιμοποιείται ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι., όταν πρώτη φορά ετέθη δημόσια το ζήτημα του εθνικού χαρακτήρα των σλαβόφωνων χριστιανών της ευρύτερης Μακεδονίας. Οι τελευταίοι δηλώνουν «Μακεδόνες» την ίδια στιγμή που διαπραγματεύονται την υποστήριξή τους στην ελληνική, βουλγαρική ή σερβική εθνική ιδέα.

    Τυπικό δείγμα, το κήρυγμα του (πρώην κομιτατζή και εν συνεχεία μακεδονομάχου) καπετάν Κώττα προς τους προεστούς των Κορεστίων, όπως καταγράφηκε από τον αυτόπτη Παύλο Μελά: «Ημείς οι Μακεδόνες διά ν' αποκτήσωμεν ελευθερίαν έχομεν δύο δρόμους ν' ακολουθήσωμεν. Ο ένας πηγαίνει εις την Βουλγαρίαν, ο άλλος πηγαίνει εις την Ελλάδα» (Ναταλία Μελά, «Παύλος Μελάς», Αθήνα 1964, σ. 242). Καθώς η παραπάνω ομιλία έγινε στη γλώσσα που ο ίδιος ο Μελάς αποκαλεί «μακεδονικά», οι κατά Κώτταν «Μακεδόνες» αυτοαποκαλούνταν -προφανώς- «Μακεντόντσι».

    Δεν πρόκειται για τη μοναδική καταγραφή του είδους. Κατά την είσοδό τους στις ΗΠΑ, την πρώτη δεκαετία του 20ού αι., πολλοί σλαβόφωνοι μετανάστες απαντούν στο ερώτημα ποια είναι η «φυλή» ή ο «λαός» τους με τη λέξη «Μακεδόνας». Οι σχετικές καταχωρήσεις είναι ηλεκτρονικά προσπελάσιμες, στην πρωτότυπη μορφή τους, στην ιστοσελίδα του Ελις Αϊλαντ.

    Ενδιαφέρουσα είναι η προβολή αυτού του αυτοπροσδιορισμού από την ελληνική προπαγάνδα της εποχής, που από τη «μακεδονικότητα» των σλαβοφώνων έσπευδε να συναγάγει την «ελληνικότητά» τους. «Και αυταί αι παραδόσεις των βουλγαροφώνων Ελλήνων εισίν ελληνικαί, ως και το παρ' αυτοίς αίσθημα της εθνότητος, διότι αυτοί εαυτούς Μακεδόνας ονομάζουσιν, ουδέποτε δε χρώνται τη λέξει Βούλγαρος» διαβάζουμε, π.χ. στον εθνογραφικό χάρτη του Στάνφορντ (1877), που είχε συνταχθεί από τον έλληνα διπλωμάτη Ιωάννη Γεννάδιο. Τρεις δεκαετίες αργότερα, ο Δημήτριος Φιλιππίδης τονίζει κι αυτός ότι «οι χριστιανοί κάτοικοι, άνευ διακρίσεως οι τε Ελληνες και οι σχισματικοί, ονομάζουσιν εαυτούς υπό το γενικόν όνομα "Μακεδόνας"» («Η Μακεδονία», Εν Αθήναις 1906, σ. 30).

    Το 1905, τέλος, ο επίσημος χαρτογράφος του ελληνικού μηχανισμού λοχαγός Πάτροκλος Κοντογιάννης, εισηγείται υπηρεσιακά την ενιαία χρήση του όρου «Μακεδόνες» για τους σλαβόφωνους χριστιανούς της ευρύτερης περιοχής, αναφερόμενος σε «Μακεδόνας ελληνίζοντας» και «Μακεδόνας βουλγαρίζοντας» και υποστηρίζοντας ότι «η εθνότης είναι η αυτή και εις τας δύο ταύτας κατηγορίας, ήτοι η Μακεδονική» (βλ. «Ιός» 5.6.05).

    Η τάση διακριτού αυτοπροσδιορισμού ενισχύθηκε προοδευτικά ως απάντηση στις αιματηρές προσηλυτιστικές εκστρατείες Βουλγάρων, Ελλήνων και Σέρβων. Η πρώτη πανηγυρική διατύπωση της συγκρότησης ενός σύγχρονου, σλαβικού «μακεδονικού έθνους» γίνεται το 1903 από τον (γεννημένο στην Πέλλα των Γιαννιτσών) Κάρστε Μισίρκωφ. Για τις αντίστοιχες αποκρυσταλλώσεις στη βάση των τοπικών κοινωνιών, αποκαλυπτική είναι η διαπίστωση του Στράτη Μυριβήλη το 1917: «Αυτοί εδώ οι χωριάτες», γράφει για τους οικοδεσπότες του στη Βελούσινα, «δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» («Η ζωή εν τάφω», 1η έκδοση [1924], επανέκδ. Αθήνα 1991, σ. 104-5).


    Ολα αυτά, μερικές δεκαετίες τουλάχιστον πριν ο Τίτο κάνει τη δημόσια εμφάνισή του στην πολιτική σκηνή των Βαλκανίων.


    ΜΥΘΟΣ 2ος

    "Η εδαφική επικράτεια της ΠΓΔΜ βρίσκεται ως επί το πλείστον εκτός «ιστορικής» Μακεδονίας."

    Στην πραγματικότητα, όπως ο ίδιος ο εθνικός μας ιστορικός Κων/νος Παπαρρηγόπουλος επισημαίνει σε υπηρεσιακή έκθεσή του το 1885, ολόκληρη η σημερινή ΠΓΔΜ περιλαμβάνεται στα όρια της αρχαίας Μακεδονίας (επί Φιλίππου). Η πολυδιαφημισμένη διάκριση της μείζονος Μακεδονίας σε «γεωγραφική» και «ιστορική» δεν είναι αντίθετα παρά ένα τέχνασμα του τότε ελληνικού υπ.Εξ., με σκοπό την αυθαίρετη ταύτιση της Μακεδονίας με «το μέρος εκείνο της χώρας ταύτης εις το οποίον ο Ελληνισμός δύναται να παρασταθή επικρατών».
    Ο Παπαρρηγόπουλος αρνήθηκε να δεχτεί τις σχετικές εισηγήσεις, τονίζοντας πως «επ' ουδεμιάς ιστορικής βάσεως δυνάμεθα να στηρίξωμεν νέαν της Μακεδονίας οριοθέτησιν» και προειδοποιώντας ότι «ουδείς ήθελε αποδεχθή» διεθνώς τον «νέον γεωγραφικόν όρον» που κατασκεύασε η ελληνική πολιτική ηγεσία για τις βορειότερες μακεδονικές περιοχές. Παρ' όλο που τότε δεν ακούστηκε, η Ιστορία έμελλε να τον δικαιώσει: η μετονομασία της Βόρειας Μακεδονίας σε «Δαρδανία» παρέμεινε ένα σόφισμα για εσωτερική κατανάλωση, χωρίς οποιοδήποτε αντίκρισμα στη διεθνή επιστημονική και διπλωματική σκηνή -ούτε καν καθολική αποδοχή από τους εν Ελλάδι μακεδονολογούντες.


    ΜΥΘΟΣ 3ος

    »Το πραγματικό ιστορικό όνομα της ΠΓΔΜ είναι «Βαρντάρσκα Μπανοβίνα».»

    Στην πραγματικότητα, η ονομασία αυτή χρησιμοποιήθηκε απ' το γιουγκοσλαβικό κράτος 12 χρόνια όλα κι όλα (1929-1941) και μάλιστα κάτω από συνθήκες που επιβεβαιώνουν πανηγυρικά τον τεχνητό χαρακτήρα της.

    Οταν η στρατιωτική δικτατορία του βασιλιά Αλέξανδρου επιχείρησε το 1929 να εξαλείψει τις εθνότητες της χώρας συγχωνεύοντάς τις σε ένα ενιαίο «γιουγκοσλαβικό» έθνος υπό σερβική ηγεμονία, όλες οι «ιστορικές» περιφέρειες της Γιουγκοσλαβίας αντικαταστάθηκαν από Διοικήσεις («Μπανοβίνες») με τα ονόματα των τοπικών ποταμών. Η αλλαγή παγιώθηκε με το σύνταγμα του 1931 (άρθρο 83) και αντιμετωπίστηκε ειρωνικά από το διεθνή τύπο της εποχής.

    Αν πάρουμε στα σοβαρά αυτή τη διοικητική διαίρεση, τότε εκτός από (γιουγκοσλαβική) Μακεδονία δεν υπάρχουν επίσης Σλοβενία (αλλά «Ντράβσκα» Μπανοβίνα), Κροατία («Σάβσκα» και «Πριμόρσκα» Μπανοβίνα), Μαυροβούνιο («Ζέτσκα» Μπανοβίνα), Βοσνία-Ερζεγοβίνη («Ντρίνσκα» και «Βρμπάσκα» Μπανοβίνα), Βοϊβοδίνα («Ντουνάβσκα» Μπανοβίνα) και -φυσικά- ούτε Σερβία («Μοράβσκα» Μπανοβίνα). Η γελοιότητα του όλου επιχειρήματος, που προπαγανδίστηκε κι από επίσημα χείλη (Παπαθεμελής), είναι παραπάνω από προφανής.


    ΜΥΘΟΣ 4ος

    "Ονομασία των βορείων γειτόνων μας ως «Μακεδονία» συνεπάγεται αλυτρωτικές βλέψεις εις βάρος της Ελληνικής Μακεδονίας. "

    Στην πραγματικότητα, οι παλιότερες εδαφικές διεκδικήσεις εις βάρος της ελληνικής Μακεδονίας ουδέποτε στηρίχτηκαν σε «ονοματολογικές» παρανοήσεις. Κεντρικό επιχείρημα της Βουλγαρίας και της τιτοϊκής Γιουγκοσλαβίας (πριν από το 1950) ήταν η συνεχιζόμενη παρουσία μιας συμπαγούς σλαβόγλωσσης μειονότητας σε περιοχές της ελληνικής Μακεδονίας ή τα «ιστορικά δίκαια» που (υποτίθεται ότι) συνεπαγόταν η πληθυσμιακή σύνθεση της περιοχής πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους και την εγκατάσταση των προσφύγων της Μικρασίας.

    Ακόμη κι αν η ΠΓΔΜ μετονομαζόταν «Δαρδανία», αυτό δεν θα εξαφάνιζε τις αναφορές των εκεί εθνικιστών σε «αλύτρωτους Δαρδανούς» της Β. Ελλάδας. Στη δε χώρα μας, θα γινόμασταν απλώς μάρτυρες της μετάλλαξης των «σλαβόφωνων Ελλήνων» σε «δαρδανόφωνους».

    Της μόδας μέχρι το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρξε επίσης η «γεωπολιτική» επιχειρηματολογία («δικαίωμα» των εθνών να «αναζητήσουν» καλλιεργήσιμα εδάφη, θαλάσσιες οδούς κ.λπ.). Παρόμοια επιχειρήματα πρόβαλε τότε κι η επίσημη Αθήνα, ζητώντας επέκταση των ελληνικών συνόρων προς βορρά. Σήμερα, τέτοιοι ισχυρισμοί θεωρούνται από το Διεθνές Δίκαιο απαράδεκτοι, ενώ η ύπαρξη και προστασία των κατά τόπους μειονοτήτων έχει πλήρως αποσυνδεθεί από εδαφικές «διευθετήσεις».


    ΜΥΘΟΣ 5ος

    "Η (φαντασιακή) σχέση των Σλαβομακεδόνων με τους αρχαίους Μακεδόνες είναι μια ιστορική πλαστογραφία που χαλκεύθηκε από τα Σκόπια στα μεταπολεμικά χρόνια."

    Στην πραγματικότητα, η υποτιθέμενη καταγωγή των σλαβόφωνων από τους αρχαίους Μακεδόνες υπήρξε αγαπημένο θέμα της ελληνικής προπαγάνδας, ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι.

    Το πιστοποιούν σλαβόγλωσσα έντυπα που οι μακεδονομάχοι μοίραζαν στον τοπικό πληθυσμό, όπως η «Διακήρυξη του Ελληνομακεδονικού Συλλόγου της Αθήνας για τους αδελφούς μας Μακεδόνες» (1905) ή οι υποτιθέμενες «Προφητείες του Μεγαλέξανδρου» (1907). Ανάλογες θεωρίες συναντάμε και σε προφορικά κηρύγματα προς τους σλαβόφωνους χωρικούς (Στ. Ράπτης «Ιστορία του Μακεδονικού Αγώνος», Εν Αθήναις 1910, σ. 168). Πασίγνωστη είναι τέλος η αναγόρευση της σλαβομακεδονικής σε μετεξέλιξη της «ομηρικής» γλώσσας των αρχαίων Μακεδόνων από λογίους της εποχής (Τσιούλκας, Μπουκουβάλας κ.ά.), τα πονήματα των οποίων βρίσκουν μέχρι σήμερα ανταπόκριση σε ελληνικούς εθνικιστικούς κύκλους.

    Εξίσου παλιά είναι η οικειοποίηση αυτής της «ιστορικής» επιχειρηματολογίας από τους ίδιους τους σλαβόφωνους Μακεδόνες -είτε αυτοί συντάσσονταν με τον ελληνικό εθνικισμό είτε όχι. Προξενική έκθεση του 1871 καταγράφει το στολισμό του «σλαβοβουλγαρικού» βιβλιοπωλείου των Βιτωλίων με την εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενώ το 1902 κομιτατζήδες κηρύσσουν πως «θέλουν να αναζωώσουν τον Μέγαν Αλέξανδρον» και το κράτος του. Την ίδια χρονιά, σλαβόφωνος πράκτορας του ελληνικού μηχανισμού καυτηριάζει δημόσια τους συμπατριώτες του που «πλανώνται πλάνην μεγάλην φρονούντες ότι είνε δυνατόν να είνε απόγονοι συγχρόνως τε του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Κρούμου» (Γ. Π. Κώνστας, «Ενέργειαι και δολοφονικά όργια του βουλγαρικού κομιτάτου», Εν Αθήναις 1902, σ. ιθ').

    Παρά την οφθαλμοφανή αυθαιρεσία του, το όλο «γενεαλογικό» σχήμα έχει συνεπώς τη δική του προϊστορία. Στο κάτω κάτω, τι φταίνε αυτοί αν πήραν τοις μετρητοίς όσα τους κανοναρχούσαν οι «δικοί μας» φωστήρες;

    Διαφορετικής τάξης ζήτημα αποτέλεσε η υιοθεσία του «Ηλιου της Βεργίνας» ως εθνικού εμβλήματος της ΠΓΔΜ το 1992. Ευθύς εξαρχής ήταν προφανές πως επρόκειτο για (εσπευσμένη) κατασκευή ενός διαπραγματευτικού χαρτιού προς ανταλλαγή, ενόψει μελλοντικού διακανονισμού. Το αποδεικνύει όχι μόνο η άνετη απεμπόλησή του το 1995, αλλά και η προνοητικότητα της ηγεσίας των Σκοπίων να απεικονίσει έναν διαφορετικό «ήλιο» στα κέρματα που έκοψε το 1993.


    ΜΥΘΟΣ 6ος

    "Το ελληνικό κράτος αδιαφόρησε επί μισόν αιώνα για τις κινήσεις των Σκοπίων. "

    Στην πραγματικότητα, όπως εξηγεί σε απολογιστικό του κείμενο ο επίσημος ιστορικός του Μακεδονικού (κι εμπειρογνώμονας του ΥΠΕΞ επί τρεις τουλάχιστον δεκαετίες), Ευάγγελος Κωφός, «για τη διπλωματική μας Υπηρεσία, το θεωρούμενο από πολλούς ως "ανύπαρκτο θέμα" ήταν ένα πολύ υπαρκτό και ακανθώδες πρόβλημα. Υπήρξαν περίοδοι κατά τις οποίες το 50% των εισερχομένων ημερησίως εγγράφων στο αρμόδιο Βαλκανικό Τμήμα του Υπουργείου αναφέρονταν άμεσα ή έμμεσα στο Μακεδονικό».

    Η σχετική παρανόηση οφείλεται στην επιλογή της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας να θεωρεί το θέμα επισήμως «ανύπαρκτο», επιβάλλοντας αυτή τη γραμμή στα ελληνικά ΜΜΕ.

    Ο Κων/νος Καραμανλής (ο παλιότερος) δεν είχε π.χ. κανένα πρόβλημα να εξηγήσει το 1980 στο γιουγκοσλάβο ομόλογό του, Μιγιάτοβιτς, πώς υποχρέωσε τον ελληνικό τύπο ν' αποσιωπήσει την απάντηση του γιουγκοσλαβικού ΥΠΕΞ σε ερώτηση «ενός δικού μας ανόητου δημοσιογράφου για το Μακεδονικό» («Αρχείο Καραμανλή», τ. 12ος, σ. 61).

    Η αιτία αυτής της διατεταγμένης αυτολογοκρισίας δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Χάρη στη (μυστική) ελληνογιουγκοσλαβική «συμφωνία κυρίων» του 1962 για εκατέρωθεν αποχή από οποιαδήποτε δημόσια ανακίνηση του Μακεδονικού, το ελληνικό κράτος μπόρεσε να οργανώσει -χωρίς διεθνείς περιπλοκές- ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αφομοίωσης της σλαβόφωνης μειονότητας του βορειοελλαδικού χώρου. Σε αντάλλαγμα αποδέχθηκε de facto την ύπαρξη της Σ. Δ. Μακεδονίας, όπως πιστοποιεί η αναγραφή της ονομασίας σε ΦΕΚ όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεων.

    ΜΥΘΟΣ 7ος

    "Η ηγεσία των Σκοπίων υπήρξε σταθερά αδιάλλακτη στο ζήτημα του ονόματος, απορρίπτοντας κάθε συμβιβαστική λύση."

    Στην πραγματικότητα, η ελληνική κυβέρνηση φρόντισε να απορρίψει πρώτη όλες τις εκδοχές σύνθετης ονομασίας που πρότειναν το 1992-93 οι μεσολαβητές της Ε.Ε. και του ΟΗΕ, όπως «Νέα Μακεδονία» (1.4.92) και «Nova Makedonija» (28.5.93).

    Η δεύτερη απορρίφθηκε επίσημα (και) από τον Γκλιγκόροφ, μια μέρα όμως μετά το Μητσοτάκη.

    Το ίδιο συνέβη και με τις βολιδοσκοπήσεις σε διμερές επίπεδο. Το Μάρτιο του 1992, κατά τη συνδιάσκεψη «Ελσίνκι-2» της ΔΑΣΕ, ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ Μάλεφσκι παρέδωσε σε μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας κατάλογο με πέντε εκδοχές σύνθετης ονομασίας («Μακεδονία του Βαρδάρη», «Βόρεια Μακεδονία» κ.λπ.) παροτρύνοντας σε άμεση από κοινού επίλυση του προβλήματος. Η ελληνική πλευρά απέρριψε το διάβημα με τη δικαιολογία ότι «η στιγμή δεν ήταν κατάλληλη». Τις ίδιες μέρες κλιμακώθηκε η εκστρατεία του (τότε) έλληνα ΥΠΕΞ, Αντώνη Σαμαρά, για αποτροπή οποιουδήποτε συμβιβασμού με το «ψευδοκράτος» - με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα σημερινά αδιέξοδα.

    ΜΥΘΟΣ 8ος

    "Οι εθνικιστικοί κύκλοι της ΠΓΔΜ απειλούν άμεσα την ασφάλεια κι εδαφική ακεραιότητα της Β. Ελλάδας. "

    Η ύπαρξη εθνικιστών σε οποιαδήποτε χώρα είναι κάτι το αυτονόητο. Εντελώς διαφορετικό ζήτημα είναι η πραγματική επικινδυνότητά τους. Στην περίπτωση της ΠΓΔΜ, πολύς λόγος έγινε το 1991-93 για την αλυτρωτική συνθηματολογία του δεύτερου σε μέγεθος κόμματος της χώρας, του ΒΜΡΟ. Στην πραγματικότητα, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα από τον τοπικό τύπο, η ηγεσία του ΒΜΡΟ ήδη από το 1992 βρισκόταν σε επαφή με τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες -και συγκεκριμένα με τον ειδικό απεσταλμένο του Μητσοτάκη, στρατηγό Γρυλλάκη («Ιός» 22.12.2001).

    Οταν το 1998 το ΒΜΡΟ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της ΠΓΔΜ, ακολούθησε έτσι πιο «ενδοτική» πολιτική απ' ό,τι οι προκάτοχοί του (ξεπούλημα στρατηγικών βιομηχανιών στο ελληνικό κεφάλαιο, κ.λπ.). Σύμφωνα με το «Βήμα» (3.6.2001), σύμβουλος του «εθνικιστή» πρωθυπουργού Γκεοργκίεφσκι «στις διαβουλεύσεις με την Αθήνα για την ονομασία» δεν ήταν άλλος από το Σταμάτη Μαλέλη -τον ίδιο άνθρωπο που, ως υπάλληλος του ελληνικού προξενείου, είχε ξεκινήσει το 1992 τις επαφές Γρυλλάκη-ΒΜΡΟ!

    Απομένει το ζήτημα των εθνικιστικών αναφορών σε σχολικά βιβλία της ΠΓΔΜ. Κάποιες είναι όντως αλυτρωτικές, ενώ άλλες απλώς διαφέρουν από τη δική μας εικόνα για την ιστορία της περιοχής. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, που έχει ευρύτερες βαλκανικές διαστάσεις, υπάρχουν διακρατικές επιτροπές επιφορτισμένες με την αμοιβαία εκκαθάριση των σχολικών βιβλίων από κηρύγματα μίσους και σοβινιστικές υπερβολές.

    Προϋπόθεση της δουλειάς τους συνιστά, ωστόσο, η απουσία έντασης μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών.

    ΜΥΘΟΣ 9ος

    "Στην επικράτεια της ΠΓΔΜ ζει μια ευμεγέθης ελληνική μειονότητα."

    Πρόκειται για ανυπόστατη κατασκευή που δεν στηρίζεται σε κανένα πραγματικό δεδομένο. Το αρχικό έναυσμα δόθηκε από μια σφυγμομέτρηση του περιοδικού «PULS» (1991) κατά την οποία, σε περίπτωση διάλυσης της ΠΓΔΜ, ένα 10,88 % των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να ζήσει στην Ελλάδα κι όχι σε κάποια άλλη γειτονική χώρα -προτίμηση που από ελληνικά ΜΜΕ (και το Α2 του ΓΕΣ) ερμηνεύθηκε σαν εκδήλωση ελληνικής εθνικής συνείδησης!

    Ακολούθησε η πανηγυρική υποδοχή της προκήρυξης μιας «Οργάνωσης Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας» (19.2.93), που σύντομα αποδείχθηκε κατασκεύασμα του εγχώριου «Στόχου». Οπως επισημαίνει και ο Κωφός, η όλη παραφιλολογία (στην οποία μετείχε ακόμη και η υφυπουργός Εξωτερικών Βιργινία Τσουδερού, ανεβάζοντας μάλιστα το ποσοστό της «ελληνικής μειονότητας» σε 18,6) «ενίσχυε την εντύπωση σε τρίτους ότι η Ελλάδα αναζητεί ή κατασκευάζει ερείσματα για επέμβαση στη γειτονική χώρα».


    ΜΥΘΟΣ 10ος

    "Η στάση της Αθήνας απέναντι στα Σκόπια υπήρξε σταθερά ενδοτική και καθόλου απειλητική. "

    Στην πραγματικότητα, ο ελληνικός εθνικισμός φλέρταρε σοβαρά με την ιδέα της διάλυσης του «ψευδοκράτους». Εκτός από χιλιάδες διαδηλωτές που πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας ζητώντας «σπάσιμο των συνόρων» και «σύνορα με τη Σερβία» (10.12.92), τη «στρατιωτική πίεση» και το διαμελισμό της ΠΓΔΜ υποστήριξαν επίσης δημόσια προσωπικότητες όπως ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο Κων/νος Βακαλόπουλος, ο Σαράντος Καργάκος, ο Χρήστος Πασσαλάρης ή ο τέως πρόεδρος Χρήστος Σαρτζετάκης. Στον αθηναϊκό τύπο δημοσιεύθηκαν σενάρια προέλασης του ελληνικού στρατού στο έδαφος της ΠΓΔΜ («Βήμα» 15.12.91 και 31.5.92), ακόμη και χάρτης με τις προτάσεις του ΓΕΕΘΑ για τα νέα σύνορα της Ελλάδας («Εθνος» 7.12.92).

    Σ' ένα άλλο επίπεδο, ο ΥΠΕΞ Σαμαράς βάσισε μεγάλο μέρος της στρατηγικής του στην προοπτική αποσύνθεσης και κατάρρευσης του «κρατιδίου» (χάρη και στο πρώτο άτυπο ελληνικό εμπάργκο του 1992), ενώ γνωστές είναι οι διαβουλεύσεις με τους Μιλόσεβιτς και Ντράσκοβιτς για ελληνοσερβική «μοιρασιά» της ΠΓΔΜ.

    Τέλος, διαφορετικής τάξης σχεδιασμοί για την «προληπτική» κατάληψη μιας «υγειονομικής ζώνης» εντός της ΠΓΔΜ σε περίπτωση επέκτασης των εκεί διακοινοτικών ταραχών συζητήθηκαν επίσημα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής τον Αύγουστο του 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. eksw oi ebraiopoustides apo thn ellada gia na mhn tous gamhsoume mes stis sunagwges!

    eksw oi ebraiopoustides apo thn ellada gia na mhn tous gamhsoume mesa stis sunagwges!


    ELEIHNA POUSTARIA O PLEVRIS STO BIBLIO TOU GRAFEI OXI MONO TIS PROSWPIKES APOPSEIS,ALLA KAI TIS APOPSEIS POU EXOUN OI IDIOI OI EBRAIOI GIA TOYS YPOLOIPOUS KAI GIA TOUS ELLHNES....POTE DEN 8A KATALABETE OTI DEN PROKETAI NA SBHSETAI TON FASISMO GIATI KAI ESEIS OI IDIOI FASISTES EISTE APO THN ALLH PARATAKSH OMWS....LOIPON KALA GAMHSIA STO EGGYHS MELLON GAMHDIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θα ήθελα να πω στον υπέρμαχο του ‘’Ελληνικού DNA’’κύριο Πλεύρη ότι ξεχνάει τα τετρακόσια χρόνια Οθωμανικού πηδήματος .
    Για να μην ξεχνιόμαστε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τους ‘’Αρίους’’ Γερμαναράδες περιποιήθηκε πολύ καλά το 1945 ο Κόκικινος Στατός .
    Πήδηξαν οι Ρώσοι όταν μπήκαν στο Βερολίνο , από 6 χρονών κοριτσάκι μέχρι 86 χρονών γριά . Λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο πολύ καλο βιβλίο του Cornelious Rian ‘’The Last battle’’.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τους ‘’Αρείους’’ Γερμαναράδες περιποιήθηκε πολύ καλά το 1945 ο Κόκκινος Στρατός .
    Πήδηξαν οι Ρώσοι όταν μπήκαν στο Βερολίνο από 6 χρονών κοριτσάκι μέχρι 86 χρονών γριά . Λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο πολύ καλο βιβλίο του Cornelious Rian ‘’The Last battle’’.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ναι, αλλά φαίνεται δεν πρόλαβαν και τα λευκά ξανθά αγοράκια και τώρα έχουν κωλοφαγούρα τρόπον τινά...

    Να τους τον σφυρίξουμε εμείς λοιπόν, έτσι για να ηρεμήσουν τα αγγελούδια μας οι γλυκύτατοι ξανθοί χρυσαυγίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εναλλακτικέ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΟ, που έχει καταντήσει η χώρα μας χωματερή κι εμείς κοιμόμαστε. Καλά κάνει ο Πλεύρης και τους τα χώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ωραίο επίπεδο ρε παιδιά...Δικαιώνετε απόλυτα και τους μεν και τους δε...Το θέμα είναι, ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο καθένας, ότι έχουμε μια δίκη επειδή κάποιος έχει μια συγκεκριμένη άποψη. Οι νόμοι που ισχύουν για όσους αρνούνται το Ολοκαύτωμα, θυμίζουν το Ιδιώνυμο του δικτάτορα Βενιζέλου. Αντί να βγάζουν νόμους για να τιμωρούν τις απόψεις του οιουδήποτε, ας φροντίσουν να τον απομονώσει η κοινωνία. Κι αν δεν τον απομονώσει η κοινωνία, πάει να πει ότι οι απόψεις αυτές έχουν βάσεις. Δεν είμαι ούτε υπέρ του Πλεύρη, ούτε υπέρ των Σιωνιστών. Αλλά δεν μπορούμε να τιμωρούμε με νόμους και με διώξεις όσους δεν συμφωνούν μαζί μας. Αυτό κι αν είναι φασισμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. babis 1111111111111111111111

    Ο babis και ο φίλος του την βρίσκουν στο μπάνιο. Ξαφνικά χτυπά το τηλέφωνο και ο φίλος του babis πηγαίνει να το σηκώσει λέγοντας στον babis να μην τελειώσει πριν επιστρέψει. Όταν μετά επιστρέφει βλέπει το μπάνιο γεμάτο σπέρματα οπότε και διαμαρτύρεται. - "Μα απλώς έκλασα!", απαντά o babis.

    babis 22222222222222222222222222

    Ο babis παει στον σεξολογο και αλλοφρων του λεει:

    -Αχ γιατρε µου µε τσουζει φοßερα ο κωλος µου και θελω να µε εξετασετε!!! Να γδυθωωωωω;;;;

    Ο γιατρος σαλταρει και για να τον αποφυγει, γραφει του babis µια συνταγη και τον διωχνει.
    Μετα απο µια εßδοµαδα ο babis επιστρεφει:

    -Αχ γιατρε µου µε τσουζει ακοµα ο κωλος µου! Σας ικετευω...εξεταστε µε!!!! Να γδυθωωωωωω;;;;;;;;

    Ο γιατρος του γραφει µια νεα συνταγη και τον διωχνει ξανα. Ο babis οµως επιµενει και τον επισκεπτεται καθε ßδοµαδα.
    Εχουν µε τα πολλα περασει 3 µηνες, οποτε µια µερα ο γιατρος αποφασιζει τελικα να τον εξετασει. Του ζηταει να γδυθει και να πεσει στα τεσσερα.

    Οπως κοιταει απο πισω, ßλεπει να προεξεχει ενα κοτσανι.
    Τραßαει...τραßαει...και σιγα σιγα ßγαινουν και τα φυλλα.
    Συνεχιζει να τραßαει...και χλουπ...ßγαινει ενα κοκκινο τριανταφυλλο , οποτε ο babis γυρναει και του λεει µε λαγνο ßλεµµα:


    -ΓΙΑ ΣΕΝΑ....!!!!!!!

    babis 333333333333333333333333

    Περίμενε o babis στην εθνική οδό και έκανε οτοστόπ σε όλα τα αυτοκίνητα αλλά κανένα δεν σταμάταγε. Είχε πια απελπιστεί ο gay και τελικά σταμάτησε μια νταλίκα. Στο μέσο της διαδρομής πετάγεται μια γάτα στη μέση. Ο νταλικέρης προσπαθώντας να την αποφύγει έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Βγαίνουν και οι δυο έξω. Ο babis τα είχε πάρει στο κρανίο. Παίρνει έναν φίλο του για να διαμαρτυρηθεί και αρχίζει:
    -Έλα Γιώργο είχα μπει σε ένα αυτοκίνητο και βγήκαμε έξω από το δρόμο και τραυματίστηκα. Να του κάνουμε μήνυση....
    Λέει ο νταλικέρης:
    -Ναι καλά τα αρχ***α μου θα πάρεις...
    Πετάγεται και ο babis και λέει:
    -Εντάξει Γιώργο λύθηκε το πρόβλημα.

    babis 4444444444444444444

    O babis και δυο γκόμενοί του αποφασίζουν να πάνε ταξίδι στην Αμερική με την Ολυμπιακή. Όταν έφτασε η νύχτα στο αεροπλάνο επειδή ο babis είχε κάψες λέει στους δικούς του να το κάνουν.
    - Τρελή του λένε είσαι; θα μας ακούσουν!
    Ο babisς τους λέει ότι δεν ακούει κανένας άνθρωπος και για επιβεβαίωση φωνάζει δυνατά:
    - Μπορώ να έχω μια πορτοκαλάδα;
    Καμιά απάντηση! Τελικά συμφωνούν οι άλλοι και αρχίζουν το έργο τους.
    Μετά από μία ώρα καμιά εικοσαριά καθίσματα μπροστά ξυπνάει μια γυναίκα κοιτάζοντας το σύζυγο της και του λέει:
    - Σε παρακαλώ Βαγγέλη πες να μου φέρουν ένα νερό γιατί διψάω.
    - Τρελή είσαι ρε γυναίκα; της λέει. Εδώ άλλος παράγγειλε μια πορτοκαλάδα πριν μια ώρα και ακόμα δεν έχουν σταματήσει να τον γαμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πλευρη παρτους τα λερωμενα σωβρακα.... σκισε τους τα βαρδουλα... ξεφωνημενες αλαβανιαρες ειναι ολες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ "I diagree
    with what you say, but I defend to the death your right to say it".
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 4.44
    1.Σκατά τά έκανες τα Αγγλικά!
    2.Σκατά είναι και τα Ελληνικά σου!
    3.Ο Βολταίρος το είπε στα Αγγλικά;
    4.Αφού δεν το γράφεις στη γλώσσα που το είπε,γιατί δεν το γράφεις στα Ελληνικά;
    5¨.Τελείωσες το Γυμνάσιο;
    6 .Μήπως είσαι νεοταξικό ψώνιο;
    Αν η απάντηση στο 6 είναι θετική ,΄
    πήρα απάντηση και στις άλλες ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σωστός αυτός που έγραψε για τους μύθους του Μακεδονικού Ζητήματος. Μα πώς να μην είναι μύθος το Μακεδονικό, αφού είναι μέλος του ευρύτερου Ανατολικού Ζητήματος, το οποίο δημιουργήθηκε από τα ερπετά για να γαμιόμαστε όλοι επί αιώνες.
    Κι οι σιωνιστές κι ο Πλεύρης το ίδιο αφεντικό υπηρετούν. Το θέμα είναι αν το ξέρουν και μας δουλεύουν ή αν δεν το ξέρουν και τους δουλεύουνε (πράγμα λίγο δύσκολο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. „In other countries such neo-Nazi crap gets immediately condemned by the mainstream and often prosecuted by authorities.

    The good-Turk-is-a-dead-Turk T-shirt is available in Monastiraki which is no neo-Nazi hangout place. And with such shirts and ideas people go on doing what they did last Saturday in the football game.

    Panayote Dimitras“

    http://deviousdiva.com/2007/03/27/guest-blogger-3/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *