GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο Μιχ. Λιάπης είχε όχι στο κλείσιμο...

. ,,,, ...της Ολυμπιακής και "εκδιώχθηκε" από το υπουργείο Μεταφορών! . Γράψαμε ότι το κλείσιμο της Ολυμπιακής το ...βοηθάει ο Κ...

. ,,,,
...της Ολυμπιακής και "εκδιώχθηκε" από το υπουργείο Μεταφορών!
.
Γράψαμε ότι το κλείσιμο της Ολυμπιακής το ...βοηθάει ο Κ. Χατζηδάκης γιατί η οικογένεια Μητσοτάκη, της οποίας είναι εκλεκτός, θέλει να γίνει μονοπώλιο η AEGEAN.

Το Press-gr αποκαλύπτει κάτι ακόμα. Ο προηγούμενος υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης ήταν αντίθετος στην σταδιακή "εγκατάλειψη" των σχεδίων να βρεθεί λύση για την Ολυμπιακή. Διαφωνούσε με τη συστηματική μεθόδευση για το κλείσιμό της, προς όφελος της Aegean, και μάλιστα κατά τρόπο που να φαίνεται ότι "δεν υπάρχει άλλη λύση". Κάτι που ο κ. Χατζηδάκης φέρνει σε πέρας ...μια χαρά.
Τη διαφωνία αυτή είχε καταστήσει σαφή και προς τον εξάδελφό του και πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή στον οποίο είχε πει ότι προτιμά, σε μια τέτοια περίπτωση, να φύγει από το υπουργείο Μεταφορών. Αυτό και έγινε, μετά τις εκλογές, με την "εκδίωξή" του στο υπουργείο Πολιτισμού.

93 σχόλια

  1. ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤIΣ RYANAIR, ΑΕGEAN AIR KAI ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ !
    Στο όνομα του άκρατου ανταγωνισμού και του κέρδους η αεροπορική εταιρία RyanAir μπήκε μπροστά και πιέζει να κλεισει τωρα η Ολυμπιακή. Είχε προηγηθεί η "ελληνική" εταιρία AEGEAN που με συνεχείς προσπάθειες στο παρασκήνιο και το προσκήνιο χτύπαγε - και χτυπα - την εθνική μας εταιρία, την Ολυμπιακή μας.
    Μέχρι εδώ!
    Η χώρα μας δικαιούται να έχει μία εθνική αεροπορική εταιρία, υγιή, ανταγωνιστική και όχι υποχείριο όλων όσων την υπερχρέωσαν και την κατέστρεφαν κομμάτι -κομμάτι επί 32χρόνια.

    Σταματήστε τους λοιπόν και αυτούς που σήμερα το παίζουν αθώοι ή σφυρίζουν αδιάφορα.

    Να υψώσουμε τη φωνή μας ώστε ν΄ακουστεί μέχρι τις Βρυξελλες, το Στρασβούργο και την Ιρλανδία!

    Δεν υποστηρίζουμε ούτε εκείνους από τους πρώην βολεμένους "εργαζόμενους" που έβαλαν κι αυτοί με τον ένα ή άλλο τρόπο τα λιθαρακια τους στην κατρακύλα της Ολυμπιακής τις τελευταίες δεκαετίες και με τον τρόπο τους, τις προσωπικές τους επιδιώξεις και ανευθυνότητα βοήθησαν στην απαξίωσή ενός ιδιαίτερα σημαντικού περιουσιακού στοιχείου της χώρας μας.
    Υποστηρίζουμε μόνο το δικαίωμά μας να έχουμε μια εθνική αεροπορική εταιρία που θα λειτουργεί ανταγωνιστικα, θα εξυπηρετεί τους επιβάτες, θα διαθέτει διεθνές δίκτυο αλλά ταυτόχρονα θα εξυπηρετεί και αντι-οικονομικούς προορισμούς που καμμία Aegean ή Ryanair ή άλλη εταιρία θα αναλάμβαναν να συνδέσουν αεροπορικά.
    Καμμία άλλη χώρα της Ευρώπαϊκής Ενωσης δεν έχει τόσα νησιά!
    Καμμία άλλη χώρα δεν δεν βρίσκεται στη θέση της δικής μας με έναν γείτονα ν'αμφισβητεί τη θάλασσα και τα νησιά μας.
    Δεν θέλουμε μια κρατικοδίαιτη αεροπορική εταιρία.
    Θέλουμε την Ολυμπιακή μας οικονομικά υγιή και ξεχωριστό υπόδειγμα εξυπηρέτησης, συνέπειας και ανάπτυξης.
    Θέλουμε την Ολυμπιακή μας να είναι παγκόσμιος πρεβευτής της χώρας μας.
    Φωνάξτε!
    Αντισταθείτε στην επιβολή αποφάσεων και κανόνων από την Ευρωπαϊκή Ενωση και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που επιρρεάζουν τη ζωή μας, σήμερα λιγότερο με την υπόθεση της Ολυμπιακής και αύριο περισσότερο σε άλλα πιο καθημερινά θέματα!
    Στειλτε αυτό το μήνυμα στους γνωστούς και φιλους σας.
    Βοηθήστε να τους σταματήσουμε!

    Ιn gr 01/12/2007: Η ιρλανδική Ryanair, η μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, κατέθεσε την Πέμπτη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προσφυγή κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις» του ελληνικού Δημοσίου προς την Ολυμπιακή. «Η ελληνική κυβέρνηση παρείχε πρόσφατα οικονομική ενίσχυση στην Ολυμπιακή της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ, ως επί το πλείστον για 'ανεξόφλητες υπηρεσίες' προσφερόμενες από την εταιρεία προς την κυβέρνηση» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Ο' Λίρι. Η Ryanair υπέβαλλε από το 2006 αιτήματα στην Κομισιόν προς «διερεύνηση» της «πασιφανούς καταπάτησης» των ευρωπαϊκών όρων ανταγωνισμού και μην έχοντας πλέον εναλλακτική λύση κατέφυγε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Η κίνηση αυτή της Ryanair είναι η πιο πρόσφατη μιας σειράς δράσεων της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους της Ευρώπης κατά της Κομισιόν, επειδή δεν λαμβάνει μέτρα κατά των κυβερνήσεων που θεωρεί ότι παρέχουν παράνομα οικονομική ενίσχυση σε εθνικές αεροπορικές εταιρείες όπως η Air France, η Lufthansa και η Alitalia. H Ryanair κατήγγειλε επίσης τον περασμένο μήνα στην Επίτροπο Ανταγωνισμού της ΕΕ, Νέλι Κρουζ, τις ανταγωνίστριες Lufthansa και Air France για προκαθορισμό των τιμών στις επιβαρύνσεις καυσίμων, κάτι που και οι δύο εταιρείες αρνούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1)Τριαντα χρονια ταξιδευω εσω-εξω,καμμια αερ.εταιρια δε με εχει ταλαιπωρησει τοσο οσο η Ολυμπιακη.Σου φερονται σα να σου κανουν χαρη που σε πετανε.Σε θεωρουν ζωο. 2)Γιατι εγω ο φορολογουμενος να πληρωνω 2/3 υπεραριθμο προσωπικο,και παλι ολο μεσα να ειναι;Χιλιες φορες να κλεισει και να παει στον αγυριστο.Οποιος αλλος ερθει,πολυ απλα θα επιδοτηθει για να παει σε αγονες γραμμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είστε καλά;;; Τι είναι αυτά που λέτε; Ο Λιάπης έφυγε από το Υπουργείο αυτό γιατί ήταν ο πιο μη παραγωγικός υπουργός που έχει περάσει ποτέ από ελληνική κυβέρνηση στο πιο παραγωγικό υπουργείο που υπάρχει!

    Ακολούθησε την έξυπνη τακτική του "δεν κάνω τίποτα, άρα δεν κάνω και λάθη" αφήνοντας τα χιλιάδες προβλήματα να χρονίζουν και να διογκώνονται.


    Αυτό ήταν το πιο αμετροεπές και μεροληπτικό σχόλιο που έχει ποτέ βγάλει το Press.gr. Και δεν είναι το πρώτο υπέρ του συγκεκριμένου, ούτε και ξεχνάμε το γεγονός ότι ειδήσεις που σας έχουν σταλεί προς δημοσίευση δεν έχουν ποτέ αναρτηθεί από εσάς επειδή δεν ευνοοούσαν τον συγκεκριμένο τεμπελάκο....

    Λίγη σοβαρότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ άρθρο που αποδεικνύει πράγματα για την ταυτότητα και τους σκοπούς που εξυπηρετεί το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. ΔΕΚΑ ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

    ΜΥΘΟΣ 1ος

    "Η ονομασία «Μακεδόνες» των βορείων γειτόνων μας πρωτοεμφανίζεται το 1943-44 και αποτελεί κατασκεύασμα του Τίτο"

    Στην πραγματικότητα η επίμαχη ονομασία χρησιμοποιείται ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι., όταν πρώτη φορά ετέθη δημόσια το ζήτημα του εθνικού χαρακτήρα των σλαβόφωνων χριστιανών της ευρύτερης Μακεδονίας. Οι τελευταίοι δηλώνουν «Μακεδόνες» την ίδια στιγμή που διαπραγματεύονται την υποστήριξή τους στην ελληνική, βουλγαρική ή σερβική εθνική ιδέα.

    Τυπικό δείγμα, το κήρυγμα του (πρώην κομιτατζή και εν συνεχεία μακεδονομάχου) καπετάν Κώττα προς τους προεστούς των Κορεστίων, όπως καταγράφηκε από τον αυτόπτη Παύλο Μελά: «Ημείς οι Μακεδόνες διά ν' αποκτήσωμεν ελευθερίαν έχομεν δύο δρόμους ν' ακολουθήσωμεν. Ο ένας πηγαίνει εις την Βουλγαρίαν, ο άλλος πηγαίνει εις την Ελλάδα» (Ναταλία Μελά, «Παύλος Μελάς», Αθήνα 1964, σ. 242). Καθώς η παραπάνω ομιλία έγινε στη γλώσσα που ο ίδιος ο Μελάς αποκαλεί «μακεδονικά», οι κατά Κώτταν «Μακεδόνες» αυτοαποκαλούνταν -προφανώς- «Μακεντόντσι».

    Δεν πρόκειται για τη μοναδική καταγραφή του είδους. Κατά την είσοδό τους στις ΗΠΑ, την πρώτη δεκαετία του 20ού αι., πολλοί σλαβόφωνοι μετανάστες απαντούν στο ερώτημα ποια είναι η «φυλή» ή ο «λαός» τους με τη λέξη «Μακεδόνας». Οι σχετικές καταχωρήσεις είναι ηλεκτρονικά προσπελάσιμες, στην πρωτότυπη μορφή τους, στην ιστοσελίδα του Ελις Αϊλαντ.

    Ενδιαφέρουσα είναι η προβολή αυτού του αυτοπροσδιορισμού από την ελληνική προπαγάνδα της εποχής, που από τη «μακεδονικότητα» των σλαβοφώνων έσπευδε να συναγάγει την «ελληνικότητά» τους. «Και αυταί αι παραδόσεις των βουλγαροφώνων Ελλήνων εισίν ελληνικαί, ως και το παρ' αυτοίς αίσθημα της εθνότητος, διότι αυτοί εαυτούς Μακεδόνας ονομάζουσιν, ουδέποτε δε χρώνται τη λέξει Βούλγαρος» διαβάζουμε, π.χ. στον εθνογραφικό χάρτη του Στάνφορντ (1877), που είχε συνταχθεί από τον έλληνα διπλωμάτη Ιωάννη Γεννάδιο. Τρεις δεκαετίες αργότερα, ο Δημήτριος Φιλιππίδης τονίζει κι αυτός ότι «οι χριστιανοί κάτοικοι, άνευ διακρίσεως οι τε Ελληνες και οι σχισματικοί, ονομάζουσιν εαυτούς υπό το γενικόν όνομα "Μακεδόνας"» («Η Μακεδονία», Εν Αθήναις 1906, σ. 30).

    Το 1905, τέλος, ο επίσημος χαρτογράφος του ελληνικού μηχανισμού λοχαγός Πάτροκλος Κοντογιάννης, εισηγείται υπηρεσιακά την ενιαία χρήση του όρου «Μακεδόνες» για τους σλαβόφωνους χριστιανούς της ευρύτερης περιοχής, αναφερόμενος σε «Μακεδόνας ελληνίζοντας» και «Μακεδόνας βουλγαρίζοντας» και υποστηρίζοντας ότι «η εθνότης είναι η αυτή και εις τας δύο ταύτας κατηγορίας, ήτοι η Μακεδονική» (βλ. «Ιός» 5.6.05).

    Η τάση διακριτού αυτοπροσδιορισμού ενισχύθηκε προοδευτικά ως απάντηση στις αιματηρές προσηλυτιστικές εκστρατείες Βουλγάρων, Ελλήνων και Σέρβων. Η πρώτη πανηγυρική διατύπωση της συγκρότησης ενός σύγχρονου, σλαβικού «μακεδονικού έθνους» γίνεται το 1903 από τον (γεννημένο στην Πέλλα των Γιαννιτσών) Κάρστε Μισίρκωφ. Για τις αντίστοιχες αποκρυσταλλώσεις στη βάση των τοπικών κοινωνιών, αποκαλυπτική είναι η διαπίστωση του Στράτη Μυριβήλη το 1917: «Αυτοί εδώ οι χωριάτες», γράφει για τους οικοδεσπότες του στη Βελούσινα, «δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» («Η ζωή εν τάφω», 1η έκδοση [1924], επανέκδ. Αθήνα 1991, σ. 104-5).


    Ολα αυτά, μερικές δεκαετίες τουλάχιστον πριν ο Τίτο κάνει τη δημόσια εμφάνισή του στην πολιτική σκηνή των Βαλκανίων.


    ΜΥΘΟΣ 2ος

    "Η εδαφική επικράτεια της ΠΓΔΜ βρίσκεται ως επί το πλείστον εκτός «ιστορικής» Μακεδονίας."

    Στην πραγματικότητα, όπως ο ίδιος ο εθνικός μας ιστορικός Κων/νος Παπαρρηγόπουλος επισημαίνει σε υπηρεσιακή έκθεσή του το 1885, ολόκληρη η σημερινή ΠΓΔΜ περιλαμβάνεται στα όρια της αρχαίας Μακεδονίας (επί Φιλίππου). Η πολυδιαφημισμένη διάκριση της μείζονος Μακεδονίας σε «γεωγραφική» και «ιστορική» δεν είναι αντίθετα παρά ένα τέχνασμα του τότε ελληνικού υπ.Εξ., με σκοπό την αυθαίρετη ταύτιση της Μακεδονίας με «το μέρος εκείνο της χώρας ταύτης εις το οποίον ο Ελληνισμός δύναται να παρασταθή επικρατών».
    Ο Παπαρρηγόπουλος αρνήθηκε να δεχτεί τις σχετικές εισηγήσεις, τονίζοντας πως «επ' ουδεμιάς ιστορικής βάσεως δυνάμεθα να στηρίξωμεν νέαν της Μακεδονίας οριοθέτησιν» και προειδοποιώντας ότι «ουδείς ήθελε αποδεχθή» διεθνώς τον «νέον γεωγραφικόν όρον» που κατασκεύασε η ελληνική πολιτική ηγεσία για τις βορειότερες μακεδονικές περιοχές. Παρ' όλο που τότε δεν ακούστηκε, η Ιστορία έμελλε να τον δικαιώσει: η μετονομασία της Βόρειας Μακεδονίας σε «Δαρδανία» παρέμεινε ένα σόφισμα για εσωτερική κατανάλωση, χωρίς οποιοδήποτε αντίκρισμα στη διεθνή επιστημονική και διπλωματική σκηνή -ούτε καν καθολική αποδοχή από τους εν Ελλάδι μακεδονολογούντες.


    ΜΥΘΟΣ 3ος

    »Το πραγματικό ιστορικό όνομα της ΠΓΔΜ είναι «Βαρντάρσκα Μπανοβίνα».»

    Στην πραγματικότητα, η ονομασία αυτή χρησιμοποιήθηκε απ' το γιουγκοσλαβικό κράτος 12 χρόνια όλα κι όλα (1929-1941) και μάλιστα κάτω από συνθήκες που επιβεβαιώνουν πανηγυρικά τον τεχνητό χαρακτήρα της.

    Οταν η στρατιωτική δικτατορία του βασιλιά Αλέξανδρου επιχείρησε το 1929 να εξαλείψει τις εθνότητες της χώρας συγχωνεύοντάς τις σε ένα ενιαίο «γιουγκοσλαβικό» έθνος υπό σερβική ηγεμονία, όλες οι «ιστορικές» περιφέρειες της Γιουγκοσλαβίας αντικαταστάθηκαν από Διοικήσεις («Μπανοβίνες») με τα ονόματα των τοπικών ποταμών. Η αλλαγή παγιώθηκε με το σύνταγμα του 1931 (άρθρο 83) και αντιμετωπίστηκε ειρωνικά από το διεθνή τύπο της εποχής.

    Αν πάρουμε στα σοβαρά αυτή τη διοικητική διαίρεση, τότε εκτός από (γιουγκοσλαβική) Μακεδονία δεν υπάρχουν επίσης Σλοβενία (αλλά «Ντράβσκα» Μπανοβίνα), Κροατία («Σάβσκα» και «Πριμόρσκα» Μπανοβίνα), Μαυροβούνιο («Ζέτσκα» Μπανοβίνα), Βοσνία-Ερζεγοβίνη («Ντρίνσκα» και «Βρμπάσκα» Μπανοβίνα), Βοϊβοδίνα («Ντουνάβσκα» Μπανοβίνα) και -φυσικά- ούτε Σερβία («Μοράβσκα» Μπανοβίνα). Η γελοιότητα του όλου επιχειρήματος, που προπαγανδίστηκε κι από επίσημα χείλη (Παπαθεμελής), είναι παραπάνω από προφανής.


    ΜΥΘΟΣ 4ος

    "Ονομασία των βορείων γειτόνων μας ως «Μακεδονία» συνεπάγεται αλυτρωτικές βλέψεις εις βάρος της Ελληνικής Μακεδονίας. "

    Στην πραγματικότητα, οι παλιότερες εδαφικές διεκδικήσεις εις βάρος της ελληνικής Μακεδονίας ουδέποτε στηρίχτηκαν σε «ονοματολογικές» παρανοήσεις. Κεντρικό επιχείρημα της Βουλγαρίας και της τιτοϊκής Γιουγκοσλαβίας (πριν από το 1950) ήταν η συνεχιζόμενη παρουσία μιας συμπαγούς σλαβόγλωσσης μειονότητας σε περιοχές της ελληνικής Μακεδονίας ή τα «ιστορικά δίκαια» που (υποτίθεται ότι) συνεπαγόταν η πληθυσμιακή σύνθεση της περιοχής πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους και την εγκατάσταση των προσφύγων της Μικρασίας.

    Ακόμη κι αν η ΠΓΔΜ μετονομαζόταν «Δαρδανία», αυτό δεν θα εξαφάνιζε τις αναφορές των εκεί εθνικιστών σε «αλύτρωτους Δαρδανούς» της Β. Ελλάδας. Στη δε χώρα μας, θα γινόμασταν απλώς μάρτυρες της μετάλλαξης των «σλαβόφωνων Ελλήνων» σε «δαρδανόφωνους».

    Της μόδας μέχρι το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρξε επίσης η «γεωπολιτική» επιχειρηματολογία («δικαίωμα» των εθνών να «αναζητήσουν» καλλιεργήσιμα εδάφη, θαλάσσιες οδούς κ.λπ.). Παρόμοια επιχειρήματα πρόβαλε τότε κι η επίσημη Αθήνα, ζητώντας επέκταση των ελληνικών συνόρων προς βορρά. Σήμερα, τέτοιοι ισχυρισμοί θεωρούνται από το Διεθνές Δίκαιο απαράδεκτοι, ενώ η ύπαρξη και προστασία των κατά τόπους μειονοτήτων έχει πλήρως αποσυνδεθεί από εδαφικές «διευθετήσεις».


    ΜΥΘΟΣ 5ος

    "Η (φαντασιακή) σχέση των Σλαβομακεδόνων με τους αρχαίους Μακεδόνες είναι μια ιστορική πλαστογραφία που χαλκεύθηκε από τα Σκόπια στα μεταπολεμικά χρόνια."

    Στην πραγματικότητα, η υποτιθέμενη καταγωγή των σλαβόφωνων από τους αρχαίους Μακεδόνες υπήρξε αγαπημένο θέμα της ελληνικής προπαγάνδας, ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι.

    Το πιστοποιούν σλαβόγλωσσα έντυπα που οι μακεδονομάχοι μοίραζαν στον τοπικό πληθυσμό, όπως η «Διακήρυξη του Ελληνομακεδονικού Συλλόγου της Αθήνας για τους αδελφούς μας Μακεδόνες» (1905) ή οι υποτιθέμενες «Προφητείες του Μεγαλέξανδρου» (1907). Ανάλογες θεωρίες συναντάμε και σε προφορικά κηρύγματα προς τους σλαβόφωνους χωρικούς (Στ. Ράπτης «Ιστορία του Μακεδονικού Αγώνος», Εν Αθήναις 1910, σ. 168). Πασίγνωστη είναι τέλος η αναγόρευση της σλαβομακεδονικής σε μετεξέλιξη της «ομηρικής» γλώσσας των αρχαίων Μακεδόνων από λογίους της εποχής (Τσιούλκας, Μπουκουβάλας κ.ά.), τα πονήματα των οποίων βρίσκουν μέχρι σήμερα ανταπόκριση σε ελληνικούς εθνικιστικούς κύκλους.

    Εξίσου παλιά είναι η οικειοποίηση αυτής της «ιστορικής» επιχειρηματολογίας από τους ίδιους τους σλαβόφωνους Μακεδόνες -είτε αυτοί συντάσσονταν με τον ελληνικό εθνικισμό είτε όχι. Προξενική έκθεση του 1871 καταγράφει το στολισμό του «σλαβοβουλγαρικού» βιβλιοπωλείου των Βιτωλίων με την εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενώ το 1902 κομιτατζήδες κηρύσσουν πως «θέλουν να αναζωώσουν τον Μέγαν Αλέξανδρον» και το κράτος του. Την ίδια χρονιά, σλαβόφωνος πράκτορας του ελληνικού μηχανισμού καυτηριάζει δημόσια τους συμπατριώτες του που «πλανώνται πλάνην μεγάλην φρονούντες ότι είνε δυνατόν να είνε απόγονοι συγχρόνως τε του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Κρούμου» (Γ. Π. Κώνστας, «Ενέργειαι και δολοφονικά όργια του βουλγαρικού κομιτάτου», Εν Αθήναις 1902, σ. ιθ').

    Παρά την οφθαλμοφανή αυθαιρεσία του, το όλο «γενεαλογικό» σχήμα έχει συνεπώς τη δική του προϊστορία. Στο κάτω κάτω, τι φταίνε αυτοί αν πήραν τοις μετρητοίς όσα τους κανοναρχούσαν οι «δικοί μας» φωστήρες;

    Διαφορετικής τάξης ζήτημα αποτέλεσε η υιοθεσία του «Ηλιου της Βεργίνας» ως εθνικού εμβλήματος της ΠΓΔΜ το 1992. Ευθύς εξαρχής ήταν προφανές πως επρόκειτο για (εσπευσμένη) κατασκευή ενός διαπραγματευτικού χαρτιού προς ανταλλαγή, ενόψει μελλοντικού διακανονισμού. Το αποδεικνύει όχι μόνο η άνετη απεμπόλησή του το 1995, αλλά και η προνοητικότητα της ηγεσίας των Σκοπίων να απεικονίσει έναν διαφορετικό «ήλιο» στα κέρματα που έκοψε το 1993.


    ΜΥΘΟΣ 6ος

    "Το ελληνικό κράτος αδιαφόρησε επί μισόν αιώνα για τις κινήσεις των Σκοπίων. "

    Στην πραγματικότητα, όπως εξηγεί σε απολογιστικό του κείμενο ο επίσημος ιστορικός του Μακεδονικού (κι εμπειρογνώμονας του ΥΠΕΞ επί τρεις τουλάχιστον δεκαετίες), Ευάγγελος Κωφός, «για τη διπλωματική μας Υπηρεσία, το θεωρούμενο από πολλούς ως "ανύπαρκτο θέμα" ήταν ένα πολύ υπαρκτό και ακανθώδες πρόβλημα. Υπήρξαν περίοδοι κατά τις οποίες το 50% των εισερχομένων ημερησίως εγγράφων στο αρμόδιο Βαλκανικό Τμήμα του Υπουργείου αναφέρονταν άμεσα ή έμμεσα στο Μακεδονικό».

    Η σχετική παρανόηση οφείλεται στην επιλογή της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας να θεωρεί το θέμα επισήμως «ανύπαρκτο», επιβάλλοντας αυτή τη γραμμή στα ελληνικά ΜΜΕ.

    Ο Κων/νος Καραμανλής (ο παλιότερος) δεν είχε π.χ. κανένα πρόβλημα να εξηγήσει το 1980 στο γιουγκοσλάβο ομόλογό του, Μιγιάτοβιτς, πώς υποχρέωσε τον ελληνικό τύπο ν' αποσιωπήσει την απάντηση του γιουγκοσλαβικού ΥΠΕΞ σε ερώτηση «ενός δικού μας ανόητου δημοσιογράφου για το Μακεδονικό» («Αρχείο Καραμανλή», τ. 12ος, σ. 61).

    Η αιτία αυτής της διατεταγμένης αυτολογοκρισίας δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Χάρη στη (μυστική) ελληνογιουγκοσλαβική «συμφωνία κυρίων» του 1962 για εκατέρωθεν αποχή από οποιαδήποτε δημόσια ανακίνηση του Μακεδονικού, το ελληνικό κράτος μπόρεσε να οργανώσει -χωρίς διεθνείς περιπλοκές- ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αφομοίωσης της σλαβόφωνης μειονότητας του βορειοελλαδικού χώρου. Σε αντάλλαγμα αποδέχθηκε de facto την ύπαρξη της Σ. Δ. Μακεδονίας, όπως πιστοποιεί η αναγραφή της ονομασίας σε ΦΕΚ όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεων.

    ΜΥΘΟΣ 7ος

    "Η ηγεσία των Σκοπίων υπήρξε σταθερά αδιάλλακτη στο ζήτημα του ονόματος, απορρίπτοντας κάθε συμβιβαστική λύση."

    Στην πραγματικότητα, η ελληνική κυβέρνηση φρόντισε να απορρίψει πρώτη όλες τις εκδοχές σύνθετης ονομασίας που πρότειναν το 1992-93 οι μεσολαβητές της Ε.Ε. και του ΟΗΕ, όπως «Νέα Μακεδονία» (1.4.92) και «Nova Makedonija» (28.5.93).

    Η δεύτερη απορρίφθηκε επίσημα (και) από τον Γκλιγκόροφ, μια μέρα όμως μετά το Μητσοτάκη.

    Το ίδιο συνέβη και με τις βολιδοσκοπήσεις σε διμερές επίπεδο. Το Μάρτιο του 1992, κατά τη συνδιάσκεψη «Ελσίνκι-2» της ΔΑΣΕ, ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ Μάλεφσκι παρέδωσε σε μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας κατάλογο με πέντε εκδοχές σύνθετης ονομασίας («Μακεδονία του Βαρδάρη», «Βόρεια Μακεδονία» κ.λπ.) παροτρύνοντας σε άμεση από κοινού επίλυση του προβλήματος. Η ελληνική πλευρά απέρριψε το διάβημα με τη δικαιολογία ότι «η στιγμή δεν ήταν κατάλληλη». Τις ίδιες μέρες κλιμακώθηκε η εκστρατεία του (τότε) έλληνα ΥΠΕΞ, Αντώνη Σαμαρά, για αποτροπή οποιουδήποτε συμβιβασμού με το «ψευδοκράτος» - με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα σημερινά αδιέξοδα.

    ΜΥΘΟΣ 8ος

    "Οι εθνικιστικοί κύκλοι της ΠΓΔΜ απειλούν άμεσα την ασφάλεια κι εδαφική ακεραιότητα της Β. Ελλάδας. "

    Η ύπαρξη εθνικιστών σε οποιαδήποτε χώρα είναι κάτι το αυτονόητο. Εντελώς διαφορετικό ζήτημα είναι η πραγματική επικινδυνότητά τους. Στην περίπτωση της ΠΓΔΜ, πολύς λόγος έγινε το 1991-93 για την αλυτρωτική συνθηματολογία του δεύτερου σε μέγεθος κόμματος της χώρας, του ΒΜΡΟ. Στην πραγματικότητα, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα από τον τοπικό τύπο, η ηγεσία του ΒΜΡΟ ήδη από το 1992 βρισκόταν σε επαφή με τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες -και συγκεκριμένα με τον ειδικό απεσταλμένο του Μητσοτάκη, στρατηγό Γρυλλάκη («Ιός» 22.12.2001).

    Οταν το 1998 το ΒΜΡΟ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της ΠΓΔΜ, ακολούθησε έτσι πιο «ενδοτική» πολιτική απ' ό,τι οι προκάτοχοί του (ξεπούλημα στρατηγικών βιομηχανιών στο ελληνικό κεφάλαιο, κ.λπ.). Σύμφωνα με το «Βήμα» (3.6.2001), σύμβουλος του «εθνικιστή» πρωθυπουργού Γκεοργκίεφσκι «στις διαβουλεύσεις με την Αθήνα για την ονομασία» δεν ήταν άλλος από το Σταμάτη Μαλέλη -τον ίδιο άνθρωπο που, ως υπάλληλος του ελληνικού προξενείου, είχε ξεκινήσει το 1992 τις επαφές Γρυλλάκη-ΒΜΡΟ!

    Απομένει το ζήτημα των εθνικιστικών αναφορών σε σχολικά βιβλία της ΠΓΔΜ. Κάποιες είναι όντως αλυτρωτικές, ενώ άλλες απλώς διαφέρουν από τη δική μας εικόνα για την ιστορία της περιοχής. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, που έχει ευρύτερες βαλκανικές διαστάσεις, υπάρχουν διακρατικές επιτροπές επιφορτισμένες με την αμοιβαία εκκαθάριση των σχολικών βιβλίων από κηρύγματα μίσους και σοβινιστικές υπερβολές.

    Προϋπόθεση της δουλειάς τους συνιστά, ωστόσο, η απουσία έντασης μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών.

    ΜΥΘΟΣ 9ος

    "Στην επικράτεια της ΠΓΔΜ ζει μια ευμεγέθης ελληνική μειονότητα."

    Πρόκειται για ανυπόστατη κατασκευή που δεν στηρίζεται σε κανένα πραγματικό δεδομένο. Το αρχικό έναυσμα δόθηκε από μια σφυγμομέτρηση του περιοδικού «PULS» (1991) κατά την οποία, σε περίπτωση διάλυσης της ΠΓΔΜ, ένα 10,88 % των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να ζήσει στην Ελλάδα κι όχι σε κάποια άλλη γειτονική χώρα -προτίμηση που από ελληνικά ΜΜΕ (και το Α2 του ΓΕΣ) ερμηνεύθηκε σαν εκδήλωση ελληνικής εθνικής συνείδησης!

    Ακολούθησε η πανηγυρική υποδοχή της προκήρυξης μιας «Οργάνωσης Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας» (19.2.93), που σύντομα αποδείχθηκε κατασκεύασμα του εγχώριου «Στόχου». Οπως επισημαίνει και ο Κωφός, η όλη παραφιλολογία (στην οποία μετείχε ακόμη και η υφυπουργός Εξωτερικών Βιργινία Τσουδερού, ανεβάζοντας μάλιστα το ποσοστό της «ελληνικής μειονότητας» σε 18,6) «ενίσχυε την εντύπωση σε τρίτους ότι η Ελλάδα αναζητεί ή κατασκευάζει ερείσματα για επέμβαση στη γειτονική χώρα».


    ΜΥΘΟΣ 10ος

    "Η στάση της Αθήνας απέναντι στα Σκόπια υπήρξε σταθερά ενδοτική και καθόλου απειλητική. "

    Στην πραγματικότητα, ο ελληνικός εθνικισμός φλέρταρε σοβαρά με την ιδέα της διάλυσης του «ψευδοκράτους». Εκτός από χιλιάδες διαδηλωτές που πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας ζητώντας «σπάσιμο των συνόρων» και «σύνορα με τη Σερβία» (10.12.92), τη «στρατιωτική πίεση» και το διαμελισμό της ΠΓΔΜ υποστήριξαν επίσης δημόσια προσωπικότητες όπως ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο Κων/νος Βακαλόπουλος, ο Σαράντος Καργάκος, ο Χρήστος Πασσαλάρης ή ο τέως πρόεδρος Χρήστος Σαρτζετάκης. Στον αθηναϊκό τύπο δημοσιεύθηκαν σενάρια προέλασης του ελληνικού στρατού στο έδαφος της ΠΓΔΜ («Βήμα» 15.12.91 και 31.5.92), ακόμη και χάρτης με τις προτάσεις του ΓΕΕΘΑ για τα νέα σύνορα της Ελλάδας («Εθνος» 7.12.92).

    Σ' ένα άλλο επίπεδο, ο ΥΠΕΞ Σαμαράς βάσισε μεγάλο μέρος της στρατηγικής του στην προοπτική αποσύνθεσης και κατάρρευσης του «κρατιδίου» (χάρη και στο πρώτο άτυπο ελληνικό εμπάργκο του 1992), ενώ γνωστές είναι οι διαβουλεύσεις με τους Μιλόσεβιτς και Ντράσκοβιτς για ελληνοσερβική «μοιρασιά» της ΠΓΔΜ.

    Τέλος, διαφορετικής τάξης σχεδιασμοί για την «προληπτική» κατάληψη μιας «υγειονομικής ζώνης» εντός της ΠΓΔΜ σε περίπτωση επέκτασης των εκεί διακοινοτικών ταραχών συζητήθηκαν επίσημα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής τον Αύγουστο του 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1)Τριαντα χρονια ταξιδευω εσω-εξω,καμμια αερ.εταιρια δε με εχει ταλαιπωρησει τοσο οσο η Ολυμπιακη.Σου φερονται σα να σου κανουν χαρη που σε πετανε.Σε θεωρουν ζωο. 2)Γιατι εγω ο φορολογουμενος να πληρωνω 2/3 υπεραριθμο προσωπικο,και παλι ολο μεσα να ειναι;Χιλιες φορες να κλεισει και να παει στον αγυριστο.Οποιος αλλος ερθει,πολυ απλα θα επιδοτηθει για να παει σε αγονες γραμμες.

    7:46 πμ


    φιλε ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ στην ολυμπιακη,ενας απλος πολιτης ειμαι και εγω.Ομως διαφωνω με το να πωλουν τον εθνικο μας πλουτο.ΔΕΗ-ΟΑ-ΟΤΕ-ΟΣΕ κλπ ειναι αιμαι του ελληνικου λαου.ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
    Κ Α Ν Ε Ν Α Σ Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Ο Σ Κ Ε Ρ Α Τ Α Σ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιτάξτε παιδιά,για να μη κλείσει η Ολυμπιακή θα έπρεπε να έχει στοιχειωδώς αξιοπρεπή διοίκηση, που να μην της γαμάει τα ράμματα στα χρέη με το καλημέρα. Πριν 4 χρόνια η διοίκηση της ΟΑ την πήρε με καθαρισμένα σχεδόν χρεη (πληρώνοντας το Δημόσιο, μην ξεχνιόμαστε) και σήμερα έχει φορτώσει πάλι χρέη 400 εκ. €!

    Γιατί λοιπόν να μην κλείσει; Ως πότε θα πληρώνουμε κερατιάτικά; Και όσο για τις άγονες περιοχές, ας βάλουν C 130 της Πολεμικής Αεροπορίας, φτηνότερα θα μας έρχεται. Έτσι κι αλλιώς, κάνουν δρομολόγια σε κανονικότατη βάση για τους στρατιωτικούς...

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΥΣ "10 ΜΥΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ" ΤΙΝΟΣ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙΣ? ΤΙ ΕΊΣΑΙ? ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ? ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ? ΤΟΥΡΚΟΣ? ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΙΝΑΙΔΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑΣ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟ EXTRA 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για τα καμώματα όλων αυτών (πολιτικών, συνδικαλιστών κλπ) που έφεραν την Ολυμπιακή σε αυτά τα χάλια κουβέντα...Ας τα πληρώσουν αυτοί τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΑΠΗ. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ΤΩΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΙΔΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΞΩ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ PRESS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ,
    ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN ,ΓΙΑ
    ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ...ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ
    ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥΣ,ΤΩΡΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ
    ΣΚΛΗΡΟΥΣ..
    ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΛΙΑΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥ
    ΜΟΙΡΑΣΕ ΔΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ.
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
    ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ..ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΕΚΔΟΤΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ"...
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
    ΤΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΕ ΤΡΙΤΟ..ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΥΠΟΥΡΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ΛΙΑΠΗΣ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΤΗΝ
    ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ
    ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
    ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ
    ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ Η AEGEAN.
    ΘΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ.
    ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΠΟΥ
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ
    ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να κλείσει η ΟΑ, γιατί να υπάρχει μόνο και μόνο για να ταλαιπωρεί τον κόσμο, να έχει το χειρότερο προσωπικό και να χρεώνει τουσ πολίτες? Που αλλού γίνονται αυτά παρά στην Ελλαδάρα. Μπράβο σε όποιον τολμάει να την κλείσει επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν ξέρω ποιοι γουστάρουν την Ολυμπιακή. Μάλλον άνθρωποι που δεν ταξιδεύουν. Κάθε φορά που αναγκάζομαι να πετάξω με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, ξέρω ότι θα ταλαιπωρηθώ (καθυστερήσεις, αγένεια κτλ).

    Μήπως ο Λιάπης έφυγε από το Υπουργείο Μεταφορών όχι λόγω κάποιας σκοτεινής συνομωσίας, αλλά γιατί δεν προώθησε καμιά μεγάλη αλλαγή στον τομέα του; Γιατί δεν βελτίωσε ούτε στο ελάχιστο τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον πολίτη από τις ΔΕΚΟ που επόπτευε;

    http://fvasileiou.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. re paidia poion petameno ithopoio piasane xtes me coca stin perioxi toy gazi????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ ξέρω ότι με την Aegean θα κατεβω Eλλάδα από Μιλάνο με 70 Ευρώ.Χέστηκα για την ολυμπιακή που τόσα χρονια μου είχε σπάσει τα @@.Αν είναι τόσο μάγκες το προσωπικό της,τότε θα απορροφηθούν από τη διεθνή αγορά,αν δεν είναι ικανοί,ας πρόσεχαν τόσα χρονια που έτρωγαν με χρυσά κουταλια και ταλαιπωρούσαν τη πελατειακή τους βάση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. pion ithopio piasane me coca re paidia?????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΣΙΠΡΑΣ-ΚΑΙΛΗ
    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ "ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΙ ΕΚΔΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ
    ΝΕΑ ΒΗΜΑ Ε.Τ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΤΛ.
    ΓΕΜΙΣΑΝ ΕΜΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΑΝΑ-ΛΗΤΕΣ
    ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ..
    ΥΜΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ-ΤΣΙΠΡΑ-ΤΣΟΥΠΡΑ.
    ΓΙΑΤΙ?
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

    3:31 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΟ ΤΣΙΠΡΑ-ΤΣΟΥΠΡΑ
    ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ...ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΕΝΟ..
    ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ, Ο "ΑΝΙΚΑΝΟΣ-ΑΝΑΛΓΗΤΟΣ"
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,ΚΑΙ Ο "ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ"
    ΓΑΠ.

    ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΓΙΑΤΙ "ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ"?
    ΕΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ,ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ.
    ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΓΙΑ
    ΝΑ ΚΤΥΠΑΣ ΑΛΥΠΗΤΑ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ.

    ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ

    2:28 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ
    "ΠΑΡΩΝ" ΚΑΙ "ΙΚΑΝΟΣ" ΕΛΑ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ..
    ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ "ΠΟΥΠΟΥΛΑ".
    ΘΑ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ
    ΛΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. reeeeeeeeeeeee peite to onoma tou cocakia ithopiou!!

    mi ta kryvetai ayta!! prepei na kseroun ta paidia ola poies alitres einai prezonia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και επειδή κάποιοι είμαστε και ρεπόρτερ, ας μας πει ο Ανδρουλάκης και εάν ευαρεστηθεί ο ΑΓΙΟΣ, αλλά και ο Τσίμας τι σχέση έχουν με την Αγγελοπούλου;
    Τι ρόλο παίζει η μεγάλη κυρία στα σενάρια περι ενωμένης κενροαριστεράς και ποιοι γύρω από το Συνασπισμό τα προωθούν, επιχειρώντας να καταστρέψουν και το ΠΑΣΟΚ που μισούν και τον ΣΥΝ που σιχαίνονται;
    Πέντε–έξη άνθρωποι όλοι και όλοι έχουν το θράσος να νομίζουν ότι έχουν τη δύναμη να ανατρέψουν το σύστημα με το χρήμα του Αγγελόπουλου!!!

    11:33 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Και να ήτανε μόνο αυτός!
    Όλοι όσοι στηρίζουν Γιωργάκη, θεωρητικά και ιδεολογικά, της ίδιας πάστας είναι.
    Ο περίφημος ΑΓΙΟΣ που έσκασε μύτη και θυμήθηκε τι έλεγε στα μικρόφωνα το 1992 για το Σκοπιανό, αισθανόμενος προφανώς δικαιωμένος, γιατί δεν μας λέει τι έσουρνε στον Ανδρέα εκείνη την εποχή και λίγα χρόνια πριν;
    Αμνησία έπαθε και ξέχασε τι σόου έκανε μαζί με τη Κανέλλη στο Μέγα εναντίον του Ανδρέα, την περίοδο που κάλυπταν τη Δίκη στο Ειδικό Δικαστήριο;
    Τώρα τα βάζει νυχθημερόν με τους νταβατζήδες, τότε δεν υπήρχαν!
    Αυτοί οι θεωρητικοί, δήθεν προοδευτικοί ήταν και είναι ο δούρειος ίππος για να αλωθεί το ΠΑΣΟΚ από τη νεοταξική ριζοσπαστική αριστερά.
    Τώρα νοιώθουν ότι παίρνουν εκδίκηση για τη σφαλιάρα που έφαγαν από το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, προσπαθώντας να χειραγωγήσουν το γιό του ιδρυτή του κόμματος.
    Η φάρσα της ιστορίας είναι δυστυχώς ότι τα καταφέρνουν!!!!
    Θέλουν να αποτελειώσουν τη δουλειά που ξεκίνησε και δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ο Σημίτης.

    11:34 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Είπαμε ρεπόρτερ!!!
    Αγαπητέ Δημήτριε, αλήθεια ποιος πληρώνει την πολυτελή έπαυλη με τον δασάκι γύρω-γύρω στην οποία διαμένεις;
    Έρχεται και η σειρά του Μίμη και του Παύλου!!!


    Την πορεία του Ανδρουλάκη τη ξέρετε, του Τσίμα επίσης, μάθετε τώρα και τη πορεία του άλλου κομήτη, του ΑΓΙΟΥ.
    Όταν ήταν παιδί στο σχολείο έκανε επανάσταση με αντάρτικα και με την συντροφιά κνιτών. Όταν μεγάλωσε και πήγε στο εξωτερικό ανακάλυψε τον Ρήγα και σκοτώθηκε με τους πρώην συντρόφους του.
    Αργότερα στράφηκε εναντίων και αυτών των νεών συντρόφων του και μπήκε στην Β’ Πανελλαδική, μετά δεν του άρεσε η Ενωμένη Αριστερά και πήγε σπίτι του, αλλά τώρα θέλει να ενωθεί και πάλι η αριστερά !
    Τρελές καταστάσεις, διαταραγμένων προσωπικοτήτων που ποτέ δεν υπήρξαν ΠΑΣΟΚ.


    Ο Καλός Ρεπόρτερ ούτε σήμερα δεν απεργεί!!!
    Την αγάπη του Μητσοτάκη προς τον Μίμη και τον Παύλο θα τη ξέρετε, ξεπερνάει την αγάπη του Σημίτη προς αυτούς.
    Την ίδια σχέση έχει ο Δεινόσαυρος και με τον ΑΓΙΟ…

    Ρεπορτάζ:
    όταν τα καλοκαίρια έρχεται ο ΑΓΙΟΣ στη Κρήτη με ποιόν τα λένε τρυφερά ακόμη και σε κοσμικές παραλίες;
    Με το Μητσοτάκη και την οικογένεια φυσικά!
    Θα έχουν προφανώς πολλά να που και δεν προλαβαίνουν σπίτι!
    Άραγε ελληνικά μιλούν μεταξύ τους… γιατί οι γύρω ορκίζονται ότι τους άκουσαν να μιλούν άλλες γλώσσες με τις παρέες τους!
    Και κάτι για επιδόρπιο:
    η αγαπημένη σύζυγος του ΑΓΙΟΥ, κάποτε γραμματέας του Ρήγα στο εξωτερικό και δυναμικό στέλεχος του Δημοκρατικού Αγώνα σε όλη την Ευρώπη τι δουλειά είχε στον Ελεύθερο Τύπο;


    Και τώρα η εξήγηση:
    Γιατί χτυπάει ο ΑΓΙΟΣ τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ;

    Για τον ίδιο λόγο που το κάνουν Ανδρουλάκης και Τσίμας.

    Θα το πιάσατε… για να κρατήσει μακριά από κάθε κυβερνητικό ψόγο την Ντόρα!
    Χα χα χα κάποιοι νομίζουν ότι επειδή πήγαν σε δύο-τρία σχολεία έγιναν και μάγκες στην επικοινωνία! Όσα μαθαίνεις στο πεζοδρόμιο δεν μπορείς να τα μάθεις πουθενά αλλού!
    Έτσι γίνεται το ρεπορτάζ.


    Μια και έχεις το θράσος να διαψεύδεις το ρεπορτάζ ΑΓΙΕ, για πες μας, μπορεί κάποιος που μένει σε έπαυλη με δάσος και ζώα , που όσοι την είδαν τη κοστολόγησαν σαν μικρό παλάτι και που αν δεχθούμε ότι πληρώνεις νοίκι θα πρέπει να καταβάλεις πάνω από 3000-3500 ευρώ το μήνα, μπορεί ξαναλέω να θεωρείται αριστερός;
    Αν έτσι ζείτε οι αριστεροί τότε κάτι δεν πάει καλά με την δεξιά!


    Πράγματι, αυτό είναι το ιδανικό κάθε καλού κομμουνιστή…
    Αύριο το ρεπορτάζ θα ασχοληθεί με τον έτερο κομμουνιστή κύριο Παύλο.
    Εκεί να δείτε τα όμορφα και κλασσικά!!!!
    Ας ολοκληρώσουμε όμως τα κομμουνιστικά νέα με τον ΑΓΙΟ και τη σχάση του με τον Νίκο Χ.
    Μη πάει το μυαλό σας σε σεξουαλικές ανωμαλίες, αν και επί σειρά ετών υπήρξαν στενοί φίλοι. Αξίζει να παρατηρήσουμε την ιδεολογική ανωμαλία του πράγματος. Τι ακριβώς συζητούσαν ο κομμουνιστής ΑΓΙΟΣ και ο δεξιός Χ’νικολάου;
    Να υποθέσουμε ότι μιλούσαν υπό την επήρεια του πνεύματος Μητσοτάκ;

    9:51 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Οι αποκαλύψεις για τον ΑΓΙΟ δεν είχαν στόχο τον Δημήτρη.
    Το ρεπορτάζ έκανε το χρέος του, ενημερώνοντας για τα πολιτικά χαρακτηριστικά μιας ιδιόμορφης αν και σκληρής πράγματι προσωπικότητας.

    Το επόμενο αφιέρωμα μας θα είναι για τον Παύλο.

    Για να μην υπάρξει παρεξήγηση δεν συγκρίνουμε τις δύο αυτές περιπτώσεις μια και δεν είναι της ίδιας πολιτικής καταγωγής, όμως και οι δυο συντονίζονται σήμερα στον ίδιο ρυθμό.
    Πριονίζουν το κλαδί της δημοκρατίας μας εν ονόματι της θολούρας κάποιας μεταδημοκρατίας, δίχως σύνορα, δίχως αυτοδύναμες κυβερνήσεις, δίχως μεγάλα και αυτοδύναμα κόμματα...
    αυτές τις νεοταξικές πλάνες πλασάρουν στον ΣΥΡΙΖΑ και στον Γιώργο και τον παλάβωσαν με τη συμμετοχική δημοκρατία και την αυτοοργάνωση.

    Δεν θα κάναμε θέμα για την αφεντιά τους αν αυτές τις διαλυτικές για το έθνος μας κοτσάνες δεν προοθούσε για το δικό της συμφέρον η κ. Αγγελοπούλου.

    Δεν έχουμε τίποτα προσωπικό με τον ΠΑΥΛΟ, ούτε φυσικά με τον ΑΓΙΟ-Δημήτριο και τον ΜΙΜΗ. Αντίθετα εκτιμούμε το ένα και μοναδικό προτέρημα τους.
    Είναι Κύριοι, αλλά αυτό δεν τους αθωώνει. Θα ληφθεί υπόψη στα ελαφρυντικά κατά τη Λαϊκή Δίκη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ELEOS ME AYTON TON,..******* POU GRAFEI EDO MESA GIA TO MAKEDONIKO!!

    MAS EXEI PRIXEI STIN...MALAKIA!!

    AN DEN TOU ARESEI I ALITHEIA POU DEN EXEI KAMIA SXESEI ME AYTA POU GRAFEI NA PAEI NA ZISEI STA SKOPIA I STIN ALVANIA!!
    OUST APO EDO!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΥ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ,
    ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΛΑΒΑΝΟΥ..
    ΒΑΛΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΚΑΙΛΗ.
    ΜΟΝΟ Η ΚΑΙΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ-ΤΣΟΥΠΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εσύ με του μύθους μας έχει πρήξει να παπάρια βάλε τους μύθους στο κώλο σου να τους ευχαριστηθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 1.22 Μάθε πρώτα να ρωτάς ευγενικά και να γράφεις Ελληνικά και μετά θα σου πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΚΑΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΟΥΠΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΠΕΤΑΞΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΝ
    "ΚΟΛΟΣΣΟ" ΑΚΗ ΤΣΟΧΑΤΖΟ.
    ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. παιδια ειναι αληθεια οτι ο ηθοποιος που πιασανε για εμπορια κοκαινης ειναι ο μαρκουλακης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα
    Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα Κοκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    Μια είναι λύση τα λεφτά το φαΐ και γαμήσει... και η κόκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ (ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΛΠ)

    ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥΣ(ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΤΗ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ)ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ !!!

    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Όπου γαμήσει βάλτε γαμήσι τυπογραφικό λάθος :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έτσι η Αρχή Προστασία Προσωπικών Δεδομένον έγινε και τι καταλάβαμε για να καλύπτονται όλοι οι εγκληματίες!

    Δεν θέλουν κάμερες γιατί πάλι να λαμόγια, οι απατεώνες και κάθε λογής παράνομοι θα αποκαλύπτονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. THN AΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΙΑΠΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ,ΤΗΝ
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ
    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ..
    ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ..
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ.

    Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης με τον Γιάννη Βαρβιτσιώτη, ευρωβουλευτή της ΝΔ:


    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Τι θα γίνει με την Ολυμπιακή; Θα κλείσει; Θα δημιουργηθεί μια νέα εταιρία;»

    Γ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: « Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το θέμα της Ολυμπιακής έχει στραβώσει εδώ και πολύ καιρό. Διότι πολύ αργά προβάλαμε το επιχείρημα και των απαιτήσεων της Ολυμπιακής κατά του κράτους που έπρεπε να είναι από τα πρώτα μας επιχειρήματα. Δυστυχώς δεν έγινε αυτό παρότι το είχα επισημάνει από τις πρώτες μέρες. Διότι είναι αναμφισβήτητο ότι και η Ολυμπιακή έχει απαιτήσεις κατά του κράτους.»

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Υπάρχουν ευθύνες και στη ΝΔ για αυτό;»

    Γ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: « Δεν ξέρω αν υπάρχουν, αν και δεν πιστεύω- διότι ο Μιχάλης Λιάπης που είναι και φίλος μου είναι ένας άνθρωπος που αντιλαμβάνεται και θα το είχε χειριστεί. Αλλά φαίνεται όταν το χειρίστηκε ο Μιχάλης Λιάπης –γιατί το χειρίστηκε το θέμα- ήταν πολύ αργά. Αλλά είναι θέμα δικηγόρων αυτό, δεν είναι μόνο ότι πρέπει ο πολιτικός να σκέφτεται, υπάρχουν δικηγόροι που χειρίζονταν την υπόθεση. Τι έκαναν αυτοί;

    Ο ΛΙΑΠΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ,ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ..
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
    ΑΡΓΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΒΕ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ.
    ΤΟ ΠΡΕΣΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΟΥΣΤΙΑ ΤΟΥ
    ΛΙΑΠΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΒΕΒΑΙΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ
    ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ..
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ,ΕΙΔΙΚΑ
    ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ,ΔΕΗ,ΚΤΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο ΛΙΑΠΗΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΑΛΗΤΕΙΑ
    ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΗ,ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΟΝ
    ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. OI ΜΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ,ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ "ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ" ΜΕ ΣΤΟΧΟ,
    ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΓΙΑ
    ΧΑΡΗ ΤΗΣ AEGEAN.
    ΘΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΑΛΛΑ SABENA,
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΞΙΜΑΛΙΣΜΟ,
    ΘΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
    ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΟ.
    ΦΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ
    ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ...ΔΗΛ. ΤΗΝ AEGEAN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=34839

    ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤIΣ RYANAIR, ΑΕGEAN AIR KAI ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ουφ ρε παλληκάρια, δεν κάνετε καλά την πρόσθεση...

    Η μισή κυβέρνηση είναι Μητσοτακική, γιατί έχει ήδη δοθεί το δαχτυλίδι. Μόνο που ο Κωστάκης δεν είναι βλάκας, και τους έχει βάλει σε δύσκολα Υπουργεία, να τραβήξουν εκείνοι το κουπί. Δεν έχει κανένα λόγο να τους γλυκάνει το χάπι και να κάψει δικό του πολιτικό κεφάλαιο, δικούς του δηλαδή.

    Και τη δεδομένη στιγμή μπορεί να τον δείτε να την κάνει για καμμιά Προεδρία, να αποχωρήσει βαρυγδούπως και μετά τιμών από την πολιτική...

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. «Ο κ. Καραμανλής θα έπαιρνε άριστα δέκα αν ήταν πρωθυπουργός ή Εμίρης του Ντουμπάϊ. Αλλά είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας».

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΥΜΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
    ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...
    ΤΗΝ ΣΥΝΕΤΡΙΨΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ..
    ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ Ο ΓΑΠ?
    ΓΙΩΡΓΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ..
    ΠΡΟΣΕΧΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ,ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ,ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΓΑΠ,
    ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ 55% ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,
    ΤΟ ΓΑΠΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ
    ΤΟ 55% ΤΟΥ 38% ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΣΤΙΣ
    ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?
    ΑΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ,
    ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΠΕΡΙΠΟΥ 20%..
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. O ΓΑΠ. ΜΕ ΠΟΥΤΙΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ,ΘΑ
    ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΕΝΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ,
    ΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΣΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ
    ΓΡΑΦΙΚΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΙΣ..
    ΠΛΑΚΑ-ΠΛΑΚΑ, Ο ΓΑΠ ΘΑ ΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ
    ΜΑΞΙΜΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!


    MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!


    MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!



    MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!


    MALAKA GAP AI GAMISOU ESY KAI H AYLH SOY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλή Νεράιδα,
    Ειμαι 52 κ πολυ ωραιος αντρας που παντα ειχα πολυ ωραιους άντρες στην ζωη μου. Οταν καναμε ερωτα τρελενομουνα να μου βαζουν πουτσοδαχτυλο στον κολο μου με ερεθιζε πολυ και συγχρόνως να παίρνω πίπα και να τα καταπίνω. Ειδικα ειχα ενα δεσμο καποτε που ηξερε οτι μου αρεσε κ του αρεσε να μου το βαζει τρελα. Οταν εμεινα μονος μου ενα διαστημα τον επαιζα κ εβαζα δαχτυλο μονος μου. Μια μερα πηρα κ ενα δονητη με δονηση κ καυλωσα πολυ. Απο τοτε εχω τρελλη φαντασιωση να με γαμούν μια από παντού πρόστυχα και ανωμαλα. Δυστυχως τώρα βολεύομαι με αλλοδαπούς ξοδεύοντας όλη τη σύνταξη μου.
    Πως σε αυτή τη ηλικία θα βρώ έναν άνδρα που με γαμάειν χωρίς χρήματα και να του αρεσει? Φιλια πολλα κ ευχαριστω για την απαντηση εκ των προτερων!
    Παντα με εκτίμηση
    babis!

    Βολεψου με τον δονητή.
    Καλή επιτυχία!
    Η εξαιρετικά Καλή Νεράιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. http://www.youtube.com/watch?v=5dNXQWt0SAU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο Β. Λεβέντης είχε πει κάποτε ότι ο Λιάπης έγινε υπουργός μόνο και μόνο γιατί ήταν ανιψιός του Καραμανλή. Έτσι ακριβώς είναι.

    Κάτι όψιμοι υποστηρικές του βγήκαν τώρα να μας πουν τι; Στο υπουργείο του, φίλοι έχουν κάνει σωρεία καταγγελιών για τα ΕΛΤΑ, τους παρόχους Ιντερνετ, ΟΤΕ, κλπ αλλά ο κ. υπουργός και οι μανδαρίνοι του ΑΚ (άλογο κλάνει). Ποτέ δεν ασχολήθηκαν αλλά πάντα παράπεμπαν στα δικαστήρια. Πάλι καλά που δεν έλεγαν να απουθυνθούν στην Μπουρμπούλια και τον Καλούση.

    Όσο για την Ολυμπιακή ας κλείσει αφού έχει γίνει Σικελία (ένας δουλεύει για να τρώνε 4).

    Όλοι οι εγκάθετοι που μάθανε να παίρνουν μισθό χωρίς παραγωγή έργου επειδή έχουν κομματική προστασία να βρουν άλλο τρόπο να ζήσουν.

    Ο Ελλ. λαός κουράστηκε να πληρώνει ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΛΤΑ, ΟΑ, ακριβώτερα από την υπόλοιπη Ευρώπη και οι ΔΕΚΟ να τον εμπαίζουν με τα χρήματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σπάστε μας το πέος τώρα με την Ολυμπιακή...Αθροισμένα βολεμένα κομματόσκυλα από κάθε πλευρά, αγενέστατοι και ακριβοπληρωμένοι ορχεοξέστες καριέρας, πατσαβούρες σπυριάρες αεροσυνοδοί, ξεφτισμένα καθίσματα και άθλιο σέρβις...Να κλείσει η ρημάδα - δεν θα πληρώνουμε σαν τους μαλάκες για άλλα τόσα χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι σημαίνει ακριβώς 'Εθνική Εταιρεία', να καταλάβουμε δηλαδή; Ότι στο όνομα μίας απροσδιόριστης εθνικής υπερηφάνιας θα πρέπει να πληρώνουμε όλα αυτά τα κοπρόσκυλα στον αιώνα τον άπαντα; Όταν ροκανίζουμε τα φράγκα της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι καλά, αλλά όταν θα πρέπει να υπακούσουμε σε κάποιους στοιχειώδεις κανόνες πουλάμε τρέλα...Είμαστε ΓΤΠ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μας αρέσει να βρίσκουμε συνωμοσίες-κάτι η Ryanair κάτι η Aegean, κάτι η παγκόσμια μασονία και δεν συμαζεύεται...Οι εργαζόμενοι που τόσο καιρό έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους να απαξιωθεί η εταιρεία είναι αμέτοχοι και άμοιροι ευθυνών; Αλλά βέβαια, είναι ωραία να δουλεύεις σε ένα απόλυτα προστατευμένο περιβάλλον στυλ δημοσίου και να το ξύνεις με τσουγκράνα- φάτε την τώρα στον κώλο να δείτε τι παίζει σε ρεαλιστικές συνθήκες..μήπως καταλάβετε τι σημαίνει να λειτουργείς με κανόνες αγοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι σημαίνει να σώσουμε την 'Ολυμπιακή'; Τι είναι, η Μεσογειακή Φώκια; Ούτε Ευρώ για το μαγαζί των βολεμένων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. tin olimpiaki tin eftiaxe san etairia kai onoma o onasis

    to kratos kai oi sindikalistes aplos tin viasan kai tora pou den mporei allo na sillithei, tin petane sta skoupidia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγώ ΑΓΙΕ μου δεν πιστεύω στις φήμες που διακινούν οι οχθροί σου.
    Εγώ είμαι φίλο σου και εμπιστεύομαι μόνο τα μάτια μου
    (Πεντέλη-ψησταριά-εσύ –Κωνσταντόπουλος-ωραίες κυρίες- respect!).
    Είναι γνωστός λοιπόν ο αλληλοσεβασμός και η αλληλοεκτίμηση μεταξύ Κωνσταντόπουλου και Α.
    Πάμε παρακάτω…θα μας μιλήσεις για την ΕΛΙΑ; ή την ΕΛΙΤΣΑ;
    Θα είναι θρούμπα ή Καλαμών;
    Σε έχει ενημερώσει ο Κ. για το ενδιαφέρον του;
    Ο φίλος σου ο Παπαγιαννάκης τι λέει στο Μίμη;
    Είμαστε όλο αυτιά... και ας κάνουμε τα στραβά μάτια για τον Γιώργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @4:29

    Ti les re mastora? Ase ta mousou3ou k pes ta e3a apo ta dontia! Ti apey8ynses ston Agio dh8en?!? Afou 3ereis oti den mpainei pia sto blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  61. ΔΕΚΑ ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

    ΜΥΘΟΣ 1ος

    "Η ονομασία «Μακεδόνες» των βορείων γειτόνων μας πρωτοεμφανίζεται το 1943-44 και αποτελεί κατασκεύασμα του Τίτο"

    Στην πραγματικότητα η επίμαχη ονομασία χρησιμοποιείται ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι., όταν πρώτη φορά ετέθη δημόσια το ζήτημα του εθνικού χαρακτήρα των σλαβόφωνων χριστιανών της ευρύτερης Μακεδονίας. Οι τελευταίοι δηλώνουν «Μακεδόνες» την ίδια στιγμή που διαπραγματεύονται την υποστήριξή τους στην ελληνική, βουλγαρική ή σερβική εθνική ιδέα.

    Τυπικό δείγμα, το κήρυγμα του (πρώην κομιτατζή και εν συνεχεία μακεδονομάχου) καπετάν Κώττα προς τους προεστούς των Κορεστίων, όπως καταγράφηκε από τον αυτόπτη Παύλο Μελά: «Ημείς οι Μακεδόνες διά ν' αποκτήσωμεν ελευθερίαν έχομεν δύο δρόμους ν' ακολουθήσωμεν. Ο ένας πηγαίνει εις την Βουλγαρίαν, ο άλλος πηγαίνει εις την Ελλάδα» (Ναταλία Μελά, «Παύλος Μελάς», Αθήνα 1964, σ. 242). Καθώς η παραπάνω ομιλία έγινε στη γλώσσα που ο ίδιος ο Μελάς αποκαλεί «μακεδονικά», οι κατά Κώτταν «Μακεδόνες» αυτοαποκαλούνταν -προφανώς- «Μακεντόντσι».

    Δεν πρόκειται για τη μοναδική καταγραφή του είδους. Κατά την είσοδό τους στις ΗΠΑ, την πρώτη δεκαετία του 20ού αι., πολλοί σλαβόφωνοι μετανάστες απαντούν στο ερώτημα ποια είναι η «φυλή» ή ο «λαός» τους με τη λέξη «Μακεδόνας». Οι σχετικές καταχωρήσεις είναι ηλεκτρονικά προσπελάσιμες, στην πρωτότυπη μορφή τους, στην ιστοσελίδα του Ελις Αϊλαντ.

    Ενδιαφέρουσα είναι η προβολή αυτού του αυτοπροσδιορισμού από την ελληνική προπαγάνδα της εποχής, που από τη «μακεδονικότητα» των σλαβοφώνων έσπευδε να συναγάγει την «ελληνικότητά» τους. «Και αυταί αι παραδόσεις των βουλγαροφώνων Ελλήνων εισίν ελληνικαί, ως και το παρ' αυτοίς αίσθημα της εθνότητος, διότι αυτοί εαυτούς Μακεδόνας ονομάζουσιν, ουδέποτε δε χρώνται τη λέξει Βούλγαρος» διαβάζουμε, π.χ. στον εθνογραφικό χάρτη του Στάνφορντ (1877), που είχε συνταχθεί από τον έλληνα διπλωμάτη Ιωάννη Γεννάδιο. Τρεις δεκαετίες αργότερα, ο Δημήτριος Φιλιππίδης τονίζει κι αυτός ότι «οι χριστιανοί κάτοικοι, άνευ διακρίσεως οι τε Ελληνες και οι σχισματικοί, ονομάζουσιν εαυτούς υπό το γενικόν όνομα "Μακεδόνας"» («Η Μακεδονία», Εν Αθήναις 1906, σ. 30).

    Το 1905, τέλος, ο επίσημος χαρτογράφος του ελληνικού μηχανισμού λοχαγός Πάτροκλος Κοντογιάννης, εισηγείται υπηρεσιακά την ενιαία χρήση του όρου «Μακεδόνες» για τους σλαβόφωνους χριστιανούς της ευρύτερης περιοχής, αναφερόμενος σε «Μακεδόνας ελληνίζοντας» και «Μακεδόνας βουλγαρίζοντας» και υποστηρίζοντας ότι «η εθνότης είναι η αυτή και εις τας δύο ταύτας κατηγορίας, ήτοι η Μακεδονική» (βλ. «Ιός» 5.6.05).

    Η τάση διακριτού αυτοπροσδιορισμού ενισχύθηκε προοδευτικά ως απάντηση στις αιματηρές προσηλυτιστικές εκστρατείες Βουλγάρων, Ελλήνων και Σέρβων. Η πρώτη πανηγυρική διατύπωση της συγκρότησης ενός σύγχρονου, σλαβικού «μακεδονικού έθνους» γίνεται το 1903 από τον (γεννημένο στην Πέλλα των Γιαννιτσών) Κάρστε Μισίρκωφ. Για τις αντίστοιχες αποκρυσταλλώσεις στη βάση των τοπικών κοινωνιών, αποκαλυπτική είναι η διαπίστωση του Στράτη Μυριβήλη το 1917: «Αυτοί εδώ οι χωριάτες», γράφει για τους οικοδεσπότες του στη Βελούσινα, «δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» («Η ζωή εν τάφω», 1η έκδοση [1924], επανέκδ. Αθήνα 1991, σ. 104-5).


    Ολα αυτά, μερικές δεκαετίες τουλάχιστον πριν ο Τίτο κάνει τη δημόσια εμφάνισή του στην πολιτική σκηνή των Βαλκανίων.


    ΜΥΘΟΣ 2ος

    "Η εδαφική επικράτεια της ΠΓΔΜ βρίσκεται ως επί το πλείστον εκτός «ιστορικής» Μακεδονίας."

    Στην πραγματικότητα, όπως ο ίδιος ο εθνικός μας ιστορικός Κων/νος Παπαρρηγόπουλος επισημαίνει σε υπηρεσιακή έκθεσή του το 1885, ολόκληρη η σημερινή ΠΓΔΜ περιλαμβάνεται στα όρια της αρχαίας Μακεδονίας (επί Φιλίππου). Η πολυδιαφημισμένη διάκριση της μείζονος Μακεδονίας σε «γεωγραφική» και «ιστορική» δεν είναι αντίθετα παρά ένα τέχνασμα του τότε ελληνικού υπ.Εξ., με σκοπό την αυθαίρετη ταύτιση της Μακεδονίας με «το μέρος εκείνο της χώρας ταύτης εις το οποίον ο Ελληνισμός δύναται να παρασταθή επικρατών».
    Ο Παπαρρηγόπουλος αρνήθηκε να δεχτεί τις σχετικές εισηγήσεις, τονίζοντας πως «επ' ουδεμιάς ιστορικής βάσεως δυνάμεθα να στηρίξωμεν νέαν της Μακεδονίας οριοθέτησιν» και προειδοποιώντας ότι «ουδείς ήθελε αποδεχθή» διεθνώς τον «νέον γεωγραφικόν όρον» που κατασκεύασε η ελληνική πολιτική ηγεσία για τις βορειότερες μακεδονικές περιοχές. Παρ' όλο που τότε δεν ακούστηκε, η Ιστορία έμελλε να τον δικαιώσει: η μετονομασία της Βόρειας Μακεδονίας σε «Δαρδανία» παρέμεινε ένα σόφισμα για εσωτερική κατανάλωση, χωρίς οποιοδήποτε αντίκρισμα στη διεθνή επιστημονική και διπλωματική σκηνή -ούτε καν καθολική αποδοχή από τους εν Ελλάδι μακεδονολογούντες.


    ΜΥΘΟΣ 3ος

    »Το πραγματικό ιστορικό όνομα της ΠΓΔΜ είναι «Βαρντάρσκα Μπανοβίνα».»

    Στην πραγματικότητα, η ονομασία αυτή χρησιμοποιήθηκε απ' το γιουγκοσλαβικό κράτος 12 χρόνια όλα κι όλα (1929-1941) και μάλιστα κάτω από συνθήκες που επιβεβαιώνουν πανηγυρικά τον τεχνητό χαρακτήρα της.

    Οταν η στρατιωτική δικτατορία του βασιλιά Αλέξανδρου επιχείρησε το 1929 να εξαλείψει τις εθνότητες της χώρας συγχωνεύοντάς τις σε ένα ενιαίο «γιουγκοσλαβικό» έθνος υπό σερβική ηγεμονία, όλες οι «ιστορικές» περιφέρειες της Γιουγκοσλαβίας αντικαταστάθηκαν από Διοικήσεις («Μπανοβίνες») με τα ονόματα των τοπικών ποταμών. Η αλλαγή παγιώθηκε με το σύνταγμα του 1931 (άρθρο 83) και αντιμετωπίστηκε ειρωνικά από το διεθνή τύπο της εποχής.

    Αν πάρουμε στα σοβαρά αυτή τη διοικητική διαίρεση, τότε εκτός από (γιουγκοσλαβική) Μακεδονία δεν υπάρχουν επίσης Σλοβενία (αλλά «Ντράβσκα» Μπανοβίνα), Κροατία («Σάβσκα» και «Πριμόρσκα» Μπανοβίνα), Μαυροβούνιο («Ζέτσκα» Μπανοβίνα), Βοσνία-Ερζεγοβίνη («Ντρίνσκα» και «Βρμπάσκα» Μπανοβίνα), Βοϊβοδίνα («Ντουνάβσκα» Μπανοβίνα) και -φυσικά- ούτε Σερβία («Μοράβσκα» Μπανοβίνα). Η γελοιότητα του όλου επιχειρήματος, που προπαγανδίστηκε κι από επίσημα χείλη (Παπαθεμελής), είναι παραπάνω από προφανής.


    ΜΥΘΟΣ 4ος

    "Ονομασία των βορείων γειτόνων μας ως «Μακεδονία» συνεπάγεται αλυτρωτικές βλέψεις εις βάρος της Ελληνικής Μακεδονίας. "

    Στην πραγματικότητα, οι παλιότερες εδαφικές διεκδικήσεις εις βάρος της ελληνικής Μακεδονίας ουδέποτε στηρίχτηκαν σε «ονοματολογικές» παρανοήσεις. Κεντρικό επιχείρημα της Βουλγαρίας και της τιτοϊκής Γιουγκοσλαβίας (πριν από το 1950) ήταν η συνεχιζόμενη παρουσία μιας συμπαγούς σλαβόγλωσσης μειονότητας σε περιοχές της ελληνικής Μακεδονίας ή τα «ιστορικά δίκαια» που (υποτίθεται ότι) συνεπαγόταν η πληθυσμιακή σύνθεση της περιοχής πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους και την εγκατάσταση των προσφύγων της Μικρασίας.

    Ακόμη κι αν η ΠΓΔΜ μετονομαζόταν «Δαρδανία», αυτό δεν θα εξαφάνιζε τις αναφορές των εκεί εθνικιστών σε «αλύτρωτους Δαρδανούς» της Β. Ελλάδας. Στη δε χώρα μας, θα γινόμασταν απλώς μάρτυρες της μετάλλαξης των «σλαβόφωνων Ελλήνων» σε «δαρδανόφωνους».

    Της μόδας μέχρι το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρξε επίσης η «γεωπολιτική» επιχειρηματολογία («δικαίωμα» των εθνών να «αναζητήσουν» καλλιεργήσιμα εδάφη, θαλάσσιες οδούς κ.λπ.). Παρόμοια επιχειρήματα πρόβαλε τότε κι η επίσημη Αθήνα, ζητώντας επέκταση των ελληνικών συνόρων προς βορρά. Σήμερα, τέτοιοι ισχυρισμοί θεωρούνται από το Διεθνές Δίκαιο απαράδεκτοι, ενώ η ύπαρξη και προστασία των κατά τόπους μειονοτήτων έχει πλήρως αποσυνδεθεί από εδαφικές «διευθετήσεις».


    ΜΥΘΟΣ 5ος

    "Η (φαντασιακή) σχέση των Σλαβομακεδόνων με τους αρχαίους Μακεδόνες είναι μια ιστορική πλαστογραφία που χαλκεύθηκε από τα Σκόπια στα μεταπολεμικά χρόνια."

    Στην πραγματικότητα, η υποτιθέμενη καταγωγή των σλαβόφωνων από τους αρχαίους Μακεδόνες υπήρξε αγαπημένο θέμα της ελληνικής προπαγάνδας, ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι.

    Το πιστοποιούν σλαβόγλωσσα έντυπα που οι μακεδονομάχοι μοίραζαν στον τοπικό πληθυσμό, όπως η «Διακήρυξη του Ελληνομακεδονικού Συλλόγου της Αθήνας για τους αδελφούς μας Μακεδόνες» (1905) ή οι υποτιθέμενες «Προφητείες του Μεγαλέξανδρου» (1907). Ανάλογες θεωρίες συναντάμε και σε προφορικά κηρύγματα προς τους σλαβόφωνους χωρικούς (Στ. Ράπτης «Ιστορία του Μακεδονικού Αγώνος», Εν Αθήναις 1910, σ. 168). Πασίγνωστη είναι τέλος η αναγόρευση της σλαβομακεδονικής σε μετεξέλιξη της «ομηρικής» γλώσσας των αρχαίων Μακεδόνων από λογίους της εποχής (Τσιούλκας, Μπουκουβάλας κ.ά.), τα πονήματα των οποίων βρίσκουν μέχρι σήμερα ανταπόκριση σε ελληνικούς εθνικιστικούς κύκλους.

    Εξίσου παλιά είναι η οικειοποίηση αυτής της «ιστορικής» επιχειρηματολογίας από τους ίδιους τους σλαβόφωνους Μακεδόνες -είτε αυτοί συντάσσονταν με τον ελληνικό εθνικισμό είτε όχι. Προξενική έκθεση του 1871 καταγράφει το στολισμό του «σλαβοβουλγαρικού» βιβλιοπωλείου των Βιτωλίων με την εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενώ το 1902 κομιτατζήδες κηρύσσουν πως «θέλουν να αναζωώσουν τον Μέγαν Αλέξανδρον» και το κράτος του. Την ίδια χρονιά, σλαβόφωνος πράκτορας του ελληνικού μηχανισμού καυτηριάζει δημόσια τους συμπατριώτες του που «πλανώνται πλάνην μεγάλην φρονούντες ότι είνε δυνατόν να είνε απόγονοι συγχρόνως τε του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Κρούμου» (Γ. Π. Κώνστας, «Ενέργειαι και δολοφονικά όργια του βουλγαρικού κομιτάτου», Εν Αθήναις 1902, σ. ιθ').

    Παρά την οφθαλμοφανή αυθαιρεσία του, το όλο «γενεαλογικό» σχήμα έχει συνεπώς τη δική του προϊστορία. Στο κάτω κάτω, τι φταίνε αυτοί αν πήραν τοις μετρητοίς όσα τους κανοναρχούσαν οι «δικοί μας» φωστήρες;

    Διαφορετικής τάξης ζήτημα αποτέλεσε η υιοθεσία του «Ηλιου της Βεργίνας» ως εθνικού εμβλήματος της ΠΓΔΜ το 1992. Ευθύς εξαρχής ήταν προφανές πως επρόκειτο για (εσπευσμένη) κατασκευή ενός διαπραγματευτικού χαρτιού προς ανταλλαγή, ενόψει μελλοντικού διακανονισμού. Το αποδεικνύει όχι μόνο η άνετη απεμπόλησή του το 1995, αλλά και η προνοητικότητα της ηγεσίας των Σκοπίων να απεικονίσει έναν διαφορετικό «ήλιο» στα κέρματα που έκοψε το 1993.


    ΜΥΘΟΣ 6ος

    "Το ελληνικό κράτος αδιαφόρησε επί μισόν αιώνα για τις κινήσεις των Σκοπίων. "

    Στην πραγματικότητα, όπως εξηγεί σε απολογιστικό του κείμενο ο επίσημος ιστορικός του Μακεδονικού (κι εμπειρογνώμονας του ΥΠΕΞ επί τρεις τουλάχιστον δεκαετίες), Ευάγγελος Κωφός, «για τη διπλωματική μας Υπηρεσία, το θεωρούμενο από πολλούς ως "ανύπαρκτο θέμα" ήταν ένα πολύ υπαρκτό και ακανθώδες πρόβλημα. Υπήρξαν περίοδοι κατά τις οποίες το 50% των εισερχομένων ημερησίως εγγράφων στο αρμόδιο Βαλκανικό Τμήμα του Υπουργείου αναφέρονταν άμεσα ή έμμεσα στο Μακεδονικό».

    Η σχετική παρανόηση οφείλεται στην επιλογή της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας να θεωρεί το θέμα επισήμως «ανύπαρκτο», επιβάλλοντας αυτή τη γραμμή στα ελληνικά ΜΜΕ.

    Ο Κων/νος Καραμανλής (ο παλιότερος) δεν είχε π.χ. κανένα πρόβλημα να εξηγήσει το 1980 στο γιουγκοσλάβο ομόλογό του, Μιγιάτοβιτς, πώς υποχρέωσε τον ελληνικό τύπο ν' αποσιωπήσει την απάντηση του γιουγκοσλαβικού ΥΠΕΞ σε ερώτηση «ενός δικού μας ανόητου δημοσιογράφου για το Μακεδονικό» («Αρχείο Καραμανλή», τ. 12ος, σ. 61).

    Η αιτία αυτής της διατεταγμένης αυτολογοκρισίας δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Χάρη στη (μυστική) ελληνογιουγκοσλαβική «συμφωνία κυρίων» του 1962 για εκατέρωθεν αποχή από οποιαδήποτε δημόσια ανακίνηση του Μακεδονικού, το ελληνικό κράτος μπόρεσε να οργανώσει -χωρίς διεθνείς περιπλοκές- ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αφομοίωσης της σλαβόφωνης μειονότητας του βορειοελλαδικού χώρου. Σε αντάλλαγμα αποδέχθηκε de facto την ύπαρξη της Σ. Δ. Μακεδονίας, όπως πιστοποιεί η αναγραφή της ονομασίας σε ΦΕΚ όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεων.

    ΜΥΘΟΣ 7ος

    "Η ηγεσία των Σκοπίων υπήρξε σταθερά αδιάλλακτη στο ζήτημα του ονόματος, απορρίπτοντας κάθε συμβιβαστική λύση."

    Στην πραγματικότητα, η ελληνική κυβέρνηση φρόντισε να απορρίψει πρώτη όλες τις εκδοχές σύνθετης ονομασίας που πρότειναν το 1992-93 οι μεσολαβητές της Ε.Ε. και του ΟΗΕ, όπως «Νέα Μακεδονία» (1.4.92) και «Nova Makedonija» (28.5.93).

    Η δεύτερη απορρίφθηκε επίσημα (και) από τον Γκλιγκόροφ, μια μέρα όμως μετά το Μητσοτάκη.

    Το ίδιο συνέβη και με τις βολιδοσκοπήσεις σε διμερές επίπεδο. Το Μάρτιο του 1992, κατά τη συνδιάσκεψη «Ελσίνκι-2» της ΔΑΣΕ, ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ Μάλεφσκι παρέδωσε σε μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας κατάλογο με πέντε εκδοχές σύνθετης ονομασίας («Μακεδονία του Βαρδάρη», «Βόρεια Μακεδονία» κ.λπ.) παροτρύνοντας σε άμεση από κοινού επίλυση του προβλήματος. Η ελληνική πλευρά απέρριψε το διάβημα με τη δικαιολογία ότι «η στιγμή δεν ήταν κατάλληλη». Τις ίδιες μέρες κλιμακώθηκε η εκστρατεία του (τότε) έλληνα ΥΠΕΞ, Αντώνη Σαμαρά, για αποτροπή οποιουδήποτε συμβιβασμού με το «ψευδοκράτος» - με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα σημερινά αδιέξοδα.

    ΜΥΘΟΣ 8ος

    "Οι εθνικιστικοί κύκλοι της ΠΓΔΜ απειλούν άμεσα την ασφάλεια κι εδαφική ακεραιότητα της Β. Ελλάδας. "

    Η ύπαρξη εθνικιστών σε οποιαδήποτε χώρα είναι κάτι το αυτονόητο. Εντελώς διαφορετικό ζήτημα είναι η πραγματική επικινδυνότητά τους. Στην περίπτωση της ΠΓΔΜ, πολύς λόγος έγινε το 1991-93 για την αλυτρωτική συνθηματολογία του δεύτερου σε μέγεθος κόμματος της χώρας, του ΒΜΡΟ. Στην πραγματικότητα, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα από τον τοπικό τύπο, η ηγεσία του ΒΜΡΟ ήδη από το 1992 βρισκόταν σε επαφή με τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες -και συγκεκριμένα με τον ειδικό απεσταλμένο του Μητσοτάκη, στρατηγό Γρυλλάκη («Ιός» 22.12.2001).

    Οταν το 1998 το ΒΜΡΟ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της ΠΓΔΜ, ακολούθησε έτσι πιο «ενδοτική» πολιτική απ' ό,τι οι προκάτοχοί του (ξεπούλημα στρατηγικών βιομηχανιών στο ελληνικό κεφάλαιο, κ.λπ.). Σύμφωνα με το «Βήμα» (3.6.2001), σύμβουλος του «εθνικιστή» πρωθυπουργού Γκεοργκίεφσκι «στις διαβουλεύσεις με την Αθήνα για την ονομασία» δεν ήταν άλλος από το Σταμάτη Μαλέλη -τον ίδιο άνθρωπο που, ως υπάλληλος του ελληνικού προξενείου, είχε ξεκινήσει το 1992 τις επαφές Γρυλλάκη-ΒΜΡΟ!

    Απομένει το ζήτημα των εθνικιστικών αναφορών σε σχολικά βιβλία της ΠΓΔΜ. Κάποιες είναι όντως αλυτρωτικές, ενώ άλλες απλώς διαφέρουν από τη δική μας εικόνα για την ιστορία της περιοχής. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, που έχει ευρύτερες βαλκανικές διαστάσεις, υπάρχουν διακρατικές επιτροπές επιφορτισμένες με την αμοιβαία εκκαθάριση των σχολικών βιβλίων από κηρύγματα μίσους και σοβινιστικές υπερβολές.

    Προϋπόθεση της δουλειάς τους συνιστά, ωστόσο, η απουσία έντασης μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών.

    ΜΥΘΟΣ 9ος

    "Στην επικράτεια της ΠΓΔΜ ζει μια ευμεγέθης ελληνική μειονότητα."

    Πρόκειται για ανυπόστατη κατασκευή που δεν στηρίζεται σε κανένα πραγματικό δεδομένο. Το αρχικό έναυσμα δόθηκε από μια σφυγμομέτρηση του περιοδικού «PULS» (1991) κατά την οποία, σε περίπτωση διάλυσης της ΠΓΔΜ, ένα 10,88 % των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να ζήσει στην Ελλάδα κι όχι σε κάποια άλλη γειτονική χώρα -προτίμηση που από ελληνικά ΜΜΕ (και το Α2 του ΓΕΣ) ερμηνεύθηκε σαν εκδήλωση ελληνικής εθνικής συνείδησης!

    Ακολούθησε η πανηγυρική υποδοχή της προκήρυξης μιας «Οργάνωσης Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας» (19.2.93), που σύντομα αποδείχθηκε κατασκεύασμα του εγχώριου «Στόχου». Οπως επισημαίνει και ο Κωφός, η όλη παραφιλολογία (στην οποία μετείχε ακόμη και η υφυπουργός Εξωτερικών Βιργινία Τσουδερού, ανεβάζοντας μάλιστα το ποσοστό της «ελληνικής μειονότητας» σε 18,6) «ενίσχυε την εντύπωση σε τρίτους ότι η Ελλάδα αναζητεί ή κατασκευάζει ερείσματα για επέμβαση στη γειτονική χώρα».


    ΜΥΘΟΣ 10ος

    "Η στάση της Αθήνας απέναντι στα Σκόπια υπήρξε σταθερά ενδοτική και καθόλου απειλητική. "

    Στην πραγματικότητα, ο ελληνικός εθνικισμός φλέρταρε σοβαρά με την ιδέα της διάλυσης του «ψευδοκράτους». Εκτός από χιλιάδες διαδηλωτές που πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας ζητώντας «σπάσιμο των συνόρων» και «σύνορα με τη Σερβία» (10.12.92), τη «στρατιωτική πίεση» και το διαμελισμό της ΠΓΔΜ υποστήριξαν επίσης δημόσια προσωπικότητες όπως ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο Κων/νος Βακαλόπουλος, ο Σαράντος Καργάκος, ο Χρήστος Πασσαλάρης ή ο τέως πρόεδρος Χρήστος Σαρτζετάκης. Στον αθηναϊκό τύπο δημοσιεύθηκαν σενάρια προέλασης του ελληνικού στρατού στο έδαφος της ΠΓΔΜ («Βήμα» 15.12.91 και 31.5.92), ακόμη και χάρτης με τις προτάσεις του ΓΕΕΘΑ για τα νέα σύνορα της Ελλάδας («Εθνος» 7.12.92).

    Σ' ένα άλλο επίπεδο, ο ΥΠΕΞ Σαμαράς βάσισε μεγάλο μέρος της στρατηγικής του στην προοπτική αποσύνθεσης και κατάρρευσης του «κρατιδίου» (χάρη και στο πρώτο άτυπο ελληνικό εμπάργκο του 1992), ενώ γνωστές είναι οι διαβουλεύσεις με τους Μιλόσεβιτς και Ντράσκοβιτς για ελληνοσερβική «μοιρασιά» της ΠΓΔΜ.

    Τέλος, διαφορετικής τάξης σχεδιασμοί για την «προληπτική» κατάληψη μιας «υγειονομικής ζώνης» εντός της ΠΓΔΜ σε περίπτωση επέκτασης των εκεί διακοινοτικών ταραχών συζητήθηκαν επίσημα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής τον Αύγουστο του 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 4:36

    Άλλο δεν μπαίνει
    άλλο δεν γράφει τακτικά!
    Ασε, μπορεί να το σκεφτεί και να μας πει τη γνώμη του ρε παιδί μου.
    Δεν είναι κακό να ρωτάμε!
    Αν νομίζει ότι ήρθε η ώρα μπορεί να μας πει τι σχεδιάζουν οι νέοι φίλοι του Γιώργου και κάποιοι πρώην και νυν του Συν.
    Τι έχει να χάσει, άλλωστε ο ίδιος μας προϊδεάζει καιρό…κανείς δεν θα τον παρεξηγήσει.
    Η ιδέες του πραγματοποιούνται!
    Εγώ στη θέση του θα μίλαγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @4:46 (apo 4:36)

    Esy afou gnwrizeis, giati den para8eteis tis dikes plhrofories, ektimhseis klp ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. index

    @4.29

    Κολοπαίδι!!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 4:52

    Εγώ ρε φίλε δεν είμαι δημοσιογράφος.
    Διάβασα την Αυριανή και κατάλαβα ότι όλα αυτά που έλεγε τόσο καιρό ο ΑΓΙΟΣ δεν ήταν φαντασιώσεις. Είδα συνάφεια, είδα και την ωραία συντροφιά και ρώτησα μήπως θέλει να μας πει δύο κουβέντες παραπάνω…
    That’s all

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ayto sou lew file, pes mas tis skepseis sou explicitly, rwta k o,ti 8es ton Agio gia na ta syzhthsoume. Den exei shmasia ti eisai dhmosiaografos h oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μια είναι η σκέψη μου, ότι το ΠΑΣΟΚ δεν αντέχει άλλο Συν. Αρκετοί ήρθανε, αρκετά τα ανοίγματα. Τι κάνουμε... τώρα ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ε όχι και 69 comments

    70 να τελειώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Οι μύθοι είναι από τον Ιο της Ελευθεροτυπίας.
    Αυτός και οι οπαδοί του, όλοι μισέλληνες, όπου σταθούν και όπου βρεθούν κάνουν ανθελληνική προπαγάνδα.
    Όπου τους βρείτε ξεσκίστε τους.
    Πρωτοστατούν :
    Νίκος Δήμου
    Δημήτρης doctor
    Κάποιος Mikey (Μάους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 30 ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ 500 ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

    ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

    ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΖΩΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΠΙΟ ΑΡΠΑΧΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN ??

    ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ SITE TOYΣ ΝΑ ΔΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΡΗΤΗ. ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΡΤΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΤΑ ΕΔΟΣΑ.

    ΒΛΕΠΩ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΘΕΙ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ.

    ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΗΣ AEGEAN ΑΜΕΣΩΣ ΔΕΣΜΕΥΣΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.

    ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΜΕΣΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 45 ΛΕΠΤΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.

    ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΗΣΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟΙ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 25 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ 2 ΩΡΕΣ.

    ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΑΛΑΚΩΣΑΣΑΝ ΚΑΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η AEGEAN, ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΖΩΟΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το παιχνίδι χοντραίνει…και με τον Βενιζέλο διαβάζω συνέφαγε ο Κωνσταντόπουλος, Γιώργο!!!
    Ο Ανδρέας τι γνώμη άραγε να έχει για όλα αυτά από εκεί ψηλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Για να σας δείξω πόσο σας φροντίζω σας δίνω μερικές συμβουλές για την τέχνη μου.....

    Θεωρώντας μεγάλη την πρόσφορά μου στον ανδρικό πληθυσμό σκέφτηκα να σας προσφέρω κι εγώ τις γνώσεις μου για τον στοματικό έρωτα!
    Οδηγίες λοιπόν για πίπα ή τσιμπούκι ή πεολειχία.

    Το πρώτο ζήτημα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι η καθαριότητα του πέους. Ασφαλώς και αυτό λειτουργεί πολλές φορές ως ανασταλτικός παράγοντας.
    Λειτουργεί όμως και ως δικαιολογία για να αποφύγει κάποιος το στοματικό σεξ. Η αλήθεια είναι ότι τα ανδρικά γεννητικά όργανα μια και είναι εξωτερικά είναι πολύ πιο καθαρά από το αιδοίο. Αρκεί βέβαια ο σύντροφός σας να μην είναι κανένας «μπίχλας» και έχει πάρει διαζύγιο με το σαπούνι. Οπότε η πίπα απαιτεί και την ανάλογη καθαριότητα.
    Προτιμήστε ο σύντροφός σας να είναι ξαπλωμένος ανάσκελα. Η καλύτερη στάση από άποψη ευκολίας και λιγότερων προβλημάτων είναι να πλησιάσετε το πέος από κάτω, δηλαδή να είστε ανάμεσα στα πόδια του και να πάρετε το πέος του στο στόμα σας χωρίς να το τραβάτε προς τα κάτω, δεν πρέπει να το ζορίζετε, να πηγαίνετε όπως πάει η γραμμή του. Πάρτε αρχικά το πέος στο χέρι σας. Αγκαλιάστε το απαλά με τα δάχτυλά σας. Με ήρεμες κινήσεις μπορείτε να παίξετε το πέος ενώ τραβάτε απαλά το πετσάκι ώστε να φανεί όλη η βάλανος (το πάνω μέρος του πέους ή αλλιώς το «αγύριστο κεφάλι). Η εξωτερική περίμετρος της βαλάνου είναι η κορόνα. Αυτή χωρίζει τη βάλανο από το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αν ακολουθήσετε την κορόνα, στο κάτω μέρος της, θα βρείτε ένα σύνδεσμο που ενώνει τη βάλανο με το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αυτός ο σύνδεσμος θα ενώνει τη βάλανο με το πετσάκι και είναι καθοριστικής σημασίας για τον ερεθισμό του συντρόφου σας. Πιο κάτω από τη βάλανο όπως είπαμε είναι το κυρίως σώμα του πέους. Το μέρος αυτό δεν έχει πολλές νευρικές απολήξεις και ως συνέπεια δεν παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικό ερεθισμό. Επομένως το ουσιαστικό παιχνίδι παίζεται με τη βάλανο του πέους και όχι με το υπόλοιπο σώμα.
    Ο πρώτος τρόπος πίπας είναι με το μεγαλύτερο μέρος του πέους στο στόμα σας. Είναι λάθος να καταναλώνετε ενέργεια ρουφώντας ολόκληρο το πέος! Σε περίπτωση όμως που θέλετε να κάνετε κάτι τέτοιο φροντίστε ο ουρανίσκος από το στόμα σας να παίζει με τη βάλανο του πέος ώστε να μεγαλώνει ο ερεθισμός. Ο ρυθμός σας δεν πρέπει να είναι γρήγορος. Αρχικά τουλάχιστον προτιμήστε αργό ρυθμό και ανάλογα με τους αναστεναγμούς του συντρόφους σας μπορείτε να επιταχύνετε.
    Ο δεύτερος τρόπος πίπας (για καλύτερα αποτελέσματα) είναι η πίπα με τη χρήση χεριών. Με το δείκτη και τον αντίχειράς σας τραβάτε κάτω το πετσάκι του πέος και καθώς το χέρι σας πηγαίνει στη βάση του πέους η βάλανος είναι διαρκώς ακάλυπτη και ακινητοποιημένη. Εκεί αρχίζετε να κάνετε παιχνίδι με τη γλώσσας και στη συνέχεια ρουφώντας μόνο τη βάλανο. Όσο ο ερεθισμός του συντρόφους σας αυξάνει τόσο περισσότερο τραβάτε το πέος με το χέρι σας προς τα κάτω. Μέχρι να ολοκληρώσει ο σύντροφός σας.

    Εξυπακούεται ότι προσέχετε τα δόντια σας διότι άλλο πεολειχία και άλλο δάγκωμα.

    Ένας ακόμη τρόπος (και πολύ καλός) είναι ο εγκλωβισμός του πέους και κυρίως τη βάλανο του πέους ανάμεσα στην κλειστή οδοντοστοιχία με τα πλευρικά ούλα και στο μάγουλο. Είναι λίγο ζόρικος τρόπος αλλά ο ερεθισμός που προσφέρει είναι μέγιστος. Αρκούν μερικές κινήσεις του κεφαλιού του συντρόφου μας πάνω κάτω και το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. Απαιτεί βέβαια εξάσκηση και δεν πετυχαίνει με τη πρώτη.

    Βέβαια οι τρόποι μπορούν να εναλλάσσονται ανάλογα με το πόσο ερεθίζεται ο σύντροφός σας. Κάτι που αγνοούν πολλοί είναι οι όρχεις ή αλλιώς τα αρχίδια ή μπαλάκια. Τα αγνοούν πιστεύοντας ότι δεν αποτελούν πηγή ερωτισμού και ερεθισμού. Λάθος μεγάλο. Θα έλεγα ότι η καλή η πίπα ξεκινά με γλείψιμο των όρχεων.
    Το άλλο ζήτημα είναι τι κάνουμε όταν ο σύντροφός μας εκσπερματώσει στο στόμα μας?
    Αυτό πραγματικά αποτελεί ένα καυτό ερώτημα. Καταρχήν δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σκοπός της πίπας είναι η ικανοποίηση του συντρόφου μας. Οπότε η εκσπερμάτωση σημαίνει (τις περισσότερες φορές) και την ικανοποίησή του.
    Που πάει όμως το σπέρμα? Το φτύνουμε διακριτικά ή το καταπίνουμε? Βέβαια υπάρχει η κλασική ανδρική ρήση ότι «η καλή η πίπα καταλήγει στο στομάχι» αλλά αυτό είναι ζήτημα που καλύτερα να το κουβεντιάσετε με το σύντροφό σας. Η γεύση από το σπέρμα μη σας τρομάζει. Είναι κάτι ανάλογο με τη γεύση από το αιδοίο και έχει άμεση σχέση με τη διατροφή του συντρόφου σας.
    Βέβαια κάποιοι «πολύ άντρες» που την ώρα τις εκσπερμάτωσης προσπαθούν με τη βία και την πίεση του κεφαλιού του ερωτικού συντρόφου τους προσπαθούν να τον κάνουν να τα πιει είναι για φτύσιμο… Στο σεξ δεν υπάρχει καταναγκασμός! Αυτό πρέπει να είναι αρχή!

    Και οπωσδήποτε μετά το τέλος της πίπας φιλήστε το σύντροφό σας διότι όπως λέει ο babis “Τέλος να διευκρινίσω ότι μετά o σύντροφος θα σας φιλήσει, είναι ένδειξη ότι δεν σιχαίνεται το σώμα τους και σας λέει έτσι «ευχαριστώ ζουζούνι μου». Το ίδιο περιμένει από σας όταν βρίσκεστε στην ανάλογη θέση…”

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. To teleftaio anekdoto pou kykloforei :
    O GIWRGAKIS WRIMASE !!!


    To teleftaio anekdoto pou kykloforei :
    O GIWRGAKIS WRIMASE !!!

    To teleftaio anekdoto pou kykloforei :
    O GIWRGAKIS WRIMASE !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΘΝΙΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ: Ανακοινωθέν Νο. 21

    ==============================

    ΑΙ ΕΘΝΙΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΠΕΦΕΡΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΛΗΓΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.

    1. ΤΗΝ 30/11/2007 ΤΑΓΜΑ 30 ΑΝΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΕΙΣΕΒΑΛΛΑΝ ΕΙΣ ΟΙΚΙΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑΝ ΟΠΛΩΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΝ. ΕΙΣ ΕΞ' ΑΥΤΩΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ.

    2. ΤΗΝ 2/12/2007 ΟΜΑΔΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΣΤΗΣΑΝ ΕΙΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΣΑΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΥΛΑΡΑΠΑ ΛΟΥΑ-ΛΟΥΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΝ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. ΕΤΣΙ Ο ΣΚΥΛΑΡΑΨ ΑΝΑΓΚΑΣΘΗ ΝΑ ΕΞΕΛΘΕΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΟΣ.

    3. ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΝ ΕΘΝΚΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΕΙΣΕΒΑΛΛΑΝ ΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΔΙΩΞΑΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΔΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΞ' ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

    ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΙ ΕΘΝΙΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΓΡΥΠΝΟΥΝ ΔΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΗΝ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 5.59

    ΚΑΛΑ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
    ΕΜΕΝΑ Η AEGEAN ΜΟΥ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

    ...ΤΥΧΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 6:04 μμ

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΖΩΟΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. AEGEAN PAPAROFON KAI SIA

    ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΕΣ ...

    ΤΑ ΙΝΔΑΛΜΑΤΑ ΤΗΣ .... "ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΑΝΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Η MONH φορά που δόθηκε στο πασοκικό κράτος η ευκαιρία να διαχειριστεί σωστά το θέμα πουλώντας μέρος της Ο.Α.


    Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 η Ο.Α. είχε 16,500 υπαλλήλους. Αντίστοιχα η τότε μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο η Japan Airlines, είχε 22,500. Η Ο.Α. είχε 25 α/φ (4 jumbo), η JAL 90 νέα α/φ (60 jumbo). Και φυσικά η JAL «πέταγε» περισσότερους επιβάτες ανά τον κόσμο.

    H JAL έκανε πρόταση εξαγοράς του 49% της Ο.Α. και το management. Το Υπουργείο, ως μόνος μέτοχος, αρνήθηκε γιατί... έπρεπε να «περιφρουρηθούν» τα δικαιώματα των εργαζομένων. Φοβόντουσαν ότι, ενόψει της απελευθέρωσης της αεροπορικής αγοράς, θα «έμπαιναν» στην Ελληνική αεροπορική αγορά Ευρωπαϊκές εταιρίες και θα βούλιαζε η Ο.Α. από τον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που θα πετούσε στην ντόπια άγονη νησιωτική γραμμή.

    Η λαμογιά (και δευτερευόντως) η ασχετοσύνη σε όλο της το μεγαλείο – παρά την επιβεβλημένη από την Ε.Ε. απελευθέρωση των αιθέρων, μόνο 7% των διεθνών πτήσεων εντός Ε.Ε. εξυπηρετούνται από περισσότερες από μία εταιρίες. Γιατί? Γιατί απλά το κόστος πτήσης από π.χ. το Ελσίνκι στο Μιλάνο είναι μεγαλύτερο από αυτό του Λονδίνο-Νέα Υόρκη (σχεδόν διπλό).

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΑ ΤΕΜΠΕΛΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ
    ΑΛΛΟ
    Κοιν 4.42πμ

    H κατάσταση βρίσκεται στο σάπιο πάτο του βαρελιού.
    Tην ιδια ακριβώς ευθύνη με τους πολιτικούς έχει και η διαχρονικά απαράδεκτη συμπεριφορά των “ εργαζομένων “ . Νομίζανε ότι είχαν
    πιάσει τον Πάπα απο τα @@@@, όταν εκτός των άλλων, η Ολυμπιακή προσέφερε και υπηρεσίες γραφείου Call Girl σε δραστήριους κομμα-τικούς κυβερνητικούς αξιωματούχους μέχρι και το ανώτατο επίπεδο.
    Τώρα δεν πάει άλλο. Είναι κοινω-νικά άδικο να συνεχίσει να λειτου-ργεί με αυτές τις συνθήκες.
    Η κοινωνία έχει μεγάλες πληγές , ένα σημαντικό ποσοστό , γύρω
    στο 10-15% ζει πραγματικά κάτω από το όριο της φτώχειας, σε πολύ δύσκολες συνθήκες.
    (Το υπόλοιπο 7-12% μέχρι το 22% που λένε, είναι φοροφυγάδες του
    κερατά που παρουσιάζονται φτωχοί, μη ξεχνάτε ότι βάσει των φορολογικών τους δηλώσεων και των υποχρεώσεων τους στην ΑΤΕ, σχεδόν όλοι οι Ζωνιανοί είναι
    κάτω από το όριο της φτώχειας).
    Τώρα που έγινε η θάλασσα γιαούρτι και όλος ο κόσμος και ο ντουνιάς χρησιμοποιεί το αεροπλάνο, είναι εσχάτη προδοσία να έχουμε «Εθνικό Αερομεταφορέα» που κάθε
    χρόνο απομυζά από το υστέρημα των συμπολιτών μας των 450 ευρω σύνταξη και των 650 ευρω μηνιάτικο , αυτά τα τεράστια ποσά από τον προϋπολογισμό.
    Αυτό το έγκλημα, τηρουμένων των αναλογιών, τιμωρείτε μόνο με ένα σύγχρονο Γουδί.
    Οι δε δύο μύθοι , ο πρώτος περί άγονων γραμμών και ο δεύτερος περί της Εθνικής μας άμυνας, ως ακροατές – αποδέκτες , μόνον επαγγελματίες κρετίνους είναι δυνατόν να έχουν.
    Άγονες γραμμές , θα κάνουμε ακριβώς το ίδιο ότι και με την ακτοπλοΐα , θα στοιχίζει
    πάρα μα πάρα πολύ λιγότερα.
    Εθνική Άμυνα , φαντασθείτε τη γείτονα Τουρκία να εμπλακεί σε πόλεμο και να ζητήσει επιβατικά αεροπλάνα από τις ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο έδαφος της , και αυτές να φέρουν προσκόμματα , το τι θα γίνει. Θα σας πω εγώ τι θα γίνει . Επιτόπου στις πίστες, Αεροδικεία και εκτελέσεις. Τα πάντα επιτάσσονται σε χρόνο μηδέν , αρκεί να έχεις ικανές ένοπλες δυνάμεις που να τα έχουν σχεδιάσει όλα με κάθε λεπτομέρεια. Και στη περίπτωση μας να έχουν stand by και πιλότους της Πολεμικής που να είναι σε θέση να πετάξουν τα επιβατικά.
    Βέβαια αν οι Ένοπλες Δυνάμεις παρουσιαστούν όπως το 74 ή όπως με τα Ίμια , ε τότε όχι , την Ολυμπιακή αλλά και τα περίπτερα να είναι κρατικά, δεν μας σώνει τίποτα. Για να τελειώνουμε με αυτό το παραμύθι , όλα τα Ελληνικά Πλοία έχουν
    τον περίφημο φάκελο Tango, τον ανοίγεις όταν σε διατάξουν, και ξέρεις τι θα κάνεις. Όλα τα σκάφη της ακτοπλοΐας , ξέρουν ακριβώς τι θα κάνουν. Τώρα μπορεί κάποιος πονηρός να μου πει , ότι οι ιδιώτες ιδιοκτήτες της αποκρατικοποιημένης Ολυμπιακής, θα νηολογήσουν τα αεροπλάνα σε ξένη σημαία, οπότε δεν θα είναι
    υποχρεωμένα να έχουν τον παραπάνω φάκελο. Τότε κλείνεις τον εναέριο χώρο σου και τα αεροδρόμια σου πριν ξεκινήσουν το πρωί και έχεις το σύνολο σχεδόν του
    στόλου καθηλωμένο στο Ελ. Βενιζέλος, το πολύ να σου λείπουν ένα δύο σε νυχτερινές υπερατλαντικές πτήσεις. Πάς στο Βενιζέλος , επιστρατεύεις τους πάντες και τα πάντα και έχεις όσα αεροπλάνα θέλεις.
    Δηλαδή ο Πατέτσος ας πούμε , μόνο αν είναι κρατική η Ολυμπιακή θα εκτελέσει εντολές, διαφορετικά θα σφυρίξει αδιάφορα ? Ε τότε παιδιά ας φτιάξουμε Ένοπλες Δυνάμεις μόνο από Δημοσίους Υπαλλήλους !! Έλεος με τις μακακίες.
    Στο καινούργιο φορέα , θα ήταν ευχής έργο να κρατήσουμε το έμβλημα και το όνομα, δεν θέλω καθόλου κράτος . Του κράτους η αποστολή είναι να έχει αξιόπιστη Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας , ασφαλή αεροδρόμια , αξιόμαχες ένοπλες δυνάμεις και σοβαρές δυνάμεις ασφαλείας.
    Το καινούργιο σχήμα θα ξεκινήσει από χαμηλά. Υπάρχει πεδίο δόξας λαμπρό για
    να μεγαλουργήσει , δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω πάνω σε αυτό.
    Το προσωπικό , πρώτα από όλα πρέπει να ευχαριστήσει το σύνολο του Λαού για το αίμα που μας πίνει τόσα χρόνια, και να ζητήσει συγνώμη. Όσοι έχουν τα κότσια και όρεξη για δουλειά να παραμείνουν στο νέο φορέα , για να έχουν να λένε επιτέλους ότι κάτι κάνανε για τη πατρίδα και το κοινωνικό σύνολο και ότι δεν βγάλανε όλη τη ζωή τους λάθρα.
    Τώρα όσο αναφορά την τεχνική βάση. Πρέπει όλοι μαζί , διοικούντες και εργαζόμενοι να πάνε να αυτοκτονήσουν που δεν είναι αυτή τη στιγμή η πρώτη τεχνική βάση σε όλη την ΝΑ Ευρώπη. Οι Αλβανοί , οι Σκοπιανοί , οι Σέρβοι , οι
    Βούλγαροι , οι Ρουμάνοι και οι Κύπριοι , που τα πάνε τα αεροπλάνα τους ?????
    Βέβαια θα μου πεις πότε έχει ξαναγίνει δημοσιουπαλληλία και τέτοια μεγαλεία ?
    Η αλήθεια είναι ποτέ. Εδώ έχασε τα αυγά και τα καλάθια σε μία νύχτα η υπερδύναμη που ονομαζότανε ΕΣΣΔ . Οι δημόσιοι υπάλληλοι της Τεχνικής Βάσης θα κάνουν τη διαφορά ? Εάν είναι τόσο μάγκες και τόσο καλοί μάστορες ας κρατήσουν την Εταιρεία μόνοι τους , δίχως κεφαλαιοκράτες στο κεφάλι τους , και να φτιάχνουν και την νέα Ολυμπιακή ή όπως αλλιώς θα την λένε , και την Aegean , και ότι πετάει στην
    Ελλάδα και στα όμορα και παραπέρα κράτη. Θέλει άντερα όμως. Θέλει ποιότητα δουλειάς, θέλει υψηλή πιστοποίηση , θέλει παράδοση στον συμφωνηθέντα χρόνο, θέλει γρήγορα αντανακλαστικά και ανταγωνιστικές τιμές. Εάν πραγματικά είναι μάγκες και όχι μαϊμού, αυτά μπορούν να τα πετύχουν σε σύντομο χρονικό διάστημα και να προσφέρουν και άλλες πολλές πραγματικές θέσεις εργασίας.
    Oι υπόλοιποι άχρηστοι τεμπελχανάδες
    ας μας πιούν τελευταία φορά το αίμα
    ας πάρουν τα εφ απαξ τους, 50.000
    ευρω κατα μέσο όρο και τις συντά-
    ξεις τους 120% του μισθού και ας πάνε να γαμηθούν.
    Δεν παριστάνω ούτε τον ηθικό, ούτε τον πατριώτη, ούτε τον σοσιαλιστή που καίγετε για το καλό της κοινωνίας .Και εγώ αν ήμουν Δημόσιος Υπάλληλος ή ακόμα εξευτελιστικότερα υπάλληλος ΔΕΚΟ , θα ήμουν ο μεγαλύτερος τεμπέλης , κοπανατζής , ότι έβλεπε το μάτι μου θα μάζεύε το χέρι μου , πρώτος και καλλίτερος να πουλήσω τα συμφέροντα της εταιρείας έναντι πινακίου φακής.
    Θα έκανα και κάτι άλλο πιο χειροπιαστό , θα έκλεβα ανταλλακτι-
    κα για τα αεροπλάνα της Aegean, να
    κάνω τη δουλειά της Aegean , εντε-
    λώς για πάρτυ μου.
    Το πνεύμα της ανάρτησης είναι για
    τα μπάζα, άκρως αντικοινωνικό και
    αντεθνικό, ελπιζω να είναι πόνημα
    άγνοιας και όχι προβοκατόρικο.
    Συμπολίτα 4.42πμ , ειλικρινά σου λέω ότι αναγνωρίζω τις καλές προ-
    θέσεις σου, αλλα ο κόσμος αλλάζει
    κάθε μέρα, αυτά που λές δεν γίνο-
    νται.Μη τρέφεις αυταπάτες, δέν
    βλέπεις την απόλυτη διάλυση όλου
    του δημόσιου τομέα ? Πρέπει να
    τελειώνουμε με αυτή τη πληγή.
    Τη φήμη της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ την έφτιαξε
    ο Ωνάσης , απο την ώρα που ήλθε
    στο κράτος άρχισε η κατρακύλα, απλά
    για μια μικρή χώρα όπως η δικιά
    μας, επι Ωνάση ήτανε παρά πολύ ψηλά.


    ΜΗΔΕΝ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ
    ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αγαπητοι και εξαιρετικοι μου φιλοι

    Εργα και ημερες κυβερνησεων Νεοδεξιας Καραμανλη....


    Οι δυο κυβερνήσεις Καραμανλή, η προηγούμενη της ακινησίας και της αμήχανης επικοινωνιακής και αναποτελεσματικής πολιτικής, όπως και η τωρινή του άκρατου μεταρρυθμιστικού οίστρου με άδικο φευ, αποτέλεσμα για τη μεγάλη πλειοψηφία εργαζομένων και συνταξιούχων, επιβεβαιώνουν ολοένα και περισσότερο την πεποίθηση των πολιτών ότι, ήταν - είναι, κυβερνήσεις λόγων και όχι έργων, οι οποίες αθέτησαν όλες τις εξαγγελίες και υποσχέσεις που είχαν δώσει προεκλογικά και οι οποίες τελικώς έφτασαν να κάνουν τα ίδια και χειρότερα από αυτά για τα οποία διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους κατηγορώντας το ΠΑΣΟΚ. Οι προτάσεις για παράδειγμα του κ. Μαγγίνα, έχουν ξεπεράσει και τις σκληρότερες των προτάσεων Γιαννίτση, εναντίον των οποίων η ΝΔ ως αντιπολίτευση είχε κατεβάσει λυτούς και δεμένους (μαζί με μέρος του ΠΑΣΟΚ είναι η αλήθεια) στους δρόμους. Ένας από αυτούς οι οποίοι προσωποποιούν το δράμα της ΝΔ να… «κουκουλώνεται» ό,τι κατηγορούσε, είναι ο κ. Τατούλης, ο οποίος ως βουλευτής της αντιπολίτευσης υπέβαλε… μήνυση εναντίον της ηγεσίας του ΥΠΠΟ (της κυβέρνησης Σημίτη) για καταστροφή μικρού αρχαίου τοίχου κατά τη θεμελίωση του Μουσείου της Ακρόπολης…! Αποτέλεσμα να καθυστερήσει υπέρμετρα το έργο, ενώ στην συνέχεια «έτρεχε» ματαίως, ως αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, για να επιταχύνει την κατασκευή και μάλιστα χωρίς να το πετύχει…! Ένας άλλος, ο οποίος ως ευρωβουλευτής είχε ζητήσει άπειρες φορές εξηγήσεις από την Ε.Ε. γιατί δεν αναγκάζει την Ελληνική κυβέρνηση (Σημίτη) να κλείσει την Ολυμπιακή… «για να τονωθεί ο ανταγωνισμός» (!) φτάνει σήμερα να είναι εκείνος ο οποίος καλείται «να στρίψει το κλειδί στην αμπάρα» που θα βάλει τέλος στη λειτουργία του Ελληνικού αερομεταφορέα…! Το αντιπολιτευτικό παρελθόν της ΝΔ εκδικείται το κυβερνητικό παρόν της και οσους τους ψηφισαν...

    Παντα με εκτιμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Δε συμφωνώ να κλείσει η Ολυμπιακή γιατί είναι η μόνη εταιρία που παίζει τις πιποταινίες μου σε όλες τις πτήσεις της.


    Με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Άθλιε και σιχαμένε προβοκάτορα babis,


    εκτός από πίπες προφορικές και κυριολεκτικές δεν έχεις να προσφέρεις κάτι στη συζήτηση


    Χωρίς ποτέ καμμία εκτίμηση,
    όχι-babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Δε συμφωνώ να κλείσει η Ολυμπιακή γιατί μου αρέσει να με γαμάνε ενώ αιθεροβατώ – όπως μου έκαναν στις 16 Σεπτεμβρίου που νόμιζα ότι θα κερδίζαμε.


    Πάντα με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Είχε προηγηθεί η "ελληνική" εταιρία AEGEAN που με συνεχείς προσπάθειες στο παρασκήνιο και το προσκήνιο χτύπαγε - και χτυπα - την εθνική μας εταιρία, την Ολυμπιακή μας.
    ====================================
    Δεν θα ήθελες να μάθεις το πραγματικό παρασκήνιο πίσω από τη πώληση της Ολυμπιακής από τον Ωνάση στο Ελληνικό Κράτος... Αλλά φαίνεται όσοι έζησαν το παρασκήνιο (Ιωαννίδης) ούτε πρόκειται να το αποκαλύψουν...

    όπως επίσης και τον λυσσαλέο πόλεμο των συνδικαλοφασιστών εναντίον της Aegean.

    Νά'ναι καλά η Ν.Δ. Όσα δεν έκανε το ΠΑΦΟΚ (Πανελλήνιο Φασιστικό Κίνημα) το κάνει στο τσάκα-τσάκα η Ν.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Σε μία απελευθερωμένη αγορά όπως η αεροπορική αγορά και δη εντός Ε.Ε., ο οποιοσδήποτε μπορεί να καταγγείλει τον άλλον για κρατικές επιδοτήσεις αφού αυτές αλλιώνουν τον ανταγωνισμό.

    Παλαιότερα την ΟΑ είχε καταγγείλλει η Air France.

    Καλά κάνουν λοιπόν οι ανταγωνιστές - να κλείσει άλλο ένα μπουρδέλλο του πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Για να σας δείξω πόσο σας φροντίζω σας δίνω μερικές συμβουλές για την τέχνη μου.....

    Θεωρώντας μεγάλη την πρόσφορά μου στον ανδρικό πληθυσμό σκέφτηκα να σας προσφέρω κι εγώ τις γνώσεις μου για τον στοματικό έρωτα!
    Οδηγίες λοιπόν για πίπα ή τσιμπούκι ή πεολειχία.

    Το πρώτο ζήτημα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι η καθαριότητα του πέους. Ασφαλώς και αυτό λειτουργεί πολλές φορές ως ανασταλτικός παράγοντας.
    Λειτουργεί όμως και ως δικαιολογία για να αποφύγει κάποιος το στοματικό σεξ. Η αλήθεια είναι ότι τα ανδρικά γεννητικά όργανα μια και είναι εξωτερικά είναι πολύ πιο καθαρά από το αιδοίο. Αρκεί βέβαια ο σύντροφός σας να μην είναι κανένας «μπίχλας» και έχει πάρει διαζύγιο με το σαπούνι. Οπότε η πίπα απαιτεί και την ανάλογη καθαριότητα.
    Προτιμήστε ο σύντροφός σας να είναι ξαπλωμένος ανάσκελα. Η καλύτερη στάση από άποψη ευκολίας και λιγότερων προβλημάτων είναι να πλησιάσετε το πέος από κάτω, δηλαδή να είστε ανάμεσα στα πόδια του και να πάρετε το πέος του στο στόμα σας χωρίς να το τραβάτε προς τα κάτω, δεν πρέπει να το ζορίζετε, να πηγαίνετε όπως πάει η γραμμή του. Πάρτε αρχικά το πέος στο χέρι σας. Αγκαλιάστε το απαλά με τα δάχτυλά σας. Με ήρεμες κινήσεις μπορείτε να παίξετε το πέος ενώ τραβάτε απαλά το πετσάκι ώστε να φανεί όλη η βάλανος (το πάνω μέρος του πέους ή αλλιώς το «αγύριστο κεφάλι). Η εξωτερική περίμετρος της βαλάνου είναι η κορόνα. Αυτή χωρίζει τη βάλανο από το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αν ακολουθήσετε την κορόνα, στο κάτω μέρος της, θα βρείτε ένα σύνδεσμο που ενώνει τη βάλανο με το υπόλοιπο σώμα του πέους. Αυτός ο σύνδεσμος θα ενώνει τη βάλανο με το πετσάκι και είναι καθοριστικής σημασίας για τον ερεθισμό του συντρόφου σας. Πιο κάτω από τη βάλανο όπως είπαμε είναι το κυρίως σώμα του πέους. Το μέρος αυτό δεν έχει πολλές νευρικές απολήξεις και ως συνέπεια δεν παρέχει ιδιαίτερα ικανοποιητικό ερεθισμό. Επομένως το ουσιαστικό παιχνίδι παίζεται με τη βάλανο του πέους και όχι με το υπόλοιπο σώμα.
    Ο πρώτος τρόπος πίπας είναι με το μεγαλύτερο μέρος του πέους στο στόμα σας. Είναι λάθος να καταναλώνετε ενέργεια ρουφώντας ολόκληρο το πέος! Σε περίπτωση όμως που θέλετε να κάνετε κάτι τέτοιο φροντίστε ο ουρανίσκος από το στόμα σας να παίζει με τη βάλανο του πέος ώστε να μεγαλώνει ο ερεθισμός. Ο ρυθμός σας δεν πρέπει να είναι γρήγορος. Αρχικά τουλάχιστον προτιμήστε αργό ρυθμό και ανάλογα με τους αναστεναγμούς του συντρόφους σας μπορείτε να επιταχύνετε.
    Ο δεύτερος τρόπος πίπας (για καλύτερα αποτελέσματα) είναι η πίπα με τη χρήση χεριών. Με το δείκτη και τον αντίχειράς σας τραβάτε κάτω το πετσάκι του πέος και καθώς το χέρι σας πηγαίνει στη βάση του πέους η βάλανος είναι διαρκώς ακάλυπτη και ακινητοποιημένη. Εκεί αρχίζετε να κάνετε παιχνίδι με τη γλώσσας και στη συνέχεια ρουφώντας μόνο τη βάλανο. Όσο ο ερεθισμός του συντρόφους σας αυξάνει τόσο περισσότερο τραβάτε το πέος με το χέρι σας προς τα κάτω. Μέχρι να ολοκληρώσει ο σύντροφός σας.

    Εξυπακούεται ότι προσέχετε τα δόντια σας διότι άλλο πεολειχία και άλλο δάγκωμα.

    Ένας ακόμη τρόπος (και πολύ καλός) είναι ο εγκλωβισμός του πέους και κυρίως τη βάλανο του πέους ανάμεσα στην κλειστή οδοντοστοιχία με τα πλευρικά ούλα και στο μάγουλο. Είναι λίγο ζόρικος τρόπος αλλά ο ερεθισμός που προσφέρει είναι μέγιστος. Αρκούν μερικές κινήσεις του κεφαλιού του συντρόφου μας πάνω κάτω και το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. Απαιτεί βέβαια εξάσκηση και δεν πετυχαίνει με τη πρώτη.

    Βέβαια οι τρόποι μπορούν να εναλλάσσονται ανάλογα με το πόσο ερεθίζεται ο σύντροφός σας. Κάτι που αγνοούν πολλοί είναι οι όρχεις ή αλλιώς τα αρχίδια ή μπαλάκια. Τα αγνοούν πιστεύοντας ότι δεν αποτελούν πηγή ερωτισμού και ερεθισμού. Λάθος μεγάλο. Θα έλεγα ότι η καλή η πίπα ξεκινά με γλείψιμο των όρχεων.
    Το άλλο ζήτημα είναι τι κάνουμε όταν ο σύντροφός μας εκσπερματώσει στο στόμα μας?
    Αυτό πραγματικά αποτελεί ένα καυτό ερώτημα. Καταρχήν δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σκοπός της πίπας είναι η ικανοποίηση του συντρόφου μας. Οπότε η εκσπερμάτωση σημαίνει (τις περισσότερες φορές) και την ικανοποίησή του.
    Που πάει όμως το σπέρμα? Το φτύνουμε διακριτικά ή το καταπίνουμε? Βέβαια υπάρχει η κλασική ανδρική ρήση ότι «η καλή η πίπα καταλήγει στο στομάχι» αλλά αυτό είναι ζήτημα που καλύτερα να το κουβεντιάσετε με το σύντροφό σας. Η γεύση από το σπέρμα μη σας τρομάζει. Είναι κάτι ανάλογο με τη γεύση από το αιδοίο και έχει άμεση σχέση με τη διατροφή του συντρόφου σας.
    Βέβαια κάποιοι «πολύ άντρες» που την ώρα τις εκσπερμάτωσης προσπαθούν με τη βία και την πίεση του κεφαλιού του ερωτικού συντρόφου τους προσπαθούν να τον κάνουν να τα πιει είναι για φτύσιμο… Στο σεξ δεν υπάρχει καταναγκασμός! Αυτό πρέπει να είναι αρχή!

    Και οπωσδήποτε μετά το τέλος της πίπας φιλήστε το σύντροφό σας διότι όπως λέει ο babis “Τέλος να διευκρινίσω ότι μετά o σύντροφος θα σας φιλήσει, είναι ένδειξη ότι δεν σιχαίνεται το σώμα τους και σας λέει έτσι «ευχαριστώ ζουζούνι μου». Το ίδιο περιμένει από σας όταν βρίσκεστε στην ανάλογη θέση…”

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΣΗ ΤΑ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ?
    ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ,ΟΤΑΝ
    ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ
    ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ
    ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟΚΛΗΡΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ?


    ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ
    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ
    ΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΚΤΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ?

    2:01 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΠΙΛΟΤΟΥΣ ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ?
    ΦΤΩΧΟΙ ΕΙΝΑΙ?

    2:03 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ,ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ
    ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ?
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΣΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ
    ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ?
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΥΤΟ?

    2:10 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ..
    ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΠΕΤΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ,ΤΗΣ
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ?
    ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΤΤΕΡΑ.
    ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ.
    ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑΞΙ.
    ΟΙ ΜΙΣΟΙ "ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ" ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ
    ΖΗΣΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *