GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η "ασύμμετρη απειλή" πλήττει και τον Εβρο!

. 130.000 στρέμματα πλημμυρισμένα στον Βόρειο Έβρο. 66.000 στρέμματα Πεδίο Βολής στον Κεντρικό Έβρο. ... Του Στέφανου Σιναπίδη Μέλους Οικο...

.
130.000 στρέμματα πλημμυρισμένα στον Βόρειο Έβρο. 66.000 στρέμματα Πεδίο Βολής στον Κεντρικό Έβρο.
...
Του Στέφανου Σιναπίδη
Μέλους Οικολογικής Εταιρείας Έβρου
www.sinapidistef.blogspot.com
.
Από την μία μεριά τα «ουρητήρια» του ποταμού Έβρου και από την άλλη τα «αφοδευτήρια» του Στρατού, και ανάμεσά τους στριμωγμένοι, οι κακόμοιροι οι μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, πολίτες του Διδυμοτείχου και των Λαβάρων σε μία στενή λωρίδα γής, σαν σε ακροβάτες σε τεντωμένο σχοινί, να ατενίζουν απαισιόδοξα το μέλλον τους, περιμένοντας να περάσει ανάμεσά τους και ο «φέρελπις» πετρελαιαγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης για να συμβάλλει επιτέλους και αυτός στην ανάπτυξη; του Νομού Έβρου και των κατοίκων του, ή να μας στοιχειώσει οριστικά οδηγώντας μας, να γίνουμε όχι μόνο τα «αφοδευτήρια» και τα «ουρητήρια» αλλά και η μόνιμη «χαβούζα» της περιοχής. Αυτό το δυσοίωνο μέλλον βιώνουν τελευταία οι πολίτες του Κεντρικού Έβρου και εξεγείρονται μπροστά σε αυτήν την διαμορφωθείσα κατάσταση που σχεδιάστηκε ερήμην των τοπικών κοινωνιών, απογοητευμένοι από τους τοπικούς και κρατικούς φορείς που για μία ακόμη φορά επιδεικνύουν περιφερόμενοι στα μέσα ενημέρωσης την ανεπάρκεια και την προχειρότητά τους, κοροϊδεύοντας τους ιθαγενείς Εβρίτες.
Νοέμβριος 2007.
Ο «υδάτινος εφιάλτης» επέστρεψε στο ετήσιο, τακτικό ραντεβού του με τους κατοίκους του Έβρου. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες που επισκέπτονται την περιοχή μας, χρωστούν αρχικά ένα τεράστιο «συγγνώμη» στον λαό του Βόρειου Έβρου (που και φέτος, δοκιμάζεται σκληρά από τις πλημμύρες), για την παραμέληση και την αναποτελεσματική θωράκισή της περιοχής μας. Οι ευθύνες των καταστροφών του αγροτικού και ζωικού κεφαλαίου, διαχέονται σε όλα τα επίπεδα διοίκησης της πολιτείας και του Νομού, κεντρικής και τοπικής που αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων, για μία ακόμη φορά ανεπαρκής στην προφύλαξη των ανθρώπινων περιουσιών. Αποδείχθηκε ότι μετά τις πλημμύρες του 2005 και 2006, που αποτελούσαν προανάκρουσμα των φετινών, οι παρεμβάσεις που εξαγγέλθηκαν για ενίσχυση αναχωμάτων, διακρατικές συμφωνίες με Βουλγαρία και Τουρκία, ήταν μεγαλοστομίες, παχιά λόγια και ατελέσφορα έως ανύπαρκτα έργα. Να σημειωθεί ότι τα αναχώματα στην περιοχή του χωριού Πετράδες, και όχι μόνο, σύμφωνα με καταγγελίες των κατοίκων, έσπασαν στα σημεία εκείνα στα οποία έγιναν επισκευές φέτος το καλοκαίρι. Ας ευρεθούν και ας τιμωρηθούν επιτέλους, οι υπεύθυνοι εργολήπτες και οι «προστάτες» τους, που έκαναν τέτοιες κακοτεχνίες, θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές και περιουσίες των συμπολιτών μας.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στην εφημερίδα «Επενδυτής», 30.000.000 Euro ξοδεύονται κάθε χρόνο για συντήρηση, επισκευή αποκατάσταση αναχωμάτων και καταβολή αποζημιώσεων στους αγρότες του Νομού Έβρου. Με 150.000.000 Euro από κάθε χώρα (Ελλάδα-Βουλγαρία-Τουρκία) λύνεται διά παντός το πρόβλημα των πλημμυρών του ποταμού. Μήπως κάποιοι θέλουν τις πλημμύρες γιατί ακριβώς ωφελούνται όσο διαιωνίζεται αυτή η κρίση; Μήπως τελικά ο ποταμός Έβρος με τις πλημμύρες του «ξεπλένει» το βρώμικο χρήμα της παραοικονομίας; Η ανεπάρκεια των υπευθύνων, προκαλεί αγανάκτηση στους πολίτες, ενώ η εμφάνισή τους στα μέσα ενημέρωσης, είναι αποκαρδιωτική και υποκριτική.
Οι τοπικοί διαχειριστές των κρίσεων, για μία κόμη φορά αποδείχθηκαν ανίκανοι «στρατηγοί» στον «πόλεμο» ενάντια στα στοιχεία της φύσης. Η πολιτική των «Πόντιων Πιλάτων», δεν πρέπει να μας αποκοιμίσει, αλλά να μας διατρανώσει, στην ανάθεση ευθυνών προς αυτούς, για τις:
1ον τραγικές παραλείψεις της οργάνωσης και εκτέλεσης αντιπλημμυρικών έργων στον ποταμό Έβρο.
2ον της παντελούς έλλειψης διαχείρισης των υδάτινων πόρων και του υδάτινου δυναμικού του Έβρου, Άρδα, Ερυθροπόταμου.
Και να ζητήσουμε επιτέλους την οριστική επίλυση τους.
Χέρι -Χέρι με τον υδάτινο εφιάλτη καραδοκεί και ο χερσαίος εφιάλτης που λέγεται Πεδίο Βολής Διδυμοτείχου και γιγαντώνεται παρά την καθολική αντίδραση των τοπικών κοινωνιών. Οι εθνικοί λόγοι που επικαλούνται μερικοί για την εγκατάσταση του Πεδίου Βολής είναι κενοί επιχειρημάτων. Πως είναι δυνατόν πολυαριθμότερος Στρατός προ 10ετίας στην περιοχή μας να εκπαιδεύονταν άριστα με την προτεραία κατάσταση χωρίς να παρενοχλείται η τοπική κοινωνία, και τώρα λιγότερος Στρατός να χρειάζεται τεράστια έκταση για βολές; Ελπίζουμε οι ιθύνοντες να σταθούν επάξια, προ των ευθυνών τους και να δράσουν ανάλογα για το καλό του τόπου και των κατοίκων του Βορείου Έβρου, για να μην καταστραφεί ολοκληρωτικά η πρωτογενής οικονομία και δυναμιτιστεί η ανάπτυξη του εθνικά ευαίσθητου αυτού, ακριτικού χώρου της Θράκης τόσο από τις φυσικές καταστροφές αλλά και από τις κακές και επιπόλαιες ανθρώπινες επιλογές. Κάποιοι επιτέλους, πρέπει να καταλάβουν ότι τα μεγάλα προβλήματα, δεν εξορκίζονται τελετουργικά, αλλά μόνο με μακροχρόνια και καλά σχεδιασμένα έργα και δράσεις και πάντα με την συναίνεση των τοπικών κοινωνιών
Κάτοικε του Βόρειου Έβρου, στοχοποίησε τους υπευθύνους και απαίτησε το δίκαιο σου.
1) Ζητούμε την άμεση αποκατάσταση και αποζημίωση των πλημμυροπαθών και την άμεση υλοποίηση έργων θωράκισης του Νομού από τις καταστροφικές πλημμύρες.
2) Την τιμωρία των υπευθύνων για τις κακοτεχνίες που παρατηρούνται στα αντιπλημμυρικά έργα.
3) Την άμεση απενεργοποίηση και απομάκρυνση του Πεδίου Βολής Διδυμοτείχου «Ψηλός Στάλος».
Κάποιοι ιθύνοντες πρέπει επιτέλους να καταλάβουν πως οι πολίτες του Βορείου Έβρου δεν έχουν προσβληθεί ακόμη από «πολιτικό Αλτσχάιμερ» και διαθέτουν και μνήμη και κρίση.

3 σχόλια

  1. ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ έξω απ' τα δόντια (αν και μάλλον έχουμε
    γεννηθεί φαφούτηδες) και να εκμεταλλευτούμε το μοναδικό
    καλό ου έχει προκύψει από αυτή την απρόσμενη
    έκθεση ξεσαλωμένου παρακράτους εθνικοφρόνων, θεοσεβάμενων υποκειμένων, που λυμαίνονται εξ επαγγέλματος τους χώρους της Εκκλησίας, της δικαιοσύνης και
    της αστυνομίας. Ποιο είναι, λοιπόν, το μοναδικό καλό
    —θετικό έστω—, από αυτήν την παθητική κατανάλωση
    σκανδάλων; Η υποχώρηση και ο περιορισμός της αυτολογοκρισίας!
    Όταν ξεσκίζεται ο σεβασμιότατος μητροπολίτης και
    περιγράφει τα πάθη των αιμορροΐδων του θηλυπρεπούς
    ποιμνίου του ενώπιον του χριστεπώνυμου πλήθους, όταν
    ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος, ο Σεβασμιότατος, ο Άγιος, ο Μακάριος Κοιλιόδουλος
    δίνει ιερά συστατήρια σε εμπόρους ναρκωτικών, στέλνει συγχαρητήρια στον Παττακό,
    έχει ξεκινήσει την καριέρα του ως γραμματέας της συνόδου του βασιλοχουντικού Ιερώνυμου, του διορισμένου
    από τη χούντα και όχι μόνον, όταν όλα αυτά ξεστομίζονται καθημερινά από τα μέσα μαζικής εξημέρωσης, τότε
    ο φτωχός πλην τίμιος καταναλωτής θεάματος κάνει την
    αυτοκριτική του, και αφού διαπιστώνει ότι πρόκειται για
    πολύ μεγάλο μαλάκα, αναφωνεί: «Κάτω η χούντα των
    δικαστών και των παπάδων!»
    Πατρίς, θρησκεία, σχιζοφρένεια. Δεν είναι χώρα αυτή,
    αράπη μου, οικογενειακή ταβέρνα είναι, με σπεσιαλιτέ
    ψόφια γλώσσα στα κάρβουνα. Το μαχαίρι, όπως είναι
    γνωστό εις τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, θα μπει
    βαθιά στο κόκαλο. Αγρυπνίες, προσευχές, παρακλήσεις,
    έχουνε ραγίσει τα ντουβάρια των ναών και των μονών
    από τις κραυγές και τα βογκητά των αγίων, που ζητούν
    με ασίγαστο πάθος να μπει βαθιά το μαχαίρι στον κόκκυγα:
    «Μπήξε μου βαθιά, σεβασμιότατε, το μαχαίρι σου
    στον κόκκυγα, να λυτρωθώ από την αυτοκάθαρση και
    τον πνευματικό αυνανισμό!» Όποια υπερβολή και να
    ξεστομίσω από το είδος της εργασίας μου ορμώμενος,
    φαντάζει ως τετριμμένη γελοιότητα μπροστά στην υπέρτατη
    ξεφτίλα του υπαρκτού σουρεαλισμού, που ζει και
    βασιλεύει στην ένδοξη πατρίδα μας. Σούμπιτο το παπα-
    δαριό (εκτός από φωτεινές εξαιρέσεις του απλού κλήρου,
    που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) είναι στην υπηρεσία τής
    βαρβαρότητας, κρατώντας υπνωτισμένο το ποίμνιο με
    φόβητρο τις εβραϊκές αρλούμπες για να κάνουν παιχνίδι οι άγριοι καπιταλιστές.
    Δεν δίνει τυχαία, εκ συμπτώσεως,
    συστατήρια ο Χριστόδουλος σε εμπόρους ναρκωτικών!
    Τα δίνει από συναδελφική αλληλεγγύη! Κάνει την ίδια
    δουλειά με τον Βαβύλη, στην ουσία! Ο ένας πουλάει πρέζα,
    κι ο άλλος, το όπιο του λαού. Γι' αυτό, άλλωστε, και
    τον θαυμάζει και τον περιγράφει ως «εξαίρετο Έλληνα με
    χριστιανικάς αρχάς και ζωηρόν χαρακτήρα». Βεβαίως,
    ζωηρόν χαρακτήρα είχε και άλλος αποδέκτης αρχιεπισκοπικών επιστολών: ο σατανιστής Κατσούλας, που το
    ζωηρόν του χαρακτήρος του ξέφυγε λίγο παραπάνω κι
    έσφαξε δυο-τρεις κοπέλες —σιγά το πράγμα— μπροστά
    στο θεόσταλτο μεγαλείο της ομορφιάς του τεκνού. Θου,
    Κύριε, φυλακή που τους χρειάζεται με τέτοια λύσσα που
    κρύβουν ανάμεσα στις φλογισμένες αιμορροΐδες τους.
    Κι ενώ εμείς εδώ ασχολούμεθα με το παπάρι του σεβασμιότατου Αττικής και το χουντικό παρακράτος που
    στήνει ο αρχιεπίσκοπος για να επιβάλει τους δικούς του
    ανθρώπους και να γίνει αυτοκράτορας της ορθοδοξίας
    είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο, στη φίλη και
    εταίρα Ισπανία ετοιμάζονται για δημοψήφισμα εν όψει
    του Ευρωπαϊκού Συντάγματος!
    Σιγά μην ασχοληθούμε κοτζάμ αρχαίοι Έλληνες,
    μπολιασμένοι με τη χριστιανική πρέζα του Αποστόλου Παύλου, με το σύνταγμα των ευρωλιγούρηδων! Τι
    δουλειά έχουμε εμείς, οι περιούσιοι μαυροκέφαλοι, που
    μάθαμε γράμματα στα ανύπαρκτα κρυφά σχολειά (που
    ήτανε τόσο καλά κρυμμένα ώστε δεν τα είδε κανείς
    ποτέ), μ' αυτούς τους λιμοκοντόρους, που δεν ξέρουν
    τι θα πει λούφα, λαμόγια, άρπα-κόλλα, αρπαχτή, ρουσφέτι, μέσον κι όλο αυτό το πλούσιο λεξιλόγιο που έχει
    αντικαταστήσει το πάλαι ποτέ φιλότιμο!
    Πρέπει να τελειώνουμε πάση θυσία, αράπη μου, με
    το έκφυλο και επικίνδυνο παπαδαριό που μας κρατάει
    κλειδαμπαρωμένους στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας
    και μας σφίγγει με το ράσο του Πούτιν, του αδίστακτου
    Ρασπούτιν. Ευτυχώς που ο Χριστόδουλος κρύβει μια
    Βουγιουκλάκη μέσα του, μια Μπέμπα Μπλανς, έχει το
    ψώνιο του star και της περίβλεπτης γκλαμουριάς, κι έτσι,
    μοιραία, δεν μπόρεσε να μας κοροϊδέψει για πολύ! Όταν
    παίζεις κάθε μέρα πρώτη είδηση στα κανάλια ως η απόλυτη ελληνίδα ιεράρχισσα, αλλάζοντας τις βυζαντινές
    τουαλέτες με τα ρουμπίνια, τα σμαράγδια, τα καρύδια
    και τη χρυσόσκονη σαν τα πουκάμισα, τότε οι μέρες σου
    μετράνε αντίστροφα. Το σταριλίκι έχει κανόνες απαράβατους.
    Εκεί που πας για διεθνή καριέρα δίπλα στη Μαντόνα,
    καταλήγεις ν' ανοίξεις πιτσαρία στο Κολωνάκι.
    Ιστορία μου, αμαρτία μου, ράσο μου μεγάλο, είσαι
    αρρώστια μου μες στα σώβρακα και πώς να τα βγάλω!
    Αυτό το βαρβαρικό κόνσεπτ της αμαρτίας για την
    οποία συνεχώς μετανοείς και μετά πάλι προς τη λόξα
    τραβάς, με τρελαίνει, αράπη μου, και ειλικρινά δεν μπορώ να χωνέψω, πώς μετά από αυτή την υπέροχη αρχαιοελληνική μυθολογία με το μισάνθρωπο δωδεκάθεο που
    σεβότανε κι έπαιζε λυτρωτικά με την ηδονή, το ευ ζην
    και τον θάνατο, καταντήσαμε να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας ως πρόβατα, μ' αυτές τις εβραϊκές παραβολές
    της σιωνιστικής υποκουλτούρας.
    Η θυσία του Αβραάμ, η αιμομιξία του Λωτ, ο σοδομισμός και η κτηνοβασία καθημερινό χόμπι στα Γόμορρα
    και σε όμορα χωριά, και εκατομμύρια μουρόχαυλοι με
    τον φόβο και τον τρόμο της εξουσίας του ράσου να παπαγαλίζουν όλες αυτές τις ψυχοφθόρες αρλούμπες που
    βγάζουν Γιοσάκηδες, Βαβύληδες και Καλούσηδες ανώμαλους δικαστές!
    Εμένα που με διαβάζεις, μ' έχει δικάσει για άσεμνο
    τραγουδιστή δικαστής με αλλεπάλληλες καταδίκες για
    οφθαλμοπορνεία, γιατί πήγαινε, λέει, στο Λουτράκι με
    μάσκα και κατέβαζε το μαγιό από κοριτσάκια και αγοράκια και τα χούφτωνε. Ήτανε, όμως, πολύ καλός χριστιανός και δεν είχε χάσει κανέναν εσπερινό.
    Η γνωστή καραμέλα των φοβισμένων μικροαστών, θα ξεστομίσει τη γνωστή μαλακιούλα ότι «αυτοί,
    οι επίορκοι, είναι μειοψηφία. Η πλειοψηφία είναι αγνή
    κι αδέκαστη!» Κουραφέξαλα! Αλλά ας υποθέσουμε ότι
    είναι έτσι, και μια μειοψηφία εκατό δικαστών είναι επίορκοι ανάμεσα στις χιλιάδες. Άμα δεις ένα πινάκιο, έχει
    τριάντα υποθέσεις ημερησίως, επί πέντε ημέρες, εκατόν
    πενήντα υποθέσεις την εβδομάδα, πεντακόσιες το μήνα
    περίπου, πέντε χιλιάδες το χρόνο. Αμα δουλέψει είκοσι
    χρόνια κάθε επίορκος, να τες εκατό χιλιάδες στρεψοδικίες, μάνι μάνι. Γι' αυτό τα γουρούνια καταργήσανε τους
    ενόρκους, γιατί νόμος είναι το δίκιο του Γιοσάκη.
    Μακαριότατε, κατεβείτε από τους πυλώνες! Έχει
    στρογγυλοκαθίσει, ως πείσμων στυλίτης στον πυλώνα
    της εξουσίας, ο μακαριότατος και δεν λέει να το κουνήσει. Ήδη κυκλοφορούνε αφίσες με το γνωστό παιδάκι
    που κατουρούσε το στέμμα, τώρα να κατουράει το καλυμμαύκι! Ιερό και όσιο δεν έχει ο φτωχός λαουτζίκος. Το
    ήθος του αρχιεπισκόπου μάς ήρθε κατακέφαλα όταν απεκάλεσε με θυμό και θράσος «χάχα» ένα κακόμοιρο παιδάκι που δεν είχε σεβαστεί κατά πώς ήθελε το ανέκδοτο
    του ο ποιμενάρχης. Αν τον είχαμε στείλει από τότε από
    κει που 'ρθε, από τη χούντα του ομοϊδεάτη του, Παττακού, δε θα κολυμπούσαμε τώρα στον πάτο του βόθρου!
    Μπουμπούκι ο Τριανταφυλλάκης.
    Ο παραδοσιακός έλληνας μπάτσος, με το γοητευ-
    τικό προκοίλι, το κομπολόι και τη Μεγάλη Ελλάδα ως
    ύπουλη μπίζνα με το μεγάλο αφεντικό της ορθοδοξίας.
    Πνευματικά παιδιά του Χριστόδουλου στρατολογούνται
    ως χαφιέδες και μετέπειτα πράκτορες της ΚΥΠ, αφού
    έχουν εκπαιδευτεί στο εμπόριο της πρέζας, είτε ως ιδεολογία είτε ως ηρωίνη. Από τη Μοσάντ στον Ντε Σαντ
    η απόσταση είναι μικρή, και ο Ραφαήλ με τον Ησύχιο,
    που του χαλάσαμε την ησυχία, ετοίμαζαν site στο 'Ιντερνετ για να πουλάνε το Αγιο Φως από τον Πανάγιο Τάφο!
    Καιρός ν' αλλάξουμε τα συνθήματα. Οι παπάδες πουλάνε την ηρωίνη! Οι μπάτσοι πουλάνε αλβανική φούντα,
    διότι την πρέζα πολλοί εμίσησαν, τη φούντα ουδείς.
    Όλα τα κουμούνια, οι αναρχικοί και οι τρομοκρά-
    τες, κάθε φορά που τελείωνε η Σαρακοστή, αντί για την
    παραδοσιακή μαγειρίτσα μαγειρεύανε τη χολή τους και
    αμαύρωναν το Πάσχα και την Ανάσταση με τις κασσάνδριες εμμονές τους για τη σιλουέτα του αρχιεπισκόπου.
    Αντί για Χριστόδουλο, τον αποκαλούσαν κοιλιόδουλο,
    αλλά είναι γεγονός ότι, μετά από κάθε χριστιανική νηστεία, ο μακαριότατος έβαζε μερικά κιλά στην υπέρογκη κοιλίτσα του.
    Βαφτίζει το κρέας ψάρι, λένε οι κακές
    γλώσσες, και το συνοδεύει μ' αυτό το πανάκριβο κρασί
    που το εισάγει αεροπορικώς από την Ιταλία και κάνει
    μόνο διακόσια ψωροχιλιάρικα το μπουκάλι.
    Αυτά είναι φήμες! Αυτό που ξέρω, είναι το επιδόρπιο.
    Το μενού του Παρασκευαΐδη κλείνει πάντα με μήλο
    δαγκωμένο από το γνωστό φίδι!
    Με το παπαδοστριπτίζ και το δικαστικό τουρλουμπούκι,
    να μην ξεχνάμε ότι η σεμνή και ταπεινή Νέα Δημοπρασία
    συνεχίζει το θεάρεστο έργο της. Το μοναδικό πράγμα που
    ξέρει να κάνει, είναι να θωρακίζει το νομικό οπλοστάσιο
    του Μεταξά και του Παπαδόπουλου με λογοκρισία, εξοντωτικές ποινές και τη γνωστή τρομολαγνική δημοκρατία του κώλου, τύπου Αφγανιστάν, όπου τα περήφανα
    στρατευμένα νιάτα της πατρίδας μας φυλάνε τις φυτείες
    του οπίου. Του οποίου πολιτισμού της μαστούρας, του
    πολέμου και της αποχαύνωσης είμαστε καταναλωτές,
    μηρυκάζοντες τα κινηματογραφικά καλαμπόκια.
    Μ' έναν Τατούλη ξεχνιέμαι. Και μ' έναν παππούλη
    ξεσκίζομαι.
    Αυτές τις μεγαλόστομες παπαριές, αυτές τις λέξεις στη
    σειρά χωρίς νόημα, αυτά τα ξύλινα λόγια που μυρίζουνε
    μούχλα και δωσιλογισμό είναι πάλι που ξεστομίζουνε οι
    συνήθεις μπούληδες και τα φλώρια, που τα πνευματικά
    τους ινδάλματα είναι η Βίσση, τα κοψίδια και το σουβλάκι με πίτα. Πάλι θα μασήσουμε, σύντροφοι καταναλωτές, ότι το μαχαίρι θα φτάσει βαθιά στο κόκαλο, ή να το
    αρπάξουμε και να τους το χώσουμε στον κόκκυγα, μπας
    και λυτρωθούνε από τις πισωγλεντζέδικες εξάψεις;
    Νόμος είναι το δίκιο του μαχαιροβγάλτη.
    Πού είναι αυτός ο Ακρίδας, ο ιεροψάλτης που του έδωσε συγχαρητήρια ο Χριστόδουλος και συμφώνησε ότι
    έπρεπε να δικαστεί η Δόμνα Σαμίου για τα αποκριάτικα;
    Τα ορθόδοξα μπινελίκια των σεβάσμιων ιερέων έχουνε
    εκσυγχρονίσει την επιστήμη της βωμολοχίας και του
    ακατάσχετου κιναιδισμού! Μήπως ν' αλλάξουμε αυτό το
    «ορθοδοξία» και να το κάνουμε «υποκρισία», να 'μαστέ
    πιο κοντά στην πραγματικότητα;

    (Αποσπασμα απο το βιβλιο του Τζιμη Πανουση "Πουστευε και μη Ερευνα",εκδοσεις:opera.2005)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο Πράγματα:

    Εκει πάνω οι ανθρωποι είναι ήρωες καθώς αν και ζουν σε έναν υπέροχο τόπο με φοβερή φύση, ο μόνος που τους σκέφτεται είναι ο Αλλαχ...που τον έχουνε και φατσα καρτα. Μ αυτόν κοιμούνται μ αυτόν ξυπνάνε. Η Ελλαδα είναι πολυ μακριά για εκείνους. Κρίμα γιατί την ελλάδα δεν την έχουμε αναγκη τόσο στην Αθήνα όσο εκεί πάνω. Σ αυτό το πλαίσιο όμως και μόνο εξ αιτίας αυτού, αγαπητέ Εβρίτη που με φιλοξένησες με τον καλύτερο τρόπο για 5 μήνες, ο στρατός είναι ένας από τους σημαντικότερους οικονομικούς αρρωγούς στην αναπτυξη του τόπου σας. Αν ο Ψηλός Στάλος εχει μολυνθεί ή είναι πλέον επικίνδυνος για την υγεία των κατοίκων, να κλείσει και να βρουν αλλο πεδίο βολής. Δυστυχώς όμως πρέπει να είναι κάπου εκεί κοντά πάλι. Αυτή είναι η κατάρα των περιοχών που είναι κοντά στα σύνορα και πρέπει να έχουν στρατιωτικές μονάδες...παγκοσμίως.
    Έχεις δίκιο σε όσα γράφεις. Κρίμα για έναν τόσο ευλογημένο τόπο. Μακάρι να τον πρόσεχαν λίγο περισσότερο οι ψηφοθήρες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά να τα βλέπουν οι καραγκιόζηδες οι δικοί μας, που αφήνουν τους Βούλγαρους να ανοίγουν τα φράγματα και να μας πνίγουν, ρίχνοντας και τα βρωμοαπόβλητα τους μέσα στα νερά. Τα ποσοστά καρκίνου στην περιοχή απο τα βρωμονερα είναι κοινό μυστικό τους!

    Για να μην μιλήσουμε για τα σκοπιανά απόβλητα των λιπασμάτων και των απορρυπαντικών που πετάνε οι σκοπιανοί και έρχονται στην Ελλάδα, οπου είχαν το θράσος να πουν οτι επειδή δεν έχουν λεφτά για βιολογικό καθαρισμό, ή να τα σκάσουμε εμεις, ή να μεσολαβήσουμε να πάρουν κονδύλια!

    Όλοι για τα @@ μας εχουν για να ψηφίζει ο κάθε καραγκιόζης το δικομματισμό το κερατό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *