... .................... Παίρνει ανοικτά θέση υπέρ της επανεκλογής του Στην αρχή, αμέσως μετά την ήττα των εκλογών, έγειρε υπέρ του Ε. Βενι...
Παίρνει ανοικτά θέση υπέρ της επανεκλογής του
Στην αρχή, αμέσως μετά την ήττα των εκλογών, έγειρε υπέρ του Ε. Βενιζέλου. Τώρα όμως πρόκειται να βγει ανοικτά και να τοποθετηθεί υπέρ της επανεκλογής του Γ. Παπανδρέου στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Ο λόγος για τον Μίμη Ανδρουλάκη.
Κλασσικό δείγμα...σοσιαληστή. Όπου φυσάει ο άνεμος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΜΗΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει κανει καριερα σε ΚΚΕ, ΣΥΝ, ΠΑΣΟΚ, ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΓΙΩΡΓΟ...
Αντε περιμενουμε και διδακτορικο σε ΝΔ και ΛΑΟΣ
Το οραμα του Μιμη:
Μια καρεκλιτσα με τεσσερα ποδια κι απο πανω ο καθιστος κωλος του ΜΙΜΗ...
Ευγε βαθυστοχαστε συγγραφεα...
ποντικια χωρις ηθικη,
ΑπάντησηΔιαγραφήανθρωπακια χωρις αναστημα.
Ευγε πονηρε πολιτευτη.
Αει σιχτιρ αγωνιστη του κωλου.
αντε μετα να παρει σειρα και το αλλο μπουμπουκι,η Μαρια ντεεε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να πασπαλισει την επιλογη της με αρκετη θεωρητικη μπουρδολογια.
Τι περιμένεις απο παλιανθρώπους που περιφέρονται από κομμα σε κομμα και "ΚΟΛΑΚΕΣ ΠΛΟΥΣΙΩΝ". Εάν ο ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ είχε ελάχιστη ποσότητα ηθικης θα είχε στηριξει τον ΓΙΩΡΓΟ από την πρωτη στιγμή, Τον στηρίζει τώρα που είναι φανερό ότι ο ΓΙΩΡΓΟΣ κερδιζει το ματσακι ανετα και χωρις να ιδρωσει,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΜΗΣ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ
na toys xaireste tetioys dianooymenoys syntrofoi!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε διαπιστώσει έως τώρα μια σαφή θέση του Μίμη και πράγματι μας προβληματίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 2004 ο Γιώργος κόντρα σχεδόν στο σύνολο του κόμματος, τον τοποθέτησε στο ψηφοδ. Επικρατείας,μαζί με τον Μάνο,Ανδριανόπουλο και Δαμανάκη.
Ηταν η έποχή της περίφημης συνάντησης Σοσιαλδημοκρατίας και Φιλελευθερισμού.Το αποτέλεσμα βέβαια δεν ήταν το αναμενόμενο και ΄χρεώνεται και στον ίδιο τον Γιώργο.Έδειξε όμως τις προθέσεις του Γ.Π,για ρήξεις και φυγή μπρος τα εμπρός.
Ο Μίμης δεν έπρεπε να "χαρίσει" τον Γιώργο σε κάποιους άλλους.
έπρεπε από τη αρχή να είναι δίπλα του.
Mια φορά πουλητάρι, για πάντα πουλητάρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αφεντικό του ο Σωκράτης το πήρε γραμμή ότι ο χοντρός ξεφούσκωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η Γκούφη Γεννηματά υπέρ του Γιωργάκη είναι! Όλα τα παιδιά δουλεύουν για τον Καραμανλή, μπράβο τους.
Δεν νομίζω ότι ο Μίμης απαομακρύνθηκε ποτέ από τον Γιώργο. Όπως λέω και στο blog μου κάτω τα χέρια από τον Μίμη...η μόνη πιθανότητα ατάκας στο ΠΑΣΟΚ σήμερα. Τόσο ξενέρωτο έχει γίνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.sotiris-koukios.blogspot.com
Α ρε ανιστορητα Πασοκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν ΝεοΔημοκρατης χαιρομαι αφανταστα που μαλλον βγαινει ο Γιωργακης, αλλα σαν Ελληνας πολιτης θλιβομαι για την καταντια μας. Δεν ειναι δυνατον να υπαρχουν νοημονες ανθρωποι που προτιμουν να μην βγει το κομμα τους στην εξουσια, προτιμωντας εναν ηλιθιο για αρχηγο.
Χθεσινο γκαλοπ για τον καταλληλοτερο πρωθυπουργο Καραμανλης 47%, Γιωργακης 31%.
Σας ευχαριστουμε απο τα βαθη της καρδιας μας!
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλες τις δημοσκοπήσεις ποιοτικά προηγείται ο Βαγγέλης (καλύτερη αντιπολίτευση, καλύτερος πρωθυπουργός κλπ.) αλλά θα ψηφίσουν Γιώργο. Ξέρετε γιατί? Απαντάνε και οι Νεοδημοκράτες, οι οποίοι βλέπουν τον Βαγγέλη ως κίνδυνο και ψηφίζουν, μαζί με τους ανεγκέφαλους Πασόκους, τον Γιωργάκη για να μακροημερεύσει ο Καραμανλής στην κυβέρνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κόλπα με "μέλη και φίλους" θέλουν και επιδέξιους οργανωτές για να μην πέσουν στη δική τους λακούβα που έσκαψαν για να αναδείξουν το μεγάλο (τι μεγάλο, τάπα είναι) αρχηγό Γιωργάκη!
προτιμώ το μίμη με τον παπανδρέου παρά το νεονακη το μπιστη τον παχτα τον παπαντωνιου
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πασοκ ειναι κινημα ρε
δεν ειναι χρηματηστήριο
ΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΑΛΕΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΗΔΗ...
Ευτυχώς. Δεν ξέχασε ότι είναι αριστερός, σε αντίθεση με πολλούς άλλους.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Αν κάποιοι παρεξηγηθούν με το μήνυμα, ας πιουν ξίδι. Τι να κάνουμε, δεν είναι δυνατόν όλοι να συμφωνούν, επιλέγοντας εύκολα θύματα γα κράξιμο. Η ομοφωνία άλλωστε είναι άκρως ανησυχητική)
με το γιαννο
ΑπάντησηΔιαγραφήμε τον παχτα
το νεονακη και τα αλλα παιδια
προχωραμε στην κουταλα
οπως καναμε και παλια
για σου μπενυ σοσιαληστη!!!!
με το εθνος
με τα νέα
με το βήμα και τα κανάλια προχωραει ο μπακατσέλος όπως εκανε και παλια!!!
αποστασια δηλαδη
εσυ που μας λες ανεγκεφαλους τους πασοκους γιατι προτιμας το βενιζελο???? γιατι μαλλον για εκσυχρονιστακι σε κοβω
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν κανετε ενα κομμα με τη ντορα να ειστε ολη η οικογενεια μαζι????
Ο Ανδρουλάκης είναι μεγάλος κωλοτούμπας. Όταν έφυγε από το ΚΚΕ θυμήθηκε ξαφνικά να γίνει οπαδός και έδινε συνεντεύξεις στο ΦΩΣ με τίτλο "Με διώξανε απ' το ΚΚΕ γιατί ήμουν Ολυμπιακός!" Μετά άρχισε τις κωλοτούμπες στον Κόκκαλη και κατόπιν στο Σημίτη για να τον κάνει υπουργό. Τώρα πήγε να στηρίξει τον Βενιζέλο διότι νόμιζε ότι θα κερδίσει και τα μάζεψε βλέποντας ότι βγαίνει ο Γιώργος. Ευτυχώς για το Συνασπισμό, γλιτώσαμε απ' αυτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Μίμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιά το ΠΑΣΟΚ υπάρχει
μόνο ένας δρόμος.
Της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
Δεν μπορώ να σε φανταστώ
π.χ.δίπλα στους υποκριτές.
Ο ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΈΝΟΣ καναλιών κ.Κουλούρης περιφέρεται διαμαρτυρόμενος ότι δεν ξέρει ...υπονομευτές και η κ.Μιλένα κατηγορώντας τον Παπανδρέου
λέγοντας ότι εκείνη τα έδωσε όλα. Το ερώτημα είναι σε ποιούς έδωσε
και από ποιους πήρε.
Το ήθος της τέως κ.Συγγελίδου ξεχειλίζει και διδάσκει...
mia citroen kai gia emas kiria milena mas, oxi mono sthn e.a
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε τι ωραία ασφάλεια παρέχει η ανωνυμία, λες ότι βλακεία σου κατέβει στο κεφάλι χωρίς κανένας να μπορεί να σου απαντήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρότεινα στον ιδιοκτήτη αυτού του blog να απαγορεύσει τα ανώνυμα σχόλια.
baronos
Δημοσκοπήσεις και πράσινα (τώρα τι απόχρωση...) άλογα. Η μόνη σημαντική (σε σχέση με το εκλογικό σώμα) ερώτηση είναι : Θα ψηφίσετε και αν ναι ποιον θα ψηφίσετε; (μόνο στο Παρόν την είδα) Τα υπόλοιπα είναι στα πλαίσια του Πρετεντέρειου "εκκρεμούς" ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερίπτωση ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστον στους παροικούντες
την Ιερουσαλήμ οτι η CIA έκανε τις
πιο πετυχημένες της στρατολογήσεις
απο τον χώρο της Αριστεράς, την
εποχή του Πολυτεχνείου. Κάνει μπαμ,
και δεν είναι η πρώτη φορά.
Ποιον φοβαται η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ?
Απο τους τρεις υποψηφίους, απολύτως
κανέναν. Για να είμαι ειλικρινής
δεν θα το έλεγα αυτο και για τον
Μπένυ, εαν δεν είχε κάνει τα δυο
θανατηφόρα επικοινωνιακά λαθη,
Ζάππειο και καφές Ρέλου.
Η Νέα Δημοκρατία, υπο Κώστα Καρα-
μανλή τουλάχιστον,λαμβανομένου
υπ όψιν οτι θα ψηφίζουν και οι
Ελληνες του εξωτερικου, τον μονον
που μπορει να φοβηθεί είναι ο
Χρυσοχοιδης ,έχει μεγάλη διεισδυση
στην απο εδω πλευρα, ταυτοχρονα
ειναι και γατα και μπορεί να κρατή- σει και απο την αλλη.
Εαν και το αλλο ακρο δεν εχει μεγα-
λη σημασια, διοτι το balance οσο
παει θα γερνει προς τα κεντροδεξια.
Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗΣ
Βλέπεις τα ΓΑΠάκια όλα μαζί εκεί, φωφωπετσαλνικοπαπουτσήδες και σε πιάνει η καρδιά σου. Ομάδα της ήττας και της μπουρδολογία, οπαδοί της μιζέριας και της δεύτερης θέσης. Παναθηναϊκοί! Ντροπή τους. Ντροπή μου που σύρθηκα και τους ψήφισα πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμάδα της ήττας και της μπουρδολογία, οπαδοί της μιζέριας και της δεύτερης θέσης. Παναθηναϊκοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχαχαχαχαχαχα, απο τα καλυτερα
kai meta ton mimi ,na parei thesi kai h mimi.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 06.12,
ΑπάντησηΔιαγραφήμη βρίζεις τα ποντίκια.
Μην ξεχνάς οτι ανάμεσά τους είναι και ο Μίκυ Μάους και ο Ρατατούης.
Ο Μίμης ούτε εκεί έχει θέσει. Μήπως κάπου στα ερπετά μπορεί να βρεί στέγη;
ΠΑΝ.
Φίλε 06.12,
ΑπάντησηΔιαγραφήμη βρίζεις τα ποντίκια.
Μην ξεχνάς οτι ανάμεσά τους είναι και ο Μίκυ Μάους και ο Ρατατούης.
Ο Μίμης ούτε εκεί έχει θέση.
Μήπως κάπου στα ερπετά μπορεί να βρεί στέγη;
ΠΑΝ.
Kαι μετα το
ΑπάντησηΔιαγραφήΜIMH να παρει θεση και η MIMH.
προτιμώ το μίμη με τον παπανδρέου
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρά το νεονακη το μπιστη,τον παχτα, τον παπαντωνιου, την Μιλένα και τον Σιμητη (καλώς ως διαχειριστής αλλά πες μου ενα προοδευτικό μέτρο που πήρε για τον λαό).
Να φύγουν όσοι έφαγαν όπως ειπε η ΒΑΣΩ
Ο Μίμης προλαβαίνει να ξαναλλάξει άμα ξαναγυρίσουν τα γκάλοπ
ΑπάντησηΔιαγραφήO MIMH ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΩ ΕΓΩ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΚΚΑΛΗΣ.."ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟΣ"
TO ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ,
ΔΕΚΑΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ..
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ
ΑΓΓΛΙΑΣ.
ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΕ ΜΠΕΝΙ-ΦΟΥΣΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΕΡΔΙΣΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΠΤΩΜΑ,ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
ΜΕΤΑ ΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΙΣΕΙΣ
ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
Ο ΒΛΑΚΑΣ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
Quiz για αδελφούς Πασόκους:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λαλιώτης τι σχέση έχει με τον Λαμπράκη;
1. Του κουβαλάει τις βαλίτσες.
2. Είναι φίλοι από χρόνια.
3. Ο ένας λέει και ο άλλος επαναλαμβάνει.
4. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την ιδιαίτερη σχέση τους.
Η ΛΑΛΙΩΤΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΑΙΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ...ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Η ΛΑΛΙΩΤΑ.
ΠΟΥ "ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ"..
ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΗΘΙΚΟΥΣ
ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΔΩΣΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ.
ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ,ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ,ΞΟΦΛΗΜΕΝΗ
ΛΑΛΙΩΤΑ.
EΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ.
ΝΤΑΒΑΔΩΝ,ΜΜΕ,ΣΗΜΙΤΗ.
ΜΠΡΑΒΟ
ΡΙΣΚΑΡΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ.
ΟΥΤΕ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΒΡΑΧΟΛΙΑ...
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ.
Ν.NIKOΛΑΟΥ,ΠΡΩΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ..
ΓΡΑΦΕΙ.
«Τα εκδοτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα που το 1996 είχαν προωθήσει στην πρωθυπουργία και στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ τον Σημίτη έβλεπαν έντρομα την επερχόμενη συντριβή του ΠΑΣΟΚ… Ήταν τόσα πολλά αυτά που διακυβεύονταν στις εκλογές του Μαρτίου του 2004, ώστε τα συμφέροντα αυτά, αδίστακτα και ψυχρά σαν τους εκτελεστές, απέλυσαν εν μια νυκτί τον Σημίτη και οργάνωσαν τη διαδοχή του από τον κ. Γ. Α. Παπανδρέου. Ούτε δαχτυλίδι λοιπόν ούτε σταυρός μαρτυρίου, απλώς μια απροσχημάτιστη συναλλαγή για να διασφαλισθούν προνόμια που κινδύνευαν…Αμέσως μετά την ήττα του Μαρτίου του 2004, όταν τα εκδοτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα είδαν ότι δεν τους βγήκε η παρέμβαση και κυρίως όταν προϊόντος του χρόνου διαπίστωσαν ότι ο Γ.Α.Π. ήταν ένας έντιμος ηγέτης και δεν ήταν διατεθειμένος να παίρνει γραμμή άρχισαν να τον υπονομεύουν συστηματικά …».
ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΤΑΒΑΤΖΩΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ.
ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ...
ΜΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ?
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ..
ΞΕΦΤΙΛΑ..
Μα καλά, περίμενε κανείς στα σοβαρά να μην στηρίξει ο Μίμης το ΓΑΠ? Βλέπω όμως ότι έτσουξε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΠΕΝΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ..
Ο ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΓΙΝΕ ΑΡΝΑΚΙ.
Μα καλά, περίμενε κανείς στα σοβαρά να μην στηρίξει ο Μίμης το ΓΑΠ? Βλέπω όμως ότι έτσουξε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΒΑΙΩΣ ΜΑΛΑΚΑ..
ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΑΜΑΝΑΚΗ, ΜΙΜΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΝ ΙΣΩΣ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΟΥΝ..
ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΛΟΓΙΚΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ
ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΡΕ 1:53
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΔΕΣ ΝΑ ΕΠΑΘΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΤΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ;
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΕΡΝΑΝΕ -ΚΑΙ- ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΡΞ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΦΑΝΕΙΑ..
ΤΩΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ..
What? παει να πει .."αριστερος"???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι παει να πει .."αριστερος"???
Και .."προοδευτικος"???
Δηλαδη ενα βλημα που ξερω ,και που εμαθε να οδηγει .."ποδηλατο" στα 30 του ,"μπηκε" στο ΚΚΕ και μου δηλωνει ..."αριστερος" και προοδευτικος!!
Ρε για καθηστε καλα!!!
Δεν μπορει καποιο διανοητικο καθυστερημενο να .."γραφετε" στην πασοκοσκυλια! η στο στο ΚΚΕ΅η στο ΣΥΝαρχιδι! και αυτοματα να παιρνει το .."τιτλο" του .."αριστερου" ,"προοδευτικου" και .."δημοκρατικου"!!!
Ημαρτον!
Αει στο διαολο βρυκολακες,επιτελους!!!
τζων
ΡΕ 1:53
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΔΕΣ ΝΑ ΕΠΑΘΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΤΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ;
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΕΡΝΑΝΕ -ΚΑΙ- ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΧΑΖΟΥΛΙΝΟ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ..
ΕΝΑΣ ΑΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ Ο
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ.
ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΟΜΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΙΤΑΚΟ
ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ.
Γεια σου Μιμη θρυλικε! Μπορουν να σε εχουν εμπιστοσυνη ολοι. αφου εβριζες και δικαζες στο δικαστηριο τον πατερα ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ τωρα εισαι με τον καινοτομο ηγετη(συνεπικουρουμενο απο μοντερνα μυαλα οπως ΛΙΒΑΝΗς, ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ, ΧΑΡΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ και ολο το συνδικαλιστικο αηδιασμα. Α γαμησου μαλακα Μιμη! Αγοραζα σαν ηλιθιος και τα βιβλια σου!!! Α ΓΑΜηΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΥΙΖ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΛΟΦΥΛΑΔΕΣ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ?
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ"...
ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ..
ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΕΡΔΗ..
ΧΑΧΑΧΑ
ηρεμηστε παιδια εγω μενω πιστος
ΑπάντησηΔιαγραφήστι ιδεες μου..
δεν ειμαι με κανεναν πραγματικα.
ειμαι υπαλληλος του κοκκαλη.
μιμης
TO ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ,
ΔΕΚΑΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ..
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ
ΑΓΓΛΙΑΣ.
ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ,
ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ
ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ.
ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΑΜΕ ΩΣ ΧΩΡΑ..
ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΥΛΙΚΗ ΒΑΣΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΠΑΣΟΚ-ΛΗΣΤΕΣ.
Η ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή...................
Σήμερα συμπληρώνεται ένας μήνας από τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου. Ενας μήνας και το ΠαΣοΚ έχει απορροφηθεί σε εσωκομματική αναμέτρηση, η οποία το μόνο με το οποίο δεν ασχολείται είναι η αποδοκιμασία που του επεφύλαξε ο λαός απέναντι στη «χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης».
Αυτό είναι κατανοητό για την πλευρά Παπανδρέου. Από τη στιγμή που ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ δεν θεώρησε σκόπιμο να αναλάβει εμπράκτως τις ευθύνες της ήττας είναι περίπου υποχρεωμένος να αποσιωπά το γεγονός. Να συμπεριφέρεται, δηλαδή, σαν να μην έγιναν εκλογές και σαν να μην πήρε το ΠαΣοΚ το χειρότερο ποσοστό των τελευταίων τριάντα χρόνων. Ετσι, μιλάει για «τομές», «συγκρούσεις» , «αυτονομίες» και άλλα ηρωικά αλλά δεν λέει λέξη για την ταμπακέρα. Συμπληρωματικώς, η αποσιώπηση εμπλουτίζεται με μια επιχείρηση μετακύλισης ευθυνών σε διάφορους «υπονομευτές» και «εξωθεσμικούς». Η στάση αυτή δεν είναι ιδιαιτέρως αξιοπρεπής αλλά μπορεί να αποδειχτεί αποτελεσματική.
Για την ταμπακέρα, όμως, δεν μιλάει ούτε η πλευρά Βενιζέλου και αυτό είναι λιγότερο κατανοητό. Στο κάτω κάτω ο βουλευτής Θεσσαλονίκης μπορεί να έκανε όλα τα λάθη του κόσμου μετά τις 16 Σεπτεμβρίου αλλά δεν φέρει καμία ευθύνη που το ΠαΣοΚ σε τριάμισι χρόνια έχασε 400.000
ψηφοφόρους. Παρά ταύτα μιλάει για πολλά, μιλάει για όλα και κυρίως για τον εαυτό του, αλλά ακόμη δεν έχει αναδείξει την ευθύνη του Παπανδρέου για την ήττα.
Αυτή η ευθύνη, όμως, είναι κρίσιμη. Αν το ΠαΣοΚ δεν ηττήθηκε ή αν ο Παπανδρέου δεν φταίει, τότε δεν συντρέχει λόγος αλλαγής αρχηγού και προφανώς ούτε υποψηφιότητας Βενιζέλου. Η υποψηφιότητά του αποκτά υπόσταση όχι επειδή είναι καλός ο ίδιος αλλά μόνο αν απέτυχε ο προηγούμενος. Σε μία από τις πρώτες μετεκλογικές συνεντεύξεις του ο Βενιζέλος μίλησε για «το ρεύμα του αυτονόητου». Η βασική ιδέα είναι σωστή αλλά με δύο προϋποθέσεις. Πρώτον, ότι στην πολιτική δεν υπάρχουν αυτονόητα, όλα πρέπει να αποδεικνύονται από την αρχή. Δεύτερον, ότι το αυτονόητο της κοινωνίας δεν ταυτίζεται απαραιτήτως με το νιτερέσο του Πολυζωγόπουλου.
Συνεπώς το αυτονόητο δεν αρκεί- το καταγράφουν όλες οι δημοσκοπήσεις... Καλώς ή κακώς, η εκλογή αρχηγού στο ΠαΣοΚ είναι μια επιλογή μεταξύ δύο προσώπων. Ούτε διαγωνισμός προσόντων ούτε επιβράβευση δεξιοτήτων ούτε καν άσκηση λογικής.
OΒενιζέλος πασχίζει εδώ και έναν μήνα να αποδείξει ότι είναι καλύτερος όλων. Περιττό και μάλλον παρακινδυνευμένο. Του αρκεί να αποδείξει ότι είναι καλύτερος από τον Παπανδρέου. Χρησιμότερο και ενδεχομένως ευκολότερο.
''PASOK poisonous''
ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΟΙΑΖΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ
ΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ.
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΒΟΥΝ ΤΟ 99
ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ.
ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.
ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ..
ΟΜΟΙΩΣ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ,ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΗ
ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ
ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑ.
ΠΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ..
Και βλεποντας αυτο το ..ανδρουλακη...γαμωτο μου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομιζω οτι ντε και καλα εχει "σωας τας φρενας"!!
Ημαρτον!
Ρε παιδια! νομιζω οτι τον εχει βαρεσει η μαλακια στο κεφαλι!
Ρε μιλαμε! ο τυπος δεν στεκει καλα..
Ασε και που .."κατασκευαστικως" δεν λεει και πολλα πραγματα.
Ρε μιλαμε! πολυς λογος για το τιποτα!
Ασε ρε μισοριξια! αει γαμισου!
ρε αει γαμισου λεμε! σκατοοοοο!
Ακους εκει ! να ασχολουμαστε με το ανδρουλακηηηη!
Ημαρτον!!
Σιου ρε κομπλεξικε,ανεραστε και αγαμητο λαζανι!!!
τζων
ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
ΕΙΝΑΙ
ΛΗΣΤΕΣ Η ΣΥΝΕΤΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΣ?
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΟΣΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ
ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΘΑ ΣΥΡΙΚΝΩΝΕΤΕ.
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ 21 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟ!!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΑΤΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΥΣΙΑ!!
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Η ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΝΑ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ
_____________________________
ΟΣΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΧΑΝΕΤΕ..
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΑ
ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ..
ΜΙΑ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΛΗΣΤΩΝ.
ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΟΧΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ.
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ 21% ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟ!!!ΤΟ ΑΥΞΗΣΑ ΑΛΛΟΥ 2% ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ Ο ΦΠΑ!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΑΤΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΥΣΙΑ!!
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Η ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΝΑ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ
_____________________________
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ 21% ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟ!!!ΤΟ ΑΥΞΗΣΑ ΑΛΛΟΥ 2% ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ Ο ΦΠΑ!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΑΤΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΥΣΙΑ!!
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Η ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΝΑ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ
Υ.Σ.: OΣΟ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!
Πολύς κόσμος τώρα θα πάρει θέση υπέρ του Γιώργου, τώρα που υποψιάζεται την επικράτησή του. Δεν είμαι σίγουρος ότι ο Ανδρουλάκης είναι αυτή η ιστορία. O Ανδρουλάκης είναι παλιός κομουνιστής, ψήνει και ψήνεται. Kαι ο Bενιζέλος με τη στάση του δεν έψησε κανέναν ούτε για το βασικό: την ικανότητά του να κερδίσει. Kάτι που ο Ανδρουλάκης, μεταξύ άλλων, είχε θέσει και ως προϋπόθεση. Για πολλούς θα μπορούσα να πω πάνε όπου πάει ο άνεμος, αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήTI NA KΛΕΨΩ ΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΩ,ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΩ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ..
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΝΕΟ ΠΛΟΥΤΟ.
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ 21% ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟ!!!ΤΟ ΑΥΞΗΣΑ ΑΛΛΟΥ 2% ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ Ο ΦΠΑ!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΑΤΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΥΣΙΑ!!
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Η ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΝΑ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ
Υ.Σ.: OΣΟ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!
2:31 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!
Ε Ι Μ Α Ι Π Ο Υ Σ Τ Η Σ !!
ΓΑΜΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ!
ΔΙΨΑΕΙ ΓΙΑ ΧΥΣΙΑ!
τζων
Εγω ψηφιζω Γεωργιο Α. Παπανδρεου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει συντροφοι και σεις να κανετε το ιδιο.
Για να φυγει η δεξια κυβερνηση του Καραμανλη.
Ο Βενιζελος ειναι καλος αλλα δεν κανει για το Πασοκ,το πανελληνιο Σοσιαλιστικο Κινημα.
Ειναι παρασανταλος και αηδιαστικος.
babis
TO ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ,
ΔΕΚΑΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ..
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ
ΑΓΓΛΙΑΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΥΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ...
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:33 μμ
==
Πουστακο,κανε οτι θελεις.
Αλλα βαλε αλλο "νικ" !
Δεν θα σε ξαναγαμισω ,στο ειπα!
τζων
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ 21% ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟ!!!ΤΟ ΑΥΞΗΣΑ ΑΛΛΟΥ 2% ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ Ο ΦΠΑ!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΑΤΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΥΣΙΑ!!
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Η ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΝΑ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ
Υ.Σ.: OΣΟ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ?
ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΘΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ!!
ΕΓΩ ΘΑ ΠΙΝΩ ΤΑ ΧΥΣΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ NICK MOY!!
τζων
Εγω είμαι ο πούστης παιδια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην τον ακούτε!
Εμένα γαμήστε με!
Ο κώλος μου είναι ανοιχτος στον καθενα σας!
τζων
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:38 μμ
==
Χα! ΚΟΓΙΟΤακι μου,στο ειπα ,πουτσο απο μενα δεν ξαναχεις..
Στο λεω ακομα μια φορα.
Καταλαβε το.
τζων
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:37 μμ
==
Αλλα βαλε αλλο "νικ" στο λεω ξανα!
Εγω ειμαι ο γνησιος πουστης εδω μεσα!
Εμενα θα γαμανε και θα με χυνουν!
τζων
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:41 μμ
==
Χα! ΚΟΓΙΟΤακι μου,στο ειπα ,κωλο απο εμενα δεν θα εχεις..σημερα παιρνω τους πουτσους απο το στομα.
Και το λεω ακομα μια φορα.
Καταλαβε το.
Μονο εμενα θα γαμανε
τζων
Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ 21% ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟ!!!ΤΟ ΑΥΞΗΣΑ ΑΛΛΟΥ 2% ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ Ο ΦΠΑ!!
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΜΑΤΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΥΣΙΑ!!
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Η ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΝΑ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΟΥ
Υ.Σ.: OΣΟ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:41 μμ
==
Καλα ρε πουστακι..
Πουστηδες και παληκαρια γινηκαμε μαλλια κουβαρια.
τζων
Θα ψηφισω Γεωργο Α.Παπανδρεου,γιατι ειναι χαζος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαζους χρειαζομαστε στην πολιτικη .
Οι χαζοι ολοι μαζι Γ.Α.Π
babis
Και οι δυο "Τζων" εισαστε πολυ μαλακες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφηστε το blog ησυχο και πηγαινετε να διαβασετε τα μαθηματα σας. Η Γ' Δημοτικου ειναι αρκετα δυσκολη.
ARKETOI APO MAS, EXOYN KSEFIGEI.KATARXIN MESA APO TIN ANONIMIA VRIZOYN. OPOIOS EXEI TA KOTSIA VRIZEI STA ISIA KAI OXI MESA APO EDO. KAI DEN ANAFEROMAI MONO SE OSOYS RIXNOYN BINELIKIA, ALLA KAI SE OSOYS KANOYN POLITIKES ANALISEIS. ELEOS. OLOI EXOYME GINEI KSEROLES EITE AFORA THN POLITIKI EITE TO PODOSFAIRO, EITE THN KATHIMERINOTITA MAS. OLOI KSEROLES... OLOI EXOYME PLIROFORIES KAI TETOIA. GEIA SAS KSEROLES
ΑπάντησηΔιαγραφήτζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:44 μμ
==
Καλα ρε παλικαρι..
Θες να μου κλεψεις την πελατεια;
Θες να σε ξεμαλλιασω;
Θα σου βγαλω το μαλλι τριχα τριχα!
Δε θα μου παρεις πουτσους μεσα απο τον κωλο μου!
Εχω καυλωσει ασχημα εδω μεσα.
Θελω να με γαμανε συνεχεια!
τζων
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΛΑΣΕ ΜΑΣ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ
Δεν ειμαστε 2 "τζων" τρεις ειμαστε αλλα ενας ειναι ο γνησιος πουστης..εγω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αλλοι απλα δεν ξερουν τι τους γινεται και προσπαθουν να μου παρουν την πελατεια που με τοσο κοπο και γαμησι στον κωλο μου εχω αποκτησει εδω μεσα τοσο καιρο!
Εγω ειμαι η ξεφωνημενη παιδια!
Γαμηστε μονο εμενα!
τζων
2:51 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η prasinoskosmos είπε...
στο δικο σου blog, διορθωσε αν θελεις κατι. Οι εκλογες ειναι στις 11 Νοεμβρη και οχι 11 Οκτωβρη
sas parakalo i grana pleon kopike kai to nero prepei na ftasei stin ksakona..alla kai sthn malakasa to idio egine. Kapos etsi mou akougonte ola auta peri diaforetikis thesis ideologias ktlp mesa sto PASOK den peirazei emeis edo stin agglia mia xara apername me tin NDOULA alli kai tris alli gia tous ellines pou zoune sthn ellada
ΑπάντησηΔιαγραφήQuiz για αδελφούς Πασόκους:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λαλιώτης τι σχέση έχει με τον Λαμπράκη;
1. Του κουβαλάει τις βαλίτσες.
2. Είναι φίλοι από χρόνια.
3. Ο ένας λέει και ο άλλος επαναλαμβάνει.
4. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την ιδιαίτερη σχέση τους.
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://orapasok.blogspot.com/
http://orapasok.blogspot.com/
http://orapasok.blogspot.com/
http://orapasok.blogspot.com/
http://orapasok.blogspot.com/
http://orapasok.blogspot.com/
ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΑΣΕ..
Η ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ_ΛΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ.
ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΒΡΗΚΑΝ
ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΜΕΓΚΑ_ΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.
OI NTABAΔΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ,ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΝ ΣΤΗΝ "ΜΑΙΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΗ
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ"
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΑΝ ΤΑ ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ..
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ
ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ,ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ
ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΒΙΑ..
ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΙΝΤΙΑΚΗ
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΗΤΑΝ ΟΙ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ..
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΝΤΑΒΑΔΕΣ
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2:57 μμ
==
"τζων" ειναι πολλοι.
Τζων πουστης εισαι εσυ ο ενας και μοναδικος.
Να ξερεις τους πουστηδες δεν τους παω..
Εγω ειμαι φυσιολογικος,δεν παω τα "ιδιαιτεροτητες"..
Σου τοχω ξαναπει πουστακι..
Κανε οτι θελεις το κωλαρακι σου..
Για μενα θα εισαι πουστης,,ουτε "ιδιαιτεροτης" ουτε "ελευθερη εκφραση των ..προτιμησεων" ..
Θα εισαι πουστης.
Και θα πεθανεις πουστης.
Τραβα εσυ ακομα και στο ..εφετειο ,τραβα και στο ..που..καστηριο ανθρωπινων δικαιωματων..
Πουστης εισαι και πουστης θα πεθανεις..
τζων
PAEI OPOS FISA O AERAS.
ΑπάντησηΔιαγραφήτζων
ΑπάντησηΔιαγραφή3:34 μμ
==
"τζων" ειναι πολλοι πουστηδες.
Αλλα μεγαλύτερο ανοιγμα στον κωλο μονο εγω το χω.
Να ξερεις τους πουστηδες δεν τους παω..Θελω μονο straight να με γαμανε!
Εγω ειμαι φυσιολογικος πουστης..
Σου το χω ξαναπει..
Κανω οτι θελεις το κωλαρακι μου..
Για μενα θα είμαι ο μεγαλυτερος πουστης που υπαρχει στο press-gr
και θα πινω χυσια απο τον κωλο και το στομα μου!
Θα ειμαι πουστης.
Και θα πεθανω πουστης.
Πουστης ειμαι και πουστης θα πεθανω..
τζων
Λοιπον, επιτελους ας σταματησει αυτη η διαμαχη μεταξυ τζων..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι ξερουν οτι ενας ειναι ο τζων και ειναι πουστης...
Αλλωστε ολοι εδω μεσα του χουν ξεσκισει τον κωλο του!
Τον εχουνε χυσει στο στομα και ολα τα υπολοιπα που ενας πουστης θελει..
Οποτε απο την στιγμη που υπαρχει υπογραφη "τζων"
σημαινει "Ε Ι Μ Α Ι Π Ο Υ Σ Τ Η Σ"
Ρε τζων σταματα να παριστάνεις πως ειστε πολλοι για να σου ριχνουν πολλαπλασια γαμησια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλα ζητα απο τον καθενα να σε ξεσκισει επι 3 .....
Τι να κανω ρε παιδια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαμησι θελω και εχω τρελαθει στην διψα για χυσια!
Οποιος προσφερει την ψωλη του στηνω κωλο και ας ερθει..
Αφου το ξερετε ολοι εδω στο press-gr ποσο ξεφωνημενη γαμωπουστρα ειμαι...
τζων
Πουστης εγγενηθηκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠουστης θε να πεθανω
τζων
Ρε τζων σταματα να παριστάνεις πως ειστε πολλοι για να σου ριχνουν πολλαπλασια γαμησια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλα ζητα απο τον καθενα να σε ξεσκισει επι 3 .....
Όπως είπε ο κ. Παναγόπουλος, η συζήτηση στο ΠΑΣΟΚ δεν έχει εστιαστεί ακόμα στα πολιτικά ζητήματα και κυρίως στο τι απαιτείται για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ, ενώ τόνισε ότι πρέπει να σταματήσουν να μιλούν οι αυτόκλητοι υπερασπιστές της μιας ή της άλλης επιλογής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ο κ. Παναγόπουλος είπε ότι παρά τις «φιλότιμες προσπάθειες που γίνονται στα δελτία των 8», το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να χειραγωγηθεί από κανένα.
«Η κατανόηση των αιτίων της εκλογικής ήττας, προϋπόθεση για μια ελπιδοφόρα προοπτική» είναι η πρώτη από τις δέκα θέσεις και σε αυτό το σημείο ο κ.
Παναγόπουλος έκανε λόγο για «πύρρειο νίκη» το 2000, «μια ήττα που δεν ολοκληρώθηκε» το 2004 και για «δεύτερο γύρο» της ήττας το 2007.
Ο κ. Παναγόπουλος είπε ότι το ζήτημα τώρα είναι το πολιτικό στίγμα του ΠΑΣΟΚ, καθώς «θέλουμε το ΠΑΣΟΚ να κερδίσει και να είναι ΠΑΣΟΚ», ενώ ταυτόχρονα τόνισε ότι «οι επίπλαστες ενότητες φέρνουν επιτυχημένες διασπάσεις».
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο κ. Παναγόπουλος είπε ότι «αν κουκουλώσουμε τα ζητήματα και επαναπαυθούμε στην αλλαγή προέδρου χωρίς πολιτική συζήτηση, έστω και σύγκρουση, τότε το φάντασμα της διάσπασης θα είναι υπαρκτό», ενώ από την μεριά του ο κ. Σπύρος Παπασπύρος είπε ότι όσοι «θέτουν το ζήτημα σε προσωπική βάση, δημιουργούν όρους διάσπασης».
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης οι ομιλητές απέρριψαν τις απόψεις περί «υπονόμευσης», ενώ σε ό,τι αφορά την θέση Βενιζέλου για τις θητείες στα κομματικά όργανα, ο κ. Παπασπύρου πρότεινε να εφαρμοστούν αναδρομικά από το 2000.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πέντε μέλη του ΕΣ του ΠΑΣΟΚ αποδοκίμασαν τις αναφορές Βενιζέλου για «επαγγελματίες συνδικαλιστές», ενώ από την μεριά του ο κ. Καραμίχας είπε ότι «αν διχαστεί (το ΠΑΣΟΚ) τόσο βαθιά,η διάσπαση είναι λύτρωση».
ΑπάντησηΔιαγραφήΧα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας την πεσανε οι πουστηδες!
Σιου ρε!
τζων
Παναγόπουλος έκανε λόγο για «πύρρειο νίκη» το 2000, «μια ήττα που δεν ολοκληρώθηκε» το 2004 και για «δεύτερο γύρο» της ήττας το 2007.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Παναγόπουλος είπε ότι το ζήτημα τώρα είναι το πολιτικό στίγμα του ΠΑΣΟΚ, καθώς «θέλουμε το ΠΑΣΟΚ να κερδίσει και να είναι ΠΑΣΟΚ», ενώ ταυτόχρονα τόνισε ότι «οι επίπλαστες ενότητες φέρνουν επιτυχημένες διασπάσεις».
Λοιπον, επιτελους ας σταματησει αυτη η διαμαχη μεταξυ τζων..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι ξερουν οτι ενας ειναι ο τζων και ειναι πουστης...
Αλλωστε ολοι εδω μεσα του χουν ξεσκισει τον κωλο του!
Τον εχουνε χυσει στο στομα και ολα τα υπολοιπα που ενας πουστης θελει..
Οποτε απο την στιγμη που υπαρχει υπογραφη "τζων"
σημαινει "Ε Ι Μ Α Ι Π Ο Υ Σ Τ Η Σ"
Τι να κανω ρε παιδια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαμησι θελω και εχω τρελαθει στην διψα για χυσια!
Οποιος προσφερει την ψωλη του στηνω κωλο και ας ερθει..
Αφου το ξερετε ολοι εδω στο press-gr ποσο ξεφωνημενη γαμωπουστρα ειμαι...
τζων
Χα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας την πεσανε οι ανταγωνιστες!
Σιου ρε!
Μονο εγω ειμαι το αποκλειστικο πουστρακι του press-gr
τζων
Πουστης εγγενηθηκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠουστης θε να πεθανω
τζων
ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγαλοι καιροσκοποι!
Πηραν θεση ΑΦΟΥ βεβαιωθηκαν
προς τα που φυσαει ο ανεμος.
Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ ομως ειναι τοσο
μεγαλο λαμογιο που περιμενει
μεχρι την τελευταια στιγμη για
να ειναι 100% σιγουρη οτι θα ειναι με τον νικητη.
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή4:27 μμ
==
Και τι νοιαζει εμενα ,ως θα ελεγον,τι κανεις το κωλαρακι σου ρε βρωμοπουστα??
Εγω δεν σε ξαναγαμαω,τελεια και παυλα.
Υ.Γ.
Και να σου και το γιατι.
Γιατι εισαι βρωμιαρης.
Ενεκα οι "γλυκες" και δεν σου το ειπα ..ευθεως.
Καλος πουστης εισαι ,αλλα σε βαρεθηκα..
Ουστ πια με τους πουστηδες.
Δεν ξαναγαμαω πουστη.
Τελος.
τζων
ΕΓΩ ΜΑΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ.
ΠΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΘΕΣΗ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ
ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΙΣ
ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
ΖΗΤΗΣΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΑΠ.
ΛΑΛΙΩΤΗΣ
Quiz για αδελφούς Πασόκους:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λαλιώτης τι σχέση έχει με τον Λαμπράκη;
1. Του κουβαλάει τις βαλίτσες.
2. Είναι φίλοι από χρόνια.
3. Ο ένας λέει και ο άλλος επαναλαμβάνει.
4. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την ιδιαίτερη σχέση τους.
αγαπητε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζων-μαλακα.
Βλεπω οτι εδω σημερα σ εχουν παρει
με τα λεμονια.Καλα δεν σεβονται
τα ασπρα σου μαλλια....
Τστστστστστστς.
Καλα αντε γαμησου τωρα μαουνιερη μου,κι αλλη φορα να εκτιμας εμας τους παλιους που δεν σε γαμησαμε οταν επρεπε.....
Για λογους τιμής στην πουστρα του press-gr ...ναι καλα καταλαβατε...εμενα τον τζων λεω...
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλαξτε φρασεις τυπου..
"οχι ρε ..πουστη"
"εισαι και πολύ πουστης"
"θα γινει του πουστη εδω μέσα"
κλπ
σε
"οχι ρε ..τζων"
"εισαι και πολύ τζων"
"θα γινει του τζων εδω μέσα"
Θα με καυλωστε αφανταστα
τζων
Τι να κανω ρε παιδια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαμησι θελω και εχω τρελαθει στην διψα για χυσια!
Οποιος προσφερει την ψωλη του στηνω κωλο και ας ερθει..
Αφου το ξερετε ολοι εδω στο press-gr ποσο ξεφωνημενη γαμωπουστρα ειμαι...
τζων
Για λογους τιμής στην πουστρα του press-gr ...ναι καλα καταλαβατε...εμενα τον τζων λεω...
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλαξτε φρασεις τυπου..
"οχι ρε ..πουστη"
"εισαι και πολύ πουστης"
"θα γινει του πουστη εδω μέσα"
κλπ
σε
"οχι ρε ..τζων"
"εισαι και πολύ τζων"
"θα γινει του τζων εδω μέσα"
Θα με καυλωστε αφανταστα
τζων
Ολοι οι πουστηδες ειναι ιδιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους ξερω εγω πολυ καλα..
Μακρια απο πουστη..
Σας το λεω εκ πειρας,ως θα ελεγον..
τζων
Τη γνώμη μου για την Πανδώρα του βήματος δεν την έχω κρύψει…όμως σήμερα, προσωρινά, αποκαθίστανται οι σχέσεις μας μετά την παραδοχή της:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ετσι, εκ των πραγμάτων, η υποτιθέμενη αντιπαράθεση επί πολιτικού και ιδεολογικού επιπέδου ανάμεσα στον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο κατέληξε στη γνωστή, ανούσια και βαρετή σούπα, που ορίζουν οι κανόνες της πολιτικής ορθότητας στο πολυσυλλεκτικό ΠαΣοΚ.
Αοριστολογίες, δηλαδή, περί αξιών, αρχών, αλλαγών κτλ., συνοδευόμενες από την απαραίτητη δήλωση αιώνιας λατρείας για τον ιδρυτή και ακλόνητης πίστης στις ιερές παρακαταθήκες του.
Ουσιαστική πολιτική ή ιδεολογική διαφοροποίηση μεταξύ των δύο υποψηφίων για την ηγεσία δεν υπάρχει: τις ίδιες στρογγυλεμένες γενικεύσεις ακούμε και από τους δύο μέχρι σημείου αηδίας...
Να αγνοείς τη μέγιστη αδυναμία του αντιπάλου σου και να προβάλλεις τη δική σου! (Αλήθεια, πώς τα κατάφερε έτσι; Αν μου έλεγαν πριν από έναν χρόνο ότι ο Βενιζέλος ήταν ικανός να την πατήσει έτσι, δεν θα το πίστευα.)
……
Αν τώρα αρχίσει να επιτίθεται στην ανεπάρκεια του ΓΑΠ, όλοι θα τον πουν «κακό παιδί». και είναι εύλογο ότι αν ο ψηφοφόρος καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε δύο «παιδιά», μάλλον θα προτιμήσει το «καλό παιδί»
Πανδώρα άργησες, και η… σούπα κρύωσε. Προχώρα από αύριο στο επιδόρπιο ( ανάγκη διάσπασης κατά το αγαθό και συμφέρον!) μια και η σούπα πια δεν έχει ενδιαφέρον.
Ο ΑΓΙΟΣ
Ολοι οι πουστηδες ειναι ιδιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους ξερω εγω πολυ καλα..
Μονο εγω η κωλοπουστρα κανω την διαφορα!!
Σας το λεω εκ πειρας,ως θα ελεγον..
Αλλωστε με εχετε περασει ενα χερι ολοι εδω μεσα και ξερετε!Εγγυηση!
Σκιστε με ολοι!
τζων
ΔΙΑΣΠΑΣΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΓΙΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ,
ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ.
ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ?
ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ...
"Πιστεύω ότι αυτό το μπλοκ μπορεί να απελευθερώσει τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου", κατέληξε ο κ.Ανδρουλάκης αναφερόμενος στη συστράτευση Ανδριανόπουλου και Μάνου.
ΑπάντησηΔιαγραφή===================================
Ο υπεύθυνος Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ Γιώργος Σουφλιάς διαπίστωσε ότι οι ιδεολογικά ακραίες συνεργασίες δημιουργούν πρόβλημα στην ιδεολογική ταυτότητα του ΠΑΣΟΚ.
===================================
Τελικά ποιός νομίζετε ότι είχε δίκιο τότε,ο Μιμής ή ο Σαρακατσάνος?
Εθεαθη ομαδα σλαβων να επισκεπτεται χωριο της Σιβηριας και να αγοραζει οσο-οσο, νεα Θεωρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Θεωρια αυτη, θα την διαθεσουν, λεει, σε αρβανιτοβλαχους που ζουν στην Ελλαδα, ωστε να αναζωπυρωσουν το ενδιαφερον για την Επαναστατικη Ληστεια οσων Ελληνικων επιχειρησεων βλεπουν να ανθουν τα οικονομικα.
Αυτες τις μερες ψαχνουν κι ενα ονομα πιασαρικο για τη νεα Επαναστατικη Ληστρικη Θεωρεια, και τεινουν να υιοθετησουν αυτο που τους προτεινε μια αμερικανιδα, γκομενα ενος απο αυτους.
Λεγεται οτι ταλαντευονται καπως διοτι το προταθεν ονομα "μικροσοσιαληστεια" παραειναι μακρυ. Ενας τους μονο, καπως εξυπνοτερος απο τους αλλους, διεκρινε, λεει, οτι ο τιτλος της Νεας Θεωριας ειναι... μαλλον αποκαλυπτικος!
Μπορουμε να υποθεσουμε με σχετικη ασφαλεια, οτι αυτη τη στιγμη οι εγκεφαλοι της Ομαδας βρισκονται σε μεγαλη αμηχανια. Ομως ο χρονος ειναι εναντιον τους, και το χασιμο χρονου ειναι χασιμο χρηματος. Δεκαδες νεαρων περιμενουν με αγωνια στα προαυλια πανεπιστημιων και καφενειων να μαθουν ποτε επιτελους θα εχουν στα χερια τους την σιβηρικη μπροσουριτσα, ωστε να μπορεσουν να ειναι ετοιμοι Θεωρητικα για την Νεα Μεγαλη Εξορμηση στις επιχειρησεις και τις βιτρινες τους. Η μεταφραση απο τα ροσσικα στα αρβανιτοβλαχικα ειναι, τελος, κατι που επισης απασχολει την Ομαδα, αφου χωρις πολυαριθμους συμμαχους στον αγωνα τους κατα των ελληνικων περιουσιων, δεν μπορει παρα να θυμισει τις αποτυχιες τους την περιοδο 1942-1949.
ΕΠΙΜΗΘΕΑΣ
Για λογους τιμής στην πουστρα του press-gr ...ναι καλα καταλαβατε...εμενα τον τζων λεω...
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλαξτε φρασεις τυπου..
"οχι ρε ..πουστη"
"εισαι και πολύ πουστης"
"θα γινει του πουστη εδω μέσα"
κλπ
σε
"οχι ρε ..τζων"
"εισαι και πολύ τζων"
"θα γινει του τζων εδω μέσα"
Θα με καυλωσετε αφανταστα
τζων
4.54
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διάσπαση στο ΠΑΣΟΚ, για την οποία κάνει ότι μπορεί η συνομοσπονδία νταβάδων και συναφών επαγγελμάτων, θα οδηγήσει πιο γρήγορα την Ντόρα στο μέγιστο αξίωμα.
Μα καλά ο Καραμανλής δεν κάνει σωστά τη δουλεία του θα με ρωτήσεις, ίσως;
Πάρα πολύ σωστός και έντιμος είναι: ότι του ζητούν το δίνει και ισορροπίες κρατάει, αλλά να …του λείπει αυτό το κάτι που δεν έχει και ο Γιώργος. Τσακπινιά!!
Ο ΑΓΙΟΣ
12/11/2007.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σενάρια είναι δύο.
1)Νίκη ΓΑΠ.Θα φερθεί αλαζονΙκά και υποτιμητικά στους ηττημένους.Θα τους εξαναγκάσει σε αποχώρηση ή θα τους διαγράψει.Ιδρυση νέου κόμματος από τον Βενιζέλο,διάσπαση του ΠΑΣΟΚ και....αντίο εξουσία.
2)Νίκη Βενιζέλου.Θα προτείνει στον ΓΑΠ θέση στην Ευρώπη,ή στον ΟΗΕ.Ισως διαγράψει δυό τρία προκλητικά στελέχη σαν τους Τζουμάκα,Πολυζωγόπουλο.Ο ΓΑΠ δεν πρόκειται να αποχωρήσει από το κόμμα του πατέρα του.Ο αδερφός του θα εκλεγεί και θα πάρει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει τις ευκαιρίες του στο μέλλον.
Ποιό σενάριο βλέπετε ως καλύτερο για το ΠΑΣΟΚ και ποιό για την ΝΔ?
Δολοπλόκος
ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΚΛΑΝΕΙ ΤΟ ΜΙΜΗ ΟΤΙ ΠΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΖΩΝ παντου μεσα εισαι?τελικα δεν εχεις το θεο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τρίτος πόλος θα υποστηρίξει ΓΑΠ γιά έναν και απλούστατο λόγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αρχηγό τον ΓΑΠ οι φιλοδοξίες τους να γίνουν αρχηγοί παραμένουν ζωντανές αφού είναι σίγουρο ότι θα επέλθουν κι άλλες εκλογικές σφαλιάρες.
Το δυστήχημα για το ΠΑΣΟΚ είναι πως τα στελέχη του πλέον κινούνται με γνώμονα τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και όχι το κομματικό συμφέρον.
Είναι ένα κόμμα ήδη στο στάδιο της αποσύνθεσης και σύντομα θα το καταλάβουν όλοι από την δυσωδία.
Δολοπλόκος
AΓΙΕ ΕΧΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΙΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ,ΑΦΟΥ
ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΟΝ
ΠΟΛΕΜΑΝΕ.
ΑΠΛΟ ΒΙΤΣΙΟ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ?
ΕΙΣΑΙ "ΑΝΤΙΔΕΞΙΟΣ" "ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ",
ΑΓΙΕ ΜΟΥ?
Η ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ?
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΟΤΙ
ΔΕΝ ΤΑ "ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ".
ΠΧ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ
"ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ" ΚΑΡΤΕΛ.
Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΔΕΙ..
ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ.
ΤΟΥΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟ Τ.Τ.
ΒΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΝ ΑΤΕ.
ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ..
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΤΣΙΟΖΟΙ.
ΙΣΩΣ ΑΓΙΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΑ.
ΑΛΛΑ ΤΕΡΜΑ
ΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΕΙ..ΤΗΝ ΔΕΗ.
Ο ΤΥΠΟΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,
ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ
ΜΠΕΤΑΤΖΗΣ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ..ΣΕ "ΣΤΗΡΙΖΩ".
ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ..
Ρε σείς, αυτός ο Ανδρουλάκης αριστερός σαν κι εσάς δεν είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αγαπητοι και εξαιρετικοί μου φίλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο περνούν οι μέρες, τόσο οι δυο δημοσκοπικώς επικρατέστεροι μονομάχοι στον καυγά για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, κατεδαφίζουν την ανάμνηση ότι κάποτε το κίνημα ξεκίνησε με στόχο να γίνει ο εκφραστής των σοσιαλιστικών ιδεών στη χώρα και να διαδώσει τις ανάλογες νοοτροπίες και συμπεριφορές στα μέλη του. Τότε που παρά τις ενίοτε αντισυντροφικές συμπεριφορές κομματικών αξιωματούχων, τα μέλη του χρησιμοποιούσαν το «Εμείς» με μεγαλύτερη συχνότητα από ότι το «Εγώ». Τότε που το ΠΑΣΟΚ είχε μια ισχυρή συλλογική συνείδηση και μια συλλογική πολιτική κουλτούρα που, αν και δεν έλειπαν λάθη και υπερβολές, επέτρεπαν στο κίνημα να ισχυρίζεται ότι είναι «αριστερό» και μπορεί να εκφράσει την μεγάλη Αριστερά. Σήμερα και όπως περιγράφει ο κ. Καλφέλης καθηγητής στο ΑΠΘ «ο αγώνας για την προεδρία έχει μεταβληθεί σε μια εκφυλισμένη ροή κουτσομπολιού και ακατανόητου εκθειασμού των ικανοτήτων των προσώπων που επιθυμούν να γίνουν “αρχηγοί” λες και αναφερόμαστε σε μεσαιωνικούς μονάρχες που θα στεφθούν ενώπιον του παραληρούντος πλήθους !» για να συμπληρώσει σωστά παρακάτω ότι «γι’ αυτή την μεταμοντέρνα αξιακή έκπτωση του ΠΑΣΟΚ ευθύνονται και οι δυο βασικοί υποψήφιοι πρόεδροι».
Ο κ. Παπανδρέου μεν, γιατί επί τέσσερα χρόνια «δεν άσκησε συλλογικά την κομματική εξουσία αλλά με ένα στενό κύκλο “αδύνατων” προσώπων, τα οποία δεν μπορούσαν να παραγάγουν ούτε πολιτική ούτε ιδεολογία» ο δε κ. Βενιζέλος γιατί το υπερδιογκωμένο «εγώ» του (όπως τουλάχιστον το παρουσιάζουν οι στενοί συνεργάτες του υμνώντας την ευφυΐα του) δεν εγγυάται ότι θα λειτουργήσει συλλογικά όπως χρειάζεται το ΠΑΣΟΚ για να ξαναβρεί τη σοσιαλιστική ψυχή του. Να ευχηθούμε ότι θα βρεθεί η σύνθεση που θα δικαιώσει όσους υποστηρίζουν ότι ο τόπος χρειάζεται… «το όλον ΠΑΣΟΚ».
Εμεις ολοι γιαυτο θα αγωνιστουμε και αυτο προσμενουμε..
Με εκτιμηση
babis
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ
Η ΑΓΟΡΑ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΔΕΝ
ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑ
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΗ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ
ΤΟΥ ,ΟΠΩΣ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ-ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ.
ΑΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΡΑΤΙΚΑ-ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ,ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ
ΥΠΑΚΟΥΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ..
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,ΣΗΜΙΤΗΣ,ΝΤΟΡΑ,ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ,ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΚΤΛ.
ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ,ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ
ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ
ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.
ετσι ειναι φιλε οπως τα λες,με καλυψες σε ολα.ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσω τους πάντες, χρειαζόμαστε τους πάντες. Χρειαζόμαστε το πιο μεγάλο, το πιο πλειοψηφικό και το πιο ισχυρό ΠΑΣΟΚ. Ότι έχει ειπωθεί για μένα έχει ξεχαστεί την ίδια στιγμή. Να σας πω και κάτι; Μπορεί να έχω μια πικρία προσωπική, συναισθηματική δεν είναι εκεί το θέμα. Στο κάτω-κάτω πρέπει να έχει κανείς μια γενναιότητα και μια ικανότητα υπέρβασης των αντιθέσεων. Πρέπει να πιστεύουν οι άνθρωποι της παράταξης όχι μόνο το οργανωμένο ΠΑΣΟΚ, αλλά το μεγάλο κοινωνικό ΠΑΣΟΚ, ότι πρόβλημα ενότητας δεν υπάρχει. Όλοι μαζί θα είμαστε ούτως ή άλλως στις 12 Νοεμβρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη συνέντευξη Βενιζέλου στον Flash.
ΚΑΙ ΤΙ ΔΩΡΑ,ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ?ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΙ ΔΩΡΑ,ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ?ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΙ ΔΩΡΑ,ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ?ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήH «αμφίδρομη διεύρυνση» δεν πρόκειται, όπως βεβαιώνουν οι στενοί συνεργάτες του προέδρου του ΠαΣοΚ, να περιοριστεί σε μία θέση στο Επικρατείας. Μετεκλογικά η κυρία Μαρία Δαμανάκη και οι κκ. Στ. Μάνος, A. Ανδριανόπουλος και M. Ανδρουλάκης θα έχουν τους δικούς τους ρόλους στην προσπάθεια που κάνει ο πρόεδρος για «ανατροπές παντού», σε κόμμα και σε κοινωνία. Το πρόγραμμα άλλωστε του ΠαΣοΚ έχει «κλειδώσει» από το συνέδριο, όλοι όσοι εκλεγούν στη Βουλή θα το στηρίξουν, είτε βρίσκονται στην κυβέρνηση είτε όχι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΒΗΜΑ, 15/02/2004 , Σελ.: A10
===================================
Γαμώ τις ανατροπές σου,γαμώ.
ΒΒ : Το ανέκδοτο της ημέρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυάγγελος Βενιζέλος στην Εύβοια :
«Αυτοί που θέλουν την εξουσία δεν είναι οι κομματικοί παράγοντες και τα στελέχη αλλά ο απλός λαός, οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ»
ένα τέτοιο καθε μέρα...
keep walking ...
Ο κ. Ανδρουλάκης ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να προσεγγίσουν τον κ. Παπανδρέου αμέσως με την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του. H φιλία του με τον κ. N. Κοτζιά - παλαιό μέλος του KKE, αποχώρησε από αυτό το 1989 και εν συνεχεία τοποθετήθηκε συνεργάτης του κ. Παπανδρέου στο υπουργείο Εξωτερικών - έκανε την προσέγγιση εύκολη υπόθεση: «Εγώ δεν θέλω ούτε βουλευτιλίκια ούτε λίστες Επικρατείας, απλώς σε στηρίζω» είπε στον πρόεδρο του ΠαΣοΚ, υπενθυμίζοντάς του παράλληλα ότι από το 1993 στηρίζει και ΠαΣοΚ και Γ. Παπανδρέου. Στην πορεία όμως και το «βουλευτιλίκι δέχθηκε, και τη λίστα Επικρατείας».
ΑπάντησηΔιαγραφή===================================
ΤΟ ΒΗΜΑ 15/02/2004
Το επιτυχημένο σήριαλ "Τα φιλαράκια" συνεχίζεται.
Πρωταγωνιστές:ΓΑΠ,Κοτζιάς,Ανδρουλάκης.
Την «κουζουλάδα», όπως αποδείχθηκε τελικά, την έκανε ο ίδιος προσκαλώντας στην παρέα και έναν τρίτο, και από τότε άλλαξαν εστιατόριο, προτίμησαν ένα γαλλικό πολυτελείας, το «Abreuvoir», επί το ελληνικώτερον «Ποτίστρα των αλόγων», στην οδό Ξενοκράτους, πάλι στο Κολωνάκι. Οι δύο της παρέας ήταν οι κκ. Μίμης Ανδρουλάκης και A. Ανδριανόπουλος. Ο τρίτος που προσεκλήθη δεν ήταν ο κ. Στ. Μάνος, αλλά ο κ. Δημ. Αβραμόπουλος, που λίγες εβδομάδες αργότερα τους αποχωρίστηκε, ιδρύοντας το δικό του κόμμα, το ΚΕΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πραγματικότητα νέο κόμμα ήθελαν να ιδρύσουν και οι τρεις της παρέας, καθώς και ένας τέταρτος, ο κ. Στ. Μάνος, που προσετέθη στην πορεία στη συντροφιά, αλλά δεν τα «βρήκαν μεταξύ τους» στο ποιος θα είναι ο αρχηγός. Ο κ. Μάνος βεβαίως ήταν ήδη αρχηγός των «Ταύρων» ή των «Φιλελευθέρων», πλην όμως επιζητούσε μετά μανίας ανανέωση στο κόμμα με τη συνεργασία των κκ. Ανδρουλάκη και Ανδριανόπουλου, ίσως και του κ. Αβραμόπουλου, αν και ο τελευταίος διαλαλούσε ότι «δεύτερος σε άλλο κόμμα δεν πάει». Ηταν και η δημοτικότητά του, που τότε έφθανε στα ύψη...
ΤΟ ΒΗΜΑ 15/02/2004
===================================
Αυτός είναι για όσους δεν τον ξέρουν ο αριστερός Ανδρουλάκης.
Ενα γεύμα του στο Abreuvoir κοστίζει όσο το μηνιάτικο ενός προλετάριου.
Καταλάβατε τι σόι στροφή στ'αριστερά εννοεί ο ΓΑΠ?
ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΗΤΑΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ Ο ΜΙΜΗΣ?
ΑΡΧΙΔΙΕΣ.
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ..
ΓΑΠ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΣΗΜΙΤΗΣ
ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΑΜΑΝΑΚΗ
ΜΙΜΗΣ
ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ..
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ.
ΝΤΑΒΑΤΖΩΜΕΝΟΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ?
ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ?
Βλέπεις τα ΓΑΠάκια όλα μαζί εκεί, φωφωπετσαλνικοπαπουτσήδες και σε πιάνει η καρδιά σου. Ομάδα της ήττας και της μπουρδολογία, οπαδοί της μιζέριας και της δεύτερης θέσης. Παναθηναϊκοί! Ντροπή τους. Ντροπή μου που σύρθηκα και τους ψήφισα πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπεις τα ΓΑΠάκια όλα μαζί εκεί, φωφωπετσαλνικοπαπουτσήδες και σε πιάνει η καρδιά σου. Ομάδα της ήττας και της μπουρδολογία, οπαδοί της μιζέριας και της δεύτερης θέσης. Παναθηναϊκοί! Ντροπή τους. Ντροπή μου που σύρθηκα και τους ψήφισα πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡ-ΠΑΧΤΑΣ
ΠΑΠΑΤΖΗΝΤΩΝΙΟΥ
ΜΙΛΕΝΑ
ΒΕΡΕΛΗΣ
ΜΠΙΣΤΗΣ
ΝΕΟΝΑΚΗΣ
......
....
....
.....
ΒΒ : Το ανέκδοτο της ημέρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυάγγελος Βενιζέλος στην Εύβοια :
«Αυτοί που θέλουν την εξουσία δεν είναι οι κομματικοί παράγοντες και τα στελέχη αλλά ο απλός λαός, οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ»
ένα τέτοιο καθε μέρα...
keep walking ...
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ Ο ΜΠΕΝΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ "ΕΞΥΠΝΟΣ",ΑΛΛΑ Ο ΤΥΠΟΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ..
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ..ΧΡΙΣΤΟ.
ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ.
Quiz για αδελφούς Πασόκους:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λαλιώτης τι σχέση έχει με τον Λαμπράκη;
1. Του κουβαλάει τις βαλίτσες.
2. Είναι φίλοι από χρόνια.
3. Ο ένας λέει και ο άλλος επαναλαμβάνει.
4. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την ιδιαίτερη σχέση τους.
Παρακαλούνται θερμά οι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ που υποστηρίζουν με τόση θέρμη τον ΓΑΠ,να σταματήσουν γιατί καρφώνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόση χυδαιότητα και αμορφωσιά μόνο σε δεξιούς την συναντάς.
μπραβο σύντεκνε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΩΡΓΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ! ΜΠΟΡΕΙΣ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΩΡΓΟ;;
ΓΙΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ;
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕΣ;
ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ «ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ» ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ
ΤΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.
ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΟ ΜΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ ΤΟ 2004!
ΤΗΝ ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ!
ΤΗΝ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ!
ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (αγνόησες τις τοπικές κοινωνίες)
ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ.
ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 16.
ΣΤΗΝ «ΠΑΤΑΤΑ» ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ.
(Δεν θα ξαναγίνει πράσινη η Υπερνομαρχία).
ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ.
ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΣΤΙΣ
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.(Αγνόησες την βάση).π.χ. ΡΕΘΥΜΝΟ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.(Γεμάτο ασάφειες και αοριστίες).
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΝ ΕΠΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ.
ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
«Λαγός την φτέρη κούναγε, κακό της κεφαλής του»
ΣΑΝ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΘΑ ΦΤΕΡΟΥΓΙΖΕΙ ΣΤΟ ΥΠΝΟ ΣΟΥ!!!
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΥΡΟΛΟΓΟΙ, OΙ ΤΖΟΥΜΑΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ 2004 ΩΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ 2007 ΩΣ ΘΡΙΑΜΒΟ!!!!!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ SSM, e-mail ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΥΒΡΕΙΣ. (Βλαχοδήμαρχος, χοντρός, Μπένι, Ταλιμπάν, Τούρκογλου)
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΟΤΟΑΣΠΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΕΤΟΝΙΑΡΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ.
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ;
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΟΡΕΙΣ;;;;;;;;;
Ή ΜΗΠΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΤΟΠΙ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ ΕΝΤΟΛΩΝ !!!!!
ΜΗΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΚΤΙΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΝΙΚΗΣ;
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΑΔΥΝΑΜΟ, ΦΟΒΙΚΟ ΠΑΣΟΚ
ΣΕ ΦΘΗΝΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΑ,ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΚΚΙ.(του φίλου και υποστηρικτή σου Δ. ΤΣΟΒΟΛΑ).
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ!
Το δυστήχημα για το ΠΑΣΟΚ είναι πως τα στελέχη του πλέον κινούνται με γνώμονα τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και όχι το κομματικό συμφέρον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ένα κόμμα ήδη στο στάδιο της αποσύνθεσης και σύντομα θα το καταλάβουν όλοι από την δυσωδία.
Δολοπλόκος
ΡΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ ΜΗ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΧΗΓΟΥΣ ΣΑΣ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.
ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,
ΑΠΛΗΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.
ΤΕΡΜΑ.
ΔΙΑΛΥΘΕΙΤΕ.
ΜΗΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΣΘΕ.
5.18
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε,
θα σου μιλήσω έξω από τα δόντια.
Τον Καραμανλή τον θεωρούσα μια καλή λύση ( την καλύτερη) για την συντηρητική παράταξη και την πατρίδα, όπως εγώ την αντιλαμβάνονται και την υπηρετώ.
Σε προσωπικό επίπεδο μάλιστα τον …πήγαινα. Μου άρεσε!
Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που δέχτηκε την επιτροπεία Βαρδινογιάννη.
Από εκεί και μετά κράτησα αποστάσεις, μέχρι την ημέρα που τον είδα να ανοίγει (μεγεθύνει)και άλλο την πίττα των κρατικοδίαιτων νταβάδων, ώστε και οι πιο μικροί να μείνουν ικανοποιημένοι, καθώς και το πλέον μικρό κομμάτι τους είναι πια αρκετά μεγάλο.
Φίλε, αν είσαι αξιοπρεπείς άνθρωπος, ίσως με καταλάβεις!
Δεν γουστάρω τους διπλοπρόσωπους.
Και να σκέφτομαι…κάτσε ρε μάγκα Κώστα, εμείς που τσαλακωθήκαμε τόσα χρόνια χτυπώντας τους νταβάδες αποκαλύπτοντας τη λειτουργία και το ρόλο τους , μαλάκες είμαστε! Τόσο μαλάκες που μας δουλεύεις και συ από πάνω, αναρωτιέμαι, και τότε θυμώνω.
Παρόλα αυτά - και αν θες πίστεψε με - όταν ασκώ κριτική στη κυβέρνηση, την προκατάληψη αυτή, την κρατώ μακριά από το κείμενο και εστιάζω στα πραγματικά περιστατικά.
Υποκειμενικά βλέπω και σχολιάζω τα πράγματα, αλλά ποτέ δεν παραποίησα τα στοιχεία και τα γεγονότα. ΠΟΤΈ…
Ο ΑΓΙΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΧΗΜΑ ΠΕΡΝΑΜΕ?
ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ
ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ ΟΚΤΩ.
Η αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ εντάχθηκε τελικά στους «σχεδιασμούς» της κυβέρνησης, καθώς κρίθηκε ως το μοναδικό φορολογικό μέτρο γρήγορης και σίγουρης απόδοσης στον Προϋπολογισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που εξετάζονται πλέον είναι ο χρόνος εφαρμογής του μέτρου, χωρίς να αποκλείονται σύντομα «εκπλήξεις», και το μέγεθος της αύξησης.
Είναι πολύ πιθανό οι συντελεστές του ΦΠΑ να αυξηθούν τελικά κατά 1 ποσοστιαία μονάδα -αν και υπάρχουν εισηγήσεις για αύξηση που θα φτάσει τις 2 π.μ.-, ώστε ναι μεν να αντληθούν σημαντικά έσοδα που θα αγγίξουν το 1 δισ. ευρώ, χωρίς όμως να υπάρξουν αρνητικές παρενέργειες στην αγορά και κατ’ επέκταση στο ρυθμό ανάπτυξης.
Ο υπουργός Οικονομίας κ. Γ. Αλογοσκούφης δεν απέκλεισε χθες το ενδεχόμενο της αύξησης του ΦΠΑ, αρνούμενος ωστόσο ότι έχει συμφωνήσει μυστικά για το θέμα αυτό με τον αρμόδιο κοινοτικό επίτροπο κ. Χ. Αλμούνια. Ο κ. Αλογοσκούφης, έπειτα από σύσκεψη στο Μαξίμου με τον πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή και τον υπ. Ανάπτυξης κ. Χρ. Φώλια, δήλωσε ότι «δεν υπάρχουν μυστικές συμφωνίες και δεν υπάρχει και τίποτα νεότερο αναφορικά με τη φορολογική πολιτική».
===================================
Ελεύθερος τύπος 16/10/2007
===================================
Η αύξηση του ΦΠΑ δεν είναι στον σχεδιασμό μας.
Κ.Καραμανλής 9/9/2007
Περαστικά σας!!!
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΔΕΞΙΟΣ ,ΜΕ ΤΟΝ ΦΠΑ.
ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΘΑ ΤΟΝ
ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ 25% ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ
ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ.
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΤΟΜΑΡΙΑ.
ΠΕΣ ΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ.ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλαβάνος για επίδομα θέρμανσης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίτη, 16.10.07
Υπέρ της καταβολής του επιδόματος θέρμανσης "στις κατηγορίες εκείνες του πληθυσμού οι οποίες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις υψηλές τιμές του πετρελαίου σε πολλές περιοχές της Β. Ελλάδας αλλά και σε φτωχές συνοικίες των μεγάλων πόλεων", τάχθηκε την Τρίτη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Α. Αλαβάνος.
Για το ασφαλιστικό, ο κ. Αλαβάνος είπε ότι, "το κεντρικό ζήτημα είναι να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που έχει απέναντι στα Ταμεία το κράτος και ο ιδιωτικός τομέας και τότε θα παρουσιαστεί μια άλλη κατάσταση για το ασφαλιστικό, πολύ λιγότερο ανησυχητική απ' ότι σήμερα."
===================================
Ευτυχώς που υπάρχει και κάποιος που λέει τα πράγματα με τ'όνομα τους.
Αλήθεια το ΠΑΣΟΚ που είναι ρε παιδιά?
Θα πεί τίποτα,θα κάνει τίποτα?
Δεν το βλέπει ότι ο κόσμος στενάζει?
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΔΕΞΙΟΣ ,ΜΕ ΤΟΝ ΦΠΑ.
ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΘΑ ΤΟΝ
ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ 25% ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ
ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ.
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΤΟΜΑΡΙΑ
==================================
Μήπως να μας έλεγες και ποιός είναι ο βασικός μισθός στην Σουηδία?
ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΔΕΞΙΑ?????ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?????ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜειώνεται κι άλλο η δύναμη του ΠΑΣΟΚ
Σημαντική πτώση της εκλογικής επιρροής του ΠΑΣΟΚ αλλά και δυσφορία της συντριπτικής πλειοψηφίας των ψηφοφόρων για τη στάση του κόμματος μετά τις εκλογές κατέγραψε τηλεφωνική δημοσκόπηση της Metron για λογαριασμό του ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μέτρησης στην πρόθεση ψήφου -η πρώτη μετά τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου- διαπιστώνεται ότι η κυβερνώσα παράταξη συγκεντρώνει το 40,5% και το ΠΑΣΟΚ 35,9%, σημαντική αύξηση εμφανίζει ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνοντας στο 8%, το ΚΚΕ εισπράττει το 7,6% και ο ΛΑΟΣ το 4,7%.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι εκτίμηση πρόθεσης ψήφου, ενώ -όπως φαίνεται- το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στην παρούσα πολιτική συγκυρία, χάνει σχεδόν το 8% των ψηφοφόρων του προς τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΓΑΠΑΚΙΑ!!!!!
7.04
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα τώρα, κάνεις πνεύμα και προκαλείς.
Αν είναι έτσι, αύριο να εφαρμόσει το ασφαλιστικό της Σουηδίας.
Το σουηδικό μοντέλο προστασίας παιδιών, ηλικιωμένων, ατόμων με ειδικές ανάγκες, ανέργων ζευγαριών κλπ.
Και να φτάσει αμέσως τη χρηματοδότηση της παιδείας στο 5,6% του ΑΕΠ.
Μη συνεχίσεις γιατί είμαι ειδικός στο σουηδικό μοντέλο με τα αρνητικά και τα θετικά του και θα σε δυσαρεστήσω!
Ο ΑΓΙΟΣ
Και για το ΦΠΑ κάνεις λάθος μια και υπάρχει μεγάλη διακύμανση σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Είμαστε κυριολεκτικά για γέλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύναξη όλων των καρεκλοκένταυρων συνδικαλιστάδων , αποφάσισε να διατάξουν το
''στράτευμα'' να ψηφίσει για Πρόεδρο τον Γιώργο Παπανδρέου.
Αυτό αποδεικνύει πόσο δίκιο είχε ο Βαγγέλης Βενιζέλος όταν δήλωσε τα ακόλουθα:
«Δεν θέλουμε ένα κίνημα επαγγελματιών συνδικαλιστών, με προσωπικούς θύλακες επιρροής που αναπαράγουν τον ρόλο τους και μονιμοποιούνται στις σημαντικές συνδικαλιστικές θέσεις», τόνισε. «Θέλουμε ανοιχτή παράταξη, η οποία να έχει την αυτονομία της και θέλουμε παρουσία του ΠΑΣΟΚ στους χώρους δουλειάς, με αξιοπιστία, ευθύνη και σεβασμό στις αρχές και στις νέες νοοτροπίες του Κινήματος».
Εάν ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ σεβόταν στο ελάχιστο τις Δημοκρατικές διαδικασίες
θα δήλωνε ότι οι συνδικαλιστές θα ψηφίσουν όποιον ο κάθε ένας νομίζει καλλίτερο για Πρόεδρο.Θα κρατούσε για τον εαυτό του τις δικές του προτιμήσεις . Αλλά πολλά ζητώ .
Του ζητώ να σταθεί στο ίδιο επίπεδο με τον Παρασκευά Αυγερινό.
Αλλά γιατί εκπλησόμεθα ; Aυτό είναι δυστηχώς το Πασοκ του 2007 , γιαυτό πρέπει όλα να αλλάξουν αρχής γενομένης από τον Πρόεδρο.
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ "ΣΤΕΝΑΖΕΤΕ" ΜΕ ΤΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΞΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΥΛΩΝΟΥΜΕ.
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜειώνεται κι άλλο η δύναμη του ΠΑΣΟΚ
Σημαντική πτώση της εκλογικής επιρροής του ΠΑΣΟΚ αλλά και δυσφορία της συντριπτικής πλειοψηφίας των ψηφοφόρων για τη στάση του κόμματος μετά τις εκλογές κατέγραψε τηλεφωνική δημοσκόπηση της Metron για λογαριασμό του ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μέτρησης στην πρόθεση ψήφου -η πρώτη μετά τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου- διαπιστώνεται ότι η κυβερνώσα παράταξη συγκεντρώνει το 40,5% και το ΠΑΣΟΚ 35,9%, σημαντική αύξηση εμφανίζει ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνοντας στο 8%, το ΚΚΕ εισπράττει το 7,6% και ο ΛΑΟΣ το 4,7%.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι εκτίμηση πρόθεσης ψήφου, ενώ -όπως φαίνεται- το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στην παρούσα πολιτική συγκυρία, χάνει σχεδόν το 8% των ψηφοφόρων του προς τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΓΑΠΑΚΙΑ!!!!!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ "ΣΤΕΝΑΖΕΤΕ" ΜΕ ΤΗΝ
ΔΕΞΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΥΛΩΝΟΥΜΕ.
7:17 μμ
==================================
Σας το είπα,τέτοια χυδαιότητα και αμορφωσιά, μόνο στους δεξιούς την συναντάς.
ΕΚΠΛΗΞΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή.................
Εγω ψηφιζω Γεωργιο Α. Παπανδρεου.
Πρεπει συντροφοι και σεις να κανετε το ιδιο.
Για να φυγει η δεξια κυβερνηση του Καραμανλη.
Ο Βενιζελος ειναι καλος αλλα δεν κανει για το Πασοκ,το πανελληνιο Σοσιαλιστικο Κινημα.
Ειναι παρασανταλος και αηδιαστικος.
babis
2:34 μμ
.......................
Δεν γνωρίζω αν πράγματι το υπογράφει αυτό το κείμενο ο σύντροφος babis , η κάποιος Ρουσσοπουλικός προβοκάτορας .
Επιφυλάσσομαι μέχρι να διαπιστώσω
τι συμβαίνει στην πραγματηκότητα .
''PASOK poisonous''
6.49
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόνο αυτό να διαβάσει κανείς για τα λάθη του Γιώργου από το κατεβατό σου αρκεί
ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΣΤΙΣ
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.(Αγνόησες την βάση).π.χ. ΡΕΘΥΜΝΟ.
ΔΕΝ θέλει πλέον ο κόσμος τέτοιο κόμμα. ΔΕΝ θέλει η πλειοψηφία εγκάθετους των νταβατζήδων - ευθυμίου βενιζέλο κτλ- ΔΕΝ αλλάζει τίποτα εάν οι πολιτικοί δεν απαλλάξουν τη χώρα από νταβάδες που λυμαίνονται τον πλούτο της και ενεργούν εναντίον του λαού και στο όνομα του ταυτόχρονα. Χρειάζεται να καθαρίσει η πολιτική ζωή! Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ!
Είμαι με τον Βενιζέλο , αλλά όποια θέση και να πάρει ο Μίμης Ανδρουλάκης είμαι και παραμένω θαυμαστής του.
ΑπάντησηΔιαγραφή''PASOK poisonous''
12/11/2007.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σενάρια είναι δύο.
1)Νίκη ΓΑΠ.Θα φερθεί αλαζονΙκά και υποτιμητικά στους ηττημένους.Θα τους εξαναγκάσει σε αποχώρηση ή θα τους διαγράψει.Ιδρυση νέου κόμματος από τον Βενιζέλο,διάσπαση του ΠΑΣΟΚ και....αντίο εξουσία.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΟΟΟΟΛΟΟΙΟΙΟΙΟΙ ΟΙ ΝΕΟΝΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΧΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ. Α! ΚΑΙ Η ΚΑΙΛΗ ΚΑΙ Η ΜΙΛΕΝΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΠΟΧΑ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΛΑΤΤΩΘΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ
2)Νίκη Βενιζέλου.Θα προτείνει στον ΓΑΠ θέση στην Ευρώπη,ή στον ΟΗΕ.Ισως διαγράψει δυό τρία προκλητικά στελέχη σαν τους Τζουμάκα,Πολυζωγόπουλο.Ο ΓΑΠ δεν πρόκειται να αποχωρήσει από το κόμμα του πατέρα του.Ο αδερφός του θα εκλεγεί και θα πάρει διαβεβαιώσεις ότι θα έχει τις ευκαιρίες του στο μέλλον.
ΕΚΛΠΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΣΥΝΑΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ. ΝΙΚΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΜΙΑΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΚΑΣΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
Ποιό σενάριο βλέπετε ως καλύτερο για το ΠΑΣΟΚ και ποιό για την ΝΔ?
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥΣ
MIMH mh masas!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΕΙΜΑΙ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ?ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
BLEPO OTI STO PRESS BGAINOUN TGA NON PAPER TOU MPENITO!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTO JIA TO RETHIMNO HTAN GAMATO!!!!
AKRIBWS GIA PRWTH FORA TO RETHIMNO MPLE
O PAPANDREOU FTAIEI H KAPOIOS POU STHRIXE TH DEXIA???/
Νικη ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ 2-3 ΑΘΛΙΟΥΣ (ΒΕΡΕΛΗ, ΜΙΛΕΝΑ, ΚΑΙ ΠΑΧΤΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΕΟΝΑΚΗ ΕΝΤΕΛΩΣ)
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ 3-4 ΑΞΙΛΟΓΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΝΙΚΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕΝΕΙ ΩΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΥΝ ΠΑΙΡΝΕΙ 12% ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ 9%. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 30%.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΕΙ Ο ΧΟΝΔΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Ν.Δ=ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ.Δ=ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ
Ν.Δ=ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ
Ν.Δ=ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ
Ν.Δ=ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ
ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΘΙΚΟΣ
1.Μητσοτάκης
2.Ψωμιάδης
3.Σημίτης
4.Πρετεντέρης
5.Τρέμη
6.Μπόμπολας
7.Γ.Κουρής
8.Λαμπράκης
9.Παπαντωνίου
10.Κουλούρης
11.Πρωτόπαπας
12.Δρυς
13.Νεονάκης
14.Αρ-πάχτας
15.Μανίκας
16.Μιλένα
17.Βερελής
18.Τσουκάτος
19.Ψυχάρης
20.Μπίστης
21.Χριστοδουλάκης
GUEST STAR
ο Φασούλας με την...Κόχειλα
SPECIAL PARTNERS
Δήμητρα Λιάνη με...ξάδελφο (Εεε ρε γλέντια που θα κάνει η επιθεώρηση!)
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ...ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ...ΑΞΙΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ
ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ
(ΑΥΤΟΚΤΟΝΑ ΜΕΤΑ)
Κλασσικό δείγμα...σοσιαληστή. Όπου φυσάει ο άνεμος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΜΗΣ....
Εχει κανει καριερα σε ΚΚΕ, ΣΥΝ, ΠΑΣΟΚ, ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΓΙΩΡΓΟ...
Αντε περιμενουμε και διδακτορικο σε ΝΔ και ΛΑΟΣ
Το οραμα του Μιμη:
Μια καρεκλιτσα με τεσσερα ποδια κι απο πανω ο καθιστος κωλος του ΜΙΜΗ...
Ευγε βαθυστοχαστε συγγραφεα...
E ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΣΤΙΣ 12
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΧΑΝΟΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ
ΕΝΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟΣ
Προφανώς δήθεν βενιζελικέ δεν είσαι καν πασόκος αλλά αυτόκλητος δεξιός προβοκάτορας του κώλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνοχλεί κατά βάθος αφάνταστα την δεξιά ότι εμείς που είμαστε με τον γιώργο παπανδρέου μένουμε μαζί του ακόμη και κάτω από το βάρος της βαριάς ήττας του κόμματος.
Τον στηρίζει η βάση του κόμματος γιατί ελπίζει στο ήθος,την σοβαρότητα,την ευγένεια, την ταπεινότητά του, την διεθνή του εμβέλεια αλλά και τις ιδέες του για ένα καλύτερο πασόκ και μια καλύτερη ελλάδα.
Δεν ταιριάζουν σε μας νοοτροπίες αρπαγής και διανομής της εξουσίας που μας παραπέμπουν σε άλλες εποχές.Όσοι από το πασόκ έκαναν αυτό το λάθος σε αγαστή σύμπνοια με τα αδίστακτα μεγάλα συμφέροντα θα πληρώσουν αναδρομικά τον λογαριασμό την 11η Νοεμβρίου 2007.
Αλλά η ανυποχώρητη,σχεδόν αμετανόητη, στάση, στο πλευρό του Γιώργου, παρά την ήττα, διαολίζει πολλούς και διάφορους.Η δεξιά αντίληψη,μέσα και έξω απ' το πασόκ, αρπαγής και διαχείρησης της εξουσίας δεν μας ταιριάζει και μας απωθεί.Εμείς θα μείνουμε με το ήθος και την ευγένεια, εσείς μια ζωή είσαστε ψευτόμαγκες της καρέκλας,αρπακτικά της εξουσίας, συνουσιαστές των μεγάλων συμφερόντων.
ΤΗΝ 11η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ
Κατάλαβες δεξιέ δήθεν βενιζελικέ?
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜειώνεται κι άλλο η δύναμη του ΠΑΣΟΚ
Σημαντική πτώση της εκλογικής επιρροής του ΠΑΣΟΚ αλλά και δυσφορία της συντριπτικής πλειοψηφίας των ψηφοφόρων για τη στάση του κόμματος μετά τις εκλογές κατέγραψε τηλεφωνική δημοσκόπηση της Metron για λογαριασμό του ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μέτρησης στην πρόθεση ψήφου -η πρώτη μετά τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου- διαπιστώνεται ότι η κυβερνώσα παράταξη συγκεντρώνει το 40,5% και το ΠΑΣΟΚ 35,9%, σημαντική αύξηση εμφανίζει ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνοντας στο 8%, το ΚΚΕ εισπράττει το 7,6% και ο ΛΑΟΣ το 4,7%.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι εκτίμηση πρόθεσης ψήφου, ενώ -όπως φαίνεται- το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στην παρούσα πολιτική συγκυρία, χάνει σχεδόν το 8% των ψηφοφόρων του προς τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΓΑΠάκια!!!!
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜειώνεται κι άλλο η δύναμη του ΠΑΣΟΚ
Σημαντική πτώση της εκλογικής επιρροής του ΠΑΣΟΚ αλλά και δυσφορία της συντριπτικής πλειοψηφίας των ψηφοφόρων για τη στάση του κόμματος μετά τις εκλογές κατέγραψε τηλεφωνική δημοσκόπηση της Metron για λογαριασμό του ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μέτρησης στην πρόθεση ψήφου -η πρώτη μετά τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου- διαπιστώνεται ότι η κυβερνώσα παράταξη συγκεντρώνει το 40,5% και το ΠΑΣΟΚ 35,9%, σημαντική αύξηση εμφανίζει ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνοντας στο 8%, το ΚΚΕ εισπράττει το 7,6% και ο ΛΑΟΣ το 4,7%.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι εκτίμηση πρόθεσης ψήφου, ενώ -όπως φαίνεται- το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στην παρούσα πολιτική συγκυρία, χάνει σχεδόν το 8% των ψηφοφόρων του προς τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΓΑΠάκια!!!!
ΓΙΩΡΓΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ! ΜΠΟΡΕΙΣ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΩΡΓΟ;;
ΓΙΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ;
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕΣ;
ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ «ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ» ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ
ΤΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.
ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΟ ΜΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ ΤΟ 2004!
ΤΗΝ ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ!
ΤΗΝ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ!
ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (αγνόησες τις τοπικές κοινωνίες)
ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ.
ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 16.
ΣΤΗΝ «ΠΑΤΑΤΑ» ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ.
(Δεν θα ξαναγίνει πράσινη η Υπερνομαρχία).
ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ.
ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΣΤΙΣ
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.(Αγνόησες την βάση).π.χ. ΡΕΘΥΜΝΟ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.(Γεμάτο ασάφειες και αοριστίες).
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΝ ΕΠΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ.
ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
«Λαγός την φτέρη κούναγε, κακό της κεφαλής του»
ΣΑΝ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΘΑ ΦΤΕΡΟΥΓΙΖΕΙ ΣΤΟ ΥΠΝΟ ΣΟΥ!!!
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΥΡΟΛΟΓΟΙ, OΙ ΤΖΟΥΜΑΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ 2004 ΩΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ 2007 ΩΣ ΘΡΙΑΜΒΟ!!!!!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ SSM, e-mail ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΥΒΡΕΙΣ. (Βλαχοδήμαρχος, χοντρός, Μπένι, Ταλιμπάν, Τούρκογλου)
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΟΤΟΑΣΠΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΕΤΟΝΙΑΡΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ.
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ;
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΟΡΕΙΣ;;;;;;;;;
Ή ΜΗΠΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΤΟΠΙ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ ΕΝΤΟΛΩΝ !!!!!
ΜΗΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΚΤΙΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ;
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΝΙΚΗΣ;
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΑΔΥΝΑΜΟ, ΦΟΒΙΚΟ ΠΑΣΟΚ
ΣΕ ΦΘΗΝΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΑ,ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΚΚΙ.(του φίλου και υποστηρικτή σου Δ. ΤΣΟΒΟΛΑ).
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ!
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ,ΚΑΙ ΤΗ ΝΔ ΣΟΥ,ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ..ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΟ ΓΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ο Γιώργος έβαλε την Φώφη στο ψηφοδέλτιο επικρατείας, ο Βενιζέλος πήρε τηλέφωνο τον Παυλόπουλο της ΝΔ και χαχάνιζε μαζί του στο τηλέφωνο για το προφανές λάθος στην επιλογή της.Το επιβεβαιώνουν οι συγκαθήμενοι με τους οποίους ήταν ο Παυλόπουλος σε γεύμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧτύπησε το τηλέφωνο και ο Παυλόπουλος απάντησε,σηκώθηκε και πήγε παράμερα.Μιλώντας άρχισε να χαχανίζει σε προφανή συμφωνία με τον συνομιλητή του.Όταν τελείωσε το τηλεφώνημα, επέστρεψε στην θέση του στο τραπέζι και αναφώνησε στους περίεργους που περίμεναν να τους πει ποιός ήταν και γιατί γέλαγε τόσο έντονα.Η απάντησή του ήταν "ο σύντροφος βαγγέλης".Προφανές θέμα συζήτησης και χαχανητού:η επιλογή της Φώφης για το ψηφοδέλτιο επικρατείας!
Από το παρόν της Κυριακής-παραπολιτικά.Δεν αναφέρει ποιός υπουργός της ΝΔ ήταν, στον οποίο τηλεφώνησε ο βενιζέλος, αλλά από τα συμφραζόμενα καθίσταται φανερό ότι είναι ο Παυλόπουλος (φίλος του βενιζέλου αναφέρει και Υπερυπουργός). Το πιθανό σενάριο της υπονόμευσης και της συνωμοσίας γίνεται ακόμη πιο στέρεο.
Αυτά για αυτούς που νομίζουν ακόμη ότι οι προθέσεις του βενιζέλου είναι αγνές δήθεν και ότι την εξουσία την ζητάει ο κόσμος και όχι ο ίδιος και η δεξιά συμμορία του (σε απόλυτη στοίχηση βέβαια με τους Μπόμπολες, τους Πρετεντέρηδες κλπ)
Γιατί οι βουλευτές του Πασόκ στην Κρήτη έχουν χάσει την μιλιά τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήπότε θα βγουν να ταχθούν στο πλευρό του προέδρου μας γιώργου παπανδρέου; μετά τις εκλογές μήπως;
να πάρουν θέση εδώ και τώρα ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ γιατί δεν θα βρουν την ψήφο τους στις επόμενες εκλογές.
Στον νομό Ηρακλείου ειδικά, η υποστήριξη προς τον γιώργο αγγίζει το 80%.κουνηθείτε κοπρόσκυλα γιατί η 11η νοεμβρίου ζυγώνει.Ειδικά ο Κεγκέρογλου και ο Στρατάκης δεν πρόκειται ποτέ να ξανάβγουν βουλευτές στην ζωή τους (εκτός αν αλλάξουν εκλογική περιφέρεια).Αν δεν το πιστεύετε αυτό,θα το δείτε στο μέλλον και τότε θα το πιστεύσετε!
Στην Μαγνησία ο "πολλά υποσχόμενος" νέος βουλευτής Καρτάλης που τον έκανε ο πρόεδρος πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ και αυτός πήγε με τον βενιζέλο, δεν θα ξαναβγει ποτέ στην ζωή του βουλευτής γιατί είναι και αχάριστος εκτός των άλλων.Και αυτό το ελάττωμα το απεχθάνονται οι ψηφοφόροι γενικώς.
Όσον αφορά την Αχαϊα εκεί θα έχουμε μεγάλα γέλια με τον βουλευτή Βέρρα.Αν ξαναβγεί να μας γράψει και να μας τραγουδήσει κλέφτικα.Την τύχη των Κεγκέρογλου, Στρατάκη, Καρτάλη θα έχει και αυτός.Οποία πολιτική διορατικότης!
Στην έδρα των Παπανδρέου, βουλευτής του Πασόκ πάει κόντρα!
Την διαπλεκόμενη στήριξη στον βαγγέλη την είδατε κύριοι και βιαστήκατε να πάτε μαζί του, προεξοφλώντας την εύκολη επικράτησή του. Τώρα τι έχετε να πείτε ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;
Μην πείτε τίποτα καλύτερα γιατί ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ
Κεγκέρογλου (Ν.Ηρακλείου),
Στρατάκης (Ν.Ηρακλείου),
Καρτάλης (Ν.Μαγνησίας),
Βέρρας (Ν.Αχαίας)
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
(αντιγραφή από εύστοχο σχόλιο μιας κυρίας με το όνομα ΈΛΛΗ-στο blog του Μίμη Ανδρουλάκη)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Μίμη,
Όσο περνάει ο καιρός τόσο καλύτερα μας τα λες,πραγματικά δύσκολο να διαφωνήσει κανείς μαζί σου στο επίπεδο των ιδεών. Το κακό όμως είναι ότι ότι οι σωστές και προοδευτικές ιδέες ιστορικά δυστυχώς είναι συνήθως μειοψηφικές.
Σ αυτό το σημείωμά μου θάθελα να θέσω σε σένα αλλά και στους πολλούς επισκέπτες σου κάποιες πικρές δυστυχώς αλήθειες και να βάλω κάποια ερωτήματα σχετικά με ορισμένους, κατά τη γνώμη μου, μύθους που καλλιεργούνται.
Για να μη παρεξηγηθούν αυτά που λέω θάθελα να σας πω ότι προέρχομαι από το χώρο της αριστεράς όπως και οι περισσότεροι της ¨γενιάς του Πολυτεχνείου¨ και έχω περάσει από όλους σχεδόν τους σχηματισμούς της αριστεράς πριν ψηφίσω ΠΑΣΟΚ για πρώτη φορά το 1996.
Το γιατί ο Σημίτης μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη (ενώ ο Ανδρέας όχι) είναι ζήτημα άλλης συζήτησης, όμως παρατήρησα εκ των υστέρων ότι πολλοί προερχόμενοι απο την αριστερά εμπιστεύθηκαν το Σημίτη.
Και σε γενικές γραμμές ειδικά στην πρώτη τετραετία δεν με απογοήτευσε. Αντίθετα με απογοήτευσαν διάφοροι ¨Σημιτικοί¨ και γενικά πιστεύω ότι έκανε πολλά λάθη στους συνεργάτες του.
Δέχομαι απόλυτα την κρίση σου για την περίοδο Σημίτη.
Δεν θα πρέπει να μηδενίζουμε μια μεγάλη προσπάθεια που έγινε σε πολλούς τομείς επισημαίνοντας παράλληλα και τις αδυναμίες και παραλείψεις.
Ας συγκρίνουμε την κυβέρνηση Σημίτη με την πρόσφατη κυβέρνηση του Καραμανλή...
Τώρα στο θέμα μας.
Μύθος νούμερο ένα:
Το Πασόκ πρέπει να γίνει ¨καλύτερο¨, σύμφωνα και με τις δικές σου προτάσεις να μην τις επαναλαμβάνω.
Δυστυχώς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το Πασόκ δεν έχασε επειδή δεν ήταν ¨αρκετά καλό¨ συγκριτικά με τη ΝΔ.
Η κυβέρνηση της ΝΔ άφησε τα περισσότερα προβλήματα των πολιτών σε χειρότερη κατάσταση απ' ότι ήταν.
Το τι έγινε σε επίπεδο ρουσφετιού, οικονομικών σκανδάλων και διαπλοκής δεν έχει προηγούμενο.
Γιατί όμως ένα κρίσιμο για το εκλογικό αποτέλεσμα τμήμα του λαού την ¨εμπιστεύθηκε¨ ξανά;
Η δική μου άποψη είναι ότι μόνο μια ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Κανείς από τους πολιτικούς δεν διανοείται να πεί ότι ¨φταίει ο λαός¨ (μιλάμε πάντα για αυτή την κρίσιμη μάζα που κρίνει το αποτέλεσμα των εκλογών) και ότι δυστυχώς πολλές φορές οι επιλογές του δεν είναι σωστές.
Δυστυχώς όσο η ανασφάλεια του πολίτη, στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αυξάνει, όσο οι συνθήκες δουλειάς και γενικά οι συνθήκες ζωής δυσκολεύουν, όσο η αβεβαιότητα για το μέλλον αυξάνεται τόσο οι κοινωνίες τείνουν να συντηρητικοποιούνται. (Ακόμη και ο φόβος από τις ανεξέλεγκτες πυρκαγιές ευνόησε την κυβέρνηση). Καταφεύγουν λοιπόν οι φοβισμένοι πολίτες όλο και περισσότερο σε παραδοσιακά στηρίγματα πχ εκκλησία, περιχαράκωση σε συντηρητικές ιδέες, ξενοφοφία, συντηρητικά κόμματα κλπ. Το βλέπουμε σ όλη την Ευρώπη.
Στην Ιταλία είδαν και έπαθαν για να απαλλαγούν από το Μπερλουσκόνι. Είδαμε τι έγινε και στη Γαλλία που για μένα αποτελεί βαρόμετρο για τα ευρωπαϊκά πολιτικά ζητήματα.
Και ρωτάω: ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ 93 ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ; Για θυμηθείτε λίγο...Κέρδισε όμως τις εκλογές τότε.
Ασχολείται κανείς μ' αυτό το ζήτημα; Ψάχνει κανείς να δεί γιατί πολιτικοί τύπου Ψωμιάδη που παλιότερα θα ήταν τουλάχιστο γραφικοί, έχουν σήμερα τέτοια δημοτικότητα;
Μήπως δηλαδή τελικά δεν είναι ούτε θέμα αν το ΠΑΣΟΚ είναι αρκετά ¨σωστό¨ ή αν έχει τον κατάλληλο αρχηγό αλλά αν οι σημερινές συνθήκες είναι που ευνοούν τον Καραμανλή;;
Για να μη σας κουράζω περισσότερο θάθελα να πω σε μερικούς φίλους που αναφέρονται σε ¨δραματικά¨ λάθη του Παπανδρέου, ότι τα λάθη αυτά ήταν πταίσματα μπροστά στα λάθη του Καραμανλή που σε τελική ανάλυση είχαν και συνέπειες στη χώρα και σε καθένα μας ξεχωριστά μια και είχε την ευθύνη της κυβέρνησης.
Μύθος νούμερο δύο:
Υπήρξε στροφή του εκλογικού σώματος προς τα αριστερά. Για ψάξτε λίγο το ζήτημα γιατί εγώ είδα πράγματα που δεν τα έχω ξαναδεί μέχρι τώρα στη ζωή μου. Είδα ανθρώπους να είναι αναποφάσιστοι αν θα ψηφίσουν ΚΚΕ ή ΛΑΟΣ!!! είδα δεξιούς με πατέντα να ψηφίζουν Σύριζα, είδα αριστερούς να ψηφίζουν Πασοκ και παλιούς Σημιτικούς να ψηφίζουν Καραμανλή. Αυτά μέσα στο φιλικό μου περιβάλλον που δεν είναι και πολύ μεγάλο...φαντάζομαι τι θα έγινε σε ευρύτερο κύκλο ανθρώπων. Πιο ¨απολίτικο¨ σκεπτικό για ψήφο στην αριστερά δεν το έχω ξαναζήσει και με έχει καταπλήξει.Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΙΣΩΣ ΦΟΡΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
Με αυτό δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να γίνουν αλλαγές προς το καλύτερο ούτε να γίνουμε μοιρολάτρες. Ο Αγώνας πρέπει να συνεχιστεί και το Πασόκ πρέπει να βρεί τον τρόπο να πλησιάσει τον κόσμο να δώσει προοδευτικές λύσεις στα σύγχρονα προβλήματα, να πείσει ότι η επιστροφή προς τα πίσω δεν είναι η λύση και να διαμορφώσει σταδιακά ένα διαφορετικό πολιτικό σκηνικό.
Μύθος Νούμερο τρία:
(ΟΜΟΛΟΓΩ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ).
Ο Βενιζέλος μπορεί να νικήσει τον Καραμανλή γιατί είναι πιο ρήτορας, πιο επιθετικός, πιο μάγκας, πιο έξυπνος, πιο πονηρός πιο ¨τσίφτης¨ τέλος πάντων. Εντάξει συμφωνώ μπορεί να νικήσει τον Καραμανλή αν παλέψουν είτε με τα χέρια είτε με τα λόγια.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ¨ΡΟΥΜΠΩΣΕΙΣ¨ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ψ Η Φ Ο Φ Ο Ρ Ο Υ Σ.
Αν δεχθούμε ότι το πασοκ έχασε ψήφους προς τα αριστερά, σκέφτεστε πόσους θα χάσει με αρχηγό τον Βενιζέλο;; Ο Βενιζέλος έχει κάποια επιρροή, αν και μειούμενη καθώς εξελίσσονται τα πράγματα, στους ψηφοφόρους του Πασόκ.Έχετε μιλήσει με ψηφοφόρους άλλων κομμάτων και ειδικά με προοδευτικούς ανθρώπους για να σας πουν τη γνώμη τους;;;
Το προφίλ των ανθρώπων που συμπαθεί το στύλ Βενιζέλου έχει το πρωτότυπο να ψηφίσει. Και αυτό είναι ο Καραμανλής.
Δεν χρειάζονται απομιμήσεις.
Συγνώμη για την πολυλογία.
παρακαλώ για τα σχόλιά σας
Για λογους τιμής στην πουστρα του press-gr ...ναι καλα καταλαβατε...εμενα τον τζων λεω...
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλαξτε φρασεις τυπου..
"οχι ρε ..πουστη"
"εισαι και πολύ πουστης"
"θα γινει του πουστη εδω μέσα"
κλπ
σε
"οχι ρε ..τζων"
"εισαι και πολύ τζων"
"θα γινει του τζων εδω μέσα"
Θα με καυλωσετε αφανταστα
τζων
Νέο Quiz για πασόκους και όχι μόνο:
ΑπάντησηΔιαγραφή(Κατουρηθείτε ελεύθερα δεν σας βλέπει κανείς)
-Ποιό πολιτικό σύνθημα αποδίδει καλύτερα τα τεκταινόμενα στον χώρο του Πασόκ;
1.Αγαπώ την δεξιά και ψηφίζω φουκαρά.
2.Εγιαμόλα εγιαλέσα πάμε όλοι στον μπουχέσα.
3.Σύντροφε ό,τι πεις, αύριο θα διαγραφείς.
4.Βενιζέλο βενιζέλο φάε τώρα το μπουγέλο.
-Πόσο IQ διαθέτουν οι λάτρεις του Γιωργάκη;
1.Αρκετό για να μας τρελάνουν όλους.
2.Καθόλου, είναι όλοι ήδη στο Δαφνί.
3.Τι σημαίνει IQ;
4.Τι σημαίνει η ερώτηση νούμερο 3;
-Ποιό είναι το καλύτερο παρατσούκλι του Βενιζέλου;
1.Φαγάνας.
2.Τσιχλόφουσκας.
3.Κολοπέρδογλου.
4.Βοιδόφατσα.
-Τι θα κάνει ο Γιωργάκης αν χάσει την καρέκλα;
1.Θα γίνει θυρωρός στην Χαριλάου Τρικούπη.
2.Θα αυτοπυρποληθεί.
3.Θα πάει κλαίγοντας στην μαμά του.
4.Θα παραγγείλει άλλην απ' τον μαραγκό στο Καστρί.
-Τι θα κάνει ο βενιζέλος αν χάσει την 11η Νοεμβρίου 2007;
1.Θα παραμιλάει ακατάληπτα μέχρι θανάτου.
2.Θα πνίξει τον πόνο του στα χάμπουργκερ.
3.Θα τον διαγράψει ο Πολυζωγόπουλος.
4.Θα φύγει με την Μιλένα για άγνωστο προορισμό.
-Ποιός πιστεύετε ότι θα εκλεγεί τελικά Πρόεδρος του Πασόκ;
1.Αν το'ξερα, σε σένα θα το΄λεγα ρε μαλάκα;
2.Αυτός που γράφει τα quiz.
3.Ο Κουρής.
4.Ο κηπουρός στο Καστρί.
-Εσείς ποιόν προτιμάτε για αντίπαλο του Καραμανλή;
1.Τον Τζιώτη.
2.Την Μιμή.
3.Τον Πρετεντέρη.
4.Για πάντα τον Γιωργάκη.
-Ποιό στέλεχος του Πασόκ νιώθετε ότι είναι πιο κοντά στον λαό;
1.Ο Μπόμπολας.
2.Ο Θέμος.
3.Η Τρέμη.
4.Η Καραχασάν
-Ποιά πιστεύετε ότι είναι η πιο πρωτοποριακή πολιτική θέση του Γιωργάκη;
1.Η ανασφάλιστη εργασία.
2.Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
3.Η επανίδρυση του κόμματος απ'το ίντερνετ.
4.Το σχέδιο Αυνάν.
-Εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε κατά την εκλογή της 11ης Νοεμβρίου 2007;
1.Θα κλειδωθώ στην τουαλέτα μου και θα χέζω μέχρι την λήξη της ψηφοφορίας.
2.Δουλεύω στον ΔΟΛ και θα πάω να ψηφίσω τον Ευθυμίου.Είναι ο καλύτερος.
3.Αγαπώ την δεξιά και ψηφίζω φουκαρά.
4.θα ψηφίσω το παιδοβούβαλο γιατί ήμουν στο ίδιο κελί με τον Νεονάκη.
-Αν εκλεγεί ο Γιωργάκης ποιό στέλεχος πρέπει οπωσδήποτε να μετέχει στην ηγετική του ομάδα;
1.Η Ματσούκα (η ηθοποιός).
2.Ο σύντροφος Τζουμάκας.
3.Η χίππισα Μαριλίζα.
4.Ο διευθυντής της Forthnet.
-Αν εκλεγεί ο βενιζέλος ποιό στέλεχος πρέπει οπωσδήποτε να μετέχει στην ηγετική του ομάδα;
1.Ο ιδρυτής της Zwan.
2.Ο αστρολόγος της Μιμής.
3.Ο αρχισυντάκτης της Αυριανής.
4.Ο Ψωμιάδης.
ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ