GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Δεν μεταπήδησα πουθενά..."

.. ...διαβεβαιώνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δ. Λιντζέρης. Τι γράφει σε επιστολή του στο Press-gr ,, Από τον βουλευτή Β' Πειραιά του ΠΑΣΟΚ...

..
...διαβεβαιώνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δ. Λιντζέρης. Τι γράφει σε επιστολή του στο Press-gr
,,
Από τον βουλευτή Β' Πειραιά του ΠΑΣΟΚ Δημήτρη Λιντζέρη πήραμε, σε σχέση με το post μας για τις εκλογές στη Βουλή (διαβάστε εδώ), την ακόλουθη επιστολή:
..
"Νίκαια, 18 Οκτωβρίου 2007
Αρκετές φορές επισκέπτομαι την ιστοσελίδα σας και παρακολουθώ την ειδησεογραφία και τα σχόλια που φιλοξενείτε. Σήμερα με έκπληξη διάβασα ένα αρνητικό σχόλιό σας, που αναφέρεται σε μένα προσωπικά. Θα ήθελα λοιπόν, στα πλαίσια της ελεύθερης διακίνησης των απόψεων στη μπλοκόσφαιρα, να διαβάσετε εσείς και οι αναγνώστες σας και τη δική μου άποψη.
Πρώτα να δούμε τα γεγονότα. Χθες έγιναν εκλογές για την ανάδειξη εισηγητή αθλητισμού του ΠΑΣΟΚ υποψήφιοι ήταν ο κ. Αηδόνης, η κ. Σακοράφα και εγώ. Ψήφισαν 16 συνάδελφοι Βουλευτές. Έλαβα 10 σταυρούς εγώ, 5 ο κ. Αηδόνης και 1 σταυρό η κ. Σακοράφα.
Οι συνάδελφοι αξιολόγησαν και έδρασαν πολιτικά, αξιοκρατικά και συνθετικά. Αυτό το ξεκάθαρο γεγονός έγινε αφορμή για τα σχόλια σας τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και ως εκ τούτου είναι προσβλητικά για μένα. Δεν σας αδικώ βέβαια γιατί στο κλίμα συναλλαγής και οπαδοποίησης που επικρατεί στις μέρες μας, εμπλέκονται δίκαιοι και άδικοι.
Οφείλω όμως να σας τονίσω τα εξής:
1.Διακονώ την πολιτική από το 1974 εκ πεποιθήσεως.
2.Δεν αντιλαμβάνομαι την πολιτική ως επάγγελμα.
3.Διαφώνησα και διαφωνώ κάθετα με το επαγγελματικό ασυμβίβαστο των βουλευτών.
4.Ήμουν πάντα αιρετός σε όλες τις θέσεις που υπηρέτησα και αγωνίστηκα.
5.Ποτέ δεν χρησιμοποίησα την πολιτική προς άγραν οικογενειακών ή προσωπικών οφελών
6.Δεν προσδοκώ ούτε να βολέψω ούτε να βολευτώ. Απόδειξη η μέχρι τώρα πορεία μου.
7.Για περίπου δύο χρόνια που ήμουν επίσης εισηγητής Αθλητισμού- Πολιτισμού του αντίστοιχου ΚΤΕ σημείωσα μια πορεία γεμάτη αιχμές για την κυβέρνηση Καραμανλή και για τον τότε υπουργό Αθλητισμού , ο οποίος με κατέτασσε ως το νούμερο ένα «εχθρό» απέναντί του
Σε σχέση με την χθεσινή ψηφοφορία και με βάση τα πιο πάνω
- Δεν αντάλλαξα τίποτα γιατί ούτε ζήτησα από κανένα ούτε προσέφερα σε κανένα.
- Δεν μεταπήδησα πουθενά γιατί παραμένω σταθερός και συνεπής στις απόψεις μου.
- Προφανώς λοιπόν δεν «την πάτησα» αλλά βγήκα «κερδισμένος» από την εμπιστοσύνη των συναδέλφων μου.
Τέλος πιστεύω πως έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε τη σκληρότερη κριτική στο πρόσωπό μου αλλά θα σας παρακαλούσα να μην με ταυτίζετε και να μην με παραλληλίζετε με κανένα. Έχω την άποψη πως η ταύτιση με πρακτικές και συμπεριφορές άλλων δεν είναι μόνο αντιδεοντολογική αλλά τουλάχιστον προσβλητική και αντιαισθητική.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την φιλοξενία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΝΤΖΕΡΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Β΄ ΠΕΙΡΑΙΑ"

87 σχόλια

  1. Τιμιος και ειλικρηνης...
    Αγνος Πασοκος
    Τιμα το κινημα..Κατι ξερει ο λαος της Β Πειραιως που τον τιμα συνεχως...

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ,ΑΠΟ ΛΑΣΠΗ ΞΕΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ,ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΛΕΝΕ.ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικά κανεις δε δουλεύει απο τους 300,όλοι μέρα παρακολουθούν το press!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όμως δίλημμα σήμερα το «Παπανδρέου ή Βενιζέλος», όταν μάλιστα το στοίχημα των εκλογών «Παπανδρέου ή Καραμανλής» αποδείχθηκε «φούσκα»;

    Καθεστωτικές δομές δεν μπορεί να πρεσβεύουν την αλλαγή. Ούτε διά βοής πρόεδροι να διαλαλούν τη ρήξη με το σύμπαν και ταυτοχρόνως να επαναδιορίζουν τους πραίτορες της ήττας σε θέσεις-«κλειδιά». Είναι κοροϊδία και ξεπεσμός, δηλώσεις αέρος, λόγια χωρίς λόγο. Για να πέσουν τα προσωπεία της υπονόμευσης, ας ξυριστούν πρώτα τα μουστάκια της υποκρισίας. Ενα κούρεμα νεοσυλλέκτου, να τι χρειάζεται το ΠαΣοΚ εδώ και τώρα.

    Το επιχείρημα της δεύτερης ευκαιρίας για τον Γιώργο είναι πολιτικός ρομαντισμός. Τι δίκαια που είναι η ζωή για τους γόνους ευπατρίδων της πολιτικής... Να θυμηθούμε ότι η οικογένεια Ανδρέα Παπανδρέου συγκροτήθηκε στην Αμερική όταν οι Κένεντι άρχιζαν τη μυθική τους επέλαση προς την εξουσία. Κάποιοι δυστυχώς επηρεάστηκαν από τον μύθο του Κάμελοτ και δέχονται πλέον αξιωματικά την ύπαρξη ηγετικού γονιδίου στον υιό Παπανδρέου. Η εγγύηση του ονόματος είναι καλή για κατσαρόλες και τηγάνια, και βέβαια συγκινεί ακόμη πασόκους παλαιάς τεχνολογίας. Είναι όμως τελείως άσχετη με την πραγματικότητα και τις απαιτήσεις των καιρών. Ενα κόμμα εξουσίας δεν χρειάζεται μαθητευόμενους αρχηγούς. Οποιος διψά για ηγεσία ας κάνει την πρακτική του εξάσκηση αλλού.

    Το δε επιχείρημα της σύγχρονης πολιτικής παρουσίας και διεθνούς εμβέλειας του Γιώργου καλό είναι για τη μεταπροεδρική σταδιοδρομία του στο διπλωματικό τζετ σετ. Αλλά σε τι ακριβώς τον βοήθησε να κατανοήσει την ελληνική πραγματικότητα; Ο Γιώργος γεννήθηκε στην Αμερική και βασικά ήταν Ελληνας της Διασποράς ως τη Μεταπολίτευση. Εισήλθε στον πολιτικό στίβο πάνω στο νικηφόρο άτι του Ανδρέα, χάρη στον οποίο έλαβε υπουργικά χρίσματα, και μετά το 1996 σταδιοδρόμησε ως «υπεράνω» πολιτικός στο ΥΠΕΞ με ελάχιστο πολιτικό κόστος, εξ ου και η υψηλή δημοφιλία του. Ικανός εκπρόσωπος της χώρας εις την αλλοδαπήν, δεν είχε ωστόσο τη χειρωνακτική σχέση εντόπιων συναδέλφων του με την άγρια καθημερινότητα του Ελληνα.

    Οσο για τα περί συμπάθειας, εμπιστοσύνης και λοιπά συναισθήματα που ο Γιώργος εμπνέει, καλά και άγια είναι για πλείστα οφίκια εκτός αυτού του ηγέτη κόμματος. Ο κόσμος διψά για αποφάσεις, εφαρμογές και αλλαγή προς το καλύτερο. Το ΠαΣοΚ ζητεί αρχηγό με ευρύτητα σκέψης, φαντασία, αλλά και θέληση για τη δημιουργία μεγάλων συμμαχιών. Ερχονται εξαιρετικά δύσκολα χρόνια, με προβλήματα που θα καταπονήσουν όλες ανεξαιρέτως τις χώρες. Η Ελλάδα χρειάζεται ηγέτη που θ΄ αντισταθεί στις εξωτερικές πιέσεις και θα προστατεύσει τον εθνικό ιστό της. Οι αρετές του Γιώργου Παπανδρέου δυστυχώς ακυρώθηκαν από την πολιτική κυκλοθυμία του.

    Δεν βλέπω λοιπόν να υπάρχει δίλημμα ουσίας στις επερχόμενες εκλογές στο ΠαΣοΚ. Ο λαός αναφώνησε, για πολλοστή φορά και εξουθενωμένος, «αλλαγή εδώ και τώρα». Κι όμως, η καθεστωτική ηγεσία του ΠαΣοΚ ξεφυλλίζει Μακιαβέλι για να διαιωνίσει τη συρρικνούμενη εξουσία της.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν το πίστεψα ούτε μια στιγμή.

    Ο ΓΑΠ δεν παίζει βρώμικα, δεν έχει κανέναν λόγο.
    Τί να τον κάνει τον Λιντζέρη. Θα του φέρει ψήφους; Δεν νομίζω.

    Ο Λιντζέρης την επόμενη φορά που θα γίνουν εκλογές θα ψάχνει την ψήφο του.

    Εκανε το μοιραίο σφάλμα . Πόνταρε στον ΒΒ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ?Η ΑΠΟΨΗ ΣΕΒΑΣΤΗ,ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ?ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειλικρινά ευχαριστήθηκα με την απάντηση του κ.Λιντζέρη .
    Σε προηγούμενο δικό μου σχόλιο σε αυτήν την ιστοσελίδα είχα εκφράσει τις αμφιβολίες μου για την δήθεν ''συναλλαγή'' του συγκεκριμένου βουλευτή το οποίο σημειωτέον ψήφισα .

    Γνώριζα τον πατέρα του Διαμαντίδη από την εποχή της Ένωσης Κέντρου και της ΕΔΗΚ του Γεωργίου Μαύρου .
    Λυπάμαι για την παρακμή σε συναλλαγές για τακτοποίηση των υιών του νέου Διαμαντίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά θεωρώ ότι ο Λιντζέρης είναι αξιοπρεπής και σοβαρός άνθρωπος, σε αντίθεση με τους άλλους δύο του ΠΑΣΟΚ στη Β' Πειραιά, που είναι για πολλές κλωτσιές και απορώ ακόμη πώς εκλέγονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς ''PASOK poisonous''

    Δεν θα άλλαζα ούτε μια οξεία από αυτά που έγραψες.

    Θα πρόσθετα απλώς ότι για λόγους πολύπλευρης πολιτικής μόρφωσης είναι θεμιτό να ξεφυλλίζεις τον Ηγεμόνα. Το κωμικό είναι να πιστεύεις και να προσπαθείς να εφαρμόσεις αυτά που γράφει το 2007.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαμαντίδης και Νιώτης!

    Ο,τι πιο ξεπερασμένο, πονηρό, γλίφτικο, γερασμένο, αντιαισθητικό, δεξιό, για το ΠΑΣΟΚ στη Β' Πειραιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΧΩΡΙΑΤΗ,ΤΟΝ ΛΙΝΤΖΕΡΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΠΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ Β ΠΕΙΡΑΙΩΣ.......ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χωριάτη
    Ο Γιωργάκης γενικότερα θα ψάχνεται.

    Τι ωραία τα είπε χθες στο θέμα αν θα κάνει διαγραφές .

    Οι άντρες μιλάνε στα ίσια και λένε :
    ''Αν βγω δεν θα διαγράψω κανέναν από τους σημερινούς αντιπάλους μου η τους υποστηρικτές τους .''

    Τα υπόλοιπα εμείς οι ναυτικοί τα λέμε ''πουστιές''.

    Τι είπε επι του θέματος ο Γ.Α.Π. ;;

    Ούτε αυτός κατάλαβε .
    Κανένας δεν κατάλαβε.
    Εκτός και αν στο
    Kαστρί μιλάνε γλώσσα που στον Πειραιά και στα Νότια προάστια δεν καταλαβαίνουμε .

    ΜΕΛΟΣ Δ.Ο.ΠΑΣΟΚ ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΑΛ ΦΑΛΗΡΟ,ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟΝ ΓΑΠ?ΓΙΑΤΙ?ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΑΝ ΚΑΙ ΧΑΖΗ ΑΦΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ δεν είπα ότι δεν τον ΑΓΑΠΑΓΑΝΕ τον Λιντζέρη στην Β' Πειραιά; Αντίθετα, είμαι σίγουρος για τα αισθήματα του λαού , όπως φάνηκε και στις εκλογές.

    Εγώ λέω ότι έκανε το μοιραίο λάθος.

    --------
    Φίλε μελος του ΠΑΣΟΚ του Παλ. Φαλήρου, έχεις δίκιο.
    Δεν ήταν ωμός όπως είμαι εγώ και όπως καταλαβαίνεις και σύ.

    Δεν είπε ότι θα διαγράψει πρόσωπα, αλλά πολιτικές και πρακτικές.

    Οχι έναν-έναν αλλά ολόκληρο τον συρμό του Μετρό.

    Δεν θα τα χαλάσουμε σ'αυτά. Ας τους κάνει πέρα και ας το κάνει και με επίδομα πολιτικής συνταξιοδότησης.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς ΜΕΛΟΣ Δ.Ο.ΠΑΣΟΚ ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟΥ

    Μην ανησυχείς (πρώην;;) σύντροφε,
    Ο Βενιζέλος δεν είναι Αμαλία Φλέμινγκ να τον διαγράψεις σε μια νύχτα. Όσο ανεπαρκείς και αν είναι ο ΓΑΠ αυτό μπορεί να το καταλάβει.
    Εμείς στη Β. Ελλάδα που τον παρακολουθούμε χρόνια έχουμε καταλάβει ότι ο Βενιζέλος δεν διαγράφεται… Σηκώνεται και πάει σπίτι του και για την ακρίβεια στο γραφείο του (καθώς έχει επάγγελμα και δεν είναι επάγγελμα ΠΑΣΟΚ). Ο ίδιος δηλώσε (ΑΝΤ1) ότι δεν τον ενδιαφέρουν πλέον υπουργεία και θώκοι. Επιθυμία του είναι να γράψει για αυτόν «2-3 σειρές ο ιστορικός του μέλλοντος και το ισοζύγιο στη διαδρομή του στο ΠΑΣΟΚ και τη χώρα να είναι θετικό». Έναν μεγάλο πολιτικό τον ενδιαφέρει η θετική υστεροφημία του (βλ. Κωνσταντίνο Καραμανλή πως έφυγε από τη ΝΔ προς την Προεδρία της Δημοκρατίας). Τους μικρούς και τους περαστικούς τους (από την πολιτική ιστορία) τους ενδιαφέρει η καλοπέραση και οι τίτλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιά ακριβώς δουλειά έχει αν επιτρέπεται ο Βενιζέλος;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α εννοείς εκείνη την δουλειά του Συνταγματολόγου, που έφτιαξε την τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος, με τον βασικό μέτοχο που τον πήραμε πίσω, με το ασυμβίβαστο του βουλευτή που θα το πάρουμε πίσω και με το ασυμβίβαστο της Φώφης, που οδήγησε στην διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο κατέβασμά της στις εκλογές;

    Ναι σπουδαίος επαγγελματίας. Δεν θα προλαβαίνει τους πελάτες.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟΣ!!ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ..ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν μπορώ αυτά τα έχω δουλειά δεν είμαι άνεργος, στην πολιτική ήρθα γιατί έχω διάθεση προσφοράς στην κοινωνία.

    Διαθέτω στην κοινωνία την ευφιεία μου -δεν ξέρω πως στο διάολο γράφεται- και άλλα τέτοια παπαδίστικα.

    Η πολιτική είναι η πιό σκληρή δουλειά.
    Η πραγματική πολιτική εννοώ, όχι οι αλλαξοκολιές στα τηλεπαράθυρα.

    Να μη τον ταλαιπωρούμε τον άνθρωπο. Ας πάει στην ευχή του θεού και θα τα βγάλουμε πέρα και χωρίς την πολύτιμη ευφιεία του.
    Τόσους αιώνες τα καταφέραμε, τώρα θα κωλώσουμε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το κακό είναι ότι και μετά τις 11/11 που θα χάσει πανηγυρικά, δεν θα γλυτώσουμε απ'αυτόν.
    Σιγά μη πάει να δουλέψει στο γραφείο του.

    Εκεί στο γυαλί θα τον τρώμε στην μάπα.

    Εδώ θάμαστε και να με θυμάσαι.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ.ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ?ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΜΑΝΑΒΗΣ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΕΝΝΟΩ,Ε??ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγνώμη για την παρεξήγηση.
    Ετσι είναι.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς Χωριάτη και τους λοιπούς ανιστόρητους ΠΑΣΟΚους.

    Όχι. Εννοώ του Καθηγητή του ΑΠΘ. Μη ξεχνάς ότι ο Βενιζέλος επέμενε (μαζί με τον Γιαννόπουλο) ότι ο Ανδρέας δεν θα έπρεπε να πάει στο Ειδικό Δικαστήριο ώστε να μην παράσχει αναγνώριση στην αλήτικη διαδικασία που ακολούθησε ο Μητσοτάκης. Τακτική που δικαιώθηκε.

    Τον Βασικό Μέτοχο τον πήρε η ΝΔ πίσω και όχι το ΠΑΣΟΚ (έτσι για την αλήθεια…αν ακόμη η αλήθεια έχει κάποια αξία) λόγω ασυμβιβάστου με το Κοινοτικό Δίκαιο, ασυμβίβαστο που η επέκταση του νόμου Ρουσσόπουλου δημιούργησε. Πολλά χρόνια ο νόμος λειτουργούσε κανονικά.

    Το επαγγελματικό ασυμβίβαστο του Βουλευτή είναι κάτι το προφανές και ισχύει σε όλες τις χώρες…Δεν κατάλαβα που είναι το παράξενο και ποιο πρόβλημα δημιούργησε (εκτός από την περίπτωση του Γ. Ιωαννίδη και του Λυκουρέζου δεν ξέρω άλλη περίπτωση)

    Στην υπόθεση της Φώφης…έτσι είναι να έτσι πιστεύετε. Προφανώς δεν ερωτήθηκε και αυτό είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ. Άλλωστε, στο βιβλίο του για την αναθεώρηση και ερμηνεία του συντάγματος το έχει γράψει (βλ. εκπομπή στον ΑΝΤ1 που διάβαζαν το βιβλίο του).

    Ένα λάθος έκανε ο Βενιζέλος προεκλογικά. Δεν έπρεπε να υποχρεώσει το ΠΑΣΟΚ να αλλάξει στάση στο άρθρο 16 και να έτσι τα προσχήματα για τον ΓΑΠ. Επρεπε να αφήσει τον ΓΑΠ να στηρίξει την αναθεώρηση του άρθρου 16 και να πάρει το ΠΑΣΟΚ 34% (σου θυμίζω τις αποδοκιμασίες στον Σκανδαλίδη από την Νεολαία για την υπόθεση).

    Και κάτι τελευταίο. Ο κ. Στεφανόπουλος έχασε από τον Μητσοτάκη και τον ανάγκασαν σε παραίτηση από τη ΝΔ. Πολλά χρόνια μετά αποδείχθηκε ως η καλύτερη και πιο ενωτική επιλογή Προέδρου Δημοκρατίας. Αποδείχθηκε επίσης ότι ήταν ένα ικανότατος πολιτικός που οι παρωπίδες των στελεχών της Δεξιάς (και αυτόν τον κατηγορούσαν ως θεωρητικό και ρήτορα) τον έκαναν πέρα. Απλώς όταν αποδείχθηκε αυτό, ο Στεφανόπουλος ήταν 70 και πλέον ετών.
    Ο Μπενυ είναι μόλις 52. Προσέξτε γιατί πολλοί πολιτικοί και λαοί έγλυψαν εκεί που έφτυσαν (περίπτωση Ελ. Βενιζέλου την περίοδο 1928-1932, αλλά και στελέχη του ΠΑΣΟΚ τον Ανδρέα το 2003, αλήθεια θυμάται κανείς ότι ο Λαλιώτης δούλευε στα ΝΙΤΡΟ εκείνη την περίοδο και άφησαν μόνο του τον Γιαννόπουλο να υπερασπίζεται το ΠΑΣΟΚ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ..ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συμφωνώ με τη φίλη του ΠΑΣΟΚ.
    Ο καθένας πουλάει ότι έχει. Τα μανεκέν το σώμα τους στα περιοδικά, οι ανεπάγγελτοι ΠΑΣΟΚΟΙ (Καστανίδης, Πάγκαλος, Πετσάλνικος, Φώφη, Τσούρας, Πολυζογόπουλος) πουλάν ιστορίες για το ΠΑΣΟΚ του 1974, του 1977, και του 1981 και το παιδί ξεπουλά ότι ο πατέρας με προσωπικές θυσίες και κόπο έχτισε.
    Και επειδή είστε εντελώς ανιστόρητοι και κατηγορείτε αδίκως τον Μπενυ: Ο Ανδρέας ήρθε στην Ελλάδα με το προφίλ του Καθηγητή Πανεπιστημίου (Χάρβαρντ) και του ρήτορα. Αυτός ο Καθηγητής, αυτός ο ρήτορας έχτισε και άνδρωσε το ΠΑΣΟΚ και του έδωσε πνοή και βάσεις που αντέχουν 24 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Μπλοκόσφαιρα"? Χαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι να απαντήσω φίλη.

    Δεν βλέπω ουσία στα επιχειρήματα που προσπαθούν να διακιολογήσουν την στάση του ΒΒ.

    Για το ειδικό δικαστήριο δεν θα τοποθετηθώ, επειδή προσωπικά δεν έχω ξεκαθαρίσει μέσα μου, αν ήταν μόνο μια πλεκτάνη του Μητσοτάκη ή ήταν η αρχή του Κυβερνητισμού, της διαπλοκής κλπ. Νομίζω ότι είναι πρόκληση που απευθύνεται σε λαικίστικα ένστικτα. Απλά να πώ σιγά μη τον έκαιγε τον Βενιζέλο το θέμα. Απλά είδε την ευκαιρία που όλοι οι συνταγματολόγοι είχαν ουδέτερη στάση και την άρπαξε για να κάνει καριέρα.

    Για τα άλλα θέματα, είναι αστεία τα επιχειρήματα.

    Δεν τον πήρε πίσω τον βασικό μέτοχο το ΠΑΣΟΚ αλλά η ΝΔ. Ναί επειδή ήδη είχε χάσει το ΠΑΣΟΚ, εξ'αιτίας και του βασικού μετόχου, που ήταν προιόν συμβιβασμού με τα διαπλεκόμενα που το φάγαν.

    Σημασία δεν έχει ποιός τον πήρε πίσω, αλλά ότι όλοι ένιωσαν ότι έκανε χάρη στο ΠΑΣΟΚ αυτή η επιλογή. Αλλωστε δεν είδα τον Βενιζέλο έκτοτε κάποια στιγμή να υπερασπισθεί το "πνευματικό του παιδί" και να καταγγείλει την ΝΔ που τον πήρε πίσω;

    Για το ασυμβίβαστο. Δεν νομίζω ότι πουθενά αλλού ισχύει και πάντως είναι σίγουρο ότι θα είναι ίσως το μόνο άρθρο που θα αναθεωρηθεί, όποτε και αν γίνει αναθεώρηση.

    Ο Βενιζέλος δεν κατάλαβε ότι η πολιτική είναι αυτή που με τον πελατειακό της χαρακτήρα δημιουργεί πρόβλημα αθέμιτου ανταγωνισμού.

    Αν η πολιτική ήταν διαφορετική κανείς δεν θα έσπευδε να γίνει βουλευτής μόνο και μόνο για να μεγαλώσει την πελατεία του.
    Αυτό είναι η λύση και θα την δόσει το νέο ΠΑΣΟΚ στις 11/11.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επειδή ίσως δεν έγινε κατανοητό τι γράφω, για το ζήτημα του ασυμβιβάστου, θα φέρω ένα παράδειγμα.

    Οι κουμπάροι, είναι ή δεν είναι προιόν του ασυμβιβάστου; Είναι ή δεν είναι οι άνθρωποι που κάνουν την δουλειά για άλλους που έχουν ασυμβίβαστο;

    Αντίστοιχοι κουμπάροι προφανώς υπάρχουν σε πολλούς άλλους τομείς.
    Οσο το σύστημα λειτουργεί με δυνατότητες διαφθοράς, πάντα θα βρίσκει ο βουλευτής τον τρόπο να κάνει αθέμιτο ανταγωνισμό, μην είμαστε αφελείς.

    Το ζήτημα είναι η θέσπιση κανόνων διαφάνειας και η στήριξή τους από πολιτικές δυνάμεις που δουλειά τους είναι τα πολιτικά προβλήματα του λαού και όχι η διαχείριση των φόρων του λαού.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ..ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣ ΤΗ ΣΟΥΠΑ?ΕΓΩ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΩΡΙΑΤΗ μου γιατί δε μου 'χες πει
    πως έφαγες κρεμμύδια
    και χθες μετά την πίπα σου
    με καίγανε τ' αρχίδια!



    ΧΩΡΙΑΤΗ μου
    Τον πούτσο μου στο στόμα σου
    με φόρα θα στον μπάσω,
    κι απ' την πολλή την καύλα μου
    τα δόντια θα σου σπάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΩΡΙΑΤΗ
    Έχω πούτσο πύραυλο
    που καίει κηροζίνη
    αρχίδια διαστημικά
    που πάνε στη σελήνη.

    Η ΝΑΣΑ μου τα ζήτησε
    για να εξερευνήσει
    την τρύπα σου που άνοιξε
    απ' το πολύ γαμήσι!

    ΧΩΡΙΑΤΗ
    Θυμάσαι το διαστημόπλοιο που έγραφε απ' έξω NASA;
    Θυμάσαι που τον τσιμπούκωνες χωρίς καμιά ανάσα;
    Θυμάσαι που σε έχυνα βαθειά στον γαλαξία;
    Θυμάσαι πήρε ο κώλος σου πολύ μεγάλη αξία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ.ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ?ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΜΑΝΑΒΗΣ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΕΝΝΟΩ,Ε??ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΧΩΡΙΑΤΗ Το κωλαράκι σου σφιχτό
    και το πουλί σου χάλια,
    γι' αυτό σου λέω αγόρι μου
    να πας για άλλα κι άλλα.

    Δεν είναι κάτι δύσκολο
    ούτε θα βάλεις γρύλο.

    Το κωλαράκι σου θα στήνεις
    και το στόμα σου θ' ανοίγεις
    και τη πίπα σου θα κάνεις
    και τη τρύπα σου θα γιάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ωραία μας τα λέει ο Δ. Λιντζέρης : Διαφώνησα και διαφωνώ κάθετα με το επαγγελματικό ασυμβίβαστο των βουλευτών. Άλλα όμως κρύβει από πίσω από την δήλωση. Οι πολίτες όμως έχουν διαφορετική γνώμη. Όσο ήταν να ανέβει ο μισθός τους με το επαγγελματικό ασυμβίβαστο των βουλευτών, έκαναν την πάπια οι φαύλοι πολιτικοί και το υπερψήφισαν. Έτσι ψηφίστηκε το ασυμβίβαστο και μισθός τους (τον αδηφάγων βουλευτών), 6πλασιάστηκε σε μία νύκτα και συμπαρέσυρε μαζί και τους μισθούς από τους γλείφτες της εξουσίας δικαστικούς, που δεν βλέπουν τον παράνομο εκλογικό νόμο. Τώρα μία και πήραν τους θεόρατους μισθούς κλέβοντας τον Ελληνικό λαό, διότι δίκαιο θα ήταν τρις φορές τον πρώτο μισθό του δημοσίου υπαλλήλου να λαμβάνουν. Τώρα μια και καθιέρωσαν σαν πάγιο τον υπερβολικό μισθό οι βουλευτές θέλουν να ξαναγυρίσουν στο παλαιό σύστημα. Ξεχνάν όμως να πούνε ότι πρέπει να επιστρέψουν τα κλοπιμαία των περασμένων ετών. Έτσι κύριε Δ. Λιντζέρη. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς

    Χωριατες,Πρωτευουσιανους και...
    Συμπρωτευουσιανους(αλλο παραμυθι αυτο που τρωμε τοσα χρονια)

    Μην μαλλωνετε συντροφια.Δηλαδη ολοι ηταν καλοι αλλα τους δεχομασταν και δεν μιλουσαμε και τωρα εγιναν ΚΑΚΟΙ και τους ξεμπροστιαζουμε ?
    Ο καθε πολιτικος,ο εντιμος και κατασταλαγμενος και κοινωνικα αναγνωρισμενος,εχει προτερηματα και ελαττωματα.Κι αυτα χρησιμοποιει μεσα στο κομμα του.
    Το να εχει κανεις φιλοδοξιες για αρχηγια ειναι απολυτα θεμιτο και αποδεκτο.
    Απαραδεκτο ειναι να τις επιβαλει με αθεμιτο τροπο,η υποτιμητικο για τον αντιπαλο του.
    Ο Βενιζελος θα χασει μαλλον την εκλογη γιατι ενηργησε με τροπο που ο Ελληνας δεν αποδεχεται.Χωρις μπεσα δηλ.Και αυτο κανει συνηθως τον συναισθηματικο Ελληνα να στρεφεται προς την πλευρα του αδυνατου.
    Ο Γιωργος δεν ειναι καλυτερος πολιτικος,ουτε εχει την στοφα του αρχηγου.Οπως δεν την ειχε και ο Σημιτης.Ομως ο πασοκικος λαος ετρεξε πισω τους γιατι παντα ο λαος θελει καποιον μπροσταρη ,εστω και με βραχεια κεφαλη,για να τον οδηγησει στη νικη.Και γι αυτο πολλες φορες κανει λαθος επιλογη και ητταται π.χ Εβερτ στην ΝΔ.
    Εαν ο Βενιζελος ειχε υπομονη,επιμονη,καλυτερη διορατικοτητα και ασφαλως καλυτερους επιτελεις απο τους σημερα κρυπτομενους οπισθεν του
    Νεονακηδες,Κουλουρηδες,Ανθοπουλους,
    Παπαντωνιου κλπ.μαλλον θα ειχε νικησει πριν την 11 Νοεμβρη.
    Δυστυχως με το κλιμα που σημερα υπαρχει δεν ειμαι σιγουρος οτι ο νικητης θα εχει στρατευμα να διοικησει και λαο να εμπνευσει.
    Και προσεξτε οτι ολοι μιλουν για το ΜΕΣΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.Οποια ντροπη και ξεπεσμος για το κομμα του Αντρεα.
    Δηλαδη ολους αυτους τους ενωνει μονον η εξουσια ?
    Δεν τους συγκινει το χτισιμο απο την αρχη,οι κοινωνικες αναγκες,η φτωχεια και ολα εκεινα που στρεφουν ενα λαο προς το κομμα αυτο ?
    Κατα τα αλλα ''ειρηνη υμιν φαρισαι και υποκριτες''

    ΑΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σκατά εδώ, σκατά εκεί
    σκατά ο κόσμος όλος
    από το πολύ το χέσιμο
    μου πιάστηκε ο κώλος.

    Σκατά να φας σκατά να πιεις
    σκατά να πάς να χέσεις
    απ' τα σκατά να σηκωθείς
    και στα σκατά να πέσεις!

    ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΝΤΡΟΠΗ για αυτά που γράφονται για τον Χωριάτη. ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ και χαρακτηρίζουν τον αποστολέα που κρύβεται στην ανωνυμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς Χωριάτη

    Καθώς οι συζητήσεις μέσω blog είναι γραπτές, προσπάθησε σε παρακαλώ να είσαι πιο σαφείς διότι δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.
    Προφανώς στο Ειδικό Δικαστήριο τον Παπανδρέου τον έσυρε ο Μητσοτάκης μαζί με τα διαπλεκόμενα (σου θυμίζω το πρωτοσέλιδο της Ελευθεροτυπίας (αν θυμάμαι καλά την εφημερίδα) την επομένη τον εκλογών «Έπεσε ο Φαύλος» και εννοούσε τον Α. Παπανδρέου. Ωστόσο όταν όλοι λάκισαν, ο Μπένη κόπιασε στο ΠΑΣΟΚ και αυτό δεν αλλάζει (εκτός και αν έχετε συνειδησιακό πρόβλημα που ο αγαπημένος σας το «έβαλε στα πόδια» εκείνη την περίοδο ενώ ο Μπενυ ήταν εκεί.

    Για το Βασικό Μέτοχο δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις (είναι εντελώς ασυνάρτητα αυτά που γράφεις). Ο Βενιζέλος όχι κατέκρινε αλλά κατακεραύνωσε τη ΝΔ για το μπάχαλο που δημιούργησε η νέος νόμος και μάλιστα προέβλεψε (στον ALPHA αν θυμάμαι καλά) ότι ο νέος νόμος θα καταπέσει λόγω Κοινοτικού Δικαίου και είναι «αδήριτη ανάγκη να μην επιμείνει στο νέο Νόμο και να κρατήσει τον υφιστάμενο».

    Το ασυμβίβαστο προφανώς ισχύει (δεν έχεις παρά να ρωτήσεις κάποιον που να ξέρει αφού δεν με πιστεύεις). Επίσης, το ασυμβίβαστο αν δεν κάνω λάθος υπερψηφίσθηκε από την ολομέλεια της Βουλής και όχι μόνο το ΠΑΣΟΚ. Άλλωστε, αναθεώρηση μόλις τώρα έγινε στο σύνταγμα (2007) και η επόμενη θα γίνει (αν γίνει) μετά το 2012-14 (η επόμενη και μεθεπόμενη βουλή δεν μπορεί να είναι αναθεωρητική). Μάλλον πρέπει να ενημερώνεσαι περισσότερο ώστε να έχει όχι μόνο άποψη αλλά σωστή θέση. Τα των κουμπάρων αφορούν τη Δεξιά…

    Σε κάθε περίπτωση, ας μην συνεχίσουμε αυτή την αντιπαράθεση που δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτός που απαντά για λογαριασμό του Βενιζέλου, βάζω στοίχημα ότι είναι ...Κουκουλοπουλοφόρος! Εχουν στήσει οι άνθρωποι μηχανισμό να παρεμβαίνει στα μπλογκς. Εκεί φτάσαμε. Μισθοφόρους καονικά. Από που προέρχονταιο αυτά τα λεφτά;

    ΠΑΣΟΚ: Κατάντια και αρωστημένη κατάσταση με ημερομηνία λήξης. Δυστυχώς.

    Αν δεν φύγει από το ΠΑΣΟΚ ο μισός πληθυσμός του, δεν αναγεννάται. Το σώμα του είναι άρωστο και η συνείδηση νοσηρή. Οσο για την εικόνα; Θλίψη απελπισμένων κρατικοδίαιτων που ψάχνουν να βρουν τι τους φταίει, έχοντας κρύψει στη ντουλάπα τους τον... καθρέφτη.

    Αυτή είναι η αλήθεια παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σκατά εδώ, σκατά εκεί
    σκατά ο κόσμος όλος
    από το πολύ το χέσιμο
    μου πιάστηκε ο κώλος.

    Σκατά να φας σκατά να πιεις
    σκατά να πάς να χέσεις
    απ' τα σκατά να σηκωθείς
    και στα σκατά να πέσεις!

    ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ?ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ?ΑΙΣΧΟΣ!ΛΥΠΑΜΑΙ!ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μάγκες, το επίπεδό σας προδίδει τι είστε και ποιά είναι η αιτία της κρίσης στο ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πούστης και καυλιάρης...
    Αγνος παρθένος Πασοκος
    Τιμα το κούνημα..Κατι ξερει ο λαος της Β Πειραιως που τον γαμά συνεχως...

    babis η ξεκολιάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ: ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μάγκες, το επίπεδό σας προδίδει τι είστε και ποιά είναι η αιτία της κρίσης στο ΠΑΣΟΚ


    αντε γαμήσου πούστρα δεξιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πούστρα δεξιά είσαι και φαίνεσαι καραγκιόζη, που όποιος σας πει μια κουβέντα, είναι δεξιός. μαλάκα, κάφρε.

    Και πολύ σου είναι το 38%

    Στις επόμενες να δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ??ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ???ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Προς 8:04μμ

    Μεγάλε, αν αναφέρεσαι σε εμένα ότι είμαι Κουκουλοπουλοφόρος κάνεις μέγα λάθος. Μην συνεχίζεις θεωρίες συνομωσίας, είναι γραφικές. Απλώς κάθομαι σπίτι μου, προσέχοντας το γιο μου και ασχολούμαι με το internet. Σε συγχωρώ ωστόσο διότι έμαθα σήμερα το πρωί ότι η σύζυγος μου θα φέρει σε εννέα μήνες στο κόσμο το τέταρτο μέλος της οικογένειάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. "Κουκουλοπουλοφόρε"

    Με το καλό,

    καλή λεφτεριά

    και καλά μυαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εντάξει φίλε, δεν εχω κανέναν λόγο να συνεχίσω την συζήτηση.
    Εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά τι γράφεις και τα κρίνω, επιμελημένα επιλλεκτικές ερμηνείες.

    Δεν θα επιμείνω. Δικαίωμά σου να βλέπεις ή να δείχνεις τα πράγματα από την σκοπιά σου.

    Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η άρνηση να καταλάβετε, ότι ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των εκλογών στις 11/11, στο ΠΑΣΟΚ υπάρχει στην ημερήσια διάταξη το αίτημα να αλλάξει το κόμμα.
    Οποιος θέλει να το διατηρήσει όπως είναι (το ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ), επειδή ο ΙΔΙΟΣ είναι ικανός να κάνει την διαφορά και να κάνει ΔΩΡΟ την νίκη, απλά είναι ακατάλληλος.

    Θα το καταλάβετε αυτό;

    Δεν τσιμπάει ο κόσμος με ρητορικές του τύπου "σε όλο τον κόσμο όταν χάνει τις εκλογές ένα κόμμα, αλλάζει ο αρχηγός", επειδή το κόμμα ξέρει ότι πρέπει να αλλάξει το ίδιο και να γίνει το ΑΛΛΟ ΠΑΣΟΚ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. και δεν ΣΥΝΕΧΙΖΩ θεωρίες συνωμοσίας, γιατί ήταν η πρώτη φορά που έγραψα, όντως.
    Απλώς εσύ θεωρείς ότι υπάρχουν συνωμοσίες με αυτό που γράφεις. Αποκλείεις δηλαδή να είμαι κάποιος που μπήκε τώρα, διάβασε και σχημάτισε αυτή την άποψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΚ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ..ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ..ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Επίσης προς 8:04 μμ.

    Και για να σου αποδείξω ότι δεν είμαι ακραιφνής και πληρωμένος Βενιζελικός, θέτω υπόψη σε εσάς του ΓΑΠίτες ότι ο Βενιζέλος ήταν επικεφαλής την πολιτικής ομάδας για τις ευρωεκλογές του 2004. Ήταν αυτός που θα έθετε την πολιτική ατζέντα και δεν την έθεσε ποτέ (π.χ. περιβάλλον, κ.λπ.). Ο ΓΑΠ μόνο τα πρόσωπα επέλεξε στη συγκεκριμένη εκλογική περίοδο.
    Οπότε, ορίστε ένας ακόμη λόγος για να καθυβρίζετε τον Μπενυ.
    Λάβε ωστόσο υπόψη σου ότι μπορεί στα blog να κυκλοφορούν (και κυκλοφορούν) και απόψεις που ξεφεύγουν από τη συνθηματολογία του γηπέδου και τα κλισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΩΡΑ ΗΤΑΝΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ. ΤΡΑΒΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΧΩΛΟΣΚΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ. ΑΜΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΣΟΥΠΑ, ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΕΤΣΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μην τσιμπατε ρε παιδια,στο ποστ εχει μπει το γνωστο παλιοσκυλο της Ρηγιλλης,ο ΣΚΥΛΟΣ,που νομιζει οτι με τις βρισιες του θα επιτυχει κατι.
    Ειναι γνωστο σκυλι του Ρουσο ,με μεροκαματο.Μην του απαντατε.
    Ειναι αλητης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ.ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ..ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΛΟ ΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ "ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΙΜΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ ΤΟΥ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ
    ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΚ ΠΑΙΔΙΑ ..ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ..ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΤΕ....ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΗΡΕΜΑ.....ΜΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σκατά εδώ, σκατά εκεί
    σκατά ο κόσμος όλος
    από το πολύ το χέσιμο
    μου πιάστηκε ο κώλος.

    Σκατά να φας σκατά να πιεις
    σκατά να πάς να χέσεις
    απ' τα σκατά να σηκωθείς
    και στα σκατά να πέσεις!

    ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτά τα σκυλιά του παλαιοκομματισμού Νιώτης και Διαμντίδης που κοσμούν τη Β' Πειραιά, είπανε στον κόσμο και τις γειτονιές τι βρωμοπαιχνίδια παίξανε προεκλογικά;

    Οι σοσιαλισταράδες;

    Φτου ρε! Και μετά ψάχνετε γιατί χάσατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. re malaka fasista trava se kana psyxiatro.noumero.krematorio poy soy xreiazetai na valeis mialo!
    gia trava psakse tis rizes sou na deis pios einai tourkos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ,

    ΟΤΑΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ (ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΜΕΤΑΞΑ,ΡΑΛΛΗ, ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ) ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1935 ΕΩΣ ΤΟ 1954 ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ (ΜΕΧΡΙ ΤΟ 45)
    ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ??

    ΑΣ ΤΟΛΜΑΓΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ.

    ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΜΠΟΥΛΙΔΙΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΔΙΟΡΘΩΣΗ:
    ---------------

    ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ,

    ΟΤΑΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ (ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΜΕΤΑΞΑ,ΡΑΛΛΗ, ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ) ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1935 ΕΩΣ ΤΟ 1954 ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ (ΜΕΧΡΙ ΤΟ 45)
    ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ??

    ΑΣ ΤΟΛΜΑΓΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ, ΒΟΥΛΓΑΡΩΝ, ΑΛΒΑΝΩΝ, κ.λπ. ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΙΛΩΝ ΦΥΛΩΝ.

    ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΗΤΑΝ ...ΦΙΛΟΙ... ΣΟΥ

    ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΜΠΟΥΛΙΔΙΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
    ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    KOYRDISTOPORTOCALI..

    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    parakrtikoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:31 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    kleptapodoxikoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:34 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ypoklopikoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:38 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    tromokratikoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    traboukikoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    kokkalikodolofonikkoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:47 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    davatzidikoportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:47 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    praktorikoportokali.blospot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:48 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ciaportokali.blogspot.com

    18 Οκτώβριος 2007 6:48 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ

    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ

    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ


    O KOKKALIS ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. O ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ
    ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.

    ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΑΛΦΑ
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΣΗ..
    ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΤΣΟ,ΠΟΙΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ
    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΚΑΙ Ο ΚΥΡΤΣΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΑΠ.

    ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ
    ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΝΥ...

    O ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ
    ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.

    ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΑΛΦΑ
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΣΗ..
    ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΤΣΟ,ΠΟΙΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ
    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΚΑΙ Ο ΚΥΡΤΣΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΑΠ.

    ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ
    ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΝΥ...


    O ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ
    ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.

    ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΑΛΦΑ
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΣΗ..
    ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΤΣΟ,ΠΟΙΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ
    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΚΑΙ Ο ΚΥΡΤΣΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΑΠ.

    ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ
    ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΝΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλησπερα!
    Πριν λιγη ωρα με πηρανε τηλεφωνο απο το γραφειο υποστηριξης του Κου Βενιζελου και μαλιστα με απορριτη κλιση, προτεινοντας μου υποστηριξη προς Βενιζελο, αρχιζοντας την κουβεντα-προσχειμα να με πληροφορησουν που ψηφιζω στις 11η Νοεμβριου.
    Φυσικα εξεπλαγην, που βρηκανε το τηλεφωνο μου και μαλιστα απορρητο και οταν ρωτησα που βρηκανε το τηλεφωνο και αρχιζα να υψωνω τον τονο της φωνης μου και ζητησα το ονομα του συνομηλιτη μου, μου εκλεισαν το τηλεφωνο!!
    Μετα πηρα τηλεφωνο σε καποιους ΠΑΣΟΚους παραγωντες και με πληροφορησαν οτι ο Κος Φελωνης(προεδρος του Εργατικου Κεντρου Αθηνας) με τα της συζηγου του του,(οικογενειακο παει το βασιλειο, που της εγινε και ιδικη αποσπαση), υπευθυνοι του ΕΚΑΠ ΠΑΣΟΚ στην Χαρ. Τρικουπη,μαθαινω πηρανε τα αρχεια των μελων και τα διαχειριζονται τα γραφεια του Κου Βενιζελου.
    Λοιπαμαι, αλλα θα την ψαξω και θα προβω σε καθε νομιμη ενεργεια, περι προσωπικων δεδομενων.
    Λοιπαμαι για τον Κο Βενιζελο, αν αυτο δεν ειναι μεμονωμενο, αλλα ο κανονας!!!
    Οσο για τον Κο Φελωνη, που ητανε και υπευθυνος κινητοποιησης των εταιροδημοτων, τορα φαινεται καθαρα γιατι στις εκλογες, τελικα υπονομευτικαν οι εταιροδημοτες και ιδικα του εξωτερικου!!
    Ευγε Κε Φελωνη, η καλλιτερη υπηρεσια προς το ΠΑΣΟΚ, για να χασει και φυσικα προς τον Κο Βενιζελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ- ΔΗΛ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΩΣΙΒΙΟ. ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ, ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ?

    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.
    ΑΛΗΤΗ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ.
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΣ.
    ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
    ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ.






    ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ- ΔΗΛ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΩΣΙΒΙΟ. ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ, ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ?

    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.
    ΑΛΗΤΗ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ.
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΣ.
    ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
    ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ.









    ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ- ΔΗΛ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΩΣΙΒΙΟ. ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ, ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ?

    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.
    ΑΛΗΤΗ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ.
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΣ.
    ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
    ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σκατά εδώ, σκατά εκεί
    σκατά ο κόσμος όλος
    από το πολύ το χέσιμο
    μου πιάστηκε ο κώλος.

    Σκατά να φας σκατά να πιεις
    σκατά να πάς να χέσεις
    απ' τα σκατά να σηκωθείς
    και στα σκατά να πέσεις!

    ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τα ειπε ο μανεσης για το βενιζελο... για την επαγγελματικη του ανεπαρκεια και τον οιπορτουνισμο!!!

    επαγγελμα συζυγος μπακατσελου και ανοιγουν όλες οι πόρτεσ!!!

    βρε εξω από το Πασοκ και ο μπακατσέλος, και ο Νεονάκης και ο Παπαντωνίου και ο Πάχτας που αλωνίζει τη Χαλκιδική υπέρ του χοντρου!!!

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ (ΚΑΙ ΑΠΟ 11 ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ ΘΑ ΛΕΜΕ ΗΤΑΝ) το καθεστωτικό ΠΑΣΟΚ, ΑΥΤΟΊ΄ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΙΧΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ

    σε κάθε νομό το καθεστώς σημίτη΄είχε βάλει και από εναν επιτελάρχη

    στην πέλλα τον πασχαλιδη
    στο κιλκίς το φλωρίδη
    στην κοζανη τη διαμαντοπούλου
    στη φλώρινα το λιανη
    στην ξάνθη το λιάνη

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΠΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!!!

    ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ
    ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΩΝ.

    ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
    ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ.

    ΨΕΥΤΕΣ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ
    ΣΕ ΕΥΡΩ, ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ.


    ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ.




    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ
    ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΩΝ.

    ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
    ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ.

    ΨΕΥΤΕΣ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ
    ΣΕ ΕΥΡΩ, ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ.


    ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ.




    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ
    ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΩΝ.

    ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
    ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ.

    ΨΕΥΤΕΣ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ
    ΣΕ ΕΥΡΩ, ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ.


    ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. "Να θυμηθούμε ότι η οικογένεια Ανδρέα Παπανδρέου συγκροτήθηκε στην Αμερική όταν οι Κένεντι άρχιζαν τη μυθική τους επέλαση προς την εξουσία. Κάποιοι δυστυχώς επηρεάστηκαν από τον μύθο του Κάμελοτ και δέχονται πλέον αξιωματικά την ύπαρξη ηγετικού γονιδίου στον υιό Παπανδρέου."

    Ο λυρισμός σε όλο του το μεγαλείο - παρεπιπτόντως τη δική μου οικογένεια τη συγκρότησα (σε σώμα;) το 2003 όταν η Εθνική Ελλάδος άρχιζε τη μυθική της επέλαση για το Euro. Τι θα διαβάσουμε ακόμα εδώ μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Για εισηγητή αθλητισμού, Σακοράφα, μία ψήφος. Tι να ξέρει τώρα μία παγκόσμια πρωταθλήτρια από αθλητισμό …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ


    ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ


    ΣΟΝΟΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Με τα μυαλά αυτά θα φτάσει 10% ο Σύριζα στις επόμενες εκλογες. Μετά τόσα χρόνια αγώνων το κάνατε,από κίνημα αγώνων μπαράκα συμφερόντων ΟΥΟΥ ΝΑ ΧΑΘΗΤΕ ΤΟΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΙΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ποιος ΣΥΡΙΖΑ ρε παιδιά?

    Αυτός που καπελώνει τα κοινωνικά κινήματα, λες και του ανήκουν;

    Αυτός που δεν έχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΣΗ για την πραγματική μεταρρύθμιση της σάπιας κοινωνίας μας;

    Αυτός που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να κατακρίνει και να παίζει το παιχνίδι εξουσίας του Καραμανλή;

    Αυτός που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (αν τις βρει κάποιος ας μου τις πει);

    Αυτός που θέλει "αποδυνάμωση του δικομματισμού", χωρίς να αποδέχεται την προοπτική κυβέρνησης συνεργασίας (ε, δε γαμιέται, ας μείνει ο τόπος χωρίς κυβέρνηση);

    Ποιος ΣΥΡΙΖΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. An theloun syriza as ton psifisoyn.

    STASIMOTHTA TWRA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Synexiste tis malakies kai oyte to diko sas den 8a breite sth kalph.Epeidh eseis plhrwneste gia na grafete malakies olh thn hmera nomizete oti trwme koytoxorto??Pshfiza dekaeties to Pasok kai twra eida poso malakas hmoyn,egw emeina me thn ideologia kai ta remalia me ta kotera kai tis Viles.Twra an me brisete xesthka etsi kai alliws 8a moy klasete ta @@.Egw omws apo thn allh kai oi alloi agnoi PAsokoi 8a sas kopsoume
    ta pronomia kai 8a pate apo ekei poy hr8ate LAmoGia e Lamogia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Νέο Quiz για πασόκους και όχι μόνο:
    (Κατουρηθείτε ελεύθερα δεν σας βλέπει κανείς)

    -Ποιό πολιτικό σύνθημα αποδίδει καλύτερα τα τεκταινόμενα στον χώρο του Πασόκ;
    1.Αγαπώ την δεξιά και ψηφίζω φουκαρά.
    2.Εγιαμόλα εγιαλέσα πάμε όλοι στον μπουχέσα.
    3.Σύντροφε ό,τι πεις, αύριο θα διαγραφείς.
    4.Βενιζέλο βενιζέλο φάε τώρα το μπουγέλο.

    -Πόσο IQ διαθέτουν οι λάτρεις του Γιωργάκη;
    1.Αρκετό για να μας τρελάνουν όλους.
    2.Καθόλου, είναι όλοι ήδη στο Δαφνί.
    3.Τι σημαίνει IQ;
    4.Τι σημαίνει η ερώτηση νούμερο 3;

    -Ποιό είναι το καλύτερο παρατσούκλι του Βενιζέλου;
    1.Φαγάνας.
    2.Τσιχλόφουσκας.
    3.Κολοπέρδογλου.
    4.Βοιδόφατσα.

    -Τι θα κάνει ο Γιωργάκης αν χάσει την καρέκλα;
    1.Θα γίνει θυρωρός στην Χαριλάου Τρικούπη.
    2.Θα αυτοπυρποληθεί.
    3.Θα πάει κλαίγοντας στην μαμά του.
    4.Θα παραγγείλει άλλην απ' τον μαραγκό στο Καστρί.

    -Τι θα κάνει ο βενιζέλος αν χάσει την 11η Νοεμβρίου 2007;
    1.Θα παραμιλάει ακατάληπτα μέχρι θανάτου.
    2.Θα πνίξει τον πόνο του στα χάμπουργκερ.
    3.Θα τον διαγράψει ο Πολυζωγόπουλος.
    4.Θα φύγει με την Μιλένα για άγνωστο προορισμό.

    -Ποιός πιστεύετε ότι θα εκλεγεί τελικά Πρόεδρος του Πασόκ;
    1.Αν το'ξερα, σε σένα θα το΄λεγα ρε μαλάκα;
    2.Αυτός που γράφει τα quiz.
    3.Ο Κουρής.
    4.Ο κηπουρός στο Καστρί.

    -Εσείς ποιόν προτιμάτε για αντίπαλο του Καραμανλή;
    1.Τον Τζιώτη.
    2.Την Μιμή.
    3.Τον Πρετεντέρη.
    4.Για πάντα τον Γιωργάκη.

    -Ποιό στέλεχος του Πασόκ νιώθετε ότι είναι πιο κοντά στον λαό;
    1.Ο Μπόμπολας.
    2.Ο Θέμος.
    3.Η Τρέμη.
    4.Η Καραχασάν

    -Ποιά πιστεύετε ότι είναι η πιο πρωτοποριακή πολιτική θέση του Γιωργάκη;
    1.Η ανασφάλιστη εργασία.
    2.Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
    3.Η επανίδρυση του κόμματος απ'το ίντερνετ.
    4.Το σχέδιο Αυνάν.

    -Εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε κατά την εκλογή της 11ης Νοεμβρίου 2007;
    1.Θα κλειδωθώ στην τουαλέτα μου και θα χέζω μέχρι την λήξη της ψηφοφορίας.
    2.Δουλεύω στον ΔΟΛ και θα πάω να ψηφίσω τον Ευθυμίου.Είναι ο καλύτερος.
    3.Αγαπώ την δεξιά και ψηφίζω φουκαρά.
    4.θα ψηφίσω το παιδοβούβαλο γιατί ήμουν στο ίδιο κελί με τον Νεονάκη.

    -Αν εκλεγεί ο Γιωργάκης ποιό στέλεχος πρέπει οπωσδήποτε να μετέχει στην ηγετική του ομάδα;
    1.Η Ματσούκα (η ηθοποιός).
    2.Ο σύντροφος Τζουμάκας.
    3.Η χίππισα Μαριλίζα.
    4.Ο διευθυντής της Forthnet.

    -Αν εκλεγεί ο βενιζέλος ποιό στέλεχος πρέπει οπωσδήποτε να μετέχει στην ηγετική του ομάδα;
    1.Ο ιδρυτής της Zwan.
    2.Ο αστρολόγος της Μιμής.
    3.Ο αρχισυντάκτης της Αυριανής.
    4.Ο Ψωμιάδης.

    ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΤΗΝ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2007 ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΟΠΟΙΟΝ ΥΣΤΕΡΕΙ, ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Η ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ, ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΕΙΑΣ "ΣΑΥΡΑΣ" (ΣΙΜΙΤΗΣ), ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
    ΟΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΩΙΝΟ, ΕΛΚΕΙΣΕ Η ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΙΟΥ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΟΔΟ,ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΞΣ.
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝΕ ΣΥΝΧΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ!
    ΚΟΥΙΖ! ΠΟΙΑΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΗΤΑΝΕ;;;;
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ-ΒΕΒΑΙΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. http://www.tovimadaily.gr/Article.aspx?d=20071019&nid=6343605
    KOITAXTE SIMPNOIA APOPSEWN LOUTRADI PRETENTERI KAI META STAMATISTE NA ANAROTIESTE..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ''Το επαγγελματικό ασυμβίβαστο του Βουλευτή είναι κάτι το προφανές και ισχύει σε όλες τις χώρες…Δεν κατάλαβα που είναι το παράξενο και ποιο πρόβλημα δημιούργησε (εκτός από την περίπτωση του Γ. Ιωαννίδη και του Λυκουρέζου δεν ξέρω άλλη περίπτωση)''
    ---------------------------------
    Το επαγγελματικό ασυμβίβαστο ήταν η αρχή πολλών κακών!Λες και δεν μας έφθαναν όσα είχαμε...
    Κατάντησε την πολιτική επάγγελμα!Από που κι ως που η πολιτική επάγγελμα;Στην πολιτική μπαίνεις με την πρόθεση να βοηθήσεις και να προσφέρεις.Θα μου πείτε:''Μα καλά σε ποιον αιώνα ζεις'';
    Κι όμως,όταν κάποιος δει την πολιτική σαν μέσο επιβίωσης και βιοπορισμού και αποκοπεί από το επάγγελμα του,το κακό είναι διπλό:
    α)''Γατζώνεται'' στον βουλευτικό θώκο διότι από αυτόν εξαρτάται πλέον άμεσα,αφού εγκαταλείπει το επάγγελμα του.Αναπτύσσει πελατειακές σχέσεις με σκοπό την επανεκλογή του και το ουσιαστικό έργο,το οποίο αναμένει από αυτόν ο λαός,πηγαίνει σε 2η μοίρα!Πρώτος στόχος γίνεται πια η πολιτική του επιβιώση κι όλα τα υπόλοιπα έπονται...
    β)Γίνεται αποτυχημένος επαγγελματίας!Υπάρχουν αρκετοί βουλευτές με σπουδές που είναι για κλάματα και που αν οι ίδιοι έψαχναν για δουλειά,ούτε για οδοκαθαριστές δεν θα γίνονταν δεκτοί...Δεν θα μιλήσω όμως γι'αυτούς,γιατί ούτως ή άλλως είναι χαμένοι από χέρι!!!Οι περισσότεροι βουλευτές λοιπόν,έκαναν τον κόπο να αποκτήσουν κάποιους ''τρανταχτούς'' τίτλους σπουδών,φθάνοντας μάλιστα να ακολουθήσουν και ακαδημαική καριέρα!Το επαγγελματικό ασυμβίβαστο,όμως,τους τα γκρεμίζει όλα!Τέσσερα χρόνια minimum (μπορεί να είναι και παραπάνω,αφού πολλοί επανεκλέγονται 2 και 3 φορές...),απουσία από το γραφείο,από το πανεπιστήμιο,από τον εργασιακό χώρο γενικότερα,ισούται με επαγγελματική καταβαράθρωση!Κάθε μέρα προκύπτει και κάτι καινούριο σε όλες τις επιστήμες,πόσο μάλλον,στα 4,στα 8 ή στα 12 χρόνια που θα είναι κάποιος βουλευτής!Δηλαδή αν κάποιος μετά από 2 τετραετίες δεν επανεκλεγεί,ποιο το μέλλον του;Ζητιάνος έξω από την Μητρόπολη;
    Εκτός κι αν έχει κάνει το....''κουμάντο του'',που λέει κι ο λαός,όσο είναι βουλευτής!Ο νοών νοείτω.
    ----------------------------------
    ''Στην υπόθεση της Φώφης…έτσι είναι να έτσι πιστεύετε. Προφανώς δεν ερωτήθηκε και αυτό είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ. Άλλωστε, στο βιβλίο του για την αναθεώρηση και ερμηνεία του συντάγματος το έχει γράψει (βλ. εκπομπή στον ΑΝΤ1 που διάβαζαν το βιβλίο του).''

    Σιγά μην και δεν του ζητήθηκε η γνώμη...Όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει ότι Νο1 Συνταγματολόγος του ΠΑΣΟΚ = Βενιζέλος!Αλλά επειδή κάνει μπαμ πόσο παμπόνηρος είναι και να ερωτήθηκε ''θα έκανε το κινέζο''!Άφησε τον ανίδεο Γιώργο Παπανδρέου (ο πατέρας του θα μουτζώνεται με αυτά που θα βλέπει,εκεί που είναι!!!)να πατήσει μια ακόμη εμφανέστατη μπανανόφλουδα με τα γνωστά πλέον σε όλους αποτελέσματα:Την συντριπτική ήττα του ΠΑΣΟΚ!Μια χαρά τα σχεδιάσε ο κος Συνταγματολόγος!Εμ...αγαπητέ κε Παπανδρέου,που να τα βγάλετε πέρα με το πτυχίο Κοινωνιολογίας και μάλιστα δια αλληλογραφίας που έχετε;
    Και για την ιστορία:Να φανταστεί κανείς,ότι τα βιβλία του Βενιζέλου είναι τελειώς αποτυχία.Για το μάθημα του Συνταγματικού Δικαίου στο πανεπιστήμιο,μας μοίρασαν ως κύριο σύγγραμμα το δικό του και δεν μπόρεσα να το αντέξω πέρα από την 1η σελίδα και το παράτησα!Ας είναι καλά κάποιοι άλλοι συνταγματολόγοι που κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά από τον Βενιζέλο και σώζουν τον ταλαίπωρο φοιτητή!Αυτοί βέβαια δεν παράτησαν τις πανεπιστημιακές έδρες τους ούτε 1 ημέρα προκειμένου να δούν την αφεντιά τους στο γυαλί!Ίσως αυτό να έκανε και την διαφορά στην ποιότητα των βιβλίων τους σε σχέση με εκείνα του Βενιζέλου!Τι σου κάνει το άτιμο το ασυμβίβαστο...;

    ΠΟΛΙΤΙΚΟΝΟΜΙΚΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *