GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τα μεγάλα αδιέξοδα του ΠΑΣΟΚ...

. Ηρθε η ώρα να γίνει δύο κομμάτια . ... Του Στέφανου Ληναίου ... Εδώ και πολύ καιρό, το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε ένα μεγάλο αδιέξοδο. Και κιν...

.
Ηρθε η ώρα να γίνει δύο κομμάτια
. ...
Του Στέφανου Ληναίου
...
Εδώ και πολύ καιρό, το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε ένα μεγάλο αδιέξοδο. Και κινδυνεύει να γίνει σκέτη κωμωδία.
Με τη δημοσιοποίηση όμως της επιστολής Λαλιώτη, φοβάμαι ότι οδηγείται σε μια μεγάλη τραγωδία. Ίσως γιατί κανένας δεν έχει το κουράγιο και περισσότερο από όλους ο ίδιος ο Λαλιώτης, να συνειδητοποιήσει κάτι πολύ απλό: Ότι δεν βρισκόμαστε στον οραματικό Σεπτέμβρη του 1974 αλλά στο νεοφιλελεύθερο Οκτώβρη του 2007. Γι’ αυτό και όλα αυτά τα «ιδεολογήματα» της επιστολής του ακούγονται, φαίνονται και είναι, ιλαροτραγικά.
ΠΟΙΟΙ, θα επεξεργαστούν,θα διεκδικήσουν και θα εφαρμόσουν όλα αυτά τα μεγαλόπνοα προγράμματα κάποιου νέου ΠΑΣΟΚ; Κάποιοι λιγοστοί «ρομαντικοί» που απέμειναν; Ή ο Παπανδρέου και ο Χρυσοχοΐδης που αποκαλούν τον αντιαμερικανισμό μας «ΝΕΟ ΧΟΜΠΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..»;
Ο Σημίτης που, μαζί με τον Μητσοτάκη και τον Κληρίδη, στηρίζει ακόμη το άθλιο, αμερικανόπνευστο, σχέδιο Ανάν; Ο άμετρα φιλόδοξος Βενιζέλος; Το υποδειγματικό, επαγγελματικό, στέλεχος Σκανδαλίδης; Ο κυκλοθυμικός Πάγκαλος; Ο Παπαντωνίου,ο Τζοχατζόπουλος και ο Χριστοδουλάκης, που "παρεγράφησαν" τα “ΛΑΘΗ” τους; Οι λοχαγοί του Ρέππα, του Τσουκάτου και του Πανταγιά;
Οι «εμπνευσμένες» φυσιογνωμίες του Αθανασάκη, της Μαριλίζας, της Βάσως και του Κουλούρη; Ή μήπως οι «επαναστάτες» Ανδρουλάκης, Δαμανάκη, Μπίστης; Kαι κάποιοι καινούργιοι Μανο-Ανδριανόπουλοι;
Ας το πάρουμε απόφαση λοιπόν: Το ΠΑΣΟΚ = ΚΙΝΗΜΑ, ολοκλήρωσε τους ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥΣ στόχους του, στην πρώτη τετραετία. Έπειτα έγινε ένα ΠΑΣΟΚ = ΚΟΜΜΑ με αυτοσκοπό την ΕΞΟΥΣΙΑ.
Τώρα βρίσκεται στο ιστορικό σταυροδρόμι
που βρέθηκαν όλα τα ΚΙΝΗΜΑΤΑ, στους αιώνες των αιώνων και διαλύθηκαν. Αυτό πρέπει να γίνει και τώρα. Να γίνει δυό κομμάτια.
Ένα μεγάλο κομμάτι του να παραμείνει ένα ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΟ, ΚΟΜΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Απόλυτα εξαρτημένο από τα ντόπια συμφέροντα, απαλλαγμένο από τους φορείς των ιδεών και απόλυτα δεμένο με τους ψηφοφόρους των απολαβών. Kαι πιστό στη νεοταξική ρήση: "Αν θέλεις να προκόψεις, κόψε τις απόψεις"... Εναλασσόμενο, με τη Ν.Δ., στα έδρανα μιας πλασματικής, κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Με βασικό γνώμονα, τη νεοφιλελεύθερη, κυβερνητική,φιλοσοφία: "Το μόνο Κόμμα που μπορεί να σταθεί στην εξουσία, σήμερα, είναι αυτό που υπηρετεί τα μεγάλα, ξένα, συμφέροντα. Με αμοιβή, ένα καλό ξεροκόμματο για τη στοιχειώδη επιβίωση των μη προνομιούχων...."
Και ένα άλλο μεγάλο κομμάτι του,να γίνει ένα νέο κίνημα ιδεών. Ή να ενωθεί με τους αμέτρητους, ανεξάρτητους, απλούς, υπεύθυνους Πολίτες που η εξουσία δεν είναι αυτοσκοπός τους. Που πιστεύουν ότι, μακροπρόθεσμα, οι ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ (και όχι οι καλές, κυβερνητικές, διαχειρήσεις ...) δεν χτίζονται από κάποιες απόλυτα ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΕΣ εξουσίες αλλά από ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥΣ, ΣΥΝΕΠΕΙΣ, ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Αν στο μεταξύ το χρήμα και ο καταναλωτικός αμοραλισμός, δεν μας έχουν κάνει όλους, βολεμένους, ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ, ΠΕΛΑΤΕΣ..

45 σχόλια

  1. Αγαπητέ Στέφανε Ληναίε αυτά που αναφέρεις δεν συνιστούν μεγάλα αδιέξοδα, αλλά αποτελούν τη μόνη ορατή διέξοδο στη σημερινή κρίση. Πάρα πολύ γλαφυρά αποτυπώνεις την πραγματικότητα. Αύριο θα ενημερώσω τον Άγιο για το κομμάτι σου.
    Είμαι σίγουρη ότι θα το βρει και αυτός ώριμο και ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φύση απεχθάνεται το κενό. Η πολιτική επίσης. Και τα τέσσερα, παρά κάτι, έτη της προεδρίας του Γ. Α. Παπανδρέου στο ΠΑΣΟΚ μόνο ως κενό μπορούν να περιγραφούν.
    Ως ένα πολιτικό κενό φτιαγμένο από πράξεις και λόγους αντιφατικούς και αλληλοαναιρούμενους, μια αληθινή μαύρη τρύπα, που ήταν επόμενο να οδηγήσει εκεί που οδήγησε: στη σύγχυση, την αποθάρρυνση, την ήττα.
    Το ότι ο ναυαγισμένος ηγέτης αμφισβητήθηκε ευθύς μόλις ήρθε στο φως το ναυάγιο, δεν εκπλήσσει. Πάντα έτσι γίνεται.
    Πολύ περισσότερο εκπλήσσει ότι υπήρξαν άνθρωποι όλα αυτά τα χρόνια που πίστευαν με τα σωστά τους πως τα πράγματα στο καράβι έβαιναν καλώς, πως ο καπετάνιος χάρασσε ορθή ρότα και πως το σίγουρο λιμάνι της κυβερνητικής εξουσίας είναι κοντά.
    Κάποιοι από αυτούς τώρα αντιδρούν θυμικά και οργισμένα.
    Το να παραδεχτούν ότι έσφαλαν, ότι υπήρξαν τυφλοί εμπρός στην πραγματικότητα, ότι ποντάρισαν λάθος, είναι, βλέπετε, επώδυνο.
    Κι αυτό γιατί προϋποθέτει από μέρους τους μια σκληρή και ειλικρινή αυτοκριτική. Ευκολότερη είναι η μετάθεση της ευθύνης, η επίρριψή της σε τρίτους.
    Ετσι την κατραπακιά του εκλογικού αποτελέσματος δεν τη χρεώνεται ο σβέρκος εκείνου που οι πάντες γνωρίζουν πως έφταιξε, αλλά γίνεται προσπάθεια να τη φορτωθεί αναδρομικά αυτός που -εύλογα- προσπαθεί να αντιδράσει.
    Οπως οι μεμονωμένοι άνθρωποι, έτσι και οι συλλογικοί οργανισμοί σπανίως αυτοκτονούν. Η φύση των πραγμάτων το θέλει, αργά ή γρήγορα, και τα πιο οργίλα πάθη να καταλαγιάζουν. Τότε τη θέση τους παίρνουν από τη μία μεριά η νηφάλια σκέψη, από την άλλη κάτι ακόμη βαθύτερο: το ίδιο το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.
    Στην περίπτωσή μας, και η μία και το άλλο μάς λένε ένα πράγμα. Χωρίς αλλαγή ηγεσίας, μέλλον για το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει.
    Οσο για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, δικαιούται κανείς να έχει όποια γνώμη θέλει. Δικαιούται δηλαδή να ελπίζει ή να ανησυχεί, να τον εμπιστεύεται ή να κρατά απέναντί του επιφυλάξεις.
    Δικαιούται όμως και ο ίδιος να απαιτεί από το κόμμα του ό,τι ήδη η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων θεωρεί αυτονόητο: την ευκαιρία να δοκιμαστεί.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Ληναίε απλά μας τάπωσες όλους....
    Δυστυχώς, για το Κίνημα/Κόμμα/Εταιρεία/ που λέγεται ΠΑΣΟΚ, το οποίο ψήφισα (για τελευταία φορά εννοείται) στις προηγούμενες εκλογές, τα πράγματα είναι όπως τα λές. Συγχαρητήρια.

    Ενας απογοητευμένος (πρώην) ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνω με οσα λετε, κ. Ληναιε. Αλλά θα ηταν ακομα πιο πληρες αν ειχαμε τη γνωμη σας και για τα προσωπα που θα στελεχωσουν τα δυο αυτα κομματια του σημερινου ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Του Στέφανου Ληναίου
    ...
    Εδώ και πολύ καιρό, το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε ένα μεγάλο αδιέξοδο. Και κινδυνεύει να γίνει σκέτη κωμωδία.
    --------------

    Αγαπητέ Στέφανε Ληναίε.
    Μεγάλες μπουκιές να τρως , αλλά μεγάλες κουβέντες να μην λες .
    Θυμάμαι ότι την εποχή του ''βρώμικου '89 '' είχες εκλεγεί βουλευτής του Πασοκ . Μπράβο σου , είχες στηρίξει το Κίνημα σε δύσκολες στιγμές .

    Όμως ας είμαστε ρεαλιστές . αν την δεκαετία του '80 υπήρχαν ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια , τις πολιτικές ειδήσεις θα τις εκφωνούσαν στις μεσημεριάτικες κουτσομπολοεκπομπές.
    Πάρα πολλοί Πασόκοι ανέβηκαν στην ιεαρχία , έγιναν υπουργοί η ευρωβουλευτές , γλύφοντας , έρποντας και με τα κέρατά τους !!!
    Δεν έχω πρόβλημα αν κάποιοι από τους επισκέπτες του blog είναι πολύ νέοι να πω και ονόματα .
    Πόσες έγιναν βουλευτίνες επειδή πέρασαν από το κρεβάτη του συχωρεμένου του Ανδρέα ;; Ποιοί έγιναν υπουργοί η ευρωβουλευτές επειδή τους πηδούσε ο ιδρυτής του Πασοκ την σύζυγό τους ;;
    Σε ιστορικές αναδρομές εφημερίδων αναφέρθηκαν τόσα ''χαριτωμένα'' πολιτικά σεξουαλικά επεισόδια ...

    Από τότε ήταν κωμωδία το Πασοκ .
    Πολλοί ''τακτοποιούνταν '' και έβγαζαν τον σκασμό .
    Ήλθε την δεκαετία του '90 ο νόμος Πεπονή .Μειώθηκαν σημαντικότατα οι διορισμοί και ανακάλυψαν όλοι την ... Δεξιά στροφή.

    Καλή νύχτα Στέφανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενδιαφέρουσα κατάθεση μίσους.

    Καλή εξέλιξη.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευγε! Δεν άφησες κανέναν. Εεε τότε να κάνουμε εσένα αρχηγό στο ενα από τα δύο ΠΑΣΟΚ που προτείνεις.
    Να υποψιαστώ μήπως καμμιά παλιά ζήλεια με τον Καζάκο και ζοριστήκαμε τώρα?
    Δεν μπορώ να σας καταλάβω εσάς τους lifestyleθεατροπολιτικούς παντογνώστες τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχεις μια καλή κουβέντα για τον καθένα Πασοκτζή. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε και τις απόψεις σου για τον "θίασο" του Καραμανλή και για τον άνθρωπο των Τεχνών κο Μισέλ Liapis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δες ρς και ένα συγκεντρωτικό για τα οικολογικά κόμματα στην Ευρώπη σήμερα
    www.sotiris-koukios.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο κ. Γιώργος Παπανδρέου έχει ξεκινήσει συστηματική επίθεση έμμεσα εις βάρος του κ. Σημίτη και όσων στελεχών του ΠαΣοΚ θεωρεί «υπονομευτές», και «συμφερόντων» που δεν κατονομάζει. Και άμεσα εναντίον τηλεοράσεων, εφημερίδων, εκδοτών και δημοσιογράφων.
    Η επίθεση εναντίον του κ. Σημίτη και πολλών στελεχών είναι άδικη: η κυριότερη φροντίδα του πρώην πρωθυπουργού ήταν από το 2004 και μετά να μην πει τίποτε που θα μπορούσε, καλόπιστα ή κακόπιστα, να θεωρηθεί αρνητικό για τον διάδοχό του στην προεδρία του «κινήματος». Οι μόνες του παρεμβάσεις στόχο είχαν την υπεράσπιση ενός, πέρα από λάθη και παραλείψεις, τόσο σημαντικού κυβερνητικού έργου που τιμά και τον σημιτικό υπουργό κ. Παπανδρέου. Ας δεχτούμε ότι αυτά, που περιλαμβάνουν και την αχαριστία και την αμνησία της οικογένειας Παπανδρέου, είναι δυστυχώς μέσα στην πολιτική.
    Η επίθεση εναντίον των ΜΜΕ, τόσων εφημερίδων και τόσων δημοσιογράφων είναι πιο ανησυχητική. Επιτρέπει την υπόνοια ότι (άλλη κληρονομιά και αυτή...) ο εμφανισιακά καλοσυνάτος σημερινός πρόεδρος του ΠαΣοΚ δεν αντέχει τον κριτικό αντίλογο και ότι κάθε διαφορετική άποψη είναι για αυτόν, όπως είναι για τους υπερπατριώτες και τόσους μητροπολιτάδες, προϊόν προδοσίας και συνωμοσίας. Πράγμα που το απέδειξε και με τις γνωστές αυταρχικές διαγραφές τόσων στελεχών.
    Ποιος είναι όμως τώρα ο στόχος του κ. Παπανδρέου; Να προκαλέσει «λαϊκό θυμό» εις βάρος ΜΜΕ και δημοσιογράφων; Να εξασφαλίσει με έμμεσες απειλές θετικές γνώμες για αυτόν και αρνητικές για τους αντιπάλους του; Να προετοιμάσει το έδαφος ώστε αν επανεκλεγεί στις 11 του Νοέμβρη και αν αύριο κατατροπώσει τη Νέα Δημοκρατία και κυβερνήσει τον τόπο να μας «δέσει» με κάποιον νέο νόμο για τον Τύπο, λες και δεν αρκούν οι ρουσοπούλειες ασκήσεις;
    Θίγονται όμως στο μεταξύ όλοι όσοι παρά τον ανώνυμο χαρακτήρα των παπανδρεϊκών καταγγελιών αισθάνονται συκοφαντημένοι και ας ήταν το «κρίμα» τους η απλή άσκηση της ελευθερίας γνώμης. Στα τόσα άλλα προστέθηκε δηλαδή και ένα συμπληρωματικό πρόβλημα, μια ακόμη πληγή.
    Μετά όμως τις δηλώσεις του Γ.Α.Π. την Κυριακή για δίκαιες η άδικες διαγραφές όλοι καταλαβαίνουμε ότι εκτός από ανίκανος ο Γιώργος Παπανδρέου είναι και εκδικητικός . Δηλαδή εάν εκλεγεί απειλεί ότι θα διαγράψει όλους τους εσωκομματικούς του αντιπάλους .
    Έχει το θράσος να απειλεί όσους ‘’ανένταχτους ‘’ τολμήσουν να υποστηρίξουν τον Βαγγέλη Βενιζέλο .
    Εκτός από ανίκανος είναι εκδικητικός και κακός σαν άνθρωπος .
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά ποιος περίμενε , Στέφανε, πως θα κέρδιζε το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες εκλογές; Αν πράγματι το περίμενες εσύ, ήσουν λάθος πληροφορημένος. Η λαίλαπα της πυρκαγιάς που ξεσπίτωσε τον κόσμο δεν τον έκανε και πιο σοφό. Έφτασε και η Ηλεία ακόμα να μένει ικανοποιημένη! Πιστεύεις πως οι Ηλείοι γίνανε δεξιοί;. Δεν έχεις καταλάβει σε ποιο καιρό ζούμε και ποια είναι η οικονομική κατάσταση του λαού μας; Η πίστη πως η εξαθλίωση θα μεταμορφώσει τους λαούς σε επαναστάτες αποδείχτηκε ουτοπία. Αντίθετα η εξαθλίωση είναι εξαθλίωση και οι συνειδήσεις αλώνονται με ένα δυο εκατομμύρια δρχ. στην άδεια τσέπη. Η περίπτωση της Ηλείας είναι τραγική αλήθεια.
    Την απαισιόδοξη αισιοδοξία σου μόνο ως γύμνασμα γραφής τη δέχομαι. Γιατί πώς θα μπορούσε ένας σοβαρός άνθρωπος να δεχτεί πως ο Παπανδρέου δοκιμάστηκε και έχασε; Ο Παπανδρέου και ο όποιος άλλος έπαιρνε τη θέση του θα είχε την ίδια κατάληξη, αφού το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να μείνει εκτός εξουσίας σύμφωνα με όλες τις λογικές. Προσωπικά πιστεύω πως η συγκυρία που επέλεξε ο κατά τα άλλα ικανότατος και επιτυχημένος διαχειριστής της εξουσίας Σημίτης , δεν επέτρεπε άλλη επιλογή. Όμως ο διάδοχος θα ήταν σίγουρα το χαρτί που θα καιγόταν και φοβάμαι πως αυτό ίσως ήταν και στην πρόθεση του Σημίτη, για να ετοιμαστεί διάδοχη κατάσταση. Μόνο που λογαριάζονταν τα πράγματα χωρίς τον ξενοδόχο και ξενοδόχος εδώ είναι οι άνθρωποι που ήταν ΠΑΣΟΚΟΙ πριν ιδρυθεί το ΠΑΣΟΚ!!! Οι άνθρωποι αυτοί, φίλε Στέφανε, έχουν και διαίσθηση. Μια διαίσθηση που πηγάζει από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα πως κάτι άσχημο μαγειρεύεται πάλι στον κόσμο. Πού βρήκε τελικά ο Βενιζέλος , ας πούμε, την ικνότητα του πρωθυπουργού και πού την έχασε ο Παπανδρέου; Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος υπήρξαν ποτέ πρωθυπουργοί! Εδώ βλέπεις τον χειρότερο πρωθυπουργό που γνώρισε η πιλιτική ζωή της χώρας μας να ονομάζεται ως καταλληλότερς από κάποιον που δεν δοκιμάστηκε στην ίδια θέση! Και το πήραν οι άλλοι το παίρνεις και συ ως δεδομένο! Από πού; Όποιος δε έχει κατανοήσει το πολιτικό στίγμα του ΓΑΠ φυσικά και δεν μπορεί να το αποτιμήσει! Ή αν θέλεις να εκτιμήσει. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι άλλον για την παρούσα στιγμή και δεν θα ρίσκαρα την πολιτική και οικονομική ζωή του τόπου σε φιλόδοξες κενολόγες διακηρύξεις και ρητορίες. Σε ρητορίες που διαστρευλώνουν τις έννοιες των λέξεων. Αρκετά υποφέρει ο λαός μας από τέτοιες φλύαρες ασυναρτησίες, που λαμβάνονται και ως ικανότητα άσκησης εξουσίας. Μας αρκεί ένας Καραμανλής στην άλλη πλευρά. Δε θα λουστούμε και άλλον από τούτη την πλευρά.


    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχεις μια καλή κουβέντα για τον καθένα Πασοκτζή. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε και τις απόψεις σου για τον "θίασο" του Καραμανλή και για τον άνθρωπο των Τεχνών κο Μισέλ Liapis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ:
    Στο δείκτη «προτίμησης», παραδείγματος χάριν, ο κ. Παπανδρέου εμφανίζει μεγαλύτερα ποσοστά στις γυναίκες (42,1%) και στις ηλικίες 55-64 και άνω των 65, ενώ ο κ. Βενιζέλος βρίσκει προσφορότερο έδαφος στους νέους (18-34).

    Επίσης, ο πρώτος προηγείται με μεγάλη διαφορά στους απόφοιτους Δημοτικού (49,4% έναντι 26,5%), ισοψηφούν σε όσους είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ, ΤΕΙ και ο κ. Βενιζέλος υπερτερεί κατά τρεις μονάδες μεταξύ των αποφοίτων Γυμνασίου- Λυκείου.
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ. ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΟΙ. ΟΥΣΤ ΡΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΓΑΠατζηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εσύ με την υπογραφή "ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ", είσαι εβραίος ή αντιπρόσωπος των Σιωνιστών στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ενα σκελος αυτης της κλικας να παει κατα Γιουγκοσλαβια-Βουλγαρια-Κροατια μερια, ενω το αλλο προς Αλβανια-Ρουμανια.
    Ειναι το πιο δικαιο για την Ελλαδα.

    [Ή μηπως δεν μιλαμε για το καλο της Ελλαδας αλλα για το καλο των πασοκοκηφηνων? ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο στα τσιράκια του Βενιζέλου.

    Από χτές έχετε ξεκινήσει ωραία αντεπίθεση.

    Αλλά όπως χάσατε στην πρώτη φάση, έτσι θα χάσετε και τώρα.

    Το πρόβλημά σας είναι ότι ενώ ο ΓΑΠ ενώνει το ΠΑΣΟΚ και απ'αυτόν οι ΠΑΣΟΚΟΙ προσδοκούν θετικά αποτελέσματα, εσείς χαίρεστε με τα αρνητικά αποτελέσματα.

    Ο αρχηγός σας διχάζει.
    Το ότι στην δημοσκόπηση έπεσε το ΠΑΣΟΚ 5 μονάδες ωφείλετε στο ποσοστό που επηρεάζετε εσείς.

    Εχετε σπείρει τόσο μίσος που ο στρατός σας ψηφίζει ήδη άλλα κόμματα, για να κοντύνει τον ΓΑΠ.

    Συνεχίστε έτσι.
    Μιλήστε με την γλώσσα του Καρατζαφέρη και του ΚΚΕ, για σιωνισμούς και αμερικάνους που είναι πίσω από τον ΓΑΠ.

    Ο Λαός καταλαβαίνει ότι ψυχικά η ηγεσία σας είναι ήδη μακριά από το ΠΑΣΟΚ.

    Γιώργο, κόψε τις μαλακίες για λίγες διαγραφές. Να κάνουν δικό τους κόμμα. Διώξτους όλους και πρώτον απ'όλους τον Κακλαμάνη, που μετά τους άρρωστους εγκέφαλους ανακάλυψε και τους "στρατούς".

    Δεν υπάρχουν στρατοί Αποστόλη. Υπάρχει ο στρατός του ΠΑΣΟΚ και οι κλεφτοκοτάδες του Βενιζέλου και των διαπλεκομένων.

    Ψάχνεις Απόστολε αφορμή για να συνταχθείς μαζί τους. Αλλά δεν μετράς και δεν θα ασχοληθεί κανείς μαζί σου.

    Γιώργο μην είσαι μαλάκας. Ξεκαθάρισε ότι θα διαγραφούν όλα τα στελέχη της διαφθοράς και της μίζας, επειδή είναι δίκαιες. Κάποιοι στην πλάτη του λαού κάναν κομπίνες και φτια΄ξαν περιουσίες. καθάρισέ τους.

    Τα ΜΜΕ ανακάλυψαν τώρα την θεωρία του εκρεμούς.
    Δεν υπάρχει εκρεμές στα μαζικά φαινόμενα, υπάρχουν οι καμπύλες τάσεων και αυτές δείχνουν κατάρευση της υποψηφιότητας Βενιζέλου. Μέχρι το τέλος θα δείτε ότι θα έρθει τρίτος, κάτω από τον Σκανδαλίδη. Τα διαπλεκόμενα, αυτή την βδομάδα θα εκτιμήσουν ότι ο Βαγγέλης είναι ξένο σώμα για το ΠΑΣΟΚ και για να έχουν επιρροή στο ΠΑΣΟΚ, πρέπει να ποντάρουν στον Σκανδαλίδη, ώστε να έχουν τουλάχιστον επιρροή στην μειοψηφία.

    Συνεχίστε έτσι Βενιζελικοί, μέχρι να σας σιχαθεί τελείως ο κόσμος.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΕΤΑΝ ΕΙΣΕ ΕΚΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΕ ΠΑΡΟΠΟΝΙΕΣΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΕ Η ΖΩΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Βέλτσος στα ΝΕΑ, έδοσε το σύνθημα της υποχώρησης που έγραφα, πρός υποστήριξη Σκανδαλίδη από τον ΔΟΛ

    Προτείνει να συνενοηθούν οι τρείς να βγεί πρόεδρος ο Σκανδαλίδης και να κατέβει άλλος για πρωθυπουργός στις εκλογές.

    Δεν παραιτούνται με τίποτα οι διαπλεκόμενοι.
    Τώρα που είδαν ότι χάνουν, προσπαθούν να ρίξουν τον Γιώργο με παιδαριώδεις προτάσεις "Για το καλό του ΠΑΣΟΚ".

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΕ ΣΤΕΦΑΝΕ, ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΞΕΣ ΣΤΗ ΒΑΘΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.

    ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΤΣΙΡΚΟ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΘΕΑΤΡΟ ΣΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ) ΠΩΣ ΠΑΕΙ ??

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΒΑΡΑΣ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΡΙΞΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ??

    ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΙΑΠΗ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΠΟ ΜΕΓΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ "ΑΡΘΡΑ" ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ??

    ΠΕΝΙΑ ΟΔΟΥΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΔΙΟΡΘΩΣΗ
    ---------------------
    ΑΠΟ ΜΕΓΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ "ΑΡΘΡΑ" ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ??

    ΠΕΝΙΑ ΟΔΟΥΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΝΤΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΝΤΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

    ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

    ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

    ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

    ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

    ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
    ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ
    ΚΑΝΑΛΙΑ,ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ.
    ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟΛΟΓΙΑ..
    ΓΙΑΤΙ?
    ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ..ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ..
    ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΜΠΕΝΙ-ΛΟΥΣΚΟΝΙ Η ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ?

    3:52 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ

    3:54 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΩΡΕΣ
    ΕΚΛΟΓΕΣ..

    ΕΑΝ ΕΚΛΕΞΕΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΘΑ
    ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ..

    ΝΤΑΒΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΤΙ ΕΠΑΘΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΙΟΥΝ,
    ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ "ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ" ΤΩΝ
    ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΩΝ..
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ?
    Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ
    ΝΑ ΦΘΕΙΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ..
    ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟ
    ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΤΗΝ
    ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ
    ΕΞΟΥΣΙΑΣ..
    ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟ,ΤΟΝ
    "ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ" ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΗ ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΜΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. TO ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?
    Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ?
    Η
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΚΟΚΚΑΛΗ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,ΒΑΡΔΗ,
    ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ,ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ,ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ?

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ?
    Η
    Η ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ?

    ΕΚΛΗΣΗ..

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ
    ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ, ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΟ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ
    ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.
    ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ,ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
    ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. TO ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ
    ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ..

    ΓΙΩΡΓΟ ΠΡΟΣΕΞΕ..

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    ΟΧΗΜΑ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ
    ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙΣ ΓΙΩΡΓΟ,
    ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΟ

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η αριστερή φρασεολογία του ΓΑΠ βρίσκει ευήκοα ώτα στους πασόκους παλαιάς κοπής.
    Κάποιοι ζούν ακόμα με τις αναμνήσεις του Ανδρέα και δεν έχουν καταλάβει ότι άλλο 1981 και άλλο 2007.
    Πιστεύουν ότι άμα ο αρχηγός πετάξει και καμιά "αριστερή" μαλακία του στύλ "συμμετοχική δημοκρατία" θα ψήσει τα πλήθη.
    Οσοι ενδιαφέρονται για σύγχρονη πολιτική ανάλυση,βασισμένη στην σύγχρονη πραγματικότητα και όχι στις πρό 20ετίας αναμνήσεις,ας διαβάσει τα άρθρα του Γιάννη Λούλη κάθε Σάββατο στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ.
    Ο άνθρωπος που κατάφερε να μετατρέψει ένα μετριότατο πολιτικό σαν τον Καραμανλή,σε ανυπέρβλητο εμπόδιο για το ΠΑΣΟΚ,παραδίδει δωρεάν μαθήματα στους επίδοξους αρχηγούς του.
    Και καλά ο Γιωργάκης και να τον διαβάσει,δεν θα καταλάβει και πολλά.Ο Βενιζέλος όμως τι κάνει?
    Ας ανοίξει τ'αυτιά του στις φωνές της λογικής.Οι εκλογές πλέον κερδίζονται στον χώρο του κοινωνικού κέντρου και όχι στους ΚΚΕδες και στους ΣΥΡΙΖΑτους.Αν πείσεις τις μεγάλες μάζες των μικρομεσαίων που μετακινούνται ανάμεσα στα 2 μεγάλα κόμματα θα κερδίσεις.Αν όχι θα χάσεις.Τόσο απλά.Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες για να περνάμε την ώρα.
    Κι όσοι περιμένουν τον "Μεσσία" Γιωργάκη,να υλοποιήσει τις αριστερόστροφες μπουρδολογίες του,θα απογοητευτούν σύντομα.
    Και για όσους καταλαβαίνουν,ο άνθρωπος είναι "ντεμέκ".

    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. TO ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?
    Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ?
    Η
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΚΟΚΚΑΛΗ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,ΒΑΡΔΗ,
    ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ,ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ,ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ?

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ?
    Η
    Η ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ?

    ΕΚΛΗΣΗ..

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ
    ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ, ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΟ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ
    ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.
    ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ,ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
    ΣΟΥ.



    TO ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ
    ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ..

    ΓΙΩΡΓΟ ΠΡΟΣΕΞΕ..

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ





    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    ΟΧΗΜΑ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ
    ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙΣ ΓΙΩΡΓΟ,
    ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΟ

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητέ Στέφανε,

    Θεωρώ ότι η ανάλυσή σου είναι μονομερής. Και είναι μονομερής γιατί αναφέρεται μόνο στο ΠΑΣΟΚ. Εδώ υπάρχει ολόκληρη κοινωνία που προσδοκά κάτι καλύτερο να ξημερώσει και δεν το βλέπει να έρχεται. Υπάρχει μια νέα τάξη που είναι οι σύγχρονοι προλετάριοι άνθρωποι πνιγμένοι στα χρέη , άνεργοι χωρίς προοπτική εργασίας και με μια ψευτοαπασχόληση των 300 μέχρι πεντακοσίων ευρώ. Στρατιές ολόκληρες πτυχιούχων γεμάτοι αβεβαιότητα και αδιέξοδα. Θα μπορούσα να αναφέρω χιλιάδες κατηγορίες συνανθρώπων μας που όλους μαζί τους λέμε "νεόφτωχους".Αυτοί οι άνθρωποι αναζητούν ελπίδα.
    Αγαπητέ Στέφανε
    δεν ξέρω γιατί δε βλέπεις ότι τα κόμματα της Αριστεράς πραγματοποιούν αριθμητικά άλματα τα τελευταία χρόνια.Tο KKΕ πραγματοποίησε ένα άλμα κερδίζοντας 2,25% σε σχέση με το 2004 και επικυρώνοντας την ηγεμονία του στον χώρο της Αριστεράς αφού με 8% και κάτι γίνεται το μεγαλύτερο κομμουνιστικό κόμμα της Ευρώπης.Ο Συνασπισμός σημείωσε αξιοσημείωτη άνοδο της τάξεως των 1,78 μονάδων σε σχέση με το 2004.(Συνειδητά, αν και ο πειρασμός υφίσταται, στην όλη ανάλυση δεν εμπλέκεται το ποσοστό και η σημαντική εκλογική πορεία –75.529 ψήφοι και ποσοστό 1,05%– των Οικολόγων Πράσινων, αν και η πολιτική τους καταγωγή σε μεγάλο ποσοστό έρχεται από τα κόμματα της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς).
    Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το (παρά 54.974 ψήφους της άκρας αριστεράς) ένα εκατομμύριο άνθρωποι που επέλεξαν KKΕ και Συνασπισμό βλέπουν με καλό μάτι την προοπτική συνεργασίας των δύο κομμάτων στο πλαίσιο κοινής δράσης της Αριστεράς με στόχο την ουσιαστική παρέμβαση στο χώρο της αστικής διακυβέρνησης. Tην μετάβαση δηλαδή της Αριστεράς από κίνημα διαμαρτυρίας, που είναι σήμερα, σε παράγοντα με ρόλο διαμόρφωσης των δημοσίων πραγμάτων.
    Αυτός φίλε Στέφανε είναι ο πραγματικός κίνδυνος για το δικομματισμό. Το ζητούμενο σήμερα είναι αν το σύστημα σπρώχνει σε δημιουργία ΚΟΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΧΩΜΑΤΩΝ. Για σκέψου απλά ένα τρίτο κόμμα με Βενιζέλο ή Παπανδρέου πόσους νεοδημοκράτες πολιτευτές ή βουλευτές (τι θα έχουν να χάσουν;)θα συγκέντρωνε; Κι αν αυτό το κόμμα δεν προκύψει απ΄ τις σημερινές πολιτικές ζυμώσεις θα το φτιάξουν. Είμαι σίγουρος.

    Άγιος Φραγκίσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γιαυτούς,που δεν ξέρουν, ασφαλώς,
    την ιστορία του Ληναίου, και λένε ανοησίες,επιτρέψτε μου να πω δυό λόγια εγώ,που τον ξέρω πολύ καλά.
    Από την εποχή της ΕΠΟΝ και των Λαμπράκηδων,μέχρι τους συνδικαλιστικούς αγώνες του,
    την αυτοεξορία του στα χρόνια της δικτατορίας και τα έξη δυνατά θεατρικά έργα που του απαγόρεψε η χούντα.

    1.- Ο Ληναίος, από το 1996 που παραιτήθηκε
    από Γραμματέας Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ,
    και δεν δέχτηκε να ξανασυμμετάσχει σε εκλογές,
    δεν βγήκε ΠΟΤΕ στα τηλεπαραθυράκια
    να καταγγείλει τα μεγάλα λάθη του κόμματος,
    ούτε εμφανίστηκε ποτέ σε οποιαδήποτε εκπομπή,
    αρνούμενος να νομιμοποιήσει την άθλια τηλεόραση.
    Έγραψε όμως πολλά,τεκμηριωμένα,άρθρα στο
    ΕΘΝΟΣ και στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ διαφωνώντας
    ριζικά με τη λαθεμένη πορεία της ηγεσίας του.
    Και όλα αυτά, περιέχονται στα δυό βιβλία του:
    (ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΕΣ,1997, Η ΑΛΥΣΙΔΑ 2003)

    2.-Δεν επιδοτήθηκε ΠΟΤΕ από κανένα ΚΡΑΤΙΚΟ ή
    ΙΔΙΩΤΙΚΟ φορέα και όχι μόνο δεν πήρε αλλά ΑΡΝΗΘΗΚΕ
    οποιαδήποτε κρατικοδίαιτη θέση του πρόσφεραν.

    3.- Από το 2003, είναι ιδρυτικό στέλεχος του ανεξάρτητου,
    πασίγνωστου,μαχόμενου,φιλειρηνικού,κινήματος :
    ΣΥΜΜΑΧΙΑ=ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ..

    4.- Και η παρέμβασή του στα τελευταία,εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ,
    απευθύνεται αποκλειστικά σε ένα μεγάλο ποσοστό του,
    που αποτελείται από τη μεγάλη δεξαμενή της ΕΔΑ που έγινε
    δεύτερο κόμμα το 1958 ( και διαλύθηκε άδοξα το 1988)
    και σε ένα άλλο μικρότερο ποσοστό που, τώρα,
    στηρίζει το ΚΚΕ και το Συνασπισμό..

    5.- Συμφωνώ απόλυτα Άγιε Φραγκίσκο.
    Και είμαι βέβαιος ότι συμφωνεί και
    ο Στέφανος. Αυτό ασφαλώς θα εννοεί
    όταν γράφει "'' κι ένα άλλο μεγάλο
    κομμάτι του ΠΑΣΟΚ να ενωθεί με τους
    ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥΣ
    ΠΟΛΙΤΕΣ.."
    Μακάρι..

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και ο Ληναίος στο παλιό ΠΑΣΟΚ ανήκει, να μην το ξεχνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλα ετσι που το πατε ολοι σας εδω,θα ενοχοποιησετε ολους του;ς πασοκους απο συστασεως πασοκ.
    Και που θα εισασταν ολοι εσεις τοτε ? σε καμμια ΕΡΕ και τις ''παραφυαδες'' της.
    Αυτο το κυνηγι μαγισσων δεν θα τελειωσει ποτε ?
    Τοτε γυριστε πισω στην...Καπερναουμ και βρειτε κι αλλους.
    Ενα κομμα-κινημα δεν βγηκε απο την σακουλα του Κοπερφιλντ,εχει ιστορια,διαδρομη,ηγετες,οπαδους,αποσχισεις,ανταρτικα,τασεις.
    Και ολα αυτα,με καθε μορφη ,μας φτανουν στο σημερα.
    Εαν ο καθενας ερχεται μετα και αποκηρυσσει τον προηγουμενο και τις πολιτικες του,τοτε μην περιμενει κανεις κομμα0κινημα εξουσιας αλλα ορχηστρα δωματιου και σωματειο διαμαρτυριας.
    Οποιος θελει διαλεγει και φυσικα μετα ακολουθει.
    Η ελλειψη χαρισματικων ηγετων οδηγει σε ενδεια επιγονων και οραματων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δυστυχώς όσο περνάνε οι μέρες και πλησιάζουμε την κρίσιμη ημερομηνία για το ΠΑΣΟΚ,τόσο διαφαίνονται τα σχέδια του ΓΑΠ και των όψιμων φίλων του.
    Η προσπάθεια τους να συρρυκνώσουν το ΠΑΣΟΚ συνεχίζεται απτόητη.Δικαίωμα τους να θέλουν ένα μικρό,φοβικό,περιχαρακωμένο Κίνημα.Δικαίωμα μας να τους αρνηθούμε μιά δεύτερη ευκαιρία για να αποτελειώσουν το έργο τους.
    Σύντροφοι,στις 11/11 κρίνονται πολλά περισότερα από την αρχηγία.
    Κρίνεται η συνέχεια και η ύπαρξη του ΠΑΣΟΚ όπως το γνωρίσαμε στα 33 χρόνια ύπαρξης του.Θέλουμε ένα μεγάλο,περήφανο,αξιοπρεπές,νικηφόρο ΠΑΣΟΚ ή ένα παραμάγαζο του ΓΑΠ και της γνωστής παρέας των βαρόνων;
    Οι μέρες είναι κρίσιμες.Εξωθεσμικά κέντρα προσπαθούν μέσω του ΓΑΠ να πετύχουν ότι δεν πέτυχαν τα προηγούμενα χρόνια.Να διαλύσουν και να συντρίψουν το γνήσια λαϊκό κίνημα μας.Τα σχέδια τους είναι γνωστά από το παρελθόν.Αλλά τους προειδοποιούμε ότι "έχουν γνώσι οι φύλακες".Οι...Αμερικανιές τους δεν θα περάσουν ούτε και τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ..

    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ Η ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ.

    ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. κύριε Διογένη καμία αντίρρηση για κ. Ληναίο. Είναι γνωστός ρομαντικός και ιδεολόγος και σωπαίνω. Όμως δεν ήξερα ότι είναι ιδρυτικό μέλος της συμμαχίας σταματήστε τον πόλεμο. Θα τον παρακαλούσα λοιπόν να κοιτάξει τις σχέσεις του συντονιστή της συμμαχίας με πακιστανικές συμμορίες διακίνησης μεταναστών στην Ελλάδα.Για τα υπόλοιπα συμφωνώ (καθότι δεν έχω και κάτι ως αξιόπιστο αντίλογο να αναφέρω), αλλά επίτρεψέ μου να έχω κάποιες περισσότερες ΑΜΕΣΕΣ γνώσεις για αυτό που πετάω στον αέρα.Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 10:42

    Διάβασες κάποιες φράσεις του Βενιζέλου και τις παρουσιάζεις όπως εκείνος ως πραγματικες επιδιώξεις ή αποτελέσματα της πολιτικής του ΓΑΠ. Μου φαίνεται πως ο Βενιζέλος υποστηρίζει πως το ΠΑΣΟκ με τον ΓΑΠ θα συρικνωθεί επειδή πιθανό να προτίθεται ο ίδιος να φύγει από το ΠΑΣΟΚ! Και αν ακόμα το πιστεύει, πράγμα που αμφισβητώ, δεν υπαρχουν μέλη του ΠΑΣΟΚ που θα ακολουθήσουν κανένα έξω από το Κίνημα. Δεν είναι ούτε πρόβατα ούτε μοσχάρια για να ακολουθήσουν τον κάθε φιλόδοξο!
    Οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ ήταν οπαδοί πριν την ίδρυσή του. Ο Ανδρέας ήταν ο ικανός στην κρίσιμη στιγμή να υλοποιήσει το όνειρο της ένωσης των δημοκρατικών δυνάμεων, που ήταν σκόρπιες και καπελώνονταν από την αγέλη της Δεξιάς που, όπως έλεγε και ο κάποτε αρχηγός της Αβέρωφ, είναι στρούγγα, από την οποία όποιος φεύγει χάνεται.
    Όποιος λοιπόν προπαγανδίζει πως ο ΓΑΠ θα συρικνώσει το κόμμα ή είναι έξω από τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ ή είναι προβοκάτορας.
    Διαλέγετε και παίρνετε.

    YAMAMA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΤΟΝ ΦΥΡΕΡ ΤΗΣ ΜΙΝΤΙΑΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ.
    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ.
    ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΒΕΝΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. TO ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?
    Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ?
    Η
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΚΟΚΚΑΛΗ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,ΒΑΡΔΗ,
    ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ,ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ,ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ?

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ?
    Η
    Η ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ?

    ΕΚΛΗΣΗ..

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ
    ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ, ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΟ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ
    ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.
    ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ,ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
    ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητέ 12.41 π.μ.,αυτά που γράφετε
    περί Πακιστανών,είναι μεγάλο λάθος.
    Αυτές οι λάσπες κατετέθησαν στη δίκη τους, από "γνωστές-άγνωστες"
    πηγές και το δικαστήριο τους αθώωσε
    χωρίς να τις πάρει καθόλου στα σοβαρά.
    Οι συκοφαντίες και τα κυνηγητά των
    αυτοεξόριστων Πακιστανών,οφείλονται
    στον αγώνα που διεξάγουν εναντίον της δικτατορίας της πατρίδας τους.
    Όπως και η δική μας δικτατορία
    μας δίκαζε σαν ...πράκτορες της Μόσχας..!!
    ΔΙΟΓΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κύριε Ληναίε,
    είστε ηθοποιός
    και ο ηθοποιός ποιεί ήθος.
    Ο κ.Βενιζέλος ποιεί ήθος?
    Αν κάποιος το έχει
    - αν και πολιτεύεται πολλά χρόνια - αυτός είναι
    ο Γιώργος Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΡΕ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *