GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Διέγραψε" τον Κ. Σημίτη....

,,,,,,,,,,,,, ...ο Γ. Παπανδρέου. Πώς αντέδρασε μέσα στη Βουλή ο πρώην πρωθυπουργός Συνειδητά ο Γ. Παπανδρέου στη δευτερολογία του, στις πρ...

,,,,,,,,,,,,,
...ο Γ. Παπανδρέου. Πώς αντέδρασε μέσα στη Βουλή ο πρώην πρωθυπουργός


Συνειδητά ο Γ. Παπανδρέου στη δευτερολογία του, στις προγραμματικές δηλώσεις στην Βουλή, απέφυγε να αναφερθεί στον Κ. Σημίτη όταν μίλησε για την ένταξη της Κύρπρου στην ΕΕ. Μίλησε μόνο για τον ρόλο του ίδιου, του Θ. Πάγκαλου και του Γ. Κρανιδιώτη.
Το έκανε για να τον βάλει "απέναντι" στην εσωκομματική μάχη, στο πλαίσιο της εσωτερικής πόλωσης, και ο ίδιος να συσπειρώνει (αυτό τουλάχιστον ελπίζει) το αντισημιτικό κομμάτι του ΠΑΣΟΚ.
Ο πρώην πρωθυπουργός οργίστηκε. Όταν ρωτήθηκε, φεύγοντας, από τους δημοσιογράφους αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο. Νωρίτερα όμως, μέσα στην Βουλή, ακούγοντας τον Γ. Παπανδρέου φανερά εκνευρισμένος γύρισε στον Μ. Χρυσοχοΐδη, που καθόταν δίπλα του, και του είπε: "Τι είναι αυτό τώρα;..."

312 σχόλια

  1. Ο giorgos έφαγε τη θρούμπα του "εξυγχρονισμού" και πέταξε το κουκούτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο giorgos έφαγε τη θρούμπα του "εξυγχρονισμού" και πέταξε το κουκούτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο giorgos έφαγε τη θρούμπα του "εκσυγχρονισμού" και πέταξε το κουκούτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ


    ΕΚΤΑΚΤΟΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΝ 1/9/2007
    .
    152 ΑΡΑΠΑΔΕΣ κατόπιν τονώσεως με VIAGRA την 16/9/2007 πήραν απόψε εντολή απ το ΛΑΟ και την βουλή κάθε ΜΠΑΤΙΡΗ να ξεσκίσουν !!!

    Έχουν ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΠΗΧΤΗΔΕΣ { Εφοπλιστές, Βιομηχάνους , Μεγαλοκτηματίες,Τραπεζίτες, Καναλάρχες κ.α} ΚΑΙ ΘΕ ΝΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΗΣΟΥΝ !
    Εξαιρέσεις θα υπάρχουν !
    ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΑ .
    Θα σας περιποιηθούν ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ !!!
    Προς Θεού όμως ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΒΑΖΕΛΙΝΗ !
    Υπάρχει όμως και κάτι θετικό ένα παπαγαλάκι τους
    μου είπε ότι ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΕΦΑΠΑΞ 3000 € !!!!!


    Y.Γ ΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑ !!!!!!!!!!

    ΕΛ.Λ.Α.Σ
    ΕΛΠΙΔΑ.ΛΑΙΚΩΝ.ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣΟΧΗ

    ΑΠΟΨΕ

    Ο ΝΕΟΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΒΕΝΙ ΘΑ ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΒΑΤΕΡΛΟ ΤΗΣ
    ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΕΡΑΣ
    .
    ΖΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
    .
    Σημ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΟΥΝΤΑΙ
    Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΜΕΓΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΧΩΡΕΣΕΙ !!!

    ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΑΝΑΥΣΗ ΑΓΧΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ !!

    Υ.Γ. ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΥΠΟΚΛΙΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ !!!!!!


    ΕΛ.Λ.Α.Σ
    ΕΛΠΙΔΑ.ΛΑΙΚΩΝ.ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ο πρώην πρωθυπουργός οργίστηκε. Όταν ρωτήθηκε, φεύγοντας, από τους δημοσιογράφους αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο. Νωρίτερα όμως, μέσα στην Βουλή, ακούγοντας τον Γ. Παπανδρέου φανερά εκνευρισμένος γύρισε στον Μ. Χρυσοχοΐδη, που καθόταν δίπλα του, και του είπε: "Τι είναι αυτό τώρα;..."

    Τι άλλο μπορεί να είναι,εκτός από μία ακόμα λάθος κίνηση,του φανερά παραπαίοντος πια Γιωργάκη?
    Όταν έγινε αρχηγός με συνοπτικές διαδικασίες ήταν καλά,τώρα που αμφισβητείται του φταίνε όλα.
    Μέρα με τη μέρα έχει πλησιάσει
    στο να πείσει όλους μας πλέον,
    ότι ο γνωστός μηχανορράφος είπε
    μετά από 50(!) χρόνια κάτι αληθές.

    ....ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ....

    Και πως να κάνει εδώ που τα λέμε,
    όταν είναι ΕΡΜΑΙΟ των οποιοδήποτε
    συμβούλων του,και έχοντας ΑΠΟΛΕΣΕΙ
    κάθε ίχνος ψυχραιμίας?

    Μόνο οίκτο προκαλεί πια η όλη
    εικόνα,καθώς βλέπουμε ένα εξαιρετικά ΛΙΓΟ πολιτικό να έχει γαντζωθεί με νύχια και με δόντια,
    στην προεδρία ενός κόμματος,
    ενώ γνωρίζει ότι η επερχόμενη πτώση είναι μαθηματικά βέβαιη...

    Υ.Γ. Άσχετο,ο Χρήστος είναι καλά ?
    Έχουν περάσει τόσες ώρες και δεν έχει γράψει ακόμα τίποτα.
    Μήπως έχει πυρετό το παιδί ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κακάσχημος και σιχαμερός αρχιερέας της διαπλοκής αποκαλύπτεται. Να καθαρίσει άμεσα το ΠΑΣΟΚ απο τα δεξιά απόβλητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Σημίτης υπονόμευσε το Γιώργο μαζί με άλλους συνηδειτά, με σχέδιο και κατόπιν εντολών της διαπλοκής. Δεν είναι αρχιερέας, διάκονος είναι δυστυχώς.
    Τη Παρασκευή προ των εκλογών είχαν καλέσει στο σπίτι του Θέμελη (συγγραφέας) στελέχη του ΠΑΣΟΚ για να τους υποδείξουν το πέρασμα στο Μπένι (κατ άλλους Ρούνι)-
    Ο Σημίτης επέλεξε (ή του υποδείχθηκε) να είναι απέναντι απλώς τώρα αποκαλύπτεται. Οι συνωμοσίες πρέπει να βλέπουν το φως! Είναι ο πρωθυπουργός που είχε πει το αλήστου μνήμης "Αυτή είναι η Ελλάδα" (ερμηνεία΄= κάφροι είναι τι να κάνουμε)
    Είναι ο υποψήφιος που είχε απειλήσει με διάσπαση το ΠΑΣΟΚ το 1996.
    Είναι ο Πρωθυπουργός που έβαλε το Σκανδαλίδη να περάσει νόμο που ευνοεί τις συνεργασίες μικρών κομμάτων (από τότε είχε μεθοδεύσει τη λύση της διάσπασης 2)
    Είναι αυτός που πούλησε τη λαικότητα του ΠΑΣΟΚ για να μείνει στην εξουσία (με μία ομάδα που όλοι τώρα υποστηρίζουν τον Μπένυ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου.

    Στην περίοδο της θνησιγενούς συγκυβέρνησης ΝΔ-ΛΑΟΣ την οποία διάγουμε μετά τα εκλογικά αποτελέσματα της 16ης Σεπτέμβρη τα γεγονότα ,οι καθημερινές πρακτικές και συμπεριφορές της πλειοψηφίας που ανέφερα ανέφερα μόνο θλίψη και απογοήτευση προκαλούν. Ήδη έχω αναφερθεί σε μερικά χαρακτηριστικά .
    Για μας τώρα. Στην πορεία για την επιλογή προέδρου μας το μόνο παρήγορο είναι οι διαδικασίες ανοικτής εκλογικής αναμέτρησης που το ΠΑΣΟΚ πρωτοπόρο και σε αυτό τον τομέα έχει καθιερώσει. Είναι το μόνο παρήγορο σημείο και το μοναδικό ελπιδοφόρο στοιχείο μέσα στη γενική θολούρα. Από την άλλη όλοι εμείς οι απλοί αγωνιστές του ΠΑΣΟΚ που ούτε έχουμε μάθει στις δημόσιες καρέκλες και ούτε περιμένουμε ανταλλάγματα πάσης μορφής περιμένουμε να τελειώσει όσο γίνετε πιο γρήγορα το χρονικό διάστημα μέχρι την ψηφοφορία για την προεδρική εκλογή στο ΠΑΣΟΚ και το κόμμα μας με καινούργιο πάθος και ορμή να κάνει την εργασία που του ανάθεσε ο Ελληνικός λαός.
    Όσο αφορά τις προτιμήσεις μου αυτές είναι τελείως προσωπικές και δεν γίνετε ούτε εξυπηρετεί κανένα λόγο να βγαίνουν προς τα έξω και να τις διακηρύττει ο οποιοσδήποτε . Είναι γνωστό ότι γενικά οι αριστεροί ψηφοφόροι δεν επηρεάζονται εύκολα και ούτε είναι και πρόβατα !Έχουν και γνώση και κρίση υψηλού επιπέδου Έτσι λοιπόν το κάθε σοβαρό συνετό και άξιο στέλεχος του ΠΑΣΟκ δεν προπαγανδίζει υπέρ καμίας υποψηφιότητας. Κακό κάνουν όσοι προβάλλουν τον ένα η τον άλλο παρά καλό στον εκλεκτό τους. Κάθε ένας μας έχει τις προτιμήσεις του , είναι σεβαστές και όλους μας απασχολεί η 12 του Νοεμβρη για να ασχοληθούμε πλέον μα τα καθήκοντα που μας ανέθεσε ο Ελληνικός λαός και στη φάση αυτή είναι μια ισχυρή αντιπολίτευση απέναντι στην ιδιόμορφη συγκυβέρνηση που έχουμε και για να έχουμε γενικά ένα αξιόλογο μεστό και με προοπτική πολιτικό λόγο που να πείθει και να δίνει διέξοδο στα αδιέξοδα που μας επιφυλάσσει η συγκυβέρνηση…
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O "Με εκτίμηση
    babis" όπως πάντα από το ΠΑΣΟΚ με κόπυ-πάστε. Μην κουράζεσαι. Πάντως δεν το διαβάζουμε δεύτερη φορά. Είναι κουραστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλοι,
    Δεν ξέρω τι ακριβώς είπε ο Γιώργος στη Βουλή, για την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, αλλά εγώ οφείλω να πω μια κουβέντα για την αλήθεια.

    Η υπόθεση αυτή είναι η μεγαλύτερη πολιτική επιτυχία της Ελλάδας από την μεταπολίτευση.
    Δεν αποτέλεσε διπλωματικό θρίαμβο, αλλά αποκορύφωμα σωστού πολιτικού σχεδιασμού, συνεπούς στάσεως της Ελληνικής και Κυπριακής ηγεσίας και έξοχης εφαρμογής του lobbying. O ρόλος της διπλωματίας υπήρξε πολύ περιορισμένος και αμήχανος στην ουρά του ζητήματος που κατέληξε στο απορριφθέν από τους Ελληνοκύπριους σχέδιο Άναν.

    Συμβολικά θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει πνευματικό πατέρα του όλου εγχειρήματος τον Κρανιδιώτη, αθόρυβο συντονιστή του επιτυχούς lobbying τον Σπύρο Σημίτη και δειλό στην αρχή, μοναδικό στη συνέχεια συντονιστή τον Κώστα Σημίτη που αξιοποίησε στο έπακρο εξω-διπλωματικούς παράγοντες στην Ελλάδα και τον ΕΕ. Σημαντική η συνδρομή από ελληνικής πλευράς των: Τσάτσου, Ροζάκη, Παπαδημητρίου και Ιωακιμείδη.

    Ο Γιώργος πράγματι ενστερνίστηκε το σχέδιο και έτρεξε στο τέλος πολύ, αλλά στη κρίσιμη φάση μάλλον ο Πάγκαλος θα πρέπει να μνημονεύεται, που ήταν καλός στη σκακιέρα μέχρι που άνοιξε το στόμα του…ευτυχώς για το Κυπριακό τότε ενέκυψε άλλο ζήτημα και ο Σημίτης βρήκε ευκαιρία να τον αντικαταστήσει, παρότι δεν έφταιγε αυτός για το συγκεκριμένο.
    Δεν θα πω περισσότερα γιατί δεν κάνει σε αυτή τη φάση …η υπόθεση δεν τέλειωσε.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. index

    [...]Νωρίτερα όμως, μέσα στην Βουλή, ακούγοντας τον Γ. Παπανδρέου φανερά εκνευρισμένος γύρισε στον Μ. Χρυσοχοΐδη, που καθόταν δίπλα του, και του είπε: "Τιαε εβνα έβγα ενί είναι αβγό ναβγώ αφτί αυτές αυτό τιάρα τσατσάρα τώρα; Ευτέτεστε..."

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στις επιτυχίες μόνος του ήταν ο Γιώργος Παπανδρέου
    Στις αποτυχίες μόνος του ήταν ο Κώστας Σημίτης
    ......................................................................................................................................
    Καλό μήνα συντρόφισσες και σύντροφοι
    Δεν ξέρω αν θα είναι καλός , αλλά ο προηγούμενος μήνας μας ’’κούφανε’’ κυριολεκτικά !!
    Και εξηγούμαι .
    Πάρα πολλά μεγαλοστελέχη του Πα.σο.κ. , αυτά που ο λαός ονομάζει πρωτοκλασάτα διερχόμενα από ’’καναλίου εις κανάλιον ’’ μιλούν για τα πεπραγμένα των κυβερνήσεων Κ.Σημίτη σαν να ήταν μόνο αυτοί στην Ελλάδα από το 1996 έως το 2004 και όλοι εμείς οι υπόλοιποι να ήμασταν σε κάποιον άλλο πλανήτη .
    Τις επιτυχίες τις πιστώνονται ο σημερινός μας Πρόεδρος και οι ’’αστέρες’’
    κκ Καστανίδης , Πετσάλνικος , Παπουτσής , Ρέππας .
    Κανένας δεν θυμάται σήμερα την περίπτωση με το σχέδιο Ασφαλιστικού του κ.Γιαννίτση.
    Όταν ΟΛΗ η τότε κυβερνητική επιτροπή και ΟΛΟ το τότε πολιτικό γραφείο του Πα.σο.κ. το ενέκριναν , δεν είχε κανένας καμία αντίρρηση , αλλά μόλις βγήκε στην δημοσιότητα οι μισοί από τους τότε συμφωνούντες ξεσήκωσαν ολόκληρη επανάσταση και έβγαιναν στα τηλεοπτικά παράθυρα διαρυγνύοντες τα ιμάτιά τους .
    Τώρα λένε ότι κακώς τότε δεν μιλούσαν .
    ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ
    Ο Κώστας Σημίτης είχε το μισό Πα.σο.κ. απέναντί του συνέχεια και οι ονομαζόμενοι εκπρόσωποι του ΄΄παλαιού Πασοκ ’’ έκαναν μεγαλύτερη αντιπολίτευση από την Ν.Δ.
    Αγαπητέ μου κύριε Πρόεδρε .
    Αγαπητοί κκ Καστανίδη , Πετσάλνικε , Παπουτσή και Ρέππα θα με θυμηθείτε όταν στις επόμενες βουλευτικές εκλογές , όποτε αυτές γίνουν , η Δεξιά θα κάνει τηλεοπτικά σπότς όλες αυτές τις τωρινές αντισημιτικές σας ατάκες .
    Για όλο το άλλο πολιτικό μας σύστημα ,εκτός του Πα.σο.κ. , από 1996 έως 2004 κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ όχι μόνος του ο Κώστας Σημίτης .

    Με συντροφικούς χαιρετισμούς

    Μέλος Δ.Ο. Παλαιού Φαλήρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 11.18

    Αρα;;;
    Αρα Σημίτης για πρωθυπουργός = ακατάλληλος, και Σημιτισμός για πολιτική = για μαύρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;

    1) Αυτός που έχει υψηλότατη θεσμική θέση στο ΠΑΣΟΚ

    2)Τα είχς καλά με όλους

    3) Τα έχει ακόμα καλά με όλους

    4) Θα τα έχει και την επόμενη μέρα καλά με όλους

    5) Τροφοδοτεί τα media με όόόόλα τα νέα του ΠΑΣΟΚ

    6)Αυτές τις κρίσιμες μέρες είναι......ΑΦΑΝΤΟΣ !

    Ποιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένα αδύνατο σημείο που καταλόγιζαν στον ΓΑΠ ήταν η μη ισχυρή - σε υψηλούς τόνους αντιπολίτευση.

    Μια ξεχωριστή ομιλία
    http://politicalvigilance.blogspot.com/2007/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 11.31

    ο αΘΑΝΑΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά του έκανε του δεξιού. Τι εννοείς Σημίτακλα τι είναι αυτό τώρα. Όλοι πρέπει να σε εκθειάζουν δηλαδή; Εσύ που είχες φέρει το κόμμα να είναι 10 μονάδες πίσω από τη ΝΔ και που αν δεν είχε έρθει ο Γιώργος θα ξευτιλιζόμασταν;
    Ποιός είσαι ρε "μεγάλε", έχεις γίνει ο Μητσοτάκης του ΠΑΣΟΚ, θέλεις να το παίξεις και εγγυητής παλιομουχρίτσα.
    Δείτε ρε ένα εθνικό κεφάλαιο μη χέσω, δείτε τον υπονομευτή του Ανδρεά, τον άνθρωπο που έκανε δεξιό το ΠΑΣΟΚ έχει και απαιτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O GAP ekdikeitai ton Simiti pou auta ta xronia den ton stirixe kai ton theorise apo tin arxi kammeno xarti! Tous vlepete poso oraia kanoun antipoliteusi tora pou theloun tin arxigia ta megalostelexi tou Pasok? Prin pou itan oloi tous krymmenoi? Apla perimenane na teleiosoun ta 3,5 xronia kai na ton fane. Etsi einai i politiki skliri kai o Gap aplos kanei oti tou ekanan, tous ypothalpei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. η Διαμαντοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Σημιτης θα έχει πάθει τρέμουλο από τα νεύρα του... να δούμε τί θα κάνει στην συνέχεια. Όσο ο Γιώργος ήταν καλό παιδί και όχι κολόπαιδο δεν είχανε κανένα πρόβλημα... τον αφήνανε να παίξει. Τώρα για να τους δώ που το καλό παιδί έγινε κολόπαιδο... Και οι πρώτοι διδάξαντες είναι αυτοί που τώρα μιλάνε για ενότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΝΔΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 11.31

    Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ βέβαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Σημίτης επειδή θέλει να μείνει στην ιστορία ως εθνικό κεφάλαιο, θα υποταχτεί αργά ή γρήγορα στον Γιώργο και θα κάνει τα πάντα να τον βγάλει πρωθυπουργό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για να δούμε πόσο μακριά μπρεί να πάει ο ΓΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιώργο μη δείχνεις έλεος.
    Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ διψάει για ηγετικές σου εμφανίσεις, εγώ δεν πολυκόπτομαι για την ενότητα αλλά για την τιμιότητα και την ειλικρίνεια.
    Άμα κάνεις και τις απαραίτητες διαγραφούλες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο προερδος του ΠΑΣΟΚ κ.Παπανδρεου χθες ειπε "Να βαλουμε τελος στην διαφθορα στη χωρα μας" Προτεινοντας μηχανισμους ελεγχου και διαφανειας των δημοσιων συμβασεων.
    Ο κ.Σουφλιας υποστηριξε τις προαλλες οτι τα τελευταια 3,5 χρονια εχουν δημοπρατηθει εργα συνολικου κοστους 17,5 δις ευρω,και οτι η Ελλαδα τα επομενα χρονια θα ειναι ενα απεραντο εργοταξιο.
    Καλοι οι μηχανισμοι της κεντρικης διοικησης ελεγχου των δημοσιων συμβασεων ,αλλα η πραξη εχει αποδειξει οτι δεν αρκουν για να παταξουν την διαφθορα που ειναι απλωμενη σε ολα τα επιπεδα.

    Ο ΜΟΝΟΣ τροπος για να κερδιθει το στοιχημα κατα της διαφθορας και της εσχροκερδειας, που ολοι ξερουμε οτι λαβαινει χωρα σε βαρος των χρηματων και της ασφαλειας του πολιτη ειναι η δημιουργεια ΜΚΟ για τον ελεγχο των παραδοταιων εργων.
    Ο εθελοντισμος περα απο την προστασια των δασων και των αδεσποτων ΠΡΕΠΕΙ θεσμικα να δραστηριοποιηθει πλεων ΚΑΙ για την παταξη της διαφθορας.Ελεγχοντας τα παραδοταια εργα αν ειναι συμφωνα με τις προδιαγραφες των αρχικων συμβασεων.

    Ελπιζω καποτε αυτη η απλη και εφαρμοσιμη προταση να βρει υποστηριχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ

    ΠΑΣΟΚΤΖΗ


    ΑΠΟ ΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ


    ΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

    ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ΦΑΣΟΥΛΗ

    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ

    ΚΙ Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 12.08

    Δίχως άλλο…
    Όχι μόνο NGO, αλλά και τοπικές επιτροπές από ειδικούς και άμεσα ενδιαφερόμενους, συλλόγους, επιμελητήρια κλπ.

    Στη Σουηδία δύο αυτοκίνητα έπεσαν μέσα σε μια πολύ μικρή λακκούβα που είχε σχηματιστεί έξω από το κύριο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να φύγουν τα τάσια από δύο τροχούς και ξεσηκώθηκε θύελλα διαμαρτυριών, με αποτέλεσμα επιτροπές πολιτών με ειδικούς να πάρουν τους δρόμους ερευνώντας τους σπιθαμή προς σπιθαμή.
    Στην Ελλάδα, κάποτε, έκανα θέμα για τα μη-ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται στα δημόσια έργα και την εγκληματική αδιαφορία της πολιτείας, σε όλες τις εκφάνσεις της, αλλά και του ΤΕΕ, για τις οδοστρωσίες και χαράξεις και μου απάντησαν ότι οι "αστοχίες" οφείλονται στα έντονα καιρικά φαινόμενα και τις υψηλές θερινές θερμοκρασίες!!!
    Δεν κάνω πλάκα
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άθανασάκη, ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ..

    ρουφιανάκι.
    τσατσάκι,
    πουστράκι,

    ....ΜΕΓΑΛΟ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΦΟΥ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αναπάντητα έμειναν από τον πρωθυπουργό τα ερωτήματα που του έθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου αργά χθες το βράδυ στη Βουλή.

    Η αύξηση ή όχι του ΦΠΑ, η «ταμπακέρα» για το ασφαλιστικό, η επιμονή ή όχι στο απαράδεκτο χωροταξικό πλαίσιο για τον Τουρισμό που απειλεί να καταστρέψει τα δάση και τις παραλίες της χώρας, η έκδοση του πορίσματος για τα καρτέλ του γάλακτος, η χρηματοδότηση για την Παιδεία, η έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού στα νοσοκομεία που απειλεί να διαλύσει το ΕΣΥ, η αρωγή προς τους αγρότες, οι αλήθειες για τα σκάνδαλα των υποκλοπών και των ομολόγων, αλλά και η προάσπιση των εθνικών μας συμφερόντων είναι τα ερωτήματα στα οποία κάλεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τον πρωθυπουργό να απαντήσει, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

    Ο Γ. Παπανδρέου χαρακτήρισε τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης ως «ανούσια έκθεση ιδεών, χωρίς έμπνευση, χωρίς όραμα για τη χώρα και κυρίως χωρίς δεσμεύσεις». Σημείωσε δε ότι «πίσω από τις μεγαλόστομες εξαγγελίες της κυβέρνησης υπάρχει κρυφή ατζέντα που θα οδηγήσει σε περισσότερη κοινωνική αδικία και ανισότητα, περισσότερη αδιαφάνεια στη λειτουργία του κράτους, μεγαλύτερη κομματικοκρατία και ανασφάλεια».

    Για τον εκλογικό νόμο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επεσήμανε ότι «ήταν το μόνο θέμα για το οποίο ο πρωθυπουργός μίλησε συγκεκριμένα. Για το θέμα αυτό εμείς προτάσσουμε το δημοκρατικό αίτημα να κατοχυρώσουμε την αυτονομία του πολιτικού συστήματος απέναντι σε εξωθεσμικά κέντρα, απέναντι σε μεγάλα οικονομικά, εκδοτικά συμφέροντα και εξουσίες», τόνισε.

    Ο κ. Παπανδρέου επιτέθηκε με σφοδρότητα στην κυβέρνηση για τους χειρισμούς της στα εθνικά θέματα. «Η αλήθεια είναι, κ. Καραμανλή, ότι μείνατε προσηλωμένος, θα έλεγα τσιμεντομένος και καρφωμένος στην καρέκλα σας, στη λογική της απάθειας και του ανήμπορου παρατηρητή στα εξωτερικά. Χάσατε μεγάλες και ιστορικές ευκαιρίες», ανέφερε για να συμπληρώσει ότι «η κυβέρνηση κατάφερε να εγκαταλειφθούν τα μεγαλύτερα διαπραγματευτικά όπλα που είχε ποτέ στην πρόσφατη Ιστορία της η Ελλάδα».

    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ διατύπωσε προτάσεις για τη θωράκιση των μηχανισμών ελέγχου στη σύναψη των δημοσίων συμβάσεων, για τις οποίες, όπως είπε, πρέπει να ενημερώνεται η Βουλή πριν αυτές υπογραφούν, όπως επίσης να «έρχονται» στη Βουλή όλες οι δαπάνες για τους εξοπλισμούς.

    Καταλήγοντας ο κ. Παπανδρέου υπογράμμισε ότι «η παρούσα κυβέρνηση διαθέτει ισχνή κοινοβουλευτική πλειοψηφία, αλλά είναι και μειοψηφία στην κοινωνία».

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 12:03

    Οι πάντες ''έσπρωχναν'' τον Γ.Α.Π. αλλά ο άνθρωπος δεν τράβηξε.

    Αυτός δεν έβαλε Ανδριανόπουλο και Μάνο στο Επικρατείας ??
    Αυτός δεν έβαλε την ... Ματσούκα επί κεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου ??
    Αυτός δεν νόμισε ότι κέρδισε το Πασοκ το βράδυ της 15.Οκτ.2006 ??
    Αυτός δεν έκανε τις μαλακίες με Φώφη και Βούλα ??

    Δυστυχώς όμως την τελευταία εβδομάδα έχασε και το προφιλ του ''καλού παιδιού'' της διπλανής πόρτας. Έδειξε ότι είναι το κακομαθημένο πλουσιόπαιδο που αν κάποιος πάει να του πάρει ότι αυτός θεωρεί ''ιδιοκτησία΄΄ του δεν διστάζει σε καμία κίνηση .

    Πολύ φοβάμαι ότι τα χειρότερα από τον Γ.Α.Π δεν τα είδαμε ακόμα .

    Μακάρι να πάει το Πασοκ σε εκλογές την 11.11.07.
    Μακάρι .

    Πολυ όμως φοβούνται ότι αν καταλάβει ο Γ.Α.Π. ότι δεν κερδίζει θα τα τινάξει όλα στον αέρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

    ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

    ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

    ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

    ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

    ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ

    ΠΑΣΟΚΤΖΗ


    ΑΠΟ ΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ


    ΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

    ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ΦΑΣΟΥΛΗ

    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ

    ΚΙ Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οι «παροχές» που εξαγγέλθηκαν (για άλλη μια φορά...) προεκλογικά, θα χρηματοδοτηθούν από όλους μας.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 9:48 πμ ΑΓΙΟΣ
    Αγαπητέ ΑΓΙΕ, διαφωνώ ριζικά με όσα κομπάζουν οι Έλληνες πολιτικοί, επειδή «έβαλαν» την Κύπρο στην ΕΕ. Και βλέπω ότι συμμερίζεσαι και αναλύεις... Μου θυμίζει τα μαθητικά: πέρασα, με κόψανε. Τώρα λένε «την έβαλαν», εάν αυτό δεν είχε γίνει θα έλεγαν «η Κύπρος δεν κατόρθωσε να μπει». Τώρα γιατί δεν λέει κανείς ότι «η Κύπρος κατόρθωσε να μπει»; Και μπήκε πράγματι με το σπαθί της! Πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις, ανταποκρινόταν σε όλα τα κριτήρια, αν θέλετε, ήταν και πολύ πιο μπροστά από την Ελλάδα. Και όταν η Ελλάδα μεγαλαυχούσε για τον πρώτο τηλεπικοινωνιακό δορυφόρο της και είχε ο τότε πρωθυπουργός, Κ. Σημίτης, την πρώτη δορυφορική επικοινωνία, αυτή έγινε με τον Πρόεδρο της Κύπρου, Τάσο Παπαδόπουλο, ο οποίος είπε ότι ο δορυφόρος είναι κυπριακός!
    Λοιπόν, να πάψουν να υπεραίρονται ο ολίγιστοι (Γιωργάκης, Σημιτάκος κ.λπ.) ότι «έβαλαν» την Κύπρο... Και να ήθελαν να την εμποδίσουν δεν θα μπορούσαν... Η Κύπρος ΜΠΗΚΕ και ήταν από την αρχή μπροστά από μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Με αιχμές για το μέγεθος της ήττας του ΠΑΣΟΚ, αλλά και κατά όσων "γατζωμένοι στα αξιωμάτα θέλουν ένα φοβικό ΠΑΣΟΚ", παρουσίασε τη διακήρυξη της υποψηφιότητάς του ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

    "Πρέπει να αποκαταστήσουμε το πλειοψηφικό ρεύμα του ΠΑΣΟΚ, να πούμε όχι σε όσους γατζωμένοι στην εξούσία και τα αξιώματα θέλουν ένα αποδυναμωμένο, ηττοπαθές και φοβικό ΠΑΣΟΚ", είπε χαρακτηριστικά.

    Ο κ.Βενιζέλος προέβλεψε μάλιστα σύντομα εκλογές, επισημαίνοντας τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού για αλλγή του εκλογικού νόμου. "Ο κ.Καραμανλής στένεψε από μόνος του τον εκλογικό ορίζοντας - το προσχέδιο του προϋπολογισμού διέψευσε τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού", είπε μεταξύ άλλων και πρόσθεσε:

    "Η συζήτηση για τις προγραμματικές δηλώσεις έκανε σαφές ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα πολύ πιο πολύπλοκο πολιτικό σκηνικό, τόσο προς τα δεξιά όσο και προς τα αριστερά".

    "Οφείλουμε στο ΠΑΣΟΚ να λειτουργήσουμε ως αντίβαρο. Ζητώ μια συμφωνία τιμής με όλους τους Ελληνες", κατέληξε ο κ.Βενιζέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 1:22
    Καλά εσύ έχεις σοβαρό πρόβλημα!!!Νομίζεις ότι το όλο κώλυμα με την Κύπρο ήταν το αν πληρούσε τις προυποθέσεις οικονομικά??Είσαι πολύ βλάκας ρε παιδί μου!!Το πρόβλημα ήταν ότι όποτε ζητούσε η Κύπρος να μπει στην Ε.Ε η απάντηση που έπαιρνε από την Τουρκία είναι "δοκιμάστε να μπείτε και θα πάρετε τα @@ μας" και από την Ε.Ε "λύστε πρώτα το Κυπριακό".ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ!!Κι όμως μπήκε χωρίς να γίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο...Κατάλαβες Λάκη γιατί ο Σημιταράς τους γάμησε??Ο καημένος ο Γιωργάκης όσο ήταν ΥΠΕΞ νομίζω ότι έπαιρνε δακτυλογραφημένα τα όσα έπρεπε να πει από το Σημίτη και τα απήγγειλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ


    ΕΚΤΑΚΤΟΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΝ 1/9/2007
    .
    152 ΑΡΑΠΑΔΕΣ κατόπιν τονώσεως με VIAGRA την 16/9/2007 πήραν απόψε εντολή απ το ΛΑΟ και την βουλή κάθε ΜΠΑΤΙΡΗ να ξεσκίσουν !!!

    Έχουν ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΠΗΧΤΗΔΕΣ { Εφοπλιστές, Βιομηχάνους , Μεγαλοκτηματίες,Τραπεζίτες, Καναλάρχες κ.α} ΚΑΙ ΘΕ ΝΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΗΣΟΥΝ !
    Εξαιρέσεις θα υπάρχουν !
    ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΑ .
    Θα σας περιποιηθούν ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ !!!
    Προς Θεού όμως ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΒΑΖΕΛΙΝΗ !
    Υπάρχει όμως και κάτι θετικό ένα παπαγαλάκι τους
    μου είπε ότι ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΕΦΑΠΑΞ 3000 € !!!!!


    Y.Γ ΕΕΕ ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑ !!!!!!!!!!

    ΕΛ.Λ.Α.Σ
    ΕΛΠΙΔΑ.ΛΑΙΚΩΝ.ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ ΤΟΥ Β-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Κ-ΠΥΛΑΡΙΝΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

    Ο δεύτερος είναι ο ¨επί των οικονομικών¨ του Κ. Μητσοτάκη την περίοδο 1992-1993. Στη συνέχεια έγινε ο ¨επί των οικονομικών¨ της Εκκλησίας - Χριστόδουλου. Είναι δηλαδή αυτός που συναποφασίζει για την επιλογή των κατασκευαστικών εταιρειών στα ¨μεγάλα αναπτυξιακά έργα¨ της Εκκλησίας σε δασικές περιοχές και σε εκτός σχεδίου περιοχές ( που κατέχει η Εκκλησία ).
    Εάν υποθέσουμε ότι ο ¨Μπένι¨ είναι επίσης ο άνθρωπος του Μητσοτάκη ( μέσω Μπακατσέλου ) και των εργολάβων (εκτός των νταβατζήδων των MEDIA ) τότε είχε η μεγάλη συμβολική σημασία η χειραψία του με τον Πυλαρινό.

    Ας εξετάσει κανείς τις σχέσεις του με μεγάλο-εργολάβους κατά την περίοδο της υπουργίας του στο ΥΠΠΟ . Όπως Μπατατούδη , Καλλιτσάντση( Ελληνική Τεχνοδομική)-Λ.Μπόμπολα(Άκτωρα). Ας δει κανείς τις αναθέσεις έργων για το ¨Ακροπόλ¨ , ΕΑΜ , Φυλακές της Αίγινας ( δηλαδή το ύψος των χαμένων κονδυλίων και τους σκανδαλώδεις όρους επιλογής και ανάθεσης ), και θα καταλάβει.
    Και βέβαια με την χειραψία αυτή ήθελε επίσης να εξασφαλίσει και την εύνοια της Εκκλησίας στην εκλογή του για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ... είναι ¨έξυπνος¨ άνθρωπος ο Βενιζέλος. Εάν έχεις στην Ελλάδα την υποστήριξη του Κεφαλαίου και της Εκκλησίας. Εάν επιπλέον έχεις και την εύνοια της Νέο-Γερμανικής ¨5ης Φάλαγγας¨ ( Δ. Τσάτσος, Μιχ. Σταθόπουλος , Βερελή , Α/φους Σημίτη κ.α. ) ποιους άλλους χρειάζεσαι για σου ανατεθεί το δικαίωμα άσκησης Εξουσίας ;;;

    Βέβαια ο Γ. Παπανδρέου δεν χρειάζεται την υποστήριξη του Ελληνικού ¨παρασιτικού ¨ κεφαλαίου ( σύμφωνα με τον Στ. Τσουμάκα ) , της Εκκλησίας και της Γερμανίας... , του είναι αρκετή η ενεργός υποστήριξη της Αυτοκρατορίας ( της μεγάλης πολύ-πολιτισμικής - πολύ-εθνικής ¨Δημοκρατίας¨ των ΗΠΑ ).

    Και οι δύο έχουν το ¨δίκιο τους ¨. Και οι δύο μπορούν να ελπίζουν . Δεν είναι ¨αουτσάιντερ¨ (όπως ο ελληνικός λαός) , αλλά ¨φαβορί¨ ΑΛΟΓΑ όντα που μπορεί κανείς να ποντάρει ¨για ένα καλλίτερο αύριο...¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γιώργαρε αρχηγέ αν και είσαι λίγο βουτηρομπεμπές θέλω να σου πω εκ μέρους της βάσης του ΠΑΣΟΚ διέγραψε το Βενιζέλο και το Σημίτη και προχώρησε το κόμμα με το λαό σου. Αλλά βρε παιδί μου σταμάτα να είσαι τόσο μαλάκας και γίνε πιο σκληρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φίλε ΑΓΙΕ
    Σεβαστά όσα μαρτυρείς, αλλά δεν συνδέονται αρμονικά με όσα προηγήθηκαν και ακολούθησαν.

    Δεν αναφέρομαι σε λεπτομέρειες επί διαπραγματεύσεων και λοιπές διαδικασίες.

    Το όλο σχήμα, όπως το περιγράφεις, δεν "κολλάει".

    Οι άνθρωποι που έκαναν τα πάντα μαντάρα, ξαφνικά, είχαν μια έκλαμψη και μεγαλούργησαν, επιτυγχάνοντας τον μεγαλύτερο διπλωματικό θρίαμβο της μεταπολιτευτικής περιόδου.
    Όπως το περιγράφεις, έτσι δείχνει.

    Υπήρξε όντως επιτυχία. Υπήρχε, θυμάμαι, η αίσθηση της "νίκης" έναντι της Τουρκίας, της πρώτης μετά την προδοσία του 1974.

    Όμως η γεύση της νίκης ήταν στυφή και λειψή. Ήταν μια νίκη σε "χαρτούρα".

    Αν ο Σημίτης ανακαταλάμβανε τα Ίμια, σήκωνε πάλι την ελληνική σημαία και βύθιζε τον "κλειδωμένο" τουρκικό στόλο που ναυλοχούσε σε απόσταση βολής, θα είχε ανασχέσει την τουρκική επιθετικότητα για τα επόμενα 50 χρόνια και δικαίως θα έμενε στην Ιστορία ως ο μέγιστος μετά το 1821.

    Η Τουρκία, μια θρασύδειλη δύναμη, αντιλαμβάνεται μόνο ισχύ και χτυπήματα, τα οποία ενίοτε οφείλουν να είναι "προληπτικά" (Θεωρία Κονδύλη), για να συμμορφώνεται με τις νόρμες των "πολιτισμένων" κρατών.

    Αν λοιπόν υπήρξαν τόσο έξυπνοι στην διαδικασία της ένταξης γιατί δεν επέδειξαν την αυτή ικανότητα και σε όσα ακολούθησαν;

    Δύσκολο λοιπόν να πιστωθεί στον "λουράκια".
    Ή , γίνε πιο συγκεκριμένος.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ

    ΠΑΣΟΚΤΖΗ


    ΑΠΟ ΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ


    ΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

    ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ΦΑΣΟΥΛΗ

    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ

    ΚΙ Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Παρακολουθησα χτες και προχτες τις ομιλιες διαφορων υποκειμενων..

    Κατεληξα στο εξης συμπερασμα :
    1. Ο γιοργο ειπε οτι ΑΥΤΟΣ εβαλε την Κυπρο στην Ε.Ε.
    Μου φανηκε παραξενο αυτο φιλτατοι.
    Και δηλαδη ΠΩΣ την ..εβαλε,ΑΥΤΟΣ??
    Καλο θαταν ητανε να μας εξηγησει ΠΩΣ την εβαλε.
    Δηλαδη λαδωσε? δηλαδη εκανε κατι... "αλλο" ,εχω ακουσει για κατι "sex stories",τελοςπαντων τι εκανε ο τζωρτζ και .."εβαλε" την Κυπρο στην Ε.Ε???

    Και δηλαδη ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Κυπριακη ηγεσια δεν εκανε τιποτα και κρεμοτανε απο τα .."αρχιδια" του μπραβογιοργο????

    Ρε ημαρτον ρε!!
    Πρεπει να του κανουν αγωγη του πουστη ...

    2. Ο καρατζαφερης ειπε κατι σωστο.
    "Σεισαχθεια"= διαγραφη των αγροτικων χρεων,οπως εκανε η δικτατορια.
    ΣΩΣΤΟ! Σωστοτατο!!

    Και βγαινει το αλ(β)ανο και μας ζαλιζει με μαλακιες..
    Και ποτε ησουσα ρε χαμουρα στην .."εξεγερση της Νομικης"???
    Λεγε ρε πουστη..
    Εγω δεν σε θυμαμαι καθολου.
    Μπορει να εισαι λιγο μεγαλυτερος,αλλα καπου θα επρεπε να σε θυμαμαι,χλιμιντζουρα...

    3. Εκλογικοε νομος.
    Να αλλαξει ,ουτως η αλλως αυτοι οι πουστηδες δεν προκειται ΠΟΤΕ να συνεννοηθουν..
    Το λοιπον να υπαρχει μια ισχυρη κυβερνηση,που βεβαια θα ειναι ΠΑΝΤΑ υπο αιρεση,δηλαδη αν κανει μαλακιες την επομενη φορα την ..εβαψε..

    Ηδη εγω απο τωρα εχω .."αποσυρει" την υποστηριξη μου στην Νεα Δημοκρατια...
    Ακριβως γιατι πηρα το .."εκκαθαριστικο της εφοριας" και πληρωνω 300 ευρω παραπανω απο περυσι!
    Με αυξηση .."μισθου" 40 ευρω μου κρατανε 55 ευρω το μηνα οι πουστηδες!!!
    Και γαυγιζουν απο πανω γαμω το μουνι της μαννας τους οτι δωσανε και ..αυξησεις!!!
    Ενταξει λεω η πασοκοσκυλια θα εκανε χειροτερα...
    Αλλα προσεξτε κουφαλες...
    Η ψηφος μου μετραει και την αλλη φορα θα σας γαμησω...
    Σας το λεω προκαταβολικα....

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. προφητη έχεις ακουσει για τον ηλεκτρονικό πόλεμο?
    με ποια όπλα ήταν κλειδωμένα ο τουρκ στόλος? τα αμερικάνικα?
    πιστεύεις οτι θα λειτουργούσαν?

    -ante gia-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @1:22 μμ
    Τι λες βρε άσχετε, 1:22 μμ. Με ποιο σπαθί της μπήκε η Κύπρος στην ΕΕ; Την έβαλε ο Γιωργάκης με τις ζεϊμπεκιές του. Ιδού τι είπε από του βήματος της Βουλής: «Θα κάνω και άλλα ζεμπέκικα, θα έκανα και άλλα ζεμπέκικα, αν είναι να αλλάξουμε την εξωτερική πολιτική, όπως έκανα με την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Διότι εγώ είχα επιτυχία σε αυτό το θέμα. Εμείς είχαμε επιτυχία σε αυτό το θέμα. Και εάν χρειάζονται και άλλα ζεμπέκικα, και αυτά θα τα κάνω».
    Μη νομίσει κανείς πως κάνω πλάκα. Όσοι δεν έλαχε να τα ακούσετε ζωντανά αυτά τα τέρατα, ήδη έχουν καταχωριστεί στα Πρακτικά της Βουλής, από όπου -με copy paste- το απόσπασμα. Στα ίδια Πρακτικά σημειώνεται και τι έκαναν εκείνη την ώρα τα πασοκικά ζωντόβολα από κάτω. Ιδού: «Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.»! Ναι, οι πασόκοι βουλευτές -οι βουλευτές, όχι κάποια βλαμμένα λαμόγια- χειροκροτούσαν την προώθηση των εθνικών μας θεμάτων με τα ζεϊμπέκικα του Γιωργάκη.
    Αυτά για να πεισθούν και οι πιο κακόπιστοι πόσο υψηλό κύρος είχε η εξωτερική μας πολιτική επί ΥΠΕΞ Γιωργάκη. Το κύρος που ζήτησε και ο ανεκδιήγητος πρώην Πρόεδρος Κ. Στεφανόπουλος να συνεχίσει η νέα κυβέρνηση!
    Τέτοιες ξεφτίλες δεν έχομε σήμερα. Επί της ουσίας όμως συνεχίζεται ο ενδοτισμός τού φωστήρα Γιωργάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ
    ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ?
    ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ
    ΣΗΜΙΤΗ.
    ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ-ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ 35% ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΓΗΤΗ
    ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ.
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΕΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ
    ΕΚΔΟΤΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ.
    ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ...
    ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΧΙ ΕΣΥ.
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΚΑΘΑΡΟ ,ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ.

    ΠΑΙΞΕ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ.
    ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ.
    ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥS.

    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΩΝ ΚΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΩΝ.
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ..
    ΣΥΝΕΛΘΕ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    KAI NA KEΡΔΙΣΗΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΦΘΑΡΜΕΝΗΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο Γ. Παπανδρέου έκανε αναφορές σε οικονομικά συμφέροντα και μέσα ενημέρωσης τα οποία πιέζουν ασφυκτικά τα κοινοβούλια και τις κυβερνήσεις, ζητώντας την απόλυτη εξουσία.

    Είναι ζωτική ανάγκη για τη δημοκρατία, πρόσθεσε, να αναπτυχθεί ένας νέος αγώνας για την απελευθέρωση του πολιτικού συστήματος από μη θεμιτές επιρροές.

    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΚΥΡΗΞΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ...
    ΟΣΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
    ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ "ΔΙΑΣΠΑΣΗ" ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΤΕ..
    ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ-ΒΑΡΔΗΣ-ΚΟΚΚΑΛΗΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΤΕ..
    ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ-ΒΑΡΔΗΣ-ΚΟΚΚΑΛΗΣ


    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΤΕ..
    ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ-ΒΑΡΔΗΣ-ΚΟΚΚΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. η μοναδικη στρατηγικη που θα οδηγησει τον γιωργο στην πρωθυπουργια,ειναι η ολοκληρωτικη αρνηση και κριτικη της σημιτικης λεηλασιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ,ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΝ
    ΣΗΜΙΤΗ?
    Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τώρα να δούμε που ο Γιώργος δεν είναι πλέον το καλό παιδάκι. Γιατί τους ενοχλεί που είναι κολόπαιδο? Στην Ελλάδα δεν είμαστε? Αύτό δεν του προσάπτανε τόσο καιρό? Οτι δηλαδή δεν είναι κάθαρμα και βαλκάνιος τσαντίλας ή ακόμα και χοντρός για να νιώθουμε όλοι εμείς οι κάφροι ότι είμαστε κάποιοι? Ε λοίπόν είμαστε για γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΩ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΗΜΙΤΗ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΠΟΥ ΕΞΕΛΕΓΗ ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΕΓΗ, ΠΟΥ ΕΚΒΙΑΖΕ 4 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ, ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟ, ΔΗΛ ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΒΑΓΓΕΛΗ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ;

    Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΙΤΑΝΘΡΩΠΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Νομίζανε ότι τον "ευρωπαίο" Γιώργο θα τον πετάγανε έξω γρήγορα με βαλκάνιες μεθόδους και λάσπη... για να σας δω τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Παρατηρησα επισης οτι ο χοντρο-μπενυ δεν λεει και πολλα πραγματα..

    Ειναι αχρηστος σαλιαρης..
    Εχει ενα σχετικα καλο μπλα μπλα αλλα μονον,ΜΟΝΟΝ σε ..εκθεσεις της Βουλης και σε "πειθαρχημενα ακροατηρια"..
    Μπορει να τα καταφερει σε μια "πασοκοσκυαλιικη μαζωξη" σε κανενα ξενοδοχειο..

    Αλλα μεχρις εκει..

    Το "μπαλκονι" θελει αλλες ικανοτητες..
    Και δεν πιστευω οτι αυτο το βουβαλο εχει τετοιες δυνατοτητες..

    Αν καποιος μπορει να κανει καποια συγκριση.. η Θεοδωρα Μητσοτακη-κουβελα ( και μπακογιαννη,οπως ειναι..γνωστη) ειναι καλη ,πολυ καλη στα τηλεπαραθυρα...
    Ομως "ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ" ηταν οτι δεν κανει για .."Μπαλκονι"...

    Οσοι την θυμουνται μετα την "νικη" στις δημοτικες εκλογες για δημαρχος Αθηνας ,με εννοουν τι θελω να πω..

    Αλλο ρητορας αλλο μπαλκονατος...

    Ο χοντρο-μπενι ειναι ρητορας αλλα για καμμια "σχολικη ομηγυρη" αντε και σε καποια συνεδριαση της βουλης..

    Πεταει και πολλα σαλια ο αφισκιος..αλλα σε γενικες γραμμες καλα τα λεει..

    Αλλα ειπαμε μονο μεχρις εκει.
    Λοιπον μαλακες πασοκοσκυλαιοι ψηφιστε μπραβογιοργο..ειναι η καλυτερη επιλογη που εχετε..
    "Το μη χειρον βελτιστον"..

    Εξυπακουεται δεν προκειται να ξαναδειτε .."κυβερνηση" τα επομενα 20 χρονια...αλλα ..ποτε κανεις δεν ξερει..

    Μπορει να κερδισετε "απο το πουθενα" απο καποιες μαλακιες της νεας δημοκρατιας..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ο κ. Σημίτης αντί να είναι ενωτικός διασπά το κόμα. Να πάρει άμεσα θέση ανοιχτά και δημοσίως με ποιόν είναι. Το ίδιο και ο Ανδρούλάκης και οι υπόλοιποι ουδέτεροι! Αρκετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλά μας περνάνε για ηλίθιους? Τον κ. Ανδρουλάκη δεν τον ψηφίσαμε για να μην λέει την γνώμη του! Το ίδιο και τον Σημίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΑΣΟΚ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΠΙΓΙΟΝ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΥ.
    ΠΑΣΠ ΞΑΝΘΗΣ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΣΤΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Θέση πήρε με το νεύμα του. Θέση πήρε με αυτά που είπε στη συνεδρίαση της ΚΟ. Δεν ήταν αυτή αντίδραση ανθρώπου που εγγυάται την ενότητα.
    Κουμάντο θέλει να κάνει, θεωρεί ότι επειδή δυστυχώς υπήρξε Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μπορεί να κάνει ότι γουστάρει.
    Ο κύριος Σημίτης πάσχει απο ιδιοκτησιακή αντίληψη του κόμματος και όχι ο Γιώργος.
    Εγγυητής της ενότητας θα μπορούσε να είναι μόνο ο Κακλαμάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το τελευτείο ανέκδοτο που κυκλοφορεί στη Βουλή:
    ΣΗΜΙΤΗΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Προ καιρού έλαβα αυτό το μήνυμα από το ΠΑΣΟΚ.
    -----------------------------------

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



    Όσα Μέλη-Φίλοι ΠΑΣΟΚ επιθυμούν να ενημερωθούν για την Δημοτική Οργάνωση στην οποία ανήκουν, μπορούν να τηλεφωνούν καθημερινά από 09:00 το πρωί έως 21:00 το βράδι στο Γραφείο Ενημέρωσης στο τηλέφωνο 210.38.96.600 (πολλαπλές γραμμές)

    -----------------------------------

    Σήμερα πηρα τηλεέφωνο να μάθω σε ποιά δημοτική οργάνωση ανήκω.

    Μου απάντησε ένα κοριτσάκι,το οποίο ήταν ξεκάθαρο ότι δεν ήξερε τι του γινόταν.
    Την άκουσα να ρωτάει κάποιο δίπλα της,πως θα βρεί την οργάνωση που ανήκω.

    Ο άλλος της απάντησε ότι μάλλον ανήκω στην οργάνωση της περιοχής που γράφει η καρτέλα εγγραφής μου.

    Οποία αποκάλυψις!

    Ξαναρώτησα την κοπέλα αν γνωρίζει τα στοιχεία της οργάνωσης,διεύθυνση και τηλέφωνο και φυσικά η απάντηση ήταν αρνητική.

    Στην εύλογη απορία μου πως θα βρώ αυτά τα στοιχεία,μου είπε να απευθυνθώ στον Δήμο της περιοχής μου.

    Αν αυτό είναι εικόνα σοβαρού κόμματος,τότε εγώ είμαι Εσκιμώος και κακώς βρίσκομαι στο Ελλαδιστάν.

    Γειά σου ρε ΓΑΠ με το "ανοιχτό κόμμα".Μάλλον ανοιχτό μπουρδέλο τα κατάντησες.

    Ενας αγανακτισμένος Πασόκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Φίλε Προφήτη και αγαπητέ 1.22,
    Η ζωή είναι υπέροχη επειδή είναι γεμάτη αντιφάσεις!

    Πρώτον, η Κυπριακή Δημοκρατία εισήλθε στην ΕΕ, καλύπτοντας τα οικονομικά και όχι τα πολιτικά κριτήρια ένταξης.
    Τα πολιτικά τα κάλυψαν άλλοι.

    Η συμφωνία με πολλούς διεθνείς παράγοντες, όχι μόνο με το Lobby των Βρυξελών, για την ένταξη περιείχε την ρήτρα της ρύθμισης για την επανένωση του νησιού και τις αρχές αυτής της διαδικασίας και της τελικής λύσης.
    Όλα αυτά αρκετό διάστημα πριν την γιορτή στην Ακρόπολη ήταν γνωστά στην Άγκυρα η οποία είχε συμφωνήσει ως προς την διαδικασία.
    Ο ίδιος ο Σρέντερ μάλιστα είχε διαβεβαιώσει την τουρκική ηγεσία για μια λύση πακέτο με τρεις άγονες: ένταξη της Δ. τ. Κ-χαλαρή ομοσπονδία με ευρωπαϊκό διευθυντήριο και δεκτές τις τουρκικές αιτιάσεις για τις εγγυήσεις – επιτάχυνση των τουρκικών διαπραγματεύσεων με την ΕΕ.

    Η επιτυχία της ελληνικής και κυπριακής πολιτικής επί του συγκεκριμένου ήταν ότι κατοχύρωσε την ένταξη πριν από την όποια λύση – παρόλο ότι εν μέρει ρητά την περιλάμβανε - πράγμα ΑΝΤΙΘΕΤΟ στο σύστημα αρχών, την φιλοσοφία και την πρακτική της ΕΕ.
    Αυτό που ίσχυσε για την Κύπρο δεν είχε το ανάλογο του στην υπόθεση της γερμανικής επανένωσης, σε καμία περίπτωση και αυτό το γνώριζαν όλοι.

    Εγώ, δεν έχω εξαρτήσεις και δεν εξυπηρετώ συμφέροντα. Άρα, δεν έχω πρόβλημα να πω ανοιχτά ότι η Κύπρος μπήκε στην ΕΕ με «πολιτική λαθροχειρία».
    Αυτό μου το εξήγησε αρκετά μετά ένας Γερμανός πολιτικός που δεν είναι σωστό να πω το όνομα του – μπορώ να πω όμως ότι πλήρωσε προσωπικά για αυτή την υπόθεση.

    Το αν η Κύπρος εισήλθε καλώς ή κακώς στην ΕΕ υπό αυτές τις συνθήκες, πιέσεις και δεσμεύσεις θα το κρίνει η ιστορία πολύ αργότερα, και όχι ασφαλώς εγώ.
    Η αφεντιά μου απλώς ήθελε να επισημάνει ένα μέρος της αλήθειας που σχετίζεται με τους Έλληνες πρωταγωνιστές - και δεν κάνει να παραποιείται.
    Στη περίπτωση αυτή είδα για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν επί Ανδρέα) την ελληνική πολιτική να εφαρμόζει ορθά την θεωρία των παιγνίων και να χειρίζεται άψογα και για πρώτη φορά ολοκληρωμένα, μετά την μεταπολίτευση, το «δίλλημα του φυλακισμένου».
    Από τεχνικής πλευράς το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης πολιτικής ήταν αριστούργημα, από στρατηγικής άψογο, από την πλευρά του λαού και των εθνοτήτων στο νησί αμφιλεγόμενο και για την ιστορία του κυπριακού ακόμη άγνωστο.
    Δεν επικροτώ τις πολιτικές που γίνονται ερήμην των λαών ή με την παραποίηση της πραγματικότητας. Αυτή είναι ιδεολογική θέση.
    Δεν γνωρίζω όμως καμιά απολύτως πολιτική, που στο υπάρχον σύστημα, αναπτύχθηκε σε πλήρη γνώση των πολιτών που τους αφορούσε.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.
    ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ.
    ΑΦΑΙΡΕΙ ΕΔΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΕΣ
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ.
    ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΡΩΤΗΣΗ

    Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΤΙΚΗ; ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
    40 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ.
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΣΤΙΣ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ο καραμανλης εχει πανικοβληθει με τον βενιζελο..
    συνειδητοποιει οτι θα ειναι πρωθυπουργος για τα επομενα οκτω χρονια.
    και αλλαζει τον εκλογικο νομο.
    βενιζελος αρχηγος..
    καραμανλης πρωθυπουργος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. BENIZELE
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ
    ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..
    ΣΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ..
    ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΜΟΥΝ..
    ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΤΑΧΙΣΤΑ.

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Να κόψει τις μαλακίες ο Γιώργος και να ξεκαθαρίσει, ότι δεν μπορει να δηλώσει ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα στις 11/11 θα παραμείνουν ενωμένοι, όλοι.

    Οι ψηφοφόροι του Χοντρού ή του Σκανδαλίδη , αυτό θέλουν, αλλά οι ψηφοφόροι του Γιώργου δεν γουστάρουν τέτοια ενότητα.

    Να ξεκαθαρίσει ο Γιώργος με ποιούς είναι.
    Με τον Βενιζέλο ή με τον λαό.

    Να τους ξεκαθαρίσει, ότι υπάρχει ένα κομμάτι του ΠΑΣΟΚ που είναι μαζί του και μόνο μαζί του και ότι οι άλλοι υποψήφιοι δεν έχουν τέτοιες υποχρεώσεις.
    Να τους ξεκαθαρίσει, ότι έχει υποχρεώσεις προς τον λαό "του".

    Να κόψει τις μαλακίες και να προχωρήσει "μόνος" του.
    Δεν μας ενδιαφέρει η "κοινή πορεία".


    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Τι είπε ο άνθρωπος, είναι κυνικός και φασίστας. Βγαίνει και λέει ότι ο Παπανδρέου θέλει ένα μικρό και φοβικό ΠΑΣΟΚ! Τώρα είναι που θα γίνει της τρελής. Απαιτώ από στελέχη όπως ο Καστανίδης να τον καταγγείλουν δημοσια.
    Απαιτώ από τον Γιώργο, όπως ο χοντρός του είπε ότι βάζει σε κίνδυνο την ενότητα, να βγει και να πει το ίδιο.
    Δεν γίνεται να υπάρχουν τέτοιες δηλώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ.
    ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥS.

    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΩΝ ΚΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΩΝ.
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ..
    ΣΥΝΕΛΘΕ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    KAI NA KEΡΔΙΣΗΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΦΘΑΡΜΕΝΗΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Να κόψει τις μαλακίες ο Γιώργος και να ξεκαθαρίσει, ότι δεν μπορει να δηλώσει ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα στις 11/11 θα παραμείνουν ενωμένοι, όλοι.

    Οι ψηφοφόροι του Χοντρού ή του Σκανδαλίδη , αυτό θέλουν, αλλά οι ψηφοφόροι του Γιώργου δεν γουστάρουν τέτοια ενότητα.

    Να ξεκαθαρίσει ο Γιώργος με ποιούς είναι.
    Με τον Βενιζέλο ή με τον λαό.

    Να τους ξεκαθαρίσει, ότι υπάρχει ένα κομμάτι του ΠΑΣΟΚ που είναι μαζί του και μόνο μαζί του και ότι οι άλλοι υποψήφιοι δεν έχουν τέτοιες υποχρεώσεις.
    Να τους ξεκαθαρίσει, ότι έχει υποχρεώσεις προς τον λαό "του".

    Να κόψει τις μαλακίες και να προχωρήσει "μόνος" του.
    Δεν μας ενδιαφέρει η "κοινή πορεία".


    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Oι Ελληνες οφειλουν να ασκησουν κριτικη και ελεγχο στην Κυβερνηση, ( που ειναι κατι διαφορετικο απο το κομμα τής Ν.Δ.)*, και παραλληλα να εντεινουν τις προσπαθειες τους ωστε να αποκαλυφτει ο ανθελληνικος χαρακτηρας κομματων οπως το πασοκ, συνασπισμενη αριστερα και κομμουνιστες Ελλαδος, ενωπιον καθε Ελληνα που αγνοει αυτο το γεγονος.

    * Οι αντιελληνικες θεσεις που μπορει καποιο μελος μιας κυβερνησης να υιοθετησει, δεν γινεται να τις χρεωνεται ολη η παραταξη στην οποια το κυβερνητικο αυτο στελεχος ενδεχομενως να ανηκει καθαρα - αλλα επιμελως κρυμμενα - απο τυχοδιωκτισμο και εγωπαθη ωφελιμισμο.

    ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ¨οταν ο βενιζέλος υποστήριζε όλους υατούς που σήμερα υποστηρίζουν το ΓΑΠ ήταν καλός. Τώρα που είναι απέναντί τους είναι κακός. Τισ ίδιες μαλακίες έλεγαν και τότε οι παναγιωτακόπουλοι κλπ, γι' αυτό μια ζωή θα παίρνουν τα τρία!Και ο γιωργάκης που τότε υποστήριξε το σημίτη ήταν καλός και τώρα που θέλει να τον αδειάσει είναι πάλι καλός. Ήξερα για μία αγία οικογένεια, αυτή του Μητσοτάκη. Τώρα έχουμε και την αγία οικογένεια των παπανδρέου που αγωνίζονται κατά των διαπλεκομένων. Φτάνει πια η υποκρισία στο πασόκ από του Παπανδρέου. Έλεος. Μια αλλαγή και ας είνει όποιος να ναι, εκτός από τους παπανδρέου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Σημίτη, μαϊμου και κουφάλα, λαμόγιο του κερατά, κατασκεύασμα των ΜΜΕ και των εργολάβων, εσύ φταις για την κατάντια του ΠΑΣΟΚ. Εσύ δεξιοποίησες το ΠΑΣΟΚ και το κομμάτιασες. Έξω οι μούμιες από το ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

    ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

    ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

    ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

    ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

    ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ




    ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ

    ΠΑΣΟΚΤΖΗ


    ΑΠΟ ΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ


    ΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

    ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ΦΑΣΟΥΛΗ

    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ

    ΚΙ Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ο σημίτης έκανε δεξιό το πασόκ. Και πότε ήταν αριστερό το πασόκ. με τις βίλες του ανδρέα στην εκάλη, τους γάμους του άκη στο παρίσι, τις σουίτες στην Ελούντα ή με το φρούριο του λαλιώτη στα δολιανά; Α ρε πασόκες, αν δεν ήταν ο σημίτης τα λαμόγια τύπου άκη λαλιώτη παναγιωτακόπουλου κλπ θα έτρωγαν με την αριστερή τους μασέλα έτσι για να δείχουν και αριστερό προφίλ. Αν δεν ήταν ο σημίτης πρωθυπουργός θα ήταν ο έβερτ σήμερα. Ο έβερτ ρε πασόκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Στο γήπεδο φαίνεται, ποιός είναι ο πιο ισχυρός εκδότης στην Ελλάδα σήμερα. Ο εκδότης που η εφημερίδα του, το Πρώτο Θέμα, παίρνει συνέντευξη απο τον Βενιζέλο, και τη χτυπάει μόλις σε μία αράδα, στη πρώτη σελίδα. Αντίθετα επιλέγει να κάνει πρώτο θέμα, αποσπάσματα απο συνεντεύξεις του Ανδρέα Παπανδρέου, στον Θανάση Λάλα. Ψύχραιμος, αντικειμενικός και δίχως τους χουλιγκανισμούς (παρότι σαν γαύρος, και θαυμαστής του Σωκράτη, είναι μανούλα σε κάτι τέτοια) του ΒΗΜΑΤΟΣ και του Χρηστάκη του Παναγιωτόπουλου (ο τηλεοπτικός μέντορας της Εύας Καιλή), που διευθύνει τις ειδήσεις (για τα "ΝΕΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ", πρόκειται) του ΜΕΓΚΑ.
    Ηδη σχεδόν όλοι οι υπουργοί της κυβέρνησης,
    προσκυνάνε τον Αναστασιάδη και την εφημερίδα του. Για τους πασόκους, δεν το συζητάμε.


    Ο Θέμος γνωρίζει, οτι η αξιοπιστία και η καταξίωση μιας εφημερίδας, κερδίζεται στις κρίσιμες πολιτικές περιόδους-σαν κι αυτή που ζούμε. Απ αυτη την άποψη, το Πρώτο Θέμα, κάνει πολύ καλή δουλειά, αποφεύγοντας αυτοεξευτελισμούς του τύπου "Γιώργο, παραιτήσου..." Ο ιδιος, που δουλεύει σκληρά και για πολλές ώρες στην εφημερίδα του, σε λίγο καιρό θα κάνει το ΒΗΜΑ και το ΕΘΝΟΣ, να μοιάζουν με αναξιόπιστα δελτία τύπου.
    Να ποιός ειναι το νέο Μεγάλο Αφεντικό, του τύπου...

    Αναρτήθηκε από killbill στις 11:30 πμ 25 σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. "Στις είκοσι θέσεις του ο κ. Βενιζέλος κάνει λόγο για ένα ΠΑΣΟΚ το οποίο εκφράζει τη μεγάλη δημοκρατική παράταξη, τη μεγάλη κεντροαριστερά, με σύγχρονο πολιτικό λόγο που διαφοροποιείται ουσιαστικά από τον συντηρητισμό, που ξαναφέρνει την πολιτική στο προσκήνιο και διασφαλίζει την αυτονομία της από κάθε εξωθεσμικό κέντρο.

    Ένα ΠΑΣΟΚ, όπως αναφέρει, ικανό να εφαρμόσει το πρόγραμμα των προοδευτικών αλλαγών που έχει ανάγκη ο τόπος, πατριωτικό, που λειτουργεί ως εγγυητής και φορέας της ανανέωσης των δημοκρατικών θεσμών και του συστήματος διακυβέρνησης, που πιστεύει βαθιά στη μέγιστη δυνατή αποκέντρωση, στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, σ' ένα νέο κοινωνικό κράτος, σε μία οικονομία εξωστρεφή και ανταγωνιστική, ένα σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης, «πράσινο», βασισμένο στην καινοτομία και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου. Παράλληλα μιλά για ένα ΠΑΣΟΚ που σέβεται το ιδιωτικό και να υπερασπίζεται το δημόσιο, που λειτουργεί ως κίνημα παιδείας και πολιτισμού και ως κίνημα νέων."
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ; ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ; ΡΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΜΙΑ ΜΟΥΝΤΖΑ ΚΑΙ ΟΞΩ ΠΟΥΣΤΗ ΑΠ' ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. αυτος ο killbill τις τελευταιες μερες πρεπει να κανει παρεα με τον Ψαριανο και να τραβανε τιποτα μπαφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. στο kourdistoportocali.blogspot.com
    η kourdistosθεμος αναστασιαδης,
    ο θεμος ο αχυρανθρωπος του κοκκαλη
    τα εχει παιξει εντελως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Γιωργάκηδες πάει το χάσατε το παιχνίδι και γι' αυτό βρίζετε. Τις ίδιες μαλακίες κάνατε και με τον Καραμανλή, αλλά και τότε όπως και τώρα θα φάτε μαύρο ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΝΩ Η ΑΛΕΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ Ο ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ Ε, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ!
    ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΚΕΝΤΡΩΟ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    Α ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΨΑΛΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

    ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

    ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

    ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

    ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

    ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ




    ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ

    ΠΟΥΣΤΗ ΠΑΣΟΚΤΖΗ


    ΑΠΟ ΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ


    ΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

    ΚΑΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ΦΑΣΟΥΛΗ

    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ

    ΚΙ Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Και ποτε ησουσα ρε χαμουρα στην .."εξεγερση της Νομικης"???
    Λεγε ρε πουστη..
    Εγω δεν σε θυμαμαι καθολου.
    ---------------------------------


    Πως να τον θυμάσαι μωρή ρόμπα?
    Δεν έκανε παρέα με ασφαλίτες σαν εσένα.
    Γαμώ την εφταετία σου καριόλη.
    Επρεπε να σας είχε φάει όλους η 17Ν,όχι μόνο τον Μπάμπαλη και τον Πέτρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ
    ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ?
    ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ
    ΣΗΜΙΤΗ.
    ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ-ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ 35% ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ο ΜΠΕΝΙ-ΛΟΥΣΚΟΝΙ
    ΘΑ ΚΑΝΕΙ "ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ"
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
    ΜΑΖΕΨΕΙ..
    ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ.
    ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;
    ΔΕ ΔΙΝΩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ.
    ΠΟΥ 40 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ.
    ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΘΕ ΜΕΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΟΣΟ ΑΙΣΧΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΗΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Η μοναδική φορά στην ιστορία που οι αριστεροί ψήφισαν πασοκ ήταν επί σημίτη και μάλιστα δύο φορές. Τώρα ξανά με Βενιζέλο θα ψηφίσουν και πάλι πασοκ. Ο ΓΑΠ να πάει να τα βρει με τον κωστακη και να αναθεωρησουν μαζί το άρθρο 16 για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Να δω εκεί πόσο αριστερός είναι ο μαλάκας τησ μαργαρίτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Στις 11/11 ψηφίζουμε όλοι Βενιζέλο,για να βρεί το ΠΑΣΟΚ το βήμα του,για να χαράξει μιά νέα νικηφόρα πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Στις 11/11 ψηφίζουμε όλοι Βενιζέλο,για να βρεί το ΠΑΣΟΚ το βήμα του,για να χαράξει μιά νέα νικηφόρα πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Εχω συγκλονιστεί από το Μανιφέστο του Βενιζέλου.

    Το κείμενο είναι φοβερό. Δεν θα μείνει άνθρωπος που δεν θα γοητευτεί από τον "ποιητικό λόγο" του καλλιτέχνη.

    Ο Καραμανλής θα έχει χεστεί πάνω του.
    Θα παραιτηθεί από σήμερα και θα φύγει για το Παρίσι , σαν τον θείο του.

    Μπράβο ρε Βενιζέλε, είσαι φοβερός. Δάκρυσα με το μανιφέστο σου.

    Αυτό θα αλλάξει τον πολιτικό χάρτη στα σίγουρα. Εχουν κατουρηθεί πάνω τους εκεί στην Ρηγίλης.

    Από τα γέλια.

    Θα γίνει το "Ολον Πασόκ" "ΚώλονΠασόκ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ.
    ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΣΥ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ, ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. το πιο ωραιο το διαβασα χθες
    η ολη ιστορια στο ΠΑΣΟΚ ειναι αν θα τρωνε σουσι ή κεμπαπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ 3.54
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ ΑΥΤΑ ΡΕ ΒΑΛΤΕ.
    ΟΛΗ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ,
    Ο ΤΣΟΒΟΛΑΣ ΕΦΥΓΕ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ.
    ΕΧΕΟΣ ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. νεοΠΑΣΟΚΙΑ ΚΗΦΗΝΕΣ,
    ΤΟΥ ΜΠΕΝΥ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ!!!

    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΑΣ (ΣΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. νεοΠΑΣΟΚΙΑ ΚΗΦΗΝΕΣ,
    ΤΟΥ ΜΠΕΝΥ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ!!!

    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΑΣ (ΣΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ο ΤΣΟΒΟΛΑΣ ΕΦΥΓΕ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ.
    ΕΧΕΟΣ ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΣΟΣ

    3:57 μμ

    εδω ή δεν θυμασαι ή σκοπιμα το παραποιεις. Ο Τσοβολας ειχε φυγει πριν αναλαβει ο Σημιτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Έ όχι και θεσμκός παράγοντας και παραπονούμενος ο Σημίτης. Ολόκληρη βουλευτική έδρα κρατάει στην Ά Πειραιά για να κάνει "πολιτική" από το Κολωνάκι ή το Κατάκωλο.

    Το σύνθημα είναι: "Η έδρα του ελιά θρούμπα, σε άλλο βουλευτή". Υπάρχουν επιλαχόντες στην παράταξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Η μοναδική φορά στην ιστορία που οι αριστεροί ψήφισαν πασοκ ήταν επί σημίτη και μάλιστα δύο φορές. Τώρα ξανά με Βενιζέλο θα ψηφίσουν και πάλι πασοκ. Ο ΓΑΠ να πάει να τα βρει με τον κωστακη και να αναθεωρησουν μαζί το άρθρο 16 για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Να δω εκεί πόσο αριστερός είναι ο μαλάκας τησ μαργαρίτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ο ΜΠΕΝΙ-ΛΟΥΣΚΟΝΙ
    ΘΑ ΚΑΝΕΙ "ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ"
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
    ΜΑΖΕΨΕΙ..
    ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Στις 11/11 ψηφίζουμε όλοι Βενιζέλο,για να βρεί το ΠΑΣΟΚ το βήμα του,για να χαράξει μιά νέα νικηφόρα πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Και γιατί λεβέντες μου, είναι στενοχωρημένος ο Σημίτης με το Γιώργο? Τι ζόρι τραβάει?

    Θέλει να τον"λιβανίζει" το ΠΑΣΟΚ απ΄το πρωϊ μέχρι το βράδυ? Αυτός δεν ήτανε υπεύθυνος που βάρεσε διάλα το σύνθημα. Να ξεχάσουμε πώς πανηγύριζε όταν καθιερώθηκε το κωλο-Ευρώ?
    Σύντροφοι μην ξεχνιόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Σημίτη, μαϊμου και κουφάλα, λαμόγιο του κερατά, κατασκεύασμα των ΜΜΕ και των εργολάβων, εσύ φταις για την κατάντια του ΠΑΣΟΚ. Εσύ δεξιοποίησες το ΠΑΣΟΚ και το κομμάτιασες. Έξω οι μούμιες από το ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ρε παιδιά,
    σας μιλώ εντίμως δεν μπορώ να συμμετέχω στον δημόσιο διάλογο που άνοιξε για το ΠΑΣΟΚ.
    Δεν αντιλαμβάνομαι την πολιτική – την επικοινωνιακή ασφαλώς - διάσταση της διακήρυξης αρχών του Βενιζέλου!
    Τα λόγια πέφτουν σύννεφο, αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία ιδέα μέσα σε αυτά.

    Αραδιάζονται διάφορες προοδευτικές αρχές διακυβέρνησης και κομματικής οργάνωσης δίχως κανένα ιδεολογικό στίγμα. Αυτά θα μπορούσαν να τα πουν άνετα: ο Καραμανλής – τα λέει κιόλας – ή ο Γιώργος και πολλοί μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Απουσιάζει εντελώς η αιτιοκρατική σκέψη και διατυπώνονται υπονοούμενα και αόριστοι αφορισμοί, και αναρωτιέμαι:
    καλά είναι αυτός λόγος – έστω πολιτικός – ενός επιστήμονα;
    Κάτι δεν πάει καλά και δεν είμαι σε θέση αυτή στιγμή να το εντοπίσω με σαφήνεια.
    Κάποιοι δεν έμαθαν φαίνεται τι δουλεία κάνουν… πως είναι όμως δυνατόν μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι;
    Μάλλον, αυτοί ξέρουν τι δουλεία κάνουν…εμείς δεν ξέρουμε ακριβώς!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ποιά νικηφόρα πορεία με τον Μπένυ?
    Εκτός κι άν η πορεία είναι θέμα ...ελέφαντα.

    Βοηθειααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καλά του έκανε του δεξιού. Τι εννοείς Σημίτακλα τι είναι αυτό τώρα. Όλοι πρέπει να σε εκθειάζουν δηλαδή; Εσύ που είχες φέρει το κόμμα να είναι 10 μονάδες πίσω από τη ΝΔ και που αν δεν είχε έρθει ο Γιώργος θα ξευτιλιζόμασταν;
    Ποιός είσαι ρε "μεγάλε", έχεις γίνει ο Μητσοτάκης του ΠΑΣΟΚ, θέλεις να το παίξεις και εγγυητής παλιομουχρίτσα.
    Δείτε ρε ένα εθνικό κεφάλαιο μη χέσω, δείτε τον υπονομευτή του Ανδρεά, τον άνθρωπο που έκανε δεξιό το ΠΑΣΟΚ έχει και απαιτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ο giorgos έφαγε τη θρούμπα του "εξυγχρονισμού" και πέταξε το κουκούτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΠΟΤΕ ΕΦΥΓΕ Ο ΤΣΟΒΟΛΑΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΝΕΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ.
    ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΣΥ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ, ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ.
    ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥS.

    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΩΝ ΚΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΩΝ.
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ..
    ΣΥΝΕΛΘΕ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    KAI NA KEΡΔΙΣΗΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΦΘΑΡΜΕΝΗΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΓΗΤΗ
    ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ.
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ


    ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Εγώ στηρίζω αυτόνε με την ...Πόρσε!!! Τον Τζιώτη ρε παιδιά. Τουλάχιστον ο άνθρωπος δεν κρύβει το χρήμα, όπως οι άλλοι...

    'Εμπαινε Τζιώτη, έμπαινε. Καλός είναι και ο αμπελουργός Θεόδωρος Πάγκαλος. θα τους σκίσει όλους.
    Η Ανούλα δεν φτουράει. Ο Μπένυ σκόνταψε από βιασύνη. Και ο Γιώργος, που είναι και θα είναι πρόεδρος,χαμογελάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Έχεις δίκιο. Ξεχασα τον καθηγητή Λοβέρδο. Βρε σύντροφοι ηγέτη θέλουμε να αναδείξουμε, όχι...πρύτανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Είμαι συγκλονισμένος από το πολιτικό μανιφέστο του Βενιζέλου! Πραγματικά απίστευτο! Μου θύμισε έκθεση σε πανελλήνιες. Μα καλά τόσο δύσκολο ήταν να κάνει συγκεκριμένες προτάσεις? Μήπως ακολουθεί το μοντέλο Καραμανλή? Χοντροι, εκφραστικοί, δυναμικοί και άδειοι.... κρίμα! Μάλλον ο Βενιζέλος δεν κατάλαβε ότι το μοντέλο αυτό το έφαγε ο ελληνικός λαός και χόρτασε, δεν το θέλει πια! Ψάξτε να βρείτε κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (ΦΤΟΥ ΚΑΚΑ).
    ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ Η Η ΜΙΛΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΟΥΝ;


    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Προς Α.Γ

    ψαξε βρες τα μονος σου

    Εσύ τα βρήκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Η Μιλένα δεν ξαναεκλέγεται αυτό ήταν ! 'Οσο χάρηκε χάρηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΕΣ
    ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    BENI


    ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ?

    ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΡΕΠΑΣ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ Κ.Λ.Π
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
    ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ
    ΜΙΛΕΝΑ
    ΔΑΜΑΝΑΚΗ
    ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ
    ΛΟΒΕΡΔΟ
    ΚΤΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Σημίτη, μαϊμου και κουφάλα, λαμόγιο του κερατά, κατασκεύασμα των ΜΜΕ και των εργολάβων, εσύ φταις για την κατάντια του ΠΑΣΟΚ. Εσύ δεξιοποίησες το ΠΑΣΟΚ και το κομμάτιασες. Έξω οι μούμιες από το ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. εσυ αναρωτιεσαι, εγω οτι θυμαμαι σου τα ειπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ναι υπουργός του Σημίτη και μάλιστα ο καλύτερος και ευτυχώς που υπήρξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Στις 11/11 ψηφίζουμε όλοι Βενιζέλο,για να βρεί το ΠΑΣΟΚ το βήμα του,για να χαράξει μιά νέα νικηφόρα πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ποιά νικηφόρα πορεία με τον Μπένυ?
    Μάλλον κηδεία.

    Βοηθειααααααα Νεκροθάφτη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. 4.23

    Είναι πολύ αστείο το γεγονός ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν Βενιζέλο. Εδώ να μου πεις υπάρχουν και άνθρωποι που λέγαν ότι ο Σημίτης ήταν αριστερός ή που θαυμάζουν το Μητσοτάκη., αυτό θα μας πείραζε;
    Ανθρωπέ μου καλέ, ο Βενιζέλος προσπαθεί να εξαναγκάσει το Γιώργο να φύγει από το ΠΑΣΟΚ ή να υποχωρήσει.
    Παίζει ένα πάρα πολύ βρώμικο παιχνίδι. Τώρα αν πιστεύεις ότι οι Παπανδρεϊκοι θα κάτσουν στο ΠΑΣΟΚ αν νικήσει ο Βενιζέλος τι να σου πω... Έχει καταφέρει να τους πολώσει τόσο που το ΠΑΣΟΚ θα χάσει πολύ στις επόμενες εκλογές.

    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

    ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

    ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

    ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

    ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

    ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΓΙΩΡΓΟ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ
    ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
    ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΣΗΜΙΤΗΣ.
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ
    ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗΣ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ
    ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ.
    ΠΑΡΕΛΘΟΝ Η ΜΕΛΛΟΝ
    ΣΗΜΙΤΗΣ Η ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΕΔΩ ΘΑ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΚΑΤΩ Ο ΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ
    ΚΑΤΩ ΟΙ ΕΛΙΕΣ ΘΡΟΥΜΠΕΣ
    ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΙΕΣ ΑΜΦΙΣΣΑΣ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Προηγουμένως αδίκησα τον κ. Βενιζέλο.
    Είπα και σωστά ότι η διακήρυξη του δεν επιδέχεται κριτική.
    Είναι υπερβατική και ως τέτοια δεν μπορεί να κριθεί με τα γνωστά εργαλεία της πολιτικής σκέψης.
    Υπάρχει όμως μια εκτίμηση που με προκαλεί, είπε:

    «το ΠΑΣΟΚ δεν έχασε επειδή δεν έπεισε ως αντιπολίτευση, έχασε επειδή δεν έπεισε ως κυβερνητική πρόταση»

    Τραγικό λάθος με συνέπειες για τη συνέχεια.
    Μήπως θα ήταν ακριβέστερο να πει: το ΠΑΣΟΚ δεν έχασε επειδή δεν έπεισε ως αντιπολίτευση, ούτε επειδή δεν έπεισε ως κυβερνητική πρόταση, αλλά επειδή ήταν σε διαρκεί αντίφαση ο αντιπολιτευτικός του λόγους με τα πρόσφατα κυβερνητικά πεπραγμένα του.

    Ο Βενιζέλος ξεκίνησε από το λάθος σημείο εκκίνησης του Γιώργου. Πιστεύει και αυτός ότι το ΠΑΣΟΚ μετατρέπετε σε νέο κόμμα με το που θα αλλάξει η ηγεσία στο πρόσωπο τους.
    Τίποτε δεν έμαθαν από τον Ανδρέα!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΡΗΤΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ.
    Ο ΜΟΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Τίποτε δεν έμαθαν από τον Ανδρέα!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    4:38 μμ

    Ειναι σα να λες οτι επειδη ο ταδε Φιρφουλας ηταν συμπαικτης με το Ριβαλντο, ας πουμε, επρεπε να μαθει και την ιδια μπαλλα. Εμ δε γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΓΙΩΡΓΟ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ
    ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
    ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΣΗΜΙΤΗΣ.
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ
    ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗΣ ΤΟΝ ΛΑΟ.


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ
    ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ.
    ΠΑΡΕΛΘΟΝ Η ΜΕΛΛΟΝ
    ΣΗΜΙΤΗΣ Η ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΕΔΩ ΘΑ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ.
    ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥS.

    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΩΝ ΚΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΩΝ.
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ..
    ΣΥΝΕΛΘΕ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    KAI NA KEΡΔΙΣΗΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΦΘΑΡΜΕΝΗΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Κυβερνητική πρόταση= πρόγραμμα=
    Άννα Διαμαντοπούλου.
    Να δούμε τι θα κάνει τώρα η κιουρία!

    Όλοι είπαν ότι το πρόγραμμα ήταν καλό κύριε Βενιζέλο, μαχητικά στελέχη δεν είχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Τι αστεία η παρομοίωση με το ποδόσφαιρο!
    Ουδεμία σχέση άνθρωπέ μου, οι ιδέες μεταλαμπαδεύονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Θυμίστε μου λίγο,
    ο Μπακατσέλος είναι ο πεθερός ή ο άντρας του Βενιζέλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Παιδιά δεν θα το πιστέψετε.
    Πήγα στο περίπτερο για τσιγάρα και όλοι συζητούσαν για το Μανιφέστο του Βενιζέλου.

    Εχει πάθει πλάκα όλος ο κόσμος.

    Ολοι λένε, ότι με την πολιτική γραμμά Βενιζέλου, θα ανασάνει επιτέλους ο κοσμάκης, θα χτυπηθεί το μεγάλο κεφάλαιο, οι τραπεζίτες από αύριο θα βγάζουν τα ευρώ στην Ελβετία.

    Επι τέλους μια νέα Εποχή χαράζει.

    Μπράβο Βαγγέλλαρε, τους σάπισες όλους.
    Ο Καραμανλής, έβγαλε ήδη εισιτήρια.

    Την κάνει. Δεν αντέχει το ρεζίλεμα.

    --------
    Ψίτ, Βαγγέλη, μήπως έκανες λάθος στις τσέπες.
    Αυτό ούτε για τους Προσκόπους δεν κάνει.

    Αφού δεν ξέρεις από πολιτική, γιατί δεν μένεις στα καθήκοντα του "παραθυράκια", να λές και καμμία εξυπναδούλα να περνάει η ώρα.

    Είναι δυνατόν, με τέτοια "ψυχικά κίνητρα", να πιστέψει κανείς στην "αγωνία" σου το βράδυ των εκλογών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. και ο Ριβαλντο μια ιδεα ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΑΝΔΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. και επειδη δεν ειναι προφανες οτι κανω πλακα με την παρομοιωση ποδοσφαιρου και πολιτικης, πιστευω οτι οσο διπλα και να εισαι σε εναν ηγετη δεν σε κανει απο μονο του ικανο πολιτικο. Τοτε θα ηταν καλος και ο Κατσιφαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. 4.42, 4.46
    Το πάω αλλού και ίσως να μη συμφωνείτε.
    Ο Ανδρέας δεν ανέλαβε την ηγεσία της Ένωσης Κέντρου που με πολλούς τρόπους του προσφέρθηκε, προτίμησε να στήσει κάτι καινούργιο από την αρχή.
    Πιο δύσκολο, αλλά με μέλλον και χωρίς δουλείες!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. "και ο Ριβαλντο μια ιδεα είναι"

    σωστός ο παίκτης!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Παιδιά δε μπορείτε να φανταστείτε.
    Πήγαινα στο περίπτερο να πάρω τον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ και τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ και ο περιπτεράς με ρώτησε που μπορεί να πάει για να χτυπήσει τατουάζ με τον Βενιζέλο.
    Μία κυρία που δεν είχε μάθει το μανιφέστο, μόλις την είχε ενημερώσει ο περιπτεράς και έτρεχε. Τη ρώτησα γιατί, και μου είπε ότι κατουρήθηκε από τη χαρά της.
    Μετά πήγα στο φούρνο και ο φούρναρης με κέρασε από τη συγκίνησή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Αγιε, εγω συμφωνω με αυτο. Αλλά θελει πολλα κοτσια και δεν ξερω αν τα εχει κανεις απο ολους αυτους μεσα στο ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Παιδιά δεν θα το πιστέψετε.
    Πήγα στο περίπτερο για τσιγάρα και όλοι συζητούσαν για το Μανιφέστο του Βενιζέλου.

    Εχει πάθει πλάκα όλος ο κόσμος.

    Ολοι λένε, ότι με την πολιτική γραμμά Βενιζέλου, θα ανασάνει επιτέλους ο κοσμάκης, θα χτυπηθεί το μεγάλο κεφάλαιο, οι τραπεζίτες από αύριο θα βγάζουν τα ευρώ στην Ελβετία.

    Επι τέλους μια νέα Εποχή χαράζει.

    Μπράβο Βαγγέλλαρε, τους σάπισες όλους.
    Ο Καραμανλής, έβγαλε ήδη εισιτήρια.

    Την κάνει. Δεν αντέχει το ρεζίλεμα.

    --------
    Ψίτ, Βαγγέλη, μήπως έκανες λάθος στις τσέπες.
    Αυτό ούτε για τους Προσκόπους δεν κάνει.

    Αφού δεν ξέρεις από πολιτική, γιατί δεν μένεις στα καθήκοντα του "παραθυράκια", να λές και καμμία εξυπναδούλα να περνάει η ώρα.

    Είναι δυνατόν, με τέτοια "ψυχικά κίνητρα", να πιστέψει κανείς στην "αγωνία" σου το βράδυ των εκλογών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. σε ποιο φουρνο για να παμε και μεις; αχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΑΝΔΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ.
    ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ..ΤΥΠΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Σε ένα φούρνο του λαού στο Βενέτη στη Νέα Κηφισιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. 5.02
    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ, ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ.
    ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ.
    ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ DEBATE, ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, Η ΣΕΡΒΙΕΤΑ!
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Έχω ακούσει και για Ψυχικό, Κολωνάκι, Πολιτεία κτλ ότι κάνουν το ίδιο, μπορείς να πας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Ο Γιώργος έπερεπε να καθαρίσει με τον σημητισμό το 2004. Θα είχε γλυτώσει με τις... θερμές Μιλένες και τους Νεονάκηδες. Τώρα έχει απέναντι τον λαίμαργο Μπένι και τα αχόρταγα "αγγελούδια" του- για όσους γνωρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΑΘΛΙΕ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.
    ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕΣ, ΜΙΛΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΑΜΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΘΑ ΣΤΗ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ. ΒΟΔΑΡΑ.
    ΜΙΛΗΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΩΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΕΙΣΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ.
    ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ ΣΩΣΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΣΟΥ Ο ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΔ ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ.
    ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΨΗΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Ότι και αν γίνει Μιλένες κτλ στη Βουλή δε ξαναμπαίνουν, ξεκινάω εκστρατεία υπονόμευσής τους όπως και αυτοί έκαναν στον Πρόεδρό μας.
    Αν εκλεγεί ο Γιώργος όλοι στους δρόμους, πορεία διαμαρτυρίας μέχρι το ΜΕΓΚΑ και απαίτηση για συνάντηση με την εκπρόσωπο τύπου του χοντρού την Πρετεντέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΜΗΝΥΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΗ

    ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΕΜΑΣ ΔΕ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΟΤΙ ΠΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ


    ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. βλέπω τα βενιζελόσκυλα να φωνασκούν
    τι έγινε αγόρια?
    δεν πουλάει πια ο εκλεκτος του λαμπρακομπόμπολα και αρχίσατε να ανησυχείτε?
    μήπως έπεσε κατα τύχη στα χέρια σας η δημοσκόπηση της rass?
    δεν πειράζει θα σας περάσει
    καταπιείτε τωρα το σπέρμα του giorgo και... υπομονή
    αντε γειαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞΩ.
    ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥS.

    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΩΝ ΚΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΩΝ.
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ..
    ΣΥΝΕΛΘΕ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    KAI NA KEΡΔΙΣΗΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΦΘΑΡΜΕΝΗΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ΓΙΩΡΓΟ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ
    ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
    ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΣΗΜΙΤΗΣ.
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ
    ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗΣ ΤΟΝ ΛΑΟ.


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ
    ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ.
    ΠΑΡΕΛΘΟΝ Η ΜΕΛΛΟΝ
    ΣΗΜΙΤΗΣ Η ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΕΔΩ ΘΑ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΣΒΗΣΤΕ Ο Λ Ο Ι ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ MEGA!!!ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΑΝΕΑ/ΤΟΒΗΜΑ/ΤΟΕΘΝΟΣ

    ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ Η ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΩ!!

    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ!!

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΩΡΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Η Ανούλα εκανε το σωστό, ας ακολουθήσει και ο Σκανδαλίδης, πάραυτα.
    Δεν μπορεί να νομιμοποιεί τον διασπαστή τον Βενιζέλο, ότι δήθεν υπάρχει πρόβλημα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ.

    Να αποσύρει τώρα την υποψηφιότητά του, ώστε να μη γίνει και ρεζίλι , αφού έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να μαζέψει τις απαιτούμενες υπογραφές, παρά μόνο αν του κάνει χάρη ο Βενιζέλος.

    Αποσυρθείτε και αφήστε να την πληρώσει μόνο ο Βενιζέλος και οι παρατρεχάμενοί του.

    Να τους διαγράψετε με την σύμφωνη "γνώμη" σας, από το ΠΑΣΟΚ, να σχοληθεί το κόμμα με την επιδρομή του Καραμανλή.

    Αντε αρκετά με τις μαλακίες.

    Ο Βενιζέλος είναι ήδη παρελθόν.

    Δεν είναι τυχαίο το ότι η Αννα διάλεξε την Χ.Τρικούπη, για να κάνει τις δηλώσεις της.

    Εδοσε το σύνθημα για επιστροφή όλων στα "καθήκοντά" τους.

    Μαζί και στις χαρές και στις λύπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. αυτό που έκανε ο γιώργος είναικαι στην παραγματικότητα. Ποιά ήταν η συμβολή Σημίτη εκείνη την εποχή. Η προσπάθεια κοντέματος του Γιώργου σε κάθε επιτυχία; Η ασχετοσύνη συμβούλων του που έστελναν τότε στο ΥΠΕΞ απαράδεκτες αναλύσεις για τα ελληνοτουρκικά; Δεν είμαστε καλά που ήθελε και δόξα ο κινέζος.

    Δες τε και στο www.sotiris-koukios.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Τι είπε η Άννα; Δεν την άκουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Σωστό! Άρχίζουν και μαζεύονται τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΗΜΙΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. ΣΒΗΣΤΕ Ο Λ Ο Ι ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ MEGA!!!ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΑΝΕΑ/ΤΟΒΗΜΑ/ΤΟΕΘΝΟΣ

    ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ Η ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΩ!!

    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ!!

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΩΡΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. βλέπω τα βενιζελόσκυλα να φωνασκούν
    τι έγινε αγόρια?
    δεν πουλάει πια ο εκλεκτος του λαμπρακομπόμπολα και αρχίσατε να ανησυχείτε?
    μήπως έπεσε κατα τύχη στα χέρια σας η δημοσκόπηση της rass?
    δεν πειράζει θα σας περάσει
    καταπιείτε τωρα το σπέρμα του giorgo και... υπομονή
    αντε γειαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Ο Βενιζέλος δεν πρόκειται να βγεί. Αλλά μην γελιέστε, θα μείνει στο κόμα και θα κάνουν πάλι τα ίδια πράγματα για μα χάσει ξανά ο ΓΑΠ και τότε να παραιτηθεί μόνος του. Η λύση θα ήταν να τους διαγράψει ο ΓΑΠ αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν μπορεί να το κάνει γιατί θα φανεί αντιδημοκρατικός αφού άλλωστε η οποιαδήποτε αμφισβήτηση δηλώθηκε από τον Βενιζέλο ανοιχτά όταν πλέον είχε τεθεί θέμα ηγεσίας. Όπότε η μόνη λύση είναι να κάνει δικό του κόμμα και άμεσα! Διαφορετικά θα τον ξεφτιλίσουν στις επόμενες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Η Ανούλα εκανε το σωστό, ας ακολουθήσει και ο Σκανδαλίδης, πάραυτα.
    Δεν μπορεί να νομιμοποιεί τον διασπαστή τον Βενιζέλο, ότι δήθεν υπάρχει πρόβλημα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ.

    Να αποσύρει τώρα την υποψηφιότητά του, ώστε να μη γίνει και ρεζίλι , αφού έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να μαζέψει τις απαιτούμενες υπογραφές, παρά μόνο αν του κάνει χάρη ο Βενιζέλος.

    Αποσυρθείτε και αφήστε να την πληρώσει μόνο ο Βενιζέλος και οι παρατρεχάμενοί του.

    Να τους διαγράψετε με την σύμφωνη "γνώμη" σας, από το ΠΑΣΟΚ, να σχοληθεί το κόμμα με την επιδρομή του Καραμανλή.

    Αντε αρκετά με τις μαλακίες.

    Ο Βενιζέλος είναι ήδη παρελθόν.

    Δεν είναι τυχαίο το ότι η Αννα διάλεξε την Χ.Τρικούπη, για να κάνει τις δηλώσεις της.

    Εδοσε το σύνθημα για επιστροφή όλων στα "καθήκοντά" τους.

    Μαζί και στις χαρές και στις λύπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Η ΑΝΝΑ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΗΜΙΤΗ;
    ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.....
    ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΝΙΛΑ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. μήπως έπεσε κατα τύχη στα χέρια σας η δημοσκόπηση της rass?
    ----------------------------------
    Ποιά είναι η Rass????????
    Αυτή που έδινε μπροστά το ΠΑΣΟΚ λίγες μέρες πρίν τις εκλογές?

    Αξιόοοοοοοοπιστηηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Ο ΓΑΠ πρέπει να κάνει δικό του κόμμα. Είναι η μόνη λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Παιδιά δεν θα το πιστέψετε.
    Πήγα στο περίπτερο για τσιγάρα και όλοι συζητούσαν για το Μανιφέστο του Βενιζέλου.

    Εχει πάθει πλάκα όλος ο κόσμος.

    Ολοι λένε, ότι με την πολιτική γραμμά Βενιζέλου, θα ανασάνει επιτέλους ο κοσμάκης, θα χτυπηθεί το μεγάλο κεφάλαιο, οι τραπεζίτες από αύριο θα βγάζουν τα ευρώ στην Ελβετία.

    Επι τέλους μια νέα Εποχή χαράζει.

    Μπράβο Βαγγέλλαρε, τους σάπισες όλους.
    Ο Καραμανλής, έβγαλε ήδη εισιτήρια.

    Την κάνει. Δεν αντέχει το ρεζίλεμα.

    --------
    Ψίτ, Βαγγέλη, μήπως έκανες λάθος στις τσέπες.
    Αυτό ούτε για τους Προσκόπους δεν κάνει.

    Αφού δεν ξέρεις από πολιτική, γιατί δεν μένεις στα καθήκοντα του "παραθυράκια", να λές και καμμία εξυπναδούλα να περνάει η ώρα.

    Είναι δυνατόν, με τέτοια "ψυχικά κίνητρα", να πιστέψει κανείς στην "αγωνία" σου το βράδυ των εκλογών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. ΘΑ ΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ.
    ΑΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΕΞΑΓΡΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ.
    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΛΛΑ ΔΕ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΑΝΔΡΕΑ. ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ, ΜΕ ΥΠΟΝΟΜΕΥΑΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Η ΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΔΕΙΧΝΕ ΠΙΣΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ.
    ΒΕΒΑΙΑ Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ GPO ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 0,5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Προς 5.28

    Οπότε συμφωνούμε ότι δεν μπορεί να διαγράψει κανέναν τους. ¨Αρα? Μια πάλι από τα ίδια ..για να χάσει τις επόμενες που θα είναι και σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΝ
    ΛΑΟ.
    ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΣΥΖΗΤΩ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ
    ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ,ΚΕΝΤΡΩΟΙ,ΔΕΞΙΟΙ.
    ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΓΑΠΗΤΟ,Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ
    ΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ
    ΤΩΝ ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Οσοι καταλαβαίνετε από πολιτικό παιχνίδι,μπορείτε να συμπεράνετε ποιόν ωφελεί και ποιόν βλάπτει η υποψηφιότητα Σκανδαλίδη.

    Ο νοών νοείτο.


    Δολοπλόκος.

    3:59 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Πάρτε και μια καλή πληροφορία.
    Υποψηφιότητα Διαμαντοπούλου γιόκ.
    Η Αννούλα αφού έλαβε διαβεβαιώσεις από τον Μπένυ,τόσο για τον ρόλο της,όσο και για το μέλλον της ως νούμερο 2 στο αυριανό ΠΑΣΟΚ,αποφάσισε να τον στηρίξει.

    Διακριτικά τώρα και ποιό έντονα όσο θα πλησιάζει η ώρα της εκλογής.


    Δολοπλόκος.

    4:02 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ενας ακόμα που σκέφτεται να εγκαταλείψει το πλοιο,πρίν βουλιάξει μαζί του.........

    Από Αρκαδία προέρχεται.


    Δολοπλόκος

    4:05 μμ
    --------------------------------------

    Αυτά είχα γράψει την Παρασκευή σε posts που έστειλα.

    Τι λέτε,δικαιώνομαι?



    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Το θέμα δεν ειναι αν θα εκλεγεί Ο ΓΑΠ αλλά τί θα μπορέσει να κάνει μετά με όλους αυτούς! Η διαγραφή αποκλείεται οπότε πάλι ένα από τα ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. O AΠΟ ΑΡΚΑΔΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *