GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ληστεία στην Κυψέλη...

... Ποιανού στελέχους της πολιτικής γυιος είναι ο ληστής που συνελήφθη σήμερα το μεσημέρι; Γ. Μαγκλάρας

...
Ποιανού στελέχους της πολιτικής γυιος είναι ο ληστής που συνελήφθη σήμερα το μεσημέρι;
Γ. Μαγκλάρας

164 σχόλια

  1. Akoustike sta deltia eidisewn oti einai stelexos tou siriza...den eipe kanenas sta8mos onoma!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είπαν στις ειδήσεις, αλλά κανείς δεν λέει το όνομα. Γράψτε κάτι ντε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οποιου και νάναι δεν πρέπει να γίνει σπέκουλα. Τι φταίει ο δύστυχος πατέρας (όποιος κι αν είναι) για τις μαλακίες του κανακάρη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πείτε ονόματα γιατι ετσι λασπώνονται ολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αριστερος θα ειναι για να προστατευεται απο τα μμε των νταβατζηδων.
    εαν ηταν δεξιος θα τον ειχαν ξεσκισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 9:50
    Exeis dikio giati oi megalokleftes einai deksioi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ποιος ειναι γιατι δεν μιλανε;;;ποιον προστατευουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΝ Ο ΓΥΙΟΣ ΜΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΣΕΤΕ.. ΕΤΣΙ; ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

    ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΧΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΔΗΣΗ, ΕΙΔΗΣΗ, ΕΙΔΗΣΗ

    Με εισήγηση του Μπένυ σερβίρεται κόκκινη φασουλάδα στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου. Είναι μιά προσφορά στην εταιρεία "φυσικού αερίου".


    Πούφ βρώμα.
    Εκλασε ο σκατομπουχέσας και γεμίσαμε ΜΕΘΑΝΙΟοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο


    ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ

    ΣΕΙΣΜΟΣ 9 ΡΙΧΤΕΡ

    ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Η ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ



    ΕΚΛΑΣΕ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ

    ΜΠΟΥΦ.........................................................


    Τον πούτσο μου Γιωργάκη στο στόμα σου με φόρα θα στον μπάσω,
    κι απ' την πολλή την καύλα μου
    τα δόντια θα σου σπάσω!

    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    Βαγγελάκι βαγγελάκι με το χοντροκωλαράκι πόσο θα σου αρέσει όταν θα φας το μεγάλο μου καυλάκι.

    Γιώργος Παπανδρέου.

    Να φας Γιωργάκη αράπικη ψωλή
    σαρανταπέντε πόντους
    τέσσερα δάχτυλα χοντρή
    και φλέβες να'χει κόμπους.

    Υ.Γ.
    Η μάμη σου η καλή
    να σε αλήψει βαζελίνη
    για να μη πονέσεις πολύ.

    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΛΗΣΤΗ;
    03 - 10 - 2007
    Το πρωί της Τετάρτης, μετά από ληστεία στην Εθνικη τράπεζα του Γκύζη, πολίτες κυνήγησαν και βοήθησαν στην σύλληψη, ενός 29χρονου. Επάνω του βρέθηκαν δύο περίστροφα, μία χειροβομβίδα καθώς και η λεία από την τράπεζα, ύψους περίπου 20.000 ευρώ. Σύμφωνα με την αστυνομία, ο συλληφθείς είναι γνωστό μέλος του αντιεξουσιαστικού χώρου, ενώ έχει απασχολήσει την αστυνομία και στο παρελθόν με την σύλληψή του σε πορεία για την αποφυλάκισή του Δ. Κουφοντίνα.
    Ο συλληφθείς όμως επιπλέον τυγχάνει να είναι γιος στελέχους, της «ροζ» αριστεράς, ο οποίος δεν κατάφερε να εκλεγεί, αλλά είναι μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του Συνασπισμού. Και μάλιστα ιδιαίτερα δραστήριο στην υπεράσπιση των «νεαρών» του χώρου, αλλά και ιδιαίτερα καταγγελτικού κατά των εθνικιστών.
    Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στο παρελθόν υπήρχε και άλλη σύλληψη ενός ακόμη «ανθού της ελληνικής νεολαίας», γιου και πάλι τότε ευρωβουλευτή και νυν βουλευτή του ίδιου πολιτικού χώρου, ο οποίος αφέθη ελεύθερος, μετά από πολιτικές παρεμβάσεις. Η ίδια ιστορία πολιτικών παρεμβάσεων μοιάζει να επαναλαμβάνεται και σήμερα καθώς όλα σχεδόν τα ΜΜΕ δέχονται πιέσεις, πολιτικές και νομικές, για να μην προχωρήσουν στην δημοσιοποίηση του ονόματος του δράστη.

    Αυτοί οι κύριοι που συχνά παριστάνουν τους δημοσίους κατήγορους, και καταδικάζουν οποιαδήποτε ιδέα δεν συμφωνεί με τις δικές τους, καλά θα κάνουν να φροντίσουν πρώτα να μαζέψουν τα παιδιά τους, αντί να παραδίδουν μαθήματα δημοκρατίας. Γιατί τα περίστροφα και οι χειροβομβίδες βρίσκονται στο δικό τους σπιτικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν θέλεις να δικαιώσεις το τίτλο σου "ΔΗΜΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ", πρέπει να γράψεις όνομα. Δεν θα είναι ψέμα φυσικά, αλλά θα είναι έξω από τις κυριλέδικες συμβάσεις, να αλληλοπροστατεύονται τα λαμόγια της αριστερής πολιτικής.

    Και τελικά, δεν θα γράψεις το όνομα του μπαμπά, αλλά του δράστη, δεν αποτελεί καταδίκη όλης της οικογένειας, το ότι ο γιος ζει από τα κλεμένα. Εκτός αν αποδειχθεί ότι έκανε ο μπαμπάς προεκλογικό αγώνα με τα έσοδα από κάποια προηγούμενη ληστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σιγα μην το γραψουν
    Στην Ελλαδα ειμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολιτική Γραμματεία Συνασπισμού

    1. Αλαβάνος Αλέκος
    2. Αποστόλου Βαγγέλης
    3. Βούτσης Νίκος
    4. Γολέμης Χάρης
    5. Θεοδόση Αυγή
    6. Θεοδωρακοπούλου Νατάσα
    7. Κανταράς Τάσος
    8. Λαφαζάνης Παναγιώτης
    9. Λεουτσάκος Στάθης
    10. Μαργαρίτης Θεόδωρος
    11. Μπαγιώργος Στέφανος
    12. Μπαλάφας Γιάννης
    13. Παπαδόγιαννη Σόφη
    14. Σαμπατακάκης Μιχάλης
    15. Στρατούλης Δημήτρης
    16. Τόλιος Γιάννης
    17. Τριγάζης Πάνος
    18. Τσίπρας Αλέξης
    19. Φλαμπουράρης Αλέκος
    20. Χατζησωκράτης Δημήτρης
    21. Χουντής Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν ο μπαμπάς του ληστή ηταν ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ θα το είχατε ξεράσει το όνομα με τη μια έτσι για να λασπωθεί λίγο και ο μπαμπάς ,τώρα γιατί δε λέτε το όνομα του στελέχους μήπως σας συνδέει τίποτα με το συγκεκριμένο κόμμα???? λέω γω τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εδώ θα αποδείξει το press-gr αν είναι ή όχι πραγματικά αδέσμευτο. Θα τολμήσει να αποκαλύψει τον σαλονάτο ψευτοαριστερό της Κύρκαινας που ανέθρεψε ένα τέτοιο "διαμάντι" ή θα κάνει τουμπεκί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με βάση τη λίστα που δημοσιεύει ο once upon a time, και με δεδομένο ότι ο μπαμπάκας ήταν υποψήφιος, δεν εξελέγη και διακρίνεται στην υπεράσπιση των κουκουλοφόρων και στις αντιεθνικιστικές κορώνες, οι κύριοι ύποπτοι είναι ο Στρατούλης και ο Τριγάζης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΧ ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΡΟΖΟΥΛΙ ΚΟΚΚΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΙΑΣ! ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ, ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝ!

    ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ
    (ΟΧΙ Ο ... ΧΟΥΝΤΗΣ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ποιόν καλύπτετε;;; δεν ντρέπεστε λίγο;;; τι είδους δημοσιογραφία είναι αυτή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. RE PAIDIA

    MHPOS KSEREI KANEIS POIOI EINAI TELIKOS AYTOI (O KYRIOS EPIXEIRIMATIAS NYXTERINOY KENTROY KAI H KYRIA FOTOMODELO (MPOYRDELIARA)) POY SYNELHFT8HSAN MA TA NARKOTIKA ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φίλοι
    Την υπόθεση δεν την γνωρίζω.
    Εδώ, και σε τηλεγραφήματα την διάβασα και μάλιστα με αρκετές αντιφάσεις.
    Μισό λεπτό όμως να συνεννοηθούμε…
    Μη μπερδεύετε την ληστεία και το ενδεχόμενο ποινικό μέρος, αν απαγγελθεί κατηγορία, με την πολιτική ταυτότητα του φερόμενου ως δράστη.
    Δεν ευθύνονται οι συγγενείς κανενός παραβάτη του νόμου για τις πράξεις του.
    Δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη στα ποινικά αδικήματα, ούτε «γονική ευθύνη» για παράβαση του νόμου από ενήλικες.

    Προσοχή, γιατί η δημοκρατία και ο φιλελευθερισμός δεν αντέχουν την σπέκουλα.
    Δεν ανέχονται, όμως και τις υψηλές παρεμβάσεις υπέρ κανενός κρατουμένου ή υποδίκου ή κατηγορούμενου για οποιοδήποτε αδίκημα. Είπαμε ισοπολιτεία και ισονομία, δίχως προνόμια και εξαιρέσεις.

    Είναι τραγικό όμως να διαβάζω σε επίσημα τηλεγραφήματα τίτλους του τύπου:
    «Συνελήφθη ληστής τραπέζης του αντιεξουσιαστικού χώρου».
    Τι πάει να πει «του αντιεξουσιαστικού χώρου»;
    Μου θυμίζει τους «αναρχοκομμουνιστές» στους οποίους αναφερότανε το καθεστώς την εποχή των διωγμών των αριστερών, κατά την οποία το ΚΚΕ ήταν παράνομο και αργότερα επί χούντας.

    Είναι βρωμιά η επιτήδεια και με κάθε ευκαιρία ενοχοποίηση πολιτικών πεποιθήσεων και μεγαλύτερη βρωμιά η σύνδεση, και μάλιστα τόσο αόριστα και γενικά, ενός πολιτικού χώρου με εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου.
    Ο ληστής για το νόμο, για την πολιτεία και για τη κοινωνική συνείδηση είναι ληστής και όχι αντιεξουσιαστής, φασίστας ή νεοδημοκράτης. Οι χαρακτηρισμοί με αναφορά στην πολιτική ταυτότητα είναι προσβολή στις δημοκρατικές αρχές.
    Δηλαδή όταν μπούκαρε στη τράπεζα ο τύπος αυτός, αν πρόκειται περί αυτού, τι είπε:
    Ψηλά τα χέρια, αντιεξουσιαστής!
    Ή ψηλά τα χέρια, ληστεία;
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χεστίκαμε ποιός είναι ο πατέρας του ληστή ρε σεις! Εάν ήταν ο υιος κι αυτός στον ΣΥΡΙΖΑ τότε να πω εντάξει..αλλά δεν έχει καμία σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η ηλικια του νεαρου ειναι 29 οποτε γεννηθηκε το 1978 οποτε ποιος απο τους αναφερομενουσ ειχε περιπου εκεινη την περιοδο παντρευτεί?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΕΠΕΣΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ''ΠΑΙΔΙΑ''.ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατί ρε φίλε, τι σου κάναν εσένα τα "παιδιά";

    Σε ληστέψανε;

    Στις εκλογές στις φυλακές, πλειοψηφία ήταν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

    Να χρεώσουμε το ΠΑΣΟΚ ή την ΝΔ για τις ληστείες και τις απάτες;

    Αντε μαλάκες, που ψάχνετε να τα χώσετε, σε όσους έχουν άλλη άποψη πολιτική από σας και μαλιστα παίζοντας το "οι σωστοί γονείς".

    Αν είναι όμως για καμμία ρεμούλα για κανένα βόλεμα των παιδιών σας δεν λέτε ΟΧΙ.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕ ΑΓΙΕ ΑΣΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΕΣΤΗΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΟΥ ΞΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά με έπεισες.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. AΓΙΕ
    ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟΚΛΟΠΕΣ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΓΑΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΠΑΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ..
    Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
    ΣΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ
    ΚΑΙ ΛΗΣΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΝΤΥΣΕΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΧΑ ΓΑΜΗΣΕΙ
    ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ,
    ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...
    ΩΡΑΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ,ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΠΑΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ
    ΤΙΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ.
    ΧΑΧΑΧΑ
    Η ΧΑΖΗ ΔΕΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 11.34

    Εγώ, όπως είπα ούτε ξέρω την υπόθεση, επακριβώς, ούτε με ενδιαφέρει το όνομα της μαμάς, του μπαμπά ή της γκόμενας του φερόμενου ως δράστη.
    Μην ανησυχείς όμως, αύριο όλο και κάποια έγκριτος φυλλάδα θα το μοστράρει με καμάρι για την αποκάλυψη και ασφαλώς προς τιμή και δόξα της ελευθεροτυπίας.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ...πολίτες κυνήγησαν και βοήθησαν στην σύλληψη, ενός 29χρονου. Επάνω του βρέθηκαν δύο περίστροφα, μία χειροβομβίδα...

    -----
    Αρματωμένος σαν Ράμπο και τον έπιασαν ο λαχειοπώλης και ο μανάβης της γειτονιάς; lol
    Μαστουρωμένος ήταν;

    Α, ρε αριστεροί ούτε να κλέβετε δεν ξέρετε. Κανονικά και με το νόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ας πει κάποιος ρεεεε!

    Πάντως αυτό δείχνει ότι ο Στρατούλης ή όποιος άλλος είναι, πρέπει να πεινάει αφού δεν μπορεί να δώσει στο παιδί ούτε για τσιγάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στράτα στρατούλα θα αποκαλυφθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν νομίζετε ότι κάποιος από το Συνασπισμό έχει τη δύναμη να απαγορέψει τόσα μ.μ.ε. να μιλήσουν είστε γελασμένοι.

    Δρουν προστατευτικά αυτοβούλως.
    Ο κανόνας είναι όταν πιάσουμε κάποιον πεσμένο στα τέσσερα με κατεβασμένα σώβρακα δεν τον πηδάμε αλλα του λέμε άντε σήκω ντύσου και θα ρθει η στιγμή που θα σου ζητήσουμε μια χάρη κι εμείς.

    Ντον Κορλεόνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο ΣΥΡΙΖΑ ως γνωστών κάνει πλάτες στους "τίμιους" και "ηθικούς" αντιεξουσιαστές. Οι βουλευτές των άλλων κομμάτων διορίζουν τους πελάτες τους στο δημόσιο, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τρέχουν κάθε φορά να συμπαρασταθούν στα "κακόμοιρα" παιδάκια των βορείων προαστείων και να κάνουν το παν για να τα απελευθερώσουν από την πάντα κακή αστυνομία.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα φασιστικό, ρατσιστικό και ανθελληνικό. Είναι κόμμα που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της νέας τάξης πραγμάτων και των ισχυρών του κόσμου.

    Βάζω στοίχημα πως αυτό ο κοπρίτης, ψευτοεπαναστάτης νέος είναι γιος του καραγκιοζαρά και σαχλού βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στρατούλη, γνωστός για τις δραστηριότητές κατά το παρελθόν και τις σχέσεις του με τους κουκουλοφόρους.

    Στρατούλη κάνε το παν για να αφήσουν ελεύθερο τον γιόκα σου! Ξέρεις εσύ πως, αφού το έχεις ξανακάνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Τώρα ίσως είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. η ηλικια του νεαρου ειναι 29 οποτε γεννηθηκε το 1978 οποτε ποιος απο τους αναφερομενουσ ειχε περιπου εκεινη την περιοδο παντρευτεί?????

    ---
    Ίσως μπρέσουμε να βρούμε και ποιος εκείνη την περίοδο έκανε σεξ και άρα τεκνοποίησε.
    Για να το προσπαθήσουμε λίγο...έλα να συνεισφέρουμε όλοι στην έρευνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτά τα αναρχοκοπρόσκυλα είναι πολύ αχάριστα... Αντί να κάθονται να τα τρώνε απ΄τους μπαμπάδες τους που κωλοβαράνε όλη μέρα μεταξύ Κοινοβουλίου και πρωινάδικων...
    Ας κάτσει 2-3 χρονάκια φυλακή για να δούμε πόσο επαναστάτης είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

    ΣΕ ΝΕΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ.

    ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΑΣ

    ΣΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΟΥΡΕΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ.

    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΜΑ.

    Ο ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ.

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ.

    Η ΟΘΩΜAΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μάγκες καμιά σχέση δεν έχει με τον Στρατούλη ο φερόμενος ως ληστής.
    Και ούτε πρεζόνι είναι.
    Το ενδιαφέρον θα είναι αν κάποιοι απο τον ΣΥΡΙΖΑ(πλην του δυστυχή πατέρα του) προσπάθησαν να καλύφθούν πίσω του στο παρελθόν.
    Επίσης ο πατέρας του έχει αποστασιοποιηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ για να προφυλάξει το κόμμα από τη δράση του γιού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ [ΕΜ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ?] ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΛΛΑ BLOGS [ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΤΕ... ;)]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΤΟ ΕΞΤΡΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ Η ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΑΔΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΛΑΦΑΖΑΝΗ, ΓΥΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ. ΤΟ ΠΝΙΞΑΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΡΟΜΠΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΟ ΔΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αντιεξουσιαστής ήταν αλλά τσίμπαγε χρήμα της εξουσίας. θα μπορούσε να τους περιφρονήσει και να πάει να εγκατασταθεί στο βουνό, μακριά από τον καταραμένο καπιταλισμό.

    Το θέμα είναι ότι όλοι είναι ενάντια της εξουσίας και του συστήματος, αλλά θέλουν και την καλοπέραση χωρίς κόπο και σε βάρος των κορόϊδων.

    Αν πέταγε στον αέρα την απασφαλισμένη χειροβομβίδα ο αντιεξουσιαστής και έτρωγε τα θραύσματα στη μούρη ο διαχειριστής του PRESS-GR, θα σκεφτόταν, έστω και αργά, τί έπρεπε να έχει κάνει για να μην του συμβεί αυτό...

    Αλλά, δεν μετράει αν φας χειροβομβίδα από επαναστατικό χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΑΔΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΛΑΦΑΖΑΝΗ, ΓΥΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ. ΤΟ ΠΝΙΞΑΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΡΟΜΠΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΟ ΔΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο Λαφαζάνης δεν είναι ευρωβουλευτής? Δεν έφταναν στο γιο τα 15.000 ευρώ το μήνα που τσιμπάει ο μπαμπάς, ήθελε και χαρτζηλίκι?,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 12.17 ωραίες πληροφορίες σου δίνουν απο την ΓΑΔΑ καμμία σχέση. Είναι ο γιος του Βούτση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο ΓΥΙΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΤΣΗ ΜΑΛΑΚΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΝΕΡΓΟΣ ΤΟΥ ΛΑΦΑΖΑΝΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ο Λαφαζάνης είναι "τελειόφοιτος μαθηματικού τμήματος του πανεπιστημίου", όπου νάναι παίρνει πτυχίο και θα διοριστεί στο ΚΑΠΗ Πετραλώνων.

    http://www.syn.gr/cv/lafazanis.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Νίκος Βούτσης, πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ, ετών 56. Παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

    http://www.nvoutsis.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΒΟΥΤΣΗΣ ΝΙΚΟΣ
    Πολιτικός µηχανικός ΕΜΠ, ετών 56. Παντρεµένος και πατέρας δύο παιδιών.
    Μέλος της ΠΓ του ΣΥΝ από το '93. Από το 2000 υπεύθυνος Γραφείου Τύπου και
    Επικοινωνίας.
    Μέλος των φοιτητικών επιτροπών αγώνα (ΦΕΑ) κατά τη διάρκεια της δικτατορίας και
    αντιπρόεδρος του πρώτου µεταδικτατορικού ΚΣ της ΕΦΕΕ. Γραµµατέας της ΚΣ της ΕΚΟΝ
    Ρήγας Φεραίος ('80-'85). Μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ Εσωτερικού και της εννεαµελούς
    Γραµµατείας µέχρι το '86. Συµµετείχε στο ΚΚΕ Εσωτερικού Ανανεωτική Αριστερά από το
    '87-'91. Στον ΣΥΝ µετά τις εκλογές του '93.
    ∆ραστηριοποιείται ιδιαίτερα σε θέµατα υπεράσπισης των ανθρώπινων δικαιωµάτων και έχει
    αρθρογραφήσει µεταξύ άλλων στην Αυγή, την Εποχή, τα Νέα, το Μετρό κ.α..
    Τα τελευταία χρόνια έχει συχνή παρουσία στο σύνολο των ραδιοτηλεοπτικών µέσων και του τύπου µε
    συνεντεύξεις για πολιτικά θέµατα.
    kata 90% pados o gios tou den exei kamia sxesi me ton syriza
    exei sulfthei gia plimelima omios
    se poriea sybarastasis afta pou lene gia molotov den isxioun einai gnosti i periptosi tou exei anaferthei kai to bima perisi se arthro tou gia to prosopo tou pragma pou na sou po tin alitheia. me bazei se skepseis . Oson afora
    tous adieksousiastes o stoxos einai o syriza kai oxi autoi o typos den itan kanena sumadiko stelexos akoma kai to gegonos tis listeias den einai toso simadiko exoun polles kai megales malista kai pro kai after dimitraki pragma pou leei polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ο Βούτσης είναι. Τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 12:24 πμ

    Κι έλεγα ποιοι είναι αυτοί οι αιώνιοι φοιτητές. Τώρα γνώρισα έναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΙΔΗΣΗ, ΕΙΔΗΣΗ, ΕΙΔΗΣΗ

    Με εισήγηση του Μπένυ σερβίρεται κόκκινη φασουλάδα στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου. Είναι μιά προσφορά στην εταιρεία "φυσικού αερίου".


    Πούφ βρώμα.
    Εκλασε ο σκατομπουχέσας και γεμίσαμε ΜΕΘΑΝΙΟοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο


    ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ

    ΣΕΙΣΜΟΣ 9 ΡΙΧΤΕΡ

    ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Η ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ



    ΕΚΛΑΣΕ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ

    ΜΠΟΥΦ.........................................................


    Τον πούτσο μου Γιωργάκη στο στόμα σου με φόρα θα στον μπάσω,
    κι απ' την πολλή την καύλα μου
    τα δόντια θα σου σπάσω!

    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    Βαγγελάκι βαγγελάκι με το χοντροκωλαράκι πόσο θα σου αρέσει όταν θα φας το μεγάλο μου καυλάκι.

    Γιώργος Παπανδρέου.

    Να φας Γιωργάκη αράπικη ψωλή
    σαρανταπέντε πόντους
    τέσσερα δάχτυλα χοντρή
    και φλέβες να'χει κόμπους.

    Υ.Γ.
    Η μάμη σου η καλή
    να σε αλήψει βαζελίνη
    για να μη πονέσεις πολύ.

    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 12.26

    Ε ναι, δεν είναι σημαντικό που συμμετείχε σε ληστεία, που βρέθηκαν επάνω του χειροβομβίδες, όπλο και 20.000 από τα κλεμένα. Σίγουρα είναι συνωμοσία του Πολύδωρα για να κακοχαρακτηριστεί ο Αλαβάνος, σατανικό σχέδιο. Κοίτα μη σε πάρουν καμιά μέρα τα σκάγια των αληταράδων, γιατί θα έρθω να σου πω ότι δεν ήταν σημαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ρε μαλάκα που ρίχνεις μεγάλα σεντόνια με μαλακίες για να κουκουλώσεις τη συζήτηση, θα είσαι κανένα κωλόπαιδο από τους αληταράδες που δεν θέλουν να γίνεται συζήτηση όταν σας πιάνουν στα πράσσα. Σάλτα και γαμήσου αλήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. RE MALAKA ADMINISTRATOR!
    VALE MODERATION STA MHNYMATA NA MH GRAFEI TO KA8E MOUNOPANO OTI MALAKIA 8ELEI!!!
    APLO EINAI RE MALAKES!!
    FTIAXTE TO RE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο Λαφαζάνης έχει τρεις κόρες και είναι βουλευτής. Άλλος είναι.
    http://www.syn.gr/gr/ko.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΠΟΧΗ ΠΑΚ ΘΥΜΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΤΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΗΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΤΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΗΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

    ΣΕ ΝΕΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ.

    ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΑΣ

    ΣΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΟΥΡΕΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ.

    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΜΑ.

    Ο ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ.

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ.

    Η ΟΘΩΜAΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ;;;;;;;;;
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΊ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΛΕΟΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΙΛΑ ΤΩΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΚΗ ΑΠΌ ΤΙς ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΩΝ 20 ΕΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

    ΣΕ ΝΕΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ.

    ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΑΣ

    ΣΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΟΥΡΕΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ.

    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΜΑ.

    Ο ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ.

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ.

    Η ΟΘΩΜAΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΤΣΑΝΕΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΓΚΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙς ΛΕΣΒΙΕΣ................................................
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΡΩΜΗΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ, ΡΩΜΗΟΣ ΘΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ
    ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΕΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Α ΡΕ ΒΟΥΤΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. RE ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
    ΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δεν ψηφιζω Συριζα,ουτε δεξια,αλλα αυτο το λυντσαρισμα ενος πατερα για ο,τι εκανε ο γιος ειναι αδιανοητο και ηλιθιο.Ουτε στα ΕΣ-ΕΣ
    δεν γινοντουσαν αυτα.
    Βρε μαλακες που γραφετε ο,τι θελετε,εαν αυτο συνεβαινε στον καθενα απο σας,θα επρεπε να σας βαραινει ?Εαν ειχατε γιο μπλεγμενο στα ναρκωτικα,θα επρεπε εσεις να ειστε το ''μιασμα'' της γειτονιας.
    Γι αυτο πριν ανοιξετε το στομα σας σαν κατινες,σκεφτειτε στον καθρεφτη σας μπροστα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Afiste re 8igmenes poutanitses twra!
    As to ekane kanenas gios vouleyti ths ND kai 8a epeftan san ta korakia prwto kai kalytero to syriza na katasparaksoun ton patera tou......

    Den sas ftanei pou den dhmosiopihtai re?
    Vgalto re mlk Makh ama exeis arxidia kai kanto 8ema!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Χυυυυυυυυυυυυυυυνω !!!!!


    Γαμηστε μου και αλλο την κωλοτρυπα!!!!


    Σκιστε με την παλιοκραγμενη φασιστοπουστα!!!!!

    Χυυυυυυυυυυυυυυυυνω !!!!!



    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΚΛΑΣΑ


    ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΤΕΙΧΟΣ


    ΚΙ ΗΤΑΝΕ ΒΑΡΥΣ Ο ΗΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Strata Stratoulhs... Strata Stratoulhs...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
    Ο ΠΛΕΥΡΗΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ
    ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ.ΤΩΡΑ Ο ---------
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΓΑΘΟΕΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΑΦΕΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.
    ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ο " ΛΑΟΣ " ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΛΗΣΤΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!

    Στον ¨παρθενικό¨ του λόγο σαν αρχηγός ¨πανελληνίου-κεντρώου¨ κόμματος ( κάθεται στις πίσω θέσεις του κέντρου της αίθουσας για να μην τον στιγματίσουν σαν ακροδεξιό... ) ο Γ. Καρατζαφέρης ήταν ο μόνος πολιτικός αρχηγός που κατήγγειλε τις τράπεζες για ληστεία στους έλληνες πολίτες. Κατήγγειλε μάλιστα ονομαστικά τον Λάτση της "EURO" και τον Κωστόπουλο της "ALPHA" ζήτησε να προσκληθούν για απολογία σε ειδική επιτροπή της Βουλής. Ο Γ. Καρατζαφέρης , όπως και πολλά άλλα στελέχη του "ΛΑΟΣ" , στα προεκλογικά πάνελ τόνισαν με έμφαση και αποτριαπιασμό ότι μέσα σε ένα εξάμηνο οι τράπεζες στην Ελλάδα έκλεψαν από τις τσέπες των καταθετών και γενικότερα των συναλλασώμενων 2,5 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (!) με όρους "ληστρικούς" , πιο ληστρικούς και από αυτούς που εφαρμόζουν οι υπόλοιπες τράπεζες στην Ε.Ε.
    Μπορεί να αποκλείσει κανείς το γεγονός στο να λειτουργήσουν τέτοιες διαπιστώσεις και καταγγελίες ( όταν τυχαίνει μάλιστα να είναι και αληθινές ) σε ορισμένους πολίτες ( που έχουν σαν ελαφρυντικό το νεανικό και το αυθόρμητο της ηλικίας τους ) σαν "προτροπή" και "επιχείρημα ηθικής νομιμοποίησης" για "αυτοδίκαιες" ενέργειες "απαλλοτρίωσης".
    Τα ήθη και έθιμα , όπως και το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" αποτελούν τους άγραφους νόμους μιας κοινωνίας ( πολιτείας ) που ισχύουν συμπληρωματικά με το γραφτό δίκαιο ( Σύνταγμα και Αστική-Ποινική Νομοθεσία ).
    Μεταξύ καθηγητών της σύγχρονης ποινικολογίας γίνονται επίσης πολλές συζητήσεις για την άμεση σχέση ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΕΥΘΥΝΗ θυτών και θυμάτων κατά την διαδικασία της ψυχολογικής προετοιμασίας για μία εγκληματική η γενικότερα παράνομη πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Προφανώς δεν πρέπει ν' αναφερθεί. Δημιουργεί φήμη για ένα ολόκληρο πολιτικό χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Εστεμμένη μοντέλα των ελληνικών καλλιστείων και Επιχειρηματίας της Νύχτας με Κοκαίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΦΑΝΗΚΕ Η ΓΥΜΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΟΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΕ ΗΓΕΤΗ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. fasistes koufales, erxontai kremales

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Στην Ελλάδα υπάρχει πλέον ιδεολογικός ρατσισμός εναντίον της δεξιάς. Θυμάστε τι έγινε με την περίπτωση Βαρθολομαίου όπου τα αριστερόστροφα ΜΜΕ ξεσκίσαν την τιμή και την υπόληψη ενός ΝΕΚΡΟΥ επι ένα μήνα μόνο και μόνο γιατί ήταν ΔΕΞΙΟΣ. Τώρα με τον αληταρά γιό αριστερού βουλευτή που πιάστηκε στα πράσα να κάνει ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ πέσανε όλοι να τον προστατέψουνε.
    Τότε δεν δυσφημιζόταν ένας όλόκληρος πολιτικός χώρος ρε σταλινικά τσογλάνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Που ναι και η "έγκριτη" Ελευθεροτυπία να γράψει το όνομα;
    Να μια καινούρια εξίσωση για τους τοίχους:
    Αριστερός δημοσιογράφος = Σταλινικό καθίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ερωτήματα:
    1. Μήπως ο πατέρας έμαθε το παιδί του πως να κλέβεις τράπεζα δεν είναι τόσο κακό ? Και μήπως αυτή την λογική την έχουν εκφράσει δημόσια πρόσωπα και καλλιτέχνες του αριστερού χώρου ? (π.χ. Καφετζόπουλος - Παπακωνσταντίνου)
    2. Μήπως το παιδί βλέποντας ένα κόμμα να συνωστίζεται πίσω από κλέφτες τραπεζών, ταραξίες και κακοποιά στοιχεία θέλησε να γίνει ήρωας ?
    3. Μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ έσπειρε ανέμους και τώρα θα θερίσει θύελλες ?
    4. Όταν πιάστηκε ο γυιός του Κατσίκη για αντιποίηση αρχής δεν το έμαθε όλη η Ελλάδα ?
    5. Μήπως πιο τίμιο αντί να ψάχνουμε για ρουφιάνους θα ήταν αυτός ο κύριος να βγεί και να πεί "ναι το δικό μου παιδί είναι εγώ φταίω γιατί και εγώ συμμετέχω στην ανατροφή του. Παραιτούμαι και πάω να συμμαζέψω την οικογένεια μου". Ακόμα κι ο Μαυρογιαλούρος έτσι έκανε....
    6. Δεν είναι παράλογο κάποιος να μην μπορεί να μεγαλώσει σωστά το παιδί του αλλά να θέλει να βοηθήσει τον κόσμο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Β Ο Υ Τ Σ Η Σ, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη. Εν τω μεταξύ άκαρπες παρέμεναν έως τις βραδινές ώρες, οι έρευνες για τον εντοπισμό του συνεργού του, ο οποίος διέφυγε μετά τη ληστεία, καθώς σύμφωνα με την Αστυνομία, ο συλληφθείς αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητά του. Τα πολεμοφόδια που βρέθηκαν στην κατοχή του 23χρονου, τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς, δύο περίστροφα και μία χειροβομβίδα μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για να εξεταστεί αν έχουν χρησιμοποιηθεί σε παρόμοιες ενέργειες κατά το παρελθόν. Tο ίδιο συνέβη και με αντικείμενα που βρέθηκαν, από την αστυνομία, στο σπίτι του 23χρονου στο Κουκάκι. Πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ. αναφέρουν ότι στο διαμέρισμα της οδού Φράττι βρέθηκαν κουκούλες, γάντια, σφεντόνες και σιδηρολοστοί, που ενδεχομένως ο συλληφθείς να είχε χρησιμοποιήσει σε πρόσφατες καταδρομικές επιθέσεις σε βάρος τραπεζών ή άλλων στόχων (όπως δημόσια κτίρια) στο κέντρο της Αθήνας. «Πιστοποιούν τη συμμετοχή του σε άλλες έκνομες ενέργειες» σχολίασαν στην «Κ» αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. Ο 23χρονος ήταν από καιρό γνωστός στις αρχές για τη συμμετοχή του σε επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Προ τριετίας είχε συλληφθεί και καταδικαστεί επειδή σε έλεγχο που του είχε γίνει βρέθηκαν στην κατοχή του βόμβες μολότοφ (του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης με αναστολή), ενώ σύμφωνα με αστυνομικούς είχε αρκετές φορές προσαχθεί στην Ασφάλεια κατά τη διάρκεια επεισοδίων στο περιθώριο συλλαλητηρίων, όπως π. χ. συνέβη κατά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις της περασμένης άνοιξης. Πληροφορίες πάντως που διέρρευσαν για πιθανή συμμετοχή του στους επονομαζόμενους «ληστές με τα μαύρα», μέλος των οποίων ήταν ο καταδικασθείς Γ. Δημητράκης, αποδεικνύονται αναληθείς. Η ένοπλη ληστεία που οδήγησε στη σύλληψη του Βούτση σημειώθηκε στις 11.45 π.μ. στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Γκύζη 34. Ο Βούτσης μαζί με τον συνεργό του εισέβαλαν στην τράπεζα και με την απειλή όπλων και χειροβομβίδας ακινητοποίησαν όσους ήταν εκεί και άρπαξαν 23.000 ευρώ. Ως μέσο διαφυγής ο 23χρονος χρησιμοποίησε ποδήλατο το οποίο μάλιστα είχε φορτώσει με σακκούλες με ψώνια για να μην κινήσει υποψίες. Περαστικοί ωστόσο που παρατηρούσαν τις κινήσεις τους τον ακολούθησαν και στη διασταύρωση των οδών Μπουκουβάλα και Ραγκαβή ο νεαρός οδηγός φορτηγού κατάφερε να τον ακινητοποιήσει. Στο σημείο έσπευσαν στη συνέχεια ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας που προχώρησαν στη σύλληψη του 23χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Οποιου και νάναι δεν πρέπει να γίνει σπέκουλα. Τι φταίει ο δύστυχος πατέρας (όποιος κι αν είναι) για τις μαλακίες του κανακάρη του

    9:48 μμ

    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΠΕΚΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΚΑ ΣΤΟ REAL FM ΣΗΜΕΡΑ, Η ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 9.14
    μΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ,ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Οποιου και νάναι δεν πρέπει να γίνει σπέκουλα. Τι φταίει ο δύστυχος πατέρας (όποιος κι αν είναι) για τις μαλακίες του κανακάρη του

    9:48 μμ

    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΠΕΚΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΚΑ ΣΤΟ REAL FM ΣΗΜΕΡΑ, Η ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. 40+1 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦHΣA ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφησα ΣΥΡΙΖΑ...
    γιατί γουστάρω:

    - αναρχία και ανομία
    - κατάργηση στράτευσης
    - πρεζόνια και ναρκομανείς
    - Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
    - να χτυπάω την γυναίκα μου
    - μείωση χωρικών υδάτων σε 1 ν.μ.
    - να σπάνε και να καίνε την Αθήνα.
    - νεόπλουτους Β. Προαστίων
    - τραβεστί και τσανσέξουαλ
    - αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
    - γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
    - λεσβίες και αφέντρες
    - νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
    - δωρεάν αλλαγή φύλλου από το ΙΚΑ
    - να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
    - αναρχικούς και τρομοκράτες
    - υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
    - να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
    - να πετάμε πέτρες στην Βουλή
    - διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
    - το νέο Βιβλίο της Ιστορίας.
    - αντιρρησίες συνείδησης
    - δωρεάν παιδία για να σπουδάζω σε κολέγιο
    - άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
    - προδότες πάσης φύσεως
    - φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
    - να ψηφίζουν οι Αλβανοί
    - μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
    - αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
    - αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
    - Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
    - Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
    - αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
    - να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
    - να έχω τον πλουσιότερο αρχηγό
    - να είμαι αριστερός του κώλου
    - το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
    - όλη την Κύπρο Τουρκική.
    - απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
    - να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού

    και τέλος γιατί...
    ...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γιώργος Βούτσης, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γιώργος Βούτσης, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 9.30 Και για την περίπτωση Πλεύρη τα ίδια λέγατε... και τα ίδια έγιναν και γινονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ερευνα από ανώνυμους; γρήγορα επέφερε καρπούς στην αποκάλυψη των στοιχείων ενός εκ των συλληφθέντων στη χθεσινή ληστεία, που πάντως οδηγός φορτηγού ακινητοποίησε και όχι η ΕΛ.ΑΣ. Αυτή έδωσε τα στοιχεία στην δημοσιότητα; Παραβαίνοντας σαφείς κανόνες περί προσωπικών δεδομένων. Κι επειδή ξεσάλωσε το ενδιαφέρον γι αψάξτε βρέστε και διαδώστε με την ίδια ταχήτητα τα στοιχεία της μοντέλας και του ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου με κοκαϊνη. Ακόμα ποκαλύψτε και τι ψηφίζουν οι ίδιοι, και οι γονείς τους, και ο περίγυρός τους. Από πότε τα κοινωνικά φρονήματα καθοδηγούν ή υποκινούν το αδίκημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. όταν η πολιτική ταυτότητα οδηγεί σε έγκλημα (και εν δυνάμει αιματοκύλισμα, εκτός αν τα περιστροφα και τη χειροβομβίδα τα πήρε μαζί του για να μη νοιωθει μοναξιά), τότε σαφώς και δεν εμπίμπτουν στους περιορισμούς προσωπικών δεδομένων και λοιπών νεοταξικών εφευρέσεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Οι φυλακισμένοι ληστές που ψηφίζουν άλλα κόμματα δεν έχουν συμπαράσταση από τα κόμματά τους.
    http://athens.indymedia.org/calendar/event.php?id=9536
    Οι ίδιοι πολιτικοποιούν τη ληστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΖΗΤΩ ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ...

    ΝΑ ΞΑΝΑ-ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΕΞΟΡΙΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

    ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!

    ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Νομίζω πως όλοι πια ξέρουν ότι είναι ο γιός του Βούτση. Αλλά αυτό να μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν λέει τίποτα.
    Εντάξει είναι οικογενειακό ζήτημα, παίζει κάποιο ΄ρόλο στην κριτική ενάντια σε ένα στέλεχος κόμματος για το πως μεγάλωσε το παιδί του αλλά μέχρι εκεί.
    Το τι έκανε ο γιός δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ενοχοποιεί την πολιτική δράση του πατέρα του. Τα ίδια έλεγαν κάποιοι για τον γιό του Πλέυρη.
    Βέβαια θα συμφωνήσω με αρκετούς που λένε ότι έχουμε "Θεία Δίκη" εδω, γιατί όλοι αυτοί που έγραφαν κατά του γιού Πλεύρη (προερχόμενοι από τον αριστερό χώρο) τώρα την έχουν φάει γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να αποδεχθούν το σωστό, δηλαδή ότι ο πατέρας δεν μπορεί να καταδικάζεται για τις πράξεις του γιού του και τούμπαλιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ? ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΣΧΕΥΜΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ. ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟ PRESS.GR Η' ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ BLOG ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. 11:10 πμ
    Ο Χριστόδουλος προσεύχεται να βρεθεί μόσχευμα, δηλαδή να σκοτωθεί ένας υγιής άνθρωπος για να πάρει το συκώτι του και να ζήσει αυτός! Προσωπικά, επιθυμώ να μη σκοτωθεί κανείς και πρόβλημα του Χριστόδουλου τι θα κάνει με το συκώτι του, που το μόλυνε με παρά φύσιν σεξουαλικά όργια. Έχει μαζί του συμπροσευχόμενο και τον Θεόκλητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    αποκλειστικο ρεπορτάζ εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Οι ΣΥΡΙΖιανοί έχουν ντέρτια και καημούς. Και κλεφτρόνι και ληστρόνι και ανάρχι κι απ΄όλα.

    Αλλά δεν είναι μόνο αυτό το κλεφτρόνι. Γιατί υπάρχουνε κι άλλα που είχανε συλληφθεί το καλοκαίρι και παρακαλάγανε οι "αριστεροί" μπαμπάδες τους για μη βγούνε οι υποθέσεις στον αέρα!

    Στην Κουμουνδούρου γίνεται...της Κουμουνδούρου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. επίσης ακούγεται πως ο γιός του κουβέλη ειναι αναμεσα στους γνωστούς-αγνώστους που τα σπάνε και τα καίνε και μπαινο-βγαίνει στην ασφάλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ κκ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ , ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ , ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ και ΡΕΠΠΑΣ
    ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ ΞΕΧΝΑΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ :


    Το ευρωψηφοδέλτιο
    1. Εξαιρετικά προβληματική υπήρξε και η συγκρότηση του ευρωψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ, το οποίο, ενώ σχεδιάστηκε για να εκπέμψει ευρύτερα μηνύματα ανανέωσης, διολίσθησε, τελικά, σε αμφιλεγόμενες λύσεις. Πρόσωπα διεθνούς κύρους, όπως ο καθηγητής Δημήτρης Τσάτσος, βρέθηκαν ξαφνικά εκτός ψηφοδελτίου, παραχωρώντας τη θέση τους σε άγνωστα στελέχη, όπως η επικεφαλής Μαίρη Ματσούκα, ενώ ελάχιστες ήταν οι υποψηφιότητες με ένα ιδιαίτερο πολιτικό βάρος.
    Το δυσμενές εκλογικό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών ήταν προφανώς ενταγμένο σε μία ατμόσφαιρα απόλυτης κυριαρχίας της ΝΔ, το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο, ωστόσο, συνέβαλε στο περαιτέρω άνοιγμα της ψαλίδας (7%) και στην ιδιαίτερα κακή εκλογική επίδοση (34,01%).
    Επιλογές δημάρχων - νομαρχών
    2. Σε μία αναμέτρηση όπως οι δημοτικές εκλογές, που προλειαίνει το έδαφος για επικράτηση της αντιπολίτευσης και στις βουλευτικές, το ΠΑΣΟΚ εμφανίσθηκε ασταθές, χωρίς συνεκτικό σχεδιασμό και φαντασία, με υποψηφιότητες, γενικά, κομματικές και προβλέψιμες.
    Με εξαίρεση την επικράτηση της Φώφης Γεννηματά στην Υπερνομαρχία της Αττικής και του Παναγιώτη Φασούλα στον Πειραιά, το ΠΑΣΟΚ έχασε τις κεντρικές εκλογικές μάχες, που δημιουργούν εντυπώσεις, ενώ η λανθασμένη ανάγνωση από στελέχη του αποτελεσμάτων της περιφέρειας οδήγησε τον Γιώργο Παπανδρέου στις γνωστές δηλώσεις περί «ανατροπής του πολιτικού σκηνικού», οι οποίες στη συνέχεια τροποποιήθηκαν.
    Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας
    3. Καταλυτικά για τη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος υπήρξαν, όπως προκύπτει από στοιχεία ερευνών κοινής γνώμης που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, όσα συνόδευσαν την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ.
    Τόσο το θέμα που δημιουργήθηκε με τη Φώφη Γεννηματά όσο και αυτό που προέκυψε με την υποψηφιότητα της Βούλας Πατουλίδου έπληξαν ευθέως το προφίλ του Γιώργου Παπανδρέου, ανέκοψαν την πορεία ανάκαμψης που είχε εκείνο το διάστημα το ΠΑΣΟΚ και τροφοδότησαν φαινόμενα αποσυσπείρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Συνεληφθει ληστης που εκινειτο στον αναρχοαριστερο χωρο !!!!!!!

    ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ

    Δωστε τον στη πλεμπα να τον κρεμασει

    Βρε ζωα , βρε ξυλα απλεκητα , ρε ντενεκεδες ξεγανωτοι , ρε αρκουδιαρεοι , ρε συγχρονοι χιτες και ασφαλιτες , χθες , προχθες , πριν μια βδομαδα , πριν ενα μηνα , καθε μερα , μερα παραμερα γινονται ληστειες τραπεζων , ως ψιλικαντζιδικων που τις κανουν ληστες που κινουνται στο χωρο του ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ , ΝΔ , ΠΗΞΕ , ΔΕΙΞΕ .

    Γιατι μωροι ρουφιανοι δεν κανατε ετσι .

    Επειδη μαλλον ειστε φασιστακια ε

    Ρεμαλια, ξεφτιλες , ξενδιαντρωποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Συνεληφθει ληστης που εκινειτο στον αναρχοαριστερο χωρο !!!!!!!

    ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ

    Δωστε τον στη πλεμπα να τον κρεμασει

    Βρε ζωα , βρε ξυλα απλεκητα , ρε ντενεκεδες ξεγανωτοι , ρε αρκουδιαρεοι , ρε συγχρονοι χιτες και ασφαλιτες , χθες , προχθες , πριν μια βδομαδα , πριν ενα μηνα , καθε μερα , μερα παραμερα γινονται ληστειες τραπεζων , ως ψιλικαντζιδικων που τις κανουν ληστες που κινουνται στο χωρο του ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ , ΝΔ , ΠΗΞΕ , ΔΕΙΞΕ .

    Γιατι μωροι ρουφιανοι δεν κανατε ετσι .

    Επειδη μαλλον ειστε φασιστακια ε

    Ρεμαλια, ξεφτιλες , ξενδιαντρωποι

    Αποστρολης Παπατρολης , θυμα μονιμου και διαρκους ληστειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Όσοι μιλάνε εδώ μέσα εναντίον των μεταμοσχεύσεων, με αφορμή τον Χριστόδουλο,ή ακόμη και ο απαράδεκτος Δ. Ψυχογιός στο σημερινό ΒΗΜΑ (http://www.tovimadaily.gr/Article.aspx?d=20071004&nid=6211101)
    ας σκεφτούν: αν οι ίδιοι είχαν ανάγκη μοσχεύματος, ή τα παιδιά τους, θα ευχόντουσαν να ΜΗΝ βρεθεί μόσχευμα;
    Ζούμε σε μια χώρα στην οποία υπάρχουν ελάχιστοι δωρητές οργάνων. Η "διοικούσα" Εκκλησία, προς τιμήν της (παρά τα δεκάδες άλλα λάθη της) έχει ταχθεί υπέρ της δωρεάς οργάνων, αποτιμώντας την ως πράξη αγάπης. Ας μην γινόμαστε λοιπόν, λόγω της εμπάθειάς μας, αντίπαλοι της ΕΛΠΙΔΑΣ ορισμένων πονεμένων ανθρώπων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Συνελήφθη γιος στελέχους του ΣΥΝ για ένοπλη ληστεία τράπεζας στου Γκύζη.
    από την εφημερίδα Καθημερινή

    Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γιώργος Βούτσης, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη. Εν τω μεταξύ άκαρπες παρέμεναν έως τις βραδινές ώρες, οι έρευνες για τον εντοπισμό του συνεργού του, ο οποίος διέφυγε μετά τη ληστεία, καθώς σύμφωνα με την Αστυνομία, ο συλληφθείς αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητά του.

    Τα πολεμοφόδια που βρέθηκαν στην κατοχή του 23χρονου, τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς, δύο περίστροφα και μία χειροβομβίδα μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για να εξεταστεί αν έχουν χρησιμοποιηθεί σε παρόμοιες ενέργειες κατά το παρελθόν. Το ίδιο συνέβη και με αντικείμενα που βρέθηκαν, από την αστυνομία, στο σπίτι του 23χρονου στο Κουκάκι. Πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ. αναφέρουν ότι στο διαμέρισμα της οδού Φράττι βρέθηκαν κουκούλες, γάντια, σφεντόνες και σιδηρολοστοί, που ενδεχομένως ο συλληφθείς να είχε χρησιμοποιήσει σε πρόσφατες καταδρομικές επιθέσεις σε βάρος τραπεζών ή άλλων στόχων (όπως δημόσια κτίρια) στο κέντρο της Αθήνας. «Πιστοποιούν τη συμμετοχή του σε άλλες έκνομες ενέργειες» σχολίασαν στην «Κ» αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.

    Ο 23χρονος ήταν από καιρό γνωστός στις αρχές για τη συμμετοχή του σε επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Προ τριετίας είχε συλληφθεί και καταδικαστεί επειδή σε έλεγχο που του είχε γίνει βρέθηκαν στην κατοχή του βόμβες μολότοφ (του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης με αναστολή), ενώ σύμφωνα με αστυνομικούς είχε αρκετές φορές προσαχθεί στην Ασφάλεια κατά τη διάρκεια επεισοδίων στο περιθώριο συλλαλητηρίων, όπως π.χ. συνέβη κατά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις της περασμένης άνοιξης. Πληροφορίες πάντως που διέρρευσαν για πιθανή συμμετοχή του στους επονομαζόμενους «ληστές με τα μαύρα», μέλος των οποίων ήταν ο καταδικασθείς Γ. Δημητράκης, αποδεικνύονται αναληθείς.

    Η ένοπλη ληστεία που οδήγησε στη σύλληψη του Βούτση σημειώθηκε στις 11.45 π.μ. στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Γκύζη 34. Ο Βούτσης μαζί με τον συνεργό του εισέβαλαν στην τράπεζα και με την απειλή όπλων και χειροβομβίδας ακινητοποίησαν όσους ήταν εκεί και άρπαξαν 23.000 ευρώ. Ως μέσο διαφυγής ο 23χρονος χρησιμοποίησε ποδήλατο το οποίο μάλιστα είχε φορτώσει με σακούλες με ψώνια για να μην κινήσει υποψίες. Περαστικοί ωστόσο που παρατηρούσαν τις κινήσεις τους τον ακολούθησαν και στη διασταύρωση των οδών Μπουκουβάλα και Ραγκαβή ο νεαρός οδηγός φορτηγού κατάφερε να τον ακινητοποιήσει. Στο σημείο έσπευσαν στη συνέχεια ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας που προχώρησαν στη σύλληψη του 23χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Εγώ νομίζω ότι είναι του Στρατούλη, έτσι από διαίσθηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Οι ληστές που ανήκουν σε άλλους χώρους δεν έχουν διαδηλωτές που να ζητούν την αποφυλάκισή τους.
    Ανοιξε το indymedia, η αλληλεγγύη άρχισε.Λευτεριά στον Βούτση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ!!!

    ΑΝΤΕ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΑ ΤΩΡΑ... ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Προς Αποστρόλη Παπαστρόλη (που δηλώνειμόνιμο θύμα ληστείας και βρίζει ασύστολα όσους τολμήσαμε να κράξουμε τα θάματα της ΣΥΡΙΖΙΑΝΗΣ "αριστεράς" του ζάπλουτου Αλαβάνου):

    Δεν πας ρε φίλε εσύ και η ψευτοπροδευτική παρέα σου να πιείς κανένα καφέ στο Ντα Κάπο, στο Κολωνάκι ντέ, και μετά να μιλάς για φασισταριά. Υπάρχουνε ρε μεγαλύτερα φασισταριά από αυτά που καλύπτουνε τα άπλυτα μαλακισμένα των Εξαρχείων, τους αλήτες κλεφτοκοταρέους, από τους ψευτοαριστερούς της Κουμουνδούρου?

    Ούστ παλιοκοπρόσκυλο. (και άκου: Άμα θές να κάνεις αγώνες κατά της πλουτοκρατίας ξεκίνησε πρώτα από τον αρχηγό σας, τον Αλαβάνο, που δεν ξέρει τι έχει) Ούστ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Προς 12:23

    Δε ξερω για σενα φιλε, αλλα αν εγω ειχα αναγκη ενα μοσχευμα και διαθεσιμο ηταν μονο το συκωτι του Χριστοδουλου,θα προτιμουσα να πεθανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Συμφωνώ για τον παπατρόλη. Λαμόγιο του κερατά θα είναι για να υπερασπίζεται με τόσο πάθος τη ΣΥΡΙΖΙΑΝΗ "Ιδεολογία". Και μας λέει και "πλέμπα" όλους τους υπόλοιπους.

    Έ βέβαια. Οι "αριστεροί" του Κολωνακίου μας δίδαξαν από την εποχή του Γιωτόπουλου. Κι εκείνος στα Κολωνάκια σύχναζε. Μιλάμε δηλαδή για καρακαργιόληδες υπερασπιστές του αναρχισμού και της Τρομοκρατίας δηλαδή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΑ ΕΛΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ "ΛΗΣΤΕΙΕΣ" ?
    ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ.
    ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ....ΑΝΔΡΕΑ ΠΡΟΧΩΡΑ , ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΗΚΑΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΟΚΙΝΟ-ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ-ΜΠΛΕ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ. Η ΠΙΤΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ 150εκ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ (ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ) ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΚΚΑΛΟ.
    ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Η ΔΑΚΕ/ ΕΛΤΑ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 28/9 ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΓΙΑ"ΠΑΡΤΥ","ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ" "ΤΡΩΚΤΙΚΑ" ΚΑΙ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΓΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ...PAPERS ΠΟΥ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΟΥΝ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Και τι παει να πει ρε που ήταν γιος πολιτικού στελεχους του ΣΥΡΙΖΑ; Παέι να πει οτι ολοι στον ΣΥΡΙΖΑ ειναι κλεφτες και τραμπουκοι; Αρα με τη λογική σας, αφου το μουνοπανο ο Καλαμποκας ήταν στην ΝΔ όλοι εκει μεσα είναι παρακρατικοι - δολοφονοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Απλα μαθηματα κοινης λογικης και δημοκρατιας

    Προς ηλιθιους παντος καιρου επιστολης το αναγνωσμα , προσχωμεν και αληλουηα, σοφια ορθη .

    1) Ο ληστης ληστευει , ο βιαστης βιαζει , ο ψευτης ψευδεται κλπ κλπ.
    Αυτα ειναι γνωστα .
    Αυτο που επισης ειναι γνωστο αλλα σκοπιμως λησμονηται απ τους μικρονοους ειναι η ληστεια/παραμυθα/βιασμος που τρωει καθημερινα απ τους αρκουδιαρεους που πιστεψε/λατρεψε/και επελεξε να τον/μας κυβερνανε .
    Αυτο τουλαχιστον εμενα με χαλαει πολυ μα ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ περισσοτερο , απο το οτι κατι μαλακες/ζωα που την πεσαν σε μια τραπεζα

    2) Ληστειες γινονται καθημερινα και οι ληστες ανηκουν σε χωρους/κομματα/παραταξεις .
    Στις φυλακες 98% στις εκλογες μαζεψαν ΝΔ, ΠΑΔΣΟκ , ΛΑΟΣ.
    Οχι πως σημαινει κατι αυτο , απλως το θετω για επισημανση της υποκρισιας των τηλεπαθημενων καταναλωτων τηλεοπτικης καφριλας

    3) Το αμαρτιες παιδων παιδευουσι γονεις και η ευκολια γενικευσης και συλλογικοποιησης ευθυνης ειναι η πεμπτουσια του ΝΑΖΙΣΜΟΥ , ειναι η λογικη του ολοι οι εβραιοι στη πυρα , ολοι οι τσιγγανοι, ολοι οι ομοφυλοφυλοι και ο νοων νοειτο

    4) Για την πρεμουρα με την περιουσια του Αλαβανου απευθυνθειτε στον ιδιο , μια παρατηρηση μονο .
    Σημερα με δαγκωνει ο αλογοσκουφης , ψες τον λεγανε παπαντωνιου , αμα αυριο τον πουνε αλαβανο τα ιδια θα λεω

    5) κατι για φραπογαλα στο κολωνακι στο δειξε και το δεινα μαγαζι , ουτε πως τα λενε δεν ξερω , ουτε εχω ανεχτει να πληρωσω ποτε καφε 6,7,8 η 10 ευρω , αυτο αφορα εσας κυριζια

    Αποστολης Παπατρολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Πάτε καλά; Δηλαδή τί ρόλο παίζεται; Τους μπάτσους του διαδυκτίου, του αριστερού χώρου, του αναρχικού χώρου; Μου αρέσει που δίνεται στη δημοσιότητα και τη λίστα της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ για να βρούμε διά της ατόπου απαγωγής ποιος είναι ο πατέρας και ποιος ο γιος. Ντροπή ρε γαμώτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. O Kαλαμπόκας σκότωσε σε επεισόδια σε πολιτική σύγκρουση προσπαθώντας να εμποδίσει κατάληψη σχολείου.
    Εδώ υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν να πολιτικοποιήσουν ληστείες για ίδιον όφελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΤΕΛΙΚΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Άντε πάλι με τα φρονήματα των φυλακισμένων.Οι φυλακισμένοι είναι ότι και ο υπόλοιπος κόσμος αλλά η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ δεν κάνουν διαδηλώσεις για να τους βγάλουν έξω έστω και αν τους ψηφίζουν.
    Οι αναρχικοί θέλουν να ληστεύουν χωρίς τιμωρία.Στο indymedia καλούν σε συγκέντρωση αλληλεγγύης.
    Ο ΣΥΝ τους έχει καλύψει πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Μου αρέσει που δίνεται στη δημοσιότητα και τη λίστα της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ

    Αυτά υπάρχουν στον Ιντερνετ, τι θέλεις να επιβληθεί λογοκρισία;Εχει συλληφθεί ξανά γιος ευρωβουλευτή του συγκεκριμμένου κόμματος αλλά τότε η λογοκρισία δούλεψε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Οι τράπεζες εγκληματούν εναντίον των πολιτών. Πρέπει όλοι να ληστεύουμε, να σπάμε και να καίμε τις τράπεζες. Και να ξεκοιλιάζονται οι έγκυες υπάλληλοι που έχουν ως επάγγλεμα να βγάζουν το μισθό τους από προιόν εγκλήματος που είναι η τοκογλυφία των τραπεζών για να θρέψουν τα μωρά τους. .
    Αλληλεγγύη στον επαναστάτη ήρωα 22χρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Αντε παλι η ΣΥΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ

    Οι αναρχικοί (λεει) θέλουν να ληστεύουν χωρίς τιμωρία!!!!

    Αντε παλι αυτο ... και απο που προκυπτει αυτο ρε φιλαρακι;

    Απο το indymedia (λεει) οπου ΚΑΠΟΙΟΙ ουγκα/μπουγκα βληματα, καλούν σε συγκέντρωση αλληλεγγύης.
    Μααααλιστα ....
    Να το ξαναπω ;
    Ασ το ξαναπω ...

    Οτι ενας ΝΔιτης σκοτωσε δεν σημαινει οτι ΟΛΟΙ οι Νδουτιτες ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ειναι δολοφονοι .
    Η συλλογικοποιηση ευθυνης ειναι η ουσια , μαλλον η πεμπτουσια του Ναζισμου

    Η μηπως το αλλο .... Ο ΣΥΝ τους έχει καλύψει πολλές φορές

    Ποιους ρε φιλε , ποτε και σε τι ;

    Ρε σεις μπορειτε να μαθετε να μιλατε διχως γενικευσεις, συλλογικοποιησεις και αφορισμους, αν θελετε διαλογο , αμα παλι απλως θετε να τα χωσετε , οκ δεν τρεχει και τιποτα και το ξεκαβλωμα αναγκαιο ειναι .

    Ελεος πια

    Παπατρολης , Αποστρολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Προς 12:29...

    Ρε σκατοψυχε την χειροβομβίδα την ήθελα για του κάνει παρέα?

    Αστα διαλα μουνόπανα κωλομαστούρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Φιλε η ανωνυμια/ανωνυμια , αλλα ποιος το ειπε αυτο, παραπανω η αλλου , ρητα η εστω το υπονοησε , οτι δηλαδη

    "πρέπει όλοι να ληστεύουμε, να σπάμε και να καίμε τις τράπεζες. Και να ξεκοιλιάζονται οι έγκυες υπάλληλοι που έχουν ως επάγγλεμα να βγάζουν το μισθό τους από προιόν εγκλήματος που είναι η τοκογλυφία των τραπεζών για να θρέψουν τα μωρά τους"

    Μηπως σε λενε Γκαιμπελς ;
    Μηπως ο παπους σου ηταν χιτης ;

    Οχι τιποτα αλλο , αλλα μερικοι μερικοι ψαχνουν τις συγγενειες εδω μεσα

    Εβραιος δημοκρατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Υπάρχει ένα επικαλυπτόμενο συνεχές μεταξύ παρανόμων και νομίμων δραστηριοτήτων : Από τη παρανομία ως τη νομιμότητα πάει Αναρχικοί-Δίκτυο για Κοινωνικά Πολιτικά Δικαιώματα-Αριστερίστικες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ-ΣΥΝ.Από το απόλυτο παράνομο ως το νόμιμο σε κάθε ενδιάμεσο σχήμα υπάρχουν άτομα του προηγούμενου σχήματος ώστε κάποιοι να παίζουν το ρόλο των νόμιμων δικηγόρων των προηγούμενων και όλα αυτά με την κάλυψη της Ελευθεροτυπίας και του indymedia.Δεν είναι πρωτότυπο,και η μαφία έτσι λειτουργεί,έχει και νόμιμες και παράνομες δραστηριότητες που η μία στηρίζει την άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. 1.43

    Giab;ol xer komantand!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. 1:43

    χαχαχαχαχα

    Είσαι μαλάκας!

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. μην τον πειράζετε ρε!

    Οπου νάναι θα ρίξει και εξωγήινους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. 1.43

    Εισαι και γαμω τα νουμερα.
    Αλλα πασοκος (και πουστρολ) δεν εισαι;
    Τι να περιμενει κανεις απο εσας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. --------------------------------
    2) Ληστειες γινονται καθημερινα και οι ληστες ανηκουν σε χωρους/κομματα/παραταξεις .
    ---------------------------------

    Μπορει να μην ανηκουν και πουθενα.
    Ειναι οι γνωστοι σε ολους, "δεν γνωριζω, δεν απαντω".

    Εσυ που αυτοονομαζεσαι jurnalist, αντε κανε καμια δουλεια στο μακντοναλντ. Ειναι το μερος που δεν χρειαζεται να ξερεις πολλα ελληνικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. προετοιμασία έκανε το παιδί για να εισέλθει στην πολιτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. @1:14

    Ο Καλαμπόκας δεν σκότωσε "σε επεισόδια" επειδή ήθελε "να αποτρέψει" κατάληψη. Ηταν φόνος εκ προ μελέτης, που τον διέπραξε μαζί με άλλους παρακρατικούς ΟΝΝΕΔιτες - ρειτζερς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Ο " ΛΑ.Ο.Σ " ΚΑΙ Ο Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΛΗΣΤΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!

    Στον ¨παρθενικό¨ του λόγο σαν αρχηγός ¨πανελληνίου-κεντρώου¨ κόμματος ( κάθεται στις πίσω θέσεις του κέντρου της αίθουσας για να μην τον στιγματίσουν σαν ακροδεξιό... ) ο Γ. Καρατζαφέρης ήταν ο μόνος πολιτικός αρχηγός που κατήγγειλε τις τράπεζες για ληστεία στους έλληνες πολίτες. Κατήγγειλε μάλιστα ονομαστικά τον Λάτση της "EURO" και τον Κωστόπουλο της "ALPHA" ζήτησε να προσκληθούν για απολογία σε ειδική επιτροπή της Βουλής.

    Ο Γ. Καρατζαφέρης , όπως και πολλά άλλα στελέχη του "ΛΑΟΣ" , στα προεκλογικά πάνελ τόνισαν με έμφαση και αποτροπιασμό ότι μέσα σε ένα εξάμηνο οι τράπεζες στην Ελλάδα έκλεψαν από τις τσέπες των καταθετών και γενικότερα των συναλλασσόμενων 2,5 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (!) με όρους "ληστρικούς" , πιο ληστρικούς και από αυτούς που εφαρμόζουν οι υπόλοιπες τράπεζες στην Ε.Ε.

    Δεν είναι μόνο οι αναρχικοί και οι αντιξουσιαστές που μισούν το τραπεζιτικό σύστημα και θεωρούν τους τραπεζίτες σαν ¨νόμιμους¨ ληστές , αλλά και όλοι οι ¨γνήσιοι¨ δεξιοί και φασίστες. Το γεγονός αυτό εδράζει στις συντηρητικές ηθικοπλαστικές ρίζες όλων των θρησκειών , κυρίως του Χριστιανισμού και του Μουσουλμανισμού που απορρίπτουν τον εθισμό στον ¨Μαμωνά¨ και την ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ σαν ¨προπατορικό¨ αμάρτημα.. Γι΄αυτό και σε όλο τον Μεσαίωνα τραπεζίτες και τοκογλύφοι ( σημερινός συμβατικός όρος ¨χρηματιστές¨ ) μπορούσαν να είναι μόνο οι Εβραίοι. Για τους Χριστιανούς , τότε , και για τους Μουσουλμάνους ακόμα και σήμερα , ένα τέτοιο επάγγελμα θεωρείται σαν ¨αμαρτία¨. Οι συντηρητικοί και γενικότερα οι φασίστες σε όλο τον κόσμο ξιφουλκούν καθημερινά κατά των τραπεζών . Είναι υπέρ της ατομικής ιδιοκτησίας και του καπιταλισμού , αλλά κατά της τοκογλυφίας και των τραπεζιτών. Είναι μια ιδεαλιστική-μεταφυσική προσέγγιση του θέματος . Ο ¨ΛΑ.Ο.Σ¨ είναι κατά των τοκογλυφικών τραπεζών , αλλά υπέρ του ¨επιχειρηματικού δικαιώματος¨ . Μια προγραμματική του θέση ( που δεν μοίρασε προεκλογικά λόγω της συγκυρίας με τις πυρκαγιές ) τάσσεται υπέρ της άρσης του άρθρου 24 και ζητά την συρρίκνωση των δασικών εκτάσεων μέχρι το επίπεδο των ¨πυκνών δασών¨( τους λεγόμενους ¨εθνικούς δρυμούς¨ ). Όπως και ο εκσυχρονιστής πνευματικός πατέρας του Γ. Καρατζαφέρη , κ. Κ. Μητσοτάκης.
    Από εκεί και πέρα ¨γαία πυρί μιχθήτω¨. Χαρακτηριστική είναι και η δήλωση της αναπληρώτριας τύπου του ¨ΛΑ.Ο.Σ.¨ σε ένα προεκλογικό πάνελ : ¨προτείνουμε να υιοθετήσει κάθε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία και από ένα καμένο χωριό…¨ Για να λάβει την απάντηση της καραδεξιάς δημοσιογράφου Μ. Πυργιώτη ¨Καλά εσείς σαν κόμμα είσαστε εκπρόσωποι των εταιρειών¨ ;;;

    Μπορεί να αποκλείσει κανείς το γεγονός στο να λειτουργήσουν τέτοιες διαπιστώσεις και καταγγελίες ( του ¨ΛΑ.Ο.Σ.¨ ) για την καθημερινή ληστεία που διαπράττουν οι τράπεζες ( όταν τυχαίνει μάλιστα να είναι και αληθινές ) , σε ορισμένους πολίτες ( που έχουν σαν ελαφρυντικό το νεανικό και το αυθόρμητο της ηλικίας τους ) σαν "προτροπή" και "επιχείρημα ηθικής νομιμοποίησης" για "αυτοδίκαιες" ενέργειες "απαλλοτρίωσης".


    Τα ήθη και έθιμα , όπως και το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" αποτελούν τους άγραφους νόμους μιας κοινωνίας ( πολιτείας ) που ισχύουν συμπληρωματικά με το γραφτό δίκαιο ( Σύνταγμα και Αστική-Ποινική Νομοθεσία ).

    Μεταξύ καθηγητών της σύγχρονης ποινικολογίας γίνονται επίσης πολλές συζητήσεις για την άμεση σχέση ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΕΥΘΥΝΗ θυτών και θυμάτων κατά την διαδικασία της ψυχολογικής προετοιμασίας για μία εγκληματική η γενικότερα παράνομη πράξη.

    Θα ήταν περίεργο να προτείνει κάποιος δικαζόμενος για ληστεία σε τράπεζα και τον Γ. Καρατζαφέρη σαν ¨μάρτυρα¨ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ποιος γιος μπλεγμένος στα ναρκωτικά ρε μαστούρες; Το κωλοπαίδι είναι αντιεξουσιαστής γαμώ την παναγία σας παλιομαλάκες γαμώ και εσάς και τον ΣΥΡΙΖΑ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Ο " ΛΑ.Ο.Σ " ΚΑΙ Ο Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΛΗΣΤΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!

    Στον ¨παρθενικό¨ του λόγο σαν αρχηγός ¨πανελληνίου-κεντρώου¨ κόμματος ( κάθεται στις πίσω θέσεις του κέντρου της αίθουσας για να μην τον στιγματίσουν σαν ακροδεξιό... ) ο Γ. Καρατζαφέρης ήταν ο μόνος πολιτικός αρχηγός που κατήγγειλε τις τράπεζες για ληστεία στους έλληνες πολίτες. Κατήγγειλε μάλιστα ονομαστικά τον Λάτση της "EURO" και τον Κωστόπουλο της "ALPHA" ζήτησε να προσκληθούν για απολογία σε ειδική επιτροπή της Βουλής.

    Ο Γ. Καρατζαφέρης , όπως και πολλά άλλα στελέχη του "ΛΑΟΣ" , στα προεκλογικά πάνελ τόνισαν με έμφαση και αποτροπιασμό ότι μέσα σε ένα εξάμηνο οι τράπεζες στην Ελλάδα έκλεψαν από τις τσέπες των καταθετών και γενικότερα των συναλλασσόμενων 2,5 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (!) με όρους "ληστρικούς" , πιο ληστρικούς και από αυτούς που εφαρμόζουν οι υπόλοιπες τράπεζες στην Ε.Ε.

    Δεν είναι μόνο οι αναρχικοί και οι αντιξουσιαστές που μισούν το τραπεζιτικό σύστημα και θεωρούν τους τραπεζίτες σαν ¨νόμιμους¨ ληστές , αλλά και όλοι οι ¨γνήσιοι¨ δεξιοί και φασίστες. Το γεγονός αυτό εδράζει στις συντηρητικές ηθικοπλαστικές ρίζες όλων των θρησκειών , κυρίως του Χριστιανισμού και του Μουσουλμανισμού που απορρίπτουν τον εθισμό στον ¨Μαμωνά¨ και την ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ σαν ¨προπατορικό¨ αμάρτημα.. Γι΄αυτό και σε όλο τον Μεσαίωνα τραπεζίτες και τοκογλύφοι ( σημερινός συμβατικός όρος ¨χρηματιστές¨ ) μπορούσαν να είναι μόνο οι Εβραίοι. Για τους Χριστιανούς , τότε , και για τους Μουσουλμάνους ακόμα και σήμερα , ένα τέτοιο επάγγελμα θεωρείται σαν ¨αμαρτία¨. Οι συντηρητικοί και γενικότερα οι φασίστες σε όλο τον κόσμο ξιφουλκούν καθημερινά κατά των τραπεζών . Είναι υπέρ της ατομικής ιδιοκτησίας και του καπιταλισμού , αλλά κατά της τοκογλυφίας και των τραπεζιτών. Είναι μια ιδεαλιστική-μεταφυσική προσέγγιση του θέματος . Ο ¨ΛΑ.Ο.Σ¨ είναι κατά των τοκογλυφικών τραπεζών , αλλά υπέρ του ¨επιχειρηματικού δικαιώματος¨ . Μια προγραμματική του θέση ( που δεν μοίρασε προεκλογικά λόγω της συγκυρίας με τις πυρκαγιές ) τάσσεται υπέρ της άρσης του άρθρου 24 και ζητά την συρρίκνωση των δασικών εκτάσεων μέχρι το επίπεδο των ¨πυκνών δασών¨( τους λεγόμενους ¨εθνικούς δρυμούς¨ ). Όπως και ο εκσυχρονιστής πνευματικός πατέρας του Γ. Καρατζαφέρη , κ. Κ. Μητσοτάκης.
    Από εκεί και πέρα ¨γαία πυρί μιχθήτω¨. Χαρακτηριστική είναι και η δήλωση της αναπληρώτριας τύπου του ¨ΛΑ.Ο.Σ.¨ σε ένα προεκλογικό πάνελ : ¨προτείνουμε να υιοθετήσει κάθε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία και από ένα καμένο χωριό…¨ Για να λάβει την απάντηση της καραδεξιάς δημοσιογράφου Μ. Πυργιώτη ¨Καλά εσείς σαν κόμμα είσαστε εκπρόσωποι των εταιρειών¨ ;;;

    Μπορεί να αποκλείσει κανείς το γεγονός στο να λειτουργήσουν τέτοιες διαπιστώσεις και καταγγελίες ( του ¨ΛΑ.Ο.Σ.¨ ) για την καθημερινή ληστεία που διαπράττουν οι τράπεζες ( όταν τυχαίνει μάλιστα να είναι και αληθινές ) , σε ορισμένους πολίτες ( που έχουν σαν ελαφρυντικό το νεανικό και το αυθόρμητο της ηλικίας τους ) σαν "προτροπή" και "επιχείρημα ηθικής νομιμοποίησης" για "αυτοδίκαιες" ενέργειες "απαλλοτρίωσης".


    Τα ήθη και έθιμα , όπως και το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" αποτελούν τους άγραφους νόμους μιας κοινωνίας ( πολιτείας ) που ισχύουν συμπληρωματικά με το γραφτό δίκαιο ( Σύνταγμα και Αστική-Ποινική Νομοθεσία ).

    Μεταξύ καθηγητών της σύγχρονης ποινικολογίας γίνονται επίσης πολλές συζητήσεις για την άμεση σχέση ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΕΥΘΥΝΗ θυτών και θυμάτων κατά την διαδικασία της ψυχολογικής προετοιμασίας για μία εγκληματική η γενικότερα παράνομη πράξη.

    Θα ήταν περίεργο να προτείνει κάποιος δικαζόμενος για ληστεία σε τράπεζα και τον Γ. Καρατζαφέρη σαν ¨μάρτυρα¨ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ο ΚΛΕΠΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΛΕΠΤΑΣ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γιώργος Βούτσης, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη. Εν τω μεταξύ άκαρπες παρέμεναν έως τις βραδινές ώρες, οι έρευνες για τον εντοπισμό του συνεργού του, ο οποίος διέφυγε μετά τη ληστεία, καθώς σύμφωνα με την Αστυνομία, ο συλληφθείς αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητά του. Τα πολεμοφόδια που βρέθηκαν στην κατοχή του 23χρονου, τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς, δύο περίστροφα και μία χειροβομβίδα μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για να εξεταστεί αν έχουν χρησιμοποιηθεί σε παρόμοιες ενέργειες κατά το παρελθόν. Tο ίδιο συνέβη και με αντικείμενα που βρέθηκαν, από την αστυνομία, στο σπίτι του 23χρονου στο Κουκάκι. Πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ. αναφέρουν ότι στο διαμέρισμα της οδού Φράττι βρέθηκαν κουκούλες, γάντια, σφεντόνες και σιδηρολοστοί, που ενδεχομένως ο συλληφθείς να είχε χρησιμοποιήσει σε πρόσφατες καταδρομικές επιθέσεις σε βάρος τραπεζών ή άλλων στόχων (όπως δημόσια κτίρια) στο κέντρο της Αθήνας. «Πιστοποιούν τη συμμετοχή του σε άλλες έκνομες ενέργειες» σχολίασαν στην «Κ» αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. Ο 23χρονος ήταν από καιρό γνωστός στις αρχές για τη συμμετοχή του σε επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Προ τριετίας είχε συλληφθεί και καταδικαστεί επειδή σε έλεγχο που του είχε γίνει βρέθηκαν στην κατοχή του βόμβες μολότοφ (του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης με αναστολή), ενώ σύμφωνα με αστυνομικούς είχε αρκετές φορές προσαχθεί στην Ασφάλεια κατά τη διάρκεια επεισοδίων στο περιθώριο συλλαλητηρίων, όπως π. χ. συνέβη κατά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις της περασμένης άνοιξης. Πληροφορίες πάντως που διέρρευσαν για πιθανή συμμετοχή του στους επονομαζόμενους «ληστές με τα μαύρα», μέλος των οποίων ήταν ο καταδικασθείς Γ. Δημητράκης, αποδεικνύονται αναληθείς. Η ένοπλη ληστεία που οδήγησε στη σύλληψη του Βούτση σημειώθηκε στις 11.45 π.μ. στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Γκύζη 34. Ο Βούτσης μαζί με τον συνεργό του εισέβαλαν στην τράπεζα και με την απειλή όπλων και χειροβομβίδας ακινητοποίησαν όσους ήταν εκεί και άρπαξαν 23.000 ευρώ. Ως μέσο διαφυγής ο 23χρονος χρησιμοποίησε ποδήλατο το οποίο μάλιστα είχε φορτώσει με σακκούλες με ψώνια για να μην κινήσει υποψίες. Περαστικοί ωστόσο που παρατηρούσαν τις κινήσεις τους τον ακολούθησαν και στη διασταύρωση των οδών Μπουκουβάλα και Ραγκαβή ο νεαρός οδηγός φορτηγού κατάφερε να τον ακινητοποιήσει. Στο σημείο έσπευσαν στη συνέχεια ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας που προχώρησαν στη σύλληψη του 23χρονου.

    EFHMERIDA FILELEFTHEROS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γιώργος Βούτσης, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη. Εν τω μεταξύ άκαρπες παρέμεναν έως τις βραδινές ώρες, οι έρευνες για τον εντοπισμό του συνεργού του, ο οποίος διέφυγε μετά τη ληστεία, καθώς σύμφωνα με την Αστυνομία, ο συλληφθείς αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητά του. Τα πολεμοφόδια που βρέθηκαν στην κατοχή του 23χρονου, τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς, δύο περίστροφα και μία χειροβομβίδα μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για να εξεταστεί αν έχουν χρησιμοποιηθεί σε παρόμοιες ενέργειες κατά το παρελθόν. Tο ίδιο συνέβη και με αντικείμενα που βρέθηκαν, από την αστυνομία, στο σπίτι του 23χρονου στο Κουκάκι. Πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ. αναφέρουν ότι στο διαμέρισμα της οδού Φράττι βρέθηκαν κουκούλες, γάντια, σφεντόνες και σιδηρολοστοί, που ενδεχομένως ο συλληφθείς να είχε χρησιμοποιήσει σε πρόσφατες καταδρομικές επιθέσεις σε βάρος τραπεζών ή άλλων στόχων (όπως δημόσια κτίρια) στο κέντρο της Αθήνας. «Πιστοποιούν τη συμμετοχή του σε άλλες έκνομες ενέργειες» σχολίασαν στην «Κ» αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. Ο 23χρονος ήταν από καιρό γνωστός στις αρχές για τη συμμετοχή του σε επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Προ τριετίας είχε συλληφθεί και καταδικαστεί επειδή σε έλεγχο που του είχε γίνει βρέθηκαν στην κατοχή του βόμβες μολότοφ (του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης με αναστολή), ενώ σύμφωνα με αστυνομικούς είχε αρκετές φορές προσαχθεί στην Ασφάλεια κατά τη διάρκεια επεισοδίων στο περιθώριο συλλαλητηρίων, όπως π. χ. συνέβη κατά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις της περασμένης άνοιξης. Πληροφορίες πάντως που διέρρευσαν για πιθανή συμμετοχή του στους επονομαζόμενους «ληστές με τα μαύρα», μέλος των οποίων ήταν ο καταδικασθείς Γ. Δημητράκης, αποδεικνύονται αναληθείς. Η ένοπλη ληστεία που οδήγησε στη σύλληψη του Βούτση σημειώθηκε στις 11.45 π.μ. στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Γκύζη 34. Ο Βούτσης μαζί με τον συνεργό του εισέβαλαν στην τράπεζα και με την απειλή όπλων και χειροβομβίδας ακινητοποίησαν όσους ήταν εκεί και άρπαξαν 23.000 ευρώ. Ως μέσο διαφυγής ο 23χρονος χρησιμοποίησε ποδήλατο το οποίο μάλιστα είχε φορτώσει με σακκούλες με ψώνια για να μην κινήσει υποψίες. Περαστικοί ωστόσο που παρατηρούσαν τις κινήσεις τους τον ακολούθησαν και στη διασταύρωση των οδών Μπουκουβάλα και Ραγκαβή ο νεαρός οδηγός φορτηγού κατάφερε να τον ακινητοποιήσει. Στο σημείο έσπευσαν στη συνέχεια ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας που προχώρησαν στη σύλληψη του 23χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. "Ο κ. Πολύδωρας είναι ακόμη υπουργός. Ενώ:
    Πολιτικά είναι χορηγός του ΛΑΟΣ,
    Περιφρονεί τον Συνήγορο του Πολίτη,
    Διακατέχεται από εμφυλιοπολεμικό πλέγμα κατά της Αριστεράς,
    Προστατεύει θύλακες βασανιστών στα Σώματα Ασφαλείας.


    Ν. Βούτσης
    18.06.2007

    Σήμερα;;;;;
    (...την πάπια)


    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Oxi οχι οχι

    Ο Πολυδωρας δεν είναι πολιτικα χορηγός του ΛΑΟΣ,
    Ο Πολυδωρας δεν περιφρονεί τον Συνήγορο του Πολίτη,
    Ο Πολυδωρας δεν διακατέχεται από εμφυλιοπολεμικό πλέγμα κατά της Αριστεράς,
    Ο Πολυδωρας δεν προστατεύει θύλακες βασανιστών στα Σώματα Ασφαλείας.

    Ειναι ενας πτωχος πλην τιμιος μποιητης που η ατιμη ζωη τον εξηναγκασε να πραγματοποιει την αγγαρεια να πραιτωρευει την Πολην .

    Σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Ρε παιδιά ο Κουβέλης έχει μόνο δύο κόρες (την Λία και την Μαρία-πολύ καλά κορίτσια, νεαρές 30άρες και δικηγορίνες), δεν έχει γιο! Ηρεμείστε λίγο. Και ανήκει στην ανανεωτική πτέρυγα (αυτήν που δεν αποδέχεται την θνησιγενή ψευτοεπαναστατική μαλακία που λέγεται Σύ.ριζ.α), όχι στην κρατικόμυαλη φιλοκομμουνιστική πτέρυγα που αυτοαποκαλείται Αριστερό Ρεύμα (Βούτσης, Λαφαζάνης, Στρατούλης, Χουντής και άλλα "αστέρια" της πολιτικής). Το Αριστερό Ρεύμα (πλειοψηφία σήμερα δυστυχώς στον ΣΥΝ με περίπου 65%) και ο Αλαβάνος (που στηρίχθηκε για την εκλογή του στο Αριστερό Ρεύμα) επέβαλαν την συνεργασία με τους αλήτες, τρομοκράτες, αντιεξουσιαστές, κόκκινους φασίστες,τεμπέληδες του περιθωρίου (όπως εσείς τους αναφέρετε και τους εννοείτε). Όχι βέβαια για να κάνουν...ληστείες αλλά για να δημιουργήσουν την αίσθηση ενότητας της αριστεράς και να φτιάξουν δυναμική. Τέλος πάντων.
    Πάντως, για να τα λέω όλα, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κατηγορείται ούτε ένας πατέρας για τον γιο του, ούτε ένας ολόκληρος χώρος για τα παραστρατήματα ορισμένων πουσταράδων.
    Είναι πολλά που δεν ξέρετε για την αριστερά.Θα σας τα λέω λίγα-λίγα και σταδιακά για να τα θυμάστε πιο εύκολα και να τα καταλαβαίνετε καλύτερα.
    Ένας ψηφοφόρος του ΣΥΝ (τώρα δυστυχώς ΣΥ.ΡΙΖ.Α)

    Σημείωση
    Ανανεωτική πτέρυγα του ΣΥΝ (που ήταν ενάντια στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α):
    Κουβέλης, Παπαγιαννάκης, Μπαλάφας, Λυκούδης, Χατζησωκράτης, Κοψίδης, Παπαδημούλης, Φιλίνη κ.ά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Παιδια εγω για πρόεδρα προτεινω ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΜΒΕΡΔΟ .

    Ομορφόπαιδο ειναι και λεβέντης και είναι και συνταγματολόγος αμα λάχει .

    Αντρέας , Αντρέας ,Αντρέας

    Αχ μωρέ τον λένε και Αντέα το χρυσούλι μου .

    αυτόνα να ψηφίσουμε

    Ρούλα Τρολιανίδου κομμώτρια απ τα Σεπόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ρε παιδιά, δεν είμαι αριστερός, ούτε δεξιός, ούτε κεντρώος, ούτε αναρχικός, ούτε τίποτα...

    "Βούτσης, Λαφαζάνης, Στρατούλης, Χουντής και άλλα "αστέρια" της πολιτικής..."

    Τους βλέπω και τους ακούω και μου γυρίζουν τα άντερα....


    "Κουβέλης, Παπαγιαννάκης, Μπαλάφας, Λυκούδης, Χατζησωκράτης, Κοψίδης, Παπαδημούλης, Φιλίνη κ.ά...."

    Τους βλέπω και τους ακούω με συμπάθεια, τουλάχιστον δεν μου σηκωνονται οι τρίχες...

    Είναι τυχαίο;
    Σας ακούγεται λογικό;
    Μήπως πάσχω από τίποτα;
    Εσείς τι λέτε;


    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. -Κάτι ήξερε ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ κι έτρεχε στη Γ.Α.Δ.Α., μάλλον η υπόθεση παρανομία αφορά οικογενειακό προνόμιο του ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Ο Λαφαζάνης έχει κόρες. Μην λέτε ό,τι θέλετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Αχ, κύριε Αλαβάνο ! Ο γυιος του Π΄λεύρη φασίστας, ο μπαμπάς του ληστή, τί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. To στέλεχος είναι ο Βουτσης. Τι να περιμενεια από ενα κομμα που προτρέπει τους νέους από μικρους στη λαμογια''Γυμνάσιο της Νέας Πεντέλης επισκέφτηκε την Τρίτη με αφορμή την έναρξης της σχολικής χρονιάς ο Αλέκος Αλαβάνος

    ......Παράλληλα τόνισε ότι αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα «δημιουργεί μοναξιά», για να υπενθυμίσει: «όταν έχετε διαβάσει καλά και δεν βλέπει η καθηγήτρια, αφήστε τον διπλανό σας να αντιγράψει»......''

    ΠΗΣΗ http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=830910

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. To στέλεχος είναι ο Βουτσης. Τι να περιμενεια από ενα κομμα που προτρέπει τους νέους από μικρους στη λαμογια
    ''Γυμνάσιο της Νέας Πεντέλης επισκέφτηκε την Τρίτη με αφορμή την έναρξης της σχολικής χρονιάς ο Αλέκος Αλαβάνος

    ......Παράλληλα τόνισε ότι αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα «δημιουργεί μοναξιά», για να υπενθυμίσει: «όταν έχετε διαβάσει καλά και δεν βλέπει η καθηγήτρια, αφήστε τον διπλανό σας να αντιγράψει»......''

    ΠΗΣΗ http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=830910

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ενας ληστης ειναι εγληματιας και σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να αποκρυβεται η ταυτοτητα του. Οπως και αυτη της οικογενειας του οποια και αν ειναι. Ειδικα εαν ο πατερας του ανηκει σε πολιτικο κομμα που εκπροσωπειται στη Βουλη. Σε καμια περιπτωση δεν μπορει κανεις να ισχυριστει οτι η εκληματικη συμπεριφορα μελων μιας οικογενειας μπορει να αφησει ανέπαφο ενα πολιτικο προσωπο που ανηκει σε αυτη. Αντιθετως μπορει ειναι ενδεικτικο -αλλα οχι αποδεικτικο- των αντιληψεων και της νοοτροπιας της εν λογω οικογενειας. Το πολιτικο προσωπο που αγγιζεται εαν διαφωνει με το συγγενη του δεν εχει παρα να εκδηλωσει στην κοινη γνωμη την αντιθεση του με τετοιου ειδους ενεργειες καθως και να καταδικασει τυγχον ιδεολογικο περιβλημα που θα προβαλουν οι ληστες για τις ενεργειες τους. Η κοινη γνωμη θα κρινει αναλογα. Αυτα ισχυει ανεξαρτητως πολιτικου χωρου. Σε οποιο κομμα και εαν παρουσιζονται τεταια φαινομενα δεν πρεπει να συγκαλυπτονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. «Ο " ΛΑ.Ο.Σ " ΚΑΙ Ο Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΛΗΣΤΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!»
    Δε μου λες, γιατί δεν κατάλαβα, σαν ευφυολόγημα το γράφεις ή τόσο μαλάκας είσαι που μιλάς σοβαρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. KOYFALES AN8ELLHNES PANYGIRISTE, AS EINAI KALA H KARIOLA H LARISAIA H XALKIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *