GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η αλήθεια για τον Λαλιώτη...

... για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, τη νύχτα της 16ης Σεπτεμβρίου, την επιστολή του στον Παπανδρέου, το σχέδιο του για το μέλλον. Μόνο στο P...

... για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, τη νύχτα της 16ης Σεπτεμβρίου, την επιστολή του στον Παπανδρέου, το σχέδιο του για το μέλλον. Μόνο στο Press-gr την Δευτέρα!

60 σχόλια

  1. H EΠΙΣΤΟΛΗ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΔΙΑ
    ΧΕΙΡΟΣ ΛΑΛΙΩΤΗ.

    ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ
    ΝΑ ΕΝΔΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥ ΤΗΣ AGB ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
    Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΜΑΤΗΚΟΤΗΤΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ?
    ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ Η AGB.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΔΙΝΕΙ
    ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΥΠΑΚΟΥΕΣ ΤΗΛΕΠΕΡΣΟΝΕΣ.. ΣΕ
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΛΑΛΙΩΤΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΩΣ
    ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ...ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
    ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Η ΛΑΛΙΩΤΑ.
    ΠΟΥ "ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ"..
    ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΗΘΙΚΟΥΣ
    ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΔΩΣΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ.

    ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ,ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ,ΞΟΦΛΗΜΕΝΗ
    ΛΑΛΙΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι σαφές.
    Υπεύθυνος για τον νέο διασυρμό Λαλιώτη είναι ο Γιώργος.
    Αν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε ακούσει την παρότρυνση του μεγαλοστελέχους και παραιτείτο, τώρα δεν θα αναγκαζόταν ο Κώστας, παρά τη βούληση του και για αποκλειστικά ηθικούς λόγους, να συγκατανεύσει στην επανεκλογή του!
    Άρα, ο Λαλιώτης κατηγορεί τον Γιώργο για ηθικό εξαναγκασμό.
    Αυτό όμως είναι πολιτικό κακούργημα.
    Να συλληφθεί αμέσως ο ένοχος!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η λογικη λεει οτι ο βενιζελος ειναι
    ανικανος να νικηση τον καραμανλη.
    εχει μαζι του
    ολες τις εφημεριδες και καναλια.
    αντιπαλο εναν ηττημενο και απαξιωμενο ηγετικα γιωργο,
    και εχει κανει τοσες γκαφες που
    κινδυνευει να χαση.
    τωρα που δοκιμαστηκε σε εκλογικο
    αγωνα υπο πιεση αποδειχθηκε ανικανος.
    σε δευτερο ρολο καλος ειναι.

    αποκλειεται να νικηση αυτος τον
    καραμανλη.
    αλλο μπλα μπλα στα τηλεοπτικα παραθυρα και αλλο ηγετης.
    οταν οι νταβατζηδες σχολιαζουν τα προσοντα του βενιζελου λενε..
    "λιγος αλλα υπακουος".
    ο λαος δεν θα ψηφιση ποτε εναν
    αχυρανθρωπο.
    συμφωνω οτι και ο γιωργος ειναι
    λιγος.
    ο παπανδρεου εχει λιγες ελπιδες να κερδιση τον καραμανλη.
    ο βενιζελος καμμια.
    τελεια και παυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΤΑΒΑΤΖΩΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ...
    ΜΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ?
    ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ..
    ΞΕΦΤΙΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ
    ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΗ.
    ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΔΟΛΟΠΛΟΚΟ.

    ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΔΥΟ ΗΤΤΕΣ
    ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ..
    ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ,ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΗΝ
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ.

    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΥΟ ΗΤΤΕΣ,
    ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΣΗΜΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΗΤΤΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ...XAXAXA

    ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΠΙΠΛΑΣΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Η ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ.

    ΕΠΙΠΛΑΣΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
    ΤΟ ΟΛΟΝ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ
    ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΕΝΩΜΕΝΑ.

    ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΕΝΟΤΗΤΑ
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΑΖΙΚΟ ΠΟΓΚΡΟΜ ΤΩΝ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΩΝ,ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΩΜΕΝΩΝ,
    ΤΩΝ ΥΠΟΔΙΚΩΝ.

    ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΤΡΙΑΝΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΛΑΛΙΩΤΑ ΠΡΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ

    Αγάπη μου γιατί δε μου 'χες πει
    πως έφαγες κρεμμύδια
    και χθες μετά την πίπα σου
    με καίγανε τ' αρχίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Αρες μαρες κουκουναρες" η "χεσε ψηλα και αγναντευε" η "τρια πουλακια καθονταν..."
    Ολα σχετικα με τη βαρυτητα και την ...αποκλειστικοτητα!! μαζι με την αξιοπιστια!!!

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. e re posi anwrimotita yparxei stin koinwnia mas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σάββατο, 13 Οκτώβριος 2007
    -ΧΩΡΙΑΝΟΙ, ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ! ΗΡΘΕ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ! ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΑΚΟΥΣΑΤΕ!..

    Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά, ταξίδευε το πούλμαν του Βαγγέλη, με φορτωμένους τους συντρόφους δημοσιογράφους. 15 χλμ έξω απο το Αλιβέρι, είναι το χωριό Τραχήλι, η γεννέτειρα του Βενιζέλου.
    Μπροστά πήγαινε ενα περιπολικό της αστυνομίας και πίσω οι κούρσες των επισήμων. Τα εγχώρια γαιδουράκια βγάζοντας ενα χλιμίντρισμα, υποδέχτηκαν την πομπή των "αθηναίων". Κρίμα που ο Βαγγέλης δεν περίμενε ως τη Κυριακή, για να φορέσουν και οι χωριανοί τα καλά τους. Να βγούν τα κορίτσια και οι νεαροί άντρες για σεργιάνι. Ν' ανταλλάξουν ματιές οι ερωτευμένοι στα κρυφά, μέσα στη διάχυτη αύρα Πασόκ-κάτι σαν άρωμα Σανέλ-που ακολουθεί τον Βαγγέλη.
    Κρίμα που δεν είναι Ανοιξη, ναναι ανθισμένες οι μυγδαλιές, τα βιόλια και τα γιασεμιά. Δεν ξέρω, αν οι αγροφύλακες του Πολύδωρα, είχαν προλάβει να ράψουν τις στολές, για τις ανάγκες της υποδοχής, η αρκέστηκαν (οι σύντροφοι), στον νοματάρχη του τοπικού αστυνομικού τμήματος και στους αστυφύλακες.
    Η κάθοδος του Βαγγέλη στην ιδιαίτερη πατρίδα του, αποδεικνύει οτι ολα αλλάζουν κι ολα τα ιδια μένουν, στην ηρωική περιφέρεια που δεν καλύπτεται απο το βεληνεκές του πεζόδρομου Βουκουρεστίου και Βαλαωρίτου. Γύρευε, με τι πεσκέσια φίλεψαν οι ντόπιοι τον κανακάρη τους, που είναι έτοιμος απο καιρό, να ορκιστεί κοινοτάρχης, της ( όλης) Ελλάδος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δημοσκόπηση

    Σε δημοσκόπηση της RASS για το ΠΑΡΟΝ και στην ερώτηση ποιον θα ψηφίσετε για αρχηγό του ΠΑΣΟΚ, το 61,9% απαντά τον Γ. Παπανδρέου, το 27,8% τον Β. Βενιζέλο, το 4,5% τον Κ. Σκανδαλίδη, ενώ αναποφάσιστο δηλώνει το 5,3%.

    Στην παράσταση νίκης, ο Γ. Παπανδρέου σγκεντρώνει 53,7% έναντι 36,2% του Β. Βενιζέλου. Ο Κ. Σκανδαλίδης λαμβάνει 1%.

    Επίσης, στην ερώτηση αν μετά τις εκλογές το ΠΑΣΟΚ θα παραμείνει ενωμένο ή θα διασπαστεί, 50,1% απαντά θα είναι ενωμένο, το 38,7% βλέπει διάσπαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχετε να ασχοληθείτε με τίποτα σοβαρότερο; Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο Λαλιώτης, ο Λαμπράκης, το ΠαΣοΚ και τα κομματικά παιχνίδια σας μαράνανε.
    Χεστήκαμε για όλους δαύτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. EΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ.
    ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ.
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ,ΜΜΕ,ΣΗΜΙΤΗ.
    ΜΠΡΑΒΟ
    ΡΙΣΚΑΡΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ.
    ΟΥΤΕ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΒΡΑΧΟΛΙΑ...
    ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. thaumaste pretenterw


    http://www.youtube.com/watch?v=TXQIyFJhnUY&mode=related&search=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με τί ασχολείστε, ρε παληκάρια;

    Είτε βγεί ο ΓΑΠ είτε ο ΒΒ, το ΠΑΣΟΚ είναι πλέον παρελθόν ως κόμμα εξουσίας.
    Βάλτε το καλά στο κεφάλι σας και σείς και οι μιντιάρχες που επενδύουν ζεστό χρήμα σε μια ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    Είναι προφανές ότι ο ΓΑΠ θα κερδίσει στις εκλογές, αλλά ταυτόχρονα είναι προφανές ότι το Νέο ΠΑΣΟΚ, δεν θα το κρατάει ενωμένο πλέον, ούτε η προσδοκία κάποιας μελλοντικής νίκης, ούτε κάποια αξιόπιστα ΜΜΕ -μετά το στραπάτσο στην σχέση τους και την έκθεση των βασικών δημοσιογράφων, Καρελιάς, Παππάς, Πρετεντέρης, Πανπάν κλπ-.

    Ετσι είτε το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, είτε το ΠΑΣΟΚ του ΒΒ, δεν έχουν καμμία πιθανότητα να νικήσουν τον Καραμανλή και οι ψηφοφόροι του θα γευτούν άλλη μία μεγάλη και πικρή ήττα.

    Η λύση είναι η γενική ανασύνταξη του Δημοκρατικού χώρου, αλλά αυτή δεν πρέπει να γίνει τραυματίζοντας την ψυχική επαφή της παράταξης, με διαμάχες για κάποιον υποτιθέμενο "σωτήρα" της, που δεν του δόθηκε η ευκαιρία.

    Αντίθετα πρέπει να αρχίσουν από τώρα ο διάλογος της Κεντροαριστεράς, με τον ΣΥΡΙΖΑ, με στόχο κοινή κάθοδο κατ'αρχήν στις επόμενες δημοτικές εκλογές, που το αποτέλεσμά τους θα ξαναδόσει ελπίδες, για κυβερνητική πλειοψηφία στο μέλλον.

    Ο Αλαβάνος πρέπει να καταλάβει ότι οι δικαιολογίες για προγραμματικές ασυμφωνίες και μη συμπόρευση σε συγκεκριμένα ζητήματα, δεν έχουν πλέον πέραση.

    Ποιός να κάνει προγραμματικές συμφωνίες και ποιός να δόσει μάχες ενάντια στον νεοφιλελευθερισμό.

    Στον "πληγωμένο", ακόμη και αν είναι "τεράστιος" όπως το ΠΑΣΟΚ, δεν ζητάμε ευθύνες, γιατί δεν έπαιξε καλό παιχνίδι.

    Αν συναινέσει να χαθεί και αυτή η ευκαιρία, για την κεντροαριστερά, το κενό θα το καλύψει ένα άλλο κεντροδεξιό κόμμα.

    Ψύχραιμα και μεθοδικά λοιπόν όλοι, ας αφήσουμε τις μαλακίες του ΒΒ και τις ανεκπλήρωτες και τώρα και στο μέλλον φαντασιώσεις για εξουσία του ΓΑΠ και ας ετοιμαστούμε για την συγκρότηση της Κεντροαριστεράς, που θα βγάλει την παράταξη από τα βαθιά αδιέξοδά της.

    Αλλιώς στην θέση της θα φυτρώσουν τα μικρομάγαζα των εθνικιστών, είτε του ΠΑΣΟΚ, είτε του ΚΚΕ, είτε και κανένα κόμμα της "Αριστεράς του Κυρίου", που θα τα παίζει κατά το δοκούν ο Καραμανλής.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ Χωριάτη(8.23),

    οι παρατηρήσεις σου αξίζει να προσεχθούν ιδιαίτερα,
    από όλους και κυρίως από την αναφερόμενη ως προοδευτική ή ριζοσπαστική αριστερά.
    Αυτά που γράφεις απηχούν ένα σημαντικό τμήμα της "ανήσυχης" κοινής γνώμης.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε ΑΓΙΕ και σύ και γώ είμαστε από τους πρώτους εδώ μέσα, εγώ από την εποχή που τα γκάλοπ δίναν ΒΒ 90%, που αντισταθήκαμε στην άλωση του ΠΑΣΟΚ από τους μωροφιλόδοξους του Βοναπάρτη.

    Ε , εμείς που δεν μιλήσαμε επειδή είμαστε κλακαδόροι του ΓΑΠ, ωφείλουμε να λέμε την αλήθεια.
    Ωφείλουμε να αποδεικνύουμε ότι δεν μιλήσαμε επειδή προσδοκούσαμε σε κάποιο προσωπικό κέρδος.

    Και δυστυχώς η αλήθεια είναι αυτή.
    Το ματς της 11/11 είναι ματς της Δ'Κατηγορίας.
    Το πραγματικό μάτς είναι το μάτς της Δημοκρατικής Παράταξης με την συντήρηση.

    Η μεταπολιτευτική δημοκρατία άφησε ως μνημεία πολιτισμού για τις επόμενες γενιές, το ΕΣΥ, τα ΚΕΠ και τα μεγάλα έργα.

    Μια νησίδα Δημοκρατικού Πολιτισμού, δηλαδή, μέσα στο βούρκο της μίζας της πελατείας, της εύνοιας, της ανεργείας, της υπερχρέωσης των νοικοκυριών, τις φωτιές, της νεολαίας των 300 ευρώ.

    Αυτά όλα πρέπει να τα σαρώσει στο πνεύμα της νησίδας, η Δημοκρατική Παράταξη, με τελικό στόχο, να αφήσει πίσω της έναν συνολικό Δημοκρατικό Πολιτισμό, στην χώρα.

    Και σ'αυτή την κατεύθυνση πρέπει να συμφωνήσουν όλες οι δυνάμεις της Κεντροαριστεράς

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χωριατη, οσο μενεις χωριατης, εσυ και οι ομοιοι σου, η Ελλαδα δεν προκειται να δει προοδο.

    Αν, παρ' ελπιδα, καταφερεις και βαλεις μυαλο εχοντας την υποστηριξη του Χρονου, εχει καλως.

    Σε διαφορετικη περιπτωση, ειμαστε υποχρεωμενοι οι Ελληνες να σε στριμωχνουμε - δλδ, το ειδος σου - στη γωνια. Ενα καλο ξεκινημα ειναι να περνας ποτε ποτε απο καμια βιβλιοθηκη, ή να βρεις καλυτερες παρεες. Μεχρι τοτε, καλυψου... ή απλουστερα, βγαζε τον σκασμο. Το γεγονος οτι υπαρχουν ιστολογια, δεν σημαινε ποτε οτι φτιαχτηκαν ωστε να μας ζαλιζει ο πασα ενας σε καθημερινη βαση.

    Μην ξεχνας: Υπαρχουν και αιθουσες μπιλιαρδου. Παιζε και ηρέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχώς μέσα σε αυτό το ασφυχτικό πλαίσιο που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια όποιος και να ανέλθει στην εξουσία ( από το ΚΚΕ μέχρι το ΛΑΟΣ ) θα εφαρμόσει αναγκαστικά μία λιγότερο ή περισσότερο νεοφιλελεύθερη πολιτική . Το ποιο κόμμα ανεβαίνει στην εξουσία στο επίπεδο των εθνων-κρατών όλο και λιγότερο θα επηρεάζει τη ζωή μας. Το παιχνίδι -κατά τη γνώμη μου - παίζεται αλλού στο επίπεδο των παγκόσμιων οργανισμών( ΕΕ, ΠΟΕ , ΔΝΤ) που εδώ και χρόνια είναι οι μόνοι που επηρεάζουν καθοριστικά τις πολιτικές κατευθύνσεις . Εκεί αλλαγή πλέυσης -επί το φιλολαϊκότερο - μπορούν να επιβάλλουν ελάχιστα κράτη ( κυρίως οι ΗΠΑ) . Οι ελίτ όμως αυτών των κρατών είναι νεοφιλελεύθερες και βολεύονται από τη σημερινή κατάσταση. Επομένως το μέλλον διαγράφεται δύσκολο για τη μεσαία τάξη στην οποία όλοι ομνύουν ενώ στην πράξη όμως κάνουν τα πάντα για να προωθήσουν μια νεοφιλελεύθερη πολιτική που θα οδηγήσει στη σταδιακή της απίσχναση.Το να φιλονοικούμε αν θα εκλεγεί ο πρίγκηψ Γεώργιος ο Β'ή ο Βενιζέλος δεν έχει την παραμικρή σημασία.Εν ολίγοις όποιος ( μα όποιος !!) και να εκλεγεί στην Ελλάδα η ζωή μας δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει επί τα βελτίω αν οι μεγάλοι οργανισμοί (ΕΕ, ΔΝΤ, ΠΟΕ, ΟΑΣΑ) δεν αναγκαστούν από τις ισχυρές χώρες να αλλάξουν κατεύθυνση.Και κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί στο ορατό (και αόρατο...) μέλλον,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υποχρεωμένοι είστε να με στριμώγνετε, στην γωνία. Ικανοί δεν βλέπω να είστε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και τα περί "σκασμού", αλλού. Σε μένα δεν περνάνε.

    Κατάλαβες μαλάκα ή να στα πώ κιάλλη μια φορά να τα εμπεδόσεις.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα πράγματα είναι απλά.

    Νίκη ΓΑΠ σημαίνει διαγραφές,συρρύκνωση,καταβαράθρωση ποσοστών,διάσπαση,επικράτηση της ΝΔ για τουλάχιστον 2 τετραετίες ακόμα.

    Νίκη Βενιζέλου σημαίνει ενόττητα,συμμετοχή,νέα πνοή,ισχυρή αντιπολίτευση,νικηφόρα πορεία.

    Διαλέγετε και παίρνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 9:23 έχεις απόλυτο δίκιο.

    Χωριάτη άκουσες σήμερα τον Ερντογάν τι είπε σε ΗΠΑ;Μπουκάρουμε όπου γουστάρουμε και λογαριασμό δε δίνουμε. Εσύ πάλι σκιαμαχείς με τους ανύπαρκτους εν Ελλάδι εθνικιστές.Σα να λέμε οι επικίνδυνοι εθνικιστές του κρατιδίου του Σαν Μαρίνο. Γιατί κάτι τέτοιο είμαστε απόψη στρατιωτικής ισχύος ενώ οι γείτονες δε διστάζουν να τα βάλλουν με τους Αμερικανούς και να πουν ανερυθρίαστα ότι θα εισβάλλουν σε γειτονικό κυρίαρχο κράτος ( Ιράκ ) επειδή έτσι θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είσαι αφελής Θόδωρε.

    Ο ΒΒ δεν έχει τίποτε να δόσει, ούτε στον εαυτό του.

    Είναι ένα πτώμα, που σε λίγο, όπως λέει και το αντί θα σέρνει την υποψηφιότητά του και θα ψάχνει ευκαιρία να την πάρει πίσω.

    Ενας επίδοξος ηγέτης, που δεν λέει τίποτε, που αντί να "συντάξει" τον λαό με έναν άλλο τρόπο, ασχολείται με την "σύνταξη" των παραγόντων και των μεγαλοσυμφερόντων και την επικοινωνία με τον Χριστόδουλο, για να πάρει την ευλογία του, δεν ξέρει "από πολιτική" και είναι πολύ αργά για να μάθει.

    Ο λαός ξέρει ότι ένα κόμμα είναι ένας "θεσμός του", ειδικά στην Ελλάδα που δεν υπήρξε ποτέ "κοινωνικό κράτος" και τον ρόλο τον παίξαν εναλλάξ για τον "μισό λαό" τα κόμματα του δικοματισμού.

    Κόμμα επαγγελματιών της πολιτικής, άνεργων υπουργών και γραφειοκρατών, δεν μπορεί να τον γοητεύσει.

    Το Πασοκ του Ανδρέα, ήταν το κόμμα του, που του το φάγαν οι τεχνοκράτες της εξουσίας, που σήμερα μαζεύονται γύρω από τον ΒΒ.
    Το Πασοκ του Ανδρέα, "βρήκε την ευκαιρία" να απεμπλακεί από τον θανάσιμο εναγκαλισμό του, με την υποψηφιότητα ΒΒ.

    Το θέμα δεν είναι ο ΒΒ, αλλά τα πλοκάμια του, που λόγω της "ανικανότητας" του ΓΑΠ, πήγαν όλα με τον ΒΒ.

    Αυτή την ευκαιρία δεν θα την αφήσει να πάει χαμένη. Να είσαι σίγουρος.

    Με τους εθνικιστές και τις συνομοσιολογίες τους δεν ασχολούμε.

    Οι άνθρωποι είναι ακόμη, στο αφού οι Τούρκοι κάνουν το Α, γιατί να μην το κάνει και η Ελλάδα.

    Ισως το καλύτερο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να πάνε να ζήσουν στην Τουρκία.

    Οσον αφορά την επέμβαση της Τουρκίας στο ΙΡΑΚ, να θυμάστε ότι είναι ενέργεια σαν του ΒΒ. Πολύ γρήγορα θα ψάχνουν να βρούν πώς θα φύγουν συνολικά από το Κουρδιστάν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. «…το μέλλον διαγράφεται δύσκολο για τη μεσαία τάξη στην οποία όλοι ομνύουν ενώ στην πράξη όμως κάνουν τα πάντα για να προωθήσουν μια νεοφιλελεύθερη πολιτική που θα οδηγήσει στη σταδιακή της απίσχναση.»

    Αυτό σημειώνει, μεταξύ άλλων ο 9.23, έχοντας, κατά τη γνώμη μου, απόλυτο δίκιο.
    Το πρόβλημα της κοινωνικής αποσυγκρότησης της μεσαίας τάξης στην Ευρώπη και συνεπακολούθως το ζήτημα της σημερινής ταυτότητας της σοσιαλδημοκρατίας, που συνδέθηκε πολιτικά με την άνοδο των μεσαίων στρωμάτων στην εξουσία, συναρτάται απολύτως με την μορφή και την ένταση της συγκέντρωσης οικονομικής ισχύος στο παγκοσμοποιημένο περιβάλλον.

    Η δική μου αντίρρηση έχει να κάνει με την δυνατότητα ή μη συγκροτημένης πολιτικής και κοινωνικής αντίδρασης στις πιέσεις του νεοφιλελευθερισμού.
    Πιστεύω ότι οι κοινωνικές δυνάμεις μπορούν να δραστηριοποιηθούν τοπικά πιέζοντας τις, ομολογουμένως, σχετικά ανίσχυρες πλέον κυβερνήσεις, αλλά και τα υπερεθνικά κέντρα των αποφάσεων.
    Η αποδυνάμωση του κράτους στην Ευρώπη δεν πρέπει να τρομάζει τις κοινωνίες, στο βαθμό που οι ίδιες αποφασίσουν να χειραφετηθούν από την «ανάγκη» που προκαλεί η ένταση του ανταγωνισμού των κεφαλαίων και παράλληλα η απέλπιδα προσπάθεια της ανώτερης δημοσιοϋπαλληλίας να διατηρήσει τα προνόμια που καρπώθηκε στις προηγούμενες εποχές των παχέων κρατικών αγελάδων.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. νέα δημοσκόπηση στο Παρόν της Κυριακής.Γιωργος 62 Βαγγέλης 28

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. "Αρες μαρες αρχιδάρες" η "χεσε ψηλα και αγναντευε" η "τρια πουλακια καθονταν και μαλακιζόνταν..."
    Ολα σχετικα με τη βμαλακία και την ...ανωμαλία!! μαζι με την παπαρολογία!!!

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Αρες μαρες αρχιδάρες" η "χεσε ψηλα και αγναντευε" η "τρια πουλακια καθονταν και μαλακιζόνταν..."
    Ολα σχετικα με τη μαλακία και την ...ανωμαλία!! μαζι με την παπαρολογία!!!

    Το θέλω το θέλω πολύ.......

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για τον χωριάτη


    Στην πρασινάδα κάθεσαι
    κι εγώ σου το χαιδεύω
    το παχουλό χεράκι σου
    που τόσο το λατρεύω.

    Γιατί χωριάτη μου μόλις με δεις
    ευθύς τα κατεβάζεις ;
    στο χώμα τα ματάκια σου
    κι εμέ δεν με κοιτάζεις ;

    Μήπως τον έχω εγώ μικρό
    τον πόνο στην καρδιά μου ;
    Μήπως δεν μου σηκώνεται
    μια τρίχα από τα μαλλιά μου ;

    Θα 'ρθω στο παραθύρι σου
    θα 'ρθω να σου την παίξω
    να παίξω την κιθάρα μου
    κ' ύστερα να σε κλέψω.

    Κι άμα δεν έβγης να με δεις
    θα πάω για να χύσω,
    να χύσω δάκρυα πικρά
    μήπως σε λησμονήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πόσο στόκοι είστε μερικοί;

    Ακόμη νομίζετε ότι μπορείτε να μειώσετε τον συνομιλητή σας με σεξιστικά και ομοφοβικά υπονοούμενα;

    Πόσο συντηρητικοί και φοβισμένοι είστε;
    Εχετε ανάγκη να το παίζετε σερνικά.
    Μου θυμίζεται την Ιερά Σύνοδο.

    Να προσέχετε όμως μην την πάθετε και σείς, όπως , ξέρετε εσείς. Ο αγαπημένος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ασε ρε φίλε το παιδί να εκφραστεί.

    Δεν κρατιέται. Θέλει να γαμήσει.

    Σφίξε την πούτσα σου,παληκάρι, μην έχουμε καμμία πρόωρη εκσπερμάτωση, μέσα στο μπλόγκ.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τώρα του την σπάσαμε.

    Αλήθεια θα ήθελα να ήξερα, πως νοιώθεις τώρα που το όπλο που νομίζεις ότι έχεις, το να μειώνεις σεξιστικά τον ΄"αντίπαλό" σου, δεν έχει πέραση και αντί να γαμήσεις "λεκτικά" έφυγες γαμημένος;

    Σε παρακαλώ εξήγησέ το μου αυτό. Εχω πολύ μεγάλη περιέργεια.

    Οταν το έγραφες θα ένοιωθες φαντάζομαι , ότι αν στο γράφαν εσένα θα ένοιωθες πολύ άβολα.

    Φαντάζομαι ότι στο οικογενειακό σου περιβάλλον θα είναι αμάρτημα το γαμήσι.

    Ο μπαμπάς σου και η μαμά σου προφανώς και δεν διανοείσαι ότι γαμιούνται και το ευχαριστιούνται.

    Σίγουρα έχεις οιδιπόδειο με την μαμά σου. Την θεωρείς κάτι σαν παρθένα που σε γέννησε επειδή μία και μόνο φορά ήρθε σε επαφή με κάποιον κρίνο.

    Απελευθερώσου ρέ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΣΟΥΛΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ :
    «Ο πρόεδρος είναι προπονητής. Δεν είναι μεγαλομέτοχος μιας ομάδας. Μέτοχος του ΠΑΣΟΚ είναι ο λαός. Αυτές οι φιλομοναρχικές αντιλήψεις που αναπτύσσουν πολλοί περί του επωνύμου του προέδρου ταιριάζουν σε άλλα κόμματα. Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, που είναι κίνημα λαϊκής εξουσίας, είναι ο ικανότερος». Τα παραπάνω αναφέρει σε συνέντευξή του στο «Εθνος» ο κ. Παν. Φασούλας, δήμαρχος Πειραιά και μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και τονίζει ότι ο Γ. Παπανδρέου έχει ταυτιστεί με τη συρρίκνωση της εκλογικής απήχησης του ΠΑΣΟΚ, ενώ δηκτικά σημειώνει: «Εάν αντιλαμβανόμαστε τη διαφορετικότητα ως υπονόμευση, τότε πρέπει να αντικαταστήσουμε τη διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη με τον... Ηγεμόνα του Μακιαβέλι»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. H δημόσια δήλωση του Γιώργου Παπανδρέου περί ανάληψης «σταυρού μαρτυρίου», εντάσσονται σε ένα σχέδιο μετάθεσης ευθυνών, στο πλαίσιο του οποίου παραχαράζονται γεγονότα και διαστρέφονται ιστορικά περιστατικά.
    Αντιδράσεις προκαλεί και η προσπάθεια που εκδηλώθηκε να «ξαναγραφεί» η ιστορία του 1996 και να εμφανισθούν η ανάληψη της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ από τον κ. Σημίτη, αλλά και η εν συνεχεία εκλογική του νίκη ως εξελίξεις ενταγμένες σε ένα πολιτικό σκηνικό βατό και συντεταγμένο.
    Υποτιμάται, έτσι, η σειρά των εμποδίων που ορθώθηκαν από την τότε εσωκομματική αντιπολίτευση «επί οκτώ χρόνια», λέει σήμερα κάθε σκεπτόμενος και όχι φανατισμένος δημοκρατικός πολίτης .
    «Δεν υπήρξε κυβερνητική επιτροπή χωρίς διαφοροποίηση» - ενώ αποσιωπάται και το κλίμα που διαμόρφωναν οι δημοσκοπήσεις της εποχής, οι οποίες προέβλεπαν, αρχικά, άνετη επικράτηση της -υπό τον Μιλτιάδη Εβερτ- Νέας Δημοκρατίας.
    Οσον αφορά την απόφαση του κ. Σημίτη να μην παραστεί τελικά στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, διάχυτη είναι η αίσθηση ότι ο πρώην πρωθυπουργός δεν είχε άλλη επιλογή.
    Αυτό που συζητείται, μάλιστα, είναι αν ο κ. Σημίτης συμμετείχε στις εργασίες της συνόδου ή θα έπρεπε να σιωπήσει, υφιστάμενος όλα όσα εκδηλώθηκαν, «πράγμα», όπως λέγεται, «αδύνατον για τον ίδιο», ή να απαντήσει στους επικριτές του, με κίνδυνο να ενταθεί το διχαστικό κλίμα και να απειληθεί η ενότητα του κόμματος.
    Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ο προβληματισμός του πρώην πρωθυπουργού επιτείνεται από την αναβίωση στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ αντιλήψεων που ο ίδιοςο Κώστας Σημίτης , θεωρεί «ρεβανσιστικές».
    Στελέχη του κόμματος που χρημάτισαν μάλιστα υπουργοί των κυβερνήσεών του, ανησυχούν ιδιαίτερα, καθώς, όπως λένε, «μία ορισμένη μερίδα συνεργατών του κ. Παπανδρέου επιχειρεί να τεμαχίσει την ιστορία του ΠΑΣΟΚ, θυσιάζοντας το πολιτικό κεφάλαιο του κόμματος και ναρκοθετώντας την προοπτική επανόδου του στη διακυβέρνηση της χώρας».

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τώρα που του έσπασα με τον ποπό μου τα αρχίδια.
    (βέβαια τα σπάω σε όλους με τις παπαριές που γράφω ο άτιμος)

    Αλήθεια θα ήθελα να ήξερα, πως θα νοιώθεις τώρα που το όργανό σου που έχεις με το να μπαίνει μέσα στην κωλοτρυπίδα μου, το να γαμάς κυριολεκτικά τον ΄"αντίπαλό" σου, έχει μεγάλη πέραση.

    Σε παρακαλώ γάμησε με ξανά και ξανά αυτό. Εχω πολύ μεγάλη περιέργεια και προσμονή.

    Οταν με πηδούσες θα ένοιωθες φαντάζομαι καλά.

    Στο οικογενειακό μου περιβάλλον γαμιόμαστε συνεχώς και αδιαλείπτως και συζητάμε συνεχώς για γαμήσι.

    Ο μπαμπάς μου και η μαμά μου προφανώς και γαμιούνται και το ευχαριστιούνται.

    Σίγουρα έχω οιδιπόδειο με την μαμά μου. Τη θεωρώ κάτι σαν παρθένα που με γέννησε επειδή μία και μόνο φορά ήρθε σε επαφή με κάποιον κρίνο.

    χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όταν ο θείος μου ο Νίκος ήταν παιδάκι, βοηθούσε τον παππά στην εκκλησία του νησιού, στις διάφορες δουλειές.
    Μία Κυριακή λοιπόν, ενώ είχε τελειώσει η λειτουργία, κάποιος χωριανός πήγε να δει τον παππά, καί βλέποντας τον θείο μου τον Νίκο του είπε: "Νίκο πήγαινε να φωνάξεις στον παππά να του εξομολογηθώ". Ο θείος μου ο Νίκος
    πηγαίνει καί λέει στον παππά: "Πάτερ, ο τάδε θέλει να εξομολογηθεί. Αλλά μου φαίνεται λίγο τρελλάρας. Διότι έχει δεμένα στα πόδια του κάτι κουδουνάκια". Ο παππάς είπε: "Εντάξει Νίκο, πήγαινε πες του να 'ρθει καί συ φύγε, δεν σε χρειάζομαι τίποτε άλλο".
    Ο θείος μου υπάκουσε καί έφυγε, αλλά πήγε καί κρύφτηκε κάπου εκεί κοντά καί άκουσε όλη την συζήτηση καί μας την μεταφέρει σε εμάς, ενώ εγώ την αναδημοσιεύω εδώ.
    Η δέ συζήτηση έχει ως εξής:
    Χωριάτης: "Πάτερ μου, ήλθα να εξομολογηθώ".
    Παππάς: Εντάξει, αλλά πρώτα θα μου πεις γιατί έχεις δεμένα τα κουδουνάκια στα πόδια σου".
    Χωριάτης: "Μα πάτερ μου, για να κάνουν νταγκ - νταγκ καί να τα ακούν τα ζω'ύ'φια καί να φεύγουν ώστε να μην τα πατάμε. Καί αυτά είναι πλάσματα του Θεού καί δεν πρέπει να τα φονεύουμε".
    Παππάς: "Καί έρχεσαι εσύ ένας τόσο αναμάρτητος άνθρωπος που σκέπτεσαι ως καί τα ζω'ύ'φια του Θεού, να εξομολογηθείς σε εμένα, τον αμαρτωλό δούλο του Θεού;".
    Χωριάτης: "Μα πάτερ μου, ουδείς αναμάρτητος".
    Παππάς: "Εύγε τέκνον μου. Λέγε".
    Χωριάτης: " Ένα βράδυ που κοιμόμουν στο λιακωτό, εγώ σε μία γωνιά καί στην άλλη η γυναίκα μου, η πεθερά μου καί ο πεθερός μου, καθώς κοιμόμουνα, στριφογυρίζω καί τσακ ! το χώνω στην γυναίκα μου. Είναι αυτό πάτερ μου αμαρτία;"
    Παππάς: "Γυναίκα είναι, γυναίκα σου είναι, κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει".
    Χωριάτης: "Πηγαίνω πάλι πίσω στην γωνία μου, αλλά πάλι στον ύπνο μου στριφογυρίζω καί τσακ ! το χώνω στην πεθερά μου. Είναι αυτό πάτερ μου αμαρτία;"
    Παππάς: " Όχι τέκνον μου, γυναίκα είναι, κι οι προφήτες τα έκαναν αυτά, δεν πειράζει".
    Χωριάτης: "Ξαναγυρίζω λοιπόν στην γωνία μου να κοιμηθώ, αλλά καθώς κοιμάμαι, στριφογυρίζω για ακόμη μία φορά καί τσακ ! το χώνω στον πεθερό μου. Είναι αυτό πάτερ μου αμαρτία;"
    Παππάς: "Τέκνον μου, τα κουδουνάκια έπρεπε να τα έβαζες κάπου αλλού να κάνουνε νταγκ - νταγκ καί όχι στα πόδια σου για τα ζω'ύ'φια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πάει ένας χωριάτης, βρόμικος, άσκημος και καμπούρης στο σεξολόγο.
    - Γιατρέ, ντε γκαμάει, τι να κάνω;
    - Α, μην ανησυχείς. Πάρε αυτό το σιρόπι και θα δεις διαφορά.
    Μετά 3 μέρες ξαναπάει ο χωριάτης στο γιατρό.
    - Δε γκαμάει, ντε γκαμάει.
    - Καλά μην στενοχωριέσαι. Δοκίμασε 2 βιάγκρα και θα στρώσεις αμέσως.
    Μετά 2 μέρες πάλι στο γιατρό ο χωριάτης.
    - Ντε γκαμάει, γιατρέ, ντε γκαμάει.
    - Περίεργο, λέει ο γιατρός. Πάρε τότε αυτό το χάπι. Είναι πολύ δυνατότερο από το βιάγκρα, θα σε κάνει τούρμπο.
    Την επόμενη μέρα, πάλι εκεί ο δυστυχής επαρχιώτης.
    -Ντε γκαμάει, ντε γκαμάει.
    Αδύνατον, λέει ο γιατρός, αυτό δεν έχει ξανασυμβεί. Πάρε αυτό το χάπι που μόλις τώρα κυκλοφόρησε και κάνει θαύματα.
    Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ξαναπάει ο άνθρωπος στο γιατρό:
    -Ντε γκαμάει γιατρέ, ντε γκαμάει.
    - Απίστευτο, λέει ο γιατρός. Κάτι κάνεις λάθος.
    Πάει λοιπόν ο γιατρός και φέρνει μέσα στο ιατρείο τη γραμματέα του, μια γκομενάρα 2 μέτρα, μοντέλο κανονικό.
    - Λοιπόν, άκου, του λέει: Θα κάτσω εγώ σε μια καρέκλα να παρακολουθώ και συ θα προσπαθήσεις με την κοπέλα, αφού πάρεις το χάπι για να δω τι λάθος κάνεις, εντάξει;
    - Εντάξει, λέει ο χωριάτης.
    Την βάζει κάτω λοιπόν και της αλλάζει τα φώτα επί 3 ώρες. Με το ζόρι τον τράβηξε ο γιατρός για να γλιτώσει η κοπέλα που κόντευε να λιποθυμήσει.
    - Καλά, μας δουλεύεις άνθρωπέ μου; Τι \"ντε γκαμάει\" μας λες τόσο καιρό; Εδώ κόντεψες να την πεθάνεις την κοπέλα.
    - ’μα βρίσκει, γκαμάει, γκαμάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Για τον χωριάτη


    Στην πρασινάδα κάθεσαι
    κι εγώ σου το χαιδεύω
    το παχουλό χεράκι σου
    που τόσο το λατρεύω.

    Γιατί χωριάτη μου μόλις με δεις
    ευθύς τα κατεβάζεις ;
    στο χώμα τα ματάκια σου
    κι εμέ δεν με κοιτάζεις ;

    Μήπως τον έχω εγώ μικρό
    τον πόνο στην καρδιά μου ;
    Μήπως δεν μου σηκώνεται
    μια τρίχα από τα μαλλιά μου ;

    Θα 'ρθω στο παραθύρι σου
    θα 'ρθω να σου την παίξω
    να παίξω την κιθάρα μου
    κ' ύστερα να σε κλέψω.

    Κι άμα δεν έβγης να με δεις
    θα πάω για να χύσω,
    να χύσω δάκρυα πικρά
    μήπως σε λησμονήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. O Παπανδρέου μου ενέπνεε έναν σύγχρονο "αέρα", μία καθαρότητα, μια αγνότητα ψυχής.Πίστευα πως αν εκλεγεί πρωθυπουργός θα άλλαζε και θα εκσυγχρόνιζε την Ελλάδα, αν και μου ήταν εμφανές ότι δεν διέθετε και δεν διαθέτει ηγετικές ικανότητες. Το ίδιο, βέβαια, πιστεύω και τώρα, αν και η τακτική που ακολούθησε μετεκλογικά, αποκάλυψε την, σε μεγάλο βαθμό, πλαστότητα της εικόνας που απέπνεε προεκλογικά. O Παπανδρέου είναι ένας άνθρωπος που συμπαθώ πολύ, αν και δεν είναι ο Δον Κιχώτης, που θέλει να εμφανίζεται. Η συμπεριφορά του διακρίνεται από ιδιαίτερη ιδιοτέλεια (αυτό δεν θα ήταν ψόγος, αν αυτός δεν επιδίωκε να εμφανίσει μια αντίθετη εικόνα).
    Η πρώτη απογοήτευση από τον Παπανδρέου ήρθε το βράδυ των εκλογών, όταν παραδεχόμενος την ευθύνη για την ήττα, ζήτησε την "επαναδιαβεβαίωση" της εντολής του. Αυτό που σκέφτηκα αμέσως ήταν: "Μα καλά είναι κυβέρνηση και ζητά τη δεδηλωμένη; Τι τρελλά πράγματα είναι αυτά;". Ένας ηγέτης και ιδιαίτερα ένας ηγέτης, που θέλει να εκσυγχρονίσει τη χώρα, όπως ευαγγελίζεται, αναλαμβάνει την ευθύνη και παραιτείται, ανεξάρτητα αν ξαναβάλει ή όχι υποψηφιότητα. Αυτό που έκανε δεν μου άρεσε, επειδή έδειχνε ένα φόβο μήπως και χάσει την καρέκλα, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι δεν έχει κάποια αγάπη για την εξουσία.
    Αμέσως μετά ήρθε η δήλωση Βενιζέλου. Η ήττα ήταν βαριά κι εγώ, όπως και πολλοί άλλοι σύντροφοι (με τους οποίους ήμουν το βράδυ των εκλογών) είμασταν σε συναισθηματικό αδιέξοδο. Ελπίδα νίκης μ' έναν αρχηγό που δεν τραβάει, όσο καλός κι αν είναι, δεν υπήρχε. Το βλέπαμε όλοι μας και γι' αυτό είμασταν για "σκάσιμο". Με τη δήλωση του Βαγγέλη, ξαλαφρώσαμε όλοι μας, καθώς ξαναγεννήθηκε η ελπίδα.
    Και από την επομένη μέρα, άρχισε η "τραγωδία". Διάφορα στελέχη του κόμματος άρχισαν να παρελαύνουν από την τηλεόραση μιλώντας για οργανωμένα συμφέροντα που επιχειρούν να ελέγξουν το ΠΑΣΟΚ και χαρακτηρίζοντας, εμμέσως πλην σαφώς, τον Βενιζέλο και όσους τον υποστήριζαν σαν πιόνια των μεγάλων συμφερόντων, σαν "πουλημένους", σαν υπονομευτές του ΠΑΣΟΚ, σαν "πέμπτη φάλαγγα" μέσα στο κόμμα κοκ. Μάλιστα, παρακολουθώντας τη συζήτηση εδώ μέσα, διαπίστωσα ότι η γραμμή που κατέβηκε στη βάση ήταν να αποκαλούν τον Βενιζέλο και ως "διασπαστή" και "αποστάτη". Όσο περνούσαν οι μέρες τόσο γινόταν και πιο εμφανές ότι ο Παπανδρέου αποφάσισε να ακολουθήσει την πολιτική της λάσπης κατά του κύριου αντιπάλου του, εμφανίζοντας, σε μένα, ένα πρόσωπο ιδιαίτερα αποκρουστικό, ένα πρόσωπο που θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω μόνον με μια λέξη: Καμαρίλα. Και μάλιστα, η τακτική του ήταν να βάζει τους ανθρώπους του να εξαπολύουν τη λάσπη, τη συκοφαντία και τις ύβρεις κι αυτός να εμφανίζεται ως "μωρά παρθένος".
    Βέβαια, αυτή η τακτική απέδωσε. Ο αντίπαλός του, ο Βενιζέλος, μη κατέχοντας κάποιον μηχανισμό και ανθρώπους εμπιστοσύνης, ώστε να απαντήσουν στις επιθέσεις γι' αυτόν, έπεσε στην παγίδα να απαντάει ο ίδιος στις προσωπικές ύβρεις και προσβολές με συνέπεια να εμφανίσει ένα ιδιαίτερα παρορμητικό κι επιθετικό υπερεγώ, αποκρουστικό στο μέσο πολίτη, με συνέπεια η λάσπη για τον "αμοραλιστή", "δεξιό", "καιροσκόπο" κοκ Βενιζέλο να πιάνει τόπο.
    Ταυτόχρονα με την παραπάνω τακτική, ο Παπανδρέου ακολούθησε και μια άλλη, που και αυτή μ' ενόχλησε. Εμφάνισε την πολιτική που ακολούθησε το ΠΑΣΟΚ επί Σημίτη, ως δεξιά πολιτική, ταυτίζοντάς την, εμμέσως, με τον Βενιζέλο και δηλώνοντας, πάλι εμμέσως, ότι διαφωνεί μ' αυτήν. Προσωπικά, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η πολική του ΠΑΣΟΚ επί Σημίτη (βέβαια είχε και τα καλά της). Αλλά να μου λέει, σήμερα, ο Παπανδρέου ότι διαφωνούσε και διαφωνεί μ' αυτήν την πολιτική είναι σαν να με χαρακτηρίζει "βλάκα", όταν ο Παπανδρέου ήταν αυτός που βοήθησε τον Σημίτη να εκλεγεί στην προεδρία, ο Παπανδρέου ήταν αυτός που διετέλεσε χρόνια υπουργός των κυβερνήσεων Σημίτη, ο Παπανδρέου ήταν αυτός που δεν διαφώνησε ούτε μια φορά μ' αυτήν την πολιτική.
    Ολοκληρώνοντας. Δεν μπορώ να πω ότι ο Βενιζέλος μ' ενθουσιάζει ιδιαίτερα. Αλλά ταυτόχρονα δεν μπορώ και να τον αξιολογήσω αντικειμενικά, καθώς λαμβάνοντας υπόψη τον βρώμικο πόλεμο που υφίσταται, είναι αναγκασμένος να αντιδρά ανάλογα. Σ' αντίθεση όμως με τον Βενιζέλο, τον Παπανδρέου μπορώ να τον αξιολογήσω αντικειμενικά, καθώς τον γνώρισα, τον γνωρίσαμε σε πλήθος διαφορετικών καταστάσεων. Όχι μόνον δεν διαθέτει ηγετικές ικανότητες, όχι μόνον τον ενδιαφέρει η εξουσία και μόνον αυτή, αλλά τελικά, αποδεικνύεται πως είναι ένας διπρόσωπος που για χάρη της εξουσίας είναι διατεθειμένος να θυσιάσει τα πάντα και να μετέλθει και των πιο βρώμικων μέσων. Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρόκειται να ψηφίσω τον Γ. Παπανδρέου και ούτε πρόκειται να τον ψηφίσω ποτέ ξανά και πουθενά.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Γιώργος Παπανδρέου προτείνει ρήξη και επιστροφή στις ρίζες που οδηγούν σ' ένα «καθαρό» ΠΑΣΟΚ. Το περιεχόμενο της επαγγελίας αυτής δεν μπορεί να διαχωριστεί από τις δυνάμεις που συσπειρώνει. Το δυναμικότερο παρόν δίνουν το προχθές και οι μηχανισμοί προκειμένου να επιβιώσουν. Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ανάγκη από την αναχρονιστική ταύτιση του κόμματος με οικογένειες, ούτε από τη θλίψη των μηχανισμών που λειτουργούν με εξαρτήσεις. Πρόκειται για αντιλήψεις και πρακτικές που θέλουν να συμπαρασύρουν το ΠΑΣΟΚ στον δικό τους «αργό θάνατο». Είναι λοιπόν προφανές πως κάθε εξέλιξη που μας συρρικνώνει αμφισβητεί το είναι του ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε για να υπηρετεί τον λαό και την πατρίδα, έλεγε ο ιδρυτής του. Είναι στήριγμα και αποκούμπι της κοινωνικής πλειοψηφίας και η κυβερνητική της έκφραση. Αυτό είναι το καθαρό ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πάρα πολλά ψέματα διοχετεύονται από την πλευρά του Γιώργου Παπανδρέου και κυριολεκτικά έχω απογοητευτεί βλέποντας τις μεθόδους που χρησιμοποιεί ο Γ.Α.Π. για να μην χάσει την Προεδρική καρέκλα .
    Πολλά ψέματα για το πώς πείρε τον ‘’σταυρό του μαρτυρίου’’ η το ‘’θαμπό δακτυλίδι’’ . Υποτιμά αυτός και οι φίλοι του την νοημοσύνη μας .
    Πως πείρε το δακτυλίδι . Ποια είναι η αλήθεια ;;
    Τον Γενάρη του 2004, υπό τις γνωστές συνθήκες, ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης παρέδωσε την ηγεσία του κόμματος στον Γιώργο Παπανδρέου.
    Το κλίμα αρχίζει να διαφοροποιείται.
    Κι όταν, στις 8 Φλεβάρη, ο Γιώργος εκλέγεται πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ από ένα εκατομμύριο πολίτες που προσέρχονται στις κάλπες, η «ψαλίδα» με τη ΝΔ φαίνεται να κλείνει οριακά πάνω από τις δύο μονάδες...
    Η συνέχεια, ωστόσο, δεν θα είναι η αναμενόμενη... Το ΠΑΣΟΚ -υπό τον Γιώργο Παπανδρέου πλέον και με τη συζήτηση για το αν πρέπει να προβληθεί ή όχι το κυβερνητικό του έργο να μαίνεται στο εσωτερικό του- οδηγείται, στις 7 του Μάρτη, σε μία εκλογική ήττα με 4,7 μονάδες διαφορά από τη ΝΔ...
    Τι είχε μεσολαβήσει; Μία μερίδα στελεχών του ΠΑΣΟΚ, που τάσσεται σήμερα υπέρ της υποψηφιότητας του Γ. Παπανδρέου, υποστηρίζει ότι η αναζήτηση των αιτίων εκείνης της εκλογικής αποτυχίας δεν έγινε ποτέ και, όπως λένε, επείγει να γίνει σήμερα... Πρόσωπα, ωστόσο, που έζησαν τα γεγονότα από κοντά εκφράζουν άλλη γνώμη. Οπως λένε, η εκλογική δυναμική που φάνηκε αρχικά να απελευθερώνει η αλλαγή ηγεσίας, άρχισε να «ξεθυμαίνει» με ευθύνη του νέου προέδρου και των στενών συνεργατών του, επισημαίνουν, μάλιστα, τις σοβαρές συνέπειες σε επίπεδο εντυπώσεων που είχε «ο ατυχής χειρισμός της υπόθεσης Πάχτα».
    Οι ίδιοι κύκλοι υπενθυμίζουν, επίσης, ότι στην τελευταία δημοσιοποιημένη έρευνα της Metron Analysis, δύο εβδομάδες προ των εκλογών του 2004, το ΠΑΣΟΚ εμφανιζόταν να υπολείπεται της ΝΔ κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες.
    Τι συνέβη, λοιπόν, και η «ψαλίδα» άνοιξε; Γιατί διευρύνθηκε τόσο η διαφορά; Προφανώς, η κάθε πλευρά δικαιούται να επιχειρεί την «ανάγνωσή της»... Το βέβαιον είναι, ωστόσο, ότι στο δεκαπενθήμερο που μεσολάβησε υπήρξε το γνωστό debate «χαμηλής απόδοσης» κι ένα ψηφοδέλτιο Επικρατείας που «μετέγραψε» στο ΠΑΣΟΚ τους κυρίους Ανδριανόπουλο και Μάνο...

    ΕΝΑΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σας το είχα γράψει σε ανύποπτο χρόνο.Δείτε τώρα και την επιβεβαίωση.
    ===================================
    Δημοψήφισμα ή εκλογές λόγω Σκοπιανού

    «Βραδυφλεγή» βόμβα, η οποία αν δεν εξουδετερωθεί έγκαιρα μπορεί να οδηγήσει σε επιτάχυνση των πολιτικών εξελίξεων, αποτελεί το Σκοπιανό. Αν και η κυβέρνηση κρατά για την ώρα χαμηλούς τόνους, το διπλωματικό παρασκήνιο που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι πλούσιο και όπως είπε στον ΕΤ.Κ υψηλόβαθμη πηγή του κυβερνώντος κόμματος, υπό προϋποθέσεις όλα είναι ανοικτά: Από τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ, τον Απρίλιο, με το ερώτημα «ναι ή όχι σε βέτο» στα Σκόπια έως (σε ακραίες συνθήκες) και την προκήρυξη εκλογών την άνοιξη.

    Από Εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος 14/10


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το συμπέρασμα είναι ότι ο Καραμανλής νοιώθει κυρίαρχος του παιχνιδιού.Απειλεί με εκλογές ένα ρημαγμένο από τον εμφύλιο πόλεμο,ΠΑΣΟΚ,το οποίο συνεχίζει να πέφτει σε λούμπες.

    Η περίφημη αριστερή στροφή θα περιλαμβάνει μάλλον και αναγνώριση των Σκοπίων με το όνομα Μακεδονία.

    Αλλωστε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πολυενοχλείται με κάτι τέτοια ζητήματα,τα οποία θεωρεί "εθνικιστικά".

    Αντί λοιπον το ΠΑΣΟΚ να πιέσει τον Καραμανλή με πρόσχημα την είσοδο των Σκοπίων ως Μακεδονία,Θα πέσει το ίδιο στην παγίδα.

    Γιατί σίγουρα ένα μεγάλο κομάτι του παραμένει πατριωτικό και πιστό στις επιταγές του Ανδρέα ότι δεν διεκδικούμε αλλά και δεν παραχωρούμε τίποτα.Και το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι κάτι παραπάνω από τίποτα.


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δολοπλόκε,
    αν η Μικρά Ασία, η Κωνσταντινούπολη, η Κύπρος , η Θεσσαλία, η Ηπειρος, η Μακεδονία, η Θράκη, ο Πόντος, η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, τα Επτάνησα ήταν ελληνικά, πως θα σου φαινόταν το 1832 η αξίωση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, η Ελλάδα, να ονομαζόταν Πελλοπόννησος ή Νότιο-ανατολική Ελλάδα ή κυρίως το όνομά της να μη περιείχε το συνθετικό Ελλάδα;

    Ηρέμησε. Μαλακίες είναι όλα αυτά.

    Ο λαός αποφασίζει ποιό είναι το όνομά του και στους άλλους δεν πέφτει κανένας λόγος.

    Με τον Καποδίστρια φτιάχτηκαν ΄δήμοι με διάφορα αρχαιοελληνικά ονόματα. Αν ρωτήσεις τον κόσμο από που είναι κανείς δεν θα σου πεί από τον Δήμο Αρχεμέδοντα κλπ μαλακίες.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Και κάτι ακόμη.
    Ο Χριστόδουλος και οι Μητροπολίτες που κόπτονται τόσο πολύ για το όνομα που είναι η ψυχή τους, ας επιβάλλουν στο Πατριαρχείο, την αλλαγή του ονόματος Νέες χώρες, για τις μητροπόλεις της Μακεδονίας, σε μητροπόλεις Μακεδονίας και μετά ας ασχοληθούν και με την "ψυχή" τους.

    Αλλιώς ας σωπάσουν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τις ημέρες αυτές τα δέκα εκατομμύρια των Ελλήνων είδαμε τον κ. Γιώργο Παπανδρέου να ομολογεί την οικτρά του αποτυχία ως αντιπολίτευση και να δηλώνει ότι μεταμελείται ειλικρινώς και ολοσχερώς. Με παρρησία, έστω και καταγγελτική, επισήμαναν την αντιπολιτευτική χρεοκοπία του ΠΑΣΟΚ ο κ. Βενιζέλος, ο κ. Σκανδαλίδης και σχεδόν όλα τα κορυφαία ή μικρομεσαία στελέχη του. Με διαφορετική -έστω- συλλογιστική, όπως και με αντικρουόμενα επιχειρήματα. Ολοι, όμως, ανεξαιρέτως διακήρυξαν ότι εφαλτήριο και στόχος κάθε κινήσεώς τους είναι η ανάκτηση -το ταχύτερον δυνατόν- της εξουσίας από το κόμμα τους...
    Κατά τα άλλα, μένει να απαντηθεί από τα δέκα εκατομμύρια των Ελλήνων το εξής απλοϊκό ερώτημα: Πώς ένα κόμμα που απέτυχε να ανασυγκροτηθεί, να εκφράσει ενιαίο πολιτικό λόγο και να ασκήσει πειστική κριτική κατά του φορέα της εξουσίας από τη θέση της αντιπολιτεύσεως, μπορεί να διεκδικεί τη διακυβέρνηση της χώρας; (Διότι της «λευκής επιταγής», για την οποία αντιμάχονται οι διεκδικούντες την ηγεσία, προέχει η ακάλυπτη επιταγή που προτίθεται να εκδώσει το κόμμα τους προς τον ελληνικό λαό...)

    ΜΕΛΟΣ Δ.Ο.ΠΑΣΟΚ ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οσοι πίστεψαν ότι οι πρόωρες εκλογές καλοκαιριάτικα γίναν για τον προϋπολογισμό.ίσως σιγά-σιγά,αρχίσουν να καταλαβαίνουν τους πραγματικούς λόγους.

    Αν ο Καραμανλής εξαντλούσε την τετραετία με ανοιχτό το θέμα των Σκοπίων,μαύρο φίδι που θα τον έτρωγε.Οι Ψωμιάδης.Καρατζαφέρης,Ανθιμος και οι σύν αυτούς θα τον έτρωγαν για μπρέκφαστ.

    Τι πέτυχε ο τακτικιστής Κώστας?

    1)Κέρδισε έστω και οριακά τις εκλογές.
    2)Σχεδόν διέλυσε το ΠΑΣΟΚ και α είστε σίγουροι,θα είναι ο τελευταίος που θα δυσαρεστηθεί από τυχόν διάσπαση.
    3)Προχωρά σε αλλαγή του εκλογικού νόμου,ώστε να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο εύκολα γι'αυτόν και το κόμμα του.
    4)Αναγνωρίζεται η αξία του από φίλους και εχθρούς.
    5)Βάζει την Ντόρα στο περιθώριο για τα επόμενα 8-10 χρόνια.Γι'αυτό η Ντόρα και ο μπαμπάς της υποστηρίζουν ανοιχτά τον Βενιζέλο.
    Στην σημερινή της συνέντευξη στην Καθημερινη,προσπαθεί με έμμεσο ομολογουμένως τρόπο να ανοίξει τα μάτια των πασόκων.Τους λέει δλδ.ότι το παιχνίδι πλέον κερδίζεται στους νοικοκυραίους του μεσαίου χώρου και όχι με τυφλές αριστερές στροφές.Είναι φανερό πλέον το άγχος της για πιθανή νίκη του ΓΑΠ που θα σημάνει τον ενταφιασμό των φιλοδοξιών της.

    Συμπέρασμα:Ο Καραμανλής θα παίζει μόνος του για τα επόμενα 10 χρόνια.

    Το μόνο σενάριο ανατροπής είναι η νίκη Βενιζέλου στις 11//11,που πλέον δεν φαντάζει και τόσο πιθανή.

    Οσο για τα ποκιλότροπα συμφέροντα,είναι ηλίου φαεινότερον ότι δεν θέλουν την μονοκρατορία Καραμανλή.

    Αλλά στην πολιτική ζωή της χώρας,συγκρούονται πολλές φορές αντικρουόμενα συμφέροντα.

    Το τι θέλει ο Μπόμπολας π.χ.δεν ταυτίζεται με τις επιδιώξεις της Αμερικανικής Πρεσβείας.

    Το τι θέλει η Γιάννα δεν ταυτίζεται με το τι θέλει ο Λαμπράκης.

    Εκεί που την έχουν πατήσει όλοι αυτοί είναι στο φαινόμενο Καραμανλής.Τον υποτίμησαν και πίστεψαν ότι θα είναι ένα πυροτέχνημα που θα λάμψει για λίγο και θα σβήσει.Διαψεύστηκαν όλοι.

    Αλλά από εδώ και πέρα αρχίζει ο πραγματικός πόλεμος.

    Η φθορά του Καραμανλή θα επιχειρηθεί από μέσα,αφού ο αντίπαλος αποδείχθηκε κατώτερος των προσδοκιών.

    Μην εκπλαγείτε με όσα θα δείτε και θ'ακούσετε από σήμερα στο κυβερνητικό κόμμα.

    Μόλις καταλαγιάσει ο θόρυβος του ΠΑΣΟΚ,θ'αρχίσουν τα νταούλια της ΝΔ.

    Για όλους μας παρ'όλα αυτά,αναμένεται ένας ενδιαφέρων χειμώνας.


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Pasok poisonous κοίταξε σήμερα
    (14-10-2007) το Παρόν της Κυριακής.Το πήρα και το διάβασα ολόκληρο.Δημοσιεύει μια πολύ ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση της Rass, στην οποία, για πρώτη φορά μέχρι τώρα, γίνεται διπλή αναφορά στο
    1) σύνολο των ψηφοφόρων και
    2) στο κομμάτι όσων δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν στις εσωκομματικές εκλογές της 11ης Νοεμβρίου 2007.
    Είναι απολύτως σαφές τι επίκειται να συμβεί...

    Μην μείνεις στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας όπου λέει το προφανές, αλλά αγόρασέ την και μελέτησε τις απαντήσεις των άνω 2 κατηγοριών σε σειρά ερωτημάτων, όπως
    -ποιόν προτιμάτε για αρχηγό,
    -παράσταση νίκης,
    -ποιός μπορεί να βάλει το Πασόκ ξανά σε τροχιά νίκης,
    -ποιός ευνοείται από τα ΜΜΕ,
    -άποψη για τον Σημίτη και τον ρόλο του, και πολλά άλλα ποιοτικά και ενδιαφέροντα.


    Υ.Γ: Είναι σωστή (δυστυχώς) η άποψή σου αλλά απλά δεν έχει πια σημασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Παιδιά έχει κριθεί η μάχη για την αρχηγία στο Πασόκ και απλώς χάνουμε το χρόνο μας πλέον.Δεν γνωρίζω ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ πιστό (σε όλες τις εκλογές) Πασόκο που να θέλει βενιζέλο.
    Καλά όχι ότι ξέρω και πολλούς τέτοιους!
    Μιλάω για 4-5 άσχετους μεταξύ τους φίλους ή γνωστούς μου, οι οποίοι ΟΛΟΙ θέλουν ξανά Παπανδρέου!
    Όταν τους ρωτάω γιατί, δεν μπορούν να μου απαντήσουν πειστικά, απλά λένε ότι δεν θέλουν τον χοντρό!
    Απ' ό,τι μπορώ να καταλάβω θέλουν το όνομα Παπανδρέου βασικά να συνεχίσει να είναι παρών!!!
    Μιλάμε η μαλακία τους είναι κάτι παραπάνω από αξεπέραστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Λαλιώτη εδώ δεν είναι πολυτεχνείο να λες τις διφορούμενες ακατανόητες μαλακίες σου και εμείς να χειροκροτούμε σαν τους απελπισμένους ηλίθιους που αγωνιούν.
    Έχεις τελειώσει πολιτικά απλά ακόμη δεν στο έχουν πει για να μην σε...πληγώσουν.Το γεγονός ότι τάσσεσαι στο πλευρό του ξοφλημένου γιωργάκη δείχνει ότι ακόμη και η πολιτική σου σκέψη έχει κάνει τον κύκλο της.Ή μήπως νομίζεις ότι θα πάει...καλύτερα την επόμενη φορά;
    Όμως δεν μπορεί να είσαι τόσο ανόητος, κάτι άλλο υποκρύπτεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αλήθεια 6.58 μμ το ΛΑΛΙΩΤΑ βγαίνει από την μπομπότα, την καπότα ή τον...Παπανώτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο Παπανδρεου λεει παλι ψεμματα, πως δεν τον ενδοιαφερει η εξουσια,αλλα ενα κομα καθαρο? ενα κομμα μη πολισυλλεκτικο??? οχι ενα κομμα εξουσιας??????
    Και τι θα γινει με την Νεοφιλελευθερη λελαπα της δεξιας? με την μονεταριστικη της πολιτικη?με το συστημα υγειας που ειναι υπο διαλυση,με την αναταραχη στην παιδεια,με τους δουλους εργαζομενους των 500 ευρω?ο απλος πολιτης θα περιμενει το ΠΑΣΟΚ του Παπανδρεου???ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Quiz για χοντρά γέλια και όχι μόνο για Πασόκους:


    Ο Λαλιώτης τι σχέση έχει με τον Λαμπράκη;
    1. Του κουβαλάει τις βαλίτσες.
    2. Είναι φίλοι από χρόνια.
    3. Ο ένας λέει και ο άλλος επαναλαμβάνει.
    4. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την ιδιαίτερη σχέση τους.


    Ο Γ.Παπανδρέου θα επανεκλεγεί Πρόεδρος του Πασόκ;
    1. Ναι, θα κάνει περίπατο αν σκοτώσει τον χοντρό.
    2. Ναι, τα ψηφοδέλτια βρίσκονται ήδη μέσα στην κάλπη.
    3. Όχι, θα τον λιώσει ο χοντρός πέφτοντας πάνω του.
    4. Εύκολα, το μαγαζί είναι δικό του.


    Ο Ε.Βενιζέλος θα καταφέρει να αρπάξει την καρέκλα του Γιωργάκη;
    1. Ναι, θα την βουτήξει ο Νεονάκης και θα του την δώσει.
    2. Ναι, αφού πρώτα τον ισοπεδώσει με την κοιλιά του.
    3. Όχι, ο Γιωργάκης έχει αλυσοδεθεί πάνω της.
    4. Όχι, την έχει κρύψει η Μάργκαρετ στο Καστρί.


    Μετρήστε ελεύθερα την μαλακία που δέρνει το Πασόκ:
    1. Είναι αδύνατον να μετρηθεί κάτι απροσμέτρητο.
    2. Για να μετρήσω τέτοια μαλακία πρέπει να είμαι και εγώ μαλάκας, άστο.
    3. Για ποιά μαλακία μιλάς, δεν υπάρχει (Πασόκ).
    4. Δεν είναι μαλακία, είναι δώρο θεού.


    Ο Βενιζέλος είναι γεννημένος για πρωθυπουργός;
    1. Έτσι του είπαν οι νταβατζήδες και το πίστεψε.
    2. Έτσι είπε στους νταβατζήδες και αυτοί τον πίστεψαν.
    3. Όχι, μόνο για λατζέρης.
    4. Φυσικά, αφού λέγεται Βενιζέλος.


    Ο Γιώργος θα καταφέρει να γίνει ποτέ πρωθυπουργός;
    1. Ναι, αν πέσει ατομική βόμβα στο Μαξίμου.
    2. Ναι, του το'πε και η μαμά του.
    3. Φυσικά, αν πάθουμε όλοι παράκρουση.
    4. Εννοείται, είναι γιος του Ανδρέα.


    Τι θα κάνετε στις εσωπασοκικές εκλογές της 11ης Νοεμβρίου;
    1. Θα φύγω απ' την Ελλάδα.
    2. Θα αυτοκτονήσω.
    3. Θα ψηφίσω Πάγκαλο.
    4. Θα γίνω ΝΔ


    Πότε θα ξαναγίνει το Πασόκ κυβέρνηση;
    1. Σε 22 χρόνια.
    2. Σε 30 χρόνια.
    3. Ποιό Πασόκ απ' τα δύο;
    4. Ποτέ, θα διαλυθεί.


    Τι ψηφίσατε στις βουλευτικές εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου 2007;
    1. ΝΔ γιατί είμαι εκ γενετής καθυστερημένος.
    2. Πασόκ γιατί δεν πήγα ούτε Νηπιαγωγείο.
    3. Σύριζα γιατί μου αρέσουν οι "ιδιαιτερότητες".
    4. Ήθελα να ρίξω ΚΚΕ, αλλά κατά λάθος ψήφισα ΛΑΟΣ, δεν είναι τα ίδια σκατά έτσι και αλλιώς;


    ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΙΣ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ

    ΦΤΙΑΞΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΤΟΙΑ QUIZ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΟΥ

    ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ

    ΕΜΠΡΟΣ ΦΤΙΑΞΤΕ QUIZ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ
    13-14/10/07 , ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ
    ΠΑΡΑΚΑΤΩ


    1ον. ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ
    ΤΩΝ ΓΛΥΠΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ
    ΛΙΚΝΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΣΤΟ
    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.

    2ον. ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ ΤΟ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΛΕΓΙΟ

    Λιγα λογια.
    Το μουσειο της Ακροπολης ειναι κατι
    που πολεμαει να φτιαξει το κρατος
    μας, απο τα πρωτα χρονια της μετα-
    πολιτευσης. Οταν ανελαβε ο Καρα-
    μανλης το κτισμα ητανε στα μπετα
    των θεμελιων. Το τελειωμα του
    Μουσειου εγινε σε χρονο πρωτοφανη
    για τα μεχρι τωρα Ελληνικα δεδο-
    μενα.Αξιζουν συγχαρητηρια. Επισης
    ειναι πολυ εξυπνος ο τροπος επι-
    κοινωνιας του γεγονοτος σε παγκο-
    σμιο επιπεδο.Πανω απο 60 καναλια ησαν σημερα το πρωι περιξ της Ακρο-
    πολεως. Αυτη η επικοινωνια θα ει-ναι η πιο αποτελεσματικη υποθηκη μας για την επιστροφη των γλυπτων αυτουνου του απατεωνα του Ελγιν. Αυτη η προσπαθεια ξεκινησε
    απο την αειμνηστη Μελινα, αλλα δι-
    χως αναλογο Μουσειο δεν υπηρχε
    περιπτωση να τα καταφερουμε. Ειναι
    βεβαιο οτι ο Καραμανλης σε αυτην
    την προσπαθεια θα επαναφερει στη
    μνημη της παγκοσμιας κοινοτητας
    τις προσπαθειες της αειμνηστης.
    Το μονο που δεν προκειται να κανει
    ειναι να θυμισει στους Εγγλεζους
    εκεινη την γυφτια του Ταπερμαν,
    του καταλληλοτερου, που εγλειφε
    τον Μπλερ και του ελεγε βοηθα γιατι
    ερχονται εκλογες.Μιλαμε για πολυ
    καραγκιοζη.
    Τυχερος ο Καραμανλης που θα εγκαι-
    νιασει αυτο το Μουσειο.
    Τωρα αλλα μεγαλη υποθεση ειναι
    το Ελληνικο κολεγιο στα Τιρανα.
    Πιστευω οτι δεν εχετε αναγκη απο
    πολλα λογια για να καταλαβετε την
    σπουδαιοτητα του γεγονοτος αυτου,
    για το ρολο μας και την εν γενει
    πορεια μας στα Βαλκανια. Ειναι
    μια ιστορια που εχει ξεκινησει απο
    τις αρχες του 93. Ψυχη αυτης της
    δουλειας ειναι ο Μπαμπινιωτης.

    Ολες οι αλλες ειδησεις , ειναι απο
    μη ειδησεις εως σαχλαμαρες, δηλαδη
    βουτυρο στο ψωμι του Λιαγκα και
    των αλλων πατσαβουροπαρουσιαστων.



    ΜΕΛΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γιατί οι βουλευτές του Πασόκ στην Κρήτη έχουν χάσει την μιλιά τους;
    πότε θα βγουν να ταχθούν στο πλευρό του προέδρου μας γιώργου παπανδρέου; μετά τις εκλογές μήπως;
    να πάρουν θέση εδώ και τώρα ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ γιατί δεν θα βρουν την ψήφο τους στις επόμενες εκλογές.
    Στον νομό Ηρακλείου ειδικά, η υποστήριξη προς τον γιώργο αγγίζει το 80%.κουνηθείτε κοπρόσκυλα γιατί η 11η νοεμβρίου ζυγώνει.Ειδικά ο Κεγκέρογλου και ο Στρατάκης δεν πρόκειται ποτέ να ξανάβγουν βουλευτές στην ζωή τους (εκτός αν αλλάξουν εκλογική περιφέρεια).Αν δεν το πιστεύετε αυτό,θα το δείτε στο μέλλον και τότε θα το πιστεύσετε!

    Στην Μαγνησία ο "πολλά υποσχόμενος" νέος βουλευτής Καρτάλης που τον έκανε ο πρόεδρος πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ και αυτός πήγε με τον βενιζέλο, δεν θα ξαναβγει ποτέ στην ζωή του βουλευτής γιατί είναι και αχάριστος εκτός των άλλων.Και αυτό το ελάττωμα το απεχθάνονται οι ψηφοφόροι γενικώς.

    Όσον αφορά την Αχαϊα εκεί θα έχουμε μεγάλα γέλια με τον βουλευτή Βέρρα.Αν ξαναβγεί να μας γράψει και να μας τραγουδήσει κλέφτικα.Την τύχη των Κεγκέρογλου, Στρατάκη, Καρτάλη θα έχει και αυτός.Οποία πολιτική διορατικότης!
    Στην έδρα των Παπανδρέου, βουλευτής του Πασόκ πάει κόντρα!


    Την διαπλεκόμενη στήριξη στον βαγγέλη την είδατε κύριοι και βιαστήκατε να πάτε μαζί του, προεξοφλώντας την εύκολη επικράτησή του. Τώρα τι έχετε να πείτε ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;
    Μην πείτε τίποτα καλύτερα γιατί ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ
    Κεγκέρογλου (Ν.Ηρακλείου),
    Στρατάκης (Ν.Ηρακλείου),
    Καρτάλης (Ν.Μαγνησίας),
    Βέρρας (Ν.Αχαίας)
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

    ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΘΙΚΟΣ

    1.Μητσοτάκης
    2.Ψωμιάδης
    3.Σημίτης
    4.Πρετεντέρης
    5.Τρέμη
    6.Μπόμπολας
    7.Γ.Κουρής
    8.Λαμπράκης
    9.Παπαντωνίου
    10.Κουλούρης
    11.Πρωτόπαπας
    12.Δρυς
    13.Νεονάκης
    14.Αρ-πάχτας
    15.Μανίκας
    16.Μιλένα
    17.Βερελής
    18.Τσουκάτος
    19.Ψυχάρης
    και
    GUEST STAR ο Φασούλας με την...Κόχειλα

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ...ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

    ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ...ΑΞΙΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ

    ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ
    (ΑΥΤΟΚΤΟΝΑ ΜΕΤΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. (αντιγραφή από εύστοχο σχόλιο μιας κυρίας με το όνομα ΈΛΛΗ-στο blog του Μίμη Ανδρουλάκη)

    Αγαπητέ Μίμη,
    Όσο περνάει ο καιρός τόσο καλύτερα μας τα λες,πραγματικά δύσκολο να διαφωνήσει κανείς μαζί σου στο επίπεδο των ιδεών. Το κακό όμως είναι ότι ότι οι σωστές και προοδευτικές ιδέες ιστορικά δυστυχώς είναι συνήθως μειοψηφικές.

    Σ αυτό το σημείωμά μου θάθελα να θέσω σε σένα αλλά και στους πολλούς επισκέπτες σου κάποιες πικρές δυστυχώς αλήθειες και να βάλω κάποια ερωτήματα σχετικά με ορισμένους, κατά τη γνώμη μου, μύθους που καλλιεργούνται.

    Για να μη παρεξηγηθούν αυτά που λέω θάθελα να σας πω ότι προέρχομαι από το χώρο της αριστεράς όπως και οι περισσότεροι της ¨γενιάς του Πολυτεχνείου¨ και έχω περάσει από όλους σχεδόν τους σχηματισμούς της αριστεράς πριν ψηφίσω ΠΑΣΟΚ για πρώτη φορά το 1996.

    Το γιατί ο Σημίτης μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη (ενώ ο Ανδρέας όχι) είναι ζήτημα άλλης συζήτησης, όμως παρατήρησα εκ των υστέρων ότι πολλοί προερχόμενοι απο την αριστερά εμπιστεύθηκαν το Σημίτη.
    Και σε γενικές γραμμές ειδικά στην πρώτη τετραετία δεν με απογοήτευσε. Αντίθετα με απογοήτευσαν διάφοροι ¨Σημιτικοί¨ και γενικά πιστεύω ότι έκανε πολλά λάθη στους συνεργάτες του.
    Δέχομαι απόλυτα την κρίση σου για την περίοδο Σημίτη.
    Δεν θα πρέπει να μηδενίζουμε μια μεγάλη προσπάθεια που έγινε σε πολλούς τομείς επισημαίνοντας παράλληλα και τις αδυναμίες και παραλείψεις.
    Ας συγκρίνουμε την κυβέρνηση Σημίτη με την πρόσφατη κυβέρνηση του Καραμανλή...

    Τώρα στο θέμα μας.
    Μύθος νούμερο ένα:
    Το Πασόκ πρέπει να γίνει ¨καλύτερο¨, σύμφωνα και με τις δικές σου προτάσεις να μην τις επαναλαμβάνω.
    Δυστυχώς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το Πασόκ δεν έχασε επειδή δεν ήταν ¨αρκετά καλό¨ συγκριτικά με τη ΝΔ.
    Η κυβέρνηση της ΝΔ άφησε τα περισσότερα προβλήματα των πολιτών σε χειρότερη κατάσταση απ' ότι ήταν.
    Το τι έγινε σε επίπεδο ρουσφετιού, οικονομικών σκανδάλων και διαπλοκής δεν έχει προηγούμενο.

    Γιατί όμως ένα κρίσιμο για το εκλογικό αποτέλεσμα τμήμα του λαού την ¨εμπιστεύθηκε¨ ξανά;

    Η δική μου άποψη είναι ότι μόνο μια ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    Κανείς από τους πολιτικούς δεν διανοείται να πεί ότι ¨φταίει ο λαός¨ (μιλάμε πάντα για αυτή την κρίσιμη μάζα που κρίνει το αποτέλεσμα των εκλογών) και ότι δυστυχώς πολλές φορές οι επιλογές του δεν είναι σωστές.
    Δυστυχώς όσο η ανασφάλεια του πολίτη, στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αυξάνει, όσο οι συνθήκες δουλειάς και γενικά οι συνθήκες ζωής δυσκολεύουν, όσο η αβεβαιότητα για το μέλλον αυξάνεται τόσο οι κοινωνίες τείνουν να συντηρητικοποιούνται. (Ακόμη και ο φόβος από τις ανεξέλεγκτες πυρκαγιές ευνόησε την κυβέρνηση). Καταφεύγουν λοιπόν οι φοβισμένοι πολίτες όλο και περισσότερο σε παραδοσιακά στηρίγματα πχ εκκλησία, περιχαράκωση σε συντηρητικές ιδέες, ξενοφοφία, συντηρητικά κόμματα κλπ. Το βλέπουμε σ όλη την Ευρώπη.
    Στην Ιταλία είδαν και έπαθαν για να απαλλαγούν από το Μπερλουσκόνι. Είδαμε τι έγινε και στη Γαλλία που για μένα αποτελεί βαρόμετρο για τα ευρωπαϊκά πολιτικά ζητήματα.

    Και ρωτάω: ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ 93 ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ; Για θυμηθείτε λίγο...Κέρδισε όμως τις εκλογές τότε.

    Ασχολείται κανείς μ' αυτό το ζήτημα; Ψάχνει κανείς να δεί γιατί πολιτικοί τύπου Ψωμιάδη που παλιότερα θα ήταν τουλάχιστο γραφικοί, έχουν σήμερα τέτοια δημοτικότητα;

    Μήπως δηλαδή τελικά δεν είναι ούτε θέμα αν το ΠΑΣΟΚ είναι αρκετά ¨σωστό¨ ή αν έχει τον κατάλληλο αρχηγό αλλά αν οι σημερινές συνθήκες είναι που ευνοούν τον Καραμανλή;;

    Για να μη σας κουράζω περισσότερο θάθελα να πω σε μερικούς φίλους που αναφέρονται σε ¨δραματικά¨ λάθη του Παπανδρέου, ότι τα λάθη αυτά ήταν πταίσματα μπροστά στα λάθη του Καραμανλή που σε τελική ανάλυση είχαν και συνέπειες στη χώρα και σε καθένα μας ξεχωριστά μια και είχε την ευθύνη της κυβέρνησης.


    Μύθος νούμερο δύο:
    Υπήρξε στροφή του εκλογικού σώματος προς τα αριστερά. Για ψάξτε λίγο το ζήτημα γιατί εγώ είδα πράγματα που δεν τα έχω ξαναδεί μέχρι τώρα στη ζωή μου. Είδα ανθρώπους να είναι αναποφάσιστοι αν θα ψηφίσουν ΚΚΕ ή ΛΑΟΣ!!! είδα δεξιούς με πατέντα να ψηφίζουν Σύριζα, είδα αριστερούς να ψηφίζουν Πασοκ και παλιούς Σημιτικούς να ψηφίζουν Καραμανλή. Αυτά μέσα στο φιλικό μου περιβάλλον που δεν είναι και πολύ μεγάλο...φαντάζομαι τι θα έγινε σε ευρύτερο κύκλο ανθρώπων. Πιο ¨απολίτικο¨ σκεπτικό για ψήφο στην αριστερά δεν το έχω ξαναζήσει και με έχει καταπλήξει.Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΙΣΩΣ ΦΟΡΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.

    Με αυτό δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να γίνουν αλλαγές προς το καλύτερο ούτε να γίνουμε μοιρολάτρες. Ο Αγώνας πρέπει να συνεχιστεί και το Πασόκ πρέπει να βρεί τον τρόπο να πλησιάσει τον κόσμο να δώσει προοδευτικές λύσεις στα σύγχρονα προβλήματα, να πείσει ότι η επιστροφή προς τα πίσω δεν είναι η λύση και να διαμορφώσει σταδιακά ένα διαφορετικό πολιτικό σκηνικό.


    Μύθος Νούμερο τρία:
    (ΟΜΟΛΟΓΩ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ).

    Ο Βενιζέλος μπορεί να νικήσει τον Καραμανλή γιατί είναι πιο ρήτορας, πιο επιθετικός, πιο μάγκας, πιο έξυπνος, πιο πονηρός πιο ¨τσίφτης¨ τέλος πάντων. Εντάξει συμφωνώ μπορεί να νικήσει τον Καραμανλή αν παλέψουν είτε με τα χέρια είτε με τα λόγια.
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ¨ΡΟΥΜΠΩΣΕΙΣ¨ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ψ Η Φ Ο Φ Ο Ρ Ο Υ Σ.

    Αν δεχθούμε ότι το πασοκ έχασε ψήφους προς τα αριστερά, σκέφτεστε πόσους θα χάσει με αρχηγό τον Βενιζέλο;; Ο Βενιζέλος έχει κάποια επιρροή, αν και μειούμενη καθώς εξελίσσονται τα πράγματα, στους ψηφοφόρους του Πασόκ.Έχετε μιλήσει με ψηφοφόρους άλλων κομμάτων και ειδικά με προοδευτικούς ανθρώπους για να σας πουν τη γνώμη τους;;;
    Το προφίλ των ανθρώπων που συμπαθεί το στύλ Βενιζέλου έχει το πρωτότυπο να ψηφίσει. Και αυτό είναι ο Καραμανλής.
    Δεν χρειάζονται απομιμήσεις.
    Συγνώμη για την πολυλογία.
    παρακαλώ για τα σχόλιά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση