GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Δέχεται τον "συμβιβασμό" για τα Σκόπια...

... ...επειδή δεν θέλει να φαίνεται "ακραίος", για να μπορέσει να γίνει Αρχιεπίσκοπος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος! . Μέχρ...

...
...επειδή δεν θέλει να φαίνεται "ακραίος", για να μπορέσει να γίνει Αρχιεπίσκοπος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος!
.
Μέχρι τώρα ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος ήταν από τους πιο σκληρούς ιεράρχες στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων. Και δήλωνε αντίθετος σε οποιαδήποτε ονομασία που θα περιείχε τον όρο "Μακεδονία". 'Γι' αυτό έκανε εντύπωση η στροφή του και η αποδοχή μας "συμβιβαστικής" ονομασίας.
Πού οφείλεται αυτή η στροφή;
Οι πληρροφορίες του Press-gr αποκαλύπτουν ότι οφείλεται στην επιδίωξή του να γίνει Αρχιεπίσκοπος. Και για να γίνει δεν πρέπει να εμφανίζεται "ακραίος" ώστε να αποσπάσει και την κυβερνητική στήριξη. Αυτό είναι το σκεπτικό του.

56 σχόλια

  1. ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΠΤΟΑΛΑΒΑΝΙΚΟΣ.
    ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φασίστες παπάδες
    κρατάτε λαμπάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φασίστες παπάδες
    κρατάτε λαμπάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανθ'ημών Άνθιμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι λινάτσες είναι οι δεσποτάδες. Και Σύριζα θα δήλωνε ο άνθιμος για να γίνη χαλίφης στη θέση του χαλίφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά δεν ξέρω τι λέτε, φυσικά όμως και μπορεί να έχετε δίκιο. Όμως τον ΜΟΝΟ που σέβομαι από όλους τους δεσποτάδες είναι ο Άνθιμος, για ένα και μόνο λόγο. Πηγαινοέρχομαι Αθήνα Αλεξανδρούπολη. Πρέπει να σας πω ότι την Αλεξανδρούπολη τον καιρό που ήτανε εκεί την έχει αλλάξει. Την έχει αλλάξει ριζικά. Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας απολύτως που να μην τον σέβεται σε όποιο Θεό και να πιστεύει. Θεωρώ λοιπόν, ότι πρέπει να το καταθέσω αυτό γι αυτόν τον άνθρωπο. Για τα υπόλοιπα ! ! ! ! ! στη ζωή όλα παίζουν.
    Όμως ειδικά γι αυτόν, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ, προσωπικά αμφιβάλλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ:

    ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΙΚΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ , ΑΠΑΙΣΙΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑ ΕΧΙΔΝΑΣ.ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΧΙ ΜΑΡΞΙΣΜΟ . ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΥΛΙΣΜΟ . Ο ΜΑΡΞ(ΜΟΡΔΟΧΑΙΟΣ ΚΙΣΕΛΕ)ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ , ΕΝΑΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΚΟΥ ΜΕΣΣΙΑΝΙΣΜΟΥ.Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΪΚΗ ΚΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτός πότε θα πάθει καρκίνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανεχθείτε, έστω για μια στιγμή, μια προσωπική εμπειρία που με …αγανακτεί!

    Αμέσως μόλις προέκυψε το ζήτημα της ονομασίας, επιχείρησα με μια σειρά εκπομπών να αναδείξω το ζήτημα ορθολογικά στις σύγχρονες διαστάσεις του.
    Με πολύ προσοχή και με τη συμμετοχή Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, διπλωματών και διαμορφωτών της κοινής γνώμης, καθώς και ελάχιστων πολιτικών – οι υπόλοιποι δεν θέλανε να μπλέξουν - τόλμησα τότε να εκφράσω την άποψη ότι θα έπρεπε η ελληνική πλευρά να εξετάσει σοβαρά τις προτάσεις για εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης με την τότε (πρώτη) ηγεσία της ΠΓΔΜ, στο πλαίσιο ενός επιθετικού προσδιορισμού της λέξης «Μακεδονία». Οι ηγεσία στα Σκόπια ήταν έτοιμη να συζητήσει όχι μία αλλά πολλές εκδοχές.

    Ένα Σάββατο, λοιπόν, λίγο πριν το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, και ενώ αναφερόμουν στην υπόθεση από μικροφώνου, γίνεται της τρελής στο σταθμό.
    Το τηλεφωνικό κέντρο έσπασε από «αγανακτισμένους», που «το όνομα τους ήταν η ψυχή τους» και δεν θα επέτρεπαν στους γείτονες ποτέ μα ποτέ να χρησιμοποιήσουν τη λέξη Μακεδονία, ούτε παράγωγο της, ούτε ασφαλώς κάποιον επιθετικό προσδιορισμό στο ουσιαστικό.
    Βγαίνοντας έξω από των σταθμό βρίσκομαι αντιμέτωπος με μια μικρή διαδήλωση εναντίων μου. Πάνω από 30 άνθρωποι με 2 ρασοφόρους ανάμεσα τους ήθελαν οπωσδήποτε να με λιντσάρουν!
    Από εκεί και έπειτα η μικρή μου περιπέτεια δεν έχει σημασία. Αντίθετα, μεγάλη σπουδαιότητα έχει το ποιοι και πως διαμόρφωσαν αυτή την κοινή γνώμη και ασφαλώς η πολιτική που ακολουθήθηκε για το «διαολισθέν» ζήτημα μέχρι σήμερα.

    Όλοι αυτοί οι πατριδοκάπηλοι, που εμπορεύτηκαν την ιδέα «Μακεδονία» λαϊκίζοντας κραυγαλέα, ζημιώνοντας πολλαπλά τα συμφέροντα των Ελλήνων και του έθνους για το οποίο δήθεν θυσιάζονται, τώρα αποκαλύπτονται.
    Δέχονται σήμερα – ως συνετοί άνθρωποι! – θέσεις που ποτέ δεν θα τολμούσαμε εμείς οι «αντίχριστοι», «προδότες» και «ξενόδουλοι» να διανοηθούμε! Πόσο μάλλον να προτείνουμε.
    Για άλλη μια φορά η πατριδοκαπηλία και ο εθνικισμός σε συνδυασμό με τον πολιτικό καιροσκοπισμό ολόκληρου, σχεδόν, του πολιτικού συστήματος ζημίωσε τους πολίτες και πολλαπλά τη χώρα τα τελευταία 16 χρόνια.

    Μη μας πείτε συγνώμη, δεν το θέλουμε…
    Αν σας έχει μείνει ελάχιστο φιλότιμο – από αυτό που επικαλείστε τακτικά – στοχαστείτε τι διαπράξατε και μαζευτείτε!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΓΙΕ , ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 12.13

    Εγώ ο «καραγκιόζης» και «εθνοπροδότης» σε σεβάστηκα 15 ολόκληρα χρόνια, παρότι δεν συμφωνώ με την πολιτική και τον εθνικιστικό ιδεαλισμό επί του θέματος.
    Εσύ , Μακεδών, αν αύριο ακολουθήσεις τον Άνθιμο και τον κάθε πατριδοκάπηλο στην διαφαινόμενη διολίσθηση για την ονομασία και καταλήξεις να αναφέρεσαι στην «Δημοκρατία της Μακεδονίας – Σκόπια» θα μου επιτρέψεις εκτός από καραγκιόζη και πατριδοκάπηλο να σε θεωρώ και πολιτικά-ερμαφρόδιτο, έως ξεβρακώματος που λέμε;
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. OΛΗ Η ΜΟΥΡΓΑ ΚΑΙ Η ΣΑΠΙΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξανδρούπολη. Πρέπει να σας πω ότι την Αλεξανδρούπολη τον καιρό που ήτανε εκεί την έχει αλλάξει. Την έχει αλλάξει ριζικά. Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας απολύτως που να μην τον σέβεται σε όποιο Θεό και να πιστεύει. Θεωρώ λοιπόν, ότι πρέπει να το καταθέσω αυτό γι αυτόν τον άνθρωπο. Για τα υπόλοιπα ! ! ! ! ! στη ζωή όλα παίζουν.
    Όμως ειδικά γι αυτόν, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ, προσωπικά αμφιβάλλω.


    --------------


    Πλλλάκα με κάνεις;
    Έφτιαξε δρόμους και γεφύρια και την άλαξε μπρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα Φασιστοειδή τύπου Χριστόδουλου φαίνεται να είναι σε αφθονία στην Συμπρωτεύουσα...Αγαπάω ιδιαίτερα την Βόρεια Ελλάδα αλλά η αλήθεια είναι ότι το κακό με τις μη Δημοκρατικές δυνάμεις στη Θεσσαλονίκη έχει παραγίνει.

    Δυστυχώς τα υψηλά ποσοστά Ψωμιάδη η δημοτικότητα Άνθιμου και η γενική υποστήριξη της Δεξιάς αλλά και άλλων πιο συντηρητικών δυνάμεων αυτό δείχνει.

    Ο Χριστόδουλος αυτή τη στιγμή περνάει μια κρίση υγείας όπως και πολλοί άλλοι συνάνθρωποι μας. Σε αυτό το επίπεδο λογικό είναι να τον συμπονούμε όπως και ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση.

    Τώρα όσον αφορά την θρησκευτική - πολιτική (μην ξεχνιόμαστε του χρωστάει τα πάντα ο Κωστάκης ανιψιός) του εξουσία ΗΤΑΝ ΚΑΙ είναι απαράδεκτος! Ο Άνθρωπος που "διάβαζε" στη Δικτατορία ανέλαβε αρχιεπίσκοπος δηλαδή κοινωνικός-θρησκευτικός ποιμήν! Τότε που σκοτώνονταν ο κόσμος από τους Ανθέλληνες-Φασίστες καλά ήταν???

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΝ ΓΕΝΙΑ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ

    ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΝΔΟΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.θΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ "ΠΡΟΔΩΔΕΙ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ 12:59

    ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξέρετε τι θα ήταν δίκαιο;

    Τώρα, που ο Άνθιμος δέχεται συμβιβασμό (για δικό του όφελος) να πάνε πολιτικοι και δημοσιογράφοι όλων των αποχρώσεων και να φωνάξουν στο αυτί του ποίμνιου της Θεσσαλονίκης:
    ΟΧΙ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ! ΚΑΤΩ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ!

    Όμως μάλλον αυτό δεν πρόκειται να γίνει, όχι γιατί δεν υπάρχουν αρκετοί που θέλουν εκδίκηση, αλλά γιατί πολιτικοί και δημοσιογράφοι είναι καλύτερο συνάφι από το παπαδαριό.

    Συμπέρασμα: Το αμόρφωτο και οπισθοβαρές/οπισθοδρομικό παπαδαριό κάνει να φαίνονται άγιοι ακόμη και οι λαμογιοπολιτικοί μας και οι ρουφιανοδημοσιογράφοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΓΙΕ, παρατα τις αοριστιες, μη νευριασω.
    Μιλα ξεκαθαρα για το θεμα. Εκτος εαν ντρεπεσαι για τις θεσεις που εχεις επ' αυτου.

    Εντοπισα αοριστια στο οτι δεν μας λες, και διαφοροι αλλοι οπως εσυ, τι εννοεις με "πατριδοκαπηλους".
    Εαν υποψιαζεσαι ή εχεις στοιχεια οτι εδω κυκλοφορουν προπαγανδιστες και υποκριτες που εκμεταλευονται εθνικες θεσεις για να εχουν πολιτικα οφελη, τοτε πες το ξεκαθαρα.

    Μαθε να βροντοφωναζεις, αλλιως
    σιωπα! Αν παλι νειωθεις κλονισμενος για τυχον παρελθουσες θεσεις σου, τοτε, ή το παραδεχεσαι δημοσιως ( σιγα μην νοιαστουμε μαζικως γι' αυτες ), ή παρατησε τά μισολογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προτεινω να βαλετε λεφτα στον λογαριασμο μου, για να δειτε μετα τι ωραια εργα μπορω να κανω στην Αλεξανδρουπολη. Μετα, αν ειστε καλα παιδια, θα αλλαξω και την Καβαλλα.

    Αυτοι που κανουν πολιτικη εκ μερους μιας ανθελληνικης εβραιοαραβικης ecclezia AE, να κοιταχτουν απο κανεναν γιατρο. Ωστε να μπορεσουν στο εξης να ζουν μια νεα ζωη, ως Σκουπιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 1.13

    Προφανώς έχεις νευριάσει ήδη πολύ, όχι με μένα, αλλά με άλλους πρώην συνοδοιπόρους σου που δεν δέχονταν ότι για την ονομασία των σκοπιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο όρος Μακεδονία, ούτε παράγωγο αυτής, ούτε επιθετικός προσδιορισμός, ούτε ασφαλώς σύνθετο όνομα …ούτε, ούτε , ούτε καν το «Μ»!

    Το τι λέω, έλεγα και περισσότερο τι έκανα είναι σαφέστατο, αρκεί να ξαναδιαβάσεις το παραπάνω (δικό μου) σχόλιο.

    Όσο για τους πατριδοκάπηλους είναι πολλοί….
    Πατριδοκάπηλος είναι αυτός που χρησιμοποιεί την ιδέα της πατρίδας με την έννοια του έθνους για να συνεγείρει συνειδήσεις προς όφελος του: πολιτικό, οικονομικό, ιδεολογικό κλπ.
    Δεν ξέρεις κανένα από αυτούς;
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι τραγοι του Γιαχοβα να παν πουθενα αλλου να μιλανε και να κλεβουν. Η Ελλαδα δεν ειναι το Βασιλειο του Γιαχοβα, βρισκονται σε ξενο εδαφος.

    Και οταν αρωσταινουν, να αποφευγουν τους Ελληνες γιατρους και γενικα τα Νοσοκομεια. Διοτι εκει μεσα κυκλοφορουν Μη - Χριστιανοι που, ω της συμφορας!, εχουν δωσει ορκο στον ΜΗ-Χριστιανοεβραιο Ιπποκρατη.

    Ειναι προτιμοτερο να καταφευγουν στα Θαυματα, που ειναι και φτηνοτερα. Πεντ' εξι προσευχουλες ειναι νομιζω, ολο κι ολο, και λιγη εμπιστοσυνη στον Γιαχοβα. Ή μηπως δεν του εχουν καμια εμπιστοσυνη?

    Αληθεια, απο ποτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προφανώς έχεις νευριάσει ήδη πολύ, όχι με μένα, αλλά με άλλους πρώην συνοδοιπόρους σου που δεν δέχονταν ότι για την ονομασία των σκοπιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο όρος Μακεδονία, ούτε παράγωγο αυτής, ούτε επιθετικός προσδιορισμός, ούτε ασφαλώς σύνθετο όνομα …ούτε, ούτε , ούτε καν το «Μ»!
    ---------------

    Και καλα κανουν! Εσυ τι θεση εχεις?

    Εκθεσου, αν μπορεις!

    Δεν ειχα συνοδοιπορους, αλλα την δικη μου κριση. Με καμια κυβερνηση δεν θα επιτραπει σε ξενους να χρησιμοποιουν ελληνικο ονομα.
    Εαν μπορεις, δοκιμασε να στησεις εταιρεια με το ονομα coca cola, για να σου δειξουν ποσα απιδια παιρνει ο σακκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΡΟΣ 1:32

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΓΙΑΧΟΒΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ.ΝΤΥΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΧΛΑΜΥΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΣΠΟΝΔΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ. Ε ΡΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 1.38

    Μα φίλε μου έχω ήδη εκτεθεί…αν και η συζήτηση αυτή, δυστυχώς, μάλλον δεν έχει καμία αξία πλέον!

    Θα δεχόμουν ως λογικό συμβιβασμό οποιονδήποτε επιθετικό προσδιορισμό στη λέξη Μακεδονία, που θα προσδιόριζε γεωγραφικά – για λόγους που έχουν να κάνουν με την οντότητα του κράτους, δεν γίνεται ο προσδιορισμός να νοηματοδομείται εθνολογικά, όπως θα προτιμούσα – την κρατική οντότητα της ΠΓΔΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΡΟΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ,

    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΗΤΑΡΑΣ , ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΙΚΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΘΕΪΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ. ΟΧΙ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΜΑΡΞΙΣΜΟΥ. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αφου δεν αισθανεσαι και τοσο στα νερα σου σε τετοια θεματα,


    ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΕΚΕΙΣ?

    Πες μας τωρα, σε ποιο ακριβως μαθημα στη Δημοσιογραφια, εμαθες περι Λογικης?

    ?Δεν υπαρχει μαθημα στην Δημοσιογραφια...


    'Πως να κραταω το στομα μου κλειστο, οταν δεν κατεχω' ?

    Εαν οχι, τοτε αναμενουμε με αγωνια να τοποθετηθεις και στο θεμα, Η κοινωνια των Βορειων Τατζικων κατα τον 14ο αιωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τατζίκος είσαι και φαίνεσαι ρε βλάκα.Αντε να χαθείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. joe, φαινεται απο μακρυα, αλλα και απο το εβραϊκο σου ψευδωνυμο, οτι εισαι κρετινος = χριστιανος.

    Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε ότι ενώ δεν καταφερόμαστε ούτε στον Βούδα, ούτε στον Μπαγκβαν ή εναντίον κάποιου άλλου θρησκευτικού συστήματος, εσύ αυθαίρετα εστίασες στην Πατροπαράδοτη Λατρεία τών Ελλήνων.

    Στην Ελλάδα εμείς οι Έλληνες κάνουμε ό,τι γουστάρουμε, και πιστεύουμε αυτό που πάντοτε θέλαμε.

    Εσύ από το ισραήλ, τι σκατά θέλεις εδώ μέσα? Να σε πατήσουμε, μήπως?

    Αντε γαμήσου, μαλακισμένο. Κουμάντο και σχόλια, μόνο στη χώρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σ.Σ.Δ. ΤΑΤΖΙΚΙΣΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 2.27

    Λοιπόν να τελειώνουμε με τη σαχλαμάρα γιατί με έχεις πρήξει και ζημιώνεις κάθε «συζήτηση» στην οποία εμπλέκομαι!

    Δεν έχω σπουδάσει δημογραφία δύο διδακτορικά έχω, ένα στα 37 μου και ένα στα 46 μου. Το πρώτο αναφέρεται σε έρευνα στις διεθνείς σχέσεις και τη θεωρία των παιγνίων ( για αυτή τη λογική μιλώ).
    Το άλλο είναι πάνω στην σημειολογία της πολιτικής κοινωνιολογίας
    Έτσι… αργά, γιατί δουλεύω 32 χρόνια και στο μεταξύ απέκτησα και τρία πανεπιστημιακά πτυχία και δύο μεταπτυχιακά.

    Αφού ξέρεις τι γνωρίζω πάψε να με προκαλείς διαρκώς.
    Δεν είμαι σοφός, μπορεί και να είμαι κρετίνος, αλλά αν έχεις αντίρρηση σε αυτό που γράφω διατύπωσε την με δικάσου λόγια και άσε τις κατινιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. προς 2:37

    Η Ελλάδα είναι και θα παραμείνει Χώρα Χριστιανική και Ορθόδοξη.Όλοι εσείς οι νεοπαγανιστές-δωδεκαθεϊστές(αλήθεια που ανήκεις? στο ΕΑΡ? στο ΥΣΕΕ? αλλού?)να πάτε στους Μαορί και στους Ζουλού που είναι ακόμη παγανιστές και ειδωλολάτρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μηπως να πουμε την FYROM ΠΑΟΚ να τελειωνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. προς 1:05 μμ

    καμιά 85αρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. i ellada den itan xristianiko ethnos egine omos xristianiko me fotia kai atsali enantia stous ellines pou xaraktiristikan en kero "ethnikoi", "idololatres", "paganistes" kai loipa tetoia epitheta. As mou parathesei kapios ta megalourgimata tou ellinikou ethnous apo tote pou egine xristianiko. Opoios pei bizantio as exei ypopsi oti oi byzantinoi theorousan oti itan romaioi kai oxi ellines kai eligan thn autokratoria tou anatoliki romaiki autokratoria . O oros byzantini autokratoria ilthe meta thn ptosi tis to 1453.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ''ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ'' .

    ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

    ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΑ ΛΑΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 200 Π.Χ .

    ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΙΓΜΑ ΒΟΥΛΓΑΡΩΝ,ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΩΝ.

    ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. προς 2:37 μμ

    Εισαι δωδεκαιστής του κόλου.
    Καλά ρε ζώα, ακόμα να καταλάβετε οτι στον Ολυμπο δεν κατοικεί τίποτα?
    Πόσο βλάκας μπορείς να είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ . ΕΞΟΥ ΚΑΙ Ο ΟΡΟΣ ΡΩΜΙΟΣ. ΡΩΜΙΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ.

    ΟΙ ΕΘΝΙΚΟ-ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ''ΤΗ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ'' ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ. ΜΕ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΡΩΜΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΩΜΑΙΟΣ. ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕ Ο ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ.


    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ,Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ,Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΗΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 200 ΧΡΟΝΩΝ.
    ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ .

    ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.

    ΕΙΔΙΚΑ ,ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΩΝ. ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΚΑΤΑΓΩΓΗ.
    ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ,ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ,ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ.

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΛΕΨΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΠΗΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΩ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΜΙΓΜΑ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ. ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΙΣΧΡΑ.ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΣΩΒΙΝΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΟΤΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ )!

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟ ΨΕΜΑ .ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΠΡΟΓΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΑΣ.

    ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΤΟΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΜΣΙΚΑ. Ο ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΟ. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ.

    ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΡΑΤΗ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ
    .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανθούλα, ό,τι και να κάνεις, δεν θα γίνεις βασίλισσα. Μωρέ ουστ από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι.

    Όσα συνέβησαν στην εκλογή του Βόλτερ Βελτρόνι στην ηγεσία των Δημοκρατών της Αριστεράς στην Ιταλία , γεγονότα για τα οποία ελάχιστα σχολάσθηκαν στον ημερήσιο και εβδομαδιάτικο τύπο (τυχαίο?) , δεν πρέπει να μεταφέρονται ενταύθα εύκολα και αστόχαστα επειδή επικρατεί η εντύπωση ότι με τους προς δυσμάς γείτονές μας είμαστε «ούνα ράτσα ούνα φάτσα». Μένει να αποδειχθεί ότι και εδώ, οι εκλογικές διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ θα εξελιχθούν ανάλογα με αυτές στην Ιταλία. Εκεί, τρία εκατομμύρια τετρακόσιες περίπου χιλιάδες λαού προσήλθαν και ψήφισαν σε μια ανοικτή διαδικασία συμμετοχικής δημοκρατίας και ανέδειξαν το νέο αρχηγό, ο οποίος έθεσε εξ αρχής ως προτεραιότητα να σταματήσουν οι διαμάχες που δηλητηρίαζαν και διέλυαν το κόμμα. Διακήρυξε με πειθώ ότι οι ιταλοί δημοκράτες έπρεπε να μάθουν να δίνουν περισσότερη σημασία σε αυτά που τους ενώνουν (που είναι και τα περισσότερα) και λιγότερη σε αυτά που τους διαιρούν, τους αποπροσανατολίζουν και τους διασπούν. Μπορεί να μην είναι ακόμη γνωστό πως ο νέος ηγέτης θα διαχειριστεί τη σχέση του με τον κ. Πρόντι αλλά το νέο είναι ότι οι ιταλοί δημοκράτες αποφάσισαν να δεχτούν ότι δεν είναι αρκούντως σοσιαλιστικό να υπόσχεσαι όσα πιο πολλά μπορείς (όπως κάνει ο κ. Καραμανλής χωρίς να είναι δα και σοσιαλιστής) χωρίς να λογαριάζεις και να εξασφαλίζεις ότι μπορείς να τα υλοποιήσεις.
    Αυτό πρέπει να το καταλάβουν και όσοι στο ΠΑΣΟΚ θεωρούν τους εαυτούς τους πολύ αριστερούς για να δεχτούν μια μεταρρύθμιση ανάλογη με αυτή που ακολουθούν οι ιταλοί αριστεροί στο κόμμα, οι οποίοι προτίμησαν να μην ζουν με ψευδαισθήσεις.
    Ο Ελληνικός λαός έχει και την κρίση και την γνώση και μας παρακολουθεί και μας καταγράφει και ανάλογα αμείβει….

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι.

    Διάβασα και άκουσα κατά κόρο τη φράση
    «Οργώνουν την Ελλάδα, λέει, οι τρεις υποψήφιοι για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ.»
    Μια και κατάγομαι από αγροτική οικογένεια και θυμάμαι καλά το «οργώνω» σκέφτηκα :
    Νά 'χε νά 'σπερναν και πράμα καλό να ξεφυτρώσει υπέρ του λαού καημός δεν ήτανε...

    Αντιθέτως, το μόνο που σπέρνουν κυρίως είναι το αίσθημα της αδικίας και το πνεύμα της διχόνοιας.
    Από τέτοια σπορά, δηλαδή, τι περιμένουν
    να θερίσουν;
    Μόνο την αδιαφορία και την απογοήτευση του υγειώς σκεπτόμενου πασοκτζή...
    Άσε που άκουσα χθες το καταπληκτικό στην εκπομπή του Λαζόπουλου : Απευθυνόμενος και στους δυο κυρίους διαγκωνιζομένους είπε ότι άμα κάνατε και οι δυο τέτοια αντιπολίτευση που κάνετε ο ένας για τον άλλο ,και οι δυο εναντίον του Καραμανλή δεν θα τον είχαμε τώρα πρωθυπουργό!!!

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τετοια υπεροχη μερα σημερα ( αν και μαθαινω με λιγη εκπληξη οτι τη λεξη 'σημερα', καθιερωθηκε να την ονομαζουμε today! Ετσι μας πληροφορησε ο καλος μας Σ. Διομηδης )

    ... τετοια μερα λοιπον, και με βλεπω αναγκασμενο να βαλω ορισμενα πραγματα στη θεση τους, αντι να τρεχω με κανενα ποδηλατο, εξω!

    Κακως ξιφουλκησες με τοσα πτυχια, ΑΓΙΕ. Δεν χρειαζοταν. Συγχαρητηρια, παντως. Δεν ειναι καθολου ασχημη η συλλογη, σε οποια ηλικια κι αν επιτυγχανεται.

    Ομως η σημειολογια δεν κατορθωσε να σε αποτρεψει να τρικλιζεις, ουτε στο θεμα, γνωστικη [ Γνωστικη ] - Cognitive - cognitive, αλλα ουτε και στο απειρως σημαντικοτερο σημειολογικα θεμα με το σλαβοαλβανικο κρατιδιο Βαρνταρσκα -
    Βαρδαρια. Μαλιστα, αποτολμησες να γραψεις και αρθρο, τολμητια!
    Γιατι? Για να συμβαλεις πουθενα, ή για να μπερδεψεις τον κοσμο? Πώς κι ετσι, αληθεια?
    Οπως το φανταστηκα, σημερα το ομολογεις απ' εξω απ' εξω, οτι σου κανω ζημια στα αρθρα. ΑΡΑ, κατι υποσχεσαι στον εαυτο σου γραφοντας στο δικτυο. Και περιμενεις να σ' αφησουμε εσενα να αλωνιζεις σε τοσο ευαισθητα θεματα, για να μη σου χαλασουμε την πιατσα και την προσδωκομενη επαγγελματικη καταξιωση?
    Αυτο περιμενεις? Αντε και γραψε για οτιδηποτε αλλο. Κανεις δεν σε υποχρεωνει να μπλεκεσαι με εθνικα θεματα. Αυτα, μαθε το μια και καλη, δεν ειναι αμπελι σου!

    Αλλου τα αυστηρα "υφη"!


    - Τι σημαινει, εξ αλλου 'γνωστικος' ? Ποια απ' ολες τις εννοιες εχει αυτο το ... πραμα?
    Αυτο το αδεσποτο? Ακομα και ενα σκυλι-χαμινι, του βαζουν ενα περιλαιμιο για να του δωσουν ταυτοτητα. Αυτο το 'γνωστικος' τι πραμα ειναι?

    - Ποσες φορες εχεις δει να δινουν το ΙΔΙΟ ακριβως περιλαιμιο που εχει ο ταδε οργανισμος, σε εναν αλλον παντελως ΞΕΝΟΝ με τον πρωτο?
    Γιατι να τρωμε στη μαπα, εκτος απο την κουτοπονηρια οποιουδηποτε ψευτοπολιτικου πρακτορα ιδίων συμφεροντων, επιπλεον και τη δικη σου θολουρα και αδιευκρινιστη διαδικτυακη πολιτικη εδω?

    - - - - - -

    Οι Ελληνες ζουν στη Χωρα τους, ενω οι Μαορι στη δικη τους. Γι' αυτο, σλαβοκοπανε, την μεν χωρα των πρωτων, την λεμε Ελλαδα, την δε δευτερη, Χωρα των Μαορι. Η λατρεια των Ελληνων, ειναι καθαρα υποθεση δικη τους. Επομενως, οσοι εισεβαλαν στη Χωρα αυτη, εχουν μηδενικα δικαιωματα στο τι θα κανουν και τι θα λατρευουν. Αυτο ισχυει, τοσο για τους σλαβους οσο και για τους γιαχοβαδες χριστιανους, ειτε αυτοι ειναι ισραηλινοι ειτε σλαβοι, αλβανοι, γερμανοι και ιταλοι.

    Στις θερμες χωρες οι ανθρωποι κυκλοφορουσαν παντοτε με ενδυμασιες οπως χιτωνες ή παρομοια.
    Στην Αφρικη, Αραβια, Ισραηλ και λοιπες, εξακολουθουν να το πραττουν, χωρις να νοιαζονται αν ενας βλαμμενος πιστεψει οτι θα μπορουσε να τους κατηγορησει γι' αυτο.
    Σε ακομα ζεστοτερα μερη, οι ανθρωποι κυκλοφορουν ημιγυμνοι, ή και εντελως γυμνοι.
    Παντως, οι προγονοι των Γιαχοβαδων κυκλοφορουσαν με προβειες εριφιων. Κανεις μεχρι τωρα δεν τους κατηγορησε στα σοβαρα γι' αυτο!
    Οι ιδιοι ομως αυτοι με τις προβειες, ανετα κατηγορουν τους Ελληνες για την εκπληκτικης ομορφιας ενδυμασια τους απο υφαντα και πλεκτα, σε αλλοτινες εποχες.

    Ξερεις, βλακα, ποση ειναι η αξια ενος αμφορεα οπου συνηθως απεικονιζονται τετοιες χλαμυδες Ελληνων?

    [ Ρε σεις, ζαγαρια, δεν ειστε μονοι σας εδω. Υπαρχει κοσμος που σας βλεπει, ελαφρομυαλοι ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Οι τουρκοι, αλλα και ανθρωποι αλλων φυλων εχουν διαφορετικα χαρακτηριστικα απο αυτα των Ελληνων.

    Μισελληνα, αν δεν σου αρεσει να πινεις κρασι στην Ελλαδα, πανε και πιες μπυρα σε χωρα της αρεσκειας σου. Η παραμονη σου εδω σου εχει φορτωσει προβληματα ψυχολογικα.

    Απορουμε τι καθεσαι ακομα και ζεις μια δυστυχισμενη ζωη αναμεσα σε Ελληνες, τους οποιους φανερα μισεις ή αντιπαθεις. Αν εισαι ανημπορος να φυγεις, το καταλαβαινω καπως. Τα βλακωδη σου σχολια ομως τι κερδος θα σου αποφερουν, μικροψυχε και μικρομυαλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΤΟΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΜΣΙΚΑ. Ο ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΟ. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ.

    ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΡΑΤΗ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ
    .....

    4:18 μμ

    ----------------

    Δλδ αν θελει κανεις να μαθει ιρλανδικα, μπορει ανετα να παει και στο Μαροκο?

    Τοση σοφια και γνωσεις, ασφαλως και θα τα αντλεις απο καπου. Μηπως κανενας Μορδοχαϊ ειναι η πηγη σου?

    Μην ντρεπεσαι μικρε, πες μας και μας. Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο με συμφερει μια τετοια σοβαρη θεωρια!
    Αντι ας πουμε να ψαχνω ιρλανδεζες να μαθω τη γλωσσα, και να πληρωσω του κοσμου τα λεφτα, θα μπορω να πεταγομαι διπλα στην Αλβανια, και θα βρισκω ο,τι θελησει η ψυχη μου.
    Μεχρι και Μαορι, αμα λαχει. ( ενω για αλβανους θα πεταω στον Καναδα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. to dikeoma to autoprosdiorismou einai basiko antropiono dikaioma simfona me ton OHE. apo ekei kai pera an kapios autoxaraktirizete ellinas ,alvanos, boulgaros maori i otidipote allo auto den simenei oti exei rizes me tin filetiki omada sthn opoia pisteuei oti anikei. an thelete paradigmata parte ton xitler an kai o papous tou itan ebraios kai o idios itan genimenos sthn austria , o idios dilone oti itan germanos. An thelete kai os allo paradigma o "ellinas" megas aleksandros autoprosdiorizotan os basilias ton MAKEDONON kai oxi basilias ton elinon. Emeis ton baftisame ellina, ta elinika fila(dorieis , iones) den eixan sxesi me ta makedonika fila. Apo tin alli oi tourkoi dilonoun tourkoi alla emeis oi ellinarades tous leme mogolous. Telos o 6:01 μμ en kataklidi enoei oti peta apo xilieties kataktiseon kai filetikon prosmikseon oloi osoi zoun simera ston elladiko xoro exoun kapion progono o opoios itan apo kapio allo filetiko upobathro. Kai an pisteuete oti oi xilieties pou perasan den eixan elines na prosmigniontai me alla fila kai to antistrofo tote site se outopia. Skeftite mono to simera otan meta apo sxedon 20 xronia metanasteusis alvanon sthn ellada ta ellino-alvanika zeugaria einai pleon kati sinithismeno se ola ta ilikiaka fasmata. an outo egine se 20 xronia skeftite ti prosmiksis yparxoun se orizonta 2000 xronon mazi me tin eleutheri diakinisi plithismon pou ypirkse mexri ton 18 aiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εισαι δωδεκαιστής του κόλου.
    Καλά ρε ζώα, ακόμα να καταλάβετε οτι στον Ολυμπο δεν κατοικεί τίποτα?
    Πόσο βλάκας μπορείς να είσαι?

    4:12 μμ
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ρε συ καθυστερημενε, ο Ολυμπος ειναι γεματος με χιονοδρομους στρατιωτες, αλλα και αλλους διαφορους.

    Τι ακριβως προβλημα εχεις με τον Ολυμπο? Δεν σε πηδηξαν οι χιονοδρομοι και ταραχτηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βασιλευς ανακηρυχτηκε αφ' ενος λογω του πατερα του Φιλιππου, αφ' ετερου λογω της στρατιωτικης του αξιας σε μαχες κατα των Ιλλυριων προτυτερα ως ανακτας στο πλευρο του πατρος του.

    Στον συνολικο στρατο αργοτερα υπηρξε ο Αρχιστρατηγος ολων των Ελληνων.

    Εσυ, που αποκλειεται να εχεις καμια σχεση με Ελλαδα, βλεπεις καμια αντιφαση?

    Τετοιου ειδους αρχιστρατηγια ειχαν και οι αλλοι Ελληνες στρατηγοι στον κοινο αγωνα κατα των Περσων.

    Αυτοι οι σλαβοι αλλες φορες μπερδευονται απο ελειψη λογικης, και αλλες φορες επιτηδες κανουν τους κουτους ( ενω ειναι βλακες ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λοιπόν ανακεφαλαίωση.

    Στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ εκφράστηκαν οι εξής απόψεις, που συνοπτικά παρουσιάζει και σχολιάζει Ο ΑΓΙΟΣ:

    - το ζήτημα δεν αφορά την Ελλάδα, αλλά το όμορο κράτος που απολαμβάνει την κυριαρχία του. Σεβαστή άποψη.

    - Δε παν’ να λέγονται όπως θέλουνε, εγώ δεν θα τους αποκαλέσω ποτέ Μακεδόνες.
    Σεβαστή άποψη, που παραπέμπει σε διμερή συμφωνία.

    - η υπόθεση πρέπει να καταλήξει σε συμβιβασμό με επιθετικό προσδιορισμό στο «Μακεδονία». Σεβαστό.

    - εκεί που φτάσαμε και για να ξεμπλέξουμε, ας πάμε και σε μια σύνθετη ονομασία να τελειώνουμε.
    Σεβαστό επίσης, υπό συνθήκες.

    - ας το τρενάρουμε όσο πάει, μήπως και οι επερχόμενες εξελίξεις στα Βαλκάνια, επιτρέψουν να διαπραγματευτούμε από καλύτερη θέση. Σεβαστό

    - ας παρατείνουμε την εκκρεμότητα μήπως και διαλυθούν τα Σκόπια. «Κακό» και ουτοπικό, αλλά εν τέλει κατανοητό.

    - η Μακεδονία είναι Ελληνική και όποιος κερατάς, Έλληνας πολιτικός, αποδεχθεί συμφωνία για την ονομασία των Σκοπίων με το όνομα Μακεδονία τον… ξέγραψα. Εθνικιστικό, αλλά σεβαστό ως άποψη.

    - ‘‘Βασιλευς ανακηρυχτηκε αφ' ενος λογω του πατερα του Φιλιππου, αφ' ετερου λογω της στρατιωτικης του αξιας σε μαχες κατα των Ιλλυριων προτυτερα ως ανακτας στο πλευρο του πατρος του…’’ και άλλες ιστορίες για τον Μ. Αλεξανδρο, τους βαρβάρους, και όλες τις ινδοευρωπαϊκές φυλές, αλλά κουβέντα για την κυβερνητική θέση ως προς το όνομα.
    Απολύτως φαιδρό. Τζάμπα μάγκες και κοτούλες στον ακραίο, κατά Καραμανλή, ακάλυπτο της ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΡΟΣ 4:01
    ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ? ΜΗΠΩΣ ΣΛΑΒΟΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗΣ Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. pros 7:11 μμ

    diladi thes na mas peis oti o filipos kai o alexandros den ekstrateusan kata tis elladas gia na edreosoun ti igemonia tous? Basika opios thelei na mathei istoria den prepei na arkite sthn sxoliki propaganda alla na exei tin kritiki skepsi kai na apetei apo to eauto tou na mathei kai tin alli pleura ton gegonoton i to ligotero na diabasei kai alles piges etsi oste na mporei na diamorfosei mia apopsi. Kai min ksexname oti tin panta tin koina apodekti ekdoxi tis istorias tin grafoun oi nikites!
    Ara min perimeneis kanena istoriko biblio na exei oli tin alitheia, prepei na diatheteis to sthenos na diabaseis kai tin ali apopsi kai meta na diamorfoseis apopsi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 8.59 ή θα βαλεις λιγο μυαλο ή θα κοιτας τη δουλεια σου, χαζοχαρουμενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 1.59

    Ή θα ψάξει o Καραμανλής να βρει κάποιους ικανούς, γνώστες και σοβαρούς για να κάνουν τη δουλίτσα που προσπαθείς τόσο άτσαλα, αστοιχείωτα και ξεδιάντροπα να κάνεις εσύ εδώ, ή θα χάνει κάθε μέρα πελάτες, όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ και 10 περίπου μήνες.
    Έχασε μέσα σε 3,5 χρόνια 360.00 ψήφους. Αυτό αποτελεί μεταπολιτευτικό ρεκόρ, αν λάβει κανείς υπόψη την συνεχιζόμενη πτώση σε απόλυτους αριθμούς του ΠΑΣΟΚ.
    Όσο συνεχίζει ο ηγέτης σου να δίνει γη και ύδωρ στους νταβάδες και να ενθαρρύνει αυτή τη γελοία μορφή της πολιτικής αντιπαράθεσης που άδηλα επιχειρείς, υπόσχομαι ότι θα κόβω 1-2 ώρες από την δουλειά μου και θα την αφιερώνω ανιδιοτελώς στον ανένδοτο εναντίον του καθεστώτος που υπηρετεί ο Καραμανλής, αφού προηγουμένως το παράλαβε καλά οργανωμένο από τον Σημίτη.
    Αλλάξτε στάση, για να παύσω να ασχολούμαι μαζί σας τόσο πολύ και να μου μένει και λίγος χρόνος για ύπνο. Εξ αιτίας σας πηγαίνω στη δουλειά μου με μαύρους κύκλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. http://www.laconia.org/files/grkversion/Kimediog.htm


    ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. http://www.yseeve.gr/sxol/athim.htm

    Πείτε τα χρυσόστομοι! Άντε με το μαλάκα πια. Αν η πατριδοφροσύνη του είναι η ίδια με του Γρηγορίου του πέμπτου, τότε όλοι θα φορούσαμε σίγουρα φέσι κι αυτός θα ήταν μουζείνης. Ουστ ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *