GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Παπανδρέου, τέλος...

, Οδηγεί σε περιπέτεια το ΠΑΣΟΚ, μόνο και μόνο για να παραμείνει "γαντζωμένος" στην καρέκλα! , Σε μακρά και επώδυνη περιπέτεια κ...

,
Οδηγεί σε περιπέτεια το ΠΑΣΟΚ, μόνο και μόνο για να παραμείνει "γαντζωμένος" στην καρέκλα!
,
Σε μακρά και επώδυνη περιπέτεια κινδυνεύει να οδηγήσει το ΠΑΣΟΚ η άρνηση του Γ. Παπανδρέου να παραιτηθεί -όπως είχαμε γράψει από νωρίς χτες- παρά την συντριπτική ήττα. Και να προσπαθήσει να ξαναεκλεγεί από την "βάση" του ΠΑΣΟΚ - το πώς είχε εκλεγεί την άλλη φορά, είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα!
Οι φόβοι ότι οδηγείται σε "μακελειό" το ΠΑΣΟΚ είναι μεγάλοι σε πολλά στελέχη του.
Αν πραγματικά εννοούσε ότι αναλαμβάνει τις ευθύνες του ο κ. Παπανδρέου, μια επιλογή είχε. Να παραιτηθεί από την ηγεσία και να αποχωρήσει.
Τώρα κινδυνεύει -αφού ανάψει πρώτα τον εσωκομματικό εμφύλιο- να διασυρθεί, να μείνει χωρίς υποστηρικτές και να αναγκαστεί να αποχωρήσει από την κούρσα πριν καν γίνει το συνέδριο και στηθεί η εσωκομματική κάλπη.

400 σχόλια

  1. ΓΟΥΣΤΑΡΩ...
    ΤΟ ΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΧΤΑ ΑΡΧΗΓΟ
    ΜΕ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΟΛΟΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ
    ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ...
    ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΩΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A ΡΕ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ.
    ΤΟ ΟΛΟΝ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    ΖΗΤΩ Ο ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ..ΜΑΣ.
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΒΕΝΙΖΕΛΟ.

    Η ΔΕΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΞΑΠΟΣΤΑΙΝΕΙ!
    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΖΟΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ 151 ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΤΕ ,ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ!
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 52% ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ
    48% ΑΚΡΑ ΔΕΞΙΑ ,ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ !
    ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΗΛΙΘΙΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμ..........
    Άλλο 153 και άλλο 152 !!!

    Τα πράγματα αλλάζουν τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν οι αλλοι θα ψάχνουν γι αρχηγό,
    εμείς θα σε φωνάζουμε Πρωθυπουργό.


    Επίκαιρο Δημώδες άσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το παιντί τώρα τι θα κάνει; Με τι θα παίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παραφράζοντας το σχεδον επιτυχημένο σχόλιο του 6:37 θα έλεγα ότι
    52% Δεξιά
    48% Άκρα Δεξιά

    djz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟΜΠΟΥΛΗ!!
    41.8 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΑ!!
    ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ 151 ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 41.8 ΤΩΝ ΕΓΚΥΡΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΜΗΝ ΜΟΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΝΕΤΟΙ ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΩΣΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΟΘΗΚΕ!
    ΤΟ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΚΑΛΩ ΣΕ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,
    ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ PROJECT ,ΣΤΑΧΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΜΠΕΡΗ
    ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΕ ΣΕ ΕΥΒΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ!

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ
    ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΗΣ
    (ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΑ ΕΣΙΣ ΓΚΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΝΤΙ? ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΝΙΜΕΝΟ ΓΚΙΑ ΑΡΧΙΓΟ. ΟΠΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 41,8+3,8+0,6=46,2%. Ασφαλώς η παραδοσιακή Δεξιά είναι μειοψηφία. Το ΠΑΣΟΚ όμως, με 22 βουλευτές το ΚΚΕ και 14 (όλοι τους εκλεκτοί και λέοντες) ο Σύριζα, δεν θα ανανήψει από τον φαφλατά συνταγματολόγο που ξεφτιλίστηκε να υποστηρίζει την αργόμισθη Φωφώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μήπως και ο Καραμανλής με τους 2 τούρκους βουλευτές δεν θα μας κυβερνά; Αν ήταν σωστός Έλληνας έπρεπε ή να κάνει κυβέρνηση συνεργασίας με το ΛΑΟΣ ή να παραιτηθεί. Όμως φιλότιμο Έλληνα δεν έχει φαίνεται ο φασίστας. Για τα συμφέροντα των φασιστών της Μπίλντενμπεργκ και των διαπλεκομένων κουμπάρων και την Ελλάδα πουλάει στους τούρκους βουλευτές του. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ? ΠΟΥ ΕΙΝΑ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΑΣ ΡΕ? ΠΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟΥΡΚΟΤΣΟΓΛΟΥ ZHTO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλυτερα να διαλυθει τελειως
    το ΠΑΣΟΚ μπας και φτιαχτει μια
    μερα ενας σοβαρος συνασπισμος
    ολων των αριστερων-κεντροαριστερων
    δυναμεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα πασόκια είναι τόσο τυφλωμένα απ' τη φανατίλα τους που πιστεύουν πως κέρδισαν.
    Κι ο Μητσοτάκης 3,5 χρόνια κυβέρνησε με 151 βουλευτές ρε καθίκια.
    Άντε κοιτάξτε ποιό σκουπίδι θα βάλετε τώρα αρχηγό, γιατί τον περιμένει Καραμανλής και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΓΑΠ είναι βλάκας αλλά τίμιος.

    Ο Benny έξυπνος αλλά διαπλεκόμενος.

    Διαλέχτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειναι κριμα οι οπαδοί του οποιοδήποτε κόμματος να μη σέβονται ένα εκλογικό αποτέλεσμα.
    Ειναι επίσης κρίμα, μια αξιωματική αντιπολίτευση να καταφέρνει τέτοια τραγικά νούμερα.
    Δεν είναι μόνο θέμα ότι ο Παπανδρέου δεν τραβάει, όπως όλη η Ελλάδα βοούσε
    Δεν είναι μόνο θέμα ότι οι σύντροφοί του δεν τον στήριξαν επαρκώς
    Είναι και θέμα ότι υπαρχει ένα κρατικοδιαιτο τμημα του εκλογικου σωματος ποθ παει παντα με την εξουσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. H Δεξιά, αρχίζει να μετράει αντίστροφα για την πιο μεγάλη της ήττα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Μέγας επικοινωνιολόγος Λαλιώτης πού κρύφτηκε;
    Δοκίμασε ένα ξεπερασμένο διχαστικό μοντέλο περασμένων δεκαετιών σε ένα κόμμα με αρχηγό "ευρωπαϊκών" προδιαγραφών, μπερδεύοντας το Γιώργο με τον "τριτοκοσμικό" Ανδρέα.

    Φυσικό ήταν να χάσει, ακόμη και απο μιά ανίκανη κυβέρνηση.

    Ο κόσμος έχει ξυπνήσει και πάει μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Που ειναι ο Γιωργος; ΟΕΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 9.21

    'Αντε πάλι. 'Αρχισε να ζητάς εκλογές... για να την ξαναπάθεις και πάλι Πασόκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λοιπον πασοκακια..

    Γαμηθειτε και καντε την με ελαφρα πηδηματακια γλυκες μου..

    Δρομο παλιοσκυλα..

    Η Ελλαδα θα συνεχισει και ..χωρις εσας,αλητες τυχοδιωκτες...

    Στην τρυπα σας ποντικια..

    Το αν το γιοργο η το χοντρο-μπενι θα γινει "αρχηγος" δεν μας ενδιαφερει ...Και καθολου μαλιστα..

    Θελουμε να εξαφανισθειτε τομαρια..

    Και θα πρεπει να βοηθησει σε αυτο και η Νεα Δημοκρατια(του κ.Καραμανλη οπως λεει και το μπραβογιοργο)..

    Καμποσες "αιωρουμενες" σκατοφατσες ..

    Α! τι ομορφο θεαμα!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΟΥ 'ΝΑΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ? ΟΕΟΟΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στον υπονομο.

    Στον φυσικο του βιοτοπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γουσταρω σημερα να πηδηξω κανενα bloopers, κανενα πουστακι πασοκακι ..

    Βρωμοπουστακια...

    Επιτελους πηραμε την αποφαση..

    Δεν θα σας γαμησομενννν
    Θα σας βαλουμεννν σωληνα στο βρωμοκωλο σας ...

    Ειμαστε εκλεκτικοι.
    Το εννοησατενννν βρωμοκωλοι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θαρθει ο ΜΠΕΝΙ ο συνταγματολόγος που εφτιαξε αντισυνταγματικό νόμο (ειδικης εκκαθαρισης) για να εξαφανιστούν τα χρεη των μπασκετικων ΑΡΗ και ΠΑΟΚ. Και όταν ο νόμος έπεσε στο ΣτΕ,το Δημόσιο πλήρωσε τα γ...σιάτικα

    ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ολοι φωνάζετε τώρα, άλλοι για νίκη άλλοι για ήττα και άλλοι για βελτίωση. Όλοι όμως θα πληρώσουμε μια χαρά... και σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ - ΝΕΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ - ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΕΧΘΕΣ ΚΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 1ον οι νεοδημοκράτες που πανυγηρίζουν πάνω στα 75 απανθρακωμένα πτώματα και στα κλεμενα ομόλογα αποδυκνείεται πως είναι ένα άκρως συντηριτικό κομάτι της ελληνικής κοινωνίας που απλά είναι κάφροι και για τον πούτσο. Άν διαθέταν την στοιχειώδη υγεία στη πολιτική τους σκέψη θα ήταν τουλάχιστον επιφυλακτικοί για την νίκη τους.
    2ον η πολύ μεγάλη άνοδος της αριστεράς δείχνει πως θα έχουν αντιπολίτευση στην κοινωνία και θα σπάσουν τα μούτρα τους αν προχωρήσουν στις θατσερικές μεταρυθμίσεις που ονειρεύεται ο μπούλης σας.
    3ον ο παπανδρέου ας καταλάβει πως σε μια φιλελεύθερη επιθετική δεξιά κυβέρνηση δεν απαντάς με ήπια δεξιά αντιπολίτευση.ας καταλάβει τον ρόλο που έπαιξε η κλίκα του βενιζέλου και αν ήθελε πραγματικά η κλίκα αυτή να πάει καλά το πασοκ. το ότι η κλίκα χτες έκανε όπως λέει η παροιμία "θέλει η πουτάνα να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν την αφήνει" και έτρεξε ο βοιδομαλάκας στο ζάπειο να αναγγείλει την υποψηφιότητα του , ενώ ο κουλούρης μόνο που δεν πανυγήριζε, λένε πολλά. ο βοιδομαλάκας είναι ρήτορας αλλά δεν είναι αυτό που λέιπει απο το πασοκ, δεν λείπει απο το πασοκ ένας βούβαλος που την έπεφτε στις φοιτήτριές του για να τις περάσει.
    ας καταλάβει επίσης ο γίωργος πως αν δεν πετάξει με τις κλωτσιές έξω όλα τα κουμάσια που κάναν αρπαχτές επι πασοκικής κυβέρνησης προκοπή δεν θα δει.
    ενδιαφέρον το καινούριο πολιτικό σκηνικό της επόμενης μέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αστους να τρωγονται..

    Προσωπικα πιστευω οτι "βολευει" την Νεα Δημοκρατια να ειναι "αρχηγος" (και.."ηγετης") της πασοκοσκυλιας αυτο το βλητο..

    Ο αλλος ο γουρουνο-μπενι,δεν θα ειναι τοσο ευαλωτος..

    Το μονο "μειον" ειναι η ασχημη γουρουνοφατσα του και το χιμπατζη-δοειδες σουλουπι του..

    Αλλα δεν πρεπει να τον υποτιμαμε ..

    Ειναι υπουλος και με καλο μπλα μπλα...

    Και αδιστακτος.
    Οπως ολοι οι πασοκοσκυλαιοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. EXOYN ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΛΟΓΕΣ! ΠΩΣ ΑΝΤΕΧΟΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ "ΦΙΛΟΙ" ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΗ ΑΓΓΟΥΡΑΚΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΟΕΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 9:54 πμ
    ===

    To george ,ΠΡΕΠΕΙ να παραμεινει αρχηγος και "ηγετης" της πασοκοσκυλιας...

    Ειναι Εθνικη αναγκη..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τελικα απο τα τοσα νουμερα που αφηναν να διαρρεουν πριν απο τις εκλογες ποιος ηταν ο μεγαλος προπαγανδιστης; Ποιος εκανε ως συνηθως το ασπρο μαυρο; Ποιος ειχε τα περισσοτερα και καλυτερα παπαγαλακια; Αληθεια που ειναι τώρα; Κωστακη που εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΥΤΗΤΡΗ; ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΕ ΤΗΛΕΜΑΧΕ, ΠΟΙΗΤΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΓΚΟΜΕΝΕ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ. Η ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΕΡΕΘΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ Κ. ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Θ. ΠΑΓΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ Ο ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΦΟΛΠΛΗΣΤΙΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΟΥΛΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΦΥΤΕΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΓΑΜΠΡΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο Παπανδρέου δεν φεύγει από αρχηγός...

    Μάλλον ο Μπένυ φεύγει στο νέο ΠΑΣΟΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΠΟ ΤΟΥΣ 152 Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΧΑΡΗ ΠΑΜΠΟΥΚΗ ΜΕ ΕΚΟΨΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΚΩΛΟΜΑΘΗΜΑ ΣΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΓΤΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΠΑΝΩ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρε μαλάκες ΔΕΞΙΟΙ δεν έχετε καταλάβει ότι τώρα κυβερνάνε την χώρα οι δύο ΤΟΥΡΚΟΙ
    Αυτό καταφέρατε μαλάκες μειοδότες
    Δεν φτάνει που απαξιώσατε και μετατρέψατε το εθνικό μας σύμβολό σε κομματικό σας εργαλείο τώρα υποτάξατε και τον προσανατολισμό της χώρας στους Τούρκους
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ
    ΖΗΤΩ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ (που ελπίζω να ξαναβρεί την επαφή της με την κοινωνία)

    sima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕ.
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ή Ο ΕΥ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΤΙΜΟΝΙΕΡΗΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝΕ, ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΩΣ ΚΟΜΜΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΑΣΕ, ΔΕΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ(;) ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σταθερη πεποιθηση μου:
    Το μη χειρον βελτιστον..

    Χαιρομαι ..
    Γιατι ανηκω σε αυτο το 42%...

    Και τωρα δουλεια..

    ΟΧΙ! ντε και καλα βγηκατε κυβερνηση και θα κανουμε ο,τι θελουμε...

    Μαλακες,προσεξτε..

    Σας ψηφισαμε ,σαν το μη χειρον βελτιστον ,αλλα ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ γιαυτο..

    Προσπαθειστε,γιατι την επομενη φορα θα σας γαμησουμε...

    Ακουσατε?????

    Το αρθρο 16 να αναθεωρηθει.
    Ασχετα αν μπορει να ρυθμιστει με νομο και θα γινει και λιγωτερο "μπουγιο"..

    Οι πυροπληκτοι εχουν χασει τα παντα...Οσα ειχαν..

    Πρεπει να σταθουν ξανα στα ποδια τους...
    Μην κανετε καμμια μαλακια και τους "ξεχασετε"..

    Το αρθρο 24 πρεπει να αναθεωρηθει.
    Να γινει πιο φιλικο προς το περιβαλλον αλλα πρωτιστως και προς τους ..πολιτες...
    Μην στρουθοκαμηλιζουμε..

    Δεν ξερω αν ειναι το Συνταγμα η οι νομοι που το ακολουθουν και το "ερμηνευουν" ,αλλα ειναι ΑΝΑΓΚΗ να αλλαξει το ισχυον καθεστως...

    Η φορολογια επισης να αλλαξει.
    Δεν ειναι δυνατον να ισχυει το 12.000 ευρω αφορολογητο.
    δηλαδη 857 ευρω μηνιαιως..
    ΠΡΕΠΕΙ να αυξηθει..

    Δεν ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ με 857 ευρω το μηνα..

    Ε! ΔΕΝ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, μαλακες!
    Απλα φυτοζωει!!

    Το λοιπον το αφορολογητο να ανεβει στα 18.000 ευρω...

    Και το νεο Κ.Ο.Κ να καταργηθει...

    Απλα πραγματακια..

    Δεν θελετε??
    Την αλλη φορα τα ..ξαναλεμε..
    Και δεν ειναι ΣΙΓΟΥΡΟ οτι θα τα "ξαναπουμε" υστερα απο τεσσερα χρονια...
    Να το θυμαστε αυτο...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πώς γράφεται κανείς φίλος του ΠΑΣΟΚ?

    Θέλω να ψηφίσω Γιωργάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΑΣΟΚΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΓΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΕ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ; ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ! ΕΛΕΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Και λιγη πραγματικοτητα....
    Αλογοσκουφη Ζεις εσυ μας οδηγεις!!!!

    Πέντα «αγκάθια» στο μέτωπο της οικονομίας θα κληθεί να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου.

    Όπως επισημαίνει σε σχετικό δημοσίευμα το Βήμα της Κυριακής, τα προβλήματα αυτά είναι:

    1) Η νέα κυβέρνηση καλείται εν μέσω της διεθνούς πιστωτικής αναταραχής και της μεγάλης ανόδου του ευρώ να διαχειριστεί την κρίση και να ανακόψει τις απώλειες που αποτυπώνονται στο εμπορικό ισοζύγιο. Απώλειες προβλέπεται ότι θα φανούν ως το τέλος του έτους στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων όχι μόνο του χρηματοπιστωτικού τομέα, αλλά και της ελληνικής βιομηχανίας που αναζητεί νέες αγορές στο εξωτερικό.

    2) Ακόμη και αν δεν υπήρχε η διεθνής αναταραχή, η ελληνική οικονομία αντιμετωπίζει το δικό της μεγάλο πρόβλημα που είναι η ανασυγκρότηση της Πελοποννήσου και των άλλων πυρόπληκτων περιοχών της χώρας. Στην υπόθεση αυτή δεν δοκιμάζονται μόνο οι αντοχές της ελληνικής οικονομίας, δεδομένου ότι σχεδόν το ένα τέταρτο του κόστους καλύπτεται από τις εισφορές επιχειρήσεων και ιδιωτών που ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ και κατά ένα μεγάλο τμήμα τα 400 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Αλληλεγγύης της ΕΕ, αλλά κυρίως η αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης να εκπονήσει και να εφαρμόσει ένα ρεαλιστικό σχέδιο ανάπτυξης των κατεστραμμένων περιοχών.

    3) Το δημόσιο χρέος, το οποίο έχει ανέλθει στα ύψη και θέτει σε αμφιβολία την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας, είναι το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της οικονομίας καθώς η εξυπηρέτησή του απομυζά πόρους για την ανάπτυξη της χώρας και υποθηκεύει το μέλλον. Δυστυχώς το χρέος αυτό διογκώνεται συνεχώς, όπως αποδεικνύεται και από τα επίσημα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. O κάθε Έλληνας χρωστά σήμερα 21.451 ευρώ, ενώ πριν από τέσσερα χρόνια χρωστούσε 16.198 ευρώ.

    Στις αρχές Oκτωβρίου πρέπει να είναι έτοιμο το σχέδιο προϋπολογισμού και το Νοέμβριο ο κρατικός προϋπολογισμός, ο οποίος θα στηριχθεί στα αναθεωρημένα στοιχεία για το ΑΕΠ. O υπό προϋπολογισμός θα περιλαμβάνει προβλέψεις για την επόμενη τριετία ώστε να εμφαίνεται ότι το 2010 θα έχουμε έναν προϋπολογισμό ισοσκελισμένο ή ελαφρά πλεονασματικό, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις έναντι της ΕΕ. Στο πλαίσιο αυτό η αύξηση των εσόδων και η μείωση των δαπανών θα αποτελέσουν προτεραιότητα της όποιας κυβέρνησης.

    4) Το Ασφαλιστικό θα είναι το κυριότερο θέμα της επομένης των εκλογών. Εκτός της επερχόμενης κρίσης ελλειμμάτων που δημιουργεί η γήρανση του πληθυσμού, το ίδιο το Δημόσιο χρωστά στα ασφαλιστικά ταμεία περισσότερα από 7 δισ. ευρώ έναντι 5,6 δισ. ευρώ στο τέλος του 2006.

    Οι ιδιώτες και οι επιχειρηματίες χρωστούν περίπου 7,5 δισ. ευρώ, ενώ η εισφοροδιαφυγή ανέρχεται σε 5,8 δισ. ευρώ (έναντι 4,5 δισ. ευρώ στο τέλος του 2006). Τα χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία ανέρχονται σε 24 δισ. ευρώ περίπου.

    5 Στο σύστημα Υγείας, οι δαπάνες αυξάνονται ανεξέλεγκτα και, το κυριότερο, δεν πιάνουν τόπο. Το πρόβλημα αυτό είναι άμεσα συνδεδεμένο με την κατάσταση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης, όπως έχει επισημανθεί από τους διεθνείς οργανισμούς.

    Εφόσον δεν αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά αυτά τα ζητήματα, τότε θα είναι δύσκολη η άσκηση κοινωνικής πολιτικής, αλλά και η ενίσχυση της Παιδείας, της έρευνας και της τεχνολογίας- τομείς οι οποίοι συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

    Τέλος, θα πρέπει να δρομολογηθούν οι διαδικασίες για την υλοποίηση των μέτρων υπέρ των ασθενέστερων οικονομικά τάξεων, είτε αυτό φέρει την ονομασία «Ταμείο Φτώχειας» είτε λέγεται δίκαιη αναδιανομή του εισοδήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΣΟΚ:

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΜΑ:


    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΠΟ ΤΟΥΣ 152 Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αν πραγματικά εννοούσε ότι αναλαμβάνει τις ευθύνες του ο κ. Παπανδρέου, μια επιλογή είχε. Να παραιτηθεί από την ηγεσία και να αποχωρήσει.
    Και ο Βενιζέλος αντί να εμφανίζεται βλοσυρός και τιμητής των πάντων, όφειλε να κάνει την αυτοκριτική του. Πάντως οι δημοκρατικές του αντιλήψεις συμπυκνώνονται σε μια φράση του, "επίπλαστοι συσχετισμοί". Όταν απαξιώνεις τις εκλογές και τα αποτελέσματα, σαφώς και διαφαίνεται τι διεκδικείς και τι νέο προβάλλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΠΟ ΤΟΥΣ 152 Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ;

    Δεν νομίζω να εκλέγεται στην Ξάνθη μουσουλμάνος με την ΝΔ αν και δεν είμαι σίγουρος αν είναι στο 100% τον τμημάτων. Μόνο το ΠΑΣΟΚ έβγαλε 2 μουσουλμάνους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Παντως "ειδα" το εξης:
    http://www.ekloges.ypes.gr/pages/index.html

    Η Κρητη ειναι φασιστικη ανεκαθεν..
    Σταλινικο ποσοστο στην πασοκοσκυλια..

    Και κατι περιοχες ακομα..
    Υποθετω εκει ειναι οι πιο αμορφωτοι ,αγραμματοι,και τελος παντων οι πιο "ευαλωτοι" στην προπαγανδα..

    Και φυσικα η πασοκοσκυλαιικη προπαγανδα ειναι ανηλεητη..

    Καπου ομως, καποιοι δεν χαμπαριαζουν..

    Εχουν κατι παραπανω δεικτη ευφυιας..
    Δεν βλεπουν αυτα που τους επιβαλλουν να βλεπουν...

    Προσπαθουνε να δουμε τι "βλεπουν" πισω απο αυτο που.."βλεπουν"..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν είναι κακό που θέλει να δοκιμάσει ξανά την επιρροή του στη βάση του κόμματος.
    Ως ένα σημείο έχει δίκιο που πιστεύει ότι μπορεί να μην υπάρχει και κανένανς καλύτερος από αυτόν.

    Ο Βενιζέλος είναι καλή λύση αλλά δεν έχει δοκιμαστεί το λαϊκό του έρεισμα συνολικά στον λαό και όχι μόνο στου πασόκους και μένει να το δούμε. Όταν αναλάμβανε ο ΓΑΠ το ίδιο καλή ιδέα ακουγόταν με αυτή περί Βενιζέλου τώρα.

    Να θυμόμαστε πάντα την μοναδική μαλακία που έκανε ο Σημίτης που επέβαλε τον ΓΑΠ με τέτοιον περίεργο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φίλοι, αντισταθείτε στη "λογική του νταβά".

    Είναι λάθος το πρόβλημα στο ΠΑΣΟΚ και το πρόβλημα ΠΑΣΟΚ να το εντοπίζετε στη κρίση ηγεσίας.
    Έτσι, υιοθετείτε ασυνείδητα τα κριτήρια του νταβά.
    Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρότερο
    (δομικό) και δώστε χρόνο και ενέργεια για να το εντοπίσετε και να το προσεγγίσετε δημιουργικά.

    Αναρωτηθείτε:
    - τι είναι σήμερα το ΠΑΣΟΚ.
    - ποιος θα μπορούσε να είναι ο ρόλος του στη σύγχρονη πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα.
    - ποια θα μπορούσαν να είναι τα μοναδικά εκείνα πολιτικά στοιχεία που θα το διαφοροποιούσαν από την αριστερά και τη ΝΔ.
    - ποιους πραγματικά εκφράζει
    - ποιοι είναι οι ιδεολογικοί άξονες της πολιτικής του. Ουσιαστικά και όχι συνθηματικά.
    - αν αξίζει πράγματι να παραμείνει ως έχει ή θα πρέπει να αυτονομηθούν πολιτικά διακριτές ιδεολογικά τάσεις.
    - πως είναι στελεχωμένο, διαρθρωμένο κοινωνικά και ποιες ομάδες το ελέγχουν πραγματικά.
    - και τέλος με ποιες διαδικασίες μπορεί να αναπτυχθεί η εσωτερική δημοκρατία και πως θα οδηγηθείτε στην (πλέον) αναμφισβήτητη διαδικασία ανάδειξης της ηγεσίας τη νέα αυτή περίοδο.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. NΔ και Καραμανλη ξυπνηστε! Αλλαγη του εκλογικου νομου τωρα! Καντε τους τη ζωη δυσκολη οπως κανουν την δικια σας. Νομιζετε οτι θα εισπραξετε κανενα μπραβο απο το ΣΥΡΙΖΑ & το ΚΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Στο ΠΑΣΟΚ θα έχουν φαγωμάρες για μεγάλο διάστημα. Θα αργήσουν να κάνουν ουσιαστική αντιπολίτευση. Τα κόμματα της Αριστεράς (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ) έχουν πλέων ευθύνες και υποχρεώσεις στην κοινωνία με τα ποσοστά που τους έδωσε. Πρέπει να αντιπολιτευθούν ουσιαστικά τον Καραμανλή και το αντιλαϊκό του πρόγραμμα γιατί αλλιώς θα μας πάρει και τα σώβρακα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. http://www.evenizelos.gr/

    Η σελίδα είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αναρωτηθείτε:
    - τι είναι σήμερα το ΠΑΣΟΚ. στάβλος
    - ποιος θα μπορούσε να είναι ο ρόλος του στη σύγχρονη πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα. looser
    - ποια θα μπορούσαν να είναι τα μοναδικά εκείνα πολιτικά στοιχεία που θα το διαφοροποιούσαν από την αριστερά και τη ΝΔ. η λαμογιά
    - ποιους πραγματικά εκφράζει ΔΟΛ, Μπόμπολα
    - ποιοι είναι οι ιδεολογικοί άξονες της πολιτικής του. money Ουσιαστικά και όχι συνθηματικά.
    - αν αξίζει πράγματι να παραμείνει ως έχει ή θα πρέπει να αυτονομηθούν πολιτικά διακριτές ιδεολογικά τάσεις. το χρήμα δεν έχει χρώμα
    - πως είναι στελεχωμένο, διαρθρωμένο κοινωνικά και ποιες ομάδες το ελέγχουν πραγματικά.είπαμε, ΔΟΛ, Μπόμπολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ωχ, οι μεγαλοεκδότες θα τον τελειώσουν τον Γιωργάκη με συνοπτικές διαδικασίες όπως κάνανε με τον Σημίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η νίκη έχει πολλούς πατέρες .
    Η ήττα είναι πάντα ορφανή .

    Η πιό αντρίκια λύση ήταν η παραίτηση για τον Γ.Α.Π. .

    Τώρα έρχεται και η άλλη τελική καρπαζιά . Δεν το βλέπει ;;;

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τον Γιωργακη τον τελειωσε
    με συνοπτικες διαδικασιες
    ο λαος!

    Ειπαμε.
    Oι μεγαλοεκδοτες τον επεβαλαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 10:57
    Αυτό είχε κάνει ακριβώς και ο Μητσοτάκης με τον νόμο Κούβελα .
    Θυμάστε το αποτέλεσμα ???
    Βγήκε 3 φορές το Πασοκ κυβέρνηση.
    Ιδιαίτερα τις 2 τελευταίες δεν θα είχε αυτοδυναμία αν δεν ήταν ο νόμος Κούβελα.

    κ.Τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. η γνωμη μου ειναι πως πρεπει να αρχισει ενας ευρυτερος διαλογος μεταξυ στελεχων ΠΑΣΟΚ & Συνασπισμου, ωστε να βρουν μια κοινη πορεια ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Και στο τελος τελος, ας δημιουργηθει ενα νεο κομμα. Το ΠΑΣΟΚ οπως ειναι εχει κουρασει τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλό σχόλιο από το skai.gr

    Εμφανιζόμενος ως αυτοδημιούργητος, ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πρόσφατα ότι το μόνο που κληρονόμησε ήταν από τον παππού του ένα ρολόι και από τον πατέρα του το όνομα. Ατυχώς, όμως, το όνομα αποδείχθηκε ότι δεν μπορεί να τα κάνει όλα. Θα ήταν σκόπιμο για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να αξιοποιήσει εκείνο το ρολόι και να αντιληφθεί ότι η ώρα του παρήλθε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μα τι ζωα τελος παντων, κατι ζωα τυπου "Pasok poisonus" "babis" και λοιπα ζωα...

    Ρε ζωα,σας λεγαμε οτι το χαζο-μπραβογιοργο ειναι απλα χαζο παιντι..

    Οχι! εσεις!!
    Μα! τελος παντων ποσο ζωα ειστε ρε ζωα???

    Μου προκαλει εντυπωση, πως μαθατε να .."γραφετε"????

    Ειστε "εξυπνα" ζωα??

    Ενδιαφερον..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Και στη Β' ΑΘΗΝΩΝ έχασε το ΠΑΣΟΚ (!!!).

    Δεν άκουσα κάποια συγγνώμη από τους αλήτες ΠΑΣΟΚΟΥΣ που διέδιδαν ψεύδη εδω μέσα.

    Που κρύβονται άραγε? Μάλον στο βόθρο τους με το Λαλιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Βγαίνει ο Ευθυμίου χθες βράδυ, μετά τα exit polls, και δηλώνει ότι αποκλείεται να είναι σωστά τα νούμερα. Ο ίδιος μίλησε με χιλιάδες κόσμο στη Β' Αθηνών και διαπίστωσε 3-4 μονάδες υπέρ του ΠΑΣΟΚ.

    Ερωτώ, τί εμπιστοσύνη μπορεί να έχει κάποιος σε τέτοια πρόσωπα (και η ΝΔ διαθέτει ανάλογα), τα οποία πιάνονται κώτσοι από τους καφενόβιους που λένε δεξιά κι αριστερά, σε ψήφισα, μπροστά το κόμμα μας και τέτοια; 3-4 μπροστά, λέει, το ΠΑΣΟΚ στη Β' Αθηνών και είναι 2-3 μονάδες πίσω, άντε να του εμπιστευτείς μετά να διοικήσει περίπτερο, θα μπερδέψει τις καραμέλες με τις κορδέλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. πολυ λυπαμαι το καυμενο το γιοργο..

    Τετοιο γλυκο παιντι και να χασει??

    Και τωρα γιοργο τι θα κανεις??

    Μεινε βουλευτης μαι φρεντ..
    ΜΕΙΝΕ βουλευτης μαι φρεντ..

    Οι καιροι ειναι δυσκολοι..

    Και αν ορθως αντεληφθην τα 150.000.000 δολλαρια της "μαμυ" αποζημιωση που πηρε απο τον ελληνοπολωνο νταντυ σου για να του δωσει το διαζυγιο,πρεπει να τελειωνουν..

    Ειστε και σπαταλοι γαμωτο μου εσεις οι Τσαντ-παπανδρεου-μινεικο και λοιπα...

    Να λετε και ευχαριστω..

    Ο "λαος" ζηταει δικαιοσυνη..

    "Οχι καταψηφιση" ...
    Αστο αυτο..
    Αλλο οι εκλογες,ΑΛΛΟ η δικαιοσυνη..

    Η δικαιοσυνη κατ εμε,ειναι ...
    Τελος παντων..

    Παντως οταν βγαινω στη βεραντα μου ,βλεπω το Γουδι.
    Και η θεα του με ..ησυχαζει.

    Ααα! και τωρα αυτο θα κανω μαι φρεντ..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλά πίστεψες τα Πασόκια και τις μαλακίες που λέγανε για τα γκάλοπ? Μόνο τα πασοκόσκυλα και το περιβάλλον του Γιωργάκη τα πίστευαν μέχρι και την τελευταία στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. επιτελους τα σκατα που αφησε το ΠΑΣΟΚ
    τελειωσαν τωρα σκουπιστετα κολοδημοσιογραφοι
    Το καπακι του βοθρου κλεινει
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. "Παπανδρέου, τέλος..."??? Σαν πολύ να βιάζεστε. Στην Ελλάδα, τα μεγάλα αστικά κόμματα (δηλαδή τα ΔΕΞΙΑ κόμματα=ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ.) είναι πρωσοποπαγή και αποτελούν "περιουσία" της οικογένειας του ιδρυτή τους. Δεν θα παραδώσει το ΠΑΣΟΚ ο Γιωργάκης σε κανέναν Βενιζέλο. Ο Σημίτης ήταν προσωρινός διαχειριστής, μέχρις ενηλικιώσεως κάτι. Ο Μπένι έχει άλλα σχέδια, οπότε το ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ να πάρει ένα κομμάτι και να φύγει... να κάνει το δικό του κόμμα.

    Πάντως, αν ο Γιωργάκης εννοεί έστω τα μισά απ'όσα διαβάζει (ακόμα δεν έχει καταφέρει να αρθρώσει αυτόνομο πολιτικό λόγο), έχει μοναδική ευκαιρία να ξεσκατίσει το ΠΑΣΟΚ από την κόπρο και να τους σουτάρει όλους. Τον βοηθάει κι ο λαός (βλ. Αρσένη, Τσοχατζόπουλο και άλλα μόμολα εκτός Βουλής). Αλλά με τέσσερεις συνεχόμενες ήττες (2004, Ευρωβουλή, Δημοτικές, 2007), τι κουράγια να έχουν οι οπαδοί του??? Βολεύει όμως τα συμφέροντα και θα τον διατηρήσουν.

    Όσο για τον Καραμανλή, το 152 ΔΕΝ είναι καθόλου εύθραυστο. Πρώτα-πρώτα σε όλες τις δεξιές πολιτικές έχει +10 του ΛΑΟΣ ντεφάκτο (το ΛΑΟΣ δεν κωλώνει να στηρίξει τις καθαρά δεξιές επιλογές της ΝΔ, όπως λ.χ. κωλώνει το ΠΑΣΟΚ που τα ίδια υποστηρίζει στα οικονομικά/φορολογικά αλλά το "παίζει" προοδευτικό...). Κι αν κάποιοι βιάζονται να βλέπουν ανταρσίες βουλευτών, ξεχνάνε τη ΛΙΣΤΑ που παίζει υποχρεωτικά σε τυχόν κοντινές επόμενες εκλογές. Έτσι και κάποιοι τολμήσουν να ρίξουν τον Καραμανλή, σιγά μη ξαναδούν Βουλή. Τον Συμπιλίδη τον θυμάται κανείς? Με το ΠΑΣΟΚ σε εσωτερικό χάλι, έχει 2 χρονάκια άνετα ο Καραμανλής να ολοκληρώσει όποια μέτρα του έχουν προσδιορίσει ότι πρέπει να ολοκληρωθούν: Ασφαλιστικό, Ιδιωτικά ΑΕΙ, Ξένες Επενδύσεις Τουρισμού, Εκκλησία... Και μετά, ανάλογα τις προτεραιότητες των συμφερόντων. Είτε διάλειμμα (να γλυκαθεί κι ο Γιωργάκης) είτε άλλη μια 4-ετία να εμπεδωθούν καποιες δυσάρεστες πολιτικές πριν τη "Νέα Αλλαγή".

    Ας ξυπνήσουμε από σήμερα κι ας εργαστούμε όχι αντιδραστικά, με στείρα αντιπολίτευση, αλλά χτίζοντας τις κοινωνικές ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ δομές που στις επόμενες ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ εκλογες θα δώσουν την εξουσία σε δυνάμεις ΕΞΩ από τα μεγάλα αστικά κόμματα. Αντι για Φώφες και Ντινόπουλους που το μόνο που ονειρεύονται είναι η Βουλή και κανα Υπουργείο, να έχουμε ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ με ΟΡΑΜΑ και ΛΑΪΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.

    Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. KAI TEZA ΣΗΜΕΡΑ OΛΟΙ ΟΙ ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΛΟΥ (ΕΛΤΑ). ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΣΟΥ ΛΕΩ.
    ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕΡΙΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ? ΤΟ 1/3 ΤΩΝ "ΦΥΤΩΝ" ΔΗΛΩΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟ ΑΛΛΟ 1/3 ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΑΣ ΠΑΙΖΕΙ "ΚΛΑΡΙΝΟ" ΚΙΤΣΑΚΗΣ, ΣΟΥΚΑΣ, ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ένας Παπανδρέου δεν μπορεί παρά να δείξει την οικογενειακή του αθλιότητα. Ασφαλώς και δεν θα απαλλάξει το κόμμα και τον τόπο από τη ζημιογόνο και προδοτική (σχέδιο Ανάν κ.ά.) παρουσία και δραστηριότητά του. Ο άνθρωπος είναι Αμερικανός, και δουλεύει για την πατρίδα του, επί πλέον δε και ηλίθιος. Το ζήτημα είναι μη τυχόν οι πασόκες λυπηθούν αυτό το θλιβερό απολειφάδι και ψηφίσουν την παραμονή του στην προεδρία του κόμματος. Να καταλάβουν ότι δεν θα ζημιώσουν μόνο το κόμμα τους, αλλά και τον τόπο. Το ξεκούμπισμά του θα αποτελέσει και μια αρχή ελευθερώσεώς μας από την οικογενειοκρατία. Καιρός να αναδειχθούν και άλλοι ηγέτες, μα υπάρχουν, πέρα από τους κληρονομικούς διαδόχους τριών οικογενειών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τις δηλώσεις Λαλιώτη τις ακούσατε?

    χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εκανα την πλακα μου χτες στα Εξαρχεια.

    Μωρε ολα τα πρεζονια "δαγκωτο" ευθυμιου!
    Ημαρτον!!

    Ρε πουστη του κανω ,γιατι θελεις αυτο το παλιοσκυλο??

    Και ποιος ρε μου λεει θα μου δωσει το μπαφο μου? μου κανει..

    Και ο ευθυμιου δεν καταλαβα?, του κανω..

    Θα μου δινει τα μπαφα μου, μου κανει..

    Α! μαλακα χασικλη του λεω,την πουτσισες του κανω..
    Αμα δεν καψεις καμμια τραπεζα ,του κανω,αρχιδια μπαφο θα εχεις ψοφιο του κανω..

    Εγω ρε μου λεει ,και τραπεζες καιω και μπαφους παιρνω..

    Εγω ρε μου λεει, δεν το ψηφιζω αυτο το γλαστρονι μου κανει,εγω ρε μου λεει το δουλευω αυτο το σεντονι μου κανει..

    Αει ρε του λεω..
    Να σου πω, μου λεει ,εμπιστευτικα(του εχω δωσει ενα δεκαρικο ηδη)..
    Αυτα ειναι κωλοπαιδια ρε ,μου κανει..

    Τους ξερω εγω μου κανει..
    20 χρονια μας ελεγαν οτι θα μας δωσουν δωρεαν τη φουντα,αλλα πουντην?
    Μας κυνηγανε ρε ,μου κανει..

    Εφυγα και εγω..

    Με 10 ευρω φιλτατοι,σε κανενα πρεζονι των Εξαρχειων ,μαθαινεις την αληθεια φιλτατε...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Από ένα αδίστακτο άνθρωπο του οποίου η εμφάνιση παραπέμπει σε βοοειδές και ο οποίος, καθηγητής ων, "την έπεφτε" σεξουαλικά στις φοιτητριές του για να τις περάσει στις εξετάσεις καθώς επίσης στην κουμπάρα του (Μιλένα) με αντάλλαγμα πολιτική εύνοια, δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά πράγματα... Γενικά, τους επόμενους μήνες θα γελάσουμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. το ΠΑΣΟΚ σας ευχαριστει θερμα που για μια ακομα φορα μας χαρισατε τα ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ

    τα κραταμε και κοιταμε το μελλον με νεα αισιοδοξια για την νεα αλλαγη
    και την εμπιστοσυνη που μας δειξατε να μας τα δωσετε θα τα βαλουμε εκει που μας υποδειξατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Στο MEGA εχουν πεσει σε καταθλιψη το καθυστερημενο με το μουστακι θα το αδειασουν σαν σαβουρα τωρα

    Τι ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ ηταν αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αγαπητε Τζων. Σχετικα με τον εκλογικο νομο. Τα λαθη δεν ειναι για να επαναλαμβανονται αλλα για να διδασκουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τα Πασοκια εχουν αρχισει την παρελαση στα καναλια
    με τετοια μουτρα που εχετε να σας παρει ο Αγγελοπουλος για την νεα του ταινια
    Αυτο ηταν τσιμπουκι με σεμνοτητα και ταπεινοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Το MEGA εχει αλλο τροπαριο τωρα. Μειωση της σημασιασς της νικης της ΝΔ. Δεν κερδισε η ΝΔ αλλα εχασε το ΠΑΣΟΚ(!) και αλλα ωραια μπουρδολογηματα που λενε οι πικραμενοι του ΠΑΣΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΛΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΘΑ ΑΝΑΠΩΛΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ 2004-2007 MIA ΦΟΡΑ ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ Ο ΕΝΑΣ 10 Ο ΑΛΛΟΣ ,ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΡΕ!!!!

    ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΟΥΚΙ.
    ΤΟΝ ΞΕΦΤΥΛΑ!ΑΠΕΔΗΞΕ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΙΑ ΕΧΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. που ειναι τα γκαλοπ ρε παπαγαλακια που δειχνατε νικη του Πασοκ ?????????

    αλλα τωρα δεν μπορειτε να μιλησετε σας εχει μπουκωσει το στομα η ΠΟΥΤΣΑ του 42

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Oκ. Παπανδρέου είχε δίκιο σε όσα είπε χθες το βράδυ. Δεν φταίει κυρίως αυτός για την ήττα, αλλά τα 11 χρόνια διακυβέρνησης από το 1993 και μετά και ιδιαίτερα τα 4 τελευταία που εδραιώσανε στον κόσμο την πεποίθηση ότι το ΠΑΣΟΚ φταίει για τη νέα φτώχια.
    Ο ίδιος βέβαια κατάλαβε την ύστατη στιγμή τις επιθυμίες της βάσης, όχι της κομματικής (αυτή ήθελε γρήγορα ξανά την εξουσία), αλλά της κοινωνικής (δηλαδή τα μικρομεσαία στρώματα των πόλεων και οι αγρότες). Αυτό είναι το λάθος του.
    Χτες έστω και φραστικά έκανε μια πολιτική στροφή.
    Συμβουλή στον κ. Βενιζέλο(που είναι και μπλόγκερ και ίσως διαβάσει αυτές τις αράδες): Οι φιλοδοξίες για προσωπική συμβολή στην διαπάλη των ιδεών είναι θεμιτές. Η δημοκρατία σίγουρα χρειάζεται και (εσωκομματική) αντιπολίτευση. Παρόλα αυτά ας μην στηρίζεται στα Σημιτικά ρετάλια , στους Παλαιοπασόκους και στα συγκροτήματα Μ. Μ. Ε . Η εξουσία για την εξουσία δεν είναι το παν.
    Προσωπικά ξέρω αρκετούς Πασόκους από το 1981, που χτες δεν ψήφισαν ΠΑΣΟΚ, διακηρυγμένα. Από κανέναν δεν άκουσα ότι φταίει Η Φώφη, η Πατουλίδου, ο …, η… .
    Φταίει που δεν αισθάνεται πλέον ότι είναι δίπλα του και όταν αυτό επιτέλους άρχισε να το κάνει δεν ήταν σίγουρος, γιατί είχε μνήμη: Η θέση του χειροτέρεψε ουσιαστικά επί ΠΑΣΟΚ και απλά επί Ν.Δ. επιβεβαιώθηκε η κατάντια του.
    Σίγουρα η ΝΔ δεν ήταν μια καλή διαχειριστικά κυβέρνηση και ίσως σε θέματα τακτικής ο Σημίτης να ήταν καλός. Αλλά το σημερινό πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ δεν είναι θέμα τακτικής. Αν συνεχίσει έτσι εμείς – όλοι οι ανεξέλεγκτοι και «ασύμμετροι» (χι χι) παράγοντες θα το «ροκανίζουμε» συνειδητά μαζί με τη ΝΔ. (κ. Γιαννάκου καλημέρα) και το «ροκάνισμα» θα πιάνει πιο πολύ εκεί, γιατί και κυβέρνηση δεν είναι και κοινωνικά είναι πιο ευάλωτο.
    Ο Γιωργάκης κάτι κατάλβε χθες το βράδι. Οι κάθε λογής «πρασινοφρουροί»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. O Σημίτης άλλαξε το πασοκ του Ανδρέα
    Ο Γιώργος άλλαξε το πασοκ του Σημίτη
    Ο Βενιζέλος θα αλλάξει το πασοκ του Γιώργου
    Τελικά αυτό είναι κόμμα η dress room?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. 9.41

    Τζων
    συνεχιζεις να μην βαζεις το ονοματακι σου στις μαλακιες που γραφεις.

    Ετσι ειναι μια ζωη πουστης,παντα πουστης θα εισαι.

    Μπορει το κομμα να εχασε,αλλα μην νομιζεις οτι θα λυσετε τα προβληματα.Αναβολη στην εκετελεση εχετε παρει.

    Υπομονη και το καβλι θα το φας οπου και να πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Γιωργάκη ΜΕΙΝΕ....ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙΣ

    Φίλος του ΠΑΣΟΚ (ψηφοφόρος ΝΔ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ. ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΑΣΧΗΜΙΑ.


    *** ΚΩΛΟΔΕΞΙΟΙ ΓΛΕΝΤΑΤΕ; ΜΕ 41% ;
    *** KAI ΜΕ 2 TOYΡΚΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ? - ΤΟΟΟΣΟΟΟΟΟ ΜΑλΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ;


    ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ, ΚΟΚΚΙΝΟΙ, ΘΑ ΦΑΤΕ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΟΛΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.

    ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Η ΝΔ κερδισε τις εκλογες με εναν δυσμενεστερο εκλογικο νομο και μετα απο μια τεραστια καταστροφη στην οποια φανηκαν και πολλες αδυναμιες του κρατικου μηχανισμου που χρεωθηκαν ολες με χαρακτηριστικη ευκολια σε αυτην. Αυτα τα δυο κανουν ακομα μεγαλυτερη την επιτυχια της ΝΔ και φυσικα ακομα μεγαλυτερη την αποτυχια του ΠΑΣΟΚ. Για τα μικροτερα κοματα που απο μονοψηφια παρεμειναν σε μονοψηφια υπηρχε ενα απιστευτα ευνοικο κλιμα απο τα ΜΜΕ χωρις να προσφερουν καμια λυση σε κανενα προβλημα παρα μονο αρνηση και διαμαρτυρια. Ειναι χαρακτηριστικη δε η αρνηση τους σε συμμετοχη σε οποιοδηποτε σχημα εξουσιας! Ετσι ειναι ευκολο να μαζεψουν ψηφους. Χαρακτηριστικη ψηφος διαμαρτυριας το ποσοστο ΚΚΕ στην Α Αθηνας (βλεπε Κανελλη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. MAΛΑΚΕΣ ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.

    ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ Ο Ν Ο 200.000 ΨΗΦΩΝ.

    ΧΑΣΑΤΕ 4% ΜΕΣΑ ΣΕ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΣΟΣΤΟ Ρ Ε Κ Ο Ρ.

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΕΙ ΔΡΟΜΟ!

    ΩΣΤΟΣΟ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ!

    ΜΕ 165 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΣΑΤΕ ΣΤΟΥΣ 152 ΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΟΡΙΑ.

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ.

    Ο ΓΙΩΡΓΟ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ!

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ Β Ο Υ Λ Ω Ν Ο Υ Μ Ε ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ!!ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ Ο ΔΕΞΙΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΥΝ ΛΑΜΟΓΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΙΜΑΤΙΚΑ ΒΓΑΙΝΕΙ 5 ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ...

    ΤΑ 3 ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ ΒΕΝΙΖΕΛΕ!!!

    ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΞΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Άγιε είχες υποσχεθεί σκουπ για τον νέο πρέσβη των ΗΠΑ. Θα το ρίξεις; Τώρα πες τα, είναι η σωστή ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Μια ημέρα πέρασε και δεν έχει πει ακόμα ο Καραμανλής ποιους θα βάλει στα υπουργεία
    Εκλογές τώρα να κυβερνηθεί ο τόπος
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΜΑΛΑΚΑ ΠΑΣΟΚΕ Ο φον σιμήτης κέρδισε το '90 με λιγότερες από 50.000 ψήφους αλλά τότε δεν σε πείραξε...

    Προφανώς από τον πολύ πούτσο που τρως στις εκλογές από το 2004 και μετά, έχεις πάθει αλτσχάιμερ και δεν θυμάσαι τίποτα πριν το 2004.

    Ετοιμάσου για νέες πούτσες σε 3 χρονάκια στις δημοτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. προς 12.11 Κερδισαμε με οσο χρειαζοταν για να εισαι πικραμενος τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Η μεγαλη Δημοκρατικη παραταξη ειναι τοσο δημοκρατικη που ζηταει εκλογες την επομενη μερα των εκλογων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Και ξαφνικά εξαφανίστηκε ο μεγάλος Λαλιώτης,γιατί ???????????????????
    Λαλιώτη πότε θα σε ξαναδούμε??????
    Μάλλον το 2011 σε περιμένουμε πάλι για να μας βοηθήσεις να ξανανικήσουμε....................
    Μην χαθείς........................
    Βέβαια το μεγάλο γέλιο χθες το βράδυ το είχε ο καημένος ο ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ τον
    είδατε, σαν αποξηραμένη μπανανόφλουδα
    ήταν ο αντικειμενικός δημοσιογράφος..Τώρα Νικολάκη πήγαινε με το φιλαράκι σου τον Λαλιώτη στην Αίγινα για κανένα μπανάκι, για να συνέλθετε από το μεγάλο πατατράκ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Πατέρα ,το συρρίκνωσα ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ρε μαγκες ακουσατε να λεει κανενας συγχαρητηρια στο νικητη; Τι καταντια ειναι αυτη στο πολιτικο μας συστημα; Τι ηγετες ειναι αυτοι; Τι ηθος ειναι αυτο; Ντροπη σας ρε δημοκρατες της πλακας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΗΤΤΑ, ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΑΣΕ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΟΠΟΤΕ Η ΗΤΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΤΤΕΣ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ. ΟΜΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ Η ΧΑΝΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΝΔΡΕΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΣ. ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΝ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ. ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΣΕΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ο ΜΙΜΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΟΥ ΑΚΟΥΓΕΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΦΩΝΗ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΤΑΤΕΥΣΗ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ, ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΛΑΛΙΩΤΗ ΛΥΣΣΑΞΑΝ. Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΠΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΟΠΛΑ. ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΟΜΑΔΑ.
    ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΙ; ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΔΑΚΡΥΣΕ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ. ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΟΜΟΨΥΧΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ, ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 1-Πασοκια το πηρατε το μυνημα ???????

    2-Φωφη ποιο υπουργειο θα παρεις τωρα ??

    3-Λαλιωτη εισαι μεγαλος αγορι μου ανεστησες την χρυση εποχη της βιντεοταινιας του 80

    4-Γιωργακη μην στεναχωριεσαι δεν φταις εσυ η κακια δεξια φταιει (Μαμα γιατι δεν μπορω να γινω πρωθυπουργος ???)

    5-Τα παπαγαλακια που ειναι ????????
    ποτε θα αρχισουν το κελαηδημα ??

    6-Mega ποσο εκλεισε η ψαλιδα ????

    7-Αναστασακη η MRB ελεγε Ψεματα????

    8-Παπουτση ολα ειναι μια συνομωσια των Bloggers στα exit poll ?????

    9-Τριανταφυλοπουλε ο καραμανλης δεν ειχε κοσμο στην θεσαλονικη ???

    10-Δανικα..... γιουχου ..γιουχου

    11-Τρεμη -πρετεντερη-τσιμα-σπυρακη πριν το χθεσινο γαμησι μου αρεσε η πολιτικη σας αναλυση .....αξιος ο μισθος σας

    12-Αναστασιαδη -τριανταφυλοπουλε με τα πληρωμενα πολιτικα συμβολαια που εκτελειτε τι θα βαλετε τωρα για πρωτοσελιδο εεεεεε ??????????????

    13-Κακαουνακη σε εβλεπα εχθες και νομιζα οτι ειχες παθαι εγκεφαλικο

    14-Εθνος-νεα μην το βαζετε κατω τετοια δουλεια που κανατε στο Photoshop να μην παει χαμενη

    15-Οταν το καραβι Βουλιαζει πετανε τα ποιο βαρια αντικειμενα δεν τα κρατανε για Καπετανιο

    16/9/2007 Επιτελους ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΕ zip αρχειοΕΙΝΑΙ 41.8
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΑΜΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΓΛΥΚΑ!
    ΞΑΝΑΒΓΕΙΤΕ ΓΑΜΙΟΛΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ!
    ΞΑΝΑΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ!
    Η Ν.Δ. ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ!!
    ΕΚΑΝΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ,ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ,ΤΩΡΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΓΑΜΗΣΙΑ!
    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ,ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ!
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΞΑΠΟΣΤΕΝΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΘΑ ΓΑΜΑ!
    ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΟΥ 41.8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. 17/9 12:35 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΥ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - Κ.ΣΗΜΙΤΗ

    τωρα δεσαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. εδω γελαμε....

    Να και ενας πασοκος που εχει το θρασος να ποσταρει.
    Για ποια εκτελεση μιλας μεγαλε? Εδω εσεις οι κωλοπασοκοι εκτελειτε ο ενας τον αλλον και μαλιστα οχι πισωπλατα. Ειχε μεγαλο θρασος ο μπενιζελος με τις δηλωσεις του στο Ζαππειο. Η γουρουνοφατσα της οποιας τα δοντια εσταζαν λιπος και εντερα τολμησε να συγχαρει τον κακομοιρη κατα τα αλλα ΓΑΠ για την αναληψη των ευθυνων του. Καλεσε τους ψηφοφορους του Πασοκ να δειξουν ψυχραιμια για μια επερχομενη συσπειρωση. Ξεχασε ομως την απογοητευση τους απο το αποτελεσμα των εκλογων. Ξεχασε το οτι οι απανταχου Πασοκτζηδες εχασαν πλεον την εμπιστοσυνη τους στο Πασοκ. Η νεα προεδρια υπο τον γουρουνομπενι δεν θα αλλαξει την τριτη συνεχομενη ηττα που αναμενεται μεσα σε μια 2 τετραετιες. Και παει τωρα πανω σε μια τελειωμενη κατασταση, μια κατασταση διχασμου και διχονιας στο Πασοκ, να ζητησει συσπειρωση και ομοψυχια.
    Μα τι μαλακες ειναι αυτοι οι Πασοκοι τελικα...Μυαλο δεν εβαλαν, δεν προκειται να βαλουν. Εσπευσαν ολοι σε δηλωσεις αντικαταστατης του γκιοργκο αντι να σιωπησουν για λιγες μερες και να δουν τελικα τις πταιει?
    Η λανθασμενη στρατηγικη και πολιτικη σκατοπασοκια μου θα σας διαλυσει εντελως. Ο κοσμος δεν ξαναγυρνα στην Αριστερα, καταλαβετε το. Η ΝΔ εχει ολο τον καιρο να ολοκληρωσει τον προγραμμα της και να θεσει γερες βασεις και για αλλες τετραετιες. Εως τοτε αφηστε τις Προεδρικες Εκλογες και διωχτε απο το κωλοκομμα σας ολα αυτα τα αριστερα αποβρασματα που καταεκλεψαν τον Ελληνικο λαο. Βαλτε νεο αιμα αν θελετε μια αλλαγη.
    Αληθεια που ειναι η Λαλιωτης?
    Κωστακη πες αλευρι....Η πουτσα σε ξαναγυρευει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΡΕ gsid ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ. ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΚΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ.ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ. ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Δεν τρέφω την παραμικρή πολιτική συμπάθεια για τον Γιώργο.

    Όμως, όσοι θέλουν σήμερα να τον «φάνε» είναι χειρότεροι του, αντιπροσωπευτικά δείγματα της ποιότητας του κοινωνικού και πολιτικού χώρου που εκφράζει το ΠΑΣΟΚ.

    Κατ΄ αρχήν κανένας δεν εκθέτει τα πραγματικά γεγονότα.

    1. Το ΠΑΣΟΚ έχανε την διακυβέρνηση ήδη από το 2000.
    (Στις εκλογές του 2000 διαπράχθηκε νοθεία με άγνωστη έκταση. Ο Καραμανλής την «κατάπιε» για να κυβερνήσει το 2004, όπερ και εγένετο).
    Αυτό σημαίνει ότι το ΠΑΣΟΚ το 2000 είχε κάτω από το 43,80 που επισήμως έλαβε.
    Ας δεχθούμε ότι το ποσοστό του ήταν, τότε, 42 %.

    2. Τον Ιανουάριο του 2004 Λαμπράκης και Ψυχάρης ανακοινώνουν στον Σημίτη ότι χάνει με 10-12 μονάδες διαφορά, γι΄ αυτό και πρέπει να αποχωρήσει, όπερ και εγένετο.
    Το ποσοστό λοιπόν του ΠΑΣΟΚ, εν όψει των εκλογών του Μαρτίου 2004, ήταν περίπου ± 35 %.

    3. Αναλαμβάνοντας ο Γιώργος έφερε ένα πρόσκαιρο ενθουσιασμό που συσπείρωσε ξανά, εν μέρει, το χώρο του ΠΑΣΟΚ και αύξησε το 35-37% που είχε στο 40,5% που έλαβε τελικά το 2004. Φυσικά ήταν ανέφικτο να αναστρέψει το κλίμα απέχθειας για το ΠΑΣΟΚ που είχε αποκτήσει πλειοψηφικό ρεύμα.

    4. Το ΠΑΣΟΚ λεηλατεί εκλογικά ενσωματώνοντας περιστασιακά τουλάχιστον 5% (θα έλεγα 10%) του εκλογικού σώματος που ιστορικά, οικονομικά και κοινωνικά ανήκει στην Αριστερά.
    Επ΄ αυτού βέβαια μπορούν να υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις.
    Τα πρόσφατα όμως αποτελέσματα αποτελούν ένδειξη και για όσους δεν συμφωνούν, ότι μια Αριστερά ενιαία, απαλλαγμένη από Παπαρρήγες από τη μία και Παπαγιαννάκηδες από την άλλη, «έχει» σήμερα με τις τρομακτικές εισοδηματικές ανισότητες ποσοστό πάνω από 15%.

    5. Από πού λοιπόν προκύπτει ότι το 38% είναι αποτυχία και ο Γιώργος οφείλει να παραιτηθεί ;
    Κράτησε το "μπετόν αρμέ" του ΠΑΣΟΚ και προσβλέπει στις εκλογές του Μαρτίου του 2010, σε 2,5 χρόνια. Κι ο Καραμανλής ψήφο με "μισή καρδιά" πήρε.
    Σαφώς στα κόμματα εξουσίας μόνος σκοπός είναι η κατάληψη της εξουσίας. Αν δεχθούμε ότι ο Γιώργος απέτυχε οριστικά θα την καταλάβει ο σιχαμένος χοντρός ;

    6. Στο ΠΑΣΟΚ είναι ιδεολογικοί μπάσταρδοι (όπως γενικά η ευρωπαϊκή αμερικανόθρεφτη σοσιαλδημοκρατία) και πολιτικοί απατεώνες.
    Μεγάλη δε μερίδα του κοινοί κλέφτες του ποινικού δικαίου. Το ότι γίνεται αντιληπτό από όλο και περισσότερους αποτελεί και την σημερινή «κακή του μοίρα».

    7. Ο Βενιζέλος και ο Λοβέρδος είναι γνωστοί άνθρωποι του Κόκκαλη.
    Άγνωστο είναι γιατί δεν αναλαμβάνει ο ίδιος της ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και δεν επιδιώκει την πρωθυπουργία, κατά τα πρότυπα Μπερλουσκόνι.
    Να εγκαταστήσει στην Χ. Τρικούπη, όπως στον Ολυμπιακό, έναν Λεμονή και να πετάξει τη σαβούρα, Σκανδαλίδηδες, Λαλιώτηδες, Ευθυμίου.
    Να αναθέτει ανοιχτά τις προμήθειες στις εταιρείες του.
    Να γλυτώσουμε από τις προμήθειες των πολιτικών που συνιστούν την λεγόμενη «διαπλοκή» και επιβαρύνουν με άλλο ένα 30% αυτά που ούτως ή άλλως πληρώνουμε.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Η αληθεια ειναι οτι για την ηττα του ΠΑΣΟΚ φταιει η ΝΔ. Το ΠΑΣΟΚ δεν εκανε τιποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΦΩΝΑΖΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ. ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΦΟΒΗΘΗΚΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΣΩΚΡΑΤΗ ΘΕΕ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΟ ΠΑΕ! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Πατερα θα έρθει το ΧΟΝΤΡΟ ΝΑ μου πάρει την αρχηγία
    Δεν την αφήνω, αντέχω πατέρα
    Θα παλέψω πατέρα,δεν με ενδιαφέρει η κυβέρνηση πατέρα
    Το κόμμα μας πατέρα , το κόμμα μας
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Γιωργο Θυμησου εμεις οι Νεοδημοκρατες ειμαστε μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ο μόνος ΠΑΣΟΚΟΣ που έδωσε συγχαρητήρια στη ΝΔ για την νίκη της ήταν ο Μ. Παπαϊωάννου. Του αξίζει ένα μπράβο για το ήθος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Και δεν βγηκε κι ολας βουλευτης ο Παπαιωαννου. Ειχε και την προσωπικη του πικρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ποιοί είναι οι καλύτεροι φίλοι της ΝΔ?

    - Ο Γιωργάκης και οι παρατρεχάμενοί του.

    Γι'αυτό και οι Νεοδημοκράτες φίλοι του θα ψηφίσουμε στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ Γιωργάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Προσωπικά νομίζω πως πριν πάνε σε ενδεχόμενη αλλαγή αρχηγού πρώτα θα έπρεπε να εξατσατεί σε βάθος η πολιτκή που ακολούθησαν και μάλιστα από εποχής Σημίτη. Είναι κορυφαίο πολιτικό λάθος να μείνουν σε μια απλή αλλαγή προσώπου. Ο κόσμος τους αποδοκίμασε για τον πολιτικό λόγο και την ανυπαρξία προτάσεων. Ως εκ τούτου θεωρώ και τις αντιδράσεις του ΓΑΠ και Βενιζέλου ''εν θερμώ'' αντιδράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Που είσαι τρισάθλιε, φίλε, ΠΡΟΦΗΤΗ;

    Απατεώνα, μου είπες καλώς ήλθες από τις διακοπές και την …κοπάνισες.
    Κάτσε τώρα και γράφε…εγώ πάω στη δουλειά μου.
    Ήλθε, άλλωστε, ξανά η εποχή των προφητών. Δεν είναι εποχές για αγίους.
    Δεν μας σηκώνει το κλήμα!
    Ένα φίλος έγραψε πριν από λίγες μέρες προς εμένα: "τι θέλεις και μπλέκεις στα πόδια μας".
    Με προβλημάτισε.

    Δεν ξέχασα την υπόσχεση περί του νέου Αμερικανού πρέσβη.
    Θα τα πούμε σε λίγες μέρες αναλυτικά.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ρε Beny εχεις και γαμω τις γουρουνοφατσες....Και εχθες στο Ζαππειο ενας φιλος μου δημοσιογραφος ειπε πως βρωμαγαν και οι μασχαλες σου. Ασε που εφτυνες οταν μιλαγες και τους γεμισες με σαλια και μποχα απο πιττα-γυρο με μπολικο κρεμμυδι. Ρε πουστη μου GO HOME. Που διεκδικεις και την αρχηγια γουρουνοφατσα. Πως θα παρουσιαστεις στους ηλιοκαμμενους και εργατικους αγροτες? Με τα πατσοκοιλια σου και την εμπαθη γουρουνοφατσα σου? Κανε λιγη διαιτα ρε πουστη μου...Μυριζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ολοι οι Νεοδημοκρατες δαγκωτο Γιωργκακη στις εσωκομματικες του Πασοκ! Ο καλυτερος μας φιλος δεν πρεπει να αποχωρησει με τετοιο τροπο. Μας χαρισε 2 νικες και οφειλουμε να του το ανταποδωσουμε. Γιωργκο δεν θελουμε να μας λειψεις. Σε αγαπαμε...Μεινε να μας χαριζεις και αλλες νικες...!
    Σε αγαπαμε και για το ονομα σου και για το ρολεξακι σου....Μεινε ετσι οπως εισαι, σε αγαπαμε για αυτο που εισαι και οχι για αυτο που ηθελε ο πατερας σου να εισαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Γιωργάκη πες αλεύρι
    Ο Μπένυ σε γυρεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ωραίος νεος αρχηγός !! Ο Βενιζέλος που άλλαξε τον συντελεστή δόμησης στο Μαρούσι για να κτιστεί το The Mall.

    Διαπλοκή στο έπακρο.

    Αλλά και ακατάλληλη φάτσα για πρόεδρος και πρωθυπουργός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Πως μπορούμε να ψηφίσουμε σαν φίλοι του ΠΑΣΟΚ? Ξέρει κανείς τη διαδικασία?

    Φίλος του Γιώργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. H Λαιλαπα της δεξιας;;;;;;;;;;;;;
    Αυτες τις πιπες ελεγε το καθυστερημενο σας γιυτο τωρα απολαυστε την πουτσα της "ΔΕΞΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ο Γιώργος έχει την κορμοστασιά του παππού του
    Την φωνή του πατέρα του
    Και το μουνι της μάνας του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Δήλωση του Κώστα Σημίτη

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
    Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2007 12:48
    Για οδυνηρή ήττα, έκανε λόγο ο πρώην πρωθυπουργός και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κώστας Σημίτης, τονίζοντας ότι οι δημοκρατικές διαδικασίες που άνοιξε ο Γιώργος Παπανδρέου είναι η μόνη λύση για να αποφευχθεί μια κρίση στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.

    Το μόνο που χρειάζεται σήμερα είναι ενότητα, τόνισε ο κ. Σημίτης.



    ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ο Γιώργος είναι Μέγας χορηγός της ΝΔ.

    Πρέπει όλοι να τον ευχαριστήσουμε ψηφιζοντάς τον στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ.

    Ως ένα μικρό ευχαριστώ για όλα όσα έκανε για μας. Δεν είμαστε αχάριστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. STIS EPOMENES EKLOGES NA DOUME PIOS 8A EINAI O PIO XONTROS IPOPSIFIOS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ποια πολιτικη ΠΑΣΟκ μωρε, μας δουλευεται; ΤΟ ΠΑΣΟΚ μοιραζε λεφτα που επαιρνε απο τα δανεια και ψευτικες επιδοτησεις. Ολη η Ελλαδα ειναι βουτηγμενη στη λαμογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. εγω το ΠΑΣΟΚ το εκλαψα την ημερα που εκλεξανε αρχηγο τον Σημιτη το 1995.
    Απο εκεινη τη μερα απλα παρακολουθω ποση ομαδικη μαλακεια μπορει να τραβαει ενα κομμα επι 12 χρονια.
    Ιμια,ευχαριστηρια στις ΗΠΑ,Οτσαλαν,δημιουργια τραπεζων κρατος εν κρατει,εισοδος στο ευρω χωρις καμμια δικλειδα ασφαλειας για την αισχροκερδεια που προεκυψε,εξολοθρευση καθε στοιχειου που θυμιζε Αντρεα,τα παντα παραδομενα σε εργολαβους και τραπεζιτες,ακριβεια,νοσοκομεια-αισχος,καταργηση της ΑΤΑ,και μεσα σε ολα ο Χρυσοχοιδης να θετει θεμα αλλαγης ονοματος την ωρα που τον παρασημοφορουσε το FBI για την ''εξαρθρωση'' της 17Ν.(εδω γελανε)
    Να μη παραπονουνται οι ΠΑΣΟΚοι,και πολυ πηρανε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. @ 1.05

    Πολυ ενδιαφερουσα πληροφορια, και δεν το γνωριζα...Για αυτο πολλοι εξ'ημων απορησαν με την κατασκευη του The Mall.
    Οσο για το παρουσιαστικο του συμφωνω...Ειναι κακασχημος και πανχοντρος ο πουστης. Εχει μαλωσει με την ομορφια και την υγειϊνη διατροφη ο πουστης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Γι αυτό λέω και 'γω: ΓΙΩΡΓΑΚΗ ξανά και ξερό ψωμί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Βάλτε ΣΚΑΙ έχει αφιέρωμα στον Γιωργάκη "Ελληνοφρένεια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Καλα να παθει ο Ελληνικος λαός ...επελεξε ΚΑραμανλη, εστω και με τοσο μικρη πλειοψηφια.

    θα ζησουμε και αλλα χαμενα χρονια.

    Θετικο οτι η Αριστερα μαζι με το Πασοκ μεσα πηραν ενα μεγαλο ποσοστο και θα πρεπει να συζητηθουν συμμαχιες για να πέσουν τα λαμογια απο την Κυβερνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Θα υπάρξει και άλλος δυνατός υποψήφιος...
    Πάντως Λιάνης, Κουλούρης, Βερελής τάχθηκαν ήδη προς Βενιζέλο.
    Αλήθεια ο Λαλιώτης με ποιον θα πάει. Επίσης περιμένετε και τις δηλώσεις Σκανδαλίδη οι οποίες από πληροφορίες λένε πως θα είναι αποκαλυπτικές. Αυτά βέβαια είναι όλα καλά. Για τον λόγο ήττας δεν θα μιλήσει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Mιλησε και Ο Σημιτης...Η πουτσα σε μεγεθος μινιον. Βεβαια οσο μικροσκοπικος ειναι αλλο τοσο λαμογιο και δολοπλοκος απεδειχθη...Δυστυχως οτι του στερησε ο θεος σε μεγεθος του το εδωσε σε δολοφονικα εγκεφαλικα κυτταρα με εντολης αμεσης εξαφανισης και υφαρπαγης του δημοσιου χρηματος.
    Και μην ξεχναμε....Χρηματιστηριο, Κτηματολογιο....Κονδυλια της Ε.Ε τα οποια εξαφανιστηκαν και δεν επενδυθηκαν στα Δημοσια Εργα...Η σηραγγα του Αρτεμισιου στην Τριπολη ακομα να ολοκληρωθει...Εχει σφραγιστει διοτι τα κονδυλια (15 δις δραχμες) τα εφαγε ο σκατοπασοκος.
    Ολυμπιακα Εργα δεν ολοκληρωθηκαν ποτε...Κατα την κατασκευη τους ενα σωρο εργολαβοι και πασοκοι τα τσεπωσαν απο τις προμηθειες υλικων...τις απευθειας αναθεσεις σε κατασκευαστικες εταιριες. Και τελικα 4 χρονια μετα ολα αυτα τα Ολυμπιακα Ακινητα μπαζουν νερα, παρουσιαζουν καθιζησεις και πολλες ζημιες που θα παρουσιαζοντουσαν 25 χρονια μετα και οχι μεσα σε 4!
    Ωρε πασοκοι σκατα στα μουτρα σας...Ποτε δεν ξεχνω τι προκαλεσατε. Σκατα στα μουτρα σας ωρε λαμογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Που κρύβονται τα καραγκιοζο-λαλιωτο-παπαγαλο-πασοκάκια που διέρεαν μαλακισμένα ποσοστά (ψέματα δηλαδή) όλες αυτές τις μέρες?

    ΕΙΣΤΕ ΨΕΥΤΕΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
    με ΑΠΟΔΕΙΞΗ ρε ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. αν παντως τα κοπροσκυλα του Σημιτη, ειναι με το Βενιζελο, μαλλον τον εκαψαν.

    και σιγα μη συζητησουν για τα αιτια της ηττας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ο 1.20 ρώτησε:

    Αλήθεια ο Λαλιώτης με ποιον θα πάει?

    - ΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΦΥΣΙΚΑ!!! Θέλει και ρώτημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. και μια ερωτηση: υπαρχει καποιο site που μπορουμε να δουμε τους σταυρους προτιμησης αναλυτικα ανα εκλογικη περιφερεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ουρές τα βοθρατζίδικα έξω από τη Χ. Τρικούπη. Ακόμη καθαρίζουν τα σκατά του Λαλιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. και μια ερωτηση: υπαρχει καποιο site που μπορουμε να δουμε τους σταυρους προτιμησης αναλυτικα ανα εκλογικη περιφερεια;

    http://www.ekloges.ypes.gr/pages/index.html

    Πάς στο νομό που θες και πατάς πάνω δεξιά "σταυροί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ blog ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΥΜΠΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΥ, ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΥ, ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΧΕΤΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΣΑΣ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ ΤΩΡΑ
    Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Το παιντί, το παιντί...
    που είναι το παιντί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Επειδή οι αξιοθρήνητοι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας αντί να ντρέπονται για το κατάντημα της χώρας, πανηγυρίζουν, θέλω να θέσω μερικά πολύ απλά ερωτήματα:
    1)Θεωρεί κανείς ότι όποιο κόμμα (ασχέτως αν σήμερα είναι η ΝΔ) ξανακερδίζει εκλογές αμέσως μετά τη μεγαλύτερη καταστροφή στη χώρα τα τελευταία 50 χρόνια, βελτιώνεται; ή μήπως αποθρασύνεται;
    2)Θεωρεί κανείς ότι ο ευρύτερος χώρος της κεντροαριστεράς πάσχει από έλλειψη ηγετών; Εκτός από τον Γιώργο και τον Βενιζέλο υπάρχει και ο Λοβέρδος υπάρχει και ο Τσίπρας για μετά, υπάρχουν και άλλοι...
    3)Θεωρεί κανείς ότι ένας λαός που ξαναεκλέγει βουλευτή τον Πολύδωρα έχει "σώας τας Φρένας";;;
    4)θεωρεί κανείς οτι ένας λαός που εκλέγει τα παιδιά (ή έστω τα ανήψια ελλείψη παιδιών) των μπαμπάδων τους για βουλευτές , πρωθυπουργούς και αρχηγούς κομμάτων έχει ίχνος αξιοπρέπειας; (μ΄αρέσει που περνιόμαστε και για πολύ αξιοπρεπείς σαν λαός... δεν σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας! ...αν η μύγα όμως είναι μαζί με το σκατό δεν μας ενοχλεί!) Ενδεικτικά αναφέρω μερικά ονόματα (ολα δεν γίνεται γιατί είναι πάρα πολλά): Καραμανλής, Παπανδρέου, Μπακογιάννη - Μητσοτάκη, Κεφαλογιάννη, Ταλιαδούρος, Ροκοφύλλου, Αναγνωστόπουλος, Αλευράς, Βαρβιτσιώτης, Εβερτ η -θυγάτηρ-,Λιάπης -ανηψιός-,Μητσοτάκης κ.λπ κ.λπ κ.λπ....
    και κλείνω με ένα τελευταίο ερώτημα.
    "Αν ο παππούς Καραμανλής είχε αποκτήσει γιό ή έστω κόρη, υπήρχε λέτε περίπτωση να είναι πρωθυπουργός ο σημερινός Κώστας Καραμανλής;;; Μην ξεχνάμε οτι άλλο γιος και άλλο ανηψιος! είπαμε! ανήψια ΜΟΝΟ ελλείψη παιδιών..."
    Τέτοιοι που είμαστε τέτοιοι μας χρειάζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Από όλη αυτή την προεκλογική εκστρατεία θυμάται κανείς 1 συγκεκριμένη και σαφή πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ?

    Αν ναι, βηθείστε με να την θυμηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. H βλακεία είναι ο χειρότερος εχθρός του ανθρώπου.
    Πρέπει να είσαι τουλάχιστον μπούφος για να πανηγυρίζεις την νίκη της Ν.Δ.
    Μια Ν.Δ που για 4 ακόμα χρονάκια θα σε "σχίζει"...Εύχομαι όμως να πιάσουν την ασύμμετρη απειλή, ώστε του χρόνου να μην καεί η υπόλοιπη Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Γιατι θυμαται κανεις 1 συγκεκριμένη και σαφή πρόταση του ΝΟΥΔΟΥΠΑΣΟΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Επειδή οι αξιοθρήνητοι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας αντί να ντρέπονται για το κατάντημα της χώρας, πανηγυρίζουν, θέλω να θέσω μερικά πολύ απλά ερωτήματα:
    1)Θεωρεί κανείς ότι όποιο κόμμα (ασχέτως αν σήμερα είναι η ΝΔ) ξανακερδίζει εκλογές αμέσως μετά τη μεγαλύτερη καταστροφή στη χώρα τα τελευταία 50 χρόνια, βελτιώνεται; ή μήπως αποθρασύνεται;

    ΛΟΓΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ


    2)Θεωρεί κανείς ότι ο ευρύτερος χώρος της κεντροαριστεράς πάσχει από έλλειψη ηγετών;

    ΟΧΙ

    Εκτός από τον Γιώργο και τον Βενιζέλο υπάρχει και ο Λοβέρδος υπάρχει και ο Τσίπρας για μετά, υπάρχουν και άλλοι...
    3)Θεωρεί κανείς ότι ένας λαός που ξαναεκλέγει βουλευτή τον Πολύδωρα έχει "σώας τας Φρένας";;;

    ΝΑΙ, ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΘΕΣΕΙΣ?

    4)θεωρεί κανείς οτι ένας λαός που εκλέγει τα παιδιά (ή έστω τα ανήψια ελλείψη παιδιών) των μπαμπάδων τους για βουλευτές , πρωθυπουργούς και αρχηγούς κομμάτων έχει ίχνος αξιοπρέπειας;

    ΟΧΙ

    (μ΄αρέσει που περνιόμαστε και για πολύ αξιοπρεπείς σαν λαός... δεν σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας! ...αν η μύγα όμως είναι μαζί με το σκατό δεν μας ενοχλεί!) Ενδεικτικά αναφέρω μερικά ονόματα (ολα δεν γίνεται γιατί είναι πάρα πολλά): Καραμανλής, Παπανδρέου, Μπακογιάννη - Μητσοτάκη, Κεφαλογιάννη, Ταλιαδούρος, Ροκοφύλλου, Αναγνωστόπουλος, Αλευράς, Βαρβιτσιώτης, Εβερτ η -θυγάτηρ-,Λιάπης -ανηψιός-,Μητσοτάκης κ.λπ κ.λπ κ.λπ....
    και κλείνω με ένα τελευταίο ερώτημα.
    "Αν ο παππούς Καραμανλής είχε αποκτήσει γιό ή έστω κόρη, υπήρχε λέτε περίπτωση να είναι πρωθυπουργός ο σημερινός Κώστας Καραμανλής;;;

    ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ

    Μην ξεχνάμε οτι άλλο γιος και άλλο ανηψιος! είπαμε! ανήψια ΜΟΝΟ ελλείψη παιδιών..."
    Τέτοιοι που είμαστε τέτοιοι μας χρειάζονται!

    ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Γιατι θυμαται κανεις 1 συγκεκριμένη και σαφή πρόταση του ΝΟΥΔΟΥΠΑΣΟΚ?

    ΟΧΙ, ΑΛΛΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΧΑΣΑΝ ΨΗΦΟΥΣ

    Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ? (Από το να μιξοκλαίγεται για το κάθε τι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΝΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ:

    Ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ...
    γιατί γουστάρω:

    - αναρχία και ανομία
    - κατάργηση στράτευσης
    - πρεζόνια και ναρκομανείς
    - Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
    - να χτυπάω την γυναίκα μου
    - μείωση χωρικών υδάτων σε 1 ν.μ.
    - να σπάνε και να καίνε την Αθήνα.
    - νεόπλουτους Β. Προαστίων
    - τραβεστί και τσανσέξουαλ
    - αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
    - γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
    - λεσβίες και αφέντρες
    - νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
    - δωρεάν αλλαγή φύλλου από το ΙΚΑ
    - να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
    - αναρχικούς και τρομοκράτες
    - να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
    - να πετάμε πέτρες στην Βουλή
    - Τουρκική γλώσσα στα σχολειά μας
    - το νέο Βιβλίο της Ιστορίας.
    - αντιρρησίες συνείδησης
    - δωρεάν παιδία για να σπουδάζω σε κολέγια
    - να υπερασπιζόμαστε αναρχικούς
    - άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές
    - προδότες πάσης φύσεως
    - φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
    - να ψηφίζουν οι Αλβανοί
    - μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
    - αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
    - αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
    - Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
    - Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
    - αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
    - να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
    - να έχω τον πλουσιότερο αρχηγό
    - να είμαι αριστερός του κώλου
    - το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
    - όλη την Κύπρο Τουρκική.
    - απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
    - να με αντιπαθεί το 96% του Ελληνικού Λαού

    και τέλος γιατί...
    ...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Ο Σκανδαλίδης τα έβαλε και με τους 2 (ΓΑΠ και Βενιζέλο) με δηλώσεις του μόλις τώρα. Ετοιμαστείτε για τρίτο υποψήφιο. Κυρίως βέβαια τα έβαλε με τον ΓΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. 3ος υποψήφιοσ στο ΠΑΣΟΚ:

    ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΦΟΥΦΟΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ! ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ (ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Η ΝΔ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΠΑΣΟΚ & ΝΔ χρειάζονται ανανέωση (όχι διάσπαση).

    Η ΝΔ με ομαλή πορεία πρέπει να κατέβει στις επόμενες εκλογές με τη Ντόρα αρχηγό και νέα πνοή και στυλ.

    Το ΠΑΣΟΚ αν επιλέξει το Γιώργο να τον αφήσουν να ξαποστείλει τους παλαιοκομματικούς (Λιαλιώτες κλπ) και να δώσει στο κόμμα την εικόνα που οραματίζεται. Αλλιώς Μπένυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. θα μας κλάσει τα αρχίδια και το παχύδερμο... Ό,τι και να κάνετε, διαλυθήκατε... Σας γάμησε η "χειρότερη κυβέρνηση" από την αντιπολίτευση και μετά... Να μετράτε τα λόγια σας λοιπόν... Πούτσα πάλι, πούτσα πάλι, οεοε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. γελω με τα μουνάκια τους πνευματικά ανάπηρους δεξιούς, γελώ που λένε τα πασόκια λαμόγια και κλέφτες. τι όργια που είσαστε ρε? το ίδιο λαμογια και κλέφτες είσαστε κι εσείς. σας σιγοντάρουν οι αμερικάνοι, οι τράπεζες και τα μμε, τρέχετε κι εσεις οι σεμνοι και ταπεινοί να φάει όποιος προλάβει.
    παρτε το χαμπάρι όμως τέλειωσαν τα ψέματα: η αριστερα και η κοινωνία γάμησε το πασοκ και τώρα έρχεται η σειρά σας.
    τον πουτσο αρμ θα παρετε κι εσεις.
    με 165 βουλευτες σας γάμησαν οι φοιτητες και το άρθρο 16 δεν το περάσατε
    θα το περάσετε τώρα με 152?
    σαν κλαμενο μουνί θα φύγετε κι εσεις
    δεν μασάει ρε άλλο ο λαος
    άρχισε η αντίστροφη μέτρηση και για σας
    ουστ
    χαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΡΟΥΤΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΝΔ

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Και ο Νεονάκης με το χοντρό.
    Σιγά σιγά βγαίνουν τα λαμόγια απ' τα λαγούμια τους.
    Κουφάλα Τριανταφυλλόπουλε πάλι ψωμί θα φας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΠΑΛΙΟ ΣΑΝ ΣΥΝΘΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΕΤΥΧΙΜΕΝΟ !!!!!


    ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΑΡ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ......


    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!









    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!









    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!









    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!









    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!










    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!








    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΑΛΛΟΙ ΘΑ.....ΜΑΤΩΣΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΟΙ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ....ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ...

    ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Den nomizo oti tha vgei venizelos. To onoma papandreou sti basi tou Pasok tha leitourgisei yper tou Papandreou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΝΟΥΔΟΥΛΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ 65%


    ΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΕΕΕΕΕΕΣ
    ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΡΟΥΤΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΝΔ

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ

    1:47 μμ


    100%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΕΤΟΙΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ

    ΑΝΤΕ ΒΓΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.......ΑΛΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΟΙ.......



    Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Προς 1:46 μμ

    Δε μου λες ρε φίλε σε κανα παράλληλο σύμπαν ζείς; Που είδες ότι οι Αμερικάνοι Σιγοντάρουν τον Καραμανλή; Ειδικά μετά την υπογραφή για τον South Stream. Οσο για τα ΜΜΕ δε νομίζω ότι υπήρχε πιό λυσσώδης προπαγάνδα εναντίον της Κυβέρνησης από την Ιδιωτική Τηλεόραση και τις εφημερίδες. Ειδικά τα MEGA και ALTER πιό πολύ γραφείο τύπου του ΠΑΣΟΚ θύμιζαν. Τρέμη, Πρετεντέρης, Καψής, Κακαουνάκης, Μακρή και η λίστα δεν έχει τέλος. Δείτε επιτέλους τι γίνεται γύρω σας. Ο Αμερικανοτραφής Γιωργάκης θα μας έσωζε; Έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Οι εκδότες αποφασίζουν

    Οι εκδότες τελειώνουν τον Γιώργο συνοπτικά. Η γραμμή που δίνουν στα στελέχη που επηρεάζουν είναι η στήριξη της υποψηφιότητας Βενιζέλου. Είναι ο μόνος που μπορεί να κερδίσει τον Γιώργο με τον μηχανισμό που έτσι και αλλιώς έχει όντας 4 χρόνια πρόεδρος του κόμματος. Έτσι εκτός από τους δυσαρεστημένους που όλοι σχεδόν στηρίζουν Βενιζέλο, αναμένεται σωρεία δηλώσεων στήριξης του Ε.Β. τις επόμενες ώρες και μέρες. Υπό αυτό το πρίσμα, ο Παπανδρέου δύσκολα θα παραμείνει πρόεδρος, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που σας μεταφέραμε από νωρίς, ότι δηλαδή θεωρείται τελειωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Δε μου λες ρε φίλε σε κανα παράλληλο σύμπαν ζείς; Που είδες ότι οι Αμερικάνοι Σιγοντάρουν τον Καραμανλή; Ειδικά μετά την υπογραφή για τον South Stream.

    Σωστοοοοοος
    Οι αμερικάνοι απαγοητεύθηκαν απο το χθεσινό αποτέλεσμα...παρ'ολα όσα έκαναν για να αποφευχθεί...δεν μπορούμε να γραψουμε πιό πολλά...ο νοών νοείτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Ο Ευάγγελος Τούρκογλου ποιος ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Οι αμερικάνοι επιθυμούν Γιωργάκη ή Ντόρα. Με τίποτα Καραμανλή. Η κατάσταση τους έχει ξεφύγει προς το παρόν παρόλο που φαινόταν τέλη Αυγούστου - Αρχές Σεπτεμβρίου ότι το σχέδιο τους δούλευε καλά.

    Όπως με το ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν, τα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών αποτελούν σοβαρό πλήγμα στους σχεδιασμούς τους. Ευτυχώς που οι λαοί έστω και ενστικτωδώς υπερασπίζονται, μέσω της ψήφου τους, τα πραγματικά του συμφέροντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΝΔ,

    ΠΕΣΑΤΕ ΗΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3,5 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ...

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΡΑ...

    ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η ΗΤΤΑ ΣΑΣ!

    ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΗ (ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ)...

    ΟΠΩΣ ΑΡΓΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ 22%ΦΠΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ ΚΩΣΤΑ..



    ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΠΑ ΑΠΟ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 22 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Ο Κύριος Τσοχατζόπουλος πως και δεν εκλέχθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Βαρέθηκα να βλέπω τους δήθεν προοδευτικούς να αποκαλούν φασιστάκια του μισούς Έλληνες επειδή έχουν συντηρητική συνείδηση. Τους είδαμε και τους σοσιαλήσταρχους υποκριτές. Το '81 με ζιβάγγο και το 2000 με armani, βίλες και κρουαζιέρες με κότερα μεγαλοεπιχειρηματιών. Οι τυχοδιώκτες του ΠΑΣΟΚ διέλυσαν τις αρχές και τις αξίες της Ελληνικής Κοινωνίας κι αυτό θα πληρώνουν όσο δεν αλλάζουν πρόσωπα και τακτική. Όσο για τις δυνάμεις της "Αριστεράς" και της "Προόδου" τι να πω. Αν νομίζετε ότι ένας τόπος πάει μπροστά με μολότωφ και γκαζάκια είστε βαθειά νυχτωμένοι και παραπλανημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Loipon O Skandalidis vazei episis ypopsifiotita?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. 3ος πόλος ο σκαναδαλίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Όμως έρχεται και 4ος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Αρχικά ήταν το ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν, μετά η υπογραφή του αγωγού με τη Ρωσία, 2-3 νέες συμφωνίες με τους Ρώσους που είναι στα σκαριά, η αποτυχημένη επίσκεψη της ΥΠΕΞ των ΗΠΑ πριν μερικούς μήνες...το ποτήρι έχει ήδη ξεχειλήσει με την ανυπακοή των Ελλήνων. Το αποτέλεσμα των χθεσινών εκλογών δεν είναι "αποδεκτό".
    Τώρα τι θα γίνει και πως θα αντιδράσουν, αυτό δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Παλιόφιλε ΑΓΙΕ
    Έχεις δίκιο. Είπα επέστρεψες και θα κάνουμε προεκλογική κερκίδα.
    Αλλά μετά την κοπάνησα για Σαλονίκη, και στις αρχές τού Σεπτέμβρη είναι μια ξελογιάστρα κούκλα.

    Όμως μην «την κάνεις», όλες οι εποχές χρειάζονται άγιους και προφήτες, αρκεί να μην είναι κάλπικοι. (Να μην παρεξηγούμαι, δεν διεκδικώ πέρα από το nick τον τίτλο του προφήτη της εποχής, όσα βλέπω προσπαθώ να καταγράψω).

    Αναμένω, εκτός από τον πρέσβη, και το όλο κλίμα που συνοδεύει τις επιδιώξεις του αμερικανικού παράγοντα.

    Κάποιοι αναλυτές , τους οποίους δεν εμπιστεύομαι, γράφουν ότι ο Καραμανλής «έχει κουράσει τους Αμερικανούς με την απραξία και τη διστακτικότητά του».
    Επίσης, ότι η Ντόρα δεν απολαμβάνει πλέον την αρχική εύνοια, διότι δεν επέτυχε τους στόχους που τής έθεσαν, κυρίως την αποτροπή της υπογραφής της συμφωνίας των αγωγών με τον Πούτιν, κ.α.
    Τι λες, αληθεύουν ;

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Προς τον ΠΑΣΟΚΟ ΣΕΝΤΟΝΑ....

    Οσα σεντονια και να ριχνεις δεν ειναι αρκετα να καλυψουν των ψωλια που φαγατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. ΠΑΣΟΚ C' EST FINI

    ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ.

    Το ΠΑΣΟΚ με την σημερινή του μορφή εκλεισε τον κύκλο του. Οι δυνάμεις που εκδηλώνονται αυτή την στιγμη όδηγούν στην σύγκρουση. Ηδη έχουν ακουστεί φωνες απο παλιά στελέχη του ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΥΠΉΡΞΕ καθαρή εσωτερική υπονόμευση στον αγώνα του κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,πράγμα που αποδεικνύεται απο την δήλωση του ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ και οχι σε άλλο ΄χώρο᾿. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ θα έχει την ευθύνη για την τυχόν διάλυση του κόμματος δηλωνουν χαρακτηριστικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Όμως έρχεται και 4ος

    Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ...που είναι ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Pros 2.11

    Kontos psalmos... i kyvernisi auti kai eidika me LAOS mesa den vlepo na krataei poly.. ante kana 2 xronia. Oso gia to sxedio anan exei idi metaferthei gia kapoia xronia meta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Και ο Σουμάκης με τον μπούλη. Πάει για Σάμινα ο ασυγκράτητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Παιδιά...λίγο πιό σιγά...ΜΗΝ φωνασκείτε διότι...

    ...το ΠΑΣΟΚ περνάει ΣΟΚ


    χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Τώρα, αρχίζει η πτώση της Δεξιάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Loipon GAP, Venizelons, SKandalidis kai poios einai o tetartos? O laliotis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ
    ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. ΠΑΣΟΚ C' EST FINI

    ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ.

    Το ΠΑΣΟΚ με την σημερινή του μορφή εκλεισε τον κύκλο του. Οι δυνάμεις που εκδηλώνονται αυτή την στιγμη όδηγούν στην σύγκρουση. Ηδη έχουν ακουστεί φωνες απο παλιά στελέχη του ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΥΠΉΡΞΕ καθαρή εσωτερική υπονόμευση στον αγώνα του κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,πράγμα που αποδεικνύεται απο την δήλωση του ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ και οχι σε άλλο ΄χώρο᾿. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ θα έχει την ευθύνη για την τυχόν διάλυση του κόμματος δηλωνουν χαρακτηριστικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Η δεδομένη δυσαρέσκεια των Αμερικάνων (για τους λόγους που αναλύσαμε ανωτέρω) πρέπει να ανησυχεί την πολιτική μας ηγεσία (ΝΔ, ΣΥΝ & ΚΚΕ εννοώ)
    Δεν πρέπει να την πατήσουμε σαν κορόιδα παγιδευμένοι στις μικροπολιτικές μας παρωπίδες.
    Λίγη εγρήγορση (διακριτική) και γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ των αρχηγών δεν θα έβλαπτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Loipon GAP, Venizelons, SKandalidis kai poios einai o tetartos? O laliotis?

    Αυτός δεν μπορεί...δεν ξέρει αγγλικά (δεν κάνω πλάκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. απο το δικό σου παράλληλο σύμπαν το ότι η J.P. Morgan είπε ότι θα δώσει πίσω τα κλεμένα τι σημαίνει για σένα?
    δεν στηρίζεται η νδ απο αμέρικα?
    Morgan Stanley: 25% πάνω ο ΟΤΕ με ΝΔ, πτώση 15% με ΠΑΣΟΚ
    τι είναι αυτά?
    έχουνε ανοίξει χρυσες δουλειες με τη νδ οι άνθρωποι και περιμένουνε κονομα
    το τραπεζικό κεφάλαιο που μπαίνει στην ελλάδα είναι τρεις φορές όσο το 4ο πλαισιο που περιμενουμε απο ε.ε.
    χοντρές μπίζνες φίλε, ο λαός όμως στην απέξω

    και για πέστε ρε νεοδημοκράτες ποιον επιχειρηματία πολέμησε η νδ απο αυτούς που κατηγορούσε ότι 5 οικογένειες κάνουν κουμάντο στην ελλάδα? τον κόκαλη μήπως? ποιόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  199. Opote pios einai o tetartos? Diamantopoulou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  200. Opote pios einai o tetartos? Diamantopoulou?

    Δηλαδή ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ θα είναι ο 5ος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *