Για την απόσυρση του βιβλίου Ιστορίας , Του Χρήστου Λουτράδη , Δεν νομίζω πως υπάρχει Ελληνας με στοιχειώδη εθνική ευαισθησία αλλά και θύμ...
,
Του Χρήστου Λουτράδη
,
Δεν νομίζω πως υπάρχει Ελληνας με στοιχειώδη εθνική ευαισθησία αλλά και θύμισες παλιές απο συγγενείς ή φιλους που να μην αισθάνθηκε πληγωμένος αλλα και οργισμένος όταν είδε στο βιβλίο της ιστορίας που απεσύρθη σήμερα η σφαγή των Ελλήνων να χαρακτηρίζεται ως "Συνωστισμός", μια αναφορά που αν τη άλλο δείχνει ασέβεια απέναντι στους νεκρούς συμπατριώτες και δημιουργεί ενα εντελώς λανθασμένο αλλά σε έναν βαθμό επικίνδυνο συλλογικό υποσυνείδητο σε χιλιαδες μικρους μαθητές.
Καλώς λοιπόν το βιβλίο διορθώθηκε, ορθότατα αντέδρασαν αυτοί που αντέδρασαν. Πρέπει ομως κάποτε σε αυτήν την χώρα να δούμε αν ισχύει πραγματικά η διάκριση εξουσίων, ποιος νομοθετεί, ποιος εκτελεί, ποιος κρίνει; Δεν μπορούμε να επιτρέπουμε ως σύγχρονη φιλελεύθερη δημοκρατία να υποκαθίστανται οι θεσμοί της Πολιτείας απο κανέναν, πόσο μάλλον απο πολιτικά ή κοινωνικά μορφώματα που ειναι γνωστά για την ακρότητα των θέσεων τους και για την μονοδιάστατη αντίληψη που έχουν απέναντι στα πράγματα. Γιατί αυτοί δεν θέλαν να αλλάξουν τον συνωστισμό με μια άλλη λέξη [πράγμα οχι μονο θεμιτό αλλά ορθό] αλλά να αλλοιώσουν την δομή της ιστορίας προς ενα μυθοποιητικό παραμυθι για παιδιά.
Το βιβλίο έπρεπε να αλλάξει. Αλλαξε. Και ορθώς. Απο εδώ και πέρα ομως αρχίζουν τα λάθη γιατι την Νέα Δημοκρατία ψήφισε ο λαος και όχι το Λ.Α.Ο.Σ. Εκτός αν έχει διαλεξει στρατόπεδο. Και ποιους εννοεί όταν ο κ. Καραμανλής αναφέρεται σε ευρύτερες κοινωνικές συμμαχίες...
----------
Διαβάστε σχετικά με το ίδιο θέμα τι έγραψε και το "Αντί".
POLY KALO XRISTO EYGE
ΑπάντησηΔιαγραφήLEFCHR
το θέτεις λουτράδη στην σωστή του βάση το θέμα και απο εμένα μπράβο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε ρε Λουτραδη,πηγαινε για υπνο,σε βαρεθηκαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις συμβαση με τα λαμογια του μπλογκ.
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΛουτράδη, ανήκεις στην παράταξη που κατασκεύασε ατό το πράμα.
Σεβάσου την ψήφο των Ελλήνων άλλως σε αναθέτω στον Αράπη.
KL
bloopers
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή το ΣΥΡΙΖΑ ^%$#^&^% ασύστολα στο συγκεκριμένο θέμα εμείς, παρότι ψηφοφόροι του, ΔΕΝ θα περιμένουμε τις επόμενες εκλογές.
Το πήδημα αρχίζει από σήμερα.
Η διαφοροποίηση από τους άλλους δεν σας κάνει δημοκρατικότερους από εκείνους, απλά διαφορετικούς με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.
Εάν μάλιστα οι άλλοι είναι λογικοί σας κάνει παράλογους, αν είναι πατριώτες σας κάνει προδότες, αν επίστανται σας κάνει αδαείς,
Η επιβολή από ένα κόμμα η από ένα συγκεκριμένο πολιτικό ενός βιβλίου σε ανυπεράσπιστους ανήλικους το οποίο καταδικάστηκε από το ΣΥΝΟΛΟ του εκλογικού σώματος, θέτει σε άμεση αμφισβήτηση την κατ 'επίφαση πολυδιαφημισμένη δημοκρατικότητα και την αντιπροσωπευτικότητα του ΣΥΡΙΖΑ που εκδηλώνει ιδεολογία πολιτικού... ταλιμπανισμού!
Μετά από αυτές τις δηλώσεις και την θέση του για το θέμα του ανθελληνικού προπαγανδιστικού βιβλίου, είναι εύλογη η ερώτηση, αν όχι εμάς που τον ψηφίσαμε, ο ΣΥΡΙΖΑ ποιόν αντιπροσωπεύει;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ δήθεν δημοκράτες!!!
Οι Πολίτες διαμορφώνουν τις θέσεις των κομμάτων, όχι το αντίθετο!
bloopers
Kommentare minimieren
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος hat gesagt...
ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ
ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ
ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ
ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ
ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ
ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ
ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
bloopers protimate syriza i
ΑπάντησηΔιαγραφήLAOS>?
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχασες το βιβλίο σου πουλάκι μου και κλαις;
Τι να κάνουμε έτσι είναι, ο λαός ψήφισε, ούτε ο Μπίστης ούτε ο Βενιζέλος ούτε το ΠΑΣΟΚ γενικότερα με "τα μέλη και φίλους".
Αν θες μπορείς να κλάψεις ΕΤΣΙ!
Αν επιμένεις έρχονται τα χειρότερα.
ο Αράπης
2.09
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχέση έχει αυτό με το βιβλίο;
2.19
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει γι αυτόν.
Ετοιμάζεται ο μαλάκας να σε πει φασίστα κατά τα ήθη που ΠΑΣΟΚ.
μηπως ξερει καποιος να μας πει αν η κυβερνηση πηρε θεση η αν εκανε καποια ανακοινωση σχετικα με τους τουρκους βουλευτες του ελληνικου κοινοβουλιου και τον τουρκο δημοσιογραφο και ολα αυτα που λεγανε για μας τους "καταραμενους γκιαουρηδες χριστιανους".??τα media νομιζω ακομα ασχολουνται με το αν ο πρωθυπουργος θα κοιταζει τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης και ποσα βλεμματα θα του ριχνει..!και με το αν θα υπαρξει και τριτος πολος η οχι..εχει κολλησει η βελονα τους..!προσκαλουνε στις εκπομπες τους βουλευτες της αξιωματικης αντιπολιτευσης και αντι να τους ρωτανε για τα τρεχοντα τους ρωτανε αν θα υπαρξει και τριτος πολος και ποιος ειναι με ποιον και ολα τα σχετικα που εδω και σχεδον 10 μερες ακουμε, δηλαδη ολο τα ιδια και τα ιδια και προσωπικα τους μπουχτησα (εννοω αυτες τις εκπομπες)..!ευχαριστω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή[ΛΑΟΣ]ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ
ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ
ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ.
ΕΑΝ Η Ν.Δ.ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕ
ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕ ΣΤΑ
ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΟΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΤΕ ΓΚΩΛ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ.
έχουμε χάσει την μπάλα λίγο ή μου φαίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι είμαστε ειδικοί επι παντώς επιστητού τώρα και έχουμε διαβάσει το βιβλίο, το έχουμε αναλύσει και ξέρουμε τι είναι κατάλληλο και τι όχι; Μήπως να μας ρωτήσουν και την γνώμη μας για τα βιβλία της κβαντομηχανικής;
Για τα ιστορικά βιβλία θα έπρεπε να μαζεύει το κολουπουργείο 20 ιστορικούς "όλων των τάσεων" και να του βάζει σε ένα δωμάτιο να γράψουν ένα βιβλίο που να λέει την αλήθεια χωρίς να περιέχει μύθους αλλά και εθνικιστικές κορώνες. Για εμένα στο συγκεκριμένο βιβλίο (το οποίο το διάβασα πολλάκις) το πρόβλημα δεν ήταν μερικές λέξεις που έπρεπε να διορθωθούν, αλλά το γενικότερο πνεύμα απλουστευσης και η σχεδόν παντελής έλλειψη κειμένου. Αυτό το βιβλίο θα έπρεπε να απευθύνεται σε 8χρονα έτσι όπως ήταν γραμμένο. Παραταύτα, ας αφήσουμε τους ειδικούς να το αποφασίσουν (ΤΟΥΣ ειδικούς, όχι 1 ή 2 ειδικούς)
index
ΑπάντησηΔιαγραφή2.30
(ΤΟΥΣ ειδικούς, όχι 1 ή 2 ειδικούς)
Ποιος σου είπε ότι αυτό δεν έγινε;;;
Πάρε αυτό να μάθεις λεπτομέρειες και να διαβάσεις κάθε σημείο προς διόρθωση.
bloopers
index
ΑπάντησηΔιαγραφή**ΞΑΝΑ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΛΙΝΚ**
2.30
(ΤΟΥΣ ειδικούς, όχι 1 ή 2 ειδικούς)
Ποιος σου είπε ότι αυτό δεν έγινε;;;
Πάρε αυτό να μάθεις λεπτομέρειες και να διαβάσεις κάθε σημείο προς διόρθωση.
bloopers
Το πρόβλημα με τον ΣΥΡΙΖΑ ποιό ακριβώς είναι;;; Το ότι συμφωνούσε να γίνουν οι αλλαγές και κατηγορεί την κυβέρνηση ότι μας κοροϊδευε όταν έλεγε πως θα τυπωθεί το βιβλίο και εν τέλει υπέκυψε στις πιέσεις του ΛΑΟΣ;; Μην βρίζετε ασυστόλως χωρίς να εξηγείτε τουλάχιστον την θέση σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ
ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ;
ΚΑΙ ΚΛΑΜΑ Η ΡΕΠΟΥΣΗ
Κύριε Λουτράδη, υπεραπλουστεύετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θέμα δεν είναι αν η ΝΔ "σύρθηκε" απ'τον Καρατζαφέρη ή αν έγιναν οι διορθώσεις (που δεν έγιναν) στο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ Δημ. Τα θέματα είναι:
α) Στηρίχθηκε ναι ή όχι η συγγραφική ομάδα στο γνωστό νόμο του 2002, αποτέλεσμα συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας γιά το "στρογγύλεμα" (βλέπε αποδόμηση) των Ιστορικών σημείων που προκαλούν εντάσεις μεταξύ των δύο λαών;
β) Είναι αλήθεια ή όχι πως η κυρία Ρεπούση δεν είναι ιστορικός αλλά της Γαλλικής φιλολογίας; Είναι αλήθεια ή όχι πως η συγγραφική ομάδα δεν ανέλαβε τη συγγραφή του βιβλίου κατόπιν διαγωνισμού αλλά κατ'ανάθεσιν;
γ) Είναι αλήθεια ή όχι πως η συγγραφική ομάδα ανήκει σ'εκείνη την ιδεολογική "φάρα" που πιστεύει πως το Έθνος-Κράτος είναι τεχνητό κατασκεύασμα, πως οι σημερινοί Έλληνες δεν έχουν τίποτα κοινό με τους Μεσαιωνικούς ή Αρχαίους αλλά προέρχονται από τη "μίξη" Σλαβο-Τουρκο-Βλαχο-Ελληνικών πληθυσμών; (νέα έκδοση Φαλμεράγιερ)
δ) Είναι αλήθεια ή όχι πως ό,τι ακριβώς περιέγραφε το εν λόγω βιβλίο γιά την Κύπρο είναι πάγιες Τουρκικές Θέσεις;
Πρόσφατα ο νέος Τούρκος Πρόεδρος επισκέφτηκε τα κατεχόμενα & δήλωσε ευθέως πως "η πραγματικότητα στην Κύπρο είναι πως υπάρχουν δύο ανεξάρτητα Κράτη" (κάτι που & το βιβλίο αναγνώριζε μιλώντας γιά "διχοτόμηση", γεγονός που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις & από την Κύπρο).
Τα παιχνίδια λοιπόν που παίζονται πίσω από την πλάτη μας είναι μεγάλα & δεν είναι σωστή η υπεραπλούστευση. Εξ άλλου, μην ξεχνάμε, ο νόμος του '02 φέρει τις υπογραφές των "εκσυγχρονιστών" Ευθυμίου-Βενιζέλου. Δυστυχώς οι εκσυγχρονιστές της περιόδου 96-04 έφεραν το ΠΑΣΟΚ στην σημερινή κατάντια.
Λοιπόν, έχω βαρεθεί τη φιλολογία περί βιβλίου Ιστορίας 6ης τάξης κτλ κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω βαρεθεί τη μικρόψυχη κριτική, έχω βαρεθεί τον εσμό των Ελληναμυντόρων που αδιάβαστοι και ανιστόρητοι γνωματεύουν επί παντός επιστητού.
Το βιβλίο σίγουρα έχει λάθη. Αλλά στο λιμάνι της Σμύρνης συνωστισμός υπήρχε, συνωστισμός και πανικός που είχε προκληθεί από τους Τσέτες που είχανε μπει στη Σμύρνη, χωρίς να έχουνε φτάσει ακόμα στο λιμάνι.
Για αυτά θα έπρεπε να γράψει κάτι περισσότερο, σίγουρα. Αλλά το πρόβλημα δεν είναι στη Σμύρνη, ας είσαστε ειλικρινείς, το πρόβλημα είναι στη γενικότερη αποκαθήλωση των Ελλήνων ως περιούσιου λαού, που με κεφαλή την Εκκλησία του θα φτάσει στην Κόκκινη Μηλιά και θα νικήσει τον κακό Τούρκο… Το πρόβλημα είναι στο ότι βάζει τη σύγχρονη ιστορία σε λιγότερο εθνικιστική βάση, και αυτό οι λογής λογής πατριδολάγνοι (και πατριδο-ξεπουλητάδες, και αυτό είναι ιστορικά αποδειγμένο!!) δεν το σηκώνουν.
Κρίμα, πολύ κρίμα. Είναι αρκετά καλό βιβλίο ιστορίας, και μπορείτε να το διαβάσετε μόνοι σας, αν μπείτε στον κόπο. Τα links υπάρχουν.
Για τη μικρόψυχη κριτική της Ακαδημίας δεν έχω να πω πολλά. Παρά μόνο να ρωτήσω που διάολο ήταν, όταν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο καταξίωνε την παπαγαλία ως εξεταστική μέθοδο… Μισή γενιά Ελληνόπουλων έμαθε να υποβιβάζει την κριτική σκέψη στο όνομα της αποστήθισης, και αυτό η περιφανής Ακαδημία μας το κατάπιε αμάσητο.
Λυπόν
Λυπόν
ΑπάντησηΔιαγραφή10:13 πμ
Γιατί δεν σηκώνεσαι να πας στην Τουρκία ή τελος πάντων στην "Μακεδονία" ρε μαλάκα;
Να μην μας ακούς και να μην σε ακούμε.
'Ετσι απλά σαν μειοψηφία που που είσαι "δημοκράτη" του κώλου και επιστήμονα (;)
Αθηναίος
10:13
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γεγονός πως η Εκκλησία έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην Επανάσταση είναι αλήθεια. Γιατί να αρνούμαστε το ρόλο της είτε είμαστε αριστεροί είτε δεξιοί; Γιατί δηλαδή πρέπει να αλλοιώνεται η ιστορική αλήθεια ανάλογα με το ιδεολογικό πρίσμα που την κοιτάει κανείς; Δηλ. αν κάποιος αναφέρει την φράση του Θ.Κολοκοτρώνη (απ'τ'απομνημονεύματά του) "εμείς σηκωθήκαμε γιά του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία" είναι εθνικιστής;
To βιβλίο είναι κατάπτυστο γιά έναν & μόνον λόγο: γιατί είναι δόλιο.
Το αν οι "λογής λογής πατριδολάγνοι " είναι "και πατριδο-ξεπουλητάδες, και αυτό είναι ιστορικά αποδειγμένο!!" όπως αναφέρεις, τι σχέση έχει με την Ιστορία; Ας μην ξεχνάμε πως οι "λογής λογής πατριδολάγνοι" (Στρατιωτικός Σύνδεσμος) το 1909 έφεραν άρον-άρον το Βενιζέλο απ'την Κρήτη & τον έκαναν Πρωθυπουργό (κάτι όχι & τόσο δημοκρατικό, έτσι;). Όλοι χρειάζονται. Είμαστε λίγοι & δεν χρειάζεται να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας.
μακάρι..να ήταν κίνηση της κυβέρνησης ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συμπεριφορα του ΣΥΡΙΖΑ ειναι υποπτη ως προς το βιβλιο της ιστοριας,το εχουν παραξηλωσει,νομιζουν οτι οι αιρετικες αποψεις τους ειναι και αποψεις που οι Ελληνες δεχονται,ειναι βαθεια νυχτωμενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια μένα και οι δυο ειναι ακραιοι και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΛΑΟΣ άρα δεν πρέπει να πας με κανεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι αμφιβάλετε για το ότι το εθνικό-κράτος είναι τεχνητό κατασκεύασμα και προϊόν της ιστορικής συγκυρίας, που προέκυψε από την νεότερη και σύγχρονη διάρθρωση των εξουσιαστικών σχέσεων παγκοσμίως, κάνετε λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεχνητά συστήθηκε, τεχνητά και θα διαλυθεί δίχως να ρωτήσει τους πολίτες, τους υπηκόους, τους ιθαγενείς. Δυστυχώς οι άνθρωποι είναι τα αντικείμενα της ιστορικής εξέλιξης στην διαχρονία. Αυτό που προκαλεί το ρεύμα της εξέλιξης των ανθρώπινων φαινομένων είναι οι εξουσιαστικές σχέσεις και οι μορφές κοινωνικής οργάνωσης.
Για το βιβλίο δεν παίρνω θέση, καθώς δεν το διάβασα. Λάβετε όμως σοβαρά υπόψη τις παρατηρήσεις του «Λυπόν», δεν έχει άδικο.
Τα παιδιά μάθανε να προσεγγίζουν τον κόσμο εθνικιστικά, κατανοητό και αναγκαίο για τη νομιμοποίηση του εθνικού-κράτους.
Αν μάθουν να ερευνούν τις πηγές και προσδώσουν σχετικότητα στη συνειδησιακή και υποσυνείδητη προσέγγιση του ιστορικού συμβάντος, τότε να ξέρετε ότι ό καθένας μπορεί να αναχθεί σε έναν «μικρό ιστορικό».
Ο καθένας θα μπορεί να σχηματίζει την προσωπική του ιστορική αλήθεια, την οποία θα αντιλαμβάνεται όχι οπωσδήποτε ως γεγονός προς επιβολή και κυριάρχηση, αλλά ως στοιχείο της προσωπικής του εξέλιξης και ταύτισης στον κόσμο.
Με την προσέγγιση αυτή δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα αποφύγουμε τους πολέμους και την αιματοχυσία, αλλά τουλάχιστον θα συνειδητοποιούμε καλύτερα τα αίτια που τα προκαλούν κάθε φορά και το ρόλο μας σε αυτά.
Ο ΑΓΙΟΣ
egw symfwnw me ton loutradi den kerdizeis ton mesaio xwro me auton ton tropo
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΕ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάλυσή σου είναι ενδιαφέρουσα, επηρρεασμένη όμως απ΄την "αναθεωρημένη" Μαρξιστική Ιστορική επισκόπηση. Δυστυχώς, βλέπεις ως "αλήθεια" την υποκειμενική-ιδεολογική σου τοποθέτηση. Δυό πραγματάκια:
1) Το Κράτος είναι φυσικά (ουδείς το αρνείται) κατασκεύασμα του 19ου αιώνα, φυσική απόρροια του Διαφωτισμού. Με μια (μικρή ίσως αλλά καίρια) διαφορά: Το Γένος (κατ'άλλους Έθνος) δεν είναι. Παράδειγμα η Ελλάδα. Γιά 500-600 χρόνια, Κράτος δεν είχε, Γένος όμως υπήρχε.
2) Οι σημερινοί αριστεροί (της μετα-νεωτερικής εποχής) πρέπει να καταλάβουν ένα πράγμα. Σ’ ένα μαζικό δημοκρατικό σύστημα, η επίθεση του ιμπεριαλιστικού πολυεθνικού κεφαλαίου καταπολεμάται μόνον απ'την ενδυνάμωση του Έθνους-Κράτους & όχι απ'τον κοσμοπολιτισμό ή την αποδυνάμωσή του. Το προλεταριάτο συγκροτήθηκε ως τάξη μέσα στο Έθνος-Κράτος, αγωνίστηκε μέσα σε αυτό, κατοχύρωσε τις κατακτήσεις μέσα σε αυτό, συνέβαλε στον εμπλουτισμό και στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης.
"Η πάλη των τάξεων ξεκινά από τον Μαρξ έως τον Τρότσκι, σε εθνικό επίπεδο. Ο στρατηγικός ορίζοντάς της παραμένει η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας σε εθνικό επίπεδο".
(4η Διεθνής)
ΑΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΝΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή11.34
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως και να το δεις δεν είναι κακό να διαφωνούμε, αρκεί να συνεννοούμαστε.
Ο κινητήριος μοχλός της ιστορικής συνείδησης δεν είναι το ιστορικό συμβάν, αυτό καθ’ αυτό, αλλά η ερμηνεία του. Αυτό είναι που αναγάγει το συμβάν σε γεγονός.
Τα γεγονότα λοιπόν είναι προϊόντα ιδεολογίας και πολιτισμού.
Τα συμβάντα παραμένουν πεισματικά τα ίδια, η ιδεολογία και η κοσμοαντίληψη αλλάζουν όμως την συνειδησιακή τους υπόσταση.
Τα μεταβάλουν σε γεγονότα.
Και τα γεγονότα αλλάζουν, ανάλογα με το αντιληπτικό σύστημα
(πολιτισμός και ιδεολογία) που κυριαρχεί.
Και τώρα αρχίζει η διαφωνία:
Τι είναι αυτό που παράγει πολιτισμό και δομεί την (κυρίαρχη) ιδεολογία…μακριά η κουβέντα και πάντα ενδιαφέρουσα.
Ο ΑΓΙΟΣ
ΑΓΙΕ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρουσα η άποψή σου, αλλά μάλλον το βαρύναμε πολύ το πράγμα. Το γυρίσαμε σ'ένα δοκίμιο πάνω στην κίνηση και την επιστημονική σκέψη της Ιστορίας, πολλή φιλοσοφία.
Μόνο ένα θέλω να πω:
Ρωτάς "Τι είναι αυτό που παράγει πολιτισμό και δομεί την (κυρίαρχη) ιδεολογία". Η απάντηση σ'αυτό είναι η Κοινωνική Συνείδηση. Οι δοξασίες, οι θρύλοι, ακόμα-ακόμα & τα μυθεύματα που "ζυμώνονται" κατά την ιστορική διαμόρφωση της έννοιας του Γένους, στη συνείδηση του κόσμου είναι πραγματικότητα. Και σύμφωνα με τη Μαρξιστική θεωρία, η βάση της διαλεκτικής σε μια ταξική κοινωνία είναι η κοινωνική συνείδηση που απόρροιά της είναι η έννοια του Γένους, έτσι δεν είναι;
εγώ ειμαι υπερ του πουλαντζά για σχετική αυτονομία του κράτους..
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια πολύ απλή απορία:
Πως μπορώ να πείσω έναν άνθρωπο που ζει - αλλά διέπεται από έναν τυφλό φανατισμό - και που δεν είναι ιστορικός αλλά ειδικός στην διδακτική της ιστορίας, ότι υπήρξαν γεγονότα που άνθρωποι που δεν ζουν πλέον για να τα εξιστορήσουν - αλλά πρόλαβαν να τα διηγηθούν και να φέρουν μαζί τους στοιχεία και αποδείξεις για αυτά - ότι είναι πραγματικά;
Το πρόβλημα δεν έγκειται στο αν θα πρέπει να γίνει παράθεση η απόκρυψη των ιστορικών γεγονότων, αλλά στην ερμηνεία τους και την καλλιέργεια μυθευμάτων για αυτά.
Υπήρξαν ιστορικά γεγονότα. Τώρα, αν θα πρέπει να συζητάμε για "κόκκινες μηλιές" και "pizzes μπλέ" είναι άλλο ζήτημα που δεν επιδέχεται καμία φιλοσοφική τοποθέτηση. Απλή λογική.
bloopers
12.42
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο βάρυνε…
Οι απαντήσεις είναι πολλές.
Η ταξική συνείδηση στον ιστορικό υλισμό δεν εμπεριέχει την έννοια του γένους.
Μετα-μαρξιστικές όμως θεωρήσεις δέχονται ότι στην διαμόρφωση της κοινωνικής συνείδησης υπεισέρχονται εκτός από ταξικούς παράγοντες και άλλης μορφής ταυτίσεις μεταξύ των οποίων και η εθνική ταυτότητα με την έννοια του γένους που αναφέρεις.
Εγώ, επειδή δεν είμαι ιστορικός, ενδιαφέρομαι περισσότερο για τον τρόπο που ερμηνεύονται τα ιστορικά συμβάντα, παρά για την ερμηνεία (το αποτέλεσμα) αυτή-καθαυτή.
Με αυτή την έννοια, έχεις δίκιο όταν επισημαίνεις τις καταβολές της προσέγγισης μου.
Ακολουθώ τη μεθοδολογία της Ερμηνευτικής και του Constructivism, κατά την οποία η πραγματικότητα (αλήθεια) δομείται και αναδομείται διαρκώς.
Εμείς περιοριζόμαστε να κατανοήσουμε τον «μηχανισμό» της συνάρτησης παραγωγής του γεγονότος, σε οποιαδήποτε μορφή και όχι τις αιτίες που προκαλούν τα ιστορικά συμβάντα και τα φαινόμενα.
Ο ΑΓΙΟΣ
Λουτράδη πριν τις εκλογές έλεγες να αποσυρθεί το βιβλίο και τώρα που το απέσυρε ο Καραμανλής υπονοείς ότι υπέκυψε στο Λ.Α.Ο.Σ. Μήπως αρχίζεις και γίνεσαι γελοίος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ 11.34
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Γένος ή Έθνος μπορεί να προϋπάρχει ενός κράτους (πχ Γαλλία) ή ταν είναι δημιούργημα ενός Κράτους (πχ Τουρκία). Το δικό μας Γένος υπάρχει γιατί
Πρώτον, οι Οθωμανοί ήταν ανεξίθρησκοι σε βαθμό να παραχωρήσουν ημικρατική υπόσταση (Μιλιγιετ) στους Ορθόδοξους, ανεξάρτητα από «εθνική» προέλευση. Τα εισαγωγικά σημαίνουν πως ο όρος την εποχή εκείνη δεν έχει τη σημερινή του σημασία.
Δεύτερον, τα ιερά βιβλία της Ορθοδοξίας είναι στην Ελληνική γλώσσα, και, ως τα μόνα ευρείας διάδοσης βιβλία για αρκετούς αιώνες, αποτέλεσαν τη βάση για την όποια εκπαίδευση.
Με άλλα λόγια, το Γένος επιβίωσε μέσω της Γλώσσας, ελέω Οθωμανών.
Το αν σήμερα η αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση περνάει από ενδυνάμωση Εθνικών Κρατων κτλ, χωρίς να με βρίσκει διαφωνούντα, πρέπει να συζητηθεί σε άλλο βάθος. Γιατί τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά.
Λυπόν
Bloopers
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νέα τάση στον ΣΥΡΙΖΑ.
Κομουνιστοφασίστες.
Και με τον Αλαβάνο και με τον Ψωμιάδη.
Pas mal.
Bloopers
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νέα τάση στον ΣΥΡΙΖΑ.
Κομουνιστοφασίστες.
Και με τον Αλαβάνο και με τον Ψωμιάδη.
Pas mal.
Λουτράδη πριν τις εκλογές έλεγες να αποσυρθεί το βιβλίο και τώρα που το απέσυρε ο Καραμανλής υπονοείς ότι υπέκυψε στο Λ.Α.Ο.Σ. Μήπως αρχίζεις και γίνεσαι γελοίος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αρχίζεις μου άρεσε χαχαχα
Κωλοτούμπες του κερατά αρε ξεπουλημένοι νεοκουλτουριάρηδες καταφέρατε να βάλετε τον ΛΑΟΣ στην βουλή και όσο συνεχίζετε με τέτοια η ακροδεξιά θα αυξάνει τα ποσοστά της, να τι καταφέρατε ζωντόβολα μαλάκες.
και τωρα ο λουτράδης συμφωνεί με την
ΑπάντησηΔιαγραφήαπόσυρση αλλού εστιάζει την διαφώνια του και δενέχει και άδικο
3.57
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθος κάνεις.
Συμφωνεί με "διόρθωση" όχι απόσυρση.
Το αν θα περάσει του Καρατζαφέρη δεν είναι θέμα συζήτησης γιατί η καταδίκη είναι από όλους μας όχι μόνο του λα.ο.ς.
ΑΓΙΕ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την διευκρίνηση.
Αγαπητέ Λυπόν,
κατ'αρχήν στην Ελλάδα πρέπει να γίνει μιά σοβαρή συζήτηση γιά το τι είναι Έθνος, τι Γένος. Οι δύο αυτές έννοιες ΔΕΝ ταυτίζονται. Το Έθνος έχει καθαρά φυλετικό χαρακτήρα, το δε Γένος ταυτίζεται περισσότερο με την κοινή πολιτιστική παράδοση (θυμήσου Πλήθωνα Γεμιστό: "Εσμέν Έλληνες το γένος, ως ή τε φωνή και η πάτριος παιδεία μαρτυρεί" & Ισοκράτη: "Καί τό των Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι του γένους αλλά της διανοίας δοκείν είναι, καί μάλλον Έλληνας καλείσθαι τούς της παιδεύσεως της ημετέρας ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας"). Έχει περισσότερο υπερεθνική διάσταση.
ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΣΟΥ ΞΥΡΙΣΕ ΤΟ ΚΟΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ Ο ΤΑΣΟΣ ΤΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΞΥΡΑΦΙ Η' ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΞΥΡΙΣΕ?
Ελεος ρε παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχέση έχει μια απλή περιγραφή γεγονότων για παιδάκια του δημοτικού με θεωρίες ερμηνείας η διδακτικής της ιστορίας που δεν τα αφορούν;
Απλή περιγραφή γεγονότων με όσα συνέβησαν και τις πράξεις καλές η κακές ένθεν και κείθεν με σκοπό αφ' ενός την γνώση αφ' ετέρου την αποτροπή του φανατισμού και της καφρίλας στο μέλλον.
3:33
ΑπάντησηΔιαγραφήbloopers
Οι δεξιοί είστε από ιδρύσεως του Νεοελληνικού κράτους ψευτοπατριώτες του κώλου.
Σε όλες τις ιστορικά δύσκολες στιγμές συμβάλατε στην καταστροφή .
Αξέχαστο παράδειγμα το ανάθεμα του Βενιζέλου και το σύνθημα που φωνάζανε οι οπαδοί του ...Λαικού Κόμματος μετά την υπογραφή της Συνθήκης των Σεβρών :
''Δεν θέλομεν την Μεγάλη Ελλάδα , μικράν αλλά έντιμον ''.
Γιατί πηγαίνω 90 χρόνια πίσω ;;
γιατί αυτό έκαναν και οι κατήγοροι του βιβλίου , επέλεξαν δυο τρεις ατυχείς εκφράσεις για να κάνουν τους μαιντανούς στην TV .
Το κύριο μειονέκτημα του βιβλίου ήταν ότι σε 136 σελίδες προσπαθούσαν να περιλάβουν 500 χρόνων Ευρωπαικής και Ελληνικής Ιστορίας . Πράγμα αδύνατον . Αποτέλεσμα πάρα πολλές παραλείψεις .
Ολόκληροι πόλεμοι (του 1897) είχαν παραληφθεί . Ήταν μια προσπάθεια πολύ περιληπτικής αφήγησης για μικρά παιδιά .
Ο Παρασκευαίδης και η Ακροδεξιά το εκμεταλεύτηκε πολιτικά .
Τελικά την ''ιστορία'' πλήρωσε η συμπαθέστατη Μαριέττα .
Captain
@4.19
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πας να κλάψετε μαζί με την "συμπαθεστάτη" σου!
Είναι εκεί που την έστειλε ο Ελληνας πολίτης με την ψήφο του.
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεγαλύτερη πληγή σ' αυτή τη χώρα είναι ο κομματικός "πατριωτισμός".
Είναι το ίδιο μικρόβιο από το οποίο πάσχει κάθε ταλιμπάν που τον εμποδίζει να αντιληφθεί την αλήθεια όσο καταφανής κι αν είναι αυτή.
Το χειρότερο όμως είναι ότι ο κομματικός φανατισμός υπερισχύει του πατριωτισμού λες και υπάρχει κάποια σχέση με βάση την οποία το ένα πρέπει να αναιρεί το άλλο.
bloopers
2:35
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που κάποιος έγραψε εκτός από ύβρεις και μερικά ιστορικά και επιστημονικά δεδομένα .
Μια μικρά ένσταση περί της Οθωμανικής ανεξιθρησκείας .
Ο σουλτάνος Μωάμεθ όταν κατέλαβε την Κωνσταντινούπολη σκότωσε τον Πατριάρχη και έβαλε στην θέση του τον ηγούμενο Γεννάδιο.
Είναι ενδιαφέρον ότι ο Γεννάδιος είχε ξεσηκώσει σχεδόν επανάσταση εναντίον του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου όταν εκείνος έκανε προσπάθεια να πείση τον Πάπα να ξεκινήσει μια Σταυροφορία εναντίον των Τούρκων .
Το σύνθημα τότε του Γεννάδιου έμεινε στην ιστορία :''Καλλίτερα το σαρίκι του Σουλτάνου παρά η τιάρα του Πάπα στην Αγία Σοφία’’.
Πολλοί ιστορικοί έχουν πεισθεί ότι οι Οθωμανοί χρησιμοποιούσαν τους θρησκευτικούς ηγέτες σαν όργανά τους . Πολλές φορές πρώτα τους χρησιμοποιούσαν και μετά τους εκτελούσαν . Παράδειγμα ο Γρηγόριος Ε .
CAPTAIN
10:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς δεν έχεις διαβάσει τίποτε για τον πόλεμο του 1897.
Ο Τουρκικός στρατός έφτασε στην Λαμία και κατευθυνόταν προς την Αθήνα που είχε επικρατήσει πανικός .
Όλα αυτά γιατί είχαμε μπει σε μια μαλακισμένη περιπέτια με έναν ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ για στρατηγό .
Το κίνημα του 1909 το έκαναν νεοι αξιωματικοί που δεν ήθελαν επανάληψη του ’97 .
Δυστυχώς ο ίδιος ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ μας οδήγησε στον ’’συνωστισμό’’ του 1922.
Αυτά όλα είναι απόδειξη ότι πριν το 1974 στη Ελλάδα τα βιβλία Ιστορίας δίδασκαν ΜΑΛΑΚΙΕΣ .
CAPTAIN
CAPTAIN,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φράση "Κάλλιον Τουρκικόν φακιόλιον ιδέναι εις την Πόλιν ή καλύπτραν Λατινικήν" είναι του Λουκά Νοταρά & όχι του Γεννάδιου. Ο Γεννάδιος Σχολάριος, ως ανθενωτικός, ήταν απ'τους πρώτους που αποδέχθηκαν τη νέα Οθωμανική κατάσταση. Είναι ενδιαφέρον πως οι ανθενωτικοί αρχικά τάχθηκαν ανοιχτά υπέρ του συμβιβασμού με τη νέα κατάσταση, οι δε ενωτικοί με τη δυναμική αντίσταση. Τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα απ'όσο απλά φαίνονται.
μεγάλη πληγη αν την συνδυάσεις με τον μικροαστισμό
ΑπάντησηΔιαγραφήMε λίγα λόγια ο Γεννάδιος σήμερα, είναι η Ρεπούση και ο συρφετός της!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δεξιοί είστε από ιδρύσεως του Νεοελληνικού κράτους ψευτοπατριώτες του κώλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλες τις ιστορικά δύσκολες στιγμές συμβάλατε στην καταστροφή .
Αξέχαστο παράδειγμα το ανάθεμα του Βενιζέλου και το σύνθημα που φωνάζανε οι οπαδοί του ...Λαικού Κόμματος μετά την υπογραφή της Συνθήκης των Σεβρών :
''Δεν θέλομεν την Μεγάλη Ελλάδα , μικράν αλλά έντιμον ''.
Γιατί πηγαίνω 90 χρόνια πίσω ;;
γιατί αυτό έκαναν και οι κατήγοροι του βιβλίου , επέλεξαν δυο τρεις ατυχείς εκφράσεις για να κάνουν τους μαιντανούς στην TV .
Το κύριο μειονέκτημα του βιβλίου ήταν ότι σε 136 σελίδες προσπαθούσαν να περιλάβουν 500 χρόνων Ευρωπαικής και Ελληνικής Ιστορίας . Πράγμα αδύνατον . Αποτέλεσμα πάρα πολλές παραλείψεις .
Ολόκληροι πόλεμοι (του 1897) είχαν παραληφθεί . Ήταν μια προσπάθεια πολύ περιληπτικής αφήγησης για μικρά παιδιά .
Ο Παρασκευαίδης και η Ακροδεξιά το εκμεταλεύτηκε πολιτικά .
Τελικά την ''ιστορία'' πλήρωσε η συμπαθέστατη Μαριέττα.
Captain
XAXAXAXAXAXA ΟΡΣΕ ΔΕΚΑ ΜΑΛΑΚΑ
ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΩΝΕΥΟΥΝ, ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΦΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΖΩΑ!
@ Λυπόν
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν απάντησες επιστήμονα(;). Το ξανακάνω:
[...]Το Γένος ή Έθνος μπορεί να προϋπάρχει ενός κράτους (πχ Γαλλία) ή ταν είναι δημιούργημα ενός Κράτους (πχ Τουρκία). Το δικό μας Γένος υπάρχει γιατί[...]
Το πρώτο δεν το καταλαβαίνω. Οι Καληδόνιοι ή οι Καραϊβαίοι ή οι Βρετόννοι οι Νορμανδοί είναι και αυτοί Γάλλοι (Γαλάτες); Ναι, όχι; Και η Γιουγκοσλαβία τι ήταν και πως διασπάστηκε; Το Βέλγιο τι είναι και γιατί δεν διαλύθηκε ακόμα;
[...]Πρώτον, οι Οθωμανοί ήταν ανεξίθρησκοι σε βαθμό να παραχωρήσουν ημικρατική υπόσταση (Μιλιγιετ) στους Ορθόδοξους, ανεξάρτητα από «εθνική» προέλευση.[...]
Οι Τούρκοι ήταν όντως ανεξίθρησκοι ή η μη ανάμιξη ήταν τρόπος άσκησης πολιτικής (χρησιμοποιώντας την θρησκευτική αριστοκρατία και τους προύχοντες για την επιβολή της Οθωμανικής τάξης);
Χωρίς εσωτερικό σύμμαχο πως αλλιώς μπόρεσε να κρατηθεί η στρατιωτική κατοχή και υποδούλωση για τόσο πολύ διάστημα; (Δε λέω ήταν και η ευρωπαϊκή συγκυρία του 16ου με την Γαλλία του Φρανσουά του 1ου...)
Και αφού ήταν ανεξίθρησκοι γιατί φορολογούσαν μόνο τους αλλόθρησκους (χριστιανούς); Την λέξη dhimmi την άκουσες ποτέ;
Και κατά την γνώμη σου γιατί η Τουρκική γλώσσα χρησιμοποιεί βρισιές για τον άπιστο; Και αυτό ανεξιθρησκεία; Τέλος γιατί παρατηρούμε συχνά το φαινόμενο της αλλαγής πίστης στους υπόδουλους Ρούμηδες (Ρουμ);
Έτσι φτάσαμε να ανταλλάξουμε το '23 αλλά και νωρίτερα ανταλλάξαμε φυλετικά Έλληνες μουσουλμάνους σαν Τούρκους και πήραμε φυλετικά Τούρκους ορθόδοξους σαν Έλληνες...
[...]Δεύτερον, τα ιερά βιβλία της Ορθοδοξίας είναι στην Ελληνική γλώσσα, και, ως τα μόνα ευρείας διάδοσης βιβλία για αρκετούς αιώνες, αποτέλεσαν τη βάση για την όποια εκπαίδευση.
Με άλλα λόγια, το Γένος επιβίωσε μέσω της Γλώσσας, ελέω Οθωμανών.[...]
Εννοείς πως οι Έλληνες είναι έλληνες μόνο και μόνο επειδή μιλούν ελληνικά; Καλά τότε, οι "Ρωμιοί" της Τουρκίας μιλάνε αρχαία ελληνικά, είναι φυλετικά έλληνες, αλλά οι ίδιοι προσδιορίζονται σαν Τούρκοι. Καμμιά επιστημονική εξήγηση;
Και οι Νοταράδες που κατέφυγαν στην Φλωρεντία ή αλλού και προετοίμασαν την αναγέννηση των Δυτικών τι είναι; Έλληνες Λατίνοι, Αριανοί;
Οι Ελληνόφωνοι της κάτω Ιταλίας και της Κορσικής που είναι και καθολικοί τι είναι;
Και αφού η γλώσσα των ευαγγελίων είναι τα ελληνικά πως έγινε και φαγωθήκαμε με τους άλλους Βαλκάνιους Ορθόδοξους (Σέρβους, Βούλγαρους) στη συνέχεια; Ρουμ και αυτοί Ρουμ και εμείς; Γιατί δεν έγιναν και αυτοί Έλληνες;
Οι δυτικοί που έκαναν τα αρχαία ελληνικά εργαλείο διδασκαλίας γιατί δεν απόκτησαν και αυτοί ελληνική συνείδηση;
Θα περιοριστώ σε αυτά προς το παρόν και θα επανέλθω αν χρειαστεί.
Αθηναίος
@11:08 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Κράτος που μένεις Άγιε τι είναι και πως ιδρύθηκε; Άκουσες ποτέ, τίποτα για τον Φίχτε; Πιο απλά τι ήταν η Γερμανία πριν το 1870 και πως έγινε Γερμανία;
---
11:34 πμ
-----
Η Βενετία ή η Φλωρεντία του 15ου-16ου αιώνα είναι για σένα κράτος ή όχι (πέρα από τα στενά τους γεωγραφικά όρια);
Ο Διαφωτισμός πάντως έκανε άλλο πράγμα. Κατάργησε τις βασιλείες και την αριστοκρατία και στην θέση τους έβαλε την αστική τάξη και πίσω της τους αόρατους νταβατζήδες. Αυτό δεν έγινε τον 19ο αλλά τον 18ο με την Γαλλική επανάσταση που στην ουσία δεν ήταν επανάσταση αλλά ένας εμφύλιος πίσω από τον οποίο βρέθηκαν οι μασώνοι με πρώτο-πρώτο τον Φίλιππο μικρό αδελφό του Λουδ. 16ου. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι μισοί γάλλοι (Chouans) σφαγιάστηκαν από τους άλλους μισούς.
Για όσους δεν ξέρουν θ'αναφέρω μόνο την μάχη του Βαλμύ που ο επαναστατικός στρατός (οι κληρωτοί, άλλο κληροδότημα της γ. επαν.) νίκησε τον επαγγ. στρατό των Πρώσσων χωρίς μάχη.
Το εθνικό κράτος όμως ήρθε αργότερα.
Για κάποια ευρωπαϊκά κράτη μπορεί να ισχύει το γεγονός ότι δημιουργήθηκαν τεχνητά (π.χ. Βέλγιο, Γιουγκοσλαβία). Για την Ελλάδα απλά δεν τίθεται τέτοιο θέμα άσχετα αν κάποιοι κάνουν ότι δεν το βλέπουν.
---
@12:42 μμ
"Τι είναι αυτό που παράγει πολιτισμό και δομεί την (κυρίαρχη) ιδεολογία". Η απάντηση σ'αυτό είναι η Κοινωνική Συνείδηση.
Υποθέτω ότι είσαι μαρξιστής. Αν θυμάμαι καλά, ο Μαρξ είχε πεί (18η Μπρυμαίρ;) "η ζωή δημιουργεί την συνείδηση, και όχι η συνείδηση την ζωή" άρα απλά αναιρείς την ιδεολογία σου με το παραπάνω.
-----
Σχετικά με τις θεωρίες του Μαρξ και του Τρότσκι κλπ., έδωκα και δεν θα πάρω. Έπαψα να ασχολούμαι προ πολλού. Η Ιστορία τις έβαλε στην σωστή τους θέση, στα σκουπίδια. Δεν μένει παρά να δοθούν πίσω και τα κλοπιμαία που άρπαξε ο κομμουνισμός από τους λαούς της ευρώπης.
Όσοι δεν μπορούν να το δουν ακόμα, 18 χρόνια μετά την πτώση του Βερολίνου πρέπει να έχουν είτε το ελαφρυντικό της ηλικίας ή "αυξημένη" πολιτική οξυδέρκεια.
Αθηναίος
ΥΓ. Όσο για τον ΧΛ του τάχωσαν ήδη κάποιοι άλλοι και δεν υπάρχει λόγος να επιμείνω περισσότερο.
ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ
ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΙΧΩΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ
ΜΟΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΤΣΙ
ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ
Οτι υπαρχει συμφωνια ΓΑΠ-ΤΖΕΜ το
ξερουν και οι κοτες , οτι για τα
νεα βιβλια εχουμε παρει λεφτα απο
ΕΕ, και αυτο το ξερουν οι κοτες.
Οι μονοι που δεν ξερουν η κανουν οτι δεν ξερουν τα παραπανω ειναι οι
ιδιοι που σκιζανε τα string τους
για τον βασικο μετοχο , ειναι οι
ιδιοι που οταν βαζουν στην αμασχα-
λη τις "δημοκρατικες" πατσαβουρες
νομιζουν οτι αυτοματα απο ατριχα
γιουσουφακια της διαπλοκης (βεβαια
οι νταβατζηδες τα γιουσουφακια τους
βαζουν στα γονατα) γινονται "δημο-κρατες".
Ο Καραμανλης καταφερε και το βιβλιο
να μην διδαχθει και οι Τουρκοι να
μην του ζαλιζουν, τουλαχιστον ως προς το παρον, τα τετοια, και να μην γυρισουμε πισω τα λεφτα στην ΕΕ.
Εσεις του ΠΑΣΟΚ δειτετο, αυτο θα
σας βοηθησει να καταλαβετε οτι
χασατε απο μια γατα με πεταλα, ξε-
ρετε αυτο απαλυνει τον πονο.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ
ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΙΧΩΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ
ΜΟΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΤΣΙ
ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ
Οτι υπαρχει συμφωνια ΓΑΠ-ΤΖΕΜ το
ξερουν και οι κοτες , οτι για τα
νεα βιβλια εχουμε παρει λεφτα απο
ΕΕ, και αυτο το ξερουν οι κοτες.
Οι μονοι που δεν ξερουν η κανουν οτι δεν ξερουν τα παραπανω ειναι οι
ιδιοι που σκιζανε τα string τους
για τον βασικο μετοχο , ειναι οι
ιδιοι που οταν βαζουν στην αμασχα-
λη τις "δημοκρατικες" πατσαβουρες
νομιζουν οτι αυτοματα απο ατριχα
γιουσουφακια της διαπλοκης (βεβαια
οι νταβατζηδες τα γιουσουφακια τους
βαζουν στα γονατα) γινονται "δημο-κρατες".
Ο Καραμανλης καταφερε και το βιβλιο
να μην διδαχθει και οι Τουρκοι να
μην του ζαλιζουν, τουλαχιστον ως προς το παρον, τα τετοια, και να μην γυρισουμε πισω τα λεφτα στην ΕΕ.
Εσεις του ΠΑΣΟΚ δειτετο, αυτο θα
σας βοηθησει να καταλαβετε οτι
χασατε απο μια γατα με πεταλα, ξε-
ρετε αυτο απαλυνει τον πονο.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Ρε εσύ Λουτράδη τα νούμερα σαν και του λόγου σου που μιλάνε εκ μέρους του λαού με τσαντίζουν αφάνταστα. "την Νέα Δημοκρατία ψήφισε ο λαος και όχι το Λ.Α.Ο.Σ" λες και είμαι σίγουρος θα έκανες και πολλές χαρούλες μετά, που σκέφτηκες τόσο "έξυπνο" λογοπαίγνιο. Γιατί ρε μεγάλε ντρέπεσαι να στηρίσεις την γνώμη σου μόνος σου (ε μόνος είσαι λίγο - πολύ σε αυτό εξάλλου) και επικαλείσαι τον κόσμο; Από που και ως που αποφάσισες ότι ο λαός συμφωνεί με τις μαλακίες που μας τσαμπουνάς; Ως και στο κομματικό σου όργανο in.gr που έχουνε poll η συντριπτική πλειοψηφία στηρίζει την απόσυρση του βιβλίου. Ούτε το κόμμα σου δεν εκφράζεις νούμερο, όχι τον λαό.
ΑπάντησηΔιαγραφή