GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το βίντεο με τον καφέ...

...εναντίον του Βενιζέλου . .

...εναντίον του Βενιζέλου
..

434 σχόλια

  1. ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΓΕΛΩΜΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ. ΑΡΑ ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι έγινε, καλώς έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν επρεπε να αστοχησει, γμτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η τούρτα θα ήταν καλύτερη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πούτσα ακόμα καλύτερη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος said...

    Έχουμε ψολοχυματική περίοδο αλλά πρέπει να υπάρχει και κάποιο όριο στις ΣΕΡΒΙΕΤΕΣ .
    Κατηγορούμε τον ΠΟΎΤΣΟ του Πολύδωρα που έκαμε γαμιστρώνα για πισινούς ΠΑΣΟΚΩΝ το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος .
    Δεν ανεχόμαστε πισοκολητά γαμήσια.
    Ο κύριος Νίκος Μεγγρέλης είναι πολύ πούστης και τον παίρνει άγρια κύριος και κάτι παλαιό-ΣκυλοΠασοκικά λαμόγια δεν μπορούν να του χύσουν ούτε στη κολοτρυπ'ιδα του.
    Την καριόλα και πουτάνα Μαρία Δαμανάκη που ξεπέταξε την μισή Αθήνα έφερε στο Κίνημα ο Πρόεδρος Γιώργος Παπανδρέου αφού την έπεισε πρώτα να τον γαμήσει με πλαστικό πούτσο.
    Το 2004 την είχε τοποθετήσει στο πούτσο 1580 στελεχών.
    Τι έγινε πριν είκοσι χρόνια που την είχε ξεκολιάσει η μισή Ελλάδα θα το κρίνει η Ιστορία .
    Η Μαρία Δαμανάκη είναι ικανότατη , τσιμποκογλύφτρα και το Κίνημα έχει ανάγκη από πουτάνες όχι από βούρλα (ποίους εννοώ βούρλα θα σας αναλύσω την 17.9.07, τώρα προέχει η ενότητα) .Η Δαμανάκη μαζί με τον ανήθικο κ.Βασίλειο Κουλαιδή τον κλέφτη των ευρωπαικών προγραμμάτων εξωθούσαν τις φοιτήτριες του σε εύκολη ζωή... Ο κ. Βασίλειος Κουλαιδής "προμηθευτής" φοιτητριών σε πολιτικούς και επιχειρηματίες είναι ο υπεύθυνος Παιδείας ΠΑΣΟΚ η αδελφούλα της Βαλαωρίτου. Ναπαρέμβει το Τμήμα ηθών.

    Δεν το είχα σκοπό , αλλά από αύριο ξεκινώ αγώνα για :

    ΠΟΥΤΣΟ σε Μαρία Δαμανάκη
    ΠΟΥΤΣΟ σε Μίμη Ανδρουλάκη
    ΠΟΥΤΣΟ σε Νίκο Μπίστη
    ΠΟΥΤΣΟ σε Γιώργο Ανωμερίτη
    ΠΟΥΤΣΟ σε Νίκο Μεγγρέλη

    Είναι και άλλοι βέβαια που αξίζουν τον πούτσο μας αλλά εγώ προσωπικά μόνο πέντε μπορώ να βάλω . Υπάρχουν και άλλοι όπως πχ οι ακόλουθοι που αξίζουν πολύ :
    - Πρωτόπαππας Χρήστος
    - Δημαράς Γιάννης
    - Δρέττα Αθηνά
    - Κωλέτση Αικατερίνη
    - Πασβαντίδης Χαράλαμπος
    - Σακοράφα Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΝ ΡΕΛΛΟ ΑΡΧΗΓΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο κ. Ευθυμίου τοποθετήθηκε και στη συζήτηση περί εξωθεσμικών παρεμβάσεων, σημειώνοντας ότι πρέπει να τελειώσει η αμφισβήτηση για το αν ο καθένας στο ΠΑΣΟΚ είναι αυτεξούσιος ή όχι. «Όποιος την κάνει, σημαίνει ότι έχει επιλέξει τη διάσπαση» σημείωσε ο κ. Ευθυμίου και επισήμανε ότι αυτή είναι η χειρότερη προίκα για όποιον πρόεδρο εκλεγεί.

    in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτοκαταστροφικός και βιαστικός γι άλλη μια φορα ο χονδρός!!!
    Κριμα για το ΠΑΣΟΚ.
    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σημερινή αθλιότητα του πρετεντέρη

    ''Η ένταση προκύπτει για δύο λόγους.

    Πρώτον, επειδή μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι (γύρω από τον Γ. Παπανδρέου και στο όνομα του Γ. Παπανδρέου ) χειρίζονταν και διαχειρίζονταν τόσα χρόνια το ΠαΣοΚ αρνούνται να δεχθούν τον δρόμο της κριτικής, του ελέγχου και ενδεχομένως της αποκαθήλωσης. Αγωνίζονται με όλα τα μέσα γαντζωμένοι στις καρέκλες του. Δεν είναι τυχαίο ότι από την Κυριακή ως σήμερα και παρά τη βαρύτατη εκλογική ήττα ούτε ένας (αριθμός 1) δεν είχε την πολιτική ευθιξία να υποβάλει την παραίτησή του. Ψυχολογικά είναι κατανοητό. Πολιτικά, επιζήμιο. Δεύτερον, επειδή ένας αμφιλεγόμενος παρακομματικός μηχανισμός έχει μάθει να υποδύεται «το αυθεντικό ΠαΣοΚ» και μάλιστα με έντονα αισθήματα ιδιοκτησίας. Είναι αυτοί που επιτίθενται στον Βενιζέλο, που υβρίζουν όποιους δεν συντάσσονται «με τον πρόεδρο», που απειλούν εφημερίδες και δημοσιογράφους. Λίγοι αλλά αρκετοί για να εκθέτουν τους πολλούς. Απλοϊκοί αλλά καθοδηγούμενοι και υποκινούμενοι. Τα ίδια έκαναν και το 1996 εναντίον του Σημίτη.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλλα κι αυτο το "Βαθυ Πασοκ" ρε παιδι μου ντιπ αχρηστο!

    Να του εριχναν εναν πατσα τουλαχιστον θα το εκτιμουσε
    ο συντροφος πατσοκοιλιας
    Βαγγελας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πατσά έπρεπε να του πετάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εδώ γελάμε με το πρωτοσέλιδο της Αυριανής!!!

    http://img205.imageshack.us/img205/8715/sel1nw0.jpg

    Ρέλος, ο αρχιμαφιόζος τον πέντε ηπείρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. img205.imageshack.us/img205/8715/sel1nw0.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από ότι καταλάβατε και ο Κουρής θέλει να φάει κανένα κοκαλάκι από το νέο ΠΑΣΟΚ του μπουχέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  16. H ΟΝΝΕΔ ανακοίνωσε ημερομηνίες για προσυνέδριο, για τη συμμετοχή των μελών της στην εκλογή προέδρου του ΠΑΣΟΚ - οι καλύτεροι φίλοι του Γιώργου!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΝ ΡΕΛΛΟ ΑΡΧΗΓΟ!!!!Ο ΜΠΕΝΥ-ΧΙΛ ΒΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΗ....ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.Ο ΡΕΛΛΟΣ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΧΟΝΤΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΦΤΥΛΗΣΕ.ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΛΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. EΙΠΕ ΧΘΕΣ Ο Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (ΠΡΩΗΝ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ), META TON ΚΑΦΕ: "ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΗΘΟς ΤΗς ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗς ΠΑΡΑΤΑΞΗς".
    ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΗΘΟς, ΠΟΙΟς Ο ΥΠΟΥΡΓΟς ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗς ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:¨ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΟΧΙ, ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕ ΦΘΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟς ΤΟΥ;

    ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΗΘΟς, ΠΟΙΟς, Ο ΥΠΟΥΡΓΟς ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟ 'ΑΚΡΟΠΟΛ', ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟς ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να και σκιώδης πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ο Βενιζέλος σε απευθείας σύνδεση η δηλώσεις του κάθε φορά! Και μετά το απαραίτητο γλείψιμο από το ΜΟΥΓΚΑ στο ν Τόφαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είδατε τη νέα αρχηγική δήλωση του βενιζέλου; Ανέφερε τηλεγραφικά και χωρίς ανάλυση ή αντιπρόταση 3 σημεια της πολιτικής της ΝΔ που πρέπει να προσεχτούν.

    Αμέσως μετά το ΜΕΓΑ λέει: o κ Βενιζέλος είναι το μόνο κορυφαίο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ που κάνει αντιπολίτευση.

    Ρε καραγκιόζηδες του ΜΕΓΑ, έτσι είναι η αντιπολίτευση; μόνο αναφορά 3 τίτλων;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλα ρε παιδια, κανέναν τρίτο σοβαρο δεν εχετε να βαλετε, μπας κια γλιτωσετε και απο τους δύο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟ ΜΟΥΓΚΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΉΜΑΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ. ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΟΛΟ ΣΑΡΔΑΜ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΕΙ.

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - ΝΕΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για όσους μιλούν για ανύπαρκτους hackers στο site του Ε. Βενιζέλου δείτε το σχόλιο στο indy

    Επίθεση στο site του Ε. Βενιζέλου

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=764109

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το ΠΑΣΟΚ είναι κίνημα νίκης και προοπτικής.
    Κάτω οι losers που αναζητούν και ψάχνονται.

    Το ΠΑΣΟΚ είναι κίνημα των βολεμένων.
    Κάτω οι μονίμως αβόλευτοι και αχώνευτοι.

    Το ΠΑΣΟΚ είναι κόμμα ηγετικό.
    Κάτω οι εικονοκλάστες, θεσμικώς διαμαρτυρόμενοι.

    Το ΠΑΣΟΚ είναι νομοτέλεια.
    Κάτω οι νομοτελειακά απροσάρμοστοι.

    Το ΠΑΣΟΚ έχει χωνέψει την αριστερά.
    Κάτω οι αριστεροί που ξέρασαν το ΠΑΣΟΚ.

    Το ΠΑΣΟΚ είναι η ψυχή του μη προνομιούχου.
    Κάτω οι προνομιούχοι του ΠΑΣΟΚ – ωχ που φτάσαμε!

    Η διαδρομή από την κοινωνική νομοτέλεια στην πράσινη τελόφαση.

    ( τελόφαση: η τελευταία φάση της μίτωσης και μείωσης, κατά την οποία δημιουργούνται οι δυο θυγατρικοί πυρήνες από την διαίρεση του αρχικού.)
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνει τόσος κόσμος στο ΠΑΣΟΚ το αυτονόητο;
    Οτι ο Γ. Παπανδρέου δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα ως ηγέτης του Κινήματος;
    Που μοναδικός γνώνονας των επιλογών του πρέπει να είναι το ΠΑΣΟΚ να επιστρέψει στη διακυβέρνηση της χώρας.
    Οτι ο Βαγγέλης ο Βενιζέλος είναι το μεγαλύτερο εν ενεργεία κεφάλαιο του Κόμματος;
    Που μπορεί να πραγματοποιήσει το όραμα εκατομμυρίων Ελλήνων δημοκρατών.
    Πόσο συντηριτικοί και κομπλεξικοί μπορούν να γίνουν κάποιοι τάχαμου δημοκράτες;

    Είμαι βέβαιος και εγώ και όσοι έχουν μιλήσει έστω και μια φορά με τον Βενιζέλο οτι αυτό που έκενε την Κυριακή το βράδι το έκανε για το μουδιασμένο κόσμο του ΠΑΣΟΚ, για τον κόσμο που δεν έπρεπε να μείνει ούτε μια μέρα χωρίς ελπίδα και όραμα.
    Κι ας καταλάβαινε σαν ιδιαίτερα ευφυής άνθρωπος πως θα έβλαπτε η ταχύτητα αυτή τον ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με αφήνει άναυδο η συντηρητικότητα και η συμπλεγματικότητα μεγάλου μέρους του ΠΑΣΟΚ.
    Είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν κάποιοι οτι ο Γ. Παπανδρέου (τον οποίο έχω αρχίσει να μην εκτιμώ καθόλου μετά και τις τελευταίες του αντιδράσεις) δεν έχει τίποτα πια να δώσει ως ηγέτης του Δημοκρατικού Κινήματος; Οποιοσδήποτε νοήμων άνθρωπος το αντιλαμβάνεται αυτό, όπως και οτι ο Βαγγέλης Βενιζέλος είναι αυτός που έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει το Κόμμα μας στη διακυβέρνηση της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ.. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝΑ. ΑΝ ΒΓΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Irthe i wra to pasok na dokimasei kati to diaforetiko. Kaka ta psemata o Giorgos Papandreou den ta katafere. Exase apo ton Karamanli kai den prokeitai na ton kerdisei me tin kammia me ton tropo poy politeyetai. Ayta ta liga kai ante na pame parakatw. Kairos gia allagi kai mesa sto PASOK. Kairos gia Benizelo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΑΣ. Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΑΖΙΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ , ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΦΡΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΦΤΩΧΩΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΝΙΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ Η ΘΑΤΣΕΡ ΠΟΥ ΤΑ ΕΤΡΩΓΕ ΤΙ ΗΤΑΝ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ
    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ΟΝΝΕΔΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΗΠΑΤΟΣ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ PREES.GR ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο ΚΑΦΕΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΑΙΣΧΟΣ ΑΛΗΤΕΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΣΥ ΠΑΛΙΟ ΜΑΛΑΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΤΡΙΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΕΥΑ ΚΑΪΛΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο Α. Λοβέρδος είναι γενικά συμπαθής πολιτικός και οπωσδήποτε δεν είναι από αυτούς που θεωρούνται μαύρες σημαίες για τους υπόλοιπους πολιτικούς χώρους. Όμως μάλλον θα έπρεπε να αποτελεί μαύρη σημαία για τους αγνούς οπαδούς του ΠΑΣΟΚ μιας και αυτός ήταν το νούμερο 2 του σχεδίου εκδοτών-Βενιζέλου για τον ερχομό του δευτέρου στην ηγεσία. Οι εκδότες εκμεταλλεύτηκαν τη δεδομένα υψηλή δημοτικότητα του Λοβέρδου και στο πρόσωπό του βρήκαν τον καταλληλότερο υποστηρικτή του ρεσάλτου τους. Εξάλλου η σχέση ΔΟΛ-Λοβέρδου δεν είναι κάτι πρόσφατο, κρατάει χρόνια. Στηρίχθηκαν σε αυτόν αλλά και τον στήριξαν, έτσι δεν αποτελεί μυστήριο η εντυπωσιακή, είναι η αλήθεια, πρωτιά του σε σταυρούς στην Β’ Αθηνών, παρά την μεγάλη πτώση (5%) του ΠΑΣΟΚ στην ίδια περιφέρεια. Φυσικά μετά από όλα αυτά, καθόλου μυστήριο επίσης δεν είναι το γεγονός ότι ο Λοβέρδος όχι μόνο ήταν ο μόνος πρωτοκλασάτος που δεν ακύρωσε την εμφάνισή του τη νύχτα της ήττας αλλά ήταν και ο πρώτος που τάχθηκε άμεσα στο πλευρό του Βενιζέλου. Και φυσικά ήταν όλο οργανωμένο…

    http://apomesa.info/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αν κατάλαβα καλά το γιωργάκη τον θέλει η ΝΔ για να κερδίζει τις εκλογές και το βενιζέλο ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ για να πάρουν όλους τους αριστερόστροφους ΠΑΣΟΚους!!

    και το ΠΑΣΟΚ ποιόν θέλει ρε παιδιά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΛΟΒΕΡΔΟ. ΑΡΧΙΔΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "Το κύριο θέμα δεν είναι η διαδοχή, αλλά η ήττα. Επιτρέψαμε στη χειρότερη κυβέρνηση να επανακάμψει"

    Ευάγγελος Βενιζέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΡ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΟΣ ΓΑΡΓΑΛΑΚΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ
    ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ.

    ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΤΕ.

    ΑΓΑΝΤΑΡΕΤΕ ΛΙΓΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΑΡΧΗΓΟ

    ΣΟΝΟΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΑΚΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΗΣΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ - ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΦΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΑΣ ΚΛΑΚΑΔΟΡΟΙ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ.

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΕΛΛΟΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ

    ΔΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΡΕ ΟΝΝΕΔΙΤΗ ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ. ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 10:57 πμ

    Δηλαδη το τσιρακι του "συγκροτηματος" ανελαβε
    να τους/μας πεισει οτι το
    "συγκροτημα" δεν παρεμβαινει.

    Ενταξει!
    Τωρα μας επεισε!

    ΥΓ)Δεν μας εγραψες ομως την αμεσως
    προηγουμενη παραγραφο οπου το συγκροτημα ΓΛΥΦΕΙ το τσιρακι του:

    Μία από τις καθοριστικές
    (δικα μου τα bold)τα παρεμβάσεις ήλθε από τον κ. Π.Ευθυμίου, ο οποίος ήταν ένας από τους πρώτους που περιέγραψαν προ ημερών τις διαδικασίες για τη διέξοδο από την κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΝΝΕΔ. ΓΝΗΣΙΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡ ΓΙΩΡΓΑΚΗ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - ΔΥΝΑΜΗ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κωστακη γιατι τους διελύσες γιατι...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΟΝΝΕΔ ΟΝΝΕΔ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ

    ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ
    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ = ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΛΛΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΟΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕΔΕΣ.

    ΡΕΛΛΟ ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Στη Θεσσαλονίκη πάντως 4 μέρες πριν τις εκλογές δεν υπήρχαν παπαγαλάκια..Υπήρχε ένας και μόνο-αλλά μεγάλος-παπαγάλος που διέδιδε πως το ΠΑΣΟΚ,σύμφωνα με κρυφή δημοσκόπηση που γνώριζε,προηγείτο 0,6% πανελλαδικά και έτσι μια χαλαρή ψήφος δεξιά η αριστερότερα δε θα έκανε μεγάλο κακό στο κίνημα..
    Εντελώς τυχαία αυτός o παπαγάλος είναι ο πεθερός του Βενιζέλου και εκδότης της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδας της βόρειας Ελλάδας..

    http://www.greece-salonika.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΡΕΛΛΟ ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ.

    ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΙΔΕΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΡΕΛΛΟ ΡΕΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΠΟΥΓΙΕΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΑΝΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ "ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ" ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΛΛΟ.Ο ΤΥΠΟΣ ΞΕΦΤΥΛΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΡΕΛΛΟ ΡΕΛΛΟ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο Δημήτρης Κ. Ψυχογιός γραφει:

    Αν ό,τι σηματοδοτεί πολιτικά ο Γιώργος Παπανδρέου ηττήθηκε στις εκλογές και δεν πείθει ότι μπορεί να κερδίσει τις επόμενες, οι προοπτικές για αυτά που σηματοδοτεί ο Βαγγέλης Βενιζέλος δεν είναι καλύτερες – όχι μόνο ούτε κυρίως λόγω του προσωπικού τηλεοπτικού στυλ που τόσο απωθητικά λειτούργησε αυτές τις ημέρες, αλλά λόγω του πολιτικού στίγματος που δίνει.
    Ο κ. Βενιζέλος ήταν από αυτούς που είχαν αντιταχθεί στην έγερση του ζητήματος των ταυτοτήτων, είχε ριζικά διαφωνήσει με την την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, ο νόμος 2328/95 που ετοίμασε ο ίδιος είναι η μητέρα όλων των αντιδιαπλοκικών νόμων που ψηφίστηκαν εν συνεχεία, ώσπου να τους καταργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Και τα τρία παραδείγματα παραπέμπουν σε πολιτικές του τύπου «να μη θίγουμε τα κακώς κείμενα», «να υπερασπιζόμαστε το κράτος ακόμα και εκεί που έχει πλήρως αποτύχει», «να δείχνουμε ότι έχουμε μηδενική ανοχή στη διαφθορά» – είναι δυνατόν αυτά να φέρουν πίσω στο ΠαΣοΚ τους ψηφοφόρους που το εγκατέλειψαν το 2004 προς τα δεξιά του και το 2007 προς τα αριστερά του;
    Απίθανο φαίνεται: υπάρχουν η ΝΔ και ο Συνασπισμός που τα καταφέρνουν καλύτερα σε αυτά –το κάθε κόμμα σε διαφορετικό πεδίο, βέβαια.
    Και σε κάθε περίπτωση, ο πληθωρικός λόγος επί παντός του επιστητού μάλλον αποκαλύπτει παρά καλύπτει την απουσία συγκροτημένης άποψης για το μέλλον της Αριστεράς και της Κεντροαριστεράς.
    Είναι καλύτερο αυτό από το να έχεις συγκροτημένη άποψη και να την αναιρείς κάθε τόσο, όπως συνέβαινε με τον Γιώργο Παπανδρέου; Πολύ αμφιβάλλω.

    http://blogs.in.gr/psychoyos/Default.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η ένταση προκύπτει για δύο λόγους.

    Πρώτον, επειδή μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι (γύρω από τον Γ. Παπανδρέου και στο όνομα του Γ. Παπανδρέου ) χειρίζονταν και διαχειρίζονταν τόσα χρόνια το ΠαΣοΚ αρνούνται να δεχθούν τον δρόμο της κριτικής, του ελέγχου και ενδεχομένως της αποκαθήλωσης. Αγωνίζονται με όλα τα μέσα γαντζωμένοι στις καρέκλες του. Δεν είναι τυχαίο ότι από την Κυριακή ως σήμερα και παρά τη βαρύτατη εκλογική ήττα ούτε ένας (αριθμός 1) δεν είχε την πολιτική ευθιξία να υποβάλει την παραίτησή του. Ψυχολογικά είναι κατανοητό. Πολιτικά, επιζήμιο. Δεύτερον, επειδή ένας αμφιλεγόμενος παρακομματικός μηχανισμός έχει μάθει να υποδύεται «το αυθεντικό ΠαΣοΚ» και μάλιστα με έντονα αισθήματα ιδιοκτησίας. Είναι αυτοί που επιτίθενται στον Βενιζέλο, που υβρίζουν όποιους δεν συντάσσονται «με τον πρόεδρο», που απειλούν εφημερίδες και δημοσιογράφους. Λίγοι αλλά αρκετοί για να εκθέτουν τους πολλούς. Απλοϊκοί αλλά καθοδηγούμενοι και υποκινούμενοι. Τα ίδια έκαναν και το 1996 εναντίον του Σημίτη.

    jpretenteris@dolnet.gr

    http://www.tovimadaily.gr/Article.aspx?d=20070921&nid=6093246

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Akoma me to glida pretenteri asxolise?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. EKANEΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ....

    ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΠΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΡΕΛΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ....

    ΡΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΔΙΕΛΥΣΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΥΠΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ???ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΦΤΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ...

    ΡΕΛΛΟ ΡΕΛΛΟ ΜΕ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ναι, δεν θα το κρύψω. Με έχει απογοητεύει ο Γιώργος. Περίμενα φρέσκες ιδέες εκ μέρους του για την αντιμετώπιση της κρίσης. Ιδέες με τη δροσιά και το άρωμα του «flower power»! Λ.χ., να ζητήσει εσωκομματικές εκλογές για τον προσδιορισμό της έννοιας «άμεσα», εν συνεχεία να προχωρήσει σε εσωκομματικές εκλογές για τον προσδιορισμό της έννοιας «ενότητα», έπειτα σε εκλογές για τον ακριβή προσδιορισμό της έννοιας του «εγγυητή» (της ενότητας) κ.ο.κ. Αν μάλιστα ήταν δυνατόν κάθε αποτέλεσμα να επικυρώνεται με ένα ξεγυρισμένο, πανηγυρικό συνέδριο, ακόμη καλύτερα!

    Ετσι όφειλε να προσεγγίσει το πρόβλημα ο Γιώργος. Διότι έχει με το μέρος του ένα ακατανίκητο όπλο: την αφόρητη πλήξη, με την οποία θα κατατροπώσει τους αντιπάλους του. Βέβαια, ένα συζητήσιμο μειονέκτημα είναι ότι μαζί με τους αντιπάλους του θα εξαφανίσει και τους ψηφοφόρους του ΠαΣοΚ- αν και αυτός ο κίνδυνος δεν νομίζω να τρομάζει ιδιαιτέρως τον πρόεδρο του ΠαΣοΚ...

    Πανδώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. http://psifizopapandreou.wordpress.com/

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ? Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ή Η ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΤΣΑΝΤ?
    ΚΛΑΚΑΔΟΡΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΠΡΟΠΑΓΝΑΔΑ ΘΑ ΛΥΓΙΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΕΝΥ ΠΛΑΝΑΣΘΕ. Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ. ΑΛΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΕ ΞΕΦΤΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΡΑΦΗΚΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥ ΜΙΣΟΤΡΕΛΛΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.

    ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ...ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ναι, δεν θα το κρύψω. Με έχει απογοητεύει ο Γιώργος. Περίμενα φρέσκες ιδέες εκ μέρους του για την αντιμετώπιση της κρίσης....


    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΔΕΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ. ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΝΕΟ ΑΡΓΗΓΟ ΜΕ ΜΥΑΛΟ, ΗΘΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. http://psifizopapandreou.wordpress.com/

    ΑΛΗΤΕΣ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ. ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝ' ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ


    ΔΡΙΜΕΙΑ κριτική άσκησε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στον πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή και στη νεοεκλεγείσα κυβέρνηση της ΝΔ, σχετικά με τα μείζονα θέματα που απασχολούν την εξωτερική και εσωτερική πολιτική της χώρας.

    Ο κ. Βενιζέλος υπογράμμισε μάλιστα πως «η μετεκλογική κόπωση της κοινωνίας και η μεταβατική περίοδος στην οποία βρίσκεται το ΠΑΣΟΚ, λόγω της βαριάς ήττας που υπέστη στις εκλογές, δεν συγκροτούν μία περίοδο χάριτος για την κυβέρνηση του κ. Καραμανλή.

    Ο κ. Καραμανλής πρέπει να νιώθει ότι έλαβε μία εντολή, η οποία ήταν μία εντολή αναγκαστική, μία εντολή που δόθηκε με βαριά καρδιά και δεν πρέπει να έχει την αίσθηση ότι κινείται μόνος, ελεύθερος στο πολιτικό γήπεδο, ιδίως όταν τρέχουν πολύ σημαντικά θέματα, τρία από αυτά δε, είναι επείγοντα και πρέπει η κυβέρνηση να νιώθει το βλέμμα της αντιπολίτευσης πάνω της πάρα πολύ βαρύ».

    Το πρώτο θέμα είναι η εξωτερική πολιτική. Τα ζητήματα των Σκοπίων, το ταξίδι της κ. Μπακογιάννη στις Ηνωμένες Πολιτείες, το φαινόμενο που είχαμε χθες με την αναγνώριση των Σκοπίων με το συνταγματικό της όνομα από τον Καναδά.

    Το δεύτερο ζήτημα είναι η προετοιμασία του προσχεδίου του προϋπολογισμού. Δεν θ' αργήσει. Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου πρέπει ο κ. Καραμανλής να δείξει πως ακριβώς αντιλαμβάνεται το μετεκλογικό τοπίο και τι απάντηση δίνουν στις ανάγκες της κοινωνίας. Δε νομίζω ότι είναι ικανός να δώσει καμιά ουσιαστική απάντηση.

    Και βέβαια το τρίτο είναι το τεράστιο ζήτημα που έχει μείνει ανοιχτό μετά την εθνική τραγωδία των πυρκαγιών, διαχείρισης της πολιτικής προστασίας, όπου η κυβέρνηση ξεκινά με εσωτερικές διαφωνίες και συγκρούσεις, δηλαδή με τους χειρότερους δυνατούς οιωνούς».

    Τόνισε στο τέλος πως «έχουμε λοιπόν υποχρέωση να έχουμε ανοιχτά τα μάτια μας και στραμμένη την προσοχή μας, σε αυτά τα θέματα και πολλά άλλα και στέλνω αυτό το μήνυμα σε όλους τους πολίτες, ένα μήνυμα που εκφράζει βεβαίως, θέλω να πιστεύω το σύνολο της δημοκρατικής παράταξης, κορμός της οποίας είναι το ΠΑΣΟΚ».

    www. Kathimerini.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΤΟ ΒΟΘΡΟ-ΜΠΛΟΓΚ http://psifizopapandreou.wordpress.com/ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ. ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟΝ SERVER ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ, ΣΤΗΝ ΕΜ. ΜΠΕΝΑΚΗ.
    ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ.

    ΟΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ WORDPRESS ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΣΕΡΒΕΡ ΤΗΣ ΝΔ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΜΠΕΝΥ.

    ΟΡΣΕ ΔΕΚΑ ΜΑΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. index

    Μια αφιέρωση στο Ρέλλο γιατί από παιδί κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.

    Αφελής σαν παιδί ο Ρέλλος μετέτρεψε ένα φανφάρα σοβαροφανή Τούρκογλου σε τρελό μπροστά σε όλες τις κάμερες και αποκάλυψε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα την μικρότητα και γελοιότητα αυτού του μπουχέσα.

    Ρέλλος φορ εβερ!
    Τούρκογλου δις σουβενιρ ιζ φορ γιου, κάντο κορνίζα να σε συνοδεύουν για πάντα οι αναμνήσεις που θα σου προκαλεί...

    μια ευγενικά προσφορά από τους
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. EMPROS GIA TIN NEA NEA NEA NEA NEA NEA NEA NEA NEA NEA ALLAGI

    EMPROS GIA TON NEO NEO NEO NEO NEO NEO NEO NEO NEO NEO EXSIXRONSISMO


    KALA ALLA SINTHIMATA DEN EXETE ?
    M-ETHISMENOI EINAI EKEI STO PA-SOK, I EINAI T-RELOI ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο λύκος δεν δαγκώνει, σκοτώνει

    Οι φωτογραφίες με τις ζαρτιέρες του Φαγγέλη ποιός τις έχει; Μήπως ο Καμπράκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Άλήθεια ο Γιωργάκης τι σχέση είχε με τον Βαλιανάτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αληθείει ότι ο Γιωργάκης τον παίρνει παρέα με τον Λαλιώτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. EΡΩΤΗΣΗ:

    ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΟΤΕ;


    ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ, ΜΑ ΠΟΤΕ...


    ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ;

    Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ.

    Όπως λέει και ο Τζιμάκος:
    "ΠΟΥΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Πάντως μια φορά ο Μπένυ είχε τη φήμη ότι δεν του ξέφευγαν οι άτακτες φοιτητριούλες. Επίσης γιατί θα πρέπει να γυρνά με γκόμενες; ο ΓΑΠ συνέχεια με γκόμενες γυρίζει η έχει φίλο το γρηγόρη (το βαλιανάτο ντε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΡΧΗΓΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΛΟΓΟ!!!!ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η Ν.Δ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ξερει κανεις καποιο site με τελικη ενημερωση για την εκλογη των βουλευτων; γιατι στο www.ypes.gr δεν προχωραει καθολου, εχει κολλησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. TELIKA O GIORGAKIS EINAI KALOS

    Η ΧΟΝΤΡΟ-ΒΑΓΓΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΛΩ...

    ΑΣΧΕΤΟ:

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΖΩΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΙΔΗ.

    ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ 4 ΚΟΙΝΑ;

    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Φίλοι του Βενιζέλου, δυστυχώς ο Βαγγέλης χρησιμοποίηθηκε για να ανοίξει θέμα ηγεσίας και τον αφήσαν να καεί εκθέτοντάς τον ως προδότη...τώρα άλλον ετοίμάζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Γιατί καλέ προδότης; Επειδή θέλει να γίνει αρχηγός. ο καθένασ μπορεί να το θέλει. και εγώ μπορεί να έχω τέτοιο ψώνιο. τι πάει να πεί; οτι και εγώ προδότησ του πασόκ είμαι επειδή θέλω να φύγει ο γιωργάκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Προς 1.39... δεν εννοώ ότι είναι προδότης αλλά είναι φυσικό ότι κάηκε με τον τρόπος που αντέδρασε. Άλλωστε κάποιος έπρεπε να ανοίξει το θέμα ηγεσίας. Ο στόχος δεν είναι να μπεί αρχηγός ο Βαγγέλης αλλά να φύγει ο ΓΑΠ και ο Βενιζέλος είναι απλώς ο στρατιώτης που θα πολεμήσει... ιδωμεν...

    Για να σας δω τι θα πείτε τότε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΝΔ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΠΑΧΟΥΛΕ ΗΘΕΛΕΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

    ΚΡΥΦΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΚΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΑ

    ΜΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ Σ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ

    ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΕΞΩ ΤΗΝ ΨΩΛΗ ΚΙ ΟΠΟΥ ΦΥΓΕΙ ΦΥΓΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Προς 1.43...

    Ποιοι? και ποιόν θέλουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Mπορεί να είναι και έτσι. Αλλά γιατί να θέλουν να τον κάψουν. Μήπως ο Βάγγος δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα συνγέροντα και τρίτων; Σημασία βέβαια έχει να φύγει ο ΓΑΠ και οι δικοί του (Τζουμάκας, Λαλιώτης, Πρωτόπαπας και γενικά όσοι απέτυχαν να εκλεγούν και να φέρουν το πασοκ στην εποχή του Τσοβόλα Δώστα όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΙ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΓΟΔΟΤΕΣ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Προς 1.45 .. όχι μπορεί να τα εξυπηρετήσει αλλά είναι άτσαλος και φαίνεται. Χρειάζεται ένας δεξιοτέχνης με αστραφτερό προφιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Πέρα από τους ανειλικρινείς και τους "επιτήδειους ουδέτερους" υπάρχει και ένα “κοινωνικό ΠΑΣΟΚ” εκτός μηχανισμών που έχει απλώς απαυδήσει από τους δοτούς μεσσίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ρε παιδιά ειλικρινά. ¨ολοι εσείς που βρίζετε κόκκαλη, λαμπράκη κλπ, γιατί δεν τους βρίζατε ότν στήριζαν το γιωργάκη ή το σημίτη. Γιατί δεν τους βρίζατε κατά την προεκλογική περίοδο;Και κυρίωσ γιατί δεν θα τους βρίζετε στισ επόμενεσ εκλογέσ που θα στηρίζουν και πάλι πασόκ με τον όποιο αρχηγό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Προς 1.43...

    Ποιοι? και ποιόν θέλουν?

    1:45 μμ

    ΤΟ ΣΟΪ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΤΣΑΝΤ ΚΛΠ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ) ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Μια αφιέρωση στο Ρέλλο γιατί από παιδί κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.

    Αφελής σαν παιδί ο Ρέλλος μετέτρεψε ένα φανφάρα σοβαροφανή Τούρκογλου σε τρελό μπροστά σε όλες τις κάμερες και αποκάλυψε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα την μικρότητα και γελοιότητα αυτού του μπουχέσα.

    Ρέλλος φορ εβερ!

    Τούρκογλου ντιαρ,
    δις σουβενιρ ιζ φορ γιου, κάντο κορνίζα να σε συνοδεύουν για πάντα οι αναμνήσεις που θα σου προκαλεί...

    μια ευγενική προσφορά
    από τους bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Και ποιος να μπει ρε παιδιά. Η διαμαντοπούλου ή ο χρυσοχοίδης; Ο πάγκαλος είναι μεγάλος, ΒΆΣΩ ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΠΙΑ. Ποιος να μπει τελικά; Η Καιλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Οσο περνάνε οι μέρες και αποδεικνύεται σε όλο της το μεγαλείο η επίδειξη αυτάρεσκης παπαρολογίας του φαφλατά Βαγγέλη, τόσο πιο πολύ πείθομαι οτι ο Τούρκογλου θα είναι ευκολότερος αντίπαλος για τον Καραμανλή απ' ότι ο Γιωργάκης.

    Ο Τούρκογλου φαίνεται να μην έχει καμμία αίσθηση του περίφημου timing η οποία για τους πολιτικούς είναι η σημαντικότερη ικανότητα που ξεχωρίζει τους γεννημένους νικητές από τους καθ' έξιν loosers.

    Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ!!!

    Ο Advisor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Και ποιος να μπει ρε παιδιά.

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΡΗΚΕ ΗΔΗ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟ:

    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΠΑΣΟΚ
    ΔΥΝΑΜΗ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Μαλλον Διαμαντοπούλου βλέπω εγώ. Αφού ο ΓΑΠ και ο Βενιζέλος θα έχουν φθαρεί από τις συγκρούσεις και ο κόσμος θα έχει κουραστεί θα εμφανιστεί Διαμαντοπούλου ενωτική και θα κερδίσει. Η Διαμαντούλου μου κάνει κάτι σε θηλυκό Σημίτη.. η τέλεια επιλογή και με τις υγείες σας! Α και μην ξεχάσω ότι ο σκοπός είναι πάλι μέσα στον χαμό να μην αναζητηθού ευθύνες για το 2004...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ναι είχε timing Ο ΓΑΠ, μη χέσω.Αμπαλούμλπας είναι και αυτός!Δεν καταλαβαίνει τι του γίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ





    ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ





    ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μια ζωή δουλοπάροικοι των πλουσίων ήταν το πασόκ. Ο Ανδρέας με το βαρδηνογιάννη, ο Σημίτης με Κόκκαλη, ο Γιωργάκης με ΔΟΛ (εξ ου και ο πρωην εκπρόσωπος Ευθυμίου. Ο μπακατσέλος σας πείραξε τώρα; Είναι το λιγότερο λαμόγια από όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΑ.ΣΟ.Κ. - ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ
    Για ένα ΠΑ.ΣΟ.Κ. λαϊκής βάσης. Για να παραμείνει ο Γιώργος Α. Παπανδρέου ηγέτης του κινήματος. Για την Ενωμένη Αριστερά.

    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΟΛΗ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΛΛΟΡΟΕΙ ΣΤ' ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ. ΧΑΡΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Σε αυτό το blog, έχει χαθεί το μέτρο
    1)Ό Γιώργος δεν είναι αυτός που συνεργάζεται με τα μεγάλα συμφέροντα
    2) Ο Σημίτης είναι αυτός που φταίει για την ήττα του 2004
    3) Ο Γιώργος πληρώνει το ότι άφησε ελεύθερα στελέχη σα το Βενιζέλο να του κάνουν εσωκομματική αντιπολίτευση.
    4) Ο πολιτικός δεν κρίνεται από το πόσο γρήγορα μιλάει και από την πολυπλοκότητα των λόγων του, αλλά από τις ιδέες του, που πιστέψτε με αυτές του Παπανδρέου είναι σκάλες καλύτερες.
    5) Ο Πρετεντέρης το έχει παραχέσει, τα άρθρα του σηκώνουν λογοκρισία.
    6) Το ΜΕ ΚΑΛΟ κανάλι πάλι δείχνει Βενιζέλο.
    7) Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι γιός του Ανδρέα και δεν στηρίζεται σε καμία δεξιά
    8) Στη δεξιά στηρίζεται η δεξιά δηλαδή ο Βενιζέλος
    9) Η Δαμανάκη φταίει ρε που αγωνίστηκε στο Πολυτεχνείο για να μπορούνε τώρα να τη βρίζουν μερικοί-μερικοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ρε μάγκες εσείς που υποστηρίζετε την αριστερά του πασόκ. Ποιος από όλους τους είναι αριστερός; Ο Γιωργάκης με την κληρονομικώ δικαίω διαδοχή του ή ο παναγιωτακόπουλος που ξημεροβραδιάζεται στο Κολωνάκι μαζί με όλυς τους αριστερούς του πασόκ; Αν θέλω ένα καθαρό αριστερό κόμμα θα ψηφίσω ή ΚΚΕ ή ΣΥΝ αν θέλω να το παίξω και διαννοούμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΥΝ & ΚΚΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΡΜΠΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ 2ο ΚΟΜΜΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Προς 2.09. Έχεις δίκιο ρε φίλε. Αλλά αν χάσει το πασόκ τις ευρωεκλογές μς γιωργάκη πρόεδρο τότε τι θα λέει ο Τζουμάκας; ότι φτα΄΄ινε οι διαπλεκόμενοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΠΑΡΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΑΖΩΜΑ ΡΕ ΜΠΕΝΥ.
    ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΑΝΤ.
    ΔΩΣΕ ΣΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ Ο,ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΞΕΙ.
    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Προς 2.09. Έχεις δίκιο ρε φίλε.

    ΤΟ ΞΕΡΩ ΡΕ ΦΙΛΕ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ'ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΜΠΕΝΥ ΑΡΧΗΓΟ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ





    ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ





    ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ΚΛΑΚΑΔΟΡΕ ΣΚΑΤΟΜΟΥΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ, ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ;
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ, ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ;

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΧΑΣΕΟ ΠΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΧΑΝΕΙ ΠΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΕΡΝΕΙ. ΜΟΛΙΣ ΔΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΟΤΙ ΤΣΑΚΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΝΔ ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ. ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΜΕΙΨΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩΝΤΟΦΩΝΑΞΟΥΜΕ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Έτσι εσείς του Γιωργάκη δείχνετε τον πολιτικό σας πολιτισμό; βρίζοντας όλυς αυτούς που στηρίζουν τον Μπένυ. Στο κάτω κάτω ο Ανδρέας τον έφερε στο πασόκ και ο Μπένυ υποστήριξε κάποτε και τον Άκη. Αλλά βρίζοντας του δίντε ακόμα μεγαλύτερο αέρα νίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Αλλά βρίζοντας του δίντε ακόμα μεγαλύτερο αέρα νίκης

    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ ΚΛΑΚΑΔΟΡΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ





    ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ





    ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Η Διαμαντοπούλου καλή χρυσή, την συμπαθώ αφάνταστα, την ψήφισα, αλλά νομίζω ότι έχει βγάλει κώλο και μας έχει χέσει όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Η Διαμαντοπούλου καλή χρυσή, την συμπαθώ αφάνταστα, την ψήφισα, αλλά νομίζω ότι έχει βγάλει κώλο και μας έχει χέσει όλους

    ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΝΕ...ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. i aporeia mou re pedia einai oti exei bgei kai o giorgos sthn proeklogiki periodo kai o venizelos tora kai milane gia dimokratiki parataksi . Dilasi oloi oi aloi ellines einai fasistes , vasilikoi i den ksero kai ego ti allo.

    Distixos oso uparxei akoma kosmos pou exei atsalomeni kommatiki sinidisi to pragma den paei pouthena kai mas blepo na girname se tipota prasina -mple kafeneia kai kathe 4 xronia os sinithizete meta thn metapoliteusi na exoume epelaeis prasinon kai mple pedion sto dimosio.

    Prepei na eimaist i monadiki xora pou gia kathe 4 argazomenous sxedos oi 2 apasxolountai ston dimosio/ euritero dimosio tomea. me ena idrokefalo kratos(arma psifon diladi) o kathe alogoskoufis einai anisxiros.

    AAA kai gia to PASOK as pei kapios sto giorgaki oti to amimito "TSOVOLA DOSTA OLA" tou patera tou tha to plironoume mexri to 2050 os allo daneio aneksartisias (apo thn aksiokratia).

    Gia tin NDoula o karamanlis apo oti fenete tha afisi DORA (mitsotakoula) kai rousopoulo na kanoun koumanto kai tha paei rafina mexri tis epomenes ekloges pou tha ton ksanadoume (ante kai se kamia parelasi).

    Tora gia laos KKE SYRIZA kai ta loipa ti na po milane ek tou asfalous kai arloupmologoun ta mala.

    Pantos pedia eina einai sigouro!!!

    ME tin ND mia xara pername ta teleutaia 4 xronia edo sthn germania pou eimai (auto einai klemeno apo A.M.A.N.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ





    ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ





    ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΟ


    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Στο κάτω κάτω τι πειράζει και αν αλλάξει η ηγεσία του πασόκ. Να δούμε και έναν άνθρωπο που υποστήριζε και ο Ανδρέας τι μπορεί να κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΠΑΡΟΝ του Μάκη Κουρή, την Κυριακή των εκλογών (πριν βγουν exit polls και αποτελέσματα, ενννοείται)

    Θέμα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ

    Σε πολύ πιο δύσκολη θέση όμως, πραγματικά δεινή, φαίνεται πως βρίσκεται ο Γιώργος Παπανδρέου. Αν η ΝΔ νικήσει απόψε παίρνοντας αυτοδυναμία, θα τεθεί αμέσως θέμα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ.

    Κανείς δεν χρέωσε προσωπικά στον Γ. Παπανδρέου την ήττα με διαφορά σχεδόν 5% του ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ στις βουλευτικές εκλογές του 2004. Η διακυβέρνηση Σημίτη κρινόταν και αυτή καταδικάστηκε και «μαυρίστηκε».

    Παρόλο που πολλοί δικαιολογημένα στραβομουτσούνιασαν, κανείς δεν χρέωσε ανοιχτά στον Γ. Παπανδρέου τη συντριβή του ΠΑΣΟΚ στις ευρωεκλογές του 2004, με χαώδη διαφορά 9% (!), που οφειλόταν και στις γελοίες επιλογές του Γ. Παπανδρέου τόσο για το ευρωψηφοδέλτιο όσο και για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας των βουλευτικών εκλογών του 2004 (Μάνος, Ανδριανόπουλος, Ανδρουλάκης, Δαμανάκη). Τον δικαιολόγησαν, επειδή οι εκλογές αυτές έγιναν μόλις τρεις μήνες μετά τις βουλευτικές, οπότε ο χρόνος ήταν πολύ λίγος για να ξεχαστούν τα αίσχη της διακυβέρνησης Σημίτη και «εκσυγχρονιστών».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Η Διαμαντοπούλου καλή χρυσή, την συμπαθώ αφάνταστα, την ψήφισα, αλλά νομίζω ότι έχει βγάλει κώλο και μας έχει χέσει όλους

    ΘΑ ΤΗΝ ΤΟΝ ΣΦΗΝΩΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΙ ΑΥΤΗΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται μία αλλαγή.
    Τώρα σε τι, στον πολιτικό σχεδιασμό, στην ηγεσία, στα στελέχη;
    Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος με τον Γιώργο Παπανδρέου και δικαίως.
    Αυτό δε σημαίνει ότι θα στηρίξει τον πρώτο τυχόντα και επίλεκτο τον εκδοτικών συμφερόντων.
    Καθημερινά ο κύριος Βενιζέλος με τις δηλώσεις του δείχνει τον χαρακτήρα του και τις πολιτικές του πεποιθήσεις.
    Συνεπώς δεν είναι η λύση.
    Όλοι περιμένουν μία νέα λύση, ή την "Ανδρεοποίηση" του Γιώργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. kai kati allo gia sinexia .

    kala re pedia tipota allo kalitero den exete na kanete stin zoi sas apo to na upostirizete tin kathe klika mexri thanatou???

    outos i allos autoi tha fane me xrisa koutalia kai eseis tha exete na thimosaste ton kairo pou trexate na mazepsete staurous gia ton kathe apateona (mpas kai mas valei se kamia sumvasi). Osoi maxontai gia to A h to B komma exoun skefti oti uparxei kai idiotikos tomeas???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΦΟΔΕΞΙΟ ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΓΓ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Οι ίδιοι μπλογκο-τραμούκοι που έβριζαν πριν μια εβδομάδα τον Καραμανλή και τη ΝΔ, τώρα βρίζουν τον Βενιζέλο και τους υποστηρικτές του. Κι άμα βγει ο Βενιζέλος πρόεδρος (που είναι και το πιθανότερο), θα βρίζουν με τον ίδιο τρόπο τον Γιώργο.

    Γενικώς βρίζουν, είναι αντίγραφα του Ρέλλου, καμμμένοι εγκέφαλοι που ασχολούνται με τα κόμματα αντί να αφοσιωθούν στις ποδοσφαιρικές ομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ:

    ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΑΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΓΚΑΛΟΠ. ΠΟΛΛΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΩΣΟΥΝ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ. ΕΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΥΡΙΟΙ. Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ) ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ε! όχι και ο ΓΑΠ Ανδρέας! αυθτό είναι προσβολή στη μνήμη του. Ούτε στα δαχτυλάκι δεν μοίαζει με τον Ανδρέα ο γιόκασ του.Εγώ πάντως θα ήθελα μια αλλάγή. Μήπωσ με το σημίτη το πασόκ δεν κέρδισε οκτώ χρόνια επιπλέον στην εξουσία, έστω και αν τον βρίζουν ακόμα. Αλλιώσ ο Έβερτ θα ήταν αρχηγός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. 2:25 μμ

    Για γράψε, τί ξέρεις για τον
    "ΚΡΥΦΟΔΕΞΙΟ ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟ"???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. 2.22
    Ενώ τον Γιώργο ο Αντρέας δεν τον υποστήριζε έτσι;
    Χρίστε μου τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα;
    Επιμένετε να λέτε ότι ο Βενιζέλος θα πάρει από το ΣΥΡΙΖΑ.
    Ο Βενιζέλος γλυκά μου είναι δεξιός.
    Ένα 10 τοις εκατό ψήφιζε ΠΑΣΟΚ μόνο και μόνο επειδή υπήρξε ο Ανδρέας Παπανδρέου, τώρα μάλλον θα αλλάξει πορεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Πασοκ γιωργάκης και αριστερα είναι έννοιες ασυμβίβαστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Σφαχτειτε κωλοπασοκια!!!!!!
    Εχουμε αραξει σε μια γωνια και παρακολουθουμε τις στρατηγικες διαλυσης σας!ΧΑΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
    Ισα ρε που θελατε να κυβερνησετε....Θα παρετε τα αρχιδια μας και για τριτη τετραετια!
    ΟΥλαλαλαλαλααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. @1.51 bloopers: προσέξτε την έκφραση του Βενιζέλου γυρνώντας να κοιτάξει το ρίπτη (δεν ήξερε ακόμη ποιός ήταν) Χολή και όξος, μίσος και κακία. Απομονώστε το καρέ και θαυμάστε.


    @2.00 Λαμπράκης και Μπόμπολας είναι συνεταίροι του Μπακατσέλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. χαχαχα
    ο γιωργακης την πατησε.
    δεχτηκε να ψηφισουν και οι "φιλοι"
    του πασοκ.
    θα στειλουμε τουσ υπαλληλους των
    επιχειρησεων μας.
    τους οπαδους των ομαδων μας.
    αλβανους,πακιστανους,κτλ.
    προεδρος ο βενιζελος.

    χαχαχαχα
    νταβατζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Προς 2.30. Ναι τον υποστήριζε και ο μπαμπάς του δεν λέω. Πίδί του είναι άλλωστε. Αλλά μήπωσ την περίοδο 1993-1995 που ζούσε υποστήριζε περισσότερο τον Μπένυ. Μέσα σε ένα Χρόνο ο αείμνηστος τον έκανε υπουργό, του έφτιαξε δικό του υπουργείο και του έδωσε και κανένα δύο άλλα υπουργεία. Έτσι για να μην λησμονούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΔ.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΔΕ ΤΟΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΓΡΙΩΝΕΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Μπα! από ποτε απαγορεύεται στα στελέχη να κάνουν κρητική στη ΝΔ; Δηλ αν την ίδια δήλωση είχε κάνει ο Τζουμάκας θα λέγατε κάτι; Θα σας εξαγρίωνε και ο Στέφανος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Για γράψε, τί ξέρεις για τον
    "ΚΡΥΦΟΔΕΞΙΟ ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟ"???


    ΠΑΛΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΚΜ...ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΥΠΑΝ ΕΠΙ ΑΝΝΑΣ...ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ ΜΕΣΩ ΑΝΝΑΣ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΡΙΑΛΑΡΙ ΤΡΙΑΛΑΡΑ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΚΑΙ ΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ 10% ΚΑΤ' ΑΛΛΟΥΣ 15%.

    ΑΣ ΨΑΞΟΥΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΔ.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,...

    ΑΦΟΥ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΡΕ ΒΟΥΡΛΟ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟ ΒΑΘΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ο δεξιός Φούρλας που είχε γίνει αρχηγός τησ πυροσβεστικ΄ς τον θυμάστε. ¨ηταν τότε που επί δύο χρονιές δεν έγιναν πρώτο θέμα οι πυρκαγιές. Μήπως σημασία έχουν οι ικανοί και όχι οι κομματικί φίλοι. Γιατί από κάτι ΄τετοιυς κρατικοδίαιτους καταστράφηκε το πασόκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. οπαδοι του μπενι τον πήρατε τον πούλο
    έφτανε ο καφές ενός τρελού για να ξεσκεπάσει πόσο ρηχός και φτηνος άνθρωπος είναι ο βαθυστόχαστος και πανέξυπνος ρητορας γουρουνοσπορα βενιζέλος
    Άντε γειααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ο καφές που έσωσε την Ελλάδα.

    Ποτέ στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος, ένας καφές δεν ωφέλησε τόσο πολύ τη χώρα, όσο ο καφές που έριξε ο γραφικός Ρέλλος στο Bενιζέλο.
    Το βράδυ των εκλογών, η δήλωση Bενιζέλου στο Ζάππειο, αλλά πιο πολύ το ύφος του, έδειχναν αποφασιστικότητα και φυσιογνωμία Αρχηγού, έδειχναν άνθρωπο σοβαρό, που δρα καίρια και αποφασιστικά με μελετημένες κινήσεις.
    Και ήρθε ο καφές του Ρέλλου για να μας αποκαλύψει τον πραγματικό Βενιζέλο.
    Είδα και ξαναείδα το βιντεο, την επίθεση, την επαφή Βενιζέλου - Ρέλλου, τη φράση "σηκώστε τον τον άνθρωπο",
    και μετα 10 ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ, είδα τη δήλωση Βενιζέλου.
    Από τα πράγματα βγαίνει ότι η δήλωση δεν έγινε τη στιγμή της επίθεσης, έγινε ήρεμα μετά από 5-10 λεπτά, είναι λοιπόν δήλωση, ΔΗΛΩΤΙΚΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΥ ΘΥΜΟΥ.
    Το πράγμα είναι ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.
    Ο Bενιζέλος στο χρόνο μεταξύ της επίθεσης και της δήλωσης, οργάνωσε τη σκέψη του, εκτίμησε πολιτικά το επεισόδειο, θεώρησε ότι τον Ρέλλο τον είχαν βάλει οι πολιτικοί του αντίπαλοι, και με την ισχύ των υποστηρικτών του, έβγαλε στη δήλωση τον πραγματικό του εαυτό, αλλά ταυτόχρονα έδειξε και το τρόπο λειτουργίας του, σήμερα σαν βουλευτού και αύριο ώς πιθανου - Θεός φυλάξοι- αρχηγού του ΠΑΣΟΚ και του κράτους.
    Ο άνθρωπος είναι πλήρως ακατάλληλος για ηγέτης. Η αλαζονία, η λάθος εκτίμηση του συμβάντος, η λάθος εκτίμηση των δήθεν υποκινητών του συμβάντος, και η απάντηση σε υποκινητές όπως εκείνος αποφάσισε πως υπάρχουν, είναι χαρακτηριστικά ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, η οποία λειτουργεί με βάση συμπεράσματα που ή ίδια εξάγει, και ή ίδια αποφασίζει ότι είναι αληθινά.
    Ειλικρινά μπορείτε να φανταστείτε ο "μελλοντικός αρχηγός της δημοκρατικής παράταξης" να πρέπει να αποφασίσει για, εν εξελίξει, θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο;
    Να αποφασίσει για την αντιμετώπιση διαδηλωτών που κατά τη γνώμη του διαδηλώνουν άδικα;
    Αν ως υποφήφιος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης λειτουργεί έτσι, ως πρωθυπουργός τι θα κάνει;
    Θα φοράει στολή Ναπολέοντα και θα απαιτεί να σκύβουμε όταν περναει:
    Ηγέτης δεν είμαι αλλά μπορώ να σας παραθέσω δυο - τρεις δηλώσεις που θα μπορούσε νε κάνει ένας πραγματικά γεννημένος ηγέτης. Ακόμα και αν είχε αποδείξεις ότι το Ρέλλο τον έβαλαν οι πολιτικοι του αντίπαλοι. Να μερικές τέτοιες δηλώσεις:
    "Ο Λαός ξέρει ότι όλες αυτές τις μέρες είμαι με λίγες ώρες ύπνου, και ένας καφές μου χρειαζότανε. Ο λαός έστω και με αυτό το τρόπο μου συμπαρίσταται!"

    Αλλη
    "Οι πολιτικοί μου αντίπαλοι προσπαθούν να με εξοντώσουν.Και αυτό γιατί ο καφές ήταν γλυκός, εν'ω είναι γνωστό ότι βρίσκομαι σε δίαιτα"
    Αλλη
    " Προσέρχομαι σε ένα δύσκολο πολιτικό συμβούλιο. Ενας καφές είναι ότι πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις. Πιθανά αντί να μου τον προσφέρουν στον 6ο όροφο, μου τον πρόσφεραν στο Ισόγειο."
    Ενας ηγέτης τέτοιες δηλώσεις κάνει Bενιζέλο.
    Δυστυχώς με ένα φραππέ αποδομήθηκε μια εικόνα που χτίζεις χρόνια στα κανάλια, και ευτυχώς για την Ελλάδα, αυτό έγινε πριν καταλάβεις την εξουσία του ΠΑΣΟΚ.
    Καλά θα κάνουν πλέον όσοι σε στηρίζουν να μελετήσουν το βίντεο πολύ καλά.
    Δεν υπάρχει βρασμός ψυχής. Υπάρχει συσωρευμένος ΘΥΜΟΣ ψυχής, ο οποίος είναι μάλλον αρμοδιότητα ψυχολόγου και όχι Συνεδρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΑ ΠΡΟΕΔΔΡΟΣ.
    ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ.
    ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Τουλάχιστον ο Μπένυ δεν είναι μαλακομπόυκομα όπως ο Γιωργάκης. Αλήθεια γιατί όλοι αυτοί που έβριζαν το Γιωργάκη που στήριξε σημίτη το 1996 τώρα τον προσκυνούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ας κάνει και κάποιος τον αρχηγό και ας μην είναι. Γιατί και ο ΓΑΠ που είναι αρχηγός δεν κάνει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. i aporeia mou re pedia einai oti exei bgei kai o giorgos sthn proeklogiki periodo kai o venizelos tora kai milane gia dimokratiki parataksi . Dilasi oloi oi aloi ellines einai fasistes , vasilikoi i den ksero kai ego ti allo.

    Distixos oso uparxei akoma kosmos pou exei atsalomeni kommatiki sinidisi to pragma den paei pouthena kai mas blepo na girname se tipota prasina -mple kafeneia kai kathe 4 xronia os sinithizete meta thn metapoliteusi na exoume epelaeis prasinon kai mple pedion sto dimosio.

    Prepei na eimaist i monadiki xora pou gia kathe 4 argazomenous sxedos oi 2 apasxolountai ston dimosio/ euritero dimosio tomea. me ena idrokefalo kratos(arma psifon diladi) o kathe alogoskoufis einai anisxiros.

    AAA kai gia to PASOK as pei kapios sto giorgaki oti to amimito "TSOVOLA DOSTA OLA" tou patera tou tha to plironoume mexri to 2050 os allo daneio aneksartisias (apo thn aksiokratia).

    Gia tin NDoula o karamanlis apo oti fenete tha afisi DORA (mitsotakoula) kai rousopoulo na kanoun koumanto kai tha paei rafina mexri tis epomenes ekloges pou tha ton ksanadoume (ante kai se kamia parelasi).

    Tora gia laos KKE SYRIZA kai ta loipa ti na po milane ek tou asfalous kai arloupmologoun ta mala.

    Pantos pedia eina einai sigouro!!!

    ME tin ND mia xara pername ta teleutaia 4 xronia edo sthn germania pou eimai (auto einai klemeno apo A.M.A.N.)
    kai kati allo gia sinexia .

    kala re pedia tipota allo kalitero den exete na kanete stin zoi sas apo to na upostirizete tin kathe klika mexri thanatou???

    outos i allos autoi tha fane me xrisa koutalia kai eseis tha exete na thimosaste ton kairo pou trexate na mazepsete staurous gia ton kathe apateona (mpas kai mas valei se kamia sumvasi). Osoi maxontai gia to A h to B komma exoun skefti oti uparxei kai idiotikos tomeas???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. i aporeia mou re pedia einai oti exei bgei kai o giorgos sthn proeklogiki periodo kai o venizelos tora kai milane gia dimokratiki parataksi . Dilasi oloi oi aloi ellines einai fasistes , vasilikoi i den ksero kai ego ti allo.

    Distixos oso uparxei akoma kosmos pou exei atsalomeni kommatiki sinidisi to pragma den paei pouthena kai mas blepo na girname se tipota prasina -mple kafeneia kai kathe 4 xronia os sinithizete meta thn metapoliteusi na exoume epelaeis prasinon kai mple pedion sto dimosio.

    Prepei na eimaist i monadiki xora pou gia kathe 4 argazomenous sxedos oi 2 apasxolountai ston dimosio/ euritero dimosio tomea. me ena idrokefalo kratos(arma psifon diladi) o kathe alogoskoufis einai anisxiros.

    AAA kai gia to PASOK as pei kapios sto giorgaki oti to amimito "TSOVOLA DOSTA OLA" tou patera tou tha to plironoume mexri to 2050 os allo daneio aneksartisias (apo thn aksiokratia).

    Gia tin NDoula o karamanlis apo oti fenete tha afisi DORA (mitsotakoula) kai rousopoulo na kanoun koumanto kai tha paei rafina mexri tis epomenes ekloges pou tha ton ksanadoume (ante kai se kamia parelasi).

    Tora gia laos KKE SYRIZA kai ta loipa ti na po milane ek tou asfalous kai arloupmologoun ta mala.

    Pantos pedia eina einai sigouro!!!

    ME tin ND mia xara pername ta teleutaia 4 xronia edo sthn germania pou eimai (auto einai klemeno apo A.M.A.N.)
    kai kati allo gia sinexia .

    kala re pedia tipota allo kalitero den exete na kanete stin zoi sas apo to na upostirizete tin kathe klika mexri thanatou???

    outos i allos autoi tha fane me xrisa koutalia kai eseis tha exete na thimosaste ton kairo pou trexate na mazepsete staurous gia ton kathe apateona (mpas kai mas valei se kamia sumvasi). Osoi maxontai gia to A h to B komma exoun skefti oti uparxei kai idiotikos tomeas???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. 2.41
    Έχεις απόλυτο δίκιο. Καταλάβαμε πως ο εναλλακτικός ηγέτης τελικά δεν είναι ο Βενιζέλος.
    Έσπευσε να κατηγορήσει εσωκομματικούς παράγοντες.
    Το βλέμμα του αφού του ρίξανε τον καφέ και το γελάκι του (το ίδιο που είχε και στην εκδρομή του στο Ζάππειο), τα λένε όλα.
    Μπορεί να έχει λέγειν (ακατάλυπτο) αλλά δεν έχει χαρακτήρα ηγέτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. χαχαχα
    ο γιωργακης την πατησε.
    δεχτηκε να ψηφισουν και οι "φιλοι"
    του πασοκ.
    θα στειλουμε τουσ υπαλληλους των
    επιχειρησεων μας.
    τους οπαδους των ομαδων μας.
    αλβανους,πακιστανους,κτλ.
    προεδρος ο βενιζελος.

    χαχαχαχα
    νταβατζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Βρε παιδιά με αγάπη (σας) το λέω,
    αποσυρθείτε από τον αγώνα της διαδοχής στο ΠΑΣΟΚ.
    Η υπόθεση είναι αηδιαστική.

    Αφήστε το πληκτρολόγιο, πηγαίνετε μια βόλτα, ξεκουραστείτε και βρείτε τρόπο να ξεθυμάνετε.
    Δεν λέω να αδιαφορήσετε για την παράδοση του κόμματος στους νταβάδες. Αλλά ομολογουμένως αργά ξυπνήσατε. Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, αρκεί να συνειδητοποιήσει κανείς ποιος είναι και τι θέλει.

    Η απάντηση-τοποθέτηση: είμαι ο κύριος εκπρόσωπος της μεγάλης προοδευτικής παράταξης και θέλω να κυβερνήσω, αποδείχθηκε το 2004 ανεπαρκής και το 2007 άστοχη.
    Εάν συνεχίσετε δε να την υποστηρίζετε μετά μανίας, σαν να είναι το ποιο αυτονόητο πράγμα στο κόσμο, θα επιβεβαιωθεί η εκτός τόπου και κοινωνικού χρόνου προσέγγιση του ΠΑΣΟΚ.

    Ξεκινήστε από την αρχή, όχι απασχολούμενοι τόσο με τη στατιστική των εκλογών, αλλά μάλλον με την ταυτότητα σας σε σχέση με τη κοινωνία.
    Παιδία ξεμείνατε από ταυτότητα και αυτό δεν θα σας το προσφέρει η ταυτότητα κανενός ηγέτη.
    Το ζήτημα δεν είναι ποιος θα εκπροσωπήσει το ΠΑΣΟΚ, αλλά τι εκπροσωπεί το ΠΑΣΟΚ σήμερα.
    Αν το δείτε σοβαρά θα ανατριχιάσετε και θα καταλάβετε ότι τα πράγματα είναι πολύ ποιο άσχημα από ότι λένε και δείχνουν πρωί-βράδυ οι νταβάδες.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. TO ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΗΜΙΤΗ
    ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΛΑΧΘΕΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ
    ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
    ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ,
    ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΕΛ.

    ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..
    ΜΗ ΣΚΙΖΕΣΤΕ..
    ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΑΦΟΥ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΡΕ ΒΟΥΡΛΟ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟ ΒΑΘΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ?

    ORSE MALAKA. ANTIPOLITEYSH HTAN AYTH?
    H POYTSES MLPE? OLA GIA TO 8EA8HNE BOYRLO GINOTNTE GIA TA PAREI O MPOMPOLAS KAI NA SOY KANEI PLEISH EGEFALOY SMPARO

    OYTE GIWRGAKHS OYTE O MPOYXESAS DIAPMEKOMENOS BENNY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ενας τρελλος ο ρελος εσωσε την
    ελλαδα..
    μεγαλη τυχη.
    γλυτωσαμε απο τον βενιζελο.
    ειναι ψυχασθενης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ;
    Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ (ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ)
    Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ; ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ, ΙΣΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣ
    Ο ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ; ΠΑ ΠΑ ΠΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΝΤΟΡΑ
    Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΔΕ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ)
    Ο ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ; ΙΣΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΠΟΙΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. γλυτωσαμε απο τον βενιζελο.

    ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΕΣ
    ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.
    ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.

    ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ:
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΛΙΓΟΣ"
    ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΦΕΡΝΕΙ ΨΗΦΟΥΣ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ
    ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ..
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΗ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
    ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΕΑΝ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΗΝ "ΕΚΛΟΓΙΚΗ"
    ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΧΕΙ
    ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΛΑΘΗ,
    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...
    ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΦΟΥΣΚΑ.
    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΕΠΙΜΕΝΩ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΜΙΣΟΤΡΕΛΛΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ
    ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    ΕΙΧΕ ΣΙΓΟΥΡΗ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΜΗΣΕ

    ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΑ ΧΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ, ΑΛΛΑ


    ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ...ΧΑΧΑΧΑ...ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΕΧΟΥΜΕ ΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΗΝΗΣ ΤΗ ΓΟΥΝΑ ΑΜΑ ΞΕΜΥΤΗΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
    ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ.


    ΩΡΑΙΟΣ....ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΔ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ, ΘΑ ΔΙΑΡΡΕΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΘΑ ΣΠΕΥΔΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΕΤΑΙΡΟΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΤΑΠΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΓΑΖΕΙ ΒΡΩΜΑ
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ

    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ
    ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ)
    ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ.
    ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ

    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. xaxaaaaaaaaaa



    η κατινα στην εξουσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΠΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΥΝΑ ΟΛΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ

    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ
    ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ)
    ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ.
    ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ

    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ

    ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΣΟΚ...
    ΒΑΡΔΗΣ-ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΚΟΚΚΑΛΗΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. τους έχει πάρει χαμπάρι όλος ο ντουνιάς

    http://www.enimerosi24.gr/index.asp?a_name=medianews&item_id=567

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=84776656

    ακομη κι απ την Ελευθεροτυπία ,μέτοχο του Μέγκα τους τη λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ
    ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΜΑΣΤΕ
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ (ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ) ΑΠΟ ΨΗΛΑ.
    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ. ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΦΟΡΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ. ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗ΅ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. index

    ...της φταίγανε οι τρίχες της κοντής ψωΧΧΧ,
    που έσβησε τ' αστέρι της ντροπής,
    ο πρεζάκιας για καριέρα,
    του μεγάρου καμαριέρα
    από αναρρόφηση χολής...
    ρε ο πρεζάκιας για καριέρα
    του μεγάρου η καμαριέρα
    από αναρρόφηση χολής...

    Θέλω σε παράθυρο να βγω, (ωπα!)
    των ειδήσεων τηλεοπτικό,
    να τη βγάλω λάου-λάου
    και του Χατζηνικολάου
    να του κατουρήσω την ψυχή,
    ρε να τη βγάλω λάου-λάου
    και του Χατζηνικολάου
    να του κατουρήσω την ψυχή!!!


    Τούρκογλου for president?
    Ακούστε αυτό πριν να αποφασίσετε.

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΟΧΙ
    ΑΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ

    ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

    ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΛΙΠΗ





    ΔΕΝ


    ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ


    ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ


    ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ.

    ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ
    ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ..ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ
    ΜΕΓΚΑ-ΛΩΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΩΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ.

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΙ
    ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ..

    ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΚΑΦΑΤΖΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ..ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Το ΠΑΣΟΚ το αγαπάμε και δε το θέλουμε δεξιό. Εγώ έχω μάθει από παιδί να θαυμάζω τον Ανδρέα και δε θα δεχτώ, η παράταξη που έχει δώσει τόσα πολλά στην Ελλάδα να ολοκληρώσει τη δεξιά της στροφή.
    Μάλλον δεν καταλαβαίνετε πόσο επικίνδυνο είναι τα 2 μεγάλα κόμματα να ελέγχονται από τα ίδια άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Για να παραμείνει ο Γιώργος Α. Παπανδρέου ηγέτης του κινήματος.

    ΑΔΙΚΑ ΧΤΥΠΙΕΣΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ
    ΑΣ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
    (ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΝΔ Ή ΤΗΣ ΤΣΑΝΤ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ
    ΜΕΓΚΑ-ΛΩΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΩΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ.


    ΑΡΚΕΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ: ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΛΙΓΟΣ"
    ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΦΕΡΝΕΙ ΨΗΦΟΥΣ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ
    ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ..
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΗ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
    ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

    ΕΑΝ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΗΝ "ΕΚΛΟΓΙΚΗ"
    ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΧΕΙ
    ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΛΑΘΗ,
    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...
    ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΦΟΥΣΚΑ.
    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

    ΜΑΓΚΕΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ.

    ΑΝΑΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ
    ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ..ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ
    ΜΕΓΚΑ-ΛΩΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΩΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ.

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΙ
    ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ..

    ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΚΑΦΑΤΖΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ..ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΓΡΙΑ Ο ΜΠΕΝΙ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. χαχαχα
    ο γιωργακης την πατησε.
    εκανε το μοιραιο λαθος
    δεχτηκε να ψηφισουν και οι "φιλοι"
    του πασοκ.
    θα στειλουμε τους υπαλληλους των
    επιχειρησεων μας.
    τους οπαδους των ομαδων μας.
    αλβανους,πακιστανους,κτλ.

    προεδρος ο βενιζελος.

    χαχαχαχα
    οι νταβατζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ


    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
    Ο ΧΟΝΤΡΟΣ

    ΘΕΛΕΙ ΚΑΡΈΚΛΑ ΑΡΧΗΓΟΥ

    Μ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΤΡΕΛΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. για δέστε λίγο τα δημοσιεύματα για απομάκρυνση ζορμπά και σκεφτείτε λίγο αν ο γουρουνόσπορος δίνει την καλύτερη ευκαιρία στον καραμανλή να απαλλαγεί απο το σκάνδαλο των ομολόγων
    όχι στα παιχνίδια του πατσοκοιλιά και όσων κρύβονται απο πίσω του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. απομάκρυνση Ζορμπά

    http://www.blog.anti.gr/?p=228

    http://www.blog.anti.gr/?p=223

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. ΕΓΩ ΣΑΝ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΣΠ, ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΦΑΣΙΣΤΑ ΑΡΧΗΓΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑΣ


    ΧΑΧΑΧΑΧΑ




    ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕΓΑΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. 3,39 ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑΣ


    ΧΑΧΑΧΑΧΑ




    ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕΓΑΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Και τι σημαίνει αυτό ρε μάγκες, ότι οι μεγαλοεκδότες θα χτυπάνε παλαμάκια κι εμείς θα χορεύουμε.
    Έχετε γίνει πειθήνια όργανα του συστήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Πρόεδρε η βάση είναι μαζί σου.

    Πέταξε τους άχρηστους-υπονομευτές έξω από το κόμμα και προχώρα με το πραγματικό ΠΑΣΟΚ.

    Ο λαός σε στηρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. τι να κανει ο μαλακας ο γιωργακης.
    ο πρακτορακος του λαμπρακη λομβερδος εκανε δηλωσεις στον χατζηνικολαου απαραδεχτες.
    αλλα ο γιωργακης δεν τολμαει να διαγραψει το λαμπρακοκολοπαιδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. 11.35
    Είμαι βέβαιος και εγώ και όσοι έχουν μιλήσει έστω και μια φορά με τον Βενιζέλο οτι αυτό που έκενε την Κυριακή το βράδι το έκανε για το μουδιασμένο κόσμο του ΠΑΣΟΚ, για τον κόσμο που δεν έπρεπε να μείνει ούτε μια μέρα χωρίς ελπίδα και όραμα.
    Κι ας καταλάβαινε σαν ιδιαίτερα ευφυής άνθρωπος πως θα έβλαπτε η ταχύτητα αυτή τον ίδιο.

    ----------------------------

    Όλα για τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ!
    Κλαψ.

    Συνητηρητικότητα και κομπλεξισμός είναι να θεωρείς αυτοσκοπό την εξουσία για να μη μείνει ο "κόσμος" χωρίς "ελπίδα", δηλαδή "εσύ" (γενικά) χωρίς "μάσα/καρέκλα".

    Μπορεί βέβαια να μας διδάξει προοδευτικότητα και έλλειψη κόμπλεξ ο ...Πρετεντέρης, που ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ


    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
    Ο ΧΟΝΤΡΟΣ

    ΘΕΛΕΙ ΚΑΡΈΚΛΑ ΑΡΧΗΓΟΥ

    Μ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΤΡΕΛΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. ΘΕΛΕΙΣ



    ΤΟ ΠΑΣΟΚ


    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ;;;;


    ΨΗΦΙΣΕ

    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Και τι σημαίνει αυτό ρε μάγκες, ότι οι μεγαλοεκδότες θα χτυπάνε παλαμάκια κι εμείς θα χορεύουμε.


    ΕΙΤΕ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΝ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ. ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙ:
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. αλλα ο γιωργακης δεν τολμαει να διαγραψει το λαμπρακοκολοπαιδο

    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΡΑ. ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΩΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΟΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  199. Ο Βενιζέλος είναι αρχομανής, εκείνη τη στιγμή δεν σκέφτηκε καθαρά και αυτό τον χαρακτηρίζει και γενικά.
    Δε θέλει το ΠΑΣΟΚ τέτοιο άνθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  200. ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑ

    ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑ


    ΔΕΝ ΘΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ


    ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ


    ΔΕΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ


    ΜΕ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *