GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Προδότης ο Γ. Φλωρίδης...

...λέει η Α. Διαμαντοπούλου! . Σε ρήξη έχουν οδηγηθεί οι σχέσεις του Γιώργου Φλωρίδη με την Άννα Διαμαντοπούλου, αν και συνέπλεαν. Η Α....

...λέει η Α. Διαμαντοπούλου!
.
Σε ρήξη έχουν οδηγηθεί οι σχέσεις του Γιώργου Φλωρίδη με την Άννα Διαμαντοπούλου, αν και συνέπλεαν. Η Α. Διαμαντοπούλου τον κατηγορεί για προδοσία: Την επομένη της εκλογικής ήττας του ΠΑΣΟΚ, της πρότεινε να συναντηθούν με τον Β. Βενιζέλο οι τρεις τους για μια "φιλική κουβέντα". Όταν πήγε όμως στη συνάντηση, διαπίστωσε ότι ο Γ. Φλωρίδης την είχε παγιδεύσει και την παρουσίασε σαν να είχε ήδη προσχωρήσει κι αυτή στη "βενιζελική πλευρά". Από εκείνη την στιγμή οι σχέσεις τους ψυχράνθηκαν.

267 σχόλια

  1. Ποιός εινα ο ο Φλωριδης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ειναι το FLORIDIS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλωρίδης ή Φλωρινιώτης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπωε Φλωρας βεβαιωσ βεβαιως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ουδεμια σχεση με τον εξαιρετο μουσικο ΦΛΩΡΟ ΦΛΩΡΙΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Από εκείνη την στιγμή οι σχέσεις τους ψυχράνθηκαν".
    Στ' αρχίδια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Σκανδαλίδης κατεβαίνει υποψήφιος, τρίτος κώλος που λένε.
    Θα έχει ενδιαφέρον η σύγκρουση, βλέπω στον πρώτο γύρο τη σειρά Βενιζέλος - Σκανδαλίδης - Γιώργος και στο δεύτερο γύρο βγαίνει ο Σκανδαλίδης. Φυσικά επανέρχονται λαλιώτης, Τσοβόλας και όλα τα παλιά καλά παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α και πού είστε: με την εκλογή Σκανδαλίδη αρχίζει το ροκάνισμά του από τον Μπένυ, μέχρι τις επόμενες εκλογές, στις οποίες θα πάει το ΠΑΣΟΚ ξευτελισμένο και διαλυμένο... σιγά μην αφήσει ο Γιώργος την κληρονομιά του μπαμπά σε ξένα χέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ' αυτά και μ' αυτά, το βράδυ στις ειδήσεις θα μιλάνε όλοι για Σκανδαλίδη και ο Κωστάκης θα έχει κάνει προγραμματικές δηλώσεις που θα λέει πώς θα μας τα πάρει από την τσέπη. Αυτό είναι επιτυχία, να κυβερνάς και να μην ασχολείται κανείς μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν κατέβει τελικά ο Σκανδαλίδης (σκάνδαλο όνομα και πράγμα) θα πρέπει να κατέβει και κάποιος άλλος από το παλιό ΠΑΣΟΚ, για να αφαιρέσει ψήφους από τον Γιωργάκη, δεδομένου ότι ο Σκαδαλ. θα κόψει ψήφους από τον Μπένυ, ενώ ο παλιοπασόκος θα κόψει από τον Γιώργο. Δεχόμεθα στοιχήματα για τον παλιο-ΠΑΣΟΚο που θα κατέβει - λέτε ο Κουλούρης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν εκπλήσσομαι καθόλου για το γεγονός ότι η " αιχμή του δόρατος του πάλαι ποτέ εκσυγχρονισμού " με την καθοδήγηση του μεγάλου αρχηγού τάχτηκε ευθύς εξ αρχής στο πλάι τους ενός εκ των δυο μνηστήρων.
    Ας δώσει ο ίδιος τις εξηγήσεις του στον λαό του Κιλκίς που τον ξανά ψήφισε.
    Άραγε τους σκέφτηκε καθόλου;
    Γ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΣΟΚ 3ος υποψηφιος.....

    http://hellas-fos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. OXI ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟ ΥΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΣΜΟ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΘΕΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΥΛΙΣΜΟ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ
    ΚΑΙ
    Ο ΝΤΑΒΑΣ

    Τη ζωή και τα φαινόμενα μάθαμε να τα αντιλαμβανόμαστε νομοτελειακά.
    Τα αντιμετωπίζουμε ως ένα κλειστό σύστημα σχέσεων.
    Ξεκινώντας κάθε φορά από ένα αίτιο επιχειρούμε να καταλήξουμε σε ένα αποτέλεσμα ή το αντίστροφο.
    Η πολιτική, όπως και η ζωή άλλωστε, δεν είναι, φίλοι μου, κλειστό σύστημα.
    Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παρεμβαίνουν στο σύστημα και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
    Αν δεν ερευνήσεις το ρόλο αυτών που εμφανίζονται ως εξωτερικοί παράγοντες και την επιρροή τους στη λειτουργία του συστήματος, δεν θα καταλάβεις ποτέ τι είναι αυτό που μας οδηγεί κατά τη διερεύνηση του αποτελέσματος να καταλήγουμε σε συγκεκριμένο αίτιο.

    Αν δεν δεις στα σοβαρά την πολυσχιδή δράση του συστήματος των νταβάδων στη διάρθρωση και τον πολιτισμό του πολιτικού συστήματος, τότε οι κάθε φορά εμφανιζόμενες και προβαλλόμενες
    (από τους νταβάδες φυσικά) αιτίες της πολιτικής κρίσης, δεν θα αποτελούν τίποτε περισσότερο παρά εικονικές πραγματικότητες που εκτρέπουν την κοινωνική αντίληψη, αλλά δυστυχώς προσλαμβάνονται ως αλήθειες.

    Τα αίτια της κάθε κρίσης( βλέπε τώρα την κρίση ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ) είναι το αποτέλεσμα της δικής τους παρέμβασης σε συνάρτηση με την ήδη διαμορφωμένη κοινή γνώμη(από τους ίδιους νταβάδες φυσικά).
    Σε αυτό, λοιπόν, το ανοιχτό σύστημα κυριαρχίας οι νταβάδες επιδιώκουν να προσδώσουν (εμφανίσουν) κλειστά χαρακτηριστικά για να παραμείνουν οι ίδιοι στο απυρόβλητο της κριτικής προσέγγισης.
    Είναι αυτοί που διαμορφώνουν συνθήκες τεχνιτών εντάσεων, προστριβών και συγκρούσεων εντός των κομμάτων και μεταξύ αυτών, αλλά αποφεύγουν να γίνουν οι ίδιοι μέρος του προβλήματος, καθώς τότε θα διαφανεί ότι από αυτούς πηγάζει το πρόβλημα και κυρίως ο ορισμός του.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ
    ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΧΑΖΟΥΣ Ε ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΖΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ [ΒΛΑΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ]
    ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑΝΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΕΑΝ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Η ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
    [[[ΑΠΟ ΠΙΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΕΙ]]
    ΒΡΕ ΟΥΣΤ

    Ο ΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 4ος ΠΟΛΟΣ

    Ο ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
    Ο ΕΞΩΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ
    Ο ΚΑΛΟΣ
    Ο ΑΡΧΗΓΟΣ
    Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ

    ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ

    ΣΟΝΟΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προτιμώ για 4ο πόλο αυτόν της Καϊλή.

    Τι λέτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Sorry (π)ώλο ήθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εσύ τον πόλο της και εγώ κώλο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ψηφιστε Γιωργακι καταστρεψτε το ΠΑΣΟΚ…και οταν χωριστει στα δυο :ενα δεξιο και ενα αριστερο τοτε το αριστερο κομματι θα ενωθει με το ΣΥΡΙΖΑ και θα εχουμε το super φιλολαικο κομμα…

    Ολα αυτα βεβαια ενδεχωμενος να παρουν μεχρι το 2050…αλλα δεν βαριεσαι!!

    Ψηφιστε ρε Βενιζελο να γινει ο κακος χαμος μεσα στη βουλη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ξέρει κανείς να μου πεί, γιατί ήταν αντισυνταγματική η πρόταση του Παπανδρέου για ψηφοφορία στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ;

    Ρώτησα τον πατέρα μου, όταν άκουσα τον σ.Βενιζέλο, να λέει ότι είναι "αντισυνταγματικό και αντικαταστατικό" και δεν ήξερε να μου απαντήσει.

    Μου πέταξε το Σύνταγμα και μου είπε να το βρώ μόνος μου.

    Εψαξα και δεν το βρήκα.

    Ξέρει κανείς να μου πεί σε ποιό άρθρο του Συντάγματος το λέει;

    15χρονος μαθητής της ΠΑΜΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή γελοιγραφία

    Στο κάτω κάτω μέρος της ιστοσελίδας:

    http://www.e-tipos.com/#ekloges_F

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΣΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ
    ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ...
    ΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ
    ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΗΜΙΤΟΣΚΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ακούγοντας τον Γιώργο Παπανδρέου και τους υποστηρικτές του να τα ''χώνουν '' στον Κ.Σημίτη σκέφτηκα ότι οι άνθρωποι έχουν δίκιο .Με δάκρυα στα μάτια προσερχόταν ο Παπανδρέου να ορκιστεί στις κυβερνήσεις του Σημίτη από τις οποίες δεν έλειψε ούτε μία ημέρα. Με το περίστροφο στον κρόταφο κουβαλούσαν τον Πετσάλνικο στα υπουργικά συμβούλια. Με χειροπέδες και φρουρά κρατούσαν τον Ρέππα και τον Καστανίδη μη δραπετεύσουν από τα υπουργεία τους. Και ο Παπουτσής ακόμη θα στέναζε στα υπουργικά μπουντρούμια του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αν δεν τον είχε ελευθερώσει το «Σαμίνα». Ολους αυτούς τους αριστερούς ο Σημίτης τους είχε καταστήσει ομήρους του κυβερνητισμού. Και ευτυχώς, τώρα που έχασε τις εκλογές, μπορούν επιτέλους να κυκλοφορούν ελεύθεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ.ΕΝΩ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ,ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ.ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΙΩΠΗ ΑΠ ΟΛΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Meta apo Skandalidi telos o Mpeny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν μου λέει τίποτα η υποψηφιότητα Σκανδαλίδη. ''Η Ενότητα, ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο πατέρας μου'' δεν δίνουν πολιτικό στίγμα. Τα ιδια περί ενότητας και μη διάσπασης έχουν πεί ο Κακλαμάνης, Ο Ευθυμίου και άλλοι. Σαν τί κατεβαίνει σαν Εθνοφρουρός?? Εγγυητής των διαδικασιών ??? Τι θα εκφράσει πολιτικά ??? Πολλά τα ερωτήματα, χωρίς απάντηση. Αναμένω την πολιτική του πλατφόρμα. Εύχομαι να μην καταγραφεί σαν το Πολύδωρα του ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. O Κώστας Σκανδαλίδης είναι γνήσιος Πασόκος και αριστερός...
    Χέστηκαν πάνω του ΝΔ και Αλαβάνος
    Όλοι κοντά του για την επάνοδο στην Εξουσία
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν είναι αριστερός μάλλον μόνο ο Αλαβάνος χέστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Την 11.11.07 ελπίζω να τελειώνει η Δημοκρατική παράταξη με τις προπατορικές της αμαρτίες .

    ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ:

    Την βραδυά που γύρισε στην Ελλάδα ο συχωρεμένος Ανδρέας (Καλοκαίρι 1974)δεν κοιμήθηκε σπίτι του.Κοιμήθηκε στο σπίτι φανατικής νεαράς (τότε) οπαδού του .
    Η νεαρά μετά από χρόνια ανήλθε σε ύψιστα αξιώματα Ευρωπαικά και Εθνικά .
    Γράφτηκε (και δεν διαψεύστηκε ποτέ) ότι υπουργός οικονομικών και μετά ευρωβουλευτής,έγινε κάποιος γιατί του πήδησε ο Ανδρέας την γυναίκα του.
    Διοικητής μεγάλης κρατικής τράπεζας και μετά ευρωβουλευτής έγινε κάποιος επειδή του πήδησε ο Ανδρέας τη γυναίκα του .
    Στο τέλος από το 1993 μέχρι το 1996 μια πουτάνα που στην Ο.Α. είχαν πηδήσει όλοι (πλην των αυτόματων πιλότων) κυβέρνησε την Ελλάδα .

    Ο Κώστας Σημίτης κυβέρνησε την Ελλάδα οκτώ χρόνια έχοντας τα γαμήσια του Ανδρέα απέναντί του να τον σαμποτάρουν .

    Μετά το 2004 ο Γ.Α.Π. αντί ανανέωσης έφερε την Ανδρεική νοοτροπία πίσω και ο Παναγιωτακόπουλος ο πρώτος σφογγομουνάριος της Μιμής έγινε άρχων της Χαριλάου Τρικούπη 50.

    Ελπίζω μετά την 11.11.2004 να εξανφανίσει ο Βενιζέλος όλα τα σκατά και τα μουνόπανα και να αρχίσουμε πολιτικές συζητήσεις.

    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σιγα τον μεγαλο ηγετη τον Σκανδαλιδη ουτε να μιλησει δεν ξερει ο χλεμπουρας
    ρε πασοκια οσο και να ψαξεται ολοι για τα μπαζα ειστε σας εχει σιχαθει ο κοσμος ,και θα τρωτε πουτσα για πολυ καιρο ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

    ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

    ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

    ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

    ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

    ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

    ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

    ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΤΟΣ.
    ………………………………………………………………………………
    Η μάχη της διαδοχής στο ΠΑΣΟΚ, όπως θα συνέβαινε και με οποιοδήποτε άλλο κόμμα εξουσίας, έχει εντάσεις, ίντριγκες, παρασκήνιο, αχαριστίες και απιστίες. Ταυτοχρόνως έχει και συμπεριφορές που θυμίζουν ότι η τόλμη και η αφοσίωση μπορεί να μην ταυτίζονται με τον ρεαλισμό και το ένστικτο αυτοσυντήρησης. Κατανοητές είναι επίσης οι συμπεριφορές όσων επιδιώκουν να καταστήσουν ορατή τη δική τους συμβολή στην ανάδειξη του όποιου αρχηγού ώστε να εγγράψουν υποθήκες στο μέλλον.
    Ολα αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι της πολιτικής και ενίοτε της ζωής γενικότερα και ως εκ τούτου κατανοητά και εξηγήσιμα αν και όχι πάντοτε θεμιτά. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις στελεχών με υψηλόβαθμες θέσεις που έχουν διαδραματίσει μάλιστα πολύ σημαντικούς ρόλους στο πρόσφατο και το απώτερο παρελθόν, των οποίων η στάση είναι εκτός από δυσανάγνωστη και ανερμήνευτη. Η εν λόγω κατηγορία στελεχών παρατηρεί, σχολιάζει, διαπιστώνει και γενικολογεί, αλλά όταν φτάνει στο δια ταύτα, αποφεύγει να λάβει συγκεκριμένη θέση για το παρόν και πρωτίστως για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ορισμένοι συμπεριφέρονται ως πολιτικοί αναλυτές ή ακόμη χειρότερα ως ουδέτεροι σχολιαστές λες και το θέμα της ηγεσίας δεν αφορά στο κόμμα τους και στην πορεία του στο μέλλον αλλά κάποιους τρίτους. Οι πολιτικοί όμως εκ καθήκοντος οφείλουν να παίρνουν θέση με προτάσεις, πρωτοβουλίες και πάνω από όλα να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για όσα λέγουν ή πράττουν.
    Οι χρησμοί και οι θεωρητικές προσεγγίσεις ενός πολύ συγκεκριμένου προβλήματος, αυτού της ηγεσίας, που ταλανίζει τη δημοκρατική παράταξη, όχι μόνο δεν ωφελούν αλλά ενδέχεται να συμβάλλουν στη νοσηρότητα μιας διαδικασίας κατά τα λοιπά δημοκρατικής και ξεκάθαρης. Ας τελειώνουν με αλήθειες που δεν δηλητηριάζουν άλλο τις προσωπικές τους σχέσεις, διότι αύριο θα είναι και πάλι μαζί. Ο αντίπαλος είναι απέναντι και όχι εντός.
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...
    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ.
    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟ, ΟΠΩΣ Ο ΕΒΕΡΤ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΙ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙ ΤΗ ΝΤΟΡΑ.
    ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΓΙΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΑ", "ΔΕΞΙΑ".
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΟΛΑΣ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΚΑ ΣΚΑ ΣΚΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣΣΣΣΣΣΣ

    ΚΑΙ ΣΚΑ ΣΚΑ ΣΟΥΣΟΥ

    ΤΡΕΜΕ ΝΟΥΔΟΥΛΑ
    ΝΟΜΙΣΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΚΟΛΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ

    ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΟ JOKER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η φύση απεχθάνεται το κενό. Η πολιτική επίσης. Και τα τέσσερα, παρά κάτι, έτη της προεδρίας του Γ. Α. Παπανδρέου στο ΠΑΣΟΚ μόνο ως κενό μπορούν να περιγραφούν.
    Ως ένα πολιτικό κενό φτιαγμένο από πράξεις και λόγους αντιφατικούς και αλληλοαναιρούμενους, μια αληθινή μαύρη τρύπα, που ήταν επόμενο να οδηγήσει εκεί που οδήγησε: στη σύγχυση, την αποθάρρυνση, την ήττα.
    Το ότι ο ναυαγισμένος ηγέτης αμφισβητήθηκε ευθύς μόλις ήρθε στο φως το ναυάγιο, δεν εκπλήσσει. Πάντα έτσι γίνεται.
    Πολύ περισσότερο εκπλήσσει ότι υπήρξαν άνθρωποι όλα αυτά τα χρόνια που πίστευαν με τα σωστά τους πως τα πράγματα στο καράβι έβαιναν καλώς, πως ο καπετάνιος χάρασσε ορθή ρότα και πως το σίγουρο λιμάνι της κυβερνητικής εξουσίας είναι κοντά.
    Κάποιοι από αυτούς τώρα αντιδρούν θυμικά και οργισμένα.
    Το να παραδεχτούν ότι έσφαλαν, ότι υπήρξαν τυφλοί εμπρός στην πραγματικότητα, ότι ποντάρισαν λάθος, είναι, βλέπετε, επώδυνο.
    Κι αυτό γιατί προϋποθέτει από μέρους τους μια σκληρή και ειλικρινή αυτοκριτική. Ευκολότερη είναι η μετάθεση της ευθύνης, η επίρριψή της σε τρίτους.
    Ετσι την κατραπακιά του εκλογικού αποτελέσματος δεν τη χρεώνεται ο σβέρκος εκείνου που οι πάντες γνωρίζουν πως έφταιξε, αλλά γίνεται προσπάθεια να τη φορτωθεί αναδρομικά αυτός που -εύλογα- προσπαθεί να αντιδράσει.
    Οπως οι μεμονωμένοι άνθρωποι, έτσι και οι συλλογικοί οργανισμοί σπανίως αυτοκτονούν. Η φύση των πραγμάτων το θέλει, αργά ή γρήγορα, και τα πιο οργίλα πάθη να καταλαγιάζουν. Τότε τη θέση τους παίρνουν από τη μία μεριά η νηφάλια σκέψη, από την άλλη κάτι ακόμη βαθύτερο: το ίδιο το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.
    Στην περίπτωσή μας, και η μία και το άλλο μάς λένε ένα πράγμα. Χωρίς αλλαγή ηγεσίας, μέλλον για το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει.
    Οσο για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, δικαιούται κανείς να έχει όποια γνώμη θέλει. Δικαιούται δηλαδή να ελπίζει ή να ανησυχεί, να τον εμπιστεύεται ή να κρατά απέναντί του επιφυλάξεις.
    Δικαιούται όμως και ο ίδιος να απαιτεί από το κόμμα του ό,τι ήδη η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων θεωρεί αυτονόητο: την ευκαιρία να δοκιμαστεί.

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. O Κώστας Σκανδαλίδης είναι γνήσιος Πασόκος και αριστερός...
    Χέστηκαν πάνω του ΝΔ και Αλαβάνος
    Όλοι κοντά του για την επάνοδο στην Εξουσία
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ

    ΓΡΑΦΕΙ..Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΧΟΤΑΝ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΛΑΛΙΩΤΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.
    ΠΟΥ ΕΘΑΨΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΑ ΗΛΙΘΙΑ ΣΠΟΤ ΤΟΥ..

    Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΗ
    ΣΗΜΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΟΡΤΗΣΗ ΤΟ ΚΛΙΜΑ.
    Η ΠΟΛΩΣΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΑΜΙΕΤΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
    ΓΑΜΙΕΤΕ Ο ΚΩΛΟΣ ΚΑΘΕ ΠΟΥΣΤΗ ΔΕΞΙΟΥ
    ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΕ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!
    Η ΔΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΟΥΚΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ!!

    ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΙ....ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βαγγέλη πες αλεύρι.
    Ο Σκανδαλίδης σε γυρεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπητό press-gr σήμερα με τον Σκανδαλίδη κοιμήθηκες..
    Τα καρντάσια απ’το greece-salonika.blogspot σου βάλανε γυαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητό press-gr σήμερα με τον Σκανδαλίδη κοιμήθηκες..
    Τα καρντάσια απ’το greece-salonika.blogspot σου βάλανε γυαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εγώ προτιμώ 4ο πόλο, ... αυτόν της Καϊλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπητό press-gr σήμερα με τον Σκανδαλίδη κοιμήθηκες..
    Τα καρντάσια απ’το greece-salonika.blogspot σου βάλανε γυαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΑΣΟΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ?
    ΑΥΤΟΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αγαπητό press-gr σήμερα με τον Σκανδαλίδη κοιμήθηκες..
    Τα καρντάσια απ’το greece-salonika.blogspot σου βάλανε γυαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τους μονους πουστηδες δεξιους που γνωριζουμε ειναι
    σημιτης,βενιζελος,σκανδαλιδης,διαμαντοπουλου,κτλ.
    ολοι αναλγητοι νεοφιλελευθεροι.
    φερονται πουστηκα και στον αφελη
    αθωο αμερικανοβλακα γιωργακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη (την Έλενα ντε, όχι την κρυόκωλη Συλβάνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αγαπητό press-gr σήμερα με τον Σκανδαλίδη κοιμήθηκες..
    Τα καρντάσια απ’το greece-salonika.blogspot σου βάλανε γυαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!
    ***************
    Όσο ξεκάθαρο είναι ότι είσαι μειωμένης πολιτικής αντίληψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @12:01 μμ15χρονος μαθητής της ΠΑΜΚ, που απορεί γιατί ήταν αντισυνταγματική η πρόταση του Παπανδρέου για ψηφοφορία στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

    Να σου απαντήσω, μικρέ μου, εγώ. Το Σύνταγμα, εκτός από τους συγκεκριμένους ορισμούς του, περιέχει και αυτό που λέμε «πνεύμα του Συντάγματος». Δηλαδή κάποιες αρχές, κάποιες προϋποθέσεις, κάποιους όρους που δεν χρειάζεται να καταγραφούν ρητά, γιατί αναδύονται από τον όλο χαρακτήρα τού Συντάγματος.
    Αφού λες ότι έψαξες το Σύνταγμα, ξαναδιάβασε τα άρθρα όσα αναφέρονται στους αρχηγούς κομμάτων. Δεν θα το βρεις γραμμένο αυτό που θα σου πω, θα διακρίνεις όμως από το «πνεύμα» τους ότι ο αρχηγός κόμματος οφείλει να είναι άνθρωπος ισορροπημένος και να μην κάνει μαλακίες.
    Η ψηφοφορία που ζήτησε ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν μια χοντρή μαλακία. Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί, ρώτησε πάλι τον πατέρα σου. Αν αρνηθεί και τώρα να σου απαντήσει, ρώτα και τον Καστανίδη, που λόγω γλειψίματος συμφωνεί με τον Γιωργάκη. Θα ακούσεις τόσες μαλακίες που θα καταλάβεις πλήρως γιατί οι άνθρωποι είναι τελείως έξω από το «πνεύμα» του Συντάγματος, που εκλαμβάνει ως αυτονόητη κάποια στοιχειώδη ορθοφροσύνη των πολιτικών.
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ
    ΔΥΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
    ΚΑΙ
    ΕΝΑ ΨΕΜΑ

    Ο Κώστας Σκανδαλίδης υπήρξε μέχρι σήμερα διακριτή οντότητα στο ΠΑΣΟΚ.
    Υπήρξε ο πρώτος και ο μόνος Γραμματέας που σκέφτηκε και εκτέλεσε το πείραμα στο ΠΑΣΟΚ: πετώ με δυο φτερά αριστερά και δεξιά και ισορροπώ σε δυο νταβάδες ταυτόχρονα.

    Ο άνδρας τούτος σμίλευσε άριστες σχέσεις και με τον Λαμπράκη και με τον Βαρδή.
    Κανείς από τους δύο νταβάδες δεν πίστεψε σε κάτι από αυτό το παιδί, αλλά και οι δυο εκτίμησαν την νομιμοφροσύνη και την δουλικότητα του. Υπήρξε άριστος στο ρόλο της ικανοποίησης των προαναφερθέντων δύο.
    Μια εποχή μάλιστα φιλοδόξησε να απασχοληθεί και σαν delivery-boy αλλά τον έφαγε ο Τσουκάτος.

    Σήμερα λέει:
    «Δεν έρχομαι να διασπάσω, αλλά να ενώσω. Δεν έρχομαι να διχάσω αλλά να συνδέσω. Δεν έρχομαι να καταμετρήσω απλώς δυνάμεις, αλλά να πολιτικοποιήσω βαθιά τις διαδικασίες»

    Και εννοεί:
    «Δεν έρχομαι να διασπάσω, αλλά να ενώσω ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ. Δεν έρχομαι να διχάσω αλλά να συνδέσω ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ. Δεν έρχομαι να καταμετρήσω απλώς δυνάμεις, αλλά να πολιτικοποιήσω [ ΕΝΝΟΕΙ ΝΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΠΟΙΗΣΩ] βαθιά τις διαδικασίες»
    Λέει δηλαδή, δύο αλήθειες και ένα ψέμα.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΑΓΙΕ ,ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ..
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ"
    ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ,ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ...
    ΑΦΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ,ΑΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ
    ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΣΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ
    ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ...
    ΒΕΝΙΖΕΛΟ
    ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ
    ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΗΜΙΤΟΣΚΥΛΟ?

    12:53 μμ

    ειστε καλα; ο Σκανδαλιδης ηταν κουμπαρος με τον Ανδρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συγνώμη φίλε 2.30
    Μια κουβέντα είπα για ενημέρωση που λέμε.
    Αφού τα ξέρετε δεν ξαναμιλάω.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ
    το ΠΑΣΟΚ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

    Μετά και την υποψηφιότητα Σκανδαλίδη και ενδεχομένως και της Διαμαντοπούλου την Πέμπτη, το ΠΑΣΟΚ εκφυλίζεται.

    Ποτέ μέχρι τώρα δεν υπήρξε ΠΑΣΟΚ χωρίς την Παπανδρεική συνηγορία, με την μία ή την άλλη μορφή.

    Θα είναι η πρώτη φορά που όλοι μαζί θα έχουν κόψει το κλαδί που τους συνέδεε.

    Στα Αριστερά κόμματα, υπάρχουν στέρεα δόγματα, όπως ο Μαρξισμός ή ο Λενινισμός που τα κρατάει ενωμένα.
    Στο ΠΑΣΟΚ όταν δεν υπάρχει αποτελεσματική πρόταση διακυβέρνησης, τους "συνέχει" η "παπανδρεική παράδοση και σιγουριά", τους δίνει χρόνο να ξανασκεφτούν με ασφάλεια, με ενότητα γύρω από τον παπανδρεικό πυρήνα.

    Τώρα για πρώτη φορά το ΠΑΣΟΚ το τεμαχίζουν σε κομμάτια "εχθρικά" προς τον Παπανδρεισμό.

    Εχουν τελειώσει ήδη όλοι μαζί.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. "ΜΗ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ" ΑΛΛΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ
    ΑΓΙΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ...
    ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
    ΘΑ ΔΙΑΛΥΟΤΑΝ ΤΩΡΑ.
    ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.
    ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΔΙΑΣΠΑΣΗ..
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ.
    ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ..
    ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 2.44
    ωραια η πολιτικη σου αναλυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. φως φαναρι οτι ο σκανδαλιδης κατεβαινει μετα από γραμμη βενιζελου,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. σας ευχαριστουμε πασοκοσκυλα για
    την επιλογη σας
    εχει τελειωσει η εκλογη
    βενιζελος αρχηγος.
    ο λαος δεν θα επιτρεψει ποτε
    να τον κυβερνηση ενας κραγμενος αχυρανθρωπος των νταβατζηδων.
    θα σαπιζεται στην αντιπολιτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 1.27
    CAPTAIN,

    Aφου μας παραμυθιασες προεκλογικα με διαφορα ιδεολογικοπολιτικα πασοκικα,τωρα μας το γυρισες στην Βενιζελιτιδα.
    Καλα τσιμπα ενα αρχιδι τωρα.
    Πως απο φανατικος Γιωργος γυρισες σε φανατικος Βενιζελος και Σημιτης ?
    Εσυ θα καθησεις στο ιδιο τραπεζι με τους παλιους πασοκους ?
    Και πως θα αισθανεσσαι,μπουμπουκι ?

    Λιγη λεβεντια δεν βλαπτει,φιλε μου.Και μην φτυνεις εκει που εγλυφες μεχρι χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!
    ΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΔΕΞΙΑ
    ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΔΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!


    ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ


    Μητσοτακικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. η VPRC στο βαρομετρο του σκαι δινει
    βενιζελο μπροστα με 12%.
    ειναι η μονη εγκυρη εταιρεια.
    γιωργος τελος.
    ολα τα καναλια ,οχι μονο το μεγκα
    εχουν αρχισει και προωθουν βενιζελο,μουλωχτα.
    θα αυξηθει η διαφορα.
    βενιζελος ο επομενος μοιραιος αρχηγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΑΙ
    ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΛΠΙΖΟΥΝ.
    Η ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΓΟΝΟΙ
    ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΞΕΧΑΣΘΟΥΝ.
    ΑΠΟΔΟΜΗΣΑΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ
    ΕΞΟΥΣΙΑ, ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΛΑΙΚΗ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ναι τον έπαιρνε η μισή Θεσσαλονίκη είναι γνωστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αυτό που δεν μας λέει η VPRC είναι το κρίσιμο.

    Μας λέει για το τί επιλέγει γενικά ο κόσμος.
    Μας λέει για το τί θέλουν όσοι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ.

    Αλλά , δεν μας λέει, πόσοι απ'αυτούς θα πάνε να ψηφίσουν;




    Συνεπώς, το γκάλοπ είναι ελλιπές.


    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΗΜΙΤΙΚΟ . -!!

    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΕΠΙ ΚΟΣΚΟΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΟ ΣΗΜΙΤΗ....ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ!!

    ΑΠΛΑ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΙΔΡΥΕΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΣΟΒΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 2.26

    ΑΓΙΕ,

    Σεβομαι την αποψη σου.Δεν την αποδεχομαι ομως.
    Γιατι οι αλλοι ειναι υποχειρια νταβατζηδων και δεν ειναι ΚΑΙ Ο Γιωργος?
    Η εννοια νταβατζης ειναι λιγο λαστιχο σημερα.Εξαρταται απο ποια μερια του τραπεζιου καθεται ο καθενας τους.
    Συμφωνω οτι το πασοκ βαινει ολοταχως προς διασπαση-διαλυση.Θλιβομαι βαθυτατα γι αυτο.
    Αλλα δυστυχως οι χαρισματικες-ηγετικες φυσιογνωμιες επαψαν να υπαρχουν στην Ελλαδα.
    Πρεπει να πορευτουμε μ αυτους που εχουμε και δυστυχως ειναι ολοι τους πολυ ''λιγοι''.
    Ο Γιωργος ειναι πλεον ''loose cannon''.Χωρις στρατηγικη,χωρις πολιτικη σκεψη,που θα παει ?
    Τον συμπαθω σαν εναν ευγενη και πολιτισμενο ανθρωπο που κακως βρεθηκε εκει που βρεθηκε με τα αλλα τα θηρια,αλλα δυστυχως τα αρνακια τα τρωεει ο λυκος(γενικως).

    Ο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. http://www.skai.gr/master_story.php?id=61060
    βαρομετρο του σκαι.
    η μονη εταιρια που ειπε την αληθεια
    και το 2004.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    Νέο κόμμα με Καϊλή και Ράπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΜΙΛΕΝΑ ΓΕΡΑ
    ΟΛΑ ΤΑ ΨΩΛΙΑ

    (ΚΑΙ ΤΑ ΧΥΣΙΑ)

    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!

    Είμαι Η Μιλένα
    σκύλα του τσιμπουκιού και του παλουκιού τον πούτσο δε χορταίνω,
    πλακώστε με στα καυλιά,
    και απ’ τη καύλα τρέμω

    Είμαι μια πουτάνα βρωμερή
    Με ξυρισμένο μουνί και κώλο
    Σύντροφοι λυπηθείτε με
    Ψοφήστε με στον ψώλο

    Είμαι μια πουτάνα παρδαλή
    Τέρμα ξεπατωμένη
    Και χώστε κάργα τις ψωλές
    το κωλάντερο μου βγαίνει

    Τον πούτσο εγώ τον προσκυνώ
    Και βασιλιά τον λέω
    Μπουκώστε με βαθιά
    Γιατί απ’ την κάβλα κλαίω.

    χιλιάδες παλούκια πέρασα
    χιλιάδες τσιμπούκια πήρα
    μα δεν χόρτασα καινούργια να περιμένω και από την καύλα να πεθαίνω
    ελάτε ψωλαλάδες του PRESS-GR
    ξεσκίστε μου τον κώλο
    όλους μαζί θα σας πάρω σαν τρελή
    και τα χύσια σας να ρουφήξω από την καύλα τη πολλή.

    ΜΙΛΕΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ Η ΠΙΠΑΤΣΟΥ

    Μιλένα, δε πας να πλακώσεις τον Μπένυ στις πίπες να θυμηθείς τα παλιά...

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΚΛΑΝΙΑ

    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!

    ΕΙΜΑΙ Η ΜΙΛΕΝΑ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟΥΣ ΕΝΑ ΕΝΑ
    ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΡΦΩΝΩ
    ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΩ

    ΕΙΜΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ
    ΚΑΙ ΤΑ ΧΥΣΙΑ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ
    ΚΑΙ ΑΠ'ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΑ ΡΟΥΦΑΩ
    ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΝΑΩ

    ΤHΣ ΜΙΛΕΝΑΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ
    ΣΤΑΖΕΙ ΥΓΡΑ ΜΕΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ Μ'ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΤΟΥΖΩΝΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΣΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ

    ΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΤΗΣ ΑΜΟΚ
    ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ !!!

    ΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
    ΣΑΝ ΓΑΜΑΕΙ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ!!!

    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΑΡΤΟΥΖΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΠΕΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΙΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΑΠ'ΤΟΝ ΚΩΛΟ!!!!

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    milapo@hol.gr

    210 3617111


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΞΕΒΡΑΚΩΤΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΑΜΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?
    ΕΧΩ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΝΑ ΠΗΔΗΞΩ ΤΗ ΜΙΛΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ.
    ΒΡΕ ΤΙ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝ ΤΟΥΤΟ!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!

    ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ?
    Να τον ρίξουμε τώρα!
    ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ.ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΠΑΡΤΟΥΖΑ!
    ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ Η ΑΤΙΜΗ.

    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    Μιλενα μωρο μου, ελα δω ματακια μου , τι θελει το κεφαλακι σου να χωνεται στην πολιτικη ? αλλου φτειαχτηκε να χωνεται μωρο μου..

    μου εφαγες μια ολοκληρη CITROEN HELLAS σε μοντελακια (γνησια σοσιαΛΗΣΤΡΙΑ γαρ)αλλα και στυλ εχεις ,και μαναρακι εισαι ,και μου εξιταρει αφανταστα την λιμπιντο (τωρα αν απο πολιτικη ξερεις οσα εγω για την ξαδελφη του Ταμερλανου ειναι αλλη ιστορια) και κριμα που δεν εχω και εγω μια αντιπροσωπια αυτοκινητων να σε 'συγκινησω' λιλικω μου...


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!


    MΠΕΝΥ και ΜΠΑΙΝΕΙ
    Μετά ΜΠΕΝΟ-ΒΓΑΙΝΕΙ

    (Πληροφορίες: Μιλένα. Η θεά, τα χείλη, τα μπροστά,τα πίσω, όλα δυνατά, όλα γερά, για την ανανέωση, τη νίκη, την προοπτική)


    ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ

    Η ΕΥΑ ΚΑΙΛΗ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΩΛΟΣ

    ΖΗΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τελικά, θα τον πληρώνουμε για πολύ τον σημιτάκο ακόμη.
    Όλοι στο σύνταγμα την τετάρτη 31/10 στις 5μμ για διαδήλωση κατά του σημίτη και των πρακτικών του.
    Μή λείψει κανείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αγαπητέ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΕ (3.07),
    χαιρετώ εσένα και την όμορφη πόλη σου, με τις καλλίγραμμες κόρες!

    Δεν υποστηρίζω το Γιώργο.
    Δεν μ’ ενδιαφέρει, επί του προκειμένου, αν θα επιβληθεί ή όχι στο ΠΑΣΟΚ.
    Απασχολούμαι μόνον με τη διάσταση των νταβάδων στο πολιτικό σύστημα. Εκεί εστιάζεται το μεγαλύτερο πρόβλημα της κοινωνικής και πολιτικής παθογένειας στην Ελλάδα. Η λεγόμενη διαπλοκή είναι μία απλή έκφανση του φαινομένου, το οποίο έχει απλώσει τις ρίζες του σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και επεκτείνεται ραγδαίως για να καλύψει και τη λεγόμενη κοινωνία των πολιτών.

    Ο νταβάς δεν είναι κάτι αφηρημένο και γενικό.
    Είναι πολύ συγκεκριμένο και τοπικό φαινόμενο, το οποίο, στην ανάπτυξή του, χαρακτηρίζει ένα μέρος των στρεβλώσεων στην πολιτική, τον πολιτισμό και την ενημέρωση, αν θέλουμε να τη διακρίνουμε από αυτόν ( τον πολιτισό).

    Επιχειρηματικά συμφέροντα που εναγωνίως προσπαθούν να παρέμβουν στις πολιτικές αποφάσεις υπάρχουν παντού στη Δύση. Νταβάδες, όμως, που επιχειρούν να ελέγξουν όλα τα στάδια της πολιτικής διαδικασίας μέχρι αυτό της απόφασης, υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα, τη χώρα μέλος της ΕΕ.

    Αν δεν ξεριζώσουμε αυτό το καρκίνωμα του πολιτικού συστήματος και της κοινωνίας μας, πολύ φοβάμαι ότι θα συνεχίσουμε να πελαγοδρομούμε.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    "Από εκείνη την στιγμή οι σχέσεις τους ψυχράνθηκαν".
    Στ' αρχίδια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Νέο κόμμα με Καϊλή, Ράπτη και Σαρρή ... να χαμογελάσει κάθε ανέραστος blogger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Κάτω στης Μαργαρίτας τ΄ αλωνάκι
    στήσανε χορό τρελό τα πασοκόπουλα
    Ιδρώνει ο Μπένυ τρέμει ο Τζωρτζής
    ψήφοι πολλοί δε φαίνονται
    και είναι όλοι σκεφτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μήπως πρέπει η Δαμανάκη να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και ως γενναία πολιτικός να ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο 4ος ΠΟΛΟΣ ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ:

    Την βραδυά που γύρισε στην Ελλάδα ο συχωρεμένος Ανδρέας (Καλοκαίρι 1974)δεν κοιμήθηκε σπίτι του.Κοιμήθηκε στο σπίτι φανατικής νεαράς (τότε) οπαδού του .
    Η νεαρά μετά από χρόνια ανήλθε σε ύψιστα αξιώματα Ευρωπαικά και Εθνικά .
    Γράφτηκε (και δεν διαψεύστηκε ποτέ) ότι υπουργός οικονομικών και μετά ευρωβουλευτής,έγινε κάποιος γιατί του πήδησε ο Ανδρέας την γυναίκα του.
    Διοικητής μεγάλης κρατικής τράπεζας και μετά ευρωβουλευτής έγινε κάποιος επειδή του πήδησε ο Ανδρέας τη γυναίκα του .
    Στο τέλος από το 1993 μέχρι το 1996 μια πουτάνα που στην Ο.Α. είχαν πηδήσει όλοι (πλην των αυτόματων πιλότων) κυβέρνησε την Ελλάδα .

    Και τι σε χαλάει βρέ όρνιο,ότι ο Αντρέας ήταν γαμίκουλας?
    Τι θα έπρεπε να ήταν δηλαδή,αδελφή σαν τους θείο και ανηψιό?
    Ούστ παλιοαδερφές,που νοιαστήκαταε για τα γαμήσια του Ανδρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. O ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥΣΤΑΡΙΟ!!!
    ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΩΡΤΑΙΝΕΙ ΠΟΥΤΣΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ο Βενιζέλος στην συνέντευξη με τον Ευαγγελάτο ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ότι αν χάσει θα παραμείνει στο ΠΑΣΟΚ και ζητάει από τον ΓΑΠ να κάνει την ίδια δήλωση.

    Του προτείνω να κάνει ακριβώς την ανάποδη.

    Δηλαδή αν κερδίσει, ότι θα ΔΙΩΞΕΙ τον Βενιζέλο και αν χάσει, ότι θα ΦΥΓΕΙ ο ίδιος.

    ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

    Δεν μπορείς να λές ότι το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται να καθαρίσει από το πρόσωπο του Κυβερνητισμού και της διαπλοκής και να ΜΕΝΕΙΣ στο ΙΔΙΟ κόμμα με τον Βενιζέλο.

    Τον Σκανδαλίδη, να τον στείλει για καμμία αφισοκόληση.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 3.40

    Να γιατί αξίζει να μένει κάποιος σε τούτο το Blog.
    Άλλοι με τις αγωνίες τους, άλλοι με τον ανιδιοτελή προβληματισμό τους και κάποιοι, οι καλύτεροι, σαν κα σένα μασκαρά με το ανατρεπτικό χιούμορ τους!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    Υ.Γ - κόφτε οι άλλοι τα σπασίματα με τα σεντόνια και τις κουβέρτες, αλλιώς γίνεται η καλή…πλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΣΟΚ!!!

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!!


    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ PRESS--GR !!!

    http://img521.imageshack.us
    /img521/6231/72809229rw2.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg








    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg









    http://img521.imageshack.us/
    img521/6231/72809229rw2.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Προς Θεσσαλονικιό.

    Γιατί αγαπητέ το ΠΑΣΟΚ πάει για διάσπαση?
    Ο Βενιζέλος διαβεβαίωσε ότι ακόμα και να χάσει,δεν πρόκειται α φύγει.
    Ας κάνει το ίδιο και ο ΓΑΠ.

    Στο κάτω,κάτω αν αποχωρήσουν πολιτικά μεγέθη επιπέδου Τζουμάκα,Καστανίδη,Μπεγλίτη,Κοππά,Καραχασάν,Λιάγκα,Φον Ρούφιν,δεν νομίζω ότι θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα.

    Ας θυμηθούν όλοι το ρηθέν από τον Ευάγγελο Αβέρωφ "Οποιος βγεί απ'το μαντρί,τον τρώει ο λύκος."

    Ιδού η Ρόδος,ιδού και το πήδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Οσοι καταλαβαίνετε από πολιτικό παιχνίδι,μπορείτε να συμπεράνετε ποιόν ωφελεί και ποιόν βλάπτει η υποψηφιότητα Σκανδαλίδη.

    Ο νοών νοείτο.


    Δολοπλόκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πάρτε και μια καλή πληροφορία.
    Υποψηφιότητα Διαμαντοπούλου γιόκ.
    Η Αννούλα αφού έλαβε διαβεβαιώσεις από τον Μπένυ,τόσο για τον ρόλο της,όσο και για το μέλλον της ως νούμερο 2 στο αυριανό ΠΑΣΟΚ,αποφάσισε να τον στηρίξει.

    Διακριτικά τώρα και ποιό έντονα όσο θα πλησιάζει η ώρα της εκλογής.


    Δολοπλόκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ενας ακόμα που σκέφτεται να εγκαταλείψει το πλοιο,πρίν βουλιάξει μαζί του.........

    Από Αρκαδία προέρχεται.


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. κατα τη γνωμη μου, η υποψηφιοτητα Σκανδαλιδη αποτελει "αναχωμα" σε ψηφους που μαλλον θα πηγαιναν στον Παπανδρεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. @4:05

    Kane rephrase, den bgainei nohma me tipota!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Eνας Σκανδαλιδης που ηταν "καλος πελατης" στα "σπιτια"
    της/του Τζενης Χειλουδακη στη Ροδο εχει καμια σχεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ή για το Ρεππα λεει ή για το Λαλιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 15χρονε μαθητή της ΠΑΜΚ:

    Ρωτα τον πατερα σου
    και με ποιον σε εκανε
    η μητερα σου αν
    και υποψιαζομαι οτι ουτε
    αυτο το ξερει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΡΟΣ 15ΧΡΟΝΟ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ ΠΑΜΚ, 12:01 Μ.Μ.
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΩΣ ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗς ΠΑΜΚ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΕΡΙ ΨΗΦΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
    ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΕΝΩ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ(ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ).
    ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΘΕΜΑ ΨΗΦΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ! ΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ, ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ:
    ΟΤΑΝ ΤΟ 1996 ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΤΟΤΕ -ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ- Η Κ.Ο. ΤΟΥ (ΤΟΤΕ) ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ (ΠΑΣΟΚ)ΚΛΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΑΣΟΚ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΞΕΛΕΓΗ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ‘’PASOK poisonous’’

    1:48 μμ

    Τι εγινε ρε κωλοτουμπα
    ‘’PASOK poisonous’’;

    Eσυ δεν εισουν που
    μας μιλουσες για την
    νικη του ΠΑΣΟΚ (με
    προεδραρα τον Yiorgos
    βεβαιως βεβαιως!)
    μεχρι τις 16/9;

    Παρε μας μια πιπα τωρα
    (με προεδραρα τον Vagela βεβαιως βεβαιως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ναί καλά τα είπες, αλλά υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια, που είμαι σίγουρος ότι θα μου την ξεδιαλύνεις.

    Οταν σε ένα κόμμα έχει εκδηλωθεί υποψηφιότητα, άλλου μελλοντικού αρχηγού χωρίς τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα και το Καταστατικό, τότε ο Νόμιμος Πρόεδρος, ο επίσημα αμφισβητούμενος, ξανά θα κάνει αντισυνταγματική και αντικαταστατική ενέργεια, αν τολμήσει να θέσει θέμα "εμπιστοσύνης" για τον χειρισμό των θεμάτων μέχρι τις εκλογές;

    Δηλαδή αν έχω καταλάβει, ο ένας είναι Συνταγματολόγος και ο άλλος δεν είναι Συνταγματολόγος.
    Ετσι ότι κάνει ο ΕΝΑΣ ο συνταγματολόγος είναι συνταγματικώς ορθόν, ενώ ότι και να κάνει ο άλλος είναι Συνταγματικός αντισυνταγματικόν.

    Α και θα ήθελα να μου πείτε και το ή τα άρθρα του ΣΥΥΥΥΥΥΝΤΑ-ΓΜΑ-ΤΟΣ που τα λέν αυτά.

    15χρονος μαθητής της ΠΑΜΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Η υποψηφιότητα Σκανδαλίδη είναι ενάντια στην πόλωση.

    Από την πόλωση βγαίνει κερδισμένος (μέχρι στιγμής) ο ΓΑΠ καθώς αποκλύπτεται σιγά σιγά ο καιροσκοπισμός του Βενιζέλου.

    Άρα η υποψηφιότητα Σκανδαλίδη λειτουργεί υπέρ Βενιζέλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Μήπως πρέπει η Δαμανάκη να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και ως γενναία πολιτικός να ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο 4ος ΠΟΛΟΣ ;;
    **************
    να μην πω τι μπορεί να πάρει η Δαμανάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Σας παρακαλώ ψηφίστε Βενιζέλο.

    Εχω παίξει στοίχημα την πρώτη μέρα, πολλά λεφτά και θα τα χάσω.

    Πλίιιζ ψηφίστε ΒΒ.

    Ο ΠΑΙΧΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Πλίιιζ, κατρακυλάνε οι αποδόσεις.

    Θα χάσω το σπίτι μου.

    Ψήφο στον ΒΒ.

    Ο ΠΑΙΧΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Σκανδαλίδης ρεεεεε!!!! ...Ηγέταρος, ...πανέξυπνος και προπαντός ...αδιάφθορος. Βρε τι κάνει ο ανευ στέμματος Βασιλέας της Ελλάδος.... Γιατί δεν κατεβάζουν τον Πρετεντέρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. AΓΙΟΣ εγραψε:

    Αγαπητέ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΕ (3.07),
    χαιρετώ εσένα και την όμορφη πόλη σου, με τις καλλίγραμμες κόρες!

    Kι εγω με τη σειρα μου χαιρετω εσενα ΑΓΙΕ μουνακια με τις καλλίγραμμες κόρες!

    Γραψε μας τωρα ενα διανοουμενιστικο βαθυ
    κειμενο γιατι πρεπει ολοι μας να γινουμε
    μουνακιδες σαν κι εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Μια ερωτηση.

    Πως θα αισθανοτανε ο καθενας μας στην προσωπικη του καθημερινοτητα εαν ατομα στα οποια ειχε εμπιστοσυνη,τα ειχε βοηθησει να ξεπερασουν προσωπικες δυσκολιες,πολιτικες αντιπαραθεσεις και διαζυγια,τα ειχε σηκωσει απο το μηδεν και τα ειχε τοποθετησει σε μια ,ας πουμε διευθυντικη θεση στην εταιρια του και εβλεπε στο τελος να του ξεπουλανε για μια δεκαρα,ενα καπριτσιο και μια θεσουλα ισως λιγο ψηλοτερα,που θα τους εδινε ενας αλλος μετοχος που θα ηθελε να γινει βεζυρης στην θεση του βεζυρη?
    Εσεις κι εγω θα τους γαμουσαμε το κερατο η θα φτυναμε για την διπροσωπια.

    Εεεεε λοιπον ο Γιωργος δεν εκανε ουτε το ενα ουτε το αλλο για την Μιλενα και την Δαμανακη,τουλαχιστον,ας αφησουμε τους αλλους Βρουτους.
    Και μετα απο την θεση του,μπορειτε να κανετε κριτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Η Δαμανακη θα γινει
    ο 4ος ...ψωλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Η νεαρα στο σπιτι της οποιας κοιμηθηκε ο Ανδρεας (λεγε με και σαβουρογαμη)
    ηταν η Βασω Παπανδρεου.

    Ποιος ομως ειναι ο κερατας
    υπουργός οικονομικών και μετά ευρωβουλευτής,που του πήδησε ο Ανδρέας την γυναίκα του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι

    Στην ιδιότυπη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΛΑΟΣ που διανύουμε μετά τα εκλογικά αποτέλεσμα της 16 ης του Σεπτέμβρη συμβαίνουν γεγονότα και καταστάσεις απείρου κάλους.
    Έτσι οι φανατικοί οπαδοί της κυβέρνησης και οι «φωτισμένοι»…Ιστορικοί, με επικεφαλής τον νομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Ψωμιάδη, τον κ. Παπαθεμελή, τον μητροπολίτη κ. Άνθιμο και τους Ελληναράδες του ΛΑΟΣ, απαιτούσαν να ριφθεί στην πυρά το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού. Και ω του θαύματος! Τι κι αν ο ίδιος ο κ. Καραμανλής εγγυόταν προεκλογικά ότι το βιβλίο θα κριθεί στην πράξη; Τι κι αν ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας ψευδόμενος χονδροειδώς, έλεγε ότι η παράδοση του βιβλίου στους μαθητές καθυστερεί επειδή... τα τυπογραφεία είχαν μπλοκάρει στην εκτύπωση των ψηφοδελτίων; Τι κι αν η κα Γιαννάκου επέμενε ότι αυτή δεν πρόκειται να παραβεί τον νόμο; Ήρθε μετεκλογικά ένας «νέος» υπουργός να αποσύρει το βιβλίο για να επιβεβαιώσει βιαστικά ότι, παρά τα λεγόμενα, η απόφαση είχε ληφθεί πριν τις εκλογές. Έτσι, ο «θεσμικός», ο «μεσαίος» και ο «ασυμβίβαστος με τα άκρα» κ. Καραμανλής για να αφοπλίσει μετεκλογικά και τους πιο ακραίους του κ. Καρατζαφέρη, υιοθετεί και κάνει πράξη μια βασική τους θέση! Άτυπη αλλά ιστορική συγκυβέρνηση! Δεν εξετάζω αν κάποιες παράγραφοι του βιβλίου είναι ή όχι ιστορικά επιλήψιμες, αλλά επισημαίνω ότι οι κυβερνήτες μας, μας είπαν συνειδητά ψέματα και φοβάμαι ότι και σε πολλές άλλες περιοχές υποσχέσεων, μας έχουν πει περισσότερα ψέματα. Εδώ κοτζάμ βιβλίο Ιστορίας πέταξαν στην ανακύκλωση, δεν θα πέταγαν στο καλάθι των αχρήστων τις προεκλογικές τους υποσχέσεις; Δεν είναι πρώτη φορά. Παλιά τους τέχνη...

    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Αφου ειναι ακομα νωρις να μιλαμε για τα μελλοντα να δρομολογηθουν εργα, της κυβερνησης,

    φυσικο ειναι να μιλαμε για το πασοκικο σκορποχωρι και για τα ξοανα που το αποτελουν.

    Ειναι ομως τοσο φυσικο?

    Γιατι να μην παραθετουμε και λιγη ιστορια?

    Ειναι αραγε, ξαναρωταω, τοσο φυσικο να μιλαμε για αλητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ωραίος υποψήφιος ο Σκανδαλίδης... αυτός δεν κατέβηκε για δήμαρχος και έχασε από τον τιούτο;; χα χα!!

    είναι και "τ'εμέρον παιδίον"

    ωραίος υποψήφιος ο Σκανδαλίδης... αυτός δεν κατέβηκε για δήμαρχος και έχασε από τον τιούτο;; χα χα!!

    είναι και "τ'εμέρον παιδίον"

    ωραίος υποψήφιος ο Σκανδαλίδης... αυτός δεν κατέβηκε για δήμαρχος και έχασε από τον τιούτο;; χα χα!!

    είναι και "τ'εμέρον παιδίον"

    ωραίος υποψήφιος ο Σκανδαλίδης... αυτός δεν κατέβηκε για δήμαρχος και έχασε από τον τιούτο;; χα χα!!

    είναι και "τ'εμέρον παιδίον"

    ωραίος υποψήφιος ο Σκανδαλίδης... αυτός δεν κατέβηκε για δήμαρχος και έχασε από τον τιούτο;; χα χα!!

    είναι και "τ'εμέρον παιδίον"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. O ενας "τοιουτος" ο αλλος
    "πελατης της Χειλουδακη".


    Και οι δυο για τον πουτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Άτιμε 4.55,

    μουνάκια με ανεβάζεις μουνάκια με κατεβάζεις και στη μέση ρίχνεις και τα καρφιά περί μη αυθεντικής διανόησης και τα ρέστα.

    Κάτσε μισώ λεπτό να συνεννοηθούμε:

    Το παρατσούκλι είναι άστοχο.
    Είναι προϊόν προκατάληψης και ζηλοφθονίας πρώην συναδέλφων.
    Μου αρέσουν τα θηλυκά, λατρεύω την θηλυκότητα και την σέβομαι σαν (γήινη) θεότητα. Μέχρι εκεί.
    Σε δημόσιο χώρο και στη δουλειά μου ποτέ δεν προκάλεσα. Ποτέ μα ποτέ δεν διανοήθηκα όχι να παρενοχλήσω, αλλά ούτε καν να φλερτάρω στο χώρο της δουλειά μου. Με γυναίκες φίλων και γνωστών επίσης δεν έχω πάει ποτέ.
    Δεν χαριεντίστηκα επίσης ποτέ δημόσια με γυναίκες.
    Γενικά πιστεύω ότι ο ερωτισμός πρέπει να εκδηλώνεται κόσμια και αυτό τηρώ ως κανόνα συμπεριφοράς. Άρα, δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει αυτό το παρατσούκλι.
    Όχι τίποτε άλλο, γιατί αδικεί τη σχέση που έχω με το άλλο φύλο και τις γυναίκες γενικότερα.

    Στο δεύτερο θέμα τώρα:
    Δεν είμαι διανοούμενος και δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει ο όρος αυτός σήμερα.
    Ψευδο-διανοούμενος δεν μπορεί να είμαι επίσης, καθώς δεν επιχειρώ να οικειοποιηθώ έναν χαρακτήρα που δεν γνωρίζω τι μορφή θα μπορούσε να έχει.
    Τώρα αν επιμένεις…τι να σου πω, εσύ ως αποδέκτης έχεις το προνόμιο της ερμηνείας, σύμφωνα με τον προσωπικό σου κώδικα.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΑΓΙΕ,

    Ψυχραιμία φίλε,

    Ο μαλάκας 4.54 είναι ο ίδιος που κάνει ανάλογες επιθέσεις σε αρκετούς άλλους και φυσικά συμπεριλαμβανομένων των μπλούπερς.

    Διατηρεί πλήθος μπλογκς ακροδεξιού εως φασιστικού περιεχομένου με ένα ζωντανό ζέοντα βόθρο εντός τους.

    Γράψε τον στα @@ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Στο πλαίσιο αυτό, το σύνολο του δείγματος σε ποσοστό 60% θεωρεί ότι χρειάζεται αλλαγή ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ, ενώ το 24% εκτιμά ότι δεν χρειάζεται. Οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ, σε ποσοστό 55% θεωρούν ότι χρειάζεται αλλαγή ηγεσίας, ενώ το 34% πιστεύει ότι δεν χρειάζεται, και 11% συνολικά φαίνεται ότι δεν έχουν καταλήξει.

    Προτιμώμενος αρχηγός μεταξύ των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος (46%), 34% πιστεύει ότι δεν χρειάζεται αλλαγή προέδρου, ενώ το 3% προτιμά την Άννα Διαμαντοπούλου.

    PROSEKSTE MIA LEPTOMEREIA. DEN PERILAMBANETAI TO ONOMA'PAPANDREOU' STHN ERWTHSH GIA TON ARXIGO TOY PASOK. OI ERWTYOMENOI AKOYN MONO TA ONOMATA 'BENIZELOS' KAI 'DIAMANTOPOULOU'. DINOUN AVANTA 4-5 MONADES ETSI STO XONTRO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΣΙΟΥΦΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΟΥΛΗΣ

    Η ΤΕΛΕΙΑ ΕΠΠΙΛΟΓΗ.
    ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΠΑΕΙ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΤΙΡΙΟ, ΤΩΡΑ
    ΕΧΕΙ ΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΣΠΑΡΜΕΝΑ
    ΚΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ
    ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ.

    Ο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. APO TH DHMOSKOPISI TOY SKAI

    Προτιμώμενος αρχηγός μεταξύ των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος (46%), 34% πιστεύει ότι δεν χρειάζεται αλλαγή προέδρου, ενώ το 3% προτιμά την Άννα Διαμαντοπούλου.

    PROSEKSTE MIA LEPTOMEREIA. DEN PERILAMBANETAI TO ONOMA'PAPANDREOU' STHN ERWTHSH GIA TON ARXIGO TOY PASOK. OI ERWTYOMENOI AKOYN MONO TA ONOMATA 'BENIZELOS' KAI 'DIAMANTOPOULOU'. DINOUN AVANTA 4-5 MONADES ETSI STO XONTRO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ποιοί πολιτικοί φίλοι στηρίζουν τώρα Σκανδαλίδη?

    Ε,ποιοί?



    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Πολιτικοί φίλοι του ενός εκ των δύο μονομάχων.


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Παιδιά είμαι απλό μέλος του ΠΑΣΟΚ θέλω να βάλω υποψηφιότητα,
    χρειάζομαι υπογραφές η μπορώ να καλέσω απλώς τα ΜΜΕ να το ανακοινώσω και όλα ΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Αλήθεια,ο Σηφουνάκης με ποιόν ήταν ως εχθές?


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. APO TH DHMOSKOPISI TOY SKAI

    Προτιμώμενος αρχηγός μεταξύ των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος (46%), 34% πιστεύει ότι δεν χρειάζεται αλλαγή προέδρου, ενώ το 3% προτιμά την Άννα Διαμαντοπούλου.

    PROSEKSTE MIA LEPTOMEREIA. DEN PERILAMBANETAI TO ONOMA'PAPANDREOU' STHN ERWTHSH GIA TON ARXIGO TOY PASOK. OI ERWTYOMENOI AKOYN MONO TA ONOMATA 'BENIZELOS' KAI 'DIAMANTOPOULOU'. DINOUN AVANTA 4-5 MONADES ETSI STO XONTRO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Μήπως τον έχεις μεγαλοποιήσει λιγουλάκι τον ρόλο του Μπακατσέλου?
    Τόσο μεγιστάνας είναι?
    Κι άλλωστε είναι γνωστό ότι είναι φόλα δεξιός.
    Ούτε τον γαμπρό του δεν ψηφίζει.

    Αλλά αλήθεια,για τον ρόλο του Ρουσόπουλου,δεν θα μας πεί κανείς τίποτα?
    Εκεί δεν υπάρχουν νταβάδες.
    Στο κάτω,κάτω,αυτός ασκεί εξουσία,όχι ο Βενιζέλος.
    Απλά σας έχει πιάσει ο πόνος γιατί βλέπετε την δυναμική του Μπένυ και ξέρετε καλά ότι μετά τις 11/11 θα σφίξουν οι κόλοι.
    Το ΠΑΣΟΚ παιδική χαρά του Γιωργάκη ξεχάστε το.

    Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΖΑΧΑΡΕΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΒΕΝΙΟΖΕΛΟ. Η ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΚΑΛΟΥΣ. ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ. Ο ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ (ΟΥΑΟΥ) ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΑΣΤΑ. ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΕΛΕΙ. ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΑ. ΧΟΥΝΤΟΜΠΕΜΠΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ Ο ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΣ


    ΤΟ ΧΑΑ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΠΑΛΙ ΠΑΝΩ
    ΑΠΟ 5100 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ.




    Ο Μαλακας που ας προσεχε την εποχη
    του μεγαλου κολπου, επειδη ομως δεν
    προσεξε τωρα γαμαει συνεχεια τα
    πρασινα λαμογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ο Λαλιώτης στηρίζει Γιωργάκη ή Σκανδαλίδη??????


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Δολοπλόκε μήπως ξέρεις εαν διαβάζουν το μπλόγκ από τα γραφεία του Γιώργου; Γιατί φαίνεται να παίζεις λίγο με τηψυχολογία τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. εποικοδομητικη συζητηση της νεολερας πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΠΑΣΟΚ ή ΒΕΣΟΚ ή ΣΚΑΝΔΑΛΟΚ ή ΔΙΑΜΑΝΤΟΣΟΚ!...

    Όπως και να το πείτε συντρόφια, το καράβι βάρεσε σε ξέρα, άνοιξαν οι τρούπες και τα ποντίκια άρχισαν να πηδάνε στη θάλασσα!

    Το μεγάλο γέλιο πέφτει με τις ξεχαμένες αφίσες στους δρόμους και με τα σπότ του Λαλιώτη "Μαζί για τη νίκη". Καλά σαράντα!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΠΑΣΟΚ ή ΒΕΣΟΚ ή ΣΚΑΝΔΑΛΟΚ ή ΔΙΑΜΑΝΤΟΣΟΚ!...

    Όπως και να το πείτε συντρόφια, το καράβι βάρεσε σε ξέρα, άνοιξαν οι τρούπες και τα ποντίκια άρχισαν να πηδάνε στη θάλασσα!

    Το μεγάλο γέλιο πέφτει με τις ξεχαμένες αφίσες στους δρόμους και με τα σπότ του Λαλιώτη "Μαζί για τη νίκη". Καλά σαράντα!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Δολοπλόκε μήπως ξέρεις εαν διαβάζουν το μπλόγκ από τα γραφεία του Γιώργου; Γιατί φαίνεται να παίζεις λίγο με τηψυχολογία τους

    6:27 μμ


    Καλό,αλλά μάλλον άλλοι παίζουν και όχι μόνο με την ψυχολογία τους.


    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Οι συνεντεύξεις τύπου θα γίνονται στο DEALS στο Ψυχικο, σε κάποιο άλλο νυκτερινό κέντρο, που;

    Α ρε σοσιαλισταράδες!

    Εχετε να φάτε μαύρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΚΑΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΤΟ 35% ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ 42%? ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΑΚΡΥΑ ΑΥΤΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ela more me to skandalidh...

    siga to malaka

    tha tou etaxe o xontros th grammateia kai tha katebike

    etsi ki alliws to pasok meta tis 11 tha to klene oi regges

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. MEGALH YPOSTHRIXH

    http://www.enimerosi24.gr/index.asp?a_name=medianews&item_id=586

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Οι πασοκικοι αλμπανο-σλαβοαρουραιοι αρχισαν να πεταγονται εξω απ' την παραγκα, δεξια και αριστερα, εντρομοι.

    Εσεις να εχετε τα ματια σας ανοιχτα για το που θα τρυπωσουν.

    Πρεπει να το θεωρησουμε βεβαιο οτι μετα την εξαφανιση τους απο το πολιτικο προσκηνιο, θα χρησιμοποιησουν για την επανοδο τους περουκες και ποστις και ψευτικα μουστακια για να μην τους
    αναγνωρισετε.

    Πιθανοτερη ειναι η διαχυση τους σε κκε και συν - περα απο την φυσιολογικη εκδοχη να ιδρυσουν καινουριο στεγαστρο.

    Δεδομενης της αγαπης τους σε ελληνικα ονοματα οπως Δημοκρατια, Μακεδονια, Αλλαγη, αναμενεται ενα απο αυτα τα ονοματα να δοθει στο νεο τους τσαντηρι-στρατηγειο, εως την εποχη που θα τους παρουμε παλι ειδηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΛΕΣΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΡΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΛΕΣΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΡΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Οι συνεντεύξεις τύπου θα γίνονται στο DEALS στο Ψυχικο, σε κάποιο άλλο νυκτερινό κέντρο, που;


    SORRY ΑΛΛΑ ΤΟ DEALS ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΑΓΙΕ
    Κατατοπιστική η σκανδαλίδεια ενημέρωση των 2:26.

    Όσο για τη Δαμανάκη, να προταθεί για 4ος πόλος μόνο εφόσον κάνει εναέριο νούμερο στη όρθια μπάρα, όπως τα κορίτσια στα στριπτηζάδικα.

    Μη τη φοβάστε, δεν θα πάθει τίποτα, έχει κάνει πολύ πιο αεροπλανικά πολιτικά κόλπα, πηδώντας από κόμμα σε κόμμα.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Παρακολουθώντας όλες τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας αλλα και τα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα έχω να πω τα εξής:
    Μονάχα ο θεός καρκίνος θα δώσει τη λύση, όπως την έδωσε μέχρι τώρα σε παράπολλες περιπτώσεις. Υπομονή ελληνικέ λαέ και ο θεός καρκίνος δε λησμονεί. Μονάχα για λίγο ξαποσταίνει και ξανά προς το θάνατο τραβά όλους τους αχρείους τουρκόσπορους και ανεγκέφαλους πολιτικούς αυτής της χώρας. Υπομονή και ο θεός καρκίνο θα έρθει σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Τα αποβράσματα της σύγχρονης (ΛΟΥΛΗΣ),κεντρώας (ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ),πολιτικής τι έχουν να πούνε πλέον για τον συγκυβερνήτη
    Γ.καρατζαφερη?

    Μάλλον είχε δίκιο ο Γιώργαρος όταν έλεγε ότι ο Καραμανλής θα καταλάβει την αξία των άκρων μετά τις εκλογές.

    Την κατάλαβε και πολύ σύντομα.

    4 λευκά ψηφοδέλτια αγνώστου πατρότητας,ίσως να είναι αρκετά για να πειστεί ο Κωστάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Τα αποβράσματα της σύγχρονης (ΛΟΥΛΗΣ),κεντρώας (ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ),πολιτικής τι έχουν να πούνε πλέον για τον συγκυβερνήτη
    Γ.καρατζαφερη?

    Μάλλον είχε δίκιο ο Γιώργαρος όταν έλεγε ότι ο Καραμανλής θα καταλάβει την αξία των άκρων μετά τις εκλογές.

    Την κατάλαβε και πολύ σύντομα.

    4 λευκά ψηφοδέλτια αγνώστου πατρότητας,ίσως να είναι αρκετά για να πειστεί ο Κωστάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ρέ νούμερα.

    Για εσάς πάντα θα υπάρχει μια θεωρία συνωμοσίας,κρυμμένη κάτω από το οτιδήποτε.
    Οπως ας πουμε ότι οι Εβραίοι ήξεραν από πρίν για τις επιθέσεις στους δίδυμους πύργους και απουσίαζαν από τις δουλειές τους στις 11/9.

    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ. ΟΠΟΥ ΥΠΟΚΛΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΟΠΟΥ ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ-ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΘΕΡΟΥ ΤΟΥ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕΓΑΛΕ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ


    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ. Ο ΜΕΓΚΑΛΟΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ


    Ετσι και τώρα με το ΠΑΣΟΚ.
    Οι νταβάδες,οι εφημερίδες,τα κανάλια,ο Λαμπράκης,Ο Μπόμπολας,Ο Βαρδινογιάννης.......ο φούφουτος,όλοι συνωμότησαν για να ρίξουν αυτό το τέρας της πολιτικής σκέψης,τον ΓΑΠ.

    Καλά,είστε σοβαροί?

    Δηλαδή για να καταλάβω,που τους έθιξε ο ΓΑΠ?
    Μήπως άσκησε ποτέ του εξουσία και τους έκοψε το επίδομα?
    Μήπως έχει ελπίδα να ασκήσει ποτέ του εξουσία και τρέμουν τα μεγαλοσυμφέροντα ότι αυτός ο μέγας επαναστάτης θα τους πετσοκόψει?

    Τα πράγματα είναι απλά,τόσο απλά.

    Ο ΓΑΠ δεν κάνει για πολιτικός.
    Το έχουν πεί τόσοι πολλοί που καταντάει κουραστικό να βλέπεις ανθρώπους που δεν το κατανοούν.

    Και καλά να είσαι ο Τζουμάκας ή ο Καστανίδης,που τρέμουν για το μέλλον τους.

    Αλλά οι απλοί φίλοι του ΠΑΣΟΚ δεν το βλέπουν,δεν το αντιλαμβάνονται?

    Η πολιτική είναι σαν το πόκερ.
    Χρειάζεται θάρρος,μυαλό,και τύχη.

    Δυστυχώς ο ΓΑΠ το μόνο που έχει είναι τύχη.
    Την τύχη να έιναι ο πρωτότοκος του Ανδρέα.
    Αλλά όπως και στο πόκερ,η τύχη δεν κρατάει για πάντα.

    Κι αυτόν έχει αρχίσει να τον εγκαταλείπει.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΟΣ--------------------------------ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ. ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ

    Goodnight George.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. OI ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΕΝΘΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ο ΓΑΠ για τα γενέθλια του,ζήτησε ένα ΄δωρο ανάλογο του ηγετικού του αναστήματος.

    Ενα Ipod nano.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ο ΓΑΠ για τα γενέθλια του,ζήτησε ένα ΄δωρο ανάλογο του ηγετικού του αναστήματος.

    Ενα Ipod nano.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΣΗΜΙΤΗ ΚΟΝΤΗ ΔΟΛΟΠΛΟΚΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Παρακολουθώντας όλες τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας αλλα και τα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα έχω να πω τα εξής:
    Μονάχα ο θεός καρκίνος θα δώσει τη λύση, όπως την έδωσε μέχρι τώρα σε παράπολλες περιπτώσεις. Υπομονή ελληνικέ λαέ και ο θεός καρκίνος δε λησμονεί. Μονάχα για λίγο ξαποσταίνει και ξανά προς το θάνατο τραβά όλους τους αχρείους τουρκόσπορους και ανεγκέφαλους πολιτικούς αυτής της χώρας. Υπομονή και ο θεός καρκίνο θα έρθει σύντομα.

    7:44 μμ


    Μαμά σε ξαναρώτησα,πότε έληξαν τα χάπια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Παύλο θεέ φέρε και τον Αλόνσο για οδηγό του πούλμαν της ομαδάρας μας. Σάρας Σάρας και τα μυαλιά στα κάγκελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Μήπως τον έχεις μεγαλοποιήσει λιγουλάκι τον ρόλο του Μπακατσέλου?
    Τόσο μεγιστάνας είναι?
    Κι άλλωστε είναι γνωστό ότι είναι φόλα δεξιός.
    Ούτε τον γαμπρό του δεν ψηφίζει.

    Αλλά αλήθεια,για τον ρόλο του Ρουσόπουλου,δεν θα μας πεί κανείς τίποτα?
    Εκεί δεν υπάρχουν νταβάδες.
    Στο κάτω,κάτω,αυτός ασκεί εξουσία,όχι ο Βενιζέλος.
    Απλά σας έχει πιάσει ο πόνος γιατί βλέπετε την δυναμική του Μπένυ και ξέρετε καλά ότι μετά τις 11/11 θα σφίξουν οι κόλοι.
    Το ΠΑΣΟΚ παιδική χαρά του Γιωργάκη ξεχάστε το.

    Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΖΑΧΑΡΕΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΒΕΝΙΟΖΕΛΟ. Η ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΚΑΛΟΥΣ. ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ. Ο ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ (ΟΥΑΟΥ) ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΑΣΤΑ. ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΕΛΕΙ. ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΑ. ΧΟΥΝΤΟΜΠΕΜΠΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Προς 8:05

    δε παίρνω χάπια αλλά κοκαϊνη μαζί με τη μαμά σου μαλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Αν θες μάθεις από τι πάστα είναι φτιαγμένος ένας άνθρωπος δώσ’ του εξουσία, λέει ο σοφός λαός. Σωστό, αλλά υπάρχει και ένα χειρότερο είδος ανθρώπου.

    Χειρότερος από αυτόν που έχει εξουσία, είναι αυτός που δεν την έχει αλλά την επιθυμεί σφόδρα. Την ονειρεύεται, ορκίζεται στο όνομά της, υπονομέυει και προδίδει γι’ αυτήν και όταν έρθει η ώρα να την αγγίξει, το πάθος του τον οδηγεί σε λάθη.

    Να, σαν και αυτά που κάνει ο Βενιζέλος, αλλά και τα υπόλοιπα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, που μετράνε τις δυνάμεις τους και δήθεν το παίζουν ενωτικοί.

    Όποιος είδε τον Βενιζέλο το βράδυ της ήττας του ΠΑΣΟΚ, έβλεπε στα μάτια του το λάγνο βλέμμα προς την εξουσία. Έβλεπε τη βιασύνη του και ταυτόχρονα αποκτούσε το δικαίωμα να πει “τόσο έτοιμος πια;”.

    Μιλούν τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ για ενότητα, αλλά δεν μπορεί να υπάρχει ενότητα όταν 1ον σε προσωποπαγή κόμματα ο αρχηγός θεωρείται ανεπαρκής και 2ον όταν το κόμμα έχει χάσει το ιδεολογικό του στίγμα.

    Να εξηγηθώ. Το ΠΑΣΟΚ ξεκινώντας από το “ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο”, συνέχισε στην προσαρμογή του 81-85, στη διετία του πειράματος λιτότητας 85-87(με πρώτο βιολί τον από τότε δεξιοσοσιαλιστή Σημίτη), στη στροφή προς τις παροχές και στα σκάνδαλα, στην ακυβερνησία του 93-96(λόγω της κακής υγείας του Α. Παπανδρέου) και τέλος στη δεξιά στροφή Σημίτη. Μπερδευτήκατε;

    Τέτοιες μεταλλάξεις ούτε οι x-men. Και όλες αυτές οι κωλοτούμπες πασπαλισμένες με αριστερές ρητορείες από την “Αλλαγή” στη “Νέα Αλλαγή”.

    Επομένως το μόνο που ένωνε όλους τους ετερόκλητους που ακολουθούσαν πότε τη μία στάση και πότε την άλλη ήταν η γλυκιά εξουσία. Τώρα που αυτή χάθηκε για δεύτερη φορά και η “δεξιά παρένθεση” έγινε ας πούμε εξαετία Κωστάκη Β’, οι πράσινοι λύκοι βγήκαν διψασμένοι για αίμα.

    Ο Βενιζέλος είναι από αυτούς, ο πρώτος και ο πιο αδέξιος. Η Άννα ακολουθεί ως νέα Σεγκολέν και οι άλλοι ψάχνουν την κατάλληλη στιγμή για να δαγκώσουν.

    Και ο Γιωργάκης; Θύμα; Σε καμία περίπτωση. Αν έβλεπε τους λύκους και το βούλωνε για να κατακτήσει την εξουσία, τότε είναι φαύλος και αυτός. Αν δεν άκουσε τα ουρλιαχτά τους τόσα χρόνια και δεν έβλεπε τη δίψα στα μάτια τους, τότε είναι ανίκανος να ηγηθεί.

    Το ΠΑΣΟΚ πρόδωσε το λαό πολλές φορές. Ο λαός έδωσε την απάντησή του αποδεικνύοντας ότι ένα κόμμα χωρίς σαφές ιδεολογικό στίγμα και χωρίς σεβασμό στους πολλούς και αδύναμους είναι καταδικασμένο. Ειδικά αν πλασάρεται ως σοσιαλιστικό…και επομένως σε κοροϊδεύει κατάμουτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. επειδη ο βενιζελος με τετοιο καραδιαπλεκομενο προφιλ δε βλεπει ουτε θεση γραμματεα στο κομμα Χριστοπιστια, ετοιμαστειτε για στημενα σκηνικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Παύλο θεέ φέρε και τον Αλόνσο για οδηγό του πούλμαν της ομαδάρας μας. Σάρας Σάρας και τα μυαλά στα κάγκελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. δε παίρνω χάπια αλλά κοκαϊνη μαζί με τη μαμά σου μαλάκα.

    8:06 μμ

    Θα σε λυπήσω αγαπητέ ουρακοτάγκε.
    Η μαμά μου είναι κατά των σκληρών ναρκωτικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. επειδη ο βενιζελος με τετοιο καραδιαπλεκομενο προφιλ δε βλεπει ουτε θεση γραμματεα στο κομμα Χριστοπιστια, ετοιμαστειτε για στημενα σκηνικα!!!!





    επειδη ο βενιζελος με τετοιο καραδιαπλεκομενο προφιλ δε βλεπει ουτε θεση γραμματεα στο κομμα Χριστοπιστια, ετοιμαστειτε για στημενα σκηνικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. προς 8:13

    Είναι όμως υπέρ του σκληρού σεξ. Το οποίο απολαμβάνουν να βλέπουν εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου που σερφάρουν στα sites.
    ανεγκέφαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Είναι όμως υπέρ του σκληρού σεξ. Το οποίο απολαμβάνουν να βλέπουν εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου που σερφάρουν στα sites.
    ανεγκέφαλε

    8:22 μμ


    Αγαπητέ ουρακοτάγκε,εδώ έχεις δίκιο.Απλά ξέχασες,υποθέτω σκόπιμα,ότι την μαμά μου απολαμβάνουν οι χρήστες των sites σε σκληρό λεσβιακό σεξ με την μαμά σου.Μην ντρέπεσαι φτωχέ μου πίθηκε.
    Το σέξ δεν είναι ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Τι συζητήθηκε στό γεύμα των τεσσάρων του ΠΑΣΟΚ?

    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Τι συζητήθηκε στό γεύμα των τεσσάρων του ΠΑΣΟΚ?

    Δολοπλόκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Αγαπητέ ουρακοτάγκε,εδώ έχεις δίκιο.Απλά ξέχασες,υποθέτω σκόπιμα,ότι την μαμά μου απολαμβάνουν οι χρήστες των sites σε σκληρό λεσβιακό σεξ με την μαμά σου.Μην ντρέπεσαι φτωχέ μου πίθηκε.
    Το σέξ δεν είναι ντροπή.

    8:27 μμ

    Ανεγκέφαλε ξεχνάς όμως το γεγονός ότι εκτός από τη μάνα σου και τον πατερούλη σου γνωστό και ως ο κωλομπαράς της Συγγρού έχεις και μια αδελφούλα τη Χριστίνα. Μάθε λοιπόν ότι αυτή τη στιγμή την΄ξεσκίζουν οι άλλοι πίθηκοι- ουρακοτάγκοι γνωστοί μου. Ελπίζω δύστυχε να καταλαβαίνεις την έννοια του ρήματος ξεσκίζω γιατί είμαστε σίγουροι όλοι οι ουρακοτάγκοι πως το μόνο ξέσκισμα που γνωρίζεις είναι αυτό του κώλου σου. αερογάμη
    Σε αποχαιρετώ δύστυχε φίλε μου ίσως σου δώσω απάντηση αύριο τώρα ήρθε η σειρά μου και για τη μαμά σου και για την αδερφή σου

    Με εκτίμηση
    Ο Ουρακοτάγκος σου ή αλλιώς ο ξεσκισοκώλης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Ανεγκέφαλε ξεχνάς όμως το γεγονός ότι εκτός από τη μάνα σου και τον πατερούλη σου γνωστό και ως ο κωλομπαράς της Συγγρού έχεις και μια αδελφούλα τη Χριστίνα. Μάθε λοιπόν ότι αυτή τη στιγμή την΄ξεσκίζουν οι άλλοι πίθηκοι- ουρακοτάγκοι γνωστοί μου. Ελπίζω δύστυχε να καταλαβαίνεις την έννοια του ρήματος ξεσκίζω γιατί είμαστε σίγουροι όλοι οι ουρακοτάγκοι πως το μόνο ξέσκισμα που γνωρίζεις είναι αυτό του κώλου σου. αερογάμη
    Σε αποχαιρετώ δύστυχε φίλε μου ίσως σου δώσω απάντηση αύριο τώρα ήρθε η σειρά μου και για τη μαμά σου και για την αδερφή σου

    Με εκτίμηση
    Ο Ουρακοτάγκος σου ή αλλιώς ο ξεσκισοκώλης σου.

    8:32 μμ


    ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,
    Καλά είσαι γατόνι μεγάλο τελικά.
    Πως το ήξερες ότι την αδερφή μου την λένε Χριστίνα?
    Πρόσεχε μόνο φτωχέ μου πίθηκε,γιατί όπως είπες κι εσύ,ο πατέρας μου είναι γνωστός κολομπαράς.Κι όπως γνωρίζεις οι κολόμποι αρέσκονται στο να σκίζουν αγορίστικα άτριχα κολαράκια.

    Πές μου πως είσαι άτριχος.Μόνο αυτό.

    Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Είσαι το τραβεστρόνι που το έχουν ξεσκίσει όλοι οι σκύλοι.
    Αντε ξεσκίσου μωρή παλιοχαμούρα
    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Λοιπόν μια φορά και έναν καιρό έγινε η Γαλλική Επανάσταση. Οι επαναστάτες μεθυσμένοι από την απόλυτη νίκη τους, βαφτισμένοι στα νάματα του Διαφωτισμού και με όνειρα για μια νέα κοινωνία και μια άλλη πιο ανθρώπινη πολιτική διαχείρηση, έκαναν εθνοσυνέλευση. Εκεί επειδή διαμορφώθηκαν "χοντρικά" δύο τάσεις (στην πραγματικότητα ήταν περισσότερες, αλλά για την οικονομία της συζήτησης ας το περιορίσουμε λίγο το θέμα). Η μία τάση πίστευε ότι η επανάσταση θα έπρεπε να προχωρήσει με συνετά βήματα, κρατώντας από την παλαιά τάξη πραγμάτων, ότι θα μπορούσε να βοηθήσει. Η άλλη πλευρά υποστήριζε ότι η ευκαιρία ήταν μοναδική στην Ιστορία, να αποσαθρωθεί κάθε δομή και θεσμός του παλαιού καθεστώτος και να βαδίσει το Γαλικό έθνος στον δρόμο της προόδου με τομές και ρήξεις. Παρουσιάζω απλοποιημένα και σχηματοποιημένα τα γεγονότα γιατι το θέμα μας δεν είναι η Γαλική Επανάσταση, αλλά οι έννοιες Δεξιός-Δεξιά/Αριστερός-Αριστερά. Η πρώτη παράταξη λοιπόν έκατσε στα δεξιά έδρανα της αίθουσας και η άλλη στα αριστερά. Επειδή τώρα οι πρώτοι ήταν πιο "ήπιοι", πιο "σκεπτικιστές", οι άλλοι τους είπαν "συντηρητικούς". Οι δεύτεροι πιό παθιασμένοι κράτησαν για τον εαυτό τους τον τίτλο του πραγματικού εκφραστή της επανάστασης. Έκτοτε λοιπόν επικράτησε διεθνώς στην τρέχουσα πολιτική ορολογία οι δεξιοί να είναι οι συντηρητικοί και οι αριστεροί οι προοδευτικοί. Το κλισέ αυτό, ανεπαρκές ακόμα και για την εποχή του αποτελει μια παραπλανητική χονδροειδή υπεραπλούστευση εν πολλοίς παρωχημένη. Είμαι συνητρητικός εγώ που θέλω την χώρα μου στην Ε.Ε. και προοδευτικός ο πασόκος του 80 (ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο); Είμαι συντηρητικός εγώ που θέλω ιδιωτικά πανεπιστήμια με αυστηρότατους όρους λειτουργίας και είναι προοδευτικός ο σύριζας που θέλει την διαιώνιση του πανεπιστημιακού κατεστημένου της συναλλαγής και του βολέματος; Είμαι συντηρητικός εγω που δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα και μοχθώ για την πρόοδό μου και είναι προοδευτικός ο εργατοπατέρας του δημοσίου της αργομισθίας; Ε ΟΧΙ. Εγώ είμαι ο αριστερός και όλοι αυτοί είναι οι δεξιοί της συντήρησης.
    Αν δεξιός είναι ο κάθε συντηρητικός και οπισθοδρομικός που υποτάσσει το γενικό καλό στην προσωπική του ευημερία, αν δεξιός είναι αυτός που αδιαφορώντας για το δημόσιο συμφέρον προωθεί τα συμφέροντα των πάσης φύσεως και αποχρώσεως αφεντικών του, αν δεξιός είναι ο αργυρώνητος θεσιθήρας, ο γλυψιματίας του δημοσίου ε τότε εγω είμαι ο πραγματικός αριστερός και αυτοί είναι δεξιοί του κερατά. Το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε διαφορετική φρασεολογία είναι μόνο μια επιφάνεια, την οποία όποιος έχει το πολιτικό θάρρος να την ξύσει θα δεί μια αλήθεια πολύ διαφορετική από αυτή που περιγράφει ο .... "προοδευτικός" τύπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ

    Τελικά με ξεσκέπασες.
    Γνωρίζεις την αδελφή μου,τον πατέρα μου,την μάνα μου.
    Γνωρίζεις ότι είμαι το...τραβεστρόνι που έχουν ξεσκίσει όλοι οι.....σκύλοι.
    Αρα ξέρεις και την ροπή μου προς την κτηνοβασία.
    Δεν πιστεύω να αναρωτιέσαι ποιό είναι το αγαπημένο μου ζώο.

    Εσύ βρε κουτό πιθηκάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Με αφορμή τα συμβαίνοντα, τα συμβάντα αλλά και τα συμβησόμενα στον χώρο του ΠΑΣΟΚ, είναι να αναρωτηθεί κάποιος αν έφτασε το τέλος της Πολιτικής με κεφαλαίο Π, σε αντιδιαστολή με την μικροπολιτική την οποία βιώνουμε τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι τα διαπλεκόμενα, ούτε τα παρασκήνια. Δεν είναι οι ίντριγκες και τα πισώπλατα μαχαιρώματα. Αυτά πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν όπως προφήτευσε ο μεγάλος Θουκυδίδης "έως αν η αυτή φύσις των ανθρώπων ειη". Πραγματικά, αν μπορεί ας βρεί κάποιος μια ιστορική εποχή , μια οποιαδήποτε πολιτική περίοδο που με τον ένα τρόπο ή τον άλλον τα παραπάνω δεν ήταν...παρόντα. Αυτή όμως η κρίση στο ΠΑΣΟΚ είναι αφορμή να προβληματιστούμε σοβαρά όσοι πολίτες έχουμε μείνει σκεπτόμενοι, σε όποιον χώρο και αν ανήκουμε, για την κατάντια της πολιτικής και τις συνακόλουθες μικροπρέπειες που την συνοδεύουν. Δεν επιχαίρει κανείς για την υποτιθέμενη βέβαιη διάσπαση του ΠΑΣΟΚ, ούτε για την μακροχρόνια κρίση που ήδη σωβεί και θα οξυνθεί περισσότερο στους κόλπους του. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο διότι αναδικνείεται ανάγλυφα η αδυναμία παραγωγής Πολιτικής (θλιβερό προνόμιο όχι μόνο του ΠΑΣΟΚ). Με σαφή και συγκεκριμένα συμπτώματα, τα οποία οι πλέον εμβριθείς θα τα βρούν και στους άλλους χώρους, κυρίως της Αριστεράς. Τα απαριθμώ.....
    1) το έλλειμα πολιτικού λόγου, συγροτημένου ιδεολογικά, σύγχρονου.
    2) η αυθαίρετες απόπειρες διαχείρισης της κρίσης, λογιστικού επιπέδου, χωρίς αντιπρόταση υπέρβασης.
    3) η εξαντλητική περιγραφή του αδιεξόδου χωρίς ανάλυση αιτίων, χωρις αυτοκριτική προσώπων αλλά και θεσμών.
    4) η ατολμία ρήξης με τα πάσης φύσεως κατεστημένα, αλλά αντίθετα εμμονή προσκόλησης σε αυτά με στρατηγικές συμμαχίες.
    5) η "απεμπλουτισμένη" φαντασία στον λόγο και στην σκέψη, η οποία περιστρέφεται γύρω από στερεότυπα της.... Γαλικής Επανάστασης (δεξιά-αριστερά και άλλα θλιβερά)
    6) η απουσία πολιτικού οράματος ικανού να εμπνεύσει, υποκαθιστάμενο από νεφελώδεις υποσχέσεις και αόριστες καταστάσεις του μέλλοντος.
    7) η ανακύκλωση στο ίδια και τα ίδια πρόσωπα της ελληνικής μεταπολιτευτικής μιζέριας.
    8) η εμμονή σε λέξεις, σε σύμβολα και σε συνταγές του χθές με πολύ γενναίες δόσεις λιφτινγκ.
    9) η καθοδηγούμενη αποχαύνωση των μαζών με τρικ αντιπερισπασμού, με άρτο και θεάματα
    10) η πολτοποίηση της ετερότητας-ταυτότητας του ατόμου, το οποίο αδυνατεί να εκφραστεί δημιουργικά (και επαναστατικά ακόμα) μέσα σε μια θάλασσα ηλιθίων οπαδών της πολιτικής ορθότητας μιας παραπαίουσας κατ επίφαση δημοκρατίας.
    11) η ελλειπής πνευματική παραγωγή των διανοούμενων λόγω περιχαρακωσής τους μέσα σε ασφυκτικά ιδεολογικά πλαίσια που τους εξουσιάζουν και εκμηδενίζουν τον λόγο τους.
    12) ο διεκπαιρεωτικός ο ρόλος του τύπου , ο οποίος έχει εκφυλιστεί είτε σε υπάλληλο-φερέφωνο. είτε σε συγκεκαλυμένο εργοδότη.
    13) η παντελής αδιαφορία για την εθνική μας υπόσταση και ταυτότητα ενω κυριαρχεί η διαπραγματευτικού τύπου λογική για τις διεθνείς συμβάσεις και σχέσεις.
    14) η εγκατάλειψη της παιδείας στα συμφέροντα (οικονομικά και πολιτικά) που ήδη την λυμαίνονται, χωρίς αντίστοιχη τολμηρή πρόταση που θα .."σπάει" κόκκαλα και θα ξαναδώσει στην μόρφωση την χαμένη της αίγλη.
    15) η φεουδαρχικού τύπου οικογενειοκρατία. η κληρονομισημότητα του πολιτικού αξιώματος (βλέπε επαγγέλματος) και τα συνακόλουθα πολιτικοικονομικά τζάκια (οι 300 οικογένειες που κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα.

    Λύση είναι μόνο η ανατροπή, πρώτα και κύρια μέσα μας. Να ξεπεράσουμε όλα αυτά που εμποδίζουν την σκέψη μας , τις πράξεις μας και τα λόγια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. AYTOS EDW O APO PANW SYNOMILEI BRIZONTAS ME TON EAYTO TOY. H THELEI NA RIXEI TO EPIPEDO THS SYZHTHSHS KAI TWN SKEPSEWN H EINAI SXIZOFRENHS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. --

    Ρε παλιομαλάκες στερημένοι κάφροι κόψτε τα μπινελίκια!!!

    Γαμώ τη μάνα σας τη ξεκωλιάρα
    Γαμώ το σπίτι σας!
    Γαμώ τον (put some holy thing here) μου...
    Τον αντίθεό/αντίχριστό μου μέσα (choose one).
    Γαμώ την (put holy-mary here)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Ρε παλιομαλάκες στερημένοι κάφροι κόψτε τα αρχίδια σας!!!

    Γαμώ τη μάνα σας τη ξεκωλιάρα
    Γαμώ το σπίτι σας!
    Γαμώ τον μουνί μου...
    Τον αντίθεό/αντίχριστό μου μέσα
    Γαμώ την τρυπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. "Από εκείνη την στιγμή οι σχέσεις τους ψυχράνθηκαν".
    Στ' αρχίδια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. OXI MONO SXIZOFRENHS EINAI ALLA KAI THN LEEI BRIZONTAS STON EAYTO TOY.KAI THELEI NA APAXIWSEI TIS APOPSEIS TOY BLOG

    O 9.09 KAI O 9.24 EINAI O IDIOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Φλωρίδης ή Φλωρινιώτης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Ρε παλιομαλάκες στερημένοι κάφροι κόψτε τα αρχίδια σας!!!

    Γαμώ τη μάνα σας τη ξεκωλιάρα
    Γαμώ το σπίτι σας!
    Γαμώ τον μουνί μου...
    Τον πούστη τον αποπάνω και τον αποκάτω
    Γαμώ την τρυπίδα μου!

    με τρώει ο πούτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. SE POIO KATHXHTIKO PHGAINATE KYRIE SXIZOFRENH 9.31?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ

    Τελικά με ξεσκέπασες.
    Γνωρίζεις την αδελφή μου,τον πατέρα μου,την μάνα μου τη γιαγιά μου και τον παππού μου.
    Γνωρίζεις ότι είμαι το...τραβεστρόνι που έχουν ξεσκίσει όλοι οι.....σκύλοι.
    Αρα ξέρεις και την αχαλίνωτη ροπή μου προς την κτηνοβασία.
    Δεν πιστεύω να αναρωτιέσαι ποιό είναι το αγαπημένο μου ζώο.

    Εσύ βρε κουτό πιθηκάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. DEALS: Ετσι ακριβώς ήθελα να πείτε σοσιαλισταράδες. Το ξέρω ότι έχει κλείσει και έχει ανοίξει πριν μήνα το νέο που το αντικατέστησε. Απλώς ήθελα να καρφωθείτε.

    Ωστόσο αυτό περί Ντιλς σηματοδοτεί κάτι που σχετίζεται με τη νέα υποψηφιότητα....

    Σοσιαλισταράδες μας....!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,ΟΥΓΚ,
    Καλά είσαι γατόνι μεγάλο τελικά.
    Πως το ήξερες ότι την αδερφή μου την λένε Χριστίνα?
    Πρόσεχε μόνο φτωχέ μου πίθηκε,γιατί όπως είπες κι εσύ,ο πατέρας μου είναι γνωστός κολομπαράς.Κι όπως γνωρίζεις οι κολόμποι αρέσκονται στο να σκίζουν αγορίστικα άτριχα κολαράκια.

    Πές μου πως είσαι άτριχος.Μόνο αυτό.

    Τέλος.

    8:43 μμ

    Επέστρεψα δύστυχε παρθένε.
    Λοιπόν φαντάζομαι για να ξέρεις ότι ο πατερούλης σου γουστάρει τα άτριχα αγορίστικα κολαράκια είναι σίγουρο ότι έχεις προσωπική εμπειρία. Ίσως ο πατερούλης σου να έγινε μέγας κωλομπαράς όταν για πρώτη φορά σου έσκισε την κωλοτρυπίδα.
    Για το λόγο αυτό θέλω να σου τονίσω ότι πρέπει να σταματήσεις να γαμάς με τον κώλο. το μικρό σωληνάκι που έχεις ανάμεσα στα πόδια σου και με το οποίο κάνεις τα τσισάκια σου είναι το ανδρικό όργανο. Δεν πειράζει πάντως που δεν το ξέρεις ίσως με τον κώλο σου πάς πολύ ψηλά.
    Καληνύχτα και καλή τύχη μικρέ μου παρθένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Τι συζητήθηκε στό γεύμα των τεσσάρων του ΠΑΣΟΚ?

    ΤΟ ΣΕΞ
    και μετα τους κέρασε αράπικο η Βάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Ρε παλιοπούστηδες καριόληδες στερημένοι κάφροι κόψτε τα αρχίδια σας!!!

    Γαμώ τη μάνα σας τη ξεκωλιάρα
    Γαμώ το σπίτι σας!
    Γαμώ τον μουνί μου...
    Τον πούστη τον αποπάνω και τον αποκάτω
    Γαμώ την τρυπίδα μου!

    με τρώει ο πούτσος ελάτε να τον ξύσετε με τη γλώσσα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. OXI MONO SXIZOFRENHS EINAI ALLA KAI THN LEEI BRIZONTAS STON EAYTO TOY.KAI THELEI NA APAXIWSEI TIS APOPSEIS TOY BLOG

    O 9.09 O 9.24 KAI O 9.37 EINAI O IDIOS















    OXI MONO SXIZOFRENHS EINAI ALLA KAI THN LEEI BRIZONTAS STON EAYTO TOY.KAI THELEI NA APAXIWSEI TIS APOPSEIS TOY BLOG

    O 9.09 O 9.24 KAI O 9.37 EINAI O IDIOS















    OXI MONO SXIZOFRENHS EINAI ALLA KAI THN LEEI BRIZONTAS STON EAYTO TOY.KAI THELEI NA APAXIWSEI TIS APOPSEIS TOY BLOG

    O 9.09 O 9.24 KAI O 9.37 EINAI O IDIOS
















    OXI MONO SXIZOFRENHS EINAI ALLA KAI THN LEEI BRIZONTAS STON EAYTO TOY.KAI THELEI NA APAXIWSEI TIS APOPSEIS TOY BLOG

    O 9.09 O 9.24 KAI O 9.37 EINAI O IDIOS

































































    OXI MONO SXIZOFRENHS EINAI ALLA KAI THN LEEI BRIZONTAS STON EAYTO TOY.KAI THELEI NA APAXIWSEI TIS APOPSEIS TOY BLOG

    O 9.09 O 9.24 KAI O 9.37 EINAI O IDIOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. "Από εκείνη την στιγμή οι σχέσεις τους ψυχράνθηκαν".
    Διαμαντοπούλου παρτουζιάρα Φλωρίδης ο Καργιόλης
    Μπεζετάκου Φλωρινιώτης
    Στ' αρχίδια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Φίλε 9.10

    Άριστα τα λες και όμορφα στοχάζεσαι, μόνο πίστεψε με δεν αρκεί η "ανατροπή" να συμβεί μέσα μας.
    Αν συμβεί αυτό δίχως παράλληλα να ξεριζωθεί το καρκίνωμα των νταβάδων βλέπω αρκετούς ευαίσθητους, αξιοπρεπείς και δημοκράτες να μου κάνουν παρέα στη ξενιτιά.
    Ξέρεις ότι κάποιοι πραγματικά αγωνίστηκαν να φέρουν στο δημόσιο χώρο αρχές και πρακτικές που και εσύ στο κείμενό σου επικαλείσαι, αλλά ατύχησαν και εκδιώχθηκαν;

    Όσο επεκτείνεται το σύστημα των νταβάδων και αποκτά οργάνωση και υψηλή συνοχή, οποιαδήποτε απόπειρα εκδημοκρατισμού και εκσυγχρονισμού του πολιτικού συστήματος θα αποτυγχάνει.

    Η τηλεόραση των νταβάδων θα λουστράρει τη επιφάνεια και από μέσα η σαπίλα του καθεστώτος θα προχωρά.
    Στο τέλος μη αναγνωρίζοντας την πραγματική αιτία της διαφθοράς θα παρακολουθούμε όλοι μας να μεγεθύνεται ο ακροδεξιός λαϊκισμός και να αυξάνονται οι "αγανακτισμένοι πολίτες" που θα βάλουν συλλήβδην κατά του πολιτικού συστήματος, εκστομίζοντας το τραγικό:
    "μια χούντα θα μας σώσει".
    Δίχως να το γνωρίζουν θα βλέπουν το σύστημα να πνίγεται μέσα στο καθεστώς των νταβάδων και των αχυράνθρωπων τους και αυτοί θα ζητούν λύτρωση σε έναν άλλο ολοκληρωτισμό.
    Αυτό θα είναι η απόλυτη τραγωδία.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. 9,40 Είσαι τόσο καυλωμένος για μπινελίκια που δύσκολα θα ικανοποιηθείς
    ετοίμασε την κωλοτρυπίδα σου γιατί έρχεται πολύς πούτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. DEALS: Ετσι ακριβώς ήθελα να πείτε σοσιαλισταράδες. Το ξέρω ότι έχει κλείσει και έχει ανοίξει πριν μήνα το νέο που το αντικατέστησε. Απλώς ήθελα να καρφωθείτε.


    Πονηρή κουφαλίτσα.
    Εντάξει μας έπιασες στα πράσα.
    Αν μου πείς και πώς λένε το καινούργιο μαγαζί,θα σε παραδεχτώ.

    Ενας Σοσιαλισταράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. MOLIS APOKALYFTHKES. SXIZOFRENH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. ΠΡΟΣ 9.46

    ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΝΕ MΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ.ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ ΤΟ BLOG.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Τριήμερος ο διάλογος στη Βουλή για την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Πρώτη ημέρα η σημερινή. Διάρκεια της συνόδου της Βουλής περίπου 45 λεπτά. Δεν άκουσα τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού. Μήπως περιελάμβανε και πρόταση το μεροκάματο από οκτάωρο να μετατραπεί σε σαρανταπεντάλεπτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Συνάντηση Δ.Σιούφα με Γ.Παπανδρέου
    ΑΠΕ 20:27

    Τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου επισκέφθηκε στο γραφείο του στη Βουλή, ο νέος Πρόεδρος του Σώματος Δημήτρης Σιούφας.

    Μετά την - περίπου 15 λεπτών - συνάντηση των δύο ανδρών, ο κ. Σιούφας τόνισε σε δήλωσή του ότι επισκέφθηκε τον κ. Γ. Παπανδρέου ως «πολιτειακό παράγοντα» στο πλαίσιο των σχετικών επαφών του.


    Πήγε ο Σιούφας να δηλώσει την στήριξη της ΝΔ στον δοκιμαζόμενο Γιωργάκη.Μήπως του έστειλε και την αγάπη του φίλου του Κωστάκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Συνάντηση Δ.Σιούφα με Γ.Παπανδρέου
    ΑΠΕ 20:27

    Τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου επισκέφθηκε στο γραφείο του στη Βουλή, ο νέος Πρόεδρος του Σώματος Δημήτρης Σιούφας.

    Μετά την - περίπου 15 λεπτών - συνάντηση των δύο ανδρών, ο κ. Σιούφας τόνισε σε δήλωσή του ότι επισκέφθηκε τον κ. Γ. Παπανδρέου ως «πολιτειακό παράγοντα» στο πλαίσιο των σχετικών επαφών του.


    Πήγε ο Σιούφας να δηλώσει την στήριξη της ΝΔ στον δοκιμαζόμενο Γιωργάκη.Μήπως του έστειλε και την αγάπη του φίλου του Κωστάκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. «Παράθυρο» για άνοδο των ορίων ηλικίας και μείωση των συντάξεων ανοίγει η κυβέρνηση μέσω της προωθούμενης ενοποίησης των Ταμείων και την υιοθέτηση του «μοντέλου» ΙΚΑ.

    Το «μοντέλο» ΙΚΑ για όσους έχουν ασφαλιστεί για πρώτη φορά πριν από το 1993 και δεν έχουν θεμελιώσει ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα συνεπάγεται:

    Αύξηση των ορίων ηλικίας από 2 έως 7 χρόνια και μέχρι και 17 έτη για τις μητέρες με ανήλικο παιδί.
    Μείωση των συντάξεων στο 70% από 80% του μισθού.


    Ετσι σκίσε μας Αλογοσκούφη να το ευχαριστηθούμε.

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΖΟΧΙΣΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ Ν.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. «Παράθυρο» για άνοδο των ορίων ηλικίας και μείωση των συντάξεων ανοίγει η κυβέρνηση μέσω της προωθούμενης ενοποίησης των Ταμείων και την υιοθέτηση του «μοντέλου» ΙΚΑ.

    Το «μοντέλο» ΙΚΑ για όσους έχουν ασφαλιστεί για πρώτη φορά πριν από το 1993 και δεν έχουν θεμελιώσει ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα συνεπάγεται:

    Αύξηση των ορίων ηλικίας από 2 έως 7 χρόνια και μέχρι και 17 έτη για τις μητέρες με ανήλικο παιδί.
    Μείωση των συντάξεων στο 70% από 80% του μισθού.


    Ετσι σκίσε μας Αλογοσκούφη να το ευχαριστηθούμε.

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΖΟΧΙΣΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ Ν.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΟ
    ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *