...μετά την εκλογική ήττα του: Να μείνει ή να φύγει από την ηγεσία του ο Γ. Παπανδρέου; Ψηφίστε στο γκάλοπ του Press-gr! .
Ψηφίστε στο γκάλοπ του Press-gr!
.
Tο αποτύπωμα του βρέθηκε σε μια από τις σακούλες που είχαν μέσα όπλο Σε μια ακόμα σύλληψη, την τέταρτη κατά σειρά, προχώρησε η αστυνομία για...
Γιατί ο Βενιζέλος παριστάνει τον Θεσσαλονικιό; Γιατί θέλει να ξεχάσουμε την καταγωγή του από την Εύβοια; Μήπως γιατί ο πατέρας του ήταν συνεργάτης των Γερμανών; Αν δεν είναι έτσι, ας το διαψεύσει και θα γελάσει κάθε πικραμένος. Γιατί στην Εύβοια, τουλάχιστον, τους ρουφιάνους των Γερμανών τους θυμούνται καλά…
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως ήλθε η ώρα να βγουν και οι μαύροι φάκελοι του Βενιζέλου στον αέρα; Θυμάται κανείς την υπόθεση Ακροπόλ; Θυμάται κανείς πώς έδωσε 4,7 δισ. δρχ. το Δημόσιο το 1999 για να διευκολύνει ταμειακά τον Μπατατούδη; Ναι, για το γνωστό Μπατμαν με τις φουσκες του ΧΑ λέμε.
Ή μήπως ξέρει κανείς κάτι στη Ρηγίλλης για τα στοιχεία που βρέθηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού όταν ανέλαβε η ΝΔ, που αποκάλυψαν όργιο προεκλογικής μοιρασιάς κονδυλίως σε απίθανους συλλόγους της Θεσσαλονίκης; Μήπως ήλθε η ώρα όλα αυτά να ξαναβγούν στον αέρα και με όλες τις λεπτομέρειες, για να μάθει και ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ πόσο αξιόπιστος διαχειριστής και έντιμος πολιτικός είναι ο Βαγγέλης;
Μήπως ήλθε η ώρα να μας πει ο Βενιζέλος τι ακριβώς έκανε με τα πετρέλαια στην Καβάλα ως υπουργός Ανάπτυξης; Για τα εκατομμύρια που χάρισε στους Καναδούς, για τους απίθανους επενδυτές που έφερε και πόσα ακριβώς κονόμησαν; Μήπως ήλθε η ώρα να τα μάθει και αυτά ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ;
¨ολα αυτά είναι γνωστά
ΑπάντησηΔιαγραφήεδώ μιλάμε για διεθνή μπουχέσα
Αυτά δε τα ξέρει ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ. Είναι ένα απαίσιο φασιστοειδές
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΑΡΚΑ ΑΠΌ ΤΗ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ: ΣΤΕΛΕΧΗ, ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΟΠΑΔΟΙ ΚΛΠ.
Η ΒΑΣΗ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΟ "ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ", ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΑΥΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ. Η ΒΑΣΗ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ,ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ, ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΜΕ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ, ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΗ.
Η ΟΜΑΔΑ "ΠΑΣΟΚ 1974", ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: ΣΤΗ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ...
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ. ΠΩΣ ... ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΣΤΗ ΝΙΩΤΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ. ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΑΝ ΤΗΝ ΠΑΣΠ ΠΧ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
"ΠΑΣΟΚ 1974"
Βενιζέλε μας πατέρα της πατρίδας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΒενιζέλε μας πατέρα της φυλής
κάθε πόθου μας και κάθε μας ελπίδας
είσαι συ ζωή και φως κι αγωνιστής.
Ζήτω ζήτω η λευτεριά, ζήτω κι ο Βαγγέλης
που 'ναι πρώτοι στη γραμμή μας λεβεντογενιά.
Βενιζέλε τι χαρά, μόνο συ το ξέρεις
το στρατί που βγάζει πέρα στην Αγιά Σοφιά.
Βενιζέλε μας προδότη της πατρίδας μας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΒενιζέλε μας εφιάλτη της φυλής
κάθε πόρδου μας και κάθε μας ελπίδας
είσαι συ ψωλή και χοντρός κι και άκαρδος ληστής.
Ζήτω ζήτω η ρεμουλιά, ζήτω κι ο Βαγγέλης
που 'ναι πρώτοι στη γραμμή μας γενιά γερμανοτσολιάδων.
Βενιζέλε τι χαρά, μόνο συ το ξέρεις
το καβλί που θα μας φτάσει πέρα βαθιά μέχρι τα αυτιά.
ΚΛΑΑΑΑΑΨΤΕ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ. ΦΑΓΩΘΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ!!!
Το ηλίθιο αμερικανάκι, που δεν ενηλικιώνεται με τίποτε, που γι’ αυτό, σαν ανώριμο και ηλίθιο το θέλουν οι Αμερικανοί, για να υπηρετεί τα δικά τους και όχι τα ελληνικά συμφέροντα, να ξεκουμπιστεί. Ποιος θα αναλάβει είναι άλλο και απλό θέμα. Εκλογές επί τη βάσει του Καταστατικού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨηφιζω να μείνει ο ΓΑΠ γιατί θέλω το καλό της Νέας Δημοκρατίας
ΑπάντησηΔιαγραφήέξω τα νεοδεξιά-σημιτικά βαρίδια από το χώρο της κεντροαριστεράς. Βενιζέλοι - Σημίτηδες, Νεονάκηδες Τσουκάτοι, Λοβέρδοι, άντε στο καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο μαζί σου, για την προοπτική και το όραμα. Για μας, αυτός είναι ο σκοπός, όχι η αρπαγή της εξουσίας. Πρέπει να ξυπνήσει και η άλλη αριστερά και να στηρίξει Γ.Α.Π.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΠΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΝΕΤ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ.
ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΕΞΩ.
ΓΙΟΡΓΑΚΗ,
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?
ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΜΠΙΣΤΗΔΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΠΙΣΤΗΣΑΝ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήBENIZEΛE
ΑπάντησηΔιαγραφήOYΔEN KΡYΠTON YΠO TON HΛION.
AN EXEIΣ KATI MEMΠTON KANE THN ΓAΡΓAΡA ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ
ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ. ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΓΔΑΡΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΣΙ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΕΦΙ.
ΦΙΛΙΚΑ...
To ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να ασχολείται με τα λάθη του σε βάση πολιτικής ουσίας και όχι με το ποιος κάθεται στην ψηλότερη καρέκλα. Αλλά οι του ΠΑΣΟΚ έχουν εδώ και χρόνια κακιά συνήθεια να σχολούντε με τις καρέκλες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θέλω να πω τίποτα για ύφος και ήθος, που τα είδα. Πολύ περισσότερο για τα όσα γράφονται από γνώστες και παρα-γνώστες καλοθελητές που τάχα όλο πονάνε και όλο νοιάζονται για το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ δεν υπήρξε ποτέ ως κόμμα. Το ΠΑΣΟΚ υπήρξε και υπάρχει ως Κίνημα. Κίνημα προσανατολισμένο μόνιμα και σταθερά προς το μέλλον της χώρας και του λαού της, που το γέννησε, το γαλούχησε και το κρατά ζωντανό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι τάχα κακό έγινε και γίνεται τόσος λόγος;
Έχασε στις εκλογές;
Ναι έχασε στις εκλογές.
Το ίδιο έχασε και η Ν.Δ. παρά τις τόσες αιτίες ,που η ίδια εδημιούργησε.
Προσωπικά, πιστεύω πως ο λαός μας την έχυσε την καρδάρα για δεύτερη φορά και αυτό θα φανεί ιστορικά. Όμως και το ΠΑΣΟΚ έχει το φταίξιμο από το γεγονός που έκρυψε το αριστερό του προιφίλ και του το έδειξε ο ψηφοφόρος του, ψηφίζοντας προς τα εκεί.
Για πλειοψηφίες μη μιλάμε καθόλου. Η Ν.Δ. και όποιο κόμμα κια ναν ήταν στη θέση της, πήρε το 43;% των 64% που ψήφισαν, που σημαίνει ότι ψηφίστηκε από έναν στους τέσσερις περίπου έλληνες! Με τέτοιες πλειοψηφίες δε μιλάμε ούτε για νίκες ούτε για δυνατότητες αποφασιστικών παρεμβάσεων αν δεν έχουν την έγκριση της όλης λαϊκής πίστης, συμπεριλαμβανόμσνης και της σιωπηλής πλειοψηφίας.
Το πολιτικό μέλλον είναι ρευστό. Δεν είναι όμως και ανεξέλεγκτο. Μπορεί να λεχθεί πως κινείται σε περιθώρια τόσο ελεγχόμενα όσο περισσότερο οι κομματικοί σχηματισμοί μιλήσουν τη γλώσσα της αλήθειας.
Γιατί ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.
Βέβαια η Ν.Δ. χαίρεται και τον τέταρτο, αλλά είπαμε: στους κανόνες υπάρχουν και εξαιρέσεις.
ΥΑΜΑΜΑ
ΜΕ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΛΙΚ ΔΕΞΙΟΤΕΡΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο το αρχιδι τον Μπιστη
ΑπάντησηΔιαγραφήτον πεταξε εξω ηδη ο λαος!
Οσο περισσοτερο μελετω τα
αποτελεσματα τοσο χαιρομαι:
Εξω και οι Τσοχατζοπουλοι
και Πρωτοπαπαδες.
Και οι Μαριεττες που 'δεν μασανε'.
Εξω και τα νουμερα τυπου Στρατουλη.
Και φυσικα εξω Κουντουραδες,Κωνστανταρες
και αλλες τετοιες κουραδες!
ΥΑΜΑΜΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι το οτι το ΠΑΣΟΚ
εχασε απλως.
Αυτο ολοι λιγο-πολυ το περιμεναν.
Κανενας ομως δεν περιμενε οτι
με μια τοσο κακη κυβερνηση ΝΔ
το ΠΑΣΟΚ θα ΜΕΙΩΝΕ τα ποσοστα του.
Και αυτο ειναι που τελειωσε
τον Γιωργο Παπανδρεου.
Ποιος του φταιει;
Eιχε την ευκαιρια του να τα
αλλαξει ολα και να πεταξει τα
λαμογια εξω απο το ΚΟΜΜΑ (που
δεν ειναι ΚΙΝΗΜΑ, ενα καρα-αρχηγικο
ΚΟΜΜΑ σαν την ΝΔ ειναι).
Δεν το εκανε.
Τωρα θα το πληρωσει.
Που ειναι τα τραβέλια babis και ΥΓΙΕΝΕΤΕ? Γιααα βγείτε από τις φωλίτσες σας, μουνίτσες μου. Δε θα σας πονέσω πολύ. Θα σας τον χώσω μόνο ένα μέτρο (θα τον διπλώσω δηλαδή στα δύο πρώτα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΛούα - Λούα
9:50
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνουμε απολυτως
και επεται συνεχεια
για οσους δεν βαλουν μυαλο.
τ΄ακουτε πουλακια μου?
αμ πως!!!!
ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΙ Ο ΒΑΒΙς ΑΦΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΟΨΕ ΤΟΝ ΑΛΥΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣΚΟΠΩΣ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ, SORRY, ΑΡΧΗΓΟ.
ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΟΠΟΥ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΖΗΝ ΠΕΟΘΗΛΑΖΟΝΤΑΣ.
Kyrioi,as eimaste antikeimenikoi.
ΑπάντησηΔιαγραφήOtan kataggeleis ton allon gia politiki efthini prepei na exeis kai to sthenos na apodexese tis dikes sou gia mia tetia htta!
Ta pragmata einai apla.As dokimasei kai kapios allos pou tugxanei na exei kai thn evriteri apodoxi tou Laou.
Και να μην ακουμε σαχλαμαρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκους εκει να παραιτηθει ο γιοργος!
Οχι ,οχι αρχηγε μην μας το κανεις αυτο..
Σε θελουμε αρχηγο και προεδρο του κουνηματος..
Σε πεντε-δεκα χρονια και καλυτερα Ελληνικα θα μαθεις και θα μπορεσεις να αυξησεις τα ποσοστα του κωματος...
Για κυβερνηση δεν σε βλεπω ουτε τα επομενα 30 χρονια,αλλα δεν τρεχει και τιποτα.
Αρχηγος του κομματος να εισαι και να παει να ...θει η κυβερνηση..
Βιβα Τζωρτζ..μαζι σου.
τζων
Άρχισαν κιόλας τα παπαγαλάκια της Λαμπράκως:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΜΕΤΑ ΤΗΝ ήττα στις εκλογές, η πιεστικότερη ανάγκη για το ΠΑΣΟΚ δεν είναι να αναζητήσει σε ατέρμονες αναλύσεις τα αίτια της ήττας αλλά να λύσει το πρόβλημα της ηγεσίας του. Το πρώτο θα συνιστούσε υπεκφυγή αναντίστοιχη με τις προσδοκίες της εκλογικής του βάσης. Το δεύτερο μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να σηματοδοτήσει την αναστροφή των αιτίων της ήττας και την απαρχή μιας νέας νικηφόρας πορείας.
Αποδίδοντας την ήττα στο πολιτικό σύστημα και στο παρελθόν, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ προέβη σε μια δήλωση κατώτερη των περιστάσεων. Το πολιτικό σύστημα και το παρελθόν είναι αυτά που είναι και δεν αλλάζουν. Όμως, η ήττα αφορά στο παρόν. Και το παρόν εκφράζεται από τον ίδιο.
Είναι πλέον φανερό ότι ο κ. Παπανδρέου έχει εξαντλήσει το ηγετικό του κεφάλαιο. Το αποτέλεσμα των εκλογών διαψεύδει την άλλοτε θεωρούμενη ως νομοτέλεια της ανάρρησής του, αργά ή γρήγορα, στην πρωθυπουργία. Κυριότερα, η χώρα δεν μπορεί να παραδίδεται για απροσδιόριστο και απεριόριστο χρόνο σε μια βλαπτική διακυβέρνηση από εγγενείς αδυναμίες της παράταξης που όφειλε να εμπνεύσει ένα πλειοψηφικό ρεύμα προοδευτικών πολιτών. Και η τύχη της μεγάλης αυτής παράταξης δεν μπορεί να συναρτάται με κανένα προσωπικό ή οικογενειακό πεπρωμένο.
Για το καλό του ΠΑΣΟΚ και του τόπου, το επόμενο βήμα δεν επιτρέπεται να είναι η βεβιασμένη δημοψηφισματικού τύπου επιβεβαίωση ή μη της εμπιστοσύνης των «μελών και φίλων» του κόμματος στο πρόσωπο του σημερινού προέδρου. Άλλωστε κανένα καταστατικό δεν το προβλέπει. Η μόνη ανοιχτή οδός είναι η εκλογή προέδρου με την ενεργοποίηση όλων των θεσμικών δικλίδων εγκυρότητας.
Αποτελεί κατ΄ αρχήν δικαίωμα του κ. Παπανδρέου να θέσει υποψηφιότητα στη διαδικασία αυτή. Πρέπει όμως όλοι να βλέπουν την πραγματικότητα χωρίς φενάκη: Ο κύβος ερρίφθη. Από τις εξελίξεις της διαδοχής δεν θα υπάρξει επιστροφή. Το ερώτημα είναι πόσο επώδυνη και διχαστική ή πόσο λυτρωτική και ενωτική θα αποδειχθεί αυτή η μετάβαση. Ο Γιώργος Παπανδρέου βρίσκεται μπροστά στην ιστορική του ευθύνη."
Βασικά κανέναν δεν ενδιαφέρει ποιός θα είναι ο επόμενος ηττημένος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ. Ο λαός ενδιαφέρεται για τα προβλήματά του και τη νέα κυβέρνηση Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφή12/09/2007 από το http://press-gr.blogspot.com/2007/09/blog-post_12.html#73303998423417664
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφητικό!!! ???
Βγαίνουν και άλλα δύο (τουλάχιστον) συμπεράσματα:
1)ότι ο Βενιζέλος και η Διαμαντοπούλου (τουλάχιστον) εργάζονται για την ήττα του ΠΑΣΟΚ και τη διατήρηση της κυβέρνησης Καραμανλή! Και αυτό όχι γιατί είναι κακός ο Παπανδρέου (που εφόσον παραμείνει αρχηγός θα κερδίσει με βεβαιότητα τις επόμενες εκλογές εφόσον χάσει αυτές φυσικά!)αλλά για να γίνει ο επόμενος αρχηγός πρωθυπουργός!
Αυτές οι σκέψεις είναι συνταγές ήττας, διατήρησης της αχρείας αυτής κυβέρνησης και υποταγή του γενικού συμφέροντος στις μωροφιλοδοξίες προσώπων! Ο λαός καταλαβαίνει όσο χωνιά και να του φωνάζουν το αντίθετο!
2)Και αλήθεια μήπως όλη αυτή τη προπαγάνδα σε βάρος του Παπανδρέου γίνεται επειδή δεν έχει διαπλακεί, είναι έντιμος και ανεξάρτητος... και συνεπώς είναι απειλή για το σύστημα; Ενώ αντίθετα οι διεκδικητές- δελφίνοι τα έχουν δώσει όλα προκαταβολικά!
Και αν είναι έτσι τότε η καταψήφιση του Παπανδρέου δεν είναι μόνο υπερψήφιση του Καραμανλή με το μηδενικό έργο αλλά και υπερψήφιση της διαπλοκής και των υπαλλήλων της
Oσο βλεπω οτι τον Beni τον παιζουν οι ΛαμπρακοΜπομπολες και σια τοσο πιο πολυ τον αντιπαθω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟξω πουστη χοντρε
Ναι στον Γιωργο!!!!
ΥΓ:Και μην του χρεωνετε την ηττα του 2004.Εκει επαιξε ο 1 μετρο και 1 μιλκο Σημιτακοκινεζος
Και βεβαια στην περιπτωση του γιωργου επιβεβαιωνεται το γνωστο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι μπροστα στο συμφερον δεν χωρανε φιλιες συμπαθειες και συναισθηματισμοι.
Δεν μας κανεις τρως κλωτσια,δεν μας εισαι χρησιμος ..σουτ..
Αυτο παρατηρησα βλεποντας Λαμπρακισταν και μπομπολισταν και λοιπες .."πρωωδυεφτικας" κωλοφυλλαδες και καναλια..
Μεχρι την περασμενη Πεμπτη το ΜΕΓΚΑ-νισταν ητανε ολο γλυκες με το γιωργο..
Και κ.Προεδρε και κ.Παπανδρεου και αυριανε πρωθυπουργε ,γιωργος λεγανε και εσταζε μελι το στομα
τους..
Ολα αυτα μεχρι την Πεμπτη το απογευμα..
Μολις πηραν τις "κρυφες" δημοσκοπησεις και ειδαν την επερχομενη πανωλεθρια,ξαφνικα αλλαξαν βιολι..
Τον εφτυσαν οι πουστηδες στο πιτσι φυτιλι...
Ακομα και "δημοσκοπησεις" βγαλανε σε 5-6 ωρες μετα τα αποτελεσματα και τις μοστραρουνε απο χτες κιολας!!
Νεος εκλεκτος τους ο χοντρο-μπενι.
Που τον προβαλλουν μεχρι σημειου εμετου..
Ουστ αφιλοι! Ουτε τα προσχηματα δεν κρατατε ρε μουφτηδες..
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΩΣ ΤΟ 1981, ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΕΞΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΣΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΡΡΙΧΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 1981 ΚΑΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΘΩΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΟΡΑΜΑ ή ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ. ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ.
ΑΠΛΑ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΑΡΧΗΓΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ (ΔΙΧΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΔ.)
Άραγε το καλό για το ΠΑΣΟΚ είναι αυτό που προσπαθούν να επιβάλουν οι διάφοροι μεγαλο-εκδότες και μάλιστα βίαια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι έχουν εργαστεί ως συμβασιούχοι στο Υπουργείο Πολιτισμού, όταν ήταν υπουργός ο Βενιζέλος, φυσικά και θυμούνται τα έργα και τις ημέρες του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστό πόσοι και πως μονιμοποιήθηκαν στη συνέχεια...
Φόλα στο Βενιζέλο. Έχασε το ΠΑΣΟΚ γιατί είχε κάτι σαν και αυτόν να υποβαθμίζουν την προεκλογική εκστρατεία. Αυτός έδωσε συμβουλές για τη Φώφη κτλ. Ο Λαλιώτης ρε θα πάει με το χοντρό. Αν συμβεί αυτό τότε όλοι θα καταλάβουμε γιατί έχασε το ΠΑΣΟΚ. Αλήτες του mega, μόνο η Στάη έμεινε
ΑπάντησηΔιαγραφήGIA NA MHN TRELATHOYME DHLADH...
ΑπάντησηΔιαγραφήO GIORGAKHS HTAN EINAI KAI THA EINAI MIA METRIOTHTA...
AYTO PLEON TO GNORIZEI OLOS O KOSMOS...TO GNORIZOYN OLA TA STELEXH KAI OLOI OI OPADOI TOY PASOK...
AN TELIKA OI DYO VASIKOI YPOPSHFIOI EINAI O GIORGAKHS KAI O BENY TOTE MPROS GREMOS KAI PISO REMA GIA TO PASOK...POION VGAZOYN?TON METRIO GIORGAKH H TON DIAPLEKOMENO BENY EPEIDH APLOS MILAEI ORAIA?
H DIASPASH EINAI PIO PITHANH APO POTE...H DIALYSH ARXISE ME TON SHMITH KAI OLOKLHROTHIKE EPI GIORGAKH ME THN PROSXORHSH DIAFORON PERIERGON STO PASOK POY TO ALLOIOSAN.
NA KATEVEI H VASH STHN XAR.TRIKOYPH KAI NA TA KANEI MPOYRDELO.NA TOYS PETAKSEI EKSO KAI NA KATHARISEI TON XORO MONH THS...
ALLA GIA POIA VASH MILAME...TOYS VOLEMENOYS KAI TOYS XORTATOYS?
Στις εσωκομματικές εκλογές οι σύντροφοι (κακιά λέξη για τα νέα μέλη και νέους φίλους ε;) Να ρίξουν στη κάλπη φωτογραφία του Ανδρέα μήπως και καταλάβουν να αλλάξουν πάλι ρότα (να πάνε πιο αριστερά γιατί πέρασαν και τη ΝΔ σε δεξιά γραμμή)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΡΤΑΤΟΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου οι Λαμπρακηδο-Κοκκαλη-Μπομολάδες παίζουν Μπένυ αυτό σημαίνει ότι το καλό γιά τη χώρα είναι ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουλούρης - Λιάνης - ΝΕΟΝΑΚΗΣ - Βερελής & ΣΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί είναι οι υποστηρικτές του Βενιζέλου.
Ας αναρωτηθούμε όλοι αν αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ που θέλουμε.
Οι άνθρωποι που έφεραν το ΠΑΣΟΚ σε πλήρη αναντιστοιχία με την κοινωνία τα τελευταία 15 χρόνια.
Οι άνθρωποι που κατέστησαν το ΠΑΣΟΚ ΕΛΔΕ και συμμορία κρατικοδίαιτων. Που έστησαν το πάρτυ στο χρηματιστήριο.
Οι άνθρωποι που εδώ και 3 χρόνια αγκύλωναν το κόμμα και δεν κούνησαν το δαχτυλάκι τους εν όψει εκλογών.
Ας είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή μας.
Ποιοι θέλουμε να μας κυβερνήσουν;
Οι καναλάρχες; Τα συμφέροντα; Ποιοι;
Θεωρω οτι τελικα το ΛΑΟΣ θα ειναι ρυθμιστης των πραγματων..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκει που ητανε ενα κομμα με γραφικους,ξαφνικα μπαινει στη Βουλη και μαλιστα δυναμικα..
Τα στελεχη του, και βουλευτες πλεον, δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα.
Ολοι ,η στη πλειοψηφια τους, ειναι "επικοινωνιακοι" στεκονται καλα ,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ μαλιστα,μπροστα στην καμερα...
Και δεν παπαγαλιζουν τιποτα.
Το νοιωθουν αυτο που κανουν,το εχουν "επεξεργασθει" χιλιαδες φορες και τους ειναι "φυση τους".
Ας ελπισουμε οτι "θα νερωσουν" λιγο το κρασι τους σε "εθνικιστικα" ζητηματα..
Ισως το κανουν..
Αλλιως τα πραγματα θα εξελιχθουν δυσαρεστα,πολυ δυσαρεστα..
Ακούγοντας δηλώσεις στελεχών του Πα.σο.κ. σκέφτηκα ότι πολλές συντρόφισσες και σύντροφοι ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΤΟΥΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τους υπενθυμίσω ΜΟΝΟ τρείς χοντρομαλακίες από τις πολλές που έκαναν (όλοι τους φταίνε όχι μόνο ο Γ.Α.Π.):
Το ευρωψηφοδέλτιο
1. Εξαιρετικά προβληματική υπήρξε και η συγκρότηση του ευρωψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ, το οποίο, ενώ σχεδιάστηκε για να εκπέμψει ευρύτερα μηνύματα ανανέωσης, διολίσθησε, τελικά, σε αμφιλεγόμενες λύσεις. Πρόσωπα διεθνούς κύρους, όπως ο καθηγητής Δημήτρης Τσάτσος, βρέθηκαν ξαφνικά εκτός ψηφοδελτίου, παραχωρώντας τη θέση τους σε άγνωστα στελέχη, όπως η επικεφαλής Μαίρη Ματσούκα, ενώ ελάχιστες ήταν οι υποψηφιότητες με ένα ιδιαίτερο πολιτικό βάρος.
Το δυσμενές εκλογικό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών ήταν προφανώς ενταγμένο σε μία ατμόσφαιρα απόλυτης κυριαρχίας της ΝΔ, το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο, ωστόσο, συνέβαλε στο περαιτέρω άνοιγμα της ψαλίδας (7%) και στην ιδιαίτερα κακή εκλογική επίδοση (34,01%).
Επιλογές δημάρχων - νομαρχών
2. Σε μία αναμέτρηση όπως οι δημοτικές εκλογές, που προλειαίνει το έδαφος για επικράτηση της αντιπολίτευσης και στις βουλευτικές, το ΠΑΣΟΚ εμφανίσθηκε ασταθές, χωρίς συνεκτικό σχεδιασμό και φαντασία, με υποψηφιότητες, γενικά, κομματικές και προβλέψιμες.
Με εξαίρεση την επικράτηση της Φώφης Γεννηματά στην Υπερνομαρχία της Αττικής και του Παναγιώτη Φασούλα στον Πειραιά, το ΠΑΣΟΚ έχασε τις κεντρικές εκλογικές μάχες, που δημιουργούν εντυπώσεις, ενώ η λανθασμένη ανάγνωση από στελέχη του αποτελεσμάτων της περιφέρειας οδήγησε τον Γιώργο Παπανδρέου στις γνωστές δηλώσεις περί «ανατροπής του πολιτικού σκηνικού», οι οποίες στη συνέχεια τροποποιήθηκαν.
Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας
3. Καταλυτικά για τη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος υπήρξαν, όπως προκύπτει από στοιχεία ερευνών κοινής γνώμης που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, όσα συνόδευσαν την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ.
Τόσο το θέμα που δημιουργήθηκε με τη Φώφη Γεννηματά όσο και αυτό που προέκυψε με την υποψηφιότητα της Βούλας Πατουλίδου έπληξαν ευθέως το προφίλ του Γιώργου Παπανδρέου, ανέκοψαν την πορεία ανάκαμψης που είχε εκείνο το διάστημα το ΠΑΣΟΚ και τροφοδότησαν φαινόμενα αποσυσπείρωσης.
''PASOK poisonous''
Γυναίκα!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή...Να φέρω και πατάτες?
P.S. Βάλε τον Θερμοσίφωνα... εχω αγώνα σήμερα.
ΑΝ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ( ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ )ΘΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΣΟΚΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΠΕΘΑΝΕ.Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΑΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
Ρε παιδιά... μια και μιλάμε για πολιτική να ρωτήσω κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Κροτόνε είναι φαβορί για άνοδος φέτος?
Bloooooop
Αν δε φύγουν από το ΠΑΣΟΚ όλοι όσοι κυβέρνησαν επί Σημίτη και Α.Παπ. δεν πρόκειται να δούμε καμία αλλαγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌξω όλοι.
Τιμητές...
Ενας πασοκος ψηφοφορος μου εβαλε το εξης διλημμα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ψηφιζω πασοκ ολα τα χρονια.
Δεν ψηφισα το 2000 γιατι δεν ηθελα τον σημιτη.Το 2004 ψηφισα παλι πασοκ,αφου εφυγε ο σημιτης.Το 2007 ειδα ξανα το σημιτη στο μπαλκονι. Γιατι να ψηφισω πασοκ? για να ξαναρθει παλι αυτος??"
Δεν ειχα καμμια απαντηση.
Με προβληματισε και μενα.
περιεργος
βαλτε τον μπενυ-χιλ να διαλυθει εντελως το πασοκ και να γινει καθεστως η νδ.ξυπνατε ολοι ιδιοι ειναι αλλα βενιζελοι-σημιτιδες-λαλιωτιδες-βασουλες και αλλοι ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΘΕ ΝΟΣΗΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ με την δαγκα που εκαναν στα δημοσια ταμεια.Ο ΜΠΕΝΥ-ΧΙΛ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.θα διαλυθει εντελως το ΠΑΣΟΚ εαν βγει ο χοντρος αρχηγος.θα γελαει και ο καθε πικραμενος με αυτα που θα λεγονται και θα γινονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήαντε λαμογια ειχατε κανει την χωρα κλειστο λομπυ για παρτυ σας.ουστ....
12.23
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας ΜΗ πασόκος ψηφοφόρος αναρωτιέται ακριβώς το ίδιο.
Οι δηλώσεις του κυρίου Πετσάλνικου αλλά και του Τζουμάκα είναι ενδεικτικές της κατάστασης που επικρατεί αυτήν την ώρα στο ΠΑΣΟΚ. Ο μεν πρώτος ισχυρίστηκε πως γίνεται ενορχηστρωμένη επίθεση το ΠΑΣΟΚ από διάφορους έκδοτικά συμφέροντα προκειμένου να επιβάλλουν την άποψη τους. Ο δεύτερος πήγε πιο μακριά χαρακτηρίζοντας τον Βενιζέλο σαν εκφραστή της Δεξιάς πολιτικής που προσπαθούν διαπλεκόμενοι να επιβάλουν στο ΠΑΣΟΚ. Η ιστορία θα έχει συνέχεια όταν θα αρχίσουν να πέφτουν και ονόματα. Και η στιγμή αυτή δεν αργει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να φας ομελέτα πρέπει να σπάσεις αβγά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤ' ακούς Γιωργάκη;
ρε παρτε χαμπαρι...και ο λαλιωτης μεσα στο παιχνιδι ειναι.να παρει πουλο ο γιωργακης(που ειναι ηθικο στοιχειο)και να αναλαβουν παλι το κομμα τα σκυλια του πολεμου να γινει της πουτανας.τους βλεπεις και τρεχουν πισω απο το αρχιλαμογιο τον σημιτη και παρακαλανε να ξαναγινουν χαλιφιδες.ΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ....ΟΥΣΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ'ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΜΕ!!
ΓΙΩΡΓΟ ΖΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ!!
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πιστεύω σε μεγάλα κόμματα (πολυπληθή).
Αντίθετα πιστεύω σε ισχυρά κόμματα με δυνατό λαικό έρεισμα και ομοψυχία στελεχών.
...καμία σχέση με το σημερινό πασόκ δηλαδή!
ΡΕ ΜΟΥΝΑΚΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΡΕ ΑΠΑΤΑΙΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ???ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΠΕΝΥ-ΧΙΛ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟ???ΠΟΙΟΣ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΧΟΝΤΡΕ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΕ????ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ....ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΧΟΝΤΡΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφή12.23
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικαίωμά σου η όποια γνώμη σου .
Ο Σημίτης υπήρξε ο πλέον επιτυχιμένος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσεης .
Είχε ένα μειονέκτημα .
Το μισό Πα.σο.κ. ήταν απέναντί του και συνέχεια τον σαμποτάριζε .
Την ιστορία με την πρόταση Γιαννίτση του ασφαλιστικού πολλοί προσπειούνται ότι την ξέχασαν .
Στην συνεδρίαση του Πολιτικού Γραφείου είχαν ΟΛΟΙ συμφωνίσει και μόλις δόθηκε στην δημοσιότητα άρχισαν ΟΙ ΙΔΙΟΙ δηλώσεις εναντίον του Γιαννίτση .
Ξέχασαν ότι ο Σημίτης έβαλε την Κύπρο στην Ε.Ε. παρόλες της απειλές που εκτόξευε η Τουρκία .
Υπάρχουν κάποι άνθρωποι που έπρεπε από χρόνια να έχουν πάει στο σπιτάκι τους αλλά ο Γ.Α.Π. στην προσπάθεια αναπαλαίωσης που έκαμε τους έφερε πίσω.
Παναγιωτακόπουλος , Λαλιώτης , Ξενογιαννακοπούλου , Αρσένης κλπ κλπ
Ο πατέρας του Γ.Α.Π. είχε βάλει στην πρώτη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας τον ΜΑΡΚΟ ΒΑΦΕΙΑΔΗ ο Γιώργος Παπανδρέου έβαλε την ...Φώφη !!!!
''PASOK poisonous''
ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ.. ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΕΣ, ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΛΑΜΠΑΡΑΚΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟ ΗΓΕΤΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ. ΒΗΜΑ-ΝΕΑ-ΕΘΝΟΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.. ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ.. ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΌΤΙ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΧΑΝΕ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΝΔ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΙ ΛΟΒΕΡΔΟ ΤΟ ΖΩΟ. ΑΝ ΒΓΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΓΩ ΠΑΣΟΚ ΔΕ ΨΗΦΙΖΩ. ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΜΕΤΡΙΟ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΛΩΤΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ; ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΓΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙ ΟΤΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΕΙΚΟ.
ΧΟΝΤΡΕ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑ
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ.Ο ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ.ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ.ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΑΛΟΛΑΜΠΡΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣΗΜΙΤΙΔΕΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΗΜΙΤΗΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα σχόλιο για τους υπεύθυνους του PRESS-GR.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως είναι δυνατόν να διαβάζουμε τόσο " βαρύγδουπους " τίτλους και όλα όσα τους ακολουθούν και από την άλλη το γκάλοπ να σας διαψεύδει;;;
Επειδή οι καιροί είναι χαλεποί και πονηροί τέτοια χρειάζεται τέτοια
" βιασύνη " και υποκειμενικότητα;
Εξυπηρετούμε κάποια συμφέροντα και δεν το ξέρουμε;
ΓΙΑΝΝΗΣ
Ψηφιζω να μείνει ο Γιωργος γιατί θέλω το καλό της Αριστεράς
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ.Ο ΚΑΡΑΜΝΛΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΑ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΡΙΖΟΛΑΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ.ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΞΑΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΥΡΑΝΧΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΕΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΑΓΚΩΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥΣ.ΟΥΣΤ....
ΑπάντησηΔιαγραφή.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος Τούρκογλου: Αν δεν βρέξεις κώλο ψάρι δεν τρώς.
προς Γιώργο: Για να φας ομελέτα πρέπει πρώτα να σπάσεις αυγά!
H αντιστασή μας στην επιβολή του Βενιζέλου από τα ΜΜΕ είναι ζήτημα συλλογικής αξιοπρέπειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορούμε να αφήσουμε τους επιχειρηματίες να ελέγξουν την πολιτική ζωή του τόπου με τόσο χυδαίο τρόπο.
H vasi tou Pasok den prokeitai na psifisei pote Beny. Auto to xeroun gi auto kai piezoun ton Giorgo na paraitithei. Den prepei na tous akousei!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίος!
ΑπάντησηΔιαγραφή..του φιδιού για να μην υπάρχουν και διλήμματα...
Ο ΠΑΧΟΥΛΟΣ ΦΑΝΗΚΕ ΜΕΓΑΣ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΕΛΙΚΑ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΛΕΟΥΣ ΠΟΥ ΓΑΤΖΩΝΩΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.
H vasi tou Pasok den prokeitai na psifisei pote Beny. Auto to xeroun gi auto kai piezoun ton Giorgo na paraitithei. Den prepei na tous akousei!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γρηγορες διαδικασίες για εκλογή απαιτούνται άπό τον Μπενυ για να εκμεταλλευτεί την απογοήτευση της βάσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιάξτε ένα blog υπέρ του Παπανδρέου, δεν γίνεται να κυκλοφορούν ελεύθερα τα Βενιζελοειδή και να κάνουν ότι τους γουστάρει. Στηρίξτε τον Παπανδρέου για να μην έχουμε δυο δεξιά κόμματα στη Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με Μαρία. Φτιάξτε ένα ΜΠΛΟΓΚ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρέπει να αφήσουμε την απογοήτευση να μας παρασύρει. Όλοι βλέπουμε τώρα τι είναι ο Βενιζέλος και ποιός και για ποιούς λόγους οδήγησε σε στρατηγικά λάθη
ΑπάντησηΔιαγραφή--
ΑπάντησηΔιαγραφή76% ψηφίζουν να μείνει έναντι του 23% να φύγει.
Με δεδομένο κατόπιν αποδείξεων ότι στο μπλογκ αυτό οι επισκέψεις είναι περισσότερες από τους ανθρώπους με αριστερότερη τοποθέτηση εγείρονται ερωτήματα ως προς την πολιτική τοποθέτηση του οπορτουνιστή προδότη λαμόγιου με το πραγματικό όνομα Τούρκογλου κατ' ευφημισμό βενιζέλου (ούτε τρίχα από τα @@ του Βενιζέλου βεβαίως).
Tώρα είναι μάχη κρισιμότερη από αυτή των εκλογών. Εδώ θα κριθούνε όλα. Η δημοσιογραφική αλητεία του mega έσπευσε σε δημοσκοπήσεις μη τυχόν και δεν γλείψει το Βενιζέλο. Τη Στάη την έχουνε φυμώσει. Ο alter είναι Βενιζελικός, αφού και αυτός θα εξυπηρετήσει δεξιές πολιτικές, το alpha με τη Ζαχαρέα το έχει χάσει από τη χαρά. Από αυτούς ενημερωνόμαστε λοιπόν. Θα χάσει η δημοκρατία άμα βγει ο φασίστας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον Μαρία είναι αργά. Κάποιοι αποφάσισαν ήδη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΤὊ ΒΡΑΔΖ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΑΤΙΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΙΕΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΥΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ ΘΑ ΣΚΑΛΩΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ.
ΡΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ...ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΜΠΙ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΕΧΤΗΚΑΤΕ???ΟΥΣΤ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ ΛΑΛΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΧΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΡΚΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΔΡΕΑ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ. ΑΝ ΔΩ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΞΑΝΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΝΕΟΝΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΩ. ΑΛΗΤΕΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΣΥΜΒΑΛΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΠΑΛΙΟ ΑΛΗΤΕΣ. ΜΟΝΟ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΕΝΥ ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ. ΑΥΤΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΥΣ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΕΓΚΟΛΕΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΗΤΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο έστειλα και στο blogspot του Βάγγου και περιμένει έγκριση...
ΑπάντησηΔιαγραφή---
Να πω κατι για όλους τους πολιτικούς...
ΦΤΑΝΕΙ... σας ρίξαμε τη φάπα κι ελπίχω να τη καταλάβατε...
Εγω ήμουν ΠΑΣΟΚ 18 χρόνια τώρα...
Ψήφισα όμως ΛΑΟΣ γιατί ήθελα να γίνει μπάχαλο η Βουλή...
Γιατί? Πολύ απλά έχει γίνει ΒΟΥΛΗ Α.Ε. και κλείνει μπίζνες με τους Μπομπολαίους και τους Κοκαλαίους μέσω των βουλευτών-υπαλλήλων της...
Θέλω να σας ζορίσω να σας πήξω γιατί μου κρατάτε εκατοντάδες ευρώ το μήνα για το Ταμείο Ασφάλισης, που τελικά δε μου δίνει τίποτα παρα ταλαιπωρία... Πήγατε το ΦΠΑ στο 19% και σύντομα στο 22%... τα Νομοσχέδια τα περνάτε ΝΥΧΤΑ... τα δάση μένουν απροστάτευα εδω και 10-15 χρόνια... Εχετε τους συμβασιούχους ΕΡΜΑΙΑ των αποφάσεων σας... Συγκοινωνίες έχετε ΜΟΝΟ για το κέντρο της Αθήνας, οι υπόλοιποι μάλλον θεωρούμαστε πλούσιοι και πρέπει να πήζουμε στο αυτοκίνητο μας κάθε μέρα... Τα λεφτα απο τα Κοινοτικά Πλαίσια τα εξαφανίσατε σε μαύρες τρύπες... Κανετε πως δεν βλέπετε οτι ο κόσμος πληρωνεται 700 ευρώ και δουλεύει 10ωρο τη μέρα...
ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΜΗΣΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΗΣΩ... θα σας σταματησω θα σας γονατίσω... ΧΑΡΗΚΑ με τη φάπα σας γιατι η αλαζονεία είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ αμαρτία... ουτε πρόκειται να σας ξαναψηφίσω γιατί γίνεστε ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ και όχι ΥΠΗΡΕΤΕΣ του ΛΑΟΥ... Καλό πήξιμο με τον Πλεύρη και τον Βορίδη στη ΒΟυλή... Μακάρι να έμπαινε και η Σαρρή να γινόταν πίστα το ρημάδι σας στο Σύνταγμα...
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
---
αντε γειά - απλά
Η ΜΟΣΧΑΡΟΚΕΦΑΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Η ΚΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Η ΜΟΣΧΑΡΟΚΕΦΑΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Η ΚΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
ΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΜΗΣΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΗΣΩ... θα σας σταματησω θα σας γονατίσω... ΧΑΡΗΚΑ με τη φάπα σας γιατι η αλαζονεία είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ αμαρτία... ουτε πρόκειται να σας ξαναψηφίσω γιατί γίνεστε ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ και όχι ΥΠΗΡΕΤΕΣ του ΛΑΟΥ... Καλό πήξιμο με τον Πλεύρη και τον Βορίδη στη ΒΟυλή... Μακάρι να έμπαινε και η Σαρρή να γινόταν πίστα το ρημάδι σας στο Σύνταγμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
---
αντε γειά - απλά
ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑ
-
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει ένα κομμάτι του πασοκ που μας ενδιαφέρει.
Οι υπόλοιποι τύπου τούρκογλου ηθικής συνβρωμιάρηδες του, κάντε λίγο πιο δεξιά και κολλήστε με τους "άλλους", ξέρετε εσείς, τους "μαζί"...
Η βάση είδε με ποιόν τρόπο ο Βενιζέλος έκανε γνωστή την υποψηφιότητά του, είδε το γελάκι του στο Ζάππειο την ημέρα που ήταν τραγικότερη για το ΠΑΣΟΚ, είδε την αλαζονεία του. Η βάση θέλει όσο ποτέ άλλοτε Παπανδρέου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΟΣ ΛΑΜΨΙΑΣ ΑΠΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΕΧΘΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΑΤΟ, ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΝΕΟ ''ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ''...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ''ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ'' ΒΡΕ ΤΣΑΤΣΕ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ;
ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ;
Η αλήθεια είναι πως το κίνημα διανύει αυτές τηις μέρες ίσως την πιο δύσκολη περιοδό του. Ο Σύντροφος Βαγγέλης Βενιζέλος δέιχνει να μην έχει έρεισμα στη βάση του κινήματος. Από την άλλη ο σύντροφος πρόεδρος Γιώργος Παπανδρέου δέχεται την μήνη του κόσμου και απειλέιται από έναν πολιτικά θανατηφόρο όπλο, το χλευασμό! (φροντίζουν βέβαια για αυτό τα media που όλοι ξέρουμε... και ο Benny και δεν εννοώ τον Benny Hill). Τρίτη πιθενή λύση έχουμε σκεφτεί;;; Ή μήπως υποστηρίζει κανείς οτι η θάλασσα του ΠΑΣΟΚ στέρεψε απο ηγέτες; Κατά τη γνωμη μου η καλύτερη πιο ενωτική, πιο διεισδυτική δεξια, πιο διεισδυτική αριστερά καθώς και σύγχρονη με σοβαρότητα και κύρος είναι του "μαλάκα" που βιάστηκε να στρατευτεί πίσω απο τον Βενιζέλο λες και δεν μπορούσε να περιμένει 1 -2 μέρες! ...ποτέ δεν είναι αργά όμως σύντοφε ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΕ!!!! ..και μια ανακολουθία τη συγχωρούμε για το καλό της χώρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήλες φιλε mavros kavalaris? σαν να μην έχεις κι άδικο........
ΑπάντησηΔιαγραφή1.36
ΑπάντησηΔιαγραφήτώρα... δέσαμε!
η μήπως χέσαμε;;;
μπράβο παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίστε να "ανανεώνεστε" με ότι μαυρίσαμε στο πρόσωπο του Σημίτη και θα φάτε καλά...
Ο Λοβέρδος θα ήταν μία καλή λύση, αλλά αυτό που έκανε θα του στοιχίσει. Εντάξει ο Βενιζέλος τέρας φιλοδοξίας. Εσύ ρε Λοβέρδο δε μπορούσες να συγκρατηθείς; Για μένα η Διαμαντοπούλου είναι πολύ καλή λύση αλλά και ο Πάγκαλος, αν και λέγεται ότι δε θέλει λόγω ηλικίας. Αν αποσυρθεί πάντως ο Γιώργος, σίγουρα ένας από τους 2 θα επιτεθεί στο Βενιζέλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα εμφανιστεί και ο τρίτος υποψήφιος. Και από outsider θα γίνει και φαβορί.Και θα είναι και αριστερών απόψεων..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι διαβουλεύσεις ήδη γίνονται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΟΣΧΑΡΟΚΕΦΑΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Η ΚΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Λες ο Ανδρουλάκης; Θα τους ξεσκίσει άμα είναι υποψήφιος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ
ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΞΑΝΑ ΑΝΔΡΕ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΔΡΕΑΣ ΞΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή βλέπω οτι έχει ανταπόκριση η πρότασή μου για ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟ προτείνω να γίνει μια ενδεικτική δημοσκόπηση που να περιλαμβάνει και τον σύντροφο ΛΟΒΕΡΔΟ μπας και ξυπνήσει και καταλάβει οτι τον έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή το κίνημα
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφή1.46
το κάναμε ήδη.
:-)
bloopers
index
ΑπάντησηΔιαγραφή1.46
Πως το είχε πει; "δε μασάμε";;;
ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ!!!
bloopers
Η Βάσω τι κάνει? Γιατί δεν μιλάει?
ΑπάντησηΔιαγραφήOXI ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ
ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ,ΚΑΙ ΓΚΑΛΟΠ ΘΑ
ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ ΜΠΕΝΥ-ΛΟΥΣΚΟΝΙ.
Ο/Η Hristos G. K. είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήOι διαβουλεύσεις ήδη γίνονται..
1:41 μμ
μπορεις να μας το κανεις λιγο πιο λιανα;
Θεωρώ πολύ πιο αξιόλογο ως πολιτικό τον Μπένι από τον Γιώργο. Όσο βλέπω όμως να τον στηρίζουν οι "απόβλητοι" του καθεστώτος Σημίτη (πχ. Νεονάκης, Βερελής, Χριστοδουλάκης) αηδιάζω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κάθε Μπόμπολας και Λαμπράκης να κάνουν δικό τους κόμμα, ''το κόμμα των εργολάβων που σας πίνουμε το αίμα''και να μην προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από λιπόσαρκες μοσχαροκεφαλές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί ευθύνονται για το κατάντημα του ΠΑΣΟΚ, ας το αφήσουν να βρει τον δρόμο του.
τι κανατε? δημοσκόπηση για τον ΑΝΤΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟ; και τα ποατελέσματα αυτής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία υπομονή και δεν θα αργήσει να βγει και η τρίτη υποψηφιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι άλλο προς όλους τους φίλους του μπλόκ.
Το νταβαντζιλίκι που πάιζεται με την επιβολή Βενιζέλου στο ΠΑΣΟΚ δεν αφορά μόνο το ΠΑΣΟΚ. Αφορά η συγκεκριμένη συμπεριφορά όλους τους πολιτικούς χώρους. Σήμερα το ΠΑΣΟΚ αύριο ίσως την ΝΔ κλπ. Μήπως λοιπόν ήρθε και η ώρα της αποκαθύλωσης αυτής της αρρώστειας της Ελληνικής κοινωνίας. Μήπως ήρθε η ώρα να υπάρξε γενική κατακραυγή στο κατεστημένο των εκδοτών? Από όλους μας! Από όποιον πολιτικό χώρο και αν βρισκόμαστε..
τι δουλεια εχει ο Λοβερδος για αρχηγος; Εχουμε χασει καθε μετρο μου φαινεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήH αντιστασή μας στην επιβολή του Βενιζέλου από τα ΜΜΕ είναι ζήτημα συλλογικής αξιοπρέπειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορούμε να αφήσουμε τους επιχειρηματίες να ελέγξουν την πολιτική ζωή του τόπου με τόσο χυδαίο τρόπο.
Αφου οι Λαμπρακηδο-Κοκκαλη-Μπομολάδες παίζουν Μπένυ αυτό σημαίνει ότι το καλό γιά τη χώρα είναι ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουλούρης -ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ-ΣΗΜΙΤΗΣ- Λιάνης - ΝΕΟΝΑΚΗΣ - Βερελής & ΣΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί είναι οι υποστηρικτές του Βενιζέλου.
Ας αναρωτηθούμε όλοι αν αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ που θέλουμε.
Οι άνθρωποι που έφεραν το ΠΑΣΟΚ σε πλήρη αναντιστοιχία με την κοινωνία τα τελευταία 15 χρόνια.
Οι άνθρωποι που κατέστησαν το ΠΑΣΟΚ ΕΛΔΕ και συμμορία κρατικοδίαιτων. Που έστησαν το πάρτυ στο χρηματιστήριο.
Οι άνθρωποι που εδώ και 3 χρόνια αγκύλωναν το κόμμα και δεν κούνησαν το δαχτυλάκι τους εν όψει εκλογών.
Ας είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή μας.
Ποιοι θέλουμε να μας κυβερνήσουν;
Οι καναλάρχες; Τα συμφέροντα; Ποιοι;
ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ.. ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΕΣ, ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΛΑΜΠΑΡΑΚΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟ ΗΓΕΤΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ. ΒΗΜΑ-ΝΕΑ-ΕΘΝΟΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΤΟΝ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.. ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ.. ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΌΤΙ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Ρε πασόκοι είστε απίστευτοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναζητάτε αρχηγό ανάμεσα στα καμένα χαρτιά, σε αυτούς που ξυπνάνε τις χειρότερες μνήμες στους Ελληνες;
Μα καλά, δεν θέλετε άλλες ψήφους εκτός από τις προερχόμενες από τους οργανωμένους (22-25%) στο κόμμα σας;;;
Ο κάθε Μπόμπολας και Λαμπράκης να κάνουν δικό τους κόμμα, ''το κόμμα των εργολάβων που σας πίνουμε το αίμα''και να μην προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από λιπόσαρκες μοσχαροκεφαλές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Κόκαλη μην ξεχάσουν από το νέο κόμμα. Για έμβλημα να βάλουν το καλαμάκι (με το οποίο θα μας ρουφάνε το αίμα οι βρυκόλακες).
Ο κάθε Μπόμπολας και Λαμπράκης να κάνουν δικό τους κόμμα, ''το κόμμα των εργολάβων που σας πίνουμε το αίμα''και να μην προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από λιπόσαρκες μοσχαροκεφαλές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Κόκαλη μην ξεχάσουν από το νέο κόμμα. Για έμβλημα να βάλουν το καλαμάκι (με το οποίο θα μας ρουφάνε το αίμα οι βρυκόλακες).
ΚΙ ΟΜΩΣ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μόνοι σοσιαλδημοκράτες που επιβίωσαν στην Ευρώπη είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή> ο Πρόντι που έφτιαξε κυβέρνηση 500 κομματιδίων και σέρνεται από το τίποτα στο μηδέν και πίσω - ευτυχώς που έχει αντίπαλο τον Μπερλουσκόνι και έτσι διασώζεται η "αριστερή" συμπαράταξη.
> Ο Θαπατέρο της Ισπανίας που βρέθηκε πρωθυπουργός με παρέμβαση της Αλ Κάιντα - ανατίναξαν τα τραίνα και ο έτοιμος να εκλεγεί δεξιός πρωθυπουργός και υποψήφιος βρέθηκε στο κενό, οπότε εισέπραξε τα κέρδη ο Θαπατέρο. Η πολιτική του είναι αμιγώς δεξιά.
> Ο Μπλαιρ μέχρι πρόσφατα και νυν ο διάδοχός του, ο οποίος επιβίωσε τόσα χρόνια, επειδή έκανε αμιγώς δεξιά πολιτική. Αν δεν ταυτιζόταν δε ο Μπλαιρ με τον Μπους, θα ήταν ακόμα στην εξουσία.
Δηλαδή, για να βγει πάλι το ΠΑΣΟΚ, είτε πρέπει να επιλέξει δεξιά πολιτική, είτε πρέπει να ελπίζει σε κάποια καταστροφή, την οποία δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει η ΝΔ (αυτό είναι σίγουρο). Καταστροφή, μεγαλύτερη από τις πυρκαγιές, τους σεισμούς και τις πλημμύρες, κάτι σε επίπεδο Αλ Κάιντα. Ποιος θα επιθυμούσε κάτι τέτοιο, να καταβυθίζετε στα τάρταρα ο ίδιος και να χαίρεται που θα βγει πρωθυπουργός ο Γιώργος?
loverdos e? kai einai kai patrinos! ANDREA ZEIS ESY MAS ODHGEIS!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΜΠΡΑΚΗ - ΠΟΜΠΟΛΑ - ΚΟΚΚΑΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΕΧΕΤΕ ΒΡΥΚΟΛΑΚΙΑΣΕΙ
HΡΕΜΗΣΤΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ...
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ
ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ βρίσκεται σε διαπλοκή με τον Κόκκαλη και τους παπάδες, ήταν "νομικός σύμβουλος" του πισινότατου Παντελεήμονα Αττικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ "ΕΘΝΟΣ" ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.
ΤΟ "ΕΘΝΟΣ" ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.
1 53
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είναι παλικάρι και με την δική μου υπογραφή και τις ευλογίες αγίων και προφητών που καιρό βάζουν κακές ιδέες…
Για σου πρες που με τον ελεύθερο χώρο σου, αφήνεις να ακουστούν και ελεύθερες φωνές …και κραυγές!!!
Ο Λοβέρδος πρώτα πρέπει να μεγαλώσει, να απογαλακτιστεί από την εκκλησία, να πάρει θέσεις σε κρίσιμα ζητήματα...και μετά βλέπουμε.Προς το παρόν καλά έκανε και ακολούθησε τον Βαγγέλη . μιας και είναι ίδιοι.Μωροφιλόδοξοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΛΟΒΕΡΔΟΣ! ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ? ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΤΕΚΟΥΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΟ.... ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ! NOT BAD
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΑΡΚΑ ΑΠΌ ΤΗ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ: ΣΤΕΛΕΧΗ, ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΟΠΑΔΟΙ ΚΛΠ.
Η ΒΑΣΗ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΟ "ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ", ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΑΥΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ. Η ΒΑΣΗ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ,ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ, ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΜΕ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ, ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΗ.
Η ΟΜΑΔΑ "ΠΑΣΟΚ 1974", ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: ΣΤΗ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ...
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ. ΠΩΣ ... ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΣΤΗ ΝΙΩΤΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ. ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΑΝ ΤΗΝ ΠΑΣΠ ΠΧ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
"ΠΑΣΟΚ 1974"
Η ΜΟΣΧΑΡΟΚΕΦΑΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Η ΚΑΤΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
διαφωνω με το Λοβερδο. Που εχει κριθει; Ποια ειναι η εμπειρια του; Ποια η πολιτικη του θεση; Δεν ειναι το ΠΑΣΟΚ ενα μικρο κομμα, 38% εχει σημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή"τι ειναι καλυτερο για το πασοκ"
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλακισμενα στα αρχιδια μας το πασοκ.
για μας καλυτερος ειναι ο αχυρανθρωπος μας βενιζελος
ΚΑΡΤΕΛ ΕΚΔΟΤΩΝ
αν ήταν ίδιος ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ με τον Βενιζέλο τότε θα έίχε ήδη τρεξει να πάρει κομμάτι από τη σάρκα του ΠΑΣΟΚ...
ΑπάντησηΔιαγραφήHΡΕΜΗΣΤΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ...
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ
ΝΑΙ ΛΟΒΕΡΔΟΣ! ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ? ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΤΕΚΟΥΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΟ.... ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ! NOT BAD
ΑπάντησηΔιαγραφή2:02 μμ
επιχειρηματα life style, καμια αναφορα σε πολιτικες θεσεις.
ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΝΙΖΕΛΟ..
δεν μου ειναι αντιπαθης, τον παραδεχομαι σαν επιστημονα (ημουν φοιτητης του), αλλά μεχρι εκει. Μην τρελλαθουμε κιολας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί πασόκες, μην ακούτε τους εγκάθετους των άλλων κομμάτων. Όλοι σάς υποβάλλουν να κρατήσετε τον λειψό Γιωργάκη για αρχηγό, γιατί όλοι τρώνε από τα κομμάτια, όσα αποσπώνται από το ΠΑΣΟΚ εξαιτίας του. Ούτε η ΝΔ θα έβλεπε κυβέρνηση, αν είχατε άλλον αρχηγό, ούτε τα κόμματα της Αριστεράς θα απολάμβαναν τόσα κοψίδια. Το ΛΑΟΣ πρέπει να έφαγε λιγότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απόφαση είναι δική σας. Αν θέλετε τη δική μου γνώμη, προτιμώ να κρατήσετε τον βλάκα για αρχηγό, γιατί σας αγαπώ μεν ατομικά είμαι όμως αντιπασόκος. Να μην ξαναβγούν τα δικά σας λαμόγια στην εξουσία. Είναι πιο αδηφάγα από τα επίσης αποτρόπαια νεοδημοκρατικά. Κρατήστε λοιπόν τον Γιωργάκη για αρχηγό, για να κάθονται τα λαμόγια σας στην μπάντα και να έχουν να τρώνε όλα τα κόμματα από τις σάρκες σας. Έχετε πλήθος από περισαρκώματα περιττά.
Άππιος
ΕΝΔΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ....ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΙ ,Η ΚΑΤΑΡΑ ΕΝΟΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥ,Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ....ΒΕΝΙΖΕΛOΣ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΧΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ.
ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ.
Η ΚΑΤΙΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ....ΜΠΕΣΑ.Η ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΩΝ.
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ ΘΑ ΣΚΑΛΩΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ?
ο ηγέτης καλώς ή κακώς πρέπει να έχει και life style διάσταση και ο Άντρέας την έχει και αυτή. Μ΄αρέσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΜΠΟΤΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ.
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ E-MAIL ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ.
Και υποστηρικτής του Βενιζέλου από την 1η στιγμή. Μη το ξεχνάμε αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρουλάκης για ένα πιο αριστερό και φιλολαϊκο ΠΑΣΟΚ. Οι εκδότες αποφάσισαν, η λαϊκή βάση οχι.
Επιμένω, γιατί ο Βενιζέλος καλήτερος, επειδή ξέρει να μιλάει καλύτερα; Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, ούτε το λέγειν τον πολιτικό. Τότε πρωθυπουργός θα ήταν η Κανέλλη
Φυσικά κανείς δεν θέλει να ορίζουν τον αρχηγό σε ένα κόμμα τους διαπλεκόμενους εργολάβους και εθνικούς προμηθευτές, αλλά γιατί δεν υπήρχε η ίδια ευαισθησία όταν ανακηρύχθηκε αρχηγός ο Γιώργος, με εκείνες τις γελοιότητες περί μελών και φίλων, με 1 εκατομμ. ψηφοφόρους και ένα μοναδικό υποψήφιο, με όλη την καθίζηση που ακολούθησε στη σχεδόν τετραετή πορεία του άφωνου;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα θυμηθήκαμε τις δημοκρατικές διαδικασίες;;;
HΡΕΜΗΣΤΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ...
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΝΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΕΟ-ΔΕΞΙΑ ΜΠΛΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ GIORGAKIS ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΗ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟ.
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΗ ΝΔ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΕΘΑΝΕ.
ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΚΟΚΑΛΗΣ ΥΠΑΡΧΗΓΟΙ
ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ
Oι πολιτικες θεσεις του Λοβερδου
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι οι λαμογιες που εκανε
με τις ΜΚΟ ως υφυπουργος Εξωτερικων.
Τι μηπως δεν το ξερετε;
ΕΝΔΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ....ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΙ ,Η ΚΑΤΑΡΑ ΕΝΟΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥ,Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ....ΒΕΝΙΖΕΛOΣ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΧΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ.
ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ.
Η ΚΑΤΙΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ....ΜΠΕΣΑ.Η ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΩΝ.
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ ΘΑ ΣΚΑΛΩΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ?
Πασόκοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε αυτό που κάναμε κι εμείς!
Πετάξτε τα σκουπίδια σας στον πλησιέστερο προς τα δεξιά γείτονα.
Θα ξαλαφρώσετε και θα ενισχύσετε το λαικό έρεισμα και την κοινοβουλευτική σας παρουσία.
:-0
Μάλλον έχεις δίκιο. Ίσως είναι καιρός να σκεφτούν οι αντι-Βενιζελικοί στο ΠΑΣΟΚ ότι μία συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ δε θα ήταν κακή. Νομίζω ότι η δεξιά κάνει τις τελευταίες απέλπιδες κινήσεις. Πρέπει και επιβάλεται μία συνεργασία, γιατί αλλιώς θα βιώσουμε περίεργες καταστάσεις. Γιώργο άσε τα δεξιά πιράνχας στο ΠΑΣΟΚ και πήγαινε αριστερά
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Βάσω στηρίζει Γιώργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Βλέπετε μέσα ενημέρωσης να προσπαθούν να παίξουν ένα ρόλο προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση;»
ΑπάντησηΔιαγραφήΦ.ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ: « Σαφέστατα. Θεμιτό είναι από την δική τους πλευρά, το θέμα είναι αν ο ίδιος λαός και εμείς οι πολιτικοί επιτρέπουμε κάτι τέτοιο. Δεν θεωρώ ότι εμείς οι πολιτικοί θα πρέπει να επιτρέπουμε να ποδηγετούμεθα από μέσα ενημέρωσης ή από συγκροτήματα. Διότι βλέπω ότι ορισμένα πράγματα φαίνεται ότι δεν είναι καθόλου τυχαία. Το βράδυ των εκλογών με ενόχλησε αισθητικά και πολιτικά, -που έβγαιναν τα αποτελέσματα,- ζούσα στο γραφείο με άλλους 50 περίπου συντρόφους του ΠΑΣΟΚ τη ροή των αποτελεσμάτων και την αγωνία τους, περίμεναν να δουν πως εξελίσσεται η διαδικασία, άκουσαν τον Παπανδρέου που μου είπαν ότι με πολύ ειλικρίνεια μιλούσε και αμέσως μετά είδαν μια σειρά από κινήσεις που φαίνεται ότι ήταν σχεδιασμένες σαν να ήταν έτοιμες από καιρό, αυτό με ενόχλησε πάρα πολύ.»
Μαρία, ο Μπένυ είναι δεξιούλης με αριστερό και προσαρμοστικό λόγο. Φιλολαϊκή και αριστερή πολιτική (παροχών) δεν είναι δυνατόν να γίνει από κανέναν, γιατί το κράτος έχει χρέη (Ολυμπιακοί αγώνες, Εξοπλισμοί, Μίζες...) και η Ευρ. Κοινότητα επιβλέπει αυστηρά. Άρα, ο Ανδρουλάκης που είναι αριστερός, σίγουρα δεν μπορεί να ταυτιστεί με τον Βενιζέλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' την άλλη πλευρά, πρωθυπουργός χωρίς τη στήριξη έστω μερικών διαπλεκόμενων, εφημερίδων και καναλιών, δεν είναι δυνατή. Καλημέρα θα λέει και θα δημοσιεύουν ότι χάρισε τη μακεδονία, τη θράκη, την Κύπρο κλπ. Η δημοσιογραφική έκφραση της αλητείας των διαπλεκόμενων δεν έχει όρια.
Άρα κοιτάξτε ποιος συνδυάζει τα πλεονεκτήματα, μικρή διαπλοκή, περισσότερο φιλολαϊκός και ειλικρινής από τη φύση του. Το τελευταίο είναι μάλλον ανέφικτο.
Η Βάσω στηρίζει Γιώργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΩΡΓΟ
ΠΡΟΣ άπαντας τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την κηδεία, έχουμε πολυαρχιερατικό μνημόσυνο εννιάμερης χαλάρωσης χοροστατούντος Ευάγγελου Βενιζέλου.
Θα φάει η μύγα κόλυβα και το κουνούπι...ούτσα!
Βοήθειά σας αγαπημένοι μου σύντροφοι και συντρόφισσες. Ο αγώνας μετά από κάποια χρόνια, όταν συνέλθετε από την ....ούτσα και ξημερώσει ήλιος και για σας, θα στανιάρετε!
Η ΝΕΑ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΚΟΚΑΛΗΣ ΥΠΑΡΧΗΓΟΙ
ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ
το εχω ηδη το πασοκ στην τσεπη μου
μαλακισμενο.
λαμπρακης.
Αντί για μπινελίκια και βρισιές ρίξτε καλύτερα καμμιά ιδέα αντίδρασης στο κατεστημένο των ΜΜΕ. Πιο γόνιμο θα είναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον αποπάνω 2.14!
Κάθε κόμμα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που φυσικό είναι κατά την λειτουργία του να παράγει υποπροϊόντα και περιττώματα.
Εσείς παλληκάρια μου από υπερβολική φιλοδοξία και κακώς νοούμενη ενότητα αργήσατε πολύ να τραβήξετε το καζανάκι με αποτέλεσμα να κινδυνεύετε να πνιγείτε στο σκατό!
bloopers
HΡΕΜΗΣΤΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ...
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τηλεφωνική συνομιλία Σημίτη- Παπανδρέου έγινε νωρίτερα, και σύμφωνα με πληροφορίες ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ζήτησε από τον κ. Σημίτη να έχει τη διακριτική στήριξή του, πράγμα που ο κ. Σημίτης αρνήθηκε, με το σκεπτικό ότι αυτό θα υπονόμευε την προσπάθειά του να εγγυηθεί την ενότητα του Κινήματος και να διασφαλίσει την αντικειμενικότητα της εκλογής και τη δημοκρατικότητα των διαδικασιών.
Προς άπαντα τα πασόκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λαμπράκης δικός σας. Η Χρήστου Λαδά δική σας. Το Μπόμπολα-τόμπολα, δικό σας.
Τώρα θυμηθήκατε ρε συντρόφια το κατεστημένο των ΜΜΕ. ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ. 20 χρόνια σας στηρίξαμε.
ΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κύβος ερρίφθη
Του Αλέξη Καλοκαιρινού
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ήττα στις εκλογές, η πιεστικότερη ανάγκη για το ΠΑΣΟΚ δεν είναι να αναζητήσει σε ατέρμονες αναλύσεις τα αίτια της ήττας αλλά να λύσει το πρόβλημα της ηγεσίας του. Το πρώτο θα συνιστούσε υπεκφυγή αναντίστοιχη με τις προσδοκίες της εκλογικής του βάσης. Το δεύτερο μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να σηματοδοτήσει την αναστροφή των αιτίων της ήττας και την απαρχή μιας νέας νικηφόρας πορείας.
Αποδίδοντας την ήττα στο πολιτικό σύστημα και στο παρελθόν, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ προέβη σε μια δήλωση κατώτερη των περιστάσεων. Το πολιτικό σύστημα και το παρελθόν είναι αυτά που είναι και δεν αλλάζουν. Όμως, η ήττα αφορά στο παρόν. Και το παρόν εκφράζεται από τον ίδιο.
Είναι πλέον φανερό ότι ο κ. Παπανδρέου έχει εξαντλήσει το ηγετικό του κεφάλαιο. Το αποτέλεσμα των εκλογών διαψεύδει την άλλοτε θεωρούμενη ως νομοτέλεια της ανάρρησής του, αργά ή γρήγορα, στην πρωθυπουργία. Κυριότερα, η χώρα δεν μπορεί να παραδίδεται για απροσδιόριστο και απεριόριστο χρόνο σε μια βλαπτική διακυβέρνηση από εγγενείς αδυναμίες της παράταξης που όφειλε να εμπνεύσει ένα πλειοψηφικό ρεύμα προοδευτικών πολιτών. Και η τύχη της μεγάλης αυτής παράταξης δεν μπορεί να συναρτάται με κανένα προσωπικό ή οικογενειακό πεπρωμένο.
Για το καλό του ΠΑΣΟΚ και του τόπου, το επόμενο βήμα δεν επιτρέπεται να είναι η βεβιασμένη δημοψηφισματικού τύπου επιβεβαίωση ή μη της εμπιστοσύνης των «μελών και φίλων» του κόμματος στο πρόσωπο του σημερινού προέδρου. Άλλωστε κανένα καταστατικό δεν το προβλέπει. Η μόνη ανοιχτή οδός είναι η εκλογή προέδρου με την ενεργοποίηση όλων των θεσμικών δικλίδων εγκυρότητας.
Αποτελεί κατ΄ αρχήν δικαίωμα του κ. Παπανδρέου να θέσει υποψηφιότητα στη διαδικασία αυτή. Πρέπει όμως όλοι να βλέπουν την πραγματικότητα χωρίς φενάκη: Ο κύβος ερρίφθη. Από τις εξελίξεις της διαδοχής δεν θα υπάρξει επιστροφή. Το ερώτημα είναι πόσο επώδυνη και διχαστική ή πόσο λυτρωτική και ενωτική θα αποδειχθεί αυτή η μετάβαση. Ο Γιώργος Παπανδρέου βρίσκεται μπροστά στην ιστορική του ευθύνη.
Αντί για μπινελίκια και βρισιές ρίξτε καλύτερα καμμιά ιδέα αντίδρασης στο κατεστημένο των ΜΜΕ. Πιο γόνιμο θα είναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΑΓΟΡΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ (ΝΕΑ-ΒΗΜΑ-ΕΘΝΟΣ)
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΗ ΝΔ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΕΘΑΝΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2:09 μμ
συμφωνω, ειναι καιρος
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χαρακτηρίζονται από τέτοια συμπεριφορά οι αρχηγοί.
Μια ακόμα μικρότητα εκπορευόμενη από το βαθύ και διαπλεκόμενο, σε αρμονική συνεργασία με το πολλάκις καταδικασθέν στην κάλπη "μεταρρυθμιστικό" ΠΑΣΟΚ. Δεν χαρακτηρίζονται από τέτοια συμπεριφορά οι αρχηγοί, ούτε καν στο ΠΑΣΟΚ!
Μια μικρότητα που προέρχεται από ένα μεγαλόσωμο λιποσυσσωρευτικό παχύδερμο εξειδικευμένο στην ενέδρευση η ελλοχία όπως ο Τούρκογλου, μια εντελώς ανήθικη πράξη στην φιλοσοφία του "δρυός πεσούσης πας μη ανήρ ξυλεύεται".
Ακόμα και στον αντίπαλό μας - ιδίως αυτόν - δίνουμε έναν μικρό χρόνο να διαχειριστεί την ήττα του, να χάσει με αξιοπρέπεια και να εκδηλώσει αξιοπρεπώς συναίσθηση ευθύνης. Έδωσε ένα παράδειγμα προς αποφυγή για κάθε ηθικό και έντιμο στοιχείο της κοινωνίας ιδίως για την νεολαία της πατρίδας μας. Θεωρώ την πράξη αυτή του Τούρκογλου ως κατάπτυστη, μπορεί ο ίδιος να θεωρεί ότι τον έχω και κυριολεκτικά φτύσει!
Το αν θα κινηθούν η όχι εσωτερικές διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ είναι ένα ζήτημα το οποίο αφορά κυρίως στο κόμμα αυτό με τους ψηφοφόρους του, αν όμως το ΠΑΣΟΚ θελήσει τελικά να κάνει μία τόσο κλειστή και απότομη δεξιά στροφή όπως αυτή που προοιωνίζεται και μάλιστα με την αήθη προσωπικότητα του Τούρκογλου στην ηγεσία του, αυτό θα σημαίνει ότι βρίσκεται υπό αναπαλαιωτική κατάληψη καθώς και ότι ποτέ δεν κατάλαβε για ποιους λόγους εμείς οι Πολίτες το καταψηφίσαμε δύο φορές με τον Σι-ψηλή-μύτη και τους συν αυτόν αλαζόνες διαπλεκόμενους.
Η Αριστερά σας ευχαριστεί κύριοι, όχι μόνο για την μέχρι τώρα βοήθειά σας στην αύξηση των εδρών της, αλλά και για την διαφαινόμενη στο μέλλον επανάληψη της ήττας σας. Είναι ενδεικτικός του ήθους που διαπνέει μεγάλη μερίδα πλέον των στελεχών του κόμματος σας, ο τρόπος που συμπεριφέρεστε σε αυτόν τον ίδιο τον αρχηγό σας, στους Πολίτες που ζητήσατε την ξανά ψήφο τους όμως αδιαφορείτε γιατί δεν την λάβατε - η εκουσίως παρερμηνεύετε τους λόγους - και έμμεση απειλή περί του τι μας περιμένει όλους τους Έλληνες αν παρ' ελπίδα βρεθείτε ποτέ ξανά στην Κυβέρνηση.
Για όλους αυτούς τους λόγους σας εύχομαι την κατά το συντομότερο δυνατό διάλυσή σας, ώστε για το καλό του τόπου να επιβιώσει ένα υγιές τμήμα του ΠΑΣΟΚ που όσο μικρό κι αν είναι σήμερα πια, σίγουρα θα υπάρχει.
SNB
bloopers
ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΕΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑΙΟΙ ΚΟΥΡΗΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΧΩΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Aκομα και η κομματικη "ΝΙΚΗ"
ΑπάντησηΔιαγραφήπροωθει αισχρα τον Βενιζελο
γραφοντας για ...
"κινημα Βενιζελου"(!)
http://igoto.co.uk/m5k
Ένας είναι αρχηγός, ο ....ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ. Τον στηρίζουμε. Τον επαινούμε. Δεν θα τον αφήσουμε να φύγει από τη Χαριλάου. Ηλίθιοι είμαστε να βγάλουμε τον γουρουνοβενιζέλο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
ΖΗΤΩ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΙ!
ΖΗΤΩΣΑΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ-ΛΑΜΟΓΙΕΝ!
ΖΗΤΩ Η ΦΑΓΑΝΑ,
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΟΝΤΡΗ ΦΑΚΛΑΝΑ.
I love you pasoko-baby!....
«ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ», ΔΗΛΩΣΕ Ο ΓΙΑΝΝΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΣΗΜΙΤΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΙ!
ΖΗΤΩΣΑΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ-ΛΑΜΟΓΙΕΝ!
ΖΗΤΩ Η ΦΑΓΑΝΑ,
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΟΝΤΡΗ ΦΑΚΛΑΝΑ.
I love you pasoko-baby!....
ΖΗΤΩ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΙ!
ΖΗΤΩΣΑΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ-ΛΑΜΟΓΙΕΝ!
ΖΗΤΩ Η ΦΑΓΑΝΑ,
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΟΝΤΡΗ ΦΑΚΛΑΝΑ.
I love you pasoko-baby!....
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ``ΠΙΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ`` ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποσο οπορτουνιστης ειναι ο Βενιζελος το εδειξε το 1989.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοτε που το ΠΑΣΟΚ κατερεε ελεω
Κοσκοτα ο Μπενυ ενταχθηκε στο
ΠΑΣΟΚ δηθεν για να το υποστηριξει
στην πιο κρισιμη στιγμη του.
ΖΗΤΩ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΙ!
ΖΗΤΩΣΑΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ-ΛΑΜΟΓΙΕΝ!
ΖΗΤΩ Η ΦΑΓΑΝΑ,
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΟΝΤΡΗ ΦΑΚΛΑΝΑ.
I love you pasoko-baby!....
Επιτέλους οι Σημιτικοί θα έχουν τον αρχηγό που τους... ΑΞΙΖΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΔΕΞΙΑ ΦΑΣΙΣΤΟΣΚΥΛΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΣΑς
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε σείς μην βρίζετε τον Βενιζέλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ο μόνος που μπορεί να σώσει το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ θέλει τον Γιωργάκη και την εκσυγχρονιστική παρέα του.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ? Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ? ΜΑ ΚΑΛΑ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφή«ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ», ΔΗΛΩΣΕ Ο ΓΙΑΝΝΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΣΗΜΙΤΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφή2:28 μμ
χαχαχαχαχαχαχα, ουστ λαμογια
Εν τω μεταξύ, παρέμβαση έκανε και ο βουλευτής Α' Αθηνών Χρήστος Παπουτσής, τασσόμενος στο πλευρό του Γιώργου Παπανδρέου: «Η προσπάθεια που ξεκινήσαμε με το Γιώργο Παπανδρέου να αποκαταστήσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης του ΠΑΣΟΚ με τους πολίτες, να επαναφέρουμε το ΠΑΣΟΚ σε νικηφόρα τροχιά, δεν ολοκληρώθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφή» Έχουμε χρέος να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας: Όσοι αδράνησαν, όσοι συνέργησαν, όσοι σιώπησαν, όσοι ανέχθηκαν προσωπικές πολιτικές επιδιώξεις που δεν έχουν καμία σχέση με το προοδευτικό πολιτικό χώρο. Όσοι συνέβαλαν στη σύγχυση γύρω από το ιδεολογικό και πολιτικό πλαίσιο του Κινήματος, όσοι υποβάθμισαν την αξία των οργανώσεων του ΠΑΣΟΚ, όσοι ακύρωσαν στην πράξη τη συλλογική πολιτική λειτουργία.»
ΠΡΟΣ 2.32
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμάς λές ηλίθιε, δεξιά φασιστόσκυλα. Πάρε τον Μπένυ σου και μπρός, δεν σε θέλει ο Λαός.
Και ...άσε μας μιά μάνδρα αρ.....ίδια.
Ούστ, ....πούστ
Ωραιοτερη ολων βεβαια ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήη ΑΥΡΙΑΝΗ,ξερετε αυτη που
"γκρεμισε τον Καραμανλισμο
και τωρα δινει φιλικες συμβουλες
στον Κωστα πως να κυβερνησει
καλυτερα!
http://igoto.co.uk/m5m
Ωραία κατάσταση έφτιαξε ο Βενιζέλος στο μπλόκ του. Την είχε προετοιμάσει καλά την δουλειά..
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΙ!
ΖΗΤΩΣΑΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ-ΛΑΜΟΓΙΕΝ!
ΖΗΤΩ Η ΦΑΓΑΝΑ,
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΟΝΤΡΗ ΦΑΚΛΑΝΑ.
I love you pasoko-baby!....
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟ δήλωσε ο Τζουμάκας...ο οποίος ξεσκαπάζει τους διαπλεκόμενους...ΠΕΣΤΑ ΟΛΑ ΤΖΟΥΜΑΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ανυπόστατες άραγε οι φήμες ότι ο χοντρός σε περίπτωση επιβολής του θα αφαιρέσει τον ήλιο και στην θέση του θα βάλει μια τεράστια κουράδα σε σχήμα μπανάνας;
το κόκκινο για τη ροδιά, το πράσινο για μια κλωτσιά, για της μυρσίνης την ποδιά... ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑ!!!
bloopers
ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μέλισσες της Κύπρου έχουν βρει ένα ως τώρα άγνωστο όπλο για να αντιμετωπίζουν τους θανάσιμους εχθρούς τους, τις σφήκες: τους προκαλούν ασφυξία.
Όταν μια σφήκα προσπαθεί να συλλάβει μια μέλισσα μπροστά στην κυψέλη ή να διεισδύσει σ' αυτή, 150 ως 300 μέλισσες-φύλακες την περικυκλώνουν και την σφίγγουν μπλοκάροντας την αναπνοή της -- εμποδίζουν ταυτόχρονα τις αναπνευστικές κινήσεις της και καλύπτουν τις οπές εισόδου και εξόδου του αέρα.
Οι μελέτες της αμυντικής συμπεριφοράς των μελισσών έναντι των σφηκών συνεχίζονται. Η πρωτοτυπία της στρατηγικής που έχουν επινοήσει οι μέλισσες της Κύπρου υπόσχεται και άλλες ενδιαφέρουσες ανακαλύψεις.
Τι λέτε το κάνουμε!
προς 2.34
ΑπάντησηΔιαγραφήτα αρχ....δια σας τα δωσει στο χερο το Μητσοτακεικο. Περίμενε και θα δεις μην τρομαξεις αν τον αισθανθειτε πολυ....
Ιστορικό ΠΑΣΟΚ ή Εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ: ΣΥΡΙΖΑ
χρηστο εχεις δικιο οτι ηταν προετοιμασμενη η δουλεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω παντως χθες εστειλα κατι στο blog του Βενιζελου και δεν εχει εμφανισθει ακομα. (γιατι μετα ειδα οτι εχει καποιου ειδους "λογοκρισια"). Απλα ρωτουσα να μας ενημερωσει για τις πολιτικες του θεσεις στα θεματα που απασχολουν το λαο.
a.g.
Ο Μητσοτάκης ποιόν στηρίζει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ξέρουμε ποιός θα χάσει.
(Πάντως η Ντόρα είναι κώλος και βρακί με τον Μπένυ)
Η υπερ-προβολή του χοντρού από τα γνωστά συγκροτήματα Λαμπράκη-Μπόμπολα-Τεγόπουλου και δε συμμαζεύεται, αποδεικνύει περίτρανα τη σχέση διαπλοκής του ΠΑΣΟΚ με τα συγκεκριμένα trust,και την αγωνία των ιδιοκτητών τους, το "μαγαζί" να δουλέψει και πάλι,για να έρθουν οι γνωστές παλιές καλές μέρες (Χρηματηστήρια, πάμπερς, κωλόσπιτα, κ.λ.π.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΓΗ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΗΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητσοτάκης ευχήθηκε στον Μπένυ "καλή επιτυχία". Τον έκαψε! Θα βγεί ο Γιώργος σίγουρα!
ΑπάντησηΔιαγραφή2.39
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΥΡΙΖΑ έχει αποδείξει την ικανότητά του είτε να ενσωματώνει είτε να συνεργάζεται είτε να εκφράζει συγγενή ιδεολογικά κινήματα. Ενα κομμάτι του πασόκ μπορεί εν δυνάμει να έχει ενδιαφέρον αλλά και να είναι χρήσιμο προς το καλό του γενικού συνόλου.
Μεταβατικός Πρόεδρος ο Πάγκαλος...!!!(Ακούστηκε στο ΣΚΑΙ ραδιο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον χρήστη που έκανε το πρώτο σχόλιο. Μηηηηην κουράζεσαι να μας τα εξηγήσεις τόσο αναλυτικά. Απλά δες τι είπε ο φίλος στο σχόλιο των 2:42 για την υπερ-προβολή του χοντρού. Όποιος και να βγεί αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, ο λαός...δεν έχει άλλα να δώσει στα λαμόγια που το στηρίζουν. Η τσέπη άδειασε. Το ίδιο και η δεξαμενή ψήφων προς το ΠΑΣΟΚ. Η ταφόπλακα έπεσε. THE END.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος 2.34
ΑπάντησηΔιαγραφήΗλιθιε κωλοδεξιέ πες αλεύρι
Ο κυριάκος η ντόρα και ο δρακουμέλ σε γυρεύει!!
Me Mpeny arxigo to Pasok den xanabgainei !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή