GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πολιστιστικά ναζάκια...

. . ....στα πλαίσια του φεστιβάλ Αθηνών . Του Άκανθου http://akanthoss.blogspot.com/ . Ε... τι το κάνεις τότε χρυσέ μου Μιχαήλ; Και πιάνε...

. .
....στα πλαίσια του φεστιβάλ Αθηνών
.
Του Άκανθου
http://akanthoss.blogspot.com/
.
Ε... τι το κάνεις τότε χρυσέ μου Μιχαήλ; Και πιάνεις και το χώρο στο έρημο το φεστιβάλ. Και ύστερα τόσο προχωρημένος που είσαι που να σε πιάσουν εδώ; Εσύ θες κοινό από Μύκονο και πάνω!!!!!
Βρε δεν πάτε για κάνα μπανάκι, να δούμε κι εμείς καμιά παράσταση, πριν πεθάνουμε σαν χώρα!!!

55 σχόλια

  1. Όλα τα ρεκόρ ανθελληνισμού κατέρριψε η θεατρική παράσταση "Πεθαίνω σαν χώρα" που παίχτηκε την περασμένη Δευτέρα και Τρίτη στην οδό Πειραιώς 260, στα πλαίσια του εφετεινού "Ελληνικού Φεστιβάλ", όπως λέγεται τώρα το Φεστιβάλ Αθηνών.
    Η παράσταση χρηματοδοτήθηκε πλουσιοπάροχα από το υπουργείο Πολιτισμού και η πρωτοτυπία της έγκειται στο ότι έπαιξαν 7 ηθοποιοί και 220 κομπάρσοι η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήσαν ξένοι Μετανάστες, οι οποίοι υποτίθεται ότι έρχονται να σώσουν την Ελλάδα από τους Έλληνες!


    Να κάτσουμε να μας γονιμοποιήσουν
    Δεν θα ασχοληθούμε με την καλλιτεχνική αξία της παραστάσεως, η οποία κατά την γνώμη μας ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το μέγεθος του ανθελληνισμού που απέπνεε και ο οποίος χρυσοπληρώνεται με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων.Το σενάριο του "Πεθαίνω σαν Χώρα" βασίστηκε στο ομώνυμο κείμενο που έγραψε το 1978 ο λατρεμένος συγγραφέας των αριστεροκουλτουριάρηδων Δημήτρης Δημητριάδης, επειδή είχε κάποια προβλήματα με την Ελληνική Γραφειοκρατία.
    Σκηνοθέτης του "Πεθαίνω σαν χώρα" είναι ο γνωστός για την εκκεντρικότητά του Μιχαήλ Μαρμαρινός, ο οποίος έδωσε ακόμα ανθελληνικότερη πνοή στο κείμενο του Δημητριάδη. Η Χώρα που πεθαίνει είναι φυσικά η Ελλάδα, αν και αυτό δεν αναφέρεται ρητώς, προφανώς για να μην προκληθεί ευθέως ο Ελληνικός Πατριωτισμός.
    Η υπόθεση είναι εν συντομία η εξής: Οι γυναίκες της χώρας έπαψαν να γεννάνε, η χώρα ερημώνει, παντού υπάρχουν μόνο νεκροί, γέροι και άρρωστοι. Οι κάτοικοι της χώρας έχουν καταστρέψει ό,τι σπουδαίο παρήγαγαν μέσα στους αιώνες και μοναδική Ελπίδα σωτηρίας είναι ο εχθρός που κοντοζυγώνει.
    Όταν το 1978 ο Δημητριάδης έγραφε αυτή την αρλούμπα, δεν υπήρχαν λαθρομετανάστες. Ο σκηνοθέτης Μαρμαρινός που ανέλαβε την παράσταση, έδωσε τον ρόλο του εχθρού στους εν Ελλάδι ξένους Μετανάστες. Αυτοί θα κατακτήσουν την χώρα και θα ξαναφέρουν την ζωή, το μέλλον, το καινούργιο. Όταν ο εισβολέας φθάνει έτοιμος να την … γονιμοποιήσει (όπως θα έλεγε και ο Πάκης Παυλόπουλος), η χώρα είναι έτοιμη να αλλάξει μέχρι και το όνομά της…

    Μπέμπα Μπλάνς: "Με λιώνεις μωρή", "Η Ελλάδα είναι πουτάνα"!
    Το μήνυμα της απίστευτης ανθελληνικής παραστάσεως είναι σαφέστατο: Οι ξένοι Μετανάστες θα σώσουν την Ελλάδα! Γι' αυτό, μας συμφέρει να τους μπάσουμε μέσα να μας γονιμοποιήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να γίνουμε μειονότητα οι Έλληνες μέσα στην ίδια μας την πατρίδα, μπας και δει καμιά άσπρη μέρα αυτή η χώρα. Κι όλα αυτά με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων που δίνει αφειδώς το Υπουργείο Πολιτισμού, όταν πρόκειται για ανθελληνική προπαγάνδα.
    Αρχικά, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός ζήτησε να έχει 999 κομπάρσους μετανάστες, αλλά τελικά συμβιβάστηκε στους 220 για να μην ανέβουν κι άλλο τα έξοδα. Ο Μαρμαρινός χρησιμοποίησε αυτούς τους 220 σαν χορό αρχαίας τραγωδίας. Μιλάμε για ένα μωσαϊκό φυλών, άσπρων - μαύρων - κίτρινων, που παρενέβαιναν στην παράσταση φωνάζοντας συνθήματα στα ελληνικά, εμπνευσμένα από τους αγώνες της Ελληνικής Αριστεράς τα τελευταία 90 χρόνια.
    Υπήρχε και ένα μικρόφωνο επί σκηνής, όπου κάθε τόσο ένας ξένος μετανάστης εκφωνούσε κάποιο αίτημα.
    Πρωταγωνίστρια στην παράσταση ήταν η «βασίλισσα των σκυλάδικων», Μπέμπα Μπλάνς, παλιά λαϊκή τραγουδίστρια που ο Μαρμαρινός την έβαζε να βρίζει συνέχεια την Ελλάδα, με φράσεις όπως… "με λιώνεις μωρή", και τον εξής απίστευτο μονόλογο: "Εγώ δεν θέλω να είμαι αυτή η χώρα. Αυτή η χώρα είναι νεκρόφιλη, γεροντόφιλη, κοπρολάγνα, σοδομίστρια, πουτάνα, μαστρωπός και φόνισσα".
    Για να μην πολυλογούμε: Με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων, η Κυβέρνηση Καραμανλή προωθεί τον Ανθελληνισμό στην Ελλάδα, περνώντας το μήνυμα ότι οι ξένοι Μετανάστες είναι η μοναδική ελπίδα σωτηρίας μας.
    Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ποτέ μια παράσταση του Φεστιβάλ Αθηνών δεν έτυχε τέτοιας προκλητικής διαφημίσεως απ' όλες τις μεγάλες εφημερίδες, με απανωτές πολυσέλιδες συνεντεύξεις του Μαρμαρινού, προσπάθεια αναλύσεως του νοήματος του έργου και άλλα τέτοια προκλητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια παρασταση [ραγματικα εξαιρετικη. εξαλλου δε νομιζω να μην ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. το ελλαδισταν απο τουσ ελληνεσ δεν σωζεται πλεον. οσο για ελληναραδεσ και φασιστοειδη...αντε...αρκετα μασ σωσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο αντηελινισμοσ δεν σπαει ρεκορ...ρεκορ σπαει ομως η καφριλα των ρατσιστων...και των ηλιθιων. πολυ καλό το σεναριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kapios pepei na sosei ayti in omorrfi xora me toso politismo y fisikes omorfies
    oi ellines einai anikanoi distihos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορει. Αρχίζω να πιστεύω οτι πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο. Νοιώθω σαν σε ταινία της ζώνης του λυκόφωτος όπου είμαι απο τους ελάχιστους εναπομείναντες γήινους περικυκλωμένους αοπ εξωγήινους με ανθρώπινη μορφή.

    Νοιώθω τηη χώρα μου να κατρακυλά όλο και περισσότερο στον κατήφορο της "πολυπολιτισμικότητας" , τους πολιτικάντηδες πράσινους και γαλάζιους σε αγαστή σύμπνοια με θολοκουλτουριάρηδες και ραμολυμέντα αριστερών αποκομμάτων και "απελευθερωτικών" κινημάτων να απεργάζονται την τελευταία πράξη πριν το τέλος της πατρίδας μου.

    Ξεφωνημένες αδερφές, κομπλεξικοί νεο-αριστεροί, ισχυροί μεγαλοεπιχηρηματίες, οσφυοκάμπτες πολιτικοί της συμφοράς, ξεπουλημενοι δικαστκοί, ανελλήνιστοι και μιξοβάρβαροι, όλοι μαζί σε ένα όργιο αρπαχτής, σε ένα γλέντι του "ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κόλος μας", κραδαίνουν ενώπιόν μας ξόανα της ελευθερίας και πολυπολιτισμικότητας, του πολιτικά ορθού, της ελεύθερης οικονομίας, της προστασίας προσωπικών δεδομένων, όλα αυτά μαζί και ανάκατα... Μας τρομοκρατούν, μας εκφοβίζουν, μας βάζουν ετικέτες (εθνικιστης, φασίστας, άσχετος, ψώνιο) μας σκοτώνουν κάθε μέρα λίγο λίγο. Μας βάζουν στο περιθώριο.

    Ξυπνήστε ρεεεε!!! Μας ετοιμάζουν για το νέο υλικό της Ανίτας Πάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 12.18
    "Αντιελληνισμός";;;;
    Τι λες ρε Μογγόλε του κερατά που παραδίδεις και μαθηματα στους Έλληνες ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΝΑΝΕ;
    Πήγαινε τουλάχιστον σε ενα φροντιστήριο και μάθε ελληνικά πριν ξαναμιλήσεις ή ξαναγράψεις ελάχιστε των ελαχίστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Pros 12:35 :

    Megale, eisai hdh etoimos gia thn Anita. Apla de vre8hke kaneis na sou to pei mexri shmera...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 12.35
    Πες μου εσυ που πήγες ήδη. Πώς ήτανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 12.43

    Ξαναγύρνα στο κλουβί σου τρελλή αδερφάρα και άσε τις εξυπνάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε ζώα, κάφροι που πέφτετε στην παγίδα των "ελίτ" που οι ίδιοι βρίζετε, βουλώστε το επιτέλους.

    Οι μετανάστες και οι μειονότητες έχουν κάθε δικαίωμα να είναι στη χώρα και να απολαμβάνουν απολύτως ίδια δικαιώματα.

    Έλεος, με φασιστικές ιδεοληψίες θα κάνετε την επανάσταση επειδή μια παράσταση μπορεί να είναι για τα μπάζα; Φτάνει πια, λοιδορείτε και την αριστερά και τους συνετούς πατριώτες με τη ξεφτίλα σας.

    Γίνετε πρώτα άνθρωποι και μετά γίνετε τιμητές ανδρισμού και ελληνοφρένειας!

    Αλλά αυτά κάνουν τα πολιτικά ορθά σκατά των ρεπούσηδων/σημίτιδων/γιαννάκων και των άλλων μεταμοντέρνων άκριτων υποκειμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 12.17, 12.18,

    "[ραγματικα εξαιρετικη."
    θα σε εμπιστευτούμε λόγω... μορφώσεως.

    "δε νομιζω"
    μεν χεστήκαμε.

    "το ελλαδισταν"
    ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ!

    "τουσ ελληνεσ"
    Ζηλεύζεις την γλώσσα μας;

    "για ελληναραδεσ"
    Της μάνας σου της πουτάνας το μουνί!

    "ο αντηελινισμοσ"
    Τώρα τα λες σωστά. Γελοίε!

    "αρκετα μασ σωσατε"
    Προφανώς οχι αρκετά. Ούτε σε γαμήσαμε αρκετά, ζωντανό!


    ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ, ε ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΟΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΫΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ.

    ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΟΥΤΕ ΝΑΖΙΣΤΗΣ ΟΥΤΕ ΨΩΝΙΟ ΟΥΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ.

    ΑΠΛΩΣ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΖΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΧΡΕΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΛΑΘΡΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΑΝ ΞΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ 2 ΔΙΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΝΑ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΓΩ ΩΣ ΦΟΛΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ...ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ!

    Να δεις που σε λίγο θα ντρεπόμαστε να λέμε οτι είμαστε Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θέμα: Η Παρακμή των Υπερεθνικών Θεσμών
    Συντάκτης: Κωνσταντίνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων
    Ημερομηνία καταχώρησης: 10η Αυγούστου 2007



    Στις 3-8-2007 η εφημερίδα ΑΥΓΗ αναδημοσίευσε ένα άρθρο της γαλλικής εφημερίδας LIBERATION, το οποίο αναφερόταν στα διαλυτικά φαινόμενα που παρουσιάζει το Βέλγιο λόγω των ισχυρών αισθημάτων εθνικής ταυτότητος των δύο μεγαλυτέρων κοινοτήτων της χώρας: Των Φλαμανδών που μιλούν ολλανδικά και των Βαλλόνων που μιλούν γαλλικά. Το δημοσίευμα μεταξύ άλλων επισημαίνει τα εξής: «Δύο μήνες σχεδόν μετά τις βουλευτικές εκλογές της 9ης Ιουνίου και το Βέλγιο εξακολουθεί να μην έχει κυβέρνηση. Και τίποτα δεν δείχνει ότι ο εντολοδόχος πρωθυπουργός, ο Ιβ Λετέρμ, θα μπορέσει να σχηματίσει κυβέρνηση πριν από το φθινόπωρο. Η κυβερνητική κρίση που διέρχεται το βασίλειο μοιάζει ανυπέρβλητη. Η αιτία είναι οι διεκδικήσεις της Φλάνδρας, που θέλει να στερήσει από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τις τελευταίες της αρμοδιότητες.......Η αλήθεια είναι ότι η Φλάνδρα θέτει τα συμφέροντά της υπεράνω εκείνων του Βελγίου. Στις εκλογές της 9ης Ιουνίου το 60% ψήφισαν κόμματα που είτε υποστηρίζουν ανοικτά την ανεξαρτησία της Φλάνδρας είτε θέλουν μία απλή συνομοσπονδία του Βορρά με το Νότο.......Ένας νέος συμβιβασμός θα επιτρέψει ασφαλώς στην χώρα να επιβιώσει –αλλά το Βέλγιο μοιάζει όλο και περισσότερο με ένα άδειο κοχύλι».
    Μάλιστα, αυτά γίνονται στις Βρυξέλλες, εκεί που εδρεύουν οι περισσότερες υπηρεσίες της Ευρ. Ενώσεως. Στην καρδιά της Ευρώπης, εκεί όπου κάποτε διαφημιζόταν με τυμπανοκρουσίες το Ομοσπονδιακό όραμα της ίδιας της Ευρώπης, κινδυνεύει να καταρρεύσει η Βελγική Ομοσπονδία! Τα εθνικά και εθνοκεντρικά αισθήματα επικρατούν των υπερεθνικών οραμάτων. Οι Φλαμανδοί είναι πρώτα Φλαμανδοί και μετά Βέλγοι και οι Βαλλόνοι αντιδρούν ομοίως. Οι υπερεθνικοί θεσμοί βρίσκονται σε κρίση επειδή οι σχεδιαστές τους αγνόησαν την δύναμη των εθνών και των εθνικών κοινοτήτων. Το βλέπουμε περίτρανα στην περίπτωση της νέας μεταρρυθμιστικής Συνθήκης , η οποία καλείται να αντικαταστήσει το ατυχήσαν Ευρωσύνταγμα. Για να αποφευχθούν οι αντιδράσεις η νέα Συνθήκη συμφωνήθηκε να μη περιλαμβάνει εκείνα τα στοιχεία που τονίζουν το στοιχείο της υπερεθνικής ομοσπονδίας. Διαγράφηκαν οι αναφορές σε σημαία και ύμνο της Ένωσης, απαλείφθηκε η διάταξη ότι η συγκεκριμένη Συνθήκη υπερτερεί του εθνικού δικαίου των κρατών μελών και γενικά προωθείται ένα κείμενο που διατηρεί την διακυβερνητική συνεργασία μεταξύ εθνικών κρατών και απομακρύνει ακόμη περισσότερο την ομοσπονδιακή δομή της Ευρώπης.
    Παρά τις προσπάθειες ή/και τις επιθυμίες των πάσης φύσεως διεθνιστών, μαρξιστών, νεοφιλελευθέρων και άλλων, η έννοια και η αξία του έθνους δεν πέθανε ούτε πρόκειται να πεθάνει. Είδαμε άλλωστε την διάλυση των πολυεθνικών κρατών όπως η ΕΣΣΔ, η Γιουγκοσλαβία, η Τσεχοσλοβακία. Το αίσθημα της εθνικής ταυτότητος επηρέασε καθοριστικά πρόσφατα εκλογικά αποτελέσματα στην Ευρώπη, όπως την νίκη του Σαρκοζί στην Γαλλία και την παρ’ολίγον απόλυτη πλειοψηφία των Σκωτσέζων εθνικιστών στις εκλογικές Τοπικής Αυτοδιοικήσεως στην Βρετανία. Πρόκειται για ένα φυσιολογικό συναίσθημα που είναι επικίνδυνο μόνον όταν καταπιεσθεί. Όποιος πολιτικός ή διανοητής το αγνοεί ή το θεωρεί ξεπερασμένο κινδυνεύει να χάσει την επαφή με την πραγματικότητα. Οι υπερεθνικοί θεσμοί όπως η Ευρ. Ένωση έχουν μέλλον μόνον αν δώσουν έμπρακτες διαβεβαιώσεις στα μέλη τους ότι θα σεβασθούν την εθνική ιδιαιτερότητα του κάθε λαού και δεν θα επιδιώξουν την δημιουργία ενός γραφειοκρατικού υπερκράτους που θα μετατρέψει τα εθνικά κράτη σε απλές Νομαρχίες. Φαίνεται πάντως ότι οι σημερινές ηγεσίες της Ευρώπης το έχουν καταλάβει και εγκαταλείπουν τα παρωχημένα φεντεραλιστικά συνθήματα του παρελθόντος.
    Ενώ στην Ευρώπη το έθνος, το εθνικό συναίσθημα και η εθνική ταυτότητα επανέρχονται στο προσκήνιο των σοβαρών συζητήσεων, στην χώρα μας μία μειοψηφία που επιθυμεί να ελέγξει την διδασκαλία της Ιστορίας σε όλες τις βαθμίδες προσπαθεί να μας πείσει ότι το έθνος είναι μία ξεπερασμένη ιδεολογία που κατασκευάσθηκε τον 18ο αιώνα και εξεπλήρωσε τον προορισμό του. Αυτή την ιδεοληψία εκφράζει η συγγραφική ομάδα του περιβόητου βιβλίου της Στ΄ Δημοτικού καθώς και ορισμένοι υποστηρικτές τους. Βεβαίως είναι δικαίωμα του καθενός να στρουθοκαμηλίζει, να αρνείται την πραγματικότητα ή να την βλέπει με Προκρούστειο τρόπο. Το να θέλουν, όμως, να επιβάλουν αυτήν την ιδεοληψία και Προκρούστειο λογική σε παιδιά 11 ετών ή και μεγαλυτέρων ηλικιών με χρήματα του φορολογουμένου Έλληνα και με την σφραγίδα του κράτους αποτελεί πρόβλημα για την δημοκρατία μας και για την παιδεία μας.
    Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων θέλουμε να δούμε τα παιδιά μας να μεγαλώνουν ειρηνικά με σεβασμό προς και από όλους τους λαούς. Δεν θέλουμε όμως να τρέφονται τα παιδιά μας με παραμύθια για την δήθεν παρακμή των εθνικών ταυτοτήτων σε μία εποχή που γύρω μας συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 6:20
    Τα ζητήματα είναι οικονομικά και όχι "εθνικά" όπως νομίζεις. Οι εξαθλιωμένοι πρόσφυγες νομίζεις ότι θα κάνουν επιλογή για το πού θα πάνε να ζήσουν με μια αξιοπρέπεια; Αυτό είναι τιμή για μια χώρα, το να δέχεται μετανάστες.

    Και επειδή οι Αλβανοί κάνουν μια στοιχειώδη αποταμίευση και δε θέλουν να το παίξουν νεόπλουτοι Έλληνο-Ελληνάρες που τη βρίσκουν αγοράζοντας ό,τι τους πλασάρει η διαφήμιση, δουλεύοντας σαν τα ζώα σε οικοδομές και σε πρωτογενείς δουλειές που οι Έλληνες (καλά κάνουν και) δεν πάνε, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τους εχθρευόμαστε;

    Για γειωθείτε ρε παιδιά, δείτε το ταξικά-ανθρώπινα το θέμα μην το βλέπετε εθνικο- εκκλησιαστικο- πατριωτικά.

    Αυτά θέλουν και οι "προοδευτικοί". Το ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ! Μην τρώτε κουτόχορτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9.32
    "Και επειδή οι Αλβανοί κάνουν μια στοιχειώδη αποταμίευση και δε θέλουν να το παίξουν νεόπλουτοι Έλληνο-Ελληνάρες που τη βρίσκουν αγοράζοντας ό,τι τους πλασάρει η διαφήμιση"

    Έτσι λες εε; Πήγαινε πρώτα έξω απο ένα LIDL και δες στο παρκινγκ τι αυτοκίνητα οδηγούν οι Αλβανοί. Μεταχειρισμένα μεν, αλλά απο GOLF και πάνω.
    Μετά μπες στο LIDL και δες το τι΄και πόσα ψωνίζουν. Μπορεί ναναι φθηνα μεν, αλλά στα "ντελικατεσσεν" μανούλες οι Αλβανοί.

    Αυτό για να δεις οτι και αυτοί είναι εν εξελιξει καταναλωτές της διαφήμισης και μάλιστα πολυ χειρότεροι απο εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 9.32

    Τιμή για μια χώρα είναι να δέχεται μετανάστες ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ εξασφαλίσει τα στοιχειώδη μιάς αξιοπρεπούς διαβίωσης για τους πολιτες της (παιδεία, υγεία, συντάξεις, εργασία κλπ)

    Διαφορετικά, είναι μια ΧΩΡΑ - ΜΑΝΤΑΜ ΣΟΥΣΟΥ και οι "ανθρωπιστές" που κόπτονται για τα δικαιώματα των μεταναστών ΜΑΝΤΑΜ ΣΟΥΣΟΥΔΕΣ που μεγαλοπιάνονται προς τα έξω (στους ξένους) αλλά στο σπίτι τους (στην ίδια τους τη χώρα) παραμένουν αξιοθρήνητα φτωχαδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 9:48
    Εσένα σκοπός σου είναι να κάνεις κοινωνική κριτική κατά των υπολοίπων ή "πλουσιότερων"; Να εκδικείσαι τους συνανθρώπους που ζούνε στην ίδια κοινωνία μαζί σου με κριτήριο το "τι βλέπεις" να παίρνουν στο σούπερ μάρκετ ή τι αυτοκίνητο έχουν;
    Μήπως απλά είσαι ένα πιονάκι των ελίτ που κατά τ' άλλα σε πειράζουν και απλά δεν το ξέρεις; Από αυτά τα πιονάκια που θα πιάσει η Διεθνής Αμνηστία και οι υπόλοιπες ΜΚΟ αύριο και θα τα κατηγορήσει (και δικαίως μάλιστα) για ρατσισμό και άλλα; Αυτόν το ρόλο θες να παίξεις μέσα στην κοινωνία; Ή να προσπαθήσεις να αντισταθείς σε αυτούς που δημιουργούν τα κοινωνικά εγκλήματα, για τους πρόσφυγες ή τους ντόπιους, για όλους τους γείτονές σου; Το μίσος θα σε σώσει (και πάνω απ'όλα το κράτος που δέχεται απειλή από τους "πλούσιους" μετανάστες;); Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για να μην το βαρύνω εδώ θα σου συνιστουσα να πας να διαβάσεις και την διαφορετική άποψη:

    http://www.resaltomag.gr/195.mag

    ένα μικρό απόσπασμα:

    "Δίχως αμφιβολία, ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα θέματα στην ελληνική κοινωνία, ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τον μέσο Έλληνα πολίτη, είναι αυτό της παρουσίας εκατομμυρίων μεταναστών στην χώρα μας. Ταυτοχρόνως, το ζήτημα αυτό -τις συνέπειες του οποίου βιώνουμε σε καθημερινό επίπεδο- αποτελεί κι ένα «ταμπού» για την πλειοψηφία των έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ. Είναι ένα θέμα που, κυριολεκτικώς, απαγορεύεται να συζητείται! Οποιαδήποτε τοποθέτηση επί του αντικειμένου, που ξεφεύγει από την δογματική θέση του επιδοτούμενου «αντιρατσισμού», ακόμη κι αν αυτή διατυπώνεται με επιχειρήματα αμιγώς πολιτικά και επιστημονικά, είναι καταδικασμένη εκ των προτέρων ως «ρατσιστική» και «φασιστική»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 9:32
    Αν δεν καταλάβετε ότι οι πρόσφυγες και ιδίως τα παιδιά τους είναι παιδιά της γειτονιάς σας τότε δε θα αντιληφθείτε ότι το κράτος δικαίου για το οποίο κόπτεστε ως προϋπόθεση δε θα έρθει ποτέ διότι πάντα θα υπάρχει ο επίβουλος και βολικός "πλούσιος" (επειδή έχει απλά κάποιο στοιχειώδες βιοτικό επίπεδο) που να σας "χαλάει την πιάτσα".

    Αν δεν αντιληφθείτε επίσης τον τεράστιο θετικό ρόλο που έχουν παίξει οι μετανάστες στην Ελληνική οικονομία τα τελευταία 10-15 χρόνια σύμφωνα με επίσημες και ανεπίσημες πηγές, διότι πληρώθηκαν "χαμηλού κύρους" θέσεις που οι Έλληνες (καλά έκαναν και) σνόμπαραν, τότε πάλι θα ματαιοδοξείτε.

    Αλλά επιμένετε να θέλετε να παίξετε τα πιόνια του συστήματος στο έργο "διαίρει και βασίλευε".

    Μετά σας κόπτει το ότι "Δεν υπάρχει δημόσιο" όταν δημόσιο σημαίνει δημόσιος χώρος, επικοινωνία, κοινωνική επαφή πρωτίστως, κοινοί αγώνες. Μετά θέλετε επιδόματα και "κράτος" όταν ήδη έχετε εμπεδώσει το μίσος μέσα σε αυτό και τη μισαλλοδοξία.
    Τότε είναι που δε θα πάρετε φράγκο κύριοι. Με τις υγιές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 10:10
    Έχετε το δικαίωμα να λέτε ό,τι θέλετε για τους μετανάστες, αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι πέρα από κάποιες έγνοιες που είναι λογικές όταν υπάρχει οικονομικό ξέσκισμα, το να λες ότι οι μετανάστες είναι το πρόβλημα και όχι τα οικονομικά ζητήματα παγκοσμίως και στη χώρα σου (που λέγονται νεοφιλελευθερισμός και υπερεθνικός καπιταλισμός), τότε γίνεσαι βολικό μέρος του συστήματος, το οποίο πανεύκολα θα βάλλεται από παντού, από τους "επιδοτούμενους αντιεθνικιστές" και τους "προοδευτικούς" του ΣΥΝ και του "Ιού".

    Είναι τερατώδες λάθος να μπαίνετε στο παιχνίδι της εθνικιστικής προπαγάνδας και να σας χρησιμοποιούν ως εύκολα πιόνια οι κάθε λογής "Ιοί". Για καλό σας το λέω... Βγάλτε τα "μεταφυσικά υπέρτερα" και τα "αλβανικά κατώτερα" από τη σκέψη σας και μπείτε σε πιο "οικονομικά" αίτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 9.48

    Βγες λίγο έξω από την Ελλάδα!

    Το καταλαβαίνω ότι αυτό είναι προνόμιο που έχουν τα "λαχανάκια Βρυξελών" και της βουλής, αλλά είναι ΑΝΑΓΚΗ να μάθεις την αλήθεια.
    Ταξίδεψε, αν μπορείς και εφόσον έχεις τα προσόντα ζήσε λίγο έξω και εργάσου εκεί.
    Είναι κρίμα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα να λέγονται τέτοια πράγματα.
    Δεν φταίει ο ξένος φιλοξενούμενος αν ο Έλληνας πολιτικός (όπως στα περισσότερα επαγγέλματα) είναι ανεπαρκής και τα πασαλείβει όλα στο πρόχειρο και πεταχτό.
    Ο μετανάστης που γεννιέται εδώ ΔΕΝ είναι μετανάστης, είναι Έλληνας, αυτό πρέπει να το μάθετε και οι δύο, αυτός κι εσύ.
    Αυτός βέβαια που δεν γεννιέται εδώ, για να αποκτήσει κάποια δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών, θα πρέπει να εξετάζεται στην γλώσσα και στην ιστορία και να δίνει όρκο στο Σύνταγμα όπως σε άλλες χώρες με σοβαρή μεταναστευτική πολιτική.
    Όλα αυτά όμως μόνο αφού έχει έρθει ΝΟΜΙΜΩΣ και εφόσον μπορεί να αποδείξει την πηγή του εισοδήματος του εδώ.
    Εννοείται ότι όλα αυτά θα πρέπει να έχουν συμβεί μετά από μελέτη για τις ανάγκες της Ελλάδας και όχι με την συνταγή "γαμώ τον Μητσοτάκη μου"!

    Δεν είναι εχθρός σου ο μετανάστης 9.48, εκτός αν εσύ τον κάνεις.


    snb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. SNB
    12.06
    Πρώτον έχω ζήσει και σπουδάσει έξω και ξέρω τι λέω. Δεύτερον συμφωνώ απόλυτα με όσα λες.
    Δεν είμαι εναντίον των μεταναστών αλλά εναντίον της (ανύπαρκτης) μεταναστευτικής πολιτικής με αποτέλεσμα την αθρόα εισροή ορδών που κανείς δεν ξέρει ποιοί είναι, κλπ κλπ με τα γνωστά αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ικονικ και ςνβ

    έχουν σπάσει ρεκόρ ηλιθιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. O Xολέβας, παρ' ότι σε άλλα 1 - 2 κείμενά του έδειχνε να μην ξέρει ακριβώς τι έγραφε,

    εδώ στο θέμα Έθνη - Αντεθνισμός, τα κατάφερε μια χαρά!

    Δεν αποκλείεται να τον διακρίνει νοητική ευλυγισία και να έχει μάθει στο μεταξύ διάστημα τα μαθήματα που δίνει η Πραγματικότητα η ίδια, συνεχώς! Εύγε!

    Προσέξτε, παρακολουθήστε ότι παρακάτω δεν πρόκειται να δείτε κανένα σχόλιο από τους κατά τα άλλα λαλίστατους αντιεθνικούς, διανοητικά Χαμάληδες γνωστών Μούτρων και Σκερβελέδων που εδώ και αιώνες καταφέρονται με τόσο μένος κατά των Εθνών, λες και είναι τα Έθνη που φταίνε για την δική τους πνευματική φτώχεια και έλειψη Αξιακής Πυξίδας!

    Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο;

    Bεβαίως και συμβαίνει κάτι άλλο!

    Είναι άλλα τα κίνητρα των Υποκινητών, και διαφορετική είναι
    η περίπτωση όσων ζητωκραυγάζουν το κατόπιν τους και μουγκανίζουν άθλια συνθήματα που οι Παραγωγοί εντέχνως τούς τα σέρβιραν!

    Τέτοιοι πνευματικοί χαμάληδες και παπαγάλοι εδώ μέσα, μπαίνουν συχνά συχνότατα.
    Ως επί το πλείστον, πρόκειται για ξένους.
    Δείξτε τους ότι τα ψωμιά τους τελείωσαν κι ότι η ώρα μάλλον πλησίασε να μετακινηθούν και Πάλι`
    Σ' ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΚΑΙ Σ' ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ

    Όπως είναι η μοίρα κάθε ΑΚΡΙΔΑΣ!

    ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 12.11

    μπραβο για την αρθρογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακόμα και τα δέντρα προσπαθούν να ψηλώσουν όσο γίνεται περισσότερο για να 'ρουφήξουν' τις ζωογόνες ακτίνες τού Ήλιου όσο βλέπουν τα παράσιτα να αντριεύουν και να τους εμποδίζουν να επιβιώσουν!

    Τα ίδια τα παράσιτα όμως τι λένε;

    Ό,τι λένε και οι ςνβ και ικονικ :

    "Χαμηλώστε! και τα παράσιτα έχουν ψυχή!"

    Μα τα παράσιτα έχουν δική τους πατρίδα και για να ζήσουν και για να ευδοκιμήσουν!

    Το μόνο που τους μένει είναι να προπαγανδίσουν όσο μπορούν ότι η Ελλλάδα έχει... υποχρέωση να συρρικνωθεί και να αργοσβήσει!

    Κουνια που τους κούναγε!

    Προτείνω να καθιερωθεί το ικονικ ως Μονάδα Μέτρησης Βλακείας με υποδιαίρεση το ςνβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 7.51

    Υπάρχει ΗΔΗ μονάδα μέτρησης της βλακείας.

    Η παγκόσμια χωρητηκότητα σε βλακεία ισούται με 1 PV (Πλεύριον).

    Εσύ πχ είσαι μεγέθους 1nPV (1PV * 10^-9)

    Μαλάκα κι αγράμματε!

    snb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. oops

    "χωρητικότητα"

    Το μέγεθος παραμένει το ίδιο.

    Ενα νανο πι βι (1 nPV = 1PV * 10^-9) βλακειοχωρητικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η μονάδα βλακείας ικονικ έχει ως εξής :

    Όταν το λεξιλόγιο κάποιου αποτελείται μόνο από 1 λέξη,
    την λέξη ναζι, τότε αυτός είναι
    Βλάξ ενός ( 1 ) ικονικ.

    Κατά πάσα πιθανότητα είναι ο ίδιος ο ικονικ, χωρίς αυτό να είναι απολύτως βέβαιο, καθ' ότι οι Προμηθευτές Φαύλων Ιδεών έχουν διαποτίσει και προμηθεύσει με Ιδέες, πολλούς ικόνικ. Άτομα δλδ νοητικής υστέρησης και ιδανικούς Δέκτες για τους Προμηθευτές - Τομάρια.

    Σε περίπτωση που τους ζορίσεις με κατάλληλο τρόπο, θα εκπέμψουν αντί φωτονίου, τη λέξη ναζι. Άλλοτε φωναχτά - σε φιλικό ςνβ-περιβάλλον - άλλοτε ψυθιριστά!

    Το άτομο αυτό είναι προϊόν Εργαστηρίου μαρξοσοβιετικής δομής
    και προωθείται έκτοτε όχι ως τεχνητό αλλά ως κάτι που τάχα προέρχεται από την ίδια την Φύση!

    Οι γνώστες των πραγμάτων ξεχωρίζουν με ευκολία τα τεχνητά άτομα εργαστηρίων. Τέτοιοι Ιοί συνήθως τονίζουν ότι είναι εδώ με σκοπό την Σωτηρία μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπορεί να μας πεί ο οπαδός του ΚΚΕ γιατί δέχθηκε το κόμμα του να εξαγοραστεί από τη ΝΔ? Τριπλασιάστηκε εικονικά η αξία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ (δηλαδή του Πάνου Γερμανού, μέλους του πολιτικού γραφείου του ΚΚΕ) για να αγοραστεί από τον ΟΤΕ (δηλαδή κρατικά χρήματα) για να έχει καλυμένα τα νώτα της η ΝΔ. Η συμφωνία είναι, δεν με ενδιαφέρει εμένα τη ΝΔ αν με κατακρίνεις, μόνο όταν λες κάτι για την κυβέρνηση να λες τα ίδια και για το ΠΑΣΟΚ. Με αυτόν τον τρόπο και παραμυθιάζεις τους οπαδούς του ΚΚΕ και με διατηρείς και εμένα τη ΝΔ στην εξουσία.
    Καθαρή οικονομική συναλλαγή, δηλαδή business. Για αυτό τον λόγο πήγαν πριν πενήντα χρόνια στο απόσπασμα και στις εξορίες οι αγωνιστές του ΚΚΕ? Κοίτα βρε κατάντημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 12.06 μετανάστες υπάρχουν σε όλο το δυτικό κόσμο και η αντιμετώπισή τους είναι ενίοτε χειρότερη απ' ότι εδώ. Απλά στην Ελλάδα παραμυθιαζόμαστε ότι δεν είμαστε ρατσιστές.

    by the way, κάνε μία βόλτα στην Άπω Ανατολή να δείς τι εστί ρατσισμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η τρομοκρατία των νεοταξιτών θολοκουλτουριάρηδων δεν θα περάσει.
    Το εφεύρημα του "πολιτικά ορθου" και της "πολυπολιτισμικότητας" είναι αμερικανιές, έξυπνα δομημένες ώστε να τσιμπήσουν κάποιοι "αριστερίζοντες" προοδευτικάριοι του καναπέ, που θα μπορούσαν κάτω απο άλλες συνθήκες να δείξουν τα "φιλάνθρωπα" αισθήματά τους σε γηροκομεία και ορφανοτροφεία, επ ουδενι όμως αρθρώνοντας ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ!

    Με το να αποκαλούν κάποιον Ναζί, ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι ξεμπερδεύουν! ΠΛΑΝΏΝΤΑΙ ΠΛΆΝΗΝ ΟΙΚΤΡΆΝ.

    Δεν μπορούν να επεξεργαστούν στο κολλημένο μυαλό τους οτι το έθνος, η πατρίδα ως έννοιες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΣΑΣΤΕΣ με την αριστερή ιδεολογία. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.

    Θλιβερά θύματα και υοστηρικτές της παγκοσμιοποιημένης Νέας Τάξης, τσιράκια του Big Brother, οδεύουν στην καταστροφή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 12:17 νέμεσις

    Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, μόνο που με την Αριστερά ασύμβατος δεν είναι και ο Διεθνισμός ούτε ο αντιφασισμός (αντιρατσισμός, φεμινισμός, οικολογία, ατομικά δικαιώματα), και ιδίως το αντικαπιταλιστικό/αντινεοφιλελεύθερο μέτωπο, που πρέπει να είναι προτεραιότητα στους αγώνες της Αριστεράς για τα κοινωνικά/οικονομικά δικαιώματα των ανθρώπων!

    Άρα συμφωνώ με το ότι το πολιτικά ορθόν χρησιμοποιείται από την υπερεθνική ελίτ για να κάνει σούπα τις ιδεολογίες και να βγάλει μεταμοντέρνα εκτρώματα όπως το βιβλίο της ΣΤ δημοτικού, όμως δεν είναι τα μόνα που πρέπει να πολεμάει η Αριστερά, κι αυτό το λέω γιατί το πολιτικά ορθόν και το "πολυπολιτισμικόν" του βιβλίου το χρησιμοποιεί ως επιχείρημα και η εθνικόφρων δεξιά, για άλλους λόγους όμως που έχουν να κάνουν με την "πολιτισμική ισοπέδωση", με το ότι μπήκαν οι μετανάστες και έγινε "σκύλε μπάστε αλέστε" και τέτοιες "φιλελεύθερες" φιλολογίες. Ελπίζω να μην ανήκεις σε αυτήν τη λογική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είδατε τι έγινε προχτές στη Γαλλία με το μικρό Ρώσσο που πήδηξε απο το μπαλκόνι όταν η αστυνομία έκανε ντου σε πολυκατοικία λαθρομεταναστών; Εκεί, στη Γαλλία της Γαλλικής Επανάστασης και της Δημοκρατίας, οι νόμοι εφαρμόζονται.

    Εδώ, στην Ελλάδα, οι νόμοι οχι μόνον δεν εφαρμόζονται , αλλά πολλές φορές καταπατώνται προκλητικά.

    Δείτε τον Παυλόπουλο που έχει αποδυθεί σε αγωνιώδη προσπάθεια νομιμοποίησης ΟΛΩΝ των λαθρομεταναστών, δίνοντας παρατάσεις, θεσπίζοντας διατάξεις περί εξαγοράς ενσήμων ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, "επανένωση οικογενειών" και πολλά άλλα τέτοια φαιδρά και καταγέλαστα. Ο φουκαράς προσφέρει υπηρεσίες στα Μεγάλα Αφεντικά του, τους Αμερικανούς της Νέας Τάξης και της Παγκοσμιοποίησης...

    Όμως κάποιοι που θέλουν να λέγονται "προοδευτικοί" γιατί είναι συνεπίκουροι του μεγάλου εγχειρήματος της ολοκληρωτικής ένταξης της χώρας μας στο σύστημα της Νέας Τάξης του Μεγάλου Αδελφού;
    Δεν βλέπουν οτι η "πολυπολιτισμικότητα" δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ που θα πολτοποιήσει ότι εθνικά, πολιτισμικά, θρησκευτικά, ιστορικά διαφορετικό και μοναδικό, και σε συνδυασμό με την ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ του "πολιτικά ορθού" θα μετατρέψει τα πάντα σε μια άμορφη μάζα- οι ΗΠΑ αυτοαποκαλούνται ήδη MELTING POT - όπου κανένας δεν θα μπορεί να αρθρώσει διαφορετικό λόγο και όλοι θα είμαστε υποχείρια του Μεγάλου Αδελφού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έτσι με λογοκρισίες, κρατική βία και απελάσεις και μακεδονικό αγώνα θα γίνει η Ελλάδα κράτος! Α ρε φασισταριά πρώτου μεγέθους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 1.40

    Δεν κατάλαβες τίποτα εσύ. Ξαναπήγαινε για ύπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κάτι νέο-Ναζί σαν τους παραπάνω εκμεταλλεύεται το κύκλωμα Ρεπούση για να στηρίξει το επιχείρημα της "ανάγκης για αναθεώρηση της Ιστορίας".

    Για πέντε-δέκα φασιστομαλάκες την πληρώνουμε όλοι οι Ελληνες.

    Εχθροί των Ελλήνων - προσφέροντες ο ένας άλλοθι στον άλλο - αμφότεροι Ρεπούσηδες/Πασάδες και Ναζί/Φασίστες, το δίλημμα μεγάλο, ποιόν "πυροβολεί" κανείς πρώτο, τον ντόπιο η τον τηλεκατευθυνόμενο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 8.54

    Απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα.
    Δεν πας καλύτερα να κάνεις κανένα μπανάκι να δροσίσεις τον εγκέφαλό σου; Γιατί απο επιχειρήματα είσαι μάλλον άσχετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τί κάνουν σε όλες τις πολιτισμένες χώρες με τους λαθρομετανάστες;

    Όταν τους πιάσουν τους επαναπατρίζουν, δηλαδή τους στέλνουν απο κει που ήλθαν. Έτσι λέει ο νόμος και τον εφαρμόζουν.

    Αντίστοιχος νόμος υπάρχει και εδώ, αλλά ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ.
    Τι κάνουν στην Ελλάδα οι αντίστοιχες αρχές; Τους πιάνουν (αμα τύχει), τους "φιλοξενούν" γαι μια δυο βδομάδες σε ειδικές εγκαταστάσεις. Μετά πλακώνουν οι διάφορες απο το κράτος επιχορηγούμενες "μη κυβερνητικές οργανώσεις", κάτι δικηγόροι χασοδίκες που ονειρεύονται καριέρα μέσα απο τα "ανθρώπινα δικαιώματα", κάτι "αριστεροί της Φιλοπτώχου Αδελφότητας" και διεκδικούν την άμεση απελευθέρωση των "φιλοξενούμενων" λαθρομεταναστών. Όπερ και γίνεται.

    Αφήνονται λοιπόν οι λαθρομετανάστες να πάνε όπου γουσταρουν στην επικράτεια, να κάνουν ότι θέλουν, ενώ κανείς δεν ξέρει τα πραγματικά τους στοιχεία, ούτε πού μένουν, ούτε πώς επιβιώνουν, ούτε τι ακριβώς κάνουν.

    Μετά, όταν απο αλλοδαπούς γίνονται ληστείες, επιθέσεις, κλοπές και δολοφονίες οι δράστες παραμένουν ασύλληπτοι. Περιμένατε κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 9:15
    Κι αν υπάρχουν τέτοιοι νόμοι να τους καταργήσουν. Οι απάνθρωποι, αντιλαϊκοί νόμοι είναι για να τους καταργούμε όχι να τους γλείφουμε. Αυτή είναι η "αμφισβήτηση" της γενιάς του Πολυτεχνείου. Αν είχαμε την ίδια λογική όλοι ακόμα με τον Παττακό παρέα θα κάνατε.

    Μάθετε να έχετε κριτική σκέψη και ευρύτερη παιδεία και μετά βγείτε από τη σπηλιά σας να αντιληφθείτε πού οφείλονται τα προβλήματα του κόσμου. Ή μήπως δεν σας τα είπε το "Ρεσάλτο" ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νέα δεδομένα στο πολιτικό σκηνικό αποτελεί η κίνηση του κ. Γ. Ζορμπά να καταθέσει το βράδυ χθες το πόρισμα για το δομημένο ομόλογο του ΤΕΑΔΥ κάνοντας μάλιστα λόγο για αποχρώσες ενδείξεις τέλεσης σωρείας κακουργημάτων και επιρρίπτοντας ευθύνες στο υπουργείο Οικονομίας.

    Το πόρισμα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, κάνει λόγο για «αποχρώσες ενδείξεις τέλεσης σωρείας κακουργημάτων», όπως και για διερεύνηση πέντε κακουργημάτων:
    Πρώτον, του κακουργήματος της απιστίας.
    Δεύτερον, της φοροδιαφυγής.
    Τρίτον, της δωροδοκίας.
    Τέταρτον, της δωροληψίας.
    Και πέμπτον, του ξεπλύματος του βρώμικου χρήματος.
    Κατ αυτόν τον τρόπο ο κ. Ζορμπάς «αδειάζει» το προηγούμενο πόρισμα της έρευνας-εξπρές του Εφετείου ότι δεν υπάρχουν «αποχρώσες ενδείξεις» για κακουργήματα, ενώ κάνει λόγο για «μη σύννομη έκδοση» του επίμαχου ομολόγου από τους υπουργούς Οικονομίας Γιώργου Αλογοσκούφη και Εθνικής Αμυνας Ευάγγελου Μεϊμαράκη, γεγονός που δημιουργεί πολύ σοβαρά προβλήματα για το υπουργείο Οικονομίας.
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. «Καθρεφτάκια και χάντρες για τους ιθαγενείς» χαρακτήρισαν την… ακράτεια παροχών που έπαθε η κυβέρνηση την τελευταία βδομάδα πριν από τις επίσημες διακοπές των στελεχών της – διότι ανεπίσημα τόσο ο πρωθυπουργός όσο και οι περισσότεροι υπουργοί του βρίσκονται σε διαρκείς διακοπές. Κι η καταγγελία προέρχεται από το σκληρό πυρήνα των γαλάζιων συνδικαλιστών, τους αστυνομικούς υπαλλήλους. Φαίνεται ότι ο κ. Καραμανλής μπέρδεψε τους ψηφοφόρους του με τους γραφικούς Μαορί που συνάντησε στην Αυστραλία, και νόμιζε ότι θα τους πείσει για τις αγαθές του προθέσεις. Όχι δηλαδή πως οι Μαορί υστερούν σε νοημοσύνη. Απλώς δεν ξέρουν τι σημαίνει «δέσμευση» στη γλώσσα του καταλληλότερου. Εν πάση περιπτώσει, φαίνεται ότι το σόου που στήθηκε με τις ανακοινώσεις μέτρων και υποσχέσεων εξελίσσεται σε μπούμερανγκ. Κι αυτό είναι όπλο των Αβορίγινων της Αυστραλίας…

    Τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 9.15
    είπες: "Κι αν υπάρχουν τέτοιοι νόμοι να τους καταργήσουν. Οι απάνθρωποι, αντιλαϊκοί νόμοι είναι για να τους καταργούμε όχι να τους γλείφουμε...."

    λέω: Στην κοινοβουλευτική δημοκρατία νομοθετεί η Βουλή, όχι εγώ και εσύ.
    Όσο υπάρχουν οι νόμοι πρέπει να τηρούνται και να εφαρμοζονται. Αλλοιώς μιλάμε όχι για Δημοκρατία αλλά για Μπανανία.

    είπες: "Μάθετε να έχετε κριτική σκέψη και ευρύτερη παιδεία και μετά βγείτε από τη σπηλιά σας να αντιληφθείτε πού οφείλονται τα προβλήματα του κόσμου. Ή μήπως δεν σας τα είπε το "Ρεσάλτο" ακόμα; "

    λέω: Μάθε να τιμάς τη δημοκρατία σεβόμενος τους νόμους. Η κριτική σκέψη και η ευρύτερη παιδεία δεν είναι αποκλειστικότητα μόνο δική σου, ούτε βέβαια έχεις το αλάνθαστο της γνώμης σου.

    είπες: "Αυτή είναι η "αμφισβήτηση" της γενιάς του Πολυτεχνείου. Αν είχαμε την ίδια λογική όλοι ακόμα με τον Παττακό παρέα θα κάνατε."

    λέω: Επειδή απο τα γραφόμενά σου διαβλέπω οτι απέχεις πολύ απο τη γενιά του Πολυτεχνείου, και τυχαίνει να μιλάς σε κάποιον που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο το ΄73, θα σε παρακαλέσω να είσαι πιό προσεκτικός ως προς την ερμηνεία που δίνεις εσυ και κάποιοι άλλοι σε εκείνη την εξέγερση.
    Γιατί στο κάτω κάτω της γραφής δεν μπορεί ο Καλβίνος να ερμηνεύει τις γραφές όταν ακόμα υπάρχουν εν ζωή οι Μαθητές που δημιούργησαν/έζησαν τα γεγονότα απο κοντά!!!

    είπες: "Ή μήπως δεν σας τα είπε το "Ρεσάλτο" ακόμα; "

    λέω: Θα μπορούσα να σου απαντήσω με παρόμοιο τρόπο για το indymedia και άλλα παρόμοια sites και περιοδικά. Δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. το προηγούμενο απευθύνεται στον 12.21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. λές: "Στην κοινοβουλευτική δημοκρατία νομοθετεί η Βουλή, όχι εγώ και εσύ.
    Όσο υπάρχουν οι νόμοι πρέπει να τηρούνται και να εφαρμοζονται. Αλλοιώς μιλάμε όχι για Δημοκρατία αλλά για Μπανανία"
    λέω: Είπα "να τους καταργήσουν" αλλά εσύ περί άλλα τυρβάζεις.

    Παρόλα αυτά θα απαντήσω και στο ερώτημα όπως το θέτεις:

    Αυτό θα ίσχυε αν
    1) είχαμε πλήρως αναλογική αντιπροσώπευση
    2)αν μπορούσαμε με τις εκλογές να κρίνουμε τον κάθε νόμο ξεχωριστά και όχι να κρίνουμε 1000 νόμους μιας κυβέρνησης με έναν τρόπο μαζικό
    3)Αν είχαμε πραγματική Δημοκρατία και όχι επίφαση Δημοκρατίας όπως έχουμε τώρα όπου οι μισές εξουσίες έχουν αποδοθεί στις Ανεξάρτητες Αρχές και στους Διεθνείς Οργανισμούς
    4)Αν λάμβανονταν υπόψην τα δικαιώματα που έχουν οριστεί από τη Χάρτα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ και τα οποία είναι προϋπόθεση για όλα τα μέλη που θέλουν να λέγονται ελεύθερα
    5)Αν τόσοι "νόμοι" δεν έχουν σχέση με το Συντάγμα και έχουν ήδη καταγγελθεί από Οργανισμούς, πολίτες, ακόμα και εξαρτώμενες ΜΚΟ

    Επιπλέον συμπληρώνω ότι το Σύνταγμα λέει ρητά πως οι πολίτες έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να το προστατεύσουν από αντιδημοκρατικούς, αντισυνταγματικούς και κρετίνικους νόμους.

    Θες κι άλλα;

    λες: "Μάθε να τιμάς τη δημοκρατία σεβόμενος τους νόμους. Η κριτική σκέψη και η ευρύτερη παιδεία δεν είναι αποκλειστικότητα μόνο δική σου, ούτε βέβαια έχεις το αλάνθαστο της γνώμης σου."

    λέω: Το ότι επικρίνει κάποιος τους νόμους με επιχειρήματα και ζητά να αποσυρθούν συνιστά ορθολογιστική κριτική σκέψη, το ότι κάποιος άλλος τους δέχεται αμάσητα επειδή τους επέβαλε το ίδιο σύστημα που εξαθλιώνει εκατοντάδες εκατομμύρια κόσμο συνιστά ιδιοτέλεια και μη κριτική σκέψη.

    λες:"Επειδή απο τα γραφόμενά σου διαβλέπω οτι απέχεις πολύ απο τη γενιά του Πολυτεχνείου, και τυχαίνει να μιλάς σε κάποιον που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο το ΄73, θα σε παρακαλέσω να είσαι πιό προσεκτικός ως προς την ερμηνεία που δίνεις εσυ και κάποιοι άλλοι σε εκείνη την εξέγερση.
    Γιατί στο κάτω κάτω της γραφής δεν μπορεί ο Καλβίνος να ερμηνεύει τις γραφές όταν ακόμα υπάρχουν εν ζωή οι Μαθητές που δημιούργησαν/έζησαν τα γεγονότα απο κοντά!!!"

    λεω: Οι ερμηνείες του Πολυτεχνείου και τα συμπεράσματα του δεν είναι προνόμιο μόνο όσων έζησαν τα γεγονότα τότε. Η γνώση δε μεταφέρεται μόνο εμπειρικά αλλά και μέσω της παιδείας και της ανάλυσης της, αλλιώς θα περιμέναμε μόνο από παπούδες να έκαναν επαναστάσεις.

    λες: "Θα μπορούσα να σου απαντήσω με παρόμοιο τρόπο για το indymedia και άλλα παρόμοια sites και περιοδικά. Δεν έχει νόημα."

    λεω: Το Ρεσάλτο αφορούσε τις αναφορές στο εν λόγω έντυπο από κάποιον άλλον με παραπλήσιες απόψεις με τις δικές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ikonic

    παραθέτω μόνον ένα απόσπασμα αο όσα γράφεις, για να καταδείξω οτι είσαι εκτός πραγματικότητας - απλοελληνιστί ζεις στην κοσμάρα σου.

    "Αυτό θα ίσχυε αν
    1) είχαμε πλήρως αναλογική αντιπροσώπευση
    2)αν μπορούσαμε με τις εκλογές να κρίνουμε τον κάθε νόμο ξεχωριστά και όχι να κρίνουμε 1000 νόμους μιας κυβέρνησης με έναν τρόπο μαζικό
    3)Αν είχαμε πραγματική Δημοκρατία και όχι επίφαση Δημοκρατίας όπως έχουμε τώρα όπου οι μισές εξουσίες έχουν αποδοθεί στις Ανεξάρτητες Αρχές και στους Διεθνείς Οργανισμούς"

    .............


    Το θέμα φίλε μου είναι τι κάνουμε με τα δεδομένα που υπάρχουν στην πραγματικότητα και όχι αυτά που βρίσκονται στη σφαίρα της επιθυμίας σου.

    ...και η γιαγιά μου αν λεγόταν Σοφία Μινέϊκο, εγώ θα ήμουνα ο Γιωργάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ναι φίλε μου εγώ λέω ότι θα είχαμε την υποχρέωση να είμαστε σκυλάκια στους νόμους αν πληρούνταν αυτές οι προϋποθέσεις που σου έγραψα.

    Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τα απλά και κατανοητά δε φταίω εγώ. Τώρα απλά κάποιους νόμους τους τηρείς και κάποιους τους αντιμάχεσαι ενώ τους τηρείς (υποχρεωτικά αλλά χωρίς να τους θέλεις).

    Είναι απλά απόλυτο δικαίωμα σου να τους καταγγέλεις και να συνασπίζεσαι για να τους ρίξεις με άλλες ομάδες. Αυτό είναι που γράφω "απλοελληνιστί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι μέρα πνευματικής μπουγάδας σήμερα, οι κρανιακοί κάδοι έχουν την τιμητική τους.

    Εκτός απο τον Ρέλλο "έβαλαν πλυντήριο" ο κάφτεν και ο Πίσινους με αποτέλεσμα την υπερφόρτωση της αποχέτευσης με ιδεολογικά και προπαγανδιστικά βρωμόνερα.

    Εντάξει, βρωμιά είναι αυτή, τι να κάνουμε, να τους αφήσουμε να πνιγούν στα λύματα;
    Δεν γίνεται, ανθρωπιστικοί λόγοι!

    Βάλτε λοιπόν πλυντήριο και θα κάνουμε υπομονή μέχρι να αποχετευτεί όλο αυτό το σκατό που κουβαλάτε μέσα στα χεσμένα κεφάλια σας.
    Περιμένουμε όλοι με αγωνία το τελικό στάδιο, το στίψιμο, να δούμε μήπως με την φυγόκεντρο έκθλιψη υπάρχει και κάτι χρήσιμο εκεί μέσα τελικά.
    Προς το παρόν παρατηρούνται απλώς "φουσκαλομπουρμπουλίθραι" εις χρώμα φαιοπράσινο προς το απαλό καφέ σκατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Προσοχή στα Ικόνικ.
    Απέτυχαν μια φορά να κάνουν την Ευρώπη σαν τα μούτρα τους.

    Δεν έμαθαν τίποτα.

    Ξαναδοκιμάζουν με ό,τι εύκαιρο εργαλείο έχουν:

    Συγκεχυμένα διανοήματα της δεκάρας, λίγη λάσπη όπου τους παίρνει ( διαδικτυο, Πρεσσ )
    και πολλή αντιγραφή ( ως πνευματικά τσιράκια που είναι )

    και βεβαίως πολύ ανθρωπιστική σάλτσα για να καλύπτει την σαπίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Λοιπόν, μερικές διαπιστώσεις:

    Η παγκοσμιοποίηση είναι εδώ, στην οθόνη σας και τη δική μου, την ώρα που βλέπετε το press-gr ή οτιδήποτε άλλο στο www. ΑΥΤΟ είναι βασικά η πολιτισμική όσμωση, και πολύ λιγότερο οι μετανάστες.

    Στην Ελλάδα, για περίπου 10 εκ. πληθυσμό, έχουμε περίπου 2 εκ. οικονομικούς μετανάστες. Μεγάλο ποσοστό, δε λέω. Η πλειονότητα είναι Αλβανοί, κατ’εκτίμηση πάνω από το 1,3 εκ. και προσπαθούν να αφομοιωθούν πλήρως, όπως και οι Αρβανίτες πριν από αυτούς.

    Ένα μεγάλο μέρος από την ευζωία ημών των νέο-Ελλήνων οφείλεται στην οικονομική εκμετάλλευση αυτών των μεταναστών. Που βρίσκουν δουλειές που δεν θέλουν να κάνουν οι Έλληνες.

    Ο βασικός κανόνας του καπιταλισμού και κάθε οικονομικού συστήματος είναι ότι, αν πεινάς θα δουλέψεις με οποιοδήποτε κόστος, για να μην πεθάνεις. Προφανώς οι έλληνες εργαζόμενοι έχουν κι άλλες λύσεις, για να μη θέλουν να κάνουν αυτό που κάνει ο κάθε Αλβανός ή ο κάθε Πακιστάνος.

    Η ενσωμάτωση των Αλβανών υποθάλπεται από το κράτος, γιατί δίνει λύση στο ασφαλιστικό. Μια σημαντικότατη ‘πλευρική συνέπεια’ είναι η ανανέωση της Ελληνικής κοινωνίας, και, παρακαλώ, ας μην ακούσω αηδίες περί Ελληνικού αίματος και άλλων φαιδρων…

    Και μια γνώμη:

    Αντίσταση στη παγκοσμιοποίηση δεν έχει νόημα. Είναι σα να θες να σταματήσεις τον κυματισμό της θάλασσας. Αυτός θα σταματήσει μόνο όταν δε φυσάει πια αέρας, ούτε πιο νωρίς ούτε πιο αργά. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, αν θέλουμε να διατηρήσουμε την όποια ταυτότητα έχουμε, είναι να προσδιορίσουμε αυτή την ταυτότητα, και μετά να την αποδείξουμε, που σημαίνει να τη βιώσουμε, στη δικιά μου γλώσσα.

    Το συνηθέστερο λάθος που κάνουν οι Ελληνολάγνοι είναι να διεκδικούν μια δοτή και χαρισματική ταυτότητα άνευ λόγου, έτσι, επειδή εμείς είμαστε εμείς…

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Λυπόν, αν και το άρθρο σου θάφτηκε και το είδα κατά λάθος, έχεις δίκιο με μια μόνο ένσταση. Εννοείς την πολιτισμική παγκοσμιοποίηση. Εκεί συμφωνώ.

    Η αντίσταση στην πολιτισμική παγκοσμιοποίηση δεν έχει νόημα και ούτε είναι σωστή με την έννοια του περιορισμού της ελευθερίας έκφρασης ή άλλων ανορθολογισμών, πρέπει όμως να προϋποθέσουμε και να απαιτήσουμε μαζική αντίσταση στην οικονομική παγκοσμιοποίηση, κάτι που εξελικτικά σημαίνει ότι θα μεταλλάξει πιθανόν και την πολιτισμική (με την έννοια ότι η τέχνη πιθανόν θα γίνει πιο κοινωνική πιθανόν και θα χάσει μέρος από τον αυτοαναφορικό ναρκισισμό της που απλά χαϊδεύει τη μεσαία τάξη).

    Δηλαδή συμφωνώ ότι πρέπει να αφήσουμε τον πολιτισμό απολύτως ελεύθερο (με κάθε κόστος), όμως είναι και αναγκαίο να αντισταθούμε στο νεοφιλελευθερισμό ως πρώτη προτεραιότητα στην πολιτική μας σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ikonic, πόσο ανεξάρτητες μπορεί να είναι η πολιτισμική από την οινομική παγκοσμιοποίηση; Στην πραγματικότητα, η οικονομική παγκοσμιοποίηση 'φέρει' την πολιτισμική, αλλά η αλληλεπίδραση πια είναι τεράστια. Η Coca Cola ορίζει και πουλάει μια ολόκληρη κουλτούρα, όχι μόνο το ...γνωστό υγρό.

    Ο νεοφιλελευθερισμός νομίζω πως ΔΕ συνδέεται τόσο άμεσα με την οικονομική παγκοσμιοποίηση, όσο υπονοείς. Η τάση για ενοποίηση των πάντων υπάρχει εδώ και 150 και επιταχύνεται συνέχεια. Το www έχει δώσει την τελευταία (και ανεξέλεγκτη) πινελιά. Και ο έλεγχος του www είναι το διακύβευμα εδώ και λίγα χρόνια...

    Αλήθεια, η παιδεραστία υπήρχε εδώ και πολύ καιρό και πάντα ήταν απεχθής. Γιατί όμως τώρα τελευταία έχει ξεκινήσει όλη αυτή η πολεμική εναντίον της; Μήπως γιατί από κάτω προσπαθεί να κρυφτει η προσπάθεια χειραγώγησης του www;

    Πολύ φοβάμαι πως ο καιρός του άσπρου - μαύρου και της αθωότητας έχει περάσει.

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Λυπόν για περισσότερη συζήτηση μπορείς να μπεις στο blog μου http://ikonikos.blogspot.com

    Η σχετικοποίηση της κριτικής είναι το πρόβλημα. Ενώ υπάρχουν σαφή και αδιάψευστα στοιχεία ότι η οικονομία φέρει το ρεύμα των αλλαγών (και των πολιτισμικών), η προσπάθεια που γίνεται είναι να αμβλυνθούν τα προβλήματα που αφορούν κοινωνικά θέματα ή οικονομικά και να γιγαντωθούν τα θέματα που αφορούν τα ΑΤΟΜΙΚΑ ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό δεν είναι τυχαίο, έχει σχέση με τη συστημική μέσω της οικονομίας προώθηση του εργαλειακού ορθολογισμού για το κέρδος. Ο κριτικός ορθολογισμός έχει εξανδραποδηθεί σε μεγάλο βαθμό και προκρίνεται μόνο το φιλελεύθερο στοιχείο της "ανθρωπιάς" αν θες, και παρακάμπτεται το σοσιαλιστικό μέρος. Και το άλλο είναι ότι ο σχετικισμός που θέλουν να μας φορέσουν και ο κατακερματισμός της κριτικής σκέψης ανάλογα με το "ρεύμα" της ημέρας ή της εποχής προκαλεί πολλές από τις αντιφάσεις του συστήματος. Δηλαδή όπως λες τώρα προσπαθούν να ρυθμίσουν την παιδεραστία και μέσω αυτής να ελέγξουν μέρος του διαδικτύου (ευτυχώς δε θα το καταφέρουν). Δηλαδή πλέον ΚΑΙ τα ατομικά δικαιώματα καταπατώνται ακόμα και στη Δύση, δηλαδή υπάρχει στρέβλωση ακόμα και του ίδιου του φιλελεύθερου συστήματος. Κι αυτό γιατί το πρόβλημα δεν είναι φυσικά μόνο η Οικονομία, είναι ΚΑΙ η συγκέντρωση υπερεξουσιών στις υπερεθνικές ελίτ που γίνεται μέσω της "αντιπροσωπευτικής" δημοκρατίας. Μπες στο Blog μου και τα λέμε από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *