GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η Πυροβόλος Χίος...

. Του Γιώργου Κρητικού Σεναριογράφου . Ωραία η Χίος , νησί για ήσυχες και χαλαρές διακοπές! Και οι Χιώτες ωραίοι! Φιλόξενοι και ιδιαίτερα ζε...

.
Του Γιώργου Κρητικού
Σεναριογράφου
.
Ωραία η Χίος, νησί για ήσυχες και χαλαρές διακοπές! Και οι Χιώτες ωραίοι! Φιλόξενοι και ιδιαίτερα ζεστοί με τους επισκέπτες τους!! Κι εδώ τελειώνουν τα ωραία! Η επί ενάμιση μήνα παραμονή μου στο νησί είχε ένα αβάσταχτο συναισθηματικό κόστος για την συμπεριφορά των Χιωτών στα αδέσποτα του νησιού. Περίοδος μετά την ανεξέλεγκτη γέννηση δεκάδων αδέσποτων κουταβιών και γατιών, βλέπετε! Τα ανεπιθύμητα αυτής της φουρνιάς που λέτε ότι πάνε… Σου τρυπάνε τα αφτιά και την ψυχή τα ξεψυχισμένα κλάματά τους ανά εκατό ή διακόσια μέτρα μιας κι αυτή η είναι η διάταξη των κάδων απορριμμάτων… Πόσες φορές αντέχεις να ανοίγεις τους κάδους και να απελευθερώνεις νεογέννητα ή και αρκετών ημερών ζωάκια σπρώχνοντάς τα στο αβέβαιο μέλλον τους. Είναι καταδικασμένα να επιστρέψουν (από άλλο ή το ίδιο χέρι) στην ίδια θέση λίγες ώρες αργότερα… Φρόντιζα ένα αδέσποτο θηλυκό που, δεκαπέντε μέρες μετά τη γέννα του, το δηλητηρίασαν και τα εφτά κουτάβια του έμεινα στο έλεος της μοίρας τους! Τα μέλη, ισχύοντα και πρώην, ενός ανύπαρκτου, διαλυμένου Φιλοζωϊκού σωματείου με συμβούλεψαν να τα θανατώσω… Η επικοινωνία μου με σχετικό τμήμα του Δήμου Χίου με εξοβέλισε στο χάος… «Ο Δήμος Χίου δεν»… Μοναδική αχτίδα συμπαράστασης η Carly Πολίτη (αγγλίδα, άλλος πολιτισμός) που εθελοντικά συλλέγει αδέσποτα και κακοποιημένα ζώα και τους βρίσκει οικογένειες στο εξωτερικό! Αλλά, πόσα να προλάβει; Έχει μόνο φριχτές ιστορίες να περιγράψει και μισεί τη χώρα μας γι αυτή την κατάντια! Από το ξημέρωμα μέχρι το βράδυ τρέχει να ταΐσει κουτάβια και να περιθάλψει χτυπημένα ζώα! Χειρουργείο για τα σοβαρά περιστατικά… μόνο στην Αθήνα!
Πόσο νοιάζονται οι Χιώτες για την εικόνα του νησιού τους και την… ευαισθησία τους;
Τοιχοκόλλησα φωτογραφίες από τα ορφανά κουτάβια μου στα πιο τουριστικά σημεία του νησιού ευελπιστώντας να συγκινήσω τουρίστες που θα ‘θελαν να τα υιοθετήσουν και η επαφή μου με κάποιους που ενδιαφέρθηκαν με φόρτωσε με τον αποτροπιασμό τους, έχοντας και οι ίδιοι μια σύντομη εμπειρία να μου πουν..!!!
Ήθελα πολλά χρόνια να επισκεφτώ το νησί και λυπάμαι που το έκανα!
Σήμερα, 6 Αυγούστου, φεύγω από το νησί της Χίου και, ειλικρινά, το μόνο που παίρνω μαζί μου είναι ένα σφίξιμο στο στομάχι και δύο κουτάβια για να τους δείξω ότι η ζωή που ήρθαν θα ‘χει και συνέχεια…
Μυροβόλος ή Πυροβόλος τελικά η Χίος; Όταν εκτελεί με τόση ασυνειδησία ποιος χαρακτηρισμός λέτε να της ταιριάζει…

74 σχόλια

  1. μου πόνεσες την καρδιά με το κείμενο σου.Τι φρικτές εικόνες περιγράφεις?Στα σκουπίδια?Και πως μπορεί κανείς να κάνει διακοπές μ αυτές τις εικόνες γύρω του και μ αυτούς τους ήχους στα αυτιά του?Μα καλά,σ ολοκληρο νησί δεν υπάρχουν άθρωποι που ν αγαπούν τα ζώα και να κάνουν ένα πραγματικό φιλοζωικό σωματείο?Κι ο δήμος?Δεν έχω λόγια να εκφράσω πως νιώθω γι αυτά που έγραψες.Ηθελα πάρα πολύ να παω στη Χίο κάποια στιγμή.Πάντα με συγκινούν τα μη κοσμοπολίτικα νησιά και θεωρώ πως εκεί υπάρχουν οι πιο αγνοί άνθρωποι που αξίζουν ενίσχυσης.Αλλά δυστυχώς όπως φαίνεται,αυτό δεν ισχύει για τη Χίο.Ντροπή.Αλήθεια,πήρε κανείς άλλος τουρίστας κουταβάκια?Τα άλλα εκτός απ τα δύο που πήρες εσύ τι έγιναν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...οπότε αντιλαμβάνεστε τι κάνουν στους επισκέπτες εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. san de ntrepeste... katigoreite ena olokliro nisi gia ti suberifora ligwn... ena nisi 3exasmeno apo olous....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι κτηνη!!
    Και να δεις που σφαζουν και χιλιαδες κοτοπουλα καθε μηνα οι ξεφτιλισμενοι!
    Και χιλιαδες αρνακια οι πουστηδες!
    Και γουρουνια και μοσχαρια και κουνελια !!
    Και ψαρευουν κιολας! και θανατωνουν χιλιαδες ψαρια!!

    Λοιπον προκειται για "ανοικτιρμονες" ανθρωπους !!

    Και σενα σε πειραξε που πετανε στα σκουπιδια μονο τα κοπροσκυλα???

    Α! τους πουστηδες!
    Δεν σε πεταγαν και σενα σε κανενα καδο να ..τελειωνουμε??

    Αει σιχτιρ φιλοσκυλε

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποιων λίγων?Οταν ανά 100 μέτρα ακούς κλάμματα απ τους κάδους ?Οι κάτοικοι δεν τ ακούν?Δεν τους σφίγγεται η καρδιά?Ο δήμος που δεν......?Που είναι ένα σωματείο φιλοζωικό που να δείχνει ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα για όλους τους κατοίκους?Για μένα πάντως η Χίος μετά απ αυτά που διάβασα είναι ένας προορισμός που δεν θέλω να επισκεφτώ ποτέ.Να πάω και να μου σπαράζει η ψυχή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. an thelete steilte to kai sth sthlh tou Panagiwth Diamanth sthn Eleftherotypia s ayth th diefthynsh pdiam@enet. gr.
    Ayto poy grafete prepei na parei megalh dhmosiothta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε παιδιά, ζει ακόμα ο Κόκκινος αυτό το βρωμόσκυλο ο πρόεδρος των γαμοδικαστηρίων, οι νταβατζήδες των εμπόρων ναρκωτικών και του γαμο Μητσοτάκη. Κανά καρκίνο δε θα πάθει αυτό το βρωμόσκυλο να απαλλαχθούν τα ταμεία από το μισθό του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 7:41 κανας πουστοΧιωτης θα εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. steilte to kai edw an thelete
    http://www.pets.gr/
    mpas kai me th dhmosiothta allaxei kati.Etsi eixe ginei me polles perioxes opoy meta apo arnhtikh dhmosiothta diorthwsan polla pragmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 7:41
    Πέρισι ζούσε γιατί διάβασα άρθρο του στην Καθημερινή που έβριζε τα ...''παλιόπαιδα'' που έκαμαν αταξίες στο Πολυτεχνείο το 1973 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητοί φίλοι.Έχω πάει στην Χίο μια φορά το ...1971 !!!
    Το μόνο που θυμάμαι ένα καλό μπουζουξίδικο στο Βροντάδο .
    Επειδή είμαι συνταξιούχος ναυτικός έχω άσχημες αναμν΄σεις από τη λέξη ''Χιώτης'' . Οι καπεταναίοι από την Χίο και ιδιαίτερα από ένα μέρος που λέγεται Καρδάμυλα μας άλλαζαν τα φώτα στην ... πείνα την δεκαετία του 60 . Για να τα κονομήσουν έκλεβαν από την τροφοδοσία του πληρώματος . Εύχομαι η νέα γενιά να είναι διαφορετικής νοοτροπίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 8:04 μμ

    ==
    Ναι! "χιλια λιρες ,χιλιους μηνες",απο τους Χιωτες βγηκε.

    Αλλα αλλο το "καραβι" αλλο οι διακοπες στην Χιο.

    Αλλο που σφαζουν χιλιαδες αρνακια ,κατσικια,μοσχαρακια ,
    κοτοπουλα κλπ καθε μηνα ,αλλο που πετανε στους καδους τα κοπροσκυλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αλλο χιωτης αλλο καραδαμυλιωτης

    αλλα μαλακας και 8:04 ενα και το αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι ντροπή σας που καταδικάζετε ένα ολόκληρο νησί με αφορμή τα αδέσποτα. Κοιτάξτε γύρω σας. Δεν γίνεται το ίδιο στην Αθήνα, στην Κρήτη, στη Μακεδονία, παντού; Είναι θέμα παιδείας, συμφωνώ, αλλά όχι και να τους ισοπεδώνουμε όλους!

    Η Χίος είναι απο τα ωραιότερα νησιά και ο κόσμος της επίσης. Ευτυχώς που ακόμη δεν την έχουν ανακαλύψει οι νεοβάρβαροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "μαλακας και 8:09"

    διορθωνω γαμω τα πληκτρολογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι Χιώτες είναι πούστηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 9.07

    Και εσύ που το ξέρεις; Ψωνίζεστε μαζί;
    Αει να χαθείς απο εδω κομπλεξικέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λυπάμαι για το επίπεδό σας κύριοι. Το μέγεθος της βλακείας (για να μην το θέσω διαφορετικά) που σας δέρνει είναι ανυπολόγιστο. Και ναι αυτή η καταγγελία είναι από μόνη της ικανή να καταδικάσει ένα ολόκληρο νησί, και ναι πιθανόν το να είναι ξεχασμένο από όλους το νησί δίνει εξήγηση για το επίπεδο των κατοίκων, και ναι σε αυτά τα κτήνη που διαπράτουν αυτές τις πράξεις καθώς και στους υπόλοιπους που μένουν αδιάφοροι μπροστά σε αυτή την τριτοκοσμική συμπεριφορά, αξίζει αδιαφορία και απομόνωση. Αυτά μέχρι οι πολλοί όπως λέτε να βάλουν μυαλό στους λίγους. Απλά είναι τα πράγματα για να καταβάλουν κάποιοι τι εστί βερύκοκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μπραβο για το επίπεδό σας και την ευαίσθητη ψυχή σας κύριε Κρητικέ.Να στε καλά ,τέτοιοι άνθρωποι σαν και σας είναι ανεκτίμητοι.Οσο για τα σχόλια κάποιων πραγματικά τι να πω?Αντιπαρέρχομαι τα περί κοπροσκυλων αλλά θα πω πως στο συγκεκριμένο θέμα είναι ολόκληρη η Χίος συνυπεύθυνοι και όχι οι "λίγοι".Δήμος,πολίτες,οι πάντες.
    Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ
    ΓΚΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το πόσο μισούν τα αδέσποτα στη Χίο φαίνεται από το ότι οι μαγαζάτορες δεν σε αφήνουν να τα ταΐσεις με το φαγητο που σου περισσεύει ή τέλος πάντων θέλεις να τους δώσεις. Δύο φορές έχω πάει για δουλειά και τις δύο φορές το ίδιο έχει γίνει. Μας κάνουν παρατηρήσεις επειδή, λέει, φωνάζει η αστυνομία. Για τι πράγμα φωνάζει; Μήπως μετά από δευτερόλεπτα μένει τίποτα ώστε να μιλάνε για σκουπίδια; το τρώνε τα κακόμοιρα και μόλις τα πλησιάσει μαγαζάτορας φεύγουν με την ουρά στα σκέλια. Ποιος ξέρει πόσο ξύλο έχουν φάει.
    Κι εγώ έχω ορκιστεί: στη Χίο ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το θέμα των αδέσποτων είναι πολύ γενικότερο στην Ελλάδα και ας μη το περιορίζουμε σε κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό και σε συγκεκριμένο χώρο.

    Δεν υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός ούτε διατίθενται κονδύλια απο τις εκάστοτε κυβερνήσεις για τη δημιουργία ασύλων για αδέσποτα.

    Χάνετε το δάσος πίσω απο το δέντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Σε βρίσκω ανενημέρωτο .Διατίθενται απ την ΕΕ κονδύλια για τη δημιουργία ξενώνων για αδέσποτα και πάρα πολλοί δήμοι δεν τα χρησιμοποιούν.Σιγά μη τους κάνουν και ξενώνες των κοπρόσκυλων.Φολα και πολύ τους πέφτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 10:03
    Συμφωνώ και επαυξάνω. Όμως: επειδή όπως έχετε καταλάβει το επίπεδο κάποιων σέρνεται στα πατώματα και η πολιτεία δεν είναι ικανή να κάνει κάτι, καλό θα ήταν η "αποκατάσταση" του σεβασμού απέναντι στα ζωντανά να γίνει με τον τρόπο που αυτοί καταλαβαίνουν. Δηλ. με στιγματοποίηση, προσβολή, αδικία και περιθωριοποίηση. Λοιπόν για ξεκίνημα, ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΧΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εννοείται.Πως μπορείς να πας σ ένα νησί να διασκεδάσεις όταν σφίγγεται η ψυχή σου βλέποντας τέτοια μεταχείριση σε ζωντανά πλάσματα.Πρέπει να σαι πραγματικό ΖΩΟ για να μη σ αγγίξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 10.17

    "Πρέπει να σαι πραγματικό ΖΩΟ για να μη σ αγγίξει"

    Είσαι όντως ζωόφιλος εσύ; Μάλλον όχι και απλώς σπεκουλάρεις. Γιατί και τα ζώα έχουν συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 10.13

    Απλώς σε ενημερώνω οτι η Χίος δεν έχει ανάγκη απο τουρισμό. Το κατα κεφαλήν εισόδημα εκεί είναι πολύ υψηλότερο απο ότι νομίζεις, άσε που τον Αύγουστο που έρχονται όλοι οι απανταχού της γής Χιώτες γίνεται ο χαμός.

    Δοκίμασε κανένα άλλο νησάκι όπου τα ντόπια πεινασμένα κοράκια θα σου πάρουν και τα σώβρακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ας πάνε οι απανταχού Χιώτες λοιπόν κι ας περάσουν καλά αφού μπορούν και περνάνε καλά μ αυτή την κατάσταση γύρω τους.Εμένα πάντως δεν πρόκειται να με δουν ποτέ όσο φέρονται έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kala sth Xio den yparxoyn filozwoi?Poy na xoyn zwo sto spiti toys?Kthniatroi?Den mporw na pistepsw oti ferontai etsi.Sa nanai exw ap ton kosmo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελάτε τώρα όλοι, πονεμένες ψυχές, που όλοι πια ζείτε στη Ζυρίχη και δεν έχετε δεί ποτέ στην περιοχή σας αντίστοιχες σκηνές!!!

    Η Χίος σας έφταιξε υποκριτές και φαρισαίοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. egw pali,ap merika sxolia poy diabasa exeplaghn.Mono omothymh katadikh tha tairiaze s ayth thn kataggelia.Ki omws yparxoyn merikoi me soyxoy moyxoy.Mhn thixoyme tous Xiwtes ,mhn toys kakokardisoyme ki alloy symbainoyn ayta klp.Alla logia n agapiomaste.To thema einai ena.Einai apanthrwph symperifora ayth?Prepei na katadikazetai opoy symbainei?Prepei kati na ginei n allaxei?Prepei na stamathsei?Exoyn psyxh kai ponane kai aisthanontai oi skyloi?Axizei sebasmos s ola ta onta sth gh?Apo kei kai pera o kathenas apanta s ayta ta erwthmata me thn proswpikh toy aisthhtikh ,ta synaisthmta tou,tis antoxes tou.Opoion den ton peirazei na akoyei klamata koytabiwn ana ekato metra paei kala.As paei na diaskedasei.Ama kapoion den ton enoxlei na blepei skeletwmena,ataista,darmena zwntana paei kala.As perasei wraia sth Xio kai st alla merh poy symbainoyn ayta.Eytyxws omws yparxoyn kai anthrwpoi poy den to antexoyn kai den mporoyn na to prosperasoyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πας στη Σαντορίνη και βλέπεις αδέσποτες γάτες και σκύλους δίπλα σου,τα ταίζεις.Κάθονται στα περβάζια ,αραγμένα,τι όμορφη εικονα!Σεβασμός.Κανείς δεν σου απαγορεύει να τα ταίσεις,είναι όλα καλοζωισμένα,ευτυχισμένα ζωντανά.Τυχερά που δε γεννήθηκαν στη Χίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τςς τς τς... Όλη η Ελλάδα μια Ελβετία, πλην της Χίου...

    Ρε ουστ θεομπαίχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 10:35 μμ
    Πάρα πολύ ωραία λοιπόν, ούτε λόγος ξανά για ξεχασμένο νησί και άλλα τέτοια δακρύβρεχτα. Επίσης μάθετε όλοι πως οι Χιώτες δεν έχουν ανάγκη κανέναν και ως εκ τούτου μπορούν να προβαίνουν σε κάθε είδους παρανομία στο νησάκι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Charity begins at home" λένε οι Αγγλοι, δηλαδή πρώτα ξεκινάμε απο το σπιτι μας... Φροντίστε λοιπόν να θυμάστε τα ζώα της περιοχής σας τους εντεκάμισυ μήνες που είστε στο σπίτι σας, και μην παριστάνετε τους τουρίστες ιεραπόστολους - επικριτές που θα σώσετε όλον τον κόσμο σε μια βδομάδα διακοπών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. A KAI KATI ALLO GIA THN XIO.

    DEN EXOYN DROMOYS NA DIABOYN KAI EXOYN AYTOKINHTA MEGALOY KYBISMOY NA KANOYN EPIDIKSI STOYS EAYTOYS TOY FERNONTAS GYRO GYRO TO LIMANI NA TOYS BLEPOYN.

    KA8HSA 45 LEPTA NA PARO ENAN KAFE STO LIMANI KAI EBLEPA MIA KYRIA ME ENA TZIP NA FERNEI GYRO-GRO SYNEXEIA OXI OTI DEN EBRISKE NA PARKAREI APLA EKANE THN FYGOYRA THS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και οι δρόμοι στο Κολωνάκι είναι στενοσόκακα αλλά τίγκα στις τζιπούρες και στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα. Να μη μιλήσουμε για την Αράχωβα...Επιδειξιομανείς υπάρχουν πολλοί και παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 9:05

    MALON EISAI MIKROS SE HLIKIA FILE MOY KAI DEN EXEIS ZHSEI TOYS PALAIOYS XIOTES KAPETANEOYS.

    ALLA DEN HTAN MONOI OI XIOTES.

    HTAN KAI KATI ALLOI APO ENA ALLO NAYTTIKO NHSI POY EIXAN BALEI STIXIMA POIOS 8A EKANE TA PERISSOTERA.

    AYTA MONO GIA TO TI GINONTA PAILAI.

    SHMERA EINAI POLY KALYTEROI KAI OLOGOS EINAI OTI SHMERA EAN 8A KANOYN KATI FOBOYNTE OTI 8A TO PLHROSOYN EKSO STHN STERGIA.

    SHMEIOSIS
    ---------
    DEN EINAI OLOI OI PLOIARXOI TIS IDIAS NOOTROPIAS.

    ENA 90% SHMERA EINAI KALOI.

    KAI MHN KSEXNATE OTI SHMERA H DIAXIRISI ENOS PLOIOY GINETE APO TA GRAFEIA KAI O PLOIARXOS DEN EINAI MESA STA PRAGMATA PERI TROFODOSIAS K L P
    ALLA KAI EDO YPARXOYN PALI LIGES PERIPTOSEIS POY GINONTE LAMOGIES APO PLOIARXOYS AS POYME ANTI NA FERI O TROFODOTHS 100 KILA APO TO TADE EIDOS FERNEI TA 40 - XREONEI 100 GIA TO GRAFEIO KAI TA XRHMATA GIA TO YPOLOIPA 60 KILA TA PERNEI O PLOIARXOS SE PROSOPIKO TOY EIDOS PX TV,VIDEO CAMERA,'H OTI DHPOTE ALO.

    DEN EINAI XIOTIKO AYTO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 11:45 μμ
    Άσχετο. Που ξέρεις ότι δεν ασχολούμαστε και τους υπόλοιπους εντεκάμιση μήνες; Σκέφτηκες να πεις κάτι και έγραψες μια άσχετη χαζομάρα περί φιλανθρωπίας. Εδώ μιλάμε για σεβασμό στα ζώα. Εκτός αν δεν ξέρεις αγγλικά αλλιώς δεν εξηγείται αυτό που έγραψες. Κάνε μας τη χάρη που θέλεις να αφήσεις και σχόλιο. Ανόητε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 12:12
    Συμφωνώ ότι σήμερα τα τρόφημα τα παραγγέλνει το γραφείο . Έγραψα για την δεκαετία του 60.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μπορεί να μας πεί ο οπαδός του ΚΚΕ γιατί δέχθηκε το κόμμα του να εξαγοραστεί από τη ΝΔ? Τριπλασιάστηκε εικονικά η αξία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ (δηλαδή του Πάνου Γερμανού, μέλους του πολιτικού γραφείου του ΚΚΕ) για να αγοραστεί από τον ΟΤΕ (δηλαδή κρατικά χρήματα) για να έχει καλυμένα τα νώτα της η ΝΔ. Η συμφωνία είναι, δεν με ενδιαφέρει εμένα τη ΝΔ αν με κατακρίνεις, μόνο όταν λες κάτι για την κυβέρνηση να λες τα ίδια και για το ΠΑΣΟΚ. Με αυτόν τον τρόπο και παραμυθιάζεις τους οπαδούς του ΚΚΕ και με διατηρείς και εμένα τη ΝΔ στην εξουσία.
    Καθαρή οικονομική συναλλαγή, δηλαδή business. Για αυτό τον λόγο πήγαν πριν πενήντα χρόνια στο απόσπασμα και στις εξορίες οι αγωνιστές του ΚΚΕ? Κοίτα βρε κατάντημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ακουστε..
    Τα κοπροσκυλα ειναι ζωα,ακριβως οπως το λεω Ζ Ω Α...

    Και αμα στην Χιο πετανε τα κουταβια στον καδο απορριματων καλα κανουν..

    Τι δηλαδη θαπρεπε? να τα βαλουν σε καμμια θερμοκοιτιδα??

    Ρε αει στο διαολο ανωμαλοι!!

    Οι σκυλοι και τα σκυλια..'@
    Σκυλοφιλοι του κερατα..

    Εμεις ειμαστε φιλοζωοι σταληθεια...
    Και οσο αγαπαμε το αρνακι.το κατσικακι ,το μοσχαρακι αλλο τοσο αγαπαμε και το ταδε κοπροσκυλο..

    Λυπουμαστε που σφαζουμε το αρνακι το μοσχαρακι,το κοτοπουλακι κλπ..
    αλλα πεταμε στον "καδο" τα κουταβια που γενναει μια σκυλα..

    τοσο απλα...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. add

    Σε κατανοώ πλήρως. Μπορώ να κάνω και το πορτραίτο σου. "Δεσποινίς" ετών 40φεύγα, χορτοφάγος, με νευρώσεις α-γαμίας, ανοργασμική και με ψυχωσικές διαταραχές, που τοχει ρίξει στην προστασία σκύλων, γάτων κλπ αδέσποτων.

    Πηγαίνεις στο Βερόπουλο 3 φορές την εβδομάδα και αγοράζεις κονσέρβες με τροφές μαζί με δικά σου γιαούρτια (με 0% λιπαρά) και τις σόδες (να χωνέψεις τι;) και μετά ξαμολυέσαι στις γωνιες και τα πεζοδρόμια με αλουμινένια πιατάκια να ταϊσεις τους τετράποδους φίλους σου (απο τους άλλους δεν έχεις)...

    Να συνεχίσω κύριε σεναριογράφε (συνάδελφε);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α ρε Τζων μου τα χάλασες με τα ζώα και είναι κρίμα γιατι συμφωνώ μαζί σου σε πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Mπουκοταζ στην Χιο εδω
    και τωρα!

    Ουτε ενα ευρω στους σκατοψυχους
    Χιωτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τζων μολις διαβασα το σχολιο σου στις 7:23 μμ

    Ενα εχω να πω:

    Γαμω το μουνι της μανας σου
    καριολι που δεν σε εκανε εκτρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ασε τα πορτραίτα για κάποιον με ταλέντο γιατί εσύ από το 1980 και μετά αναμασάς και ξερνάς δουλιές άλλων.Το "πορτραίτο" σου το διαβάσαμε αλλού και είχε και πλάκα,αλλά έχουν περάσει τοοοοοοόσα χρόνια απο τότε.Προχώρα,τόσους(αόρατους) φίλους έχεις ,δεν σου είπε κανένας ότι έχουν αλλάξει οι καιροί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Phi

    Ξέρεις, οι Χιώτες σε έχουν χεσμένο βρε φτωχομπινέ! Το εισόδημα και η ποιότητα ζωής τους είναι σε τέτοιο υψηλό επίπεδο που δεν έχουν ανάγκη το διακοποδάνειό σου, λιγούρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ρε Τζων μαλακοπιτουρα και στραβογαμημενε εχω να σου κανω την εξης ερωτηση:
    Ξερεις κανεναν που να εχει παρει για κατοικιδιο κοτοπουλο η αγελαδα η μοσχαρακι?
    Ξερεις εαν πωλειται κρεας σκυλου και γατας στα κρεοπωλεια?
    Ρε γαμημενε και σιχτιρισμενε πουστη αυτες οι δυο ερωτησεις ειναι αρκετες για να σε κανουν να καταλαβεις τον διαχωρισμο των ζωων?
    Ουστ απο δω ρε σαπιο ψωλοχυμα του κερατα, πουτανα γεννα. Που εχεις και αποψη για καθε θεμα. Εσενα σου αξιζει χειροτερη τυχη απο τα αδεσποτα που πετανε στους καδους. Πρεπει να σε γδαρουνε και να σου πεταξουν τα βρωμερα και σαπια εντοσθια σου στην θαλασσα. Εισαι μεγαλο αρχιδι ρε πουσταρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 9.15
    ποιότητα ζωής στη Χίο!Το πιο σύντομο ανέκδοτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 9.33
    Μάλλον δεν έχεις πάει / ζήσει εκεί ποτέ.
    Η κακομοιριά σου δεν σε αφήνει να δεις την πραγματικότητα. Κομπλεξικέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Thursday, 12 April 2007

    Μια απίστευτη ιστορία φρίκης με θύμα ένα σκύλο, ηλικίας 2 το πολύ 3 χρόνων, έχει αναστατώσει τις τελευταίες ημέρες φιλοζωικά σωματεία και φιλόζωους σε όλο τον κόσμο και έχει επιβεβαιώσει -για πολλοστή φορά- πως η έννοια πολιτισμός είναι άγνωστη για κάποιους συμπατριώτες μας. Οσα συνέβησαν τη Μεγάλη Πέμπτη, κοντά στο κέντρο της Χίου, δεν μπορεί να τα χωρέσει ανθρώπινος νους. Ανθρώπινα κτήνη έδεσαν βεγγαλικά στην κοιλιά του τετράποδου και στη συνέχεια τα πυροδότησαν, με αποτέλεσμα να εκραγούν και να το τραυματίσουν σοβαρά.
    Για καλή τύχη του ζώου, ένας από όσους συνάντησαν το σκύλο που αιμορραγούσε, τηλεφώνησε στην υπεύθυνη του φιλοζωικού σωματείου και της είπε ότι «είχε τραυματιστεί».

    Η Κάρλι Πρόβεν-Πολίτη πήρε το αυτοκίνητό της και έτρεξε να βρει το χτυπημένο ζώο, νομίζοντας ότι είχε τραυματιστεί από αυτοκίνητο. Μισή ώρα μετά, όταν ιδιώτης κτηνίατρος -άνοιξε προς τιμήν του το ιατρείο του- και εξέτασε το ζώο, διαπίστωσε έκπληκτος ότι στο σώμα του άτυχου ζώου υπήρχαν υπολείμματα από βεγγαλικό.

    "Χρειάστηκαν 40 ράμματα. Το ζώο αιμορραγούσε και ήταν σε απελπιστική κατάσταση. Ο κτηνίατρος το παρακολουθεί στενά, ενώ θα χρειαστεί να πάρει αντιβίωση για 50 ημέρες, για να γίνει καλά", περιγράφει στην «Ε» η κ. Πρόβεν-Πολίτη.

    Αργυρώ Μώρου
    Ελευθεροτυπία 12/4/07

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κράτα τις αυτόματες ψυχαναλύσεις
    για τους ανώμαλους του νησιού σου.Οτιδήποτε είναι μακριά απο τη στάνη δεν είναι ποιότητα ζωής.Και να φροντίζετε τα ζώα σας.Για την 9.38 αυτά.F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπράβο καμάρι και λεβεντιά οι Χιώτες! Υπεράσπιση της τοπικής "κουλτούρας"... Όχι κύριοι, δεν πετάνε στους κάδους τα αδέσποτα παντού. Μέσα σε 3,5 δεκατίες προσωπικά σε Αθήνα και επαρχία, ποτέ δεν έζησα κάτι τέτοιο.

    Με μεγάλη θλίψη διάβασα το topic και τα σχόλια που το ακολουθούν, γιατί κανα-δυο Χιώτες που γνωρίζω είναι εξαιρετικοί άνθρωποι κατά τα άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Είναι ηλίου φαεινότερον οτι τόσο ο εμπνευστής του άρθρου όσο και πολλοί φιλόζωοι σχολιαστές εδω μέσα με τον τρόπο που παρουσιάζουν το πρόβλημα αυτοαναιρούνται ως προς τα ευγενή τους αισθήματα.

    Επιμένω οτι είναι τουλάχιστον κακεντρέχεια να ρίχνετε το έγκλημα κάποιων ανεγκέφαλων που βασάνισαν / κακοποίησαν ζώα σε ένα ολόκληρο νησί, γενικεύοντας επι δικαίων και αδίκων, απειλώντας με μποϋκοτάρισμα και άλλα τέτοια φαιδρά.

    Η Ελλάδα είναι πολύ πίσω στον τομέα αυτό. Αν και έχουν εγκριθεί κονδύλια σχετικά απο την Ε.Ε. πολύ λίγοι Δήμοι έκαναν χρήση και δυστυχώς ούτε το κράτος μοιάζει να νοιάζεται για το πρόβλημα των αδέσποτων.

    Το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗ ΧΙΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και χρειάζεται νηφάλια αντιμετώπιση, χωρίς υστερίες και φωνασκίες, με μέθοδο και αποτελεσματικές κινήσεις προς την κεντρική διοίκηση.

    Τα υπόλοιπα είναι ...εκ του πονηρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 10.46

    Συμφωνώ. Θα πρόσθετα οτι είναι επίσης και θέμα παιδείας.

    Πόσοι απο εμάς δεν έχουμε δει μαμάδες να φωνάζουν στο παιδάκι τους "Μη πλησιάζεις το σκύλο, θα σε φάει";

    Πόσοι απο εμάς δεν έχουμε δει επίσης "φιλόζωους" να βγάζουν βόλτα το σκυλί τους για να λερώσει το κοινόχρηστο πεζοδρόμιο ή την παιδική χαρά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΣΚΟΥΠΑΚΙ-ΦΤΥΑΡΑΚΙ-ΣΑΚΚΟΥΛΑ;

    Το πρόβλημα είναι πολύ πιό σύνθετο από απλοϊκές επικλήσεις στα συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Συμφωνώ όσον αφορά τις κινήσεις προς την κεντρική διοίκηση αλλά εσύ κύριε εκ του...αγαθού πως εκφράζεις τη φρίκη και αποτροπιασμό σου?Πετάς ένα "ανεγκέφαλε" και αποχωρείς? Δεν είναι μόνο στη Χίο αλλά ΚΑΙ στη Χίο είναι άθλια η συμπεριφορά πολλών στα ζώα και άξιοι όσοι μας το θυμίζουν.F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Όταν οι διάφοροι "φιλόζωοι" αφήνουν το ζωάκι τους να τα αμολάει στο πεζοδρόμιο κ κοιτούν αδιάφορα αλλού, χωρίς να μαζεύουν "τα κακάκια" του τετράποδου φίλου τους ας μην ζητούν από τους υπόλοιπους "μη-ζωόφιλους" να τους σεβαστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. To προβλημα με τα ζωα ειναι
    οντως γενικευμενο στην Ελλαδα.

    Στην Υδρα ας πουμε με τις γατες.

    Να τα πετανε ομως ζωντανα σε καδους
    σκουπιδιων δεν εχω δει πουθενα!

    Για αυτο μπουκοταζ στους σκατοψυχους τους Χιωτες με
    το "υψηλο εισοδημα" και τη "χαμηλη
    ψυχη"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 11.57
    Ασε εσύ έχεις μπερδέψει τη ζωοφιλία με την ιδιοκτησία.Είναι άλλο θέμα ,άλλη φορά .F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 6:37 πμ
    Πολύ Φώσκολο βλέπεις. Έτσι τους έχετε στο μυαλό σας τους ανθρώπους που σέβονται τα ζώα έν έτη 2007? Από ποιο χωριό κατέβηκες και σε ποια δεκαετία ζεις? Δυστυχώς το προφίλ είναι τελείως διαφορετικό. Οπότε μην συνεχίσεις κε σεναριογράφε. Σημ.: Get a life με ζωάκι ή χωρίς και απόφευγε να μένεις κολλημένος στο internet ξημερώματα. Πάρε ένα πλοίο και φύγε ή διάβασε κανα βιβλίο με ιστορίες ζώων της Patricia Highsmith για να γράφεις κάτι που αξίζει από εδώ και στο εξής. Εγώ και ο σκύλος μου σου στέλνουμε τα χαιρετίσματά μας από την Πάρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 1.49

    Και άλλη "δεσποινίς" ετών 40φεύγα σε διακοπές στην Πάρο με το σκυλάκι της.... Καλά, δεν έπαιρνες κανέναν άντρα μαζί σου; Καλύτερα θα περνούσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τουλάχιστον για δύο δήμους που τους ζω έχω να πω πολύ καλά πράγματα.Δήμος Αθηναίων και Καλλιθέα.Στειρωμένα,εμβολιασμένα,ευτυχισμένα.Πάντως πολύ καφρίλα βρε παιδιά.Και στη Χίο και σ άλλα μέρη(αν και ποτέ δεν έχω ξανακούσει ανά εκατό μέτρα πεταμένα σε κάδους σκουπιδιών σκυλάκια,ούτε βεγγαλικά σε άμοιρο σκύλο)αλλά και εδώ μέσα.Πάρα πολλή καφρίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καφρίλα. Αφού αυτοί που έχουν το μπλογκ δεν έχουν αντίρρηση. Ιδιου επιπέδου και φυράματος είναι. Αλλιώς τόσες φορές που έχουμε γράψει να πάρουν μέτρα, μας έχουν γράψει κι αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αχ καλέ χρυσή μου! Πρόσεχε μη σου χέσει ο σκύλος τις καινούριες γόβες. Πωπωπω καφρίλα! Αχ, χρειάζομαι επειγόντως ψυχαναλυτή. Λές να πάω στον ίδιο που πηγαίνει και ο Βασίλειος Κωστέτσος το σκύλο του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. αφήστε τους με τους εκτοξευστήρες τους,τι ωραιο έθιμο,εντυπωσιάστηκα.Οσο για το αν οι Χιώτες έχουν ανάγκη τον τουρισμό αρκεί να πω πως άκουσα σήμερα στον Αλφα Νιουζ έναν Χιώτη (που φαινόταν απ το λόγο του πολύ αξιόλογος)και αναφέρθηκε σε μια προσπάθεια που γίνεται να τραβήξουν τουρισμό στο νησί μέσω μιας πρωτοβουλίας με κρασιά ,δεν πολυκατάλαβα γιατί δούλευα ταυτοχρόνως;))κι αν ακούγατε αυτά που έλεγε θα καταλαβαίνατε πόσο θέλουν να φέρουν τουρίστες.Μου έκανε θετική εντύπωση πως ανάμεσα στα αξιοθέατα της Χίου ανέφερε και την άγρια πανίδα.Για την ήμερη κάντε κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. εσύ 3,59 άντε χώσου στο λαγούμι σου.Βόδι.Ρε,κάτι τέτοιοι ψηφίζουν κιόλας.Ουστ κάφροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. οποιος αγαπά τα ζωα και θελει κανει εστω και κατι να διορθωθει η κατασταση ας γραψει στο δημο Χιου.Εγω εγραψα.Ας κανουμε κατι γι αυτες τις ψυχουλες που βρισκονται αυτη τη στιγμη στο νησι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. O eisaggeleas Xioy meta to gegonos twn beggalikws sto skylo ekane kati na brei ta anthrwpoeidh?To xerei oti yparxei nomos kata ths kakometaxeirishs zwwn?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Δείτε εδώ
    http://www.chiosopinion.gr/archive/678/36.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Παιδιά άντε ασχοληθείτε εκεί με τον Αλογοσκούφη και το Μάκη Γιακουμάτο γιατί μόνο με αυτούς τα σχόλιά σας που είναι για γέλια (όπως κι εσείς) πιάνουν τόπο. Τα υπόλοιπα είναι ψιλά γράμματα για σας.

    Για τους πιο ψαγμένους απευθυνθείτε:
    Gnomi@ChiosOpinion.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 4.08

    Καλέ άντε απο δω! Σιχαμένη! Που θα με πεις βόδι! Αν σε δω στην Πλατεία θα σου βγάλω τα εξτενσιονς τρίχα τρίχα!

    ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΔΩ.
    ΡΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΓΑΚΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΪΖΕΤΕ ΝΤΕΛΙΒΕΡΥ.

    ΑΧΡΗΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 9.35
    Αν σε κουράζουν στο ντελίβερυ,δώσε το μηχανάκι και γίνε μπετατζής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. α ρε μαλάκα Σημίτη, λάθος νησί ξεπούλησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. KAI ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΡΕ ΒΛΑΧΟΙ & ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;; ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΓΑΜ* ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *