GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Καταγγελία για το Τζάνειο Νοσοκομείο...

. Η περιγραφή μιας φρικτής ταλαιπωρίας. Να απαντήσει ο υπουργός Υγείας Δ. Αβραμόπουλος Του Διομήδη Στάθη* stathisd@otenet.gr Το Σάββατο 2...

.
Η περιγραφή μιας φρικτής ταλαιπωρίας. Να απαντήσει ο υπουργός Υγείας Δ. Αβραμόπουλος

Του Διομήδη Στάθη*
stathisd@otenet.gr

Το Σάββατο 28-7-07 πήγα στα επείγοντα του Τζανείου την πεθερά μου με έντονους πονοκεφάλους, ζαλάδες και σε ημιλιπόθυμη κατάσταση.
Φθάσαμε στις 11:45. Συναντήσαμε μια κατάσταση σοκαριστική-τριτοκοσμική. Οι ασθενείς όρθιοι περίμεναν στην ουρά τουλάχιστον 20 λεπτά για να τους κοιτάξει πρώτα, ο λεγόμενος γιατρός(;) διαλογής που έκρινε το λίγο ή το πολύ επείγον των ασθενών. Ο οποίος χωρίς καμμία εξέταση, ούτε καν την πίεση δεν πήρε, μας έδωσε έναν αριθμό προτεραιότητας και μας είπε να περιμένουμε.
Η κατάσταση στην αναμονή τραγική. Ασθενείς στα φορεία να περιμένουν πάνω από δύο ώρες. Ασθενείς κάθονταν στο πάτωμα, ενώ μια αναπηρική καρέκλα που υπήρχε την πήραν οι υπάλληλοι της εταιρείας που διαχειρίζεται τα μηχανήματα αυτ
όματης πώλησης αναψυκτικών, κουβαλώντας νερά και αν
αψυκτικά για πολλές ώρες ( τουλάχιστον μέχρι που φύγαμε δηλαδή 5,5 ώρες ), ενώ παράλληλα οι ασθενείς υποβασταζόμενοι μεταφέρονταν από τους συγγενείς τους, καθώς με την αναπηρική καρέκλα μεταφέρονταν νερά και αναψυκτικά. Για του λόγου το αληθές δείτε τις φωτογραφίες.
Μετα από τρεις ώρες,
και αφού η υπομονή είχε χαθεί (παράλογο;) διαμαρτυρηθήκαμε, είναι αλήθεια εντόνως, για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση αλλά και να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο για να δώσει απαντήσεις στις απορίες μας.
Μας έλεγαν να πάρουμε τον ΟΤΕ για να μας δώσει τα τηλέφωνα-!!!- επικοινωνίας γιατί αυτοί δεν έχουν
το δικαίωμα να το κάνουν.
Μετά από πολλές αντιδράσεις μας, μας παρέπεμψαν στο γραφείο επικοινωνίας με τον πολίτη του νοσοκομείου αλλά φευ, ήταν Σάββατο και ήταν κλειστό!!! (και βέβαια δεν υπάρχουν έντυπα παραπόνων). Μας είπαν κι άλλα, ότι δεν υπάρχει υπεύθυνος από τη διοίκηση (Σάββατο γαρ) ότι, τι παραπονιέστε έτσι κι αλλιώς βρίσκεστε στο νοσοκομείο!!! Δηλαδή να χαιρόμαστε που θα πεθάνουμε μέσα στο νοσοκομείο και όχι έξω από αυτό, άλλωστε έκανε ζέστη έξω, αφού οι γιατροί δεν προλάβαιναν(;) να μας εξετάσουν. Αλήθεια, ο αριθμός προτεραιότητας που πήραμε είναι για τον ανάλογο γιατρό ή για τον ιατροδικαστή, για τη νεκροψία;
Τελικά τέσσερις ώρες μετά, ήρθε η σειρά μας να μπούμε στην αναμονή για τον θάλαμο των γιατρών. Είναι αλήθεια ότι άμεσα μας είδε γιατρός, μόλις μία ώρα αργότερα!!!
Πεντέμισυ ώρες μετά, φύγαμε περισσότερο προβληματισμένοι και σίγουρα πιο άρρωστοι από πριν. Αν οι υπεύθυνοι γνωρίζουν από ψυχολογία ασθενούς θα καταλάβουν, υποθέτω.
Κατά τη διάρκεια των πεντέμισυ ωρών, κάποιοι ασθενείς έφυγαν για άλλα νοσοκομεία, είχε εξαντληθεί και αυτών η υπομονή τους, εμείς αδυνατούσαμε, δεν το επέτρεπε η κατάσταση της πεθεράς μου, ευτυχώς δηλαδή γιατί θα περιμέναμε δέκα ώρες.
Να σημειώσω εδώ ότι αν οι ασθενείς δεν έχουν συνοδό, είναι τουλάχιστον
κατεστραμένοι.
Επειδή παρόμοια περιστατικά έχουν αντιμετωπίσει πολλοί ασφαλισμένοι σε όλα σχεδόν τα νοσοκομεία της Αττικής, με υποχρεώνουν να απευθύνω
μερικές ερωτήσεις-σκέψεις στον υπουργό Υγείας και στον διοικητή του Τζανείου νοσοκομείου:
-Είναι καλύτερα να καλούμε ασθενοφόρο για το παραμικρό, ώστε να μας εξετάζουν κατευθείαν; Ενώ παράλληλα θα λείπει από εκεί που
υπάρχει ανάγκη πραγματική;
-Θα πρέπει να ταλαιπωρούνται ασθενείς και συγγενείς επί πολλές ώρες και για αμφιβόλου ποιότητας αποτελέσματα λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας και της κούρασης των γιατρών;
-Θα πρέπει να δίνουμε φακελάκι και γρηγορόσημο για τα αυτονόητα; Την πρωτοβάθμια περίθαλψη;
Α ρε Αμαλία..!!!
-Να φοβόμαστε να διαμαρτυρηθούμε γιατί η ζωή του ανθρώπου μας βρίσκεται στα χέρια των γιατρών και δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσουν;
Σε ανάλογη περίπτωση, πριν λίγους μήνες στο ίδιο νοσοκομείο, επειδή διαμαρτυρηθήκαμε για την πολύωρη καθυστέρηση, ο γιατρός είπε στον 16χρονο ασθενή μας «να δούμε τώρα ποιος θα σε εξετάσει;»!!! - επί λέξει.
-Να σταματήσουμε να πληρώνουμε τις εισφορές στα ασφαλιστικά μας ταμεία αφού δεν χρησιμοποιούνται για την περίθαλψη αλλά για άλλους λόγους που δεν έχουν σχέση με τους ασφαλισμένους;
-Μας υποχρεώνετε όσους έχουν χρήματα να στραφούν στις ιδιωτικές εταιρείες υγείας ενω τους υπόλοιπους μας υποχρεώνετε να στραφούμε στο Θεό να μας έχει καλά για να μην πέσουμε στην ανάγκη του Ε.Σ.Υ.
-Δωρεάν υγεία έχουμε; Γιατί τότε πληρώνουμε 3 ευρώ για εξέταση στα επείγοντα; Καθώς επίσης και για την ακτινογραφία; Υπάρχουν οι αποδείξεις, στο site του νοσοκομείου γράφει ότι αυτό το ποσό πληρώνεται για ραντεβού στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία, κατά τα άλλα δωρεάν.
Κύριε υπουργέ Υγείας, κύριοι υφυπουργοί, κύριε διοικητή του Νοσοκομείου ζητώ να μου απαντήσετε στα ερωτήματα μου, αλλά πολύ περισσότερο ζητώ να βάλετε μια τάξη σ’ αυτό το χάλι.
Υ.Γ. η κατάσταση αυτή κυριαρχεί πολλά χρόνια, δείχνοντας ή το μέγεθος της αδυναμίας, ή το μέγεθος της αδιαφορίας, ή το μέγεθος της ανικανότητας, ή το μέγεθος της οποιαδήποτε συναλλαγής. Πιστεύω ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει την διάθεση, την ευαισθησία, και την πολιτική βούληση. Ας τα κάνει πράξη για να μην μπει και αυτή η ηγεσία στις πιο πάνω κατηγορίες.
-----------------------------------------------------
*Ελλην πολίτης που είχε την ατυχία οι συγγενείς του να χρειαστούν ιατρική περίθαλψη.

43 σχόλια

  1. "Πιστεύω ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει την διάθεση, την ευαισθησία, και την πολιτική βούληση."

    Τίποτα από όσα αναφέρεις Διομήδη μου δεν έχει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου,όπως δεν είχαν και όλες οι προηγούμενες (ηγεσίες) εδώ και χρόνια και όπως δεν πρόκειται να έχουν οι επόμενες,έτσι όπως πάνε τα πράγματα.
    Το ξέρω σε πνίγει το δίκιο,αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα του 2007 ισχύει ακόμα το:
    ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ
    ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ.
    Μη περιμένεις σωτηρία λοιπόν όχι μόνο από τον Αβραμόπουλο,αλλά και ούτε από τους επίδοξους εθνοσωτήρες:Γιακουμάτο,Λιάπη,Ψωμιάδη,
    Κουλούρη,Τσοχατζόπουλο,Λαλιώτη,
    Χαλβατζή (!!!),Κολοζώφ (???),
    Καννέλη (Μιλάω επί παντός επιστητού,αλλά ούτε και γω δεν καταλαβαίνω τι λέω),Αλαβάνο(τα έχει "πάρει" λέει γιατί δεν του δίνει κανείς σημασία,τι περίμενε δηλαδή??? Του έδιναν και πριν για να του δώσουν τώρα??? Μια ζωή αδιάφορος ήταν και δεν ασχολούνταν
    κανείς μαζί του,γιατί να αλλάξει τώρα αυτό??? Ο μέτριος μένει πάντα μέτριος,δεν αλλάζει στα γεράματα)

    Γιαυτό σου λέω Διομήδη μου,μην
    ελπίζεις άδικα,το παιχνίδι είναι χαμένο από "χέρι" όσον αφορά τη γενιά αυτή,το μόνο που μας μένει
    είναι να ελπίζουμε ότι οι επόμενες γενιές ίσως καταφέρουν
    κάτι καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΑΔ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 5.000 ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ.
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ 20 ΕΥΡΩ, ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΪΜΟΥ ΠΑΡΑΚΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 100 ΕΥΡΩ.
    Α ΡΕ ΨΕΥΤΕΣ...
    ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ (ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ), ΑΛΛΗ ΟΙ ΤΟΥ ΙΚΑ, ΤΟΥ ΤΕΒΕ ΚΛΠ;
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (Π.Χ. ΣΟΥΦΛΙΑΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Zητας και συ καυμενε να βαλει ταξη ποιος;
    O Aβραμο!

    Κανενα συντριβανακι στο προαυλιο του Νοσοκομειου μπορει να βαλει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγορι μου οποιος εμπλεξε με την πεθερα του ποτε δεν ειδε καλο! Ας προσεχες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς, τα ίδια συμβαίνουν παντού. Η έλλειψη προσωπικού και η αδιαφορία του Υπουργείου για βελτίωση των συνθηκών υγείας και εργασίας κάνουν τα νοσοκομεία ένα αχούρι -χωρίς να υπολογίζουμε την ασθενή ψυχολογία ενός ασθενούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Πιστεύω ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει την διάθεση, την ευαισθησία, και την πολιτική βούληση..."

    Αλήθεια, το πιστεύεις αυτο;...Κακώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς την ίδια κατάσταση είχα ζήσει κι εγώ προ διετίας στο ίδιο νοσοκομείο. Τίποτα προφανώς δεν αλλάζει.

    4 η ώρα το πρωί πήγα τη μητέρα μου που σφάδαζε από τους πόνους στα έκτακτα περιστατικά του νοσοκομείου. Αφού μπήκα με το αυτοκίνητό μου στην είσοδο των εκτάκτων και ενώ βλέπουν ότι η μητέρα μου είναι διπλωμένη στα δύο και δυσκολεύομαι να την βγάλω από το αυτοκίνητο, δύο λεβέντες με πλησιάζουν με ύφος απειλητικό να πάρω το αυτοκίνητο από την είσοδο γιατί εμποδίζει. Δεν είχαν βέβαια την τσίπα να βοηθήσουν τη γυναικούλα καθόλου (ντράπηκα ειλικρινά γιά λογαριασμό τους) και αφού τους έδωσα -περισσότερο με το βλέμμα μου- να καταλάβουν ότι η παρατήρηση ήταν άκαιρη την πήγα η ίδια μέσα. Ευτυχώς δεν είχε πολύ κόσμο, αλλά και πάλι πέριμέναμε.
    Στο μεταξύ οι λεβέντες εξακολουθούν να ζορίζονται με το αυτοκίνητο που είχα βάλει σε μιά άκρη του πάρκινγκ γιατί "αυτό είναι γιά τους γιατρούς". Αφήνοντας την ασθενή (!!) τρέχω να τακτοποιήσω το αυτοκίνητο. Δεν έχει πάρκιγνκ γύρω και δεν θυμάμαι τι παρανομίες έκανα και που το παράτησα.

    Ηθιμό δίδαγμα: ο ασθενής πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο συνοδούς.

    Υ.Γ. Σιγά μην ευαισθητοποιηθεί ο Αβραμόπουλος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΑΒΡΑΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ...!!!

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ...

    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΥΜΙΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (!!!) ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΊΧΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...!!!

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με τον Αβραμόπουλο υπουργό μην περιμένεται τίποτα.

    Αυτό το υπουργείο περισσότερο από τα άλλα χρειάζεται υπουργό με αρχίδια και μεγάλο ταλέντο στην υλοποίηση έργου καθώς έχει να αντιμετωπίσει την ισχυρότερη επαγγελματική φατρία της χώρας, τους άπληστους κωλογιατρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ 1-8-2007

    Με μεγάλη επιτυχία εμφανίσθηκε στην πόλη μας η παράσταση του έργου του ποιητή ΜΠΑΪΡΟΝ "Θα σε κάψω Γιαννη, θα σε αλλοίψω μέλι" από το θίασο "ΘΑ, και σας κοιτώ στα μάτια". Ο θίασος ενθουσίασε τα πλήθη και η παράσταση τόνωσε το ηθικό των κατοίκων: εργολάβων, νταβατζήδων και καταπατητών.
    Οι ηθοποιοί ΠΑΚΗΣ, ΜΠΑΓΑΣΙΑΚΟΣ, καταχειροκροτήθηκαν και απεκάλυψαν για μια ακόμη φορά το πηγιαίο ταλέντο τους. Ο ΠΑΚΗΣ βέβαια έπαιζε σε γνωστό ρόλο. Ο ΜΠΑΓΑΣΙΑΚΟΣ όμως ήταν αληθινή αποκάλυψη. Ο ηθοποιός αυτός έχει μέλλον, να το θυμώμαστε. Η σκηνοθεσία ανήκε για μια ακόμη φορά στον μεγάλο σκηνοθέτη ΚΩΤΣΟΘΟΔΩΡΟ. Η μουσική, όπως πάντα στον ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΝΑΣΤΑΖΙΑ. Το έργο γράφηκε από τον ποιητή ΜΠΑΪΡΟΝ λίγο μετά την ανάσταση της ΠΑΡΝΗΘΑΣ και απέπνεε πατριωτισμό και αισιοδοξία.
    Παράλληλα η FANY παρουσίασε το μονόπρακτο του Α. ΣΑΜΑΡΑΝΘ "Η Ξανθιά Μαϊμού" που επίσης κατενθουσίασε τα πλήθη που ολοφυρόμενα εκραύγαζον PALI-PALI FANY.

    Η περιοδεία θα συνεχισθεί και σε άλλους νομούς της χώρας -σε στύλ Retro και κατά τα πρότυπα της δεκαετίας του 50 και 60, όπου ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ καλλιτεχνών, ΠΙΟΥΡΙΦΟΪ εμπνεύσεως, περιόδευαν ανά τους στρατώνες της χώρας. Μάλιστα ανακοινώθηκε πως οι παραστάσεις του θιάσου θα εμπλουτισθούν με δρώμενα της καλλιτέχνιδος ΑΝΙΤΑS PANIA και ζωντανές εμφανίσεις των μελών του FAME STORY, τα οποία με μεγάλη αποδοχή και επιτυχία εμφανίζονται στις πνευματο-καλλιτεχνικές εκδηλώσεις της ΟΝΝΕΔ.

    Οσον αφορά τις διαμαρτυρίες θεατών της Αιγιαλείας κατά την παράσταση αυτές οφείλονται σε 2 πιθανόν λόγους.
    Ο πρώτος λόγος αφορά την μη-παρουσία του σκηνοθέτη και ο δεύτερος την εμφάνιση της FANY. Δυστυχώς τα κουστούμια της FANY δεν απέδιδαν το ταλέντο της, πράγμα που απογοήτευσε εν μέρει τους θεατάς. Αυτό το πρόβλημα δημιουργήθηκε διότι τα κοστούμια της παράστασης, έχοντας φορεθεί και τη βραδυά της δεξίωσης στο Προεδρικό Μέγαρο, ξεθώριασαν ολίγον τι από τη φεγγαράδα εκείνης της νυκτός και έτσι η καλλιτέχνις θεώρησε σκόπιμο να μην τα ξαναφορέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα ίδια βίωσα πρίν από 2 εβδομάδες με τον καρκινοπαθή πατέρα μου στον Ευαγγελισμό, ημέρα Σάββατο με 47 βαθμούς έξω...αν δεν ήμουν εγώ και οα δερφός μου μαζί του να σέρνουμε το φορείο θα είχε πεθάνει επί τόπου μέσα στο νοσοκομείο μετά τις 7 ώρες που καταδέχθηκε να ασχοληθεί κάποιος μαζί του...αν είσαι μόνος, είσαι καταδικασμένος!

    Κρίμα μόνο που δεν έβγαλα φωτογραφίες και εγώ, θα κάναμε μία εξαιρετική έκθεση φωτογραφίας!!

    Ζήτω η μπανανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Διομήδη
    Βίωσες και περιγράφεις τον Νεοφιλελευθερισμό.
    Αυτό είναι, τι νόμιζες ;

    Μεγαλώσαμε με την ιδέα ότι υπάρχει ή ότι πρέπει να υπάρχει Κοινωνικό Κράτος που συνδράμει τους πολίτες.
    Ασφάλιση, Υγεία, Παιδεία , η λεγόμενη Κοινή Ωφέλεια (ενέργεια, συγκοινωνίες και τηλεπικοινωνίες), κ.λπ.

    Υπήρξε μια παροχή των δυτικών κρατών την πρώτη μεταπολεμική περίοδο, με σκοπό
    -την αποφυγή κοινωνικών εντάσεων
    -την ανάσχεση της σοβιετικής επιρροής στις δυτικές κοινωνίες.
    Ταυτόχρονα όμως υπήρξες το μεγαλύτερο επίτευγμα του δυτικοευρωπαϊκού πολιτικού πολιτισμού.

    Με αρχή τη Θάτσερ, 30 χρόνια επιδιώκουν να διαλύσουν πλήρως το κοινωνικό κράτος και όλες οι λειτουργίες του να δοθούν σε ιδιώτες επιχειρηματίες, οι οποίοι είναι οι χορηγοί και εντολείς των πολιτικών που λαμβάνουν τις αποφάσεις για τη σταδιακή αποσύνθεσή του.

    Στην Ελλάδα η "μόδα", όπως όλα, ήρθε με καθυστέρηση, κατά τη διακυβέρνηση Μητσοτάκη.
    Όλοι πηγαίνουν μια βόλτα στη Μπίλντερμπεργκ, παίρνουν τις οδηγίες τους και έρχονται να τις εφαρμόσουν.

    Κοίτα γύρω σου
    Ό,τι γνώριζες δημόσιο, λειτουργία ή επιχείρηση ή περιουσία, αφού απαξιώθηκε επικοινωνιακά στη συνείδηση του κόσμου για να μην υπάρξουν αντιδράσεις, «ιδιωτικοποιείται», πωλείται ή χαρίζεται πωλούμενο σε εξευτελιστικές τιμές, από πράσινους και γαλάζιους.

    Την πατρική τους περιουσία βέβαια οι πολιτικοί δεν την πωλούν, αντίθετα την αυξάνουν, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον κ. Βουλγαράκη ο οποίος φθάνει όπου νάναι τα 100 ακίνητα.

    Στην Υγεία, πολύ απλά, οι κυβερνώντες δεν χορηγούν κονδύλια για προσωπικό.

    Για να είχε η πεθερά σου τη φροντίδα που ήθελες απαιτείται, πέρα από κτίρια και εξοπλισμό, προσωπικό. Πολύ και εκπαιδευμένο προσωπικό.

    Λείπουν 5000 θέσεις, για να λειτουργεί το ΕΣΥ σε στοιχειωδώς αξιοπρεπή επίπεδα.

    Την ίδια στιγμή ένα σκύβαλο, η κ.Άννα Δρούζα, παίρνει από την κρατική ΕΡΤ 20.000 € το μήνα (10 μισθοί νοσοκομειακού ιατρού) για να υποβαθμίζει πολιτισμικά και να διατηρεί αποχαυνωμένο το πόπολο.

    Λυπάμαι, σωστά όσα καταθέτεις, λάθος ο πυρήνας του σκεπτικού σου :
    οι πολιτικοί δεν ενδιαφέρονται για τη διόρθωση των κακώς κειμένων.

    Εσύ, το θυμάσαι όταν ψηφίζεις ;

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ

    ΟΤΑΝ Ο ΠΟΛΥΦΕΡΝΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ (ΚΑΙ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΩΣ ΦΟΛΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ) ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ ΟΤΙ Η ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΩΝ, ΓΙΑ ΑΚΡΙΒΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΧΡΟΝΙΩΣ ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ, ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΟ.

    ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙΡΟΣ Ο ΠΟΛΥΦΕΡΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ, ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΘΕΙ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

    ΠΑΛΙ ΠΑΧΥΑ ΛΟΓΙΑ. Η ΒΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Προφήτης, 1:24 μμ, Έγραψε:

    Την ίδια στιγμή ένα σκύβαλο, η κ.Άννα Δρούζα, παίρνει από την κρατική ΕΡΤ 20.000 € το μήνα (10 μισθοί νοσοκομειακού ιατρού) για να υποβαθμίζει πολιτισμικά και να διατηρεί αποχαυνωμένο το πόπολο.

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗΝ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΗ Ν.Δ.) ΚΑΙ ΠΑΛΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ, ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΨΑΝ ΑΠΟ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΕΝΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1.38

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ.
    150 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
    (ΚΛΕΨΙΕΣ, ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ, ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΞΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ, ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, κ.λπ.).

    ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΥΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΤΗΝΩΔΕΣ, ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ.

    ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΚΤΗΝΩΔΟΥΣ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΔΕΞΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ (3,000 ΕΤΩΝ).

    Ο ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σαν να μου φαινεται κατι μαλακες το περασανε στο "μπλογκ" .."ευκαιρια" να κανουν πρακτικη πανω στην "εκθεση ιδεων" ,η να γραψουν για να γινουν και αυτοι ..'επωνυμοι"!

    Ετουτος εδω δεν ειναι στα καλα του παντως.
    Και περιμενει απο καποιον αβραμοπουλο..τι να κανει?

    Εγω διαβαζοντας τον ενα πραγμα καταλαβα:
    Ο ανθρωπος εχει προβλημα,και αυτο σε συνδυασμο με το οτι "κατι θελει να πει " ασχετα τι θα πει,δημιουργει την αισθηση,οτι χρειαζομαστε επειγοντως περισσοτερα ψυχιατρεια.
    Ψυχοθεραπευτηρια.

    Το Σάββατο 28-7-07 πήγα στα επείγοντα του Τζανείου την πεθερά μου με έντονους πονοκεφάλους, ζαλάδες και σε ημιλιπόθυμη κατάσταση.
    ==
    Ωραια μεχρις εδω.
    Πιστευτο.
    Πως? ετσι στα καλα καθουμενα?
    Οντας υγιης? η εχοντας "ιατρικο παρελθον"?
    Ηλικια? αν ειναι μεγαλη ποιος την προσεχει? κλπ κλπ ευλογες ερωτησεις που θακανε ο πασα ενας.

    Φθάσαμε στις 11:45. Συναντήσαμε μια κατάσταση σοκαριστική-τριτοκοσμική.
    ==
    Σαν να λεμε δηλαδη με ποια "τριτοκοσμικη ταιριαζε"??
    Ισως καποιος πρεπει να σου εξηγησει τι παει να πει "τριτοκοσμιμη χωρα".
    "Τριτος δρομος" προς τον σοσιαλισμο εννοεις?
    Με αλλα λογια "τα αδελφια του πασοκ" εννοεις??

    Οι ασθενείς όρθιοι περίμεναν στην ουρά τουλάχιστον 20 λεπτά για να τους κοιτάξει πρώτα, ο λεγόμενος γιατρός(;) διαλογής που έκρινε το λίγο ή το πολύ επείγον των ασθενών.
    ==
    20 λεπτα??? Ολοκληρα????
    Αυτο πια και αν ειναι "τριτοκοσμικο"!!
    Ακους εκει 20 λεπτα!!
    Δηλαδη σαν να λεμε ,πρεπει να παραιτηθει η κυβερνηση γιατι την ιδια "δεδομενη" στιγμη παρουσιασθηκαν 8 πεθερες μαζι!
    Συννενοημενες ητανε?
    Καθε μια απο αυτες θελει 1-2 λεπτα 3 λεπτα? 3 Χ 8 =24 λεπτα..
    Μαλλον πρεπει να αγορασεις κανουργιο "σεικο" ρολοι ,παρε απο κανενα γυφτο ,τζαμπα ειναι και δουλευουν μια χαρα..
    Θα κρατας καλυτερα τους ..χρονους.

    Ο οποίος χωρίς καμμία εξέταση, ούτε καν την πίεση δεν πήρε, μας έδωσε έναν αριθμό προτεραιότητας και μας είπε να περιμένουμε.
    ==
    Κακως επρεπε να σας περασει στο ιδιαιτερο,να σας κερασει και κανενα καφε ο πουστης!!
    Ακους εκει να περιμενετε! Αισχος!!


    Η κατάσταση στην αναμονή τραγική. Ασθενείς στα φορεία να περιμένουν πάνω από δύο ώρες.
    ==
    Παραπανω ειναι καμμια φορα.
    Ακου που σου λεω παρε το "σεικο" που λεγαμε!?!?...

    Ασθενείς κάθονταν στο πάτωμα, ενώ μια αναπηρική καρέκλα που υπήρχε την πήραν οι υπάλληλοι της εταιρείας που διαχειρίζεται τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης αναψυκτικών, κουβαλώντας νερά και αναψυκτικά για πολλές ώρες ( τουλάχιστον μέχρι που φύγαμε δηλαδή 5,5 ώρες ),
    ==
    Μα καλα προμηθεια 25ετιας κανανε??
    5,5 ωρες αναψυκτικα και νερα,ρε μηπως ..τελος παντων ,λεω μηπως.

    ενώ παράλληλα οι ασθενείς υποβασταζόμενοι μεταφέρονταν από τους συγγενείς τους, καθώς με την αναπηρική καρέκλα μεταφέρονταν νερά και αναψυκτικά.
    ==
    Αυτο και αν ειναι "τριτοκοσμικο"!
    Δηλαδη πηραν απο τον "ασθενη" την αναπηρικη πολυθρονα και μετεφεραν τις καμμια 100στη τοννους αναψυκτικα??
    Ελεος!!

    Για του λόγου το αληθές δείτε τις φωτογραφίες.
    ==
    Η φωτογραφια δειχνει ενα καροτσακι γεματο εμφιαλωμενα.
    Λοιπον??

    Μετα από τρεις ώρες, και αφού η υπομονή είχε χαθεί (παράλογο;) διαμαρτυρηθήκαμε, είναι αλήθεια εντόνως, για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση αλλά και να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο για να δώσει απαντήσεις στις απορίες μας. Μας έλεγαν να πάρουμε τον ΟΤΕ για να μας δώσει τα τηλέφωνα-!!!- επικοινωνίας γιατί αυτοί δεν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν.
    ==
    Δηλαδη ποιον "υπευθυνο" θελατε?
    Ποιον "καποιον ,υπευθυνο"???
    Ετσι για ναχουμε καλο ρωτημα.

    Μετά από πολλές αντιδράσεις μας, μας παρέπεμψαν στο γραφείο επικοινωνίας με τον πολίτη του νοσοκομείου αλλά φευ, ήταν Σάββατο και ήταν κλειστό!!! (και βέβαια δεν υπάρχουν έντυπα παραπόνων).
    ==
    ΅Σωστο,αλλα αυτο δεν σε πειραξε,ετσι δεν ειναι?

    Πεντέμισυ ώρες μετά, φύγαμε περισσότερο προβληματισμένοι και σίγουρα πιο άρρωστοι από πριν. Αν οι υπεύθυνοι γνωρίζουν από ψυχολογία ασθενούς θα καταλάβουν, υποθέτω.
    ==
    Σκυλα ..."πεθερα" εχεις μαλακα ,και θα πρεπει να σε θαψει σιγουρα.
    "με έντονους πονοκεφάλους, ζαλάδες και σε ημιλιπόθυμη κατάσταση".
    Και μετα απο πεντεμισυ ωρες ητανε και ..χειροτερα??
    Και τωρα ειναι .."καλα" ,ε??

    Ρε κοπανε ,αμε και γαμισου χαμενε!
    Ρε αντε στο διαολο καραγκιοζη...
    φαντασιοπληκτε σκατομαλακα....

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τζων μαζέψου.

    Last warning, θα ακολουθήσουν χριστοπαναγίες για να συνέλθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ ρε Τζών σκατομαλάκα,

    που να πεθαίνεις απο ιατρική αμέλεια ρε κουράδα της κοινωνίας και Υπουργός να είναι νεοδημοκράτης για να απαλύνει αυτό τον πόνο σου μουνόπανο!

    Εχει και άλλα τέτοια σκατά σαν και εσένα στο κόμμα σου η είσαι το τελευταίο ξεχασμένο χουντικό κατάλοιπο μαλάκα;

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Fuck off.

    "I 'll be waiting,waiting just for you",i am listening Santana now

    Son of a bitch,get out

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α

    Δικός σου ο μαλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασε να τελειώσω κάτι και θα τον ταχτοπηδήξω τον ξεκωλιάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 2:52 μμ

    ==
    Σκουπισω και εδω ειμαστε πουστρακι.

    Της "συνομοταξιας" των "bloopers" εισαι??

    Τρελλαινομαι για "κανουργια" υλικα!

    Νεο αιμα ρε!
    Αλλιως παθαινω ..κραμπααα!

    Κανε γρηγορα,γιατι συντομα λεω να την κανω.

    Αγαπαμε και τους πουστηδες,αλλα να μην μας γινουν και τσιμπουρι..

    Το καταλαβαινεις γλύκα ετσι δεν ειναι??

    Και να ! δηλαδη, αν το καταλαβαινεις ,,,και να! αν δεν το καταλαβινεις,εσυ θα ..πληγωθεις ! Χα!

    Βιβα λα πουστιεν

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κ.τζων τα 15 λεπτά δημοσιότητας τα έχω εξαντλήσει προ πολλού. Γράφω επωνύμως για να μην θεωρήσει κάποιος ότι κάνω χαβαλέ.
    Για την αναπηρική καρέκλα
    αν προσέξεις έιναι δίπλα στο ανσασέρ, γέμιζαν τα μηχανήματα σε όλους τους ορόφους, φέρνοντας τα προϊόντα από το απέναντι κτίριο, από την είσοδο των επειγόντων.
    Ζητούσαμε υπεύθυνο που να μπορεί να μεταφέρει τις διαμαρτυρίες μας στην διοίκηση εγγράφως. (έχει σταλεί ήδη στους αρμόδιους υπουργούς η καταγγελία).
    Για των λόγων το αληθές το νοσοκομείο αν θέλει να τα επιβεβαιώσει ή να τα διαψευσει μπορεί να επικοινωνήσει με τους ασθενείς επειγόντων εκείνης της ημέρας.
    Η ηλικία της είναι μόλις 50 ετών χωρίς ιδιαίτερο ιατρικό παρελθόν, και μετά το τζάνειο, που η διάγνωση ήταν κεφαλαλγία και πάρτε κάνα παυσίπονο, έχει κάνει αξονική εγκεφάλου, τρεις ακτινογραφίες αυχένα, καθώς και εξέταση από 6 διαφορετικές ειδικότητες γιατρών και συνεχίζει.(η πιθανότητα είναι να υπάρχει πρόβλημα στον αυχένα), κάτι που δεν επισημάνθηκε καν στο νοσοκομείο.
    Ασθενής στα επείγοντα να περιμένει 20 λεπτά όρθιος συνήθως δεν μπορεί, γιατί αλλιώς θα πήγαινε σε απλό ιατρείο.
    Υ.Γ. Καταλαβαίνω την καχυποψία σου, είναι σίγουρο ότι έχεις διαβάσει και δει διάφορα φαντασιόπληκτα σενάρια αλλά αυτά που συνέβησαν είναι πραγματικά, δυστυχώς.
    Δεν περιμένω από τους πολιτικούς, περιμένω από εμάς να αντιδράσουμε, για να μην υποχρεωνόμαστε να διεκδικούμε τα αυτονόητα δικαιώματα τας.
    Διομήδης Στάθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. john

    Dexeste mia systash apo mia kyria?

    Ksekolla VLAMENE!

    meta timhs,
    moi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητέ κύριε Στάθη,

    αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ εγώ (που ουδεμία σχέση έχω με αυτούς) για αυτό που ζήσατε και το έχουμε ζήσει και εμείς.

    Για τα υπόλοιπα - αναφορικα με το απόβρασμα "τζών" - επιτρέψτε μου έναν ενικό οικιότητας,

    Χέστον μωρέ τον μαλάκα, όλοι οι υπόλοιποι εδώ τον έχουμε χεσμένο προ πολλού!

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε όποιο σχόλιο λέει μαλακίες τον Τζών θα βρείς απο πίσω.

    Σταθερά μαλάκας ο μαλάκας, όπως πάντα... μαλάκας!!!

    KL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πσσστ,SNB,να σου πω ένα μυστικούλι? και σένα και τους bloopers σας έχουμε χεσμένους προ πολλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2:59 μμ
    ==
    Οπως τα λες τωρα υπαρχει περιθωριο συζητησης.
    Να τα παρουμε με την σειρα:


    κ.τζων τα 15 λεπτά δημοσιότητας τα έχω εξαντλήσει προ πολλού. Γράφω επωνύμως για να μην θεωρήσει κάποιος ότι κάνω χαβαλέ.
    ==
    Το ονομα δεν μου λεει τιποτα,και εγω αν πω οτι ειμαι ο Ιωαννης Αγιοστρατειτης ,ειμαι σιγουρος οτι και σε σενα ,θα ηχουν Κινεζικα.

    Για την αναπηρική καρέκλα
    αν προσέξεις έιναι δίπλα στο ανσασέρ, γέμιζαν τα μηχανήματα σε όλους τους ορόφους, φέρνοντας τα προϊόντα από το απέναντι κτίριο, από την είσοδο των επειγόντων.
    ==
    Ε! και λοιπον?
    Θελανε να μεταφερουν καποια εμφιαλωμενα,καποιος θαπρεπε να τα μεταφερει στα χερια,βρηκε ενα καροτσι ελευθερο, το βουτηξε και εκανε την δουλεια!
    Δεν ειναι τριτοκοσμικο αυτο.
    Και ΕΣΥ αμα ησουν ο πιτσιρικας 'βοηθος" τα ιδια δεν θακανες??

    Ζητούσαμε υπεύθυνο που να μπορεί να μεταφέρει τις διαμαρτυρίες μας στην διοίκηση εγγράφως.
    ==
    Καλα. Εισαι σιγουρος οτι υπηρχε Σαββατο απογευμα .."διοικηση"??
    Ασε τωρα και κανεις πως δεν καταλαβαινεις..
    Εφημερια κανει το νοσοκομειο,ανθρωποι ειναι και αυτοι,να λουφαρουνε κοιτανε.
    Εσυ χωρις παρεξηγηση,τι δουλεια κανεις?
    Αμα δουλευεις μεχρι την 13.00 π.χ,δεχεσαι να μου εξοφλησεις τον λογαριασμο της ΔΕΗ,στην 13.05???
    Μην μου πεις ναι,γιατι ψευτης θασαι.

    (έχει σταλεί ήδη στους αρμόδιους υπουργούς η καταγγελία).
    ==
    Και τι περιμενεις δηλαδη?
    Αποζημιωση η "συγγνωμη"??

    Για των λόγων το αληθές το νοσοκομείο αν θέλει να τα επιβεβαιώσει ή να τα διαψευσει μπορεί να επικοινωνήσει με τους ασθενείς επειγόντων εκείνης της ημέρας.
    ==
    Ειπες "επειγοντα" και μαλιστα Σαββατο,και μαλιστα απογευμα, και μαλιστα ωρα αλλαγης βαρδιας, και μαλιστα με τον καυσωνα να μας εχει σμπαραλιασει ολους...
    Συνελθε ανθρωπε μου!!
    Και συ τα ιδια θακανες,και αμα σε διωχνανε ,οι "αλλοι" οι συναδελφοι σου θα καναν απεργια διαρκειας,και τα "συνδικαλιστικα "τους θα ηταν καθε μερα στα καναλια!!

    Η ηλικία της είναι μόλις 50 ετών χωρίς ιδιαίτερο ιατρικό παρελθόν, και μετά το τζάνειο, που η διάγνωση ήταν κεφαλαλγία και πάρτε κάνα παυσίπονο,
    ==
    Ε! αυτο επρεπε να κανει :
    Να παρει κανενα παυσιπονο,να βαλει κατι κρυο στο κεφαλι,να δει πως θα παει και οχι να παει στα επειγοντα!

    έχει κάνει αξονική εγκεφάλου, τρεις ακτινογραφίες αυχένα, καθώς και εξέταση από 6 διαφορετικές ειδικότητες γιατρών και συνεχίζει.(η πιθανότητα είναι να υπάρχει πρόβλημα στον αυχένα),
    ==
    Αμα εξακολουθησει να κανει "αξονικες" δεν την βλεπω καλα.
    Κατι θα της βρουν ,δεν υπαρχει καμμια περιπτωση.
    Μηπως εχει "αυχενικο" συνδρομο?
    Αλατα και τα συναφη?

    Ασθενής στα επείγοντα να περιμένει 20 λεπτά όρθιος συνήθως δεν μπορεί, γιατί αλλιώς θα πήγαινε σε απλό ιατρείο.
    ==
    Ενταξει ,συμφωνω.Θα εκλεινε "ραντεβου" θα εφερνε τον ταδε "ιατρο" το μεσημερι Σαββατου,και δεν θα περιμενε καθολου.
    Μας επεισες.


    Δεν περιμένω από τους πολιτικούς, περιμένω από εμάς να αντιδράσουμε, για να μην υποχρεωνόμαστε να διεκδικούμε τα αυτονόητα δικαιώματα τας.
    Διομήδης Στάθης
    ==
    Ελα τωρα.
    Εμεις ειμαστε ..ΕΜΕΙΣ!
    Που εχομε 'αυτονοητα" δικαιωματα ,οταν τα δικαιουμαστε!
    Οχι οταν τα παρεχομε στους αλλους.

    Κανενας πολιτικος,κανενας "υπευθυνος" καμμια κυβερνηση δεν προκειται να αλλαξει τιποτα,αν εμεις δεν αλλαξουμε νοοτροπια...
    και πως να το κανεις αυτο?
    Εχουμε γεμισει τζογλανια.
    Του κανεις το καλο και σε ρουφιανευει κι απο πανω.

    Αμα επαιρναν την πεθερα σου,θα βρισκοταν καποιος "αλλος" να τους κατηγορησει οτι τα "πηραν"!!
    Αφου οπως ειπες καποιοι "αλλοι" περιμεναν..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πίσω από κάθε μαλακισμένο σχόλιο υπάρχει ένας μαλάκας σχολιαστής.
    Και ποιός είναι αυτός ο σχολιαστής;
    Μα φυσικά αυτός για τον οποίο δημιουργήθηκε η λέξη "μαλάκας" με σκοπό να τον περιγράψει.
    Δηλαδή ο Τζών.
    Δηλαδή Ο μαλάκας.

    Σε όποιο σχόλιο λέει μαλακίες τον Τζών θα βρείς απο πίσω.
    Σταθερά μαλάκας ο μαλάκας, όπως πάντα... μαλάκας!!!


    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειδικά στο τελευταίο μέρος Τζων έχεις απόλυτο δίκαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα σε ξεσκίσω ρε σκατόγερε.

    Στράφηκες εναντίον ασθενούς;;;
    Την ΠΟΥΤΣΙΣΕΣ!

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. moi

    2:59 μμ
    ==
    Madame!

    C'est moi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αράπη ,σε θέλει ο πίθηκός σου στην Ουγκάντα.Του λείπεις λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 3.43
    Νέος εδώ; Πρός ενημέρωση σου λοιπόν.

    Καλύτερα να κοιτάξεις τα χάλια του Αλογοσκούφη ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ είπε τη μάνα του ανθρώπου -και αυτόν τον ίδιο - πίθηκο.
    Αυτό τον σκατόβλαχο δες και άσε τον "αράπη" που έχει ιδιαίτερα μεγάλη κοινωνική ευαισθησία.

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. SNB

    3:58 μμ
    ==
    Εσενα καπου σε πηδηξα.
    Δεν μπορει κατι μου θυμιζεις ,κατι μου θυμιζεις...

    Και ειχαμε και προβληματα με κατι .."αιματα"??

    Αλλα δεν θυμαμαι καλα την περιπτωση,γλύκα μου,βλεπω τωρα τελευταια μορφωθηκες με τον .."Αραπη" ,στις 30 λεξεις οι 28,5 ειναι μαλακας...
    Αποκτησες παλι "το πρηστηζ" που με "excites,it excites ,it is exciting just to meeee"..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ... ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΩΝ
    …………………………………………………..

    ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, είναι θλιβερό: την ώρα που η χώρα καίγεται και οι πολίτες δοκιμάζονται, η κυβέρνηση συγκαλεί το ΚΥΣΕΑ, όχι για να μελετήσει, όπως κάποιος θα μπορούσε να υποθέσει, συντονισμένους τρόπους αντιμετώπισης της καταστροφής, αλλά για να επιλέξει τον επικεφαλής των... αγροφυλάκων!
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ αυτή η μοναδική «μεταρρύθμιση» που θα καταφέρουν τελικά να φέρουν εις πέρας: η ανασύσταση ενός σώματος ξεπερασμένου από τις εξελίξεις, την αναβίωση του οποίου επιβάλλει η μακρά παράδοση κομματισμού της συντηρητικής παράταξης στην Ελλάδα και η φανατική προσκόλληση της κυβέρνησης Καραμανλή στο ρουσφέτι.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ εντυπωσιακό; Την ίδια ώρα που η κυβερνητική μηχανή εμφανίζει σαφέστατα συμπτώματα απορρύθμισης και που οι υπουργοί εισπράττουν τη δικαιολογημένη μήνι των πυροπαθών, το κυβερνητικό επιτελείο βρίσκει την ώρα και τη διάθεση -μήπως και το θράσος;- να προχωρήσει στις διακηρυγμένες τακτοποιήσεις ημετέρων.
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ προκλητικό το γεγονός ότι, ενώ συλλαμβάνονται ανέτοιμοι και ανεπαρκείς, αδύναμοι να διαχειριστούν τις κρίσεις, αποδεικνύονται μονίμως πολυπράγμονες και εφευρετικοί σ' αυτό που ιστορικά αποδεικνύεται ότι γνωρίζουν: στη συγκρότηση, δηλαδή, ενός κράτους, που δεν προστατεύει τον δοκιμαζόμενο πολίτη, αλλά θωπεύει την κομματική πελατεία.
    ΣΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ωστόσο που ζει η χώρα, με τον κρατικό ιστό διαλυμένο και τις υπηρεσίες ανυπόληπτες, το μείζον δεν είναι πώς θα βολευτούν τα «δικά τους τα παιδιά», αλλά πώς θα ανασυγκροτηθούν οι δημόσιες λειτουργίες και με ποιο τρόπο θα αναστηλωθεί το κύρος των χωρίς πολιτική και επιχειρησιακή διεύθυνση κρατικών υπηρεσιών.
    ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, το κρίσιμο στις μέρες που διανύουμε είναι πώς θα λειτουργήσει το κράτος. Αλλά, για να λειτουργήσει, δεν λείπουν οι... αγροφύλακες. Λείπει η βούληση, το σχέδιο και, κυρίως, η υπευθυνότητα. Το πολιτικό αγαθό που κατέστησε ουσιώδες εν ανεπαρκεία η πομπωδώς κάποτε αυτοδιαφημιζόμενη και, τώρα, παραπαίουσα κυβέρνηση Καραμανλή .

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. κ.τζων πέφτεις σε αντιφάσεις, στην αρχή αμφισβήτησες τα γραφόμενα, τώρα προσπαθείς να δικαιολογήσεις όσα συνέβησαν, παρ' όλα αυτά θα απαντήσω και σε αυτά.
    Γράφω επωνύμως και με το προσωπικό μου e-mail. Εσύ μου ζητάς βιογραφικό ενώ γράφεις ανωνύμως.
    Για την αναπηρική καρέκλα πριν ειρωνευώσουν τώρα μιλάς για τον πιτσιρίκο, η απάντησή του ήταν ότι πήρε άδεια από τον υπεύθυνο, εκείνον που εγώ τόσες ώρες δεν έβρισκα, επίσης δεν ασχολήσε με την ουσία, ασθενής ανύμπορη να σταθεί όρθια κάθεται στο πάτωμα.
    Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ποτέ δεν ήμουν κρατικοδίαιτος,
    ούτε ποτέ συμμετείχα σε διαγωνισμό δημοσίου κατ' επιλογήν, ούτε έχω κάνει δουλειές με το δημόσιο κατ' ανάθεσιν. Αλήθεια εσύ τι δουλειά κάνεις; Υποθέτω γιατρός αφού κάνεις διαγνώσεις μέσω διαδυκτίου.
    Πέρασαν τρεις ημέρες περιμένοντας να της περάσει και μετά την πήγαμε στο νοσοκομείο, αφού δεν μπορούσε πια να σταθεί όρθια.
    Εστειλα την καταγγελία γιατί πρέπει κάποτε να μην τα αφήνουμε να περνάνε όλα έτσι.
    Εμείς είμαστε εμείς.
    Εγώ βάζω και τον εαυτό μου μέσα και τσαντίζομαι που τόσα χρόνια δεν αντιδρούσα.
    Τώρα τα περί καλού... όταν οι ασθενείς φεύγουν χωρίς καν εξέταση αίματος ή χωρίς εξέταση στον αυχένα που το διέγνωσες και εσύ μέσω διαδυκτίου... τι να πω εγώ.
    Εγώ δεν είπα ότι τα πήραν. Όσο για το τελευταίο σου λέω ότι μετά τις διαμαρτυρίες μας προσπάθησαν να παρακάμψουν την προτεραιότητα και να περάσουμε μέσα αλλά δεν δέχτηκα.
    Υ.Γ. Με κάθε σεβασμό η λέξη γράφεται "τσογλάνια" με "σ" και όχι "ζ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 4:25μμ Διομήδης Στάθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 4:25 μμ

    ==
    Καλα.
    Και "ανημπορη" γραφουμε.
    Και "διαδικτυο" γραφουμε
    και "ασχολεισαι" γραφουμε.
    Και τζογλιανι γραφω εγω,το "Τζογλαν" τουρκικο ειναι νομιζω.


    Εγώ δεν είπα ότι τα πήραν. Όσο για το τελευταίο σου λέω ότι μετά τις διαμαρτυρίες μας προσπάθησαν να παρακάμψουν την προτεραιότητα και να περάσουμε μέσα αλλά δεν δέχτηκα.
    ==
    Ε! αφου δεν δεχτηκες το θεμα θεωρειται ληξαν.
    Και αφου δεν ειπες οτι τα πηραν,σημαινει οτι γινοταν με αριθμο προτεραιοτητας ...
    αλλα εγω ειπα, οτι αμα πηγαινες εσυ καποιοι "αλλοι" θα λεγαν οτι τους "ταδωσες"..

    Τελος παντων διαφωνω με το "στυλ" του πρωτου σχολιου.

    Κατα τα αλλα "μακρια απο νοσοκομειο" ..
    Καθενας που παει εκει το δικο του προβλημα και την δικια του περιπτωση θα εχει να .."διηγηθει".

    Της ευχομαι περαστικα .
    Και οι κεφαλαλγιες μπορει να προερχονται απο ενα 6.983 αιτιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ευχαριστώ πολύ
    σταθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. προς ’PASOK poisonous’’ Και αλλη μια φορα σε καλω να διαβασεις τις αρμοδιοτητες της αγροφυλακης, και μετα πες την γνωμη σου, αν χρειαζεται η οχι.Οσο αν η πλειοψηφια των διοριζομενων ειναι δεξιοι,τι να κανουμε, δεν μπορουμε μονα- ζυγα δικα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *