GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ενα τέτοιο την ημέρα το βιβλίο κάνει...

Αυταρχική Ελληνική Δημοκρατία . Κατά καιρούς και ανά διαστήματα, αναμασήματα, «τώρα με νέα γεύση» και μετά δημοσίως, πομπωδώς ρεψίματα! με ...

Αυταρχική Ελληνική Δημοκρατία
.
Κατά καιρούς και ανά διαστήματα,
αναμασήματα,
«τώρα με νέα γεύση» και μετά δημοσίως, πομπωδώς ρεψίματα!
με νέα γεύση όμως και αυτά,
από την κατ' ευφημισμόν «δημόσια τηλεόραση» και τα γνωστά
άλλα κέντρα αναμετάδοσης φερέφωνα της προπαγάνδας,
όλα αυτά πότε με αγενή γεύση σκόρδου,
πότε με άρωμα σκατά.
.
Τυχαία η σύμπτωση χρονικά της αρχής της προβολής φθηνού και φτηνιάρικου σήριαλ Τουρκικής προέλευσης και "υπερπαραγωγής" με την ισχύ της συμφωνίας με την Τουρκία; Τυχαία και η σύμπτωση με την ανάθεση (στο ίδιο μαγαζί με το σήριαλ) και την απαρχή της συγγραφής του «αριστουργηματικού βιβλίου» της υστερίας των Ελλήνων; Όλα τυχαία πια σε αυτή την χώρα, χωρίς μεθόδευση η κρυφή αντζέντα και όλοι οι άλλοι το κακό της θέλουμε;
"Ευτυχώς" που κατά περιόδους - όπως τώρα έτσι και παλιότερα - βρισκόταν ο πεφωτισμένος Αυνάν για να αγνοήσει την λαική βούληση εντολή και ετυμηγορία, να ανατρέψει κάθε αρχή αντιπροσώπευσης και δημοκρατίας και να καγχάσει φανερά αυτοϊκανοποιημένος/η μπροστά στην κάμερα «καλά δεν του έβαλα χέρι;» η «είναι δημοσιογράφος ο κύριος;» (όχι αντιρρήσεις, μην ανεβάσω το βίντεο).
Πάντα θα βρισκόταν μια Γιαννάκου να περιφρονήσει κάθε αρχή δημοκρατίας (χαίρομαι που είχα τόσο καλύτερους καθηγητές, κρίμα στα παιδιά) και να συμπεριφέρεται σε πολίτες μιας έστω «δημοκρατίας» σαν αυταρχική γυμνασιαρχέσα.
Το ιδεολογικό και αισθητικό ανάλογο του άλλου πεφωτισμένου, που διέκρινε τον κίνδυνο και αποφάσισε να «θέσει ημάς εις γύψον». Μαζί και πίσω αλλά πάντα κάτω και από κάτω οι στρατοί χειροκροτούντων, μπράβο στην εθνοσωτήριο, μπράβο στη μεταπολίτευση, μπράβο στον Κώστα, στον Ανδρέα, στον Κώστα, στον Κώστα, στον κάθε Κώστα, μπράβο στον καφέ, μπράβο στα καινούργια μας έπιπλα και μπράβο στον χθεσινό πετυχημένο αυνανισμό του θείου Μπραβίλαου.
Μπράβο Γενικώς!
Χειροκροτήματα και επευφημίες χωρίς κρίση, χωρίς αντίληψη του τι επιβραβεύουμε.
Τριανταπέντε χρόνια από την μεταπολίτευση κι όμως τόσο λίγη πρόοδος, τριανταπέντε χρόνια η χώρα μας εγκυμονεί την δημοκρατία κι ο τοκετός ακόμα αργεί, ίσως γιατί η πραγματική δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο ακόμα αντιμετωπίζεται ιδεολογικά ωσάν να ήταν κίνδυνος.
Σου ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό γυμνασιαρχέσα μου (εσύ δεν έχεις), να σε θάψω, αυτό δεν είναι δημοκρατία, εγώ (κι εμείς) άλλο σε ενέτειλα να πράξεις εντελλόμενη άνευ εντολέα, ουντ τσουπαναραίοι without γκλίτσες!
SNB
bloopers

41 σχόλια

  1. "...ίσως γιατί η πραγματική δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο ακόμα αντιμετωπίζεται ιδεολογικά ωσάν να ήταν κίνδυνος..."

    Μην ειμαστε αδικοι.

    Η πραγματική δημοκρατία αντιμετωπίζεται σαν να ήταν κίνδυνος οχι μονο σε αυτόν τον τόπο
    αλλα ΠΑΝΤΟΥ!

    Γιατι ΕΙΝΑΙ κινδυνος.
    Μεγαλος.

    Για τις καθε λογης εξουσιες.

    Ετσι ΠΟΥΘΕΝΑ αυτη τη στιγμη στον
    πλανητη δεν υπαρχει πραγματική δημοκρατία.

    Στην καλυτερη των περιπτωσεων υπαρχουν απλως "ψευδοδημοκρατιες"
    ή κατα Καστοριαδη "φιλελευθερες ολιγαρχιες"

    Οπως Ελλαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικα βρε SNB, κάθε φορά που ακούω κάποιον να κραυγάζει τις διαπιστώσεις του (με λιγότερο ή περισσότερο στυλ, όπως είναι η περίπτωσή σου!!), εκπλήσσομαι. ‘Καλά’, λέω ‘αυτός που ζει; Εντός Ελλάδος και τραβάμε το ίδιο κουπί, εκτός Ελλάδος και μας κριτικάρει στη βάση μιας Ελλάδας εσωτερικευμένης και ιδανικής; Που πατάει αυτός;’

    Γιατί καλέ μου, δεν έχουμε πια τίποτα να πούμε επί της ουσίας. Όλα έχουνε ειπωθεί, επαναληφθεί, φθαρεί, εκχυδαΙστεί. Η πορεία μας, ως κοινωνίας, είναι γλιτσερός κατήφορος καλοπέρασης, λιπαινόμενος από ΟΛΑ τα κόμμτα και ΟΛΟΥΣ τους ιθύνοντες και ΟΛΟΥΣ τους θεσμούς. Σε τέτοιο βαθμό, που στιγμές στιγμές έχω την αίσθηση πως ζω σε μια εικονική πραγματικότητα, πως σε λίγο θα βγεί ο Νίο από το Μάτριξ και θα μου πεί ‘ξύπνα τώρα μαλάκα, ετοιμάσου να πληρώσεις το λογαριασμό…’

    Οπότε καλέ μου, ποιά Γιαννάκου, ποιά Δημοκρατία, ποιές συμπτώσεις, ποιοι χειροκροτητές… Ηθοποιοί κι αυτοί κι εμείς στο ίδιο έργο, και αν μου δείξεις τα παρασκήνια ή κατά που πέφτει η έξοδος από τη σκηνή, θα σε ευχαριστήσω από καρδιάς! Δεν ξέρω μόνο αν θα αποχωρήσω…

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια καλή εκδίκηση πάντως είναι την ημέρα των εκλογών και μπροστά στις κάμερες ξένων καναλιών να δηλώσουμε ότι έχουμε πρόθεση να ζητήσουμε πολιτικό άσυλα λόγω [...βάλτε οτι θέλετε...] της φαλκίδευσης της λαικής ετυμηγορίας, του περιορισμού των πολιτικών δικαιωμάτων και της κατ' επίφαση "δημοκρατίας" στην Ελλάδα.

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί φίλοι, λυπόν και 8.16,
    τα καταφέρατε πάλι και με «ερεθίσατε».
    Έτσι ακριβώς νοιώθω και εγώ, παρότι δεν μένω στη χώρα.

    Από την άλλη όμως αναρωτιέμαι, μήπως η ορθή αντίληψη που, μάλλον, έχουμε για την πραγματικότητα, μας οδηγεί σε λάθος στάση!
    Μήπως η σύλληψη του «όλου» είναι δυσβάσταχτη για τη συνείδηση;
    Μήπως τελικά ο SNB τα προσεγγίζει καλύτερα;

    Το να φτιάξουμε το ποδάρι της καρέκλας που τρίζει, σίγουρα δεν θα μας δώσει μια καλύτερη καρέκλα. Αλλά πάλι αν το αφήσουμε έτσι σε λίγο δεν θα μπορούμε να καθίσουμε σε αυτήν.
    Θα μου πεις τι να τη κάνεις που είναι άβολη και επικίνδυνη εκ κατασκευής;
    Σωστά. Αλλά αν είναι να την πετάξουμε για να φτιάξουμε μια άλλη, τουλάχιστον ας την πετάξουμε ολοκληρωμένη και όχι κομμάτι-κομμάτι.
    Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει πολλοί ακόμη να πειστούν, παραδειγματικά, για την δυσλειτουργία των επιμέρους τμημάτων του επίπλου.
    Η παιδεία μας και γενικότερα ο πολιτισμός μας δεν μας εκπαιδεύουν να φιλοσοφούμε και να συλλαμβάνουμε ιδεολογικά το κόσμο, αλλά μόνον παραδειγματικά και «περιστασιολογικά».
    Αν μας ενδιαφέρει ο ακτιβισμός, αυτό θα πρέπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψη.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. snb
    08:16 , 10:09
    Η κυρία Μαριέττα Γιαννάκου είναι εκ των εκλεκτοτέρων υπουργών της κυβέρνησης .
    Κάποιοι τύποι που προσπαθούν, ακόμη και μετά την νέα έκδοση το περίφημου βιβλίου της Ιστορίας, να την βλάψουν , άδικα προσπαθούν .
    Οι πονηριές του Καρατζαφέρη δεν περνάνε στην Ελλάδα του 2007.

    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. snb
    08:16 , 10:09
    Η κυρία Μαριέττα Γιαννάκου είναι εκ των εκλεκτοτέρων υπουργών της κυβέρνησης .
    Κάποιοι τύποι που προσπαθούν, ακόμη και μετά την νέα έκδοση το περίφημου βιβλίου της Ιστορίας, να την βλάψουν , άδικα προσπαθούν .
    Οι πονηριές του Καρατζαφέρη δεν περνάνε στην Ελλάδα του 2007.

    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. CAPTAIN,

    "Οι πονηριές του Καρατζαφέρη δεν περνάνε στην Ελλάδα του 2007."

    Καρατζαφέρη πώς κατάλαβες, Καρατζαφέρη που είδες;

    Αυτό κατάλαβες θείε Μπραβίλαε (και βλαξ) για τους bloopers;

    Αντε να συνεχίσεις τον αυνανισμό σου και καλή επανεπιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χέστον μωρέ τον μαλάκα τώρα, οι γνωστές συκοφαντίες του ΠΑΣΟΚ για όλους τους διαφωνούντες.

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 10:51 , 10:54
    Και η κουτσή Μαρία το έχει καταλάβει ότι την συζήτηση για το βιβλίο της Ιστορίας την συντηρεί το ΛΑΟΣ με την βοήθεια του Παρασκευαίδη για να πάρουν όσους πιο πολλούς ψηφοφόρους μπορουν από την δεξιά πλευρά της Ν.Δ.
    Γιαυτό μην χέζετε τόσο πολύ ...

    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία Μπραβίλαε κάφτεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 11.12
    Καπτεν,

    γιατί επιδίδεσαι στην ανάλυση του τίποτα δια της αναγωγής της πορδής σε επιστήμη;
    Γιατί θείε Μπραβίλαε, είδες πουθενά ποτέ τα παιδιά να λένε "ψηφίστε αυτό";
    Είδες να στηρίζουν θέσεις λαός;
    Γιατί λύσσαξες να τους πετάς λάσπη, μήπως απο πανικό διότι τέτοιες θέσεις λαμβάνονται πιο σοβαρά υπόψη απο την δική σου;

    Αντε θειούλη, σε λίγο θα μας βγάλεις το 78% των Ελλήνων χουντικούς! Βλάξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. O SNB τα προσεγγίζει πιο αισιόδοξα, καλέ μου Άγιε. Και έτσι, τα προσεγγίζει πιο σωστά. Εγώ αφήνω ενίοτε την κατάθλιψη να παίρνει το πάνω χέρι, και τότε συνήθως μιλάω όπως μίλησα, ή μιλάω για άφθονα και ηδονικά μυρωδικά…

    Στα αισιόδοξα μου, απλά μένω σε εγρήγορση μπας και μπορώ να συμβάλλω στη διαμόρφωση μιας κατάστασης προς το, κατά την κρίση μου, καλύτερο. Σπάνια συμβαίνει αυτό, φυσικά.

    Ο SNB (νομίζω πως) πιστεύει ότι μπορεί διαμορφώνει καταστάσεις έτσι κι αλλιώς, ότι και η ελάχιστη διατύπωση άποψης π.χ. από το press-gr συνιστά συμμετοχή στη διαμόρφωση μιας γενικότερης τάσης. Διαλεκτικά, έχει δίκιο. Σε κάθε περίπτωση μάλλον, έχει δίκιο. Πιθανότατα, είναι νεώτερος σε ηλικία και ακόμα ελπίζει!

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ φίλε Λυπόν,

    στή χώρα που μεγάλωσα είχε νόημα η αποστολή διαμαρτυρίας στον αντιπρόσωπό μου.
    Στο δημοτικό που πήγα το 60κάτι είχα πολύ καλύτερα βιβλία από το πατσαβούρι περί ου ο λόγος παρά την ψυχροπολεμική περιοδο τότε και τα 40κάτι χρόνια απόσταση.
    Πιστεύω οτι η δημοκρατία δεν διέπεται απο την αρχή διατήρησης της ενέργειας, αλλά έχει ανάγκη απο ενεργούς πολίτες για την συντήρησή της και την λειτουργία της.
    Ακόμα νομίζω ότι δεν πρέπει να επιτρέπουμε το μονοπώλιο του πατριωτισμού σε ακραίες κοινοβουλευτικές η εξωκοινοβουλευτικές παρατάξεις.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ετσι!
    Μπράβο bloopers!

    Μην το αφήσετε να ξεχαστεί γιατί αυτό προσδοκούν καραδοκούντες, να την πάμε 'πι*α - κω*ο' μέχρι τις εκλογές.

    Μόνο απο τέτοια καταλαβαίνουν οι γελοίοι!
    Μπράβο bloopers, θα το ποστάρω παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 12.58

    Αν και εννοείς "να κρατήσουμε το θέμα στο προσκήνιο" σε ευχαριστούμε για την βοήθεια στην διάδοση.

    Μία παράκληση: μήν ποστάρεις, βάλε μόνο λινκ για να μην θεωρηθεί σπαμμινγκ.

    KL
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν κρίνω από την απόστασή σου από το Δημοτικό, SNB, δεν είμαστε τόσο μακριά σε ηλικία, εγώ είμαι 50φεύγα. Και συμφωνώ απόλυτα με το ότι
    Ακόμα νομίζω ότι δεν πρέπει να επιτρέπουμε το μονοπώλιο του πατριωτισμού σε ακραίες κοινοβουλευτικές η εξωκοινοβουλευτικές παρατάξεις.
    Εκεί που διαφωνώ είναι στο περιλάλητο βιβλίο Ιστορίας της 6ης Δημοτικού, αν φυσικά εννοείς αυτό στην κριτική σου για τη Γιαννάκου. Νομίζω ότι, ως προσπάθεια στέκεται, και ότι αποπειράται να ξεκολλήσει τη σχολική ιστορία από τον άκρατο εθνικισμό που φάγαμε εμείς στη μάπα. Δε λέω πως είναι απαλλαγμένο σφαλμάτων: κάθε άλλο. Λέω μονάχα πως η γενική κατεύθυνσή του μου φαίνεται σωστή.

    Επίσης δεν κατάλαβα τι εννοείς με το στή χώρα που μεγάλωσα είχε νόημα η αποστολή διαμαρτυρίας στον αντιπρόσωπό μου.. Αν μεγάλωσες στην Ελλάδα του ‘60 ή έστω του ’70, θα ξέρεις πως οι ‘αντιπρόσωποι’ και οι κομματάρχες τους ικανοποιούσαν μοναχα πελατειακές απαιτήσεις, και δε νομίζω ότι αυτό εννοείς. Αν τώρα μεγάλωσες αλλού δεν έχω να πω τίποτα, εκτός ίσως από ότι είναι δύσκολο να ζητήσουμε σοβαρούς κανόνες κοινοβουλετικής δημοκρατίας από τη σημερινή Ελλάδα.

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 2.01,

    Σε ότι αφορά στο βιβλίο είναι στην σχεδόν σωστή κατεύθυνση που όμως διέπεται από μια αντίρροπη μεν αλλά ιδίου μεγέθους κατευθυντική δύναμη.
    Από τις εθνικιστικές βλακείες περί βορείου ηπείρου στην απόκρυψη τεκμηριωμένης επιστημονικής γνώσης.
    Στην ουσία δηλαδή η ίδια "ποιότης" αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση.

    Για το δεύτερο μέρος, οχι δεν είναι η Ελλάδα αυτή η χώρα, ίσως αυτός να είναι ο λόγος που οι απόψεις μου ξενίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο 2.16 έγραψε το ακόλουθο:

    ------
    Από τις εθνικιστικές βλακείες περί βορείου ηπείρου στην απόκρυψη τεκμηριωμένης επιστημονικής γνώσης.
    ------

    Mήπως είσαι κάποιο άθλιο ιταλοαλβανικό ξυλάγγουρο;

    Εάν, πάντως, υπάρχει έστω και μία περίπτωση να κατέχεις το αντικείμενο σε βάθος, τότε εξήγησε και στους υπόλοιπους εδώ, τι σημαίνει

    "εθνικιστική"
    "βλακεία"
    "εθνικιστική βλακεία"

    Σου εύχομαι καλή επιτυχία...
    διότι, θα την χρειαστείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. CAPTAIN

    10:26 πμ

    Δεν μιλαμε ειδικα για την Γιαννακου.

    Μιλαμε για την (ψευδο)Δημοκρατια
    στην Ελλαδα και τον υπολοιπο κοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για τον εισηγητή:

    Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα
    Χαμήλωσ' το καπέλο σου να μη βραχεί η ομπρέλα!

    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "εθνικιστική βλακεία"=να λες οτι εισαι
    απογονος των Μακεδονων ενω εισαι
    απλος Σκοπιανος, απογονος σλαβικων
    φυλων που κατεβηκαν πολυ αργοτερα
    στην περιοχη

    "εθνικιστική βλακεία"=να κανεις Μικρασιατικη
    εκστρατεια για να προσαρτησεις στην Ψωροκωσταινα την Ιωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 4.32,

    Βεβαίως, και να το κάνω με ένα παράδειγμα:

    ο "δάσκαλος" το χουντικό αυτό κάθαρμα που κακοποιεί παιδία, ακουμπά την βέργα που έχει για λόγους επιβολής της τάξης (και ξυλοδαρμού ανηλίκων) σε ένα ρημάδι φθαρμένο γραφείο.

    Πιάνει ένα βιολί (νομίζει ότι παίζει) και στο "μάθημα μουσικής" όλοι μαζί "χαρούμενοι" τραγουδούν:

    Εχω μια αδελφή,
    κουκλίτσα αληθινή,
    τη λένε Βορειο Ηπειρο,
    την αγαπώ πολύ...

    όποιος θέλει μην ας τραγουδήσει, η βέργα και εξευτελισμός περιμένουν.

    Η σκηνή είναι από δημοτικό σχολείο επι χούντας.
    Ετσι (και για άλλα πολλά) η οικογένειά σου διαφεύγει και μεγαλώνεις στο εξωτερικό μαθαίνοντας να φτύνεις όλους τους Μπραβίλαους.

    Σου αρκεί αυτό, η να αρχίσω τίποτα Γαλλικά;

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 4.49

    Απόλυτα, συμφωνώ απόλυτα!

    Την δημοκρατία μου γαμώ, υπάρχει ακόμα ανάγκη να κάνεις δήλωση κοινωνικών φρονημάτων και να ποδείξεις οτι δεν είσαι εχθρός της πατρίδας σου!

    Οι ίδιες αυτές οικογένεις ήταν που χειροκροτούσαν την χούντα, οι ίδιοι σήμερα με τά παιδιά τους τα κομματόσκυλα, ολημερής κοπρίζοντα μου ζητούν αποδείξεις!
    Φτού σας ρε!

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. snb

    Ασε τις αισιοδοξιες, προσγειωσου, η Ελλαδα ανηκει... στους κομματικους παρακρατικους μηχανισμους. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 5.39

    Αν μου επιτρέπεις, να δω πρώτα μέχρι που το πας, μετά θα σου πω αν συμφωνώ με το χιούμορ.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τελείς, εσύ κι όλη η παρέα σου που ακολουθεί τον αρχηγό τους, υπό σύγχυση!

    Επειδή στερεώθηκε η αντίληψή μου ότι δεν είσαι Έλληνας, προτιμώ να να σ' αφήσω να κλαίς τη μοίρα σου μόνος που είχες την ατυχία να σε γεννήσουν σε ξένη χώρα, οι γονείς σου.

    Η επιστροφή σου στα πάτρια εδάφη των γονέων σου, πριν σου συμβεί μεγαλύτερο ψυχολογικό τραλαλά, είναι, νομίζω, η καλύτερη λύση, τόσο για σένα όσο κυρίως και για μας!

    Η μοναδική περίπτωση, κάποιο παιδί να αρνείται να τραγουδήσει κάποια μελωδία με λόγια ακόμα τελείως ακατανόητα ως προς το πολιτικό τους ειδικό βάρος, είναι να έχει γίνει στο μεταξύ, θύμα πλύσης εγκεφάλου εκ μέρους των γονέων του.
    Καλό αυτό, από την σκοπιά κάποιου ιταλοαλμπάνου γονέα! Και άκρως χαμερπές, θα πρόσθετα!

    Για να έχει φάει ξύλο* ένα τέτοιο παιδί, πρέπει οι γονείς του να τού έχουν ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ την πραγματική τους ταυτότητα και τον λόγο τής σθεναρής αντίστασης στο να συμμετέχουν σε κάτι που θεωρούν ότι στρέφεται κατά των δικών τους αρχών. Εκ πρώτης όψεως, ορθό, διότι έτσι αισθάνονται, τόσα ξέρουν, τόσα πράττουν.

    Ακόμα ορθότερο, να είχαν λάβει την απόφαση να επιστρέψουν στην πραγματική τους πατρίδα. Αλλά δεν το έπραξαν! Γιατί να δίνει λόγο ένα έθνος, σε 3,5 παιδιά αλλοδαπών;

    Tώρα που μεγάλωσες, και νόμισες ότι στον Καναδά έλαβες ανώτερη ΤΑΧΑ μόρφωση, μας ξανακουβαλήθηκες ώστε από θέση "ισχύος" να σφυροκοπήσεις αυτούς στους οποίους κάποτε οι γονείς σου υπήρξαν υποτελείς. Υποτελείς με τη δική τους ΛΑΘΡΑΙΑ ΘΕΛΗΣΗ!

    Το τι λάθη έχουν διαπραχθεί εδώ στην Ελλάδα, είναι πρώτα οι ΕΛΛΗΝΕΣ που τα έχουν διακρίνει. Από αυτούς τα μαθαίνουν και τα αλλοδαπά που περιφέρονται στη Χώρα.
    Άλλωστε δεν είναι και τόσο βέβαιο ποιός ακριβώς τα διέπραξε!

    Ένας Αλλοδαπός όμως, πού κολλάει στην όλη υπόθεση; Eίναι αυτόκλητοι Φοροεισπράκτορες Λαθών και Σφαλμάτων Ελλάδος; Το πας φυρί φυρί να σε πιάσουν απ' τ' αυτί και να σε στείλουν πακέτο στην πατρίδα σου, κάτι που η Ελλάδα αμέλησε και εξακολουθεί να αμελεί μέχρι τώρα;

    Αντί να πας επιτέλους στην Αλβανία, ξαναγύρισες στον ξένο τόπο που άλλοτε είχαν βρωμίσει οι δικοί σου, ώστε να τον βρωμίσεις και συ με σκοπό την εκδίκηση!

    Mήπως θα έπρεπε η Ελλάδα, πέραν πλείστων άλλων δεινών που την ταλανίζουν, να πληρώνει και Ψυχιάτρους για δυστυχισμένους Αλλοδαπούς Λαθραίους;


    Πες μας, ποιά είναι ακριβώς η επιθυμία σου; Βίλλα στη Μύκονο;
    Aκόμα κι έτσι, πάντα δυστυχισμένος Ξένος θα είσαι και καταφρονεμένος θα αισθάνεσαι.

    Πότε επομένως θα βάλεις μυαλό,
    Ω ΜΑΖΟΧΑ;

    * Αυτό το ισχυρίζεσαι εσύ και μόνο! Εγώ δεν ξέρω κανέναν Έλληνα που να ένοιωσε δυσφορία τραγουδώντας για την Βόρειο Ήπειρο!

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, γιατί να εστιάζει κάποιος σε μιά περιοχή ειδικά, αφού καταδικάζει τις "εθνικιστικές βλακείες", και να αισθάνεται τόση ολοφάνερη συγκινησιακή φόρτιση για κάτι που, υποτίθεται, δεν έχει Αξία;

    Πώς γίνεται να παραβλέπει κάποιος δεκάδες εισβολείς που αλωνίζουν στον Μισό Πλανήτη, και από την άλλη, να ενοχλείται με τέτοιο ιδιαίτερο τρόπο για ένα παιδικό τραγουδάκι που συν τοις άλλοις έχει Ιστορική Βάση και εξακολουθεί να θίγει ολόκληρο Έθνος;

    Bγάλε τον σκασμό, λοιπόν, απ΄ όπου κι αν προέρχεσαι. Παραμύθιασε τα δικά σου παιδιά, αν νομίζεις ότι θα τους κάνεις καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 6.08

    Βρήκα την φωτογραφία σου!

    Παραμύθιασε τα δικά σου παιδιά, αν νομίζεις ότι θα τους κάνεις καλό.

    Ευτυχώς εμείς έχουμε και ένα ξένο διαβατήριο και κάτι τύπους σαν κι εσένα μπορούμε να τους γράφουμε στα @@ μας.
    Παραμένουμε στη συνείδησή μας όμως Ελληνες ακόμα και χωρίς το πιστοποιητικό "κοινωνικών" η "δημοκρατικών" φρονημάτων από εσένα.

    Δεν έχω ανάγκη απο αυτά που γράφεις, βλέπεις σιχαμερέ Μπραβίλαε, εγώ γεννήθηκα τυχερός, βρήκα έτοιμα και έγιναν ακόμα περισσότερα χωρίς εκπόρνευση, οχι απλώς περισσότερα από όσα αναφέρεις αλλά πολύ περισσότερα απο όσα μπορεί να αποκτήσεις σε τρείς ζωές.
    Αλοίμονο σε σένα που που γεννήθηκες φτωχός ΚΑΙ στο πνεύμα, αυτό είναι πραγματική ντροπή.

    Για τα υπόλοιπα δεν πιστεύω να περιμένεις απάντηση.

    Οποτε θέλεις μπορείς να έρθεις να πλύνεις την πισίνα.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. snb

    μονο το ονομα σου δεν ειπες στον ΛΑΟΣ, θα σου δωσει δωρο το πακετο με τις 40 προφητομαλακιες.

    Μην απαντας στον βρασμο του βοθρου, για την δικήτου ελευθερία του λογου θελεις να αγωνιστεις;;;

    Ψυχραιμια, ερχομαστε ομαδικα για καφε, αν θες παμε για ποικιλιες, κερναμε εμεις σημερα!

    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κατεβαίνω, ετοιμαστείτε.
    Θα πάμε με το μεγάλο.
    S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο βαφτισιμιός τού Αλαμπάνου είσαι;

    Είσαι καθαρόαιμος Ιταλοαλβανός ή διασταύρωση με Σέρβο;

    Με τέτοιον πλούτο, και να μπαίνεις εδώ μέσα, δυό πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:

    Προσπαθείς να εκδικηθείς τους Έλληνες για τους όποιους λόγους.

    Προσπαθείς να πείσεις τον ευατό σου ότι δεν είσαι πλάνητας δίχως ρίζες, ότι ανήκεις Κάπου.

    Την ίδια στιγμή όμως περιφρονείς την αληθινή σου πατρίδα, άρα τον ίδιο σου τον εαυτό!

    Τυχερέ, ζεις σε μια εποχή που βρίθει από Ψυχιάτρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 7.03

    Βρήκε την φωτογραφία σου!

    αινς-τσβαι αινς-τσβαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 7.03

    αντε τράβα κι εσυ σε κανένα χουντάρα να απαλαγεις απο το συνδρομο Giannakoy-Repoushi.
    Ψυχασθενή!
    Ειναι πολιτικός διάλογος αυτός;

    Απόγονε αυνανιζομένων εις το διηνεκές μπαμπουίνων!

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μου αρέσει ρε που λέγατε για ψυχραιμία σε εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 7.03

    Να σου πουμε κάτι μαιν φύρερ, θα περιοριστείς στα:

    "Είσαι καθαρόαιμος Ιταλοαλβανός ή διασταύρωση με Σέρβο;"
    "3,5 παιδιά αλλοδαπών"
    "στην Αλβανία, ξαναγύρισες στον ξένο τόπο που άλλοτε είχαν βρωμίσει οι δικοί σου,"
    "Bγάλε τον σκασμό, λοιπόν, απ΄ όπου κι αν προέρχεσαι."


    η θα επεκταθείς και στα περί Αρειας Φυλής και περί ολοκαυτώματος μπαμπουίνε;;;
    ΜΑΛΑΚΑ, ε ΜΑΛΑΚΑ!


    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό ήταν ΟΡΙΑΚΟ. ΣΤΟΠ.
    S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τον είδες τον Νεοναζί;

    Αντε κατέβα καμιά φορά, νύχτωσε!

    D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. POSTS
    6.08
    and
    7.03

    were posted by a Neo Nazi (Neo-Nazi).


    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πίσω στο ΘΕΜΑ μας Μαριέττα μου, να έχουμε κάτι για μετά, όχι δεν θα ξεχαστεί παρά τον επικοινωνιακό πόλεμο:

    Extreme antihellenism of Turkish books "Under Greek possession are found the islands of Aegean"!


    - Page 19: "The islands of Aegean are found today under Greek possession".
    -
    - Page 21: "Greece does not have the force to maintain in the Aegean the peace".(!!!)
    -
    - Page 65: "The peace in the Middle East and the safety in Asia it is possible to maintain itself with the return of these islands in Turkey".
    -
    - Page 110: "Turkey determined her territorial waters in the 6 miles the 1930. Chios, the Mitilini and Samos is found in in territorial waters of Turkey. The right of sovereignty of country in her own her territorial waters allows it practises the same rights in the islands that are found in these waters ".

    book of History (publication 1996) which is taught today systematically in Turkish school of 8 years of obligatory study.
    The particular book,the "rights of Turkey in the Aegean", Ege Denizinde Turk Haklari) circulated for first time in the neighbour in 1955 with the signature of Turku of professor of History Mehmet Saka'


    Φιλάκια Μαριέττα,
    οι bloopers σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συγχαρητήρια 8.14 για το απόσπασμα. Φαίνεται πράγματι τώρα τι επιδιώκουν οι Τούρκοι και η δικιά μας συνεχής προδοσία συμπεριλαμβανομένης και της συγκεκριμένης περί ού ο λόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *