GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Πασοκική παρακμή..."

Ο Ν. Αθανασάκης κάνει μακροβούτια στην Κεφαλονιά ενώ εκεί επικρατεί μπάχαλο με τους υποψήφιους βουλευτές! . Παρόλο που όλα δείχνουν βουλευ...

Ο Ν. Αθανασάκης κάνει μακροβούτια στην Κεφαλονιά ενώ εκεί επικρατεί μπάχαλο με τους υποψήφιους βουλευτές!
.
Παρόλο που όλα δείχνουν βουλευτικές εκλογές για την τελευταία εβδομάδα του Σεπτέμβρη, παρόλο που από τον περασμένο Μάρτη οι ιθύνοντες της Χαριλάου Τρικούπη ξεκίνησαν διαδικασίες υποβολής υποψηφιοτήτων, παρόλο που πολλά από τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου Πα.σο.κ. δήλωναν ότι λόγω "ιδιαιτερότητας" πρέπει το συντομότερο να ανακοινωθούν οι υποψήφιοι των μονοεδρικών, φτάσαμε στην πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου και τίποτα επίσημο δεν έχει ανακοινωθεί. Οι ανακοινωθείσες ημερομηνίες αναβλήθηκαν λόγω πυρκαγιών. Όλοι σβήνουν φωτιές κάνοντας ...μακροβούτια στα όμορφα νησιά μας με πρώτο και καλλίτερο τον Γραμματέα του Κινήματος που διάλεξε την Κεφαλονιά.
Όχι δεν πήγε να επιθεωρήσει την πρόσφατα καμένη Νοτιοανατολική Κεφαλονιά. Πήγε στην βόρειο Κεφαλονιά απ’ όπου κατάγεται η σύζυγός του. Στον Δήμο Ερύσσου.
Όσον αφορά το ψηφοδέλτιο του Πα.σο.κ. για τον Νομό Κεφαλονιάς αντί να συμπληρωθεί, αυτό πάει για διάλυση. Αρχικά βάσει των εγκυκλίων που έστειλε στις Νομαρχιακές οργανώσεις του Κινήματος ο κ. Ν. Αθανασάκης, υπέβαλαν υποψηφιότητα οι κ.κ.
Αλέκος Καλαφάτης και Στέλιος Σπαθής.
Ο κ. Α. Καλαφάτης έχει χρηματίσει δύο φορές Δήμαρχος Αργοστολίου, δύο φορές Βουλευτής Κεφαλονιάς και Ιθάκης και πάνω από τέσσερα χρόνια υφυπουργός στις κυβερνήσεις του Κώστα Σημίτη. Είναι 56 ετών .
Ο κ. Στέλιος Σπαθής, παλιό τοπικό στέλεχος του Πα.σο.κ., πρώην σύμβουλος στο Υπουργείο Άμυνας επί Γ. Αρσένη και σήμερα είναι μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του Πα.σο.κ.
Ενώ οι Πασόκοι ήταν σε αναζήτηση του τρίτου υποψηφίου για την συμπλήρωση του ψηφοδελτίου, άρχισαν να εμφανίζονται δημοσιεύματα στον Αθηναϊκό Τύπο, ότι ο Πρόεδρος του Πα.σο.κ. κ. Γ. Παπανδρέου ζήτησε από τον κ. Γεράσιμο Αρσένη να συμμετάσχει στο ψηφοδέλτιο του Νομού Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Πρώτα τον περίμενε να γυρίσει από το Παρίσι, μετά να τελειώσει τα μπάνια του στην Πάρο. Προ ημερών σε τηλεοπτικό κανάλι είπαν την είδηση ότι ο κ. Αρσένης είπε το ...πολυπόθητο Ναι!!! Δεν πέρασε 24ωρο και ο Μάκης το διέψευσε .
Στην διάρκεια όμως της προαναφερθείσης αναμονής διάφορα "παράξενα" γεγονότα συνέβαιναν τόσο στην Κεφαλονιά όσο και στην Αθήνα. Εμφανίστηκαν σειρά από δημοσιεύματα τόσο στον τοπικό τύπο όσο και στον Αθηναϊκό που έλεγαν ότι "με Καλαφάτη και Σπαθή δεν παίρνει το Πασοκ την έδρα". Άλλα δημοσιεύματα έλεγαν ότι ο κ. Αρσένης πλήρωσε δημοσκόπηση για τον Νομό Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Άλλα πάλι τοπικά δημοσιεύματα έγραφαν ότι ο Αρσένης πάει πολύ μπροστά στις δημοσκοπήσεις.
Είναι φανερό ότι όλη αυτή η κατάσταση δεν γέμιζε με ευτυχία τις καρδιές των δύο υποψηφίων κ.κ. Καλαφάτη και Σπαθή. Σε προσπάθειες που έκαναν να έλθουν σε επαφή με τα κεντρικά του Πα.σο.κ., ο Γραμματέας κ .Ν. Αθανασάκης ούτε που καταδεχόταν να απαντήσει στο τηλέφωνο.
Σημειωτέον όλο αυτό το διάστημα οι Νεοδημοκράτες υποψήφιοι κ.κ. Αλιβιζάτος και Μοσχονάς είχαν ήδη ξεκινήσει δυναμικά την προεκλογική τους εκστρατεία και γύριζαν τα νησιά από βορρά εις Νότον μοιράζοντας φυλλάδια που εμφανίζουν όλα τα έργα που έκανε το Πα.σο.κ , ότι τα έκανε η Ν.Δ. στα τελευταία τρία χρόνια .
Πολλοί Κεφαλλονίτες ισχυρίζονται ότι αντί η τοπική οργάνωση του Πα.σο.κ. να αντιπαρατεθεί πολιτικά με τους Νεοδημοκάτες, προσπαθεί να "θάψει" την υποψηφιότητα του πρώην υφυπουργού Καλαφάτη. Άλλοι πάλι ισχυρίζονται ότι υπάρχει ευρύτερο σχέδιο στην Χαριλάου Τρικούπη για "εξαφάνιση" όσων πιο πολλών Σημιτικών μπορούν.
Με αυτά και με εκείνα όμως ο Αλέκος Καλαφάτης "τα πήρε στο κρανίο" και δήλωσε στον Συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Πα.σο.κ. Νομού Κεφαλονιάς και Ιθάκης, ότι
παραιτείται από την υποψηφιότητά του.
Ο κύριος Μάκης Αρσένης ήλθε από την Παρασκευή 3η Αυγούστου στην Κεφαλονιά και σύμφωνα με δηλώσεις του στον τοπικό τύπο είπε ότι
"το θέμα της υποψηφιότητάς μου πρέπει πρώτα να συζητηθεί και να εκτιμηθεί στην Κεφαλονιά από την τοπική κοινωνία και τα στελέχη της παράταξης ...κάτι που θα γίνει τις προσεχείς μέρες" .
Πώς θα αφουγκραστεί την τοπική κοινωνία από την βίλα του στα Σπαρτιά ο κ. Μάκης Αρσένης, είναι ένα μυστήριο που περιμένουν την λύση του τις "προσεχείς ημέρες" οι Κεφαλλονίτες και οι Θιακοί .
Εκτός και αν ο Μάκης θεωρεί σαν τοπική κοινωνία τον ιδιαίτερο γραμματέα του Γ.Α.Π. τον κύριο Γερουλάνο και τους "κολλητούς του χωριανούς" στην περίφημη ομάδα της Νομαρχίας που όλη η Κεφαλονιά γνωρίζει ότι με νύχια και με δόντια θέλουν να "θάψουν" τον Καλαφάτη . Αυτό λέγεται ΠΑΡΑΚΜΗ .
Οι Νεοδημοκράτες ήδη αγωνίζονται και στο Πα.σο.κ. ... χτενίζονται !!


Με εκτίμηση
Α.Δ.

62 σχόλια

  1. Ισως επειδή, ξέρει το αποτέλεσμα των εκλογών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μάχη της κουτάλας ξεκινάει. Τρεχάτε όλοι να προλάβετε. Το φαϊ είναι πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. XaXaXa!

    To roufianaki tou sistimatos kalafati arxise pali tis gnostes diaroes tou.

    O KALAFATHS roufianiske tou kerata kai oi parikoudes exete svisei...edo kai poli kairo malista..

    Me mixaniki ipostirixi zeite vourlaaaa...

    O kosmos den einai xazos.
    Eiste ipefthinoi gia ti simerini katastasi.

    Arketa fagate, arketa ipiate...
    Pigainte tora kai stin efxh tou theou mipos doume kamia aspri mera.

    Xairetismata sto Spyro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η παρακμή βρίσκεται στην ανόητη αντιπολίτευση της Ν.Δ. προς στο ΠΑΣΟΚ.

    Μα ποιοι τέλος πάντων είναι αυτοί οι ανεγκέφαλοι που προσπαθούν να περάσουν τη θέση πως το ΠΑΣΟΚ σπαράσσεται; Δεν βλέπουν τα ξεκοιλιάσματα του κυβερνητικού κόμματος;

    Επιτέλους σας τρώει η αγωνία της απώλειας της κουτάλας που τη μετατρέψατε, σε τριάμισι χρόνια, σε επαγκελματικό-κομματικό εργαλείο;

    Φύγετε για να σωθεί η χώρα! Ελπίζω να υπάρχει καιρός γι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεωρώ τους Κεφαλλνίτες πολύ έξυπνους και είμαι βέβαιος ότι θα δώσουν στον Γ.Α.Π. την κατάλληλη απάντηση στην κάλπη για την''ανανέωση''που κάνει με ογδοντάρηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαφάτης, Καλαφάτης .... κάτι μου θυμίζει το όνομα μήπως ξέρετε τι δουλειά κάνει ή έχει κάνει στην ζωή του ρε παιδιά ;

    Το ίδιο ισχύει και για τον Σπαθή... Οποιος μας βρει τι δουλειά έχουν κάνει στην ζωή τους...κερδίζει την έδρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΑΔ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΟ PRESS.GR ;

    ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΑΦΆΤΗΣ;
    ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΩΝΙΖΕ Η ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ...
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ Η ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΒΑΛΛΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΛΛΑ ΠΡΩΗΝ...

    ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΔ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΟΥΝ...

    ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΘΑΝΕ ΤΟΝ ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Γεράσιμος Αρσένης είχε απομακρυνθεί οικοιοθελώς από το Πασοκ μετά την αποτυχία του να εκλεγεί βουλευτής στην Α.Αθήνας .
    Ήλπιζε ακόμη και να προταθεί για Πρόεδρος Δημοκρατίας . Τελικά επελέγη ο άλλος αποτυχών (στα Ιωάννινα)Πασόκος βουλευτής Κάρολος Παπούλιας . Έκανε πολλές φορές δηλώσεις ο κ.Γ.Αρσένης υπέρ του Κ.Καραμανλή , όπως ''είναι το πιό γρήγορο κανόνι'' . Μετά την παραίτηση Σκανδαλίδη ξαναμπήκε στην Βουλή (ούτε στα όνειρά του δεν το ήλπιζε) και έτσι υποχρεωτικά από θαυμαστής του πρωθυπουργού έγινε πάλι αντίπαλος .Ίσως γιαυτό και δυσκολεύεται να κατέβει υποψήφιος βουλευτής με το Πασοκ . Αν τον βάλει ο Κ.Καραμανλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Ν.Δ. θα δεχτεί σίγουρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιας και καθυστέρησε η ανακοίνωση των ψηφοδελτίων του ΠΑΣΟΚ, να σας αποκαλύψουμε κάτι.

    Πρώην υπουργός έκανε στον Γιώργο Παπανδρέου μια τολμηρή πρόταση που ο πρόεδρος της έδωσε μεγάλη προσοχή. Κοίταζε το συνομιλητή του στα μάτια όσο τον άκουγε.

    Τι λέει η πρόταση; Ότι πρέπει να γίνει αποκέντρωση πρωτοκλασάτων στελεχών για να ενισχυθεί η παρουσία του Κινήματος στην επαρχία.

    Το στέλεχος δεν μάσησε τα λόγια του. Γιατί ο Απόστολος Κακλαμάνης, η Βάσω Παπανδρέου, ο Αλέκος Παπαδόπουλος, η Μιλένα Αποστολάκη, ο Κώστας Σκανδαλίδης, ο Γιώργος Ανωμερίτης και άλλοι (αναφέρουμε ενδεικτικά μερικά ονόματα) να έχουν καπαρώσει θέση στην Α’ και στη Β’ Αθήνας;

    Γιατί να μην πάνε στον τόπο καταγωγής τους;

    Ας πούμε η Βάσω στο Αίγιο, ο Σκανδαλίδης στα Δωδεκάνησα, ο Παπαδόπουλος στη Θεσπρωτία, ο Ανωμερίτης στις Κυκλάδες;

    Γιατί πήγε ο Χριστοδουλάκης, τέως τσάρος της Οικονομίας, στα Χανιά;

    Γιατί ο Αρσένης δέχεται να κατεβεί στην Κεφαλονιά;

    Ξέρουμε ότι αυτοί που αναφέρουμε (και οι άλλοι που… κινδυνεύουν) δεν θα διαβάσουν αυτές τις γραμμές ευχάριστα. Μπορεί να τους στενοχωρήσουμε.

    Αλλά, αν το Κίνημα είναι πάνω από προσωπικές φιλοδοξίες, αν η αναζωογόνησή του αποτελεί γενικό αίτημα κι αν η περιφέρεια χρειάζεται τόνωση, η Αθήνα πρέπει να αποσυμφορηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιός είναι ο Καλαφάτης ρε πασόκια ; Αυτός που έχει δήθεν με μικρό ποσοστό τα λατομεία και το εργοστάσιο κοντά στο αεροδρόμιο και όχι μόνο έχουν προκαλέσει βιβλική καταστροφή στο περιβάλλον αλλά προκλητικά και σκανδαλωδώς επεκτείνονται κιόλας ;

    Δεν είναι αυτός που όταν ήταν επι Σημίτη υφυπουργός ανάπτυξης έκανε και είχε γραφτεί ότι παρενέβαινε για να επεκταθούν τα λατομεία ;

    Τι δουλειά να κάνει ρε Πασόκια ο τύπος... Κάτι σπουδές έκανε νομίζω στην Πάτρα και μετά από την βίλα του στην Λάσση άρακτός κοίταζε πως θα αναρριχηθεί στο ΠΑΣΟΚ... Ο Τρίτσης κάτι θα έλεγε αν ζούσε, ο Μαντέλης εξορίστηκε από την Κεφαλονιά, ο Αρσένης το 1989 ή το 1990 έχασε λόγω της υπονόμευσης που του έκανε...

    Αφήστε να πάνε στο διάλο... Πρόκειται για τον επικεφαλής της βαρωνείας που καταδυναστεύει το ΠΑΣΟΚ, όπως έγραψε και κάποιος πριν μέρες στο Press.gr...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 9:02
    Ρωτάς για τον Καλαφάτη που όπως γράφει το post ήταν δύο φορές Δήμαρχος και δύο φορές Βουλευτής .
    Εδώ έχουμε πρωθυπουργό ο οποίος πριν να εκλεγεί βουλευτής (χάρις το ονοματεπώνυμό του) δεν είχε κολλήσει ούτε ΕΝΑ ένσημο τοι Ι.Κ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να ρίχνετε λάσπη στον Αθανασάκη, ότι κάνει μπάνια στην Κεφαλονιά, φαίνεται ότι δεν επικοινώνησε με τον Καλαφάτη... Μπράβο Νίκο καλά κάνει και αποφεύγεις τον Βαρώνο...
    Αυτός νομίζει ότι θα σου δώσει εντολές τι πρέπει να κάνει το ΠΑΣΟΚ στην Κεφαλονιά... Οπως δίνει στον Φόρτε τον πρώην δήμαρχο τι στάση να κρατήσει...
    Και για να ξέρετε όλοι ο Καλαφάτης έχει μοιράσει τα δακτυλίδια ακόμη και για την επόμενη τετραετία... Είναι κοινό μυστικό στην Κεφαλονιά και ιδιαίτερα στους Πασόκους ότι θέλει να γίνει τώρα για τελευταία τετραετία βουλευτής και μετά να βάλει στην θέση τον Κοτσιλίνη... Οσο για την επόμενη τετραετία θέλει υποψήφιος νομάρχης να είναι ο Μοσχόπουλος... Τον Φόρτε τον έχει ριγμένο, γιατί τον θεωρεί και επικίνδυνο...και τον δουλεύει... Περιμένουν να γίνει εκλεγμένος ο Περιφερειάρχης και να πάνει λένε εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς 9.19

    Και επειδή έχουμε πρωθυπουργό χωρίς ένσημα, πρέπει τρώνε οι Κεφαλονίτες αυτόν τον Τύπο στην μάπα...

    Αρκετά με την οικογένεια Καλαφάτη, που ελέω γέρου Καραμανλή καταδυναστεύει στην Κεφαλονιά, από τα τέλη της δεκαετίας του 1950...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ---ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΆΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΟ PRESS.GR ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΩ :

    ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:
    Αυτή την φορά η κοινωνία στην Κεφαλονιά είναι με τον Αρσένη... Ενας πρώην υπουργός, παρ ολίγο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ μπορεί επάξια να εκπροσωπήσει την Κεφαλονιά... Καλά θα κάνει ο Γιώργος να βοηθήσει τα πράγματα και να μην αφήσει τους Καλαφάτηδες να κάνουν ότι γουστάρουν και να εκβιάζουν πολιτικά το ΠΑΣΟΚ και τον ίδιο...
    Αν ενδιαφέρεται για το ΠΑΣΟΚ ο Καλαφάτης να μπεί στο ψηφοδέλτιο και να βοηθήσει για την νίκη...διαφορετικά να πάει σπίτι του... κσι νσ αφήσει τον Φόρτε -τον πετυχημένο πρώην δήμαρχος Αργοστολίου- να κατέβει μαζί με τον Αρσένη, γιατί δυστυχώς και αυτός διασύρεται αφού συμπεριφέρεται ως υφιστάμενος του Καλαφάτη...

    --------------------------------

    ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ:

    ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ

    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΌΤΙ Η ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ Ή ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΖΗΣΕΣ... ΘΑ ΣΕ ΠΑΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ...ΟΧΙ ΤΟ 1985 ΌΤΑΝ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΔΕΧΘΗΚΕ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΛΑΣΠΗΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΜΕ ΣΤΌΧΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ... ΘΑ ΣΕ ΠΑΩ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 1986 ΟΤΑΝ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΣΟΚ... ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ; ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ ΑΣΕ... ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ Ή ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ;
    ΑΝ Η ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΣΑ -ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΛΕΣ ΟΜΑΔΑ- ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΑ... ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ... ΜΠΟΡΕΊ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ... Ο ΑΛΕΚΟΣ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΤΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟ ΧΕΡΙ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΑΤΟΥ... ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΆΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ... ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΙΣΗ... ΕΚΤΌΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΉ...
    ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΊΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΕΠΌΜΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ... ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ... ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΡΙΓΜΕΝΟΣ Ο ΦΟΡΤΕΣ... ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ... Η ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΤΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΌΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ....

    ΥΓ: ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΈΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΉΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΒΑΡΩΝΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ... ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΩ...ΑΡΓΟΤΕΡΑ...

    ---------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιά λατομεία έχει η οικογένεια ΚΑΛΑΦΑΤΗ ;

    Εκείνα των οποίων η παραχώρηση είναι ένα από τα μεγάλα σκάνδαλα της οικογένειας ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...

    Σ΄αυτό το σκάνδαλο δεν είναι μπλεγμένος ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού ; Από τα λατομεία αυτά δεν πλούτισε η οικογένεια του, σε συνεργασία με τον πατέρα ΚΑΛΑΦΑΤΗ ;

    Εδώ να δείτε διαπλοκή... οικογενειών... που επιβάλλονται και πολιτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε τώρα θυμήθηκα... Είναι κάτι λατομεία κοντά στο αεροδρόμιο, που έχουν φάει το βουνό...

    Νομίζω το 2003, όταν κατέβηκε ο Σημίτης επίσκεψη στην Κεφαλονιά, τον πήγαν στο Αργοστόλι από την αντίθετη διαδρομή για να μην δεί τα λατομείο και το εργοστάσιο Καλαφάτη και να μην δούν την καταστροφή οι δημοσιογράφοι...

    Και θέλει να είναι και πάλι υποψήφιος αυτός ο τύπος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για μια ακόμη φορά το PRESS. GR παίζει σε περίεργα παιγνίδια...

    Λυπάμαι ειλικρινά αλλά έχετε σοβαρό πρόβλημα αξιοπιστίας... Αν μέσα σε λίγες μέρες έχοντας προσωπική γνώμη και δύο από τις δημοσιεύσεις που έγιναν βλέπω να χρησιμοποιείστε από λασπολόγους, τότε υπάρχει θέμα για σας και την αξιοπιστία σας... Θα το σκεφτώ αν πρέπει να σας θεωρώ αξιόπιστους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ
    ...........................................
    Διαβάζω τα σχόλια όλων των φίλων από την Κεφαλονιά και επειδή και εγώ από το Βόρειο άκρο της , λόγω ηλικίας , θυμάμαι κάποια πράγματα που δεν γνωρίζει η νεολαία θα πω τα σύκα σύκα που λέμε στην Έρυσσο .
    Όλα τα ονόματα ζώντων και νεκρών που αναφέρετε δεν είναι ( η ήταν ) αθώες Περιστερές .
    Μετά την μεταπολίτευση και ιδιαίτερα μετά την αναρρίχηση του Πα.σο.κ. στην εξουσία έγιναν αρκετές εσωκομματικές συγκρούσεις στην Κεφαλονιά με μοναδικό και ουσιαστικό λόγο,το ποίος θα κάνει κουμάντο στα πολιτικά πράγματα του Νομού .
    Την δεκαετία του ’80 , η σύγκρουση ουσιαστικά έγινε μεταξύ του συχωρεμένου Αντώνη Τρίτση και του Αλέκου Καλαφάτη .
    Αρνητικές και απαράδεκτες ενέργειες έκαναν και οι δυο τους , σε σχέση πάντα με την κομματική πειθαρχεία . Πλείστα κτυπήματα κάτω από την ζώνη και οι δύο .
    Να θυμίσω όμως στους σχολιάζοντας στο blog ότι και οι δύο , Καλαφάτης και Τρίτσης αλλά και ο Γεράσιμος Αρσένης είχαν αποκηρύξει τον Ανδρέα Παπανδρέου το ‘’βρώμικο’89’’ .
    ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 1989 , ΜΙΛΑΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
    Αρσένης και Τρίτσης είχαν λάβει μέρος στις εκλογές τότε με δικά τους κόμματα , ο Καλαφάτης απείχε από εκείνη την πολιτική αναμέτρηση .
    Η αποχώρησή τους τότε δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με τοπικές συγκρούσεις στην Κεφαλονιά .
    Ο συχωρεμένος Τρίτσης μετά την αποτυχία του κόμματός του , βγήκε Δήμαρχος Αθήνας υποστηριζόμενος από την Ν.Δ. , αρρώστησε και πέθανε εν ενεργεία Δήμαρχος .
    Ο Γεράσιμος Αρσένης επανήλθε στο Πασόκ και στις εκλογές του Νοέμβρη’89 πολιτεύθηκε στην Κεφαλονιά . Δεν εξελέγη για λίγους ψήφους .
    Η δεκαετία του ’90 , μετά την νίκη του Πασόκ στις εκλογές του Οκτώβρη ’93 χαρακτηρίστηκε από την σύγκρουση Αρσένη – Καλαφάτη για το ποίος θα επικρατήσει στα πολιτικά πράγματα της Κεφαλονιά ς.
    Στις πρώτες εκλογές για Νομάρχη το 1994 , υποψήφιος του Πασόκ ήταν ο Αλέκος Καλαφάτης . Ο Γεράσιμος Αρσένης μαζί με τον τότε βουλευτή του Πασόκ Μπενετάτο προώθησαν τον Γ.Μεταξά για Νομάρχη και επέτυχαν να τον εκλέξουν .
    Στην συνέχεια ο Καλαφάτης υποστήριξε το λεγόμενο εκσυγχρονιστικό μπλοκ ,
    βγήκε δύο φορές βουλευτής και χρημάτισε υφυπουργός . Ο Αρσένης επί κυβερνήσεων Σημίτη χρημάτισε υπουργός Άμυνας και υπουργός Παιδείας και στα δύο Υπουργεία είχε για σύμβουλό του τον κ.Στέλιο Σπαθή ο οποίος θα πρέπει να έχει ιδιαίτερα πολυσύνθετες ικανότητες για να μπορεί να ‘’συμβουλεύει’’ τον Υπουργό Άμυνας αλλά και τον Υπουργό Παιδείας .
    Δεν θα κρίνω το πολιτικό έργο κανενός για να αποφύγω υποψίες για πιθανά ρουσφέτια που μπορεί να μου έχουν κάνει οποιοσδήποτε από τους
    προαναφερθέντες .
    Αυτοί που ρίπτουν ο ένας στον άλλο επίθετα , θα πρέπει να σχολιάσουν πάνω απ’όλα κατά πόσον αυτά που γράφει ο ανώνυμος Α.Δ. είναι γεγονότα πραγματικά .
    Τώρα ανάλογα τι διορισμούς έχει κάνει ο Καλαφάτης και πόσους ο Αρσένης θα απολαύσουμε τους υπερασπιστές τους .
    Οι αντικαλαφατικοί δεν πρέπει να φωνάζουν διότι ο μισητός τους πολιτικός αντίπαλος παραιτήθη και είναι εκτός αγώνος .
    Λόγω που είναι παραμονές εκλογών δεν θέλω να ρίξω νερό στον κήπο της Δεξιάς και να εξηγήσω με πιο πολλές λεπτομέρειες γιατί δεν υπάρχουν αθώες περιστερές .
    Θα συνιστούσα λοιπόν ηρεμία σε όλους .

    ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς 902 πμ


    Επειδή ρωτάς τι δουλειά κάνουν ο Καλαφάτης και ο Σπαθής... να σου πω εγω...

    Δουλεύουν ψιλό γαζί και είναι απορίας άξιο πως το ανέχονται τους Κεφαλονίτες που λένε ότι είναι και ξύπνιοι...

    Μην μου πείς ότι δεν κερδίζω την έδρα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε κάτοικε Φισκάρδου είσαι δίκαιος.
    Για να γίνεις και αποκαλυπτικός πες και για το ρόλο των νέου Γραμματέα- Σαμούρη, υπό τον Λαλιώτη στης μεθοδεύσεις του ΠΑΣΟΚ στο νησί.
    Μίλησε και για το ρόλο του γνωστού αντιφρονούντα, διαπλεκόμενου ιεράρχη!
    Ένας παραθεριστής στο Φισκάρδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. exw ena gnwsto pou ton misw posa, thelete san press-gr gia na grapsete ena skandalaki gia party tou i ena arthro etsi me ithiko "noima" pou tha tou ta xwnei?? kserete eseis se styl i parnitha kaigotane kai tade evlepe dvd....
    peite mou posa thelete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε πλήρη ετοιμότητα θέτει το σύνολο των δυνάμεών του το Πασοκ , με την εκτίμηση ότι οι εκλογές δεν πρόκειται να αργήσουν και με την πεποίθηση ότι θα αποδειχθούν ντέρμπι. Ηδη, επισπεύδεται το κλείσιμο όλων των εκκρεμοτήτων, με στόχο να τεθεί σε διάταξη μάχης όλο το στελεχικό δυναμικό και να ξεκινήσει έγκαιρα η προεκλογική καμπάνια.
    Στόχος της Χαριλάου Τρικούπη είναι μέσα στο σύντομο διάστημα της επίσημης προεκλογικής περιόδου «να μην αφήσει τη Νέα Δημοκρατία να πάρει ανάσα». Ο Κώστας Λαλιώτης, μάλιστα, ακούστηκε πρόσφατα να λέει μεταξύ δύο συσκέψεων ότι «το ΠΑΣΟΚ θα σηκώσει όλες τις σημαίες».
    Στο επικοινωνιακό επιτελείο του Γ. Παπανδρέου, άλλωστε, κυριαρχεί η άποψη ότι το κόμμα θα κερδίσει πόντους αν καταφέρει να αποδομήσει σε πρώτο στάδιο την εικόνα της κυβέρνησης, για να αναδείξει στη συνέχεια το προγραμματικό του πρόσωπο.

    Προβλέπεται να συγκαλέσει Έκτακτο Εθνικό Συμβούλιο για την πανηγυρική έγκριση των ψηφοδελτίων και με τη βεβαιότητα ότι, εφόσον ο εκλογικός χρόνος έχει αρχίσει να τρέχει αντίστροφα, δεν πρόκειται να τεθούν εσωκομματικά ζητήματα.

    Βασικοί «στυλοβάτες» της εκστρατείας του ΠΑΣΟΚ θα είναι, εκτός από τον γραμματέα Ν. Αθανασάκη, ο Κ. Λαλιώτης, στην προεκλογική πείρα του οποίου πολλά στηρίζει η Χαριλάου Τρικούπη, ο Β. Βενιζέλος, η Α. Διαμαντοπούλου και ο Δ. Ρέππας, οι στενοί συνεργάτες του προέδρου Π. Γερουλάνος και Θ. Τσούρας, καθώς και οι Ρ. Σπυρόπουλος και Χρ. Πολυζωγόπουλος, που δεν θα είναι υποψήφιοι.

    ( Συνεπώς οι Κεφαλλονίτες ΟΛΩΝ των ομάδων και γκρουπούσκουλων παρακαλούνται να ηρεμήσουν )

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. re bloopers 11.27 afhste ton hsyxo ton poisonous, ton exete jeskisei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προς Κάτοικο Φισκάρδου:

    Αγαπητέ φίλε,

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, αν είσαι πολύ πονηρός και καλύπτεσε πίσω από τις ίσες αποστάσεις που προσπαθείς να κρατήσεις για να είσαι αρεστός και κρύβεις και ορισμένα γεγονότα, ή είσαι πολύ αγαθός και ρομαντικός...και αναγκαστικά γίνεσε και αφελής...

    Και επειδή φαίνεται να είμαι πιό παλαιός από σένα και ζώντας στην Κεφαλονιά, παρακολουθώ τα πράγματα από το 1974 θέλω να σου θυμήσω ότι :

    1. Ολοι οι σημερινοί προύχοντες είναι μαθητές του Τρίτση, αλλά δυστυχώς εφαρμόζουν αντίθετα από αυτά που τους δίδαξε...
    2. Η σημερινή ομάδα Καλαφάτη είναι μία συγκροτημένη ομάδα από την περίοδο που ήταν φοιτητές και αποφάσισαν να γυρίσουν στην Κεφαλονιά...
    3. Από την πρώτη στιγμή που γύρισαν καλλιεργώντας έναν απίστευτο επαρχιωτισμό τάβαλα με όσους δρούσαν στην Αθήνα, αλλά στην ουσία τάβαζαν με τον Τρίτση...
    4. Ή απίστευη γκρίνια τους κορυφώθηκε όταν ο Τρίτσης έγινε υπουργός, παρά το γεγονός ότι ορισμένοι τότε πανηγύρισαν αναγκαστικά...και παρά το γεγονός ότι τους παραχώρησε -μεγάλο λάθος του- να αποφασίζουν για τα πάντα στο νησί...
    5. Φαίνεται ότι ξέχασες τον πόλεμο που δέχθηκε για το θέμα του τρίτου ορόφου και την υποχρεωτική στέγη, μια απόφαση που κατά γενική ομολογία σήμερα έσωσε την Κεφαλονιά, από την λαίλαπα της πολυκατοικίας...
    6. Ξέχασες επίσης την ιστορία με τον εργοστασιάρχη αδελφό του και την λάσπη που έριξε στον Τρίτση και την καταγγελία που έκανε το 1985, (ζήτησε συγγνώμη μετά από τα δικαστήρια) με στόχο να βγάλει ο Αντρέας τον Τρίτση από τα ψηφοδέλτια για να ανοίξει ο δρόμος για τον αδελφό του... Ηταν τότε που έλεγε ο Αλέκος ότι δεν έχει καμία σχέση με τον αδελφό του...

    Βέβαια, παρασύρθηκα και το θέμα μας δεν είναι ο Τρίτσης γιατι και αυτός έκανε λάθη αλλά αλλού χαρακτήρα... ομως δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις ... με τις βούρτσες...

    Το πρόβλημα είναι ότι η ομάδα αυτή, έχει επικυριαρχήσει στην πολιτική και οικονομική ζωή της Κεφαλονιάς τα τελευταία 20 χρόνια, και δεν αφήνουν κανένα να σηκώσει κεφάλι...

    Είναι τυχαίο φίλε από το Φισκάρδο, ότι δεν μπορεί να βρεθεί ένας σοβαρός υποψήφιος να εκπροσωπήσει την Κεφαλονιά... Μόνο οι επιλογές του Καλαφάτη πρέπει να επιβιώνουν; Η κάποιοι άλλοι τύπου Σαμούρη και Σπαθή που πιστεύουν ότι μόνο με τις χαιρετούρες και τα ρουσφέτια γίνεται η πολιτική...

    Ούτε είναι τυχαίο ότι από τους πολιτικούς μας εκπροσώπους (κυρίως της ομάδας Καλαφάτη), που έχουν δράση σήμερα, δεν ακούς τίποτε που να έχει να κάνει με τους΄στόχους τους για την Κεφαλονιά, ενώ είναι ανίκανοι να πάρουν μια σοβαρή πολιτική πρωτοβουλία σε γενικότερο επίπεδο...

    Μήπως μπορεί να μας πει τι άφησε πίσω του ο Καλαφάτης κατά την υπουργική του θητεία ως υφυπουργός Ανάπτυξης ; Γνωρίζει κανείς ;

    Μήπως ξέρει κανείς τι θέλουν να κάνουν για την Κεφαλονιά εκτός από να την μετατρέψουν σε ένα απέραντο ξενοχοδείο και τους Κεφαλονίτες σε γκαρσόνια ;

    Δεν τους κάνει ο Αρσένης γιατί μπορεί να αναβαθμίσει την εκπροσώπηση της Κεφαλονιάς... Γιατί είναι και ο μόνος που έχει το πολιτικό κύρος να ξεκινήσει και μία διαδικασία ανανέωσης στην Κεφαλονιά...

    Λένε ορισμένοι για την ηλικία του Αρσένη και μάλιστα ορισμένοι ήδη έχουν αρχίσει και τον αποκαλούν γέρο... Ομως είναι ο μόνος που μπορεί να ανοίξει τον δρόμο και προς την ΑΝΑΝΕΩΣΗ της πολιτικής ζωής του τόπου αυτού... Να επανέλθει ο ριζοσπαστσμός και πάνε στην άκρη οι διάφοροι τοπικοί παράγοντες και παραγοντίσκοι που παριστάνουν τους βαρώνους...

    Στο ξάναγραψα η Κεφαλονιά δεν είναι Βαρωνεία του Καλαφάτη... Η Κεφαλονιά έχει ιστορία και παράδοση δημοκρατικών αγώνων... Δεν είναι μια υπόθεση διαχείρισης ρουσφετιών και μικροεξυπηρετήσεων...

    και φυσικά πολλά άλλα και για τον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τριάμισυ (οχι τρεις-ημισυ) ολόκληρα χρόνια χρειάστηκε η ΝΔ για να υλοποιήσει τις "δεσμεύσεις της.

    Τριάμισυ ολόκληρα χρόνια χρειάστηκε η ΝΔ για να δώσει κάποιες υπεσχεμένες παροχές προς ανακούφιση των ασθενεσθέρων οικονομικά και επι τριάμισυ ολόκληρα χρόνια στερουσε απο αυτούς η ΝΔ μια ανάσα ενώ παράλληλα απελάμβανε την εξουσία. Αυτό το έκανε μόνο και μόνο διότι ήθελε προεκλογικά να μείνει στην μνήμη των ψηφοφόρων για την "δέσμη παροχών".

    Τριαμισυ ολόκληρα χρόνια τους πήρε και τόσο θα μας πάρει και σε μας γιατί θέλει χρόνο να ωριμάσουν οι συνθήκες.

    Θα σας ξαναψηφίσει ο κόσμος κύριοι, αλλά... ΣΕ ΤΡΙΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΙΑ.
    Αντε και σε καλή μεριά στήν αντιπολίτευση!!!


    DF
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΤΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΟΥ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ... ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΛΕΕΙ... ΔΗΛΑΔΉ ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΤΟ ΛΙΑΝΑ... ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ ;

    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΚΕΊΝΟΣ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ;

    Ε... ΛΟΙΠΌΝ ΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΑΣ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΣΕΝΗ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗ... Ή ΜΗΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΟ ΆΛΛΟΥΣ ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 11:36
    Αγαπητέ συμπατριώτη σε ευχαριστώ πρώτον που διάβασες τα σχόλιά μου και δεύτερον επειδή έκαμες τον κόπο να μου απαντήσεις .
    Θέλω να σε πληροφορήσω ότι ζω στη Έρυσσο από το 1938 επομένως κάτι ξέρω από τα παρελθόντα γεγονότα . Δεν θέλω να σχολιάσω τα γραφόμενά σου διότι αφενός μεν πιστεύω σ'αυτό που λέει η Αγία Γραφή για τους νεκρούς (σχετικά με τον Τρίτση) αφετέρου όπως και προηγουμένως δήλωσα δεν θέλω να ποτήσω τον κήπο της Δεξιάς .
    Όλοι αυτοί οι ΄΄κακοί΄΄ που περιγράφεις δεν ήταν ''δοτοί'' αλλά πάντα τους ψηφίζαμε οι Κεφαλονίτες .
    Θα προτείνω εγώ ο ''αφελής '' ,όπως με αποκαλείς, να κάνουμε ΟΛΟΙ μια ανάπαυλα και μετά τις εκλογές , που έρχονται σύντομα,να κάνουμε μια συζήτηση εδώ στο BLOG για το αν υπάρχουν ... αθώες περιστερές στην πολιτική ιστορία του νησιού μας .

    ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. vlakes pasokoi exete pesei stin pagida tou rousopoulou, ligo myalo thelei vre zwa skeftite ti kanete ayti tin stigmi skeftite poios grafei comments kai poios ta diavazei ante skeftite ligo.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 11:50
    Φίλε αγνοείς τα πραγματικά γεγονότα . Ήμουν σε κομματική συγκέντρωση όπου παρουσία εκατό ανθρώπων ο Καλαφάτης δήλωσε ότι μετά χαράς θα αγωνιστεί μαζί με τον Μάκη Αρσένη για να πάρει το Κίνημα την έδρα . Ακολούθησε καταιγισμός υποτιμιτικών δημοσιευμάτων , ιδιαίτερα στον Αθηναικό τύπο που ''έσπρωξαν'' τον Καλαφάτη στην παραίτηση .Σάββατο τα ΝΕΑ έγραψαν ότι ο Καλαφάτης είχε ''κοπεί'' και ο Μάκης ζήτησε να τον βάλουν στο ψηφοδέλτιο . Τι να πρωτοπιστέψει κανείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣ 1158


    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΆ ΠΟΥ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΌΤΙ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΔΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΠΟΤΕ...
    ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΆ ΣΧΌΛΙΑ... ΠΙΟ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΤΗς ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΉΤΑΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΌΤΙ ΕΠΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΩΠΗΣΕ... ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΈΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ... ΑΥΤΌ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ...

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΑΝΤΩΣ Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΙΘΑΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΗΧΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ... ΚΑΙ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΌΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΜΑΤΟΣ... ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 10:11
    Μπερδεύεις τα Λατομεία .
    Όπως είχε πει , πριν πολλά χρόνια ο Γιώργος Κουρής σε εκπομπή του Πάνου Παναγιωτόπυλου στον Αντέννα , ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού Αλέκος Καραμανλής , έφαγε μισό βουνό (στη περιοχή πάνω από τον Μακρύ Γυαλό)που ανήκε σε μία χήρα . Δεν της έδωσε δεκάρα . Το έκανε κημηλιά και κονώμησε (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γ.Κουρή)τρελλό χρήμα ο Αλέκος Καραμανλής . Τότε το Παναγιωτόπουλος το έπαιζε αμερόληπτος δημοσιογράφος και ο Γιώργος Κουρής ... αντιδεξιός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 12:27
    Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ότι απαιτείται ενότητα αλλά η Χαριλάου Τρικούπη , αδικαιολόγητα , έχει καθυστερήσει στην σύνθεση των ψηφοδελτίων στις μονοεδρικές .
    Εφόσον παραιτήθη ο Καλαφάτης ας προτείνουν στον Φόρτε η στον Λιβιτσάνη φτάνει να μην το αποφασίσουν πολύ αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. H Χαριλάου Τρικούπη ετοιμάζεται να αποκαλύψει όλα τα μέτρα που έχει στο κρυφό της πρόγραμμα η ΝΔ (άλλωστε, δεν έχει καταθέσει ακόμα... φανερό), με επίκεντρο το ασφαλιστικό, την αύξηση του ΦΠΑ ή τη σύνδεση της λεγόμενης εθνικής σύνταξης με την κατάργηση του ΕΚΑΣ κ.λπ. Παράλληλα τονίζει πως ο κ. Καραμανλής δεν έχει καμιά άλλη επιλογή από την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, καθώς πλέον δεν μπορεί να κυβερνήσει, αφού η οικονομία βρίσκεται σε δεινή θέση, ενώ το οικονομικό επιτελείο δεν μπορεί να καταρτίσει πραγματικό προϋπολογισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ


    ΠΡΩΤΟ:Σέβομαι την παρουσία στο Φισκάρδο από το 1938, όμως σημασία έχει κυρίως το πόσο κοντά έζησε κανείς τα γεγονότα... για να μπορεί να προσεγγίσει την αλήθεια όσο γίνεται περισσότερο...
    ΔΕΥΤΕΡΟ: Δεν είναι το θέμα αν ψηφιζόντουσαν κάποιοι για να εκπροσωπήσουν την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, ούτε και η εκλογή νομιμοποιεί τις οποιεσδήποτε πράξεις τους... Αντιθέτως πρέπει να δέχονται περισσότερη και αυστηρότερη κριτική... ΄Το θέμα είναι ότι δεν άφηναν κανένα "λουλούδι" να ανθήσει...
    πιστεύεις εσύ ότι η Κεφαλονιά έχει τέτοια έλλειψη στελεχών, που σήμερα δεν μπορεί καλά-καλά να συμπληρωθεί ψηφοδέλτιο ; Οποιος άρχιζε να εξέχει του έκοβαν το κεφάλι... Μπορώ αν θέλεις κάποια στιγμή να αναφερθώ και σε ονόματα...
    ΤΡΙΤΟ : Ναι κάποια στιγμή να γίνει η συζήτηση για ότι θέλεις... όχι όμως μέσα από τα χαρακώματα που έχουν στήσει τοπικά αυτοί οι μηχανισμοί, ένθεν και ένθεν... Αυτούς που υποσχέθηκε ο Γιώργος ότι θα διαλύσει και δεν έκανε τίποτε απολύτως... και
    ΤΕΤΑΡΤΟ: Διαφωνώ με την επίκληση σου οι "νεκροί δεδικαίωνται" για τον Τρίτση... Ο Τρίτσης είναι ένα ιστορικό πρόσωπο που η εμβέλεια του ξεπέρασε τα νησιά μας... και τα ιστορικά πρόσωπα δεν τίθενται ποτέ εκτός κριτικής... Να πούμε λοιπόν και για τον Τρίτση, θα είναι μια ευκαιρία για να λάβουν μέρος και στην συζήτηση μας και άλλοι φίλοι από την Ελλάδα και την ομογένεια... για να δείς ότι εκεί δεν υπάρχει η μιζέρια της Κεφαλονιάς... Στην σημερινή ξηρασία της πολιτικής ο Τρίτσης δυστυχώς είναι ο μεγάλος απών γενικότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το πρόβλημα στην Κεφαλονιά δεν είναι η μεγάλη ηλικία του Αρσένη, αλλά ο γεροντισμός των ιδεών από τον οποίο κυριαρχούνται όλα τα λεγόμενα πολιτικά πρόσωπα στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 1230

    ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ...ΑΠΛΑ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΌΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΗΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΉ... ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΚΥΝΗΓΗΘΗΚΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 1959 ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΝΟΜΑ...

    ΑΛΛΩΣΤΕ -ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ- Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΛΕΚΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΞΟΡΥΞΗ ΤΟΥ ΥΛΊΚΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΗ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ...

    ΟΠΟΙΟ ΤΣΑΚΆΛΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΈΜΑ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΟ ΨΆΞΕΙ...ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ... ΓΙΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΤΌΣΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌς...

    ΜΟΝΟ Ο ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΌς ΕΊΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟς ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΌΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΜΕ ΧΑΡΑ ΟΙ ΆΛΛΕΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο Καλαφάτης ψάχνει μια ζωη για θύματα. Τώρα έχει βρει τον Νικόλα τον Βαλλιανάτο και του έχει φορτώσει όλα τα δικά του λάθη..........................


    Π.Τ.

    ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Π.Τ. Ο ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 12:53
    Δεν αποκλείεται να είναι τα πράγματα έτσι όπως τα λες, η κεντρική ουσία όμως παραμένει η ίδια , ότι ο Αλέκος Καραμανλής από κάποιο βουνό στην Κεφαλονιά ΕΦΑΓΕ και ΚΟΝΟΜΗΣΕ . Οι διαφημιζόμενοι εχθροί της διαπλοκής ξεκίνησαν από τα βουνά της Κεφαλονιάς και έφθασαν στα ...''βραχώδη όρη'' του Εθνάρχη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Όλα γίνονται απ' ότι ξέρουμε για να ετοιμάσουν το πεδίο ώστε να είναι αργότερα υποψήφια στην Κεφαλονιά η κόρη του Μάκη Κουρή Αθηνά.
    Πάντως ο Παπανδρέου στέλνει τον Αρσένη στην κεφαλονιά για να κάνει το αγροτικό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αλήθεια ποιός είναι ο θεολόγος που κάνει βόλτες στην πλατεία του Ληξουρίου με κοστούμι και ... αθλητικά παπούτσια; Αυτό το παιδί ο Σαμούρης θα πολιτευτεί τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 3:48 , 3:50
    Πολύ ενδιαφέροντα νέα . Φαίνεται ότι εδώ στον Βορρά οι παραπολιτικές ειδήσεις αργούν να έλθουν . Το μόνο που ξέρω ότι ο Σαμούρης δήλωσε ότι δεν κατεβαίνει . Ποιός είναι ο Θεολόγος ;; Η κόρη του Μάκη Κουρή μάλλον για Νέα Δημοκρατία θα ονειρεύεται μετά τον πόλεμο που έχουν διεξαγάγει ο μπαμπάς της και ο θείος της τα τελευταία 3,5 χρόνια.
    ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. To parakatw einai copy-paste apo ton topiko typo stin Kefalonia :

    ΝΕΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Μ.ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ

    ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ

    ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΠΑΣΟΚ

    “ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΓΙΑ

    ΤΙΣ ΚΡΥΦΕΣ ΣΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ»

    (Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες-«ΓΚΑΜΠΟ»)

    Στο προφητικό μας κείμενο της 19 Ιουλίου 2007 (δηλαδή πριν δύο μόλις εβδομάδες!!) γράφαμε επί λέξη και απευθυνόμασταν στον σοβαρό πολιτικό Αλέκο Καλαφάτη:

    «Κυρίως όμως πρέπει να ξεδιαλύνει την σχέση του με την αποκαλούμενη «ομάδα της Νομαρχίας». Άλλο πολιτική κριτική και επιλογή υποψηφίου της αρεσκείας καθενός (βλέπε Σ. Σπαθής) και άλλο πισώπλατες μαχαιριές ή οσονούπω ανοιχτή ρήξη».

    Δεν πέρασαν λίγες ημέρες και τα γεγονότα μας επιβεβαίωσαν πανηγυρικά, για να αποδειχθεί για άλλη μια φορά ακόμη, το φαινόμενο που παρουσιάστηκε έντονα την δεκαετία του 1990 και εντεύθεν (όχι ότι δεν υπήρχε πριν) στην πολιτική ζωή αυτής της δύσμοιρης χώρας, ότι κανείς για να εξελιχθεί ή να επιβιώσει πολιτικά δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τους πολιτικούς του αντιπάλους, αλλά κυρίως το ίδιο του το κόμμα, με τους κάθε φορά τοπικούς «κολαούζους του». Η λέξη αυτή ταιριάζει γάντι γι’ αυτούς που χύνουν τώρα κροκοδείλια δάκρυα και λένε μέσω των «πουλημένων τοπικών φυλλάδων»: «Μείνε στο Ψηφοδέλτιο».



    Υπάρχει σήμερα ηθική στην Πολιτική και στους Πολιτικούς;;



    Το ερώτημα αυτό, λόγω των ημερών, είναι επίκαιρο παρά ποτέ και είμαστε υποχρεωμένοι να το συγκεκριμενοποιήσουμε για την τοπική πολιτική σκηνή που την πλαισιώνουν διάφοροι «ταρτούφοι, ρεμπεσκέδες και κομπογιαννίτες».

    Με την αλλαγή λοιπόν της κεντρικής ηγεσίας του «σοσιαλιστικού» ΠΑ.ΣΟ.Κ. και την εμφάνιση των Αμερικανοθρεμένων κομπιουτεράδων στυλ Γιωργάκη Παπανδρέου και την εξαφάνιση του άλλου «λαοπρόβλητου», με μεγάλες συμπάθειες στο εβραϊκό λόμπι Κ. Σημίτη, ανεθάρισαν, κοινώς πήραν τα πάνω τους, ορισμένα «καταρτισμένα» και παραγκωνισμένα «στελέχη» του τοπικού ΠΑ.ΣΟ.Κ. και είπαν ή λάλησαν:

    «Είναι ευκαιρία να σηκώσουμε κεφάλι, να πάρουμε το πάνω χέρι, να δημιουργήσουμε όχι την δική μας «ομάδα Καλαφάτη» αλλά την δική μας παρέα εκ’ Ληξουρίου με γρήγορη πρόσβαση προς το Αργοστόλι, μέσω των φαναριών του Κουτάβου!!. Δεν θα δυσκολευτούμε καθόλου, θα ακολουθήσουμε την πεπατημένη, δηλαδή πρέπει να «δώσουμε» (σαν τους «δοσίλογους μιας εποχής») την σύμφωνη γνώμη μας, στην εκκαθάριση τοπικών στελεχών στα κεντρικά της Χαριλάου Τρικούπη.

    Το μόνο που έχουμε «ηθική υποχρέωση»!!!!! να πράξουμε εδώ στην όμορφη Κεφαλονιά, είναι να μαζέψουμε μερικές υπογραφές, για την δήθεν ανανέωση του κινήματος, από διάφορους «σκερβελέδες» της πολιτικής, να περιφερόμαστε, σαν τις άδικες κατάρες, στις ρούγες και στους καφενέδες και να λέμε τα διάφορα, περί «δυνάστη» Καλαφάτη, να προτρέπουμε «καπτενκουρικούς» να κάνουν δηλώσεις υπέρ Α. Παρίση, να ξεθάψουμε, με «πολιτικό διάλογο» πάντα, τον εξαφανισμένο Α. Μοσχονά, να, να, να…….».

    Αυτή λοιπόν είναι σήμερα η «ηθική υποχρέωση» του κινήματος στον τόπο μας..… φίλοι αναγνώστες.

    Ξεκίνησε με το κόψιμο του Σ. Μοσχόπουλου από υποψήφιου Νομάρχη και ολοκληρώνεται με την εθελουσία έξοδο (μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές φυσικά) του Α. Καλαφάτη.

    Στο σημείο αυτό και επειδή μιλάμε για ηθική υποχρέωση, φράση που ορισμένοι την ερμηνεύουν κατά το δοκούν, πρέπει και είμαστε υποχρεωμένοι εκ’ των





    πραγμάτων, να κάνουμε μία αποκάλυψη και αμαρτία ουκ’ έχουμε όπως έχουμε ξανατονίσει.

    Μεταξύ λοιπόν της πρώτης και δεύτερης Κυριακής των Αυτοδιοίκητων Νομαρχιακών και Δημοτικών εκλογών και κατόπιν της ομόφωνης ανακοίνωσης, του επίσημου κομματικού ψηφοδελτίου της Ν.Δ. υπό του Δ. Λευκαδίτη, να απομονώσουμε τα εκφυλιστικά φαινόμενα και την καταρράκωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας που συντελέστηκαν κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και έχοντας κατά νου ότι πρέπει όντως να εκλέγεται στην τοπική αυτοδιοίκηση ο καλύτερος (άλλωστε το είπε και ο Γ. Γιακουμάτος!!!), εμείς ρωτήσαμε τον Α. Καλαφάτη εάν στις προθέσεις του ήταν να «κλαδέψει» πάραυτα και φθινοπωριάτικα!!! το Πασοκικό ψηφοδέλτιο, λόγω των γνωστών αποκλεισμών. Οι φήμες οργίαζαν και έπρεπε να γνωρίζουμε και εμείς οι ταπεινοί τι θα πράξουμε, για να μην εκθέσουμε και εκτεθούμε στον κόσμο μας!!.

    Η απάντηση ήταν αρνητική και η αναφορά του ήταν στην ηθική υποχρέωση (χωρίς εισαγωγικά) όλων των Πασόκων στην υπερψήφιση του συνδυασμού και μας προέτρεψε το ίδιο να κάνουμε και εμείς. Αυτό λοιπόν πράξαμε (και το 10% του συνδυασμού μας) και οδηγηθήκαμε στην ψήφιση και τελικά στην νίκη του Δ. Γεωργάτου.

    Συγκρίνετε λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες, Πασόκοι και Νεοδημοκράτες, τις δύο ηθικές και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. Την «πολιτική ηθική» της παρέας με όλα τα παραπάνω και που ανακράζει δήθεν περί «ηθικής υποχρέωσης» έναντι των Σ. Σπαθή (δηλαδή του δήμιού τους στις προηγούμενες Νομαρχιακές εκλογές) και Γ. Αρσένη, που του το χρωστάει άλλωστε η πατρίς μετά το «ελεεινό» 1989, και την πολιτική ηθική του «δυνάστη», την κρίσιμη στιγμή της δεύτερης Κυριακής των Νομαρχιακών εκλογών και όχι μόνο.

    Σκεφθείτε που πάει να μπλέξει (εάν κάνει το πολιτικό λάθος) ο σοβαρός πολιτικός Γεράσιμος Αρσένης. Να κάνει προεκλογική περίοδο και να συνοδεύεται στα χωριά μεταξύ “Σκύλας, Χάρυβδης” και «καταρτισμένων στελεχών εκ’ Ληξουρίου και ο νοών νοήτω!!.

    Αναλογιστείτε τις ωραίες αρχές που ευαγγελίζεται στα λόγια και όχι στην πράξη ο νέος «ηγετίσκος» του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Γιωργάκης Παπανδρέου. Σκεφτείτε λοιπόν πόσο και πως οι παραπάνω αρχές λειτουργούν σήμερα στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και αν αναφέρονται μόνο για το «θεαθήναι», σκεφτείτε τι θα έχει ν’ αντιμετωπίσει οποιοσδήποτε τολμήσει να εκφράσει την παραμικρή ουσιαστική πολιτική διαφωνία, σκεφτείτε αν όλα αυτά συνιστούν δημοκρατικές διαδικασίες, διάλογο, «σοσιαλιστική» συμπεριφορά.

    Ο τίτλος του άρθρου μας απευθύνεται προς την εξελισσόμενη πλέον παρέα της Νομαρχίας. Το έχουμε δανειστεί από έργο του κορυφαίου Λατινοαμερικάνου Νομπελίστα συγγραφέα Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες. Βέβαια η φράση αυτή αναφέρεται στο έργο του «Περί Έρωτος και Άλλων Δαιμονίων» που δεν ταιριάζει στην περίπτωσή μας. Είναι όμως εύκολο να το εντάξουμε, έτσι αυθαίρετα, σε δύο, τρία άλλα εξίσου κορυφαία έργα του και ας διαλέξει η παρέα σε πιο «πάει» περισσότερο.

    Εμείς δίνουμε τους τίτλους και καλό είναι, εάν βρουν χρόνο από το θεάρεστο έργο τους να τα διαβάσουν, θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα. Έχουμε λοιπόν και λέμε ή μάλλον διαλέχτε:

    «Αναμνήσεις από τις μελαγχολικές πόρνες μου» ή «Ανεμοσκορπίσματα» ή τέλος «Ο Στρατηγός μες στο Λαβύρινθό του».



    ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Π. ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΣ

    ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Δ. ΕΡΙΣΟΥ

    ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Κ-Ι.

    13ΟΣ ΕΠΙΛΑΧΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    ΜΕ ΤΗΝ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ».





    Υ.Γ1: Επειδή προβλέπουμε νέο γύρο σεναρίων, μετά το σημερινό μας άρθρο, περί καθοδηγούμενων δημοσιευμάτων και άλλων φαιδρών καταστάσεων, πληροφορούμε τους ανησυχούντες περί το άτομό μας, ότι δεν έχουμε εξαρτήσεις από κανέναν, δεν μας ενδιαφέρει η πολιτική επιβίωση και ανέλιξή μας στον όμορφο «καταρτισμένο» κόσμο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν χρωστάμε πολιτικά γραμμάτια ούτε μας χρωστούν. Γι’ αυτό από δω και μπρος και μέχρι τις εκλογές θα “πυροβολούμε στο ψαχνό” (πολιτικά εννοούμε, μην πάει ο νους σας στο κακό, επειδή είμαστε και καταγόμαστε από τον Αγκώνα) και ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Φυσικά και κανείς δεν μπορεί να μας απαγορεύσει με ποιους θα πίνουμε τον πρωινό ή βραδινό καφέ μας. Άλλο πολιτική σύμπλευση και ίντριγκες!! και άλλο κοινωνικές συναναστροφές!!!.



    Υ.Γ.2: Ελπίζουμε με το σημερινό μας «πόνημα» (όπως θα έλεγε και η εφημερίς του δίφραγκου) να μην στενοχωρήσουμε ιδιαίτερα τον Νικόλα. Να μην ξεχνάει και πρέπει να το κρατήσει στο αρχείο του, το άρθρο μας υπέρ αυτού, όταν δεχόταν άδικα τα πυρά των «χαμαιτυπείων της σκέψης» και άλλων «πουλημένων τοπικών φυλλάδων» για το περίφημο ασυμβίβαστο ή μη δεοντολογικό μεταξύ συντονιστή Νομαρχιακής ΠΑ.ΣΟ.Κ. και προέδρου Νομαρχιακού Συμβουλίου.

    Σήμερα βέβαια συναγελάζεται με δαύτους και αποκαλεί-ούν ειρωνικά άλλες εφημερίδες, -που έκαναν αγώνα για να είναι σήμερα ορισμένοι στο οβάλ γραφείο των συνεδριάσεων και να κορδώνονται γεμάτοι έπαρση-φυλλάδια.

    Όμως φίλε Νικόλα όπως αντιλαμβανόμασταν τότε την πολιτική ηθική υποχρέωση προς το πρόσωπό σου, να σε υπερασπίσουμε, έτσι την αντιλαμβανόμαστε και σήμερα για κάποιους άλλους. Για μας η ηθική είναι διαχρονική και δεν την παζαρεύουμε για να την χρησιμοποιούμε κατά το δοκούν. Έτσι μας την δίδαξαν οι περήφανοι γονείς μας και οι μεγάλοι δάσκαλοί μας εξ’ Αθηνών.



    Υ.Γ.3: Είναι βέβαιο και διαφαίνεται ότι εάν δεν τους «κάτσει» η υποψηφιότητα Γ. Αρσένη και το «μείνε για να χάσεις» (όπως νομίζουν) στον Α. Καλαφάτη, η δήθεν «ηθική υποχρέωση» στον Σ. Σπαθή θα πάει περίπατο. Γιατί θα ξεπροβάλει ο φίλος μας ο Μεμάς (κατά Ταμερλάνο) κατά κόσμο Γ. Φόρτε. Τότε επειδή κι’ αυτόν τον «συμπαθούν» πολύ, αλλά δεν μπορούν να του κάνουν τα κολπάκια τους στην Χαριλάου Τρικούπη, λόγω «έντιμου προτέρου βίου», θα πάνε ντουγρού για Ν.Δ.



    ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Π. ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΣ

    ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Δ. ΕΡΙΣΟΥ

    ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Κ-Ι.

    13ΟΣ ΕΠΙΛΑΧΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    ΜΕ ΤΗΝ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σε ότι αφορά μία πληροφορία που δημοσιεύθηκε πιο νωρίς και κάποιο σχόλιο, έτσι για να να ξέρετε και να μην γράφετε ότι να είναι... Η Αθηνά Κουρή είναι πολύ σοβαρή για να διεκδικεί υποψηφιότητα με την ΝΔ... Αλλωστε την σοβαρότητα της την δείχνει με να μην ασχολείται σε καμία από τις επιχειρήσεις του μπαμπά της ή του θείου της...
    Οταν της πρότειναν να είναι υποψήφια στην Κεφαλονιά με το ΠΑΣΟΚ, νομίζω στις προηγούμενες εκλογές, ήταν σύμβουλος του γραμματέα του ΠΑΣΟΚ του Χρυσοχοϊδη και μάλιστα αρνήθηκε την πρόταση αμέσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Vardiani TV said:

    Για αυτούς που ρωτάνε αν οι πληροφορίες για υποψηφιότητα του Σαμούρη είναι σοβαρές, να σημειώσουμε ότι είναι τόσο σοβαρές όσο και ο ίδιος ο Σαμούρης... και ο νοών νοήτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. From VARDIANI TV προς 1.55

    Σιγά μην φορτώσει όλες τις αμαρτίες του, ο Καλαφάτης στον Νικόλα Βαλλιανάτο... Ο Νικόλας είναι γάτα με πέταλα... Είναι άνθρωπος της πιάτσας και τους παίζει όλους στα δάκτυλα...


    Και επειδή μπήκα αργά το απόγευμα και διάβασα όλα όσα έχουν γραφτεί μέχρι τώρα... να κάνω ορισμένα αφελέστατα ερωτήματα...προς όσους ασχολούνται με τα της Κεφαλονιάς...

    ΑΛΗΘΕΙΑ γιατί θα πρέπει να έχει λόγο ο Καλαφάτης στις υποψηφιότητες ;
    ΓΙΑΤΙ παραπονιέται ότι δεν τον κάλεσαν ή δεν απάντησαν από την Χαριλάου τρικούπη ;
    ΤΟΥ ΕΙΠΕ κανείς να ξεκινήσει περιοδείες στα χωριά ;

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβουν όλοι και ο Καλαφάτης ότι η μόνη ιδιότητα που έχει πλέον είναι αυτή του πρώην βουλευτή ή έστω υφυπουργού...
    Αλλά η Κεφαλονια έχει πολλούς πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ...
    κλήθηκε άραγε να πει την γνώμη του ο Μαντέλης, ο Μπενετάτος, ο Μάκης Κουρής... για τις υποψηφιότητες ;

    Για να μην αναφέρω μια σειρά από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που έχουν προσωπική γνώμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 9:06
    Τώρα μας κούφανες . Ο Μάκης Κουρής ήταν βουλευτής Β.Αθήνας την εποχή που το Πασόκ υπερασπιζόταν μόνο η Αυριανή . Από το 2004 οι αφοί Κουροί είναι πιό Καραμανλικοί από τον ίδιο τον Καραμανλή .
    Νάναι καλά οι κρατικές διαφημίσεις.Τα δύο αδελφάκια είναι γνωστό πλέον στην πιάτσα ότι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο . Για το χρήμα πουλάνε και την μάνα τους την ίδια .Τάχωνε ο Μάκης στον Σπυρίδωνα για ένα ακίνητο του Αγίου στην Αθήνα ,που ήθελε να πουλήσει πουλήσει ο Δεσπότης . Όλη η φασαρία ήταν για να το αγοράσει ο Μάκης σε χαμιλή τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 8:42
    Η ιστορία επαναλαμβάνεται . Όταν το 1965 οι αδελφοί Κουρή στην αποστασία συμπαρατάχτηκαν με Κ.Μητσοτάκη και Β.Δενδρινό , η αδελφή τους η κ.Μάρω ήταν ιδιαιτέρα γραμματεύς του Γεωργίου Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πρός 7.31

    Ευτυχώς που πέθανε η μανούλα σου
    και δεν βλέπει τα χάλια του γιού της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πρός 7.31
    Ρεεεεεεεεε Μεγάλεεεεεεεε
    που σε πετυχαίνω?
    και στο διαδίκτυο!!!!!!!!!!!
    Αλήθεια τα βιβλία που αναφέρεις
    στο αρθράκι σου στα δώσανε να τα διαβάσεις οι τωρινές παρέες σου?
    Ξέρεις εσυ ποιές εννοώ.
    Ας μην τις αναφέρω όμως και γίνεις και στο διαδίκτυο ρεζίλι των σκυλιών όπως έχεις γίνει και στα καθημερινά έντυπα του νησιού μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΛΗΘΕΙΑ;
    Ο ΦΩΝΤΑΚΟΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 10:04
    Parakalw kratiste ena epipedo ohi na emblekoume thanontes goneis .Dropi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπορεί να μας πεί ο οπαδός του ΚΚΕ γιατί δέχθηκε το κόμμα του να εξαγοραστεί από τη ΝΔ? Τριπλασιάστηκε εικονικά η αξία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ (δηλαδή του Πάνου Γερμανού, μέλους του πολιτικού γραφείου του ΚΚΕ) για να αγοραστεί από τον ΟΤΕ (δηλαδή κρατικά χρήματα) για να έχει καλυμένα τα νώτα της η ΝΔ. Η συμφωνία είναι, δεν με ενδιαφέρει εμένα τη ΝΔ αν με κατακρίνεις, μόνο όταν λες κάτι για την κυβέρνηση να λες τα ίδια και για το ΠΑΣΟΚ. Με αυτόν τον τρόπο και παραμυθιάζεις τους οπαδούς του ΚΚΕ και με διατηρείς και εμένα τη ΝΔ στην εξουσία.
    Καθαρή οικονομική συναλλαγή, δηλαδή business. Για αυτό τον λόγο πήγαν πριν πενήντα χρόνια στο απόσπασμα και στις εξορίες οι αγωνιστές του ΚΚΕ? Κοίτα βρε κατάντημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δύο μέρες τώρα διαβάζω συμπατριώτες μου Πασόκους να ανταλλάσσουν γνώμες και απόψεις , καθόλα σεβαστές , για τους ντόπιους πολιτικούς , ζώντες και νεκρούς . Επειδή , ευτυχώς ,ποτέ το Πασόκ δεν ήταν το μοναδικό κόμμα στον Νομό Κεφαλονιάς και Ιθάκης θα διαβάσουν οι Πασόκοι και την γνώμη ενός Κεφαλλονίτη Δεξιού .
    Σχετικά με τον Αλέκο Καλαφάτη οι υποτιθέμενοι θαυμαστές του κ.Αρσένη , πιο σωστά οπαδοί του Νομάρχη Γεωργάτου , του έχουν σούρει σε αυτό το post τόσα πολλά που με κάλυψαν απόλυτα . Θα σημειώσω όμως σχετικά με τα παράπονά του προς Χαριλάου Τρικούπη ότι αυτό ήταν το κόμμα τους από την ίδρυσή του , αρχής γενομένης με την διαγραφή από τα Πασοκικά ψηφοδέλτια το 1974 των Τρίτση και Παγουλάτου . Στο Πασοκικό μαντρί αυτά είναι αναμενόμενα .
    Περί του γίγαντος της πολιτικής Γεράσιμου Αρσένη , κατέχει ρεκόρ αποτυχίας σε όποιο υπουργείο υπηρέτησε . Ρεκόρ υποτιμήσεων σαν ‘’τσάρος’’ της οικονομίας και διόγκωσης του Δημοσίου χρέους. Ξεφτίλα στα Ίμια σαν υπουργός Άμυνας και καταστροφή στην παιδεία ‘’κάτσε καλά Γεράσιμε . Ο Μάκης όμως ήταν πάντα ένας καλός άνθρωπος σαν χαρακτήρας σε αντίθεση με τον συχωρεμένο τον Τρίτση .
    Άριστος επιστήμων πολεοδόμος ο συχωρεμένος Αντώνης Τρίτσης αλλά εκεί σταματάνε και τα αριστεία του .
    Δεν ξεχνώ ότι φώναξε σε λόγο του στην πλατεία Βαλλιάνου ‘’οι Δεξιοί είναι φίδια και πρέπει να τους πατήσετε στο κεφάλι’’ .Τελικά έγινε Δήμαρχος της Δεξιάς !!!
    Έπασχε από το σύνδρομο του ναρκισσισμού και ήταν κακός άνθρωπος και εκδικητικός . Πάνω από όλα έβαζε τον εαυτό του .
    Θα μπορούσα να γράψω τρεις σελίδες γεμάτες αρνητικές ιστορίες αλλά επειδή δεν είναι πλέον εν ζωή σταματώ εδώ .
    Όπως έγραψε , πολύ σοφά , και ο κ.Φιλιππάτος σε πρόσφατο άρθρο του , οι ψηφοφόροι πάνε ντουγρού προς ... Ν.Δ.

    Ο ΔΕΞΙΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΡΟΣ 955

    ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΜΑΚΗΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΔΕΞΙΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙ... ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΣ ; ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙ ΕΣΕΡΝΕ Η ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ ΕΠΙ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ; Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ; ΔΕΞΙΟΙ ΕΊΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΜΑΚΗΣ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙ ΔΗΛΑΔΉ ΜΑΛΑΚΙΕΣ... ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΆΛΛΩΣΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ...

    ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΟΣΑ ΕΓΡΑΦΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ... ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ...

    ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΟΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΌΤΙ ΕΙΧΑΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΕΝΏ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΡΩΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ (ΦΟΡΤΕΣ, ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ, ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΎΛΙΟ ΚΛΠ) ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΙΩΠΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΣΦΟΥΓΚΟΚΟΛΑΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ...

    ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΙΚΗ Η ΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΣΚΩΝ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΜΕ ΣΚΥΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΠΩΣ ΤΟΧΑΝ ΣΚΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΩΡΕ, ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.

    ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ.

    ΕΝΑΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ.

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΚΟΥΡΗΣ. Ο ΚΥΡ ΑΛΤΕΡ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΠΡΟΣ ΔΕΞΙΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ

    Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ... ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΟΥ ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΑ-ΔΕΞΙΟΣ, ΠΟΥ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ... ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΕΧΕΙΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...

    ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΛΥΨΕ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΌΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ;

    ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΛΛΙΑΝΟΥ ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ -ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΡΑΣΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ- ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΣΤΟ ΠΕΧΩΔΕ...

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ---ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΣΩΣΤΟ... ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΈΝΑ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΆΛΛΟ...

    ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ... ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΞΕΤΙΝΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΌΛΟ ΤΟ ΔΕΞΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1981

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ - ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΌΤΙ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΌΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΥΠΟΝΟΜΕΥΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΒΕΡΤ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ... ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΉ ΥΠΗΡΧΕ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΦΛΩΡΑΚΗ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΦΛΩΡΑΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ... Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΣΕ ΜΑΡΑΝΕ....

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Εχω μια υποψία μήπως είσαι κρυφοπρασινοφρουρός και προσπαθείς να δείξεις ότι η δεξια χαίρεται από την κόντρα στην Κεφαλονιά... Τέτοια εμπάθεια με τον Τρίτση σε προσωπικό επίπεδο, χωρίς κανένα πολιτικό σχόλιο δείχνει κάτι τέτοιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 9:45
    Πολύ εύκολα ο καθένας που δεν συμφωνεί με τις απόψεις κάποιου του λέει ότι λέει μαλακίες .
    Οι Κουρήδες για όλη την Δημοκρατική παράταξη είναι ''ανεμόμιλοι''.
    Φυλακίστηκαν αλλά και πρόδωσαν .
    Πήγαν με τον εφιάλτη της αποστασίας to 1965 αλλά και αυτόν τον πρόδωσαν όταν ήλθε η ώρα . Βγήκε ο Γιώργος Koυρής στο μπαλκόνι της Εκάλης το βράδυ της εκλογικής νίκης του Πασοκ τον Οκτώβρη του '93 για να χαιρετήσει τα πλήθη και μετά λίγους μήνες έβαλε το αιδοίο της Μιμής πρωτοσέλιδο . Λίγους μήνες πριν δεν ήξερε ότι είναι πουτάνα ; Μετά το έμαθε ; Οι Κουρήδες είναι αδίστακτοι .Φαίνεται πως δεν γνωρίζεις ότι η πλειοψηφία των υπαλλήλων στα τυπογραφεία της ΑΥΡΙΑΝΗΣ είναι Πακιστανοί που τους βάφτησε Χριστιανούς ο Γιώργος για να έχει χαμηλά εργατικά κόστη .Άσε δεν έχω όρεξη να γράψω άλλα .Εσύ να μην διαβάζεις τις μαλακίες μου και εγώ γράφω ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ορέ μπράβο υπεράσπιση του συχωρεμένου ...
    Τι να κάνουμε ! διάβασες τις απόψεις μου και δεν τις αλλάζω .
    Μερικά σχόλια όμως στα επιχειρήματά σου .
    - Προσωπικά είμαι κάθετα αντίθετος στο να υποχρεώνονται ΟΛΑ τα παιδιά να μαθαίνουν Αρχαία και Λατινικά . Πρέπει αυτό να γίνεται για όσους το επιθυμούν και οι υπόλοιποι να διδάσκονται τα έργα των αρχαίων συγγραφέων από μεταφράσεις .
    Πόσοι από τους νεαρούς αποφοίτους Λυκείου θυμούνται το παραμικρό πέντε χρόνια μετά την αποφοίτηση ; Η μεταρρύθμιση Γεωργίου Ράλλη ήταν η καλλίτερη .
    - H ποιότητα των σπουδών στα Πανεπιστήμια πολύ ελάχιστα βελτιώθηκε γενικά επί Πασοκ .
    - Για το θέμα της Εκκλησιαστικής περιουσίας , σίγουρα αγνοείς ότι επειδή τα Μοναστήρια είναι Νομικά πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου , πέτυχαν τα περισσότερα με προσφυγές στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια να πάρουν πίσω όσα το Πασοκ τους είχε πάρει .
    - Περί της επίμαχης φράσης επιμένω ότι την έλεγε και στην Κεφαλονιά , απλούστατα φαίνεται πως κάποιες ομιλίες του Α.Τρίτση σου ξέφυγαν .Πως άραγε έγινε αυτό ;
    - Περί ξετινάγματος της Δεξιάς τι ανέκδοτο είναι αυτό; Τα δύσκολα χρόνια της κάθαρσης ,για τον Ανδρέα και οι τρεις πρωτοκλασάτοι Κεφαλλονίτες, Αρσένης, Καλαφάτης και Τρίτσης ήταν εναντίον των Κλεφτών του Πασοκ .
    - Η Οικουμενική κυβέρνηση ήταν Εθνική ανάγκη . Ο συχωρεμένος Ζολώτας δεν είχε βρει δεκάρα για να πληρώσει τις συντάξεις . Αυτά ήταν τα αποτελέσματα από τα Πασοκικά κατορθώματα κυβερνήσεων που συμμετείχε και το ίνδαλμά σου .
    - Περί των πολιτικών μου φρονημάτων σε πληροφορώ ότι τέτοιο πιστοποιητικό δεν χρειάζεται στην Ελλάδα εδώ και 33 χρόνια χάρις στον Εθνάρχη Κωνσταντίνο Καραμανλή .

    Ο ΔΕΞΙΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΡΟΣ 10.30 ΜΜ

    ΕΝΤΑΞΕΙ SORRY ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΜΑΛΑΚΙΕΣ... ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΣΤΑ BLOGS ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΟΙ...
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΥΡΗΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ... ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΌΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΩΣ ΓΕΓΟΝΟΣ... ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΚΟΥΡΗ "ΤΟ ΠΑΡΟΝ" ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΈΝΑ ΧΑΟΣ... ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕΘΕΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...
    ΓΕΓΟΝΌΣ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ... ΠΑΡΑ ΤΟ ΌΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ... ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΞ ΟΣΩΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ...

    ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΟΥΡΗ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΤΣΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥΣ - ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΙΛΙΟΥΝΤΑΙ -ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1990 ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΣΑΓΓΕΣ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ...ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ MAD Ο ΓΥΙΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ...

    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΣΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΘΕΛΕΙΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΟΥΡΗΔΩΝ ΕΙΝΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 1:09
    Εντάξει συμπατριώτη . Δεν θα κάτσουμε να μαλώσουμε τώρα για τις ''κονόμες'' των Κουρήδων .Στο κάτω κάτω ο Γιώργος Κουρής κατέχει και ένα παγκόσμιο ρεκόρ . Είναι ο μόνος άνθρωπος που κατάφερε να ΦΑΕΙ λεφτά από τον σατανικό Μητσοτάκη .Τα είχε βάλει την δεκαετία του '70 όταν βγήκε η ΑΥΡΙΑΝΗ . Το ξέρω σίγουρα , μου το είχε πει συγγενής του Γιώργου . Γι'αυτό και μόνο τον συγχαίρω.
    Καλές Διακοπές σε όλους . Εγώ αναχωρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΡΟΣ ΔΕΞΙΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ---11.26 ΠΜ

    ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ...
    ΝΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΌΤΙ ΗΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΈΒΓΑΛΕ Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟΝ 20ο ΆΙΩΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΙΣΘΗΤΗ... ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΌΤΙ ΉΜΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΊΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ... (ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΌ ΑΛΛΕΣ ΟΜΙΛΊΕΣ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ)

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ...ΠΑΝΤΩΣ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΝΤΑΣΣΟΤΑΝ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ---ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΆ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΙΛΑΜΕ... ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ... ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΠΌ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΥΧΕΙ ΤΟΤΕ ΕΥΡΥΤΑΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ

    ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΌΤΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΑΦΟΡΟΎΣΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΊΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΏΝ (ΠΑΠΑΝΔΡΕΌΥ ΚΑΙ ΣΕΡΑΦΕΙΜ) ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΒΑΛΕ ΠΑΡΑΊΤΗΣΗ Η ΟΠΟΊΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΗ...
    ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΈΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΡΙΤΣΗ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ-ΤΑ ΦΙΛΕΤΑ ΤΑΧΑΝ ΞΕΠΟΥΛΉΣΕΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ- ΑΛΛΆ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΙΕΡΩΝΕ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΕΝΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ...

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΠΕΡΙ ΔΕΞΙΑΣ ΦΙΔΙΏΝ ΚΛΠ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΞΑΠΟΛΥΣΕΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΌΤΑΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΣΥΡΕΙ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΣΤΑ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ ΣΤΙς ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 1984...

    Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΤΟΤΕ ΔΙΑΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΟΤΙ Η ΔΕΞΙΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΏΝ ΕΊΠΕ ΌΤΙ Η ΔΕΞΙΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ, ΕΊΝΑΙ ΌΠΩΣ ΤΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΤΥΠΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΖΩΝΤΑΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ... ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΤΥΠΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΞΕΤΙΝΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ... ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1975-1976 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ (ΝΕΟΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ)-ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ- ΤΟ 1981 ΑΝΕΤΡΕΨΑΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ... ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΗΛΘΑΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ... ΟΙ ΑΠΟΒΛΗΤΟΙ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ...ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΚΕΊ ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΈΣ ΜΕΓΑΛΑ... ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΞΕΤΙΝΑΧΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ...

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΤΡΙΤΣΗΣ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ... ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΔΙΕΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ (ΜΑΡΤΗ 1989), ΓΙΑΤΊ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ (ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΚΑΜΜΊΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΟΦΕΛΗΘΗΚΑΝ... Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΖΟΛΩΤΑ ΉΤΑΝ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΜΑΜΜΟΥΘ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΟΥ ΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΧΝΑ ΚΑΝΕΙΣ... ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ...
    ΑΦΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΘΝΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΏΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ...
    ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ ΠΟΛΤΙΚΑ ΣΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ, ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΕΠΕΣΗΜΑΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΆ ΤΟΝ ΤΡΙΤΣΗ... ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΙΑ...
    ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΌΤΙ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΙΛΏΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1981 ΕΊΧΕ ΑΠΟΚΑΛΛΥΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΕΛΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΚΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ 1977... ΚΑΤΕΓΡΑΦΑΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΜΙΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΣΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ...

    ΑΥΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *