GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο ένας "δεν θέλει", ο άλλος δεν μπορεί!

. Από διαφήμιση της τηλεόρασης της ΝΕΤ: "...εκλογές 2007 στη ΝΕΤ, όσα οι άλλοι δεν θέλουν να πουν!" Πού το ξέρετε αυτό κύριοι; Εί...

.
Από διαφήμιση της τηλεόρασης της ΝΕΤ: "...εκλογές 2007 στη ΝΕΤ, όσα οι άλλοι δεν θέλουν να πουν!"
Πού το ξέρετε αυτό κύριοι; Είναι βέβαιο; Ποιός σας είπε ότι θα κερδίσετε με την συκοφαντία εναντίον των άλλων;
Συκοφαντική δυσφήμιση, παραπλανητική διαφήμιση, διασπορά ψευδών ειδήσεων και προ των εκλογών συμπεριφορά αντάξια του προγόνου τους, της ΥΕΝΕΔ!
ΕΣΡ, κανάλια και διακομματική τι κάνουν; "Καλά ευχαριστώ";


DF
bloopers

44 σχόλια

  1. Κύριοι του blog

    Έχετε απόλυτα άδικο !

    Το σλόγκαν της ΝΕΤ είναι απόλυτα πετυχημένο :

    Το "όσα οι άλλοι δεν θέλουν να πουν" , κυριολεκτεί !

    Υπάρχει σοβαρό ιδιωτικό κανάλι, που να δεχτεί να κάνει τόσο κραυγαλέα, αλά ΥΕΝΕΔ κυβερνητική προπαγάνδα ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι το σωστό:

    "...εκλογές 2007 στη ΝΕΤ, όσα οι άλλοι από ντροπή και σοβαρότητα δεν θέλουν να πουν!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστη η διαφημηση.
    Δεν υπαρχει κανεις λογικος ανθρωπος ,που να μην πιστευει οτι η ΝΕΤ ειναι ενα σοβαρο καναλι,και που ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ οι ειδησεις ειναι ΕΙΔΗΣΕΙΣ! γεγονοτα!!

    Μα καλα μπορει καποιος να παρακολουθησει .."ειδησεις" στα διαφορα μπουρδελοκαναλα ιδιωτικα??
    Ενα δυο θεματα το πολυ πολυ και να σου ! ενα απεραντο σμηνος σκατοφατσες "ειδικοι" να μας κανουν αναλυσεις!!
    Και να σου τωρα να βλεπεις αυτο το στραβομουτσουνο το μαγκριωτη και τα αλλα πασοκοσκυλα να κανουν προπαγανδα και να μην αφηνουν κανενα αλλο να μιλησει.Φτου!!

    Σιγα ρε φιογκοι,μας πεισατε η ΝΕΤ ειναι ..ΥΕΝΕΔ!
    Μαλλον την μπερδευετε με την ΝΕΤ επι πασοκοσκυλιας...γιαυτο σας συγχωρω μαλακισμενα

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 10.17, Τζώ(ο)ν,

    Καλώς την κότα του Χατζηδάκη.

    Για τους υπόλοιπους αναγνώστες, στο θέμα μας τώρα:

    Η σύνταξη της ΝΕΤ τις προηγούμενες ημέρες ηταν η πρώτη που πληροφορήθηκε από εμάς ότι έλεγε (αναμεταδίδοντας στο δελτίο) προπαγανδιστικές ανακρίβειες περί της επάρκειας ενέργειας στό Τόκυο καθώς η ζημιά ήταν μόνο στον αντιδραστήρα #6 και δεν υπήρχε (Στεφάνου βρωμάει) κίνδυνος black-out στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ στον κόσμο εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας.
    Σταμμάτησε να το μεταδίδει, δεν το διόρθωσε ποτέ.

    Ηταν οι πρώτοι που πληροφορήθηκαν ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ περί της αντισυνταγματικότητας του τρόπου προκύρηξης εκλογών (είπαν τίποτα ακόμα;) και είπαν ήδη από τις προηγούμενες ημέρες συνέντευξη σε πρωινό που προειδοποιούσε για την πιθανότητα αυτή.

    Μην τα αμφισβητήσει κανείς αυτά γιατί τα τηλεφωνήματα μας ΟΛΑ ηχογραφούνται.

    Δεν μας ενδιαφέρει ποιό κόμμα κυβερνά και ποιός προίσταται της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, παγερά αδιάφορο, εμείς έχουμε πάντα από το δημόσιο τις ίδιες απαιτήσεις.


    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "όσα οι άλλοι δεν θέλουν να πουν"
    Δηλαδή η Στάη, ο Πρετεντέρης και ο Κακαουνάκης ως σοβαρότεροι δημοσιογράφοι στα κανάλια των μεγαλοεργολάβων-λαμογιών θα τα πουν ΟΛΑ;
    Αντε ρε παγαινε απο δω- μας το παίζεις και έξυπνος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάνουν outing όποιον δεν γουστάρουν

    Ηχογραφούν τις τηλεφωνικές τους συνομιλίες.

    Παρουσιάζονται τιμητές των πάντων με αφ υψηλού ύφος και περισσή πολυπραγμοσύνη.

    Λειτουργούν σαν ομάδα δείχνοντας ισχυρότεροι απο τους υπόλοιπους.

    Γιατί νομίζω οτι πρόκειται για ξενοσπουδαγμένα, κακομαθημένα παιδάκια - nerds, που στο όνομα της δικής τους δημοκρατίας αστυνομεύουν και τρομοκρατούν όποιον έχει διαφορετική άποψη;

    Μήπως εδώ έχουμε ένα φαινόμενο ηλεκτρονικής-ιδεολογικής τρομοκρατίας καμουφλαρισμένο στα πλαίσια του "Πολιτικά Ορθού";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. bloopers

    10:38 μμ
    ==
    Ρε κοπανε τι σε κανει να πιστευεις οτι καθησα εγω η θα καθησω να ακουσω αυτον τον πουθτη??

    Επειδη και θυ θυμπαθεις τον πουθτη?


    ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ περί της αντισυνταγματικότητας του τρόπου προκύρηξης εκλογών
    ==
    Γραφουμε προκηρυξη,στα Ελληνικα.

    Που ειναι η "αντισυνταγματικοτητα" ρε φιογκο ??

    Ο Καραμανλης "αιτειται" προωρες εκλογες και ο προεδρος της δημοκρατιας τις αποδεχεται..

    Ποιος ενεργει "αντισυνταγματικα"?? γαμω την φυλη σου ,γαμω???

    (Και δεν θελω να υπενθυμισω οτι απο την μεταπολιτευση και μετα -και πριν- ουδεποτε,ΟΥΔΕΠΟΤΕ οι εκλογες εγιναν στην ωρα τους.
    ΟΥΔΕΠΟΤΕ!!!
    Η πασοκοσκυλια ειχε "αβανταζ" το πολυπαθο Κυπριακο,που το ανοιξε και το ελυσε 25 φορες τουλαχιστον!

    Το σκοπιανο εχει και αυτο το μεριδιο του..

    Και σε ολες τις "προωρες" υπευθυνη ειναι η πασοκοσκυλια!!

    Τωρα πχ ζηταει εδω και δυο χρονια εκλογες και εφτιαξε μια "παρατεταμενη προεκλογικη περιοδο" με τα δικα της πασοκοσκυλαιικα παπαγαλακια των πασοκοσκυλαιικων ΜΜΕ!!!!

    Εαν κανεις ειχε κλεισει την τηλεοραση,θα ηξερε οτι εχομε .."παρατεταμενη προεκλογικη περιοδο"????

    Ε? ρε ζωον ??

    τζων

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΕΡΤ είναι ο πλέον σταθερός θεσμός στην ελληνική επικράτεια.
    Τα χρόνια περνούν, οι εποχές αλλάζουν, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εναλλάσσονται στην εξουσία.
    Η ΕΡΤ εκεί, σταθερή.
    Η Κυβέρνηση είναι η αυθεντία στην ενημέρωση.
    Αλήθεια (πραγματικότητα) είναι αυτό που εξυπηρετεί το έθνος, δηλαδή το κράτος, ήτοι την κυβέρνηση.
    Έτσι θεμελιώνεται το πνεύμα της λαϊκής κυριαρχίας στην ΕΡΤ.
    Τώρα, επειδή ως γνωστόν το πνεύμα δεν πάει μόνο του, καθώς πάντοτε συνοδεύεται και από τα όργανα του σώματος, στην ΕΡΤ τακτοποιούνται τα παιδιά φίλων, γνωστών, οπαδών και λοιπών παρατρεχάμενων του πολιτικού συστήματος.
    Θέση υπάρχει για όλους ( αν και οι καρέκλες δεν είναι ποτέ αρκετές) και για τα παιδιά του ΚΚΕ, και για αυτά του ΣΥΝ, μα προπαντώς για εκείνα του ΠΑΣΟΚ και, τελευταία - εκ νέου - εκείνα της ΝΔ.
    Κόσμος και κοσμάκης που γαλουχείται με ένα ειδικό τύπο δημοσιογραφίας που αποκαλείται δημοσιογραφικός κυβερνητισμός.
    Κατ’ αυτόν, συμβαίνει κάτι μόνο όταν παίρνει θέση η κυβέρνηση, σε άλλη περίπτωση το ζήτημα θεωρείται ανύπαρκτο.
    Ειδήσεις παράγει μόνο η κυβερνητική λειτουργία ή η κυβερνητική παρέμβαση, ενίοτε και η παρεμβολή κυβερνητικών φίλων που επιθυμούν κάποια συγκεκριμένη εξυπηρέτηση.
    Αυτά νομίζω ότι τα έχετε διαπιστώσει, αυτό που ίσως δεν έχετε συνειδητοποιήσει είναι ότι από το ’96 και μετά η ΕΡΤ έχει παραδοθεί άτυπα στους Νταβάδες.
    Με το νόμο Ρουσόπουλου μάλιστα θα παραδοθεί και επισήμως την επόμενη διετία.
    Μη βλέπετε λοιπόν την ΕΡΤ ανεξάρτητα από τα ιδιωτικά κανάλια.
    Είναι πλέον μηχανισμός των Νταβάδων με εξειδικευμένη λειτουργία.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 10.49

    ο πίσινους είσαι;
    αν ναι έχεις δίκιο, όποτε τρολλάρεις αυτό θα γίνεται.
    Στο μέλλον δε, δεν θα περιοριστούμε στο ξεμπρόστιασμα, αλλά με σκριπτάκι θα γίνεται auto-post η IP σου σε σπαμμερς και cracking group sites.

    Αν δεν είσαι αυτός, προς τι ο πόνος; Μόνον αυτόν ξεμπροστιάζουμε, δεν μας σέβεται δεν τον σεβόμαστε, δημιουργεί πρόβλημα στο μπλόγκ και εμας δημιουργούμε σε αυτόν.
    Προς τι ο πόνος, θέλεις να κάνεις τα ίδια και δεν μπορείς;;;

    :-)

    VG
    IT Dept,
    bloopers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 10.53

    κοκοκο... κααααακακοκοκο!

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο ΑΓΙΟΣ

    10:55 μμ

    ==
    Οτι ειναι ασυλο κομματικων "βολεματων" η ΕΡΤ δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια.

    Εισαι αδικος ομως οταν συγκρινεις τις "ειδησεις" των 8 των ιδιωτικων με την δελτιο των 9 της ΝΕΤ.

    Ειδησεις "παραγουν" και οι ..πυρκαιες,και πολλα ακομη.

    Το καθε μαλακα "ειδκο" με τις αναλυσεις του,ειναι που βαριεμαι,και αν ειδικα προκειται για κατι σκατοφατσες κακαουνακηδες τα παιρνω στο κρανιο...

    Και ασφαλως σε καποιες περιπτωσεις "μεροληπτει" υπερ της κυβερνησης..αλλα εσυ μορφωμενος εισαι, εμπειρος εισαι ,μπορεις να διακρινεις την αληθεια απο την προπαγανδα..

    Και σαυτο βοηθαει ασφαλως και η "παρουσιαση των γεγονοτων" ,η κριτικη και αξιολογηση ειναι δικη μου υποθεση και οχι του καθε μαλακα κακαουνακη,καψη κλπ υποκειμενων!!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 10.58
    δεν είμαι ο πίσινους και το ξέρεις.
    Αφου μπορείς να δεις τον IP μου σίγουρα θα το ξερεις οτι δεν είμαι.
    Προς τι λοιπόν οι απειλές;
    Μήπως για να σωφρονιστούν οι έχοντες αντίθετες απόψεις με τις δικές σας;

    MY own Dept.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. bloopers

    11:01 μμ

    ==
    Κραυγες πουστηδων.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 11.05

    Η κάνεις λάθος η συζητάς επί ανυπαρκτων θεμάτων.
    Κόψτε και οι δυό την κοκορομαχία (Β για σένα) και δείτε την ουσία.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ρε τζων τραβα γαμησου και στειλε την εισπαξη στην ερτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζών μου,

    Να είσαι βέβαιος ότι αν δεν υπήρχε η βεβαιότητα κυβερνητικής δήλωσης, ανακοίνωσης κλπ, ούτε τις φωτιές που λέει ο λόγος δεν θα «παίζανε».
    Δεν κάνω πλάκα και δεν υπερβάλω καθόλου…ξέρεις πόσα θέματα χάθηκαν ή δεν βγήκε πρώτη η ΕΡΤ να τα μεταδώσει, ενώ τα είχε, επειδή δεν είχε καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τους κυβερνητικούς ή με τους εξουσιοδοτημένους από το πρωθυπουργικό γραφείο μεσάζοντες! Άσε…

    Συμφωνώ μαζί σου ως προς τη μορφή της μετάδοσης των ειδήσεων.
    Στα ιδιωτικά, τα λεγόμενα δελτία ΔΕΝ μεταδίδουν ειδήσεις, κάνουν απλώς παραπολιτικό σόου.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 11:15 μμ

    ==
    Εγω γαμαω.
    Τη πληρωμη θα τη δωσεις στη ΕΡΤ και οπου αλλου επιθυμεις εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 10.55

    Φίλε Αγιε,

    Τι να κάνω που είναι πολύ public εδω για μερικά πράγματα.
    Είχαμε (οχι μόνο εγώ) την ατυχία(?) να περάσουμε απο "μαγαζιά" που έδωσαν αίμα στο "μαγαζί".
    Εχουμε τώρα τον κάθε άσχετο μπουμπούνα να διαψεύδει αυτά που είτε ζήσαμε είτε ακούμε απο 30-40 πηγές.
    Τα πράγματα - θα στεναχωρεθείς - είναι πολύ χειρότερα από ότι περιγράφεις.

    Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω ποιός γιδοβοσκός έγραψε την "κειμενάρα" που σωστά κατακρίνεται από DF.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 11:17 Τζώον,

    Πας πουθενά αλλού να γαμήσεις μη σε ξεκωλιάσω εγώ που ενοχλήθηκα σπίτι μου; Αντε στο διάολο πιά ηλίθιε βαρκάρη, ανώμαλε παιδεραστή, παρανοικέ κουραδομηχανή του διαδικτύου! Την όρεξή σου έχουμε ρε τρελλέ υβριστή των πάντων βρωμιάρη υπόνομε βραδιάτικα;;;
    Αντε στο διάολο πια!


    ο Αράπης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε SNB,
    Αν είναι χειρότερα από ότι τα περιγράφω ..καήκαμε.
    Για την ΕΡΤ δεν μιλώ θεωρητικά από ότι κατάλαβες.
    Για πρώτη φορά έκανα εκπομπή εκεί το 1987, έκτοτε "πέρασα" άλλες τρεις φορές, και επί ΠΑΣΟΚ και επί ΝΔ. Αποχώρησα, φεύγοντας και από τη χώρα, το 2001.
    Η θέση μου ήταν τέτοια που μου επέτρεπε να γνωρίζω καλά τα πράγματα.
    Θεωρώ όμως ανέντιμο να περιστασιολογήσω ανώνυμα... και για αυτό περιορίστηκα σε γενικές κρίσεις.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ο Αράπης σου.

    11:34 μμ

    ==
    Σκυλε εγω δεν βριζω ποτε πρωτος.
    Παντα καποιος αλλος κανει την αρχη και επειδη γνωριζω πολυ καλα την Ελληνικη,.."ανταποκρινομαι"!Χα!

    Τωρα αν εισαι και σκυλαραπας ακομα χειροτερα.
    Ξερω εγω και ημερευω ακομα και σκυλαραπαδες.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Nαι ρε!

    Θα μας πουν τα τσιρακια του
    (εκαστοτε) Μαξιμου "οσα δεν
    θελουν να μας πουν οι αλλοι"!

    Ρε δε γαμιεστε εκει στην ΝΕΤ
    να παρετε και χρωμα λεω εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι γιατί τα γκρουπάκια κοινών συμφερόντων έδωσαν την θέση τους σε νεποτισμό και ατομικά ευνοούμενους, που, παρότι η θέση τους δεν το επιτρέπει, αυτοί λύνουν και δένουν κατά το κοινώς λεγόμενο.

    Πίστεψέ με περισσότερο με στεναχωρεί παρά με εκνευρίζει το φάλτσο τους!
    Εχει και το "μαγαζί" τη ίδια μοίρα της Ελλάδας, από λίκνο της δημοκρατίας έγινε ο τάφος της...

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο ΑΓΙΟΣ

    11:16 μμ

    Να είσαι βέβαιος ότι αν δεν υπήρχε η βεβαιότητα κυβερνητικής δήλωσης, ανακοίνωσης κλπ, ούτε τις φωτιές που λέει ο λόγος δεν θα «παίζανε».
    Δεν κάνω πλάκα και δεν υπερβάλω καθόλου…
    ==
    Υπερβαλλεις. Οι πυρκαιες π.χ ειναι γεγονος,συμβαν.
    Θα το δειξουν θελοντας και μη ,αλλιως θα χασουν την αξιοπιστια τους.
    Δοξα τω Θεω ,υπαρχουν και αλλες πηγες πληροφορησης.
    Τωρα το ΠΩΣ το δειχνουν σηκωνει συζητηση.

    Φερ ειπειν,επι πασοκοσκυλιας ,ενω καηκε η μιση Ελλαδα ,η ΝΕΤ ειχε τον Φουρλα που μας ελεγε οτι ολα πανε καλα και τα ηρωικα παιδια του λαου καναν υπερανθρωπες προσπαθειες και θεσαν την πυρκαια υπο ελεγχο,ασχετα αν εσβησε μονη της αφου κατεκαψε οτι καιγοταν.
    Τωρα στην ΝΕΤ ειδα κατι διαφορετικο.
    Οι πυρκαιες παρουσιασθηκαν σαν γεγονοτα .

    Αν τωρα υπηρξε και καμμια δηλωση,ε! τι να κανουμε! την "φιλτραρουμε".

    παραπολιτικό σόου.
    ==
    Ασυστολη πασοκοσκυλαιικη προπαγανδα κανουν.
    Σοου ειναι πολυ ηπια εκφραση..

    Να σου κανω μια ερωτηση:
    Αν ειχες κλεισει την τηλεοραση εντελως και δεν διαβαζες πασοκικες εφημεριδες ,πες μου θα ειχες την αισθηση οτι ζουμε "παρατεταμενη προεκλογικη περιοδο"???
    Οπως τα πασοκοσκυλαιικα ΜΜΕ με τα πληρωμενα παπαγαλακια μας εκαναν να .."πιστευουμε"??

    ΕΓΩ οχι.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. SNB,

    Αυτά δεν τα πρόλαβα, μου φαίνονται όμως …φυσιολογική εξέλιξη, αν λάβω υπόψη το γενικότερο κλίμα.
    Μάλλον έχω αρχίσει να χάνω την επαφή με το σύγχρονο δράμα.
    Ξέρεις, είναι μερικά πράγματα που στο βαθμό που δεν τα ζεις από μέσα δεν μπορείς να τα συλλάβεις στην ολότητα τους.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 10:38 μμ

    Καλώς τους.

    Μου δώσατε ερέθισμα για ένα θέμα που θα ήθελα να θίξω αλλά δεν πρόλαβα μόνος μου. Καθώς φαίνεται είστε παληκάρια του θεάματος (για άρτον δεν γνωρίζω) αφού παρακλουθήτε τα τεκταινόμενα πανταχόθεν που λένε.

    Για το Τζαπαν λέγονται πολλά στο Ελληνιστάν, από ειδικούς εννοείται, αλλά τα πλείστα όσα είναι μπαρούφες από άσχετοι ανθρώποι και δεν έχουν σημασία.

    Γενικώς αυτό που δεν κάνει η εκεί αντίστοιχη της ΔΕΗ (αν μπορούμε να το πούμε έτσι καθώς ο τομέας είναι ιδιωτικός μεν αλλά όχι όπως εννοείται στην Ελλάδα, ας πούμε λοιπόν η Τόκυο Ντενρυόκου) είναι ότι η παροχή του ρεύματος είναι συνεχής και αδιάλειπτη μεν με κάποιες αυξομειώσεις, σπάικς λένε οι αγγλοσάξονες αλλά λειτουργεί Σ-Υ-Ν-Ε-Χ-Ω-Σ. Δηλαδή δεν υπάρχει το μπάχαλο της ΔΕΗ κάθε λίγο να κόβεται (έχω χάσει δουλειές με τους μαλάκες) και στο δια ταύτα να σου λένε κι πό πάνω "έλα μωρέ και τι έγινε που κόπηκε το ρεύμα". Το να κάνει ο καθένας καλά την δουλειά του, εκεί, κάνει το σύστημα να περπατάει.

    Αν είχανε τα μπλακ αουτ αυτής της χρονιάς στο Τζαπάν όλη η ηγεσία θα είχε αυτοκτονήσει ομαδικώς για να αναλάβει ευθύνη αφού προηγουμένως θα είχαν βγεί δημοσίως να ζητήσουν συγγνώμες 100 φορές με όλες τις υποκλίσεις που κάνουν. Εδώ, όπως είδατε ο πρόεδρος της ΔΕΗ κανόνισε για πάρτη του 300 πλάκες αλλά η λέξη συγγνώμη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο καμμίας ΔΕΚΟ ούτε υπουργού ούτε δ. υπάλληλου. Άσχετα βέβαια αν όπως εγραφε πέρυσι η Κ(αθ) στις 27/01 ότι για 15 χρόνια το δίκτυο --περιουσία του Ελλ. λαού, διαχείρηση από την ΔΕΗ δεν συντηρείται. Λεφτά για συντήρηση δεν υπάρχουν αλλά για τους μάνατζερ υπάρχουν. Μου θυμίζει την περίπτωση της Πεζώ το 85; 86; που από την μιά ο PDG πήρε 50% αύξηση αλλά τσυτόχρονα απόλυσε και 2000 εργάτες για λόγους οικονομίας.

    Οποίο άρθρο, το έστειλα στο 1520 για να το ξέρουν και να μη λένε μαλακίες στους καταναλωτές όταν υπάρχει διακοπή και όταν ξαναγυρίζει το ρεύμα να ρίχνει τους αυτόματους με αποτέλεσμα όσοι λείπουν διακοπές στο γυρισμό να βρίσκουν το ψυγείο τους με σκουλήκια μέσα. Αυτοί βεβαίως δεν το εννόησαν αλλά και να το εννόησαν δημ υπάλληλοι είναι, δεν βρίσκονται εκεί για να δουλέψουν.

    Στην Γαλλία, τώρα υπάρχει (;) ένας φόρος που πληρώνει ο κάτοχος τηλεόρασης κάθε χρόνο. Αυτό είναι κάτι ανάλογο με το χαράτσι που πληρώναμε παλιώτερα, δεν λέω πιο πολλά γιατί μπορεί να με περάσουν για εθνικιστή οι πιό εκσυγχρονιστές. Αυτός ο φόρος λοιπόν ήταν οι πόροι της κρατικής τηλεόρασης που δεν έβαζε διαφημίσεις. Εδώ κάθε δύο μήνες περίπου στοον λογαριασμό της ΔΕΗ υπάρχει ένα τέλος, άλλη λέξη για φόρο υπέρ της ΕΡΤ (και της ΝΕΤ υποθέτω). Ητανε μια περίοδος που δεν είχα τηλεόραση αλλά το χαράτσι το πλέρωνα όπως και το χαράτσι του δήμου που δεν έχει αφήσει πεζοδρόμια ελεύθερα για να μπορώ να περπατώ. Αυτό πρέπει να το πληρώνουν και οι τυφλοί ακόμη (της ΕΡΤ).

    Εκτός του ότι δεν καταλαβαίνω πως ο Μήτσος μπορεί να εισπράττει και για τις υπηρεσίες του Γιώργου και του Τάσου (Αθάνατο ΠΑΣΟΚ τα έργα σου) με το έτσι γουστάρω, νόμος σου λέει, αυτό το χρήμα είναι για τα κρατικά κανάλια. Τα οποία όμως δείχνουν διαφημίσεις τουλάχιστον κανα δίλεπτο, θα σας γελάσω. Διαφημίσεις σημαίνει πόροι. Αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε έχουμε δεν έχουμε τηλεόραση, βλέπουμε δεν βλέπουμε οι διαφημίσεις τι λόγο ύπαρξης έχουν; Σκέφτομαι τώρα, αλλά ποιός θα μου απαντήσει; Η ΕΕΤΤ; Αυτοί δεν απαντάνε στις καταγγελίες στις απορίες θα απαντήσουν; Το ΥΜΕ; Αυτοί μιλάνε μόνο στα μήντια που τους φτιάχνουν προφιλ με την πλέμπα θα μιλήσουν;

    Βεβαίως που και που που ρίχνουν και κανα πρόστιμο στον Ψωμιάδη για το εφφέ αλλά με τις συμμορίες που τρέχουν με τα μηχανάκια στα πεζοδρόμια αφήνουν την αστυνομία, η οποία όμως είναι απασχολημένη με τις βιντεοσκοπήσεις και δεν ευκαιρεί.


    ---
    VG
    IT Dept

    Πολύ εξελιγμένες τεχνολογικά μαγγιές ακούω, να περάσω για κανα καφέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τζων,
    αν δεν είχα τηλεόραση και δεν διάβαζα πασοκικές κωλοφυλλάδες,αλλά μόνο δεξιοκωλοφυλλάδες, θα θεωρούσα οτι ζω σε ρετιρέ στο παράδεισο.
    Αυτό με την προϋπόθεση οτι δεν θα έβγαινα από το σπίτι μου.
    Αν άνοιγα την πόρτα, όμως, και ξεμύτιζα θα αγανακτούσα τόσο πολύ που θα γλίστραγα, κατά πάσα πιθανότητα, στο τελευταίο υπόγειο της κόλασης.
    Ας μη κολαζόμαστε λοιπόν, βραδιάτικα με υπερβατικά ερωτήματα γιατί γνωρίζεις και συ όπως και γω οτι την εκλογολογία δεν την παρήγαγαν τα κανάλια αυθαίρετα, αλλά η κυβερνητική στρατηγική με αποκορύφωμα την πρωθυπουργική ρήση "οι εκλογές θα γίνουν στην ώρα τους".
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, βλέπεις οτι ακόμη και συ που υποστηρίζεις την κυβέρνηση δεν είχες συντονίσει το ρόλόι σου με την ΡΕΤ (ΡΜ election time).
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 12.00

    Πήγαινε σε παλαιότερο πόστ του mediablog να μάθεις ότι για διαφημίσεις τύπου «οικοπεδάκι» που λέγανε οι παλιοί υπάρχει και μπόνους. Παλαιότερα η ΕΡΤ είχε τις πιο καλόγουστες διαφημίσεις, οι περισσότερες παραγωγή Πετριτσης (Studio 5) με κάποια στοιχειώδη αίσθηση.
    Τώρα έχει «χρώματα κόλλες στεγανωτικά» και «σωλήνες αποχέτευσης φασοπλάστ» ενώ η τηλεόραση το βράδυ έχει τον γερμανό να ξεβουλώνει ΣΚΑΤΙΕΡΕΣ! Και αντί να πιάσουν κάποιον από το αυτί και να τον πετάξουν έξω, της δίνουν και ένα πολύ καλό μπόνους για… αύξηση των διαφημιστικών εσόδων! Λογικό, όταν παίρνει ότι οι άλλοι ντρέπονται να παίξουν… λογικό! Η ικανότητα δεν μετράται ως προς την ρακοσυλλεκτική δραστηριότητά της, αλλά για την δημιουργία η εκμετάλλευση της αγοράς. Ελεος δηλαδή, τι άλλο θα κάνει η κυρία αυτή για μπόνους, κανα «οικοπεδάκι», κανα «γραφείο εκκενώσεως βόθρων ο Αχόρταγος»; Ελεος πιά!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο ΑΓΙΟΣ

    12:11 πμ

    πρωθυπουργική ρήση "οι εκλογές θα γίνουν στην ώρα τους".
    ==
    Προκληθηκε και εδωσε μιαν απαντηση.
    Ικανοποιητικη ως ενα σημειο.
    Το θεμα επρεπε να ληξει εκει.
    Και να περιμενουμε εκλογες τον Μαρτη.
    Αλλωστε ειχε δηλωσει επανειλλημενα οτι η κυβερνηση θα εξαντλησει την τετραετια.


    Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, βλέπεις οτι ακόμη και συ που υποστηρίζεις την κυβέρνηση δεν είχες συντονίσει το ρόλόι σου με την ΡΕΤ (ΡΜ election time).
    ==
    Εγω υπολογιζα εκλογες μετα την Δ.Ε.Θεσσαλονικης καμμια δεκαρια μηνες πριν.
    Ακριβη ημερομηνια δεν ηξερα,αλλα μεσα επεσα.
    Παλιοτερα ειχε ενα φορουμ το "ιν.γρ" του Λαμπρακισταν και τους τοχα πει εμπιστευτικα!Χα! στους λαμπρακιστανους εκει..

    Ειθισται η Δ.Ε.Θ να προσφερετε για παροχες (ΘΑ! παλιοτερα επι πασοκοσκυλιας) ,θα αφησει μια δυο βδομαδες να τις χωνεψει ο κοσμος και μετα εκλογες.
    Επι λογω τιμης! μια βδομαδα επεσα εξω.

    αν δεν είχα τηλεόραση και δεν διάβαζα πασοκικές κωλοφυλλάδες,αλλά μόνο δεξιοκωλοφυλλάδες, θα θεωρούσα οτι ζω σε ρετιρέ στο παράδεισο.
    ==
    Χα! Ναι στο περιπου ετσι ειναι.
    Μονο που το ερωτημα αφορουσε συγκεκριμενο θεμα: "την παρατεταμενη εκλογικη περιοδο" που ηταν τεχνητη και φτιαχτηκε απο την πασοκοσκυλια ..

    Τα λοιπα περι ακριβειας ,βενζινα,κλπ κλπ η αντιπολιτευση πρεπει να ειναι κριτικη και επιθετικη.
    Και γω τα ιδια με σενα πληρωνω και το ιδιο αγανακτω και εγω,μονο που εχω αγανακτησει χειροτερα επι πασοκοσκυλιας και τα σημερινα χαλια μου φαινονται "πταισματα".

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 12.29

    Για να μην σε αρχίσω πάραυτα στα μπινελίκια, πες μου τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις με την ΕΡΤ η την διαφήμισή της και γιατί χαλάς την ενότητα. Πίσινους κατάντησες.


    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ο Αράπης.

    12:35 πμ
    ==
    Δρομο σκυλαραπα.

    Η λογικη λεει οτι εχουν σχεση.

    Γραμματα πολλα απο οτι καταλαβαινω δεν γνωριζεις ,μαθε τουλαχιστον να διαβαζεις σωστα.
    Και να προσπαθεις να καταλαβαινεις αυτα που διαβαζεις.

    Αλλιως βουλωστο ,ακου μαθε σιωπα.

    Και οπως θα πρεπε να εχεις αντιληφθει τα "μπινελικια" δεν αποτελουν απειλη σε μενα.
    Ξερω πιο πολλα απο σενα,και δεν εχω καμμια συστολη να σου τα αραδιασω.

    Δρομο τωρα και ολο δεξια,μην σε πατησει κανενα αμαξι και παρεις κανενα ανθρωπο στο λαιμο του ,λεχριτη

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τουλάχιστον η ΝΕΤ στις ειδήσεις είναι πιο σοβαρή από το πασοκοσαβουροκάναλο Mega το οποίο κάνει αισχρή προπαγάνδα υπέρ του Γιωργάκη.

    Και για τον φίλο που μας έστειλε αυτή τη μαλακία θα ήθελα να τον ρωτήσω. Ρε φιλαράκο, στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ δεν σε πείραζε η αισχρή ΕΡΤ; Τότε όλα ήταν μέλι γάλα; Και κάτι ακόμα. Οι περισσότεροι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ είναι πράσινοι. Και αν δεν τον πιστεύεις αυτό, πάρτους έναν έναν, να δεις από πότε είναι στην ΕΡΤ. Χαρακτηριστικά θυμάμαι μία ξανθιά που βάφεται κάργα, μετά τις εκλογές του 2000 που είχε εκλεγεί ο Σημίτης, βγήκε για να πει το δελτίο την άλλη μέρα το μεσημέρι και ήταν στην τρελή χαρά!

    Οι παστόκοι τώρα τα βλέπουν όλα. Τώρα τους πειράζουν όλα. Βρε ουστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 12:44

    Δρομο σκυλαραπα. [...] Δρομο τωρα και ολο δεξια,μην σε πατησει κανενα αμαξι και παρεις κανενα ανθρωπο στο λαιμο του ,λεχριτη

    Λοιπόν Τζώον, αυτό θα μας κλάσεις γύφτουλα!

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τζωνακο
    κοψε το γραψιμο και τρεχα να δεις ποιος γαμαει τη μανα σου.

    ο μεγαλος αραπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τζων
    γαμω τον καραμαν αλη σας και τη σκουληκαντερα το παρασκευαιδη σας

    ο μεγαλυτερος αραπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το περιμενα ενα βλαχαδερο εισαι ,μισοβλαμμενο και μισοαρρωστο.

    Την μια αραπης,την αλλη babis skylos friend,την αλλη ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑΙΑΣ και λοιπες ειδικοτητες..

    Ρε μαλακα ,εγω πληρωνω για να μπορω να σε βριζω εσενα και οποιοδηποτε αλλο μαλακα εδω μεσα.

    Αλλα και οτι ωρα γουσταρω την κανω.

    Αλλα αυτο θα το αποφασισω εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το ωραίο είναι ότι δεν είμαστε ένας.
    Και μάλλον οι άλλοι είναι πιο ορεξάτοι γιατί εγώ νυστάζω...

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αντε κοιμήσου!
    χέσε τον βαρκάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τζώον,

    Στην παροιμία "χέστηκα κι η βάρκα έγειρε" δίνεις άλλη διάσταση.
    Την κάνεις "με χέσανε και απ' τα σκατά η βάρκα μου έγειρε"!

    πστ! Αντε γαμήσου τσόλι, πάω για ύπνο.

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να σας έχει ο Θεός καλά!

    Χόρτασα μπινελίκι σε αυτό το post, ποιά ζώα είναι αυτός ο τζώον και ο αράπης; Αποκαλυπτικά πάντως και σοβαρά τα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΡΤ SAT[ΝΕΤ]
    ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ-ΛΕΒΕΝΤΗ;
    ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΙ ΣΤΗ ΝΕΤ Ο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΠΟΥ
    ΕΠΑΞΙΩΣ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩ-
    ΒΟΥΛΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ [ΣΟΒΑΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΝΑΛΙ.]
    ΧΑΡΑΜΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ-ΝΕΤ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ
    ΜΙΑ ΚΑΛΥΒΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΕΗ ΣΤΗΝ ΠΑ-
    ΤΡΙΔΑ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το τονισμένο υπάρχει για να τονίσει κανείς κάτι σε σχέση με τα υπόλοιπα γραφόμενά του και η πλάγια γραφή για να μεταφέρει γραφόμενα κάποιου άλλου. Τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ είναι δείγμα αγένειας καθώς η χρήση τους σε κείμενο στο διαδίκτυο σημαινει ΦΩΝΑΖΩ.
    Εξαίρεση αποτελούν τα γαιδούρια και οι αναλφάβητοι που γράφουν έτσι από άγνοια τονισμού η από τεμπελιά μέχρι γαιδουριάς.
    Οταν λοιπόν κάποιος γράφει ολόκληρο το κείμενο του σε τονισμένο σημαίνει ότι τονίζει η ΦΩΝΑΖΕΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ την αποψή του σε βάρος όλων των υπολοίπων σχολιαστών κάνοντας απόπειρα να τους σκεπάσει.

    Για τους παλιούς αυτό λέγεται "internet ethic" και ήταν η αιτία για πολλή και διεθνή "πατσαβούρα" σε περίπτωση κατάχρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. μαυρο στο ρουσσοπουλο.που τα βρηκε τοσα ακινητα .εκλεκτηκε για να υπηρετησει τον λαο? η για να πλουτισει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΠΟΥΛΗΣ ΤΗΕ PARTY MAKER
    (Ο 3ος δρομος προς τη Νεολαια)

    Αρχες του 2004 ενα νεολαιιστικο
    συνθημα δονουσε την επικρατεια απο
    ακρου εις ακρον, "ΠΑΡΤΥ ΠΑΡΤΥ ΣΤΙΣ
    7 ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ".
    Πραγματικα ητανε μια καταπληκτικη
    συλληψη της νεολαιας ΠΑΣΟΚ που
    φροντισε ο Μπουλης, κοντρα σε κατι
    γκαλοπ καλη ωρα σαν αυτο εδω,(εκλεισε η ψαλιδα,η νεολαια ψηφιζει
    ΓΑΠ,οσοι εχουν τον κωλο πισω και αυτοι ψηφιζουν ΓΑΠ,το ΠΑΣΟΚ περασε
    μπροστα, κλπ,)να κανει πραγματικο- τητα το παρτυ. Ο Μπουλης δεν χαλαει
    χατηρι στους νεολαιους.
    Εγω ημουν ενας απο αυτους που υπο-
    στηριζα φανατικα οτι το επομενο
    παρτυ θα ηταν και αυτο εαρινο.
    Ελα ομως που δεν εχω, το ομολογω,
    την ευρυτητα πνευματος, που πρεπει
    να εχει ενας ηγετης. Σε μια χωρα
    που στοχο εχει το 12μηνο τουρισμο,
    δεν γινεται ολα τα events να γινο-
    νται την ιδια εποχη.
    Μπραβο Κωστα, τωρα καταλαβα οτι
    θελεις φετος το πιο μεγαλο παρτυ να ειναι φθινοπωρινο. Μαζι σου
    Κωστα, εμεις με μπροσταρη εσενα κα-
    νουμε ολες τις χαρες στη νεα γενια,
    φετος το θελουν φθινοπωρο, φθινοπω-
    πο!!!!
    Ειναι αληθεια οτι ηλθε η ΟΝΝΕΔ και
    σου ειπε, Αρχηγε κοιταξε να δεις
    στους νεολαιους του ΠΑΣΟΚ τους εκα-
    νες τη χαρη Μαρτη, εμεις τωρα θε-
    λουμε το παρτυ να το κανεις
    Σεπτεμβρη? και ετσι αποφασισες να
    εχουμε προωρη φιεστα?
    Απ τη αρχη σε ειχα καταλαβει οτι
    εχεις το δικο σου τροπο να σε γου-
    σταρουν οι νεολαιοι.
    Μονο Κωστα θα σε παρακαλεσω και
    αυτο το event να ειναι σεμνο και
    ταπεινο, 3 ποσοστιαιες μοναδες
    φθανουν και περισσευουν.


    Κ Α Π Ε Τ Α Ν Ι Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *