GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πρότεινε ...μετριοπαθή ο Ερντογάν;

. . Εξελέγη τελικά στην προεδρία της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης ο Κιοκσάλ Τοπτάν , ο οποίος χαρακτηρίζεται από τα περισσότερα των Ελληνικών Μ...

. .
Εξελέγη τελικά στην προεδρία της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης ο Κιοκσάλ Τοπτάν, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τα περισσότερα των Ελληνικών ΜΜΕ ως μετριοπαθής. Προέρχεται από τον χώρο της κεντροδεξιάς παράδοσης, και συγκεκριμένα από το Κόμμα Ορθού Δρόμου που ιδρύθηκε μετά το πραξικόπημα του 1980 υπό τον Σουλεϊμάν Ντεμιρέλ, ο Κιοκσάλ Τοπτάν, ο οποίος έχει υπηρετήσει στο παρελθόν και στο υπουργείο Παιδείας.
Το υπουργείο αυτό είναι αρμόδιο για την διδασκαλία του βιβλίου του οποίου παραθέτουμε όχι άγνωστα μέχρι τώρα αποσπάσματα παρακάτω:
Σελίδα 19: "Σήμερα τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται υπό Ελληνική κατοχή".
Σελίδα 21: "Η Ελλάδα δεν έχει την δύναμη να επιβάλλει και να διατηρήσει την ειρήνη στο Αιγαίο".(!!!)
Σελίδα 65: "Η ειρήνη στην Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να αυτό-διατηρηθούν με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία".
Σελίδα 110: "Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 ναυτικά μίλια το 1930. Οι Χίος Μυτιλήνη και Σάμος βρίσκονται μέσα στα Τουρκικά χωρικά ύδατα. Το δικαίωμα της Εθνικής κυριαρχίας της χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα επιτρέπει την άσκηση των ιδίων δικαιωμάτων στα νησιά που βρίσκονται μέσα σε αυτά".
Τα αποσπάσματα αυτά είναι από το βιβλίο της Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται ακόμα και σήμερα σε Τουρκικά σχολεία της οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης. Το συγκεκριμένο αυτό βιβλίο, με τίτλο «τα Δικαιώματα της Τουρκίας στο Αιγαίο», (Ege Denizinde Turk Haklari) κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην γείτονα το 1955 με την υπογραφή του καθηγητού Ιστορίας Mehmet Saka.
Θέτουμε στην κρίση σας την έννοια της λέξης «μετριοπάθεια» ιδίως όταν αυτή ακούγεται σε δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ.
Χαιρετισμούς στο δικό μας ΥΕΠΘ!

DF
bloopers

58 σχόλια

  1. Συζητάμε για ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε το 1955 !!!
    Εκείνη την χρονιά έγιναν θληβερά γεγονότα εναντίον Ελλήνων στην Κωνσταντινούπολη και στην Σμύρνη (προ πάντων στην Σμύρνη και ας μην τα αναφέρουμε ποτέ). Οι τότε κυβερνώντες είχαν ρήξει όλη την προπαγάνδα τους για τον ’’από Βορρά κίνδυνο’’ ενω ο πραγματικός κίνδυνος ηταν και είναι από την Ανατολή ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2.18

    ...και που ακόμα διδάσκεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση αφού ξανατυπώθηκε το '96.

    άλλη επισήμανση;

    DF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γι' αυτά σίγουρα δεν ευθύνεται μόνο ο συγκεκριμένος πολιτικός, αλλά υπάρχουν άλλα τα οποία είναι πιο ελπιδοφόρα σε σχέση με το πρόσωπό του, οπότε ας μην κολλάμε σε προπαγάνδα δεκαετιών που είναι ευθύνη γενεών ολόκληρων μιας κοινωνίας. Όπως αποκαλύπτει το blog http://red-pep.blogspot.com/ ο εν λόγω κύριος είναι από τους ελάχιστους, αν όχι ο μόνος από τους εκλεγμένους πολιτικούς στην Τουρκία που έχει ταχθεί αναφανδόν ΥΠΕΡ της επαναλειτουργίας της θεολογικής Σχολής της Χάλκης!
    Γι' αυτό καλό είναι να μην κρίνουμε μονοσήμαντα τις ειδήσεις. Σε αυτήν την περίπτωση ίσως να έχει κάποιο δίκιο η ανάλυση της ΝΕΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αφηστε την ντορα να επιτελεσει το καθηκον της
    μην παθει καμοια γριπη ονοματι"αποστασια"στο αμεσο η μακρυς εγγυς μελλον σαν τον πατερα της,και ξαναεπαναληφθει η ιστορια....και παλι να τρεχουμε να μαζευουμε τα "σπασμενα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 3.33 Πολύ σωστά τα λες,αλλά να δεις που θα ακούσεις άσχημη κριτική και συ,και εγώ με αυτά που προτίθεμαι να γράψω παρακάτω.
    Οκ ο άνθρωπος αυτός διετέλεσε υπουργός παιδείας και δεν άλλαξε το συγκεκριμένο βιβλίο όπως δεν το άλλαξε κανείς από τους δεκάδες υπουργούς που πέρασαν από το 1955
    έως και σήμερα,γιατί απλούστατα
    δεν ΜΠΟΡΟΥΣΕ να το κάνει όπως δεν μπορούσαν και οι προκάτοχοί του.
    Εδώ εν έτη 2007 που υποτίθεται ότι
    η Δημοκρατία έχει κάπως εδραιωθεί
    στη γείτονα χώρα ,οι στρατηγοί-
    δικτάτορες στην ουσία-απείλησαν άμεσα και ευθαρσώς τον Ερντογάν
    τον πρωθυπουργό δηλαδή,ο οποίος
    και αποφάσισε να "συνετιστεί".
    Τι περιμένατε να κάνει πριν κάμποσα χρόνια ο Τοπτάν?
    Εν κατακλείδι όμως το θέμα μας είναι,όπως πολύ σωστά έγραψε και ο
    3.33,να μην είμαστε ακόμα δέσμιοι
    της προπαγάνδας που έχουμε υποστεί
    όλα αυτά τα χρόνια,θηριωδίες
    έγιναν από τις δύο πλευρές
    και μάλιστα σε κάποιες εποχές
    που καμιά σχέση δεν έχουν με τις σημερινές,και η πολιτική των δύο χωρών εδώ και δεκαετίες ήταν να
    ΚΡΥΒΟΥΝ τις δικές τους και να
    ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ των άλλων.
    Για πόσο ακόμη θα πρέπει να γίνεται αυτό αγαπητέ DF?
    Εδώ ο πλανήτης πνέει τα λοίσθια,
    ψάχνουμε τι έχει απομείνει πια
    ΜΗ καρκινογόνο για να δώσουμε στα παιδιά μας,και οι γκρίζοι λύκοι ψάχνουν πως θα πάρουν τα νησιά του Αιγαίου,ενώ οι χρυσαυγίτες σκέπτονται πως θα πάρουν την Πόλη!
    Εδώ κολλάει το "εδώ ο κόσμος χάνεται και το μ...ι χτενίζεται,
    όπως και το "εδώ καράβια χάνονται
    βαρκούλες αρμενίζουν..."
    Φυσικά συγχρόνως,μια χούφτα άνθρωποι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού τρίβουν με ικανοποίηση
    τα χέρια τους εφόσον καταφέρνουν
    ακόμα να συντηρούν όπως τόσα και τόσα χρόνια το μίσος,τόσο στο Αιγαίο όσο και σε άλλες περιοχές του πλανήτη,βγάζοντας έτσι πολλά δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως...
    Μπορείς να διανοηθείς φίλε DF
    πώς θα ήταν τα δύο κράτη οικονομικώς αν όλα αυτά τα χρόνια
    δεν είχαν δώσει αυτά τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ-
    ΤΕΡΑΣΤΙΑ-ΜΥΘΙΚΑ ποσά για εξοπλισμούς??? Όχι δεν μπορείς να το φανταστείς είμαι σίγουρος,
    διότι πολύ απλά ούτε και οι ίδιοι
    αυτοί που τα έδωσαν δεν μπορούν...
    Όπως και να έχει όμως φίλε DF,
    έχω διαβάσει και έχω "ψαχτεί"
    πολύ στη ζωή μου,έτσι δεν πρόκειται να μεγαλώσω τα παιδιά μου ούτε με πολεμικά εμβατήρια,ούτε με συνθήματα του τύπου "καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος" η "πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι δικά μας θα'ναι.
    Το μίσος που προσπάθησαν να μας εμφυσήσουν κάποιοι όλα αυτά τα χρόνια δεν το δέχτηκα,όπως δεν το δέχτηκαν και πολλοί άλλοι από τις δύο πλευρές του Αιγαίου ευτυχώς.
    Το μίσος δεν ήταν ποτέ καλός
    σύμβουλος,πόσο μάλλον όταν είναι εντέχνως διοχετευμένο.
    Πάψε πια DF και κάθε DF αυτής της
    χώρας να είσαι το πιόνι του κάθε 80ντάχρονου σκατόγερου που ηγείται της τάδε πολεμικής βιομηχανίας των ΗΠΑ,ο οποίος γελάει πίσω από τη πλάτη σου εφόσον σε κινεί σαν μια απλή μαριονέτα,έβγα επιτέλους από τη χειμέρια νάρκη σου,και βροντοφώναξε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

    Τι να την κάνεις την Πόλη,και τι να τα κάνουν τα νησιά,όταν δεν θα έχεις νερό να πιεις,τροφή να φας
    και αέρα να ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως 7:00 το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι στην Τουρκία που είναι δημοκρατικοί και ευαίσθητοι δεν σημαίνει ότι διαγράφονται τα πολιτικά εγκλήματα που έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει (και μέσα στην κοινωνία της), με τις πλάτες των ΗΠΑ και των "συμμάχων" και της υπερεθνικής ελίτ...

    Έτερον εκάτερον. Δεν μπορούμε να σχετικοποιούμε πολιτικά κρατικά εγκλήματα με βάση τις "θηριωδίες" που έγιναν και από τις δύο πλευρές (σαφώς) μέσα σε έναν πόλεμο. Το ζήτημα είναι ΠΟΙΟΣ ξεκινάει έναν πόλεμο, για ποιούς λόγους και με ποιους στόχους, και όχι η συναισθηματική διαχείριση των αναπόφευκτων τραγωδιών και αιματοκυλισμάτων που θα γίνουν ΜΕΣΑ στον πόλεμο αυτό ώστε να αμβλυνθούν τα πολιτικά ζητήματα.

    Αυτη η σχολή ανάλυσης που είναι αντιεπιστημονική έχει σχέση με την τρέχουσα ρεβιζιονιστική προπαγάνδα η οποία προσπαθεί να σχετικοποιήσει, να "ελαφρύνει" ή να συσκοτίσει και ακόμα να ισοπεδώσει τις ευθύνες του αμυνόμενου (που μπορεί να υπάρχουν ως πρόσχημα, δε δίνουν όμως άλλοθι) με αυτές του κατακτητή, του φασίστα. Η μεταμοντέρνα θεώρηση στην ιστορία (όπως το πολιτικά ορθό πόνημα της Ρεπούση) λειτουργεί προς αυτήν την κατεύθυνση...

    Αυτά είναι τα διακυβεύματα και όχι το να ρομαντικοποιούμε τις υπαρκτές τραγωδίες και αντεκδικήσεις και των δύο πλευρών, ώστε να μειώσουμε τις πολιτικές ευθύνες και τον ολοκληρωτισμό του πολέμου ως απόφασης, ως γεγονότος που από μόνο του διαστρέφει τον άνθρωπο και τον οδηγεί σε "θηριωδίες και από τις δύο πλευρές".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσο για τα οικολογικά εγκλήματα, τα τραγικά αίσχη του σύγχρονου πολιτισμού, την παιδική εργασία κτλ. έχουμε ποτέ σκεφτεί ότι γι'αυτά ευθύνονται οι ίδιες ελίτ που προωθούν το παγκοσμιοποιημένο οικονομικό σύστημα ως "φιλελεύθερο";

    Οι ίδιες ελίτ που καταπατούν κυριαρχικά δικαιώματα και συμπράτουν με τον εθνικισμό σε δεκάδες περιπτώσεις (Ταλιμπάν-Σαντάμ-Πινοσέτ-Ισραήλ, όπως και της Τουρκίας) για να κατακτήσουν τα αποθέματα πετρελαίου και πρώτων υλών στον πλανήτη, μην αναγνωρίζοντας το δικαίωμα των ντόπιων να τα διαχειρίζονται;

    Είναι αυτά άσχετα μεταξύ τους; Και κατά πόσο η πασιφιστική διάθεση των ανθρώπων που είναι αναγκαία, σημαίνει ότι πρέπει να απαλλαγούμε από κάθε μορφή αντίστασης απέναντι σε αυτόν που πάει να μας τιθασεύσει, να μας κατακτήσει, τα δικαιώματα μας ή αυτά που καταφέραμε να αποκτήσουμε με αγώνες αιώνων; Με την άκριτη λογική του πασιφισμού του αμυνόμενου, θα έπρεπε να αφήσουμε να μας κατακτήσει ο κατακτητής με το πρόσχημα της παγκόσμιας ειρήνης!

    Έχετε σκεφτεί για ποιον λόγο διαπρεπείς ιστορικοί τον τελευταίο αιώνα έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όταν πρόκειται περί θεμάτων ελευθερίας ενός έθνους τότε ενώνεται ο λαός κατά του κατακτητή τόσο σε εθνικό όσο και σε ταξικό επίπεδο συνειδητής συλλογικότητας;

    Αυτά είναι που έχουν σχέση με τον πασιφισμό και την πραγματική ειρήνη, η αυτογνωσία της ιστορίας μας και η γνώση των πολιτικών κυρίως ευθυνών ώστε να μην επαναληφθούν τα λάθη και τα εθνικιστικά, φασιστικά εγκλήματα του παρελθόντος από όπου κι αν προέρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 2:18

    DEN FANTASTIKAN POTE OTI O KOMOYNISMOS 8A EPEFTE KAI MAS PIPILAGAN TO MIALO EPI 24OROY BASEOS ME PROPAGANDA KATA TOY KOMOYNISMOY.

    8YMASTE KATI EKPOMPES STO RADIOFONO < STA DYKTIA TIS ARAXNIS ????>
    (OI POIO MEGALOI STHN HLIKIA PREPEI NA 8YMOYNTE )

    ME TO ONOMA MAKEDONIA OLOI OI POLITIKOI TREXOYN KAI DEN FTANOYN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν οι τούρκοι στρατηγοί κάνουν το δικό τους είναι προς συμφέρον των Ελλήνων, ΌΧΙ όμως και προς το συμφέρον της φασιστικής καθεστυκίας τάξεως στην Ελλάδα. Αυτοί θα χάσουν και πρώτη-πρώτη η ΕΤΕ. Αν οι στρατηγοί πάρουν την εξουσία, θα "κουμπωθούν" οι έλληνες και οι άλλοι γλείφοντες από Ε.Ε. και ΗΠΑ. Άρα οι έλληνες πολιτικοί έπρεπε να βάζουν πόδι στον Ερτογάν και να παινεύουν τους στρατηγούς, αν και εχθρούς τους, για να κερδίσουν το διπλωματικό παιχνίδι. Έπρεπε να μην αφήσουν τους φίλους του Ερτογάν να έρθουν στην Θράκη και αναίσχυντα να λένε "Οι τούρκοι στην Θράκη δεν είναι μειονότητα αλλά κομμάτι του τούρκικου κράτους". Από ότι φαίνεται οι πολιτικοί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είναι γραικύλοι και τα ΜΜΕ είναι φασιστικά που προ ωθούν ειδήσεις υποτέλειας. Φιλόλαος ΚΙΕΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζήτω το Έθνος
    Ζήτω η Κύπρος
    Κάτω οι ριψάσπιδες και τουρκοπροσκυνημένοι
    Κάτω οι Ενδοτικοί
    Κάτω Πατήσια
    Κάτω Αχαγιά

    Κάτω στο γιαλό, κάτω στο Περιγιάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί όμως μία τέτοια εθνικιστική (έστω και συγκεκαλυμένη) σκοπιά και κρίση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επιτελους καποιοι επιχειρηματολογουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε DF, αν καταλαβαίνω καλά τα μηνύματα, υποδηλώνεις ότι επειδή η «φίλη και γείτων Τουρκία» κάνει μαλακίες, πρέπει ανάλογες μαλακίες να κάνουμε κι εμείς…

    Και αν κινηθούμε με αυτή τη λογική, που σταματάει ο κύκλος της μαλακίας; Δε θα είναι ανατροφοδοτούμενος; Και δε θα μας οδηγήσει με βεβαιότητα σε ρήξη;

    Γιατί δε βλέπεις την άλλη άποψη, που λέει πως «δε βγάζω φανατισμένα παιδιά από τα σχολεία», αλλά φροντίζω να έχω ένα αξιόμαχο στρατό (λέμε τώρα…) που να μπορεί να υπερασπιστεί συνειδητά ότι χρειαστεί να υπερασπιστεί»;

    Και φροντίζω λίγο η εξωτερική μου πολιτική να παίζει καλύτερα με τις ισορροπίες, όχι συνέχεια Yes Mr. President και Yes Mr. President …

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 7:00 πμ
    Η "λογική" σου, παρότι προφανώς δεν επιδιώκεις αυτό, αποτελεί τον σκληρό πυρήνα του ενδοτισμού και της "δορυφοριοποίησης" απέναντι στην Τουρκία, ένα φασιστικό κράτος-ταραξία, με συγκεκριμένη πολιτική αναθεώρησης της Συνθήκης της Λωζάννης.

    [Οι λέξεις "Ίμβρος", "Τένεδος", "Ελληνισμός της Πόλης", σού θυμίζουν κάτι ;]

    Τον τρόπο σκέψης που λέει "δεν πειράζει μωρέ, ας μας πάρουν, και τι έγινε, εμείς να μην απαιτήσουμε ποτέ, για να μην μας πουν πολεμοχαρείς".

    Καλλιεργήθηκε στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης από την Αριστερά, εξυπηρετούσε -τότε- την ειρηνιστική πολιτική της Σοβ. Ένωσης, και "σφράγισε" έκτοτε όσους αυτή επηρέασε και εξακολουθεί να επηρεάζει, ανεξάρτητα τού αν σήμερα ανήκουν στη Δεξιά.

    Καρποί της υπήρξαν θλιβερά συνθηματάκια, του τύπου "το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του".

    Την "λογική" αυτή ενστερνίστηκαν όλοι οι πολιτικοί, για να καλύψουν την ενάντια στα συμφέροντα της χώρας εξωτερική πολιτική, που ακολουθούν "τοις ΗΠΑ ρήμασι πειθόμενοι" για να παραμένουν στην εξουσία.

    Συνίσταται (η πολιτική) στο απλό , προδοτικό, δίπολο :
    - χρεώνω τον ελληνικό λαό με υπέρογκες στρατιωτικές δαπάνες, ενώ ταυτόχρονα με το όργιο προμηθειών
    - έχω χάσει την δυνατότητα ανάσχεσης της τουρκικής απειλής στο Αιγαίο.

    Αγαπητέ φίλε, δεν έχω πολύ χρόνο για να σου απαντήσω αναλυτικά, όπως θα ήθελα.
    Πάντως η Ντόρα και ο Γιώργος θα σε λάτρευαν.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με εγκύκλιο του υφυπουργού Εσωτερικών Θ.Νάκου δίνεται η δυνατότητα να εκδώσουν άδεια διαμονής και όσοι μετανάστες υπέβαλαν εκπρόθεσμα αίτηση ανανέωσης μετά τις αρχές του 2006 και μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου 2007, οπότε και τέθηκαν σε ισχύ οι νέες ρυθμίσεις.

    Για να αποκτήσουν τη νέα άδεια, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να καταθέσουν και 50 ευρώ πρόστιμο για κάθε μήνα καθυστέρησης από τη λήξη της προηγούμενης.

    Δεν επιβάλλεται πρόστιμο όταν οι αιτήσεις ανανέωσης υποβλήθηκαν εκπρόθεσμα, επειδή η προηγούμενη άδεια επιδόθηκε αφού είχε λήξει ή για λόγους ανωτέρας βίας (ασθένεια, λοχεία κ.τλ.).

    Όπως αναφέρουν «Τα Νέα», παρέχεται δικαίωμα εξαγοράς του συνόλου των ενσήμων που απαιτούνται (και όχι μόνο του 20%) και σε όσους υπέβαλαν αίτηση έκδοσης άδειας από 1η Ιανουαρίου 2006 μέχρι 23 Φεβρουαρίου 2007.

    Η προθεσμία για την προσκόμιση της βεβαίωσης εξαγοράς των ενσήμων λήγει στο τέλος Σεπτεμβρίου.

    Έως τις 30 Σεπτεμβρίου, οι μετανάστες που διαμένουν νόμιμα στη χώρα αποκτούν επίσης δυνατότητα νομιμοποίησης των ανήλικων τέκνων τους, με την υποβολή αίτησης οικογενειακής επανένωσης και υπό τις προϋποθέσεις πως φοιτούν σε σχολεία της χώρας ή έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, αλλά δεν δηλώθηκαν στην οικεία περιφέρεια εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.

    Και στις περιπτώσεις αυτές προβλέπεται η καταβολή προστίμου 250 ευρώ, ώστε να υπαχθούν τα τέκνα στην άδεια διαμονής των γονέων τους.

    Εάν τα ανήλικα τέκνα είχαν υπαχθεί στην άδεια διαμονής, αλλά εκ παραδρομής δεν συμπεριελήφθησαν κατά τη διαδικασία ανανέωσής της, τότε για την αίτηση νομιμοποίησης δεν προβλέπεται πρόστιμο.

    ΜΕ ΤΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΣΤΕΙΟ ΤΩΝ ΤΙΡΑΝΩΝ.

    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλοι μου,
    Νομίζω ότι διυλίζετε τον κώνωπα!
    Μετριοπαθή αποκάλεσε τον άνθρωπο το associated press, έτσι το μετέφρασε το ΑΠΕ,
    έτσι το πήρε και η ΕΡΤ.
    Μη βλέπετε πολιτική εκτίμηση εκεί που υπάρχει απλή αντιγραφή.
    Δυστυχώς, ελάχιστοι Έλληνες μελετούν σοβαρά τα πολιτικά πράγματα στη Τουρκία και αυτοί όχι σε ερευνητικό επίπεδο.
    Η επιστημονική ερεύνα απαιτεί, ασφαλώς, πολύ περισσότερα πράγματα από κάποιο ερευνητικό πρόγραμμα σε κάποιο πανεπιστήμιο της ημεδαπής.

    Το ζήτημα δεν είναι να δούμε απλώς τα χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την εθνική συνείδηση, εδώ και απέναντι, ούτε ασφαλώς να πλάσουμε ένα «χαλαρό» social mood, αλλά, πρωτίστως, να εκτιμήσουμε τις παραμέτρους εκείνες που διαμορφώνουν ένα σύγχρονο συγκρουσιακό περιβάλλον στην περιοχή.
    Η αντίθεση Ελλάδας και Τουρκίας είναι αντικειμενική.
    Η συνθήκη της Λοζάνης, είναι πολιτικά νεκρή.
    Τα ζωτικά συμφέροντα των δύο χωρών συγκρούονται αντικειμενικά στο Αιγαίο, και όχι μόνο εκεί.
    Τα θέματα αυτά δεν αντιμετωπίζονται με καλή διάθεση, αλλά με πολιτική διάθεση.
    Τα ημίμετρα εμπιστοσύνης και η ανάδειξη των ζητημάτων χαμηλής πολιτικής απλώς διασκεδάζουν το ζήτημα.
    ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ

    Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μολύνουμε τα παιδιά μας με εθνικιστικές παρλαπίπες και εχθρότητες φοβικού χαρακτήρα. Το μίσος δεν έχει θέση στην παιδεία και δεν εκπαιδεύει αγαθούς πολίτες.
    Τα υπόλοιπα τα είπε ο «λυπόν».
    Καλημέρα
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kalimera,
    na gnorizete oloi sas oti stis bruxelles ekei pou mporousame na paizame mpala xoris antipalo ta teleutaia 27 xronia, ekei ta skatosame!!!!
    Apo to to 1978 pou irthan oiprotoi euroupalliloi stin EK KANEIS ma KANEIS TOUS den proothise esto kai ligaki ta ellinika sumferonta.
    EIMASTE H MONH XORA POU DEN EXEI ORGANOMENO LOBBY para mono i PERIFEREIA THS HPEIROU!!!!!
    OLOI OI ALLOI KSUNOUN TA ARXIDIA TOUS EDO KAI 27 XRONIA KAI TA EXOUN MATOSEI!!!!!
    To LOBBYING xrisimeuei gia na tous pipilas to mualo kai OTAN ERTHEI i katallili stigmi na bgainesi peripato kai na pairneis ta misa apo auta pou theleis. ESY ZHTAS OMOS TA TRIPLASIA APO AYTA POY PREPEI GIA na KATOXYROSEIS TOYLAXISTON to 80% APO AYTA POY PRAGMATIKA XREIAZESAI!!!

    Me tis ugeies mas!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. DEUTERI PARATIRISI:

    Otan auto to bromouno h REMPOUSI to paizei dianoia kai bgazei ola ta "diethnistika" apothimena tis xoris na pei tin alitheia stin istoria kai den to exete akomi xekoliasei ekei stin Ellada , ti na sas po???

    Xalvades e xalvades!!!!!!

    H ISTORIA KYRIOI PREPEI NA ANAFERETAI KAI O ANAGNOSTHS-MELETHTHS PREPEI NA BGAZEI TA DIKA TOY SYMPERASMATA.

    Poios arneitai ta egklimata ton ELLINON enantion ton Tourkon prin tin katastrofi tou 1922???
    Poios arneitai to kapsimo tis Smyrnis apo tous Tourkous - kalutera Kourdous (pou toso polu lupomaste giati etsi mas exoun pei) -????
    Poiow arneitai oti to 74 stin Kypro pali Kourdoi ta gamisan ola stakatexomena???
    Pios arneitai oti sthn Thraki h malakismeni politiki 50 kai vale eton odigise tin exislamismeni elliniki koinotika na theorei eauton Tourko???

    Auta sxefteite ta kai os DHMOSIOGRAFOI an thelete na legeste etsi
    PRAXTE EPITELOUS to KATHIKON SAS SOSTA!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 9.36 και "ευχαριστώ τους Αμερικανούς", ταιρίαζει γάντι με το "Yes Ambassador"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 10:53
    θΑ ΣΥΜΠΛΗΡΏΣΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ 1955 (ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο 2:18)ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΚΟΥΡΔΟΙ !!!
    ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΣΥΧΩΡΕΜΕΝΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΡΑΛΛΗ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ .ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ . ΑΥΤΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ .
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ .
    ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΚΟΡΝΙΖΑ ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ . ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974 ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ .
    ΤΟ 1960 ΚΑΝΑΜΕ ΑΓΙΟ ΜΕ ΒΑΣΣΙΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΝΑΝ ΚΛΗΡΙΚΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ''ΑΝΑΘΕΜΑ'' ΤΟΥ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ikonic 3.33
    Ναι μεν αλλά...
    Δεν έχει ταχθεί υπέρ της επαναλειτουργίας της θεολογικής Σχολής της Χάλκης παρά μόνο υπο προυποθέσεις, την μετατροπή της δηλαδή σε κολέγιο.
    Φυσικά όμως λόγω της φοβίας της γείτονος δεν έγινε και μαλλον δεν θα γινει τίτοτα στο σύντομο μέλλον.

    7.00
    Είσαι σίγουρος ότι είσαι στο σωστό ποστ; Που τα είδες ολα αυτά που γράφεις ανθρωπέ μου;;;
    Τι στο καλό, αντικρούεις πράγματα που οχι μόνο δεν γράφτηκαν αλλά ούτε καν υπάρχουν!

    9.36 Λυπον,
    γράφεις "κάνει μαλακίες, πρέπει ανάλογες μαλακίες να κάνουμε κι εμείς"
    Ασφαλώς οχι. Αλλά τα δικά τους πρέπει να καταγγέλονται αντί να ωραιοποιούνται η κα αποκρύπτονται, κάτι που έγινε στα δικά μας βιβλία. Εν ολίγοις, οχι στη προπαγάνδα, ναι στην Ιστορία, ναι στην αλήθεια.

    Αγιε 10.18,
    Οντως το ζήτημα χρείαζεται επιστημονική παρακολούθηση ανάλυση και μελέτη από τα δικά μας πανεπιστήμια, ποιός όμως θα την κάνει λές με βάση την εμπειρία των τελευταίων χρόνων; Ως γνωστόν υπάρχουν "κρριτήρια" για την επιλογή των προσώπων σε τέτοιες ομάδες.
    Ποιος λοιπόν θα συμμετείχε; Η Ρεπούση ο Μήλας η τίποτα κυράτσες Γιαννάκου style;
    Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ.



    Καλημέρα σ' όλους,

    DF
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλοι μου,
    Βλέποντας από το πρωί το σοβαρό ενδιαφέρον με το οποίο αντιμετωπίζετε τα ελληνο-τουρκικά και τον γόνιμο διάλογο που αναπτύσσεται, ένας έντονος προβληματισμός με διακατέχει…
    Μπορεί κανείς να αποκαλύψει κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί «δώρο» στον αντίπαλο;
    Μετά από πολύ σκέψη καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η αλήθεια, επί του συγκεκριμένου, προσφέρει περισσότερα από την συγκάλυψη και την πολιτική-επικοινωνιακή παραπλάνηση των Ελλήνων.
    Μακάρι να μη κάνω λάθος!

    Πριν από λίγες μέρες κατέστην κοινωνός της απογοήτευσης του «βασικού παίκτη», σήμερα, στα ελληνο-τουρκικά, ο οποίος κατείχε ανάλλαγη – όχι αντίστοιχη - θέση και στην προηγούμενη κυβέρνηση. Τεχνοκράτης ο άνθρωπος, αλλά ευαίσθητος και πολύ συγκροτημένος.
    Μου είπε … «πες μου τι να κάνω, από τι στιγμή που κινούμαστε στα τυφλά δίχως πολιτική!».
    Σιώπησα…
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. H ISTORIA KYRIOI PREPEI NA ANAFERETAI KAI O ANAGNOSTHS-MELETHTHS PREPEI NA BGAZEI TA DIKA TOY SYMPERASMATA.

    Λοιπόν αγαπητέ 10.53, η Ιστορία λέει ότι, αν υπάρχει σήμερα Ελληνική γλώσσα στην Ελλάδα, οφείλεται στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, που δεν επιδίωξε την αφομοίωση των υπόδουλων λαών.

    Επίσης, αν υπάρχει σήμερα Ορθοδοξία στην Ελλάδα, πάλι στην Οθωμανική Αυτοκρατορία οφείλεται. Γιατί αμέσως μετά την άλωση ιδρύθηκε το Ρουμ Μιλιγιέτ, κάτι σαν μερικά αυτοδιοικούμενο Χριστιανικό έθνος μέσα στην ευρύτερη Αυτοκρατορία. Όπου ο κλήρος, παπάδες και μητροπολιτάδες, ασκούσαν δικαστική εξουσία μεταξύ των Χριστιανών, ανεξάρτητα από καταγωγή.

    Αυτό, αγαπητέ, είναι Ιστορία.Προφανώς δε σκοπεύω να εξαγνίσω τους Τούρκους και ειδικά τους σημερινούς, που είναι μια τελείως διαφορετική περίπτωση. Αλλά δε μου αρέσει η χρήση μιας ηλίθια εθνικιστικής ιστορίας για πλύση εγκεφάλου των παιδιών που δεν έχουν διαμορφώσει ακόμα κριτήριο.

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ...Ίσως επειδή ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω από την Ελλάδα και ο χαρακτηρισμός μετριοπαθής αφορά την εσωτερική πολιτική κατάσταση της Τουρκίας!

    πότε θα πάψουν κάποιοι να έιναι εγωκεντρικοί γκασμάδες άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 12.16

    Η λέξη "μετριοπαθής" όπως και η λέξη "παπάρια" έχουν πολύσυγκεκριμένο νόημα.
    Ακόμα, η φράση "μετριοπαθής πολιτικός" όπως και η φράση "παπαριές της ΕΡΤ" έχουν και αυτές ΠΟΛΥ συγκεκριμένο νόημα.

    Κατά τα άλλα συμμερίζομαι κι εγώ την απορία σου "πότε θα πάψουν κάποιοι να έιναι εγωκεντρικοί γκασμάδες άραγε;" προσθέτοντας όμως και το "πότε θα σταματήσουν οι γκασμάδες την συγκάλυψη;"

    DF
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα στους φίλους.

    Ρε σεις, πως τα καταφέρνουμε να κάνουμε μειοδοτικό διαγωνισμό για τέτοια θέματα;
    Πως γίνεται να επιτρέπουμε στους χρυσαυγίτες να μονοπωλούν τον πατριωτισμό;

    Η στραβός ειναι ο γιαλός...


    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 7.00

    Διάβασα τις απόψεις σου και κατέληξα στο ότι συμφωνεις με το ότι:

    "Οι Χίος Μυτιλήνη και Σάμος βρίσκονται μέσα στα Τουρκικά χωρικά ύδατα. Το δικαίωμα της Εθνικής κυριαρχίας της χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα επιτρέπει την άσκηση των ιδίων δικαιωμάτων στα νησιά που βρίσκονται μέσα σε αυτά".

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια γιατί ταυτίζεσαι με την θέση που θέλει η στρατιωτική δικτατορία στην τουρκία, να εύχεσαι να μην χρειαστεί ποτέ να βγάλουμε εμείς το φίδι απο την τρύπα, αυτό γιατί θα περάσουμε πρώτα απο το σπίτι σου πριν πάμε να δώσουμε τη ζωη μας για αυτή τη χώρα.
    Κατάλαβες; Πάψε πια κόπανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ψυχραιμιαααα!

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το σημερινό μου τσιμπούκι αναδεικνύεται σε μια πίπα παρακμής. Βρίσκομαι σε πανικό και σέρνομαι για μια πίπα στον κατήφορο.
    «Καταφεύγω σε μια τσιμπουκολογία πανικού για να υποκλέψω τον πούτσο του Έλληνα, υποτιμώντας την αξιοπρέπεια και το φιλότιμό του, αλλά και σέρνοντας την κολοτρυπίδα μου σε έναν ξεξουαλικό κατήφορο»
    Εφαρμόζω πελατειακή, άδικη, ταξική και παραγοντίστικη διαχείριση της δημοσιας χρήσεως κολοτρυπίδας και κάνω απαράδεκτα παιχνίδια με τον πούτσο με τα’ αρχίδια και το κύρος του κώλου μου . Υπάρχει απόλυτη αδυναμία οποιασδήποτε εκσυγχρονιστικής αυτοσυγκράτησης.
    «Νομοτελειακά ξέπεσα σε αγριοπουστάρα που έχασε και την τελευταία επίφαση σοβαρότητας, εκσυγχρονισμού και μεταρρυθμιστικής περιφάνειας».
    ‘’PASOK κόλous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 1.11

    Εισαι πολύ μαλάκας, όσο και ο Πίσινους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 12:09
    Από την σημερινή συζήτησε είναι εμφανή τα αποτελέσματα που είχε , εδώ και πολλά χρόνια , η λογοκρινόμενη διδασκαλία της Ιστορίας στην Ελλάδα .
    Λίγο πριν να ’’πέσει’’ η Πόλη είχαν συμβεί πολλά τραγικά γεγονότα , ανάμεσα σε αυτά ήταν και η απέλπιδα προσπάθεια του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου να προκαλέσει μια Σταυροφορία για να τον βοηθήσουν οι Ευρωπαίοι Χριστιανοί στην αντίστασή του εναντίον των Οθωμανών . Έγινε και μια κοινή λειτουργία στην Αγία Σοφία με παρουσία του Πατριάρχη και ενός Καθολικού καρδιναλίου . Ένας φανατικός ηγούμενος μοναστηριού ονόματι Γεννάδιος ξεσήκωσε θυελλώδεις διαμαρτυρίες ενάντια στις προσπάθειες του τελευταίου αυτοκράτορα .Το σύνθημα ήταν ΄΄κάλιο το Όθωμανικό σαρίκι παρά η τιάρα του πάπα στην Αγία Σοφία’’. Αποτέλεσμα : Όταν κατέλαβε την Πόλη ο Σουλτάνος Μωάμεθ σκότωσε τον Πατριάρχη και έβαλε στην θέση του τον ...Γεννάδιο !!!
    Οι Ελληνορθόδοξοι κληρικοί και ιδιαίτερα οι υψηλόβαθμοι τις περισσότερες φορές προσέφεραν με προθυμία τις υπηρεσίες στον Σουλτάνο ,άσχετα αν αυτός πάντα αγνώμων πολλές φορές τους αποκεφάλιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 12:09 & 13:51

    Katarxin den nomizo oti diafonoume se tipota. aplos episimaino kai pali. OLH H ISTORIA kai oxi mono oti mas sumferei!!!
    PROSEXTE gia na katalavei kapoios tin polupolutismikotita tvn anthropon prepei na exei xekathari ethini - kai oxi ethinikistiki - tautotita. Etsi kanoun xores opos i Souidia, to Belgio, to Louxembourgo pou einai mia pordi, akomi kai i Germania - ypoxreotiki i foitisi se germanika nipiagogeia apo tin ilikia ton 4,5 eton.

    Edo leme tous thessalonikeis boulgarous kai ekeinoi apokaloun tous kato apo tin Larissa xamoutzides!

    Opos episis atoma opos i Rempousi pou metaxu turou kai axladas pizoun stis dianooumenistikes malakies pou DEN EXOUN KAMIA MA KAMIA APOLUTOS EFARMOGH!!!!

    Stin Smyrni tous skotosane kai tous pnigane akomi kai oi Aggloi, Galloi klp. pou tous xtupagane sta xeria gia na min aneboun sta ploia!

    Prin omos ti kaname kai emeis ligo prin to ESKI SEXIR????

    Emeis to sxoleio to theloume gia mia perantzada kai gia tipota allo. Tha deite se ligo tha eimaste i monadiki xroa sto kosmo pou oi metanastes maas den tha ensomatothoun stin elliniki koinonia. Kai tote ta xanaleme!!!

    Auta gia simera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 1.51

    Εχεις δίκιο. Αυτά συμβαίνουν όταν την Ιστορία την γράφουν (η κατευθύνουν την συγγραφή της) οι παπάδες (τοτε) και πολιτικοί (σήμερα).

    Επίτρεψε μου μια ερώτηση:
    Αφού συμφωνείς, γιατί διαφωνείς;

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 2.10
    δεν μπορούμε να σε διαβάσουμε παιδάκι μου, έλεος!
    Μας βγάζεις τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
    (Κρίνεται αναγκαίο για να διαλύσει μια παρεξήγηση)

    Πριν από 12 περίπου χρόνια μια πολύχρωμη ομάδα Ελλήνων και Κυπρίων πολιτικών, συζητά με 3 τεχνοκράτες για το πώς θα ανατραπεί ο πολιτικός εγκλωβισμός της Κ.Δ, σε διεθνές επίπεδο.
    Η πρώτη διαπίστωση ήταν ότι το θέμα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί πολιτικά.
    Δεν μπορεί το Κυπριακό, κατέληξαν, να αντιμετωπίζεται όπως το ’50, ούτε με τα επιχειρήματα του ΄70-’80. Έπρεπε το Κυπριακό να τεθεί σε άλλη δυναμική βάση.
    Έκατσαν λοιπόν κάτω και με τη βοήθεια κάποιων ξένων - που όταν έρθει η ώρα, θα πρέπει να τους μνημονεύουμε με μεγάλη τιμή – εκπόνησαν ένα πολιτικό σχέδιο δράσης. Το δούλεψαν με συνέπεια και αυτό οδήγησε στην ένταξη της Κ.Δ στην ΕΕ, στο σχέδιο Άναν και στην απόρριψη του από τους ελληνοκύπριους.
    Σχεδόν όλοι μέσα σε αυτή την πορεία διέκριναν αντιφάσεις και τεράστιες ιδεολογικές διαφορές. Λάθος…
    Σχεδόν όλοι είτε συνταχθήκαν με τη «στάση Σημίτη» ή με αυτή που εκπροσώπησε ο Παπαδόπουλος.
    Αν ήξερε ο κόσμος, όμως, τι παίχτηκε και πόσο έξυπνα και από τις δύο πλευρές θα… χειροκροτούσε.
    Δεν κάνω πλάκα, αλλά δεν υπήρξε καμία λοξοδρόμηση από τον στόχο: Το κυπριακό σε άλλη βάση με την ελληνική πλευρά σε θέση ευνοϊκότερη.
    Καλός υπήρξε το απίθανο «θέατρο» με το σχέδιο Άναν, καλώς συντάχτηκε αυτό το πολιτειακό έκτρωμα – αλλά πολιτικό αριστούργημα - καλώς τέθηκε σε ψηφοφορία...και ασφαλώς καλώς καταψηφίστηκε.
    Ε, δεν χρειάζεται να πω και άλλα …έπαιξαν πολλοί με σθένος και εχεμύθεια σε αυτό το παιχνίδι διακινδυνεύοντας το κύρος και τη καριέρα τους, έτσι γιατί… ήταν μιας άλλης παιδείας.

    Ήταν μια μικρή οφειλή, από μένα, σε ένα οραματιστή, τεράστιο πολιτικό και σε δύο φίλους που… έφυγαν μαζί του.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ti nomizeis pos egrapses re fifi DF? Kai o Plastiras na itan ipourgos paideias stin Tourkia ta idia tha egrafan ta vivlia. Kapoia pragmata ekei einai adiapragmateyta. Kai sigoura o,ti exei na kanei me eksoteriki politiki, se kathe epipedo. Den iparxei prosopiki politiki se ethnika themata stin tourkia. Ginate oloi tourkologoi, katsapliades ellinarades.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγιε,

    λόγω προφανώς διαφορετικής κατεύθυνσης από την δική μου έχεις αναπτύξει και εμπεδώσει μια πιο σχετική (λιγότερο απόλυτη) θεώρηση για τα πράγματα. Το επάγγελμα του καθενός παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό, ιδίως αν το ασκεί για καμμιά τριανταριά χρόνια.
    Εγω πάλι, έχω μια πιο πρακτική αντίληψη, αν είναι γνωστός ο κανόνας (η η σχέση/συνάρτηση) και γνωστά τα δεδομένα, θέλω αποτέλεσμα ΤΩΡΑ. Αν δεν έχω τα δεδομένα καταβάλλω προσπάθεια να τα συλλέξω και μετά την εφαρμογή και το αποτέλεσμα επανελέγχω την "συνάρτηση μεταφοράς" για επιβεβαίωση η ακύρωση.
    Τέλος, ότι και αν είναι το αποτέλεσμα οφείλω από σεβασμό σε αυτό που σπούδασα και την συνείδησή μου να το μοιραστώ, να γίνει κοινό κτήμα.
    Συγχωρεσέ με λοιπόν φίλε που δεν θα χειροκροτήσω αυτόν ο οποίος δεν επικαλείται διπλωματική αλλά πολιτική ιδιότητα και που δεν μου έδωσε την ευκαιρία να κρίνω εγώ ο ίδιος λαμβάνοντας πρώτα γνώση.

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 2.47

    Μάθε πρώτα να γράφεις και να διαβάζεις Ελληνικά για να μας λες "fifi" και "oloi tourkologoi, katsapliades ellinarades".

    Προς το παρόν την μπανάνα σου και στο κλουβί σου γρήγορα!

    DF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε DF, εχουμε μια συζήτηση, ασε τον να πάρει!
    S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φίλε SNB,

    Το ίδιο πρεσβεύω και εγώ και κατανοώ απολύτως τη στάση σου.

    Μόνο πρόσεξε, αυτά που γράφω δεν απαιτώ να εκληφθούν ως γεγονότα ή αντικειμενικά σύμβαντα, αλλά απλώς ως έναυσμα για προβληματισμό, έξω από το κυρίαρχο σύστημα δόμησης της πραγματικότητας.
    Δεν θέλω να πείσω ( να αποδείξω) για αυτά που δεν μπορώ, ή δεν μου επιτρέπει η συνείδηση μου, να προσκομίσω στοιχεία μαρτυρίας.
    Πάρτε τα απλώς ως υποθέσεις εργασίας ή απλώς ενότητες προβληματισμού.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου να παραπλανήσει συνειδητά.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγιε,

    δεν χρειάζονται αυτά που έγραψες, έχεις προ πολλού κερδίσει την εκτίμησή μου (και των παιδιών της ομαδας).
    Παντού φίλε υπάρχουν πράγματα που αν αποκαλυφθούν μπορεί να βλάψουν και πίστεψέ με, το τηρώ αυτό με "θρησκευτική" ευλάβεια. Μια μόνο είναι η ένσταση που συνοψίζεται στο εξής:

    Όπως δεν νοείται φανερή διπλωματία, έτσι δεν νοείται μυστική πολιτική.

    Η "μυστική πολιτική" στην συνείδησή μου είναι ύβρις.

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έτσι είναι SNB,
    Η μυστική πολιτική είναι ύβρις, ως προς τη δημοκρατική πολιτεία, που προϋποθέτει γνώση και διαφάνεια, αλλά αναγκαίο κακό σε περιόδους κυριαρχίας του «δημοκρατικού παραδόξου» που βιώνουμε, κατά την αγαπημένη μου Chantal Mouffe.

    Όχι, δεν πιστεύω ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, αλλά κάπου-κάπου κάνω ότι δεν βλέπω…είμαι και εγώ… αντιφατική περίπτωση μερικές φορές.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ...ολοι το ίδιο κάνουμε φίλε, αυτό ακριβώς είναι που παρεξηγείται απο τους αφιλότιμους και τα αρπακτικά. Αλλά τους κάνουμε - δεν είμαστε.

    :-)

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. SNB

    ...δεν χρειάζονται αυτά που έγραψες, έχεις προ πολλού κερδίσει την εκτίμησή μου (και των παιδιών της ομαδας)...

    Για ποιά ομάδα μιλάς; Νομίζω οτι θα έπρεπε να το διαυκρινίσεις εφ όσον εδώ γίνεται δημόσιος διάλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 3.48

    για τους υπόλοιπους bloopers που συμμετέχουν στον δημόσιο διάλογο εδώ.

    καλό απόγευμα, η ότι άλλο είναι εκεί.

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 2:14
    Δεν εξέφρασα διαφωνία . Επιμένω όμως στην άποψη ότι το 2007 , ειδικά σε μαθητές Λυκείου, πρέπει να διδάσκονται τα πάντα . Δηλαδή και τα ηρωικά κατορθώματα των Ελλήνων και οι μαλακίες που έκαναν οι προπαπούδες μας . Έτσι τα λάθη γίνονται μαθήματα για το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ikonic

    καραμπελιστής είσαι; Καλό αυτό από τον μάη με τον Σαρκοζί πρώτη μούρη
    --
    7:00

    Ποιοί είναι οι λίγοι που τρίβουν τα χέρια τους στην απέναντι ήπειρο; Ονόματα έχεις;
    --
    λυπον

    Τι ζώο είναι αυτό το το Ρουμ Μιλιγιέτ επειδή βλέπω ότι είσαι ξενοσπουδαγμένος. Για λέγε να μαθαινουμε και μεις...Τι είναι Ρουμ και τι είναι Μιλιγιέτ; Και αυτό με την γλώσσα δεν το πολυκατάλαβα. Κι αν δεν επιδίωξε αφομοίωση οι Γενίτσαροι τι ήταν; Η μήπως επειδή δεν το λέει η Ρεπούσι σημαίνει ότι δεν υπήρξαν;
    --
    2:10 μμ

    Πληροφοριακά, σε σχολείο του Μεταξουργίου Αλβανή μάνα έλεγε πως πρέπει οι ΈΛληνες να μάθουν αλβανικά στο συμβούλιο γονέων. Και την ακούγανε, ΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. "Δυο φορές ξένος''
    Συγγραφέας Bruce Clark'
    Εκδόσεις ΠΟΤΑΜΟΣ
    Το συνιστώ σε όλους σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 7:35,
    Ftaine loipon oi ellines tou sxoleiou sto Metaxourgeio pou den tin ksexesan legontaw tis mathe prota esu kala ellinika stin XORA MOU kai otan ego gino metanastasis stin Albania na MATHO kai ego alvanika!!

    Auta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Από τα σημερινά νέα. ALTER.
    2 δις καταθέσεις έχουν οι Αλβανοί στην Ελλάδα.
    Την ίδια στιγμή πάνω απο το 80% των ελληνικών νυκοκοιριών είναι χρεωμένα στις τράπεζες.

    Τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να ανήκουν σε Ελληνες, αν δεν τους έπαιρναν τις δουλειές οι λαθρομετανάστες.

    Τα συμπεράσματα δικά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 7.35, 7.55, 8.17, 8.24

    Καλά κρασά!
    Ανάθεμα κι αν ξέρετε τι συζητάτε και που.

    Ρε κωλόπαιδα, έχω όνειρο ζωής να βαθμολογήσω στην έκθεση έναν από σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ektos apo fifis eisai kai megalos vlakas DFlore. Kai apo ta ipoloipa sxolia sou, h imimatheia sou ksexeilizei. Egrapses mia xilioeipomeni paparia, entelos anousia, kai nomizeis pos epiases ton papa ap' ta @@. Tetoious analites san kai sena exei to ipourgeio eksoterikon kai pame kata diaolou. Imimathi kserola, tourkologe tis plakas, katsaplia ellinara.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπορεί να μας πεί ο οπαδός του ΚΚΕ γιατί δέχθηκε το κόμμα του να εξαγοραστεί από τη ΝΔ? Τριπλασιάστηκε εικονικά η αξία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ (δηλαδή του Πάνου Γερμανού, μέλους του πολιτικού γραφείου του ΚΚΕ) για να αγοραστεί από τον ΟΤΕ (δηλαδή κρατικά χρήματα) για να έχει καλυμένα τα νώτα της η ΝΔ. Η συμφωνία είναι, δεν με ενδιαφέρει εμένα τη ΝΔ αν με κατακρίνεις, μόνο όταν λες κάτι για την κυβέρνηση να λες τα ίδια και για το ΠΑΣΟΚ. Με αυτόν τον τρόπο και παραμυθιάζεις τους οπαδούς του ΚΚΕ και με διατηρείς και εμένα τη ΝΔ στην εξουσία.
    Καθαρή οικονομική συναλλαγή, δηλαδή business. Για αυτό τον λόγο πήγαν πριν πενήντα χρόνια στο απόσπασμα και στις εξορίες οι αγωνιστές του ΚΚΕ? Κοίτα βρε κατάντημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 9.05 (αινεα μιντεν πενται)

    Κάτι θέλεις να πείς 9.05 αλλά δεν σε βοηθάει... το μυαλό σου!

    Ασε που ντεν ξερι κι ελύνικος ωποται πως ντιαβασο τη μαλακηα που γκραφαιης;;;

    Αντε να χαθείς ζώον, με σκατά στον εγκέφαλο πως να σκεφτείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 9.05

    Εγραψες "katsaplia ellinara".

    Αυτό μου λέει και η μάνα σου για να με φτιάξει και να πληρωθεί ακριβότερα για την πίπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Είναι μέρα πνευματικής μπουγάδας σήμερα, οι κρανιακοί κάδοι έχουν την τιμητική τους.

    Εκτός απο τον Ρέλλο "έβαλαν πλυντήριο" ο κάφτεν και ο Πίσινους με αποτέλεσμα την υπερφόρτωση της αποχέτευσης με ιδεολογικά και προπαγανδιστικά βρωμόνερα.

    Εντάξει, βρωμιά είναι αυτή, τι να κάνουμε, να τους αφήσουμε να πνιγούν στα λύματα;
    Δεν γίνεται, ανθρωπιστικοί λόγοι!

    Βάλτε λοιπόν πλυντήριο και θα κάνουμε υπομονή μέχρι να αποχετευτεί όλο αυτό το σκατό που κουβαλάτε μέσα στα χεσμένα κεφάλια σας.
    Περιμένουμε όλοι με αγωνία το τελικό στάδιο, το στίψιμο, να δούμε μήπως με την φυγόκεντρο έκθλιψη υπάρχει και κάτι χρήσιμο εκεί μέσα τελικά.
    Προς το παρόν παρατηρούνται απλώς "φουσκαλομπουρμπουλίθραι" εις χρώμα φαιοπράσινο προς το απαλό καφέ σκατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αθηναίε, σου θυμίζει τίποτα το 'απορία ψάλτου, βηξ'; ΄Κανένα καλύτερο επιχείρημα υπάρχει;

    Όσο για τους γενίτσαρους, αν κάτσεις να διαβάσεις (λέμε τώρα...) τίποτα περισσότερο από Ελληνολαγνικές εκδόσεις, θα ανακαλύψεις οτι ήταν επίλεκτα στρατιωτικά σώματα με πολύ καλή εκπαίδευση, από τα οποία προέκυπταν μπέηδες, πασάδες και γενικά η ηγεσία της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.

    Μια και η επόμενη κουβέντα σου θα είναι για το παιδομάζωμα, θα πρέπει να σου πω οτι σκοπός του κατά κανόνα ήταν το μάζεμμα των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες. Νομίζω πως λίγες φορές χρειάστηκε υποχρεωτική στρατολόγηση αυτού του είδους, κατά κανόνα οι φτωχοί χωρικοί, ανεξάρτητα από θρησκεία, έδιναν τα παιδιά τους από μόνοι τους για να έχουν μια καλύτερη ζωή.

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 9.44 Λυπόν,
    Εγραψες "Νομίζω πως λίγες φορές χρειάστηκε υποχρεωτική στρατολόγηση αυτού του είδους[...]"

    Νομίζεις. Τα "νομίσματα" αγαπητέ δεν αρκούν για να γραφτεί η Ιστορία, ποσο δε όταν αυτά τα νομίσματα είναι... ΚΑΛΠΙΚΑ!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *