GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μερικές συμπτώσεις...

. ...για τη συγκυρία που ξέσπασαν οι φωτιές . Καταρχήν να πω πως δεν μ' αρέσουν οι θεωρίες συνωμοσίας και ποτέ μου δεν πίστεψα αυτά π...

.
...για τη συγκυρία που ξέσπασαν οι φωτιές
.
Καταρχήν να πω πως δεν μ' αρέσουν οι θεωρίες συνωμοσίας και ποτέ μου δεν πίστεψα αυτά που κυκλοφορούν ότι οι φωτιές έχουν πολιτική υπόσταση και τις βάζουν κάποιοι για να πλήξουν την κυβέρνηση κλπ κλπ.
Παρ' όλα αυτά θέλω να επισημάνω ψύχραιμα μερικές χρονικές και άλλες συμπτώσεις:
Σύμπτωση 1η: Δείτε το χάρτη των πυρκαγιών της Πελοποννήσου από το Indymedia:
http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/metafiles/neos-xarths-fwtias.jpg
Είναι φανερό ότι οι φωτιές καίνε σε νομούς όπου στις προηγούμενες εκλογές αλλά και παλιότερα είχε την πλειοψηφία. Τα λεγόμενα "κάστρα της ΝΔ".
Σύμπτωση 2η:
Οι φωτιές άναψαν σχεδόν ταυτόχρονα την Παρασκευή προς Σάββατο, δηλαδή ακριβώς μετά την ημέρα που ανακοινώθηκε πως τα λεφτά επιστρέφουν στα ταμεία και έκλεισε το θέμα των ομολόγων.
Σύμπτωση 3η: Οι φωτιές άναψαν ακριβώς το Σαββατοκύριακο που θα έβγαιναν στη δημοσιότητα οι νέες δημοσκοπήσεις που θα έδειχναν να διευρύνεται η διαφορά από το ΠΑΣΟΚ και οι οποίες θα περιλάμβαναν και τις διαρροές από το πόρισμα Ζορμπά.
Σύμπτωση 4η: Συνολικά ξέσπασαν περισσότερες από 190 πυρκαγιές μέσα σε 24 ώρες. Αυτό ξεπερνά στατιστικά κάθε προηγούμενο παγκοσμίως.
Τα συμπεράσματα στα σχόλιά σας...

Μ.Β.

127 σχόλια

  1. Re seis sto press-gr den ntrepeste na dinetai bhma se tetoies malakies?

    Akou ex8ros, aposta8eropoihsei klp!

    Ton papara pontio nomarxh 8essalonikhs ton eidate? Ti 8elei k asxoleitai me thn ellada o minaras? Aei sto diaolo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. re blaka????

    i ileia, i euboia kai i axaia einai kastra ths nd???

    re ai sto dialo apo edw fasistakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ντροπή να δίνετε βήμα σε τέτοιους τύπους που προσβάλλουν εκτός των άλλων και τη λογική μας.Η Ηλεία είναι δεξιά?Νομίζω ότι θα πρέπει να κρίνετε πριν δημοσιεύσετε κειμενάκια τέτοιου ήθους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι σύμπτωση οτι ο δρόμος της φωτιάς ακολούθησε τη χάραξη της Ιονίας Οδού;

    Είναι σύμπτωση οτι η φωτιά πλησίασε επικίνδυνα τα ενεργειακά κέντρα της Μεγαλόπολης και του Αλιβερίου και τη μεγάλη γραμμή Δομοκού που συνδέει ενεργειακά τη Βόρεια με τη Νότια Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Einai symptwsh pou exoume thn pio axrhsth kybernhsh pou epi sxedon 4 xronia koitazei mono tis dhmoskophseis? Den gamieste malakes me tis synomwsies! Akou kastro tis ND h Hleia ... hmarton!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ti ennoeis re Nemesis? Mas to kaneis penhntarakia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλά η μαλακία που σας δέρνει δεν έχει όρια

    "Σύμπτωση 1η: Δείτε το χάρτη των πυρκαγιών της Πελοποννήσου από το Indymedia:
    http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/metafiles/neos-xarths-fwtias.jpg
    Είναι φανερό ότι οι φωτιές καίνε σε νομούς όπου στις προηγούμενες εκλογές αλλά και παλιότερα είχε την πλειοψηφία. Τα λεγόμενα "κάστρα της ΝΔ"."
    Αν ο χάρτης άνοιγε λίγο θα έβλεπες ότι καίγονται όλα τα δυτικά βαλκάνια όπως και η κάτω Ιταλία. Και αυτά κάστρα της ΝΔ είναι;


    "Σύμπτωση 2η: Οι φωτιές άναψαν σχεδόν ταυτόχρονα την Παρασκευή προς Σάββατο, δηλαδή ακριβώς μετά την ημέρα που ανακοινώθηκε πως τα λεφτά επιστρέφουν στα ταμεία και έκλεισε το θέμα των ομολόγων."
    Οι φωτιές έκλεισαν το θέμα των ομολόγων. Άρα ο συλλογισμός σου πρέπει να αντιστραφεί.

    "Σύμπτωση 3η: Οι φωτιές άναψαν ακριβώς το Σαββατοκύριακο που θα έβγαιναν στη δημοσιότητα οι νέες δημοσκοπήσεις που θα έδειχναν να διευρύνεται η διαφορά από το ΠΑΣΟΚ και οι οποίες θα περιλάμβαναν και τις διαρροές από το πόρισμα Ζορμπά."
    Να δεχθώ ότι εδώ έχεις δίκιο, αν και τις δημοσκοπήσεις δεν τις είδαμε και συμπέρασμα δεν μπορούμε να βγάλουμε.

    "Σύμπτωση 4η: Συνολικά ξέσπασαν περισσότερες από 190 πυρκαγιές μέσα σε 24 ώρες. Αυτό ξεπερνά στατιστικά κάθε προηγούμενο παγκοσμίως."
    Λάθος, και παλιότερα είχαμε στην ελλάδα περισσότερες από 200 φωτιές στο ίδιο 24ωρο (δυστυχώς δεν θυμάμαι το έτος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μερικοί ,όπως η αυτή η κυβέρνηση και οι οπαδοί της δεν αγαπάνε την Ελλάδα.Μόνο την εξουσία και πως θα καρφωθούν σ αυτή ,συκοφαντώντας,παραπλανώντας και αποποιούμενοι κάθε ευθυνη.Ντρέπομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι μεγαλύτερες ηλιθιότητες που έχω διαβάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. TO KEIMENO EINAI ΝΟΣΗΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΝΟΣΗΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΥ ΜΥΑΛΟΥ.

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ (ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ)
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΥ:

    "ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΩΝΥΜΟΙ
    Μη βιάζεστε να απορρίψετε ή να γελοιοποιήσετε ΣΟΒΑΡΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ αν δεν γνωρίζετε.
    Και μάλιστα ανωνύμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 3:21

    2000 h 2001 htan an den kanw la8os

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. De3ioulhdes alla3te myala giati esaei paren8esh sas blepw...

    Sas 8ymizw exoume 2007, oxi '67

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. to 2001 htan.Katastrofikotates pyrkagies.85 pyrkagies thn hmera meso oro.Meta ap ayto apofasisthke h anadiorganwsh ths pyrosbestikh poy eixe ginei ena swma pros paradeigma.Mexri narthoyn toytoi poy thn xeskisan sthn komatikopoihsh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το συμπέρασμα είναι ότι όταν καίγεται το δάσος εσύ συμπερασματία κοίταζες το δέντρο.
    ΄Η αλλιώς, όταν η κυβέρνηση έδινε το σύνθημα στους εμπρηστές με την κατάργηση του άρθρου 24 και αμέσως προκήρυσσε εκλογές, εσύ ερευνητά των συμπτώσεων, κοίταζες στον εξώστη του «νέου καταλληλότερου».

    Και λίγες φωτιές άναψαν. Και λίγοι άνθρωποι κάηκαν. Και μικρή καταστροφή έγινε. Αν κανείς λάβει υπ’ όψη του τα συμφέροντα που πυροδότησε ο απίθανος αυτός άνθρωπος, τον οποίον αναδείξαμε σε πρωθυπουργό.
    Απορείς για την Πελοπόννησο! Μα εκεί το σύστημα ελέγχεται σε μεγάλο βαθμό από τη Ν.Δ. και οι αποχαρακτηρισμοί, αν εκλεγεί εκ νέου ο Καραμανλής, θα γίνουν ταχύτερα και ευκολότερα.

    Απορώ πώς δεν απορείς για το χρόνο και τη στιγμή που επέλεξε ο πρωθυπουργός να διαλύσει τη βουλή και να εκτρέψει ακόμη περισσότερο από το σκοπό του το Δημόσιο.
    Απορώ πώς μέσα στις συμπτώσεις σου δεν υπάρχει η αλλαγή υπουργού στο υπουργείο Εσωτερικών, στο οποίο κατά νόμο και ουσία, υπάγεται ο συντονισμός σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης.
    Όχι μόνον ο ανεύθυνος πρωθυπουργός δεν προετοίμασε τη χώρα γι’ αυτόν τον πολύ πιθανό κίνδυνο, αλλά φρόντισε να προκηρύξει εκλογές και αντικειμενικά να αδρανοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσίες του υπουργείου Εσωτερικών, ενώ καιγόταν Μακεδονία, Αιτωλοακαρνανία και η υπόλοιπη Πεντέλη.
    Μέσ’ στον καπνό ανακοίνωνε ο Ρουσόπουλος τη διάλυση της βουλής.

    Μάθε να σκέφτεσαι αιτιοκρατικά. Μάθε ποια είναι η αιτία που προκαλεί τις συμπτώσεις. Μάθε την θεωρία «τύχης και ανάγκης» του Ζαν-Ζακ Μονώ.
    Μάθε την διεύθυνση των ηθικών αυτουργών.
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μα να προκηρύξει εκλογές τη μέρα που καιγόταν η Πεντέλη?Να προκηρύξει εκλογές σ ένα καλοκαίρι γεμάτο πυρκαγιές?Τόσο δεν πονάει τη χώρα πια?Θα τις πάρεις ρε τις εκλογές αλλά το όνομα σου θα γραφτεί στη μαύρη λίστα της ιστορίας ως ο ανικανότερος πρωθυπουργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΒΡΟΜΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗσ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ

    αν συγκρινουμε τους χαρτες των πυρκαγιων με τον χαρτη της χαραξης καταλαβαίνουμε ΟΛΟΙ !!!

    http://users.otenet.gr/~vlasio/index_image323.jpg

    το παραπανω λινκ ειναι η χαραξη της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. tha kapsoyn kai thn Olympia re.Anikanoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προσπαθούν τώρα με το χρήμα και μόνο, να απαλήνουν τις πληγές. Εδώ και τρία 24ωρα δεν υπάρχει κέντρο συντονισμού των πυρκαγιών, και βγαίνουνε να ανακοινώσουνε ...λεφτά! Τι να τα κάνουμε τα λεφτά; Κλεισμένος στο Μαξίμου ο Καραμανλής (για να μη φάει ντομάτες) με τους επικοινωνιολόγους!(όχι με τους επιτελάρχες να συντονίζει την πυρόσβεση!)ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!
    Δεν αποποιούνται έτσι τις ευθύνες. Επιτέλους ένα τέλος, στο παραμύθι, στον εμπαιγμό, στην αχρηστία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δηλαδή αν γράψω εγώ μια μαλακία που θα μου κατέβει απ το κεφάλι το ΠΡΕΣΣ θα το δημοσιεύσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εδώ μιλάμε για κάποιες σοβαρές υπόνοιες. Εδώ πρόκειται για εθνικό έγκλημα και μερικοί ανώνυμοι πολιτικολογούν λες και βρίσκονται ακόμα στο καφενείο. Ντροπή σας ρε αναίσθητοι, όποιο κόμμα και αν υποστηρίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στην Ηλεία η ΝΔ πήρε 85% στην Αχαϊα 92% (ειδικά στο ιστορικό Καλέτζι που κάηκε και αυτο πήρε 450%) και στην Ευβοια 98.14%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ 3:32 μμ
    κόψτε ρε τις μαλακίες με την Ιόνια οδό.
    600 χιλ. εγνατίας κατασκευάστηκαν και δε κάηκε ούτε ένα στρέμμα δάσους από εκεί που πέρασε.
    Δέστε ένα χάρτη που να δείχνει τις φωτιές σε όλη τη βαλκανική. Θα δείτε ότι όλη η δυτική πλευρά της χερσονήσου είναι στις φλόγες. Η Αλβανία είναι σε χειρότερη κατάσταση. Θα περάσει και από εκεί Ιόνια οδός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΦΑΣΙΣΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΜΟΛΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕYROPOL. ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ. ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΕΙ.
    ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ EUROPOL ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ.
    ΚΑΛΧΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 3.38
    Ανώνυμε με μεγάλη σπουδή σπεύδεις να ακυρώσεις μια ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. Σε σημείο που να δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. παρακαλάει ο κόσμος να έρθουν να τους πάρουν.Καίγονται.Στο έλεος λοιπόν?Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο.Καταδικασμένοι σε θάνατο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΡΕ ΗΛΙΘΙΑ ΖΩΑ ΤΟΥ PRESS-GR ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΣΑΣΤΕ ΡΕ ΚΑΘΛΟΛΟΥ;
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΣΑΣ;
    ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΗΣΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. paliofasistes,panta etsi kanate,karfitsa,dolofonies,psemmata,sykofanties,kathgories antipalwn.Ki ola ayta gia na parete thn exoysia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. το μεγαλύτερο ατόπημα του γαλάζιου press-gr μεχρι σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε παπάρα γράφεις μια μαλακία και πέφτουμε στη παγίδα όλοι εμείς οι υπόλοιποι μαλάκες που θέλουμε να μάθουμε μια είδηση έξω από τα mainstream μέσα να σου απαντάμε και να ασχολιόμαστε. Είμαι στο όριο να κάνω απεγκατάσταση από τα αγαπημενα το press gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kai gw to idio.Den pistevw sta matia moy poy dhmosieyse ena tetoio keimeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΒΓΑΛΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΙΑ.

    ΡΕ ΕΔΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ, ΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΣΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ;

    Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σπέκουλα και γαλάζια κομματική προπαγάνδα ούτε για παιδάκια του δημοτικού, επάνω στο αίμα και τα πτώματα.
    Χορηγός επικοινωνίας:
    Press-gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ωραια εξισωνουμε την ΑΛβανια με την Ελλάδα....


    ...ε τοτε γιατι εχουν αφησει χωρις ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ΗΛΕΙΑ 4 μερες τωρα...

    ...ας απαντησει καποιος το ΓΙΑΤΙ???

    εμενα το χωριο μου καηκε ...αλλα το γιατι δεν ξερω ...ουτε αεροσκαφη ...ουτε οχηματα...μονο ενα με χαλασμενες αντλιες...!!!!


    ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΕΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΣΣ. ΕΙΣΤΕ ΤΡΑΓΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. (Αφού γράφει ο καθένας ό,τι του κατέβει)

    Είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτερες πυρκαγιές ξέσπασαν την ημέρα που ο Παπανδρέου θα μιλούσε στις Σέρρες, στο "άνδρο του Καραμανλισμού" σε μία συγκέντρωση μεγαλύτερη από αυτές που έχει οργανώσει ακόμη και η Ν.Δ. τα τελευταία 15 χρόνια; Μία συγκέντρωση που θα άλλαζε το κλίμα των πολιτικών εντυπώσεων αφού ακόμη και κορυφαία γαλάζια στελέχη του νομού έχουν ταχθεί εναντίον του Καραμανλή και της ανικανόητητάς του;

    Οι πυρκαγιές ήταν ο τέλειος αντιπερισπασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φίλε συντάκτη του post,
    το συμπέρασμα είναι ότι βρίσκεσαι σε προφανή σύγχυση.
    Διάβασε, αν θέλεις, τις παρατηρήσεις της ‘ΑΝΝΑ’ και δες την ακολουθία των πυρκαγιών που συνεχίζονται, σε σχέση με τις κατά τόπους καιρικές συνθήκες.
    Το προφανές είναι ότι οι εμπρηστές-καταπατητές, είχαν στη διάθεση τους μικρή προεκλογική περίοδο για να ολοκληρώσουν το έργο τους και να περιμένουν την πολυ-προσδοκώμενη αναθεώρηση του κ. Καραμανλή και τους αποχαρακτηρισμούς…
    Γι’ αυτό έσπευσαν!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ας γράψω κι εγώ το ρεπορτάζ μου.Τις φωτιές τις έβαλε ο Κίμωνας Κουλούρης σε μια κρίση αμόκ μετά τον αποκλεισμό του απ τα ψηφοδέλτια.Πληροφορίες που τον θέλουν να κυκλοφορεί μπαρουτοκαπνισμένος με γκαζάκια στα χέρια ,οργώνοντας την Ελλάδα με βέσπα ελέγχονται ως.....ακριβείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ Καραμανλής και το νέο του γιουσουφάκι, ο ΚΛΕΦΤΗΣ Ρουσσόπουλος πιάσανε δουλειά στο PRESS-GR! Και εις ανώτερα...
    Υ.Γ: Ακολουθεί... μεταγραφή και του ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ Ευαγγελάτου που μέσα από το κανάλι του ΒΑΣΙΛΟΧΟΥΝΤΙΚΟΎ Μίνωα με τα "γούστα" στις νεαρές παρουσιάστριες(ενδεχομένως και... παρουσιαστές) μας πληροφορεί πως η "Ελλάδα είναι Η Στόχος". Είναι πολλά τα λεφτά φίλοι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Aν βγει εστω και ενας που να μπορει επαρκως να εξηγησει γιατι η οδος να λεγεται Εgnatia, θα απαλασσε εμενα και ολους τους Ελληνες απο εναν αλυτο γριφο.

    Μπορει κανεις;

    Eαν, απο την αλλη, ενας ικανος αριθμος απο επισκεπτες ομολογησει οτι και γι' αυτους ο γριφος ειναι αλυτος, τοτε δεν θα μας εμποδισει τιποτα και κανεις να μετονομασουμε την οδο αυτη.

    Ετσι και για να διαπιστωθει αν ειμαστε ανθρωποι οχι μονο των λογων αλλα και των εργων.

    β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ta sms Rousopoulou ta eidate?Pou kathodhgoun ta stelexh ti tha lene sta mme?Poly plaka.To dhmosieyse to PRWTO THEMA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εχουμε εκλογες σε δυο βδομάδες?Ειναι αλήθεια?Θα πάμε να ψηφίσουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ
    Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ
    Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ
    Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ
    Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ
    Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. a,re Antenna,posa phres gia na pareis grammh ap to Maximou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. νέμεσις μπορείς να αποδείξεις ότι τις φωτιές δεν τις έβαλαν εξωγήινοι πράκτορες των αμερικάνων;
    Όχι. Ε τότε βούλωσέ του και μη ρίχνεις στα σκουπίδια μια σοβαρή υπόθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. την ανικανότητα την φορτώνουμε σε τρίτους?
    Τρία χρόνια διακοπές στην Ραφήνα και ξαφνικά βρίσκουμε τον μεγάλο αόρατο εχθρό?
    Μήπως θα μας πει σε λίγο ότι είμαστε μαζί τους ή είμαστε εχθροί του έθνους?
    Μήπως βρήκαμε τον Μπους της Ελλάδος?

    Μαυρίστε τους όλους να φύγουνε όλοι τους οι άχρηστοι οι βολευτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ρε αν καιγόταν το δικο σας σπίτι θα είχατε τη διάθεση να κάνετε φτηνά πολιτικά σχόλια και πλακίτσες;

    Ουστ να χαθείτε αλήτες.

    ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ Σ Κ Α Σ Μ Ο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ρε Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ

    Άει και γαμήσου ρε μαλάκα.
    Πας έπριξες τα αχίδια παλιό χουντικέ μέσα στον πόνο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αν καεί η Αρχαία Ολυμπία να πάμε όλοι ν αυτοκτονήσουμε.Δεν αξίζει να ονομαζόμαστε Ελληνες.Θα είναι να μας φτύνει όλος ο πλανήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 4.03

    Λυπάμαι που αναγκάζομαι να σου απευθυνθώ με ανάλογο ύφος:
    Εκτός απο άσχετος είσαι και πολύ ΜΑΛΑΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. RE ABOYLA ZOA TON 2 MEGALON KOMMATON.

    STAMATISTE NA GRAFETE MALAKIES KAI NA BRIZESTE SAN KYRAKATINES

    KSYPNISTE

    KAI AN XASETE KAI MIA FORA THN EKSOYSIA DEN 8A SAS PESEI H YPOLIPSI.

    BGALTE TON SKASMO EPI TELOYS PLHROMENA ABOYLA ONTA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι λέγαμε για την Ιονία Οδό; Αυτή τη στιγμή εκδηλώθηκε φωτιά στα σύνορα Άρτας Πρέβεζας.

    Περιμένετε... θα δείτε κι άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αναρωτιέμαι (και μαζί πολλοί άλλοι) γιατί δεν έχουν κάψει ακόμα την (πράσινη) Κρήτη......





    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....







    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....







    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....







    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....







    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....







    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....







    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. mphke sthn Arxaia Olympia
    Oxi thee mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν καταλαβαίνω γιατι σας πείραξαν οι δηλώσεις του Παπανδρεου ...δεν υπάρχουν ευθύνες ...σε αυτη την ΓΑΜΗΜΕΝΗ την ΧΩΡΑ δεν πρέπει καποιος επιτέλους να ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ....κάποιος να παρατήσει την Καρεκλα του και το Βουλευτικο του "αξιωμα" ....

    ...στην Ελλάδα του 2007 Επιτρέπεται να ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΒΟΗΘΗΤΟΙ κάτοικοι απο τις φωτιές...

    ...στην Ελλάδα του 2007 επιτρέπεται τα Πυροσβεστικα οχηματα να είναι άδεια και να έχουν χαλασμενες αντλίες και να μην μπορούν να παίρνουν νερό ...

    ...στην Ελλάδα του 2007 με τον ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ στόλο πυροσβεστικων Αεροπλάνων γίνεται να ΑΦΗΝΟΝΤΑΙ ολοκληρεσ περιοχές στην ΤΥΧΗ τους...


    ....για εμένα οι Δηλώσεις του Παπανδρεου όσο σκληρες και να είναι δεν ΦΤΑΝΟΥΝ...πρέπει καποιος να βγει και να ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΙ Υφυπουργους,διοικητες,αρχηγους ...δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοι τελος πάντων που ΦΤΑΙΝΕ για αυτο το ΚΑΚΟ .....ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ στην ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ!!!!

    ...ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ την Πυροσβεστικη, την Πολιτικη Προστασιά και αλλες νευραλγικες θέσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αχ Ελλάδα μου,τι πόνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 4.17
    Θα ήσουνα ΄πιό πειστικος αν έλεγες τα ίδια όταν στα πράγματα ήταν ο Άκης και ο Γιάννος που πλούτισαν απο τις μίζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. τα πιο όμορφα μέρη καίγονται.Που οποτε θα έφερνα στο μυαλό μου και τα συζητούσα έλεγα,Χριστέ μου τι τοπία.Ο δρόμος προς την Επίδαυρο,η Ανδρίτσαινα και όλος ο δρόμος μες στα δέντρα και τα γεφυράκια προς την εθνική Τρίπολης και η Ολυμπία που μόνο δέος σε πιάνει όταν μπαίνεις και βλέπεις αυτά τα δέντρα στον προάυλιο χώρο,τι φύση λες!Και η Ολυμπία,τι μαγεία.Καίμε αυτό που ΕΙΝΑΙ η Ελλάδα.Ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. o νόμος λένε δεν επιτρέπει να αναβληθούν οι εκλογές.Τόσους νόμους ρε έχουν γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.Αυτόν δεν μπορούν να παραβλέψουν?Πως θα γίνουν εκλογές μέσα σε τόσο πόνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 4:11
    εισαι μεγαλος ΜΑΛΑΚΑΣ
    η Ηλεια και η Ευβοια και η Αιτολοακαρνανια ειναι γαλαζιες ;
    αντε και γαμησου αρχιδι

    ενας Κρητικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
    ΕΠΙΕΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ
    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΕΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ.

    ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΜΑΓΚΕΣ ΑΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΑΝ 4000 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ 1000 ΜΑΛΑΚΕΣ ΒΑΜΜΕΝΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΛΑΝΕ ΚΑΤΣΙΚΙΑ .

    ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ .ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 4:19
    που το ξερεις οτι δεν ελεγα τα ιδια ,
    αλλα τοτε μιλαγαμε για χρηματα μονο, ενω τωρα για ανθρωπινες ΖΩΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ντροπή σας. Κάνετε πολιτική πάνω στα αποκαϊδια.

    Αναρωτιέμαι (και μαζί πολλοί άλλοι) γιατί δεν έχουν κάψει ακόμα την (πράσινη) Κρήτη......


    Τα πασοκοσκυλα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και από μέσα τους χαίρονται....




    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ. ΕΛΕΟΣ. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  64. Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αναρωτιέμαι (και μαζί πολλοί άλλοι) γιατί δεν έχουν κάψει ακόμα την (πράσινη) Κρήτη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. δεν υπάρχουν ευθύνες ...σε αυτη την ΓΑΜΗΜΕΝΗ την ΧΩΡΑ δεν πρέπει καποιος επιτέλους να ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ....

    είδες κανέναν απο τα πράσινα λαμόγια να μπαίνει φυλακή;

    Ασε λοιπόν τις διδασκαλίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Έλεος με τις θεωρίες συνωμοσίας
    Η Ηλεία, η Εύβοια, η Αχαία πριν από ένα μήνα είναι καθαρά πράσινα κάστρα
    Στην Κρήτη φέτος είχαμε τρεις νεκρούς πυροσβέστες από τις πυρκαγιές...
    Σενάρια μπορώ κι εγώ να βγάλω άπειρα:
    α)Σενάριο Λιακόπουλου
    Καίνε τα δάση για να αλλάξει η σύσταση του αέρα και να μην οξυγονώνεται ο εγκέφαλος κι έτσι να μας κάνει ότι θέλει η Νέα Τάξη
    β)Σενάριο Ντόρα
    Η Ντόρα έβαλε τις πυρκαγιές μιας και φαίνεται να τις κερδίζει τις εκλογές το παιδοβούβαλο, για να αντιστρέψει το κλίμα και να πάρει την αρχηγία της ΝΔ
    γ)Θεωρία "Κούφιας Γης"
    Υπόγειο ηφαίστειο εξερράγη και τις φωτιές τις προκαλεί το υπόγειο μάγμα που κυλάει, δικαιολογώντας την ύπαρξη ενός άλλου κόσμου από "κάτω"
    δ)Ο διάβολος τιμωρεί τους Ελληνοορθόδοξους για την πίστη τους
    ε)Οι "γαλάζιοι" τις βάλανε για να κατηγορήαουν τους Πασόκους, να αποφύγουν τη συζήτηση επί προγραμματικών θέσεων, να πάνε μέχρι τις εκλογές με κλίμα "εθνικής ομοψυχίας" για να τις κερδίσουν

    Κι άλλα μπορώ να βρω αν θέλω. Είναι τουλάχιστον αισχρό και χωρίς στοιχεία να γίνεται τέτοια αηδιαστική σπέκουλα επί πτωμάτων. Εγώ δεν θα μπορούσα να φανταστώ-καν να σκεφτώ- ότι π.χ οι Νεοδημοκράτες βάζουν φωτιές και καίγεται κόσμος ΕΠΙΤΗΔΕΣ!!Αύτος που τα σκέφτεται στην τελική είναι αυτός που μπορεί και να τα κάνει.Σας παραπέμπω στην ΑΝΝΑ για λεπτομερέστερη ανάλυση των εμετικών αυτών συνωμοσιοθεωριών. Αντί να κοιτάμε την διάλυση της πυροσβεστικής-αλήθεια που κρύφτηκε ο Πολύδωρας?-, αντί να κοιτάμε προς των Κωστάκη ως ηλιθότατο όταν προκυρήσσει εκλογές εν μέσω αντιπυρικής περιόδου, αντί να κοιτάμε τα όσα έλεγαν την άνοιξη περί "ολοκληρωμένου σχεδίου αντιμετώπισης πυρκαγιών", αντί να κοιτάξουμε ότι το 2004 είχαν ξεσπάσει μέσα σ'ένα σαββατοκύριακο 200 πυρκαγιές και δεν συνέβη΄τιποτα από αυτό το μπάχαλο που κοιτάμε τώρα, λασπολογούμε με γλοιώδη τρόπο με στόχο την αποποίηση ευθυνών. Είστε γελοίοι press που δημοσιεύσατε τέτοιο εγκληματικό σχόλιο.Ντροπή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. απορώ,οποια κυβέρνηση και να βγει τι θα διαχειριστεί.Τι πόνος,τι φτώχεια,τι καταστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. εισαι μεγαλος ΜΑΛΑΚΑΣ
    η Ηλεια και η Ευβοια και η Αιτολοακαρνανια ειναι γαλαζιες ;
    αντε και γαμησου αρχιδι

    ενας Κρητικος

    4:22 μμ



    Δεν είσαι Κρητικός ρε. Είσαι πουστάρα. Ενας παλιοπασόκος που χαίρεται από μέσα του με αυτό που γίνεται

    Για μαλάκες μας περνάς;;;

    Βάλατε φωτιά και ξέφυγε εντελώς από τον έλεγχο ώστε να καίει ότι βρει.

    Μαζί με τα "ξερά" καίγονται και τα "χλωρά" (πράσινα). Αυτή είναι και η αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. theloune fileta oi sapiokoiliades theloun terastia xenodoxeiasou leei tosa xiliometra paralia [panemopfo kaiafa zaxarw htan]na einai etsi?are you serious pou leei ki o geros me thn diafhmhsh kai pezei golf.na mhn poulhsei kanenas kai tipota na krathsoun tha voithisoume na mhn syrthoun servitoroi na meinoun arxontes sta spitia tous na paei olo to 4okps se olh thn perioxh.theloume ta xwria thn koultoura mas den theloume viaih anaptyxh.den theloume ghpeda golf oute gazon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 4:29 μμ

    MPOREIS NA MOY GLEIPSEIS TA ARXIDIA RIGHT NOW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ??

    ΑΥΤΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΝΑΛΩΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

    ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. για όλα φταίει το πρες,που έδωσε βήμα σ αυτό το άρρωστο μυαλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. το θεωρεί δεδομένο λέει η πυροσβεστική,ότι θα μπει στον αρχαιολογικό χώρο η φωτιά.
    Δεν υπάρχουν λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Γιατί όχι πέρυσι; Γιατί φέτος; Γιατί σε τέτοια έκταση;


    Μετά την σιγουριά της προκήρυξης των εκλογών, άρχισαν οι φωτιές. Με τα πρώτα γκάλοπ που αφήνουν ΟΛΑ πίσω το πασοκ, γιγαντώθηκαν.

    Κάποιοι σήμερα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και από μέσα τους χαίρονται για την καταστροφή.

    Τώρα καταλαβαίνουμε και συμπεραίνουμε...



    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. σκάσε ηλίθιε.Η φωτιά στην Ολυμπία λέμε.Δεν έχεις τσίπα?Αμόρφωτο ζώο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ.
    ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    ΑΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕ ΤΟΥΣ 4000 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ 1000 ΒΑΜΜΕΝΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΚΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΞΕΦΤΥΛΕΣ

    ΒΑΛΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΟΠΑΝΟ ΣΤΗ ΚΩΛΑΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.

    ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΚΗ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ.


    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΥΝΑΤΕ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΥΣΗΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ . ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΡΟΤΟΓΟΝΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ
    ΚΟΥΝΑΤΕ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ ΣΑ ΒΛΑΜΜΕΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ


    ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ.
    ΓΙΑΥΤΟ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΔΩΣΕ ΔΩΡΟ 60 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΥΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ.

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΙΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΕΡΙ ΛΑΛΙΩΤΗ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΕΣ Η ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ
    ΤΑ ΔΑΣΗ.


    ΜΑΛΑΚΕΣ. ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΓΑΜΗΣΕΙ ΤΗ ΜΑΝΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.

    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑΣ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 4:36

    Άντε ρε άρρωστε πάνε πέθανε...και το 2000 είχαν καεί 1000000 στρέμματα τότε έφταιγε η ΝΔ?? Άντε ρε δεξιούλη προπαγανδιστή...Αυτοί είστε εμμετικοί γελοίοι. Και το 1914 όταν είχε καεί η Πάρνηθα βγαίνατε και λέγατε ότι τη φωτιά τη βάλανε Βενιζελικοί για να καεί το σπίτι του Βασιλιά...Γελοίοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. όλοι οι Ελληνες είμαστε άξιοι της μοίρας μας μετά απ την καταστροφή.Τίποτε πια δεν θαναι το ίδιο στη χώρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΠΑΛΙΟΠΑΣΟΚΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΦΩΤΙΕΣ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Εδω και αρκετες ωρες επαψα να βλεπω τβ.

    Ελεγα ομως απο μεσα μου,

    ασφαλως η Ολυμπια δεν προκειται να βρεθει ποτε σε κινδυνο.

    Καποιος ανεφερε κατι. Τρεχω να δω.

    Αν υπαρξει οντως κινδυνος λεω να κατηφορησω με τα ελαχιστα μεσα που διαθετω... Κατι τετοιο δεν θα το αντεχε κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 4:38 μμ

    Μετανιώνω που γάμησα τη μάνα σου και έβγαλα ένα αρχίδι σαν και σένα.

    Το θέμα είναι ότι παρότι αρχίδι είσαι μεγάλη πουστάρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. και γω αυτό σκεφτόμουν.Αν ήμουν εκεί κοντά θα πήγαινα και γω κι ας καιγόμουν.Δεν είναι δυνατόν να καεί η Αρχαία Ολυμπία.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. 4:40

    ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΠΟΥΣΤΡΕΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΜΑΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. καίγετε η ομορφότερη Ελλάδα και οι ομορφότεροι άνθρωποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ντροπή σας. Κάνετε πολιτική πάνω στα αποκαϊδια.

    Αναρωτιέμαι (και μαζί πολλοί άλλοι) γιατί δεν έχουν κάψει ακόμα την (πράσινη) Κρήτη......


    Τα πασοκοσκυλα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και από μέσα τους χαίρονται....


    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ. ΕΛΕΟΣ. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. .
    Πολλες ώρες διαβάζουμε χωρίς να γράφουμε και μάλλον ήρθε η ώρα να πέσει κανα "κανδύλιον".
    Συνεχίστε έτσι ΝΔκράτες και ΠΑΣΟΚτζήδες.

    Συνεχίστε να βλέπει ο κόσμος ποιός ΜΑΛΑΚΑΣ ψηφίζει αυτούς που μας κυβερνάνε.


    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Στην Κρήτη κάηκαν φέτος 3 πυροσβέστες αρχίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Γιατί όχι πέρυσι; Γιατί φέτος; Γιατί σε τέτοια έκταση;


    Μετά την σιγουριά της προκήρυξης των εκλογών, άρχισαν οι φωτιές. Με τα πρώτα γκάλοπ που αφήνουν ΟΛΑ πίσω το πασοκ, γιγαντώθηκαν.

    Κάποιοι σήμερα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και από μέσα τους χαίρονται για την καταστροφή.

    Μαζί με τα "ξερά" καίγονται και τα "χλωρά" (πράσινα). Αυτή είναι και η αλήθεια.

    Τώρα καταλαβαίνουμε και συμπεραίνουμε...



    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Post από την ΑΝΝΑ που με αντιπροσωπεύει απόλυτα

    "Το συμπέρασμα είναι ότι όταν καίγεται το δάσος εσύ συμπερασματία κοίταζες το δέντρο.
    ΄Η αλλιώς, όταν η κυβέρνηση έδινε το σύνθημα στους εμπρηστές με την κατάργηση του άρθρου 24 και αμέσως προκήρυσσε εκλογές, εσύ ερευνητά των συμπτώσεων, κοίταζες στον εξώστη του «νέου καταλληλότερου».

    Και λίγες φωτιές άναψαν. Και λίγοι άνθρωποι κάηκαν. Και μικρή καταστροφή έγινε. Αν κανείς λάβει υπ’ όψη του τα συμφέροντα που πυροδότησε ο απίθανος αυτός άνθρωπος, τον οποίον αναδείξαμε σε πρωθυπουργό.
    Απορείς για την Πελοπόννησο! Μα εκεί το σύστημα ελέγχεται σε μεγάλο βαθμό από τη Ν.Δ. και οι αποχαρακτηρισμοί, αν εκλεγεί εκ νέου ο Καραμανλής, θα γίνουν ταχύτερα και ευκολότερα.

    Απορώ πώς δεν απορείς για το χρόνο και τη στιγμή που επέλεξε ο πρωθυπουργός να διαλύσει τη βουλή και να εκτρέψει ακόμη περισσότερο από το σκοπό του το Δημόσιο.
    Απορώ πώς μέσα στις συμπτώσεις σου δεν υπάρχει η αλλαγή υπουργού στο υπουργείο Εσωτερικών, στο οποίο κατά νόμο και ουσία, υπάγεται ο συντονισμός σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης.
    Όχι μόνον ο ανεύθυνος πρωθυπουργός δεν προετοίμασε τη χώρα γι’ αυτόν τον πολύ πιθανό κίνδυνο, αλλά φρόντισε να προκηρύξει εκλογές και αντικειμενικά να αδρανοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσίες του υπουργείου Εσωτερικών, ενώ καιγόταν Μακεδονία, Αιτωλοακαρνανία και η υπόλοιπη Πεντέλη.
    Μέσ’ στον καπνό ανακοίνωνε ο Ρουσόπουλος τη διάλυση της βουλής.

    Μάθε να σκέφτεσαι αιτιοκρατικά. Μάθε ποια είναι η αιτία που προκαλεί τις συμπτώσεις. Μάθε την θεωρία «τύχης και ανάγκης» του Ζαν-Ζακ Μονώ.
    Μάθε την διεύθυνση των ηθικών αυτουργών. "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 4:48 μμ

    Γιαυτό βρίζετε τους πυροσβέστες;;;

    Γιαυτό τους λέτε ανίκανους;;;

    Πράσινα τομάρια που προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε πολιτικά το θέμα....


    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Η ευρύτητα του νοητού μεσαίου χώρου
    …και της λήθης το νερό!

    Με έκπληξη ακούσαμε προχθές τον κύριο Καραμανλή να μας συμβουλεύει σχετικά την θέση που το κόμμα του θα ήθελε να πάρουμε εμείς οι Πολίτες σε αυτόν τον τύποις μόνο «πολιτικό» διαγκωνισμό τους για την κατάκτηση του τρόπαιου της εξουσίας.
    Έναν διαγκωνισμό που δεν διέπεται από καλαισθησία κανόνες νόμους και ηθική αλλά από αιφνιδιασμούς κιτρινισμό ψεύδη και τα συμπτώματα πόσης του νερού της λήθης. Ξεχάσατε κύριοι.
    Είπε ο κύριος Καραμανλής «οι πολίτες δεν πρέπει να δέχονται τις ύβρεις αλλά να επιζητούν τον διάλογο και την συνεννόηση». Αυτά τα είπε ο κύριος Καραμανλής απευθυνόμενος σε πολύ περισσότερους από όσους αυτός ο ίδιος η ο κύριος Παπανδρέου φαντάζονται. Προφανώς τα δύο κόμματα δεν απευθύνονται στα ελάχιστα ακραία, χουλιγκανικής νοοτροπίας κύτταρα, που αποτελούν τον σκληρό πυρήνα κάθε κόμματος, ούτε στα παρεπιδημούντα αρπακτικά τυχοδιωκτικά στοιχεία και οπαδούς του νεποτισμού που αποτελούν τον σκληρόπετσο φλοιό αυτού του πυρήνα.
    Θα εκπλαγούν οι κύριοι όταν αντιληφθούν το πραγματικό μέγεθος, το εύρος του πολυπαθούς μεσαίου χώρου και αφού το αισθανθούν σαν απειλή, σαν τέτοια θα το αντιμετωπίσουν, με τον Πολύδωρα η άλλον αντίστοιχο.
    Απευθυνόμενος λοιπόν σε εμάς τους Πολίτες, μας καλεί να μην δεχόμαστε τις ύβρεις, όμως για αυτό δεν χρειαζόμαστε συστάσεις, ήταν πάντα η πρακτική μας. Δεν θα αφεθεί όμως η πρόκληση αναπάντητη, είναι ζήτημα φιλοσοφικής στάσης.

    Δεν είναι λοιπόν ύβρις προς την Δημοκρατία και ένα έκαστο πολίτη η κατάχρηση του προνομίου – που παρέχεται για την σωστή λειτουργία του κράτους – της περιστασιακής απουσίας του Πρωθυπουργού από την Βουλή;
    Δεν είναι ύβρις προς ένα έκαστο Πολίτη η αναίσχυντη κατ’ επανάληψη περιφρόνηση θεσμών, με κορυφαία την περιφρόνηση προς το Σύνταγμα των Ελλήνων για τα άρθρα 37 38 και 41;
    Δεν είναι ύβρις προς την Δημοκρατία σε μια αντιπροσωπευτική δημοκρατία να επιβάλλεται κομματική πειθαρχία;
    Δεν είναι ύβρις προς το πνεύμα τουλάχιστον της δημοκρατίας η κατ’ επανάληψη και εκ συστήματος διεξαγωγή προσχηματικού διαλόγου η ακόμα και παντελής έλλειψη του για αιτήματα που έχουν σχέση όχι με «ποιότητα ζωής» αλλά με την επιβίωση την ίδια;

    Αλλά και συνεννόηση ζητούν. Και ο άλλος ο κύριος συμμετοχή θυμήθηκε ξαφνικά.

    Σαν την συνεννόηση για το ασφαλιστικό; Σαν εκείνη για το βιβλίο Ιστορίας που στελέχη σας, μας εξύβριζαν και μας συκοφαντούσαν ως «ακροδεξιά στοιχεία»; Σαν τον διάλογο για την Παιδεία – είναι εθνικό θέμα με βάση το Σύνταγμα, δεν είναι δική σας η Παιδεία, δική μας είναι – όπου και ακούσαμε απίστευτα πράγματα από στόματος «επικρατούντος ανά την επικράτεια» Ρουσόπουλου και της κυρίας Γιαννάκου η οποία ήταν πάντα μαζί με την ολιγομελή ομάδα που την περιβάλει και περιβάλλονται με σκληρόπετσο μανδύα ιδεοληψίας και φανατισμού. Περί του δήθεν δηλαδή μεγαλύτερου σε χρονική διάρκεια διαλόγου που έγινε ποτέ;
    Τέτοιο διάλογο κάνατε κύριοι τριάμισι χρόνια, τέτοιο να κάνετε πάλι, πείτε τα στον εαυτό σας, εμείς δεν ακούμε πλέον.

    Πριν από χρόνια αφαιρέσαμε τον κιτρινισμό από το πράσινο και μας προέκυψε ένα ψυχρό αυταρχικό μπλε που κατέκλυσε όλη την Επικράτεια.
    Ο μεσαίος χώρος όμως που και οι δύο πελατειακές παρατάξεις εκμεταλλεύεστε τόσα χρόνια τώρα δεν έχει άλλο γάλα για εσάς κύριοι, δεν μπορούμε άλλα ψέματα δικαιολογίες και αναξιοπρέπειες.

    Μας εμπιστεύεστε λέτε και οι δύο να κάνουμε το σωστό και να στείλουμε το κόμμα σας, το ένα η το άλλο, στην Κυβέρνηση για να ολοκληρώσει το έργο του.
    Έχετε άδικο κύριοι Καραμανλή και Παπανδρέου, αυτή την φορά δεν είμαστε διατεθειμένοι να δεχτούμε πλέον τις ύβρεις ούτε τους «διαλόγους», θα εκπλαγείτε πόσο ευρύς είναι πραγματικά ο Μεσαίος Χώρος, στο βαθμό που το «σύστημα» σας το επιτρέψει να φανεί, γιατί κύριοι σημασία δεν έχει το εάν εσείς μας εμπιστεύεστε, αλλά, το ότι εμείς οι Πολίτες δεν σας εμπιστευόμαστε πλέον.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. 4:52

    Ποιος βρίζει τους πυροσβέστες ρε αρχίδι κι εσύ??????????????????
    Την ηγεσία βρίζουμε το απίστευτο τρίγωνο της καταστροφής
    Φούρλας-Κόης-Πολύδωρας...
    Απλά λέω ότι υπήρχαν και πυρκαγιές στην Κρήτη στις οποίες μάλιστα είχαμε και νεκρούς ΦΕΤΟΣ
    ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΜΜΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΛΗΤΕΣ


    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Καθίκια, δίνετε επιχειρήματα στους εμπρηστές.

    ΔΕΝ μας λέτε ποιοι φάγανε τα λεφτά του κτηματολογίου και του δασολογίου;;;;

    ΔΕΝ μας λέτε ποιοι πλήρωσαν το πρόστιμο;;;;

    ΔΕΝ μας λέτε αν ήταν ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ υπεύθυνος για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα;;;;;


    ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;;;

    ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ.

    Αλλά είστε ψεύτες και αλήτες...

    Ψεύτες γιατί ξέρετε την αλήθεια.

    Αλήτες γιατί τολμάτε να κατηγορείτε άλλους για τις δικές σας ευθύνες, αλλά και γιατί προσπαθείτε μέσα από αυτές να ανατρέψετε το κλίμα εναντίον του πασοκ!

    Σιχάματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΜΜΕ
    Δηλαδή στην Ισπανία, που μία εβδομάδα πριν τις εκλογές είχε γίνει το μεγάλο τρομοκρατικό χτύπημα, ακύρωσαν τις εκλογές; Οι εκλογές έχουν προκηρυχθεί και θα γίνουν υποχρεωτικά. Από το καλοκαίρι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο εμπρησμών σε όλη τη χώρα το οποίο κορυφώθηκε μόλις προκηρύχθηκαν οι εκλογές. Ή ΄μήπως ήταν τυχαίο αυτό που συνέβη. Όσο για τα μέτρα και τις παροχές, είναι στι κρίση της κάθε κυβέρνησης. Αυτός που θα κρίνει τα πάντα είναι ο ελληνικός λαός σε λίγες ημέρες και όχι τα ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Τα χρήματα του δασολογίου τα φάγανε πράσινα και γαλάζια λαμόγια είναι φανερό.
    Την πυροσβεστική όμως τη φάγανε γαλάζια λαμόγια είναι φανερό...

    Ο ηθικός αυτουργός είναι αυτός ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 24 ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ

    ΓΕΛΟΙΟΙ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΕΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ(?)...ΚΑΤΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ -ΔΗΘΕΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ- ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...
    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΥΡΗ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

    ΞΕΒΡΑΣΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. καιγεται το δάσος της διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  98. Καθίκια, δίνετε επιχειρήματα στους εμπρηστές.

    ΔΕΝ μας λέτε ποιοι φάγανε τα λεφτά του κτηματολογίου και του δασολογίου;;;;

    ΔΕΝ μας λέτε ποιοι πλήρωσαν το πρόστιμο;;;;

    ΔΕΝ μας λέτε αν ήταν ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ υπεύθυνος για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα;;;;;


    ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;;;

    ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ.

    Αλλά είστε ψεύτες και αλήτες...

    Ψεύτες γιατί ξέρετε την αλήθεια.

    Αλήτες γιατί τολμάτε να κατηγορείτε άλλους για τις δικές σας ευθύνες, αλλά και γιατί προσπαθείτε μέσα από αυτές να ανατρέψετε το κλίμα εναντίον του πασοκ!

    Σιχάματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 5:06
    ΑΝΤΕ ΡΕ ΕΜΜΕΤΙΚΟ ΚΑΤΑΚΑΘΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ...ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΣΠΑΜΑΡΕΙΣ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕΙΚΟ ΑΡΧΙΔΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΓΑΜΗΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΞΑΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑ. ΒΓΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ????
    ΟΛΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥΣΤΡΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ ΗΛΙΘΙΕ!!
    ΑΝΤΕ ΡΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. μόνο αβάσταχτος πόνος.Τίποτε άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Τα ΠΑΣΟΚια είναι σαν να μας λένε ότι σ' ένα πόλεμο με την Αμερική υπάρχει πιθανότητα να κερδίσουμε...

    Είναι αδύνατον να αντιμετωπιστεί τέτοια καταστροφή. Είναι αδύνατον να έχεις και από ένα πυροσβέστη κάθε 100 μέτρα. Ακόμα και έτσι να ήταν πάλι δεν θα προλάβαιναν με τέτοιους ανέμους.

    Έχουμε τα περισσότερα αεροπλάνα από πολλές άλλες χώρες της περιοχής. Κανείς όμως δεν μπορεί να κάνει πολλά σε μια τέτοια τεράστια καταστροφή. Με αυτές τις συνθήκες είναι πέρα από τις δυνατότητες.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    Αυτό που κάνουν τα ΜΜΕ και το ΠΑΣΟΚ είναι να κάνουν πολιτική σε αυτές τις δραματικές στιγμές.

    ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΩΤΙΕΣ.

    ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΤΥΧΑΙΕΣ.

    Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΑ ΑΠΟΚΑΪΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΠΟΚΑΙΔΙΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ??

    Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΣΕ Κ-Α-Μ-Ι-Α ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ...
    ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΗΡΘΕ Η ΘΕΙΑ ΦΩΤΙΣΗ???
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΙ ΙΜΑΤΖ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΠΟΚΑΙΔΙΑ???
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΟΕΟ???
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ 2001 ΕΙΧΑΜΕ 80 ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ???

    ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΕΧΝΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΜΠΟΥΡΔΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ

    "Σύμπτωση 1η: Δείτε το χάρτη των πυρκαγιών της Πελοποννήσου από το Indymedia:
    http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/metafiles/neos-xarths-fwtias.jpg
    Είναι φανερό ότι οι φωτιές καίνε σε νομούς όπου στις προηγούμενες εκλογές αλλά και παλιότερα είχε την πλειοψηφία. Τα λεγόμενα "κάστρα της ΝΔ"."
    Αν ο χάρτης άνοιγε λίγο θα έβλεπες ότι καίγονται όλα τα δυτικά βαλκάνια όπως και η κάτω Ιταλία. Και αυτά κάστρα της ΝΔ είναι;


    "Σύμπτωση 2η: Οι φωτιές άναψαν σχεδόν ταυτόχρονα την Παρασκευή προς Σάββατο, δηλαδή ακριβώς μετά την ημέρα που ανακοινώθηκε πως τα λεφτά επιστρέφουν στα ταμεία και έκλεισε το θέμα των ομολόγων."
    Οι φωτιές έκλεισαν το θέμα των ομολόγων. Άρα ο συλλογισμός σου πρέπει να αντιστραφεί.

    "Σύμπτωση 3η: Οι φωτιές άναψαν ακριβώς το Σαββατοκύριακο που θα έβγαιναν στη δημοσιότητα οι νέες δημοσκοπήσεις που θα έδειχναν να διευρύνεται η διαφορά από το ΠΑΣΟΚ και οι οποίες θα περιλάμβαναν και τις διαρροές από το πόρισμα Ζορμπά."
    Να δεχθώ ότι εδώ έχεις δίκιο, αν και τις δημοσκοπήσεις δεν τις είδαμε και συμπέρασμα δεν μπορούμε να βγάλουμε.

    "Σύμπτωση 4η: Συνολικά ξέσπασαν περισσότερες από 190 πυρκαγιές μέσα σε 24 ώρες. Αυτό ξεπερνά στατιστικά κάθε προηγούμενο παγκοσμίως."
    Λάθος, και παλιότερα είχαμε στην ελλάδα περισσότερες από 200 φωτιές στο ίδιο 24ωρο (δυστυχώς δεν θυμάμαι το έτος).

    ΚΑΙ

    "Το συμπέρασμα είναι ότι όταν καίγεται το δάσος εσύ συμπερασματία κοίταζες το δέντρο.
    ΄Η αλλιώς, όταν η κυβέρνηση έδινε το σύνθημα στους εμπρηστές με την κατάργηση του άρθρου 24 και αμέσως προκήρυσσε εκλογές, εσύ ερευνητά των συμπτώσεων, κοίταζες στον εξώστη του «νέου καταλληλότερου».

    Και λίγες φωτιές άναψαν. Και λίγοι άνθρωποι κάηκαν. Και μικρή καταστροφή έγινε. Αν κανείς λάβει υπ’ όψη του τα συμφέροντα που πυροδότησε ο απίθανος αυτός άνθρωπος, τον οποίον αναδείξαμε σε πρωθυπουργό.
    Απορείς για την Πελοπόννησο! Μα εκεί το σύστημα ελέγχεται σε μεγάλο βαθμό από τη Ν.Δ. και οι αποχαρακτηρισμοί, αν εκλεγεί εκ νέου ο Καραμανλής, θα γίνουν ταχύτερα και ευκολότερα.

    Απορώ πώς δεν απορείς για το χρόνο και τη στιγμή που επέλεξε ο πρωθυπουργός να διαλύσει τη βουλή και να εκτρέψει ακόμη περισσότερο από το σκοπό του το Δημόσιο.
    Απορώ πώς μέσα στις συμπτώσεις σου δεν υπάρχει η αλλαγή υπουργού στο υπουργείο Εσωτερικών, στο οποίο κατά νόμο και ουσία, υπάγεται ο συντονισμός σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης.
    Όχι μόνον ο ανεύθυνος πρωθυπουργός δεν προετοίμασε τη χώρα γι’ αυτόν τον πολύ πιθανό κίνδυνο, αλλά φρόντισε να προκηρύξει εκλογές και αντικειμενικά να αδρανοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσίες του υπουργείου Εσωτερικών, ενώ καιγόταν Μακεδονία, Αιτωλοακαρνανία και η υπόλοιπη Πεντέλη.
    Μέσ’ στον καπνό ανακοίνωνε ο Ρουσόπουλος τη διάλυση της βουλής.

    Μάθε να σκέφτεσαι αιτιοκρατικά. Μάθε ποια είναι η αιτία που προκαλεί τις συμπτώσεις. Μάθε την θεωρία «τύχης και ανάγκης» του Ζαν-Ζακ Μονώ.
    Μάθε την διεύθυνση των ηθικών αυτουργών."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αυτή είναι η Δεξιά
    Αφήστε κύριοι τις θεωρίες συνομωσίας και κοιτάξτε πως θα σβήσετε τις φωτιές που καίνε την Ελλαδίτσα μας.Ακόμα και αυτή την ύστατη στιγμή σταματήστε τη λάσπη-αν μπορείτε- σταματήστε την προπαγάνδα και δουλέψτε γιατί καιγόμαστε...Μην προσπαθείτε να πετάξετε τις ευθυνες που σας βαραίνουν με τέτοιου τύπου μαλακίες. Αποδεχτείτε τις και προχωρήστε μόνο έτσι υπάρχει ελπίδα για τον τόπο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  104. Καθίκια, δίνετε επιχειρήματα στους εμπρηστές.

    ΔΕΝ μας λέτε ποιοι φάγανε τα λεφτά του κτηματολογίου και του δασολογίου;;;;

    ΔΕΝ μας λέτε ποιοι πλήρωσαν το πρόστιμο;;;;

    ΔΕΝ μας λέτε αν ήταν ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ υπεύθυνος για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα;;;;;


    ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;;;

    ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ.

    Αλλά είστε ψεύτες και αλήτες...

    Ψεύτες γιατί ξέρετε την αλήθεια.

    Αλήτες γιατί τολμάτε να κατηγορείτε άλλους για τις δικές σας ευθύνες, αλλά και γιατί προσπαθείτε μέσα από αυτές να ανατρέψετε το κλίμα εναντίον του πασοκ!

    Σιχάματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΠΑΛΙΟΠΑΣΟΚΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΦΩΤΙΕΣ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. 1h symptwsh:Oi fwties piasane sta kastra ths ND.Ayto shmainei oti kai oi kata topous OTA einai "mple".Ayto shmainei oti htan aproetoimastoi gia mia fwtia.
    2h symptwsh:Kleisan ta omologa?
    Akoma den nomizw na exei kleisei ayth h ypothesi.
    3h symptwsh:Thewreis oti oi etairies dhmoskophsewn den einai meros synomosias?Epeidh exw doulepsei se etairia dhmoskophsewn (MRB) se plhroforw oti mono antikeimenikes den mporoun na thewrountai.
    4h symptwsh:Den eimaste h monh xwra pou exei toses polles fwties fetos.Apla eimaste h monh xwra pou den proetoimasthke eparkws...Epishs ola edeixnan oti tha eixame fetos tetoio provlhma.

    An theleis na grapseis kai alles symptwseis exw kai egw na sou apanthsw akoma perissoteres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 5:39 Milas gia klima enantion tou PASOK?Egw allo klima diakrinw stous polites.Esy pou zeis?Se allh xwra?
    To klima tou giouxaismatos pou edeikse to MEGA mono (giati oi alloi htan fimwmenoi) apenanti ston prwthypourgo den to eides???A ksexasa to MEGA den einai filokyvernhtiko kanali kai den to parakoloutheis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. 5:14 se ena polemo Elladas - Amerikis mporeis na kerdiseis an eisai organwmenos.An exeis ton aparaithto ekpaideymeno strato ola ta kaneis...
    Mono thn pyrinikh den glytwneis...
    Edw omws den milame gia polemo ELADDA.vs.USA.
    Edw milame gia PROLIPSI.
    H mhpws den pisteyeis oti h prolipsi mporei na prolavei thn fwtia?
    Les kai h fwtia ayth einai antistoixh ths kolasews.Nai re malaka einai adynaton na thn antimetwpiseis me tous agrofylakes.
    Na giati ftaei o XONTROS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Καμία καταγγελία από το πασοκ για τους εμπρηστές.

    Μόνο για την "ανικανότητα" της κυβέρνησης μιλάνε.

    Είναι πλέον φανερό που αποσκοπούν.

    Ντροπή τους. Κάνουν πολιτική πάνω στα αποκαϊδια.


    Οι εμπρησμοί σανίδα σωτηρίας του πασοκ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. anonyme 6:03 exei analwthei o prwthypourgos se ayta.Mono gia tous emprhstes milaei.Exei analwthei plhrws.Omws o megalos empristis sthn ousia kai gia ton opoio milaei to pasok einai h anikanothta tou Kwstakh!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Σωστά επισημαίνονται οι συμπτώσεις, που δεν είναι καθόλου τυχαίες.
    Έτσι, δεν φαίνεται τυχαία και η ανακοίνωση οργανωμένου συλλαλητηρίου μόλις είχαμε πολλούς νεκρούς από τις πυρκαγιές, τους οποίους εκμεταλλεύεται και ορθώνει σαν λάβαρο η διοργάνωση.
    Ιδού τι έγραψε ο Χθόνιος σχολιάζοντας το post 100.000 στο Σύνταγμα! Του Παναγιώτη Κουτσούκου

    Κύριε Κουτσούκε, εκδίδεις το μανιφέστο σου αμέσως, την ημέρα που είχαμε πολλούς νεκρούς από τις πυρκαγιές, ημέρα εθνικού πένθους, και χρησιμοποιείς αυτούς τους νεκρούς σαν δύναμη που θα συμβάλει στο γονάτισμα της «δεξιάς». Όλα έτοιμα για την οργάνωση του συλλαλητηρίου, ποιοι θα μετάσχουν, ποιες ημέρες θα πραγματοποιηθεί, πού, ποια ώρα κ.λπ. Τους νεκρούς περιμέναμε και κατευθείαν στον αέρα η ανακοίνωση. Άμεση η εκμετάλλευση της τραγωδίας. Ούτε λεπτό καθυστέρηση. Είπαμε, όλα τα άλλα ήταν έτοιμα.
    Θυμήθηκα κάποιον εγκληματία πατέρα, που είχε κάνει ασφάλεια ζωής στο παιδί του και στη συνέχεια το σκότωσε σε στημένο τροχαίο. Υποψίες γεννήθηκαν και το έγκλημα αποκαλύφθηκε από τη σπουδή του πατέρα να εισπράξει αμέσως το ποσό της ασφάλειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Θα απαντήσω στην ΑΝΝΑ που είναι απ' τα μόνα post που δεν βρίζουν ακατάσχετα. Εδώ να πω πως το ότι έπεσαν πάνω μου να με φάνε τα πασόκια που είναι πολλά σημαίνει πως χτύπησα κάποιο νεύρο...
    Λοιπόν ΑΝΝΑ,

    κατηγορείς τον Καραμανλή ότι άνοιξε την όρεξη στους εμπρηστές καταργώντας το άρθρο 24; Μα αποσύρθηκε η τροπολογία ή κάνω λάθος;
    Η προκήρυξη εκλογών τι σχέση έχει με τη φωτιά των τελευταίων 24 ωρών;
    Η αλλαγή στο υπουργείο Εσωτερικών τι σχέση έχει με τη φωτιά των τελευταίων 24 ωρών;
    Μαθήματα αιτιοκρατικής σκέψης δεν μπορώ να δεχτώ από εσένα που δεν μπορείς να επικεντρώσεις μια απάντηση σε συγκεκριμένα γεγονότα.
    Βλέπω ότι δεν αμφισβητείς ΚΑΜΙΑ απ' τις συμπτώσεις που επισημαίνω και αυτό είναι μια καλή αρχή.

    Στους υπόλοιπους αλλαλάζοντες πασόκους που επίσης δεν αμφισβήτησαν τις συμπτώσεις απαντώ:
    Η Ηλεία και η Εύβοια δεν είναι πράσινα κάστρα αφού στις εκλογές 2004 οι έδρες μοιράστηκαν. Ίσως ήταν κάποτε αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από τότε.
    http://www.ypes.gr/ekloges/content/gr/elec_data/2004NE_per_res.asp?per_id=32
    Αφήστε λοιπόν αυτό το παραμύθι.
    Κ.Μ. (που έγραψε το άρθρο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Α, και κάτι άλλο:
    Η καταστροφή ήταν χρονικά και επικοινωνιακά πολύ "πετυχημένη" για το ΠΑΣΟΚ. Όλοι οι πασόκοι ανυπομονούν για το αν θα έχει επιπτώσεις στο προβάδισμα της ΝΔ.

    Κ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Swstos. Kai KASTORIA kai AITWLOAKARNANIA EINAI ki ayta PRASINA FROYRIA.

    RE PASOKIA SAS KATALAVAME RE. BALTE MESA TA STOYPIA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  115. Π
    υρομανιακή
    Ανεύθυνη
    Σπείρα
    Ολοκληρωτικών
    Καταστροφέων


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΟΝΑΜΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ....ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΤΕ ΠΑΣΟΚΟΙ.ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ.ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ.ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Καμία καταγγελία από το πασοκ για τους εμπρηστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. K.M
    Είσαι πολύ βλάκας
    1)Ο Καραμανλής έδωσε την πρόθεση να καταργήσει το άρθρο 24 ανοίγωντας την όρεξη στους οικοπεδοφάγους
    2)Ο Καραμανλής προκύρηξε εκλογές εν μέσω πυρκαγιών αποσυντονίζοντας ΕΝΤΕΛΩΣ τον κρατικό μηχανισμό
    3)Το ίδιο έχει ως αποτέλεσμα και η αντικατάσταση του υπουργού Εσωτερικών.Είναι σαν να αλλάζεις αρχηγό την ώρατης μάχης
    4)Η Ηλεία και η Εύβοια διαχρονικά ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ άσχετα αν στις προήσουμενες εκλογές έγινε η εξαίρεση

    Φαίνεται πραγματικά ότι δεν σκέφτεσαι λογικά, αιτιοκρατικά είσαι ένας ΠΑΡΩΠΙΔΑΚΙΑΣ. Όσο για τις πυρκαγιές εν μέσω προεκλογικής περιόδου..Είναι ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ πυρκαγιές θα είχαμε ούτως ή άλλως, εκλογές δεν έχουμε πάντα Επομένως οι εκλογές συνέπεσαν με τις πυρκαγιές και όχι οι πυρκαγιές με τις εκλογές

    Όσο για τα περί αλαλάζοντων Πασόκων . Δηλαδή αν εσένα κάποιος σε κατηγορούσε για ΦΟΝΟ ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ τι θα έκανες δε θα αντιδρούσες??

    Λυπάμαι αλλά είσαι ένα εμμετικό κατακάθι της κοινωνίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Καστρο της ΝΔ ο νομος Ηλειας ...τι λετε ρε παιδια !!!

    Στις εκλογες τουτ 2004, με 5% μπροστα η ΝΔ και εβγαλε 3 βουλευτες οσους και το ΠΑΣΟΚ ...

    στις τελευταιες εκλογες του 2006...νομαρχιακες...το ΠΑΣΟΚ πηρε 46% και η ΝΔ 42% αν θυμαμαι καλα...


    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ....γιατι αφηνουν την ΗΛΕΙΑ να καει ...γιατι οσο ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΑΝΕΤΟΙΜΟΙ και ΑΣΧΕΤΟΙ να ειναι αυτοι που ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ την Πυροσβεση ...δεν γίνεται τα χωρια να μένουν χωρις ενα πυροσβεστικο οχημα...δεν γινεται μια ολοκληρη μερα να μην εχει γινει ουτε μια ριψη νερου ....


    ....δεν γινεται στο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ της ΑΝδραβιδας στον Νομο Ηλεια να υπαρχουν 15 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ και να μην βγαίνουν να σβησουν φωτια !!!!


    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ για τον ΝΟμο μας ....την ΗΛΕΙΑ.... ΓΙΑΤΙ ????? ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ρε babis, ενώ στην αρχή νόμιζα οτι είσαι μια τυπική περίπτωση ψυχανώμαλου, υπό το σύνδρομο της πολλαπλής προσωπικότητας (babis,τζών.ΥΓΙΕΝΕΤΕ,bloopers,κ.λ.π.) τελικά κατάλαβα οτι είσαι όντως πολλές προσωπικότητες! Εσύ(εσείς) το κρατάς (κρατάτε) το μαγαζί! Δικό σου (σας) είναι. Όλα αυτά τα nicknames τα χρησιμοποιεί κατα το δοκούν ο εκάστοτε admistrator που φυλάει βάρδια! Ρε συ (σεις), πάρτε με και μένα στο team, όπως βλέπεις(βλεπετε) κατέχω καλά απο Μακιαβελισμό και προβοκάτσια,εντάξει δεν είμαι ΠΑΣΟΚος, αλλά τα 20 χρόνια της χουντας σας, με δίδαξαν πως δουλεύει το σπόρ!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΠΟΤΕ ΠΗΓΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Α.ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ *ΘΑΝΑΝΑΤΟΣ
    ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ.

    Β.ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ:ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ
    ΓΛΕΙΦΟΥΝ,ΣΠΟΝΣΟΝΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
    ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
    ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ.

    Γ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ:ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟ
    ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ Παρ.(Β).

    * Αν κριθει αναγκαιο και εκτελεση
    επι τοπου.Λαε στα οπλα.



    ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. laliotis ole gia malakes mas pernate kolopasokia apohanothikate apo ta lefta pou klepsate 3 koinotika plesia den sas arkoun kai kaite tin ellada ta arhidia mou tha parete stis ekloges as mathei elinika o giorgakis na min sulavizei prin metefrasei sta linika auta pou thelei na pei ....... lalioti se pirame hampari oloi oi elines pleon ton poulo kai esu kai oi antieksousiastes sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *