GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Σαπφώ της Σαπφούς και Διδώ της Διδούς...

. Διανοητικά παχύσαρκος και εγκεφαλικά πλατύπους Έλληνας βολευτής, στην προσπάθειά του να παραπλανήσει - κατά το ειωθότα - μας έκανε ένα μνη...

.
Διανοητικά παχύσαρκος και εγκεφαλικά πλατύπους Έλληνας βολευτής, στην προσπάθειά του να παραπλανήσει - κατά το ειωθότα - μας έκανε ένα μνημειώδες μάθημα γραμματικής σε τηλεοπτικό κανάλι κατηγορώντας πρώτα τον αριστερό Ζουράρι για... εθνικισμό(!) και χαρίζοντάς μας ατέλειωτες στιγμές γέλιου.
Η Ζωζώ της Ζωζώς κύριε βολευτά, η Φωφώ της Φωφώς, όσο όμως και να μπιστάς κάτω, πάντα θα είναι
η Σαπφώ της Σαπφούς και η Διδώ της Διδούς.
Βέβαια στα Πολιτιστικά Ιδρύματα του Γιαννόπουλου που σύχναζες δεν περιμέναμε καλύτερα Ελληνικά από εσένα αλλά τουλάχιστον όμως μην μας κάνεις υποδείξεις.
Δεν σου έφτανε η Ιστορία που ξαναγράψαμε για να καλύψουμε την προδοσία του προδότη φιλότουρκου παππού σου και το αίσχος του μαυραγορίτη καταδότη πατέρα σου, να ξαναγράψουμε και την Γραμματική για να καλύψουμε την αγραμματοσύνη σου;
Ε όχι, μπίστα όσο θες!
Μπίστης εσύ; Μπήχτες εμείς!


SNB
bloopers

73 σχόλια

  1. ΠΡΟΣ PRESS-GR.blogspot.com

    Ασχολειστε με αστειοτητες και κανετε γαργαρα το μεγαλυτερο σκανδαλο της κυβερνησης Καραμανλη με την τριετη παραταση της συμβασης ΟΠΑΠ-Intralot.


    ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 10.45
    διαβάστε με προσοχή τι γράψαμε τις προηγούμενες ημερες για το θεμα αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλοτουρκος Παππους

    Μαυραγοριτης και καταδοτης πατερας

    Αποτοκος
    Τουριστας σε κομματικους σχηματισμους

    Ζητω η ΕΛΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ PRESS-GR.blogspot.com

    Ευχαριστω για την αμεσοτητα της απαντησης.Εχω διαβασει τι εχετε γραψει,αλλα μηπως πρεπει να προχωρησετε;Ονοματα και διευθυνσεις των εμπλεκομενων καθηγηταδων που παραιτουνταν σικε απο την αμαρτωλη επιτροπη του μαιμου-αγονου διαγωνισμου.Καταλαβαινομαστε;


    ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΡΧΙΜΗΔΗ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΑΦΕΛΗ.ΕΔΩ ΚΟΤΖΑΜ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΜΕ ΑΚΡΕΣ ΣΤΗ ΝΑΤΑΣΑ {KAΘΗΓΗΤΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ} EΦΑΓΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ PRESS ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟΝ ΝΤΟΡΒΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 12:10
    Αυτός ο Φιλιππίδης που λες βγηκε στο δημοτικο ραδιοφωνο Θεσ/νίκης και ειπε οργια για το φαγωμα του.Μεχρι και τα μπουλονια απο τις ρόδες του αυτοκινητου του, τού ξεβίδωναν για να τον τρομοκρατήσουν! Μαλιστα εναντιον του δημοσιογράφου που πήρε τη συνεντευξη ο Σωκρατης έκανε αγωγή.Παλια μου τέχνη,κόσκινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τα περί Διδώς, ρίξτε μία ματιά εδώ:

    http://yannisharis.blogspot.com/2007/08/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ego pantos to zourari panta gia deksio-sintiritiko ton ixa (asxetos tou aristero-koumounistikou prosopiou, to opio veveos to forane para poloi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανήρ, που λέει ο λόγος, ο οποίος μπιστά από κόμματος εις κόμμα (όπως η μέλισσα από άνθους εις άνθος, όπου αρπάξομε) πάντοτε όμως της ακραιφνούς αριστεράς, εσχάτως επίσημος γλείφτης της πασοκικής τσανάκας, είναι ο μόνιμος υπερασπιστής της νεοδημοκράτισσας κ. Γιαννάκου στο θέμα του περιώνυμου βιβλίου της Ιστορίας. Ανελλήνιστος και ανιστόρητος. Άντε τώρα βρες εσύ άκρη.
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χθόνιος και άρες μάρες κουκουνάρες, καθηγητές ακαθοδήγητοι, μπροστάρηδες ζουρνατήδες με γκλίτσα και τσιμπούκι, με γένια αγενή και ξαδιάντροπα φιγουράρουν στις οθόνες ως κόκόρια και φουσκωμένα παγώνια με κρι και κρα ως φιλοσοφικές θέσεις! τρομάρα και λαχτάρα στους λιγούρηδες που παριστάνουν τους ξερόλες για κάθε επιστητό!
    Χαθήτε από τα μάτια μου μαϊμούδες!


    ΣΑΠΦΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 12.57 και 1.43

    Ωραίες οι δοκιμές Ζουραρίου ύφους αλλά, φευ, άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας επίδοξοί μου μυξοβάρβαροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θεωρώ ότι ο συντάκτης του παρόντος σχολίου στο top post (SNB bloopers) δικαίως αναφέρεται παραδειγματικά στην «αποκρουστική», αρκετές φορές, συμπεριφορά του κυρίου Μπίστη, ιδιαίτερα όταν θρασύτατα προσβάλλει τα στοιχειώδη της κοινής λογικής, όπως και τα της κοινής νεοελληνικής.
    Το πρόβλημα, όμως, είναι γενικότερο και ξεπερνά την περίπτωσή του.

    Ένα σημαντικό τμήμα της προβαλλόμενης από τα ΜΜΕ φιλελεύθερης αριστεράς – ασχέτως ποιο κόμμα υποστηρίζει ή σε ποιο κόμμα ανήκει – επιδίδεται σε μια ατέρμονη προσπάθεια παραποίησης συμβάντων, γεγονότων και κανόνων.
    Είναι εκείνοι που απαξιωτικά αντιμετωπίζουν τον εκάστοτε συνομιλητή τους, προβάλλοντας την ιδιαίτερη ικανότητα που θεωρούν ότι τους διακρίνει, μόνοι αυτοί να αντιλαμβάνονται την πολιτική ουσία συμβάντων και εξελίξεων.
    Το ύφος τους είναι γνωστό, αλλά θα το ξεπεράσω… Θα εστιάσω απλώς στην μεγάλη παρεξήγηση που διακρίνω στη συγκεκριμένη συμπεριφορά τους.

    Θα περίμενε κανείς από έναν προοδευτικό, φιλελεύθερο πολίτη να συντονίζει τις δυνάμεις του στην διαφορετική σημασιοδότηση (νοηματοδότηση) της πολιτικής διαδικασίας και των συγκυριακών κοινωνικών στάσεων-σχέσεων και όχι στην ανάπτυξη σοφιστιών για τη νομιμοποίηση πολιτικών πράξεων και κοινωνικών δράσεων προσώπων και φορέων που επιχειρούν να επιβάλουν την ιδιοτελή τους αλήθεια στο κοινωνικό σύνολο.
    Εάν ο φιλελεύθερος αριστερός ήθελε να τιμά αυτή την αναφερόμενη ιδεολογική του ταυτότητά, θα έπρεπε μάλλον να (υπο)στηρίζει με την παρουσία του την αποδόμηση της «πραγματικότητας» που διαμορφώνει η εκάστοτε κρατικοδίαιτη εξουσία και το υπερεθνικό της άλλοθι
    ( παγκοσμιοποίηση), και όχι ασφαλώς να συμβάλλει στη δημιουργία ενός δήθεν προοδευτικού μύθου, που αποσκοπεί να κυριαρχήσει αντί αυτής.
    Όταν η αριστερά καταφεύγει στη μυθοπλασία για να υποκαταστήσει τους κυρίαρχους μύθους του συστήματος, δεν κάνει τίποτε άλλο, παρά να ανατροφοδοτεί την τάση από-ιδεολογικοποίησης της πολιτικής. Έτσι, μετατρέπεται και η ίδια, συνειδητά ή ασυνείδητα, σε ταπεινό μηχανισμό της πολιτικής οικονομίας, που το μόνο που μπορεί ίσως να υποσχεθεί είναι έναν δικό της σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας προνομίων, καθ'όλα όμοιο λειτουργικά με αυτό που επιδιώκει να αντικαταστήσει.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σου πω άγιε ,τι κάνεις καλά είσαι?Γιατί άνθρωπέ μου δεν προσπαθείς να διατυπώσεις τις (συχνά) σωστές απόψεις σου με πιό κατανοητό τρόπο?Ολοι έχουμε έναν προσωπικό τρόπο γραφής ,αλλά εσύ καλέ μου θυμίζεις γράμματα συνταξιούχων αναγνωστών σε "σοβαρές" εφημερίδες εποχών που πέρασαν.Ουδέν μεμπτόν βεβαίως,μία καλοπροαίρετη παρατήρηση κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. A ρε Αγιε ορεξη που την
    εχεις πουρνο-πουρνο με
    διανοουμενιστικες σεντονιαδες!

    Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 8.58
    ΑΓΙΕ

    Μπορεί να συμφωνώ με τα περισότερα που γράφεις, αλλά τα blog απο τη φύση τους απαιτούν καίρια - σύντομα - περιεκτικά - κατανοητά σχόλια και όχι σεντόνια βαθυστόχαστων αναλύσεων-δοκιμίων που απευθύνονται σε αναγνώστες επιφυλλίδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά ποιό ειναι το σωστό;

    H Διδώ της Διδώς

    ή

    Η Διδώ της Διδούς;

    Γιατί και ο Ελύτης (ποιητικη αδεία)γράφει:

    "Στου μεσημεριού το φως
    το τραγούδι της Σαπφώς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητοί φίλοι μου,
    Δείξτε κατανόηση!
    Ώρες, ώρες με …πιάνει και σας ταλαιπωρώ.
    Δεν το κάνω όμως επίτηδες… παρασύρομαι.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 9.41

    Η Διδώ της Διδούς είναι το σωστό.
    Είναι αρχαίο όνομα και ανέκαθεν κλίνεται έτσι.

    Ενώ μπορείς άνετα να πείς η Μαριγώ της Μαριγώς ή η Λενιώ της Λενιώς.

    Οι ποιητές είπαμε έχουν ποιητική άδεια, αν και μερικοί νεώτεροι με αυτήν την άδεια την έχουν καταξεσκίσει τη γλώσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή γι΄αυτό που διέπραξα πρωί- πρωί μια συγνώμη δεν φτάνει, επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η κριτική σας είναι απολύτως ορθή, καθώς έκανα κακή χρήση του μέσου που μας φιλοξενεί.
    Αυτό στη «δική μου διάλεκτο» καλείται ΒΑΡΒΑΡΙΣΜΟΣ.
    Συγνώμη.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλα βρε ΑΓΙΕ!

    Σε συγχωρουμε.
    Μην μας παθεις και καμια
    καταθλιψη!

    Παρακληση μονο:

    Γραφε πιο κατανοητα
    Εχεις πραγματα να πεις

    "Σοφον το σαφες!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...και να θυμόμαστε οτι το χιούμορ, η λεπτή ειρωνεία και ο αυτοσαρκασμός είναι δείγματα παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε πλήρη ετοιμότητα θέτει το σύνολο των δυνάμεών του το Πασοκ , με την εκτίμηση ότι οι εκλογές δεν πρόκειται να αργήσουν και με την πεποίθηση ότι θα αποδειχθούν ντέρμπι. Ηδη, επισπεύδεται το κλείσιμο όλων των εκκρεμοτήτων, με στόχο να τεθεί σε διάταξη μάχης όλο το στελεχικό δυναμικό και να ξεκινήσει έγκαιρα η προεκλογική καμπάνια.
    Στόχος της Χαριλάου Τρικούπη είναι μέσα στο σύντομο διάστημα της επίσημης προεκλογικής περιόδου «να μην αφήσει τη Νέα Δημοκρατία να πάρει ανάσα». Ο Κώστας Λαλιώτης, μάλιστα, ακούστηκε πρόσφατα να λέει μεταξύ δύο συσκέψεων ότι «το ΠΑΣΟΚ θα σηκώσει όλες τις σημαίες».
    Στο επικοινωνιακό επιτελείο του Γ. Παπανδρέου, άλλωστε, κυριαρχεί η άποψη ότι το κόμμα θα κερδίσει πόντους αν καταφέρει να αποδομήσει σε πρώτο στάδιο την εικόνα της κυβέρνησης, για να αναδείξει στη συνέχεια το προγραμματικό του πρόσωπο.

    Προβλέπεται να συγκαλέσει Έκτακτο Εθνικό Συμβούλιο για την πανηγυρική έγκριση των ψηφοδελτίων και με τη βεβαιότητα ότι, εφόσον ο εκλογικός χρόνος έχει αρχίσει να τρέχει αντίστροφα, δεν πρόκειται να τεθούν εσωκομματικά ζητήματα.

    Βασικοί «στυλοβάτες» της εκστρατείας του ΠΑΣΟΚ θα είναι, εκτός από τον γραμματέα Ν. Αθανασάκη, ο Κ. Λαλιώτης, στην προεκλογική πείρα του οποίου πολλά στηρίζει η Χαριλάου Τρικούπη, ο Β. Βενιζέλος, η Α. Διαμαντοπούλου και ο Δ. Ρέππας, οι στενοί συνεργάτες του προέδρου Π. Γερουλάνος και Θ. Τσούρας, καθώς και οι Ρ. Σπυρόπουλος και Χρ. Πολυζωγόπουλος, που δεν θα είναι υποψήφιοι.

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 10.23,συμφωνώ.Αγιε είμαι η 9.30 ,ε ,δεν ήταν και βαρβαρισμός ,τότε πως να χαρακτηρίσουμε πολλά άλλα σχόλια εδώ?Απλά όπως λέει ο 9.38 η φύση των μπλογκ ζητά άλλη μορφή σχολιασμού.Αν και ομολογώ ότι εξαιρέσεις σαν τη δική σου είναι καλοδεχούμενες εφόσον είναι καλοπροαίρετες.F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγιε,

    Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο.
    Δεν ηταν σεντοδάδα, αλλά ακόμα και αν έπερνε τέτοια έκταση, με την μεστότητα του κείμένου και την συμπληρωματικότητα του ως προς το αρχικό ποστ, θα χαιρόμαστε που με αυτό συνεισέφερες την αποψή σου.

    Λίγα άσχετα σεντόνια πέφτουν εδώ κύριες/οι;
    Το Αγιο βρήκαμε να "μαλώσουμε";

    Ευχαριστούμε Αγιε,

    SNB + KL
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καραγκιόζηδες έλληνες ακόμη σπαταλάτε πνεύμα και ενέργεια για το πώς κλείνονται τα ονόματα στη γενική.
    Έθνος του Μαλάκα!...ο κόσμος γύρω σας καίγεται και αντί να ασχολείστε με τα σημαντικά μαλακιζόσαστε κυριολεκτικώς.

    Τι "της Διδούς" τι της "Διδώς" ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΚΛΑΡΑ ΜΑΣ ΡΕ!!!! Αρκεί να καταλάβει ο άλλος για ποιον μιλάμε.

    Οπισθοδρομική και παρελθοντολάγνα φυλή, άλλοι θα τα είχαν λύσει δεκαετίες πριν τέτοια αμελητέα θέματα για να μην υπεραπασχολούν τα παιδάκια που προσπαθούν να πάρουν ουσιαστική γνώση.

    Δεν πα να είναι και...."Η Διδώ, της Διδώ, την Διδώ, ώωω τι άλλο θα δω" σιγά το λάθος το ανούσιο ρε λανθάνοντες εστέτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ερώτηση: Κύριε καθηγητά, ο "PASOK poisonous" στην γενική πως είναι; Του "μαλάκα";

    Απάντηση καθηγητή: Όχι ακριβώς. Η γενική "του μαλάκα" είναι και για τον "PASOK poisonous" αλλά και για όλους τους στραβοχ*μενους που σπαμάρουν και βρίζουν. Κατάλαβες παιδί μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ποιός σας είπε ρε μαλάκες ότι μας ενδιαφέρει τι σας απασχολεί και περί τίνος συζητάτε;
    Στο πούτσο μας όλα εμείς στο ΠΑΣΟΚ, στ' αρχίδια μας όποιο και αν είναι το θέμα, χεστήκαμε στο ΠΑΣΟΚ, εμείς τα δικά μας θα λέμε και τώρα εγώ θα πω τα δικά μου, το ποιημά μου το οποίο πάει ως εξής:


    "Σε πλήρη ετοιμότητα θέτει το σύνολο των δυνάμεών του το Πασοκ , με την εκτίμηση ότι οι εκλογές δεν πρόκειται να αργήσουν και με την πεποίθηση ότι θα αποδειχθούν ντέρμπι. Ηδη, επισπεύδεται το κλείσιμο όλων των εκκρεμοτήτων, με στόχο να τεθεί σε διάταξη μάχης όλο το στελεχικό δυναμικό και να ξεκινήσει έγκαιρα η προεκλογική καμπάνια.

    Τον πίσινους κιαν πλένεις μες τα σκατά θα μένει, πάντα χεσμένος θα'ναι!
    ‘’PASOK pisinous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 11.40

    Φαίνεσαι οτι είσαι απο τα "παιδάκια που δεν έχουν πάρει ουσιαστική γνώση". Μάλλον αντι να προσπαθήσεις, εσύ ασχολιόσουν περισσότερο με την ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΚΛΑΡΑ ΣΟΥ. Και αυτό είναι εμφανέστατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 12.15

    Συγγνώμη καλή μας φίλη(κάνω λάθος;), ξεχάσαμε να σας συστήσουμε τον κώλο του μπλόγκ, τον πίσινους.

    Αρχισπάμερ, "αρχιμάλαξ" αρχιβλάξ και πατήστε εδώ για περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γραμματική τύπου ''Πασοκ πίσινους'':

    Εγώ να πεθάνω;
    Εσύ να πεθάνεις!
    Αυτός να πεθάνει!!!
    Εμεις να πεθάνουμε;;;
    Εσείς να πεθάνετε!
    Αυτοί να πεθάνουν!!!


    KL
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. H Χαριλάου Τρικούπη ετοιμάζεται να αποκαλύψει όλα τα μέτρα που έχει στο κρυφό της πρόγραμμα η ΝΔ (άλλωστε, δεν έχει καταθέσει ακόμα... φανερό), με επίκεντρο το ασφαλιστικό, την αύξηση του ΦΠΑ ή τη σύνδεση της λεγόμενης εθνικής σύνταξης με την κατάργηση του ΕΚΑΣ κ.λπ. Παράλληλα τονίζει πως ο κ. Καραμανλής δεν έχει καμιά άλλη επιλογή από την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, καθώς πλέον δεν μπορεί να κυβερνήσει, αφού η οικονομία βρίσκεται σε δεινή θέση, ενώ το οικονομικό επιτελείο δεν μπορεί να καταρτίσει πραγματικό προϋπολογισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν με ενοχλεί περισσότερο ο φανατισμός απ' ότι ο άκρατος νεοτερισμός, πρόκειται και στις δύο περιπτώσεις είτε περί εξέλιξης είτε περί ανάσχεσης κάτω από την πίεση του βιασμού.


    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 12.41,

    Πάς να τραβήξεις την μαλακία σου πίσινους κάπου αλλού να μην σε ενοχλούμε κιόλας;
    Αντε μαλάκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ποιός σας είπε ρε μαλάκες ότι μας ενδιαφέρει τι σας απασχολεί και περί τίνος συζητάτε;
    Στο πούτσο μας όλα εμείς στο ΠΑΣΟΚ, στ' αρχίδια μας όποιο και αν είναι το θέμα, χεστήκαμε στο ΠΑΣΟΚ, εμείς τα δικά μας θα λέμε και τώρα εγώ θα πω τα δικά μου, το ποιημά μου το οποίο πάει ως εξής:


    "Σε πλήρη ετοιμότητα θέτει το σύνολο των δυνάμεών του το ΠΑΣΟΚ , με την εκτίμηση ότι οι εκλογές δεν πρόκειται να αργήσουν και με την πεποίθηση ότι θα αποδειχθούν ντέρμπι. Ηδη, επισπεύδεται το κλείσιμο όλων των εκκρεμοτήτων, με στόχο να τεθεί σε διάταξη μάχης όλο το στελεχικό δυναμικό και να ξεκινήσει έγκαιρα η προεκλογική καμπάνια.

    Τον πίσινους κιαν πλένεις μες τα σκατά θα μένει, πάντα χεσμένος θα'ναι!
    ‘’PASOK πίσιnous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Α @ 12.56

    Ψυχραιμία φίλε, το κάνει επίτηδες διότι αυτό που "μπιστάει" δεξιά και αριστερά είναι δικό τους.
    Προσπαθεί να θάψει το ποστ και να γελοιοποιήσει τα σχόλια.
    Αγνοήστε τον, απλώς "ο πίσινους" είναι.

    S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Για να μας αφήσει ήσυχους ο πίσινους κάνετε copy όλη τη σελίδα απο εδώ και μετά paste στο blog του εδώ http://www.divshare.com/download/1411472-71c

    Στο email που σας ζητάει βάλτε ότι σς κατέβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΙΟΡΘΩΣΗ

    Για να μας αφήσει ήσυχους ο πίσινους κάνετε copy όλη τη σελίδα απο εδώ και μετά paste στο blog του εδώ
    http://babisskylosgap.wordpress.com/

    Στο email που σας ζητάει βάλτε ότι σς κατέβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 1.16, 1.20

    Αφού το πααραδέχεσαι ότι λέγεσαι Πίσινους Κώλους Ξέκολους... χαλάλι!

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο πιό βρωμιάρης ανήθικος και τυχοδιώκτης πολιτικός της νεότερης ιστορίας επιτέλους κατέληξε στο σωστό κόμμα, στο ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 11:40 πμ

    Eιναι φανερο οτι εχεις καιρο αγαμητος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 1.42

    Πήγαινε να δεις τι κώλο έχω κάνει το blog σου μαλάκα. Σαν τη μαπα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ένα ακόμα σεντόνι για να βοηθήσω τον ΆΓΙΟ στην πολιτική του ανάλυση:

    Ο Μπίστης και οι ομοϊδεάτες του δεν έχουν καμία σχέση με την Αριστερά, πέραν του ότι αυτοχαρακτηρίζοναι αριστεροί ή έτσι τους παρουσιάζουν "προοδευτικά" ΜΜΕ που προβληματίζονται για το αν προτεραιότητα στην ανάλυση τους πρέπει να έχουν οι φάλαινες ή τα παιδάκια στο Μπαγκλαντές των 6 σεντς την ώρα.

    Οι όροι νεωτερικότητα και προοδευτισμός είναι απολύτως θετικοί όροι, όμως σημασία δεν έχει να τους χρησιμοποιείς για να πείσεις ότι είσαι "προοδευτικός", αλλά το αν πράγματι οι πολιτικές σου ιδέες είναι προοδευτικές.

    Στην περίπτωση αυτής της κλίκας ελιτιστών αμοραλιστών, πρώην "αριστερών", "φιλελεύθερων" οι όροι αυτοί ταυτίζονται με την ευρεία επιβολή της "πολιτικής ορθότητας" και του "σωτήριου" οικονομικού φιλελελευθερισμού.

    Δεν είναι τυχαίο ότι οι "φιλελεύθεροι" -κατά τ' άλλα απολογητές του υπερεθνικού οικονομισμού στηρίζουν ένα σύστημα το οποίο όχι απλά στοιχειωδώς φιλελεύθερο δεν είναι, ακόμα και στην ελευθερία της έκφρασης, αλλά, αντιθέτως, έχει ως στόχο τη φίμωση ή τη λοιδορία των εθνικών ή ταξικών αντιδράσεων με πρόσχημα την υποτιθέμενη "απάλεινση των προβλημάτων" και την τεχνητή "μείωση των διαφορών". Για να μη μιλήσουμε για τους "αντιτρομοκρατικούς νόμους", την κρατική καταστολή και παρακολούθηση των πάντων που πάνε "πακέτο" με το σύστημα αυτό.

    Πολιτική ορθότητα είναι η προσπάθεια της υπερεθνικής ελίτ και των παπαγαλακίων της να "καλύψει" υπαρκτά βαθιά προβλήματα εντελώς τεχνητά με ρητορικά ευχολόγια και φραστικές αλλοιώσεις της πραγματικότητας στην καλύτερη περίπτωση(θυμηθείτε π.χ. τη Δαμανάκη και τον Παπουτσή να αμφισβητούν το ότι υπάρχει δικομματισμός σε πρόσφατες συνεντεύξεις τους ή τον Άκη να ανακαλύπτει ότι τώρα μόλις "έχουμε καπιταλισμό" και άλλα οικτρά!) και με προσπάθεια επιβολής της μεταμοντέρνας σχολής σκέψης της συγκάλυψης, της λογοκρισίας, της σχετικοποίησης των πάντων χάριν ενός άνωθεν επιβαλλόμενου "κοσμοπολιτισμού" που αφορά φυσικά τους ίδιους.

    Έτσι, η πολιτική ορθότητα επιτρέπει στην υπερεθνική ελίτ να κάνει τους "ανθρωπιστικούς" της βομβαρδισμούς και να επιβάλλει τους διαβρωτικούς για την κοινωνία όρους της "ελεύθερης αγοράς" απερίσπαστα καθώς ο κόσμος, καταχρεωμένος και με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, μπαίνει στο παιχνίδι της σχετικοποίησης των προβλημάτων, της σκανδαλολογίας και της μικροπολιτικής, της ιδιωτικής κομματικής αντιπαράθεσης και δεν ασχολείται με τον πραγματικό δημόσιο κίνδυνο που λέγεται νεοφιλελευθερισμός. Αυτό σημαίνει αποπροσανατολισμός και "διαίρει και βασίλευε" και σε αυτό έχουν πετύχει διάνα.

    Γι' αυτόν το λόγο οι νεοφιλελεύθεροι τύπου Μπίστη, Δαμανάκη, Παπανδρέου και σία κόπτονται στην καλύτερη για το αν οι τσιγγάνοι θα λέγονται "Ρομά" ή όχι, ή οι ομοφυλόφιλοι gay ή οι πολίτες "ενεργοί" και άλλες μπούρδες, και στη χειρότερη για το αν τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να φορούν μαντήλα στο σχολείο για να "μη θίγουν τους υπολοίπους", για το αν πρέπει ή όχι να "καταργηθούν οι δημόσιες ευχές τα Χριστούγεννα" ώστε να μη "θιγούν" οι αλλόθρησκοι, ή ακόμα προχωρούν και σε λογοκρισίες και ποινικοποίηση του λόγου, όπως η ποινικοποίηση των αρνητών του Ολοκαυτώματος ή της Αρμενικής Γενοκτονίας και η λογοκρισία των σκίτσων του Μωάμεθ πέρυσι. Τελευταίο παράδειγμα, πλέον, συστηματικής επιβολής σε ευρείες ομάδες πληθυσμού της πολιτικής ορθότητας και της μεταμοντερνικής, μη αξιολογικής σκέψης είναι το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού.

    Αυτά είναι τα εγκλήματα και οι τάσεις που θέλει να προωθήσει ο Μπίστης και ο κάθε μπίστης και, δυστυχώς ο μόνος αξιόπιστος κριτής τέτοιων κυνικών, κρετινικών υποκειμένων είναι η Αριστερά, η πατριωτική, η ταξική και η φιλελεύθερη (χωρίς εισαγωγικά) Αριστερή, δημόσια σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. "Γι' αυτόν το λόγο οι νεοφιλελεύθεροι τύπου Μπίστη, Δαμανάκη, Παπανδρέου και σία κόπτονται στην καλύτερη για το αν οι τσιγγάνοι θα λέγονται "Ρομά" ή όχι, ή οι ομοφυλόφιλοι gay ή οι πολίτες "ενεργοί" και άλλες μπούρδες, και στη χειρότερη για το αν τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να φορούν μαντήλα στο σχολείο για να "μη θίγουν τους υπολοίπους", για το αν πρέπει ή όχι να "καταργηθούν οι δημόσιες ευχές τα Χριστούγεννα" ώστε να μη "θιγούν" οι αλλόθρησκοι, ή ακόμα προχωρούν και σε λογοκρισίες και ποινικοποίηση του λόγου, όπως η ποινικοποίηση των αρνητών του Ολοκαυτώματος ή της Αρμενικής Γενοκτονίας και η λογοκρισία των σκίτσων του Μωάμεθ πέρυσι. "

    Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης βρήκε τρόπο φορολογικής ελάφρυνσης των ελλήνων: εκπίπτουν οι αποδείξεις απο κομμωτήρια, μασσαζ, μανικιούρ - πεντικιούρ, χαμαμ, γυμναστήρια, σάουνες, ζακούζι, καράτε, ταε κβο ντο, τάι τσι, εν ολίγοις ότι περιλαμβάνει το ήμερήσιο πρόγραμμα της κυρίας Σκορδοπούτσογλου, κοσμικής, κατοίκου Εκάλης.

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΝΔ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εξαιρετικό και κάθε άλλο παρά σεντόνι Ιkonic αν και διαφωνώ με την τελευταία παράγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπίστης the Bouncer!

    Αντε Μπίστη μου, και τουχρόνου χέρι-χέρι, ξέρεις εσύ!


    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ikonic και αγιε,

    τιμήσατε το θέμα (και εμας εμμέσως) με τα σχόλια σας.

    Ειληκρινα ευχαριστούμε πολύ.

    SNB + KL
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ρε φίλε,
    I bet you're pisinous!

    όταν υπογράφεις με το δικό μας μάθε τουλάχιστον να γράφεις Ελληνικά!
    Από το πολύ copy-paste ξέχασες οχι μόνο να σκέφτεσαι ρε "ζαγάρι" αλλά και να γράφεις!

    "ειλικρινά" γράφεται μουσχαροκεφαλή!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 2:49
    Αγαπητέ κύριε . Από πότε σε μια δημοκρατία η διαφορετικές απόψεις έγιναν εγκλήματα ;;
    Βέβαια από την εποχή που δεν τόλμησε ο συχωρεμένος Ανδρέας Παπανδρέου να εφαρμόσει το πρόγραμμά του . Δεν τόλμησε να διαχωρίσει το Κράτος από την Εκκλησία . Έτσι φθάσαμε αισίως στο έτος 2007 όπου Πρωθυπουργός κράτους της Ευρωπαικής Ένωσης να ετοιμάζει Ρωμαικού τύπου φιέστα αποχαιρετισμού του Παρασκευαίδη για προεκλογικούς λόγους .Όταν Δεσποτάδες από τον άμβωνα εκβιάζουν για τα ψηφαλάκια (Θεσσαλονίκης)για να επιβάλλουν την δική τους εξωτερική πολιτική στην κυβέρνηση . Όταν είμαστε το μόνο Ευρωπαικό κράτος που στέλνει Μπόιγκ για να μας φέρουν το.. Άγιο φως αντί να ανάψει με τα σπίρτα ο περ΄φημος παχύς Διάκος . Ευρωπαική χώρα . Φουνταμενταλιστική Ανατολή του κερατά είμαστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 4:02 Διαφορετικές απόψεις όπως έγραψα και, φαντάζομαι, καταλάβατε δεν είναι έγκλημα, έγκλημα είναι οι πολιτικές τις οποίες στηρίζουν.

    Έγκλημα είναι όταν η επικρατούσα πολιτική και οι προπαγανδιστές της αποπροσανατολίζουν από τα εγκλήματα της, κρατικά ή οικονομικά, βάζοντας ως το μείζον και πρωταρχικό πρόβλημα της ρητορικής της και της αξιολόγησής στην -εν γένει- αντι-εθνική Ευρώπη τον εθνικισμό των γραφικών και το παπαδαριό των θεοκρατών.

    Σε αυτό ακριβώς έγκειται και η ίδια η πολιτική ορθότητα. Στη σχετικοποίηση των πολιτικών ζητημάτων και στο φανατισμό του αμοραλισμού που ανθίσταται στο -υποτίθεται- φοβερό πρόβλημα του εθνικισμού που υπάρχει στη χώρα.

    Αντί να δείτε πώς αυτές οι πολιτικές θρέφουν τις εθνικιστικές τάσεις, πώς η ανέχεια και η εξαθλίωση του νεοφιλελευθερισμού ωθούν τον κόσμο στα άκρα της ιδεολογίας, έρχεστε να αντιδράσετε με βδελυγμία στον εθνικισμό και στην θεοκρατία/εκκλησία, τα "βολικά" συμπτώματα, δηλαδή, της "φιλελεύθερης" ιδεολογίας σας.

    ikonic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εμείς πρέπει να ευχαριστούμε για την πρόκληση και τις παροτρύνσεις ρε παιδία…


    Τα συμπεράσματα και οι παρατηρήσεις σας iconic και 3.01 με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο..


    Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί θα πρέπει να πάψουμε να διακρίνουμε τεχνηέντως, σήμερα, μεταξύ εθνικής αστικής τάξης και παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου ή μεταξύ Εθνικού κράτους και παγκοσμιοποίησης και να εστιάσουμε στη λειτουργικά ανατροφοδοτούμενη σχέση τους.
    Τα κόμματα των ευρωπαϊκών πολιτικών συστημάτων, όταν δεν καταριόνται τον σύγχρονο καπιταλισμό και όταν δεν τον θεωρούν ευλογημένη πολιτικο-οικονομική συνθήκη για την πρόοδο της ανθρωπότητας, ασχολούνται με τη διόρθωση των στρεβλώσεων που αυτός προκαλεί στον ανταγωνισμό και τη κοινωνική οργάνωση, προτείνοντας κοινωνικά μοντέλα και παρέχοντας οικονομικά πακέτα – κυρίως προεκλογικά.

    Εμμέσως, αλλά σαφώς όλοι προσπαθούν να πείσουν τον πολίτη ότι η λύση για τη κοινωνική κρίση βρίσκεται στην οικονομία - ή καλύτερα στην οικονομική διαχείριση.
    Έτσι όμως διπλάθεται μια μορφή ψευδο-συνείδησης που μοιάζει να μην υποψιάζεται ότι η ίδια η καπιταλιστική οργάνωση της κοινωνίας είναι αυτή που γεννά προβλήματα για να θεραπευτούν με μεθόδους και πρακτικές της πολιτικής οικονομίας και του marketing. Το σύστημα, δηλαδή, παράγει προβλήματα όπως ακριβώς η αγορά ανάγκες για να προτείνει μέσω κυρίως - και όχι παντού αποκλειστικά – του πολιτικού συστήματος λυτρωτικές λύσεις. ‘Έτσι φτάσαμε, δυστυχώς, να μιλούμε για το τέλος της ιστορίας, το τέλος της ιδεολογίας και τον κόσμο που είναι νομοτελειακά επίπεδος, με την απόλυτη βεβαιότητα ότι αναφερόμαστε σε αυτονόητες πραγματικότητες!
    Ζήτω οι καλοί διαχειριστές, είπαν τα ΜΜΕ!
    Ζήτω οι σώφρονες και μετρημένοι πολιτικοί, λένε οι συνετοί - αριστεροί και δεξιοί!
    Ζήτω το σύστημα, λοιπόν!

    Κάπως έτσι, μετατράπηκε η πολιτική σε στοιχείο της καπιταλιστικής οικονομικής ανάπτυξης.
    Δεν πρέπει λοιπόν να μας παραξενεύει το γεγονός ότι οι πολιτικοί έχασαν το κύρος τους και ολοένα και περισσότερο μετατρέπονται σε ενεργούμενα οικονομικών συμφερόντων, μιμούμενοι μάλιστα τη συμπεριφορά τους.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γεια σου και πάλι άγιε,

    θέλω μόνο να λύσω μία παρεξήγηση και θα μείνω να παρακολουθώ.
    Αυτός που "ευχαριστούσε" νόμιζε ότι μας ειρωνεύεται αλλά έγραψε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε γράψει εμείς.

    Μερικά βασανιστικά ερωτήματα:

    -Απο πότε η πολιτική έπαψε να είναι επιστήμη και ως τέτοια να εξελίσσεται αμφισβητώντας και αυτά τα ίδια τα συμπεράσματά της;

    -Πως από επιστήμη η πολιτική έπαψε να επίσταται και να ερευνά καταλήγοντας σε "δοκιμασμένες συνταγές" σε θρησκευτικού τύπου δόγματα και τσιτάτα;

    -Γιατί να μην δικαιούμαι και εγώ με την σειρά μου να σνομπάρω πλέον τους σημερινούς (εκτός ελαχίστων) επαγγελατίες πολίτες - δηλαδή πολιτικούς - ως κατ' ευφημισμόν επιστήμονες;


    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΓΙΕ απόλυτα σωστός. Θα έδινα έμφαση στη "διαχείριση". Η Δημοκρατία και η Δημόσια κριτική πλέον περιστρέφονται γύρω από τη διαχείριση και όχι την ουσία της πολιτικής, γι' αυτό και είναι σαφές ότι το Δημόσιο, με την ευρεία έννοια της Δημόσιας Δημοκρατίας αλλά και ως οικονομικό Δημόσιο, ψαλιδίζεται συστηματικά και προτάσσεται ο ατομικισμός, οι μικρές ή μεγάλες ιδιοτέλειες, το "βόλεμα", ο κομματισμός, ο ωχαδελφισμός και το "πατάω επί πτωμάτων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. SNB bloopers, τα ερωτήματά σου είναι πράγματι επίκαιρα και αναδεικνύουν μια ακόμα πτυχή του ζητήματος που πλέον παίρνει διαστάσεις υπερεθνικού ολοκληρωτισμού:

    Το πρόβλημα είναι ότι η πολιτική ορθότητα, μια μόνο από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί το φιλελεύθερο πολιτικό σύστημα για να επιβάλει τις αποδιαρθρωτικές επιλογές του κουβαλάει μέσα της κραυγαλέα αντιεπιστημονικότητα. Η μη αξιολογική και σχετικιστική ή ισοπεδωτική αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων για παράδειγμα δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική επιστήμη.

    Και ας πάμε και σε άλλες επιστήμες: Στην ιστορία για παράδειγμα, "ο ιμπρεσιονισμός στη διδαχή της ιστορίας" όπως γράφει ο καθηγητής Μαργαρίτης για το βιβλίο της ΣΤ Δημοτικού, ο "μεταμοντερνισμός" και η αναξιολόγητη, ανιεράρχητη παράθεση ιστορικών "αποφθεγμάτων", χωρίς να αναφέρονται αίτια και αιτιατά ή συνέπειες τους είναι βαθιά ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ πρακτικές που δεν έχουν καμία σχέση με την επιστήμη.

    Όσοι φιλελεύθεροι κόπτονται για το "σκοταδισμό" του παπαδαριού (που πράγματι υπάρχει) ας κοιτάξουν πρώτα το σκοταδισμό στην επ-ιστημονική σκέψη και ανάλυση της δικής τους ιδεολογίας.

    ikonic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 5.02 wroteQ
    ο "μεταμοντερνισμός" και η αναξιολόγητη, ανιεράρχητη παράθεση ιστορικών "αποφθεγμάτων", χωρίς να αναφέρονται αίτια και αιτιατά ή συνέπειες τους είναι βαθιά ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ πρακτικές που δεν έχουν καμία σχέση με την επιστήμη.

    ...και ιδίας διδακτικής αξίας με την δημόσια ανάγνωση του... τηλεφωνικού καταλόγου!

    Συμφωνούμε.

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μια κουβέντα θα πω ακόμη …γιατί μάλλον πάλι ξέφυγα.

    Η πολιτική επιστήμη ήδη από το ’80 αυτονομήθηκε από το διεπιστημονικό πεδίο που μέχρι τότε την προσδιόριζε. Απέκτησε σαφή χαρακτηριστικά διακριτής επιστήμης και ανέπτυξε αυτόνομα τη μεθοδολογία της.
    Ταυτόχρονα προσπάθησε με αγωνία να απαλλαγεί από τις φιλοσοφικές επιρροές, που
    σύμφωνα με τα σύγχρονα επιστημολογικά κριτήρια,
    νόθευαν (!) την επιστημονική της οντότητα.

    Έτσι, η πολιτική επιστήμη μετατράπηκε σε τεχνική, και οι πολιτικοί επιστήμονες σε τεχνικούς της πολιτικής έρευνας ή ακόμη και σε τεχνικούς της εξουσίας.
    Έτσι την πατήσαμε, φίλοι μου.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σε κάθε ειδικότητα υπήρχε και υπάρχει μια διαβάθμιση/ιεραρχία σχετιζόμενη με την αρμοδιότητα και τις δυνατότητες της κάθε βαθμίδας με εξαίρεση την Πολιτική τα τελευταία ιδίως χρόνια, πράγμα που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για την διαφαινόμενη μελλοντική πορεία της δημοκρατιας γενικότερα.

    Για παράδειγμα έχουμε τον εργάτη που παρέχει βοηθητικό έργο σε έναν τεχνίτη ο οποίος εφαρμόζει μία δεδομένη τεχνική σε τμήμα του έργου χωρίς να γνωρίζει η να ασχολείται με το σύνολο των επιμέρους ενοτήτων. Ακόμα έχουμε τον επιστήμονα ο οποίος αξιοποιεί γνωστά μέχρι τότε ευρήματα δεδομένα και αρχές για τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση του συνολικού εγχειρήματος. Τέλος, έχουμε τον ερευνητή ο οπποίος τροφοδοτεί τον συνάδελφό του με στοιχεία προς αξιοποίηση τα οποία προέκυψαν μετά από έρευνα και συσχέτιση η αμφισβήτηση όλων των μέχρι τούδε γνωστών δεδομένων και σχέσεων.

    Θλιβερή εξαίρεση στον κανόνα είναι η πολιτική, όπου μάστορας έγινε αυτός πού έπρεπε να κρατήσει άλλο ρόλο και φτάσαμε σήμερα στούς Μπίστηδες, κάτι δηλαδή όπως λέμε "επιστημονικό ωροσκόπιο" η "επιστημονικό σφουγγάρισμα" αν προτιμάτε. Αυτό εννοώ αναφερόμενος σε κατ' ευφημισμόν επιστήμονες.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παιδιά μη το βαρύνουμε πολύ. Γιατί σε λίγο βλέπω τον Αιμίλιο να συμμετέχει στην κουβέντα με... "γράμματα απο τη φυλακή"!

    (Είπαμε οτι λίγο χιούμορ δεν βλάπτει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @8:35 πμ
    Αν δεν γράφω αυτά που θέλω, αλλά κάνω «δοκιμές Ζουραρίου ύφους» (Ζουραρείου, αγράμματε) είναι η μ@λ@κί@ σου που το επινοεί. Εξ άλλου, αν θες να με πεις κατά το ήμισυ βάρβαρο θα με πεις μιξοβάρβαρο (με γιώτα) αγράμματε. Μυξοβάρβαρος (με ύψιλον), που λες εσύ δεν υπάρχει. Είναι προϊόν μόνο της δικής σου της μύξας, αγράμματε. Κατά τα λοιπά αναγορεύεις εαυτόν υπέρτατο κριτή του αλλότριου λόγου.
    @ΣΑΠΦΩ
    «Πέζευέ μοι την λέξιν, αγροικοστόμει». Μίλησέ μου πεζά, όχι ποιητικά, με τρόπο αγροίκο, για να καταλάβω. Η αρχαία ποιήτρια, που είχε κλέψει το όνομά σου, ήταν σαφέστερη. Εσύ τώρα τι θες να πεις; Μήπως ο εν λόγω κύριος μπιστά και εις τους κόλπους σου, οπότε σε έτσουξε η αναφορά μου;
    @1:40 πμ
    Αν γράφεις στην «καραπουτσακλάρα» σου τους κανόνες της γραμματικής, δεν θα μεγαλυνθεί μόνον αυτή, φτάνοντας το μέγεθος της γαϊδουρινής (να την χαίρεσαι), αλλά και η διάνοιά σου θα φτάσει στο επίπεδο του αυτού συμπαθούς ζώου.
    Δεν αρκεί να καταλάβει ο άλλος για ποιον μιλάμε. Αν με τέτοιους αφορισμούς περιορίζομε την ακρίβεια και τον πλούτο του λόγου, στενεύομε και τα όρια της σκέψης και συγχέομε τις έννοιες. Έτσι φτάνει ο άλλος να θέλει να μιλήσει για μιξοβάρβαρους και να μιλά για μύξες. Ενώ δεν είναι λίγοι και όσοι, μετέχοντες και σε τούτους τους διαλόγους, δεν ομιλούν αλλά μουγκανίζουν ή υλακτούν. Δεν τους ακούς;
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 6.55
    Χαίρε φιλότιμε αντιγραφέα, μειράκιον ζηλώσαν δόξαν μεγάλην και Ζουράρειον ου μην αλλά και εντρυφών εις παρυφάς λεξιλαγνικών νεοπλασιών.
    Έχεις πολλά καρβέλια (ή μήπως παντεσπάνι;) ακόμα να φας μέχρι την αρχή της ατραπού της γνώσεως - πρόσεχε είναι δύσβατος και ακανθώδης, πρόσεχε τα Manolo Blahnik σου ω δύστηνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @7:07 μμ
    Θαυμάζω πώς με διεσκόπησες πλήρως. Ευγνώμων διά τας οδηγίας σου. Μια πληροφορία ακόμη από την εμπειρία της σοφίας σου. Εσύ που έχεις διέλθει την ακανθώδη ατραπό της γνώσεως, μήπως κάθισες καθόλου να αναπαυθείς και γέμισε αγκάθια ο κώλος σου;
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σε διεσκόπησα εγω ο ελάχιστος; Όχι εγώ μα οι στείρες ασκήσεις σου επι χάρτου με λεκτικάς πομφόλυγας σε κατέδειξαν α-νόητε ζηλωτή του κενού λόγου, επιδειξία γραμματικής ακροβατικής, νεολόγε των κυμβάλων και των κροτάλων, θιασώτη του ψόφου και του θορύβου.

    ΥΓ. Μιλάμε κι εμείς ελληνικά φιλαράκο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 8:35
    Ναι άλλα τα μάτια του λαγού καιάλλα της κουκουβάγιας, αλλά τι ξέρεις από λαγό και κουκουβάγια; Αν θεωρείς κουκουβάγια τον άλλο μάθε πως τη λένε και χαζοπούλι!

    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ-ΣΑΠΦΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΣΑΠΦΩ
    Κρίμα που σε βρίσκω ανιστόρητη. Η γλαυξ ήταν το ιερό πουλι της θεάς της σοφίας, Αθηνάς.
    Όσο για τα μάτια, αν σε ενοχλουν της οκυκουβάγιας, βάλε στη θέση τους αυτά της Παπαρήγα. Δεν θα φέρω αντίρρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @8:18 μμ
    Αγαπητέ μου φίλε, πες μου σε παρακαλώ τι σου συνέβη και ερανίζεσαι και συμφορείς φιλοπόνως τόσο συρφετό λεξειδίων εις βάρος μου. Αν είσαι εκείνος που χαρακτήρισα αγράμματο ή ο άλλος που κατέκρινα για τη ... μεγάλη του περιφρόνηση στη Γραμματική, είσαι δικαιολογημένος να οργίζεσαι, σε καμιά περίπτωση όμως δεν βγαίνεις δικαιωμένος. Η απορία μου παραμένει ακέραια αν είσαι τρίτος.
    Έγραψα κάτι βαρύ για τον Μπίστη, τον τσανακογλείφτη. Εύλογο θα ήταν ένα σχόλιο συμφωνίας ή διαφωνίας ή, αν θέλεις, και υβριστικό εις βάρος μου. Αντί γι’ αυτό δέχτηκα συντονισμένη επίθεση για τον εκφραστικό μου τρόπο, ότι είναι μιμητικός κορυφαίων. Και καταλήγεις «Μιλάμε κι εμείς ελληνικά φιλαράκο μου...». Καλά, ποιος σε πάτησε στο στομάχι;
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Θα μας πρήζετε κι άλλο με τις μαλακίες περί γραμματικής μαλακοπίτουρες;

    Άντε να ψάξετε για καμιά δουλειά να συμβάλετε στην αύξηση της παραγωγικότητας της χώρας αρχιτεμπελχανάδες.

    Όσο και να γράφετε εδώ περισπούδαστες παπαριές αμπαλαζαρισμένες με "εμπνευσμένες" της πλάκας υπογραφές δεν θα ωφεληθείτε ρε σπουδαρχίδηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @12,42 πμ
    Ο σπουδαρχίδης δεν πρέπει να έχει θέση εδώ μέσα. Ο σκέτος αρχίδης, όπως εσύ, είναι άλλο πράμα, γνήσιο. Να έχει την πρώτη θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 12.42
    Χθόνιε

    Διέκρινα στο περισπούδαστο και υψιπετές ύφος γραφής σου χθόνια παρόρμηση λεξιλαγνικής τρομοκράτησης σχολιαζόντων λιγότερο ικανών χειριστών του λόγου άμα και της ελληνικής γλώσσας, και ευγενώς σκεπτόμενος ανέσυρα απο το εγκαταλελειμένο αριστερό μου οπλοστάσιο το κραταιό σύνθημα "Τρομοκρατείστε τους τρομοκράτες".
    Η εξήγηση ελπίζω να σου αρκεί.

    Ο 7.07 - 8.18

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τι περίμενε κανείς από τους Μπιστοκουναλάκηδες; Αυτές οι οπορτούνες, το μόνο μέλημα που έχουν είναι η κουτάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πού τον θυμήθηκες τον Κουναλάκη; Αυτόν τον απέσυρε απο την κυκλοφορία μέχρι και το ΠΑΣΟΚ - είχε γίνει τόσο εκνευριστικός στα παράθυρα ο παρλαπίπας που λειτουργούσε αρνητικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @9.06 πμ
    Βάλε μέσα και την ... επισκευασμένη Δαμανάκη. Με όλη την επισκευή, το ψακί στα χείλη αμείωτο. Ιδιαίτερα όταν ξεφωνίζει υπέρ του αδικούμενου λαού. Αυτός την κόφτει. Όχι πως ψάχνει η ίδια μέλι να γλείψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 1:04 εντάξει.
    Αλλά τώρα ψάξε για καμιά δουλειά γιατί το χεις παραχέσει τεμπελχανά μαλακοπίτουρα.
    Και στο γιαπί καλά είναι και πίτσα μπόι επίσης (εσύ φυσικά θα είσαι το πούτσα μπόι που κάνει δώρο πίπα με κάθε delivery).
    Άντε συνειδητοποιήσου πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 12,38 μμ

    Σε είπα αρχίδι κι εσύ χέστηκες στο τρεχαλητό να το επιβεβαιώσεις. Δεν ήταν ανάγκη, πάντως σε ευχαριστώ. Τέτοιες επαληθεύσεις καλό κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *